مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه

 
helpkade
مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه
مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه

اساسی ترین و اولین مورد جهت یافتن شغل مناسب در آینده انتخاب رشته مورد علاقه در دانشگاه است. در نتیجه، این موضوع که کدام رشته تحصیلی را جهت ادامه تحصیل آکادمیک انتخاب کنیم اهمیت فراوانی دارد. در این جا نقش مشاور تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی بیشتر از گذشته مطرح می شود.

 

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی با مشاوری که از هر نظر توانایی هدایت ما به سمت مسیر درست و منطقی را داشته باشد. اگر امکان داشتن مشاوره حضوری را ندارید نگران نباشید. زیرا می توانید به وسیله تلفن مشاوره انتخاب رشته دانشگاهی خود را از مشاوران متخصص ایران تحصیل بدون هیچ مشکلی دریافت کنید.

 

 

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه

جهت استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی و بهترین مشاوره برای انتخاب رشته دانشگاه سراسری با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

 

 در رابطه با بهترین مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی باید بگوییم که یک انتخاب رشته اصولی و درست، انتخاب رشته ای خواهد بود که منطبق با شخصیت، علایق و استعدادهای افراد باشد.

بنابراین، تنها توجه به کارنامه کنکور و رتبه داوطلب در هر یک از زیر گروه ها کافی نیست.

یک مشاور خبره، ابتدا از هر داوطلب آزمون های شخصیت، استعداد و رغبت می گیرد. در این آزمون ها مشخص می شود که فرد در چه رشته هایی می تواند مؤفقیت لازم را به دست آورد.

همین عدم توجه یک مشاور به بحث علاقه و استعداد است که موجب انصراف افراد بسیاری به دلیل عدم علاقه به رشته قبولی در دانشگاه می شود. 

 

 

انتخاب رشته در مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی بر اساس علاقه و استعداد داوطلبان صورت خواهد پذیرفت.

 

در مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی چند مورد بسیار مهم باید مورد بررسی قرار بگیرند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

 

 

درست است که انتخاب رشته در نهایت به خود شما مربوط است ولی همواره به این نکته توجه داشته باشید که نظر پدر و مادرتان نیز باید توسط مشاور در زمان دریافت مشاوره انتخاب رشته دانشگاهی مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

پدر و مادر با توجه به داشتن شناخت دقیق از شما می توانند اطلاعات خوبی را در اختیار مشاورتان قرار دهند و در زمینه داشتن انتخاب رشته ای معقول برای شما مؤثر باشند.

 

 

از دیگر موارد قابل بررسی در زمان دریافت مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی بحث امکان یا عدم امکان تحصیل داوطلب در شهر دیگری غیر از شهر محل سکونت وی است.

شاید برخی از داوطلبان تحمل دوری از خانواده و زندگی در شهر دیگر را نداشته باشند. از طرف دیگر، در مورد تحصیل در شهر دیگر مسائلی همچون عدم آشنایی با آداب و رسوم مردم آن منطقه، مسائل رفت و آمد و امنیت و همین طور بحث مالی را نیز باید در نظر گرفت.

 

 

 

 

دانشگاه های سراسری با توجه به تعداد بالای متقاضیان آن ، از میزان تقاضای بیشتری برای پذیرش برخوردارند. به همین دلیل قبولی در این دانشگاه ها شرایط سخت تر و پیچیده تری خواهد داشت. همچنین پذیرش در دانشگاه های سراسری با شرایطی همراه خواهد بود که عدم اطلاع از این شرایط می تواند موجب هدایت داوطلبان به رشته هایی که مدنظر آنان نیست هدایت شوند.

داوطلبان عزیز توجه داشته باشد که چنانچه در هر یک از رشته های دانشگاه های روزانه پذیرفته شوند اما به هر دلیلی در دانشگاه ثبت نام ننمایند، یکسال محرومیت از کنکور خواهند داشت. و حتی در صورت شرکت در کنکور و کسب رتبه عالی ، اجازه انتخاب رشته را نخواهند داشت. ضوابط و موارد مذکور در دفترچه انتخاب رشته را به صورت دقیق قبل از انتخاب رشته مطالعه نمایید.

در مشاور تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه ، بر اساس معیارهای داوطلبان به صورت یک به یک به اولویت بندی هر یک از رشته ها خواهیم پرداخت. همچنین براساس همین اولویت با توجه به سهمیه داوطلبان ، ظرفیت کنکور ، رتبه کسب شده در هر یک از زیر گروه ها ، کد رشته محل را به ترتیب در فرم انتخاب رشته وارد خواهیم نمود تا داوطلبان در بهترین رشته مورد علاقه خود پذیرفته شوند .

 

 

استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه اهمیت فوق العاده ی برای داوطلبان دارد. مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه

با توجه به هزینه های بالای خدمات مشاوره برای اکثریت افراد جامعه ، اشتیاق و شوق این افراد برای انجام انتخاب رشته رایگان می تواند به آنان کمک کند تا سرنوشت خود را تعیین نمایند و هر گونه اشتباهی در این زمینه می تواند سرنوشت آنان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

یکی از سوالات مطرح شده به وسیله داوطلبان در مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی به موضوع تاثیر سهمیه ها باز می گردد.

به عنوان مثال به چه میزان یک سهمیه برای دو فرد با رتبه یکسان می تواند در قبولی آن ها در رشته های انتخابی تاثیر گذار باشد؟

و یا از جمله سوالاتی که مطرح می نمایند مربوط به صحیح یا غلط بودن انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت و موکول نمودن برخی از رشته ها به زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری است.

 

 

دفترچه دانشگاه های سراسری در مرداد ماه منتشر می شود. در این زمان، کلیه داوطلبان می توانند هر یک از رشته های مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

علاوه بر آن در مرحله تکمیل ظرفیت نیز برخی از دانشگاه های دولتی به دو صورت شبانه و روزانه در برخی از رشته ها امکان پذیرش را برای کلیه متقاضیان فراهم می کند. البته برگزاری این مرحله در کنکور سال آینده هنوز مشخص نیست. 

 

 

دانشگاه های دولتی در دو نوبت روزانه و شبانه داوطلبان را پذیرش می نمایند. پذیرفته شدگان دوره های شبانه می توانند همزمان با دوران تحصیل خود در کنکور سراسری شرکت نمایند و در این زمینه منعی برای آن ها وجود نخواهد داشت.

 

 

برای داشتن مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی به صورت غیرحضوری با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

مطالب مرتبط 

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

تحصیل مجدد در رشته های پیراپزشکی

مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

بله. علی الخصوص اگر از راهنمایی های مشاوری کارکشته و خبره استفاده کنید.

نگران نباشید. تنها با یک تلفن مشاوره انتخاب رشته دانشگاه خود را از مشاوران ایران تحصیل دریافت کنید.

مشاوره ای که با توجه به شرایط داوطلب، علایق و استعدادهای وی صورت بگیرد و کاملاً اصولی و دقیق انجام شود.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

ایران مشاوره ۲۴۵ نظرها

مرحله انتخاب رشته مرحله ای است که ارزش و اهمیت آن در شرایطی با کنکور برابری می کند و یا حتی گاهی نیز بیشتر از آن است؛ هر چه رتبه داوطلب بهتر باشد، انتخاب رشته به همان میزان حساس تر و مهم تر می شود. مرحله انتخاب رشته برای داوطلبان کنکوری به دلیل سرنوشت ساز بودن آن بسیار حائز اهمیت بوده و هر ساله پس از برگزاری کنکور سراسری شاهد استرس و نگرانی داوطلبان برای قبولی در این مرحله هستیم.مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه

به این دلیل که نحوه انتخاب رشته، بر آینده و شغل داوطلبان تاثیر مستقیم دارد، متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند، می بایست از تمامی موارد مرتبط با انتخاب رشته از جمله زمان انتخاب رشته کنکور، نحوه صحیح انتخاب رشته، میزان تاثیر سهمیه ها و… مطلع باشند تا به بهترین وجه ممکن انتخاب رشته خود را انجام دهند.

انتخاب رشته کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می گیرد.

معمولا یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند اقدامات لازم را جهت انتخاب رشته کنکور سراسری انجام دهند. با توجه به اینکه زمان کنکور سراسری سال 99 به تعویق افتاده، به تبع آن اعلام نتایج اولیه و مرحله انتخاب رشته نیز با تاخیر انجام خواهد شد.

شما عزیزان جهت آگاهی از زمان دقیق انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید به عضویت کانال تلگرام انتخاب رشته ایران مشاوره درآیید و به محض انتشار آخرین اخبار در این خصوص، از جزئیات آن ها مطلع شوید.

شرکت کنندگانی که متقاضی استفاده از سهمیه مناطق هستند، با توجه به ملاک های زیر جزو یکی از سهمیه های مناطق 1، 2 و 3 محسوب می شوند و این سهمیه در کارنامه نتیجه اولیه آزمون آن ها لحاظ می شود.

25 درصد از ظرفیت هر کد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا، آزادگان و همسر و فرزندان آن ها، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آن ها اختصاص دارد. همچنین 5 درصد از ظرفیت هر کد رشته محل به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آن ها، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد. شرط لازم برای استفاده از سهمیه فوق، کسب 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد همان رشته می باشد و در صورتی که ظرفیت رشته ای با داوطلبان 25 درصدی پر نشود از داوطلبان 5 درصدی برای تکمیل ظرفیت استفاده می شود.

5 درصد از ظرفیت رشته پرستاری به داوطلبان دارای دیپلم نظام قدیم یا جدید رشته بهیاری که دارای 3 سال سابقه کاری مرتبط در مراکز درمانی می باشند، اختصاص می یابد.

در رشته های پزشکی کارکنان و کارمندان دانشگاه های علوم پزشکی، مشمول 20 درصد ظرفیت دانشگاه های شبانه می شوند و در رشته های غیرپزشکی 10 درصد از ظرفیت دانشگاه های شبانه به کارمندان وزارت علوم و کارمندان دانشگاه ها تعلق می گیرد.

جهت دریافت اطلاعات جامع تر در خصوص سهمیه های کنکور، می توانید روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

اگر دفترچه انتخاب رشته کنکور گروه آزمایشی خود را با دقت بررسی کرده باشید، متوجه خواهید شد که در مقابل هر یک از رشته ها، یکی از 4 عبارت بومی، استانی، ناحیه ای و کشوری درج شده است و ممکن است برای شما این ابهام به وجود آید که منظور از گزینش بومی، استانی، ناحیه ای و کشوری چیست؟

رشته های استانی به طور متوسط در همه ی استان های کشور ارائه می شوند ولی رشته های ناحیه ای فقط در دانشگاه یک استان از چند استان همجوار ارائه می شوند و اگر رشته ای در دانشگاه یک ناحیه از دو ناحیه همجوار موجود باشد، آن رشته قطبی است. همچنین اگر رشته در هیچ یک از دو قطب همجوار ارائه نشود و فقط در چند استان به صورت ناهمگون و پراکنده موجود باشد، آن رشته کشوری است.

رشته های کشوری: ظرفیت پذیرش این رشته ها به نسبت میان داوطلبان دارای سهمیه مناطق، رزمندگان، ایثارگران و… کل کشور تقسیم می شود، برای مثال رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی تهران با ظرفیت 100 نفر به صورت کشوری ارائه می شود، از این 100 نفر 30 درصد یعنی 30 نفر به داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگران اختصاص می یابد و مابقی بین سایر داوطلبان تقسیم می شود.

رشته های بومی، قطبی، ناحیه ای: در رشته هایی که نوع گزینش در آن ها به صورت قطبی، ناحیه ای و یا استانی می باشد، حدود 20 درصد از ظرفیت به داوطلبان آزاد و 80 درصد از ظرفیت بین داوطلبان هر یک از سهمیه های مناطق 1، 2، 3 و سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا در منطقه مربوطه (قطب، ناحیه، استان) تقسیم بندی می شود. برای مثال رشته مهندسی صنایع با ظرفیت پذیرش 100 نفر در دانشگاه امیرکبیر به صورت قطبی ارائه می شود، در این صورت 20 درصد یعنی 20 نفر به داوطلبان آزاد (غیرقطبی) و 80 درصد نیز به داوطلبان قطبی اختصاص می باید که از این 80 درصد، 30 درصد یعنی 24 نفر ویژه داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگران است.

به طور کلی پذیرش در رشته های کنکور سراسری به 3 صورت متمرکز، متمرکز دارای شرایط خاص و صرفا براساس سوابق تحصیلی می باشد. در رشته های متمرکز فقط رتبه کسب شده داوطلب ملاک قبولی در نظر گرفته می شود و در رشته های صرفا براساس سوابق تحصیلی بدون توجه به رتبه، معدل دیپلم و پیش دانشگاهی معیار پذیرش است. اما رشته های متمرکز دارای شرایط خاص رشته هایی هستند که داوطلب باید علاوه بر کسب رتبه مناسب، در مراحل مصاحبه، آزمون عملی، معاینات پزشکی و… نیز نمره لازم را کسب کند. همچنین در زمان برگزاری مصاحبه، سوابق تحصیلی داوطلب نیز مورد بررسی قرار می گیرد. بنابراین پذیرش در رشته های متمرکز دارای شرایط خاص به نسبت سخت تر از سایر رشته ها می باشد.

رتبه در سهمیه در هر زیر گروه: هر یک از گروه های آزمایشی دارای چند زیر گروه می باشند که در زمان اعلام نتایج و انتشار کارنامه اولیه، برای هر یک از زیر گروه ها یک رتبه معین اعلام می شود. برای مثال رشته پزشکی در زیر گروه یک گروه آزمایشی علوم تجربی قرار دارد و در صورتی که این رشته را انتخاب کنید رتبه در زیر گروه 1 شما معیار برای پذیرش قرار می گیرد.

رتبه کشوری در هر زیر گروه: در هر یک از زیر گروه ها یک رتبه کشوری نیز وجود دارد و این رتبه تنها برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد تاثیر گذار است. برای مثال داوطلب رشته ریاضی در صورتی که رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد را انتخاب کند، رتبه کشوری کسب شده در زیر گروه یک او مورد بررسی قرار می گیرد.

رتبه کل در سهمیه: این رتبه ماکزیمم نمره کل زیرگروه های هر داوطلب می باشد و فقط جهت اطلاع داوطلب درج گردیده است، زیرا برای انتخاب رشته فقط باید به رتبه در سهمیه و رتبه کشوری در هر یک از زیر گروه ها توجه شود.

آخرین رتبه مجاز: این رتبه، رتبه آخرین فرد مجاز برای انتخاب رشته دانشگاه های روزانه و نوبت دوم می باشد و در صورتی که رتبه کل شما در سهمیه، بیشتر از رتبه آخرین فرد مجاز به انتخاب رشته باشد، نمی توانید انتخاب رشته دانشگاه روزانه و نوبت دوم را انجام دهید.

وضعیت مجاز بودن برای انتخاب رشته: در صورتی که داوطلب مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور، غیرانتفاعی و… باشد، عبارت مجاز برای او در کادر های جداگانه ای در توضیحات کارنامه کنکور درج خواهد شد در غیر اینصورت نمی تواند رشته های این دانشگاه ها را انتخاب کند.

برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب 100 کدرشته محل و برای دانشگاه های سراسری (روزانه، نوبت دوم، پیام نور، پردیس خودگردان، غیرانتفاعی و…) مجاز به انتخاب حداکثر 150 کد رشته محل می باشید. بنابراین می توان گفت تعداد انتخاب های شما زیاد است و می توانید با کمی دقت یک انتخاب رشته هوشمندانه انجام دهید. در انتخاب رشته باید فاکتورهای مختلف نظیر علاقه، بازار کار رشته مورد نظر، امکانات و خدمات رفاهی دانشگاه، خوابگاه داشتن دانشگاه، مسافت و دوری دانشگاه و… را در نظر بگیرید و پس از آن می توانید چینش کد رشته ها را به صورت زیر انجام دهید:

انتخاب های خوش بینانه: بدون در نظر گرفتن تراز و رتبه، رشته های مورد علاقه خود را در انتخاب های خوش بینانه قرار دهید. در واقع رشته های خوش بینانه رشته های مورد علاقه شما هستند ولی با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید، احتمال قبولی کمی دارید. برای مثال با رتبه 1000 رشته ریاضی احتمال قبولی در رشته مهندسی عمران دانشگاه های روزانه تهران خیلی کم می باشد. حدود 20 الی 30 درصد فرم انتخاب رشته را به این بخش اختصاص دهید.

انتخاب های واقع بینانه: مهم ترین بخش فرم انتخاب رشته، انتخاب های واقع بینانه است. این انتخاب ها کاملا منطبق بر رتبه و تراز شما می باشد و باید بیش از نیمی از انتخاب های خود را در این بخش قرار دهید. برای مثال داوطلبی که رتبه 4000 کنکور تجربی را کسب کرده است، برای پذیرش در رشته پرستاری دانشگاه های روزانه شهرستان، شانس متوسط و معقولی را دارد.

انتخاب های بدبینانه: انتخاب های بدبینانه در بخش آخر فرم انتخاب رشته قرار داده می شوند و شانس داوطلب برای پذیرش در انتخاب های این بخش بسیار زیاد است.

در واقع ترتیب چینش کد رشته ها در فرم انتخاب رشته براساس شانس قبولی و علاقه است و باید رشته هایی که در آن ها شانس قبولی کم دارید در انتخاب های اول و رشته های که شانس قبولی زیادی دارید، در انتخاب های پایین تر قرار دهید.

همانطور که می دانید تحصیل در دانشگاه های آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و نوبت دوم، ملزوم به پرداخت شهریه است و فقط تحصیل در دانشگاه های روزانه رایگان می باشد. یکی از فاکتورهای مهمی که باید در زمان انتخاب رشته به آن توجه داشته باشید، میزان شهریه دانشگاه های مختلف است تا بر اساس توانایی مالی خود یکی از دانشگاه های شهریه پرداز را انتخاب نمایید.

الی

5/500/000

الی

12/000/000

الی

2/300/000

الی

2/500/000

الی

8/000/000

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه

الی

22/000/000

الی

5/000/000

الی

6/000/000

الی

1/700/000

الی

2/000/00

الی

1/100/000

الی

1/400/000

الی

1/700/000

الی

2/100/000

در صورتی که پس از مطالعه مطلب فوق سوال یا ابهامی برایتان باقی مانده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاانتخاب رشته انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

16 ساعت پیش

17 ساعت پیش

20 ساعت پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام من یه مشاور خوب میخوام که براساس سوابق تحصیلی و بعد از اعلام نتابج کنکور برام انتخاب رشته کنه…… چحوری با تلفن همراه تماس بگیرم….. هرینش چقد میشه؟

با سلام، شما میتوانید از سایت ایران مشاوره بسته های تخفیفی خریداری نمایید تا مشاورین مربوطه با شما ارتباط برقرار نمایند.

سلام من دیپلم تجربی دارم و پشت کنکوریم. ایا میتونم هنگام انتخاب رشته کنکور رشته ای تی رو بزنم؟نجربی این رشته رو داره؟و چند رتبه میخواد؟

با سلام ، مطابق با دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی سال ۱۳۹۸ ، پذیرش از رشته مهندسی فناوری اطلاعات از طریق انتخاب رشته کنکور تجربی انجام نمی گیرد . لازم به ذکر است شما از طریق شرکت در آزمون سراسری گروه ریاضی می توانید در رشته مورد نظر ادامه تحصیل دهید . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات مربوطه دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی مراجعه نمایید .

سلام من دانش آموز رشته انسانی هستم و معدل ترم اولم ۱۹.۷۳ شد تو آزمونای شبیه ساز کنکور هم از تیرماه شرکت کردم و ترازم بین ۶۵۰۰ تا۸۰۰۰ تغییر میکنه و آخرین ترازم ۸۰۰۰ بوده با این سوابق میتونم دانشگاه فرهنگیان یا حقوق دانشگاه مازندران قبول شم ؟ متشکرم

با سلام ، با در نظر گرفتن ۳۰درصد تاثیر مثبت معدل در آزمون سراسری و نوع سهمیه ثبت نامی ، در صورتی که تراز کسب شده توسط شما در کنکور سراسری همانند نمره کل شما در آزمون های آزمایشی باشد. احتمال قبولی شما در رشته های مورد نظر بالاتر می رود . لازم به ذکر است پذیرش در دانشگاه فرهنگیان علاوه بر آزمون ، نیاز به گذراندن مرحله مصاحبه می باشد . شما می توانید با مراجعه به نرم افزار انتخاب رشته کنکور اطلاعات مربوطه را به دست آورید .

سلام من دانش آموز رشته ریاضی سال دوازدهم هستم و معدلم ۱۷.۱۴میخواستم بدونم میتونم بر اساس سوابق تحصیلی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه اصفهان یا کاشان قبول شم

با سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹ ، رشته مدیریت بازرگانی در دوره های روزانه و نوبت دوم در دانشگاه های مورد نظر ارائه نشده است ، و در صورت تمایل می توانید در واحد های دانشگاه پیام نور و یا غیر انتفاعی ، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و به صورت بدون آزمون ادامه تحصیل داشته باشید .

با سلام من امسال زیست گیاهی شبانه تبریز قبول شدم وثبت نام هم کردم میتونم قبل از انتخاب واحد به رشته زیست سلولی مولکولی شبانه تغییر بدم ؟؟

سلام من علوم تغذیه شهر کوچیک و دور قبول شدم به نظر شما ارزش داره از تهران برم شیراز؟ ممکنه راهنماییم کنین.مچکرم!

سلام ببخشید من دارم میرم کلاس نهم ولی نمره علوم و ریاضی هشتمم رو گرفتم ۱۶ میخواستم ببینم میتونم برم تجربی یا نه

باسلام من در رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه رازی بصورت روزانه قبول شدم آیا امکان تغییر رشته توی همون دانشگاه وجود داره ممنون

میشه لطفا جواب بدین سوال منو…با رتبه ۱۶۰۰۰ کنکور منحصرا زبان مترجمی یا ادبیات دانشگاه دولتی اراک قبول میشم؟میخوام بدونم اگر قبول نمیشم رشته های بدون آزمون رو انتخاب رشته کنم خواهش میکنم جواب بدین.

سلام . من ده روز پیش یه پیام دادم اما جواب ندادید. رتبه زیرگروه ۱ منطقه۲: ۱۴۸۱ و کشوری زیرگروه۱: ۳۱۰۰ تو انتخاب رشته به ترتیب شهرهای زیر رو زدم . به نظرتون کجا قطع میکنه ؟یعنی کدوم ممکنه قبول شم؟ اردبیل،رشت۱،رشت۲همدان۱(نیمسال۱)،ارومیه۱،زنجان،ساری۱،کرج۱،همدان۲،ارومیه۲،ساری۲،کرج۲،اراک۱،اراک۲،سمنان۱،سمنان۲،قزوین،گرگان،بابل،کاشان،شاهرود۱،بجنورد۱،شاهرود۲،بجنورد۲

سلام من با معدل کل ۱۷.۵۶ و نهایی۱۱.۸۸ امکان قبولی در دوره روزانه یا شبانه زبان روسی دانشگاه گیلان را دارم؟؟ بومی شهر رشت هستم

سلام من با معدل کل ۱۷.۵۶ و نهایی۱۱.۸۸ امکان قبولی در دوره روزانه و شبانه زبان روسی دانشگاه گیلان را دارم؟؟ بومی شهر رشت هستم

سلام من رتبه ی کل درمنطقه ی دو۳۳۲۳شدم ودرزیرگروه حقوق ۳۴۰۲شدم خواستم ببینم حقوق دانشگاه اراک قبول میشم؟؟؟

سلام .با رتبه ی ۱۴۸۵ زیرگروه۱منطقه۲ پزشکی روزانه بهترین شهرهایی که قبول میشم کجاست(منظور به ترتیب کیفیت)؟ پزشکی روزانه اردبیل قبول میشم؟ بومی اردبیل به نظرتون پزشکی تیپ۲و۳ امسال بهتره یا پشت کنکور برا تیپ ۱؟ ممنون میشم اگه به این سه تا سوالم جواب بدید.

سلام رمن برای دانشگاه بقیه الله دعوت به مصاحبه شدم ودو کد رشته از رشته های نیمه متمرکز را انتخاب کردم ولی الان نمی دانم برای کدامیک دعوت شدم از کجامی تونم متوجه بشم که چه رشته ای مد نظر بودهبا تشکر

سلام ،من دعوت به مصاحبه دانشگاه شاهد شدم حالا میخواستم بدونم اگر توی مصاحبه قبول بشم دیگه احتمال قبولی توی رشته های متمرکز رو ندارم ؟باتوجه به این که شاهد توی الویت های اولم بوده

سلام ،با رتبه ۲۰۰۰و تراز ۹۱۰۰سهمیه پنج درصد احتمال قبولی تو دندان،پزشکی،دارو پردیس یا ازاد هست؟همه شهر ها رو زدم

با سلام , آخرین تراز (نمره کل ) قبولی رشته پزشکی در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۹۱۰۰ الی ۹۳۰۰ , رشته داروسازی ۹۲۰۰ الی ۹۳۰۰ و رشته دندان پزشکی حدود ۹۶۰۰ الی ۹۷۰۰ با اعمال سهمیه پنج درصد ایثارگری می باشد . بنابراین احتمال قبولی شما برای سه رشته اصلی گروه علوم تجربی در واحد های دانشگاه آزاد و دوره های پردیس خودگردان متوسط می باشد .

ببخشیدآخرین رتبهی قبولی پرستاری دانشگاه خواسگان اصقهان چقدر است ؟

باسلام میشه لطفا بگید آخرین رتبه ی قبولی اتاق عمل و هوشبری دانشگاه خوراسگان اصفهان چقدر است؟

سلام با رتبه در زیر گروه دو ۹۸۸ سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران میتونم داروسازی روزانه قبول شم

سلام روز بخیر با رتبه ۹۸۸ زیر گروه دو سهمیه ۲۵ درصد ایا میتونم داروسازی روزانه قبول شم

سلام خسته نباشید برای قبولی در رشته داروسازی باید رتبه زیرگروه ٢از رتبه منطقه کمتر باشه؟مثلا اگه زمین نزده باشی و زیرگروه٢از منطقه بیشتر باشه شانس قبولی کمتر میشه یا دانش اموزا رو برحسب منطقشون میسنجن؟با رتبه ٣۵٠٠منطفه٢و رتبه٣٢٠٠زیرگروه ١و رتبه٣٨٠٠زیرگروه دو شانس قبولی دارو بین الملل مشهد هست؟

سلام کارشناسی ناپیوسته آموزش علوم تجربی آزاد بهتره یا کاردانی ناپیوسته تربیت معلم آموزش علوم تجربی آزاد؟

سلام خسته نباشید واسه انتخاب رشته اگه اولویتمون شهر باشه چند درصد احتمال قبولی داریم؟ تراز رشته انسانیم ۶۵۸۰ و تراز رشته زبانم ۶۸۴۷ شده احتمال قبولی دانشگاه فرهنگیان رو دارم ؟ بعد اینکه واسه دانشگاه فرهنگیان مصاحبه رو اگه رد بشیم از انتخاب های بعدی محروم میشیم؟ اگه جواب بدید خیلی ممنون میشم

سلام خسته نباشید واسه انتخاب رشته اگه اولویتمون شهر باشه چند درصد احتمال قبولی داریم؟ بعد اینکه واسه دانشگاه فرهنگیان مصاحبه رو اگه رد بشیم از انتخاب های بعدی محروم میشیم؟ اگه جواب بدید خیلی ممنون میشم

سلام با رتبه ۸۵ هزار منطقه دو«زاهدان» میشه ژنتیک دانشگاه آزاد کرمان بخونم ؟؟؟

سلام من رتبه ۹۶۶۰ ریاضی منطقه یک را اوردم .به نظر شما تهران کدوم دانشگاه احتمال قبولی بیشتری دارم .رشته تحصیلی مهم نیست.

سلام، رتبه من در زیر گروه ۱ شده ۲۹۰۰ و تراز کل م ۹۶۹۴ شده در منطقه ۲؛ و بعد از کارنامه رفتم‌برای اعمال سهمیه پنج درصدی اقدام کردم، احتمال قبولی پزشکی یا دندان آزاد رو دارم؟ پزشکی پردیس چطور؟ اینکه میگن شهریه پردیس ثابت می مونه درسته؟

سلام دانشگاه پردیس و دانشگاه ازاد هم مثل دانشگا دولتی محرومیت از کنکور داره؟ لطفا جواب بدین

با سلام رتبه ۲۱۹ منطقه ۳ شده ام مهندسی کامپیوتر یا برق توی کدوم دانشگاه های تهران میارم؟

سلام با تراز ۹۰۵۰ زیرگروه یک دامپزشکی علوم تحقیقات میارم؟

سلام من می خواستم بدونم که اگه من در انتخاب رشته، دانشگاه شاهد را قبل از رشته هایی که شانس قبولی بیشتر دارم، بزنم ولی در مصاحبه دانشگاه شاهد پذرفته نشم آیا اولویت بعدی من که تو دفترچه انتخاب رشته قبول شدم فعال میشه یا نه؟

سلام با رتبه۱۶۰۰۰ کنکور منحصرا زبان رشته مترجمی و یا ادبیات زبان انگلیسی دانشگاه اراک قبول میشم؟ساکن منطقه دو اراک هستم.

سلام رشته ارتباط تصویری در دفترچه انتخاب رشته هنر توی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بعد تحصیل معلم میشن لطفا اگه اطلاع دارید کامل توضیح بدید

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

ایران مشاوره نظری بدهید

هنگامی که به زمان انتخاب رشته در هر یک از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نزدیک می شویم، شاهد اضطراب و نگرانی داوطلبان هستیم که البته تا حدودی این نگرانی طبیعی است چرا که انتخاب آن ها در این مرحله حساس می تواند سرنوشت و آینده شغلی آن ها را رقم بزند.مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه

طبق روال هر ساله در مقاطع تحصیلی مختلف پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند اقدامات لازم را در راستای انتخاب رشته خود انجام دهند. اما آنچه که مهم است آگاهی از نحوه صحیح انتخاب رشته می باشد که داوطلبان ورود به هر یک از مقاطع دانشگاهی می بایست پیش از انجام انتخاب رشته از تمامی موارد مرتبط با آن مطلع باشند. تجربه نشان داده است بسیاری از متقاضیانی که موفق به کسب رتبه قابل قبولی در آزمون شده اند، تنها به دلیل عدم آشنایی با اصول و نحوه صحیح انتخاب رشته از دستیابی به اهداف خود بازمانده اند.

از همین رو، مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره در این مقاله به طور کاملا اختصاصی به مشاوره انتخاب رشته کنکور در تمامی مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) پرداخته است تا داوطلبان بتوانند با مطالعه آن از بروز هر گونه اشتباه در انتخاب رشته جلوگیری نمایند. بنابراین توصیه می کنیم برای اطلاع از نحوه صحیح انتخاب رشته کنکور، انتخاب رشته کارشناسی ارشد و انتخاب رشته دکتری مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

انتخاب رشته از مهم ترین مراحل هر آزمون می باشد و تاثیر بسزایی در آینده تحصیلی و شغلی داوطلبان دارد. بنابراین لازم است داوطلبان از تجربیات افراد آگاه در این زمینه بهره بگیرند و سپس اولویت بندی و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

تقریبا یک هفته پس از اعلام نتایج کنکور سراسری داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند اقدامات لازم در راستای انتخاب رشته خود را به انجام برسانند. سایت سازمان سنجش آموزش کشور پس از اعلام نتایج کنکور سراسری اقدام به انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور می نماید و داوطلبان می توانند با دریافت و مطالعه آن، در مدت زمان تعیین شده نسبت به انتخاب کد رشته های مورد نظر خود به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

متقاضیان در مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری امکان انتخاب حداکثر 150 کد رشته محل را خواهند داشت. به خاطر بسپارید که پس از تکمیل مراحل مربوطه و انتخاب کد رشته های مورد نظر خود، از دریافت کد 15 رقمی غافل نشوید. عدم صدور این کد از سوی سایت انتخاب رشته کنکور سراسری به منزله عدم تکمیل فرآیند انتخاب رشته می باشد.

از عوامل مهم در انتخاب رشته کنکور در نظر گرفتن میزان علاقه داوطلبان به هر یک از رشته های تحصیلی و آینده شغلی آن ها می باشد. بنابراین سعی کنید در مرحله انتخاب رشته تمامی موارد تاثیرگذار در انتخاب رشته را بسنجید. توصیه می کنیم علاقه خود را به عنوان اولین معیار جهت اولویت بندی انتخاب های خود در نظر بگیرید.

شایان ذکر است که عوامل دیگری همچون شرایط انتخاب رشته و نحوه قبولی در رشته ها ، ظرفیت ها دانشگاه ها، کد رشته ها و… می توانند در انتخاب داوطلبان موثر باشند. تمامی این موارد در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور درج می گردند که با مطالعه دفترچه مذکور می توانید به اطلاعات مفیدی در این زمینه دست پیدا کنید.

توصیه ما این است که رشته ها را به 3 دسته انتخاب خوش بینانه، انتخاب منطقی و انتخاب بدبینانه تقسیم بندی کنید. بعد از انجام این کار 20 درصد از کل رشته ها را در لیست انتخاب های خوش بینانه قرار دهید و سپس 50 درصد در لیست انتخاب های منطقی و 30 درصد را نیز در فهرست انتخاب های بدبینانه بگنجانید. در چنین شرایطی بهتر است که تعداد انتخاب های میانی بیشتر باشد.

با در نظر گرفتن تمامی شرایط از جمله علاقه، انتخاب های خود را مطابق با روش فوق اولویت بندی کرده و در دفترچه ای جداگانه یادداشت نمایید تا هنگام درج کد رشته های انتخابی خود در سایت سازمان سنجش با مشکل مواجه نشوید.

توجه داشته باشید که علی رغم ادغام کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد، فرآیند انتخاب رشته آن ها به صورت جداگانه و در بازه زمانی متفاوت انجام می شود. معمولا انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد پس از پایان مهلت انتخاب رشته دانشگاه سراسری آغاز می گردد و داوطلبان می بایست بدین منظور از طریق سایت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، نوبت به انجام فرآیند انتخاب رشته می رسد. داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد سراسری شرکت کرده اند و برای آن ها کارنامه صادر شده است، می توانند در صورت کسب نمره قبولی به منظور انجام انتخاب رشته اقدام نمایند. به دلیل ادغام ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با یکدیگر داوطلبان ضمن شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سراسری ، این امکان را خواهند داشت که در انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد هم شرکت کرده و شانس خود را نیز جهت قبولی در این دانشگاه امتحان نمایند.

پس از انتشار دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد آزاد از طریق سایت مربوطه، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند با دریافت و مطالعه آن نسبت به شرایط و جزئیات انتخاب رشته کارشناسی ارشد آگاهی لازم را کسب نموده و کد رشته های مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

داوطلبان می بایست هنگام اولویت بندی انتخاب های خود، پیش از در نظر گرفتن شانس قبولی در کد رشته محل های مختلف، با در نظر گرفتن علاقه خود نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. در انتخاب رشته ارشد نیز همانند انتخاب رشته کنکور سراسری بهتر است اولویت های خود را به سه صورت خوش بینانه ، واقع بینانه و بدبینانه تقسیم بندی کنید.

انتخاب های خوش بینانه را در اولویت قرار دهید و با توجه به رتبه خود اقدام به انتخاب کد رشته ها نمایید. انتخاب های میانی خود را با دقت و تمرکز بیشتری در گروه انتخاب های واقع بینانه قرار دهید به این دلیل که احتمال قبولی شما در این انتخاب ها بیشتر است. تعداد انتخاب های میانی شما باید بیشتر باشد، بنابراین حدود 50 درصد از انتخاب های خود را به صورت منطقی انجام دهید. اما در مورد انتخاب های نهایی سعی کنید به صورت بدبینانه دست به انتخاب بزنید. توصیه می کنیم که در صورت امکان سعی کنید هر 100 رشته محل را انتخاب کنید. برای آگاهی از شرایط کارشناسی ارشد بدون آزمون و مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد می توانید به لینک های مربوطه مراجعه نموده و یا با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید.

فرآیند انتخاب رشته دکتری نیز پس از اعلام نتایج و صدور کارنامه شرکت کنندگان آغاز می گردد و داوطلبانی که توانسته اند آزمون کتبی را با موفقیت پشت سر بگذارند، وارد مرحله انتخاب می شوند. متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری چندین بار فضای انتخاب رشته را تجربه کرده اند و به خوبی بر میزان اهمیت و حساسیت آن واقف اند.

باتوجه به ادغام ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد با آزمون سراسری، تمامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری سراسری می توانند در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز شرکت کنند. اما در رابطه با نحوه صحیح انتخاب رشته دکتری لازم است بدانید حتی در صورتی که در آزمون دکتری موفق به کسب رتبه تک رقمی نیز شده باشید، می بایست برای انجام انتخاب رشته خود با دقت و حساسیت بیشتری دست به انتخاب بزنید.

از مواردی که بایستی در خصوص انتخاب رشته دکتری در نظر بگیرید این است که ابتدا باید برای اطلاع از این که در چه دوره هایی مجاز به انتخاب رشته شده اید، کارنامه دکتری خود را با دقت مورد بررسی قرار دهید. به این دلیل که ممکن است داوطلبان در هر یک از دوره های روزانه، بورس خارج از کشور و یا دوره های غیر روزانه مجاز به انتخاب رشته شده باشند.

پس از اطمینان از پذیرش دوره خود می بایست 50 رشته را از دفترچه انتخاب رشته دکتری بر اساس علاقه و اولویت بندی خود انتخاب کنید. تفاوت عمده ای که در پذیرش دانشجویان در مقطع دکتری با سایر مقاطع تحصیلی وجود دارد، ارزیابی داوطلبان در مصاحبه دکتری می باشد. دعوت نشدن به مصاحبه به منزله عدم پذیرش داوطلبان می باشد ولی برای متقاضیانی که جهت شرکت در مصاحبه یک یا چند رشته دعوت می شوند، مراجعه به سایت دانشگاه مورد نظر به منظور آگاهی از جزئیات برگزاری و هزینه مصاحبه دکتری الزامی است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاانتخاب رشته ارشد انتخاب رشته دکتری انتخاب رشته کنکور مشاوره تحصیلی

3 روز پیش

1 هفته پیش

1 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد


انتخاب رشته دانشگاه و کنکور سراسری یکی از برزگ ترین تصمیم های هرشخص در زندگی و مشاوره انتخاب رشته یکی از حساس ترین مشاوره هایی است که می گیریم. برای داشتن یک مشاوره انتخاب رشته خوب در این قسمت اطلاعاتی مانند آشنایی با قسمت های مختلف کارنامه، نقش سهمیه مناطق و شهدا و ایثارگران و مناطق محروم در انتخاب رشته، بومی گزینی در انتخاب رشته کنکور سراسری، آشنایی با امکانات و هزینه ها و شهریه های دانشگاه های دولتی روزانه، شبانه، دانشگاه های غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس های خودگردان یا بین الملل و دانشگاه آزاد، نحوه صحیح انتخاب رشته کنکور سراسری، انتخاب دانشگاه، نحوه صحیح چینش انتخاب ها در انتخاب رشته کنکور سراسری، نرم افزار انتخاب رشته، نرم افزار تخمین رتبه و دفترچه انتخاب رشته برای دانش آموزان و والدین فراهم کرده ایم تا با کمک مشاوران هیوا بتوانند به خوبی انتخاب رشته کنکور سراسری را انجام دهند.مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه

انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان 99

انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری 99 انجام می شود . متقاضیان در صورت دارا بودن تراز بالای 6500 و داشتن حداقل معدل كل 14 در دور…

زمان اعلام کارنامه سبز کنکور ۹۹

پس از اعلام نتایج نهایی کنکور 99 ، کارنامه ای حاوی رتبه داوطلب و آخرین رتبه قبولی در هر رشته محل منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد . داوطلبان می توانند یک هفته الی…

زمان انتشار کارنامه سبز کنکور سراسری

مدتی پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۹۹ ، کارنامه سبز کنکور سراسری منتشر می شود . کلیه داوطلبانی که در انتخاب رشته دانشگاه های سراسری شرکت کرده اند ، ح…

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

سازمان سنجش پس از بررسی فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور ۹۹ ، نتایج قبولی یا عدم قبولی داوطلبان را منتشر می کند . نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 حدودا دو هفته پس از اتما…

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 99

کلیه داوطلبان کنکور سراسری 99 که با تکمیل فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۹ ، بار دیگر با یک دیگر به رقابت می پردازند ، نتایج اکتسابی خود را …

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99

امسال نیز طبق روال سالیان گذشته ، در صورت خالی ماندن ظرفیت دانشگاه های فرهنگیان ، سازمان سنجش لیست رشته محل های دارای ظرفیت را منتشر کرده و زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگ…

تغییر رشته با کارنامه سبز

سازمان سنجش برای تمامی داوطلبانی که در انتخاب رشته دانشگاه های سراسری شرکت کرده اند ، کارنامه ای حاوی وضعیت علمی در هر کدرشته محل منتشر می کند . داوطلبان می توانند پس از مشا…

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

سازمان سنجش پس از بررسی فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت داوطلبان ، وضعیت قبولی یا عدم قبولی آن ها را در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری مشخص می کند . متقاضیان برای مشاهده این

مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری 99 شده اند موظف اند در مهلت انتخاب رشته که معمولا یک هفته تا ده روز است فرم انتخاب رشته این دانشگاه ها را تکمیل نمایند ….

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان

چنان چه دانشگاه های فرهنگیان و تربیت معلم سابق از طریق انتخاب رشته کنکور سراسری موفق به تکمیل ظرفیت های خود نشوند می توانند بعد از کسب مجوز از و…

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 99

از آنجایی که نحوه پذیرش دانشگاه فرهنگیان متمرکز با شرایط خاص است ، نتایج این دانشگاه در دو مرحله ، اعلام نتایج اولیه و نهایی منتشر می شود . در زمان اعلام نتایج اولیه …

انتخاب رشته کنکور سراسری

آن دسته از داوطلبانی که پس از مشاهده نتایج اولیه کنکور ، مجاز به انتخاب رشته در یکی از دوره های روزانه ، غیر روزانه شده اند می توانند بعد از دانلود و مطا…

زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99 ، سازمان سنجش در صورت کسب مجوز از وزارت علوم لیست رشته محل های دارای ظرفیت را منتشر کرده و زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 99

سازمان سنجش هر سال بعد از اتمام زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ، فرصت مجددی در اختیار داوطلبانی قرار می دهد که به هر دلیل نتوانسته اند در زمان مجاز ، فرم اینترنتی …

لیست رشته های کنکور زبان 99

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کنکور زبان شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته می شوند باید در بازه زمانی مشخص به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت …

لیست رشته های کنکور هنر 99

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کنکور هنر شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته می شوند باید در بازه زمانی مشخص به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس…

لیست رشته های کنکور انسانی 99

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کنکور انسانی شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته می شوند باید در بازه زمانی مشخص به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت&nbs…

لیست رشته های کنکور ریاضی 99

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کنکور ریاضی شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته می شوند باید در بازه زمانی مشخص به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت لیست رشته های کنکور ر…

ویرایش انتخاب رشته کنکور سراسری 99

تمامی داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دوره های روزانه یا غیر روزانه شده اند می توانند بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۹ نسبت به ثبت کد رشته محل …

لیست رشته های کنکور تجربی 99

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کنکور تجربی شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته می شوند باید در بازه زمانی مشخص به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت لیست رشته های کنکو…

منتخب های هیوامگ

با رشته معماری بیشتر آشنا شوید

با رشته مهندسی صنایع بیشتر آشنا شوید

چگونه اراده قوی داشته باشیم

مقالات منتخب سردبیر

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99

اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 99

اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99

کارنامه سبز کنکور سراسری

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©


اهمیت و حساسیت انتخاب رشته دانشگاه آزاد و همچنین تفاوت های چشمگیر آن با انتخاب رشته کنکور سراسری موجب شده است که در این صفحه به توضیحاتی مانند : راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد، تراز اخرین نفر قبولی در سهمیه عادی، ایثارگران و بسیج فعال، نرم افزار تخمین رتبه و انتخاب رشته دانشگاه آزاد، نحوه تاثیر سهمیه بسیج فعال در قبولی و تراز اخرین نفر قبولی در انتخاب رشته دانشگاه ازاد و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بپردازیم.مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه

سهمیه مناطق در انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹

سهمیه مناطق دانشگاه آزاد یک سهمیه پرجمعیت در میان سهمیه های این دانشگاه بوده که به سه دسته سهمیه منطقه  1 ، 2

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پس از بررسی فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت متقاضیان ، وضعیت قبولی یا عدم قبولی آن ها را در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آز…

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پس از بررسی فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۹ ، نتایج قبولی یا عدم قبولی داوطلبان را منتشر می کند . داوطلبان می توانند 

کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

یکی از اطلاعات لازم برای شرکت در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ، کد دسترسی انتخاب رشته این دانشگاه می باشد . این کد که با نام ش…

تمدید مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد

سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 نشده اند مهلت دیگری به عنوان آخرین …

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد ۹۹

داوطلبانی که دارای قبولی ذخیره دانشگاه آزاد ۹۹ بوده و نسبت به تکمیل فرم اعلام آمادگی در دانشگاه قبولی اقدام کرده اند ، منتظر اعلام نتایج پذیرش یا عدم پ…

دفترچه تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد ۹۹

دانشگاه آزاد امسال هم ممکن است مانند چند سال اخیر از طریق قبولی های ذخیره ، ظرفیت رشته محل های خالی خود را تکمیل می کند . به این ترتیب احتمال دارد با انتشار دفترچه ای تحت عن…

تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد ۹۹

تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد 99 فرایندی است که از طریق سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود و فرصت دوباره ای در اختیار داوطلبانی قرار می دهد که تراز آن ها به نفر آخر قبو…

انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد

از سال 99 ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری در رشته دندانپزشکی با هم ادغام شده است . داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در رشته…

انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد

از سال 99 ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری در رشته داروسازی با هم ادغام شده است . داوطلبان متقاضی ادامه تحصیل در رشته&n…

انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد

از سال 99 ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری در رشته دامپزشکی با هم ادغام شده است . داوطلبا…

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود و داوطلبانی&nbsp…

جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 کی میاد

جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از انتخاب رشته کنکور سراسری در سایت azmoon.org اعلام می شه  . مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پس از ب…

ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در زمان انتخاب رشته امکان حذف ، جابه جایی یا اضافه کردن در

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

آن دسته از داوطلبانی که در کنکور سراسری 99 شرکت کرده اند ، در صورتی که با توجه به توضیحات کارنامه کنکور سراسری 99 مجاز به انتخاب رشته دانشگا…

دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

داوطلبانی که با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری ۹۹  ، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگا…

سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد azmoon.org

داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه کنکور سراسری ۹۹ مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد شده اند ، می توانند در مهلت قانونی اعلام شده توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آز…

هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه

برخلاف مرحله ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ ، مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت جداگانه صورت می …

راهنمای جامع مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد هیوا

انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش به نشانی

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از انتخاب رشته کنکور سراسری در سایت انتخاب رشته azmoon.org انجام می شود . هر…

منتخب های هیوامگ

با رشته معماری بیشتر آشنا شوید

با رشته مهندسی صنایع بیشتر آشنا شوید

چگونه اراده قوی داشته باشیم

مقالات منتخب سردبیر

اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی انتخاب رشته

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.
مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آخرین خان و مهمترین قدم برای ورود به دانشگاه است چرا که داوطلب براساس نتایج بدست آمده در کنکور و تلاش های خود می تواند انتخاب رشته ای مطمئن و منطقی داشته باشد.

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته از نظر بسیاری از مشاوران تحصیلی مهمترین مسئله در بحث کنکور است و یک انتخاب غلط باعث بر باد رفتن تمام زحمات و تلاش های یک داوطلب می شود. انتخاب رشته صحیح و اصولی هم باعث تضمین آینده ی شغلی داوطلب می شود و هم باعث کاهش نرخ بیکاری می شود.مشاوره تحصیلی انتخاب رشته نباید فقط کارنامه و درصدهای داوطلب را در اولویت های انتخاب مد نظر قرار دهد بلکه باید با آگاهی از علاقه داوطلب ، هدفی که برای خود دارد و آینده شغلی دلخواهش اقدام به انتخاب رشته متقاضی نماید.داوطلب نباید در بحث انتخاب رشته تحت تاثیر نظر اطرافیان و افراد جامعه در مورد برخی از رشته های دانشگاهی شود.

آنچه که در انتخاب رشته درست حرف اول و آخر را می زند این است که هدف داوطلب از تحصیل چیست. در واقع شناخت درست اهداف قبل از اقدام به انتخاب رشته دانشگاهی کاملا ضروری و بسیار مهم است لذا هر گونه انتخاب غلط در این حیطه و یا مشاوره انتخاب رشته غیر اصولی و اشتباه عواقب جبران ناپذیری را متحمل داوطلب می کند.

شاید شما هم در اطراف خود افرادی را دیدن باشید که بدون علاقه به رشته ی دانشگاهی خود در حال تحصیل دارند و نه راه پس دارند و نه راه پیش از طرفی از بازار کار رشته ی خود نیز اطلاعات درست و دقیقی ندارند.برخی ها نیز علیرغم تلاش ها و هزینه های زیادی که برای ورود به دانشگاه متقبل شده اند بعد از چند ترم از دانشگاه انصراف می دهند.

باز هم جا دارد که تاکید داشته باشیم بحث انتخاب رشته کنکور مساله ای بسیار مهم و حیاتی برای هر جوانی است و مشاوران زبده ایران تحصیل این حق را به داوطلبان عزیزی که برای تضمین آینده شغلی و داشتن زندگی بدون دغدغه ، تلاش های شبانه روزی و هزینه های زیادی را در این راه صرف کرده اند ، می دهد.

انتخاب رشته درست می تواند آینده مادی و روحی یک جوان را تامین کند بدین منظور مرکز مشاوره انتخاب رشته مشاور گروپ با دارا بودن کارشناسانی حرفه ای در بحث انتخاب رشته که خود را دانشجویان و فارغ التحصیلان برتر دانشگاههای تراز اول کشور هستند ، می توانند این مسئولیت را با موفقیت برای تک تک متقاضیان انتخاب رشته انجام دهند و در این کار با نهایت دقت و وسواس برخورد خواهند کرد تا انتخابی حرفه ای و تضمین شده برای شما حاصل شود.

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته : ویژگی های یک انتخاب رشته مطمئن

مشاور تحصیلی انتخاب رشته باید این نکته بسیار مهم را به داوطلب متذکر شود که صرفا و تنها انتخاب یک رشته لاکچری و عالی کافی نیست و اگر علاقه ای به رشته انتخابی و یا حتی قبولی خود نداشته باشند ، هیچگونه موفقیتی در آن بدست نمی آورند لذا حتما براساس علاقه و توانایی های خود باید انتخابی درست داشته باشید و این را فراموش نکنید که جبران اشتباه در انتخاب رشته در اکثر مواقع غیر ممکن است و راه بازگشتی وجود ندارد.

 

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته : ظرفیت دانشگاههای مورد نظر را بدانید

با توجه به آمار و ارقام اعلام شده توسط سازمان سنجش تعداد داوطلبان شرکت کننده در کنکور تجربی 96 همانند کنکور 95 بیشتر از بقیه گروه های آزمایشی بوده است این درحالی است که 60 درصد رشته های دانشگاهی مرتبط با رشته تجربی هستند و اکثر داوطلبان کنکور تجربی خواهان قبولی در رشته های پزشکی ، داروسازی و دندانپزشکی هستند که در این ماراتن بزرگ شرکت کرده اند.

مسلما با میزان ظرفیت های موجود در پذیرش این رشته ها ، امکان پذیرش همه داوطلبان وجود ندارد که نقش مشاوره انتخاب رشته در این شرایط بسیار اهمیت می یابد.در حال حاضر و براساس اعلام رسمی سازمان سنجش رشته انسانی با 310 هزار و 925 نفر بیشترین ظرفیت پذیرش دانشجو را در بین دیگر گروه های آزمایشی دارد.

رتبه دوم رشته ریاضی با 235 هزار و 497 نفررتبه سوم رشته تجربی با 158 هزار و 582 نفررتبه چهارم رشته هنر با 19 هزار و 292 نفررتبه پنجم گروه زبان های خارجی با 23 هزار و 596 نفرمجموع ظرفیت پذیرش در 5 گروه آزمایشی : 747 هزار و 892 نفر بوده است.یک پنجم ظرفیت دانشگاه ها به دوره روزانه اختصاص داده شده.385 هزار و 170 نفر به دانشگاه پیام نور26 هزار و 780 نفر به ظرفیت نوبت دوم شبانه3 هزار و 12 نفر به ظرفیت پردیس180 هزار و 560 نفر هم ظرفیت موسسات غیر انتفاعی.

تایم مابین اعلام نتایج و انتخاب رشته اندک و محدود است که داوطلبان کنکور در همین زمان اندک باید تصمیم خود را در انتخاب سرنوشت تحصیلی و آینده کاری ، بگیرند.

با توجه به زمان کمی که برای انتخاب رشته در اختیار داوطلبان قرار گرفته اهمیت مشاوره انتخاب رشته توسط کارشناسان با تجربه و کاربلد بیشتر احساس می شود . شاید برخی از داوطلبان دسترسی به کارشناسان انتخاب رشته حضوری نداشته باشند و زمان اندکی که باید سرنوشت خود را در این مدت کوتاه انتخاب کنند از این رو مرکز مشاور گروپ جهت تسهیل در امر انتخاب رشته این دسته از داوطلبان عزیز اقدام به ارائه مشاوره تلفنی انتخاب رشته در تمامی رشته ها کرده است.

برخی از خدمات مشاوره ای انتخاب رشته مرکز مشاور گروپ عبارتند از:

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی : مشاوره انتخاب رشته کنکور.مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور پزشکی.(توسط دانشجویان پزشکی)مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی.(توسط قبولی های برتر تهران)مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی.(توسط قبولی های برتر مهندسی)مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی : مشاوره انتخاب رشته کنکور زبان.(توسط قبولی های برتر ارشد تهران)مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور هنر.(توسط قبولی های برتر دکترا تهران)مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری.مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور آزاد.مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد.مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی: مشاوره انتخاب رشته کنکور دکتری.مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی : مشاوره انتخاب رشته کنکور مجدد

همچنین مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ خدمات مشاوره ای زیر را بصورت تلفنی ارائه می دهد:

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد مشاوره درسی کنکور

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد مشاوره برنامه ریزی کنکور

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد ثبت نام کنکور تجربی

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد ثبت نام کنکور انسانی

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد ثبت نام کنکور ریاضی

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد ثبت نام کنکور هنر

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد ثبت نام کنکور زبان

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد معرفی دانشگاه سراسری

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد معرفی دانشگاه پیام نور

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد معرفی دانشگاه آزاد اسلامی

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد معرفی دانشگاه غیر انتفاعی

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد معرفی دانشگاه فنی حرفه ای

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد معرفی دانشگاه علمی کاربردی

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد مشاوره کنکور تلفنی (مشاوره کنکور سراسری)

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد مشاوره تحصیلی تلفنیمشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد مشاوره معافیت تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد مشاوره معرفی رشته های دانشگاهی

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد مشاوره معرفی دانشگاه های کشور

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد مشاوره کنکور دکتری تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد مشاوره انتخاب رشته ارشد

مشاوره تحصیلی تلفنی در مورد مشاوره انتخاب رشته دکتری

برای دریافت مشاوره تحصیلی انتخاب رشته در کلیه مقاطع تحصیلی 

با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید .

شماره تماس از سراسر کشور

با خط 9099071614 بدون کدگیری

زمان پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب.


جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی انتخاب رشته

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.

این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.

تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.

لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

برخی از دانش آموزان و دانشجویان فکر می کنند برای داشتن انتخاب رشته کنکور خوب در ایران، مهمترین چيز دارا بودن کارنامه و نمره و رتبه کنکور خوب می باشد. این افراد بيشتر از آنکه به خود، اهداف، آينده و زندگی شان فکر کنند، به نظر دیگر افراد و اهميتی که مردم جامعه برای رشته های دانشگاهی مختلف قائل هستند، توجه می نمایند. اما موضوع اصلی برای داشتن يک انتخاب رشته صحيح، درست و موفق اينست که خود و اهداف شان را خوب بشناسند. در حقیقت موضوع اصلي انتخاب رشته، خود فرد داوطلب کنکور می باشد. از اینرو هر گونه انتخاب نادرست از جمله مشاوره انتخاب رشته نادرست میتواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

متاسفانه به کرات دیده می شود بعضی از افرادی که در رشته های دانشگاه های مختلف پذیرفته می شوند، علاقه ای به رشته انتخابی خود نداشتند. گاها علیرغم تمام تلاش شبانه روزی خود برای ورود به دانشگاه، از ادامه تحصیل در دانشگاه انصراف می دهند. از این رو مشاوره انتخاب رشته کنکور در ایران نقشی مهم در آینده مادی و روحی تمامی دانش آموزان و دانشجویان دارد. برای این منظور مشاوره انتخاب رشته کنکور مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب با دارا بودن مشاوران انتخاب رشته زبده از دانشجویان و فارغ التحصیلان برتر دانشگاه های برتر کشور با شعار «هر محصل یک مشاور» نقشی اجتناب ناپذیر را در عرصه مشاوره تحصیلی ایفا می کند.

تست شخصیت MBTI معتبرترین تست شخصیتی در روانشناسی است که از آن برای مشاوره شغلی، مشاوره تحصیلی، برنامه ریزی و حتی مشاوره ازدواج استفاده می شود. شما برای انجام تست شخصیت می توانید با مراجعه به این لینک و پاسخگویی به یک مجموعه سوالات ساده، از تیپ شخصیتی خود مطلع شوید.

پس از تعیین تیپ شخصیتی شما، مشاوران انتخاب رشته ما به بررسی علاقه مندی ها و توانایی های شما می پردازند. سپس با انطباق نتیجه آن با ویژگی رشته های تحصیلی و توانایی هایی که برای موفقیت در هر رشته مورد نیاز است، به شما کمک می کنند تا با دیدی بازتر رشته های خود را انتخاب کنید. در این فاز از مشاوره انتخاب رشته، شما با توانایی های خود برای موفقیت در هر رشته آشنا می شوید.مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه

با این حال دانستن این موضوع تنها کافی نیست. در گام های بعدی عواملی مثل علاقه مندی شما، موقعیت شغلی، ظرفیت بازار کار، آینده شغلی، حقوق و درآمد مشاغل مرتبط با رشته در انتخاب رشته تاثیرگذارند. مشاوران ما به شما کمک می کنند تا بتوانید به یک انتخاب رشته مطلوب دست یابید.

هر دانش آموز از مجموعه معیارهای مختلف برای انتخاب رشته کنکور استفاده می کند. هر مسیر حرفه ای تا آنجا که به این دو اولویت مربوط می شود، منحصر به فرد خواهد بود. ابتدا دانش آموزان باید تعیین کنند کدام یک از این اولویت ها مهمتر است و سپس رشته هایی را که اهدافشان را منعکس می کنند، بررسی کنند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با معیارهای مهم در انتخاب رشته کنکور آشنا کنیم. در زمان انتخاب رشته کنکور بهتر است معیارهای زیر را در ذهن خود داشته باشید.

در زمان انتخاب رشته کنکور سعی کنید رشته ای را انتخاب کنید که شما را برای یک هدف حرفه ای خاص یا تخصص خاص آماده کند. شاید شما قبل از انتخاب رشته کنکور می دانید که می خواهید یک پرستار، معامله گر، درمانگر یا توسعه دهنده وب باشید. قبل از اینکه تصمیم خود را اعلام کنید، یک یا دو کلاس در رشته مربوطه بگیرید. برنامه آموزشی یک سمینار پیشرفته را بررسی کنید و با دانشجویان رشته مورد نظر خود صحبت کنید. اطمینان حاصل کنید که شما برای کارهای مربوط به حرفه رویاهای خود آماده هستید.

پتانسیل کسب درآمد در آینده ارزش بررسی را دارد. کار دانشجویی، خود سرمایه گذاری بزرگی تلقی می شود و می تواند به شما در بسیاری از موارد کمک کند. مخصوصاً برای دانش آموزانی که خود هزینه ها را پرداخت می کنند و یا وام گرفته اند. وبسایت هایی همچون PayScale.com، رشته هایی که دارای درآمدزایی بالا هستند را معرفی می کند. این رشته ها شامل هر نوع مهندسی، پزشکی، ریاضیات حسابداری، علوم رایانه، فیزیک، آمار، دولت و اقتصاد است. با این حال کیفیت زندگی خود را در ذهن داشته باشید. اگر شما از کار خود رضایت نداشته باشید و به آن عشق نورزید حقوق، ارزش چندانی نخواهد داشت.

بعضی از دانش آموزان تنها به این دلیل رشته ای را انتخاب می کنند که آن را دوست دارند. اگر در حال تحصیل هستید و رشته ای که در آن درس می خوانید را دوست دارید، احتمالاً شانس انتخاب رشته کنکور بیشتری دارید که بطور کامل با کلاس های آن رشته ارتباط برقرار کنید. این بدان معنی است که نمرات بهتر و روابط خوبی در زمینه این رشته با دیگران دارید. اگر به فلسفه علاقه دارید، آنرا صرفاً به دلیل اینکه در آینده بازار کار نخواهید داشت و یا دیگران در مورد انتخاب شما چه فکر خواهند کرد، رها نکنید. بسیاری از رشته های هنر لیبرال دانش آموزان را با مهارت های تفکر انتقادی و توانایی های نوشتن که برای کارفرمایان بسیار ارزشمند است، پرورش می دهند.

اگر شما واقعا نمیدانید که می خواهید کدام رشته را انتخاب کنید، باز هم مشکلی وجود ندارد. بسیاری از مدارس به دانش آموزان اجازه می دهند که از طریق آزمون و خطا انتخاب رشته نمایند. بنابراین دانش آموز وقت بیشتری خواهد داشت تا با رشته های دیگر آشنا شود. همچنین دانش آموز خواهد توانست برای انتخاب رشته کنکور با اساتید، مشاوران، سرپرست ها و سایر دانش آموزان صحبت و مشورت گیرد. حتی کارآموزی در محوطه دانشگاه به شما کمک خواهد کرد تا به بررسی آنچه علاقمند هستید، بپردازید تا بهترین و مناسب ترین و شاید حتی کار ایده آل خود را پیدا کنید.

قطعا یکی از جنبه های هیجان انگیز زندگی دانشگاهی این است که شما در خلال آن خواهید توانست با افراد جدیدی آشنا شوید و شاید ایده هایی به ذهنتان خطور کند. شما ممکن است با دانشجویانی از رشته فیزیک آشنا شوید که از فیزیک لذت می برند اما عاشق علوم سیاسی هستند. با این حال، در نظر داشته باشید که هر رشته، تخصص خاص خود را می خواهد. بعضی از رشته ها نیاز به دوره های مقدماتی قبل از رفتن به مراحل و مقاطع پیشرفته تر دارند. همچنین برخی از کلاسها در پاییز ارائه میشوند، اما نه بهار و برخی برعکس. اگر شما در اواسط شروع به تحصیل در مقطع لیسانس، تصمیم به تغییر رشته تحصیلی و انتخاب رشته کنکور مجدد باشید، شاید به دلیل این انتخاب رشته کنکور، بیشتر از چهار سال یا هشت ترم برای گرفتن مدرک خود وقت نیاز داشته باشید.

در برخی مواقع اگر یک انتخاب رشته کنکور تحصیلی شما را مجاب نمی کند، می ‎ توانید یک خرده رشته تحصیلی برای خود انتخاب کنید. یک خرده رشته تحصیلی مشابه یک رشته تحصیلی دانشگاهی است. تنها تفاوت یک خرده رشته تحصیلی با یک رشته تحصیلی دانشگاهی این است که خرده رشته تحصیلی به کلاس های بسیاری نیاز ندارد. برخی دانشجویان دوره لیسانس با عشق به یادگیری و اشتها برای داشتن مدرک به دنبال دو رشته تحصیلی کاملا متفاوت می روند و انتخاب رشته کنکور می کنند.

دو انتخاب رشته کنکور تحصیلی کاملا متفاوت، درک دو زمینه علمی را برایتان فراهم می کند. این انتخاب رشته کنکور اجازه می دهد تا شما با دو مجموعه از ارزش ها، دیدگاه ها و اصطلاحات آشنا شوید. به همین دلیل است که شما برای تحصیل در دو رشته تحصیلی کاملا متفاوت بایستی دو برابر هزینه صرف کنید و دو برابر در کلاس های مورد نظر مشارکت داشته باشید. با این انتخاب رشته مجدد شما فرصت های زیادی برای آزمایش کردن یا گرفتن کلاس های خارج از این دو زمینه نخواهید داشت.

در حالی که با برداشتن یک خرده رشته تحصیلی و یک رشته تحصیلی دانشگاهی، ممکن است ورود شما به بازار کار تسهیل شود. بنابراین هم از لحاظ تحصیلات تکمیلی و حرفه ای آماده خواهید بود و هم زمان کمتری را صرف خواهید نمود. به عنوان مثال شما می توانید خارج از دانشگاه اگر به حسابداری، برنامه نویسی یا خیاطی علاقه دارید، در کلاس های خارج از دانشگاه شرکت کنید و با اخذ مدرک فنی و حرفه ای، جای خود را در بازار کار مورد علاقه خود در کمترین زمان ممکن پیدا کنید. از سوی دیگر بیشتر دانش آموزان تمایل دارند که تنها در یک رشته کار خود را پیش ببرند که این امر به علاقه خود دانش آموز بستگی دارد.

انتخاب رشته کنکور آخرین قدمی است که دانش آموزان در فرآیند ورود به دانشگاه بر می دارند. زیرا نتیجه تمام این فرآیند پر تلاش و سخت دانش آموزان به انتخاب رشته کنکور بستگی دارد. از نظر بسیاری از مشاوران تحصیلی، مهمترین قدم نیز همین انتخاب رشته کنکور محسوب می شود.

به عبارت دیگر یک انتخاب غلط می تواند زحمات چندین و چند ساله داوطلب کنکور را بر باد دهد. از طرف دیگر یک انتخاب رشته کنکور مناسب به همان اندازه می تواند داوطلب کنکور را به رشته ای که به آن علاقمند است برساند. این نهایتا منجر به رضایت شغلی و اشتغال هدفمند، کاهش نرخ بیکاری و افزایش بهروری شغلی در جامعه خواهد شد.

مشاوران تحصیلی همواره این نکته را متذکر می شوند که داوطلب کنکور باید دقت داشته باشد که یک رشته خاص به تنهایی نه خوب است و نه بد. زیرا اگر کسی که به آن رشته علاقمند است و استعداد ادامه آن را دارد، به تحصیل آن بپردازد، نتیجه کار مناسب خواهد بود. در صورتی که عدم علاقه داوطلب کنکور به پرمخاطب ترین رشته های دانشگاهی هم یک نیروی کارآمد در آن رشته تربیت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: با دانشگاه های ایران بیشتر آشنا شوید

یکی از مزایای مرکز مشاوره رهیاب در مشاوره انتخاب رشته این است که شما می توانید از تجربیات دانشجویان دانشگاه های برتر کشور استفاده کنید. در مشاوره انتخاب رشته معمولاً دانشجویان بهتر از سایر افراد می توانند به داوطلبان کنکور کمک کنند. چرا که آنها با جدیدترین وضعیت رشته های تحصیلی، مطالب روز مرتبط با رشته و همچنین بازار کار رشته و موقعیت های شغلی بیشتر درگیر هستند و کاملاً با پوست و گوشت خود درگیر رشته ها می شوند.

از سوی دیگر دانشجویان دانشگاه های برتر تهران شناخت مناسبی نسبت به رتبه ها و سایر مشخصات رشته ها دارند و چون از توانمندی ها و ضریب هوشی بالایی برخوردارند، می توانند با دید بازتر و ضریب اطمینان بالاتری شما را در انتخاب رشته یاری برسانند.

آخرین اخبار تحصیلی، مدارس، کنکور سراسری و دانشگاه آزاد در کانال تلگرام

با نگاه به آمار و ارقام کنکور سال 97 مشخص می شود که باز هم مانند سال 96 تعداد داوطلبان در رشته تجربی بیش از سایر رشته ها است. براساس آمار تقریبی بیش از 60 درصد داوطلبان رشته های دانشگاهی مرتبط با رشته تجربی هستند. قریب به اتفاق این افراد برای تحصیل در یکی از رشته های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی در این ماراتن علمی شرکت کرده اند. طبیعی است با میزان ظرفیت موجود، امکان تحقق هدف تمامی داوطلبان میسر نبوده و تمامی هشدارها و توصیه ها مبنی بر انتخاب رشته کنکور متوازن در چنین شرایطی نقش خود را نشان می دهد. این امر اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور را صد چندان می کند.

تعداد کل داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری 97 برابر با یک میلیون و 11 هزار و 825 نفر بوده که از این تعداد، 599 هزار و 313 نفر زن و مابقی مرد هستند. از این مقدار 144 هزار و 550 نفر در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، 642 هزار و 451 داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی، 205 هزار و 26 نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی، 12 هزار و 260 داوطلب در گروه آزمایشی هنر و 7 هزار و 538 نفر در گروه آزمایشی زبان های خارجی ثبت نام کرده اند.

براساس اعلام سازمان سنجش کشور گروه علوم انسانی با 308 هزار و 154 نفر بیشترین ظرفیت پذیرش را دارد. پس از آن گروه ریاضی با 236 هزار و 233 نفر و پس از آن ظرفیت گروه علوم تجربی با 174 هزار و 958 نفر در رده بعدی قرار دارد. ظرفیت گروه هنر 19 هزار و 264 نفر و گروه زبان های خارجی 24 هزار و 235 نفر است. مجموع ظرفیت 747 هزار و 892 نفر است. حدود یک پنجم ظرفیت به دوره روزانه اختصاص دارد و ظرفیت دانشگاه پیام نور در مجموع ظرفیت این دوره 375 هزار و 374 نفر، ظرفیت دوره نوبت دوم (شبانه) 26 هزار و 436 نفر، ظرفیت پردیس خودگردان 2 هزار و 904 نفر و ظرفیت موسسات غیر انتفاعی 198 هزار و 72 نفر برآورد شده است.

از جمله اولین وظایف و اقدامات یک مشاور کارکشته کنکوری مشخص کردن راه و مسیر هر شخص مایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و بالاتر است. وقتی داوطلب هدف خاصی داشته باشد مسلما مسیر بخصوصی را هم برای دستیابی به آن انتخاب میکند.

تغییر پی در پی هدف یا به زبان خودمانی از این شاخه به آن شاخه شدن باعث کندی بیش از حد و گرفتن سرعت شما میشود. ولی مشاور حرفه ای میتواند شما را در مسیری ثابت کند و اینکه شما را برای رسیدن به آن مسیر تشویق کند و حمایت های لازم را برایتان مهیا کند.

اینها همه در گزینه های بالا نهفته است و برای حل دقیق این مسأله ها باید برای آن وقت بگذارید.

روزها و ماه ها سپری شده اند و به طور تقریبی دو ماه تا کنکور مانده است. احتمالا خیلی از شما که این مطلب را می خوانید حس ترس و امید و شاید هیجان را در خود یا دوستان خود که واسطه فشار درسی به وجود آمده را تجربه کرده آید.

خب اول باید بگوییم که الان حتی در بدترین شرایط تحصیلی هم که باشید فقط باید به موفقیت بپردازید. مطمئن باشید که این به اصطلاح دو ماه به اندازه کافی آنقدر کافی است که بتواند کم و کاستی های شما را تا حد بخصوصی کاهش دهد. شما توانمندید که در طول این مدت کوتاه با کمی تلاش و برنامه ریزی پرفشار همه چیز را کاملا بر عکس کنید و به نفع خودتان تغییر دهید. خاطر نشان کنیم که بچه های کنکور باید بعضی سوالات را از خود دور کنند؛ مثل آیا من میتوانم؟ باید بگوییم بله میتوانی. بهتر است اصلاح کنیم اگر بخواهی همه چیز تغییر میکند.

این حرف ها فقط پای شما را سست میکند و انرژی شما را کاهش میدهد. اینجا باید گوشزد کنیم با حفظ آرامش و اعتماد به نفس از مشاوری که در زمینه کنکور چند سال سابقه دارد کمک بگیرید. کافیست تلفن خود را بردارید و یا بصورت حضوری با مشاوران رهیاب در تماس باشید.

از آنجایی که بعضی از داوطلبان کنکوری به علت فشردگی برنامه خود در این مدت کوتاه وقت گرفتن مشاوره حضوری را ندارند، همین حالا با تلفن ثابت از این فرصت طلایی استفاده کرده و با مشاوران مجرب رهیاب در زمینه برنامه ریزی فشرده کنکور بهره مند شوند.

همه ساله در زمان با اعلام نتیجه رتبه های کنکور، داوطلبان کنکور که اغلب انتظار رتبه های حاصل شده را ندارند. مدت زمان اندکی را برای انتخاب رشته دارا می باشند. با توجه به مدت زمان اندک، اهمیت امر انتخاب رشته و اینکه اغلب افراد به مشاوران تحصیلی برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور دسترسی ندارند. همچنین با توجه به زمان بر بودن مشاوره انتخاب رشته کنکور عملا برای بسیار از افراد دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور حرفه ای غیر ممکن به نظر می رسد. از این رو مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب در جهت رفاه حال داوطلبان عزیز با ارائه مشاوره انتخاب رشته کنکور حرفه ای اقدام به ارائه مشاوره تلفنی انتخاب رشته در زمینه های زیر کرده است.

منبع: princetonreview.com

1. چرا انتخاب رشته تحصیلی باید توسط متخصص انجام شود؟ انتخاب رشته تحصیلی بسیار حساس بوده و کوچکترین اشتباهی میتواند آینده فرد را تحت تاثیر قرار داده و او را از آرزوهایش دور کند.مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه

2. چگونه انتخاب رشته کنیم؟ هر داوطلب باید طوری انتخاب رشته کند که هم رشته، مورد علاقه وی باشد و هم اینکه آینده شغلی وی را تضمین کند تا نتیجه زحمات خود در طی سال های پیش از کنکور را ببیند.

3. استفاده از دانشجویان برتر دانشگاه ها برای مشاوره انتخاب رشته چه مزایای دارد؟ در مشاوره انتخاب رشته معمولاً دانشجویان نخبه، بهتر از سایر افراد می توانند به داوطلبان کنکور کمک کنند. چرا که آنها با جدیدترین وضعیت رشته های تحصیلی، مطالب روز، بازار کار و موقعیت های شغلی بیشتر درگیر هستند و شناخت مناسبی نسبت به رتبه ها و سایر مشخصات رشته ها دارند.

4. مراحل یک انتخاب رشته صحیح و علمی چیست؟ قبل از هر مسئله ای می بایست علاقه داوطلب و تیپ شخصیتی وی مشخص شود. سپس با استفاده از تست هوش هیجانی، میزان آمادگی فرد برای تحصیل در رشته مورد نظر بررسی شود. در نهایت با یک تحلیل روانشناختی و با کمک کامپیوتر یک مشاوره صحیح تحصیلی کارگشا خواهد بود.

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «مشاوره انتخاب رشته کنکور» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه
مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *