چطور به کویت برویم

 
helpkade
چطور به کویت برویم
چطور به کویت برویم

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع

چطور به کویت برویم

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

کویت همواره از کشورهای مورد توجه ایرانیان برای مهاجرت بوده است بدین منظور قصد داریم که در این مقاله ویزاهای مختلف این کشور و شرایط اخذ ویزای کویت برای ایرانیان را مورد بررسی قرار دهیم. شاید برای تمامی کسانی که قصد مهاجرت به کشور کویت را دارند دانستن این نکته جالب توجه باشد که دینار کویت قدرتمند ترین پول جهان به شمار می رود. داشتن درآمد به دینار قطعاً از دلایل اصلی جذابیت مهاجرت به کشور کویت می باشد. بر اساس سرشماری سال 2016 از جمعیت 4.5 میلیون نفری این کشور در حدود 3.5 میلیون نفر مهاجر هستند که این امر گواه مهاجر پذیری کویت می باشد. چنانچه شما نیز خواستار مهاجرت به این کشور هستید، دانستن شرایط دریافت ویزای کویت برای شما ضروری است. در این مقاله اطلاعات جامعی پیرامون این موضوع فراهم گردیده است، چنانچه پس از مطالعه آن همچنان سوالاتی در مورد ویزای کویت داشتید می توانید با موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) تماس گرفته و به صورت رایگان با مشاورین ما صحبت کنید.

در بخش دیدگاه ها نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید و در زمانی کوتاه پاسخ بگیرید.

شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.


سیستم جدیدی که در کشور کویت از سال 2016 راه اندازی شده، تمامی پروسه صدور ویزای این کشور را به آنلاین تبدیل کرده است. برای مراجعه به کویت تمامی کشورها به جز کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس یعنی کشورهای بحرین، امارات، عمان، قطر و عربستان سعودی نیاز به ویزا دارند. از سال 2016 شهروندان کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا، استرالیا، ژاپن و تمامی کشورهای اتحادیه اروپا می توانند به صورت آنلاین برای ویزای کویت درخواست دهند. امکان درخواست جهت دریافت ویزای کویت برای ایرانیان به صورت آنلاین امکان پذیر نمی باشد. در ادامه انواع ویزای کویت و شرایط کلی این کشور از جمله تحصیل و کار مورد بررسی دقیق قرار می گیرد تا کسانی که قصد به مهاجرت به کویت را دارند بتوانند بهتر تصمیم بگیرند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر امکان اخذ ویزای کشور کویت برای ایرانیان وجود ندارد!

کشور کویت در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده است. برج ها و آسمان خراش های بلند این شهر نشان دهنده تکنولوژی جدید و قدرتمندی است که این کشور به منظور ساخت و ساز به کار می گیرد. در همین راستا این کشور به تقویت سیستم آموزشی خود به ویژه آموزش عالی نیز پرداخته است. البته در نظر داشته باشید که مهاجرت به این کشور به منظور تحصیل، زیاد پرطرفدار نمی باشد و بیشتر دانشجویان دانشگاه های این کشور را کویتی ها و یا مهاجران ساکن کویت تشکیل می دهند. دولت کویت جوانان را دعوت می کند که دوره هایی را آموزش ببینند که سریع تر وارد بازار کار شوند. رشته هایی همچون لیسانس مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، مهدسی فناوری اطلاعات، لیسانس هنر ارتباطات و مدیا، زبان انگلیسی، طراحی گرافیک، روابط بین الملل و علوم رفتاری و اجتماعی از رشته های پرطرفدار این کشور به شمار می روند. در جدول زیر اسامی 5 دانشگاه اول این کشور و رتبه آن ها نشان داده می شود.

تحصیل رایگان در کانادا

بر اساس آمار موجود نرخ بیکاری در کشور کویت بسیار پایین می باشد از این جهت است که این کشور به ویژه به منظور مهاجرت کاری بسیار جذاب می باشد. همانطور که در نمودار زیر می بینیم از سال 1991 تا 2019 نرخ بیکاری این کشور زیر 3 درصد بوده است که وضعیت مناسب شغلی در این کشور را نشان می دهد. بر اساس این نمودار در سال 2019 این نرخ برابر با 2.18 درصد می باشد. دومین عامل جذابیت کار در کویت ارزش پول این کشور است که همانطور که گفته شد قدرتمند ترین واحد پولی جهان به شمار می رود. به منظور اخذ ویزای کاری می بایست یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کویتی که توسط مقامات مربوطه در این کشور تأیید شده، وجود داشته باشد. کارفرما خود باید به جهت دریافت مجوز کار برای نیروی خارجی اقدام کند. به همین علت شرایط ویزای کاری این کشور آسان نخواهد بود.

ویزای جستجوی کار( job seeker ) آلمان

همانطور که در بالا نیز بدان اشاره شد، ملیت های چندین کشور می توانند از طریق الکترونیک ویزا، به این کشور سفر کنند. این ویزا به دارندگان آن اجازه می دهد که به مدت حداکثر 90 روز یا 3 ماه را در این کشور بگذرانند. این ویزا اصطلاحاً Single می باشد که به معنای امکان یک بار ورود به کشور کویت است. این ویزا را به راحتی از طریق یک فرم درخواست آنلاین می توان تهیه نمود. مسافران خارجی می بایست به یک سری سوالات پاسخ داده و چندین اطلاعات پایه ای مانند شماره پاسپورت را وارد کنند. پروسه صدور ویزای الکترونیک 1 تا 3 روز کاری به طول می انجامد و در صورت موافقت از طریق ایمیل برای متقاضی ارسال می گردد. اما چنانچه دانستیم ویزای کویت برای ایرانیان به صورت آنلاین صادر نمی گردد. افرادی که اقامت رسمی کشورهای عضور شورای همکاری خلیج فارس را دارند نیز فارغ از ملیتشان می توانند به صورت آنلاین برای این ویزا درخواست دهند.

نوع دیگری ویزای توریستی وجود دارد که تحت عنوان ویزای ویزیتوری شناخته می شود. جهت درخواست برای این ویزا می بایست یک دعوتنامه از اقوام یا شرکتی در این کشور وجود داشته باشد. این ویزا به مدت 90 روز معتبر است و فرد می تواند پس از ورود به کویت از طریق این ویزا تا حداکثر 30 روز را در این کشور اقامت داشته باشد.

اگر قصد سفر به کشور کویت را داشته و به ویزای ترانزیت نیاز دارید، می توانید آن را از مسئول بندرگاه در کویت یا مشاوران آن دریافت کنید. شما 7 روز فرصت دارید که از این ویزا استفاده کنید در غیر این صورت منقضی گردیده و می بایست ویزای جدیدی دریافت کنید. شما همچنین می توانید برای ویزای آنلاین کویت از طریق فرم مربوطه درخواست دهید. این ویزا به مدت 90 روز اعتبار خواهد داشت. به منظور اخذ ویزای ترانزیت کویت شما می بایست یک ویزای معتبر برای سفر به کشور بعدی نیز داشته باشید. اگر بر روی کشتی و یا در هواپیما کار نمی کنید داشتن یک بلیط تأیید شده نیز ضروری است. در مواردی که شما راننده بین المللی کامیون و وسایل نقلیه هستید می توانید برای ویزای چندبار ورود یا Multiple کشور کویت درخواست دهید.

در حال حاضر سفارت این کشور به دلیل پاندمی کرونا تعطیل می باشد. اما جهت کسب اطلاع شما، آدرس و شماره تماس این سفارت در جدول زیر نشان داده شده است. خواننده گرامی این مقاله توسط تیم تخصصی موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) نگارش گردیده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی داشته و از لحاظ شرعی نیز حرام می باشد.

معمولاً کیفیت و چگونگی روابط بین الملل و مناسبت سیاسی بین کشورها بر روی صدور ویزا تأثیرات بسیاری دارد. شما زمانی که تصمیم به مهاجرت به یک کشور خارجی را می گیرید می بایست تمامی جوانب آن را سنجیده و به صورت کامل بررسی کنید. اینکه هر یک از کشورها چه شرایطی دارند و کدام کشور برای شما بهتر می باشد، مستلزم اختصاص وقت زیادی است. در این راستا می توانید با وکلای مجرب حیطه مهاجرت مشورت نموده و از آن ها بخواهید که شرایط شما را بررسی کنند. موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) با توجه به سابقه درخشان خود در زمینه مهاجرت مفتخر است که دانش به روز خود را در اختیار شما قرار داده و برای رسیدن به مقصد به صورت کامل راهنمایی کند.

✅ آیا ویزای آنلاین کویت برای ایرانیان صادر می شود؟

خیر در حال حاضر چنین شرایطی وجود ندارد

✅ آیا امکان تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری کشور کویت وجود دارد؟

خیر در صورت دریافت یک پیشنهاد شغلی چنانچه از طریق ویزای توریستی به این کشور سفر کرده باشید، می بایست به کشور خود بازگشته و سپس برای ویزای کاری این کشور درخواست دهید

✅ ارزش دینار کویت به چه میزان است؟

دینار کشور کویت قدرتمند ترین پول جهان به شمار می رود

در این مقاله به ویزای کویت برای ایرانیان پرداخته شد. همانطور که خواندیم صدور ویزا برای تابعیت های ایرانی در حال حاضر امکان پذیر نمی باشد. دانستیم که اگرچه سیستم آموزشی و دانشگاه های خوبی در این کشور وجود دارد اما مهاجرت تحصیلی به کویت چندان مرسوم نمی باشد. همچنین فهمیدیم که جهت اخذ ویزای کویت و مهاجرت کاری افراد داشتن یک دعوتنامه شغلی رسمی و تأیید شده مورد نیاز می باشد. اگرچه این کشور اقتصاد قوی داشته و واحد پول آن قدرتمند ترین واحد ارزی دنیا به شمار می روند اما شرایط مهاجرت به این کشور چندان ساده نیست و بهتر است قبل از هرگونه اقدامی شرایط کشورهای دیگر را نیز با دقت بررسی کنید. چنانچه سوالی در زمینه موضوع ویزای کویت برای ایرانیان ذهن شما را مشغول کرده در زیر همین مقاله آن را مطرح کنید یا با موسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) تماس بگیرید و با مشاوران ما به صورت رایگان مشورت نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

چطور به کویت برویم

ایمیل

وب‌ سایت

Notify me via e-mail if anyone answers my comment.

دیدگاه

سلام
من کلاس یازدهم انسانی هستم و میخاستم ازتون بپرسم ک اگه مدرک لیسانس در ایران بگیریم میشه در کویت معلم بشیم یا باید حتما آنجا ادامه تحصیل دهیم؟

سلام و عرض ادب دوست گرامی ورود به نظام تحصیلی کشور دیگری و تدریس در ان امری دشوار است و بایستی با نطام تحصیلی ان و زبان ان کشور آشنایی بسیار داشته باشید

من طراح مد هستم انجا مرا استخدام میکنند

با سلام و وقت بخیر
در صورتی که کفیل یا همان کارفرما پیدا نمایید می توانید برای ویزای کاری درخواست دهید.

سلام دوست عزیز کشور کویت به ایرانی ها در طی سال های اخیر کم لطفی داشته و ویزا اعطا نکرده است شما میتوانید کارفرما پیدا نمایید و جهت ویزا اقدام کنید ولی شانس پایینی دارید

آیا برای کارگر ساده در کویت کار پیدا میشه

سلام و عرض ادب کشور کویت و کشورهای حوزه خلیج فارس برای ویزای کاری احتیاج به جاب آفر دارند یعنی شما باید از طرف یک کارفرمای عرب پیشنهاد کاری داشته باشید تا بر اساس آن بتواند ویزا دریافت کنید. مگر اینکه دوستان و آشنایان داشته باشید که بتوانید از طریق آنها پیشنهاد کاری و ویزای کاری اخذ نمایید

سلام
برای پرستار ها پطور می شه کارفرمای کویتی پیدا کرد؟

سلام و عرض ادب دوست گرامی بایستی ابتدا مدرک پرستاری در کشور کویت معادل سازی شود و سپس اقدام به کاریابی فرمایید

سلام میخوام کار پیدا کنم برای خودم

سلام و عرض ادب،

دوست عزیز لطفا شرایط خود (تحصیلات، سطح زبان، میزان تمکن مالی و …) را بفرمایید.

درکویت طراح مد استخدام میکنند

سلام دوست عزیز کشور کویت به ایرانی ها خیلی سخت ویزا می دهد در سال های اخیر ویزایی برای ایرانیان صادر نکرده است .

سلام 14سال آرایشگر هستم قصد محاجرت به کویت دارم ممنون میشم راهنمایم کنید

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در کشورهای عربی حتما باید کفیل یا همان کارفرما داشته باشید.

سلام قصد مهاجرت در کویت جهت کار جوشکاری رو دارم میشه یه مشاوره بدین

با سلام و عرض ادب
دوست عزیز
جهت اخذ اقامت کاری کویت، می بایست از کارفرمایی در این کشور قرارداد کاری دریافت نمایید. در صورت عقد قرارداد کاری معتبر و طی فرایندی، امکان اخذ ویزای کاری کویت برای شما فراهم می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.
با آرزوی موفقیت

با سلام و خسته نباشید
جسارتا برای ویزای ازدواج تو کویت هزینه زیادی میخواد خرج کنی؟ حدودا چه قدر؟
اصلا میخوام بدونم خیلی سخته؟
کسی آدمو کمک میکنه اصلا؟
چه شرایطی رو میدن که به آدم اعتماد کنن پاشو بزاره اونجا حالا بعد ۶ ماه زن خوب پیدا کنی برا ازدواج یا نه؟یا اصلا شاید زنا هیچ کدوم قبولت نکنه برا ازدواج!؟

سلام و عرض ادب دوست گرامی ازدواج به این معنا است که شما با فردی در این کشور سالهاست نامزد هستید و ابتدا ازدواج کرده و سپس به این کشور مهاجرت میکنید نه انکه در این کشور حضور داشته و بتوانید همسر خود را پیدا کنید

درودبرشمامن میخوام برم کویت برای کارساختمانی بناه ماهر هستم حقوق چقدرهست ۴۱سال سن دارم.کاربرای من موجودهست راهنمای کنیدممنون

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در کشورهای عربی حتما باید کفیل یا همان کارفرما داشته باشید.

درودبرشمامن میخوام برم کویت برای کارساختمانی بناه ماهر هستم حقوق چقدرهست ۴۱سال سن دارم.کاربرای من موجودهست راهنمای کنیدممنون

با سلام و عرض ادب
برای کار در کشورهایی مانند کویت و عمان باید پیشنهاد کاری داشته باشین. یا از طریق ویزای توریستی وارد شوید و دنبال کار بگردید و بعد از عقد قرارداد کاری ویزای کاری دریافت کنید. بهتر است از طریق کاریابی های معتبر اقدام کنید.

سلام،تا بعد کرونا میشه ویزای توریستی واسه کویت گرفت و بعد پیدا کردن کار برگشت و ویزای کاری گرفت؟؟

در حال حاضر بسیاری از کشورها ویزای توریستی اعطا نمی کنند. می توانید تا بعد از دوران کرونا منتظر اعلام شرایط جدید باشید.

باسلام ادب بنده بچه جنوب هستم وعربی اوکیم ارایشگرهستم خیلی وقت دوست دارم برم چند سال پیش عموم رفته ومن پایان خدمت نداشتم ازچی میتونم برم..لطفا وکیل ازکجا بگیریم کارفرما ندارم لطفا راهنمای کنید کجاباید برم

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز شما یا باید توسط دوستان و اشنایان خود در این کشور کارفرما پیدا کنید و یا با موسسات کاریابی فعال در کشور کویت ارتباط برقرار نمایید تا بر اساس رزومه خود کفیل پیدا کنید.

در مورد شغل خلبانی میتوان ویزای کاری گرفت؟

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز شما باید حتما کارفرما داشته باشید.

سلام..چطوری میتوانم برای کار به کویت مهاجرت کنم؟۲۵ساله هستم کارت پایان خدمت دارم.لیسانس کشاورزی دارم.مدارک هلال احمر و icdl کامپیوتر و گواهینامه پایه دوم هم دارم

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در این کشور باید جاب افر داشته باشید.

سلام قصد رفتن به کویت دارم برای کار فست فود چطور می تونم برم کویت؟؟

سلام دوستان عزیز کشور کویت به ایرانیها سخت ویزا میدهد شما می توانید با پیدا کردن یک کارفرما و اخذ پیشنهاد شغلی ویزای کاری دریافت کنید

سلام خسته نباشید ایاویزای کویت برای ایرانیا باز میشود یاخواهد شد الان جریانش چوطر است یا میتوان ازتریق ویزای تحصیلی بریم به کشور کویت سفرکنیم؟!

با سلام
در حال حاضر این ویزا صادر نمیشه
شاید تا بعد از کرونا مجددا صادر بشه

سلام من دبیر زبان در ایران هستم میخوام با مدرک ilts در کویت ویزای کار بگیرم و تدریس کنم چطور باید اقدام کنم

سلام دوست عزیز کشور کویت به ایرانی ها خیلی سخت ویزا اعطا می کند شما می توانید با کارفرمایان کویتی مکاتبه کنید و درخواست کار بدهید

سلام .خسته نباشید میخواستم ویزای کار در کویت رو بگیرم.میخوام برم اونجا کار کنم

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در این کشور باید جاب افر داشته باشید.

سلام من زبان عربی و زبان انگلیسی رو کامل بلدم و یسری دوستان اونجا دارم که اصالتا کویتی هستن امکانش هست انها برای من دعوت نامه ارسال کنند جهت مهاجرت؟

سلام و عرض ادب در صورتی که دعونامه کار توسط دوستانتان صادر شود این امکان وجود دارد که برای مهاجرت بتوانید اقدام فرمایید ولیکن با دعوت نامه توریستی شما به دلیل پاسپورت ایرانی قادر به دریافت ویزا نخواهید بود

سلام من دبیر زبان در ایران هستم میخواهم با مدرک ilts ویزای کار کویت یا یکی از کشورهای خلیج بگیرم و تدریس کنم کی میشود ویزای کار کرفت

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در این کشور باید جاب افر داشته باشید.

سلام من کسی هستم که نه عربی بلدم نه انگلیسی ولی مهارت خیلی بالای در زمینه پولیش و سرامیک وکاور خودو دارم می تونم اونجا استخدام بشم؟؟

سلام و عرض ادب دوست گرامی برای استحدام در کشور کویت حتما بایستی زبان عربی یا انگلیسی خوبی داشته باشید و موفق به دریافت جاب افر شوید برای این امر میتوانید از محصول راهنمای گام به گام استفاده نمایید

سلام من میخوام ویزای تحصیلی کویت را بگیرم
چیکار باید بکنم لطفاً راهنمای کنید

سلام و عرض ادب،

دوست عزیز در ایتدا لازم است شرایط شما بررسی شود.
مواردی همچون شرایط سنی، تمکن مالی، سطح زبان و …

سلام ببخشید برا کار به عنوان پزشک در کشور کویت حتما باید عربی بدونیم؟اگه فقط انگلیسی بلد باشیم نمیشه؟

با سلام
دوست عزیز برای کار به عنوان پزشک ابتدا باید معادل سازی کنید.
در بین کشورهای عربی در حال حاضر عمان نیروی کار ایرانی میپذیرد اما به صورت کلی پیشنهاد میشود بجای حوزه عربی برای کشورهای اروپایی اقدام کنید.

آخه نمیخوام از خانواده خیلی دور باشم..معادل سازی مدرک در کشورهای عربی خیلی راحت تر از اروپاست..من متخصص پوست هستم کشورهای اروپایی مدرک تخصص مارو قبول نمیکنن..مشکلم با کشورهای عرب فقط زبان هست..

سلام دوست عزیز شما برای معادل سازی مدرک تان به کشور نظیر عمان می توانید مراجعه کنید و حتی در این کشور هم میتوانید کار کنید به نسبت کشورهای دیگر حوزه خلیج فارس با ایرانی‌ها به خوبی برخورد می کنند

ایا برای کار بنای دیوارچینی وسیمان کاری در کویت کارهست ومن چگونه میتوانم برای کار به کویت بروم.؟

با سلام
دوست عزیز شما باید از این کشور کفیل یا همان کارفرما داشته باشید.

سلام و عرض ادب… جهت. ویزای کویت. و مهاجرت به کویت…. ازتون. راهنمایی. می خواهم… متشکرم

سلام دوستان عزیز کشور کویت ویزای کاری یا نوع دیگر ویزاها را به ایرانی‌ها خیلی سخت میده شما شانس اخذ ویزای کاری در کویت چون خیلی پایین هست ولی می‌تواند با کارفرمایان و موسسات کاریابی در کویت مکاتبه کنید و تقاضای کار دهید

سلام با توجه به اینکه برای ایرانیان ویزا صادر نمیشود برای کویت اگر جاب افر هم داشته باشیم باز هم صادر نمیشود؟

با سلام
درصورتی که کفیل داشته باشید میتوانید اقدام کنید.

سلام من هیچ اشنایی توی کویت ندارم ایا میتونم ویزای کویت بگیرم چی کار باید بکنم میشه راهنمایی کنید

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در کشورهای عربی حتما باید کفیل یا همان کارفرما داشته باشید.

سلام با مبلغ ۵۰۰ میلیون میشه در کویت اقامت گرفت و زندگی کرد؟

سلام دوست عزیز کشور کویت به ایرانی‌ها اقامتی رو اعطا نمیکنه شما صرفاً می تونید اقامت موقت داشته باشید اون هم در صورتی است که سفارت کشور به شما ویزا دهد که خیلی سخت است

چطوره میتوانم شخص کویتی برای ازدواج دائم پیدا کنم
ممنونم راهنمایی بفرمایید

سلام و عرض ادب
دوست گرامی متاسفانه موسسه در خصوص درخواست شما اقدامی ندارد. موفق باشید

سلام خسته نباشید.
برای اینکه ویزای کاری بگیریم باید آفر جاب داشته باشیم
با فرض اینکه من از طرف کارفرما آفر جاب گرفته باشم و تحویل سفارت بدم چقدر طول میکشد تا ویزا آماده شود؟

با سلام
با توجه به شیوع ویروس کرونا از الان نمیشه پیش بینی کرد که سفارت چه زمانی به شما ویزا میده

ویزا کویت برای ایرانی

سلام دوست عزیز کشور کویت به ایرانی ها خیلی سخت ویزا می دهد عملا شانستان خیلی کم است مگر اینکه دعوت نامه توریستی اخذ کنید. این هم ریسک بالایی دارد.

سلام خسته نباشید من برای کار در کویت می خوام اقدام کنم میگویند باید در کویت مقیم باشی یا ویزا داشته باشی چطوری می توانم ویزا بگیرم ممنون میشم کمک کنید

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در کشورهای عربی حتما باید کفیل یا همان کارفرما داشته باشید.

بعنوان کارگر ساده یافروشگاه و انبار

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در کشورهای عربی حتما باید کفیل یا همان کارفرما داشته باشید

سلام. خسته نباشید. بنده متخصص ساخت و رگلاژ ویولن و تعمیر انواع سازها هستم. با توجه به اینکه مهارت درجه ۱ کشوری در صنایع چوب دارم، میتوانم برای کار در کویت اقدام کرده و ویزا بگیرم؟

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در این کشور باید جاب افر داشته باشید.

سلام چگونگی مهاجرت ب کویت لطفا راهنمای کنید

سلام و عرض ادب،

دوست عزیز به طور کلی ۷ روش مهاجرتی وجود دارد که با بررسی شرایط شما می توان مناسب ترین راه را انتخاب نمود.

ایا کارفرما کسی هست کار پیدا کنه

با سلام
باید با موسسات کاریابی ارتباط برقرار نمایید.

آیا کسی هست که کار فرما معرفی کنه

با سلام
برای این موضوع باید یا کاریابی ارتباط برقرار کنید

با سلام
خیر شما باید حتما کفیل داشته باشید.

سلام

شما فعالیتی در خصوص ویزای کاری کویت دارید؟

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در این کشور باید جاب افر داشته باشید. خیر در حوزه عربی تنها کشور عمان برای کادر درمان خدمات داریم.

سلام جناب من اگه بخوام اقدام کنم واس اقامت در کشور کویت واس کار حتما باید دعوتنامه کاری داشته باشم؟ میشه من برم سفارت کویت و درخواستمو اعلام کنم تا یک نفر مطابق حرفه شغلیه من درخواستمو قبول کنه؟ درضمن شرایط کار واسه کسی که هم طلاسازی (زرگری) بلده و هم مکانیکی چجوریه؟؟

با سلام
شما باید با کاریابی های معتبر در این کشور ارتباط برقرار کنید.

سلام شرایط ویزای ورزشی به کویت چگونه است

با سلام
باید اسپانسر داشته باشید.

سلام اگه یه کار فرما برام ویزا بفرسته میشه یا نه

با سلام
در صورتی که دعوت نامه کاری داشته باشید میتوانید اقدام نمایید.

من دوست دارم درکویت اقامت بگیرم وزندگی کنم باتوجه که خودم جنوبی ونزدیک کشور کویت هستیم،شرایط برای فرد مجرد چجوری

با سلام
بله، برای قدم اول باید از یک کارفرما کویتی دعوتنامه کاری داشته باشید

سلام،درزمینه بیمه میشه کارانجام دادواقامت گرفت؟

سلام و عرض ادب،

منظور شما چه مشاغلی می‌باشد؟

سلام برای ویزا یا اقامت کویت راهنمای کنید با تشکر

با سلام
دوست عزیز برای کار در این کشور باید کارفرما داشته باشید. میتوانید با موسسات کاریابی تماس بگیرید.

دوست دارم برای همیشه برم کویت

با سلام
دوست عزیز کشورهای عربی برنامه اقامتی خوبی ارائه نمیکنند. در این کشورها حتی اگر ۲۰ سال هم کار کنید اقامت دائم و شهروندی نخواهید گرفت.

سلام من اگه بخوام برای کار برم کویت چطور باید دعوت نامه کار فرما رو داشته باشم آیا اگر نداشته باشم برم کویت میتونم صاحب یه شغل شوم ؟

با سلام
باید با یک کارفرما مکاتبه کنید و بتونید ازش دعونامه بگیرید

سلام برای تدریس در مدارس بین المللی کویت میتونم ویزای کاری دریافت کنم ؟ شرایطش چطور هست؟

با سلام
دوست عزیز شما باید دعوت نامه کاری از یکی کارفرما داشته باشید.

سلام،من مادرم بیست سال است مقیم کشور کویت است،آیا می توانم ویزای زیارتی یک ماه دریافت کنم؟لطفا راهنمایی بفرمایید.

با سلام
در ابتدا باید ایشون یک دعوتنامه صادر کنن تا بتونید برای ورود اقدام کنید

سلام برای کار گری چطور اقدام کنیم

با سلام
دوست عزیز برای کار باید کارفرما داشته باشید.

سلام من دایی کویت دارم ۲۰ سال کویت میشه دعوتنامه کاری برام بفرسته

با سلام
در صورتی که ایشان بتوانند کفیل شما شوند بله می توانید برای ویزای کاری این کشور اقدام نمایید.

من چطوری میتونم با کارفرما مکاتبه کنم از چه راهی؟

با سلام
یا از طریق کاریابی های فعال در این کشور اقدام کنید یا اگر اقوام و آشنایی در این کشور داشته باشید برای شما کارفرما معرفی کنند.

سلام خسته نباشید
اینطور که من از پرسشهای دیگر عزیزان و جوابهای شما خوندم به این نتیجه رسیدم که باید کارفرمای کویتی از ما بخواد که اونجا بریم یا به قولی دعوتنامه برامون بفرسته
ولی شما راجب اینکه چطور اونهارو پیدا کنیم و یا چطور اعتماد کنیم چیزی نگفتید (سایت، تلفن و یا مشخصات شرکتی)
اگه لطف کنید جواب کافی بدید
ممنونم از جوابگوییتون

با سلام
شما باید با موسسات کاریابی فعال در کشور کویت ارتباط داشته باشید. چون موسسه در این خصوص خدماتی ارائه نمی کند، موسسه و یا سایتی را نمی تواند به شما معرفی نماید.

با سلام خسته نباشید فقط نحوه ارتباط با یک کارفرما روبرام روشن کنید متشکرم

با سلام
شما باید با کاریابی های معتبر در این کشور ارتباط برقرار کنید.

سلام . بنده کارم تخصصی مکانیک سیستم باد کامیون هستش، چطوری میتونم در کشور کویت کار پیدا کنم

با سلام
باید حتما دعوت نامه کاری از یک کارفرما داشته باشید.

سلام خسته نباشید. بله بنده متوجه موضوع هستم . اما چطوری میتونم یک کارفرما در مورد کارم پیدا کنم؟

سلام و عرض ادب

شمامی توانید از طریق موسسات و سایت های معتبر کاریابی‌اقدام بفرمایید

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در کشورهای عربی حتما باید کفیل یا همان کارفرما داشته باشید.

سلام من نصب کننده نیروگاه خورشیدی هستم برای ما چه جاهایی میتونیم برااقامت اقدام کنیم

با سلام
شما می توانید در ساعات کاری با موسسه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی استفاده نمایید

سلام من پرستارم چجوری میشه ویزا کار بگیرم

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در هر کشوری نیاز به معادل سازی مدرک دارید. در حال حاضر کشورهای حوزه خلیج فارس نظیر عمان شرایط جذب کادر درمان دارند همچنین کشورهای حوزه اسکاندیناوی کمبود کادر درمان داشته و ویزای مشخصی را تعریف نموده اند. برای ارزیابی دقیق شرایط خود حتما با موسسه تماس داشته باشید.

می خواستم بدانم بعد از بازنشستگی می توان با مقدار دویست یا سیصد ملیون ایران برای اقامت توریستی و همینطور اامه تحصیل فرزندانم ویزا ی کویت گرفت؟

با سلام
دوست عزیز شما با ویزای کوتاه مدت و توریستی اجازه تحصیل و یا کار نخواهید داشت.

سلام بزگوار بنده اشپز غذاهای دریایی هستم سنم ۴۵ است چطور ویزا و کار فرما در کویت پیدا کنم تا به سرم کلاه نگذارند چون یکبار ورژکست شدم میترسم لطفا راهنمایی کنی 09026029898

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در کشورهای عربی حتما باید کفیل یا همان کارفرما داشته باشید. در خصوص پیدا کردن کفیل می توانید با موسسات کاریابی ارتباط برقرار نمایید و یا با ویزای توریستی در محیط کارفرما پیدا کنید.

سلام بزگوار بنده اشپز غذاهای دریایی هستم سنم ۴۵ است چطور ویزا و کار فرما در کویت پیدا کنم تا به سرم کلاه نگذارند چون یکبار ورژکست شدم میترسم لطفا راهنمایی کنید

سلام و ارادت
بهتره خودتون شروع به مکاتبه بکنید و هم هزینه ها براتون پایینتر میشه هم دیگه کلاهبرداری پیش نمیاد.

سلام من میخوام اونجا کار کنم کویت شرایطش چیه پول ویزا چقد میشه لطفا کمکم کنید،؟

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در کشورهای عربی حتما باید کفیل یا همان کارفرما داشته باشید. با موسسات کاریابی فعال در این کشور ارتباط برقرار نمایید.

سلام من ام دی اف کارم آیا چجوری از ایران با موسسات کویت جهت دریافت دعوت نامه برا کار ارتباط برقرار کنم؟

با سلام
شما باید موسسات فعال در این زمینه را از طریق سرچ در اینترنت و یا از طریق معرفی دوستان پیدا نمایید.

باسلام

مشاوره جهت کار در کویت با مدرک ارشد برق با سابقه کار ۸سال

سلام و عرض ادب
دوست عزیز جهت اقدام برای ویزای کار کویت شما نیاز به پیشنهاد شغلی از کارفرما خواهید داشت و بایستی در ابتدا رزومه خود برای کارفرمایان ارسال فرمایید تا در صورتی که به نیروی کار با شرایط شما نیاز داشتند به شما جاب آفر دهند.

سلام برای کار در کویت رهنمایی میخواستم

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در کشورهای عربی حتما باید کفیل یا همان کارفرما داشته باشید. با موسسات کاریابی فعال در کشور کویت تماس داشته باشید.

با تشکر ازپاسخگویی شما .
بنده گفتم به صورت میدانی میتونم کار پیدا کنم
یا در فروشگاه کار کنم فقط مشکل اینست چجور قانونی وارد کشور کویت بشم

سلام و ارادت
امکان اخذ ویزا برای ورود توریستی هست میتونید اقدام کنید.

با سلام
شما می توانید به صورت توریستی در محیط وارد شده و با پیدا کردن کفیل خارج شده و درخواست ویزای کاری داشته باشید. زیرا با ویزای توریستی اجازه کار ندارید.

من ۱۸ سالمه رشتم انسانیه سال آخر هستم
خیلی به فکر این بودم که از طریق تحصیل اقامت کشورای اروپایی یا کانادا رو بگیرم در اینده، اما فکر کنم خیلی هزینه میخاد بیخیالش شدم
خاستم ببینم گرفتن ویزای تحصیلی و تحصیل تو کشوری مثل اروپا چقدر هزینه بر خواهد بود.

با سلام
دوست عزیز در برخی کشورهای اروپایی امکان تحصیل رایگان به زبان رسمی همان کشور مهیا است. کشورهایی نظیر اتریش، المان، فرانسه، اسپانیا… باید در نظر داشته باشید که هزینه زندگی برعهده دانشجو است.

با سلام
من مهندس نفت هستم و 10 سال سابقه کار دارم. آیا فرصت کاری برای من تو کویت پیدا میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام و عرض ادب
دوست عزیز جهت اقدام برای ویزای کار کویت شما نیاز به جاب آفر از کارفرمای کویتی خواهید داشت و بایستی ابتدا رزومه خود را برای کارفرمایان کویتی ارسال فرمایید تا در صورتی که به نیروی کار با شرایط شما نیاز داشتند به شما جاب آفر دهند.

سلام . من سنم 19سال هست مسلط به نصب دوربین های مداربسته نصب کامل برق خانه و کارهای برقی خودم میتونم برم کویت کار پیدا کنم به صورت میدانی یا کار در فروشگاه فقط خواستم بگم باید ویزا داشته باشم و چقدر هزینه کنم و شهر آبادان هستم از دریا راحت میشه رفت

سلام و عرض ادب
دوست عزیز جهت اقدام برای ویزای کار کویت نیاز می باشد که شما پیشنهاد کاری از کارفرمای کویتی دریافت نمایید و به همین منظور بایستی در ابتدا رزومه خود را برای کارفرمایان ارسال فرمایید و در صورتی که به نیروی کار با شرایط شما نیاز داشتند به شما جاب آفر دهند.

با سلام من میخواهم برای کارگری بروم کار فرما نداره چیکار کنم

سلام و عرض ادب
دوست عزیز جهت اقدام برای ویزای کار کویت شما بایستی در ابتدا رزومه خود را برای کارفرمایان کویتی ارسال فرمایید تا در صورتی که به نیروی کار با شرایط شما نیاز داشتند به شما جاب آفر دهند.
شما میتوانید در سایت های معتبر کاریابی و یا در سایت شرکت هایی که در زمینه مرتبط با تخصص شما مشغول به فعالیت هستند با کارفرماها ارتباط بگیرید.

سلام
به زبان عربی ، فارسی ، ترکی ، انگلیسی ، مسلط هستم
18 سالمه تو کویت میتونم ویزای کاری بگیرم

سلام و عرض ادب
دوست عزیز جهت اقدام برای ویزای کار کویت نیاز به جاب آفر خواهید داشت فلذا شما بایستی رزومه خود را برای کارفرمایان کویتی ارسال فرمایید تا در صورتی که به نیروی کار با شرایط شما نیاز داشتند به شما جاب آفر دهند.

سلام. مدرک کارشناسی مدیریت دارم
انبار داری بلدم.
رانندگی کامیون بلدم
چجوری میتونم در کوبت کاز پیدا کنم
۰۹۳۶۵۹۰۴۲۶۲

سلام و عرض ادب
دوست عزیز شما بایستی در ابتدا رزومه خود را برای کارفرمایان کویتی ارسال فرمایید تا آنها رزومه شما را بررسی نمایند و در صورتی که به نیروی کار با شرایط شما نیاز داشتند به شما جاب آفر دهند.

چگونه به کویت برویم برای کار

سلام و عرض ادب
دوست عزیز جهت اقدام برای ویزای کار کویت نیاز می باشد که شما در ابتدا رزومه خود را برای کارفرمایان کویتی ارسال فرمایید تا پس از بررسی رزومه شما و در صورتی که به نیروی کار با شرایط شما نیاز داشتند به شما جاب آفر بدهند.

سلام، وقت بخیر، میخواستم سوال کنم شوهر من متولد کویت هستند آیا از این طریق میتوانیم اقامت این کشور را بگیریم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام و ارادت
در این خصوص روشی برای اقدام نیست مگر اینکه زمان تولد تونسته باشند پاسپورت دریافت کنند.

سلام وقت بخیر میخواستم بدونم برا من ک مسلطم ب عربی و زبان مادریمه و مقیم ایران هستم، اقامت کویت بهم داده میشه؟؟واینکه چجوری باید دنبال کارفرما کویتی باشیم؟
ممنون

سلام و عرض ادب
دوست عزیز شما میتوانید در سایت های کاریابی به دنبال کارفرمای کویتی باشید و همچنین میتوانید در سایت شرکت هایی که در حوزه تحصصی شما در کویت فعالیت دارند به دنبال کارفرما باشید.

سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید من شغلم فرفورژه کاری درب های لوکس و پله های اسپیرال برای ویزای کاری چکارکنم کارفرما کویت ندارم

سلام و عرض ادب
دوست عزیز شما جهت اخذ ویزای کاری کویت بایستی رزومه خود را برای کارفرمایان کویتی ارسال فرمایید تا در صورتی که به نیروی کار به شرایط شما نیاز داشتند به شما جاب آفر بدهند. شما میتوانید در سایت های کاریابی کویت به دنبال کارفرما باشید.

سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید من شغلم کار فرفورژه و پله اسپیرال برای ویزای کاری چکار باید کنم کارفرما داخل کویت ندارم

سلام و ارادت
پیدا کردن کارفرما الزامی هست.

سلام دوستان من خواستم برای کار ب کویت بروم لطفا راهنمایم کنید ک باید چکنم سنم ۱۷ سالم هست اسم حسین هست

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز سن کار بالای 18 سال است و برای کار در کشورهای عربی باید کفیل یا همان کارفرما داشته باشید. داشتن تخصص و مهارت کافی و دانش زبان نیز برای پیدا کردن کار مهم می باشد. بهترین گزینه مهاجرت برای سن شما، روش تحصیلی است تا بتوانید با یادگیری مهارت و دانش در کشور مقصد جذب بازار کار شوید. کشورهای عربی اقامت ارزشمندی ندارند بنابراین توصیه میکنم برای مهاجرت کشورهای اروپایی و یا کانادا را انتخاب نمایید.

بله میخواستم برا گرفتن ویزای توریستی راهنمایم کنید.ممنون

با سلام
شما می توانید از طریق اژانس های توریستی برای اخذ ویزای کشورهای عربی اقدام داشته باشید.

سلام و.وقت بخیر
می خاستم بدونم برای من که دندانپزشک هستم امکان مهاجرت و کار در کویت وجود داره و از چه طریق باید اقدام کنم .سن من ۵۰ و سابقه ۲۰ سال کار دارم.ممنون از پاسخ شما.۰۹۱۳۳۶۱۰۰۴۳

با سلام و عرض ادب جناب دکتر
شما برای مهاجرت کاری به هر کشوری، باید معادل سازی مدرکتان را انجام دهید. برای کار در کشورهای عربی در حال حاضر عمان نیاز به کادر درمان دارد. در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید می توانید برای این کشور اقدام کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید با موسسه تماس داشته باشید.

سلام من میخواستم برای سفر به کشورکویت راهنمایی کنید

سلام و عرض ادب،

دوست عزیز تنها اخذ ویزای توریستی مد نظر شماست
یا تمایل دارید اقامت این کشور را اخذ کنید؟

دنبال کاردامپزشکی درکویت هستم لطفاراهنمایی کنید

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز شما برای کار در کشورهای عربی نیاز به کفیل یا همان کارفرما دارید. ضمن انکه با توجه به رشته تحصیلیتان در ابتدا نیاز به معادل سازی مدرکتان خواهید داشت.

سلام خسته نباشید
من کویت اشنا دارم دختر داییم اونجایت
باید چیکار کنه که بتونه منو ببره

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در این کشور باید جاب افر یا همان دعوت نامه کاری از یک کارفرما داشته باشید.

سلام خسته نباشیدمیخواستم برای کاردرکویت راهنمایی ام کنید…ممنون

با سلام و احترام
با دانستن زبان عربی شانستون برای ویزای کار بالاتر میره طبیعتا. میتونید به سایت های کاریابی در کویت سر بزنید و دنبال پیشنهاد کاری بگردین و با کارفرما مکاتبه کنین و بعد اینکه شرایط شما رو قبول کرد با اون پیشنهاد کاری برای ویزای کار کویت اقدام کنید.

سلام من نصاب و تعمیرکار دربهای اتوماتیک و کرکره برقی و وسایل جانبیش هستم شرایط کار تو کویت شامل من میشود؟

با سلام و احترام
با دانستن زبان عربی شانستون برای ویزای کار بالاتر میره طبیعتا. میتونید به سایت های کاریابی در کویت سر بزنید و دنبال پیشنهاد کاری بگردین و با کارفرما مکاتبه کنین و بعد اینکه شرایط شما رو قبول کرد با اون پیشنهاد کاری برای ویزای کار کویت اقدام کنید.

سلام خسته نباشیدمن۲۴سالمه میخواستم برای کاردرکویت راهنمایی ام کنید…..ممنون

با سلام و احترام
با دانستن زبان عربی شانستون برای ویزای کار بالاتر میره طبیعتا. میتونید به سایت های کاریابی در کویت سر بزنید و دنبال پیشنهاد کاری بگردین و با کارفرما مکاتبه کنین و بعد اینکه شرایط شما رو قبول کرد با اون پیشنهاد کاری برای ویزای کار کویت اقدام کنید.

سلام خسته نباشین ببخشید من افغان هستم و خانم و بچه هایم ایرانی میتونم اقامت کویت به دست بیارم و چقدر هزینه داره؟

با سلام و احترام
متقاضی گرامی به منظور راهنمایی در زمینه روش اخذ اقامت کویت نیاز به بررسی شرایط شما می باشد.

سلام من دانشجوی ارشد معماری هستم واسه ادامه تحصیل میتونم برم کویت؟

با سلام و احترام
ویزای تحصیلی کویت برای ایرانیان به ندرت صادر می شود به همین دلیل پیشنهاد می کنیم کشورهای دیگری را مدنظر بگیرید که از لحاظ کیفیت و اعتبار تحصیل هم در سطح بالاتری قرار دارند مانند کشور آلمان و اتریش. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.تحصیل دکتری در اتریش

سلام خسته نباشید خوبید عزیز جان من ورزشکار هستم والیبالیست خاستم برا ورزش به کشور کویت بیام ودر لیگ اونجا بازی کنم چیکار میتونم بکنم راهش چیه?

با سلام
شما می توانید از طریق ویزای تحصیلی اقدام کنید.

با سلام من میخواهم برم کویت برای رفتن چی لازمه

با سلام و احترام
متقاضی گرامی برای مهاجرت به کویت نیاز به بررسی شرایط شما می باشد.

سلام من نصاب تخصصی پرده ام واسه مهاجرت و گرفتن اقامت نامه در کویت چه کارایی باید بکنم

با سلام و احترام
شما نیاز به دریافت دعوتنامه کاری از طرف کارفرما در کویت دارید.

سلام راننده بیل مکانیکی زنجیری و لاستیکی هستم و لودر با مدرک دنبال کار توی کشورهای عربی هستم ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام و احترام
متقاضی گرامی به منظور کاریابی و مهاجرت کاری شرایطی همچون سابقه کاری ، مدرک تحصیلی مرتبط، سن و دانش و مدرک زبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
برای بررسی دقیق تر شرایط خود می توانید از طریق تماس با موسسه از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

سلام همسرم قصد داره در کویت کار کنه اما اینجا هرچقدر جستجو کردیم کاریابی های ایران در این کار نیستن و قادر به پیدا کردن کاریابی کویت نیستیم که درخواست بدیم الان تصمیم گرفتیم با ویزای توریستی به کویت بره خودش برگرده دنبال یک کار فرما و کاریابی وبعدش برگرده و منتظر بمونه براش کار پیدا کنم بنظرتون این کار شدنی ؟؟لطفا اگه میشه حتما راهنمایی کنید با تشکر فراوان

با سلام و احترام
متقاضی گرامی احتمالا این کار شدنی باشد اما مطمئنا برای اخذ ویزای کاری باید از کشور مبدا اقدام نمایید و همچنین شرایط شما نیاز به بررسی دقیق تر دارد توصیه می کنیم با موسسه تماس بگیرید.

سلام چطور میتونم برم کپیت و یک سال انجا اقامت کنم و کار کنم و بعد پول وارد ایران کنم و بر گردم

سلام و عرض احترام جهت کار در کویت نیاز به پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما یا کمپانی دارید می توانید پیشنهادهای شغلی در کویت را از طریق سایت های کاریابی جستجو کنید

سلام خسته نباشی میخواستم ببینم آیا ویزا صادر میشه چون شنیدم ک برای ایرانیان ویزا صادر نمیکنند کلا

سلام و عرض احترام دوست عزیز منظور تان چه نوع ویزایی میباشد جهت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید

سلام.من یک مبلسازم .وقصد مهاجرت دارم .بنظرتان کدام کشور راحت و بی دغدغه میتوانم مهاجرت کنم?

سلام و عرض ادب دوست عزیز جهت پاسخ به این سوال شرایط شما باید توسط کارشناسان مجموعه مورد بررسی قرار گیرد تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید

سلام برای تکنسین داروخانه آیا در کویت یا کشور دیگه ای کار هست؟؟؟؟

درود بر شما دوست عزیز شما می توانید از طریق سایت های کاریابی رزومه خود را برای کارفرما های مختلف در کشور کویت ارسال کنید و از این طریق پیشنهاد کاری دریافت نمایید

سلام عرض ادب پدرم ۶۷سالشونه قبل ازکرونا اومدن ایران صحت الان میگن نمیشه دیگه بره کویت چون ۶۷سالشونه ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام و عرض ادب دوست عزیز جهت پاسخ به این سوال نیاز است شرایط پدر شما مورد بررسی قرار گیرد جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی پرونده خود تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید

چند نمونه از سایت های کاریابی رو معرفی میکنین

سلام و عرض احترام پیشنهاد می کنیم مقالات مرتبط با کار را جستجو نمایید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

سلام آیا میزارن که ایرانی ها اونجا کار کنن مثلا کار رستوران و…
و آیا با پاسپورت میشه یا ویزا لازمه

سلام و عرض احترام دوست عزیز برای کار در این کشور نیاز به پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما دارید می توانید پیشنهاد های شغلی را از طریق سایت های کاریابی جستجو کنید

سلام.شرایط ویزای کاری چجوریه؟؟؟

با سلام و احترام
متقاضی گرامی برای مهاجرت کاری به کویت نیاز به کاریابی در کویت و اخذ پیشنهاد کاری از کارفرمای کویتی می باشد و به همین منظور داشتن شرایطی همچون مدرک تحصیلی مرتبط، سابقه کاری، سن ودانش و مدرک زبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
برای بررسی شرایط خود می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سلام وقت بخير شرايط كار در كويت چطوره من مربيم كارت و تحصيلات تربيت بدني دارم كويت مربي ميپذيرن؟

سلام دوست عزیز. در صورتی که بتوانید جاب آفر اخذ کنید نی تواتید جهت ویزای کاری اقدام کنید ولی در حال حاضر کویت به ایرانی ها به سختی ویرا می دهد حتما به این نکته توجه بفرمایید

عالیه

سلام.شرایط ویزای کار در کویت به چه شکل هست؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز جهت اقدام برای ویزای کار کویت شما نیاز به جاب آفر از کارفرمای کویتی خواهید داشت و بایستی رزومه خود را برای کارفرما ارسال فرمایید تا در صورتی که به نیروی کار با شرایط شما نیاز داشتند به شما جاب آفر دهند.

لیسانس زبان انگلیسی، شغل فعلیم ترجمه و تایپ لاتینه ، چیکار میشه کرد در کویت؟

سلام دوست عزیز شما جهت اخذ اقامت کویت به طور کلی در صورتی که بتوانید جاب آفر از یک کارفرمای کویتی اخذ بفرمایید باید امکان اخذ ویزای کار کویت وجود داشته باشد ولی متتاسفانه در حال حاضر با توجه به سیاست های کشور کویت امکان اخذ ویزای این کشور برای ایرانیان تقریبا غیرممکن است.

سلام خسته نباشین
من پدربزرگم مقیم کویت هست آیا میتونه برای من زیارت یک ماهه بفرسته؟؟

با سلام دوست عزیز می توانند شما را دعوت کنند که مدت کوتاهی در این کشور حضور داشته باشید اما باید شرایط ویزا را دقیق بررسی نمایید.

سلام من دنبال رفتن برای کار کردن توی کویت هستم کجا می‌تونه کمکم کنه که منو بفرسته ؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز شما میتوانید در سایت های معتبر کاریابی کویت به دنبال کارفرما باشید و رزومه خود را برای آنها ارسال فرمایید تا در صورتی که کارفرمایی به نیروی کار با شرایط شما نیاز داشت به شما جاب آفر دهد.

سلام وقت به خیر کار برای پزشک عمومی چگونه است

با سلام
باید مدرک تحصیلی تون رو معادل سازی کنید.

سلام
اگر يكي از اعضاي خانواده در كويت باشد (مثل پدر يا همسر)ميتواند براي خانواده خود ويزا بگيرد ؟

سلام و عرض احترام دوست عزیز جهت پاسخ به این سوال نیاز شرایط شما توسط کارشناسان مجموعه مورد بررسی قرار گیرد جهت راهنمایی بیشتر با موسسه تماس بگیرید

سلام خسته نباشید شرایط کار در المان امکان پذیر است ؟کارکر ساختمان لوله کشی چه شرایطی دارد

سلام و عرض ادب دوست عزیز کار در آلمان از دو طریق امکان‌پذیر است ویزای جستجوی کار و پیشنهاد شغلی که در خصوص هر دو مقالات متعددی را در این سایت تهیه نموده جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقالات مرتبط مراجعه نمایید

سلام وقت بخیر من میخواستم برای کار به کویت برم حرفه خاصی هم ندارم به عنوان کارگر ساده اگر راهنمایی کنید ممنون میشم

سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در این کشور نیاز است که پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما داشته باشید شما می توانید رزومه خود را در سایتهای کاریابی آپلود کنید و به جستجوی کارفرما بپردازید

سلام من کویت به دنیا اومدم ۸سال هم اونجا زندگی کردم کرد
کلاس اول دبستان رو اونجا درس خوندم زمان جنگ عراق وکویت اومدیم ایران الان میخوام برگردم کویت چه جوری می تونم اقدام کنم لطفا راهنماییم کنین

با سلام
به صرف به دنیا امدن در این کشور به شما اقامت و یا تابعیت داده نمی شود. شما باید برای کار دعوت نامه کاری داشته باشید.

سلام من دايم اونجاست چطوری میشه بفرسته

با سلام
باید از اداره کار و مهاجرت کشور کویت اجازه دریافت کنند.

بدون دعوت نامه میتوانیم بروم کویت برای کار

با سلام
خیر باید دعوت نامه داشته باشید.

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل…
ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

کار در کویت و ویزای کاری کویت ، حقوق ماهیانه کار در کویت ، شرایط ویژه کار در کویت برای ایرانیان لیست مشاغل مورد نیاز کویت و هزینه اخذ ویزای کاری کویت در این مقاله، مشروح و مفصل بررسی خواهند شد. آیا استخدام نیروی ایرانی و فارسی زبان زیر نظر پیمانکار پروژه ای در کویت امکان دارد؟ پر درآمدترین شغل در کویت کدام موارد هستند؟ حقوق کار در کویت برای ایرانیان چگونه است؟ ‌مزایا و معایب کار در کویت و بطور کلی زندگی در کویت چگونه است؟ مطالبی که به دنبال می آید در پاسخ و بررسی پرسش های مطرح شده است. در نیم قرن گذشته کویت از یک کشور کوچک بیابانی کناره خلیج فارس به یک کشور آباد، مدرن و با درآمد سرانه مثال زدنی تبدیل شده است. شما می توانید بعد از مطالعه این نوشتار برای پرسش و کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی ملک پور MIE اتریش تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این موسسه بهره مند گردید.

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

یافتن کار و درآمد زایی در کشوری که ارزش پول آن در رده های نخست جهان است یکی از راه هایی است که مهاجران آن را برای دستیابی به زندگی بهتر انتخاب می کنند. کویت، کشوری کوچک با آب و هوای گرم و خشک است که در گوشه ای از شاخاب پارس جای دارد و از روزگار های دور شهری بندری برای بازرگانی میان ایرانیان و عرب ها و اعراب بین یکدیگر بوده است. برای کار در کویت و ویزای کاری کویت باید از یک کارفرما پیشنهاد رسمی کار داشت. این کارفرما باید شهروند کویت باشد و صرف دارا بودن کسب و کار در کویت کارفرما بودن برای جذب نیروی خارجی نیست.

چطور به کویت برویم


فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد بلوکارت ( کارت آبی ) اروپا

از دیرباز کویت به جایی برای کار و اشتغال زبانزد بوده است. توده اندک مردم، سرانه درآمد بسیار بالا از نفت، قدرت بالای خرید پول ملی با داشتن حقوق ماهیانه کار در کویت ، مردمی مرفه و کم تر جویای کار کویت سبب شده است تا هزاران نفر در سراسر جهان برای بهره بردن از این شرایط در جایگاه نیروی کار ماهر وارد این کشور شوند. بیشتر نیروی کار خارجی در این کشور از کشور های عربی اطراف و کشورهای دیگر از جمله ایران است. نرخ بیکاری در این کشور در مقایسه با برخی کشورهای دیگر باور نکردنی و شگفت آور است. بیکاری کویت در دهه اخیر تنها یک بار نرخ بالای 3 درصد را تجربه کرده است. از سال 2010 تا 2020 کویت نرخ بیکاری همواره زیر 3 درصد داشته است. این بدین معناست که نیروی کار متخصصی که در کویت جویای کار باشد احتمال بسیار اندکی وجود دارد تا در کاریابی پیروز نشود. در زیر نرخ بیکاری کویت در دهه گذشته نشان داده شده است:

همچنین کویت در دیگر معیارهای اقتصادی و شغلی آمار خیره کننده ای دارد. بر خلاف بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی، مالیات بر درآمد در کویت صفر است و تمامی حقوق ماهیانه کار در کویت بدون کم کردن مالیات به حساب او واریز می شود. این وضعیت چیزی است که غربی ها بدان بهشت مالیاتی نام می دهند. از دیگر معیار های خوب کویت برای اشتغال بیشتر، نرخ پایین تورم در این کشور است. بهای کالاها در کویت برای مدت های بلند ثابت می مانند و قدرت خرید پول ملی کویت همواره بالا و به یکسان است. در زیر نمودار برخی از این معیارها را می آوریم:

فایل ویدیوئی موسسه حقوقی ملک پور در مورد انواع ویزا های کاری

ویزای کار در کویت پس از اجازه کار صادر می شود و گام پیش از درخواست ویزا دریافت اجازه کار است. دولت کویت برای صدور ویزای کار خود میان شهروندان کشورهای مختلف تفاوت قائل شده است. کشورهای عربی چون: بحرین، عمان، قطر، امارات و عربستان سعودی بدون نیاز به دریافت ویزای کار می توانند در این کشور آزادانه کار و کاریابی کنند. همچنین در صدور ویزای کاری نیز میان ملیت های دیگر ترجیح و اولویت وجود دارد. صدور ویزای کار برای نیروی کار متقاضی کار در کویت از کشورهای کانادا، ایالات متحده آمریکا، ژاپن و همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا اولویت وجود دارد. ملیت های دیگر اگر خواهان ویزای کار کویت باشند باید کارفرمایی کویتی بیابند تا برای او پیشنهاد شغلی صادر کند و افزون بر این همان کارفرما مراحل صدور اجازه کار را در اداره کار کشور کویت باید پیگیری کند و به انجام رساند. پس از صدور اجازه کار نیز، صدور ویزای کار برای ملیت های دیگر، کاملاً به دیدگاه افسر ویزا بستگی دارد.

چنانچه برای فردی ویزای کاری کویت صادر شود این امکان وجود دارد تا او همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را به همراه ببرد. این پرسش که حقوق کار در کویت برای ایرانیان چگونه است؟ تأثیری بر اقامت همراهان ندارد. برای درخواست ویزای کار کویت مدارکی باید به صورت آنلاین به سفارت این کشور تقدیم شود. این مدارک به ترتیب زیر است:



هر ساله بنابر اوضاع اقتصادی و تولید در کشور کویت کارفرمایان برخی از مشاغل با درجات گوناگون نیاز به نیروی کار پیدا می کنند. این نیاز از راه آگهی جذب نیروی کار خارجی مشخص می شود. برای برخی از مشاغل فنی پر درآمدترین شغل در کویت هستند مانند مهندسی مکانیک، مهندسی نفت، مهندسی کشتی سازی و شاخه های مهندسی کامپیوتر در کویت همواره به نیروی کار نیاز است و همه ساله در رشته های فنی و مهندسی خیل بسیاری در این کشور استخدام می شوند. وارونه این برای مشاغل دیگری چون کارهای هنری، حسابداری و حقوق است که نیروی کار در این رشته چنانچه بخواهد در کویت شاغل باشد باید به شانس پایین خود آگاه باشد. لازم به یادآوری است پیشنهاد های شغلی برای نیروی کار از کشورهای غیر عربی بیشتر از سوی شرکت های چند ملیتی و کمپانی های بزرگی که در کویت شعبه دارند داده می شود. حال اگر شغلی نصیب ایرانیان شود حقوق کار در کویت برای ایرانیان چگونه است؟ البته پاسخ قطعی نمی توان گفت اما این درآمد های بالا بطور معمول برای مشاغلی چون مهندسی نفت، مهندسی مکانیک و برق خواهد بود و براساس مدرک تحصیلی و سابقه کاری این حقوق می تواند متفاوت باشد. به دلیل اینکه کویت بر خلاف کشورهایی چون اتریش و آلمان ویزای جست و جوی کار ندارد و یا برعکس کشورهایی چون استرالیا و کانادا اقامت خود را بدون داشتن پیشنهاد شغلی و از طریق برنامه اسکیلد ورکر اعطا نمی کند لیست مشاغل مورد نیاز کویت و پر درآمدترین شغل در کویت بطور رسمی صادر نمی شود. بنابراین بیشتر باید در سایت های کاریابی مشاغل مرتبط را جست و جو کرد. در زیر نشانی برخی از معتبر ترین پایگاه های کاریابی در کویت را می آوریم. با فرستادن مدارک پیشینه کاری به این سایت ها پس از یافتن کار مناسب می توان راه برقراری ارتباط با کارفرما را پیدا کرد و از طریق مکاتبه با این سایتها کار مورد نظر را دریافت کرد:

در پاسخ به پرسش زندگی در کویت چگونه است؟ باید گفت با توجه به سطح درآمد بالا و نرخ تورم و مالیات پایین در کویت هزینه های زندگی به نسبت درآمد در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و قدرت خرید مردم در کویت بالاست. نرخ کالاهای گوناگون از جمله کالاهای خوراکی و بهداشتی همواره پایین و با بالاترین کیفیت ارائه می شوند. به سخن دیگر درآمد نفتی این کشور بطور مستقیم به سفره های مردم این کشور آورده می شود و به دلیل همین پخش ثروت برابر، قدرت خرید برای توده مردم بالا می رود. با این وجود زندگی در کشورهای دیگر بیشتر به سبک زندگی و طرز تنظیم خرج و درآمد یک فرد و یا خانواده بستگی دارد. پرسش زندگی در کویت چگونه است؟ برای هر فرد پاسخی خاص دارد. برای نمونه می توان در ویلا های لوکس ساحلی زندگی کرد و هم می توان در آپارتمانی در شهرهای کم جمعیت و یا حومه شهرهای بزرگ ساکن شد. این موضوع در دیگر موارد از جمله خوراک، تحصیل و رفت و آمد نیز صدق می کند. بطور کلی زندگی در کویت نسبت به ایران، 36 درصد گران تر است. در زیر برخی از مهمترین هزینه های زندگی با جزئیات آورده می شود:






چنانچه بحث ‌مزایا و معایب کار در کویت در میان باشد نخست باید دید که دولت این کشور چه برنامه اقامتی برای نیروی کار متخصص دارد؟ کشورهایی چون کویت و کشورهای همسایه آن بر خلاف بسیاری از کشورها چون کشورهای اتحادیه اروپا، کانادا و استرالیا شرایط اعطای اقامت و تابعیت بسیار سختی برای دیگر ملیت ها وضع کرده است. تمام انواع ویزا در کشور کویت از نوع ویزا های موقت هستند و هیچ ویزایی وجود ندارد تا اقامت دائم را به یکباره و یا پس از چند سال (زیر 10 سال) تابعیت را اعطا کند. این رویه برعکس کشورهایی چون کانادا و استرالیا است که با تصویب برنامه هایی چون استخدام نیروی ماهر از طریق برنامه های ایالتی و فدرالی اقامت دائم خود را به یکباره و حتی بدون دارا بودن پیشنهاد شغلی از پیش داشته به نیروی کار متخصص اعطا می کند. البته این بدان معنا نیست که اصلاً نتوان تابعیت کویت را دریافت کرد. کشورهای مسلمان معمولاً ترتیب اقامت موقت، دائم و سپس اعطای تابعیت را در پیش نمی گیرند و تحت شرایطی بسیار خاص تنها تابعیت خود را اعطا می کنند. هرچند دریافت ویزای کاری این کشور اجازه اقامتی به مدت قرارداد کاری فرد به او می دهد اما به هر اندازه که این ویزا تمدید شود بر خلاف کشورهای اتحادیه اروپای نمی توان پس از 5 سال انتظار دریافت اقامت دائم را داشت. همچنین نمی توان گفت که شرایط ویژه کار در کویت برای ایرانیان بر این مبنا مهیاست.

مدت قرارداد بنابر پیشنهاد رسمی صادر شده از سوی کارفرما خواهد بود. بنابراین برای نمونه چنانچه نمایندگی شرکت IKEA در کویت نیروی کاری را برای مدت 5 سال بخواهد ویزای کار و اجازه کار متقاضی برای 5 سال خواهد بود. پس از صدور ویزای کاری، تأیید قرارداد کار در اداره کار کویت و صدور کارت اقامت فرد می تواند برای دریافت ویزای همراه درخواست دهد و همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را به کویت ببرد. تحصیل فرزندان در کویت چنانچه به زبان عربی باشد رایگان خواهد بود. قابل توجه است که دانستن زبان عربی در این کشور از مهمترین لازمه های جستن کار است. کارهای مورد نیاز به زبان های دیگر استثنا خواهند بود. برای دریافت تابعیت کویت باید 20 سال متوالی در این کشور زندگی کرد (15 سال برای شهروندان کشورهای عربی). البته این تنها شرط اعطای تابعیت کشور کویت نیست و لازمه بسیار مهم دیگری وجود دارد که برای ملل دیگر از جمله ملل غیر مسلمان دشوار قلمداد می شود. فردی که تقاضای دریافت پاسپورت کویت را دارد باید افزون بر اینکه 20 سال در کویت زندگی کرده باشد، زبان عربی را بداند و مهم تر از آن از پدر و مادر مسلمان زاده شده باشد و یا اگر چنین نیست اسلام آورده باشد و حداقل 5 سال اصول این دین عربی را اجرا کرده باشد.


مطالعه مقاله می تواند برای شما مفید باشد :


⭐️ محصول ویدئویی بی سابقه برای مشتاقان پیدا کردن کار در خارج از کشور ⭐️


شما با تهیه و تماشای این محصول ویدئویی می توانید به تنهایی ( بدون کمک وکیل مهاجرت ) در خارج از کشور کار پیدا کرده و برای اخذ اقامت خود اقدام نمایید.


کاریابی در خارج از کشور

چطور به کویت برویم

به آن دسته از عزیزانی که به هر دلیلی مایلند تا با عقد قرار داد با موسسه حقوقی ملک پور ، امر کاریابی در خارج از کشور خود را به تیم تخصصی مهاجرت این مجموعه بسپارند، این نوید را می دهیم که این موسسه تا رسیدن به ویزای کاری شما تلاش خود را می کند و شما را به رویای مهاجرت و دست یابی به یک زندگی مرفه یاری می رساند. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که با دریافت مشاوره از این موسسه و سپس عقد قرار دارد، تا زمانی که ویزای شما دریافت نشده است، نیازی به پرداخت هزینه نیست و هزینه های مشاوره نیز از هزینه های قرار شما کسر خواهد شد. این موارد را می توان از مزیت های این روش بر شمرد.

فایلهای موسسه ملک پور در مورد اینکه چگونه می توان در خارج از کشور کار پیدا کرد؟ کجا دنبال کار بگردیم؟

فایل ویدیوئی موسسه حقوقی ملک پور در مورد کار در عمان یا اروپا

✅ آیا پیدا کردن کار در کشور کویت راحت است؟

بله! با توجه به نرخ پایین بیکاری در این کشور ، پیدا کردن کار حتی برای افراد خارجی مشکل نمی باشد.


✅ شرایط کار در کویت برای ایرانیان چگونه است؟

ویزای کار در کویت پس از اجازه کار صادر می شود و گام پیش از درخواست ویزا دریافت اجازه کار است. لذا برای کار در کویت و اخذ ویزای کاری کویت باید از یک کارفرما پیشنهاد رسمی کار داشت. این کارفرما باید شهروند کویت باشد و صرف دارا بودن کسب و کار در کویت کارفرما بودن برای جذب نیروی خارجی نیست.


✅ مالیات بر درآمد و حقوق افراد در کویت چقدر است؟

مالیات بر درآمد افراد در کویت صفر است. این همان چیزی است که اروپایی ها آن را بهشت مالیاتی می دانند!


✅ پر درآمدترین مشاغل کویت کدامند؟

برخی از مشاغل فنی پر درآمدترین شغل در کویت هستند مانند مهندسی مکانیک، مهندسی نفت، مهندسی کشتی سازی و شاخه های مهندسی کامپیوتر در کویت همواره به نیروی کار نیاز است و همه ساله در رشته های فنی و مهندسی خیل بسیاری در این کشور استخدام می شوند.


✅ مزایا و معایب کار در کویت کدامند؟

شاید بزرگترین نقص کار در کویت این است که شما با کار و زندگی در این کشور پس از سالیان سال هم موفق به اخذ اقامت دائم این کشور نخواهید شد ( برخلاف کشورهای غربی که با 5 سال می توان به اقامت دائم رسید. )

از جمله مزایای کار در کویت نیز می توان به عدم پرداخت مالیات بر درآمد و حقوق بالا نسبت به پول ایران اشاره کرد.

کار در کویت و ویزای کاری کویت ، حقوق ماهیانه کار در کویت ، شرایط ویژه کار در کویت برای ایرانیان ، پر درآمدترین شغل در کویت ، ‌مزایا و معایب کار در کویت و هزینه اخذ ویزای کاری کویت در مقاله ای که خواندید بررسی و تشریح شدند. بر خلاف کشورهای آلمان و اتریش کویت برای جست و جوی کار به نیروی خارجی ویزایی نمی دهد و ویزای کار این کشور تنها با داشتن پیشنهاد شغلی صادر می شود. همچنین صدور اجازه و ویزای کار در کویت برای برخی ملیت ها دارای اولویت و ترجیح است. این ملل بیشتر از کشورهای اتحادیه اروپا، آمریکای شمالی و قاره استرالیا را در بر می گیرد. تنها با 20 سال کار در کویت و مسلمان بودن امکان دریافت پاسپورت کویت از طریق کار وجود دارد. بعضی از کشورها چون کانادا و استرالیا با ارائه برنامه های ویژه و از طریق جداول امتیاز بندی به متقاضی شایسته بر اساس آن جداول از همان ابتدا اقامت دائم خود را اعطا می کنند. چنین برنامه ای در کویت وجود ندارد و نیروی کار خارجی اگر غیر عرب و از کشورهای غربی نباشد معمولاً برای دریافت اجازه کار کویت و سپس ویزای آن دشواری پیش رو خواهد داشت. خوانندگان گرامی چنانچه پرسش بیشتری درباره کار در کویت و کار در دیگر کشورها داشتید این امکان وجود دارد تا از راه تماس با مشاوران متخصص مؤسسه MIE مشاوره رایگان و بر طبق شرایط خود داشته باشید. همچنین می توانید با بیان پرسش های خود در بخش زیر، پاسخ خود را از همین طریق نیز به رایگان دریافت کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

Notify me via e-mail if anyone answers my comment.

دیدگاه

سلام میشه از سایت ها و موسسه های کاریابی در کویت دعوت کاری دریافت کرد ؟

سلام دوست عزیز
برای این امر امکان درخواست وجود دارد ولی باید حتما توسط سایتهای معتبر انجام پذیرد.

سلام.ممنون بابت اطلاعاتی که در اختیار همه قرار میدین.دیپلم دارم جوشکار پلیت هستم سن سی وچهار سال مجرد

سلام. رزومه شما را باید یک کمپانی یا کارفرما تایید بده و به شما پیشنهاد شغلی بده

سلام.من کارشناس فوریتهای پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی تهران هستم.۱۶ سال سابقه کار در اورژانس تهران و سابقه مدیریتی در پستهای مختلف در این سازمان را دارم در کشور کویت و یا کشورهای اروپایی میتوانم پذیرش بگیرم.زبانم در حد مبتدی هست .۳۹ سال سن دارم .متاهل و دارای ۱ فرزند پسر ۱۰ ساله هستم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام. برای کار در این رشته در ابتدا باید مدرک را در کشور مقصد معادلسازی کنید. پس از آن اجازه کار خواهید داشت

سلام بهداد عسگرپور هستم ۴۰ ساله ۱۲ساله سابقه کار در دکل های حفاری نفت وگاز رو دارم و سمت فعلیم حفار مدرک کارشناسی زمین شناسی دارم جویای کار در شرکت های فعال در بخش نفت و گاز کویت هستم لطفا راهنمایی بفرمایید مرسی

سلام دوست عزیز
در خصوص چه موضوعی نیاز به راهنمایی دارید؟

سلام خسته نباشید من مدرک تحصیلیم دیپلم برق صنعتی و در حال حاظر تاسیسات ساختمان رو انجام میدم برق کشی لوله کشی جوشکاری سن ۲۵ سال کارت پایان خدمت روهم دارم  زبان عربی رو هم بلدم پدرم هم عراقی هست میتونم از طریق پدرم شناسنامه عراقی رو در بیارم
الان شناسنامه ایرانی دارم
باکدام شناسنامه بهتر قبولم میکنن
از چه راهی میتونم اقدام کنم که در کویت بتونم کار کنم
آیا باخانواده برم بهتره
ممنون میشم اگر بتونید راهنماییم کنید

سلام دوست عزیز
این ویزا منوط به کاریابی شما می باشد و در صورت داشتن کار می توان برای ویزای شما اقدام نمود.

جدیدا مسئله ای مطرح شده که کویت به نیروی کار بالای 60 سال در سال جدید اجازه اقامت نخواهد داد، آیا این صحت دارد؟

سلام. متاسفانه تا یک سن خاصی می توان از طریق کار اقامت گرفت. تقریبا میشه گفت که درست است

سلام من یک آشپز حرفه ای هستم با بیش از بیست سال سابقه کار در بهترین رستورانهای اصفهان، میخوام برای کار برم یه کشور دیگه که درآمدش زیاد باشه از کار کردن هم هیچ ترسی ندارم

سلام دوست عزیز
برای اخذ ویزای کار در کنار مهارت، گزینه های دیگری نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد.
شما می توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید.

سلام وقت بخیر..بنده فارغ التحصیل رشته مهندسی نفت هستم و کاملا مسلط به زبان عربیم ولی تجربه کاری ندارم..الانم خدمت سربازیم بنظرتون بعد سربازی اگه اقدام کنم بدون سابقه کاری کویت استخدام میشم؟!

سلام. اگر به شما دعوتنامه کاری بدن می تونید برای ویزای کاری این کشور اقدام کنید

سلام من پدرم ۴۵ سال هست که کویت کار میکنند میخواستم ببینم الان دردحال حاظر که ایشون اونجاوکارگاه دارن میتونند برا من از طریق کفیل درخواست ویزای کار کنند؟

سلام. بله می توانند برای شما درخواست بدهند

سلام دادش کارگر ساده هستم ممنون میشم منم دعوتت کنین

سلام دوست عزیز
شما باید رزومه خود را کامل ارسال کنید تا شانس شما برای کاریابی بررسی گردد.
رزومه شما باید شرایط خوبی برای پذیرش توسط کارفرما داشته باشد.

سلام من دانشجوی ترم آخر تربیت معلم، آموزش ابتدایی هستم ولی با توجه به وقتی که داشتم شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده و مدرک این زبان رو گرفتم
با توجه به شرایطی که دارم آیا می توانم در کشور کویت کار پیدا کنم ؟
در حوزه آموزشی و یا دیگر حوزه ها

سلام. می تونید رزومه خودتون رو ارسال کنید در صورتی که اون رزومه مورد قبول باشه پیشنهادشغلی بهتون داده میشه

سلام من تعمیرکار کولر و یخچال هستم وهچنین دارای مهندسی مکانیک هستم و استعداد فنی خوبی دارم لطفآ در خصوص ویزای کار در کویت راهنمایی میخوام

سلام. شما با ارسال رزومه در سایتهای کاریابی این کشور می تونید درخواست ویزای کار این کشور را دهید

حسن سیفی هستم مکانیک ماشین آلات سنگین دیزل وکارخانجات ذوب آهن ونورد در کویت چگونه کار پیدا کنم

سلام. با ارسال رزومه به سایتهای کاریابی این کشور می تونید کاریابی انجام دهید

سلام من دیپلم دارم و ایران کارمندم
کارساده و غیرتخصصی درکویت گیرم میاد برم
مثلا نیاز به تخصصی نداشته باشه
مثل کارساختمانی و کارگر ساده.
اینجا هرچی میدوم به چیزی نمیرسم
خواهشن کمکم کنید اوضاع بهترشه برام.
متاهلم دوتا بچه دارم
ولی قصدم اینه تنها برم و هر دوسه ماه یه باربیام
ممنونم اگه راهنمایی کنید و مثل بقیه سایتها سرکاری نباشه.
حتی اگه راه نداشت هم درجریان باشم.
ممنونم خیلی سپاس گذارم

سلام. دوست عزیز شما هر شرایطی داشته باشید حتی به عنوان کارگر ساختمان، باید یک کارفرما یا یک کمپانی در این کشور شمارو به عنوان نیروی کار قبول کنه. می تونید رزومه خودتون رو در سایتهای کاریابی این کشور ارسال کنید و منتظر بررسی رزومه خود باشید

با سلام و تشکر از محبت وپاسخ به سوال قبلی درخصوص کاریابی در کویت با توجه به روزنه ارسالی به نظر شما برای شخصی مانند من باسن ۶۵ سال ولی قبراق وسرحال امکان پیدا کردن کار در کانادا وجود دارد..با تشکر [email protected]

سلام. با این سن خیر

سلام.وقت بخیر. بنده 32ساله ام ودر زمینه طب سنتی و گیاهان دارویی و نسخه پیچی گیاهان دارویی تخصص دارم اما مدرکی دال بر تاییدتخصصم ندارم چون بصورت تجربی اموزش دیدم. ایا برای بنده شرایطی هستش که بتونم اقامت شغلی بگیرم. سپاسگزارم

سلام دوست عزیز
برای درخواست معادل سازی باید مدرک دانشگاهی ارائه شود و حتما نیز این معادل سازی و مهارت برای کاریابی و ویزای کاری مورد نیاز هست.

سلام و وقت بخیر
بنده ماساژور هستم ،تسلط کامل به زبان عربی ندارم.
آیا امکان کار در کویت برای من وجود داره؟

سلام. رزومه کاری و سنی و تحصیلی خودتون رو برای سایت های کاریابی کشورهای مورد نظر ارسال کنید که کارفرماها بررسی کنند. در صورت نیاز به شما پیشنهاد شغلی میدن

من شاطر سنگکی هستم شرایط کار واسه من که بخواهم اونجا نانوایی بزنم چطوریه

سلام دوست عزیز
برای این امر باید شرایط سرمایه و طرح اقتصادی شما کامل تر مورد بررسی قرار بگیرد.

سلام من دکترای دامپزشکی با سی سال سابقه کار در سازمان دامپزشکی کشور ایران و همچنین سی سال سابقه در بخش خصوصی گاوداریهای صنعتی مرغداریهای جوجه گوشتی و همچنین داشتن مالکیت دو واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت ۳۵۰۰۰ قطعه و مالکیت گاوداری شیری متقاضی کار در کویت هستم . مسلط به زبان عربی به دلیل یازده سال در بغداد در دبستان و متوسطه درس خوانده ام. درمدت خدمت در سازمان دامپزشکی کشور در سه نوبت به کشور فرانسه بمدت ۹ ماه و مغولستان بمدت ۶ ماه و برزیل بمدت سه ماه جهت بازرسی گوشت های وارداتی اعزام شده ام .قابل توجه اینکه بمدت ۵ سال ابتدای خدمتم بصورت حق التدریسی در دانشکده دامپزشکی ایلام سابقه تدریس داشتم وازلحاظ انجام کارهای کلینیکی دامهای بزرگ وجراحی و مامایی دامهای ببزرگ و جوجه گوشتی تجربه زیادی دارم . با توجه به عرایض فوق خواستم برای کار در کشور کویت مرا راهنمایی بفرمآیید[email protected]

سلام. دوست عزیز برای کار در کشور کویت باید از طریق سایت های کاریابی این کشور رزومه خود را ارسال کنید و از کارفرماها و کمپانی های مختلفدرخواست بررسی رزمه دهید. در صورت قبولی شرایط شما می توانند به شما دعوتنامه کاری دهند

سلام خسته نباشید بنده جوشکار لوله کشی گاز هستم و کاهای تاسیساتی ساختمان انجام میدم میتونم شغلی فراهم کنم و نیازی ب همچین شخصی میشه در کویت ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام. در سایت های کاریابی این کشور می تونید رزومه ارسال کنید . در صورت نیاز به این رشته می توانند به شما دعوتنامه شغلی بدهند

چقدر طول می کشه تا موسسه شما ویزای کار بگیره؟
و اینکه هزینش چقدره؟

سلام. بستگی به نوع ویزای کاری و کشور مورد نظر و پرونده افراد دارد

چقدر طول میکشه که موسسه شما ویزای کار بگیره؟
و اینکه هزینش چقدره؟

سلام. بستگی به نوع ویزای کاری و کشور مورد نظر و پرونده افراد دارد. ضمن اینکه در خصوص کشور کویت و کشورهای حوزه خلیج فارس موسسه هیچ خدماتی ندارد

با سلام
من فوق لیسانس تغذیه دام هستم آیا میتونم توی کویت مشغول به کار بشم؟ البته اگه کاری هم باشه که مدرک تحصیلی ملاک نباشه بازم میتونم انجام بدم

سلام دوست عزیز
شما برای کار باید جزئیات بیشتری را عنوان بفرمایید

سلام
کسانی که به زبان عربی تسلط دارند و به کارهای فنی مسلط هستند به واتساپ شماره 09019832686 پیام دهند

سلام دوست عزیز
شما می توانید با شماره های موسسه تماس برقرار نمایید و به داخلی مشاورین عرب را وارد نمایید و با این عزیزان صحبت نمایید.

سلام و روز بخیر
من کارشناسی ارشد گرافیک 35 ساله هستم و با 12 سال سابقه کار و بیمه، الان هم شرکت ثبت کردم و کارهای هنری انجام میدم …
ابا امکان مهاجرت دارم به کشور کویت و یا اینکه برای رشتهی گرافیک اونجا کار پیدا میشه ؟

سلام. می تونید از بنگاه های کاریابی این کشور درخواست کار داشته باشید.اگر به کار شما نیاز داشته باشند به شما دعوتنامه کاری داده می شود و بر اساس آن می تونید ویزای کاری دریافت کنید

باسلام.اینجانب یک دندانپزشک با۲۵سال سابقه درخشان خدمتی میباشم.ایاباکوله بارتجربه ۲۵ ساله؛ دولت کویت بنده راخواهدپذیرفت که درادامه به ان دیارخدمت کنم.
ممنون میشوم اگرجواب دهید.

سلام. در صورتی که بتوانید در ابتدا این مدرک را معادلسازی کنید و در صورتی که نیروی پزشک نیاز داشته باشند می توانید اقدام کنید. اما ابتدا باید پروسه معادلسازی را طی کنید

سلام من یه آرایشگر حرفه ای هستم و چندین مدرک فنی و حرفه ای در زمینه آرایشگری و‌گریم دارم آیا شانسی برای کار در کویت برا من وجود داره کارشناسی مدیریت هم دارم ممنون میشم به ایمیلم جوابو بفرستین.

سلام. باید به موسسات کاریابی از طریق ایمیل رزومه خودتون رو ارسال کنید اگر با شرایط شما به نیروی کار نیاز داشته باشند به شما پیشنهاد شغلی میدن

برای کار داخل کویت الان میشه رفت یا ن ؟
دقیقا باید چیکار کنیم ؟ با چه کسی باید مشورت کنیم ؟ از چه طریقی پیشنهاد شغلی دریافت کنیم؟
ممنون تشکر 🌹🌹

سلام. از طریق لینک های کاریابی در سایت رسمی این کشور می تونید درخواست کار بدید و رزومه ارسال کنید

من می تونم برای کار در کویت به شما کمک کنم
به واتساپ شماره 09019832686 پیام بدین

سلام دوست عزیز
شماره شما برای مشاورین ارسال شد.
البته راههای ارتباطی با موسسه نیز در قسمت ارتباط با ما قرار داده شده است.

سلام دوست عزیز من خواهان کار ر کویت هستم خالصانه نیاز به کار داردارم . رشته م اتومکانیک هست . مدرک تعمییرات موبایل دارم و10سال سابقه کار .جوشکاری هم بلدم ومدرک دارم .دوره دکوراسن داخلی هم دام میگذرونم

سلام. رزومه کاری خودتون رو می تونید به لینک بنگاههای کاری مختلف در این کشور ارسال نمایید

کسانی که به زبان عربی تسلط دارند و به کارهای فنی مسلط هستند پیام دهند

سلام دوست عزیز
شما می توانید با شماره های موسسه تماس برقرار نمایید و به داخلی مشاورین عرب را وارد نمایید و با این عزیزان صحبت نمایید.

سلام بنده ۴۱ ساله هستم و جوشکار حرفه ای برق و ارگون هستم و هفت سال سابقه کار در پروژه های عسلویه و اهواز رو دارم با مدرک معتبر ایا امکان اشتغال در کشور کویت برای بنده وجود دارد ممنون میشم جواب بدین

سلام. شاید از نظر سن شانس شما خیلی بالا نباشد. اما در سایت های کاریابی این کشور می تونید رزومه ارسال کنید و درخواست کار دهید

سلام برای کارگر ساده که تو شرکتها کار کرده اونجا براش کار پیدا میشه حقوق کارگر ساده چند

سلام. می تونید درخواست کار از طریق ارسال رزومه در سایت های کاریابی این کشور دهید

سلام.بهرام داوری زرنق یک اشپز بین اللملی هستم خیلی دوست دارم برم کویت کار دارم تورو خدا اگر امکان ویزا است برام ردیف کنید یک دنیا ممنون

سلام. دوست عزیز شما در ابتدا باید از این کشور یک پیشنهاد شغلی دریافت کنید. بعد از دریافت این پیشنهاد می توانید ویزای کاری دریافت کنید

باسلام
من میخوام بدونم کسی که متولد کویت ولی از پدر مادر ایرانی با دین اسلام و تا سن دوازده سالگی در ان کشور زندگی کرده هیچ ارجعیت داره برای گرفتن ویزا و اقامه

سلام. باید با یک وکیل آگاه به قوانین مدنی کویت در این خصوص صحبت نمایید

سلام
من مدرک ماساژ دارم از هم فدراسیون پزشکی ورزشی و هم از فنی حرفه‌ای با این مدرک میتونم کشور دیگه‌ای کار بکنم ؟

سلام. در صورت داشتن مدرک زبان مناسب و سن پایین شانس درخواست دادن دارید. می توانید رزومه برای سایتهای کاریابی مختلف ارسال کنید

سلام.
من فوق لیسانس مهندسی معماری دارم و کارشناس فنی ساختمان .کار مورد نیاز با این تخصص میشه در کویت پیدا کرد ؟؟؟

سلام. شانس دارید. می تونید برای بنگاههای کاریابی مختلف رزومه ارسال کنید

با سلام من برای مکاتبه با کار فرما ویزای کار در زمینه های . ساختمانی ، رانندگی ، کامپیوتر ، کارگری ، نظارت سازه های ساختمان ، لیفتراک . اماده به کار هستم دارایی بنده تا ۱/۵ میلیارد تومان میباشد قصد کار در کشور کویت را دارا هستم هزینه هم میکنم لطفا راهنماییم کنید چون سطح کار اقتصاد ایران زیره ۰ میباشد شماره بنده ۰۹۱۲۵۹۳۴۰۰۵ نیاز به کفیل و کارفرما دارم پولم خرج میکنم ممنون

سلام دوست عزیز. در خصوص کشور کویت در حال حاضر خدمات کاریابی نداریم. اما می تونید ویدیوی راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور را در وبسایت تهیه نمایید. بدون نیاز به کمک کسی و بدون نیاز به پرداخت پول به شخص خاصی، خودتان می توانید برای ویزای کاری و گرفتن کارفرما اقدام کنید

سلام
من لیسانس مکانیک دارم و گواهینامه پایه یک بین اللملی و همچنین دفترچه خروج رانندگی اگر کارفرما سراغ دارید بهم معرفی کنید

سلام. شما با مدرک مکانیک می توانید برای کشورهای اروپایی اقدام کنید

سلام من راننده پایه یک بین الملل A1 هستم با هشت سال سابقه کار اروپا.پول خرید خونه و تریلر رو دارم.بنظرتون شانس پیدا کردن کارفرما در کدام کشور راحت تره برام.ممنون میشم کلی جواب بدید سپاس

سلام. شما در صورت ارائه رزومه و سابقه کاری خود ، در همون کشورهای اروپایی هم شانس پیدا کار برای شما وجود دارد. می تونید در سایت های کاریابی این کشورها رزومه خود را ارسال کنید

سلام
کارگر ساده هم میخوان برای کار
اگه بخواییم بریم کویت برای کار , الان دقیقا باید از کجا شروع کنیم

سلام. از طرف بنگاههای کاریابی باید دعوتنامه کاری بگیرید

سلام
کارگر ساده هم نیاز دارن برای کار در کویت
اگه بخواییم بریم کویت برای کار ، الان دقیقا باید چیکار کنیم?

باید از طرف یک کارفرما یک دعوتنامه کاری دریافت کنید

سلام 28 ساله هستم کارشناس اتاق عمل دارای 2 فرزند خانومم کارشناس روانشناسی هست
میشه برای هردونفر اقامت و ویزای کارگرفت؟ چقدر هزینه داره؟

سلام. این دوتا رشته برای ویزای کاری از ابتدای امر نیاز به معادلسازی مدرک دارد. ضمن اینکه از این کشور باید پیشنها شغلی هم دریافت نمایید

سلام من 18سالمه و میخوام برای کویت ویزا بگیزم )برای کار. و پسر خالم و دومادمون هم اونجا مغازه دارن نزدیک ۱۵ساله میشه ویزا گرفت ؟؟؟

سلام.. دوست عزیز سوال شما کامل نیست. چه نوع ویزایی ؟ کاری یا توریستی؟ برای ویزای کاری باید جاب آفر بتونید بگیرید. برای تورریستی هم معمولا میشه درخواست داد

سلام من راننده کامیون هستم تو چه کشورایی میتونم به شغل رانندگی مشغول بشم؟

سلام ، اگر گواهینامه های بین المللی دارین، کانادا و کشورهای حوزه خلیج فارس گزینه های مناسبی هستند، مدرک زبان هم در حد اینکه بتونید منظورتون رو برسونید نیاز هست، یک رزومه کامل بنویسید و برای کارفرما ها ارسال کنید

سلام من استادکار کناف هستم میخواستم بدونم در کویت یا قطر میتونم کار پیدا کنم شرکتی هست ک جذب نیرو کنه؟

سلام. می توانید رزومه خود را برای سایت های کاریابی معتبر این کشور ارسال کنید. اگر رزومه شما رو قبول کنند به شما پیشنهاد کاری می دهند

سلام بنده دکتری ژنتیک ملکولی دارم تا بحال عصو هیات علمی دانشگاه هستم صدها مقاله چاپ کردم و بیست تا اختراع ثبت کردم مدیر عامل شرکت دانش بنیان هستم تمایل دارم با شغل مناسب به کشور کویت مهاجرت کنم ایا پوزیشن کاری مناسب دارین

سلام. باید شما بتوانید از این کشور از طرف یک کمپانی یا کارفرما یک دعوتنامه کاری و پیشنهاد شغلی بگیرید

سلام، فوق لیسانس مهندسی مکانیک هستم، درامد و وضعیت کاری به چه صورته اونجا؟

سلام. میزان درآمد ماهیانه و سالیانه را از سایت های رسمی این کشور می توان پیدا کرد

سلام کارمند آتش نشانی هستم در تهران. خواستم ببینم تو حیطه کاری من در کشور کویت کار هست.در ضمن ۱۳ سال سابقه کار دارم

سلام. باید جدیدترین لیست مشاغل مورد نیاز این کشور را در سایت رسمی همین دولت بررسی و چک نمایید

مهاجرت کاری

باید پیشنهاد شغلی دریافت کنید از این کشور. مهارت خودتون رو به کارفرما ثابت کنید

دعوت نامه از طرف کارفرما رو‌چجوری پیدا کنیم اخه فقط میکید یکی باید دعوت نامه بفرسته پ شما یعنی نمیتونید کمک کنیددددد

سلام. از طریق سایت های کاریابی این کشور می توانید رزومه ارسال کنید و ثابت کنید که تخصص و مهارت دارید که شما رو به عنوان نیروی کار بپذیرند. ویدیوی گام به گام تا کار در خارج از کشور آقای دکتر ملک پور این موارد رو کامل توضیح دادن

سلام آتش نشان هستم با ۱۵ سال سابقه
آیا نیاز به کار پیدا میشه

سلام. باید این رشته را در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور بررسی و چک نمایید

با سلام و خسته نباشید
کار من تولید مبل سلطنتی هست
میخواستم ببینم صنعت چوب در کشور کویت چجوری هست؟میشه اونجا در اینباره کار پیدا کرد؟

سلام . در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور در سایت رسمی این کشور، این شغل را باید تحقیق نمایید

سلام نویدهستم ۳۵ساله مجرد کارشناسی هتلداری ازتهران میباشم چندسال درهتلهای تهران دربخش خانه داری رستوران کارکردم نزدیک به دوسال است که بخاطر شرایط بداقتصادی وتحریم هاوتعدیل نیرودرهتلها بیکارشدم الانم بخاطرکرونااصلاهتلهانیرونمیگیرن منم میخام درهتلهای کویت دربخش نظافت وخانه داری یادررستوران یاتشریفات یاچمدان بری اونجاکارکنم که همراه باجای اسکان وغذاباشدخواهش میکنم دراین زمینه منومساعدت وهمکاری نمایید

سلام. دوست عزیز ما در زینه کاریابی در این کشور خدماتی نداریم. اما در سایتهای کاریابی این کشور می توانید این شرایط رزومه و سوابق کاری خود را ارسال کنید و درخواست نامه کاری دهید

سلام .من جوشکار هستم چطور میتونم برای کار به کویت برم

سلام دوست عزیز باید به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید تا بتوانید از یک کارفرما پیشنهاد شغلی داشته باشید و با این مدرک برای ویزای کار این کشور اقدام کنید

سلام قیمت خانه اجاره هست یا خرید

سلام دوست عزیز مشخص است مقاله رو مطالعه کنید

سلام وقت بخیر نیاز به کار حسابداری هم هست واین که از ایران هم حسابدار میگیرن؟

سلام. معمولا حسابداری هر کشوری با کشورهای دیگر متفاوت است. در ابتدا باید معادلسازی کنید

سلام خسته نباشید
پدر من وکیل هستش و دکتری حقوق خصوصی داره،برای کسی مثل پدر من توی کویت شغل هست؟ از نظر درامد چطوره؟

سلام دوست عزیز، قوانین کشورهای مختلف متفاوت است و نمیتوان با این مدرک کار کرد

سلام ۲۷سالمه لیسانس حسابداری دارم کار فنی هم تولیدی پنجره دوجداره چن سال کار کردم آیا شغلی میتونم در این کشور پیدا کنم؟ چجوری باید ثبت نام کنم ؟ کارفرما از طریق چه سایتی نیرو میگیره . ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

سلام از طریق سایت های کاریابی معتبری که در سایت رسمی این کشور گذاشته شده می توانید درخواست کار دهید و رزومه ارسال کنید

سلام من کار لازم دارم شلقم کارخانه آسفالت وبرق ساختمانی وصنعتی وارد هستم هر کشوری کار باشه حاضرم برم قبلان هم کشورهای آفریقایی کار کردم سپاسگزارم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام. در خصوص شرایط سن، مدرک تحصیلی و سطح زبان چیزی بیان نکردید. اما برای در هر کشوری نیاز به پیشنهاد شغلی دارید. غیر از آلمان و اتریش که ویزای جستجوی کار می دهد

من نصاب سردخانه و دیوار پیشساخته با ساندویچ پانل هستم و اجرای نما وشیروانی ویلایی و جوشکاری برق رو هم بلدم. ایا برا افرادی همچون بنده کاری در کویت هست با تشکر از

سلام. در این کشور باید بتوانید پیشنهاد شغلی دریافت کنید تا ویزای ماری دریافت نمایید

من نصاب سردخانه و دیوار پیشساخته با ساندویچ پانل هستم و اجرای نما وشیروانی ویلایی و جوشکاری برق رو هم بلدم. ایا برا افرادی همچون بنده کاری در کویت هست با تشکر از شما

سلام. در این کشور باید بتوانید پیشنهاد شغلی دریافت کنید تا ویزای ماری دریافت نمایید

من نصاب سردخانه و دیوار پیشساخته با ساندویچ پانل هستم و اجرای نما وشیروانی ویلایی و جوشکاری برق رو هم بلدم. ایا برا افرادی همچون بنده کاری در کویت هست با تشکر از شما

سلام. در این کشور باید بتوانید پیشنهاد شغلی دریافت کنید تا ویزای ماری دریافت نمایید

درود برشما بنده جوشکار هستم و همسرم پرستار بنظرشما شرایط جذب کار در کویت برای کدام تخصص ما بهتر است وبه چه صورت اقدام کنیم
شماره تماس
09375540655

سلام. برای هر دو رشته امکان کاریابی وجود دارد. حتما باید از یک کارفرما پیشتهاد شغلی دریافت کنید

سلام من ۲۴ سالمه میخوام برم کویت کار کنم شغلم لوله کشی وکارهای فنی هسش یکی از دوستام کویته میتونه برام دعوت نامه بفرسته ؟
من میتونم همسرمم با خودم ببرم کویت؟

سلام دوست عزیز ، پیسنهاد شغلی نیاز است، نه دعوتنامه، این پیشنهاد شغلی از سمت کارفرما باید باشد

سلام وقتتون بخیر. بنده کارشناس ارشد عمران گرایش سواحل بنادر و سازه های دریایی هستم. خواستم بدونم برای دریافت دعوتنامه از کارفرما در کویت شرکتهای خاصی هستن که رزومه بفرستم واسشون؟ از کجا باید آدرس شرکتها رو گیر آورد که براشون رزومه فرستاد. لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز امروز عصر ارتباطات هست باید به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید

سلام وقتتون بخیر
برای کار در صنعت هوایی کویت شانس برای ایرانیان وجود داره و پیشنهاد کاری رو چگونه میتونیم دریافت کنیم… متشکرم

سلام. این رشته را در لیست مشاغل مورد نیاز سایت رسمی این کشور می توانید بررسی نمایید. درخواست پیشنهاد شغلی را هم از سایت رسمی این کشور از طریق سایت های کاریابی می توانید با ارسال رزومه درخواست دهید

سلام برای معادل سازی مدرک پزشکی چطوری باید اقدام کنیم؟

سلام دوست عزیز لطفا به مقاله مربوط به کار پزشکان مراجعه کنید

سلام وقتتون بخیر. بنده کارشناس ارشد عمران در زمینه سواحل بنادر و سازه های دریایی هستم. خواستم بدونم برای گرفتن دعوتنامه از طرف کارفرما در کویت آیا شرکتهای خاصی وجود دارن؟ لطفا معرفی کنید. تشکر

سلام دوست عزیز به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید

سلام من مهندس ساختمانم بیست سال سابقه اجرایی دارم آپارتمان شخصی سازم.لطفا بفرمایید من می تونم این شغل را در کویت پیدا کنم.

سلام. در خصوص سن و سطح زبان چیزی باین نکردید. اما می توانید از سایت های کاریابی و کارفرمایان مختلف این برای کار در این رشته درخواست دهید

سلام من کابینت ساز ودکورساز هستم چطوری میتوانم بروم کویت کار بکنم

سلام. در صورت دریافت پیشنهاد شغلی از این کشور می توانید درخواست ویزای کار دهید

سلام وقت خوش
ببخشید نیازشون به دندانپزشک در چه حده؟
حقوق ماهیانش تقریبا چقدره؟

کشورهای عربی به کادر درمان نیاز دارند. دستمزد را در سایت رسمی همین کشور می توانید سرچ نمایید

سلام ضمن تشکر ا
خواستم در مورد شغل دندانپزشکی و نحوه دریافت شرایط و همچنین میزان درامد حدودی راهنمایی کنید
ممنون

سلام دوست عزیز مدارک پزشکی و دندانپزشکی احتیاج به معادلسازی دارند و باید بعد از معادلسازی از یک کارفرما پیشنهاد شغلی داشته باشید تا بتوانید برای ویزای کار اقدام کنید

سلام وقت بخیر از نظر مهاجرت پزشکی چطور میشه اقدام کرد؟

سلام دوست عزیز. برای پزشکان در هر کشوری ابتدا باید معادلسازی مدرک انجام شود، پس از اون امکان کار خواهند داشت

سلام من زبان انگلیسی و عربی مسلط هستم برای تدریس در کویت می توانم اقدام کنم

سلام. شرایط سن و مدرک تحصیلی را بیان نکردید. اما در صورت دریافت پیشنهاد شغلی می توانید اقدا کنید

سلام من یک کیک ساز ماهر و حرفه‌ای هستم که انواع کیک ‌های شکلاتی و ژله‌ای و… با دیزاین‌های لاکچری می‌سازم آیا میتونم تو کویت کارفرما پیدا کنم وبه آنجا مهاجرت کنم

سلام. می تونید رزومه خودتون رو برای سایت های کاریابی مختلف ارسال کنید و شانس خودتون رو بررسی نمایید

۳۲سالمه،لیسانس مامایی دارم۱۰سال سابقه کار،،،چطور میتونم برای جستجوی شغل و کاریابی برای کشورهای حوزه خلیج فارس اقدام کنم؟
تشکر

سلام دوست عزیز در حال حاضر کشور عمان به تخصص شما احتیاج داره، لطفا به مقاله کار پزشکان در عمان مراجعه کنید

سلام خسته نباشید.میخواستم من کم شنوا هستم به کار پولیش خودرو مشغول کار میشه؟

سلام دوست عزیز. سوال شما کاملا نامفهوم و نامشخص است

سلام افرادی که پایان خدمت ندارن ویزای کار بهشون میدن

سلام دوست عزیز خیر این اشخاص اجازه خروج از کشور ندارند

سلام و احترام بنده ارشد رشته های علوم انسانیم . ولی قصد دارم هر کاری در کویت باشه انجام بدم چکار باید بکنم ایا امیدی هست

سلام وعرض ادب
عموما برای رشته های انسانی پروسه کار پیدا کردن سخت هست اما رشته ی دقیق شماباید مشخص شود .همچنین توانمندی شما و تسلط به زبان انگلیسی از فاکتورهای بسیار تاثیرگذار هستند.

سلام .راننده پایه یک هستم با سابقه کاری ۱۲ سال و سن ۳۴ .می خواستم ببینم از چه مرجعی باید اقدام کرد واسه کار .مرسیی

سلام دوست عزیز باید به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید

سلام اونجا اگه بخواهیم خودمان مغازه بزنیم هم مشکل داره

سلام. در قالب یک بیزینس باید با شما موافقت شود

سلام
ببخشید پدر من قبلا اقامت کویت رو داشتن و با عموم شریک هستن عموم همچنان در کویت اقامت دارن بخاطر مسائل مالی پدر حتی بصورت ویزای زیارتی باید به کویت سفر کند اما عموم میگویدبه هیج عنوان امکان پذیر نیست به ایرانیان ویزا نمیدهند حتی زیارتی
ایا صحت دارد

سلام دوست عزیز در حال حاضر امکان ویزای توریستی برای اکثر کشور ها وجود نداره

سلام خسته نباشید.میخواستم بپرسم به عنوان کارگر ساده میشه رفت کویت اگه کارفرما پیدا کنم

سلام دوست عزیز اگر اداره کار و مهاجرت این کشور موافقت کنند بله امکان پذیر است

با سلام
میخواستم بپرسم برای کار در بیمارستان‌های کویت در رشته های پزشکی باید به آزمونی انجام داد و باز هم نیاز به کارفرما می باشد؟
بعد میخواستم بدونم درآمد رشته های پزشکی در کویت به خصوص پزشک در چه وضعیتی است؟ با تشکر

سلام دوست عزیز بله نیاز به آزمون هست، بله کارفرما هم نیاز است، مثل ببمارستان

سلام آگه میشه شما یه کاریابی مطمئن و درست که در این زمینه میتواند اقدامات لازم را برای ما انجام دهد معرفی کنید ممنونم

سلام. به صفحه کاریابی سایت موسسه می تونید مراجعه کنید با ویدیوی راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور آقای دکتر ملک پور بسیااار کمک کننده هست و صفر تا صد تمامی مراحل کاریابی رو توضیح دادند

سلام و وقت بخیر من همسرم از فنی حرفه ای مدرک آشپزی بین المللی داره برای کار در کویت باید اولین کاری ک انجام بدهد چیست

سلام. باید از مراکز مربوطه در این کشور پیشنهاد شغلی دریافت کنید

سلام دوست عزيز من بشدت احتیاج دارم که برای کار به کویت برم خواستم بگم من از کجا باید شروع کنم هزینه رفتن چقدر لطفا راهنمایی کنید یه سوال دیگه من راننده پایه یکم کار هست برای ابن شغل

سلام دوست عزیز این مقاله رو مطالعه بفرمائید کامل توضیح داده شده، این کشور ویزای جستجوی کار ندارد و باید به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید

سلام من کارم تراشکاری وبرنامه نویس دستگاهcncهستم مدرک تحصیلیم دیپلم ریاضی و سن بنده26سال هست ایا می توانم برای کار به کویت بروم

سلام دوست عزیز این کشور ویزای جستجوی کار نداره، برای کار در این کشور باید به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید

سلام خسته نباشید
من مادرم متولد کویت هستن و شناسنامه اونجارو دارن و بعد از چند سال برای زندگی به ایران اومدن. میخواستم بدونم ایشون که شناسنامه اونجا رو دارن و شهروند به حساب میان، اگر بعد از حدود 20 سال یا بیشتر بخوان برگردن اقامت دائم دارن؟

سلام دوست عزیز اگر پدر کویتی دارند مشکلی نیست در غیر اینصورت خیر

سلام من کارم نجاری هستش ام دی اف کار میکنم میخواستم شرایط کاری رو در کشور کویت در موردکار خودم بدونم و چیکار باید بکنم برا رفتن

سلام دوست عزیز. باید از یک کارفرما یا یک شرکت مربوطه پیشتهاد شغلی دریافت کنید

سلام.
برای کار پزشکی در کشور کویت باید حتما زبان عربی صحبت کرد؟؟؟
ب زبان انگلیسی میتوان کار کرد؟؟؟

سلام دوست عزیز باید به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید تا از پیش نیاز های بیمارستان های مختلف اطلاع پیدا کنید

سلام جوشکار ساختمان هستم کار برای من اونجا چگونه هست قبل از اینکه بریم اونجا باید کار را پیدا کرد یا در اونجا باید پیدا کنیم

سلام. بله شما باید یک پیشنهاد شغلی از طرف یک کارفرما داشته باشید

سلام خسته نباشيد من عمو هام تو كويت كار ميكنن كارشونم ازاده مال خودشونه ايا ميتونن منو هماز طريق دعوت نامه كاري به كويت ببرن؟

سلام دوست عزیز در صورتی که اداره کار این کشور موافقت کنه به شما پیشنهاد شغلی بدن ، بله امکان پذیر است

سلام..لیسانس ساختمان دارم…مدارک و کار عملی جوشکاری و پرورش قارچ و دامداری رو هم دارم…البته بیشتر روی کار جوشکاری مد نظر من هست… 40 سالمه و 15 16 سال سابقه بیمه هم حداقل دارم… لطفا راهنمایی و کمکم کنید…برایه اقامت در کویت مثل بیشتر کشورها از طریق ازدواج ممکن هست؟

سلام دوست عزیز. برای کشور کویت باید بتوانید پیشنهاد شغلی دریافت کنید. از طریق ازدواج در صورتی در این کشور کیس موردنظر داشته باشید می توانید اقدام کنید

بنده مدرک مربیگری فوتبال وداوری فوتبال وغریق نجات دارم ولیسانس تربیت بدنی….آیا دراونجا به این مدارک کار می دهند؟؟؟

سلام. رشته به رشته باید در سایت این کشور و لیست مشاغل مورد نیازشون باید چک شود

سلام من شغل فنی دارم با تجربه کاری بالا در زمینهای شغل فنی آیا در حوضه خلیج کاری برا من هست لطفا همکاری بفرمایید

سلام دوست عزیز شما باید به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید و تخصص خود را جستجو کنید

سلام
من ۱۰سال در زمینه آجیل و خشکبار فعالیت دارم و به صورت تخصصی کارم فراوری آجیل هست به این صورت که انواع آجیل خام تبدیل به آجیل پخته میکنم مثل پسته بادام تخمه
که فوق‌العاده کار تخصصی هستش
به نظرتون میتونم همین شغل و کار تو کویت راه بندازم با توجه به اینکه کشوری مثل کویت واردات آجیل پخته از ایران داره میشه خام از کشورهای دیگه وارد کرد و تو همون کویت به صورت تازه اماده کرد

سلام دوست عزیز. برای راه اندازی یک کسب و کار در کشور دیگر در این زمینه باید شرایط توسط یک کارشناس ارشد بررسی شود. اما می تونه این ایده اجرایی بشه

سلام و عرض ادب سال از حضورتون داشتم خیلی ممنون از مقاله خیلی خوبه لیست مشاغل مورد نیاز کویت اگر من با سن زیر ۳۰ سال و با مدرک مهندسی مکانیک بسته کار در خاک کویت را دارم اگر من در این کشور کار بکنم آیا راه ساده در پیش دارم وایا کشور کویت به من اقامت میده باید اقامت به من نمیده من شنیدم که کشورهای اروپایی برای مهاجرت کاری بهتر است به نظر شما کشورهای اروپایی مناسب تر هستند یا کشور هایی مثل کویت و عمان و قطر

سلام دوست عزیز بله قطعا کشور های اروپایی برای شما گزینه مناسب تری هستند چون در کویت اقامت دائم هرگز نخواهید گرفتذ

سلام
شما نمی دونید مهندسی it تو لیست مشاغل مورد نیاز کویت هست یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام دوست عزیز لیست مشاغل مورد نیاز این کشور اعلام نمیشود

سلام. چطور می تونم از لیست مشاغل مورد نیاز کویت بصورت کامل آگاه بشم؟

سلام دوست عزیز به سایت های کاریابی این کشور میتوانید مراجعه کنید و مشاغل مورد نیاز رو مشاهده کنید

سلام . من مکانیک متور های دیزل دریای کار می کنم امکان پیدا کردن شغل در کویت هست

سلام دوین عزیز باید به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید تا بتوانید از یک کارفرما پیشنهاد شغلی داشته باشید

سلام. برای کار در کویت و ویزای کاری کویت در رشته مهندسی مکانیک چقدر شانس وجود دارد؟

سلام دوست عزیز این امر به تخصص و تبحر شما بستگی دارد اگر به شما نیاز داشته باشند و نخصص لازم را داشته باشید قطعا شانس بالایی دارید

سلام من یک جوان ۲۷ ساله هستم که به نرم افزار های طراحی متخصصم (autocad ، 3D max ،photoshop )
میخواستم بدونم شانسی برای پیدا کردن کار تو کویت دارم ؟؟
البته فوق لیسانس کامپیوتر دانشگاه شریفم دارم !!

سلام دوست عزیز باید به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید

سلام بابای من چون سربازی نرفتن قبلا قاچاقی کویت رفتن و اونجا زندان رفتن و انگشت نگاری شدن و فرستادنش ایران میخواستم بدونم امکانش هست بتونن دوباره برن از طریق ویزا؟

سلام دوست عزیز. شرایطشون ریسکی میشه

سلام من دعوت نامه کار از کویت دارم از یک شرکت طلا سازی برای کار میخواستم بدونم اگر در کشور کویت ازدواج کنم جز شهوند کویت حساب میشم ممنوون

سلام دوست عزیز خیر امکان پذیر نیست

سلام وقت شما بخیر
من مهندس معماری ام
و به صورت آزاد کار تاسیسات آب ساختمانی انجام میدم به نظر شما چقدر شانس دارم کار مناسب گیر بیارم

سلام دوست عزیز. باید با کمپانی ها و کارفرماها در این کشور صحبت نمایید. اما معماری یران با کشورهای دیگر متفاوت است و در ابتدا نیاز به یک معادلسازی خواهید داشت

سلام. چطور می تونم برای استخدام ایرانیان درکویت مشاوره بگیرم؟

سلام دوست عزیز. شما می تونید با یک مشاور متخصص صحبت کنید و شرایط خودتون رو کامل بررسی کنید

سلام خسته نباشید
می خواستم بدونم چطور میتونم بفهمم که برای استخدام ایرانیان در کویت با حقوق بالا شرایط اولیه رو دارم یا نه؟

سلام دوست عزیز شما باید به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید تا موقعیت های شغلی و درآمد ها را مشاهده بفرمائید

سلام برای پیدا کردن کارفرما شما به ما کمک میکنید؟

سلام در حال حاضر خیر میتونید به سایت های کاریابی مراجعه کنید

سلام بنده ۴۴ سالم هست و دو سال ونیم در سازمان بازرسی کل کشور مشغول به رانندگی بودم و حالا در یکی دیگر از سازمانها مشغول به کار هستم و جویای کار در خارج از کشور جهت رانندگی و فروشندگی هستم.در پایان ۱۸ سال شرکت صادرات و واردات داشتم با ۱۸نفر پرسنل

سلام دوست عزیز شما باید به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید

سلام من یک پرستارم و مدرک cgکه امتحان گیردنش کشور امریکاس رو دارم و ایلتس 6/5اسپینگ اورال ۶،سه سال سابقه کار ددارم.شانس من چقدره ؟؟؟ممنونم از حماتتون

سلام دوست عزیز برای شما در حال حاضر کشور عمان گزینه مناسبی است، لطفا با موسسه تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید

سلام،من نقشه کش صنعتی و برنامه نویس cnc هستم،در کویت این مشاغل نیاز هست؟

سلام. برنامه نویسی معمولا همه جای دنیا مورد نیاز هست. می توانید درخواست پیشنهاد شغلی دهید

سلام خسته نباشید. استخدام ایرانیان در کویت با حقوق بالا شامل پزشکان هم می شود؟

سلام دوست عزیز. در صورت انجام پروسه معادلسازی میشه در این کشور هم به عنوان پزشک کار کرد

سلام وقتتون بخیر
من مهندسی نفت خوندم و عرب زبان هستم. آیا استخدام ایرانیان در کویت با حقوق بالا امکانپذیر هست؟به نظر شما برای کشورهای عربی اقدام کنم یا اروپا؟

سلام شما باید برای مهاجرت جاب آفر بگیرید، به سایت های کاریابی این کشور ها مراجعه کنید

سلام من متأسفانه شغلم جزء لیست مشاغل مورد نیاز کویت نیست. آیا دیگه باید کامل قطع امید کنم؟
این لیست برای همیشه ست یا هر سال عوض میشه؟

لیست مشاغل هر چمد وقت یکبار تغییر میکند. اما برای کشورهای دیگر و راههای دیگر می تونید شرایط خودتون رو با یک کارشناس متخصص بررسی کنید

سلام
من کارفرمایی ندارم برای ویزا کویت

شما میتوانید کمک کنید ویزا کویت بگیرم وبرم تو کشور کویت کار کنم؟

سلام دوست عزیز. برای این کشور معمولا خود افراد باید تایید کارفرما را بتوانند دریافت کنند

سلام و درود
من شغلم بنایی است کارهایی مانند سنگ ، کاشی ، سرامیک ، دیوار چینی و…….
خیلی دوست دارم برم کویت اما نمیدونم باید چکار کنم نه کسی میشناسم نه آشنایی دارم
اگه کسی بتونه منو ببره ممنون میشم یا راهنمایی کنه
با سپاس از همه

سلام دوست عزیز. شما برای کاریابی در این کشور و گرفتن کارفرما از کشو مقصد می تونید از ویدیوی راهنمای گام به گام تا کار در خارج از کشور جناب دکتر ملک پور استفاده نمایید

سلام
ممنونم از مقاله خوبتون.من شنیدم استخدام ایرانیان در کویت با حقوق بالا شدنی هست آیا درسته؟

سلام در صورتی که نیروی کلیدی باشند بله

سلام وقتتون بخیر
من میتونم برای تحصیل در رشته مهندسی معماری تو کویت ادامه تحصیل بدم یا نه…؟!

سلام. اگر شرایط دانشگاه های این کشو را داشته باشید می تونید اپلای کنید

سلام و عرض خسته نباشید. آیا رشته مترجمی زبان نیز جز لیست مشاغل مورد نیاز کویت می باشد.

سلام دوست عزیز لیست مشاغل در مقالات ما آورده شده است

داداشم با جنس گرفتن زندان دادنش آلمان.
میتونیم با خرید ملک از استاونگر اقامت نروژ بگیریم نجاتش بدیم
میخایم تو زندان نمونه هرجور شده با رشوه هم شده

سلام دوست عزیز. در اروپا رشوه و خلاف قانون رفتار کردن خودش جرم محسوب میشه. لطفا در این خصوص تحقیق بفرمایید

سلام و خسته نباشید. آیا استخدام ایرانیان در کویت با حقوق بالا نیاز به مدرک تحصیلی دارد؟ چون من به زبان عربی مسلط هستم و در زمینه IT به صورت حرفه ای فعالیت میکنم. ولی مدرک دیپلم دارم.

سلام دوست عزیز. در صورتی که از این کشور پیشنهاد شغلی داشته باشید حتی بدون مدرک تحصیلی شانس خوبی برای ویزای کار دارید

سلام اگر لیست مشاغل مورد نیاز کویت توسط دولت و بصورت رسمی منتشر نشود می توان از لیست مشاغل مورد نیاز موسسات کاریابی استفاده کرد؟

سلام دوست عزیز. بله از موسسات کاریابی معتبر می توان کمک گرفت

سلام. ما اگه بخوایم برای ویزای کاری کویت اقدام کنیم شما برامون کارفرما پیدا میکنید؟

سلام دوست عزیز. در زمینه کاریابی در این کشور باید خودتون بتونید از کارفرما دعوتنامه دریافت کنید

سلام وقتتون بخیر
آیا شغل ارایشگری در لیست مشاغل مورد نیاز کویت هست؟

سلام دوست عزی. باید لیست مشاغل مورد نیاز این کشور را بررسی بفرمایید.

سلام و عرض ادب و احترام..بنده حدود ۵ سال است کارمند امور مالیاتی می باشم و قبل از کار اداری شغل جوشکاری میکردم..لطفا راهنمایی بفرمائید برای کار در کویت چگونه میشه اقدام کرد

سلام. برای موسسات کاریابی معتبر این کشور رزومه تحصیلی و کاری خود را ارسال نمایید که اگر شرایط شمارو قبول کردند بهتون پیشنهاد شغلی بدن

استخدام ایرانیان در کویت با حقوق بالا به مدرک زبان عربی نیاز دارد؟

سلام دوست عریز. بستگی به کارفرما دارد که با شرایط شما دعوتنامه کاری با دستمزد تعیین شده و مورد نظر خود به شما بدهد یا خیر

سلام
ممنونم از مقاله خوبتون.من مهندس نفت هستم و ۳۱ ساله و هفت سال سابقه کار دارم، می خواستم بدونم شرایط کار در کویت چیا هست؟

سلام دوست عزیز همون طور که در مقاله نوشته شده برای کار در این کشور باید ابتدا با کارفرمایانی که به رشته شما نیاز داشته باشند مصاحبه کنید، در صورتی که شما را بپذیرند به شما جاب آفر میدهند

سلام وقت بخیر. مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری کویت چی هست.؟

دوست عزیز این مقاله برای دادن همین اطلاعات آورده شده ، اگر مطالعه بفرمایید مدارک نام برده شده

سلام.
به‌بازنشسته‌نظامی‌آیا‌ویزای‌کار‌میدن؟

سلام دوست عزیز. سوال شما کلی هست. بستگی به شرایط افراد مانند سن مدرک تحصیلی، سابقه کار و… و همچنین کشور مورد نظر دارد.

سلام خسته نباشید
برای کار در کویت خودمون باید پیشنهاد کار پیدا کنیم؟ من پسر عموم کارفرماست میتونه منو استخدام کنه؟

سلام دوست عزیز. بله پسر عموی شما میتونه با طی کردن مراحل خاص این موضوع برای شما دعوتنامه کاری ارسال نماید

باسلام
من در رشته آرایشگری مشعول هستم ‘میخواستم جهت مهاجرت ب کویت از این راه میشه خوش بین باشم که اقدام کنم ‘ممنون وسپاسگزام

سلام. برای کار در این کشور باید یک پیشنهاد شغلی از طرف یک کارفرما دریافت کنید

ایشان می توانند با طی نمودن مراحل خاص برای شما پیشنهاد شغلی ارائه دهند

سلام من یک کارگر ساده هستم میخوام تو کویت کار کنم کسی هس منو ببره

سلام دوست عزیز این کشور ویزاهای جستجوی کار ندارد، پس قبل از اخذ ویزا باید در موسسات کاریابی شغل خود را پیدا کرده باشید و از کارفرمای مربوطه پیشنهاد شغلی داشته باشید

سلام من نصاب تخصصی پرده ام چجوری میتونم به کویت مهاجرت کنم و امکان پیدا کردن کار نصب اونجا رو دارم

سلام. باید پیشنهاد شغلی دریافت نمایید

 

 

 

 

 

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

شماره تماس ده خط ویژه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

اخیرا به دلیل فاصله نرخ تبادلی ارز میان ایران و کویت و شرایط اقتصادی نامطلوب ایران، کار در کویت مورد توجه اکثر تحصیلکردگان و کارجویان ایرانی قرار گرفته است. در سال 2020 هم  فرصت های شغلی در کشور کویت بسیار خوب و سطح درآمدی بالاتر از دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد. بد نیست بدانید که بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول (IMF)، کویت به لحاظ سرانه قدرت خرید داخلی (PPP) جزء 10 کشور ثروتمند دنیا است. این نتیجه وجود سرمایه های عظیم طبیعی و انسانی و نیز سرمایه گذاری کلان خارجی در این کشور است. اما در مسیر کار و کاریابی در کویت ممکن است سوالات زیر به ذهن متقاضیان مهاجرت کاری به کویت هم برسد:

چطور به کویت برویم

دقت بفرمایید                                                    دقت بفرمایید                                  دقت بفرمایید

مجموعه سفیران سروش سعادت در این زمینه ارائه خدمات نمیکند. تماس نگیرید.

کویت از لحاظ جغرافیایی کشوری کوچک ولی از لحاظ اقتصادی کشوری به مراتب ثروتمند می باشد. کویت دارای یک اقتصاد نسبتا آزاد همراه با منابع سرشار نفت خام در حدود 102 بیلیون بشکه است. این تقریبا حدود 6% از ذخایر نفت خام کل دنیا می باشد. نفت و صنایع مربوطه در حدود نصف GDP (تولید ناخالص داخلی)، 92% از درآمدهای صادراتی و 90% درآمد دولتی را تشکیل می دهد.  به همین دلیل، کویت نهمین کشور ثروتمند جهان و دومین کشور ثروتمند کشورهای حوزه خلیج فارس (GCC) بعد از قطر است. در جدول زیر می توان با رتبه و جایگاه کویت در رتبه بندی سرانه قدرت خرید داخلی (PPP) کویت در سال 2019 آشنا شد:

دقت بفرمایید                                                    دقت بفرمایید                                  دقت بفرمایید

مجموعه سفیران سروش سعادت در این زمینه ارائه خدمات نمیکند. تماس نگیرید.

 

نکته مهم درباره شرایط کار در کویت این است که درآمدها در این کشور معمولا مشابه یا بالاتر از درآمدهای پرداختی در اکثر کشورهای اروپایی و غربی است. اما از آنجایی که کویت هیچ گونه سیاست مالیات شخصی ندارد و از سوی دیگر درآمد خالص در این کشور بسیار بالا است، مهاجرت کاری به این کشور به اولویت اول متقاضیان تبدیل شده است. اما قبل از هر چیزی، متقاضیان محترم بایستی درباره شرایط کار در این کشور مطلع باشند. میانگین درآمد در کویت 2019 در حدود 1274 KWD (دینار) است. هفته کاری شهروندان کویتی و افراد مقیم بین 40 و 48 ساعت است. این هم به سیاست شرکت بستگی دارد. ساعات اداری در کویت از 8.30 یا 9 صبح شروع در 5.30 یا 6 بعد از ظهر به اتمام می رسد. اما نرخ بیکاری در کویت بسیار جالب توجه است.

نرخ بیکاری در این کشور عربی در سال 2019 بسیار ناچیز و در حدود 2.06% گزارش شده است. در واقع مهاجرت به کویت شبیه شرایط مهاجرت به نروژ در اروپا است. برای کار درکویت، کلیه متقاضیان خارجی از جمله ایرانی ها نیازمند دعوت نامه از سوی یک اسپانسر محلی هستند. این اسپانسر مسئول کارهای اداری درخواست ویزای کار و اقامت و نیز افتتاح حساب و عقد قرارداد اجاره منزل برای کارجویان می باشد. داشتن یک رزومه کاری قوی شامل ذکر مدارک آکادمیک و حرفه ای، سوابق کاری و اجرایی و موفقیت های شغلی در این مسیر بسیار تاثیر گذار است. اما اگر خواستار اطلاع در خصوص شرایط ایده آل برای کار در کویت هستید، حتما جدول زیر را مشاهده نمایید:

بی گمان وضعیت بازار کار کویت بعد از امارات و قطر در رتبه سوم کشورهای خاورمیانه قرار دارد. سطح دستمزدها در کویت بالا و با دستمزد کارگران و کارمندان کشورهای اروپایی قابل قیاس است. میانگین درآمد ماهانه کویتی ها حدود 1274 KWD (دینار) معادل 1401.27 USD (دلار) است. توجه نمایید که درآمدها شدیدا بین مشاغل مختلف متفاوت است. حداقل سطح دستمزد در کویت در حدود 172 KWD (دینار) و حداکثر آن حدود 5642 KWD (دینار) می باشد. در صورت علاقه مندی جهت اطلاع در باب درآمد شغل خاصی در کویت، توصیه می شود جدول زیر ملاحظه شود:

کلیه شهروندان خارجی به استثنای کشورهای عرب حوزه خلیج فارس برای ورود و کار در کشور ثروتمند کویت نیازمند اخذ ویزای کار هستند. مجوز کار برای خارجیان زمانی صادر می شود که آنها پیشنهاد کاری معتبری داشته باشند. بنابراین، کارفرمای کویتی به عنوان اسپانسر (Sponser) برای کارمند خارجی عمل می کند. این بدان معنا است که شرکت تمامی کارهای اجرایی و اداری متقاضی را از پر کردن فرم گرفته تا افتتاح حساب بانکی بر عهده می گیرد. قانونا، کارفرما مادامی مسئول کارجو است که کارجوی متقاضی در این کشور اقامت گزیند. حقایق کلیدی درباب ویزای کاری کویت (2019) از قرار زیر است:

$1750 (دلار) برای ویزلی نوع چند ورود

نکته مهم آنکه پس از دریافت ویزای کار و اقامت در کویت، اکنون متقاضی می تواند برای همسر و فرزندان خود به عنوان اسپانسر عمل کند. اما اگر همراهان خواهان کار در کویت باشند، در اینصورت آنها ملزم به اخذ ویزای کار جداگانه هستند.

دقت بفرمایید                                                    دقت بفرمایید                                  دقت بفرمایید

مجموعه سفیران سروش سعادت در این زمینه ارائه خدمات نمیکند. تماس نگیرید.

پس از اطلاع در خصوص شرایط و ضوابط درخواست ویزای کار کشور کویت، اکنون نوبت اطلاع درباره مدارک لازم است. فرآیند اخذ ویزای کاری کویت به واسطه مدارک درخواستی از طرف سفارت کویت آسان است. اما همانطور که قبلا هم ذکر شد کلید این کار داشتن و نداشتن دو فاکتور است. داشتن اسپانسر از داخل کویت و نداشتن سوء سابقه مجرمیت برای دولت کویت بسیار مهم است. بر همین اساس، مدارک مورد نیاز برای متقاضیان ایرانی جهت کار در کشور کویت (2019) عبارتند از:

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در هر زمینه از مهاجرت کاری و اخذ ویزای کار کشورهای خارجی همانند ویزای کار آلمان آماده ارائه خدمات مشاوره حقوقی به هموطنان عزیز می باشد. برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات و نیز آشنایی با نحوه و شرایط ارائه مشاوره های کارشناسی با این موسسه در ارتباط باشید.

چگونه می تونم یک اسپانسر پیدا کنم ؟برای کار در کویت

سلام به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید

سلام
چطوری میتونم یک موسسه کاریابی پیدا کنم که مراحل اداری را برای من انجام بده؟ لطفا راهنمایی کنید

سلام لطفا مقاله موسسات کاریابی در کویت مارو مطالعه فرمائید

من فوق لیسانس مکانیکم رشته تبدیل انرژی ولیسانس مکانیک تاسیسات 6 سال سابقه کار مرتبط با بیمه دارم و سابقه کار اجرای زیاد دارم در زمینه تاسیسات شرایط برای کار در کشور دیگه به چه صورته

سلام رزومه خوبی دارید اما در کل در زمینه کشورهایی که میشه به اونها مهاجرت کرد سن شما هم حائز اهمیته و کشورهای زیادی رو میتونید اقدام کنید

سلام وقت بخیر
من ۱۹ سالمه میخوام برای کار برم کویت آیا شما جاب آفر یا کفیل سراغ دارید یا نه ؟

سلام خیر در این زمینه کاریابی نداریم

من ۱۶ و دوستم ۱۸ ساله هست و میخوایم هم کار کنیم و درس بخونیم ایا راهی داره

سلام شرایط کار برای کویت نیاز به کارفرما و کفیل داره و تحصیلی هم در حال حاضر از نظر سنی برای شما مناسب نیست

سلام من و دوستم ۱۷ ساله هستیم و برای کار در تولیدی ، فروشندگی، کار آزاد ووو.
میخاستم بدونم راهی واسه رفتن ما به کویت هست ، بعد میخاستم میانگین حقوق برای کار هایی که گفتم رو بدونم ، با تشکر

سلام برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت

ببخشید من دانشجویه رشته مهندسیه پزشکی گرایش بیو الکتریک هستم به نظرتون این شغل داخل کشور کویت در امد خوبی داره یا نه ؟ در غیر این صورت اگه راهنمایی کنید که کدوم کشور برایه رشته و شغل من مناسبه ممنون میشم

سلام برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

کارگر سادہ میتونع در کویت کار کنع آیاا میتونع برع کویت

سلام برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

سلام آقای داوری چرا مجموعه شما هیچ گونه اقدامی برای کاریابی نداره این همه اطلاعات گذاشته براش بعد نوشتین تماس نگیرید.. این ب کنار دوست عزیز من ی سوال دارم آیا شما میتونید کفیل برای ما پیدا کنید از کویت ؟؟؟

سلام علت اینه که کاریابی کاری مجزا از مهاجرته ضمن اینکه برخی از کشورها مثل کویت به ایرانیها اقامت نمیده و در کل برای کار بهتره که در کشور مقصد حضور داشته باشید

چطور به کویت برویم

با سلام بنده و همسرم داروساز هستیم.کفیل باید حتما داروساز باشد یا میتواند هر شغل دیگری داشته باشد؟

سلام خیر میتونه هر شغل دیگه ای هم داشته باشه و مشکلی نیست

با سلام و خسته نباشید
بنده ۳۹ سال٬کارشناس کامپیوتر سخت افزار و دارای ۱۰ سال سابقه کار در زمینه شبکه کامپیوتری،برق صنعتی واتوماسیون صنعتی بابیمه در شرکت های معتبر دارم. برای من کویت کار پیدا میشه؟

سلام موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

اگر اسپانسر و متقاضی برای نیروی کار در این کشور برای نیروی ایرانی ندارید چرا اینقدر تبلیغ میکنید ؟؟؟!!!! اگر دارید لطفا شرایط رو بگویید وگرنه این همه هیا هو ایجاد نکنید و هی جوانها و ایرانی هایی که حداقل کاری با نون بخور و نمیر دارند رو هوایی نکنید؟؟؟!!! اگر میتونید به مهاجرت ایرانی و نجاتشون در این شرایط بد کمک کنید بسم الله ….. کی هست که بدش بیاد بره کشوری با آب و هوای بهتر و حقوق بیشتر رفاه و امکانات بیشتر با حقوقی که علاوه بر خرج روزمره بتونه پس انداز داشته باشه و بتونن ارزوهاشون رو برآورده کنند متاسفانه نیروی کار ایرانی رو در کشورهای خلیج فارس و اروپا به سادگی به دلیل سیاست های جمهوری اسلامی نمیپذیرند چرا الله و اعلم .. همه میدونند که ایرانی بی پول که احتیاج به کار داره رو هیچ کشوری راه نمیده و نمیخواد ایرانی میلیاردر رو البته همه جا میخوان

سلام موسسه سفیران در زمینه مهاجرت فعالیت میکنه دوست عزیز نه در زمینه کاریابی در هر صورت اگر سوالی داشتید میتونید با شماره 02191003232 تماس بگیرید

سلام من دامپزشک هستم 32سال سن دارم
همسر بنده نیز مدیر فروش هستن
امکان دریافت کار در کشورهای حاشیه خلیج هست؟
کویت’عمان’ امارات؟

سلام موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

سلام خسته نباشید ، من بعنوان معلم ورزش و تربیت بندی میتوانم تو کویت کار کنم ؟ پسر عمو هایم کویتی هستند و آنجا میخواهند کار های من را انجام دهند

سلام اگر اون مدرسه برای شما قرارداد کاری ارسال کنه امکانپذیره

سلام من پروانه کسب قنادی و تولیدی کیک دارم با مدرک کاردانی مواد غذایی ومدرک بستنی سازی

سلام موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

مقاله جالبی بود همیشه موفق باشید دوستان

با تشکر

سلام و عرض ادب بنده فوق لیسانس نانو شیمی دارای بیست وشش سال سابقه بیمه و سابقه کار در ازمایشگاه استاندارد و دارای تجربه بالا در تعیین ماهیت و شناسایی جنس تمامی کالا و همچنین تعیین تعرفه یا کد بین اللملی گمرکی یاHS که در حد متخصص اینکار هستم آیا اسپانسر یا شرکتی وجود داره که تخصص بنده به دردش بخوره و اونجا کار کنم

سلام موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

سلام وقت بخیر
تازه مدرک مربیگری گرفت ام،برای کار در مدارس فوتبال و… کویت چیکار باید بکنم….

سلام برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

من سرویسکار کولر هستم و مدرک مدیریت صنعتی دارم چطوری باید عمل کنم.

سلام موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

باسلام وخسته نباشید ؛
بنده دبیر فنی مکانیک با ۲۴سال سابقه در هنرستان فنی، مشغول بکار هستم .
دارای مدرک کارشناسی ارشد مکانیک هستم ،ضمنا حدود ۱۰ سال کارشناس فنی خودرو نیز بودم و۴۶ ساله هستم ومتاهل میباشم .
متقاضی کار در کشور کویت هستم لطفا راهنمایی فرمایید .

سلام برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت

با سلام
12 ساله سابقه کار و مشاوره در قسمت منابع طبیعی و محیط زیست دارم دارای رتبه یک فوق لیسانس تو رشته منابع طبیعی جویای کار هستم اونجا با توجه به مدرک و سابقه کار هست؟؟

سلام برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

سلام
من مدرک کارشناسی نرم افزار دارم
سابقه کار فنی تو بازار داشتم تعمیرات و شبکه در حد مدرک بین الملی a+ و network+ ولی این مدارک رو ندارم و تو کار خودم مشاور و فروشنده هم بودم بیمه ندارم
پیشنهاد مهاجرتی شما برای من چی میتونه باشه اگر من هم کمی روی اسکیل هام کار کنم و خدماتو بیشتر کنم

سلام شما چند سالتونه و چند سال سابقه کار دارید؟

سلام و درود
سوالی داشتم در مورد دریافت اجازه کار و فعالیت مربی ورزشی در کشور کویت و آلمان و حتی ترکیه.
از نحوه دریافت اجازه ورود گرفته تا حداقل میزان حقوق و درآمد و وضعیت سکونت و هزینه های جاری ماهانه وووو.. هم فعالیت ورزشی و هم کار بجز ورزشی.
و همچنین آیا این اجازه هست که فرد صبح تا بعدازظهر جایی مشغول به کار بشه و عصر و شب به آموزش ورزشی بپردازه؟
نیازمند توضیحات کامل هستم
با تشکر

سلام برای توضیحات کامل با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام و خسته نباشید
من تازه مدرک پزشکی عمومیم رو گرفتم
این کارفرما در حیطه پزشکی دقیقا چطور میشه پیدا کرد؟
با تشکر

سلام باید به سایت های کاریابیشون سری بزنید

سلام و عرض ادب من کارشناسی حقوق دارم و الان دارم ارشد حقوق بین الملل میخونم آیا میتونم اونجا کار داشته باشم و این ک خانم هستم مشکلی نداره

سلام و درود برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

سلام
من و نامزدم در زمینه کار لایه چینی و طلا کاری و مینیاتور که بیشتر در تزیینات ساختمان و هتل و رستوران و…کار میشه فعالیت داریم .از چه طریقی میتونیم تو این زمینه تو کویت کار بگیریم . کار فرمایی فعلا نداریم .چون کار ما هنری هست میشه از طریق سازمان یا ارگانی ک مربوط ب هنر باشه توی کویت اقدام کرد یا حمایت شویم

سلام و درود باید روزمه بفرستید برای سابت های کاریابی

سلام.من تازه میخوام برم دانشگاه و میخوام رشته برق یا مهندسی کامپیوتر رو انتخاب کنم.حالا خواستم بپرسم آیا کار واسه من در کویت هست ؟

سلام و درود از الان نمیشه برای چند سال دیگه تصمیم کرفت. بحث مهاجرت، بروزه… اما رشته برق یا مهندسی کامپیوتر در کل بازار کار خوبی داره

سلام و عرض ادب پژشک با طب سنتی اسلامی هستم ۲۰ سال سابقه کار طبابت دارم می خواستم بدونم چگونه میتونم کفیل از کویت پیدا کنم؟تشکر

سلام و درود این کشور در حال حاضر برای ایرانیها اقامت صادر نمیکنه

سلام،از زمانی که گذاشتید سپاسگذارم،من ۳۸ سالمه،لیسانس مترجمی و فوق دیپلم آموزش زبان انگلیسی،۲۰ ساله سابقه تدریس کودکان دارم و دارای مدرک TTCمختص کودکان ،و یک دوره داور مسابقات بهترین روش تدریس در اموزش پرورش منطقه ۸ تهران،،چطور میتوانم برای کار دبیری و حتی مربی مهد،چون سابقه کار در مهد هم کم ندارم،،اقدام کنم،،و از کجا اسپانسر پیدا کنم،،بقیه شرایط ذکر شده شما را شامل میشم…ممنونم.

سلام برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

سلام خسته نباشيد
مهندس مكانيك هستم حدود ٢٠ سال سابقه كاري دارم ولي بيمه اي حدود ١٥ سال هست
براي كار در كويت يا كشور ديگه به چه صورت ميشه اقدام كرد
متاهل هستم و يك فرزند دارم
٣٩ ساله از تهران

سلام و عرض ادب برای کار در کویت نیاز به کفیل دارید اما میتونید برای کار در آلمان اقدام کنید

سلام خسته نباشید پدرم نزدیک ۲۰ ساله که تو کویت کار میکنه تو شرکت کریم حساوی کار میکنه چکار میتونم بکنم تا من بجاش برم کویت

سلام و عرض ادب از کارفرماشون بخواین کفیل شما بشن و برای شما قرارداد کاری بنویسن

درمورد پرستاری میشه بگین؟!پرستاری کویت چطوریه؟!

سلام در این خصوص رشته های تحصیلی در کویت رو مطالعه کنید در صورت ابهام در خدمتتون هستم

عرض سلام و وقت بخیر. من 10 سال سابقه کار پشتیبانی و تکنسین کامپیوتر در یک شرکت بزرگ خصوصی کشور رو دارم . به فکر کار در کویت هستم . چه مدارکی لازم میشه؟

سلام و درود موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

سلام من معمار ساختمان استاد کار ماهر سنگ کاری همه نوع کاشی سرامیک موزاییک سفت کاری و نازک کاری پارک سازی چطور میتوانم در کویت کار پیدا کنم

سلام و درود
برای کار در کویت نیاز به کارفرما و کفیل خواهید داشت اما رشته کاری شما برای کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای خیلی بهتره
برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام
شخصی میشناسم که دوستان عرب زیادی دارد. به ایشان بگم با دوستان عرب صحبت کند کفیل من شوند که من ویزای کویت بگیرم. آیا امکان همچین چیزی وجود دارد؟
اگه کفیل من بشن باید دعوتنامه ای چیزی برای من بفرستند؟

ممنون

سلام و درود اگر بتونید دعوتنامه کاری همراه با نامه کفالت دریافت کنید این امکان وجود داره

سلام .
الان من 26 سالمه و دارم تخصص جراحیمو از دانشگاه سنندج میگیرم و 3 سال دیگه هم تموم میشه .
سوال من اینه که چطور میتونم اقامت دائم کویت رو بگیرم ؟

سلام و عرض ادب کشور کویت به شما اقامت دائم نمیده

معلم ورزش اگه مدرک کارشناسی داشته باشه قبول میکنن؟؟؟
سابقه کار۸ سال ازکجا بیاریم وقتی کلا۲۱سالمونه؟؟؟،

سلام برای کار در کویت نیاز به قراردادکاری و کارفرما خواهید داشت

ببخشید حقوق مهندس مواد در کویت چقدر هست

سلام و درود برای اطلاع از حقوق و درآمد به مقاله حقوق ماهیانه کار در کویت مراجعه نمایید

سلام وعرض ادب ایاایرانیان مقیم کویت دادگاهی برای کارهای حقوقی دارند

سلام و درود سوالتون در زمینه مهاجرت نیست سرکار خانم اگردر خصوص مهاجرت سوالی داشتید در خدمتتون هستم

سلام من شغلم سوپر مارکت و به دلیل تامین نبودن مالی به فکر مهاجرتم.میخواستم کمکم کنید

سلام و عرض ادب برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

سلام. امکان کار کردن در کویت بدون مهاجرت وجود داره؟ یعنی امکان اینکه پاسپورت و ویزا بگیریم و بلیط بگیریم و اونجا بریم سراغ کار وجود نداره؟!

سلام و درود الان میخواین در کویت کار کنید ولی به اونجا مهاجرت نکنید؟ یا برید اونجا دنبال کار بگردید؟ متوجه منظورتون نشدم لطفا دقیق تر بفرمائید

سلام خسته نباشید
میشه لطفا چند از همین سایت های کاریابی کشورهای کویت و قطر و عمان یا المان رو قرار قرار بدید برامون؟ ممنون 😍🍃🌼

سلام و درود بله حتما. لطفا مقاله های کاریابی در آلمان، موسسات کاریابی در قطر، موسسات کاریابی در عمان و موسسات کاریابی در کویت رو مطالعه بفرمائید

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه ب عنوان کارگر ساده در کویت مشغول ب کار شد

سلام و عرض ادب برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

باعرض سلام من راننده بیل مکانیکی بابیش از ده سال سابقه کار درانواع پروژه ها خواهان کاری درکویت هستم اگر مقدورشد ممنون میشوم ودرعراق هم هفت سال کارکرده ام وعربی راحدود۷۰درصدبلدم

سلام و درود موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

سلام
بنده کارشناس ارشد تجارت الکترونیک هستم 32 ساله ام
اشرافیت کامل به ای تی هم دارم
زبان انگلیسی و عربی و فرانسه هم نیمه حرفه ای
بنظرتون برای کویت یا عمان یا قطر ، کاری یا تحصیلی برا دکتری ، امکان موفقیت هست جهت اقدام؟

سلام و عرض ادب برای کار در این کشورها نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت. کشورهای بهتری هستن با توجه به روزمه تون بتونید به اونها مهاجرت کنید پیشنهاد میکنم مقاله های کار در اتریش و کار در آلمان ر ومظالعه بفرمائید

سلام با مدرک بین المللی دکترای معماری(phd) از ایران و ۴ مقاله بین المللی و تسلط به زبان انگلیسی و عربی، و مدرک GRE و سه مدرک بین المللی فنی و حرفه ای(نقشه کشی معماری،icdl،نقشه کشی تاسیسات)و سن ۲۸ سال، و تسلط کامل به رویت (bim) و سه سال سابقه بیمه کاری و سه سال سابقه تدریس دانشگاه و ۴ مهر(طراحی،نظارت،اجرا،کارشناسی دادگستری)بخوای ویزا بگیری از خارج از کشور که درآمد خیلی بالا داشته باشی کدوم کشور پیشنهاد میشه؟

سلام و درود برای کار در هر کشوری باید روزمه خوبتون رو به کافرماهای اون کشور بفرستید تا برای شما جاب آفر ارسال کنن البته روش های متفاوتی برای مهاچرت وجود داره که پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام خسته نباشین، بنده پزشکم با ۵ سال سابقه کار ، امکانش هست کویت به پزشکای ایرانی ویزا بده؟

سلام و درود در حال حاضر کار سختیه اما غیرممکن نیست

من ۲۰سال سابقه کار در فست فود تولید ساندویچ سرد دارم فقط سنم ۴۵سال ایا امکانپذیره در کویت شروع به کار کنم

سلام موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

سلام من مدرک دیپلم برق صنعتی با بیش از ۱۷ سال تجربه کاری در یک شرکت که تأیید می‌کنه که من در آنجا مشغول بوده ام و از شما درخواست همکاری جهت پیداکردن اسپانسر برای کار در کویت را دارم
لطفأ در صورت امکان با من همکاری نمایید
متشکرم

سلام و درود موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

سلام.اقای فرجی خسته نباشید.تراشکاروفرزکار ماهرم.توحوزه کشورهای عربی خلیج فارس کار با درامد خوب میشه پیدا کرد.لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنونم

سلام و عرض ادب موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه اما میتونید به کشورهای درجه یکی چون آلمان فکر کنید

کارگر چند در میاره؟؟؟ میشه بگید یا راهنمایی کیند

سلام و عرض ادب لطفا ابتدا مقاله حقوق ماهیانه کار در کویت رو بخونید اگر ابهامی داشتید در خدمتتون هستم

سلام‌ کارشناسی پرستاری دارم‌واسه کار میخام برم
راهنمایی کنید

سلام و عرض ادب برای کار در کویت باید ابتدا مدارکتون رو معادلسازی کنید و کارفرما و کفیل داشته باشید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام خسته نباشید تو کدوم کشور که درآمد خوبی داشته باشه جهت کارگری ساده اقدام کنم اگه راهنمایی کنین ممنون میشم

سلام و درود برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

سلام کویت نیاز به رفتگر یا مستخدم ساده کارگر ساده داشت در خدمتم

سلام و درود موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

سلام ، کارگر ساده هستم نیاز به کار در کویت امارات و قطر هستم اگه کسی میتونه کمک کنه ممنون میشم هرکار ی هم میتونم انجام بدم مثل کارای هتل رستوران نگهبانی کارگری …

سلام و عرض ادب موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

با عرض سلام و خسته. نباشید. خدمت شما، ایا کار هنر های سفال گری از جمله ساخت تنور سنتی در این کشور میشه انجام داد و یا به عبارتی بازار کار دارد

سلام و درود فارغ از بازار کار شما بایستی در ابتدا کارفرما و کفیل داشته باشید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام چجوري بايد در کويت کارفرما پيدا کنيم؟؟

سلام و درود یکی از روش ها اینه که باید روزمه تون رو برای سایت های کاریابی ارسال کنید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام خسته نباشید برای کارهای گچبری حرفه ای کارچطوره هست ما یه گروه گچبر هستیم باهمراه طراح در بین گروه هر نوع طرحی رو میتونیم اجرا کنیم کسی میتونه کمک کنه متشکرم

سلام و درود موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام ،بنده دیپلم کامپیوتر وشغل اصلیم تعمیرات موبایل هست چطور میتونم برم کویت برای کار ،حتما باید اسپانسر داشته باشی

سلام و درود بله حتما نیاز به کفیل خواهید داشت برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام آشپز هستم نیاز که کار در کویت باهر حقوقی حاضرم انجام بدهم جدا از اشپزی در کارآپاراتی وتعویض روغن وفیلتر هم مهارت عالی دارم محبت بفرماید چه کار بکنم ممنون تشکر

سلام و عرض ادب موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام وقت شما بخیر،من مهندس برق قدرت هستم،با ۱۲ سال سابقه کار در شرکت معتبر و تخصصی در زمینه
تله متری و اسکادای برق،خواستم ببینم در رابطه با تخصص و تجربه من کار در کویت به چه شکلیه؟ممنون از شما

سلام و عرض ادب برای کار در کویت ابتدا نیاز به یک کفیل و کارفرما خواهید داشت دوست عزیز البته کشورهای بهتری هم هستن که به رزومه شما احتیاج دارن مثل شرایط حال حاضر کار در آلمان برای ایرانیان یا کار در اتریش برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام .لطفا آدرس سایت کاریابی رو بگید.در کویت.ممنون میشم راه پیدا کردن اسپانسر رو بگید

سلام لطفا مقاله موسسات کاریابی در کویت رو مطالعه فرمائید

سلام روز بخیر ایا برای کارگر ساده هم میتونیم بریم یا حتما باید تخصص داشت

سلام و عرض ادب برای هر کاری در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت.

سلام برای کارگری بخوایم بریم چگونه کار فرما پیدا کنیم

سلام و درود باید با کارفرما از طریق سایت های کاریابی ارتباط بگیرید

با سلام و خسته نباشید
شرایط گرفتن ویزای کار در کویت برای داروساز به چه صورت هست و من برای کار در داروخونه از کجا باید شروع کنم؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

سلام و عرض ادب برای کار در قطر نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام
جهت پیدا کردن کاریابی برای کار در کویت میشه
چند سایت معرفی کنید ؟
باتشکر

سلام و درود لطفا ابتدا مقاله موسسات کاریابی در کویت رو مطالعه بفرمائید در صورت ابهام برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

دنبال کار هستم اگه کار واسه کارگر ساده هس خبر بدین ممنون میشم همه جوره کار میکنم حتی کارگربنیایی کار ساختمانی

سلام و درود موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

برای کار فروش بلبرینگ ایا امکان داره در کویت؟

سلام و درود موسسه سفیران خدماتی در خصوص کاریابی ارائه نمیکنه متاسفانه

سلام یک ورزشکار تیم ملی و در حال حاضر مربی یک رشته ورزشی هستم چطور می تونم در کویت فعالیت کنم و مهاجرت کنم

سلام و درود شما باید یک دعوتنامه یا قرارداد ورزشی داشته باشید تا بتونید از این طریق مهاجرت کنید دوست عزیز

هزینه درخواست ویزای کار چیزی حدود 250 ملیون تومن میشه؟
در اینصورت مهاجرت کاری به این کشور برای خیلی ها تقریبا غیر ممکنه

سلام و درود این هزینه که میفرمائید رو خودتون تحقیق کردید؟ کلا هزینه ها در این کشور بالاست بهتره شرایطتون رو بفرمائید تا بتونیم بهتر راهنماییتون کنیم برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام من استا جلو بند ماشین و تراشکار طلا هستم حرفه ای ایا کار در کویت برام هست اگه هست شما میتونید منو به اسپانسر معرفی کنید؟

سلام و درود برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام من استا جلو بند ماشین و تراشکار طلا هستم حرفه ای ایا کار در کویت برام هست اگه هست شما میتونید منو به اسپانسر معرفی کنید؟

سلام برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام. من از سن دو سالگی تا11سالگی به همراه خانواده کویت زندگی کردم و الان 39 سالم هست شغل پدرم در کویت شرکت پیمانکاری ساختمان داشت من الان قصد مهاجرت به کشور کویت را دارم الان هم شغلم راننده کشنده هستم در ضمن زبان عربی را 50درصد بلدم. لطفا راهنمایی کنید. سپاسگزارم

سلام و عرض ادب در حال حاضر نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

درود ادمین عزیز، بنده مهندس مکانیک سیالات با 5 سال سابقه کار صنعتی نیروگاه، پالایشگاه و سازمان گاز هستم، ممنون میشم در خصوص اخذ ویزای کاری در کویت راهنمایی دقیق و سنجیده بفرمائید، در صورت امکان مسیر ارتباطی با شما رو داشته باشیم. سپاسگذارم

سلام وقت بخیر
من 33 سالمه و در زمینه های برنامه بهینه سازی وب سایت و سئو، تولیدمحتوا و فروش و بازاریابی در مجموع حدود 10 سال سابقه دارم. پدر من به مدت سی سال در کویت مشغول به کار بود اما چند سالی میشه که در ایران هستن. مادرهم اونجا زندگی میکرد. خواهرم هم کویت به دنیا اومده. اماالان همشون ایران زندگی میکنن.با این شرایط من میتونم از طریق پدرم واسه کار در کویت اقدام کنم؟ اصلا کار و اقامت پدرمن درکویت برای من امتیاز محسوب میشه یا نه؟
ممنون

سلام و عرض ادب برای کار در کویت نیاز به قرارداد کاری دارید مقاله موسسات کاریابی در کویت ر ومطالعه بفرمائید

سلام و عرض ادب ، من تو کار دکوراسیون داخلی هستم که شامل نصب دیوار پوش،سقف کاذب،کاغذ دیواری ،پارکت، کناف ،کفپوش و ابزار الات mdfهستم خواستم ببینم شرتیط کار به چه صورت هستش در کویت،

سلام و درود برای کار در کویت نیاز به دعوتنامه کاری خواهید داشت.

با سلام ،بنده45ساله و مهندس عمران با 17سال سابقه کار هستم ،میخواستم ببینم برای کدام کشور خلیج امکان کار برای من وجود دارد

سلام و عرض ادب برای کشورهای قطرو عمان میشه براتون اقامت گرفت

البته با سابقه ۲۳ ساله در ساختمان من خیلی از این مهارتها تخصص خودمه جدای از این شغل ساختمانی فیلمناهه نویس وشاعر هم هستم چنتا کتاب هم به چاپ رسوندم اگه شرایط کار درکویت برام فراهم باشه خیلی طالب هستم که برم

سلام و عرض ادب برای کار در کویت نیاز به کفیل و کارفرما خواهید داشت اما در زمینه ساختمانی اگر کفیل و کارفرما داشته باشید خوبه در غیر اینصورت به کشورهای دیگه فکر کنید

سلام بنده معمار ومجری طراحی محوطه نمای رومی استخرو آبنما ودکوراسیدون فضاهای تفریحی و ویلا هستم اکیپ کاری برای همه رشته های ساختمانی هم دارم تخصص اصلیم نمای رومی و آبشارو جکوزیو استخر برای بنده کار در کویت هست؟

سلام و عرض ادب برای کار در کویت نیاز به کفیل و کارفرما خواهید داشت اما در زمینه ساختمانی اگر کفیل و کارفرما داشته باشید خوبه در غیر اینصورت به کشورهای دیگه فکر کنید

درود بر شما، دوست عزیز بنده مهندس مکانیک هستم با پنج سال سابقه کار صنعتی، تسلط متوسط به زبان انگلیسی، لطفاً اگر ممکن هست راه ارتباطی با شما و یا راهنمایی کنید جهت طریقه گرفتن ویزای کار کویت، ممنونم

سلام و عرض ادب برای راهنمایی بیشتر با شماره موسسه تماس حاصل بفرمائید

سلام از چه سنی میتوان برای ویزای کار درخواست داد؟

سلام و عرض ادب سن خاصی برای درخواست ویزای کار مطرح نشده شرایطتون رو بفرمائید تا بررسی کنیم که امکانش هست یا خیر

سلام..خستە نباشید..من لیسانس بینایی سنجی(اپتومتری)دارم اگر بخوام کویت کارکنم کجا میتونم اطلاعات جامعی رو پیدا کنم..ممنون میشم راهنمایی کنید.با سپاس

سلام سلامت باشید باید کارفرما و کفیل داشته باشید. یک رزومه از خودتون تهیه کنید و برای موسسات کاریابی کویت ارسال کنید

با سلام من فوق لیسانس برنامه نویسی کامپیوترم و به کارهای گرافیکی هم مسلط هستم چگونه میتونم به کویت برم برای کار و درامدم چقدر هست

سلام خدمت شما با پیدا کردن فردی که کفیل شما بشه و براتون قرارداد کاری صادر کنه پیشنهاد میکنم مقاله موسسات کاریابی در کویت را مطالعه بفرمائید

سلام من ب عنوان آرایشگر با مدرک معتبر دیپلم آرایشگری میخام ب کویت مهاجرت کنم به نظرتون مناسبت برا شغل من؟
ضمنا کارفرما کویتی ندارم چ جوری میتونم پیدا کنم
مرسی از راهنماییاتون

سلام و عرض ادب بهتون پیشنهاد میکنم که مقاله موسسات کاریابی در کویت را مطالعه بفرمائید

با عرض سلام
بنده آرایشگر هستم با مدرک معتبر فنی
مهاجرت ب کویت ب عنوان آرایشگر ب نظرتون مناسبه؟
و اینکه کارفرمای کویتی ندارم میشه راهنمایی کنید
ممنون

بهتون پیشنهاد میکنم که مقاله موسسات کاریابی در کویت را مطالعه بفرمائید

سلام با لیسانس حقوق درآمدی با چه حدودی در کویت میشه؟اصلا کار پیدا میشه برای رشته حقوق؟؟

سلام و عرض ادب سرکار خانم حقوق ما خیلی متفاوته و امکان کار رو با این مدرک تحصیلی در کویت نخواهید داشت

من لیسانس مکانیک دارم. سابقه کارم ندارم. زبان انگلیسی هم بلد نیستم ایا با این شرایط کویت منو قبول میکنه

سلم دوست عزیز طیبعتا برای کار نیاز به سابقه کار خواهید داشت ضمن اینکه الان کویت خیلی سخت اقامت میده و به کفیل هم احتیاج خواهید داشت بهتر اینه که برای آلمان اقدام کنید که براتون دوره کارآموزی بذاره تا سابقه محسوب شه و بعد همونجا مشغول به کار شید مقاله دوره های آسبیلدونگ در آلمان رو مطالعه کنید

سلام
من مدرک درودگری درجه 2و کابینت سازی درجه 2 و جوشکاری را از فنی حرفه ای گرفتم عربی هم متوسطه توی کویت کاری میتونم پیدا کنم؟؟؟

سلام و عرض ادب برای کار در کویت نیاز به کفیل و قرارداد کاری خواهید داشت

سیم پیچ موتور های شناور و آب فاضلاب هستم
آیا امکان کار در کویت برای بنده فراهم هست
باتشکر

سلام و درود برای کار در کویت نیاز به یک نفر کفیل و اقامت این کشور خواهید داشت

سلام و عزض ادب
بنده در زمینه تعمیرات لوازم خانگی کولر گازی یخجال لباسشویی و … مهارت دارم ولی زبان بلد نیستم
آیا میتونم برم کویت کار پیدا کنم؟

سلام و درود برای کار در کویت بایستی حتما یک قرارداد کاری و یک نفر کفیل داشته باشید در غیر اینصورت به فکر کشورهای دیگه ای باشید که شانس مهاجرت رو دارید

با سلام کارگر ساده درآمد ماهیانه در کویت چقدر است؟

سلام و درود پیشنهاد میکنم مقاله هزینه زندگی در کویت رو مطالعه نمایید.

سلام خسته نباشید کارگر ساده یا جوشکاربخواد کویت کار کنه چجوری میتونه اونجا مشغول شه

سلام سلامت باشید برای کار در کویت نیاز به یک قرارداد کاری و کفیل خواهید داشت

سلام خسته نباشید جناب فرجی..بنده جوشکاری و نقاشی ساختمان ورانندگی میتونم به کویت کارکنم

سلام من یک کارکر ساده ساختمانی هستم میخواهم در کویت شروع به کار کنم ۲۳ سال سن دارم میخواهم بدونم حقوقیک کارگر در او نجا چنددیناره لطفا جواب کامل بدین ممنون میشم کامل

سلام و عرض ادب این مقاله را مطالعه کنید https://emigrationplus.com/حقوق-ماهیانه-کار-در-کویت/

سلام خسته نباشید جناب فرجی..بنده جوشکاری و نقاشی ساختمان ورانندگی میتونم به کویت کارکنم

درود بر شما برای کار در کویت باید اقامت و کفیل داشته باشید اگر بخواین برای کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام کنید کشور قطر و عمان شرایط مناسبی دارن حتی برای کشورهای اروپایی هم میتونید اقدام کنید

سلام،ایا امکانش هست اونجا تو شیرینی فروشی مشغول به کار بشی؟

سلام و عرض ادب خدمت شما بله اگر شیرینی فروشی از شما دعوت به همکاری کند

سلام یکی از اقوام کویت رستوران داره میشه به عنوان اسپانسر برام اقدام کنه

سلام و عرض ادب بله میتونند

سلام برادر زنم تو کویت کار میکنه میتونه برامن دعوت نامه بفرسته

سلام و عرض ادب خدمت شما بله میتونند اگر خودشون در آن جا کارفرما هستند

سلام، فوق ليسانس فیزیک هستم با پنج سال سابقه کار عالی. جدا متقاضی کار در کویت هستم، چکار کنم?

سلام و عرض ادب خدمت شما بهتره از طریق سایت های کاریابی به دنبال کارفرما از کویت باشید اما برای عمان میتونید اقدام کنید این مقاله را مطالعه بفرمایید:https://emigrationplus.com/%d9%88%db%8c%d8%b2%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%b9%d9%85%d8%a7%d9%86/

باسلام، من 50 ساله متاهل در ده رشته کاری مبلمان، ریخته گری، ایزوگام، رنگ پولیستر، نقاشی ساختمان و….. مهارت حرفه ای دارم و دو مدرک فنی حرفه ای ریخته گری و دریل کار هم دارم، امکان داره کویت با درخواستم جهت کار موافقت کنه؟

سلام و عرض ادب خدمت شما برای کار در کویت حتما باید کارفرما داشته باشید که از شما دعوت به همکاری کرده باشه و برای اخذ ویزای کار قطر و عمان در ابتدا باید کفیل داشته باشید و ویزای جستجوی کار قطر و عمان بگیرید که بهتر یا به زبان عربی یا انگلیسی مسلط باشید ما برای شما کفیل میگیریم

سلام
وقت بخیر
بنده مهندس عمران هستم با سه سال سابقه کاری.
امکان شاغل شدن در کشور کویت هست؟
گروه یا کانال کاریابی رو چگونه پیدا کنم؟!؟

سلام و عرض ادب خدمت شما باید یک کارفرما از شما دعوت به همکاری کنند و قرارداد داشته باشید

سلام و عرض ادب
کارشناس برق قدرت با 10 سال سابقه بیمه و تسلط خوب به زبان انگلیسی جویای کار در کشور کویت می باشم ، لطفا راهنمایی بفرمایید.

سلام و عرض ادب خدمت شما آیا از کویت کارفرما دارید؟

سلام خسته نباشید…بنده لیسانس مهندس نفت دارم و داری چهار پنج سال سابقه کار هیتم تو پالایشگاه و نیروگاه….چطور ممکنه برا قطر یا کویت اقدام کرد برا کار….ممنونم

سلام و عرض ادب برای کار در این کشورها نیاز به دعوتنامه کاری و کفیل خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

سلام وقت بخیر اقا کارگرساده سراغ دارین درکشور کویت اگه سراغ دارین بگین واسم یه دنیا ممنون

سلام خیر متاسفانه

سلام من لیسانس نرم افزار دارم ، برنامه نویسی و طراحی سایت بلدم امکان اشتغال بنده هست؟

سلام . عرض ادب خدمت شما اگر کارفرما داشته باشید بله

باسلام ، بندە مدیر منابع انسانی ەستم آیا در کویت مدیر منابع انسانی از درامد خوبی برخوردار است؟؟؟
چون قصدم مهاجرت بە کویت را داشتم

سلام و عرض ادب از طریق سایت های کاریابی جستجو نمایید

با سلام دنبال شغل آسانسور هستم،در صورت وجود شغل اطلاع دهید. باتشکر

سلام و عرض ادب خدمت شما خود شما باید کارفرما داشته باشید

با سلام لیسانس مدیریت صنعتی دارم چگونه میتوانم در کویت شروع بکار کنم

سلام و عرض ادب خدمت شما اگر کارفرما داشته باشید بله میتونید

سلام خسته نباشین
لیسانس معماری دارم . شرایط کارش در کویت چطوره؟

سلام و عرض ادب خدمت شما از سایت های کاریابی جستجو کنید

سلام شرایط کار در کویت دررشته صنایع چوب چطور هستش؟ مثلا کار دکوراسیون داخلی و مصنوعات چوبی با مدرک لیسانس این رشته و همچنین سابقه کار

سلام و عرض ادب خدمت شما این موصوع را باید از طریق سایت های کاریابی جستجو کنید

سلام من 32سالمه تو ایران نصاب کولرهای اسپیلت هستم پدرم 40ساله اقامه کاری کویت داره مغازه داره آیا میتونه برام دعوتنامه بفرسته؟ اگر میتونه باید چجوری اقدام کنه آخه پدرم میگه ویزا برای ایرانی بستست

سلام و عرض ادب بله متاسفانه کویت در حال حاضر برای ایرانیان اقامت صادر نمیکنه بهتره به کشورهای دیگه فکر کنید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

آدرس: تهران، خیابان ميرداماد، ميدان مادر، خیابان سنجابی، پلاک 20، طبقه 3، واحد 9

تلفن: 91003232-021 ده خط ویژه

safiran.soroush.saadat@gmail.com

و اخذ اقامت از روشهای مختلف در کویت

مهاجرت به کویت، شرایط دریافت اقامت در کویت و انواع روش های مهاجرت به کشور کویت در این مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد. آیا امکان مهاجرت از طریق کار در کویت وجود دارد؟ آدرس سایت مهاجرتی که در زمینه ویزای کویت اقدام می کند چیست؟  آدرس سفارت کویت در تهران کجاست؟ ما در این مقاله سعی داریم که به همه سوالات شما در رابطه با مهاجرت به کویت پاسخ دهیم. امیدواریم که این مقاله به پرسش های شما پاسخ دهد اما در صورتی که پاسخ سوالات خود را در این مقاله دریافت نکردید می توانید پرسش های خود را در پایین همین مقاله بخش انتهایی در قسمت دیدگاه ها درج نمایید و مشاورین ما ظرف ۲۴ ساعت به سوالات شما پاسخ خواهند داد. اگر نیاز به مشاوره رایگان نیز دارید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی ملک پور( MIEاتریش) تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مهاجرت امری است که نیاز به آگاهی و اطلاع دقیق و آمادگی کامل دارد. مهاجرت به نقل از مدیریت محترم موسسه حقوقی ملک پور جناب آقای ملک پور تولدی دوباره است. سختی ها و مشکلات زیادی در کنار زیبایی های مهاجرت وجود دارد. بنابراین کسانی که قصد مهاجرت دارند باید از لحاظ روحی و مالی و خانوادگی همه جوانب  مهاجرت را سنجیده سپس پای در این راه بگذارد. انتخاب کشور درست بر اساس شرایط موجود هر شخصی  از مسائل مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشت . مثلاً شخصی که شرایط مهاجرت به کانادا را دارد ممکن است شرایط مهاجرت به اروپا برایش فراهم نباشد یا برعکس. برای مهاجرت مشاوره با یک وکیل و مشاور زبده نقش مهمی در ادامه راه دارد. به طور کلی و بر اساس تقسیم‌بندی استاد ملک پور پدر علم مهاجرت ایران،  مهاجرت ۷ روش دارد که هرکدام مناسب فردی است و باید شرایط افراد سنجیده و سپس برای آنان اقدام گردد. اکثر افراد شرایط مهاجرت قانونی را دارند و خودشان اطلاعی از این موضوع ندارد بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی با مشاورین ما در موسسه حقوقی ملک پور در رابطه با شرایط خود برای مهاجرت یک مشاوره رایگان داشته باشید. در ادامه به بررسی روش های مهاجرت به کویت می پردازیم.

چطور به کویت برویم

چگونه به کویت مهاجرت کنیم مهاجرت راه های مختلفی دارد. ما در این بخش راه های مهاجرت به کویت را بررسی می نماییم. البته بهتر است که اگر به فکر مهاجرت دائم به کشوری هستید ابتدا قوانین اعطای تابعیت در کشورها را مطالعه نمایید. کشورهای عربی مثل کویت در اعطای تابعیت قوانین بسیار سختی دارند. روشهای مهاجرت ۷ طریق است که شامل سرمایه‌گذاری، کار، تحصیل ، ازدواج، تولد، پناهندگی و مهاجرت برای هنرمندان و افراد موفق است. در ادامه به بررسی راه های مهاجرت به کویت از این طرق می‌پردازیم:

کویت یکی از کشورهای مرفه عربی است که از دیرباز با ایران مراودات تجاری داشته است. واحد پول این کشور دینار کویت است و ارزش پول آنها در برابری با ریال بسیار بالاست و همین امر یکی از دلایل مهاجرت افراد جویای کار به این کشور محسوب می گردد. مردم کویت چون  با درآمدهایی که از نفت به دست می‌آورند زندگی مرفهی را تجربه می‌کنند بنابراین کمتر به دنبال کار هستند و همین امر باعث شده که در کشور کویت نیروی کار خارجی بسیار زیاد وجود داشته باشد. یکی از فاکتورهای مهم در مهاجرت کاری توجه به نرخ بیکاری کشورهاست.  نرخ بیکاری در کشور کویت ۳ درصد است و همین امر نشان دهنده شرایط مساعد کاری در کویت است. شرایط کار در کویت به این صورت است که شخص باید حتما پیشنهاد کار از یک کارفرمای تابع کویت داشته باشد تاکید می‌کنیم کارفرما حتماً باید تبعه کویت باشد تا بتواند جاب آفر صادر نماید. در صورتی که شخصی این نامه را داشته باشد به راحتی می‌تواند از طریق سفارت کویت در تهران اقدام نماید در صورتی که تمایل دارید در کشور کویت مشغول به کار شوید توجه به لیست مشاغل مورد نیاز در کویت اهمیت دارد. البته باید این نکته مهم را ذکر کنیم که کشورهای عربی از جمله کویت به راحتی اقامت دائم و تابعیت نمی دهند و پس از پایان قرارداد کاری در صورتی که قرارداد کاری جدیدی منعقد نگردد باید کشور کویت را ترک نمایید.

نمودار نرخ بیکاری در کویت

مهاجرت تحصیلی نیازمند تحقیق در مورد دانشگاه ها، رنکینگ آنها، سطح علمی و اقامت پس از تحصیل و همچنین زندگی در کشورهاست. مهاجرت تحصیلی به کشور کویت شاید گزینه مناسبی نباشد چرا که تحصیل در این کشور به زبان عربی است و تحصیل به زبان انگلیسی هزینه‌های بالایی دارد. همچنین وقتی می شود با همین شرایط در کشورهای تاپ اروپایی و کانادا تحصیل نمود و در نهایت اقامت کاری دریافت کرد خیلی عاقلانه نیست که در کویت درس بخوانید. تحصیل در اتریش، آلمان یا سایر کشورهای اروپایی این امکان را به شخص می دهد که پس از تحصیل شش ماه در این کشورها به جستجوی کار بپردازد و در صورت یافتن کار اقامت خود را به اقامت کاری تبدیل کند. اما کشور کویت این امکان را ندارد و در صورت یافتن کار پس از تحصیل نیز مادامی که کار میکنید به شما اقامت داده می‌شود و در صورت پایان قرارداد کاری باید به کشورهای خود بازگردید حتی پس از ۱۰ سال.

ویدیوی گام به گام اخذ اقامت آموزه ای ارزشمند از جناب استاد ملک پور

برای تهیه ویدیوی
راهنمای گام به گام اخذ اقامت
کلیک کنید

اخذ تابعیت از طریق تولد در کشورهای مختلف تابع قانون خون و خاک است در قانون خاک نوزادی که در کشور دیگری متولد میشود بدون توجه به تابعیت والدینش در آن کشوری که متولد شده است تابعیت آن را کسب می‌کند. قانون خون نیز به این صورت است که اگر نوزاد در کشور دیگری متولد شود در صورتی می‌تواند تابعیت آن کشور را دریافت کنند که یکی از والدینش یا هردو تابعیت آن کشور را داشته باشند کشور کویت از قانون خون پیروی می‌کند و نوزادانی که از پدر و مادر خارجی در این کشور متولد می شوند نمی توانند تابعیت این کشور را به دست آورند.

ازدواج یکی از روشهای مهاجرت است که برای شخص تابعیت را تحت شرایطی به همراه می آورد اگر شخص خارجی با یک فرد کویتی که تبعه کویت است و پاسپورت کویت را دارد ازدواج کند و سه سال زندگی مشترک داشته باشد می‌تواند پاسپورت کشور کویت را دریافت کنند. در صورتی که ازدواج قبل از سه سال منجر به جدایی شود فرد باید پس از پایان مدت اقامت قانونی خود کشور کویت را ترک نماید البته باید در نظر داشته باشید که ازدواج صوری نباشد که به صرف اخذ تابعیت صورت گیرد چون ازدواج صوری علاوه بر مسائل و مشکلات شخصی که ممکن است برای شخص به وجود بیاورد در صورتی که اداره مهاجرت  کویت متوجه صوری بودن ازدواج گردد تبعات جبران ‌ناپذیری را برای فرد خارجی خواهد داشت.

یکی از روشهای مهاجرت که اخیراً به عنوان روش مجزا برای مهاجرت درنظر گرفته می شود مهاجرت هنرمندان افراد موفق و افراد با توانایی خاص مثل ورزشکاران است. در این روش  شخص هنرمند و ورزشکار علاوه بر اینکه باید ثابت کند از توانایی خاص خود در کشور خودش کسب درآمد کرده و ملک و دارایی دارد همچنین باید نشان دهد که می‌تواند در کشور مورد نظرش برای مهاجرت نیز بدون وابستگی به دولت آن کشور امرار معاش کرده و زندگی خود را تامین نماید. عده محعدودی از کشورها این روش را دارند در حال حاضر تنها دو کشور از این طریق مهاجر می پذیرد کشور اتریش و کشور کانادا که هر کدام شرایط و قوانین خود را برای مهاجرت دارد بنا بر این این کشور کویت در حال حاضر قانونی برای مهاجرت افراد فوق موفق و هنرمندان ندارد.

پناهندگی راه پر خطر و پر فراز و نشیب است که جان و مال انسان ها را نشانه می‌گیرد. طبق کنوانسیون ژنو سازمان ملل پناهنده فردی است که به دلیل وحشت از آزار و شکنجه و از دست دادن جان خود به کشور امن پناه می‌برد. دلایل پناهندگی مشکلات خانوادگی و قومی، اختلافات نژادی، گرایش به مذهب و یا فرقه خاص و فعالیت ‌های سیاسی خلاف جریان حکومت، مشکلات اجتماعی مثل همجنس گرایی و یا از این دست می باشد. موسسه حقوقی ملک پور به هیچ عنوان پناهندگی را به کسی پیشنهاد نمی‌ کند و اقدام هم در این زمینه ندارد . پناهندگی برای افرادی که طبق تعریف کنوانسیون ژنو پناهنده واقعی هستند شاید روش ناگزیر باشد اما اکثر افرادی که پناهنده واقعی نیستند امکان اقدام از طریق قانونی مهاجرت را دارند اما متاسفانه خودشان آگاهی از قوانین مهاجرت قانونی ندارند و همین امر باعث می شود که اقدام به پناهندگی کنند که ممکن است در این راه جان و مال خود را از دست بدهند. بنا بر این توصیه می کنیم قبل از اینکه اقدام به پناهندگی نمایید شرایط خود را به صورت رایگان توسط مشاورین موسسه حقوقی ملک پور برای مهاجرت قانونی بررسی نمایید.

کشور کویت در سال‌های اخیر اقدام به جذب سرمایه گذاران خارجی نموده است. سرمایه‌گذاری در کویت در بخش‌های مختلف امکان پذیر است و امکان اخذ اقامت و تابعیت کویت از طریق سرمایه‌گذاری وجود دارد. کشور کویت کشوری ثروتمند است و از سرمایه‌گذاری افراد ثروتمند نیز استقبال می نماید برای سرمایه‌گذاری در کویت می توانید از طریق ثبت شرکت و یا خرید سهام اقدام نمایید.

اکثر افراد هدفشان از مهاجرت به هر کشوری دریافت اقامت دائم و پس از آن تابعیت و شهروندی است. دریافت اقامت دائم و شهروندی مزایایی را برای افراد به دنبال دارد. اگر کشوری قوانین اخذ تابعیت و شهروندی را نداشته باشد برای مهاجرت اصلا مناسب نیست. کشورهای زیادی هستند که طی شرایطی و پس از ۵ سال زندگی و پرداخت بیمه و مالیات اقامت دائم و سپس تابعیت را اعطا می‌کنند. اما کشور کویت و دیگر کشورهای عربی متاسفانه در اهدای تابعیت به افراد خارجی بسیار سختگیرانه عمل نموده و اصلاً به خارجی‌ها به سادگی اقامت و تابعیت نمی‌دهند. دریافت اقامت کویت از هر طریقی البته اقامت دائم کویت بسیار سخت است و تقریبا امری نشدنی است.  بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد مهاجرت دارید قوانین کشورها را مطالعه نموده و کشوری را انتخاب نمایید که در اعطای تابعیت عملکرد خوبی دارند.

آیا امکان سرمایه گذاری در کویت وجود دارد؟

بله امکان سرمایه گذاری در کویت از طریق ثبت شرکت وجود دارد.

آیا تولد فرزند در کویت سبب اخذ تابعیت می گردد؟

خیر کویت از قانون خون پیروی می کند و تولد فرزند خارجی هیچ آثار اقامتی ندارد.

آیا می  توان در کویت اقامت کاری گرفت؟

بله کشور کویت نیاز به نیروی کار دارد.

شرایط ازدواج در کویت چگونه است؟

برای ازدواج و اخذ تابعیت باید حداقل سه سال با همسر خود زندگی مشترک داشته باشید.

مهاجرت به کانادا
کلیک کنید

مهاجرت به فنلاند
کلیک کنید

مهاجرت به آلمان
کلیک کنید

مهاجرت به اتریش
کلیک کنید

مهاجرت به کویت از طرق مختلف در این مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت کشور کویت کشوری ثروتمند است که مردم آن در رفاه کامل به سر می‌برند بنابراین نیاز چندانی به کار کردن ندارد همین امر باعث شده که نیاز به نیروی کار در کویت بسیار بالاست. و از آنجایی که ارزش دینار کویت نسبت به ریال نسبتاً بالاست نیروی کار زیادی از کشورهای اطراف به کویت مهاجرت می‌کنند. اما ضعف بزرگ کشور کویت برای مهاجرت شرایط سخت و یا کاری نشدنی، امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت است. بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا شرایط خود را بررسی نمایید مشاورین ما در موسسه حقوقی ملک پور آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند.

استاد ریاضیات هستم . فوق لیسانس ریاضی محض آنالیز.
راهنمایی کنید . چطور می توانم برای تدریس برم کویت

سلام و عرض ادب
ممنون از اینکه سایت مارا برای مطالعه انتخاب نمودید. دوست عزیز برای کار در کشور کویت نیاز به اقدام از طریق وکیل نیست. شما می توانید با ویزای توریستی به این کشور رفته و به جستجوی کار بپردازید و در صورت یافتن کار می توانید اقامت کاری دریاقفت کنید و همسر و فرزندانتان را نیز ببرید.

امکانش هست که در طلا فروشی یا فرش فروشی سرمایه گزاری کنیم؟ یکی از اقوام من در کویت زندگی میکنه، بنظرتون میشه با کمک ایشون برای سرمایه گزاری در یکی از دو شغلی که گفتم اقدام کنم( به مقدار 1000 دیناری) و اینکه کلا برای سرمایه گزاری به میزان 1000 دینار موسسه شما شرکت هایی رو میشناسه که بتونه اقدامات لازم رو برامون انجام بده.

سلام و عرض ادب
دوست عزیز
کشورهای خاورمیانه زیرا دریافت ویزای آن آسان می باشد ما اقدامی نداشته و شما نیز نیازی به صرف هزینه اضافی ندارید.
اما مبلغی که عنوان نموده اید برای سرمایه گذاری کافی نمی باشد.
با سپاس

من یه برنامه نویس هستم آیا اونجا به برنامه نویس وب و موبایل نیاز دارن که اقامت کاری بگیرم؟

چطور به کویت برویم

سلام و عرض ادب
دوست عزیز به صورت کلی رشته برنامه نویسی بازار کار بسیار خوبی دارد اما در کشور کویت شما باید حتما از یک کارفرما درخواست کار داشته باشید.
با سپاس

سلام دوست عزیز
رشته شما بسیار عالی است
شما با این رشته می توانید برای کشورهای تاپ اروپایی مانند آلمان اقدام کنید و به راحتی اقامت دائم و پاسپورت بگیرید درحالیکه کشورهای عربی از جمله کویت هیچگونه اقامت دائم و پاسپورتی به خارجی ها نمی دهند.

سلام و عرض ادب
بنده بعنوان یک پرستار با ۴ سال سابقه کار و مدرک ترجمه شده به چه طریق میتونم برم کویت و کار پیدا کنم ؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز
شما برای کار در کشور کویت نیاز به درخواست کار از این کشور دارید. اما برای پرستاران امکان های زیادی در کشورهای اروپایی و حتی کشور عمان وجود دارد. پیشنهاد می شود با مشاوران موسسه تماس حاصل نموده و شرایط خود را به صورت دقیق بررسی نمایید.

سلام آيا بازخريد ملك در كويت مي توان اقامت گرفت و پاسپورت دريافت كرد؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز خرید ملک به خودی خود در این کشور موجب دریافت اقامت نمیشود اما در بسیاری از کشورهای اروپایی می توان با خرید ملک اقامت دریافت نمود. پیشنهاد می شود حتما شرایط خود را با مشاوران بررسی نموده تا بهترین مسیر را انتخاب نمایید.
با سپاس

سلام و عرض ادب
ممنون میشم در مورد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دریافت ویزای تحصیلی تویح بدین که آیا ایرانیا شانس دارن؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز بسته به دانشگاه در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید می توانید برای این پروسه اقدام نمایید.
با سپاس

سلام عرض ادب ایا از طریق خرید ملک نیز می توان اقامت کشور کویت را به دست آورد؟

سلام و عرض ادب
خیر دوست عزیز
کشور کویت از طریق خرید ملک اقامت نمی‌دهد.
با سپاس

برای مهاجرت از طریق ازدواج چه پروسه داره انجام بدم

سلام و عرض ادب
دوست عزیز در صورتیکه ازدواج شما به صورت رسمی اتفاق افتاده باشد درخواست وقت برای الحاق به همسر به سفارت موردنظر داده و مدارک لازم را ارائه می‌دهید.با سپاس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Your browser does not support the video tag.

 

Your browser does not support the video tag.

 

 

 

 

malekpourmie.com

malekpourlaw.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com

دفتر مهاجرتی در شیراز , دفتر مهاجرتی در تهران , دفتر مهاجرتی در اصفهان , دفتر مهاجرتی در اهواز , دفتر مهاجرتی در گیلان مورد تحقیق و جست و جو بسیار قرار گرفته است ما دارای همکاران بسیار منظم و آموزش دیده ای در سراسر ایران هستیم . چنانچه مایلید لیست دفاتر ما و ارتباط آنها را با ما مطالعه نمایید ….


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

و لیست مشاغل موردنیاز کویت

کار در کویت و ویزای کاری کویت و‌ شرایط و وضعیت اشتغال در این کشور مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. آیا کار در کویت نیاز به پیشنهاد شغلی دارد؟ کار در کویت و ویزای کار کویت‌ به چه مدارکی نیاز دارد؟ نحوه کاریابی در کویت به چه صورت است؟ متوسط حقوق و درآمد در این کشور به چه میزانی می باشد؟ برای کسب اطلاعات راجع به مهاجرت از طریق کار در کویت و ویزای کاری کویت با ما در این مقاله همراه باشید و در زیر همین مقاله پیشنهادات و انتقادات خود را یادداشت کنید. در صورت داشتن رضایت از اطلاعات ارائه شده در این مقاله در زیر همین مقاله به ما ستاره بدهید. در چندین بخش جداگانه راجع به انواع ویزاهای کاری و شرایط اخذ ویزای کاری کویت و هم چنین نحوه کاریابی با معرفی موسسات کاریابی برایتان اطلاعاتی برگرفته شده از آخرین قوانین کویت آورده شده است. در صورت هرگونه سوال با موسسه حقوقی ملک پور تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی و مشاوره رایگان دهند.

کار و کاریابی در جهان

چطور به کویت برویم

 

دولت کویت کشوری واقع در غرب قاره آسیا و هم مرز با عراق، عربستان سعودی و دارای مرز آبی از طریق خلیج فارس با ایران است. از نظر آب و هوایی کویت دارای اختلاف بسیار زیاد دما در شب و روز است و دارای زمستان های تقریبا سرد و تابستان های بسیار گرم می باشد. زبان رسمی کویت عربی، واحد پول آن دینار کویت و پایتخت آن کویت می باشد. این کشور دارای حکومت متمرکز پادشاهی مشروطه است. مساحت کویت ۱۷٫۸۱۸ کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود ۶ میلیون نفر طبق آخرین سرشماری در سال ۲۰۱۶ اعلام شده است. از بین این جمعیت حدود یک سوم آن مهاجران خارجی بوده است که آمار بسیار بالایی می باشد. دین اکثریت اسلام است که ۷۰ درصد آنها سنی و ۳۰ درصد شیعه می باشند. کویت دارای دومین میدان بزرگ خشکی در بخش تولید نفت در جهان است. به طور کلی اقتصاد کویت وابسته به پایتخت آن است و شهر کویت به لحاظ دارا بودن هزینه بالای زندگی یکی از ۲۰ شهر گران در دنیا است. اقتصاد این کشور محدود است و وابسته به نفت است به طوری که ۹۰ درصد تولید ناخالص ملی کویت از فروش نفت می باشد.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار کویت در ادامه تحت عنوان جدولی آورده شده است. توجه نمایید که ویزای کار بعد از دریافت پیشنهاد و اجازه کار صادر می شود. کشورهای عرب زبان مانند؛ عربستان سعودی، امارات، بحرین، عمان و قطر می توانند بدون نیاز به ویزا آزادانه به این کشور سفر کنند و در جستجوی کار باشند. هم چنین شهروندان اتحادیه اروپا، آمریکا و ژاپن نیزدر اولویت برای دریافت ویزای کار هستند. مدارکی که در ادامه آورده شده است، می بایست به صورت آنلاین به سفارت این کشور ارائه شود.

کویت دارای منابع طبیعی نفت، گاز طبیعی، ماهی، میگو و مروارید است. داشتن منابع دریایی به خاطر این است که کویت دارای بنادر زیادی است که شامل؛ بندر الاحمدی، بندر شعیبه، بندر شویخ، بندر الذور، بندر دوحه و بندر عبدالله می باشد که به خاطر همین کسانی که در رشته های دریایی و نفت تخصص دارند، موقعیت شغلی خوبی برای آنها در کویت به وجود می آید. این کشور با توجه به جمعیت کم و تولید ناخالص ملی بالایی که دارند از درآمد سرانه بسیار مناسبی برخوردار است، نرخ بیکاری این کشور در حدود ۳ درصد می باشد که نشان دهنده موقعیت شغلی بسیار مناسب در این کشور است که باورنکردنی می باشد. درآمد متوسط سرانه مردم کویت در حدود ۱۴ هزار دلار می باشد. رفاه اقتصادی شهروندان این کشور بسیار مناسب می باشد و کمتر کسی دیده می شود که زیر حد فقر باشد. تمایل به تجمل گرایی و زندگی لوکس بخشی از فرهنگ مردم این کشور شده است و همین امر باعث شده است تبدیل به مقصدی پرطرفدار برای متقاضیان کار به خصوص کشورهای همسایه نظیر ایران گردد. نرخ تورم در کویت کمتر از ۲ درصد است و دارای یک میلیون نفر نیروی کار است که اکثر آنها مهاجر می باشند. یکی دیگر از قسمت های جذاب کار در کویت برای ایرانیان این است که در این کشور مالیات بر در آمد برخلاف کشورهای اروپایی و آمریکایی صفر می باشد. همچنین نرخ بیکاری کویت را در نمودار زیر می توانید مشاهده نمایید.

 

ویدیوی گام به گام اخذ اقامت آموزه ای ارزشمند از جناب استاد ملک پور

برای تهیه ویدیوی
راهنمای گام به گام اخذ اقامت
کلیک کنید

هزینه های زندگی پر کویت به نسبت کشورهای اطراف و عرب زبان بسیار بالاست ‌‌و کویت جزو ۳۰ کشور گران در دنیا محسوب می شود که هزینه زندگی در آن بسیار بالاست، با این حال مردم به خاطر داشتن درآمد خوب و تورم پایین و مالیات بسیار کم از رفاه اجتماعی بالا و قدرت خریدی خوبی برخوردارند.هزینه زندگی در کویت نسبت به ایران حدود ۳۶ درصد بالاتر است. بخشی از هزینه های زندگی مردم در ادامه به طور متوسط آورده شده است، در ادامه خواهید دید که هزینه خورد و خوراک به نسبت دیگر چیزها ارزان تر است. هرگونه کپی برداری از این مقاله بدون ذکر منبع شرعا حرام است و قانونا نیز جرم محسوب کی شود.

کویت کشوری است که میزان حقوق در آن بسیار بالاست و کشوری است که از رفاه زیادی برخوردار است. همیشه افراد زیادی برای استخدام در کویت و مهاجرت به کویت برای کار با موسسه ما تماس حاصل می نمایند. بسیاری به دنبال کار در کویت با جای خواب هستند ما در این بخش در مورد لیست مشاغل مورد نیاز در کویت صحبت می کنیم تا شما از شرایط استخدام در کویت آگاه شوید. شرکت های کویتی هر ساله با توجه به لیست نیازمندیهای نیروی کار رشته هایی را برای استخدام معرفی می کنند.  در بین رشته ها پردرآمدترین شغل در کویت مشاغل فنی هستند. به طور کلی چه متخصص باشید یا کارگر ساده، دستمزد کارگر در کویت ۲۰۲۰ و یا متخصص همگی بالاست. مشاغلی مثل مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی نفت و غیره در کویت جزو پردرآمدترین شغل در کویت  هستند. اما مشاغلی مثل حسابداری، هنر و رشته‌های حقوق نباید امیدی به استخدام در کویت  و یا داشتن درآمد بالا در کویت داشته باشند. شما می توانید لیست مشاغل مورد نیاز کویت را در وب سایت های معتبر کاریابی این کشور بیابید.

سیستم کاری کشورها به طور کلی بر ۲ اساس می باشد؛

۱)پیشنهاد شغلی یا job offer:در این سیستم فرد باید با کمک موسسات کاریابی در این کشورها بتواند کار پیدا کند تا به او ویزای ورود و اقامت به طول قرارداد کاریش اعطا کنند. کویت از این قانون تبعیت می کند.

۲) کاریابی یا job seeker؛ در این میان برخی از کشورها به نیروهای کار ماهر اجازه ورود و جستجوی کار و استخدام شدن می دهد. مانند؛ آلمان و اتریش.

همانطور که ملاحظه فرمودید سیستم کاری کویت بر اساس پیشنهاد شغلی می باشد و فرد می تواند از طریق موسسات کاریابی در این کشور به دنبال کار بگردد و با پرداخت هزینه و ارسال رزومه از موسسات کمک بگیرد. موسسه MIE با داشتن بهترین گروه وکلا کار را برای شما عزیزان راحت نموده است و با تهیه و گردآوری ویدیو گام به گام تا کار خارج از کشور کار را برای شما متقاضیان آسان و سریع و کم هزینه کرده، همین حالا برای تهیه و خرید قانونی این ویدیو می توانید در بخش محصولات قسمت اول آن را به صورت رایگان ملاحظه بفرمایید.

یکی از راههای کاریابی در کویت استفاده از سایت کاریابی در کویت است. کویت یکی از کشورهای مهاجرپذیر حوزه خلیج فارس برای کار می باشد. همچنین به دلیل وجود منابع نفتی و جمعیت محدود این کشور، جز ثروتمندترین کشورهاست. یکی از روش هایی که افراد به کمک آن می توانند به کویت مهاجرت کنند از طریق کار است و برای اینکه بتوانند در کشور کویت کار پیدا کنند باید از سایت کاریابی در کویت استفاده کنند. افراد در کویت می توانند بدون نیاز به مجوز مشغول به کار شوند. در کویت موسسات کاریابی مختلفی مشغول به کار هستند. متقاضیان به کمک ارسال رزومه کاری به موسسات کاریابی توسط سایت کاریابی در کویت می توانند خود را معرفی کرده و موسسات کاریابی با بررسی آن، به کارفرمایان پیشنهاد دهند. در زیر اسامی سایت کاریابی در کویت و تعدادی از آن ها معرفی شده است.


برخی از مدارک مورد نیاز جهت کار در کویت عبارتند از:

کار در کویت یه دو صورت انجام می پذیرد:

پیشنهاد شغلی و کاریابی. در پیشنهاد شغلی فرد به کمک موسسات و سایت کاریابی در کویت کار پیدا می کند تا ویزا دریافت کند. در کاریابی کشور کویت به افراد اجازه می دهد وارد کشور شده و در جستجوی کار باشند.

وضعیت اعطای اقامت و تابعیت در کویت برعکس کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار سخت و زمان بر است و نیازمند شرایط خاصی می باشد. در آمریکا و اروپا شخصی بعد از چند سال می تواند اقامت دائم و سپس پاسپورت این کشور را به دست آورد و فارغ از هرگونه ملیت، مذهب و زبانی می تواند این کار را بکند و قانون این اجازه را به آنها می دهد. اما در کشورهای حوزه خلیج فارس و عرب زبان این شرایط حاکم نیست و نیروهای کار فقط به مدت قرارداد کاری خود با کارفرما اجازه ماندن و سکونت در این کشور را دارند. در خیلی از موارد با تمدید قرارداد کاری اقامت شما تمدید نمی شود و در این باره قانون از شما حمایت نخواهد کرد. کویت تنها در شرایط خاصی به عرب زبانان مسلمان بعد از ۱۵ سال تابعیت می‌دهد و به غیر اعراب مسلمان بعد از ۲۰ سال و به افرادی که مسلمان نیستند، تنها در صورتی که مسلمان شوند و یا لااقل ۵ سالی در ۲۰ سال اخیر از اصول اسلام تبعیت کرده باشند، تابعیت خواهند داد. یکی دیگر از شروط دادن تابعیت تسلط به زبان عربی می باشد.

آیا کویت به همراهان نیروهای کار ویزای همراه اعطا می کند؟

بله در صورتی که شخص دارای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال باشد، به آنها نیز اقامت همراه با نیروی کار اعطا می کند.

آیا تحصیل فرزندان زیر ۱۸ سال در کویت رایگان خواهد بود؟

خیر فقط در صورتی می توانند تحصیل رایگان داشته باشند که به زبان عربی تسلط داشته باشند در غیر این صورت مدارس بین المللی خصوصی و دارای شهریه می باشند.

آیا استخدام نیروی ایرانی و فارسی زبان زیر نظر پیمانکاری پروژه ای در کویت امکان پذیر است؟

بله، در صورتی که شخص از طرف کارفرما یک پیشنهاد شغلی دریافت کند، می تواند اقامت کاری دریافت کند.

آیا کویت ویزای کاریابی برای جستجوی کار صادر می کند؟

خیر، سیستم کاری کویت بر اساس پیشنهاد شغلی و job offer می باشد. برای پیدا کردن کار می توان از موسسات کاریابی کمک گرفت.

چطور به کویت برویم

اخذ ویزای کار در کشور آلمان
کلیک کنید

ویزای کار کانادا
کلیک کنید

ویزای کار فرانسه
کلیک کنید

ویزای کار اتریش
کلیک کنید

کار در کویت و ویزای کاری کویت و تمامی موضوعات پیرامون کار در کویت و ویزای کاری کویت که بیشترین سوال را در طی روز درباره آن داشتید، با ترجمه از وب سایت های رسمی این کشور برای شما آورده شده است، امید است که توانسته باشیم بخشی از ابهامات ذهنی شما همراهان همیشگی را حل کنیم. اگر نکته ای هنوز برایتان جای سوال است یا می خواهید شرایطتان را برای کار در کویت و ویزای کاری کویت بررسی کنید، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی MIE تماس بگیرید و با بازگو کردن اطلاعات فردی خود مانند سن، تحصیلات، سطح زبان، سابقه کار و‌ میران تمکن مالی مشاوره رایگان دریافت نمایید. شماره های ما در زیر همین صفحه در قسمت ارتباط با ما موجود می باشد. توصیه میکنیم در صفحات اجتماعی مجموعه عضو شوید و یا در بخش ویزاها و کارت های اقامتی، ویدیوهای موکلین ما را که به صورت داوطلبانه برایمان ارسال کردند را مشاهده کنید.

درود بر شما
مهندس عمران هستم ۵۱ سال سن مدیر عامل شرکت انبوه سازی تمایل به کاردر کویت دارم چه به صورت فردی و یا شرکتی.
راهنمایی میفرمایید این امکان وجود دارد
سپاس از شما

سلام و عرض ادب
دوست عزیز در صورتیکه درخواست کار از این کشور داشته باشید یا تمایل به سرمایه گذاری در این کشور داشته باشید می توانید اقدام نمایید.
با سپاس

سلام دوست عزیز من یک افغانی هستم واقامت ایران رادارم شغلم راه اندازی سیستمهای حفاظتی است کار فیبر نوری هم انجام میدهیم طریقه رفتن به کویت برای من چگونه است …تشکر از لطف شما

سلام و عرض ادب
دوست عزیز
شما باید حتما از یک کارفرما در کشور کویت دعوتنامه کاری داشته باشید تا بتوانید برای کار در این کشور اقدام نمایید.
با سپاس

سلام و عرض ادب
آیا با فوق لیسانس رشته حقوق هم می‌توان برای کار در کویت اقدام کرد؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام و عرض ادب
دوست عزیز رشته شما رشته ای است که باید حتما زبان کشور مقصد را دانسته و بتوانید به صورت کامل صحبت نمایید و همچنین دوره ای را در کشور مقصد بگذرانید.
با سپاس

سلام دوست عزیز
با کمک ویدیو گام به گام تا کار در خارج از کشور به راحتی خودتون کار پیدا کنید.

سلام، ارشد مهندس عمران هستم جویای کار در کویت

سلام و عرض ادب
دوست عزیز
شما باید از کشور کویت دعوتنامه کاری داشته باشید تا بتوانید برای کار در این کشور اقدام نمایید.
با سپاس

سلام از چه طریق میتوانم کارفرما در کویت پیدا کنم

سلام و عرض ادب
در این زمینه می توانید سایت های کاریابی این کشور را در اینترنت جستجو نمایید.
با سپاس

سلام ، ببخشید من اپراتور دستگاه حفاری هستم و ۱۰ سال سابقه کار در معادن مختلف ایران دارم با مدرک فوق دیپلم ، کویت میتونم کار پیدا کنم؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز شما سابقه کاری بالای شما قطعا یکی از نکات مثبتی است که در کاریابی به شما کمک میکند.
اما در نظر داشته باشید شما باید از این کشور درخواست ار داشته باشید تا بتوانید برای کار در این کشور اقدام نمایید.
با سپاس

سلام
حقوق یه کارگر ساده تو کویت چند دینار کویت هست؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز در این مورد بهتر است به سایت های معتبر کاری کشور کویت مراجعه نمایید و استعلام نمایید. اما پایه حقوق در این کشور بسیار بالاست.

سلام و درود من متولد کویت هستم.. بعد از جنگ عرلق و کویت خانواده برگشتن. میخواستم بدونم راهی هست برگرد به زادگاهم.. ممنون میشم

سلام و عرض ادب
کشورهای عربی با تولد به شخص پاسپورت نمی دهند و شما چون پاسپورت ندارید نمی توانید برای اقامت بلندمدت اقدام نمایید اما می توانید در صورت داشتن سن مناسب برای جستوی کار با ویزای توریستی بروید و در صورت پیدا کردن کار اقامت بگیرید.

من اهل اصفهان لازم برم کارهرچی از پیمانکاران گرامی تقاضای کار دارم کشوره رجاباشه مشکل ندارد ؤ

سلام و عرض ادب
دوست عزیز شما باید توسط یک کارفرما در کشور کویت استخدام شوید تا بتوانید برا یکار در این کشور اقدام نمایید
با سپاس

سلام.
بنده کارشناس رادیولوژی و کارشناس ارشد آناتومی (از رشته های علوم پایه پزشکی) هستم.

میخام ببینم شرایط کار در رشته رادیولوژی (تصویر برداری رادیوگرافی، سی تی اسکن، و MRI ) یا تدریس در دانشگاه یا موسسات آموزشی به چه صورت است. ایا برای ما پذیرش کار دارند؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز در کشور کویت شما باید حتما درخواست کار داشته و براساس دعوتی که از شما شده است برای مهاجرت اقدام نمایید.
در نظر داشته باشید هستند کشورهایی مانند دانمارک، سوئد و … که شرایط کاری را برای پیراپزشکان قرار داده است.
پیشنهاد می شود برای دریافت اطلاعات و بررسی شرایط خود با مشاوران موسسه تماس حاصل نمایید.
با سپاس

سلام حسین بشیری هستم با حرفه جوشکاری ارگون درخواست کار در کویت را دارم

سلام و عرض ادب
دوست عزیز شما جهت کار در کویت باید از این کشور درخواست کار داشته باشید.
با سپاس

سلام برای کار در کویت به چه صورت میتونم برم و رزومه کاری بنده بصورت قراردادهایی است که با کار فرماها بسته ام بند جوشکارم

سلام و عرض ادب
دوست عزیز در این رابطه باید از سایت های کاریابی کشور کویت استفاده نمایید.
پیشنهاد می شود در اینترنت در این رابطه جستجو نمایید.
با سپاس

سلام و خسته نباشید
لطفا آدرس سایت کاریابی کویت رو بفرمایید.
بنده ۳۸ ساله راننده پایه یک هستم. و جویای کار در کشور کویت. ممنون

سلام و عرض ادب
دوست عزیز ممکن است سایت های کاریابی زیادی وجود داشته باشد.
پیشنهاد می شود در این زمینه حتما در اینترنت جستجو نمایید.
با سپاس

سلام
به نظر من باید کارفرما داشته باشید و اگر یک کارفرمای کویتی شما را تایید بده میتونید ویزای کار کویت را بگیرید.

سلام میخواستم بپرسم با 2000دلار می‌توان سرمایه گزاری کرد؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز
این مبلغ جهت سرمایه گذاری مبلغ کمی می باشد.
با سپاس

سلام من یه مربیه بدنسازی هستم میخواستم ببینم کاری در ای رشته برام اونجا هست یا نه
با تشکر از زحمات شما

سلام و عرض ادب
دوست عزیز به صورت کلی هر رشته ای که باشید شما باید کارفرمایی در کشور مقصد داشته باشید تا جهت کار در آن کشور از شما دعوت به کار نمایند.
با سپاس

سلام و عرض ادب
بنده برق کار و تون اپ کار خودرو هستم همه نوع خودرو خارجی جویایه کار در کویت هستم شرایط کار برایه من چگونه هست

سلام و عرض ادب
دوست عزیز شما باید ابتدا درخواست کاری از یک کارفرما دریافت نمایید تا سپس بتوانید برای ویزای کار اقدام بفرمایید.
با سپاس

سلام من ۱۳ سال کویت بودم ۱۰ ساله برگشتم ایران الان میخوام باز برگردم عربی کامل فولم همجای کویتم بلدم خواهشن یه راه جلوی پام بزارید ممنون

سلام و عرض ادب
دوست عزیز شما باید شرایط سنی و تحصیلی خود و همچنین سابقه کار خود را به صورت دقیق عنوان نمایید. اما به صورت کلی بهترین اقدام این است که بتوانید پیشنهاد کاری از کارفرمایی در کشور کویت داشته باشید و برای کار در این کشور اقدام نمایید.
با سپاس

سلام ، من اونجا دوست و اقوام با ملیتی کویتی دارم ، به نظرت درخواست بدن میتونم ویزا بگیرم؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز در صورتی که شغل پیشنهادی با شرایط کاری و تحصیلی شما همخوانی داشته باشد می توانید از این طریق اقدام نمایید.
با سپاس

سلام من مدرک ماشین ابزار طرح ۱۸ ماهه ایران و آلمان را که مدرکی بین المللی هست را با ۲۸۰۰ ساعت اموزش از فنی و حرفه ای گرفتم. آیا میتونم با این مدرک ویزای کاریدر کویت را دریافت کنم؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز
شما برای دریافت ویزای کاری به یک پیشنهاد کار نیاز دارید. این بدین معنی است که باید یک کارفرما در این کشور از شما دعوت به کار نموده و با شما قرارداد کاری منعقد نماید.
با سپاس

سلام من پرستارم برای کار در کویت شانس اقدام دارم ؟
همسرمم میتونه با من به کویت بیاد.؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز شما باید مدارک خود را معادل سازی نموده و کارفرمایی از شما دعوت به کار نماید. این امکان برای بسیاری از کشورهای اروپایی نیز ممکن است. در این زمینه با مشاوران موسسه تماس حاصل نمایید بصورت دقیق شما را راهنمایی می نمایند.
با سپاس

سلام وققتون بخیر میخواستم بدون برای کارگری در کویت به چه صورت میشه اقدام کرد؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز به صورت کلی برای کار در این کشور باید کارفرمایی از شما دعوت به کار نماید تا شما بتوانید ویزای کار دریافت نمایید.
با سپاس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Your browser does not support the video tag.

 

Your browser does not support the video tag.

 

 

 

 

malekpourmie.com

malekpourlaw.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com

دفتر مهاجرتی در شیراز , دفتر مهاجرتی در تهران , دفتر مهاجرتی در اصفهان , دفتر مهاجرتی در اهواز , دفتر مهاجرتی در گیلان مورد تحقیق و جست و جو بسیار قرار گرفته است ما دارای همکاران بسیار منظم و آموزش دیده ای در سراسر ایران هستیم . چنانچه مایلید لیست دفاتر ما و ارتباط آنها را با ما مطالعه نمایید ….


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


کویت در حال حاضر به ایرانیان عزیز ویزا نمی دهد

لطفا در مورد نحوه اخذ ویزا کویت سوال نفرمائید و تماس نگیرید


چطور به کویت برویم

 

برنامه پروازهای خارجی ایران ایر ( هما ) Iran Air Airlines

برنامه پروازهای خارجی ماهان ایر Mahan Air Airlines

بلیط سوتو SOTO

رزرو هتل در تمام کشورهای جهان

آژانس مسافرتی – آژانس هواپیمایی در کرج

هواپیمایی آرمنیا –  بلیط ارزان – اخذ بلیط تمام کشورهای جهان

HOW TO GET AN IRANIAN E VISA

مشهد قاره پیما

اطلاعات مفید برای سفر :

مبلغ و شماره حساب عوارض خروج از کشور سال 99

کشورهایی که با پاسپورت ایرانی بدون ویزا می توانید به آنها سفر کنید

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و میلادی به شمسی

مقررات ورود و خروج کالا و طلا و ارز درباره ما

لیست کالاها و اشیا ممنوعه جهت ورود و خروج به کشور

راهنمای مدارک و قوانین جدید دریافت ارز مسافرتی

مجله گردشگری قاره پیما

قاره پیما

www.GharePeyma.com

تماس با ما :

021-88476799

 

در این مقاله که به همت مشاورین موسسه حقوقی میرداماد نگارش شده است به شرایط کار در کویت ویزای کار کویت اشاره کرده ایم. ساعات کاری در کویت می تواند بین 40 تا 48 ساعت در هفته باشد، در ماه های خاص در طول سال می تواند این ساعات کاری متغیر باشد. برای کسب اطلاعات کامل تر ادامه مقاله را مطالعه کنید.

حقوق افراد در کویت معمولا شبیه یا بیشتر از افراد در کشورهای غربی می باشد، اما چون در این کشور مالیات بر درامد شخصی پرداخت نمی شود، معمولا درآمد خالص بسیار بیشتر است که این یکی از مهمترین جاذبه های کار در کویت می باشد. در گذشته بسته پاداش و حقوق به عوامل مختلی تقسیم می شد از جمله : حقوق اولیه، کمک هزینه خودرو، کمک هزینه مسکن، بیمه درمانی، تحصیل کودکان و بلیط هواپیما برای دیدار خانواده.

امروزه، کارفرمایان تمایل دارند فقط حقوق و دستمزد را پرداخت کنند که تمام این هزینه ها را پوشش می دهد، گرچه در بعضی موارد پاداش های دیگری وجود دارد. علاوه بر حقوق و دستمزد، به کارگران قراردادی در پایان قرارداد سنوات داده می شود. این سنوات معمولا بر اساس حقوق و دستمزد پایه، بدون در نظر گرفتن پاداش می باشد. اگر مدت زمان طولانی در کویت مشغول به کار باشید، این مبلغ قابل توجه خواهد بود. لازم به ذکر است که پرداخت حقوق در برخی از شرکت های عربی به تاخیر می افتد و در این شرایط چاره ای ندارید جز اینکه صبر کنید.

چطور به کویت برویم

ساعت کاری در کویت با توجه به سیاست های خاص هر شرکت، بین 40 تا 48 ساعت در هفته متغیر است. ساعت اداری معمولا از 8:30 یا 9:00 صبح تا 5:30 یا 6:00 بعد از ظهر می باشد. تفاوت زمانی بین تابستان و زمستان وجود ندارد. در ماه رمضان، ساعت کاری به شش ساعت در روز می رسد و باید به طور قانونی برای همه کارکنان اعمال شود، اما بسیاری از شرکت ها این قانون را فقط برای مسلمانانی که روزه می گیرند، اعمال می کنند. جمعه روز تعطیلی و استراحت مسلمانان است و اگر شرکت دارای یک هفته کاری پنج روزه باشد، روز تعطیل بعدی احتمالا پنج شنبه یا شنبه خواهد بود. اکثر شركت هاي بين المللي روز شنبه و برخی دیگر روز پنج شنبه را انتخاب می کنند.

ویزا کار برای کارکنان بخش خصوصی و دولتی ارائه می شودو تحت ماده 17 و 18 قوانین مهاجرت اعمال می گردد. کارمند پیشنهاد شده ابتدا بایستی برای دریافت ویزا کار پذیرفته شود. کارفرمای اسپانسر کویتی نیز باید باید از طریق اداره مهاجرت و اداره کار مجوز دریافت کند. الزامات ویزا کار کشور کویت داشتن گذرنامه کارمند و گواهی عدم سوء پیشینه فرد می باشد.

اداره امور مهاجرت در کویت یک نسخه از مجوز کار را برای سفارت کویت در کشوری که کارمند در آنجا زندگی می کند، ارسال می نماید. حامی یا کارمند نیز باید یک نسخه از مجوز کار را برای کارفرما ارسال نمایند. کارفرمایان بخش خصوصی برای دریافت ویزا کار کارمند خارجی خود، نیاز به NOC و یک نسخه از امضاء تایید شده کارمند برای هدف تجاری خود دارند. اگر سفارت کویت در کشوری که کارمند (کارگر) زندگی می کند وجود ندارد، اسپانسر بایستی ویزا کار و NOC را به وزارت کشور ارسال کند.

در صورتیکه کارمند برای پذیرش استخدام visit visa کشور کویت را دریافت کرده باشد، بایستی ابتدا کشور کویت را ترک کند و سپس مجددا با ویزا جدید وارد این کشور شود. پس از انجام مراحل فوق، شما بایستی برای مجوز اقامت خود در کشور کویت اقدام کنید.در این مرحله درخواست مجوز اقامت ارسال و نتیجه آن را دریافت خواهید کرد. در مرحله بعد شما می توانید با توجه به قوانین برای همسر و فرزندان خود اقدام به دریافت ویزا کنید.

بطور خلاصه زن می تواند توسط همسر خود مورد حمایت قرار بگیرد ، اما برای فرزندان باید شرایط سنی آنها 21 سال باشد. اسپانسر باید حداقل 250 دینار کویت در ماه درآمد داشته باشد. هر فرد مقیم نیز بایستی یک کارت شناسایی شهروندی داشته باشد. شما باید این کارت را ظرف مدت 30 روز از زمان دریافت مجوز اقامت خود تحویل بگیرید.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزا کار کشور کویت:

مراحل دریافت ویزا کار کویت معمولا بیش از 3 هفته زمان نیاز دارد.

حقوق کاری در کویت شبیه یا بیشتر از کشورهای غربی هستند. اما با توجه به این واقعیت که هیچ مالیات شخصی در کویت وجود ندارد، درآمد خالص معمولا عالی است و این یکی از مزایای عمده کار در کویت است. پیش از این، حقوق های پایه صرف خودرو، مسکن، پوشش پزشکی، آموزش برای کودکان و بلیط های هواپیما برای سفرها تقسیم می شدند. اما اکنون کارفرمایان تقریبا فقط حقوق می گیرند تا تمام این هزینه ها را پوشش دهند، اگرچه برخی از آن ها ممکن است شامل پاداش عملکرد باشند.

عوامل متعددی وجود دارند که باید برای در نظر گرفتن حقوق مورد توجه قرار گیرند و بنابراین ،میزان دقیق حقوق های عادی در کویت ممکن است متفاوت باشد. علاوه بر این حقوق، بسته به شرکت هایی که انتخاب شده اند، متفاوت است. چهار نوع شرکت در کویت وجود دارد، W.L.L.(با مسئولیت محدود – بدون مالیات)، K.S.C (شرکت Shareholding Kuwait)، مالیات زکات و KFAS)، K.S. C)، شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار کویت (پرداخت مالیات زکات، حمایت از مالیات بر کار ملی و صندوق کویت برای پیشبرد علوم) و شرکت های بین المللی با شرکای کویتی (مالیات بر درآمد) می باشند.

مزایا بسته به اینکه شما برای بخش دولتی یا بخش خصوصی کار می کنید، به اندازه قراردادها، تعداد کارمندان، تجربه کاری تان، سن، رقابت در بازار کار، نوع کار، مدت قرارداد و گاهی ملیت تان متفاوت است.زمانی که حقوق را در نظر بگیرید، باید اجاره و هزینه های زندگی را مدنظر قرار دهید. برخی از شرکت ها حقوق خوبی نسبت به بقیه ارائه می کنند، در حالی که برخی دیگرمزایای بهتری مانند مسکن، خودرو، حمل و نقل، سوخت، تلفن و غیره ارائه می دهند.

کشور کویت دارای ثروت فراوان و اقتصادی فعال است. هر چند که سختی های زیادی برای یافتن شغل در کویت وجود دارد اما همچنان به دلیل پرداخت حقوق های مناسب بدون پرداخت هیچ گونه مالیات شخصی مورد توجه مهاجران زیادی به خصوص از کشورهای آسیایی و خاور دور است. یافتن کار در کویت بدون در نظر گرفتن ملیت کاملا به تحصیلات و تجربه شما بستگی دارد. کسانی که برای کسب و کار در کویت اقدام می کنند در ابتدا باید یک فرد یا یک شرکت را به عنوان کار فرمای خود معرفی کنند.

بعد از پیدا کردن کارفرما شما میتوانید برای ویزا اقدام کنید. در ابتدا به شما ویزای موقت داده می شود و در صورت ادامه کار ویزای شما تمدید می شود. برای پیدا کردن یک کارفرما بهتر است یک (curriculum vitea) دو یا چند صفحه ای با خلاصه اطلاعاتی در مورد اطلاعات تماس، تجربه حرفه ای، گواهینامه و دیپلم ها، زبان و مهارت های رایانه ای را پر کنید تا کار فرما بهتر بتوانند شما را تایید کنند. لیست شرکت های کاریابی کویت:

در این مقاله جزئیات و شرایط مهاجرت کاری به کویت توسط مشاورین مجرب موسسه میرداماد در دفاتر تهران و شیراز با هدف معرفی مقصدی مناسب برای مشتاقان مهاجرت کاری مورد بررسی قرار گرفت، امیدواریم اطلاعات این مقاله مفید واقع شده باشد.

سلام اطلاعات خوبی بود ممنون.ببخشید آیا راهی هست برای رفتن به کویت به قصد کار .اگر هست ممنون راهنمایی کنید و آدرس بدید برای پیگیری ممنون

سلام وقت بخیر
جهت کار در کشورهایی مثل کویت باید یک پیشنهاد کاری معتبر از این کشور داشته باشید، شماره های تلفن موسسه جهت کسب اطلاعات بیشتر در آخر وب سایت موجود می باشد.

سلام وقت بخیر . من طراح سه بعدی طلا و جواهر هستم و با نرم افزار های طراحی کار میکنم همچنین زبان انگلیسی هم تقریبا اوکی ام ک کاملا میتونم مکالمه کنم میخاستم بدونم چطوری میتونم توی کویت کار پیدا کنم و اینکه ایا با توجه به تخصص من کشور دیگه ای هست واسه کار که بهتر از کویت باشه؟

سلام شما از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری جهت بهبود وضعیت اقتصادی می توانید در حوزه ی خلیج فارس بدون احتساب از پرداخت مالیات بر اساس فیلد مورد نظرتان پایه ریزی اقتصادی مطلوبی را پیش بگیرید.

سلام وقت بخیر
من دارای مدرک فوق دیپلم ماشین افزار ودارای 14 سال سابقه قالب سازی و کار در خط تولید خودرو دارم ایا میتونم در کشور کویت کار میدا کنم؟

سلام از طریق دریافت آفر های مرتبط از منابع دولتی معتبر در این کشور ضمن توجیه اقتصادی اقامت را دریافت نمائید.

با سلام من الان در بازرسی کارگران ساختمانی تامین اجتماعی مشغول به کار هستم ایا میتوان در کویت کاری پیدا کنم با مدرک دیپلم و همچین چندین سال در کار ساختمان مشغول بودم

سلام شما می بایستی یک دعوتنامه کاری از منابع مرتبط دولتی با تاییدیه رسمی سفارت این کشور دریافت نمائید که در حال حاضر آفر دولتی نیازمند رزومه کامل می باشد از جمله مدارک تحصیلی ممتاز و بالا.

سلام
من دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک ( دانشگاه فردوسی مشهد) هستم. در زمینه طراحی سیستم های تهویه مطبوع تخصص دارم و مسلط به نرم افزار های طراحی (Revit Mep) و… می باشم.

چگونه میتوانم با یک کارفرما در کویت ارتباط برقرار کنم؟
با تشکر

سلام بهترین شرایط در حوزه خلیج فترسدریافت آفر های اقتصادی مطلوب از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری با معرفی کفیل و گردش سرمایه می باشد.

من مهندس مكانيك هستم پانزده سال در بخش نيروگاههاي گازي كار مي كنم دوازده سال در كشور عراق بوده در بخش نفت وگاز هم تبحر دارم زبان عربي كاملا مسلط ودنبال كار فعلا هستم

سلام با ویزای جاب سیکر و جستجوی کار می توانید برای کشور آلمان اقدام نمائید و ضمن توجیه مطلوب اقتصادی اقامت را دریافت کنید.

سلام. من میخوام از ایران برم تو فکر خودم میخوام برم ترکیه چون زبان ماهم ترک هست ولی ب دلیل اینکه پولش فقط هزار تومن از ما بیشتره و درامد چندانی نداره کدوم کشورو ب من پیشنهاد میدی در ضمن دیپلم برق هستم فرق هم نمیکنه چه کاری باشع شغل اصلی من مغازه گلفروشی دارم و گلخونه دارم

با سلام و عرض ادب
برای ارائه مشاوره بهتر نیاز به کسب اطلاعات بیشتری است. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایید.

سلام من دانشجوی مهندسی صنایع هستم امسال فارغ تحصیل میشم
ایا بعدازاتمام درسم شانسی برای پیدا کردن کاردر کویت دارم؟
چجوری باید اقدام کنم؟
میش کامل توضیح بدیدلطفا؟

سلام
بهتر است هدف خود را از انتخاب کشور کویت دقیق تر بفرمایید تا کاملا شما را راهنمایی کنیم.

سلام من دانشجوی مقطع کارشناسی رشته ی شیمی کاربردی هستم میخوام برای ارشد به کویت مهاجرت کنم ، چه دانشگاهایی رشته ی شیمی دارویی رو دارند؟ و شرایط بورس چطوریه برای کارشناسی ارشد؟

با سلام
برای دریافت بورسیه تحصیلی و پذیرش از دانشگاه های کویت بسته به رزومه علمی شما دارد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با سلام با مدرک لیسانس داروسازی از دانشگاهی معتبر و رنکینگ خوب از هندوستان امکان دریافت ویزا کار در کویت هست؟ ضمن اینکه دعوتنامه کاری هم از طرف کارفرمای کویتی داشته باشم
باتوجه به سخت بودن گرفتن اقامت کویت چقد شانس دارم با این شرایط؟؟؟

چطور به کویت برویم

سلام روزتون بخیر
برای کار در کویت در ابتدا باید در آزمون تایید مدارک خود شرکت نمایید.

سلام خسته نباشین
من لیسانس معماری هستم خواستم بدونم اگه بخوام در خواست کار در کویت بدم باید چیکار کنم؟ آیا میشه با شماره ای ک گذاشتین تماس بگیریم و بیشتر اطلاعات بگیریم
تشکر میکنم اگر راهنمایی کنین

سلام روز بخیر
بله از طریق شماره های ذکر شده در سایت می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

باسلام ایا موسسه کاریابی شما برای اتباع کشور افغانستان هم میتواند مشاوره کاریابی و ویزای کار بدهد یاخیر

سلام و وقت بخیر
موسسه ما متاسفانه موسسه کاریابی نمی باشد؛ اما در روند دریافت ویزای کاری می تواند به شما کمک کند.

سلام من پدرم ازصفرتاصدشناوردریایی روبلده مثل برشکاری وجوشکاری ومنتاژکاری وco2وجوشکاری بابرق وزیرپودری وکلاهرچی تخصص مربوط ب شناورهای دریایی روکااااملابلده وخیلی ساله سابقه داره میشه گفت بیشترازبیست سال وعربی هم بلده بنظرتون شرایطش مناسبه؟؟

سلام و عرض ادب
برای دریافت ویزای کاری کویت شما باید یک پیشنهاد شغلی پیدا کرده و به سفارت ارائه دهید.

سلام. من میخوام از ایران برم تو فکر خودم میخوام برم ترکیه چون زبان ماهم ترک هست ولی ب دلیل اینکه پولش فقط هزار تومن از ما بیشتره و درامد چندانی نداره کدوم کشورو ب من پیشنهاد میدی در ضمن دیپلم برق هستم فرق هم نمیکنه چه کاری باشع شغل اصلی من مغازه گلفروشی دارم و گلخونه دارم

با سلام و عرض ادب
لطفا برای کسب اطلاعات دقیق تر با مشاورین ما تماس برقرار نمایید.

سلام
من مترجمی و آموزش زبان انگلیسی خوندم و 27 سال سن دارم آیا می تونم به کویت برای کار مهاجرت کنم؟
زبان عربی هم بلدم.

با سلام و عرض ادب
در صورت یافتن کارفرما و ارائه قرارداد کاری به کویت می توانید به این کشور مهاجرت نمایید.

سلام من اشپز هستم سه سال دبی یک سال عمان کار کرده ام احتیاج به کار دارم

با سلام
برای کار در کویت باید پیشنهاد شغلی داشته باشید.

سلام کفیل پدر بنده در کویت شرکت تولید حلویات داره ایشون شیرازی هستند آیا میتونه ویزا حالا به هر شکلی برای من بگیرا

با سلام
دریافت ویزای کویت بسته به شرایط شما دارد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید.

سلام.بنده مهندس عمران. به چه شکل میتونم برای کار به کویت برم.

با سلام
برای کار در کویت باید در ابتدا ویزای کاری این کشور را دریافت نمایید که برای اخد ویزای کار یاین کشور باید در ابتدا یک افر کاری پیدا کنید.

سلام من کارشناس معماری و مسلط به زبان انگلیسی و نرم افزارهای مکس، رویت، کد، راینو، مایا و… در زمینه معماری و شبیه سازی هستم چگونه میتونم از طریق کار اقدام به مهاجرت کنم
و اینکه آیا از طریق تحصیل اقدام کنم بهتر یا از طریق کار
ممنون از پاسخگویی‌تون

با سلام
برای کار در کویت باید یک قرارداد کاری و یا پیشنهاد شغلی بیابید و به سفارت ارائه دهید.

سلام من کارشناس معماری و مسلط به زبان انگلیسی و نرم افزارهای مکس، رویت، کد، راینو، مایا و… در زمینه معماری و شبیه سازی هستم چگونه میتونم از طریق کار اقدام به مهاجرت کنم
و اینکه آیا از طریق تحصیل اقدام کنم بهتر یا از طریق کار
ممنون از پاسخگویی‌تون

سلام روزتون بخیر
برای کار کردن در کویت نیاز به پیدا کردن یک پیشنهاد شغلی و ارائه قرارداد کاری به سفارت است.

سلام. میخواستم ببینم چجوری یه راه خوب برای کار در کویت یا ارتباط با یه کار فرما چجوری است لطفاً کمکم کنید

سلام روزتون بخیر
می توانید از طریق سفر به این کشور با کارفرما ارتباط مستقیم پیدا کنید.

سلام خسته نباشید من برق کار ساختمانم مدرک فنی حرفه ای برق ساختمان دارم ایادر کویت کار برای من هست اگه هست میشه راهنمایی کنید ممنون

سلام روزتون بخیر
شما می توانید از طریق ارتباط مستقیم با کارفرما و یا سایت های کاریابی شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

سلام.نن مهندس عمرانم میتونم اقامت کویت رو بگیرم.

با سلام و احترام
روش های اخذ اقامت کویت متفاوت است و با توجه به شرایط شما می باشد. لطفا با ما در تماس باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی نماییم.

سلام من خانمم آرایشگر حرفه ای از کویت یه پیشنهاد داشتیم خواستم ببینم چطور میشه قبول کرد و واقعا میتونن اونجا واسمون کاری انجام بدن کسی که اونجاست میتونه ویزا برامون بگیره ممنون

سلام روزتون بخیر
شما می توانید از طریق ایشان برای دریافت ویزای کاری اقدام نمایید.قرارداد کاری را از کارفرمای خود دریافت کرده و به سفارت ارائه دهید.

سلام من کارشناس ارشد روانشناسی عمومی هستم، چه جوری میتونم در کویت یا کشوری دیگه اقامه بگیرم؟

سلام روزتون بخیر
متاسفانه شرایط اخذ ویزای کاری کویت بسیار سخت است. به شما توصیه می کنیم کشور های دیگری را انتخاب نمایید.

سلام من آرایشگر هستم و یک سالن کویتی به پیج کاری من در پیشنهاد کار داده و میگه که برات دعوتنامه میفرستیم و بعد اگر اکی بود ویزای کاری ۲ یا ۳ ساله میگیری ، باتوجه به این که من مجردم به نظرتون کویت برای یک دختر تنها امن هست؟ و آیا حقوق کارگر و کارفرما به درستی رعایت میشه؟ حقوق ها برای مشاغل خدماتی مثل کار من از قبل مشخص شده هست یا باید باید خودمون به توافق برسیم؟؟؟

سلام روزتون بخیر
معمولا شرایط حقوقی را با کارفرما مشخص می کنید. کشور کویت سعی کرده است امنیت را برای مهاجران فراهم نماید.

سلام، بنده لیسانس مکانیزاسیون کشاورزی هستم،و سابقه کاری در دهیاری رادارم،مدرک کامپیوتردارم،میخواستم ببینم در کویت میتونم کار پیداکنم

سلام روزتون بخیر
برای کار در کویت و کشور های حوزه خلیج فارس باید یک پیشنهاد شغلی و یا قرارداد کاری را ارائه دهید.

سلام ممنون از نكات مفيد و خوب شما
بنده يه سوال داشتم براي دريافت ويزاي در همان تهران بايد ازمايش داد يا در شهر خودمان ميشه اقدام كرد؟؟ و ازمايش شامل چه ازمايشي هست ممنون

با سلام و احترام
سفارت کویت مراکز مورد تایید خود را اعلام کرده است که می توانید در آن مراکز آزمایش مورد نیاز را دهید.

با سلام خدمت شما برادر بنده به مدت ۱۹ سال تعمیرکار خودرو سبک هستم (جلوبندی ساز ) با مدرک فنی و حرفه ای از نظر شما در کدام کشور اروپایی یا حوزه خلیج میتونم ویزای کار رو راحت تر دریافت کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام وقتتون بخیر
با توجه به شرایط سنی و مدرک تحصیلی خود امکان اقدام برای کشور های اروپایی وجود دارد.

سلام کارشناس آزمایشگاه پزشکی با12 سال سابقه می باشم مهارت در بخش میکروبیولوژی -هماتولوژی- بیوشیمی – نمونه گیری بسیار علاقه به کار در کشورهای عربی می باشم.

سلام وقتتون بخیر
برای کار در کویت باید یک پیشنهاد شغلی پیدا کنید و ارائه دهید.

سلام همسرم پرستار با 12 سال سابقه
برای کشورهای عرب چه چوری باید اقدام کنیم

با سلام و عرض ادب
برای کار در کویت در ابتدا باید مدرک تحصیلی خود را تایید کنید و سپس یک پیشنهاد شغلی ارائه دهید.

سلام من دختر۲۷ ساله هستم لیسانس حسابداری دارم و مدرک فنی و حرفه ای خیاطی دارم برای کدوم از مدرک های بالا میتونم در کویت اقدام کنم ؟ایا میتونم با ارشد مدیریت بازرگانی اقدام کنم ؟میشه خواهشا راهنمایی بفرمایید .

سلام روزتون بخیر
برای تحصیل در کویت با توجه به شرایط سختی مانند محدودیت سنی که دارد، بهتر است برای کشور دیگری را انتخاب نمایید.

سلام کارشناسی ارشد پرستاری هستم. با این مدرک می تونم کار مناسبی در یک بیمارستان و یا کلینیک در کویت پیدا کنم؟ چگونه اقدام نمایم؟ زبان باید در چه حدی باشد و نیاز به مدرک آیتلس هست؟ ممنون از راهنماییتون؟

سلام روزتون بخیر
شما می توانید از طریق کارفرما در کویت اقدام نمایید. با توجه به شرایط سخت ارائه ویزای کویت به شما توصیه میکنیم کشور های اروپایی را انتخاب نمایید.

سلام وقت بخير
من خانمي ٣٠ ساله هستم
داراي مدرك كارشناسي مديريت دولتي
در حوزه خدمات آرايشگري
و خدمات زيبايي پزشكي مانند تزريق ژل و بوتاكس و كارهاي پوستي مهارت بالا دارم
و مسلط به خدمات شيريني و دسر
ضمنا دوستاني در كويت هم دارم
آشنايي با زبان انگليسي هم دارم
ميتونم ويزا كار بگيرم؟! يا با توجه به مهارت هايم جذب شوم ؟!
لطفا راهنمايي كنيد

با سلام
برای کار در کویت باید حتما از طریق یک کارفرما اقدام نمایید.

سلام آیا کار در کویت برای افغانی پیدا میشه و چه کارهای هست

سلام وقتتون بخیر
شرایط اخذ ویزای کاری در کویت بسته به اقلیت نمی باشد. شما می توایند برای دریافت ویزای کاری کویت اقدام نمایید.

با سلام من مدرک غواصی صنعتی دارم چطور میتونم برای کار در کویت وگرفتن ویزای کاری اقدام کنم
باتشکر

سلام روزتون بخیر
در صورت پیدا کردن یک کارفرما و ارائه قرارداد کاری می توانید اقدام نمایید.

سلام. من دنبال کار در کویت هست حتی کارگری.

با سلام و احترام
متاسفانه موسسه ما در زمینه کاریابی اقدامی انجام نمی دهد.

سلام ممنون از مطالب خوبتون
من فوق دیپلم برق دارم
چطوری میتونم قبل رفتن به کویت کار پیدا کنم؟

با سلام و احترام
می توانید از طریق دفاتر کاریابی و یا سایت های مربوطه اقدام نمایید.

سلام من كارفرما در كويت دارم ك برايم ويزا و اقامت درمياورد ولى ٧هزار دينار ميخواد خواستم راهنمايي كنيد آيا اين مبلغ را پرداخت كنم آيا درآمد آنجا براى يك كارمند ب اين مبلغ مي ارزد؟

سلام روزتون بخیر
متاسفانه موسسه ما در زمینه کاریابی اقدامی انجام نمی دهد و اطلاعی در رابطه با کاریابی و شرایط آن نداریم.

سلام
من دیپلم اعمیر لوازم خانگی و فوق دیپلم تعمیر و نهداری ماشینهای الکتریکی دارم و رتبه اول مسابقات علمی کاربردی در رشته تعمیر لوازم خانگی در سال ۸۹ رو دارم و چندین ساله که مغازه تعمیرات دارم
ایا اینا امتیازی حساب میشه که من بتونم اقامت بگیرم؟
و سوال دوم اینکه اونجا حتما زیر نظر شرکتی باید کارکنم؟ یا میتونم برای خودم مغازه بزنم

سلام روزتون بخیر
در ابتدا برای کتر در کویت باید از تحت عنوان ویزای کار و از طریق کارفرما اقدام نمایید.

سلام. من کارشناس رادیولوژی هستم.چطور می تونم کارفرما برای دعوت به کار پیدا کنم ؟ با تشکر

با سلام و عرض ادب
شما می توانید ارتباط مستقیم با کارفرما و یا سایت های کاریابی اقدام نمایید.

سلام کسی که خارج از ایران زندگی میکنه و تابعیت یک کشور اروپایی رو دارد شرایط کار در کویت به چه صورت میشه؟

با سلام
دریافت ویزای کاری در کویت به صورت کلی از طریق یک کارفرما و قرارداد کاری انجام می پذیرد.

سلام، من دانشجو داروسازی هستم و در هند درس میخوانم، میخواستم بدونم به چند سال سابقه کار نیاز هست؟ برای استخدام شدن چه امتحانی باید داد؟ حقوق ماهیانه چقدره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام روزتون بخیر
مقدار حقوق دریافتی بسته به شغل دریافتی دارد. برای کار در کویت در ابتدا باید در آزمون تاییدیه مدرک تحصیلی خود شرکت نمایید.

سلام.من در رشته مدیریت پروژه مقطع ارشد رو تمام کردم و الان دنبال رفتن به کویت هستم تا بتوانم دوسالی در انجا کار کنم.به نظر شما حداقل حوقی که به یک مدیر پروژه میدن چقده؟

سلام وقتتون بخیر
مقدار حقوق دریافتی بسته به قرارداد و کارفرمای شما دارد و متغییر است.

سلام جهت کار جرثقیل در کشور کویت خواستم بدونم

سلام روزتون بخیر
برای کار در کویت باید در ابتدا ویزای کاری این کشور را دریافت نمایید.

سلام ببخشید چطور میشه رفت کویت هم کار کرد هم درس خوند
من الان ۱۶سالمه می‌خوام برم کویت رزمی کارم حدودا چند ماه دیگه مربی گریم رو میگیرم چطوری میتونم تو باشگاهاش رزمی یاد بدم

سلام روزتون بخیر
برای کار ورزشی در کویت باید حتما از طریق کمیسیون ورزشی و یا کارفرماهای این کشور اقدام نمایید.

سلام من معلم هستم آیا شرایط شغلی برای من در کویت هست؟؟

با سلام
بسته به تسلط زبان و رشته تحصیلی شما دارد.

سلام من یک دوست کویتی دارم آیا اون می‌تونه برام ویزا دربیاره جنسیتش اصل کویت

سلام روزتون بخیر
می توانید از طریق ایسان برای پیدا کردن کار اقدام نمایید و ویزای کاری این کشور را دریافت نمایید.

سلام من از ۶ سالگی در کویت بودم سال ۶۷ به ایران برگشتیم و به دلیل جنگ عراق و کویت در ایران ماندیم مدرک کارشناس رشته پرستاری دارم کارت ملی کویت رانیز دارم.امکان کار در انجا وجود دارد یا خیر.

سلام روزتون بخیر
شایط دریافت ویزای کویت بسیار سخت شده است. با توجه به شرایط شما امکان اقدام وجود دارد.

سلام وقتتون بخیر
برای اخذ ویزای کاری کویت می توانید از طریق دفاتر کاریابی و یا ارتباط مستقیم با کارفرما اقدام نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اطلاعات مهم مهاجرتی و تحصیلی در اینستاگرام


اطلاعات مهم مهاجرتی و تحصیلی در تلگرام

موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد؛ ارائه دهنده خدمات مشاوره حقوقی پیرامون مهاجرت، اخذ اقامت و تحصیل در خارج از کشور

چطور به کویت برویم
چطور به کویت برویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *