چطور بفهمیم چقدر اینترنت داریم ایرانسل

 
helpkade
چطور بفهمیم چقدر اینترنت داریم ایرانسل
چطور بفهمیم چقدر اینترنت داریم ایرانسل

تا‌به‌حال تمام شدن ناگهانی حجم بسته‌های اینترنت، حین انجام کار، شما را شوکه کرده است؟! بسته‌های اینترنتیِ اپراتورهای مختلف مثل ایرانسل با توجه به همۀ مزیت‌­هایی که برای کاربر دارند، با مشکل محدودیت حجم روبه‌رو هستند. اگر شما از مشترکین ایرانسل هستید و از بسته‌های متنوعی که این اپراتور عرضه می­‌کند، استفاده می‌­کنید؛ قطعاً تجربه کردید که ناغافل حجم بسته‌ها به اتمام می­‌رسد و کارتان بی‌نتیجه می‌­ماند. هرچند تنوع بسته‌های اینترنتی ایرانسل آنقدر زیاد است که هرکس متناسب با میزان مصرفی که دارد انتخاب می‌­کند، اما برای اینکه غافلگیر نشوید، بهتر است از وضعیت بسته‌های اینترنتی که برای خودتان فعال کردید، مطلع باشید. البته اگر سیم‌کارت ایرانسل ندارید و از مشترکین همراه اول هستید، می‌توانید مقالۀ چگونه از باقیمانده اینترنت همراه اول خودم باخبر شوم؟ را بخوانید.

شرکت ایرانسل از طریق پیامک، رو به اتمام بودن بسته‌های اینترنتی را به تمام مشترکین دائمی و اعتباری، اطلاع‌رسانی می­‌کند، اما برای اطلاع از حجم دقیق باقیمانده، باید یکی از روش‌های زیر را استفاده کنید. لازم است تا بگویم تمام روش‌هایی که در ادامه گفته می­‌شود، هم برای مشترکین دائمی و هم اعتباری، قابل استفاده است.

یکی از ساده‌ترین روش‌ها، شماره‌گیری کد دستوری #4*1*555* است که بعد از آن با سه گزینۀ اینترنت معمولی، اینترنت شرکتی و جزییات اینترنت ساعات افت مصرف رو‌به‌رو می‌شوید. شما می­‌توانید با انتخاب گزینۀ مورد نظر ( که برای اکثر کاربران اینترنت معمولی است) از مدت زمان و حجم باقیمانده بستۀ خودتان، مطلع شوید.

با مراجعه به سایت رسمی ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل منرا دانلود و نصب کنید. بعد از ثبت‌نام وارد برنامه شوید. یکی از گزینه‌هایی که با آن رو‌به‌رو می­شوید، اطلاع از باقیمانده اینترنت ایرانسل شماست.

در‌صورتی‌که چند بسته را همزمان برای سیم‌کارت خودتان فعال کرده باشید، مجموع حجم آنها را بر حسب درصد مشاهده می­‌کنید. اما اگر می­‌خواهید از جزئیات هر کدام مطلع شوید، کافیست تا روی دایرۀ مربوطه کلیک کنید تا هر کدام را به‌صورت جداگانه ببینید.چطور بفهمیم چقدر اینترنت داریم ایرانسل

یک روش سریع و آسان برای اطلاع از باقیمانده اینترنت برای مشترکین ایرانسل، شماره‌گیری تلفن گویای 700 و هم چنین 09377000000 است. کافیست فقط شماره‌های گفته شده را شماره‌گیری کنید تا به‌راحتی عملیات فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی خدمات و مدیریت حساب خودتان را انجام بدهید. برای مثال مشترکین اعتباری و دائمی پس از شماره‌گیری تلفن گویای 700، با توجه به راهنمای گویا و کیبورد موبایل خود، باید عدد 6 را شماره‌گیری کنند.

اگر تا‌به‌حال بسته‌های اینترنتِ همراهِ ایرانسل نخریدید یا به‌خاطر تنوع بالای آن گیج شدید که کدام بسته به‌درد شما می‌خورد، مطلب ما را با ‌عنوان معرفی بسته‌های اینترنتی ایرانسل بخوانید. بعد از فعال‌سازی این بسته‌ها هم، می‌توانید با استفاده از روش‌هایی که در بالا گفتیم، باقیمانده اینترنت ایرانسل خودتان را متوجه شوید.

می شود اینترنت ایرانسل اعتباری به ایرانسل دایمی تبدیل کنید

دوست عزیز از نرم‌افزار “ایرانسل من” استفاده کنید

اطلاع از حجم باقی مانده اینترنت ایرانسل و سایر اپراتور ها بدون شک برای مدیریت حجم های اینترنتی اهمیت بسیار زیادی دارد، در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه بفهمیم چقدر حجم اینترنت داریم.

طريقه استعلام مانده اينترنت ايرانسل به طور کلی به 4 صورت در اختیار کاربران قرار می گیرد و در کنار کد دستوری که در اختیار کاربران قرار می گیرد می توانید با نصب نرم افزار ایرانسل من نیز از باقی مانده بسته اینترنت ایرانسل خود مطلع شوید. این دو روش ساده تر هستند

روش اول با استفاده از کد دستوری #4*1*555* صورت می گیرد و با استفاده از این کد می توانید از حجم بسته اینترنتی خود وهمچنین تاریخ انقضای بسته ی خود استفاده کنید.

روش دیگری که در اختیار کاربران ایرانسل قرار می گیرد استفاده از نرم افزار ایرانسل من است، با استفاده از این ابزار اطلاعات مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید اطلاعاتی مانند کل حجم بسته خریداری شده، مقدار مصرفی بسته و زمان خرید و انقضای بسته را مشاهده کنید. به طور کلی اگر قصد دارید به مدیریت حجم اینترنت ایرانسل خود بپردازید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را نصب کنید تا بتوانید به طور دقیق از بسته ی خود اطلاعاتی کسب کنید. البته در نظر داشته باشید که در کنار موارد یاد شده در نرم افزار ایرانسل من مواردی برای اطلاع از مکالمات خود نیز می توانید استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که می تواند با استفاده از وب سایت ایرانسل و همچنین استفاده از تلفن گویای ایرانسل نیز از این موضوع مطلع شوید، با این وجود این دو روش زمان بیشتری را از کاربران می گیرد.چطور بفهمیم چقدر اینترنت داریم ایرانسل

 

برای اطلاع از باقی مانده بسته اینترنت همراه اول در نظر داشته باشید که تفاوتی میان سیم کارت های دائمی و اعتباری ندارد و روش استفاده از آن ها به طور کامل یکسان است. در نظر داشته باشید که برای اطلاع از حجم اینترنت مصرفی خود می توانید از کد دستوری #100* استفاده کنید و پس از آن با انتخاب گزینه اول به مشاهده حساب خود بپردازید، بیشتر اوقات پس از استفاده از این کد دستوری برای شما پیامکی نیز ارسال می شود که اطلاعات کاربردی در این زمینه به شمار می دهد.

اپلیکیشن همراه من نیز گزینه خوبی برای مدیریت حجم اینترنت گوشی شما است و می توانید از آن استفاده های جالبی داشته باشید. در کنار این دو روش استفاده از وب سایت همراه اول نیز وجود دارد و می توانید پس از ثبت نام در سایت به قابلیت های آن دسترسی پیدا کنید.

در انتها پیشنهاد می کنیم، استفاده از سرویس پیام کوتاه همراه اول نیز می تواند برای شما کاربردی باشد. با استفاده از شماره تماس 8080 و نوشتن عدد 0 به صورت انگلیسی و ارسال آن پیامکی برای شما فرستاده می شود که حجم باقی مانده از اینترنت را در اختیارتان قرار می دهد.

 

اطلاع از باقی مانده بسته اینترنت رایتل نیز مانند همراه اول و ایرانسل 4 روش دارد و شرایط مشابهی را رقم می زند. کاربران سیم کارت رایتل می توانند با استفاده از کد دستوری *130# از باقی مانده حجم اینترنت رایتل خود مطلع شوید. در کنار این کد دستوری رایتل نیز برای شما نرم افزار رایتل من را توسعه داده که می تواند از آن برای مدیریت سیم کارت خود استفاده کنید و در بخشی به صورت جداگانه اطلاعاتی در اختیارتان قرار می گیرد.

اگر قصد دارید از طریق پیام کوتاه نیز از حجم اینترنت باقی مانده مطلع شوید می توانید یک پیام کوتاه به شماره 2020 با متن View Internet ارسال کنید. توجه داشته باشید که از وب سایت رایتل نیز این امکان در اختیار شما قرار می گیرد.

لینک کوتاه:

گسترش روز افزون مصرف اینترنت در سال های اخیر نیاز به خرید و فعالسازی اینترنت را برای کاربران فضای مجازی دوچندان کرده است. اما از آنجا که بسته های اینترنت دارای محدودیت زمانی و حجمی هستند در هر زمان نیاز به استعلام باقیمانده اینترنت خواهید داشت. بعد از فعالسازی اینترنت ایرانسل ، جهت استعلام باقی مانده آن از روش های متعددی که این اپراتور برای اطلاع از باقیمانده اینترنت ارائه داده است کمک بگیرید. حال می خواهیم بدانیم چگونه از حجم باقی مانده اینترنت ایرانسل مطلع شویم؟ علاوه بر استعلام لحظه ای اینترنت از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، کدهای دستوری، تلفن گویا و سامانه ایرانسل من در حال حاضر پایان اعتبار حجمی و یا زمانی اینترنت از طریق پیامک به مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل اطلاع داده می شود. با میزبان فا مگ همراه باشید تا انواع روش استعلام بسته های اینترنت ایرانسل را با هم مرور کنیم.

اپراتور ایرانسل به منظور استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل چهار روش کاربری کد دستوری، اپلیکیشن ایرانسل من، تلفن گویا و سامانه ایرانسل من را در اختیار مشترکین اعتباری و دائمی خود قرار داده است. در ادامه به شرح مفصل هر کدام خواهیم پرداخت.

یکی از ساده ترین روش های استعلام مانده اینترنت ایرانسل استفاده از کدهای دستوری USSD ارائه شده توسط این اپراتور است. با شماره گیری کد #۴*۱*۵۵۵* در هر لحظه امکان اطلاع از وضعیت بسته اینترنت ایرانسل برای مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی فراهم شده است. علاوه بر این مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل با شماره گیری کد #۱۰*۱۴۱* می توانند حجم کل بسته های اینترنتی افزایشی و ترکیبی اینترنت را مشاهده نمایند.

در حال حاضر پایان اعتبار حجمی و یا زمانی بسته اینترنت خریداری شده از طریق پیامک به مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل اطلاع رسانی می شود.چطور بفهمیم چقدر اینترنت داریم ایرانسل

اپلیکشن ایرانسل من به منظور سهولت استفاده از خدمات و سرویس های ویژه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل طراحی شده است.

امکان استعلام مانده اینترنت ایرانسل با اپلیکیشن موبایل ایرانسل من برای مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل در هر لحظه فراهم شده است. به منظور مشاهده باقیمانده حجم اینترنت ایرانسل کافیست اپلیکیشن “ایرانسل من” را باز کنید. در همان صفحه اصلی در تب بسته های اینترنت می توانید باقیمانده حجم اینترنت ایرانسل خود را مشاهده نمایید.

اگر به هر دلیلی امکان نصب اپلیکیشن ایرانسل من را روی گوشی خود ندارید و یا به اینترنت دسترسی ندارید می توانید از طریق تلفن گویا اقدام به استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل نمایید. برای این منظور شماره 700 را شماره گیری کنید.

از تلفن گویا ایرانسل می توانید علاوه بر استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل خود برای انجام عملیاتی نظیر انتقال شارژ، دریافت پیکربندی گوشی، ثبت نام مودم و… استفاده نمایید.

نکته: لازم به ذکر است در روش استعلام باقیمانده بسته اینترنت با تلفن گویا نیازی به اتصال اینترنت و موجود بودن شارژ سیم کارت نخواهید داشت.

به جای استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من می توانید از سامانه ایرانسل من برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل خود  استفاده کنید. برای این منظور مراحل زیر را طی کنید:

در این مطلب روش های استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل تشریح شد. کد دستوری ussd ساده ترین راه است که به صورت رایگان و بدون نیاز به شارژ و یا اینترنت امکان استعلام اینترنت را برای مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی این اپراتور فراهم می کند. روش دیگر استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من است که به صورت لحظه ای باقیمانده اینترنت را به شما اطلاع می دهد. شما از کدام روش های گفته شده برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل استفاده می کنید؟ در صورت تمایل لینک این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در صورتی که از سیم کارت های دائمی یا اعتباری ایرانیل استفاده می کنید می توانید از آموزش های قدم به قدم زیر جهت مدیریت و کار با سیمکارت خود کمک بگیرید.

مدیریت سیمکارت ایرانسل

سلام با اجازه با کمی تغیرات مقاله شما را در سایت قرار دادم البته هنوز از طرف مدیریت سایت تایید نشده اما چون برای کسب درآمد هست خواستم بگم راضی باشید

سلام روزبخیر؛
با رعایت قوانین بازنشر محتوا مشکلی در این خصوص نیست.
سپاس از حسن نیت شما.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

درود وقت بخیر من یه مشکل خیلی خیلی اساسی دارم که به هر کسی م…

بقیه روش هارو امتحان کنید تا آخر…

سلام دوست عزیز البته درست کلمه Cache هست…

منظورم از روش 4 همون CASH هست…

سلام ارادت از همه روش ها استفاده کردم اما مشکل حل نشد و برنا…

درود وقت بخیر من یه مشکل خیلی خیلی اساسی دارم که به هر کسی م…

بقیه روش هارو امتحان کنید تا آخر…

سلام دوست عزیز البته درست کلمه Cache هست…

منظورم از روش 4 همون CASH هست…

سلام ارادت از همه روش ها استفاده کردم اما مشکل حل نشد و برنا…

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل نیز همانند سایر اپراتورهای تلفن همراه خدمات خود را از سه طریق کد دستوری ایرانسل، تلفن گویای ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من عرضه کرده است. می خواهیم بدانیم موجودی خط ایرانسل چقدر است و چگونه بفهمیم چقدر شارژ ایرانسل مصرف کردیم؟ برای این منظور در این مقاله به آموزش نحوه استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل به هر سه روش کد دستوری شارژ ایرانسل، تلفن گویای ایرانسل و نرم افزار ایرانسل من می پردازیم.

کد دستوری شارژ ایرانسل، تلفن گویای ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من سه روش ارائه شده جهت استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل هستند. شما می توانید متناسب با نیازتان یکی از سه روش را انتخاب نمایید و حساب خود را به این شکل مدیریت نمایید.

استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل به سه روش انجام می شود:

کدهای دستوری ایرانسل برای انجام تنظیمات حساب، استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل، فعال و یا غیر غعال کردن mss و… استفاده می گردد. شما می توانید با شماره گیری کدهای دستوری USSD درخواست خود را سریع به اپراتور اعلام کنید.

توجه داشته باشید استفاده از کدهای دستوری برای سیم کارت های ایرانسل کاملا رایگان است.
چطور بفهمیم چقدر اینترنت داریم ایرانسل

به منظور سهولت دسترسی شما کاربران عزیز به کدهای دستوری ایرانسل آنها را به تفکیک در سه جدول در اختیار شما قرار می دهیم.

 

 

 

تلفن گویا روش دیگر برای مدیریت و استعلام اعتبار سیم کارت ایرانسل شما بشمار می رود. علاوه بر کدهای دستوری تعریف شده می توانید با شماره گیری 700 از خدمات ایرانسل استفاده کنید.

سیستم تلفن گویا نیز به صورت رایگان برای سیم کارت های اعتباری و دائمی قابل استفاده است.

اپراتور ایرانسل اپلیکیشن ایرانسل من را به منظور مدیریت حساب برای کاربران ارائه کرده است. کار با این اپلیکیشن کاربردی بسیار آسان است. با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من می توانید به آسانی هزینه های تماس، پیامک و میزان مصرف اینترنت خود را مشاهده و مدیریت کنید. اپلیکیشن ایرانسل من در دو نسخه اندروید و ios به صورت رایگان در دسترس است.

متناسب با نوع سیستم عامل گوشی تلفن همراه خود اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود و نصب نمایید. سپس از قابلیت ها و خدمات این برنامه استفاده نمایید.

برنامه ایرانسل من دارای قابلیت های متعددی است و دسترسی کاربران ایرانسلی به بخش های مختلف را میسر نموده. در واقع تمامی امکانات و قابلیت های مورد نیاز کاربران را به صورت یکجا ارائه نموده است.

1- مدیریت حساب

ایرانسل بستری را برای شرکت ها فراهم کرده است تا از این طریق به برندسازی و معرفی محصولات خود بپردازند. بدین طریق که کدهای تخفیفی مربوط به محصولات شرکت خود را در قسمت تکان شگفت انگیر به مشتریان ارائه دهند.
در هر روز گوشی تلفن خود را تکان دهید و با دریافت تخفیف های ویژه فروشگاه های اینترنتی و یا بسته های گوناگون اینترنت،مکالمه و پیامک شگفت زده شوید.نکته: در هر روز تنها یکبار فرصت استفاده از این امکان شگفت انگیز را خواهید داشت.

آموزش نحوه استعلام باقیمانده شارژ همراه اول

در این آموزش از میزبان فا مگ روشهای استعلام باقیمانده اعتبار ایرانسل به صورت کامل شرح داده شد. استعلام مانده بسته مکالمه ایرانسل با استفاده از کد باقیمانده اینترنت ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل من و یا تلفن گویای ایرانسل انجام می شود. اگر به دنبال روشی برای نحوه استعلام باقیمانده شارژ ایرانسل می گردید این مقاله را مطالعه و دیدگاه خود را در رابطه با روش های گفته شده مطرح نمایید.

متاسفانه اطلاعاتی برای فهمیدن مقدار یا حجم باقیمانده اینترنت مودم را نتوانستم پیدا کنم

سلام دوست عزیز شما میتونید برای مدیریت مودمتون از برنامه ابرانسل من استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

درود وقت بخیر من یه مشکل خیلی خیلی اساسی دارم که به هر کسی م…

بقیه روش هارو امتحان کنید تا آخر…

سلام دوست عزیز البته درست کلمه Cache هست…

منظورم از روش 4 همون CASH هست…

سلام ارادت از همه روش ها استفاده کردم اما مشکل حل نشد و برنا…

درود وقت بخیر من یه مشکل خیلی خیلی اساسی دارم که به هر کسی م…

بقیه روش هارو امتحان کنید تا آخر…

سلام دوست عزیز البته درست کلمه Cache هست…

منظورم از روش 4 همون CASH هست…

سلام ارادت از همه روش ها استفاده کردم اما مشکل حل نشد و برنا…

۳۰ دیدگاهارسال شده توسط: دانیال حجاری ۱۱ اردیبهشت ۹۹ ساعت ۰۷:۱۵

استعلام مانده اینترنت ایرانسل با نرم افزار ایرانسل من و کد دستوری USSD ممکن است. در ادامه روش‌های مشاهده باقی مانده اینترنت ایرانسل ارائه می‌کنیم.

چطور بفهمیم چقدر اینترنت داریم ایرانسل

گسترش شبکه‌های موبایل ۳G و مخصوصا ۴G به تمامی نقاط سبب شده‌ کاربران نه تنها برای مصارف خارج از منزل و در گوشی موبایل، بلکه برای تامین دسترسی خود به اینترنت در خانه نیز به جای استفاده از سرویس‌های ADSL از سرویس‌های اپراتورهای موبایل استفاده کنند.

یکی از نقاط ضعف طرح‌ های اینترنت همراه، محدود بودن آن‌ها است، به همین دلیل کنترل میزان باقی مانده از حجم اینترنت اهمیت زیادی دارد. در ادامه دو روش را برای مشاهده مانده اینترنت حین استفاده از سرویس‌های شرکت ایرانسل معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن ایرانسل من بسیار کاربردی است و نصب آن بر روی گوشی اندرویدی و آی او اسی تمامی کاربران این اپراتور توصیه می‌شود. یکی از بی‌شمار قابلیت‌های آن، امکان اطلاع از باقی مانده اینترنت ایرانسل به صورت درصد و همچنین میزان حجم است. برای دانلود برنامه ایرانسل من روی لینک زیر کلیک کنید.

با ورود به اپلیکیشن ایرانسل من، در صورت استفاده از طرح‌های اینترنت، مکالمه و یا پیامک، میزان باقی مانده به صورت درصد به نمایش در می‌آید. البته، این رقم نشان‌دهنده جمع حجم باقی مانده تمامی طرح‌های شما است. به عنوان نمونه اگر یک طرح دانلود نامحدود شبانه، یک طرح مخصوص ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر و یک طرح سه ماهه برای استفاده در تمامی ساعات را بر روی شماره ایرانسلی خود فعال کرده باشید، حجم تمامی آن‌ها با یکدیگر جمع شده و سپس میزان باقی مانده بر اساس درصد نمایش داده می‌شود.

اگر یک بسته اینترنت و یا مکالمه هدیه به شما تعلق گرفته باشد، به صورت جداگانه در زیر همین دایره‌ها نمایش داده خواهد شد. حال برای مشاهده باقی مانده اینترنت ایرانسل باید بر روی دایره مربوط به آن کلیک کنید تا جزییات هر طرح به تفکیک به نمایش در بیاید.

در این صفحه، میزان حجم مصرف شده و حجم باقی مانده، زمان فعال شدن طرح و زمان انقضای آن و همچنین گزینه فعال‌سازی مجدد طرح به چشم می‌خورند. با نصب برنامه ایرانسل من، به سرویس‌های مختلفی دسترسی خواهید داشت که استعلام مانده اینترنت ایرانسل به صورت بسیار دقیق یکی از آن‌ها است. در هر صورت، اگر مایل به نصب این نرم افزار نیستید، روشی دیگر نیز برای آن وجود دارد.

برای اطلاع از باقیمانده اینترنت ایرانسل با کد دستوری ، ابتدا وارد برنامه شماره‌گیر گوشی موبایل خود شده و سپس کد #۴*۱*۵۵۵* را وارد کنید. در ادامه سه گزینه به نمایش در می‌آیند.

برای بیشتر کاربران و بیشتر طرح‌هایی که ثبت می‌کنند، گزینه نخست یعنی «اینترنت معمولی» باید انتخاب شود. در ادامه، یک پیام به نمایش در می‌آید که حاوی نوع بسته و تاریخ انقضای آن است.

برچسب ها : 3g ایرانسل 4g ایرانسل ایرانسل اینترنت 3G ایرانسل اینترنت 4g ایرانسل اینترنت ایرانسل اینترنت پر سرعت ایرانسل اینترنت پرسرعت ایرانسل اینترنت محدود ایرانسل اینترنت نامحدود ایرانسل باقی مانده بسته اینترنت ایرانسل بسته اینترنت ایرانسل بسته‌ نامحدود اینترنت ایرانسل بسته های ایرانسل بسته های اینترنت ایرانسل بسته های جدید اینترنت ایرانسل

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

نام *

ایمیل *

دیدگاه

باسلام امروزبنده ازکناریکی ازنمایندگان فروش ایرانسل گذرمیکردم که بنری مبنی برخریدیک سیم کارت با ۲۰گیگ اینترنت۵جی مواجهه شدم ومنی که از اینترنت اعتباری ۱۲ونیم گیگ را بع قیمت ۳۵ و۵۰۰ خرید میکردم گمان کردم این بصرفه باید باشد لذامراجعه واقدام بخرید کردم والبته به فروشنده هم عرض کردم من اینگونه خرید میکردم ولی اونا اقدام بفروش وراه اندازی سیم کارت کردن حالا که حدودیکساعت میگذرد با استعلام باقیمانده حساب سیم کارت یا حجم متوجه شدم که ۳۵۰۰۰تومان را جهت دائمی کردن سیم کارت از حقیراخذ کردن اگرکسی نخواهد چه باید بکندیااینکه باید از خیر۳۵۰۰۰تومان و سیم کارت بگذردتکلیف عدم اطلاع رسانی درست نماینده شرکت چیست؟ازکجاباید احقاق حق کرد؟

کدی که باید بفهمی چقد اینترنت داری چیه؟

سلام .می خواستم بپرسم من که سیمکارت دیتا دارم واون هم توی مودم هست چه جوری میتونم از باقیمانده بسته اینترنتیم باخبر بشم؟

امروز دو گیم اینترنت خریدم کاری نکردم پیام آمده ۲۰۰ مگ اینترنت برات مونده بعد پیام این ۲۰۰ هم تموم میشه حتما

سلام این پیام به صورت تبلیغاتی است ممکنه در طول یک ماه چندین برای شما ارسال بشه ولی صحت ندارم

خب اگه ایرانسل من داری اینترنت مصرف میکنه

باسلام کلاخط دهی ایرانسل درمنطقه تبریز.خیابان مفتح کم است.واینترنت قطع وصل می شود.ممنون اگرپیگیرشوین.
وبادکل گذاری درمناطق محروم هم مشتری ایرانسل بیشتر می شود.واین هم پیشنهادحقیر

سلام.چرا هیچکدوم از کارشناسان به قول معروف ایرانسل نمیتونند جواب قانع کننده بدند.
۱-سیمکارت رو توی گوشی دیگه تست کنید
۲-تنظیمات رو واستون فرستادم
۳-همه این مشکل رو دارند یا شما فقط دارید
اینا رو از حفظ هستیم.
بیشترشون کارشناس نیستند و تازه کارند و مشتی چرند تحویلت میدند و فکر میکنند علامه الدهر هستند.
ـــــ ایرانسل آنلاین که اصلا جواباش آماده است و معطل تماس شمایند.خودشون نمیدونند چی میگند.
اختلاس های هر دو اوپراتور هنوز توی اذهان مردم هست.
عجب دزدند و دلاور / که در کفش هم چراغ دارند

سلام من از *۴۴۴۴#۵گیگ گرفتم نمیدونم چجوری نگا کنم چقدر دیگه ازش دارم میشه پاسخ بدین

واسه خانه اینترنت نامحدود میخوام وبا صرفه مصرف بالاست لطفا چطور تهیه کنم

من ۲ گیگابایت خریدکردم۳۲۷۰تومن اصلااستفاده نکردم یک ربع بعدچک کردم میبینم هیچی ازبسته که خریدم نمونده اسم این اگه دزدی نیست پس چیه؟براچندنفرازاشناهام همین اتفاق افتاده باباخجالت داره بااین درامدعظیم ازمردم دزدیم میکنیدشرم برشمااین بار۵اینجوری شده

سلام. دوستان سیمکارت فورجی گرفتم ولی گوشیم پشتیبانی نمیکنه حالا میخام بدونم الان سیمکارتشو گذاشتم داخل گوشی، نت هدیه ش که میگن ۱۴ گیگه تعلق میگیره بهم یا نه؟؟

دزدها به مدیران ایرانسل شرف دارند

بنده رفتم نمایندگی ایرانسل یک مودم خریدم ۲۱۰۰۰۰تومان بعد گفتن هر کجا میتونی ببری استفاده کنی بعد گفتن ۱۰۰ گیگ سه ماهه رایگان میدیم ۱۰۰ گیگ من تو دو هفته تموم شد بعد اجاره بودم رفتم از یک محله نزدیک مرکز شهر اجاره کردم بعد مودم همش قطع و وصل میشه سرعتش ۸۰ نوشتن ولی صفر هست رفتم نمایندگی ایرانسل قضیه رو گفتم بعد به من گفت باید خونتو عوض کنی شاید اون خونه نقطه کور هست چرا سر مردم کلاه میزارین دزد با شرفتر از شما هست مودم رو زدم شکستم حالا من مشکلمو به کی بگم به خاطر مودم باید خونه عوض کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام میتونی از مودم یو اس بی ۳g که سیم کارت میخوره استفاده کنی و در صورت جواب ندادن اینترنت از یه اپراتور سیم کارتتو عوض کنی (اگه طرح همتا بزاره )هم سرعتش خوبه هم میتونه به کامپیوتر و لپ تاب و تبلت و گوشی موبایل وصلش کنی اگه این جواب نداد یه گوشی بخر و نقطه اتصال قابل حمل رو فعال کن و با لب تاپ از طریق وای فای نت بگیری در کل وضعیت اینترنت خرابه

سلام
من دو تا مودم همراه ایرانسلی در حراج شب یلدا از دیجی کالا گرفتم، قرار بود همراه با هر مودم یک سیمکارت ISIM با حجم اینترنت ۱۰۰GB به مدت سه ماه و دو سیمکارت دیگر با حجم ۲۰GB به مشترک داده بشه. اینترنت ۱۰۰GB در عرض سه هفته تمام شد. اینترنت ۲۰GB یکی از سیمکارتها ظرف یک هفته تمام شد. اینترنت ۲۰GB سیمکارت دوم اصلا فعال نشد. در صورتی که هنوز یک ماه از ضرب الاعجل آن باقی مانده بود. جالبه که بدونید من با مودم قبلیم و سیمکارت رایتل، با اینترنت ۱۰۰GB حداقل شش ماه اینترنت داشتم. مصرف من در این مدت تغییر نکرده. فقط اپراتورم تغییر کرده….. هیچ ارزانی بدون دلیل نیست…. برای جبران این محبت ایرانسل، هر ۹ تا سیمکارت ایرانسلی رو که داشتم، دادم بز خورد.

واقعا ایرانسل دزده.من طرح ترکیبی گرفتم تا اومدم استفاده کنم پیام اومده برام ک طبق هزینه ازاد اینترنتتون استفاده میشه.یعنی تو نیم ساعت نیم گیگ اینترنتم پرید؟ پنچر ریزه داره اخه؟ خیلی مزخرفهچطور بفهمیم چقدر اینترنت داریم ایرانسل

مدت یک ماه از خرید مودم اینترنت ایرانسل نسل۴.۵ میگذرد وبرای اطلاع ازمانده اعتبار ازطریق کامپیوتر به مشکل خوردم لطفا راهنمایی بفرمایید

چطکری امکان هست بسته مودم نگاه کنم

میخوام ببینم چجوری ۴۸ گیگ اینترنت تو ۶ روز تموم میسه منی که ماهی دو گیگ مصرف میکنم خواهش میکنم کد مشخص کردن میزان اینترنت مصرف شده را میخوام اگه اینقدر بی صحابه که تو روز روشن دزدی کنن که مردم بیچاره هستن

لامثب یکی کمک کنه رمز سیم مودم رو چطوری پیدا کنم خدایی ایرانسل اشغاله

سلام،برای استعلام مانده حجم مودم ایرانسل وارد اپلیکیشن ایرانسل من شدم و شماره سیمکارت مودم رو وارد کردم ولی کد گذر واژه رو به ادرس ایمیلم نمیفرسته،دلیلش چیه؟؟

هنوز تازه خریدم البته سرعتش خیلی بهتر شده

با سلام
دوستان کسی اطلاع اره چیکار کنم کسی با گوشیم نتونه از حجم بسته اینترنتم با خبر بشه
یعنی *۵۵۵# رو بزنه نتونه بسته اینترنت رو ببینه

سلام اقا نمیشه فهمید چقدر از بستم باقی مانده

چطور میشه حجم باقیمانده اینترنت ثابت رو فهمید؟ توی تنظیمات مودم هم جایی برای وارد کردن USSD نیست. مدل مودم : GP-2101

جواب

سلام برای استعلام از سیم کارتی که روی مودم های ۴g یا ۳g قرار دارد با چکار کنیم.مودم قابلیت ussdنداره

رایتل یه برتری که داره وارد پنل شخصی در سایت رایتل میشیم . ولی ایرانسل اینطور نیست.احساس میکنم ایرانسل ملت میپیچونه .واقعا نمی تونه کاربری تو سایت ایجاد کنه.حتی همراه اول بهترشه

سلام و درود
همه مودم‌های همراهی که شخصا تا الان استفاده کردم بخشی برای وارد کردن کد دستوری USSD دارند. کمی در تنظیمات مودمی که دارید جستجو کنید.
راهکار ایرانسل هم به جای پنل شخصی و وب سایت، اپلیکیشن موبایل هست که به نظر استفاده از اون سریعتر هم هست

ممنون

کامپیوتر، موبایل، اینترنت, مطالب ویژه

اگر جزء مشترکان ایرانسل هستید و می خواهید از مانده حساب اینترنت ایرانسل خود مطلع شوید به سادگی با کد های دستوری می توانید این کار را انجام دهید . در ادامه کدهای استعلام باقیمانده حجم اینترنت ایرانسل را می خوانید.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با استفاده از سیستم تلفن گویا و کدهای دستوری ایرانسل، عملیات فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی خدمات و مدیریت حساب خود را به سادگی انجام دهید.

در زیر به چندین نمونه از شیوه هایی می پردازیم که براحتی می توانید از مانده اینترنت خود مطلع شوید.چطور بفهمیم چقدر اینترنت داریم ایرانسل

اطلاع از باقیمانده بسته اینترنت همراه       ۴#*۱*۵۵۵*

استعلام حساب کلی بسته‌های اینترنت     ۴#*۱*۵۵۵*

خرید بسته‌های اینترنت            ۵#*۵۵۵*

اطلاع از باقیمانده بسته اینترنت همراه    ۴#*۱*۵۵۵*

استعلام مانده اینترنت ایرانسل با نرم افزار و همچنین وارد کردن کد دستوری USSD ممکن است. در ادامه روش‌هایی را برای مشاهده مانده اینترنت ایرانسل عنوان می‌کنیم.

گسترش شبکه‌های موبایل ۳G و مخصوصا ۴G به تمامی نقاط سبب شده‌ کاربران نه تنها برای مصارف خارج از منزل و در گوشی موبایل، بلکه برای تامین دسترسی خود به اینترنت در خانه نیز به جای استفاده از سرویس‌های ADSL از سرویس‌های اپراتورهای موبایل استفاده کنند.

یکی از نقاط ضعف طرح‌ های اینترنت همراه، محدود بودن آن‌ها است، به همین دلیل کنترل میزان باقی مانده از حجم سرویس اهمیت زیادی دارد. در ادامه دو روش را برای مشاهده مانده اینترنت حین استفاده از سرویس‌های شرکت ایرانسل معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن ایرانسل من بسیار کاربردی است و نصب آن بر روی گوشی اندرویدی و آی او اسی تمامی کاربران این اپراتور توصیه می‌شود. یکی از بی‌شمار قابلیت‌های آن، امکان استعلام باقی مانده اینترنت ایرانسل به صورت درصد و همچنین میزان حجم است.

با ورود به اپلیکیشن، در صورت استفاده از طرح‌های اینترنت، مکالمه و یا پیامک، میزان باقی مانده به صورت درصد به نمایش در می‌آید.

البته، این رقم نشان‌دهنده جمع حجم باقی مانده تمامی طرح‌های شما است.

به عنوان نمونه اگر یک طرح دانلود نامحدود شبانه، یک طرح مخصوص ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر و یک طرح سه ماهه برای استفاده در تمامی ساعات را بر روی شماره ایرانسلی خود فعال کرده باشید، حجم تمامی آن‌ها با یکدیگر جمع شده و سپس میزان باقی مانده بر اساس درصد نمایش داده می‌شود.

اگر یک بسته اینترنت و یا مکالمه هدیه به شما تعلق گرفته باشد، به صورت جداگانه در زیر همین دایره‌ها نمایش داده خواهد شد.

حال برای مشاهده باقی مانده اینترنت ایرانسل باید بر روی دایره مربوط به آن کلیک کنید تا جزییات هر طرح به تفکیک به نمایش در بیاید.

در این صفحه، میزان حجم مصرف شده و حجم باقی مانده، زمان فعال شدن طرح و زمان انقضای آن و همچنین گزینه فعال‌سازی مجدد طرح به چشم می‌خورند.

با نصب برنامه ایرانسل من، به سرویس‌های مختلفی دسترسی خواهید داشت که استعلام مانده حساب اینترنت ایرانسل به صورت بسیار دقیق یکی از آن‌ها است.

در هر صورت، اگر مایل به نصب این نرم افزار نیستید، روشی دیگر نیز برای آن وجود دارد.

ابتدا وارد برنامه شماره‌گیر گوشی موبایل خود شده و سپس کد #۴*۱*۵۵۵* را وارد کنید. در ادامه سه گزینه به نمایش در می‌آیند.

اینترنت معمولی اینترنت شرکتی جزییات اینترنت ساعات افت مصرف

برای بیشتر کاربران و بیشتر طرح‌هایی که ثبت می‌کنند، گزینه نخست یعنی «اینترنت معمولی» باید انتخاب شود. در ادامه، یک پیام به نمایش در می‌آید که حاوی نوع بسته و تاریخ انقضای آن است.

کد باقی مانده اینترنت همراه اول | روش استعلام اینترنت همراه اول

منبع:netshahr.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

⇐ کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز ⇒

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2017-08-16

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چطور بفهمیم چقدر اینترنت داریم ایرانسل
چطور بفهمیم چقدر اینترنت داریم ایرانسل
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *