چطور در شاد آزمون بسازیم

 
helpkade
چطور در شاد آزمون بسازیم
چطور در شاد آزمون بسازیم

آزمون و امتحان برنامه شاد چگونه است؟ در این مقاله فیلم آموزشی روش ساخت آزمون در شاد را در اختیار معلمان عزیز مدارس و دانش آموزان قرار داده ایم. می توانید با استفاده از این فیلم آموزشی برای دانش آموزان مدرسه و کلاس خود آزمون و امتحان آنلاین برگزار کنید. دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که بعد از اتمام مهلت آزمون مجازی و آنلاین، به […]

آزمون و امتحان برنامه شاد چگونه است؟ در این مقاله فیلم آموزشی روش ساخت آزمون در شاد را در اختیار معلمان عزیز مدارس و دانش آموزان قرار داده ایم. می توانید با استفاده از این فیلم آموزشی برای دانش آموزان مدرسه و کلاس خود آزمون و امتحان آنلاین برگزار کنید. دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که بعد از اتمام مهلت آزمون مجازی و آنلاین، به صورت اتوماتیک امکان پاسخگویی به سوالات را از دست می دهید. بنابریان توجه داشته باشید که حتما سوالات آزمون مجازی مدارس را در زمان اعلام شده به اتمام برسانید.

 

چطور در شاد آزمون بسازیم

برای مشاهده جدول پخش مدرسه تلویزیونی (جدید) کلیک کنید.

پیش از انجام مراحل زیر برای ساخت آزمون و امتحان در شاد حتما از نسخه جدید استفاده کنید. پیش از نصب نسخه جدید نسخه قدیمی را حذف نکنید!

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد 

احراز هویت در برنامه شاد با نسخه تحت وب

راهنمای استفاده از امکانات جدید شاد اینجا (کلیک کنید)

 

مراحل طراحی آزمون کلاسی برای مدارس در برنامه شاد

سامانه صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071611

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612


در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 24 دی 1399

بازدید : – بار ، 2 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

چطور در شاد آزمون بسازیم

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 10 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

تمامی حقوق مطالب برای خبرینو محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

خبرینو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از نظام وظیفه ،سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

یکی از امکانات متعددی که در به روز رسانی برنامه شاد برای سال تحصیلی جدید به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد ، آزمون ساز شاد اپ می باشد . معلمان مقاطع مختلف مدارس می توانند با استفاده از این قابلیت ، آزمون های غیرحضوری را از طریق سامانه آنلاین آزمون شاد اپ برگزار نمایند .چطور در شاد آزمون بسازیم

شبکه آموزشی دانش آموزان یا شاد دیگر تنها به عنوان یک پیام رسان برای ارتباط دانش آموزان و معلمان نبوده و با به روز رسانی ها جدید ، امکانات متعددی را در خود جای داده است . با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور ، زمان بازگشایی مدارس به صورت حضوری در هاله ای از ابهام قرار دارد . به همین دلیل ، وجود یک پلتفرم مناسب برای آموزش مجازی امری بسیار حیاتی برای آموزش و پرورش تلقی می شود .

وزارت آموزش و پرورش نیز با افزودن قابلیت های جدید به برنامه شاد ، سعی در پر کردن کمبودها و نزدیک کردن هرچه بیشتر آموزش مجازی با آموزش حضوری داشته است . یکی از مواردی که نمی توان از آن چشم پوشی کرد ارزیابی دانش آموزان یا به اصطلاح گرفتن امتحان می باشد .

به همین دلیل آموزش و پرورش در به روز رسانی جدید شاد اپ ، از ارائه امکانات جدیدی در این برنامه خبر داده که آزمون ساز برنامه شاد و برگزاری امتحان آنلاین در این نرم افزار یکی از این قابلیت ها می باشد . در ادامه این مقاله به بررسی نحوه استفاده از سامانه آزمون ساز آنلاین شاد اپ پرداخته ایم .

سامانه آنلاین آزمون ساز شاد ، با رویکرد ارائه سرویس های جامع تعریف آزمون برای معلمان وکاربر پسند ترین حالت دریافت آن برای دانش آموزان ، توسعه یافته است . آزمون ساز شاد قابلیت برگزاری آزمون های تشریحی و تستی را دارد .

هدف از ارائه این سرویس برگزاری آزمون به صورت آنلاین برای سنجش دانش و یادگیری دانش آموزان و یافتن نقاط ضعف و قوت هر دانش آموز در مباحث مختلف است . معلم با طرح سوالات در قالب امتحان های ترم یا مبحث و یا فصل می تواند سوالات را آپلود کند و پاسخ نامه را از دانش آموز دریافت کند . 

 

 مراحل آزمون مجازی با آزمون ساز آنلاین شاد اپ

 

درج مشخصات آزمون شامل نام درس ، نام یا شماره آزمون ، تاریخ ، ساعت شروع و پایان ، مدت زمان آزمون ، تعداد سوالات ، بارم کلی و بارم هر سوال توسط معلم

مشاهده سوالات آزمون های درجریان توسط معلم و دانش آموزان

دانش آموز پس از تکمیل آزمون (با کلیک روی دکمه پایان آزمون) یک اعلان برای معلم می فرستد که آزمون خود را به پایان رسانده است .

دریافت پاسخنامه از دانش آموز توسط معلم

 درصورتی که دانش آموز پس از پایان یافتن زمان آزمون موفق به ثبت آزمون نشود تا هرجایی که به سوالات پاسخ دهد همان پایان آزمون وی محسوب شده و برای معلم ارسال می شود .

 

معلم می تواند نتایج آزمون کاربران خود را مشاهده کرده و نمره آزمون را ثبت کند .

معلم می تواند گزارش های امتحان را با دقت بررسی کند که در کدام سوال افراد بیشتری دچار مشکل شده اند که بر اساس آن مطالب آموزشی خود را اصلاح کند .

 

معلم امکان ایجاد سوالات به‌صورت نگارش متن یا آپلود فایل را دارد و با درج مشخصات آزمون شامل نام درس ، نام یا شماره آزمون ، تاریخ ، ساعت شروع و پایان ، مدت زمان آزمون ، تعداد سوالات ، بارم کلی و بارم هر سوال می‌تواند آزمون مخصوص به خود را تعریف کند . امکان مشاهده سوالات آزمون ‌های در جریان، آزمون‌های به اتمام رسیده و پاسخنامه دانش آموز پس از ارسال نیز برای هردو نوع کاربر وجود دارد .

 معلم بسته به نوع آزمون (ترم، ماهانه و…) می تواند نمره آزمون را علاوه بر این قسمت درسرویس کارنامه (که از سرویس های آتی شاد است) اعلام کند .

 

 از دیگر مزایای این سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 حفظ محیط زیست با کاهش مصرف کاغذ عدم نیاز به فضای فیزیکی ، سهولت دسترسی کاربران نمره می تواند توصیفی و یا عددی باشد امکان برگزاری مجدد یک آزمون و ارسال آن برای سایر مدارس و کلاس های معلم برگزاری آزمون های هماهنگ کشوری نمایش مدت زمان باقی مانده آزمون

 

در صورتی که پس از آغاز سال تحصیلی جدید ، هنوز قابلیت ساخت امتحان آنلاین در برنامه شاد برای شما وجود ندارد ، می بایست برنامه خود را به روز رسانی نمایید . برای دریافت آخرین نسخه برنامه شاد می توانید به مقاله زیر رجوع نمایید .

حتما بخوانید: به روز رسانی برنامه شاد

آزمون ساز برنامه شاد در سال تحصیلی جدید برای تمامی معلمان عزیزی که در برنامه شاد عضو هستند ، فعال خواهد شد . به همین دلیل با توجه به همگانی بودن آزمون ساز اپلیکیشن شاد ، پیش بینی می شود یک بانک سوالات نیز در این برنامه قرار بگیرد . معلمان گرامی می توانند از سوالات طرح شده توسط معلمان دیگر استفاده نموده یا سوالاتی که خود طرح نموده اند را پس از تایید به بانک سوالات اپلیکیشن شاد اضافه نمایند .

برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون ساز برنامه شاد عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین برای دریافت مشاوره و پاسخ سوالات خود درباره نحوه کار با آزمون ساز برنامه شاد می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .

همان طور که خواندید ، در این مقاله به بررسی آزمون ساز برنامه شاد برای معلمان پرداخته شده است . در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره امتحانات مدارس در برنامه شاد برای دانش آموزان دارید ، توصیه می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید .

✔️ بله . همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد ، آزمون ساز برنامه شاد در به روز رسانی این نرم افزار فعال شده و در اختیار معلمان مدارس قرار گرفته است .

✔️ با ورود به برنامه شاد و ورود به بخش آزمون ساز می توان آزمون جدیدی را در این برنامه به وجود آورد که در این مقاله به راهنمای استفاده و کار با آزمون ساز برنامه شاد پرداخته شده است .

✔️ همان طور که در این مقاله اشاره کردیم ، با آغاز سال تحصیلی جدیدو به روز رسانی برنامه شاد ، این قابلیت به نرم افزار شاد اضافه شده است .چطور در شاد آزمون بسازیم

عالیه

دانش‌آموزان به هنگام آزمون از عدم دریافت کامل سؤالات و کندی برنامه شکایت دارند. درضمن امکان طرح سؤالات تشریحی وجود ندارد و این در حالی است که مسؤلین در مصاحبه‌ های خود از امکان درج سؤال تستی و تشریحی خبر دادند. کاش اول نرم‌ افزار را چک می‌ کردند بعد اظهار نظر می‌کردند

باعرض سلام و ادب و احترام :  ببخشید آیا میشه فرمول های ریاضی و شیمی را نیز تایپ کرد؟ آیا امکان همزمان ازمون چند کلاس را داریم ؟ با تشکر از شما

سلام . معلم امکان ایجاد سوالات به‌ صورت نگارش متن یا آپلود فایل در آزمون ساز برنامه شاد دارد ، در صورتی که در ساخت آزمون و … در برنامه شاد دچار مشکل شدین ، می تونین با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

خیلی برنامه بدیه

با سلام ممنون از توضیح تون از آزمون ساز شاد استفاده کرده‌ ام و یکی از دانش‌ آموزان میگه از ۱۰ سوالی که در آزمون بوده داشت برای ما ۹سوال قابل مشاهده بود آیا امکان داره ؟

سلام . در صورتی که آزمون مشترک رو به طور کامل برای همه دانش آموزان در آزمون ساز ارسال کردین تعداد سوالات برای همه دانش آموزان یکسانه ، بهتره آزمونی که ساختین رو چک کنین .

برای من بروز رسانی نمیشه

سلام از دیشب تا حالا هیچ پیامی داخل شاد برام نمیاد و وقتی پیام میدهم ارور قرمز میده

سلام وقت بخیرمن هم چند تا از کلاس هام در بات آزمون ساز وجود ندارن و نمی تونم برا اون کلاس ها آزمون بسازم چکار کنم وارد شون هم شدم و چند دقیقه قبل مطلب ارسال کردم تو همون گروه ها، حتی اسم گروه رو هم تغییر دادم و عکسش رو ولی نیومد. لطفا راهنمایی کنید. ممنون

سلام . شما می تونین فقط برای کلاس هایی که در بخش آزمون ساز برنامه شاد قرار داره آزمون بسازین در صورتی که موفق به افزودن کلاس نشدین باید مدیر مدرسه کلاس های درسی شما رو اضافه کنه ، می تونین با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

آزمونساز باید تحت وب باشد . در گوشی امکان ندارد .

عالی


مقالات منتخب سردبیر

بهترین مدارس ابتدایی و دبیرستان

انتخاب رشته دبیرستان

روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم

انتخاب رشته پایه نهم

منتخب های خواندنی

کودکان خلاق تحویل جامعه دهید

چرایی بیش فعالی کودکان

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب

ویژگی های کودکان تیزهوش

چرایی افت تحصیلی

ترک تحصیل و عواقب آن

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

چطور در شاد آزمون بسازیم

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

 

ساخت آزمون آنلاین در شاد چگونه است ؟ دانش آموزان چگونه از طربق شبکه شاد در آزمون آنلاین شرکت کنند ؟ نحوه برگزاری آزمون آنلاین و حضور و غیاب دانش آموزان در سامانه شاد به چه صورت است ؟ چگونه در شاد امتحان دهیم ؟ و سوالاتی از این قبیل که از سوی دانش آموزان و معلمان مطرح می شود و در شرایط پیش آمده که امکان شرکت در امتحان به صورت حضوری وجود ندارد ، معلمان باید بدانند که نحوه ساخت آزمون آنلاین به چه صورت است و دانش آموزان نیز در خصوص چگونگی شرکت در آزمون و مشاهده نمرات اطلاعات کافی را کسب کنند تا در روز برگزاری امتحانات با مشکلی روبه رو نشوند. در همین راستا ، این مطلب در خصوص راهنمای انجام آزمون آنلاین شاد تهیه شده است.

آنچه در این مطلب میخوانید :

به جزء دانش آموزان پایه نهم که باید انتخاب رشته نهم به دهم را انجام می دهند و دانش آموزان پایه دوازدهم که امتحانات نهایی دارند و نمرات نهایی جزو سوابق تحصیلی آن ها محسوب می شود و به طور مستقیم بر نتایج کنکور تاثیرگذار است ، امتحانات میان ترم ، نوبت اول و نوبت دوم سایر پایه های تحصیلی به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد انجام می گیرد.

در نسخه قدیمی اپلیکیشن شاد ، امکان ساخت آزمون برای معلمان فراهم نبود و روال برگزاری امتحان بدین صورت بود که معلم ساعت مشخصی را اعلام کرده و با ارسال سوالات در گروه های درسی ، دانش آموزان باید پاسخ نامه را تکمیل و برای معلم ارسال می نمودند.

اما هم اکنون معلمان می توانند با دانلود اپلیکیشن شاد جدید از قابلیت ساخت آزمون آنلاین این برنامه استفاده کنند و در این حالت امکان تقلب کردن دانش آموزان نیز بسیار کم می شود. معلم می تواند با طرح سوالات در قالب امتحان میان ترم یا پایان ترم ، سوالات را در سامانه آزمون ساز برنامه شاد آپلود کند و پس از اتمام زمان تعیین شده ، پاسخ نامه را از دانش آموزان دریافت نماید.

معلمان می توانند از طریق سایت digi-form.ir ، علاوه بر ساخت فرم آزمون آنلاین ، فرم حضور و غیاب شاد و فرم نظرسنجی شاد را نیز ایجاد کنند.

سایت دیجی فرم شاد برای معلمان بسیار کاربردی است و به راحتی و در کمترین زمان می توان فرم های نظرسنجی ، فرم حضور و غیاب ، فرم آزمون و … را از طریق این سایت ایجاد و در گروه های درسی به اشتراک گذاشت. البته خود پیام رسان شاد نیز تنظمات مربوط به ساخت فرم نظرسنجی و ساخت فرم حضور غیاب از طریق بات را دارد.

علاوه بر قابلیت آزمون ساز شبکه شاد ، معلمان می توانند از طریق سایت آزمون ساز shad.digi-form.ir نیز آزمون آنلاین طراحی کنند. بدین منظور پس از ورود به سایت ، مطابق تصویر زیر ابتدا یک شماره تلفن فعال را درج کنید.

در مورد نحوه ایجاد فرم آزمون آنلاین شاد سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

پس از ارسال کد فعال سازی آن را در این بخش وارد کنید.

 

حالا وارد سامانه آزمون آنلاین ساز شده اید که لازم است بر روی گزینه ایجاد فرم جدید ، کلیک کنید.

 

در این بخش نوع فرم را تعیین کنید.

 

عنوان آزمون خود را که چه درسی است تعیین کنید و سپس از بخش افزودن سوال جدید ، سوالات آزمون را به صورت چند گزینه ای یا تشریحی وارد کنید. اگر لازم به گذاشتن تصویر داخل آزمون هست ، می توانید بر روی گزینه قرار دادن تصویر کلیک کنید.

 

در این بخش باید توضیحات لازم را که باید دانش آموزان بدانند درج کنید و سپس مدت زمان آزمون را که نامحدود است ، تعیین نمایید.

 

پس از ذخیره نهایی ، فرم شما با موفقیت طراحی می شود که باید لینک آزمون را کپی و در پیام رسان شاد به دانش آموزان ارسال کنید.
چطور در شاد آزمون بسازیم

 

معلم می تواند از بخش تنظیمات بیشتر ، گزینه های بیشتری را فعال کند که البته تعدادی از این گزینه ها با پرداخت هزینه همراه است. مثلا اگر بخواهید در هنگام شروع آزمون و در حین آزمون تصویر دانش آموز را مشاهده کنید باید مبلغ 30 تومان پرداخت کنید.
آزمون آنلاین در شاد چگونه است

 

 

دانش آموزان برای شرکت در آزمون آنلاین شاد ، باید از طریق لینکی که معلم ارسال در گروه یا پی وی ارسال می کند ، وارد آزمون شده و در مدت زمان تعیین شده به سوالات پاسخ دهند و در انتها نیز حتما تایید کنند تا پاسخ ها ذخیره شوند. البته در آخرین بروزرسانی شبکه شاد امکان شرکت در آزمون آنلاین از طریق خود برنامه نیز فراهم شده است و دانش آموز باید طبق زمانبندی که معلم اعلام کنید ، با نصب اپلیکیشن شاد و ورود به کلاس های درسی ، در آزمون شرکت نماید.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و .. مواجه هستید ، می توانید از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

در بخش ورود به مدرسه من بر روی اسم خود کلیک کنید.

 

همانطور که مشاهده می کنید ، گزینه آزمون برای دانش آموزان فعال است و پس از اتمام آزمون و تصحیح پاسخبرگ ها توسط معلم ، دانش آموز می تواند از بخش نتایج آزمون ، نمره اکتسابی خود را مشاهده کند.

اگر دانش آموزی پس از پایان زمان آزمون نتواند سوالات پاسخ داده خود را ثبت کند ، تا سوالی که جواب داده است ثبت و برای معلم ارسال خواهد شد.

در این مطلب راهنمای کامل آزمون آنلاین در شاد چگونه است ، ارائه شد. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات از آخرین بروزرسانی های آزمون ساز برنامه شاد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما یا با کارشناسان پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا راهنمایی شوید. با کلیک بر روی لینک های توزیع سیم کارت دانش آموزی شاد ، لایو در برنامه شاد ، قفل گروه در شاد ، تغییر شماره در شاد نیز می توانید مطالب مفید بیشتری را مطالعه فرمایید.

معلم می توانید از تنظیمات شاد آزمون آنلاین بسازد و از دانش آموزان امتحان بگیرد.

در بروزسانی آخر برنامه برنامه شاد ، امکان ساخت آزمون آنلاین به این برنامه اضافه شده است.

برای رفع سیاه شدن صفحه در برنامه شاد اول اینکه حتما شاد جدید را نصب کنید و در صورت بروز بودن برنامه و وجود این مشکل ، یکبار برنامه را حذف و دوباره نصب کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

  همانطور که می دانید در شرایط حال حاضر کشورمان ، تمامی فعالیت های آموزشی …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon

بدون شک بهترین راه برای ساختن آزمون، آزمون ساز شاد است. برای آشنایی کامل با این بخش از نرم افزار شاد اندروید، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید زیرا قرار است پس از خواندن این نوشته به سهولت بتوانید یک آزمون کامل برای دانش‌ آموزان خود بسازید. با مایکت همراه باشید.

همه چیز به خوبی پیش میرفت تا اینکه ویروسی بسیار کوچک که حتی قابل رویت نبود، دنیا را تغییر داد. مردم خانه نشین شده و مدارس بسته شدند و حتی مغازه ها و فروشگاه ها برای مدتی اجازه باز بودن نداشتند‌. همه دارای یک وجه اشتراک که آن ماسک روی صورت بود، شدند. ویروس منحوس کرونا به راحتی همه چیز را تغییر داده بود. اما تعطیل کردن همه چیز راهکار خوبی نبود. مسئولین تصمیم گرفتند به جای تعطیل نمودن، هر چیزی را به شیوه ای نوین ارائه دهند. تدابیری که برای دور نماندن دانش آموزان از تحصیل اندیشیده شد، آموزش مجازی به جای آموزش حضوری بود. به همین منظور وزارت آموزش و پرورش اپلیکیشنی به نام شاد را ساخته و منتشر کرد.

اپلیکیشن شاد یک پیام رسان ایرانی است که نقش یک کلاس را ایفا میکند. معلمان، مدیران و دانش آموزان باید در آن احراز هویت کرده و به کار قبلی خود ادامه دهند. در شاد همه ی امکانات یک کلاس فیزیکی موجود است، فیلم ها و عکس های آموزشی جایگزین تخته سیاه، صفحه کیبورد جایگزین خودکار، ویس ها و لایو ها نشانگر حضور معلم هستند و همه چیز شبیه قبل می باشد با این تفاوت که به صورت آنلاین و مجازی است.

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :چطور در شاد آزمون بسازیم

دقت داشته باشید که با به روز رسانی شاد و نصب نسخه جدید، می توانید در این‌برنامه گزینه‌ آزمون ساز را ببینید، زیرا در نسخه های قدیمی اپ این قابلیت موجود نیست. برای ساخت آزمون مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

محدودیتی برای تاریخ ساخت‌ و انتشار یک آزمون وجود ندارد. شما هر تاریخی خواستید می توانید آزمون را ساخته و از طریق باکس تنظیم‌ تاریخ، روز انتشار آن را بدون هیچ محدودیتی تعیین کنید.

هر یک از کاربران واجد شرایط، می توانند به تعداد دلخواه خود بدون هیچ محدودیتی آزمون بسازند.

این بات برای سهولت کار معلمان ساخته شده است و کاربران عادی به این بخش از شاد دسترسی ندارند. اپلیکیشن شاد طبق احراز هویت افراد، هویت معلمان را تشخیص می دهد و به آنها اجازه دسترسی به بات را می دهد.

همانطور که در مقاله به آن اشاره کردیم، نام، درس، تاریخ، ساعت شروع، ساعت پایان، مدت، نمره پایه، تعداد سوالات، تعداد گزینه سوالات، نمره منفی داشتن یا نداشتن، مشاهده شدن یا نشدن نتیجه توسط دانش آموز، وضعیت آزمون قابل تغییر و تنظیم می باشند.

اکنون نوبت‌ شماست!

در این نوشته سعی کردیم شما را با روش کار آزمون ساز شاد آشنا کنیم، امیدواریم که برای شما مفید واقع شده باشد. اکنون نوبت شماست که نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید. همچنین اگر سوالی تحت عنوان مقاله داشتید، پاسخ آن را از ما جویا شوید. با تشکر از همراهی شما دوستان همیشگی.

سلام وقت بخیر ببخشید سوالات تشرحی رو چطور میشه تو شاد طراحی کرد ممنون میشم راهنمایی کنید .

سلام بنده سه کلاس دوازدهم مثلا(۳۰۱ و ۳۰۲ و۳۰) دارم آزمون هماهنگ هست میخوام یه آزمون برا هر سه کلاس طراحی کنم بطوریکه برا ر سه کلاس آزمون برگزار بشه رهنمایی کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

چگونه در شبکه شاد آزمون بسازیم

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

چگونه در شبکه شاد آزمون بسازیم

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ نسخه جدید شبکه شاد با امکانات مختلف در سال تحصیلی جدید رونمایی شد.

یکی از امکانات جدید در شبکه شاد، ارسال تکالیف توسط معلم برای دانش‌آموزان است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این سرویس در راستای پیشرفت دانش‌آموز به معلم کمک می‌کند تا از وضعیت یادگیری دانش‌آموز نقاط ضعف و قوت او در دروس مطلع شود. سرویس تکلیف برای معلم شامل سه بخش تکالیف در جریان، تکالیف به اتمام رسیده و ثبت تکالیف جدید ارائه شده است.

معلم می‌تواند با انتخاب کلاس و درس خود پس از تعیین عنوان و مشخصات، تکلیف را ثبت کند. تکلیف ایجاد شده در قسمت تکالیف در جریان قرار گرفته و پس از اتمام زمان و تاریخ فعال بودن به قسمت تکالیف به اتمام رسیده اضافه می‌شود تا معلم ضمن مشاهده پاسخ‌های ارسال شده دانش‌آموزان، تصحیح و نمره‌دهی به آن بتواند پاسخ صحیح تکلیف را بارگذاری کرده و با ارسال مجدد آن به کلاس‌ها و مدارس دیگر تعامل خود را با سرویس ارائه شده افزایش دهد.چطور در شاد آزمون بسازیم

به طور خلاصه سرویس تکلیف الکترونیکی شاد به منظور تسهیل فرآیند ارائه، دریافت و ارزیابی تکالیف با ویژگیهای ذیل توسعه یافته است:

ایجاد و تعریف تکالیف توسط معلمان.

امکان دسترسی هر معلم به دانش آموزان کلاس‌های خود و پیگیری تکالیف آنها.

امکان ارسال سوال به صورت فایل.

امکان ضمیمه کردن پاسخ به صورت فایل توسط دانش‌آموز.

امکان ضمیمه کردن فایل پیوست به سوالات به صورت تصویر، صدا یا فایل توسط معلم.

امکان تصحیح تکلیف توسط معلم و ثبت نمره.

امکان مشاهده نمره تکلیف.

در دو فیلم زیر که توسط مهسا حاتمی معلم شاغل در مقطع ابتدایی شهرستان باوی استان خوزستان ساخته‌ شده است  نحوه ارسال تکالیف به دانش‌آموزان و استفاده از آزمون ساز در شبکه شاد توضیح داده شده  است.

 

 

آزمون ساز 

 سامانه آنلاین آزمون ساز با رویکرد ارائه سرویس‌های جامع تعریف آزمون برای معلمان و دریافت آن برای دانش‌آموزان توسعه یافته است. آزمون‌ساز قابلیت برگزاری آزمون‌های تشریحی و تستی را دارد، هدف برگزاری آزمون به صورت آن‌لاین برای سنجش دانش و یادگیری دانش‌آموز آیت.

معلم امکان ایجاد سوالات به صورت نگارش متن یا آپلود فایل را دارد معلم با درج مشخصات آزمون شامل نام درس، نام یا شماره آزمون، تاریخ، ساعت شروع و پایان، مدت زمان آزمون، تعداد سوالات، بارم کلی و بارم هر سوال می‌تواند آزمون مخصوص به خود را تعریف کند دانش‌آموز پس از تکمیل آزمون با کلیک روی دکمه پایان یک اعلان برای معلم می‌فرستد.

 

انتهای پیام/

چطور در شاد آزمون بسازیم
چطور در شاد آزمون بسازیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *