چطور ارایش چشم کنیم

 
helpkade
چطور ارایش چشم کنیم
چطور ارایش چشم کنیم

هرخانمی می توان خودش بدون کمک آرایشگر چشمانش را آرایش کند فقط کافیست اصول و نکات مهم این بخش از میکاپ را بداند . اگر شما هم از ان دسته افرادی هستید که حین آرایش پوست اطراف چشمانتان مدام سیاه می شود و مجبورید آرایش خود را پاک کنید پس بهتر است این بخش را به دقت دنبال کنید.

 

پلک های روغنی در بین زنان رایج اند و می تواند علت از بین رفتن سایه ی چشم های شما شود. حتی اگر پلک های چربی ندارید بهتر است از این کرم ها قبل از آرایش استفاده کنید زیرا یک پایه ی مناسب برای سایه ی چشم های شما ایجاد کرده و مانع سیاه شدن یا چین دار شدن آرایش می شود و به ماندگاری آرایش شما کمک می کند. در آرایش چشم با

 

اگر تابحال نمی دانستید، یکی از مهم ترین چیزهایی که باید هرروز به یاد داشته باشید تمیز کردن صورت است. شما باید قبل از خوابیدن تمام صورت خود را بشویید تا در صبح فردا اثری از آرایش نمانده باشد. از آرایش پاک کن های ملایم استفاده کرده و این را برای خود عادت کنید. 

چطور ارایش چشم کنیم

 

از سایه و خط چشم های دارای پوشش مناسب استفاده کنید. برای مثال اگر قرار است خیس شوید از خط چشم ضدآب استفاده کنید. یک نکته ی مفید که باید به یاد داشته باشید این است که برای خط چشم در زیر چشم، در ابتدا یک خط باریک در لبه ی داخلی و زیر چشم کشیده و سپس آن ها را با یک قلمو ترکیب کنید. 

 

ریمل چیزی است که اغلب هرروز می خواهید از آن استفاده کنید اما در مورد پلک زیرین نباید در آن زیاده روی کرد. زمانی که می خواهید به مژه های بالایی ریمل بزنید دو یا سه بار کافی است اما در مورد مژه های پایینی مقدار کمی از آن کافی است. 

برای اطمینان از ثابت بودن آرایش شما باید در آخر از اسپری ثابت کننده ی آرایش استفاده کنید. در زمان زدن اسپری چشم های خود را بسته و به بقیه ی صورت اسپری کنید.

اکثر خانم ها دوست دارند چشمانی درشت و جذاب داشته باشند و برای همین به سراغ آرایش چشم می روند اما گاهی با اشتباهات ریز و درشت آرایش چشم وضع را بدتر می کنند و خودشان هم متوجه نتیجه ی معکوس آرایش چشمان ریز می شوند.

در میان نکات آرایش و زیبایی چشم دسته ای مخصوص خانم ها و دخترخانم هایی است که چشمان ریزی دارند است که به صورت تصویری با این نکات آشنا خواهید شد.

ا- ابتدا ابروهایتان را مرتب کرده و با یک مداد و یا فرچه ی ابرو اغشته به اکوا و سایه ی ابرو خط ابرو را صاف کنید.

2- با یک فرچه مناسب قمست پشت چشم را با سایه ای روشن زیرسازی کنید.

چطور ارایش چشم کنیم

3 -سایه ی چشمی را که برای زیرسازی انتخاب کرده اید به دقت و درستی در اطراف پلک بالا و پایین زده و محو کنید.

 5-با یک مداد کرم روشن اطراف چشم (در بخش داخلی چشم) را روشن کنید. این روش یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش های آرایش چشم ریز است چرا که با روشن کردن داخل پلک زیبایی چشم بعد از ریمل زدن بیشتر مشخص شده و چشمان ریز بازتر ودرشت تر به نظر می رسند.

6- ریمل مناسب انتخاب شده را در ابتدا روی  مژه های پایین اجرا کنید . گاهی خانم ها فکر می کنند ریمل برای  مژه های پایین نیاز نیست اما باید بگویم که یکی از بخش های تکمیل آرایش چشم ریمل زدن این قسمت از  مژه ها است.

 8- با فرمزه  مژه های بالا را قبل از ریمل زدن حال دهید. یادتان باشد که برای آرایش حرفه ای و زیبای چشم همیشه قبل از ریمل زده از فر  مژه استفاده کنید.

 


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


دریافت کارت تخفیف 20درصدی درمان

در این مقاله mia silverio هنرمند آرایشگر بهمان یاد می دهد با توجه به فرم چشم چگونه سایه بزنیم و خط چشم بکشیم.وقتی که قرار است آرایش کنیم همه ما یک هدف داریم؛ اینکه چشمانمان را درشت تر و درخشان تر درست کنیم. پس mia silverio هنرمند آرایشگر بهمان یاد می دهد با توجه به فرم چشم چگونه سایه بزنیم و خط چشم بکشیم. چشم های گرد

چطور ارایش چشم کنیم

اگر مثل کیتی پری چشم های گردی دارید، خط چشم را از گوشه داخلی پلک بالا شروع کرده و آن را ادامه داده و در انتهای پلک به سمت بیرون یک خط مستقیم بکشید یا اینکه یک خط چشم گربه ای کوچک بکشید. سپس زیر استخوان ابرو را روشن کرده و گوشه های داخلی چشم را سایه روشن بزنید. برای نشان دادن کنتراست بین قسمت های روشن چشم، سایه ای با رنگ متوسط برداشته و به آرامی بالای پلک بکشید.  در آخر سایه ای با رنگ تیره تر را با ضخامت بیشتر بدون اینکه زیاده روی کنید، در امتداد این سایه بکشید. سایه را قسمت بیرونی به سمت میانه چشم مخلوط کنید تا بیشتر به پلک خود فرم دهید. نمونه عالی از این آرایش را در چشمان کیتی پری ببینید.چشم های بادامی

جای  تعجب نیست که فرم چشمان بیانسه طوری است که دوست دارید با آرایش چشمان خود را به شکل او درست کنید- آیا این چشم ها واقعا فریبنده نیست؟ اگر چشمان بادامی دارید باید همان تکنیک آرایش چشم گرد را به کار ببرید، فقط هنگام سایه زدن از فرم چشمان خود پیروی کنید.

چشم ها با گوشه هایی به سمت پایین

چشم هایی که مثل کامیلا بل انتهایشان به سمت پایین است نیاز به بالا بردن دارند، پس در این مورد خط چشم مهم ترین نقش را ایفا می کند. ابتدا با استفاده از سایه برای روشن کردن استفاده کرده و همان طوری که برای چشم های گرد یا بادامی سایه می زنید آرایش کنید- با این تفاوت که خط چشم باید تیره تر باشد. بعد از سایه زدن خط چشم را از گوشه چشم شروع کرده و تا انتها بکشید؛ منتها  اگر ظاهر دراماتیک تری می خواهید در انتهای چشم خط چشم را به سمت بیرون و بالا انحنا دهید، درست مثل صورت خندان یا چشمان گربه.چشم های گود

برای کسانی که مثل کایرا نایتلی چشمان فرو رفته ای دارند، همان تکنیک چشمان گرد را به کار گیرید، اما سایه تیره را خیلی کم بزنید. شما می خواهید با این روش چشم را برجسته تر نشان داده و این کار با سایه تیره اتفاق نمی افتد.چشم های نزدیک به هم یا با فاصله کم

آرایش چشمان نزدیک به هم مثل کریستین بل باید به گونه ای باشد که فاصله چشم ها از هم بیشتر دیده شود. برای شروع کار زیر استخوان ابرو را سایه روشن زده و برای سایه زدن گوشه های داخلی پلک بالا مثل چشمان گرد عمل کرده منتها تنها تفاوت در زیرسازی سایه است. از یک رنگ متوسط استفاده کرده و نسبت به چشمان گرد هنگام سایه زدن فراتر از عرض چشم سایه بزنید. سپس یک رنگ تیره تر انتخاب کرده و از بالای سایه ای که زده بودید سایه بزنید تا کنتراست بیشتری داشته باشید. خط چشم را از میانه پلک شروع کنید و یک خط مستقیم کشیده و آن را بیشتر از عرض چشم ادامه دهید.چشم هایی با پلک های افتاده

چشم های با پلک افتاده مثل چشم های سلنا گومز یک لایه اضافه پوست زیر ابرو دارند که روی پلک می افتد و باعث می شود پلک کوچک تر دیده شود. این افراد نیازی به روشن سازی با سایه ندارند، پس فقط گوشه های پلک را سایه بزنید. سپس مقدار مناسب از یک سایه تیره را روی قسمتی از پلک که زیر قرار گرفته بزنید. سپس دورتادور این خطط را سایه تیره بزنید تا با خطای دید حالت گردی بیشتری به چشم داده و خط چشم را کمی طولانی تر بکشید تا این ترکیب متعادل شود. تاثیر این آرایش را می توانید در درخشش اغوا کننده چشمان پرنسس سابق دیزنی ببینید.چشم های monolid

چشم های monolid به چشمی گفته می شود که فاصله بین چشم و ابرو یک سطح صاف است. شما باید مثل چشم هایی با پلک افتاده طوری سایه بزنید که چشم ها درشت تر و باز تر دیده شود.  درابتدا باید در روشن کردن ابتدای پلک زیاده روی کنید، این سایه را ادامه داده و در مرکز چشم به سمت بیرون بکشید. سپس یک سایه با رنگ متوسط برداشته و دربالای این خط سایه بزنید و از انتهای چشم فراتر رفته تا بتوانید حالت گردی به چشم بدهید. سایه تیره باید در همان طرح و خیلی سبک استفاده شود تا فرم را مشخص کند اما نباید از مرکز چشم فراتر برود. وقتی هم خط چشم می کشید، دستتان را ثابت و بدون لرزش نگه داشته و یک خط خیلی باریک کشیده و در قسمت انتهایی کمی ضخیم تر بکشید.چشم های برجسته

اگر مثل نیکول ریچی چشم های برجسته ای دارید نیازی نیست که پلک پایین یا گوشه های پلک بالا را روشن تر کنید، فقط کمی زیر استخوان ابرو را روشن کنید. مثل پلک های افتاده، باید سایه ای سنگین با رنگ متوسط بزنید. فقط به جای اینکه بالای خط پلک را سایه بزنید باید قسمت پایین پلک را هم زیاد سایه بزنید. از همه مهم تر  اینکه یک خط چشم سنگین از گوشه چشم تا انتها در یک خط مستقیم بکشید. از اینکه این خط را ضخیم کنید نترسید. این تیره کردن چشم از برجستگی چشم کم می کند.منبع :ileev.com

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی


دندان هات رو درست کن و3ساله پرداخت کن!!


کاهش سایز و وزن| فوری و بدون عارضه


به همسرت اعتماد نداری؟


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


اصلاح طرح لبخند و زیبایی دندان


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

دستگاه خانگی ماست ساز با قیمت فوق العاده


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!

آرایش چشم ریز

 

اکثر خانم ها و مخصوصا افرادی که چشم ریزی دارند، دوست دارند با آرایش چشم های درشت تر و جذاب تری داشته باشند. اما گاهی با انجام بعضی اشتباهات آرایشی شرایط را بدتر می کنند.

چطور ارایش چشم کنیم

 

برای اینکه چشمان‌تان بزرگ‌تر به نظر برسد باید به ابروهای‌تان هم توجه کنید. اگر ابروهای‌تان یک قوس خفیف داشته باشد چشمان‌تان بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

 

چگونگی زدن سایه می‌تواند چشمان‌تان را بزرگ‌تر، کوچک‌تر، با فاصله زیاد یا با فاصله کم جلوه دهد. راز کار در این است که سایه چشم‌ تان را باید طوری پخش کنید که نگاه شما جلب توجه کند، نه سایه چشم‌تان. هرگز فراموش نکنید که قبل از آرایش، پلک‌های خود را آماده کنید؛ درست مانند موقعی که صورت‌تان را با کرم پودر برای آرایش آماده می‌کنید.

 

آرایش چشم کوچک 

 

در ابتدا باید زیر سازی کنید. برای این کار با یک براش مناسب سایه ای روشن را پشت پلک خود، مخصوصا گوشه ی چشم، قسمت شروع چشم بزنید، و بعد به خوبی سایه را محو کنید.

 

میکاپ چشم ریز

 

با یک مداد کرم روشن اطراف چشم (در بخش داخلی چشم) را روشن کنید. این روش یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش های آرایش چشم ریز است چرا که با روشن کردن داخل پلک زیبایی چشم بعد از ریمل زدن بیشتر مشخص شده و چشمان ریز بازتر ودرشت تر به نظر می رسند.

 

ارایش چشم ریز

 

اگر دوست دارید چشمانتان بیشتر حالت عروسکی و فانتزی داشته باشد، از مژه های مصنوعی استفاده کنید.  البته قسمت درونی چشم باید مژه هایش کوتاه تر باشد. در انتها نیز مژه ها باید بلندتر باشند. این ترتیب موجب بزرگ تر دیده شدن چشم ها می شود.

 

اگر تنها چند ثانیه برای این کار وقت بگذارید و مژه هایتان را به کمک ریمل یا فر مژه حالت دهید، چشمانی درشت تر خواهید داشت.

 

آموزش آرایش چشم ریز

 

زمانی که از یک خط چشم برای قسمت پایین مژه هایتان استفاده می کنید، حتما آن را در بین مژه هایتان بکشید، مطمئن شوید که حتما آن را در بخش سوم خارجی چشم هایتان می کشید. با استفاده از یک قلم مو آن را یکدست و صاف کنید. خط چشم هایتان را هر چقدر می توانید نزدیک مژه هایتان بکشید. می توانید این قسمت را کمرنگ بکشید و اگر می خواهید انتهای کار را ضخیم کنید.

 

اگر پشت پلک تان کوتاه است، بدترین اشتباهی که می توانید انجام دهید این است که خط چشمی ضخیم بکشید. خط چشم تمیز کشیدن کار سختیست اما نگران نباشید زیرا با تمرین کردن در آن ماهر می شوید. سعی کنید خط چشم را تا جای ممکن نزدیک به مژه بکشید و تقارن را در هر دو چشم حفظ نمایید. همچنین انتهای خط چشم را بر خلاف شکل طبیعی چشم و کمی به سمت بالا بکشید.

 

چگونه آرایش چشم ریز انجام دهیم

 

یکدست کردن چین و چروک های روی پلک باعث می شود که چشم ها عمیق تر به نظر برسند که خود به معنای بزرگتر نشان دادن چشم ها می باشد. با استفاده از یک سایه قهوه ای مات از گوشه خارجی چشم به طرف چین وچروک های چشم بروید و آن را به خوبی یکدست کنید. زمانی که می خواهید آرایشتان غلیظ تر به نظر برسد، می توانید به آرامی قسمت بالای پلکتان را سایه بزنید و آن را محو کنید.

 

برای اینکه چشم ریز را درشت‌تر نشان دهید در گوشه داخلی چشم‌های خود از سایه رنگ روشن یا خط چشم روشن استفاده کنید. گوشه داخلی چشم، قسمت هفتی شکلی است که دور مجرای اشک قرار دارد. با انجام این کار چشم‌های شما بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر می‌رسد.

 

این مهمترین گام در درشت جلوه دادن چشم ها می باشد. یک ریمل مژه حجم دهنده را در طول مژه هایتان جهت بزرگ کردن چشم ها بکشید. برای رسیدن به مژه های دل فریب، روکش ضخیم اضافی را از روی مژه بالایی پاک کنید.

 

آرایش چشم های ریز

 

چطور ارایش چشم کنیم

زمانی که شما از رژ لب بی رنگ یا کم رنگ استفاده می کنید، در واقع تمرکز را از لبان تان گرفته اید و به سمت چشم هایتان جلب کرده اید. با این روش به طور طبیعی چشم هایتان درشت تر به نظر خواهد آمد.

 

گردآوری:بخش آرایش و زیبایی بیتوته 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


انواع جراحی زیبایی سینه


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


فروش قطعات انواع سشوار اتو مو و بابلیس


خرید ماست ساز پونته


واسه همه چی جا هست!


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه

پرداخت شهریه آموزشگاه زبان در صورت رضایت

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


خودت سه سوته ماست درست کن


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


بایدها و نبایدهای بهداشت و سلامت بانوان

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


لاغری موضعی با لیزر

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

آرایش چشم یکی از اصول یک آرایش صورت حرفه ای است. اگر نمی دانید که چگونه می توانید چشم های تان را درشت کنید با ما همراه شوید.

 چند وقت پیش یکی از دوستانم به من گفت که چقدر زیباتر شدم. او پرسید: «چهره ات شاداب شده و دیگر خستگی قبل را ندارد. آیا دلیل اش خواب کافی است؟» در پاسخ به او گفتم: «خیر! به خاطر خط چشمم است.» تا آن زمان فکر نمی کردم که یک خط چشم ساده انقدر بر ظاهرم تاثیر بگذارد اما معجزه خود را نشان داد. به همین دلیل از آن پس سعی کردم که از ترفندهایی که چشمانم را بزرگ تر از قبل نشان می دهد استفاده کنم.

زیبایی نه تنها شما را برای دیگران جذاب تر می کند، بلکه اعتماد به نفس تان را نیز افزایش خواهد داد. اگر شما هم مانند من چشمهای ریزی دارید و می خواهید که آنها را بزرگ تر از قبل نشان دهید، از ترفندهایی که در ادامه مطلب به شما معرفی می کنیم، کمک بگیرید.

بیشتر بدانید : آرایش لایت، نکته هایی که به شما کمک می کند حرفه ای آرایش کنید!

چطور ارایش چشم کنیم

یکی از ساده ترین راهها برای این که چشمان تان را درشت تر نشان دهید، سایه روشن است. آرایشگران هم برای این که چشم ها را شاداب تر و روشن تر نشان دهند، از سایه های رنگ روشن استفاده می کنند.مقداری از سایه روشن را به گوشه چشم ها و بالای پلک هایتان بزنید. با این کار تمام خستگی و بیحالی از چشمان تان دور خواهد شد.

 

 

زمانی که شما از رژ لب بی رنگ یا کم رنگ استفاده می کنید، در واقع تمرکز را از لبان تان گرفته اید و به سمت چشم هایتان جلب کرده اید. با این روش به طور طبیعی چشم هایتان درشت تر به نظر خواهد آمد.

 

اگر صبح به زور از خواب بیدار می شوید، یک لیوان آب یخ چاره کار شما خواهد بود. اما این لیوان برای نوشیدن نیست، بلکه باید آن را روی صورت تان بپاشید. از آنجا که چشم های پف کرده، شما را خسته و کسل نشان می دهد، یخ می تواند به بهترین شکل عمل کند و چهره شما را، حتی بدون نوشیدن قهوه، بیدار و سرحال نشان دهد.

 

کانسیلر رنگ روشن، نه تنها خستگی چشم های شما را از بین می برد بلکه آنها را درشت تر نیز نشان خواهد داد. اگر چه این کار ساده است اما تفاوت چشمگیری در چهره تان ایحاد می کند. بنابراین یک کانسیلر روشن بگیرید و آن را به زیر چشم هایتان بزنید تا سیاهی های دور آن را بپوشاند.آقایان هم می توانند از کرم ضد آفتابی که با رنگ پوست شان تناسب دارد، استفاده کنند.از آنجا که ناحیه دور چشم بسیار حساس است، سعی کنید که از کانسیلری مناسب استفاده کنید تا هم روی پوست صورت تان به خوبی بنشیند و هم به پوست تان آسیب نزند.

 

شاید شما هم جزو آن دسته از خانم های شاغلی هستید که وقت زیادی برای آرایش کردن ندارند. در این شرایط باید به دنبال ساده ترین و سریع ترین روش برای جذاب تر شدن باشید. مژه تاثیر زیادی بر چهره دارد. بنابراین با کمی حالت دادن آنها می توانید ظاهرتان را از این رو به آن رو کنید. با حجیم تر کردن و بلندتر کردن مژه ها، چشم هایتان بیشتر به چشم می آید. بنابراین فر مژه می تواند دوست خوبی برایتان باشد.

 

اگر چه سایه چشم روشن، چشم های شما را بزرگ تر نشان خواهند داد، اما خط چشم را هم فراموش نکنید. اگر تا به حال از خط چشم سیاه استفاده می کردید، زمان آن است که خط چشم های رنگ روشن را هم امتحان کنید. با روشن کردن دور چشم هایتان، قرمزی، سیاهی و خستگی آنها از بین می رود و چشم هایتان حالتی شاداب تر و سالم تر به خود می گیرد.

 

ابروهای پر، چشم های شما را تیره تر و خسته تر نشان می دهد، به همین دلیل آنها را مرتب تمیز کنید تا چشم هایتان را تحت تاثیر منفی خود قرار ندهد. پس از این که آنها را تمییز کردید، یک مداد ابرو رنگ روشن بردارید و آنها را حالت دهید. این را هم اضافه کنیم که هر رنگ روشنی، چهره شما را روشن تر خواهد ساخت.

 

اگر تمام ترفندها را به کار گرفتید اما همچنان احساس نارضایتی می کنید، بوتاکس می تواند گزینه دیگری باشد. گاهی ما نمی توانیم تمام چین و چروک های پوست مان را با کرم پودرها و کانسیلرها بپوشانیم، در این شرایط بوتاکس می تواند به کمک ما آید. با زدن آن، چشم های شما نیز درشت تر و شاداب تر به چشم می آید. البته از زیاد زدن آن روی پیشانی تان نیز بپرهیزید زیرا ابروهایتان را سنگین تر کرده و نتیجه ای عکس می دهد.

 

ویتامین سی برای داشتن پوستی روشن و شاداب لازم است. بنابراین از میزان ویتامین سی بدن تان اطمینان حاصل کنید. این ماده لکه های حاصل از آفتاب، نشانه های پیری و بی رنگی پوست را از میان می برد و چشم هایتان را جذاب تر و شاداب تر از قبل نشان خواهد داد.

 

بیشتر بدانید : آموزش و راهنمای تصویری گام به گام آرایش چشم

بیشتر بدانید : اگر بینی پهن دارید اینطور آرایش کنید !!

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغSeemorgh.com/lifestyleمنبع : زندگی ایده آل

 

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

این روزها که حسابی سرگرم آماده شدن برای جشن عروسی هستید و البته مدام هم اعضا فامیل شما و نامزدتان به مهمانی دعوت می کنند احتمالا بیشتر نیاز به آرایش کردن پیدا می کنید. شما هم می توانید مانند یک آرایشگر حرفه ای چشمهایتان را آرایش کنید، کافی است برخی تکنیکها و ریزه کاری ها را یاد بگیرید. با ما همراه شوید تا از شما یک آرایشگر حرفه ای بسازیم.

 

۱-  پرایمر بزنید(می توانید از کانسیلر استفاده کنید و بعد با یک پد تمیز به صورت ضربه ای روی پوست بزنید تا چربی آن گرفته شود). این لوازم آرایش فوق‌العاده و دوست داشتنی، برای ماندگار کردن آرایش بی‌نظیر است و مواد آرایشی را بی‌نقص و عالی به روی پوست می‌نشاند.

۲- حالا کانسیلر و کرم پودر را اعمال کنید. کانسیلر را روی نقاط تیره پوست بزنید تا لک‌ها را کاملا بپوشاند. اما در استفاده از کرم پودر، بهتر است زیاد‌روی نکنید و فقط کمی از رنگ فونداسیون تیره‌تر از رنگ پوستتان را به پلک‌ها و اطراف آن بزنید. سپس با اسفتج به خوبی آن را روی پوست صاف کنید.

برای بهتر نشان دادن حالت چشم با مداد مشکی یا خاکستری یا سایه مشکی یا سایه آکوا گوشه خارجی پشت پلک را تیره کنید. همچنین می توانید یک خط باریک مشکی نیز زیر چشم ها بکشید. با یک برس آرایشی کوچک رنگ را پشت پلک پخش کنید طوری که پشت چشم حالت دودی پیدا کند و مرز رنگ ها مشخص نباشد. حال سراغ سایه مورد علاقه تان بروید و هر رنگی را که دوست دارید با توجه به فرم چشم هایتان استفاده کنید.

چطور ارایش چشم کنیم

برای سایه زدن اگر میخواهید هر دو چشمتان با هم قرینه باشد می توانید مانند شکل زیر گوشه خارجی چشمهایتان چسب بزنید تا از آن قسمت خارج نشوید در انتها چسب را بکنید و اگر دوست ندارید که خط داشته باشد آن را قسمت را با قلم سر گرد پخش کنید.(فید کردن یا پخش کردن سایه باید کاملا با حوصله و به دقت انجام شود.)

نکته مهمی که هنگام سایه زدن باید توجه داشته باشید این است که برای داشتن یک آرایش چشم حرفه ای اگر از چند رنگ سایه استفاده می کنید همه رنگ هایی که استفاده می کنید باید کاملا پخش شود به طوری که هیچ خطی پشت چشمتان دیده نشود. مگر در مدلهایی که خود مدل سایه دارای خطوط است.

بیشتر بخوانید: نکات ضروری برای سایه زدن حرفه ای چشم ها

بعد از زدن سایه نوبت به خط چشم است؛ اگر تبحر چندانی در آرایش چشم ندارید پیشنهاد می کنیم خط چشم ماژیکی انتخاب کنید و اگر می خواهید خطی ظریف بکشید سراغ خط چشمهای مویی بروید.

* اگر جایی برای کشیدن خط چشم دستتان خطا رفته است می توانید با کمی سایه آن را اصلاح کنید.
* با هر رنگ سایه ای می توانید این روش را تکرار کنید چرا که حتی اگر تبحری در سایه زدن نداشته باشید آن خطوط تیره رنگ زیرین به چشم هایتان حالت می دهد.

اگر در کشیدن خط چشم مبتدی هستید به جای شروع کردن از گوشه داخلی چشم، از وسط چشم شروع کرده و در حالی که به سر قلم فشار بیشتری می دهید، آن را در طول خط مژه به سمت گوشه خارجی چشم هدایت کنید. سپس می توانید برگردید و آن قسمتی که باقی مانده را بکشید.

 

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری کشیدن خط چشم برای مبتدی ها

 

قبل از زدن ریمل فرمژه بزنید این کار مژه های شما را شگفت انگیز می کند؛ دقت کنید که فر مژه را زیاد فشارنـدهیـد یا اینکه آن را نکشید با این کار مژه ها حالت بدی می گیرند.
خــیلی آرام برای چند لحظه فر مژه را نگه دارید وبـه آرامی آن را رهـا کـنـید.
قبل از استفاده از ریمل آن را تکان داده وسعی کنید تاجایی که می توانید ریمل را از پایه ی مژه ها بزنید.بـا حــرکت های بلند ویکـنـواخـت ریمـل را بـه مـژه هــای بالایی بزنید.
برای زدن ریمل به مژه های پایینی، قلم مو را عمود بر چشم و به موازات مژه ها بگیرید (از نوک قلم استفاده شود).

اگر مژه‌های بلند و پرپشتی ندارید، برای جذابیت بیشتر آرایش چشم درشت ، می‌توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید ولی اگر نخواستید، ۲ لایه ریمل زدن کافی است ولی خیلی مژه‌ها را فر نکنید، زیرا باعث بزرگ شدن بیشتر چشم‌ها می‌شود. ریمل را به مژه‌های هر دو پلک بالا و پایین بزنید.

وقتی ریمل می زنید و نوع ریمل تان طوری است که مژه ها را به هم وصل می کند، پیش از خشک شدن ریمل با یک خلال دندان می توانید مژه ها را از هم جدا کنید و مژه هایی زیبا داشته باشید.

اگر میخواهید از مژه مصنوعی استفاده کنید اکنون وقت آن است.

 

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری چسباندن مژه مصنوعی

هنگامی که صحبت از انتخاب رنگ است قدم اول تست کردن انواع رنگها بر مبنی رنگ پوست و رنگ لباس است:

پوست های گندمی روشن: شما می توانید از اکثر رنگ های سایه استفاده کنید اما از تونالیته های روشن به خصوص اگر برای روز آرایش می کنید. اگر موهای تیره دارید می توانید از رنگهای تیره نیز استفاده کنید. استفاده از رنگ هایی چون ارغوانی، بنفش، سبز یا آبی به همراه خط چشمی به همان رنگ بسیار کارآمد است.

پوستهای سبزه روشن: از رنگهایی که یک درجه از پوست شما تیره تر است، استفاده کنید یا از رنگ طلایی که درخشش خاصی به شما میدهد. از رنگ براق کرمی برای زیر ابرو و بالای استخوان چشم برای برجسته شدن چشمتان استفاده کنید.

پوستهای مایل به زرد: از رنگ های آبی، خاکستری مایل به آبی، ارغوانی روشن یا صورتی در وسط چشم و تونالیته تیرهتر همان رنگها در کنارههای چشم استفاده کنید و بالای استخوان چشم را با رنگ کرمی براق برجسته کنید.

پوستهای قهوه ای روشن: سایه های قهوه ای براق شما را بسیار زیباتر می کند اما در استفاده از رنگ هایی چون سبز، آبی و ارغوانی نترسید، تونالیته های براق آنها به چشمهای شما جذابیت می دهد.

پوستهای تیره: سعی کنید از رنگهایی که یک درجه از پوست شما روشن تر است، استفاده کنید. در سایه هایتان رنگ طلایی یا نقرهای اضافه کنید. اگر مایل به استفاده از سایه های تیره هستید از خط چشم تیره نیز استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که سایه چشم خود را با رنگ چشم همرنگ نکنید. به طور مثال برای چشمان سبز سایه های ارغوانی، برنزی یا قهوه ای، برای چشمان آبی، سایه های هلویی و زرد و طلایی و برای چشمان قهوه ای هر رنگی مناسب است. سایه پودری دوام و پوشانندگی بیشتری دارد و اگر به نوع کرم آن علاقه مند هستید می توانید برای افزایش دوام آن، آن را با سایه پودری مخلوط کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه سایه چشم را با رنگ پوست و مو ست کنیم؟

کدام بهتر است؛ سایه پودری یا سایه مایع؟

پنهان کردن تیرگی زیر چشم کار سختی است اما می‌توانید با استفاده از یک کانسیلر خوب که یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست طبیعی صورتتان است، آن را به حداقل برسانید.

 

هیچوقت برای پوشاندن پُف زیر چشم از کانسیلر خیلی روشن استفاده نکنید – اینکار فقط این پُف کردگی را بیشتر نشان می‌دهد. این اشتباهی است که خیلی از خانم‌ها مرتکب می‌شوند. اگر با پُف زیر چشمتان مشکل دارید، سعی کنید یک کانسیلر سنگین‌تر و کمی تیره‌تر از رنگ طبیعی پوستتان استفاده کنید.

 

اگر طی سال‌ها ابروهایتان باریک‌تر و کم‌پشت‌تر شده‌اند، می‌توانید با استفاده از مداد ابرو که دقیقاً همرنگ ابروهایتان است، آن‌ها را پُرتر نشان دهید. برای ایجاد یک ظاهر طبیعی در آنها، سایه‌ ابرو هم وسیله مناسبی است.

بیشتر بخوانید: روشهای طبیعی برای پهن شدن ابروها

چطور ارایش چشم کنیم

 

استفاده از سایه های مات و تیره موجب کم جلوه شدن چشمها میگردد و این رمانی تشدید میگردد که رنگ صورت سفید یا روشن باشد .
اگر میخواهید که چشمهایی درشت و زیبا داشته باشید سعی کنید که در آرایشتان از سایه های کمرنگ استفاده نمایید .

استفاده از سایه بعد از خط چشم موجب ایجاد یک حالت خواب آلودگی و کم نما شدن چشمها میگردد . از خط چشم در آخر کارتان برای ایجاد بهترین حالت استفاده نمایید.

با استفاده ازیک ریمل مناسب سعی نمایید که مژه ها را پرپشت و فردار نمایید . برای این کار میتوانید از انواع ریملهای پرپشت و بلند کننده مژه استفاده نمایید .

هیچگاه از خط چشم در داخل مژه ها و پلکهای پایینی استفاده نکنید , این کار موجب کوچکتر به نظر آمدن چشمها میگردد.

قبل از فر دادن مژه‌های خود، ابزار مخصوص آن را برای چند ثانیه با سشوار گرم کنید. همین گرمای اندک، فر مژه را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند.

سایه چشم تیره می‌تواند نقش خط چشم را هم بازی کند. فرچه‌ای تخت را مرطوب کرده و در سایه چشم تیره فرو ببرید. سپس آن را روی خط مژه بکشید و به فاصله موجود بین مژه‌ها دقت کنید. بعد، همین رنگ را بالای خط مژه نیز به کار ببرید.

اگر چشم های نسبتا درشتی دارید با استفاده از یک مداد مشکی داخل پلک پایین را مشکی کنید با این کار چشم های گیراتری خواهید داشت .

با تکنیک های آرایش چشم برای خانم های عینکی آشنا شوید

مدل آرایش چشم ویژه زمستان

چگونه با آرایش چشم های مان را درشت کنیم؟

آموزش تصویری آرایش چشم

آموزش گام به گام آرایش چشم به صورت تصویری

تصاویر جدیدترین مدلهای آرایش و گریم حرفه ای چشم

آموزش تصوری آرایش چشم مشکی طلایی

 

برای نظردهی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

صفحه اصلی میکاپ و آرایش صورت

ترفند های آرایش چشم ریز، پف دار و گود

تخفیف، جایزه و آموزش رایگان در اینستاگرام

فالو میکنم

چشم یکی از مهم ترین اجزای صورت است و نقش زیادی در زیبایی چهره دارد.
با ترفندهای حرفه‌ای برای آرایش چشم ریز می‌توانید چشم‌های خود را درشت‌تر از آن
چیزی که هست نشان دهید.

چطور ارایش چشم کنیم

بسیاری از زنان دوست دارند که چشم‌هایی درشت‌تر داشته باشند ولی طبیعت و ژنتیک همیشه موافق سلیقه ما نیست. اما اگر چشم ریز دارید می‌توانید با آرایش و به کار بردن چند تکنیک، چشم هایتان را درشت‌تر نشان دهید. هر چقدر چشم‌های شما درشت‌تر باشند، چهره شما سرزنده‌تر و جوان‌تر دیده می‌شود. به همین دلیل است که اکثر افراد دوست دارند که با آرایش و میکاپ، چشم های ریز خود را درشت‌تر نشان دهند.

ابرو حکم قاب را برای چشم ها دارد. فرقی نمی‌کند که ابروهای پرپشت
داشته باشید یا خلوت و کم پشت، در هر صورت، مرتب بودن و زیبا بودن ابرو به زیباتر
نشان دادن چشم کمک می‌کند. هر موی اضافه‌ای که در پلک و پایین ابرو وجود داشته
باشد باعث می‌شود که پلک شما باریک‌تر به نظر برسد و موهای اضافه بالای ابرو هم
باعث می‌شود که چشم‌های شما به خوبی در معرض توجه قرار نگیرند. پس، همیشه قبل از
هر آرایشی باید ابتدا ابروهای خود را تمیز و مرتب کنید. اگر زیادی بلند است، آن را
کوتاه کنید و زیر و بالای آن را به دقت اصلاح کنید.

همیشه باید ابروهای مرتبی داشته باشید. در انتخاب مدل ابرو هم دقت
کنید و سعی کنید تا جایی که ممکن است مدل طبیعی ابروهای خود را حفظ کنید. موقع
مرتب کردن و اصلاح ابروها در نظر داشته باشید که باید فاصله چشم تا ابرو بیشتر شود
تا چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسند. ابروهای پرپشت و زیبا توجه بیشتری را به سمت چشم
شما جلب می‌کنند. همیشه ابروها را به طرف بالا شانه کنید تا بالاتر روند.

سیاهی و تیرگی دور چشم باعث می‌شود که چشم‌هایتان ریزتر از آنچه که
هست به نظر برسند. برای از بین بردن سیاهی دور چشم به خصوص زیر چشم از کانسیلر
استفاده کنید و این سیاهی را محو کنید. برای استفاده از کانسلیر باید کانسیلری که
یکی دو شماره از کرم‌پودرتان روشن‌تر است انتخاب کنید. به این ترتیب چشم شما واضح
تر و زیباتر به نظر می‌رسد.

برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید می‌توانید از کانسیلرهای تصحیح کننده
رنگ استفاده کنید. این کانسیلرها رنگ‌های مکمل تیرگی‌های صورت را دارند و وقتی آن
را روی لکه‌ها می‌زنید به خوبی آن را محو و خنثی می‌کنند. اگر زیر چشم‌های شما
تیره است، مهم‌ترین کاری که برای درشت نشان دادن چشم های ریز باید انجام دهید این
است که این تیرگی‌ها را قبل از هر آرایشی از بین ببرید.

با کشیدن خط چشم رنگی در پلک پایین می‌توانید چشم‌های خود را روشن تر
و عریض‌تر نشان دهید. برای این کار از خط چشم‌های سفید یا هلویی استفاده کنید.

بالا و زیر ابرو از هایلایتر استفاده کنید. هر قسمتی از پوست را که
هایلایت کنید، جلوتر به نظر می‌رسد. بالا و پایین مرتفع‌ترین قسمت ابرو را هایلایت
کنید. این کار باعث می‌شود که چشم‌های شما بازتر به نظر برسد.

همیشه از فرمژه استفاده کنید. مژه‌هایی که به خوبی فر شده باشند، چشم را درشت‌تر نشان می‌دهند. در واقع اگر مژه‌های شما رو به بالا جهت بگیرند، بخش بیشتری از چشم‌های شما دیده می‌شود. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید و مژه‌های فرتری داشته باشید، فر مژه را قبل از استفاده با آب داغ یا با باد سشوار داغ کنید.

برای اینکه چشم ریز را درشت‌تر نشان دهید در گوشه داخلی چشم‌های خود
از سایه رنگ روشن یا خط چشم روشن استفاده کنید. گوشه داخلی چشم، قسمت هفتی شکلی
است که دور مجرای اشک قرار دارد. با انجام این کار چشم‌های شما بزرگ‌تر و روشن‌تر
به نظر می‌رسد.

اگر چشم‌های ریز دارید نباید از سایه‌های چشم تیره رنگ استفاده کنید.
این کار باعث می‌شود که پلک‌های شما فرورفته‌تر و چشم‌های شما ریزتر به نظر برسد.
از سایه‌هایی که کمی براق هستند استفاده کنید. مثلا رنگ‌های بژ و طلایی می‌توانند
نور بیشتری جذب کنند و چشم‌های شما را باز تر و بزرگ‌تر نشان دهند.

برای سایه زدن می‌توانید از رنگ‌های خنثی هم استفاده کنید. موقع سایه
زدن چشم‌ها نکات کانتور را در نظر بگیرید. یعنی جایی که می‌خواهید برجسته تر به
نظر برسد، روشن‌تر کنید و قسمتی را که می‌خواهید عقب‌تر و گودتر به نظر برسد، تیره‌تر
کنید. البته تا زمانی که رنگ روشنی برای سایه انتخاب کنید، فرقی نمی‌کند که سایه
براق باشد یا مات.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در آرایش چشم های ریز باید در نظر داشته
باشید، خط چشم کشیدن دقیق و اصولی است. اگر دور تا دور چشم خود را خط چشم تیره
بزنید، چشم‌های شما بسیار ریزتر از آنچه که هست به نظر می‌رسد. به جای این کار،
سعی کنید که فقط دو سوم از قسمت خارجی پلک را خط چشم بکشید. می‌توانید به جای خط
چشم مشکی، از خط چشم سرمه‌ای استفاده کنید. این رنگ باعث می‌شود که سفیدی چشم‌های
شما بزرگ‌تر به نظر برسد.

از ریمل‌های بلندکننده و فرکننده برای مژه‌های خود استفاده کنید. بعد
از اینکه مژه‌های خود را با فرمژه فر کردید، از یک ریمل خوب برای بلندتر نشان دادن
مژه استفاده کنید. اگر مژه‌هایی پرحجم و بلند داشته باشید، چشم‌هایتان هم درشت‌تر
به نظر می‌رسند. موقع استفاده از ریمل، بیشتر روی قسمت‌های میانی چشم تمرکز کنید
تا چشم خود را با این کار بلندتر و درشت‌تر نشان دهید.

یکی از مشکلاتی که باعث می‌شود چشم‌های شما ریزتر از آنچه که هست به نظر برسد، پف اطراف چشم است. اگر می‌خواهید چشم‌هایی زیبا داشته باشید، هر روز باید مراقب آن باشید. زیبایی چهره و چشم‌ها تحت تاثیر عواملی متعددی است که سبک زندگی شما در آن نقش مهمی دارد. چشم‌های ورم کرده بسیار ریزتر به نظر می‌رسند. برای کاهش پف چشم این نکات را همیشه در نظر داشته باشید:

تکنیک‌های آرایشی زیادی وجود دارد که با کمک آنها می‌توانید تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنید. برای بزرگ کردن چشم، روشن‌تر نشان دادن چشم، کوچک‌ کردن بینی با آرایش و در مجموع برای هر دلیلی که میکاپ می‌کنید، تکنیک خاصی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. ولی گاهی اوقات با توجه به پیش‌فرض‌هایی که در ذهن دارید دست به آرایش می‌زنید که باعث می‌شود شرایط، بدتر از حالت عادی شود. اشتباهات آرایشی نه تنها مشکل را حل نمی‌کنند بلکه آن را حادتر از آن چیزی که هست نشان می‌دهد.

اگر می‌خواهید با آرایش چشم های ریز را درشت‌تر نشان دهید از این اشتباهات، اجتناب کنید:

خط چشم می‌تواند چشم‌های شما را درشت‌تر یا ریزتر نشان دهد و این
بستگی به نحوه استفاده از آن دارد. اگر دور تا دور چشم خود را خط چشم تیره
بپوشانید، چشم‌های شما ریزتر به نظر می‌رسند. این اشتباهی است که اکثر افراد موقع
آرایش انجام می‌دهند. استفاده از خط چشم با رنگ روشن باعث می‌شود که چشم‌های شما
درشت‌تر، بازتر و زیباتر به نظر برسد. آنها را گردتر نشان می‌دهد.

اگر از علاقه‌مندان به مژه‌های مصنوعی هستید و دائما اکستنشن مژه را
تکرار می‌کنید باید بدانید که داشتن مژه‌هایی که بیش از اندازه پر و مشکی هستند،
آنها را سنگین‌تر می‌کند و چشم را ریزتر نشان می‌دهد. البته مژه‌ای که رو به بالا
و در حد معقول دارای ریمل و حجم قابل توجهی باشد می‌تواند چشم را درشت نشان دهد
ولی اگر در استفاده از ریمل و مژه مصنوعی زیاده‌روی کنید، نتیجه معکوسی می‌گیرید.

اگر مژه‌های کم پشت و کوتاهی دارید یکی از بزرگترین اشتباهاتی که ممکن
است مرتکب شوید این است که از زدن ریمل صرف نظر کنید. اگر مژه‌هایتان در حد معقول
پرپشت‌تر و بلندتر باشند، چشم‌های شما درشت‌تر و بازتر دیده می‌شود.

شاید ریمل زدن را فراموش نکنید ولی استفاده از فرمژه معمولا مرحله‌ای
است که یا فراموش می‌شود یا از آن صرف نظر می‌کنید. قبل از استفاده از ریمل باید
مژه خود را آماده کنید. استفاده از فرمژه مژه‌ها را بالا می‌کشد و چشم‌های شما را
درشت‌تر و بازتر نشان می‌دهد.

آرایش چشم دودی نیازمند دقت و تلاش و صبر زیاد است. باید حسابی در آن ماهر باشید تا بتوانید آرایش زیبایی داشته باشید. این نوع آرایش چشم برای کسانی که پلک‌های افتاده یا چشم‌های گودرفته دارند، بسیار سخت‌تر است. چون استفاده زیاد از آرایش تیره‌رنگ در اطراف چشم، باعث حادتر شدن مشکل آنها می‌شود. برای اینکه با آرایش دودی یا اسموکی چشم‌هایی درشت‌تر داشته باشید، باید روش صحیح آن را بلد باشید و به درستی آرایش کنید. این کار به تمرین و امتحان کردن مدل‌های مختلف نیاز دارد.

مدل خط چشمی که می‌کشید باید با توجه به اندازه چشم و مدل چشم‌هایتان باشد.
گاهی خط چشم اشتباه می‌تواند چشم را ریزتر هم نشان دهد. اگر خط چشم‌ها از هر دو
طرف بیش از اندازه ادامه داشته باشند یا مرز بسیار وسیعی دور چشم شما ایجاد کنند،
چشم‌ها ریزتر می‌شوند ولی اگر خط چشم را طوری بکشید که چشم‌را بازتر و بالاتر نشان
دهد، می‌توانید از فواید آن را برای درشت تر نشان دادن چشم استفاده کنید.

اگر تیرگی زیر چشم دارید که ممکن است به خاطر کمبود خواب، استرس یا ژنتیکی باشد، چشم‌های شما ریزتر نشان داده می‌شود. قبل از هر آرایشی حتما باید این تیرگی زیر چشم را رفع کنید. بهترین وسیله برای رفع تیرگی زیر چشم، کانسیلر مناسب است. کانسیلرهای تصحیح کننده رنگ یا کانسیلری که یکی دو درجه از کرم‌پودر روشن‌تر باشد برای این کار مناسب است.

مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی میکاپ و آرایش صورت از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید میکاپ رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید.

مشـاوره رایگــانآموزش آرایشگری

ثبت نام دوره های آموزشی

مدرک رسمی فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری دترلند

زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور شماره مجوز:‌ 22598

.cls-1{fill:#e1306c;}اینستاگرام دترلند اینستاگرام
.cls-1{fill:#075e54;}واتسپ دترلند
.cls-1{fill:#08c;}تلگرام دترلند
.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}آپارات دترلند

کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. ۱۳۹۹ ©

۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲

پشتیبانی دترلند۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲

چطور ارایش چشم کنیم

برای ارتباط با واحد پشتیبانی، یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید، ما آماده ایم تا شما را راهنمایی کنیم 😍

پیام در واتسپ
پیام در تلگرام


تماس مستقیم با دفتر

یا؛ شماره خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم

انصراف

ورود به سایت

برای ثبت نظرات لطفا ابتدا وارد سایت شوید

چطور ارایش چشم کنیم
چطور ارایش چشم کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *