چطور گوشی خود را ریکاوری کنیم

 
helpkade
چطور گوشی خود را ریکاوری کنیم
چطور گوشی خود را ریکاوری کنیم

جواد موثقی

23,آوریل,2018
آموزش, بهترین اپلیکیشن های اندروید, کاربردی

254 نظرها

تا به حال برای شما پیش آمده که به صورت اتفاقی و یا نادانسته، فایل مهمی را حذف کنید و پس از مدتی به دنبال چاره‌ای برای بازگردانی فایل حذف شده باشید؟ اگر جوابتان مثبت است در ادامه پست، همراه باشید.

هنگامی‌که شما فایلی را از گوشی حذف می‌کنید، سیستم عامل مربوط به گوشی، مسیر دسترسی به فایل را برای شما محدود می‌کند و فضای مربوطه به فایل را در حافظه آزاد می‌کند. این درحالیست که با این‌که فضای حافظه آزاد شده اما فایل مربوطه در صورتی‌که با فایل دیگری رونویسی نشده باشد، هنوز در گوشی وجود دارد. برای تجسم این وضعیت به مثال زیر توجه کنید.

فرض کنید شما کتابی را به درون سطل زباله می اندازید. سطل زباله به وسیله خودروهای بازیافت تخلیه می‌شود. در شرکت مربوط به بازیافت، کتابی که شما دور انداخته بودید، در صورتی‌که بازیافت نشده باشد و در کوره‌های بازیافت قرار نگرفته باشد، هنوز در دسترس هست اما به صورت ناقص. چون ممکن است که جلد کتاب و یا تعدادی از صفحات کتاب از بین رفته باشند. این مثال، مثل فرآیندی است که سیستم‌عامل با فایل‌های پاک شده انجام می‌دهد. تا وقتی که شما نیاز به بازگردانی اطلاعات حذف شده دارید نرم‌افزارهای پیشرفته در بازیابی می‌توانند شما را در برگرداندن فایل‌هایتان کمک کنند. لازم به ذکر است که اطلاعات حذف شده بسته به عوامل مختلف می‌توانند چندین سال در حافظه بمانند حتی اگر با اطلاعات دیگر رونویسی شوند. در ادامه، دو نرم‌افزار برای بازگردانی اطلاعات حذف شده از گوشی‌های اندرویدی ذکر خواهد شد.

تذکر 1 (خیلی مهم): حتی‌الامکان از ارسال و دریافت داده بوسیله‌ی گوشی موردنظر، پرهیز کنید. هیچ فایلی را حذف و اضافه نکنید. در صورت حذف و یا اضافه کردن فایل در حافظه گوشی، مسیر دسترسی فایل حذف شده، تغییر خواهد یافت و یا غیرقابل دسترسی می‌باشد.چطور گوشی خود را ریکاوری کنیم

تذکر 2 (مهم): حتی‌المقدور از یکی از نرم‌افزارهای بازیابی استفاده کنید.

تذکر 3: انجام صددرصدی برای بازگشت اطلاعات حذف شده، امری تقریباً محال است. انتظار نداشته باشید که تمام فایل‌های حذف شده با استفاده از نرم‌افزارهای معرفی شده در زیر، بازگردانی شوند. چون ممکن است بر اساس سازوکار سیستم‌عامل، فایلی پس از حذف، بلافاصله غیرقابل بازگشت باشد و یا ممکن است تا سال‌ها، آن اطلاعات حذف شده در حافظه بمانند و با نرم‌افزارهای ساده بازیابی، آن اطلاعات بازیابی شوند. این نرم‌افزارها تا آنجا که بتوانند اطلاعات مربوط به تماس‌ها، پیام‌های متنی، عکس، فیلم و صوت را بازیابی می‌کنند.

Root Access

در ویرایش‌های جدید نرم‌افزارهای زیر، نیاز است تا گوشی، روت شده باشد.

نرم افزار MobiSaver for Android، برنامه‌ایست که به شما در بازگردانی اطلاعات حذف شده کمک می‌کند. این نرم‌افزار قادر به بازگردانی اطلاعاتی از قبیل شماره تماس‌ها، پیام‌ها، گالری، ویدئو، عکس، صوت و فایل‌های متنی (سندها) است. در زیر مراحل مربوط، قرار گرفته شده است. این نرم افزار در قالب سه نسخه Free ، Pro ، Pro+WinPE عرضه شده که با استفاده از نسخه رایگان یا همان free میتوانید تا 2 گیگابایت از اطلاعات خود را بازیابی کنید.

پس از نصب نرم‌افزار، گوشی را با کابل، به کامپیوتر وصل کنید. پس از اجرای نرم‌افزار، برنامه به صورت خودکار، گوشی شما را شناسایی می‌کند. در صورتی‌که برنامه، گوشی شما را شناسایی نکرد، از نصب بودن درایور تلفن همراه در کامپیوتر اطمینان حاصل کنید. دقت داشته باشید که هنگام شناسایی گوشی، نرم‌افزار، اجازه دسترسی می‌خواهد که شما با تأیید دسترسی مزبور در گوشی، نرم‌افزار ادامه کار را پی خواهد گرفت.

با کلیک بر روی Recovery، به صفحه بعد منتقل خواهید شد. در این پنجره، نرم‌افزار به دنبال اطلاعات حذف شده خواهد بود. این مرحله کمی زمان‌بر است.

این مرحله آخر است. در این قسمت شما اطلاعاتی را که می‌خواهید بازیابی کنید، انتخاب کرده سپس گزینه Recover را کلیک کنید. پنجره‌ای باز خواهد شد که شما باید مسیر ذخیره فایل‌های بازیابی شده را تعیین کنید.

دانلود نسخه رایگان EaseUS mobisaver

 برای خرید نسخه Pro و WinPE نیز از صفحه زیر استفاده کنید تا لایسنس نسخه پرو را دریافت کنید :

خرید نسخه Pro نرم افزار easeUS Mobisaver

مزیت این نرم‌افزار نسبت به برنامه قبلی در این است که این برنامه علاوه بر بازگردانی اطلاعاتی مثل شماره تماس‌ها، پیام‌ها و… توانایی بازگردانی پیام‌های حذف شده از WhatsApp را دارد.

برنامه را دانلود و سپس نصب کنید. گوشی را با کابل به کامپیوتر وصل کنید. نرم‌افزار به صورت خودکار گوشی را شناسایی می‌کند.

از فعال بودن USB debugging اطمینان حاصل کنید. برای فعال کردن این گزینه مراحل زیر را انجام دهید.

تذکر: در صورتی‌که گوشی شما روت شده است، Grant را هنگام نمایش SuperSU برای نرم‌افزار بدهید.

پس از فعال‌سازی ویژگی USB debugging، اگر برنامه از شما خواسته که کابل را جدا کنید این کار را انجام داده و کابل را دوباره وصل کنید. توجه داشته باشید که باتری گوشی کمتر از 20 درصد نباشد. دکمه Start را بفشارید.

نرم‌افزار شروع به اسکن و پردازش خواهد کرد. این مرحله کمی زمان‌بر است. پس از اتمام این مرحله شما می‌توانید اطلاعاتی را که می‌خواهید بازیابی شود انتخاب کرده و در محلی که شما انتخاب کرده‌اید آن‌ها ذخیره نمایید.

در هنگام نصب موارد زیر را توجه داشته باشید:

1. آنتی ویروس را غیر فعال کنید.

2. فایل را اکسترکت کنید.

3. فایل نصبی را نصب کنید.

4. فایل patch را در محل نصب کپی کنید و اجرا کنید و patch را بزنید تا نرم افزار کرک شود.

تگ هابازگردانی اطلاعات گوشی بازیابی اطلاعات پاک شده برنامه dr fone ریکاوری اطلاعات ریکاوری اطلاعات حذف شده ریکاوری اندروید ریکاوری گوشی نرم افزار ease us mobi saver

کانال تلگرام اندرويدزوم@AndroidZoom

صفحه اینستاگرام اندرویدزوم@AndroidZoom.ir

25,اکتبر,2020

23,می,2018

6,می,2018

حتما برای شما هم پیش آمده است که بصورت عمدی یا سهوی یک فایل را …

سلام.چطور عکسای گوشی فلش خورده رو برگردونم مدرک بوده برام الان دستم خالیه لطف کنید راهنمایی کنین خیلی برام مهمه

سلام
واقعا ممنون میشم بگید و راهنمایی کنید که واقعا جوب بگیرم
من گوشیم A30s هست
چندتا فیلم داشتم که گذاشتم داخل برنامه vault بعد از اونجا حذف کردم اما الان واقعا بهشون نیاز دارم چطور برشون گردونم چیکار باید بکنم ی برنامه ریکاوری هم زدم با گوشی امتحان کردم فقط عکس اورد اونم تا اما من فیلم هارا میخوام
ممنون میشم واقعا نیاز دارم بهشون

سلام برای من مرحله اول که گوشیرو میشناسه بعدش اوکیم میکنم دیگه مرحله رد نمیکنه همونجا وتیمیسهچطور گوشی خود را ریکاوری کنیم

سلام من یه صدای ضبط کردم بعد استپ زدم وبعد خواستم ذخیره کنم دکه پاک کردن را زدم حال میشه فایل را برگردونم

سلام ببخشیدمن ازshrietاشتباهی به کسی کلیپ فرستادم وقتی متوجه شدم وقتی ارسال شده بودهمونجاتوshrietپاک کردم وفایل شخصیشوچک کردم سیونشده بودلطفن جوابموبدید برام مهمه اگرطرف مقابلم ریکاوری کنه کلیپه براش برمیگرده ؟ چکارکنم که دیگه هیچوقت توگوشیش برنگرده؟

سلام دوست عزیز اگه سیو نکنه تو گوشیش با ریکاوری هم بر نمی گرده براش .

سلام من گوشیم رو حدود 4الی 5 ماه پیش ریست فکتوری کردم چند بار
ایا با ریکاوری امکان بازگشت فایل ها هست؟

سلام عکس وفیلم های یک سال پیش ومیشه برگردوند

تست کنید جواب قطعی نداریم

سلام ممنون از سایت خوبتون فقط من چند تا سوال داشتم :
◇حافظه ی اصلی گوشی رو میشه ریکاوری کرد؟
◇اگه گوشی رو ریست یا تنظیم اولیه کارخانه بزنم باز هم ریکاوری میشه؟
◇سرچ های انلاین گوگل و فیلم های انلاین هم ریکاوری میشن؟
◇اگه گوشی رو ریکاوری کنم می توانم اطلاعات بالا اومده رو پاک کنم؟

اغلب مواردی ک گفتین قابل ریکاوری هستند برای بعضی ها نیاز به روت بودن دستگاه دارید

میشه با این برنامه چت های پاک شده ی تلگرام رو برگردوند؟لطفا جواب بدین

سلام.اگر من پیج اینستاگراممو روی یه گوشی دیگه بیارم و بعدlogoutبزنم،درصورت ریکاوری اون پیج برگردونده میشه؟!

یک سوال دارم یک پوشه عکس از گوشی سامسونگ c9 پرو برای ذخیره کردن در سیستم کات زدم ولی در سیستم نمی دونم چه اتفاقی افتاد دیگر قابل شناسایی نیستند .حالا هرکاری کردن از گوشی ریکاوری کنم درست بالا نمیایند عکس اصلی بالا نمیاد چه باید بکنم؟

سلام من دانلود کردم ولی نصب نمیشه

سلام خسته نباشید ، ببخشید ی سؤال ، من ی سری عکس و فیلم خیلی مهم و خانوادگی تو گوشیم داشتم که حدود آخر بهمن نود و هشت پاک شد آیا میتونم برش گردونم خیلی برام مهمه ، چه جور برش گردانم؟ممنون میشم راهنمایم کنید با تشکر از وقتی که میذارین.

ریکاوری را باید به سرعت انجام بدین اگر وقفه بیافته شانس شما برای ریکاوری بسیار کمتر میشه

برنامه ای پیشنهاد میکنید ؟ ، خودم میتونم انجام بدم یا باید ببرم تعمیرات موبایل انجام بدن ؟ ،و این که اگر بخوام ببرم تعمیرات موبایل میشه خودم انتخاب کنم کدوما رو می خوام برگردونم آخه خانوادگی و شخصی هست نمیخوام دونه دونه نگا کنن

سلام گوشیم شیامی نوت ۸بازگشت ب کارخانه زدم چطورعکس هامو برگردونم

سلام ووقت بخیر
من یه تبلت لایف دارم که میخوام روشنش کنم زو خاموش میشه ویا میزنه ریکاوری چیکارکنم بعضی مواقع هم خوب کار میکنه

سلام خسته نباشید. من چند وقت پیش پیامی و صوت در واتساپ و اینستا با کسی رد و بدل کردم اما بعدش پاک کردم . اگه گوشیم ریست کنم احتمال برگشت پیام و صوت توی اینستا و واتساپ وجود دارد. حتی اگه برنامه ها پاک کنم دوباره نصب کتم . خواهشا سریع جواب بدید خیلی مهمه

پست زیر رو بخونید شاید بدردتون بخورهhttps://androidzoom.ir/574448/how-to-backup-instagram-data/

سلام.من تمام فایل منیجر گوشیم پاک‌کردم. گوشیمم رم نداره. ایا ریکاوری بشه عکسهاو صداهایی کهه توی تلگرام داشتم ولی هم ازتلگرام وهم از فایل منیجر پاک کردم دوباره برمیگرده؟؟ لطفا جواب بدید

سلام. ببخشید من یه سری عکسها و صداهام که توی قسمت تلگرام بودن و توی حافظه داخلی گوشیم سیو بودن پاک شدن.امکان بازگشتش هست ؟

سلام وقت بخیر
من این برنامه رو،روی لب تاب نصب کردم.اما نتونستم گوشیمو ک با یو اس پی وصل کرده بودم رو پیدا کنم.مشکلش چیه؟

سلام اگر کسی با شماره دیگری روی گوشی خود که در دست خودش نباشد واتس آپ نصب کند و بعد واتس آپ را پا کند و شماره ای که واتس آپ با آن نصب شده در اختیار نداشته باشیم میتوان واتس آپ پاک شده از گوشی را برگردانند؟ از حافظه گوشی میتوان پیدا کرد؟

خیر بعید میدونم اگر پاک کرده باشید باید برای ورود مجدد سیمکارت داشته باشید

فراموش کردم بگم که گوشی من مُدلش سامسونگ طرح J7 هست

با دووورود فراوان خدمت مدیرمحترم و دوستان عزیز نزدیک۳•۴سال پیش یکنفر بخاطرعصبانیت گوشی منو پاک کرد همه اطلاعات گوشیم تاحده زیادی پاک میشود( فیلمها•عکسها•یادداشتهاوغیره•••••) دوباره گوشیم پرشود الان هم دوباره شاید چند وقت پیش شاید (۱۰روزتاچندهفته) گوشی منو برگردوند به حالت کارخونه بعد خودش دستی فیلمهای گوشیم پاک کرد• اما کمی بعد ناراحت شود خودش یسری از برنامه های گوشیم مثل؛ واتس آپ•تلگرام•ایموو•اینستاگرام برگردوند اما هنوز یسری از برنامه های گوشیم مثل؛دیکشنری هام•تقویم• برنامه•••••••و دانلودیهام(جدا ازبرنامه گالری و ویدیوهام بود)•دفترچه(تو دفترچه گوشیم شاید بین۵۰تا۸۰•۹۰تا یاداشتهای مختلف داشتم که همش پاکشده) و••• هنوزبر نگشته•• خیییلی غمگین و ناراحتم از ترسی دیگه باگوشی خودم چیزی(نه عکس•نه آهنگ• نه فیلم) دانلود نمی کنم و هیچ یاداشتی تو گوشی خودم نمیکنم• اگر کمکم کنید خیییلی ممنون و مدیونتون میشم

سلام من گوشیم روتنطیمات کارخانه زدن بعدش رام زدم امکان بازگرداندن فایل هاهست

سخته ولی شدنیه

سلام من گوشیم عوض کردم یه گوشی دیگه دارم ولی میخوام شماره های قبلیم ک تو وات باهاشون چت میکردم رو بیارم اون گوشی هم نیس ولی سیمکارته همونه و باهاش توی واتم فقط گوشی قبلیه نیس میشه کاری کرد ک برگرده

سلام یه ماه پیش چن تا فیلم داشتم ک با برنامه قفل ، پنهونشون کردم و از داخل برنانه قفل حذف کردم ، طوری ک اصلا به سطل زباله هم نیومد ، میشه ریکاوری کرد؟

سلام.من سه چهار روز پیش بسیاری از عکس های حافظه گوشیم پاک شد.چون با اولم چند تا نرم افزار نصب کردم و عکسارو اورد ولی خیلی تار و چند بارهم اونارو ذخیره کردم.ایا با راهنمایی های بالا امکان برگرداندن عکسها با کیفیت اولیه هست؟

بستگی دارد نمیتوان هیچ چیزی قطعی گفت

سلام.من خیلی از عکسای مهم حافظه گوشیم به طور ناخواسته پاک شده چند روز میگذره.این بار اول بود و من چند بار نرم افزار دانلود کردم و عکسا اومد ولی با کیفیت تار.وچند بار نرم افزار دانلود کردم و چند بارهم عکس های تارو تو گوشیم ریختم.ایا با مراحلی که بالا گفتید عکس باکیفیت قبل برمیگرده؟

احتمالش هست.

سلام.من گوشیمو روت کردم باید رام میزدم تا بتونم روتش کنم رام زدم و روتش کردم هپیام هام با تعدادی شماره پاک شدن روشی است که بتونم بازگردانیشون کنم ؟؟

سلام
ببخشید من یه سری عکس دارم که گوشیم وقتی یه هویی بازگشت به کار خونه خورد حذف شدند میخواستم بدونم که میشه ریکاوری شون کرد
چطور

سلام وقت بخیر
من از طریق تلگرام عکس داشتم ناگهانی تمامیشان از خود پیج تلگرام و مای فایلم پاک شدن چه کار باید انجام بدم؟ مدل گوشیم سامسونگ گلکسی کی زوم هست

با سلام و خسته نباشید .
من گوشیم را به تازگی واجباراََ فلش کردم .میخواستم بپرسم اگر گوشیم را روت کنم میتوانم عکس ها وفیلم های حافظه خود گوشی را بازیابی کنم ؟
با چندتا نرم افزار هم امتحان کردم اما عکسایی که میخواستم را برنگردوند .عکس ها وفیلم ها تقریبا مال یک ماه اخیر هست که نمیتونم برشون گردونم .لطفا راهنماییم کنید .ممنون .

س فیلمی دو دقیقه ای دارم بدون صدا ایا میتوانم صدای اصلی خودشون را ک در فیلم بوده بدست بیاورم فیلم الان صدا ندارد خواهشا کمکم کنید

سلام فیلم حذف شده سه سال پیش روی گوشی سامسونگ قابل برگشته

سلام وقت بخیر من ی سری صدا به رکوردر ضبط کردم ک متاسفانه اشتباها پاک شد ایا امکان برگشت وجود داره در ضمن تو حافظه داخلی بود

بله

سلام من توگوشیم دوسال پیش فیلم بود پاکشون کردم الان گوشیمو دزدیدن آیا امکان بازگرداندن اون فیلم هست؟

دوسال پیش ؟! الان گوشی هم ندارید دزدیدن ؟!
دقیقا توقع دارید چطور برگرده؟!

نه جناب ایشون میگن توسط دزده میتونه برگرده یا خیر؟
منظورشون خودشون نستند

من برنامه ی gane guardin رو نصب کردم نیاز به روت دارد اما من میخواهم برنامه هایم رو هک کنم اما دوست ندارم روت کنم و اگر گوشی من روت بشه فایل هابم به طور کلی حذف میشه؟ گوشی من سامسونگ گلکسی جی۷ هستش باید چه کار کنم

سلام خیر با روت فایل هاتون پاک نمیشه. ولی برای هک یا کارهای اینچنینی حتما نیاز به روت دارید حالا سرچ کنید تو اینترنت ببینید چطور گوشیتون رو روت کنید

سلام وقتتون بخیر
حدود یک هفته یا نهایت ده روز پیش یک چت مهم از طرف مخاطب من پاک شده از گوشیامون، چون ایشون تلگرام داشتن و بنده موبوگرام،امکان بازگردانی وجود داره؟؟
ایشون دیلیت اکانت هم کردن همین امروز،پیامهامون غیرقابل دسترسیه دیگه؟
نرم افزارهایی ک معرفی کردید هم دانلود کردم.اما گوشیم روت نست.روت کردن ب گوشی اسیب نمیزنه؟؟
ممنون از شما

سلام، من موبایلم سامسونگ هستش چند عکس تو حافظه گوشیم بود اونا رو به کارت حافظه کپی کردم وبعد اون عکس ها رو از حافظه گوشیم حذف کردم که با این کار عکسهایی که در کارت حافظه کپی کرده بودم هم حذف شد ، لطفا راهنمایی بفرمایید آیا قادر به بازگردانی آن عکسها هستم و چگونه این کارو کنم؟ ،،،،،با تشکر

بله

سلام ممنون از سایت خوبتون من حدودا 2 ماه پیش یه تعداد پیامو از گوشیم حذف کردم آیا امکان بازيابی هست در صورتی که همش اطلاعات رو گوشیم میومده منم حذفشون میکردم مثل استفاده از تلگرام که همش عکس و فیلم باز میکنه و ذخیره میشه و دانلود نرم افزارای مختلف میشه بازیابی کرد پیامارو یا خیر؟

سلام خسته نباشید من گوشیمو ریست کردم بعدشم فروختم آیا احتمال ریکاوری وجود داره در صورتیکه که اطلاعات زیاد میومد روی حافظه ی داخلیش ولی نه اینکه حجمش پر بشه خواهشا جواب بدین ممنون

بله احتمال ریکاوری هست

یعنی پیامای من که همیشه حذفشون میکردم بعدش اطلاعات جدید میومده رو گوشیم بازم ریکاوری میشه؟

سلام .میشه عکس ها و فایل هایی ک از تلگرام دانلود کردم ولی حدوده دوهفتس حذف کردم رو برگردونم؟

بستگی دارد ممکن است بخشی از آن را بتوانید

سلام .گوشی من سامسونگ مدل j3است.حدود چهار ماه پیش فایلهای ًضبط شده از تلفنهای زده شده پاک کردم. آیا امکان برگرداندن هست؟و اگر شما بخورید زحمت انجام آن را بکشید چقدر هزینه باید بدم

سلام گوشی فلش خورده هم برمیگردونه

سلام مدل گوشی من سامسونگj7هست و تعمیز کار موبایل گوشی منا فلش کرده الان باید چه طوری اطلاعاتم رو برگردونم؟

سلام گوشی من سامسونگه عکس ها و فیلم هایی روی گوشی طی دو سه سال اخیر بر روی گوشی پاک شده میخواستم بدونم ک عایا امکان بازیابی اون ها هست یا ن اگ اطلاعاتی دارید ک در میون بذارید خیلی متشکرم.

سلام احتمال زیاد خیر
مواردی که تازه پاک شدن قابل برگشت هستند

سلام.لطفا لطفا کمک کنین.من گوشی سامسونگ j5.میخوام اطلاعات داخل گوشیمو برگردونم.برنامه میگه debugging رو روشن کن.در حالی که روشنه.حتما باید گوشی روت باشه؟روت شدن گوشی مشکلی بوجود نمیاره؟

بله باید روت کنید و خیر مشکلی بوجود نمیاره

سلام خسته نباشید
این روش برای اندروید 6 یا بالاترهم جواب میده؟
چون با mobilego تا اندروید 5 رو میشه ریکاوری کرد؟

بله برای کلیه اندروید ها جواب میده

سلام روزتون بخیر
اطلاعات داخل نوت گوشی سامسونگ رو هم میشه با این روش ها برگردوند؟

خیلی بعیده

سلام. من عکس دوسال قبل کە از تلگرام دانلودکردم رو میتونم ریکاوری کنم؟ خیلی اطلاعات دیگە اومده روش.

خیر نمیتوانید

سلام وقتتون بخیر من گوشیم ریست فکتوری کردم واقعا میشه اطلاعاتی که داشتم برگردن ؟؟؟؟یه سری عکس و فایل هست خیلی مهم برام

بله با این آموزش میتونید

سلام ببخشید من حافظه گوشیم پر بودن اون قسمت سیستم اندروید رو حذف کردم الا عکسایی ک توی برنامهvault داشتم حذف شده ولی عکسای گالری حذف نشدن ،حالا بخام بر گردن باید ریکاوری کنم حتما؟

سلام منم دقیقا همین مشکلو دارم اگه کسی میدونه خواهشا کمک کنه

سلام خسته نباشید یه سوال داشتم
آیا بدون روت اطلاعات گوشی باز میگردن یا نه؟

خیر

با سلام وخسته نباشید
بنده چندین فایل خانوادگی بر روی گوشیم بوده که به دلیل فلش کردن گوشی تمام اطاعاتم پاک شده لطفا همکاری کنید با تشکر فراوان

گوشی که فلش بشه ریکاوری نمیشه کرد

سلام خسته نباشید ببخشید من یه ویدیو تو خود حافظه گوشیم بود نهsd card این ویدیو رو میشه من ریکاوری کنم با این روشهای که گفتین،میشه راهنماییم بکنید خیلی مهمه اون ویدیو برام

بله چرا نشه این پست برای همین موضوع هست دیگه

بسیارعالی است

سلام. من گوشیم رو ریست فکتوری کردم. ولی یادم رفت پیام ها و مخاطبینم رو ذخیره کنم. نرم افزار Wondershare Dr.Fone میتونه این اطلاعات رو ریکاوری کنه؟ نیاز به روت داره؟

بله و نیاز به روت دارد

سلام وقتتون بخیر
ببخشید من یادداشتهای گوشیم پاک شد مطالب مهمی داشتم لطفا کمکم کنید چطور میتونم بازیابی کنم برنامه یادداشت بر خود گوشی بوده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فایل‌های اندرویدزوم توسط هاست ایران میزبانی میشوند

——————————————————

اندرویدزوم توسط روبینا سرور پشتیبانی میشود


لیست گوشی های قابل آپدیت به اندروید 10 


دانلود نرم افزار wondershare dr.foneDownloads-icon

جدیترین یخچال ها رو باکمترین قیمت بازاربخر


آکادمی تخصصی زبان| مبتدی تا پیشرفته

چگونه عکس های پاک شده گوشی را برگردانیم

دستگاه های Android چندین ویژگی را در اختیار کاربران قرار می دهند که باورنکردنی است. تلفن های همراه که دارای سیستم عامل اندرویدی هستند ، نشان می دهد که در زندگی روزمره آنها چه میزان برای کاربران مفید است. 

دستگاه های Android با پشتیبان گسترده کاربران و ویژگی های داخلی آن ، روز به روز در حال افزایش هستند. چطور گوشی خود را ریکاوری کنیم

دوربین اندروید در واقع مانند یک دوربین دیجیتال عمل می کند که در آن کاربران فقط دوست دارند عکس های عالی و لحظه های به یاد ماندنی را ثبت کنند. این عکسها برای هر کاربر مهم است و آنها هرگز و به هر قیمتی نمی خواهند آنها را از دست دهند. 

 

اما وقتی لحظات گرانبهای خود را در دستگاه اندروید خود از دست می دهید چه می کنید؟ وقتی فهمیدید که تصاویر به یاد ماندنی شما از تلفن شما حذف شده اند ، چه واکنشی را نشان می دهید؟ چگونه می توان عکس های حذف شده را از دستگاه های Android بازیابی کرد؟

 

بازیابی عکسهای پاک شده از حافظه موبایل

 

دلایل متداول که منجر به از بین رفتن عکس ها در Android می شود؟

دلایل مختلفی وجود دارد که می تواند باعث از بین رفتن تصاویر شما از تلفن اندرویدی شود. واقعیت این است که کاربران ممکن است وقتی متوجه شوند که عکس هایی که دوست دارند در دستگاه هایشان موجود نباشد ، احساس ناراحتی می کنند.

 

آنها قابل بازیابی هستند اما قبل از مراجعه به هر راه حلی ، باید دلایلی که می تواند باعث از بین رفتن عکس شما از طریق تلفن اندرویدی شود را بدانید.

• به اشتباه یا به طور تصادفی فایلها یا تصاویر را از دستگاه حذف کرده اید

• به دلیل ویروسی شدن گوشی

• فرمت کل دستگاه و از بین رفتن تصاویر 

• به دلیل تنظیم مجدد کارخانه و ….

• در اثر خراب شدن یا شکسته شدن دستگاه ، عکس ها غیرقابل دسترسی هستند

 

آیا می توانید عکس های حذف شده را از دستگاه های Android بازیابی کنید؟

شما باید بدانید که مهم نیست که اطلاعات شما در فضای داخلی یا حافظه خارجی ذخیره می شود ، اطلاعات حذف شده هنوز وجود دارند اما برای کاربران نامرئی است و امکان بازگرداندن عکسهای از دست رفته یا سایر اطلاعات از طریق تلفن اندرویدی پس از حذف آنها وجود دارد.

 

 

مواردی که باید برای بازیابی عکس های از دست رفته به یاد داشته باشید چیست؟

• اولین نکته این است که شما باید بلافاصله کار با گوشی خود را متوقف کنید. هیچ کاری را از طریق تلفن خود انجام ندهید در غیر اینصورت می تواند داده های جدیدی را مانند عکس یا فیلم ذخیره کند و روی داده های حذف شده رونویسی شوند.

 

• شما باید داده تلفن همراه و Wi-Fi خود را خاموش کنید زیرا این امر همچنین می تواند داده های جدیدی را در دستگاه شما ذخیره کند تا عکس های از دست رفته قابل بازیابی نشوند.

 

• تعداد کمی از کاربران یک برنامه بازیابی عکس را امتحان می کنند تا عکس های غیرقابل دسترسی از تلفن Android را بازیابی کند که نباید انجام شود.

 

• یک نرم افزار قدرتمند بازیابی را جستجو کنید که بتواند عکس های حذف شده از تلفن Android را در اسرع وقت بازیابی کند.

 

چگونه می توان عکس های حذف شده از تلفن Android را بازیابی کرد؟

مانند رایانه یا لپ تاپ یا آی فون ، اندروید هیچ گزینه ” recycle bin ” یا پوشه ” recently deleted ” وجود ندارد. به همین دلیل ، کاربران هنگام از دست دادن داده های خود ناامید می شوند.

اما این بدان معنی نیست که عکسهای حذف شده قابل بازیابی نباشد. روش هایی برای بازیابی عکس های غیرقابل دسترسی از Android با سهولت وجود دارد. 

در ادامه چند روشی را که می توان برای بازیابی عکس های حذف شده از تلفن اندرویدی استفاده کرد قرار دارد:

 

روش 1: نحوه بازیابی عکسهای حذف شده دائمی از Android (توصیه شده)چطور گوشی خود را ریکاوری کنیم

اولین روشی که قصد داریم برای بازیابی تصاویر حذف شده از اندروید به کار ببریم، استفاده از برنامه Android Photo Recovery یکی از بهترین و توصیه شده ترین نرم افزارها است که به راحتی بازیابی عکس های حذف شده از گوشی های اندرویدی را انجام می دهد.

 

امکان بازیابی عکسهای حذف شده از تلفنهای Android وجود دارد. دلیل این امر این است که این نرم افزار قدرتمند تمام دستگاه را به درستی اسکن می کند تا فایل های حذف شده را دریابد و در آخر ، بدون هیچ مشکلی آنها را با خیال راحت بازیابی کند. این ابزار شگفت انگیز برای بازیابی عکس های حذف شده از حافظه داخلی اندروید و همچنین بدون هیچ مشکلی کار می کند.

 

بنابراین اکنون زمان آن فرا رسیده است که نرم افزار Android Photo Recovery را بارگیری کنید و همه تصاویر غیرقابل دسترسی از دستگاه های اندرویدی را به راحتی بازیابی کنید.

 

برای بازیابی عکس های حذف شده دائمی از Android ، مراحل زیر را دنبال کنید

مرحله 1: تلفن اندورید خود را وصل کنید.

ابتدا نرم افزار Android Data Recovery را بارگیری کرده و سپس «Data Recovery» را انتخاب کنید.

 

 چگونه گوشی خود را ریکاوری کنیم

 

اکنون دستگاه اندرویدی خود را از طریق کابل USB به رایانه متصل کنید. پس از اتصال دستگاه شما ، تصویر زیر ظاهر می شود:

 

چگونه عکس های پاک شده را برگردانیم

 

مرحله 2: انواع فایل را برای اسکن انتخاب کنید

پس از اتصال دستگاه شما به رایانه ، نرم افزار Android Recovery انواع داده هایی را که پشتیبانی می کند نمایش می دهد. در اینجا شما باید انواع داده هایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید.

 

اگر دستگاه شما روت شده است ، نرم افزار دو گزینه به شما نشان می دهد: اسکن کردن فایلهای حذف شده و اسکن کردن تمام فایلها. در اینجا انتخاب اسکن برای همه فایلها مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید اما به طور مؤثر کار می کند.

 

چگونه عکس های حذف شده را برگردانیم

 

پس از آن ، برای ادامه روند بر روی ” Next ” کلیک کنید. با این کار تلفن شما شناسایی می شود.

 

چگونه عکسهای پاک شده از گوشی را برگردانیم

 

اکنون دستگاه شما را برای نجات داده های از دست رفته اسکن می کند. این چند دقیقه زمان خواهد برد.

 

چگونه عکس های پاک شده گوشی را برگردانیم

 

مرحله 3: اکنون داده های حذف شده را پیش نمایش و بازیابی کنید

در آخر وقتی که کل اسکن تمام شد ، گزینه پیش نمایش را که در اختیار دارید می توانید انتخاب کنید کدام داده را بازیابی کنید. آنها را انتخاب کرده و روی “Recover” کلیک کنید تا تمام داده های از دست رفته در رایانه شخصی شما ذخیره شود.

 

چگونه عکسهای پاک شده در گوشی را برگردانیم

 

روش 2: بازیابی عکس های حذف شده از Android با استفاده از Google Photos:

برنامه های ذخیره سازی مختلفی وجود دارد که کاربران می توانند داده ها یا فایلهای اصلی خود را به روشی مطمئن و ایمن ذخیره کنند. بنابراین اگر برای ذخیره عکس های خود از Onedrive ، Google Photos و غیره استفاده کرده اید ، می توانید آنها را پس بگیرید.

 

به یاد داشته باشید که قبل از بازیابی، عکسها را با استفاده از حساب Gmail با Google Photos همگام سازی کنید. 

 

توجه: هر عکس حذف شده از Google Photos به مدت 60 روز در سطل زباله باقی می ماند. می توانید در مدت 60 روز از زباله ها آنها را پس بگیرید.

 

برای بازیابی عکس از Google Photos مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا برنامه Google Photos را باز کرده و بر روی گزینه ” menu ” کلیک کنید

پس از آن ، پوشه “Trash” را انتخاب کنید.

در اینجا همه فایلهای حذف شده را نشان می دهد. شما باید عکس هایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید.

در آخر ، بر روی فلش کوچک کلیک کنید تا تمام عکس های حذف شده را نشان دهد.

 

چگونه عکسهای پاک شده موبایل را برگردانیم

 

روش 3: بازیابی تصاویر حذف شده از Android با استفاده از Google Drive:

همه در مورد Google Drive می دانند که در آن کاربران می توانند داده های مفید خود را با اطمینان و ایمن تا 15 گیگابایت ذخیره کنند. عکس های گرانبها ، فیلم ها ، اسناد ، یادداشت ها ، فایل های صوتی و دیگران با خیال راحت ذخیره می شوند.

 

بنابراین اگر قبل از ، از بین رفتن تصاویر ارزشمند خود را در گوگل درایو بارگذاری کرده اید ، در زیر مراحل زیر به شما کمک می کند تا به راحتی آنها را بازیابی کنید

 

ابتدا Google Drive را بر روی تلفن Android خود باز کنید.

اکنون روی بخش My Drive کلیک کنید و مواردی را که بارگذاری کرده اید مشاهده خواهید کرد.

سپس عکس های مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی آنها کلیک کرده و نگه دارید.

در مرحله بعد ، روی موارد خاص کلیک راست کرده و روی گزینه Download کلیک کنید.

 

 

اکنون عکسهای شما در گالری تلفن شما بارگیری می شود و می توانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید.

 

چگونه عکس های حذف شده را برگردانیم 

 

روش 4: بازیابی عکس های حذف شده از تلفن Android با استفاده از Dropbox

می توانید تصاویر گرانبهای خود را در Dropbox ذخیره کنید و همچنین دارای پوشه زباله است که 30 روز عکسهای از دست رفته را ذخیره می کند. بنابراین برای برگرداندن مواردی که از Dropbox وجود دارد ، مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا وارد دسک تاپ Dropbox شوید.

اکنون به Files Deleted files بروید.

در اینجا شما باید عکس هایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید.

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته 

 

 


اسلایس براونی آلبالو


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!


اسباب بازی فکری و آموزشی به تفکیک سنین


سمعک وایرلس دار و ضدآب/خرید اقساط


کم شنوایی و ناشنوایی در میانسالان


تهیه اینترنتی بلیط اتوبوس به قیمت ارزان


آموزش مکالمه محور زبان به صورت آنلاین

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود


کلکسیون فرشهای مدرن و کلاسیک برای خرید


جدیدترین مدلهای طرح برجسته فرش

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!

دیگه لازم نیست حتماروبه روی تلویزین بشینی!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

یکی از تجربه‌های مشابه کاربران گوشی‌های هوشمند، حذف شدن عمدی و یا سهوی اطلاعات داخل آن است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آچارباز، یکی از راه‌های پیشگیری از تجربه‌های تلخ این‌ چنینی داشتن همیشگی یک بک آپ از تمام اطلاعات موجود در موبایل است. در مورد بازیابی اطلاعات گوشی اندروید باید بدانیم که بک آپ گرفتن نیز باید مرتب انجام شود، زیرا اطلاعات در گوشی‌های هوشمند روزانه تغییر می‌کند.

زمانی که فایلی را از گوشی خود حذف می‌کنید، سیستم عامل گوشی، راه دسترسی به فایل را برای شما محدود می‌کند و فضای مربوطه به فایل را در حافظه آزاد می‌کند. این در حالی است که با وجود این ‌که فضای حافظه آزاد شده، اما فایل مربوطه در صورتی ‌که با فایل دیگری رونویسی نشده باشد، هنوز در گوشی هست. به عبارت دیگر، فرض کنید که شما لباسی را در سطل زباله انداخته‌اید؛ این لباس در چرخه‌ی بازیافت نمی‌رود اما به‌طور ناقص (پاره شده) باقی می‌ماند.

در این شرایط است که نرم‌افزارهای بازیابی در سیستم‌های کامپیوتر، کمک به بازگرداندن آن به شکل اول می‌کنند. جالب است بدانید که اطلاعات حذف شده بسته به عوامل مختلف می‌توانند چندین سال در حافظه بمانند، حتی اگر با اطلاعات دیگر رونویسی شوند. چند نکته‌ای که باید در مورد بازیابی اطلاعات گوشی اندروید بدانید و رعایت کنید عبارتند از:

۱- از ارسال و دریافت داده بوسیله‌ی گوشی موردنظر خودداری کنید زیرا همانطور که گفته شد، فایل به صورت ناقص در سیستم باقی می‌ماند اما غیر قابل دسترسی می‌شود.چطور گوشی خود را ریکاوری کنیم

۲- سعی کنید از یک نرم‌افزار برای بازیابی اطلاعات خود استفاده نمایید.

۳- این را بدانید که تمامی اطلاعات شما باز نخواهد گشت و تعدادی از آنها قابل بازگشت هستند. برای مثال اطلاعاتی از قبیل فیلم، عکس و صوت قابل بازگشت هستند.

در ادامه‌ی این مطلب به معرفی چند نمونه از بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات می‌پردازیم.

Android Data Recovery

نرم افزار Android Data Recovery یکی از بهترین و مطمئن‌ترین اپلیکیشن‌های بازیابی اطلاعات گوشی اندروید است. با استفاده از این برنامه علاوه بر آن که می‌توانید پیام‌ها، ویدئوها، تصاویر، اسناد و فایل‌های حذف شده گوشی خود را به‌آسانی بازگردانید، می‌توانید از فایل‌های خود یک بکاپ بگیرید. این برنامه با استفاده از یک موتور جستجوی قوی، قادر است فایل‌های حذف شده از روی حافظه موبایل و یا کارت‌های SD گوشی شما را با سرعت بالایی اسکن و بازگرداند.  Data Recovery با انواع گوشی‌های اندروید  HTC، سامسونگ، موتورولا، ال جی و … سازگاری دارد.

از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار عبارتند از: بازگردانی عکس‌ها، فیلم‌ها و آهنگ‌های حذف شده از روی گوشی، تهیه‌ی بک آپ از اطلاعات گوشی و ذخیره آن روی کامپیوتر، بازیابی اسناد در قالب‌های مختلف، بازگرداندن پیامک، تماس‌ها و… است.

EaseUS MobiSaver for Android

EaseUS MobiSaver، نرم‌افزار اختصاصی برای بازیابی اطلاعات حذف شده گوشی اندروید است. این برنامه توانایی آن را دارد که فایل‌ها و اطلاعات حذف شده‌ای مانند پیامک‌های متنی، لیست مخاطبین، عکس‌ها، ویدئوها، موزیک، و اسناد را به‌راحتی بازیابی کند.

EaseUS data recovery

یکی دیگر از نرم‌افزارهای استاندارد برای ریکاوری و بازیابی اطلاعات گوشی که بازتاب خوبی هم در بین کاربران گوشی‌های اندروید دارد، EaseUS data recovery  است. تفاوتی ندارد که گوشی شما از چه برندی و با چه نسخه اندرویدی باشد، یا اینکه اطلاعات به‌چه صورتی حذف شده باشند، این نرم‌افزار با پشتیبانی از انواع فایل‌های عکس، ویدئو، اسناد، ایمیل‌ها و … می‌تواند به سرعت نسبت به بازیابی اطلاعات گوشی اندروید اقدام کند.

(GT Data Recovery (root

این برنامه نیز همانند برنامه‌های دیگری که معرفی شد، نرم‌افزاری برای بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی است. این نرم‌افزار تنها با یک بار اسکن ساده و کوچک تصاویر، ویدئوها و اطلاعات مورد نظر کاربر را باز می‌گرداند.

Tenorshare Android Data Recovery

نرم‌افزار Tenorshare Android Data Recovery یکی از نرم‌افزارهای راحت و به اصطلاح خوش دستی است که هر کاربری می‌تواند با استفاده از آن بازیابی اطلاعات گوشی اندروید خود را انجام دهد. شما می‌توانید تنها با اتصال گوشی به کامپیوتر، آن را اسکن کرده و همه‌ی اطلاعات از بین رفته مانند ویدئوها، موزیک‌ها، عکس‌ها، بازی‌ها، اسناد و… را بازگردانید. تمامی این فرایندها بدون آنکه کوچک‌ترین نقص و ایرادی در فایل‌های شما بوجود آید انجام می‌گیرد. این نرم‌افزار از نرم‌افزارهایی است که از سرعت بالایی برخوردار است و با سرعت بازیابی بدون نقصی را برای تمامی فایل‌ها انجام می‌دهد.

4Videosoft Android Data Recovery

نرم افزار پرطرفدار و معروف ۴Videosoft Android Data Recovery، به‌طور قطع یکی از بهترین‌های بازیابی اطلاعات گوشی اندروید در سراسر جهان است. با بهره‌گیری از این نرم‌افزار با چند کلیک می‌توانید به بازیابی پیام‌های از دست رفته، مخاطبان، تصویر، فیلم، سند و … از گوشی و تبلت‌های اندروید بپردازید. این برنامه مضاف بر بازیابی اطلاعات قابلیت بکاپ کامل از گوشی اندروید و تمامی اطلاعات را دارا است.

یکی از نکاتی که احتمال بازیابی اطلاعات پاک شده از حافظه دستگاه‌های اندرویدی را بالا می‌برد؛ مربوط به سرعت عمل و زمان است. هر چه کاربر سریع‌تر برای بازیابی اطلاعات پاک شده از دستگاه اقدام کند، شانس بیشتری در نتیجه‌ی آن خواهد داشت. زیرا حافظه دستگاه‌های اندرویدی پس از پاک شدن بخشی از اطلاعات، فضای موجود را با اطلاعات پایه‌ای نگاه می‌دارد و در شرایط نیاز، اطلاعات جدید را روی آن می‌نویسند. در این شرایط دیگر احتمال بازگرداندن داده‌های از بین رفته بسیار کم می‌شود.

نکته‌ی دیگری که شانس بازیابی اطلاعات پاک شده از حافظه دستگاه‌های اندرویدی را بالا می‌برد، به نوع حذف اطلاعات بستگی دارد. یعنی  اگر در زمان استفاده از دستگاه این داده‌ها پاک شده باشد، شانس بیشتری در بازگردانی آن‌ها وجود دارد. اما اگر به شکل‌های دیگر اطلاعات حذف شده باشند بنا به شرایط موجود شانس بازگردانی اطلاعات حذف شده کمتر می‌شود. برای مثال هنگام وایپ کردن دستگاه یا فرمت کردن حافظه آن به روش‌های مشابه، منجر به کاهش شانس بازیابی اطلاعات پاک شده می‌شوند.

با تمام موارد و راهکارهایی که بیان شد، اگر قادر به بازیانی اطلاعات گوشی موبایل خود نبودید، بهتر است از یک متخصص در این زمینه کمک بخواهید. آچارباز، یکی از سامانه‌های ارائه خدمات است که در هر زمان از شبانه‌روز در شهر تهران و کرج، آماده ارائه خدمت تعمیر گوشی موبایل و ریکاوری اطلاعات آن است. از طریق سایت، اپلیکیشن و یا وب اپلیکیشن آچارباز و یا با شماره تلفن ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ قادر هستید درخواست تعمیرکار گوشی موبایل را ثبت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشد که به طور ناگهانی عکسی از تلفن همراه شما حذف می شود که به آن بسیار نیاز داشتید و اینک به آن هیچ دسترسی ندارید. با این وجود جای هیچ نگرانی نیست و می توانید تصاویر پاک شده را به تلفن همراه خود بازگردانید. بطور کل، زمانیکه شما یک تصویر را از تلفن همراهتان حذف می کنید، برای همیشه از گوشی شما پاک نخواهد شد.

با این حال اگر گوشی شام سامسونگ می باشد و اخیرا عکس و فیلم های خود را از گالری حذف کرده اید می توانید با استفاده از این آموزش از نمناک که نحوه برگرداندن عکسهای پاک شده در گوشی سامسونگ است، به سادگی و در چند مرحله اقدام به ریکاوری عکس و فیلم های پاک شده از گوشی کنید. همراه ما باشید.

1- تصور کنید که قصد دارید این عکس را از گوشی خود حذف کنید. انگشتتان را بر روی آن نگه میدارید و سپس گزینه Remove یا حذف را انتخاب می کنید که بعد از آن با پیغام Move to Trash همانند تصویر ذیل روبرو خواهید شد و بر روی آن کلیک خواهید کرد؛

2- سپس وارد صفحه از اصلی گالری گوشی سامسونگ خود شوید و بر روی 3 نقطه بالا سمت راست کلیک کنید.چطور گوشی خود را ریکاوری کنیم

3- گزینه Trash را انتخاب نمائید.

4- اینک تصویر پاک شده را در این صفحه مشاهده خواهید کرد که با گرفتن انگشت بر روی آن، پیغام Restore به نمایش خواهد آمد که با فشردن آن، عکس بازگردانی خواهد شد و به همین سادگی شما توانستید اقدام به بازیابی عکس در گوشی سامسونگ کنید.

توجه : اگر این قابلیت در گوشی سامسونگ شما وجود نداشت، می توانید با استفاده از این لینــــک آموزش ساده و آسان را برای ریکاوری عکس در گوشی های اندرویدی را فرابگیرید.

آیا تا به حال عکسی را به اشتباه از گوشی خود پاک کرده‌اید؟ برای ریکاوری عکس چه کارهایی را باید انجام داد آیا راه موثری برای ریکاوری عکس در گوشی وجود دارد؟

گاهی پیش می‌آید که شما یک عکس گرانبها و مهم از گوشی موبایل خود حذف کرده باشید یا موبایل شما خراب شده باشد و بعد از تنظیم مجدد شاهد حذف شدن برخی عکس‌ها باشید. حال باید بدانیم که چگونه عکسهای پاک شده موبایل را برگردانیم؟برای همین در ادامه چند روش را برای ریکاوری عکس های پاک شده از حافظه داخلی موبایل را بررسی خواهیم کرد. اگر آن دسته افرادی هستید که عکس مهمی را از گوشی خود حذف کردید و به دنبال ریکاوری عکس موبایل هستید، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

حذف یک عکس از برنامه گالری شما به معنای حذف آن از فضای ابری نیست، بطور مثال در فضای ذخیره‌سازی اینستاگرام باقی می‌ماند، کافیست وارد برنامه cloud خود شوید و بار دیگر آن را بارگیری کنید.

چطور گوشی خود را ریکاوری کنیم

برای ریکاوری عکس در Google Photos، تصویر را باز کرده و از منو گزینه Save to device را انتخاب کنید. برای Dropbox، این قسمت در Export> Save to device قرار دارد. اگر تصویر را از نسخه پشتیبان ابری خود حذف کرده باشید، می‌توانید آن را از همانجا بازیابی کنید. بیشتر سرویس‌های ابری از سطل بازیافتی استفاده می‌کنند که اجازه می‌دهد، هر پرونده حذف شده را در یک بازه زمانی خاص بازیابی کنید.

لیستی از ۶ برنامه ریکاوری گوشی برای گوشی‌های اندرویدی

برنامه را باز کنید و آیکون سطل را از نوار کناری انتخاب کنید. روی هر تصویری که می‌خواهید بازیابی کنید، طولانی فشار دهید، سپس گزینه Restore را بزنید. پرونده های حذف شده به مدت ۶۰ روز در دسترس هستند.

شما اگر از عکس‌های خود در فضای ابری پشتیبان تهیه نکنید، لازم است بدانید که چگونه عکس‌های حذف شده را از برنامه گالری خود بازیابی کنید،  شاید تنها راه ریکاوری عکسهای قدیمی این است که آنها را در کارت SD گوشی خود ذخیره کرده باشید. در غیر این صورت عکس‌ها را نمی‌توانید برگردانید.

برای بازیابی عکس های پاک شده می‌توانید کارت SD خود را به لپ تاپ متصل کنید و از نرم‌افزار بازیابی استفاده کنید. فایل‌های حذف شده فقط تا زمانی که توسط داده‌های جدید جایگزین شوند، روی کارت حافظه باقی می‌مانند. بنابراین، به محض این که متوجه شدید عکس ها را به اشتباه پاک کرده‌اید، باید کارت خود را از گوشی خود حذف کنید تا خطر رونویسی آنها کاهش یابد.

بهترین نرم‌افزار رایگان برای برگرداندن عکس های پاک شده گوشی برنامه EaseUS Wizard Recovery است. می‌توانید آن را هم برای ویندوز و هم برای مک دانلود کنید. برای ریکاوری عکس های پاک شده اندرویدی ابتدا کارت حافظه خود را از طریق کارت خوان یا از طریق شکاف کارت SD به رایانه متصل کنید.

اگر در گوشی از یک سرویس پشتیبان ابری یا یک کارت حافظه استفاده نمی‌کنید، بازیابی عکس های حذف شده از گوشی اندرویدی بسیار سخت‌تر می‌شود. با وجود ادعاهای برخی از برنامه‌های آنلاین، هیچ راهی برای اسکن کردن حافظه داخلی گوشی شما برای برگرداندن عکسهای پاک شده وجود ندارد، مگر اینکه گوشی روت شده باشد.

DiskDigger Photo را از فروشگاه Play نصب کنید. این برای بازیابی عکس و فیلم رایگان است، فقط در صورت بازیابی انواع دیگر فایل‌ها، باید هزینه بپردازید.

گاهی DiskDigger نمی‌تواند هر عکس حذف شده را پیدا کند. هنگامی که آنهایی را که می‌خواهید پیدا کردید، انتخابشان کنید و روی بازیابی ضربه بزنید.

اگر قصد خرید گوشی موبایل را دارید، این فروشگاه اینترنتی مدل های مختلف را ارائه داده و امکان مقایسه گوشی های مختلف از چندین نظر برای کاربران فراهم شده است تا در زمان خرید گوشی راحت‌تر تصمیم به خرید بگیرند.

 در این مقاله به شما گفتیم که چگونه عکس های حذف شده را بازگردانیم. آیا شما با روش دیگری را می‌شناسید که برای ریکاوری عکس های قدیمی پاک شده از حافظه داخلی موبایل اندرویدی کاربردی باشد؟ در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید و اخبار روز موبایل و تکنولوژی را در مجله ۱۹کالامگ دنبال کنید.

بله این امکان وجود دارد با چند روش که در این مقاله به آنها اشاره شده می توانید این کار را انجام دهید.

1. ریکاوری عکس از فضای ابری 2. از SD کارت 3. از حافظه داخلی موبایل در مقاله به این روش ها اشاره شده است.

بله با برنامه DiskDigger می توانید این کار را انجام دهید که در مقاله به روش کار با این برنامه اشاره شده است.

سلام من فضای ابری ندارم بک کنم
کجاست اخه میشه یکم دربارش بیشتر توضیح بدین من میخوام عکسهای دو روز پیش رو برگردونم و دستگاهم اندروید هست

من پیشنهاد می کنم که این مقاله رو مطالعه کنید
فضای ابری شیائومی چیست؟ نحوه فعال سازی و استفاده از آن+ویدیو

سلام وقت بخیر
ببخشید من میخوام عکسهای چندسال پیش رو برگردونم از کدوم برنامه ریکاوری استفاده کنم؟
لطفا جواب بدین

با سلام « مقاله ۶ برنامه ریکاوری کاربردی برای بازیابی اطلاعات از گوشی‌های اندرویدی» همین مجله ور مطالعه کنید قطعا کمک کننده خواهد بود

سلام خسته نباشید من عکس هایرو داشتم که تو یه یه گوشی بوده که از من خفت کردند ولی رم و سیم کارت هام ستش حالا میخوام اون عکس هارو برگردونم ولی نمیتونم چون اون عکس برای دوسال پیش بوده باید چیکار کنم لطفان کمکم کنید

من مجبور شدم گوشیمو فلش کنم و اطلاعاتش پاک شده الان دنبال اینم ک چجوری عکسی ک میخوام رو برگردونم .خیلی برام با ارزشه اگه میتونید لطفا راهنماییم کنید

چجوری عکسای جدیدمو برگردونم هر نرم افزاری نصب میکنم عکسای قدیمی رو میاره

سلام چجوری عکسهایی رو که دوسال پیش پاک کردم رو برگردونم؟؟

منم دقیقا همین سوالو دارم عکسا فقط برای چند ماه پیشه برای یه سال یا دو ساب پیش نیس

من با نرم افزارdisk diggerعکسامو برگردوندم ولی خیییلی تاره. چیکار کنم

سلام خواهش میکنم اگر اطلاع دارید لطفا راهنماییم کنید من میخوام چندتاعکس سلفی که با گوشی گرفتم حذذف دائم بشن و با ریکاوری برنگردن توروخدا اگه راهی بلدید بگید چیکار کنم

رو گوگل فوتو رو باز کنید، ابتدا گزینه Back Up &sync رو از گوگل فوتو غیر فعال کنید. روی عکس‌ها کلیک کنید و Move to trash رو انتخاب بفرمایید و از اون جا گزینه delete رو انتخاب کنید.

ریست کن

من دیسک دیگرو دانلود کردم و همه ی عکسای منو ریکاوری کرد،
ولی وقتی میخوام سیوش کنم میزنه سیو شد ولی توی گالریم سیو نشدههه
باید چیکار کنم،
عکسا خیلی مهم بودن

اسم برنامش چی بود خوب از صفحه یا عکسه که روی صفحه شات بگیر

سلام من هربرنامه ای نصب میکنم فقط عکسایی ک داخل تلگرام برای کسی فرستادم ریکاوری میشه. من عکساییو میخام ک با دوربین اینستا گرفتمو سیو کردم یا باقی عکسها. فضای ابری گوشیمم نمیدونم کجاست ممکنه کمکم کنین؟

اسم برنامشو میگی؟

سلام..تمام برنامه های ریکاوری رو که امتحان کردم ..زمان نزدیک رو میاره من عکس های پنج سال پیش رو میخوامچطور گوشی خود را ریکاوری کنیم

چیز دیگه ای نمیخوای عکس سیاه‌ وسفید بابا بزرگت که اصلا تو گوشیت هم نبوده نمیخوای..کردی که پنج سال پیش خوردی نمیخوای

برنامشو پیدا کردی

سلام پنج سال پیش رو نیورد؟؟؟

منم همین مشکلو دارم.مشکل شمل حل شد؟؟؟

من میتونم برگردانم

سلام من میخوام عکس های ۷ ماه پیشم رو برگردونم چکار کنم داداش نیش راهنمایی کنی

در این مجله چندین اپلیکیشن برای ریکاوری عکس ها معرفی شده مقاله رو مطالعه بفرمایید لینک مطلب در اون قید شده با استفاده از این برنامه ها می تونید این کار رو انجام بدین سپاس از شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ویژه های فروشگاه

هنگام کار با گوشی موبایل، پاک شدن ناگهانی اطلاعات داخل آن چندان دور از انتظار به نظر نمی‌رسد. از دست دادن این اطلاعات به هر دلیلی بسیار ناخوشایند است. این امر می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که از آن جمله می‌توان به حذف اتفاقی، عدم پشتیبان‌گیری، خطای روت کردن، نقص عملکرد کارت حافظه و… اشاره کرد. در ادامه به معرفی ۶ نرم‌افزار برتر برای بازیابی اطلاعات از گوشی‌ های اندروید ( ریکاوری گوشی ) می‌پردازیم.

اگر متوجه شدید که نمی‌توانید یک فایل مهم را در موبایل خود پیدا کنید، چه می‌کنید؟ آیا راهی برای برگرداندن آن وجود دارد؟ اینجاست که نرم‌افزار‌های بازیابی اطلاعات اندرویدی را برنامه‌های ریکاوری وارد میدان می‌شوند. فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا در ادامه به نحوه بازیابی اطلاعات همچنین چندین روش برای آن می پردازد.

 

آیا راهی برای برگرداندن آن وجود دارد؟ ۶ برنامه ریکاوری برتر برای بازیابی اطلاعات اندرویدی، با این برنامه ها بدون روت کردن گوشی موبایل نیز می‌توانید اطلاعات را بازیابی کنید.

خوشبختانه، با پاک شدن یک فایل تمام اطلاعات آن به طور کامل از بین نمی‌رود. در واقع اندروید، این فضای حاصل از دست رفتن اطلاعات را به عنوان فضایی خالی و آن اطلاعات را به عنوان اطلاعات از دست ‌رفته در نظر می‌گیرد. تنها در صورتی که این قسمت با فایل‌های جدید اشغال شوند می‌توان اطلاعات گوشی موبایل را کاملاً از دست‌رفته دانست.چطور گوشی خود را ریکاوری کنیم

از آنجایی که اکثر گوشی‌های اندرویدی سطل بازیافت ندارند، نمی‌توانید داده‌های خود را از این طریق بازیابی کنید. در نهایت، برای نجات فایل‌های خود می‌توانید از برنامه ریکاوری اندرویدی استفاده کنید. علاوه براین، این ابزار داده‌های قابل بازیابی را با بکارگیری فرمتی مخصوص دوباره یکی کرده و قابل استفاده می‌کند. همچنین، توصیه می‌شود به محض حذف شدن اطلاعات برای بازگرداندن آن‌ها از این ابزار‌ها کمک بگیرید چون در این صورت احتمال بازیابی اطلاعات بیشتر خواهد بود.

روند بازیابی داده‌ها به طور کلی دارای سه مرحله زیر است:

۱. اتصال گوشی به کامپیوتری که در آن نرم‌افزار بازیابی نصب شده است.

۲. اسکن و انتخاب نوع فایل حذف شده.

۳. انتخاب فایل‌های مورد نظر و بازیابی اطلاعات.

در زیر برخی از نرم‌افزارها و چند برنامه ریکاوری که می‌توانید برای بازیابی اطلاعات گوشی‌های اندرویدی خود استفاده کنید، ذکر شده است.

Tenorshare UltData یکی از بهترین نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات اندرویدی است که بالاترین میزان موفقیت را در پی دارد و با بیش از ۶۰۰۰ گوشی موبایل از جمله سامسونگ، اوپو، شیائومی، هواوی و… سازگار است. این برنامه ریکاوری امکان بازیابی تصاویر حذف شده و پیام‌های واتساپ را بدون نیاز به روت کردن گوشی فراهم کرده است.

حتی بدون برخورداری از نسخه پشتیبان نیز می‌توانید فیلم‌ها، صدا‌ها، برچسب‌ها، اسناد و موارد دیگر را در واتساپ بازیابی کنید. صرف نظر از نوع فایل، Tenorshare می‌تواند به شما در بازیابی مخاطبین، عکس‌های ارزشمند، سوابق مکالمه و سایر پرونده‌های موجود در حافظه داخلی کمک کند؛ اما لازم به ذکر است که برای این کار، شما باید لزوماً دستگاه خود را روت کنید.

بازیابی اطلاعات در شرایط زیر امکان پذیر است:

شما می‌توانید داده‌های خود را هم از حافظه داخلی و هم از کارت حافظه بازیابی کنید. همچنین می‌توانید پیش از بازیابی فایل، پیش‌نمایش آن را مشاهده کنید. این ابزار در بازیابی داده‌ها ایمن عمل می‌کند. این بدین معنی است که احتمال منتشر شدن یا از بین رفتن اطلاعات وجود ندارد.

نرم افزار Tenorshare UltData

iMyFone روشی آسان برای بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی‌های اندروید یا تبلت‌ها را برای شما ارائه می‌دهد. این برنامه ریکاوری حتی امکان بازیابی داده‌ها را در گوشی‌های شکسته و یا از کار افتاده را فراهم می‌کند. این نرم‌افزار از انواع فایل‌ها از جمله گزارش‌های تماس، پیام‌ها، عکس‌ها، صداها، فیلم‌ها، مخاطبین، اسناد و داده‌های واتساپ در گوشی‌های موبایل اندروید نیز پشتیبانی می‌کند.

دلیل از دست رفتن داده‌ها می‌تواند متفاوت باشد که از آن‌ جمله می‌توان به خرابی سیستم، حذف اتفاقی فایل‌ها، آسیب ناشی از افتادن در آب، ویروسی شدن گوشی، از کار افتادن صفحه نمایش، فراموش کردن گذرواژه، روت شدن سیستم و از کار افتادن گوشی اشاره کرد.

در واقع با استفاده از این ابزار می‌توان داده‌های از دست‌رفته را با سرعت و امنیت بیشتر بازیابی کرد. این نرم‌افزار برای بازیابی اطلاعات از حافظه داخلی و همچنین از کارت حافظه استفاده می‌کند. همین‌طور امکان پیش‌نمایش و فیلتر داده‌ها را قبل از بازیابی فراهم می‌کند. فرقی نمی‌کند که موبایل شما روت شده باشد یا خیر، این ابزار باز هم می‌تواند داده‌های از دست‌رفته گوشی شما را بازگرداند.

 نرم افزار iMyFone

EaseUS نرم‌افزاریست که استفاده از آن راحت است و می‌تواند فایل‌های حذف شده مانند مخاطبین، پیام‌های متنی، فیلم‌ها، عکس‌ها، اسناد و صدا‌ها را به طور شگفت‌آوری بازیابی کند. این ابزار بیش از ۶۰۰۰ موبایل اندرویدی از جمله سامسونگ، ال جی، اچ تی سی، سونی، وان پلاس، ایسوس و غیره را پشتیبانی می‌کند.

این نرم‌افزار می‌تواند فایل‌هایی را که به دلایل آسیب ناگهانی، حمله ویروس، خرابی گوشی، روت شدن، استفاده نادرست از موبایل، نقص عملکرد کارت حافظه و موارد دیگر از بین رفته‌اند را از کارت حافظه و یا حافظه داخلی بازیابی کند. برای این امر فقط کافیست گوشی خود را به کامپیوتر وصل کنید، پرونده‌های حذف شده را اسکن کرده و آن‌ها را طی چند دقیقه بازیابی کنید.

 

در این برنامه ریکاوری اطلاعات از گوشی‌، امنیت و حریم خصوصی کاربران در اولویت قرار دارد، بنابراین از داده‌ها فایل بک‌آپ تهیه نمی‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید برای همیشه و به صورت رایگان از آخرین نسخه ارتقاء یافته آن بهره‌مند شده و اگر با هر مشکلی روبرو شدید به طور رایگان از پشتیبانی فنی این ابزار کمک بگیرید.

برای بررسی کیفیت فایل‌های حذف شده، می‌توانید قبل از بازیابی، پیش نمایش آن‌ها را را ببنید و موارد دلخواه را فیلتر کنید. ناگفته نماند که این امکان برای کاربران وجود دارد که تغییرات را همزمان پیگیری کنند؛ زیرا این نرم‌افزار اعلان‌های مربوط به نتایج بازیابی را به مرکز اعلان گوشی ارسال می‌کند.

  نرم افزار EaseUS

با استفاده از FonePaw، می‌توانید به راحتی رسانه‌ها و نوشته‌های حذف شده از گوشی موبایل خود را بازیابی کنید. سرعت اسکن این ابزار ضمن محافظت از حریم خصوصی داده‌های شما، در بازیابی پیام‌ها، گزارش‌های تماس، عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد و رسانه‌های واتساپ نسبتاً سریع‌تر است.

این ابزار بازیابی اطلاعات از گوشی‌ از طیف گسترده‌ای از فرمت‌ها مثل Excel, Word, PPT, HTML, PDF, RAR, ZIP و … پشتیبانی می‌کند. فرقی نمی‌کند داده‌های شما چگونه حذف شده باشد، این نرم‌افزار می‌تواند همه آن‌ها را بازیابی کند.

برنامه ریکاوری FonePaw از بیش از ۶۰۰۰ گوشی موبایل با نسخه اندروید ۲.۳-۹.۰ پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند که این ابزار توانایی استخراج داده از گوشی‌های شکسته با نسخه پشتیبان را نیز دارد.

نرم افزار FonePaw

مقاله پیشنهادی : استخراج اطلاعات از گوشی با صفحه شکسته

احتمالاً نرم‌افزار PhoneRescue تنها ابزاری است که قابلیت بازیابی داده‌ها و ارسال مستقیم آن‌ها به گوشی موبایل را دارد. روت شدن یا نشدن گوشی موبایل در کیفیت عملکرد این نرم‌افزار تأثیری ندارد. این نرم‌افزار می‌تواند انواع مختلفی از داده‌ها از جمله اطلاعات و پیوست‎های واتساپ را بازیابی کند.

با استفاده از فناوری‌های سفارشی در نظر گرفته شده برای هر گوشی هوشمند و تبلت، PhoneRescue امکان بازیابی پرونده‌ها را با سرعت قابل‌توجه را فراهم می‌کند. جدا از آن، این نرم‌افزار می‌تواند اطلاعات داخل موبایل شما را در هنگام قفل شدن با الگو، رمز عبور یا اثر انگشت، بدون از بین رفتن داده، ذخیره کند.

نرم افزار PhoneRescue

اگر برخی از اطلاعات مفید گوشی شما از طریق به‌روزرسانی سیستم، ارتقای سیستم عامل، روت کردن یا به طور تصادفی حذف شده‌اند، AirMore می‌تواند آن‌ها را دقیقاً مثل نسخه اصلی بازیابی کند. این ابزار در بازیابی اطلاعات کارت حافظه و حافظه داخلی سریع‌تر عمل می‌کند.

این نرم‌افزار امکان بازیابی داده‌هایی از قبیل مخاطبین، پیام‌ها، عکس‌ها، صدا‌ها، فیلم‌ها، گزارش‌های تماس، اسناد و داده‌های واتساپ را از حافظه داخلی و اطلاعاتی مانند عکس، فیلم، صدا و اسناد را از کارت حافظه گوشی دارد. در صورت خراب شدن گوشی، افتادن در آب یا خرابی سیستم، داده‌های آن از طریق این برنامه قابل بازیابی است. با این حال، این ویژگی فقط برای گوشی‌های گلکسی سامسونگ قابل اجراست، اما انتظار می‌رود به زودی گوشی‌های بیشتری نیز از این ویژگی پشتیبانی کنند.

نرم‌افزار AirMore 

از دست دادن اطلاعات گوشی موبایل در واقع یک تجربه دردناک است، به خصوص وقتی که این اطلاعات برای همیشه از دست‌ رفته باشند. اما این اتفاق به کرات می‌افتد و جای نگرانی نیست؛ نرم‌افزار‌های بازیابی اطلاعات ذکر شده در بالا می‌توانند به شما در بازیابی فایل‌‌ها کمک کنند. نوع فایل حذف شده یا مدل گوشی اندرویدی که استفاده می‌کنید در این زمینه اهمیتی ندارد، یک برنامه ریکاوری اطلاعات راهی کارآمد، ایمن و سریع‌تر برای بازگرداندن آن‌ها ارائه می‌دهد.

آیا شما هم تجربه از دست دادن اطلاعات ارزشمند گوشی‌تان را داشته‌اید؟ برای برگرداندن اطلاعات‌تان از چه روشی برای بازیابی اطلاعات از گوشی‌ استفاده کردید؟ تجربیات خود را با سایر دوستان به اشتراک بگذارید و جهت اطلاع از جدیدترین اپلیکیشن های اندرویدی و اخبار روز موبایل به این مجله سر بزنید.چطور گوشی خود را ریکاوری کنیم

منبع: androidcentral

سلام ببخشید چجوری فایل های اکسل اندرویدو که گم و گور شده یا حذف شده رو ریکاوری کنم؟!
تورو خدا راهنمایی کنین اوضاع خرابه

سلام.ببخشید من گوشیم رو روت کردم بعد فروشگاه پلی و یه سری برنامه ی گوشی رو حذف کردم.بعد انروت کردم گوشیم رو ریست کردم ولی برنامه ها برنگشت باید چیکار کنم؟؟؟؟

تمام یادداشت های من در سامسونگ نوتس پاک شده و در وان درایو هم پشتیبانی نداشتم آیا میتوانم دوباره بازیابی کنم ؟لطفآ روش ساده و مطمعن را برایم ایمیل کنید.تشکر

جایی سراغ دارید که ریکاوری کنه اطلاعات گوشی رو؟

دقیقا من هم همین مشکل را داشتم

خداکنه پیداکنه صداهای ضبط شده استاد دانشگاهموفیلمهامو

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ویژه های فروشگاه

با سلام دوست عزیز در کل هر دو این گوشی ها برای بازی های سنگی…

سلام مجدد لطفاً توضیح دهید که گوشی a02s بهتره یا a12 برای نص…

با عرض سلام مجدد از بین گوشی a02s و a12 کدوم بهتره از نظر نص…

سلام به تیم ۱۹ کالا گوشیم ردمی نوت ۹اس امروز آپدیت برایم اوم…

با سلام. این گوشی در طی 30 دقیقه 25 درصد شارژ میشه پس میشه گ…

چطور گوشی خود را ریکاوری کنیم
چطور گوشی خود را ریکاوری کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *