چطور نوزاد زیبا داشته باشیم

 
helpkade
چطور نوزاد زیبا داشته باشیم
چطور نوزاد زیبا داشته باشیم

دوران بارداری یکی از خوشایندترین و شادترین دوران زندگی خانم ها است . خانم ها در این دوران می توانند با پیش گرفتن سبک زندگی سالم ، دوران بارداری خوبی را تجربه کنند و فرزند سالم و زیبایی به دنیا آورند چرا که تولد نوزاد سالم و زیبا ، همیشه به ژن ها وابسته نیست بلکه مشکلاتی که مادر در دوران بارداری به آن مبتلا می شود بر سلامت جنین و مادر اثر منفی می گذارد . در این بخش از نمناک شما را با نکاتی آشنا می کنیم که باید خانم باردار رعایت نماید تا فرزندی سالم و زیبا به دنیا آورد .

در سه ماهه اول بارداری تغذیه مناسبی داشته باشید

تغذیه دوران بارداری اهمیت فراوانی دارد . جنین از طریق جفت از آنچه که مادر تغذیه می کند ، بهره مند می شود . در سه ماهه اول که جنین در حال رشد و نمو است و اعضای مختلف بدن او تشکیل می شود مادر باردار باید به غذاهایی که می خورد ، توجه نماید و سعی کند تا حد الامکان مواد خوراکی مضر را مصرف نکند تا فرزندی زیبا و سالم به دنیا آورد .

مادر در دوران بارداری باید از همه مواد غذایی مفید استفاده کند تا فرزندی سالم و زیبا به دنیا آورد :

پروتئین ها :

چطور نوزاد زیبا داشته باشیم

پروتئین ها مهمترین گروه غذایی برای جنین در حال رشد می باشند زیرا پروتئین سبب تشکیل و رشد بدن جنین می شود بنابراین به خانم های باردار توصیه می شود روزانه از مواد پروتئینی مانند :گوشت سفید و قرمز و تخم مرغ و ماهی و … استفاده کنند.

کلسیم :

خانم های باردار برای تامین کلسیم بدن خود باید هر روز یک تا دو لیوان شیر یا ماست مصرف نمایند زیرا کلسیم یکی از عناصر ضروری برای حفظ سلامت استخوان ها است و به کودک کمک می کند تا استخوان ها و دندان های قوی و همچنین اعصاب و عضلات سالم (از جمله قلب) داشته باشد.

کربو هیدرات ها :

کاهش چشمگیر کربوهیدرات از رژیم غذایی در دوران بارداری خطر تولد نوزادان مبتلا به نارسایی مادرزادی را افزایش می دهد. کربوهیدرات ها که شامل نشاسته و برنج و نان و… هستند . میزان مورد نیاز کربوهیدرات در بارداری، 550 گرم در روز است. کربوهیدرات ها انرژی زا هستند و در صورت داشتن اضافه وزن قبل از بارداری باید به میزان مصرف این گروه از مواد توجه شود.

میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات حاوی مواد معدنی و ویتامین هستند که برای مادر باردار و جنین بسیار مفید می باشند . سعی کنید از همه نوع میوه و سبزی 5 وعده درروزمصرف نمایید. خوردن برخی از میوه ها در دوران بارداری موجب زیباتر شدن فرزند خواهد شد .

آب

در دوران بارداری، حجم خون تا بیشتر از 1.5 لیتر افزایش می یابد بنابراین در این دوران مادران باید آب فراوان میل کنند تا دچار کم آبی بدن نشوند زیرا بدن نیاز به آب فراوان دارد تا این گردش خون را حفظ کند. نوشیدن حدودا 2 لیتر آب در روز را توصیه می شود، اما مقداری که شما واقعا نیاز دارید به نسبت هر فرد متفاوت است.

گرسنه نمانید

فشار به دستگاه گوارش در دوران بارداری به خصوص ماه های آخر و به هم ریختگی هورمون ها سبب ترشح زیاد اسید و حالت تهوع مادر می شود. مادران باردار اگر می خواهند جنین سالمی داشته باشند نباید به هیچ وجه گرسنه بمانند بلکه باید غذای سبک با حجم کم و دفعات زیاد میل کنند زیرا گرسنگی عوارض جدی و خطرناکی برای جنین دارد .

مادران باردار چه چیزهایی نخورند؟

مواد غذایی دارای اسید فولیک

مصرف مکمل¬ها یا مواد غذایی حاوی اسید فولیک، در چهار هفته قبل از آغاز دوران بارداری و هشت هفته بعد از شروع این دوران، علاوه بر باهوش شدن جنین سبب می شود جنین پوست و موهای زیبایی داشته باشد . مواد غذایی مانند اسفناج، مرکبات، عدس، ماکارونی و غلات صبحانه سرشار از اسید فولیک هستند.

زعفران به همراه شیر

زعفران، دارای عطر و طعم خاصی است و سبب زیبایی ظاهر و آرامش روان جنین داخل رحم زنان باردار می شود اما این ماده غذایی نباید بیش از حد مصرف شود، زیرا انقباضات رحمی را در بدن زنان باردار به همراه داشته و منجر به سقط جنین می شود.

کره روشن کننده و براق کننده پوست جنین:

مادرانی که در دوران بارداری خود کره (به¬ویژه کره آب¬شده) مصرف می کنند ، در روند زایمان طبیعی کم¬تری خواهند داشت و رنگ پوست نوزاد آنها روشن و براق تر خواهد شد .

بادام

زنان باید در طول دوران حاملگی خود بادام خشک مصرف کنند تا نوزادی دارای عضلات قوی با رنگ پوست روشن داشته باشند . خانم های باردار می توانند چند بادام خشک را پودر کرده و به شیر بیافزایند و بنوشید.

آب انگور

آب انگور سرشار از اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) می باشد که موجب رشد جنین درون رحم ، سلامت و زیبا یی جنین می شود.

تخم مرغ

برای داشتن یک کودک سالم با پوستی زیبا و روشن ، به اندازه کافی در بارداری به خصوص سه ماهه دوم تخم مرغ مصرف کنید.

شیر نارگیل

برای تولد یک کودک سالم، زیبا و قوی به طور منظم شیر نارگیل مصرف نمایید.

دانه های روغنی:

در هفته های اول دوران بارداری و قبل از مصرف هر نوع ماده غذایی در وعده صبح، دانه های روغنی در آب بخیسانید و آب آن را بنوشید تا رنگ پوست فرزندتان شفاف و روشن گردد.

میوه هایی برای زیباتر شدن جنین :

مادر باردار بهتر است در طول دوران بارداری از میوه های زیر استفاده کند تا فرزندی سالم و زیبا به دنیا آورد:

دیابت بارداری

اگر میل زیادی به خوردن شیرینیجات دارید و هر روز یک ظرف بزرگ میوه می خورید ممکن است به دیابت بارداری دچار شوید .چطور نوزاد زیبا داشته باشیم

قند خون بالا در دوران بارداری می تواند منجر به رشد زیاد جنین و بزرگ جثه شدن نوزاد شود که خود این موضوع می تواند مشکلاتی هنگام زایمان ایجاد کند. همچنین کنترل نشدن مناسب دیابت بارداری ممکن است منجر به تولد نوزادی با قند خون پایین، یرقان یا مشکل تنفسی شود. دیابت می تواند زمینه را برای بروز بیماری های قلبی، چاقی و … فرزندان در آینده فراهم کند.

فشار خون بالا

زنان باردار، باید در دوران بارداری مصرف بیش از حد نمک و خوراکی های شور و کنسرو شده را کنار بگذارند تا دچار افزایش فشارخون نشوند. فشارخون بالای مادر در دوران بارداری، سبب تنگ شدن رگ های خونی جفت و دشوار شدن رسیدن اکسیژن و مواد مغذی ضروری به جنین می شود. از عوارض بالا بودن فشارخون مادر در دوران باردار، تولد نوزاد کم وزن ، نوزاد مبتلا به مشکلات عضلانی، نوزادمبتلا به قند خون پایین و مشکلات رشدی است.

چاقی

اگر در دوران بارداری دائم خوراکی های پرکالری می خورید تا فرزندتان تقویت شود ، باید بدانید که تنها سبب می شوید آسیب جدی به سلامت خودتان و او وارد شود . مادرانی که در دوران بارداری چاق هستند ، فرزندشان ممکن است مبتلا به دیابت شود . همچنین احتمال زایمان زودرس و تولد فرزند نارس در میان این زنان بیشتر از سایر خانم ها است .

کم خونی

برخی از خانم های باردار در این دوران از کم خونی رنج می برند . این مادران برای سلامتی خود و فرزندشان باید از مواد غذایی خون ساز و رژیم غذایی غنی از آهن، ویتامین b12 و فولات در این دوران استفاده کرده و بنابر تشخیص پزشک از مکمل های دارویی برای تامین آهن مورد نیاز بدنشان بهره بگیرند. کم خونی مادران باردار سبب می شود فرزند آنها با وزن کم به دنیا آید و به اختلالات رشد دچار شود .

همه ما می دانیم انتخاب مواد غذایی مادر در دوران بارداری تاثیر می گذارد، که کودک هم از لحاظ جسمی وهم روانی رشد کند اما آیا می دانید که عادات غذایی مادر ،در دوران بارداری نیز در ایجاد یک کودک سفیدو بور و زیبا کمک خواهد کرد !! خوب هیچ تحقیق قطعی در پشت آن وجود ندارد، اما بابا و مامان ها از این اسطوره ها که مادرانشان و یا مادر شوهرانشان به آنها گفته اند، پیروی می کنند و آنها نیز به دختران و نوه هایشان می آموزند.

راه داشتن فرزند زیبا بیشتر مربوط به تغذیه و عادات مادر و تا حدودی پدر می شود، در این بخش از نمناک فهرستی برایتان آماده کرده ایم با هدف راه داشتن فرزند زیبا و پرمو با خوردن چند میوه ، که زنان باردار باید در رژیم غذایی خود در دوران بارداری داشته داشند، زیرا نوزادان علاوه بر برخوردار شدن از پوستی سفید، آنها برای نوزادان چه در رحم مادران و چه در آغوش مادر بسیار مغذی هستند.

مواد غذایی برای داشتن موهای سالم نوزاد

پرتقال:

چطور نوزاد زیبا داشته باشیم

پرتقال ، بهترین میوه در دوران بارداری است. پرتقال متعلق به خانواده مرکبات غنی از ویتامین C است که برای مادر و نوزاد بسیار مفید است ، خوردن میوه ها و سبزی هایی که ویتامین ث دارند رنگ نوزاد را زیبا میکنند. گفته شده است که خوردن 2 عدد پرتقال ،به صورت روزانه در بعد از ظهرها، از اول تا ماه هشتم بارداری، نه تنها باعث می شود که مادران سالم و زیبا باشند ،بلکه پوست کودک را نیز سفید و بور میکند، هرچند تحقیقات دقیق در این زمینه وجود ندارد.

پرتغال یکی از بهترین میوه ها در دوران بارداری

نارگیل :

روزانه با جویدن کامل آنها ، در طول بارداری ضعف مادران را از بین می برد و کودک را سالم و بدون بیماری نگه میدارد.

درمان ضعف مادران در دوران بارداری با مصرف نارگیل

گلابی و انار:

حتی الامکان هر روز صبح ناشتا یکی از میوه های گلابی، به، انارشیرین، سیب درختی را میل کنید که در طب سنتی این میوه ها برای داشتن فرزند زیبا توصیه شده است، خوردن گلابی توسط پدر نیز سبب زیبایی فرزند می شود.

زیبایی فرزند با خوردن گلابی

رازیانه:

همانطور که می دانیم دانه های رازیانه، اثرات شگفت انگیزی برای بدن ما ارائه می کنند ، نه تنها دانه های رازیانه از نظر طبیعت، ضد عفونی کننده هستند بلکه با آنتی اکسیدان ها نیز بارگیری می شوند همچنین گفته شده است، که اگر یک زن باردار بخواهد کودک سفید و سالم داشته باشد. اگر می خواهید نوزادی با چشمان شهلا و زیبا داشته باشید توصیه می‎شود مصرف رازیانه و بادیان را فراموش نکنید که باید:مقدار زیادی از دانه های رازیانه را بجود.

اثرات اعجاب انگیز مصرف رازیانه برای بدن

آب انگور :

دارای اسیدهای هیدروکسی آلفا (AHA) است، انگور عامل بسیار مهمی در پوست سفید و سالم می باشد، پس  زنان باردار که تمایل به داشتن کودک سفید و زیبا دارند، باید:

60 گرم آب انگور تازه دو بار در روز بنوشند ؛ این باعث می شود که کودک شما سالم و قوی باشد و از مشکلات مختلف مانند سرماخوردگی، درد دندانی، گرفتگی، تورم، اسیدیته و یبوست در مادران جلوگیری کند. همانطور که همه ما می دانیم مربای انگور فرنگی ،یک بسته ی مقوی مواد مغذی است این یک عنصر رایج در درمان دارویی هند از آیورودا است. این آبمیوه یک منبع قوی ویتامین C است و همچنین حاوی آهن و کلسیم است. بنابراین، توصیه می شود، زنان باردار مقداری آملا مارمالاد را روزانه مصرف کنند.

مصرف انگور موثر در زیبایی و سفیدی پوست 

ترجیحا در صبحانه

برای کودکان در رحم و مادران مفید است، زیرا هر دو آنها را ،سالم و قوی نگه میدارد.

کاسنی و آنچه برای کبد مفید است فرزندتان را زیبا می کند

کاسنی بخورید تا خون شما زیادتر گردد که فرزند زیبایی از شما بوجود آید ؛ روغن زیتون، روغن ماهی، کنگر، هویج، زرشک، شکر و نعناع نیز یکی از رازهای قدیمی برای داشتن فرزند زیباست.

7 غذایی که در دوران بارداری موهای سالم را برای کودک به ارمغان میاورد

این رویایی است که می تواند به حقیقت برسد اما چگونه؟ خوب، همه چیزهایی که باید انجام دهید،این است که مواد غذایی مناسب را به کودک خود هنگامی که هنوز در رحم شما است، بدهید. پزشکان، تعدادی از مواد غذایی را که برای زنان باردار فوق العاده است، پیشنهاد میکنند ؛ اگر می خواهید فرزند شما رشد کند و موهای شیک، با کلاس ، موهای بور و یا هر چیز دیگری که ممکن است شما را غافلگیر کند داشته باشد ، باید این مواد غذایی را در طول بارداری مصرف کنید. این بهترین زمان ،برای شروع تغذیه موی نوزاد آینده شماست برای پی بردن به اسرار موهای مناسب برای نوزاد، مطلب زیر را مطالعه کنید.

آجیل:

در طول روزهای بارداری انواع مختلف آجیل مصرف کنید. انواع آجیل در بازار موجود است. شما باید با پزشک خود صحبت کنید و از گردو آمریکایی ، بادام استفاده کنید. این ها منابع خوب بیوتین هستند.

مصرف آجیل را در دوران بارداری هرگز فراموش نکنید

تخم مرغ:

مواد مغذی مانند پروتئین ها و مواد معدنی مانند آهن و روی برای حفظ کیفیت مو ضروری است تخم مرغ از مهمترین غذاهایی است، که باید در دوران بارداری مصرف کنید. شما می توانید روز خود را با یک تخم مرغ در منوی صبحانه خود شروع کنید، یا آن را همراه با چیزهای دیگر با ناهار میل کنید.

تخم مرغ دارای پروتئین بالا و مناسب

 صدف ( البته با مشورت پزشک)

چطور نوزاد زیبا داشته باشیم

صدف غذای دیگری است که در طول بارداری مصرف می شود تا موهای خوب در نوزادان شکل گیرد.با این حال، این یک غذای دریایی است، پس قبل از اینکه به رژیم غذایی خود متصل شوید، با پزشک خود مشورت کنید ؛ آنها پروتئین، اسیدهای چرب، آهن، روی، کلسیم و ویتامین C را به بدن عرضه می کنند و این، برای حفظ موی سر ضروری است.با توجه به طعم و مزایای کلی، می توانید آن را گاهی اوقات در دوران بارداری استفاده کنید.

شگل گیری فوق العاده موهای نوزاد با مصرف صدف

سیب زمینی های شیرین:

پزشکان اغلب سیب زمینی شیرین را به زنان باردار توصیه می کنند. این حاوی بتا-کاروتن حاوی ویتامین A است مو را قوی می کند و باعث می شود، آنها شکننده و خشک نشوند. برای اطمینان از داشتن موی مناسب در کودک، مطمئن شوید که سیب زمینی شیرین در نمودار رژیم غذایی خود دارید. علاوه بر خوشمزگی ، میتواند رشد مو در نوزاد شما را تقویت کند . شما حتی می توانید آن را به صورت آب پز، نیز استفاده کنید.

مصرف سیب زمینی شیرین در دوران بارداری

ماهی سالمون:

ماهی سالمون یک غذای مهمی است که شما نیاز دارید که برای داشتن موهای مناسب در نوزاد خود مصرف کنید با این وجود، مطمئن شوید که آن را خوب طبخ کرده اید. خام بودن ممکن است به کودک شما آسیب برساند . ماهی سالمون، اسیدهای چرب را، که باعث می شود مو سالم بماند به مو انتقال میدهد. کودک غذا را از مادر دریافت می کند، بنابراین عاقلانه است که این مواد مغذی را به کودک در حالی که هنوز در رحم مادر است، برسانید لازم نیست که آن را در مقادیر زیاد مصرف کنید در هر هفته، دو وعده از این ماهی کافی است شما همچنین، می توانید ماهی تن را امتحان کنید، که اثر مشابهی بر بدن دارد.

ماهی سالمون غذایی بسیار عالی و سرشار از مواد مغذی

دانه های کتان و دانه های تخم شربتی:

بعضی از مردم سعی می کنند از مصرف محصولات حیوانی در دوران بارداری اجتناب کنند در صورتی که شما یکی از آنها هستید، در اینجا دو گزینه مناسب برای شما وجود دارد اگر شما سعی بر استفاده نکردن محصولات حیوانی دارید، دانه ی کتان و تخم شربتی گزینه ایده آلی هستند این باعث می شود مو نوزاد براق ، ابریشمی و زیبا باشد.

مصرف دانه های تخم شربتی و دانه های کتان 

آووکادو:

علاوه بر تقویت موی نوزاد شما ،باید اطمینان حاصل کنید که از ریزش مو رنج نخواهد برد ویتامین های B و E درمورد حاملگی مناسب است.آووکادو هر دو این ویتامین ها را تامین می کند و به حفظ موهای قوی و زیبا که مدت زمان زیادی طول می کشد، کمک می کند شما باید این هفت غذا را در حین حاملگی خود داشته باشید، تا کودک شما با موهای سالم پرورش یابد.شایع است که نوزادان از کیفیت موهای ضعیف و ریزش مو رنج می برند. شما می توانید از این امر جلوگیری کنید، اگر در طول روزهای قبل از زایمان در مورد غذای خود دقت لازم را داشته باشید و موهای بسیار زیبایی را به فرزندان خود هدیه دهید.

مصرف آووکادو باعث تقویت مو نوزاد می شود

اگر فرزندی با موی مشکی و پوست نرم میخواهید باید از حرارت آفتاب و اغذیه ای که ویتامین د ، گوگرد و منگنز دارند استفاده کنید مثل پیاز ، سفیده تخم مرغ ، کلم ، خیاربوته ای و ترب وقتی آفتاب به بدن برسد ولی عوامل ویتامین د نباشد موی نوزاد سرخ می شود اگر ویتامین د به جنین نرسد بور خواهد شد. ویتامین آسبب مو خرمایی شدن فرزند میشود.

برای به دنیا آوردن یک نوزاد زیبا علاوه بر ژنتیک که در شکل دهی به قیافه و زیبایی ظاهری نوزاد تاثیر دارد می توان از بعضی مواد غذایی که تاثیر مثبتی در زیبایی فرزند شما دارند نیز در دوره بارداری استقاده کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ به همین دلیل، در ادامه این مقاله، مواد غذایی معرفی شده است که مادران باردار می­توانند از آن­ها تغذیه نموده و نوزاد زیبا و سالمی به دنیا بیاورند. این مواد غذایی عبارتند از:

اسید فولیک برای “زیبایی جنین” :

 همانطور که می­دانید وجود اسید فولیک کافی در بدن مادر باردار برای تشکیل سلول­های مغز کودک درون رحم او بسیار مهم است. با توجه به نتایج مطالعات انجام شده توسط محققان علوم زنان و زایمان، مصرف مکمل­ها یا مواد غذایی حاوی اسید فولیک، در چهار هفته قبل از آغاز دوران بارداری و هشت هفته بعد از شروع این دوران، احتمال مبتلا شدن نوزاد به بیماری اوتیسم تا 40٪ کاهش می­دهد. همچنین، مصرف منظم این مکمل غذایی، تاثیر چشمگیری بر پوست و موهای جنین داخل رحم مادر باردار خواهد داشت. شما می­توانید اسید فولیک را با مصرف غذاهایی مانند اسفناج، مرکبات، عدس، ماکارونی و غلات صبحانه دریافت کنید.

پرتقال برای زیبایی جنین:

چطور نوزاد زیبا داشته باشیم

پرتقال، بهترین میوه در دوران بارداری است. پرتقال متعلق به خانواده مرکبات غنی از ویتامین C است که برای مادر و نوزاد بسیار مفید است ، خوردن میوه ها و سبزی هایی که ویتامین ث دارند رنگ نوزاد را زیبا میکنند. گفته شده است که خوردن 2 عدد پرتقال ،به صورت روزانه در بعد از ظهرها، از اول تا ماه هشتم بارداری، نه تنها باعث می شود که مادران سالم و زیبا باشند ،بلکه پوست کودک را نیز سفید و بور میکند، هرچند تحقیقات دقیق در این زمینه وجود ندارد.

کره بخورید تا پوست جنین روشن و براق شود

بر اساس نتایج تحقیقات انجام شده توسط پزشکان متخصص زنان و زایمان، مادرانی که کره (به ویژه کره آب شده) را به رژیم غذایی دوران بارداری خود اضافه میکنند، در روند زایمان طبیعی کمتر درد می کشند. همچنین، مصرف این ماده غذایی مقوی به بدن زنان باردار کمک میکند تا رنگ صورت کودک درون رحم این افراد روشن و براق شود.خوردن روغن حیوانی در بارداری میتواند به شما کمک زیادی کند.

شیر نارگیل برای زیبایی جنین:

شیر نارگیل بخورید تا جنین زیبا در رحمتان رشد کند.

یادتان باشد که مصرف منظم شیر درون میوه نارگیل می­تواند تولد یک کودک سالم، زیبا و قوی را برای والدین او به ارمغان بیاورد.

گلابی و انار برای زیبایی جنین:

حتی الامکان هر روز صبح ناشتا یکی از میوه های گلابی، به، انارشیرین، سیب درختی را میل کنید که در طب سنتی این میوه ها برای داشتن فرزند زیبا توصیه شده است، خوردن گلابی توسط پدر نیز سبب زیبایی فرزند می شود.

هلو برای زیبایی جنین:

یکی از راههای داشتن فرزند زیبا خوردن هلو است . خوردن هلو سموم را از بدن دفع می کند. نکته دیگر اینکه برای کم کردن وزن بهتر است هلو را فراموش نکنید.

بادام برای زیبایی نوزاد داخل رحم:

زنان باید برای داشتن نوزادی که دارای عضلات قوی باشد، در طول دوران حاملگی خود بادام خشک مصرف کنند. جالب است بدانید که مصرف منظم بادام توسط مادران باردار، برای روشن­تر شدن رنگ پوست کودک درون رحم این افراد امری شناخته ­شده است. شما می­توانید چند بادام خشک را پودر کرده و به  شیر اضافه کنید، سپس آن را بنوشید.

سیب برای زیبایی جنین:

یکی از راههای داشتن فرزند زیبا مصرف سیب است. سعی کنید در ماه هشتم بارداری به دفعات بر سیب سرخ سورۀ یوسف خوانده شده و زن باردار بخورد کودکی زیبا خواهد داشت.

آجیل برای زیبایی جنین:

آجیل همیشه به عنوان یکی از مقوی و سالم‌ترین اسنک‌ها معرفی شده است. این اسنک در دوران بارداری نیز به مادران توصیه می‌شود. در واقع این ماده غذایی نه تنها برای پوست مادر، که برای پوست نوزاد هم مفید است و علاوه بر زیبایی ظاهری، بر سلامت جسمی نیز موثر می‌باشد.

روغن زیتون برای زیبایی جنین:

خانم های باردار؛ پیشنهاد می کنیم برای سلامتی خودتان و فرزندتان، در دوران بارداری روغن زیتون را جایگزین روغن های دیگر کنید چراکه مضرات روغن های دیگر را ندارد و چربی کمتری هم دارد.

شما با مصرف روزانه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون می توانید صاحب فرزندی با پوستی شفاف و روشن بشوید چراکه روغن زیتون باعث روشنی پوست جنین می شود.

کاسنی برای زیبایی جنین

عرق کاسنی برای پاکسازی کبد بسیار مفید است و در نتیجه کاسنی باعث افزایش خون بدنتان می شود که روی زیبایی فرزندتان هم موثر است.

آووکادو برای زیبایی جنین:

علاوه بر تقویت موی نوزاد شما ،باید اطمینان حاصل کنید که از ریزش مو رنج نخواهد برد ویتامین های B و E درمورد حاملگی مناسب است.آووکادو هر دو این ویتامین ها را تامین می کند و به حفظ موهای قوی و زیبا که مدت زمان زیادی طول می کشد، کمک می کند شما باید این هفت غذا را در حین حاملگی خود داشته باشید، تا کودک شما با موهای سالم پرورش یابد.شایع است که نوزادان از کیفیت موهای ضعیف و ریزش مو رنج می برند. شما می توانید از این امر جلوگیری کنید، اگر در طول روزهای قبل از زایمان در مورد غذای خود دقت لازم را داشته باشید و موهای بسیار زیبایی را به فرزندان خود هدیه دهید.

موارد منع شده برای زیبایی و سلامت جنین

مصرف زیاد نمک “بخصوص در سه ماه آخر”

مصرف زیاد شیرینی های خامه دار

مصرف زیاد حبوبات “بچه را کودن می کند ”

مصرف زیاد ویتامین A وK مضر است

تند غذا خوردن “موجب ایجاد لک های صورت در مادر و فرزند”

غذا های مونده رنگ بچه را تیره می کند

سوسیس و کالباس

انواع سس ها

نوشابه

کنسرو های آماده

خیارشور

چطور نوزاد زیبا داشته باشیم

چای و قهوه

سرکه

فلفل ادویه های تندی مثل فلفل دارچین و نعناع و خردل، خصوصا زیاد آنها

مصرف بیش از حد نمک و خوراکی های شور مثل خیارشور، خصوصا در ۳ ماه آخر حاملگی

مصرف زیاد گوجه فرنگی “سبب ناقص الخلقه شدن میشود”

مصرف زیاد سیب زمینی “سبب پیدایش “اسپینا بیفیدا ” میشود”

88492747

88830950

info@bornanews.ir

تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان فجر – خیابان نظری – انتهای خیابان دلفان – نبش اتوبان مدرس – پلاک 50

تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

چطور نوزاد زیبا داشته باشیم

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

مطالب پر بازدید

همه ی ما دوست داریم صاحب فرزندی زیبا و دلنشین شویم؛ چون داشتن فرزندی با ویژگی های زیبا در چهره باعث میشود تا هم کاریزمای ما بالا برود هم در آینده فرزندمان بتواند از چهره ی خود به عنوان یک امتیاز ویژه استفاده کند. در کل زیبایی در جامعه ی امروزی نوعی برتری به حساب می آید؛ اگر دوست دارید فرزندتان صاحب این برتری باشد؛ باید به راه و روش هایی که به شما معرفی میکنیم، تن دهید.

داشتن فرزند زیبا یکی از آرزوهای هر زن و مردی است. البته میدانیم که سلامتی از هر چیزی مهم تر است. اما همه دوست دارند در درجه دوم بعد از سلامتی فرزندی زیبا داشته باشند. در این پست از سایت آسان طب 15 مورد از راههای داشتن فرزند زیبا را برایتان بیان میکنیم

راههای داشتن فرزندی زیبا , روشهای داشتن فرزند زیبا, راههای داشتن نوزاد زیبا, راههای داشتن بچه زیبا, راههایی برای داشتن فرزند زیبا, چگونگی داشتن فرزند زیبا
چطور نوزاد زیبا داشته باشیم

1-یکی از راههای داشتن فرزند زیبا ، خوردن میوه ها و سبزی هایی که ویتامین ث دارند .

2-برای داشتن فرزندی با موی مشکی و پوست نرم استفاده از حرارت آفتاب وغذاهایی که ویتامین د ، گوگرد و منگنز دارند را فراموش نکنید . مثل پیاز ، سفیده تخم مرغ ، کلم ، خیاربوته ای و ترب.

*اگر آفتاب به بدن برسد ولی عوامل ویتامین د نباشد موی نوزاد سرخ خواهد شد .

*اگر ویتامین د به جنین نرسد بور خواهد شد .

*ویتامین آسبب مو خرمایی شدن فرزند میشود.

3-طبق بررسی های بدست آمده خوردن بابونه و گل آن و دم کرده بومادران خصوصا گل آن در بور شدن موی نوزاد تاثیر زیادی دارد .

4-یکی راههای داشتن فرزند زیبا نترسیدن طی بارداریست . دلیل این امر آنست که مادر اگر در دوران بارداری دچار ترس شدید شود پوست جنین دچار لکهای تیره میشود . در موارد ترس مادر سریع باید از شربت عسل یا میوه شیرین مثل سیب درختی و به و گلابی استفاده کند و  هرگزترشی نخورد .

راههای داشتن فرزندی زیبا , روشهای داشتن فرزند زیبا, راههای داشتن نوزاد زیبا, راههای داشتن بچه زیبا, راههایی برای داشتن فرزند زیبا, چگونگی داشتن فرزند زیبا

5-یکی از راههای داشتن فرزند زیبا مصرف سیب است. سعی کنید در ماه هشتم بارداری به دفعات بر سیب سرخ سورۀ یوسف خوانده شده و زن باردار بخورد کودکی زیبا خواهد داشت.

6-همچنین پیشنهاد میکنیم برای داشتن نوزادی با چشمان شهلا و زیبا،  رازیانه و بادیان را مصرف کنید.

7-طبق گفته محققان ، خوردن خربزه درهنگام بارداری سبب زیبایی جنین خواهد شد و شیر در مشاعر کودک تاثیر نیکویی خواهد داشت.

راههای داشتن فرزندی زیبا , روشهای داشتن فرزند زیبا, راههای داشتن نوزاد زیبا, راههای داشتن بچه زیبا, راههایی برای داشتن فرزند زیبا, چگونگی داشتن فرزند زیبا

8- به گزارش آسان طب ، برای نظافت، زیبایی و شادابی پوست مادر و جنین مصرف آب آناناس به همراه یک قاشق عسل را فراموش نکنید .

9-اگر می خواهید فرزندتان رنگ و روی خوب داشته باشد در هنگام بارداری سراغ خوراکیهای دوستان کبد بروید.

10-به گزارش آسان طب ، برای درمان ناتوانی جنسی مردان باید انجیر، زیتون و آب لیموترش را در وعده های غذایی شان قرار دهید .

11-خوردن گلابی توسط پدر، سبب زیبایی فرزند می شود.

12-حتی الامکان هر روز صبح ناشتا یکی از میوه‌های گلابی، به، انارشیرین، سیب درختی را میل کنید.

13-یکی از راههای داشتن فرزند زیبا مصرف معجون شیر گردو و خرما است . طبق برسیهای بدست امده  مغز بادام و مغز بو داده تخمه‎ی خربزه نیز قوای جنسی مرد را تقویت کرده و در زیبایی فرزند موثر است.

راههای داشتن فرزندی زیبا , روشهای داشتن فرزند زیبا, راههای داشتن نوزاد زیبا, راههای داشتن بچه زیبا, راههایی برای داشتن فرزند زیبا, چگونگی داشتن فرزند زیبا

14-یکی از راههای داشتن فرزند زیبا خوردن هلو است . خوردن هلو سموم را از بدن دفع می کند. نکته دیگر اینکه برای کم کردن وزن بهتر است هلو را فراموش نکنید.

15-اگر میخواهید فرزندتان موهای پر و بلندی داشته باشد در بارداری شنبلیله بخصوص خام مصرف شود.

مطالب مرتبط

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

کاربران گرامی,این مقاله از سایت حذف گردیده.

مروری بر دیگر مطالب ”

برای زیبایی فرزند چه کنیم ؟ این سوالی است که خیلی از پدر و مادران برای بچه دار شدن خواهند گفت
زیبا شدن فرزند تا حد بسیار زیادی به ژنتیک ارتباط دارد اما باید این را هم بدانید
عواملی هم برای داشتن یک فرزند زیبا موثر است و ان هم تغذیه قبل از امیزش و در طول
بارداری است ما در این مطلب از پرشین وی قصد داریم بگوییم که چگونه قبل از امیزش و چگونه
در طول بارداری تغذیه ای مناسب داشته باشید تا فرزند زیبایی داشته باشید

موارد زیادی در ایام بارداری وجود دارد که بر روی زیبایی فرزند تاثیر عمده‎ای دارد:* سیب در زیبایی کودک نقش زیادی ایفا می‎کند.اگر در ماه هشتم بارداری به دفعات
بر سیب سرخ سورۀ یوسف خوانده شده و زن باردار بخورد کودکی زیبا خواهد داشت.

* اگر می‎خواهید نوزادی با چشمان شهلا و زیبا داشته باشید توصیه می‎شود مصرف رازیانه و بادیان را فراموش نکنید.

* خوردن خربزه در هنگام بارداری باعث زیبایی جنین خواهد شد.

* شیر در مشاعر کودک تاثیر نیکویی خواهد داشت.

چطور نوزاد زیبا داشته باشیم

* کسانی که غذای تند می‎خورند مبتلا به لک‌های صورت می‎شوند، چنانچه حامله باشند نوزادشان ممکن است لکه‌هایی در بدنشان
داشته باشند.

* مصرف آب اناناس به همراه یک قاشق عسل برای نظافت، زیبایی و شادابی پوست مادر و جنین مفید است.

* اگر میخواهید فرزندتان رنگ و روی خوب داشته باشد در هنگام بارداری سراغ دوستان کبد بروید.دوستان کبد عبارتند از:
روغن زیتون- روغن ماهی- کاسنی- کنگر- هویج- زرشک- شکر- نعناع

اصول تغذیه‎ای که مرد برای داشتن نوزاد زیبا باید رعایت کند:
* بعضی از غذاها باعث تقویت قوای جنسی می‌شود و
اسپرم را قوی‌تر می‌کند.

* خوردن انار شیرین آب منی مرد را زیاد می‌کند و فرزند او را زیبا میکند.

* برای درمان ناتوانی جنسی باید انجیر، زیتون و آب لیموترش را مصرف کند.

* حتی الامکان هر روز صبح ناشتا یکی از میوه‌های گلابی، به ، انارشیرین، سیب درختی را میل کند.

* معجون شیر گردو و خرما تاثیر زیادی روی زیبایی فرزند دارد و هم چنین مغز بادام و مغز بو
داده، تخمه‎ی خربزه نیز قوای جنسی مرد را تقویت داده و در زیبایی فرزند موثر است.

* کاسنی بخورید تا خون شما زیادتر گردد فرزند زیبایی از شما بوجود آید.

* خوردن گلابی توسط پدر ، سبب زیبایی فرزند می شود.

* به زنان باردار گلابی بدهید که فرزندان را نیکو و زیبا می کند.

در کتاب کافی از امام صادق (ع) نقل شده : ایشان در حالی که به کودکی زیبا می نگریست فرمود
: باید پدر این پسر بچه ، گلابی خورده باشد.همچنین روایت شده است که پیامبر (ع) گلابی اش را تکه
کرد و به جعفر بن ابی طلالب داد و به او فرمود : بخور ! همانا گلابی رنگ را جلا
می دهد و فرزند را نیکو می گرداند.
برای داشتن فرزند باهوش و سالم زمانی نزدیکی کنید که هر دو و مخصوصا مرد شهوت زیادی داشته باشد.برای افزایش
شهوت میتوانید گرمیجات مثل زعفران،عسل،ادویه جات،پیاز و… مصرف کنید.

شیر نارگیل برای زیبایی جنین:

شیر نارگیل بخورید تا جنین زیبا در رحمتان رشد کند.

یادتان باشد که مصرف منظم شیر درون میوه نارگیل می­تواند تولد یک کودک سالم، زیبا و قوی را برای والدین او به ارمغان بیاورد.

گلابی و انار برای زیبایی جنین:

حتی الامکان هر روز صبح ناشتا یکی از میوه های گلابی، به، انارشیرین، سیب درختی
را میل کنید که در طب سنتی این میوه ها برای داشتن فرزند زیبا توصیه شده است، خوردن گلابی توسط پدر نیز سبب زیبایی فرزند می شود.

هلو برای زیبایی جنین:

یکی از راههای داشتن فرزند زیبا خوردن هلو است . خوردن هلو سموم را از بدن دفع می کند.
نکته دیگر اینکه برای کم کردن وزن بهتر است هلو را فراموش نکنید.

بادام برای زیبایی نوزاد داخل رحم:

زنان باید برای داشتن نوزادی که دارای عضلات قوی باشد، در طول دوران حاملگی
خود بادام خشک مصرف کنند. جالب است بدانید که مصرف منظم بادام توسط
مادران باردار، برای روشن­تر شدن رنگ پوست کودک درون رحم این افراد امری
شناخته ­شده است. شما می­توانید چند بادام خشک را پودر کرده و به  شیر اضافه کنید، سپس آن را بنوشید.

سیب برای زیبایی جنین:

یکی از راههای داشتن فرزند زیبا مصرف سیب است. سعی کنید در ماه هشتم
بارداری به دفعات بر سیب سرخ سورۀ یوسف خوانده شده و زن باردار بخورد کودکی زیبا خواهد داشت.

فارسی کده / beytoote

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .


تور ازمیر ارزان



 

زیبایی جنین معمولا بصورت ژنتیکی تعریف میشود، اما با مصرف برخی مواد غذایی می توانید به زیباتر شدن نوزاد خود کمک کنید. هر مادری دوست دارد پس از زایمان دارای نوزاد زیبا با پوست لطیف باشد.


چطور نوزاد زیبا داشته باشیم


 

این رویایی است که می تواند به حقیقت برسد اما چگونه؟ خوب، همه چیزهایی که باید انجام دهید،این است که مواد غذایی مناسب را به کودک خود هنگامی که هنوز در رحم شما است، بدهید. پزشکان، تعدادی از مواد غذایی را که برای زنان باردار فوق العاده است، پیشنهاد میکنند ؛ اگر می خواهید فرزند شما رشد کند و موهای شیک، با کلاس ، موهای بور و یا هر چیز دیگری که ممکن است شما را غافلگیر کند داشته باشد ، باید این مواد غذایی را در طول بارداری مصرف کنید. این بهترین زمان ،برای شروع تغذیه موی نوزاد آینده شماست برای پی بردن به اسرار موهای مناسب برای نوزاد، مطلب زیر را مطالعه کنید.



 

بسیاری از مادران باردار در طول بارداری از شیر زعفران استفاده میکنند که بهتر است مقدار زعفران آن زیاد نباشد، چون در مقادیر بالا باعث افزایش خطر سقط میشود.

اگر شما دیابت بارداری ندارید و یا حتی مستعد به ابتلا به آن هم نیستید، می توانید در برنامه غذایی خود از هسته نارگیل استفاده کنید.

مادر باردار باید روزانه 2 تا 3 لیوان شیر مصرف کند، مخصوصا در سه ماهه اول بارداری نوشیدن شیر را فراموش نکنید که برای رشد جنین لازم و ضروری است.

تخم مرغ نیز دارای پروتئین بالاست و بهتر است مادر باردار بصورت مرتب مخصوصا در سه ماهه دوم بارداری مصرف کند.

مادر باردار بهتر است مرتب بادام و گردو خشک شده و یا تازه را در برنامه غذایی خود بگنجاند.

بهتر است مادر باردار روغن مصرفی خود را با زیتون و دانه هسته انگور جایگرین کند.



 

این میوه سرشار از ویتامین c است و برای تقویت و کلاژن سازی پوست جنین شما لازم است، پس در برنامه غذایی خود از این میوه استفاده کنید.

این میوه سرشار از آهن و ویتامین C می باشد و توصیه میشود آناناس تازه و یا آب آناناس را هفته ای یکبار مصرف کنید.
مصرف رب انار در هنگام بارداری علاوه براینکه از ویار خوردن خاک، مهر، زغال، برفک یخچال نجات می‎دهد، تاثیر زیادی در زیبایی نوازد دارد.

خوردن گلابی توسط پدر ، سبب زیبایی فرزند می شود .در کتاب کافی از امام صادق (ع) نقل شده : ایشان در حالی که به کودکی زیبا می نگریست فرمود : باید پدر این پسر بچه ، گلابی خورده باشد
خوردن گلابی مایه قوت قلب ، پاکی معده ، صفای دل ، دلیری و زیبایی بچه می شود .
خوردن کندور توسط زن باردار باعث زیادی عقل بچه ، باهوش ، پاکدل ، دانا و شجاع شدن پسر و خشخو و نیکو شدن دختر می شود .

خوردن آب اناناس به همراه یک قاشق عسل برای نظافت، زیبایی و شادابی پوست مادر و جنین مفید است.
سویا حاوی مواد معدنی غنی و ویتامین‌های D ، B2، A است و مصرف آن برای زنان باردار و جنین بسیار مفید است.
همچنین سیب در زیبایی کودک نیز نقش زیادی ایفا می‎کند. اگر در ماه هشتم بارداری به دفعات بر سیب سرخ سورۀ یوسف خوانده شده و زن باردار بخورد کودکی زیبا خواهد داشت.

مصرف انجیر و شنبلیله از ریزش مو جلوگیری کرده و سبب افزایش مو می‎گردد.

اگر می‎خواهید نوزادی با چشمان شهلا و زیبا داشته باشید توصیه می‎شود مصرف رازیانه و بادیان را فراموش نکنید.
مصرف به خطر سقط جنین را کاهش داده، نوزاد را خوش آب و رنگ کرده و از ویار زنان باردار جلوگیری می‎نماید.
خوردن خربزه درهنگام بارداری باعث زیبایی جنین خواهد شد.

خوردن عسل به زنان باردار توصیه می‌شود، زیرا دارای قند، آهن، پتاسیم، کلسیم، منگنز، سدیم و فسفر است.
شلغم به خاطر داشتن کلسیم و فسفر برای رشد و نمو و استحکام استخوان بندی نافع است لذا خوردن آن به زنان باردار و شیرده توصیه می‌شود.
به زنان باردار شیر بنوشانید زیرا شیر در مشاعر کودک تاثیر نیکویی خواهد داشت.

کسانی که غذای تند می‎خورند مبتلا به لک‌های صورت می‎شوند، چنانچه حامله باشند نوزادشان ممکن است لکه‌هایی در بدنشان داشته باشند.
چنانچه مادر هنگام آبستن ادویه‌های تند مانند خردل یا دارچین و نعناع زیاد مصرف کند نوزاد مبتلا به اگزما می‎گردد.

اگر میخواهید فرزندتان رنگ و روی خوب داشته باشد در هنگام بارداری سراغ دوستان کبد بروید. دوستان کبد عبارتند از: روغن زیتون، انار، روغن ماهی، کاسنی، کنگر، هویج، زرشک، شکر، نعناع.
خوردن توت فرنگی و هلو نیز در زیبایی رخ جنین و شادابی پوست زن باردار تاثیر دارد.



 

 در زمان حاملگی و در 3یا 4 ماهگی به سیب قرمز سوره یوسف بخوانید و فوت کنید و به همسر خویش بخورانید تا فرزندی نیکو و زیبا نصیبتان شود. 

کاسنی بخورید تا خون شما زیادتر گردد فرزند زیبایی از شما بوجود آید. 

در کتاب کافی از امام صادق (ع) نقل شده : ایشان در حالی که به کودکی زیبا می نگریست فرمود : باید پدر این پسر بچه ، گلابی خورده باشد .

همچنین روایت شده است که پیامبر (ع) گلابی اش را تکه کرد و به جعفر بن ابی طلالب داد و به او فرمود : بخور ! همانا گلابی رنگ را جلا می دهد و فرزند را نیکو می گرداند. 

خوردن کاسنی باعث زیبایی فرزند و ازدیاد در پسر آوردن می شود.

همچنین مرد میتواند در نیمه هر ماه عربی که ماه بدر است بر شکم همسر حامله اش سوره یوسف را بخواند تا ان شاءا.. فرزندش مانند بدر شود!

خوردن کندر توسط زن باردار باعث زیادی عقل بچه ، باهوش ، پاکدل ، دانا و شجاع شدن پسر و خوشخو و نیکو شدن دختر می شود . در حدیثی آمده است : به زنان حامله کندر بخورانید ، بدرستی که طفل در شکم مادر کندر غذای او می شود ، دلش محکم و تحملش زیاد می شود. 

برای داشتن فرزند باهوش و سالم زمانی نزدیکی کنید که هر دو و مخصوصا مرد شهوت زیادی داشته باشد. برای افزایش شهوت میتوانید گرمیجات مثل زعفران،عسل،ادویه جات،پیاز و… مصرف کنید.  



 



 

چطور نوزاد زیبا داشته باشیم


 


 


 


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید


instagram googleplus facebook rss


چطور نوزاد زیبا داشته باشیم
چطور نوزاد زیبا داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *