مشاوره تلفنی مامایی در تبریز

 
helpkade
مشاوره تلفنی مامایی در تبریز
مشاوره تلفنی مامایی در تبریز

7 تیر 99 تمدید شد

خانم دکتر ملیحه دوستی فر(کارشناس مامایی)                           

درمان بیماری های زنان ، زایمان (..بیمارستان بهبود و امیرالمومنین و ولیعصر و الغدیر و طالقانی)

تشکیل پرونده و کنترل بارداری ، روشهای پیشگیری از بارداری

پاپ اسمیر (نمونه برداری از دهانه رحم)

مشاوره تلفنی مامایی در تبریز

معاینه سالانه سینه

جاگذاری ، کنترل و خروج همه نوع IUD

معاینه پرده بکارت

صدور گواهی ازدواج

با 25 سال سابقه کاری در مراکز دولتی و خصوصی

عضو هیئت مدیره جمعیت مامایی

اموزش دوران بارداری و کلاسهای امادگی برای زایمان اسان

آدرس: تبریز – خیابان عباسی – روبروی بیمارستان نیکوکاری ، جنب کلانتری 12

تلفن تماس:09366853024 – 04135270047

ویزیت همه روزه حتی روزهای پنجشنبه

صبح : ساعت 11 الی 14

عصر: 16 الی 20

مشاوره تلفنی برای خانمها بمدت ۱۵ دقیقه..مشروط به تماس باشماره

موبایل ۰۹۳۶۶۸۵۳۰۲۴ وتعیین وقت قبلی وسپس واریز مبلغ۲۰،۰۰۰ تومان

به شماره کارت ۶۳۹۵۹۹۱۱۴۵۳۴۸۱۳۲ بانک قوامین

                                              باتشکر .

This page uses Google Maps. The map will be loaded from Google-Server and some of your data may be used by Google. In order to see the maps, please click accept. You can also click here to see further information related to this.

{attachment_path}

{picture_path}

هیچ نقد و بررسی در حال حاضر وجود ندارد

کمک شما جهت بهبود اطلاعات این شغل

از این فرم جهت گزارش هر گونه بررسی مشکوک و نامناسب استفاده کنید.

پاسخ به نقد و بررسی

Thank you for responding to this review. A thoughtful response shows your commitment to service. Please fill out this form completely. Only your first name and response will appear on the site.

اطلاعات

به منظور انجام این عمل شما باید وارد سیستم شوید

برای ورود اینجا کلیک کنید

کمک شما جهت بهبود اطلاعات این شغل

از اینکه ما را در بهبود این شغل کمک میکنید سپاسگزاریم.

قوانین و مقررات

ثبت مکان

تماس با ما

مشاغل تبریز

مشاوره تلفنی مامایی در تبریز

اماکن تبریز

سایت تبریز 118 سایت جامع اطلاعاتی مشاغل تبریز و اماکن تبریز می باشد.در 118 تبریز  اطلاعات کامل اماکن تبریز و اصناف تبریز به صورت تقسیم بندی شده در اختیار بازدید کنندگان قرار میگیرد.

همچنین اصناف تبریز میتوانند جهت ثبت کسب و کار خود در این سایت اقدام نموده و همشهریان عزیز نیز میتوانند به صورت رایگان اقدام به ثبت اماکن تبریز نمایند.لیست اصناف و اماکن با آدرس دقیق و لوکیشن و اطلاعات تماسی قابل مشاهده خواهد بود.

همچنین ارائه خدمات طراحی سایت،طراحی اپلیکیشن،دیزاین و تولید محتوا شبکه های اجتماعی،طراحی و چاپ گرافیکی،مشاوره جهت بهبود کسب و کار،نصب دوربین مداربسته و تبلیغات نیز توسط شرکت طراحان باهر جوان بارمان تبریز در این سایت صورت میگیرد.

 طراحان باهر جوان بارمان تبریز،سامانه مشاغل تبریز (تمام حقوق این سایت و اطلاعات موجود در آن نزد مالک محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد)

این سایت در ساماندهی سایت های ایرانی ثبت شده و دارای نماد اعتماد می باشد.

روباه گرام

ترفندهای اینترنتی جدید

مشاوره تلفنی مامایی در تبریز و سایر شهرهای ایران.

دوران بارداری دوران استرس زا،و اضطراب آور برای مادران جوان میباشد.بخصوص مادران جوانی که برای بار اول در چنین شرایطی قرار گرفته اند.

لزوم مراقبت از جنین نیاز به کسب اطلاعات و گرفتن مشاوره از فرد متخصص در چنین مواقعی بشدت احساس میشود.مشاوره تلفنی مامایی در تبریز

علاوه بر مراقبت از جنین،اولویت مهم تر حفظ سلامت مادران باردار می باشد.

مادران باردار سوالات فراوانی دارند که باید پاسخ آن را به موقع دریافت نمایند.

نیاز به ورزش در طی این دوران دارم؟

و چندین سوالات دیگر که زنان در دوران بارداری از خود می پرسند.ولی پاسخ صحیح و علمی دریافت نمیکنند.

اگر چه پزشک متخصص زنان و زایمان کمک بزرگی میکند .ولی آیا پزشک وقت کافی برای راهنمایی دقیق به بیمار اختصاص میدهد؟

مشاورانی که میتوانند در تمام طول روز و حتی در روزهای تعطیل در خدمت شما باشند و در هر موضوعی که نگرانی دارید با تجربه و مهارت و علم و دانشی که سالها آموخته اند به سوالات و مشکلات پاسخ صحیح بدهند.

مشاوره تلفنی در تمام ساعات پاسخگوی شما هستند.و با صبر و حوصله خود علاوه بر راهنمایی فیزیکی از لحاظ روحی و روانی شما را راهنمایی میکنند.

این مشاورین برخلاف سایر مشاورین که بصورت دقیقه ایی حاضرند هزینه زیادی دریافت کنند.

بصورت زمان نامحدود و تا زمانیکه پاسخ پرسش خود را دریافت نکرده آید به ارایه مشاوره تلفنی مامایی میپردازند.

و تنها یکبار هزینه اندکی را از مادران باردار دریافت می کنند.و برای آنها مشاوره و راهنمایی مادران جوان در اولویت قرار دارد که حاضر هستند تا ساعات پایانی شب در خدمت شما باشند.

شما میتوانید بصورت شبانه روزی با کارشناس مامایی بصورت تلفنی و مدت نامحدود و بدون مشاوره دقیقه ایی و با خیال آسوده کسب راهنمایی و اطلاعات بگیرید.

شما میتوانید از لینک زیر مشاور خود را انتخاب و مشاوره تلفنی آنی داشته باشید:

صفحه آشنایی با مشاوران کارشناس مامایی

دانلود رایگان اپلیکیشن برای گوشی های اندرویدی


pdfپست.Downloads-icon

یا نام متخصص را جستجو کنید

تخصص مامایی چیست؟

تخصص مامایی‌ یکی از رشته های زیرمجموعه‌ علوم‌ پزشکی‌ است‌ که در مقاطع‌ کاردانی‌، کارشناسی‌ پیوسته‌، کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ و دکتری‌ در داخل‌ کشور دانشجو میگیرد. فارغ‌التحصیلان‌ کارشناسی‌ مامایی‌ می‌توانند در رشته‌ هایی‌ چون‌ بهداشت باروری، آناتومی، فیزیولوژی‌، آموزش‌ بهداشت‌ و … ادامه‌ تحصیل‌ دهند.‌

مامایی شامل نقش‌های‌ گسترده‌ای‌ اعم‌ از نقش‌ مشاوره‌ای، مراقبتی، حمایتی،‌ درمانگری، آموزشی‌ و تحقیقاتی‌ دارد. قابل توجه آنکه  تمامی‌ این‌ نقش ها در ارتباط‌ با مادر، کودک‌ و آموزش‌ به‌ دختران‌ است.

حیطه رشته مامایی از دوران پیش از بارداری آغاز می‌شود و تا پس از زایمان و 6 سالگی کودک ادامه می‌یابد.مشاوره تلفنی مامایی در تبریز

ماما (Midwife) کیست و چه می‌کند؟

ماما به شخصی اطلاق می‌شود که دوره آموزشی مامایی را در مراکز علمی معتبر گذرانده و موفق به اخذ پروانه رسمی مامایی از مقامات صلاحیت دار مربوط شده باشد. کلیه فارغ التحصیلان این رشته در ایران، دارای شماره نظام پزشکی با پسوند “م” بوده و از طریق سایت نظام پزشکی قابل شناسایی می‌باشند.

یک ماما می‌تواند در مراکز بهداشتی، بیمارستان ها، درمانگاه ها، واحدهای بهداشتی و حتی منازل به ارائه خدمات مامایی بپردازد و کار کند.

او قادر است به نظارت، مراقبت و مشاوره به زنان در دوران بارداری، زایمان و پس از آن بپردازد و با مسئولیت پذیری خود، هدایت زایمان (طبیعی) را به عهده بگیرد. ماما به آموزش های تنظیم خانواده، آموزش و مشاوره حین حاملگی، پیشگیری و شناسایی شرایط غیرطبیعی در مادر و کودک، فراهم سازی کمک های پزشکی و اجرای اقدامات اورژانس در نبود کمک پزشکی، مراقبت از نوزاد و طفل، تنظیم برنامه آموزشی جهت والدین و … مشغول است.

خدماتی که یک متخصص مامایی ارائه می دهد، کدامند؟

دکتر لیلا سرافراز 

دکتر مژگان میرغفوروند 

سپیده فتحی 

دکتر سکینه محمد علیزاده چرندابی 

دکتر رقیه نوری زاده 

دکتر نیلوفر ستار زاده جهدی 

ملیحه دوستی فر 

مهین کمالی فرد 

پریسا یاوری کیا 

دکتر شادی قندی ها 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

کارشناسان ما در کلینیک زنان، زایمان و مامایی روزانه تعدادی از سوالات دریافتی را به صورت رایگان پاسخگو خواهند بود. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز سوالات خود را برای کارشناسان مامایی سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه ارسال نمایید. سوالات ارسالی می‌بایست با رعایت قوانین و موازین سامانه که در صفحه ارسال سوال درج شده است، فرستاده شوند. پس از ارسال سوال به سامانه در صورتی که صف سوالات رایگان آن روز پر شده باشد، اپراتورهای سامانه مراتب را به شما اطلاع‌رسانی خواهند نمود. در اینصورت شما می‌توانید سوال خود را در روز آینده مجددا ارسال نموده و یا با خرید کد مشاوره مامایی در هر زمان بدون قرار گرفتن در صف سوالات رایگان پاسخ خود را از کارشناسان سامانه دریافت نمایید.

شما می‌توانید در هنگام ارسال سوال به صورت رایگان از امکانات زیر بهره‌مند شوید:

لازم به توضیح است که ارسال سوال به سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه به منزله مطالعه و موافقت کامل با کلیه قوانین و مقررات می‌باشد.

مشاهده خدمات سایر کلینیک‌ها

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط مشاورین ما در سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است. مکاتبه شما با سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه نشان‌دهنده توافق شما با کلیه قوانین و مقررات می‌باشد.مشاوره تلفنی مامایی در تبریز

جهت همکاری با ما می‌توانید درخواست خود را به همراه مدارک هویتی و پزشکی به آدرس پست الکترونیکی سامانه دکترهمراه ارسال نمایید.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه ارسال سوال در سامانه و رعایت قوانین مربوطه از طریق روش‌های گوناگون اقدام به ارسال سوال نمایید. همچنین می‌توانید ارتباط تلفنی با کارشناسان سامانه داشته باشید.

حریم خصوصی کاربران | قوانین و مقررات | تماس با ما | درباره ما

© کپی‌رایت ۱۳۹۷، سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنیدمشاوره تلفنی مامایی در تبریز

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه های قاعدگی ، یائسگی ، باروری و نازایی ، تعیین جنسیت جنین، لقاح آزمایشگاهی ، لاپاروسکوپی ، مراقبت های قبل و بعد از دوران بارداری ، کلیه بیماری های زنان ، روشهای درمانی و جراحی های زنان و اختلالات جنسی دارید، می توانید از متخصصین این حوزه به صورت آنلاین مشاوره بگیرید.

همه زنان از زمانی که به بلوغ جنسی می‌رسند (در حدود سن 13 تا 15 سالگی)، نیاز به مراجعه منظم به پزشک زنان و زایمان دارند و هرگز نباید بدون مشورت با پزشک متخصص، خوددرمانی کنند. مشاوره با دکتر زنان می‌تواند در پیشگیری و درمان کلیه ناراحتی‎‌های مرتبط با دستگاه تناسلی زنان به شما کمک کند؛ ازجمله:

همچنین در موارد زیر نیز می‌توانید از پزشک متخصص زنان و زایمان کمک بگیرید:

فراموش نکنید که یک پزشک زنان حداقل 15 سال در این زمینه کسب دانش و تجربه کرده است. او از آخرین یافته ها و روشهای درمانی حیطه زنان و زایمان اطلاع دارد و از عوارض احتمالی آنها باخبر است. بنابراین هرگز خوددرمانی نکنید. حتی اگر از داروهای گیاهی و طبیعی استفاده می کنید نیز، سوال از دکتر زنان لازم است.

یکی از دستاوردهایی که دنیای مدرن به همراه داشت، مشاوره پزشکی از راه دور است که به سرعت در سراسر دنیا در حال فراگیرشدن است. اتفاقاتی نظیر ” همه‌گیری کرونا ” نیز، به همگان نشان داد که این خدمت، تا چه حد ضروری است.   

مشاوره آنلاین زنان و زایمان به شما کمک می‌کند تا:

 

سامانه مشاوره پزشکی آنلاین دکتر ساینا در خدمت شماست تا در کمترین زمان ممکن با بهترین متخصصین زنان و زایمان در ارتباط باشید. در این سامانه، امکان مشاوره پزشکی زنان به سه شکل متنی، تلفنی و تصویری وجود دارد. پس همین حالا از بهترین پزشک زنان و زایمان مشاوره آنلاین پزشکی دریافت کنید!

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

ثبت و ادامه

راهنما و پشتیبانی

پزشک هستم

برای بیماران

ورود یا عضویت

مشاوره تلفنی مامایی در تبریز

تبریز

نوبت دار شد اطلاع بده

پرسیدن سوال از یک پزشک

ذخیره‌‌

انتشار

5

4

3

2

1

******041355

سودابه گوهردوست

37

اعظم سلیمی

زهرا مسائلی

اعظم جعفری فارسانی

دکتر افسون زرساز

دکتر‌دکتر

برای بیماران

برای پزشکان

گواهینامه ها

جوایز و افتخارات

برنده سه تندیس برترین وب سایت سلامت الکترونیک کشور در جشنواره وب و موبایل ایران

دریافت نوبت از پزشکان سراسر کشور

کلیه حقوق این سایت مربوط به وب سایت دکتردکتر میباشد

می توانید در این بخش لیست مامایی سامانه رسا را مشاهده
کنید و مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مامایی

کارشناس مامایی
،
سابقه فعالیت : از سال 94
،

مامایی

کارشناس مامایی از دانشگاه علوم پزشکی مازندران
،
سابقه فعالیت: از سال ۹۶
،
سابقه مربی گری بالینی
مشاوره تلفنی مامایی در تبریز

مامایی

کارشناس ارشد مامامی از دانشگاه علوم ‍‍پزشکی اصفهان
،
سابقه طبابت از سال 1378
،
سابقه تدریس و مربی گری زایمان فیزیولوژی در دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین

مامایی

کارشناسی ارشد مامایی از دانشگاه تهران
،
مدرس کلاس های فیزیولوژیک ماماهای کشوری جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران
،
امام صادق

مامایی

کارشناس مامایی از دانشگاه آزاد قم
،
صدور گواهی زایمان فیزیو لوژیک
،
درمان بیماری ها طبق طب سوزنی یا تحریکی گوش

مامایی

کارشناس ارشد مامایی از دانشگاه جندی شاپور اهواز
،
سابقه فعالیت: از سال ۹۸
،
مشاوره در زمینه تعیین جنسیت، زایمان فیزیولوژیک و یوگا در بارداری

مامایی یکی از زیرمجموعه های رشته علوم پزشکی و بهداشت است و به مسائل مربوط به بارداری و زایمان و مشکلات زنان می‌پردازد. مامایی خدمات مختلفی از جمله مشاوره و راهنمایی تنظیم خانواده، بهداشت زناشویی، مسائل دوران بارداری و پس از زایمان، انجام زایمان و مراقبت از نوزاد و… را به بانوان ارائه می‌دهد.

ماما به فردی گفته می‌شود که تحصیلات خود را در رشته مامایی در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد به اتمام رسانده و پروانه رسمی مامایی دارد. این فرد می‌تواند تمام مسئولیت های مرتبط به مراقبت و نگهداری از زنان در دوره بارداری و پس از زایمان را انجام دهد و در اصل کار اصلی ماما آماده کردن پدر و مادر برای آشنایی با وظایفشان است.

بخش عمده ای از وظایف ماما مربوط به دوران بارداری مادران و زایمان آنها است. کار ماما از قبل از دوره بارداری فرد اغاز می‌شود و در تمام مراحل مراقبت های لازم را از فرد انجام می‌دهد.

کار ماما پیش از تولد عمدتا شامل موارد زیر می‌شود:

– توصیه های لازم برای تغذیه به بانوان باردار

– برگزاری کلاسهای آموزشی برای آشنایی پدر و مادر با فرآیند زایمان

– مشاوره زایمان

– بررسی سلامت مادر و جنین در دوره بارداری

در زمان زایمان نیز ماماها نقش ویژه ای در مراقبت از مادر و نوزاد دارند، از جمله:

– نظارت بر پروسه زایمان

– توصیه روشهایی برای کاهش درد در زمان زایمان

– انجام عمل زایمان طبیعی

– مشورت و تماس با پزشک متخصص برای دریافت راهنمایی های لازم

علاوه بر دوره بارداری و زایمان، یک ماما وظایف دیگری هم دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

– معاینات مربوط به زنان و مشاوره خانواده

– راهنمایی و مشاوره در رابطه با بهداشت زنان و دختران

– درمان برخی بیماری های زنان از جمله عفونت ها

– درمان های اولیه در زمینه نازایی

– گرفتن تست های مخصوص زنان از جمله تست پاپ اسمیر

– تجویز دارو

– معاینه دهانه رحم و پستان

– گذاشتن IUD و خدماتی دیگر از این دست

اغلب در افراد در انتخاب بین ماما یا پزشک متخصص دچار تردید می‌شوند. در صورتی که رقابتی بین این دو رشته وجود ندارد و در اصل می‌توان وظایف هرکدام را از یکدیگر تفکیک کرد. پزشک زنان و زایمان در دانشکده پزشکی تحصیل کرده و در مواردی فوق تخصص های مربوط به ناباروری و سرطان های زنان را دارد. ماما مراحل اولیه بیماری ها را کنترل می‌کند اما هرچه بیماری پیشرفته تر باشد یا نیاز به جراحی داشته باشد مسلما نیاز به تخصص بیشتری در این زمینه وجود دارد و باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کرد. جراحی های مانند لاپاروسکوپی و زایمان به روش سزارین و تمام جراحی های مربوط به زنان در حیطه تخصصی پزشک زنان قرار می‌گیرد و در این موارد ماما نمی‌تواند کمکی به شما کند.

در تمام طول مدت زایمان طبیعی ماما همراه شماست و معاینات و کنترل های لازم را انجام می‌دهد. همچنین پس از زایمان نیز آموزش های مربوط به شیردهی و … را به مادر می‌دهد. ماما همچنین مطمئن می‌شود که مسائلی که مادر پس از زایمان با آنها درگیر می‌شود از جمله جمع شدن رحم، صورت گرفته است یا خیر.

درباه رِسا

رِسا
اولین سامانه ارتباط پزشک با بیمار در کشور است و بیماران عزیز
براحتی و بدون نیاز به حضور در مطب پزشک می توانند با پزشک خوب
از هر جایی در ارتباط باشند. پزشکان گرامی نیز می توانند تماس
های بیماران خود را در سامانه رِسا مدیریت کنند.

کاربری

مشاوره تلفنی مامایی در تبریز

دسترسی سریع

با ما تماس بگیرید

پشتیبانی بیماران :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۳ ۰۰

ثبت نام پزشکان :
۰۲۱ – ۷۴ ۴۷ ۱۲ ۰۰

info@resaa.net

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به شرکت رسالت سلامت ایرانیان (برگ های سبز و نقره ای سابق) تعلق
دارد © ۱۳۹۹

مشاوره تلفنی مامایی در تبریز
مشاوره تلفنی مامایی در تبریز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *