چطور بفهمیم روغن آرگان اصل است

 
helpkade
چطور بفهمیم روغن آرگان اصل است
چطور بفهمیم روغن آرگان اصل است

روغن آرگان از روغن های فوق العاده پرخاصیت، پرطرفدار و گران قیمت است که از هسته میوه درخت آرگان به دست می آید و بومی کشور مراکش می باشد.

از آن جا که پروسه تولید روغن آرگان بسیار سخت و زمان بر است، این روغن به عنوان یکی از کمیاب ترین و گران ترین روغن های جهان شناخته شده و با توجه به خواص خارق العاده و قیمت گران آن، متاسفانه برخی شرکت ها به تولید و فروش روغن آرگان تقلبی یا رقیق شده با سایر روغن ها اقدام می کنند و با عنوان روغن آرگان اصل ارزان به فروش می رسانند.

تحقیقات نشان داده ترکیب و رقیق کردن روغن آرگان با سایر مواد باعث کاهش چشم گیر بسیاری از خواص این روغن می شود و به همین دلیل امروزه یافتن روغن آرگان اصل پرخاصیت در بازار بسیار دشوار می باشد.

جالب است بدانید با این که این روغن بومی کشور مراکش است اما اگر با نحوه تشخیص و تفاوت های روغن آرگان اصل و تقلبی آشنا نباشید ممکن است حتی در این کشور نیز روغن تقلبی به جای روغن اصل خریداری کنید!

خرید روغن آرگان تقلبی در بهترین حالت هدر دادن پول و در بدترین حالت به آلرژی یا حساسیت های پوستی منجر شده و به پوست آسیب خواهد رساند.

چطور بفهمیم روغن آرگان اصل است

برای آشنایی با روش های تشخیص روغن آرگان خالص و طبیعی در ادامه مقاله با کوکا همراه شوید تا با تعدادی از مهم ترین تفاوت های روغن آرگان اصل و تقلبی آشنا شویم.

به دنبال روغن آرگانی باشید که روی برچسب آن تنها از یک عنصر تشکیل دهنده نام برده باشد: روغن آرگان 100 درصد طبیعی (آرگانیا اسپینوزا). بدون مواد افزودنی، نگهدارنده ها، بدون عطر، بدون پارافین و آب.

هرگز روغن آرگان را در بطری های رنگ روشن یا پلاستیکی خریداری نکنید زیرا نور باعث از بین رفتن بهترین خواص این روغن شده و بطری های شیشه ای تیره تنها راه نگهداری و حفظ روغن آرگان از تجزیه شدن می باشد.

بطری های شیشه ای همچنین سازگار با محیط زیست بوده و به طور کامل قابل بازیافت هستند.

از آن جا که تولید روغن آرگان اصل بسیار دشوار است هرگز با قیمتی بسیار ارزان به فروش نخواهد رسید، اگرچه ادعا نمی کنیم گران ترین روغن آرگان بهترین آن است اما ارزان بودن بیش از حد این روغن را می توان به عنوان معیاری برای تشخیص روغن آرگان اصل و تقلبی در نظر گرفت زیرا روغنی به نام روغن آرگان بسیار ارزان وجود ندارد مگر این که با ترکیبات و روغن های دیگر رقیق شده و اصل نباشد!

توصیه اکید می شود برای جلوگیری از هدر رفتن پول خود علاوه بر قیمت محصول، به تمام موارد ذکر شده در این مقاله توجه داشته باشید.

روغن آرگان اصل بوی ملایم فندق تازه یا مغزهای گیاهی دارد که برخی آن را به بوی پاپکورن تشبیه می کنند.

روغن آرگان اصل خیلی سریع جذب پوست می شود و به همین دلیل رایحه آن بعد از چند دقیقه کوتاه از روی پوست محو می شود.

روغن آرگان طبیعی و اصل تقطیر بخار نمی شود زیرا پروسه تقطیر عطر فندقی و بسیاری از مواد مغذی این روغن را از بین می برد.

توصیه می شود از خرید روغن آرگان با عطر قوی یا بدون عطر و بو خودداری کنید.

روغن آرگان اصل بافتی نرم و غیر چسبنده داشته و چندان آبکی به نظر نمی رسد. هنگامی که آن را روی پوست اعمال می کنید خیلی سریع جذب پوست شده و باعث تسکین و آرامش پوست می شود.

روغن آرگان آرایشی اصل رنگ زرد طلایی روشن دارد و اگر رنگ روغن بسیار روشن باشد به احتمال قوی با سایر روغن ها ترکیب شده است.

روغن آرگان آشپزی اصل رنگ قهوه ای طلایی دارد.

مطمئن شوید روی برچسب بطری روغن آرگان عباراتی همچون “100 درصد خالص”، “پرس سرد” یا “ساخت مراکش” حک شده و گواهی اکوسرت ( ECOCERT ) روی آن قابل مشاهده باشد.

رسوب در روغن های طبیعی و خالص نشانه کیفیت محصول می باشد و جای نگرانی ندارد زیرا معمولا اندکی رسوب غبار گونه در ته بطری روغن خالص که به شدت تصفیه نشده مشاهده می شود.

این رسوبات، مواد نامحلول روغن و شامل الکل های چرب، توکوفرول ها، کارتنوئیدها، استرول ها و غیره می باشند که در روغن آرگان سرد حالت نیمه جامد پیدا کرده و در روغن آرگان گرم به حالت ابری یا غبار آلود با ذرات شناور در آن تغییر می کند.

برای اطمینان از خرید روغن آرگان اصل و طبیعی تنها از مراکز معتبر و دارای مجوز اقدام به تهیه این محصول کنید.

به طور کلی دو نوع روغن آرگان تولید می شود: آرگان آرایشی و آرگان مخصوص پخت و پز

هنگام تولید روغن آرگان آشپزی، هسته های آرگان ابتدا بو داده شده و طی این فرایند بسیاری از مواد مغذی که برای مصارف آرایشی بهداشتی مورد نیاز است از بین می رود اما برای تولید روغن آرگان آرایشی از این مرحله صرف نظر می شود.

منابع: essentialsyou – arganoilexperts

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا آهنگ تولدت مبارک

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا برای تمامی وب سایت ها به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

 

 

روغن آرگان از میوه درخت آرگان به دست می آید هر میوه درخت آرگان شامل ۲ الی ۳ هسته است که این هسته ها حاوی روغن هستند.

از آنجا که این درختان اغلب در ناحیه مراکش رشد می کنند گاهاً به این روغن روغن مراکشی نیز می گویند. روغن آرگان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است.

 

چطور بفهمیم روغن آرگان اصل است

با افزایش تقاضا برای روغن آرگان در سطح جهانی آفریقای شمالی و به خصوص مراکش با یک جهش در کشت درختان آن روبرو بودند.

 با توجه به اینکه درخت روغن آرگان فقط در نواحی خاصی کشت می شود روغن آرگان اصل مقداری گران است.

 و این خود به آن معناست است که روغن های تقلبی در بازار به وفور یافت می شود و برای مقابله با این موضوع و تشخیص روغن آرگان اصل از روغن آرگان تقلبی  باید راه هایی پیدا کنید تا نوع اصلی این روغن را از نمونه تقلبی آن تشخیص دهید.

 در این مقاله در وبسایت تخصصی روغن ها (نابسرا) سعی می کنیم راه هایی برای تشخیص روغن آرگان اصل به شما ارائه کنیم.

برای بهره مندی از خواص روغن آرگان باید حتما از روغن آرگان اصل استفاده شود تشخیص اصل بودن روغن آرگان از راه های زیر امکان پذیر است:

 

روغن آرگان تنها در محل های خاصی از کشور مراکش تولید می شود از آنجایی که بسیاری از مراحل تولید به صورت دستی انجام می شود روغن‌ آرگان اصل بسیار گران است افراد مختلف سعی می کنند با ارائه روغن آرگان به صورت فله ای کمی از هزینه زیاد  این روغن کم کنند.

روغن آرگان که برای پخت و پز استفاده می‌شود ممکن است کمی ارزان تر از نمونه های دیگر باشد که به منظور نگهداری از پوست و مو و آرایش استفاده می شود.

 پس اولین موضوعی که در تشخیص روغن آرگان اصل باید به آن دقت کنید  آن است که روغن آرگان اصل روغن بسیار گرانی است پس اگر نمونه خیلی ارزان از آن را مشاهده کردید باید به این موضوع شک کنید.

 البته دقت کنید که فقط این موضوع تعیین کننده اصل بودن یا نبودن روغن آرگان نیست چرا که بسیاری از تولید کنندگان روغن آرگان هزینه های بازاریابی بسته بندی آنچنانی روغن آرگان را کم کرده اند و از این طریق روغن آرگان را ارزان‌تر به دست مشتریان شان می رساند پس با ما همراه باشید تا موارد دیگری در مورد روغن آرگان اصل و روش تشخیص روغن آرگان اصل را بررسی کنیم.

 

 توجه داشته باشید که روغن آرگان برای اینکه نتایج خودش را به خوبی به جا بگذارد باید حتماً از نوع اصل باشد.

برخی اوقات مواد مختلفی به عنوان افزودنی به همراه  روغن آرگان به لوسیون‌ها و شامپوها اضافه می گردد حتما چک کنید که محصولی که شما دریافت کرده اید چه میزانی از روغن آرگان را دارد.

 مقدار کم روغن آرگان در یک محصول هیچ کمکی در بهبود پوست و موی شما و فواید دیگر روغن آرگان نخواهد کرد.

 بهترین محصول محصولی است که ۱۰۰ درصد آن را روغن‌ آرگان تشکیل داده باشد و هیچ افزودنی دیگری به آن اضافه نشده باشد.

 جالب است بدانید بسیاری از محصولاتی که در بازار ایران از آنها به عنوان محصول خالص  و اصل یاد می شود دارای افزودنی هایی از جمله اسانس برای بوی بهتر هستند. این خود نشانی بر تقلبی بودن روغن‌ آرگان ارائه شده توسط آنها می باشد.

هرگونه افزودنی از جمله رایحه یا نگهدارنده و حتی با اضافه کردن آب به روغن آرگان نشانه خالص نبودن روغن آرگان خواهد بود از آنجایی که روغن آرگان روغن غلیظی است حتماً باید به محصولاتی که به صورت اسپری ارائه می شود شک کنید چون با توجه به غلظت روغن آرگان امکان اسپری شدن آن وجود ندارد.

 

 روغن آرگانی که در بسته های پلاستیکی که به صورت شفاف هستند یا جعبه و بطری شفاف ای دارند را خریداری نکنید این موضوع باعث زوال و از دست رفتن خواص روغن آرگان  می شود.

 مطمئن باشید که روغن آرگانی که خریداری می کنید در بسته بندی که به صورت تیره هست ارائه می شود و نور خورشید را دریافت نمی کند .

روغن آرگان باید در بسته بندی غیر شفاف و کدر ارائه شده و یکی از بهترین رنگ ها می تواند رنگ آبی کدر و غیر شفاف برای بسته بندی بطری روغن آرگان می باشد.

 

روغن آرگان باید صاف و شفاف و و دارای رنگ طلایی ملایم باشد روغن آرگان نباید تیره رنگ باشد.

 روغن آرگان باید دارای غلظت مخصوصی باشد و هرگونه رقیق بودن یا آبکی بودن روغن آرگان باید شما را نسبت به اصل بودن روغن آرگان مشکوک کند.

 زمانی که روغن آرگان را بر روی پوست خود می گذارید روغن آرگان اصل به راحتی و به سرعت جذب پوست شما خواهد شد.

روغن آرگان ممکن است به میزان بسیار کمی در انتهای ظرف حاوی آن رسوب کند.

 

 

روغن آرگان بوی طبیعی مانند بوی گیاهان خوشبو دارد.

بوی تند و زننده و خیلی قوی ممکن است نشان دهنده فاصله شدن روغن آرگان باشد.

 اگر روغن آرگان هیچ گونه بویی نداشت شما باید نسبت به اصل بودن روغن آرگان مذکور  شک کنید.

روغنهای آرگان معطر شده به احتمال زیاد از جمله روغن هایی هستند که برای پخت و پز استفاده می شود پس در خرید این گونه روغن ها دقت کنید.

حتماً به این موضوع دقت کنید که روغن آرگان اصل باید بویی از طبیعت داشته باشد و هرگونه بوی مصنوعی باید شما را نسبت به اصل بودن آن مشکوک کند.

 اگر از فروشگاه معتبر خرید کنید با خیال راحت میتوانید مطمئن شوید که روغن‌آرگان شما اصل است  از فروشندگان مختلف بررسی انجام دهید و از فروشنده خرید بکنید که روغن آرگان خود را تضمین می کند و تمام موارد یاد شده در متن بالا را دارا می باشد.

فروشگاه اینترنتی روغن آرگان نابسرا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه عرضه مستقیم روغن آرگان اصل می باشد که می توانید با خیالی آسوده روغن های آرگان اصل در بسته بندی های مناسب و با ارسال به سراسر کشور را خریداری کنید.

چطور بفهمیم روغن آرگان اصل است

چنانچه در مورد تشخیص صحیح روغن آرگان اصل سوالی دارید کافیست در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند

با سلام
وقت بخیر
من اخیرا روغن آرگان از یک مغازه ای که خودشون روغن استخراج می کنند خریدم، بوی بسییییییار بد (با عرض معذرت:بویی شبیه فضولات حیوانی) داردچطور بفهمم اصل یا تقلب بودنش را؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

حساب کاربری ندارید؟

موز با ۳ برابر قیمت به فروش می‌رسد!

زنگنه: نقطه ضعفم این بود که این دوره وزیر شدم

٣ گیگابایت اینترنت، هدیه همراه اول به‌مناسبت دهه فجر

انسان‎های منصف به ما خداقوت می‌گویند/ امیدوارم کسانی که پس از ما می‌آیند، بهتر پاسخ بدهند/ از ۱۴ مرداد به دانشگاه باز خواهم گشت

قیمت دلار صعودی شد +جدول

چطور بفهمیم روغن آرگان اصل است

چگونه کد شهاب بگیریم؟

ارزان‌ترین ماشین ظرفشویی‌های بازار +جدول

سهام عدالت ۲۲ بهمن آزاد خواهد شد؟

تندر ۹۰ پلاس ۴۱۵ میلیون تومان +جدول

قیمت طلا و دلار امروز چقدر شد؟

صندوق پالایشی یکم از ضرر خارج شد

ماموریت دولت بعد از روحانی چیست؟

دنا پلاس اتوماتیک چند؟

ارزش پالایشی یکم امروز چقدر شد؟

انسان‎های منصف به ما خداقوت می‌گویند/ امیدوارم کسانی که پس از ما می‌آیند، بهتر پاسخ بدهند/ از ۱۴ مرداد به دانشگاه باز خواهم گشت

اگر دوست دارید بدانید روغن آرگان چیست و با فواید و خواص روغن آرگان برای مو و پوست یا حتی ناخن آشنا شوید، این مطلب را تا انتها بخوانید.زیبایی پوست و مو برای همه ی افراد، چه خانم ها و چه آقایان، اهمیت بالایی دارد. همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد هزینه ی زیادی را صرف خرید لوازم آرایشی و بهداشتی کنند تا بتواند زیبایی از دست رفته ی خود را بازگردانند یا آن را حفظ کنند.در این شرایط خیلی از افراد ترجیح می دهند محصولی پیدا کنند که چندکاره باشد و بتواند بخش بیشتری از نیازهای آن ها را برطرف کند. البته شاید کمی دور از ذهن باشد که یک محصول بتواند با کمترین آسیب، از پس کارهای زیادی بر بیاید؛ ولی چنین چیزی ممکن است. روغن آرگان اکسیری است که یک تنه می تواند با غول های متعددی مبارزه کند.

روغن آرگان به طلای مایع شهرت دارد! این روغن اکسیری است که جادو می کند. فواید روغن آرگان بسیار زیاد است و از درمان پوست و مو گرفته تا مشکلات گوارشی و پیشگیری از سرطان را شامل می شود. این روغن از میوه درختی به نام آرگان با نام علمی Argania spinosa به دست می آید. درخت آرگان بومی کشور مراکش است، ارتفاع حدود ۸ متر و عمر طولانی دارد که در ۳۰ سالگی میوه می دهد. درون میوه مغزی وجود دارد که روغن از آن تهیه می شود. جالب است بدانید که این درخت در برابر خشکی، گرما، خاک ضعیف و شرایط سخت محیطی مقاوم است. شاید اصلا همین مقاومت باعث می شود آنچه به ثمر می نشیند، مفید و پرخاصیت باشد. خنده دار است ولی بزهای کوهی مراکش از این درخت بالا می رفتند تا میوه اش را بخورند!

تفاوت روغن آرگان و روغن مراکشی در مواد افزودنی آن است. گاهی نام این دو روغن را به جای هم به کار می برند. ولی، این دو تفاوت هایی با هم دارند؛ درست است که روغن آرگان از مراکش است، ولی روغن مراکشی علاوه بر روغن آرگان، ممکن است روغن و مواد افزودنی دیگری هم داشته باشد. به عبارت دیگر، روغن مراکشی را تغییر داده اند و روغن آرگان خالص نیست.این توضیحات به معنی بد بودن روغن مراکشی نیست. بلکه، با افزودن ترکیبات دیگر به روغن مراکشی، این روغن روان تر و آبکی تر از روغن آرگان خالص می شود.توصیه می کنیم حتماً از روغن آرگان خالص استفاده کنید. اما، چگونه روغن مراکشی اصل را تشخیص دهیم؟ دانستن نکات زیر در انتخاب روغن آرگان اصل به شما کمک می کند:

اضافه کردن مواد افزودنی به روغن آرگان، ممکن است کیفیت و خواص آن را از بین ببرد. پس، حتماً روغن آرگانی را انتخاب کنید که مواد افزودنی، مواد نگهدارنده و رایحه ندارد.

روغن آرگان خالص فقط در بطری های شیشه ای تیره رنگ عرضه می شود. چون اگر نور به آن بتابد، خواص خود را از دست می دهد. مطمئن شوید روغنی که می خرید در ظرف های پلاستیکی نباشد، چون پلاستیک با روغن آرگان واکنش نشان می دهد و این واکنش مخرب است.

چطور بفهمیم روغن آرگان اصل است

تولید آرگان اویل خالص کار سختی است. پس، نمی توانید آن را با قیمتی کم خریداری کنید. مواظب باشید، افراد سودجو با قیمت کم می خواهند شما را وسوسه کنند.

بوی روغن آرگان شبیه بوی ملایم فندق تازه یا مغزهای گیاهی است و چون خیلی سریع جذب پوست و مو می شود، رایحه ی آن بعد از چند دقیقه از بین می رود. یادتان باشد، با خرید روغن های دارای رایحه مصنوعی، از داشتن روغن اصل با مواد مغذی بی بهره می مانید. پس توصیه می کنیم، روغن های آرگان با رایحه مصنوعی یا بدون بو را نخرید.

روغن آرگان اصل روان، غیر چرب و کمی غلیظ است. این روغن سبک است و هنگامی که آن را روی پوست می مالید، خیلی سریع جذب پوست می شود.

روغن آرگان اصل که برای مصارف آرایشی استفاده می شود، رنگ طلایی روشن دارد. در حالیکه، رنگ روغن آرگان اصل مخصوص آشپزی، طلایی تیره است.

مطمئن شوید روغن آرگانی که می خرید، مجوز های لازم را داشته باشد و روی برچسب آن عباراتی همچون «۱۰۰ درصد خالص» یا «ساخت مراکش» را نوشته باشند.

روغن آرگان با کیفیت، شفاف است. ببینید در شیشه روغن آرگانی که تهیه کرده اید رسوب وجود دارد؟ ناخالصی ها ،حتی به اندازه ی خیلی کم، اثربخشی و کارایی روغن آرگان را از بین می برند.

آخرین نکته ای که باید به آن دقت کنید کارخانه ی تولید کننده روغن آرگان است. یادتان باشد، این محصول را فقط از مراکز معتبر و دارای مجوز بخرید.

اگر جزوه آن دسته از افراد هستید که به محض رشد ناخن همیشه نگران شکستن خود به خود ِ ناخن خود هستید ، بهترین پیشنهاد برای شما استفاده از روغن آرگان است . این روغن میتواند استراک ناخن را به طرز شگفت انگیزی تقویت نماید و ناخن های زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد

حتما به علامت های روی ناخن های خود یا افراد توجه کرده اید . برخی از این علامت ها نشان دهنده کمبود کلسیم ، برخی بیانگر کمبود ید و برخی دیگر نشان دهنده کمبود پتاسیم بدن است ، اما اگر بر روی ناخن شما خطوط موازی شکل گرفت ( این خطوط موازی و در امتداد انگشتان شکل می گیرد ) نشان از عدم داشتن انعطاف کافی ناخن های شما می باشد . خبر خوش اینکه این خطوط بوسیله روغن ارگان میتواند بطور کلی ناپدید شود

روغن آرگان محصولی طبیعی از دانه های درخت آرگان در مراکش است.

استعمال موضعی این روغن برای درمان مشکلات پوست و مو مفید است و نوع خوراکی آن به درمان یا پیشگیری از بیماری هایی مانند استئوآرتریت، – ، روغن آرگان با خواص درمانی فوق العاده خود، در سال های اخیر جایگاه محبوبی در میان مردم پیدا کرده است و روز به روز تقاضا برای استفاده از آن افزایش می یابد.

متاسفانه این موضوع باعث شده است که بر تعداد روغن های تقلبی موجود در بازار افزوده شود.

در این مقاله نگاهی به سایر کاربردهای روغن آرگان داریم و روش های تشخیص روغن آرگان اصل از تقلبی را توضیح می دهیم.

چطور بفهمیم روغن آرگان اصل است

لطفا با ما همراه شوید.

خواص روغن آرگان اصل و طبیعیروغن آرگان برای تقویت موها و پیشگیری و درمان ریزش مو مفید است و به ویژه برای رفع مشکلات موهای خشک موثر است.

استفاده از این روغن به درمان شوره سر، رفع خارش سر و از بین بردن مو خوره کمک می کند.

استفاده از این روغن باعث افزایش خاصیت کشسانی و الاستیته پوست می شود و از پیری پوست و افزایش چین و چروک صورت که بعد از یائسگی زنان بیشتر می شود، پیشگیری می کند.

به طور کلی این روغن باعث تقویت کلاژن سازی و ترمیم بافت سلول های پوست می شود و مانع از پیری زودرس می گردد.

روغن آرگان خالص
روغن آرگان خالص arganoleیکی از گران ترین روغن ها در جهان است. از آنجا که روغن آرگان خالص arganoleدر صنعت زیبایی عاملی برای جوان سازی وجوان نگهداشتن پوست می باشد افراد زیادی را بخود جذب کرده است. خواص شگفت انگیز روغن آرگان خالص arganoleبرای پوست به زنان ومردان در سراسر جهان کمک کرده تا جوانی پوست خود را حفظ نمایند.
به دلیل افزایش محبوبیت روغن آرگان خالصarganole، افراد سود جو وزیاده طلب سعی می کنند محصولات تقلبی و ترکیبی را با عنوان روغن آرگان خالصarganole به فروش برسانند. به عنوان یک مصرف کننده محصولات مراقبت از پوست، باید مطمئن شوید که وقتی قصد خرید روغن آرگان خالص arganoleرا دارید، با روش های ساده بتوانید روغن آرگان خالص arganoleرا تشخیص دهید، باید بدانید که روغن ارگان خالص arganoleچه ویژگی های دارد.
روغن آرگان خالص بافت خیلی غلیظ و چسبنده ای ندارد. با این حال خیلی آبکی و رقیق هم نیست. روغن آرگان خالص باید صاف باشد، مهم ترین مشخصه روغن آرگان خالص جذب سریع آن می باشد. هنگامی که یک قطره روغن آرگان خالص را بر روی پوست خود ماساژ می دهید، روغن آرگان خالص سریع جذب پوست می شود وهیچ گونه آثار چربی از خود باقی نمی گذارد. با ماساژ روغن آرگان خالص پوست شما باید احساس آرامش کند. اگر روغنی که استفاده کرده اید، آن احساس را به شما نمی دهد ، احتمالا روغن آرگان واقعی ندارید.
روغن آرگان خالص دارای بوی کمی است که شبیه به هیچ روغنی نمی باشد. روغن های که بوی عطر واسانس دارند به هیچ وجه خالص نبوده وغالبا لوسین های مو حاوی روغن آرگان می باشند.روغن آرگان خالص پس از جذب در پوست، بوی خود را از دست می دهد، اما برای آن چند دقیقه زمان نیاز می باشد. روغن آرگان خالص بدون بو تصفیه شده با کاتالیزورهای شیمیای بوده و حالت بکر ندارد،روغن آرگان خالص بکر بوی گیاهی خود را داشته و معمولا کمی در پایین ظرف حالت رسوب غبار گونه ای خواهد داشت.

در فرایند تصفیه روغن آرگان روش صنعتی و بدون بو شدن، بسیاری از مواد مغذی سودمند که به طور طبیعی در روغن آرگان خالص وجود دارد حذف خواهند شد. این نوع روش تصفیه مزایای کلی روغن آرگان خالص را کاهش می دهد. روغن آرگان خالص بکر با روش پرس سرد تهیه شده ودر فرایند روغن کشی هیچ یک از مواد ارزش مند خود را از دست نداده و تمام خواص اصلی حفظ شده است ،بنابراین اگر بطری روغن آرگان خالص شما هیچ بوی نداشته باشد، احتمالا روغن آرگان شما صد در صد خالص نمی باشد،. با این توضیح، روغن آرگان خالص نباید عطر و بوی قوی داشته باشد. عطرهای قوی ممکن است مخلوط با انواع دیگر روغن ها را نشان دهند. بنابراین، مراقب باشیدروغن آرگان خالص متفاوت با روغن هایی که دارای عطر و بوی سنگین و روغن هایی هستند که هیچ عطر و بوی ندارند.

روغن آرگان خاصarganole

فقط روغن آرگان خالص نتایج شگفت انگیزی برای پوست شما به ارمغان می آورد که شما در مورد آن خواندید. مخلوط کردن روغن آرگان خالص با مواد دیگر خواص درمانی روغن آرگان خالص را کاهش می دهد. روغن ارگان خالص گران است اما ارزشش را دارد. با استفاده بلند مدت از روغن آرگان خالص خواهید دید که پوست و موی شما به مراقبت کننده دیگری نیاز ندارد.
نکته بسیار مهم دیگر در تشخیص روغن آرگان خالص گواهی های تایید کننده خلوص محصول می باشد ،متاسفانه در کشور ایران بدلیل عدم دسترسی برای تایید صحت گواهی های خارجی بر روی محصول افراد فرصت طلب گواهی اکو سرت فرانسه که نشان دهنده گیاهی بودن محصول می باشد را بدون تایید شرکت اکو سرت بر روی محصولات خود حک می کنند ، روش دیگر تشخیص صحت خالص بودن روغن آرگان پروانه ساخت از طرف سازمان غذا دارو می باشد بسیاری از شرکت های داخلی شماره عمومی پروانه ساخت سازمان غذا دارو را بعنوان پروانه بهداشت بر روی محصول خود چاپ می کنند که این خلاف قانون می باشد ،شرکت روغن طلای آسیا تنها دارنده پروانه ساخت روغن آرگان خالص با برند پژال و arganoleاز سازمان غذا و داروی ایران است که این موضوع قابل استعلام از سازمان غذا ودارو می باشد.
تلفن مشاوره رایگان ۰۲۱۸۸۶۶۳۹۶۳و ۴

سلام
آیا روغن آرگانی که در مغازه های رو غن کشی فروخته می شود ،خالص هستند

چطور بفهمیم روغن آرگان اصل است

سلام
اگر مراحل روغن گیری با نظارت بهداشتی باشد و دانه ها قبل از رو غن گیری مراحل آزمایشهای نداشتن قارچ و کپک و سموم کشاورزی را داشته باشند، همچنین پس از گرفتن روغن چند مرحله فیلتر روی روغن انجام شود تا ذرات معلق در روغن گرفته شود ،می تواند روغن آرگان خالص باشد ، اما متاسفانه این مراحل در روغن کشی های ایران رعایت نمی شود.

آیا در افغانستان ڔوغن آرگان خالص پیدا میشود ؟

سلام
ببخشید آیا اینکه میگن روغن آرگان اصل آتیش نمیگیره صحت داره ؟؟؟

سلام
اکر روغن آرگان با پارافین قاطی شده باشد ،در صورت مجاورت با آتیش مشتعل می شود ، اما اگر روغن آرگان با روغن های خوراکی دیگر قاطی شده باشد آتیش نمی گیرد. بنابر این آتش زدن راه حل مطمئنی برای تشخیص خالص بودن روغن آرگان خالص نیست .

آیا در افغانستان ڔوغن آرگان خالص پیدا میشود ؟

سلام
اطلاع کاملی از بازار افغانستان ندارم ، متاسفانه شرکت ما هم به افغانستان صادرات ندارد.

عالی من ک استفاده کردم جواب گرفتم
همه خانواده دارن استفاده میکنن

واقعا معجزه میکنه

با سلام مدتی است از روغن شما مقرف میکنم ولی حقیقت دچار شک شده ام ایا خالص است یا نه ؟ایا نمونه شما را به ازمایشگاه بفرستم میتوانم ار درجه خلوص ان اگاه شوم ؟

سلام
شک معقول همیشه می تواند سازنده باشد، در صورت ارسال برای آزمایشگاه معتبر لطفن جواب را برای ما هم ارسال کنید.ممنون

سلام من سفارش دادن ۵ روزه هنوز نرسیده چند روزه میرسه

سلام از چه مارکی استفاده کردید

سلام از چه مارکی استفاده کردید

سلام
برند پژال و arganole

سلام خسته نباشید
من شنیدم که میوه ارگان خاص مراکش هست و بسیاااار گران.ایا این مراکز روغن گیری واقعا از دانه اصل استفاده میکنند و واقعا این دانه به ایران میاد؟؟؟

سلام
درست متوجه منظور شما نشدم ، اگر منظور شما شرکت روغن طلای آسیا می باشد ، خیر، شرکت روغن طلای آسیا دانه را از مراکش وارد نمی کند ،این شرکت روغن خالص تصفیه شده را از مراکش وارد کرده وسپس در ایران بسته بندی می نماید، روغن آرگان خالص وارده شده براساس برگه آنالیز کشور مراکش در ایران مجددا توسط آزمایشگاه سازمان غذا و دارو آزمایش شده و پس از اطمینان از خالص بودن روغن آرگان مجوز بسته بندی آن داده می شود ، خاطر نشان می سازد شرکت روغن طلای آسیا تنها دارنده گواهی پروانه ساخت روغن آرگان خالص از سازمان غذا ودارو در ایران می باشد، این شرکت محصولات خود را با دو مارک پژال و argan oleعرضه می نماید

باسلام
من روغن ارگان و از یکی از آشناها که دانه های آرگان و خودش از مراکش آورده بود وروغن گیری کرده بود خریدم اما متاسفانه این روغن بود خیلی بد وآزاردهنده ای شبیه به مدفوع گوسفند داره به نظرتون روش روغن گیریش اشکال داره؟استفاده کنم یا نه؟

سلام
روغن آرگان پس از استخراج از دانه های آرگان باید چند مرحله از فیلتر عبور کند تا صاف ، شفاف وقابل استفاده باشد،روغن های که بصورت خانگی تهیه می شوند فاقد این مراحل تصفیه هستند، اگر روغن بوی بد می دهد به احتمال زیاد مراحل تصفیه در روی آن انجام نشده ویا دانه ها بدلیل ماندن در شرایط غیر استاندارد فاسد شده اند ، در هر حال استفاده کردن از روغن خراب می تواند برای پوست و موی شما مشکلاتی بوجود بیاورد.

سلام من سفارش دادن ۵ روزه هنوز نرسیده چند روزه میرسه

سلام ،احتمالا بدلیل تاخیر شرکت پست بوده لطفن باقسمت فروش تماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست الکترونیکی : info@arganole.com

شماره تماس: 4 – 88663963 – 021 ,  88673680- 021

آدرس دفتر خدمات و پشتیبانی : تهران – بلوار افریقا – بلوار مینا – پ 22 – واحد 8

آدرس : منطقه آزاد چابهار، انبارهای صدف، فاز یکم کارگاهی، شماره ws14  کدپستی: 9971764739

سازمان غذا و دارو

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

پورتال جامع بیتوته

تبیان

قیمت دلار و نرخ ارزها

صرافی میرداماد

حق انحصاری © 2021 روغن آرگان خالص. کلیه حقوق محفوظ می‌باشد.

168,000 تومان

خرید روغن آرگان اصل مراکشی مناسب برای پوست و مو می باشد .

برای خرید این محصول هم میتوانید به صورت پرداخت در محل  و هم به صورت پرداخت کارت به کارت (ارسال سریع ) اقدام کنید .

برای ثبت سفارش یا گزینه افزودن به سبد خرید را فشار دهید یا با شماره های 09157788752 – 09157788753 تماس بگیرید .

روغن آرگان به نام طلای مایع شناخته می شود و از ارزشمند ترین روغن های موجود در سطح بازار است.

چطور بفهمیم روغن آرگان اصل است

آیا می دانید روغن آرگان چه خواص و فوایدی برای پوست ، مو و زیبایی ناخن هایتان دارد ؟

میوه آرگان عمدتا در کشور مراکش تولید می شود و روغن آرگان اصل از دانه های آرگان مراکشی تهیه می شود .

زنان مراکشی برای زیبایی پوست، مو و ناخن خود به طور اختصاصی از روغن آرگان استفاده می کنند.

این روغن سرشار از مواد مغذی برای پوست مانند اسید های چرب و ویتامین E می باشد

که هر یک از آن ها به تنهایی رفع کننده بسیاری از مشکلات مربوط به سلامت پوست و مو است .

استفاده از روغن آرگان به صورت مرتب و مداوم خواص فراوانی برای سلامتی به همراه دارد .

 

روغن آرگان یک درمان امیدوار کننده برای انواع مشکلات پوستی و زیبایی پوست و مو است .

امروزه کاربرد این روغن در محصولات آرایشی و بهداشتی افزایش چشم گیری داشته است .

برای بررسی خواص این محصول ، باید ابتدا قدم در راه شناخت مشکلات و ویژگی های پوست خود بگذارید .

اولین سوالی که باید پرسید درباره نوع پوستتان است، پوست شما چرب، خشک، نرمال یا مختلط است؟!

پاسخ به این سوال شما را به 50 درصد پاسخ درست مشکلاتان می رساند .

در ادامه برای مراقبت از پوست می توانید مصرف روغن های طبیعی مانند آرگان را در اولویت قرار دهید .

روغن آرگان اصل دارای خواصی است که در این بخش به طور کامل به شما ارائه می دهیم.

این خواص عبارتند از :

آلودگی های محیط زیستی و اشعه های خورشیدی دو عامل مهم در تخریب سلول های پوستی است.

این عوامل باعث چین و چروک و آسیب به پوست هستند.

حال روغن آرگان با داشتن ترکیباتی حاوی ویتامین E و ساپونین ، همانندی سدی محکم است.

روغن آرگان با بافتی سبک به راحتی به لایه های مختلف پوست نفوذ می کند .

خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیر پوست را بازیابی می کند.

روغن آرگان برای رفع چین و چروک ها تاثیر چشم گیری دارد .

روغن آرگان اصل بسیار سبک و شفاف است که به سرعت جذب پوست شده و خواص خود را انتقال می دهد .

ترکیبات موجود در روغن آرگان، سرشار از مواد غنی برای سلامت پوست است.

اسید های چرب موجود در این روغن ، به سرعت جذب پوست می شود .

از این رو  آرگان از پر شدن منافذ پوست با آلودگی ها و چربی های مضر جلوگیری می کند .

از طرفی آنتی اکسیدان های موجود در آن نیز ، رادیکال های آزاد را از بین برده و باعث درخشش پوست می شود .

هرشب قبل از خوابیدن مقداری از روغن آرگان را بر روی پوست ماساژ دهید.

این عمل را مداوم تکرار کنید تا در دراز مدت سبب درخشش و جوانی پوست شود .

از روغن های بسیار مناسب و کاملا طبیعی برای آبرسانی و مرطوب سازی پوست ، روغن آرگان اصل است.

این خاصیت به علت وجود ترکیباتی مانند : ویتامین E ، آنتی اکسیدان و اسید های چرب مفید برای پوست است.

روغن آرگان اصل برای تمام نواحی بدن همانند گردن، صورت، مو و … استفاده می شود.

از این روغن می توان پس از استحمام برای رطوبت رسانی هر چه بیشتر به پوست استفاده کرد .

به واسطه همین خصوصیات ، از روغن آرگان در تولید انواع لوسیون، کرم و شامپو استفاده می شود.

به واسطه این خاصیت ، استفاده منظم از این روغن می تواند به کاهش آکنه و جوش های پوست کمک کند .

چطور بفهمیم روغن آرگان اصل است

زیرا عامل اصلی بسیاری از ضایعات پوستی باکتری های ریز فعال روی پوست است .

قرار گرفتن مداوم در معرض انواع آلودگی ها در طول روز عملکرد این باکتری ها را افزایش می دهد .

باکتری های فعال از مواد چرب و ذرات ریز انباشته شده روی پوست تغذیه می کنند.

رشد و نمو این باکتری ها با تخریب پوست و افزایش جوش و آکنه همراه است.

التهاب، قرمزی، سوزش و خارش پوست نیز در پی فعالیت باکتری ها امکان پذیر است.

یکی از کاربرد های مهم روغن آرگان برای سلامت پوست، کاهش التهاب است.

پوست ممکن است به هر دلیلی دچار التهاب شود و شدت آن هم متفاوت است.

قرمزی، تورم، خارش و سوزش از مهم ترین علائم ملتهب شدن پوست می باشند.

روغن آرگان منبعی غنی از انواع مواد مغذی و ویتامین ها می باشد .

ویتامین E موجود در این روغن عامل مهمی در کاهش تنش های پوستی است.

در بسیاری از بیماری های پوستی که با ملتهب شدن پوست همراه هستند نیز این درمان کارآیی دارد.

اگزما از جمله این بیماری ها است که با مصرف مرتب روغن آرگان قابل کنترل خواهد بود .

روغن آرگان اصل به سرعت وارد ناحیه آسیب دیده پوست شده و به ترمیم بافت کمک می کند.

با در اختیار قرار دادن مواد مغذی لازم جهت ساخت مجدد بافت سالم نیز روند درمان بهبود می یابد.

برای ایجاد حس درخشندگی و سالم سازی پوستِ لب می توانید از روغن آرگان استفاده کنید.

ماساژ لب با استفاده از روغن آرگان سبب پاک شدن سلول های مرده از روی سطح لب می شوند،

همچنین با بهبود گردش خون در موضع به روشن شدن رنگ لب ها کمک می کند.

با ماساژ مرتب روغن روی پوست لب تغییرات به طور چشم گیر آغاز می شود.

این گونه پس از مدتی لب هایی نرم و با لطافت خواهید داشت .

روغن های طبیعی مانند روغن آرگان را می توان برای درخشش و خوش رنگ شدن لب ها به صورت ماسک درآورد.

مثلا افزودن مقداری شکر و عسل به روغن و ترکیب کردن این مواد ماسک طبیعی چندکاره برای لب درست کرد .

این ماسک اولین ویژگی مهم هر ماسک طبیعی یعنی لایه برداری را دارد .

دانه های شکر به خوبی از پس این وظیفه برآمده و لایه های مرده پوست لب را حذف می کنند .

عسل طبیعی و ارگانیک نیز سرشار از مواد مغذی و مواد ضد التهاب قوی است .

در سر دیگر ماجرا روغن آرگان اصل نیز مرطوب کننده، مغذی و افزایش دهنده گردش خون است .

ترکیب این مواد باهم تمامی نیاز های لب را برای سلامتی رفع می کند .

شاید کمی اغراق آمیز به نظر برسد ولی روغن آرگان اصل حلالی بر تمامی مشکلات مو می باشد.

روغن آرگان به شدت زود جذب بوده و چربی های مفیدی که به فولیکول های مو تزریق می کند،

از ریشه مو در مقابل عوامل تهدید کننده سلامت آن محافظت می کند .

روغن آرگان ویسکا اویل ، گردش خون را در پوست سر نیز افزایش می دهد .

از این طریق اکسیژن رسانی بیشتر شده و فولیکول های مو به خوبی تغذیه می شوند .

بنابراین به سرعت میتوان سرعت رشد موها را بالا ببرد .

از طرفی این روغن مانند پوششی محافظ بر روی موها عمل می کند.

این پوشش از مو ها در برابر اشعه های مضر خورشید و آلودگی های محیطی محافظت می کند .

لایه ایجاد شده روی مو پس از مصرف روغن شکاف های روی شفت مو را پر می کند.

این عامل سبب جلوگیری از شکنندگی و خشکی بیش از حد موها خواهد شد.

یکی از بزرگترین مشکلات برای افرادی با موهای فر، حجم زیاد مو هاست .

این عامل باعث ایجاد ظاهری نامطلوب در مو می شود و موهای شما همواره به صورت پف کرده است.

اگر فر مو با وز و خشکی شدید همراه باشد مشکل به مراتب بیشتر است.

از طرفی جمع کردن و بستن مو در این حالت بسیار دشوار است و مشکلات زیادی ایجاد خواهد کرد.

خبری خوش برای افراد صاحب موهای مجعد و فر این است که روغن آرگان به راحتی مشکل شما را رفع می کند.

این روغن با دارا بودن مقدار فراوانی اسید چرب امگا 9 باعث خوش حالت شدن موها می شود .

روغن آرگان ویسکا اویل با رطوبت رسانی عمیق به فولیکول های مو از پف کردن مو جلوگیری می کند .

دو ساعت پیش از حمام موهای خود را با مقداری روغن آرگان گرم ماساژ دهید .

سپس با یک شامپوی ملایم موها را بشویید . به عنوان سرم مو نیز می توان از روغن آرگان استفاده کرد .

به این ترتیب که پس از حمام ، زمانی که موها هنوز مقداری رطوبت دارند،

مقدار بسیار کمی از روغن آرگان را روی آن اسپری کنید تا در تمام طول روز نرم و براق بمانند .

موخوره به اصطلاح به تقسیم شدن موهای سر به دو بخش می گویند.

مهم ترین عامل ایجاد موخوره ، خشک بودن مو و پوست سر است که این خشکی عوامل متعددی دارد .

همانطور که مشخص است موخوره درمان ندارد!

یعنی مویی که دو نیم شده است را نمی توان دوباره به هم چسباند .

ولی شما به آسانی میتوانید از بروز آن جلوگیری کنید .

استفاده از روغن آرگان ویسکا اویل سبب تقویت موهای سر و آبرسانی به موهای سر می شود.

این روغن پوست سر را تقویت می کند و مواد مغذی را به خوبی به ریشه موها می رساند .

این خاصیت باعث از بین رفتن خشکی مو و موخوره می شود و دیگر لازم نیست که موهایتان را کوتاه نمایید.

برای جلوگیری از ابتلا به موخوره باید دقت کنید که موها در حالتی متعادل باشند .

خشکی بیش از حد، تقییر هورمونی ، تغییر در مواد شوینده و عدم تغذیه مناسب

همه مواردی هستند که بر روی سلامت مو موثرند .

روغن آرگان می تواند عاملی برای جلوگیری از خشکی مو و تغییرات مذبور باشد .

ارگان غنی از مواد معدنی مغذی است که به سرعت جذب پوست می شوند .

روغن آرگان دارای این مواد است و تنها از طریق ماساژ وارد فولیکول مو می شود .

با آبرسانی فوق العاده خود مو را احیا کرده و بازسازی می کند .

علاوه بر مصرف روغن آرگان بهتر است هر ماه سر موهای خود را به اندازه 1 میلی متر کوتاه کنید.

این کار سبب می شود اکسیژن رسانی افزایش یابد و مو بهتر رشد کند.

استفاده از مواد غذایی مناسب برای تامین سلامت مو در کنار روغن تراپی ضروری است.

استفاده از مواد شیمیایی یا رنگ مو های غیر استاندارد در بسیاری از موارد باعث آسیب به ریشه مو می شود.

دکلره کردن مو ها یکی دیگر از مهمترین عوامل زبر و خشن شدن موها است .

شامپوی نامناسب در دراز مدت سبب آسیب دیدگی شدید به بافت مو می شود .

در موارد شدید حتی ممکن است مو بیش از حد خشک شده و شروع به ریزش شدید کند.

استفاده از روغن آرگان سبب تقویت فولیکول های مو می شود.

این روغن با آبرسانی و تقویت ریشه های مو باعث درمان و ترمیم آسیب دیدگی های مو می شود.

ارگان هسته ای روغنی است که منبع مهمی از ویتامین E همان ماده اصلی در مواد مراقبتی از مو است .

ویتامین های دیگری نیز در روغن آرگان وجود دارد که دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی هستند .

اسید های چرب بخش عمده روغن را تشکیل می دهند و بخش زیادی از نیاز مو به این مواد با مصرف روغن تامین می شود.

این روغن را می توان در ترکیب رنگ اعمال کرد تا مانع از آسیب دیدگی مو حین رنگ کردن شود .

همچنین بهتر است پیش از استفاده از وسایل داغ حالت دهی به مو روغن آرگان را روی مو اعمال کنید .

این روش مانع آسیب دیدگی موها بعد از استفاده طولانی مدت از اتو مو می شود .

حرارت و مواد شیمیایی در زندگی امروز بیشترین آسیب را به موها می رسانند.

روغن درمانی تا حد زیادی می تواند این آسیب ها را کنترل کند.

از جمله خواص عالی روغن ارگان، خاصیت ضد قارچ و ضد باکتری بودن آن است .

از طرفی روغن آرگان در آبرسانی به سلول های پوست فوق العاده است.

همانطور که حتما می دانید یکی از مهمترین عوامل شوره سر رشد نوعی قارچ میکروسکوپی است.

خشکی پوست سر نیز در ریزش پوسته سر نقش زیادی دارد .

بنابراین با حذف دو عامل فوق می توان تا حد زیادی از شوره سر جلوگیری کرد .

استفاده مداوم از روغن آرگان با آبرسانی عمیق به پوست سر از پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند .

با تکیه بر خاصیت ضد قارچی آن نیز عامل شوره سر کنترل می شود .

اگر می خواهید به موهای خود شفافیت و لطافت را هدیه بدهید ، از روغن آرگان اصل استفاده کنید.

این روغن با از بین بردن سلول های مرده بر روی سطح پوست و سطح مو،

باعث ایجاد حس لطافت و نرمی بر روی پوست و موی شما می شود.

چربی موجود در روغن آرگان به دلیل ریز ملکول بودن به سرعت جذب خواهد شد .

به این ترتیب هیچ گونه احساس چرب بودن و کثیف بودن مو را نخواهید کرد .

عطر منحصر به فرد روغن آرگان حس سرزندگی و شادابی را به شما هدیه می دهد .

روغن آرگان می تواند به عنوان حامل برای دیگر روغن های طبیعی نیز مصرف شود.

روغن های اسانسی یا همان اسانس های صدر در صد خالص از این مواد هستند.

اسطوخودوس، گل بنفشه، رزهیپ ، پرتقال و لیمو از اسانس های محبوب است

که می توانند در ترکیب با روغن آرگان اصل به کار رفته و حس طراوت و شادابی به موها ببخشند.

مجموعه ای از مواد طبیعی سبک و زود جذب که سبب درخشش مو می شوند.

بسیاری از افراد پس از اصلاح و شیو صورت دچار خشکی پوست می شوند .

در موارد شدید حتی باعث بروز آکنه های چرکی سوزش و خارش های همراه با تورم و قرمزی پوست می شود .

مسلما این عارضه بسیار ناخوشایند بوده مشکلات فراوانی ایجاد خواهد کرد .

اما جای نگرانی نیست ! یکی از کاربرد های منحصر به فرد روغن آرگان از بین بردن التهاب است .

اگر پس از اصلاح، دو قطره از این روغن را به آرامی و دایره وار روی پوست ماساژ دهید،

این مشکل برطرف خواهد شد و خارش و قرمزی به سرعت متوقف می شود .

به یاد داشته باشید هیچگاه با دست های آلوده اقدام به ماساژ پوست نکنید .

پیش از استعمال روغن پوست صورت را با آب ولرم و دست ها را با صابون تمیز بشویید .

سپس مقداری از روغن آرگان را روی پوست خشک به آرامی ماساژ دهید .

این روغن هرگز موجب بروز حساسیت نمی شود و تحریک پذیری پوست را کاهش می دهد.

برخی نتایج حاکی از تاثیر روغن آرگان در کاهش جوش های زیرپوستی است.

البته باید دقت کرد خواص روغن آرگان به گونه ای است که سبب رشد مو می شود.

پس استفاده بی رویه از آن می تواند سبب تقویت ناخواسته موها شود.

برای جلوگیری از این مشکل می توانید دو روز بعد از اصلاح از ترکیب آرگان و رازیانه استفاده کنید.

همچنین تاثیر روغن مورچه و آرگان نیز برای کاهش رشد مو مناسب است.

یکی از عوارض بارداری، مواجهه با خطوط زایمان و ترک های ناشی از تغییر سایز است .

این خطوط که معمولا ترک های طولانی و سراسری هستند ظاهری بسیار ناخوشایند دارند.

استفاده روزانه از این روغن بر روی ترک ها می تواند خطوط را تا حد نسبتا بالایی کاهش دهد .

علاوه بر خطوط زایمان، برای رفع سایر ترک هایی که در نقاط مختلف بدن ظاهر می شوند نیز قابل استفاده است.

نکته مهم در این زمینه توانایی ویژه و کلیدی روغن آرگان برای جلوگیری از ترک است .

جلوگیری از ترک مهم تر از درمان کردن آن خواهد بود .

زیرا در هر صورت روغن قادر نخواهد بود 100 در صد آثار ترک خوردگی پوست را درمان کند .

برای بهره گیری از این خاصیت روغن آرگان آن را در زمان بارداری و پیش از آن به کار برید.

هنگامی که در دوره بارداری شکم را با روغن آرگان ماساژ دهید

با آبرسانی و تغذیه کامل پوست میزان ترک خوردگی به حداقل می رسد .

برای این کار پوستتان تمیز باشد و به آرامی به صورت دورانی روغن را اعمال کنید .

هر شب قبل از خواب این روغن را روی شکم ماساژ دهید تا از خواص آن بهره گیرید .

آیا می دانید که لازمه زیبایی ناخن، شفاف و براق بودن ناخن است؟

با مالش روزانه 1 قطره روغن آرگان بر روی هر ناخن، از شفافیت و براق بودن ناخن هایتان لذت ببرید.

علت این امر وجود ترکیبات فوق العاده همچون ویتامین E در روغن آرگان است.

اگر پیش از استفاده از روغن آرگان اندکی آن را گرم کنید ، میزان نفوذ آن را افزایش می دهید .

به علاوه گردش خون در زیر ناخن ها بالا می رود و می تواند سرعت رشد ناخن را افزایش چشم گیری دهد .

استعمال روغن آرگان برای ناخن، بافت های سفت اطراف آن را از بین می برد که نقش زیادی در زیبایی ناخن ها دارد .

روغن آرگان دارای خواص ضد التهابی است و برای درمان قرمزی و پوسته پوسته شدن اطراف ناخن مناسب است

به دلیل ضد باکتری و ضد قارچ بودن ارگان می توان آن را پس از هربار کوتاه کردن ناخن اعمال کرد .

این کار سبب میشود که عوامل بیماری زا قدرت نفوذ خود را به ناخن از دست بدهند .

این روش همچنین برای جلوگیری از ایجاد عفونت پس از کنده شدن پوست اطراف ناخن مفید است .

اگر از آن دسته افرادی هستید که مشکل دائمی در حوزه ناخن دارید ، حتما از روغن آرگان استفاده کنید .

با مصرف روزانه 2 مرتبه از روغن آرگان اصل بر روی ناحیه آسیب دیده ،از عفونت و قارچ رهایی می یابید.

علت این امر خاصیت آنتی اکسیدانی ، ضد قارچی و ضد باکتریایی روغن آرگان است.

روغن آرگان به دلیل بافت نرم و ضد التهابی خود میتواند مستقیما بر روی زخم استفاده شود .

برای التیام سریع زخم ها و جلوگیری از ایجاد عفونت در محل ایجاد زخم، موضع را با روغن ماساژ دهید .

گرم کردن روغن تا حد زیادی این روند را تسریع می کند.

علاوه بر جلوگیری از بروز عفونت روغن سبب تشکیل سریع بافت همبند در محل زخم می شود.

این کار علاوه بر محافظت، به ترمیم سریع پوست کمک می کند و از باقی ماند جای زخم جلوگیری خواهد کرد .

باز سازی سلول های پوستی در روند درمان زخم بسیار مهم است .

زیرا در باقی ماند اسکار یا جای زخم موثر و تعیین کننده می باشد.

به علاوه سرعت درمان زخم نیز پارامتری مهم در تعیین این موضوع خواهد بود.

تقریبا همه روغن های طبیعی در درمان زخم ها و پیشگیری از عفونت موثر عمل می کنند.

افزودن اسانس های ضد التهاب و ضد عفونی کننده میتواند خواص روغن را بهبود دهد.

خشکی و ترک پا یکی از مشکلات مهم در عرصه زیبایی است .

از نشانه های جوانی و زیبایی داشتن پاهایی شفاف و براق و به دور از ترک و خشکی است .

این روغن بافت خشک و آسیب دیده را از بین می برد و با پاک سازی و جوانسازی پوست باعث زیبایی می شود .

نکته مهم آن است که دوره مصرف روغن آرگان برای رفع ترک پا بین 2-4 ماه است.

زیرا پوست این ناحیه به شدت ضمخت بوده و نفوذ پذیری کمی دارد.

مصرف مرتب روغن در این زمینه امکان بهبود سریع تر را تضمین می کند.

هر شب باید پاها را کاملا با روغن ماساز دهید و با نایلون و سپس جوراب بپوشانید.

یادتان باشد جوراب باید تمیز باشد تا از بروز التهاب جلوگیری شود.

این کار علاوه بر ترمیم آسیب دیدگی پوستی در ناحیه پاشنه پا به سم زدایی بدن کمک می کند.

طبق برخی متدها در طب سنتی روغن تراپی پاها و پوشاندن آن ها در طول شب به خروج سموم منجر می شود.

با ادامه روند درمان با روغن آرگان شما بدون شک مبهوت زیبایی کسب شده خواهید شد .

پیش از این با خواص فوق العاده قابل توجه روغن اصل مراکشی آشنا شدیم .

ماسکی که در ادامه معرفی می کنیم یکی از محبوب ترین و ساده ترین متد ها در استفاده از روغن ارگان است.

این ماسک که خواص آبرسانی ویژه ای دارد همزمان سبب تغذیه پوست و بهبود وضعیت عمومی آن می شود .

ترکیبات ساده این ماسک در هر آشپزخانه ای به راحتی یافت می شود .

برای تهیه آن به موارد زیر نیاز دارید :

دو قاشق غذاخوری پودر جو دوسر را با یک قاشق غذاخوری روغن آرگان اصل ترکیب کنید .

مقدار کمی در حدود یک قاشق چای خوری عسل طبیعی به آن اضافه کنید .

ترکیب حاصله را خوب هم بزنید تا یکدست شود و بعد روی پوست تمیز اعمال کنید .

این ماسک را هر هفته دو بار و هر بار 10 دقیقه روی پوست بگذارید و سپس با آب خنک بشویید .

خواص آبرسانی عمیق ، پاک سازی ، میکروب زدایی ، شفافیت و روشن کنندگی پوست را با این متد تجربه کنید.

در صورت تمایل می توانید از دو قاشق جودوسر خیس شده در آب گرم به جای پودر آن استفاده کنید .

رنگ این روغن به رنگ زرد طلایی است . بوی روغن آرگان  تا حدود زیادی شبیه به بوی روغن نارگیل است .

توجه شود که از نظر ظاهری هیچ شباهتی بین این روغن و روغن نارگیل وجود ندارد.

آرگان شفاف و به رنگ زرد بسیار روشن است و در دمای اتاق کاملا مایع می باشد .

در حالی که روغن نارگیل به رنگ های سفید و شیری بوده و در دمای اتاق به حالت نیمه جامد در می آید .

در هنگام خرید روغن آرگان اصل مراکشی یکی از مهمترین نکات توجه به  قیمت آن است .

به علت وارداتی بودن این روغن ، شما در سطح بازار با قیمت های مختلف و گاهی گزاف و غیر واقعی رو به رو می شوید .

برای خریدی درست و مطمئن شما باید از اصل بودن این روغن اطمینان حاصل کنید .

قیمت مناسب برای خرید روغن آرگان اصل مراکشی براساس حجم آن در نظر گرفته می شود .

50 سی سی از این روغن باید در بازه قیمتی 150 – 190 هزار تومان قرار گرفته باشد .

قیمتی زیر این مقدار برای خرید روغن آرگان اصل مشکوک است .

معمولا روغن های طبیعی و خالص ، باعث تحریک پوست و سلول های بدن نمی شوند .

به جرات می توان گفت روغن آرگان اصل منبعی عظیم از خواص بی بدیل برای سلامتی است.

این روغن به قدری شگفت انگیز است که تاکنون عوارضی منوط به استفاده از این محصول ثبت نشده است.

برخی از افراد ممکن است به روغن آرگان حساسیت نشان دهند که این گروه باید از مصرف روغن بپرهیزند .

جز در موارد خاص حساسیت ژنتیکی ، نوع دیگری از مشکلات ایجاد شده توسط ارگان گزارش نشده است .

بنابراین روغن درمانی با روغن آرگان یکی از بهترین راه ها برای درمان مشکلات پوستی است .

چرا که علاوه بر نتیجه منحصر به فرد هیچ گونه عارضه جانبی خاصی به همراه نخواهد داشت .

محصولات فروشگاه ویسکا اویل به صورت اصل ، خالص و اورجینال عرضه می شود. برای خرید این محصولات به 3 روش میتوانید اقدام کنید.

روش اول خرید از فروشگاه ویسکا اویل :

از بالای این صفحه گزینه افزودن به سید خرید را انتخاب کرده و پس از این اقدام ، سبد خرید خود را به روش های ممکن تسویه حساب کنید.

روش دوم خرید از فروشگاه ویسکا :

سفارش خود را از طریق تماس با مشاورین ویسکا اویل تکمیل نمایید. برای اینکار با شماره های زیر تماس حاصل گردانید.

پشتیبان 1 : 09157788752

پشتیبان 2 : 09157788753

روش سوم خرید از فروشگاه ویسکا اویل :

شما میتوانید از طریق کانال تلگرامی یا از طریق اینستاگرام ما سفارش خود را تکمیل گردانید. برای ارتباط با کانال تلگرامی و اینستاگرام فروشگاه ویسکا اویل بر روی عکس کلیک نمایید.

 

 

منبع : فروشگاه ویسکا اویل

کپی برداری از متن مطالب فروشگاه ویسکا اویل بدون ذکر منبع غیر قانونی است.

طلایی

VISKAOIL

مراکش

میلاد – 4 دسامبر 2020

سلام. میخواستم بپرسم میشه روغن آرگان رو با روغن کندش و مار مخلوط و استفاده نمود؟ برای پرپشت شدن . رشد دوباره و لطافت مو میخواستم. از موقعی که رفتم سربازی موهام کم پشت شده و جلوی پیشانی ام دچار ریزش شدید مو شدم.

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 4 دسامبر 2020

با سلام ، خیر نباید مخلوط کرد . به صورت مجزا میتوان استفاده کرد.

علی – 17 می 2020

برای تقویت ریش هم میتونم استفاده کنم آیا

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 17 می 2020

با سلام . بله

mitra – 6 جولای 2019

از روغن ارگانتون 3 ماه پیش برای خشکی مو هام گرفتم . واقعا خوب بودش . ایا برای چین و چروک پوست هم استفاده میشه ؟ آخه من پوستم بعد از زایمان به دلیل استرس خیلی چین و چروک افتاد روش . اگه میشه کمک کنید .

پشتیبان فروشگاه ویسکا – 6 جولای 2019

بله خانم . استفاده میشود و نتایج خیلی خوبی باقی میگذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

تصویر امنیتی *

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی

جهت ارتباط با فروشگاه ویسکا اویل با شماره های زیر تماس حاصل گردانید :

 

آدرس فروشگاه : مشهد – جاده ویلاشهر 3 راهی دوم – پلاک 256 فروشگاه ویسکا اویل

سفارش های شما به 3 طریق میتوانند ثبت و پرداخت شوند . این 3 روش عباتند از : 1 -پرداخت کارت به کارت 2- پرداخت در محل 3- پرداخت آنلاین

برای ثبت سفارش هم میتوانید از طریق خود وب سایت اقدام کنید و هم میتوانید با مشاورین تماس بگیرید و سفارش را ثبت کنید . پرداخت در محل 6 روز و پرداخت کارت به کارت و آنلاین 2-3 روز طول میکشد .

توسعه توسط فروشگاه معتبر آنلاین ویسکا اویل

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان اصل چگونه است ؟ یکی از بهترین و گران ترین روغن های

موجود روغن آرگان نام دارد که به طلای مایع شناخته می شود.

روغن آرگان از میوه آرگان گرفته می شود…

صفحه اصلی » مقالات » روغن آرگان اصل چگونه است

چطور بفهمیم روغن آرگان اصل است

روغن آرگان اصل چگونه است ؟ یکی از بهترین و گران ترین روغن های موجود روغن آرگان نام دارد که به طلای مایع شناخته می شود.

روغن آرگان از میوه آرگان گرفته می شود.

میوه آرگان در کشور مراکش یافت می شود و روغن ارگان اصل از دانه های آرگان مراکشی تهیه می شود .

روغن ارگان به واسطه خواصی که دارد در بسیاری از لوسیون ها ، کرم ها و شامپو ها استفاده می شود.

این روغن سرشار از مواد مغذی برای پوست مانند اسید های چرب و ویتامین E می باشد ، که هر یک از آن ها به تنهایی رفع کننده بسیاری از مشکلات مربوط به سلامت پوست و مو است .

روغن آرگان اصل چگونه است

در تحقیقات علمی ثابت شده است که این روغن می تواند آسیب های پوستی ناشی از افزایش سن را که موجب از دست رفتن آب پوست و نیز انعطاف پذیری پوست می شود ، ترمیم کند.

روغن آرگان اصل یک آنتی اکسیدان طبیعی است و می تواند اکسیژن رسانی درون سلولی را افرایش دهد.

این عمل منجر به خنثی شدن رادیکال های آزاد او و حفظ نرمی بافت ها می شود.

همچنین این روغن منبع سرشاری از ویتامینE و A، امگا ۳ و امگا ۶ و قدری امگا ۹ است.

این ترکیبات هم خاصیت آنتی اکسیدانی را افزایش می دهند هم باعث می شوند روغن آرگان فواید کم نظیر و شفابخشی برای پوست و مو داشته باشد.


 

 

 خواص برای مو :

روغن آرگان و خواص آن برای مو

روغن آرگان را با عنوان معجزه رشد مو بشناسید .

شاید کمی اغراق آمیز به نظر برسد ولی روغن آرگان اصل حلالی بر تمامی مشکلات مو می باشد .

روغن ارگان به شدت زود جذب بوده و چربی های مفیدی که به فولیکول های مو تزریق می کند ،از ریشه مو در مقابل عوامل تهدید کننده سلامت آن ها محافظت می کند .

روغن آرگان ، گردش خون را در پوست سر نیز افزایش می دهد .

از این طریق اکسیژن رسانی بیشتر شده و فولیکول های مو به خوبی تغذیه می شوند .

بنابراین به سرعت میتوان سرعت رشد موها را بالا ببرد.

از طرفی این روغن مانند پوششی محافظ بر روی موها عمل میکند.

این پوشش از مو ها در برابر اشعه های مضر خورشید و آلودگی های محیطی محافظت می کند .

یکی از بزرگترین مشکلات برای افرادی با موهای فر ، حجم زیاد مو هاست .

این عامل باعث ایجاد ظاهری نامطلوب در مو میشود و موهای شما همواره به صورت پف کرده است.

از طرفی جمع کردن و بستن مو در این حالت بسیار دشوار است و مشکلات زیادی ایجاد خواهد کرد.

خبری خوش برای افراد صاحب موهای مجعد و فر این است که روغن آرگان به راحتی مشکل شما را رفع میکند.این روغن با دارا بودن مقداری فراوان از اسید چرب امگا ۹ باعث خوش فرم شدن موها می شود .

روغن آرگان با رطوبت رسانی عمیق به فولیکول های مو از پف کردن مو جلوگیری میکند .

دو ساعت پیش از حمام موهای خود را با مقداری روغن آرگان گرم ماساژدهید .

سپس با یک شامپوی ملایم موها را بشویید .

به عنوان سرم مو نیز می توان از روغن آرگان استفاده کرد .

به این ترتیب که پس از حمام ، زمانی که موها هنوز مقداری رطوبت دارند ، مقدار بسیار کمی از روغن ارگان را روی آن اسپری کنید تا در تمام طول روز نرم و براق بمانند .

از جمله خواص عالی روغن ارگان ، خاصیت ضد قارچ و ضد باکتری بودن آن است .

از طرفی روغن آرگان در آبرسانی به سلول های پوست فوق العاده است.

چطور بفهمیم روغن آرگان اصل است

همانطور که حتما می دانید یکی از مهمترین عوامل شوره سر رشد نوعی قارچ میکروسکوپی است.

خشکی پوست سر نیز در ریزش پوسته سر نقش زیادی دارد .

بنابراین با حذف دو عامل فوق میتوان تا حد زیادی از شوره سر جلوگیری کرد .

استفاده مداوم از روغن ارگان با آبرسانی عمیق به پوست سر از پوسته پوسته شدن آن جلوگیری میکند .

با تکیه بر خاصیت ضد قارچی آن نیز عامل شوره سر کنترل می شود .

موخوره به اصطلاح به تقسیم شدن موهای سر به دو بخش می گویند.

مهم ترین عامل ایجاد موخوره ، خشک بودن مو و پوست سر است که این خشکی عوامل متعددی دارد .

همانطور که مشخص است موخوره درمان ندارد ، یعنی مویی که دو نیم شده است  را نمی توان دوباره به هم چسباند .

ولی شما به آسانی میتوانید از بروز آن جلوگیری کنید .

استفاده از روغن آرگان سبب تقویت موهای سر و آبرسانی به موهای سر میشود.

این روغن پوست سر را تقویت می کند و مواد مغذی را به خوبی به ریشه موها می رساند .

این خاصیت باعث از بین رفتن خشکی مو و موخوره میشود و دیگر لازم نیست که موهایتان را کوتاه نمایید.

استفاده از مواد شیمیایی یا رنگ مو های غیر استاندارد در بسیاری از موارد باعث آسیب به ریشه مو میشود.

دکلره کردن مو ها یکی دیگر از مهمترین عوامل زبر و خشن شدن موها است .

نوع شامپوی نامناسب در دراز مدت سبب آسیب دیدگی شدید به بافت مو می شود .

در موارد شدید حتی ممکن است مو شروع به ریزش شدید کرده و خشکی بیش از حد مو ها سبب ایجاد موخوره شود .

استفاده از روغن آرگان سبب تقویت فولیکول های مو میشود.

این روغن با آبرسانی و تقویت ریشه های مو باعث درمان و ترمیم آسیب دیدگی های مو میشود.

در صورتی که می خواهید به موهای خود شفافیت و لطافت را هدیه بدهید ، از روغن آرگان اصل استفاده کنید.

این روغن با از بین بردن سلول های مرده بر روی سطح پوست و سطح مو ، باعث ایجاد حس لطافت و نرمی بر روی پوست و موی شما می شود.

چربی موجود در روغن آرگان به دلیل ریز ملکول بودن به سرعت جذب خواهد شد .

به این ترتیب هیچگونه احساس چرب بودن و اصطلاحا کثیف بودن مو را نخواهید کرد .

عطر منحصر به فرد روغن ارگان حس سرزندگی و شادابی را به شما هدیه می دهد .


خواص برای پوست :

روغن آرگان و خواص آن برای پوست

 

آلودگی های محیط زیستی و اشعه های خورشیدی دو عامل مهم در تخریب سلول های پوستی است.

این عوامل باعث چین و چروک و آسیب به پوست هستند.

حال روغن ارگان با داشتن ترکیباتی حاوی ویتامین E و ساپونین ، همانندی سدی محکم از پوست در برابر این عوامل دفاع میکند.

روغن ارگان با بافتی سبک به راحتی به لایه های مختلف پوست نفوذ می کند .

با رساندن مواد مغذی و تحریک کردن تولید کلاژن در پوست ، الاستیسیته پوست را بالا می برد .

بدین ترتیب چین و چروک پوست از بین میرود و به واسطه ی ساپونین موجود در ارگان ، پوست پس از مدتی خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیر خود را بازیابی میکند.

ترکیبات موجود در روغن ارگان ، پر از مواد غنی برای سلامت پوست است.

اسید های چرب موجود در این روغن ، به سرعت جذب پوست می شود .

از این رو روغن آرگان از پر شدن منافذ پوست با آلودگی ها و چربی های مضر جلوگیری می کند .

از طرفی آنتی اکسیدان های موجود در آن نیز ، رادیکال های آزاد را از بین برده و باعث درخشش پوست می شود .

هرشب قبل از خوابیدن مقداری از روغن ارگان را بر روی پوست ماساژ دهید.این عمل را مداوم تکرار کنید تا در دراز مدت سبب درخشش و جوانی پوست شود .

از روغن های بسیار مناسب و کاملا طبیعی برای آبرسانی و مرطوب سازی پوست ، روغن ارگان اصل است.

این خاصیت به علت وجود ترکیباتی مانند : ویتامین E ، آنتی اکسیدان و اسید های چرب مفید برای پوست است.

روغن آرگان اصل برای تمام نواحی بدن همانند ، گردن ، صورت ، مو و غیره استفاده می شود.

از این روغن میتوان پس از استحمام برای رطوبت رسانی هرچه بیشتر به پوست استفاده کرد .

به واسطه همین خصوصیات ، از روغن آرگان در بسیاری از لوازم های آرایشی همچون انواع لوسیون ، کرم و شامپو استفاده میشود.

یکی از محبوب ترین خواص روغن آرگان اصل ، خاصیت ضد باکتریایی آن است .

به واسطه این خاصیت ، استفاده منظم از این روغن میتواند به کاهش آکنه و جوش های پوست کمک کند .

زیرا عامل اصلی بسیاری از ضایعات پوستی باکتری های ریز فعال روی پوست است .

قرار گرفتن مداوم در معرض انواع آلودگی ها در طول روز عملکرد این باکتری ها را افزایش می دهد .

زندگی در شهرهای پر جمعیت احتمال ابتلا به انواع بیماری های پوستی را تشدید می کند .

از این رو استفاده از روغن ارگان اصل جهت خنثی سازی آثار نامطلوب آلودگی ها توصیه می شود .

از طرفی دیگر ، روغن مذبور در از بین بردن قرمزی و لکه های ناشی از آکنه بسیار موثر است .

روغن آرگان اصل خاصیت ضد التهابی دارد .

از این رو برای خارش و سوزش پوست نیز مطلوب است .

بسیاری از افراد پس از اصلاح و شیو صورت دچار خشکی پوست می شوند .

در موارد شدید حتی باعث بروز آکنه های چرکی سوزش و خارش های همراه با تورم و قرمزی پوست میشود .

مسلما این عارضه بسیار ناخوشایند بوده مشکلات فراوانی ایجاد خواهد کرد .

اما جای نگرانی نیست !

یکی از کاربرد های منحصر به فرد روغن آرگان از بین بردن التهاب است .

اگر پس از اصلاح ، دو قطره از این روغن را به آرامی و دایره وار روی پوست ماساژ دهید ،این مشکل برطرف خواهد شد و خارش و قرمزی به سرعت متوقف می شود .

به یاد داشته باشید هیچگاه با دست های آلوده اقدام به ماساژ پوست نکنید .پیش از استعمال روغن پوست صورت را با آب ولرم و دست ها را با صابون تمیز بشویید .

سپس مقداری از روغن آرگان را روی پوست خشک به آرامی ماساژ دهید .

یکی از عوارض بارداری ، پس از زایمان ، مواجهه با خطوط زایمان است .

این خطوط که معمولا ترک های طولانی و سراسری هستند ظاهری بسیار ناخوشایند دارند.

پیشنهاد ویژه ما برای خانم هایی که با این مشکل مواجه هستند ، استفاده از روغن آرگان اصل است .

استفاده روزانه از روغن آرگان بر روی ترک ها میتواند خطوط را تا حد نسبتا بالایی کاهش دهد .

علاوه بر خطوط زایمان ، برای رفع سایر ترک هایی که در نقاط مختلف بدن ظاهر میشوند نیز قابل استفاده است.

آیا میدانید که لازمه زیبایی ناخن ، شفاف و براق بودن ناخن است ؟

با مالش روزانه ۱ قطره روغن آرگان بر روی هر ناخن ، شما میتوانید از شفافیت و براق بودن ناخن هایتان لذت ببرید.

علت این امر وجود ترکیبات فوق العاده همچون ویتامین E در روغن آرگان است.

اگر پیش از استفاده از روغن ارگان اندکی آن را گرم کنید ، میزان نفوذ آن را افزایش می دهید .

به علاوه گردش خون در زیر ناخن ها بالا میرود و میتواند سرعت رشد ناخن را افزایش چشمگیری دهد .

در کنار همه این خواص ، استعمال روغن آرگان برای ناخن ، بافت های سفت اطراف آن را از بین می برد که نقش زیادی در زیبایی ناخن ها دارد .

در صورتی که دچار عفونت و قارچ پوستی شده اید ، شما می توانید با مصرف روزانه ۲ مرتبه از روغن آرگان اصل بر روی ناحیه دارای عفونت ، پس از مدت کوتاهی از شر عفونت و قارچ رهایی یابید.

علت این امر خاصیت آنتی اکسیدانی ، ضد قارچی و ضد باکتریایی روغن آرگان است.


به طور طبیعی روغن‌ها نباید خاصیت مرطوب‌کنندگی داشته باشند.

اما خب یک خاصیت ویژه دارند، و آن چیزی نیست جز «مسدودکنندگی».

در ظاهر این کلمه بار منفی دارد. اما واقعیت این است که خاصیت مسدودکنندگی روغن باعث می‌شود تا رطوبت پوست زیر آن اسیر شده و تبخیر نشود.

در نتیجه پوست برای مدت طولانی‌تر رطوبت و آب خود را حفظ خواهد کرد.

شاید بهترین روش برای استفاده از روغن آرگان، مالیدن آن روی پوست نمدار و نیمه خیس باشد.

به این خاطر که آب را در منافذ پوست مسدود می‌کند.

البته می‌توانید روی کرم مرطوب‌کننده خود هم یک لایه روغن آرگان بمالید.

از آنجا که روغن آرگان بسیار سبک است خیلی سریع جذب پوست می‌شود و به هیچ عنوان سنگینی آن را احساس نخواهید کرد.

این روغن باعث می‌شود تا پوست درخشان و شفاف به نظر برسد.

اگر از براق بودن پوستتان خوشتان نمی‌آید، می‌توانید شب‌ها پس از شستن صورت و قبل از خواب آرگان را روی پوست بمالید.

البته باید یک روکش یک بار مصرف روی بالش بکشید، زیرا چربی روغن روی آن لکه ایجاد می‌کند.

روغن آرگان اصل چگونه است


در زیر به چگونگی استفاده برای این نواحی اشاره می شود.

برای تقویت موی ضعیف کافیست چند قطره روغن آرگان را بر روی موهای شسته شده بریزید.سپس موهای خود را با شانه مرتب کنید ، روغن اضافه را با دست بردارید.برای بدست آوردن بهترین نتیجه این عمل را هفته ای ۲ بار تکرار کنید.

برای بدست آوردن بهترین نتیجه در این زمینه بهتر است ۳ قطره روغن آرگان اصل را بر روی دست بریزید.دو دست خود را به روغن آغشته و به صورت دایره ای ، خطوط زایمان را مالش دهید.این عمل را هفته ای دو بار تکرار کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

یک قاشق چای خوری روغن آرگان را در ظرفی کوچک بریزید.ناخن های خود را داخل ظرف کنید و روی ناخن های خود را بمالید.این عمل را هرروز تکرار کنید تا ناخن هایی شفاف و سالم بدست آورید.

۳ الی ۴ قطره روغن آرگان اصل را بر روی کف دست خود بریزید.دو دست خود را به روغن آغشته و به سمت بالا صورت خود را بمالید.این عمل را روزی ۲ بار انجام دهید تا پوستی نرم و لطیف داشته باشید.













ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

چطور بفهمیم روغن آرگان اصل است
چطور بفهمیم روغن آرگان اصل است
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *