چطور بفهمیم اسمی ثبت شرکت شده

 
helpkade
چطور بفهمیم اسمی ثبت شرکت شده
چطور بفهمیم اسمی ثبت شرکت شده

نگارش توسط : تیم تحریریه ایلیا
 
 
|
 
 
یکشنبه، 13 بهمن 1399

در حال حاضر تنها ترین منبع قابل استناد برای همه اشخاص،ارگانها،سازمانهای دولتی و خصوصی سامانه استعلام اشخاص حقوقی کشور می باشد و تنها شرکت هایی معتبر می باشند که نام آنها در این سامانه موجود باشد.انواع مختلف شرکت ها ، شماره ثبتی دارند که یکی از موارد اصلی جهت استعلام شرکت می باشد. شماره ثبت برای یک شرکت شبیه به شماره شناسنامه برای یک فرد است. استعلام کلی شرکت را می توان از طریق اداره ی ثبت شرکت ها و یا اینکه از کارشناسان مجرب مجتمع ثبت شرکت ایلیا در این خصوص به صورت کاملا رایگان اطلاعات لازم را کسب نمایید. نام شرکت ، شناسه ملی شرکت و شماره ثبت شرکت سه رکن اصلی جهت استعلام شرکت توسط سامانه استعلام اداره ثبت شرکتها به شرح فوق http://irsherkat.ssaa.ir/Design/SearchCompanyPublicInfo.aspx می باشد.

همین طور جهت ثبت تغییرات شرکت یا ثبت اینترنتی شرکت نیز می توان از این سامانه که زیر شاخه ی سازمان ثبت اسناد کشور می باشد ، استفاده کرد.و اگر فراتر از استعلام شرکت اطلاعات بیش تری در خصوص نام اعضای هئیت مدیره و میزان سرمایه ی یک شرکت می خواهید ، داخل سامانه ی روزنامه رسمی کشور به آدرس ذیل شوید http://www.rrk.ir با وارد کردن نام شرکت ، یا شماره ثبت شرکت ، در قسمت آگهی های قانونی ؛ روزنامه رسمی شرکت قابل مشاهده می شود. در صفحه آگهی های قانونی می توان یکی از فیلدهای خالی مانند نام شخصیت حقوقی و یا شماره ثبت شرکت و یا شناسه ملی شرکت را درج نمود تا روزنامه های تاسیس و تغییرات شرکت مورد نظر را مشاهده نمایید. در روزنامه تاسیس علاوه بر ده مورد اطلاعاتی که در بالا اشاره شده می توان اطلاعات بیشتری نظیر موضوع فعالیت ، اشخاص شرکت ، سرمایه شرکت و سایر اطلاعات موجود در آگهی تاسیس را مشاهده نمود. چنان چه در این سایت اطلاعاتی از شرکت مورد نظر یافت نشد ، نشان دهنده ی این است که آن شرکت به طور قانونی به ثبت نرسیده است.

جهت استعلام ثبت شرکت از روش مرحله قبل و سایت روزنامه رسمی اقدام بفرمایید

چطور بفهمیم اسمی ثبت شرکت شده

هر شرکت باید نام مخصوص به خود داشته باشد،نام شرکت مشخصه ای است که هویت او را معلوم و موجب شناسایی وی شده و تمیز آن را از دیگر شرکت ها،امکان پذیر می سازد.پس از ثبت ،قانون شرکت را به این نام به عنوان یک شخص حقوقی شناخته و تحت حمایت قرار می دهد. از آن جا که شخصیت حقیقی شرکاء از شخصیت حقوقی و تجاری آن ها منفک می باشد ،بطور معمول اسم شرکت غیر از اسم حقیقی یا تجاری شرکاء انتخاب می گردد و قانون تجارت نیز در این خصوص صراحت دارد که شرکت تحت اسم مخصوصی تشکیل خواهد شد. برای تعیین نام شرکت،موسسین باید بدواَ نظر مساعد اداره ثبت شرکت ها را کسب نمایند. در انتخاب نام شرکت می بایست به نکات فوق توجه داشت: نام انتخابی،دارای سابقه ثبت نباشد؛دارای معنا و مطابق با فرهنگ اسلامی باشد؛حداقل سه سیلاب باشد؛لاتین نباشد،واژه ی بیگانه نباشد و فارسی باشد. امروزه انتخاب نام شرکت بسیار سخت تر از گذشته شده است،چرا که حجم اسامی ثبت شده ی شرکت در دهه های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است جهت راهنمایی های لازم در خصوص انتخاب نام شرکت لطفا مقاله انتخاب نام شرکت را به دقت مطالعه نمایید. .چنانچه نامی قبلاَ در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده باشد دیگر قابلیت ثبت در آن اداره ی محترم را ندارد.بدین منظور،جهت پیشگیری از رد نام در سامانه ی اداره ی ثبت شرکت ها،قبل از ثبت نام شرکت در سامانه ی ثبت شرکت ها،از نام انتخابی خود استعلام بگیرید.به منظور حصول اطمینان از عدم ثبت نام انتخابی شرکت می توانید به پایگاه های اینترنتی ذیل مراجعه فرمایید. پایگاه اینترنتی استعلام اشخاص حقوقی کشور به نشانی http://www.ilenc.ir این سامانه از معتبرترین روش ها جهت بررسی ثبت شرکت می باشد که زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است و علاوه بر شرکت ها تمامی اشخاص حقوقی کشور نظیر ارگان های دولتی و شهرداری ها را در بر می گیرد.پس از وارد شدن در سامانه،درج نمودن حداقل یکی از سه قلم اطلاعاتی ذیل الزامی است.1-شماره ثبت 2-شناسه ملی 3-نام شخصیت حقوقی – در حال حاضر مهم ترین منبع قابل قبول برای همه اشخاص ، ارگانها ، سازمانهای دولتی و خصوصی سامانه استعلام اشخاص حقوقی کشور(http://www.ilenc.ir/ ) است . بررسی نام بدین صورت برای بررسی امکان ثبت نام مد نظر برای شرکت مورد استفاده قرار می گیرد ، طبق قانون تجارت اسامی که قبلا در سامانه ثبت شرکت ها به ثبت رسمی رسیده باشند ، مجوز ثبت نخواهند داشت و نمی توان از آن نام برای شرکت خود استفاده نمود.

استعلام ثبت شرکتها در توضیحات قبلی ذکر شد همچنین میتوانید جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

ماده 20 باب سوم ( فصل اول ) قانون تجارت شرکت های تجاری را مشتمل بر 7 قسم ذیل تقسیم می کند:

تمامی انواع شرکت ها پس از تکمیل مراحل ثبت و دریافت شماره ثبت برای متقاضیان قابل پیگیری و استعلام می باشند ، چنانچه اطلاعات مجموعه ای در این استعلام یافت نشد حاکی از آن است که این مجموعه به عنوان شرکت به طور قانونی ثبت نشده است.

در حال حاضر تنها منبع قابل استناد برای همه اشخاص ، ارگانها ، سازمانهای دولتی و خصوصی سامانه استعلام اشخاص حقوقی کشور می باشد و تنها شرکتهایی معتبر می باشند که نام آنها در این سامانه موجود باشد ، در این سامانه داشتن یکی از 3 مورد :1- نام شرکت 2- شماره ثبت شرکت 3- شناسه ملی شرکت برای استعلام شرکت مورد نیاز و ضروری است ، با داشتن یکی از این 3 مورد می توان در صورت وجود داشتن آن شرکت اطلاعات کلی که در ابتدا توضیح داده شد را بدست آورد و به بیان بهتر می توان شناسنامه شرکت را مطالعه نمود.

برای گرفتن هرگونه استعلام از اداره ثبت شرکتها فقط و فقط می توان به سامانه اینترنتی این اداره مراجعه نمود، زیرا از پاسخ به هرگونه مراجعه حضوری به این اداره خودداری می گردد، تمامی سوالات متداول در زمینه ثبت شرکتها و موسسات در سایت اداره ثبت اسناد و املاک کل کشور به آدرس www.ssaa.ir تشریح گردیده است.

پس از اتمام کارهای مربوط به ثبت شرکت،اداره ثبت شرکتها یک شماره ثبت به شرکت تخصیص می دهد.این شماره دارای اهمیت بسیاری است. شرکت از این پس با این شماره شناخته می شود. لیکن،ممکن است نمونه ای شبیه به این شماره در کشور وجود داشته باشد. به همین دلیل،سازمان املاک و اسناد کشور شماره ی دیگری به نام شناسه ملی به افرادحقوقی اختصاص می دهد.این شناسه یازده رقمی است که تنها منحصر به یک شرکت است.لذا،از مهم ترین موارد در شناسایی و استعلام برند وعلائم تجاری وجود یا عدم وجود یک شرکت محسوب می شود.

مشخصات کلی شماره ثبت شرکت:

مزایای استعلام شماره ثبت شرکت عبارت است از:

امروزه با ازدیاد جمعیت و بزرگتر شدن شهر ها بسیاری از مفاهیم و ارزش ها از قبل متفاوت گردیده است چناچه شاید در گذشته فردی با اتکاء به نامی که در بازار تجارت داشت و با توجه به اعتبار این نام قادر به حضور در عرصه های اقتصادی می بود و بسیاری از همین گونه فعالیت ها و داد و ستد ها بر پایه اطمینان و کلامی که بر لب رانده می شد شکل می گرفت، اما امروزه با توجه به رشد سر سام آور جمعیت و اصول زندگی شهر نشینی و به ویژه زندگی در ابر شهرهایی مانند تهران افراد را به سمت انواع دیگری از کسب و کار و جلب اعتبار در بازار کار سوق می دهد و نکاتی بیش از شناخت و اعتماد فردی انسان ها نسبت به یکدیگر حائز اهمیت می شود به طوری که قوانینی به همین منظور تدوین گردیده است، که شامل مواردی از حقوق یک مجوعه اقتصادی ،حقوق مشتریان آنها و در مواردی روابط شرکاء در آن مجموعه می باشد. شاید احساس نیاز به همین قوانین بوده است که امروزه منجر به تدوین قوانین تجاری و ثبت شرکت ها شده است تا به هم به شراکت افراد وجه قانونی بدهد و تمامی حقوق و وظایف شرکا از ابتدا مشخص شده باشد و هم به مشتری و مراجع این مجموعه ها کمک نماید تا مجموعه ایی را انتخاب نمایند که از لحاظ قانونی شناخته شده و قابل پیگیری باشند که در غیر این صورت عواقب این انتخاب نادرست به عهده خود فرد می باشد چرا که به سراغ مجموعه ایی نامعتبر رفته است این سری قوانین که به قانون تجارت معروف است و علم وتسلط شما به این قوانین به عنوان مشتری یا صاحب یک مجموعه اقتصادی باعث موفقیت هر چه بیشتر شما خواهد شد .

در صورتی که شماره ثبت شرکت مورد نظر را دارید و می خواهید سایر مشخصات شرکت نظیر موارد زیر را بدست آورید می تواندی با مراجعه به آدرس http://www.ilenc.ir و وارد نمودن شماره ثبت شرکت مورد نظر مطابق شکل زیر به سایر مشخصات شرکت دسترسی پیدا کنید.

اما چنانچه به دنبال یافتن شماره ثبت شرکت خاصی هستید با وارد کردن نام آن شرکت مطابق عکس زیر می توانید شماره ثبت شرکت و کد ملی شرکت را بدست آوردید.

جهت مشاوره و استعلام شرکت با ما تماس حاصل نمایید.

پاسخ دادن به :

به سیستم مشاوره آنی خوش آمدید .

لطفا جهت شروع پشتیبانی یکی از روش های زیر را انتخاب فرمایید

پشتیبانی آنی در ساعات کاری

در ساعات کاری آنی با شما تماس میگیریم

شما مشخص کنید کی با شما تماس بگیریم

شماره تماس :

نام و نام خانوادگی :

موضوع مشاوره:


ساعت تماس :

لطفا تا پایان مشاوره این صفحه را باز نگه دارید .

تمامی حقوق برای مجتمع ایلیا محفوظ است.

ثبت شرکت

ثبت علامت تجاری

مراحل ثبت شرکت

استعلام برند های ثبت شده در این وب سایت به صورت پیامکی و کاملا رایگان است، استعلام ثبت برند قبل از ثبت از میان انبوه برند هایی که قبلا به ثبت رسیده اند از اوجب واجبات است، چرا که باید نامی را که به سختی و با هزاران وسواس انتخاب کرده اید نباید قبلا در حوزه ای که شما فعالیت دارید ثبت شده باشد. پس قبل از اینکه دل به ثبت برند انتخابی خود خوش کنید باید اول مطمئن شوید که این برند از آن کس دیگری نیست.

دوست گرامی : ما در اینجا از طریق فرم زیر اطلاعات برند شما را گرفته، سپس با استعلام برند از اداره ثبت در عرض چند دقیقه یا نهایت یک ساعت، پیامک نتیجه استعلام را به شماره ای که وارد کرده اید ارسال می نماییم.

جهت استعلام ثبت برند و جستجوی علامت تجاری فرم زیر را که را پر کنید و دکمه استعلام را فشار دهید تا نتیجه استعلام از طریق پیامک به شماره تماس شما ارسال شود.

تذکر 1: فرآیند استعلام برند های تجاری ثبت شده و شرکتی در وب سایت ما و از طریق فرم روبرو بدون پرداخت هیچ هزینه ای و به صورت کاملا رایگان می باشد. این درحالی است که برخی وب سایت ها برای استعلام تخصصی هر برند مبالغی را دریافت می نمایند.

تذکر 2: تمامی استعلامات ما از برگرفته از سامانه اداره مالکیت معنوی بوده و در صورت وجود مشابهت، تصویر برند های مشابه به همراه اطلاعات کامل برای شما ارسال خواهد شد.

چطور بفهمیم اسمی ثبت شرکت شده

این راهنما را حتما ببینید
ثبت برند ( راهنمای جامع مراحل و مدارک )

برای شروع تولید یک محصول یا ارائه یک خدمت همانطور که می دانید نیاز به ثبت برند و قبل از آن استعلام برند از اداره ثبت و استعلام قابلیت ثبت آن برند را دارید. شما می توانید در بخش جستجوی برند سایت اداره مالکیت معنوی شخصا اقدام نمایید اما این فرآیند را می توانید با کمی تجربه همکاران ما بهتر به انجام برسانید.

داشتن تخصص در بخش جستجوی علامت تجاری الزامی ندارد اما ممکن است در ابتدای استعلام شما تشابه هات تخصصی را نتوانید تشخیص دهید. به عنوان مثال حتی واج آرای کلمات یک برند مثل دیانا با آدانا ممکن است باعث رد درخواست ثبت شما شود. پس با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید برای ثبت ابتدا باید دید که این برندی که قصد ثبت آن را داریم آیا قبلا توسط فرد دیگری ثبت شده است یا خیر. اگر این برند قبلا توسط فرد یا شرکت دیگری ثبت شده باشد شما دیگر نمی توانید آن را ثبت کنید و هزینه شما و وقت شما برای ثبت برند مورد نظر هدر خواهد رفت.

استعلام آنلاین برند علی الرغم ساده بودن نیاز به دقت فراوان دارد، به این دلیل که اگر در این زمینه باید به حدی دارای تجربه باشید که بتوانید کوچکترین شباهت ها را تشخیص داده و تا حدود زیادی اطمینان یابید که مشابه این برند نیز حتی ثبت نشده است.

ما در موسسه میزان به صورت رایگان و فوری برند هایی را که در فرم زیر وارد کرده باشید استعلام گرفته و نتیجه را به اطلاع شما خواهیم رساند.

همانطور که در بالا گفته شد برای جلوگیری از این مشکلات ابتدا باید اقدام به استعلام قبل از ثبت نمایید. بدین صورت که باید ببینید در طبقه مورد نظر که همان گروه کالا یا خدمات مورد نظر شما می باشد آن برند یا مشابه آن ثبت شده است یا خیر.

استعلام آنلاین علامت تجاری و لوگو کاملا تخصصی بوده و به همین راحتی نمی باشد چون بسیاری از برند هایی که به هنگام استعلام تصور شده که آزاد می باشد در مرحله ثبت اخطار خورده و رد می شوند.

ثبت برند مواد غذایی یکی از سخت ترین کارهاست، زیرا تعداد برندهای ثبت شده در این حوزه بسیار زیاد است و از طرفی این مشابهت تنها مشابهت کامل نیست و الفاظ برند حتی ممکن است با شباهت کم باعث اخطار خوردن برند شوند.

به عنوان مثال برند آدرینا در مرحله استعلام برند مواد غذایی مشابه نداشته و تصور می شود که قابل ثبت است ( در طبقه مواد غذایی) اما پس از ثبت اظهارنامه در سامانه، مشاهده می شود که به دلیل مشابهت با برند دلینا در آن طبقه اخطار خورده است. به همین دلیل است که فرآیند استعلام برند قبل از ثبت مهم بوده و کاملا تخصصی است.

ما همکارانی داریم که در این زمینه متخصص می باشند و می توانند تجربیاتشان را قبل از ثبت به صورت رایگان در اختیار شما بگذارند. 

چه نیازی به استعلام برند قبل از ثبت داریم؟

به دلیل ثبت نام های تجاری متعدد که در حوزه های مختلف به ثبت رسیده اند، انتخاب برندی که قبلا خودش یا مشابه ش ثبت نشده باشد سخت است، شما باید چند اسم به ترتیب اولویت انتخاب کنید و یکی یکی در همین سایت ما استعلام بگیرید تا بالاخره یکی از آنها ثبت نشده باشد و برای شما قابل ثبت باشد.

آیا استعلام ثبت برند هزینه دارد؟

خیر، نه در سایت ما و نه در سایت مالکیت معنوی کشور هیچ هزینه ای ندارد و کاملا رایگان می باشد.

آیا خودتان می توانید استعلام بگیرید؟

بله، با مراجعه به بخش جستجوی علائم تجاری سایت اداره مالکیت معنوی می توانید خودتان از نام تجاری که وارد می دهید استعلام بگیرید اما در صورتی که با طبقات و مشابهات ها و کلمات خاصی که به اسامی اضافه شده تا ثبت شوند، آگاهی نداشته باشید نتیجه خوبی نخواهید گرفت. پیشنهاد ما این است وارد سایت شده و فرم استعلام را پر کنید تا نتیجه برای شما پیامک شود

چرا در سایت ما استعلام بگیرید؟

در هیچ وب سایتی لیست اسامی برند های ثبت شده وجود ندارد، شما باید با طبقات برند ها آشنا باشید و بدانید که برای برند مورد نظرتان چه طبقه ای را انتخاب کنید، شما کافیست فرم داده شده را پر کنید تا نتیجه برای شما اتوماتیک ارسال شود. نیاز به تماس تلفی هم نیست و از طرفی قابل اطمینان تر است البته نه 100 درصد 🙂

سلام,اسم شرکت ما فارس فیلتر قشقایی، میخواستم اسم برند انتخاب کنم چه اسمی پیشنهاد میدین ,خیلی ممنونم

با سلام
جناب کریمی همکاران ما استعلام میگیرن و خدمتتون اعلام می کنن، اگر تشابه داشته باشه ما اسم جدید پیشنهاد میدیم

سلام،لطفا برای انتخاب نام برند در زمینه تولید کود شیمیایی چه اسم یا اسامی را پیشنهاد می نمایید.
باسپاس

جناب جمشید بیگی انتخاب نام برند برای پرونده هایی که توسط ما انجام بگیرد امکان پذیر است.

سلام وقت بخیر
اسامی این برندها را بی زحمت خواستم برام استعلام کنید.
1.Baby dry
2.Active baby
3.Premium care
4.Swaddlers
آیا میشه این برندها را وارد کشور کنم اگه تو کشور باشه ولی از کشور دیگری واردات کنم ؟

با سلام نتیجه برای شما نتایج استعلام ارسال خواهد شد، فقط حوزه رو همکاران خودشون حدس زدن و اینکه در صورتی که برندها بین المللی ثبت شده باشند شما نمیتوانید ثبت کنید.

سلام من یک برند پوشاک به اسم coconut میخواستم راه بندازم اگر امکان داره استعلامش رو بهم بگید

با سلام نتیجه ی استعلام را چطور بگیریم.دفتر مشق مصور را استعلام خواسته بودم

با سلام
نتایج پیامک میشن، اگر نرسیده مجدد ارسال می کنیم براتون سرکار خانم

سلام یک برند ، لوگوی تجاری تو اداره ثبت ثبت نام کردیم ، ابتدا نفر 1200 بودیم بعد از ثبت متجه شدیم یک اشتباهی صورت گرفته الان 3 ماهی هست که تو نوبت رفتیم و شدیم شماره 530 الان اصلا جلو نمیره اصلا نمیشه کاری کرد زودتر این ثبت انجام بشه
تو اداره ثبت ( پشت پارک شهر ) هم که میریم کسی جوابگو نیست و فقط میگن از طریق سایت ، از تو سایت هم نمیشه فهمید چرا اینقدر کنه جلو میره
راهی نیست زودتر این کار به سر انجام برسه

با سلام
اگر تغییرات زیادی دارید بهتره اظهارنامه جدید ثبت کنید، بعضی اظهارنامه ها در سامانه مالکیت معنوی به دیلی که ما هم نمیدونیم غیرعادی طولانی میشن، پیشنهاد ما اظهارنامه جدید برای برند جدیدتونه

سلام وقت بخیر برای ثبت آرم شرکت که به صورت بی نهایت است بایستی چه مراحلی انجام شود . باسپاس

با سلام
نیاز به ثبت برند شرکتی دارید، البته در صورتی که مشابه تصویر لوگو شما ثبت نشده باشد، 45 روز زمانبر است و به مدارک مدیرعامل و شرکت نیاز دارد فقط.

سلام ببخشین برای ثبت برند مواد شوینده چه برندی پیشنهاد میدید که ثبت نشده باشه وجالب باشه

با سلام برای این موارد لطفا تماس بگیرید

سلام من می خوام لوگوی خودم را ثبت کنم می خواستم بدونم این لوگویی که من درست کردم آیا قبلا وجود داشته یا نه ؟ چگونه باید متوجه بشوم؟

چطور بفهمیم اسمی ثبت شرکت شده

با موسسه تماس بگیرید، عکس لوگوتون رو هم بعد از تماس ارسال بفرمایید تا همکاران استعلام بگیرند.

سلام آیا می توان اسم خود و لوگوی مربوط به خود را ثبت برند کرد؟ برای اینکه داخل اینستاگرام و شبکه های مجازی و وبسایت به نام خودم فعال هستم و شرکتی ندارم و می خوام نان خودم را ثبت برند کنم که کسی نتونه از روی محتوایتم کپی کنه یا از اسمم سواستفاده کنه
آیا می شود؟

با سلام در صورتی که قبلا ثبت نشده باشد بله می شود دوست عزیز. جهت استعلام تماس بگیرید.

سلام. روز بخیر، شرکتی به نام گلشن دام ایرانیان را به ثبت رساندم، قصد دارم برای ثبت برند اقدام کنم، ممنون میشم این اسم را استعلام بگیرید، حوزه فعالیتی ما تولید، پروار، کشتار و بسته بندی گوشت شترمرغ و سایر دام و طیور هست و البته محصولاتی مثل روغن، کرم و صابون هم داریم

با سلام جناب فراهانی، لطفا با شماره 02162753000 تماس بگیرید

سلام خوبین استعلام برند محصولات بهداشتی گامنو رو میخواستم ببین زیر مجموعه کدام شرکته و شماره تلفونشون چیه چیکار باید کنم؟

لطفا تماس بگیرید

درود بر شما هزینه ثبت برند
و شرایط استعلام چگونه انجام میشود

با سلام
شما فرم بالا را پر می کنید، شماره تماس و نام برند و حوزه فعالیت را وارد می کنید نتیجه از طریق پیامک بعد از یک ساعت ( بستگی به تایم کاری و تعطیلات هم دارد ) برای شما ارسال می شود.

سلام
وقت شما بخیر
در حوضه صنایع غذایی میخواستم اسامی ذیل برای ثبت برند رو استعلام کنم. سپاس از همکاری شما .
سارگل
راوا
پاساک
روشا
آرتام
بوژان
آیریک
اوتانا
اسپاد

لطفا فرم استعلام را پر کنید

میخواستم ثبت برند کنم
امکان ثبت ok fire هست؟

با سلام خان شیخی عزیز
خیر رد خواهد شد چون کلمات عام هستند. دقت کنید که برای ثبت کلمات لاتین نیاز به کارت بازرگانی یا کارت عضویت اتاق بازرگانی خواهید داشت.

سلام من میخوام یه اسم برای محصولات ارگانیک انتخاب کنم چند وقته متاسفانه هنوز نتونستم انتخاب کنم .خیلی از اسم هاهم قبلا توسط اشخاص ثبت شده .محصولات تولیدی من بیشترطبیعیو برای روستا هست .مثل سمنو.روغن زرد گاوی وگوسفندی.شیره انگور .خرما .توت خشکبار .لطفا کمکم کنید تا یک اسم خوب انتخاب کنم

سلام،وقتتون بخیر…ببخشید ما در زمینه تولید کود فعال هستیم و خواستم اگه ممکنه این برندها را برامون استعلام کنید و اگر خودتان برند بهتری می دانید بی زحمت پیشنهاد بدهید.
….

لطفا اسم
راملی رویال برامن استعلام کنین
براپوشاک

سلام ما یه کارگاه تولیدی صنایع دستی داریم توی کارگاهمون قهوه جوش تولید میکنیم (دله عربی و جذوه ترک) میخوایم کارامون رو ثبت کنیم که شناخته بشه به اسم اصلان میشه یه استعلام بگیرین واسم

در صورتی که فرم بالا را پر کرده باشید استعلام به اطلاع شما خواهید رسید دوست عزیزم

سلام
من میخوام یه فروشگاه اینترنتی بزنم توی اسمش موندم کسی میتونه کمکم کنه

سلام من از قسمت استعلام پیام دادم ولی متاسفانه با گذشت نیم ساعت هیچ جواب استعلامی برام فرستاده نشد
اسم های برند …. جهت استعلام
لطفا برام استعلام بشه
خیلی ممنون از لطفتون
فرم هم پر کردم (ماکت های مینیاتوری کوچک از همه چی-هم دکوری میشه استفاده کرد و هم اسباب بازی بچه ها)

سلام و وقت بخیر
عزیزان شرکت بنده با نام شرکت بین المللی فراگام تجارت اوراسیا، و با نام انگلیسی Eurasian. Faragam International Trade company با برند افیتکو از سال 91 تاکنون فعالیت می نماید. حال از آنجا که برند شرکت بنده با مخفف اولین حرف از ترجمه نام شرکت اخذ شده است EFITCO شناخته شده است. سوال بنده این است که نیاز به ثبت برند دارم ؟ لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید. لطفا اگر امکان داره از طریق تماس به بنده اطلاع بدهید. مرسی
لازم به ذکر است که همکاران بنده قبلا این نام را ثبت برند کرده اند . حالا در کجا من اطلاعی ندارم . مرسی

سلام
دوست عزیز این برند ثبت نشده است و شما می توانید اقدام کنید

سلام وقت بخیر
شرکت پخش مواد غذایی دارم
اسم شرکتم سماگستر هست
میخام بسته بندی مواد غذایی راه بندازم
با برند سما
تو بازار این برند رو دیدم ولی نمیدونم ثبت رسمی کردن یا نه
متاسفانه نتونستم استعلام برند انجام بدم هر کاری کردم جواب نیومد
شما میتونین راهنمایی کنین
تشکر

با سلام
سما در حوزه مواد غذایی و بسته بندی ثبت شده است

سلام وقت بخیر.
ببخشید من در حال حاضر دارم اسم برندمو انتخاب میکنم. به یه اسمی رسیدم. سرچ کردم و تو ایران هیچ شرکت و برندی نیست. منتها یه پیج خارجی آمریکایی دیدم که به اون اسم هست. کلا ۷۰۰ تا فالور هم داره و شناخته شده هم نیست. میخوام بدونم من اگه این اسمو بذارم و اینستاشو بسازم. مشکلی پیش نمیاد؟

با سلام
نگار عزیز بهتر است اسمی را انتخاب کنید که اگر در آینده قصد داشتید ثبت کنید به مشکل نخورید، یعنی اسمی باشد که قابلیت ثبت در ایران را داشته باشد.

چه مدتی طول می کشه تا جواب استعلام بیاد؟

بین یک تا سه ساعت دوست عزیز ضمن اینکه استعلام آنی برند که خودتان انجام بدهید هست اما مهم تحلیل نتایج استعلام است

اگر کسی اسم مزون مارو قبلا ثبت کرده باشه میتونیم اخر کلمه ی اضافه کنیم؟مثلا یاس باشه ما بزاریم یاسی.میخوام بدونم اضافه کردن یک حرف به اخر کلمه اجازه ثبت به ما میده؟

خیر دوست عزیز رد میشه

بادواسم دخترانه دلساودل نتیجه برتری برای تولیدی آبنبات پیشنهاد میدیداکثراسامی ردشده توسط اداره ثبت علامت تجاری

میخوام ببینم برندی به اسم مدمن هست یا نه

سلام. نام آی بی بی برای رستوران، ثبت شده است؟

سلام نتیجه استعلام تا ساعت 13 به اطلاع شما خواهد رسید.

سامانه ثبت شرکت میزان با هدف تسهیل در امور اداری شرکتها و موسسات، حسابداری و مالیاتی و مشاوره کسب و کار فعالیت خود را از سال 93 آغاز نموده است. ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد.
امور اداری و برند سازی شرکت خود را از 0 تا 100 به ما بسپارید و تمرکز خود را بروی امور تخصصی کارتان بگذارید.

تهران، شهرآرا، خیابان باقرخان، خیابان فرزین جنوبی، خیابان اکبریان آذر، پلاک 12 طبقه چهارم واحد 7 و 8

هر شرکتی برای اینکه به رسمیت برسد باید در اداره ثبت شرکتها به ثبت برسد و پس از ثبت شرکت، دولت بر آنها نظارت لازم را خواهد نمود. وقتی که شرکتی به ثبت می رسد، مزایای بسیاری برای ما خواهد داشت. از جمله این مزایا میتوان به اعتبار حاصله از ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها نام برد. همچنین برای اینکه بتوانیم با شرکتهای ثبت شده دیگر داد و ستد انجام دهیم، باید از صحت ثبت شرکت آنها اطلاع پیدا کنیم. برای اطلاع از اسامی شرکتهای ثبت شده چکار باید کرد؟ ثبت بین الملل در این مقاله می خواهد به مطالبی درباره این مطلب بپردازد تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 

برای دسترسی به لیست اسامی شرکت های ثبت شده در اداره ثبت شرکتها ایران به چند روش می توان اقدام نمود :

چطور بفهمیم اسمی ثبت شرکت شده

1-بدر وهله اول رای جستجوی شرکت های ثبت شده ، میتوان با ثبت بین الملل تماس گرفت و کلیه امور ثبتی در این خصوص را به مشاوران و کارشناسان ثبت بین الملل سپرد، هم چنین می توان به سامانه استعلام اشخاص حقوقی کشور مراجعه کرد. در این سامانه می توان بر اساس موارد زیر شرکت ها را جستجو نمود:

بنابراین از این طریق میتوان استعلام شرکت های ثبت شده را گرفت.

2.دومین راه برای بررسی اطلاعات مهم و اساسی شرکتهای ثبت شده، از جمله آگهی تاسیس شرکت که شامل اسم شرکت، تاریخ ثبت شرکت، اسامی اعضا هیئت مدیره شرکت، سرمایه شرکت، حق امضا مجاز شرکت و آدرس شرکت ثبت شده در آن قید میگردد و همچنین کلیه تغییرات شرکتهای ثبت شده از طریق سایت رسمی روزنامه رسمی کشور می باشد. کافیست پس از مراجعه به سایت روزنامه رسمی کشور، اطلاعات لازم در مورد شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکتها را با قید یکی از موارد زیر جستجو نمایید :

بنابراین با کمترین اطلاعات از شرکتهای ثبت شده میتوان در روزنامه رسمی کشور، استعلام ثبت شرکت را بررسی نمود. از طریق سایت روزنامه رسمی کشور و یا مراجعه حضوری به این سازمان، میتوان لیست اسامی شرکت های ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها را بدست آورد.

3- سومین راه برای بررسی شرکتهای ثبت شده، مراجعه به اداره ثبت شرکتها می باشد، که برای شرکتهای ثبت شده در هر آدرس پستی باید به اداره ثبت شرکتهای آن ناحیه مراجعه نمود. اما از آنجا که طبق بخشنامه های اداره ثبت شرکتها، مراجعه حضوری امکان پذیر نمی باشد، بنابراین باید به آدرس سایت رسمی اداره ثبت شرکتها رجوع کرد و از طریق این سایت، استعلام شرکتهای ثبت شده را انجام داد در صورتیکه هر یک از راههای فوق را نتوانستید انجام دهید، میتوانید با موسسه حقوقی بین الملل تماس گرفته و از مشاوران کارشناسان تخصصی ما بهره ببرید.

برای اینکه هر شرکتی بتواند به صورت رسمی و قانونی فعالیت خود را آغاز کند، و به فعالیت خود ادامه بدهد و شخصیت حقوقی پیدا کند باید ثبت شود.به موجب همین امر به ثبت رسانیدن شرکت امری الزامی است.در اداره ثبت شرکتها،شرکتها به ثبت می رسند و مطلوب ترین روش برای ثبت یا عدم ثبت شرکت مورد نظر استعلام گرفتن از آن می باشد که در ذیل به توضیحاتی در این خصوص خواهیم پرداخت همراه ما باشید.

 

 

اداره ثبت شرکتها به عنوان مرجع قانونی ثبت شرکت و موسسات غیرتجاری زیر مجموعه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد. این سازمان در هر شهر بصورت مجزا می باشد. در چند سال گذشته با رویکرد دولت نسبت به انجام امور از طریق اینترنت، اداره ثبت شرکتها نیز با راه اندازی سامانه الکترونیک ثبت شرکت ها، بسیاری از فرآیندها را تسهیل نموده است.لازم به ذکر است تمامی امور ثبت شرکت، ثبت تغییرات شرکت، دفاتر پلمپ تجاری از طریق همین سامانه صورت خواهد پذیرفت و در داخل سامانه بر اساس شهر نسبت به انتخاب واحد ثبتی خود امور مورد نظر انجام می گیرد. سایت اداره ثبت شرکتها به آدرس http://irsherkat.ssaa.ir می باشد،به هم چنین برای آگاهی درباره لیست اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکتها می توانید با ثبت بین الملل تماس بگیرید و کلیه امور خود را به ما بسپارید هم چنین می توانید به سایت فوق الذکر مراجعه کنید و از شرکتهای ثبت شده استعلام بگیرید.

ثبت بین الملل آماده ارائه خدمات در جهت ثبت شرکت در کرج و ثبت برند در کرج می باشد.لذا می توانید کلیه امور ثبتی خود را به ثبت بین الملل بسپاریدموسسه حقوقی بین الملل با سالها تجربه در زمینه ثبت شرکت در کرج و ثبت برند در کرج پاسخگوی کلیه سوالات شما فعالان اقتصادی خواهد بود. هدف ما جلب رضایت شماست.با شماره تلفن 32711327-026 تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان مشاوران و کارشناسان باتجربه ثبت بین الملل بهره مند شوید.

پاسخ دادن به :

فاطمه روحی ازامل

باسلام این شماره بشمامیدهم بازنده تماس گرفتندگفتندازشرکت بازرگانی ایلنس تحت نظرقوه قضائیه هست شماره شمادرلیست برندگان ماشین قراردارد بایدمقداری پول بدهیدتاشمادرلیست برندگان قراربگیرید09390621346کد991

حسین

سلام ما از کجا بفهمیم که لیست تمام شرکتهایی که در سازمان املاک کشور ثبت شده ؟

مرضیه

سلام.وقت بخیر
میخاستم ببینم شرکت انتخاب سرویس(کوانتوم) در اصفهان،شرکت معتبری است؟
سفارش انلاین لوازم خانگی داره و پرداخت هزینه قبل از تحویل کالا هست

نبی

سلام خاستم ببینم آیا شرکت آرین شیمی تابران شرق در حوزه کود دی آمونیوم فسفات فعالیت دارد

حسین تقی پور

باسلام و احترام ، خواهشمنداست در صورت امکان شماره تلفن دفترشرکت راهیان نیکران خودرو یامدیرعامل آن شرکت آقای قربانپور را به شماره موبایل بنده پیامک فرمایید

فاطمه صالحی فشمی

باسلام خدمت مسولین ومشاورین سایت اطلاع رسانی رسمیت وثبت شماره وشناسه ی ملی شرکتها. من مدتی درشرکت کاریابی کاردرمنزل فرازاندیش سدنا، بسته بندی حبوبات درمنزل برای پسربیکارجوانم ثبت نام کرده ام وازکارخبری نشد ونگرانم .گفتندتا۴۵ روزصبرکنم ونوعددوروزدیگربه پایان می رسد.لطفا کمکم کنید.آیاشرکت فعالیت کاری به روز دارد ومعتبرهست یاکلاهبرداراست؟

مریم

سلام.میخواستم ببینم آیا شرکت های کار درمنزل هم میشه اینجا استعلام گرفت؟شرکت پایا هنر کسب و کار رادین. اگه نمیشه کجا پس باید مطمعن بشم این شرکت کلاه بردار میست ممنوک

ترنم

دوست عزیز پایا هنر کلاهبرداریه.کلاهبرداری محض هست.پلیس فتا اعلام کرده اسمشو.

فاطمه

سلام منم ثبت نام کردم ولی فقط پول گرفتن ۲ سال میشه

سارا

سلام دوست عزیز پایا هنر من دوتا از کارهاشو شرکت کردم فقط الکی پول میگیرن بعد کار رو هم بهانه میگیرن که کارشناس قبول نکرده کلاهبردارن

اسفند صانعی

سلام میخواستم بدونم شرکت‌های :
۱-فتح ساحل
۲-سفینة النجاة
وجود دارند فعالند ؟ آدرس و تلفنشون لطفا

آقا

چطور بفهمیم اسمی ثبت شرکت شده

باسلام خواستم بپرس آيا شركت تعاوني مسكن مهر 16 آبادان با شماره ثبت 4559 موجود است به ثبت رسيده ؟با مديريت آقاي يونس زائر بغلانيان؟؟

جعفری

سلام میخواستم ببینم شرکت تلفیق هنربه ثبت رسیده یانه

سید علی ضرغامی

با سلام. حدود 20سال پیش مقداری سهام از شرکت سرمایه گذاری پرتو آینده (سهام خاص) خریداری کردم. الان هیچ نام و نشانی نتونستم ازش پیدا کنم. اگه ممکنه منو راهنمایی کنید.

لیلا

میخوام درمورد شرکت بادران گستران بدونم چه جور شرکتیه و مجوز داره یانه

اعظم محققی

باسلام میخوام آگهی تغییرات بزنم راهنمایی میخواستم

05437232696

تغییرنام شرکت چکاربایدکرد

keyvan

سلام
بنده سال های 83 یا 84سهام شرکتی با نام شرکت صنایع راهسازی و معدن ایران سهامی عام رو از طریق بانک تجارت خرید کردم.و دوسال،سال 84و 85 هم سود از دفتر امور سهام که در تهران بود دریافت کردم.
ولی سال 86با مراجعه دوباره به دفتر شرکت برای دریافت سود با کمال تعجب دیدم شرکت نقل مکان کرده،از هر کی پرسیدم جوابی دریافت نکردم و کسی هم به تلفن ها جواب نمیداد!!!
داخل اینترنت هر چی میگردم چیزی پیدا نمیکنم.
نه در بورس،نه ثبت شرکت ها.
میشه راهنمایی کنید.
ممنون از لطف شما و وقتی که برای بنده می گذارید.
کیوان آقامحمدی.

صادق اشرفپور

پیشگامان فناوری عصراریا تهران خودرولیزینگی استعلام این شرکت که اعتباردارد

1

11

سید احمد خانی

ادرس شرکت نیک سازان نگین پارسیان با شماره ثبت ۵۲۰۱۴۳

اکبر بندعلی

ثبت شرکت

gheysari_gh

سلام لطفا آخرین آرایش سهام ثبت شده شرکت فرآوری مواد پروتئینی بهبهان را با شماره ثبت 922 را به شماره اعلام شده ارسال بفرمایید

محمدهادی مشکل گشا

درود خدای مهربان بر شما .جناب مهندس جسارتا الان یک شرکت خدماتی با مسئولیت محدود به ثبت رساندیم و نزدیک به 9 ماه هست که پیگیر کد اقتصادی هستیم .الان میخوایم برند را به ثبت برسانیم چکار باید کرد از کجا شروع کنیم لطفا راهنمایی نمایید .سپاس

موسسه حقوقی حامیان چتر عدالت سبز

سلام جناب در این باره موسسه حقوقی ما با کمال میل در خدمت شما هست تا با مشاوره رایگان مشکل شمارو درست کنه و حتی در کمترین زمان با نازل ترین قیمت کاره شمارو به انجام برسونه تسویه پس از انجام کار هست خوشحال میشیم با ما در تماس باشید 02144011723

سارا سوری

شرکت مسئولیت محدود بوده دوباره با همان هیات مدیره فعال میشه یا نیاز به مجمع برای تمدید یا انتخاب هیات مدیره داره ؟

ثبت بین الملل

درود بر شما، در ابتدا شما باید به اساسنامه ی شرکت خود مراجعه نمایید. عموما مدت تصدی اعضا هیئت مدیره در شرکت های با مسئولیت محدود بصورت نامحدود می باشد. در صورتیکه این قضیه قید شده باشد، نیاز به تمدید نخواهد بود.

دکتر بهر وزلطیف

در خصوص ثبت شرکت در کشور ما در ایران سوالی دارم و ایا اتباع المان تصمیم خرید ملک را دارند

ثبت بین الملل

سلام بله شما هم میتوانید در ایران شرکت به ثبت برسانید

سرعت و دقت بالا

پایین‌ترین‌ کارمزد و هزینه

همه جا در دسترس و پاسخگو

آخرین اخبار

راه اندازی سامانه استعلام اشخاص

به تازگی اداره مالکیت صنعتی برای ثبت برند ( علائم تجاری ) و ثبت طرح صنعتی و غیره اقدام به احراز هویت مینماید…..

ثبت آنلاین برند

یکی از راههای ثبت برند، ثبت آنلاین برند می باشد …

آخرین نظرات کاربران

احمد غلامی

سپاس از زحمات شما در ثبت شرکت اینجانب.

ابراهیم احمدی

با سلام و احترام. ممنونم از مجموعه ثبتی بین الملل بخاطر ثبت شرکت اینجانب و …

دسترسی سریع

کلیه حقوق برای ثبت بین الملل محفوظ است

لطفا منتظر بمانید

 

شماره ثبت شرکت چیست؟ برای استعلام موجودیت شرکت و قانونی بودن آن باید چکار کنیم؟ نحوه استعلام شماره ثبت شرکت ها چگونه است؟ ما در این نوشته ضمن پاسخ به این سوالات، نحوه استعلام نام شرکت و همچنین نحوه استعلام شماره ثبت شرکتها را بصورت کامل و تصویری آموزش داده ایم که در ادامه مشاهده می فرمائید.

 

چطور بفهمیم اسمی ثبت شرکت شده

با آموزشی که پیش روی شماست، می‌توانید به سادگی و ظرف مدت کمتر از 2 دقیقه، شماره ثبت هر شرکت و موسسه ای را که بخواهید بصورت دقیق استعلام نمائید.

 

 

شماره ثبت شرکت شماره ای انحصاری است که از سوی مرجع ثبتی به اشخاص حقوقی اعم از شرکت ها و موسسات غیرتجاری، پس از ثبت نهایی آنها تعلق می گیرد تا از طریق آن از یکدیگر متمایز شوند.

 

برای اینکه اطلاع پیدا نمایید که شرکت یا موسسه مورد نظرتان به صورت رسمی به ثبت رسیده است یا خیر، همچنین برای استعلام وضعیت شخصیت حقوقی مورد نظرتان و بررسی قانونی بودن آن، می توانید نسبت به استعلام شناسه ملی  و دیگر اطلاعات شخصیت حقوقی فوق اقدام نمایید.

 

 

۱-جهت استعلام شماره ثبت شخصیت حقوقی اعم از شرکت ها و موسسات غیر تجاری باید ابتدا به وبسایت مربوطه به آدرس http://www.ilenc.ir مراجعه نمایید. (تصویر اول)

 

(تصویر اول)

 

۲- همانطور که در سمت راست تصویر مشاهده می فرمایید، سه فیلد شماره ثبت، شناسه ملی و نام شخصیت (که منظور نام شرکت یا موسسه مورد نظر است) وجود دارد که طبیعتاً هنگامی که شما تصمیم به استعلام شماره ثبت شخصیت حقوقی را دارید، قادر به تکمیل این فیلد نخواهید بود و همانطور که در خود تصویر نوشته شده است، پر کردن یکی از فیلدها کافی است و با پر کردن یکی از آن ها، نوبت وارد نمودن تصویر امنیتی در قسمت مربوطه است. (تصویر دوم)

 

(تصویر دوم)

 

۳- پس از آنکه مطابق با بند دوم اقدام نمودید باید کلید “جستجو” را کلیک نمایید که پس از آن مشخصاتی مانند شناسه ملی، نام شخصیت حقوقی، نوع شخصیت، سازمان ثبت کننده، وضعیت و همچنین در صورتی که شخصیت حقوقی مورد نظر شما توضیحاتی داشته باشد، توضیحات آن در کادر مربوطه نمایان می شود. (تصویر سوم)

 

(تصویر سوم)

 

نکته: چنانچه نام شخصیت حقوقی مورد نظر خود را به طور دقیق و کامل وارد نکنید، سامانه اطلاعات تمام شرکت ها و موسساتی که حروف نوشته توسط شما، در نامشان وجود دارد را نمایش می دهد که ممکن است حتی با نام صدها شخصیت حقوقی مواجه شوید.

 

در این صورت طبیعتاً پیدا کردن شرکت یا موسسه مورد نظر شما از بین اینهمه نام کاری دشوار و زمانبر است. لذا توصیه می نماییم هنگامی که تصمیم به جستجو و استعلام اطلاعات شخصیت حقوقی مورد نظرتان را دارید، حداقل نام کامل آن را از قبل داشته باشید. (تصویر چهارم)

 

(تصویر چهارم)

 

 

(تصویر پنجم)

 

 

همانطور که در تصویر پنجم مشاهده می نمایید، پس از استعلام انجام گرفته، به ترتیب اطلاعات ذیل بدست می آید:

 

۱- ثبت کننده شخصیت حقوقی (مرجع ثبتی)

 

۲- شناسه ملی شخصیت حقوقی

چطور بفهمیم اسمی ثبت شرکت شده

 

۳- تاریخ تاسیس شخصیت حقوقی 

 

۴- تاریخ آخرین بروز رسانی (که منظور تاریخ ثبت آخرین تغییرات شرکت است)

 

۵- نام کامل شخصیت حقوقی

 

۶- نوع شخصیت حقوقی (اعم از سهامی خاص، با مسئولیت محدود، موسسه غیر تجاری و غیره)

 

۷- شماره ثبت شخصیت حقوقی

 

۸- اداره کل ثبت کننده 

 

۹- واحد ثبتی ثبت کننده 

 

۱۰- کد پستی شخصیت حقوقی

 

۱۱- محل اقامت قانونی

 

۱۲- وضعیت شخصیت حقوقی

 

نکته: کد پستی و محل اقامت قانونی شخصیت حقوقی که در این صفحه مشاهده می نمایید، مربوط به محل اقامت قانونی ای است که شخصیت حقوقی مربوطه در هنگام ثبت تاسیس به اداره ثبت شرکت ها معرفی نموده است.

 

اما اگر اقدام به تغییر آدرس نموده باشد، در این قسمت قابل مشاهده نخواهد بود و برای مشاهده تغییرات شرکت، باید با اطلاعاتی که در این صفحه بدست آورده اید به سایت روزنامه رسمی مراجعه و از طریق آن تغییرات شرکت یا موسسه غیر تجاری مورد نظر خود را جستجو و مشاهده نمایید.

 

 

چند رقمی بودن شماره ثبت شرکتها بستگی به تاریخ ثبت شرکت دارد، در مورد شرکتهای بسیار قدیمی شماره مربوط به ثبت آنها، سه رقمی است و در مورد شرکتهای کمی قدیمی یعنی شرکت هایی که در دهه های ۵۰ الی ۷۰ شمسی به ثبت رسیده اند، اکثرا شماره ثبتی چهار رقمی دارند و پس از آن و تا کنون، شماره های ثبت شخصیت های حقوقی شش رقمی است.

 

 

بله در شرایطی خاص این امکان وجود دارد و این تغییر زمانی رخ می دهد که آدرس شرکت از حوزه یک مرجع ثبتی به حوزه مرجع ثبتی دیگر تغییر کند و این تغییر آدرس به ثبت برسد.

 

بطور مثال هنگامی که مرکز اصلی و آدرس اولیه شرکت در شهر تهران باشد و پس از مدتی اعضاء شرکت بنا به هر علتی تصمیم بگیرند آدرس مرکز اصلی شرکت را از شهر تهران به شهری دیگر (اعم از شهرهای دیگر استان تهران و یا هر شهری از دیگر استان های کشور) منتقل نماید، شماره ثبت شرکت تغییر می کند اما این تغییر هیچ خللی در شخصیت حقوقی، صلاحیت ها و مجوزهای احتمالی آن ایجاد نمی کند.

 

نکته: باید در نظر داشته باشید که بر خلاف شماره ثبت، شناسه ملی شرکت ها تحت هیچ شرایطی تغییر نمی کند.

 

 

لینک های مفید: وکیل | وکیل مهاجرت | ثبت برند

 

مهمترین دلایل ثبت علائم تجاری   ثبت برند یا ثبت علائم تجاری ، یکی از مهمترین اصو…

تفاوت انواع مختلف شرکت ها ثبت شرکت چطور بفهمیم اسمی ثبت شرکت شده
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *