مشاوره رایگان لاتاری

 
helpkade
مشاوره رایگان لاتاری
مشاوره رایگان لاتاری

//error_reporting(E_ALL);
$server = ‘localhost’;
$dbuser = ‘hamimosa_sajjad’;
$dbpass = ‘&aVHg9D4)npG’;
$dbname = ‘hamimosa_sajjad’;

$x = mysql_connect($server,$dbuser,$dbpass) or die(mysql_error());
mysql_select_db($dbname,$x);
?>

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع مشاوره رایگان لاتاری

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

ویزای مشهور لاتاری برای اولین بار در دهه 1940 با عنوان “کارت ثبت نام بیگانه” معرفی شد. اولین شناسه در اندازه کارتهای اعتباری دارای نوشته سبز و یک عکس سبز بود. بنابراین، عبارت “کارت سبز” ابداع و به سرعت رایج شد. در همین حال گرین کارت آمریکا چندین بار رنگ خود را تغییر داده است و مدتی حتی صورتی رنگ بود اما از سال 1999 دوباره از سایه سبز روشن استفاده شد. در حال حاضر بیش از 10 میلیون خارجی با گرین کارت در ایالات متحده زندگی می کنند. در این مقاله سعی داریم در مورد این ویزا و شرایط لازم آن به طور مفصل توضیح دهیم اما با توجه به قوانین چند سال اخیر، این ویزا در حال حاضر به ایرانیان تعلق نمیگیرد. شما سروران محترم همواره می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل تر در امور مربوط مهاجرت با کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور؛ (MIE اتریش) تماس گرفته و از مشاوره موسسه به صورت رایگان بهره مند شوید.

در بخش دیدگاه ها نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید و در زمانی کوتاه پاسخ بگیرید.

شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

برنامه تنوع ویزا یا (قرعه کشی DV) تحت نظارت کنگره آمریکا است و به 55,000 نفر از کشورهایی که از نظر مهاجرت به ایالات متحده آمریکا از نرخ کمی برخوردار هستند، اجازه می دهد تا هر سال برای ویزاهای مهاجرتی که به عنوان گرین کارت نیز شناخته می شوند، واجد شرایط شوند. این برنامه “قرعه کشی گرین کارت” یا “dvlottery” نامیده می شود و برندگان از طریق یک نقشه تصادفی از بین 10-12 میلیون نفر که هر ساله تقاضای این ویزا را دارند، تعیین می شوند. ایالات متحده کشور رویایی مهاجران است. با این حال، افراد بیشتری از کشورهای خاص نسبت به سایر کشورها به ایالات متحده مهاجرت می کنند. به عنوان مثال، کسانی که از مکزیک، چین و فیلیپین مهاجرت می کنند بسیار بیشتر از تعداد کشورهای دیگر است. به منظور حفظ تنوع در جمعیت، قوانین ایالات متحده مهاجرت را از مناطق خاصی از جهان تنظیم می کند. به همین دلیل، ایالات متحده از سال 1994 به طور تصادفی 55,000 به اصطلاح Green Card را در قرعه کشی DV توزیع کرده است.

تقریباً همه می توانند در قرعه کشی لاتاری درخواست کنند فقط دو شرط لازم برای واجد شرایط بودن گرفتن گرین کارت ایالات متحده وجود دارد:

1

کشور تولد شما مطابق نقشه های سیاسی فعلی آمریکا باشد (کشورهای مجاز)

2

آموزش و یا تجربه های کاری شما

حداقل تحصیلات دبیرستانی یا معادل دیپلم 12 ساله و یا دو سال سابقه کار در طی پنج سال گذشته در یک شغل. گرین کارت آمریکا حق قانونی برای زندگی و کار دائمی در ایالات متحده را به شما می دهد. علاوه بر این، شما تقریباً تمام حقوق یک شهروند آمریکایی را دارید. شرکت در قرعه کشی سالانه DV اساسا رایگان است و کلیه افراد واجد شرایط می توانند در وب سایت وزارت امور خارجه ایالات متحده به آدرس dvlottery.state.gov ثبت نام کنند. با این حال، آنچه بسیاری نمی دانند این است که در هر قرعه کشی حداکثر 40٪ از شرکت کنندگان به دلیل خطاهای رسمی یا مهلت در ارسال درخواست خود رد صلاحیت می شوند. پذیرش یا رد برنامه های مربوط به قرعه کشی لاتاری یک فرایند الکترونیکی است و شرکت کنندگان در مورد نتیجه مطلع نیستند.

اقامت در آمریکا

مدت زمان محدودی وجود دارد که در طی آن می توانید در هر سال برای برنامه ویزای لاتاری (DV) ثبت نام کنید. معمولا از اوایل ماه اکتبر (مهر ماه) آغاز می شود و تا اوایل نوامبر (آبان ماه) این فرصت پایان می یابد. وزارت امور خارجه آمریکا هر سال دستورالعمل های دقیقی را برای ورود به برنامه DV منتشر می کند. این دستورالعمل ها شامل تاریخ ثبت نام هستند که در طی آن می توانید وارد شوید. کلیه اطلاعات باید طی دوره ثبت نام مشخص در وب سایت الکترونیکی (E-DV) ارسال شود. هیچ ثبت نام خارج از تاریخ مشخص شده یا ثبت نام کاغذی پذیرفته نمی شوند. این قانون در هر دوره ثبت نام فقط یک بار برای هر شخص امکان پذیر است. وزارت امور خارجه آمریکا برای شناسایی چندین ثبت نام از فناوری پیشرفته استفاده می کند. اگر بیش از یک بار ارسال کنید، رد صلاحیت می شوید. این وب سایت تا تاریخ و زمان مشخص شده در صفحه وب دستورالعمل DV فعال نمی شود. پس از ارسال اطلاعات کامل، صفحه تأیید حاوی نام خود و یک شماره تأیید منحصر به فرد را مشاهده خواهید کرد. این صفحه تأیید را برای سوابق خود چاپ کنید.

بسیار مهم است که شماره تأیید خود را حفظ کنید. این تنها راهی است که می توانید وضعیت پذیرش خود را بررسی کنید و در صورت انتخاب، شما نیاز دارید تا دستورالعمل های بیشتری را بدست آورید و برای مصاحبه ویزا برنامه ریزی کنید. هر سال، وزارت امور خارجه آمریکا، بر اساس تخصیص ویزاهای موجود در هر منطقه و کشور، از کلیه ورودی های ثبت شده، انتخاب تصادفی (قرعه کشی) را انجام می دهد. هر ساله تقریبا در تاریخ 7 ماه مه، اطلاعات مربوط به بررسی وضعیت در وب سایت تنوع الکترونیکی ویزا (E-DV) به روز می شود و این تاریخ زمان اعلام نتایج لاتاری است.

قوانین آمریکا

همانطور که قبلا هم گفته شد آمریکا از جمله کشورهاییست که به دلیل پیشرفت بالا در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و درمانی همواره مورد توجه بسیاری از متقاضیان از نقاط مختلف دنیا بوده و ایرانیان نیز از این امر مستثنی نیستند. آمریکا با 9،8 میلیون کیلومتر مربع وسعت، چهارمین کشور پهناور دنیا و با 326 میلیون نفر جمعیت، سومین کشور پرجمعیت دنیا محسوب می شود و به لحاظ اقتصاد پایداری که بر پایه تولید ناخالص داخلی استوار است، زمینه شغلی و کاری مناسبی برای افراد فراهم آورده و نرخ پایین بیکاری آن در سال های اخیر که تقریبا 4 درصد است، گویای این موضوع می باشد.

شما با داشتن گرین کارت آمریکا اجازه اقامت دائم در این کشور را دارید و می توانید از خدمات تحصیلی و درمانی و سرمایه گذاری این کشور استفاده کنید. از جمله مواردی که باید به آن توجه نمود شرایط زندگی در آمریکا و هزینه های زندگی در این کشور است که باید قبل از مهاجرت آن را دقیق بررسی نمود و مورد توجه قرار داد. میانگین هزینه های زندگی در آمریکا بدون حساب اجاره منزل در حدود 1,000 دلار می باشد. میانگین حقوق خالص دریافتی پس از کسر مالیات نیز در حدود 4,500 دلار است. همچنین اجاره منزل یک خوابه در مرکز شهر در حدود 2,300 دلار و خارج از مرکز شهر در حدود 1,800 دلار آمریکا هزینه دارد.

پیشنهاد ویژه مؤسسه حقوقی ملک پور به متقاضیان مهاجرت به آمریکا یا سایر کشورهای برتر جهان، محصول ویدئویی راهنمای گام به گام اخذ اقامت است. در این ویدئو تمامی روش های مهاجرت به کشورهای برتر جهان شرح داده شده است و شما با مشاهده آن می توانید وکیل خود در امر مهاجرت باشید. 

✅ تکلیف لاتاری گرین کارت برای ایرانیان با توجه به دستور ترامپ چیست؟

با توجه به طرح مهاجرتی جدید ترامپ که اصل را بر پایه شایسته سالاری گذاشته است، از این پس ممکن است گرین کارت آمریکا بر اساس قرعه کشی و تصادفی نباشد و از سیستم امتیاز بندی که شامل سن، تحصیلات، مدرک زبان، پیشنهاد شغلی و سرمایه گذاری می باشد و بر اساس مهارت و شایستگی و تسلط بر زبان انگلیسی انجام شود و سختگیری های بیشتری اعمال شود.

✅ بعد از برنده شدن در لاتاری چه کنیم؟

بعد از اینکه در لاتاری برنده شدید باید فرم درخواست ویزای DS-260 را پر کنید و هر کدام از اعضای خانواده جداگانه باید پر کنند. بعد از آن تاریخ مصاحبه شما مشخص می شود. در زمان 2-3 هفته ای که تا وقت مصاحبه زمان دارید باید مدارک مورد نیاز خود را آماده کنید که شامل اصل و ترجمه شناسنامه، پاسپورت، سند ازدواج یا طلاق، مدارک عدم سوء پیشینه، اسناد مربوط به تمکن مالی و صورت حساب بانکی خواهد بود. بعد از آن باید معاینات پزشکی و واکسیناسیون برای اخذ گرین کارت را انجام دهید و مدارک آن را به صورت مهر و موم در روز مصاحبه به همراه دیگر مدارک مورد نیاز ارائه دهید. بعد از مصاحبه نیز یک ویزا به شما داده می شود که 6 ماه فرصت دارید که به خاک آمریکا وارد شوید در غیر این صورت ویزای شما به طور خودکار باطل می شود.

✅ آیا دولت آمریکا کمک هزینه هایی برای شخصی که لاتاری برنده شده است تا زمان استقرار کامل اعطا می کند؟

خیر هیچ گونه کمک مالی از جمله بلیت هواپیما یا بیمه و یا هزینه اسکان به شخص برنده گرین کارت داده نمی شود و شخص باید قبل از مهاجرت تمکن مالی خود را ثابت کند و نشان دهد که سربار دولت آمریکا نخواهد شد. یا باید از طریق اسپانسر باشد که می تواند دوست، فامیل یا شرکتی که پیشنهاد شغلی به شما داده است باشد یا اینکه تمکن مالی مناسبی در کشور خود داشته باشید و آن را نشان دهید.

✅ آیا پر کردن فرم ثبت نام لاتاری امریکا هزینه ای دارد؟

برای پر کردن فرم لاتاری کافی است به سایت dvlottery.state.gov مراجعه کنید و اطلاعات دقیق خود را وارد کنید. بسیاری از شرکت ها و آژانس ها بابت پر کردن فرم از شما هزینه درخواست می کنند اما نیازی به پرداخت هزینه ندارید فقط باید اطلاعات را درست وارد سایت کنید.

در این مقاله در خصوص ویزای لاتاری آمریکا یا گرین کارت و شرایط و مدارک لازم برای اخذ آن به تفسیر توضیح دادیم و سعی بر آن شد تا جای ممکن سوالات شما عزیزان در این مقاله پاسخ داده شود. همانگونه که در این مقاله نیز ذکر شد با توجه به قوانین جدیدی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا وضع کرده است متاسفانه شرایط شرکت در لاتاری برای ایرانی ها بسیار سخت شده است و در سال های اخیر تقریبا هیچ ایرانی موفق به اخذ این ویزا نشده است و قرار است قوانین سختگیرانه تری نیز برای سال 2021 اعمال شود و بر طبق آن این ویزا بیشتر به مهارت ها و شایسته سالاری امتیاز بیشتری می دهد. بنابراین توصیه می شود اگر قصد مهاجرت دارید می توانید شرایط خود را برای کشورهایی نظیر کانادا که در نزدیکی کشور آمریکا هست نیز بررسی کنید. بسته به هدف شما از مهاجرت راه های مختلفی وجود دارد که با بررسی دقیق تر و کارشناسانه مشاورین حقوقی می توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. شما همراهان همیشگی موسسه حقوقی ملک پور می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به آمریکا و شرایط زندگی در آن، با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش( تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. همچنین قادر هستید در قسمت پایانی همین مقاله در بخش دیدگاه ها نظرات و سوالات خود را بیان نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.مشاوره رایگان لاتاری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

دیدگاه

چطور میتونم به کویت، عمان یا قطر مهاجرت کاری داشته باشم ؟

با سلام باید از یک کارفرما پیشنهاد کار بگیرید.

سلام من دانشجوی مهندسی برق دانشگاه شریف هستم ومیخوام لاتاری ثبت نام کنم اگه من لاتاری برنده بشم ایا امکانش هست که بتونم قبل از مهاجرت از یکی از دانشگاه های تاپ امریکا بورسیه بگیرم و منو از نظر مسکن و هزینه های تحصیل ساپورت کنن؟؟و اینکه من از نظر مالی در شرایط متوسطی قرار دارم

با سلام و احترام متقاضی گرامی در حال حاضر تقریبا تمام ویزاهای لاتاری آمریکای ایرانیان رد می شوند و تنها امکان تحصیل در این کشور وجود دارد. برای بررسی دقیق تر شرایط خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با سلام نامزد انتخابات بعدی اقای بایدن گفته اگه برنده بشه ورود مسلمانان را لغو میکنم بعد از انجام کار بازم رفتن به امریکا با لاتاری و یا سرمایه سخت خواهد بود یا نه ؟ من فقط منتظرم ترامپ دوره رئیس جهموریش تموم بشه

سلام و عرض احترام دوست عزیز پاسخ به این سوال در حال حاضر ممکن نیست به دلیل اینکه شرایط مدام در حال تغییر است

باسلام وخسته نباشیدببخشیدیه سوال داشتم من ایرانی نیستم افغان هستم اگردرلاتری ثبت نام کنم امکان داره که درقرعه کشی برنده بشم وامریکابه ماویزاصادرمیکند

با سلام متقاضی گرامی اگر شرایط لازم برای ثبت نام را رعایت بفرمایید امکان قبولی شما وجود دارد.

سلام وقت ب خیر می خواستم بدونم اگر امسال کسی برنده لاتاری۲۰۲۱ شود رفتنش ب آمریکا حتمی است یا با توجه به فرمان ترامپ مانع ورود ایرانیان می شوند باتشکر

دوست عزیز سلام همچنان مهاجرت به آمریکا با توجه به محدودیت هایی که ترامپ وضع کرده با سختگیری و ریسک مواجه است

سلام وقتتون بخیر اگر کسی در لاتاری قبول بشه آیا باید برای تحصیل بره فقط؟ و اگه یکبار شرکت بکنی در صورت قبول شدن یا رد شدن دیگه نمیشه شرکت کنیم؟

با سلام و احترام در حال حاضر امکان استفاده از لاتاری برای ایرانیان وجود ندارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درود و وقت بخیر خدمت شما آیا اگر فردی از ایران با توجه به قوانین مهاجرتی فعلی ، برنده ی ویزای لاتاری بشه ، در صورتی که فامیل نزدیک در آمریکا داشته باشه که از همین طریق به آمریکا مهاجرت کرده و چندین سال هست که شهروند آمریکا شده ، شانسی برای اعطای ویزا به فرد قبول شده در لاتاری میباشد این مسئله یا خیر ؟

با سلام. قبل از ریاست جمهوری ترامپ، مشکلی برای ورود به آمریکا از طریق لاتاری و سایر راه ها وجود نداشت ولی بعد از تحریم های اخیر آمریکا، حتی برندگان لاتاری نیز ویزای آمریکا داده نمی شود و تنها برای تحصیل در آمریکا برای ایرانیان ویزا صادر میشود.

To the respected federal government:

I, Barakatullah, son of Haji Habibullah, who worked for the AAEP organization in the Afghan province of Herat for several years because of opposition threats from the government, had to emigrate from Afghanistan, come to Germany and seek asylum. The evidence for my case is still in the Herat National Security and Police Directorate and the Criminal Investigation Department. But after two years in Germany I had to return to Afghanistan with a three-year political passport (Z06R572XT) because of the sudden death of my father Haji Habibullah. I had to come to my father’s funeral because I was the only son of his and my mother and sister were alone. During my stay in Afghanistan, I was repeatedly threatened that the government’s opposition attempted to kidnap my daughter Atena, in which she could abduct her for the second time. Fortunately, with police efforts, they were able to bring my daughter back after the kidnappers threw her off the bike while the police were following them, and we immediately took her to the hospital so her face and eye were damaged after the treatment. This case has been observed and documented by many people from our neighboring 6th district and all security departments in Herat, including the National Security and Criminal Investigation Department. , With this email, I attached all the documents that were approved by all security departments and the head of our district where we live, and in which they all confirm our case. I would like to ask you to help us in this regard. I look forward to your reply.

Yours sincerely, Barakatullah

Hello. Malekpur Law Firm does not provide any asylum services because we believe that asylum would be harmful and vulnerable. By requesting asylum, you just break the bridges behind you and play with the future of yourself and your family. Also, you will not be treated well by the citizens of that country and you will not be. you can contact UN to check your problem.

سلام.ببخشید من لاتاری امسال که یه ماه پیش ثبت نام کردم. محل تولد رو اشتباه وارد کردم. ایا در صورتی برنده شدن این باعث ردی پروندم میشه؟ ایا میتونم به kcc ایمیل بزنم که درستش کنن؟

با سلام با توجه به اینکه روی ایرانی ها سخت گیری زیادی وجود دارد به احتمال زیاد به مشکل بربخورید چون کشور محل تولد آیتم بسیار مهمی است. در صورت ارسال ایمیل ممکن است بتوانید اطلاعات را ویرایش کنید.

سلام وقت ب خیر می خواستم بدونم اگر امسال کسی برنده لاتاری۲۰۲۱ شود رفتنش ب آمریکا حتمی است یا با توجه به فرمان ترامپ مانع ورود ایرانیان می شوند باتشکر

دوست عزیز سلام همچنان مهاجرت به آمریکا با توجه به محدودیت هایی که ترامپ وضع کرده با سختگیری و ریسک مواجه است

سلام.من لاتاری۲۰۲۰ قبول شدم و ایمیل هم واسم اومده.ولی میگن با توجه به قانون ترامپ برای ممنوعیت ورود ایرانی ها،اگه بازم اقدام کنم ویزا بهم نمیدن.لطف کنید راهنمایی کنید.نمیدونم چیکار کنم

سلام. بله این موضوع درست هستش و ورود ایرانی ها بجز برای تحصیل به آمریکا ممنوع و محدود شده.

سلام خسته نباشید . بنده ۱۸ سالم هست و معدل دیپلم و پیش دانشگاهیم ۱۹.۵۹ هست . و به خاطر سربازی فعلا در کشور ترکیه مشغول تحصیل sat هستم. میخواستم بدونم اگر در طول این مدت لاتاری ثبت نام کرد و برنده شدم و به امریکا مهاجرت کردم، ایا امکانش هست که دولت امریکا من رو از نظر مالی یا مسکن ساپورت کنه و بتونم بعد از رفتن به امریکا، وارد دانشگاه های امریکایی بشم؟ و همچنین در کنارش برای مخارجم کار کنم؟ ممنون که پاسخ میدید

باسلام و عرض ادب برای اخذ بورسیه از دانشگاه آمریکا تنها داشتن معدل بالا کافی نیست به خصوص در مقطع لیسانس همچنین اگر بورسیه تحصیلی دریافت کنید ممکن است بدون اجازه کار پاره وقت دانشجویی باشد. بهتر است کمی بیشتر مطالعه و تحقیق نمایید

سلام صمن تشكر از شما من براي مشاهده نتايج لاتاري هرچه اطلاعات رو وازد ميكنم با وجودي كه صحيح است ولي اعلام ميكنه اشتباه است خواهش ميكنم اگه اممكنه بفرماييد ايراد از چيه ؟

با سلام. این مورد ممکن است به دلیل خطای داخلی مروزگر شما و یا استفاده از فیلترشکن حین وارد کردن اطلاعات و یا فارسی بودن کیبرد حین وارد کردن اطلاعات باشد. این مورد را می توانید از طریق کافینت ها دقیق تر بررسی نمایید.

سلام با قوانین ترامپ برنده لاتاری بشیم تکلیف چیه.میشه مهاجرت کرد.

سلام و عرض ادب. دوست عزیز با توجه به تعداد افرادی که برای این پروسه اقدام می کنند احتمال برنده شدن بسیار ضعیف می باشد و حتی در صورت این اتفاق به علت محدودیت های اخیر برای ایرانیان ، اخذ ویزا از این طریق در عمل غیر ممکن می نماید.

سلام. بعد از برنده شدن در لاتاری چه مقدار باید هزینه کرد تا به امریکا رسید؟ و مسائل کاری به چه صورت هست؟

با سلام و عرض ادب. با توجه به تخصصی و کلی بودن سوال شما پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02149196000 تماس حاصل نمائید.

سلام وقت بخیر من درمورد شرایط جسمی برندگان لاتاری سوال داشتم.من مادرزادی روی قفسه ای سینه ام یک فرو رفتگی کوچیک بود که عمل کردم وصاف شد الان فقط خط بخیه معلومه امکان داره مشکل ساز بشه .الان درحدود ۳۶سال از اون وقت میگذره ‌ومن مشکلی ندارم.بنظرشما این مورد مشکل ساز میشه ؟ سپاس فراوان از پاسخ شما

با عرض سلام و ادب خیر به نظر این موضوع مشکل ساز نخواهد شد.

مهاجرت به آمریکا

Your browser does not support the audio tag.

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

کلیک نمایید

کلیک نمایید

همون طور که می دونید لاتاری یک فرصت عالی است که میتونه موجب تغییر اساسی در زندگی هر فردی شود اما خب این فرصت به نوعی به شانس هم بستگی دارد و وقتی بحث شانس میشه همه سعی میکنند شرایط رو به نوعی تغییر بدهند که شانس بیشتری برای برنده شدن در لاتاری داشته باشند .از اونجایی که ثبت نام هر نفر یک شانس برای برنده شدن هست متاهلین و فرزندان شانس بیشتری نسبت به افرادی که به تنهایی ثبت نام میکنند دارند.در واقع متاهلین دو شانس برای برنده شدن دارند. هر شخصی محق است که یک بار به عنوان متقاضی اصلی یا Principal Applicant ثبت نام کند که در آن ثبت نام، اعضای خانواده اش به عنوان همراه در فرم ایشان فایل میشوند.

به زبان ساده تر متاهلین دو ثبت نام میکنند. یک بار آقا به عنوان متقاضی اصلی و همسر و فرزندانش به عنوان همراه، و یک بار خانم به عنوان متقاضی اصلی و همسر و فرزندانشان به عنوان همراه. در این حالت هرکدام برنده شوند، کل خانواده ویزا دریافت میکند.
مشاوره رایگان لاتاری

در ثبت نام لاتاری اگر مجرد باشید و بالای 21 سال سن داشته باشید باید به صورت فردی اقدام به ثبت نام لاتاری کنید ولی اگر متاهل هستید باید همسر و تمام فرزندان زیر 21 سال که ازدواج نکرده اند را در فرم ثبت نام به عنوان همراه وارد کنید. به خاطر داشته باشید فرزندان بالای 21 سال باید جداگانه ثبت نام شوند.
همراهان ثبت نام لاتاری در واقع همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال هست و شما نمی تونید بستگان و مادر یا خواهرتان را به عنوان همراه ثبت نام کنید. فقط همسر و فرزندان زیر 21 سال ازدواج نکرده

هزینه ثبت نام لاتاری 2022 به شرح زیر می باشد:

هزینه ثبت نام لاتاری برای هر متقاضی 90 هزار تومان

یکی از دلایل محبوبیت لاتاری شرایط بسیار ساده این قرعه کشی است. فرقی نمیکنه که شما چه مدرک تحصیلی و یا سنی دارید، صرف نظر از نوع و درجه مدرک تحصیلی و رده سنی شما میتونید دربرنامه لاتاری ثبت نام کنید. و شانس دریافت گرین کارت داشته باشید.
برای ثبت نام لاتاری در سالهای پیش شما نیاز به هیچ مدرک خاصی نداشتید اما سال گذشته و همچنین برای ثبت نام لاتاری 2022 شما نیاز به پاسپورت معتبر دارید چرا که شماره پاسپورت معتبر خود را باید در هنگام ثبت نام لاتاری همراه داشته باشید.

هر فرد داری پاسپورت معتبر میتواند در لاتاری ثبت نام کند تنها برای دریافت ویزا یعنی بعد از برنده شدن لاتاری باید مدارکی ارائه کند که نشان دهنده شرایط مناسب برای دریافت ویزای تنوع نژادی یا ویزای لاتاری هست.

شرایط دریافت ویزای تنوع نژادی ساده است. از نظر قانون کلی شما باید دیپلم دبیرستان داشته باشید. برای مطالعه بیشتر می توانید به مقاله ی شرایط ثبت نام لاتاری 2022 مراجعه نمایید

نحوه گرفتن عکس لاتاری :

موی شما نباید روی صورت شما را بپوشاند. نیازی به معلوم بودن گوش ها نیست. عکس با حجاب هم برای مسلمانان و سایر ادیانی که حجاب در آنها تعریف شده است ممانعتی ندارد. فقط گردی صورت باید کاملا واضح باشد. نیازی به چاپ عکس ندارید، عکس باید به صورت فایل دیجیتال به شما تحویل داده شود. از عکاسی هایی که فایل عکس را به شما نمیدهند خدمات عکس لاتاری دریافت نکنید. شما نیازی به چاپ عکس ندارید و فقط فایل مورد نیاز است.

یکی از دلایل محبوبیت لاتاری شرایط بسیار ساده این قرعه کشی است. فرقی نمیکنه که شما چهیکی از شرایطی که برای ثبت نام لاتاری در سال جدید مطرح شده داشتن پاسپورت هست. این خبر شاید برای بسیاری از افراد نا امید کننده باشد چراکه شرط داشتن پاسپورت کمی شرایط رو سخت تر کرده اما اگر از این دید به قضیه نگاه کنید که با توجه به شرط داشتن پاسپورت تعداد افرادی که در لاتاری ثبت نام میکنند کمتر هست متوجه میشید که شانس برای برنده شدن در لاتاری بالاتر میره و کسانی در لاتاری ثبت نام میکنند که واقعا شرایط لازم برای اقامت در آمریکا و داشتن گرین کارت رو دارند.
از طرفی با توجه به شایعه پراکنی های ممنوعیت لاتاری یا ممنوعیت ویزا به کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی بسیاری از افراد فریب میخورند که امکان ثبت نام لاتاری ندارند و و از این رو اقدام به ثبت نام نمی کنند و همین موضوع باعث میشود که شانس شما باز هم برای ثبت نام بالاتر برود.

توجه کنید که هیچ مشکلی برای شرکت در لاتاری و دریافت ویزا به طور کلی وجود ندارد و تمام اخبار این چنین توسط کسانی توزیع میشه که قصد دارند افراد کمتری در لاتاری ثبت نام کنند تا شانس بالاتری داشته باشند.

برای ثبت نام لاتاری توسط کارت سبز شما میتوانید به یکی از روش های زیر اقدام کنید:

پس از ورود به سایت کارت سبز و سامانه ثبت نام لاتاری به نشانی

https://www.cartesabz.net/register

1-به روی یکی از دو گزینه وضعیت مجرد یا متاهل کیلک کنید در صورتی که به روی گزینه مجرد کلیک کنید یکی از سه وضعیت ازدواج نکرده ، همسر فوت شده و مطلقه را باید انتخاب کنید. و اگر به روی گزینه متاهل کلیک کردید یکی از دو گزینه همسر شهروند غیر آمریکایی و همسر شهروند آمریکایی رو انتخاب کرده و اگر فرزند دارید به روی تعداد فرزند کلیک کنید و اگر فرزند ندارید نیازی به انتخاب تعداد فرزند ندارید.

2-پس تکمیل باکس اول به روی کلید ورود مشخصات کلیک کنید.

3-در مرحله سوم اطلاعات فردی همراه با تصویر مناسب لاتاری رو در سایت وارد کنید.

4-شرایط تصویر مناسب لاتاری در بالا ذکر شده چنانچه هر سوالی در خصوص عکس مربوط به لاتاری داشتید با کارشناسان کارت سبز ارتباط برقرار کنید.
5- بخش بعدی مربوط به راه های ارتباطی است که آدرس و اطلاعات تماس مربوط به خودتان را باید در این بخش قرار دهید.

6- بعد از تکمیل اطلاعات فردی و راه های ارتباطی روی تایید اطلاعات کلیک کنید.

7- در مرحله بعد با تایید پیامکی و وارد کردن کد تایید ارسال شده به شماره همراه شما به بخش پرداخت هدایت میشوید.

8- در انتها پس از پرداخت مبلغ ثبت نام لاتاری ثبت نام شما تکمیل میشود.

9- رسید مربوط به ثبت نام در انتهایی ترین مرحله به شما به نمایش داده میشود.

افرادیکه رزرو لاتاری دارند در اولویت قرار می‎گیرند

فرم ثبت نام داخل سایت تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل فرمایند
یا داخل تلگرام به ما پیام بدهید تا اطلاعات مورد نیاز را برای شما ارسال نماییم

عکس متناسب لاتاری با توجه به ویژگی های که خدمتون توضیح داده می شود باید ارسال نمایید + فیش واریزی

پس از تکمیل فرم و پرداخت، اطلاعات شما بررسی و در سیستم اداره مهاجرت ثبت می شود، سپس کارشناسان ما فایل رسمی ثبت نام که شامل نام و کد رهگیری است را به ایمیل یا تلگرام شما ارسال می نمایند

 چنانچه شخصی به دلایل مختلف توانایی ثبت نام لاتاری ندارد

 ثبت نام با اخذ هزینه معقول توسط

کارشناسان ما به صورت دقیق و اصولی انجام می شود

برای کسب اطمینان از صحت ثبت نام از کلیه مراحل ثبت نام برای شما پرینت اسکرین و PDF ارسال می شود

بیشترین سهم گرین کارت در دنیا برای ایرانیان است (4500 ویزا)

مواردیکه که پیش از این جهت ممنوعیت صدور ویزای (غیر لاتاری) مطرح بود، در قانون تصویب شده مهر ماه سال 96 حذف شد.

همچنین صحبت های ترامپ هیچ ارتباطی با لاتاری ندارد، امسال نیز ثبت نام برای ایرانیان وجود دارد.

دارندگان گرین کارت مانند شهروندان آمریکا هستند و فرقی نمی کند متولد چه کشوری باشند.

سازمان خدمات تابعیت و مهاجرت آمریکا (INS) تعداد اپلیکیشن های مجاز و لیست کشورهای مجاز را برای شرکت در برنامه قرعه کشی لاتاری بر اساس قانون های از قبل تعریف شده تعیین مینماید. این قوانین میتواند هرسال تغییراتی داشته باشد. هر ساله ایران 4500 ویزای اقامت دائم را در  از آن خود کرده که در میان دیگر کشورها از نظر تعداد ویزا پیشتاز بوده است.

مطابق آمار منتشر شده در ویزا بولتن ماه جولای 2017، آمار ثبت نام کنندگان وبرندگان لاتاری 2018 به شرح زیر میباشد:
تعداد ثبت نام های صحیح کل دنیا: 14,692,258
تعداد برندگان اعلام شده: 115,968
تعداد برندگان از قاره آسیا: 15,997
تعداد برندگان ایرانی : 4,500
تعداد ویزاهایی که صادر خواهد شد: 50,000

تهران – همت غرب – شهرک گلستان – بلوار کوهک – مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر – بلوک A – طبقه 9 – واحد 4
مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی امکانپذیر است

021-46084485

09391324467

info@cartesabz.net

برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا اولین قدم برای دریافت ویزا است ، اما مهمترین آن نیست . زیرا بوده اند بسیار افرادی که اسمشان در آمده اما به دلایل مختلف موفق به دریافت ویزا نشده اند . به همین دلیل انجام دادن تمامی پیش نیازها و آماده کردن موارد مختلف کیس شما به صورت صحیح امری بسیار مهم است که در صورت اشتباه در آن شاید دیگر زمانی برای جبران آن نباشد . از این رو گروه مهاجرتی پارس مهاجر با راه اندازی بخش مشاورین لاتاری خدمتی نوین را به برندگان لاتاری میدهد تا بتوانند بدون هیچ گونه مشکل ، دردسر و استرس کارهای کیس خود را پیش ببرند تا زمانی که ویزای خود را دریافت کنند.

خدماتی که مشاور لاتاری در صورت درخواست شما برای شما انجام میدهداز اعلام نتایج لاتاری تا دریافت ویزا.

پر کردن فرمهای اولیه بعد از قبولی معروف به فرمهای سری اول یا همان ds-260 به صورت صحیح

چک سایت برای بولتن شدن ویزا و کارنت شدن کیس شما

راهنمایی برای آماده سازی مدارک مورد نیاز (اعم از مدارک تحصیلی – مدارک شغلی – کارت واکسن – تمکن مالی و یا گرفتن اسپانسر )مشاوره رایگان لاتاری

راهنمایی برای افراد مشمول و کسانی که به دلیل نرفتن سربازی نمی توانند از کشور خارج شوند.

دریافت وقت معاینه از پزشک معتمد سفارت بسته به کشور محل مصاحبه شما

راهنمایی برای حضور در سفارت آمریکا و در زمان مصاحبه با آفیسر آمریکا

در آخر باید عنوان کرد تمامی مراحل بالا را بدون وجود مشاور و پرداخت هزینه به آن می توانید خودتان  انجام دهید . اما همیشه وجود شخصی که صحیح ترین راه را نشان دهد و در زمان بروز مشکل از روی تجربه خود بتواند بهترین تصمیم را برای شما بگیرید مهم است و شما هم می توانید با خیالی آسوده به دور از هر گونه استرس منتظر دریافت ویزای خود باشید .

در صورت تمایل به داشتن مشاور از طریق صفحه تماس با ما با گروه پارس مهاجر در ارتباط باشید.

[otw_shortcode_button href=”https://parsmohajer.info/lottery-form/” size=”large” icon_type=”general foundicon-checkmark” icon_position=”right” shape=”radius” color_class=”otw-orange” target=”_blank”]ثبت نام لاتاری توسط پارس مهاجر[/otw_shortcode_button]

شماره های تماس با پارس مهاجر :

شماره تماس مستقیم تلفنی :   ۴۸۷۹۲۲۲۹۹۳۲+

شماره تلگرام ، واتس آپ :      ۰۹۳۵۵۰۹۱۵۵۱ و   ۴۸۷۹۲۲۲۹۹۳۲+ 

شماره پیامک مستقیم : ۹۸۱۰۰۰۲۰۰۰۴۰۵۰۶۰+

سلام من در کافی نت کار میکنم و برا یه مشتری ثبت نام کردم ولی در فامیلی ایشون یه حرف رو جا گذاشته شده به نظرتون چه کاری میشه انجام داد.

درود پس از ثبت نام نمیشه تغییری داد . اگر جز برندگان باشند در سال آینده امکان تصحیح این مشکل وجود خواهد داشت .

با عرض سلام خدمت خدمت آقای شایگان حقیقت داره ک ریس جمهور منتخب آمریکا مهاجرت از طریق لاتاری را لغو کرده و دیگه اجرا نمیشه ؟ یعنی اینایی ک ثبت نام کردن برای ۲۰۱۸ لغو شد ؟؟؟ با تشکر اگه جوابمو بدید

درود بر شما در حال حاضر این خبر شایعه هست . موضوع یک اینکه ایشان هنوز رئیس جمهور نشدن که بخوان همچین کاری بکنند و مورد دیگه اینکه در اختیارات ایشان نیست که همچین تصمیمی به تنهایی بگیرند و این موضوع باید به صورت قانون در مجلس تصویب شود تا اجرایی شود .

خیلی ممنون لطف کردید

سلام .جناب شایگان .شوهر من ی بچه از ازدواج اولش داره که با ما زندگی نمیکنه آیا من در ثبت نامم باید اون رو وارد میکردم؟

درود بر شما بله باید وارد می کردید.

با سلام . لطفا بفرمایید اگر در لاتاری ۲۰۱۸ برنده بشیم و اقدامی برای دریافت ویزا نکنیم میتونیم باز هم مجددا در سال بعد شرکت کنیم یا خیر ؟ با تشکر

درود بر شما بله می توانید .

با سلام متاسفانه من و همسرم هر دو ثبت نام کردیم. یعنی هر کدوممون دوبار ثبت نام کردیم. از لاتاری امسال حدف خواهیم شد؟ چاره ای نداره؟

درود بر شما هر کدام یک بار می توانید ثبت نام نمایید نه دو بار

با سلام و درود من الان در حال حاضر مشغول تحصیل در دانشگاه ام در دوره ی کارشناسی و مدت اعتبار پاسپورت بنده تا موقع مصاحبه تموم میشه (البته در صورت قبولی). من حالا اگر قبول شم چیکار باید بکنم این خدمت و پاسپورتو آیا برام پاسپورت می دن که برم مصاحبه و دریافت کارت و اینا یا کلا کسر امید کنم از Lottery لطفا زود جواب بدین خیلی کم مونده از مدتش…

درود بر شما تا زمانی که شما در حال تحصیل باشید با گذاشتن وثیقه می توانید از کشور خارج شوید.

سلام ایا مدارک موقت دانشگاهی مورد قبول است هنگام مصاحبه؟

سلام امکان داره جواب من را بدهید؟

سلام با تشکر از زحماتتون اقای شایگان من میخواستم بدونم وقتی توی لاتاری برنده میشیم با حساب بانکی ۵۰ میلیون میشه رفت امریکا در ضمن من مجرد و پیش دانشگاهی تجربی خوندم اونجا امکان تحصیل و کار من هستش با این مقدار پولی که دارم ؟؟؟؟!!

درود بر شما تقریبا بله . برای تحصیل می توانید اپلای کنید . البته هزینه تحصیل بالا هست در آمریکا . برای کار هم میتوانید برای شروع از کارهای ساده شروع نمایید .

با سلام .مدرک دیپلم و پایان دوره دبیرستان را دارم ولی پیش دانشگاهی ندارم.واجد شرایط لاتاری هستم؟

درود بر شما میتوانید ثبت نام نمایید ، اما در صورتی که سال آینده جز برندگان باشید مدرک پیش دانشگاهی و یا یک سال دانشگاه باید گذرانده باشید.

سلام خسته نباشید. من ۱۸ سال دارم و سال سوم دبیرستان هستم ایا میتوانم در لاتاری ثبت نام کنم. ممنون

درود بر شما اگر دیپلم را گرفته اید ، میتوانید امسال ثبت نام کنید. اگر هنوز دیپلم ندارید . فکر نمی کنم به ثبت نام امسال و مصاحبه های آن برسید .

من در سایت لاتاری ثبتنام کردم ولی عکسی که فرستادم کمی تار است. تائیدیه سایت رو گرفتم. حالا این موضوع باعث مردود شدن من می شود؟

درود هنگام ثبت نام عکس تنها از لحاظ سایز و این موارد بررسی می شود و از لحاظ کیفیت و ویژگیهای فنی عکس برداری بررسی نمی شود.مشاوره رایگان لاتاری

ولی آیتمی به نام پیش دانشگاهی ندارد راهنمایی می کنید ممنون

در فرم هیچ گزینه ای نیست . خودتان دستی مقاطعه را وارد می کنید. پیش دانشگاهی هم مثل باقی مقاطع

سلام و عرض ادب من برنده ۲۰۱۷ هستم و تمام فرم هارو پر کردم و فرستادم ولی من پیش دانشگاهی دارم چون آیتم پیش دانشگاهی نداشت من دیپلم نظام جدید هستم همون دیپلم زدم خواستم بدون زمان مصاحبه مشکلی پیش نمی آد ممنون.

درود بر شما بهتر هست پیش دانشگاهی را به فرمتان اضافه نمایید که با مشکل مواجه نشوید.

سلام میخواستم بدونم من که پیش دانشگاهی ندارم و مدرک کاردانی رو بصورت از راه دور گرفتم واجد شرایط ثبت نام در لاتاری هستم.یا راهی هست که مدرکمو معادل سازی کنم.ممنون میشم که راهنمایی کنید

با تشکر از پاسختون پس جناب شایگان حالا با این وضعیت که همسر من پیش دانشگاهی ندارن و مدرک فوقشون هم غیر حضوری هست شما پیشنهاد میکنید من واسه ثبتنام چی کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا گیج شدم

جناب شایگان ممکن منو راهنمایی کنید؟؟؟قبلا فرمودید نداشتن مدرک. پیش دانشگاهی به شرط داشتن تحصیلات دانشگاهی موردی نداره اما همسر من مدرک فوق دیپلمشون غیر حضوری علمی کاربردی بوده به نظرتون مشکلی نداره؟؟؟؟. ممنون میشم

درود معمولا دوستان علمی کاربردی مشکلی نداشتن .اما نمی دونم آنهایی که این مدرک رو ارائه دادند آیا دانشگاهشون غیر حضوری بوده یا خیر . اگر توی مدرکتون نوشته باشه غیر حضوری احتمال اینکه پذیرفته نشه هست .

سلام برای من قبولی در قرعه کشی ایمل شد باید چکار کنم

درود بر شما آیا قبولی خود را در سایت چک کرده اید ؟ چون معمولا برای برنده ها ایمیلی ارسال نمی شود .

و اینکه من اگر واجد شرایط باشم کدام مدرک رو در زمان مصاحبه باید ببرم چون شنیدم که اگه مدرک پیش دانشگاهی رو زمان مصاحبه نبرید از داشتن مدرک دانشگاهیتون تعجب میکنن براشون غیر منطقیه و مصاحبه قبول نمیشید تو رو خدا راهنماییم کنید من خیلی نگرانم

درود خیر مشکلی نخواهید داشت .

سلام من لیسانس روانشناسی دارم اما پیش دانشگاهی ندارم آیا من واجد شرایط ثبتنام در لاتاری هستم .ممنون میشم پاسخ بدید

درود بله دوست گرامی هستید.

سلام اگر مدرک دیپلم و در ثبت نام انتخاب کنیم.اما پیش دانشگاهی نداشته باشم بازم میتونم ثبتنام کنم.یا همسرم که مدرک لیسانس داره اما اونم پیشو نداره میتونیم ثبتنام کنیم

درود همسرتان مشکلی ندارند . شما هم اگر تحصیلات دانشگاهی داشته باشید مشکلی ندارد ، می توانید ثبت نام نمایید .

سلام میخواستم بدونم اگر برای تحصیل با مدرک دیپلم وارد دانشگاه بشیم هزینه تحصیل کم میشه.و یا اینکه ما میتونیم الان مدرک لیسانسو برای لاتاری ثبت کنیم واونجا به خاطر عوض کردن رشته تحصیلی مدرک دیپلم نشون بدیم.اگر جواب بدین ممنون میشم

درود متوجه پرسش اولتون نشدم . شدن می شود ، اما بهتر است که اطلاعات فرم اولیه و زمان مصاحبتان تفاوت زیادی با هم نداشته باشدو.

با درود من در ایران مشکل پاسپورت دارم ایا اگر در لاتاری ثبت نام کنم و در صورت قبول شدن ایا به مشکل بر خواهم خورد یا خیر؟البته ناگفته نماند که میتوانم خودم را به یکی از کشورهای همسایه برسانم …لطفا توضیحات لازم رو بفرمایید ….تشکر

درود بله شما باید پاسپورت داشته باشید دوست گرامی

درود خسته نباشید ببخشید هزینه ۱سال زندگی در امریکا چقدر است و چقدر باید تو حسابمون باشه؟

درود ایا میشه عکس لاتاری با گوشی ایفون انداخت واندازه هارو اوکی کرد.کیفیت عکس پایین نمیاد

درود بله اگر ویژگی های خواسته شده را رعایت فرمایید مشکلی ندارد .

سلام میخواستم بدونم که ایا همه ی برندگان لاتاری بطور همزمان اعلام میشن یا تاریخ مشخصی نداره .

درود در ماه می سال آینده نتایج اعلام می شود .

با سلام‌ ایا بعداز برندن لاتاری نیاز هست کسی ساپورت مالی انجام بده(از امریکا).یا اصلا غیر از هزینه واکسن و ترجمه مدارک هزینه دیگه ام داره؟

درود شما باید نشان بدین که حداقل هزینه یک سال زندگی در امریکا را دارید . این مورد را می توانید با پول نقد داخل حساب خود و یا با داشتن اسپانسری از آمریکا نشان دهید .

جسارتا حداقل هزینه؟

سلام چرا تو قسمت پیگیری وضعیت ثبت نام کد رهگیری رو که وارد میکم هیچ جوابی دریافت نمیکنم

درود دوست گرامی معمولا از زمانی که فرم پیش ثبت نام را تکمیل می کنید تا اولین به روز آوری وضعیت کیستان ۲۴ ساعت زمان می برد.

سلام.هزینه ثبت نام از طریق شما برای لاتاری چقدر میشه.

درود اطلاعات در لینک زیر نوشته شده است.http://parsmohajer.net/%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7/

سلام.پدر .مادر من موفق شدن از طریق اقدام فامیلی ویزا دریافت کنن اما ما بخاطر اینکه از سن ۲۱ رد شدیم مشمول این ماجرا نیستیم .اگر پدر و مادر اقدام کنن چند وقت طول میکشه تا کار ما هم انجام بشه

درود دوست گرامی اگر شما مجرد باشید حدود هفت سالی زمان می برد که وقت مصاحبه به شما برسد . اما اگر متاهل باشید ، ابتدا باید پدر مادرتان شهروند شوند سپس حدود ۱۲ سال زمان میبرد نوبت مصاحبه به شما برسد .

سلام. من برای عکس لاتاریم یه تی شرت طرح و نوشته دار پوشیدم. آیا مشکلی برای من ایجاد نمیشه؟ من در قرعه کشی شرکت داده میشوم با این عکس؟ آیا اینکه با چه لباسی عکس گرفته شده برای لاتاری مهمه؟

درود لباستون ملاک نیست . عکس شما اگر از لحاظ فنی شرایط ذکر شده را داشته باشه . مشکلی نخواهید داشت .

سلام من ۳۸ سال دارم و کارمند بانک هستم و دانشجوی حقوق هستم و تصمیم به مهاجرت به امریکا دارم ایا میتونم در مقطع ارشد در رشته حقوق ادامه نحصیل بدم و برای ثبت نام چه کار باید بکنم و۶۵ واحد تا الان واحد دانشگاهی گذروندم منو راهنمایی کنید و چه اقدامی و چه طور ثبت نام کنم سپاس فراوان

درود دوست گرامی رشته حقوق در ایران و آمریکا کاملا متفاوت هست . در خود آمریکا اشخاصی که می خواهند رشته حقوق بخوانند نخست باید حداقل ۲ سال تحصیلات دانشگاهی داشته باشند . بعد از آن می توانند در آزمون LSAT شرکت کنند و اگر در این آزمون پذیرفته شوند می توانند مشغول به تحصیل در رشته حقوق شوند . ثبت نام منظورتون برای دانشگاه هست و یا لاتاری؟

با سلام. می خواستم سوال کنم کسی که مدرک تحصیلیش فوق دیپلم باید دیپلم و انتخاب کن یا گزینه مدرک دانشگاهی.اگر پاسخ بدید ممنون میشم

درود مدرک دانشگاهی را انتخاب نمایید

کلا ۷۵ واحده ک من ۶۳ واحد گذروندم و بهمن ماه هم تموم میکنم کاردانی رو

برای فرم گزینه گذراندن چند واحد دانشگاهی و یا some university courses را انتخاب نمایید.

متشکرم آقای شایگان عزیز

سلام من دیپلم دبیرستان دارم و الان کاردانی میخونم . تا بهمن کاردانیم تموم میشه . سوال من اینه ک موقع ثبت نام باید مدرکمو چی بزنم؟ مرسی

درود چند واحد دانشگاهی

با سلام آیا ترجمه مدارک تاریخ انقضا دارن؟

یه سوال ببخشید من قبل از اینکه با سایت شما اشنا بشم برا مجارستان اقدام کردم ولی خوذم لهستان رو بیشتر دوست دارم و می دونم rank دانشگاه هاش خیلی بهتر از مجارستانه-ولی می خوام بدونم که قیمت ها و خرج در مجارستان بیشتره یا لهستان؟وکلا شما کدومو پیشنهاد می کنین؟بعد من الان برا دوره پری مدیکال می خوام برم مجارستان ایا می تونم بعد از پایان دوره وارد یکی از دانشگاه های لهستان بشم یا نه؟

درود رنک دانشگاههای لهستان و همینطور کیفیت زندگی در لهستان بالاتر هست. هزینه زندگی در مجارستان پایین تر هست اما هزینه تحصیل در لهستان مناسبتر هست. اگر پذیرش بگیرید بله امکانش هست .

سلام ببخشید میشه یه تلفنی یه ایمیلی به ما بدین تا باتون در تماس باشیم؟

سلام روز بخیر دوست گرامی من میخواستم برای لاتری ثبت نام کنم ممکن است رهنمایی کنید از کجاشروع کنم از افغانستان مزاخم شدم.

درود بر شما اطلاعات ثبت نام لاتاری ۲۰۱۸ در لینک زیر آمده است می توانید مطالعه نمایید .ثبت نام لاتاری ۲۰۱۸

درود برشما آقای شایگان بنده برنده امسال هستم فرم ds260 رو هم پر کردم وارسال کردم خواستم بدونم تاریخ مصاحبه کی و چگونه اعلام میشه و چطور پیگیری کنم. ممنون از لطف شما

درود زمانی که کیس شما کارنت شود . نامه دوم جایگزین نامه برنده شدن شما در سایت اصلی اعلام نتایج خواهد شد .

سلام و خسته نباشید . ممنون میشم پاسخ دهید .

۱- سربازی بنده به مدت ۷ ماه در سال ۷۶-۷۷ انجام شد با مدرک دیپلم ولی با قبولی در دانشگاه در سال ۷۷ به دانشگاه رفته و بعد از پایان تحصیلات با مدرک لیسانس ادامه خدمت داده ام . در کارت پایان خدمت بنده مدت ۱۳ ماه خورده که بعد از لیسانس بوده . ابا باید در فرم( ds260 ) هفت ماه خدمت قبلی رو که در کارتم نیست وارد کنم ؟

۲- مدرک همسرم که applicant هست حسابداری می باشد . ابا باید در ستون فرم ها business را انتخاب کنم ؟

بی نهایت از زحمات شما تشکر می کنم . یا حق

مجددا سلام بعد از پر کردن فرم و پیرینت از صفحات باید فرم را همراه عکس برای اداره KCC بفرستیم ؟ باید ارسال شود یا روز مصاحبه فقط همراهمون باید باشه؟

درود خیر نیازی به ارسال نیست . اگر مکان مصاحبه شما انکارا بود . بیست روز قبل از مصاحبه باید ارسال نمایید یک نسخه از ترجمه ها را .

با سلام ببخشید در زمان پر کردن فرم سوال برام پیش امده میشه لطفا کمک کنید؟ ۱٫ برای تحصیلات برای دیپلم باید از اول دبستان تاریخ رو وارد کنیم تا دیپلم و یا سه سال آخر ؟ هر مقطع رو در یک مدرسه نبودیم . خواهشا راهمایی کنید. ۲٫در مورد عکس داخل فرم جایی برای آپلود عکس به معنی ارسال آن وجود داره؟ به جز پس از تایید نهایی فقط برای چک کردن جهت درست بودن عکی در روز مصاحبه که save باید کنیم با خودمون ببریم.

با سلام من سوالی داشتم در ارتباط با فرم ۲۶۰ قسمت تحصیلات. برای من که لیسانس هستم باید ۳ مدرک بزنم. ۱- دیپلم ۲- پیش دانشگاهی ۳- لیسانس سوال این هست که برای دیپلم سال هاش رو از اول دبیرستان بنویسم تا دیپلم و یا از اول ابتدایی بنویسم تا دیپلم. با سپاس

سلام من در ثبت اطلاعاتم در لاتاری ایمیلم رو اشتباهی ثبت کردم یعنی ب جای یاهو جیمیل ثبت شده در صورت برنده شدن قابل ویرایش است؟

درود بله هست .

برای پر کردن فرم ds260 میخوام مزاحمتون بشم. چی کار کنم. برای لاتاری ۲۰۱۷

درود دوست گرامی از طریق آدرس زیر می توانید با پارس مهاجر در ازتباط باشید http://parsmohajer.net/contact/ و یا از طریق شماره تماس های اعلام شده در سایت می توانید با ما در ارتباط باشید

جناب شایگان Present Work/Education/Training Information Page تو ی راهنمایی فرم ۲۶۰ ذکر شده در این قسمت شما اطلاعات شغلتون رو وارد میکنید این قسمت مربوط به کسانی است که به جای ارائه دیپلم ۱۲ ساله میخواهن سابقه کار ارائه دهند برای افرادی که لیسانس دارن هم باید پر بشه

Present Work/Education/Training Information Page

در این قسمت شما اطلاعات شغلتون رو وارد میکنید این قسمت مربوط به کسانی است که به جای ارائه دیپلم ۱۲ ساله میخواهن سابقه کار ارائه دهند

با تشکر از پاسخ شما ایا باز کردن فرم در مصاحبه نقطه ضعف محسوب میشه یا کار را به تاخیر می اندازه؟ اگر جواب مثبت است بهتر نیست این موارد را به KCC ایمیل بزنم و کپی ایمیل را برای مصاحبه ببرم؟ نظر شما راجع به انچه برای سربازی نوشته ام چه است؟

سلام من امسال قبول شدم با کیس چهار رقمی و فرم ۲۶۰ هم ارسال کردم ولی متوجه شدم اشتباهات ذیل را مرتکب شدم لطفا راهنمایی فرمایید: -در قسمت سربازی من زدم office workingکه عین حقیقت است چون مسیول دفتر فرمانده بودم -من اپلیکنت هستم و خانمم لیسانس تربیت بدنی داره که متوجه شدم میشهphysical educationولی ایشان زدهphysicail intertainmen t

-من و همسرم لیسانس هستیم و اطلاعات مربوط به دوره دانشگاه را هم پر کردیم و مدرک را هم BS زدیم ولی متاسفانه هردو ی ما در قسمت اطلاعات دیپلم بجای مدرک high school diploma مجددا زدیم bachelor of science

درود اشتباهاتتان توی ترجمه و و حاصل از بی دقتی هست. بابت این موارد جریمه نخواهید شد به احتمال زیاد. اگر بخواهید می توانید فرم را آنلاک کنید و درست کنید موارد رو . اما خیلی ضروری نیست. اما مورد آخری کمی گیج کننده هست و شاید از شما انتظار داشتن دو مدرک لیسانس بکنند. می توانید تا دیر نشده فرم را باز کنید و این موارد رو اصلاح کنید. اگر هم نه میتوانید اضلاح نکنید. لطفا در باقی مراحل دقت بیشتری به خرج دهید تا خدایی نکرده شانس دریافت ویزای خود را از دست ندهید

باسلام و احترام: ۱-در مورد فرم ۲۶۰ چند سوال داشتم من مهندس مکانیک هستم آیا بایستی قسمت Present Work/Education/Training Informtion Page در فرم ۲۶۰ رو پر کنم و اگر خیر کدام گزینه انتخاب شود چون اشاره شده بود هیچ کدام از قسمتهای فرم خالی نباشد ۲-آیا بعد ازتایید ویزا برای خودم و خانومم ویزای مشترک صادر میشه یا واسه هرکدوم یه ویزا وجود داره چون میخواستم بدونم میشه من و ایشون به صورت جدا و با فاصله ۱ یا ۲ ماه وارد آمریکا بشیم یا باید با هم وارد شیم

درود دوست گرامی به چه دلیل شما نباید پر کنید؟؟؟ خیر ویزای هر شخص به صورت جداگانه صادر می شود. به صورت تنهایی اگر قصد رفتن داشته باشید . ابتدا برنده اصلی باید وارد آمریکا شود. تا زمانی که برنده اصلی به آمریکا نرود شخص همراه نمی تواند به صورت تنهایی وارد شود

سلام من در لاتاری امسال انتخاب شدم .میخواستم بپرسم با توجه به اینکه من قراره در شهریور ماه ازدواج کنم . اسم همسرم رو الان باید وارد فرم ۲۶۰ کنم یا در هنگام مصاحبه می پذیرند و اینکه مصاحبه ها از چه زمانی شروع میشه؟

درود دوست گرامی تا زمانی که عقد رسمی نکرده باشید نمی توانید اسم ایشان را اضافه نمایید. مصاحبه ها منتخبان ۲۰۱۷ از اول اکتبر آغاز خواهد شد

سلام خسته نباشید ببخشید من هرچی مشخصات وارد میکنم پیام مبده کSession Timed Out میشه راهنمایی کنید سپاس

درود اطلاعاتتون رو از طریق کانال پارس مهاجر ، (به آیدی که در بخش اطلاعات کانال هست) ارسال کنید تا بررسی کنم برای شما با سپاس

کانال پارس مهاجر در تلگرامhttp://www.telegram.me/parsmohajer و یا @parsmohajer

درودآقا شایگان.بعد از مطلع شدن از قبولی در لاتاری ۲۰۱۷ چه کار باید کرد

درود از طریق تماس و یا تلگرام شماره زیر با ما در ارتباط باشید ۴۸۷۹۲۲۲۹۹۳۲+

شایگان عزیز من سایت رو مرتب چک میکردم، الان هم چک کردم، هیچ نامه ای جایگزین نامه قبلی نشده. لطفا دقیق بهم بگین چیکار کنم و شانسم در چه حد میتونه باشه با اینکه کیس نامبرم در حدود ۴۰۰۰ هستش؟ باتشکر

درود مجدد اطلاعات ثبت نامیتون رو ارسال کنید از طریق فرم تماس با ما تا بررسی کنم ببینم واقعا کی سی سی بدون اینکه برای شما نامه دوم را جایگزین کنن این کار رو کردن . نگران نباشین . باید به ادرس ایمیلی که براتون نوشتن یک ایمیل ارساال کنید و درخواست وقت جدید کنید. وقت باید برای ۲۵ روز دیگه باشه حداقل . یعنی هر روزی که مصاحبه میخواین ۲۵ روز زودتر درخوسات رو ارسال کنید. فقط سریعتر باید روزه مد نظرتون رو انتخاب کنید و به سفارت اعلام کنید. تا پروندتون عقب نیفته . نگرانی هم به خودتان راه ندین

سلام جناب شایگان من بعداز قبولی که منتظر تعیین تاریخ مصاحبه بودم، الان یه ایمیل دریافت کردم که بااینکه این اولین ایمیل هستش ولی گفته شما تاریخ مصاحبه رو از دست دادید. ایمیل رو میفرستم براتون، لطفا راهنماییم کنید. Dear applicant,

 

You have missed your interview scheduled for 19-JAN-2016 09:30 AM at the U.S. Embassy, Yerevan. To schedule a new appointment please contact us atIranIVYe[email protected] ۲۵ days prior to your preferred interview date to accommodate your request.

 

ATTENTION:  UNDER NO CIRCUMSTANCES CAN A VISA BE ISSUED OR AN ADJUSTMENT OF STATUS OCCUR IN YOUR CASE AFTERSEPTEMBER 30, 2016.

 

VERY IMPORTANT:  BECAUSE OF THE LIMITED NUMBER OF VISAS THAT MAY BE ISSUED UNDER THIS PROGRAM, VISAS MAY CEASE TO BE AVAILABLE EVEN BEFORE THIS DATE.  THIS IS ESPECIALLY TRUE THE CLOSER TO SEPTEMBER 30 AN APPLICATION OR RE-APPLICATION IS MADE.

درود زمان مصاحبتون رو باید از طریق سایت اعلام نتایج چک می کردین از ابتدا . الان وارد سایت اعلام نتایج بشین ببینید که برتون وقت زمان مصاحبه اومده بوده یا خیر ؟ اگر اومده بوده و گذشته سریعا با ایمیلی که ارسال کردن مکاتبه کنید و یک وقت جدید درخواست کنید. و با دقت پیگیر مراحل باشید

سلام ممنون از وب سایت و مطالب خوبتون من در جریان ثبت نام برای لاتاری ۲۰۱۷ سه عکس برای خودم ، همسرم و پسر کوچیکم که کمتر از یک سال داره ارسال کردم ولی الان متوجه شدم که عکس پسرم شرایط لازم برای پذیرش رو نداره ، آیا امکان داره به این دلیل پذیرش من با اشکال مواجه بشه یا اینکه اصلا در قرعه کشی شرکت داده نشم ؟ متشکرم

با سلام و خسته نباشید… ببخشید من در مرحله ثبت نام لاتاری ۲۰۱۷(اولین مرحله) در قسمت ادرس اشتباه وارد کردم ادرسو…کد پستی درسته…..ولی در قسمت in care of اشتباها پلاکو نوشتم تازه اشتباه نوشتم(plague) خیلی ناراحتم تازه برای ۲ نفر دیگه هم ثبت نام کردم….برای شماره تلفن هم نوشتم ۰۹۱۳٫٫٫٫٫تو رو خدا راهنماییم کنید….

سلام خواهشا جواب بده یکی….. ۱-من فایله عکسم۶۰۱ پیکسل شده اشکالی نداره؟؟ ۲-با۲۰میلیون موجودی ترجمه حساب بانکی قبول میشه شد تو مصاحبه؟؟

خیلی ممنونم از اینکه راهنمایم کردین خیلی خوشحالم که کسای مثل شما هستن و هم وطن شو راهنمای میکنن بازم ممنون

سلام اقای شایگان من لاتاری شرکت کردم الان حدود دو هفته‌ای میشه با یه شماره با پیش شماره ۰۰۱باهام تماس میگیرن که یه خانوم هستش که انگلیسی صحبت میکنه که میگه این تماس برای جمع اوری اطلاعات هستش و به من گفتن بیاید به ترکیه خواستم ببینم مشکل چیه وچرا تماس گرفتن

درود از طرف kcc و کلا از طرف وزارت خارجه آمریکا هیچ نوع تماسی با فرد برنده گرفته نمی شود. اگر جز برندگان باشید در سایت اصلی می توانید نتایج را مشاهده نمایید . تماس گرفته شده با شما نمی تواند مربوط به سیستم لاتاری باشد . و معمولا اکثر این تماسها چه تلفنی چه ایمیلی به صورت جعلی می باشد

سلام، میشه منو برای ثبت نام کردن در لاتاری راهتمایی کنید و اینکه در سال فقط یکبار برگزار میشه؟

درود برای اطلاع از جزئیات لاتاری ۲۰۱۷ به لینک زیر مراجعه نماییدلاتاری ۲۰۱۷

من هم تازه چک کردم و متوجه شدم که قبول شدم ، کیس نامبرم ۶۵۴۷هست ، امکان گرفتن ویزا چقدره ؟ هنوز فرم ۲۶۰ رو ارسال نکردم. در ضمن اگه بخوام از خدمات مشاورتون استفاده کنم هزینه اش چقدره ؟

من هم تازه چک کردم و متوجه شدم که قبول شدم ، کیس نامبرم ۶۵**هست ، امکان گرفتن ویزا چقدره ؟ هنوز فرم ۲۶۰ رو ارسال نکردم. در ضمن اگه بخوام از خدمات مشاورتون استفاده کنم هزینه اش چقدره ؟

درود از طریق فرم موجود در صفحه زیر با ما در تماس باشیدhttp://bm-kerman.ir/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

سلام خسته نباشید اقای شایگان لطف می کنید با من تماس بگیرید یا شماره تماستونو بدید من می خوام فرموک شما پر کنید

درود تماس گرفته خواهد شد

سلام اقای شایگان. با تشکر از وقتی که می ذارین یک سووال دارم از حضورتون. من از برندگان امسال هستم. که با شرایط خاصی طلاق گرفته ام و اسمی از همسر سابق در شناسنامه ام نیست ولی (شناسنامه المثنی دارم) طبق قوانین ثبت احوال بیشتر ازدواج نکرده ام تا مطلقه. در فرم ثبت نام اولیه وضعیت تجردم رو مجرد ازدواج نکرده وارد کردم ولی فکر می کنم با توجه به سنم (بالای ۳۰)و شناسنامه ام در مصاحیه شک و شبهه ای پیش بیاید. حال نمی دانم آیا در فرم ۲۶۰ همان اطلاعات فرم اول را وارد کنم یا اینکه با توجه به المثنی بودن شناسنامه ام خود را مطلقه اعلام کنم و بعد مدارک طلاق باین و ترجمه قانون مربوط به تعویض شناسنامه رو برای روز مصاحبه ببرم.

درود باید عرض کنم اتفاقات این چنینی در زمان ثبت نام اصلا خوشایند برای سفارت نیستند و در خیلی از موارد کیسها را ریجکت کرده اند چون فکر میکنند این کار به قصد فریب کاری انجام شده است . شما از طریق فرم تماس با ما ادرس زیر ماس بگیرید تا بهتر بتوانیم راهنماییتان کنم .http://bm-kerman.ir/contact/

اقای شایگان با تشکر از وقتی که میزارید برای کمک ،من سربازی بسیج دانشجویی بودم در قسمت سربازی باید بنویسم student basij org?

درود دوست گرامی توی کارت شما چی ذکر شده؟ مگر بسیج زیر مجموعه سپاه نیست ؟ به نظر من اگر خدمتتون رو سپاه وارد کنید از بسیج بهتر است .

سلام اقای شایگان من در ثبت نام اولیه زدم دانشجوی ارشد ،و الانم دانشجو هستم ولی تا خرداد سال دیگه مدرک نمی گیرم،ایا در فرم ds چیری باید بنویسم ،و روز مصاحبه چیزی ببرم با خودم

درود خیر نیازی نیست . فقط دوره ای رو وارد کنید که مدرکش رو دریافت کردید

با عرض سلام راجع به هزینه های مشاوره صحبتی نشده

درود با فرم زیر تماس بگیرید در خدمتتان هستیم

با درود . من صادق هستم بنده به همراه همسرم چند سال مکرر شرکت کردیم و امسال خوشبختانه و یا بدبختانه از طرف همسرم که جداگانه ثبت نام کرده بودیم برنده شدیم – خوشبختانه به خاطر اینکه این شانس نصیب هر کسی نمی شود و بدبختانه به خاطر اینکه حالا که برنده شدیم یه دفعه شرایط مالی من خیلی خوب نیست یعنی شاید نتوانم هزینه های احتمالی را تقبل کنم مانند پول کنسولگری – اخذ معاینات برای هر دو نفرمان و هزینه های بلیط و …. چند سوال داشتم از خدمتتون بزرگوار : ۱- مراحل بعدی بعد از قبولی در لاتاری چیست این فرم ds260 را کی و چطوری دانلود و پر کنم لطفاً راهنمایی دقیق بفرمایید. ۲- چه فرمهای دیگری باید پر شود . ۳- آیا فرمها را باید حتماً ایمیل کرد یا در سایتی آن را ارسال و ثبت کنم. ۴- آیا چون همسرم قبول شده اند چنانچه ویزای ما درآمد به هر دوی ما همزمان با هم برای ورود به آمریکا گرین کارت می دهند یا اول همسرم باید برود بعد برای من درخواست کن ( در ضمن در موقع ثبت نام اطلاعات هر دو طرف یعنی من و همسرم در قسمت ازدواج یعنی صفحه دو ثبت شده است) در ضمن کیس نامبر همسرم اینه ۲۰۱۶AS0000**45

با سلام با توجه به اینکه سال قبل لاتاری ثبت نام کرده ام در مورد چگونگی وضعیت خود هیچگونه اطلاعی ندارم اگر ممکن است راهنمائی فرمائید.متشکرم

درود دوست گرامی از طریق سایت زیر می توانید چک کنید نتایج سال ۲۰۱۷ راhttps://www.dvlottery.state.gov/ESC/

سلام برای من هنوز پیغام قرمز رنگ اون پایین میاد که اطلاعات نامعتبر است چرا !!؟؟ حتی کامل از صفحه که قبلا کد رو گرفتم کوپی می کنم. کسی می دونه باید چیکار کنم .

درود از طریق فرم صفحه زیر اطلاعات رو ارسال کنید تا برای شما بررسی کنیم دوست گرامیhttp://bm-kerman.ir/contact

سلام من قبول شدم در لاتاری فقط اسپانسر شرایطش چیه

درود باید فرمهای مربوطه رو پر کنید . و وبه جای نامه تمکن مالی ارائه دهید .

تبریک می گم بهتون.این بار چنم بود که شرکت می کردید؟

سلام منم یک بار جای حرف انگلیسی O عدد صفر رااشتباه زدم این پیغام روداد ….درست زدم مشکل حل شد………… جسارتا شاید مشکل شما هم مربوط به اینه …..

سلاممممممم….من قبول شدم اقای شایگان..سال اولم بود در کمال ناباوری همین الان چک کردم…اسکرین شات گرفتم ولی فرم ی واسه پر کردن نمیبینم

واقعا مسخره است.واسه من تایمد اوت میشه…تا چقدر باید صبر کرد…

لطفا اگر کسی هست که از دیشب نتیجه اش مشخص شده بگه من بیشتر از ۵۰۰ بار اطلاعات دادم ولی میگه اعتبار نداره ممنونم

سلام من برای دیدن نتیجه اطلاعاتم رو وارد کردم ولی میگه معتبر نیست یعنی سایت ایراد داره؟ ممنون میشم جواب بدید

از منم میگه اطلاعات کامل نیس

یعنی برای نتایج رفتم اینو میگه در مورد قبولی یا برنده شدن این نیست که منظورش چیه؟session timed out

سلام من وارد میشم میگه session timed outیعنی چی ای؟

سلام من در لاتاری شرکن کردم و صحفه success را دریافت کردم ولی در حین اعلام نتایج invalied number می دهد ایا امکان پذیر است در صورت امکان چگونه از نتیجه با خبر شوم

سلام ببخشید میشه لاتاری ثبت نام کرده باشی و صفحه success بده و confirmation number رو هم به شما بده ولی ثبت نام مردود اعلام بشه؟

سلام من چطوری می تونم عضو این سایت بشم . هر کاری می کنم نمی شه راه آن چگونه هست .

با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خودمون اگ از سایت اصلی ثبت نام رو انجام بدیم رایگانه ولی این…

درود روال جدید هست که مدارک مورد نیاز کا سی سی باید ارسال گر…

درود از طریق تکمیل فرم پیش ثبت نام زیر میتوانید اقدام نمایید…

درود کیس نامبر را بدون صفر وارد نمایید ….

درود مهرماه سال ۹۹…

خودمون اگ از سایت اصلی ثبت نام رو انجام بدیم رایگانه ولی این…

درود روال جدید هست که مدارک مورد نیاز کا سی سی باید ارسال گر…

درود از طریق تکمیل فرم پیش ثبت نام زیر میتوانید اقدام نمایید…

آیا حساب کاربری ندارید؟

راه های مهاجرت به آمریکا در سال ۲۰۲۰ ، شرایط مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری در آمریکا و کلیه ی روش های مهاجرت به کشور آمریکا در این مقاله مورد ارزیابی علمی قرار گرفته است. راه های مهاجرت به آمریکا چیست؟ بهترین راه مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان کدام است؟ در بین راه های مهاجرت به آمریکا کدام راه منجر به اخذ تابعیت و شهروندی آمریکا می گردد؟ شرایط مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری چیست؟ آیا مهاجرت به آمریکا از طریق پناهندگی امکان پذیر است؟ برای رسیدن به پاسخ این قبیل سوالات و تمامی نکات مرتبط به مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله سعی برآن شده است که اطلاعاتی برای افرادی که خواهان مهاجرت به این کشور از طرق مختلف هستند ارائه شود. موسه حقوقی ملک پور ( MIE اتریش ) با سالها تجربه ی درخشان در زمینه های گوناگون مهاجرتی در بهترین کشور های جهان، می تواند در این مسیر راهنمای شما عزیزان و همراهان باشد. وب سایت های رسمی موسسه ملک پور با ارائه ی مقالات مهاجرتی به کشور های مختلف، میتواند به شما در ارائه ی اطلاعات و اخبار مهاجرتی کمک شایانی کند. شما میتوانید از طریق تماس تلفنی با این موسسه شرایط خود را به صورت رایگان نیز بررسی کنید تا بهترین روش اقامتی چه برای آمریکا و چه سایر کشورها برای شما بیان شود. در ادامه با ما همراه باشید:

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

ایالات متحده آمریکا یا United State of America که به اختصار USA نیز خوانده می شود، کشوری با مساحتی نزدیک به ۹ میلیون کیلومتر مربع از وسیع ترین کشور های دنیا محسوب می شود. پایتخت این کشور واشینگتن دی سی می باشد و این کشور جمعیتی بالغ بر ۳۲۵ میلیون نفر را در خود جای داده است. آمریکا از ۵۰ ایالت، و تعداد ۵ سرزمین خودمختار و یک منطقه ی فدرال تشکیل شده است و واحد پول رسمی آن نیز در آمریکا دلار می باشد. کشور آمریکا از ابر قدرت های جهان محسوب می شود به دلیل نظام اقتصادی بسیار قدرتمند، فعالیت در همه ی امور اقتصادی و ثروت بسیار زیاد این کشور گواه بر این امر می باشد. برای بسیاری از افراد ایرانی یا حتی در سراسر جهان آمریکا کشوری فوق العاده و غایت آمال تلقی می گردد و اخذ کارت اقامت دائم یا گرین کارت آمریکا خواسته ی بسیاری از افراد از اقصاء نقاط کره خاکی می باشد. راه های مهاجرت به آمریکا عبارت است از: تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج، پناهندگی و تولد. در این مقاله به تفکیک درباره ی راه های مهاجرت و اخذ اقامت این کشور را بررسی خواهیم کرد.

مشاوره رایگان لاتاری

از جمله مزایای مهاجرت به آمریکا می توان به موارد زیر اشاره کرد :

از آنجایی که رئیس جمهور آمریکا « دونالد ترامپ » برای ایرانیان در اکثر روشهای مهاجرتی Ban‌ اعمال کرده است، اگر با پاسپورت ایرانی خود به سفارت آمریکا مراجعه کنید، قطع به یقین درخواست شما رد خواهد شد. اما اگر با پاسپورت یک کشور دیگر به سفارت آمریکا درخواست خود را ارائه دهید ، دیگر هیچ محدودیت و Ban خاصی وجود ندارد. شما می توانید در یک زمان کوتاه ( ۳ تا ۴ ماهه ) پاسپورت یک کشور دیگر را از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری بدست آورید و …

توضیحات بیشتر و جزئی تر را را می توانید در این فایل ویدئویی از زبان استاد ملک پور بشنوید:

⭐️ محصول ویدئویی بی سابقه برای مشتاقان پیدا کردن کار در خارج از کشور ⭐️

شما با تهیه و تماشای این محصول ویدئویی می توانید به تنهایی ( بدون کمک وکیل مهاجرت ) در خارج از کشور کار پیدا کرده و برای اخذ اقامت خود اقدام نمایید.

اخذ مجوز یا ویزای کاری آمریکا یکی از راه های مهاجرت به آمریکا می باشد. برای کار در آمریکا ویزاهای کاری متنوع و مختلفی وجود دارد؛ هر نوع ویزای کاری برای متقاضیان با شرایط و مقاصد گوناگون صادر شده و دارای تبعات متفاوتی برای اخذ اقامت یا گرین کارت آمریکا می باشند. بطور کلی چنانچه شخصی از طرف یک کارفرمای آمریکایی ( این کارفرما هم می تواند یک شخص حقیقی باشد و هم می تواند یک کمپانی یا شخصیتی حقوقی ) به استخدام درآید، مشمول اخذ ویزای کاری از دولت آمریکا می گردد. البته برای اخذ برخی از ویزاهای کاری آمریکا نیازی به داشتن دعوتنامه کاری یا به اصطلاح Job Offer نمی باشد.

برای اخذ یکی از انواع ویزاهای کاری آمریکا که به ویزای H1B موسوم است، داشتن یک پیشنهادکاری الزامی است. در زیر لیست مهمترین ویزاهای کاری آمریکا به همراه توضیح مختصری در باره هر یک را مشاهده می نمایید :

شایان ذکر است که ویزاهای معرفی شده در جدول فوق تنها برخی از ویزاهای کاری آمریکا می باشند. به جهت مشاهده لیست کامل انواع ویزاهای کاری کشور آمریکا اکیدا پیشنهاد می کنیم که مقاله ای با عنوان « شرایط اخذ ویزای کاری آمریکا » از همین وبسایت را از دست ندهید.

با توجه به آنچه که گفته شد مهاجرت کاری و اخذ ویزای کاری آمریکا در همه موارد به صورت مستقیم و قطعا به کارت سبز یا Green Card آمریکا منجر نمی گردد؛ اما چنانچه پرونده و کیس مهاجرتی را به درستی و برای ویزای مورد نظر ارائه نموده و با رعایت مسائل حقوقی مهاجرتی اقدام به اخذ ویزای کاری آمریکا کنید، این امکان برای شما وجود دارد که با تبدیل نوع ویزا به اقامت دائم یا گرین کارت آمریکا نیز برسید.

لازم به ذکر است که با توجه به شرایط سیاسی فی مابین دول ایران و آمریکا از آنجایی که پیدا کردن پیشنهاد کاری امری بسیار سخت می باشد، راه میانبر ابتدا ورود تحصیلی به آمریکاست. به دنبال تحصیل در آمریکا می توانید پس از پایان دوره تحصیلی به جستجوی کار پرداخته و در آن موقعیت ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل نمایید. این کار بسیار سهل تر و معقولانه تر می باشد.

در جدول زیر نرخ بیکاری کشور آمریکا را در چند سال گذشته مشاهده می کنید.

از راه های مهاجرت به آمریکا میتوان به مهاجرت تحصیلی و تحصیل در موسسات آموزشی و دانشگاههای آمریکا اشاره کرد. تحصیل محبوب ترین نوع مهاجرت به حساب می آید که همه ساله افراد بسیاری برای این روش اقدام می کنند. باید به این نکته اشاره کرد که روش تحصیل در کشور آمریکا موجب اخذ اقامت دائم یا پاسپورت نخواهد شد و همه ی دانش جویان برای اخذ اقامت دائم و در نهایت تابعیت باید در این کشور پس از اتمام تحصیلات خود مشغول به کار شوند. در مورد هزینه های تحصیل در کشور آمریکا می توان برای کالج ها و دانشگاه هایی در سطح متوسط هزینه ی یک ساله بین ۱۵ تا ۱۷ هزار دلار را در نظر گرفت اما هزینه های تحصیل در دانشگاه های سطح بالا و خوب این کشور سالانه بین ۴۰ تا ۵۰ هزار دلار می باشد. در تمامی مقاطع تحصیلی در آمریکا تحصیل به زبان انگلیسی می باشد و افراد باید مدرک زبان IELTS با نمره ی خواسته شده ی کالج و دانشگاه حداقل (۶٫۵ به صورت آکادمیک) ارائه دهند. در چند سال گذشته تمامی راه های مهاجرت به کشور آمریکا برای ایرانیان بسته بوده است و تنها راه مهاجرت به این کشور مهاجرت از طریق تحصیل به آمریکا می باشد. اما همانگونه که گفته شد برای تبدیل اقامت موقت تحصیلی به اقامت دائمی یا شروع پروسه اخذ گرین کارت باید وارد پروسه های کاری یا ازدواج و سرمایه گذاری شوند و در این کشور مشغول به کار شوند.

برای مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل ، متقاضیان ایرانی و افغانی می بایست ویزای تحصیلی این کشور را اخذ نمایند. ویزای تحصیلی آمریکا نیز شامل انواع ویزاهای مختلف بوده که در جدول زیر به معرفی اهم آنها خواهیم پرداخت :

به جهت کسب اطلاعات جزئی تر در این خصوص می توانید به لینک « اخذ ویزای تحصیلی آمریکا » رجوع بفرمایید.

پر واضح است که از بین راه های مهاجرت به آمریکا ، تحصیل محبوب ترین آنهاست و آنهم بدلیل وجود دانشگاههای رنکینگ بالا در سطح جهانی در این کشور است. از جمله این دانشگاهها می توان به دانشگاه هاروارد آمریکا اشاره کرد. در زیر لیست ۱۰ دانشگاه برتر آمریکا مطابق رنکینگ QS در سال ۲۰۲۰ خدمت شما عزیزان ارائه شده است :

۱ . دانشگاه MIT که در رنکینگ جهانی دانشگاههای جهان در جایگاه نخست قرار دارد.

۲ . دانشگاه استنفورد

۳ . دانشگاه هاروارد

۴ . دانشگاه Caltech یا موسسه تکنولوژی کالیفرنیا

۵ . دانشگاه شیکاگو

مشاوره رایگان لاتاری

۶ . دانشگاه پرینستون

۷ . دانشگاه کرنل

۸ . دانشگاه پنسیلوانیا

۹ . دانشگاه Yale

۱۰ . دانشگاه کلمبیا

کالج بزرگ و مجهز، تنوع و فرصتهای شغلی متعدد تنها تعداد کمی از دلایلی است که تحصیل در آمریکا را برای دانشجویان خارجی منتخب نموده است .

در رابطه با راه های مهاجرت به آمریکا و تحصیل در آمریکا می توان بیان نمود که یکی از دلایلی که دانشجویان، ایالات متحده را برای ادامه ی تحصیل بر می گزینند کیفیت بالای تدریس و مطالعه , همچنین شهرت این کشور در دوره های آموزش عالی میباشد .

از بین ۲۰ دانشگاه برتر در جهان با توجه به رتبه بندی دانشگاههای جهان در Symonds Quacquarelli،  ۱۳ دانشگاه در خاک ایالات متحده آمریکا واقع شده است .

تنوع آموزشی بالا در این سطح در سایر کشورها به سادگی صورت نمیگیرد .

روش آموزش آمریکایی و تنوع در کنار رشد شخصی و آکادمیک و سایر اختصاصات از جمله خوابگاه از مواردی است که باعث شده افراد تحصیل در آمریکا را توصیه کنند .

دررابطه با راه های مهاجرت به آمریکا و تحصیل در آمریکا این نکته قابل ذکر است که در یک مطالعه توسط شرکت آموزشی MediaPathway.net ، مزایای زیادی برای آموزش و پرورش آمریکا بطور خلاصه بررسی شده است .از جمله ی آنها به رسمیت شناختن و اعتبار بالای دانشگاهها و فن آوری و آموزش عملی آنها میباشد. همچنین بر خلاف بسیاری دیگر در سطوح بین المللی، اتصالات کاری را برای عمده ی دانشجویان فراهم میکند .

دانشجویان انطباق با جوامع مختلف و چگونگی برقراری ارتباط مؤثر را آموزش میبینند .

کارآموزی در طول ترم دوم آغاز میشود و در کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرهنگ کار در آمریکا و گام نهادن با سرعت بیشتر به جلو، کمک خواهد کرد .

بیش از ۴۵۰۰ دانشگاه در ایالات متحده در مقطع کارشناسی، مدارک تحصیلی ارائه میکنند و با چنین طیف گسترده ای از دانشگاهها، انتخابهای زیاد و مناسبی برای شما وجود خواهد داشت .

دانشگاههای ایالات متحده برای زندگی در محوطه ی پرجنب و جوش خود شناخته شده است . سرمربی فوتبال دانشگاه، تیم را به پیروزی یا رقابت با تیمهای خود دانشگاه هدایت میکند .برای پیوستن به گروهها هزاران انتخاب وجود دارد . تبدیل شدن به یک مربی برای تیمهای دانشجویی و یا روزنامه نگاری برای روزنامه ی دانشگاه، بازیگری در تئاتر و یا خوانندگی در دانشگاه جزء انتخابهای داوطلبان هنر در دانشگاه است .

برای راه های مهاجرت به آمریکا و تحصیل در آمریکا می توان بیان نمود که مدارک کارشناسی در آمریکا دارای انعطاف پذیری کامل میباشد . شما متقاضی تحصیل در آمریکا  میتوانید در مورد رشته ی تحصیلی اصلی خود به عنوان مردد و غیر قطعی اپلای کنید . بنابراین میتوانید در طی ۱ تا ۲ سال اول تحصیلات، دوره ها و واحدهای عمومی را در کلاسها قبل از رسیدن به دوره ی تخصص بگذرانید تا به تصمیم قطعی برای تخصص خود برسید. افرادی که میدانند چه رشته ای را میخواهند میتوانند در طی تحصیلی ۴ ساله بطور نرمال دو رشته ی اصلی را منتخب و تکمیل کنند و مدارک تحصیلی آکادمیک را دریافت نمایند .

بسیاری از دانشجویان و متقاضیان تحصیل در آمریکا  قادر به تامین هزینه ی تحصیلات خود از طریق کمک هزینه ی تحصیلی از دانشگاهها و نهادها ی مالی خارج از آنها هستند . در واقع منبع تأمین هزینه ها برای حدود ۱۰ % از دانشجویان بین المللی این دانشگاهها از کمکهای مالی فراهم میشود. بورسیه ها اغلب به دانشجویان بر اساس شایستگی، استعداد، موفقیتهای بزرگ و برجسته، نیاز مالی، و یا ویژگیهای فردی از جمله کشور اصلی، زمینه، جنسیت یا قومیت ارائه میشود .

تحصیل و کار در آمریکا از دیگر راه های مهاجرت به آمریکا و تحصیل در آمریکا  می باشد و  میتواند شما را برای اشتغال در بازار کار هنگامی که به کشور خود باز میگردید آماده سازد . این فرصت برای دانشجویان بین المللی برای بدست آوردن تجربه ی کاری در طول مدت تحصیلات خود در ایالات متحده و همچنین کار تا یکسال پس از فارغ التحصیلی در طرح آموزش عملی به صورت اختیاری وجود دارد .دانشجویان رشته های علوم و مهندسی تا دو سال میتوانند بمانند .

ایالات متحده دارای تنوع زیادی در مناطق جغرافیایی و فرهنگها میباشد .در تعطیلات تابستانی برنامه های برگزار شده توسط دفتر دانشجویان بین المللی از جمله سفرهای تعطیلات و طرح میزبان خانواده این فرصت را ارائه میدهد که دانشجویان علاقمند به تحصیل در آمریکا با این کشور و فرهنگهای متنوع آن آشنایی پیدا کنند .

در کنار راه های مهاجرت به آمریکا می توان به ویزای مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری اشاره کرد. متقاضیان سرمایه گذاری در آمریکا با اخذ ویزای EB5‌ می توانند در نهایت به اقامت دائم یا گرین کارت آمریکا دست پیدا کنند. ویزای مهاجرت به آمریکا از راه سرمایه گذاری نیاز به سرمایه گذاری ۵۰۰٫۰۰۰ دلاری یا ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ دلاری در یک پروژه مرکزی که منطقه آن توسط دولت تأیید میشود، دارد .مرکز منطقه ای که سرمایه گذاری در آمریکا در آن صورت گرفته باید حداقل ۱۰ شغل جدید تمام وقت در هر سرمایه گذاری ایجاد کند تا اقامت دائم آمریکا برای آن تصویب گردد. این مشاغل میتوانند مستقیم ، غیرمستقیم و یا مشاغل مبتنی بر هزینه ها باشند. یک طرح اقتصادی و کسب و کار شامل روش ایجاد شغل باید ارائه شود که بر اساس آن محاسبه ی کار این مرکز صورت میگیرد. سرمایه گذار باید منابع مالی قانونی خود را اعم از اشتغال ، مالکیت کسب وکار، سرمایه گذاری ، ارث و یا یک هدیه نشان دهد. ارائه ی اظهارنامه ی مالیاتی از کشور سرمایه گذار و یا کشور محل اقامت فعلی او با سند و مدرک مشخص به USCIS الزامی است .

آژانس خدمات مهاجرتی و شهروندی آمریکا موسوم به (USCIS) بازگشت سرمایه ی مهاجران از صندوقهای سرمایه گذاری در آمریکا را به هیچ عنوان تضمین نمی کند؛ زیرا سرمایه گذاری در USCIS مستلزم ریسک زیاد و خطر کردن در تجارت به معنای واقعی کلمه می باشد .

در پروسه های سرمایه گذاری ، گرین کارت آمریکا در مرحله اولیه ۲ ساله صادر میشود و قبل از پایان دو سال وکیل سرمایه گذار باید برای حذف شرایط گرین کارت موقت اقدام کند. برای واجد شرایط بودن برای گرین کارت دائم آمریکا سرمایه گذار باید ثابت کند که سرمایه گذاری در آمریکا همچنان برقرار است و حداقل ۱۰ شغل برای افراد تبعه ی آمریکا ایجاد کرده و طرح اقتصادی که قبلا تأیید شده سوددهی مناسب و درخور را داراست .

در خصوص راه های مهاجرت به آمریکا علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد از معایب و دشواریهای سرمایه گذاری EB-5 میتوان نداشتن اجازه ی خروج در طی حداقل ۱۸۰ روز در سال را نام برد. همچنین دارندگان این گرین کارت آمریکا از طریق سرمایه گذاری در آمریکا باید درآمد و ثروت خود در سراسر جهان را برای اهداف مالیاتی در ایالات متحده اعلام کنند. سرمایه گذاری ۵۰۰٫۰۰۰ دلاری حداقل میزان سرمایه گذاری در آمریکا است و کمتر از آن امکان گرفتن گرین کارت ندارد .

از دیگر نقاط ضعف این سرمایه گذاری در آمریکا اجازه ی دست داشتن تنها در مدیریت در کار آفرینی است که اجازه نمی دهد فرد کنترل بیشتری را روی سرنوشت خود داشته باشد. همچنین زمینه هایی که روی آنها سرمایه گذاری و کارآفرینی صورت میگیرد زمینه هایی تحت خطر زیاد و با ریسک بالا می باشند .

شما متقاضیان و علاقمندان عزیز مهاجرت به آمریکا ، مقاله پیش رو توسط کارشناسان و متخصصان موسسه حقوقی ملک پور تدوین و به رشته تحریر درآمده است؛ بدین وسیله اعلام می گردد که هر گونه کپی برداری و انتشار آن بدون ذکر منبع حرام بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت. در جدول زیر نرخ تورم کشور آمریکا را مشاهده می کنید:

به جهت کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر در خصوص پلن های سرمایه گذاری در کشور آمریکا مطالعه مقاله ای که لینک آن در زیر ارائه شده است پیشنهاد می گردد:

از دیگر راه های مهاجرت به آمریکا ازدواج کردن با شهروندان کشور آمریکا یا کسانی که گرین کارت آمریکا را دارند می باشد. قوانین وضع شده در کشور آمریکا برای شهروندان این کشور که بتوانند همسر خود را به این کشور بیاورند تحت عنوان ویزا نوع K و ویزای نامزدی انجام می شود. پروسه ی اخذ ویزا های نامزدی یا K1 معمولا بین یک تا یک و نیم سال به طول می انجامد. این روش شرایط خاص خود را نیاز دارد و باید مدارک خواسته شده را ارائه دهند. مراحل اخذ ویزای ازدواج در کشور آمریکا به ترتیب عبارت است از:

در حالت کلی مهاجرت از طریق ازدواج از راه های قانونی به شمار میرود اما توصیه ی ما برای مهاجرت از طرق کم ریسک تر و روش هایی که پروسه ای از نظر زمانی کمتری دارند می باشد.

قوانین کشور آمریکا به این نحو است که همسران شهروندان آمریکا بتوانند همسر خود را برای زندگی به آمریکا بیاورند، این امکان از طریق ویزای K امکان پذیر است.

مراحلی که باید برای اخذ ویزای ازدواج آمریکا به شرح زیر است.

پروسه اخذ ویزا معمولا ۸ تا ۱۲ ماه زمان می برد و از طریق ویزاهای K1 و K3 امکان پذیر است. ویزای K1 ویزای نامزدی آمریکا می باشد و متقاضی از طریق آن می تواند همسر خود را به آمریکا بیاورد.

در آمریکا دو ویزای نامزدی k1 و ازدواج وجود دارد. برای اخذ ویزای نامزدی شما حتما باید دارای پاسپورت داشته باشید و با گرین کارت نمی توان این کار را انجام داد. همچنین پروسه انجام آن هشت ماه به طول می انجامد. بعد از اخذ ویزای نامزدی شما ۹۰ روز فرصت دارید که در این کشور ازدواج کنید ولی در صورت کنسل شد ازدواج ۱۸۰ روز وقت دارید که این کشور را ترک کنید. البته در آینده می توان دوباره برای این ویزا اقدام کرد.

براساس نظام حقوق بین الملل خصوصی در اکثر کشور های جهان پذیرفته شده که در صورت ازدواج فی مابین زوجین شخص می تواند در راستای اخذ تابعیت اقدام نمایند. کشور آمریکا از این قائده مستثنی نمی باشد. لذا چنان چه یک نفر با یک آمریکایی ازدواج کند می تواند جهت اخذ تابعیت آمریکا اقدام کند. موسسه حقوقی ملک پور نحوه این اقدام حقوقی را برای شما توضیح داده و پرونده های این موضوع را جهت مهاجرت به آمریکا و اخذ اقامت کشور آمریکا مشاوره رایگان ارائه می نماید .

در رابطه با بحث راه های مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج می توان بیان نمود برای اخذ اقامت کشور دیگر از طریق ازدواج  معمولاً شخص بایستی یک سری فرم های خاص را تکمیل کند و همچنین عده ای از مدارک را تحویل کند تا بتواند اقامت آن کشور را اخذ کند .

خواهشمند هستیم در خصوص  راه های مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج توجه فرمایید موسسه حقوقی ملک پور دفتر وکالت میباشد و انتخاب زوج یا زوجه از طریق موسسه حقوقی ملک پور صورت نمی گیرد موسسه حقوقی ملک پور تنها ارائه کننده خدمات  حقوقی و مشاوره ای می باشد. .

بدیهی است اطلاعات حقوقی در خصوص ازدواج وشروط ضمن عقد ازدواج و مهاجرت به آمریکا و  راه های مهاجرت به آمریکا  و اخذ تابعیت یا اقامت در آمریکا از طریق ازدواج دارای پیچیدگی ها و اصول حقوقی خود می باشد. شما می توانید با مشاورین و وکلای دادگستری ما تماس حاصل نمایید و ما با افتخار شما را راهنمایی می کنیم.

از جمله موانع و معایب اقدام مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج پروسه ی طولانی مدت آن است که برای افرادی که پاسپورت آمریکا را دارند حداقل یکسال تا یکسال و نیم بطول می انجامد و برای افرادی که تنها گرین کارت دارند بیشتر و چیزی حدود دو تا سه سال بطول می انجامد .

دشواریهایی که در مسیر اقدام برای مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و قانع کردن افسر ویزا در سفارت وجود دارد باعث میشود که افراد مسیرهایی دیگر را با شانس ویزای بالاتر و پروسه ی زمانی کوتاهتر برای اقدام انتخاب نمایند .

در این قسمت به بررسی راه های مهاجرت به کشور آمریکا از طریق تولد می پردازیم. برای اخذ پاسپورت یا شهروندی آمریکا از طریق تولد، باید به چند نکته توجه داشت. به طور کلی کشور ها از ۲ طریق به افراد تازه متولد شده تابعیت می دهند. اصل خون و اصل خاک. کشور هایی که پیرو اصل خون هستند به افرادی که پدر یا مادر آنها شهروند آن کشور باشد تابعیت می دهند. کشور هایی مانند اتریش، آلمان، هلند، دانمارک و … پیرو اصل خون هستند. اما کشور آمریکا جز کشور هایی می باشد که پیرو اصل خاک هستند. یعنی اگر شخصی در خاک کشور آمریکا متولد شود و بدون در نظر گرفتن آنکه پدر یا مادر آن نوزاد چه تابعیتی دارند و شهروند کدام کشور هستند، تابعیت یا شهروندی کشور آمریکا را دریافت می کند. تولد جز ۶ روش اصلی مهاجرت کردن محسوب می شود و افرادی که متولد شده در خاک یا قلمرو آمریکا باشند می توانند از طریق وکیل قانونی خود امور مربوطه را انجام دهند. شایان ذکر است که تولد فرزند در خاک کانادا هیچ گونه آثار تابعیتی آمریکا برای والدین وی را لا اقل تا اتمام ۲۱ سالگی فرزند نخواهد داشت.

همچنین اشخاصی که در خارج از آمریکا متولد می شوند اگر یکی از پدر و مادر آمریکا باشند می توانند برای تابعیت آمریکا تحت قسمت C301 قانون مهاجرت این کشور اقدام کنند.

در توضیح راه های مهاجرت به آمریکا از طریق پناهندگی باید ابتدا توضیح و معنای پناهنده پی برد. تعریف پناهنده طبق توضیح سازمان ملل عبارت است از شخصی که به دلایلی مانند جنگ، تبعیض نژادی، جنسیت، قومیت، عضویت در گروه اجتماعی خاص و دلایل سیاسی در کشور خود مورد اذیت و ازار وشکنجه قرار دارند و یا احتمال مرگ آنها وجود داشته باشد و برای در امان ماندن به کشوری امن پناه می برد، پناهنده گفته می شود. کشور آمریکا از زمان تغییر رئیس جمهوری این کشور از باراک اوباما به دونالد ترامپ از سال ۲۰۱۸ به طور کلی هیچ پناهنده ای که غیر قانونی وارد این کشور می شوند را نمی پذیرد و از کنوانسیون مربوط به پناهندگان خارج شده است. مهاجرت از طریق پناهندگی خطرات بسیاری اعم از سو استفاده های مالی از طریق قاچاق چیان خطرات جانی و… را دارد. لازم به ذکر است که این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی برای شما عزیزان نگارش شده است و موسسه ی حقوقی ملک پور هیچ فعالیتی را در زمینه ی پناهندگی در هیچ کشوری را انجام نمی دهد و توصیه می شود که از روش هایی که ریسک و خطر کمتری دارد اقدام به مهاجرت کنید.

کشور آمریکا برای افرادی که در زمینه های هنری خاص فعالیت دارند نیز ویزاهایی را تحت عنوان ویزای نوع O ارائه می دهد. این ویزا به دسته های دیگر نیز تقسیم می شود که به توضیح آن می پردازیم.

طبقه بندی ویزای O1 به طور کلی برای افرادی که “توانایی خارق العاده ای” در هنرهای گوناگون ، علوم ، تجارت ، آموزش ، ورزش و یا کسانی که در امور فیلمبرداری یا صنایع تلویزیونی دارند، در دسترس است.

ویزای O-1B  : افرادی که توانایی خارق العاده ای در هنر دارند و یا پیشرفت فوق العاده ای در صنعت فیلمبرداری یا تلویزیون دارند.

ویزای O-2 : افرادی که به هنرمند یا ورزشکار در زمینه ای برای اجرای نمایش به افرادی که ویزای O-2 دارند کمک و همراهی میکنند داده می شود.

ویزای O-3 : این ویزا متعلق به همسران یا فرزندان اشخاصی که ویزای O-1 و O-2 را دریافت کرده اند.

یک دسته از ویزاهای آمریکا موسوم به ویزاهای سری P وجود دارند که به هنرمندان افراد فوق موفق اعطاء‌ می گردند که اخذ این سری ویزا نیازمند داشتن شرایط بسیار ویژه می باشد. از جمله شرایط متقاضیان این ویزاها این است که می بایست در رده های بین المللی شناخته شده و معروف باشند یا مصاحبه هایی در سطح بین الملل با برنامه ها یا show های پر بیننده داشته باشند.

در این قسمت به بررسی هزینه های زندگی در آمریکا می پردازیم. بسیاری از افرادی که برای مهاجرت به کشور آمریکا اقدام می کنند در زمینه هزینه های زندگی اطلاعات خاصی ندارند. پر واضح است که هزینه های زندگی در هر ایالت تا ایالات دیگر متفاوت است. اما بصورت میانگین در جدول زیر هزینه ی برخی اقلام مصرفی در کشور آمریکا را خدمت شما عزیزان ارائه شده است:

راه های مهاجرت به آمریکا و اخذ تابعیت و پاسپورت آمریکا مانند سایر کشور ها از طریق تولد، ازدواج، کار، سرمایه گذاری، تحصیل و پناهندگی قابل انجام است. هرکدام از این روش ها مدارک و شرایط خاص خود را دارد که به تفکیک بررسی شد. کشور آمریکا در چند سال گذشته به دلیل سیاست هایی که با کشور ایران دارد همه ی روش های ورود به این کشور به جز روش تحصیلی را برای ایرانیان بسته است و امور مربوط به مهاجرت ایرانی ها به خاک کشورشان را انجام نمی دهد.

شایان ذکر است که مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری از همان ابتدا برای متقاضی گرین کارت یا کارت اقامتی آمریکا را با شرایطی به ارمغان می آورد اما به دلایل ذکر شده این روش نیز برای ایرانیان بسته شده است. توصیه ی ما برای شما عزیزان مهاجرت به کشور هایی است که ریسک ویزا و احتمال ریجکتی ویزای کمتری برای ایرانیان دارد مانند کشور های اروپایی اعم از آلمان، هلند، دانمارک اتریش فنلاند و یا کشورهای انگلیسی زبانی چون استرالیا و کاناداست.

اولین قانون شهروندی آمریکا در سال ۱۹۵۲ تصویب شده است. البته این قانون در سال ۲۰۰۱ توسط کنگره با اصلاحیاتی همراه شد.

تابعیت دوگانه :

تابعیت دوگانه در کشور آمریکا پذیرفته شده است و شخص می تواند تابعیت هر کشوری را داشته باشد. همانطور که در ادامه خدمت شما عرض خواهد شد قانون آمریکا براساس خاک است و به نحوی خون را نیز پذیرفته است، پس عملا کسی در این کشور بی تابعیت نخواهد ماند.

از دست دادن تابعیت:

از دست دادن تابعیت هم به صورت دوطلبانه امکان پذیر است و هم به صورت اجباری می توان تابعیت آمریکا را لغو کرد. همانند اکثر کشور ها اگر شرایط شخص به نحوی باشد که به نقع منافع ملی آمریکا نباشد امکان لغو تابعیت وجود دارد. باید تمامی مدارک و الزامات تایید تابعیت تا قبل از ۱۸ سالگی به تایید دولت آمریکا برسد.

به صورت ساده می توان گفت که اگر شما فرزند شخص شهروند آمریکا باشید دولت نمی تواند تابعیت شما را لغو کند. اما اگر از طریق خوگیری اقدام کنید و مدارک شما جعلی باشند امکان لغو تابعیت وجود دارد، همچنین تحت شرایط زیر تابعیت آمریکا به صورت اجباری لغو می شود.

اتهام خیانت به ایالات متحده آمریکا

اخذ تابعیت از طریق خوگیری: 

✅ از چه راههایی می توان به آمریکا مهاجرت کرد؟ راههای مهاجرت به آمریکا بسته به شرایط متقاضی متفاوت می باشد. به صورت کلی راههای مهاجرت به شش طریق ازدواج، تولد، پناهندگی، تحصیل، کار و سرمایه گذاری تقسیم می شود. سه روش اول معمولا میسر نیست و تحصیل و کار و سرمایه گذاری از جمله راههای مناسب به جهت مهاجرت تلقی می گردد که متقاضیان از هر کدام از این سه روش مهاجرت نمایند.

✅ بهترین روش و آسانترین روش برای مهاجرت به آمریکا چیست؟

نمی توان به صورت کلی برای همه متقاضیان یک روش را به جهت مهاجرت و اخذ اقامت آمریکا بعنوان بهترین یا آسانترین روش پیشنهاد نمود ، چرا که شرایط افراد متفاوت است و هر فردی بسته به شرایطی که دارد می توان از یک میسر مهاجرتی اقدام نماید. البته در حال حاضر مساعدترین روش برای ایرانیان مهاجرت از طریق تحصیل به آمریکا است.

✅ شرایط مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری برای ایرانیان چگونه است؟

لاتاری به صورت کلی قرعه کشی است که سالی یکبار انجام می شود و متقاضیانی که فرم لاتاری پر کرده اند با برنده شدن امکان مهاجرت به آمریکا را خواهند داشت. البته در حال حاضر شهروندان ایرانی نه تنها شرایط اخذ ویزای آمریکا را ندارند بلکه در صورت برنده شدن در لاتاری نیز امکان مهاجرت به آمریکا را نخواهند داشت.

✅ آیا در حال حاضر با توجه به تحریم ها امکان مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان وجود دارد؟

با توجه به امکانی که موسسه حقوقی ملک پور برای ایرانیان عزیز تدارک دیده است بله. ایرانیان از هرجای دنیا چنانچه با پاسپورت یک کشور دیگر درخواست خود را برای ورود قانونی به آمریکا ارائه دهند؛ دیگر هیچ منعی برایشان وجود ندارد. با مطالعه این مقاله می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص این راهکار جدید پیدا کنید.

✅ چرا مهاجرت به آمریکا برای بسیاری از افراد حائز اهمیت می باشد؟

کشور آمریکا به واسطه شرایط خاص اقتصادی و توسعه آن در بسیاری از عرصه ها و همچنین انگلیسی زبان بودن به عنوان مقصد محبوب نه تنها ایرانیان بلکه بسیاری از شهروندان سایر کشورها تلقی می شود. در صورتی که می توان در کشورهای دیگر نظیر کانادا یا اروپا با بهترین کیفیت و دریافت بهترین خدمات زندگی کرد.

✅ شرایط مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل چگونه است؟

این مطلب برای شهروندان ایرانی بسیار دشوار و در برخی موارد غیر ممکن است؛ چرا که دریافت انواع ویزا برای شهروندان ایرانی تا حدی منع قانونی دارد و ویزای تحصیلی در موارد خاص به آنها اعطا می شود.

✅ آیا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در آمریکا برای ایرانیان امکان پذیر است؟

موسسه حقوقی ملک پور به واسطه بهره گیری از وکلای قدر در سراسر جهان سعی در برآوردن خواست موکلین خود دارد که یکی از آنها اخذ اقامت و تابعیت آمریکا از طریق سرمایه گذاری است.

راه های مهاجرت به آمریکا انواع روش های مهاجرت اعم از تحصیل، سرمایه گذاری، کار و… در این مقاله مورد برررسی قرار گرفت. راه های مهاجرت به آمریکا مانند تمامی کشور ها از ۶ طریق اصلی امکان پذیر است اما همانگونه که ذکر شد در چند سال گذشته ورود ایرانی ها تنها از طریق اخذ روادید دانشجویی می توانند بصورت مستقیم به این کشور مهاجرت قانونی نموده و اقامت آن را بدست آورند و ما بقی روش های موجود تا پیش از این برای ایرانی ها مسدود بود. اما با امکانی که موسسه حقوقی ملک پور برای ایرانیانی که در آرزوی مهاجرت به آمریکا هستند، فراهم نموده است، می توان از طریق پاسپورت یک کشور دیگر برای درخواست ویزا بمنظور ورود قانونی به آمریکا اقدام نمود. کشور آمریکا از بهترین کشورهای حال حاضر دنیا است و مقصدی بسیار ایده آل برای همه ی متقاضیان مهاجرت محسوب می شود. موسسه ی حقوقی مهاجرتی ملک پور با ارائه ی مقالات معتبر در وب سایت های رسمی موسسه در فضای مجازی میتواند اطلاعاتی کامل و به روز در زمینه ی راه های مهاجرت به آمریکا وسایر کشور های جهان از طرق مختلف به شما ارئه دهد. شما می توانید سوالات خود را مبنی بر راه های مهاجرت به آمریکا در قسمت پرسش و پاسخ در انتهای این مقاله بیان کنید تا در کمترین زمان به آنها پاسخ داده شود و یا میتوانید از طریق تماس تلفنی با مجموعه شرایط خود را به صورت رایگان با مشاورین مطرح کنید تا مناسب ترین راه مهاجرت برای شما بیان شود. در ضمن چنانچه از این مطلب رضای داشتید، می توانید با دادن ۵ ستاره اشتیاق ما را در ارائه خدمات و اطلاعات رایگان ما سوزان تر کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام خدمت جناب اقای ملک پور.من کلاس هشتم هستم و سطح زبانم بسیار بالاست و در دوسال دیگر برای تست ایلتس اقدام خواهم کرد.نمره هایم هم هیچوقت پایین ۱۹٫۲۵نبوده و تا مرحله استانی المپیاد علوم رفتم و میخوام این سال هم دوباره تلاش کنم.میخواهم بعد از تحصیل در امریکا به ایران بیایم و شرکتی بزنم و در ان گوشی«و امثالهم»را طراحی کنم و بسازم و باعث پیشرفت کشورم شوم. هدف من دانشگاه استنفورد است. ایا شانس پذیرش دارم؟

سلام دوست عزیز. شما شانس خوبی دارید. حتما تلاش خودتون رو ادامه دهید

با سلام خدمت شما من ساکن و شهروند فنلاند هستم (پاسپورت فنلاندی دارم). میخواستم بدونم آیا با خرید یک بیزنس فعال در آمریکا با حدود قیمت ۷۰-۸۰ هزار دلار میتونم تقاضای ویزایE2 کنم؟ و آیا شما میتونید در زمینه خرید اون بیزنس و انجام کارهای اداری و اخذ ویزا کمک کنید؟ ممنون

سلام. در این خصوص حتما با یک کارشناس متخصص و وکیل صحبت نمایید که دقیق تر شما رو راهنمایی کنند

سلام مثلا ملک رو در اروپا یا ترکیه بخریم و پاسپورت اون کشور رو بگیریم میتونیم به صورت توریستی به آمریکا سفر کنیم؟ بعدش اینکه میشه ویدیو های بعدی رو بسازید تو ویدیو گفتید روش های دیگه هم توضیح میدید ممنون

سلام. بله می توانید به آمریکا سفر داشته باشید

با سلام خدمت شما گرین کارت آمریکا ی من حدودا ۸ سال میشه که منقضی شده و زمانیکه که ما کشور امریکا رو ترک کردیم من فقط ۱۳ سال سن داشتم و تصمیم زندگیم با خانوادم بود .

آیا میشه گرین کارت منقضی شده رو بعد از ۸ سال احیا کرد یا خیر ؟

ممنون از شما

سلام دوست عزیز معمولا امکان پذیر نیست اگر در آنجا متولد شده باشید میتوانید برای پاسپورت اقدام کنید

سلام و عرض ادب استاد عزیز من پاسپورت ترکیه دارم .آیا میتونم گرین کارت امریکا رو بگیرم ؟ و این پروسه چقدر زمان میبره ؟

سلام دوست عزیز. بله شما از راه های مختلف در صورت داشتن شروط لازمه می تونید برای اخذ اقامت این کشور اقدام کنید

سلام من مدرک زبان دارم و دوره پزشکی عمومی من رو به پایان است/ایا امکان تحصیل برای تخصص در امریکا وجود دارد و حداقل سرمایه مورد نیاز چه قدر است و اینکه با توجه به سطح دشواری ازمون ها امکان قبولی برای ما با اموزه هایی که تو ایران دیدیم وجود داره

سلام خیر دوست عزیز باید مدرک شما قبل از تحصیل تخصص معادلسازی شده باشد، که این معادلسازی در امریما بسیار بسیار دشوار است

لاتاری ۲۰۲۱ برنده شدم میخوام بدونم چه راه هایی داره ویزا بگیرم تواین شرایط؟ امکان رفتن وجود داره؟چقدر زمان میبره این پروسه؟

سلام دوست عزیز. در حال حاضر شانس دریافت اقامت آمریکا برای ایرانیان از طریق لاتاری بسیار پایین است

خوب پس چرا ثبت نام میکنن ایرانیارو؟ یعنی اصلا اگر هم برنده شدیم پروسه روانجام ندیم؟

در حال حاضر معمولا افرادی که لاتاری برنده میشن در مرحله سفارت رد میشن

سلام با توجه به متن جدید که نوشتید ۱٫برای اینکه پاسپورت یک کشور دیگه رو بگیرم توی کمترین حالت چقدر باید هزینه کنم؟ ۲٫سریع ترین پاسپورت رو کدوم کشور میده؟ ۳٫اگر بدون سرمایه گذاری بخوام سریع اینکار رو بکنم یعنی برم و یه مدت بمونم تا پاسپورتش رو بگیرم چه کشوری پیشنهاد میدید؟؟

سلام و عرض ادب. دوست عزیز کشورهایی نظیر قبرس، ترکیه، کشورهای حوزه دریای کارائیب از طریق خرید ملک پاسپورت اعطا می نمایند که سریع ترین حالت برای قبرس و ترکیه می باشد. برای دریافت پاسپورت بدون سرمایه گذاری بایستی در ایتدای امر اقامت کشوری را به دست آورید سپس برای اقامت دائم و پاسپورت اقدام فرمایید.

سلام استاد عزیز من خیلی دوس دارم به آمریکا مهاجرت کنم فقط خرید ملک در ترکیه چقدر هزینه میخواد؟و اینکه برای خرید ملک در اروپا دومین مورد گفتین پاسپورت اروپایی میده اون چقدر سرمایه میخواد؟و اینکه گرین کارت آمریکا بخوایم بگیریم اونم هزینه جدا باید برای سرمایه گذاری بذاریم یا نه میشه مثلا از طریق ازدواج با شهروند آمریکایی ویزا گرفت ؟ممنونم منتظر ویدیوهای بیشتر هم هستم

سلام دوست عزیز. برای خرید ملک ترکیه هزینه های ملک از ۲۸۰ هزار دلار به بالا شروع می شود. برای آمریکا هم هم می توانید از طریق ازدواج اقامت دریافت کنید و هم از طریق سرمایه گذاری. موفق باشید

سلام حدود ۵ سال همسرم منتظر ویزای امریکا است من از طریق ازدواجی براش اقدام کردم الان ریفیوز زده تو سایت میخواستم چکار باید انجام بدم ؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز توصیه میگردد از طریق وکیل نسبت به این قضیه اعتراض نمائید.

اگه کسی تو امریکا تو شرکت های اتومبیل سازی سرمایه گذاری کنه توضیح میدین

سلام دوست عزیز. سرمایه‌گذاری در آمریکا در حال حاضر محدودیت‌های فراوانی برای ایرانیان دارد. اما در صورتی که تمکن مالی قوی دارید، میتوانید برای راههای سرمایه‌گذاری در آمریکا با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

سلام ببخشید من لیسانس تربیت بدنى از دانشگاه تهران دارم میخواستم بدونم ادامه ى تحصیل تویه این رشته تو دانشگاه هایه امریکا امکان داره ؟؟؟ و این که میتونم اونجا کاره مرتبط با رشته ام وپیدا کنم ؟ من چون یه فامیله خیلى نزدیک دارم حتما میخوام به امریکا مهاجرت کنم با توجه به شرایطه به وجود اومده هنوزم میشه تحصیلى امریکا رفت؟ ممنون از پاسخگویی تون

سلام و عرض ارادت دوست عزیز امکان اخذ ویزا با توجه به قوانین سختگیرانه علیه ایرانیان بسیار پائین هست .چنانچه شما رزومه تحصیلی و پژوهشی بسیار خوبی داشته باشید و از دانشگاههای با رنک بالا پذیرش بگیرید ریسک ویزای شما پائین خواهد بود .

سلام بنده اگر دوره پزشکی عمومی در فرانسه بخوانم و رزومه خوبی کسب کنم بعد برای تخصص برای دانشگاه هاروارد میتونم اقدام بکنم؟

سلام دوست عزیز دانشگاهی که تحصیل می کنید چنانچه مورد تائید دانشگاه هاروارد باشد امکان ادامه تحصیل را دارید در هر صورت شما می بایست با دانشگاه هاروارد در خصوص اعتبار مدرک و نحوه معادلسازی مکاتبه نمائید .

با سلام بنده ۲۲ سالمه آخرین مدرک تحصیلی ام دیپلم هست و درحال حاضر اتباع افغانستانی مقیم ایران هستم و مشغول به کار در بخش تزریقات در مطب خصوصی هستم میخواستم از طریق ویزای کاری یا تحصیلی برم آمریکا یا کانادا چون( خواهرم کانادا هست شاید بودن اونا کمکی به من بکنه) ،آیا امیدی هست؟ منم میتونم برم ؟

سلام دوست عزیز از طریق تحصیلی می توانید اقدام کنید

سلام من یک بار مدارکم را برای استرالیا ترجمه کردم با مهر ناتی . (پروندم تو جریانه) الان برای امریکا هم دارم اقدام می کنم ( خواهرم citizen امریکا است) . من میتونم از همون مدارک ترجمه شده با مهر ناتی استفاده کنم ؟

با سلام، اگر ترجمه مدارک معتبر هست بله میشه اقدام کرد. از دار الترجمه پیگیری بفرمایید. مدرک تحصیلی در صورت تایید تا شش ماه معتبر هست.

سلام ببخشید یه سوال داشتم درس خوندن پسرها در دبیرستان انرژی اتمی تهران ممانعتی برای ادامه تحصیل در أمریا داره؟؟!! اگه امکان داره راهنمایی بفرمایی با تشکر

با سلام، خیر مشکلی در این خصوص وجود ندارد و معیار اصلی معدل و دانش زبان است.

درود چگونه با سیصد میلیون می توان به آمریکا مهاجرت کرد؟

سلام و عرض ارادت دوست عزیز صرب نظر از اینکه در حال حاضر ویزاهای کشور امریکا با ریسک بسیار بالایی همراه می باشد. لطفا شرایط سنی،تحصیلیتان را بفرمایید تا بهتر بتوان شما را راهنمایی کرد

با سلام پدر بنده حدود ۲۰ سال پیش به کالیفرنیا مهاجرت کرده و الان سیتیزن امریکا هست من چجوری میتونم اقدام کنم برای مهاجرت از طریق ایشون و اینکه برای شروع ایشون و من چه کارهایی باید انجام بدیم؟

با سلام، باید شرایط سنی شما رو بدونیم. اگر پدر بتونن ساپورت کنن شما رو میشه از راه تحصیل براتون اقدام کرد. پیشنهاد میشه که حتما با وکیل اقدام کنید چون امریکا با توجه به شرایط جدید نیازمند بررسی کامل وکیل هست.

من ۱۷ سالمه ودرسم نقشه کشی معماری معدل ۱۹٫۵۰ تافل نمره۱۰۰ دارم میخوام به لس انجلس برم ودرانجا ادامه تحصیل بدم.کلا چقدر سرمایه میخواد برای رفتن.حداقل هزینه رو بگیدوبگیدکه ایا بورسیه میکنند یا نه

با سلام، برای بورسیه باید مقاله بین المللی داشته باشید و پیشنیه پژوهشی و تحصیلی مناسبی داشته باشید. هزینه ها هم وابسته به دانشگاهی که اقدام می کنید کاملا متفاوت هست.

سلام من لیسانس IT هستم و همینطور طراح گرافیک ۳۴ سالم هست به همراه همسر و دختر ۵ ساله ام علاوه بر مدرک دانشگاهی تخصص هایی در ده ها نرم افزار های طراحی و گرافیک و برنامه نویسی دارم

سوال من این است که با توجه به اینکه برادرم ۶ سالی است که امریکا زندگی می کند و الان یک شهروند امریکایی به حساب میاد چطور می تونم ازش کمک بگیرم و اقامت امریکا رو بگیرم .

با سلام، اگر پیشنهاد کاری بتونن برای شما بگیرین می تونین اقدام کنید. از یک شرکت معتبر نامه کاری بگیرین خیلی شانستون بالا هست. برای تحصیل هم میشه اقدام کرد.

با سلام و خسته نباشید بنده یکسال هست که با دختری در آمریکا آشنا شدم و از اون زمان سه بار همدیگرو ملاقات حضوری کردیم و نامزد شدیم. سوالم اینه ویزای نامزدی با توجه به شرایط فعلی چقدر طول میکشه و آیا هنوز سریعتر و راحت‌تر از ویزای ازدواج هست یا نه؟

با سلام، اگر رابطه رو بتونین اثبات کنید و ایشون بتونن هزینه های زندگی شما رو در چند سال اول پوشش بده میشن اقدام کرد. با توجه به شرایط جدید تاریخ دقیقی نمی توان اعلام کرد

سلام من لاتاری آمریکا رو برنده شدم. زمانیکه لاتاری رو ثبت نام میکردم مجرد بودم. ولی طی یه سال بعدش نامزد کردم البته نامزدی ما ثبت رسمی نشده. میخواستم راهنماییم کنید که الان چطور میتونم نامزدیمو ثبت رسمی کنم و همسرم رو هم همراهم ببرم؟ اگه الان ازدواج رسمی کنم کیس ویزای من ریجکت میشه؟

ممنونم

با سلام، خیر اگر ثبت ازدواج بفرمایید و بعد به صورت جدا اقدام بفرمایید مناسب هست. مدارک مالی در هنگام ویزا بسیار مهم هست و شما باید بنیه مالی مناسبی داشته باشید.

سلام و وقت بخیر می خوام یا از طریق ویزای تحصیلی همسرم و یا خودم وارد آمریکا بشیم. آیا پس از اخذ ویزا(یا خودم یا همسرم)، مدرسه بچه ها رایگان است یا خیر؟ چند وقت طول می کشد تا سکوریتی نامبر و وورک پرمیت دریافت کنم؟ خیلی ممنون

با سلام، در حین تحصیل که فقط اجازه کار پاره وقت رو دارین ولی بعد از تحصیل اگه کار پیدا کنید میشه ویزا رو تبدیل به ویزای کار کنید.

سلام فریده مهدیپور هستم خواهرم در ۳۱ دسامبر ۲۰۰۹ برایم تقاضای گرین کارت کرد بعد از مدتی مدارک به NVC فرستاده شد و مدت طولانی است که هیچ خبری از پرونده من نیست خواهشم این است که در صورت امکان وکالت مرا بعهده بگیرید

با سلام، لطفا با دفتر وین تماس بگیرید تا شرایط شما به صورت تخصصی بررسی شود.

باسلام￷ ￵من ￶۱۸￵ساله هستم و دیپلمم را با رشته انسانی و معدل ￶۱۷￵گرفته ام مدرک زبان انگلیسی هم دارم اما از لحاض وضعیت مالی ضعیف هستم بهترین راه برای مهاجرت من به امریکا چیست￷ ￵با تشکر

دوست عزیز درحال حاضر مهاجرت به امریکا برای ایرانیان خیلی سخت شده و درکل نیاز به سرمایه زیادی دارد.

سلام و عرص ادب در حال حاضر مهاجرت له امربکا بسیار سخت و ریسک بالایی دارد و توصیه نمی شود. همچنین مهاجرت هزینه دارد و حداقل ۳۰۰ میلیون تومن رو نیاز دارید.

با سلام

من گرین کارت لاتری برنده شده ام و لیسلانس مهندسی مکانیک پیام نور با معدل ۱۶ دارم.

آیا می توانم با این مدرک کار مهندسی پیدا کنم؟؟

در صد موفقیت من برای پیدا کردن شغل مهندسی پایین است؟

با سلام می توانید کار مورد نظر خود را بدست آورید اما بهتر است شرایط خود را با کارشناسان خقوقی بررسی نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

با عرض سلام و ادب خدمت شما. احترامآ به استحضار رسانیده می‌شود که بنده کارشناسی در رشته مهندسی عمران با معادل ۱۶.۳۷ دارم و می خواهم که کار شناسی ارشد را در یکی از دانشگاه های معتبر آمریکا آغاز نمایم، لطف نموده راهنمایی ام بفرمائید. درضمن، اقامت دائمی آمریکا را داشته و جدیدا در شهر ساکرمانتوی کالیفرنیا اقامت گذیده ام.

ولی زبان انگلیسی ام ضعیف است و مدرک زبان نیز ندارم.

امید دارم که همکاری لازم را مبذول دارید.از همکاری شما سپاس گذارم.

م من درخواست دارم که برای فرزند پسرم دانشجوی ترم اخر مهندسی الکترونیک گرایش مخابرات ازدانشگاه علم و صنعت با معدل ۱۷ میباشد فاند یا بوورسیه تحصیلی از دانشگاههای امریکا در مقطع ارشد میباشم. ممنونم

با عرض سلام و ادب احتراماً به استحضار می رساند اخذ بورسیه در آمریکا در مقطع فوق لیسانس زیاد شانس بالایی ندارد ولکن در مقطع دکترا شانس فوق العاده ای برای بورسیه خواهد داشت . پیشنهاد می شود جهت برخورداری از اطلاعات بیشتر با مشاورین ارشد حقوق بین المللی موسسه حقوقی اریکه برگزیدگان پارسیان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی استفاده نمائید .https://telegram.me/parsiaanlaw +۹۸۲۱۸۸۵۶۷۳۴۰ +۹۸۲۱۸۸۵۶۷۳۲۶

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

و اخذ ویزای لاتاری آمریکا

ویزای لاتاری آمریکا،شرایط ثبت نام لاتاری2020آمریکا،زمان ثبت نام ویزای لاتاری آمریکا و شرایط زندگی برندگان لاتاری در آمریکا در این مقاله مورد بحث وبررسی علمی قرار گرفته شده است.آیا  برندگان با دریافت ویزای لاتاری می توانند به راحتی وارد آمریکا شوند؟افرادی که برنده لاتاری می شوند اجازه چه کارهایی در این کشور را دارند؟آیا محدودیت سنی برای فرزندان برندگان وجود دارد؟سالانه افراد چندبار اجازه ثبت نام در این قرعه کشی را دارند؟برای رسیدن به پاسخ این سوالات با ما در این مقاله همراه باشید.کشور ایالات متحده آمریکا یکی از کشورهایی رد بالا از نظر رشد اقتصادی می باشد که مکانی جذاب برای بسیاری از افراد و رویای بزرگ می باشد. در خصوص مهاجرت به کشور آمریکا می توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

در برنامه قرعه کشی ویزای لاتاری آمریکا، افرادی که متولد ایران هستند مجاز به شرکت در این برنامه می باشند. ایران در این قرعه کشی به عنوان یک کشور واجد شرایط شناخته شده است، از طرف دیگر ایران در لیست ممنوعه المنافع رئیس جمهور آمریکا قرار گرفته شده است. افراد در صورت داشتن شرایط لازم برای تولد و تحصیل در کشور آمریکا می‌توانند در قرعه کشی لاتاری شرکت کنند. برندگان ایرانی در حال حاضر اگر هم در قرعه کشی DV برنده شوند، موفق به دریافت ویزای آمریکا نمی شوند. در قرعه کشی لاتاری سالانه  ۵۰  هزار VIVERSITYVISA  به برندگان اعطا می شود که به همراه همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال می توانند این کارت سبز را دریافت کنند و مقیم دائم ایالات متحد شوند. سال گذشته ۹.۴ میلیون نفر ، ۳۵ میلیون عضو خانواده از بیش از ۲۰ کشور تحت این برنامه ویزا شدند.

قرعه کشی گرین کارت، نام شناخته شده برنامه ویزای مهاجرت های گوناگون ایالت ایالات متحده آمریکا است. که یکی از بی نظیر ترین قرعه کشی ها از نوع خود در کل جهان می باشد. از طریق این برنامه مقامات آمریکایی سالانه ۵۵ هزارویزای لاتاری آمریکا صادر می شودو کارت سبزاعطا می کنند. زندگی و کار در ایالات متحده را برای افراد زیادی محقق می‌کند، قرعه‌کشی سالانه گرین‌کارت به عنوان برنامه مهاجرت ویزا شناخته شده است، مخفف DV معمولا با دو شماره مشخص می شود که سال را نشان می دهند؛ به عنوان مثال قرعه کشی DV-19   برای سال ۲۰۱۹ می باشد. ایده اصلی در قرعه کشی ایالات متحده آمریکا متنوع است. بنابراین کارت‌های سبز برنده شدگان در قرعه کشی تحت DIVERS VISA  اعطا می شود. اولین قرعه کشی گرین کارت در سال ۱۹۹۴ برگزار شد و تقریباً یک سال بعد در سال ۱۹۹۶ امکان استفاده از قرعه کشی گرین کارت  THE AMERICAN DREAM  فراهم شد و از آن زمان بسیاری از افراد,ویزای لاتاری آمریکای و  کارت سبز خود را دریافت کردند، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده، رونالد ریگان در سال ۱۹۸۷ پیشنهاد دهنده ی این برنامه شد، وی در آن زمان نگران از بین رفتن تنوع قومی در ایالات متحده بود؛ ایالات متحده آمریکا با راه‌اندازی برنامه می‌خواهد تنوع فرهنگ بزرگ خود را حفظ کند. اصل این قرعه‌کشی این است که به طیف گسترده از مردم شانس گرفتن ویزای مهاجرتی ایالات متحده را‌ می دهد. قرعه کشی گرین کارت با قانون مهاجرت در سال ۱۹۹۰ با هدف دادن فرصت برای مهاجرت به کشورهایی که نرخ مهاجرت کمی دارند امکان پذیر شد. ایالات متحده آمریکا کشوری است که از کشورهای مختلف تشکیل شده است و آرزویش این است که آمریکا را از طریق مهاجرت متنوع نگه دارد، جای تعجب نیست که آمریکا به عنوان گلدان بزرگ ذوب شناخته می‌شود زیرا مهاجران از سراسر جهان باشکل دادن به رسوم و آداب مختلف نقش مهمی در شکل دادن به فرهنگ آمریکایی ایفا کرده‌اند. به لطف قرعه کشی منحصر به فرد تحت برنامه گرین کارت هر فرد فرصتی برای نزدیک شدن به مهاجرت ایالات متحده را دارد.

مشاوره رایگان لاتاری

قرعه کشی گرین کارت از طریق مقامات آمریکایی سالی یک بار انجام می‌شود و از سال ۲۰۰۳ فقط به صورت آنلاین امکان پذیرشد. قرعه کشی گرین کارت، همانطور که از نام این بازی پیداست قرعه کشی است و هر بار که شرکت می کنید شانس برنده شدن را دارید، الزامات مشارکت در قرعه کشی گرین کارت دائماً در حال تغییر است از سال ۱۹۹۴ قرعه کشی گرین کارت برگزار می‌شود و مدت زمان ارسال درخواست به طور کلی بین اکتبر و نوامبر است.

الزامات برای ورود به قرعه کشی لاتاری و دریافت ویزای لاتاری آمریکا:

 

فرد در کشورهایی متولد شده باشد که واجد شرایط هستند و اجازه ورود دارند ، یا در کشوری متولد شده اید که واجد شرایط نیست، اما در آن هیچ کدام از والدین شما زندگی نمیکنند.

حداقل تحصیلات دبیرستانی یا معادل آن دو سال سابقه کار در طی ۵ سال گذشته در یک شرکت، که حداقل به دو مورد نیاز دارد.

 اگر این شرایط را داشته باشید می توانید به راحتی در این قرعه‌کشی ثبت نام نمایید و با قبولی در این قرعه کشی شما رسماً  ویزای لاتاری آمریکا را دریافت می کنید وتمام حق و حقوق یک سیتیزن آمریکا را دارید. شرکت در برنامه لاتاری برای عموم آزاد و رایگان است و افرادی که واجد شرایط هستند می‌توانند در سایت  dvlottevy.state.gov ثبت نام نمایند.

 

برای ثبت نام لاتاری  ۲۰۲۰  متقاضیان می توانند اطلاعات تایید خود را از طریق سایت رسمی  وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا ثبت کنند و در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۰ ثبت‌نام شروع می‌شود تا 6 نوامبر بسته می شود. متقاضیان لاتاری  ۲۰۲۰ باید شماره تاییدیه خود را حداقل تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ نگه دارند و بعد از قبولی در لاتاری می توانند اقدام به دریافت ویزای لاتاری آمریکا کنند. در هر دوره قرعه کشی و ثبت نام افراد فقط یکبار می توانند شانس خود را امتحان کنند و اطلاعات خود را یک بار بیشتر نمی‌توانند ارسال کنند و اگراین اتفاق بیفتد صلاحیت ثبت نام را نخواهند داشت و هر ساله در تاریخ ۷ ماه مه نتایج قرعه کشی لاتاری بر روی وب سایت الکترونیک ویزا E-DV اعلام می شود. نتایج لاتاری 2021 در ماه مه نیز اعلام خواهد شد.

 

ویدیوی گام به گام اخذ اقامت آموزه ای ارزشمند از جناب استاد ملک پور

برای تهیه ویدیوی راهنمای گام به گام اخذ اقامت کلیک کنید

ایالات متحده در بسیاری از اقدامات بهزیستی، نسبت به سایر کشورها،در شاخص کیفیت زندگی، عملکرد بسیار خوبی دارد. ایالات متحده بالاتر از میانگین درآمد و ثروت، وضعیت سلامت، شغل و درآمد، آموزش مهارت، امنیت شخصی، بهزیستی ذهنی ،کیفیت محیط زیست ،ارتباط اجتماعی و تعادل مدنی قرار دارد. این کشور با داشتن مساحتی بالغ بر 9.8 میلیون کیلومتر مربع به عنوان چهارمین کشور پهناور جهان شناخته شده و با جمعیت ۳۲۶ میلیون نفر از نظر پرجمعیت بودن به سومین کشور رسیده است . با توجه به این جمعیت نرخ بیکاری این کشور در حال حاضر ۴ درصد می باشد .برنده شدگان از نظر شغلی می‌تواند وضعیت های مناسبی را برای خود فراهم سازند.  افرادی که موفق به دریافت ویزای لاتاری آمریکا و گرین کارت می شوند می توانند به عنوان یک شهروند آمریکایی با تمام حقوق و مزایای یک شهروند اقامت دائم در این کشور را داشته باشد و از تمام خدمات درمانی و تحصیلی و سایر خدمات بهره مند شوند. همچنین افراد باید قبل از ورود به این کشور محاسبات لازم در خصوص بررسی هزینه های زندگی را داشته باشند زیرا کشور آمریکا یکی از پر هزینه ترین کشورها می باشد و زندگی در آمریکا باید بر اساس برنامه ریزی های دقیق باشد. به صورت تقریبی یک زندگی معمولی برای یک فرد در ماه هزینه بالغ بر ۱۰۰۰ دلار برآورد شده است. اگر بخواهیم حقوق خالص یک کارمند را با کسرمالیات بررسی کنیم حدود ۴ هزار و ۵۰۰ دلار در ماه می رسد که با توجه به تمام این نکات با قبولی در قرعه کشی لاتاری، زندگی پر از رفاه را می توان برای خود ساخت.

 

 

✅آیا با دریافت گرین کارت، اکر فرزندی در آن کشور متولد شود تابعیت دریافت می کند؟

با توجه به سیستم تابعیتی کشور آمریکا که خاک می باشد، بله با تولد تابعیت اعطا میگردد.

✅آیا شرط سن برای شرکت در لاتاری وجود دارد؟

بله حداقل سن 18 سال می باشد.

✅باتوجه به شرایط کنونی برای ایرانیان مقیم کشورهای دیگر هم شانس دریافت این ویزا وجود ندارد؟

متاسفانه با توجه به ممنوع ورودی که برای ایرانیان وجود دارد این امر امکان پذیر نیست.

✅آیا ثبت نام کردن در لاتاری هزینه ای دارد؟

خیر،به صورت رایگان در سایت رسمی ایالات متحده می توانید ثبت نام نمایید.

تحصیل در کانادا کلیک کنید

کار در آمریکا کلیک کنید

زندگی در آمریکا کلیک کنید

تحصیل درآمریکا کلیک کنید

مشاوره رایگان لاتاری

در این مقاله در مورد قرعه کشی لاتاری و چگونگی ثبت نام لاتاری، نحوه دریافت ویزای لاتاری آمریکا و همچنین شرایط زندگی در آمریکا را بررسی کردیم. با توجه به شرایط کنونی ایرانیان و منع ورودی که رئیس جمهور حال حاضر این کشور برای ایرانیان گذاشته با قبول شدن در لاتاری نمی‌توان شانس این را داشت که ویزای این کشور را دریافت نمود. شاید زندگی در کشور آمریکا رویای همه افراد باشد ولی شما عزیزان می توانید برای داشتن زندگی بهتر در کشور دیگر، از راه های مهاجرتی قانونی که وجود دارد اقدام کنید و به صورت دیگر مهاجرت کنید. برای اطلاعات دقیق از راه ها و مسیرهای مهاجرتی با موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل فرمایید؛ و از مشاوره رایگان با مشاوران مجرب ما بهره مند شوید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Your browser does not support the video tag.

 

Your browser does not support the video tag.

 

 

 

 

malekpourmie.com

malekpourlaw.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com

دفتر مهاجرتی در شیراز , دفتر مهاجرتی در تهران , دفتر مهاجرتی در اصفهان , دفتر مهاجرتی در اهواز , دفتر مهاجرتی در گیلان مورد تحقیق و جست و جو بسیار قرار گرفته است ما دارای همکاران بسیار منظم و آموزش دیده ای در سراسر ایران هستیم . چنانچه مایلید لیست دفاتر ما و ارتباط آنها را با ما مطالعه نمایید ….


دریافتDownloads-icon

Your browser does not support the video tag.

 

Your browser does not support the video tag.

 

مشاوره رایگان لاتاری

 

 

 

malekpourmie.com

malekpourlaw.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com

دفتر مهاجرتی در شیراز , دفتر مهاجرتی در تهران , دفتر مهاجرتی در اصفهان , دفتر مهاجرتی در اهواز , دفتر مهاجرتی در گیلان مورد تحقیق و جست و جو بسیار قرار گرفته است ما دارای همکاران بسیار منظم و آموزش دیده ای در سراسر ایران هستیم . چنانچه مایلید لیست دفاتر ما و ارتباط آنها را با ما مطالعه نمایید ….


دریافتDownloads-icon

مشاوره رایگان لاتاری
مشاوره رایگان لاتاری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *