مشاوره رایگان گوارش

 
helpkade
مشاوره رایگان گوارش
مشاوره رایگان گوارش

همین حالا از بهترین پزشکان معده و گوارش مشاوره بگیرید!

بیش از 6 پزشک معده و گوارش آماده پاسخگویی و خدمت رسانی سریع به شما هستند

قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

کاربر گرامی، جهت ثبت سوال جدید و دریافت پاسخ از پزشک، بر روی گزینه ثبت سوال جدید که در پایین قرار دارد کلیک فرمایید.

در صورتیکه قادر نیستید پاسخ سوال خود را در این صفحه پیدا نمایید، به کمک کد رای گیری که در زمان ثبت سوال جدید که در اختیار شما قرار داده شد، پاسخ سوال خود را پیگیری نمایید.

قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

کاربر گرامی، جهت ثبت سوال جدید و دریافت پاسخ از پزشک، بر روی گزینه ثبت سوال جدید که در پایین قرار دارد کلیک فرمایید.

در صورتیکه قادر نیستید پاسخ سوال خود را در این صفحه پیدا نمایید، به کمک کد رای گیری که در زمان ثبت سوال جدید که در اختیار شما قرار داده شد، پاسخ سوال خود را پیگیری نمایید.

دکتر متخصص گوارش و کبد تهران – بهترین فوق تخصص گوارش در تهران – آندوسکوپی تهران – فوق تخصص گوارش و کبد خوب در تهران – کلینیک تخصصی گوارش در تهران – بهترین دکتر فوق تخصص داخلی در تهران – کونولوسکوپی در تهران – تعبیه بالون داخل معده در تهران – آدرس مطب فوق تخصص گوارش خوب در تهران – درمان تنگی مری در تهران

پزشکی گوارش یا گاستروانترولوژی (به انگلیسی: Gastroenterology) شاخه‌ای از علم پزشکی است که به مطالعه دستگاه گوارش انسان می‌پردازد. واژه گاستروانترولوژی از دیدگاه ریشه‌شناسی واژگان از سه قسمت واژگان یونانی گاستروس به معنای معده، آنترون به معنای روده و لوگوس به معنای عقل و فکرت تشکیل یافته‌است.

برای تشخیص و درمان بیماریهایی که در زیر لیست شده اند می توانید به فوق تخصص گوارش در تهران  مراجعه کنید :

مشاوره رایگان گوارش

متخصصان گوارش خوب تهران  از روش های غیر جراحی می توانند جهت تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در مردان و زنان اقدام کنند:

 

اصولا همه پزشکان گوارش و کبد سعی در درمان اصولی بیماری های گوارشی دارند اما از نظر بیماران، پزشکی که بتواند رابطه عاطفی بهتری با بیمار داشته باشد و همچنین در کمترین زمان تشخیص درست را داشته باشد، بهترین پزشک گوارش و کبد است.

 

به کمک دکتریاب شما می توانید بهترین پزشکان فوق تخصص گوارش را پیدا و برای درمان مراجعه کنید.

 

دکتریاب دخالت مستقیم در پیشنهاد پزشکان ندارد و پزشکانی که از نظر محبوبیت میزان رای بیشتری داشته اند را در لیست در ابتدا قرار داده که انتخاب را برای شما عزیزان آسان کند و هم چنین می توانید از نظرات مراجعه کنندگان قبلی برای انتخاب بهتر استفاده کنید.

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

نوبت دهی متخصص زنان تهران – متخصص زنان خوب در تهران – بهترین دکتر زنان در تهران – پروفسور زنان و زایمان در تهران – بهترین فوق تخصص زنان و نازایی در تهران – آدرس و تلفن پزشکان متخصص زنان در تهران – لابیاپلاستی در تهران – متخصص IVF در تهران – تست پاپ اسمیر

پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان، یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی می‌باشد. تشخیص و درمان بیماری‌های زنان مانند قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی، سرطانهای رحم، سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن، نزدیکی دردناک، کیست تخمدان، پیچ‌خوردگی تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی (واژینیت) و … در این رشته مورد بحث قرار می‌گیرند.

همچنین بارداری، سیر و کنترل آن و انجام زایمان طبیعی یا عمل سزارین و عوارض آن نیز در این بخش قرار دارند. بیماری‌هایی مانند اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خود به‌ خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و … یکی از زیر شاخه‌های پزشکی زنان ، Cosmetic Gynecology می‌باشد و جراح زیبایی زنان مبادرت به انجام جراحی‌هایی نظیر پرینورافی ( تنگ کردن واژن ) ، لابیاپلاستی ( کوچک کردن لبه‌های خارجی واژن ) و تزریق چربی در لابیاماژور و واژن می نماید.

 

مشاوره رایگان گوارش

متخصص زنان خوب در تهران پزشکی است که در زمینه‌ی سلامت زنان، به خصوص دستگاه تناسلی آن‌ها و واژن تخصص دارد. اولین معاینه نوجوانان میبایست توسط متخصص زنان در سن 13 تا 15 سالگی انجام شود.

 

بهترین متخصصین زنان و زایمان تهران در زمینه‌ی بارداری و زایمان زنان نیز آموزش دیده‌اند اما به طور کلی در زمینه‌های مختلف از پریود و باروری تا بیماری‌های مقاربتی از جمله تبخال تناسلی و زگیل تناسلی و اختلالات هورمونی همگی به آن‌ها مربوط می‌شود.

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

نوبت دهی متخصص پوست تهران – پزشکان متخصص پوست و مو در تهران – پزشک متخصص پوست در تهران – دکتر پوست و مو در تهران – بهترین دکتر پوست در تهران – آدرس دکتر پوست در تهران – متخصص پوست خوب در تهران – بهترین فوق تخصص پوست تهران

مقوله زیبایی یکی از دغدغه های افراد به ویژه خانم ها از زمان های دور دست بوده و هست و برای دستیابی به زیبایی بویژه درخصوص پوست و موی خود از هیچ هزینه ای دریغ نمی کنند. اما نکته مهم و قابل تامل این است که زیبایی را به چه قیمت و توسط چه کسانی باید به دست آورد؟

متخصصان پوست و مو به تشخیص، درمان و جلوگیری از بیماری‌های مربوط به پوست، مو و ناخن‌ها می‌پردازند. این رشته دارای فلوشیپ‌های مختلفی از جمله زیبایی پوست و لیزر، کاشت مو و درماتوپاتولوژی (ارزیابی و تفسیر میکروسکپی ضایعات پوستی) است.

 

مشاوره رایگان گوارش

متخصصین پوست تهران دوره ویژه‌ای جهت انجام عمل جوانسازی پوست با پرکننده می‌گذرانند، بنابراین هم دانش پزشکی و هم مهارت لازم جهت انجام موفق عمل‌های زیبایی را دارند.

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مشاوره رایگان گوارش

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه های بیماریهای گوارش و کبد و صفرا و اندوسکپی، پانکراس؛ آندوسکوپی و کولونوسکوپی دارید، میتونید از متخصصین این حوزه بپرسید

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

اگر نیازمند مشاوره پزشکی خوب در زمینه های بیماریهای گوارش شامل ناراحتی معده و درد معده و زخم معده و کولیت و اختلالات روده کوچک و بزرگ و یبوست و پولیپ ها و تومور ها و سرطان های مربوطه و کبد و صفرا و مجاری صفراوی ،هپاتیت ، کبد چرب ، سنگ کیسه صفرا و درد شکمی با منشا گوارشی و اسهال مزمن و یبوست ، پانکراس؛ سرطان
های پانکراس یا لوزالمعده ، آندوسکوپی و کولونوسکوپی هستید، میتوانید از متخصصین این حوزه ، جهت انجام مشاوره پزشکیِ آنلاین وقت بگیرید.

در موارد اورژانس و بحرانی فقط با 115 و یا شماره اورژانس محل زندگی خود تماس بگیرید . سلامت بدون مرز جایگزین اورژانس نیست

در صورتی بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

اینستاگرام : @sbm24_

آپارات : @Sbm24

مشاوره رایگان گوارش

شماره پشتیبانی :
02126309574

02171053116

ایمیل : [email protected]

مشاوره تلفنی مستقیم/پیامک/ ایمیل با پزشک فوق تخصص گوارش کبد و مجاری صفراوی(به همه مشاوره ها پاسخ داده می شود)در این نرم افزار می توانید مقالات کامل در مورد بیماری های معده همچون زخم معده، سرطان یا تومور معده، ورم معده و میکروب هلیکوباکتری، و بیماری های روده همانند سندرم روده تحریک پذیر ، سوء جذب، سندرم روده کوتاه، سلیاک،انگل های روده ای،بیماری کرون،بیماری کولیت اولسراتیت، ایسکمی رود، زخم های روده، دیوورتی کولیت روده، تومور روده،پولیپ روده و بیماری های کبد مثل کبد چرب، کبد الکلی،انواع هپاتیت(A,B,D,C,E ) آپسه کبدی مسمومیت کبد ناشی از سموم و داروها،هپاتیت خودایمنی،سیروز کبدی،نارسایی کبد،تومورها و کیست های کبدی و بیماری های مری همانند سوزش سر دل و ریفلاکس(ترش کردن)، درد قفسه سینه با منشاء مری، دیسفاژی(گیر کردن غذا در مری)، ادینوفاژی(بلع دردناک) و بیماری های مجاری صفراوی مانند سنگ کیسه صفرا،کله سیستیت با التهاب کیسه صفرا،پولیت کیسه صفرا، تومورهای مجاری صفراوی، تومورهای کیسه صفرا و بیماری مقعد همچون هموروئید یا بواسیر ، شقاق مقعد(فیشر)، فستول مقعدی و بیماری های لوزالمعده مانند پانکراتیت حاد و مزمن و تومورهای پانکراس مطالعه فرمایید.در مورد روش های درمانی مثل کولونوسکوپی، اندوسکوپی(با و بدون بی هوشی ) و ERCP می پردازد.در قسمت مقالات به صورت آنلاین می توانید از آخرین روش های درمانی مطلع شوید.این نرم افزار به زیر نظر دکتر امیر منصور رضادوست فوق تخصص گوارش، کبد و مجاری صفراوی، توسط شرکت پیشگامان کسب و کار هوشمند(دقاق زاده) طراحی و پیاده سازی شده است.سلامتی و شادکامی هموطنان مهربان ایرانی آرزوی ماست، لطفا ما را از دعای خیر خود بی نصیب نگذارید.

یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹

برای مشاوره کلیک کنید.
 

مشاوره رایگان گوارش

سایت خانه پزشکان در راستای آگاهی و گسترش سلامت کشور با پزشکان متخصص گروهی تشکیل داده  تا شما عزیزان بتوانید هر شب با  یک پزشک متخصص مشاوره رایگان داشته باشین.

❤️هدف ما حفظ سلامتی شماست❤️

برای عضویت در گروه روی عکس زیر کلیک کنید

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به خانه پزشکان می باشد. طراحی سایت حرفه ای توسط وب 24 و سئو توسط سئو 24

پرسش از پزشک / ورود

پرسش از پزشک / ورود

 

سوال پزشکی دارم

مشاوره رایگان گوارش

مشاوره رایگان گوارش
مشاوره رایگان گوارش
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *