چطور به کانادا برویم

 
helpkade
چطور به کانادا برویم
چطور به کانادا برویم

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع

چطور به کانادا برویم

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

راه های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا از طرق مختلف را در این مقاله به صورت کامل بررسی خواهیم نمود و با کمک وکیل مهاجرت کانادا قوانین جدید مربوط به راه های مهاجرت به کشور کانادا شرح داده خواهد شد. سوالات زیادی در رابطه با روش های مهاجرت به کانادا از کارشناسان مؤسسه MIE پرسیده می شوند. معمولا متقاضیان تمایل دارند بدانند که راه های اخذ اقامت در کشور کانادا کدامند؟ و چگونه می توان بهترین مسیر را برای اخذ اقامت کانادا انتخاب نمود؟ ما در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد. راه های مهاجرت به کانادا متعدد است، اما به طور کلی اکثر آن ها را می توان در 6 دسته بندی قرار داد. راه هایی همچون سرمایه گذاری در کانادا، تحصیل در کانادا، کار در کانادا و راه های دیگری که شما را در ادامه با آنها آشنا خواهیم نمود. شما می توانید از طریق تماس با موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) از مشاوره رایگان در باب راه های مهاجرت به کشور کانادا بهره مند گردید.

در بخش دیدگاه ها نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید و در زمانی کوتاه پاسخ بگیرید.

شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

کانادا از جمله بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت طبق آمار جهانی به شمار می رود و ساله افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می نمایند. کشور کانادا در آمریکای شمالی و در همجواری آمریکا واقع شده است. کانادا کشوری سردسیر است و اکثر مردم آن در بخش جنوبی و خوش آب و هوای این کشور در نزدیکی خاک آمریکا زندگی می کنند. کانادا دارای 10 استان و 3 قلمرو است. پایتخت این کشور اتاوا است و مهمترین شهرهای آن تورنتو، مونترال و ونکوور هستند. زبان رسمی کانادا انگلیسی و فرانسوی و واحد پولی آن دلار کانادا است. کانادا 10 امین کشور دارای بالاترین شاخص میزان رضایت از زندگی در جهان است. جامعه مهاجر پذیر کانادا، دانشگاه ها و مدارس تراز اول، امنیت اجتماعی، موقعیت های شغلی فراوان و رفاه اجتماعی در این کشور، سبب محبوبیت آن در بین مهاجرین شده است. 

ویـدئــو

پــادکست

بسیاری از افراد به دنبال راحت ترین و آسان ترین راه مهاجرت به کانادا هستند؛ برای رسیدن به این هدف باید روش های مهاجرت به این کشور را بشناسید و متناسب ترین روش را با توجه به شرایط خود بیابید. راه های مهاجرت به کانادا را می توان در 6 دسته بندی اصلی قرار داد. این دسته بندی شامل مهاجرت از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و کارآفرینی، تولد در خاک کانادا، ازدواج با تبعه کانادا و پناهندگی می باشد. قوانین مهاجرت به کانادا در هر کدام از این دسته بندی ها متفاوت است. شما برای انتخاب روش مناسب خود ابتدا باید قوانین مرتبط با این روش ها را بشناسید و سپس با توجه به شرایط خود بهترین روش را انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله به بررسی راه های مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت و شما را با تمامی روش های اخذ اقامت کانادا آشنا خواهیم کرد. 

مسلما شما برای مهاجرت به کانادا باید شرایط خاصی داشته باشید. برای اقدام از طریق هر یک از روش هایی که در ادامه بررسی می شود، شرایطی مورد نیاز است که بسته به نوع روش متفاوت است. از مهم ترین فاکتورهایی که برای مهاجرت به کانادا دارای اهمیت است می توان به سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و میزان سرمایه اشاره کرد. برخی از این فاکتور در بعضی از روش ها بسیار مهم هستند و در برخی دیگر اهمیتی ندارند. به عنوان مثال سن شما برای تحصیل در کانادا بسیار مهم است، به صورتی که هر چه از تاریخ دریافت آخرین مدرک تحصیلی شما کمتر گذشته باشد، شانس بالاتری برای دریافت ویزای کانادا خواهید داشت؛ از سوی دیگر فاکتور سن در روش سرمایه گذاری اهمیت کمتری پیدا می کند. یا اینکه شما برای سرمایه گذاری در کانادا به حداقل سرمایه 300 هزار دلار کانادا نیاز دارید، در حالی که در روشی مانند تحصیل ممکن است به سرمایه ای بین 10 تا 20 هزار دلار کانادا نیاز داشته باشید. در ادامه این مبحث شرایط مهاجرت به کانادا از طریق همه روش ها با جزئیات بیشتری بررسی خواهد شد. 

در این ویدئو خواهید آموخت:

معرفی روش های اقامت موقت کانادا مانند توریستی و تحصیلی.

شرح کامل روش اخذ اقامت از طریق کار در کانادا.

برای کار در کشور کانادا به دو طریق می توانید اقدام کنید؛ از طریق برنامه اکسپرس اینتری یا از طریق گرفتن جاب آفر از کانادا. 


 کسب اقامت دائم کانادا از طریق اسکیل ورکر یا اکسپرس انتری، یکی از بهترین راههای مهاجرت به کانادا برای افراد متخصص است. در این روش از ابتدا اقامت دائم یا PR کانادا اعطا می شود. این روش همچنین برای افرادی که تمایل به مهاجرت خانوادگی به کانادا دارند، مناسب است؛ چرا که از ابتدا به همه اعضای خانواده اقامت دائم داده می شود. این سیستم بر اساس امتیازبندی (Point Based System) است و هر یک از ویژگی های اعلام شده امتیاز خاصی را برای شما در بر دارد. شما برای کسب اقامت دائم کانادا باید دو مرحله را پشت سر بگذارید. در مرحله اول از 100 امتیاز باید 67 امتیاز کسب کنید. در این مرحله امتیازها بر اساس سن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری، مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی، مدرک زبان دوم، داشتن آشنای درجه یک در کشور کانادا و … محاسبه می شود. در این مرحله اگر حداقل امتیاز لازم را کسب کنید وارد مرحله دوم می شوید که اصطاحا مرحله Pool خوانده می شود. در این مرحله مجددا شرایط و ویژگی های شما مورد بررسی قرار می گیرد. در این مرحله 1200 امتیاز وجود دارد و افرادی که بالاترین امتیاز ها را کسب می کنند از طرف دولت کانادا دعوت نامه دریافت کرده و اقامت دائم این کشور را کسب می کنند. البته پروسه این امر حداقل ۶ تا ۱۸ماه طول می کشد.

برای محاسبه امتیاز اسکیل ورکر کانادا می توانید به سایت رسمی این کشور به آدرس زیر، وارد شوید و از ابزار محاسبه امتیاز استفاده کنید. 

http://www.cic.gc.ca/english/immigrate/skilled/crs-tool.asp

اگر امتیاز کافی کسب کنید این روش را می توان حتی راحت ترین راه مهاجرت به کانادا دانست. ترجمه فارسی جدول امتیاز مهاجرت به کانادا را می توانید در لینک زیر مشاهده کنید. 

کار در کانادا

روش دیگر برای اخذ اقامت کاری کانادا، گرفتن پیشنهاد کار یا جاب آفر از کارفرمایی در کشور کانادا است. برخی از مناطق و شهر های کانادا که نیاز جدی به نیروی کار دارند، لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را ارائه می دهند. در صورتی که شما در زمینه این مشاغل مورد نیاز، تخصص و سابقه کار داشته باشید، می توانید با کارفرمایان مصاحبه کنید و در صورت توافق پیشنهاد کار دریافت کنید. 

پس از دریافت پیشنهاد کار می توانید ویزای کار کانادا را کسب کنید. اقامت کانادا از طریق جاب آفر، ابتدا به صورت موقت اعطا می شود و شما می توانید پس از حدود 3 سال حضور و کار در این کشور از طریق برنامه اکسپرس اینتری اقامت دائم کانادا را کسب کنید. با توجه به اینکه تا آن زمان دارای سابقه کار کانادایی هستید به راحتی می توانید امتیاز اقامت دائم را کسب کنید. 

برای گرفتن جاب آفر علاوه بر داشتن تخصص و سابقه کار در زمینه مشاغل مورد نیاز، باید مدرک زبان نیز داشته باشید و در بسیاری از مشاغل به مدرک تحصیلی مرتبط نیز نیاز دارید. در لینک زیر می توانید لیست جاب آفر های کانادا و شرایط دریافت آن ها را مشاهده کنید. 

لیست مشاغل مورد نیاز و جاب آفر کانادا

در این ویدئو خواهید آموخت:

برنامه های مهاجرتی کانادا کدامند.

روش های اخذ اقامت موقت و دائم کانادا.

معرفی روش اقامت از طریق کار در کانادا.

چطور به کانادا برویم

شرایط اخذ اقامت از طریق تولد فرزند در کانادا.

برخی از افراد ممکن است تحصیل را ساده ترین راه مهاجرت به کانادا بدانند. تحصیل در کانادا در مقاطع مدارس، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر است. تحصیل در مدارس کانادا به صورت شبانه روزی است و از 15.000 تا 50.000 دلار کانادا در سال هزینه در بر خواهد داشت. از جمله مدارس بین المللی کانادا می توان به بادول، پتیسن، کالج بریمار و کالج تامسون ریور اشاره نمود. جهت تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا داشتن مدرک دیپلم 12 ساله به همراه مدرک آیلتس حداقل با نمره 6 و تمکن مالی لازم نیاز خواهد بود. دانشجویانی که سطح زبان آنها مناسب نیست نیز می توانند در کالج های کانادایی دوره زبان را بگذرانند. تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا 3 تا 4 سال به طول می انجامد. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا نیز نیاز به داشتن مدرک لیسانس، مدرک آیلتس بالای 6.5 به همراه گپ تحصیلی پایین و سن مناسب می باشد. فارغ التحصیلان این مقطع می توانند با کار پس از تحصیل در کانادا اقامت کاری این کشور را اخذ نمایند.

تحصیل در مقطع دکتری در کانادا نیازمند داشتن سوپروایزر یا استاد راهنما دارد. استاد راهنما به دانشجویی که دارای رزومه علمی قوی، نمره زبان بالا، مقالات علمی بین المللی و سن مناسب به همراه انگیزه کافی داشته باشد پذیرش دکتری در دانشگاه محل خدمتشان اعطا می نمایند. دانشجویان در این مقطع می توانند از طریق کار پژوهشی در دانشگاه، بخش زیادی از هزینه های خود را تامین نمایند. همچنین افرادی که دارای رزومه علمی و تحقیقاتی و زبان قوی هستند می توانند بورسیه تحصیلی کانادا را به دو صورت اسکولارشیپ و فاند دریافت نمایند. این بورسیه ها دولتی و دانشگاهی هستند.

کشور کانادا یکی از برترین مراکز علم و دانش دنیا می باشد که هر ساله بالغ بر 130.000 تا 150.000 نفر دانشگاه های این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. سطح علمی بالای دانشگاه ها هزینه های معقول و امکان گرفتن اقامت دائم کشور کانادا، ویزای تحصیلی را به یکی از پر متقاضی ترین راه های مهاجرت به کانادا  قرار داده است. در ابتدا شما باید رشته مورد نظر خود برای تحصیل را انتخاب کنید و پس از آن به انتخاب دانشگاه و یا شهر مورد نظر خود بپردازید. برای اقدام کردن برای پذیرش در دانشگاه های کانادا شما باید به تناسب مقطع تحصیلی خود مدرک زبان انگلیسی  TOEFLیا  IELTS به دانشگاه ارائه کنید. پس از بررسی شرایط اولیه شما دانشگاه برای شما یک نامه پذیرش تحصیلی صادر می کند که در آن هزینه های تحصیل شما نیز اشاره می شود.

هزینه های تحصیل بسته به دانشگاه رشته مورد نظر و مقطع تحصیلی می تواند متفاوت باشد. حداقل هزینه تحصیل در کانادا در حدود 15 تا 20 هزار دلار در سال می باشد. شما با ویزای تحصیلی کانادا حق بردن  همراه را نیز خواهد داشت. جهت اطلاعات تکمیلی در زمینه مهاجرت تحصیلی به کانادا با مشاورین مجرب موسسه حقوقی ملک پور، تماس حاصل بفرمایید.

هزینه زندگی و تحصیل در کانادا

سرمایه گذاری یکی از راه های مهاجرت به کانادا محسوب می شود. به طور کلی، پاسپورت کانادا برای کسانی که مشتاق به سرمایه گذاری در کانادا هستند قابل دسترسی است.

تا پیش از سال 2018، شما در برنامه سرمایه گذاری برای ایالت کبک کانادا می بایست حداقل ۸۰۰,۰۰۰ دلار کانادا سرمایه گذاری می کردید و نشان می دادید که توانایی مالی ۱.۶ میلیون دلاری دارید. اما از سال 2018 به بعد این مبلغ افزایش یافت و شما برای اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه استانی کبک باید مبلغ 1.2 میلیون دلار سرمایه گذاری کنید و نشان دهید که به میزان 2 میلیون دلار پشتوانه مالی دارید. از این طریق می توانند در ابتدا اقامت دائم و سپس پاسپورت کانادایی دریافت نمایید. این سرمایه گذاری به این صورت است که شما این پول را برای مدت ۵ سال در اختیار دولت کانادا قرار می دهید و بعد از ۵ سال تمام مبلغ بدون هیچ گونه سودی به شما باز گردانده می شود. توجه داشته باشید که به دلیل حجم بالای تقاضای این روش و امن بودن آن هر ساله ظرفیت این نوع سرمایه گذاری محدود است و به محض اعلام در طی ۱ الی ۲ ماه این ظرفیت تکمیل خواهد شد. مدت زمان پروسه این امر حداقل بین ۱ تا ۲ سال می باشد.

موسسات مالی در کانادا وجود دارند که با دریافت هزینه به جای شما مبلغ سرمایه گذاری را می پردازند و نیازی نیست شما 1.2 میلیون دلار را بپردازید. پیش تر این مبلغ 210 هزار دلار بود و این روش به عنوان سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کانادا شناخته می شد، اما در حال حاضر این مبلغ به 360 هزار دلار افزایش یافته است. توجه داشته باشید که در این حالت مبلغ پرداختی دیگر به شما باز نخواهد گشت و به عنوان حق الزحمه موسسات مالی پرداخت می شود.

نوع دیگر سرمایه گذاری، در استان بریتیش کلمبیای کاناداست که نیاز به نشان دادن 300 هزار دلار کانادا و ارائه 100 هزار دلار آن برای اخذ اقامت کانادا هستید. این نوع سرمایه گذاری نیازمند داشتن شرایطی از جمله حداقل مدرک تحصیلی دیپلم، آیلتس با حداقل نمره 4.5، سابقه 3 سال کار مدیریتی در زمینه تجارت مورد درخواست می باشد و متقاضی تنها می تواند در شهرهای دارای جمعیتی کمتر از 75 هزار نفر در این استان سرمایه گذاری خود را انجام دهند.

سرمایه گذاری در کانادا

یکی از موارد مورد علاقه زوج های جوان برای اخذ اقامت، این است که به کشورهای مورد علاقه خود از طریق ویزای توریستی سفر نموده و فرزند خود را در آن کشورها به دنیا بیاورند تا بتوانند برای خود و فرزندشان اقامت و تابعیت اخذ نمایند. ولی تمامی کشورها این شرایط را برای شهروندان خارجی ارائه نمی کنند بلکه تنها کشورهای تابع اصل خاک این شرایط را دارا می باشند. کشورهای جهان از لحاظ عرف بین المللی به دودسته تابع اصل خون و تابع اصل خاک تقسیم بندی می شوند. کشورهای تابع اصل خون مانند ایران و آلمان تنها به فرزندانی که یکی از والدینشان ایرانی باشد اقامت و تابعیت اعطا می کنند ولی کشورهایی مانند کانادا و برزیل به تمامی کودکان متولد این کشور تابعیت کشورهایشان را اعطا می نمایند. همچنین والدین کودک نیز اقامت این کشورها را دارا خواهند شد. طبق قانون کانادا، اگر کودکی در کشتی های کانادایی و هواپیماهایی که در این کشور رفت آمد می کنند متولد شود شهروند کانادا به حساب می آید و حقوق شهروندی را برای او عرضه می کنند و می تواند پاسپورت کانادا را اخذ نماید‌.


یکی از طرق مهاجرت به کانادا ازدواج با یک فرد کانادایی یا کسی که اقامت دائم این کشور را دارد می باشد. اما باید در نظر داشت که نباید تحت تاثیر تبلیغات سوء استفاده گرایانه و متقلبانه سایت های همسر یابی غیر قانونی و افراد واسطه جهت ازدواج صوری اقدامی را انجام داد. به دلیل پیچیدگی اخذ ویزا از طریق، اکیداً به شما پیشنهاد می شود که کلیه اقدامات پرونده خود را زیر نظر وکلای بین المللی انجام دهید. پروسه این امر حداقل ۶ ماه به طول خواهد انجامید. فردی که شما می خواهید با او ازدواج کنید باید بتواند حداقل شرایط مورد نیاز برای تامین زندگی برای شما در کشور کانادا را فراهم کند. لازم به ذکر است که در صورت اثبات صوری بودن ازدواج، جرائمی همچون زندان، جریمه مالی و ممنوعیت ورود به کانادا در انتظار فرد خاطی خواهد بود. در ادامه شرایط زوجین را برای اخذ ویزای ازدواج کانادا بررسی خواهیم نمود.اگر متقاضی خواهان اسپانسر شدن همسر یا حامی خود می باشد باید شرایط لازم برای این امر را هم داشته باشد که این شرایط شامل موارد زیر است:

برای اینکه متقاضی ازدواجش رسمیت یابد باید شرایطی را دارا باشد مانند:

مهاجرت از طریق ازدواج به کانادا

شاید شما نیز شنیده باشید که عده ای از افرادی که خود را متخصص امور مهاجرت به کانادا می نامند اخیرا در رسانه ها و یا سایت های مهاجرتی، راه پناهندگی در کانادا را راهی سریع و ارزانترین راه مهاجرت به کانادا می دانند و در عین حال آن را بی خطر برای متقاضیان مهاجرت به کانادا معرفی می کنند. بر اساس اخبار رسانه های معتبر داخلی و خارجی سالانه تعداد قابل توجهی از ایرانیان و ملیت های دیگر با هدف اخذ اقامت دائم کانادا از طریق پناهندگی، از طرق توریستی و یا دانشجویی وارد کانادا شده تا بعد بتوانند تغییر وضعیت دهند اما در این مسیر موفق نمی شوند. زیرا این مسیر پیچیدگی های خاص خود را دارد و افرادی که دکترای حرفه ای دارند بر پرونده های پناهندگی در کانادا نظر خواهند داد. حال بماند که افراد بسیاری هم به کانادا نرسیده و حتی در مسیر رسیدن به این کشور از راه کشتی و دریا جانشان را هم از دست می دهند. متقاضیان‌ می توانند از هر روشی که به این‌ کشور آمده اند تا پایشان به خاک کشور کانادا رسید درخواست پناهندگی خود را ارائه دهند. البته در خارج از خاک کشور کانادا هم‌ می شود درخواست پناهندگی را داد به شرطی که تحت حمایت دولت یا گروه خصوصی باشند. پس از اینکه پناهندگان در کشور کانادا مستقر شدند از سوی دولت فدرال و طرفداران مالی خصوصی و بشر دوستانه کمک دریافت می نمایند تا بتوانند نیاز های اولیه زندگی خود را فراهم سازند. این کمک ها به مدت ۱ سال ارائه می گردد تا زمانی که فرد خود، بتواند نیازهایش را برطرف نموده و خود کفا شود. اگر شخصی در خواست پناهندگی در کانادا دهد برای او دادگاه تشکیل می شود و او نیز باید افسر و وکلای اداره مهاجرت کانادا را متقاعد کند که جان و مالش در کشورش به خطر افتاده است به همین دلیل به دولت کانادا پناه آورده است. آمار نشان داده است که بیشتر این پرونده ها شکست می خورند. اگر اشخاص نتوانند این موضوع را ثابت کنند از کانادا اخراج شده و نهایتا سرخورده به کشورشان باز می گردند. پیشنهاد می شود از دیگر راه های مهاجرت به کانادا و یا اخذ اقامت دائم کشور کانادا که در این مقاله به آنها پرداخته شد مطلع شوید تا بهترین مسیر را انتخاب کنید.


راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

یکی از راه های مهاجرت به کانادا، مهاجرت هنرمندان و افراد فوق موفق مانند ورزشکاران است که این نوع ویزا در رده ویزای خود اشتغالی کانادا قرار می گیرد و به سه دسته خود اشتغالی در امور فرهنگی، خود اشتغالی در امور ورزشی و خود اشتغالی در کشاورزی از طریق خرید مزرعه و مدیریت آن تقسیم بندی می گردد. فعالیت های فرهنگی عبارتند از مشاغلی که به طور کلی به عنوان بخشی از هنر و فرهنگ کانادا به شمار می آیند. به طور مثال مؤلفان و نویسندگان، هنرمندان خلاق، موسیقی دانان، نقاشان، مجسمه سازان و سایر هنرمندان تجسمی، پشتیبانی فنی و مشاغل موجود در صنعت فیلم سازی، طراحان خلاق و صنعتگران، قهرمانانی که دارای سابقه شرکت و کسب مقام در مسابقات ورزشی بین‌المللی هستند و قادرند در زمینه ورزش تخصصی خود در کانادا به مربیگری پرداخته، باشگاه ورزشی دایر کرده و یا در مسابقات جهانی شرکت کنند. متقاضیان می بایست حتما دارای سابقه کاری قوی در زمینه خود اشتغالی خود داشته باشند و می توانند از دو طریق خود اشتغالی در طرح های فدرال و یا استانی وارد کانادا شده و اقامت آن را اخذ نمایند. حداقل شرایط مورد نیاز برای این نوع ویزای خود اشتغالی به صورت زیر می باشد:


هزینه زندگی در کانادا بسته به سبک زندگی فرد و شهر و استان محل زندگی متفاوت خواهد بود و به طور میانگین 2.500 دلار کانادا در ماه می باشد. برای مثال، هزینه زندگی در شهرهایی مانند ونکوور و تورنتو از باقی شهرهای کانادا گران تر است. جدول زیر هزینه زندگی در کانادا را شرح خواهد داد:

هزینه زندگی در کانادا

دریافت اقامت و تابعیت از راه های مختلفی ممکن است. در همه راه های مهاجرتی، امکان اخذ اقامت دائم پس از 3 سال و امکان اخذ تابعیت و پاسپورت کانادا پس از 5 سال در صورت نداشتن جرم و همچنین انطباق پذیری با جامعه کانادا وجود خواهد داشت. البته این نکته مهم است که در بعضی از روش های سرمایه گذاری امکان دریافت اقامت دائم در مدت زمان کمتر از سه سال نیز وجود دارد. همچنین در مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس انتری یا اسکیل ورکر به شخص در همان ابتدای ورود به کانادا اقامت دائم اعطا می شود. در مورد تحصیل در کانادا، هیچ کشوری در شرایط عادی، به صرف تحصیل در آن کشور اقامت دائم نمی دهد، اما فارغ التحصیلی از دانشگاههای کانادا این امکان را به فرد می دهد که پس از تحصیل در کانادا ودر مواردی که دوره تحصیلش بالای 8 ماه باشد، در کانادا مانده و به دنبال کار بگردد و در صورت یافتن کار، اقامت تحصیلی را به اقامت کاری تبدیل نموده و اقامتش را در کانادا ادامه دهد.


✅ برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟

اولین گام برای مهاجرت به کانادا شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است. سپس باید شرایط و مدارک مهاجرت را بر اساس روش انتخاب شده فراهم کرد.


✅ بهترین راه مهاجرت به کانادا کدام است؟

تحصیل در کانادا، اقامت دائم از طریق برنامه Skilled Worker، برنامه های سرمایه گذاری، اقامت کار شرکت و برنامه های کارآفرینی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا هستند.

✅ آیا می توان بدون وکیل به کانادا مهاجرت کرد؟

بله. می توانید اطلاعات قانونی مهاجرت به کانادا را در وبسایت رسمی این کشور مطالعه کنید، البته وکیل می تواند کار شما را با سرعت بیشتری انجام دهد و تجربیاتی که در قانون رسمی وجود ندارد را با شما در میان بگذارد.


✅ هزینه زندگی در کانادا چه میزان است؟

به طور متوسط هزینه زندگی در کانادا در سال بین 10 تا 12 هزار دلار کانادا می باشد.


✅ چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟

برای مهاجرت به این کشور ابتدا باید راه های امکان پذیر را با توجه به شرایط خود بسنجید. گاهی لازم است با توجه به روشی که انتخاب می کنید، شرایطی را فراهم کنید. مثلا مدرک زبان تهیه کنید یا سرمایه مورد نیاز را فراهم کنید.

✅ شرایط مهاجرت به کانادا 2021 چگونه است؟

برای مهاجرت به کانادا در سال 2021 می توان از روش هایی همچون تحصیل، گرفتن جاب آفر، اسکیل ورکر، سرمایه گذاری و کارآفرینی و ازدواج اقدام کرد.


✅ آدرس سایت مهاجرت کانادا چیست؟آدرس سایت رسمی مهاجرت کانادا شرح زیر است:

https://www.canada.ca/en.html


✅ برای سفر به کانادا چه نوع ویزایی باید درخواست کرد؟با دریافت ویزای توریستی یا ویزای مالتیپل کانادا می توان به این کشور سفر کرد.




بهترین روش اخذ اقامت کانادا به همراه خانواده با مدرک فوق لیسانس مکانیک، سابقه کار بالا و 4 میلیارد تومان سرمایه چیست؟

بهترین کشور برای مهاجرت با لیسانس مهندسی کامپیوتر کجاست؟

شرایط سیاسی کانادا و انتخاب مجدد آقای ترودو چه تاثیری بر فرآیند مهاجرت ایرانیان دارد؟

راه های مهاجرت به کانادا، شرایط مهاجرت به کانادا از 6 روش قانونی و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا از طرق مختلف را در این مقاله با هم مرور نمودیم. کانادا کشوری مهاجر پذیر است که به سرزمین بزرگ سفید شمالی شهرت دارد. این کشور کعبه آمال بسیاری از متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور می باشد. شما عزیزان در صورتی که قصد اقدام برای مهاجرت به این کشور از 6 روش قانونی را دارید می توانید با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما در زمینه راه های مهاجرت به کانادا بهره مند گردید. همچنین می توانید سوالات خود را در زمینه راه های مهاجر به کانادا در بخش دیدگاه های این مقاله مطرح نمایید تا کارشناسان ما به آن پاسخ دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

Notify me via e-mail if anyone answers my comment.

دیدگاه

سلام من ۱۷ سالمه و برنامه نیسی را کامل بلدم ایا امکانش هست هم در اونجا ادامه تحصیل بدم و هم کار کنم در دورهن دبیرستان

سلام و عرض ادب
بله میتوانید همزمان این کار را انجام بدهید

سلام،من۱۷ سالمه. میخواستم بدونم باید در کنکور توی چه رشته ایی قبول بشم تا بتونم برای ادامه تحصیل به کانادا برم یا اگر در ایران در حال تحصیل در یک رشته باشم میتونم در کانادا برای تحصیل رشته ایی دیگر اقدام کنم؟

سلام و عرض ادب دوست گرامی قبولی شما در کنکور ایران متاسفانه هیچ تاثیری در روند پذیرش و دانشجو شدنتان در کانادا ندارد بهتر است هم اکنون برای کشور کانادا به صورت مستقیم اقدام بفرمایید

سلامی دوباره خدمت شما.
من ۱۸ سالمه و ۵ ساله که دارم رزمی کار میکنم و اینکه هنر کاری مثل نجاری و خیاطی هم بلدم و چند تا مشاوره گرفتم بهم گفتند که میتونم از طریق رشته ام که تجربی هستش به زبان انگلیسی برم چون فقط به زبان علاقه دارم که یاد بگیرم برا همین چون بهم هم گفتند که مدرک دانشگاهی معتبر تره برای مهاجرت.
حالا شما راهنمایی کنید عزیزان محترم که دقیقاً هزینه رفتن چه اندازه هستش؟!
ممنون و سپاس

سلام دوستان عزیز راه مهاجرت شما از طریق تحصیل است که شما می توانید با حداقل سرمایه حدود ۲۰ هزار یورو مهاجرت‌تحصیلی نمایید

با سلام . من و همسرم سه ساله ازدواج کردیم و فرزند نداریم، شوهرم ۴۰ سالشه و من ۲۵ سالم ، همسرم کارمند هستن و من معلم هستم ولی رسمی نه ، میخواستم بدونم ما با چه شرایطی میتونیم به کانادا مهاجرت کنیم و اقامت بگیریم ؟؟ مدرک تحصیلی هردومون هم فوق دیپلم هستش و زبان انگلیسی در حد معمولی بلدیم، ممنون میشم راهنمایی کنید،

سلام دوست عزیز با توجه به شرایط شما یک راه مهاجرت برای شما مهاجرت تحصیلی به کانادا از طریق خودتان است ولی ریسک ویزا دارید

سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما عزیزان.میخوام بدونم هزینه مای ازطریق مهاجرت به کانادا از روش کار و روش های دیگر چقدر هست؟!

سلام و عرض ادب دوست گرامی هزینه های هر روش بسته به شرایط شما و ساعاتی که وکیل زمان میگذارد متغییر بوده و بایستی پرونده شما به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد

با سلام .
به روش سرمایه گذاری میخواستم بدونم با حداقل چه مقدار بودجه میشه اقامت کشور کانادا رو دریافت کرد ؟

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز روش های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد. در ایالت های مختلف برنامه های کارافرینی تعریف شده و هر کدام بودجه خاص خود را بر اساس طرح شما در نظر میگیرند. همچنین برنامه استارت اپ نیز در کانادا انجام پذیر است. شمابرای شروع یک بیزنس حداقل 100 هزار دلار کانادا به صورت نقد داشته باشید و علاوه بر آن پشتوانه مالی کافی ارائه نمایید این پشتوانه از 300 هزار دلار به بالا خواهد بود.

سلام

من فوق لیسانس مدیریت بازرگانی استراتژیک دارم
  دانشجوی رشته روانشناسی بالینی هستم
مربی حلال احمر هستم و مدرک ( بین المللی صلیب سرخ) دارم

بیش از دوازده سال سابقه کار در آسایشگاه سالمندان را دارم و در آنجا سوپروایزرم و در کارهای تزریغاتی حرفه ایی هستم و همینطور ، سر شیفت هستم

و ترم یک دانشجوی رشته روانشناسی بالینی هم هستم

همسرم فوق دیپلم برق هستش 

و یه پسر ۱۶ ساله دارم .
این رزومه و مدارکم هستش آیا راهی برای دریافت اقامت در سوئد یا کانادا رو داریم.
🌺🌺

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز شرایط سنی، سطح زبان، بودجه شما نیز بسیار تعیین کننده می باشد. باید در نظر داشته باشید برای کار در کانادا بر اساس سیستم امتیازی لازم است حداقل امتیاز را کسب نمایید. سن، مدرک زبان، رشته تحصیلی و سوابق کاری شما بسیار مهم است.
برای کار در سوئد نیز باید حتما دعوت نامه کاری داشته باشید.
رشته تحصیلی همسرتان عالی است در صورتی که سن مناسبی داشته باشند برای ویزای جستجوی کار المان میتوانند درخواست داشته باشند.

سلام خسته نباشید ببخشید برای تحصیل دانشگاه در گشور کانادا چطور امکان داره؟ چطور بورسیه میشه گرفت؟ و اینکه چطور میتونی پناهنده بشیم ممنون میشم جواب بدید.و اینک چ کشوری برای پناهندگی و تحصیل خوبه؟

سلام دوست عزیز ما خدماتی در زمینه پناهندگی نداریم و این مسیر را به هیچ وجه مسیر مناسبی جهت مهاجرت نمی دانیم شما می توانید تحصیلی اقدام کنید تقریبا ۴۰ هزار دلار تمکن مالی نیاز دارید

سلام.من مهندس نرم افزار ( با مردک کارشناسی) هستم.با سابقه کار در بانک.مجرد و زیر ۳۰ سال.ایا امکان استخدام و کار کردن در بانک های کانادا و یا امریکا به عنوان مهندس نرم افزار و یا سخت افزار هست؟ حقوق به چه صورت هست؟ممنون ازسایت خوبتان.منتظر جواب شما هستم.

با سلام
دوست عزیز شما برای اخذ ویزای کاری باید بتوانید امتیازات لازم را بر اساس اعلام دولت کانادا کسب کنید. سن، مدرک تحصیلی، سوابق کاری مرتبط بعد از فارغ التحصیلی و نمره زبان مهم است. سن تا 40 سال، سوابق مرتبط حداقل 5 سال، حداقل کارشناسی، ایلتس 7 به بالا لازم است.

سلام ببخشید کانادا خرج و مخارج بالاست.حدود چه مقدار پول میخواهد برای تحصیل

سلام دوست عزیز شما برای کشور کانادا بخواهید ویزای تحصیلی بگیرید تقریباً ۲۰ هزار دلار هزینه تحصیل دارید تقریباً ۲۰ هزار دلار هم هزینه زندگی تقریباً ۴۰ هزار دلار تمکن مالی نیاز دارد

ممنون‌میشم‌شماره‌واتسابتونوبذاریدازطریق‌واتساب‌پیغام‌بذارم‌اینجاپرته‌اونطورکه‌بایدانتن نمیده‌ومدام‌قطع‌میشه‌وصدانمیرسه

با سلام و وقت بخیر
شما میتوانید از لینک زیر با موسسه ارتباط داشته باشید.https://malekpourmie.com/contact-us/

سلام خدمت شما جناب ملک پور عزیز بنده قصدم مهاجرت به کاناداست در صورت پناهنده شدن کدوم قسمت مارو تقسیم میکنن آیا حومه ونکور و تورنتو هستش؟

سلام و عرض ادب

دوست عزیز موسسه MIE خدماتی در زمینه پناهندگی ندارد. شما می‌ت‌وانید روش های قانونی بهتر را امتحان بفرمایید.

سلام و عرض ادب

دوست عزیز

موسسه حقوقی ملک پور در زمینه پناهدگی فعلیتی نداشته و خدماتی در این زمینه ارائه نمی دهد.

سپاس

راجع به مهاجرت معلومات بدهيد

سلام و عرض ادب،

دوست عزیز چه کشور و روش مهاجرتی را مد نظر دارید؟

سلام من محبوب الدين رحيمي هستم
به عنوان پناهجو در كشور المان هستم.
ميخواهم پناهنده كشور كانادا شوم.
اگر لطف و كمك كنيد.

با سلام
دوست عزیز با توجه به ریسک ها و خطرات این روش، موسسه حقوقی ملک پور هیچ گونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی کند. این مقاله صرفا جهت اگاهی بخشیدن به شما از خطرات و مشکلات این روش میباشد.

شرایط زندگی در شهرهای کوچک برای یک فرد مسن و باز نشسته چطور هست

سلام دوست عزیز یا حتی مهاجرت افراد بازنشسته یک سری روش‌ها تعریف شده مثل خود حمایتی یا روش های سرمایه داری که می توانید با این روشها مهاجرت کنید

سلام
آیا میشه از طریق ویزای توریستی و سپس درخواست پناهندگی اقامت کانادا رو دریافت کرد؟

سلام و عرض ادب،

دوست عزیز پناهندگی شیوه ای غیر قانونی است که خطرات فراوانی دارد شما می توانید از راه های بهتری اقدام بفرمایید.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر لینک زیر را مطالعه نمایید.https://malekpourmie.com/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7/

نسبت تهدید امنیتی که درافغانستان داشتم آمدم ترکیه ، میخواهم کانادا بروم چطوکنم

با سلام
دوست عزیز با توجه به ریسک ها و خطرات این روش، موسسه حقوقی ملک پور هیچ گونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی کند. این مقاله صرفا جهت اگاهی بخشیدن به شما از خطرات و مشکلات این روش میباشد.

با سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی من یک سوال داشتم اگه من بچه ام رو تو کانادا به دنیا بیارم چند وقت طول می‌کشه تا من و همسرم اقامت بگیریم

سلام و عرض ادب دوست گرامی متاسفانه تولد فرزند شما در این کشور هیچ گونه اثار اقامتی در پی نخواهد داشت مگر انکه فرزند شما پس از 16 سالگی اقدام به درخواست اعطا اقامت برای شما نمایند

سلام
آیا از طریق ویزای توریستی و سپس درخواست پناهندگی میشه اقامت کانادا را دریافت کرد؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز
موسسه حقوقی ملک پور در زمینه پناهندگی خدماتی ارائه نمی دهد.
سپاس

سلام و خسته نباشید و ممنون بابت وقتی که در اختیارمون گذاشتید.من خودم شونزده سال سن دارم و محصل هستم و در حد متوسط هم زبان بلدم و مدرک خاصی هم ندارم.یک برادر کوچک تر از خودم دارم و پدر و مادرم هم شاغلند و وضع مالیمون هم متوسط رو به پایینه.میخواستم بدونم راحت ترین راه برای مهاجرتش چیه؟چون بیشتر راه های مهاجرت هم پول میخواد و ما پول کافی رو نداریم.باید چیکار کنیم؟ممنون میشم زودتر پاسخ بدید.باتشکر🌹🌹🌹

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز با توجه به شرایط سنیتان تنها گزینه برای شما، تحصیلی است و باید درنظر بگیرید که نظام اموزش در کانادا رایگان نیست و شهریه دارید اما در صورتی که والدین شما نفرات اصلی باشند، تحصیل شما رایگان خواهد بود.

سلام من زیر پانزده سال هستم یعنی 14 هستم دارم پانزده میشوم.برای مثال با هر روشی به کانادا برسم چقدر طول میکشد تا پاسپورت کانادایی بگیرم؟.یعنی افرادی که زیر پانزده سال هستند تا چند سال میتوانند پاسپورت کانادایی بگیرند و افرادی که زیر هجده هستند یا بالای هجده سال تا چند سال میتوانند پاسپورت کانادایی بگیرند؟.

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز با توجه به شرایط سنی که دارید میتوانید برای مدارس خصوصی اقدام نمایید. کسی که 5 سال اقامت داشته و 3 سال ان را کار کرده مالیات پرداخت نموده است، میتواند اقامت دائم دریافت نماید و درخواست پاسپورت داشته باشد.

برادرم کانادا است میتواند برای من کاری بکند؟؟؟

با سلام
دوست عزیز برای راهنمایی دقیق باید شرایط شما ارزیابی شود. سن، مدرک تحصیلی، سوابق کاری، بودجه و سطح زبان شما مهم است.

سلام یه خانواده ی بازنشسته بدون سابقه ی مدیریتی و حدود ۱۸ میلیارد دارایی و دو فرزند ۱۷ و ۲۲ ساله میتونن مهاجرت کنند؟ لطفا توضیح بدین🌹

با سلام
دوست عزیز باید شرایط شما دقیق تر بررسی شود. گزینه های مبتنی بر سرمایه در کانادا بسته به ایالت و شهر شرایط متفاوتی دارد. همچنین گزینه تحصیلی برای فرزند زیر 18 سال هم میتواند موثر باشد. حتما با موسسه تماس داشته باشید تا مشاوره دقیق دریافت کنید.

سلام. من شاعرم و حدود 700 بیت شعر دارم و تمام سرمایه ام هم حدود یک میلیارد تومانه. آیا با چاپ کتاب در خارج از کشور میتونم مهاجرت کنم؟

سلام و عرض ادب دوست گرامی متاسفانه مسیری که در ذهن دارید ممکن نیست شما بایستی یکی از طرق قانونی مهاجرت مانند تحصیل و یا سرمایه گذاری که برای شما متصور می باشد را طی فرمایید

سلام. تحصیل در کانادا در رشته مدیریت ممکنه؟ من 11 ساله فارغ‌التحصیل شدم. دو سال بعد از فارغ التحصیلی رفتم سر کار. آیا شاغل بودن بعد از پایان درس مشکل گپ تحصیلی رو حل نمیکنه؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز با توجه به اینکه گپ تحصیلی تاثیر زیادی در اخذ ویزای کانادا دارد، ممکن است ۱۱ سال گپ تحصیلی ریسک ویزا داشته باشد.

برای اخذ اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.
سپاس

اگه مدرک آیلتس رو بگیرم از طریق co-op میتونم مهاجرت کنم؟ من میخوام هر جور شده مهاجرت کنم

سلام دوست عزیز شما در صورتی که گربه تحصیلی زیادی نداشته باشه و مدرک زبان داشته باشید می توانید برای دوره های مذکور اقدام بفرمایید بفرمایید

سلام , با تبریک سال نو 2021 , من 33 سالمه , لیسانس ارشیتکت دارم و هم لیسانس گرافیک کامیپیوتر , زبان هم میتونم ielts تا 5.5 یا 6 بگیرم , سرمایه هم به اندازه 300 هزار تا میتونم نشون بدم که دارم ,ولی نقدی شاید حداکثر 120 هزار دلار کانادا بهم برسه . به نظرتون از چه طریقی وارد ایالت بریتیش کلمبیا بشم ونکوور ؟ کارآفرینی ؟ خوداشتغالی که فکر میکنم خیلی پروسش طول بکشه , و یا اصلا تحصیلی یه دوره زبان 1 ساله کالج بگیرم یا اصلا برای مستر اقدام کنم ؟ هرچند خودم اصلا حوصله تحصیل دیگه ندارم واقعا خسته ام … بیشتر فکر بزینس دارم , لطفا بفرمایید چه روشی با توجه به شرایط و توضیحاتم توصیه می کنید و چقدر پروسش طول میکشه ؟ مرسی از شما منتظر پاسخ شما هستم …

سلام دوست عزیز شما برای روش های مختلف اقامت کانادا می توانید اقدام کنید از جمله اقامت های کارآفرینی استارت ها سرمایه گذاری ثبت شرکت هرکدام از این روشها قوانین خاص خود را داراست

سلام خسته نباشید
من ۴۲ سالمه و مهندس کامپیوتر هستم و مدرک ارشد رو دارم و پشتوانه مالی خوبی رو هم دارم برای کار در کانادا
میخواستم بدونم اگه امروز اقدام کنم تا چند وقت دیگه برای کار به کانادا میتونم اقدام کنم، در بهترین شرایط؟؟؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز
با توجه به سن شما، برای اقدام از طریق کاری شاید امتیاز کافی را کسب نکنید. ولی می توان از روشهای دیگر مانند کارآفرینی برای شما اقدام کرد.
برای اخذ اطلاعات بیشتر با موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت بفرمایید.
سپاس

سلام من مدرک فنی حرفه ای آشپزی بین المللی رو دارم مدرک ایتلسمم پی گیرم که بگیرم 24سالمه مجرد و دختر میخواستم مهاجرت کنم هزینه اینکه کارهای مهاجرتم درست شه چقدره؟بعد اینکه من از لحاظ مالی زیاد اوکی نیستم اونجا خودشون وقتی براشون کارکنی مسکن رو تامین میکنن؟یا باید هزینه همه چیو جور کنم؟

سلام دوست عزیز شما برای مهاجرت یا باید کارفرمایی را پیدا کنید که به شما جاب افر بدهد و با ویزای کاری وارد کشور مورد نظر شوید یا اینکه از طریق تحصیل با پرداخت هزینه تحصیل مهاجرت کنید

سلام خسته نباشید من 23 ساله کارشناسی نرم افزار- ارشد رو هوش مصنوعی (artifical intelligence) میخونم در حال حاضر, کارت پایان خدمت گرفتم و آیلتس 8 دارم در حال حاضر هیچ سابقه ای ندارم ولی بصورت جدی روی هوش مصنوعی کار میکنم و یاد میگیرم.. ممنون میشم بگید وضغیت شغلی و مهاجرت من چطور هست؟؟🌹

سلام دوست عزیز با توجه به شرایط عالی شما شان برای مهاجرت کاری باید سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی داشته باشید با توجه به این شرایط شما صرفاً از طریق تحصیل می‌توانید مهاجرت داشته باشید

با سلام. برای اقدام از طریق Skilled worker در آزمون آزمایشی تعیین امتیاز کانادا شرکت کردم. بیشتر امتیازات مربوط به بخشی است که حتما باید در کانادا حظور داشته باشم. این بخش رو چطور میشه از ایران کامل کرد؟
من 20 ساله هستم در حال گذراندن مقطع کارشناسی رشته مکانیک خودرو (فنی و حرفه ای).بدون سابقه کار
میخاستم بدونم شانسی دارم برای گرفتن امتیاز لازم؟
که اگه شانسش رو دارم برم سراق گرفتن مدرک زبان.
ممنون از وقتتون

سلام دوست عزیز با توجه به شرایط شما شانس شما برای اخذ حداقل امتیازات و اخذ اقامت از طریق سیستم اسکیل ورکر کانادا خیلی پایین از شما از سن و مدرک تحصیلی و مدرک زبان امتیاز دریافت نمی فرمایید

سلام و عرض ادب خدمت شما
من اگر بخواهم دوره دبیرستان و دانشگاه را در کانادا بگذرونم چگونه است؟
و اقامت دائم بگیرم؟
نمرات خوبی هم دارم و زبان هم به اندازه کافی بلدم
لطفا من را راهنمایی کنید
با تشکر

با سلام و عرض ادب
دوست عزیز
امکان تحصیل در مقطع دبیرستان در کانادا فراهم است ولی جهت پاسخ کامل به این سوال، شرایط شما می بایست به طور دقیق بررسی شود.
جهت ارزیابی همه جانبه ی شرایط و کسب اطلاعات بیشتر، توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.
با آرزوی موفقیت

سلام
وقت بخیر، من پسری هستم 16 ساله و محصل. نمرات خوبی هم دارم. خانواده ام از نظر مالی خیلی نمیتونن من رو ساپورت کنن و از هزینه های مدارس کانادا بر بیان.
زبان انگلیسی رو حرفه ای کار کردم ولی ایلتس ندارم. برای مهاجرت چه کاری میتونم انجام بدم که هزینه کمی داشته باشه؟

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز برای تحصیل در کانادا زیر ۱۸ سال باید در نظر داشته باشید تحصیل شما رایگان نیست و شهریه دارید که حداقل سالی ۳۰ هزار دلار در سال هزینه وجود دارد.

مادر پاکستان مهاجر هستم چطور می توانم در کادانا مهاجرت کنم

با سلام
دوست عزیز شما برای اخذ ویزای کاری باید بتوانید امتیازات لازم را بر اساس اعلام دولت کانادا کسب کنید. سن، مدرک تحصیلی، سوابق کاری مرتبط بعد از فارغ التحصیلی و نمره زبان مهم است. سن تا 40 سال، سوابق مرتبط حداقل 5 سال، حداقل کارشناسی، ایلتس 7 به بالا لازم است.

با سلام خدمت اساتید محترم موسسه حقوقی ملک پور من دانشجوی ترم اخره ارشده حسابداری و دارای سه سال سابقه کار در حسابرسی می باشم وضعیت تاهل مجرد می باشم 27 سال دارم آیا با سرمایه 400 میلیون می توانم برای اقامت در کشورهایی مانند اتریش؛ کاناداو آلمان اقدام کنم؟؟

با سلام و عرض ادب
دوست عزیز
لطفا توجه داشته باشید که مضاف بر هزینه ی دانشگاه، می بایست با موجودی حساب خود احراز کنید که عهده ی مخارج خود طی یک سال تحصیلی برمی آیید.
در آلمان و اتریش ممکن است امکان تحصیل رایگان وجود داشته باشد ولی می بایست شرایط شما به طور کامل به این منظور بررسی شود.
جهت ارزیابی شرایط و دریافت اطلاعات کامل تر، توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.
با آرزوی موفقیت

سلام ممنون از مقاله عالیتون من دوست دارم برای کانادا اقدام کنم و الان دانشجوی دکتری مکانیک هستم ۲۹ سالم هست و دوست دارم دکتری ادامه بدهم زبان فرانسوی یاد بگیرم خوب است؟ از کجا باید شروع کنم؟

سلام و عرضادب دوست گرامی شرایط سنی شما برای مهاجرت به کانادا مناسب است منتهی بایستی زبان و رزومه تحقیقاتی خود را به سطح بالایی برسانید بهتر است در این خصوص با مشاورین موسسه مشورت نمایید

با سلام
دوست عزیز اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارید باید تا حد امکان رزومه تحصیلی خوود را قوی کنید و سطح زبان انگلیسی را بالا ببرید. همچنین می توانید در صورت داشتن سابقه کار مرتبط در سیستم اسکیل ورکر کانادا نیز ثبت نام نمایید.

سلام وقتتون بخیر. من لیسانس مهندسی معدن دارم و الان در مرحله دفاع از پایان نامه رو میگذرونم .۶سال سابقه کار دارم اما زیاد مرتبط نیست شاید بتونم نامه بدون سابقه جور کنم ولی اون ۶سال رو با واریز بیمه دارم.متاهل هستم و ۳۲سال سن دارم من و خانمم داریم واسه آیلتس میخونیم .آیا من شرایط اقدام برای کانادا رو دارم.ممنون

سلام دوست عزیز شما دو روش را برآورده به کار را دارد یکی اسکیل ورکر از دیگری مهاجرت از طریق تحصیل است را می توانید در دوره های فوق لیسانس پذیرش بگیرید به آیلتس ۶.۵نیاز دارید

سلام من 15 سالمه و در حال یادگیری زبان انگلیسی هستم و تمکن مالی خوبی هم از نظر خانواده ندارم و نمرات هم بالای ۱۸ هستن چطور میتونم برای تحصیل به کانادا مهاجرت کنم؟

سلام دوست عزیز با توجه به اینکه سن شما زیر ۱۸ سال است شما میتوانید برای کالج های کشور کانادا اقدام بفرمایید سالانه تقریبا حداقل ۲۲ هزار دلار هزینه تحصیل شما به علاوه هزینه های زندگی تان می شود باید تمکن مالی خوبی داشته باشید

سلام و عرض خداقوت. من 15 سالمه و برادرم 16 اگر بخواهیم برای مدارس‌ کانادا اقدام کنیم ایا با هردوی والدینمون میتونیم بریم یا اول باید با ی کدومشان بریم؟ و اگر پدر و مادرمون هم جفتشون بیان بعدا چجوری اقامت میگیرن؟

سلام دوست عزیز جهت مهاجرت به کانادا و برادرتون به صورت مستقل باید اقدام بفرمایید پدر و مادر شما صرفا می توانند به عنوان توریست وارد شود یکی از پدر و مادرها به عنوان تروریست دیگری هم به عنوان تروریست می توانند وارد شود شما به دلیل اینکه سنتان بالای ۱۲ سال هست دیگر نیازی به همراه ندارید

چرا نمیشه باهاتون تماس گرفت؟

با سلام دوست عزیز از لینک زیر اقدام کنید‌.https://malekpourmie.com/contact-us/

سلام و ارز ادب من محمد امین احمدوند هستم ۱۴ سالمه میخواستم بدونم که چجوری باید از طریق تحصیل به کانادا سفر کنم؟

سلام دوست عزیز شما برای ادامه تحصیل در کشور نظیر کانادا و ویزای تحصیلی بفرمایید با توجه به سن شما که ۱۴ سال شما میتوانید برای مدارس کانادا اقدام کنیم هزینه تحصیل در مدارس کانادا از تقریبا سالی ۱۶ هزار دلار شروع میشه به بالا

با سلام
دوست عزیز در صورتی که سطح زبان و بودجه کافی داشته باشید میتوانید برای مدارس بین المللی اقدام کنید.

سلام و عرض خداقوت من ی سوال داشتم میخواستم بدونم الان اگر ی خانواده چهار نفره بخواد برای مهاجرت به کانادا اقدام کنه؟ چقدر هزینه نیاز داره. و اینکه شرایط زندگی هم برای کانادا متوسط و عالی در نظر بگیرید؟ منظورم از لحاظ خونه و ماشین هست؟

با سلام
دوست عزیز روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد. تحصیل، کار، سرمایه گذاری عمده ترین گزینه های مهاجرت محسوب می شود. باید شرایط شما ارزیابی شود. حتما با موسسه تماس داشته باشید.

باسلام و عرض ارادت
با چه روشی میتونیم اقامت کانادا را بگیرین
اینجانب بهروز رنجبر ۴۹ساله معلم بازنشسته دارای مدرک کارشناسی دبیری زبان انگلیسی سطح زبان حدود۶
موسس و مدیر آموزشگاه غیر دولتی زبان انگلیسی به مدت ۱۳سال گذشته و همچنین دارای کارت راهنمای تور به مدت ۴سال گذشته
همسرم هم۴۲ساله دبیر زبان انگلیسی هست دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی و ۱۶سال سابقه و موسس و مدیر آموزشگاه غیر دولتی زبان انگلیسی به مدت ۱۱سال گذشته میباشد
دارای دو فرزند ۱۱و۲۴ساله هستم
دخترم کلاس پنجم ابتدایی و پسرم ترم یک کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هست
تمکن مالی حدود ۲میلیارد وجه نقد
و یک ساختمان دوطبقه به ارزش ۲/۵میلیارد تومان و سه دانگ از ساختمان آموزشگاه به ارزش ۲میلیارد تومان

سلام دوست عزیز شما برای اخذ اقامت کشوری نظیر کانادا می توانید از روش های سرمایه گذاری در این کشور اقامت کنید حتماً توجه بفرمایید که هرگونه سرمایه گذاری در کانادا باعث اخذ اقامت نمی شود یک سری برنامه های خاص کارآفرینی در کانادا موجود است که شما می توانید از طریق این برنامه های کارآفرینی اقامت اخذ بفرمایید.

باسلام و عرض ارادت و احترام🌹
بنده اگر مدرک پزشکی رو از دانشگاه نووسیبیریسک روسیه اخذ کنم،آیا میتونم بعد از اخذ مدرک پزشکی به کانادا مهاجرت کنم و در کانادا در رشته ی پزشکی مشغول کار بشم و تخصص و فوق تخصص رو بگیرم؟

سلام و عرض ادب
برای ادامه تحصیل در کانادا
ابتدا باید مدرک پزشکی عمومی خود را در این کشور معادل سازی بفرمایید

سلام و عرض ادب
شما ابتدا باید مدرک خود را در این کشور معادلسازی بفرمایید تا اجازه کار داشته باشید.
سپاس

سلام و عرض ادب. من ۲۳ سالمه و لیسانس مهندسی عمران دارم. می خواستم بپرسم آیا امکانش هست از طریق ویزای تحصیلی برای رشته ی معماری در یکی از دانشگاه های کانادا اقدام کنم؟

سلام دوست عزیز با توجه به شرایط شما شما میتونید پذیرش تحصیلی در رشته های مختلف در کانادا اخذ کنید ولی چون شما ۲۳ ساله هستید و اگر بخواهید یک لیسانس مجدد دوباره بخوانید ریسک ویزا خواهید داشت می توانید در رشته هایی نظیر طراحی داخلی در دوره‌های کار و تحصیل شرکت کنید در کشوری نظیر کانادا

یعنی برای کارشناسی ارشد این امکان وجود دارد؟
و آیا همه ی دانشگاه های کانادا این شرایطو دارن که بشه برای ارشد رشته رو تغییر داد؟

سلام دوستان عزیز این که برای کارشناسی ارشد رشته دیگر را انتخاب کنید شما می توانید رشته هایی را انتخاب کنید که به صورت شناور هستند و دست شما در انتخاب رشته باز هست و میتوانید این رو به تیم پذیرش ما بسپارید

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز شرایط سنی مناسبی دارید. اگر بتوانید نمره زبان و بودجه کافی داشته باشید، شانس خوبی برای تحصیلی کشورهای انگلیسی زبان نظیر کانادا و انگلیس دارید.

سلام … ۲۸ ساله هستم بالیسان حسابداری معدل ۱۵ به دلیل تغییر رشته درسم ضعیف بوده در حال حاظر مشغول به کار برق ساختمان هستم ، میتونم مدرم برق یا هوشمند سازی بین المللی بگیرم ، ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون سرمایه دارم ، میتونم برای مهاجرت به کشور اتریش ، آلمان ، انگلیس اقدام کنم ؟

سلام دوست عزیز شما جهت مهاجرت به کشورهایی نظیر انگلیس باید ابتدا جاب آفر اخذ کنید شما می توانید با کارفرما ها و موسسات کاریابی مکاتبه کنید و شغل مورد نظر خویش را پیدا کنید و سپس ویزای کار بگيريد. قطعا با محصول گام به گام کار در خارج از کشور ما می توانید کار مورد نظرتان را پیدا کنید.https://malekpourmie.com/product/%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%aa%d8%a7-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1/

با سلام و عرض ادب خدمت شما ، خواستم بپرسم آیا از طریق خرید ملک امکان رفتن اقامت کانادا وجود داره؟ اگر بله حداقل سرمایه و شرایط لازم رو اگه لطف کنید بفرمایید ممنون میشم

سلام و عرض ادب،

دوست عزیز متاسفانه کشور کانادا از طریق خرید ملک اقامت اعطا نمی کند. شما می توانید سایر شرایط خود را بفرمایید تا سایر گزینه ها برای شما بررسی شود.

به غیر از ترکیه با حدود ۲۰۰-۳۰۰ هزار دلار کجا میشه ملک خرید و اقامت گرفت؟

با سلام
خرید ملک و اخذ اقامت در کشورهایی نظیر یونان، اسپانیا، پرتغال با حداقل 250 هزار یورو امکان پذیر است.

سلام و عرض ادب بنده ۱۷سالمه رشته ام علوم انسانی ودرمدرسه شاهد درس میخونم،خواستم دانشگاه ام رو کانادا تحصیل کنم آیا درعین تحصیل میتونم کار کنم یا اینکه وقتی دانشگاهم رو تموم کردم برام میتونین کار پیدا کنید تا اقامت دائم هم بگیرم

با سلام و عرض ادب
دوست عزیز
حین تحصیل در دانشگاه به طور قانونی اجازه ی کار پاره وقت خواهید داشت.
میزان ساعات کار مجاز در مقاطع مختلف متفاوت است.
در هر صورت ممکن است درآمد حاصل از کار پاره وقت به طور کامل هزینه های شما را پوشش ندهد به همین دلیل به خصوص در سال اول تحصیل، احتمالا به پشتیبانی مالی نیاز خواهید داشت.
با آرزوی موفقیت

سلام میشه با 500 میلیون مهاجرت کرد؟

با سلام
برای پاسخ به این سوال باید اطلاعات دقیق تری از شما داشته باشیم. سن، مدرک تحصیلی، سوابق کاری، سطح زبان، وضعیت تاهل شما مهم است.

سلام امیرعباس عالی پناه 49 ساله دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران دانسگاه باهنر کرمان عضو سازمان نظام مهندسی شهر تهران با 23 سال سابقه کار چه راه هایی هست برای مهاجرت به کانادا ایا از طریق ویزای کار میتوانم اقدام کنم ویا میتوانم از کشور دیگری اقدام کنم حداقل مقدار سرمایه گذاری در این کشورچقدر است

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز شما برای اخذ ویزای کاری باید بتوانید امتیازات لازم را بر اساس اعلام دولت کانادا کسب کنید. سن، مدرک تحصیلی، سوابق کاری مرتبط بعد از فارغ التحصیلی و نمره زبان مهم است. سن تا 40 سال، سوابق مرتبط حداقل 5 سال، حداقل کارشناسی، ایلتس 7 به بالا لازم است.
با توجه به شرایط سنیتان بهتر است از روش کارآفرینی اقدام کنید حداقل بودجه 100 هزار دلار برای شروع می باشد.

کانادا برای زندگی فوق العادس

سلام خدمت آقای ملک پور و همکاران محترم.
سوالم اینه؛؛ کسی که لیسانس حسابداری داره بخواد برای رشته MBA کانادا با گپ تحصیلی ۳سال درس بخونه امکانش هست؟؟
سرمایه ۸۰۰میلیون تومان
ممنون میشم جوابمو بدین

با سلام
دوست عزیز در صورتی که مدرک زبان داشته باشید شانس تحصیلی کانادا را خواهید داشت.

با سلام بنده ۲۰ سال دارم. زبان انگلیسی رو متوسط به بالا بلد هستم. مدرک دیپلم دارم و میخواستم تا لیسانس رو ایران تحصیل کنم. و برای فوق لیسانس به یه کشور دیگه درخواست بدم. خواستم بپرسم که آیا برای دریافت ویزای تحصیل حتما باید مدرکم رو از یه دانشگاه دولتی بگیرم یا اینکه دانشگاه آزاد هم میشه؟
همینطور محدودیت سنی برای دریافت ویزای تحصیلی چقدره؟
تشکر میکنم اگه جواب هر دو سوال منو بدین

با سلام
خیر فرقی در نوع دانشگاه وجود ندارد اما معدل و اعتبار دانشگاه ارزیابی می شود.
از نظر سنی گپ تحصیلی بین 3 نهایت تا 4 سال مناسب است.

سلام
من‌ 18 سال سن دارم و کلاس دوازدهم هستم و از نظر مالی خانواده ام وضع اقتصادی خوبی ندارند و میدونم که نمی‌توانند از هزینه دانشگاه من در کانادا بر آیند. زبان انگلیسی ام در سطح حرفه ای است. خواستم ببینم که از چه راهی امکان دارد تا بتوانم هر چه سریعتر مثلا تا کمتر از 1 سال دیگر پاسپورت کانادا رو دریافت و شهروند این کشور شدم؟

با سلام
نمی توان به این زودی و این سرعت پاسپورت کانادا را به دست بیارید
با توجه به هزینه های کانادا، می تونید برای تحصیل رایگان در اروپا اقدام کنید

سلام دانش آموز ریاضی دهم مدارس سمپاد هستم و میخواهم در خارج از کشور ترجیحا کانادا یا انگلیس تحصیل کنم آیا راهی هست که با بودجه کم این کار را انجام دهم

با سلام
تحصیل در این 2 کشور رایگان نیست
اگر به دنبال تحصیل با هزینه مناسب یا رایگان هستید می تونید برای المان اتریش فرانسه و اسپانیا اقدام کنید

کارگر فنی ام ۲۸ ساله فوق دیپلم سالم بعد باهمکاری یه سرمایه گذارمیخام بیام کانادا برا کار و شرایط ویزای کارو میخاستم بدونم

با سلام
در حال حاضر برای روش فدرال نمی تونید اقدام کنید و باید سابقه کاری و مدرک زبان رو ارتقا بدید تا شرایط مورد نیاز رو به دست بیارید

از طریق داشتن و ارائه ی یک ایده میشه مهاجرت کرد؟

سلام و عرض ادب

بله به عنوان مثال می‌توانید از طریق start-up اقدام بفرمایید البته اگر‌ واجد شرایط باشید.

دوست عزیز سلام
برای مهاجرت از طریق استارت آپ شرایط سنی، مدرک تحصیلی، سطح زبان، سابقه کار و همچنین تمکن مالی شما نیاز به بررسی دارد.

سلام دوست عزیز جهت اقدام برای استارتاپ مدرک تحصیلی می تواند مهم باشد مدرک زبان نیاز نیست ولی می‌تواند مهم باشد تمکن‌مالی خیلی مهم است

با سلام
من 38 سال سن دارم و مجرد و لیسانس زبان فرانسه و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی و حدود 14 سال کارمند یک ارگان دولتی هستم می تونم برای اقامت کانادا اقدام کنم ؟ اگر میشه مهاجرت از کدام طریق برای من بهتره ؟

با سلام و عرض ادب
دوست عزیز
ممکن است اقامت کاری برایتان مناسب باشد. البته امتیازات می بایست به طور دقیق بررسی و محاسبه شود.
جهت ارزیابی کامل شرایط و کسب اطلاعات بیشتر، توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.

با آرزوی موفقیت

با سرمایه ای حدود 40 هزار دلار تا 45 هزار دلار کانادا و ایلتس 6.5 و رشته مهندسی مکانیک و معدل دیپلم 18 . میشه برای کارشناسی اقدام کرد برای کانادا ؟
ممنونم .

با سلام
دوست عزیز شرایط سنی شما و گپ تحصیلیتان مهم است.

سلام من زیر 18 هستم من تا کلاس 10 خوانده ام . انگلیسی متوسط روبه بالا بلدم . میتونم برای کانادا اقدام کنم

با سلام و عرض ادب
دوست عزیز چنانچه خانواده پتانسیل مالی کافی برای پرداخت شهریه مدارس را داشته باشند، می توانید برای کالج های مختلف کانادا اقدام نمایید.

سلام.من اهل افغانستان هستم آیا میتوانم ویزا در ایران زندگی میکنم آیا میتوانم ویزا بگیرم و چجور ویزایی میتونم بگیرم برای کانادا؟

سلام و ارادت جهت بررسی ویزای کانادا باید شرایط خود را کامل توضیح بدید. شرایطی مثل سن تحصیلات و سوابق کاری و سطح زبان

من زیر هجده سال هستم.تا کلاس نهم در مدرسه درس خواندم و الآن تحصیل نمیکنم ولی انگلیسی متوسط به پایین بلدم و در حال حاضر هم دارم انگلیسی رو هم میخونم.کارت ملی ایران را ندارم و پاسپورت ایرانی هم ندارم چون به من نمیدهند.ولی اجازه اقامت دارم با مدرک افغانستانی.لطفا همه شرایط ره توضیح بدهید درمورد ویزای کانادا و بگید آیا میتوانم ویزا بگیرم و چجور ویزایی میتونم بگیرم برای کانادا؟

برای مدارس کانادا میتونید اقدام کنید همینطور مدارس سایر کشورها.

سلام.من اهل افغانستان هستم در ایران زندگی میکنم آیا میتوانم ویزا بگیرم و چجور ویزایی میتونم بگیرم برای کانادا؟

سلام و عرض ارادت دوست عزیز باید شرایط خود را کامل توضیح بدید.

من زیر هجده سال هستم.تا کلاس نهم در مدرسه درس خواندم.ولی کارت ملی ندارم و پاسپورت ایرانی هم ندارم چون به من نمیدهند.ولی اجازه اقامت دارم با مدرک افغانستانی.انگلیسی از متوسط به پایین بلدم

میتونید برای ثبت نام مدارس اقدام کنید که از طریق تحصیل تشریف بیارید کانادا. هزینه مدارس در مقاله مربوط به تحصیل در مدارس کانادا کامل توضیح داده شده.

سلام و عرض ادب و خسته نباشید به شما .میخواستم بدونم هزینه ورود به کانادا از طریق کار و از طریق راه های دیگر چقدر هست؟!

سلام و عرض ادب،

دوست عزیز اگر منظور شما اقدام از طریق روش Federal skilled worker می باشد لازم است هزینه یک سال زندگی (بسته به تعداد افراد اقدام کننده) در حساب بانکی نشان داده شود.
برای روش های دیگر نیز بسته به روش هزینه ها متفاوت است.

سلام من ۳۵ ساله متاهل با یک فرزند دارای مدرک کارشناسی عمران و مدرک مهندس ناظر پایه ۲ سازمان نظام مهندسی و کارشناس رسمی دادگستری و با سابقه ۱۰ سال کار با پرداخت بیمه آیا شانسی برای اقامت کانادا دارم

سلام و عرض ارادت برای برنامه های کاری میتونید شانس خوبی در صورت ارائه مدرک زبان بالا داشته باشید.

سلام.من اهل افغانستان هستم آیا میتوانم ویزای کانادا را بگیرم و چجور ویزایی میتونم بگیرم؟ من زیر هجده سال هستم

سلام و درود زیر 18 سال کار غیر قانونی هست

با سلام و عرض ادب خدمت کارشناس عزیز موسسه ی حقوقی ملک پور.
من دارای مدرک کارشناسی مهندسی نقشه کشی و طراحی صنعتی هستم با سابقه ی کاری ۱۵ ساله تو پالایشگاه گاز. تو بخش نگهداری و تعمیرات. با سن ۳۷ سال. آیا شرایطم برای اخذ ویزای کاری چطوره؟؟؟
البته به محظ اینکه ok باشم آیلتس ۷ رو هم میگیرم.

سلام و درود
شرایط خوبی دارید فقط یکم سن شما از سن طلایی بالاتر رفته. بهتره حتما با یک کارشناس مشاوره بشید.

سرمایه گذاری در استان انتاریو

Your browser does not support the audio tag.

خرید ملک در کانادا

Your browser does not support the audio tag.

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

Your browser does not support the audio tag.

کار در کانادا

Your browser does not support the audio tag.

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل…
ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

دفتر وکالت اپلو – Arshtat pars law office

آیا مایل هستید به کانادا مهاجرت کنید، اما دقیقا نمی دانید چگونه باید این کار را انجام دهید؟برای اخذ اقامت کانادا چه به صورت موقت و چه به صورت دائمی نیاز است که شما اطلاعات به روز و دقیقی از قوانین مهاجرت به کانادا  و شرایط مهاجرت به کانادا در سال جاری داشته باشید. این نوشتار به شما کمک خواهد کرد که به سوال چگونه به کانادا مهاجرت کنیم پاسخ دهید و همچنین سریعترین راه مهاجرت به کانادا را پیدا کنید.

فهرست موضوعات

اگر می خواهید به کانادا مهاجرت کنید و نمی دانید از کجا شروع کنید بهتر است فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را پر کنید . در این فرم مشخصات و تحصیلات ،میزان دارایی  و استعداد های هنری شما بررسی می شود. در صورتی که شرایط شما با یکی از روش های زیر مطابقت داشته باشد وکلای حقوقی اپلو با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی می کنند. در ادامه به بررسی روش های مهاجرت می پردازیم.

مهاجرت به کانادا کار آسانی است ولی قبل از آن نیاز به تحقیقات بسیاری دارد چرا که اگر نقص مدارک و شرایط داشته باشید به راحتی رد می شوید اما اگر با راهنمایی درست، مسیر درست را انتخاب کرده باشید به راحتی می توانید به کانادا مهاجرت کنید.

چطور به کانادا برویم

اگر قصد مهاجرت به کانادا دارید باید با برنامه ریزی دقیق باید شروع کنید.

دولت کانادا از سال ۲۰۱۵ برای مدیریت مهاجران این کشور چه در زمینه کارگران مهاجر و چه محصل ها و چه مهاجرت های تجاری برنامه اجرا میکند. افرادی که برای مقاصد کاری و یا ادامه تحصیل مایل به اخذ اقامت کانادا هستند باید به طور رسمی با پر کردن فرم مخصوص توضیح ورود به کانادا قصد خود را از مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت دائم اعلام کنند.

کانادا در حال حاضر بیش از ۴۰۰ هزار دانشجوی بین المللی در حال تحصیل دارد. افرادی که دوره تحصیلی خود را در کانادا میگذرانند نه تنها از امکانات آموزشی خوب و کافی بهره مند میشوند بلکه میتوانند پس از فارغ التحصیلی از امکانات خوبی مانند تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی و یا فرصت های شغلی مختلف بهره مند شوند و هم چنین از طریق ویزای تحصیلی کانادا میتوانند برای اخذ اقامت دائم در کانادا اقدام کنند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی دانشگاه های کانادا عبارتند از

(هزینه بازگردانی وضعیت ۲۰۰ دلار و هزینه مجوز تحصیلی جدید ۱۵۰ دلار است)

آقای Gerry Byrne، وزیر مهاجرت استان نیوفاندلند و لابرادور، از بازگشایی یک مسیر مهاجرتی جدید خبر داد. این مسیر مهاجرتی جدید Priority Skills نام دارد و تحت برنامه نامزدهای استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP)  در ۲ ژانویه ۲۰۲۱ اجرا و تازه واردانی با تحصیلات و مهارت بالا را با تجربه تخصصی در بخش هایی مانند فن آوری جذب می کند.

این برنامه به علت پیشی گرفتن افزایش روزافزون تقاضای استان نسبت به فارغ التحصیلان و استخدام های محلی ایجاد خواهد شد. کارفرمایان در بخش‌های با رشد بالا که به مهارت‌های خاصی نیاز دارند، مسیر جدید را درخواست کرده‌اند، چون تلاش آنها برای استخدام محلی، پاسخگوی تقاضای روزافزون برای نیروی کار ماهر و باتجربه نبوده است.

مشاغل مورد تقاضا، در بخش هایی مثل فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری اقیانوس ها، مراقبت های بهداشتی، کشاورزی و آبزی پروری است و افراد باید:

لینک:

https://www.gov.nl.ca/releases/2020/exec/1118n02/

تنها سه گروه از افراد هستند که میتوانند در زمینه خود اشتغالی صلاحیت اخذ اقامت کانادا را پیدا کنند.

وقتی در مورد اشتغال در زمینه های فرهنگی می شود به مشاغل بسیاری مانند موسیقی دان، هنرمند، فیلم ساز، روزنامه نگار، و بقیه مسائل فرهنگی اشاره دارد.

هم چنین برخی از مشاغل دیگر مانند عوامل پشت صحنه فیلم سازی، کارگردانی، عکاسی، طراحی و غیره نیز شامل این موارد می شود.

علاوه بر ورزشکاران حرفه ای مربیان و تمرین دهنده های ورزشی نیز در این دسته قرار می گیرند.

موفق شدن در این زمینه بسیار سخت است. باید در زمینه کشاورزی تجربه بسیاری داشته باشید و هم چنین بتوانید به وسیله کشاورزی از نظر مالی خود و خانواده خود را تامین کنید.
باید توجه کنید مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی شامل حال کسانی که به تازگی شروع کرده اند در این زمینه تجربه کسب کنند نمی شود.
برای مثال خود اشتغالی در زمینه های فرهنگی و ورزشی نیاز به سابقه ای قابل قبول در این زمینه و انجام چند کار و عنوان قابل قبول میباشد. ورزشکاران باید در سطح جهانی مطرح باشند. هر چیزی غیر از موارد ذکر شده شانس شما را در قبول شدن در این طرح بسیار کاهش می دهد.

افراد باید دانش کافی در ماشین آلات مدرن کشاورزی، روش های نوین کشاورزی، توانایی مبادله با مراکز مدرن تبادل بذر های کشاورزی، و هم چنین بقیه جنبه های کشاورزی مدرن را داشته باشند. هم چنین شما باید رزومه ای در زمینه کشاورزی مدرن نیز داشته باشید.

در این روش شخصی که قصد مهاجرت دارد باید بتواند کسب و کاری راه اندازی کند و هزینه راه اندازی این کسب و کار را خودش تامین کند. مهاجرت از طریق کارآفرینی مخصوص سه استان در کانادا است که عبارتند از:

شرایط اخذ ویزای کار کانادا به روش کارآفرینی:

در ادامه شرایط لازم برای کارآفرینی استان نیوبرانزویک را شرح می دهیم.

برنامه اونر اپراتور Owner/Operator یکی از مسیرهای مهاجرتی تجاری با استفاده از خرید بیزینس در کانادا است. این مسیر در واقع یکی از انواع مجوز کار(ورک پرمیت) در کانادا محسوب می شود. دریافت اجازه کار در کانادا در حالت عادی سخت و پیچیده است و نیاز به جاب آفر و تاییدیه از سازمان کار و امور اجتماعی کانادا LIMA دارد. در این روش فرد متقاضی نیازی نیاز به پیشنهاد کاری ندارد چرا که خود صاحب و گرداننده کسب و کار در کاناداست.

یکی از روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک می باشد که برای صاحبان سرمایه و تاجران بنا شده است

از آن جا که افرادی که تحت این برنامه اقدام به مهاجرت میکنند نیازی به آموزش های اولیه و آموزش زبان ندارند مهاجرت از این روش برای افرادی که میخواهند خیلی سریع به نتیجه مطلوب دست یابند بسیار محبوب است.

هر ساله تنها ۵۷۰ متقاضی میتوانند از این طریق اقدام به مهاجرت کنند و متقاضیان باید قبل از رسیدن ژوئن ۲۰۲۰ مدارک خود را برای درخواست مهاجرت آماده کنند.

به جای این اقدام، شما همچنین میتوانید مبلغ ۳۳۰ هزار دلار برگشت ناپذیر به یکی از موسسات مالی مجاز تعیین شده از سوی سازمان سرمایه گذاری پرداخت کنید تا آن موسسه به جای شما سرمایه گذاری نماید. 

فرم درخواست شما برای شرکت در برنامه سرمایه گذاری کبک از جنبه های دیگری نظیر سن، تحصیلات و توانایی های زبانی نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

یکی از راه های مهاجرتی کانادا اجازه دادن به افراد جدید برای وارد شدن به دنیای اقتصاد این کشور است. نیروی کار ماهری که هر ساله اقامت دائم کانادا را دریافت میکنند میتواند به طرز چشمگیری به اقتصاد این کشور کمک کند.

متقاضیان ماهری که در مهاجرت به کانادا از طریق کار موفق میشوند به آن ها ویزای اقامت دائم کانادا اهدا می شود که می توانند خانواده خود را نیز همراه خود بیاورند.

به عنوان یک نیروی کار ماهر و یا یک متخصص گزینه های زیادی پیش روی شماست. شما میتوانید تحت برنامه مهاجرت به کانادا از طریق تخصص برای دریافت اقامت کانادا اقدام کنید و یا اگر مقصد شما ایالت کبک باشد میتوانید از برنامه نیروی کار ماهر کبک پیروی کنید.

علاوه بر این ها اگر شما دقیقا بدانید که در کدام یک از مراکز ایالتی قرار است که سکونت داشته باشید میتوانید برای برنامه نامزد های مهاجرتی ایالتی نیز اقدام کنید. در نوشتار زیر لیستی از برنامه های موجود برای شما نوشته شده است.

چطور به کانادا برویم

برنامه تبادل مهارتی فدرالی کانادا که شامل افرادی میشود که نوعی خاص از مهارت یا حرفه را بلد هستند:

برنامه مهارت های کاری فدرال کانادا برای شرایطی است که شغل های خاصی در کانادا نیز است. برای اقدام کردن از طریق این برنامه شما باید در زمانی که میخواهید برای اخذ ویزا اقدام کنید شغل های مورد نیاز را چک کنید.

برنامه تجریه کانادایی شامل دانشجویان یا کارگرانی میشوند که ویزای موقت دانشجویی و کاری دارند و سابقه تحصیل یا کار در کانادا را دارند و با توجه به تجربه زندگی در جامعه کانادا میتوانند از این روش برای اخذ ویزای دائم اقدام کنند.

آن دسته از خارجی هایی که می خواهند برای اقامت دائم کشور کانادا اقدام کنند می توانند متقاضی ویزای کارکنان ماهر فدرال (FSWC) باشند و این کار را می توان هم در داخل و هم در خارج از کشور کانادا انجام داد.

پس از ارسال تقاضا، متقاضیان توسط یک سیستم امتیازدهی بر اساس فاکتور های مختلف از قبیل رزومه، تجربه کاری، سطح زبان انگلیسی و فرانسوی درجه بندی می شوند. متقاضیان این ویزا باید حداقل ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ را کسب کنند و حداقل یک سال تجربه کاری داشته باشند.

در سال ۲۰۱۸ بیش از ۹۲۰۰۰ نفر موفق به اخذ اقامت دائم کانادا از طریق اکسپرس اینتری شدند. شما نیز می توانید با مشاوره صحیح با وکیل مهاجرت کانادا آینده جدیدی برای خود و خانواده خود در کانادا بسازید.

متقاضیانی که در یک سطح از معاملات حرفه ای صلاحیت دارند این شانس را دارند که خیلی سریع اقامت دائم کانادا را به دست آورند، آن هم با ارسال تقاضای خود برای برنامه معاملات حرفه ای فدرال.
این برنامه توسط یکی از دپارتمان های دولتی و مهاجرتی در کانادا در سال ۲۰۱۳ طراحی شد تا نشان دهد که در حوزه هایی که شاهد رشد سریعی در کانادا هستیم کمبود کارکنان حرفه ای و ماهر وجود دارد.

این برنامه هم اکنون تحت سیستم انتخابی مهاجران اکسپرس کانادا در جریان است. متقاضیان برای این برنامه به تجربه کاری تمام وقت در یک حوزه معاملاتی نیاز دارند و این تجربه کاری باید در حوزه ۵ سال قبل از ارسال فرم تقاضا باشد.

آن دسته از متقاضیان که دارای تجربه کاری تا دو سال به صورت تمام وقت هستند صلاحیت این برنامه مهاجرتی را دارند. در واقع تجربه ۳۱۲۰ ساعت کار در بازه دو سال. همچنین آن ها باید یک نامه تاییدیه و معرفی نامه داشته باشند که گواه کار تمام وقت آن ها باشد. علاوه بر این آن ها باید توانایی مناسب و لازم در زبان انگلیسی را داشته باشند.

اگر شما شخص ماهری در یکی از مشاغل تعیین شده توسط ایالت کبک باشید و به زبان فرانسه نیز مسلط باشید میتوانید از این طریق برای اخذ ویزای دائم این ایالت اقدام کنید.

شهروندان کانادا و هم چنین کسانی که اقامت دائم کانادا را دارند میتوانند کفالت مالی همسران، پارتنر ها و یا فرزندان و آشنایانی که تقاضای اقامت دائم کانادا را دارند قبول کنند. این روش از مهاجرت بر بقیه روش های مهاجرتی مانند تحصلی، مهاجرت برای کار و یا روش تجاری ارجحیت دارد.

کفالت از این طریق به فردی که شهروند کانادا نیست اجازه میدهد تا از طریق همسر و یا پارتنر خود اقامت دائم کانادا را دریافت کند. در روش مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج قبل از دریافت اقامت دائم هیچ گونه نیازی به آموزش زبان، و تجربه کار در کانادا ندارید.

تغییر برنامه اسپانسر شیپ در سال ۲۰۲۰

پیش از این برنامه اسپانسشرشیپ والدین کانادا و بزرگتر‌های فامیل معمولا یک بار در سال و در ژانویه آماده پذیرش درخواست افراد بود. اما وزیر مهاجرت کانادا، مارکو مندیسینو اعلام کرد که فرآیند پذیرش سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده است. جزئیات این تغییر را در مقاله زیر بخوانید

تغییر برنامه اسپانسرشیپ خانواده کانادا ۲۰۲۰

برای دریافت پناهندگی کانادا تضمینی شخص اقدام کننده باید خارج از وطن خود باشد و هم چنین در صورت بازگشت به کشور خود خطر جانی و امنیتی وی را تهدید کند.  این خطر باید شامل یکی از زمینه های تبعیض نژادی، عقیدتی، سیاسی و یا قومی باشد.

اما با این وجود بعضی از خطرات دیگر نیز میتواند صلاحیت فرد را برای گرفتن پناهندگی کانادا احراز کند برای مثال ممکن است به بعضی از زنان به خاطر جنسیت و مسائل تبعیض جنسیتی نیز پناهندگی بدهد. اما در کل شرایط گرفتن پناهندگی کانادا بسیار متفاوت و زیاد میباشد که در مقاله مهاجرت از طریق پناهندگی به بعضی از آن ها اشاره کردیم.

تابعیت از طریق خون و خاک در جوامع مدرن امروزی بسیار متفاوت می باشد. در بعضی کشور ها تابعیت از طریق فرزند وجود دارد. اما بدین منظور نخواهد بود که مادر بلافاصله پس از تولد فرزند اقامت دائم دریافت کند.

در کانادا هم می توانید اقامت دائم از طرق تولد فرزند بگیرید. اگر می خواهید با شرایط تولد فرزند در کانادا آشنا شوید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تولد فرزند در کانادا

پرستار خانگی شخصی است که مراقبتی تمام وقت، مداوم و بدون نظارت را برای کودکان، سالمندان یا افراد دارای معلولیت در یک خانه شخصی ارائه می دهد. کانادا با کمبود پرستار خانگی مواجه است و از پرستاران خانگی استقبال می کند.

پس از اعلام آمادگی برای مهاجرت و وارد شدن به برنامه توضیح ورود به کانادا افراد بر اساس معیار ها و امتیاز بندی های مشخص شده در سیستم امتیاز دهی کانادا درجه بندی میشوند.

و این امتیاز ها هر کدام جایگاه افراد در میان بقیه افراد مایل به مهاجرت را مشخص میکند. افرادی که بیشترین امتیاز را در این میان دارند برای دادن درخواست اخذ اقامت کانادا دعوت می شوند تا بتوانند اقامت دائم کانادا را کسب کنند. شما برای ورود به کانادا در قدم اول باید برای اخذ یکی از انواع ویزای کانادا که در زیر آمده است اقدام کنید.

برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت این سوال مطرح می شود که سریع ترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟ زمان بین تشکیل پرونده مهاجرت به کانادا تا دریافت ویزای کانادا چقدر طول می کشد؟

این سوالات پاسخ قطعی ندارند اما می توان ۵ فاکتور مهم در تعیین زمان را به صورت زیر بیان کرد:

به طور کلی زمان انتظار روش های مهاجرتی از زمان تکیل پرونده تا گرفتن ویزا را می توان به صورت زیر تخمین زد:

گروه حقوقی اپلو متشکل از بهترین وکلای حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه مهاجرت به کانادا می باشد. جهت مشاوره رایگان شما عزیزان می توانید با گروه حقوقی اپلو تماس بگیرید.

اگر قصد مهاجرت کانادا را داریدحتما با بهترین وکیل اقامت دائم کانادا مشورت کنید تا شما را راهنمایی کند. پر کردن هر یک از فرم های مهاجرتی نیاز به تجربه زیادی دارد که تنها یک وکیل با تجربه و حرفه ای از پس آن بر می آید.

برای بسیاری از هم وطنان ریز هزینه کرد هر کدام از برنامه های مهاجرتی کانادا اهمیت ویژه ای دارد. به همین دلیل ما در یک مقاله کامل هزینه تمام برنامه های مهاجرتی محبوب کانادا را برای شما گردآوری کرده ایم. مقاله زیر را از دست ندهید:

برای مهاجرت به کانادا چقدر پول لازم است؟

دکتر مرجان آتشی گلستان بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

موسسه حقوقی اپلو

دفتر وکالت اپلو | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

آدرس: تهران | خیابان نیاوران | خیابان مقدسی (مژده) | پلاک ۶۴ | طبقه سوم | واحد ۸ شماره تماس: ۲۲۷۰۲۷۵۳-۰۲۱

مؤسسه حقوقی اَرشتات پارس (اَپلو)، مؤسسه ای ایرانی است که زیر نظر دکتر مرجان آتشی گلستان، وکیل دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری تهران برای ارائه خدمات مهاجرتی به هموطنان عزیز فعالیت می نماید. این دفتر با داشتن وکلای رسمی و مجرب در کانادا و با سالها تجربه درخشان در زمینه تجارت بین الملل و مهاجرت، مفتخر است تا خدمات منحصر به فرد خود را به متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا عرضه کند و شما را در امر اخذ اقامت و پاسپورت کانادایی یاری نماید.برای
یافتن پاسخ سوالات خود به قسمت مشاوره مراجعه نمایید

مطلب قبلی

جدیدترین قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۹

مطلب بعدی

بررسی سیاست های مهاجرتی کانادا در سال ۲۰۱۹

سلام. باید شرایط شما رو دقیق تر بررسی کنیم ولی به طور کلی برنامه های مهاجرتی برای افرادی که در حوزه کشاورزی فعالیت دارند وجود دارد. در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت به کانادا، می توانید از طریق وبسایت فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سلام. برای مشخص شدن روش مناسب مهاجرت به کانادا نیاز به اطلاعات دقیق تر و بررسی شرایط شما داریم. بنابراین، اگر تمایل به مشاوره رایگان در زمینه مهاجرت دارید، می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

در خصوص قسمت دوم سوال شما برای تحصیل در مقطع کارشناسی باید ابتدا ویزای تحصیلی گرفته و وارد کانادا شوید. تحصیل در کانادا رایگان نیست و باید حتما شهریه را مطابق با شهریه دانشجوی بین المللی پرداخت کنید.

سلام. با توجه به شرایط سنی شما مناسب ترین روش برای ورود به کانادا ثبت نام در مدرسه و اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا است. هزینه های تحصیل در کانادا به طور میانگین سالیانه 15 هزار دلار کاناداست. در حدود همین مبلغ نیاز برای زندگی در کانادا احتیاج خواهید داشت. می توانید از مدارس شبانه روزی هم استفاده کنید که هزینه بیشتری خواهد داشت. بعد از اخذ دیپلم کانادایی می توانید وارد کالج یا دانشگاه شوید.

تا قبل از 18 سالگی اجازه کار نخواهید داشت. بعد از اخذ دیپلم و ورود به دانشگاه یا کالج اجازه کار به مدت 20 ساعت در هفته را دارید و بعد از فارغ التحصیلی می توانید از طریق برنامه های موجود اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

سلام. برای زایمان در کانادا کاری نمی توانید انجام دهید چون بر فرض گرفتن ویزای توریستی کانادا، به علت شیوع ویروس کرونا امکان ورود به کشور کانادا را نخواهید داشت. برای دریافت مشاوره در خصوص مهاجرت به کانادا، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سلام، لطفا وارد وبسایت شوید و فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید تا بتوانیم شرایط شما را دقیق تر بررسی کرده و مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت به کانادا دریافت کنید.

سلام. لطفا وارد وبسایت شوید و فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سلام. نیاز به اطلاعات بیشتری و دقیق تری از شما داریم مثل میزان سابقه کار، سطح زبان انگلیسی یا فرانسه، میزان تمکن مالی و …. تا بتوانیم روش مناسب مهاجرت را برای شما مشخص کنیم. در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا بعد از بررسی شرایط با شما تماس بگیریم.

سلام. باید شرایط شما  بصورت دقیق تر و تخصصی تر بررسی شود؛ زیرا صرفا داشتن سابقه کار دلیلی برای موفقیت در پروسه مهاجرت نیست و عوامل مختلفی در پروسه مهاجرت نقش دارند. من به شما توصیه می کنن فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت گر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سلام. اصولا حداقل مدرک تحصیلی متقاضی برای شرکت در برنامه های مهاجرتی، دیپلم در نظر گرفته می شود. ولی با این حال، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا امکان مهاجرت را برای شما و همسرتان بررسی کنیم.

سلام. بله می توانید برای تحصیل فرزند خود اقدام کرده و همراه ایشان باشید ولی باید توجه کنید که شخصی که ویزای همراه دارد اجازه کار و تحصیل ندارد و حدودا سالی 10 تا 15 هزار دلار کانادا نیز هزینه تحصیل دختر شما در دبیرستان خواهد بود که این هزینه باید از ایران و یا کشوری که در آن سکونت دارید تامین شود.

در خصوص قسمت دوم سوال شما، اگر شما شرایط لازم دیگر را داشته باشید می توانید از طریق ویزای کار پرستار خانگی وارد کانادا شوید و بعد از دو سال اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. در این صورت هزینه تحصیل فرزند شما نیز رایگان خواهد بود. می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید زمین کشاورزی در ساسکاچوان

خدمات بعد از ورود به کانادا

آلمان یا کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق دوست

مقالات پر بازدید


مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی


برای مهاجرت به کانادا چقدر پول لازم است؟

چک لیست بهترین مشاغل مورد نیاز کانادا به همراه…


۱۰ روش تضمینی مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۰

جدیدترین قوانین دریافت گواهینامه رانندگی در کانادا…

خرید خودرو ارزان قیمت در کانادا (۱۰ گزینه برتر سال…

جهت مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا برنامه های گوناگونی وجود دارد مانند مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری استان کبک . انتخاب بهترین برنامه مهاجرتی به کانادا مهمترین شرط موفقیت در اخذ اقامت است.

آدرس ایران: تهران ، خیابان نیاوران، خیابان مقدسی (مژده)، پلاک ۶۴، طبقه سوم، واحد ۸
آدرس کانادا: تورنتو، خیابان یانگ، پلاک ۳۰۸۰، واحد ۶۰۶۰

تلفن : ۲۲۷۰۲۵۹۷ – ۲۲۷۰۲۷۵۳
فکس: ۲۲۷۰۶۲۸۸-۰۲۱
واتساپ ، تلگرام و ایمو : ٠٩٢١٢٩٤٣٨٠٣

مطالب اخیر


مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق خرید زمین کشاورزی در ساسکاچوان


خدمات بعد از ورود به کانادا

دفتر وکالت اپلو – Arshtat pars law office

آیا مایل هستید به کانادا مهاجرت کنید، اما دقیقا نمی دانید چگونه باید این کار را انجام دهید؟برای اخذ اقامت کانادا چه به صورت موقت و چه به صورت دائمی نیاز است که شما اطلاعات به روز و دقیقی از قوانین مهاجرت به کانادا  و شرایط مهاجرت به کانادا در سال جاری داشته باشید. این نوشتار به شما کمک خواهد کرد که به سوال چگونه به کانادا مهاجرت کنیم پاسخ دهید و همچنین سریعترین راه مهاجرت به کانادا را پیدا کنید.

فهرست موضوعات

اگر می خواهید به کانادا مهاجرت کنید و نمی دانید از کجا شروع کنید بهتر است فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را پر کنید . در این فرم مشخصات و تحصیلات ،میزان دارایی  و استعداد های هنری شما بررسی می شود. در صورتی که شرایط شما با یکی از روش های زیر مطابقت داشته باشد وکلای حقوقی اپلو با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی می کنند. در ادامه به بررسی روش های مهاجرت می پردازیم.

مهاجرت به کانادا کار آسانی است ولی قبل از آن نیاز به تحقیقات بسیاری دارد چرا که اگر نقص مدارک و شرایط داشته باشید به راحتی رد می شوید اما اگر با راهنمایی درست، مسیر درست را انتخاب کرده باشید به راحتی می توانید به کانادا مهاجرت کنید.

چطور به کانادا برویم

اگر قصد مهاجرت به کانادا دارید باید با برنامه ریزی دقیق باید شروع کنید.

دولت کانادا از سال ۲۰۱۵ برای مدیریت مهاجران این کشور چه در زمینه کارگران مهاجر و چه محصل ها و چه مهاجرت های تجاری برنامه اجرا میکند. افرادی که برای مقاصد کاری و یا ادامه تحصیل مایل به اخذ اقامت کانادا هستند باید به طور رسمی با پر کردن فرم مخصوص توضیح ورود به کانادا قصد خود را از مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت دائم اعلام کنند.

کانادا در حال حاضر بیش از ۴۰۰ هزار دانشجوی بین المللی در حال تحصیل دارد. افرادی که دوره تحصیلی خود را در کانادا میگذرانند نه تنها از امکانات آموزشی خوب و کافی بهره مند میشوند بلکه میتوانند پس از فارغ التحصیلی از امکانات خوبی مانند تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی و یا فرصت های شغلی مختلف بهره مند شوند و هم چنین از طریق ویزای تحصیلی کانادا میتوانند برای اخذ اقامت دائم در کانادا اقدام کنند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی دانشگاه های کانادا عبارتند از

(هزینه بازگردانی وضعیت ۲۰۰ دلار و هزینه مجوز تحصیلی جدید ۱۵۰ دلار است)

آقای Gerry Byrne، وزیر مهاجرت استان نیوفاندلند و لابرادور، از بازگشایی یک مسیر مهاجرتی جدید خبر داد. این مسیر مهاجرتی جدید Priority Skills نام دارد و تحت برنامه نامزدهای استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP)  در ۲ ژانویه ۲۰۲۱ اجرا و تازه واردانی با تحصیلات و مهارت بالا را با تجربه تخصصی در بخش هایی مانند فن آوری جذب می کند.

این برنامه به علت پیشی گرفتن افزایش روزافزون تقاضای استان نسبت به فارغ التحصیلان و استخدام های محلی ایجاد خواهد شد. کارفرمایان در بخش‌های با رشد بالا که به مهارت‌های خاصی نیاز دارند، مسیر جدید را درخواست کرده‌اند، چون تلاش آنها برای استخدام محلی، پاسخگوی تقاضای روزافزون برای نیروی کار ماهر و باتجربه نبوده است.

مشاغل مورد تقاضا، در بخش هایی مثل فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری اقیانوس ها، مراقبت های بهداشتی، کشاورزی و آبزی پروری است و افراد باید:

لینک:

https://www.gov.nl.ca/releases/2020/exec/1118n02/

تنها سه گروه از افراد هستند که میتوانند در زمینه خود اشتغالی صلاحیت اخذ اقامت کانادا را پیدا کنند.

وقتی در مورد اشتغال در زمینه های فرهنگی می شود به مشاغل بسیاری مانند موسیقی دان، هنرمند، فیلم ساز، روزنامه نگار، و بقیه مسائل فرهنگی اشاره دارد.

هم چنین برخی از مشاغل دیگر مانند عوامل پشت صحنه فیلم سازی، کارگردانی، عکاسی، طراحی و غیره نیز شامل این موارد می شود.

علاوه بر ورزشکاران حرفه ای مربیان و تمرین دهنده های ورزشی نیز در این دسته قرار می گیرند.

موفق شدن در این زمینه بسیار سخت است. باید در زمینه کشاورزی تجربه بسیاری داشته باشید و هم چنین بتوانید به وسیله کشاورزی از نظر مالی خود و خانواده خود را تامین کنید.
باید توجه کنید مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی شامل حال کسانی که به تازگی شروع کرده اند در این زمینه تجربه کسب کنند نمی شود.
برای مثال خود اشتغالی در زمینه های فرهنگی و ورزشی نیاز به سابقه ای قابل قبول در این زمینه و انجام چند کار و عنوان قابل قبول میباشد. ورزشکاران باید در سطح جهانی مطرح باشند. هر چیزی غیر از موارد ذکر شده شانس شما را در قبول شدن در این طرح بسیار کاهش می دهد.

افراد باید دانش کافی در ماشین آلات مدرن کشاورزی، روش های نوین کشاورزی، توانایی مبادله با مراکز مدرن تبادل بذر های کشاورزی، و هم چنین بقیه جنبه های کشاورزی مدرن را داشته باشند. هم چنین شما باید رزومه ای در زمینه کشاورزی مدرن نیز داشته باشید.

در این روش شخصی که قصد مهاجرت دارد باید بتواند کسب و کاری راه اندازی کند و هزینه راه اندازی این کسب و کار را خودش تامین کند. مهاجرت از طریق کارآفرینی مخصوص سه استان در کانادا است که عبارتند از:

شرایط اخذ ویزای کار کانادا به روش کارآفرینی:

در ادامه شرایط لازم برای کارآفرینی استان نیوبرانزویک را شرح می دهیم.

برنامه اونر اپراتور Owner/Operator یکی از مسیرهای مهاجرتی تجاری با استفاده از خرید بیزینس در کانادا است. این مسیر در واقع یکی از انواع مجوز کار(ورک پرمیت) در کانادا محسوب می شود. دریافت اجازه کار در کانادا در حالت عادی سخت و پیچیده است و نیاز به جاب آفر و تاییدیه از سازمان کار و امور اجتماعی کانادا LIMA دارد. در این روش فرد متقاضی نیازی نیاز به پیشنهاد کاری ندارد چرا که خود صاحب و گرداننده کسب و کار در کاناداست.

یکی از روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک می باشد که برای صاحبان سرمایه و تاجران بنا شده است

از آن جا که افرادی که تحت این برنامه اقدام به مهاجرت میکنند نیازی به آموزش های اولیه و آموزش زبان ندارند مهاجرت از این روش برای افرادی که میخواهند خیلی سریع به نتیجه مطلوب دست یابند بسیار محبوب است.

هر ساله تنها ۵۷۰ متقاضی میتوانند از این طریق اقدام به مهاجرت کنند و متقاضیان باید قبل از رسیدن ژوئن ۲۰۲۰ مدارک خود را برای درخواست مهاجرت آماده کنند.

به جای این اقدام، شما همچنین میتوانید مبلغ ۳۳۰ هزار دلار برگشت ناپذیر به یکی از موسسات مالی مجاز تعیین شده از سوی سازمان سرمایه گذاری پرداخت کنید تا آن موسسه به جای شما سرمایه گذاری نماید. 

فرم درخواست شما برای شرکت در برنامه سرمایه گذاری کبک از جنبه های دیگری نظیر سن، تحصیلات و توانایی های زبانی نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

یکی از راه های مهاجرتی کانادا اجازه دادن به افراد جدید برای وارد شدن به دنیای اقتصاد این کشور است. نیروی کار ماهری که هر ساله اقامت دائم کانادا را دریافت میکنند میتواند به طرز چشمگیری به اقتصاد این کشور کمک کند.

متقاضیان ماهری که در مهاجرت به کانادا از طریق کار موفق میشوند به آن ها ویزای اقامت دائم کانادا اهدا می شود که می توانند خانواده خود را نیز همراه خود بیاورند.

به عنوان یک نیروی کار ماهر و یا یک متخصص گزینه های زیادی پیش روی شماست. شما میتوانید تحت برنامه مهاجرت به کانادا از طریق تخصص برای دریافت اقامت کانادا اقدام کنید و یا اگر مقصد شما ایالت کبک باشد میتوانید از برنامه نیروی کار ماهر کبک پیروی کنید.

علاوه بر این ها اگر شما دقیقا بدانید که در کدام یک از مراکز ایالتی قرار است که سکونت داشته باشید میتوانید برای برنامه نامزد های مهاجرتی ایالتی نیز اقدام کنید. در نوشتار زیر لیستی از برنامه های موجود برای شما نوشته شده است.

چطور به کانادا برویم

برنامه تبادل مهارتی فدرالی کانادا که شامل افرادی میشود که نوعی خاص از مهارت یا حرفه را بلد هستند:

برنامه مهارت های کاری فدرال کانادا برای شرایطی است که شغل های خاصی در کانادا نیز است. برای اقدام کردن از طریق این برنامه شما باید در زمانی که میخواهید برای اخذ ویزا اقدام کنید شغل های مورد نیاز را چک کنید.

برنامه تجریه کانادایی شامل دانشجویان یا کارگرانی میشوند که ویزای موقت دانشجویی و کاری دارند و سابقه تحصیل یا کار در کانادا را دارند و با توجه به تجربه زندگی در جامعه کانادا میتوانند از این روش برای اخذ ویزای دائم اقدام کنند.

آن دسته از خارجی هایی که می خواهند برای اقامت دائم کشور کانادا اقدام کنند می توانند متقاضی ویزای کارکنان ماهر فدرال (FSWC) باشند و این کار را می توان هم در داخل و هم در خارج از کشور کانادا انجام داد.

پس از ارسال تقاضا، متقاضیان توسط یک سیستم امتیازدهی بر اساس فاکتور های مختلف از قبیل رزومه، تجربه کاری، سطح زبان انگلیسی و فرانسوی درجه بندی می شوند. متقاضیان این ویزا باید حداقل ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ را کسب کنند و حداقل یک سال تجربه کاری داشته باشند.

در سال ۲۰۱۸ بیش از ۹۲۰۰۰ نفر موفق به اخذ اقامت دائم کانادا از طریق اکسپرس اینتری شدند. شما نیز می توانید با مشاوره صحیح با وکیل مهاجرت کانادا آینده جدیدی برای خود و خانواده خود در کانادا بسازید.

متقاضیانی که در یک سطح از معاملات حرفه ای صلاحیت دارند این شانس را دارند که خیلی سریع اقامت دائم کانادا را به دست آورند، آن هم با ارسال تقاضای خود برای برنامه معاملات حرفه ای فدرال.
این برنامه توسط یکی از دپارتمان های دولتی و مهاجرتی در کانادا در سال ۲۰۱۳ طراحی شد تا نشان دهد که در حوزه هایی که شاهد رشد سریعی در کانادا هستیم کمبود کارکنان حرفه ای و ماهر وجود دارد.

این برنامه هم اکنون تحت سیستم انتخابی مهاجران اکسپرس کانادا در جریان است. متقاضیان برای این برنامه به تجربه کاری تمام وقت در یک حوزه معاملاتی نیاز دارند و این تجربه کاری باید در حوزه ۵ سال قبل از ارسال فرم تقاضا باشد.

آن دسته از متقاضیان که دارای تجربه کاری تا دو سال به صورت تمام وقت هستند صلاحیت این برنامه مهاجرتی را دارند. در واقع تجربه ۳۱۲۰ ساعت کار در بازه دو سال. همچنین آن ها باید یک نامه تاییدیه و معرفی نامه داشته باشند که گواه کار تمام وقت آن ها باشد. علاوه بر این آن ها باید توانایی مناسب و لازم در زبان انگلیسی را داشته باشند.

اگر شما شخص ماهری در یکی از مشاغل تعیین شده توسط ایالت کبک باشید و به زبان فرانسه نیز مسلط باشید میتوانید از این طریق برای اخذ ویزای دائم این ایالت اقدام کنید.

شهروندان کانادا و هم چنین کسانی که اقامت دائم کانادا را دارند میتوانند کفالت مالی همسران، پارتنر ها و یا فرزندان و آشنایانی که تقاضای اقامت دائم کانادا را دارند قبول کنند. این روش از مهاجرت بر بقیه روش های مهاجرتی مانند تحصلی، مهاجرت برای کار و یا روش تجاری ارجحیت دارد.

کفالت از این طریق به فردی که شهروند کانادا نیست اجازه میدهد تا از طریق همسر و یا پارتنر خود اقامت دائم کانادا را دریافت کند. در روش مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج قبل از دریافت اقامت دائم هیچ گونه نیازی به آموزش زبان، و تجربه کار در کانادا ندارید.

تغییر برنامه اسپانسر شیپ در سال ۲۰۲۰

پیش از این برنامه اسپانسشرشیپ والدین کانادا و بزرگتر‌های فامیل معمولا یک بار در سال و در ژانویه آماده پذیرش درخواست افراد بود. اما وزیر مهاجرت کانادا، مارکو مندیسینو اعلام کرد که فرآیند پذیرش سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده است. جزئیات این تغییر را در مقاله زیر بخوانید

تغییر برنامه اسپانسرشیپ خانواده کانادا ۲۰۲۰

برای دریافت پناهندگی کانادا تضمینی شخص اقدام کننده باید خارج از وطن خود باشد و هم چنین در صورت بازگشت به کشور خود خطر جانی و امنیتی وی را تهدید کند.  این خطر باید شامل یکی از زمینه های تبعیض نژادی، عقیدتی، سیاسی و یا قومی باشد.

اما با این وجود بعضی از خطرات دیگر نیز میتواند صلاحیت فرد را برای گرفتن پناهندگی کانادا احراز کند برای مثال ممکن است به بعضی از زنان به خاطر جنسیت و مسائل تبعیض جنسیتی نیز پناهندگی بدهد. اما در کل شرایط گرفتن پناهندگی کانادا بسیار متفاوت و زیاد میباشد که در مقاله مهاجرت از طریق پناهندگی به بعضی از آن ها اشاره کردیم.

تابعیت از طریق خون و خاک در جوامع مدرن امروزی بسیار متفاوت می باشد. در بعضی کشور ها تابعیت از طریق فرزند وجود دارد. اما بدین منظور نخواهد بود که مادر بلافاصله پس از تولد فرزند اقامت دائم دریافت کند.

در کانادا هم می توانید اقامت دائم از طرق تولد فرزند بگیرید. اگر می خواهید با شرایط تولد فرزند در کانادا آشنا شوید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تولد فرزند در کانادا

پرستار خانگی شخصی است که مراقبتی تمام وقت، مداوم و بدون نظارت را برای کودکان، سالمندان یا افراد دارای معلولیت در یک خانه شخصی ارائه می دهد. کانادا با کمبود پرستار خانگی مواجه است و از پرستاران خانگی استقبال می کند.

پس از اعلام آمادگی برای مهاجرت و وارد شدن به برنامه توضیح ورود به کانادا افراد بر اساس معیار ها و امتیاز بندی های مشخص شده در سیستم امتیاز دهی کانادا درجه بندی میشوند.

و این امتیاز ها هر کدام جایگاه افراد در میان بقیه افراد مایل به مهاجرت را مشخص میکند. افرادی که بیشترین امتیاز را در این میان دارند برای دادن درخواست اخذ اقامت کانادا دعوت می شوند تا بتوانند اقامت دائم کانادا را کسب کنند. شما برای ورود به کانادا در قدم اول باید برای اخذ یکی از انواع ویزای کانادا که در زیر آمده است اقدام کنید.

برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت این سوال مطرح می شود که سریع ترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟ زمان بین تشکیل پرونده مهاجرت به کانادا تا دریافت ویزای کانادا چقدر طول می کشد؟

این سوالات پاسخ قطعی ندارند اما می توان ۵ فاکتور مهم در تعیین زمان را به صورت زیر بیان کرد:

به طور کلی زمان انتظار روش های مهاجرتی از زمان تکیل پرونده تا گرفتن ویزا را می توان به صورت زیر تخمین زد:

گروه حقوقی اپلو متشکل از بهترین وکلای حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه مهاجرت به کانادا می باشد. جهت مشاوره رایگان شما عزیزان می توانید با گروه حقوقی اپلو تماس بگیرید.

اگر قصد مهاجرت کانادا را داریدحتما با بهترین وکیل اقامت دائم کانادا مشورت کنید تا شما را راهنمایی کند. پر کردن هر یک از فرم های مهاجرتی نیاز به تجربه زیادی دارد که تنها یک وکیل با تجربه و حرفه ای از پس آن بر می آید.

برای بسیاری از هم وطنان ریز هزینه کرد هر کدام از برنامه های مهاجرتی کانادا اهمیت ویژه ای دارد. به همین دلیل ما در یک مقاله کامل هزینه تمام برنامه های مهاجرتی محبوب کانادا را برای شما گردآوری کرده ایم. مقاله زیر را از دست ندهید:

برای مهاجرت به کانادا چقدر پول لازم است؟

دکتر مرجان آتشی گلستان بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

موسسه حقوقی اپلو

دفتر وکالت اپلو | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

آدرس: تهران | خیابان نیاوران | خیابان مقدسی (مژده) | پلاک ۶۴ | طبقه سوم | واحد ۸ شماره تماس: ۲۲۷۰۲۷۵۳-۰۲۱

مؤسسه حقوقی اَرشتات پارس (اَپلو)، مؤسسه ای ایرانی است که زیر نظر دکتر مرجان آتشی گلستان، وکیل دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری تهران برای ارائه خدمات مهاجرتی به هموطنان عزیز فعالیت می نماید. این دفتر با داشتن وکلای رسمی و مجرب در کانادا و با سالها تجربه درخشان در زمینه تجارت بین الملل و مهاجرت، مفتخر است تا خدمات منحصر به فرد خود را به متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا عرضه کند و شما را در امر اخذ اقامت و پاسپورت کانادایی یاری نماید.برای
یافتن پاسخ سوالات خود به قسمت مشاوره مراجعه نمایید

مطلب قبلی

جدیدترین قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۹

مطلب بعدی

بررسی سیاست های مهاجرتی کانادا در سال ۲۰۱۹

سلام. باید شرایط شما رو دقیق تر بررسی کنیم ولی به طور کلی برنامه های مهاجرتی برای افرادی که در حوزه کشاورزی فعالیت دارند وجود دارد. در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت به کانادا، می توانید از طریق وبسایت فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سلام. برای مشخص شدن روش مناسب مهاجرت به کانادا نیاز به اطلاعات دقیق تر و بررسی شرایط شما داریم. بنابراین، اگر تمایل به مشاوره رایگان در زمینه مهاجرت دارید، می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

در خصوص قسمت دوم سوال شما برای تحصیل در مقطع کارشناسی باید ابتدا ویزای تحصیلی گرفته و وارد کانادا شوید. تحصیل در کانادا رایگان نیست و باید حتما شهریه را مطابق با شهریه دانشجوی بین المللی پرداخت کنید.

سلام. با توجه به شرایط سنی شما مناسب ترین روش برای ورود به کانادا ثبت نام در مدرسه و اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا است. هزینه های تحصیل در کانادا به طور میانگین سالیانه 15 هزار دلار کاناداست. در حدود همین مبلغ نیاز برای زندگی در کانادا احتیاج خواهید داشت. می توانید از مدارس شبانه روزی هم استفاده کنید که هزینه بیشتری خواهد داشت. بعد از اخذ دیپلم کانادایی می توانید وارد کالج یا دانشگاه شوید.

تا قبل از 18 سالگی اجازه کار نخواهید داشت. بعد از اخذ دیپلم و ورود به دانشگاه یا کالج اجازه کار به مدت 20 ساعت در هفته را دارید و بعد از فارغ التحصیلی می توانید از طریق برنامه های موجود اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

سلام. برای زایمان در کانادا کاری نمی توانید انجام دهید چون بر فرض گرفتن ویزای توریستی کانادا، به علت شیوع ویروس کرونا امکان ورود به کشور کانادا را نخواهید داشت. برای دریافت مشاوره در خصوص مهاجرت به کانادا، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سلام، لطفا وارد وبسایت شوید و فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید تا بتوانیم شرایط شما را دقیق تر بررسی کرده و مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت به کانادا دریافت کنید.

سلام. لطفا وارد وبسایت شوید و فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سلام. نیاز به اطلاعات بیشتری و دقیق تری از شما داریم مثل میزان سابقه کار، سطح زبان انگلیسی یا فرانسه، میزان تمکن مالی و …. تا بتوانیم روش مناسب مهاجرت را برای شما مشخص کنیم. در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا بعد از بررسی شرایط با شما تماس بگیریم.

سلام. باید شرایط شما  بصورت دقیق تر و تخصصی تر بررسی شود؛ زیرا صرفا داشتن سابقه کار دلیلی برای موفقیت در پروسه مهاجرت نیست و عوامل مختلفی در پروسه مهاجرت نقش دارند. من به شما توصیه می کنن فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت گر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سلام. اصولا حداقل مدرک تحصیلی متقاضی برای شرکت در برنامه های مهاجرتی، دیپلم در نظر گرفته می شود. ولی با این حال، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا امکان مهاجرت را برای شما و همسرتان بررسی کنیم.

سلام. بله می توانید برای تحصیل فرزند خود اقدام کرده و همراه ایشان باشید ولی باید توجه کنید که شخصی که ویزای همراه دارد اجازه کار و تحصیل ندارد و حدودا سالی 10 تا 15 هزار دلار کانادا نیز هزینه تحصیل دختر شما در دبیرستان خواهد بود که این هزینه باید از ایران و یا کشوری که در آن سکونت دارید تامین شود.

در خصوص قسمت دوم سوال شما، اگر شما شرایط لازم دیگر را داشته باشید می توانید از طریق ویزای کار پرستار خانگی وارد کانادا شوید و بعد از دو سال اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. در این صورت هزینه تحصیل فرزند شما نیز رایگان خواهد بود. می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید زمین کشاورزی در ساسکاچوان

خدمات بعد از ورود به کانادا

آلمان یا کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق دوست

مقالات پر بازدید


مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی


برای مهاجرت به کانادا چقدر پول لازم است؟

چک لیست بهترین مشاغل مورد نیاز کانادا به همراه…


۱۰ روش تضمینی مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۰

جدیدترین قوانین دریافت گواهینامه رانندگی در کانادا…

خرید خودرو ارزان قیمت در کانادا (۱۰ گزینه برتر سال…

جهت مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا برنامه های گوناگونی وجود دارد مانند مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری استان کبک . انتخاب بهترین برنامه مهاجرتی به کانادا مهمترین شرط موفقیت در اخذ اقامت است.

آدرس ایران: تهران ، خیابان نیاوران، خیابان مقدسی (مژده)، پلاک ۶۴، طبقه سوم، واحد ۸
آدرس کانادا: تورنتو، خیابان یانگ، پلاک ۳۰۸۰، واحد ۶۰۶۰

تلفن : ۲۲۷۰۲۵۹۷ – ۲۲۷۰۲۷۵۳
فکس: ۲۲۷۰۶۲۸۸-۰۲۱
واتساپ ، تلگرام و ایمو : ٠٩٢١٢٩٤٣٨٠٣

مطالب اخیر


مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق خرید زمین کشاورزی در ساسکاچوان


خدمات بعد از ورود به کانادا

دفتر وکالت اپلو – Arshtat pars law office

آیا مایل هستید به کانادا مهاجرت کنید، اما دقیقا نمی دانید چگونه باید این کار را انجام دهید؟برای اخذ اقامت کانادا چه به صورت موقت و چه به صورت دائمی نیاز است که شما اطلاعات به روز و دقیقی از قوانین مهاجرت به کانادا  و شرایط مهاجرت به کانادا در سال جاری داشته باشید. این نوشتار به شما کمک خواهد کرد که به سوال چگونه به کانادا مهاجرت کنیم پاسخ دهید و همچنین سریعترین راه مهاجرت به کانادا را پیدا کنید.

فهرست موضوعات

اگر می خواهید به کانادا مهاجرت کنید و نمی دانید از کجا شروع کنید بهتر است فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را پر کنید . در این فرم مشخصات و تحصیلات ،میزان دارایی  و استعداد های هنری شما بررسی می شود. در صورتی که شرایط شما با یکی از روش های زیر مطابقت داشته باشد وکلای حقوقی اپلو با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی می کنند. در ادامه به بررسی روش های مهاجرت می پردازیم.

مهاجرت به کانادا کار آسانی است ولی قبل از آن نیاز به تحقیقات بسیاری دارد چرا که اگر نقص مدارک و شرایط داشته باشید به راحتی رد می شوید اما اگر با راهنمایی درست، مسیر درست را انتخاب کرده باشید به راحتی می توانید به کانادا مهاجرت کنید.

چطور به کانادا برویم

اگر قصد مهاجرت به کانادا دارید باید با برنامه ریزی دقیق باید شروع کنید.

دولت کانادا از سال ۲۰۱۵ برای مدیریت مهاجران این کشور چه در زمینه کارگران مهاجر و چه محصل ها و چه مهاجرت های تجاری برنامه اجرا میکند. افرادی که برای مقاصد کاری و یا ادامه تحصیل مایل به اخذ اقامت کانادا هستند باید به طور رسمی با پر کردن فرم مخصوص توضیح ورود به کانادا قصد خود را از مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت دائم اعلام کنند.

کانادا در حال حاضر بیش از ۴۰۰ هزار دانشجوی بین المللی در حال تحصیل دارد. افرادی که دوره تحصیلی خود را در کانادا میگذرانند نه تنها از امکانات آموزشی خوب و کافی بهره مند میشوند بلکه میتوانند پس از فارغ التحصیلی از امکانات خوبی مانند تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی و یا فرصت های شغلی مختلف بهره مند شوند و هم چنین از طریق ویزای تحصیلی کانادا میتوانند برای اخذ اقامت دائم در کانادا اقدام کنند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی دانشگاه های کانادا عبارتند از

(هزینه بازگردانی وضعیت ۲۰۰ دلار و هزینه مجوز تحصیلی جدید ۱۵۰ دلار است)

آقای Gerry Byrne، وزیر مهاجرت استان نیوفاندلند و لابرادور، از بازگشایی یک مسیر مهاجرتی جدید خبر داد. این مسیر مهاجرتی جدید Priority Skills نام دارد و تحت برنامه نامزدهای استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP)  در ۲ ژانویه ۲۰۲۱ اجرا و تازه واردانی با تحصیلات و مهارت بالا را با تجربه تخصصی در بخش هایی مانند فن آوری جذب می کند.

این برنامه به علت پیشی گرفتن افزایش روزافزون تقاضای استان نسبت به فارغ التحصیلان و استخدام های محلی ایجاد خواهد شد. کارفرمایان در بخش‌های با رشد بالا که به مهارت‌های خاصی نیاز دارند، مسیر جدید را درخواست کرده‌اند، چون تلاش آنها برای استخدام محلی، پاسخگوی تقاضای روزافزون برای نیروی کار ماهر و باتجربه نبوده است.

مشاغل مورد تقاضا، در بخش هایی مثل فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری اقیانوس ها، مراقبت های بهداشتی، کشاورزی و آبزی پروری است و افراد باید:

لینک:

https://www.gov.nl.ca/releases/2020/exec/1118n02/

تنها سه گروه از افراد هستند که میتوانند در زمینه خود اشتغالی صلاحیت اخذ اقامت کانادا را پیدا کنند.

وقتی در مورد اشتغال در زمینه های فرهنگی می شود به مشاغل بسیاری مانند موسیقی دان، هنرمند، فیلم ساز، روزنامه نگار، و بقیه مسائل فرهنگی اشاره دارد.

هم چنین برخی از مشاغل دیگر مانند عوامل پشت صحنه فیلم سازی، کارگردانی، عکاسی، طراحی و غیره نیز شامل این موارد می شود.

علاوه بر ورزشکاران حرفه ای مربیان و تمرین دهنده های ورزشی نیز در این دسته قرار می گیرند.

موفق شدن در این زمینه بسیار سخت است. باید در زمینه کشاورزی تجربه بسیاری داشته باشید و هم چنین بتوانید به وسیله کشاورزی از نظر مالی خود و خانواده خود را تامین کنید.
باید توجه کنید مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی شامل حال کسانی که به تازگی شروع کرده اند در این زمینه تجربه کسب کنند نمی شود.
برای مثال خود اشتغالی در زمینه های فرهنگی و ورزشی نیاز به سابقه ای قابل قبول در این زمینه و انجام چند کار و عنوان قابل قبول میباشد. ورزشکاران باید در سطح جهانی مطرح باشند. هر چیزی غیر از موارد ذکر شده شانس شما را در قبول شدن در این طرح بسیار کاهش می دهد.

افراد باید دانش کافی در ماشین آلات مدرن کشاورزی، روش های نوین کشاورزی، توانایی مبادله با مراکز مدرن تبادل بذر های کشاورزی، و هم چنین بقیه جنبه های کشاورزی مدرن را داشته باشند. هم چنین شما باید رزومه ای در زمینه کشاورزی مدرن نیز داشته باشید.

در این روش شخصی که قصد مهاجرت دارد باید بتواند کسب و کاری راه اندازی کند و هزینه راه اندازی این کسب و کار را خودش تامین کند. مهاجرت از طریق کارآفرینی مخصوص سه استان در کانادا است که عبارتند از:

شرایط اخذ ویزای کار کانادا به روش کارآفرینی:

در ادامه شرایط لازم برای کارآفرینی استان نیوبرانزویک را شرح می دهیم.

برنامه اونر اپراتور Owner/Operator یکی از مسیرهای مهاجرتی تجاری با استفاده از خرید بیزینس در کانادا است. این مسیر در واقع یکی از انواع مجوز کار(ورک پرمیت) در کانادا محسوب می شود. دریافت اجازه کار در کانادا در حالت عادی سخت و پیچیده است و نیاز به جاب آفر و تاییدیه از سازمان کار و امور اجتماعی کانادا LIMA دارد. در این روش فرد متقاضی نیازی نیاز به پیشنهاد کاری ندارد چرا که خود صاحب و گرداننده کسب و کار در کاناداست.

یکی از روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک می باشد که برای صاحبان سرمایه و تاجران بنا شده است

از آن جا که افرادی که تحت این برنامه اقدام به مهاجرت میکنند نیازی به آموزش های اولیه و آموزش زبان ندارند مهاجرت از این روش برای افرادی که میخواهند خیلی سریع به نتیجه مطلوب دست یابند بسیار محبوب است.

هر ساله تنها ۵۷۰ متقاضی میتوانند از این طریق اقدام به مهاجرت کنند و متقاضیان باید قبل از رسیدن ژوئن ۲۰۲۰ مدارک خود را برای درخواست مهاجرت آماده کنند.

به جای این اقدام، شما همچنین میتوانید مبلغ ۳۳۰ هزار دلار برگشت ناپذیر به یکی از موسسات مالی مجاز تعیین شده از سوی سازمان سرمایه گذاری پرداخت کنید تا آن موسسه به جای شما سرمایه گذاری نماید. 

فرم درخواست شما برای شرکت در برنامه سرمایه گذاری کبک از جنبه های دیگری نظیر سن، تحصیلات و توانایی های زبانی نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

یکی از راه های مهاجرتی کانادا اجازه دادن به افراد جدید برای وارد شدن به دنیای اقتصاد این کشور است. نیروی کار ماهری که هر ساله اقامت دائم کانادا را دریافت میکنند میتواند به طرز چشمگیری به اقتصاد این کشور کمک کند.

متقاضیان ماهری که در مهاجرت به کانادا از طریق کار موفق میشوند به آن ها ویزای اقامت دائم کانادا اهدا می شود که می توانند خانواده خود را نیز همراه خود بیاورند.

به عنوان یک نیروی کار ماهر و یا یک متخصص گزینه های زیادی پیش روی شماست. شما میتوانید تحت برنامه مهاجرت به کانادا از طریق تخصص برای دریافت اقامت کانادا اقدام کنید و یا اگر مقصد شما ایالت کبک باشد میتوانید از برنامه نیروی کار ماهر کبک پیروی کنید.

علاوه بر این ها اگر شما دقیقا بدانید که در کدام یک از مراکز ایالتی قرار است که سکونت داشته باشید میتوانید برای برنامه نامزد های مهاجرتی ایالتی نیز اقدام کنید. در نوشتار زیر لیستی از برنامه های موجود برای شما نوشته شده است.

چطور به کانادا برویم

برنامه تبادل مهارتی فدرالی کانادا که شامل افرادی میشود که نوعی خاص از مهارت یا حرفه را بلد هستند:

برنامه مهارت های کاری فدرال کانادا برای شرایطی است که شغل های خاصی در کانادا نیز است. برای اقدام کردن از طریق این برنامه شما باید در زمانی که میخواهید برای اخذ ویزا اقدام کنید شغل های مورد نیاز را چک کنید.

برنامه تجریه کانادایی شامل دانشجویان یا کارگرانی میشوند که ویزای موقت دانشجویی و کاری دارند و سابقه تحصیل یا کار در کانادا را دارند و با توجه به تجربه زندگی در جامعه کانادا میتوانند از این روش برای اخذ ویزای دائم اقدام کنند.

آن دسته از خارجی هایی که می خواهند برای اقامت دائم کشور کانادا اقدام کنند می توانند متقاضی ویزای کارکنان ماهر فدرال (FSWC) باشند و این کار را می توان هم در داخل و هم در خارج از کشور کانادا انجام داد.

پس از ارسال تقاضا، متقاضیان توسط یک سیستم امتیازدهی بر اساس فاکتور های مختلف از قبیل رزومه، تجربه کاری، سطح زبان انگلیسی و فرانسوی درجه بندی می شوند. متقاضیان این ویزا باید حداقل ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ را کسب کنند و حداقل یک سال تجربه کاری داشته باشند.

در سال ۲۰۱۸ بیش از ۹۲۰۰۰ نفر موفق به اخذ اقامت دائم کانادا از طریق اکسپرس اینتری شدند. شما نیز می توانید با مشاوره صحیح با وکیل مهاجرت کانادا آینده جدیدی برای خود و خانواده خود در کانادا بسازید.

متقاضیانی که در یک سطح از معاملات حرفه ای صلاحیت دارند این شانس را دارند که خیلی سریع اقامت دائم کانادا را به دست آورند، آن هم با ارسال تقاضای خود برای برنامه معاملات حرفه ای فدرال.
این برنامه توسط یکی از دپارتمان های دولتی و مهاجرتی در کانادا در سال ۲۰۱۳ طراحی شد تا نشان دهد که در حوزه هایی که شاهد رشد سریعی در کانادا هستیم کمبود کارکنان حرفه ای و ماهر وجود دارد.

این برنامه هم اکنون تحت سیستم انتخابی مهاجران اکسپرس کانادا در جریان است. متقاضیان برای این برنامه به تجربه کاری تمام وقت در یک حوزه معاملاتی نیاز دارند و این تجربه کاری باید در حوزه ۵ سال قبل از ارسال فرم تقاضا باشد.

آن دسته از متقاضیان که دارای تجربه کاری تا دو سال به صورت تمام وقت هستند صلاحیت این برنامه مهاجرتی را دارند. در واقع تجربه ۳۱۲۰ ساعت کار در بازه دو سال. همچنین آن ها باید یک نامه تاییدیه و معرفی نامه داشته باشند که گواه کار تمام وقت آن ها باشد. علاوه بر این آن ها باید توانایی مناسب و لازم در زبان انگلیسی را داشته باشند.

اگر شما شخص ماهری در یکی از مشاغل تعیین شده توسط ایالت کبک باشید و به زبان فرانسه نیز مسلط باشید میتوانید از این طریق برای اخذ ویزای دائم این ایالت اقدام کنید.

شهروندان کانادا و هم چنین کسانی که اقامت دائم کانادا را دارند میتوانند کفالت مالی همسران، پارتنر ها و یا فرزندان و آشنایانی که تقاضای اقامت دائم کانادا را دارند قبول کنند. این روش از مهاجرت بر بقیه روش های مهاجرتی مانند تحصلی، مهاجرت برای کار و یا روش تجاری ارجحیت دارد.

کفالت از این طریق به فردی که شهروند کانادا نیست اجازه میدهد تا از طریق همسر و یا پارتنر خود اقامت دائم کانادا را دریافت کند. در روش مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج قبل از دریافت اقامت دائم هیچ گونه نیازی به آموزش زبان، و تجربه کار در کانادا ندارید.

تغییر برنامه اسپانسر شیپ در سال ۲۰۲۰

پیش از این برنامه اسپانسشرشیپ والدین کانادا و بزرگتر‌های فامیل معمولا یک بار در سال و در ژانویه آماده پذیرش درخواست افراد بود. اما وزیر مهاجرت کانادا، مارکو مندیسینو اعلام کرد که فرآیند پذیرش سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده است. جزئیات این تغییر را در مقاله زیر بخوانید

تغییر برنامه اسپانسرشیپ خانواده کانادا ۲۰۲۰

برای دریافت پناهندگی کانادا تضمینی شخص اقدام کننده باید خارج از وطن خود باشد و هم چنین در صورت بازگشت به کشور خود خطر جانی و امنیتی وی را تهدید کند.  این خطر باید شامل یکی از زمینه های تبعیض نژادی، عقیدتی، سیاسی و یا قومی باشد.

اما با این وجود بعضی از خطرات دیگر نیز میتواند صلاحیت فرد را برای گرفتن پناهندگی کانادا احراز کند برای مثال ممکن است به بعضی از زنان به خاطر جنسیت و مسائل تبعیض جنسیتی نیز پناهندگی بدهد. اما در کل شرایط گرفتن پناهندگی کانادا بسیار متفاوت و زیاد میباشد که در مقاله مهاجرت از طریق پناهندگی به بعضی از آن ها اشاره کردیم.

تابعیت از طریق خون و خاک در جوامع مدرن امروزی بسیار متفاوت می باشد. در بعضی کشور ها تابعیت از طریق فرزند وجود دارد. اما بدین منظور نخواهد بود که مادر بلافاصله پس از تولد فرزند اقامت دائم دریافت کند.

در کانادا هم می توانید اقامت دائم از طرق تولد فرزند بگیرید. اگر می خواهید با شرایط تولد فرزند در کانادا آشنا شوید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تولد فرزند در کانادا

پرستار خانگی شخصی است که مراقبتی تمام وقت، مداوم و بدون نظارت را برای کودکان، سالمندان یا افراد دارای معلولیت در یک خانه شخصی ارائه می دهد. کانادا با کمبود پرستار خانگی مواجه است و از پرستاران خانگی استقبال می کند.

پس از اعلام آمادگی برای مهاجرت و وارد شدن به برنامه توضیح ورود به کانادا افراد بر اساس معیار ها و امتیاز بندی های مشخص شده در سیستم امتیاز دهی کانادا درجه بندی میشوند.

و این امتیاز ها هر کدام جایگاه افراد در میان بقیه افراد مایل به مهاجرت را مشخص میکند. افرادی که بیشترین امتیاز را در این میان دارند برای دادن درخواست اخذ اقامت کانادا دعوت می شوند تا بتوانند اقامت دائم کانادا را کسب کنند. شما برای ورود به کانادا در قدم اول باید برای اخذ یکی از انواع ویزای کانادا که در زیر آمده است اقدام کنید.

برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت این سوال مطرح می شود که سریع ترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟ زمان بین تشکیل پرونده مهاجرت به کانادا تا دریافت ویزای کانادا چقدر طول می کشد؟

این سوالات پاسخ قطعی ندارند اما می توان ۵ فاکتور مهم در تعیین زمان را به صورت زیر بیان کرد:

به طور کلی زمان انتظار روش های مهاجرتی از زمان تکیل پرونده تا گرفتن ویزا را می توان به صورت زیر تخمین زد:

گروه حقوقی اپلو متشکل از بهترین وکلای حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه مهاجرت به کانادا می باشد. جهت مشاوره رایگان شما عزیزان می توانید با گروه حقوقی اپلو تماس بگیرید.

اگر قصد مهاجرت کانادا را داریدحتما با بهترین وکیل اقامت دائم کانادا مشورت کنید تا شما را راهنمایی کند. پر کردن هر یک از فرم های مهاجرتی نیاز به تجربه زیادی دارد که تنها یک وکیل با تجربه و حرفه ای از پس آن بر می آید.

برای بسیاری از هم وطنان ریز هزینه کرد هر کدام از برنامه های مهاجرتی کانادا اهمیت ویژه ای دارد. به همین دلیل ما در یک مقاله کامل هزینه تمام برنامه های مهاجرتی محبوب کانادا را برای شما گردآوری کرده ایم. مقاله زیر را از دست ندهید:

برای مهاجرت به کانادا چقدر پول لازم است؟

دکتر مرجان آتشی گلستان بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

موسسه حقوقی اپلو

دفتر وکالت اپلو | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

آدرس: تهران | خیابان نیاوران | خیابان مقدسی (مژده) | پلاک ۶۴ | طبقه سوم | واحد ۸ شماره تماس: ۲۲۷۰۲۷۵۳-۰۲۱

مؤسسه حقوقی اَرشتات پارس (اَپلو)، مؤسسه ای ایرانی است که زیر نظر دکتر مرجان آتشی گلستان، وکیل دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری تهران برای ارائه خدمات مهاجرتی به هموطنان عزیز فعالیت می نماید. این دفتر با داشتن وکلای رسمی و مجرب در کانادا و با سالها تجربه درخشان در زمینه تجارت بین الملل و مهاجرت، مفتخر است تا خدمات منحصر به فرد خود را به متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا عرضه کند و شما را در امر اخذ اقامت و پاسپورت کانادایی یاری نماید.برای
یافتن پاسخ سوالات خود به قسمت مشاوره مراجعه نمایید

مطلب قبلی

جدیدترین قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۹

مطلب بعدی

بررسی سیاست های مهاجرتی کانادا در سال ۲۰۱۹

سلام. باید شرایط شما رو دقیق تر بررسی کنیم ولی به طور کلی برنامه های مهاجرتی برای افرادی که در حوزه کشاورزی فعالیت دارند وجود دارد. در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت به کانادا، می توانید از طریق وبسایت فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سلام. برای مشخص شدن روش مناسب مهاجرت به کانادا نیاز به اطلاعات دقیق تر و بررسی شرایط شما داریم. بنابراین، اگر تمایل به مشاوره رایگان در زمینه مهاجرت دارید، می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

در خصوص قسمت دوم سوال شما برای تحصیل در مقطع کارشناسی باید ابتدا ویزای تحصیلی گرفته و وارد کانادا شوید. تحصیل در کانادا رایگان نیست و باید حتما شهریه را مطابق با شهریه دانشجوی بین المللی پرداخت کنید.

سلام. با توجه به شرایط سنی شما مناسب ترین روش برای ورود به کانادا ثبت نام در مدرسه و اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا است. هزینه های تحصیل در کانادا به طور میانگین سالیانه 15 هزار دلار کاناداست. در حدود همین مبلغ نیاز برای زندگی در کانادا احتیاج خواهید داشت. می توانید از مدارس شبانه روزی هم استفاده کنید که هزینه بیشتری خواهد داشت. بعد از اخذ دیپلم کانادایی می توانید وارد کالج یا دانشگاه شوید.

تا قبل از 18 سالگی اجازه کار نخواهید داشت. بعد از اخذ دیپلم و ورود به دانشگاه یا کالج اجازه کار به مدت 20 ساعت در هفته را دارید و بعد از فارغ التحصیلی می توانید از طریق برنامه های موجود اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

سلام. برای زایمان در کانادا کاری نمی توانید انجام دهید چون بر فرض گرفتن ویزای توریستی کانادا، به علت شیوع ویروس کرونا امکان ورود به کشور کانادا را نخواهید داشت. برای دریافت مشاوره در خصوص مهاجرت به کانادا، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سلام، لطفا وارد وبسایت شوید و فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید تا بتوانیم شرایط شما را دقیق تر بررسی کرده و مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت به کانادا دریافت کنید.

سلام. لطفا وارد وبسایت شوید و فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سلام. نیاز به اطلاعات بیشتری و دقیق تری از شما داریم مثل میزان سابقه کار، سطح زبان انگلیسی یا فرانسه، میزان تمکن مالی و …. تا بتوانیم روش مناسب مهاجرت را برای شما مشخص کنیم. در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا بعد از بررسی شرایط با شما تماس بگیریم.

سلام. باید شرایط شما  بصورت دقیق تر و تخصصی تر بررسی شود؛ زیرا صرفا داشتن سابقه کار دلیلی برای موفقیت در پروسه مهاجرت نیست و عوامل مختلفی در پروسه مهاجرت نقش دارند. من به شما توصیه می کنن فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت گر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سلام. اصولا حداقل مدرک تحصیلی متقاضی برای شرکت در برنامه های مهاجرتی، دیپلم در نظر گرفته می شود. ولی با این حال، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا امکان مهاجرت را برای شما و همسرتان بررسی کنیم.

سلام. بله می توانید برای تحصیل فرزند خود اقدام کرده و همراه ایشان باشید ولی باید توجه کنید که شخصی که ویزای همراه دارد اجازه کار و تحصیل ندارد و حدودا سالی 10 تا 15 هزار دلار کانادا نیز هزینه تحصیل دختر شما در دبیرستان خواهد بود که این هزینه باید از ایران و یا کشوری که در آن سکونت دارید تامین شود.

در خصوص قسمت دوم سوال شما، اگر شما شرایط لازم دیگر را داشته باشید می توانید از طریق ویزای کار پرستار خانگی وارد کانادا شوید و بعد از دو سال اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. در این صورت هزینه تحصیل فرزند شما نیز رایگان خواهد بود. می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید زمین کشاورزی در ساسکاچوان

خدمات بعد از ورود به کانادا

آلمان یا کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق دوست

مقالات پر بازدید


مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی


برای مهاجرت به کانادا چقدر پول لازم است؟

چک لیست بهترین مشاغل مورد نیاز کانادا به همراه…


۱۰ روش تضمینی مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۰

جدیدترین قوانین دریافت گواهینامه رانندگی در کانادا…

خرید خودرو ارزان قیمت در کانادا (۱۰ گزینه برتر سال…

جهت مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا برنامه های گوناگونی وجود دارد مانند مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری استان کبک . انتخاب بهترین برنامه مهاجرتی به کانادا مهمترین شرط موفقیت در اخذ اقامت است.

آدرس ایران: تهران ، خیابان نیاوران، خیابان مقدسی (مژده)، پلاک ۶۴، طبقه سوم، واحد ۸
آدرس کانادا: تورنتو، خیابان یانگ، پلاک ۳۰۸۰، واحد ۶۰۶۰

تلفن : ۲۲۷۰۲۵۹۷ – ۲۲۷۰۲۷۵۳
فکس: ۲۲۷۰۶۲۸۸-۰۲۱
واتساپ ، تلگرام و ایمو : ٠٩٢١٢٩٤٣٨٠٣

مطالب اخیر


مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق خرید زمین کشاورزی در ساسکاچوان


خدمات بعد از ورود به کانادا

دفتر وکالت اپلو – Arshtat pars law office

آیا مایل هستید به کانادا مهاجرت کنید، اما دقیقا نمی دانید چگونه باید این کار را انجام دهید؟برای اخذ اقامت کانادا چه به صورت موقت و چه به صورت دائمی نیاز است که شما اطلاعات به روز و دقیقی از قوانین مهاجرت به کانادا  و شرایط مهاجرت به کانادا در سال جاری داشته باشید. این نوشتار به شما کمک خواهد کرد که به سوال چگونه به کانادا مهاجرت کنیم پاسخ دهید و همچنین سریعترین راه مهاجرت به کانادا را پیدا کنید.

فهرست موضوعات

اگر می خواهید به کانادا مهاجرت کنید و نمی دانید از کجا شروع کنید بهتر است فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را پر کنید . در این فرم مشخصات و تحصیلات ،میزان دارایی  و استعداد های هنری شما بررسی می شود. در صورتی که شرایط شما با یکی از روش های زیر مطابقت داشته باشد وکلای حقوقی اپلو با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی می کنند. در ادامه به بررسی روش های مهاجرت می پردازیم.

مهاجرت به کانادا کار آسانی است ولی قبل از آن نیاز به تحقیقات بسیاری دارد چرا که اگر نقص مدارک و شرایط داشته باشید به راحتی رد می شوید اما اگر با راهنمایی درست، مسیر درست را انتخاب کرده باشید به راحتی می توانید به کانادا مهاجرت کنید.

چطور به کانادا برویم

اگر قصد مهاجرت به کانادا دارید باید با برنامه ریزی دقیق باید شروع کنید.

دولت کانادا از سال ۲۰۱۵ برای مدیریت مهاجران این کشور چه در زمینه کارگران مهاجر و چه محصل ها و چه مهاجرت های تجاری برنامه اجرا میکند. افرادی که برای مقاصد کاری و یا ادامه تحصیل مایل به اخذ اقامت کانادا هستند باید به طور رسمی با پر کردن فرم مخصوص توضیح ورود به کانادا قصد خود را از مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت دائم اعلام کنند.

کانادا در حال حاضر بیش از ۴۰۰ هزار دانشجوی بین المللی در حال تحصیل دارد. افرادی که دوره تحصیلی خود را در کانادا میگذرانند نه تنها از امکانات آموزشی خوب و کافی بهره مند میشوند بلکه میتوانند پس از فارغ التحصیلی از امکانات خوبی مانند تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی و یا فرصت های شغلی مختلف بهره مند شوند و هم چنین از طریق ویزای تحصیلی کانادا میتوانند برای اخذ اقامت دائم در کانادا اقدام کنند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی دانشگاه های کانادا عبارتند از

(هزینه بازگردانی وضعیت ۲۰۰ دلار و هزینه مجوز تحصیلی جدید ۱۵۰ دلار است)

آقای Gerry Byrne، وزیر مهاجرت استان نیوفاندلند و لابرادور، از بازگشایی یک مسیر مهاجرتی جدید خبر داد. این مسیر مهاجرتی جدید Priority Skills نام دارد و تحت برنامه نامزدهای استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP)  در ۲ ژانویه ۲۰۲۱ اجرا و تازه واردانی با تحصیلات و مهارت بالا را با تجربه تخصصی در بخش هایی مانند فن آوری جذب می کند.

این برنامه به علت پیشی گرفتن افزایش روزافزون تقاضای استان نسبت به فارغ التحصیلان و استخدام های محلی ایجاد خواهد شد. کارفرمایان در بخش‌های با رشد بالا که به مهارت‌های خاصی نیاز دارند، مسیر جدید را درخواست کرده‌اند، چون تلاش آنها برای استخدام محلی، پاسخگوی تقاضای روزافزون برای نیروی کار ماهر و باتجربه نبوده است.

مشاغل مورد تقاضا، در بخش هایی مثل فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری اقیانوس ها، مراقبت های بهداشتی، کشاورزی و آبزی پروری است و افراد باید:

لینک:

https://www.gov.nl.ca/releases/2020/exec/1118n02/

تنها سه گروه از افراد هستند که میتوانند در زمینه خود اشتغالی صلاحیت اخذ اقامت کانادا را پیدا کنند.

وقتی در مورد اشتغال در زمینه های فرهنگی می شود به مشاغل بسیاری مانند موسیقی دان، هنرمند، فیلم ساز، روزنامه نگار، و بقیه مسائل فرهنگی اشاره دارد.

هم چنین برخی از مشاغل دیگر مانند عوامل پشت صحنه فیلم سازی، کارگردانی، عکاسی، طراحی و غیره نیز شامل این موارد می شود.

علاوه بر ورزشکاران حرفه ای مربیان و تمرین دهنده های ورزشی نیز در این دسته قرار می گیرند.

موفق شدن در این زمینه بسیار سخت است. باید در زمینه کشاورزی تجربه بسیاری داشته باشید و هم چنین بتوانید به وسیله کشاورزی از نظر مالی خود و خانواده خود را تامین کنید.
باید توجه کنید مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی شامل حال کسانی که به تازگی شروع کرده اند در این زمینه تجربه کسب کنند نمی شود.
برای مثال خود اشتغالی در زمینه های فرهنگی و ورزشی نیاز به سابقه ای قابل قبول در این زمینه و انجام چند کار و عنوان قابل قبول میباشد. ورزشکاران باید در سطح جهانی مطرح باشند. هر چیزی غیر از موارد ذکر شده شانس شما را در قبول شدن در این طرح بسیار کاهش می دهد.

افراد باید دانش کافی در ماشین آلات مدرن کشاورزی، روش های نوین کشاورزی، توانایی مبادله با مراکز مدرن تبادل بذر های کشاورزی، و هم چنین بقیه جنبه های کشاورزی مدرن را داشته باشند. هم چنین شما باید رزومه ای در زمینه کشاورزی مدرن نیز داشته باشید.

در این روش شخصی که قصد مهاجرت دارد باید بتواند کسب و کاری راه اندازی کند و هزینه راه اندازی این کسب و کار را خودش تامین کند. مهاجرت از طریق کارآفرینی مخصوص سه استان در کانادا است که عبارتند از:

شرایط اخذ ویزای کار کانادا به روش کارآفرینی:

در ادامه شرایط لازم برای کارآفرینی استان نیوبرانزویک را شرح می دهیم.

برنامه اونر اپراتور Owner/Operator یکی از مسیرهای مهاجرتی تجاری با استفاده از خرید بیزینس در کانادا است. این مسیر در واقع یکی از انواع مجوز کار(ورک پرمیت) در کانادا محسوب می شود. دریافت اجازه کار در کانادا در حالت عادی سخت و پیچیده است و نیاز به جاب آفر و تاییدیه از سازمان کار و امور اجتماعی کانادا LIMA دارد. در این روش فرد متقاضی نیازی نیاز به پیشنهاد کاری ندارد چرا که خود صاحب و گرداننده کسب و کار در کاناداست.

یکی از روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک می باشد که برای صاحبان سرمایه و تاجران بنا شده است

از آن جا که افرادی که تحت این برنامه اقدام به مهاجرت میکنند نیازی به آموزش های اولیه و آموزش زبان ندارند مهاجرت از این روش برای افرادی که میخواهند خیلی سریع به نتیجه مطلوب دست یابند بسیار محبوب است.

هر ساله تنها ۵۷۰ متقاضی میتوانند از این طریق اقدام به مهاجرت کنند و متقاضیان باید قبل از رسیدن ژوئن ۲۰۲۰ مدارک خود را برای درخواست مهاجرت آماده کنند.

به جای این اقدام، شما همچنین میتوانید مبلغ ۳۳۰ هزار دلار برگشت ناپذیر به یکی از موسسات مالی مجاز تعیین شده از سوی سازمان سرمایه گذاری پرداخت کنید تا آن موسسه به جای شما سرمایه گذاری نماید. 

فرم درخواست شما برای شرکت در برنامه سرمایه گذاری کبک از جنبه های دیگری نظیر سن، تحصیلات و توانایی های زبانی نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

یکی از راه های مهاجرتی کانادا اجازه دادن به افراد جدید برای وارد شدن به دنیای اقتصاد این کشور است. نیروی کار ماهری که هر ساله اقامت دائم کانادا را دریافت میکنند میتواند به طرز چشمگیری به اقتصاد این کشور کمک کند.

متقاضیان ماهری که در مهاجرت به کانادا از طریق کار موفق میشوند به آن ها ویزای اقامت دائم کانادا اهدا می شود که می توانند خانواده خود را نیز همراه خود بیاورند.

به عنوان یک نیروی کار ماهر و یا یک متخصص گزینه های زیادی پیش روی شماست. شما میتوانید تحت برنامه مهاجرت به کانادا از طریق تخصص برای دریافت اقامت کانادا اقدام کنید و یا اگر مقصد شما ایالت کبک باشد میتوانید از برنامه نیروی کار ماهر کبک پیروی کنید.

علاوه بر این ها اگر شما دقیقا بدانید که در کدام یک از مراکز ایالتی قرار است که سکونت داشته باشید میتوانید برای برنامه نامزد های مهاجرتی ایالتی نیز اقدام کنید. در نوشتار زیر لیستی از برنامه های موجود برای شما نوشته شده است.

چطور به کانادا برویم

برنامه تبادل مهارتی فدرالی کانادا که شامل افرادی میشود که نوعی خاص از مهارت یا حرفه را بلد هستند:

برنامه مهارت های کاری فدرال کانادا برای شرایطی است که شغل های خاصی در کانادا نیز است. برای اقدام کردن از طریق این برنامه شما باید در زمانی که میخواهید برای اخذ ویزا اقدام کنید شغل های مورد نیاز را چک کنید.

برنامه تجریه کانادایی شامل دانشجویان یا کارگرانی میشوند که ویزای موقت دانشجویی و کاری دارند و سابقه تحصیل یا کار در کانادا را دارند و با توجه به تجربه زندگی در جامعه کانادا میتوانند از این روش برای اخذ ویزای دائم اقدام کنند.

آن دسته از خارجی هایی که می خواهند برای اقامت دائم کشور کانادا اقدام کنند می توانند متقاضی ویزای کارکنان ماهر فدرال (FSWC) باشند و این کار را می توان هم در داخل و هم در خارج از کشور کانادا انجام داد.

پس از ارسال تقاضا، متقاضیان توسط یک سیستم امتیازدهی بر اساس فاکتور های مختلف از قبیل رزومه، تجربه کاری، سطح زبان انگلیسی و فرانسوی درجه بندی می شوند. متقاضیان این ویزا باید حداقل ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ را کسب کنند و حداقل یک سال تجربه کاری داشته باشند.

در سال ۲۰۱۸ بیش از ۹۲۰۰۰ نفر موفق به اخذ اقامت دائم کانادا از طریق اکسپرس اینتری شدند. شما نیز می توانید با مشاوره صحیح با وکیل مهاجرت کانادا آینده جدیدی برای خود و خانواده خود در کانادا بسازید.

متقاضیانی که در یک سطح از معاملات حرفه ای صلاحیت دارند این شانس را دارند که خیلی سریع اقامت دائم کانادا را به دست آورند، آن هم با ارسال تقاضای خود برای برنامه معاملات حرفه ای فدرال.
این برنامه توسط یکی از دپارتمان های دولتی و مهاجرتی در کانادا در سال ۲۰۱۳ طراحی شد تا نشان دهد که در حوزه هایی که شاهد رشد سریعی در کانادا هستیم کمبود کارکنان حرفه ای و ماهر وجود دارد.

این برنامه هم اکنون تحت سیستم انتخابی مهاجران اکسپرس کانادا در جریان است. متقاضیان برای این برنامه به تجربه کاری تمام وقت در یک حوزه معاملاتی نیاز دارند و این تجربه کاری باید در حوزه ۵ سال قبل از ارسال فرم تقاضا باشد.

آن دسته از متقاضیان که دارای تجربه کاری تا دو سال به صورت تمام وقت هستند صلاحیت این برنامه مهاجرتی را دارند. در واقع تجربه ۳۱۲۰ ساعت کار در بازه دو سال. همچنین آن ها باید یک نامه تاییدیه و معرفی نامه داشته باشند که گواه کار تمام وقت آن ها باشد. علاوه بر این آن ها باید توانایی مناسب و لازم در زبان انگلیسی را داشته باشند.

اگر شما شخص ماهری در یکی از مشاغل تعیین شده توسط ایالت کبک باشید و به زبان فرانسه نیز مسلط باشید میتوانید از این طریق برای اخذ ویزای دائم این ایالت اقدام کنید.

شهروندان کانادا و هم چنین کسانی که اقامت دائم کانادا را دارند میتوانند کفالت مالی همسران، پارتنر ها و یا فرزندان و آشنایانی که تقاضای اقامت دائم کانادا را دارند قبول کنند. این روش از مهاجرت بر بقیه روش های مهاجرتی مانند تحصلی، مهاجرت برای کار و یا روش تجاری ارجحیت دارد.

کفالت از این طریق به فردی که شهروند کانادا نیست اجازه میدهد تا از طریق همسر و یا پارتنر خود اقامت دائم کانادا را دریافت کند. در روش مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج قبل از دریافت اقامت دائم هیچ گونه نیازی به آموزش زبان، و تجربه کار در کانادا ندارید.

تغییر برنامه اسپانسر شیپ در سال ۲۰۲۰

پیش از این برنامه اسپانسشرشیپ والدین کانادا و بزرگتر‌های فامیل معمولا یک بار در سال و در ژانویه آماده پذیرش درخواست افراد بود. اما وزیر مهاجرت کانادا، مارکو مندیسینو اعلام کرد که فرآیند پذیرش سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده است. جزئیات این تغییر را در مقاله زیر بخوانید

تغییر برنامه اسپانسرشیپ خانواده کانادا ۲۰۲۰

برای دریافت پناهندگی کانادا تضمینی شخص اقدام کننده باید خارج از وطن خود باشد و هم چنین در صورت بازگشت به کشور خود خطر جانی و امنیتی وی را تهدید کند.  این خطر باید شامل یکی از زمینه های تبعیض نژادی، عقیدتی، سیاسی و یا قومی باشد.

اما با این وجود بعضی از خطرات دیگر نیز میتواند صلاحیت فرد را برای گرفتن پناهندگی کانادا احراز کند برای مثال ممکن است به بعضی از زنان به خاطر جنسیت و مسائل تبعیض جنسیتی نیز پناهندگی بدهد. اما در کل شرایط گرفتن پناهندگی کانادا بسیار متفاوت و زیاد میباشد که در مقاله مهاجرت از طریق پناهندگی به بعضی از آن ها اشاره کردیم.

تابعیت از طریق خون و خاک در جوامع مدرن امروزی بسیار متفاوت می باشد. در بعضی کشور ها تابعیت از طریق فرزند وجود دارد. اما بدین منظور نخواهد بود که مادر بلافاصله پس از تولد فرزند اقامت دائم دریافت کند.

در کانادا هم می توانید اقامت دائم از طرق تولد فرزند بگیرید. اگر می خواهید با شرایط تولد فرزند در کانادا آشنا شوید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تولد فرزند در کانادا

پرستار خانگی شخصی است که مراقبتی تمام وقت، مداوم و بدون نظارت را برای کودکان، سالمندان یا افراد دارای معلولیت در یک خانه شخصی ارائه می دهد. کانادا با کمبود پرستار خانگی مواجه است و از پرستاران خانگی استقبال می کند.

پس از اعلام آمادگی برای مهاجرت و وارد شدن به برنامه توضیح ورود به کانادا افراد بر اساس معیار ها و امتیاز بندی های مشخص شده در سیستم امتیاز دهی کانادا درجه بندی میشوند.

و این امتیاز ها هر کدام جایگاه افراد در میان بقیه افراد مایل به مهاجرت را مشخص میکند. افرادی که بیشترین امتیاز را در این میان دارند برای دادن درخواست اخذ اقامت کانادا دعوت می شوند تا بتوانند اقامت دائم کانادا را کسب کنند. شما برای ورود به کانادا در قدم اول باید برای اخذ یکی از انواع ویزای کانادا که در زیر آمده است اقدام کنید.

برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت این سوال مطرح می شود که سریع ترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟ زمان بین تشکیل پرونده مهاجرت به کانادا تا دریافت ویزای کانادا چقدر طول می کشد؟

این سوالات پاسخ قطعی ندارند اما می توان ۵ فاکتور مهم در تعیین زمان را به صورت زیر بیان کرد:

به طور کلی زمان انتظار روش های مهاجرتی از زمان تکیل پرونده تا گرفتن ویزا را می توان به صورت زیر تخمین زد:

گروه حقوقی اپلو متشکل از بهترین وکلای حقوقی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه مهاجرت به کانادا می باشد. جهت مشاوره رایگان شما عزیزان می توانید با گروه حقوقی اپلو تماس بگیرید.

اگر قصد مهاجرت کانادا را داریدحتما با بهترین وکیل اقامت دائم کانادا مشورت کنید تا شما را راهنمایی کند. پر کردن هر یک از فرم های مهاجرتی نیاز به تجربه زیادی دارد که تنها یک وکیل با تجربه و حرفه ای از پس آن بر می آید.

برای بسیاری از هم وطنان ریز هزینه کرد هر کدام از برنامه های مهاجرتی کانادا اهمیت ویژه ای دارد. به همین دلیل ما در یک مقاله کامل هزینه تمام برنامه های مهاجرتی محبوب کانادا را برای شما گردآوری کرده ایم. مقاله زیر را از دست ندهید:

برای مهاجرت به کانادا چقدر پول لازم است؟

دکتر مرجان آتشی گلستان بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو

موسسه حقوقی اپلو

دفتر وکالت اپلو | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا

آدرس: تهران | خیابان نیاوران | خیابان مقدسی (مژده) | پلاک ۶۴ | طبقه سوم | واحد ۸ شماره تماس: ۲۲۷۰۲۷۵۳-۰۲۱

مؤسسه حقوقی اَرشتات پارس (اَپلو)، مؤسسه ای ایرانی است که زیر نظر دکتر مرجان آتشی گلستان، وکیل دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری تهران برای ارائه خدمات مهاجرتی به هموطنان عزیز فعالیت می نماید. این دفتر با داشتن وکلای رسمی و مجرب در کانادا و با سالها تجربه درخشان در زمینه تجارت بین الملل و مهاجرت، مفتخر است تا خدمات منحصر به فرد خود را به متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا عرضه کند و شما را در امر اخذ اقامت و پاسپورت کانادایی یاری نماید.برای
یافتن پاسخ سوالات خود به قسمت مشاوره مراجعه نمایید

مطلب قبلی

جدیدترین قوانین مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۱۹

مطلب بعدی

بررسی سیاست های مهاجرتی کانادا در سال ۲۰۱۹

سلام. باید شرایط شما رو دقیق تر بررسی کنیم ولی به طور کلی برنامه های مهاجرتی برای افرادی که در حوزه کشاورزی فعالیت دارند وجود دارد. در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت به کانادا، می توانید از طریق وبسایت فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سلام. برای مشخص شدن روش مناسب مهاجرت به کانادا نیاز به اطلاعات دقیق تر و بررسی شرایط شما داریم. بنابراین، اگر تمایل به مشاوره رایگان در زمینه مهاجرت دارید، می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

در خصوص قسمت دوم سوال شما برای تحصیل در مقطع کارشناسی باید ابتدا ویزای تحصیلی گرفته و وارد کانادا شوید. تحصیل در کانادا رایگان نیست و باید حتما شهریه را مطابق با شهریه دانشجوی بین المللی پرداخت کنید.

سلام. با توجه به شرایط سنی شما مناسب ترین روش برای ورود به کانادا ثبت نام در مدرسه و اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا است. هزینه های تحصیل در کانادا به طور میانگین سالیانه 15 هزار دلار کاناداست. در حدود همین مبلغ نیاز برای زندگی در کانادا احتیاج خواهید داشت. می توانید از مدارس شبانه روزی هم استفاده کنید که هزینه بیشتری خواهد داشت. بعد از اخذ دیپلم کانادایی می توانید وارد کالج یا دانشگاه شوید.

تا قبل از 18 سالگی اجازه کار نخواهید داشت. بعد از اخذ دیپلم و ورود به دانشگاه یا کالج اجازه کار به مدت 20 ساعت در هفته را دارید و بعد از فارغ التحصیلی می توانید از طریق برنامه های موجود اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

سلام. برای زایمان در کانادا کاری نمی توانید انجام دهید چون بر فرض گرفتن ویزای توریستی کانادا، به علت شیوع ویروس کرونا امکان ورود به کشور کانادا را نخواهید داشت. برای دریافت مشاوره در خصوص مهاجرت به کانادا، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سلام، لطفا وارد وبسایت شوید و فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید تا بتوانیم شرایط شما را دقیق تر بررسی کرده و مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت به کانادا دریافت کنید.

سلام. لطفا وارد وبسایت شوید و فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سلام. نیاز به اطلاعات بیشتری و دقیق تری از شما داریم مثل میزان سابقه کار، سطح زبان انگلیسی یا فرانسه، میزان تمکن مالی و …. تا بتوانیم روش مناسب مهاجرت را برای شما مشخص کنیم. در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا بعد از بررسی شرایط با شما تماس بگیریم.

سلام. باید شرایط شما  بصورت دقیق تر و تخصصی تر بررسی شود؛ زیرا صرفا داشتن سابقه کار دلیلی برای موفقیت در پروسه مهاجرت نیست و عوامل مختلفی در پروسه مهاجرت نقش دارند. من به شما توصیه می کنن فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت گر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سلام. اصولا حداقل مدرک تحصیلی متقاضی برای شرکت در برنامه های مهاجرتی، دیپلم در نظر گرفته می شود. ولی با این حال، فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا امکان مهاجرت را برای شما و همسرتان بررسی کنیم.

سلام. بله می توانید برای تحصیل فرزند خود اقدام کرده و همراه ایشان باشید ولی باید توجه کنید که شخصی که ویزای همراه دارد اجازه کار و تحصیل ندارد و حدودا سالی 10 تا 15 هزار دلار کانادا نیز هزینه تحصیل دختر شما در دبیرستان خواهد بود که این هزینه باید از ایران و یا کشوری که در آن سکونت دارید تامین شود.

در خصوص قسمت دوم سوال شما، اگر شما شرایط لازم دیگر را داشته باشید می توانید از طریق ویزای کار پرستار خانگی وارد کانادا شوید و بعد از دو سال اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. در این صورت هزینه تحصیل فرزند شما نیز رایگان خواهد بود. می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را از وبسایت پر کنید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید زمین کشاورزی در ساسکاچوان

خدمات بعد از ورود به کانادا

آلمان یا کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق دوست

مقالات پر بازدید


مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی


برای مهاجرت به کانادا چقدر پول لازم است؟

چک لیست بهترین مشاغل مورد نیاز کانادا به همراه…


۱۰ روش تضمینی مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۰

جدیدترین قوانین دریافت گواهینامه رانندگی در کانادا…

خرید خودرو ارزان قیمت در کانادا (۱۰ گزینه برتر سال…

جهت مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا برنامه های گوناگونی وجود دارد مانند مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری استان کبک . انتخاب بهترین برنامه مهاجرتی به کانادا مهمترین شرط موفقیت در اخذ اقامت است.

آدرس ایران: تهران ، خیابان نیاوران، خیابان مقدسی (مژده)، پلاک ۶۴، طبقه سوم، واحد ۸
آدرس کانادا: تورنتو، خیابان یانگ، پلاک ۳۰۸۰، واحد ۶۰۶۰

تلفن : ۲۲۷۰۲۵۹۷ – ۲۲۷۰۲۷۵۳
فکس: ۲۲۷۰۶۲۸۸-۰۲۱
واتساپ ، تلگرام و ایمو : ٠٩٢١٢٩٤٣٨٠٣

مطالب اخیر


مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق خرید زمین کشاورزی در ساسکاچوان


خدمات بعد از ورود به کانادا

مهاجرت به کانادا ، شرایط گرفتن اقامت کانادا و راههای دستیابی به شهروندی ، تابعیت و پاسپورت کانادا در هر یک برای سال 2021 در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار گرفته است. از چه راههای می توان به کانادا مهاجرت کرد؟ بهترین راه مهاجرت به کانادا در سال 2021 کدام است؟ از چه راه یا راههایی می توان پاسپورت کانادا را به دست آورد و با آن سفر کرد؟ آیا با تولد فرزند در کانادا می توان اقامت آنجا را اخذ نمود؟ شما از جدیدترین قوانین و هزینه های مهاجرت به کانادا در سال 2021 با مطالعه مقاله پیش رو آگاهی خواهید یافت. مهمترین نکات مهاجرت به کانادا و شرایط اقامت کانادا با استفاده از مشاورهای وکیل مهاجرت مجرب در این مقاله بیان شده است. مهاجرت به کشور کانادا و اخذ اقامت و تابعیت این کشور از 6 طریق قابل انجام است. قانون شهروندی کانادا بر مبنای قانون 1947 و اساسنامه 1977 می باشد. کسانی که قبل از 14 فوریه 1977 شهروند کانادا بوده اند، شهروند کانادا باقی می مانند. بسیاری از روشهای مهاجرت به کشور کانادا نظیر روش کاری و سرمایه گذاری از طریق سیستم امتیازبندی انجام می شود و شما بر اساس فاکتورهایی نظیر سن، مدرک تحصیلی، میزان سابقه کاری، شرایط همسر، داشتن روابط فامیلی در کانادا و همچنین سازگاری با این کشور امتیازات لازم را کسب نمایید. این مقاله با تلاشهای بی وقفه کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور گردآوری شده و به انتشار رسیده است. این مقاله بطور خلاصه وار اما کامل روشهای مهاجرت به کانادا را ارائه نموده است؛ در ادامه مقاله روشهای شش گانه مهاجرت به کشور کانادا مباحث زیر بصورت تحلیل بررسی می شوند.

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

در فایل زیر جناب آقای ملک پور مدیریت محترم موسسه از رازهای یک مهاجرت موفق پرده برداری کرده اند. شما را به دیدن این ویدئو دعوت می نماییم :

.

.

چطور به کانادا برویم

وزیر مهاجرت کانادا برنامه سه ساله مهاجرت ( از سال 2021 تا سال 2023 ) خود را اعلام کرد. این کشور قصد دارد که بیشتر میزان مهاجر در تاریخ خود را پذیرا باشد. در طول سه سال آینده ، کانادا قصد دارد تا این تعداد مهاجر را به سمت خود جذب کند :


سال 2021 : به تعداد 401 هزار مهاجر

سال 2022 : به تعداد 411 هزار مهاجر

سال 2023 : به تعداد 421 هزار مهاجر


مطابق این برنامه سه ساله ، کانادا می خواهد خوش آمدگوی 60٪ از تمام مهاجرین تحت برنامه های مهاجرتی دسته اقتصادی خود باشد که شامل شامل برنامه های تحت سیستم اکپرس اینتری ( Express Entry ) و برنامه گزینش استانی ( PNP ) است.

دلیل افزایش پذیرش مهاجران ، جبران خسارات اقتصادی و جنبه های منفی سالخوردگی جمعیت ( 18٪ جمعیت کانادا بالای 65 سال سن دارند ) و پایین بودن نرخ زاد و ولد ( 1.47 تولد در هر زن کانادایی ) در این کشور می باشد.

.

.

در دور 171 ام ، انتخاب متقاضیان برنامه اکسپرس انتری کانادا در بدو سال جدید میلادی تعداد 250 متقاضی مهاجرت دعوتنامه اقدام برای اقامت دائم خود را در سیستم اکسپرس انتری در تاریخ 6 ژانویه 2021 دریافت کردند.


کانادا یکی از مهاجر پذیر ترین کشورها در سطح جهان است و برنامه های متنوعی به منظور جذب مهاجرین از سرتاسر دنیا از طرق مختلف ( کاری ، تحصیلی ، سرمایه گذاری و … ) در برنامه کاری خود در سال 2021 قرار داده است. شرایط مهاجرت کاری به کانادا و همچنین مسئله کاریابی در این کشور توسط موسسه حقوقی ملک پور تسهیل شده است و شما عزیزان اگر دارای حرفه یا شغلی هستید که در لیست زیر وجود دارد می توانید فرم درخواست کاریابی در خارج از کشور را پر نمایید تا کیس شما برای این موضوع بررسی شود.

**** شایان ذکر است که لیست زیر  در بازه های زمانی کوتاه مدت آپدیت می گردد و ممکن است بر حسب نیاز کشور کانادا و همچنین ظرفیت موجود متقاضیان موسسه حقوقی ملک پور ، برخی مشاغل به آن اضافه یا از آن کم شوند. لذا چنانچه قصد دارید اقدام کنید پیشنهاد ما این است که هر چه زودتر اقدام نمایید.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل نیز برای مقاطع مختلف مساعد است و شما با تحصیل در کانادا می توانید به صورت غیر مستقیم به اقامت دائم و همچنین شهروندی این کشور دست یابید. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری نیز پلن های متنوعی دارد و با مبالغ مختلف می توانید به این کشور از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی در ایالات مختلف مهاجرت نمایید. در ادامه می توانید به اطلاعات جزئی تری در خصوص هر یک از راههای مهاجرت به کانادا دست یابید. با ما همراه باشید :

فرق بین پاسورت و اقامت دائم کانادا چیست؟

آیا برای رفت و آمد به ایران از کانادا باید حتما پاسپورت داشت؟


داشتن اقامت دائم به شما تمام حق و حقوقی که یک شهروند کانادایی دارد، می دهد. البته باید دقت کنید که شما به عنوان مقیم دائم کانادا فقط حق رای نخوهید داشت. از نظر مسافرت نیز شما می توانید درصورتی که نیاز به ویزا داشته باشید ویزای آن کشور را داشته باشید و سفر کنید و نیازی نیست که پاسپورت کانادا را حتما داشته باشید.

برای اینکه این اقامت را حفظ نمایید نیاز است تا در هر 5 سال حداقل 2 سال در خاک کانادا حضور داشته باشید. این دو سال الزاما نیاز نیست تا پیوسته باشد و شما میتوانید به کشور های دیگر از جمله ایران سفر کنید و مدتی بمانید و بازگردید.

برای این که شما بتوانید درخواست تابعیت به کشور کانادا بدهید، باید در هر 5 سال حداقل 3 سال به عنوان یک مقیم دائم در خاک کانادا زندگی کرده باشید.

در پادکست زیر می توانید اطلاعات بیشتری را از زبان آقای افضلی در خصوص فرق بین اقامت دائم PR یا پاسپورت کانادا بشنوید :

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد شرایط جدید سیاسی کانادا

فایل ویدئویی موسسه حقوقی ملک پور در مورد برای مهاجرت به کانادا باید چه شرایط و پیشنیازهایی را تهیه کنیم؟ – آقای افضلی

فایل ویدئویی موسسه حقوقی ملک پور در مورد روشهای مهاجرت

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد روشهای مهاجرت

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد نا امیدی در مهاجرت

فایل صوتی پر از انرژی مثبت موسسه حقوقی ملک پور ( بدون محدودیت limitless )

اخذ ویزای کاری به عنوان یکی از روش های مهاجرت به کانادا مورد توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت قرار گرفته است. با توجه به رونق شرایط بازار کار در کانادا ، پائین آمدن نرخ بیکاری این کشور در سالیان اخیر و بالا بودن کیفیت زندگی در این کشور متقاضیان مهاجرت از بین روش های مهاجرت به کشور کانادا ، کار را به عنوان اولویت اول قرار می دهند.




مهاجرت کاری به کانادا براساس سیستم امتیازبندی می باشد که بعد از به حداقل رسیدن امتیاز می توان برای آن اقدام کرد.

امتیازدهی مهاجرت کاری یا نیروی متخصص فدرال ( Skilled Worker ) کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری یا Express Entry و براساس پارامترهای:

چطور به کانادا برویم


بصورت دو مرحله ای می باشد که در مرحله اول باید 67 امتیاز از 100 امتیاز ممکن کسب شود تا امکان ورود به مرحله دوم یا استخر مجازی وجود داشته باشد. در مرحله دوم نیز براساس فاکتورهای بالا امتیازات جدید محاسبه می شود.

در قانون جدید اکپرس اینتری در مرحله دوم یا استخر ، امتیاز مربوط به داشتن دعوتنامه کاری از کارفرمای کانادایی ، به جز در ۶ شغل خاص از ۶۰۰ امتیاز به ۵۰ امتیاز کاهش یافت. متقاضی پس از قبولی در مرحله دوم موفق به دریافت دعوتنامه اقامتی از دولت فدرال کانادا می شود  که این اقامت از ابتدا بصورت اقامت دائم می باشد. شایان ذکر است که فرد پس از دریافت دعوتنامه از کشور کانادا ۹۰ روز فرصت دارد درخواست اقامت خود را به ثبت رساند و کشور کانادا پس از بررسی مدارک وی ، طی مدت ۶ ماه برای صدور ویزا برای اقامت دائم متقاضی اقدام می نماید. پیش از این بسیاری از استان های کشور کانادا به طور مجزا به جذب نیروی متخصص می پرداختند اما در سال های اخیر بیشتر استان ها خود را با سیستم فدرال منطبق کرده و از همین روش Express Entry برای جذب نیروهای خود استفاده نمودند. برخی از استان ها در کشور کانادا بصورت مجزا طی بازه زمانی خاص و طی چند مرتبه در سال اقدام به جذب نیروی متخصص می نمایند. اگر در اندیشه مهاجرت به کشور کانادا هستید اما نمی دانید از کجا و چگونه شروع کنید، پیشنهاد میکنیم که مطالعه مقاله « برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟ » را از دست ندهید.

⭐️ محصول ویدئویی بی سابقه برای مشتاقان پیدا کردن کار در خارج از کشور ⭐️


شما با تهیه و تماشای این محصول ویدئویی می توانید به تنهایی ( بدون کمک وکیل مهاجرت ) در خارج از کشور کار پیدا کرده و برای اخذ اقامت خود اقدام نمایید.


فایل ویدئویی موسسه MIE اتریش در مورد نکات مهم در مورد نشان دادن سوابق کاری در پروسه فدرال اسکیل ورکر – آقای افضلی

تحصیل نیز یکی از روش های مهاجرت به کانادا می باشد. برای مهاجرت از طریق تحصیل در کانادا و اقامت تحصیلی این کشور لازم است بدانید که نظام آموزشی کشور کانادا رایگان نبوده و برای دانش آموزان و دانشجویان بین المللی هزینه بردارست. برای ورود به دانشگاه های کشور کانادا در مقطع کارشناسی شرط سنی وجود ندارد، اما سفارت این کشور به طور معمول به افراد بالای ۲۲ سال برای تحصیل در مقطع کارشناسی ویزا نمیدهد. افرادی که خواستار تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا هستند نیز بهتر است تا قبل از ۳۰ سالگی برای این امر اقدام نمایند. همچنین بهترین سن برای تحصیل در مقطع دکتری در کانادا به طور معمول تا ۳۵ سالگی است. افراد میتوانند در مقاطع مختلف علی الخصوص مقطع دکتری از انواع بورس های تحصیلی که در کشور کانادا ارائه میشود استفاده کنند که شامل تخفبف در شهریه, رایگان شدن شهریه, دریافت کمک هزینه برای زندگی و … می باشد. شایان ذکر است که صرف  مهاجرت تحصیلی به کانادا منجر به اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور نمی گردد، اما اگر پس از اتمام دوره تحصیلی موفق به پیدا کردن کار شوید، می توانید اقامت خود را به اقامت کاری تغییر داده و با 3 الی 5 سال کار در این کشور به اقامت دائم و سپس پاسپورت و شهروندی کانادا دست یابید.

ازجمله ویژگی های مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا عبارتند از:

از جمله شرایط لازم برای تحصیل در کانادا را نیز میتوان این گونه بر شمرد:

اگر مدرک دیپلم خود را تازه گرفته اید و نمره زبان شما به حد ایده آل خود نرسیده است، دو مقاله « تحصیل در کانادا با مدرک دیپلم » و « تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان » می تواند راهنمای بسیار مناسبی برای مهاجرت تحصیلی شما به این کشور باشند.

از جمله دوره های تحصیلی موجود در کشور کانادا که امروزه بر سر زبان ها افتاده است، دوره کوآپ است که با نام « تحصیل با تضمین کار در کانادا » شناخته می شود. متقاضیان با تحصیل در این دوره می توانند در عرض کمتر از یک سال هزینه تحصیل خود بدست آورند. زیرا دوره های کوآپ کانادا غالبا بصورت 6 ماه تحصیل و 6 ماه کارآموزی بوده و دانشجو در طی دوره کارآموزی حقوق دریافت می کند. لذا هزینه ای برای مهاجرت تحصیلی به کانادا برای شرکت در دوره های کوآپ می کنید در عرض کمتر از یک سال به جیب شما بازخواهد گشت. شایان ذکر است که متقاضیانی که موفق به گذران دوره کوآپ شوند، می توانند به صورت تضمینی پس از اتمام دوره تحصیلی در کانادا کار کنند. به جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به مقاله کوآپ کانادا از همین وبسایت رجوع بفرمایید.

اگر قصد دارید فرزند یا فرزندان خود را برای تحصیل به کانادا بفرستید این امکان برای شما فراهم است. مقاله تحصیل در مدارس کانادا به این دلیل به نگارش درآمده و به انتشار رسیده است تا شما اطلاعات تحلیلی و جامعی را برای تحصیل فرزند خود بعنوان محصل در کانادا بدست آورید.

لینک مقاله : دوره های تحصیلی پرستاری کوآپ کانادا (سریعترین روش اخذ اقامت با مدرک دیپلم)

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان

در بحث روش های مهاجرت به کانادا موضوع سرمایه گذاری از اهمیت خاصی برخوردار است. هنگامی که روش های مهاجرت به کشور کانادا را مبح سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار می دهید این را در نظر داشته باشید که علاوه بر اقامت موضوع کسب سود و رونق کسب و کار نیز بسیار مهم است. سرمایه گذاری یکی از روش های مهاجرت به کانادا می باشد که اگر با مشاوره درست انجام پذیرد با نتایجی خارق العاده ای همراه خواهد بود.

سرمایه گذاری در کانادا با توجه به ایالت های مختلف این کشور دارای شرایط، پلن ها، مبالغ اولیه متفاوتی است. ولی به طور کلی از سه روش امکان پذیر است

در نظر داشته باشید که برای سرمایه گذاری شما باید دارای طرح تجاری یا Business Plan مناسبی باشید تا بتوان اقدام کرد. از سایر شرایطی که برای راه اندازی یک پروژه سرمایه گذاری در کشور کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

شرایط و پارامتر های فوق بر اساس پلن های مربوط به هر استان در یک سیستم امتیازبندی یا PBS‌ قرار می گیرد. بعنوان مثال در سرمایه گذاری در استان بریتش کلمبیای کانادا هر یک از این پارامترها امتیاز مختص به خود را دارد که متقاضیان بر اساس این شرایط و پارامترها که ریز جزئیات آن در این مقاله به تحلیل درآمده است، برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به استان بریتیش کلمبیای کانادا به رقابت می پردازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از پلن ها و برنامه های سرمایه گذاری در این کشور می توانید به مقالات سرمایه گذاری 100 هزار دلاری کانادا ، سرمایه گذاری 210 هزار دلاری کانادا و همچنین مقاله شرایط سرمایه گذاری در کانادا رجوع بفرمایید.

فایل ویدئویی موسسه حقوقی ملک پور در مورد سرمایه گذاری 100 هزار دلاری کانادا

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد کارآفرینی در کانادا

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد سرمایه گذاری تا 200 هزار دلار در کشورهای انگلیسی زبان 

تولد در کانادا و اخذ اقامت و تابعیت کانادا از طریق تولد در این کشور امری امکان پذیر است. عموما کشورها بر اساس قوانین مدنی خود برای واگذاری تابعیت و حقوق شهروندی خود در مبحث تولد پیرو دو روش « اخذ تابعیت از طریق خاک » یا « اخذ تابعیت از طریق خون » می باشند. گفتنی است که قانون مدنی کانادا اعطای تابعیت از طریق خاک را پذیرفته است:

مقاله مرتبط

در روش مهاجرت از طریق ازدواج با یک مقیم دائم یا شهروند کانادایی با استفاده از حمایت همسر قابل دستیابی است. سه تعریف از شریک زندگی در قانون کانادا وجود دارد.

شرایط حمایت از همسر

مقاله مرتبط

اشخاصی بمنظور مهاجرت به کشور کانادا از طریق پناهندگی اقدام می نمایند که از خانه‌های خود به دلیل سختی‌های غیر قابل تصور فرار کرده اند و اکثرا مجبور به زندگی‌ در اردوگاه‌های پناهندگی به مدت چند سال بود اند، دولت کانادا در بدو ورود این اشخاص آنها مورد حمایت قرار میدهد و زندگی‌ با امکانات مناسبی را برای ایشان فراهم می نماید. کانادا به عنوان عضوی از جامعه بین‌المللی به پیدا کردن راه حل برای دموکراسی‌های نو ظهور از این طریق کمک می‌کند. به این منظور کانادا دارای ارتباطی‌ تنگاتنگ با دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان می‌باشد. پناهندگی در کانادا را می توان یکی از روش های مهاجرت به کانادا دانست که با سختی های زیادی همراه است. گفتنی استکه روش مهاجرت به کشور کانادا از طریق پناهندگی به هیچ عنوان مورد تأیید موسسه حقوقی ملک پور نبوده و این موسسه هیچگونه خدماتی را در این خصوص به علاقمندان مهاجرت و اخذ اقامت کانادا ارائه نمی دهد؛ اما با احترام به این افراد مقاله ای تحت عنوان « قوانین پناهندگی به کانادا » را گردآوری و منتشر نموده است تا علاقمندان به این روش مهاجرتی بیشتر با سازوکار این روش آشنایی یابند.

آیا پناهندگی کار درستی است یا اشتباه است؟ پناهندگی به عنوان یک روش مهاجرت مورد قبول است یا اشتباه است؟ پناهنده شدن یعنی چه؟ پناهندگی اجتماعی یا پناهنده سیاسی چه فرقی با هم دارند؟ چرا موسسه ملک پور در خصوص پناهندگی هیچ وقت خدماتی ارائه نکرد؟ چرا این روش پر از ریسک است؟ آثار پناهندگی برای فرد پناهنده چیست؟ قوانین پناهندگی در خارج از کشور چیست؟ قوانین پناهندگی کنوانسیون ژنو کدام است؟ مشکلات پناهندگی برای افرادی که پناهنده می شوند چیست؟ آیا اخباری که درباره پناهندگی وجود دارد واقعی است؟ واقعیت های پناهندگی در خارج از کشور چیست؟

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا ، مهاجرت از روش اسپانسرشیپ در کانادا می باشد . بدین معنی است که اگر فردی موفق به اخذ کارت شهروندی  کشور کانادا شود می تواند اسپانسر فرد دیگری قرار گیرد . این شخص باید حداقل ۱۸ سال را داشته باشد . فرد اسپانسر می تواند همسر , فرزند , پدر , مادر , خواهر , برادر پدربزرگ ، مادربزرگ ، عمو ، عمه ، خاله ، دایی ، خواهر زاده و برادر زاده  خود را برای کسب اقامت دائم کشور کانادا از روش اسپانسرشیپ به این کشور دعوت نماید . البته در مورد همسر مورد به روشی دیگری می باشد و فرد می تواند در هر ایالتی که در کانادا زندگی می کند برای همسر خود بمنظور اخذ اقامت کانادا به کشور کانادا دعوتنامه ارسال نماید. در سایر موارد همانند خواهر و برادر و افراد مذکور بالا اسپانسر می بایست در یکی از این استان ها زندگی کرده باشد. مقاله پیش رو به همت کارشناسان و متخصصان تیم حرفه ای موسسه حقوقی ملک پور به نگارش درآمده و مطالب آن از طریق وبسایت رسمی این موسسه به شما ارائه گردیده است، لازم به ذکر است که هر گونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع حرام بوده و رضایت موسسه بر آن نیست.

شرایط مهاجرت به کشور کانادا

قابل قبول است.

قبل از 15 فوریه 1977 تابعیت دوگانه در کانادا با محدودیت های همراه بود و کسانی که قبل از این تاریخ تابعیت کشور دیگری را کسب می کردند باید از سفارت کانادا توانایی نگه داشتن تابعیت کانادا را جویا شوند.

از دست دادن تابعیت کانادا به صورت داوطلبانه مجاز است و باید جزئیات آن را از سفارت کانادا جویا شد.

مقاله مرتبط

پروسه مهاجرت دارای یک جدول دستی است که به شما کمک می کند هزینه های درخواست خود را محاسبه کنید.

هزینه های مربوط به ترجمه مدارک: (مانند مدارک تحصیلی، اسناد کار و غیره)به  فرانسه یا انگلیسی ، باید ترجمه این اسناد را ارائه دهید. این ترجمه باید توسط یک مترجم مجاز انجام شود.
همچنین هزینه های مربوط به عکس و غیره…

ممکن است شما نیاز به مصاحبه برای درخواست خود داشته باشید یا اینکه ممکن است در شهر شما پزشک متخصص معین شده وجود نداشته باشد، بنابراین ممکن است برای ویزیت پزشک  خود به شهر دیگری سفر کنید.

وکیل مهاجرت :  شما به طور معمول به یک وکیل مهاجرت یا یک مشاور مهاجرت نیاز دارید تا به شما در امر مهاجرت به کانادا کمک کند.

و در پایان شما باید به دولت کانادا  ثابت کنید که برای چند ماه اول پس از ورود به کانادا، مبلغ کافی برای حمایت از خود و خانواده تان را دارید. برای یک نفر، تقریبا ۱۰،۰۰۰ دلار و تقریبا ۲۳،۰۰۰ دلار برای یک خانواده پنج نفره است.



اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا دارید و از هزینه های آن آگاهی کافی ندارید، باید گفت که هزینه های تحصیل در کانادا نیز در مقطع کارشناسی بیشتر از مقطع ارشد و در مقطع ارشد بیشتر از دکتری است. ما در مقاله هزینه های تحصیل در کانادا آمده ایم تمام هزینه های زندگی دانشجویی در مدارس و سایر مقاطع مختلف دانشگاهی در شهر ها و دانشگاههای مختلف به با دقت بررسی کرده ایم.

اگر نه ، می خواهید از روشهای دیگری به کشور کانادا مهاجرت نمایید و از هزینه زندگی در شهر های مختلف نظیر مونترال ، تورنتو ، کبک ، اوتاوا و … اطلاعی ندارید؛ مقاله زیر می تواند اطلاعات جامع و مقایسه ای در اختیار شما عزیران قرار دهد:

لینک مقاله : هزینه های زندگی در شهر های مختلف کانادا و مقایسه آنها با یکدیگر

مقاله مرتبط

مقاله مرتبط

✅ چگونه می توان به كانادا مهاجرت كرد؟

به صورت كلی شش روش برای مهاجرت وجود دارد كه تولد، ازدواج، پناهندگی، تحصیل، كار و سرمایه گذاری هستند. اما اگر روش های كاربردی را بخواهیم در نظر بگیریم می توان راههای مهاجرت تحصیلی،مهاجرت كاری و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری نام برد.


✅ هزینه مهاجرت به كانادا چقدر است؟

هزینه های مهاجرت بسته به روش مهاجرتی شما متفاوت است مثلا در مهاجرت كاری كمترین هزینه ، در مهاجرت تحصیلی شهریه دانشگاه و تمكن مالی و در مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با هزینه های بیشتری را باید در نظر گرفت.


✅ شرایط مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه چگونه است؟

بسته به روش مهاجرتی شما دارد. هر روش هزینه های مختص به خود را داراست و اگر بخواهید با کمترین هزینه به کانادا مهاجرت کنید، در حال حاضر مناسب ترین روش مهاجرت کاری است. اما در کل هزینه ها یک مبحث در مهاجرت هستند و آینده ای که در کشور کانادا در انتظار شماست مبحثی دیگر. پیشنهاد می شود آن آینده و آن روشی را که برای هجرت به کانادا انتخاب می کنید، این انتخاب بر اساس هزینه های آن نباشد. توضیح بیشتر آنکه اگر در حال حاضر بودجه کافی برای مهاجرت به کانادا را ندارید، پیشنهاد می شود این امر را تا زمانی که بودجه لازم را کسب نمودید، به تأخیر بیندازید.


✅ برای مهاجرت به كانادا باید از كجا شروع كرد؟

برای شروع باید شرایط شما توسط یك متخصص بررسی شود تا با توجه به شرایط شما و فاکتورهای لازم در رابطه با هر روش مهاجرتی ، راه مناسب جهت مهاجرت به كانادا برای شما شناسایی گردد.


✅ آسانترین راه مهاجرت به كانادا چیست؟

برای پاسخ به این سوال باید شرایط متقاضی بررسی گردد؛ چرا كه برای هر فردی بسته به شرایط وی یك روش مهاجرت می تواند مناسب و آسان باشد و به صورت كلی نمی توان راجع به این مطلب به قطعیت نظر داد.


✅ شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل چگونه است؟

برای تحصیل در کانادا شما ابتدا باید از یکی از مدارس، کالج ها ، دانشگاهها یا بطور کلی از یکی از مراکز علمی آموزشی این کشور ادمیشن یا پذیرش بگیرید. با در دست داشتن نامه پذیرش و دیگر مدارک دیگر نظیر نمره زبان و … می توانید به سفارت کانادا در یکی از  کشورهای همسایه رجوع نموده و با درخواست اخذ ویزای تحصیلی مجوز ورود قانونی برای تحصیل در کانادا را بگیرید. شایان ذکر است که کانادا یکی از پیشرفته ترین نظام های آموزشی در جهان را دارد اما تحصیل در این کشور رایگان نبوده و گپ تحصیلی نیز برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا بسیار حائز اهمیت بوده و این گپ نباید بیشتر از 4 یا 5 سال باشد.


✅ پس از چه مدت زمانی از هجرت به کانادا می توانم به اقامت دائم و پاسپورت کانادا برسم؟

بسته به روش مهاجرتی شما این مدت زمان متفاوت است. بصورت کلی 3 الی 5 سال طول می کشد تا شما به اقامت دائم و نهایتا پاس کانادایی دست یابید و به عنوان شهروند کانادا شناخته شوید. اما در روش اسکیل ورکر در بدو ورود شما مقیم دائم کانادا می باشید.


✅ هزینه اولیه جهت مهاجرت به کانادا  از طریق سرمایه گذاری چقدر است؟

بسته به استان/ایالتی که قصد سرمایه گذاری در آن دارید هزینه اولیه جهت مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری متفاوت است. اما در کل کم هزینه ترین روش برای سرمایه گذاری در کانادا ، برنامه 100 هزار دلاری استان بریتیش کلمبیاست.


✅ آیا مهاجرت به کانادا بدون وکیل امکان پذیر است؟

اگر خودتان مشرف به قوانین جدید مهاجرتی و اخذ ویزا باشید، بله!


✅ آیا استفاده از وکیل مهاجرت جهت اخذ اقامت تضمینی کانادا امری ضروری است یا خود می توانم اقدام کنم؟

اول از همه باید گفت که هیچ تضمینی در زمینه اخذ ویزا و در کل مهاجرت وجود ندارد و کسانی که از این لفظ استفاده می کنند، صرفا جهت بازار گرمی بود یا سوء نیت دارند و اما بهره گرفتن از وکیل برای مهاجرت به کانادا ضروری نیست اما چنانچه می خواهید ریسک ویزای شما بسیار پایین بیاید و درگیر امور حقوقی مهاجرت خود نشوید، پیشنهاد می گردد که از یک وکیل خبره برای مهاجرت به کانادا بهره بگیرید.

مهاجرت به کانادا و روشهای ورود به این کشور و هزینه های اقدام به مهاجرت به کانادا در هر یک از روشهای 6 گانه متفاوت و متنوع هستند. از این بین روش مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای تحصیلی منجر به اخذ اقامت دائم یا اصطلاحا اخذ کارت PR‌ کانادا نمی شود؛ و لازمه آن پیدا کردن کار پس از تحصیل است. این شما هستید که تعیین می کنید که مناسب ترین راه مهارت به کانادا چیست؟ نکته مهم در باب مهاجرت به کشور کانادا این است که بیشتر روشهای ورودی به این کشور بصورت امتیازی هستند و متقاضیان باید در یک سیستم امتیاز بندی امتیازات لازمه را کسب نمایند.

موسسه ملک پور در تمام مراحل مهاجرت به کشور کانادا از طرق قانونی در کنار شما خواهد بود و شما می توانید مشاوره کامل در مورد انواع طرق مهاجرت به کانادا را از مشاورین ما دریافت کنید. شما می توانید تمام سوالات و تجربیات خود را در مورد مهاجرت به کشور کانادا در بخش پرسش و پاسخ همگانی مطرح کنید. امید است که نوشتار راه های مهاجرت به کانادا مورد توجه شما قرار گرفته باشد. بخش دیدگاه های این مقاله در اختیار شماست تا تمام ابهامات و سوالات خود را مطرح کرده و در سریع ترین زمان ممکن به پاسخ آن برسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

Notify me via e-mail if anyone answers my comment.

دیدگاه

با سلام و وقت بخیر
همسرم ۳۳ سالشونه و مدرک دیپلم مکانیک دارند و به مدت ۱۰ سال سابقه گل ارایی و تزئنات گل و گیاه را دارند و من هم ۲۸ سالمه و لیسانس گرافیک هستم و یه بچه دو ساله داریم و با سرمایه ۸۰۰میلیون تومان میخواستم بدونم چطور میتونیم برای مهاجرت اقدام کنیم.

سلام
عرض ادب دوست عزیز
برای اخذ ویزای کار شما نیاز به دعوتنامه کاری دارید .کشورهائی مانند آلمان و اتریش و آفریقای جنوبی ویزای جست و جوی کار دارند . کشورهای کانادا و استرالیا و نیوزلند از روش اسکیلد ورکر (نیروی کار ماهر ) اقامت اعطا می کنند .راه تحصیلی برای شما بهترین گزینه می باشد . شما می توانید جهت اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع مستر در کشورهائی نظیر هلند و دانمارک ، اتریش ، مجارستان و… اقدام نمائید که هر کدام از کشورها شرایط خاص خودشان را دارند.زبان شما در چه سطحی ست؟

سلام خسته نباشید
میخواستم ببینم با این شرایط میشه به کانادا یا هر کشور خوبی مهاجرت کرد؟
خودم۴۲سال کارشناسی ارشد مدیریت با سابقه ۱۷سال کار و همسرم ۳۸سال و کارشناسی ارشد روانشناسی و ۱۵سال سابقه کار .سه فرزند ۴,۱۵,۱۲سالهسطح زبانمون خوب هست و توکل مالی ۲میلیار دارم.
ممنون میشم پاسخ بدید.

سلام. دوست عزیز برای مهاجرت به کانادا شانس بالایی برای شما وجود ندارد. اما برای حوزه اروپا کشورهایی مثل دانمارک، سوئد، نروژ، هلند و اتریش را به لحاظ اینکه محدودیت سنی ندارند می تونید اقدام کنید

با سلام و وقت بخیر
من 44 ساله هستم لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس مدیریت آموزشی. همسرم 49 ساله هستن و دانشجوی phd انگل شناسی. دو فرزند دارم 19 و 12 ساله. فرزند ارشدم مسکو پزشکی میخونن و خودم و همسرم دوتا مدرسه خودمون رو داریم و مدیریت 10 ساله. هدفمون برنامه کارآفرینی کانادا برای ونکور است بتونیم مدرسه احداث کنیم. برای این کار واجد شرایط هستیم؟ چطور میتونید راهنمایمون کنید؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز بله از نظر شرایط غییر مالی این برنامه شرایط شما بسیار مناسب می باشد . از نظر مالی بیزینس پلن شما می بایست بیانگر این باشد که شما در ونکور 200 هزار دلار قصد سرمایه گذاری خواهید داشت و در ایران نیز 600 هزار دلار کانادا دارائی دارید.در ابتدا به شما یک ویزای کاری داده می شود ظرف دو سال می بایست بیزینس خود را راه اندازی و برای اخذ اقامت دائم اقدام نمائید .

سلام وقتتون بخیر
من مهندس کامپیوتر هستم. 34 سالمه و میخوام برای اسکیل ورکر اقدام کنم و می خواستم بدونم چه مقدار تمکن مالی نیاز هست؟

سلام و عرض ادب
تمکن برای اسکیل ورکر حدود ۱۳هزار دلار کانادا می باشد دوست گرامی .شما مجرد هستید؟

سلام.هزینه اسکیلد ورکر ۵۵۰ دلاره. در صورت اتمامش بعد یکسال، این مبلغ باید دوباره واریز بشه؟

سلام دوست عزیز. این سوال تخصصی را می توانید از یک مشاور متخصص بپرسید. می تونید با شماره های موسسه تماس بگیرید که شما رو راهنمایی کنن

سلام بنده مسئول شعبه بانک تجارت بودم که مدت ۲۲ سال سابقه ی کاری بعداز طریق بازنشستگی قبل از موعد اقدام نمودم لطفاً راهنمایی بفرمایید خودم ۴۷ساله زنم۴۱وسه بچه۱۵و۱۲و۶ساله چگونه میتوانم به کانادا مهاجرت نمایم درضمن تقریبا یک میلیاردمیتوانم پول نقد هم داشته باشم ممنون میشم راه درست پیش پاک بذارین

سلام. شرایط شما از نظر سنی و مالی ممکن است متناسب با مهاجرت خانوادگی به کانادا نباشد. از بخش مشاوره تلفنی بیشتر بپرسید.

سلام به شما عزیزان در موسسه حقوقی ملک پور،
ممنون از مطالب مفیدی که در وب سایتتون قرار می دید. می خواستم بدونم که برای مهاجرت کاری به کانادا چقدر باید تمکن مالی داشته باشم؟ من به همراه همسرم قصد مهاجرت دارم.

سلام و عرض ادب
دوست عزیز هزینه ها با توجه به روش مهاجرتی شما متفاوت هست در روش اخذ اقامت از طریق اسکیلد ورکر شما می بایست حدود 16هزار دلار کانادا به عنوان تمکن مالی نشان دهید . و در روش تحصیلی نیز با توجه به پرداخت شهریه و هزینه های زندگی حدود 40 تا 50 هزار دلار کانادا نیاز خواهید داشت.

سلام بر شما و ممنون از مطالب مفیدتون. یه سوالی در مورد تحصیل در کانادا داشتم در خصوص تحصیل در این کشور. میخواستم بدونم آیا می تونم با سن 25 سال برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد اقدام کنم؟ رشته تحصیلی خودم پرستاریه و میخواستم بدونم برای ادامه تحصیل باید چکاری انجام بدم. ممنون از شما

سلام و عرض ادب
دوست عزیز سن شما برای اخذ ویزای تحصیلی مناسب هست ولی شما می بایست این گپ تحصیلی را پر کنید . از آنجا که رشته پرستاری نیاز به معادلسازی مدرک دارد شما می توانید با اخذ پذیرش در رشته هائی نظیر مدیریت سلامت و مدیریت بهداشت فرصت معادلسازی مدرک را داشته باشید .

سلام و خسته نباشد ، میخواستم بپرسم بودجه 1 و نیم میلیارد شرایط ایده آلی رو داره برای گرفتن اقامت کانادا و این که خانواده 4 نفره که 22 سالمه من فرزند خانواده هستم و بهترین راه کدومه ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز
راههای مهاجرت کاری و تحصیلی و سرمایه گذاری هست.با توجه به شرایط هر فرد مانند سن ،تحصیلات ، مدرک زبان و هم چنین پشتوانه مالی می توان یکی از این سه راه پیشنهاد داد. لطفا شرایط هر یک از اعضای خانواده را به تفکیک بفرماید تا شرایط شما بررسی و بهترین راه و روش اقامت به شما معرفی گردد.

سلام
خیلی مقالتون عالی بود. خیلی مننونم که وقت میزارید و این اطلاعات رو به ما میدید. من می خواستم بدونم یک خانواده چهارنفره در ونکور به صورت میانگین هزینه زندگیشون در ماه چقدر میشه؟ درآمدها به چه صورتی و اصطلاحا دخل و خرج با هم می خونه؟

سلام و عرض ادب
ممنونم از شما دوست عزیز
سوالتون رو خیلی کلی مطرح فرمودید هزینه ها کاملا بستگی به شرایط خانواده دارد .هم چنین در آمد نیز کاملا بستگی به شغل شما دارد .لطفا شرایطتون رو کامل بفرمائید .

در مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 200 هزار دلاری هر جای ایالت بریتیش کلمبیا میشه بیزنس خریداری کرد

سلام
بله دوست عزیز در روش 200 هزار دلاری محدودیت مکانی برای سرمایه گذاری وجود ندارد.

سلام ممنون از مقاله خوبتون فقط سوالی برای من پیش اومده که مبلغی که برای تمکن مالی باید توی حساب باشه دقیقش چقدر است؟

سلام
ممنون از شما دوست عزیز حدودا 30 هزار دلار کانادا

با سلام
در واقع یکی از دوستام مترجمه و با یک وکیل کانادایی تو همون کانادا صحبت کرده، ایشونم گفته اوکی با اکسپرس اینتری میتونی اقدام کنی و حتما با مدارکی که داری اوکی میشی، الان ایشون منو بعنوان همراه میخواد ببره و گفته بعنوان دوست پسر.
الان چالشی که بوجود اومده اینه که میگن رابطه باید کاملا جدی باشه چون افسرای مهاجرت کلی پرس و جو میکنن و امکانش هست اگه دروغی از یکیمون بشنون ریجکت کنن پروندمونو.
با این شرایط مشکلی بوجود میاد؟
واقعا ممنون میشم اگه اطلاعات خاصی کسی تو این زمینه دارید به ما کمک کنه ???

سلام
دوست عزیز شما می بایست ثابت کنید که حد اقل در یک سال گذشته روابط جدی داشتید و در این راستا می بایست اسناد و مدارکی ارائه دهید .مثلا چنانچه اجاره نامه و یا حساب بانکی مشترکی داشتید و یا هر مدرک دیگری که نشان دهنده ارتباط جدی میان شما و نفر اصلی پرونده باشد.

با سلام و خسته نباشید.
بنده 34 ساله و دارای لیسانس محیط زیست هستم و 11 سال سابقه کار با بیمه دارم، همسرم هم 34 ساله دارای فوق لیسانس آلودگی های محیط زیست میباشد.یک دختر 3/5 ساله داریم و قصد مهاجرت به کانادا داریم.ممنون میشم راهنماییم کنید که با توجه به شرایط ما کدوم راه برای مهاجرت به کانادا بهتر هست؟ با تشکر

با سلام
راه های موجه برای مهاجرت، تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری ست .با توجه یه سن شما و گپ تحصیلی ایجاد شده و از آنجا که کانادا به فاکتور سن بسیار اهمیت میدهد راه تحصیلی برای شما با ریسک همراه هست.ولی شرایط شما برای اخذ اقامت کاری کانادا مناسب به نطر می رسد چنانچه شما بتوانید مدرک زبان با نمره بالا ارائه دهید .البته فاکتورهای دیگر برای اخذ اقامت کاری کانادا نیز می بایست در نظر گرفته شود .لطفا مقالات مربوط به اسکیلد ورکر کانادا بر روی سایت های موسسه حقوقی ملک پور را مطالعه بفرمائید.در خصوص سرمایه گذاری نیز در حال حاضر برنامه های سرمایه گذاری 100 هزار دلاری و 200 هزار دلاری کانادا وجود دارد که از این طریق می توانید اقامت کانادا را دریافت نمائید.شما یا همسرتان مدرک زبان دارید؟

با سلام و خسته نباشید
بنده 25 ساله دارای مدرک لیسانس رشته نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد با معدل 15، که در حال تمام کردن خدمت سربازی هستم و قصد مهاجرت و کار در کانادا را دارم، مقداری هم برنامه نویسی بلدم که در حال توسعه اون هستم و انگلیسی زیاد قویی ندارم ولی در حال خوندنش هستم و بین خوندن ارشد در ایران و کانادا موندم… که نظر خودم خوندن ارشد توی ایران در کنارش کار کردن برنامه نویسی و قوی کردن زبانم و سپس اقدام کردن برای مهاجرت کاری یا تحصیلی هست نمیدونم آیا کار درستی هست یا نه ..راه دومی که به ذهنم اومد خواندن سریع زبان طی 1 سال در کنارش توسعه برنامه نویسیم و سپس اقدام تحصیلی یا کاری برای کانادا هست .. میخواستم ببینم شما کدوم رو پیشنهاد میکنید یا راه بهتری وجود داره یا خیر ؟ …

سلام
دوست عزیز علاوه ب امکان ر تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کانادا در رابطه با رشته شما دور های کو آپ در کانادا برگزار میشه که تحصیل و کار با هم هست و در طول دور های که شما کار می کنید به شما حقوق پرداخت می شه . میزان پشتوانه مالی شما هم برای تصمیم گیری در این خصوص بسیار مهم هست .

سلام
وقت بخیر
پایه یک و ویژه جرثقیل دارم
از کجا شروع کنم
35ساله
متاهل

سلام دوست عزیز شما باید به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید تا بتوانید کار پیدا کنید و برای ویزای کار اقدام کنید

ممنون از پاسخگویی تون .. پشتوانه مالی حدودا 200 میلیون هست میخواستم بهترین تصمیم رو بگیرم
نکته ای هم فراموش کردم من داییم کانادا هست از طریق اسپانسرشیپ هم میتونم اقدام بکنم ؟

سلام
دوست عزیز بابت تحصیل در کانادا حتی در دوره های کوآپ از آنجا که شما هزینه تحصیل را در زمان اخذ پذیرش پرداخت می کنید و نیاز هست که هزینه یکسال زندگی در کانادا رو به عنوان تمکن نشون بدید بنابراین باید پشتوانه مالی تون رو افزایش بدید. در دوره های کو آپ شما در خصوص برنامه ها کامپیوتری و آی تی آموزش می بینید .

خیلی ممنون بابت این مقاله خوب

سپاس بابت حسن نظر شما دوست عزیز .

سلام من ۳۴ سالمه خانمم ۳۰ سالشه لیسانس هم داره آیا بدون مدرک آیلتس یا حداقل ۴ یا ۵ میشه ویزای تحصیلی کانادا رو گرفت یا اروپا راحت تره

سلام و عرض ادب
برای تحصیل در کانادا از حیث اخذ ویزا سن همسر شما مناسب تر هست . در کانادا امکان اخذ پذیرش مشروط وجود داره که به فرد فرصت میده که زبان رو در کانادا بخونن .ولی در حال حاضر برای جلوگیری از ریسک ویزا و همچنین هزینه های تحصیل زبان در کانادا توصیه می شه که مدرک زبان رو در ایران بگیرند. .همسر تون چه رشته ای تحصیل کردند؟

سلام
من 33 سال دارم فوق لیسانس مهندسی عمران گرایش سازه دارم
نزدیک 6 سال دارم کارمیکنم
میخوام ببینم کدوم روش برای من خوبه ؟؟

سلام دوست عزیز
با توجه به شرایط سنی شما مهاجرت کاری و تحصیلی و سرمایه گذاری امکانپذیر هست . مدرک آیلس دارید ؟پشتوانه مالی شما به چه میزان هست؟سابقه کار شما همراه با بیمه هستش؟

ممنون بابت پاسختون حقیقتش می خواستم بدونم از طریق حرفه ای که داریم می تونیم اقدام کنیم یا نه؟ و اینکه از طریق سرمایه گذاری چه مبلغ باید داشته باشیم؟ضمنا می خواستم راهی پیدا بشه که خانوادگی مهاجرت کنیم

در نظر داشته باشید یکی از راه های اخذ اقامت کاری کانادا روش اسکیلد ور کر هست که سن و سایقه کار و مدرک تحصیلی و مدرک زبان برای شما امتیاز خواهد داشت .برای سرمایه گذاری در کانادا حداقل 100 هزار دلار مبی بایست در کانادا سرمایه گذاری کنید و 300 هزار دلار نیز در ایران دارائی داشته باشید .تمایل شما به مهاجرت به کاناداست؟

سلام وقت بخیر من 38 سال و همسرم 43 سال سن داریم و یک دختر 11 ساله داریم رشته تحصیلی همسرم مهندسی کشاورزی و من فوق دیپلم گرافیک هستم حدود 13 ساله که آتلیه عکس و فیلم داریم و کلیه خدمات عکاسی و تصویربرداری و ادیت و مونتاژ و … رو انجام میدیم و جواز کسب در این زمینه داریم و مجوز عکاسی و فیلمبرداری هم از فنی حرفه ای داریم و همسرم هم15 سال سابقه بیمه دارن می خواستم ببینمم از طریق حرفه عکاسی و تجربه کاری که در این زمینه داریم راهی برای مهاجرت هست؟

با سلام
دوست عزیز با توجه به شرایط تحصیلی شما و شرایط سنی همسر تان سرمایه گذاری بهترین راه خواهد بود . هم چنین شما می توانید از طریق تحصیل فرزندتان در کشور کانادا اقدام کنید اما در نظر داشته باشید که تنها یکی از والدین می توانند با فرزند باشند. پشتوانه مالی شما به چه میزان هست؟

سلام وقتتون بخیر، من ۲۵ سال سن دارم، ارشد معماری دارم، ۳سال سابقه بیمه، آیلتس ۶، و مدرک خیاطی از فنی حرفه‌ای
چقدر شانس دارم برای مهاجرت؟
و حداقل هزینه لازم چقدر هست؟

با سلام
دوست عزیز چنانچه مدرک آیلتس بالاتری ارائه دهید امکان استفاده از روش اکسپرس انتری کشور کانادا برای شما فراهم خواهد بود .البته امتیازات شما می بایست به طور دقیق محاسبه شود. آیا اقوام درجه یک در کانادا دارید؟ ضمن اینکه روش تحصیلی برای شما می تواند راه مطمئن تر و سریع تری باشد . هزینه ها با توجه به راه مهاجرت شما متفاوت هست

خیلی ممنون از جوابتون ، میتوانم آیلتسم رو ارتقاع بدم، خالم کادت پی‌آر دارد، شما کدام روش را توصیه میکنید. میشه لطفا یه هزینه حدودی به من بدید؟
نظر شما در رابطه با تحصیل در رشته طراحی لباس در مقطع ارشد در آنجا چیست؟

برای اخذ اقامت کاری کانادا حضور اقوام درجه یک برای شما می توان امتیاز آور باشد هزینه تمکن برای اقامت کاری تقریبا 13 هزار دلار هست که می بایست برای مدت چند ماه در حساب باشد . هزینه تحصیل در کانادا بسته به کالج یا دانشگاه از 12 هزار دلار تا 17-18 هزار دلار کاناداست . رشته ای که شما در مقطع مستر انتخاب می کنید می بایست مرتبط با رشته لیسانس باشه

سلام من ۲۸ سالم ارشد فقه و حقوق دارم همسرم هم ۳۷ ساله و کارمنداب و فاصلاب البته کلا کارش برق و مکانیک و فوق دیپلم داره حدود ۱۱ سال سابقه کار داره و یه فرزند ۶ ساله دارم که اتیسم داره میشه اقدام کرد و چقدر هزینشه

با سلام
دوست عزیز برای اخذ اقامت تحصیلی کانادا از طریق اخذ پذیرش برای شما امکان اقدام دارید . شما مدرک آیلتس دارید؟

سلام من مدرک آموزش زبان انگلیسی دارم بدون سابقه کاری. اما همسرم مدرکشون دیپلمه اما از فنی حرفه ای مدرک دارن و 10 سال سابقه کاری بسیار عالی دارن. سنمون 25 و 27 هستش میخواستم بدونم برای شرایط اکسپرس انتری شانسی داریم آیا؟

با سلام
برای اخذ اقامت کاری کانادا شما نیاز به حد اقل مدرک لیسانس و مدرک آیلتس بالا دارید .ضمنا سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی می بایست همراه با بیمه باشد . رشته تحصیلی شما مترجمی ست یا تیچینگ ؟مدرک آیلتس دارید؟

سلام من ۱۷ سالمه و در رشته انسانی تحصیل می کنم سال آخرمه میخواستم ببینم که من چطوری میتونم ویزای تحصیلی بگیرم برای کانادا هیچ منبع پولی ندارم ولی زبانم دو سال دیگه تموم میشه میتونم امتحان بدم برای آیلتس و تافل چه کار میتونم بکنم منبع پول ندارم متاسفانه ولی میتونم برم اونجا و شروع به کار بکنم در کنار درس خوندنم . مدرک های مختلف کامپیوتر دارم

با سلام
دوست عزیز در کشور کانادا تحصیل رایگان برای دانشجویان بین المللی وجود نداره و شما می بایست هزینه تحصیل و زندگی تون رو در این کشور
پرداخت کنید . در نظر داشته باشید که در حین تحصیل تنها 20 ساعت در هفته اجازه کار خواهید داشت که حقوق ناشی از آن کمک هزینه شماست و مخارج شما رو به طور کامل تامین نخواهد کرد در برخی از کشورهای اروپائی شما می توانید به صورت تقریبا رایگان تحصیل کنید .مدرک زبان دارید؟

سلام . من 30 ساله و کارمند بانک هستم با مدرک کارشناسی ارشد MBA و وضعیت زبانم خوبه. همسرم 35 ساله مسئول فروش شرکت لاستیک سازی با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی هستند که در ضمن شاعر و نویسنده هم هستند و یک کتاب شعر و یک کتاب داستان هم از ایشون چاپ شده . دو کتاب شعر و داستان دیگر هم آماده چاپ دارند.
میخواستم بپرسم بهترین راه برای گرفتم ویزا و اقامت برای ما چه راهیه؟ آیا ازطریق خوداشتغالی نویسندگان و هنرمندان میتونیم اقدام کنیم ؟

دوست عزیز سلام
می توانید از طریق اخذ پذیرش تحصیلی برای شخص شما اقدام کنید . همچنین از طریق روش اسکیلد ورکر که برای اخذ اقامت کاری کاناداست هم امکان اقدام دارید . در نظر داشته باشید برای اخذ ویزای هنرمندان به سرمایه بالا تری نسبت به روش کاری و تحصیلی نیاز دارید. شما و یا همسرتان مدرک آیلتس دارید؟

سوال من اینکه شرایط مهاجرت از طریق ازدواج که همسر خودش اقامت کانادا را داره در حال حاضر هم به همین منوال هست یا به دلیل موارد سیاسی اخیر تغییر کرده یا که راحت میشه از این طریق اقدام کرد و نتیجه گرفت . ممنون میشم

با سلام
اینکه همسر از چه طریق اقامت اخذ کرده باشد در صدور ویزا بسیار مهم هست.همسر شما از چه طریق اقامت دارند؟

با سلام و خسته نباشيد من و همسرم تازه عقد كرديم من فوق ديپلم مكانيك خودرو دارم و 4سال سابقه كار در نمايندگي هيونداي و 23 سالم هست و همسرمم ليسانس ميكروبيولوژي 22 سال سنشون هست . سوالي كه از شما داشتم اينه كه آيا امكان مهاجرت هست با بودجه اي تقريبا 250 ميليون؟ و اينكه از چه طريقي اقدام كنيم؟ با تشكر

با سلام
دوست عزیز برای اخذ اقامت تحصیلی و یا کاری شما قطعا به مدرک لیسانس نیاز دارید . همسر شما می تونن به عنوان نفر اصلی در پرونده شما باشند و شما به عنوان همراه به ایشون ملحق بشید .بهترین راه این هست که ایشون یک پذیرش تحصیلی بگیرند که این امر مستلزم این هست که پشتوانه مالی تون رو تقویت کنید چرا که باید شهریه پرداخت کنید. همسر شما مدرک زبان دارند؟

سلام وقت بخیر، من ۲۶ ساله لیسانس نرم افزار رو دارم زبانم بد نیس ولی مدرک ندلرم و ۳ سالی تو کار طراحی سایت و سئو کار میکنم بدون بیمه، همچنین آرایشگر هم هستم. میخواستم ببینم خودم بخوام برای کار ارایشگری با مدرک بین المللی اقدام کنم میتونم؟ و چقدر سرمایه لازمه چون سرمایه من خیلی کمه در حال حاضر

با سلام، اگر قصد دارین از طریق ویزای کار برین. باید برای کارهای مرتبط با رشته تحصیلی اقدام کنید و مدرک زبان بگیرین. با توجه به سن اقدام برای تحصیل گزینه بهتری هست ،

سلام ۳۲ سالمه دیپلم ریاضی ۴۰۰ میلیون هزینه میتونم بکنم ۹ سال سابقه کار دارم ۵ سال کارمند دولت هستم چه راهی خوبه واسم اقدام کنم

با سلام ، با توجه به گپ تحصیلی که دارید نمیشه از طریق تحصیل اقدام کرد. بهتره که در زمینه شغل خودتون و مرتبط به اون یک لیسانس بگیرید و سپس از طریق اسکیل ورکر اقدام کنید.مدرک زبان هم خیلی مهمه

با سلام و درود
مهندس برق الکترونیک با 48 سال سن و 23 سال سابقه کار
پسرم 20 سالشه و دانشجوی سال اول کامپیوتر هست
همسرم کارشناس پرستاری و بازنشسته هست
پسرم علاقه به تحصیل در کانادا رو داره
سوال من اینه که :
1- پسرم لیسانس کامپیوترش رو ایران بگیره و ادامشو بره کانادا ؟
2- یا همین حالا دانشگاهشو رها کنه و بره اونجا درسشو از اول بخونه؟

با سلام، اگر چند ترم گذشته که بهتره لیسانس رو بگیرین. مدرک زبان با نمره 6.5 بگیرین و با معدل خوب فارغ التحصیل بشن که بشه براشون پذیرش دانشگاه گرفت. اگر قصد دارین با کل خانواده اقدام کنید سرمایه گذاری راه بهتری هست.

ممنون از اطلاعات خوبی که به ما میدهید

با تشکر از شما که سایت ما رو برای مطالعه انتخاب کردین

سلام آقای ملک پور.شما در پاسختون فرمودین،باید برای یک سال،تمکن مالی خودمون رو اثبات کنیم.سوالم اینه که درصورت گرفتن فاند از دانشگاه های امریکا(و نه کانادا)باز هم اثبات این تمکن مالی لازمه؟اگه پاسخ مثبته برای اثبات این تمکن، ارائه ی اسناد ملکی میتونه کافی باشه یا مشخصا باید پول باشه؟باتشکر

با سلام، فاند تحصیلی و یا بورسیه از هر کشوری میتونه به عنوان مدرک مالی حساب بشه. نامه رسمی رو می تونید در زمان ویزا در مدارکتون قرار بدید. برای نشون دادن تمکن مالی باید حتما پول در حساب داشته باشید.

سلام.همسر من دانشجوی مهندسی برق دانشگاه تهران هستن و ۲۶ سالشونه.تا آخر تابستان دفاع از پایان نامشون هم انجام میشه.ایشان مقاله و ژورنال هم دارن و نمراتشون بالاست و استاد راهنماشون هم اعلام کردن برای معرفی به دانشگاهای امریکا و کانادا ایشون رو توصیه هم میکنن.نمره ی تافل ایشون هم ۹۰هست.میخواستم بپرسم امکان گرفتن فاند براشون چقدره و اینکه آیا این فاند برای پوشش هزینه های ۲نفر کافی هست؟اگر بر فرض حساب ایشون بتونن ۲۰۰۰دلار در ماه فاند بگیرن،آیا برای یک زوج کافیه؟برای اثبات تمکن مالی چه مقدار پول احتیاج هست؟باتشکر از پاسخ شما

با سلام، اگر بورسیه کامل بشن بله میشه اقدام کرد. برای تمکن مالی شما باید هزینه های یک سال تحصیل و زندگی رو در حساب داشته باشید. 2 هزار دلار در ماه برای دو نفر و برای زندگی در کانادا کافی هست.

سلام خسته نباشید ؛ همسر من هفده سال کار مشاور املاک کار میکنه و جواز کسب هفده سال دارن در مشاور املاک و سابقه بیمه ایا ما میتونیم از طریق جواز کسب ویزا بگیریم و همسر من 39 سال سن دارن و تحصیلاتشون دیپلم هست دارای یک فرزند 8 ساله و خودم که 38 سال سن دارم ایا میتونیم به کاندا مهاجرت کنیم

با سلام، خیر نمیشه از طریق جواز ویزا گرفت. میشه از طریق سرمایه گذاری اقدام کرد و شرایطتون خوب هست. بهترین روش برای اخذ اقامت کل خانواده سرمایه گذاری هست.

سلام وقتتون بخیر
من ۲۱ ساله لیسانس مهندسی صنایع دارم و همسرم ۲۹ ساله و آتش نشان هستن و لیسانس مدیریت شهری دارن. زبان انگلیسی مسلط نیستیم و مدرک نداریم . اگر شرایطمون اوکی باشه و فقط مشکل زبان داشته باشیم برای یادگیری اقدام میکنیم . میخواستم اگر امکانش هست راهنماییمون کنید و هزینه لازم برای اقدام به مهاجرت رو بهمون بگید . باتشکر از سایت خوبتون

با سلام، میشه براتون اقدام کرد. سن شما و همسر خوب هست. اگر مدرک زبان ارائه بدین علاوه بر کاهش هزینه ها شانس ویزا هم بالاتر میره. هزینه های تحصیلی از 14 تا 25 هزار دلار در سال متفاوت هست و برای زندگی هم وابسته به سطح و استایل زندگی در حدود 800 تا 1200 دلار کانادا به صورت ماهیانه باید هزینه کنید.

سلام وقت بخیر
من دانشجو سال سوم رشته مهندسی برق از دانشگاه غیر انتفاعی هستم و 20 سالمه . زبانم متوسطه ولی در پی دریافت مدرک زبان هستم .در صنعت بیمه عمر هم فعالیت داشتم منتهی به صورت پورسانتی و سابقه بیمه ای برای من ثبت نشده است . آیا برای من سابقه بیمه مهم است ؟ .آیا از طریق دانشگاه میتونم اقدام کنم یا اینکه باید دانشگاه معتبری باشه ؟ برای من چه روششی مناسب است و چه مبلغی رو باید هزینه کرد ؟
برادرم مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر را دارد و 3 سال سابقه کار را دارد ولی 5 سال هم در کار ازاد بوده مدرک زبانی هم ندارد و 28 سال سن دارد برای ایشون چه روشی و پیشنهاد میکنید و همچنین چه مقدار مبلغی ؟

با سلام، با توجه به سن برای شما بهترین روش اقامت کانادا از راه تحصیل می باشد. باید مدرک زبان با نمره بالاتر از 6.5 اخذ بفرمایید. سابقه کار شما برای پوشش گپ تحصیلی استفاده خواهد شد و با نامه کاری قابل انجام است و نیازی به سابقه کار نیست. معدل شما اگر بالاتر از 15 باشد شانس بالایی دارید. برای برادر محترم نیز شرایط به همین صورت است . برای ایشان از طریق کار نیز می توان اقدام کرد و باید مدرک زبان با نمره بالاتر از 7 ارائه نمایند تا حداقل امتیاز سیستم کاری کانادا را کسب نمایند.

سلام من ۳۵ سالم هست و‌لیسانس برق مخابرات دارم آیا میتونم برای خواندن ارشد در کانادا درخواست بدم یا شرایط سنی حتما باید کمتر باشه؟

با سلام، برای کانادا یکی از موارد مهم گپ تحصیلی هست. اگر گپ تحصیلی شما از 5 سال کمتر هست میشه اقدام کرد. لطفا بفرمایید که لیسانس رو در چه سالی تموم کردین

سال ۸۵ شروع به درس خوندن کردم و سال ۹۷ تموم کردم امکان داره بشه کاری کرد

با سلام، باید حتما با وکیل اقدام کنید و فاصله اتمام پیش دانشگاهی یا دیپلمتون تا شروع لیسانس با مدرکی که نشان دهنده شما با درس باشد پر شود. اگر در این مدت مرتبط با رشته مشغول به تحصیل بوده اید می توان شانس شما را امتحان کرد.

سلام .من ۲۳ سالمه لیسانس مدیریت امور بانکی دارم .برای ارشو میخوام برای کانادا اپلای کنم .اصلا رشته من ارشد داره؟ و اینکه ۶۰ میلیون کافی هست؟ایلسم ماک دادم ۶ گرفتم ولی میتونم ۷ بگیرم.

با سلام، بله میشه برای رشته های مرتبط با امور مالی برای شما اقدام کرد. باید سرمایه رو افزایش بدین و آیلتس 7 خیلی شانستون رو بالا میبره

سلام من 35 سالمه و دکتری مهندسی مکانیک دارم زبانم متوسط است ولی مدرک ندارم همسرم فوق لیسانس حسابداری داره. من حدود 6 سال سابقه بیمه دارم و هیات علمی دانشگاه هستم چطور میتونیم برای مهاجرت اقدام کنیم

با سلام، شرایطتون خوب هست. برای پست داک میشه براتون اقدام کرد که باید مدرک زبان داشته باشید. اگر هم مدرک زبان با نمره بالاتر از 7 داشته باشید میشه برای اسکیلد ورکر کانادا اقدام کرد براتون. میشه برای همسر هم پذیرش تحصیلی گرفت و شما به عنوان همراه اقدام کنید و اجازه کار فول تایم داشته باشید.

سلام و خسته نباشید.من ۵۱ سالمه . دیپلم فنی مکانیک ماشین الات راهسازی .متاهل.همسرم دیپلم انسانی داره . دارای دو فرزند ۱۴ و ۹ ساله . هر ۲ نفرمون زبانمون ضعیفه. حدودا یک میلیارد و دویست میلیون پول داریم
به نظر شما با چه روشی میتونیم مهاجرت کنیم؟

با سلام، با توجه به سن روش های سرمایه گذاری براتون مناسب هست. برای تحصیل فرزندان هم میشه اقدام کرد. سرمایتون باید بیشتر باشه که بشه برای کل خانواده اقامت گرفت.

سلام و خسته نباشید.
من 29 سال سن دارم. لیسانس. در حال حاضر جواز کسب دارم و به شغل آزاد مشغولم. قبلا مدرس زبان بودم و حداقل ایلتس 8 رو تضمین می کنم.
از نظر مالی مشکلی ندارم شاید تا صد هزار دلار کانادا می تونم داشته باشم. برای من چه نوع مهاجرتی رو پیشنهاد می کنید؟ آیا شانسی دارم؟ چه بازه زمانی زمانبر هست؟

با سلام، اگر سابقه کارتون مرتبط با رشته تحصیلی بود با توجه به نمره زبان میشه برای کار اقدام کرد. برای تحصیل هم به راحتی میشه اقدام بفرمایید. هدف مهاجرتی شما تعیین کننده هست.

با سلام واحترام
من ۴۶ سال سن، لیسانس زبان انگليسي و حدود 18 سال سابقه کار در يك شركت معتبر خودروسازي نيمه دولتي در بخش يازرگاني خارجي را دارم. همسرم کارشناسی ارتباط تصويري( گرافيك) با معدل بالا با سن 38 سال و خانه دار است. همسرم در مرحله آموزش آيلتس و هر دو مدرك نداريم. . یک پسر هشت ساله هم داریم. تمكن مالی براي تحصيل همسرم ( كالج يا فوق ليسانس) خوب است. من دو ويزاي شنگن و همسرم يك ويزاي شنگن طي دو سال گذشته دارد.خواستم بدونم که آيا ميتوان براي همسرم درخواست ويزاي تحصيلي و همزمان براي خودم درخواست Open work permit و پس از ويزا شدن همسرم و خودم براي پسرم ويزاي توريستي كه بطور خودكار پس از ورود به كانادا تبديل به تحصيل رايگان ميشه اقدام و پس از يكسال تحصيل ويكسال كار همسرم هر سه اقامت كانادا را بگيريم؟ آيا برای ما امکان مهاجرت و کار مناسب وجود دارد؟ با تشکر از شما

با سلام، برای کار باید امتیازتون محاسبه بشه. باید نمره زبانتون مشخص بشه که بشه دقیق راهنمایی کرد. آیلتس بیشتر از 7 شانستون رو افزایش میده . برای تحصیل همسر چون گپ تحصیلی زیاد هست ریسک وجود داره .

سلام خسته نباشید من ۲۱ سالمه فوق دیپلم مهندسی نرم افزار دارم قهرمانی ملی در رشته کیک بوکسینگ هستم .برای مهاجرت باید از چه راهی اقدام کنم؟

با سلام، با توجه به سن تحصیل در کانادا گزینه مناسبی هست. مدرک زبان در حد آیلتس 6.5 داشته باشید خیلی کمکتون میکنه

سلام خسته نباشید ، من ۱۹ سالمه ، زبانم در سطح متوسطه ولی مدرک زبان معتبر مثل آیلتس ندارم ، رشته ام تجربیه و دیپلم دارم و امسال باید کنکور بدم ، شرایط مالی خوبی هم ندارم یا کسی رو که بتونه ساپورتم کنه ، میخواستم بدونم چه راهی برای من مناسبه یا باید چیکار کنم برای مهاجرت ؟

با سلام، سنتون خیلی خوبه ، برای تحصیلی باید اقدام کنید. لطفا تو کانال تلگرام و اینستاگرام مجموعه عضو بشین و ویدوهای آموزش اخذ بورسیه تحصیلی رو مشاهده کنید.

سلام وقت شمابخیر
من 46 سال سن دارم، لیسانس مخابرات دارم و حدود 20 سال سابقه کار دولتی دارم. همسرم کارشناسی ارشد زیست سلولی دارد و خانه دار است. هردو زبان انگلیسی خوبی داریم ولی مدرک نگرفتیم. یک دختر کوچک هم داریم. همسرم مقالات تخصصی در نشریات بین المللی دارد. وضعیت مالی هم متوسط هست.خواستم بدونم که برای ما امکان مهاجرت و کار مناسب وجود دارد؟ با تشکر از شما

با سلام، بله میشه اقدام کرد. لطفا سن همسر بزرگوار را نیز اعلام بفرمایید. دقت بفرمایید که اگر ایشان سابقه کاری در حدود 5 سال دارند می توان برای ایشان اقدام نمود و سپس شما به عنوان همراه ایشان اقدام نمایید. همچنین باید مدرک زبان با نمره بالاتر از 7 اخذ بفرمایید.

سلام وقتتون بخیر، من 31 ساله هستم و مربی ورزش هستم در باشگاه و همسرم 35 ساله هستن و موزیسین هستن ودر آموزشگاه موسیقی تدریس میکنن برای ما چه راه حلی رو پیشنهاد میدین؟ سپاس

با سلام، لطفا مدارک تحصیلی هر دو بززگوار رو بفرمایید که بشه بهتر راهنمایی کرد. اگر مدرک تحصیلی لیسانس به بالا دارین تحصیل گزینه مناسبی هست.

با سلام خسته نباشید ؛ جناب من ۲۳ سالمه مدتی هست که به دین مسیحیت پیوستم اما دوستام منو میترسونن که مورد ازار و اذیت قرار بگیرم از جانب اطلاعات ؛ خودم هم بوکسور هستم چند دوره مسابقات داخلی حضور داشتم نمیدونم چیکار کنم میخوام پناهندگی بگیرم

با سلام، دوست عزیز موسسه حقوقی ملک پور هیچ مشاوره ای در امر پناهندگی ندارد.

سلام و وقت بخیر
توضیحات:
من ۳۶ سالمه و کاردانی برق صنعتی دارم
حدود ۶ سال سابقه بیمه و عضو هیئت مدیره دو تا شرکت ساختمانی و تاسیساتی خصوصی بودم
دوتا مدرک فنی و حرفه ای در زمینه سیستمهای تاسیساتی دارم که بیشتر فعالیتم هم در زمینه تاسیسات گرمایشی و سرمایشی بوده
همسرم هم ۲۹ساله و حدود۶ سال سابقه بیمه داره و لیسانس کشاورزی هست و دوسال در زمینه لیزر (زیبایی)شاغل بوده
لطفا راهنمایی بفرمائید
مدرک زبان هم ندارم ولی سطح زبان متوسط هست
سپاس

با سلام، بهتر هست که همسر مدرک زبان بگیرن و برای تحصیل اقدام کنند و شما هم به برای کار اقدام بفرمایید. هر دو عزیز باد مدرک زبان اخذ بفرمایید.

با سلام
من متاهل هستم با سی سال سن کاردانی جهانگردی خوندم و لیسانس هتلداری زدم الانم از بد روزگار تو فروشگاه های زنجیره ای فروشنده ام
البته سابقه کار تو هتل به عنوان ریسپشن و دارم مدرک fce زبانم دارم میخواستم ببینم برای ادامه زندگی تو خارج از ایران مثلا همون کانادا چقدر سرمایه لازمه و اینکه از کجا باید شروع کنم؟
با تشکر

با سلام، روش مهاجرت شما باید در ابتدا مشخص بشه، شاید اگر برای رشته های مرتبط با هتلداری اقدام کنید بهترین روش باشه بارتون ، هزینه های تحصیل در مقالات تحصیل ذکر شده به صورت کامل و برای اطلاع از هزینه های زندگی هم هزینه های زندگی در کانادا رو با کلیدواژه ملک پور در گوگل سرچ کنید. اگر سرمایه رو افزایش بدین شرایطتون برای تحصیل خوبه

سلام.اینجانب دارای دیپلم ماشین ابزار ۴۰ سالمه کار در کارگاههای تراشکاری وفرزکاری به طور حرفه ای.دوتا بچه دارم تاحدی زبانم خوبه اما اگه نیاز به مدرک زبان باشه بابتش اقدام میکنم،بودجه مالی تا سیصد چهارصدمیلیون توان دارم،اینا به ذهنم اومد گفتم اگه حرفی سخنی برای راهنمایی لازمه بنده رو مزین بفرمایید باتشکر.

با سلام، با تشکر از توضیحات کامل شما ، با توجه به سن و مدرک تحصیلی شما بهتر است که برای شخص دیگری از خانواده اقدام شود و سپس شما به عنوان همراه وارد گردید. شرایط همسر را اعلام بفرمایید که بررسی های لازم برای ایشان صورت پذیرد.

سلام من لیسانس مهندس مکانیک دارم 47 سالمه.25سال سابقه کار دارم. دوتا فرزند 19 و16 ساله دارم.
از چه طریقی میتونم با همسر و فرزندانم مهاجرت کنم؟

با سلام، تحصیل برای فرزندان و سرمایه گذاری برای شما بهترین گزینه ها هستند.

باسلام.من ۳۶ساله هستم.دیپلم دارم وتاچندوقت دیگه ایلتس روهم میگیرم.۱۵ساله شغل اصلیم مجری دکوراسیون داخلی ساختمان هست درضمن نوازنده ی حرفه ای هم هستم.متاهلم بایک فرزندخانمم هم تازه فارغ التحصیل ارشدازدانشگاه سراسری مهندسی کشاورزی(بیولوژی خاک)با معدل کل۱۹هست وجزو استعدادهای درخشان کشوری آیابا این توضیحات امکان مهاجرت به کانادا برای ما هست؟ممنونم

با سلام، اگر در ابتدا برای تحصیل همسر در کانادا اقدام شود و سپس شما به عنوان همراه و برای کار تمام وقت به ایشان ملحق گردید بله می توان اقدام کرد. همسر باید مدرک زبان اخذ نمایند.

با سلام من45 سالمه دارای فوق لیسانس مکانیک و هیجده سال سابقه و زبان انگلیسیم ضعیفه با سیصد میلیون پول ایران به همراه دو بچه و همسرم چه راهی را برای مهاجرت به کانادا پیشنهاد میکنید

با سلام، اگر مدرک زبان با نمره بالای 7 بگیرین ، کار در کانادا گزینه مناسبی هست. در ابتدا باید خودتون تشریف ببرین بعد برای خانواده اقدام بشه. با توجه به سن باید سریعا اقدام کنید.

سلام
من رشته معماری هستم میخوام درسم رو تو ایران تمام کنم و برای کار محاجرت کنم به کانادا
با 200 میلیون سرمایه میشه اقدام کرد؟
به چه روشی میشه اقدام کرد و میتونم درآمد خوبی داشته باشم تو کانادا؟

با سلام، برای رشته معماری اگر بخواین کار کنید باید مدارکتون رو معادلسازی کنید. میشه برای دوره های کوتاه مدت اقدام بفرمایید و بعد کار کنید. سرمایتون رو پیشنهاد می کنیم افزایش بدین که به مشکل نخورین

سلام خسته نباشید می خواستم بفهمم برای مهاجرت به کانادا برای خانواده 4 نفره که دونفرش در حال تحصیل هست چقدر میشه؟؟؟

با سلام، هزینه های تحصیلی در کانادا به صورت سالیانه از 13 هزار دلار شروع میشه ، سوالتون خیلی کلی هست باید شرایطتون کامل بررسی بشه که بتونیم بهتر در خدمتتون باشیم.

سلام خسته نباشید.من ۲۵ سالمه و متاهل هستم.لیسانس حسابداری دارم ولی در رشته ی خودم سابقه ای ندارم.چندماهیه خدمتم تموم شده و الان دارم بعنوان مشاور تحصیلی در یک موسسه کار میکنم.همسرمم دانشجوی رشته ی کامپیوتر هست.برای رفتن به یه کشور که بشه زندگی جدیدی رو شروع کرد و بکار مشغول شد چه پیشنهادی دارید؟از نظر مالی هم
تقریبا ساپورتیم.سپاس

با سلام، با توجه به سنتون تحصیل گزینه مناسبی هست براتون ، با توجه به رشته هم کشورهای کانادا و انگلستان گزینه های مناسبی هستند. اگر مدرک زبان بگیرین میشه براتون سریعا اقدام کرد.

سلام
من دانشجوی ترم اخر کاردانی مهندسی پزشکی هستم
قصدادامه تحصیل و اقامت در کانادا رو دارم از نظر مالی مشکلی ندارم و پدرم من رو حمایت میکنه اما با این حال نمیخوام هزینه تحصیلم بالا باشه.
میشه بهم بگید چطور و چقد هزینه لازم هست و چقدر زمان میبره تا پروسه کارم انجام بشه؟
ضمنا تا حد متوسطی زبان انگلیسی بلدم ولی مدرک ایلتس ندارم.

با سلام، هزینه ها تحصیل با توجه به ایالات و دانشگاهی که اقدام میشه براتون متفاوت است و از 13 هزار دلار تا 25 هزار دلار کانادا به صورت سالیانه متفاوت هست. پروسه اخذ ویزای تحصیلی کانادا هم معمولا 5 الی 6 ماه طول میکشه

سلام خيته نباشين من ٢٢ سالمه من تازه اذدواج كردم زنم ۲۰سالشه برای رفتن به کانادا باید چقدر سرمایه داشت و چگونه باید کار پیدا کرد و شرایط مسکن چطوری .و هر ۲ زبان انگلیسی ۸۰درصد بلدیم .لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز. سوال شما کلی هست. در خصوص مدرک تحصیلی و میزان پشتوانه مالی و روش انتخابی مهاجرت خود چیزی بیان نکردید. این موارد تعیین کننده هست. اما حداقل سرمایه مورد نیاز برای زندگی و تحصیل در این کشور 30 تا 40 هزار دلار می باشد. موفق باشید

با سلام و احترام
من 38 سالمه و کارشناسی ارشد رشته معماری هستم ، حدود 15 سال سابقه کاری شخصی و پروژه ای در زمینه دکوراسیون دارم ولی سابقه بیمه ای ندارم و حتی شرکت هم داشتم که تو اساس نامه مدیرعامل هستم ، میخواستم بدونم داشتن نمونه کار اجرایی و قرارداد های مختلف با کارفرما های متعدد به نام شخص خودم میتونه نبود سابقه بیمه تامین اجتماعی رو برام پر کنه یا خیر ؟
با توجه به این شرایط کدوم روش برای مهاجرت مناسبه و در صورت منفی بودن شرایط ، آیا کشور یا راه دیگه ای هست ؟

با سلام ، ممنون از توضیحاتتون ، نامه کاری کفایت میکنه معمولا ، اگر مدرک زبان با نمره بالای 7.5 داشته باشید میشه برای کانادا اقدام کرد. سن و تحصیلات همسرتون هم تاثیرگذار هست در امتیاز شما. مهمترین نکته این هست که شما هر کشوری رو مدنظر داشته باشید باید در ابتدا برای معادلسازی مدارک اقدام بفرمایید. با این شرایط در آلمان هم می تونین کار کنید ، البته به شرط یادگیری زبان آلمانی

سلام
همسر من 39 ساله، کارشناسی ارشد مدیریت و مدرک ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران داره و چند سال هم سابقه تدرس خوشنویسی داره 10 سال سابقه کار دولتی هم داره من هم 37 ساله، کارشناسی ارشد کتابداری هستم و 12 سال سابقه کار دولتی . در حال حاضر دوتامون کارمندیم. دوتا بچه داریم تمکن مالیمون هم بد نیست. شانسمون برای گرفتم ویزای خوداشتغالی بواسطه هنر همسرم چقدره؟
ممنون از سایتتون

با سلام ، پروسه کار در کانادا نسبت به سایر طرق طولانی تر هست. برای کار در کانادا باید امتیازتون محاسبه بشه و اگر مدرک زبان با نمره حدودا 8 ارائه بفرمایید میشه برای کار در کانادا اقدام کرد و شما به عنوان همراه باهاشون تشریف ببرید. با توجه به سابقه و رشته همسر هلند و دانمارک گزینه های خوبی هستند و مدرک آیلتس 6.5 هم می خوان و بعدش هم می تونید کار کنید و اقامت بگیرید.

سلام من دانشجوی پرستاری هستم 19 سال سن درم ااقدام خاصی نکردم خاستم بدونم که معدل دیپلم موثره؟؟ چند سال باید سابقه کار دادشت ؟؟ حقوق پرستاری خوب هست اونجا //؟؟ مجرد میشه رفت ؟؟ با تشکر از سایت خوبتون

با سلام ، اگر مستقیم بعد از لیسانس اقدام کنید سابقه کاری نمی خواد ، اگر بخواین برای فوق اقدام کنید معدل دیپلم چندان تاثیری نداره ، باید شرایطتون رو بررسی کنیم، بله میشه مجرد رفت ، حقوق هم بنابر آمار خوب هست ولی توانایی و سطح زبانتون در کاریابی خیلی تاثیرگذاره

لیسانس معماری
تمکن مالی برای کالج های کانادا و آلمان چقدر باید باشد ؟چون از جای شنیدم تحصیل تو کالج رایگانه ،ایا درست میگم یا اشتباه می کنم ؟
متشکرم .

با سلام، برای کانادا که به پرداخت هزینه همراهه و برای آلمان هم کالج های رایگان وجود داره، شرایط تمکن مالی برای هر کشور متفاوته ولی معمولا باید هزینه یک سال تحصیل و زندگی تو حساب باید باشه.

خیلی متشکرم از راهنمایتون و بسیار متشکرم .مهم شرایط مالی هست که فعلا نمی تونم اقدام کنم.
❤❤❤

با سلام و عرض احترام، با تشکر از شما که وبسایت ما رو برای سوال پرسیدن انتخاب کردین، قطعا با برنامه ریزی درست و حس مثبت همه نتایج حاصل خواهد شد.

سلام ببخشید که زیاد سوال می پرسم
من ۲۹ سالمه لیسانس دارم ۵سال از مدرکم میگذره و تجربه کاری هم تو رشته خودم نداشتم می تونم واسه کالج اقدام کنم ؟؟

با سلام، لیسانس چه رشته ای دوست گرامی ، با استفاده از نامه کاری مرتبط با رشته می توان برای تحصیل در کانادا اقدام کرد.

این هزینه که اول کار باید تو حسابمون باشه مبلغ ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون واسه چیه من نمیفهم؟؟ میشه دقیق تر توضیح بدین برای کدوم قسمت بند یا پروسه نیاز هست ؟

با سلام، دوست گرامی شما باید به اداره مهاجرت اثبات کنید که هزینه های زندگی و تحصیل در کانادا را دارید و قصد پناهنده شدن در این کشور را ندارید. این مدرک یکی از مدارک مورد نیاز زمان اخذ ویزا است.

با سلام خسته نباشید
من ۲۹ سالمه مجردم و لیسانس معماری .ولی تجربه کاری ندارم تو رشته خودم ولی می تونم از شرکتی جور کنم جدا از این ۳ سال تجربه کاری با بیمه تو یه شرکت
پیمانکاری مخابراتی که تو کار تست انتن های دکل های ایرانسل بودن دارم .ایا می تونم اونجا مشغول به کار بشم ؟ایا میشه بدون تجربه کاری اقدام کرد؟ امکان اموزش در اونجا وجود داره که بعد بهت کار پیشنهاد بدن ؟
سطح زبانم پایینه باید تقویت بشه فکر کنم یک سال طول بکشه و شاید بیشتر .

با سلام برای کار در کانادا در ابتدا باید امتیازتون محاسبه بشه ، سابقه کار و مدرک زبان خیلی تاثیرگذار هستند. نمره زبانتون باید بالا باشه ، اگر پیشنهاد کاری دارین باید سایر شرایط رو بررسی کنیم و نظر بدیم . لطفا با دفاتر تماس بگیرید.

سلام من ۳۸ ساله مدرک مهندسی شیمی صنایع گاز دارم سابقه بیمه کاری ۷ سال دارم متاهل هستم جهت کار در کانادا شرایط دارم یا نه؟ امتیاز باید چند باشه

با سلام، حداقل امتیاز باید 67 باشه که بشه اقدام کرد برای مرحله اول ، لطفا مدرک زبان خود و همسر رو اعلام بفرمایید. همچنین مدرک تحصیلی شما لیسانس می باشد یا فوق لیسانس؟

با سلام
جوانی ۲۵ ساله هستم
تازه مدرک پزشکیمو گرفتم
ایتلس ۷.۵ هم دارم
معدل هم ۱۸.۷۹
میشه بگید شانس من برای ویزای کار چقده؟

با سلام، سابقه کاری هم باید داشته باشید ولی شانستون بالا هست ، البته رشته های پزشکی نیاز به معادلسازی مدارک دارن و در ابتدا باید این کار انجام بشه.

سلام خسته نباشین .
میخواستم بدونم هزینه مسکن به پولهذایرانی چند . مدرکم دیپلم برق صنعتی ، زبان انگلیسی ۷۰درصد بلدم، اگه ج بدین ممنون میشم .

سلام. هزینه مسکن و زندگی در این کشور بسته به نوع مسکن ، محل و شهر انتخابی از ماهی 1500 تا 3000 دلار در ماه متغیر می باشد.

سلام. همسر من پاسپورت انگلیسی داره . آیا میتونیم با هم به کانادا بریم و ازدواجمون رو اونجا ثبت کنیم و درخواست اقامت کنیم. به چه صورت هستش؟ همسر من با پاسپورت انگلیسی چه مدت می تونه ویزا بگیره؟
ممنون

با سلام، همسر شما میتونه بدون ویزا بره ولی شما باید ویزا بگیرید ، بهترین پیشنهاد اخذ ویزای توریستی برای شماست . معمولا 6 ماه اجازه اقامت رو دارند.

سلام
۳۳ سالمە مجرد فوق دیپلم بهداشت دارای سە سال سابقە کار در درمانگاە برای اقامت کاری کانادا چه اقدامی میتونم بکنم؟

با سلام دوست عزیز شما می توانید در کشورهایی که مانند کانادا و استرالیا که سابقا مستعمره انگلستان بودند مثل آفریقای جنوبی برای ویزای جست و جوی کار اقدام نمائید .

سلام من خانمی هستم 30 ساله لیسانس رشته ریاضی و 7 سال سابق کار حسابداری دارم . می خواستم بدونم می تونم برای کار ویزا بگیرم؟ .

با سلام، برای کار در کانادا در ابتدا باید امتیاز شما محاسبه شود ، در صورت داشتن مدارک زبان با نمره 7 به بالا امکان اقدام برای شما وجود دارد. لطفا مقاله اسکیلد ورکر کانادا را مطالعه بفرمایید.

سلام و خسته نباشید
من 20 سالمه دانشجو رشته آی تی هستم مسلط به سه زبان برنامه نویسی هستم تافل هم نمره 115 گرفتم آشنایی با زبان روسی هم دارم میتوانم روان صحبت کنم خواستم ببینم برای مهاجرت بهتر است تا رزومه رو قوی تر کنم تا موقعی که لیسانس گرفتم بتونم برای مهاجرت اقدام کنم یا الان هم میتوانم برای مهاجرت اقدام کنم ممنون از اینکه راهنمایی میکنین

با سلام و احترام
دوست عزیز شرایط بسیار خوبی دارید.بتون پیشنهاد می کنیم بعد از فارغ التحصیلی اقدام کنید که هم رزومتون قوی تر بشه و هم مدرک لیسانستون رو در دست داشته باشید.قصد مهاجرت به کشور کانادارو فقط دارید؟

سلام آیا با 160هزار دلار میتوان ویزایی سرمایه گذاری کانادا را گرفت وچه مدت وقت میگره

با سلام ، برای سرمایه گذاری در کانادا راه های متفاوت وجود دارد. معمولا پروسه اقدام با توجه به شرایط شما و آماده بودن مدارک متفاوت است. حداقل زمانی که می توان در نظر گرفت 2 سال می باشد. مقالات سرمایه گذاری در کانادا را مطالعه نمایید یا با دفاتر تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره شوید. پیشنهاد ما برای شما سرمایه گذاری در کشورهای نظیر اتریش ، اسپانیا و انگلستان می باشد.

سلام.خسته نباشید.من کارشناس رادیولوژی هستم.۲۷ سالمه.سه سال سابقه کار دارم. ایلتس هم ۷.۵ دارم.میخاستم یه ارشد غیر مرتبط با رشته کارشناسیم بگیرم که امتیازم بره بالاتر.مثلا مترجمی زبان انگلیسی.توو دانشگاه پیام نوریا ازاد.اولا این دانشگاهها قابل قبوله مدرکشون اونجا؟؟ ثانیا تو بحث سابقه کار اخرین مدرک تحصیلی لحاظ میشه یا مدرک کارشناسی ؟؟

با سلام، معمولا مدارک برای معادلسازی به کانادا فرستاده می شود و اقدامات لازم برای تایید شدن به اطلاع شما می رسد. سابقه کار نیز بعد از لیسانس در نظر گرفته می شود. لطفا مقالات تخصصی کار در کانادا را مطالعه بفرمایید.

سلام روزتون بخیر
بنده خانمی 24 ساله هستم در حال حاضر ترم آخرفوق لیسانس رشته مهندسی نفت( گرایشه اکتشاف) هستم .کارشناسی بنده رشته کامپیوتر(گرایش مهندسی تکنولوژی نرم افزار ) خوندم قصد مهاجرت دارم ولی متاسفانه اطلاعاتی ندارم که از چ طریقی مهاجرت کنم هدفم برای رفتن به اونجا برای کارکردن میباشدنه ادامه تحصیل… ممنون ازشما

با سلام ، برای کار در کانادا در ابتدا شما وارد یک سیستم امتیازبندی می شوید. این سیستم امتیازبندی براساس سن ، مدرک تحصیلی ، مدرک زبان و سابقه کاری می باشد. شما باید حداقل امتیاز ویزای کار کانادا را بدست آورید تا بتوان اقدام کرد. قدم اول می تواند مطالعه مقالات کار در کانادا و اسکیل ورکر کانادا باشد.

سلام. خسته نباشید . خانمی ۳۸ ساله با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی و کارمند رسمی با ۱۳ سال سابقه کار هستم. همسرم شغل آزاد و ۲ فرزند کوچک دارم. برای اقامت کانادا میتونم اقدام کنم؟

با سلام ، شما می تونید برای تحصیل در کانادا اقدام کنید. بعد از مهاجرت به کانادا و روشن شدن وضعیت اقامت شما همسر و فرزند نیز می توانند در صورت مهیا کردن شرایط به شما بپیوندند، مدرک زبان آیتلس برای تحصیل در کانادا نیاز است.

سلام من لیسانس پرستاری با 18 سال سابقه کار مرتبط با پرستاری و 47 سال سن دارم . آیا امکان مهاجرت برای بنده وجود دارد در ضمن همسرم لیسانس برق و خانه دار و 2 فرزند 5 و 12ساله دارم. ممنون

با سلام با توجه به سن شما امکان تحصیل و کار برای شما وجود ندارد. شما می توانید برای سرمایه گذاری اقدام کنید. لطفا شرایط همسر را اعلام بفرمایید شاید بتوان برای ایشان اقدام کرد. همچنین برای فرزند نیز می توان برای تحصیل اقدام کرد.

سلام گیج شدم واقعا فراینده پیچیده ای است

با سلام، متقاضی گرامی لطفا ابهامات خود را مطرح کنید تا جزئیات آن را برای شما بیان کنیم.

با سلام. برای دوره های کوتاه مدت زبان یا سایر زمینه ها آیا میتوان با 38 سال سن ویزای کانادا گرفت؟ و پس از اتمام این دوره ها بلافاصله بایستی برگشت یا همانند فارغ التحصیلان دانشگاهی فرصت کاریابی میدن؟ ضمن اینکه فوق لیسانس عمران و 10 سال سابقه کار دارم.

با سلام، بله امکان اقدام وجود دارد و معمولا به اندازه مدت زمان تحصیل شما فرصت برای کاریابی بعد از تحصیل داده می شود.

سلام.
خانمی29ساله ودارای لیسانس حسابداری هستم.مسلط به زبان انگلیسی وچند وقت دیگه هم ایلتس میگیرم..باتوجه به سنم ایا میشود از طریق تحصیلی برای اقامت دایم اقدام کنم ویاتغییر رشته بدم وبعد برای همسرم که دیپلم دارد اقدام کنم ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام، در ابتدا می توان برای شما برای ارشد یا دوره های کوتاه مدت در کانادا اقدام کرد و بعد از تعیین وضعیت شما برای همسر نیز اقدام کرد.

سلام من لیسانس رشته معماری هستم با معدل 17/5 ایا میتونم بورسیه تحصیلی بگیرم

با سلام، اولویت بورسیه با افراد تبعه کانادا و دانش آموزانی است که شرایط ویژه دارند.

با سلام
من 32 سالم و کارشناس ارشد برق هستم با حدود 9 سال سایقه کار ( بیمه ایی) و همسرم 7 سال سابقه کار پرستاری دارن. چطوری و از چه طریقی می تونیم واسه مهاجرت کانادا اقدام کنیم.؟

با سلام و عرض احترام
هم می توان برای کار اقدام کرد و هم برای تحصیل ، پیشنهاد می شود که راه تحصیل را مدنظر قرار دهید زیرا که پروسه آن سریعتر اتفاق می افتد. همسر نیز می توانند به عنوان همراه با شما باشند

من ۱۸سال دارم ایا میتونم برای تحصیلی به کانادا مهاجرت کنم ؟چه راهی وجود داره

با سلام ، بله امکان اقدام وجود دارد. لطفا مقالات تحصیل در کانادا را مطالعه بفرمایید.

سلام ، بنده دانشجو رشته کامپیوتر هستم 19 ساله، و بزودی هم قراره مدرک IELTS رو دریافت کنم ، جدا از اون هم میتونم به زبان های فرانسوی ، اسپانیایی ، آلمانی صحبت کنم خواستم ببینم با توجه به شرایطی که دارم میتونم به این کشور سفر کنم یا اصلا بهترین راه برای من کدوم هست؟

با سلام، تحصیل در کانادا به نظر برای شما گزینه مناسبی است

من اطلاعاتم کلاً در رابطه با مهاجرت بسیار کم هستش و الان سوالی در ارتباط با مهاجرت به کانادا داشتم. من فامیلی ساکن کانادا دارم که در شهر ونکوور، یک کارفرمایی برای من پیدا کرده که اون کارفرما حاضر است با ارائه سه سال سابقه کار عمرانی توسط من، من رو در شرکت خودش استخدام کنه. منتها مشکل اینجاس من با اینکه چند سال سابقه بیمه دارم، اما فقط یک سال از این چند سال، سابقه بیمۀ مرتبط با کارهای عمرانی هستش.
آیا راه حلی برای تبدیل این یکسال به سه سال دارم؟

با سلام، برای کار در کانادا در رشته عمران در ابتدا باید مدرک خود را معادلسازی کنید تا امکان کار را داشته باشید. با توجه به اینکه برای کانادا و استرالیا بیمه مورد نیاز است شما باید این سه سال کار در رشته مرتبط را سپری کنید.

با سلام وقت بخیر
من کارشناسی ارشد مدیریت مالی دارم وسابقه کار 17 سال د ربانک رادارم وهمسرم کارشناسی ارشد حسابداری وسابقه 25 سال در آموزش وپرورش رادارد وپسر 13 ساله دارم می خواستم بدانم در کانادا برای من وشوهرم کاری در شان ما پیدا می شود .
سپاس

با سلام، لطفا مقالات کاریابی در کانادا را مطالعه کرده و سپس سایت های کاریابی را جستجو کنید.

سلام وقت بخیر.مبالغ مورد نیاز تو همه ی موارد مهاجرت کانادا ب ارزش دلار امریکاست یا دلار کانادا؟

سلام، در اکثر موارد دلار کانادا

با سلام بنده ۳۲ ساله هستم من و همسرم کارشناسی IT هستیم بنده مدرک شبکه هم دارم و ۶سال سابقه کار البته کارشناسی شیلات با ۷ سال سابقه کار هم هستم مدرک مدرک آرایشگری فنی حرفه ای هم دارم از کدوم یکی میشه استفاده بهتر کرد؟؟یه حدود هزینه ۰تا ۱۰۰ رو هم بی زحمت بفرمایید.چقدر باید سرمایه داشته باشم که به مشکل برنخورم؟؟

با سلام، دوره های کوتاه مدت وجود دارد که ویزای آن ها بسیار با شانس بالا است و بعد از آن شانس کاریابی شما تا 90 درصد افزایش می یابد. لطفا با دفاتر تماس بگیرید تا ااز هزنیه ها اگاهی یابید.

با سلام
بنده کارشناسی حسابداری دارم و یکسال سابقه کار دارم ولی متاسفانه بیمه نبودم خواستم بپرسم چطور میتونم از طریق ویزای کار به کانادا مهاجرت کنم.خواهش میکنم جواب بدید ممنون

سلام، برای کار در کانادا باید مدرک زبان، سابقه کار و مدرک تحصیلی و سن مناسب داشته باشید تا امتیاز شما به حداقل موردنیاز کانادا برسد. لطفا مقالات کار در کانادا را با کلیدواژه ملک پور در گوگل سرچ کنید.

سی ساله مجرد.کارشناسی نرم افزار سابقه کار ندارم . اما برنامه نویس کامپیوتر هستم قصد مهاجرت به کانادا رو دارم و در حال حاظر در حال افزایش معلومات برنامه نویسی و زبان هستم . چه راحی برای مهاجرت بهتره با توجه به شرایط من

با سلام،الان دوره های استثنایی برای کانادا وجود دارد که بسیار برای شما مناسب است ، لطفا با دفاتر تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی شوید.

من 30 سالمه و فوق دیپلم بهداشت هستم با 14 سال سابقه کار و بیمه و همسرم شغل ازاد داره و یک پسر 6 ساله و 500 میلیون سرمایه داریم ایا میتونیم ب کانادا مهاجرت کنیم؟؟

برای کار با توجه به شرایط همسر و داشتن فرزند شرایط اسان نیست، شاید تحصیل بهترین گزینه برای شما باشد ، اما باید شرایط شما به صورت کامل بررسی شود.

سلام و خسته نباشید
همسر من در حال گرفتن ویزای توریستی کانادا هستش و بعد از ایشون من می‌خوام اقدام کنم میخواستم بپرسم چطور میشه ک همسرم از اونجا برای رفتن من اقدام کنه،یعنی چ کارهایی باید انجام بده؟؟؟

سلام و عرض ادب
پس از 3 الی 4 هفته امکان دارد شما هم اقدامات لازم را انجام دهید و به ایشان بپیوندید.
پیشنهاد میکنیم جهت مشاوره کاملتری با دفاتر ما از طریق شماره 021.49196000 تماس حاصل فرمایید.

من جعفر محبی آرایشگر بین المللی هستم حدود یک میلیارد سرمایه دارم خانوم نویسنده است و یک دختر ۴ساله دارم لطفا راهنمایی کنید برای اقامت کانادا

سلام و عرض ادب، مقالات فراوانی برر روی سایت های ملک پور در خصوص کانادا منتشر شده است، اما برای دریافت سریع پاسخ سوال های خود و برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.

با سلام امکان هست بفرمایید برای مهاجرت به کانادا یا اروپا به روش کاری حداقل به چه میزان پول نیاز هست؟میدونم بسته به شرایط دارد ولی حداقل رو میخواستم.سپاس

با سلام باید در ابتدا رزومه کامل خود را بفرمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.

سلام.
این مقدار هزینه ی ده هزار دلاری برای مهاجرت، شامل اکسپرس انتری هم میشه؟

با سلام برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.

سلام من 17 سال دارم . و میخوام تحصیل را در دانشگاه کانادا ادامه بدم میخواستم بدونم چ اقدامتی و چقدر هزینه میخواد برا انجام این کار؟

با سلام می توانید برای مدارس اقدام نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.

سلام..ما خانواده ای 5 نفره هستیم و من شغل آزاد دارم و زنم خانه دار است دخترانم هم زبانشان قوی است ما میخواهیم خانه مان را به قیمت 360میلیون بفروشیم آیا اگر این پول تبدیل به دلار شود من و خانوادم میتوانیم به کانادا مهاجرت کنیم؟؟

با سلام باید رزومه کامل خود را بفرمایید تا امکان راهنمایی وجود داشته باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.

سلام من خانم 43 ساله هستم، مجرد و لیسانس گرافیک با سابقه کار حدود 20 سال، البته پراکنده بوده اما در حال حاضر حدود 6 سال در یک شرکت گرافیست هستم. برادرم هم مقیم کانادا هست. خواستم بدونم بهترین روش برای اقدام برای مهاجرت برام کدام هست.. ممنون

با سلام برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.

با سلام بنده معلم رسمی آموزش و پرورش هستم ۲۳سال دارم و همسر بنده مهندس الکترونیک هستن و در مخابرات مشغول به کار هستن عموی بنده سیتیزن کانادا هستن خواستم ببینم برای مهاجرت چه راهی رو پیشنهاد میکنید و این که از طریق همسرم اقدام کنیم بهتره یا خودم؟

با سلام می توانید برای تحصیل و یا برای کار اقدام داشته باشید که برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.

سلام من مدرک کاردانی برق قدرت دارم و تعمیر کار حرفه ای موبایل و متاهل خانوم بنده کارشناس باستان شناسی چطور میشه اقدام کرد

با سلام باید در ابتدا رزومه کامل خود را بفرمایید تا امکان راهنمایی وجود داشته باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.

سلام 35 سال سن دارم لیسانس ساخت وتلید 12 سال سابقه کار سرپرستی در شرکت کاشی و سرامیک 2 فرزند دارم و خانمم لیسانس ریاضی محض با 33 سال سن میخوام ببینم امکان مهاجرت دارم

با سلام می توانید از طریق تحصیل و کار اقدام نمایید همچنین می توانید برای کشورهای متعددی نیز اقدام داشته باشید برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.

من دانشجوی سال اخر پرستاری هستم و میخام بعده طرحم به کانادا مهاجرت کنم
میخاستم بدونم هزینه لازم چقدر میشه حدودا و این پروسه که بعنوان پرستار مهاجرت کنم حداقل و حداکثر چقدر طول میکشه؟

با سلام در ابتدا باید رزومه کامل خود را بفرمایید تا امکان راهنمایی وجود داشته باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.

اینجانب ارشد فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه معتبر کشور ومربی فوتبال میباشم.وسابقه معلمی.بهترین روش برای بنده برای اقامت دائم به کانادا چیه؟ممنون میشم

با سلام باید در ابتدا رزومه کامل خود را بفرمایید تا امکان راهنمایی وجود داشته باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.

سلام
من دختری ۲۳ساله هستم و عمو ی من چهل سال هست که در تورنتو زندگی میکنه
سوال من اینه آیا میتونه من رو به فرزندخواندگی بگیره و من بتونم از این طریق مهاجرت کنم به کانادا؟
واینکه هزینه ی تقریبی این کار برای من در ایران و برای عموم در کانادا چقدر هست؟؟
ممنون میشم پاسخ بدید به این سوال من?

با سلام برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.

اینجانب تکنسین مکانیک موتورهای دریایی.ودارای دفترچه افسر سوم موتورخانه کشتی میباشم.که ۱۶سال سابقه کاربرروی تانکرهای شرکت ملی نفتکش ایران دارم.گواهینامه های بین المللی: اطفا حریق پیشرفته،کمکهای اولیه پیشرفته،کارت تندرستی.بنده تسلط کامل به کارتعمیرات کشتی ها در بنادر از جمله مکانیک و برق دارم.وهمچنین به برقکاری وتعسیسات ساختمان هم تسلط کامل دارم.

با سلام
دوست گرامی اگر قصد اخذ ویزای کار را داریدباید رشته تحصیلی شما جز مشاغل مورد نیاز باشد تا بتوانید اقدام نمایید که برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

شماره تماس ده خط ویژه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

تغییرات قانونی مهاجرت به کانادا در سال 2021 به گونه ای بوده که راه های مهاجرت به آن همچنان هموار است. کانادا از پهناورترین کشورهای جهان است و هر ساله جمعیت قابل توجهی برای مهاجرت به این کشور از روش های مختلف اقدام می کنند. مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و کار روش های اصلی مهاجرت به این کشور پیشرفته هستند اما روش های مهاجرت به کشور کانادا به این دو مورد محدود نمی شود.

چطور به کانادا برویم

سطح بالای رفاه اجتماعی در کشور کانادا و به طور کلی کیفیت بالای زندگی در این کشور دلیل اصلی تمایل به مهاجرت به این کشور است. البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که هزینه های بالای زندگی در این کشور گاه مهاجرت به کانادا را با مشکل روبرو می کند. در مقاله پیش رو که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده٬ اطلاعاتی در خصوص مهاجرت به کانادا در سال 2021 ارائه شده است.

بسیاری از افراد تمایل دارند برای مهاجرت به کانادا اقدام و بر اساس شرایط خود نظیر سن، تحصیلات، سابقه کاری و غیره، راه های ورود به کشور کانادا را بررسی نمایند. برای مهاجرت به این کشور پر درخواست، اطلاع از شرایط و روش های ورود کمک بسیاری به متقاضیان این امر می نماید. کانادا کشوری با 33 میلیون نفر جمیعت است و پس از روسیه دومین کشور پهناور دنیا محسوب می شود.

این کشور از سه سو با اقیانوس منجمد شمالی، اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام و از جنوب با آمریکا همسایه است و از این سو یک کشور سردسیر محسوب می شود که نسبت به مساحتش جمیعت کمی دارد. قانون در این کشور به شکل Common Law می باشد، بدین معنا که در شرایط خاص قاضی یا دادستان می توانند خلاف قانون اساسی حکم کنند که این امر کانادا را به کشوری راحت برای زندگی بدل کرده است و سالیانه تعداد بسیاری به این کشور مهاجرت می کنند.

مهاجرت به کانادا در سال 2021 از راه های مختلف امکان پذیر می باشد که عبارتند از:

چرا کشور کانادا بهترین کشور برای مهاجرت است؟ همه ما می دانیم که کشور کانادا همه ساله از سیل عظیمی از مهاجران و پناهندگان استقبال می کند. حتی آمار و ارقام حاصله از مطالعات میدانی هم مبین این جایگاه برتر این کشور می باشد. مثلا، بنا به مطالعه انجام شده توسط U.S News and World Report، کشور کانادا پس از آلمان، دومین کشور مهاجر پذیر دنیا رتبه بندی شده است. دلایل اساسی مهاجرت به کانادا:

اصولا ورود به کشور کانادا به چند فاکتور اساسی بستگی دارد؛ اول از همه، هدف شما از مهاجرت به این کشور چیست؟ تحصیل، کار، گردش، دیدن خانواده و غیره فاکتور بعدی تعیین کننده مدت اقامت شما در این کشور است. شما به عنوان مهاجر مایل هستید که تا کی در کشور کانادا اقامت گزینید؟ بلند مدت یا کوتاه مدت؟ فاکتور بعدی، شرایط شما می باشد. آیا شما تحصیلات، تخصص یا مهارتی دارید یا خیر؟ افراد با توجه به 3 فاکتور فوق الذکر، تصمیم به زندگی در این کشور می گیرند.

اخذ ویزاهای توریستی از کشورهای معتبر دنیا شرایط خاص خود را دارد و معمولا نیازمند ارائه مدارک قوی و تضمین کننده بازگشت متقاضی از کشور مقصد می باشد. ویزای توریستی کانادا (visitor visa) به منظور اهداف توریستی، گردشگری، تفریح، بازدید از اقوام، دوستان یا خود کشور کانادا صادر می شود.

از مدارکی که می توان برای اخذ ویزای توریستی به آن اشاره کرد:

نکته مهم در مورد ویزای توریستی کانادا این است که این نوع ویزا با اینکه 5 سال  (مطابق با اعتبار باقی مانده از پاسپورت فرد) اعتبار قانونی دارد، اما به راحتی قابلیت تبدیل به ویزاهای بلند مدت و اقامتی را ندارد (البته این امری غیر ممکن نیست) و مدت زمان اعتبار ویزای مولتی کانادا به زمان اعتبار پاسپورت متقاضی وابسته می باشد. افرادی که دارای ویزای مولتی کانادا می باشند می توانند بدون محدودیت زمانی وارد خاک این کشور شده و در هر مرتبه تا حداکثر 6 ماه در این کشور حضور داشته و اقامت نمایند. پس از این مدت دارنده ویزا باید یک مرتبه از کشور کانادا خارج شده و مجددا به خاک این کشور بازگردد تا بتواند اقامت خود را در کشور کانادا تمدید نماید.

امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند از روش سرمایه گذاری برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند. با توجه به اینکه پروسه های سرمایه گذاری در کانادا معمولا با ریسک بالا همراه می باشد و پروسه زمانی طولانی مدت دارد، میزان سرمایه و توانایی مالی افراد، شرایط و رزومه آنها و زمان مناسب برای سرمایه گذاری از اهمیت بالا برخوردار است. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در ایالت های مختلف این کشور متفاوت می باشد و شرایط خاص خود را داراست. استان های کبک، ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا، پرنس ادوارد، نیو برانزویک و غیره شرایط سرمایه گذاری را برای متقاضیان این امر فراهم نموده اند اما برای سرمایه گذاری باید قوانین و میزان سرمایه مورد نیاز هر یک از استان ها مورد بررسی قرار گیرد.

به این ترتیب متقاضیان کانادا از طریق سرمایه گذاری در اول امر باید نوع سرمایه گذاری و ایالت مورد نظر را انتخاب کرده و با تحقیق و کسب آگاهی در زمینۀ اخذ اقامت از طریق روش سرمایه گذاری کانادا و پیدا نمودن وکلای رسمی در این کشور که دارای تجربه کافی در زمینه کاری خود می باشند با ریسک و خطر کمتری اقدام نمایند. برای بررسی دقیق تر مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در ایالت های مختلف کانادا پیشنهاد می کنیم مقاله فوق را مورد مطالعه قرار دهید.

کشور کانادا علاوه بر سرمایه گذاری به متقاضیان مهاجرت به کانادا این فرصت را می دهد تا متناسب با شغل، حرفه و همچنین زمینه کاری خود در کشور مبدا به اشتغال زایی در کشور کانادا بپردازند. به همین منظور افراد باید با سرمایه مناسب با نوع حرفه ای که تمایل به راه اندازی آن دارد، تجربه کاری خود و قوانین مربوطه، برای خود اشتغالی در کانادا اقدام نمایند. در حال حاضر با توجه به محدودیت هایی که خوداشتغالی در کشور کانادا دارد و تقاضای بالایی که متقاضیان برای این امر دارند، ریسک خود اشتغالی در کانادا بسیار افزایش یافته و گزینه مطلوبی برای اقدام محسوب نمی شود.

اما طریق کارآفرینی و راه اندازی بیزینس در کانادا بدین طریق است که کارآفرینان خارجی برای ثبت شرکت و شروع بیزینس خود یایستی بیزینس پلن خود را به دولت کانادا ارائه دهند. علاوه بر این داشتن سابقه مدیریتی و نیز داشتن سرمایه کافی (بین 75000$ تا 210000$ دلار کانادا) برای شروع بیزینس در این کشور الزامی است. اما از شرایط اخذ ویزای استارت آپ کانادا در سال 2021 می توان به این موارد اشاره نمود:

در گذشته مرسوم بود افراد از روش ویزای ازدواج به صورت صوری و غیر واقعی خود را به کشور مقصد رسانیده و از این طریق اقامت آن کشور را اخذ می کردند. در حال حاضر گرفتن ویزای ازدواج در کشورهای معتبر دنیا امری پیچیده و سخت است. معمولا افرادی در این زمینه موفق می شوند که واقعا قصد ازدواج داشته و مدارک لازم و کافی را برای رسیدن به نتیجه ارائه می نمایند. توصیه می شود اگر قطعا از طریق ازدواج واقعی قصد ورود به کشور کانادا را دارید دست به این عمل بزنید در غیر این صورت با ردی ویزا روبرو خواهید شد. برای ویزا شدن از طریق ازدواج فرد متقاضی باید مدارک محکم و مستدلی را جهت ورود به کشور کانادا و قانع کردن آفیسر سفارت ارائه دهد. در حقیقت هر دو طرف این ازدواج باید مدارکی کامل ارائه نمایند تا در نهایت موفق به دریافت ویزا گردند.

یکی از مدارک مهمی که جهت اخذ ویزا نیاز می باشد این است که فرد حاضر در کانادا نشان دهد علاوه بر هزینه زندگی خود به قدری درآمد دارد تا هزینه های فرد دیگری که برای ازدواج معرفی کرده را تامین نماید. نکته بسیار مهم این است که فرد باید درآمد خالص خود را نشان دهد و نشان دادن دارایی، مورد تایید نیست. این یکی از مدارک لازم و قطعی این پروسه می باشد. علاوه بر آن محل سکونت فرد در کشور کانادا باید مشخص و تعیین شده باشد و به سفارت عنوان گردد.

کانادا کشوری با اقتصاد قوی، رفاه اجتماعی بالا و نظام کاری قدرتمند می باشد و کشوری است مهاجرپذیر که از طرق مختلف به مهاجرین این کشور، با رعایت قوانین اقامت و تابعیت را اعطا می نماید. بیش از 30% جمعیت این کشور را مهاجرین تشکیل می دهند که قسمت اعظم اقتصاد این کشور را در دست دارند. نظام حقوقی کشور کانادا برای اخذ اقامت از طریق تولد، نظام خاک می باشد و در زمره کشورهای محدودی محسوب می شود که از طریق تولد در خاک کشور، اقامت و تابعیت را به فرد متقاضی اعطا می کند. یکی از راه های دریافت شهروندی در کشور کانادا تولد فرزند در کانادا است و فرزندی که در خاک کانادا متولد می شود، فارغ از تابعیت پدر و مادر خود به صرف تولد می تواند شهروند کانادا محسوب شود.

از آنجایی که این کشور ویزاهای توریستی بلند مدت اعطا می نماید و از طریق این ویزا می توان در این کشور به صورت موقت حضور داشت، برخی از خانواده ها این مسیر را جهت تولد فرزند خود انتخاب می کنند و مهاجرت به کانادا را از طریق تولد مورد نظر قرار می دهند. توجه به این نکته ضروری است که از طریق تولد فرزند در کانادا، والدین موفق به دریافت اقامت یا تابعیت نمی شوند تا زمانی که فرزند به سن 18 سال برسد و بتواند از طریق اسپانسرشیپ برای والدین خود درخواست نماید. تحصیل در کانادا برای کودکان متولد شده در این کشور به عنوان شهروند کانادایی امکان پذیر خواهد بود.

یکی از بهترین ویزاهای دنیا و به همان نسبت مشکل ترین ویزاهای مهاجرتی، ویزای کاری کانادا می باشد. با توجه به اقتصاد قوی و زبان رسمی انگلیسی در کشور کانادا، این کشور به عنوان اصلی ترین گزینه های مهاجرتی دنیا برای کار متقاضیان انتخاب می شود. ویزای کاری کانادا با متد و مدل جدید از اواخر سال 2017 شرایط بهتری را نسبت به گذشته جهت ورود فراهم آورده است. ویزای کار این کشور با عنوان اسکیل وورکر و در برخی نقاط اکسپرس انتری که به معنی ورود سریع است در مقایسه با ویزاهای کاری استانی در سال 2021 زودتر اما سخت تر اتفاق می افتد. مدل ویزای کار کانادا یا اکسپرس انتری (Express Entry) دو مرحله ای می باشد.



کسب 67 امتیاز از 100 امتیاز ممکن جهت ورود به استخر (pool) و اصطلاحا مرحله دوم. که پارامترهای مشخصی از جمله سن، سابقه کاری، مدرک زبان، مدرک تحصیلی و انطباق با محیط را دارد که در زیر در جدول های جداگانه ای بررسی و تحلیل می شوند.

محاسبه نمره زبان به شرح زیر است:

نمرات زبان معادل امتحان IELTS:

نمره زبان معادل امتحان TEF (فرانسه) با CLB:

در صورت توانایی روی زبان دوم هم در حالت داشتن مدرک معادل CLB 5 در تمامی اسکیل ها و مهارت ها 4 امتیاز کسب می شود.

متقاضی می تواند تا حداکثر 25 امتیاز برای قسمت تحصیلات کسب کند. برای مهاجرت به کانادا از این طریق باید مدرک تحصیلی معتبر کانادایی داشته باشید، یا اینکه مدرک مورد تایید بوده و یا توسط موسسه مورد تایید اداره مهاجرت کشور کانادا معادل سازی شده باشد. حداکثر امتیاز این بخش 25 است.

برای تعداد سال ها تجربه کاری به صورت تمام وقت که حتما متناسب با آن مدرک معتبر ارائه شود.

سن مناسب در اکسپرس انتری به شرح زیر محاسبه می شود:

می توان در صورت دریافت پیشنهاد کار تمام وقت روی ویزای SKILLED WORKER امتیاز مشخص دریافت کرد. این کار باید دائم، قطعی و تمام وقت باشد. در سطح شغل 0، A یا B در لیست NOC باشد.

اگر متقاضی متاهل است همسر می تواند تا حداکثر 10 امتیاز کسب کند و برای مهاجرت به کانادا اقدام نماید.

دولت فدرال در سیاست گذاری جدید خود در سال 2020 با این برنامه ریزی پیش رفته است که حدود 30000 نفر را از طریق ویزای کار جذب داشته باشد. این میزان تا انتهای سال 2022 میلادی به میزان یک میلیون نفر خواهد رسید که این نشان از یک فرصت جهت ورود و مهاجرت به کانادا می باشد.

همان طور که بیان شد در صورتی که متقاضی حداقل 67 امتیاز از مرحله اول را دریافت نماید می تواند برای اخذ ویزای کار کشور کانادا وارد مرحله دوم شود. متقاضیان واجد شرایط با اخذ بالاترین امتیاز با داشتن دعوت نامه در 25 نوبت می توانند برای اخذ اقامت دائم کشور کانادا گلچین شوند. در این مرحله متقاضی باید امتیازات لازم را دریافت نماید تا بتواند موفق به دریافت ویزای کشور کانادا شود. با توجه به اینکه این مرحله نیز دارای امتیازات مخصوص به خود می باشد برای بررسی امتیازات خود در کشور کانادا و بررسی شرایط جزئی این کشور پیشنهاد می کنیم به مقاله کار در کانادا مراجعه نموده و اطلاعات کامل را در این مقاله دریافت نمایید.

در انتهای سال 2015 میلادی مدل اکسپرس انتری پایه گذاری شد که متفاوت با سیستم قبلی و حساب شده تر برنامه ریزی شده بود. حاصل آن ورود و ویزا شدن افراد شایسته و توانا جهت مهاجرت به کانادا می باشد. متقاضیان با حداکثر امتیازات اخذ شده برای این کشور ویزا شده و در چند ماه اخیر امتیازات به 426 امتیاز نیز رسید که پیش بینی می شود هرچه پیش رویم این کف امتیازات بالاتر هم بیاید و عملا مهاجرت از طریق ویزای اکسپرس انتری سخت تر صورت گیرد و برنامه فدرال جهت اخذ مهاجر سریع و تغییر نظام جمعیتی را تحت کنترل داشته باشد.

چطور به کانادا برویم

در سیاست قبلی امتیاز دهی این نوع ویزا، داشتن دعوتنامه کاری از کانادا 600 امتیاز داشت که از انتهای سال 2017 میلادی این آیتم تغییر امتیاز داد و فقط 50 امتیاز را به خود اختصاص داد و باقی امتیازات بر سایر عوامل نظیر انطباق با محیط و سازگاری و انطباق مدرک تحصیلی با زبان و کار تاثیرگذار بود. طبق تصمیم هایی که دولت فدرال اتخاذ کرده پیش بینی می شود در ماه های روبرو تعداد بیشتری از افرادی که مدارک خود را ثبت کرده و در انتظار هستند، تایید شده و به ویزای کاری برسند. علاوه بر مدل فدرال یک مدل مهاجرت کاری دیگر نیز در دستور کار کشور کانادا می باشد با عنوان ویزای کاری استانی. تفاوت آن با اکسپرس انتری در طول مدت پروسه و لیست مشاغل مورد نیاز برای هر استان است.

با توجه به میل به مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا و دشواری های ویزاهای گوناگون این کشور مخصوصا ویزای کاری، بسیاری از متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی کانادا را انتخاب کرده و از این طریق خود را به کانادا رسانیده و برای کار و اقامت اقدام می کنند. مخصوصا از آنجایی که برای اخذ ویزای کاری کانادا، داشتن تحصیلات کانادایی امتیاز مخصوص اخذ کرده و راه را برای موفقیت هموار می کند. نظام آموزشی کانادا برای افراد اینترنشنال و خارجی هزینه بر می باشد. در حالی که این خدمات و امکانات برای افراد لوکال و دارای تابعیت این کشور به صورت رایگان یا نیمه رایگان ارائه می شود. از این رو کشور کانادا در زمره کشورهاییست که تحصیل در آن هزینه بر است.

کشور کانادا در مقایسه با کشورهای همسطح خود و در مقایسه با کشورهایی مانند آمریکا، استرالیا و نیوزلند از هزینه تحصیل کمتری برخوردار است و می توان گفت از این حیث در زمره بهترین انتخاب ها می باشد حتی در مقایسه با برخی کشورهای اروپایی که تحصیل در آنها هزینه بر است باز هم به صرفه بوده و از مزایای خاصی برخوردار می باشد. فلذا با توجه به سیاست های این کشور مبنی بر اخذ مهاجر می توان گفت ویزای تحصیلی در حال حاضر از بهترین انتخاب ها برای ورود به کشور کانادا در سال 2021 محسوب می شود.

هزینه تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کانادا از سالی 14000$ تا 50000$ (دلار کانادا) به بالا می باشد که با توجه به هر مقطع و دانشگاه این هزینه متغیر است. موردی که در پروسه تحصیل در کانادا نسبت به سایر عوامل از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد اخذ ویزای تحصیلی می باشد. چرا که اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا مخصوصا در رنکینگ متوسط آن با توجه به اینکه هزینه بر است با ارائه مدارک لازم امری دشوار و غیرممکن نخواهد بود اما مجاب کردن آفیسر و سفارت کانادا جهت صدور ویزا کاریست علمی و تامل برانگیز.

نرخ بیکاری در کانادا طی سال های گذشته به ترتیب ذیل است:

همان طور که مشاهده می شود نرخ بیکاری در کانادا نسبتا پایین است و در ایالات انگلیسی زبان تنها با تسلط به زبان انگلیسی نیز می توان شغل مناسبی پس از اتمام تحصیلات پیدا کرد. البته باید توجه داشت که دانشجویان بین المللی اگر شغلی در کانادا پیدا نکنند پس از انقضای ویزای تحصیلی خود باید خاک این کشور را ترک کنند. در نتیجه بهتر است با اخذ پذیرش از دانشگاه هایی که رنکینگ ملی و جهانی بهتری دارند، آینده شغلی خود را تضمین کنند؛ برخی از این دانشگاه ها عبارت هستند از:

از آن جایی که نظام تحصیلی کانادا رایگان نیست دانشجویان غالبا تلاش می کنند حداقل هزینه های زندگی خود را با کار کردن به دست آورند. منتهی بر خلاف همراه که اجازه کار تمام وقت دارد٬ دانشجویان تنها می توانند به صورت پاره وقت در داخل دانشگاه یا خارج از محیط دانشگاه مشغول به کار باشند.

همچنین لازم به ذکر است گاهی کار دانشجویی نیاز به اخذ مجوز دارد٬ گاهی خیر که در جدول ذیل بررسی شده است.

در نمودار ذیل نرخ بیکاری در کانادا و انگلیس بررسی شده است:

اما نکته بسیار مهم برای دانشجویان متقاضی تحصیل در کانادا اینکه، امکان اقامت و کار دانشجویان ایرانی در کانادا با درخواست ویزای کار پس از فارغ التحصیلی یا Post-Graduation Work Permit یا به اصطلاح خود کانادایی ها PGWPP فراهم است. اما شرایط اخذ این ویزا برای فارغ التحصیلان ایرانی از دانشگاه های کانادا در سال 2021 عبارتند از:

هزینه زندگی در کانادا بسته به سبک زندگی هر فرد و شهر محل اقامت وی متفاوت می باشد. به طور متوسط این هزینه به صورت ماهیانه بین 1000$ تا 2000$ (دلار کانادا) است. در واقع هزینه زندگی در کانادا نسبت به سایر کشورهای انگلیسی زبان همچون استرالیا بسیار پایین تر است. همان طوری که در نمودار آماری زیر هم آمده است، بالاترین بخش از بودجه مالی هر فرد یا هر خانوار در کانادا به هزینه های خرید از بازار یا Markets اختصاص می یابد که کلا 26.9% هزینه ها در کانادا را تشکیل می دهد:

اقامت دائم کانادا از راه های مختلف قابل اخذ می باشد که در مقاله فوق به توضیحاتی در خصوص روش های ورود به کشور کانادا پرداخته شد. کشور کانادا که انتخاب اکثر افراد متقاضی مهاجرت می باشد در حال حاضر یکی از بهترین گزینه های مهاجرتی است و متقاضیان بسیاری دارد که هر یک باید با توجه به شرایط و رزومه خود برای انتخاب بهترین روش اقدام نمایند. علاقه مندان به تحصیل و کار در کانادا در سال 2021 می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

برخی از سوالات پرتکرار در این خصوص در سال 2021 عبارتند از:

سلام من 38 سالم و مدت 20ساله که در حرفه نجاری که شامل منبت کاری و ساخت خانه های تمام چوبی مشغول هستم ایا اغامت برای من هم امکان پذپذیره با سپاس فراوان

سلام و درود برای مهاجرت به کانادا این رشته در لیست رشته های مورد نیاز این کشور وجود داره ولی باید در سیستم اکسپرس انتری شرکت کنید و امتیاز لازم رو اخذ کنید

سلام خسته نباشید
من 33 سالمه ، فوق لیسانس مدیریت بازرگانی دارم و 10 سال هم سابقه کار دارم ، و قصد مهاجرت به کانادا دارم ، ممنون میشم راهنماییم کنید که از چه ویزای میتونم استفاده کنم ؟

سلام و درود اگر این مقاله رو مطالعه نکردید حتما مظالعه فرمائید ضمن اینکه متداول ترین روش ها کاری تحصیلی و سرمایه گذاریه که باید با شما بیشتر صحبت کنیم که چه روشی مناسب تره برای شما اما خیلی کلی و با این اطلاعات بخوام بگم روش تحصیلی رو فعلا برای شما مناسب میدونم

سلام .من 27 سل سن و متاهل هستم .مدرک کارشناسی بهداشت عمومی با معدل 17/50 و 4 سال سابقه کار در مرکز بهداشت دارم در حال گذراندن دوره آیلتس هستم.همسرم مدرک کاردانی دامپزشکی و 10 سال سابقه کار در کارخانجات لبنیات دارد.برای کارشناسی ارشد میتونم اقدام به مهاجرت به کانادا رو داشته باشم؟چقدر احتمال موفقیت دارم؟

سلام شرایط سنی و مدرک تحصیلی و سابقه کاری شما برای اخذ ویزای تحصیلی خوبه و شانس بالایی دارید

با سلام….من پرستار هستم ۳۴ ساله و ۵ سال سابقه ی کار دارم…تمکن مالی ۵ میلیارد دارم…یک بچه ی ۶ ساله دارم…همسرم هم وکیل پایه یک هستن.سابقه ی ۱۰ سال سابقه ی کار در بانک دارن.مدرک زبان ندارم.از چه طریقی میتونم اقدام کنم؟

سلام برای کار به عنوان پرستار نیاز به معادلسازی مدرک دارید لطفا مقاله بازار کار رشته پرستاری در کانادا رو مطالعه کنید

سلام‌ برای تریدر فارکس و بازار بورس ایران امکان مهاجرت به کانادا وجود دارد ؟
آیا راه و روشی وجود دارد ؟
40 ساله کارشناس عمران
تمکن مالی بیشتر از ۱۰ میلیارد
مدیرعامل شرکت ساختمانی با دو سال سابقه و …

سلام و درود راه برای مهاجرت به کانادا وجود داره منتها نیاز به بررسی بیشتر شرایط شما وجود داره بزرگوار برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

سلام خسته نباشید آیا میشه از طریق خرید آپارتمان اقامت و تابعیت این کشورو بدست آورد؟
حداقل خرید ملک یا آپارتمان چقدره؟
و به صورت قسطی میشه؟

سلام اگر قصد سرمایه گذاری دارید لطفا مقاله راه های سرمایه گذاری در کانادا رو مطالعه کنید دوست من

درود من ۴۵ سال دارم دکتری رشته تادیخ دارم ۲۰ سال سابقه کار در دانشگاه دارم انگلیسی عربی و کردی و فارسی مسلط هستم دو تا فرزند دارم یک از انها انگلیسی متوسط بلد هست و دیگری بلد نیست ایا می تونم مهاجرت کنم به کانادا با تشکر اگر جواب بدهید تمکن مالی ۱/۵ میلیارد هم دارم

سلام بزرگوار برای مهاجرت شما و خانواده محترمتون بایستی از روش های سرمایه گذاری اقدام کنید یا از طریق تحصیل فرزندتون اقدام به مهاجرت به کانادا کنید

33 سالمه 10 سال سابقه کار با بیمه دارم. لیسانس مکانیک هستم . کارشناس تعمیرات در مترو مشغول به کار هستم. گواهی نامه راهبری قطارهای مترو دارم. متاهل با یک فرزند. همسرم هم فوق لیسانس مترجمی زبان. می خواستم بدونم با این شرایط امکان مهاجرت به کانادا رو دارم؟

سلام برای مهاجرت کاری به کانادا یا بایستی قرارداد کاری داشته باشید یا در اکسپرس انتری امتیاز لازم رو اخذ کنید این امکان وجود داره برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

سلام عرض ادب
نرگس 28 ساله دارای مدرک لیسانس مدیریت روابط عمومی و فوق دیپلم مدیریت روابط هتلداری – مدرک قابل ترجمعه طراحی دوخت و لباس و همچنین راهنمای طبیعت گردی(تورلیدر) رو هم دارم .
یکی از دوستان صمیمی بنده در کبک کانادا زندگی میکنن به همراه خانوادشون بمن پیشنهاد اقدام به مهاجرت رو دادن البته که ایشون پیشنهاد ویزای دانشجویی رو کردند و جهت مسکن ایشون گفتند میتونم منزل ایشون باشم پس هزینه مسکن و اجاره رو از لیست هزینه هام حذف بکنیم . زبان هم در حال سپری کردن دوره هام هستم بصورت فشرده .
سوالم از مجموعه شما اینکه ایا حدود سرمایه 200-250 تومن چه روشی رو پیشنهاد میدین ؟
ممنون از پاسخگوئیتون

سلام موضوع خیلی گسترده تر و پیچیده تر از اون چیزیه که شما فکر میکنید ابتدا یک مشاوره با ما داشته باشید برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

سلام من ۲۳سال دارم مدرک فوق دیپلم زبان انگلیسی دارم و مدرک کمک پرستاری با اعتبار بین المللی وقابل ترجمه و حدود۲۰۰میلیون دارم. نظر شما از کدوم راه بتونم اقامت بگیرم خیلی ممنون اگه جواب بدید

سلام برای مهاجرت به کانادا یا از طریق تحصیل یا کاری باید اقدام کنید که شرایط زیادی رو باید رعایت کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

سلام. من ۲۴ ساله هستم و متاهل. لیسانس و فوق لیسانس زبان فرانسه دارم و ۵سال سابقه تدریس زبان و همینطور نمره آیلتس ۷. همسرم لیسانس عمران دارن و سطح زبانی متوسط. میخواستم بدونم برای کانادا شانس ویزای کاری دارم یا نه؟

سلام بایستی از طریق تحصیلی اقدام کنید که امکانپذیره برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

با سلام.
من ۴۱ سال دارم بالای ۱۴ سال سابقه کار مسوول فنی در صنایع غذایی و دو مدرک بین المللی ایزو دارم. زبان آیلتس آزمایشی حدود ۶ شد که می تونم تقویتش کنم در ابتدای امر میتونم ۲۵ هزار دلار کانادا فراهم کنم. آشنای نزدیکی هم آنجا ندارم. با این اوصاف کدام نوع ویزا میتونه برای من سودمند باشه؟؟؟

سلام بهتره که در حال حاضر به کشورهای دیگه ای فکر کنید که شرایط بهتری بررای مهاجرت به اونها دارید دوست عزیز برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

سلام
استاد دانشگاه- دانشیار
مدرک دکتری فیزیک فوتونیک
۵ سال سابقه کار هیت علمی
۳۵ سال سن
مدرک زبان ۸ ایلتس جنرال
کمتر از یک سال سابقه کار در کانادا
مجرد
ایا شرایط اکسپرس اینتری را دارم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام
امتیازتون رو بررسی کردید که چند شده؟ به من اعلام کنید تا راهنماییتون کنم

Comprehensive Ranking System (CRS) tool: skilled immigrants (Express Entry)
این فرم تو سایت خود canada.ca پر کردم. ۴۶۳ امتیاز آوردم.
نمیدونم آیا فرم های دیگه ایی هم وجود داره یا نه

البته بدون جاب آفر ۴۶۳ شدم
با جاب آفر ۵۱۳ امتیاز آوردم.

حالا جاب آفر دارید یا خیر؟

خیر فرم دیگه ای وجود نداره

Comprehensive Ranking System (CRS) tool: skilled immigrants (Express Entry)
این فرم تو سایت خود canada.ca پر کردم.
بدون جاب آفر ۴۶۳ شدم
با جاب آفر ۵۱۳ امتیاز آوردم.
نمیدونم آیا فرم های دیگه ایی هم وجود داره یا نه

امتیاز خوبی دارید اما بازم ریسک داره اما اگه جاب آفر دارید که خیلی خوبه و امتیاز خوبی هم دارید و پیشنهادم اینه که اقدام کنید

خیلی ممنون. دارم برای جاب آفر مکاتبه میکنم. اگر جاب آفر بگیرم، پروسه اش چقدر طول میکشه؟ برای شروع پروسه مهاجرت از کجا باید شروع کنم؟

اجازه بدید که جاب آفرتون برسه و اگر در پروسه اکسپرس انتری امتیازتون خوب شده با همون جاب آفر اقدام کنید مگر اینکه جاب آفرتون برای آتلانتیک بوده باشه که نیازی به اکسپرس نیست

درود بر شما
متین اقبالی 23 ساله فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک گرایش طراحی جامدات در مقطع کارشناسی با نمره 15.2 از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی تهران هستم . نمره مدرک آیلتس آکادمیک من 8 هست . 1 سال تجربه کار با دستگاه های cnc رو دارم و تجربه کار در تعیرگاه های خودرو رو نیز دارم . برنامه نویسی و نصب و راه اندازی وب سرویس ها رو هم بلدم . همچنین مدرک نجات غریق درجه 2 رو دارم . یک دوست نزدیک در کانادا در استان انتاریو هم دارم که اقامت دائم خودش رو گرفته . حدود یک میلیارد تومان هم سرمایه دارم .
میخواستم بدونم بهترین گزینه برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد چی هست و آیا شانس دریافت کمک هزینه تحصیلی رو دارم؟ اگر دارم چند درصد از اون پوشش داده میشه؟
به علاوه آیا با توجه مهارت های ذکر شده شانس کار کردن در زمینه های مذکور رو هم زمان با تحصیل دارم؟ و آیا اصلا مجاز به کار کردن هستم؟
آیا پس از اتمام دوره ارشد میتونم ویزای تحصیلی رو تبدیل به اقامت دائم بکنم؟ و اگر میتونم شرایطتش چی هست و مدت زمان دریافتش چقدر طول میکشه؟
با تشکر

سلام بهترین رشته تحصیلی یکی از گرایش های رشته خودتونه که بتونید با اون ویزای تحصیلی این کشور رو بدست بیارید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام
من ۲۸ سالمه و لیسانس برق گرایش ابزار دقیق از دانشگاه دولتی دارم
سابقه کار توی نیروگاه سیکل ترکیبی به عنوان کارشناس بهره برداری رو دارم
۴ سال سابقه مدیریت دو شرکت به عنوان کارفرما رو دارم که ۲ سال از اون به عنوان تولید کننده هست و کماکان مشغول کارم
مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات روی خطول انتقال برق با نمره بالا و مدارک تعمیرات از دانشگاه امیرکبیر
دوره های زبان هم دارم طی میکنم
پیشنهادتون برای مهاجرت چیه؟

سلام برای مهاجرت به کانادا شرایط خوبی در پیش دارید برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

سلام من مهدی هستم ۴۱ سال دارم تولیدی صندلی سازی اداری دارم و ۲۵سابقه کاری دارم ولی مدرک زبان ندارم ولی بلدم میخواستم ویزای کار جاب افر بگیرم

سلام مجدد پیام میفرستم مهدی هستم ۴سال دارم تولیدی صندلی سازی اداری دارم و۲۵سال سابقه دارم رویکوب و خیاطی و جوشکاری هم بلدم و میخوام ویزای کاری بگیرم کدوم ویزا بهتره و از چه راهی برم بهتره

سلام بهتره که به کشور آلمان فکر کنید در حال حاضر شرایط بهتری برای شما داره برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام شرایط کار برای شما که قرارداد کاری ندارید اخذ اقامت از طریق اکسپرس انتری کانادا است در این خصوص مقاله اسکیل ورکر کانادا رو مطالعه کنید

سلام
سوالی دارم و آن اینکه با ویزای توریستی میتوان در کلاس های کوتاه مدت زبان شرکت کرد.

سلام در کل با ویزای توریستی امکان تحصیل و کار وجود نداره

با سلام
سوالی داشتم و آن اینکه با ویزای توریستی کانادا میتوان در دوره های زبان آنجا ثبت نام کرد و کلاس رفت؟مثلا دوره های حداکثر تا ۶ ماه

سلام بطور کلی با این نوع ویزا امکان تحصیل وجود نداره اما دوره های کوتاه مدت زبان مشکلی نداره

با سلام و سپاس از پاسخ
امتیازهای من
سن 6
زبان 20
مدرک تحصیلی 21
سابقه کار 15
زبان همسر 5
جمع امتیاز = 67
بنابراین در مرحله اول امتیاز مورد نظر رابدست می آورم.
آیا منظور شما مرحله دوم امتیاز بندی است؟
در این صورت امکان پیدا کردن کار استانی مانند ساسکاچوان و… وجود دارد تا با 600 امتیاز آن در مجموع امتیاز مرحله دوم به حدود 900 امتیاز دست پیدا کرده و شانس در یافت دعوتنامه را داشته باشم؟

سلام خوبه در مرحله اول واجد شرایط هستید اما مهمتر از اون مرحله دومه. امتیاز مرحله دومتون 400 شده؟ در چه زمینه ای کار میکنید؟ مورد نیاز استان ساسکاچوان هست؟

سلام
شرایط بنده سن 41 سال و آیلتس با CLB 8 دارم و مهندس کامپیوتر نرم افزار و سابقه کار 12 سال مرتبط در ایران
همسر بنده 40 سال و آیلتس با CLB 6 دارند و فوق لیسانس کشاورزی و 15 سال سابقه کار دولتی مرتبط در ایران
هیچکدام سابقه کار در کانادا و تحصیل در کانادا نداریم و همچنین فامیل درجه یک در کانادا نداریم.
سوال بنده این است
امکان مهاجرت به کانادا در روش مهاجرت کاری وجود دارد؟

سلام و عرض ادب اگر از طریق اسکیل ورکر کانادا کانادا میخواین اقدام کنید امتیازتون امتیاز بالایی نیست متاسفانه

سلام من ۲۳ سالمه مدرک آیلتس ۶.۵ دارم و مدرک لیسانس کامپیوتر هم دارم.

با حدود ۲ میلیارد تومان سرمایه بهترین روش دریافت اقامت کانادا برای من از نظر شما چیست؟

سلام بهترین راه اینه که از طریق تحصیلی اقدام کنید

با سلام احترام
بنده میخواستم درخصوص مهاجرت کانادا از شما چند سوال بپرسم
میخواستم بدونم تو این اوضاع کورنا مجموعه جلسه های حضوری هم میزارن ؟

با سلام و درود تمایل بیشار مجموعه به جلسات مشاوره از راه دوره اما برای اشخاصی که اصرار به مشاوره حضوری دارن این مشاوره با رعایت پروتکل های بهداشتی و هماهنگی با موسسه برگزار میشه

سلام من 31 سالمه. کارشناسی ارشد IT گرایش امنیت دارم. زبانم متوسطه… قصد مهاجرت به کانادا رو دارم.. امکانش برای من موجوده؟

سلام و عرض ادب
قصد مهاجرت به کانادا از چه طریقی رو دارید؟ لطفا اطلاعاتتون رو دقیق ارسال کنید تا بتونم راهنماییتون کنم
و یا برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

برای کار و یا تحصیل… اونجوری که شنیدم برای مهاجرت به کانادا بیشتر برای سن خیلی حساسیت وجود داره… میخواستم بدونم برای اقامت در کانادا آیا از جنبه تحصیلی یا کاری میتونم اقدامی کنم؟

شرایطتون برای تحصیل مناسب تر از کاره و شناس ویزای بیشتری خواهید داشت

سلام، ببخشید برای اقامت دائم از لحاظ تحصیلی حدود سن 17 تا 25 سال چجوریه و هزینه اش چطوره؟

سلام و عرض ادب سن دقیق رو بفرمائید و مقطع تحصیلی و معدلتون رو تا بتونم راهنماییتون کنم البته مقاله اقامت دائم کانادا هم میتونه به شما کمک کنه

سلام من کارشناس ارشد حسابداری هستم و 10 سال سابقه کار مرتبط دارم – 34 سالمه و همسرم لیسانس نرم افزار داره و 34 ساله ست – سطح زبانمون متوسطه فعلا داریم میخونیم – بچه نداریم – همسرم توی کانادا دوستی داره که درحال تحصیله – بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت برای ما کجاست؟ آیا میشه اقامت کانادا بگیریم؟

سلام و عرض ادب سوالتون خیلی کلیه و نیاز به بررسی بیشتر برای پاسخ داره اما فعلا مقاله های بهترین کشور برای زندگی، کار و تحصیل و بهترین کشورها برای مهاجرت کاری 2020 رو مطالعه فرمایید در صورت وجود ابهام برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام .اینکه میگن با توجه به تقاضای زیاد برای مهاجرت به کانادا ،جاب آفر کمی توی این کشور هست درسته؟ توی چند سال آینده امکانش هست جاب آفر کم بشه

سلام و عرض ادب اگر منظورتون نرخ بیکاری و پتانسیل به کار رسیدن در کانادا است خیر. چون این کشور به نسبت وسعتی که داره خیلی بازار کار خوبی داره برای این منظور مقاله کار در کانادا رو مطالعه بفرمائید

درود و احترام
در مورد ویزای کار سوالی داشتم ؛ با مدرک لیسانس پرستاری ، و در صورت دارا بودن سایر شرایط ، آیا نیاز به تحصیل در کالج های کانادا هست یا خیر؟؟؟

سلام و عرض ادب نیازی به تحصیل در کالج نیست اما باید مدارکتون رو معادلسازی کنید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام شماره تماسی برای مشاوره تلفنی به بنده اعلام کنید. باتشکر

سلام و درود شما میتونید با شماره 91003232 تماس بگیرید

سلام ایا خرید ملک در کانادا موجب اقامت دائم و تابعیت میشه

سلام و دورد روش های مهاجرتی برای کانادا متفاوت با خرید ملکه بهتون پیشنهاد میکنم مقاله روش های مهاجرت به کشور کانادا رو مطالعه فرمائید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

با سلام بنده 29 سالمه و لیسانس و فوق لیسانس اقتصاد هر دو از دانشگاه دولتی دارم با معدل نسبتا خوب و مدرک زبان ندارم ولی سطح زبانم متوسط به بالاست میخواستم بدونم برای ادامه تحصیل در کانادا برای دکتری چطوری میتونم فاند کامل بگیرم با توجه به اینکه هزینه های دانشگاه در کانادا بالاست فعلا مقاله چاپی ندارم تا 5 ماه دیگه دو تا مقاله ISI پس از پذیرش به چاپ میرسونم.

سلام و عرض ادب بهتون پیشنهاد میکنم مقالهتحصیل دکتری در کانادا رو مطالعه بفرمائید تمام مسائل در اون براتون مطرح شده اگر ابهامی داشتید در خدمتم

با سلام….من ۳۱ سالمه فوق لیسانس محیط زیست…۲ سال و ۴ ماه سابقه کار همراه با بیمه در زمینه تحصیلی…آیلتس ۵.۵ آکادمیک دارم…سند ملکی و گردش حساب مالی خوب هم دارم….آیا شرایط ورود به کانادا را دارم یا خیر؟

سلام و عرض ادب خدمت شما کشور کانادا برای ویزای تحصیلی روی سن و گپ تحصیلی حساس هست و شرایط شما نسبتا خوب هست در نتیجه نباید زمانو از دست بدین و سریع اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

سلام. من 33 سالمه و مجردم. دیپلم کامپیوتر و عکاسی از فنی و حرفه ای دارم و لیسانس کامپیوتر هم دارم. بیشتر تخصصم در گرافیک و عکاسیه ولی تا الان خودم رو بیمه نکردم از جهت سابقه کاری. زبانم در سطح آیلتس 7 هست. میخواستم بدونم اگر بخوام برای ادامه تحصیل کانادا اقدام کنم، چه رشته ای مناسبه که بعدش بتونم کار مناسب پیدا کنم. الزاما روی رشته تحصیلیم حساس نیستم و با توجه به سنم رشته هایی که بازار کار داشته باشه برام مهمه. تشکر از راهنماییتون

سلام و عرض ادب خدمت شما چه ویزایی از کانادا مد نظرتون هست؟

ویزای تحصیلی یا کار. البته با توجه به شرایطم، اگر کشور دیگه ای هم باشه، موردی نداره.

با سلام من و همسرم‌تمایل داریم برای مهاجرت به کانادا اقدام کنیم،من ۳۵ سالمه فوق لیسانس شیمی تجزیه و دارای ۷ سال سابقه کاری مرتبط با رشتم دارم و می خوام برای بالا بردن کیفیت زبان انگلیسی اقدام کنم،همسرم ۳۹ سالشه مهندس عمران و سابقه کاریشون ۱۵ ساله همچنین ۲ بچه ۵ و ۱ ساله داریم،به نظر شما موفق میشیم با این رزومه مهاجرت کنیم

سلام و عرض ادب خدمت شما متاسفانه سن شما برای مهاجرت به کاناداس بالا هست ولی برای اروپا شرایط عالی دارید که میتونید خانوادگی همزمان باهم برید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

با سلام.
من 40 سال سن دارم.مهنذس عمران با مدرک کارشناسی . دارای 14 سال سابقه .دارای پروانه اشتغال از نظام مهندسی.تجربه کار با شرکت های خارجی در عسلویه که سطح زبانم متوسط هست.به عنوان دبیر معماری و عمران نیز مشغول به کار می باشم.
همسرم لیسانس زبان انگلیسی با38 سال سن و کارمند یک شرکت صنعتی .
دو بچه 11 و 3 ساله داریم.
آیا برای اقامت از طریق کار در کانادا میتونیم اقدام کنیم؟

سلام و عرض ادب خدمت شما ویزای کار کانادا به صورت امتیاز بندی هست که سن شما انتیاز پایینی دارد و باید آیلتس بالا برسونید و همچنین داشتن یک مدرک از کالج یا دانشگاه های کانادا، کارفرما از کانادا و یا داشتن بستگان درجه اول مهم هست اما راه های دیگر برای شما میسر می باشد برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

باسلام.
من ۳۵ساله با مدرک لیسانس مکانیک و همسرم با ۲۹سال سن و فوق دیپلم مربی کودک و یک فرزند پسر ۷ساله هستم.
۱۲سال سابقه کار دولتی دارم.
درصورت اقدام به مهاجرت کاری میخوام زبان بخونم و مدرک حداقلی زبان رو بگیرم.
مثلا طی کمتر از یکسال.
لطفا راهنمائیم کنید.

سلام و عرض ادب خدمت شما ابتدا باید امتیازات شما حساب شود لطفا با شماره های موسسه تماس بگیرید

سلام و عرض ادب.من دانشجوي سال اخر دندانپزشكي ميباشم و همسرم سال اخر پزشكي.من نيمي از تحصيلي رو در كشور روسيه بودم و نيم ديگر رو در ايران. و با همسرم در يك دانشگاه در ايران درس ميخونيم.قصد مهاجرت كانادا رو داشتيم كدوم روش به ما شرايطش نزديك تر و راحت تر و مطمئن تره؟من تسلط به سه زبان عربي انگليسي روسي دارم. همسرم هم داراي مدرك ايلتس٧/٥

سلام و عرض ادب خدمت شما اگر منظور شما کشور کانادا می باشد به راحتی می تونید پذیرش تحصیلی بگیرید به منظور ورود برای معادل سازی مدرکتون به همین منظور پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

سلام. ۲۸ سالمه مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دارم با ۷ سال سابقه کار در اموزش و پرورش. و همسرم لیسانس حسابداری با ۶ سال سابقه کار دولتی. آیا امکان مهاجرت از طریق کار به کانادا برای ما وجود داره؟اینکه من بخوام از طریق دیپلمم وارد بشم و پرستاری بخونم یعنی من ویزای تحصیلی بگیرم و شوهرم ویزای کار وجود داره؟

سلام و عرض ادب خدمت شما در ابتدا باید شرایط و امتیازات شما از سن، سابقه کار، مدرک تحصیلی و مدرک زبان محاسبه شود و همچنین بررسی کرد که آیا دولت به شما اولویت میده یا خیر

سلام من ۲۷سالمه فوق لیسانس روان شناسی بالینی دارم با۲سال سابقه کارمرتبط درحال گرفتن مدرک زبان هستم بهترین راه مهاجرت از چه طریقیه؟!

سلام و عرض ادب خدمت شما اگر هدفتون کانادا است بهترین روش ویزای تحصیلی می باشد

سلام من ۲۰ سال دارم دیپلم زبان انگلیسی دارم و در حال حاضر دارم اموزش زبان انگلیسی در دانشگاه میخونم همسرم هم لیسانس عمران داره ولی زبان بلد نیست میخاستم بدونم طی ۵ سال اینده برای مهاجرت چجوری اقدام کنم اگه همسرم زبان یاد بگیره و هردو ارشدمونو بگیریم

سلام و عرض ادب خدمت شما اگر شما ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید به راحتی به این ویزا دست پیدا میکنید و به همسرتون هم ویزای کار میدن برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

سلام من برادرم ۲۰ ساله ساکن اونجاست منم مدرکم کارشناسی ارشد زبان انگلیسی و مدرک خیاطی از فنی حرفه ای دارم و مدارک راهنما تور دوره مقدماتی صدور بلیط و مدیر فنی آژانس هواپیمایی ب رو دارم چطور با کمترین هزینه میتونم برم

سلام و عرض ادب خدمت شما ویزای کار وی ا تحصیل میتونید اقدام کنید

سلام من ۳۰سالمه و مدرک لیسانس کشاورزی و همسرم ۳۴ساله و مشغول وکالت میخواستم بدونم واسه کانادا بهترین روشی که میشه اقدام کرد چیه؟البته من در داروخانه مشغول بکارم با سابقه ۵ساله بیمه

سلام و عرض ادب خدمت شما به علت اینکه از کانادا مدرک و یا جاب آفر ندارید بهترین روش ویزای تحصیل کانادا می باشد

سلام علیکم بنده ۲۸ سالمه متاهل هستم دوتا پسر دارم و از زبان انگلیسی نخودم و فوق دیپلم معماری دارم تو شرکت باتری سازی و الان تو پارچه فروشی کار میکنم میخواستم بدونم بهترین روش به کانادا اقدام کرد چیه؟ متشکرم

سلام و عرض ادب خدمت شما بهترین روش از طریق ویزای تحصیلی فرزندانتون هست

سلام و عرض ادب مهدی هستم ۳۶ سالمه ۱۲ سال سابقه کار نمای کریتن وال و پنجره دوجداره در معتبر ترین شرکتهای ایران را دارم واجرای نمای پنجره چندین برج بزرگ و اماکن معروف ایران و تهران را دارم لطفاً راهنمایی فرمایید با تشکر 🙏🙏

سلام و عرض ادب خدمت شما اگر کشور کانادا مدنظرتون هست باید امتیازان شما اعم از سن، سابقه کار مدرک تحصیلی و مدرک زبان محاسبه شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما
بنده 40 سالمه مهندس کامپیوتر هستم 12 ساله شرکت نرم افزاری دارم و نرم افزارهای زیادی هم طراحی کرده ایم و 18 سال هم هست که کار برنامه نویسی انجام میدهم لطفا راهنمایی بفرمایید چطوری میتونم به کانادا مهاجرت کنم

سلام و عرض ادب خدمت شما از نظر امتیاز بندی ویزای کار متاسفانه سن شما زیاد هست آیا کارفرما از کانادا دارید؟

سلام من 30 سالمه لیسانس معماری دارم و 2 سال سابقه مربیگری تناسب اندام دارم مدرک زبان هم ندارم چطور میتونم اقدام کنم برای ویزا ممنونم

سلام و عرض ادب خدمت شما کم ریسک ترین و راحت ترین راه ورود شما به کشور کانادا ویزای تحصیلی هست برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

سلام
من 15 سال دارم ایا میتوانم از طریق ویزای تحصیلی خودم و پدرم اقدام به مهجرت کنم؟
پدرم دارای فوق لیسانس در سال 98 میباشد و خودم میخواهم قبل از کنکور مهاجرت کنم . مادرم هم امکان کار دارد و همه اعضای خانواده جز خواهر 8 ساله ام دارای سطح متوسط از زبان میباشیم
ایا امکان مهاجرت از یکی از روش ها میباشد یا خیر؟

سلام و عرض ادب خدمت شما همراه شامل همسر و فرزند زیر ۱۸ سال می باشد ولی در کل باید شرایط شما بررسی شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

با سلام لطفا ترخدا اگر کسی برای مهاجرت به کشورهایی چون کاناداس بهم اطلاع بده شرایط زندگی تو ایران واقعا سخته ممنون میشم لطفا راهنماییم کنین

سلام و عرض ادب از چه طریقی مد نظرتون برای مهاجرت هست؟

سلام.۳۶ سال دارم.مجردم.۱۰ ساله کارمند بانک هستم.مدرک زبان ندارم.چطور میتونم اقدام کنم.ممنونم

سلام و عرض ادب خدمت شما از طریق ویزای کار و یا تحصیل شرایط شما باید بررسی شود برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

سلام من 22 سالمه رشته نرم افزار ترم اخرم 2 سال سابقه کار دارم! راه پیشنهادی شما

سلام و عرض ادب خدمت شما بر اساس شرایط سنی خوبتون بهترین مسیر مهاجرت به بهترین کشورها برای شما ویزای تحصیلی می باشد

با سلام
من 42 سال دارم مدرک زبان ندارم.. 20سال سابقه کار دارم مدرک تحصیلی من ارشد مدیریت اجرایی هست. لیسانسم مهندسی کشاورزی گرایش صنایع غذاییه
همسرم کارمند فرودگاهه با 20 سال سابقه – دو فرزندپسر 17 و 10 ساله دارم.. چطور میتونم برای اقامت کانادا اقدام کنم

سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای کار کشور کانادا باید امتیازات کافی مبنی بر سن، سابقه کار ، مدرک تحصیلی، مدرک زبان داشته باشید برای اظلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

سلام بنده ۳۳ سال سن دارم. دارای مدرک جوشکاری و نجاری فنی حرفه ایی و لیسانس هنر و الان هم کارمند رسمی آموزش پرورش با حدود ۱۰ سال سابقه تدریس و اداری هستم
لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید که چطور میتوانم اقامت کانادا را بگیرم چه راهی مطمعن تر و زودتر هست.
حدود هزینه ایی که باید بکنم چقدر هست؟

سلام عرض ادب ویزای کار کانادا به این صورت هست دو مرحله ای و ما باید در دو مرحله از پارامترهایی مانند سن، سابقه کار مدرک تحصیلی مدرک زبان و تطابق پذیری با محیط امتیاز بیارید در صورتی راه کاری شامل حال شما نشه از طریق ویزای تحصیلی اقدام کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

سلام حسین هستم فوق دیپلم کامپیوتر و لیسانس حسابداری از دانشگاه علمی کاربردی دارم 10سال سابقه کار بانکی دارم آیا شانسی برای مهاجرت دارم؟؟؟همسر و یک فرزند ۷ ساله دارم ۳۵سالمه

سلام و عرض ادب خدمت شما برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان شما باید سن زیر ۴۰ باشه حداقل مدرک لیسانس حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته داشته و دانش زبان در سطح b1 آلمانی تا بتونید اقدام کنید

سلام من فوق لیسانسم. زبان م خوبه ولی مدرک آیلتس یا تافل ندارم، چطور میتونم از سفارت کانادا ویزا کانادا برلی کار بخرم

سلام خدمت شما متاسفانه امکان خریدن ویزا وجود ندارد پیشنهاد میکنم برای اطلاع از انواع راه های اخذویزا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.

هزینه ویزا برای کار تو کانادا چقدر درمیاد؟ و میشه خانواده‌مم بیارم؟ از کجا شروع کنم من؟ ممنون

سلام و عرض ادب سوالات شما کلی می باشد در درجه اول باید امتیازات شما حساب شود و خانواده هم میتونند همراه شما باشند، لطفا با شماره های موسسه تماس بگیرید

سلام من ۳۹ سالمه و نجار ماهر هستم از نظر تجربه کاری ۲۰ ساله کار میکنم لوله کشی و برق کاری ساختمان هم بلدم اما هیچ سرمایه ای برای رفتن ندارم متاهل و دو فرزند دارم میشه راهنمایی کنید چطور میتونم برم شرایط درایران خیلی سخته سخت

سلام و درود کشور آلمان برای شما شرایط بهتری نسبت به کانادا داره در این خصوص مقاله کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای رو مطالعه نمایید

سلام. من ۴۳ سال دارم و فوق لیسانس پرستاری مراقبت ویژه دارم و ۱۹ سال سابقه کار . استخدام رسمی علوم پزشکی هستم. شوهرم هم فوق لیسانس مدیریت بهداشت و درمان داره و استخدام رسمی هست و ۲۰ سال سابقه. پسرم ۱۰ ساله و دخترم ۵ سال. مطمئن ترین و کم هزینه ترین روش برای مهاجرت به کانادا چیه؟

سلام و عرض ادب شما برای مهاجرت به کانادا از روش های سرمایه گذاری میتونید اقدام کنید در این خصوص مقاله راه های سرمایه گذاری در کانادا رو مطالعه نمایید

سلام
ممنون از اطلاعات مفیدتون .
همه چیز خوب بود ، ولی متاسفانه من جواب سوالم رو ندیدم ! در بخش مهاجرت از طریق کار شما فقط کارهایی در سطح 0 , A و B رو بررسی و عنوان کردید . اگر کسی عنوان شغلیش در سطح C باشه چطور میتونه اقدام کنه ؟؟؟ اگر دستیار دندانپزشک باشم ، شرایط مهاجرت از طریق اسکیلد ورکر چگونه است ؟؟

ممنون میشم پاسخم رو بدید .

سلام و عرض ادب بایستی امتیازاتتون رو برای اسکیلد ورکر محاسبه کنید سرکار خانم لطفا در این خصوص ابتدا امتیازاتتون رو بررسی کنید و بفرمایید که به چه نمره ای رسیدید تا راهنماییتون کنم

بابت مطلب جالبتون در مورد مهاجرت به کانادا تشکر می کنم اگه امکانش هست در مورد ثبت شرکت در کانادا هم مطلب بذارید

سلام و ارادت لطفا مقاله شرایط ثبت شرکت در کانادا را مطالعه فرمایید.

مقاله خوبی بود.ممنون

درسته که ارزانترین کشور انگلیسی زبان، کانادا هست؟

سلام و درود بله میشه گفت در حال حاضر کم هزینه ترین کشور انگلیسی زبان کشور کانادا هستش

میخواستم برای کانادا اقدام کنم، ۳۳ سال دارم و فوق لیسانس برق دارم، کدوم راه برام بهتره؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام و عرض ادب روش مهاجرت تحصیلی به کانادا بهترین روش برای شماست

دلیل اصلی این سیستم امتیاز دهی کانادا آیا فقط برای پذیرش کارگران ماهر است یا دلایل دیگری هم دارد؟

سلام و عرض ادب دلیل این نوع امتیازبندی رو خود دولت کانادا اشراف داره بر اساس نیازهایی که مردم این کشور دارن

با سلام مقاله خیلی خوب و مفیدی بود.

بسیار عالی

بابت مطلب جالبتون در مورد مهاجرت به کانادا تشکر می کنم اگه امکانش هست درمورد راه های سرمایه گذاری در کانادا هم مطلب بذارید

سلام و عرض ادب در خصوص راه های سرمایه گذاری در کانادا می توانید مقاله مورد نظر را مطالعه نمایید.

شانس مهاجرت به کانادا از طریق پروسه اکسپرس انتری از داخل ایران و بدون سابقه حضور در کانادا چقدره؟

سلام و وقت بخیر سوال شما کاملا وابسته به شرایط فرد متقاضی داشته و شانس هر فرد برای اقدام با فرد دیگر به علت رزومه مختلف، متفاوت خواهد بود.

اطلاعات این مقاله عالی بود ممنون

ممنون از مطالب خوبتون

سلام و تشکر از مطالب بسیار خوبتون
امکانش هست در مورد ویزای توریستی منو راهنمایی کنید؟ایا نیاز به دعوتنامه داره؟
با تشکر

سلام دوست عزیز داشتن دعوتنامه از کانادا شانس فرد را برای اخذ ویزای توریستی کانادا افزایش می دهد. برای بررسی شرایط شما پیشنهاد میکنیم با ما ارتباط بگیرید.

در حال حاضر و با توجه به مسائل موجود در کشور، با انتخاب کدام روش مهاجرت می توان سریع تر ویزا دریافت کرد؟

عرض ادب در حال حاضر برای ورود به کانادا، روش تحصیلی گزینه سریعی برای ورود محسوب می شود. برای بررسی شرایط خود می توانید با ما ارتباط بگیرید.

اسکیل ورکر کانادا برای رشته های حقوق به چه صورت می باشد؟

سلام و عرض ادب شما با رشته حقوق نبایستی برای این روش اقدام کنید بهتره که به کشور و روش دیگه ای فکر کنید

در حال حاضر برای مهاجرت به کانادا چه محدودیتی برای ایرانیان وجود دارد…

سلام من 45 سالمه و قصد مهاجرت به کانادا دارم. بنظر شما بهترین راه مهاجرت چیه؟ همسرم 32 سالشه و فوق لیسانس داره و دختر 11ساله هم دارم ممنون میشم راهنمایی نمائید.

با درود
کامیار ۳۴ ساله لیسانس عمران برای مهاجرت چه راهی مناسب تر است.
من نمایندگی و نصب پنجره های دوجداره و نصب تایل های سقفی (دکرا ، رف تایل ) رو دارم
از این روش هم میتونم ویزا کاری بگیرم
با تشکر فراوان از زحمات و راهنمایی شما دوستان گرامی

سلام و درود بایستی از طریق ویزای تحصیلی کانادا و یا ویزای کاری کانادا اقدام کنید

واقعا ممنونم بابت محتواتون

خواهش میکنم در خدمتتون هستیم

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری هم امکان پذیره؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

آدرس: تهران، خیابان ميرداماد، ميدان مادر، خیابان سنجابی، پلاک 20، طبقه 3، واحد 9

تلفن: 91003232-021 ده خط ویژه

safiran.soroush.saadat@gmail.com

حتما می دانید که مهاجرت بزرگترین چالش و تصمیم در زندگی افراد است و شاید بتوان آن را همسنگ ازدواج و یا از آن هم سرنوشت سازتر دانست. شما قرار است به جایی بروید که نه با فرهنگ، نه با زبان و نه با بسیاری ریزه کاری ها و ظرایف زندگی در آن اصلا آشنا نیستید. در سال های اخیر روند احساسات ضدمهاجرت در دنیا رو به افزایش بوده است. کانادا تنها کشوری است که دارای سیستم مهاجرتی معقول و کارآمد برای جذب مهاجران است و این مساله در کنار ارزان تر بودن دلار کانادا در بازار ارز سبب شده است که سرانگشت متقاضیان مهاجرت نقشه ی کانادا را روی کره جغرافیایی نشانه زود.

این روزها نام کانادا بر سر زبانهاست. کانادا کشوری امن، با ثبات اقتصادی و سیاسی بالا و جایگاه های شغلی فراوان است. یکی از دلایل اسقبال کانادا از مهاجران نیاز فزاینده این کشور به نیروی کار ماهر است. حتما شما هم جزو آندسته هستید که بستگانشان در کانادا مشغول زندگی هستند؛ یا شاید هم کانادا را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کرده اید و یا اصلا خواسته یا ناخواسته، بنا به انواع دلایل می خواهید عطای زندگی در ایران را برای همیشه به لقایش ببخشند و کانادا را وطن همیشگی خود بنامند.

تا به حال این پرسش را از خود پرسیده اید که “برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟”. با توجه به مهاجرپذیر بودن کانادا و راه های متوعی که برای مهاجرت به کانادا در دسترس است شاید این سوال ساده ای به نظر می رسد اما مهم ترین نکاتی که باید برای شروع فرایند مهاجرت در نظر داشت در چند مورد خلاصه می شود: دانش زبانی، تمکن مالی و تخصص و مهارت. مطمئن باشید بدون این موارد فرایند مهاجرت نه تنها به کانادا بلکه به هر نقطه از کره زمین بسیار دشوار و یا حتی ناممکن خواهد بود.

توصیه ویزا موندیال به شما همراهان گرامی این است که حتی الامکان در یادگیری و تقویت زبان انگلیسی یا فرانسه بکوشید. تمکن مالی خود را افزایش دهید و اگر تخصص و مهارتی ندارید هر چه سریع تر آن را فرا بگیرید که در این صورت حتی اگر مهاجرت هم نکنید در طول زندگی خود بسیار از این موارد سود خواهید برد.  

اما پس از این موارد کلیدی، و مرور نگرانی از دلتنگی و هزار دغدغه دیگر، مهم ترین پرسشی  که در ذهن فردی که قصد مهاجرت به کانادا را دارد نقش می بندند این است که “چطور به کانادا مهاجرت کنیم؟” مخاطبین ویزا موندیال معمولا این پرسش را مطرح می کنند که ” راه های مهاجرت به کانادا کدام اند؟ کدام راه برای من مناسب تر است؟”.  در پاسخ می گوییم: علاقه مندان به مهاجرت به کانادا خیالشان راحت باشد! چرا که کانادا چند ده مسیر مهاجرتی دارد. اما عمده مسیرهای مهاجرتی آن به چهار دسته تقسیم می شود:

چطور به کانادا برویم

در ژانویه 2015 بود که کانادا از سیستم اکسپرس انتری رونمایی کرد. این سیستم برای جذب و اعطای اقامت دائم کانادا به متقاضیان ماهر طراحی شده است. در این سیستم، متقاضی مهاجرت به کانادا بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، سابقه کار دارای مهارت، سطح دانش زبان انگلیسی یا زبان فرانسه امتیاز داده می شود و متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند توسط کانادا انتخاب می شوند. نکته جالب این است که اکسپرس انتری به متقاضیان اجازه می دهد که اعضای خانواده خود را هم به کانادا ببرند! زمان رسیدگی 80 درصد پرونده ها 4 ماه یا کمتر است.

کانادا 13 استان و منطقه دارد که هر کدام از آنها به استثنای استان کبک دارای برنامه مهاجرتی خاص خود هستند که به آن برنامه مهاجرت استانی یا اختصارا PNP می گویند. این برنامه ها به استان ها و مناطف اجازه می دهند تا سالانه طبق نیاز بازار کار خود تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم انتخاب کنند. اغلب مواقع برنامه های مهاجرت استانی به دنبال کارگران ماهر خارجی که دارای سابقه کار در مشاغل مورد نیاز استان ها هستند می گردند. برای نمونه برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان اخیرا بیشتر برنامه نویسان کامپیوتر را هدف گرفته است.

شاید بتوان گفت مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از بی دردسرترین را ههای مهاجرت به این کشور باشد. کانادا یکی از برترین مقاصد تحصیلی در جهان برای دانشجویان خارجی است. آن هم به دلیل وجود دانشگاه های برتری نظیر دانشگاه مک گیل، شهریه های مقرون به صرفه و استقبال گرمی که از دانشجویان خارجی به عمل می آید. اما نکته مهم تر این است که کانادا تقاضا برای اقامت دائم از ناحیه دانشجوی خارجی را پس از تمام شدن درس او راحت می کند! دیگر چه چیز بهتر از این؟ شما به کانادا می آیید، درستان را می خوانید و بعد از درس هم تقاضای اقامت دائم می دهید! به همین دلیل خیلی ها گزینه مهاجرت تحصیلی و تحصیل در دانشگاه های کانادا را بر می گزینند.

از این برنامه مهاجرتی که به اختصار به آن AIP گفته می شود در سال 2017 رونمایی شد تا کارگران بیشتری به منطقه آتلانتیک کانادا بیایند. این برنامه به کارفرمایان اجازه می دهد تا کارگران خارج از کانادا را استخدام کنند. اگر کارگری خارجی از طرف کارفرمای کانادایی پیشنهاد کار دریافت کند، در فرایند مهاجرت و اسکان خود در کانادا از حمایت برخوردار خواهد بود.

همانطور که ملاحظه می کنید، راه های متنوعی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. البته ما مثلا گزینه مهاجرت از راه سرمایه گذاری را نام نبردیم چرا که بحران ارزی را در نظر داشتیم که سرمایه گذاری را برای بسیاری از ایرانیان عملا ناممکن ساخته است.

سلام خوبین خسته نباشین خداخیرتون بده ک دارین زحمت میکشین
من چطوری میتونم بیام کانادا خیلی بران مهمه
اگر توضیحی بدین خیلی ممنونم

سلام امید هستم راننده تریلر ترانزیت برون مرزی با مدارک کامل گواهینامه بین المللی
آیا در کشور کانادا درهیته شغلی من کار موجود است

سلام شمیلا استم مادر سه دختر و شوهرم لسانس در بخش کمپیوتر میخواهم به گشور کانادا مهاجرت نمایم لطفآ من را رهنمای نمایید

با سلام و عرض ادب، ثبت اختراع دارم و در زمینه کارهای فنی و ماشین سازی فعالیت دارم. روش مهاجرت به چه صورتی هست؟؟؟

سلام خواستم بدونم برای کار رانندگی میشه ویزای کاری گرفت

سلام خوبی اگه میای تاباهم کارکنیم

من براي أتلانتيك ميخواهم

سلام به شما خوبان عزيزاحمد نظري استم ميخواستم كه به كانادا مهاجرت بكنم هما چطور ما فرم را پر كرديم يك سال شد هما جواب نامد براي ما از شما خواهيش ميكنم كه با ما كمك بكنيد ما بيسيار به مشكل استيم خواهيش ميكنم كه جواب بتين به ما كه چي بايد بكنيم

دانشجوی ارشد بیوتکنولوژی دانشکاه تهرانم دوست برای ادامه به کانادا برم خواهشن همکاری نمایید.

سلام خسته نباشیدمن دارنده گواهینامه پایه یک هستم ومجرددوست دارم به کانادامهاجرت کنم اگه میشه کمکی کنید

سلام یکبار دیکر پیام گذاشتم ولی جواب ندادید من ۵۱ساله هستم ویک دختر ۱۵ ساله مشغول به تحصیل دارم و مجوز آژانس بانوان و سرویس مدارس دارم ولیسانس جامعه شناسی هستم لطفا راهنمایی کنید چطور می توانم به کانادا مهاجرت کنم؟؟؟

با سلام احترام
میخواستم بدونم شرایط مهاجرت به کانادا به چه صورتیه
و من ی جوان ۲۳ ساله هستم و حدود ۴ ساله تو شرکت اسنپ برنامه نویس ارشد هستم
و دو بار هم پیشنهاد کار تو کشور های همسایه داشتم ولی متاسفانه قبول نکردم
الان میخواستم بدونم برای مهاجرت کانادا شرایطش به چه صورته
و شرایط پرداخت هم اگر میشه به بنده بگین
ارادتمند شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت این کشور، روش‌های گوناگونی وجود دارند که متقاضیان به توجه به شرایط خودشان، می‌توانند یکی از آنها را انتخاب کنند، زیرا قرار گرفتن در بهترین برنامه مهاجرتی، می‌تواند موفقیت متقاضی را تضمین نماید. قوانین مهاجرتی این کشور به علت افزایش روز افزون تقاضای اقامت کانادا در حال تغییر است و آگاهی از این تغییرات می‌تواند کمک بزرگی به پرونده هر فرد داشته باشد. برخی پرونده‌های تقاضای اقامت کانادا می‌توانند طی چند هفته و برخی طی چند ماه به جواب برسند. در ادامه به شرح مختصری از روش‌های مهاجرت به کانادا و اقامت این کشور خواهیم پرداخت.

تعداد مهاجرینی که برای جذب آنها در سال 2020 برنامه‌ریزی شده، از طریق دولت فدرال کانادا اعلام شده است. این کشور قصد دارد در سال جاری، برای 341.000 نفر متقاضی مهاجرت به کانادا، اقامت دادم کانادا (PR) صادر نماید که طبق این برنامه‌ریزی، اغلب آنها از میان پرونده‌های مهاجرت اقتصادی به کانادا انتخاب می‌شوند. همچنین براساس این برنامه‌ریزی‌ها، دولت کانادا قصد دارد درسال 2021 تعداد 351.000 و در سال 2022 تعداد 361.000 نفر از متقاضیان مهاجرت به کانادا را بپذیرد. درصورتی که خانواده‌های آنها نیز تحت عناوین مهاجرت اقتصادی به این کشور سفر کرده باشند، می‌توانند برای دریافت شهروندی کانادا، اقدام نمایند.

این روزها تب و تاب مهاجرت در ایران بالا گرفته است. شواهدی نشان می‌دهد که ایرانیان زیادی به فکر دریافت اقامت در سایر کشورها هستند. حدود 1.5 میلیون ایرانی در صف مهاجرت به کانادا و استرالیا قرار دارند. این رقم بسیار تأمل‌برانگیز می‌باشد. این 1.5 میلیون نفر شامل 2% از جمعیت کل ایران و 4% از جمعیت جوانان زیر 30 سال است. یعنی از هر 100 جوان ایرانی، 4 نفر در انتظار مهاجرت به کانادا و استرالیا هستند و برای دریافت اقامت یکی از این دو کشور، تلاش می‌کنند. این عدد همچنین بین 25 تا 30 درصد جمعیت کل مهاجران ایرانی است که طی 40 سال گذشته از ایران خارج شدند.

از این گذشته، تعداد متقاضیان ایرانی مهاجرت به کانادا و استرالیا در مقایسه با آمارهای این کشورها نیز عجیب به نظر می‌رسد. رکورد یک ساله مهاجرت به این کشور 330 هزار مهاجر در طی سال‌های 2015 و 2016 بوده و آمار کل مهاجران استرالیایی نیز در سال 2015 تا 2016 کمی بیشتر از 180 هزار نفر. با این حساب، متقاضیان ایرانی دریافت اقامت کانادا و استرالیا، 3 برابر کل ظرفیت مهاجرپذیری این دو کشور است. طبق اطلاعات آخرین سرشماری کانادا، تعداد مهاجران ایرانی کانادا در بازه 5 سال اخیر به نسبت 5 سال قبل‌تر، حدود 60% افزایش یافته، درحالی که آمار کل مهاجران تنها 4% بیشتر شده است.

همانطور که می‌دانید، مهاجرت به کانادا علاوه بر مزایا، دارای معایبی نیز هست. برای اطلاعات بیشتر دراین مورد به صفحه مزایا و معایب مهاجرت به کانادا مراجعه نمائید. با اینکه در سال جدید کانادا تمایل خود را برای پذیرش متقاضیان ایرانی تا حدی از دست داده، اما به علت بالارفتن گنجایش پذیرش مهاجر در این سال، به معنای پذیرش مهاجرانی ایرانی بیشتر هم هست.

چطور به کانادا برویم

چند سال قبل یعنی در سال 2015، سیستم ورود سریع یا اکسپرس اینتری (Express Entry) جهت مهاجرت به کانادا معرفی شد. اما بهتر است بدانیم اکسپرس اینتری یک روش مهاجرتی محسوب نمی‌شود و درواقع یک سیستم جمع‌آوری، دسته‌بندی و انتخابی بر اساس میزان امتیاز است. این سیستم بر اساس توانایی‌ها و مهارت‌های متقاضیان مهاجرت به کانادا راه‌اندازی شد. طبق این روش در هر سال، چند بار قرعه‌کشی انجام شده و متقاضیانی که بیشترین امتیاز را دریافت کنند، انتخاب می‌شوند. برای ورود به سیستم انتخابی، یک امتیاز حداقل درنظر گرفته شده که در سال گذشته این امتیاز در هر دوره متفاوت بود و این حداقل امتیاز، کم یا زیاد می‌شد. بر اساس آمارهای سازمان مهاجرتی کانادا، حداقل امتیاز قبولی در سیستم اکسپرس اینتری از ماه اکتبر سال گذشته به بعد به طور مرتب کاهش یافت و از 489 امتیاز نهایتاً به 461 امتیاز رسید. این حداقل امتیاز در ژانویه سال 2018 تا 446 و در ماه فوریه نیز تا 442، کاهش یافت.

سرانجام در آخرین تغییراتی که تاکنون در این زمینه صورت گرفته حداقل امتیاز برنامه اکسپرس اینتری 2020 کانادا در ماه آوریل به 452 رسیده است که خبری خوش برای بسیاری از افرادی است که به دلیل کمبود امتیاز تاکنون نمی توانستند در این برنامه شرکت کنند. این تغییرات خوشبختانه موجب صدور تعداد بیشتری دعوتنامه (Invitation to Apply) برای متقاضیان در این برنامه مهاجرتی شد.

لازم به ذکر است که بطور کلی، متقاضیانی که دارای امتیاز بیش از 400 هستند، از شانس بالاتری برای دریافت اقامت کانادا، برخوردارند. در این سیستم مهم‌ترین فاکتوری که تا حدودی هم قبولی متقاضیان را تضمین می‌کرد، مورد «پیشنهاد کاری از کارفرمای کانادایی» بود که وجود این فاکتور، به تنهایی دارای 600 امتیاز از حداکثر 1200 امتیاز مهاجرت به کانادا بود.

در آستانه سال 2017، تغییرات مهمی در سیستم امتیازبندی اکسپرس اینتری کانادا به وجود آمد که یکی از آنها کاهش امتیاز پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای کانادایی بود. در آن سال امتیاز این بخش از 600 به 50 کاهش یافت که تغییر بسیار بزرگی محسوب می‌شود. با این وجود بسیاری از متقاضیان تنها با امتیازهایی که از موارد دیگر دریافت کردند، موفق به اخذ اقامت کانادا شدند و این موضوع به اثبات رسید که برای قبولی در سیستم ورود سریع به کانادا، لزوماً نیازی به داشتن پیشنهاد کاری در این کشور نیست.

تعداد متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق این برنامه رو به افزایش است و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال 2020 میلادی به شمار بیشتری از متقاضیان، اقامت دائم کانادا ارائه شود. در صورت به نتیجه رسیدن پرونده متقاضیانی که در برنامه‌های قبل از ورود سریع کانادا اقدام نمودند، پیش‌بینی می‌شود امسال دولت کانادا، تعداد بیشتری را در هر نوبت قرعه‌کشی اقامت کانادا، قبول نماید. 

از جمله متقاضیانی که دارای برادر یا خواهر مقیم کانادا هستند و یا فرانسوی زبان ها که در آخرین تغییرات برنامه اکسپرس اینتری در سال 2019 انجام شد، شانس بیشتری در این برنامه خواهند داشت. از طرف دیگر خوشبختانه بنا بر آخرین تغییرات در سال 2019 دیگر جهت ایجاد پروفایل اکسپرس اینتری کانادا، ثبت نام در بانک کاریابی اجباری نیست. 

طبق اخبار و شنیده‌ها، اداره مهاجرت کانادا بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود قصد دارد در طول سه سال، یعنی از سال 2018 تا 2021، حدود یک میلیون مهاجر بپذیرد که البته برنامه‌های اقتصادی مهاجرت به کانادا مانند Skill Workers بدلیل کمبود نیروی کار ماهر در کانادا در این میان از اولیت بالاتری برخوردار است. برای اطلاعات بیشتر درمورد امتیازات مهاجرت به کانادا و اکسپرس اینتری کانادا، به صفحات زیر مراجعه نمائید.

اکسپرس اینتری کانادا 2020

امتیازبندی مهاجرت به کانادا 2020

این برنامه مهاجرتی جهت توسعه و تولید شغل در کشور کانادا به جذب سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد شده که در طی این برنامه، متقاضیان مهاجرت به کانادا با سرمایه‌گذاری اموال خود در این کشور، واجد شرایط اخذ اقامت کانادا خواهند شد. یکی از مزیت‌های این روش آنست که نیازی به مدرک تحصیلی و یا مدرک بالای زبان نبوده و اقامت دائم کانادا برای خانواده متقاضی، شما همسر و فرزندان زیر 18 سال او، صادر می‌گردد. اما متأسفانه این روش مهاجرتی در حال حاضر بسته شده و صرفاً برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری، مراجعه نمائید.

هر استان در کانادا برنامه مهاجرتی مخصوص به خود را اجرا می‌نماید که با نام «برنامه انتخاب استانی» شناخته می‌شود. با وجود اینکه هر متقاضی می‌تواند تنها برای برخی از برنامه‌های انتخابی استانی اقدام نماید، اما در سال 2015 بسیاری از استان‌ها، برنامه انتخابی خود را با سیستم فدرال تطبیق داده‌اند و متقاضیان دریافت اقامت کانادا باید از طریق سیستم «ورود سریع» اقدام نمایند.

برنامه مهاجرتی انتخابی در بعضی از استان‌ها بسیار پرطرفدار است و به همین علت زمان ارسال پرونده و دریافت شماره پرونده، بدلیل حجم بالای متقاضی و تکمیل شدن ظرفیت‌ها، زمان بسیار کوتاهی است و پس از آن برنامه بسته می‌شود و دیگر امکان ارسال پرونده به منظور مهاجرت به کانادا وجود ندارد. بطور مثال استان ساسکاچوان برنامه مهاجرتی نیروی متخصص خود را در سال گذشته 4 مرتبه باز کرد و در هر نوبت ظرفیت برنامه تنها طی چند روز پر شد و تنها کسانی موفق به ارسال پرونده و دریافت File Number یا شماره پرونده خود شدند که از قبل پرونده خود را آماده کرده و توانسته بودند به محض باز شدن برنامه اقدام نمایند.

دولت کبک در سال 2019 شروع به قبول دور جدیدی از فایل‌های نیروی متخصص خود کرد. وزیر مهاجرت کبک اعلام کرد قوانین مهاجرتی جدید سال 2019 – 2018 برای تسریع در بررسی پرونده‌های اقامت کانادا و بروزرسانی سیستم مهاجرتی کبک است و همچنین کاهش تعداد پذیرش باعث تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قدیمی‌تر و در لیست انتظار می‌شود. در مجموع، اداره مهاجرت این استان برنامه‌ریزی کرده در سال 2020 بیش از 44 هزار مهاجر بپذیرد. این بدین معناست که امسال شانس متقاضیان مهاجرت به کبک بالاست.

تمام درخواست‌ها برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی کبک، از طریق برنامه Mon project Québec ثبت می‌شوند. پس از ثبت مشخصات و تکمیل فرم، به شما یک امتیاز داده می‌شود که درصورت بالا بودن این امتیاز از حداقل امتیاز لازم، روند بررسی پرونده شما برای مهاجرت به کبک شروع می‌شود. استان کبک در سال 2017، تعداد حدود پنج هزار پرونده مهاجرت به کانادا در قالب برنامه نیروی متخصص پذیرفت که تاریخ آن پیش از شروع، اعلام شد. این درخواست‌ها بصورت آنلاین و از طریق برنامه Mon project Québec ثبت و ارسال شدند.

متقاضیانی که دارای نامه پیشنهاد کار هستند و آن نامه نیز به تأیید اداره مهاجرت رسیده و یا افرادی که دارای اقامت موقت کبک هستند، می‌توانند در هر زمانی نسبت به ارسال پرونده خود اقدام کنند. همچنین متقاضیانی که می‌خواهند در قالب برنامه کسب سابقه‌کار در کبک درخواست مهاجرتی خود را ارسال کنند، می‌توانند در هر زمانی، با درنظر گرفتن الزامات این برنامه، اقدام به ثبت درخواست خود نمایند.

مهاجرت به کبک از طریق تخصص 2019

روش های مهاجرت به کبک

مهاجرت به کبک از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی در سایر استان‌ها مانند مانیتوبا، پرنس ادوراد، بریتیش کلمبیا و نوااسکوشیا وجود دارد و برای دریافت اقامت کانادا با استفاده از آنها، باید حداقل میزان سرمایه‌ گذاری لازم برای هرکدام را انجام دهید. این حداقل میزان سرمایه‌ گذاری درمورد هر استان دارای تفاوت بوده و برخی شرایط جزئی نیز ممکن است متفاوت باشد. اما طبق قوانین تمام این برنامه‌های مهاجرت به کانادا، برای این روش، نیازی به ارائه مدرک تحصیلی و مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه نخواهید داشت و تمام اعضای خانواده شما، از جمله همسر و فرزندان، می‌توانند از اقامت کانادا برخوردار شوند.

از چند سال قبل، این برنامه بسیار پرطرفدار بازگشایی شد و  در سال 2019 نیز ادامه داشت. تحت این برنامه، والدین، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های شهروندان و افراد دارای اقامت دائم کانادا، واجد شرایط مهاجرت به این کشور می‌شوند. برای این منظور، والدین باید برای دریافت سوپر ویزای کانادا اقدام نمایند که منحصراً برای والدین افراد مقیم کانادا است. با تغییرات اعمال شده در قوانین مهاجرت کانادا در سال 2019، مسیر مهاجرت والدین برای افرادی که دارای اقامت کانادا هستند، هموارتر شد اما از ابتدای سال 2020 به دلیل شیوع ویروس همه گیر کرونا پذیرش مهاجر ازاین روش به تاخیر افتاده است. 

کانادا دارای دانشگاه‌های بسیار خوبی در زمینه بین‌المللی می‌باشد و 26 دانشگاه این کشور، در رنکینگ QS که یکی از معتبرترین رنکینگ‌های دانشگاه‌های جهان است، قرار دارد. بنابراین تحصیل در کانادا می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور باشد. متقاضی با دریافت ویزای تحصیلی کانادا، اقامت کانادا بصورت موقتی را دریافت می‌کند و درحین تحصیل نمی‌تواند اقامت خود را بصورت دائمی تبدیل کند. برای تبدیل اقامت خود به اقامت دائم کانادا پس از فارغ‌التحصیلی، می‌توانید برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری یا کار، اقدام نمائید.

ابتدا، برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا باید دارای شرایط زیر باشید.

اول از همه باید از یک دانشگاه، کالج یا مرکز آموزشی معتبر پذیرش داشته باشید. سپس داشتن مدرک زبان انگلیسی برای دریافت ویزای دانشجویی الزامی است. درصورت نداشتن مدرک زبان، قبل از شروع تحصیل در کانادا، باید ابتدا در دوره‌های زبان انگلیسی در این کشور شرکت کنید. برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های طراز اول کانادا، داشتن نمرات بالا در دروس تخصصی و همچنین معدل کل بالا الزامی است. همچنین باید وجود توان مالی کافی برای تأمین مخارج زندگی و تحصیل در کانادا و برگشت به کشورتان را اثبات نمائید. توجه داشته باشید که تحصیل در این کشور به منظور مهاجرت به کانادا نبوده و اقامت بیش از اندازه، غیرقانونی می‌باشد.

تحصیل در کانادا

ویزای دانشجویی کانادا

«وب سایت مهاجرت ایرانی به هیچ عنوان قصد تشویق بازدیدکنندگان برای اخذ پناهندگی کانادا یا کشورهای دیگر را ندارد.پناهندگی در هر کشوری پیچیدگی های فراوانی داشته و مشکلات بسیار زیادی را ازجمله مشکلات روحی ، مشکلات اجتماعی و… برای خود فرد ایجاد می نماید. بنابراین به ایرانیان عزیز توصیه میکنیم به هیچ وجه پناهندگی را به عنوان یک گذینه برای مهاجرت در نظر نگیرند و درصورتی که قصد مهاجرت دارند روش های دیگری را برای این منظور انتخاب نمایند. تنها هدف ما از ایجاد این صفحه بازگو کردن قوانین بین المللی و قوانین کشورها در مورد پناهندگی و پناهجویان است.»

افرادی که بنا به علل مشکلات حکومتی ، مورد ظلم و خطر بالقوه قرار میگیرند و با فرار از کشور خود به کشور دیگری پناه میبرند٬ دارای حق و حقوقی خواهند بود و اگر احساس شود آنها در صورت بازگشت به کشورشان در معرض خطر قرار خواهند گرفت، ازبازگشت آنان جلوگیری شده و شامل امکانات حداقلی روزمره زندگی خواهند گردید.

وضع حقوقی پناهنده در کشور کانادا:در مجموع تعداد نوزده ملیون و پانصد هزار پناهنده در دنیا وجود دارند که از این تعداد درخواست پناهندگی تقریبا صد هزار نفر در کشورهای مختلف پذیرفته میشود ومعمولا یک دهم از این تعداد توسط کاندا پذیرفته مشود که دولت کانادا این کار را به دو طریق انجام میدهد.

1- از طریق  اسپانسرها

2- از طریق کمکهای دولتی

چطور به کانادا برویم

پناهندگانی که به وسیله اسپانسرها حمایت می گردند از خارج از خاک کانادا هم میتوانند اقدام کنند و درخواست پناهندگی خود را مطرح نمایند. لازم به ذکر است کلیه مخارج این اشخاص باید توسط اسپانسرها تقبل گردد  که شامل هزینه های کامل یک سال زندگی در کانادا خواهد بود.

افرادی که از این طریق اقدام نکنند ، ناچارا  باید وارد خاک کانادا شده و در همانجا درخواست پناهندگی خود رامطرح نمایند که این مساله به دو روش امکان پذیر خواهد بود.مورد اول بدین صورت است  که در همان لحظه ورود به خاک کانادا درخواست پناهندگی مطرح کنند که در این صورت پانزده روز فرصت خواهند داشت که مدارک مربوطه برای اثبات ادعایشان را تکمیل و ارائه نمایند.

و مورد دوم آن است که به اداره مهاجرت کانادا مراجعه نموده و همان آنجا درخواست پناهندگی نمایند که در این صورت باید تمامی مدارک خود را همراه داشته باشند وفرصتی برای جمع آوری مدارک به آنها داده نخواهد شد، که در فرض اخیر اشخاص باید اصالتا در اداره مهاجرت حاضر باشند .

طبق رای دادگاه فدرال از تاریخ 23 جولای2015  ، کسانی  که توسط مجمع مهاجرت و پناهندگی کانادا (IRB) جلسه استماع اظهاراتشان برگزار و درخواستشان رد شده باشد به این موضوع حق اعتراض خواهند داشت و مادامی که اعتراضشان در حال بررسی است حق ماندن در کشور کانادا را دارا هستند.

طبق آمار ارائه شده درسال 2014دولت کانادا 13500 مورد درخواست پناهندگی دریافت نموده  که تعداد بسیار زیادی از این پرونده ها توسط دولت کانادا پذیرفته نشده اند .البته اگر این افراد از کشورهای D.O.C اقدام کرده باشند،قانون فوق در مورد آنهای مجری نخواهد بود و این افراد باید خاک کشور کانادا را ترک کنند و البته  این مساله مانع حق اعتراضشان نبوده و به درخواست اعتراض آنها هم رسیدگی خواهد گردید ،ولی حق ماندن در خاک کانادا را نخواهند داشت و در صورت نیاز باید درخواست ماندنشان را به دادگاه فدرال ارائه نمایند.

کشورهای D.O.C از نظر دولت کانادا کشورهای امن می باشند  که حقوق بشر در آنها به صورت کامل رعایت میشود مثل کشورهای آلمان ،انگلستان، ایرلند و … و بنابراین افرادی که از این کشورها اقدام میکنند واجد شرایط پناهندگی نخواهند بود و اگر شخص پناهنده از این کشورها اقدام کند  در مدت کمتر از 45 روز به درخواست او رسیدگی می گردد، چرا که رد شدن درخواست این افراد بسیار است.

کسانی که درخواست پناهندگی میدهند به هیچ وجه حق کار کردن در خاک کانادا را ندارند.اما اگر مدت ۱۸۰ روز از تاریخ ارائه درخواست پناهندگی آنها بگذرد و تکلیف آنها دراین مدت مشخص نگردد، میتوانند درخواست اجازه کار کنند.و البته سقف کمکهای دولتی به آنها مدت زمان یک سال است.اما به محض  اینکه شخص بتواند به صورت مستقل امورات خود را اداره کند دیگر واجد شرایط کمکهای  دولتی نخواهد بود و این کمکها به وی قطع خواهد گردید.

خدمات مهاجرتی شرکت ما جهت کسب اقامت کانادا به صورت زیر می باشد :

اگر مایل به برسی شرایط فردی خویش جهت مهاجرت به کشور کانادا می باشید، می توانید با پر نمودن فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا و یا تماس با یکی از دفاتر بانیان سعادت از واجد شرایط بودن خود در کلیه روش های مهاجرتی آگاه گردید.

از طرف خودم و خانواده ام عمیقا از بانیان سعادت به خاطر تمامی زحمات و حمایتهایشان در طول پروسه مهاجرتیمان متشکرم. ما با کمک و راهنمای شما موفق به اخذ ویزای اقامت دایم شدیم و دریافت این خبر برای ما بسیار خوشایند بود.

آرشام. س

جا دارد که از شما کمال تشکر را داشته باشم که با زحمات بی دریغتان باعث شدید که پروسه مهاجرت خانواده ما به بهترین نحو انجام شود. از پروردگار برای شما و گروهتان آرزوی موفقیت دارم.

چطور به کانادا برویم

فاطمه. گ

شکر شایان نثار ایزد منان که توفيق را رفیق راهم ساخت و تشکر از شرکت بانیان سعادت که در این راه رفیقم بود.

فرهاد. ص

216 Columbus Avenue, Ottawa, Ontario, Canada, K1K 1P8

Tel From Iran(18 – 24)

(Monday to Friday) :

+98 (21) 853 10610

Tel: +1 (613) 255 2200

آیا شما واجد شرایط جهت مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای اقامت دائم می باشید؟

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا را تکمیل نموده تا از شرایط خود برای اخذ اقامت کانادا مطلع شوید. ما در کمتر از 48 ساعت کاری، شرایط مهاجرتی شما را بررسی کرده و نتیجه را خدمت شما اعلام می کنیم.

© 2005-2021, West Pass Inc.

اخذ اقامت کانادا، روشهای مهاجرت به کانادا، شرایط اخذ اقامت دائم کانادا بر اساس قوانین ۲۰۲۱ ، تابعیت و پاسپورت کانادا در این قسمت مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت. سوالاتی مانند اخذ اقامت کانادا از چه روشی امکان پذیر است؟ هزینه دریافت اقامت کشور کانادا در سال ۲۰۲۱ چه میزان است؟ اخذ اقامت دائم کانادا با کمترین هزینه از چه روشی امکان پذیر است؟ چگونه اقامت کانادا را سریعا بگیریم؟ چه مدارکی جهت اخذ اقامت دائم کانادا مورد نیاز است؟ مدت زمان دریافت اقامت دائم کانادا چه میزان است؟ پروسه و مراحل دریافت اقامت کشور چیست؟ شرایط و مراحل اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری چیست؟ در ادامه با سوالات فوق پاسخ داده خواهد شد.

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا در سال های اخیر شتاب بسیاری گرفته است . مهاجرت به کانادا از طریق کاری، مهاجرت تحصیلی و اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری از پرطرفدار ترین شیوه های مهاجرتی به کشور کانادا و اخد اقامت کانادا در این سال های اخیر میباشند. برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت کانادا، برنامه های گوناگونی وجود دارند که متقاضیان به توجه به شرایط، یکی از آنها را انتخاب مینمایند، زیرا قرار گرفتن در بهترین برنامه مهاجرتی کانادا، شرط اصلی موفقیت متقاضی مهاجرت به کانادا را تضمین مینماید. قوانین مهاجرتی کانادا به علت افزایش روز افزون تقاضای اقامت کانادا در حال تغییر بوده و آگاهی از آخرین قوانین می‌تواند کمک بزرگی به پرونده متقاضیان داشته باشد. برخی پرونده‌های اقامت کانادا می‌توانند طی چند هفته و برخی طی چند ماه به جواب برسند.

قوانین مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت در سال ۲۰۲۰ به شکلی بوده که روشهای مهاجرت به آن همچنان هموار است. کانادا یکی از بزرگترین کشورهای جهان است و هر ساله جمعیت زیادی برای مهاجرت به این کشور از روش های گوناگون اقدام می کنند. اخذ اقامت کانادا و مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، کار و سرمایه گذاری روش های اصلی مهاجرت به این کشور هستند اما روش های مهاجرت به کشور کانادا به این سه روش محدود نمی شود. کیفیت بالای زندگی در کانادا و سطح بالای رفاه اجتماعی در این کشور دلیل اصلی تمایل به مهاجرت به کانادا است. در ادامه اطلاعاتی در خصوص مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۰ ارائه شده است.

بی تردید کانادا یکی از کشور هایی است که افراد بسیاری آرزوی اخذ اقامت دائم آن را دارند. از جمله دلایلی که موجب ان شده که این کشور مقصد مورد علاقه مهاجرین گردد، اقتصادی قوی، سیستم پیشرفته سلامت و درمان، سیستم آموزشی پیشرفته و مهاجر پذیر بودن کانادا میباشد. در کانادا پتانسیل و فرصت های کاری زیادی برای متخصصین حرفه ای و کارآفرینان وجود دارد. کانادا یکی از ثروتمند ترین کشور های جهان میباشد و بالاترین استاندارد های زندگی را دارد و حالی که مالیات در این کشور پایین است. نکته مهم دیگر نرخ تورم در کانادا است که حدود ۲ درصد است. کانادا سعی کرده است هر ساله درآمد خود را افزایش دهد و به همین دلیل هر روزه شاهد رشد و توسعه اقتصادی و کاهشبیکاری در کانادا هستیم و هر فرصتهای شغلی جدید بسیاری در این کشور معرفی میگردد. یکی از موارد مهمی که بیش از همه موجب توجه افرادی که قصد مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا گردیده است، سیستم آموزشی پیشرفته کانادا است. دانشگاه ها و کالج های کانادا از درجه علمی بالایی در سطح بین المللی بر خوردار می باشند. در ادامه با شرایط مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا آشنا میگردید.

روشهای مهاجرت به کانادا را می توان به ۵ دسته اصلی تقسیم کرد. افراد معمولا به دنبال آسان ترین و راحت ترین راه اخذ اقامت کانادا هستند؛ برای رسیدن به آن باید روش های مهاجرت به کانادا را بشناسید و با توجه به شرایط خود متناسب ترین روش را انتخاب نمائید. این روشها شامل مهاجرت به کانادا از طریق کار، سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج با تبعه کانادا و ویزای مولتی کانادا می باشد. قوانین اقامت کانادا در هر کدام از این گروه ها متفاوت است. شما برای انتخاب مناسبترین روش مهاجرتی باید اصول این روش ها را بدانید و سپس با توجه به شرایط خود مناسبترین روش را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب به بررسی روشهای مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت و شما با تمامی روش های اخذ اقامت کانادا آشنا میگردید. باید توجه کرد برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت این کشور، برنامه های گوناگونی وجود دارند که متقاضیان اخذ اقامت کانادا به توجه به شرایط خودشان، باید یکی از آنها را انتخاب نمایند، زیرا قرار گرفتن در بهترین برنامه مهاجرتی، شرط اصلی موفقیت متقاضی مهاجرت به کانادا است.

چطور به کانادا برویم

برای اخذ اقامت کانادا شما باید شرایط خاصی داشته باشید. برای اقدام از طریق هر یک از روش هایی که در ادامه بررسی میگردد، شرایطی خاصی مورد نیاز است که بستگی به نوع روش مهاجرتی دارد. از مهم ترین عواملی که برای مهاجرت به کانادا دارای اهمیت است می توان به مدرک تحصیلی، سن، مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و میزان سرمایه اشاره نمود. برخی از این عوامل در بعضی از روش ها مهمتر و در برخی دیگر کمتر اهمیت دارند. به عنوان برای مهاجرت تحصیلی به کانادا سن شما بسیار مهم است، به این صورت که هر چه از زمان دریافت آخرین مدرک تحصیلی شما کمتر گذشته باشد، شانس بیشتری برای دریافت اقامت کانادا خواهید داشت؛ در حالی که سن در روش مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا اهمیت کمتری دارد. مثال دیگر اینکه شما برای سرمایه گذاری در کانادا به سرمایه ای حدود 100 تا ۲۵۰ هزار دلار کانادا نیاز دارید، در حالی که در روش مهاجرت تحصیلی کانادا به سرمایه ای بین 10 تا ۳۰ هزار دلار کانادا نیاز دارید. در ادامه این مطلب شرایط مهاجرت به کانادا از طریق همه این روش ها با جزئیات بیشتری بررسی شده است.

اگر مدرک تحصیلی دانشگاهی و سابقه شغلی و مهارت زبان دارید، شانس خود را در یکی از برنامه‌های مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار ماهر امتحان کنید. مهاجرت به کانادا از طریق تخصص کاری منوط به کسب امتیازات کافی از نظر سن, تحصیلات, سابقه کاری و زبان و امتیازات همسر می‌باشد. در برنامه‌ی مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار ماهر فدرال وزارت شهروندی و مهاجرت کانادا تقاضاهای اقامت کانادا را از طریق سیستم اکسپرس انتری پردازش می‌کند.

برای آشنایی با برنامه مهاجرت به کانادا از طریق کار و تخصص (اکسپرس انتری) و نیز شرایط لازم برای اقدام بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری ویژه مدیران و سرمایه گذارانی است که سرعت و راحتی روش برایشان الویت دارد. دولت‌های استانی و فدرال کانادا برنامه‌های متعددی دارند که می‌توانید از طریق آنها اقامت کانادا را دریافت کنید. کانادا از طریق برنامه‌های مهاجرت سرمایه گذاری، تجاری و کارآفرینی قصد دارد صاحبان سرمایه را که توانایی کمک به اقتصاد کانادا دارند را به این کشور جذب نماید. عموماً در این روش متقاضی مهاجرت به کانادا نیاز به داشتن مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسه ندارد.

برای آشنایی با برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و نیز شرایط لازم برای اقدام بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

مهاجرت به کانادا از راه تحصیل یکی از روش های دریافت اقامت کانادا بوده و هر ساله افراد زیادی از ایران برای ادامه تحصیل در دانشگاه ها و یا مدارس کانادا از این روش اقدام به مهاجرت می نمایند. مهاجرت تحصیلی به کانادا (دانشجویی و دانش آموزی), یکی از روش‌های دریافت ویزای کانادا است. امکان گرفتن ویزای تحصیلی کانادا از مرحله دبستان، دبیرستان، کالج، و دانشگاه وجود دارد. ولی هر مرحله تابع شرایطی است. مهاجرت تحصیلی پس از گرفتن پذیرش از مرکز آموزشی نیازمند دریافت ویزای تحصیلی است. مهم ترین موضوع در این برنامه بررسی دقیق وضعیت مالی برای تامین هزینه های آموزشی و زندگی در کانادا است.ادامه تحصیل در کانادا در مقایسه با بسیاری از کشور های جهان ارزان تر بوده و گذشته از آن دانشگاه های کانادا به نسبت از اعتبار بسیار بالایی برخوردارند.

اگر تصمیم به مهاجرت تحصیلی به کانادا و دریافت ویزای تحصیلی و یا دانش آموزی کانادا گرفته‌اید، شرایط تحصیل در کانادا و مدارک و قوانین کسب ویزای تحصیلی کانادا در ادامه به صورت کامل بررسی شده است.

نخستین گام برای ورود به کانادا به هر انگیزه خواه توریستی و یا دیدار از بستگان، دریافت ویزای کانادا میباشد. ویزای کانادا با عناوینی مانند ویزای مولتیپل کانادا، ویزای مولتی کانادا، و یا ویزای ۵ ساله کانادا نیز شناخته میشود. هم اکنون و بر اساس قوانین وزارت مهاجرت کانادا، تمامی ویزاهای توریستی کانادا برای ایرانیان به شکل ویزای مولتیپل صادر می‌شود. ویزای مولتیپل کانادا از نوع اقامت موقت بوده و دارنده ان میتواند در هر بار ورود به کانادا تا حداکثر ۶ ماه در این کشور حضور پیوسته داشته باشد.

اگر تصمیم به اخذ ویزای مولتی کانادا گرفته‌اید، شرایط لازم و مدارک و قوانین اخذ ویزای کانادا در ادامه به صورت کامل بررسی شده است.

اگر شما دارای اقامت دائم کانادا و یا سیتیزن کانادا بوده و سن شما بالای ۱۸ سال است می‌توانید همسر پدر و یا مادر خود را اسپانسر نمایید و آنها هم اقامت دائم کانادا را به‌دست آورند. به عنوان مثال در مورد مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج شما به عنوان اسپانسر کننده و همسرتان به عنوان اسپانسر شونده می‌بایست در هنگام ارسال مدارک به اداره مهاجرت کانادا باید مقیم (دارای کارت PR کانادا) و یا شهروند (دارای پاسپورت کانادا) کانادا باشید. همچنین شما به مدت ۳ سال از زمان ورود به کانادا، متعهد به پرداخت کلیه هزینه‌های فرد اسپانسر شده خواهید بود.

اگر تصمیم به اخذ اقامت کانادا برای همسر و یا اقوام درجه اول خود را دارید، در ادامه شرایط لازم و مدارک و قوانین اخذ اقامت کانادا از طریق اسپانسرشیپ به صورت کامل بررسی شده است.

پس از مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا، برای حفظ ان، فرد دارنده کارت اقامت دائم کانادا باید مدت مشخصی در کشور کانادا حضور فیزیکی داشته باشد. افراد باید به مدت ۲ سال در ۵ سال را در  کانادا حضور داشته تا بتواند پس از ان کارت اقامت دائم کانادای خود را تمدید کند. این قانون تنها یک استثنا دارد و ان اینکه اگر فرد در در یک شرکت کانادایی در خارج از کشور کاناد مشغول به کار باشد و یا برای دولت کانادا در خارج از کانادا کار کند، شامل این قانون نمیگردد و می‌تواند کارت اقامت دائم کانادا را تمدید کند. برای دریافت اخبار مهاجرت کانادا و اقامت کانادا وب سایت رسمی مهاجرت کانادا را مطالعه کنید.

برای تبدیل کارت اقامت دائم کانادا به پاسپورت کانادا و یا همان سیتیزن شدن، فرد باید مدت ۳ سال را در طی یک دوره ۵ ساله در کانادا حضور فیزیکی داشته باشد تا بتواند پاسپورت کانادا را دریافت نماید. کانادا دارای برنامه‌های مهاجرتی زیادی است که در صورت واجد شرایط بودن منجر به اخذ اقامت کانادا می‌شود، مانند برنامه های اکسپرس اینتری یا مهاجرت تحصیلی به کانادا و یا مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا که در بالا توضیح داده شد. در برخی برنامه ها فرد متقاضی لازم است ابتدا ویزای تحصیلی و یا کار وارد کانادا شده و پس از احراز شرایط لازم اقامت کانادا را کسب نمایید.

هنگامی که فرد، اقامت دائم کانادا را اخذ نمود به این معنی است که تقریبا از تمامی حقوق شهروندی کانادا به جز حق رای دادن برخوردار شده است. به عنوان مثال، می تواند وام دانشجویی و یا وام خرید خانه استفاده کند، و همچنین فرزندتان خود در مدارس کانادا به شکل رایگان ثبت نام کند، و از بیمه‌های درمانی کشور کانادا استفاده کند ولی باید توجه داشت حفظ اقامت دائم کانادا مستلزم حضور فیزیکی حداقل ۲ سال در ۵ سال اول ورود به کانادا میباشد.در غیر اینصورت اقامت دائم کانادا باطل شده و دیگر امکان ورود به کانادا وجود ندارد.

طبق قوانین جدید که در سال ۲۰۱۸ تصویب شد چنانچه فرد در ۵ سال گذشته سه سال را در کانادا بوده باشد، می تواند شهروندی و پاسپورت کانادای خود را دریافت نمایید. پس از دریافت پاسپورت کانادا، دیگر هیچ شرطی برای فردی که داری پاسپورت کانادا است وجود ندارد. فرد دارای شهروندی کانادا می‌تواند به هر میزان در کانادا و یا بیرون کانادا باشد و دیگر هیچ محدودیتی برای وی وجود ندارد. به عبارتی اگر در ۵ سال اول ورودتان به کانادا، به جای دو سال، سه سال را در کانادا زندگی کنید میتوانید پاسپورت کانادا را دریافت کنید. در این صورت قادر خواهید بود بدون محدودیت در خارج و یا داخل کانادا باشید. 

بگذارید تجربه ما راهنمای شما باشد

با ما بهترین روشها را برای مهاجرت کانادا تجربه نمائید

دریافت اقامت کانادا برای افراد دارای تخصص و مهارت کاری در رشته خود. از ویژگیهای این روش میتوان به هزینه مناسب دریافت اقامت کانادا، مدت زمان پروسه ۶ ماه تا یکسال تا کسب اقامت کانادا، بدون نیاز به سرمایه گذاری، نیازمند مدرک زبان آیلتس و دریافت اقامت دائم کانادا اشاره نمود.

یکی از راههای کسب ویزای کانادا با امکان تحصیل در دانشگاه های معتبر. از ویژگیهای این روش میتوان به هزینه های تحصیل منطقی، امکان تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار، امکان دریافت ویزا برای همسر دانشجو، امکان دریافت اقامت بعد از اتمام تحصیل و نیاز به آیلتس اشاره کرد.

دریافت اقامت برای متقاضی به دلیل سرمایه گذاری در یک بیزنس در کانادا. از ویژگیهای این روش میتوان به زمان یک ساله برای شروع بیزنس، زمان پروسه ۸ ماهه تا کسب اقامت کانادا ، دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه مدیریتی، دارا بودن حداقل ۳۰۰ هزار دلار دارایی، نیاز به مدرک آیلتس اشاره نمود.

دریافت اقامت کانادا برای همسر،فرزندان زیر ۲۲ سال و سایر بستگان درجه یک شهروند کانادا.ویژگیهای این روش هزینه های پایین، پروسه کوتاه تا کسب ویزا، امکان دریافت اقامت برای بستگان درجه یک، و عدم نیاز به سرمایه گذاری، مدرک زبان و پیشنهاد شغلی و تحصیل است.

۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما هستیم

تماس از طریق شماره تلگرام 0016477743612

تماس از طریق شماره واتس آپ 0016477743612

عضویت در کانال تلگرام کانادا اکسپرت CanadaExpert@

ارسال ایمیل به دفاتر ما info@canadaexpert.net

خیر. با داشتن ویزای مولتی کانادا ورود و خروج به کانادا وجود دارد اما این دلیلی برای دریافت اقامت دائم کانادا نیست و شرایط دیگری هم برای مهاجرت به کانادا نیاز است.

بله. یکی از شرایط مهم مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری اثبات این مطلب است که متقاضی در ۵ سال گذشته حداقل ۲ سال سابقه مدیریت در رشته مربوطه را داشته است.

در پرونده های مهاجرتی کانادا که شخص متقاضی درخواست دریافت اقامت برای خانواده خود را نیز دارد فرزندان زیر ۲۳ سال در صورتیکه هنوز ازدواج ننموده باشند می توانند بعنوان زیرمجموعه خانواده اقامت کانادا را دریافت نمایند.

خیر، حقوق شهروندی کانادا تنها به فرزندی که در خاک کانادا به دنیا آمده است تعلق میگیرد. این فرزند میتواند بعد از ۱۸ سالگی بعنوان اسپانسر خانواده اقدام کند و در ان زمان امکان اخذ اقامت برای خانواده وی نیز وجود دارد.

خیر داشتن پذیرش تحصیلی کانادا از یکی از دانشگاه ها و یا کالج های کانادا تنها یکی از شرایط لازم برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا است. سایر فاکتورها شامل نداشتن فاصله بین تحصیل، داشتن مدرک زبان ایلتس، اثبات بازگشت متقاضی به کشور مبدا بعد از فارغ التحصیلی و داشتن تمکن مالی میباشد.

خیر. اما داشتن ویزای شینگن و سابقه سفرهای معتبر و متعدد اثر مهمی در دریافت ویزای توریستی و یا مولتی کانادا دارد. در ضمن داشتن دعوت نامه معتبر در دریافت ویزای توریستی کانادا بسیار اهمیت دارد.

کانادا از جمله کشورهایی است که از نظر مهاجرت شرایط بهتر و آسان‌تری را نسبت به سایر کشورها فراهم ساخته و به همین دلیل میزان مهاجرت پذیری کانادا به نسبت سایر کشورها بیشتر میباشد. در این قسمت جنبه‌های آماری مهاجرپذیر بودن کانادا را مورد بررسی قرار میدهیم. از نظر مهاجر پذیری و استاندارد زندگی کانادا در سال ۲۰۱۵ در رتبه ۱۷ قرار داشت این در حالی است که در سال ۲۰۲۰ کشور کانادا در رتبه ۷ جهانی قرار دارد و به همین دلیل ایرانیان عموماً کانادا را به عنوان مقصد اصلی مهاجرت انتخاب مینمایند. مهاجرت به کانادا در سال‌های ۲۰۱۵ الی 2020 رشد بسیار زیادی داشته است و در سال ۲۰۲۱ تخمین زده شده است که این کشور در رتبه سوم جهانی قرار گیرد. دولت کانادا برای مهاجرین شرایط ورود بسیار مناسبی در نظر گرفته است.

در صورتی که قصد مهاجرت و اخذ اقامت کانادا دارید، و تمایل به اطلاع از آمار مهاجران ایرانی در کانادا را دارید، این بخش را مطالعه نمایید. این آمار مربوط به سال 2020 است و قصد ما ارائه جدیدترین اخبار زمینه مهاجرت کانادا است. بیشتر افرادی که کانادا را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند در ابتدا با هدف تحصیل وارد این کشور شده‌اند و بر اساس آمار سال 2020 مهاجرت به کانادا با هدف تحصیل و ویزای تحصیلی بیش از 50 درصد درخواستها را تشکیل میدهد. این آمار نشان می‌دهد که اغلب جوانان علاقمند تحصیل و زندگی در کانادا هستند؛ بنابراین مهاجرت سهم بزرگی از مهاجرت به کانادا را تشکیل میدهد. یافتن کار مناسب در کانادا کار راحتی نیست؛ اما مهاجرت به کانادا با هدف کار دومین دلیل اخذ اقامت کانادا بوده و آمارها نشان می‌دهد که مهاجرت به کانادا با هدف کار بیش از ۳۰ درصد از درخواستهای مهاجرت به کانادا را تشکیل داده است. سرمایه‌گذاری در کانادا یکی از روش‌های بسیار آسان و مطمئن اخذ اقامت کانادا است اما به دلیل نیاز به سرمایه این روش با ۱۶ درصد نسبت به روش‌های دیگر درصد کمتری دارد.

به روز رسانی در ۹۷/۵/۱: مراکز ویزای کانادا در ترکیه (استانبول و آنکارا) مراجعین زیادی دارند و سیستم مراجعه برای انگشت نگاری رو تغییر دادند. برای مراجعه به این دو مرکز و انگشت نگاری باید به صفحه
مرکز ویزای کانادا در ترکیه برید و وقت بگیرید. تلفنی هم میتونید وقت بگیرید. مرکز اعلام کرده اگر بدون وقت گرفتن به مرکز مراجعه کنید معطل میشید یا ممکنه اون روز اصلا به شما سرویسی ارائه نشه.

کشور کانادا هم جزو اون کشورهایی هست که به سخت ویزا دادن بین ایرانی ها معروف شده. نبودن سفارت کانادا در تهران هم به این سختی اضافه شده و باعث شده این تصور پیش بیاد که گرفتن ویزای کانادا بدون مراجعه به آژانس های مسافرتی معروف و سپردن همه کار به اون ها، غیر ممکنه.

راستش من خودم قبل از اینکه مراحل ویزا رو شروع کنم برای اینکه کمی اوضاع دستم بیاد به یکی از همین آژانس های معروف زنگ زدم تا اطلاعات بگیرم. اولین سوالی که آژانس مسافرتی ازم پرسید این بود که دعوتنامه من از طرف یک دوست کانادایی هست یا بستگانی در کانادا دارم که برام دعوتنامه بفرستند؟ وقتی پاسخ دادم که دعوتنامه ای ندارم و میخوام ویزای توریستی کانادا رو بگیرم، خانمی که پشت خط بود شاکی شد که آقا کانادا که ویزای توریستی نمیده! وقت خودت و ما رو تلف نکن. بعدش هم بدون اینکه منتظر جوابی از طرف من باشه گوشی رو قطع کرد.

دو روز بعد از این مکالمه مراحل ویزای کانادا رو شروع کردم و کمتر از دو ماه بعد ویزای ۴ ساله کانادا (طولانی ترین ویزایی که تا به حال گرفتم) توی پاسپورتم جا خوش کرده بود. مراحل درخواست و اقدام برای ویزای کانادا به مراحل
ویزای استرالیا شباهت داشت ولی به اون سادگی نبود. توی این مطلب سعی می کنم قدم به قدم مراحل ویزای کانادا رو برای شما بنویسم.

صفحه ای که باهاش سر و کار خواهید داشت
وبسایت اداره مهاجرت کانادا هست.

چطور به کانادا برویم

اطلاعات زیادی توی وبسایت هست و برای مهاجرت به کانادا هم به همین وبسایت باید مراجعه کرد. ویزایی که برای بازدید توریستی و دیدار بستگان و آشنایان در کانادا هست اسمش رو گذاشتند ویزای موقت اقامت/دیدار Temporary resident / visitor visa . با این ویزا حداکثر ۱۸۰ روز متوالی میشه در کانادا اقامت داشت و برای زمان بیشتر باید نوع دیگری از ویزا رو انتخاب کنید.

با اینستاگرام در سفرها همراه من باشید.

@safarnevesht

اگر توی وبسایت اداره مهاجرت کانادا گم شدید میتونید مستقیم برید
اینجا، گزینه آبی رنگ Continue to GCKey رو کلیک کنید و در صفحه ای که باز میشه یک اکانت برای خودتون بسازید. حتما حواستون به سوال های امنیتی باشه چون در هر بار ورود به اکانتتون یکی از این سوالات رو میپرسه، پس با دقت جوابی بنویسید که یادتون بمونه.

وارد اکانت که شدید برای ویزیتور ویزا Visitor Visa اپلای کنید. ابتدا یک سری سوال از شما میپرسه که تشخیص بده اصلا شما نیاز به ویزا دارید یا نه که خوب مسلما جوابش برای ما ایرانی ها مثبت هست .

تعداد سوالات حدود ۱۵ تاست و هر موقع خواستید میتونید نتایج رو ذخیره کنید، از اکانتتون خارج بشید و بعدا دوباره برگردید و ادامه سوالات رو جواب بدید.

مرحله بعد آپلود کردن مدارک لازم برای ویزا هست. برای هر قسمت فقط یک فایل و با حجم حداکثر ۴ مگابایت میتونید آپلود کنید. مثلا اسکن صفحه های پاسپورتتون همه باید توی یک فایل باشه نه اینکه هر صفحه یک فایل جدا. فرمت های .doc و .docx و .pdf و .jpg و .tiff و .png قابل قبول هست.

مدارکی که باید آپلود کنید شامل موارد زیر هست:

اگر دعوتنامه از کانادا دارید میتونید توی قسمت ۶ بزاریدش که دیگه نیازی به رزرو هتل نباشه و یا حتی دوباره توی قسمت ۹ تکرارش کنید.

دعوتنامه یک نامه ساده هست که دوست یا فامیل شما در کانادا خطاب به اداره مهاجرت کانادا مینویسه و شامل مشخصات خودش و شما میشه. این نامه نیازی نیست رسمی باشه مگر اینکه بعدا اداره مهاجرت کانادا از شما بخواد این نامه در یک دفتر اسناد رسمی ثبت بشه. همه چیز در مورد دعوتنامه برای سفر به کانادا رو میتونید
اینجا بخونید.

مدارک فارسی باید به انگلیسی ترجمه بشه و اصل و ترجمه هر دو آپلود بشند. ترجمه توسط دارالترجمه رسمی کافیه مگر اینکه بعدا اداره مهاجرت کانادا تقاضای بیشتری داشته باشه و مهرهای دادگستری و وزارت امورخارجه رو هم بخواد.

بعد از آپلود کردن همه مدارک نوبت پرداخت هزینه ویزا هست تا درخواست ویزای شما به طور رسمی به جریان بیافته. هزینه ثبت نام ویزای کانادا ۱۰۰ دلار کانادا و هزینه انگشت نگاری ۸۵ دلار کانادا هست. این ۱۸۵ دلار کانادا رو باید بصورت آنلاین و توسط کارت های ویزا یا مستر پرداخت کنید.

دو روز بعد از ثبت نام نهایی برای ویزا، برای من نامه ای اومد که باید به یکی از مراکز ویزای کانادا یا VAC (Visa Application Center) مراجعه کنم. این VAC ها با سفارت کانادا تفاوت دارند و لزوما توی همه کشورها نیستند. مثلا من قصد داشتم زمانی که
هلند بودم واسه انگشت نگاری اقدام کنم ولی هیچ VAC ی توی هلند نبود و مجبور شدم برم دوسلدورف برای انجام انگشت نگاری. از زمان دریافت نامه ۳۰ روز برای مراجعه به VAC فرصت دارید. نیازی به گرفتن نوبت نیست و فقط باید در ساعت اداری مراجعه کنید. انگشت نگاری و عکسبرداری از چهره انجام میشه و هیچ مصاحبه ای در کار نیست. کلا ۱۵ دقیقه طول کشید. لیست کلیه VAC ها رو میتونید
اینجا ببینید.

۴۰ روز بعد از انگشت نگاری پیامی دریافت کردم که اداره مهاجرت کانادا نیاز به اصل پاسپورت من داره، به قول آژانسی ها پاسپورت رکوئست Passport Request شدم. این پیام یعنی اینکه به احتمال بسیار زیاد با ویزا موافقت شده و شما ۳۰ روز فرصت دارید پاسپورت رو به یکی از این VAC ها تحویل بدید.

نزدیکترین VAC ها به ایران، استانبول، آنکارا و باکو هستند که هزینه رفت و آمد و اقامت حداقل ۵۰۰ هزارتومان میشد. این قسمت آخر دریافت ویزا Visa pick up رو سپردم به آژانسی که با هزینه ۲۷۰ هزار تومان این کار رو انجام داد و کمتر از یک هفته پاسپورت و ویزای ۴ ساله کانادا رو در تهران تحویلم داد.

با تلگرام در سفرها همراه من باشید.

@safarnevesht

چند تا نکته برای ویزای کانادا به ذهنم میرسه و در آینده هم اگر نکاتی با سوالات شما به ذهنم رسید اینجا اضافه می کنم:

سفر من به کانادا که در اوایل پاییز ۹۶ خیلی کوتاه و در حد ۴-۵ روز بود. راستش از اینکه ویزای طولانی مدت دارم خیالم راحته که هروقت خواستم میتونم به اونجا برم. فقط شهر تورنتو و آبشار نیاگارا معروف رو دیدم و به لطف دوستان خوبم دیدن طبیعت زیبای پاییزی اطراف تورنتو رو تجربه کردم. چند تا نقشه برای دیدن دومین کشور بزرگ کره زمین توی ذهنم دارم که توی سال های آینده عملیشون می کنم. تا اینجا به این نتیجه رسیدم که طبیعت کانادا توی پائیز زیباتره (اکثر قسمت هاش).

تورنتو در شب از پشت بام هاستل

لابی هاستل پلانت تراولر planet traveler در تورنتو

مزرعه های اطراف تورنتو

کانادا هنوز کامل قرمز و نارنجی نشده بود

کانادا و ویزاش برای من دروازه ورود به آمریکای مرکزی بود که در اولین فرصت قصه هاش رو براتون خواهم گفت.

متاسفانه با وجود این همه ایرانی ساکن کانادا هیچ پرواز مستقیمی از ایران به کانادا وجود نداره. با ایرلاین های اروپایی و عربی نسبتا راحت میشه به همه قسمت های کانادا سفر کرد. قیمت بلیط های رفت و برگشت از ایران به کانادا بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ یورو بسته به ایرلاین و زمان سفر میتونه متغیر باشه. در صورت داشتن ویزای مولتیپل کانادا با پاسپورت ایرانی میتونیم هر ایرلاینی رو برای سفر انتخاب کنیم بدون اینکه نگران ویزای ترانزیت باشیم (بجز ایرلاین های آمریکایی). فقط حواستون باشه اگر ویزای یک بار ورود کانادا داشته باشید هنگام برگشت از کانادا و توقف در اروپا نیاز به ویزای ترانزیت خواهید داشت.

با اینستاگرام در سفرها همراه من باشید.

@safarnevesht

بلیط من با هواپیمایی بریتیش ایرویز و یک توقف در لندن بود. قیمت بلیط رفت و برگشت من ۳۶۱ یورو (۱،۷۰۰،۰۰۰ تومان) شد. اگر شما هم مثل من معتاد باشید و هر شب قبل خواب ده دقیقه پروازها به جاهای مختلف رو چک کنید احتمالش هست این قیمت ها رو بتونید ببینید. من که تا دیدم خریدمش. وبسایتی که ازش خریده بودم این امکان رو بهم میداد که تا ۲۴ ساعت بدون هزینه بلیط رو کنسل کنم. من هم قبل از ۲۴ ساعت با شماره بین المللیشون تماس گرفتم و پرسیدم آیا تغییر تاریخ هم مجانی هست؟ اپراتور پاسخ داد در صورتی که بلیط با همون شرایط وجود داشته باشه بله. منم ازش خواستم یک بلیط با همین شرایط طوری که تاریخ رفتم کمی دیرتر باشه یا برگشتم کمی زودتر، پیدا کنه. بعد از دو دقیقه صدای متعجب اپراتور از پشت خط اومد که من چیزی حتی نزدیک به این قیمت هم پیدا نمی کنم و تو چطور بلیط با این قیمت از ما خرید کردی؟! این قسمت آخر رو سه بار تکرار کرد و من هم گفتم هیچ تغییری نمی خوام، خداحافظ! 😁

احتمالا مستندهای مرزبانان کانادا رو دیده باشید. من که خیلی این برنامه رو دوست داشتم و ازش چیزای زیادی یاد گرفتم. مامورهای مرزبانی کانادا سختگیر و دقیق هستند و توصیه می کنم بهشون دروغ نگید. توی پرواز به کانادا به شما فرم اظهارنامه گمرکی داده میشه که باید با دقت به سوالاتش پاسخ بدید.

بعد از پیاده شدن از هواپیما به سالنی وارد میشید که تعدادی دستگاه اسکن پاسپورت و عکسبرداری هست، تعداد روز اقامت رو هم باید تایپ کنید و نهایتا یک برگه پرینت شده به شما میده و مرحله بعدی دیدن مامور مرزبانی هست. از مدارکی که برای درخواست ویزا آپلود کردید یک کپی پرینت شده یا توی موبایلتون داشته باشید. بلیط خروج از کانادا هم دم دست باشه. ماموری که از من سوال می پرسید خیلی جدی بود ولی سوال بی ربط نپرسید و زود مهر ورود به کانادا رو توی پاسپورتم زد.

موقع خروج از کانادا شما مامور مرزی رو نمیبینید و مهر خروج هم توی پاسپورت شما نمیخوره. از روی لیست مسافر پروازهای خروجی، شما رو به لیست توریست های خروجی از کانادا اضافه می کنند.

بعضی از بانک های کانادا برای ایرانی ها حساب بانکی باز می کنند و ویزاکارت نقدی Visa Debit Card هم میشه درخواست داد. من به دو تا بانک مراجعه کردم که هر دو گفتند برای ایرانی ها که مقیم کانادا نیستند حساب بانکی افتتاح نمی کنند. بانک سوم تی دی کانادا تراست بانک TD Canada Trust Bank بود که خیلی راحت قبول کرد برای من حساب بانکی باز کنه. حساب بانکی با کمترین امکانات ماهیانه ۵ دلار کانادا هزینه داشت. ویزا کارت نقدی هم همون موقع بهم داد. اینترنت بانک و تلفن بانک نسبتا خوبی هم داشت. تی دی بانک کارت اعتباری Credit Card هم برام صادر می کرد ولی به هر میزان که کردیت می خواستم باید پول توی بانک بلوکه میکردم، به نظرم ارزش نداشت و همون کارت نقدی بهتر بود.

با اینستاگرام در سفرها همراه من باشید.

@safarnevesht

مدتی این ویزا کارت رو داشتم ولی خیلی مفید نبود برام. اول اینکه توی خیلی از خودپرداز ها و پوز های فروشگاهی جواب نداد. علتش میتونه این باشه که من خارج از کانادا از ویزا کارتم استفاده کردم و قاعدتا باید قبلش با بانک تماس می گرفتم و اعلام می کردم به کدوم کشور سفر می کنم. انتظار داشتم این امکان رو توی اپ بانک داشته باشه که نداشت. مورد دیگه نرخ بد تبدیل دلار کانادا با سایر ارزها توی تی دی بانک بود. در نهایت چون
ویزا کارت استرالیا رو داشتم که خیلی از این بهتر بود، حسابم در تی دی بانک رو بستم.

با تلگرام در سفرها همراه من باشید.

@safarnevesht

مدارکی که باید آپلود بشه برای هر فرد متفاوته. بر اساس جواب شما به اون ۱۵ تا سوال اولیه، مدارک درخواستی میتونه متفاوت باشه. توی لیست مدارک درخواستی من شناسنامه و کارت ملی نبود. من هم چون جزو مدارک درخواستیم نبود، آپلود نکردم.

دقیقا مثل مورد بالا هست. برای من فیش حقوقی رو در قسمت مدارک درخواستی نوشته بود. هزینه ترجمه فیش حقوقی زیاد میشد و من به جای اون گواهی اشتغال به کارم که انگلیسی بود رو در قسمت مدارک مالی آپلود کردم.

هیچ کجای فرم های درخواست ویزای کانادا شما نمیتونید یکبار ورود، چندبار ورود و مدت ویزا رو مشخص کنید. اداره مهاجرت کانادا تصمیم میگیره طول مدت ویزا و نوعش چطور باشه. ویزای من مولتی با اعتبار ۴ سال بود که در هر سال میتونم ۱۸۰ روز توی کانادا باشم.

نیازی به امضای فرم نیست. همون فایل پی دی اف رو توی کامپیوتر پر کنید و آپلودش کنید.

توی مدارک درخواستی من بیمه مسافرتی نبود. موقع ورود به کانادا هم از من درخواست بیمه مسافرتی نکردند. ولی توصیه من اینه که قبل از سفر به هر کشوری بیمه مسافرتی تهیه کنید.

بعید میدونم چیزی به اسم ویزای تضمینی کانادا وجود داشته باشه. تصمیم در مورد ویزای کانادا توسط اداره مهاجرت کانادا گرفته میشه. آژانس مورد اعتماد برای انجام کارهای ویزای کانادا هم نمی شناسم.

چطور به کانادا برویم

هیچ مکانیزم مشخصی برای محاسبه شانس دریافت ویزا وجود نداره، لطفا در این زمینه سوال نپرسید.

خوشحال میشم اگر تجربه ای در زمینه ویزای کانادا دارید با من و مخاطبان سفرنوشت به اشتراک بزارید.

احمد خانی
عاشق سفر و دیدن سرزمین های متفاوت

با سلام، آیا باید در زمان درخواست ویزا بلیط هواپیما را هم پیوست کنیم؟ اگر ویزا ندهند که پول بلیط از بین می ره..

فقط رزرو بلیت بگیرید و ضمیمه کنید. قبلا رایگان بود الان رو‌نمیدونم.

سلام من میخوام برای پدر و مادرم ویزا بگیرم که برادرم رو ببینن و بعد بیانانگلیسی بلد نیستنمیخواستم بدونم داخل سفارت ازشون مصاحبه میگیرن؟؟

سلامنخیر، هیچ مصاحبه ای انجام نمیشه.

سلام، من ٢ بار در ٢ سال گذشته اقدام به ويزاي توريستي كردم كه با وجود تراول هيستوري به اروپا با ٣ شنگن و پرونده كامل ريجكت شدم و علت ريجكتي هم اينه كه من خواهر و برادر و فاميل زياد دارم كانادا و ميگن قانع نميشيم كه بر مي گردي ، مجرد هستم و ٤٥ ساله ، به نظرتون الان تو شرايط كرونا كه ممكنه به خانواده درجه ٢ ويزا بدن براي بار سوم اقدام كنم؟ شرايطم فقط يك تغيير كرده كه آپارتمان خريدم ،٢ جا كار مي كنم بيمه و تمكن مالي هم دارم! ممنون ميشم از راهنماييتون

داشتن فامیل در کانادا دلیلی بر ندادن ویزا نیست. شما باید وابستگی به ایران رو پررنگ کنید.

سلام من اقامت داییم المان دارم همراه پاسپورت ایرانی که باید ویزا بگیرم برای کانادا تراول هیستوری ندارم تو اروپا فرانسه ایتالیا اسپانیا هلند رفتم ولی احتیاج به ویزا نداشتم هشت ساله که المان هستم فقط مهر رفت و امد به ایران داره پاسپورتم ایا به من راحت ویزا کانادا میدن اینجا مشغول به کار هستم و فیش حقوقی دارم وبرگه استخدام ایا میتونم راحت از دوسلدورف ویزا بگیرم

شانس شما کم نیست. مدارک شغلی مناسب و سابقه سفرهاتون کمک زیادی خواهد کرد.

سلام، من ویزای مولتیپل کانادام رو به اتمام هستش و باید تمدیدش کنم. اما اینبار دو تا تغییر داره مدارکم: اول اینکه متاهل هستم و دوم اینکه گواهی اشتغال به کار ندارم. نه من و نه همسرم. دعوتنامه از سمت خواهرم ارسال میشه که سیتیزن هستش و خودم هم دو بار سفر کردم به کانادا. به نظرتون این دفعه هم ویزا به من و. همسرم میدن یا خیر؟ و اینکه اگر هر دو اقدام کنیم امکان اینکه حداقل به من ویزا بدن هستش یا هر دو. ریجکت میشیم؟

داشتن وابستگی در ایران پارامتر مهمیه مانند داشتن شغل. ضمن اینکه مدارک شغلی از ملزومات پرونده است. در غیر اینصورت شرایط سخت خواهد شد.

ببخشید بنده مادر خانمم و خواهر خانمم شهروند کانادا هستند.کسی از دوستان می دونه الان میشه به واسطه برنامه extended family member که (برای اقوام درجه یک شهروندان و افراد مقیم در کانادا هست )ویزای توریستی گرفت؟؟؟

سلام چطور ميشه از مرحله رسيدگي به ويزا مولتي خبردار شد؟ اينكه الان در چه مرحله اي هست؟

سلام مرسی از شماهمسرم پذیرش دانشجویی گرفتن از دانشگاه کانادا و مدارک شعلی و مالی خوبی دارن. خاستم بپرسم ایا برای ویزای دانشجویی بهتره به صورت جداگانه همسرم اقدام کنند و بعد از امدن ویزاشون برای ویزای همراه اقدام کنند؟ دوم اینکه اگر ویزای ایشون بیاد آیا امکانش هست قبل از ترک ایران برای ویزای همراه اقدام کنند که بتونیم باهم از ایران بریم؟ یا حتما باید وارد خاک کانادا بشوند و مدتی سپری بشه و بعد برای ویزای همراه اقدام کنند؟چون شنیدم حدودا تا ۶ ماه یا بیشتر پروسه ویزای همراه زمان میبره و هردو خیلی استرس داریم

برای اقدام جداگانه یا همزمان باید ببینید برای کدام حالت میتوانید دلایل منطقی بهتری ارائه کنید. اینکه یکنفر دانشجو برای چندسال بدون همسرش بخواد بره کانادا منطقی تره یا اینکه همسرش همراهیش کنه و کمک حالش باشه. با توجه به شرایط شما که فقط خودتون میدونید انتخاب هر کدوم به عهده خودتونه. ولی نظر شخصی من اقدام همزمان اولویت داره.

سلام اقای خانی یه سوال داشتم من برای گرفتن ویزای توریستی مولتی با توجه به اینکه تا حالا سفر اروپایی یا اسیایی نداشتم ،(،فقط عربستان فروردین سال ۸۸ )میتونم اقدام کنم ؟ یا قبل از درخواست یک سفر توریستی به خارج برم ؟ در کل می خوام بدونم چی کار کنم که شانس گرفتن ویزای توریستی مولتی بره بالا ؟ و بهم بدن

سلام. ممنون از مطالب و اطلاعات مفید شما.برای ویزای کاری در صورت داشتن جاب آفر، باز هم همینقدر سختگیری میشه؟مثلا من تجربه سفر به کشور دیگه در پاسپورت ندارم.البته برای postdoctoral دارم اقدام میکنم

سلاماگر در یکی از مشاغل رده بندی 0 یا A یا B کار می‌کنید و جاب افر هم داشته باشید احتمال اینکه پرونده رجکت بشه کمه مگر اطلاعات نادرست داده باشیدولی ممکنه پرونده زیاد طول بکشه گرفتن ویزای کاری و داشتن جاب افر یکی از مطمئن ترین روشهاست

سلام. کسی اطلاعی داره که با این شرایط کرونا کی برای ویزای توریستی اقدام کنیم بهتره؟ ما قبل سال مدارک و آماده کردیم که متاسفانه مصادف شد با کرونا و بارگذاری نکردیم.

درود فعلا که اداره مهاجرت کانادا تا اواسط تیر هیچ مدرکی رو برای ویزای توریستی قبول نمیکنه . مرزها هم همه بسته هستن و فینگر پرینت هم که در وک کانادا انجام میشه اونایی هم که برا ویزای تحصیلی اقدام کردن تا ۹۰ روز انگشت نگاری شونو به خاطر بسته بودن مرزها عقب انداختن اداره مهاجرت کانادا.

سلام دوستان. تقریبا یک هفته است که برخی مراکز vac درخواست قبول می کنند و می توانید فینگرپرینت بدهید. مثلا من وین نزدیکم هست. چک کردم مرکز درخواست ویزا باز است و نوبت می دهد. از چهارم جون به صورت محدود کار خود را آغاز کرده است.

سلام من مسافرت نداشتم ولی تمکن مالی و شرکت دارم و گردش حسابم ک مربوط ب شغلم هست بالاست آیا شانس ویزا شدن دارم

خیر شما تا بحال هیچ جای توریستی دنیا را نرفتی ندیدی و اطراف کشورت هم نرفتی چطور میخوای بری جایی که غول آخره

پدر و مادر من هم هیچ کشوری نرفته بودن اما تونستن ویزای توریستی کانادا رو بگیرن. هیچ ربطی نداره

ربطش اینه که احتمال پناهندگی پدر مادر شما که سن بالایی دارند نزدیک به صفره که ویزا با دعوتنامه حتما گرفتن نه فرد جوانی که تراول هیستوری کشورهای با موقعیتهای مناسب زندگی را نرفته و بخواد برای کانادا اقدام کنه و احتمال زیاد برنمیگردد.

سلام ممنون از مطالبتان.من خانم ۴۳ ساله هستم چقدر شانس دارم برای دختر ۱۲ ساله ام ویزای تحصیلی بگیرم و همراه و همزمان با او به کانادا بروم.البته دختر دومم ایران پیش شوهرم میمونه.متشکرم

سلام دوستانروزتون بخیرمن دیشب ۱۵ روز پیش انگشتنگاری رفتم و دیشب ریجکت شدم ۲ دلیل گفتن یکی هدف از سفر ( که وکیل من یه نامه ی برنامه ریزی سفر برای این قسمت گذاشته بود ) و دلیل دوم دارایی ها و وضعیت مالی ( من ۲۵۰ میلیون تمکن داشتم و سند خونه ) طبق شواهد وکیل من موقع سابمیت سند خونه رو فراموش کرده به مدارک مالی اضافه کنه ولی میگه من سند رو اضافه کردم ، الان یه راهنمایی میخوام چطور میتونم به فایل هایی که تو سایت آپلود شده دسترسی پیدا کنم و ببینم توی فایل مدارک مالی سند هم هست یا خیر؟ و اینکه چطور میشه به ریجکتی اعتراض کرد ؟ ممنون میشم راهنمایی کنیدچون از خود وکیل خواستم فایل رو بفرسته فایلی رو فرستاده که درست نیست حجم فایل ۱۲ مگابایت هست که اصلا نمیشه توی سایت فایل بالای ۴ مگابایت رو آپلود کرد.

درود. متاسفم نوت افیسر باید بگیرین. البته توریستی بدون دعوتنامه معمولا تراول هیستوری رو ایراد میگیرین یا اینکه حساب بانکی طوری بود که فکر میکنن برین کانادا برنمیگردین. اگه پولی رو یکدفعه به حسابتون ریختین یا اینکه میزان پولی که همراه خودتون میبرین کمتر یا بیشتر باشه رو ایراد میگیرن معمولا برا هر نفر یکماه باید ده هزار دلار کانادا در نظر بگیرین این موارد اگه مشکلی نبوده احتمالا تراول هیستوریتون کم بوده به یک نفر که ریجکت شده بود در نوت نوشته بود شما کشورهایی که از نظر مهاجرتی بسیار قوی هستن که ما بدونیم رفتین و برگشتین رو در تراول هیستوریتون نداشتین. که مشخص شد ایشون با اینکه از هلند و داشته سه بار ولی المان نرفته حتی کشورهای اسکاندیناوی. موفق باشین

ممنون از پاسختون، متأسفانه ایرادی جز دارایی و وضعیت مالی نگرفتن که اون هم ۲۵۰ میلیون حساب بانکی بوده و سند خونه من فکر میکنم بخاطر این شرایط کرونا هست چون درخواست من برای ماه می بود سریع رد کردن، من و دوستم با هم انگشتنگاری رفتیم ولی درخواست اون برای آگوست هست و هنوز هیچ جوابی به اون ندادن ، اگه مشکل وضعیت مالی بود اون حتما زودتر از من رد می‌شد چون ۱۵۰ میلیون تمکن داشت و سند هم نداره.ما که قبل از قضیه کرونا انگشتنگاری رفتیم ولی خوب شانس ما اینجوری شد وگرنه انجام نمیدادیم ، پیشنهادم به دوستان اینه که تو این شرایط اقدام نکنند.

اینکه مبلغ تمکن چقدر هست مهم نیست. مهم تناسب اون مبلغ با شغل و درآمدتون هست. اگر متناسب نباشه قابل قبول نیست.

درود بله البته برا ما هم تو این نامه ریجکتی که به همه میدن هم این موارد آمده بود با یک دلیل که منابع مالی باشه بعد که نون افیسر رو گرفتیم هم مالی رو گفت که یک مبلغ بزرگی یک دفعه اومده به حسابشون که منبعش مشخص نیست و اینکه تراول هیستوریشون کمه در صورتی که من سه شینگن داشتم با دو ملی یونان و اخرین شینگن یکساله و معتبر بود. پس نوت افیسر بگیرین مشخص میشه موفق باشین

دروود تراز مالی علت ردی شما باشه یعنی حقوق دریافتی به تمکن مالی نمیخونه و سعی کنید تمکن در همون کارت حقوقی باشه و در گردش از حساب جاری استفاده کنید

سلامما براى ويزا پنج ساله مى خوايم اقدام كنيم اما دعوت نامه نداريمايا امكان خريد دعوت نامه هست؟؟ممنون از توضيحات كامل شما در موردسفر كانادا

بله. امکان خرید دعوتنامه های جعلی، فیک و بی خاصیت با مبالغ بالا زیاده. اونا به پولشون میرسن و شما هم ریجکت میشید.


سپاس از شما

سلام وقت بخیر من میخوام واسه یه شخصی که یکسال پیش ریجکت شده دوباره واسه کانادا اقدام کنم لازمه بگم علت ریجکتشون هم عدم اطمینان از بازگشت بوده هرچند که مدارکشون معتبر و کافی هم بوده (نوع درخواست ویزای توریستی) اینم یاداور بشم که یک هفته بعد از ریجکت شدن اعتراض گذاشتن و بازم جواب منفی بوده میخواستم بدونم الان باز میتونن اقدام کنن و اینکه چند جا دیدم که هدف از سفرو میفروشن که به صورت چارت روزانه جدول بندی شده هست از اونجایی که تا حالا شخصا این کارو نکردم میخواستم ببینم تحویل هدف و برنامه سفر به همین صورت جدول بندی باید باشه یا نه نامه وار هم میشه نوشتش

سلام. این برا من هم سواله. جوابی پیدا نکردید شما؟

سلامگفتین انگشت نگاری ۱۵ دقیقه طول میکشه در این مدت هیچ سوالی پرسیده نمیشه به هیچ عنوان؟

درود والا پاس رو که دیدن اسم و فامیل و تاریخ تولدتون رو سوال میکنن به انگلیسی و ازتون عکس و اثر انگشت میگیرن.

سلاموقت بخیرمن به عنوان دانشجوی ادبیات انگلیسی دوست دارم دوست دارم به کشورهای انگلیسی زبون سفر کنمسابقه سفر هم ندارم چون علاقه ای چندانی هم به سفر به کشورهای غیر انگلیسی زبون ندارم۲۲ سالمم هست می خواستم بدونم با شرایط من و حساب بانکی ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون احتمال ویزا اینکه ویزا بهم بدن چقدر هستش؟

درود . بدون دعوتنامه و حتی نداشتن تراول هیستوری سخته گرفتن ویزا. مگر اینکه همین رشته خودتون رو از یک دانشکده کانادا پذیرش بگیرین و تحصیلی برا ویزا اقدام کنین. راحت‌تر ویزا میگیرین. موفق باشین

سلام . پسرم از یک اکادمی موسیقی پذیرش تحصیلی برای سه ترم گرفت . با یک موسسه قرارداد بست و کلیه مدارک را برایش اپلود کردند و وجهت ویزای تحصیلی سابمیت شد و بعد انگشت نگاری بعد از بیست روز جواب منفی امد و دلیلش این بود که افیسر جواب داد که ممکن است به ایران برنگردی و اگر مدارکی داری دوباره تقاضا کن . ایا باید یک اکانت جدید بسازد یا میشود از اکانت قبلی برای درخواست جدید ویزا به همراه مدارک جدید استفاده کرد .ممنون میشوم اگر تجربه ای در این زمینه دارید لطف کنید

درود بله میشه. وارد اکونتتون بشید و از همون جا اقدام کنین.

با همان اکانت قبلی میتوانید مجددا اقدام کنید.

سلام مادر من ۶۰ سال سن و حقوق بازنشستگی داره بخوام براش ویزد کانادا در خواست بدم قبول میکنن تاریخچه سفر نداره چند شانس براش وجود داره یا یه سفر اسیایی داشته باشه چون به نظر من سنش بالاست احتمال پناهندگی خیلی ضعیف من میگم بدون تاریخچه سفر ویزا بدن

با دعوتنامه احتمال ویزا شدن والدین بالاست.

چطور به کانادا برویم
چطور به کانادا برویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *