چطور ابروهای زیبا داشته باشیم

 
helpkade
چطور ابروهای زیبا داشته باشیم
چطور ابروهای زیبا داشته باشیم

صفحه نخست » 💄 آرایش و زیبایی » راز های زیبایی » چگونه ابروهای زیبا داشته باشیم ؟

 

ابروها نقش بسزایی در زیبایی صورت و به‌ خصوص چشم‌های ما دارند، ابروهای زیبا می‌توانند حالت چشمان را کاملا متفاوت نشان دهند، متاسفانه گاهی پیش می‌آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست می‌دهند و بعضی قسمت‌هایشان خالی می‌شوند و به همین دلیل دیگر نمی‌توان آنگونه که زیباست آن‌ها را حالت داد. اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توان رشد موهای ابرو را تحریک کرد تا دوباره ابروهایی همانند گذشته داشت.

معمولا بین ۶ تا ۸ هفته طول می‌کشد که ابروها مجدد شروع به رشد کنند اما بسیار پیش می‌آید که دوست داریم ابروها زودتر پر شوند و موهای آن سریع‌تر رشد کنند، در این مواقع استفاده از راه‌ حل‌های طبیعی شاید مطمئن‌ترین کار باشد. البته باید قبل از استفاده از این را‌ه‌ حل‌ها مطمئن باشیم که کم شدن موها به‌دلیل بیماری و مشکل خاصی نیست.

چطور ابروهای زیبا داشته باشیم

 

ماساژ ابروها

به‌طور کلی ماساژ دادن هم برای پوست صورت مفید است و هم برای موها. برای ماساژ دادن ابروها بهترین کار این است که با یک برس کوچک مخصوص، ‌ابروها را در جهت رویش موها شانه کنید، علاوه بر این می‌توانید با نوک انگشت‌ها با حرکاتی دوار به سمت گوشه‌های صورت، قسمت ابروها را با روغن بادام ماساژ دهید، ‌می‌توانید این کار را ۲ بار در روز انجام دهید. بهتر است اجازه دهید روغن بادام حداقل ۱۵ دقیقه روی ابروها باقی بماند و بعد صورت را بشویید. روغن بادام سرشار از ویتامین‌ E، کلسیم، ویتامین D و منیزیم است که همه این مواد می‌توانند به رشد ابروها کمک کنند.

 

ماساژ ابرو روشی برای داشتن ابروهای زیبا

 

ابروها را ضخیم کنید!

شاید جالب باشد بدانید وازلین ماده دیگری است که می‌تواند در رشد ابروها موثر باشد. استفاده از وازلین نیز تقریبا همانند روغن زیتون است با این تفاوت که شاید مجبور باشید ۲بار در روز از آن استفاده کنید. البته روغن زیتون رشد ابروها را سریع‌تر می‌کند ولی وازلین بیشتر روی ضخامت موی ابروها تاثیر دارد و آن‌ها را ضخیم‌تر می‌کند و در نتیجه ابروها پرتر به‌نظر خواهند رسید. وازلین بیشتر برای کسانی مناسب است که ابروهای باریک را ترجیح می‌دهند ولی دوست دارند ابروهای‌شان پر و یکدست به‌نظر برسد.

 

استفاده از روغن زیتون

احتمالا تا به حال زیاد درباره فواید روغن زیتون شنیده‌اید ولی شاید ندانید این روغن می‌تواند در رشد ابروهای شما نیز تاثیر داشته باشد. کافی است یک شیشه روغن زیتون بخرید. طریقه استفاده از آن نیز خیلی راحت است؛ مقدار بسیار کمی از آن را روی ریشه‌های قسمتی که می‌خواهید رشد کند بمالید، البته حواس‌تان باشد که فقط روی قسمت‌های خالی و جاهایی که می‌خواهید مو رشد کند روغن بگذارید، استفاده از یک گوش پاک‌کن می‌‌تواند بسیار کمک کنند. بعد موهای ابرو را با یک مسواک مخصوص شانه کنید. توصیه می‌شود هر شب این کار را انجام دهید و صبح روغن‌ها را بشویید.

 

از موچین استفاده نکنیدچگونه ابروهای زیبا داشته باشیم ؟
ازآنجایی‌که موچین می‌تواند دردناک باشد بهتر است تمرین کنید که کار با موچین را برای خود عادتی روزانه یا هفتگی نکنید، خصوصاً اگر درست نمی‌دانید چطور از موچین استفاده کنید. بهترین چیزی که برای شروع می‌توانید انجام دهید این است که به سراغ فردی متخصص برای شکل‌دهی به ابروهای خود بروید. با این کار او تمامی مشکلات شما در شکل‌دهی به ابروهایتان را برایتان توضیح داده و کمک می‌کند شکل اصلی ابروی خود که به‌مرورزمان خراب کرده‌اید را برگردانید.

 

 

زیاد روی ابروهایتان کار نکنید

باوجودی که ابروهای زیاد آرایش‌شده با بعضی سبک‌های آرایش مناسب‌اند اما زیاد آرایش نکردن ابروها باعث می‌شود تمام توجه دیگران به شما باشد و زیباتر به نظر برسید. استفاده از یک مداد با برس راهی عالی برای پر به نظر رسیدن ابروهای شماست. اگر در شکل‌دهی به ابروهایتان مهارت دارید از برس های ابروی زاویه‌دار می‌توانید استفاده کنید. روی ابروهای خود را با برس مخصوص بکشید تا همه‌ی موهای آن به یک سمت باشند. با رنگی ملایم در ابتدا آن‌ها را پر کنید، خصوصاً جاهایی که بین ابروهای شما فاصله وجود دارد.

 

ابروهای شما مثل خواهرند اما دوقلو نیستند

تلاش برای متقارن سازی ابروها شما را دیوانه می‌کند. عبارت زیر را به یاد داشته باشید ” ابروهای شما خواهرند اما دوقلو نیستند”، این یعنی ابروهایتان شبیه به هم هستند اما یکسان نیستند. به‌طور طبیعی صورت ما کاملاً متقارن نیست و یک ابرو همیشه کمی بالاتر از دیگری است.

 

ابروهایتان را رنگ کنید

ابروهایتان به‌قدری کمرنگ‌اند که به‌زحمت می‌توانید آن‌ها را ببینید؟ یک‌راه عالی برای حل این مشکل رنگ کردن آن‌هاست. اگر ابروهای شما بی‌رنگ‌اند، خاکستری شده‌اند و یا نیاز به تیره یا روشن شدن دارند رنگ کردن راهی عالی برای زیبا شدن آن‌ها در کمتر از یک ساعت است.

 

کمی لایت به آن اضافه کنید

هایلایت کردن ابرو راهی عالی است تا شکل آن‌ها بهتر به نظر رسیده و صورت شما را بازتر و روشن‌تر کند. شما می‌توانید با روشن‌کننده‌های مایع این کار را انجام داده و یا موهای روی استخوان و بالای قوس ابرو را روشن کنید.

 

رنگ کردن روشی برای داشتن ابروهای زیبا

 

چند توصیه برای داشتن فرم ابروهای زیبا   

1 – همیشه ابروها را به سوی بالا شانه کرده و مرتب کنید تا به طور طبیعی به شکلی قوس دار در بیایند.
2 – مراقب شکل ابرو باشید. ابروها باید از بالای مجرای اشکی شروع و در بالاترین نقطه پشت چشم تیز شده و در گوشه بیرونی چشم پایان یابند. بسیاری از خانم ها اشتباه کرده و مو های این قسمت از ابروها را بر می دارند ولی این کار باعث می شود که ابروها اریب شده و شما همیشه به نظر عصبانی و اخمو بیایید.

3 – پوست خود را آماده نمایید. یک تکه پنبه را به تقویت کننده یا منقبض کننده پوست آغشته کرده و به روی ابروها بمالید.

چطور ابروهای زیبا داشته باشیم

4 – یک مداد را روی خط خارجی ابرو نگه داشته و ببینید در کجا نقطه اوج ابرو واقع می شود . از نقطه کمان ابرو تا انتهای آن ، ابروی شما باید یا صاف و یا کمی قوس دار برداشته شود. البته این قسمت بستگی به سلیقه خود شما دارد.

5 – موچین را با زاویه ۴۵ درجه نگه داشته و سپس موهای زیر خط ابروها را بردارید. ابروها را در جهت رشد موها بیرون بکشید. سعی کنید از فرم طبیعی ابروی خود تبعیت نمایید نه از تمایلات خود زیرا ابروهای شما در فرم طبیعی زیباتر هستند.

6 – نواحی کم پشت ابرو که خالی به نظر می رسد را با یک مداد تیزشده ابرو پر کنید. مداد را خیلی کم رنگ و سطحی بر روی ابرو بکشید با حرکات سریع روی موهای ابرو حرکت دهید. پودر ابرو ظاهری طبیعی تر به ابروهای شما می دهد. با استفاده از برس ابرو پودرهای روی ابرو را پاک کنید. اگر در کار برداشتن ابرو بی تجربه هستید از ژل های رنگی ابرو نیز می توانید استفاده کنید. روی ابروها را با این ژل با حرکات بالا و پایین بپوشانید. ژلهای اضافی را از روی ابرو پاک کنید و به ابروها شکل دلخواه را بدهید و بگذارید تا خشک شوند.

7- رنگ ابرو از رنگ مو دو درجه روشن تر است. اگر موهای شما بلوند باشد بر عکس ۲ درجه تیره تر است.

 

گردآوری : مجله تصویر زندگی

wiki.5040.ir

نام:

The online version of the Iranian daily Hamshahri

ابروها در زیبایی صورت تاثیر زیادی دارند. بسیاری از خانم‌ها هنگام آرایش ابرو اشتباه‌هایی مرتکب می‌شوند که بر کل زیبایی‌شان تاثیر منفی می‌گذارد. در این مطلب با این اشتباه‌های رایج آشنا می‌شوید.

به گزارش همشهری آنلاین، شاید شما آنقدرها که به آرایش چشم و لب‌هایتان اهمیت می‌دهید، برای ابروهایتان وقت نمی‌گذارید، اما بدانید که ابروها در زیبایی صورت شما تاثیر زیادی دارند. بسیاری از خانم‌ها هنگام آرایش ابرو اشتباه‌هایی مرتکب می‌شوند که بر کل زیبایی‌شان تاثیر منفی می‌گذارد. اگر دوست دارید با این اشتباهات رایج آشنا شوید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

بیشتر بخوانید:

انتخاب رنگ مناسب برای ابروها یکی از نکات مهمی است که در زیبایی‌تان تاثیر مثبتی می‌گذارد. برای این منظور شما باید رنگی را انتخاب کنید که یک درجه از رنگ موهایتان روشن‌تر باشد، در این صورت چهره‌تان طبیعی به نظر می‌رسد. به عنوان مثال اگر موهایتان قهوه‌ای تیره است، ابروهایتان را یک درجه روشن‌تر، یعنی قهوه‌ای متوسط کنید.

چطور ابروهای زیبا داشته باشیم

البته این موضوع در مورد رنگ‌های خیلی روشن صدق نمی‌کند. اگر موهای بلوند روشن دارید، باید ابروهایتان را یک درجه تیره‌تر کنید زیرا اگر ابروهایتان را هم مانند موهایتان خیلی روشن کنید، بی‌روح و سرد به نظر خواهید رسید. بنابراین تفاوت رنگی ابرو و موهایتان باید یک درجه باشد نه بیشتر که توی ذوق زند.

اکثر خانم‌ها، زمانی که می‌خواهند ابروهایشان را بردارند، از آینه‌های ذره بینی استفاده می‌کنند تا موهای ریز صورتشان را به‌خوبی ببینند اما این مدل آینه، برای زمان‌هایی که می‌خواهید به ابروهایتان فرم دهید، انتخاب خوبی نخواهد بود، از این جهت که شما یک زاویه دید کلی و پرسپکتیو نسبت به ابروهایتان نخواهید داشت که ممکن است در نهایت به تابه‌تا شدن ابروهایتان ختم شود. بنابراین آینه را با فاصله‌ای مناسب ازابروهایتان نگه دارید تا کل آن را هنگام برداشتن تحت کنترل داشته باشید. هنگام برداشتن ابرو، نور طبیعی نیز بهترین انتخاب خواهد بود.

هرچه سن ما بالاتر می‌رود، ابروهایمان نیز کم‌پشت‌تر، باریک‌تر و کوتاه‌تر می‌شوند. برای پر پشت‌تر شدن ابروها می‌توان از روش‌های سنتی استفاده کرد یا حتی می‌توانید به ابروهایتان ژل ابرو بزنید تا حجیم‌تر به نظر برسند اما برای قد ابروها باید چه کرد؟ اصلا قد طبیعی ابروها باید چقدر باشد؟ برای این کار یک مداد بردارید و آن را گوشه بینی‌تان بگیرید و انتهای آن را از گوشه چشم‌هایتان رد کنید. سر مداد شما در هر جایی ایستاد، قد ابروی شما نیز باید تا آنجا باشد. بنابراین از کوتاه کردن ابروهایتان خودداری کنید که هیچ زیبایی برایتان نخواهد داشت.

اگر شما ابروهایتان را با مداد پررنگ کردید، می‌توانید با کمی هایلایتر در زیر ابروهایتان به آنها فرم دهید اما اگر در استفاده از آن زیاده‌روی کنید، تمام زحماتتان را بر باد داده‌اید. کارشناسان می‌گویند که از سفید کردن بیش از حد زیر ابروها به‌شدت خودداری کنید. در واقع کانسیلر شما تنها باید یک درجه از تن پوستتان روشن‌تر باشد.

بند انداختن شیوه مناسبی برای از بین بردن موهای صورت است اما برای برداشتن موهای اطراف ابرو، خیر. در واقع این کار موجب می‌شود که مسن‌تر به نظر آیید. اگر به صورت مدام اطراف ابرویتان را وکس یا بند بیندازید، به مرور پوست دور چشم شما شما شل و چروک می‌شود. حتی ممکن است به‌اشتباه بخشی از ابروهایتان را بردارید که مانع از رشد مجدد موهای ابرویتان شود. بنابراین بهتر است که با این کار زیبایی‌تان را به خطر نیندازید.

مطمئنا شما از کرم‌های مختلف برای صورتتان، مانند کرم ضد آفتاب یا مرطوب‌کننده، استفاده می‌کنید اما آیا می‌دانید که نباید آن را به اطراف ابروهایتان بزنید؟ اگر این کرم‌ها به ابروهایتان بخورد و به ریشه آن برسد، مانع رشد ابروها شده و حتی منجر به ریزش آنها نیز می‌شود. البته در این میان یک استثنا وجود دارد، حالت‌دهنده یا ژل ابرو… شما می‌توانید از این ماده برای فرم دادن و حجیم کردن ابروهایتان استفاده کنید بدون این‌که نگران ریزش آنها باشید.

زمانی ابروهای بولد و توی چشم روی مد بود اما اکنون دوره آن تمام شده است. در واقع شما با این کار از زیبایی طبیعی چهره‌تان می‌کاهید. بنابراین بهتر است از رنگ کردن ابروهایتان به رنگ تیره یا کشیدن مداد ابرو تیره در داخل آن، بپرهیزید. هرچه ابروهایتان طبیعی‌تر باشد، بهتر است.

زمانی که ما به خرید لوازم آرایش می‌رویم، با حجم زیادی از لوازم آرایش روبه رو می‌شویم اما آیا می‌دانیم که هر کدام از آنها چه کارایی دارند؟ شاید اولین چیزی که برای فرم دادن به ابروها به ذهنتان خطور کند، مداد ابرو باشد اما بدانید که مداد ابرو تنها برای کشیدن خط‌های نازک در داخل ابرو مناسب است.

به عنوان مثال شما اگر جایی از ابروهایتان ریخته باشد می‌توانید به کمک آن چند خط بکشید اما اگر کلا ابروهای کم‌پشتی دارید و می‌خواهید کل آن را پر کنید، مداد ابرو انتخاب خوبی برایتان نخواهد بود. در این شرایط بهتر است که از سایه ابرو استفاده کنید تا ابروهایتان یکدست درآید. بنابراین قبل از انتخاب لوازم آرایش بهتر است که از کارکرد هر کدام اطمینان حاصل کنید.

آیا هنگام فرم دادن به ابروهایتان، فرم صورتتان را در نظر می‌گیرید؟ همان‌طور که مدل موهای شما باید با توجه به فرم صورتتان باشد، مدل ابروهایتان را نیز باید با فرم صورتتان تطبیق دهید.

شکل و اندازه ابروهایتان به میزان زیادی به فرم صورتتان بستگی دارد. به عنوان مثال اگر صورت گردی دارید، ابروهایتان را زاویه‌دار بردارید، اگر صورتتان قلبی شکل است، از مدل ابروهای خیلی پر و چشمگیر خودداری کنید، کافی است که ابروهای طبیعی‌تان را تمیز کنید و دیگر دست به آن نزنید.

خانم‌هایی که صورت کشیده‌ای دارند، باید ابروهایشان فرمی افقی داشته باشد تا تعادل را در صورتشان برقرار کند. برای صورت‌های مربعی نیز ابروهای پهن قوس‌دار پیشنهاد می‌شود. افرادی که صورت بیضی شکلی دارند شانس با آنهاست زیرا می‌توانند هر مدل ابرویی را که می‌پسندند، انتخاب کنند.

هر کسی در آرایش شیوه خاص خود را دارد. به عنوان مثال بعضی‌ها اول خط چشم می‌کشند و برخی دیگر کرم پودر می‌زنند. اما اگر شما فکر می‌کنید که آرایش کردن ترتیب خاصی ندارد، سخت در اشتباهید. این موضوع حداقل برای ابروها باید رعایت شود. در واقع شما باید قبل از هر کاری ابتدا برای ابروهایتان وقت بگذارید و سپس به سراغ آرایش چشم، لب‌ها و دیگر بخش‌های صورتتان بروید.

زمانی که مداد ابرو را به دست می‌گیرید، طبیعی است که بخواهید از ابتدای ابروهایتان آغاز به کشیدن کنید، اما کارشناسان معتقدند که مداد ابرو باید از آنجا که ابرو به طور طبیعی پرپشت است آغاز شود. پس با این اوصاف شما باید ابتدای ابروهایتان را دست نخورده باقی بگذارید و از وسط ابروهایتان کار را آغاز کنید.

سپس به سراغ دم آن بروید. پس از این‌که این مراحل را پشت سر گذاشتید، به ابتدای ابروهایتان نگاهی بیندازید، اگر لازم دیدید که کمی آن را سایه بزنید تا با قسمت‌های دیگر در تعادل باشد، این کار را انجام دهید اما حواستان باشد که از پر رنگ کردن و به تبع غیر طبیعی کردن آن خودداری کنید.

منبع: thelist ترجمه از برترین‌ها

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved


همشهری محلهDownloads-icon

اگر قصد دارید ابروهاتون رو خیلی زیبا و خوش حالت کنید، بهتره با نکات و ترفندهای حرفه ای که در این زمینه وجود داره آشنا بشید و حالت و مدل ابروهاتون رو به زیباترین شکل ممکن درست کنید. این نکات رو در زیبامون یاد بگیرید.

حالت و مدل ابروها، در چند سال اخیر، تغییرات خیلی زیادی داشته و تقریبا تمام افراد تمایل دارند تا شکل و حالت طبیعی ابروهاشون رو حفظ کنند و ابروهای خودشون رو بیش از حد نازک یا کوتاه نمی‌کنند! در واقع ابروهایی پرپشت، بلند و خوش حالت به یکی از ترندهای پرطرفدار برای ابرو تبدیل شده است.

ابروهای طبیعی، کرکی، پرپشت و تیره جز مدل ابروهایی هستند که این روزها در اینستاگرام و دنیای واقعی خیلی پرطرفدار شده و ایجاد خطوط صاف در زیر و بالای ابرو و مشخص کردن تیزی  و لبه انتهای ابرو با استفاده از کانسیلر، دیگه طرفداری نداره! بنابراین اگر قصد دارید حالت و مدل ابروهاتون کاملا طبیعی و مطابق با ترند سال باشه، حتما این مقاله از زیبامون دات کام رو بخونید و با تمام فوت و فن‌های مخصوص مرتب کردن و حالت دادن به ابروها آشنا بشید و به طور روزمره مورد استفاده قرار بدید.

 

 

چطور ابروهای زیبا داشته باشیم

 

خوشبختانه این روزها محصولات آرایشی بسیار متنوعی در فروشگاه‌ها وجود داره که شما می‌تونید متناسب با نیاز خودتون بهترین و مناسب‌ترین انتخاب رو داشته باشید. بنابراین قبل از هر چیزی لازمه که یک محصول مناسب برای ابروهاتون پیدا کنید. مداد ابرو، ژل ابرو، سایه ابرو، ریمل ابرو و مواردی از این دست، جز محصولاتی هستند که معمولا برای آرایش ابروها مورد استفاده قرار می‌گیرند و هر کدام از این محصولات، فرمولاسیون مختلف و جوانب مثبت و منفی مخصوص به خودشون رو هم دارند. 

اگر ابروهاتون به طور طبیعی کاملا پرپشت هست، ژل ابرو انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این محصول کمک میکنه تا به راحتی ابروهاتون رو مرتب کنید و تارهای ابرو رو در جای خودشون فیکس کنید و ابروهای زیبایی داشته باشید.

اما اگر ابروهاتون به دلیل برداشتن بی از حد نازک و کم پشت شده، میتونید یا با استفاده از قلم باریک و ظریف (سه صفر) و مقداری سایه ابرو و یا با استفاده از مداد ابرو، جاهای خالی ابرو رو پر کنید و شکل و ظاهر مرتب و خوبی برای ابروهاتون به وجود بیارید.

علاوه بر این شما میتونید از چند محصول مختلف هم استفاده کنید و حالت ابروهاتون رو به بهترین شکل ممکن تغییر بدید. مثلا با استفاده از مداد ابرو، شکل ابروها رو کامل کنید، با استفاده از براش مخصوص، تارهای ابرو رو به سمت بالا مرتب کنید و در نهایت با ژل ابرو یا ریمل ابرو، حالت ابرو رو فیکس کنید. همه چیز به حالت و مدل ابروهای شما و چیزی که قراره بعد از ارایش کردن ایجاد بشه، بستگی داره.

 

حتما بخوانید: چگونه ابروهای سالم طبیعی و زیبا داشته باشیم؟

 

 

 

مدل ابروهایی که در سال 2020 ترند و پرطرفدار شده، ابروهای کاملا طبیعی هست. بنابراین برای اینکه شکل و حالت طبیعی ابروهاتون مشخص بشه، بهتره به مدت 6 هفته به سراغ موچین نرید و اجازه بدید تا ابروها کاملا رشد کنند و شکل طبیعی ابروها ظاهر بشه. بعد از تموم شدن این 6 هفته، میتونید موهای اضافی در اطراف ابروها رو بردارید و تمیز کنید تا شکل و قوس ابرو بهتر و اضح تر دیده بشه.

 

 

 

رنگ کردن ابرو تاثیر فوری بر روی ابروها داشته و کمک می‌کنه تا تارهای ابرو سبک‌تر و نرم‌تر شده و راحت‌تر شکل واقعی ابروها مشخص میشه. پس پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از دستورالعملی که برای رنگ کردن ابروها وجود داره، رنگ ابرو رو یک تا دو درجه تغییر بدید.

 

 

 

روغن کرچک به عنوان یک اکسیر برای رشد ابرو عمل می‌کنه و تاثیر شگفت انگیزی در این زمینه داره و از اونجایی که ابروهای پرپشت و کامل جز ترندهای ابرو در سال 2020 هست، پس لازمه از این روغن استفاده کنید تا رشد ابروهاتون بیشتر و بهتر بشه. برای استفاده از این روغن فقط کافیه انتهای یک گوش پاک کن رو به روغن کرچک آغشته کنید و روی ابروها و حتی مژه‌های خود بزنید. برای نتیجه گیری از این روش باید کمی صبور باشید؛ چراکه حداقل 6 تا 8 هفته باید به طور مداوم از روغن کرچک استفاده کنید.

 

حتما بخوانید: کشیدن ابرو، نکات و ترفندهای حرفه ای + اینفوگرافی

 

 

 

برای شکل دادن به ابروها باید ابتدا هماهنگی که بین ابروها و حالت کلی صورت وجود داره رو در نظر بگیرید. جایی که ابروها شروع میشه، قوس ابرو و انتهای ابرو سه نقطه اصلی برای شکل دادن به ابروها هستند و کمک می‌کنند تا بتونید به خوبی شکل ابروی خودتون رو اصلاح کنید.

برای این منظور یک تکنیک عالی وجود داره: برای اینکه متوجه بشید ابروها باید از کجا شروع بشن، ابتدا یک مداد رو بردارید و به طور عمودی در کنار بینی و گوشه داخلی چشم قرار بدید. جایی که نوک مداد قرار گرفته، دقیقا همون جایی هست که باید ابروی شما شروع بشه.

در مرحله بعد، برای مشخص کردن قوس ابرو، مداد رو در گوشه بیرونی سوراخ بینی قرار بدید و کمی زاویه برای مداد ایجاد کنید تا از مرکز چشم به سمت ابرو حرکت کنه. جایی که مداد در بالای ابرو قرار می‌گیره، دقیقا همون جایی هست که باید قوس ابرو شروع بشه.

و در مرحله آخر، باید مداد رو طوری از گوشه بیرونی بینی قرار بدید که انتهای مداد در مسیر انتهای چشم قرار بگیره و به سمت ابرو باشه. این نقطه نشون دهنده جایی هست که باید ابرو در اونجا به پایان برسه.

 

 

چطور ابروهای زیبا داشته باشیم

 

قبل از اینکه آرایش ابرو رو شروع کنید، بهتره مقداری پودر شفاف روی ابروها بزنید. با این کار، شکل ابروها بهتر دیده میشه و محصولاتی که برای آرایش ابرو استفاده می‌کنید هم بهتر روی ابرو کشیده میشه و رنگدانه بهتری خواهند داشت. با این کار، هرگونه چربی یا کرم اضافی که روی ابروها وجود داره جذب میشه و همچنین ماندگاری آرایش ابرو رو هم افزایش میده.

 

 

 

برای اینکه بتونید جاهای خالی ابرو رو به طور دقیق و کامل پر کنید، بهتره ابتدا با استفاده از براش مخصوص، ابروها رو به سمت پایین شانه بزنید و جاهایی که لازم هست رو با مداد ابرو یا سایه ابرو پر کنید. با این کار شکل طبیعی و واقعی ابروها بهتر دیده خواهد شد و شما می‌تونید به راحتی قسمت‌های خالی ابرو رو ببینید و پر کنید.

بهتره کشیدن و پر کردن ابرو رو از قسمت بالایی قوس ابرو شروع کنید و با خطوط ظریف و سبک این کار رو انجام بدید و بعد از تموم شدن این کار، مجددا ابروها رو به سمت بالا شانه بکشید تا شکل کلی ابروها زیبا و خوش حالت بشه.

 

حتما بخوانید: اصول پر کردن و کشیدن ابرو با مداد – آموزش

 

 

 

اگر دقت کرده باشید، ابروها در حالت طبیعی و بدون آرایش، دارای دو رنگ هستند؛ یعنی قسمت ابتدایی یا تاج ابرو کم رنگ بوده و قسمت میانی تا انتهای ابرو پر رنگ تر هستند. به همین دلیل هست که توصیه میشه برای آرایش ابرو هم از دو سایه رنگی استفاده کنید. رنگ روشن‌تر رو برای ابتدا و تاج ابرو استفاده کنید و انتهای ابرو رو هم با سایه تیره، آرایش کنید تا رنگ طبیعی و زیبایی برای ابروهاتون ایجاد بشه.

 

 

 

همیشه یک اسپولی یا براش مخصوص برای ابروهاتون داشته باشید و بعد از هر بار مداد کشیدن به ابروها، با این اسپولی، رنگ ایجاد شده از مداد بر روی ابروها رو ترکیب کنید تا ظاهر یکپارچه و طبیعی برای ابروهاتون به وجود بیاد. این کار برای قسمت جلوی ابروها اهمیت بیشتری داره؛ چراکه باید رنگ قسمت تاج ابرو نسبت به سایر قسمت‌های ابرو محوتر باشه.

 

 

 

بعد از اینکه آرایش ابروها تموم شد، بهتره با استفاده از ژل ابرو، شکل و مدل ابروها رو فیکس و ثابت کنید. اگر ژل ابرو ندارید میتونید مقداری از اسپری فیکساتور آرایش رو ابرو بزنید و بعد ابروها رو شانه بکشید. علاوه بر این میتونید مقداری اسپری مو (تافت) برو برای براش مخصوص ابرو بزنید و بعد ابروها رو شونه کنید. با این کارها شکل و مدل ابرو حفظ شده و برای مدت زمان طولانی موندگار خواهد بود.

 

 

 

اگه دوست دارید ابروهاتون ضخیم‌تر از حالت معمولی دیده بشه، بهتون پیشنهاد می‌کنیم یک صابون گلیسیرین که معمولا حالت شفاف داره تهیه کنید. مقداری آب روی این صابون اسپری کنید، اسپولی رو بر روی صابون بکشید تا کمی از صابون روی اسپولی قرار بگیره و بعد ابروهاتون رو شونه بکشید و مرتب کنید. بهتره این کار 1 تا 3 دقیقه طول بکشه تا اثربخشی خوبی داشته باشه. با این ترفند ساده هم ابروهاتون شکل و ظاهر مرتب و حالت لیفت شده پیدا می‌کنند و هم تارهای ابرو ضخیم‌تر دیده میشن.

 

حتما بخوانید: لیفت ابرو در آرایشگاه چگونه انجام می شود؟

 

به هیچ عنوان شکل و حالت طبیعی ابروهاتون رو دست کاری نکنید و فقط اطراف ابرو رو مرتب و تمیز نگه دارید. هرچه مدل ابروها طبیعی تر باشه، چهره شما دلنشین‌تر و جذاب‌تر خواهد بود. توجه داشته باشید که برداشتن بیش از حد ابرو باعث نازک و کم پشت شدن ابرو میشه و شما رو وادار میکنه تا از محصولات آرایشی بیشتری استفاده کنید و همین موضوع باعث ایجاد ابروهایی با شکل و حالت مصنوعی میشه. پس از نکاتی که در بالا اشاره شد استفاده کنید تا ابروهایی فوق العاده زیبا و طبیعی داشته باشید.

 

مطالب مرتبط و پیشنهادی:

صفر تا صد مراقبت از ابرو + اموزش برداشتن حرفه ای ابرو

معرفی انواع مدل های ابرو در طول زمان + تصاویر

آموزش کشیدن ابرو با ساده ترین روش

شاید تا به حال به این مساله توجه نکرده باشید که زیباتر کردن ابروها باعث زیباتر شدن شما میشود و اینکه زیبا ساختن ابروها واقعا می تواند تغییرات چشم گیری در ظاهر شما ایجاد کند. ابروهای شما مانند قابی برای چشم هایتان هستند و اغراق نیست اگر بگوییم که شکل ابرو می تواند به ظاهر شما جلوه بدهد یا جلوه اش را از بین ببرد. اگر ابروی شما به فرم صورت تان نخورد، فرم صورت تان به هم می خورد و شکلش تغییر می کند. پس اولین قدم این است که فرم چهره تان را بهتر بشناسید…

در این مطلب می خواهیم آموزش هایی در زمینه ابرو در اختیار شما قرار دهیم که بر سادگی و زیبایی بیشتر تاکید دارند.

بابی براون یکی از مشهورترین ها در زمینه تکنیک ها و مهارت های آرایشی در جهان است. او سالانه میلیون ها دلار در سراسر دنیا فروش دارد. نام محصولات او جزء برندهای اصلی و معتبر لوازم آرایشی است.از جمله مشتریان بسیار معروف او مریل استریپ، کاترین زتا جونز و سیدنی کلافورد هستند. علاوه بر اینها او نویسنده سه کتاب پرفروش در زمینه زیبایی و آرایشگری است که در آموزش آرایشگری معروف اند تا جایی که مجله نیویورک تایمز از او به عنوان معروف ترین فروشنده لوازم آرایشی و مشاور زیبایی نام می برد.

در این مطلب می خواهیم آموزش های او در زمینه ابرو در اختیار شما قرار دهیم که بر سادگی و زیبایی بیشتر تاکید دارند.به چه وسایلی نیاز دارید؟برس ابروژل مخصوص ابرومداد ابروموچینسایه ابرویک قیچی کوچک

 

چطور ابروهای زیبا داشته باشیم

1. رنگی را که با رنگ ابرو و موها هماهنگ باشد را انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید به ابروها حالتی طبیعی بدهید، توصیه می کنیم از ریمل ابرویی استفاده کنید که به موهای ابرو حالت طبیعی دهد.

 

 

2. برای اینکه ابروها بیشتر خود را نشان دهند بهتر است از سایه ابروی پودری استفاده کنید. برای این کار از گوشه داخلی ابروها شروع کنید و مطمئن شوید که تمام جاهای خالی را پرکرده اید.

 

 

3. برس زدن هم نقش مهمی در زیبایی ابروهای شما دارد. برس را به سمت قسمت داخلی ابروها نزدیک کنید و حالت هلالی آنها را شکل دهید. بعد برس را برگردانید و به سمت پایین حرکت کنید.

 

 

4. به قد ابروی خود نیز دقت کنید، مطمئن شوید که قد ابرو را به اندازه کافی شکل داده و به خوبی تمام ابرو را پر کرده اید تا زیبایی ابروهای شما بیشتر شود.

 

 

اگر ابرو نداریدممکن است ابروهایتان را به دلایل متعددی از دست داده باشید مثلا به دلیل بیش از اندازه با موچین کندن یا پیری یا حتی شیمی درمانی یا… اما نگران نباشید، می توانید همانند ابروهای طبیعی جای آن را بکشید. تنها کافی است اصول درست آرایش کردن را یاد بگیرید تا زیبایی ابروهای خود را دوچندان کنید. اول از همه یک مداد همرنگ ابرو های طبیعی تان را انتخاب کنید و خیلی ملایم جای ابروهای قبلی را با همان حالت بکشید. بعد از مداد باید به سراغ سایه ابرو بروید و با یک برس ابرو روی قسمت های کشیده شده را پر کنید. حواستان باشد که باید تمام سطح ابرو به طور یکنواخت رنگ داشته باشد.فاصله زیاد بین ابروهاوقتی فاصله بین ابروها خیلی زیاد باشد حالت چشم ها تغییر می کند، که نه چشم ها می توانند خود را نشان دهند و نه ابروها. به همین دلیل توصیه می کنیم گوشه داخلی ابروها را با سایه ابرو اصلاح کرده و به آنها حالت دهید. باید ابروها به طریقی پر شوند تا یک خط مستقیم در گوشه داخلی خودنمایی کند.اگر ابرو تنک شد ه استاگر ابروهایتان تنک شده است یعنی به طور نقطه نقطه بخش هایی از آن خالی شده است باید به طریقی این جاهای خالی را بپوشانید، البته باید حواستان باشد که حالت ابرو مصنوعی نشود، بهترین کار این است که با مداد ابرو یا با سایه ابرو روی قسمت های خالی ضربات آهسته بزنید. فراموش نکنید اگر احساس کردید که هیچ کدام از این روش ها به تنهایی جواب نمی دهد، می توانید از هر دو روش به همراه هم استفاده کنید.کسانی که ابروهای کمی دارندخانم های زیادی هستند که از همان اول ابروهای چندان پری ندارند. برای اینکه ابروهای کم پشت، حالت خود را به خوبی نشان دهند باید داخل آنها پر شود. البته نه به طریقی که ابروها حالتی مصنوعی پیدا کنند. اگر شما هم جزو این دسته هستید باید آنقدر با مهارت این کار را انجام دهید که هیچ کس به جز خودتان متوجه این پرشدگی ابرو نشود.1. از گوشه داخلی ابروها شروع کنید. این قسمت معمولا بیشتر از جاهای دیگر ابرو خالی بودن خود را نشان می دهد، حواستان باشد که نباید این قسمت را خیلی پررنگ کنید، زیرا مصنوعی می شود.

 

 

2. سایه ابرویی انتخاب کنید که با رنگ ابروهایتان هماهنگی داشته یعنی نه پررنگ تر و نه کم رنگ تر باشد. سایه پودری انتخاب کنید. حالا با سایه و برس داخل ابرو را بکشید و پر کنید.

 

 

3. با همان برس ضربات خیلی آهسته ای به ابروها وارد کنید تا سایه و رنگ کاملا پخش شود و حالتی طبیعی بگیرد. البته برای این کار از نوک انگشتتان هم می توانید استفاده کنید.

 

 

4. کشیدن هلالی ابرو مهم است، زیرا نقشی مهم در شکل دادن ابرو دارد. شما باید از گوشه داخلی به سمت بالا، یعنی هلالی پیش بروید و بعد برس را برگردانید و به سمت پایین حرکت کنید.

 

 

5. در نهایت باید قد ابرو را تنظیم کنید، بعضی ها ابروی بلند دوست دارند و بعضی ابروی کوتاه ، باتوجه به سلیقه و حالت چشم های خود بهترین اندازه را انتخاب کنید.

 

 

6. با یک برس ریمل تمیز، تمام موهای ابرو را به سمت بالا شانه کنید تا هم سایه زیر ابرو حالتی یکنواخت پیدا کند و هم موهای نامرتب ابروها حالت بهتری بگیرد و مدل ابرو، خود را بهتر نشان دهد.

 

 

چطور ابرو بردارید؟موچین بهتر از هر وسیله دیگری می تواند به ابروها مدل دهد و اما مشکلی هم وجود دارد. یعنی قسمت هایی از ابرو که به طور مرتب با موچین کنده شوند کم کم رشدشان متوقف می شود؛ به همین دلیل باید حواستان را جمع کنید که قسمت های اصلی ابرو را مدام با موچین برندارید.اگر می خواهید هنگام کندن ابروها درد کمتری احساس کنید بعد از حمام موچین به دست شوید زیرا کمتر از هر زمان دیگر احساس درد خواهید کرد.- از زیر هلال ابرو کار تمیز کردن را شروع کنید. هر چندتا مویی را که کندید دست نگه دارید و در آینه کار خود را کنترل کنید و سپس دوباره دست به کار شوید.

 

 

– خیلی آرام، موها را با موچین بکنید تا میزان اشتباه تان کمتر شود و همین طور به داخل ادامه دهید تا به پهن ترین بخش ابرو برسید.

  

چطور ابروهای زیبا داشته باشیم

راه هایی برای آرایش بهتر ابروهاپرکردن ابرو: به علل مختلفی ممکن است قسمت هایی از ابرو خوب رشد نکند مثلا بعضی ها از اول ابروهای کاملا قرینه ای ندارند و یکی از ابروهایشان نسبت به دیگری کمی تنک تر است یا اینکه مثلا دم ابرو را برای مدت های طولانی با موچین برداشته اید و حالا دیگر ابروهای این قسمت رشد نمی کنند. برای پرکردن این قسمت ها هم می توانید از مداد به تنهایی یا مداد و پودرسایه به همراه هم استفاده کنید. البته با استفاده از یک مداد ابرو که کاملا با رنگ ابرو هماهنگی داشته باشد. قسمت ابتدای ابرو، دقیقا بالای گوشه داخلی چشم، باید پر باشد. می توانید این قسمت را با مداد ابرو و با خطوط نازک مومانند پر کنید.یکنواخت کردن ابرو: با یک برس زبر که در پودر رنگ ابرو فروکرده اید کارتان را ادامه دهید. به این ترتیب رنگ مداد ابرویتان بیشتر می شود. هرقدر به کمان ابرویتان نزدیک تر می شوید خطوط را نازکتر کنید.پس از آرایش ابرو، با یک برس ریمل، کمی ژل ابرو یا موس ثابت کننده که بیرنگ است به ابرو بزنید. ابرو کمی براق و موهای ابرو در جای خود نگاه داشته می شود. توجه داشته باشید که از ژل کم استفاده کنید، زیرا استفاده بیشتر باعث چسبندگی و آلودگی می شود.آیا ابرو طبیعی است؟: در نهایت بار دیگر به ابروهایتان در آینه نگاه کنید تا مطمئن شوید حالت و رنگی طبیعی دارند. توصیه می شود که با یک برس دوباره ابروها را شانه کنید تا رنگ های اضافه از بین برود.فوت کوزه گری که باید بدانید: ابروها را همیشه در همان جهتی که هستند بردارید یعنی به سمت بالا و مایل. هرگز با موچین موها را به سمت پایین نکشید تا از ریشه در بیاورید زیرا این خود در نامنظم شدن تارهای ابرو بسیار موثر خواهد بود. همچنین هنگام برداشتن از انتهای یک ابرو همان ابرویی که دست راحت تر است شروع کرده وبا موچین پایین خط تمایز و در همان جهت رشد مو ، موهای اضافه را بردارید، همین طور بالای ابرو را.

 

ابروها نقش بسزایی در زیبایی صورت و به خصوص چشم های ما دارند، یک ابرو زیبا می تواند حالت چشمان را کاملا متفاوت نشان دهد. با حقیقت کنار بیایید؛ داشتن ابروهای پهن و خوش حالت کار آسانی نیست. البته بعضی از افراد آنقدر خوش شانس هستند که به خودی خود، ابروهای کامل، پهن و خوش حالتی داشته باشند. هرچند که همین ابروها هم نیازمند مراقبت و توجه همیشگی هستند.

ماساژ ابروها

به طور کلی ماساژ دادن هم برای پوست صورت مفید است و هم برای موها. برای ماساژ دادن ابروها بهترین کار این است که با یک برس کوچک مخصوص، ابروها را در جهت رویش موها شانه کنید، علاوه بر این می توانید با نوک انگشت ها با حرکاتی دوار به سمت گوشه های صورت، قسمت ابروها را با روغن بادام ماساژ دهید، می توانید این کار را ۲ بار در روز انجام دهید. بهتر است اجازه دهید روغن بادام حداقل ۱۵ دقیقه روی ابروها باقی بماند و بعد صورت را بشویید. روغن بادام سرشار از ویتامین E، کلسیم، ویتامین D و منیزیم است که همه این مواد می توانند به رشد ابروها کمک کنند.

ابروها را ضخیم کنید!

شاید جالب باشد بدانید وازلین ماده دیگری است که می تواند در رشد ابروها موثر باشد. استفاده از وازلین نیز تقریبا همانند روغن زیتون است با این تفاوت که شاید مجبور باشید ۲بار در روز از آن استفاده کنید. البته روغن زیتون رشد ابروها را سریع تر می کند ولی وازلین بیشتر روی ضخامت موی ابروها تاثیر دارد و آن ها را ضخیم تر می کند و در نتیجه ابروها پرتر به نظر خواهند رسید. وازلین بیشتر برای کسانی مناسب است که ابروهای باریک را ترجیح می دهند ولی دوست دارند ابروهای شان پر و یکدست به نظر برسد.

چطور ابروهای زیبا داشته باشیم

استفاده از روغن زیتون

احتمالا تا به حال زیاد درباره فواید روغن زیتون شنیده اید ولی شاید ندانید این روغن می تواند در رشد ابروهای شما نیز تاثیر داشته باشد. کافی است یک شیشه روغن زیتون بخرید. طریقه استفاده از آن نیز خیلی راحت است؛ مقدار بسیار کمی از آن را روی ریشه های قسمتی که می خواهید رشد کند بمالید، البته حواس تان باشد که فقط روی قسمت های خالی و جاهایی که می خواهید مو رشد کند روغن بگذارید، استفاده از یک گوش پاک کن می تواند بسیار کمک کنند. بعد موهای ابرو را با یک مسواک مخصوص شانه کنید. توصیه می شود هر شب این کار را انجام دهید و صبح روغن ها را بشویید.

از موچین استفاده نکنید
ازآنجایی که موچین می تواند دردناک باشد بهتر است تمرین کنید که کار با موچین را برای خود عادتی روزانه یا هفتگی نکنید، خصوصاً اگر درست نمی دانید چطور از موچین استفاده کنید. بهترین چیزی که برای شروع می توانید انجام دهید این است که به سراغ فردی متخصص برای شکل دهی به ابروهای خود بروید. با این کار او تمامی مشکلات شما در شکل دهی به ابروهایتان را برایتان توضیح داده و کمک می کند شکل اصلی ابروی خود که به مرورزمان خراب کرده اید را برگردانید.

زیاد روی ابروهایتان کار نکنید

باوجودی که ابروهای زیاد آرایش شده با بعضی سبک های آرایش مناسب اند اما زیاد آرایش نکردن ابروها باعث می شود تمام توجه دیگران به شما باشد و زیباتر به نظر برسید. استفاده از یک مداد با برس راهی عالی برای پر به نظر رسیدن ابروهای شماست. اگر در شکل دهی به ابروهایتان مهارت دارید از برس های ابروی زاویه دار می توانید استفاده کنید. روی ابروهای خود را با برس مخصوص بکشید تا همه ی موهای آن به یک سمت باشند. با رنگی ملایم در ابتدا آن ها را پر کنید، خصوصاً جاهایی که بین ابروهای شما فاصله وجود دارد.

قبل از اصلاح ابرو بخور بدهید

اگر اصلاح ابرو برایتان دردناک است، قبل از اصلاح ابرو، از بخور استفاده کنید. بخور باعث شل شدن منافذ پوست و کاهش درد هنگام اصلاح می شود. در یک کاسه، آب جوش بریزید و چند قطره عصاره گیاهان خوشبو به آن اضافه کنید، سپس یک حوله را روی سرتان قرار دهید و دقایقی بالای کاسه نگهدارید. همچنین می توانید برای تسکین درد، بعد از اصلاح ابرو، قطعات یخ را به محل های دردناک بمالید.

شکل طبیعی ابروهایتان را حفظ کنید

ابروها برای ایجاد هماهنگی در صورت ضروری هستند ولی افراد معمولا بلد نیستند چگونه آنها را اصلاح کنند. شکل ایده آل برای ابروهای شما به ویژگی های صورت شما بستگی دارد. گاهی باریک، گاهی ضخیم. خط ابرو به محدوده بینی بستگی دارد و هرچه ابرو پهن تر است طول آن نیز بیشتر باید باشد. برای اینکه بفهمید ابرو از کجا شروع شود، یک مداد باریک را مطابق خط قرمز در شکل به طور عمودی بین پره بینی و گوشه داخلی چشم قرار دهید و همه موهای قبل از این خط را بردارید.

برای اینکه بفهمید انتهای ابرو کجا باشد، یک مداد باریک را مطابق خط آبی در شکل، بین پره بینی و گوشه بیرونی چشم قرار دهید و همه موهای بعد از این خط را بردارید. معمولا ابروهای خیلی بلند، از جذابیت نگاه شما می کاهند. برای داشتن یک فرم طبیعی ابرو، باید نقطه پایان ابرو از ابتدای آن بالاتر باشد. برای این کار یک مداد باریک را مطابق خط های سبز در شکل، به طور افقی بین ابتدا و انتهای ابرو قرار دهید و ابرو را به سه بخش فرضی تقسیم کنید. دو بخش اول به صورت بالارونده و بخش سوم باید پایین رونده باشد و در یک سوم پایانی به تدریج باریک تر شود. اگر ابروی شما به طور طبیعی مطابق این فرم کشیده شده باشد، قانون های اساسی بالا برای شما مناسب خواهد بود، در غیر این صورت نزد یک متخصص اصلاح ابرو بروید تا براساس ویژگی های چهره تان راهنمایی تان کند.

مداد را در كنار بینی به صورت عمودی نگه میداریم نقطه طلاقی مداد با ابرو، همان محل شروع ابرو شماست.

مدادی را در كنار بینی به سمت قسمت خارجی عنبیه چشم (قسمت رنگی چشم) نگه دارید . محل طلاقی مداد با ابرو، محل بلندترین نقطه ابروی شما را مشحص میشوند.


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


سفارش کیک های تازه و خوشمزه خونگی

 

 

چطور ابروهای زیبا داشته باشیم

ابروهای زیبا و پرپشت – ابروها نقش بسزایی در زیبایی صورت و به‌ خصوص چشم‌های ما دارند، یک ابرو زیبا می‌تواند حالت چشمان را کاملا متفاوت نشان دهد، متاسفانه گاهی پیش می‌آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست می‌دهند و بعضی قسمت‌هاییشان خالی می‌شوند و به همین دلیل دیگر نمی‌توان آنگونه که زیباست آن‌ها را حالت داد. اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توان رشد موهای ابرو را تحریک کرد تا دوباره ابروهایی همانند گذشته داشت. 

معمولا بین ۶ تا ۸ هفته طول می‌کشد که ابروها مجدد شروع به رشد کنند اما بسیار پیش می‌آید که دوست داریم ابروها زودتر پر شوند و موهای آن سریع‌تر رشد کنند، در این مواقع استفاده از راه‌ حل‌های طبیعی شاید مطمئن‌ترین کار باشد. البته باید قبل از استفاده از این را‌ه‌ حل‌ها مطمئن باشیم که کم شدن موها به‌دلیل بیماری و مشکل خاصی نیست.

چگونه ابروها را ماساژ دهید؟

به‌طور کلی ماساژ دادن هم برای پوست صورت مفید است و هم برای موها. برای ماساژ دادن ابروها بهترین کار این است که با یک برس کوچک مخصوص، ‌ابروها را در جهت رویش موها شانه کنید، علاوه بر این می‌توانید با نوک انگشت‌ها با حرکاتی دوار به سمت گوشه‌های صورت، قسمت ابروها را با روغن بادام ماساژ دهید، ‌می‌توانید این کار را ۲ بار در روز انجام دهید. بهتر است اجازه دهید روغن بادام حداقل ۱۵ دقیقه روی ابروها باقی بماند و بعد صورت را بشویید. روغن بادام سرشار از ویتامین‌ E، کلسیم، ویتامین D و منیزیم است که همه این مواد می‌توانند به رشد ابروها کمک کنند.

ابروها را ضخیم کنید!

شاید جالب باشد بدانید وازلین ماده دیگری است که می‌تواند در رشد ابروها موثر باشد. استفاده از وازلین نیز تقریبا همانند روغن زیتون است با این تفاوت که شاید مجبور باشید ۲بار در روز از آن استفاده کنید. البته روغن زیتون رشد ابروها را سریع‌تر می‌کند ولی وازلین بیشتر روی ضخامت موی ابروها تاثیر دارد و آن‌ها را ضخیم‌تر می‌کند و در نتیجه ابروها پرتر به‌نظر خواهند رسید. وازلین بیشتر برای کسانی مناسب است که ابروهای باریک را ترجیح می‌دهند ولی دوست دارند ابروهای‌شان پر و یکدست به‌نظر برسد.

چرا موی ابروها می‌ریزد؟

وقتی موی ابروها شروع به ریختن می‌کند برای خیلی از خانم‌ها می‌تواند نگران‌کننده باشد؟ اما ما به شما می‌گوییم نگران نباشید چون افراد زیادی در دنیا هستند که چنین مشکلی را دارند، البته نباید هم این مشکل را نادیده گرفت و باید به‌دنبال راهی برای درمان آن بود. ممکن است موی ابروها به علل متعددی دچار ریزش شوند، علت مهمی که می‌تواند منجربه ریزش موها شود نوعی خاصی از بیماری آلوپشیاست؛ در این بیماری سیستم ایمنی بدن، فولیکول‌های مو را به‌عنوان باکتری می‌شناسد و در نتیجه رشد موها کند می‌شود و درآمدن دوباره موها می‌تواند بسیار مشکل باشد. علاوه بر این استرس خیلی زیاد هم می‌تواند موجب ریزش موی ابروها شود.

روغنی که در همه خانه‌ها پیدا می‌شود!

احتمالا تا به حال زیاد درباره فواید روغن زیتون شنیده‌اید ولی شاید ندانید این روغن می‌تواند در رشد ابروهای شما نیز تاثیر داشته باشد. کافی است یک شیشه روغن زیتون بخرید. طریقه استفاده از آن نیز خیلی راحت است؛ مقدار بسیار کمی از آن را روی ریشه‌های قسمتی که می‌خواهید رشد کند بمالید، البته حواس‌تان باشد که فقط روی قسمت‌های خالی و جاهایی که می‌خواهید مو رشد کند روغن بگذارید، استفاده از یک گوش پاک‌کن می‌‌تواند بسیار کمک کنند. بعد موهای ابرو را با یک مسواک مخصوص شانه کنید. توصیه می‌شود هر شب این کار را انجام دهید و صبح روغن‌ها را بشویید.

آیا مکمل‌ها تاثیری در رشد ابروها دارند؟

اگر دوست دارید ابروهای‌تان سریع‌تر رشد کنند باید ویتامین‌های بیشتری به بدن‌تان برسانید. مولتی ویتامین‌هایی وجود دارند که می‌توانند رشد موهای بدن را افزایش دهند و سطح هورمون‌های بدن را در حد نرمال نگه دارند، مثلا خوردن روزانه کپسول ویتامین‌ E می‌تواند کمک فراوانی بکند. البته ویتامین‌های ۳B، A و C هم می‌توانند بسیار موثر باشند. علاوه بر این‌ها ویتامین ۶B هم می‌تواند در تقویت موها، پوست و ناخن‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد، مصرف روزانه ویتامین ب‌کمپلکس که حاوی ۱۰۰ میلی‌گرم ۶B باشد می‌تواند بسیار موثر باشد.

بیماری‌هایی که موجب ریزش ابروها می‌شوند!

اگر ابروهای‌تان به‌شدت می‌ریزد بهتر است به پزشک مراجعه کنید و از او بخواهید با آزمایش خون میزان آهن و کارکرد تیروئید شما را چک کند، چون مثلا کم شدن تیروئید می‌تواند باعث نازک شدن و ریزش موی ابروها شود، همچنین آهن در فرآیند رساندن اکسیژن به سلول‌ها نقش دارد و اکسیژن از مواد مهمی است که به رشد موها کمک می‌کند، خوردن غذاهای حاوی آهن یا قرص‌های آهن می‌تواند بسیار کمک‌‌کننده باشد.

طریقه استفاده صحیح از مداد ابرو!

اگر می‌خواهید برای بهتر مدل دادن ابروهای‌تان از مداد استفاده کنید اول از همه باید مطمئن شوید که رنگ مداد با ابروهای شما هماهنگی کافی دارد و به‌خوبی با رنگ موهای شما ترکیب می‌شود درغیر این‌صورت ابروهای شما را مصنوعی نشان می‌دهد، علاوه بر این‌ها حواس‌تان باشد، مداد نوک مناسبی داشته باشد. اول از همه از ضخیم‌ترین جای ابرو، کنار بینی شروع کنید؛ با زدن ضربه‌های مختصر با مداد روی قسمت‌های خالی؛ ابروی‌تان را پر کنید، بعد با نوک انگشت آرام از ضخیم‌ترین جای ابرو روی ضربه‌های مداد بکشید تا رنگ آن را پخش کرده و حالتی طبیعی به ابروها بدهید.

ابروها نقش بسزایی در زیبایی صورت و به‌خصوص چشم‌های ما دارند، یک ابرو زیبا می‌تواند حالت چشمان را کاملا متفاوت نشان دهد، متاسفانه گاهی پیش می‌آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست می‌دهند و بعضی قسمت‌های‌شان خالی می‌شوند و به همین دلیل دیگر نمی‌توان آنگونه که زیباست آن‌ها را حالت داد. اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توان رشد موهای ابرو را تحریک کرد تا دوباره ابروهایی همانند گذشته داشت.

معمولا بین ۶ تا ۸ هفته طول می‌کشد که ابروها مجدد شروع به رشد کنند اما بسیار پیش می‌آید که دوست داریم ابروها زودتر پر شوند و موهای آن سریع‌تر رشد کنند، در این مواقع استفاده از راه‌حل‌های طبیعی شاید مطمئن‌ترین کار باشد. البته باید قبل از استفاده از این را‌ه‌حل‌ها مطمئن باشیم که کم شدن موها به‌دلیل بیماری و مشکل خاصی نیست.

آیا ماینوکسیدیل هم موثر است؟

شما می‌توانید برای رشد موی ابروها، روزانه از محلول ۵ درصد ماینوکسیدیل استفاده کنید؛ به این روش که با احتیاط زیاد روزی یک‌بار مقداری از این ماده را روی خط ابرو بمالید، در داروخانه‌ها ماینوکسیدیل بدون نسخه در اختیار همه قرار می‌گیرد و می‌تواند برای رشد موی سر و ابروها موثر باشد. پیشنهاد می‌شود ماینوکسیدیل را با گوش پاک‌کن به ابروها بزنید که مبادا روی قسمت‌های دیگر پوست سرایت کند. البته حواس‌تان باشد که قطع یک‌باره این ماده می‌تواند موجب ریزش بیشتر ابروها شود. البته این روزها مواد تقویتی بسیاری برای ابرو در داروخانه‌ها موجود است که استفاده از بعضی از آن‌ها تاثیر زیادی دارد.

 منبع: نشریه سیب سبز

 

رازهای زیبایی

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد

نوبت دهی آنلاین دندانپزشک های برتر تهران


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان


لاکچری ترین نوع لمینت دندان


دانستنی های سلامت واژن


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه


اسلایس براونی آلبالو


سریعترین راه یادگیری زبان انگلیسی


خرید مستقیم فرش از کارخانه

چطور ابروهای زیبا داشته باشیم

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟


آموزش مکالمه محور زبان به صورت آنلاین


لاغری موضعی با لیزر


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

اهمیت ابروها را هرگز نباید در زیبایی چهره از یاد ببرید. این موها که در بالای صورت قرار می گیرند، می توانند با فرم و حالتی که دارند، زیبایی شما را تحت تاثیر قرار دهند. از این رو است که توجه به آن ها امری مهم تلقی می شود. ما در این مطلب قصد داریم به شما نکاتی را برای داشتن ابروهای زیبا متذکر شویم. با ما در این مطلب همراه شوید.

همان طور که می دانید، هر مدل ابرویی برای هر چهره ای مناسب نیست. از سوی دیگر هر رنگ ابرویی به هر چهره ای نمی آید. درست به همین دلیل است که شما باید چهره خود را بشناسید و با نکات مهم برای داشتن ابروهای زیبا آشنا شوید. اما این نکات کدامند؟ در ادامه خواهید خواند.

حتما برای شما هم پیش آمده که افرادی را اطراف خود دیده باشید که تغییرات بسیار زیادی در ابروهای خود اعمال می کنند. اما حقیقت این است که بهترین فرم ابروها، همان فرم طبیعی آن ها است. کافی است شما به موهای ابروی خود نظم دهید و کمی آن ها را مرتب کنید. به این صورت شما می توانید زیباترین چهره ممکن را از خود به نمایش بگذارید.

همه خانم ها دوست دارند زیر ابروی آن ها تمیز و مرتب باشد. درست به همین دلیل بسیاری از آن ها جلو آینه ایستاده و زیر ابروی خود را مدام تمیز می کنند. به شما پیشنهاد می کنیم این کار را متوقف کنید و به ابروهای خود اجازه رشد دهید. در غیر این صورت رشد آن ها متوقف خواهند شد و رفته رفته ابروهای شما کم پشت می شوند.

حتما بخوانید: اشتباهات رایج در آرایش کردن ابرو کدامند؟

چطور ابروهای زیبا داشته باشیم

اگر دارای صورتی مربعی شکل هستید، می توانید مدل ابروهای خود را کمی گرد انتخاب کنید تا تعادل را در چهره خود برقرار سازید. صورت های مربعی شکل به خودی خود زاویه دار هستند، لذا نباید ابروهای شما نیز زاویه داشته باشند.
اگر صورت شما گرد است، ابروهای زاویه دار قوسی برای شما مناسب تر خواهند بود، چرا که در چهره شما زاویه کم است و شما می توانید با ابروهای خود آن را به صورتتان اضافه کنید.
برای صورت های کشیده، ابروهای کشیده تا گوشه بیرونی چشم مناسب است، چرا که می تواند کشیدگی عمودی چهره را متعادل کند.
در صورتیکه چهره شما قلبی شکل است، می توانید برای جبران آرواره های کوچک، ابروهای خوش فرم را انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم با توجه به فرم صورت برای خود ابرو بکشید.
و اما راحت ترین کار برای صورت های بیضی شکل است، چرا که هر مدل ابرویی برای این چهره ها زیبا خواهد بود.

اگر می خواهید حین داشتن ابروهای زیبا، بینی شما نیز قلمی تر دیده شود، بهتر است طراحی تاج ابروی خود را از سر تیغه بینی آغاز نمایید. البته در این کار افراط نکنید، چرا که ممکن است حالت چهره شما را غضب آلود کند.

یکی دیگر از ترفندهای داشتن ابروهای زیبا این است که شما آرایش آن ها را با مداد ابروی باکیفیت انجام دهید. استفاده از مدادهای ابروی بی کیفیت، نه تنها دست شما را برای طراحی ابرو باز نمی گذارد، بلکه رفته رفته به آن ها آسیب رسانده و سبب ریزش ابروها می شوند. از این رو به شما مداد ابرو اسنس را به شما پیشنهاد می کنیم، چرا که هم رنگ های مختلفی دارد و هم بسیار باکیفیت است. برای خرید این مداد ابرو روی لینک زیر کلیک کنید:

برای آنکه شکل ابروهای شما به خوبی دیده شود، به شما پیشنهاد می کنیم حتما داخل ابروی خود را پر کنید. البته در این کار حد تعال را رعایت کنید چرا که در غیر این صورت، ابروهای شما مصنوعی خواهند شد.

یکی از بهترین راه های داشتن ابروهای زیبا، قیچی کردن آن ها است. شما با قیچی کردن ابروها ضمن حفظ فرم طبیعیشان، ظاهری مرتب به آن ها هدیه می دهید که در نهایت در چهره شما تاثیر شگرفی خواهند گذاشت.

همان طور که خواندید، راه های مختلفی برای داشتن ابروهای زیبا وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. به شما پیشنهاد می کنیم این نکات را به خاطر داشته باشید و از آن ها برای طراحی ابروی خود استفاده نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آیا حساب کاربری ندارید؟

اگر به دنبال شیوه هایی آسان و کاملا طبیعی برای پهن شدن ابروها خود هستید، شیوه های تایید شده زیر را تست کنید حتما به دردتان خواهد خورد.

ابرو همواره با زیبایی همراه است. تغذیه عامل ضروری برای ریزش ابرو است است. تغذیه نامناسب می تواند باعث ضعیف شدن ابرو شود. وراثت نیز تاثیر بسیار مهمی در ان دارد . اگر به دنبال شیوه هایی آسان و کاملا طبیعی برای پهن  شدن ابروها خود هستید، شیوه های تایید شده زیر را تست کنید حتما به دردتان خواهد خورد :

روغن کرچک
این روغن فوق العاده ، یکی از قدیمی ترین و موثرترین روغن ها برای رشد و تقویت ابرو و مژه ها به شمار می آید.این روش بسیار کم هزینه و کاملا تایید شده و تضمینی است.با ماساژ روغن کرچک بر روی ابروها و البته مژه ها، شاهد رشد موهای جدید و زیبا باشید.
در ضمن روغن کرچک، یکی از اسرار کار بسیاری از دکترهای زیبایی برای کاهش و حتی رفع چروک های دور چشم است.این روغن را همیشه در منزل داشته باشید.

آب پیاز
آب پیاز، یکی دیگر از روش های بسیار موثر برای پر پشت کردن ابروهای نازک شده است.
آب پیاز با افزایش گردش خون و با داشتن سولفور، به تقویت ، ضخیم شدن و رشد مجدد موها کمک زیادی خواهد کرد.
اگر بوی تند پیاز شما را آزار می دهد، پیشنهاد می کنیم آن را زیر آب سرد پوست بگیرید یا از قبل، پیاز پوست گرفته را در یخچال بگذارید.بعد آب آن را گرفته و آن را روی ابروها ماساژ دهید.

روغن نارگیل
ماساژ ابروها با این روغن اعجاب انگیز، علاوه بر رشد مجدد موهای ابرو و ضخیم شدن مو، موجب تیره تر شدن رنگ ابروها نیز می شود.
روغن نارگیل یکی از بهترین گزینه ها برای زیبایی و سلامت پوست و مو محسوب می شود.
این روغن بسیار مفید، از موهای آسیب دیده محافظت کرده و آن را ترمیم می کند.

چطور ابروهای زیبا داشته باشیم

رژیم غذایی مغذی
رژیم غذایی سالم و مغذی و سرشار از ویتامین های A،CوE داشته باشید.

مدل مناسب ابروها
با توجه به فرم چهره خود، مدلی مناسب را برای ابروهای خود انتخاب کنید.
با این کار زیبایی چهره و ابروهای شما همواره حفظ خواهد شد.

آلوئه ورا
آلوئه ورا یکی دیگر بهترین گزینه ها برای رشد و تقویت ابروها به شمار می آید.

شیر
ماساژ شیر بر روی ابروها، علاوه بر پرپشت کردن تضمینی موهای ابرو، آن را کاملا تغذیه می کند.

ویتامین E
نه تنها مصرف خوراکی این ویتامین به رشد و تقویت ابروها کمک می کند، بلکه ماساژ ابروها با آن هم بسیار مفید و موثر خواهد بود.
یک عدد کپسول ویتامین E را باز کرده و محتوی آن را با برس ابرو، روی ابروها بمالید.این روغن، ریزش ابروها را متوقف ساخته و ابروها را تقویت و رشد آنها را تسریع خواهد کرد.
منبع :mahsho.com

 

 

* اشتباهاتی که زیبایی ابروهایتان را از بین می برد

* روش پرپشت کردن ابروها

* روشهای تقویت قسمت های خالی شده ابرو

* آرایش ابرو با آکوا + آموزش تصویری

 

 

برای نظردهی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

صفحه اصلی اصلاح و ابرو

تخفیف، جایزه و آموزش رایگان در اینستاگرام

فالو میکنم

دارا بودن ابروهای طبیعی در واقع به معنای داشتن ابروهایی با طول طبیعی است. بعد از اینکه طول ابروهای خود را تعیین کردید شروع به پر کردن ابروها کنید. از مداد ابرویی استفاده کنید که رنگ آن به رنگ طبیعی ابروهایتان نزدیک تر است یا اینکه رنگش کمی روشن تر از رنگ طبیعی ابروهاست. برای اضافه کردن بعد، بخش قوس مانند ابرو را با مداد تیره تری پر کنید. حالا می توانید کمی ژل ابرو بزنید و از یک پودر شفاف و بدون رنگ استفاده کنید.

1. ابروهای خود را تمیز کنید:
از آب و شوینده صورت برای تمیز کردن باقی مانده آرایش یا آلودگی بر روی ابرو استفاده کنید. مطمئن شوید که قبل از آغاز کار ابروهای خود را به طور کامل تمیز می کنید.2. مداد را در کنار بینی خود نگه دارید:
مداد باید در امتداد گوشه چشم و مرکز سوراخ های بینی قرار گرفته باشد. مطمئن باشید که مداد را در موقعیت مستقیم و صافی نگه می دارید. ببینید نوک مداد کجای ابرو قرار می گیرد. اینجا دقیق همان جایی است که ابروی شما باید آغاز شود.

چطور ابروهای زیبا داشته باشیم

• اگر چشمان بزرگی دارید می توانید این خلا را باریک تر کنید. اگر چشمان بسته تری دارید می توانید این قسمت را عریض تر نمایید.

• اندازه ابروها را می توان بسته به ویژگی های منحصر به فرد صورت تنظیم کرد. قانون کلی که باید به خاطر داشته باشید این است که خلا بین ابروها باید بر اساس طول چشم تعیین شود.

• برای افرادی که ابروهای ضخیم تری دارند، این نقطه نشان دهنده مقدار ابرویی است که باید برداشته شود.

• به عنوان یک قانون کلی، انتهای ابرو باید در زاویه 45 درجه از گوشه خارجی چشم قرار گرفته باشد.

1. ضخامت یکنواختی را در بخش داخلی چشم ایجاد کنید:
بخش داخلی ابروها نزدیک بینی باید ضخیم تر از دم خارجی ابروها باشد. مطمئن شوید که این بخش ضخیم داخلی اندازه یکنواختی دارد. زمانی که از قوس عبور کردید می توانید نوک ابرو را نازک تر کنید.

2. مطمئن شوید که هر طرف از قوس طول یکسانی دارد:
بخش ضخیم ابروها در داخل چشم باید طول یکسانی با بخش باریک ابرو داشته باشد. این موضوع باعث می شود چشمانتان بزرگ تر از قبل دیده شود.

3. اگر بخش خارجی ابرو زیر گوشه داخلی کشیده شده است آن را بردارید:
دم ابرو نباید پایین تر از جلوی ابرو باشد. در صورت وجود چنین شرایطی موهای اضافی را بردارید. دم ابرو ممکن است در همان ارتفاع یا ارتفاع بالاتر از گوشه داخلی ابرو پایان یابد.

4. دم ابروهای خود را در صورت بلند بودن بزنید:
ابروهای خود را به سمت بالا و به سمت گیجگاه شانه کنید. اگر موهای ابرو بسیار بلند یا به هم ریخته بود، از یک قیچی کوچک استفاده کنید و آن را بردارید.

• به طور کامل گوشه های داخلی و انتهای ابرو را پر نکنید. این نواحی جاهایی هستند که باید رنگ روشن تری داشته باشند.

• در هر دو طرف ظاهر متعادلی ایجاد کنید. اگر یک ابرو ضخیم تر بود از مداد برای ضخیم تر کردن ابروی دیگر استفاده کنید.

• سعی کنید گوشه های داخلی و انتهای ابرو را با مداد تیره پر نکنید.

• حالا این مراحل را برای ابروی دیگر تکرار کنید و تعادل این دو ابرو را مورد بررسی قرار دهید.

منبع: سایت wikihow

مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی اصلاح و ابرو از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید «اصلاح و ابرو» رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش اصلاح و ابرو آموزشگاه دترلند شرکت کنید.

مشـاوره رایگــانآموزش آرایشگری

ثبت نام دوره های آموزشی

مدرک رسمی فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری دترلند

زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور شماره مجوز:‌ 22598

.cls-1{fill:#e1306c;}اینستاگرام دترلند اینستاگرام
.cls-1{fill:#075e54;}واتسپ دترلند
.cls-1{fill:#08c;}تلگرام دترلند
.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}آپارات دترلند

کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. ۱۳۹۹ ©

۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲

پشتیبانی دترلند۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲

برای ارتباط با واحد پشتیبانی، یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید، ما آماده ایم تا شما را راهنمایی کنیم 😍

پیام در واتسپ
پیام در تلگرام


تماس مستقیم با دفتر

یا؛ شماره خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم

انصراف

مد و زیبایی

2 سال پیش

مد و زیبایی

2 سال پیش

روزها ابروهای پرپشت و دست نخورده طرفداران زیادی پیدا کرده اند،اگر شماهم دوستدار این سبک زیبایی ها هستید مطمئناَ مطلب ” ابروهایت را برندار! “ برایتان جالب خواهد بود.تا قبل از این داشتن ابروهای مرتب و حالت دار از اصول اولیه زیبایی به حساب می آمد و همانقدر داشتن ابروهای پرپشت و  نامرتب عجیب و غیر معمول بود.

چطور ابروهای زیبا داشته باشیم

برخی بر این باور بودند که ابروهای بهم ریخته آرایش ناپذیرند و چیزی که قابل قبول و استاندارد است ابروهای مرتب و اصلاح شده است.در این میان افرادی هم بودند که برای بهتر به نظر رسیدن دست به طراحی و آرایش ابرو میزدند و ظاهری مصنوعی برای خود می‌ساختند و بعد از مدتی هم از طرح ابروی خود پشیمان میشدند.در دوران مختلف این زیبایی شناسی نیز همانند برخی دیگر دستخوش تغییرات بوده و در هر دوره شکل جدیدی به خود گرفته است.

مدل ابرو پهن، باریک، گرد،کوتاه و …روزی جزو ترندهای مهم زیبایی به حساب می آمدند و از آنجایی که این عضو صورت نقش بسیار مهمی در زیبایی و نوع آرایش دارد، در این روند تغییراتش مشهود است. اما امروز کمتر خبری از ابروهای حالت دار و قاب گرفته است و بیشتر از پیش ابروهای پرپشت باب میلمان است و نه تنها دیگر به نظرمان بد و نامرتب نیستند بلکه شکلی مدرن و ترندی را به ما القا میکنند.دنیای مدرن تمام تعاریف را به هم میریزد، استانداردها را جابه جا میکند و تعاریف جدید تری از زیبایی ارائه میدهد.درواقع در دیگراستانداردی وجود ندارد و زیبایی شکل آزادانه تری به خود گرفته است.اگر واقع بین باشیم، در دنیای مدرن یا باید برای بی نقص بودن زیر تیغ جراحی رفت و یا باید به صورت طبیعی زیبا بود!درواقع این دو سیاه و سفیدند و از زمین تا آسمان فرقشان است!

در صورتی که طرفدار طبیعی بودن هستید باید بگویم که این سال ها سال شماست.چون این روزها زیبایی های طبیعی بیش از پیش طرفدار دارند.برای قدم اول نیاز به سعی و تلاش زیادی ندارید،ظاهر خود را رها کنید و از زیبایی خودتان لذت ببرید.دیگر سعی نکنید مدل ابروی خود را تغییر دهید زیرا تمام استایل ها و آرایش های مدرن به شما کمک می‌کنند تا از صورت طبیعی خودتان لذت کافی را ببرید.

مطمئنا برای شمایی که همیشه ابروهایتان در تمیزترین حالت ممکن بوده این روند سخت خواهد بود ولی بهتر است فکر کنید که برای رسیدن به یک زیبایی منحصر به فرد مجبور به تحمل سختی هایش هستید.هرچند اگر نظر من را بخواهید این روند در هر مرحله زیبایی خاصی دارد اما رسیدن به مرحله ای که تمام تار ابروهایتان به طور کامل در آمده و ابروها به شکل اولیه خود بازگشته اند بسیار جذاب تر از چیزی است که انتظارش را داشته اید.پس بهتر است برای مدتی به بالای چشمانتان استراحت دهید، چون در این چند وقت بسیار دردکشیده و خسته اند.

قدم اول در پیروی از این ترند بسیار ساده است: ابروهایت را برندار!

برای اینکه پیرو ترندهای طبیعی یاNATURAL باشید باید به این عقیده برسید که اجزای صورت و بدن به طور طبیعی زیبا هستند و نیاز به دستکاری ندارند و همچنین این باور را داشته باشید که اجزای صورت به طور طبیعی با هم هماهنگی دارند.

با این تفکر به این نتیجه میرسیم که ابروی طبیعی و به اصطلاح برداشته نشده مناسب تمام صورت هاست و هرکسی با هر فرم صورتی میتواند از این قانون پیروی کند. شاید بگویید که اینطورها هم نیست و کسانی که چشم و ابروی نزدیکی دارند، ابروهای پهن و پرپشت آنقدرها هم بهشان نمی آید؛ اما اینطور نیست!زیبایی نسبی است و باید و نبایدی ندارد.این مدل ابرو برای تمام صورت ها مناسب است.

اگر می‌خواهید صورتتان نیز همانند استایلتان از ترندهای روز پیروی کند باید به همان اندازه ترندهای زیبایی را نیز دنبال کنید.وقتی ابروهای طبیعی و پرپشت دارید مکمل آرایش شما هایلایتر ها هستند.معمولا با این مدل ابرو، در کنار هایلایتر، سایه های تک رنگ یا رژلب های تیره استفاده میشود.همچنین مژه های بلند و پرپشت نیز کامل کننده این ابروها هستند.

این مطلب را از دست ندهید: مد نباید قاتل انسان ها باشد!

صد درصد به این فکر میکنید که حالا این ابروهای شلخته و پرپشتم را چطور آرایش کنم؟ زیاد سخت نیست اما اول باید کمی دستی به سرو رویشان بکشید!شما میخواهید صورت طبیعی داشته باشید نه یک صورت پرمو و شلخته!یادتان باشد که قرار است فقط به ابروهایتان دست نزنید اما باید حواستان به موهای دور ابرو و پیشانی اتان باشد.سعی کنید تا جایی که میتوانید دور کمان و اگر مایل بودید وسط ابروهایتان را تمیز کنید.اگر صاحب این ابروها هستید،موچین برای شما ابزار مناسبی نیست!تجربه ثابت کرده است که برداشتن موهای ابرو یا باعث از بین رفتن تار موی آن میشود یا رشد آنها را کند میکند پس بهترین گزینه یک تیغ ابروی کوچک است که با آن بتوانید دور ابروهای خود را به راحتی تمیز کنید.قیچی کوچک ابرو نیز جزو ملزوماتی است که داشتنش واجب است زیرا شما نیاز دارید که هراز چندگاهی تارموهای ابرویتان را کوتاه کنید.

اگر این نوع ابرو را انتخاب کردید، یکی از مهمترین وسایل آرایشتان شانه ابرو خواهد بود.شانه ابرو مناسب این ابروها معمولا شبیه فرچه ماسکارا است، اگر پیدا کردن این فرچه ها برایتان سخت است میتوانید فرچه یک “ریمل” تمام شده را بردارید، بشویید و از آن استفاده کنید. درواقع شما بغیر از یک قیچی، تیغ کوچک و یک فرچه ابرو به چیز دیگیری نیاز ندارید.

برای آرایش این ابروها محصولات آرایشی متنوعی در بازار هستند که میتوان از بین آنها ریمل و ژل ابرو را نام برد.کار ریمل ابرو پررنگ کردن و بالا نگه داشتن ابروهاست اما ژل ابرو فقط وظیفه بالا نگه داشتن ابروهایتان را دارد.در کنار ژل و ریمل ابرو، سایه و مداد ابرو نیز طرفداران خاص خود را دارد؛ اما بهترین محصول برای پر تر نشان دادن ابروهای طبیعی، سایه است.سایه ابرو برخلاف مداد میتواند به صورت یکنواخت و طبیعی ابروهای شما را پررنگ تر نشان دهد.

با این اوصاف شما میتوانید دونوع آرایش برای ابروهایتان داشته باشید: ۱-پررنگ کردن آنها با سایه ابرو ۲-بالا نگه داشتن آنها با ژل و ریمل ابرومیماند یک فوت کوزه گری که گفتنش خالی از لطف نیست! اگر تجربه استفاده از ژل ابرو را داشته باشید میدانید که آنچنان دوام بالایی ندارند؛ در ساعات اول خوب عمل میکنند اما  بعد از مدت کوتاهی ابروهایتان به حالت اول برمیگردد.بهترین روش برای یکسان ماندن مدل ابرویتان استفاده از صابون است، کافی است یه صابون گلیسیرین و یک فرچه ریمل داشته باشید! صابون را کمی خیس کنید و با فرچه به ابروهایتان بزنید و آنها را رو به بالا شانه کنید.با استفاده از این روش میتوانید مدت طولانی ای ابروهایتان را یک شکل و رو به بالا نگه دارید.

در نهایت به شما پیشنهاد میکنم زیبایی را طبیعی را تجربه کنید.این روند لذت بخش، شما را نه تنها به خودتان نزدیک می کند، بلکه به شما کمک می کند که بیش از پیش احساس زیبایی کرده و خودتان را دوست داشته باشید.پس، ابروهایت را برندار!

آخرین نوشته‌ها

محصولات سارک

سلام سایت بسیار زیبا و قشنگی دارین لطف می فرمایید اگراز سایت ما هم دیدن فرمایید و نظری جهت بهتر شدن سایت دهید
آرایشی چشم و ابروhttp://www.ladymodkala.ir/product-category/لوازم-آرایشی/آرایشی-چشم-و-ابرو/

برای نظر سنجی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

جدیدترین محصولات سارک

به مناسبت 20 سالگی برند سارک، بخش مجله اینترنتی سارک با نام کمد comode با هدف معرفی کامل‌تر محصولات سارک، آشنایی با مراحل طراحی و تولید لباس، بازخوانی ترندهای روز، بررسی شاخه‌های دنیای مد و . . . راه‌اندازی شده است.

شما می‌توانید مطالب علمی و عمومی مورد نظر خود را در زمینه مد و پوشاک در مجله آنلاین سارک مطالعه نمایید و نظرات‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.

Insta

Email

Chat

FAQ

Call

چطور ابروهای زیبا داشته باشیم
چطور ابروهای زیبا داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *