مشاوره تلفنی دامپزشکی

 
helpkade
مشاوره تلفنی دامپزشکی
مشاوره تلفنی دامپزشکی

نرم افزار مدیریت کلینیک دامپزشکی یک نرم افزار جامع جهت اتوماسیون کامل یک کلینیک دامپزشکی می باشد که با مشاوره و همکاری تعدادی از کلینیک های … هر روز قبل از شروع کار (جهت تماس تلفنی و یادآوری به صاحب حیوان)
•… بیمارستان نیز امکانپذیر می باشد.


انجام کلیه خدمات تخصصی دامپزشکی مربوط به سگ و گربه، توسط دامپزشکان مجرب دانشگاه تهران در منزل. واکسیناسیون و صدور شناسنامه، تزریقات، نصب آنژیوکت و سرم تراپی به همراه کوتاه کردن ناخن، آنال سک اواکیوایشن(تخلیه کیسه مقعدی).

مشاوره تلفنی رایگان.


کلینیک دامپزشکی در تهران
کلینیک دامپزشکی شبانه روزی
veterinary clinic

کلینیک … :

دکتر کامبیز نباتی
ارائه مشاوره تغذیه ( nutritional counseling… هماهنگی های لازم از طریق تماس تلفنی اقدام نمایید . مشاوره تلفنی دامپزشکی


کلینیک حیوانات در تهران (… میشود .
دارای مدرک دکترای عمومی دامپزشکی از ایران و مدرک تخصصی دوره… خدمات متنوع دیگر که از طریق تماس تلفنی میتوانید نسبت به راهنمایی و اطلاعاتبیشتر اقدام نمایید .
با ما در ارتباط باشید .


کلینیک دامپزشکی دکتر مکرم با پشتوانه علمی… گربه، قلاده و تجهیزات جانبی)
9- مشاوره در زمینه نگهداری و تغذیه… تلفنی دامپزشکی
تلفن: 44954092 – 44017784ساعات… 92، واحد 4
www.drmokaram.com


جراحی های حیوانات حمایتی… حساس) * اصلاح منقار پرندگان* مشاوره و درمان در زمینه نگهداری… پت شاپ با امکان خرید تلفنی* مشاور تلفنی رایگان*


در اینجا به نحوه برقراری تماس با دامپزشک آنلاین وتل و انواع مشاوره، چه به صورت مستقیم و حضوری، یا غیرمستقیم و آنلاین می پردازیم؛ با ما همراه باشید زیرا مهم ترین اطلاعات و خدماتی  که درباره مشاوره دامپزشکی برایتان فراهم شده است توسط نرم افزار وتل ارائه می شود. که می توانید این اپلیکیشن را از پایین همین صفحه دانلود کنید. دیگر شما نیازی ندارید که مسافت های طولانی را برای مشاوره دامپزشکی طی کنید. اگر سوالی دارید به راحتی از طریق بخش پرسش و پاسخ این نرم افزار، پاسخ دهی مناسبی به شما داده می شود.

اگه خیلی عجله دارید و می خواهید اپلیکیشن وتل رو دانلود کنید و تماس رایگان، با بهترین دامپزشک ها برقرار کنید. کافی است به پایین همین صفحه بروید.

مشاوره دامپزشکی آنلاین، این روش را در اصل روشی مستقیم می دانند، روش مستقیم، یعنی مشاوره آنلاین به صورتی که شما دارای یک صفحه یا پروفایل اینترنتی هستید و به راحتی می توانید با مشاورهای آنلاین دامپزشک بدون واسطه صحبت کنید و هر آنچه درباره حیوان خودتان برایتان سوال است را مطرح کرده و پاسخ خود را از طریق مشاوران دامپزشکی که همه، دامپزشک بوده و یا تحصیلات عالیه ای در این زمینه دارند، دریافت کنید. مشاوران به راحتی از این طریق سوال شما را دریافت می کنند و پاسخ مناسب را به شما خواهند داد. بنابراین، در این روش هم از لحاظ هزینه ای و از لحاظ زمان نیز به راحتی برای شما به صرفه تر و قابل مدیریت می باشد.

شاید این سوال بسیاری از افراد باشد، ابتدا در این باره توضیحات کامل را خواهم داد و بعد از آن یک نرم افزار حرفه ای را به شما معرفی می کنم که توسط تیم وتل طراحی شده است و بهترین و سریعترین راه برای مشاوره دامپزشکی به صورت آنلاین و تلفنی است.

در اولین مرحله ابتدا باید در اپلیکیشن مشاوره دامپزشکی وتل ثبت نام کنید. این نرم افزار را از سایت وتل، گوگل پلی یا بازار دانلود کنید و یا از نسخه وب اپلیکیشن آن استفاده کنید و ثبت نام خود را انجام دهید که فقط شامل شماره تماس است. به محض اینکه شماره خود را وارد می کنید یک کدی برای تایید فرستاده می شود که با آن کد می توانید وارد سایت یا نرم افزار شوید.مشاوره تلفنی دامپزشکی

در مرحله دوم پروفایل شما تایید و ایجاد شده است. وارد قسمت مشاوره دامپزشکی می شوید و لیستی از مشاوران را می توانید مشاهده کنید، در این مرحله شما می توانید مشاور مورد نظر خود را انتخاب و با او در تماس باشید، مشاور با شما به صورت تلفنی و آنلاین به گفتگو پرداخته و شما می توانید سوالات خود را از او بپرسید و اگر حیوان شما دچار بیماری شده است می توانید عکس و یا ویدئویی از او فرستاده و مشاور دامپزشک وتل به شما کمک می کند که اقدامات لازم برای حیوان را در محل خود انجام دهید.

در این نرم افزار شما دارای یک پروفایل کاربری هستید و هر زمان بخواهید می توانید وارد آن شوید وبا مشاوران دامپزشکی وتل به صورت تلفنی یا آنلاین ارتباط برقرار کنید. در این نرم افزار می توانید مشاوران دامپزشکی خود را با انتخاب دسته بندی و آشنا شدن با مشاور شروع کنید. در نرم افزار مشاوره دامپزشکی وتل قسمتی وجود دارد که سوال خود را می توانید مطرح کرده و مشاوران به صورت آنلاین به سوالات شما پاسخ می دهند. در کل باید بدانید که سایت وتل هدفش این است که راحت ترین روش برای مشاوره دامپزشکی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. سهولت انجام مشاوره دامپزشکی به صورت آنلاین و تلفنی با این نرم افزار بدست می آید، و اینکه فرد با در اختیار داشتن اینترنت و یک موبایل اندرویدی یا ای او اس و یا کامپیوتر به راحتی این نرم افزار را نصب کرده و به مشاوران آنلاین وتل وصل می شود.

سخن پایانی: دیگر لازم نیست اگر حیوان ما مشکلی داشت با صرف هزینه و زمان به مراکز دامپزشکی مراجعه کنیم. دیگر فرقی ندارد در کجای این مرز و بوم زندگی می‌کنیم. آیا دامپزشک در شهر یا روستای ما هست یا نه؟! این یعنی عدالت اجتماعی که همه ما حق استفاده یکسان از امکانات این سرزمین را داریم. صاحبان حیوانات به راحتی می توانند از هر نقطه ای در کشور با مشاوران وتل به صورت آنلاین در تماس باشند. این نوع مشاوره دارای فواید زیادی است که می تواند به روند بهبود حیوانات با سرعت زیادتری کمک کند.

 

همین الان اپلیکیشن وتل رو دانلود کن و اولین تماس خودت رو رایگان برقرار کن.

وتل

2020-05-06

دامپزشک

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

وتل همراه همه‌ی فارسی‌زبانان دنیاست تا در هر زمانی که نیاز به مشاوره دامپزشکی داشته باشند پاسخ‌گوی آن‌ها باشد. این برنامه با هدف افزایش آگاهی در زندگی روزمره و سهولت دسترسی به مشاوره‌ ایجاد شده است. وتل بستری را برای ارتباط سریع، آسان و ارزانتر از مراجعه حضوری با دامپزشکان را برای کاربران فراهم می‌آورد.

ارائه نخستین و تنها فرهنگ جامع دامپزشکی در ایران

“برای مشاوره رایگان میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید”

توجه مهم: لطفاً پس از تماس با مراکز زیر حتماً ذکر نمایید که از سایت مرکز فرهنگی-دامپزشکی مصباح شماره مشاور را برداشتید تا به بهترین شکل راهنمایی شوید.

—————————————————————————————

مشاوره تلفنی دامپزشکی

همه روزه
هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های
روزانه شما عزیزان در سایت “ایران گوگل” منتشر می شود.ایران
گوگل” صرفا به معرفی کالا ها ،
خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه
مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت
های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ،
از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای
کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا
مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ارائه خدمات درمانی و بهداشتی حیوانات خانگی
جراحی های عمومی دام کوچک
واکسیناسیون و صدور شناسنامه
انگل زدایی
اصلاح و شستشو حیوانات
مامایی
ویزیت سگ، گربه و پرندگان زی…

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی درین
بیمارستان دامپزشکی
دامپزشکی پت شاپ
پت شاپ شبانه روزی
بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی
میکروچیپ حیوانات
بستری حیوانات
دامپزشکی …

فروش عمده و جزئی لوازم جانبی سگ و گربه
مجموعه اریا دام ایرانیان مفتخر است با بیش از شانزده سال سابقه در زمینه ی واردات انواع لوازم جانبی سگ و گربه بهترین و کامل ترین …

اریا دام ایرانیان
اریا دام ایرانیان بزرگترین و جامع ترین مرکز پخش وسایل جانبی سگ و گربه به صورت عمده(پخش در کل دامپزشکی های تهران و شهرستان ها )و به صورت تکی بدون واسط…
مشاوره تلفنی دامپزشکی

کلینیک پرندگان شیراز
کلینیک پرندگان شیراز در سال 1396 در شهر شیراز بنیانگذاری شد. هدف کلینیک و درمانگاه دامپزشکی پرندگان شیراز ارائه خدمات شبانه روزی و تخصصی درمانی ب…

کلینیک اختصاصی حیوانات خانگی دکتر ذاکریان با مجموعه ای مجرب از استادان دانشگاهی ارائه دهنده کلیه خدمات تخصصی حیوانات خانگی می باشد و شامل بخشهای مختلف است
بخش داخلی…

شركت پرنيان اجاره جديد ترين سيستم سرمايش وگرمايش
اجاره پنكه افشان،اجاره پنكه صنعتى،اجاره پنكه آبى،اجاره پنكه مهپاش
اجاره کولر گازی پرتابل , اجاره کولرگازی پنجره ای…

دهکده عرضه کننده لوازم دامپزشکی و دامپروری

عرضه خوراک و مکمل های غذایی دام و طیور ، حیوانات خانگی
لباس کارهای یک سره ، یک بار مصرف
بادگیر و چکمه کار
سموم مخصوص آفات …

کلینیک و داروخانه دامپزشکی پارس

دکتر ساسان بهنامی

کلینیک دامپزشکی دکتر ساسان بهنامی
ارائه انواع خدمات دامپزشکی از قبیل:
معاینه، واکسن، صدور شناسنامه، لوازم جانبی…

کلینیک دامپزشکی دکتر ذاکریان ارائه دهنده کلیه خدمات تخصصی درمانی و جراحی تخصصی دام های کوچک می باشد و شامل بخشهای مختلف است با شماره مجوز 32629
بخش داخلی: درمان تخصصی ح…

دامپزشکی در فردیس کرج / کلینیک دامپزشکی در فردیس کرج
+++ کلینیک دامپزشکی حیات +++

ارائه کلیه خدمات دامپزشکی :
داخلی
دندانپزشکی
جراحی

فروشگاه لوازم نگه داری حیوانات خ…

کلینیک دامپزشکی آجودانیه
دامپزشک آجودانیه
کلینیک دامپزشکی نوین پت در محدوده آجودانیه

کلینیک دامپزشکی نوین پت تاسیس 1379
دکتر سیدعلیرضا سجادی
کلینیک دامپزشکی آجودان…

تقویت و حمایت کننده پوست و موی دکتر کلادرز
محصولی بینظیر در حمایت از پوست و موهای سگهای شما
درخشش و جلا دادن و رشد مناسب و جلوگیری از ریزش بی مورد موهای سگهای شما.
تاثی…

مولتی ویتامین دکتر کلادرز

یک مکمل بینظیر برای سگهای شما
تضمین کیفیت، مناسبترین قیمت
بالا بردن سیستم ایمنی بدن سگ شما
بالابردن سطح مناسب سوخت و ساز بدن
بر طرف نمودن ک…

ارایه کله خدمات عمومی و اختصاصی به صورت شبانه روزی و ویزیت در منزل،با مدیریت دکتر هومن بیات با بیش از 18 سال سابقه فعالیت.

کلینیک دامپزشکی تهرانسر
انجام کلیه خدمات حیوانات
واکسیناسیون- داخلی
جراحی
رادیولوژِی
خدمات پرندگان

داخلی/ جراحی/ دندانپزشکی/ واکسیناسیون/ شناسنامه/ مشاوره/ معاینه

بدلیل سفرخارج ازکشور فروش فوری یک جفت سگ ‌‌‌‌ژرمن شپرد ۱.۵ ساله اصیل دارای شناسنامه واکسن خورده ۰۹۱۵۳۱۹۷۱۵۲-مشهد۰۹

ارائه دهنده کلیه خدمات بهداشتی حیوانات خانگی(گربه،پرندگان زینتی)
فروش کلیه لوازم و تجهیزات و ملزومات حیوانات
فروش انواع دارو و ضد عفونی کننده های دام طیور،آبزیان و…

فروش پرشین کت ماده ۴ماهه بلو پوینت واکسینه شده شناسنامه دار ۶۵۰ تومان


[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”2526″ alignment=”center”][vc_column_text]مراجعه به دکتر دامپزشک  نیز مانند بیماری های انسانی برای هر مورد بر اساس تخصص دامپزشک صورت میگیرید. حال از کجا بهترین دامپزشک و بهترین کلینیک دامپزشکی  شهر خود را بر اساس مورد و نوع نیاز تشخیص دهیم و بشناسیم تا علاوه بر درمان دقیق و نجات جان حیوان هزینه های اضافی را نیز متحمل نشده باشیم ؟ قاعدتا می بایست  قبل از مراجعه به هر دکتر دامپزشک و یا هر مرکز درمانی دامپزشکی با شخصی معتمد و شناخته شده مشورت نمود تا با توجه به امکانات و تخصص دامپزشک ها تشخیص دهد که بهترین درمان را چه دامپزشکی و چه کلینیکی میتواند انجام دهد.

خانم دکتر مردانی با توجه به بهره گیری از گسترده ترین شبکه درمانی و ارتباطی دامپزشکی در شهرهای شیراز یزد کرمان اصفهان یاسوج تهران و شهرکرد بهترین مشاوره قبل از مراجعه مستقیم را در اختیار شما قرار خواهد داد تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه به جواب درست دست پیدا کنید.

شما می توانید درصورت نیاز قبل از مراجعه حضوری به مراکز درمانی جهت دریافت مشاوره رایگان با دکتر مردانی تماس بگیرید

۰۹۱۷۲۲۷۴۰۱۹

در صورت تمایل جهت درج پروفایل شخصی دامپزشکان و اطلاعات مراکز درمانی و تجاری دامپزشکی می توانید با شماره زیر تماس بگیریدمشاوره تلفنی دامپزشکی

۰۹۱۲۰۸۰۹۸۷۴

 

[/vc_column_text]

سوالات متداول

به طور کلی مشاوره تلفنی کیفیت و بازده بالاتری دارد. به این علت که شما می توانید از دامپزشک خود سوالات بیشتر و دقیق تری درباره حیوان خود بپرسید و بالطبع جواب های دقیق تر و مناسب تری دریافت کنید.

اما اگر سوال شما صرفا یک سوال ساده می‌باشد، بهتر است که مشاوره متنی را انتخاب کنید.

دامپزشکان محترم کافه حیوانات تا زمان برطرف شدن مشکل حیوان شما، با شما همراه خواهند بود و به سوالاتتان پاسخ خواهند  داد.

پس از ثبت درخواست، سوال شما بلافاصله به دامپزشکان محترم کافه حیوانات ارجاع داده می شود و پس از بررسی توسط ایشان پاسخ داده خواهد شد.مشاوره تلفنی دامپزشکی

برای مشاوره های تلفنی زمان پاسخگویی بین 5 دقیقه تا 2 ساعت می باشد. درخواستهایی که بعد از ساعت 23 ثبت شوند روز بعد پاسخ داده خواهند شد.

برای مشاوره های متنی زمان پاسخگویی 12 تا 48 ساعت می باشد.

به طور کلی در کافه حیوانات اولویت دامپزشکان ما پاسخگویی به سوالات شماست. در روز های تعطیل در هر زمانی که دامپزشکان محترم ما به اینترنت دسترسی داشته باشند پاسخگویی انجام خواهد شد.

هدف ما در مرکز مشاوره دامپزشکی کافه حیوانات کاهش درد و رنج حیوانات و هزینه های نگهداری آنهاست

ممنونم از کمکهای دکتر فاطمی .زحمت کشیدید اقای دکتر

واقعا چقدر خوبه که شما هستین، ما 2 ساعت با شهر فاصله داریم دامپزشکها نمیتونن بیان خودمون هم نمیتونیم گاو 500 کیلویی رو بلند کنیم ببریم ممنون از جناب آقای دکتر فاطمی و مشاوره خوب شون

هر بار که با اقای دکتر حرف میزنم کلی راهنمایی خوب میکنه، اگه ایشون نبود تا الان 1000 تا جوجه مم تلف شده بودن خدا حفظشون کنه

من برای اسبم مشاوره دامپزشکی میخوام، چند روزی هست که خوب غذا نمیخوره چیکار باید بکنم جناب دکتر؟

سلام ممنون از راهنمایی خوب و سریع تون، یه سوال دیگه داشتم، من مرغ مینام چند روزه حرف نمی زنه، به نظرتون مشکلش از همون مشکل کبدش باشه؟

سلام خیلی زود با من تماس گرفتن و مشاوره دامپزشکی دادن، مرسی از محبتتان

میخواستم تشکر کنم خیلی خوش برکت هستند و بر خلاف جاهای دیگه خیلی زود جواب می دن.

من مشاوره چتی رو انتخاب کردم متاسفانه یک مقدار دیر جواب دادن، کاش جوابدهی سریع تر باشه

من برای مرغ مینام از دکتر فاطمی مشاوره گرفام و میخواستم تشکر کنم. ممنون از مجموعه خوب شما، مشاوره دامپزشکی خیلی عالی و مفید، تجربه جناب دکتر عالی بود

منم مشاوره متنی انتخاب کردم، خودشون هم نوشتن که 48 ساعت طول میکشه

برای من مشاوره به موقع بود، خیلی هم خوش برخورد بودن آقای دکتر فاطمی

ببخشید من یک گربه دارم چند روزیه سرفه های تک داره میشه بفرمایید چیکار باید بکنم براش؟ خیلی نگرانم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

1.خرید آنلاین از طریق  وبسایت

2.تماس با شماره های: 09213312058، 09104648776 یا 02166946744 (فقط در تهران)

3. دایرکت اینستاگرام

تماس با ما

قوانین و مقررات

درباره کافه حیوانات

اینستاگرام کافه حیوانات

 

 

اگر به دامپزشک دسترسی ندارید نگران نباشید! در کنار شما هستیم. دامپزشک آنلاین پت پُرس (سرویس مشاوره دامپزشکی) راه اندازی شد.

به علت حجم زیاد سوالات شما عزیزان و در راستای بهبود کیفیت، سرعت و دقت پاسخ‌گویی به سوال‌ها، تیم پت پرس تصمیم گرفت بخش «مشاوره مستقیم و آنلاین از دامپزشک» رو راه اندازی کنه.

ساعات پاسخگویی از ۹ صبح تا ۱۰ شب هست.

مشاوره آنلاین دامپزشکی (مستقیم) به شما این اجازه رو میده که به صورت مستقیم از پروفایل خودتون از دامپزشک پت پرس سوال بپرسید.

دامپزشک سوال شما رو به صورت تیکت (پیام متنی) دریافت میکنه و بهش پاسخ میده.مشاوره تلفنی دامپزشکی

پس از پاسخ دامپزشک برای شما پیامک میاد تا پروفایلتون رو چک کنید، پاسخ رو ببینید و به همین ترتیب ارتباط با دامپزشک رو ادامه بدید.

پرونده و اطلاعات حیوان خانگی شما برای همیشه در پت پرس بایگانی میشه و دامپزشک بهش دسترسی داره و در صورت بروز مشکلات در آینده، میتونه با توجه به تاریخچه حیوان خانگیتون، مشاوره دامپزشکی بهتری به شما ارائه بده و دقیق تر راهنماییتون کنه.با این روش میتونین به صورت مادام العمر برای سگ، گربه، پرنده یا جونده خودتون دامپزشک آنلاین اختصاصی داشته باشید.

ثبت نام در سایت فقط با وارد کردن شماره تماس و نام و نام خانوادگی (ایجاد حساب کاربری)

وارد شدن در پروفایل، توضیح دقیق مشکل و در صورت نیاز ارسال تصویر، ویدیو و … در خصوص مشکل حیوان خانگی شما برای دامپزشک پت پرس.

دامپزشک آنلاین به سرعت مشکل شما رو بررسی میکنه و پس از پرسیدن سوالات مربوطه، بهتون میگه در خصوص مشکل چه اقدامی انجام بدین.

اگر درباره توضیحات دامپزشک سوالی داشتید میتونید مکالمه رو ادامه بدید.

شما می‌تونین تمامی مشکلات خودتون رو در موارد زیر به صورت مستقیم و آنلاین بادامپزشک پت پرس مطرح کنید، مشکل رو کاملا توضیح بدید و به سرعت جواب بگیرید.

هرنوع سوالی در مورد نگهداری و تربیت انواع نژادهای سگ دارید یا اگه هنوز سگ ندارید و می‌خواید در مورد انتخاب و خرید بهترین نژاد سگ برای خودتون با یه دامپزشک و متخصص مشورت کنید ما مشتاقانه منتظر تیکت شما هستیم.
همینطور اگه سگتون علائم بیماری داره و نگران سلامتی‌ش هستید یا دوست دارید در مورد تغذیه و رژیم غذایی‌ش با یه دامپزشک مشورت کنید سوال و مشکلتون رو با ما مطرح کنید تا به طور کامل راهنمایی بشید.

گربه ها حیواناتی استثنایی و مرموز هستن. هرگونه سوالی در مورد نگهداری از گربه، بیماری های گربه، تربیت گربه، رفتاریشناسی گربه و سایر موارد دارید پاسخگوی شما هستیم

پرندگان جزء حیوانات خانگی محبوب در ایران هستن و از قدیم تو اکثر خونه‌ها انواع پرنده نگهداری می‌شده. دامپزشک آنلاین پرندگان آماده مشاوره و راهنمایی در مورد نگهداری از انواع پرندگان مثل مرغ عشق، قناری، مرغ مینا و انوع طوطی‌سانان مثل کاسکو هست. کافیه سوال خودتون رو با دامپزشک ما مطرح کنید تا در اسرع وقت بهش پاسخ داده بشه.

عروس هلندی تو ایران خیلی محبوبه و احتمالا خیلی از شما عزیزان از این پرنده زیبا و باهوش نگهداری می‌کنید. اگه عروس هلندی شما دچار هرگونه مشکل رفتاری یا سلامتی شده و دوست دارید با مشاوره با دامپزشک بهتر ازش نگهداری کنید دامپزشک پت پرس آماده راهنمایی و کمک به شماست.

اگه خرگوش لوپ یا خرگوش معمولی دارید و مشکلی در نگهداری یا تربیتش دارید یا خرگوشتون علائم بیحالی یا هرمشکل دیگه سلامتی داره می‌تونید با دامپزشک پت پرس مشورت کنید تا خیالتون از هر بابت راحت بشه.

در صورتی که حیوان خانگی شما در وضعیت اورژانسی قرار داره توصیه می‌کنیم سریعا به نزدیک ترین بیمارستان دامپزشکی مراجعه کنین!
پاسخ به سوالاتی که جنبه تشخیص بیماری حیوان شما رو داره بدون انجام آزمایش‌ها و معاینه بالینی و داشتن تاریخچه کامل حیوان امکان پذیر نیست.

از پرسیدن سوال در مورد حیوان خانگی خود در قسمت نظرات این صفحه جدا خودداری کنید. سوالات پاسخ داده نخواهند شد.

شما با یک بار پرداخت هزینه مشاوره دامپزشکی، میتوانید در مورد یک موضوع یا مشکل حیوان خانگیتون با دامپزشک گفتگو کنید و تا زمان برطرف نشدن همه سوالات با دامپزشک در ارتباط خواهید بود (ماکزیمم ۲۰ تیکت دامپزشکی)

زمان پاسخگویی به سوال شما از ۱۰ دقیقه بعد از ثبت سوال تا ۵ ساعت متغیر خواهد بود.

در صورتی که سوال خود را بعد از ساعت ۱۰ شب ثبت نمایید در روز بعد پاسخ خود را خواهید گرفت.

امکان فرستادن فیلم و عکس از حیوان خانگی در موقع ثبت سوال از طریق دکمه ارسال فایل وجود دارد.

شما میتوانید سوالات خود در جهت استفاده از سرویس مشاوره دامپزشکی را از طریق تلگرام یا واتساپ با ما درمیان بگذارید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا اگر پاسخی به نظر من داده شد مرا مطلع ساز

این کانالی که شما درست کردید عالیه من میتونم هر وقت سوالی داشتم از اینجا به پرسم😍💚

سلام خسته نباشید من هزینه کتابرو پرداخت کردم ولی هیچ چیزی اتفاق نیوفتاد چجوری باید مطالعه کنم کتاب رو ..راهنمایی کنید لطفا

سلام نیلوفر جان،
از طریق تلگرام یا واتساپ با همکاران پشتیبانیمون در ارتباط باشین:
تلگرام: ۰۹۹۸۱۱۹۸۰۸۷
واتساپ: ۰۹۳۳۲۶۲۵۰۰۸

سلام میخواستم از دکتر آلا حسن زاده که در مورد پرنده ام راهنمایی کردن تشکر کنم،الآن حالش خیلی خوب شده و خوشحالم😙ضمنا از سایت پت پُرس هم ممنونم که توی این شرایط کرونا که مراجعه به مراکز درمانی و دامپزشکی و … مقدور نیست این امکانو فراهم کرده که به صورت آنلاین بتونیم با دامپزشکمون در ارتباط باشیم.

سلام مریم جان،
ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتین حتما بهشون منتقل میکنم 🙂

سلام
من کیف پولم رو شارژ کردم و شارژ شد بعد اینکه سوال برای دامپزشک نوشتم و ارسال شد برام زدند موجودی کافی نیست ٢۵ تومان شارژ کنید با اینکه ٢۵ ت شارژ کرده بودم.
لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز،
زمانی که سوال ثبت میکنین موقعی که دامپزشک بهتون پاسخ بده براتون از طریق پیامک و ایمیل لینک میاد که پروفایلتون رو چک کنین.
تو این مدت نیازی نیست نگران باشین چون بعد اینکه سوالتون ثبت بشه با دامپزشک مکالمه رو انجام میدین تا مشکلتون حل بشه و نیازی به شارژ مجدد نیست.

عالی

مشاوره تلفنی دامپزشکی

چه خوبه که می تونیم از شما راهنمایی بگیریم.
سوالم رو اینجا نوشتم.هزینه اش چه جوریه؟
جواب میدهیداینجا؟

سلام زهرا جان،
وقتی وارد پنل کاربری میشین و حسابتونو درحد مشاوره ی متنی که کنار مبلغش راهنمایی شده رو شارژ میکنین، میتونین با همکارامون مکالمه داشته باشین درباره ی مشکلتون و راهنمایی میشین.
اگه سوالتون جزئی هست و نیازی به مشاوره آنلاین ندارین زیر مقاله ی مربوط به حیوون خونگیتون برامون کامنت بذارین تا پاسخ داده بشه.
با عرض پوزش کامنتای مرتبط با حیوون خونگیتون زیر این مقاله پاسخ داده نمیشه.

سلام.من نمیتونم وارد پروفایل کاربریم بشم.شماره و کدو میزنم.میزنه ورود با موفقیت انجام شد.اما بازم نمیاد.و فقط دوباره ازم میخواد که شماره و کد وارد کنم.لطفا هرچه سریع تر راهنماییم کنید.به شدت نیاز دارم که پاسخو هرچه سریع تر ببینم.وضعیت گربم حاده‌.

سلام فرشته جان،
یعنی به پنل کاربری دسترسی ندارین؟ پنل کاربری شاید مشکل از اینترنتتون باشه.
به تلگرام یا واتساپمون پیام بدین تا سریعتر راهنماییتون کنیم:
تلگرام: petpors_admin@
واتساپ: ۰۹۳۳۲۶۲۵۰۰۸

مبخشید چگونه سوالم باید مطرح کنم

سلام سعید عزیز،
اگه سوالتون جزئی هست و نیاز به جواب کوتاه داره میتونین زیر مقاله های مربوط به حیوون خونگیتون کامنت بذارین.
اگه مشکلی هست که نیاز به مشورت دارین و ما هم لازمه اطلاعات دقیقتری داشته باشیم مراحل ثبت مشاوره آنلاینو انجام میدین تا بتونیم راهنماییتون کنیم.

عالی

چه کشوری و چه مردمانی هستیم ما ،انقدر جلو نرفتیم که بتونیم یه مشاوره انلاین بدیم ،بعد چه ادعا هائی ایم ملت داره

سلام عزیزان باور کنید الان یک ساعت ونیم هستش که همه دستور العمل ها رو انجام دادم ، هنگامی که به روی قسمت مشاوره کلیک میکنیم دوباره صفحات اول میاد ، ادم منصرف میشه از هر چی مشاوره انلاین

سلام حمیدرضای عزیز،
ممکنه مشکل از سرعت اینترنت باشه چون امروز افراد دیگه تونستن تیکت ثبت کنن و به مشکل برنخوردن.
برای راهنمایی بیشتر و حل مشکلتون لطفا به آیدی تلگراممون پیام بدین یا فرم تماس رو پر کنین تا بتونیم راهنماییتون کنیم:تماس با پت پرس

سلام من چطوری یه سوال بپرسم

سلام یوسف عزیز،
اگه سوالتون جزئی هست میتونین زیر مقاله ی مربوط به حیوونتون کامنت بذارین یا از طریق تلگرام و واتساپ باهامون درارتباط باشین.
اگه مشکل حیوونتون نیاز داره بیشتر و دقیقتر بررسی بشه و با دامپزشک مشورت و مکالمه داشته باشین مراحل ثبت مشاوره آنلاین رو همونطور که تو همین صفحه گفته شده انجام میدین و با ثبت تیکت ما در سریعترین فرصت پاسختون رو میدیم.

سلام من یسوال داشتم میخواستم بدونم چطوری بایدبا مشاوره ی آنلاین سوالمو مطرح کنم

سلام یگانه جان،
همونطور که توضیح داده شده، وقتی حسابتونو برای مشاوره شارژ میکنین میتونین وارد پنل کاربری بشین و برای ما تیکت ثبت کنین، و ما در اسرع وقت بهتون پاسخ میدیم که از طریق شماره موبایل و ایمیل بهتون اطلاع رسانی میشه که اکانتتون رو چک کنین.

سلام سوال دارم

سلام سهیلا جان،
برای مطرح کردن سوال حیوونتون میتونین از مشاوره آنلاین (بعد از انجام مراحل ثبت سوال که تو همین صفحه توضیح داده شده) یا کامنت گذاشتن زیر پست مربوط به حیوونتون استفاده کنین.

یعنی این همه پول فقط برای ۱ سوال هست یا بیشتر

سلام ارشیای عزیز،
وقتی که حسابتونو شارژ میکنین میتونین تیکت ثبت کنین، به اینصورت که امکان یسری مکالمات بین شما و همکارامون فراهم میشه تا نهایتا مشکل و سوالاییکه موقع ثبت تیکت داشتین حل بشه.

من سوالاتمو باید کجا بپرسم راهنمایی کنید

سلام کوثر جان،
اگه سوالی که دارین از پتتون نیاز به بررسی زیاد و گرفتن تاریخچه و … داره مراحل ثبت مشاوره آنلاین که تو همین صفحه توضیح داده شده رو دنبال کنین و سوالتون رو ثبت کنین.
میتونین هم سوال های کلی تر رو زیر مقاله ی مربوط به پتتون کامنت کنین تا بهش جواب بدم.

سلام کجا باید سوال بپرسم ؟؟؟

سلام نیلوفر جان،
اگه مشکلتون حاده و نیازه که حتما اطلاعاتی از پتتون بگیریم تا بتونیم راهنماییتون کنیم مراحل ثبت مشاوره آنلاینو دنبال کنین تا سوالتون ثبت و پاسخ داده بشه.
اگه نه میتونین تو پست و یا مقاله ی مربوط به پتتون سوالتون رو مطرح کنین تا بهش جواب بدم.
باتشکر.

تنها سایتی هستین که بهم جواب دادین. واقعا ممنونم.

سلام فاطمه جان،
ممنون از لطفتون.

این سایت حرف نداره

سلام. کد یکبارمصرف دریافت نمی شود. شماره همراه اول

سلام علی عزیز،
گاهی اوقات پیش میاد که سیستم ارسال پیام درست کار نکنه، بعد از نیم ساعت مجددا تلاش کنین اگه باز هم حل نشد بگین تا پیگیری کنیم.

سلام خواستم سوال کنم پیام اومد ۲۵ هزارتومن شارژ کنم کیف پولم رو . الان اگه شارژ کنم با یک سوال ۲۵ هزار تومن برداشت میشه یا اینکه در حسابم میمونه؟ بخشی ازش برداشت میشه؟

سلام علی عزیز،
برای مشاوره متنی ۲۵ تومن از حسابتون برداشته میشه.

سلام من سوال ارسال کردم
اما هیچ اثری از سوالم نیست؟
تازه هزینه رو هم پرداخت کردم.
پس مشکلی برای ثبت سوال نبود؟؟؟

سلام
خانم قبادی پاسختون ارسال شده لطفا برای دیدن پاسخ به قسمت مشاوره دامپزشکی پروفایل کاربریتون مراجعه بفرمایید

از دیشب که پیام دادم کسی جوابمو نداده‌
در حالیکه سگ ما مریضه
اگر طول میکشه با جای دیگه ای صحبت کنم

سلام ۳ بار چک شد سوال شما ثبت نشده، لطفا فیلم مراحل ثبت سوال رو به دقت تماشا کنید و سوالتون رو ثبت کنید:https://www.aparat.com/v/WuLNI

اسمش ساسی گذاشتم مشکل نداره
ممنون از توجهتان

سلام ممنون از کانال خوبتون می‌خوام با دامپزشک‌مشورت کنم اگه مقدوره

سلام بله حتما، لینک مشاوره:https://petpors.com/online-vet/

سلام ممنون از سایت خوبتون

سلام آقای شاکری عزیز
ممنون از نظرتون

سلام اقای شاکری خواهش میکنم ممنون از شما که نظرتون رو به اشتراک گذاشتید

سلام

چرا جواب نمیده پزشک

پوریای عزیز
باید سوالتون رو در پروفایل کاربریتون ارسال کنید.

لطفا برای پرسیدن سوال مستقیم از دامپزشک این مراحل را دنبال کنید:

۱. به آدرس https://petpors.com/?login=true مراجعه کنید.
۲. نام، نام خانوادگی و شماره موبایل خود را وارد کنید.
۳. کدی که به شما پیامک شده را وارد کرده و وارد پروفایل کاربری خود شوید.
۴. در قسمت مشاوره متنی دامپزشکی وارد شوید.
۵. پس از شارژ کردن کیف پول خود سوالتان را بنویسید.
۶. پس از پاسخ دامپزشک از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی میشود.

در قسمت دیدگاه ها سوال نپرسید پاسخ داده نمیشه و حتی اجازه نمایش هم بهش نمیدیم. ممنون

سلام پوریای عزیز،
سوال شما در قسمت مشاوره ثبت نشده مراحل ثبت سوال رو دنبال کنین اگر که برای مشاوره ی آنلاین اقدام کردین.
اگر نه سوال مربوط به پتتون رو زیر پست مخصوص اون پت مطرح کنین تا پاسخ داده بشه.

سلام دیدگاهم از این سایت خیلی خوبه

ممنون که نظرتون رو با ما درمیون گذاشتید

سلام رامتین عزیز،
ممنون از حسن نظرتون.

سالان دیدگاه از این سایت بسیار خوبه

عالی هست

درخواست راهنمایی دارم

سوالتون رو ثبت کنید تا دامپزشکمون پاسختون رو بدن

سلام من چندتا مرغ دارم یکیشون خس خس میکنه یه چشماشم بسته شده یکی دیگشون بی حال شده گرون قیمت هم هستن رفتم داروخونه دوتا دارو بهم داده گفت بریز تو ابشون . نمیدونم والا چیکار کنم اگ ممکنه یه راهنمایی کنید که تلف نشن ممنون میشم اسم دارو ها که دامپزشکی داده enrozand…وbromaminهستش

سلام متاسفانه در مورد مرغ و خروس مشاوره دامپزشکی نداریم

عالی بود

سلام مممنون دوست عزیز که نظرتون رو با ما و کاربران به اشتراک گذاشتید

عالی

ممنون که نظرتون رو با ما و کاربران درمیون گذاشتید

چطور وارد حساب کاربری بشم

سلام دوست عزیز مراحل توضیح داده شده، ویدیو اموزشی هم گذاشته شده میتونید نگاه کنید و مراحل ثبت نام و درج سوال رو ببینید

چطور وارد حساب کاربری بشم؟

سلام دوست عزیز مراحل توضیح داده شده، ویدیو اموزشی هم گذاشته شده میتونید نگاه کنید و مراحل ثبت نام و درج سوال رو ببینید

باسلام و عرض ادب
بالای شانه سگ بنده باد کرده بطوریکه سفت شده و داره روز به روز بزرگتر میشه و هیچ نشانه گزیندی نداره میشه راهنماییم کنید

سلام دوست عزیز
اگر سگتون حالش خوبه و غذا میخوره میتونید نظر دامپزشک پت پرس رو با وارد شدن در پروفایل کاربری و ثبت سوال و ارسال عکس مناسب از ضایعه بپرسید.
اما اگر سگ شما بیحال هست و غذا نمیخوره وضعیتش اورژانسیه و پیشنهاد میکنیم هرچه سریعتر ببریدش کلینیک دامپزشکی تا حالش بدتر از قبل نشه.
موفق باشید

برنامتون بسیار عالی هست

سلام حسن عزیز،
ممنون از لطفتون.

سایت اسم نویسیتونو نمیتونم پیدا کنم چطور باید اسم نویسی کنم

نظرم مثبته واینکه ممنون بخاطرراهنماییتون❤❤

مریم جان
ممنون از شما
موفق باشید

لطفا جواب سوال من رو بدید خیلی نگران هستم ممنون

سلام
خانم زنگنه پاسختون ۳ ساعت پیش ارسال شد

saiteton bi nazire

ممنون از لطف شما

سلام
من فایل کتاب الکترونیکی خریداری کردم ولی ایمیلی برای من ارسال نشده. مشکل از کجاست؟
شماره تلفن برای تماس در سایت درج نشده ایمیلی هم که درج شده نمیشه بهش ارسال کرد.
لطفا به ایمیل من کتاب رو ارسال کنید.Mohsen.63@live.com

سلام دوست عزیز به صورت خودکار ایمیل کتاب بعد خرید ارسال میشه، لطفا پوشه اسپم روهم چک کنید. کدوم کتاب رو خریداری کردید؟

سلام چراجواب سوالها رونمیدین الان ۲۴ ساعت بیشتره من سوال پرسیدم هنوز جواب نگرفتم

آقای خواجوی عزیز
در صفحه مشاوره دامپزشکی آنلاین نوشته شده که ما فقط در مورد حیوانات خانگی به سوالات پاسخ میدیم حتی دقیق نوشتیم چه حیواناتی شما احتمالا توجه نکردین و در مورد مشکل تولید مثلی مرغ و خروس سوال پرسیدین که تخصص بنده نیست ولی بازهم برای احترام به شما با متخصص پرندگان سوالتون رو مطرح کردم و منتظر جواب ایشون هستم و بهتون هم پاسخ داده شده که مشکلتون در حال پیگیری هستش و نیازه کمی صبر و تحمل داشته باشید.

بله مثل اینکه مشکل ازطرف من بوده دقیق توجه نکردم .عذر خواهی میکنم .درهرصورت ازکمک شما ممنونم

سلام خسته نباشید
من واقعا راضی بودم هم زود جواب دادن هم حوصله کردن هم کامل و جامع اطلاع رسانی کردن
خوشحالم که تو این همه نابسامانی هنوز کسایی هستن که به این کوچولوهای ما اهمیت میدن و با پاسخگویی شاید حتی کمی از استرس ما کم کنن و این یعنی قوت قلب.
خدا بهتو قوت و سلامتی و به زندگیتون برکت بده

سلام دوست عزیز
ممنونم از دعای خیرتون

سلام آقای شاکری
پاسخ شما هم در چت آنلاین و هم در سیستم تیکتینگ (در پروفایل) داده شد.
برای اطلاع شما و بقیه کسانی که سوال میپرسن لازمه بگم که لطفا انتظار نداشته باشید به سوال شما در لحظه پاسخ داده بشه ولی حداکثر تا ۵ ساعت بعد پاسختون رو خواهید گرفت

علی جان
شما مشاوره ۱ روزه خریداری کردید و ۹ سوال بسیار کلی پرسیدید که ۶ تاش موارد تربیتی بود و برای پاسخ به هر ۶ تا بصورت کامل دامپزشک باید کل روز کارهای دیگه اش رو رها کنه و جواب شما رو تایپ کنه. من ازتون خواستم که به جای توضیح همه مشکلات روی یک مشکل بزرگ که رفتار و تربیت غلط اولیه شما هست تمرکز کنیم چون همه مشکلات رفتاری سگ شما تا به الان که به سن ۱ سال و نیمگی رسیده از این تربیت اشتباه ناشی شده اند و تا رفتارتون رو باهاش درست نکنید و زمان زیادی هم برای یاد دادن فرامین مقدماتی اختصاص ندید مشکلاتش پابرجا خواهند ماند.
حالا هرچقدر هم من توضیح بدم که راهکار رفع این مشکل و اون مشکلی چی هست فایده ای نداره چون پایه اشتباه بنا شده.
در آخر خودتون پاسخ ندادید دوست عزیز و فقط یک مرسی تایپ کرده و رفتید وگرنه من آماده بودم شما رو کمک کنم.
در آخر هم ازتون میخوام به info@petpors.com یک ایمیل حاوی اسم و فامیلتون بزنید تا اکانت شما برای ۲ روز تمدید شده و به سوالاتتون پاسخ داده بشه.

واقعا عالیه پاسخ دهی سریع و قابل اعتماد من راضی ام

از دامپزشکان این وبسایت کمال تشکر را دارم.
پاسخ گویی عالی بود.

موفق باشید

ممنون از شما

سلام
واقعا این سایت بی نظیر هست. توله من مشکل داشت دکتر بردم ج نگرفتم. اومدم تو این سایت ج گرفتم و خیلی خوشحالم .
دعای خیر من بدرقه تمامی افراد سایت پت پرس?
یاحق

خیلی ممنون از لطفتون

وقت بخیر. من سوالمو مینویسم ولی ارسال نمیشه چیکار کن

خانم‌دادفر
سوالتون ارسال شده پاسختون رو هم میتونین با ورود به پروفایل کاربریتون ببینین

جناب یزدانی لطفا در پروفایلتون وارد بشید و اونجا سوالتون رو مطرح کنید.

کمی دیر پاسخ میدن ولی پاسخشون کامل و درست هست.

ستاره جان
ممنون که نظرت رو باهامون درمیون گذاشتی
سعی ما بر اینه که تا جای ممکن سریع پاسخ بدیم.
موفق باشید

لطفا یکی بگه سگ من سه ماهشه اسهال بوده الان خیلی بی حاله طوری که نمیتونه وایسه میوفته چیکار کنم الان توروخدا یکی بگه

لطفا در این صفحه سوال در مورد حیوان خانگی نپرسید.

من کاملا از این وبسایت راضی هستم

ممنونیم که نظرتون رو با ما درمیون گذاشتین

همه ما برای نگهداری درست از حیوانات خانگی مون نیاز به داشتن اطلاعات درست و کامل داریم.

ما در تیم پت پرس تلاش میکنیم تا این اطلاعات رو به بهترین نحو در اختیار شما قرار بدیم. شما میتونین پاسخ سوالاتتون درباره نگهداری از سگ، گربه، پرندگان و جوندگان خانگی رو در پت پرس پیدا کنین یا مستقیم از دامپزشک متخصص بپرسین.

هدف پت پرس اینه که روزی بیاد تا هیچ کدوم از حیوانات خانگی به خاطر کمبود اطلاعات ما، بیمار نشن.

 

 

شما می توانید به راحتی با پت پرس در تماس باشید ، ما نیز از پیدا کردن دوستان جدید بسیار خوشحال میشویم.

بیشتر بدانید

بیشتر بدانید

بدون شک دغدغه ی اصلی تمام دارندگان حیوانات خانگی
– از سگ و گربه گرفته تا حیوانات غیر معمول –
فراهم کردن زندگی سالم و با آرامش برای این فرشته
های کوچک می باشد.

در این راستا کلینیک دامپزشکی ویستا، با بهره گیری
از کادر متخصص و مجرب و آخرین تکنولوژی های روز
آمریکا به کمک دارندگان حیوانات خانگی و نیز
حامیان حیوانات شتافته است. این کلینیک افتخار
دارد به صورت بیست و چهار ساعته در بخش های
اورژانس، داخلی، جراحی، دندان پزشکی، تصویربرداری
تشخیصی، آزمایشگاه و پت شاپ در خدمت دوستداران
حیوانات باشد.
مشاوره تلفنی دامپزشکی

ضمن اینکه این کلینیک، تنها کلینیک دامپزشکی منطقه
می باشد که ویزیت پرندگان زینتی به طور تخصصی در
آن انجام می پذیرد. همچنین این مرکز تنها کلینیک
دامپزشکی ایران می باشد که در بخش اورژانس، هفت
روز هفته و به صورت شبانه روزی در خدمت پت شما می
باشد.

قدمت آن همپایه طب سوزنی انسانی است. در نوشته های
قدیمی (3000 سال پیش) که به تازگی در سریلانکا کشف
شده است در مورد درمان فیل ها توسط این طب اشاره
شده است و نیز تصاویر کنده کاری شده بر روی سنگ که
نشان دهنده سربازانی است که اسب های خود را به
وسیله تیرهایشان پیش از نبرد سوزن کاری می نمودند.
مدارکی وجود دارد که دامپزشکان در چین (256-770
ق.م) گاو، اسب، خوک، سگ و طیور را درمان می کردند.
دامپزشکان اروپایی بالغ بر دو قرن است که با طب
سوزنی آشنا شده اند. این روش نخست توسط مسیونرهای
مذهبی در مدرسه دامپزشکی الفورت لیون که از قدیمی
ترین مدارس اروپایی است معرفی شد. محققی به نام
دکتر روژه نواحی انعکاسی اعضای گوارشی اسب را توسط
این طب مشخص کرد.

مشاوره تلفنی دامپزشکی
مشاوره تلفنی دامپزشکی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *