مشاوره تحصیلی در پیروزی

 
helpkade
مشاوره تحصیلی در پیروزی
مشاوره تحصیلی در پیروزی

در اینجا مراکز مشاوره خیابان پیروزی تهران را بر شما مخاطب گرامی وبسایت هوش کالا گرد آورده ایم. لیستی از بهترین روانشناسان که در زمینه تخصص های مختلف از جمله مشاوره ازدواج ، طلاق ، افسردگی ، تحصیلی ، کودک، نوجوان و… فعالیت دارند. اگر به دنبال روانشناس خوب در محدوده پیروزی هستید از لیست زیر انتخاب نمایید. آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است.

اگر شما روانشناس شاغل در محدوده خیابان پیروزی تهران هستید ، نام و مشخصات کلینیک خود را در لیست نمی بینید ، بر روی ثبت اطلاعات مطب کلیک نمایید.

از نظر مجله هوش کالا مشاوره خوب یا بهترین کلینیک مشاوره در منطقه پیروزی تهران به روانشناس یا مرکزی اطلاق می شود که دارای ویژگی های زیر باشد :

[ مطلب پیشنهادی : مهمترین دلایل بروز استرس در کودکان ]

در بالا کلینیک های مشاوره و روانشناسی در محله پیروزی تهران را به همراه آدرس و شماره تماس آورده ایم. در صورت تمایل می توانید با آن ها تماس بگیرید. ما همچنین لیست کامل کلینیک های مشاوره شرق تهران را گرد آوری کرده ایم که با کلیک بر روی لینک می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

مشاوره تحصیلی در پیروزی

خیابان پیروزی در شرق تهران ، از مهم ترین خیابان های محله فرح آباد و نیروی هوایی است. این خیابان در منطقه ۱۳ شهرداری تهران واقع است. از سمت باختر به میدان شهدا یا همان دروازه دوشان تپه و از سمت خاور به میدان شهید کلاهدوز (انتهای خیابان سی متری نیروهوایی) منتهی می‌شود.

همچنین این خیابان محله‌های بزرگ و کوچک زیادی را به هم پیوند داده. محله صددستگاه و چهارصددستگاه و هم چنین پرستار از دیگر محلات مهم این خیابان می‌باشند.

سازمان نظام روانشناسی

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

برای رزرو وقت مشاوره در دفتر واقع در شرق تهران با ما تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید روزانه به سایت مرکز مشاوره بینا مراجعه نموده و از مطالب آموزشی بلاگ بهره مند شوید

 

مشاوره تحصیلی در پیروزی

 

کارگاه آموزشی

با مهارت آموزی می توانید کیفیت زندگی فردی و شغل تان را افزایش دهید

روان درمانی فردی

هیچ کس محکوم به شرایط ناگواری که در آن زندگی می کند ٬ نیست

تست های روانشناختی

ارزیابی های دقیق و جامع از صفات شخصیتی و هوش ، می تواند بر تصمیمات و آینده فرد تأثیرات مثبتی بگذارد

مشاوره ازدواج

انجام مشاوره قبل از ازدواج در جوامع امروز یک ضرورت محسوب می شود

مشاوره شغلی و تحصیلی

مشاوره شغلی و تحصیلی از به وجود آمدن نارضایتی و شکست شغلی جلوگیری می کند

مشاوره کودک و نوجوان

با حل به موقع مشکلات کودکان و نوجوانان سلامت روانی و موفقیت آنان در آینده رقم می خورد

زوج درمانی

مداخلۀ مشاوره ای به موقع و کارآمد در مشکلات زناشویی ، ضامن کیفیت و بقای زندگی مشترک است

سکس تراپی

اختلالات جنسی قابل درمان و پیگیری از طریق مشاوره و روان درمانی هستند

درمان اضطراب ٬ وسواس و افسردگی

با درمان به موقع افسردگی ، اضطراب و وسواس از تبدیل شدن آن به اختلال روانی جلوگیری می شود

اگر نیاز به مشاوره حضوری دارید٬ کافیست با ما تماس بگیرید

از اینکه می‌بینم فرزندم نمی‌تواند از خود دفاع کند ناراحت و مضطرب می‌شوم، حتی گاهی این ناراحتی را به او…

نوجوانی دوره خاصی از زندگی است که از لحاظ وی‍‍ژگیها و شرایطی که دارد که متمایز از سایر مراحل بوده…

کودکان در تنظیم روابط با هم سن و سالان خود دو دسته اند: دسته اول کسانی که از دوستان خود…

شاید برایتان عجیب باشد بدانید یکی از بهترین راه‌های بالا بردن اعتمادبه‌نفس دخترتان این است که اجازه دهید اشتباه کند.…

ممکن است به ذهن برسد که آیا فرزند می‌تواند در مقام مشاور باشد؟ یا مگر فرزند می‌تواند کمک کند تا مشکل ما…

تربیت دختران کمی پیچیده است همه‌جا شما با تبلیغات دختران قوی و تأثیرگذار و دستاوردهای چشمگیر آن‌ها روبرو می‌شوید اما…

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی بینا ٬ با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی استان تهران و با کادری مجرب و حرفه ای مشغول به فعالیت می باشد. تعرفه های اعمال شده همه ساله توسط سازمان بهزیستی اعلام و اعمال می گردد و همچنین کلیه خدمات ارائه شده در مرکز ، به صورت دوره ای مورد ارزیابی بازرسین بهزیستی قرار می گیرد.

کسب و کار خود را در بهترینو ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

با فعالسازی تبلیغات تعداد بازدید‌های روزانه خود را افزایش داده و کسب و کارتان را رونق دهید!

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

مشاوره تحصیلی در پیروزی

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

معرفی تخصص مشاوره تحصیلی و شغلی 

در عصر جدید مشاغل دیگر ارثی نیستند بلکه پیشرفت سریع دانش و تکنولوژی موجب کثرت مشاغل، تقسیم کار فراوان و جلب استعدادهای مختلف شده است. امروزه برای انجام اکثر کارها، نیاز به تحصیل  دانش و کسب مهارت می‌باشد. از این رو توجه به رابطه تحصیل و شغل اهمیت دارد.از آنجا که تحصیلات دبیرستانی و بالاتر زیرساز اشتغال آتی دانش آموزان و دانشجویان هم خواهند بود، لذا باید برمبنای گزینش های شغلی آینده برنامه ریزی و انتخاب شوند. برای انتخاب راه درست ابتدا باید در مورد آمادگی هایی که ممکن است از نظر فردی و حرفه ای ارزشمند باشند اندیشید و سپس برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.

تعریف مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی جریان یاری دهنده و منظمی است که به دانش آموز در انتخاب مناسب دروس، رشته و مهارت های تحصیلی کمک می‌کند تا سازگاری مطلوب را کسب کند.

تعریف مشاوره شغلی

مشاوره شغلی نوعی دیگر از مشاوره است، که بدان وسیله به فرد کمک می‌شود تا بر اساس شناخت استعدادها، محدودیت ها و نیز امکانات شغلی جامعه بتواند شغل مناسبی را پیدا کند.

رابطه مشاوره شغلی با مشاوره تحصیلی

هر گونه راهنمایی شغلی باید بر مبنای وضع تحصیلی فرد انجام گیرد.

مشاوره تحصیلی پایه و اساس محکمی برای مشاوره شغلی محسوب می‌شود.

چرا انتخاب شغل مناسب و رضایت شغلی از اهمیت خاص برخوردار است؟

فالمن و آرنولد رضایت شغلی را مجموعه گرایش های مثبت افراد نسبت به شغل دانسته و معتقدند وقتی گفته می‌شود یک فرد از شغل خود رضایت بالایی دارد، در حقیقت منظور این است كه وی بطور كلی به میزان زیاد شغل خود را دوست دارد و توانسته است از طریق شغلش نیازهای خویش را تأمین نماید و در نتیجه احساسات مثبتی نسبت به آن دارد.

رضایت شغلی از جمله عوامل مهمی است كه باید در توسعه اقتصادی مورد توجه دقیق قرار گیرد. هر فردی كوشش می‌كند شغلی را انتخاب نماید كه علاوه بر تأمین نیازهای مادی از نظر روانی نیز او را ارضاء نماید، به همین دلیل بررسی خصوصیات فردی افراد ضروری به نظر می‌رسد. در غیر اینصورت به كار گرفتن افراد در مشاغلی كه به آن علاقمند نیستند یا توانایی و استعداد انجام آن را ندارند، علاوه بر كاهش بهره‌ وری و كارایی موجب از دست رفتن نیروی انسانی می‌شود.

اکثر سازمان ها برای رضایت کارکنان تلاش می‌کنند، اما همه به آن دست نیافتند. به همین دلیل برای متخصصان منابع انسانی مهم است که در مورد عواملی که می‌تواند رضایت کارکنان را افزایش دهد، و چگونگی حصول به موفقیت کلی در شرکت، بیشتر بدانند. شکی نیست که کارکنان منبع شماره یک سازمان هستند. نگهداری شادی کارکنان کمک می‌کند که:

گردش مالی کمتر:

گردش مالی کارکنان یکی از بالاترین هزینه های مربوط به بخش منابع انسانی می باشد. رضایت کارکنان کمک می‌کند تا یک محیط بهتر ایجاد شود و با کارآمدی و ارتقا کیفیت کار به نحوی آسان تر در هزینه ها صرفه جویی شود. کارکنان راضی به احتمال کمتری کار خود را ترک می‌کنند.

 بهره وری بالاتر:

صرف نظر از عنوان شغلی و پرداخت حقوق، كاركنانی كه رضایت شغلی دارند، تمایل بیشتر و بهره وری بالاتری دارند.

افزایش سود:

نگهداری کارکنان با ایمنی و رضایت می‌تواند منجر به فروش بیشتر، هزینه های پایین تر و خط مشی قوی تر شود.

وفاداری:

هنگامی که کارکنان احساس می‌کنند که شرکت به بهترین وجه علاقه مند است از کارمندان خود حمایت کند. برای رسیدن به اهداف سخت تر کار می‌کنند. و ممکن است همکاران دیگر را نیز به این امر تشویق کنند.

پیامدهای ناشی از انتخاب نادرست شغل و نارضایتی شغلی:

اهمیت و ضرورت مراجعه به مشاوره تحصیلی شغلی

عواملی كه لزوم راهنمایی و مشاوره شغلی را در عصر حاضر اجتناب ناپذیر می‌كنند بروز دو پدیده توسعه شهر نشینی و پیشرفت تكنولوژی است. شهرنشینی، تنوع و تقسیم مشاغل را باعث شده است و پیشرفت تكنولوژی نقش تخصص را در احراز شغل برجسته كرده است.

دکتر لیلا موثق 

دکتر فهیمه برخورداری 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

مشاوره تحصیلی در پیروزی

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

امتیاز کاربران:

امتیاز کاربران

خدمات

سوابق تحصیلی و حرفه‌ای

عضویت در انجمن ها

مشاوره تحصیلی در پیروزی

خدمات غیر‌حضوری

توضیحات:

مطب 1

آدرس : تهران – قیطریه – بلوار اندرزگو – روبروی مسجد مفتخر – پلاک 134 – طبقه 2 – کلینیک پایا

لطفا منتظر بمانید

تلفن مطب:021-2645****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

مطب 2

آدرس : تهران – خیابان پیروزی – ابتدای بلوار ابوذر – پلاک ۱۸/۲۰- طبقه 3 – واحد 7 – کلنیک پیروزی

لطفا منتظر بمانید

تلفن مطب:021-7743****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

این قسمت مخصوص رزرو وقت مشاوره تلفنی می‌باشد.

در صورت نیاز به مراجعه حضوری سایر مطب‌های متخصص را مشاهده نمایید.

جدول ویژه رزرو وقت تلفنی

لطفا منتظر بمانید

تلفن مطب:0920-301****برای نمایش کامل شماره تلفن کلیک کنید

loading…

امتیاز شما

برای ثبت نظر خود ثبت نام کنید و یا اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، وارد حساب کاربری خود شوید. از نظرات شما برای بهبود خدمات پزشک خوب و متخصص مورد نظر استفاده می‌شود.

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

مشاوره مجازی برای دانش آموزان دانشجویان وداوطلبان کنکور به صورت/حضوری/تلفنی /آنلاین/09371630332

اول نادیده ات می گیرند،

 

           بعد مسخره ات می کنند،

 

مشاوره تحصیلی در پیروزی

                 سپس با تو مبارزه می کنند،

 

  امــا در نــهــایــت پـــیــروزی بــا تـــوســـت.

 

«ماهاتما گاندی»

انگیزه افزودن شادکامی و آرامش در زندگی هموطنانم و بهبود سلامت روان جامعه همچنین جاری شدن موفقیت های خانوادگی و شخصی در تمام لحظات آنها طی سالیان متوالی دغدغه اصلی من و همکارانم بوده است که سرانجام با آغار به کار کلینیک روانشناسی و مشاوره نگاه آمادگی داریم تا در تمامی مراحل زندگی همراهتان باشیم . این مرکز با کادری مجرب در تخصص ها ی مختلف در فضایی آرام و خالی از تنش ها و استرس های محیط بیرونی امروزمان، پذیرای مراجعین محترم می باشد . تیم همکاران ما با سپری کردن مدارج بالای تحصیلی و تجربیات ارزنده همراه با گواهینامه های داخلی و بین المللی از مراکز معتبر اروپایی، در حوزه های کودک ، نوجوان ، روابط زوجی، تعاملات بین فردی ، روان درمانی ، اعتیاد ، اضطراب ، افسردگی و … آماده خدمت رسانی می باشند. از فعالیت های بسیار مفید کلینیک نگاه برگزاری کارگاهها و کلاس های آموزشی برای اقشار مختلف و در مجموعه های سنی گوناگون می باشد. ما با نگاه ویژه به کودکان و آینده سازان ایران بزرگ سعی کردیم با کمک متخصصین مطرح این حوزه فضای خاصی را برای بازی درمانی و مشاوره در نظر بگیریم تا کودکانمان به دور از تنش ، خود را در فضای بازی کودکانه حس نمایند . تمام تلاش این تیم کارآمد رسیدگی به معضلات جامعه و نسل جوان است که در مرحله آمادگی پیش از ازدواج قرار دارند . کلینیک نگاه با استفاده از فضای آموزشی منحصر به فرد خود و اساتید برجسته اقدام به مشاوره قبل و پس از ازدواج به منظور آماده سازی جوانان و آگاهی آنها به مسائل مرتبط با انتخاب همسر اقدام نموده است .

مشاور و روانشناس و رواندرمانگر

مشاور و روانشناس و رواندرمانگر

مشاور و روانشناس و رواندرمانگر

کلینیک نگاه با ارائه خدمات تخصصی روانشناسی در خدمت جامعه است.خدمات روانشناسی با کیفیت برای بزرگسالان،کودکان ،نوجوانان و زوجین زیر نظر متخصصین این حوزه.

مشاوره تحصیلی در پیروزی

کلینیک نگاه در طول هفته به قرار زیر در خدمت شما خواهد بود

تهران ، خیابان پیروزی
نرسیده به سه راه سلیمانیه
پلاک ٧١۶ ، ساختمان بانک قوامین
طبقه ٣ ، واحد ٨

۰۲۱۳۳۷۸۳۴۲۹

۰۹۳۷۵۱۸۴۲۸۹

contact@negahclinic.com

www.negahclinic.com


دورهمی‌های سال ۱۳۹۸Downloads-icon


کارگاه‌های تخصصی سال ۱۳۹۸Downloads-icon

برای مسیریابی بر روی نقشه کلیک کنید.

چگونه این کسب و کار را ارزیابی می‌کنید؟

تماس با ۰۲۱-۷۷۴۸۹۵۳۵

تماس با ۰۹۳۹۸۷۳۶۴۶۱

بازکردن لینک

مشاوره تحصیلی در پیروزی

بزرگنمایی تصویر

برگزاری کارگاه های تخصصی و عمومی
مشاوره فردی، نوجوان، تحصیلی، خانواده، زوج درمانی پیش از ازدواج، درمان اضطراب، افسردگی، وسواس، اختلالات جنسی، مشاوره کودک:تربیتی، خلاقیت، سازگاری، وابستگی، ترس، لجبازی، ناخن جویدن، اضطراب، افسردگی، وسواس، اختلالات یادگیری، لکنت و گفتار، بازی درمانی و…
روانپزشک (متخصص اعصاب و روان)، آزمون های استاندارد هوش و شخصیت

مشاوره فردی
مشاوره تحصیلی
مشاوره ازدواج
درمان افسردگی
درمان وسواس
روانپزشک
کلینیک روانشناسی در شرق
کلینیک روانشناسی در پیروزی
درمان اضطراب
مشاوره پیش از ازدواج

شماره شما فقط جهت ارسال پاسخ آگهی‌دهنده مورد استفاده قرار می گیرد و نمایش داده نخواهد شد.

شماره شما فقط جهت ارسال پاسخ آگهی‌دهنده مورد استفاده قرار می گیرد و نمایش داده نخواهد شد.

بسیارعالی دلسوز مهربان باصبرحوصله بنده رو راهنمایی کردند وکادر فعال وپیگیر وخوش برخورد سپاس اززحماتشون

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

این سایت صرفاً برای اطلاع‌رسانی کاربران است. لذا هرگونه استفاده‌ی تجاری و تبلیغاتی از محتویات آن ممنوع است و پیگیرد قانونی دارد.

برترین‌ها هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی‌های موجود در سایت ندارد. قبل از اقدام به استفاده از خدمات، اطمینان کافی را حاصل نمایید.

کاربران آنلاین :

بازدید کل :
۵۶۳,۷۵۸,۹۱۹

بازدید دیروز سایت :
۲۵۲,۹۲۶

سبد خرید شما خالیست

رستوران و کافی‌شاپ

تفریحی و ورزشی

آموزش

سلامتی و پزشکی

مشاوره تحصیلی در پیروزی

هنر و تئاتر

زیبایی و آرایشی

خدمات

تور و سفر

کد تخفیف و پولِ‌تو

تخفیفان در لحظه: امکان استفاده از یک لحظه پس از خرید

– یک جلسه مشاوره فردی در مرکز مشاوره مهرآسا، تنها با پرداخت ۶۰۰۰ تومان اما به ارزش ۶۰۰۰۰ تومان (۹۰%تخفیف)

– مشکلات امروز ما،  مسائل حل نشده دیروز ما هستند.

– مراجعه به مشاور و مشورت گرفتن از افراد متخصص به هیچ وجه نشانه ضعف شما نیست، همه ما برای حل مشکلاتمان به همفکری نیاز داریم.

– با حضور در مرکز مشاوره مهرآسا گامی بزرگ به سمت شادی و آرامش بردارید.

 

– ویژه بانوان و آقایان، کودکان و نوجوانان- مدت زمان مشاوره : ۴۵ دقیقه- توسط روانشناس بالینی، کودک، زوجی، قبل از ازدواج، شکست عشقی و تصمیمات مهم – زمینه‌های مشاوره شامل: – مشاوره فردی در زمینه‌های اضطراب، افسردگی، وسواس، مشکلات بین فردی، مشکلات ناشی از کمال گرایی یا عدم اعتماد به نفس – مشاوره نوجوانان در حوزه مشکلات رفتاری، عاطفی و شخصیتی، نحوه تعامل مناسب با فرزندانر – مشاوره کودک: پرخاشگری، اضطراب، ترس، دلبستگی (وابستگی بیش از اندازه کودک به مادر)، ناخن جویدن، شیوه‌های بر‌تر تربیتی، فرزندپروری، – شناخت اسباب بازی و بازی مناسب هر گروه سنی – مشاوره تحصیلی، اضطراب امتحان – مشاوره زوجی شامل کمک به رفع مشکلات زوجین، ارائه کمک‌های تخصصی برای بهبود روابط و تعامل همسران و تحکیم روابط زناشویی – مشاوره قبل از ازدواج در راستای انتخاب صحیح همسر و کسب آمادگی برای یک زندگی زناشویی موفق

 

– جای پارک مناسب حوالی مرکز

– دسترسی آسان به وسایل نقلیه

چرا بايد به يك روانشناس مراجعه كنيم؟همه ما غالبا در معرض مشکلات و مسائلی قرار می‌گیریم که به دلیل محدود بودن دانش و تجربیاتمان به همفکری با دیگران نیاز پیدا می‌کنیم. می‌دانیم که حتی با ثبات‌ ترین افراد نیز گاهی از بحران­های عاطفی مصون نیستند. تحولات و تغییراتی که در زندگی رخ می‌دهد، گاهی ما را دچار اضطراب، تردید، نگرانی، تعارض و حتی بحران می‌سازد. لازم به ذکر است هنگام سازش با محیطی جدید و تجربه‌ای نو، داشتن احساسات فوق، تا حدی طبیعی است اما اگر این احساسات منفی از حد طبیعی بیشتر شود، می تواند باعث کاهش تمرکز و آرامش شود و سلامت جسم و روان را تهدید کند. بدین منظور با مراجعه به مشاوره و روانشناس می‌توان به کمک این متخصصین نسبت به حل مشکلات اقدام نمود.شناخت و آگاهی شما در زمینه­ ی علم روان­شناسی و مهارت و تخصص روان­شناسان تا چه میزان صحیح است؟آیا شما از زمره افرادی می ­باشید که می­پندارند روان­شناسان با افراد نابهنجار و بیمار سر و کار دارند؟ و یا فکر می­کنید افراد مبتلا به جنون و دارای مشکلات حاد عصبی به روانشناسان ارجاع داده می­شوند؟واقعیت آن است که این افکار و باورهای اشتباه امروزه بین معدودی از افراد ناآگاه رواج دارد. روان­شناسان و مشاوران، با استفاده از اصول و تکنیک­های روان­شناختی و فنون روان درمانی، به دنبال تغییر، اصلاح و درمان مشکلات عاطفی و رفتاری هستند. علاوه بر این روان درمانگر به دنبال تقویت و رشد جنبه‌های سالم و مثبت شخصیت می باشند.

مراجعه به روان­شناس تا چه حد می­تواند موثر باشد؟در مورد اینکه مشاوره به چه میزان می­تواند منجر به تغییر رفتار شود، تحقیقات متعددی طی سالیان گذشته صورت گرفته است. این تحقیقات نشان می­دهد که روان درمانی نه تنها روش بسیار موثر و مفیدی در برطرف کردن مشکلات روانی و رفتاری است، بلکه نوعی آموزش پایدار در تغییر ویژگی­های شخصیت و رفتار به شمار می رود و میزان پایینی بازگشت علائم مشکل زا را به همراه خواهد داشت.  اهداف جلسات مشاوره، توقف، تغییر و برطرف نمودن علائم مشکل زا و تقویت و رشد جنبه‌های مثبت شخصیت است. 

حال تحت چه شرایطی این اهداف محقق خواهد شد؟علاوه بر این که تعهد، تخصص و مهارت درمانگر در استفاده از راهبردهای مداخله­ای لازم، موثر است اگر همکاری مستمر مراجع کننده را به دنبال نداشته باشد، جلسات مشاوره بی­تاثیر خواهد بود. بنابراین مشارکت فعال و مداوم مراجع در جلسات مشاوره و پرهیز وی از انتظارات غیر منطقی از مشاوره، از جمله موارد بسیار مهم در تاثیرگذاری جلسات مشاوره می باشد.چگونه  یک روانشناس به شما یاری می رساند؟ نقش روانشناس اين است كه به شما كمك كند تا شيوه حل مسائل را بياموزيد. مشاورين با استفاده از تخصصشان وآموزشهايي كه ديده­اند به افراد كمك مي كنند تا نقاط­قوت و ضعف خود را بهتر  شناسایی کنند. آنها مي­توانند موقعيتها را تفكيك كرده و در اتخاذ روشهاي مناسب به شما كمك نموده و اختلالات رواني را درمان نمايند . از همه مهمتر يك روانشناس مي تواند افراد را درك و حمايت کند.آيا نیاز به روانشناس فقط هنگام بروز مشکلات حاد برای افراد مفید است؟ خير! بعضي اوقات حتي حرف زدن درباره افكار و احساساتي كه داريم مي­تواند برايمان مفيد باشد. روانشناسان بدون هيچ­گونه پیش فرضی به حرفهای شما گوش مي­دهند و مي­توانند به شما كمك كنند تا مسائل و مشكلاتتان را تشخيص داده، در راستای حل آن اقدام نمایید. همچنین در صورت نیاز به درمان، با ارايه راهكارهای درمانی، در جهت یاری رسانی به شخص می کوشند.آيا سایرین از آنچه در جلسه ی مشاوره بین مراجع  و درمانگر گفته مي­شود، مطلع خواهند شد؟ اعتماد و اطمينان يكی از اركان بسيار مهم رابطه مشاوره­اي است. هر ملاقات شما با مشاور، كاملا محرمانه باقی می ماند  و يكي از حقوق اساسی مراجعين، محرمانه ماندن جلسات است.

با ثبت نظر و تجربه‌ی خود، به کاربران دیگر در انتخاب کمک کنید. ثبت نظر

اگر در مورد این پیشنهاد سوالی دارید، می‌توانید بپرسید. ثبت پرسش

با وارد کردن ایمیل خود آخرین تخفیفان‌های شهرتان را دریافت کنید

تخفیفان اولین، معتبرترین و محبوب‌ترین بستر تخفیف و خرید گروهی است که هدف آن تبدیل شدن به بزرگ‌ترین بستر تخفیف، تجارت و تبلیغات اینترنتی در ایران است. حس خوب هیجان، مشتری مداری و وسواس در انتخاب شرکای تجاری‌ سه ارزش اصلی تخفیفان در ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری است تا بتواند بر اساس آن‌ها خدمات با کیفیت، ارزان و مقرون به صرفه را در اختیار همه کاربران قرار دهد. شما با تخفیفان هیچ تخفیفی را از دست نخواهید داد و می‌توانید هزینه‌های زندگی خود را کاهش دهید و از بهترین خدمات با ارزان‌ترین قیمت‌ها استفاده کنید.
تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، تخفیف های رستوران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، تئاتر، کالاها و برندهای معتبر و کد تخفیف می‌باشند. همچنین برای ارائه خدمات بهتر هر یک از قسمت‌های تخفیفان به دسته‌بندی‌های کوچک‌تری همچون تخفیف رستوران سنتی و ایرانی، رستوران با موسیقی زنده، کافی‌شاپ، صبحانه، بوفه نهار و شام، استخر، باشگاه بدن‌سازی، شهربازی، توچال، تئاتر کودک، تئاتر کمدی، پینت بال، برج میلاد، لیزر موهای زائد، تور و هتل مشهد، هتل شمال و سایر هتل‌ها تقسیم شده است. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد.

تخفیفان 1399 – ساخته شده با عشق

مشاوره تحصیلی در پیروزی
مشاوره تحصیلی در پیروزی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *