مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان

 
helpkade
مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان
مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان

 

مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل با اساتید و برترین مشاوران تحصیلی کشور از طریق سامانه مشاوره تلفنی ایران تحصیل فراهم شد کلیه متقاضیان محترم می توانند جهت رزو تایم مشاوره با شماره 02146018860 تماس حاصل نمایند.

 

مشاوره تحصیلی با موبایل در تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دکتری در سامانه ایران تحصیل امکان پذیر می باشد از جمله خدمات ارائه شده در این سامانه مشاوره و برنامه ریزی درسی برای کنکور – مشاوره انتخاب رشته در تمامی مقاطع با استعدادیابی تحصیلی و شغلی – مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه – ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و… می باشد.

 

مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان

در صورتی که به تلفن ثابت دسترسی دارید جهت دریافت مشاوره در زمینه های مختلف بدون گرفتن کد پیش شماره با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور 9099072952 تماس از استان تهران

پاسخگویی همه روزه از ساعات 8 صبح الی 12 شب

 

در سال های گذشته چندان به مشاوره تحصیلی توجهی نمی شد. زیرا شاید این موضوع را والدین و یا دانش آموزان بی اهمیت تصور می نمودند و همچنین رقابت و نحوه آزمون و امتحانات به شکل امروزی صورت نمی پذیرفت. اما امروزه مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل بسیار حائز اهمیتشده است و به همین دلیل با استفاده از شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان می توانید به راحتی با مشاوران تحصیلی در ارتباط باشید.

 

در این مقاله قصد داریم تا به مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل بپردازیم. این شماره شامل خدمات مشاوره ای در موارد متعددی می باشد که هر یک از دانش آموزان با استفاده از این امکان می توانند به راحتی با کارشناسان بدون نیاز به مراجعه حضوری برای ثبت نام اقدام نمایید. خوشبختانه امکان شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان بدون نیاز به صرف هزینه امکان پذیر می باشد. بنابراین بدون ترس از هزینه و پرداخت آن به راحتی می توانید از خدمات مشاوره ای لازم بهره مند گردید.

 

آیا مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل تنها مختص به داوطلبان کنکور است؟

برای برقراری ارتباط با مشاوران قبولی نمونه دولتی با چه شماره هایی می توانیم تماس حاصل نماییم؟

در چه ساعاتی از روز می توانیم با شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان ارتباط برقرار نماییم؟

آیا می توان با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل از تمامی منابع لازم برای قبولی در رشته پزشکی آگاه شد؟

من نیاز به برنامه ریزی برای کنکور نیازمند هستم آیا این امکان با استفاده از مشاوره رایگان ایران تحصیل امکان پذیر است؟

من رتبه مجاز را برای قبولی در دانشگاه های دولتی کسب نموده ام آیا با استفاده از شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان امکان انتخاب رشته برای بنده وجود خواهد داشت؟

 

 

 

دانش آموزان در مقاطع مختلفی نیازمند استفاده از خدمات مشاوره ای می باشند. شاید در گذشته برای ادامه تحصیل تنها به عنوان یک موضوع غیر ضروری نگاه می شد و به همین دلیل نیازی به تلاش در این زمینه احساس نمی شد. اما رفته رفته ، این موضوع به یک ضرورت تبدیل شد و همین ضرورت موجب گردید تا هر یک از دانش آموزان و اولیای محترم آنان خدمات مشاوره را بسیار جدی تر و دقیق تر دنبال نمایند.

 

در ادامه به صورت تیتر وار به ارائه توضیحاتی در رابطه با خدمات مشاوره ای اشاره های خواهیم نمود. اما برای آشنایی شما اولیای عزیز ودانش آزموزان گرامی که مایل به استفاده از این خدمات می باشید، می توانید با کارشناسان مربوط به هر یک از موارد زیر متصل شوید و به راحتی از خدماتی که مایل هستید،بهره مند گردید. این خدمات به هیچ یک از شهرها محدود نمی باشد و برای تمامی افراد در سطح کشور می تواند مفید و موثر واقع شود.

 

 

 

 

 

 

مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید می تواند به شما برای ارائه خدمات مختلف کمک نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان

 

 

 

حقیقت این است که روش ها و فنون مطالعه و همچنین تدریس در سال های اخیر دچار تغییراتی شده است و رویکرد دانش آموزان و همچنین والدین عزیز آنان در رابطه با اینکه صرفا دروس موجود در کتاب ها را مطالعه نمایند نخواهد بود. به همین دلیل دانش آموزان و اولیای عزیز آنان تلاش می نمایند تا فرزندان خود را در مدارسی ثبت نمایند که این مدارس بتوانند علاوه بر امکان ایجاد ادامه تحصیل برای آنان بر یادگیری دروس با توجه به خلاقیت لازم نیز برخوردار شوند.

 

یک مشاور تحصیلی به دانش آموزانی که مایل به ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می باشند، کمک می نماید تا به عنوان مثال از برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم بهره مند شوند. به همین دلیل با کمک مشاوره هایی که از سوی مشاوران ارائه می گردد، هر یک از دانش آموزان می توانند به راحتی در این مدارس پذیرفته شوند و یا در تمامی زمان هایی که نیازمند کمک می باشند از راهنمایی های لازم بهره مند گردند تا مشکلات خود را بهبود بخشند.

 

نحوه ثبت نام در مدارس مختلف می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل نحوه ثبت نام به نوبه خود از جمله سوالاتی است که داوطلبان خواهند داشت. برای انجام ثبت نام با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل می توانید به راحتی و با استفاده از برقراری این ارتباط به کلیه سوالاتی که دارید به پاسخ لازم دست یابید. همچنین ار کلیه منابع مطالعه و نحوه برنامه ریزی و یا کارنامه های سال های گذشته آگاهی لازم را در رابطه با درصدهای هر درس و … به دست آورید.

 

 

 

برای استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل معمولا مشاوره تلفنی کنکور تجربی بیشترین تقاضا را برای استفاده از خدمات مشاوره ای خواهند داشت. قبولی در کنکور برای رشته های مختلف خصوصا گروه علوم تجربی به دلیل رقابت بسیار شدیدی که درسال های اخیر به وجود آمده است موجب شده است این کنکور به یکی از پرجمعیت ترین کنکور ها تبدیل شود.

 

از جمله خدماتی که مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل به داوطلبان کنکوری ارائه می نماید، شامل مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی می باشد. همچنین یکی از مشکلاتی که داوطلبان کنکور ممکن است با آن مواجه باشند، مشکلاتی است که داوطلبان در رابطه با برنامه ریزی کنکور خواهند داشت. مشاوران تحصیلی برنامه ریزی های ماهانه ، هفتگی و روزانه را برای داوطلبان به ارمغان می آورند.

 

همچنین برای بسیاری از داوطلبان کنکور که مایل به پذیرش در رشته های مختلف می باشند اما با حداقل تراز و نمره آن آشنا نیستند مشاوره تحصیلی کنکور سراسری به داوطلبان عزیز کمک می کنند تا علاوه بر اطلاع از تنامی ضرایب در هر رشته و هر زیر گروه ، با کارنامه های سال های گذشته آسنایی لازم را داشته باشند و بتوانند از حداقل رتبه و تراز لازم اطلاع دقیق یابند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همانطور که ذکر شد، با استفاده از شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان می توانید به راحتی با مشاوران ایران تحصیل در زمینه های مختلف در ارتباط باشید. ممکن است شما نیازمند مشاوره ای باشید که در این مقاله درج نشده باشد. در این زمینه هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت . در هر زمینه ای که مایل باشید می توانید به از خدمات لازم بهره مند گردید و با کاشناسان و فارغ التحصیلان همان رشته ارتباط برقرار نمایید.

 

موضوع دیگری که ممکن است با شنیدن شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان به ذهن شما خطور کند، تخصص مشاورینی است که قرار است به شما مشاوره دهند. خوشبختانه ما امکانی را فراهم نموده ایم که با استفاده از آن می توانید برای مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل با هر فرد به صورت تخصصی صحبت کنید و به راحتی از تمامی خدمات لازم را به دست آورید.

 

برای استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل و همچنین دریافت شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان با مشاورین و کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید. مشاوران ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا به پاسخ کلیه سوالات خود  دست یابید.

 

 

چگونه می توانم با مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل در ارتباط باشم؟

در رابطه با زمان مورد نظر برای مشاوره هیچ یک از مراجعین محدودیت زمانی در نظر گرفته نشده است. هر یک از مراجعین می توانند در هر زمانی که مایل باشند، با مشاورین ما در ارتباط باشند. برای استفاده از خدمات مشاوره می توانید با شماره های مندرج در وب سایت یا خطوط تلفن ثابت بدون نیاز به پیش شماره ، ارتباط برقرار نمایید تا پس از آن شماره موبایل مشاوران در اختیار شما قرار داده شود. این شماره به شما کمک می نماید تا بتوانید در هر زمانی که مایل باشید، به خدمات مورد نیاز دسترسی داشته باشید.

برای برقراری ارتباط با مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل مشاوره مدارس در چه مواردی می توانیم اقدام نماییم؟

برای برقراری ارتباط با مشاوره می توانید در هر یک از مواردی که مایل می باشید، سوالات و مشاوره خود را دریافت نمائید. به عنوان مثال اطلاع از منابع مختلف برای آزمون های ورودی مدارس می تواند یکی از مهم ترین موضوعاتی باشد که والدین و دانش آموزان مایل به کسب اطلاع در رابطه با آن می باشند. همچنین نوع دیگری از مشاوره ها مربوط به دانش آموزانی است که می خواهند برای برنامه ریزی مدارس اقدام نمایند. برنامه ریزی های مختلف می تواند به دانش آموزان کمک نماید تا بتوانند در همان مدارس مورد نظر که مایل می باشند، ادامه تحصیل دهند.

برای استفاده از خدمات مشاوره چه اقداماتی لازم است صورت پذیرید؟

چگونه می توانم برای هدایت تحصیلی از کمک مشاورین استفاده نماییم؟

آیا می توانم با استفاده از برقراری ارتباط با مشاورین ایران تحصیل از کلیه منابع رتبه های برتر در گروه های آزمایشی مختلف آگاه شوم؟

برای برقراری ارتباط با شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان تا چه زمانی مهلت داریم؟

آیا زمان مشاوره برای برقراری ارتباط با مشاورین محدود می باشد؟

آیا مشاوره رایگان کنکور سایت ایران تحصیل مشاوره تضمینی را به همراه خواهد داشت؟

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل  و همچنین برقراری ارتباط با مشاوران ما با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور

برنامه ریزی برای کنکور تجربی

برنامه ریزی رایگان برای کنکور 

ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ

مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

شماره مشاوره تحصیلی تلفنی رایگان

سلام و وقت بخیر شما بجز روزانه میتونید سایر دانشگاه ها قبول بشین

سلام دوست عزیز شما بایستی دیپلم تجربی بگیرین بعد بتونبد در کنکور تجربی شرکت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

شماره تلفن ندای مشاور تحصیلی ثابت و موبایل همراه

این روزها لزوم مشاوره تلفنی و مرکز مشاوره تلفنی بسیار احساس می شود زیرا با وجود مشغله های فراوان در زندگی روزمره گاهی یک مشاور تلفنی می تواند از بار مشکلات شما کم کند و در شرایط سخت بهترین مشاوره را به شما بدهد .

بسیاری از افراد جهت مشاوره تحصیلی تلفنی و برنامه ریزی درسی خود با شماره های سامانه ندای مشاور تماس میگیرند. اما هنوز هستند افرادی که از این شماره ها مطلع نیستند و نمیدانند چه سوالاتی میتوانند از مشاورین ندای مشاور بپرسند. در این مقاله میخواهیم عزیزانی که هیچ اطلاعاتی از شماره تلفن ندای مشاور تحصیلی ثابت و موبایل همراه ندارند توضیح دهیم.

سامانه ندای مشاور تحصیلی مجموعه ای از مشاوران مجرب و حرفه ای و متخصص در زمینه مشاوره تحصیلی را گرد هم آورده است. مشاوران متخصص سامانه ندای مشاور تحصیلی در رشته های فنی مهندسی ، علوم انسانی ، علوم پایه ، هنر ، پزشکی و … آماده اند در تمام زمینه ها اعم از انتخاب رشته تحصیلی ، برنامه ریزی کنکور ، انتخاب رشته کنکور سراسری و ارشد بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای آماده ارائه مشاوره به شما هستند. در صورت بروز هرگونه سوال در تمامی زمینه های تحصیلی با متخصص رشته مورد نظر خود صحبت کنید تا موفقیت شما تضمین شود.

شرایط استفاده از مشاوره تحصیلی با موبایل و تلفن ثابت

مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان

جهت استفاده از مشاوره تحصیلی با تلفن همراه یا ثابت  سامانه ندای مشاور ،باید به چند نکته توجه کنید:

1) سیم کارت تلفن همراهی که با آن تماس میگیرید حتما باید همراه اول (اعتباری-دائمی) باشد

2) افرادی که از سیم کارت اعتباری استفاده میکنند حتما قبل از برقراری تماس سیم کارت خودرا شارژ نمایند.

3) تماس با شماره 99221106 بدون گرفتن کد از سراسری کشور امکان پذیر است.

خدمات سامانه ندای مشاور

در این قسمت خلاصه ای از خدمات مشاوره ای سامانه ندای مشاور را برای شما عزیزان آورده ایم. شما در تمامی این زمینه های ذکر شده میتوانید تماس گرفته و راهنمایی کامل را از مشاورین دریافت کنید. همچنین میتوانید ثبت نام های خود را به مشاورین بسپارید.

مشاوره تحصیلی مدارس از طریق موبایل :

ثبت نام و دریافت نتایج تیزهوشان – دریافت نمونه سوالات تیزهوشان – مشاوره در نحوه تحصیل تیزهوشان – دریافت لیست مدارس در سراسری کشور

ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی – دریافت نمونه سوالات نمونه دولتی – مشاوره در نحوه تحصیل نمونه دولتی – دریافت لیست مدارس در سراسری کشور

ثبت نام و اعلام نتایج مدارس شاهد – اطلاع از نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد – مشاوره در نحوه تحصیل مدارس شاهد – دریافت لیست مدارس در سراسری کشور

ثبت نام و اعلام نتایج مدارس برتر و غیر انتفاعی – اطلاع از نحوه امتیاز بندی مدارس مدارس برتر و غیر انتفاعی – مشاوره در نحوه تحصیل مدارس مدارس برتر و غیر انتفاعی – دریافت لیست مدارس در سراسری کشور

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری از طریق موبایل :

ثبت نام و اعلام نتایج کنکور سراسری – انتخاب رشته – تکمیل ظرفیت کنکور – کارنامه سبز و ….

مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری از طریق موبایل :

ثبت نام و اعلام نتایج آزمون ها ارشد و دکتری – نحوه و زمان مصاحبه ها – انتخاب رشته ارشد و دکتری – پایان نامه و ….

ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های لیسانس به پزشکی – دریافت منابع آزمون کارشناسی به پزشکی …

همچنین مشاوره تخصصی در زمینه های نظام مهندسی – اعزام دانشجو – نظام وظیفه – امریه و …..

برای دریافت مشاوره تحصیلی میتوانید با شماره های زیر در تماس باشید

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد :  9099071375

تماس با موبایل همراه اول : 99221106

پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای تماس با مشاوران سامانه ندای مشاور با شماره های زیر از طریق تلفن ثابت در ارتباط باشید:

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان

بسیاری از افراد جهت مشاوره تحصیلی تلفنی و برنامه ریزی درسی خود با شماره مخابرات سامانه صدای مشاور به شماره 9099071611 تماس میگیرند. یکی از بزرگترین مشکلات سامانه مخابرات 909 ، عدم امکان تماس با تلفن همراه میباشد. این مسئله سبب میشود تا افرادی که مسافرت هستند و یا به هر دلیلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ، دچار مشکل شوند.

سامانه صدای مشاور در راستای حل این مسئله ، مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل (همراه اول)  را جهت رفع نارضایتی افرادی که به تلفن ثابت دسترسی ندارند راه اندازی کرده است.

در این قسمت خلاصه ای از خدمات مشاوره ای سامانه صدای مشاور را برای شما عزیزان آورده ایم

تیزهوشان – نمونه دولتی – مدارس شاهد – مدارس برتر و …

ثبت نام و اعلام نتایج کنکور سراسری – انتخاب رشته – تکمیل ظرفیت کنکور – کارنامه سبز و ….

ثبت نام و اعلام نتایج آزمون ها – نحوه و زمان مصاحبه – انتخاب رشته – پایان نامه و ….

همچنین مشاوره تخصصی در زمینه های نظام مهندسی – اعزام دانشجو – نظام وظیفه – امریه و …..

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » اخبار متفرقه » مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل (تلفن همراه)

مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل (تلفن همراه)

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

گاهی اوقات عدم درسترسی به مشاور تحصیلی، باعث می شود فرد نتواند به هدف نهایی خود برسد یا اینکه نتواند از تمام استعدادهای خود بهره گیرد. پیشنهاد ما این است که دانش آموزان یا کنکوری ها تا حد امکان از مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل (تلفن همراه) استفاده کنند. با توجه به مزایای زیادی که مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل دارد، قطعا استفاده از این خدمات به نفع کاربر خواهد بود. در ادامه به بررسی مزیت های مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل (تلفن همراه) خواهیم پرداخت. این مقاله به شما کمک می کند تا با قطعیت قدم در این راه بگذارید و با بهره گیری از راهنمایی های متخصصان مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل برای دستیابی به هدف خود تلاش کنید. مشاور گروپ یک مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل (تلفن همراه) عالی برای تمام متقاضیان می باشد.

مشاوره تحصیلی یک بخش مهم از فرایند تحصیلی دانش آموزان است که نقش پررنگی در موفقیت آنها دارد. دانش آموزان یا کنکوری ها می توانند با کمک مشاوره تحصیلی از سردرگمی خارج شوند و هدف اصلی خود را بیابند. بنابراین شما می توانید با انتخاب درست مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل خود راه درست را برای خود مشخص کنید.

مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل، مزایای بسیار زیادی دارد. مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل همچون فرصتی یکسان برای تمام دانش آموزان و کنکوری ها می باشد. مشاوره تحصیلی با موبایل باعث شده است افرادی که رفت و آمد برای آنها سخت است، بتوانند به راحتی از این خدمات بهره بگیرند. برخی از مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل (تلفن همراه) شامل موارد زیر می شود:

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت های مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل، صرفه جویی در وقت و انرژی شما می باشد. این مسئله یکی از برتری های مشاوره تحصیلی تلفنی نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری می باشد. برای اینکه در یک جلسه مشاوره تحصیلی حضوری حضور پیدا کنید، حداقل باید 3 ساعت زمان را صرف آماده شدن و رفت و برگشت کنید. علاوه بر این گاهی اوقات وقفه ای که در بین درس ایجاد می شود باعث خستگی شما شده و یا اینکه باعث می شود تمرکز خود را تا چندین ساعت از دست بدهید. حال با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل (تلفن همراه) دیگری نیازی نیست وقت و انرژی خود را صرف رفت و آمد و کارهای جانبی کنید. بلکه با یک تماس می توانید راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

با کمک مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل (تلفن همراه) می توانید به صورت پیوسته و دائمی با مشاور خود در تماس باشید. این امر به شما کمک می کند تا در صورت بروز هر گونه سوال، در هر ساعتی از شبانه روز درگیری ذهنی خود را برطرف کنید. در مشاوره های حضوری شما باید از پیش وقت بگیرید و در ساعت خاصی در محل حضور داشته باشید. در برخی موارد بنا به دلایلی نمی توانید در ساعت مشخص شده در محل حضور پیدا کنید، پس جلسه مشاوره تحصیلی خود را از دست خواهید داد.

گاهی اوقات در طول روز برای شما چندین سوال پیش می آید، اگر قرار باشد تمامی سوال های خود را جمع کنید تا در زمان مشاوره حضوری بپرسید، کار شما بسیار سخت خواهد بود. علاوه بر اینکه درگیری های ذهنی شما بیشتر می شود، بلکه این امکان وجود دارد که فراموش کنید برخی از سوالات خود را بپرسید. اما با کمک مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل به راحتی می توانید هر گاه با سوال یا مشکلی برخورد کردید، سریعا تماس بگیرید و ابهامات موجود را رفع کنید.

مشاور گروپ با داشتن تیم مشاوران خبره و باتجربه، توانسته است سوالات بسیاری از افراد را به بهترین شکل در مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل پاسخگو باشد. اگر به دنبال یک مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی با موبابل (تلفن همراه) عالی برای خود یا فرزندان خود می گردید، اکیدا پیشنهاد می شود با مشاور گروپ تماس بگیرید.

یکی دیگر از اصلی ترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل، صرفه جویی در هزینه ها می باشد. از این طریق می توانید به راحتی با بهترین متخصصان و مشاوران با کمترین هزینه (در بعضی موارد بدون هیچ هزینه ای) در تماس باشید. این امر باعث شده است تا بسیاری از افراد در مناطق محروم نیز از شرایط یکسان بهره ببرند. مشاوره تحصیلی تلفنی به شما کمک می کند تا با کمی جستجو بهترین مشاوران تحصیلی را پیدا کنید و از آنها در زمینه تحصیلی خود راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

موفقیت مشاور گروپ در این زمینه به حدی بوده است که همیشه موجب رضایتمندی دانش آموزان می باشد. این مشاوره های تحصیلی تلفنی با موبایل بسیار کاربردی هستند و فقط اطلاعاتی مخصوص به شما ارائه می دهند. بنابراین مشاوران با آگاهی از روند تحصیلی و برنامه ریزی شما، به راحتی گام به گام تا هدف نهایی با شما پیش خواهند رفت. در این شرایط محصلین می توانند بدون هیچ گونه خجالتی، مشکلات و ابهاماتی که برای آنها وجود دارد را مطرح کنند و راهنمایی های درست را در آن زمینه دریافت کنند.

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل (تلفن همراه)

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سلام من کنکور تجربی ۹۵ رو دادم الان امسال کنکور ریاصی شرکت کردم و تا الان کتاب باز نکردم میخاستم کمک بخام ی برنامه ریزی خوب ازتون بگیرم بتونم برسم و بخونم برای رتبه ۳ رقمی

سلام من در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شرکت کردم و الان از خرداد دو ماه میگذره و هیچ جوابی نیومده میخواستم تاریخ دقیق اعلام نتایج رو بپرسم ازتون.

سلام خوبید ببخشید با رتبه 33 هزار شبانه یا روزانه تبریز قبول میشم در رشته فیزیک . رشتمم ریاضی

سلام میخواستم بدونم حذفیات امتحان نهایی مرداد99 مثل خرداد99 است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

فیلم های درس مورد نظر را مشاهده کنید:ادبیاتعربیدینیزبانریاضیزیستفیزیکشیمی ورود به فروشگاه اینترنتی دی وی دی کنکوردریافت مشاوره درسی و برنامه ریزی کنکور

به چندین دلیل به دانش آموزان و کنکوری های عزیز توصیه می کنیم که حتی المقدور از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) با شرایطی که در این صفحه توضیح خواهیم داد به جای مشاوره تحصیلی حضوری استفاده کنند.

ضمنا هر کجای ایران که هستید برای ارتباط با رتبه های برتر کنکور جهت دریافت برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت و اطلاع از شرایط و هزینه ها از راه های ارتباطی زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم:

 

فرض کنید امروز عصر نوبت مشاوره تحصیلی حضوری دارید. در این حالت بسته به فاصله منزل شما تا مرکز مشاوره، باید حداقل نیم یا یک ساعت قبل شروع به آماده شدن کنید و مدت زمانی را نیز صرف طی کردن مسیر خانه تا مرکز مشاوره خواهید کرد. علاوه بر این، مدت زمانی را نیز صرف بازگشت به خانه و طی کردن مجدد همین مسیر خواهید کرد. با این حساب، ممکن است دو یا سه ساعت و حتی بیشتر زمان از دست رفته داشته باشید. حال اگر در هفته دو جلسه مشاوره حضوری داشته باشید دو برابر همین مدت زمان وقت شما صرف آماده شدن و رفت و برگشت خواهد شد یعنی حدود ۴ ساعت در هفته.

مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان

بنابرین اگر شما در هفته حداقل ۴ ساعت از این طریق وقت تلف کنید، در ۹ ماه یعنی از اول مهر تا پایان خرداد حدود ۱۵۰ ساعت زمان از دست خواهید داد. این ۱۵۰ ساعت وقت تلف شده معادل سه هفته مطالعه روزانه ۷ ساعت است. خستگی احتمالی ناشی از رفت و آمد و نیاز به استراحت بیشتر را نیز به این مدت زمان اضافه کنید. در واقع شما حداقل سه هفته از رقبای هم تراز خود که از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) به جای مشاوره حضوری استفاده می کنند عقب تر خواهید بود.

 

یکی از مهم ترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری نسبت به مشاوره حضوری این است که شما می توانید هر روز یا هر شب با تماس تلفنی، پیامک یا تلگرامی کل برنامه روزانه و تمام سوالات و درگیری های ذهنی خود را با مشاور در میان بگذارید. اما در مشاوره حضوری باید یک هفته یا حداقل چند روز صبر کنید تا بتوانید گزارش هفتگی خود را به مشاور ارائه دهید و مشکلات و سوالات خود را با او در میان بگذارید.

چه بسا بسیاری از سوالاتی که در طول این چند روز برای شما پیش آمده را فراموش کنید یا در مدت زمان محدود مشاوره حضوری فرصت یا اجازه بیان همه آن ها را نداشته باشید. بنابرین از این نظر نیز مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) نسبت به مشاوره حضوری ارجحیت دارد.

علاوه بر این، اگر در ساعت تعیین شده برای مشاوره حضوری مساله ای برای شما پیش بیاید که نتوانید سر وقت در مرکز مشاوره حاضر شوید (مانند مهمان سرزده، مریض شدن و …)، وقت مشاوره آن روز را از دست خواهید داد و باید تا جلسه بعدی مشاوره حضوری صبر کنید. اما در مشاوره تحصیلی تلفنی (غیر حضوری) شما می توانید در صورت بروز اینگونه مسائل با یک پیامک یا تماس کوتاه با مشاور خود، ساعت مشاوره تلفنی را به چند ساعت بعد یا حتی شب تغییر دهید.

البته قوانین و شرایط مشاوره غیرحضوری و تلفنی موسسات مختلف نیز با هم متفاوت است. هر یک از مشاوران گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ مرتبا در زمان های از پیش توافق شده با دانش اموز خود تماس خواهند گرفت و علاوه بر این، دانش آموز می تواند با هماهنگی قبلی در هر ساعت از شبانه روز با مشاور خود تماس گرفته و یا در صورت تمایل به صورت پیامکی، تلگرامی یا در واتساپ (بسته به انتخاب خود دانش آموز)، مشکلات و سوالات خود را با مشاور در میان بگذارد و راهنمایی های لازم را از وی اخذ نماید. مشاور ما هر شب از دانش آموز گزارش عملکرد روزانه دریافت خواهد کرد. تمامی مشاوران ما رتبه های تک رقمی تا سه رقمی کنکور سراسری هستند. برای اطلاع از سایر خدمات و شرایط مشاوره به این لینک مراجعه فرمایید: “شرایط ثبت نام مشاوره با رتبه های برتر کنکور“

 

در بسیاری از شهرهای کوچک، مشاور تحصیلی حضوری مناسبی نمی توان یافت. بنابرین دانش آموزان و داوطلبان کنکوری ساکن این شهرستان ها برای دسترسی به مشاور تحصیلی حضوری نیازمند صرف هزینه و وقت بیشتری هستند در حالیکه همین افراد می توانند با دریافت خدمات مشاوره تحصیلی غیر حضوری و تلفنی با صرف وقت و هزینه کمتر به نتیجه دلخواه خود برسند. گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی و کنکوری به تمامی دانش آموزان و داوطلبان کنکور در سراسر ایران است.

 

معمولا هزینه مشاوره حضوری نسبت به مشاوره تلفنی و غیر حضوری بیشتر است که علت آن الزما کیفیت بالاتر مشاوره حضوری نیست. متاسفانه در ذهن برخی مشاورین چنین جا افتاده که اگر به صورت حضوری در مرکز مشاوره حاضر شده و یک سری مطالب خاص به دانش آموز یا داوطلب کنکوری ارائه دهند باید هزینه بیشتری دریافت کنند (نسبت به حالتی که همین مطالب را به صورت تلفنی با همان مدت زمان ارائه می دهند) بنابرین از نظر هزینه در اکثر موارد مشاوره تحصیلی غیرحضوری (تلفنی) نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

اکیدا به شما توصیه می کنیم حتی الامکان از جلسات مشاوره خصوصی (یک نفره) به جای جلسات مشاوره گروهی استفاده کنید. در بعضی جلسات مشاوره گروهی که به صورت حضوری برای تعداد زیادی دانش آموز و فارغ التحصیل برگزار می گردد، نکات و مسائلی مطرح می شود که شاید بسیاری از آن ها در مورد شرایط شما صدق نکنند. همچنین در بسیاری از جلسات مشاوره گروهی، امکان طرح پرسش توسط دانش آموزان وجود نداشته و یا به علت کمبود وقت و کثرت سوالات دانش آموزان امکان طرح همه سوالات و پاسخگویی توسط مشاور فراهم نیست.

مشاور تحصیلی باید به صورت خصوصی با توجه به شرایط، روحیات و وضعیت شخص شما راهکارهای مفیدی برای پیشرفت و حل مسائل به شما ارائه دهد. متاسفانه در بسیاری از موسسات دیده شده که جلسه مشاوره حضوری یک دانش آموز یا فارغ التحصیل کنکوری به علت مشغله مشاور یا تعطیلی یا سایر علل با چند دانش آموز و فارغ التحصیل دیگر به صورت مشترک برگزار شده که در عمل جلسه ای چندان مفید برای آن دانش آموز نخواهد بود.

اما در مشاوره تحصیلی تلفنی این مساله حل شده و جلسه کاملا دو نفره فقط مخصوص خود شما و مشاور شماست. در مشاوره تلفنی، می توانید وضعیت، شرایط و مشکلات درسی خود را به صورت شخصی و با جزئیات بیشتر با مشاور در میان بگذارید و از وی راه حل دریافت نمایید.

 برای ارتباط با رتبه های برتر کنکور جهت دریافت مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت و اطلاع از شرایط و هزینه ها از طریق راه های ارتباطی زیر پاسخگوی شما عزیزان هستیم:

 

مشاوران ما همگی از رتبه های برتر کنکور سراسری می باشند. این افراد مسیر کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشته و با اصول مشاوره تحصیلی کنکور برای دانش آموزان نظام جدید و کنکوری های نظام قدیم کاملا آشنا هستند و در این زمینه تجربه دارند. قبل از پرداخت هرگونه هزینه شما مستقیما با مشاور مورد نظر خود صحبت خواهید کرد و نهایتا در صورت توافق، قبل از شروع مشاوره اصلی هزینه اعلام شده را پرداخت می نمایید. مدارک رسمی معتبر تایید هویت مشاور، تصویر کارت دانشجویی، کارنامه کنکور شامل رتبه و رشته و دانشگاه قبولی خود مشاور نیز جهت اطمینان به شما ارائه خواهد شد. همچنین کد احراز هویت مشاوران ۱۰۰ در سامانه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱-۱-۷۲۱۳۳۶-۶۵-۳-۱ می باشد.

 

روش اول: شما می توانید نام و نام خانوادگی، پایه تحصیلی و مدت زمان مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت مستقیما به شماره پیامک ۱۴ رقمی مخصوص هر مشاور که در جدول بالا در کنار تصویر چهره وی درج شده است ارسال نمایید. متن پیامک و شماره تلفن همراه شما بلافاصله توسط همان مشاور دریافت خواهد شد و ایشان با شماره موبایل خود به درخواست شما پاسخ خواهند داد. سپس شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت توسط همان مشاور به شما اعلام می گردد.

روش دوم: علاوه بر این، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت نام اعلام کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولین فرصت برای پاسخگویی به درخواستتان با شما تماس بگیرد.

روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می توانید درخواست برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت خود را به آیدی تلگرام moshaverane100_Admin@ ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مد نظر خود را نیز ذکر کنید.

علاوه بر برنامه ریزی و اخذ گزارش کار هر روز از شما، مشاور مورد نظر در زمینه های مختلف پاسخگوی سوالات شما و راهنمای شما در طی مسیر خواهد بود از جمله در زمینه روش مطالعه درس ها – منابع کمک درسی – تحلیل و ارزیابی آزمون های آزمایشی – پیشرفت در آزمون ها و افزایش تراز – برنامه ریزی – خلاصه نویسی – مرور مطالب درسی – تست زنی – جمع بندی – راهکارهای لازم برای پیشرفت تحصیلی – مشاوره انگیزشی و راهکارهای افزایش ساعت مطالعه – انتخاب رشته – کنکور مجدد و …

سال کنکور سال حساسی است و شما فرصتی برای آزمون و خطا در این سال سرنوشت ساز ندارید. از خودتان بپرسید یک سال از عمر و جوانی شما، آن هم نه یک سال معمولی بلکه یک سال سرنوشت ساز که آینده شغلی و کل زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد، چقدر ارزش دارد؟ مشاورین گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ به عنوان دوست و همیار شما در این برهه حساس و سرنوشت ساز همراه هر روز شما خواهند بود تا در مسیر درست تلاش کنید و بعدا افسوس نخورید.

 

قبل از پرداخت هزینه، مشاور مورد نظر با شما تماس خواهد گرفت و مستقیما با ایشان صحبت خواهید کرد. طی همین تماس تلفنی، هزینه برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت به شما اعلام خواهد شد. در صورت اعلام موافقت شما با شرایط و هزینه اعلام شده، پس از پرداخت هزینه، برنامه ریزی و مشاوره اصلی شما آغاز خواهد شد.

 

ورود به فروشگاه فیلم کنکور

برای ثبت نام مشاوره تحصیلی کنکور کلیک کنید
 

 روش اول: شما می توانید «نام و نام خانوادگی + پایه تحصیلی + مدت زمان مورد نظر خود را برای دریافت برنامه ریزی و مشاوره» مستقیما به شماره پیامک ۱۴ رقمی مخصوص هر مشاور که در جدول بالا در کنار تصویر چهره وی درج شده است ارسال نمایید. متن پیامک و شماره تلفن همراه شما بلافاصله توسط همان مشاور دریافت خواهد شد و ایشان با شماره موبایل خود به درخواست شما پاسخ خواهند داد. طی اولین تماس تلفنی مشاور با شما شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت به شما اعلام می گردد.

روش دوم: علاوه بر این، می توانید از طریق تماس با شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ درخواست مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت خود را به مسئول ثبت نام اعلام کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا پس از هماهنگی، همان مشاور در اولین فرصت برای پاسخگویی به درخواستتان با شما تماس بگیرد.

روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می توانید درخواست برنامه ریزی و مشاوره بلند مدت خود را به آیدی moshaverane100_Admin@ در تلگرام ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مد نظر خود را نیز ذکر کنید.

مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان

کانال بهترین فیلم های آموزشی کنکور:

ورود به کانال تلگرام فیلم ها

سلام عذر میخوام
این امکانش هست که از طریق یک رشته پزشکی مثل علوم ازمایشگاهی یا فیزیوتراپی وقتی فوق لیسانس گرفتیم به یک رشته پزشکی دیگه مثل دندان پزشکی جهش زد ؟ یعنی وقتی که علوم پایه ۶ سال رو برای رشته مورد نظر گرفتیم به یک رشته دیگه پزشکی جهش زد ؟

سلام خیر اگه رتبه لازم رو کسب نکرده باشید از علوم ازمایشگاهی نمیتونید به دندانپزشکی تغییر رشته بدید.

سلام من کنکور هنر میخام بدم مشاور برا رشته هنر معرفی نکردین ممنون میشم کمک کنین

سلام مشاور کنکور هنر خانم محدثه نوربخش هستند رتبه ۷۹۴ کنکور هنر (و ۹۵۴ تجربی)

نام و نام خانوادگیتون + پایه و رشته مورد نظر + مدت زمانی که مشاوره و برنامه ریزی میخواهید رو به شماره ۱۰۰۰۲۰۳۰۴۰۵۰۷۶ پیامک کنید تا باهاتون تماس بگیرند.

سلام خسته نباشید من دیپلم فنی حرفه ای نظام قدیم هستم
میتونم کنکور تجربی شرکت کنم؟

سلام خانم غلامی برای شرکت در کنکور تجربی (یا سایر رشته های نظری) باید یکی از این مدارک رو داشته باشید: ۱- دیپلم چهار ساله نظام قدیم ۲- دیپلم سه ساله نظام جدید (نظام آموزشی ۶-۳-۳) ۳- مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم ۴- مدرک کاردانی یا مدارک دانشگاهی بالاتر

داشتن یکی از این چهار مدرک برای شرکت در کنکور تجربی کافیه

باسلام وقت بخیر :
ببخشید مزاحمتون شدم میخواستم بپرسم که من دانشجوی هوشبری ترم آخرم دانشگاه دولتی درس خوندم و میخوام بعد فارغ التحصیل شدنم دوباره کنکور بدم پزشکی قبول بشم آیا میتونم دوباره دانشگاه دولتی قبول بشم؟ یا اینکه باید شهریه بدم ممنون میشم اگه پاسخ بدبد

سلام دوست عزیز در صورت قبولی در کنکور تجربی میتونید بدون نیاز به پرداخت شهریه پزشکی روزانه بخونید.

سلام من پشت کنکور نظام جدید دوازدهم تجربی هستم.
چند سال میتونم پشت کنکور بمونم؟
ایا فقط همین یکسال را میتونم بمونم برای کنکور ۹۹؟

سلام جناب حیدری اگر کارت معافیت دائم از خدمت سربازی داشته باشید محدودیتی برای پشت کنکور موندن ندارید. اما اگر خدمت سربازی پیش رو دارید بستگی به این داره که متولد چه ماه و سالی هستید (برای اینکه مشخص بشه از چه تاریخی مشمول خواهید بود) و همچنین تاریخ پایان اعتبار گواهی معافیت تحصیلی شما چه زمانی هست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع بهتره به سازمان نظام وظیفه عمومی یا پلیس بعلاوه ۱۰ مراجعه کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ورود به کانال تلگرام فیلم ها

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

مشاوره تحصیلی تلفنی یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز ایران است و هر نیازی با تهدیدها و فرصت های متنوعی رودررو است. در این مقاله می خواهیم با ویژگی ها ، مزایا و معایب مشاوره تحصیلی تلفنی به همراه معرفی خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بپردازیم.

مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

 

همزمان با رشد نیاز به مشاوره تحصیلی در کشور برای بالابردن بازدهی تحصیلی ، مشاوره تحصیلی تلفنی متقاضیان بیشتری پیدا کرده است. مشاوره تحصیلی تلفنی ویژگی هایی دارد که در سال های گذشته  مخصوصا در نقاط محروم کشور حتی بسیار بیشتر از مشاوه تحصیلی حضوری خواهان داشته و موجب شده به اهمیت مشاوره تحصیلی تلفنی بیشتر پی ببریم. گروه مشاوره هیوا قصد دارد در این مقاله به بررسی ویژگی های یک مشاوره تحصیلی تلفنی بپردازد. همچنین برای کسانی که به مایل به مشاوره تلفنی کنکور هستند مطالعه مقالات  چگونه کنکوری درس بخوانیم و چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم را پیشنهاد می کنیم.

مشاوره تحصیلی تلفنی محدودیت مکانی ندارد. شاید این مهم ترین دلیل برتری مشاوره تحصیلی تلفنی به مشاوره تحصیلی حضوری باشد. با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی دیگر نیازی به حضور در دفتر مشاور ندارید و از هر جای ایران با هر گونه امکانات رفاهی صرفا با دسترسی به یک تلفن ثابت می توانید به بهترین های مشاوره تحصیلی تلفنی وصل شوید. درواقع می توان گفت بیشترین استقبال از مشاوره تحصیلی تلفنی برای کسانی است که دسترسی مناسبی به امکانات مشاوره ای ندارند و یا تمایل کمتری به مشاوره حضوری دارند.

برای کسی که قصد دارد از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کند تنها کار فشردن دکمه های تلفن و شماره گیری است. اما اینکه چه کسی قصد دارد در آن سمت تلفن به شما پاسخ بدهد اصلی ترین رکن مشاوره تحصیلی تلفنی است. واقعیت این است که کسی که قصد دارد مشاوره تحصیلی تلفنی بدهد باید توانایی های بسیار بیشتری نسبت به یک مشاور حضوری داشته باشد. زیرا مشاوره حضوری شخص مقابل را رودررو می بیند و راحت تر می تواند اخلاقیات و مشخصات طرف مقابلش را درک کند و صحبت های خود را انتقال دهد اما در مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور هیچ درک فیزیکی از طرف مقابلش ندارد و باید مهارت های بسیار بیشتری داشته باشد تا بتواند حرف ها و توصیه هایش را از راه دور انتقال دهد.

حال هرچقدر اهمیت مشاور در مشاوره تحصیلی تلفنی را بیشتر در می یابیم حساسیت و وسواس بیشتری باید در انتخاب یک مشاور برای مشاوره تحصیلی تلفنی بخرج دهیم. آنقدر که فارغ از بحث انتقال مطلب در مشاوره تحصیلی تلفنی ، مبحث صحت اطلاعات نیز همیشه مشکل بزرگ بعدی در مشاوره تحصیلی تلفنی بوده است

گروه مشاوره هیوا از روز ابتدایی انتخاب مشاوران با قدرت بیان بالا و اصرار بر صحت اطلاعات در مطالب منتقل شده در مشاوره تحصیلی تلفنی را در دستور کار خود قرار داده است بطوریکه کلیه مکالمات مشاورین مرکز مشاوره هیوا ضبط می گردد و از لحاظ صحت و کیفیت اطلاعات روزانه مورد ارزشیابی قرار می گیرد.گروه مشاوره هیوا در کلیه مطالبی که در سایت گروه مشاوره هیوا قرار داده شده است آمادگی مشاوره تحصیلی تلفنی دارد. از اصلی ترین موضوعاتی که می توان در خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی گروه مشاوره هیوا به آن اشاره کرد عبارتند از :مشاوره تلفنی انتخاب رشته دبیرستان , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور , مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی تحصیلی , مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور , مشاوره تلفنی کنکور تجربی , مشاوره تلفنی معافیت تحصیلی سربازی و ظام وظیفه , مشاوره تلفنی امور مربوط به سازمان سنجش , مشاوره تلفنی علمی کاربردی , مشاوره تلفنی کنکور سراسری , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی به کارشناسی , مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی کنکور دکتری , مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس , مشاوره تلفنی تیزهوشان , مشاوره تلفنی نمونه دولتی , مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی پیام نور , مشاوره تلفنی غیرانتفاعی , مشاوره تلفنی پردیس های خودگردان , مشاوره تلفنی کنکور وزارت بهداشت , مشاوره تلفنی منابع کنکور سراسری , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مشاوره تلفنی تحصیل در خارج , مشاوره تلفنی تحصیل در امریکا , مشاوره تلفنی تحصیل در کانادا , مشاوره تلفنی تحصیل در آلمان , مشاوره تلفنی تحصیل در انگلیس , مشاوره تلفنی تحصیل دراسپانیا , مشاوره تلفنی تحصیل درفرانسه , مشاوره تلفنی تحصیل درایتالیا , مشاوره تلفنی تحصیل درفنلاند , مشاوره تلفنی تحصیل در نروژ , مشاوره تلفنی تحصیل در سوئد , مشاوره تلفنی تحصیل در کره , مشاوره تلفنی تحصیل در ژاپن , مشاوره تلفنی تحصیل در ترکیه , مشاوره تلفنی تحصیل در بلاروس , مشاوره تلفنی تحصیل در هند , مشاوره تلفنی تحصیل در اتریش , مشاوره تلفنی تحصیل در قبرس و مشاوره تلفنی تحصیل در مالزی

برای ، مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران گروه مشاوره هیوا کافیست با شماره هایی که در ابتدا و انتهای این مقاله و کلیه مقالاتی که در سایت گروه مشاوره هیوا قرار داده شده است تماس بگیرید و با کمک اپراتور به مشاور مربوطه وصل شوید. همچنین بعد از اتمام مشاوره می توانید نظر خود را درمورد کیفیت مشاوره و رضایت از مشاوره تحصیلی تلفنی خود به مدیریت مجموعه مشاوره هیوا انتقال دهید. تمام این ها برای این است که اولا تمام مردم ایران از بهترین کیفیت مشاوره تحصیلی برخوردار شوند و از همه مهم تر هیچ انسانی به دلیل مشاوره غلط زندگی خود را تباه نکند.

✔️ با استفاده از مشاوره تلفنی هیوا می توانید از تجربه بهترین مشاوران و دانشجویان برتر کشور در زمینه مشاوره تحصیلی استفاده نمایید .

✔️ با توجه به اینکه مشاوران سامانه مشاوره هیوا در کلیه ساعت روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستن می توانید در کمترین زمان و با حداقل هزینه بهترین تصمیم برای آینده تحصیلی خود بگیرید .

✔️ مشاوره هیوا در تمامی موارد مرتبط با تحصیل از مقطع ابتدایی تا دکتری و همچنین نظام وظیفه و اعزام به خارج از کشور آماده پاسخگویی به سوالات ایرانیان ارجمند می باشد .

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

برای مشاوره تحصیلی تلفنی در کلیه مقاطع تحصیلی

سلام برای اعمال سهمیه ۵ درصد در ازمون ارشد چه مراحلی رو باید طی کنیم . ممنون میشم کامل بگین

سلام . باید کد 12 رقمی مربوط به سهمیه ایثارگران رو از ارگان مربوطه بگیرین و در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وارد کنین و  سایر اطلاعات مورد نظر رو در فرم ثبت نام وارد کنین .

سلام من شرکت کننده کنکور 99 زبان خارجی منطقه 3 هستم ، با درصد های ادبیات 45 ، عربی  55 ، معارف 75، زبان انگلیسی 30 و زبان تخصصی 25 حدودا چه ترازی در زیر گروه مربوط به اموزش زبان انگلیسی فرهنگیان می تونم به دست بیارم ، ممنون

سلام . نرم افزاری برای تعیین تراز کنکور زبان موجود نیست بنابراین نمیشه تراز شما رو به صورت دقیق تعیین کنیم ، شما مجاز به شرکت در پذیرش دانشگاه فرهنگیان میشین .

سلام خسته نباشید. من کلیه دروس کارشناسی ارشد را پاس نموده ام و می خوام یه درس برای ترمیم معدل انتخاب کنم حالا سوالم این است آیا میشه درسی که با نمره 14 قبلا پاس کردم، دوباره انتخاب کنم؟ یا باید درسی رو انتخاب کنم که نمره اون کمتر از 14 باشه ؟ ممنون

سلام . ترمیم معدل در مقطع کارشناسی ارشد شرایط و قوانین خاصی داره ، باید درسی رو انتخاب کنین که نمره کمتر از 14 گرفتین .

سلام خسته نباشین من هم اکنون در دانشگاه روانشناسی می خونم و یک مدت دیگه لیسانسمو می گیرم سوالم این هست که بعد از گرفتن لیسانس من می خوام در دانشگاه حقوق بخونم باید دوباره کنکور انسانی بدم ؟ از هرکسی می پرسم متاسفانه جواب شفافی به من نمیده

سلام . می تونین هم از طریق کنکور سراسری انسانی و هم از طریق بدون کنکور در رشته نسانی تحصیل کنین .

سلام می خواستم بدونم آیا من می توانم در دانشگاه افسری تحصیل کنم و بعد از گرفتن لیسانس برم و در رشته فلسفه تحصیل کنم ولی همزمان با اون در دانشگاه افسری هم تحصیلم رو ادامه بدم آیا همچین چیزی ممکنه یا نه من باید دیگه با رشته افسری خداحافظی کنم بعد برم در رشته فلسفه تحصیل کنم ممنون میشم جواب بدین

سلام . دانشگاه افسری در سال های اخیر از میان داوطلبین خانم پذیرش نداشته .

سلام خواستم بپرسم در آمدن در دانشگاه آزاد اهواز رشته مدیریت دولتی به رتبه ی بالایی احتیاج داره آخه متاسفانه من کنکورمو خوب ندادم و نگرانم سهمیه ایثارگران هم دارم چقدر تاثیر میذاره

سلام . برای تعیین رتبه قبولی رشته / محل مورد نظرتون عبارت نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا رو در گوگل سرچ کنین ، می تونین با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه ایثارگران هیوا ، شانس قبولی تون رو در سهمیه ایثارگران تعیین کنین .

سلام . بنظرتون با ادبیات۳۳عربی۵۸ دینی۷۶ زیست۵۲فیزیک۴۴شیمی۳۷ریاضی۲۳زبان۰امیدی به داروبراکنکور۹۹ هس؟

سلام . برای تخمین رتبه و تعیین شانس قبولی عبارت نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری هیوا و عبارت نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام دوتا سوال داشتم اول اینکه کنکور ثبت نام کردم و از کرونا می ترسم نمی خوام برم سال بعد می تونم ثبت نام کنم بازم مشکلی پیش نمیاد محروم نمیشم خانم هستم و دوم اینکه اگه کسی دانشگاه غیر انتفاعی بخواد ثبت نام کنه فقط یه ترم بره مثلا ترم یکو بره می تونه از ترم دو مرخصی بگیره واسه کنکور سال بعد شرکت کنه؟

سلام . مشکلی برای شرکت در کنکور سراسری 1400 ندارین ، می تونین در دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام کنین و دانشجو بشین و از دانشگاه مرخصی بگیرین و در کنکور سراسری شرکت کنین و بعد از قبول نهایی از دانشگاه غیرانتفاعی انصراف بدین .

سلام من پارسال هم در کنکور شرکت کردم ایا امسال شماره داوطلب من تغییر می کند یا همان یکی سال قبل است

سلام . شماره داوطلبی شما در کنکور سراسری 99 با شماره داوطلبی کنکور سراسری 98 یکی نیست .

سلام عذرمی خوام ایا امکانش هست که از طریق یک رشته پزشکی مثل علوم ازمایشگاهی یا فیزیوتراپی بعد از اخذ مدرک فوق لیسانس توی یکی از این رشته ها به یک رشته پزشکی مثل دندان پزشکی جهش زد ؟

سلام . می تونین بعد از اخذ مدرک کارشناسی در صورتی که شرایط لازم رو داشته باشین در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنین .


مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان

منتخب های هیوامگ

مقالات منتخب سردبیر

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

تماس از ساعت 8 الی 24        9099071611

 

منو

جهت استفاده از مشاوره تحصیلی با تلفن همراه سامانه صدای مشاور ،باید به چند نکته توجه کنید:

مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان

1) سیم کارت تلفن همراهی که با آن تماس می گیرید حتما باید همراه اول (اعتباری-دائمی) باشد.

2) افرادی که از سیم کارت اعتباری استفاده می کنند حتما قبل از برقراری تماس سیم کارت خود را شارژ نمایند.

3) تماس با شماره 99225595 بدون گرفتن کد از سراسری کشور امکان پذیر است.

 

 

 

با متخصص رشته مورد نظر خود صحبت کنید تا موفقیت شما تضمین شود.

 

سامانه صدای مشاور در مقاطع زیر مشاوره می نماید :

 

  

این نوع از مشاوره اختصاص به دانش آموزان مدارس و دانشجویان دارد؛ که برای کمک و راهنمایی آنها در زمینه انتخاب رشته تحصیلی در دوره دبیرستان، انتخاب رشته تحصیلی دانشگاهی، اطلاع از مقررات و شرایط و قوانین مدرسه یا دانشگاه و یا هر مساله و مشکلی که در محیط تحصیل برای آنها ممکن است پیش بیاید دارد. رفع این نوع مسائل یا مشکلات به عهده مشاوران تحصیلی است. مشاور تحصیلی خوب باید حتما برای دانش آموزان خود وقت گذاشته و به آن ها راه های افزایش تمرکز و افزایش یادگیری و روش مطالعه هر درس را توضیح دهد.

 

 

   

  

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دانشگاه پیام نور و مشاور تحصیلی تلفنی با تلفن همراه (موبایل) با سامانه صدای مشاور به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید.

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید

تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611

تماس با خط همراه اول 99225595

پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل) 

 

 

کلیه حقوق سایت محفوظ می باشد.

 

مشاوره به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه ها و مشکلات افراد شناخته می شود.

مشاوره می‌تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات آنها در زمینه های گوناگون زندگی شود.

در گذشته استفاده از مشاوره چندان رایج نبود و افراد ترجیح می دادند تا خود به درمان و برطرف نمودن مشکلات خود از طریق مشاوره و مشورت گرفتن از افراد با تجربه اقدام کنند.

امروزه با گسترش اطلاعات و دانش افراد در رابطه با دانش مشاوره استفاده از مشاوره روز به روز در حال افزایش است.

۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲

مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

موبایل مراکز

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

برای عزیزان خارج از کشور

۹۸۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶+

۹۸۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰+

۹۸۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷+

مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که افراد می‌توانند برای مشاوره به مراکز مشاوره در جهت حل آنها اقدام کنند.

مشاوره می تواند از طریق راه های گوناگونی صورت بگیرد تا بتواند نیازها و دغدغه های افراد مختلف را در زمینه‌های گوناگون برطرف نماید.

یکی از روش هایی که توسط مرکز مشاوره ما برای افرادی که قادر به حضور در مراکز مشاوره نیستند ایجاد شده است مشاوره تلفنی رایگان با موبایل است. امروز تمامی افراد موبایل دارند و به راحتی از طریق آن به شبکه اینترنت و نیز شبکه تلفن وصل می باشد.

افراد به راحتی می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل به مشاور مورد نظر خود متصل شده و دغدغه ها و مشکلات خود را با او در میان بگذارد.

یکی از مشکلاتی که افراد می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل برای حل آن اقدام کنند مشکلات شخصیتی است.

امروز مشکلات و اختلالات شخصیتی افراد بسیار زیادی را درگیر نموده و مشکلات زیادی را برای خود آنها و برای افرادی که با آنها زندگی می‌کنند به وجود اورده است. برای درمان و شناخت بهتر این اختلالات راه‌ های گوناگون وجود دارد.

مثلاً در مراکز مشاوره مشاوران اقدام به انتشار تست های روانشناسی شخصیت می کند و پس از پاسخ دادن به تست های روانشناسی می تواند به شناخت مناسب از وضعیت خود توسط تجزیه و تحلیل مشاور دست یابد.

یکی دیگر از مواردی که مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل می تواند برای حل آن صورت گیرد مشکلات استرس و اضطراب در دنیای کنونی است.

استرس و اضطراب از افراد جوان و نوجوانی که درگیر تحصیل و پیدا کردن شغل هستند تا افراد پیری که بازنشسته شده اند و زندگی را به تنهایی می گذرانند در بر میگیرد.

در واقع این یکی از اختلالات بسیار مهم و بزرگ در زندگی کنونی افراد است.

مشاوره تلفنی ارزان با موبایل

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

دکتر ویلیام البرتو، مشاور خانواده در ایتالیا، بیان می کند که: “انجام مشاوره با مشاوران روانشناسی و روانپزشکی می تواند برای درمان این بیماری بسیار مفید و موثر واقع گردد. یکی دیگر از بیماری‌ ها و اختلالاتی که می تواند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با تلفن مورد بررسی قرار بگیرند اختلالات رفتاری و اخلاقی است”.

بسیاری از افراد با این اختلالات روبه‌رو هستند بنابراین زندگی مشترک آنها و روابط اجتماعی آنها تحت تاثیر قرار می گیرد.

بسیاری از خانواده ها و زن و شوهرها به دلیل همین مشکلات و اختلالات با دغدغه های بسیار زیادی در زندگی مشترک خود روبرو هستند. بسیاری از افراد در حیطه کاری خود نمی ‌توانند ارتباطات مناسبی را با همکاران خود برقرار کنند.

تمامی موارد گفته شده می ‌تواند در رابطه با اختلالات مربوط به رفتار و اخلاق انسان ها باشد مشاوره در این زمینه بسیار مهم و حیاتی بوده می تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات و دغدغه های افراد در زمینه‌های گوناگون یاد شده باشد.

یکی دیگر از مواردی که برای انجام مشاوره مفید و موثر است را می توان مشکلات مربوط به خانواده دانست امروزه خانواده های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه های گوناگون با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کنند.

این مشکلات می‌تواند سبب مانع بزرگی بر راه خوشبختی و سعادت خانواده ها باشد. به همین دلیل مشاوره خانواده به عنوان یکی از مشاوره های بسیار مهم در مراکز مشاوره انجام می گیرد.

مشاوره تلفنی رایگان با موبایل می‌تواند در این زمینه فعال بوده و خانواده‌های مختلف را از جهات دغدغه های گوناگون یاری و هدایت نمایند.

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیار مهم و اساسی بوده و می‌تواند سبب به وجود آمدن اختلالات بسیار زیادی در زندگی افراد شود مشکلات مربوط به امور جنسی است. مشکلات جنسی افراد بسیار زیادی را چه نوجوان چه جوان و چه در سنین میانسالی و پیری با خود درگیر نموده است (منبع سایت علوم روانشناسی فرانسه).

افراد بسیار زیادی هرروزه به مرکز مشاوره مراجعه می‌کنند و در زمینه یاد شده اختلالات و دغدغه های خود را و مشاوران در میان می‌گذارند.

بسیاری از آنها از بیان این اختلالات به صورت حضوری خجالت می کشند با توجه به موارد گفته شده مشاوره تلفنی رایگان با این روش می‌تواند برای کاهش دغدغه این افراد بسیار مهم و موثر باشد.

مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان

در کنار تمامی موارد یاد شده مشکلات اقتصادی سبب می‌شود که بسیاری از افراد از مراجعه به مرکز مشاوره و یا انجام مشاوره در سایر روش ها خودداری کنند بنابراین رایگان بودن این نوع مشاوره می تواند برای این افراد بسیار مهم باشد و آنها را ترغیب به استفاده از مرکز مشاوره و مشورت و مشاوران نماید.

در ادامه مقاله به بررسی دغدغه‌ها و مشکلاتی که در زمینه مشاوره تلفنی وجود دارد می‌پردازیم.

مزیتها و معایب این روش را به‌گونه‌ای خوب مورد بررسی قرار می دهیم تا افراد بتوانند در مورد نحوه استفاده از این روش تصمیم گیری کنند.

در روش مشاوره تلفنی افراد زمان بسیار کمی را برای انجام مشاوره با مشاور خود صرف می کنند اما نکته مهم اینجاست که در مشاوره های حضوری و رو در رو شناخت بسیار مناسبی از فرد مقابل صورت می‌گیرد.

بنابراین ترجیح اول و اولویت اول برای انجام مشاوره مشاوره های حضوری است.

اما برای کسانی که امکان مشاوره حضوری ندارند مشاوره تلفنی می‌توانند مفید باشد.

همچنین از نظر اقتصادی به دلیل اینکه این مشاوره رایگان است و هزینه بسیار کمی را برای افراد به دنبال دارد بنابراین می‌تواند به عنوان یک راهکار مناسب برای کسانی که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند باشد.

از دیگر معایب این روش می توان به منتظر ماندن پشت خط تلفن اشاره کرد.

بسیاری از افراد زمان این را ندارند که بخواهند پشت خطوط ارتباطی منتظر برقراری ارتباط با مشاور موردنظر خود باشند.

بنابراین با توجه به جمعیت موارد گفته شده بایستی اولویت را مشاوره حضوری دانست و برای درمان هر چه بهتر و شناخت هرچه بهتر بیماری‌ها و مشکلات به مشاوره حضوری اقدام نمود.

اما در شرایطی که امکان این موارد وجود نداشته باشد مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل و به آسانی می‌ توانند در جهت های گوناگون برای برطرف کردن مشکلات استفاده شود.

سایت “مشاورانه” ، مرجع مشاوره خانواده و روانشناسی،” مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل در زمینه های گوناگون مانند:

منبع : moshavereh.kanonm.ir

چگونه کار می کند؟ مشاوره و درمان تلفنی یک رابطه درمانی ساختاری است که در آن مشتری و درمانگر به جای ملاقات حضوری با تلفن و یا موبایل صحبت می کنند… جلسات، مانند مشاوره حضوری و چهره به چهره نیاز است به صورت هفتگی و یا بر اساس تشخیص درمانگر ادامه یابد.

درمان آنلاین یا مشاوره آنلاین، به مشاوره ای گفته می شود که از طریق اینترنت، سایت و یا شبکه های مجاری انجام می شود و در سایت مشاورانه رایگان در اختیار افراد قرار داده شده است.

روش اول: تماس با مراکز معتبر و مورد تایید مرکز مشاوره روانشناسی مشاورانه با تعرفه ارزان روش دوم: دفاتر کانون مشاوران ایران که امکان تبدیل به مشاوره حضوری هم هست روش سوم: تماس با شماره موبایل و مشاوره تلفنی با مشاور روش چهارم: استفاده از تلفن هوشمند سراسری که هر 60ثانیه حدود 2000تومان است و روی قبض تلفن آخر ماه باید پرداخت شود.(توجه این روش ممکن است هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد)

مرکز مشاوره مشاوره و مراکز همکار تعرفه هایی با قیمت مناسب ارائه می دهند که سبب رضایت تمامی مشتریان شده است. برای اطلاع از هزینه به سایت مشاورانه رجوع کنید.

بله، مرکز مشاوره مشاورانه این امکان را فراهم کرده و شما هر لحظه که بخواهید می توانید مشاوره تلفنی خود را به مشاوره حضوری با همان مشاور تغییر دهید.

مشاوران به افراد، زوج ها، خانواده ها و گروه هایی که با موضوعاتی همچون افسردگی، اعتیاد، وسواس، دوقطبی و غیره سر و کار دارند، مشاوره ارائه می دهند. روش های درمانی مختلفی برای هر مشکل از سوی درمانگر ارائه می شود.

به مراکز برتر کانون مشاوران ایران مراجعه کرده و یا از سایت مشاورانه به صورت رایگان کمک بگیرید.

بله. امکان پذیر است و نتیجه خوبی تا کانون داشته است. ولی در برخی موارد در صورت نیاز و صلاح دید مشاوره باید حضوری صورت بگیرد.

سلام من یه دختر ۲۵ ساله ام که ۵ ساله عقد کردم.پدرو مادرم از هم جدا شدن و مادرم تنها زندگی میکنه الان که عروسی گرفتم دیدن تنهایی مادرم دیوونم میکنه و از اون طرف علاقه ام به عشقم هم مانع جداشدنم میشه.بخاطر مادرم باهم بحث میکنیم نمیدونم چیکار کنم راهنماییم کنید لطفا.

سلام به شما بهار جان این خیلی طبیعی هستش که شما نسبت به تنهایی مادرتون حساس باشید و از این نظر درگیری ذهنی داشته باشید، علی الخصوص این احساس در ابتدای شروع زنگی مشترکتون قطعا بیشتر خواهد بود ولی عزیزم در نظر بگیر که شما در حال حاضر فرد متاهل و متعهدی هستی که نیاز هستش که بتونی توانایی غلبه بر یکسریاز احساساتت رو داشته باشی و بتونی اون ها رو به حد تعادل برسونی، البته این به این معنی نیست که شما به مادرتون اهمیت ندین بلکه مادر شما به شما نیاز داره ولی این توجه شما به مادرتون… ادامه دیدگاه »

سلام خسته نباشین من دختری ۲۵ساله هستم‌‌‌. منو‌پسری چهار سال دوستیم از اول خانواده ها در جریان بودن پسر خیلی خوبیه ما هیچوقت مشکل خاصی نداشتیم ۱۰سال ازم بزرگتر ساکن تهران هستن. بعد دوسال اومدن خاستگاری بعد منتظر شدن ما بریم خونشونخیلی به این دیدار اصرار دارن اما خانواده من اصلا این موضوع قبول نمیکنن.دوسال گذشت تا دوباره قبل محرم اومدن بله برون صحبت همه چی کردن که عقد کنیم یکمم سر مهریه و کالا حرف شد.داداشم پیش ما زندگی نمیکنه یه ده ساعتی فاصله داره برای همینم تو‌مراسم خاستگاری نبوده چون خیلی یهویی پیش اومد بنا به اصرار من.پدر… ادامه دیدگاه »

سلام به شما زهراجان احساسات شما قابل احترام هست اما عزیزم در این مورد بهتر است با عجله تصمیم گیری نکنید و دقت کنید که شما ۴سال می باشد که با این آقا رابطه دارید و شناخت لازم را نسبت به میازن وابستگی به مادر و همچنین میزان شرایط اقتصادی ایشان دارید پس بهتر است به این موضوع توجه کنید که نمی توانید با اگاهی به این موراد وارد زندگی مشترک شوید و بعد توقع رفتارها و شرایط دیگری را داشته باشید . در این مسیر شما نمی توانید از خانواده نیز توقع بیش از توانشان را داشته باشید و… ادامه دیدگاه »

سلام خسته نباشید من۲۷سالمه. ۱۰سال یه زندگی مشترک داشتم ک حاصلش یه بچه ی۹ساله هست ولی همیشه با شوهرم اختلاف نظرهایی داشتیم واین باعث سردی رابطه مون شده بود. چن سال اخر زندگی مو با یه اقایی اشنا شدم مجرد بودن ۵سال از من بزرگتر. که بهم قول ازدواج داد و بخاطر علاقه شدید و ارزش و احترام و توجهی ک بهم میداد من قید همه چیو زدم و جدا شدم.البته قبل جدایی بارها گفتم شاید خانواده ت منو قبول نکنن بخاطر شرایطم شاید طردت کنن بزارنت کنار ولی ایشون گفتن من مشکلی ندارم هرکی خواست طردم کنه .. بعد… ادامه دیدگاه »

سلام به شما مریم جان ببین عزیزم احساساتی که داری قابل احترام هست اما دقت کنید که رابهط داشتن در دوران متاهلی وارد ارتباط شدن به هر دلیلی خیانت محسوب می شود و می تواند هم برای زندگی همان زمان شما مشکلات بیشتری را ایجاد کند و هم اینکه باعث ایجاد وابستگی بیشتری به فرد مقابلتان شود و این باعث می شود که شما به شرایط این آقا و اختلاف هایتان توجه نداشته باشید . بهتر است سعی کنید که در زمان فعلی از هیجانی تصمیم گیری خوداری کنید و با همسرتان به زوج درمانگر مراجعه کنید تا اختلافات و… ادامه دیدگاه »

سلام.من یه مشکل دارم ک میخوام اینجابگم واگ میشه راهنمایی کنید من۲۷سالمه و همسرم ۴سال از من بزرگتره کارشون ماموریتی هست و درماه فقط۷روز خونه است. تو دوره نامزدی ما پدرشون آلزایمر داشت و برادرکوچکتر ک مجرد بود و مادرشون ازش نگهداری میکردن ایشون تو ۷روزی ک میومد میگفت من باید حتما پیش پدرم باشه و بهش کمک کنم تا در اون روز بار روی دوش خانواده کم بشه و ما کل اون۷ روز خونه مادرشون بودیم و کلا یه وعده غذایی میومدن خونه اونم ساعت ۸ونیم میومدن ساعت۱۰برمیگشتن خونه پدرشون و تمام دوره نامزدی حتی پارک وخیابون و… نرفتیم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما زهرا جان قابل درک هست که شما می خواهید زندگی مستقل تری داشته باشید و نیاز دارید که تایم بیشتری را باهم تنها باشید اما عزیزم دقت کن که تنها ۷ روز در ماه همسرتان در کنار شما می باشند و اگر این ۷ روز نیز با درگیری و بحث همراه شود می تواند برای هردوی شما آسیب زا باشد و تمایل به تنها بودن همسرتان با شما را کاهش بدهد . بهتر است سعی کنید که بجای بحث و درگیری زمان های باهم بودن را با توجه به علایق همسرتان که می تواند شامل هر چیزی… ادامه دیدگاه »

سلام من خانمی ۳۳ساله هستم و یه پسر ۱۲ساله دارم ۱۶ساله ازدواج کردم. مشکل اساسی زندگی من خیانت‌های بود که همسرم تو این چند سال بهم کرد. اما پارسال که کار به شکایت و.. رسید ، از من خواست رضایت بدم .و دیگه دست از کاراش بر میداره. شکایتم مبنی بر رابطه اش و همچنین خوراندن متادون تو مدت چند ماه بدون اطلاع من بود. که بعد از انجام آزمایش متوجه این موضوع شدم. اما از اون زمان به بعد باوجود اینکه خودم رو بی تفاوت نشون میدادم نسبت به این قضیه ،اما حس کنجکاوی هم داشتم که مبادا دوباره… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه هست اما عزیزم با نادیده گرفتن و یا بخشیدن مهریه که بهتر است به هیچ عنوان این کار را نکنید و یا اینکه خانه به نام شما بزنند و… این مشکلات برطرف نمی شود چون شما بیان می کنید ۱۶ سال ایشان با تمام قول ها و شکایتی که شده است بازهم به مسیر اشتباه خود ادامه داده اند . دوست داشتن شما قابل احترام هست اما دقت کنید که ایشان نیاز به پروسه درمانی دارند تا بتوانیم به ایشان کمک کنیم… ادامه دیدگاه »

راضی کردن خانواده برای مهاجرت

سلام به شما زهرا جان
اطلاعات بیان شده توسط شما ناقص می باشد اطلاعات بیشتری در مرود شرایط سنی ، شرایط اقتصادی و همچنین دلایل مخالفت خانواده برای مهاجرت شما و در کنار این موارد اینکه شما چگونه این موضوع را با آنها به اشتراک گذاشته اید در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.

سلام من ۳۳ سالمه یه بچه دارم دلم می خواد درامد داشته باشم اما مشکلم اینه که اول انرژی خیلی کمی دارم دوم شوهرم به هیچ عنوان اجازه نمیده و من می خوام توی خونه کار کنم سوم من به روانشناسی علاقه دارم خیلی هم تو این زمینه مطالعه دارم کتابای دانشگاهی رو هم خوندم اما نمی دونم چطوری می تونم بدون مدرک تو خونه تو این زمینه درامد داشته باشم مدتی سعی کردم برنامه نویسی یاد بگیرم و از این روش درامد کسب کنم اما واقعا برام سخته درکش نمی کنم و مریض شدم از شدت فشار نمی دونم… ادامه دیدگاه »

سلام ۲۳ساله هستم و ی دختر ۲ساله دارم دورازخونوادم درتهران زندگی میکنم شوهرم صبح میره سرکارتاساعت ۸ ۹شب.درکمارخونواده شوهرم زندگی میکنم امابافاصله نه چندان دور.باهمسایهای خودمم رفت وامددارم مخصوصاباهمسایه بغلیم.ی سالی میشه همسایه بابغلیم بابازشدن مدارس رابطشوباهام کم کردچون معلم بودومادر۲بچه مدرسه ای.من خیلی ازلحاظ روحی ضربه خوردم ناراحت شدم اماچیزی بهش نگفتم تودل خودم نگهش داشتم.دوتاازجاریام هم کنارمنن امایکی ازجاریام مادرش نزدیکش زندگی میکنه همیشه باهمن سرش شلوغه سرگرمه تفریحات خودشوداره وقتی برای این نداره منودعوت کنه یامنوبخوادازتنهایی دربیاره تلفنی زنگ میزنه منم بهش زنگ میزنم.چیزی که اذیتم میکنه اینکه حرف دلموبه همه میگم ساده وبی ریام فک میکنم… ادامه دیدگاه »

سلام. وقت بخیر.
دختری ۲۵ ساله هستم. همیشه احساس تنهایی و غم داشتم. خواهر و برادری نداشتم. والدینم هم ۱۰ ساله جدا شدن. قبل از جدایی هم درگیری زیاد داشتن. اقوام زیادی نداریم و به خاطر شرایط خاص ما، هیچ کس رابطه‌ی خوبی باهامون نداره. روابط اجتماعیم زیاد خوب نیست، هیچ وقت دوست نزدیکی نداشتم. جدیداً هم خیلی بی اعتماد به نفس شدم. حتی حرف‌زدن هم برام سخت شده. از طرفی به خاطر تنهایی مادرم هم عذاب وجدان دارم. حوصله‌ی هیچ کاری ندارم و واقعا نمیدونم چیکار کنم.

سلام به شما دوست عزیز قابل درک می باشد که جدایی و درگیری های قبل از طلاق می تواند برای شما با فشار روحی زیادی همراه باشد اما دقت کنید که پدر و مادرتان دو فرد بالغ می باشند که می توانند در مورد زندگی خود تصمیم گیری کنند و نیاز است که شما بپذیرید که انها از یکدیگر جدا شده اند و بر مبنای زندگی فعلی خود برای رسیدن به شرایط بهتر اقدام کنید . اینکه بخاطر تصمیمات والدین شما بخواهید خود را سرزنش کنید کمکی به شما نمی کند سعی کنید که برای زندگی روزانه خود برنامه ریزی… ادامه دیدگاه »

سلام من نزدیک ۴سال یه پسری رو عاشقانه دوس دارم .خیلی شبیه هم دیگه هستیم منتها از وقتی راجعبه حس من مطلع شده کلا بهم سرد شد و بی محلی کرد بهم به نظرتون چکار کنم؟؟؟

سلام به شما دوست عزیز
رکسانا جان شما و فردی که به ایشون احساس علاقمندی می کنید چند سالتونه؟
آیا ایشون از هدفش درباره ی این رابطه با شما صحبت کرده بود؟
قبلا ایشون در جریان این موضوع نبود که شما بهشون علاقمندید؟
چه مدت هست که نسبت به شما سرد شده؟
آیا در مورد رفتار ایشون باهاشون صحبت کردین؟

سلام من پریا هستم و ۱۲ سالمه امروز صبح سنجابم از بالکنمون پرت شد پاییت بعد رفتم اوردمش و هیچیش نشد و فقط یکمی بی حال بود بعد گزاشتمش توی اتاقم و یه لحظه رفتم توی سالن بعد که اومدم تو اتاقم دیدیم نیس کل اتاقمو گشتم و پیداش نکردم الان خیلی داغونم نمیدونم چی کار کنم ۳ ساعت گذشته و هنوزش نمیتونم پیداش کنم به خاطر من مرد درستهههههههه ۳ سال بود که داشنمش

سلام به شما پریای عزیز احساس شما قابل درکه و اینکه شما الان برای سنجابتون غمگین و ناراحت باشید طبیعی هستش و شما کاملا حق داریدولی عزیزم افتادن سنجابتون از بالکن فقط یه اتفاق بوده و شما نباید خودتون رو بابت این موضوع مقصر بدونید. بعد اینکه سنجاب شما الان گم شده و اصلا معلوم نیست که مرده باشه. زمانی که مشخص نیست که الان سنجابتون زنده اس یا مرده شما نباید خودتون رو سرزنش کنید و احساس گناه رو کنید که باعث مرگش شدید. سعی کن ارامش خودت رو حفظ کنی و در حین اینکه برای نبودن سنجابتون ناراحت… ادامه دیدگاه »

سلام من پریا هستم و ۱۲ سالمه امروز صبح سنجابم از بالکنمون پرت شد پاییت بعد رفتم اوردمش و هیچیش نشد و فقط یکمی بی حال بود بعد گزاشتمش توی اتاقم و یه لحظه رفتم توی سالن بعد که اومدم تو اتاقم دیدیم نیس کل اتاقمو گشتم و پیداش نکردم الان خیلی داغونم نمیدونم چی کار کنم ۳ ساعت گذشته و هنوزش نمیتونم پیداش کنم به خاطر من مرد درستهههههههه

‌سلام ۲۸سالمه۴ساله ازدواج کردم وی پسر۲ساله دارم من مشکلم اینک آرامش ندارم احساس ضعف میکنم،خیلی ناراحت میشم وقتی شوهرم بایک خانم صحبت میکنه بهم میریرم داغونم خودمم نمیدونم چکارکنم

سلام به شما فاطمه جان اگر که ایشان روابط نامناسبی دارند شما می توانید در احترام با ایشان صحبت کنید اما اگر ایشان روابطی که دارند مشکلی ندارد و بیشتر حساسیت های شما می باشد بهتر است در این مورد طرحواره های شا به کمک یک طرحواره درمانگر بررسی شود تا بتوانیم به شما کمک کنیم .گاهی افراد به دلیل افکار بنیادینی که دارند باعث می شود که در زندگی مشترک رفتارهای فرد احساسی و یا افراد نزدیک را بد برداشت کنند و یا بدون دلیل احساس کنند که فرد مقابلشان به آنها خیانت می کند بدون اینکه مدرک کافی… ادامه دیدگاه »

سلام خسته نباشید ی دختر ۱۸ سالم یک سالم میشه نامزدم البته با خواست خودم بعضی وقتا حس می کنم هیشکی رو دوست ندارم کلا بی حسم حتی پدرومادرمو انگار حس می کنم فقط وابستگیه اون دوست داشتنی ک میدونم باید باشه نیس شاید معنی دوس داشتنو نمیدونم

سلام عسل جان
تازگیا این حس بهت دست داده یا همیشه توی زندگیت اینطور بودی؟ معمولا چندببار در ماه این حس بهت دست میده؟ از نظر خلق و خو چطور هستی؟

سلام وقتتون بخیر خسته نباشید من حدود۷ماهه بایه پسری که۳سال ازخودم کوچکترهستش دوست شدم ازطریق کلاسی که میرفتیم باهمدیگه آشناشدیم خیلی رفتارامون بهمدیگه مبخورد همدیگرودوست داشتیم ولی تازه میخواست سربازیشوشروع کنه وکاری نداشت که بیاد برای خواستگاری تااینکه الان تقریبا۳هفتس برام خواستگاراومده وشرایطش خوبه ولی۹سال ازمن بزرگتر هستش من بااون پسردیگه حرف نزدم بباینکه همودوست داشتیم ولی گفتم به دردم نمیخوری وباخواستگارم رفتم ۳جلسه صحبت کردم که قرار شد بریم پیش مشاوره خانواده پیش از ازدواج که ببینیم بهم دیگه میخوریم یانه که دیروز همون پسره باهاش دوست بودم پیام داده که من دلم نمیخواد توروازدست بدم برگرد من میام… ادامه دیدگاه »

سلام به شما
عزیزم شما چند سالتون هست؟ و اون آقا پسر چند سالش بود؟ احساستون نسبت به خواستگار فعلیتون چی هست؟ در حال حاضر احساسی به اقا پسری که باهاش در ارتباط بودید دارید یا خیر؟

من خودم ۲۳سالمه واون آقاپسر ۲۰سالش وخواستگارم که برادر همکارمم هست ۳۱سالش هست ..احساسم نسبت خواستگارم خب خانواده داره اخلاقورفتارش خیلی محترمانه وخوب هستش .ولی خب یه مسئله ای که هست این هستش که زمان زیادی ازجداییم با اون پسرنگذشته که بتونم فراموش کنم پیامم که میده دلم براش میسوزه ولی نمیتونم جوابی بدم تاتکلیفم مشخص بشه باخواستگارم چون پدرم سریسری مسائل فعلا مخالفت کردن ولی خانواده اون راضی هستن من خودمم بین دوراهی گیر کردم بتونید کمکم کنید ممنون میشم

ببین نگین جان نگرانی شما قابل درک می باشد اما دقت کنید که این آقا پسر ۳ سال از شما کوچک تر می باشند و تصمیم گیریشان بیشتر بر پایه هیجان می باشد در کنار اینکه این اختلاف سنی نیز نیاز به بررسی دارد و اینکه شما در زمان فعلی به یکدیگر احساس وابستگی کنید طبیعی می باشد اما بهتر است در کنار احترام به احساسات خودتان واقعیت بیرونی را مد نظر قرار بدهید و بعد تصمیم گیری داشته باشید ایشان از نظر سنی ۳ سال از شما کوچک تر می باشند ، از نظر اجتماعی و سربازی هنوز به… ادامه دیدگاه »

بله درسته اون آقاپسرواقعا معیارهایی که من میخوام درحال حاضر ندارن فقط یکسری قول هایی دادند که معلوم نیست قابل اجرا باشن یانه ولی این خواستگارم تقریبا معیارهایی که میخوام رو دارن ولی خب پدرم سراختلاف سنی مشکل دارن که اونم خودم صحبت کردم اصلا صحبت کردنشون واخلاقشون وحتی ظاهرشون به پسر۳۱ساله نمیخوره کمتر بهشون میخوره مثلا درحد ۲۷سال یاشایدم۲۸سال پس براحساسم غلبه کنم ودیگه جواب اون پسرروندم وباخواستگارم برم پیش مشاوره ازدواج درسته؟

سپاس فراوان واقعا ممنونم از راهنماییوکمکتون

سلام الان در حدود ۶ سال است ازدواج کردم وکارمم بصورت شیفتی میباشد یکروز سر کارم و دوروز استراحت همسرم شدیدا وابستگی عجیبی به خانواده اش وابستگی داره به بهانه که از تنهایی میترسه روزهایی که من شیفت هستم میره پیش خانواده اش اوایل دلایلش برام منطقی بود ولی الان دیگه بیش از حد شده ۶ سال است آرزو دارم از سر کار میام خسته صبح همسرم در رو روم باز کنه ولی همیشه خودم با یه خونه خالی و سرد مواجه میشم و ساعت ۱۲ ظهر میاد و حداقل هفته ای یکبار هم به بهانه های مختلف امتحان برادرش… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز
در این‌مسیر بهتر است در زمان‌مناسبی در احترام و بدون صحبت در مورد خانواده ایشان با همسرتان صحبت کنید و احساسات و نیازهای خودتان را با ایشان در میان بگذارید و صحبت های ایشان را نیز بشنوید و بیان کنید ک به احساس نیاز ایشان به حضور در خانواده و تنهایی او احترام‌می‌گذارید اما مایل هستید که در زمان برگشت به خانه ایشان در منزل باشند تا شما بتوانید با دیدنشان شرایط بهتری از نظر روحی بدست بیاورید این مشکلات در تعامل و درک‌متقابل نیازهای یکدیگر می‌تواند شرایط بهتری را ایجاد کنید .

چندین بار بهش گفتم ولی متاسفانه گوش نمیکند و بازهم ادامه میدهد دائما خانه را ترک میکند

در این سمیر بهتر است به صورت حضوری به زوج درمانگر مراجعه داشته باشید تا باهمسرتان صحبت شود و دیدگاهای هردوی شما مورد بررسی قرار گیرد و بتوانیم در این زمینه به هردوی شما کمک کنیم تا بتوانید مسیر بهتری را طی کنید .
در این زمینه بدون مقصر دانستن همسرتان و یا صحبت از خانواده ایشان به ایشان بیان کنید که برای بهبود زندگی مشترکتان و رفع یک سری مشکلات مایل هستید که چند جلسه زوج درمانی را تجربه کیند.
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۶۸۵۷۴۱

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان
مشاوره تحصیلی با تلفن همراه رایگان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *