منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ر

 
helpkade
منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ر
منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ر

گروه نویسندگان نظری بدهید

هر ساله داوطلبان زیادی اقدام به ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت می نمایند و خود را برای یک رقابت تنگاتنگ آماده می کنند. متقاضیانی که قصد دارند مقطع کارشناسی ارشد خود را در رشته های گروه پزشکی ادامه دهند می بایست در زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99 رشته مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ر

به دلیل ظرفیت کم پذیرش بسیاری از رشته های کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی ، متقاضیان می بایست خود را برای یک رقابت بزرگ آماده نمایند. مهم ترین و اولین گام برای این کار آشنایی با منابع و مواد آزمون است به همین دلیل هر ساله وزارت بهداشت ، درمان و آموزش کشور اقدام به انتشار منابع آزمون کارشناسی ارشد می نماید که ما در این مقاله به ارائه آن پرداخته ایم.

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توجه داشته باشند که مدارک تحصیلی آن ها باید با مدارک پذیرش در رشته مورد نظر متجانس باشد.

در اواخر بهمن ماه هرسال ، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد برای رشته های گروه پزشکی آغاز می گردد. داوطلبانی که قصد دارند مقطع کارشناسی ارشد خود را در رشته های ارائه شده توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش کشور بگذرانند می بایست خود را برای یک رقابت تنگاتنگ آماده نمایند.

اولین گام برای آغاز این راه ، شناخت منابع موثق و معتبر می باشد تا داوطلبان را در مسیر درست هدایت نماید. یکی از اقدامات وزارت بهداشت برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد معرفی منابع معتبر برای هر رشته امتحانی می باشد که ما به گردآوری آن برای تمامی رشته های امتحانی پرداخته ایم. شما عزیزان می توانید برای دسترسی به بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد برای رشته های گروه پزشکی ، با مراجعه به جدول زیر بر روی لینک رشته مورد نظر کلیک کرده و به منابع آن دسترسی پیدا کنید.

متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دارند باید بدانند که مدارک فارغ التحصیلی آن ها می بایست با مدارک اعلام شده از سوی وزارت بهداشت برای پذیرش در این رشته همنام باشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم ابتدا از لیست رشته های مجاز شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت آگاهی یابید و سپس اقدام به ثبت نام در رشته مورد نظر نمایید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هامنابع آزمون ارشد

3 روز پیش

3 روز پیش

4 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی به منظور حضور در جلسه آزمون و رقابت با سایر داوطلبان می بایست به مطالعه منابع مفید و مناسب پرداخته و آمادگی لازم را کسب نمایند . مرکز سنجش پزشکی به منظور رفاه حال داوطلبان لیستی از منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 را منتشر می کند . 

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ر

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

مرکز سنجش پزشکی از علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ثبت نام بعمل آورده و به منظور فراهم کردن رقابتی سالم و تنگاتنگ اقدام به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی می نماید .

متقاضیانی که با تکمیل فرم اینترتی ثبت نام ، آمادگی خود را برای حضور در جلسه آزمون اعلام می کنند باید ضمن داشتن برنامه ریزی دقیق و حساب شده به مطالعه منابع مفید و مناسب پرداخته و مسیر دستیابی به کسب رتبه قبولی را طی کنند .

به عبارت دیگر اولین و مهم ترین گام برای موفقیت در کنکور ارشد پزشکی ۹۹ آشنایی با منابع و مواد امتحانی این آزمون می باشد که در صورت انتخاب درست سهم بسزایی در نتیجه اکتسابی داوطلب خواهد داشت .

مرکز سنجش پزشکی طبق روال سالیان گذشته لیستی از منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 را منتشر کرده و بر روی سایت خود به آدرس sanjeshp.ir قرار می دهد که در ادامه به بررسی این منابع می پردازیم . 

بر اساس جدیدترین اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 از 30 بهمن لغایت 10 اسفند ماه بوده و داوطلبان تا زمان برگزاری آزمون فرصت خواهند داشت به مطالعه منابع مفید بپردازند .

با توجه به محدود بودن ظرفیت پذیرش رشته محل های کارشناسی ارشد پزشکی شاهد برگزاری رقابتی تنگاتنگ خواهیم بود که اولین عامل موفقیت در آن شناخت منابع موثق و معتبر می باشد . مرکز سنجش پزشکی به منظور راهنمایی و هدایت داوطلبان لیستی از منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۹ تهیه کرده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد .

متقاضیان می توانند با توجه به مدرک تحصیلی خود دو رشته ( یا مجموعه ) امتحانی از 2 گروه متفاوت انتخاب کرده و ضمن مطالعه منابع مربوط به آن خود را برای حضور در جلسه کنکور ارشد پزشکی آماده کنند . لازم به ذکر است برای رشته هایی که به صورت مجموعه امتحانی تجمیع شده اند یک دفترچه سوال صادر شده و منابع امتحانی این رشته ها یکسان می باشد . این در حالی است که ضرایب دروس امتحانی در رشته های مختلف یک مجموعه امتحانی متفاوت خواهد بود . 

 

برای دانلود منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 کلیک کنید

 

همان طور که گفتیم کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۹۹ رقابتی برای سنجش و انتخاب آماده ترین و شایسته ترین افراد از لحاظ علمی برای ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس می باشد . از این رو محدود نمودن این رقابت به تعداد محدودی از منابع کنکور کارشناسی ارشد پزشکی ، توجیه علمی و منطقی نداشته و موفقیت داوطلب را تضمین نخواهد کرد .

متقاضیان برای آمادگی بیش تر و کسب رتبه قابل قبول باید علاوه بر منابع مذکور به مطالعات گسترده تر و متنوع تری در رابطه با رشته امتحانی خود پرداخته و به منابع اعلام شده توسط مرکز سنجش پزشکی اکتفا نکنند . ضمنا در مورد کلیه منابع اعلام شده آخرین چاپ منبع یا ترجمه آن بایستی مورد استفاده قرار گیرد .

لازم به ذکر است در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرط تجانس رشته وجود داشته و مدارک فارغ التحصیلی داوطلب باید با مدارک مورد پذیرش رشته امتحانی مورد نظر وی یکسان باشد . 

این در حالی است که در کنکور کارشناسی ارشد وزارت علوم شرط تجانس رشته وجود نداشته و داوطلبان بدون توجه به مدرک کارشناسی خود می توانند منابع رشته امتحانی مورد علاقه خود را مطالعه کرده و برای شرکت در آزمون آن آماده شوند . متقاضیان تحصیل در این رشته های امتحانی با مطالعه مقاله زیر می توانند به بررسی منابع مفید بپردازند .

 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده معرفی منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت 99 به داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا خدمات لازم را ارائه می دهند .

منابع این آزمون بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی قرار می گیرد که برای دسترسی به این منابع می توانید متن مقاله را مطالعه کنید . 

متقاضیان می توانند دو رشته امتحانی انتخاب کرده و به مطالعه منابع مربوط به آن بپردازند که جزئیات مربوط به نحوه انتخاب این رشته ها در متن مقاله شرح داده شده است . 

منابع اعلام شده توسط مرکز سنجش پزشکی گام اول برای حضور در جلسه آزمون می باشد که  برای اطلاع از نکات قابل توجه در خصوص مطالعه این منابع می توانید به متن مقاله مراجعه کنید . 

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

برای مشاوره منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99


منتخب های هیوامگ

مقالات منتخب سردبیر

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 99

اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

دسترسی سریع

ارتباط با ما

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ر

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©


برای دانلود منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 کلیک کنیدDownloads-icon

.alink img{
max-width:100% !important;
width:auto !important;
height:auto !important
}
@media (max-width:1008px){
.noresp{ display:none !important}
}
.alink h2{ font-family: IranianSansB;
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;}
.alink h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.alink p{ line-height:27px}
.alink a{ font-size:15px}
.shoar{background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px; line-height:32px;
color: rgb(58, 109, 151);}
.end{border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;}
.slo{
font-size:50px;
font-family:yekan;
margin-left:20px;

}
.slo2{
font-size:50px;
font-family:yekan;
position:relative;
top:33px ;
margin-right:20px;
}
.mytable tr td { border:1px solid #ccc;}
.mytable tr:nth-child(even) {background: #ED7D31; color:white}
.mytable tr:nth-child(even) td { color:white !important}
.mytable tr:nth-child(odd) {background: #FFF}
.mytable tr:first {background:#EBFC87}
.mytable li:nth-child(5n+3) {font-weight: bold}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {margin-bottom: 1px; }

h3{ font-family: IranianSansB;
font-size: 16px;
color: rgb(58, 109, 151); font-weight:bold}
h4{ font-size:14px !important; font-family: IranianSansB;
font-size: 17px;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);}

مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 را منتشر کرد .

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ر

برای مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

 

 

 

مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه ای منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 را منتشر کرد .

 

نکات مندرج در این اطلاعیه به شرح زیر است :

 

برای دانلود فهرست منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 کلیک کنید .

منبع : مرکز سنجش آموزش پزشکی


مطالب تصادفی سایت

سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی inre.ir

ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

آخرین رتبه قبولی داروسازی دانشگاه آزاد 96 – 97

نمونه سوال امتحان زبان انگلیسی پایه نهم نوبت اول دی ماه مدرسه سرای دانش منطقه 2 تهران

مهلت مجدد ثبت نام ارشد ۱۴۰۰

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©


برای دانلود فهرست منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 کلیک کنید .Downloads-icon

فهرست منابع کنکور کارشناسی ارشد پزشکی ۹۹ اعلام شد.

میترسی از اخبار کنکور ارشد جدا بمونی؟ ما همه اخبار رو بهت میگیم! کافیه عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد بشی … و یا وارد پیج اینستاگرام مسترتست بشی …

به گزارش مسترتست، اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی به شرح زیر است:

بر اساس اعلام مرکز سنجش پزشکی، داوطلبان عزیز آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی توجه نمایند که لیست منابعی که در پیش رو دارید به منظور راهنمایی و هدایت شما جهت آماده شدن برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراهم شده است.

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ر

در این خصوص توجه شما را به نکات زیر جلب می نمائیم:

۱- با توجه به اینکه آزمون کارشناسی ارشد، رقابتی برای سنجش و انتخاب آماده ترین و شایسته ترین افراد از لحاظ علمی برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی می باشد، و محدود نمودن این رقابت به تعداد محدودی منبع مشخص فاقد توجیه علمی و منطقی می باشد، لذا معرفی منابع به معنی انحصار و محدودیت آزمون به این منابع نبوده و داوطلبان برای توفیق بیشتر در آزمون ورودی بایستی مطالعات گسترده و متنوع تری را در زمینه های مربوطه داشته و به سطح مناسبی از احاطه و تسلط دست یابند.

۲- در مورد کلیه منابع اعلام شده آخرین چاپ منبع یا ترجمه آن بایستی مورد استفاده قرار گیرد. 

دریافت راهنمای منابع آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰

گفتنی است زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۹، ٩٨/١١/٣٠ لغایت ٩٨/١٢/١٠ و زمان کنکور ارشد وزارت بهداشت ۹۹ روزهای ۲۶ و ۲۷ تیر خواهد بود.

وب‌سایت مسترتست، با هدف اطلاع‌رسانی و مشاوره کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی گردیده است و تلاش می‌کند با ایجاد ارتباط بین داوطلبان کارشناسی ارشد و پاسخ‌دهی به سؤالات ایشان راه را برای موفقیت داوطلبان هموار نماید.

ما در این راه همواره کنار شما عزیزان هستیم.


دریافت راهنمای منابع آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰Downloads-icon

منابع وزارت بهداشت برای آزمون کارشناسی ارشد هماتولوژی 99 را در این مطلب معرفی کرده ایم. منابع معرفی شده توسط وزارت بهداشت لزوما بهترین منابع آزمون کارشناسی ارشد هماتولوژی نیستند و حتی ممکن است به تنهایی کافی نباشند.

منابع وزارت بهداشت برای آزمون کارشناسی ارشد هماتولوژی 99 را در جدول زیر مشاهده می کنید. توجه داشته باشید که این منابع معرفی شده مرجع اصلی طراحی تست های آزمون کارشناسی ارشد هماتولوژی هستند اما ممکن است با توجه به زمان و هدف شما خواندن همه یا حتی بخشی از این منابع نه تنها مفید نباشد بلکه شما را از هدف شما برای قبولی در آزمون کارشناسی ارشد هماتولوژی دور کند پس حتما برای انتخاب بهترین منابع برای آزمون کارشناسی ارشد هماتولوژی سعی کنید با یک فرد آگاه در این زمینه مشورت کنید تا زمان خود را بهینه تر صرف مطالعه کنید. اما با این حال اطلاع از منابع اصلی آزمون کارشناسی ارشد هماتولوژی 99 که توسط وزارت بهداشت معرفی شده خالی از لطف نخواهد بود و به شما کمک می کند ضمن پیدا کردن شناخت با منابع طرح تست ارشد هماتولوژی، بتوانید متناسب با آن بهترین منابع مطالعاتی برای کنکور کارشناسی ارشد هماتولوژی را با توجه به زمان و هدف خود از بین کتاب های موجود در بازار کنکور ارشد هماتولوژی انتخاب کنید.اگر هنوز از خودتون می پرسید که برای ارشد هماتولوژی چی بخونم، برای دریافت بهترین منابع آزمون کارشناسی ارشد هماتولوژی مطابق با زمان و هدف خود می توانید از طریق لینک زیر به صورت رایگان ثبت نام کنید.

دریافت مشاوره رایگان 

جدول منابع وزارت بهداشت برای آزمون کارشناسی ارشد هماتولوژی 99

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.

خواهشمند است سوالات خود را در قسمت
اتاق فکر این رشته
مطرح نمایید

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ر


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

منابع وزارت بهداشت برای آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی 99 را در این مطلب معرفی کرده ایم. منابع معرفی شده توسط وزارت بهداشت لزوما بهترین منابع آزمون کارشناسی ارشدروانشناسی بالینی نیستند و حتی ممکن است به تنهایی کافی نباشند.

منابع وزارت بهداشت برای آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی 99 را در جدول زیر مشاهده می کنید. توجه داشته باشید که این منابع معرفی شده مرجع اصلی طراحی تست های آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی هستند اما ممکن است با توجه به زمان و هدف شما خواندن همه یا حتی بخشی از این منابع نه تنها مفید نباشد بلکه شما را از هدف شما برای قبولی در آزمون کارشناسی ارشدروانشناسی دور کند پس حتما برای انتخاب  بهترین منابع برای آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی سعی کنید با یک فرد آگاه در این زمینه مشورت کنید تا زمان خود را بهینه تر صرف مطالعه کنید. اما با این حال اطلاع از منابع اصلی آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی 99 که توسط وزارت بهداشت معرفی شده خالی از لطف نخواهد بود و به شما کمک می کند ضمن پیدا کردن شناخت با منابع طرح تست ارشد روانشناسی ، بتوانید متناسب با آن بهترین منابع مطالعاتی برای کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی را با توجه به زمان و هدف خود از بین کتاب های موجود در بازار کنکور ارشد روانشناسی انتخاب کنید.توجه داشته باشید که منابع اعلام شده برای مجموعه روانشناسی بالینی می باشد و برای همه رشته های رشته های:روانشناسی بالینی، بهداشت روان، روانشناسی سلامت و روانشناسی بالینی كودك و نوجوان می باشد.اگر هنوز از خودتون می پرسید که برای ارشد روانشناسی چی بخونم، برای دریافت بهترین منابع آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی مطابق با زمان و هدف خود می توانید از طریق لینک زیر به صورت رایگان ثبت نام کنید.

دریافت مشاوره رایگان 

جدول منابع وزارت بهداشت برای آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی 99

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ر

 

 


محمد‏ – 99/3/17

سلام من رشته ی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان رو میخونم می خواستم لپرسم می توانم در کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت کنم یا خیر


زینب کردی‏ – 99/3/4

سلام من رشتم مشاوره هست ومیخوام کنکور وزارت بهداشت روانشناسی بالینی واسه ارشد شرکت کنم آیا میتونم شرکت کنم بعد زمان کنکور کی هست بعد نمیدونم وزارت علوم خوبه یا بهداشت نمیدونم کدومو شرکت کنم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم


محمد مقدم درخشان‏ – 99/3/6

سلام وقت بخیر می تونید تو سایت ثبت نام کنید و از یک جلسه مشاوره رایگان استفاده کنید تا مشاور تخصصی همین رشته دقیق تر راهنماییتون کنه ثبت نام یک جلسه مشاوره تخصصی رایگان


هانیه‏ – 98/9/9

سلام من تصمیم گرفتم برای کنکور ارشد بالینی هم وزارت بهداشت و هم علوم شرکت کنم اما واقعا سردرگمم‌نمیدونم چطوری و از کجا شروع کنم نمیدونم دیرشده یا زمان دارم واقعا نیاز ب راهنمایی دارم

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.

خواهشمند است سوالات خود را در قسمت
اتاق فکر این رشته
مطرح نمایید


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرکز سنجش آموزش پزشکی می باشد

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

شماره تماس از تلفن ثابت سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

صفحه اصلی / وزارت بهداشت / منابع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته وزارت بهداشت / رشته های گروه پزشکی 98

مشاوره کنکور وزارت بهداشت, معرفی رشته های وزارت بهداشت, منابع کنکور وزارت بهداشت, وزارت بهداشت

ارسال دیدگاه
1,813 بازدید

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ر

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته وزارت بهداشت / رشته های گروه پزشکی 98

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

 در این مقاله منابع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته وزارت بهداشت / رشته های گروه پزشکی 98 را پیرو فایل منتشر شده از مرکز سنجش آموزش پزشکی، در اختیار داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزرات بهداشت قرار خواهیم داد.

برای رفع هرگونه ابهام و سوال در رابطه با آزمون ارشد وزارت بهداشت 97-98 می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

داوطلبان گرامی می توانند از طریق لینک ذیل منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت / رشته های گروه پزشکی را دانلود نمایند. متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت/ رشته های پزشکی می توانند جهت رفع هرگونه سوال و ابهام در رابطه با منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

دانلود منابع ارشد وزارت بهداشت 97-98

لیست منابعی که از طریق لینک بالا دانلود نموده اید به منظور راهنمایی و هدایت داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی فراهم گردیده است.

سازمان سنجش آموزش پزشکی در خصوص آخرین تغییرات آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 98 اطلاعیه ای صادر کرد.
بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی مدرک کارشناسی رشته علوم تجربی به مدارک مورد پذیرش رشته کارشناسی ارشد زیست فناوری پزشکی در مجموعه امتحانی علوم آزمایشگاهی 1 اضافه شده است و دانش آموختگان این رشته مجاز به شرکت در آزمون می باشند.

نکته بسیار مهم:

توجه داشته باشید، منابع ذکر شده در لیست به معنی انحصار و محدودیت آزمون نمی باشد و داوطلبان برای قبولی در این آزمون بایستی مطالعات گسترده و متنوعی در زمینه مربوط داشته باشند و تسط کافی بر موضوع آزمون داشته باشند، این موضوع باعث نگرانی داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت/ رشته های پزشکی گردیده است، کارشناسان صدای مشاوران برای رفع این نگرانی راهنمای داوطلبان می باشند پس می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سایر منابع با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

توصیه ما به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت این است که حتما مقالات مربوط به زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 98 و دانلود دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 98 را مطالعه نمایند.

برای رفع هرگونه ابهام و سوال در رابطه با آزمون ارشد وزارت بهداشت 98 می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته وزارت بهداشت / رشته های گروه پزشکی 98

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

برچسبتغییر زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ثبت نام ارشد وزارت بهداشت دانلود دفترچه ثبت نام ارشد وزرات بهداشت زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت شرایط اختصاصی شرکت در کنکور ارشد وزارت بهداشت منابع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته وزارت بهداشت

1 هفته قبل

31 می, 2020

13 می, 2020

10 می, 2020

7 می, 2020

5 می, 2020

در این مقاله زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه های علوم پزشکی که این روزها …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ر

صدای مشاوران با بهره گیری از بهترین و متخصص ترین مشاوران ، آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی و حضوری در زمینه های انتخاب رشته تحصیلی در مقاطع پایه ، انتخاب رشته کنکور سراسری ، ارشد ، دکتری و برنامه ریزی تحصیلی کنکور و… می باشد. در صورت لزوم به شما پیشنهاد میکنیم تمامی سوالات خود در زمینه های مذکور را با مشاوران ما در میان بگذارید.مشاوران ما هرروزه از ساعت ۸ الی ۲۴ آماده پاسخگویی به شما عزیزان از سراسر ایران میباشند. در همین راستا شما قادر به به ارتباط با مشاوران ما خواهید بود.

تماس از تلفن ثابت: ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

صدای مشاوران یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.

این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.

تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.

لازم به ذکر است
صدای مشاوران هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

 

برای اطلاع از منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و آگاهی از رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می‌توانید با مرکز مشاوره ارشد وزارت بهداشت –  ایران تحصیل تماس بگیرید .

تلفن تماس : 9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان تهران)

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی یک شب حتی ایام تعطیل .

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای هر یک از دروس آزمون ارشد وزارت بهداشت به صورت متفاوت ارائه می شود اطلاع از منابع درست در کنکور وزارت بهداشت بسیار تاثیر گذار است . آزمون ارشد وزارت بهداشت رقابتی است که در آن آماده ترین افراد از نظر سطح علمی ، جهت تحصیلات تکمیلی مورد سنجش و انتخاب قرار می گیرند ; در نتیجه محدود کردن منابع آزمون، از نظر علمی و منطقی قابل توجیه نمی باشد . معرفی منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98 در دفترچه منابع آزمون ارشد وزارت بهداشت 97-98 ، به معنای انحصار یا محدودیت در منابع نمی باشد . شایان ذکر است داوطلبین ثبت نام کنکور وزارت بهداشت می توانند برای آگاهی از رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانند روی عبارت کلیک کنند .

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ر

منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت  هر ساله در حال تغییر است برای اطلاع دقیق منابع آزمون و دانلود منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اینجا کلیک کنید . لازم به ذکر است  داوطلبان محترم تا زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد وزارت بهداشت ملزم به مطالعه دقیق و پیگیری کلیه اطلاعیه های سازمان سنجش و آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir کشور می باشند ، بدیهی است هر گونه ادعا در مورد عدم اطلاع از مفاد اطلاعیه های سازمان، انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و دفترچه کارشناسی ارشدوزارت بهداشت مورد قبول واقع نخواهد شد .

آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98 در مورخ چهاردهم و پانزدهم تیرماه سال 97 برای دوره های روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد . به اطلاع شما داوطلبان گرامی می رسانیم که زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 97-98 از سی ام بهمن 96 شروع شده است و تا سیزدهم اسفندماه ادامه خواهد داشت . داوطلبین ثبت نام کنکور وزارت بهداشت باید توجه داشته باشند قبل از ثبت نام به دقت دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 را مطالعه کنند تا از نکات مهم و مباحث تغییر یافته دفترچه کارشناسی ارشد اطلاعات کافی را کسب کنند . ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت تنها از طریق سامانه sanjeshp.ir انجام می پذیرد .

داوطلبان گرامی جهت مشاوره منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با مرکز مشاوره تلفنی کنکور وزارت بهداشت – ایران تحصیل تماس بگیرید .

تلفن تماس : 9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان تهران)

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی یک شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان گرامی جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت  و منابع هر کدام از دروس ، می توانید با مشاوران مجرب ایران تحصیل تماس بگیرید . در این مقاله سعی شده است تا تعداد محدودی از منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را برای شما داوطلبان گرامی معرفی کنیم .

جهت دانلود دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98 کلیک نمایید .

1- اصول و عملکرد فرد سیار و اسکراب : احمدی مجید، اندیشه رفیع

2- بیماری های داخلی و جراحی : مرجع پرستاری داخلی

3- تکنولوژی جراحی در جراحی های مختلف : نانسی ماری، اصول کلی تکنولوژی جراحی

4- آناتومی : کالبد شناسی عمومی انسانی

5- بیهوشی و احیا : نانسی ماری

1- آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت : برنامه ریزی درسی و طرح درس در آموزش رسمی و تربیت انسانی، آخرین ویراست

2- بهداشت عمومی : حاتمی حسین و همکاران، درسنامه طب و پزشکی اجتماعی، پارک و پارک

3- جامعه شناسی : آناتومی جامعه، مقدمه ای بر جامعه شناسی کاربردی

4- روانشناسی : متن کامل زمینه روانشناسی هیلگارد ، روانشناسی پرورش نوین

1- اقتصاد خرد : نظریه اقتصاد خرد چارلز فرگوسن

2- اقتصاد کلان : اقتصاد کلان جلد اول و دوم تیمور رحمانی

3- مدیریت مالی و اقتصاد بهداشت : (حیطه مدیریت مالی) بودجه ریزی عملیاتی عادل آذر

4- مبانی و اصول اقتصاد سلامت : (حیطه مبانی و اقتصاد سلامت) اقتصاد سلامت محسن مهرآرا

5- سازمان و مدیریت بهداشت و درمان : (حیطه مدیریت خدمات بهداشتی) مدیریت بهداشت و درمان سعید آصف زاده

6- آمار و آمار حیاتی : روش های آماری و شاخص های بهداشتی دکتر کاظم محمد و همکاران

7- ریاضی : ریاضی عمومی و کاربردهای آن محمد حسین پور کاظمی

1- آنومالی دید دو چشمی

2- فیزیولوژی اپتیک

3- كلیات اپتومتری

4- بیماریهای چشمی (مباحث ملتحمه-پلک-قرنيه-گلوكوم-كاتاراكت-یوئيت-بيماری های عروقی چشم)

5- عدسی تماسی

6- اپتومتری كودكان

7- عینك طبی

1- میكروبیولوژی مواد غذایی : ميكروبيولوژی مواد غذایی مدرن، جی، ترجمه علی مرتضوی و ضياء الحق

2- شیمی مواد غذایی : شیمی مواد غذایی دكتر فاطمی

3- اصول نگهداری مواد غذایی : اصول تكنولوژی نگهداری مواد غذایی دكتر حسن فاطمی

4- كلیات بهداشت و ایمنی مواد غذایی : سم شناسی مواد غذایی . دكتر چراغعلی

1- آناتومی و فیزیولوژی شنوایی و تعادل

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ر

2- شنوایی شناسی تشخیصی

3- شنوایی شناسی توانبخشی

1- شيمی مواد غذایی : کتاب مباني شیمی مواد غذایی جواد كرامت

2- ميكروبيولوژی غذایی : کتاب ميكروبيولوژی مواد غذایی

3- کنترل کیفی مواد غذایی :  کتاب (كنترل كيفی) كنترل كيفيت آماری  كاظم مقتدریان

 

مطالب مرتبط :

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

لینک مفید :

خدمات ساختمانی خوارزم سازه

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل


دانلود دفترچه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97-98Downloads-icon

منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ر
منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته ر
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *