مشاوره حقوقی تلفنی شرق تهران

 
helpkade
مشاوره حقوقی تلفنی شرق تهران
مشاوره حقوقی تلفنی شرق تهران

جهت مشاره تلفنی رایگان و درخواست وکیل خانواده با شماره زیر تماس بگیرید

اکثرمردم تمایل دارند که پرونده های خود را به بهترین وکیل خانواده تهران بسپارند، جستجوی بهترین وکیل خانواده در تهران کار بسیار سختی است .گاهی دیده شده است که افرادی با سوء استفاده از نا آگاهی مردم، خود را وکیل دادگستری معرفی و مبالغ هنگفتی را به عنوان حق الوکاله از آنان گرفته اند. در حالیکه، مجوزی برای وکالت در دادگاه ها نداشته و با وعده های پوچ و بی اساس از جمله وجود آشنایی با برخی افراد دارای نفوذ، اقدام به اخاذی و به اصطلاح کار چاق کنی کرده‌اند.مهمترین ویژگی بهترین وکیل خانواده تهران مورد اعتماد بودن وی می باشد. این امر مستلزم وجود صداقت، امانت و احساس مسئولیت پذیری در وکیل می باشد. وکیلی که از نظر اخلاقی تمام محاسن را دارا باشد اما فاقد تخصص و علم کافی باشد، نمی تواند به نحو مقتضی از حقوق موکل خود دفاع کند.

اگر کاری انجام پذیر نیست و از ابتدا مشخص است که به نتیجه لازم نمی رسد؛  لازم است که وکیل خانواده وانمود به انجام آن نکند و وعده بیهوده به موکل ندهد. نتیجه کار را همانطور که می بیند به موکل بگوید ولازم نیست که صد درصد قول برنده شدن در دعوا را به موکل بدهد. بنابراین وکیلی را می توان مورد تایید قرارداد که هم از نظر سلامت اخلاقی مورد وثوق باشد و هم تخصص کافی در اموری که به وی سپرده می شود را به دست آورده باشد. هر بخش از دعاوی مانند، دعاوی خانواده، کیفری، ملکی و حقوقی نیازمند به وکلای متخصص همان زمینه می باشند که گروه وکلای ره جویان عدالت با دارا بودن وکیل مجرب و متخصص در زمینه های گوناگون از جمله وکیل خانواده در تهران می تواند پرونده های شما عزیزان را به سر انجام برساند.

در صورتیکه نیاز به مشاوره وکیل خانواده دارید میتوانید به صورت رایگان (تهران) مورد حقوقی خود را از طریق تلفن با همکاران ما مطرح کنید و یا در صورت تمایل به مشاوره حضوری با مراجعه به سایت در قسمت قرار مشاوره ، زمان مشاوره خود را ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و قرار مشاوره شما را قطعی کنند.


مشاوره حقوقی تلفنی شرق تهران

سلام
سوال پدری داشتم که سال ۱۳۵۲ فوت شده خواهرم سال ۱۳۸۰ سهم خودش را به من فروخته حالا مطالبه اجرت المثل کرده. آیا زمین کشاورزی یک ونیم هکتاری که هیجده سال پیش فروخته شده اجرت المثل دارد.


با سلام و احترام در صورتی که مدارک دال بر خرید زمین کشاورزی دارید ,دعوی ایشان مردود می باشد و نمی توانید تقاضای اجرت المثل نماید .


سلام من با خانمی ازدواج کردم حدود ۹ ماهه که هنوز خونه خودمون نرفتیم فقط به من زندایش گفته که یه عقد داشته بهمدت شش ماه ولی دختر است ولی الان متوجه شدم دختر نیست و و تهدید کرده مهریه اش رو به اجرا می ذاره ایا میتوانم از قانون تدلیس استفاده کنم و زندایش به عندان شاهد بیاد


سلام.اگراطمینان داریدو درسند نکاحیه دوشیزه درج شده می توانید دعوی فسخ نکاح طرح نمائید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

شما می توانید از این بخش سوال خود را ثبت کنید و در کمترین زمان پاسخ مناسب را از طریق ایمیل دریافت کنید.

از طریق این بخش شما می توانید قرار مشاوره حضوری خود را ثبت و در زمان مشخص شده مشاوره حضوری دریافت کنید.

درصورتی که نیاز به مشاوره تلفنی دارید از این بخش اقدام کنید و با وکلای پایه یک دادگستری تلفنی صحبت کنید.

دفتر وکالت ره جویان عدالت همچنین یک مرکز مشاوره حقوقی در محدوده هفت حوض نارمک میباشد که با ارائه مشاوره حضوری و تلفنی و همچنین راه اندازی بزرگترین کانال حقوقی تلگرام ، سعی در بالا بردن سطح حقوقی افراد و آگاهی ایشان دارد.

گروه وکلای ره جویان عدالت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین دفاتر وکالت در تهران با بیش از دو دهه تجربه، موفق شده تا همگام با دیگر موسسات حقوقی، به بزرگ‌ترین دفتر وکالت در تهران تبدیل شود. به محض سپردن وکالت پرونده های خود به وکلای ما، با خیالی آسوده زندگی خود را به روال سابق بازگردانید.

طلاق توافقی یکی از انواع طلاق است اما در متون قانونی طلاق توافقی تعریف نشده است.
وکیل ملکی به وکیلی گفته می شود که در حوزه دعاوی ملکی تخصص دارد.
وصول چک یکی از روش های متداول برای مطالبه وجه چک طرح دعوی حقوقی در دادگاه های حقوقی یا شورای حل اختلاف می باشد.
در صورتی که نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل تهران دارید میتوانید به صورت رایگان مورد حقوقی خود را از طریق تلفن با بهترین وکیل تهران مطرح کنید و یا در صورت تمایل به مشاوره حضوری با وکیل تهران با مراجعه به صفحه قرار مشاوره وکیل تهران زمان مشاوره خود را ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و قرار مشاوره وکیل تهران شما را قطعی کنند.

نارمک – ضلع شرقی میدان هفت حوض – پلاک 39 – طبقه سوم021-77947264


+ بیشتر …

ساکنین شرق تهران تمایل دارند پرونده های خانواده خود را به بهترین وکیل خانواده در شرق تهران بسپارند. یافتن بهترین و مجرب ترین وکیل خانواده در تهران کار بسیار دشواری است .گاهی اوقات مشاهده شده است  که افرادی با سوء استفاده از نا آگاهی مردم، خود را به عنوان وکیل دادگستری معرفی و مبالغ زیادی را به عنوان حق الوکاله از آنان دریافت میکنند .در حالیکه هیچ گونه مجوزی برای وکالت در دادگاه ها ندارند و با وعده های بی اساس اقدام به اخاذی میکنند. یکی از مهمترین ویژگی وکیل خانواده امین بودن و مورد اعتماد بودن وی می باشد. که لازمه این امر داشتن صداقت، امانت و احساس مسئولیت پذیری وکیل می باشد.در انتخاب وکیل خانواده در شرق تهران نیز به این نکته توجه فرمایید وکیلی را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن اخلاق درست و صداقت و درستکاری دارای تخصص و علم کافی باشد، ما در این مقاله به معرفی وکیل خانواده پرداخته ایم ما را تا انتها همراهی کیند.

 طلاق کلمه ای عربی است و به معنای گشودن گره و رها کردن است و در فقه بعنوان از بین بردن ازدواج با لفظ مخصوص می باشد . طلاق امروزه بعنوان یک ابزار برای خاتمه رابطه زناشویی میان زن و مرد شناخته می شود و یکی از مرسوم ترین دعاوی ای است که در دادگاه ها مطرح می شود . 

1-طلاق رجعی

2-طلاق بائن

طلاق رِجعی، طلاقی است که مرد می‌تواند در زمان عده، به زنی که طلاق داده، رجوع کند؛ یعنی بدون آنکه صیغه عقد خوانده شود، او را دوباره همسر خود کند. در طلاق رجعی، رجوع، مختص زمان عده است و به دو روش می‌تواند انجام شود: نخست اینکه مرد سخنی بگوید که بیانگر این باشد که زوجه را دوباره همسر خود قرار داده است؛ دوم آنکه عملی انجام دهد که از آن، رجوع به همسرش فهمیده شود؛ مانند بوسیدن و آمیزش با زوجهمشاوره حقوقی تلفنی شرق تهران

طلاق بائن، طلاقی است که در آن، مرد نمی‌تواند به زن رجوع کند؛ یعنی نمی‌تواند بدون عقد او را دوباره همسر خود قرار دهد. این نوع از طلاقدر مقابل طلاق رِجعی است که در آن، مرد در زمان عِدّه، می‌تواند به زن رجوع کند. طلاق بائن شش قسم دارد: طلاق زنی که بعد از عقد با او آمیزش نشده است، طلاق زنیائسه و طلاق‌های خُلع و مُبارات از آن جمله‌اند. در زمان عده طلاق بائن، زن به مرد، مَحرم نیست.

مرد حق طلاق دارد و میتواند در هر زمانی برای طلاق همسر خویش اقدام کند ولی این بدین معنا نیست که حقوق زن ضایع می شود ،بلکه مرد

زمانی می تواند زن خویش را طلاق دهد که حقوق مربوط به او را پرداخت کند از قبیل مهریه ، نفقه و……….

یشنهاد ما برای شما:طلاق از طرف مرد-معایب و مزایا -مدت -تقسیط مهریه -هزینه -کاملا کاربردی

 در مواردی که قانون به زن حق تقاضای طلاق داده است که همان شروط 12 گانه ضمن عقد ازدواج میباشد.

در مواردی که زن به صورت شرط ضمن عقد ازدواج یا عقد لازم دیگر وکالت بلاعزل برای اجرای صیغه طلاق گرفته باشد.

د مورد طلاق از سوی زوجه بیشتر بخوانید:طلاق از طرف زن-شرایط-راههای آن -معایب/( غیابی ،حضوری) مدت -هزینه -کاملا کاربردی

همین که نکاح به طور صحیح واقع می شود روابط زن و شوهری بین طرفین موجود و حقوق و تکالیف زن و مرد در مقابل همدیگر برقرار می شود زن و شوهر باید با یکدیگر به خوبی رفتار کنند زن و شوهر باید در تربیت فرزندان به یکدیگر کمک کنند

در روابط زن و شوهری، ریاست خانواده از خصوصیات شوهر است و اصل بر این است که مرد مدیریت خانواده را برعهده میگرد.

نفقه زن شامل خوراک، پوشاک و مایحتاج زندگی در عقد دائم برعهده شوهر است.

زن باید در منزلی که شوهر تعیین میکند سکونت داشته باشد مگر آنکه اختیار تعیین منزل به زن داده شده باشد.

شوهر می تواند زن خود را از حرفه یا صنعتی که منافی (مغایر) مصالح خانوادگی یا حیثیت خود زن باشد منع کند.

زن می تواند در دارایی خود هر تصرفی که می خواهد بکند و نیازی به اجازه شوهر در این امر نیست.

متاسفانه در کشور ما ایران طرفین بدون اینکه شناخت کاملی از هم داشته باشند و با خصوصیات رفتاری هم آشنا بشوند تصمیم به ازدواج میگیرند در نتیجه نداشتن شناخت و تفاهم طلاق اتفاق می افتد.

طلاق توافقی بدین شکل است که مرد و زن پس از اینکه ادامه زندگی مشترک را به صلاح تشخیص ندادند میتوانند با توافق در خصوص مهریه و نفقه و اجرت المثل و حضانت فرزند و سایر مسائل بینشان برای طلاق توافقی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:حضانت * شرایط حضانت فرزند*صفر تا صد هر آنچه که باید در مورد حضانت بدانید

 شروط 12 گانه عقدنامه عبارتند از:

1-استنکاف شوهر از دادن نفقه زن به مدت شش ماه به هر عنوان و عدم امکان الزام او به تائید نفقه و همچنین در موردی که شوهر سایر حقوق واجبه زن را به مدت شش ماه وفا نکند و اجبارا ایفا هم ممکن نباشد.

۲- سوء رفتار و یا سوء معاشرت زوج به حدی که ادامه زندگی را برای زوجه غیر قابل تحمل نماید.

۳- ابتلاء زوج به امراض صعب العلاج به نحوی که دوام زناشویی برای زوجه مخاطره آمیز باشد.

۴- جنون زوج در مواردی که فسخ نکاح شرعا ممکن نباشد.

۵- عدم رعایت دستور دادگاه در مورد منع اشتغال زوج به شغلی که طبق نظر دادگاه صالح منافی با مصالح خانوادگی و حیثیت زوجه باشد.

۶- محکومیت شوهر به حکم قطعی به مجازات پنج سال حبس یا بیشتر یا به جزای نقدی که بر اثرعجز از پرداخت منجر به پنج سال بازداشت شود یا به حبس و جزای نقدی که مجموعا منتهی به پنج سال یا بیشتر باز داشت شود و حکم مجازات در حال اجرا باشد.

۷- ابتلاء زوج به هر گونه اعتیاد مضری که به تشخیص دادگاه به اساس زندگی خانوادگی خلل آورد و ادامه زندگی برای زوجه دشوار باشد.

۸- زوج زندگی خانوادگی را بدون عذر موجه ترک کند.تشخیص ترک زندگی خانوادگی و تشخیص عذر موجه با دادگاه است و یا شش ماه متوالی بدون عذر موجه از نظر دادگاه غیبت نماید.

۹- محکومیت قطعی زوج در اثرارتکاب جرم و انجام هر گونه مجازات اعم از حد وتعزیر در اثرارتکاب جرمی که مغایر با حیثیت خانوادگی و شئون زوجه باشد .تشخیص اینکه مجازات مغایر با حیثیت وشئون خانوادگی  است با توجه به وضع و موقعیت زوجه و عرف وموازین دیگر با دادگاه است.

۱۰-  در صورتیکه پس از گذشت پنج سال زوجه از شوهر خود به جهت عقیم بودن و یا عوارض جسمی دیگر زوج صاحب فرزند نشود.

۱۱- در صورتیکه زوج مفقودالاثر شود وظرف شش ماه پس از مراجعه زوجه به دادگاه پیدا نشود.

۱۲- زوج همسر دیگری بدون رضایت زوجه اختیار کند یا به تشخیص دادگاه نسبت به همسران خود اجرای عدالت ننماید.

 گروه وکلای حکمت معتقد است در هر کاری باید بهترین بود ،پس بهترین و مجرب ترین وکیل خانواده در شرق تهران را در گروه وکلای حکمت جست و جو کنید .برای وکالت یا مشاوره حضوری با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مشاوره حقوقی تلفنی شرق تهران

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

گروه وکلای حکمت با بهره گیری از مشاورین و وکلای پایه یک دادگستری مجرب و متخصص و با کادری علمی آماده ارائه انواع خدمات حقوقی و کیفری اعم از خانواده، ثبتی، ملکی، شرکتی، قراردادها، با کمترین زمان و کیفیتی مطلوب میباشدساعات کاری :روزهای شنبه تا چهارشنبهساعت 9 الی 18:30پنج شنبه 9 الی 12

تمامی حقوق برای گروه وکلای حکمت محفوظ است.                  بهینه سازی سایت و سئو سایت توسط رایان طرح


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

شنبه تا چهارشنبه: 10 الی 18
پنجشنبه:10الی14

سوالات و مشکلات حقوقی خود را بدون هیچ هزینه ای از صدای وکیل بپرسید:
(شش خط) 02166567311

میدان انقلاب, خیابان جمالزاده جنوبی, پلاک39(ساختمان صدف)، واحد9.

درباره صدای وکیل

گروهی از وکلای دادگستری هستیم…  با سابقه بیش از ده سال فعالیت حقوقی آمده ایم خدمات حقوقی جدیدتری ارائه کنیم…مشاوره حقوقی تلفنی شرق تهران

 میپرسید چگونه!؟

 سوال حقوقی دارید؟ در تالار سوالات حقوقی بپرسید!

 

 سخت است؟ راه ساده تر بگوییم؟

 پرسشهای حقوقی خود را از تلفنهای (6 خط ویژه) 02166567311 بپرسید… خودمان جواب میدهیم. (درحد پرسش و پاسخ محدود)

 اطلاعات و تجربیات حقوقی دارید؟ دیگران را راهنمایی کنید! پاسخ آنها را در تالار سوالات حقوقی بدهید.

 پرسش و پاسخ کوتاه برایتان کافی نیست؟ نیاز به مشاوره حقوقی دارید!؟

 

هزینه مشاوره حقوقی ما نیم بهاست!

 از شهرستان تماس میگیرید؟ امکان مشاوره غیرحضوری هم داریم… هزینه آن هم نیم بهاست!

 

 

نیاز به وکیل دادگستری با هزینه مناسب دارید؟

 امکان استفاده از خدمات مختلف حقوقی، توسط وکلای دادگستری در دسترس شماست!

 

خاطرات صدای وکیل

 

ساعت ۷شب است و آماده رفتن به منزل شده‌ام… تلفن زنگ می‌خورد:- سلام قربان… صدای وکیل؟می‌خواستم با جناب مهاجری صحبت کنم.- سلام… مهاجری هستم اما دفتر تعطیل شده…

ادامه مطلب

امروزه در دنیای مدرنی زندگی می‌کنیم که تکنولوژی همه چیز رو به تسخیر خودش در آورده و در فرهنگ ما نفوذ کرده اما حواسمون باید باشه که این دنیای مجهز 

ادامه مطلب

مرد داستان امروز ما:

تقی، مردی ۳۵ساله از استان مرکزی است، با لهجه غلیظ شهرستانی صحبت می‌کند، متاهل است و فرزند ۸ ساله‌ای دارد.

ادامه مطلب

جوانی خوش برخوردیست حدودا ۳۵ساله، لاغر و نسبتا قد بلند است، کت‌شلوار نسکافه‌ای رنگی پوشیده است؛ به گرمی با من دست می‌دهد و خودش را معرفی می‌کند. 

ادامه مطلب

گاهی برخی مردها به بيمارى بددلی ‏مبتلا می‌شوند. بيمارى خانمان‌سوزی که زندگى را زهر و بنیان خانواده‏ را خاکستر می‌كند. 

ادامه مطلب

از مشاوره امروز براتون بگم… با خانمی حدودا 40ساله مشاوره داشتم بنظر با اعتماد به نفس و جسور بود

ادامه مطلب

 

پاسخگوئی به سوالات حقوقی(رایگان)

سامانه ثبت چک‌های سرقتی یا مفقودی

مشاوره حقوقی تلفنی شرق تهران

?شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «ساد ۲۴» به نشانی ………………….

+بیشتر

راه سند دار کردن اموال بدون سند چیست؟

قانون ثبت در سال 1310 به تصویب رسید.

در بخشی از این قانون مقرر شده بود که تمام املاک در کشور باید ثبت شده و برای تمامی اموال غیرمنقول سند رسمی صادر شود.  …………………….

+بیشتر

در تصادفات رانندگی در صورتی که خسارت ها به خودروها وارد شده باشد پس از حضور افسر راهنمایی رانندگی و تعیین میزان تقصیر طرفین، در صورتی که خودروها بیمه باشند پرداخت خسارت براساس تعهدات بیمه گر انجام می پذیرد. …………..

+بیشتر

خانواده به عنوان نهادي بنيادي هميشه مورد توجه قانونگذار ايران قرار داشته ، به طوري که مطابق قانون اساسي و قوانين عادي به اين نهاد بسيار ارج گذاشته شده است. اکنون مهمترين قانوني که در مورد اين نهاد وجود دارد، قانون حمايت خانواده مصوب 1391 است که در مورد تشريفات طلاق مقرراتي را پيش بيني کرده است. در گفت وگو با کارشناسان به بررسي اين قانون پرداخته ايم که در پي مي آيد. ………………..

+بیشتر

یکی از شروطی که به نفع زوجه در نظر گرفته می شود شرط تعلق گرفتن نصف دارایی مرد به زن بعد از طلاق می باشد.

اما تحقق این شرط منوط به حصول شرایطی است:………………………

+بیشتر

پیرو وکالتنامه تنظیمی شماره … سری … مورخ … تنظیم شده بین آقای … به نشانی تهران … و تلفن شماره… و آقای / خانم … شرکت … به نشانی … به عنوان موکل در ساعت …روز … مورخ … قرارداد حاضر در اجرای ماده ۱۹ لایحه استقلال کانون وکلا و ماده ۱۰ قانون مدنی منعقد گردید و وکیل دادگستری و موکل ، در مورد ضوابط کار و میزان حق الوکاله و ترتیب پرداخت آن به شرح زیر موافقت نمودند: ………………..

+بیشتر

چنانچه عقد نامه رسمي باشد، مهريه از طريق اجراي ثبت نيز قابل وصول است، بدين طريق كه زوجه به دفترخانه اي كه ازدواج در آن واقع و به ثبت رسيده است رجوع و تقاضاي وصول مهريه خود را مي كند از طرف دفترخانه مراتب به زوج ابلاغ و چنانچه زوج حاضر به پرداخت مهريه نباشد زوجه تقاضاي اجراي مفاد سند ازدواج خود را در خصوص مهريه مي كند. چنانچه از طرف زوجه، مالي از زوج معرفي شود

+بیشتر

ازدواج تنها یك پیوند عاطفی و اخلاقی میان دو انسان نیست. زن و شوهر پس از ثبت رسمی ازدواج، وارد توافقی دو جانبه می‌شوند كه معمولا نظام قانونی هر كشور برای آن چارچوب مشخصی تعریف كرده‌است. این چارچوب حقوقی در كشورهای مختلف متفاوت است اما در همه كشورها برآمده از سنت‌، عرف، تجربه بشری، مذهب و اصول پایه‌ای علم حقوق یا معاهدات بین‌المللی است ……………

+بیشتر

تقاضای مطالعه و بررسی پرونده جهت ارائه راهکار یا تنظیم لایحه

آدرس : تهران میدان انقلاب خیابان جمال زاده جنوبی پلاک39 ساختمان صدف طبقه دوم 

تلفن : (6 خط ویژه) 02166567311                                

وکیل سرپرست : 09352943060  (هزینه مشاوره 90 هزارتومان)

ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدdocument.getElementById(‘cloak7646dda4b7c27c4dd7138894f42a452c’).innerHTML=”;var prefix=’ma’+’il’+’to’;var path=’hr’+’ef’+’=’;var addy7646dda4b7c27c4dd7138894f42a452c=’info’+’@’;addy7646dda4b7c27c4dd7138894f42a452c=addy7646dda4b7c27c4dd7138894f42a452c+’Sedayevakil’+’.’+’com’;var addy_text7646dda4b7c27c4dd7138894f42a452c=’info’+’@’+’Sedayevakil’+’.’+’com’;document.getElementById(‘cloak7646dda4b7c27c4dd7138894f42a452c’).innerHTML+=’‘+addy_text7646dda4b7c27c4dd7138894f42a452c+’‘;

صدای وکیل را در صفحات اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این وبسایت برای دارندگان آن محفوظ می باشد

طراحي و سئو وب سايت با توسط Razhur.com

آمار بازدید سایت

مشاوره حقوقی تلفنی شرق تهران
مشاوره حقوقی تلفنی شرق تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *