مشاوره رایگان قانون جذب

 
helpkade
مشاوره رایگان قانون جذب
مشاوره رایگان قانون جذب

مشاهده


 


 


                                         


                                    

مشاوره رایگان قانون جذب


     

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای گروه موفقیت شاهرخی محفوظ می باشد و فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است .

Copyright © 2013-2018 sajadshahrokhi.org-all rights reserved .All services of Shahrokhi’s success group are licensed according to the  laws of the Islamic Republic of Iran

به بخش ویژه آموزش قانون جذب موسسه تضمین موفقیت آریال خوش آمدید

در حقیقت شما در این مقاله برای اولین بار با روش تضمینی با قانون جذب آشنا می شوید و پیشنهاد می شود برای رسیدن به خواسته هایتان حتما از این علم استفاده نمایید و به شما قول 100% می دهیم این قانون نه تنها واقعیت دارد بلکه توسط دکتر فرشید قنبرپور با بیان گویا و عملی و با انجام تمرینات آموزش می بینید و به خواسته ها و اهدافتان خواهید رسید.

*تذکر خیلی مهم : شرط ما پایبندی شما و عمل به تمرینات این دوره میباشد*

دکتر فرشید قنبرپور خیلی خیلی ساده و روان و تضمینی آموزش داده است

قانون جذب شاید مهمترین و کلی ترین قانونی است که خداوند در جهان هستی و کائنات خود طراحی کرده است .قانونی که خیلی ها تصورشان این است که با فیلم راز خانم راندا برن کشف شد .که البته باشد بگوییم که قانون جذب از ابتدای خلقت و از روز ازل بوده است و اصلا اساس و بنیان جهان با این قانون به وجود آمده است .شاید خیلی ها فکر کنند که شاید این قانون قدمت زیادی داشته باشد ولی نه دیگه تا این حد که از روز ازل بخواهد حضور داشته باشد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره این موضوع و تعریف کاملتر اینجا را کلیک کنید

مشاوره رایگان قانون جذب

بعضی ها می گویند که قانون جذب برای من کار نمی کند .این حرف دقیقا شبیه این است که بگوییم قانون جاذبه زمین برای من کار نمی کند.پس باید بگوییم که همین الان در این لحظه شما توسط چه چیزی روی زمین باقی مانده اید ؟ در مورد آن شخص هم به همین شکل است .این افراد نمی دانند که همین الان و در همین لحظه هر چیزی که هستند و هر چیزی که دارند یا هر چیزی را هم که ندارند همه و همه توسط همان قانون جذب وارد زندگی آنها شده است .یا حتی می توانیم بگوییم که هر چیزی را هم که وارد زندگی این اشخاص نشده است باز هم توسط همین قانون بوده است !

لطفا برای درک بهتر خوب به این مثال دقت کنید : الان اگر من یک دانشجوی ترم یک دانشگاه مثلا تهران هستم این مورد را خودم جذب کرده ام و اگر هم من یک دانشجوی پشت کنکوری این دانشگاه هستم که هنوز نتوانستم در کنکور قبول شوم باز هم این را هم خودم جذب کرده ام .می دانم که پذیرفتن این قسمت برای بعضی از شما دوستان کمی دشوار است .شاید بگویید که آخه مگر می شود کسی قبول نشدن در کنکور را خودش جذب نماید . باید با کمال قدرت و با کمال اعتماد به نفس گفت بله می شود .خوب هم می شود . اکثر آدم ها به شکل ناخواسته و نادانسته 99٪ چیزهای زندگی خودشان را جذب می نمایند مثل بیماری ، فقر ، احساس و اتفاقات بد و . . .

برای پاسخ به این شائبه با ذکر کوچکترین مثال در علم قانون جذب که مولکول های همجنس و همسان در یک عنصر قرار دارند این حقیقت را اثبات میکنیم . ببینید دوستان مولکول های یک عنصر یکدیگر را جذب می کنند و بین آنها نیروی کشسانی وجود دارد . شاید در همین ابتدایی ترین مثال بتوان ردپای این قانون جهانی و این نیروی خدایی را براحتی ببینید . بعنی از کوچکترین جرم هایی که در این جهان هستی وجود دارد تا بزرگترین اجرام آسمانی شما می توانید قدرت جذب را مشاهده نمایید و بخوبی درک کنید.

اما آنچه که شما در این دوره از سایت آریال با آموزه های دکتر قنبرپور یاد می گیرید و این آموزش را با سایر آموزش های حوزه قانون جذب متمایز از سایر دانسته های دیگر می نماید ارائه مدلی علمی و عملی – کاربردی در راستای انجام تمرینات مهم و جذب آرزوها و رویاهای شما می باشد . شاید نگاهی کوتاه در دنیای اینترنت و جستجویی در گوگل در خصوص آموزش قانون جذب شما را به سایت های بسیاری هدایت نماید که بعضا اگر در فضای کپی برداری خلق تکرار مکررات نباشند در خوش بینانه ترین حالت ها به چند تعریف از این قانون میپردازند.

همانطور که گفتیم ما در سایت موفقیت آریال سعی داریم که این علم را بصورت کاربردی و عملی به شما عزیزان آموزش دهیم طوری که شاید با دیدن این آموزش کاربردی در این سایت دیگر نیاز به هیچ کتاب یا سمینار یا دوره دیگری در این زمینه نداشته باشید.

کسانی که در دنیا توانسته اند از قانون جذب خوب استفاده کنند و همه اهداف و آرزوهای خود را با این قانون الهی وارد زندگیشان نمایند کسانی بودند که خودشان را خوب شناخته اند . شناختن خود از این لحاظ که خواسته های خود را خوب شناخته اند. یعنی کسی که بتواند خوب خواسته های خود را شناسایی نماید قطعا برای محقق نمودن آنها نیز بهتر می تواند برنامه ریزی کرده و به طبع در این مسیر راحت تر می تواند آنها را محقق نماید. به همین خاطر اولین شرط استفاده از این قانون در زندگی تشخیص خواسته های درونی و واقعی خود است . یک نکته خیلی مهم : علیرغم اینکه اکثر مردم و انسان ها فکر می کنند که می دانند که خواسته هایشان چه چیزهایی هستند ولی تحقیقات نشان داده است که تقریبا 97٪ مردم اصلا خواسته های واقعیشان را نمی شناسند!!

شخصا به عنوان کسی که سالها عمر خود را در زمینه مشاوره و تدریس و آموزش و برگزاری دوره های مختلف از جمله دوره های آموزش قانون جذب گذرانده ام به تجربه در همایش ها و سمینارهای خود متوجه می شویم که بسیاری از مردمی که حتی بسیار آرزومند برآورده نمودن خواسته هایشان هستند ولی اکثرا از خواسته های خود اطلاع مناسبی ندارند. شاید بهتر بگوییم که اگر هم خواسته خود را بدانند خواسته خود را نمی شناسند.زیرا خواسته های انسان شبیه یک آدرس پستی هستند. همانطور که هر آدرسی هر چند هم که طولانی و کامل باشد ولی اگر کامل نباشد دیگر به آن آدرس پستی امیدی نیست .

*خیلی ممنون که تا اینجا خیلی خوب به این نکات مهم در مورد قانون جذب توجه کردید حالا میپردازیم به اینکه:

مثال درک بهتر : ( خوب دقت کنید ) : مثلا تصور کنید آدرسی با مشخصات زیر خواسته شما باشد . تهران – خیابان سهرابی – کوچه شهید بدریان ساختمان ستاره – طبقه سوم – پلاک 145 . حال اگر شما همه آدرس خود را برای کسی بفرستید ولی فقط یک کلمه از ابتدای آدرس یعنی کلمه تهران را از ابتدای این آدرس حذف کنید تبدیل به چیزی شبیه جمله زیر می شود – خیابان سهرابی – کوچه شهید بدریان – ساختمان ستاره – طبقه سوم – پلاک 145 آیا به نظر ما دیگر با این یک جمله می تواند به خانه شما برسد . هرگز !

مشخص است که چنین چیزی در مثال قبل اصلا امکانپذیر نیست زیرا اصلا معلوم نیست که این خیابان سهرابی در کدام شهر است . زیرا ممکن است هر شهری خیابانی با اسم سهرابی داشته باشد. شاید بگویید که آخه فقط یک کلمه حذف شده بود نباید که کل راه را گم کنید.این یک کلمه خیلی اهمیتی ندارد که کجای این آدرس باشد . یعنی اگر بجای کلمه تهران شما کلمه دیگری مثلا پلاک 145 را هم اگر حذف نمایید باز هم آن شخص نخواهد توانست که شما را پیدا نماید .حال شاید بگویید که اگر بتواند تا طبقه سوم خودش را برساند خوب شاید بتواند با کمی پرس و جو کردن بقیه آدرس را پیدا کند .و ما می گوییم البته .حتما هم همینطور هست.

ببینید قانون جذب برای کسانی است که می خواهند رویاهای خود را یعنی همان خواسته هایشان را جذب نمایند. باید این آدم ها خواسته یا آرزوی خود را دقیق و بدرستی بشناسند. در غیر اینصورت یا نمی توانند خواسته های خود را جذب نمایند یا اگر هم بتوانند چیزی را جذب کرده و وارد زندگی خود نمایند هیچ تضمینی نیست که این چیزی که جذب نموده اند الزاما و دقیقا همان چیزی باشد که واقعا خواسته آنها بوده است. ما در این بخش شما را با تکنیک ها و روش های بسیار دقیق در جهت جذب خواسته های خود در زندگی آشنا می نماییم .پس با ما در ادامه سلسله مقالات در این مورد همراه باشید.

دکتر فرشید قنبرپور مدیر و موسس اولین و تنها موسسه تضمین موفقیت آریال : مشاوره و مدرس دوره های توسعه مهارت های فردی ٰ/ مهارت های مدیریتی / سازمانی / ارتقای دانش فردی و سازمانی مولف : کتاب های مدیریتی و کسب و کار

دکتر قنبرپور با افتخار توانسته با استفاده از آموزش قانون جذب تضمینی و عملی خیلی از دانشجویان موسسه آریال را به درآمدها و اهداف بزرگی رسانده است! چرا شما یکی از این افراد نباشید !

دوست قدرتمند من !

در دوره قانون جذب 5 بعدی همه تجربیات و نتایجی را که در تمامی این سالها با تیم تخصصی موسسه آموزشی آریال به دست آورده ایم در اختیار تو قرار خواهم داد…

اگر برای تغییر بزرگ تصمیم قاطعانه خود را گرفته ای پس با من همراه شو که اتفاقات بزرگی در انتظار تو هستند.

در تمام این سالهایی که تدریس در دانشگاه ، موسسات آموزش عالی یا پروژه های تحقیقاتی در شرکت های خصوصی و دولتی ، داشتم ، هیچوقت هیچ موضوعی به اندازه قانون جذب ذهن مرا تا این اندازه درگیر مباحث خود نکرده بود. و در هیچ پروژه ای تا این اندازه نتایج ارزشمند و جذاب بدست نیاورده ام. شما عزیزان را دعوت به استفاده از نتایج ، بسیار قدرتمند و جذاب این پروژه تحقیقاتی که منجر به خلق دوره ای تحت عنوان : قانون جذب پنج بعدی شده است می نمایم.

( دکتر فرشید قنبرپور : مدیرعامل موسسه آموزشی – تحقیقاتی آریال )

مثل همه اتفاقات این دنیا ، مطمئن هستیم ، حضورتان در این سایت بی دلیل نمی باشد . شاید تلاقی شما و موسسه آریال پاسخی به همه درخواست هایتان از این کائنات باشدو نشانه ای برای ادامه راهتان . . .

توصیه دوستانه : اگر همین حالا دوره قانون جذب 5 بعدی را آموزش نبینید ، بعدا هرگز خود را نخواهید بخشید!

هزینه سرمایه گذاری برای این دوره

تضمین دوره

مهارت دکتر فرشید قنبرپور

تا رسیدن به اهداف و آرزوهایتان فقط یک کلیک فاصله دارید

تخفیف استثنایی

موسیقی فیلم راز

موضوعاتی که در این مقاله اختصاصی به بحث میپردازیم :

در تمام این سالهایی که تدریس در دانشگاه و همچنین موسسات آموزش عالی و پروژه های تحقیقاتی در شرکت های خصوصی و دولتی ، انجام می دادم ، هیچوقت هیچ موضوعی به اندازه قانون جذب ذهن مرا تا این اندازه درگیر مباحث خود نکرده بود. زیرا همیشه در همه فعالیت های علمی و تحقیقاتی که داشته ام ،بالاخره یک آغازی داشت و یک پایانی . که در نهایت تبدیل به یک مقاله یا یک کتاب و بعضا اگر آن کار یک پروژه بود منجر به اختتام پروژه و دریافت مقداری پول و خلق مقداری ثروت می شد .

حتی شاید در میانه راه خیلی از آنها به دلیل خستگی یا کمبود منابع بی صبرانه مشتاق به پایان رسیدن آن موضوع می بودم . ولی آنچه یکی از تفاوت های زندگی من را به خودش اختصاص داده است .همین است یعنی : قانون جذب زیرا یکدفعه ، با درصد زیادی از جویندگان موفقیت مواجه شدم که به دنبال پاسخ این سئوال بودند که قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

مشاوره رایگان قانون جذب

کاری که در واقع در موسسه آموزشی آریال اتفاق افتاد این بود . پس از مشورت با اعضای موسسه آریال، یک تیم تخصصی تشکیل شد و با بررسی از قانون الهی از نظر علمی را عنوان پروژه خود تعریف کردند. این تیم بر این باور شدند که هر چیزی را در مورد این قانون را نباید پذیرفت . مگر آنکه علم و کتاب آسمانی ما قرآن ، و بزرگان دینی و ادیبان و فلاسفه خودمان نیز ، آنرا تایید کرده باشند.

کار تا آنجا پیش رفت که این تیم تخصصی همه تمرین های آموزش قانون جذب را به شکل عملی بر روی خود انجام می دادند از جمله این تمرین ها ممنوع کردن خواندن اخبار منفی از همه رسانه های داخلی و خارجی را بمدت شش ماه و تا مشخص شدن کامل نتایج این پروژه علمی تعطیل کردند. من همه تکنیک های آن را ابتدا برای آنها توضیح ، تشریح و آموزش داده و سپس به آنها می گفتم که هر کسی باید بطور جداگانه این تکنیک ها را برای خودش تا پایان این شش ماه نه تنها انجام دهد ، بلکه تمامی تغییرات و نتایجی را که بدست می آورد را هم باید یادداشت برداری و ثبت نماید .تا در پایان پروژه بتوانیم این نتایج را برای تمامی اعضای تیم که متشکل از 11 نفر بودند تحلیل و بررسی کنیم .

در تمامی مدت زمان این پروژه عظیم که ابتدا به مدت شش ماه استارت خورد و در ادامه جزئی از زندگی تحقیقاتی تیم تخصصی موسسه آریال از سال 2006 میلادی ، درست بعد از همان زمانی که فیلم راز ، ساخته خانم راندا برن موضوع  همه سمینارها و همایش ها و مجالس و سخنرانی ها شد . آموزش کامل قانون جذب ، در واقع اصلی ترین موضوع آموزشی شخص بنده چه در موسسه آریال و چه در سمینارهایم شد. لازم به ذکر است که در ابتدا این موضوع به این مهمی نبود .

به همین دلیل آموزش قانون جذب را در مقطعی خاص جز دستور تیم کاری خود قرار دادیم . اما چرا زیرا برای بررسی و انجام تحقیقات علمی خود نیاز به تنوع بیشتری از آدم ها داشتم .تا ببینم که آیا اگر تعداد زیادتری از آدم ها ، آن هم آدم هایی که خودشان مشتاق موفقیت و دانستن راه حلی برای رسیدن به موفقیت هستند ، در این طرح و این پروژه همگانی درگیر کنم ، شاید به نتایج تجربی بهتر و مستندتری دست پیدا کنم.

اما اصل داستان اینجاست :

همانطور که گفتم هیچگاه صرف دانستن چند مطلب از این طرف و آن طرف ذهن وسواسی و پرمدعای من و همچنین بچه های تیمم را اغناع نمی کرد.چه بسا آنها ، منظور بچه های تیم موسسه آریال ، بعضی هاشون خیلی مشتاق تر و پای کارتر از خود من برای معلوم شدن ادعاهایی که خانم راندا برن در فیلم راز کرده بود ، بودند. به این دلیل که ما بدون توجه به تبلیغات و بسیاری از صحبت های انگیزشی سالهاست فرمولهای آن را ابتدا به روی خودمان تست کردیم تا ببینیم که آیا واقعا قانون جذب صحت دارد ؟

این آزمون به مدت 15 سال به روی یک تیم 11 نفره (که البته در ادامه تعدادی به ما اضافه و بعضی کم شدند) از جمله خود من یعنی مدرس انجام شده است و هنوز هم ادامه دارد. جرقه این پژوهش و آزمون دقیقا از همان زمانی که فیلم راز توسط خانم راندا برن در همه جهان تب زیادی ایجاد کرده زده شد.

از آنجایی که اینجانب یک فرد آکادمیک و دانشگاهی بوده و چهره ای شناخته در محافل علمی و دانشگاهی حوزه کاری خود هستم ، لذا پذیرفتن ایده ها و فرضیه هایی که فقط مبنا و بیس انگیزشی داشته و صرفا جهت تبلیغات عموم می باشد یک امر ناپسند هم از نظر خودم و هم از نظر سایر همکاران علمی که در محافل دانشگاهی حضور دارند می باشد.لذا از همه دانشجویان خود در همان سالهای اولیه خواستم که هر چه مقاله در مورد قانون جذب میتوانند برای من جمع آوری کنند .

زیرا همانطور که گفتم بنا به شرایط و موقعیت اجتماعی و مدرس دانشگاه بودن خودم ، باید ابتدا متوجه می شدم که قانون جذب از نظر علمی آیا حرفی برای گفتن دارد یا نه ! حتی در آن سالها یک تیمی از دانشجویان خودم را مامور کردم که هر روز تمرین های روزانه قانون جذب را انجام داده و روزانه به من گزارش دهند. البته این هم بگویم که خود من هم همزمان  در این تیم بودم و همراه آن ها تمرینات را انجام می دادم. حتی به سراغ علم روانشناسی هم رفتیم و تا ببینیم که آیا از نظر علمی این قانون در روانشناسی ردپایی دارند یا نه !

در تمام آن سالها فقط یک سوال ذهن تمامی دانشجویان من و از جمله خود من را پرکرده بود که آیا قانون جذب واقعیت دارد ؟ کار پیش میرفت و تیم من متشکل از عده ای از دانشجویان تحصیل کرده مقاطع لیسانس و فوق لیسانس بودند ، تحقیق در مورد آن را اولویت زندگی علمی خود قرار داده بودند. تمامی اعضای تیمم طبق دستور من و مطابق با پلانی که برای آن ها ترسیم کرده بودم موظف بودند طی زمانی یکساله همه تمرینات و همه نکات و همه توصیه هایی که در این تئوری جدید آورده شده بود ، همه را تحت آزمایش و تست های علمی قرار دهند. از تاثیر جملات تاکیدی در قانون جذب گرفته تا تاثیر داشتن جعبه آرزوها و حتی بررسی در مورد پولدار شدن با قانون جذب ، همه و همه دستور کار این تیم تحقیقاتی قرار گرفت.

این تیم تحقیقات و بررسی های علمی خود را از پایه ای ترین مباحث حتی مفهوم ارتعاش در قانون جذب تا جزئی ترین موارد و نکات کلیدی قانون جذب را مد نظر داشت. هر مقاله ای ، هر کتابی ، هر سخنرانی را مورد توجه قرار میدادند . حتی در روند تحقیقات وقتی کتاب بنویسید تا اتفاق بیفتد از نویسنده آن دکتر هنریت گلاسر چاپ شد بلافاصله این مورد نیز جز دستور کار این تیم تحقیقاتی قرار دادم که تحقیق کنید.

بالاخره پس از ماه ها ، نتایج یکی پس از دیگری شروع به نشان دادن خود کردند . از آنجایی که تیم تخصصی که برای این فرضیه به آزمون قرار داده بودم یک تیم قوی دانشگاهی و با نگاه و رویکرد علمی بود ، هر چیزی به صرف آنکه موضوع جذاب و هیجان انگیزی است را جز نتایج این تحقیق نمی آوردند.

تفاوت تیم موسسه آریال با همه موسساتی که تا کنون در کشور در زمینه های موفقیت فعالیت کرده اند در این است که ما این فرضیه یعنی آموزش قانون جذب را پیش از آنکه جز سر فصل های آموزشی خود قرار دهیم. در بوته آزمایش قرار دادیم تا زمانیکه توصیه ای را به یک دانشجو یا دانش پژوه مسیر موفقیت می نمائیم صرفا نقل کننده تعدادی داستان و خاطره انگیزشی از این و آن نباشیم.

دوره ای که زندگی شما را تغییر میدهد

شاید خیلی ها در این جهان در خصوص شعور کائنات ، کتاب هایی قطور و معروف نوشته اند که در طاقچه های کتابچه های بزرگ خاک می خورند ، ولی آیا می توان آن ها را با نتایج آزمایشات علمی دکتر ماسارو ایموتو که در مورد تاثیر انرژی کلمات بر روی مولکولها و کریستال های آب به دست آورده مقایسه کرد ؟! این کار ، کاری از جنس فعالیتهای دانشمندانی همچون ایموتو و دیگران است که تا خود چیزی را مورد آزمون قرار نداده باشند ، آنرا به دیگران آموزش نمی دهند.

بنابراین ما در موسسه آریال ، نتایج این تحقیق بسیار جذاب و ماندگار را در قالب این دوره جذاب و شگفت انگیز تحت عنوان آموزش قانون جذب 5 بعدی در سایت آریال برای شما ارائه می دهیم . باشد که نتایج شما عزیزانی که پس از اتمام این دوره به دست می آورید دست مایه مقالات و آموزش های بعدی ما  در دوره های بعدی باشد. اما اگر به دنبال این نتایج هستید ، آنها را در قالب این پنج بعد یعنی کلام ، افکار ، باور ، رفتار ، احساس در هر یک از صفحات خود دنبال بفرمایید.

موفق باشید . دکتر فرشید قنبرپور ( مدیرعامل موسسه آموزشی تحقیقاتی آریال )

آیا میخواهید قانون جذب را به صورت علمی و عملی آموزش ببینید و تبدیل به یک متخصص شوید ؟

سورپرایز برای شما عزیزان علاقه مند به قانون جذب

تخفیف استثنایی به مدت محدود

فرصتی بی تکرار و تصمیمی تحول ساز

معرفی ، مدل ها و کاربرد قانون جذب 5 بعدی

دوست عزیز قبل از آنکه دوره آموزش قانون جذب 5 بعدی را از سایت آریال تهیه نمایید هدیه خود را از ما دریافت نمایید . موسسه آریال به پاس ابراز علاقه به تمامی خط شکنان خط موفقیت و قانون جذب اقدام به ارائه هدیه ای برای شما دوستان گرامی نموده است .

در واقع این هدیه یک اشانتیون از قانون جذب 5 بعدی می باشد .ولی از آنجایی که بعضی از دوستان حسب شرایط و موقعیت مالی خود هنوز توان تهیه این دوره را ندارند می توانند با دریافت این هدیه از بعضی از موضوعات متافیزیک بهره مند شوند و با استفاده از این مینی پکیج آموزشی بتوانند تا حدود زیادی بر چالش ها و مشکلات زندگی خود فائق آیند.

ما در موسسه آریال از هیچگونه کیفیتی در این مینی پکیج آموزشی (با عنوان اشانتیون قانون جذب) فروگذار نشدیم ولی برای آن دسته از عزیزانی که تصمیم گرفته اند یکبار برای همیشه زندگی خود را برای همیشه متحول نمایند .کسانیکه تمایل دارند کنترل زندگی خود را براحتی در دست داشته باشند و برای هر هدف رویا و آرزویی را در هر سنی و با هر مدرکی و در هر شهر و با هر موقعیتی برآورده سازند ما در موسسه آموزشی – تحقیقاتی آریال دوره ای بی نظیر تحت عنوان قانون جذب 5 بعدی را طراحی و تولید محتوا کرده ایم.

علاقمندان در این دوره بمدت شش ماه در کنار استاد دوره دکتر فرشید قنبرپور هستند و با استفاده از فایل های تصویری خود استاد و فایل های آموزشی پاورپوینتی و همچنین فایل های صوتی و کتابچه های تمرین هر یک از این ماه های مسیر آموزشی را در کنار شما بوده و شما تبدیل به یک استاد قانون جذب آن هم بصورت علمی و عملی بشوید . نه اینکه صرفا دانسته هایی تئوری و تکراری به شما منتقل شود.

21 سال سابقه مشاوره و آموزش و تدریس در دانشگاه ها و سازمان و شرکت ها و موسسات و مربیگری مدیران عامل شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی و انسان های موفق ما را مجهز به کوله باری از تجربیات مطمئن و ارزشمند نموده که در کنار تحصیلات آکادمیک و همکاری با موسسات علمی مرتبط از جمله موسسه دکتر جو دیسپنزا بارزترین اندیشمند حوزه قانون جذب ما را به این درجه از اطمینان رسانیده است که عنوان موسسه خود را بگذاریم اولین موسسه تضمینی موفقیت در ایران

همراهی شما تا پایان مسیر موفقیت و همجواری با شما تا لحظه تحقق رویاهایتان افتخار و برند ماست .

حضور خود را در دوره قانون جذب 5 بعدی نقطه عطف مسیر زندگی خود بدانید . منتظر حضور سبزتان هستیم

جهت دریافت و دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دوست قدرتمندم اگر سوالی از آموزش قانون جذب یا مشکلی داری میتوانی از بخش زیر از ما بپرسی ؟

سلام. خسته نباشید. من با دیدن چند ویدئو دوره رایگان که گذاشتید . تصورات اشتباهی که داشتم درست شد. بابت دورهاتون ممنونم. ودادن چنین فرصت طلایی بسیار با ارزش هست. تشکر فراوان.

سلام تشکر امیدواریم که موفق باشید سپاس از توجه شما لطفا چند نمونه از تصورات اشتباهی که با ان مواجه بودید را بفرمایید

من تصوری که داشتم این بود باید فقط تجسم کرد ویا یک زمان مشخصی تمرین حال عالی آرزوهای آینده کرد اما الان متوجه شدم همش تجسم نیست باید رفتار الانت هم مثل آرزوی که در آینده داری برابر کنی مثلا میخواهی پولدار بشی از الان رفتار ادم های پولدار داشته باش، فکرشون، صحبت هاشون و..

دقیقا شما با مشاهده دوره قانون جذب 5 بعدی به صورت خیلی حرفه ای میتوانید از این قانون استفاده کنید . این مدلی الماسی هستند و یکی از بینظیر ترین دوره ها در کشور میباشد که توسط آقای دکتر قنبرپور تدریس شده است. موفق باشید

باعرض سلام وخسته نباشیدبابت مطالب ارزشمندی که درسایت گذاشتین و بابت اینکه به مسائل کل وحتی ریز زندگی اشاره کردین بایدتشکرکردچراکه خیلی مسائل پیش میادواسه هرشخصی که بادانستن قانون جذب کمک بسیارمهمی درزندگی وتصمیماتش خواهد گرفت وبه شخصه بامطالعه درسایت به مطالب ارزشمندی دست یافتم ازجمله خودشناسی ونوع دیدگاهم به اطراف

سلام وقت شما بخیر سپاس از شما خوشحالیم مورد توجه شما قرار گرفته و برایتان کاربرد داشته است موفق باشید

سلام ممنونم بابت این دوره ها واقعا خریدن این دوره ها هزینه نیست، سرمایه گذاری هست از وقتی دوره های اقای دکتر قنبرپور را خوندم ، زندگیم دگرگون شده و با خواندن دوره ها به خیلی راز های خلقت جهان هستی و انسانها پی بردیم ، فرق کلاسهای اقای قنبرپور با سایر اساتید این است که ایشان به جزئیات و ریزکاری ها اشاره میکند و با سخنوری عالی و کاریزما ، مفهوم درسها رو عالی بیان میکند ان شاءالله خدا خیر و برکتش بده و از زحماتش تشکر میکنم

سلام سپاس از محبتتان خوشحالیم که دوره قانون جذب 5 بعدی توانسته در زندگی شما تا این حد تحول را در زندگیتان ایجاد کند شاد و ثروتمند باشید

درود بر شما بسیار به نکته خوبی اشاره داشتید . موفق باشید دانشجوی قدرتمند موسسه آریال

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

ما موسسه ای هستیم که با طراحی و تولید محصولات آموزشی سعی در افزایش و ارتقای سطح دانش و مهارت هموطنان خود در راستای مدیریت نمودن مسیر موفقیت اشان و اخذ تصمیماتشان و برداشتن گام های خود در زمینه موفقیت سازمانی ، موفقیت فردی و بطور کلی تمامی فرآیندهایی که نیاز به مدیریت یک روند تا رسیدن به نتیجه دارد. در طی این سالها با توجه به تجربه مشاوره سازمان ها و افرادی که جویای آموزش هدفمند بوده اند توانسته ایم با روش ها و تکنیک های روز دنیا را آشنا نموده و به هدفشان برسانیم.

با اولین تماس زندگی خود را متحول کنید

09376047845 09120438262

شما می توانید از طریق ایمیل زیر با مدیریت موسسه توسعه اندیشه های نوین سهند( آریال ) در ارتباط باشید:info@aryal.irنشانی: تهران،پونک شمالی،خیابان بهار شرقی،خیابان فتح،فتح 3،پلاک 14

سایت موفقیت آریال در راستای افزایش و ارتقای سطح دانش و مهارت مدیریتی و شخصی کلیه کسانی که که تمایل دارند موفقیت را به شکل علمی تضمین نمایند طراحی شده است و کلیه آموزش های این سایت بر اساس نیازهای واقعی کسانی که می خواهند مسیر موفقیت را گام به گام و اصولی طی نمایند و بر اساس سالها تجربه عملی طراحی و تولید شده است.

 

همین الان عضو شوید

 


فایل های پی دی افDownloads-icon


موزیک مراقبه قانون جذبDownloads-icon

دوره قانون جذب را هر کسی از دست بدهد زندگی را باخته است

لطفا توجه فرمایید

دوره قانون جذب صوتی فقط یک هدیه می باشد و رایگان بودن آن در قالب چند فایل صوتی بسیار ارزشمند برای استفاده شما قرار داده شده است تا شما عزیزان با نحوه آموزش ، سبک صدای آموزش استاد ، و دانش دکتر قنبرپور بتوانید ارتباط برقرار کنید.

جهت تهیه محصول دوره جامع و پیشرفته قانون جذب پنج بعدی و اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید

آموزش به صورت : صوتی با کیفیت بالا

مشاوره رایگان قانون جذب

بیش از 20 فایل صوتی ارزشمند

راز مهم در استفاده از قانون جذب ( یکبار برای همیشه از دکتر قنبرپور یاد بگیرید )

یکی از دغدغه هایی که همیشه دوستان ما، در زمینه آموزش های موفقیت داشته اند و گلایه هایشان را در سمینارها و دوره های آموزشی مرتبا به بنده منتقل می کردند ، عدم هماهنگی فرهنگی بین آموزش هایی که از کتاب های غیر ایرانی و بصورت ترجمه ای وارد ایران شده اند با فرهنگ ایرانی ما بوده است .به همین دلیل ما در موسسه آموزشی – تحقیقات آریال بر آن شدیم که با استفاده از کادر مجرب ،  تخصصی و تحصیل کرده ، آموزش های مورد علاقه شما عزیزان را متناسب با فرهنگ غنی و فاخر ایرانی – اسلامی خودمان در ایران تولید محتوا نموده و مناسب با ذائقه شما عزیزان در اختیار شما قرار دهیم .

اگر بخواهیم از تفاوت های این دوره ارزشمند و کاربردی برای شما بگوییم:

همیشه یادتان باشد : دوره قانون جذب را هر شخصی از بدهد زندگی را باخته است ، از دست دادن این دوره برای علاقمندان به قانون جذب پشیمانی های بزرگی خواهد داشت.

تفاوت دوره قانون جذب صوتی رایگان با دوره آموزش جامع قانون جذب 5 بعدی چیست ؟

آموزش قانون جذب صوتی رایگان :

دوره آموزش جامع قانون جذب پنج بُعدی :

هیچکس حاضر نیست رازهای پنهان قانون جذب را به شما بگوید ؟

ما همه این ها را به شما در این دوره آموزش می دهیمدوره ای که ثروت و اتفاقات عالی زندگیتان را رقم میزند

دکتر فرشید قنبرپور

مبتکر طرح تضمینی موفقیت در ایران با تکنیک HVP_T همکار تحقیقاتی دکتر جو دیسپنزا در قانون جذب علمی و عملی در ایران مدرس دانشگاه ، سخنران انگیزشی رئیس هیات مدیره موسسه آریال مشاوره و مدرس دوره های توسعه مهارت های فردی ٰ/ مهارت های مدیریتی / سازمانی / ارتقای دانش فردی و سازمانی مولف : کتاب های مدیریتی و کسب و کار

ورق بزنید

با عرض سلام و خسته نباشید. بامطالعه در مورد مواردی که از قانون جذب عرض کرده بودین باید تشکر کرد چون نه تنها به مسائل کلی بلکه به مسائل جزئی که تو زندگی هر شخص وجود داره به صراحت بیان شده که به نظر شخصه با مطالعه و دانستن قانون جذب کمک بسیار شایانی میشه در مورد دیدگاه و همچنین تغییر در رویه زندگی کرد

سلام وقتتون بخیر. من با دیدن قانون جذب وآشنا شدنم با قانون جذب واقعا خداروشکر میکنم. واقعا تاثیر زیادی در زندگیم دیدم خیلی راحت میتونم حس حال بدم خوب کنم خیلی راحت میتونم مدیریت کنم واقعا متوجه شدم زندگی زیباست واقعا الان ارزش خودم و حال خودم میدونم وبه این نتیجه رسیدم زندگی خیلی قشنگ اگر چیز های که دوست نداریم فقط توجه نکنیم به چیز های که دوست داریم توجه کنیم.

به شخصه من خیلی ترس داشتم از رانندگی خیلی کار سختی میدیم ولی توانستم غلبه بر ترس کنم وبه راحتی رانندگی کنم حتی مسیر های طولانی مدت واقعا آشنایی با قانون جذب یک نعمت باارزش از طرف خدا بود بخاطر این که من ارتعاش نیازم به جهان هستی فرستادم و خدا پاسخ داد. با دیدن دوره قانون جذب 5 بعدی دکتر قنبر پور فهمیدم هرچیزی دوست داری بهش فکر کن به چیزی که دوست نداری فکر نکن حتی به خدا هم نگو این نمیخام. زندگی زیباست حق ماست بهتر لذت ببریم از این همه زیبایی. مطمئن هستم شما عزیزان هم نتیجه میبیند فقط کافی اراده کنید تا جهان به شما بدهد 🙏🌹🌹

red_flower (مالک تایید شده) – می 13, 2020

سلام. بنده با دیدن ادامه ویدیو ها ومثال زیبایی که زدن متوجه شدم زندگی ما افکار ما مثل چرخ گوشتی هست که هرچی بهش بدهیم همان تحویل ما می‌دهد برای همین که اگر مثبت فکر کنیم دقیق اتفاقات عالی میافته به شخصه در زندگی خودم این مدت دیدم برادرم بیمار بود ودکتر ها گفتند باید عمل بشه 5050 بعد آزمایش مشخص میشه بعد این که آزمایش داد همه در انرژی مثبت بودیم مثبت فکر کردیم اصلا نگران نبودیم واقعا جواب آزمایش منفی در آمد. خلاصه زندگی باید همون چیزی که دوست داری فکر کنی تا بهت داده شود. 🙏

برای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.

ما موسسه ای هستیم که با طراحی و تولید محصولات آموزشی سعی در افزایش و ارتقای سطح دانش و مهارت هموطنان خود در راستای مدیریت نمودن مسیر موفقیت اشان و اخذ تصمیماتشان و برداشتن گام های خود در زمینه موفقیت سازمانی ، موفقیت فردی و بطور کلی تمامی فرآیندهایی که نیاز به مدیریت یک روند تا رسیدن به نتیجه دارد. در طی این سالها با توجه به تجربه مشاوره سازمان ها و افرادی که جویای آموزش هدفمند بوده اند توانسته ایم با روش ها و تکنیک های روز دنیا را آشنا نموده و به هدفشان برسانیم.

با اولین تماس زندگی خود را متحول کنید

09376047845 09120438262

شما می توانید از طریق ایمیل زیر با مدیریت موسسه توسعه اندیشه های نوین سهند( آریال ) در ارتباط باشید:info@aryal.irنشانی: تهران،پونک شمالی،خیابان بهار شرقی،خیابان فتح،فتح 3،پلاک 14

سایت موفقیت آریال در راستای افزایش و ارتقای سطح دانش و مهارت مدیریتی و شخصی کلیه کسانی که که تمایل دارند موفقیت را به شکل علمی تضمین نمایند طراحی شده است و کلیه آموزش های این سایت بر اساس نیازهای واقعی کسانی که می خواهند مسیر موفقیت را گام به گام و اصولی طی نمایند و بر اساس سالها تجربه عملی طراحی و تولید شده است.

 

همین الان عضو شوید

 


فایل های پی دی افDownloads-icon


فایل های پی دی افDownloads-icon


دانلود پادکستDownloads-icon


دانلود پادکستDownloads-icon


دانلود پادکستDownloads-icon


دانلود پادکستDownloads-icon

دوست عزیز قبل از آنکه دوره قانون جذب 5 بعدی را از سایت آریال تهیه نمایید هدیه خود را از ما دریافت نمایید . موسسه آریال به پاس ابراز علاقه به تمامی خط شکنان خط موفقیت و قانون جذب اقدام به ارائه هدیه ای با موضوع قانون جذب برای شما دوستان گرامی نموده است .

در واقع این هدیه یک اشانتیون از قانون جذب 5 بعدی می باشد .ولی از آنجایی که بعضی از دوستان حسب شرایط و موقعیت مالی خود هنوز توان تهیه دوره قانون جذب 5 بعدی را ندارند می توانند با دریافت این هدیه از بعضی از موضوعات متافیزیک بهره مند شوند و با استفاده از این مینی پکیج آموزشی قانون جذب بتوانند تا حدود زیادی بر چالش ها و مشکلات زندگی خود فائق آیند.

البته ما در موسسه آریال از هیچگونه کیفیتی در این مینی پکیج آموزشی (با عنوان اشانتیون قانون جذب) فروگذار نشدیم.ولی برای آن دسته از عزیزانی که تصمیم گرفته اند یکبار برای همیشه زندگی خود را برای همیشه متحول نمایند .کسانیکه تمایل دارند کنترل زندگی خود را براحتی در دست داشته باشند و برای هر هدف رویا و آرزویی را در هر سنی و با هر مدرکی و در هر شهر و با هر موقعیتی برآورده سازند ما در موسسه آموزشی – تحقیقاتی آریال دوره ای بی نظیر تحت عنوان قانون جذب 5 بعدی را طراحی و تولید محتوا کرده ایم.

علاقمندان در این دوره بمدت شش ماه در کنار استاد دوره دکتر فرشید قنبرپور هستند و با استفاده از فایل های تصویری خود استاد و فایل های آموزشی پاورپوینتی و همچنین فایل های صوتی و کتابچه های تمرین هر یک از این ماه های مسیر آموزشی را در کنار شما بوده و شما تبدیل به یک استاد قانون جذب آن هم بصورت علمی و عملی بشوید . نه اینکه صرفا دانسته هایی تئوری و تکراری به شما منتقل شود.21 سال سابقه مشاوره و آموزش و تدریس در دانشگاه ها و سازمان و شرکت ها و موسسات و مربیگری مدیران عامل شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی و انسان های موفق ما را مجهز به کوله باری از تجربیات مطمئن و ارزشمند نموده که در کنار تحصیلات آکادمیک و همکاری با موسسات علمی مرتبط از جمله موسسه دکتر جو دیسپنزا بارزترین اندیشمند حوزه قانون جذب ما را به این درجه از اطمینان رسانیده است که عنوان موسسه خود را بگذاریم اولین موسسه تضمینی موفقیت در ایران

مشاوره رایگان قانون جذب

همراهی شما تا پایان مسیر موفقیت و همجواری با شما تا لحظه تحقق رویاهایتان افتخار و برند ماست .

حضور خود را در دوره قانون جذب 5 بعدی نقطه عطف مسیر زندگی خود بدانید . منتظر حضور سبزتان هستیم

چگونه با ارسال انرژی به کائنات از طریق کانال ( یا همان بُعد ) رفتار ( اقدامات ) ، آرزوها و رویاهای خود را محقق سازیم ؟

ما اینجا هستیم تا در دوره قانون جذب 5 بعدی و در این صفحه به شما یاد دهیم که چگونه انسانهای موفق جهان توانسته اند انرژی های موجود در رفتار خود را بکار بگیرند و تمامی اهداف آرزوها و رویاهای خود را خلق نمایند

پس صبور باشید و با ما در این دوره جادویی همراه باشید.

نقشه راه قانون جذب پنج بعدی در بُعد رفتارها ( اقدامات )

در قانون جذب 5 بُعدی

چرا بعضی وقت ها دچار مشکلاتی می شویم که هیچ دلیل فیزیکی ندارند؟( رایگان )

دوست عزیز سلام !

این بخش جزء دوره : قانون جذب 5 بُعدی می باشد

جهت دانلود آن تهیه دوره الزامیست

لطفا برای تهیه دوره اقدام بفرمایید

(تاثیر انرژی کانال احساس بر انرژی کانال رفتار)

( رایگان )

چگونه با انرژی رفتار زمان تحقق رویاهای خود را کمتر کنیم؟

( رایگان )

آیا میخواهید قانون جذب را به صورت علمی و عملی آموزش ببینید و تبدیل به یک متخصص قانون جذب شوید ؟

سورپرایز برای شما عزیزان علاقه مند به قانون جذب

دوره قانون جذب 5 بُعدی با 15% تخفیف به مدت محدود

فرصتی بی تکرار و تصمیمی تحول ساز

اگر هنوز هدیه خود را دریافت نکردید از طریق لینک زیر اقدام کنید

این فایل برای مدتی محدود بصورت رایگان قابل استفاده می باشد . در صورت تمایل آنرا بر روی سیستم خود ذخیره نمایید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

نام کاربری یا ایمیل

رمز عبور

مرا به خاطر بسپار

عضویت | کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید?

دوره آموزش جامع قانون جذب 5 بُعدی (فرصتی بی تکرار و تصمیمی تحول ساز)

بُعدهای قانون جذب

ما موسسه ای هستیم که با طراحی و تولید محصولات آموزشی سعی در افزایش و ارتقای سطح دانش و مهارت هموطنان خود در راستای مدیریت نمودن مسیر موفقیت اشان و اخذ تصمیماتشان و برداشتن گام های خود در زمینه موفقیت سازمانی ، موفقیت فردی و بطور کلی تمامی فرآیندهایی که نیاز به مدیریت یک روند تا رسیدن به نتیجه دارد. در طی این سالها با توجه به تجربه مشاوره سازمان ها و افرادی که جویای آموزش هدفمند بوده اند توانسته ایم با روش ها و تکنیک های روز دنیا را آشنا نموده و به هدفشان برسانیم.

با اولین تماس زندگی خود را متحول کنید

09376047845 09120438262

مشاوره رایگان قانون جذب

شما می توانید از طریق ایمیل زیر با مدیریت موسسه توسعه اندیشه های نوین سهند( آریال ) در ارتباط باشید:info@aryal.irنشانی: تهران،پونک شمالی،خیابان بهار شرقی،خیابان فتح،فتح 3،پلاک 14

سایت موفقیت آریال در راستای افزایش و ارتقای سطح دانش و مهارت مدیریتی و شخصی کلیه کسانی که که تمایل دارند موفقیت را به شکل علمی تضمین نمایند طراحی شده است و کلیه آموزش های این سایت بر اساس نیازهای واقعی کسانی که می خواهند مسیر موفقیت را گام به گام و اصولی طی نمایند و بر اساس سالها تجربه عملی طراحی و تولید شده است.

 

همین الان عضو شوید

 


فایل های پی دی افDownloads-icon


دانلود پادکستDownloads-icon


دانلود پادکستDownloads-icon

تمرین قانون جذب بهترین راه برای استفاده از قانون جذب است. برای اینکه بتوانید بهتر از قانون جذب استفاده کنید و نتایج بزرگ تری بگیرید پیشنهاد می کنم این پنج تمرین قانون جذب را که در ادامه به شما معرفی میکنیم هر روز انجام بدهید.

با توجه به اینکه بسیاری از افراد در جلسات مشاوره و کلاسهای حضوری از من می پرسند که چرا از قانون جذب نتیجه نمی گیریم به این موضوع میرسم که این افراد اصلاً تمرین روزانه قانون جذب را انجام نمی دهند. اگر واقعاً می‌خواهید به خواسته و آرزوی که دارید برسید باید با توجه به خواسته و هدف که دارید این پنج تمرین قانون جذب را هر روز انجام بدهید.

سعی کردم با توجه به تجربیاتی که در این زمینه دارم و کتابهایی که در زمینه قانون جذب و موفقیت مطالعه کردم کاربردی ترین تمرین قانون جذب را برایتان در قالب یک مقاله آماده کنم. این ۵ تمرین قانون جذب که در ادامه به شما معرفی خواهم کرد تمریناتی هستند که خود من هر روز آنها را انجام می دهم با استفاده از این تمرینات قانون جذب توانسته‌ام به نتایج بزرگی برسم.

بعد از جواب این سوال که قانون جذب چیست ؟ بسیاری از افرادی که قصد دارند از قانون جذب برای جذب پول و ثروت و یا حتی قانون جذب عشق استفاده کنند باید روزانه زمانی را برای انجام تمرینات ذهنی قانون جذب بگذارند. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اگر قانون جذب را کامل یاد بگیریم آیا باز هم انجام تمرین قانون جذب مهم است؟

مشاوره رایگان قانون جذب

شما هر چقدر هم که قانون جذب را یاد بگیرید من پیشنهاد می کنم که روزانه زمانی را برای تمرین قانون جذب بگذارید. در این مقاله سعی کردم بهترین تمرینات قانون جذب را برای شما آماده کنم.

سعی کردم کامل‌ترین و جامع‌ترین مقاله در زمینه تمرین قانون جذب داخل سایت مدیر افکار برایتان قرار بدهم تا نهایت استفاده را از این مقاله ببرید.

قبل از اینکه به سراغ تمرین های قانون جذب برویم بهتر است در مورد قانون جذب توضیح کوتاهی بدهم. همانطور که می دانید قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است که همیشه و در همه جا برای تمام افراد در حال عمل کردن است.

شما چه به صورت خودآگاه و چه به صورت ناخودآگاه از قانون جذب استفاده می کنید. یعنی بسیاری از افرادی که هیچ اطلاعاتی در مورد قانون جذب هم ندارند و اصلاً نمی دانند که قانون جذب چیست در حال استفاده از این قانون هستند. اما شما که می‌دانید قانون جذب چیست می توانید به صورت خودآگاه از این قانون این در جهت رسیدن به خواسته ها و اهدافی که دارید استفاده کنید.

قانون جذب (Law of Attraction) با افکار شما یک رابطه مستقیم دارد. قانون جذب با توجه به افکاری که در ذهن شما ایجاد می شود خواسته یا ناخواسته ای را وارد زندگی تان می کند. همانطور که می‌دانید افکار به دو دسته افکار منفی و افکار مثبت تقسیم می شود.

افکار منفی باعث ایجاد اتفاقات منفی و ناخواسته ها وارد زندگی تان می شود. ولی افکار مثبت باعث می شود شما به سمت خواسته ها و اهدافی که دارید کشیده شوید. وقتی افکارتان مثبت باشد در حال فرستادن ارتعاش مثبت به سمت کائنات هستید و کائنات با توجه به ارتعاشی که از ذهن شما دریافت میکنند خواسته و ناخواسته ای را وارد زندگیتان خواهند کرد.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که از کجا می توانیم بفهمیم افکار ما مثبت است یا منفی؟

شما از طریق احساسات می توانید متوجه شوید که افکارتان مثبت است یا منفی. اگر احساس خوبی داشتید نشانه این است که در حال فرستادن ارتعاش مثبت در جهت آرزو و خواسته هایتان هستید و در مسیر رسیدن به اهداف تان قرار گرفته اید. اما اگر احساس بدی داشتید نشانه این است که در حال فرستادن ارتعاش منفی و جذب ناخواسته هایتان هستید و باید احساسات تان را خوب کنید.

کار تمرینات و تمرین قانون جذب خوب کردن احساس تان است. شاید خوب کردن احساس به تنهایی کار سخت و دشواری باشد اما اگر تمرینات قانون جذب را به خوبی انجام دهید می‌توانید خیلی زودتر با خواسته و هدفی که دارید برسید.

 

بین انجام تمرین قانون جذب و خواسته های تان یک رابطه مستقیم وجود دارد. انجام تمرینات قانون جذب باعث می شود که ارتعاش خواسته و هدف تان را خیلی دقیق تر و قدرتمند تر به کائنات و جهان هستی ارسال کنید. هر چقدر ارتعاشی که به کائنات میفرستید قوی‌تر باشد زودتر با خواسته و هدفی که دارید می رسید.

اگر می خواهید به خواسته و هدفی که دارید خیلی زود برسید پیشنهاد می کنم روزانه زمانی را برای انجام تمرین قانون جذب بگذارید. شاید بپرسید که روزانه چقدر زمان برای انجام تمرین قانون جذب نیاز است؟

زمان تمرین قانون جذب به خود شما بستگی دارد. اما هر چقدر بیشتر زمان بگذارید بیشتر نتیجه خواهید گرفت. اما پیشنهاد می کنم کمتر از 30 دقیقه برای انجام تمرینات قانون جذب زمان نگذارید. پس همراه ما باشید تا در ادامه شما را با ۵ تمرین قانون جذب آشنا کنم.

خوب رسیدیم به مهم‌ترین بخش این مطلب. در این بخش قصد داریم شما را با ۵ تمرین قانون جذب که بسیار قدرتمند هستند آشنا کنم. اگر می خواهید به هدف و خواسته ای که دارید برسید حتماً این ۵ تمرین قانون جذب را انجام دهید. اگر همانطور که گفته شده است تمرینات را مو به مو انجام بدهید مطمئن باشید بعد از از یک الی دو هفته نتایجش را خودتان درون زندگیتان احساس می کنید. فقط باید با خودتان عهد ببندید که هر روز این تمرین را مو به مو انجام بدهید. پس همراه ما باشید تا شما را با ۵ تمرین قانون جذب که خودم هر روز انجام می دهم و به نتایج بزرگی رسیدم آشنا کنم.

 

اولین تمرین که پیشنهاد می‌کنم هر روز انجام بدهید تمرین اعتماد به نفس است. این تمرین یکی از قدرتمندترین تمریناتی است که اعتماد به نفس تان را افزایش می دهد. شاه کلید رسیدن به موفقیت های بزرگ داشتن اعتماد به نفس است. یعنی اگر اعتماد به نفستان پایین باشد خیلی سخت می توانید در جهت خواسته های تان حرکت کنید.

پس از اولین تمرین که انجام می دهید تمرین اعتماد به نفس است. این تمرین را باید قبل از خواب و بعد از اینکه از خواب بیدار شدید انجام دهید.

در این تمرین قانون جذب برای اینکه اعتماد به نفس تان را افزایش بدهید شما یک لیست کامل از تمام ویژگی های مثبت و موفقیت هایی که در گذشته کسب کرده اید را آماده می کنید و هر شب قبل از خوابیدن و بعد از اینکه از خواب بیدار شدید این لیست را با احساس خوب می خوانید.

به عنوان مثال: اگر قد بلندی دارید مینویسید قد بلند. اگر در گذشته به موفقیتی رسیده اید این موفقیت را می نویسید. اگر خوش هیکل هستید می نویسی و…

در کل هر ویژگی مثبتی که دارید و به موفقیت هایی که در گذشته رسیده اید را لیست می کنید و هر شب قبل از خواب و هر روز صبح بعد از اینکه از خواب بیدار شدید آن لیست را مرور می کنید و احساس خوب را درون تان ایجاد می کنید. این کار به مرور زمان باعث می شود اعتماد به نفس تان افزایش پیدا کند.

 

اگر به دنبال تمرین قانون جذب برای جذب پول و ثروت هستید بازی فراوانی یکی از بهترین تمرین قانون جذب برای جذب پول و ثروت است. این تمرین را خانم استرهیکس داخل کتاب هایش آورده است. اگر این تمرین را به درستی انجام بدهید بعد از دو هفته نتایجی خواهید گرفت که باور نمیکنید.

خوب در این بخش قصد دارم قویترین و قدرتمندترین تمرین قانون جذب پول را به شما آموزش بدهم. اگر بتوانید این تمرین را به مدت ۴۰ روز انجام دهید مطمئنم نتایجی خواهید گرفت که شما را حیرت زده خواهد کرد. این تمرین باعث می‌شود ذهن شما به یک آهنربای قوی برای جذب پول و ثروت تبدیل شود.

در تمرین قانون جذب بازی فراوانی شما باید از روز اول این بازی را شروع کنید. هر روز یک میلیون تومان به شما داده می شود و تا آخر شب وقت دارید که یک میلیون تومان را خرج کنید. روز دوم ۲ میلیون تومان، روز سوم سه میلیون تومان، روز چهارم ۴ میلیون تومان و… به همین ترتیب این پول هر روز افزایش پیدا می‌کند و شما وظیفه دارید تا آخرشب این پول را خرج کنید. فقط در هنگام انجام این تمرین قانون جذب به نکات زیر توجه کنید:

1- شما باید از روز اول این تمرین را انجام دهید.2- هر مبلغی که به شما داده می شود را باید تا آخرشب خرج کنید. یعنی پول را به هیچ وجه نمی توانید برای فردا بگذاریم مثلاً بگویید که من امروز یک میلیون تومان 800 هزار تومان خرج کردم و 200 هزار تومانش را فردا خرج می کنم. اگر این پول را تا آخرشب خرج نکنید و مابقی آن را از شما می گیرند.

3- با این پولی که به حسابتان می آید باید بهترین چیزها را برای خودتان بگیرید. باید هر چیزی را که می گیرید احساس کنید . هر چقدر احساس شما قوی تر باشد پول و ثروت بیشتری را وارد زندگی تان خواهید کرد.

4- هر روز یک میلیون تومان به پول تان اضافه می شود. همانطور که گفتم روز اول یک میلیون تومان به شما داده می شود، روز دوم ۲ میلیون تومان، روز سوم سه میلیون تومان و… اما اگر یک روز یادتان برود که این بازی را انجام دهید باید از روز اول شروع کنید. یعنی اگر تا روز نهم که ۹ میلیون تومان به شما داده می شود را یادتان برود که این تمرین را انجام بدهید باید از روز اول شروع کنید. سعی کنید این بازی را تا ۴۰ روز انجام بدهید.

 

یکی دیگر از تمرین قانون جذب گفتن عبارات و جملات تاکیدی است. برای اینکه بتوانید از قانون جذب نتایج بهتری بگیرید پیشنهاد می کنم از عبارات و جملات تاکیدی استفاده کنید.در هنگام گفتن جملات ترکیبی باید به احساسات تان توجه کنید. باید ببینید که احساس تان خوب است یا بد.

می توانید جملات تاکیدی را با صدای بلند بگویید و یا این که بنویسید. اگر عبارات و جملات تاکیدی را بنویسید تاثیر بیشتری میگذارد. بهتر است به جملات تاکیدی تان عبارت ” خدایا شکرت” اضافه کنید. به عنوان مثال:

خدایا شکرت که خیلی دوست داشتنی هستم خدایا شکرت که مورد احترام همه قرار میگیرد. خدایا شکرت که ثروتمند هستم. و…

 

تجسم خلاق هم یکی دیگر از تکنیک های قدرتمند قانون جذب است. در تمرین قانون جذب تجسم خلاق شما برای اینکه ارتعاش خواسته تان را به کائنات بفرستید باید خواسته های تان را تجسم کنید. بهترین زمان برای تجسم کرد شب قبل از خواب و صبح بعد از اینکه از خواب بیدار شدید است چون در این زمان در حالت آلفا قرار دارید و ارتعاشی که به کائنات میفرستید بسیار قوی است. پس همیشه قبل از خواب و بعد از اینکه از خواب بیدار شدید خواسته های تان را تجسم کنید

مشاوره رایگان قانون جذب

یکی از قدرتمندترین تمرین قانون جذب که پیشنهاد می کنم هرروز انجام بدهید تمرین شکرگزاری است. این تمرین قدرتمندترین تمرین قانون جذب است که باید هر روز انجام بدهید. برای انجام این تمرین شما یک لیست کامل از چیزهایی که دارید و چیزهایی که که می خواهید داشته باشید را می نویسید و بابت شان شکرگزاری می کنید. این کار باعث می شود قویترین ارتعاش خواسته تان را به کائنات بفرستید.

 

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که از کجا می توانیم بفهمیم که داریم تمرین قانون جذب را درست انجام می دهیم؟ برای اینکه ببینید تمرین قانون جذب را درست انجام می دهید یا نه باید به احساسات تان توجه کنید. اگر احساستان هنگام انجام تمرینات  خوب بود نشانه این است که دارید تمرین را درست انجام می دهید و هر چقدر این تمرین را بیشتر انجام بدهید احساستان بیشتر بهتر می شود.

اما اگر در هنگام انجام تمرینات قانون جذب احساس بدی داشتید نشانه این است که دارید تمرینات را درست انجام نمی دهید. تا وقتی احساستان بد باشد هر چقدر هم تمرین کنید نتیجه ای نخواهید گرفت. در هنگام انجام تمرینات به این نکته توجه کنید که احساسات تان چقدر خوب است. هر چقدر احساس تان بیشتر خوب باشد نشانه این است که دارید با نخواسته و هدفی که دارید می رسید. در هنگام انجام تمرین قانون جذب فقط به دنبال این باشید که احساس تان را خوب کنید. همانطور که گفتم احساسات به شما نشان می دهند مسیر رسیدن به خواسته هایتان را درست می‌روید یا اشتباه؟ دقیقا احساسات مثل قطب نما عمل می کنند.

در هنگام انجام تمرین قانون جذب به احساسات تان توجه کنید و ببینید که آیا احساس خوبی دارید یا نه. اگر احساستان بد بود باید احساس تان را خوب کنید. هر چقدر تمرین را بیشتر انجام دهید بیشتر احساسات تان خوب می شود.

همانطور که قبلا هم گفتم هر چه قدر بیشتر برای انجام تمرین قانون جذب زمان بگذارید بیشتر نتیجه خواهید گرفت. اما به طور میانگین روزانه 30 الی 45 دقیقه برای انجام تمرینات قانون جذب کافیست.

همه چیز بستگی به خودتان دارد. هر چه قدر تمرینات قانون جذب را بهتر انجام دهید زودتر نتیجه میگیرید. همانطور که گفتم مهمترین فاکتور در کیفیت تمرین قانون جذب این است که چقدر احساستان هنگام انجام تمرینات خوب است. هر چقدر احساس خوب تری داشته باشید زودتر با خواسته هدفی که دارید می رسید. برای کائنات هیچ زمانی وجود ندارد. کائنات با توجه به ارتعاش ای که از شما دریافت خواهند کرد خواسته یا ناخواسته ای را وارد زندگی تان می کنند.

شما در هر زمانی می توانید تمرین قانون جذب را انجام بدهید. اما بهترین زمان برای انجام تمرین قانون جذب اول صبح است. بهتر است بعد از اینکه از خواب بیدار شدید تمریناتی را که در بالا به شما معرفی کردم را انجام بدهید. وقتی تمرین را در اول صبح انجام بدهید تاثیر بیشتری خواهد گذاشت و در طول روز احساس تان خوب میماند. پس من به شما پیشنهاد می کنم بعد از اینکه از خواب بیدار شدید برای انجام تمرین قانون جذب زمان بگذارید.

 

جمع بندی

انجام تمرینات قانون جذب یکی از بهترین راه و روش ها برای فرستادن ارتعاش مثبت در جهت رسیدن به خواسته ها و آرزوها می باشد. با توجه به اینکه مقالات کمی در زمینه معرفی انجام تمرین قانون جذب نوشته شده است سعی کردم قدرتمندترین و قویترین تمرینات قانون جذب را برایتان آماده کنم.

این ۵ تمرین قانون جذب که به شما معرفی کردم تمریناتی هستند که روزانه خودم انجام می دهم و نتایج بزرگی از انجام این تمرینات گرفتم .به شما هم پیشنهاد می کنم که اگر دنبال نتایج بزرگ هستید و می خواهید با استفاده از قانون جذب تغییر و تحول عظیمی را در زندگیتان ایجاد کنید هر روز این تمرین را انجام دهید. اگر با تعهد کامل این تمرین را انجام دهید نتایجی را خواهید گرفت که تا به حال نگرفته اید. این مقاله را پیشنهاد می کنم حتماً یک بار کامل مطالعه کنید. منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

 

من محمد جراحی، مدرس و مشاوره در زمینه قانون جذب و موفقیت فردی هستم. در وبسایت مدیر افکار قصد دارم به شما یاد بدهم چطور میتونید در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله قانون جذب به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

سلام یه سوال گفته بودید واسه تجسم اروم دراز بکشیم و چشم هارو ببیندیم و تجسم کنیم(۶۸ ثانیه) که البته من کل هدفام میشه۱۵ دقیقه که یکجا انجام میدم میگم اگه وسط تجسم چشم باز بشه میشه ادامه داد یا باید از اول تجسم کنیم؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز.

خیر مشکلی نداره میتونید ادامه بدید

سلام ، من یه سوال داشتم ، اینکه باید اول از اهداف کوچک شروع کنم و رفته رفته اهدافمون رو بزرگ ترکنیم و یا از همون اول هم میتونیم اهداف بزرگی داشته باشیم ؟ یکی هم اینکه میتونم واسه اهدافمون یه بازه زمانی تعیین کنیم ( مثال من آرزو دارم تا هفته دیگر فلان چیز را بخرم )؟

سلام وقتتون بخیر شما از همون ابتدا میتونید اهداف بزرگی داشته باشید. مهم اینه به اهدافتون ایمان داشته باشید که بهش میرسید. برای اهدافتون میتونید بازه زمانی مشخص کنید ولی باید زمانی را مشخص کنید که ذهنتون اونو بپذیره

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم رابطه قانون جذب با دین چطوره یعنی با هم ارتباطی دارند؟ و سوال دوم اینکه شما میگید قانون جذب روی شخص دیگه ای تاثیر نداره یه سایت دیگه خوندم که مثلا اگه درمورد شخصی فکر کنی و بهت زنگ بزنه بعید نیست که خوب این یعنی تاثیر روی طرف مقابل میشه بیشتر درمورد این دو سوال توضیح بدید.

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. ببیند بله ارتباط دارن. هم داخل قرآن اومده و هم با تفسیر یکسری از آیه ها میتونیم بفهمیم که قانون جذب در دین اومده. مثلا خدا در قرآن گفته که هرگز سرنوشت کسیو نمیتونیم تغییر بدیم مگر اینکه خودش بخواهد. یعنی شما تا نخواهید هرگز بهتون داده نمیشه. و یا در آیه “وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّکُمْ لَئِنْ شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُمْ ۖ وَلَئِنْ کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ” یعنی «اگر شکرگزاری کنید، (نعمت خود را) بر شما خواهم افزود؛ و اگر ناسپاسی کنید، مجازاتم شدید است! » با خواندن چنین آیه هایی متوجه میشید که قانون جذب هست. البته در مقاله قانون جذب در قران کامل قانون جذب اثبات میکنیم. برای سوال دومتون هم شما از طریق فکر کردن و توجه کردن اونو جذب میکنید ولی نه به این صورت که مثلا شمامیگید فلان شخص حتما باید برای من باشه و خودتونو وابسته اون شخص کنید. البته قانون جذب روی یک شخص خاص هم جواب میده ولی ۱۰۰ درصدی نیست و شما هر چقدر وابسته اون شخص بشید در حال فرستادن ارتعاش منفی به کائنات هستید

سلام خداقوت.ببخشید در مورد تمرین اخر که لیست شکر گزاری هست میشه دقیق تر توضیح بدید که هر روز چه تعداد و چطور باید شکرگزاری را بنویسیم؟ واینکه اگر شکرگزاری تکراری باشه مشکلی پیش میاد یا تاثیر کمتری خواهد داشت؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. شما باید برای تمام نعمت هایی دارید و هر خواسته و هدفی که دارید شکرگزار باشید. بهتره یک لیست کامل تهیه کنید و هر روز شکرگزاری کنید. هر روز هم به لیست شکرگزاریتون چندین مورد اضافه کنید. فقط به هنگام شکرگزاری باید احساستون خوب باشه

سلام یه سوال اگه مثلا با مادرم دعوام بشه و حرف های منفی بهم بزنه و البته ضربه فیزیکی بهم بزنه اما من باز هم بخندم و شاد باشم ارتعاشات منفی میگیرم و میفرستم یا ارتعاشات مثبت؟

سلام و خسته نباشید دوست عزی شما با توجه به ارتعاشی که به کائنات فرستادین این شرایط جذب کردین برای همین ارتعاشتون منفی بوده که این شرایط جذب کردین

میدونم میگم الان وقتی دعوا شده ولی من داشتم میخندیدم ارتعاشات مثبت جذب میکردم یا منفی(موقع دعوا)

بستگی به اساستون داشته اگ احساستون خوب بوده در حال فرستادن ارتعاش مثبت به کائنات بودید و بر عکس

با سلام و خسته نباشید خدمت شما.ی سوال داشتم لطفا راهنماییم کنید.من میتونم در روز دوم یا سوم چیزهای تکراری که روزهای قبل خرید کردم را باز هم بخرم؟ یا هر روز چیزهای جدید خرید کنم. ممنون از سایت خوبتون

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. بهتره چیزهای تکراری نخرید. واقعا اگر چنین پولی بیاد به حسابتون ایا چیز های تکراری میخرید؟ چیزهایی بخرید که واقعا لازم دارید میتونید در سایت های دیجیکالا و.. محصولات مشاهده کنید و بر اساس نیازتون خرید کنید

سلام دوست عزیز من تازه یک الی دوهفته هست که با این قانون جذب آشنا شدم واقعا بعد از یک هفته اولین جوابم رو ازش گرفتم و واقعا باورش دارم ولی به دلیل بزرگ بودن هدفم که رسیدن به رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی هست گاهی اوقات سست میشم ون امید ازتون کمک میخوام به نظرتون این هدف هم قابل رسیدنه???

سلام وقتتون بخیر شما با قانون جذب میتونید به هر خواسته و هدفی که دارید برسید. احساساتتون خوب نگهدارید و برای رسیدن به خواستتون تلاش کنید برای کائنات اصلا فرقی نمیکنه که خواسته شما چیه وقتی ارتعاششو به کائنات بفرستید کائنات هم حتما به ارتعاشی که فرستادین پاسخ میدن

سلام.شما گفتید هر روز ی میلیون ک هر روز افزایش میکنه من یجا نوشتم روز اول ۱۵ آذر بد نوشتم ک با یک میلیون چی خریدم مشکلی نیس؟؟؟فردا یا چن روز دیگ خرید تکراری نکنم

سلام و خسته نباشید دوست عزیز سعی کنید که چیزهای تکراری کمتر بخرید

سلام دوتا سوال داشتم اول اینکه من دوتا سابلیمینال برای قانون جذب گوش میدم کاربرد دارن؟ و دوم اینکه من تجسم رو موقع گوش دادن به این فایل ها انجام میدم تاثیرش بیشتره؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز به نوع فایل سابلیمینال و باور شما بستگی داره. هر چقدر باورتون قویتر باشه بیشتر نتیجه میگیرید. در فایل سابلیمنال نیازی به تجسم کردن نیست

سلام یه سوال من شنبه ازمون جامع تستی دارم و خیلی واسم مهمه و باید اول تا نفر سی بشم ازمون های قبلی رو خراب کردم ولی درس ها رو تقریبا خوندم تمرین اعتماد به نفس هم همیشه دارم انجام میدم و خیلی شاد هستم و در روز خیلی میخندم باید چیکار کنم که رتبه بیارم؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز

باید احساستونو خوب نگه دارید و علاوه بر احساس خوب برای رسیدن به رتبه بهتر تلاش کنید.

سلام من پیانیست هستم اما خیلی مشکل تمرکز پیدا کردم و از تمریناتم عقب میمونم ممنون میشم کمکم کنید

سلام و خسته نباشید در این زمینه بیشتر باید تمرینات تمرکز انجام بدین تا قدرت تمرکزتون افزایش پیدا کنه

سلام شما گفتید به احتمال ۹۵ درصد میشه یکی رو جذب کرد پس من تجسم کردم و سعی در رسیدن به او چند روز پیش داداش اون دختر رو توی ماشین یه جایی دیدم و پسر خاله ام هم گفت خودش بقل داداشش تو ماشین بود میخواستم ببینم این ممکنه نشونه ای از رسیدن خواستم و اون باشه؟؟؟ میشه کامل توضیح بدید؟

سلام و خسته نباشید شما انقدر به اون شخص توجه کردین که میبینیتش . شما نباید ارتعاش یک شخص خاصو بفرستید دنیا پر از فراوانیه و اگر ارتعاش مثبتی بفرستید مطمئن باشید بهتر از اون شخص میتونید جذب کنید

من عاشق یه پسری هستم که قبلا بخاطر فشار روحی و تاثیر دوستام باعث شد که بهش یه سری حرفایی بزنم که ناراحت بشه و فقط از رو عصبانیت بود و اصلا واقعیت نداشت حرفام و همون حرفام باعث شد که ازم برنجه و ازم جدا سد و بعد از چند ماه دوباره برگشت ولی باز قبول نداشت که اون حرفا فقط از رو عصبانیت بود و من از همون اول منتظرش بودم تا حالا که بعد از برگشتنش چند مدت با هم هستیم و ازم دوباره میخواد جدا شه بخاطر اینکه اون افکار از ذهنش بیرون نمیره من تصمیم گرفتم با قانون جذب افکار منفی اونو از بین ببرم و فقط خودم اونو میدونم و اون هیچ اطلاعی نداره به نظرتون نتیجه میگیرم ؟ و همه حرفاتو نو تمریناتونو میخوام انجام بدم ولی گفتین شخص خاص نباشه و من تصمیم گرفتم در ذهنم افکار منفی ادم های اطرافم رو از بین ببرم و این هم بگم که ما هم دانشگاهی هستیم و یه روزایی میبینمش از دیدم دور نیست برای همیشه

سلام دوست عزیز. اول از اینکه شما وابسته اون شخص شدید. دوم اینکه شما نمیتونید با استفاده از قانون جذب روی افکار دیگران تاثیر بگذارید. شاید با حرف زدن بتونید یکسری تغییرات در شخص مورد نظرتون ایجاد کنید. ولی به هیچ وجه نمیتونید با استفاده از قانون جذب کسی را تغییر بدهید.

شما فقط و فقط روی خودتون تمرگز کنید و سعی کنید تمرینات قانون جذب برای خودتون انجام بدین جهت تغییر خودتون

سلام واقعا ممنونم مطالبتون عالی بود این پنج کار برای قانون جذب واقعا فوق العاده هست.ممنونم

درود و سپاس سوالم اینه که در قانون فراوانی از پول واقعی که شما حرف میزنین از کجا و کی به حساب میریزه؟؟ مثلا یک میلیون روز اول و …. از کجا به حساب ریخته میشه؟ یا منظورتون پول پس اندازمون رو بریم خرج کنیم؟

سلام وقتتون بخیر. این بازی یک تمرینه ذهنیه همون طور که میدونید ذهن فرق یه چیزی که واقعیت داره و نداررو نمیدونه برای همین تصور میکنه که واقعیه. این تمرین ذهنیه و اصلا نیازی نیست که پس اندازتنو خرج کنید

سلام ادمین محترم من اهدافمو اینجوری مینویسم بنظرتون ایرادی نداره؟تاریخش واسه یک ماه یا چند هفته جلو زدمای پروردگار من امروز دوشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۷ بهمن است ومن از صمیم قلبم بسیار خوشنود و شاکر هستم بخاطر اینکه تمام چربی های موجود در شکم و اطراف پهلو هایم به عالیترین شکل ممکن اب شده من بسیار خوش اندام هستم چیزی دیگه اضافه کنم

سلام دوست عزیز وقتی اهدافتون مشخص میکنید احساس خوبو در خودتون ایجاد کنید و برای رسیدن به اهدافتون تلاش کنید برای اینککه بهترین نتیجه را بگیریدباید عمل با احساس خوب داشته باشید

سلام خسته نباشید تو بازیه فراوانی نمیدونم کدومه و کدومو نصب کنم میشه یه راهنمایی بکنید.ممنون

سلام دوست عزیز منظورتونو متوجه نشدم اصلا

سلام.مطالبتون فوق العاده است.اگه ما سعی کنیم.این ۵تمرین رو هرروز انجام بدیم.حتی اتفاق خاصی هم برامون نیفته.خود این تمرین ها بهترین اتفاق خوب و مثبته.اگه ما سعی کنیم همه رو خوب ببینیم و سعی کنیم منفی فکر نکنیم .زندگی همینجوری خوب شده دیگه نیازی به اتفاقات عجیب نیست.ممنون

سلام دوست عزیز. وقتی شما احساساتتون خوب کنید خود به خود کائنات اتفاقات خوبو وارد زندگیتون میکنه تنها کاری که باید انجام بدین خوب کردن احساساتتونه بقیش با خدا وکائناته

سلام ی سوال داشتم من خیلی ترس از دست دادن پدر و مادرمو دارم و میگم دنیا خیلی بده یروز همه چی تموم میشه چطور این افکارو از خودم دور کنم

سلام و خسته نباشید دوست عزیز شما به چیزهای منفی که احساستونو بد میکنه اصلا نباید توجه کنید

سلام وقتتون بخیرمقدارزیادی پولم را به کسی ک اعتمادداشتم بهشون وقراربود بااون پول ازشهری ک هستن باقیمت مناسب برایم وسیله ای بخرندپولم گرفت وکاملاااا محوشد کمکم کنیدلطفا من این پول رو باکلی زحمت ومشقت بدست آوردم راهی هست اگر که پولم بهم پس داده بشه راهنماییم‌کنیدتادنیادنیاست دعاگویتان هستم

سلام دوست عزیز. سعی کنید نسبت که مشکلی که پیش اومده بی توجه باشید و احساساتتون خوب نگهدارید. مطمئن باشید بی توجهی به این نا خواسته و احساس خوب باعث حل شدن مشکلتون میشه

ممنون از پاسخگویی شما یعنی میفرمایید ببخشمش!فراموش کنم و آرامش داشته باشم سرزنش نکنم خودمو؟ خداوکائنات جوابمو میدن؟ نتیجه میگیرم؟ لطفازود جواب بدید خیلی نیاز به یه راهنمادارم چون پدرم ومادرم نمیدونن ک باهاشون صحبت کنم هرچند بدونن خیلی سرزنشم میکنن بازم تشکر آقای جراحی

سلام دوست عزیز بله شما بهترین کاری که میتونید انجام بدین اینه که ببخشینش و احساساتتون خوب نگهدارید. مطمئن باشید خدا و کائنات بهترین ها را وارد زندگیتان خواهند کرد

سلام وخسته نباشید قانون شماره ۲ هرچیزی که دوست دارم میتونم با پول بازیم بگیرم و بنویسم

سلام بله هر چیزی که نیاز داشتید بخرید

ممنون که با سخاوت و بدون هیچ چشم داستی دانشتون رو به اشتراک گذاشتید 💐ثروتمند و شاد باشید

ممنونم ازراهنماییتون چشم ی دنیا سپااس

سلام استادوقتتون بخیروخوشی! سوالی داشتم چندوقتیه قانون جذب رو روی خودم کارمیکنم ازطریق مطالبی ک درسایتهای مختلف اساتیدبزرگواری همچون شمادراختیارهمه میگذارید تاحدودی مسئله هایی ک هرروز هرروز برایم بوجود می میاد خیلی باعث رنجشم میشدکمترشده خیلی دنیای جذب وکائنات برام جذاب ولذت بخشه تازه کلی جذبیات شیرین وجذاب هم داشتم اماهمانطور ک قبلا هم براتون کامنت گذاشتم ازدست دادن پول هم داشتم تودنیای جذب وباراهنمایی شما اون شخص روبخشیدم واحساسم نسبت به اون خوبه مسئولیت اینکارو پذیرفتم ومیدونم ک از احساسات منفی وارتعاشات منفی من سرچشمه میگیره دیگه جونم بگه براتون استاد اینحرفارو زدم ک بگم منم ی قانون جذبیه نوپاهستم و بسیار بسیار مشتاق دانستن یک سوال ویک درخواست دارم سوالم اینه ک همونطور ک میدونیداینروزای ایران شده غم وغصه ومن به عنوان یک انسان ویک موجود بسیار احساساتی این اتفاق ها غصه دارم کرده استادچطورمیشه تواین اوضاع وشرایط حسمو خوب نگه دارم ناامیدی غم افسردگی ب سراغم نیاد؟ درخواستم یک منبع یاکتابی ک درزمینه قانون جذب وکائنات و تکامل آفرینش بهم معرفی کنیدتامطالعه کنم راستی سایت بسیار مفیدو خوبی داریدخوندم و لذت بردم مرسی ازاینهمه زحمتی ک برای نشراین اطلاعات میکشیدتاهمگان استفاده کنند. بینهایت سپاس

سلام و خسته نباشید دوست عزیز اتفاقایی که افتاده به دلیل این بوده که کل مردم باهم ارتعاشات بسیار زیادی به کائنات فرستادن. با این حال شما نباید به این اتفاقات توجه کنید و سعی کنید شور و شوغ برای رسیدن به خواسته هاتون ایجاد کنید. برای خوب کردن احساساتتون باید به اتفاقات خوب گذشته و آینده فکر کنید. باید ذهنتونو عادت بدین ممکن کاره سختی باشه ولی اگر ادامه بدین و احساساتتون خوب نگهدارید مطمئن باشید بعد از مدتی خوب نگهداشتن احساساتتون دیگ کار بسیار راحتی شده. اگر به دنبال کتاب در این زمینه هستید پیشنهاد میکنم کتاب ۴ اثر فلورانس مطالعه کنید

چشم استاااد همواره سعی به خوب نگه داشتن احساسم‌میکنم چون تواینمدت قانون جذبی شدنم تجربه کردم که وقتی احساست خوبه باشه دنیات شیرین روابطه ها خوب وعالیه اماهمینکه احساست تغییرکنه همه چی منقلب میشه!! استادمن شیفته ی این قانون جذاب شدم بنظرم قانونیه پُرازداشتن ها من ازاین قانون یادگرفتم هیچ چیزی داشتنش غیرممکن نیست فقط بایدبخوای باورکنی واین دنیا پراز فراوانیِ خدارو بینهایت سپاااس از لطف بی انتهایش!! استادخوشحالم باسایت خوب شماآشناشدم!!ممنونم از کتاب خوبی معرفیم کردین حتما مطالعه ش میکنم ومتشکرم ازخواندن متنهایی طولانیم وپاسخگویی صبورانتون ازخدا سلامتی و عمرباعزت برای شماخواهانم

سلام برای بلند شدن قد وزیبایی و اندام ایده آل از قانون جذب استفاده کرد چکارکنم زودتر نتیجه بگیرم خیلی ممنون از لطف شما

سلام و خسته نباشید باید روی اعتماد به نفس خودتون کار کنید پیشنهاد میکنم تمرین اعتماد به نفس انجام بدین

سلام استاد وقتتون بخیر. من دیشب ی بحثی با عشقم داشتم و امروز سعی کردم ادامه اش ندم وهمین طور هم شد و امدم اینجا تا انرژی های منفی رو از خودم دور کنم وقتی مطالبتونو خوندم بلافاصله یه انرژی یا احساس خوبی اومد تو وجودم بخشیدمش و یه نفس عمق کشیدم و احساس سبکی کردم. دوس دارم از امشب تمرین هارو شروع کنم. خیلی ممنونم از مطلب مفیدتون

سلام اگر وضعیت مالی مون خوب نباشه و نتونیم توی ۴۰ روز اینجوری که گفتید پول خرج کنیم، باید چی کار کنیم؟

سلام دوست عزیز شما با این تمرین مقاومت ذهنتیتون در مورد پول از بین میبیرید این تمرین باعث قوی شدن ارتعاش ثروتتون میشه و باور میکنید که دنیا پر از فراوانیه باید هرچیزی که دوست دارید داشته باشید تهیه کنید و بخرید

سلام قسمت دوم اون بازیه ذهنی باید انجام دهیم

سلام. من امروز عضو ویژه گروه شدم. البته یکسالی میشه در مورد قانون جذب مطالعه میکنم و عبارات تاکیدی استفاده میکنم. سوالی که دارم اینه نوشتید هر روز یه تومن به ما داده میشه برای خرج کردن. کاش موضوع رو یه کم باز و شفاف میکردین. ما این تمرین رو تو ذهنمون انجام بدیم؟ روی کاغذ بنویسیم ؟ یا بهترین روش انجام روزانه که بدونیم چقد خرید کردیم و چی خریدیم گیج نشیم رو توضیح بدین ممنونم

سلام وقتتون بخیر. عبارات تاکیدی بنویسید بهتره و قدرتش بیشتره البته گفتن هم تاثیرگذاره ولی نوشتن بهتره. برای تمرین بازی فراوانی هر چیزی را نیاز دارید روی کاغذ بنویسید. در بازی فراوانی هر روز ۱ میلیون تومان به حساب شما واریز میشه هرچیزی که لازم دارید باهاش بخرید

سلام م یشه ۲تا هدفو باهم اول صب تجسم کرد لطفا کمی توضیح بدید.

سلام بله دوست عزیز شما تمام اهدافتونو میتونید باهم تجسم کنید هیچ محدودیتی نداره تجسم کردن بهتره شب قبل از خواب و صبح بعد از اینکه بیدار شدید باشه

سلام وقتتون بخیر من اقام طی سالهای اخیر اعتمادش نسبت بهم خراب شده همیشه ناامیدم‌میکنه وحالم رو خراب میکنه هرکاری میکنم میگه نمیمونی نمیتونی اگه بمونی خوبه ولی من میشناسمت،اصلا خودکار شدم هرکاری برم نمیمونم و دس میکشم حالا ب هر دلایلی.راهنماییم میکنید؟؟؟میشه گفت چون چشش همیشه بهم هست و ارتعاش منفی سمتم میفرسته و کارم‌نمیگیره؟؟؟؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. شما باید به این حرف ها بی توجه باشید این حرف ها باعث ایجاد باورهای محدود کننه و مخرب میشه. شما باید بی توجه باشید و هرگز نذارید احساساتتون بد بشه

سلام خیلی ممنون به خاطر مطالب خوب و ارزشمندتون و حس خوبی که الان دارم شاد باشید

سلام خسته نباشین،راستش من متوجه نشدم اون بازی فقط باید خیالی باشه؟ کاش یکم بیشتر درباره اش توضیح میدادین

سلام وقتتون بخیر. دوست عزیز شما به صورت فرضی اون پول به شما داده میشه ولی باید طوری رفتار کنید که انگار همون پولو دارید یعنی احساس داشتن پول در خودتون ایجاد کنید

واقعاً زیبا نوشته بودید خیلی لذت بردم

چطور میشه از طریق کائنات توجه شخصی رو که خیلی دوره و تو یه کشور دیگه هست و هیچ آشنایی نسبت به ما نداره رو به خودمون جذب کنیم؟و چگونه میتونیم تو شغلمون محبوب و موفق شیم،من این مقاله و مقاله قبلی و اکثر نظرات رو خوندم به توضیح مفصل تری نیاز دارم لطفا میشه کمکم کنید؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. وقتی شما به هر چیزی توجه میکنید در حال فرستادن ارتعاش آن چیز به کائنات هستید. کائنات با توجه به ارتعاشی که از شما دریافت میکنن شرایطی را در زندگیتون ایجاد میکنن که با اون شرایط و اتفاق میتونید به آرزوها و خواسته هاتون برسید. برای همین شما باید به شرایطی که میخواین فکر کنید و احساس خوبو ایجاد کنید تا به خواسته هاتون برسید

سلام وقت بخیر اگه در طول تمرین ها هیچ حسی نداشتیم چی کار کنیم؟

سلام وقتتون بخیر شما باید احساساتتون خوب کنید باید شور و اشتیاق و انگیزه رسیدن به خواسته هاتونو در خودتون ایجاد کنید تا احساستون خوب بشه

با عرض سلام و با تشکر از اینکه دانسته هاتون رو در اختیار همه می‌گذارید. میخواستم که بدونم که اگر در فامیل همسر کسانی باشند که همیشه حس والقا کنند و سعی کنند با حرفها و رفتا جلوی رسیدن به خواسته هامون رو بگیرندیا ما رو ناامید کنند با اونها چطور برخوزد کرد؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز.شما باید از قانون بی توجهی استفاده کنید و هرگز به اونا توجه نکنید تا احساساتتون بد نشه. بهشون بی توجه باشید و احساس خوبو در خودتون ایجاد کنید

سلام وقت بخیر من با کسی در ارتباط بودم که خیلی زیاد به من علاقه داشت اما به خاطر رفتارهای اشتباه خودم کات شد البته خودم متوجه رفتارهام شده بودم و قرار بود برم پیش مشاور و خیلی بهش گفتم که قرار بود درستش کنیم اما نشد ایا با قانون جذب میتونم علاقه م بهش برگردونم لطفا راهنماییم کنید چکار کنم

سلام وقتتون بخیر برای اینکه شما رابطتون با قانون جذب بهبود بدید نباید به هیچ ععنوان اتفاقات بدی که قبلا رخ داده رو ببینید و روشون متمرکز بشید. شما باید احساساتتون خوب کنید و سعی کنید احساس خوبی نسبت به اون فرد داشته باشید مثلا به ویژگی های مثبتش توجه کنید. در کل باید کاری کنید تا احساساتتون خوب بشه

ممنون از پاسخگویی شما یه سوال دیگه داشتم ایا در روز نیم ساعت رو به این کار اختصاص بدم کافیه ؟ اینکه در کل روز بخوام احساس مثبت نسبت به اون فرد داشته باشم از یک طرف ممکنه نیاد و از طرف دیگه وابستگی بیشتر برام بیاره و از طرفی برام بسیار سخت در کل روز احساس مثبت داشته باشم ممنون میشم راهنماییم بفرمایید

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. بله شما در روز ۳۰ دقیقه تا ۶۰ دقیق زمان بزارید کافیه. برای اینکه احساساتتون در طول روز خوب بشه باید از همون ابتدای راه ورودی های مثبتی به ذهنتون بدین تا احساستون خوب بشه

سلام میشه منم راهنمایی کنید من خانمی هستم ۲۷ ساله که تا اینجای زندگیم اصلا راضی نیستم.بدترینش هم عروسیم بود که خیلی عذابم میده.چون همه چیزش به بدترین شکل ممکن اتفاق افتاد.عروسی زشت بودم، شام کم اومد،همه چیز دیر میشد و…بعد عروسیم هیچ آرزویی ندارم یعنی اگرم باشه دوست دارم عردسیم بهترین باشه ولی گذشته که برنمیگرده.بنظرتون من چیکار کنم آرزو داشته باشتم غیر این وعروسیمم جبران کنه؟؟؟یک مشکل دیگم اینکه بعد عروسیم اعتقادمو از دست دادم هم به خدا هم قانون جذب.چون قبل عروسی خیلی دعوا کارای جذب کردم ولی عروسیم عادی هیچ بدترین شد.

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز شما نباید به گذشته توجه کنید و باید از لحظه حالتون لذت ببرید. گذشته دیگ گذشته شما باید احساساتتون خوب نگهدارید تا از قانون جذب نتیجه بگیرید. حتما از قانون بی توجهی استفاده کنید و نسبت به چیزهایی که احساساتتون بد میکنه بی توجه باشید

ببخشید بخش آخر منظورم دعا و کارهای جذب بود.یه دعاهایی هست که تو مفاتیح نوشته بکنی ۱۰۰%میشه.منم نوشتم نشد که نشد.جمله های تاکیدی هم میگفتم.ولی اینم صادقانه بگم همیشه تودلم ترس دارم.واتفاقا تو همون دنیای ترسهام هم زندگی میکنم.ولی خداییش از بدی عروسی ترس نداشتم دلی سرم اومد.

برای رسیدن به خواسته و هدفتون فقط باید باور کنید که به اون چیزهایی که میخواهید برسیداین دعاها زمانی نتیجه میدن که شما باور داشته باشید و به خدا توکل کنید

سلام وقتتون بخیر من تازه با قانون جذب آشنا شدم.من تقریبا یک سال با یه پسری درارتباط بودم همه چی خوب بود ولی با رفتارهایی که من از خودم نشون دادم باعث شد که هم خیانت ببینم هم فاصله بیوفته بینمون من واقعا دوستش دارم و نمیخوام این رابطه کات بشه بنظرتون با قانون جذب میتونم کاری کنم که برگرده سمتم یا نه؟؟و اینکه اون خیانت و ترس ذهن منو خیلی درگیر کرده لطفا راهنماییم کنین

سلام وقتتون بخیر. دوست عزیز شما باید به نکات مثبت و شرایط مثبت توجه کنید تا احساس خوب و ارامشی در شما ایجاد بشه. نباید به اون شخص توجه کنید باید از قانون بی توجهی استفاده کنید

سلام خداقوت ، من وقتی تمرین تجسم و انجام میدم خیلی برام سخته ک خودم و ببینم ک ب خواسته م رسیدم و بیشتر فکرم ب این سمت میره ک ، کو کجاست من ک هنوز نرسیدم ، چه راهی پیشنهاد میکنید

سلام وقتتون بخیر به دلیل اینکه ذهنتون هنوز عادت نکرده. شما باید این تمارین به صورت مدام انجام بدین ممکن در اوایل راه سخت باشه ولی به مرور زمان که انجام میدین ذهنتون عادت میکنه

سلام تمرین پنج را هر روز مینویسیم یا یک بار مینویسیم و هر روز میخوانیم، هر روز نوشتن برای من سخت است و دلسرد میشوم از ادامه، سپاس

سلام وقتتون بخیر تمام تمرینات را باید هر روز انجام بدهید

سلام خیلی ممنون از جوابدهی و متن زیباتون؛؛ببخشید من مشکلاتی خیلی زیادی باشوهرم دارم جوریکه باعث شده همش به طلاق فکر کنم؛؛چون پرخاشگر و بددهن و بی محبت و همش درحال چت کردن با دخترهاست آیا با قانون جذب میتونم رابطه م رو بهبود ببخشم و زیبا وعاشقانه ش کنم تا اون هم این رفتارها رو ترک بکنه؟؟چیکار کنم لطفا بهم بگید

سلام وقتتون بخیر. شما به نکات مثبت همسرتون توجه کنید هرگز نگذارید احساساتتون بد بشه.

یعنی شما میگید به رفتارهای بدش اصلا توجه نکنم؟؟این ویژگیهای مثبت رو به خودش هم بگم؟؟یعنی میشه این رابطه ی بدمون عالی بشه؟؟

میشه بیشتر توضیح بدید که تو مواقع پرخاشگری و بی توجهی وبی محبتی و چت کردناش چجوری نذارم حسم بد بشه؟؟واقعا تو همچین مواقعی سخته حالت رو خوب کنی.

دلیل اصلی اینکه احساساتتون بده به دلیل ورودی ذهنتون شما باید ورودی ذهنتون کامل کنترل کنید تا احساساتتون خوب بشه. باید به چیزهای مثبت توجه کنید. چیزهایی که احساس خوب در شما ایجاد میکنه

سلام بله دوست عزیز. اگر اصولی نکات رعایت کنید و احساستونو خوب کنید قطعا بعد از یه مدتی نتایجشو میبینید

ممنون بابت انرژی مثبتتون.

استاد من بارهاشده ب چیزای مثبت فکر کردم و دردرون خودم خوشحال بودم ک اون اتفاق میوفته ولی بلعکس شده یا مثلا بارها شده ب ی چیزایی ب نتیجه منفی رسیدم ولی بار عکسالعمل فرق کرده مثبت شده والان باروم این شده ک ب چیزایی ک میخوام داشته باشم اگه مثبت فکر کنم منفی میشه میگم پس بهتره منفی فکر کنم تا مثبت بشه .ب نظرتون چیکار کنم تو رو خدا راهنماییم کنید خیلی از بابت این قضیه ناراحتم و خیلی وقتاهم شده ک ب چیزای منفی فکردم و سرم اومده

سلام وقتتون بخیر به این دلیل که شما ارتعاش منفی میفرستادید. شما باید تمام تمرینایی که به شما آموزش دادیم انجام بدین و احساساتتون خوب کنید این کار باعث میشه ارتعاش خواستتون به درستی به کائنات بفرستید

سلام و عرض ادب و احترام در مورد تمرین قانون جذب ثروت می خواستم بدونم اون پولی که گفتین از روزی یک میلیون و فردا دو میلیون . این پولها و از کجا بیاریم و اگر داشتیم که دنباله این تمرین نمیرفتیم.ممکنه توضیح بدین. با تشکر از مطالبتون

سلام این پول ذهنیه و شما با این تمرین ارتعاش ثروت بیشتر میفرستید. این تمرین باعث میشه ذهن شما به یک ذهن ثروتمند تبدیل بشه

سلام استاد این احساس خوب ک میگین باید همیشه باشه یافقط اون نیم ساعتی که داریم ب اون خواسته فک میکنیم؟واضح تر بگم ک من ی ادم خیلی استرسی و دارای وسواس فکری ام و اکثرا ذهنم اشفتس و ارامش ذهنی ندارم زیاد

سلام وقتتون بخیر شما باید سعی کنید هر لحظه به صورت خودآگاه احساساتتون خوب کنید و اون احساس خوبو نگهدارید. در اوایل راه ممکنه که براتون سخت باشه ولی به مرور زمان ذهنتون عادت میکنه

سلام من نیمه گمشده خودمو پیدا کردم و توی این چند سال که شناختمش فهمیدم که خیلی شبیه منه…اون منو هنوز نمیشناسه ولی چند بار از راه خیلی دور به من توجه کرده و کلی نشانه دریافت کردم.. من خیلی تلاش میکنم تا بهش برسم و هر راهی رو امتحان میکنم به نظرتون بهترین تمرین که منو زودتر بهش برسونه چیه؟؟

سلام وقتتون بخیر شما زمانی نیمه گمشدتونو پیدا میکنید که وارد زندگیتون بشه. پیشنهاد میکنم مقاله قانون جذب عشق مطالعه کنیدhttps://modireafkar.ir/the-law-of-attracting-love-and-getting-half-lost/

با سلام و خسته نباشید ی چند تا سوال ذهنمو درگیر کرد ک اگ این هر روز ب پولون یک ملیون اضاف کنیمو خرجش کنیم پول ب دستمون میرسه بعد از انجام کامل تمرینات یا فقط ذهنمون ثروتنمد میشه پولدار میشیم خیلی برام عجیب بود

سلام وقتتون بخیر با انجام تمارین ذهن شما به سمت پول و ثروت کشیده میشه و باعث میشه شما ارتعاش ثروت به کائنات بفرستید

سلام اول می خوام تشکر کنم بابت راهنمایتون می خواستم بدونم اون تمرینی که روزی ی ملیون بهمون میدن تو فکرمون باشه تو فکر باید خرجش کنم یعنی حساب وکتابش تو فکر باشه ممنون میشم

سلام وقتتون بخیر بنویسید خیلی بهتره سعی کنید بنویسید چون چیزهایی که لازم دارید

سلام من در شرایط سخت زندگی و جدا شدن با یک فرزند هستم نمیدونم با این کمک شما میتونم حس علاقه را به زندگی هر سه مون برگردونم یا خیر.

سلام وقتتون بخیر ۱۰۰ درصد میتونید

سلام من تغریبا ۴ روزه این تمارین رو شروع کردم. به مدت ۲۰ دقیقه قبل خواب و ۲۰ دقیقه بعد خواب این تمارین رو انجام میدم. هنگام انجام دادن تمرین تجسم احساس زوق و خوشحال ای کننده و حس و حال خوبی دارم و واقعا احساس میکنم که آن وسیله را دارم. جملات تاکیدی زیاد می‌گویم. و همانطور که گفتید از چیزایی که دارم و ندارم شکرگزاری میکنم. آیا درست انجام میدم؟ با این احساس و نداشتن شَک، تا ۱ ماه نتیجه می‌گیرم؟ بازی فراوانی را هنوز شروع نکردم چون که سوالی داشتم سوالم این بود که رویِ کدام یک از موارد زیر احساس بیشتری داشته باشم؟؟ داشتن آن چند میلیون ثروت؟ و یا آن وسیله ای که خریدم؟ ممنون میشم اگه جواب بدید 🙂

سلام وقتتون بخیر بله اگر احساساتتون خوبه دارید راه درست میرید. برای رسیدن به خواسته و هدفتون ، برای کائنات هیچ زمانی وجود نداره وظیفه شما اینه که همیشه احساساتتون خوب نگهدارید

سلام من تغریبا ۵ روزه که این تمارین رو شروع کردم. هنگام انجام دادن تمرین تجسم حس و حال خیلی خوبی دارم و واقعا احساس میکنم که آن وسیله را دارم. درست انجام می‌دهم؟ جملات تاکیدی را با حال خوب زیاد می‌گویم. تمرین بازی فراوانی را هنوز شروع نکردم چون که سوالی داشتم. سوالم این بود که هنگام خرید کردن با آن پول رویِ داشتن پول بیشتر احساس داشته باشم یا آن وسیله ای که خریده ام؟ با این چیزایی که بهتون گفتم به نظرتان چقدر میتوانم موفق شَوَم و نتیجه بگیرم؟ ممنون میشم اگه پاسخ دهید.

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز بله شما دارید راه را درست میرید فقط و فقط باید احساساتتون خوب بشه و این احساس خوبو در خودتون نگهدارید. در مورد بازی فراوانی هم شما باید اون چیزیرو که میخرید احساس کنید هم باید احساساتتون نسبت به پول خوب باشه هم چیزهایی که میخرید. برای نتیجه گرفتن شما باید دائم حس خوبو در خودتون ایجاد کنید و نگهدارید تا نتایجه بگیرید

سلام ممنون از سایت عالی شما ،ممنونم که این تمرینات مهم و کاربردی قانون جذب رو در اختیار من و بقیه ی دوستان قرار دادین همه ما متوجه این هستیم که این تمرینات رو دارن با قیمت های باور نکردنی دست ماها میدن و سود میکنن و این که شما بهدما لطف بزرگی کردین من ایمان دارم که با انجام این تمارین حس و حالم را بهتر میکنم یک دنیا ممنون دوست عزیز

سلام اگه‌ نشه نسبت به کسی بی توجه بود چی؟ به فرض مثال برادر من مصرف داره و مادرمو گاهی وقتا اذیت میکنه چکار باید کرد؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. شما باید روی نکات مثبت برادرتون توجه کنید تا احساساتتون نسبت به برادرتون خوب بشه . وقتی احساساتتون خوب شد و همین احساس نگهدارید نتایج فوق العاده ای میگیرید

سلام استاد وقت بخیر توی قسمت فراوانی میشه از ده میلیون شروع کنیم چون واقعا برام از یک میلیون شروع کردن جذابیت ایجاد نمی کنه

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. بله مشکلی نداره

درود و سپاس فراوان از شما برادر محمد جراحی بنده یک سوال داشتم من آدم غمگینی بودم و امروز تمرین قانون جاذبه رو شروع کردم و موقع تمرکز حسم خوب بود ولی نمیدونم چرا از چشام اشک اومد آیا میتونید دلیلش رو بگید؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز فقط و فقط سعی کنید احساساتتون خوب باشه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت و سئو توسط آکادمی سبز مدیر افکار بزرگترین و تخصصی ترین گروه تحقیقاتی در زمینه قانون جذب میباشد که فعالیت خود را در دی سال 1397 شروع کرده است .

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع

مشاوره رایگان قانون جذب

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

قانون جذب، مفهوم قانون جذب و آثار آن بر زندگی ما انسان ها در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار گرفته است. آقای دکتر ملک پور با تدریس و تشریح نکاتی پیرامون قانون جذب، اهمیت این قانون را در زندگی ما روشن نموده اند. موسسه حقوقی ملک پور با همکاری موسسه مشاوره ای MIE در راستای دغدغه های خود مبنی بر گسترش امکان استفاده از آموزش های رایگان در زمینه موفقیت، ویدیوها و مقالاتی را در این زمینه تهیه نموده و ارائه می نماید. در ادامه قانون جذب و قواعد حاکم بر زندگی مان را به طور کامل شرح می دهیم، امید است با خواندن این مقاله به سوالات و ابهامات شما در زمینه قانون جذب و آثار آن بر زندگی پاسخ داده شود.

شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

اولین سوالی که در زمینه موفقیت پیش می آید این است که مفهوم قانون جذب چیست؟ تاکنون برداشت های متفاوتی از مفهوم این قانون وجود داشته که بسیاری از آنها اشتباه بوده است. قانون جذب یکی از بزرگترین قوانین زندگی ما است که می‌تواند باعث ایجاد ثروت و تنعم و رضایت و آرامش خاطر و ایجاد روابط درست گردد. شما می توانید با درک درست و عمیق این قانون به هر آنچه در زندگی طلب می کنید دست یابید. مسائل بسیار مهمی در این زمینه وجود دارد که بسیاری از افراد از آن غافل اند.

خانم راندا برن کتاب ها و سی دی های متعددی در این زمینه دارند که پاسخی به تمام نیازهای شماست. ایشان زندگی انسان های موفق را مورد تحقیق و بررسی علمی قرار داده اند. انسانهایی که نه تنها ثروتمند هستند و وضعیت مالی مناسبی دارند بلکه در آرامشی معنوی به سر می‌برند. این تحقیقات نشان داد که چنین افرادی از اصول مشترک و خاصی استفاده کرده‌اند. نام این اصل و قانون مهم، قانون جذب می باشد.

جالب است بدانیدکه افراد بسیاری در مورد قانون جذب و تحقیقات و یافته های پیرامون آن حرف می زنند، حتی افرادی که در زندگی خود شکست خوردند. آیا از خود پرسیده اید چطور می شود انسانی خود نتواند راه موفقیت را بپیماید اما در مورد موفقیت و راز های آن سخنرانی نماید و یا قلم فرسایی کند؟ دقت کنید که برخی از آنها افرادی هستند که صرفا از این قانون حرف می زنند تا از آن پول در بیاورند. پس دقت کنیم افرادی که خودشان موفق یا ثروتمند نیستند نمی توانند افراد مناسبی به عنوان منبع یادگیری و یا الگو برداری باشند.

جناب آقای دکتر ملک پور از جمله افرادی است که در ابعاد مختلف زندگی توانسته به موفقیت های بزرگی دست یابد و رزومه قابل توجهی دارد. از نظر تحصیلی در بهترین دانشگاه و بالاترین مقاطع مشغول تحصیل می باشند، از لحاظ کاری مشغول به کسب و کارهای ثروت ساز و متنوع می باشند، ایشان از امر مهاجرت گرفته تا عرصه سرمایه گذاری به فرد شاخصی تبدیل گشته اند. به لحاظ جسمی و روحی در سلامت و آسایش و آرامش می باشند و به طور کلی می توان گفت در شرایط فوق العاده عالی زندگی می کنند. چنین شخصی که خود مسیر موفقیت در ابعاد مختلف را پیموده، می تواند به عنوان یک نمونه کامل و الگویی مناسب و ایده آل برای پیشرفت و موفقیت تلقی گردد.

آیا از خود پرسیده اید که با زندگی کارمندی و یا حقوق ثابت چند میلیون تومانی می توان به موفقیت رسید؟ با یک حساب و کتاب ساده پی می‌بریم که حتی تهیه یک منزل مناسب که در آرزوی بسیاری از افراد است را نمی‌توان با درآمدهای معمولی شدنی نیست. چه چیزی زندگی افرادی چون ایلان ماسک یا آقای دکتر ملک پور را متحول می سازد؟ انسان های موفق چگونه توانسته اند سرمایه های چند هزار میلیاردی جمع نمایند؟ پاسخ این سوال را می‌توانیم در مفهوم قانون جذب بجوییم. قانون جذب پاسخی به تمام این سوالات می باشد.

اما پیش از هر چیز باید بدانیم و آگاه باشیم که هنر زندگی کردن فقط جذب کردن و ثروتمند شدن نیست. پس از هرگونه نگاه مطلق گرایی پرهیز کنیم. وقتی این قانون را می آموزیم باید قوانین و آثار جانبی آن را نیز بیاموزیم. هنر جذب کردن با هنر زندگی کردن عجین شده است. قانون جذب بیان می دارد: افکار، تبدیل می شوند به اشیاء. در واقع امواج و ارتعاشات شما در حال ساختن زندگی شما هستند. انیشتن می گوید: تخیل شما همه چیز شماست. دلیل این گفته چیست؟ هر آنچه به آن می اندیشید و به آن انرژی می دهید و یا به اصطلاح افکار شما بر آن متمرکز می شوند، آن را به زندگی خود نیز جذب می کنید. خداوند در قرآن می فرماید: «و نفخت فیه من روحی». خدایی که از روح خود در ما دمیده است.

این همان خدای دو عالم است، پروردگاری قدرتمند که می گوید بشو و می شود: «کن فیکون». این همان پروردگاری است که لقب خلیفه الله را بر انسان نهاد، همان خدایی که می گوید انسان را جانشین خودم بر زمین قرار دادم. حال از خودمان بپرسیم، آیا به انسانی که خود خلق کرده و از روح خود در آن دمیده از قدرت الوهیت نیز بخشیده است؟ پاسخ علمی این سوال این است که ثابت شده انسان می تواند هر چیز که می‌خواهد را خلق کند و در تمام آسمان و زمین حکومت کند. همان طور که خداوند در قرآن می فرماید «و سخر لکم ما فی السماوات و الارض». با مطالعه ادیان مختلف و مکاتب گوناگون نظیر بودیسم، یهودیت، مسیحیت، اسلام و… در می یابیم که علیرغم وجود تفاوت ها همگی به این اصل اشاره دارند که ما به عنوان انسان این توانمندی را داریم که هر چه را که می خواهیم دریافت کنیم.

با مطالعه زندگی انسان های موفق نیز در می یابیم که انسان ها چیزی جز افکارشان نیستند. در انجیل نوشته شده است: بخواهید تا به شما داده شود. به قول ناپلئون هیل وقتی در یک اشتیاق سوزان برای رسیدن به هدف خود قرار می گیرید و وقتی بتوانید احساسات و ارتعاشات ذهنی تان را بر اهداف خود متمرکز کنید، این انرژی های ارسالی نمونه های مشابه خود را در عالم کائنات جذب می‌کند و به سمت شما بر می‌گردد. قانون جذب بیان می کند که افکار می توانند تجسم پیدا کنند، چون انسان ها قدرت خدایی در وجود خود دارند و شما می توانید هر چه ثروت و پول که به آن فکر می‌کنید را به دست آورید، در صورتی که هنر زندگی کردن را بلد باشید.

می توانید از افرادی که محصول هنر زندگی کردن را تهیه کرده‌اند بپرسید که بعد از دو ماه چه تحول عظیمی در زندگی شان رخ داده است. نوشتن دفترچه خاطرات آینده یکی از کارهایی است که آقای دکتر ملک پور نیز انجام می دهند، چرا که با چنین روش هایی می توان اشتیاق سوزان در را در وجود خود ایجاد نمود، اشتیاقی که مسیر نیل به اهداف و آرمان ها را هموار می‌کند. قانون جذب با انجام تکنیک های کاربردی می تواند آثار مشهودی در زندگی داشته باشد که در ویدیو هنر زندگی کردن تکنیک های متنوعی در این زمینه معرفی شده  است.

برای تغییر در زندگی شما نیاز به نیروی ایمان اراده دارید. مطابق با آنچه در کتاب راز و کتابهای الهی نظیر قرآن می خوانیم درمی‌یابیم زندگی ما مثل رودخانه ای از جریان انرژی می باشد و ما سوار بر قایق بر روی رودخانه ای روان و جاری هستیم و به سمت سعادت و آرامش حرکت می کنیم. باز هم تاکید می کنیم که بسیار مهم است که چه کسی از قانون جذب و مسیر سعادت و خوشبختی برایمان می گوید. به خاطر داشته باشید.

افرادی می توانند از قانون جذب و موفقیت و نیروی اراده و ایمان بگویند که پله های ترقی و پیشرفت و رشد را علاوه بر زندگی مادی در زندگی شخصی و معنوی خود نیز طی نموده باشند و در وضعیت ایده آلی از زندگی باشند. یکی از مسائلی که آقای دکتر ملک پور در مورد آن صحبت می کنند زندگی پرشور و لبریز از عشق با همسرشان می باشد. ایشان از تجربه شخصی خود سخن می گویند و بزرگترین دلیل آرامش خود در زندگی مشترک را تمرکز بر نکات مثبت و خوبیهای همسر خود بیان می دارند.

آقای دکتر ملک پور در پاسخ به این سوال که چرا برای محصول هنر زندگی کردن این نام را انتخاب نموده اید می فرمایند: زیرا هنر، علم نیست. شما با دیدن تصویر یک نقاشی تبدیل به نقاش نمی شوید. شما باید بتوانید نقاشی را تمرین کنید تا آن را بیاموزید. برای اینکه بتوانید در جریان گذر از رودخانه زندگی لذت ببرید، باید قایق‌سواری را تمرین کرده باشید. ما از سمت خدا آمده ایم و به سمت او می رویم« انا لله و انا الیه راجعون» این جمله ای است که در مراسم ختم و هنگام مرگ عزیزان می گوییم، اتفاقا بزرگترین آموزه برای زندگی همین می باشد. قانون جذب می گوید که ما می توانیم تعارضاتی که به ظاهر در زندگی پیش می‌آیند را به نقاط عطف و تحول در زندگی بدل کنیم. ما می‌توانیم به نقطه‌ای برسیم که زندگی به آرامش محض و محلی بدون ترس و پر از اتفاقات خوب بد شود. 

ذهن آدمی یک نیروی پنهان عجیب دارد که او را به سمت ترس هایش سوق می دهد، می توان این عادات ذهنی را با انجام روش ها و تمرین هایی که در ویدیو هنر زندگی کردن بیان شده از فرآیند منفی به فرآیندی مثبت تبدیل کنیم. با ذکر یک مثال سعی می کنیم اهمیت هدف گذاری را بیشتر شرح دهیم. فرض کنید شما در یک اتومبیل نشسته اید و می خواهید از مرکز ایران به سمت شمال حرکت کنید، اما بدون اینکه بدانید به سمت جنوب حرکت می کنید، آیا با گفتن کلمات مثبت می توانیم انرژی و انگیزه بدهیم و بگوییم: آفرین!! گاز بده، تو می توانی!! در این صورت نتیجه و اتفاقی که می افتد این است که از هدف خود دور تر می شوید، قانون جذب زمانی عمل می کند که مبتنی بر اصول درست رفتار کنیم. بنابراین اساس آموزش هنر زندگی بر مبنای هدف گذاری درست است. هنر زندگی کردن فقط گفتن کلمات مثبت و تکرار آن نیست، داشتن ایمان راسخ و آگاهی از اصول درست و عمل به آن می باشد.

ما به این جهان آمده ایم چرا که شایسته لذت بردن از زندگی و زیبایی هایی هستیم که خداوند خلق کرده است. قانون جذب بیان می کند که تمام اتفاقاتی که در دنیا می افتد از انرژی و ارتعاشاتی که به جهان می فرستیم ناشی می گردد چرا که جهان بازتابی از افکار و انرژیهای ماست و آنچه در کلام می گوییم و بدان باور داریم می تواند به واقعیت بدل شود. زمانی که چیزی را بر زبان جاری می کنیم اما به آن ایمان نداریم، انرژی و ارتعاشات ما واقعی نیستند و اتفاق نمی افتند. باور به چیزی که به آن می اندیشیم و بیانش می کنیم کار ساده ای نیست، چرا که بسیاری از باورهای غلط از کودکی یا از سمت اجتماع در ذهن و وجود ما نهادینه شده است.

نظیر اینکه: زندگی سخت است و یا زندگی محل سختی هاست. سختی دنیا بیش از آسانی آن است. نابرده رنج گنج میسر نمی شود. این ها از نمونه باورهای اجتماعی اشتباهی است که نمی گذارد شما باور کنید که از طریق قوای ذهنی و انرژی های درونی خود می توانید زندگیتان را در مسیر الهی قرار دهید و یاد بگیرید تا بر بال خیال خود سوار شوید و پرواز کنید. با تغییر این باورها می توانید از الگوی درست پیروی کنید و در می یابید که زندگی کردن بزرگترین هدیه ای است که خداوند به ما داده است.

قانون جذب و آثار آن بر زندگی بشری در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته شد. امید است با خواندن این مقاله گامی بلند در راستای تحقق اهداف خود بردارید و هنر زندگی کردن به واسطه قانون جذب را آموخته باشید. آنچه مطالعه نمودید گوشه ای از مطالب و آموزه های ویدیوی هنر زندگی کردن می باشد که در آن به قانون جذب و اهمیت آن در زندگی نیز پرداخته شده است. در دنیای امروز همه ی انسان ها جویای زندگی بهتر هستند و تلاش می کنند راه دستیابی به این هدف را بیابند. ثروت و تنعم، آرامش و شادی، آسایش و رضایت از زندگی، همه و همه در گرو هدف گذاری درست و آموختن راه ها و روش های دستیابی به آن می باشد. شما سروران گرامی با تهیه ویدیو هنر زندگی کردن می توانید در زندگی خود تحول عظیمی ایجاد نمایید. موفقیت شما ، آرزوی ماست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

دیدگاه

مشاوره رایگان قانون جذب

فوق العاده بود فوق العاده . تازه معنای انا لله و انا الیه راجعون رو فهمیدم بسیار بسیار بسیار ممنون باز هم از این ویدئوها بگذارید لطفاً

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد راز موفقیت کاملا محفوظ می باشد

تعداد امتیاز: 318

چکیده مقاله :

به روز رسانی : 1399/05/25 94 نظر

مشاوره رایگان قانون جذب

قانون جذب ( law of the attraction) چیست؟ قانون جذب ثروت یعنی چه؟، قانون جذب کائنات چطور عمل می کند؟ قانون جذب عشق و قانون جذب برای ازدواج چطور کار می کند ؟

قانون جذب یکی از قوانین هستی حاکم بر سرنوشت انسان است. کائنات همیشه بر اساس قانون جذب منتظر پیامی از جانب شماست.

دوره غیر حضوری قانون جذب در کانال قانون جذب و بزرگترین سایت قانون جذب (سایت راز موفقیت) تدریس می شود.

لطفاً سفارش خودتان را ارسال کنید. این راز کارکرد قانون جذب کائنات است.

لطفا با استفاده از قانون جذب برای خودتان بهترین زندگی را درخواست کنید.

برای اینکار کافی است با اصول و مراحل قانون جذب آشنا شوید.

بعد ذهن خود را در بالاترین فرکانس ممکنه قرار دهید و قدرتمندانه درخواست کنید. این تنها کاری است که بر اساس اصول قانون جذب باید بکنید.

اقدام گام بعدی است و باقی کار را به خود کائنات بسپارید. خداوند، حاکم بر همه هستی است.

در این مقاله به شما رازهایی از کاربرد قانون جذب کائنات را خواهم گفت که در جایی نشنیده و نخوانده‌اید.

تنها کاری که باید بکنید این است که این مقاله را بخوانید.

خلاصه برداری کنید و تصمیمات جدید خودتان را یاد داشت کنید و بلافاصله اقدام کنید.

اقدام کنید و اقدام جدید و اقدام بعدی تا لحظه جذب رؤیاهای بزرگ خودتون فقط باید همین کارو تکرار کنید.

قانون جذب کائنات ، یک واقعیت است. مطالب مربوط به آموزش قانون جذب در سایت راز موفقیت و دوره نخبگان قانون جذب را حتما مطالعه کنید.

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند 19 دقیقه است.

قبل از هر چیز اگر شما جزو معدود افرادی هستید که با قانون جذب آشنا نیستید و یا تاکنون فیلم مستند راز ( the secret) را ندیده اید، پیشنهاد می کنم بعد از خواندن این مقاله، فیلم مستند راز یا فیلم قانون جذب را حتما تماشا کنید. شما می توانید جهت دانلود رایگان فیلم راز دوبله فارسی و یا فیلم راز اصلی با زیرنویس فارسی از سایت راز موفقیت روی لینک زیر کلیک کنید و به راحتی دانلود کنید.

دانلود رایگان قسمت حذف شده فیلم راز – بخش اولبخش دوم این  ویدئوی ارزشمند را در انتهای همین صفحه حتما ببینید

(جهت دانلود: بعد از باز شدن صفحه پخش فیلم راست کلیک کنید و دانلود.)

این ویدئو را حتما ببینید: دانلود رایگان فیلم دوبله فارسی راز با کیفیت دی وی دی

حتما شنیده‌اید که هر کدام از ما در نهایت به آن چیزی که فکر می‌کنیم تبدیل می‌شویم و قانون ‌جذب واقعی است. برای مثال اگر فکر کنید که آدم بدشانسی هستید و مدام با بدبیاری مواجه می‌شوید در حال جذب بدبختی‌ها و موارد منفی با قانون جذب هستید.

بالعکس اگر فکر می‌کنید که در زندگی‌تان باید به فرد موفقی تبدیل شوید پس مطمئنا این اتفاق برای‌تان خواهد افتاد. در این مطلب قصد داریم تا درباره قانون جذب و اهمیت آن با شما صحبت کنیم.

از سال‌ها پیش ملاکان، روانشناسان، اندیشمندان، ثروتمندان، متفکران و حتی رهبران سیاسی حول مسئله ” قانون جذب ” یا ” قانون راز” یا ” قانون جذب کائنات ” یا همان “قانون جذب عشق ” اینجا و آنجا صحبت می‌کردند، آن ها شاید دقیقا نمی دانستند قانون جذب چیست ولی به صورت تصادفی به اصول آن رسیده بودند. در واقع به‌طور مشخص این قانون پس از انتشار ” کتاب راز ” (the secret) که به آن کتاب قانون جذب هم می گفتند، توسط خانمراندا برن  (Rhonda Byrne) در اواخر سال 2006 ، موضوع قانون جذب به‌سرعت محبوبیت خود را در میان عموم مردم بازیافت.

قانون جذب به زبان ساده می گوید: به هر چیزی فکر کنی به طرف تو جذب می شود. آیا شما این تعریف را قبول دارید؟

این قانون شاید چیز عجیبی به نظر برسد، اما اگر شما به گذشته خود بنگرید، متوجه خواهیم شد که این قانون همیشه در زندگی ما بوده و ما بی آن که بدانیم از آن استفاده می کردیم و شگفتزده خواهیم شد. شما هم شده به کسی فکر کنید و دقیقا همان روز به شما زنگ بزند یا خبری ازش بگیرید؟ شده احساس بدی برای کاری داشتید و دقیقا اتفاق افتاده؟ خانم راندا برن (خالق قانون جذب) در تعریف ساده قانون جذب کاینات می گوید : “ما هر آنچه را که اغلب به آن فکر می‌کنیم، چه خوب چه بد، جذب خود می‌کنیم.”

بر اساس تعریف قانون جذب به زبان خانم راندا برن، انرژی حاصل از افکار مثبت، شرایط و اتفاقات و افراد مثبت و انرژی افکار منفی، شرایط، افراد و رویدادهای منفی را توسط کائنات در مسیر ما قرار می‌دهد. این اساس و پایه قانون جذب است. خانم راندا برن، خالق قانون جذب در تعریف قانون جذب همچنین می‌گوید: بر اساس قانون جذب، افکار تبدیل می‌شوند به اشیاء، افراد، اتفاقات و شرایط پیش روی شما در زندگی. پس تا اینجا متوجه شدیم قانون جذب چیست و اگر همچنان ابهاماتی داشتید، می توانید فیلم راز را ببینید و یا  فایل صوتی قانون جذب چیست را از سایت گوش کنید.

من نیز زمانی که برای اولین بار فیلم راز را دیدم نسبت به مفهوم قانون جذب کائنات تردید کردم. واقعا قانون جذب را نتوانستم درک کنم. حتی یادم هست زمانی که مقاله‌‌ای خواندم که می‌گفت خانم راندا برن قصدش سود تجاری بوده، تردیم بیشتر شد. شاید شما نیز وقتی می‌بینید که من محصولات و حتی “دوره آموزش قانون جذب” را می‌فروشم به شما حق می‌دهم که تردیدتان بیشتر هم شود. من حتی در شرکت کنندگان دوره غیر حضوری نخبگان قانون جذب ، این تردید را می بینم.

اما توجه کنید!

دوستان من توجه کنید که در قبال آموزش‌ قانون جذب چه به دست می‌آورید و آیا برای شما مفید و موثر واقع می‌شود.

 

این ویدئو را حتما ببینید: کلیپ تصویری قانون جذب در سه دقیقه

دوستان، باور بکنید یا نکنید! بخواهید یا نخواهید! خوشتان بیاید یا نیاید! “قانون جذب” همیشه و همه جا و در هر شرایطی و در مورد همه کار می‌کند!

امروزه پژوهش‌های متعددی در مراکز معتبر علمی ثابت کرده که افکار ما، زندگی ما را تحت تأثیر همه جانبه خود قرار می‌دهند.

یا شاید به این باور رسیده‌اید که قانون جذب فقط گاهی و یاد تنها در مورد افراد خاصی جواب می‌دهد؟

قبل از ادامه مقاله خواهش میکنم مقاله : اثبات قانون جذب از طریق فیزیک کوانتوم را مطالعه کنید.

 

کمی با خود روراست باشید: با پذیرش یا رد کردن قانون جذب، به چه نتایجی می‌رسید یا رسیده‌اید؟؟؟

اگر همچنان ابهامات و تردیدهایی داشتید، می‌توانید زیر این پست در بخش نظرات سوالات و ابهامات خود را مطرح کنید. من همه سوالات را جواب خواهم داد.

به این موضوعات خوب فکر کنید. اگر شما نیز کم باور و یا سخت باور هستید و یا اصلا باور ندارید، بدانید که تنها نیستید. 99% مردم جهان قانون جذب و بسیاری اصول موفقیت و تحول فردی را میخوانند و می پسندند ولی هرگز باور نمی کنند. بسیاری افراد به‌صورت عادت و یا به خاطر آسیب‌های کودکی به خیلی از پدیده‌های واقعی در پیرامون خود نگاه غیرواقعی و تردیدآمیزی دارند. بله عادت به ناباوری، خود قانونی فراگیر شده است. ما تا همین چند سال پیش “قانون جاذبه زمین” را نیز قبول نداشتیم. در آن زمان اگر کسی این قانون را باور می‌کرد، تعجب می‌کردند. اما اگر امروز کسی آن را قبول نکند، دیوانه خطابش می‌کنیم. لطفا، برای سه هفته تردید و ناباوری را کنار بگذارید.

به کمک آموزه‌های این سایت و کتاب “رازها و نیازهای موفقیت ایرانی” سه هفته قانون جذبی زندگی کنید. بعد هر تصمیمی گرفتید حق با شماست.

 

این فایل صوتی را حتما گوش کنید: دانلود رایگان فایل صوتی فیلم راز با کیفیت عالی

مشاوره رایگان قانون جذب

لطفاً “اصول قانون جذب” را با دقت و چند بار خوانده و تا زمانی که ذهن شما نسبت به باور پذیری اصول اولیه مقاومت نشان می‌دهد، سراغ بعدی نروید. میتوانید تردیدها و پرسش‌های ذهن خود را در زیر این مقاله با ما به اشتراک بگذارید. به تمام پرسش‌ها پاسخ داده خواهد شد. نکته مهم: نظرات و سوالات شما در زیر این پست ما را در کامل کردن این مقاله بسیار یاری خواهد کرد.  

قانون جذب تردید نمی‌پذیرد. درواقع هیچ قانونی تردید نمی پذیرد. شما نمی‌توانید بگویید من باید قانون جاذبه را آزمایش کنم تا آن را به‌عنوان یک قانون واقعی بپذیرم. آیا هرگز می‌توانید تصور کنید از طبقه دهم خود را به پایین پرت کنید تا اگر قانون جاذبه جواب داد آن را بپذیرید؟

اولین اصل و مهم‌ترین اصل قانون جذب می‌گوید: اگر در عملکرد آن تردید کنید، هرگز نتیجه دلخواهتان را جذب نمی‌کنید. قانون جذب قانون است. تردید و ناباوری و حتی کم باوری احتمال جذب را به صفر می‌رساند.

 

می‌خواهید آینده شما را پیشگویی کنم.

کافی است سه روز با شما باشم. باکیفیت و جنس افکار غالب شبانه روزت آشنا بشوم. من پیشگو نیستم. من از اصل دوم قانون جذب استفاده می‌کنم. کسی که همیشه در مورد بیماری و خطر بیمار شدنش صحبت می‌کند، بیشتر بیمار می‌شود و کسی که اغلب در مورد پول و ثروت صحبت کند، در فراوانی، رفاه و آسایش به سر خواهد برد. راز بزرگ امروز بر من و تو آشکار شده. دیگر تردید جایز نیست. شما همه حوادث زندگی را بر اساس تفکراتتان جذب می‌کنید. شما با تمرکز بر روی چیزی یا شرایطی باعث می‌شوید دقیقاً همان چیز یا شرایط جذب شما شود.

 

حتما بخوانید : 7 افسانه و باور غلط در مورد قانون جذب!

ذهن شما قضاوت نمی‌کند. خوب یا بد نمی‌شناسد. فقط باور می کند. هر چیزی به آن وارد شود و در آنجا بماند، به کائنات سفارش موارد مشابه می‌دهد. من همیشه این اصل را این‌طور توضیح می‌دهم: ضمیر ناخودآگاه خصلت کودکانه دارد. ساده انگار است و زود باور. هرچه به او بگویید باور می‌کند و بلافاصله اقدام می‌کند. پس جای تعجب ندارد که آدم بدهکار، بدهکارتر می‌شود و شاید تعجب کنید که چرا قانون جذب در مورد او جواب نمی‌دهد؟!

من بارها در مشاوره‌ها و سمینارها افراد زیادی را دیدهام که فریاد می‌زنند:

من این مشکلات را نخواستم!

 من این بیماری را جذب نکردم!

من چطور 40 سال بدبختی و بیچارگی را برای خودم و خانواده‌ام طلب کرده‌ام؟!

مگر می‌شود کسی چیزی علیه خود بخواهد؟!

بله عزیزان می‌شود. ما در قرنی زندگی می‌کنیم که بیشتر از هر دورانی بر علیه خشونت، جنگ و تروریسم گفتگو می‌شود.

میلیون‌ها نفر تظاهرات علیه جنگ می‌کنند. تمام خبرها متمرکز موضوع تروریسم و بدی‌های آن شده، پس چرا روز بروز این موضوعات فراگیرتر می‌شوند؟؟؟!!!

سعی کنید افکار خود را تحت هر شرایطی مثبت نگه دارید. اجازه ندهید افکار منفی فضای ذهن شما را تسخیر کند. برای شروع یک هفته اخبار نبینید و اخبار نخوانید و اخبار نگویید. “من سال‌ها است که اخبار نمی‌بینم”!

 

بر اساس تجربیات بالینی، شما با تفکر متمرکز و متوجه به چیزی، از طریق قانون  جذب، آن فکر را قوی و قوی‌تر خواهید کرد.

این اصل مهم این قابلیت را به شما می‌دهد که زندگی خود را با افکارتان پرورش داده، ساخته و آرزوهایتان را تجربه کنید، و البته شما بیشتر و بزرگ‌تر می‌خواهید.

بیشتر بر خواسته خود متمرکز می‌شوید، حاصل این کار اتفاق باشکوهی است، آری به‌طور تضمینی روزی به آنان دست خواهید یافت.

البته این اصل برای افکار منفی هم کارساز است. شما با تمرکز و توجه بر نگرانی‌های خود باعث می‌شوید،که احتمال وقوع اتفاقات بد را به‌شدت افزایش دهید. شاید باور نکنید.

اما این اصل قانون جذب را باید تجربی پذیرفت. تردید جایز نیست. تردید کمکی هم نمی‌کند. ایمان و باور شما موتور خلق قانون جذب را روشن نگه می‌دارد. 

احساسات خود را شناسایی و تقویت کنید.

شما می‌توانید به احساسات خود اعتماد کنید، تا اینکه بیش از حد برای تصمیم گرفتن فکر نکنید. لازم نیست مدت‌ها و شاید سال‌ها در تردید باشید.

شما می‌توانید از پیشرفته‌ترین ماشین تمام اتوماتیک و رایگان موجود در جهان استفاده کنید.

ببینید چه حسی دارید. کدام راه احساس بهتری به شما می‌دهد. حس خوب یا بد شما نسبت به موضوع راهنمای شما، در زمان تردید است.

اگر احساسات خود را خوب شناخته باشید و خوب آموزش داده باشید به‌احتمال 99 درصد کافی است از آن بهره ببرید.

حتماً شما نیز بسیار شنیده‌اید که افراد شکست خورده میگویند، از اول برای انجام این کار حس خوبی نداشتم. نسبت به فلانی حس خوبی نداشتم.

پس، به ندای قلب خود گوش فرا دهید. این همان قانون جذب است که برای شما نمایان شده اما شما آن را نادیده می گیرید.

 

“برادران هیکس” در کتاب راز می‌نویسند: خواستن و اشتیاق واقعی “شامل تمرکز به یک موضوع آن هم به‌صورت کاملاً مثبت نگرانه می‌باشد.

وقتی که به موضوعی با دقت نظر کامل و تمرکز، به‌گونه‌ای مثبت می‌نگرید، آن مسئله به‌سرعت برایتان به وقوع خواهد پیوست . . . شک نکنید.”

آری دوستان، این‌ها دروغ نیست.

خیالات کودکانه نیست.

این‌ها واقعیت قوانین هستی است که بانامی جدید با عنوان قانون جذب برای شما توضیح داده می‌شود.

 

این وهم و دیوانگی نیست.

این دیدن آینده در امروز است.

همان‌گونه که گذشته را از ذهن می‌گذرانید، آینده را نیز در ذهن زنده کنید. آینده‌ای که رویاهایتان را تحقق یافته نشان می‌دهد.

این رازی بزرگ است که تنها افراد موفق می‌دانند و من در کتاب “رازها و نیازهای موفقیت ایرانی” خود از آن به عنوان “تجسم خلاقانه” یاد کرده ام.

“مایکل فلپس” هر شب قبل از خواب خود را برنده تجسم می‌کرد. همان گونه که می‌بینید وی در حال حاضر پرافتخارترین قهرمان تاریخ بازی‌های المپیک و دارنده 22 مدال شنا است.

در این راز آمده: به‌منظور تأثیر هر چه بیشتر تفکرات مثبت شما بر روی اتفاقات، بایستی نادیده بگیرید که چه‌کارهای دشواری هستند و همچنین به این که دیگران شما را چگونه می‌بینند کاملاً بی‌توجه باشید.

بایستی تمام تمرکز خود را تنها حول این محور بگنجانید که دوست دارید چه اتفاقاتی برایتان به وقوع بپیوندند. منتظر شادی و سلامتی باشید و در ذهن ببینید که شاد و سلامت هستید.

شادی و سلامتی در راه است. زیبایی قانون جذب در همین حس تعلیق و انتظار است. حس خوبی است همیشه و در همه حال منتظر اتفاقات خوب باشید.

 

حتما بخوانید: فرمول قانون جذب چیست؟

من نگفتم یک ساعت. تنها ده دقیقه از 1440 دقیقه شبانه روز خود را به فکر کردن در مورد آنچه از زندگی می‌خواهید اختصاص دهید.

برادران هیکس می‌گویند: ” این عمل شانس شما را برای رسیدن به موفقیت بسیار افزایش می‌دهد.” این تضمین قانون جذب است.

با این کار هم هر روز انرژی و انگیزه می‌گیرید و هم مدام افکار مثبت سازنده را به کائنات ارسال می‌کنید. واقعاً بپذیرید موفقیت کار سختی نیست. موفقیت بر اساس قانون جذب، تکرار کارهای ساده‌ای است که ما دوست نداریم انجام دهیم.

اگر ما قانون جذب را پذیرفته باشیم، خوب میدانیم که یاس، ناراحتی و نگرانی تنها باعث جذب اتفاقاتی است که ناراحتی، نگرانی شما را بیشتر خواهند کرد. باور ندارید امتحان کنید. یک روز از صبح تا شب، افکار و احساسات ناخوشایند در خود ایجاد کنید. ما ایرانی‌ها استاد خلق حال بد در خود هستیم. بعد ببینید چه اتفاقاتی برایتان رخ می‌دهد. بنابراین بر اساس اصولی که در بالا اشاره شد بجای حسرت خوردن برای از دست دادن آرزوهایتان، تنها به آنچه دوست دارید و می‌خواهید، فکر کنید.

منابع جهان نامتناهی است. برای همه هست. ببینید در دنیای اینترنت هر روز می‌شنویم فردی با سایت متفاوتی وارد شد و به موفقیت‌های بزرگ دست یافت. این در حالی است که عده بسیار زیادی هم وارد نمی‌شوند چون تصور می‌کنند مارکت پر شد و دست زیاد شد و فرصت پایان یافت. جهان را مخزن تمام نشدنی موفقیت فرض کنید. هر کس می‌تواند هر چقدر بخواهد از آن بهره ببرد. محدودیت در ذهن شماست. در کودکی آن را در ذهن همه ما کاشته‌اند. باور کنید هیچ محدودیتی در بیرون از ذهن شما وجود ندارد. این باور را در خود زنده نگه دارید که موفقیت دیگران، هرگز موفقیت شما را محدود نمی‌کند.

اگر با افکار من آشنا باشید، می‌دانید که من اخبار نمی‌بینم. با این خبرهای جنگ و خونریزی در جای‌جای جهان، بشر هرچه بیشتر از همان اتفاقات را جذب حیات بشریت می‌کند. دوستان من نگفتم بی‌خیال ظلم و ستم بر مظلومین باشید. نگران نباشید مردم ما خبرگزاری هستند. همه ما دوستانی داریم و یا حداقل عضو کانال‌های زیادی هستیم که بلافاصله خبرها را به شما می‌رسانند.  در یک دهه گذشته بیشتر از هر زمان واژه‌های ضد تروریستی در صدر اخبار ملل جهان قرار داشت. اما امروز چقدر این پدیده جهانی شده است؟ به‌راستی چرا؟ اگر قانون جذب عمل نمی‌کند پس توضیح این اتفاقات چیست؟؟؟!!!  شما با شنیدن خبرهای بد و دیدن تصاویر دل‌خراش تنها موجب می‌گردید به آنان بیشتر و متمرکزتر فکر کرده و شانس اتفاق افتادنشان را بشدت افزایش دهید. قانون جذب خوب و بد نمی‌شناسد. قانون جذب جهان شمول است و همیشه عمل می‌کند.

چقدر در همسر یا دوست خود خوبی‌هایش را می‌بینید و آن‌ها را به زبان می‌آورید؟ چقدر آدم ایراد گیری هستید؟ چقدر فرزندان خود را بابت اینکه آن‌طور که شما می‌خواهید نیستند یا عمل نمی‌کنند ملامت می‌کنید؟

توجه به مسائل منفی دیگران می‌تواند موجب ویرانی روابط شخصی شما گردد. بهترین روش تربیت هم تشویق است. امروزه این به اثبات رسیده که با این ذهنیت که “هیچ چیز به وقوع نخواهد پیوست مگر آن که شخصاً آن را جذب کرده باشید می‌توانید از روابط بد با همسر و اطرافیان رهایی یابید. من در دوره‌های خودم همیشه افرادی را می‌بینم که گله می‌کنند که فرزندان و همسرشان با آن‌ها در باور قانون جذب هم سو نیستند. جواب من به این افراد این است: لطفاً کمی صبور باشید. به‌زودی آن‌ها با مشاهده تغییرات در حال و روز شما از شما سؤال خواهند کرد: میشه به منم بگی این قانون جذب چیست؟!

در انتهای این مقاله، ما به طور خاص درباره « قانون جذب پول و کسب ثروت » صحبت خواهیم کرد و تمرکزمان روی رازهای جذب ثروت خواهد بود. همانطور که گفتیم برای رسیدن به هر خواسته ای باید بر افکار و استفاده از مغز برای ارسال ارتعاش تکیه کنیم. براساس قانون جذب، جهان هستی، رویدادها، اتفاقات یا افرادی را در مسیر شما قرار می دهد تا خواسته شما خلق شود و آنچه را که ارتعاش داده اید، مطابق با احساستان ظاهر شود. براساس قانون جذب، ارتعاش احساسی شما، وقایع و افرادی را به سوی خودتان برمی گرداند.

دانلود رایگان قسمت حذف شده فیلم راز – بخش دوم(جهت دانلود: بعد از باز شدن صفحه پخش فیلم راست کلیک کنید و دانلود.)

دو قانون مهم برای جذب پول و هر خواسته ای وجود دارد:

اولین و مهمترین قانون درباره کسب ثروت « خواستن پول با تمام وجود » است.

اگر پول می خواهید، « چقدر میخواهید» ؟

نکته طلایی این دو قانون این است که عددی که انتخاب می کنید باید به اندازه ای باشد که وقتی به آن فکر می کنید، احساس بسیار خوبی به شما بدهد؛ چون اگر حس بدی به شما بدهد؛ یعنی خارج از نقطه مطلوب شماست. مثلا عددی که انتخاب می کنید، یک میلیارد تومان باشد، هنگام فکر کردن به آن حالتان بد شود، به این معنی است که شما نمیتوانید روی آن تمرکز کنید. در واقع فکر شما به نداشتن آن مقدار پول، گرایش پیدا می کند و اینجاست که افکار منفی مثل : «چطور می توانم به آن برسم؟ هیچوقت برای من اتفاق نمی افتد! من که شرایطش را ندارم! » در ذهن شما متولد می گردد. این افکار به شما حمله کرده و شما نیز روی آنها تمرکز می کنید و حستان بد می شود و طبیعی است مقدار بیشتری از نبودن پول را خلق می کنید. برای هر شخصی مقدار پولی که با آسودگی می تواند بخواهد، متفاوت است. شیوه درخواست هم در افراد مختلف، به یکی از سه روش زیر می تواند باشد:

با درخواست کردن، ذهن شما شروع به ارتعاش روی  « حس داشتن پول »می کند. قانون ارتعاش مهمترین اصل در قانون جذب است.

میخواهم درباره چیزی بنویسم که به کمک آن میتوانیم هم در زمینه شخصی و هم کسب و کار موفقیت کسب کنیم. یکی از قدرتمندترین نیروهایی است که ما را احاطه کرده و بر ما تاثیر میگذارد و اگر عمدا و آگاهانه از آن استفاده کنیم می تواند بر آینده ما تاثیر مثبت بگذارد این نیروی قدرتمند درست مثل قانون جاذبه ، چیزی نیست که بتوانیم آن را خاموش و روشن کنیم، فقط وجود دارد و مانند قانون جاذبه میتوانیم انتخاب کنیم تا با آن مبارزه کنیم، یا درباره اش شکایت کنیم یا می توانیم مانند افراد موفق از مزایای عظیم آن بهره ببریم. بله من دارم در مورد قانون جذب صحبت میکنم؛ من شدیدا به کنترل احساس معتقدم باید احساساتمان را کنترل کنیم،  افکاری هستند که شما را می ترسانند و شما را از اقدام و عمل باز می دارند شما با آن افکار درگیر هستید همیشه به مردم میگویم به چیزی که دوست ندارید اتفاق بیفتد فکر نکنید مثلا نگرانی در واقع فکر کردن به چیزهایی است که دوست ندارید و یا می ترسید که اتفاق بیفتد؛ در حقیقت وقتی روی انها تمرکز می کنید باعث پدیداری آنها می شوید. تقریبا زندگی همه ما مجموع تفکرات مثبت و منفی ماست و اگر افکار منفی بیشتری نسبت به افکار مثبت دارید احتمالا زندگی ملالت انگیزی خواهید داشت اما اگر بتوانید افکار و احساساتتان را کنترل کنید؛ اگر نه! شما قطعا می توانید افکار و احساسات خود را کنترل کنید شما می توانید باعث پیدایش اتفاق های خوب، بد، افراد خوب و موقعیت های خوب شوید.

به ازای هر فکر منفی که به ذهنتان خطور میکند، با دو یا سه دقیقه فکر خوب کردن آن را جبران کنید و بلافاصله جملات مثبت بکار ببرید. این روش یک راهکار آزموده شده است و شما هم میتوانید از این روش استفاده کنید و نتیجه بگیرید. در رویارویی با وقایع زندگی خود میتوانید اینگونه فکر کنید که دنیا قواعدی برای جذب دارد، شما همان انرژی را جذب می کنید که به بیرون ساطع کرده اید همانطور که انیشتین گفته است: انرژی نه به وجود می آید و نه از بین میرود، بلکه از نوعی به نوع دیگر تبدیل می شود، او فهمید که افکار هم وجود خارجی دارند و آنچه ما میبینیم حاصل افکار خودمان است. شما اساسا همیشه به مغزتان دستور میدهید و افراد هر روز از این قوه ذهنی استفاده می کنند اما فقط نسبت به آن آگاهی ندارند برای همین وقتی اتفاق بدی برایشان می افتد متوجه نیستند که خودشان دستور این کار را داده اند، دقیقا دستور داده اند که این اتفاق بیفتد اما شما می توانید آن طوری که دلتان می خواهد کنترلش کنید پس باید نسبت به افکارتان آگاهی پیدا کنید و به آنها نگاه کنید و بگذارید از ذهنتان عبور کنند و بعد باید ان افکاری که اسمشان را افکار منفی گذاشته ایم را پاک کنید اما یادتان باشد همه اتفاقاتی که منفی بنظر میرسند منفی نیستند خیلی وقت ها دیده ایم که نتیجه ختم به خیر شده است.

شما درخواستتان را به کائنات ارائه می‌دهید و جادوی کلمات گفته شده پدیدار می‌شود، درخواستتان را بگویید و از ته دل بگویید و مراقب چیزی که می‌گویید باشید چون مرحله بعداز تفکر کلمه ها هستند و وقتی که شما کلمات را به زبان می آورید در واقع انرژی را به این افکار منتقل می‌کنید و همه اینها در تاریخ وجود دارد مردم راجع به قدرت کلمات صحبت کرده اند؛ هر مذهبی به گونه ای راجع به این موضوع صحبت کرده است اما این موضوع فلسفه مذهب نیست بلکه اساسا نحوه کارکرد ذهن و جهان است و فقط براساس انرژی است. از جادوی کلمات استفاده کنید. ثابت شده استفاده از عبارات تاکیدی جذب پول و ثروت، ثروت را به زندگی افراد بیشتر و بیشتر جذب می کند چون ذهن را در ارتعاش ثروت قرار می دهد. پس هم باید روی گفتگوی درونی و هم بیرونی دقت بیشتر کنید.  صبح که از خواب بیدار می‌شوید بگویید قرار است چیزهای خوب ببینم قرار است چیزهای خوب برایم اتفاق بیفتد امروز می‌خواهم فقط ابراز محبت و مهربانی و زیبایی کنم و سعی میکنم که این احساسات را به بیرون منتقل کنم.                                                                                         

دوستانم ما دیگر امروز دنبال این نیستیم “قانون جذب و چگونگی عملکرد آن” را ثابت کنیم. ما امروز دنبال یافتن راه‌های کوتاه‌تری برای استفاده بیشتر از نتایج شگفت انگیز قانون جذب هستیم.

 

با توجه به اینکه خیلی از افراد در مورد قانون جذب سوالات گوناگونی در ذهن خود دارند در بخش پایانی میخواهم پاسخ پرتکرار ترین سوالات مربوط به قانون جذب را به شما بدهم. پس همراه راز موفقیت باشید تا با پرتکرار ترین سوالات قانون جذب آشنا شوید.

اگر بخواهم خیلی ساده به شما بگویم که قانون جذب چگونه عمل میکند، افکار شما دارای انرژی و ارتعاش است. یعنی وقتی شما به هرچیزی فکر میکنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات و جهان هستی هستید. وقتی به بی پولی فکر میکنید ارتعاش بی پولی را به کائنات میفرستید، وقتی به پول و ثروت توجه میکنید در حال جذب پول و ثروت هستید. در کل به هر چیزی فکر میکنید در حال جذب آن هستید. پس باید برای اینکه بتوانید از قانون جذب در جهت خواسته ها و آرزوهایتان استفاده کنید باید ذهنتان را کنترل کنید و از قدرت ذهن تان استفاده کنید.

در اوایل راه اگر بخواهید افکارتان را کنترل کنید ممکن است خیلی برایتان سخت و دشوار باشد، برای همین توصیه میکنیم برای کنترل افکارتان از تمرینات قانون جذب استفاده کنید. میتوانید از عبارات و جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید. میتوانید از تجسم خلاق و تصویرسازی ذهنی استفاده کنید. به هر حال باید هرکاری کنید تا احساساتتان خوب شود.

برای اینکه ببینید آیا از قانون جذب دارید به درستی استفاده میکنید و در مسیر خواسته ها و آرزوهایتان قرار گرفتید میتوانید به احساساتتان توجه کنید. شمانطور که گفتیم احساسات نقش بسیار مهمی دارد. شما از طریق احساساتتان میتوانید متوجه شوید که در مسیر خواسته هایتان قرارگرفتید یا ناخواسته هایتان! اگر احساستان خوب بود نشانه این  است که در حال جذب چیزهای خوب هستید و کائنات چیزهای خوب را وارد زندگیتان خواهد کرد. پس کار اصلی شما خوب کردن احساساتتان است.

برای اینکه بتوانید پول و ثروت جذب کنید باید به پول توجه کنید و احساسات خوبی در خودتان ایجاد کنید. باید باورهایتان را نسبت به پول عوض کنید. در کل باید ارتعاش پول بفرستید تا بتوانید از قانون جذب در جهت جذب ثروت و پول استفاده کنید. توجه به پول و ایجاد احساس خوب باعث میشود ارتعاش پول به کائنات بفرستید و کائنات با دریافت ارتعاش که فرستادید پول و ثروت زیادی را وارد زندگیتان خواهند کرد.

اول به یاد داشته باشید که برای کائنات هیچ زمانی وجود ندارد و کائنات تنها با دریافت ارتعاش تان خواسته و یا ناخواسته ایی را وارد زندگیتان خواهند کرد. پس شما باید به صورت مداوم ارتعاش اهدافتان را به کائنات ارسال کنید تا کائنات خدا ساده ترین مسیر را برای رسیدن شما به خواسته ها و آرزوهایتان را در جلوی راهتان قرار بدهد.

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          1/6

 

معرفی محصول: کاملترین دوره قانون جذب | گارانتی اثربخشی دوره نخبگان قانون جذب تضمین شده است

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

 

برای حمایت از محتوایی که می‌پسندید، آن را به اشتراک بگذارید:

بهترین و جامع ترین مقاله ای بود در زمینه قانون جذب خوندم در رابطه با دوره نخبگان قانون جذب چجوری اطلاع کسب کنم؟

درود بر شما آقای کیایی عزیز

ممنون از لطفتون.

برای ثبت نام در دوره نخبگان میتونید از طریق اپ راز موفقیت.

یا دایرکت اینستاگرام راز موفقیت

یا با شماره 09121752854 مستقیم در تلگرام یا واتساپ یا تماس.

و یا با دفتر راز موفقیت: 22633880 تماس بگیرید.

موفق باشید

راز موفقیت

قانون جذب واقعا باور کردنی هست من واقعا بخش بزرگی زندگیم با این روند پیش رفته امیدوارم همه مردم ایران به موفقیت برسن ممنونم از این مقاله خوبتون هیچ مقاله ای به این زیبایی در سایت های دیگه وجود نداشت

درود برشما آقا مهدی عزیز از بچه های خوب دوره نخبگان ما …امیدوارم روز به روز موفقیت شما و همه دوستان رو ببینم

من باور دارم با اسفاده از قانون جذب میتوان به اکثر خواسته های دنیایی رسید این مقاله باورم را تقویت کرد

پس قانون جذب واقعی اینه؟ اینجوری که من نمیفهمم چرا بعضی ها میگن قانون جذب ضد دینه؟من فقط بخاطر این تا حالا مخالف قانون جذب بودم.حیف که این بوده و ما استفاده نمیکنم.آیا استاد جولایی رو میشه ملاقات کرد؟ البته هدفم شرکت در دوره هست؟؟

درود بر شما آقا یا خانم قانون جذبی عزیز

قانون جذب قانون هست و واقعی و عملی داره تو زندگی همه جواب میده. 

خیلی ها با خیلی چیزهای دیگه هم مخالفن، نظر دیگران نمیتونه ملاک درستی یا غلطی چیزی باشه. حتی ثابت شده افراد مختلف نسبت به یک شرایط یکسان نظر و واکنش های مختلفی بروز میدن. 

دقیقا من خودم جزو مخالفین سرسخت قانون جذب بودم. تصورم این بود قانون جذب میگه بخواه و دیگه تمومه بهت داده میشه!!!!

اما وقتی قانون جذب و قانون ارتعاش در قانون جذب رو بیشتر و بیشتر درک کردم، بعد کم کم بکار گرفتم دیدم اقا داره جواب میده. چرا اینقدر مخالف داره نمیدونم؟؟؟؟؟؟

دوست من امکان ملاقات هست ولی هیچ ضرورتی نداره مخصوصا تو این ایام کرونا و شما در اینستاگرام محمود جولایی دایرکت که پیام بدین خودم (محمود جولایی) پاسخ میدم. البته دوستانی که در دوره نخبگان جذب و موفقیت شرکت میکنند که مستقیم با بنده در ارتباط هستند. (ایدی اینستاگرام:  mahmoud_julaei )

جهت شرکت در دوره خبگان جذب و موفقیت هم اگه مشاوره میخواید بهترین روش تماس با دفتر یا پیام در تلگرام و واتساپ شماره 09121752854 هست. منتظر تماستون هستیم.

موفق باشید 

سایت قانون جذب خوبی داریدمقاله قانون جذب شما عالی عالیمن چطور میتونم اول با استاد جولایی چند دقیقه چت کنم بعد تو دورتون شرکت کنم؟؟

درود بر شما ممنون از لطفتون  لطفا تلگرام به شماره 09121752854 پیام بدهید

 

درود بر شما دوست عزیز.

قطعا، منظور خانم پاندر هم دقیقا همین بوده که هرجایی حستون خوبه و یا حستونو خوب میکنه کمک کنید. حالا جنس کمک میخواد معنوی باشه یا مادی.

توصیه میکنم جتما کتاب «رازها و نیازهای موفقیت ایرانی» با موضوع روانشناسی موفقیت – محمود جولایی رو هم سفارش بدین و حتما بخونید.

موفق باشید

سلام من قانون جذب روباوردارم وخیلی توزندگیم تاثیرداره فقط میخوام بیشتربدونم که بعضی فکراوادمای منفیروکلاازذهن وزندگیم حذف کنم وبه ارزوهامم برسمخیلی خوب جذب میکنم یکی دوتانیست که حداقل مثال بزنم براتون بخاطرهمین میخوام کمکم کنیدبرای حذف بعضی چیزای منفی که روبرونشم باهاشون کمن ولی مهمه واسمسلام یه تجربه یارازقانون جذب رومیگم شایدبه دردخیلیابخوره اینکه وقتی ارزووهدفتومشخص کردی جوری رفتارکن که بهش رسیدی وهمونجوری شکرگذاری کن مثلاروبرگه بنویس خدایاشکرت که انقدخوشبختم،یاخدایاشکرت که چاق شدم،ونگهشون داروهرروزبخونینش تکرارباعث میشه هم باورش کنیم هم فکروذهنمونوباچیزی که دوس داریم درگیرکنیم وبهشون برسیم من اینکاروکردم ومیکنم وصددرصدنتیجه گرفتم ،ممنون بابت مطالب خوبتون

سلام دوست عزیز

توصیه میکنم حتما در دوره نخبگان قانون جذب  شرکت کنید، پک اول این دوره دقیقا در خصوص موضوعی هست که دنبالش هستین یعنی پاکسازی درون، قبل از ثبتنام نظرات شرکت کنندگان قبلی رو هم ببینید

همچنین لطفا در کانال راز موفقیت عضو بشید و از فایل های رایگان ما استفاده کنید. جواب بسیاری از سوالات شما و راهکارهایی که دنبالش هستید در کانال راز موفقیت وجود داره

موفق باشید.

خیلی خوب بود

درود بر شما دوست عزیز

خوشحالیم که مطالب سایت راز موفقیت مورد توجه شما قرار گرفته

سایت راز موفقیت رو همچنان دنبال کنید

موفق باشید

خیلیم عالی برای رسیدن به یک خواسته باید ارتعاشات ماهم با اون خواسته یکی بشه.

عالی بود و شرایطی فراهم بود که من با تمرکز و دقت مطالب را مطالعه کنم قبلا در مورد قانون جذب اطلاعاتی داشتماین یک نشانه خوب برای امروز و روزههای آینده ست

سلام عالیه عالی عالی عالی

من همیشه این حسو داشتم که هرچی که بهش فکر میکنم انجام میشه و همیشه سعی میکردم مثبت فکرکنم. پس وقتی که این مطالب رو خوندم زیاد تعجب نکردم و خوشحال شدم که دیوونه نشدم!دوستانی که نظریه رو شنیدن و بهش شک دارن. یه اصلی تو روانشناسی (من ارشد روانشناسی هستم) هست که اگر باور داشته باشید که چیزی اتفاق خواهد افتاد, با جرات بیشتری به سمتش میرین و خودتون بخاطر اطمینانتون شانس اتفاق افتادنشو چند برابر میکنید و این باعث میشه که باور اولیتون قویتر بشه و همینطور تا آخر… این همون اصل جذب هست که با نام دیگری تو روانشناسی شناخته میشه و در دین و علم های دیگر با نام های دیگه. حقیقت اینه که جادو و خرافه ای در کار نیست بلکه این خودتون هستین که روحیه تون رو چنان قوی میکنید که در راه رسیدن به موفقیت هیچ غیرممکنی باقی نمیمونه. این سایت ابهامی رو که در مطالب علمی و دینی در مورد قانون جذب هست رو کمی جلوتر از باورهای جامعه مطرح میکنه و بابت همین هست که باور کردنش کمی مشکل هست.

من تا به حال چیزی درمورد قانون جذب نمیدانستم ولی همیشع در این باور بودم که وقتی به چیزی فکر میکنم قدرت زیادی در رسیدن بهش دارم همیشه به خودم میگفتم وقتی خدا یک فکری یک رویایی رو در ذهن من ایجاد کرده پس میتونم بهش برسم خیلی وقتا هم به کسی که فکر کردم بهم یا زنگ زده یا پیام داده تنها چیزی که نمیدونستم این بود که اسم اینا چیه که حالا فهمیدم بهش میگن قانون جذب میخوام باتمام وجود باورش کنم و به سمتش برم

سلام ممنون از اینکه تجربیات خودتون رو در اختیار افراد میگذارید

عاااااااالی بوووود این قانون به شدت رو زندگیه من تاثیرای مثبت داشته و نشده که تا بحال چیزی بخوامو نگیرم نه اینکه مثلا ب چیزای بزرگی ک خواستم رسیده باشم حداقلش به بیشتر ارزوهای کوچیکم رسیدم و برای رسیدن به ارزوهای بزرگمم دارم به شدت تلاش میکنم از سایت خوبتونم ممنونم که امید بیشتری به ما میدید و باعث میشید که ما هیچوقت از مثبت اندیشی دور نشیم امیدوارم همه بتونن ازین قانون به درستی استفاده کنن تابتونن معجزرو تو زندگیشون ببینن.کاملا با سایتتون و مقاله توش موافقم باتشکر.

خیلی عالیه امیدوارم سایت را به روز نگه دارید.

ناموسا دمت کرم

عالی بود ممنونم 

متاسفانه من چند وقتی بود که به تصادف فکر می کردم. و دقیقا بیست روز پیش یه تصادف وحشتناکو از سر گذروندم و به لطف خدا جون سالم به در بردم. خیلی برام تعجب آور بود که چطور همچین چیزی ممکنه! در مورد قانون جذب چیزی نمیدونستم اما اسمشو شنیده بودم، به همین خاطر تصمیم گرفتم که درموردش تحقیق کنم. مطالبی که درج کردید خیلی بهم کمک کرد تا قانون جذب بهتر بشناسم و وجودش رو باور کنم. ممنون از کمکتون

عالی بود ممنونم بابت راهنمایی های خوبتون

درود.راستیتش من راجب قانون جذب هیچ اطلاعاتی نداشتم تا چند روز پیش که یه اتفاق خیلی جالب و برای من تاثیر گذار افتاد…چن روز پیش داشتم برای یکنفر داستان من دراوردی در غالب طنز تعریف میکردم..که همون داستان الکی که ساخته ذهن من بود بعد از چند دقیقه رخ داد! کاملا مات و مبهوت ماجرا مونده بودم احساس میکردم قبل اون اتفاق این داستان به من وحی شده بود و … برای یکنفر این ماجرا رو تعریف کردم و اونهم گف قانونه جذبه و چون من اطلاعی راجبش نداشتم برام راجبش توضیح داد برای من خیلی جالب شد قضیه والان چند روزیه که فکر من رو مشغول خودش کرده و هر روز دارم راجبش تو اینترنت اطلاعات بیشتری دریافت میکنم و کاملا هم بهش ایمان آوردم!و مطمئنا ردپاشو نه تو‌زندگی من بلکه همه دیدیم به عنوان مثال راجب یکی داریم حرف میزنیم که یهو ناخواسته پیداش میشه که بیشتر در این مواقع میگیم طرف چه حلال زادست یا ناخواسه چیزی رو طلب میکنیم که یهو براورده میشه که در این مواقع هم بیشتر میگیم ای کاش چیز دیگه ای از خدا میخاستم و خیلی چیز های دیگه که اگه تو گذشته و یا خاطره هاتون مرور کنین میتونین اثر قانون جذب رو توی زندگیتون ببینین/فکر نمیکردم مطلب انقدر طولانی بشه ببخشید که وقتتون رو گرفتم. از خداوند متعال هم سپاسگذارم بابت این قضیه اگه اون اتفاق نمی افتاد شاید هیچوقت از وجود قانون جذب باخبر نمیشدم

سلام.خیلی عالی بود من اعتقاد دارم و امیدوارم به آینده خوب

بسیار مفید بود.

سلام مطالب شما بسیار اموزنده وتاثیر گذار بود ممنونم از مطالب عالیتون

Slm,Mn Be shedat Qanune Jazbo Bavar Daram,Hata qable inke Befahmam hamchin Chizi hasto Ye qanun Jazbi besham Bavaresh dashtam Yani Motevajash budam Tu Zendegim faqat Esmesho Nmdunstm….!!Tu Hameye Mavared Bavaresh Daram Va Midunam bayad Chetor Azash Estefade konam joz Jazbe Eshq:( Unesh Fk konam pichide Tarin Morede Tu qanune jazb,Akhew Emtehanesham kardam Javab Nadade Etefaqan Mn Un Entezara va tavajoh ha va surprise haye yhoyi k Az Kec k mikhamo dashtam vaqti behesh recidam k Fekresham nmikardm vali vaqti ba qanune jazb emtehanesh kardam va motmaen budam Azash In etefaq moteasefane Nayoftad…mishe rahnamayim konid?

سلام اقای جولایی من میتونم بدون اینکه تو دوره ها شرکت کنم یک دختری رو به خودم جذب کنم؟لطفا جواب بدین.ممنون

درود بر شما دوست عزیز

این درست مثل این هست که من میخوام بدون مربی و کتاب، گواهینامه بگیریم.

البته که میتونید ولی باید خودتون تلاش کنید. در کانال راز موفقیت مطالب مفید زیاد هست. همه مقالات سایت برای جذب عشق هم کمکتون میکنه. البته باید چند جلد کتاب هم در این زمینه مطالعه کنید و از همه اینها یک دستور العمل واحد برای خودتون استخراج کنید و عمل کنید.

بسته های آموزشی همین کارو میکنه فقط راه شما کوتاه میشه.

موفق باشید

سلام استاد من یک روانشناس هستم. به نوبه خود از شما بدلیل این که وقت گذاشتید تا این مطالب را آموزش دهید سپاسگذارم. شاید حدود 10 سال پیش بود که فیلم راز از شبکه 4 پخش شد و به صورت CD در اختیار مردم قرار گرفت، من نیز آن را مشاهده کردم و کتاب راز نوشته راندا برن را مطالعه نمودم. اولین اتفاق در همان زمان دانشجویی برای من افتاد همیشه معدل حدود 16 داشتم و از ترم بعد که با قانون راز آشنا شدم در فکر و تصوراتم خود را رتبه اول میدیدم جالب بود که ترم بعد با همان میزان درس خواندن من رتبه اول را کسب کردم و به من لوح تقدیر داده شد و این تا زمان فارغ التحصیلی و بعد از آن زمان ارشد و و بعد از آن نیز ادامه یافت. البته بعد از آن سعی کردم نیروی فکر خود را قوی کنم و مثل آهنربا هر چیزی که میخواستم با تغییر فکر و احساسم بدست می آوردم. الان در مشاره ها همیشه این موضوع را آموزش میدهم. گاهی مراجعان هرچند از اول با سختی قبول میکنند ولی بعد از مدتی به دلیل اصرار من در این امر (که فکر و احساسشان شان را تغییر دهند)، نتیجه مثبت میگیرند. البته بعضی افراد بخاطر وجود طرحواره های منفی که از ابتدای کودکی به آنان آموزش داده شده و یا افکار ناکارآمد این امر را قبول نمیکنند. کار با این افراد کمی مشکل است و معمولا افرادی هستند که نیاز به روانپزشک و استفاده از دارو پیدا می کنند. کاش همه ما انسانها این موارد را از همان ابتدای زندگیمان آموزش میدیدیم و این میزان در جامعه با سختی روبرو نمیشدیم. این امر نیروی الهی است که در وجود همه ما گذاشته شده ولی ما سالها از آن بی خبر بودیم. باز هم از شما بدلیل انتشار این مطلب و آموزش، تشکر و سپاسگذاری میکنم. امیدوارم همیشه شاد، موفق و سلامت باشد.ارادتمند و شاگرد کوچک شما

لطفا راهنماییم کنید برای خرید وسیله ای که میخاهم در چند مرحله بصورت چک پرداخت کنم متن چک رو چطور تنظیم کنم.مثال وسیله ای که میخام بخرم 50 میلیون قیمتشه و من روزانه فقط 10 میلیون میتونم بپردازم.

نمیخوام با طرفدارای قانون جذب مخالفت کنم بالاخره بعضیا قانون جذب رو قبول دارن و بعضیا ندارنولی اعتقادم اینه که خواسته ها و اهداف تنها و تنها با تلاش و سخت کوشی و مقاومت در برابر مشکلات بدست میان این چیزیه تا به امروز تو زندگیم تجربه کردم و وقتی هم تلاش نکردم به خواستم نرسیدمو به نظرم قانون جذب یه قانون شیرینه واسه ادمایی نمیخوان تنبلن و نمیخوان تلاش کنن(خودتون رو غول نزنید…)

درود بر شما حمید عزیز

بسیار خوشحالیم که دوستان نظرات موفق و مخالف خودشان را مطرح می کنند.

هرگز قانون جذب نگفته بخواه و تو خونت بخواب برات میباره. اگر شما این تصور را دارید پس لطفا کمی بیشتر مطالعه کنید.

من از شما سوالی دارم. اگر با تلاش تنها افراد قرار بود ثروتمند شوند، پس چرا بیشتر افراد کم درامد تقریبا تمام وقت دارند تلاش می کنند ولی نتیجه نمیگیرند.

بعد میان و اخر هفته ها رو هم کار میکنند. بعد دو شیفت و بعد سه شیفت ولی نتیجه همان است.

افراد زیادی هستند که بیشتر کار ذهنی میکنند و خیلی کم تلاش فیزیکی و نتایج باور نکردنی است.

دوست عزیز این باور شماست. قابل احترامه. شاید مثالهایی هم داشته باشید. اما من این باور را خیلی وقت پیش کنار گذاشتم. در دوره هم روز اول همه مثل شما فکر میکنند. ما در گروه ویژه هر شنبه شب سمینار انلاین داریم. نتایجی که دوستان گزارش می کنند قانون و باور شما را شکسته و نتایج متفاوت است.

لطفا مقالات قانون جذب سایت راز موفقیت را بخوانید.

همچنین 4 جلسه از دوره کوین ترودو را به رایگان در سایت میتونید دانلود کنید و گوش کنید.

موفق باشید

واقعا مطالب عالی بود این مطالب گزیده کتابهای راز موفقیت هست. از زحماتتون متشکرم.

خیلی ممنون بابت مطالبتون استاد آیا میتونم با استفاده از قانون جذب شخص خیلی دوری را به خودم جذب کنم لطفا هرچه زود تر پاسخ بدید

درود بر شما دوست عزیز

لطفا این مقالات را مطالعه کنید:

چگونه با قانون جذب عشق به عشقمان برسیم؟

7 راز قانون جذب عشق

و البته محصول پکیج قانون جذب عشق نیز به شما کمک خواهد کرد.

موفق باشید

 

 

 

سلام من میتونم با استفاده از قانون جذب تو درسام پیشرفت کنم؟خیلی ناامیدم چون با اینکه خیلی درس میخوندم بازم نمره ی دلخواهم رو نگرفتم و الانم تمام اعتماد به نفسم از بین رفته

سلام دوست عزیز

سوالتونو به صورت صوتی در کانال راز موفقیت جواب دادم. پاسخ شما مثبت است. ولی بادتون باشه قانون جذب بهانه ای برای تنبلی نیست.

درس رو باید بخونید. اگر علاقه و اشتیاقی برای خواندن ندارید این دیگه چارش قانون جذب نیست.

علت را پیدا کنید. شاید علاقه ای به درس خواندن ندارید.

باید مشاوره تحصیلی و روانشناسی کنید و علت را پیدا کنید.

موفق باشید

بسیار خوب بودمتشکرم استاد من بارها این مقاله راخوندم ولذت بردم ممنون از وقتی تودوره نخبگان شرکت کردم خیلی مثبت شدم وخیلی ازدوره تون راضیم وفکر میکنم این دوره روجذب کردم خدایا شکرت بابت اشنایی بااستادجولایی عزیز

سلام من اون چیزیو که بخوام میتونم جذب کنم ولی نمیتونم نگهشون دارم از دستشون میدم چیکار کنم همیشه بمونن؟

درود بر شما دوست عزیز

لازمه حفظ دستاوردها اینه که یک سری مهارت ها آموخته بشه

پیشنهاد میکنم عضو کانال تلگرامی سایت راز موفقیت به آدرس razemovafaghiat_com@  بشین و از فایل های صوتی رایگان استفاده کنین

یه پیشنهاد و البته توصیه ای هم که بهتون دارم اینه که وارد دوره نخبگان قانون جذب بشین و تمام مهارت های لازم جذب و حفظ آرزوها رو یاد بگیرید البته قبلش حتما نظرات دانشجویان شرکت کننده در دوره رو گوش کنید.

موفق باشین

من به پیشنهاد همسرم این مطالب خوندم و خیلی حالم بهتر شد . بعضی از این نکات در باورهام وجود داشت و دلگرمتر شدم ، من امروز با خودم قول و قرارهایی گذاشتم که مطمئنم دونه به دونش محقق میشه . ممنون از راهنمایی و توضیحاتتون

درود بر شما آقا نوید عزیز

واقعا بهتون تبریک میگم بخاطر قدرت پذیرشتون

خیلی از آقایون همسر خودشون رو انکار میکنن و تفکراتش رو به سخره میگیرن ک این موضوع متاسفانه پایه های زندگی رو سست میکنه ولی کاری ک شما انجام دادین و پیشنهاد همسرتون رو در خصوص مطالعه این مطالب پذیرفتین واقعا جای تحسین داره

امیدوارم بیش از پیش شاهد حضور شما  و همه هموطنانم در این سایت باشیم

موفق باشین

سلام..سوال من این که ایا با استفاده از قانون جذب من میتونم برای نامزدم شغل جذب کنم؟این سوال خیلی برام مهمه لطفا جواب بدید .ممنونم ازتون

درود بر شما خانم مریم

ببینید پاسخ هم آری است و هم نه.

اگر شما پکیج را تهیه کنید و از طرف ایشون استفاده کنید و به شرطی که فقط برای این کار نباشد و واقعا همه اصول و قوانین را رعایت کنید و از قدرت ذهنتان برای جذب استفاده کنید، احتمال جذب شغل ایشون صد ها برابر می شود. منتها به شرطی که این مخالف خواسته ایشون نباشه.

مثلا شما برای یک کودک 4 ساله نمیتونید شغل جذب کنید و یا برای یک ادم معتاد بی مسئولیت نمی تونید چیزی جذب کنید چون فرکانس ذهنی این فرد این رو نمی خواد و دقیقا اونو از خودش دور میکنه.

موفق باشید

فقط میتونم بگم مطالبتون عالی بود

تو جواب کامنت ها گفته بودین با قانون جذب نمیشه رنگ چشم یا قد رو تغییر داد. اما بیوکینزی میگه که میشه. اگه این یه قانونه، پس باید یه چیز کلی باشه که همه چیو دز بر میگیره. نمیشه گفت بیوکینزی هم ارتباط تنگاتنگی با قانون جذب داره؟ چون توی اون هم تلقین وجود داره.

درود بر شما دوست عزیز

ارتباط نزدیک داشتن کافی نیست. 

دوست عزیز خالق قانون جذب خانم هیکس و خانم راندابرن میگن نمیشه، شما می خواهید منو متقاعد کنید که میشه.

یک مثال بیارید که شده؟

نکنید این کارو برید به دنیال مشکل اصلی. بجای اینهمه وقتی که برای این کار بذارید ، به نظر من برید سراغ فکری که بخاطر عزت نفس اسیب دیده که شما رو وادار میکنه رنگ چشم خدادادی خودتونو بخواید تغییر بدید. 

موفق باشید

والا من استفاده کردم شده! برای قد! کامل هم جواب داده!

منم چشمام رو از عسلی به سبز تغییر دادم

وقتی برای اولین بار کتاب قانون توانگری روخوندم نسبت به همه چیز دنیا حسم عوض شد.یه حس خوب به همه چیزو همه کس داشتم.حتی دوستانم هم متوجه شده بودن و میگفتن که کتاب روت خیلی اثر مثبت گذاشته ودرخواست میکردن کتاب را در اختیار انها هم بگزارم.من با همه قوانین توانگری قانون جذب-قانون خلا-قانون شکرگذاری-قانون خلاقیت و …و حتی کتاب راز را هم چندین بار خواندهام و نتایج مثبتی گرفتم.زندگی من روز به روز بهتر و بهتر میشود.خدایا شکرت

سلام لطفا حالمو خوب کن

سلام خدمت شما ببخشید تو این سایت پکیج های مختلفی هست می خواستم بدونم برای قانون جذب ثروت و رویاهای بزرگ کدوم پکیج رو خریداری کنم؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید؟

درود بر شما اقای جواد عزیز

سپاس از توجهتون به محصولات سایت. 

در سایت ما فقط یک پکیج آموزشی در موضوع جذب ثروت وجود داره.

توی این پکیج یک فایل صوتی هست که شگفت زده تون میکنه. فایل قئرتمند صوتی هیپنوتیزم ذهن ثروت ساز.

این برای برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه شما بهترین گزینه است. و پکیج جذب ثروت هم در این پکیج به شما آگاهی های لازمه را میدهد.

در واقع تصور کنید شما گرانترین پکیج جذب ثروت را اینقدر ارزان می خرید. تصور کنید گزیده ای از بهترین و جدید ترین محتوای آموزشی را دریافت می کنید.

لطفا امروز اقدام کنید چون به زودی افزایش قیمت خواهد داشت محصولات.

موفق باشید

سلام خدمت شما.. من حقیقتا در مورد قانون جذب خیلی خوندم و فیلم های زیادی دیدم.. اما متاسفانه هرگز نتونستم ازش بدرستی استفاده کنم.. هرچقدر هم که سعی میکنم نمیتونم بفهمم که کجای کارم اشتباهه. مادر من به کنسر مبتلاست و من از جواب ازمایش بعدیش میترسم.. استرسش تمام وجودمو گرفته. سوالم اینه که من میتونم از قانون جذب برای سلامتیش و اینکه جواب ازمایشش منفی باشه استفاده کنم؟ اینکه فقط تصور کنم که خوب شده و جواب ازمایشش هم منفیه کافیه؟

درود بر شما

دوست گرامی لطفا در کانال تلگرام ما از فایل های صوتی رایگان استفاده کنید.

موارد مشابه زیادی بوده که دقیقا نتیجه گرفتن. بستگی به ایمان و باور شما داره. فقط یک نکته مهم: ما نمیتونیم از قانون جذب فقط وقتی مشکل حادی داریم استفاده کنیم. این یک جریان و سبک زندگی است.

توصیه میکنم در کنار درمان پزشکی، از درمان مکمل خود هیپنوتیزم شفا در سایت راز موفقیت هم استفاده کنید. در کانال تجربیات میتواید تجربیات دوستان را بشنوید.

لطفا محصول را تهیه کنید و در تلگرام پیام بدین تا بیشتر راهنمایی شوید.

موفق باشید

با سلام برای تمرین عملی فیلم راز ار کتاب دسته چک ثروت (قدرتمندترین تمرین فیلم راز) استفاده کنید امیدوارم همه بتونند بهترین نتیجه را از این کتاب بگیرند

سلام وای خدایا باورم نمشد انقد سریع جواب بدهههه!من همین چند ساعت پیش این مطالب رو خوندمدر تمام طول زندگیم به قانون جذب ایمان داشتم دارم و خدام داشت.اماهرگز فکر نمیکردم که انقدر سریع تصویر ذهنی و حس خوب جذب اتفاقات اتفاق بیوفتهداشتم فکرمیکردم الان که گزینه 3و4رو خوندم امتحان کنم ببسنم چه اتفاقی میوفته اگه هم فرکانس پول بشم و تصور کنم اما الان ی دسته اسکناس توی دستمه و اینکه حتی بوی پول رو در مشامم حس میکردم بابسته پول بازی میکردم انگار ی بادبزن بود و من با بسته کامل پول خودمو باد میزدم.بادی که پوست میخوردو حس میکردم واقعا حس عجیبو بینظیری بود.اصلا تصمیم نداشتم بااون دسته پول چکارکنم فقط تصور کردم که دارمش.دوساعتو نیم بعد440تومن به حسابم واریز شد!!! وای خدایا باورم نمشد!بااینکه اون پول فقط به حسابم واریز شد و برای خودم خرجش نکردم بینهایت حس خوبی داشتم.میدونی چرا؟!چون در تصویر ذهنیمم اون پولو خرج خودم نکرده بودم وفقط تصور کردم ی دسته اسکاس تو دستمه که حس خوبی بهم میدهحالا ایمان 100درصد دارم به قانون جذب باتک تک سلول های بدنم و به هرکسی که میشناسم این باورو انتقال میدم بابقیه هم اسفاده کنن.بینهایت ممنونم از این12اصولی که در مقالتون قراردادید.واقعاعای و کاربردی بود.نمیدنم چی بگم اصلا!اما میخوام تایک ماه اینده روی خودم و کل کارکنانن بیزینسم این 12اصول رو اجراکنم 100درصد جواب مییییده????????????????✅????????????بازم سپااااسگذااارم اقای جولایی????????????????✅????????????????????8

سلام مهمتریت مشکل من درقانون جذب اینه که یعنی نمیدرونم چطوریه,,,سوالم اینه که وقتی خواستمون خواستیم بایدفقط حسمون خوب کنیم وتدارکات رواماده کنیم خداخودش راه رونشون میده ,مثلا یکی میادمیگه اینکاروکنی این مقدارمیدم یاخیربایداین عمل(برای مثال من تااخراین ماه بیست میلیون پول میخوام بابدبشینم ببینم چه کارکنم این پول بدستم میاد این روهم به اون عمل هام اضافه کنم)

درود بر شما دوست عزیز

متاسفانه شما نیز درک درستی از عملکرد قانون جذب ندارید.

لطفا در کانال راز موفقیت 100ها فایل صوتی توضیحات رو گوش کنید. کامل سوال شما را توضیح دادیم. ( razemovafaghiat_com@ )

اینکه فقط بخواهیم و حسمونو خوب کنید و تدارکات جذب رو ایجاد کنیم که خیلی “احمقانه و غیر منطقی” به نظر میاد!!!

 

متاسفم چیزهای عجیب و غریب در مورد قانون جذب میشنوم.

قانون جذب میگه بخواه و اقدام کن و بعد احساس خوب و بعد اقدام ، بعد ارتعاش و بعد اقدام و بعد سپاسگزاری و بعد اقدام و ….

تفاوت اقدام قانون جذبی با اقدام معمولیه که نتایج رو معجزه کرده.

لطفا به کانال سر بزنید و مقالات زیاد سایت هم همین توضیح را دارد

موفق باشید

 

من به هر چی فکر میکنم نمیدونم چرا بر عکس میشهمثلا فکر میکنم فردا میریم فوتبال بازی میکنیم میبریم.برعکس میبازیمیا میگم فردا وقتی جنگل بریم چقدر خوش بگذره و به اتفاقاتش فکر میکنم ولی مثلا بارون میاد و برنامه کنسل میشهنمیدونم چرا اینجوریه شاید من نحوه استفاده از این قانون رو یاد ندارممیخواستم نظرتون رو بدونم

درود بر شما دوست گرامی

این پرسش رو در سایت و کانال پاسخ دادم.

بخاطر افکار و باورهای مخفی افراد است.

الان اینو که گفتین یعنی منتظر این نتایج هستین و دقیقا همین هارو جذب می کنید.

یعنی شما تابستون برید جنگل بعد بارون میاد…

این افکارو بذارید کنار واگرنه خودتون مشابه همین افکارو رو جذب میکنید.

با یک اتفاق و دو اتفاق که نباید اینقدر قانون کلی بدین.

توی کانال فایلهای صوتی بسیاری وجود داره که این صولات رو پاسخ دادم.

موفق باشید

چن ساله که دارم مثبت فکر می کنم که با یه آدم پولدار ازدواج می کنم ولی دریغ از یه خواستگار.الانم 36 ساله هستم. چرا با قانون جذب نشد؟

درود بر شما دوست گرامی

کی گفته که شما فقط کافیه مثبت فکر کنی و بعدش از آسمون خواستگار و پول و خوش بختی و آرامش می باره؟؟؟ 

از طرف دیگه شما اگر 24 ساعته و تمام طول عمر را مثبت فکر کنی و از طرف دیگه نگران این باشی که :

پس چی شد؟ چرا نیومد؟

چقدر زندگی ها الکی شده؟ چقدر طلاق بیشتر شده؟

خداکنه یک ادم خوب بیاد خواستگاری؟

چقدر پسری که به درد زندگی بخوره کمه؟؟!!

و بسیاری افکار محدود کننده و منفی حتی لحظاتی غالب ذهن ما بشن، هرگز شما در ارتعاش و مدار همسر ایده آل خودتون قرار نخواهید گرفت و ادم هایی که دقیقا نمی خواهید بیان خواستگاری رو جذب می کنید.

دوست گرامی باید فکر و عمل و احساس و باور شما از خودتون اطلاح بشه و بعد سلول به سلول وجود شما انتظار و اشتیاق سوزانی برای جذب رویا هاش داشته باشه. این آدم دیگه نمیاد بپرسه پس چی شد؟ تا لحظه ظهور رویاها همین حس عالی رو داره و همین احساس وجودش را شعله ور میکند و انقدر اقدام و عمل می کند که حاضر می شود برای جذبش حتی از جانش بگذرد!!!

سوالی دارم: دوستانی که این پیام را می بینید، مجددا این چند سطر را بخوانید. بعد این پرسش را جواب دهید که آیا شما تا حالا شده که اینگونه بخواهید و به چنگش نیارید؟؟؟

موفق و پیروز باشید

سلام استادشماتوی کتاب رازهاونیاز های موفقیت ایرانی گفتین که”در تصویرسازی هی خود ببینید که آن اتفاق در بدترین ودردناک ترین حالت رخ داده است”خب مگه قانون جذی نمیگه ماهرچی رو تصور کنیم بدست میاریم؟حالا چه بخوایم یانه؟خب اگه تصور کنیم اتفاق میوفته؟

درود بر شما خانم فاطمه

این عبارت به هیچ وجه صحیح نیست و تصور میکنیم که برداشت درست نباشد.

لطفا جهت بررسی و راهنمایی با شماره دفتر و یا تلگرام ما تماس بگیرید.

سپاس از توجه شما 

ایا با استفاده از قانون جذب میتونیم کاری کنیم کسی که نماز نمیخونه و میگه ب خدا اعتقاد ندارم، نظرش برگرده و معتقد بشه??

درود بر شما خانم سمیرا 

ببینید قانون جذب شعبده بازی نیست.

قانون جذبی که من تدریس میکنم در مواردی جواب میده که از مثلث عقل + منطق + قانون  عبور کنه.

ما در دوره نخبگان قانون جذب روش خاصی برای این موارد اموزش میدیم که در بسیاری موارد آدم متحیر میشه که قدرت ارتعاش ذهن چقدر میتونه تغییرات ایجاد کنه.

عموما اعتقادات و باورهای دینی رو سخته کسی بتونه تغییر بده و این یک انتخاب و تصمیم هست.

موفق باشید 

 

میشه با قانون جذب زیبایی بدست آورد؟مثلا تراکم ملانینا رو کم کرد یا رنگ پوست رو تغییر داد؟لطفا جواب بدید

درود بر شما

این نگرش، به دور از واقع گرایی و منطق به تغییر و تحول فردی است.

هرگز قانون جذب برای هدفی غیر از تغییر و تحول فردی نبوده و نتیجه نخواهد داد.

 

موفق باشید

بله میشه من اینکارروکردم همیشه دعامیکردم که خدایابه من پوست زیباعطافرماوروشن خداوندراههای سفیدشدن پوست روسرراهم قراردادبچه بودم به من میگفتن شبیه هندی خاهستی الان میگن شبیه روس هاهستی!اتفاقی فهمیدمزینک اکسایدپوست روروشن میکنه وخیلی چیزهای دیگه

درود بر شما خانم نکیسای عزیز

بله واقعا میشه. چه جمله قدرتمندی. بله واقعا با قانون جذب میشه.

بسیار ممنونم که تجربه خودتونو از چگونگی عملکرد قانون جذب گفتید. به نکته خوبی اشاره کردید قانون جذب نمیاد پوست شما رو سفید کنه اما میاد ذهن شما رو روی موضوع جذب تصویر نهایی که خواسته شماست متمرکز میکنه و این یعنی قانون ارتعاش در قانون جذب وارد عمل میشه و شما در ارتعاش جذب راه کارهای روشن تر کردن رنگ پوست قرار میگیرد. این فرایند عمل به قانون جذب هست. نه اینکه بسیاری به ما پیام میدن چگونه با قانون جذب رنگ چشمم رو تغییر بدم؟ یا چگونه با قانون جذب قدم را بلند کنم یا چگونه با قانون جذب پوستم را سفید کنم؟

اینگونه سوالات پاسخ ندارد مگر اینکه مقصود استفاده از قانون جذب برای یافتن راهکار علمی و منطقی باشد.

موفق باشید

سلام استاد فرمایشات شما صحیح وکاربردی ولی یه سوال داشتم قانون جذب میتونه به خاسته هامون برسیم پس چرا کسایی که فقط خیال پردازی میکنن با رویاهاشون زندگی میکنن به هیچ جایی نمیرسند و همونی که بودند باقی میمونند ؟!

درود بر شما آقا محسن عزیز

مغز رو اگر یک ماشین در نظر بگیریم، تولیدات این ماشین رو ما سه چیز میدانیم. 

1- فکر 

2- تخیل

3- وهم.

فکر محصولی که هست که ما بر اساس منطق به کار میبریم.

تخیل محصول درجه یک این ماشین است و ما در دوره نخبگان به دوستان می اموزیم مواقب کار و تنظیمات ماشین مغزتون باشید. چون اگر تنظیمات درست نباشه محصول سوم تولید میشه و شما ممکنه حتی متوجهش نباشید. و تخیل رو با احتیاط کامل بکار بگیرید، چون اگر حواستون نباشه، سالها ازش استفاده میکنید و تازه متوجه میشید که این تخیل نبوده و وهم بوده.

وهم همون خیال باطل و محصول بی کیفیت تولدی مغز هست.

دوستانم اگر میخواهید بهترین استفاده رو از تولیدات ماشین ذهنتون ببرید.

فکر رو به سمتی ببرید که از استانداردهای عقل، منطق و قانون بگذره. اگر مهر تایید گرفت فکر و تخیل شما درست بوده و مثبت و سازنده خواهد بود.

تخیل رو بسیار مواضب باشید. 

تخیل رو اگر حواستون نباشه میشه وهم که این همون خیالپردازی هست که روانشناسی بسیار خطرناک و مردود میدونه.

تخیل سالم و مناسب و سازنده میشه تصویرسازی خلاقانه میشه تخیل آگاهانه که در دوره نخبگان جذب موفقیت بسیار روش تاکید داریم و با دوستان کار میکنیم.

 

موفق باشید

خیابان شریعتی – بالاتر از خیابان ظفر – بن بست افسر – پلاک 8 – طبقه 4 – واحد 13

982122633880+

info at razemovafaghiat.com

شماره پیامگیر تلگرام : 09121752854

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت “راز موفقیت” می باشد.

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک

بهترین دوره اعتماد به نفس و عزت نفس با تضمین اثر بخشی در ایران. (دانلود اعتماد به نفس) و (دانلود عزت نفس) با 12 فایل تصویری رایگان دوره اعتماد به نفس ولی بسیار با ارزش از محمود جولایی نویسنده کتاب عزت نفس روی میز شام.

 

 


دانلود رایگان فایل صوتی فیلم راز با کیفیت عالی Downloads-icon


دانلود رایگان فایل صوتی فیلم راز با کیفیت عالی Downloads-icon

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد راز موفقیت کاملا محفوظ می باشد

تعداد امتیاز: 428

چکیده دوره :

به روز رسانی : 1398/08/13 70 نظر

مشاوره رایگان قانون جذب

با دوره قانون جذب زندگیتان را رویایی کنید

می دانم این روزها پیدا کردن یک دوره جامع و کامل قانون جذب، بسیار سخت شده است؟
قانون جذب کامل ترین متد و تکنیک برای جذب هر چیزی در مسیر زندگی افراد است. البته به شرطی که راه کارهای عملی جدید را بیاموزید.
در دوره نخبگان قانون جذب، اسناد جولایی گام به گام تا رسیدن به نتیجه قطعی شما را راهنمایی و حمایت می کنند. دوستان می دانم تصورشما این است که فقط یک ادعا است.
لطفا چند دقیقه وقت بگذارید و توضیحات این دوره و پیام های صوتی استاد جولایی در مورد شرایط برگزاری دوره نخبگان قانون جذب و موفقیت را گوش کنید.

کامل ترین دوره قانون جذب

گارانتی اثربخشی دوره قانون جذب : اگر تغییرات را در زندگی خود احساس نکردید، شهریه پرداختی شما عودت داده خواهد شد.

کامل ترین، کم هزینه ترین و در عین حال بیشترین پشتیبانی از شرکت کننده گان دوره قانون جذب توسط خود استاد محمود جولایی.

 

همین حالا این دوره تضمینی را تهیه کنید و زندگیتان را 180درجه تغییر دهید >>کلیک کنید.

 

جهت مشاوره  رایگان قبل از خرید دوره کلیک کنید.

جهت شنیدن همه نظرات لطفا به کانال نظرات و تجربیات ما مراجعه کنید؛ همچنین می توانید به صفحه تجربیات کاربران در همین سایت سر بزنید.

 

 

 

 پشتیبانی استاد جولایی  و مجموعه راز موفقیت رو هیچ جا ندیدم… صاحبخونه برای تمدید قرارداد خونه، کلی پول مطالبه کرده بود و ما امکان پرداخت چنین پولی رو نداشتیم… من از روش هایی که استاد یاد داده بودن استفاده کردم و مدام ممبسد رو انجام می دادم… هنوزم باورم نمیشه؛ ما همونجایی که بودیم نشستیم بدون دادن هیچ پولی … این برای من باورنکردنی بود…

your browser does not support the audio element.

 من به یکی از بزرگترین اهدافی که در لیست هدفگذاریم نوشته بودم رسیدم و اون ترک شغل کارمندی و مشغول شدن به شغل لذتبخش و رسیدن به درآمد عالی هست… با وجود مخالفت همه، من دنبال تحقق رویام رفتم و الان درآمدم 5 برابر شده…

your browser does not support the audio element.

تغییر در خورد-و خوراک و کاهش میل و وسوسه های خوردن چیزهای شیرین-میتوانم ذهنمو در رژیم گرفتن کنترل کنم-استرس رژیم گرفتن ندارم-میتوانم خودمو کنترل کنم-سالها بود رژیم میگرفتم…

your browser does not support the audio element.

این دوره هیچوقتت در هیچ جای دیگر به این صورت کامل اجرا نشده- در هیچ کتابی وجود نداره-متحول شدم-سوپر خوشبین شدم-نماینده برتر شدم-باورهای مخفی لایه های مخفی ذهن-دوره انقلاب در کسب و کار من ایجاد کرد..

your browser does not support the audio element.

درس های دوره در تمام زمینه های زندگی من تغییر ایجاد کرد-رضایت شغلی-تغییر باورها و تردیدها-تغییرات باورنکردنی

your browser does not support the audio element.

استاد در مشاوره هم بسیار ماهر و قدرتمند هستند-ویژگی خوب دوره ، پشتیبانی هست که برای همه کسانی که درسهارو تهیه میاکنند مستقیم با استاد در ارتباطند-استاد تمرینات تک تک دوستان رو می بینند و علاوه بر ان اطمینان حاصل می کنند که ذهن فرد تغییرات لازمه را داشته-من تو هیچ دوره دیگه ای اینهمه حمایت و پشتیبانی استاد رو ندیدم-من در این دوره متوجه شدم چقدر باورهای غلط در مورد ثروت دارم-بزرگترین اتفاق سال 1395 زندگی من این درسها بود.

your browser does not support the audio element.

در این دوره با خود واقعی اشنا میشویم-ما تبدیل به سوپر خوشبین میشویم-کشف ویژگیهای شخصیتی خود-ای کاش 10 سال پیش با استاد اشنا میشدم-به شما قول میدم به تمام ارزوهایتان میرسید-مثال معجزه در زندگی خودم …

your browser does not support the audio element.

 اتفاقی و در بدترین شرایط روحی وارد دوره و گروه شدم- پدر من شدیدا ورشکسته شدند-پدر بیمار شده بودند-

your browser does not support the audio element.

واقعا هیجانزده هستم من دارم میرم یک سمینار کاری-این بخاطر دوره استاد هست-دارم به خودم خودمو ثابت میکنم-خیلی دلم روشن-به امید موفقیت……..

your browser does not support the audio element.

یکی از اعزای سایت راز موفقیت-من یکی از ارزوهایم داشتن ماشین مورد علاقه بود-رنگ و مدل اونو نوشتم-…. دقیقا همون ماشین با همون مشخصات رو جذب کردم-این یکی از اتفاقات خوب این دوره بوده……

your browser does not support the audio element.

از اول دوره شروع شده تغییرات زندگی من-اون شگردهایی که به ما یاد دادی-من رویه والدین رو دیگه پیش نمیگیرم-من حتی در دیگران میفهمم چطور دارن فکرهای غلط میکنند-…

your browser does not support the audio element.

من هیچ مطالعه ای در مورد قانون جذب نداشتم-مثال واقعی از اثرات قانون جذب ….-خیلی تصادفی عضو گروه استاد شدم-دوره باعث شد منفی های من به مثبت تغییر کرد-الان خیلی خوشحالم با خرید درسها سرمایه گذاری خیلی بزرگی در زندگیم کردم-اطمینان دارم با درسهای استاد جولایی زندگی خوبی برای خودم میسازم…..

مشاوره رایگان قانون جذب

your browser does not support the audio element.

دوره و فایلهای خود هیپنوتیزم استاد بی نظیره-من وقتی پریشب خودمو هیپنوتیزم کردم، حس میکردم سبک شدم و از زمین بلند شدم-من خواسته هایم واضح و روشن دیدم-احساس الانم واقعا عالی و شاد است-یک پیشنهاد هم دارم…

your browser does not support the audio element.

از طریق اینستاگرام اشنا شدم-من به سرعت دوره رو تهیه نکردم و زمان برد تا شروع کنم چون افکار منفی مانع میشد-بر اساس یکی از فرمایشات استاد که میگفت زود اقدام کنید پک های یک و دو رو انجام دادم و کتاب استاد رو خرید-من ……

your browser does not support the audio element.

احساس من از زمانی که دروه رو تهیه کردم تغییر داد-افکار منفیم تغییر کرد-الان هر روز اتفاقات خوبی برام پیش میاد-من از استاد سپاسگزارم که به آهنربای پول و ثرت تبدیل شدم و ……

your browser does not support the audio element.

(حتما گوش کنید درمان بیماری ام اس) من باوری داشتم که هیچوقت موفق کامل نمیشم-من اخر همه از دانشگاه فارق التحصیل شدم-پیش مشاور رفتم فایده ای نداشت-پیش روانپزشک رفتم و دارم مصرف کردم-من بیماری ام اس هم داشتم-قصه تغییر یک مرد………

your browser does not support the audio element.

نمایشگاه طلا و جواهر-تولید کننده پرینتر سه بعدی-ترس و نگرانی از رقبا-اقدام و مقابله با عامل-دوره مورد علاقه من بود-باورهای غلط پولی-هر بار فایل صوتی رو گوش میکنم یک باور غلط شکار میکنم……..

your browser does not support the audio element.

 از وقتی با شما اشنا شدم احساس میکنم دیگه قربانی زندگی نیستم-میتونم اونطور که دلم میخواد زندگی کنم-خیلی حالم خوبه-حتی اگه این دوره تموم بشه هر دوره ای با هر قیمتی بذارید من هستم………

your browser does not support the audio element.

درسهای دوره خیلی روم تاثیر گذاشته-کلا میتونیم به هر چیزی تعمیمش داد-الان دیگه در همه موارد حتی مواردی که شما هنوز درس ندادین من از قانون جذب استفاده میکنم-من چون تحول و رضایتمندی رو تو زندگیم دیدم-هرجا برید من با شما هستم.

your browser does not support the audio element.

من تا ابد مدیون شما هستم چون انقلابی در درون و زندگیم رخ داده-وقتی کتابتونو خوندن گریه کردم-زندگی من زیبا شده-تو محیط خونه و تو محیط کاری چقدر زندگی من تغییر شده.

your browser does not support the audio element.

همیشه از پشتیبانیتون سپاسگذارم-10سال بود به قانون جذب نتونسته بودم اعتماد کنم-کتابهای قانون جذب رو خونده بودم-همیشه فقط دعا میکردم اتفاقات خوبی برام بیفته-اما وقتی امدم تو گروه و درسها و دوره رو اغاز کردم ارزوهام بزرگتر شد-……

your browser does not support the audio element.

اتفاقی وارد دوره شدم-من معنی واقعی قانون جذب رو فهمیدم-الان هر لحظه نگاه خدارو تو زندگیم میبینم-این دوره بزرگترین سرمایه گذاری من روی زندگیم هست-امیدوارم شما هم وارد این دوره بشید و شیرینی شکارهای زندگیتونو حس کنید…

your browser does not support the audio element.

افرادی مثل استیو جابز صاحب تفکری متفاوتی بودند-ما وارد این راه میشیم ولی چون روشها رو بلد نیستیم میخوریم زمین-خبر خوب در قرن حاضر افرادی تا اخر راه رو رفتن و من و شما میتونیم براحتی این کارو بکنیم- اینجا دوره ای هست که قاعده بازی رو نشونتون میده و حتی مدلسازی هم میکنه-اگر صدای منو میشنوین بدونین که خدا شمارو دعوت کرده -اینجا حداقل کاری که برات رخ میده اینه که حالتونو خوب میکنه-لطفا فکری بحال خودتون بکنبد…

your browser does not support the audio element.

 روحیه مرده ای داشتم-پیامی امد تو تلگرام-در بدترین شرایط بودم-اوضاع مالی زیر صفر-6000 تومان نداشتم-شغلم رو از دست داده بودم-همه دوره و همه جملات رو مجددا نوشتم-از 24 ساعت 18 ساعت رو تختم بودم…….

your browser does not support the audio element.

شرایط روحی نامساعدی داشتم-بدترین شرایط-صبح تا شب گریه می کردم-همیشه ناراحت-الان همه متوجه تغییرات شدن-الان واقعا خوشحالم-شما برای من معجزه بودین-دوره واقعا خوب-همیشه سردرد داشتم-الان هیچوقت سردرد ندارم……

your browser does not support the audio element.

من 30 دی ماه دوست داشتم بمیرم-صبح بیدار میشدم گله داشتم چرا بیدارم-الان هر صبح بیدار میشم و خوشحالم که یک روز دیگر بیدار شدم-شبهای سمینار هیچی نمیشنوم هیچی، فقط مطالب شمارو میخونم ….

your browser does not support the audio element.

قبل این دوره افکارم منفی و لجبازی بود-الان خوشبینم و دید بهتری دارم-قبلا داشتهامو نمیدیدم-قبلا اتفاقات خوب زندگیمو نمیدیدم-قبلا تو جمع نمیتونستم صحبت کنم-الان خیلی راحت و خوب صحبت میکنم حرفهای شما جلوی چشمم میاد….

your browser does not support the audio element.

*****

برای شنیدن نظرات بیشتر کلیک کنید:

your browser does not support the audio element.

 

your browser does not support the audio element.

 

your browser does not support the audio element.

 

your browser does not support the audio element.

 

your browser does not support the audio element.

 

your browser does not support the audio element.

 

your browser does not support the audio element.

 

your browser does not support the audio element.

 

your browser does not support the audio element.

 

your browser does not support the audio element.

 

your browser does not support the audio element.

 

your browser does not support the audio element.

 

your browser does not support the audio element.

 

your browser does not support the audio element.

 

your browser does not support the audio element.

 

your browser does not support the audio element.

 

اسرار ناگفته-رفع تردید-از کجا شروع کنم؟-شکست عشقی داشتم-دوستم منو وارد گروه کرد-درس یک و دو رو که خودندم تازه کنجکاو شدم-نهایتا نویسنده زندگی خودم شدم-بعد از درس شفا سرطان پدر به شیمی درمانی کشیده نشد-من با داشتن درسها کلکسیونی از شادی رو دارم- کسب و کار رویایی و حساب بانکی من هیچوقت خالی نمیشه.افسردگی-نغییرات زیاد شغلی و روحی-تغییر طرز بیان- شروع روز با انگیزه و امید- ایده های و آرزوهای مثبت در من ایجاد شده.

your browser does not support the audio element.

قانون جذب به زبان ساده می گوید: به هر چیزی فکر کنی به طرف تو جذب می شود. آیا شما این تعریف را قبول ندارید؟ این قانون شاید چیز عجیبی به نظر برسد، اما اگر شما به گذشته خود بنگرید، متوجه خواهید شد که این قانون همیشه در زندگی ما بوده و ما بدون آن که بدانیم از آن استفاده کرده ایم و شگفت زده خواهیم شد.

آیا پیش آمده شما هم به کسی فکر کنید و دقیقا همان روز به شما زنگ بزند یا خبری از وی بگیرید؟

آیا شده برای انجام کاری احساس بدی داشته باشید و دقیقا همان برایتان اتفاق افتاده است؟ 

خانم راندا برن نویسنده کتاب راز در تعریف ساده قانون جذب کاینات می گوید : “ما هر آنچه را که اغلب به آن فکر می‌کنیم، چه خوب چه بد، جذب خود می‌کنیم.”اگر توضیح بیشتری می خواهید، ادامه مطلب را بخوانید:

اگر دو یا چند مورد از شرایط گفته شده بالا در زندگی شما نیز وجود دارد، پس از شرکت در دوره پیشرفته نخبگان قانون جذب که بعنوان بهترین و کاملترین دوره قانون جذب از نظر شرکت کنندگان شناخته شده است ، در همان ماه اول ریشه مسائل خود را پیدا کرده و تغییرات را در خودتان احساس خواهید کرد و تا پایان دوره قادر خواهید بود همه مسائل گفته شده را حل کنیدو آگاهانه رویاها و اهداف خود را تحقق ببخشید.یادتون نره یک بار آموزش درست و اصولی ، بهتر از این است که تمام عمر با روش غلط یا بدون آگاهی تلاش کنید. چند درصد از زندگی کنونی شما همونی هست که دوست داشتید باشه؟ اگر قرار است تلاشی که می کنیم و زحمتی که در طول شبانه روز می کشیم ما را به نتایج دلخواهمان نرساند، چرا باید زحمت کشید و تلاش کرد؟ اگر تکنیک ها و ابزارها می توانند در رسیدن ما به خواسته هایمان موثر باشند چرا از آنها استفاده نکنیم؟

اگر به دنبال تحولی بزرگ در زندگی تان هستید این بهترین فرصت است.این دوره فقط برای کسانی که از زندگی خود خسته شده اند ساخته نشده،  بلکه هرکس که به دنبال راهی است  تا زندگی خود را به گونه ای متفاوت و باور نکردنی تغییر دهد، باید در این دوره شرکت کند و  از این پک ها استفاده کند.این دوره با  آموزش تکنیک های آسان و قدم به قدم و پشتیبانی کامل استاد جولایی، مغز شما را تقویت کرده و موجب بهبود عملکرد شما در آن می شود و این امر بر همه جنبه های زندگی شما تأثیر مستقیم خواهد داشت.به جرات می گویم ، در سطح کشور دوره ای با این قدرت که بتواند شما را به فردی موفق با درک بالا برساند پیدا نخواهید کرد.

هزینۀ مجموع 6 پک دوره با تخفیف،  900000تومان است. شما می توانید به صورتِ ماهانه هم خرید کنید که در این صورت هزینه هر پک 180000 تومان است.

یا از دوره ما نتیجه بگیرید و یا پول خود را پس بگیرید >>برای تهیه دوره کلیک کنید.

برای تهیه دوره کامل با تخفیف با شماره  02122633880 تماس بگیرید یا به شماره 09121752854 از طریق تلگرام یا واتساپ پیام ارسال نمایید.

جهت مشاوره  رایگان قبل از خرید دوره کلیک کنید.

اگر در زندگی خود با مسائل عاطفی و مالی دست و پنجه نرم می کنید؛

اگر از شغل خود ناراضی هستید؛

اگر  میخواهید با همسر ایده آل خود ازدواج کنید؛

اگر دچار روزمرگی شدهاید؛

اگر فرد موفقی هستید ولی می خواهید به یک سوپرموفق تبدیل شوید؛         

 اگر دوره های زیادی شرکت کردهاید و نتیجه نگرفتهاید یا نتایج بسیار ضعیفی گرفته اید؛

اگر دنبال یک دوره 100درصد تضمینی و کاربردی آموزش قانون جذب هستید؛ این دوره صد درصد به دردتان می خورد. این دوره، پشتیبانی 100 درصد داشته و با تمرین تکنیک های این دوره، می توانید به نتایج بزرگی دست یافته و خیلی راحت، به اهداف خود برسید.

 

هزینۀ مجموع 6 پک دوره با تخفیف،  900000تومان است. شما می توانید به صورتِ جدا جدا هم خرید کنید که در این صورت هزینه هر پک 180000 تومان است.

با یک کلیک تمام رازهای موفقیت در اختیار شماست >>برای تهیه پک اول کلیک کنید.

برای تهیه دوره کامل 02122633880 تماس بگیرید یا به شماره 09121752854 از طریق تلگرام یا واتساپ پیام ارسال نمایید.

جهت مشاوره  رایگان قبل از خرید دوره کلیک کنید.

 شاید می پرسید که از کجا باید شروع کنید؟ شاید می پرسید آیا اصلا من محمود جولایی صلاحیت کمک به شما را دارم؟ پس در ادامه با من باشید تا پرسش هایتان را پاسخ بگویم.

چرا من ؛محمود جولایی؛ بهترین گزینه برای تغییر زندگی تان هستم؟

 من محمود جولایی هستم.

 تحصیلات دانشگاهی؟؟ بله دارم اما اصلا مهم نیست!!

  کتاب خواندم ؟؟ بله. زیاد. اما اصلا مهم نیست!!

 آدم با تجربه و دنیا دیده ای هستم؟؟ بله و تقریبا سه دور کره زمین را دور زده ام و فکر می کنم خیلی مهم نیست!!

 کتاب در حوزه موفقیت و روانشناسی رشد فردی نوشتم که فکر می کنم قابل تامل باشد.

 اما مهم آن است که من شرایط تک تک شما را زندگی کرده ام و از جنس شما هستم.

مثل شما از دل سختی ها و دشواری ها بیرون آمده و مجددا از صفر شروع کرده ام که فکر می کنم مهم باشد و قابل تامل باشد.

من خود شما هستم.

فقط به گونه ای دیگر فکر و عمل کردم که در اینجا به تو می گویم چطور به گونه ای متفاوت از گذشته فکر و عمل کنید.

چرا باید دوره ما را انتخاب کنید؟

من در این دوره به دنبال مقدمات و بحث های شبه فلسفی و تئوریک خسته کننده و تکراری نیستم. من این دوره را اول دقیقا با شناخت حال عمومی مخاطب ایرانی و بعد درک دقیق شرایط زندگی و بعد از آن نگاه منفی احتمالی به بازار آموزش موفقیت در ایران، طراحی کردم.

 من آرزوها و رویاهای شما دوست خوبم را می شناسم. من مدت هاست که با شما آشنای دیرینم، درد آشنا هستم.

 من می دانم که بدون حضور یک استاد راه بلد در کنارت، قادر به ادامه نیستی ! اگرچه  کتاب و فیلم و …  موثر است اما با حضور استادی کاردان هزار بار موثرتر است.

 من سختی تغییر را درک کردم و با مهندسی الگوی ذهنی شما آشنا هستم و آن قدر درس های این دوره را تغییر دادم تا به این شکل کامل در آمد.

 من در این دوره لحظه به لحظه و گام به گام تا روزی که جرات و بال پرواز داشته باشید در کنارتان خواهم ماند. چون من دیده ام تغییر و موفقیت به تنهایی خیلی سخت است و برای افرادی حتی غیر ممکن است که به تنهایی حتی تغییری کوچک در زندگی خود ایجاد کنند.

 در این دوره شما محتوای خالص و ناب و تازه دریافت می کنید. شما با متدهای جدید موفقیت در هر زمینه ای هم سفر من خواهید بود.

 دوست من در این دوره تمرینات و پرسش هایتان را مستقیم و بدون واسطه از خودم می پرسید و از خودم جواب می گیرید.

چطور می خواهم در دوره قانون جذب کمکتان کنم ؟

دوستان خوبم، به اتفاق تیم راز موفقیت دوره بی نظیری را طراحی کرده ایم و شما در این دوره در واقع سفری 6 ماهه را با من همراه خواهید بود که در آن شما آهسته و پیوسته از طریق آموزه های جلسات آموزشی در معرض افکار و باورهای جدید قرار می گیرید. ذهن یک قانون مشخص دارد که هرگاه چیز بهتری را تشخیص دهد، دوست دارد آن را داشته باشد.

 

مشکل جایگزینی فکر و باور خوب و بد، عموما با عبور از دیوار ضمیر خودآگاه و بخش منطقی ذهن است که هنر ما در این دوره ارائه تکنیک های روانشناختی و بکارگیری روش خاص آموزشی است که برای ذهن انسان موفق ایرانی طراحی و در چند دوره قبل امتحان شده و نتایج شگفت انگیزه بوده است.

 

 تنها وظیفه شما این خواهد بود که چند مدت شرایط این سفر و ماجراجویی های مسیر را تحمل کنید و همراه ما باشید.

 

 فقط چند ماه تا سرزمین رویاهایتان فاصله دارید.

 

 فقط شش ماه تا شروع زندگی مشترک شما و رویایی ترین فرد زندگی عاشقانه تان راه دارید.

اگر به اطلاعات تکمیلی نیاز دارید، ادامه مطلب را حتما بخوانید:

سال ها پیش من هم شرایط و حالی مشابه اکنون شما را داشتم…

سال ها پیش دقیقا زمانی که تصور می کردم کشتی زندگی من همسو با بادهای موافق و جریان آب، در حال پیش بردن زندگی من در مسیر خوشبختی است؛ ناگهان در عرض یک هفته کذایی، همه شخصیت های داستان نقاب عوض کردند،

همه شرایط خوب، بد شدند و کشتی زندگی من به لبه آبشار رسید و یک سقوط آزاد هولناک را تجربه کردم. در عرض فقط یک هفته زندگی من زیر و رو شد …

می دانم داستان زندگی ام حالت را کمی تغییر خواهد داد. می دانم باور نمی کنید، کسی این همه بلا سرش بیاید و زنده باشد؟

مگر می شود آدمی بعد از این همه اتفاق بتواند دوباره زندگی خودش را تغییر دهد؟

می دانم حتی بخاطر حس هم دردی و انسان دوستی شاید چشمی هم خیس کنید.

اما تجربه جالبی است و ارزش خواندن و شنیدن دارد.

من بعد از سال ها تلاش و تحصیل و تحمل دشواری های شغل کاپیتانی کشتی های اقیانوس پیما، ناگهان با درد شدید شکم به اورژانس بیمارستان مراجعه کردم.

همین مراجعه آغاز دو سال از دردناکترین لحظات عمرم شد. من بستری شدم و بعد از آن 21 بار جراحی شدم.

در انتهای این دو سال هم در یک هفته سیاه همه زندگی و انباشت مالی خود را از دست دادم …

 

خب، الان حالتون چطوره دوستان من، آیا شما هم داستان دارید ؟

 آیا داستان اکنون زندگی شما دوست خوبم از داستان من تلخ تر است؟

آیا لحظات شما سخت تر و درناک تر است؟  آیا می توانید درک کنید، در عرض یک هفته، همه پولی که در عرض 20 سال با زحمت بسیار جمع کرده اید را از دست بدهید و هیچ حق اعتراضی هم نداشته باشید، یعنی چقدر درد و سختی؟  آیا شده در یک هفته از اوج تمول و عزت به نابودی و نداری برسید ؟؟؟

بله دوست من خدا را شاکرم که زنده ماندم، تا برای تمام پرسش های ذهنی بالا جواب پیدا کنم.

این دوره را حتی دوست ندارم یاد آوری کنم. خیلی سخت بود اما مرا پولادین و قدرتمند و دوباره سازی کرد.

من امروز، من دیگر آدم آن دوره از زندگی ام نیستم. من الان اگر صد برابر آن اتفاقات برایم رخ دهد، هرگز به آن اندازه سختی نخواهم کشید. من آموختم باید زنده ماند و زندگی کرد، چون زندگی آنقدر زیباست که حتی لحظه ای ارزش بد کردن حال را ندارد. من آن زندگی را تغییر دادم. چون آن افکار را تغییر دادم . امروز زندگی جدیدی دارم.

چون من آن آدم نیستم!

چون یک سال طول کشید تا من آن باورها را دوربریزم و افکار و باورهای جدیدی جایگزین کنم. چون من برنامه های ذهنم را آپگرید کردم.

چون من قانون جذب را درک و زندگی کردم.اگر کنجکاو هستید که بدانید سرنوشت من به کجا ختم شد،÷

چگونه تغییر کردم ؟

اول می خواهم بگویم اکنون زندگی ام چگونه است؟

من در آن دوره به دنبال پاسخ یک پرسش اساسی خودم بودم. چرا من اینطور شدم؟

چرا زندگی من اینطور شد؟

چرا من؟

چرا و چرا و چرا …

کارم شده بود از این مشاور به آن روانشناس رفتن و حتی به روانپزشک مراجعه کردم. شاید هیچکدام از شما اندازه من مشاوره نگرفته باشد. اما جالب بود همگی به من می گفتند تو هیچ مشکلی نداری. حتی تو به اندازه ما تجربه و دانش این کار را داری. حتی شاید برایتان جالب باشد بگویم، دو مورد پیشنهاد ازدواج از طرف این پزشکان و مشاورین هم داشتم…

تا اینکه … همه چیز با حرف های یک پیرمرد ساده راننده مسافرکش، در ذهن من تغییر ماهیت داد. یعنی انگار تا آن لحظه فکر می کردم شب شده و ناگهان یکی دست من را گرفت و برد لب پنجره و گفت: شب نیست. تو فقط کافیه پرده های کلفت دم پنجره را کنار بزنی و خودت را ببینی که روز است. او به من گفت دو راه داری. مرگ یا زندگی…

او یک نخ سیگار به من داد و گفت، چی شده مگه!! فکر میکنی به آخر راه رسیدی؟

برای چی اینقدر عذاب می کشی؟ دو تا راه داری!!! یا کارت رو تموم کن. من کمکت می کنم خودتو راحت کنی. یا یک بار دیگه یا علی بگو و از زمین بلند شو … انگار این حرف ها رو خودم نمی دونستم… انگار به من گفت کجایی و کجا باید بری!!! آدرس جدیدی بهم داد و رفت … من هم رفتم… آدرس درست بود. من به سرزمین آرامش و موفقیت رسیدم…

حتما می خواهید بدانید که شرایط زندگی من چطور تغییر کرد؟!!

واقعا خودم هم نمی دانم. نمی دانم چطور آن حال بد من و آن شرایط زیر صفر برای من تغییر کرد. نمی دانم چطور با دست خالی شرکتی راه اندازی کردم؟

چطور مشاوره تخصصی (marine counselor) به من پیشنهاد شد؟

چطور دوباره همان مقدار پول جایگزین شد؟

چطور همسر ایده آلم را خیلی تصادفی یافتم؟

چطور شرایط مالی من بهتر از قبل شد؟

چطور زیباترین ویلا را صاحب شدم؟

چطور کتاب موفقیت من به چاپ دهم رسید؟

چه طور شد که اصلا سایت زدم و کار آموزش موفقیت و تحول فردی را بدون اینکه هیچ اطلاعاتی از کار در اینترنت و سایت داشته باشم، به طور جدی شروع و پیش بردم؟

واقعا نمی دانم چطور بیزینس دوم و سوم خودم را هم راه اندازی کردم؟

مرحله اول از شروع اتفاقات بزرگ زندگی من

در مرحله اول کمی فکر کردم و بعد از خودم دو سوال پرسیدم

الان اولین کاری که باید انجام بِدهم چیست؟

بهترین کاری که الان می توانم در همین شرایط بد انجام بدهم چیست؟

 

و ساعت ها هیچ چیزی به ذهنم نمی رسید …

ناگهان روشن کردن گوشی موبایلم به ذهنم رسید. باور کنید این قدم صفر، سخت ترین کار برای من بود. سریع گوشی را روشن کردم. و نور الهی، زندگی من را روشن کرد……

بعد به همین روش ادامه دادم. فکر کردم و هر مرحله یکی یکی کارهایی که به ذهنم می رسید را حتما اجرا می کردم و بعد از آن هم، قانون جذب زندگی من را دگرگون کرد که در قدم به قدم آموزش های این دوره برایتان معجزات خودم را توضیح می دهم.

مرحله دوم از شروع اتفاقات بزرگ زندگی من

من در مرحله دوم کتاب هایی که قبلا بارها خوانده بودم را مجددا خواندم.

اما این بار در سطر و سطر آن کتاب ها، خودم را قرار می دادم و از نویسنده سوال می کردم و جواب را تنها راهکار فرض می کردم و تا رسیدن به هدف آن راه را رها نمی کردم. من مثل گرگی که شکار خود را محکم در دندان می گیرد و تا چشیدن مزه شکار رهایش نمی کند، سخت تلاش کردم.

 

بله همه کتاب هایی که قبل خوانده بودم، این بار از هر مشاوری بهتر و بهتر درکم می کردم و راهکارهایشان از هر دارویی موثر تر عمل می کرد.

مرحله سوم از شروع اتفاقات بزرگ زندگی من

در مرحله سوم، شبانه روز و گاهی واقعا شاید تمام روز بدون توجه به گرسنگی و شرایط بد زندگی آن لحظه خودم و به دور از هیاهوی اتفاقات گذشته، فقط فکر می کردم و از کتاب ها، برای خودم نسخه تهیه می کردم و بی درنگ برنامه ریزی می کردم.

 

می خواندم و برنامه ریزی و عمل می کردم. حتی کتاب “رازها و نیازهای موفقیت ایرانی” خودم را هم همان دوره مجددا خواندم و ادیت کردم و کتابی که امروز شما می بینید با کتاب قبل از آن دوره، زمین تا آسمان تفاوت دارد.

… من لحظه به لحظه با کتاب موفقیت خودم زندگی مجدد کردم و زیبا شد و کامل شد و درس عشق به زندگی در آن تزریق شد. و من از زمین بلند شدم …

مرحله چهارم ازشروع اتفاقات بزرگ زندگی من

در مرحله چهارم، شروع کردم به کار روی باورهایم.

 

من یکی یکی مسایل گذشته خود و اطرافیان و داستان های کتاب ها را مرور کردم. نت برداری کردم و تصحیح کردم؛ اشتیاق دانستن بیشتر مرا به کلاس های مختلف مرتبط با موفقیت و رشد فردی در شهرها و کشورهایی که مسافرت می کردم برد.

 

تازه یاد گرفتم واژه زندگی را درست و واقعی و همانقدر که زیبا و عاشقانه است، صرف کنم.

 

من به زندگی برگشتم. من خودم را در آغوش گرفتم. من عاشق زندگی شدم. من با خداوند رحمان هم آشتی مجدد کردم.

مرحله پنجم از شروع اتفاقات بزرگ زندگی من

در مرحله پنجم، شروع به اقدام موثر و مفید کردم. قانون جذب را از اینجا به بعد عملی به کار گرفتم.

 

همه چیز من شده بود تمرکز و توجه همراه با اشتیاق سوزان بر چیزهایی که می خواستم، در حالی که در زندگی قبل بیشتر به گذشته و نداشته هایم فکر می کردم. من فرمول هایی را به تدریج بکار بردم که تمام تردیدهایم نسبت به قانون جذب را از بین برد.

 

بعد از این دوره از زندگی ام “قانونِ جذب، من شد” و “من، قانونِ جذب شدم”. به شما نیز در این دوره عادت به موفقیت و اتومات کردن عملکرد قانون جذب در زندگی را آموزش خواهم داد.

مرحله ششم از شروع اتفاقات بزرگ زندگی من

مرحله ششم، من متوجه اشتباهات خودم حتی در ارتباطات و حتی زندگی مشترک شدم.

 

همه افراد بد گذشته خودم را بخشیدم. دقیقا از این لحظه افراد جدیدی در مسیر زندگی من قرار گرفتند. برای اولین بار صمیمیت و محبت عاشقانه را در خانواده حس و زندگی کردم.

مرحله آخر از شروع اتفاقات بزرگ زندگی من

در مرحله آخر، ریسک بزرگ خودم را کردم و با دست خالی در صنعتی وارد شدم که رقابت بسیار شدید بود.

 

اما موفقیت های سریالی شروع شد. من با یکی از دوستان شراکتی را آغاز کردم. بعد از مدتی به عنوان مشاور بخش فرا ساحل دعوت شدم. از بیزینس تازه شروع کرده، سرمایه خودم را بیرون کشیدم و در ساخت و ساز وارد شدم و شرکت خودم را نیز راه اندازی کردم و شروع شد و خدا در کنارم بود و من فردی دیگر شدم و روزی متوجه شدم خانه رویایی، و همسر رویایی ام را دارم و رویاهایم را در کنار فرزندم زندگی می کنم. شکر ا…، شکر ا… ، شکر ا… 

 

آری، آواز خوش و زیبای زندگی من زمانی زیباتر و خوش آهنگ تر طنین انداز زندگی ام شد که بعد از شاید صدها مورد، بالاخره همسر رویاهایم را از طریق قانون جذب، جذب کردم. واقعا باور کردنی نبود. واقعا بزرگترین نعمتی که خداوند بعد از دخترم به من داد، همسری مهربان بود که با ورودش عبارت طلایی “زندگی عاشقانه” برایم معنا پیدا کرد.

 

دوستانم من از هیچ به همه چیز رسیدم. از صفر به 1000 رسیدم. دوباره آرامش، رنگ زندگی من شد. دوباره امید و انگیزه و اشتیاق سوزان وجودم را در آغوش کشید و دست خدا در دستانم قرار گرفت. من از زندگی، سهم خودم را گرفتم. من از زندگی همه زندگی را از آن خودم کردم.

 

اخطار! تا زمانی که این فایل صوتی را گوش نکرده اید، در هیچ دوره ای شرکت نکنید.

your browser does not support the audio element.

 

هزینۀ مجموع 6 پک دوره با تخفیف،  900000 تومان است. شما می توانید به صورتِ جدا جدا هم خرید کنید که در این صورت هزینه هر پک 180000تومان است.

من پک اول را تهیه می کنم >>کلیک کنید.

برای تهیه دوره 02122633880 تماس بگیرید یا به شماره 09121752854 از طریق تلگرام یا واتساپ پیام ارسال نمایید.

جهت مشاوره  رایگان قبل از خرید دوره کلیک کنید.

 

اگر دنبال دلایل محکم تری برای شرکت در دوره هستید، ادامه مطلب را حتما بخوانید:

دوستان خوبم،

من به بن بست رسیده بودم که امیدوارم هرگز برای شما پیش نیاید. من همه چیزم را از دست داده بودم. که شاید شما خیلی چیزها را دارید ولی این حس در شما هم باشد.

من در روابط خودم متوجه اشتباهاتی شدم و به دنبال روابط عاشقانه و همسر ایده آلم سرگردان بودم که تصور می کنم بزرگترین مشکل جوانان ما امروز بعد از مسئله بیکاری، عشق های شکست خورده و نیاز به رابطه عاطفی خوب، باشد.

من خدا را فراموش کرده بودم که واقعا بزرگترین دست آورد آن دوره چالش یک هفته ای من، آشتی و دوستی با خدای رحمان بود.

من از نظر مالی شرایطم از شما بدتر بود. من خودم را مال باخته می دیدم. حس و حال مال باخته، گاهی تا پایان عمر به حال طبیعی باز نمی گردد.

من از آن شرایط بیرون آمدم و امروز می بینم خیلی زود چند برابر آن را جذب کردم.

من کتابها و سمینارها و دوره هایی را رفته ام که تصور نمی کنم هیچ کس دیگری اینقدر برای آموختن هزینه کرده باشد.

شما این تجربیات را در اختیار دارید. من تجربه شروع مجدد در هر زمینه ای را کسب کردم و امروز ایرادات قبلی خودم و حتی اطرافیانم را به روشنی می بینم.

من از معنویات فاصله گرفته بودم و این حوادث لحظات زیبای تنهایی با معبودم را برای من ساخت.

من از این اتفاقات بارها تشکر کردم. من آرامش درون را واقعا حس و لمس کردم. چیزی که تا نداشته باشی هرگز جوانب دیگر زندگیت رنگ و بوی خوشی پیدا نمی کند.

من دوره هایی چون روانشناسی بالینی، درمان اختلال عزت نفس و اعتماد بنفس، هیپنوتیزم پیشرفته، ان ال پی پیشرفته، TFT و … را نیز رفتم.

من سلامتیم و بهتر است بگویم تولد دوباره را در آغوش کشیدم و تجربیاتم را در کتاب “تغذیه و رژیم های غذایی برای همه” به همه ایران هدیه کردم.

دوست من، راز بزرگ موفقیت های کوچک و بزرگ زندگی من این بود که اسرار ناگفته قانون جذب و موفقیت، بر من آشکار شد. من اسرار قوانین موفقیت را یافتم. و همان روز تصمیم گرفتم این رازها را با همه ایران به اشتراک بگذارم.

چیز هایی فراتر از کتاب راز یا فیلم راز را متوجه شدم و امروز در این دوره همه آن تجربیات را در اختیار تو خواهم گذاشت… جزییات که خاص زندگی ایرانی است و من چیزهایی را از دل فکر و اندیشه ایرانی اسلامی بیرون کشیدم که یک نویسنده یا مربی موفقیت آمریکایی یا استرالیایی هرگز نمی تواند آنها را درک کند و امروز آماده ارایه به شما هستم.

 

آیا با این پیشینه مرا بعنوان متخصص و آموزگار این حوزه می پذیرید؟  

 

هزینۀ مجموع 6 پک دوره با تخفیف،  900000تومان است. شما می توانید به صورتِ جدا جدا هم خرید کنید که در این صورت هزینه هر پک 180000تومان است.

من دوره را تهیه می کنم >>کلیک کنید.

برای تهیه دوره کامل با شماره  02122633880 تماس بگیرید یا به شماره 09121752854 از طریق تلگرام یا واتساپ پیام ارسال نمایید.

جهت مشاوره  رایگان قبل از خرید دوره کلیک کنید.

(توجه کنید که بخاطر رقابت و احتمال سوءاستفاده از محتوای دوره همه عناوین و سرفصل ها در اینجا اشاره نشده و پس از دریافت دوره بسیاری از موضوعات خاص شما را شگفت زده خواهد کرد. )

پکیج اول دوره نخبگان آموزش قانون جذب

– امضای عهدنامه و پیمان بین دانشجو و  استاد.

– شما در این پکیج می آموزید که افکار منفی، باورهای منفی، احساسات منفی و افراد منفی و اتفاقات گذشته بد و ناخواسته را پاکسازی کنید.

– شما کامل ترین و موثرترین روش پاکسازی ضمیر ناخودآگاه در جهان را خواهید آموخت.

– شما می آموزید که چطور با استفاده از تکنیک ممبسد، نتایج منفی را دور و مثبت ها را جذب کنید

– شما هدفگذاری را آموخته و برخلاف قبل که مقصد را تعیین می کردید، هدفِ برخواسته از نظام ارزشی خود را مکتوب می کنید.

– شما کاملترین پکیج شناخت نیاز و تعیین اهداف مقدس خود را آموخته و برای استاد ارسال می کنید.

– زمانی که هدفتان را تعیین کردید، اکنون باید بدانید از کجا شروع کنید

– شما می آموزید که هر لحظه چه کاری باید انجام دهید؟ بهترین اقدام شما چیست؟

و موضوعات مهم دیگر

(شاید متوجه شده باشید که فقط همین پکیج کل رازهای موفقیت اساتید موفقیت جهان را در خود دارد)

پکیج دوم دوره نخبگان آموزش قانون جذب

-شما در این پکیج تمام تعاریفی که در جهان برای قانون جذب مطرح شده اعم از تعریف های عمومی و علمی و تعریف بزرگان عرصه موفقیت و … را می آموزید.

-در این پکیج شما قدرتمندترین تکنیک قانون جذب یعنی شکرگزاری را به شیوه کاملا درست و اثربخش می آموزید.

-سوپرخوشبینی به معنای واقعی و صحیح را فرا میگیرید و آن را در زندگی واقعی خود متجلی می کنید.

– به شما گفته خواهد شد که چرا باید رویا و هدف داشته باشیم.

– و …

پکیج سوم دوره نخبگان آموزش قانون جذب

– در این پکیج مفاهیم احساس و ارتعاش همراه با آخرین یافته های جهان به شما آموزش داده میشود.

– شما می آموزید که چگونه قدرتمندرین ارتعاش همسو با اهدافتان را ساطع کنید.

– یاد می گیرید که چطور در بهترین ارتعاش باقی بمانید.

– قانون سه میم یکی از قدرتمندترین تکنیک های قانون جذب را می آموزید.

– قدرتمندترین روش های شادی بخشی را در این پکیج یاد می گیرید.

پکیج چهارم دوره نخبگان آموزش قانون جذب

-این پکیج کاملترین پکیج جذب پول و ثروت است و شما همه آنچه برای جذب پول و ثروت نیاز دارید را می آموزید.

-در این پکیج شما می آموزید که چطور گام به گام همه رویاهایتان را خلق کنید.

-در این پکیج شما تمام باورهای منفی ضد ثروت را خواهید شناخت و با کمک قدرتمندترین تکنیک های روز دنیا، باورهای ثروت ساز را جایگزین آنها خواهید کرد.

-با کمک تکنیک استفراغ روانی می توانید بدترین احساسات و خاطرات تلخ خود را رها کنید و موقعیت های جدیدی را برای خود خلق کنید.

-تکنیک های طلایی قانون جذب، دقیق ترین آزمون قانون جذب و بسیاری موضوعات دیگر را در این پکیج می آموزید.

پکیج پنجم دوره نخبگان آموزش قانون جذب

-در این پکیج شما کاملا شگفت زده خواهید شد

-در این پکیج شما با کمک تصویر سازی و تجسم خلاق قادر خواهید بود بزرگترین رویاهای خود را خلق کنید.

-اگر عزت نفس آسیب دیده ای دارید، این پکیج مخصوص شماست.

-اگر به دنبال جذب شغل رویایی خود هستید، این پکیج مخصوص شماست.

-اگر میخواهید بدانید کی به رویاهای خود میرسید، این پکیج دقیقا برای شماست.

-اگر به دنبال راز بزرگ قانون جذب هستید، اکنون کلید دستیابی به این راز بزرگ در دستان شماست.

-فایل هیپنوتیزم تصویرسازی خلاقانه در این پکیج شما را سورپرایز خواهد کرد.

پکیج ششم دوره نخبگان آموزش قانون جذب

*********

دوره برای اثربخشی بیشتر و ایجاد تغییرات ماندگارتر در شما به صورت 6 پکیج آموزشی جداگانه ارائه می شود.

دوستان عزیز، هر پکیج را که شامل تعداد زیادی فایل آموزشی صوتی و تمرین است در دو هفته تا یک ماه استفاده می کنند.

باید فایل های صوتی که به آنها داده می شود را (در گوشی، ماشین، ام پی تری پلیر، آی پد، یا هر پلیر دیگری که راحت هستند)  گوش کنند،

تمرینات را در دفتر زیبای راز خود انجام دهند و اگر تمایل داشتند با گوشی عکس بگیرند و برای استاد ارسال کنند.

زمان استفاده از هر پکیج دست خود شماست. ممکن است کسی پکیج را در دو هفته تمام می کند و پک بعدی را شروع کند و یک نفر دیگر ممکن است بیش از یک ماه در یک پک وقت بگذارد. اما زمان متوسط دوره برای هر پکیج یک ماه است.

دوره به صورت غیر حضوری و به شکل زیر برگزار می شود:

شما پس از پرداخت هزینه، پکیج آموزشی ماه اول را دریافت می کنید. هر پکیج می تواند شامل تعدادی فایل های صوتی و متنی و تصویری باشد.

فایل های متنی و تمرینات به صورت PDF  تهیه شده تا به راحتی روی هر گوشی و لپ تاپ و کامپیوتر قابلیت خواندن داشته باشد. همچنین فایل های تصویری با فرمت MP4 و فایلهای صوتی با فرمت MP3 با کیفیت بالا و در عین حال حجم پایین و قابلیت پخش در همه پلیرهای خانگی و شخصی و حتی ضبط ماشین و فلش تلویزیون و آی پد و گوشی های مختلف، تهیه و عرضه می شود.

فایل ها ترتیب و شماره دارند و شما به ترتیب پیش رفته و تمریناتی را در دفتر زیبای راز خود انجام می دهید. ما از همه دوستان درخواست می کنیم اگر تمرینات جنبه خصوصی ندارد، از صفحه تمرین خود با گوشی عکس گرفته و برای استاد ارسال کنند.

این کار از این جهت اهمیت دارد که ایرادات شما  توسط استاد مشخص شده و راهنمایی های لازمه ارائه می شود.

 

یکی از ویژگی خاص این دوره :

شما عضو گروه خصوصی ویژه این دوره می شوید و هفته ای یک شب نیز، استاد به تمام سوالات اعضاء پاسخ می دهند. در این جا جمعی از افراد فرهیخته و سوپر موفق را گرد هم جمع کرده ایم. شما وارد جمعی از افراد باانگیزه و با اشتیاق و مثبت نگر می شوید.

حتما گوش کنید: این فایل صوتی کوتاه، زندگی شما را دگرگون می کند.

 

your browser does not support the audio element.

 ارزش واقعی یک دوره بلند مدت برای تحول فردی حد اقل 15,000,000 ریال است.

 ارزش واقعی یک دوره بلند مدت برای تحول مالی و شغلی حداقل 22,000,000 ریال است.

 ارزش واقعی یک دوره بلند مدت تغییر سبک زندگی حداقل 10,000,000 ریال است.

 هزینه مشاوره و خدمات پشتیبانی 6 ماه در ایران حد اقل 40,000,000 ریال است.

این تنها بخشی از موضوعاتی است که در این دوره جامع، در شما تغییر ایجاد خواهد کرد. (لازم نیست اینقدر هزینه کنی

 

یک خبر خوب دیگر

 

برای خرید دوره همین حالا کلیک کنید.

برای تهیه دوره کامل با 02122633880 تماس بگیرید یا به شماره 09121752854 از طریق تلگرام یا واتساپ پیام ارسال نمایید.

جهت مشاوره  رایگان قبل از خرید دوره کلیک کنید

این گارانتی را من شخصا به شما می دهم که تاثیرات و تغییرات این دوره را اول اطرافیان شما احساس خواهند کرد و بعدا خودتان تعجب می کنید و در نهایت بعد از ماه اول خودتان هم کم کم باور می کنید. بله دوستان متاسفانه ما آدم ها خودمان عموما زودتر از دیگران متوجه تغییر حال بدمان می شویم.

اما در تغییر مثبت و سازنده چه در شرایط بیرونی و چه در شرایط درون و حتی احساس، آخرین کسی که خبردار می شود و تازه تعجب هم می کند و نگاه کم باوری دارد، خودمان هستیم.

من، محمود جولایی متعهد می شوم در تمام طول دوره، از طریق تلگرام شخصی و به طور مستقیم به تمام پرسش های مرتبط شما پاسخ دهم. آیا این شگفت انگیز نیست که در تمام طول دوره استاد را در کنارتان دارید؟!

آیا می دانید حتی یک دوره در ایران نیست که استاد را مستقیم در کنار خود داشته باشید و همیشه باید با تیم استاد تماس بگیرید. (این یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این دوره است.)

من محمود جولایی به شما این قول و تعهد را می دهم که اگر احساس کردید این دوره هیج تغییری در حال درون و زندگی شما ایجاد نکرده، تا پایان یک ماه شما می توانید از طریق سایت و یا تیم پشتیبانی تقاضای استرداد مبلغ پرداختی خود را بکنید.

 

اگر فکر میکنید شما و خانواده تان شایسته یک زندگی خوب با استاندارد های عالی هستید باید اقدام کنید. دوست من احتمال می دهید چند سال دیگر با همین شرایطی که الان دارید به ایده آل های خود برسید. واقعا چه زمانی فکر می کنید حال خودتان و حال زندگی تان خوب می شود؟ چقدر برای فرزندانتان آینده خوبی را رقم زده اید؟ بدانید که تصمیم امروز شما آینده همسر و فرزندانتان را نیز تغییر خواهد داد.

 

واقعا نمی خواهید از این فرصت طلایی استفاده کنید؟

موفقیت هرگز اتفاقی نیست.

دیدن و استفاده از فرصت های پیش روست.

آیا از این فرصت استفاده می کنید؟؟؟

 

من تصمیم گرفتم که در این دوره سرنوشت ساز شرکت کنم >>برای خرید دوره کلیک کنید.

برای تهیه دوره کامل باحمود جولایی، بعنوان نویسنده و مشاور تحول فردی فعالیت می کند. او با 10 سال سابقه در زمینه آموزش ِ ارتقاء و تحول فردی و انجام مطالعات گسترده و شرکت در کارگاه ها و دوره های تخصصی که توسط متخصصین مراکز معتبر دانشگاهی حوزه روانشناسی و تکنیک های آموزشی برگزار شده است که در زیر به بخشی از این دوره ها اشاره شده، موفق به دریافت گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی گردیده است:

•    دوره پیش رفته درمان اختلال عزت نفس و اعتماد به نفس. •    دوره تخصصی روانشناسی مهارت های فردی. •    دوره هیپنوتیزم پیشرفته. (انگلیسی) •    دوره اینترنتی  Advanced NLP ) TNRS – آمریکا ) •    کارگاه عملی مهارت روان شناسی بالینی. •    TFTدوره حرفه ای کوچینگ و روش آموزش (هند)

او هم اکنون مدیریت سایت راز موفقیت را بر عهده دارد. برای اطلاعات بیشتر کافی است نام او را در گوگل جستجو نمایید. او به همه افراد کمک می کند تا با تغییرات کوچک، نتایج بسیار بزرگ را رقم بزنند. از فعالیت های او تألیف کتاب هایی با موضوعات عزت نفس، اعتماد به نفس، ترس، استرس و اضطراب و … و همچنین برگزاری دوره های کامل و جامع در جهت ارتقای فردی و افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس براساس اصول روانشناسی موفقیت بوده است. همچنین محصولات مختلفی را در زمینه خودهیپنوتیزم و قانون جذب ارائه نموده که همگی تضمین اثربخشی وی را به همراه دارد و به لطف خدای رحمان، محصولات خودهیپنوتیزم به روش کاپیتان امروز در ایران به یک برند قابل اعتماد بدل شده است. کتاب رازها و نیازهای موفقیت ایرانی که 7 سال نگارش آن به طول انجامیده است، عصاره بیش از 90درصد کتاب های موفقیت جهان و یک نمونه 100درصد ایرانی با تجربه های واقعی خود نویسنده و مثال هایی از افراد موفق جهان از دریچه روانشناسی فردی است. این کتاب که در عرض سه سال توانست بدون هیچ تبلیغی به چاپ دهم برسد، بطور حتم یک اثر ارزشمند و درخور توجه است.

هزینۀ مجموع 6 پک دوره با تخفیف،  900000 تومان است. شما می توانید به صورتِ جدا جدا هم خرید کنید که در این صورت هزینه هر پک 180000تومان است.

من حتما این دوره را تهیه میکنم >>کلیک کنید.

برای تهیه دوره کامل با شماره 09121752854 یا 02122633880 تماس بگیرید یا به شماره 09121752854 از طریق تلگرام یا واتساپ پیام ارسال نمایید.

جهت مشاوره  رایگان قبل از خرید دوره کلیک کنید.

اگر هنوز تردید یا سوال دارید، همین الان با شماره : 09121752854 یا شماره ثابت 02122633880 تماس بگیرید و یا در تلگرام به ایدی  ”  zshakerizadeh@  ” پیام بدهید. ما بی صبرانه منتظر تماس شما هستیم. فرصت همیشه به سراغتان نمی آید.

اگر خرید از طریق اینترنت برای شما دشوار است، می توانید براحتی با شمارهای بالا تماس بگیرید و از هر طریقی که راحت هستید خرید خود را انجام دهید و فایل ها را از طریق ایمیل، تلگرام و یا پست دریافت کنید.

 

لطفا برای تغییر زندگی خودتان همین امروز گامی بردارید. گاهی خیلی زود دیر می شود. پس شاید حتی فردا دیر است. امروز ثبت نام کنید.

 

آنچه شما بعداز خرید محصول دریافت می کنید:

 فایل صوتی (MP3) و فایل PDF

 حجم : 18 فایل صوتی و 1 فایل متنی

 زمان :

*****

همراه همیشگی سایت راز موفقیت:

10درصد از مبلغ پرداختی شما به عنوان هدیه به کیف پول حساب شما اضافه می گردد که در خریدهای بعدی می توانید از آن استفاده کنید.

همچنین در صورت خرید محصولات فیزیکی، هزینه ارسال پستی به سراسر کشور برای شما رایگان است.

 

 

 

 

 

لطفا، همچنان با ما باشید

سایت راز موفقیت – محمود جولایی

کانال راز موفقیت

عضو کانال “راز موفقیت” شوید و از فایل های صوتی بسیاری که به رایگان در اختیار شما قرار دارد استفاده کنید.

 

واقعا دوره نخبگان قانون جذب بی شک تحولی ایجاد کرد که شاهد بازتاب فوق العاده اون در طول زندگی هستم واقعا ممنونم استاد جولایی

درود بر شما خیلی ممنون از توجهتون بیصبران منتظر خبرهای خوبتون هستیم 

 

درود بر شما خیلی ممنون از توجهتون بیصبران منتظر خبرهای خوبتون هستیم 

 

دوره قانون جذب واقعا موثر هست در گنار دوره عزت نفس و اعتماد به نفس تگمیل  میشه براتون بهترین ها رو ارزومندم

 

 

 

 

واقعا فایل صوتی بعد از اتفاقات زندگیتان انرژی بخش بود.

یک هفته است پک اول رو گرفتم.اما سه چهار روزه دارم گوش میدم.اما تاثیرات رو درون خودم دیدم.به طرز عجیبی یک حس شادی دارم. پک دوم هم تا یه هفته دیگه میگیرم.ممنونم ازتون????????

سلام استاد جولایی. ممنون از مطالب عالی تون من خودم حدود دو ماه میشه که در کلاس های قانون جذب شما شرکت کردم و اتفاقات عالی و حال عالی نصیبم شده اول و مهمتر از همه اینکه در تمام روز با خدای مهربونم در ارتباطم و نعمتهای که تا به حال برام عادی بودند رو در زندگیم میبینم و شاکرشون هستم و زندگیم از یک نداشتی و تکراری بودن در اومده و دیگه توفیق نماز اول وقتی هستی که پیدا کردم که همیشه ارزوم بوده ولی دست پیدا نمیکردم ولی الان اتوماتیک وار هر جا باشم نمازم اولویت اوله و اگه تنها فایده قانون جذب باشه برای من کافیه و در انتها خدا رو بخاطر قوانین زیبا و عالی حاکم بر عالمش شاکرم

درود خدابراستادعزیزم اقای جولاییخوب سلامت وسرحال باشین همیشهاستادجان سپاس گذارم ازخداوندکه شماسرراهم قراردادازشماهم بخاطر پکهاوکتابهاکه زحمت کشیدین سپاس گذارتونمخداروشکرروزهای عالی دارموهرروزم بهترازدیروزهستخداروشاکروسپاس گذارمخیلی کمکم کردنوخیلی بهم انرژی میدنازتاریخ بالای برگه نگاه کنیهروزصبح ازخواب بیدارمیشم میخوانم و بعدازخونه میزنم بیرونوهمین هاباعث هم انرژی وروزخوب داشته باشم میشنالان پک 4 روگوش میدم خیلی عالیهگوش میدم امیدواریم دار ه سقف رومیزنهفقط باگوش دادن اینجوری شدماگه یادش برداری کنم وتکرارکنم دیگه اون چی میشهسپاس گذارتم ای استادمهربوندوستتون دارم بهترین هاروبراتون ارزو میکنم❤️❤️❤️❤️

با سلام خدمت استاد گرانقدر . بی شک آشنایی با شما و دوره نخبگان نقطه عطفی در زندگی من بوده . خدارو بابت این آشنایی شاکرم و برای شما آرزوی موفقیت میکنم

راستش من دوره یک نخبگان رو تهیه کردم و در حال گوش کردن به فایلها و عمل کردن به هر فایل هستم آیا همین دوره اول نخبگان برای ورود من به شبهای شنبه کفایت میکنهاستاد عزیز باور کنید که من بدون هر نوعرپاچه خاری خدمتتون عرض میکنم این فایلها و این دوره نخبگان شما واقعا بی نظیر هست واقعا بی نظیر هست بابت این همه زحمت از شما سپاسگذارم

سلام خدمت استاد بزرگوار ????عرض تبریک بنده رو به مناسبت این عید سعید پذیرا باشید ????امیدوارم در تمام مراحل زندگی شاد????پیروز ✌️وموفق ????????باشید .استاد عزیز من پک چهار رو چند روزی هست تهیه کردم واقعا عالیه .فایل چهارم از پک چهار هست و واقعادارم لذت میبرم ????????با وجود شما نازنینان تو مدار و فرکانس عالی هم هستم خدارو واقعا شکر و سپاسگزارم ????امروز رو هم بهانه کردم تا در این عید خجسته از صمیم قلبم از شما و گروه راز موفقیت تشکر و قدردانی کنم .????همواره برای شما و خانواده محترمتون سلامتی و شادی از خداوند مهربانم طلب میکنم ????????????????❤️❤️فوق العاده هستید شما ????????????

با سلام خدمت استاد جولایی بزرگوار وخانم شاکری عزیز وهمه دوستان ????واقعا معجزات الهی یکی بعد از یکی رخ میدهدبهتر ین درک دراین دوره این که چگونه زندگی ارام وراحتی داشته باشیم و وقتی به ارامش الهی رسیدیم معجزات وتمام خواسته ها یکی پس از دیگری رخ میدهدبا دلی سرشار از عشق الهی برای تک تک شما عزیزان بهترینهای الهی را خواهانم استاد من بی نهایت از شما وخانم شاکری عزیزم ودوستان خوبم نهایت تشکر وسپاسگزاری را دارم????

عالی. عالی. عالی. حیف که دیر پیداتون کردم. اینهمه پول کلون دادیم برای دوره میلیونی **********. استاد جولایی کاپیتان زندگی من ، تا اخرش هستم

سلام. عصرتون بخیر.استاد عزیز و گرامی امیدوارم هر جایی که هستید شاد و خرم باشید.پیام دادم برای تولد یک سالگی خودم از شما صمیمانه تشکر کنم.پارسال در مرداد ماه بزرگترین اتفاق زندگی من یعنی آشنایی با دوره نخبگان و استاد گرانقدری همچون شما رخ داد.شاید خودتون ندونید اما فقط خیلی خلاصه خدمتتون عرض کنم نمیدانم چگونه و با چه زبانی از شما برای تغییر افکار و مسیر زندگیم تشکر کنم. مطمئن باشید یک روز در زمان مناسبش از شما هم حضوری و هم با فایل صوتی تشکر خواهم کرد. علت اینکه آموزشهای شما در من تاثیر گذاشت فقط به خاطر نیت پاک و قلب مهربان شماست. از شما چگونه دلسوز بودن و دوست داشتن را آموختم و هزاران چیز دیگر.روز خوش

درود بر شما دوست عزیز

من عموما پیام های تقدیر و تشکر رو جواب نمیدیم ولی انقدر زیبا و تاثیر گذار نوشتید که نتونستم ازتون تشکر نکنم.

ای کاش همه مردم ایران در دوره نخبگان و دوره پرواز شرکت کنند تا باور کنند که میتوانند.

براتون ارزوی موفقیت و سربلندی دارم.

لطفا با ما باشید

سلام استاد عزیزم سپاسگزارم از سبزتان در زندگیم من نه ماه دوره نخبگان جذب شما رو گرفتم ومدام تمرین میکنم لحظه به لحظه این قوانین تمرین میکنم دچار مقاومت های سرسخت ذهنی شدم ولی به لطف محبت و راهنمایی خداوند بزرگم که من با شما آشنا کردوتازه احساس میکنم زندگیم وافکارم تغییر کرده و نتیجه های زیبای باورهای جدید م که خیلی زحمت کشیدم تا تغییر کرده میبینم وبا قدرت و توان بیشتری این راه ادامه میدهم تا همیشه از شما معلم عزیزم مچکرم هرکس اهل تغییر باشه دوره شما میلیاردها تومان ارزش داره سپاسگزارم

استاد هم چالش عالیه ،هم حالم عالیه هم زندگیم و روابطم عالیه خدا رو هزاران بار شکر که شما رو شناختم.چالش عالی بود تمام هفته بدون نگرانی خرج کردم و جذب پول هم داشتم ????به آخر پک پنجم رسیدم ،انقد از صحبتهاتون لذت میبرم که دوست دارم هزاران بار این فایلها رو گوش بدم و تمام نقاط ریز رو بفهمم،امروز دیگه پک پنجم تموم میشه????. انقدر عالی و به زبان ساده و قدرتمند همه چی رو توضیح میدین که دوست دارم هر چه زودتر برم جلو و به پک شیش برسم .

استادجولایی عزیز سلام، من امروزپک ششم روتموم کردم ازشنیدن تک تک پک ها لذت فراوانی بردم به هرپکی که میپرسیدم اون پک را ایده آل می پنداشتم ولی وقتی پک بعدی رومیگرفتم وگوش میکردم احساس میکردم این پک، پک قبلی رو نه تنها تکمیل میکنه بلکه لذت بخش تر میشه این روبگم که من معتاد پک ها شده ام حتی تصمیم دارم دوباره ازاول شروع کنم یک دورکامل باز گوش بدم حتی درماموریت هام توراه گوش میدم درپیاده روی هام گوش میدم شما ناجی زندگی هزاران نفرمثل من هستید سلامت وپیروزباشید ????????????????????

سلام به استاد جولایی عزیز استاد سال 98 من اینطور شروع شد که خیلی برکت تو زندگیم اومده هر چی خرج می کنم پولم تمام نمی شه از همه بهتر حالم توی هر شرایطی خیلی خوبه خیلی زیاد اینقدر خوبه که انتقال به خانوادمم دادممنونم از شما دکتر جان خیلی خوبم خیلی من خوشبخترین ادم روی کره زمینم هر چیزی می خوام بطور خیلی جالبی برام رخ می دهد خیلی خوبه با اینکه پک 3 هستم خیلی راضی هستم از همه چیزم از شرایط بد و خوبم راضیم ممنونم از خدای مهربانم اول بعدم از شما که در مسیر زندگیم قرار گرفتین

سلام استاد جولایی مهربانخداوند رو شاکرم که شما در مسیر زندگی من قرار گرفتید. خوشحالم عضو تو یان دوره هستم.من همیشه یکیو میخواستم که حامی ام باشه و چون پدرو مادر نداشتم فکر میکردم نمیتونم…..موفقیتهای کوچیک داشتم ولی همش دلم میخواست که کسی هولم بده…که وویسهای شما و خواست خودم با من اینکارو کرد همش داستان پراید مشکی رو بیاد می اوردم و میگفتم خدا هست و حرکت میکردم اوایل تغییر خیلی برام سخت بودخصوصا با اطرافیان منفی نگر…اما امروز با تمام وجودم خوشحالم و میخواستم خوشحالیمو با شما در میون بزارم از چند ماه قبل که اثر برای نمایشگاه میبردم هر دفعه استادم قبول نمیکرد و میگفت تواناییت بالاتره و هر بار با انرژی بیشتر برمیگشتم و مینوشتم دوروز سه روز قبل از نمایشگاه استادم گفت نمیخوام با سبک کتابت بنویسی ازت کار چلیپا میخوام من فبل نوشتن با خودم گفتگو میکردم و ویسهاتون رو گوش میدادم سه شبانه روز با تمام وجودم نوشتم به کارم عشق میدادم و میگفتم تو بهترین میشی شب قبل نمایشگاه نوشتم و فرصت نداشتم برای تذهیب بفرستم کاملا ساده پاسپارتو کردم و تحویل دادم خوشبختانه بهترین چلیپا شد و نظر استادان این بود این کار در عین سادگی خیلی دلنشین و پرقدرته…و اینکه یک خانم در شهرمون مطرح شد خیلی راضی بودن…درخشیدن کارم منو خوشحال کرد و خداوند رو شاکرم هر زمان به تهران به دیدارتون بیام یکی از بهترین اثارم رو به شما تقدیم میکنم…از خداوند و شما و استادانم سپاسگزارم و بهترینها رو برایتان خواستارم

استاد من چندین سال به دنبال قانون جذب بودم اما واقعا حلقه گمشده زیاد داشتم الان با دوره شما تازه متوجه شدم که من کلا مسیر رو درست نرفتم اما با وجود شما تو این دوره خیلی انگیزه و نیرو دارم چون همه مراحل برنامه ریزی شده هستن واسه رسیدن ب موفقیت از خدا سپاسگذارم که با دوره شما آشنا شدم ، به دنبال هیچ شخص خارجی نمیرم فقط استاد جولایی که هموطن هستش و نتیجه گرفته ا ز مسیری که رفته پس منم مسیر شما رو میرم

سلام دوستان منم امروز حدود 5میلیون سود کردم ازخداوند بزرگ خیلی شاکرم خدایا هزاران بار شکرت وهم اینکه حقوقمون واریز کردن خدایا شکرت بی نهایت انشالله دوستان هم جذب خوبی داشته باشن ومارو درشادیهایشان شریک کنند

دوستان سلامعزیزان من امروز یه جذب عالی داشتم دوباره پس از تقریبا دوهفته همسرم به سرکارش دعوت شد از استاد جولایی عزیز بسیار سپاسگزارم واز خدای مهربان هم بخاطر لطفش ممنون وسپاسگزااارم خدایااا صدهزاربار شکر به درگااااهت

سلام دوستان گلم یکی از اهداف من سرکار رفتن برادرم تو شرکت نفت بود که میدونستم کار مورد نظرشه دو سه ساله به هر دری میزد از طریق آشناهایی که داشتیم نمیشد و در حال حاضر داروخانه کار میکنه من همش براش مجسم میکردم و شکرگزاری مخصوصا توی همین ماه همش هم میگفت باید پارتی باشه اولویت اولش هم تهران بود بعد اهواز هفته گذشته مادرم مدارکش و یک نامه رو برد به یکی ازمدیرها تحویل داد و گفت ایشون هم به تمام صحبتهاشون گوش کردنددر صورتی که خودتون میدو نید که روزانه چقدر نامه و درخواست و مراجعه کننده دارند بدون هیچ آشنا و پارتی بعد از یک هفتهدیروز باهاش تماس گرفتند گفتند مدارک و سابقه بیمت رو بیار و ازش مصاحبه گرفتند و از شنبه میره سرکار تا الان خودش هم باورش نمیشه که چطور بدون سفارش و آشنا تونسته تو شرکت نفت بره سرکار دوستان عزیزم واقعا این دوره معجزه میکنه خانوادم خیلی خوشحالند ممنون استاد جولایی عزیزمممنون دوستان پرانرژی و قدرتمندم ما میتونیم به هر آنچه که تصورش رو بکنیم برسیم با باورمون با مجسم سازی با شکرگزاری خدایا هزاران بار به درگاهت شکر

سلام استاد جولاییمن هم این هفته جذب خیلی عالی داشتم پسر من برای خرید خونه ماشینشرو فروخته بود واز این بابت کمی سخت بود براش بدون ماشین من یروز براش تجسم کردم که ماشین خریده دخترم که میدونست من دارم تجسم میکنم گفت مامان تورو خدا ی ماشین خوب تجسم کن به کم راضی نباش ومن تجسم کردم همینطوری که استاد تو کتاب موفقیت گفتن وبعد غروب همون روز پسرم تماس گرفت وگفت مامان با ابجی بیاید سر کوچه من وخترم رفتیم بیرون ودیدیم از تویماشین سفید رنگ برامون دست تکان مدن پسرم بود وعروسم وای باورم نمیشد من چه زود جواب گرفتم خدایا خیلی خیلی شکرت ببخشید که طولانی شد

استاد جولایی سلااااااامجذبهای این هفته ی من خیلی بوده که نمیتونم همشونو بگم فقط میگم خدااااایا شکرت اولین جذبم اراده و پشتکاره که بعد از کلی درگیری ذهنی تونستم.. 1-موفق بشم دست به قلم بشم واسه هدف گذاری ام 2-انتخاب شدن دخترم برای ورود به مسابقه ی تیم ملی در رشته ی ورزشی 3-جذب های مالی بجا و به موقع بدون هیچ ترس و استرس همیشگی فقط با احساس عالی و هم ارتعاش شدن هدف و احساسم و تبدیل منفی ها به مثبت های ذهنی ام 4-جذب دوستان بسیار بسیار عالی و مثبت اندیش5-به آرامش رسیدن و توانایی تجسم قبل خواب و بعد بیداری به خواسته هام ..6-جذب مکان شغلی ام که خیلی خیلی برام مهم بود و همیشه تصورش داشتم و بازم جذب داشتم اگه بخام اسم بیارم خیلی طولانی میشه فقط میتونم بابت همه ی این جذب هام شکرگزار باشم و از استادجولایی عزیز و بزگوارم تشکر و قدردانی کنم که برترین راه زیست رو به ما اموختن …استاد مهربانم دوست داریم

استادجولایی من تو این دوره کلی انرژی مثبت دریافت کردم و اعتماد به نفسم دوبرابر شده ..و جذب هم داشتم

ممنون استاد به خاطر لطفتون و زحماتى که مى کشیدمن به عنوان شخصی که تازه وارد این دوره شده بى نهایت خوشحال هستم و خدارو شکر مى کنم به خاطر اتفاقى که تو زندگیم افتاده. و روز به روز دارم بیشتر یاد مى گیرم از ویس هاى شما و از از تجربیات تک تک بچه ها .براتون صمیمانه آرزوى موفقیت و سلامتى دارم

خانه ی که میخواستم با شرایط عالی رو در اهواز جذب کردم والان تو خونه خودم هستم ومدتی مشغولی اسباب کشی از خرمشهر به اهواز شدم ومشکل دانشگاه و رفت و آمدم حل شد من همون خونه 110 متری رو جذب کردم ممنونم بابت تمام این دوره ها و استاد عزیزم و شما دوستانممن نوشته بودم 100 متر اما خانه ی 110 متری گیرم آمد واقعا بی نظیره قانون جذب

درود بر استاد جولایی عزیز و و همه دوستان گرامی .یکی از جذبهای عجیبی که واقعا من رو تو این هفته جاری شگفت زده کرد این بود که چند ماه بود که شرکتی که من اونجا مشغول بکار بودم چک تسویه حسابم رو نمیداد و هی امروز و فردا میکردن.من به دلیل مسافرتی که در پیش داشتم به این پولم احتیاج داشتم .یهو یادم افتاد که چرا انرژی نفرستم برای چکم؟به دلیل مسافرتم یه هفته وقت داشتم که چکم رو بگیرم.سعی کردم ارتعاشمو به روشهای مختلف که در این دوره نخبگان قانون جذب یاد گرفته بودم مثبت کنم.تا اینکه یه روز قبل از مسافرتم این چک 44میلیونی رو دریافت کردم.از خوشحال نمیدونستم چیکار کنم . قبل از به دست آوردن این پول یه حس درونی شادی داشتم و از اینکه اون پول به دستم برسه لمسش میکردم و تجسم می کردم و میدونستم یه روزی مال منه,باور داشتم اون پول رو یک روز دریافت می کنم و با احساس باور داشتن که اون مال من خواهد بود از کائنات درخواست کردم وبه وسیله قانون جذب و با بکارگیری تکنیک های فوق العاده پک چهارم در مورد جذب پول و ثروت خدارو شکر به این خواسته ام رسیدم. دوستان عزیزم فقط به طور مرتب و منظم تمرینات درسهارو انجام بدین و مطمئنم با خوندن این درسها شاهد برآورده شدن آرزوهای تک تک شما عزیزان خواهیم بود.از استاد جولایی عزیز واقعا واقعا ممنونم بابت راهنماییهای ارزنده شون,و از خداوند منان براشون بهترینها رو آرزومندم..

جذبهای من این هفته به کابوس رانندگی پایان دادم و توی روز بارونی با ماشین با دوستم بیرون رفتیم و عالییی بود..این هفته یه مشکلی پیش اومد و اونجا متوجه شدم من چقدر مثبت شدم و راحت از کنار مسایل می گذرم. .این هفته بالاخره دوست های صمیمیم رو که چند ماه بود نمیشد ببینم ،ملاقات کردم.کلا عالی بودددددددد

استاد دو سوال دارم. اول برای محو کردن تصاویر منفی از ذهن که قبلا ایجاد شده چه کاری کنیم؟ دوم برای اینکه باور کنم بابت این دوره مبلغ خیلی زیادی پرداخت کردم( بابت توجه بیشتر به مطالب) چه پیشنهادی دارید؟ تشکر

درود بر شما
سوال اول رو توی دوره کامل جواب می گیرید. برای سوال دوم به خودتون بگید اینو. بگید که خدارو شکر من دوره چند میلیونی جولایی رو تونستم تهیه کنیم. میدونم ارزش واقعی این دوره خیلی خیلی بیشتر از اینهاست و این همه پشتیبانی و حمایت جولایی انقدر ارزشمنده که من حداقل تمرینات رو تکرار و تکرار کنم. فایل هارو بارها بارها گوش کنیم و …. این دست خود ماست. باید ارزش ذهنی براش ایجاد کنید. توصیه میکنم صفحه محصول دوره رو بخونید این اتفاق تو ذهنتون می افته

استاد کلی خبر خوب براتون دارم…از اون روزی که باهاتون حرف زدم کلی پول جذب کردم و 7تا کلاس خصوصی گرفتم. درصمن در مورد شاگردای کنکوریمم یک عالمه راه حل جدید روانشناسی پیدا کردم و نتیجش برای بچه ها عالی بود و به وضوح موفقیتهاشونو میبینم و خیلی همه چی عالی داره پیش میره

سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیزم بنده در دوره های شما شرکت نکردم اما مدت دو ماه هست که وارد کانال شدم و از مطالب اموزنده و رایگان کانال دارم استفاده میکنم باور کنید روحیه و انگیزه من برای زندگی دوصدچندان شده هر شب ارزو میکنم که زود فردا بشه و دوباره لذت ببرم استاد گرامی فروش مغازم به طور معجزه اسا افزایش پیدا کرده واقعا ازتون ممنونم و حتما در دوره شما شرکت خواهم کرد فقط برای کسانی که عضو کانال هستند میتونم بگم حس خوب و شکرگزاری باعث تحول من شده

واقعا عالی بود ،من خودمم اینو تجربه کردم وقتی ارتعاشم بالا بود و عالی بودم،از جایی که فکرشم نمیکردم مشتری پیدا شد برام ،پول به حسابم واریز شد،عشق دریافت ک دم،واقعا مقاله زیبا و کاملیه ممنون استاد جولایی

سلام صبح همگی بخیراول عذرخواهی میکنم بخاطر اینکه ی مدت فعال نبودم مشغول بازسازی خونه ام و بعد هم اثاث کشی بودم .خدا رو صد هزاران مرتبه شاکرم که بالاخره از دیشب توی خونه خودم مستقر شدم و دوران مستاجری تموم شد.دعا میکنم خداوند بزرگ به همه کسایی که مستاجر هستن کمک کنه تا خونه دار بشن ????????????از استاد جولایی عزیز هم ممنونم بابت تکنیک هایی که آموزش دادن بخاطر کمک های ایشونه که الان من این هدف بزرگم تیک خورده و به سر انجام رسیده ☺️☺️می دونم و میتونم باقی اهداف زندگیمو هم تیک بزنم .❤️❤️

استاد جولایی .من جزئ افرادی بودم که هیچی از قانون جذب نمیدونستم ،اصلا سایت شما رو چطوری پیدا کردم و وارد سایت شدم رو هم یادم نمیاد ،وقتی تو اون شرایط بد بودم .یه حسی بهم گفت تمام دوره رو یه جا بخرم????بدون اینکه بدونم کمکم میکنه یا نه.ولی اعتماد کردم و وارد قانون جذب و آشنایی با شما شد. الان هم خیلی خوشحالم چون یکی از بهترین و مثبت ترین کارهای عمرم رو انجام دادم????????

استاد جولایی عزیز و بزرگوار.خداروشاکرم از بودنتون در زندگیم و این همه آموزشهای عالی.استاد عزیزم اون قدر اتفاقات خوب و تغییرات مثبت تو زندگیم افتاده که قابل شمارش نیست و واقعا شبیه معجزه است.الان پک ششم از دوره نخبگان قانون جذب هستم یکی از جذبهای که داشتم آخرای کارمون بود و شرکت میخواست جمع کنه بره, از جایی که یکی از باورهام این که رزق کار دارم و خدا مشتاق تر از منه برای رسیدن به اهدافم و از جایی که فکرشو نمیکردم کارم جور شد.یه کار جدید و کوچیک به شرکت داده شد و قرار داد کار جدید و نوشتیم و شروع کردیم .قبل از اینکه پیشنهاد کار جدید بهم بشه من یه مبلغ خیلی کم و یه جایی که حس خیلی خیلی خوبی بهم دست میداد بخشیدم و ایمان داشتم که خدا صدها برابرشو وارد زندگیم میکنه و واقعا اتفاق افتاد.شاید چیزی حدود 45 برابرشو وارد زندگیم کرد.خداجون شکرت باورهام قدرتمندتر شدن .نسبت به قبل ایمانم چند برابر شده و به آرامش رسیدم .قانون جذب واقعا عمل میکنه.این عقربه های ساعت نیست که زمانی تازه رو در زندگی شما به وجود میاره.این حرکت ذهن شماست .هر چی تو ذهنت پرورش بدی تو زندگیت به واقعیت میپیونده.تجسم خلاق و تواناییهام برای رسیدن به اهدافم بیشتر شده.خداروشاکرم به خاطر اینکه استاد جولایی عزیز رو سر راه من قرار داد و اون شد دست خداوند برای اینکه زندگیم متحول بشه و بتونم رسالتمو پیدا کنم.خدا جون شکرت.استاد عزیز بابت زحمات بی دریغتون کمال سپاسگزاری رو دارم.

درود وسلام خدمت استادعزیزجولایی . من بافایلهای شما طوری تغییرکردم که سرزنش خودودیگران وگذشته های ناراحت کننده وحتی نگاه های شک وتردید نسبت به آینده مثل. اگر ها ..اماها… ولی ها… وکاش های گذشته وموارد مشابه را از دایره ی لغاتم موفق شدم حذف کنم وباور کنید تمام خاطرات تکراری تلخ گذشته ام را تونستم. تبدیل به شکرگذاری کنم البته به حمد خدا. ویک رضایت درونی ازخودم دارم خیلی سختی کشیدم تامتوجه شدم انرژی فقط توی کلمات وحرف هاست ونود درصد باورهای مردم دررابطه باپول . روابط ومخصوصا مریضی غلط است (ناگفته نماندداستان من ازآنجا شروع شد که یکسال ونیم پیش من بیماری لاعلاجی داشتم وبه خودکشی فکر میکردم وبه حمد خداونددرحال حاظر روبه بهبود صددرصدهستم ) حال تنها موضوعی که خیلی آرامش من رابهم میزند باورهای غلط همسرم میباشد. ظاهرا تصمیم به تغییر نگرفته ونمیکند حالا به نظر شما باتوجه به ذهن بسته ی همسرم باید چکار کنم. باورکنید همسرم راخیلی دوست دارم ولی تحملش خیلی برام مشکل شده است باتشکر

درود بر شما آقای غلامرضای عزیز

بسیار خوشحال میشم وقتی میشنوم دوستان اینقدر تلاش کردن و به این نتایج باورنکردنی رسیدن.

بارتون میشه فقط رضایت درونی از خود، در کلینیک های روانشناسی و مشاوره ماه ها وقت میبره؟!

اینکه روابط شما به اون چیزی تبدیل بشه که می خواستید معجزه دوم این دوره هست.

بیماری لاعلاج یعنی مسئله ای که دکترها براش جواب ندارند، این موارد رو فقط باید سپرد به خود ذهن. خوشحالم این معجزه در سلامتی شما هم متجلی شده. واقعا اینها باور نکردنی هست.

خیلی خوشحال شدم.

در رابطه با تغییر همسر و اطرافیان میدونید که قانون کلی من میگه دیگران رو ما نمی تونیم تغییر بدیم. منتها اگر شما همان کارهایی که دیگه خودت میدونی و گفته شده رو بکار بگیری و براشون همیشه ارتعاش مثبت بفرستی و خودت هم همین حس و حال و انرژی و ارتعاش رو حفظ کنی، به تو قول میدم تغییرات رو در تمام اطرافیان می بینید. ما دقیقا کیس های مشابه زیادی در بچه های دوره داشتیم. در همه کسانی ادامه دادند دو اتفاق تکراری دیدیم. اول همسران راضی از تغییرات و سوال می کردن که چطور اینهمه تغییر کردی؟ دوم همسرانی داریم که با مشاهده تغییرات همسرشون انها هم وارد دوره و گروه ویژه شدند. ایمان و باورتون رو قوی تر کنید. خدای رحمان رو شکر گزاری کنید و قدرتمندانه دوره را به پایان برسانید. شهود و خبرهای خوبی در راه است.

براتون آرزوی سلامتی بیشتر و آرامش آرزومندم

سلام استاد عزیز من تازه پک دوم کا نال را تهیه کردم از روز پنجشنبه عید غدیر تا الان واقعا متوجه شدم دلیل اصلی بیماری من افکار منفیم از زمان 15 سالگی تا به. الان بوده استاد متشکرم من. اصلا نسبت به فرمایشات شما اگاهی نداشتم همیشه با اطرافیانم اخم وناراحتی میکردم حتی با تنها پسرم استاد متشکرم وسپاسگزارم کتاب اعتماد به نفستان را که همیشه در کنارم است وباور کنید ازش کمک میگیرم ومیخواهم کتاب. رازها ونیازها ی شما را شروع کنم . ممنونم❤️

سلام به بهترینهاسلام به دوستان بهتر از گلم سلام به استاد جولایی عزیزماستاد ابر جذبم خانم شاکری والا مقامای بهترینها دوستون دارمامروزم رو پر شور نشاط آغاز کردمبه لطف خدا و استاد جولایی عزیزچند روز که این قدر سبک از خواب بیدار می شمبدونه هیچ دقدقه، فکری خدارا شاکر و سپاسگزارم و شما استاد عزیزکمال تشکر را دارمکه توانستم وارد کانال شوممن در این مدت کوتاه که با شما آشنا شدم واقعا خیلی چیز ها یاد گرفتم صبر و بردباری آرامش وبه خدای مهربان نزدیکتر شده اماین رو مدیون شما استاد عزیزم هستم امروز روز نوزدهم که من وارد این گروه ابر جذب شده خدا را شاکرم وسپاسگذارم و امیدوارم که خداوند بزرگ مرا یاری کند تا بتوانم به جذب های بزرگترین دست پیدا کنم واین اطمینان رو دارم که ما می توانیم استاد جولایی عزیز دوست دارم

سلام استاد . من هرگز باورم نمیشد که بتونم بعد از 11 سال از شر افکار منفی و دارو نجات پیدا کنم. خدارو شکر میکنم که شمارو تو مسیر من قرار داد. بزرگترین خوبی دوره ارتباط مستقیم با شماست و اینکه با صبر و حوصله صوتی جوابمونو میدین. خدا خودش براتون خیر بخواد.

سلام استاد جولایی عزیزمن حدود 4 ماه هست که دوره نخبگان رو تهیه کرده امواقعا عالیییی و فوق العاده است به من کمک کرد راحت تر ببخشم بیشتر شاد باشم و بیشتر روی اهدافم تمرکز کنمهر وقت مساله ای برام پیش میاد سریعا از راهکارهای شما استفاده میکنمو مطمئن ام با بکار بردن قانون جذب به صورت مستمر و متمرکز به زودی به اهداف بزگ ام میرسمخدا رو شکر میکنم که شما استاد عزیز را در مسیر من قرار داد.

اسلام وعرض ادب خدمت شما استادگرامىمن کارى کردم که نتیجه ان در این گروه بوده واستفاده از فایلهاى شمااولین کارى که کردم وبه نتیجه ارامش وراحتى رسیدم بخشش بود اول بخشیدن خودم دوم بخشیدن دیگراناول کار برام سخت بودولى این کار رو انجام دادم گذشته هارادور ریختم وارامش رابدست اوردمباخونسردى وارامش ومتانت وایمان تصمیم مى گیرم وکارى را انجام میدهمکسانى که واقعا در هیچ جاى زندگیم قرار نداشتند وموجب اذیت فکرى وروح وروانم شده بودن به راحتى کنار گذاشتمسعى میکنم زمانى که خیلى بااحساس هیجان زده هستم کارهاى که مثبت ویا منفى هستندرا به کسى انتقال ندهمدر لحظه هاى شاد زندگیم شکر گزارخداوند بزرگ هستم ودر لحظه هاى سخت به دنبال خدادر درونم میگردموتمام کارهایم را باتوکل به خدا به اتمام میرسانمممنون هستم ازشما وخانم شاکرى عزیز که درکنارم هستید

سلام استاد من پک اول گوش کردم .استاد من غبطه میخورم ای کاش من زمان دانشجوی سه چهار سال پیش با کانال شما اشنا شده بودم استاد من هرچی فایلای در مورد تردید بد بینی خوش شانسی ..گوش میکنم سیر نمیشم واقعا ممنونم

سلام استاد این دوره معجزه زندگی من بوده من ناامید بودم هیچ راهی جلوی پلم نبود همش ب در بسته میخوردم فکر میکردم خدا هم فراموش کردهحالا فکر میکنم با این دوره خدا بهترین فرصتوو ب من داده من تازه شروع کردم ولی تا همینجاشم خیل اتفاقات خوبی تو زندگیم افتاده حالا هرلحظه خداروشکرذمیکنم و جلو میرمممنون از این چیزایی خوبی ک یادمون میدین اونم با مبلغ خیلی کم اصلا فکر نمیکردم ک با همین هزینه کم زندگیم انقدر قشنک بشه هم حالم خیلی خوبه هم کلی اتفاقات خوب توی زندگیم افتاده

سلام استاد عزیز و دلسوزمن خواستم اینجا هم ازتون تشکر کنم. واقعا از اینکه توی دوره اینقدر حامی ما هستید. در کنار ما هستید و ما میتونیم مستقیم سوالات خودمون رو از شما بپرسیم خیلی خوشحالم.امیدوارم همه مردم ایران تو این دوره شرکت کنند.انشالاه خیر ببینید و خدا خودش جبران کنه براتون

این دوره واقعا عالی هست.توی این مدت که دارم دوره رو میگذرونم چیزهای زیادی یاد گرفتم و جذب کردم.از این به بعد میتونم حس و حالم رو کنترل کنم که مثبت باشم و درنتیجه مثبت جذب کنم و واقعا از ته دل خدا رو شکر میکنم که این مسیر یعنی تهیه دوره رو پیش روم گذاشت.از استاد جولایی عزیز هم تشکر میکنم..

سلام دوستان عزیزو استاد جان بزرگوارمن متاسفم که زودتر باشما آشنا نشدم والان خودم رو مسئول میبینم که از آموزه های شما بانهایت دقت استفاده کنم .خودم رو میبخشم به خاطر تمام غصه هایی که خوردم .استاد جانم سپاسگزارم که اینقدر عالی مارو راهنمایی میکنید وبه ما انگیزه میدین .خدایا سپاسگزارم به خاطر این همه احساس خوب واین روزهای عالی .من خیلی احساس خوشبختی میکنم .چون دیدم خیلی بازتر شده .دارم هدفم از زندگیم رو پیدامیکنم .هرروز که پیام های استاد جان رو گوش میکنم انگار اگاهتر از قبل میشم. خدارو شکر میکنم که بخشیدن رو به من یاد دادید .من دیگه اون آدم زودرنج سابق نیستم .الان دارم تمرین میکنم که بین غم و شادی فقط یک بشکن فاصله ست اگه بخااام .همه رو به سادگی میبخشم .برای همه طلب خیر میکنم .وانگار همه چی خوب وقشنگتر هست .چندسال میشه که حوصله عید رو نداشتم .به نظرم خرید ودیدو بازدید وسال نو ،همش مسخره بازی بود .همه ی این کارهارو انجام میدادم فقط بخاطر ذوق وشوق بچه هام .ولی الان انگار دوباره به بچگیام برگشتم .دوست دارم زودتر عید بیاد .ذوق وشوق دارم .پراز انرژی مثبت .تموم خانواده م انگار ازانرژی من شادو سرحالند .اصلا دوست ندارم کسی تو فاز منفی باشه .بهشون تذکر میدم که به جای این کلمه منفی از کلمه ی مثبتش استفاده کنند وهمشون هم گوش میکنند.هرروز جمله ی تاکیدی رو روی تخته مینویسم وهمسر وبچه هام هم وقتی از بیرون اومدن تکرار میکنند .دخترم که توسن نوجوانی ست وکمی عصبی و پرخاشگر شده وقتی حال خوب منو که دید ازمن خواست صوتی های استاد رو اونهم گوش کنه ومن چقدر خوشحالم چیزهاییرو که توی چهل سالگی فهمیدم بچه هام از سن پایین اگاه میشن وحتما زندگی خیلی موفق ترو بهتری درانتظارشون هست .خداوندرحمان ورحیم سپاسگزارم که منو به دنیا آوردی تا از قشنگیهای هستی لذت ببرم .مرسی از استاد بزرگوارم که هستین .خدایا دوستت دارم .استاد جانم دوستتون دارم .دوستان پراز انرژیم دوستتون دارم

سلام دوستان عزیزو استاد جان بزرگوارمن متاسفم که زودتر باشما آشنا نشدم والان خودم رو مسئول میبینم که از آموزه های شما بانهایت دقت استفاده کنم .خودم رو میبخشم به خاطر تمام غصه هایی که خوردم .استاد جانم سپاسگزارم که اینقدر عالی مارو راهنمایی میکنید وبه ما انگیزه میدین .خدایا سپاسگزارم به خاطر این همه احساس خوب واین روزهای عالی .من خیلی احساس خوشبختی میکنم .چون دیدم خیلی بازتر شده .دارم هدفم از زندگیم رو پیدامیکنم .هرروز که پیام های استاد جان رو گوش میکنم انگار اگاهتر از قبل میشم. خدارو شکر میکنم که بخشیدن رو به من یاد دادید .من دیگه اون آدم زودرنج سابق نیستم .الان دارم تمرین میکنم که بین غم و شادی فقط یک بشکن فاصله ست اگه بخااام .همه رو به سادگی میبخشم .برای همه طلب خیر میکنم .وانگار همه چی خوب وقشنگتر هست .چندسال میشه که حوصله عید رو نداشتم .به نظرم خرید ودیدو بازدید وسال نو ،همش مسخره بازی بود .همه ی این کارهارو انجام میدادم فقط بخاطر ذوق وشوق بچه هام .ولی الان انگار دوباره به بچگیام برگشتم .دوست دارم زودتر عید بیاد .ذوق وشوق دارم .پراز انرژی مثبت .تموم خانواده م انگار ازانرژی من شادو سرحالند .اصلا دوست ندارم کسی تو فاز منفی باشه .بهشون تذکر میدم که به جای این کلمه منفی از کلمه ی مثبتش استفاده کنند وهمشون هم گوش میکنند.هرروز جمله ی تاکیدی رو روی تخته مینویسم وهمسر وبچه هام هم وقتی از بیرون اومدن تکرار میکنند .دخترم که توسن نوجوانی ست وکمی عصبی و پرخاشگر شده وقتی حال خوب منو که دید ازمن خواست صوتی های استاد رو اونهم گوش کنه ومن چقدر خوشحالم چیزهاییرو که توی چهل سالگی فهمیدم بچه هام از سن پایین اگاه میشن وحتما زندگی خیلی موفق ترو بهتری درانتظارشون هست .خداوندرحمان ورحیم سپاسگزارم که منو به دنیا آوردی تا از قشنگیهای هستی لذت ببرم .مرسی از استاد بزرگوارم که هستین .خدایا دوستت دارم .استاد جانم دوستتون دارم .دوستان پراز انرژیم دوستتون دارم

سلام خبر خوب دارم. یه جذب خوب دیگه امروز داشتم قبل از اینکه همسرم بیاد خونه زنگ زدم به یکی که بیاد کاشی حموم و دستشویی رو عوض کنم اومد خونه بهش گفتم پیشنهاد داد به همه کارهای خونه برسیم چشمهام گرد شد تا دیروز داشتیم اولویت بندی میکردیم کدوم اولویت داره واقعا ما باید تغییر کنیم و قتی ما تغییر کنیم بقیه هم با ما هم فرکانس میشن

سلام به دوستان پر انرژی و استاد جولایی عزیز❤️❤️واقعا فایلهای استاد و تحربیات دوستان خیلی انگیزشی هست و چند وقتی که به فایلها گوش میدم افکارم عوض شده…قبلا همش به این فکر میکردم دیگران چه جوری به اینجا رسیدن الان باور اینه که من هم میتوتم فقط باید زاویه دید رو عوض کرد .همش ایده جدید میاد تو ذهنم و یاد گرفتم خودم در اولویت باشم و به هدفهام میتونم برسم و تو ذهنم بهش رسیدم همین الان زنگ زدم برای تغییر دکوراسیون خونه که فکر میکردم نمیتونم تا عید اینکارو انجام بدم.به این نتیجه رسیدم همه محدودیتها تو ذهن ماستپیش به سوی موفقیت و تغییرممنون از استاد جولایی و دوستان عزیزم❤️❤️❤️❤️❤️

سلام خدمت استاد گرامی و دوستان عزیز گروه نخبگان قانون جذب . واقعا آرامشی که بعد از انجام تکنیک به من دست میده بی نظیره و مطمئنم شما هم مثل من این رو تجربه دارین . راستی دوستان من شغلی رو که همیشه دوست داشتم جذب کردم ، دیروز باهام تماس گرفتن و قرار شد قبل عید برم برای مصاحبه ، ویعنی اینکه در مسیر درستی قرار داریم و همچنان باید باقدرت مباحث دوره رو پیش بریم . خدارو شاکرم بابت همه نعمتهاش????????

بچها جذب من خنده داره امروز ظهر داشتم با خودم میگفتم خدایا امسال یه خرمای خوشمزه وباب دلم گیرم نیومد ساعت 8شب دوست خانوادگیمون سر زده از بوشهربعد از دوسال اومدن خونمون و3تا جعبه خرما اوردن شگفت زده هستم

خیابان شریعتی – بالاتر از خیابان ظفر – بن بست افسر – پلاک 8 – طبقه 4 – واحد 13

982122633880+

info at razemovafaghiat.com

شماره پیامگیر تلگرام : 09121752854

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت “راز موفقیت” می باشد.

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک

بهترین دوره اعتماد به نفس و عزت نفس با تضمین اثر بخشی در ایران. (دانلود اعتماد به نفس) و (دانلود عزت نفس) با 12 فایل تصویری رایگان دوره اعتماد به نفس ولی بسیار با ارزش از محمود جولایی نویسنده کتاب عزت نفس روی میز شام.

 

 


Downloads-icon

جوانان نیوز – كتاب قانون جذب و راز قبولی در كنكور با مشاوره رایگان داوطلب گرامی، در این کتاب از تجربیات دوستانی که برای رسیدن به اهداف تحصیلی خود دانسته یا نادانسته (خودآگاه یا ناخودآگاه) از قانون جذب استفاده کرده اند، بهره گرفته ‌شده است. تجربیات جمع‌آوری‌شده این افراد، هم از داخل کشور و هم از سطح جهانی بوده است. استفاده از این قانون (قانون جذب) به معنای اهمال‌کاری یا داشتن توهم نیست. در جهان، ما برای رسیدن به خواسته های‌مان باید بهایی برای آن بپردازیم و صد البته که بهای رسیدن به تحصیلات آکادمیک و تحصیلات تکمیلی، گذاشتن وقت و صرف تلاش و پیگیری دروس و مطالب می باشد. چنانچه شما تلاش کنید و وقت صرف مطالعه کتب و منابع درسی تان بنمایید و همزمان از این قانون برای رسیدن به خواسته های تان استفاده کنید، درهایی برای شما باز می شود که البته از مسیرهای موجود در جهان هستند و به شما کمک شایانی می کنند و مسیر رسیدن شما به خواسته هایتان را تسهیل می نمایند. کار جهان ساده ، سریع کردن و رساندن شما به خواسته های تان است. اما چنانچه بپندارید که من هیچ تلاشی نکنم و فقط از طریق تجسم و تصویرسازی بخواهم به خواسته هایم برسم، اطمینان که نه، بلکه یقین داشته باشید هیچ موفقیتی را به دست نمی آورید پس همین حالا خواندن این کتاب را متوقف کنید. چرا که طبق قانون جذب برای رسیدن به خواسته تان باید ابتدا: 1- درخواست کنید. 2- اقدام نمایید. 3- خواسته تان را رها کنید. بعد از درخواست باید اقدام کنید و در اینجا اقدام یعنی مطالعه کتب و دروس و وقت گذاشتن برای مطالعه است در این صورت که جهان ثابت قدمی شما را برای رسیدن به خواسته تان می بیند و نیروهایی را برای کمک به شما جهت تحقق خواسته تان به کار می گیرد تا شما از طریق کانال هایی که از قبل در جهان وجود داشته (و نه از هیچ طریق خارق العاده و عجیبی) به شکل سهل، سریع و ساده، به خواسته تان برسید. دوستان و داوطلبان گرامی: شما که در حال مطالعه این مقدمه هستید، حتماً و حتماً در فرکانس موفقیت واقعید، وگرنه امکان نداشت حتی اسم این کتاب را هم بشنوید، یا اینکه این کتاب را تهیه می کردید، اما چون در فرکانس موفقیت نبودید، پس هرگز حتی به خواندن مقدمه هم نمی رسیدید! پس به شما تبریک می گوییم که در این فرکانس عالی هستید و این برای شروع یعنی یک خبر فوق‌العاده. شما داوطلب گرامی، حین مطالعه این کتاب می آموزید که چگونه به هر حادثه و رخداد زندگی تان با دیدی مثبت بنگرید، ابتدا تلاش آگاهانه می کنید، اما بعد از مدتی به طور ناخودآگاه این رویه را ادامه می دهید. درست مثل آموزش رانندگی، در ابتدا فکر می کنید که این پدال زیر پایم گاز است یا ترمز است. اما بعد از مدتی بدون اینکه کدام گاز است و کدام ترمز، ناخودآگاه پدال گاز یا ترمز را می‌فشارید. در این مسیر روشنی که گام نهاده اید توجه به چند نکته برای شما ضروری است تا بتوانید به حصول خواسته هایتان نائل آیید: از افرادی که به‌زعم عامیانه، منفی گرا هستند و همواره از کلمات نه، نمی شود، سخت است، چطور ممکن است؟! و سایر جملات و عبارات منفی استفاده می کنند، به‌شدت دوری‌کنید. چرا که هم‌نشینی و مصاحبت با این افراد برای شما همانند این است که حین رانندگی پای‌تان بر ترمز باشد و با پای دیگر گاز بدهید! چه اتفاقی می افتد، هیچ، ماشین شما حرکت نمی کند، مگر وقتی‌ که پای تان را از ترمز بردارید. این افراد برای شما همانند ترمز عمل می کنند، تلاش شما برای تغییر نگرش و باورهای تان را بی‌نتیجه باقی می گذارند. تمام تلاش خودتان را بکنید که با افراد موفق یا موفق تر از خود هم‌نشین شوید. گِلی خوشبوی در حمام روزی رسید از دست محبوبی به دستم بدو گفتم که مشکی یا عبیری که از بوی دلاویز تو مستم بگفتا من گلی ناچیز بودم ولیکن مدتی با گل نشستم کمال هم‌نشین در من اثر کرد اگر نه من همان خاکم که هستم دوستان عزیز توجه کنید کسانی هستند که قانون جذب را درست نمی پندارند می گویند ما از آن استفاده کردیم اما پاسخ نگرفتیم. ما در این کتاب به شما توصیه می کنیم برای موفقیت در هر زمینه ای، تحصیلی، شغلی، روابط و … به افرادی مراجعه کنید که از قانون استفاده کرده و پاسخ گرفته اند که البته کم هم نیستند. رجوع به آن ها و خواندن موفقیت های آن ها ایمان شما به این قانون را به وجود می آورد، زیرا کسانی که نتیجه استفاده از این قانون را روی میز دارند (یعنی در زندگی شان آن را به دست آورده اند) می توانند برای شما این پیغام را به ارمغان بیاورند، ایمان داشته باش، اگر من توانسته ام، پس توهم یقیناً می توانی. استفاده از قانون کار فیزیکی کم، اما کار ذهنی زیادی را می طلبد و کسانی برند ه این میدان هستند که بتوانند افساری بر ذهنشان بزنند که ببین، فقط به چیزهایی بیندیش که می می-خواهم، فقط در مورد چیزهایی صحبت کن که من می خواهم، فقط چیزهایی را ببین که من می-خواهم و …. به شما تأکید می کنم که این کار در شروع آسان نیست، و همین است که بالغ بر 97% افراد جامعه نمی توانند از این قانون بهره مند شوند، زیرا تمرکز ذهن بر خواسته‌ها، کار راحتی نیست. اما اگر شما از 3% افرادی که در جامعه از این قانون به نحو احسن استفاده کرده و پاسخ های بزرگ گرفته اند، الهام بگیرید و این قشر اندک اما فوق العاده موفق را سرلوحه موفقیت خود قرار دهید، ایمان داشته باشید که شما هم به نتیجه دلخواهتان چه مالی، چه تحصیلی، چه روابط، چه فرزند و … خواهید رسید. چرا که ما نگارندگان این مقدمه تا به امروز بیش از 25 سال است که با استفاده از این قوانین به تمام خواسته هایم اعم از تحصیلات عالی، ازدواج موفق، شغل با درآمد عالی و … رسیده ام. پس این را برای خودتان قانون کنید که اگر یک نفر توانسته، من هم می توانم. خداوند عزیز در قرآن کریم می فرماید: ادعوتی استجب لکم بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را و این دقیقاً معنای قانون جذب است که خداوند بارها و بارها در قرآن از آن به روشنی سخن گفته است. یعنی وقتی خواسته ای در شما شکل گرفت و اون خواسته رو بیان کردید، یقین داشته باشید که اون رو به شما میدم و شما به اون خواستتون می رسید. به شما داوطلب عزیز داوطلب توصیه می شود بارها، بارها و بارها به مطالعه این کتاب عالی بپردازید، به شما اطمینان می دهم که در هر بار خواندن این کتاب،مطالب جدیدی را فرا بگیرید، به نکات کاربردی زیاد و فوق العاده برخورد کنید و چنانچه به تک تک مطالب گفته شد در این کتاب عمل کنید، یقیناً تغییرات را به زودی در زندگی تحصیلی تان مشاهده خواهید کرد و از شروع دیده شدن این تغییرات به وجد خواهید آمد. ایمان داشته باشید که خداوند قادر متعال، انسان را خالق زندگی خودش قرار داده و این دقیقاً با معنای عدالت خداوند سازگار است. حمد و سپاس مختص خداوند بی نهایت است، تنها قدرت جهان هستی که انسان را خالق سرنوشت خود ساخت. کاربرد قانون جذب در زندگی تحصیلی قانون جذب را می توان در این عبارت خلاصه کرد: افکار تبدیل می شوند به واقعیت. قانون جذب به جملات کاری ندارد به تصورات کار دارد. مهم نیست که بگویی این موضوع را می خواهم یا نمی خواهم، وقتی به «این موضوع مشخص» می اندیشی در زندگی ات جذب می شود، اگرچه به صورت منفی بگویی! پس تنها آنچه را که می خواهی تصور کن. بر هر موضوعی که تمرکز کنید همان موضوع اتفاق می افتد. مهم این است که بتوانیم ذهن مان را بر مطلوب های آموزشی و تحصیلی خود متمرکز کنیم. تنها کافی است به گوشه ذهن‌تان بچسبید و به تصاویر ذهنی تان (مثل قبولی در کنکور ، کسب رتبه تک رقمی و …) تمرکز کنید و آن قدر به آن موضوع انرژی مثبت بدهید تا در دنیای بیرون به صورت واقعیتی عینی جلوه گر شود. این قانون همان قانون جاذبه ی عمومی، اما در حیطه ی افکار است، قانون جاذبه ی گرانشی زمین می گوید: «کره ی زمین همه ی اجسام را به سمت خود می کشد، اما قانون جذب می گوید: تمام چیزهایی را که ما تصور می-کنیم به سوی ما جذب می شوند». قدم اول در فعال سازی قدرت ذهن، تغییر تصاویر ذهنی است. رویدادهای زندگی تحصیلی شما پرداخته تجسمات شماست بنابراین باید نیروی تجسم و تصور ذهن را باور داشت و به تغییر نگرش نسبت به خود، محیط پیرامون(دانشگاه)، دیگران (همکلاسی ها و دوستان) و زندگی همت گماشت تا موجبات تغییر در واقعیت امور تحصیلی فراهم شود، آینده داوطلبان کنکور از راه شیوه ی تفکری که بر می گزینند رقم می خورد و در حقیقت آن ها به آنچه می اندیشند تبدیل می-شوند. پدیده هایی که در زندگی تحصیلی داوطلبان کنکور اتفاق می افتد زاییده تفکر آن هاست نه مستقل از فکر. هر چیزی که می خواهید در زندگی تحصیلی شما اتفاق بیفتد در ذهن خود تصور کنید. از درون بر آن تمرکز کنید و از بیرون به آن علاقه نشان دهید و به تصور ذهنی خود عشق بورزید. حالا انرژی درونی شما موضوعاتی را جذب خواهد کرد که با آرزوهای تحصیلی شما جور در می آیند و ذهن بر هر موضوعی متمرکز شود. همان موضوع توسعه پیدا کرده و بزرگ می شود. این قدرت ذهن، از زبان و بیان متأثر می شود. تو همه چیز را به طرف خودت جذب می کنی. همکلاسی ها، دانشگاه، پروژه دانشگاهی ، اساتید دروس، شرایط زندگی تحصیلی، وضع سلامتی، ثروت، رشته دانشگاهی ، شادی، ماشینی که سوار می شوی، کار پاره وقت و اجتماعی که در آن زندگی می کنی. مثل آهن ربا همه این ها را به طرف خودت جذب می کنی. به هر چه فکر کنی همان اتفاق می افتد. کل زندگی تحصیلی تو تجلی افکاری است که در ذهنت جریان دارد. با تصور شما و افکار شما تمام دنیا یک کاتالوگ می شود در دست شما. انگار شما دارید به جهان سفارش می دهید. شما در سه گام به آرزوهای خود دست می یابید: نخست؛ خواستن: «به دنیا فرمان بده.» دوم؛ باور: «باور داشته باش که به خواسته ات رسیده ای» سوم؛ تجسم: «احساس کن که به خواسته ات رسیده ای.» افکار ما تبدیل می شوند به واقعیت. هر چیزی در فکرت بگذرد به زودی آن را در مشت خواهی گرفت. ادعای اصلی در قانون جذب: آنچه که در قانون جذب روی آن تکیه می شود «قدرت خدا گونه ی ذهن» است که از آن به عنوان «تجسم» یاد میشود. ادعای اصلی در قانون جذب در مورد قوه ذهن است. این ادعا چنین است: ذهن انسان قادر است بر پدیده های خارجی اثر بگذارد و امور بیرون از وجود انسان را به سود انسان تغییر دهد. یعنی با استفاده از نیروی خلاق ذهن می توان بر امور بیرون از جسم انسان، تصرف کرد. ادعای دوم این است که تأثیرگذاری ذهن بر پدیده ها از نوع تأثیرات عادی نیست؛ بلکه از نوع تأثیر علت بر معلول است. منادیان جذب، تنها از تأثیرگذاری و تأثیرپذیری میان ذهن و حوادث و پدیده ها، سخن نمی گویند بلکه از خالقیت ذهن می گویند و «خلق و آفرینش» را به ذهن نسبت می دهند که ذهن انسان هر چه را تجسم کند. به صورت یقینی و قطعی به وقوع می پیوندد. بنابراین نباید تصور شود که منظور از تئوری جذب تنها مثبت اندیشی، تلقین و اموری از این قبیل است. با توجه به تجربه 18 ساله در ارتباط با مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی به داوطلبان آزمون کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری و مشاهده عدم باور ، هدف گذاری و تصویر سازی راجع برنامه آینده خود، مشاوران سنجش امیرکبیر بر آن داشت که قانون جذب را در زمینه تحصیلی و آموزشی برای تمام مقاطع و برای تمام آزمون ها بومی سازی کند تا سایر داوطلبان بتوانند مانند شاهد مثال های این کتاب، در زمینه تحصیلی موفقیت کسب کنند. این کتاب کاربرد قانون جذب (فرکانس) در قبولی آزمون های دانشگاهی و غیر دانشگاهی و امور تحصیلی و آموزشی را به صورت کاربردی معرفی می کند. این کتاب برای موفقیت عملی آزمون های زیر مفید است. کنکور دانشگاه ها، آزمون کاردانی به کارشناسی ( کارشناسی )، آزمون کارشناسی ارشد ، آزمون دکتری ، آزمون نظام مهندسی ، آزمون های زبان داخل و خارج کشور همانند تافل،تولیمو،ام اس آر تی، ام اچ ال ای،ای پی تی،یو تی ای پی تی دانشگاه تهران و آیلتس، پذیرش دانشگاه های خارج از کشور، آزمون تخصص دستیاری، آزمون استخدامی، آزمون مصاحبه دکتری ، آزمون های حقوقی وکالت، قضاوت، سردفترداری، مشاوران حقوقی ،مصاحبه سفارت، امتحانات پایان ترم ،آموزن جامع دکتری ،امتحان راهنمایی رانندگی،امتحان دفاعیه پروژه فارغ التحصیلی و هر آزمون ورودی دیگر. قیمت این کتاب 50 هزار تومان هست اما در این سایت با 40 درصد تخفیف و قیمت 30 هزار تومان ارائه میشود

پیگاه خبری تحلیلی آریا جوان پیش از این با نام جوانان نیوز فعالیت می کرد؛اکنون با اخذ مجوز هیات عالی نظارت به نام آریا جوان تغییر نام داده و همچنان در چارچوب گروه بزرگ رسانه ای آریا فعالیت می کند.

©
var mdate = new Date(); document.write(mdate.getFullYear());
– www.javanannews.ir . All Rights Reserved.


بازگشت

فیلتر های فعال:

استان تهران

/
آموزش

برای ذخیره‌ی جستجوی خود باید وارد سایت شوید

آیا می‌خواهید این جستجو ذخیره شود؟

روزانه آگهی‌های جدید مطابق با این جستجو به شما پیام رسانی می‌شود.

مشاوره رایگان قانون جذب

امکان دریافت پیام برای شما غیرفعال است. لطفا در مرورگر خود دسترسی پیام‌رسانی (notifications) را فعال کنید.

جهت دریافت پیام‌های جدید، لطفا در مرورگر خود دسترسی پیام‌رسانی (notifications) را فعال کنید


این جستجو قبلا ذخیره شده است

برای مشاهده جستجوهای ذخیره شده خود، روی دکمه مشاهده جستجوها بزنید

امکان دریافت پیام برای شما غیرفعال است. لطفا در مرورگر خود دسترسی پیام‌رسانی (notifications) را فعال کنید.

جهت دریافت پیام‌های جدید، لطفا در مرورگر خود دسترسی پیام‌رسانی (notifications) را فعال کنید

تهران، یوسف آباد

تهران، لویزان – شیان

تهران، ستارخان

تهران




تهران، جردن /
ساعاتی پیش



تهران، تجریش /
ساعاتی پیش



رباط کریم، رباط /
ساعاتی پیش



تهران، زعفرانیه /
ساعاتی پیش



تهران، آبعلی /
ساعاتی پیش



تهران، افسریه /
ساعاتی پیش


مشاوره رایگان قانون جذب



تهران، پونک /
ساعاتی پیش




تهران، ری /
ساعاتی پیش




تهران، پرند /
ساعاتی پیش




پرند، فاز ۶ /
ساعاتی پیش



تهران، خزانه بخارایی /
ساعاتی پیش




تهران، ونک /
ساعاتی پیش



تهران، استادمعین /
ساعاتی پیش



تهران، استادمعین /
ساعاتی پیش



تهران، شهرک غرب /
ساعاتی پیش



تهران، انقلاب – فلسطین /
ساعاتی پیش



تهران، تهرانپارس غربی /
ساعاتی پیش



رباط کریم، قلعه میر /
ساعاتی پیش



تهران، ولنجک /
ساعاتی پیش



تهران، ولنجک /
ساعاتی پیش

ثبت آگهی رایگان


بازگشت


بازگشت

به مرورگرتان اجازه‌ مکان‌یابی دهید.

دسترسی به موقعیت مکانی را در مرورگرتان فعال کنید.

این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.

آگهی‌های عکس‌‌دار

حذف آگهی‌های سراسری

آموزش

همه‌ی شهرهای تهران


بازگشت


بازگشت


بازگشت


بازگشت


بازگشت


بازگشت


بازگشت

مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.


بازگشت

برای ادامه لطفا کد زیر را وارد کنید.



تغییر کد امنیتی


تایید

موردی یافت نشد.لطفا عبارت جستجو را تغییر دهید یا مکان خود را از لیست انتخاب کنید.

در بهبود لیست محله ها با ما مشارکت کنید.
تماس با پشتیبانی

موردی یافت نشد.لطفا عبارت جستجو را تغییر دهید یا گروه‌بندی خود را از لیست انتخاب کنید.

موردی یافت نشد.لطفا عبارت جستجو را تغییر دهید یا برند خود را از لیست انتخاب کنید.

قانون جذب چیست و چگونه می‌توانیم از این قانون استفاده کنیم؟ طبق قانون جذب افراد با تمرکز بر افکار خود، می‌توانند تجربه‌های مثبت و منفی خاصی را به زندگی خویش وارد کنند و آن‌ها را تجربه کنند. با استفاده از قدرت قانون جذب می‌توانید زندگی خود را به طور کامل تغییر دهید اما مهم است که بدانید چگونه از این قانون استفاده کنید. در ادامه مقاله به بررسی بیشتر درباره قانون جذب و نحوه استفاده از آن خواهیم پرداخت. اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از این قانون در زندگی خود هستید، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

قانون جذب یک قانون ثانویه است و قانون اصلی قانون ارتعاش است. برای اینکه عملکرد قانون جذب را به صورت کامل یاد بگیریم قبل از هر چیز باید درباره قانون ارتعاش بدانیم. قانون ارتعاش می‌گوید تمام افکاری که درون ذهنتان می‌آید دارای یکسری ارتعاش و انرژی می‌باشد که همین ارتعاش و انرژی باعث می‌شود خواسته‌ها و ناخواسته‌های‌تان وارد زندگیتان بشود. وقتی به چیزی فکر می‌کنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات هستید و تمام این ارتعاش‌هایی که ارسال می‌کنید با استفاده از قانون جذب سازماندهی می‌شود. برای اینکه بتوانید با استفاده از قانون جذب به تمام اهداف و آرزوهای خود برسید باید ارتعاش خروجی ذهن‌تان را کنترل کنید. برای کنترل ارتعاش خروجی ذهن، باید افکارتان را کامل کنترل کنید و در اختیار بگیرید.

 

مشاوره رایگان قانون جذب

طبق قانون جذب افراد با تمرکز بر افکار خود، می‌توانند تجربه‌های مثبت و منفی خاصی را به زندگی خویش وارد کنند و آن‌ها را تجربه کنند. در واقع باور بر این است که مردم و افکارشان از یک انرژی خالص ساخته شده‌اند و بر اساس فرایند انرژی‌های همانند، همدیگر را جذب می‌کنند. افکار مردم می‌تواند سلامت، رفاه اقتصادی و روابط شخصی افراد را ارتقا بدهد. قانون جذب شما را تشویق می‌کند که با کنترل افکارتان، آینده خود را آزادانه تحت کنترل بگیرید. هدف نهایی در قانون جذب، محدود ساختن افکار منفی و تخریب گر و جایگزین کردن آن با افکار مثبت و سازنده است.

برای آگاهی بیشتر در زمینه راه های از بین بردن افکار منفی کلیک کنید.

 

جنبش تفکر نو، در اوایل قرن نوزدهم میلادی، با افکار فینیاس کویمبی شروع شد. در اوایل جوانی به بیماری سل مبتلا شد که درمان‌ها روی او ناموفق بود. او به صورت اتفاقی هنگام اسب سواری متوجه شد که احساس بهتری دارد و دردهایش کاهش پیدا می‌کند.

پس از این اتفاق او به دنبال کشف علت آن رفت و به این نتیجه رسید که هنگام تمرکز روی فعالیتی که برای خودش لذت بخش است، باعث تفکر بهتر و تقویت ذهنش می‌شود. اتفاقی که منجر به مطالعات او با عنوان ذهن بالاتر از بدن شد. او در این باره می‌گوید ریشه همه مشکلات در ذهن است و بدن فقط خانه ایست برای ذهن که توسط آن کنترل می‌شود.

کسی که برای اولین بار این موضوع را به عنوان قانونی کلی تفسیر کرد، پرینس مولفورد بود. او در مقالات خود با عنوان قانون موفقیت، از این تفکرات جدید استفاده کرد و به مرور زمان آن را از بخش‌های مربوط به سلامت و موفقیت، به تمام جنبه‌های زندگی تعمیم داد.

مفهوم جدید قانون جذب در ایده‌هایی که از سنت و فلسفه‌های مختلف ناشی می‌شد به وجود آمد. اما به طور خاص از تفکرات هرمتیسیزم، آیاتی از بابل (کتاب مقدس) و هندوئیسم الهام گرفته است. همچنین علوم و باورهایی مثل کیمیاگری، درمان‌های هیپنوتیزمی و مغناطیسم حیوانات در ایجاد این تفکرات جدید نقش داشتند.

 

زندگی یک بوم خالی است که شما تعیین می‌کنید چگونه ترسیمش کنید. مهم نیست چه چیزی را دنبال می‌کنید یا زندگی می‌کنید یا می‌خواهید زندگی کنید، اگر بتوانید تمرکز خود را روی یک ایده نگه دارید و بتوانید در ذهنتان آن را برای خود تصور کنید، به دستش خواهید آورد. داشتن این تفکر فرد را در برابر افسردگی و ناامیدی ایمن می‌کند.

برای شناخت بیشتر در زمینه افسردگی کلیک کنید.

 

با استفاده از قدرت قانون جذب می‌توانید زندگی خود را به طور کامل تغییر دهید زیرا توانایی شما محدود است و نمی‌توانید تمام چیزهایی که دوست دارید را بدست آورید. بنابراین با استفاده از این قدرت نامحدود که همان قانون جذب است، می‌توانید تمام چیزهای خوبی را که دوست دارید جذب کنید. شما دارای قدرت بسیار نامحدودی هستید که به وسیله آن می‌توانید زندگیتان را همان طور که دوست دارید بسازید و هرچیزی را که می‌خواهید جذب کنید.

 

روزانه 5 تا 10 دقیقه مراقبه و تمرکز کنید. انجام این کار قدرت مغز را افزایش می‌دهد، و ذهن شما را در حالت آرامش، تقویت می‌کند.

برای آگاهی بیشتر در زمینه مراقبه کلیک کنید.

از تصمیم خود اطمینان حاصل کنید و برای انجام آن تردید نکنید. یادتان باشد که شما به جهان درخواستی داده‌اید که از طریق افکارتان به شما پاسخ داده است که شما این را می‌خواهید. تردید نکنید و اگر شما از چیزی که می‌خواهید مطمئن نبودید، جهان فرکانس‌های نامربوط دیگری به ذهن شما می‌فرستاد.

تصویری از آنچه که از جهان می‌خواهید را به آن ارسال کنید. قطعا جهان پاسخ خواهد داد. اگر شغلی را می‌خواهید خود را تصور کنید که دارای آن سمت هستید، کارهایی که در آن موقعیت انجام می‌دهید را تصویر سازی کنید و حتی با همان کلام صحبت کنید. در نهایت شما این تصاویر را دریافت می‌کنید.

با جمله من اکنون کاملا شاد و راضی هستم شروع کنید و با اینکه چه چیزهایی از جهان می‌خواهید به اتمام برسانید. آن‌ها را به زمان حال بنویسید، به طوری که انگار الان آن را دارید. هر روز تا زمانی که آرزویتان برآورده شود، آن را در مقابل چشمانتان تصور کنید.

پس از اینکه به آرزوهای خود فکر کردید، عمل کنید. در واقع این مهم‌ترین قدم در قانون جاذبه است. تفکر به ما انرژی و قدرت انجام کار را می‌دهد. اما این فقط برای شروع کار است و تا قدم برنداریم اتفاقی نخواهد افتاد. اگر انجامش دهید دیگر به این فکر نخواهید کرد که آن را نخواهید داشت.

هرچیزی که جهان به شما داده است را بنویسید و برای آن‌ها سپاس گذار باشید. قدردانی کردن از جهان برای چیزهای زیادی که به شما داده است، آن را ترغیب می‌کند تا چیزهای بیشتری به شما بدهد. نشان دادن قدردانی انرژی مضاعفی به جهان می‌دهد تا به درخواست‌های شما سریع‌تر پاسخ بدهد. در صورتی که در این زمینه دچار مشکلاتی شدید مشاوره تلفنی می‌تواند به شما کمک کننده باشد.

به این نگاه نکنید که دیگران در چیزهایی که شما از جهان می‌خواستید غرق هستند. شما جایگاه خود را دارید. به چیزی که می‌خواهید نگاه کنید و فقط به جهان بگویید که آن را ندارید. جهان آن را جذب خواهد کرد. اگر بلافاصله چیزی که می‌خواستید اتفاق نیفتاد، صبور باشید. به چگونگی انجام کارها نگاه نکنید، جهان آن را برای شما انجام خواهد داد. وقتی درباره کار جهان شک می‌کنید و فکر می‌کنید که چگونه می‌خواهد کار را برای شما انجام دهد، یعنی شما ایمان ندارید. قطعا جهان بیشتر و بهتر از شما می‌داند که باید چکار کند. پس به آن اعتماد کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه افزایش انگیزه و بهبود تفکر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

مشاوره رایگان قانون جذب
مشاوره رایگان قانون جذب
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *