چگونه آرایش چشم انجام دهیم

 
helpkade
چگونه آرایش چشم انجام دهیم
چگونه آرایش چشم انجام دهیم


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت

آرایش چشم ریز

 

اکثر خانم ها و مخصوصا افرادی که چشم ریزی دارند، دوست دارند با آرایش چشم های درشت تر و جذاب تری داشته باشند. اما گاهی با انجام بعضی اشتباهات آرایشی شرایط را بدتر می کنند.

چگونه آرایش چشم انجام دهیم

 

برای اینکه چشمان‌تان بزرگ‌تر به نظر برسد باید به ابروهای‌تان هم توجه کنید. اگر ابروهای‌تان یک قوس خفیف داشته باشد چشمان‌تان بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

 

چگونگی زدن سایه می‌تواند چشمان‌تان را بزرگ‌تر، کوچک‌تر، با فاصله زیاد یا با فاصله کم جلوه دهد. راز کار در این است که سایه چشم‌ تان را باید طوری پخش کنید که نگاه شما جلب توجه کند، نه سایه چشم‌تان. هرگز فراموش نکنید که قبل از آرایش، پلک‌های خود را آماده کنید؛ درست مانند موقعی که صورت‌تان را با کرم پودر برای آرایش آماده می‌کنید.

 

آرایش چشم کوچک 

 

در ابتدا باید زیر سازی کنید. برای این کار با یک براش مناسب سایه ای روشن را پشت پلک خود، مخصوصا گوشه ی چشم، قسمت شروع چشم بزنید، و بعد به خوبی سایه را محو کنید.

 

میکاپ چشم ریز

 

با یک مداد کرم روشن اطراف چشم (در بخش داخلی چشم) را روشن کنید. این روش یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش های آرایش چشم ریز است چرا که با روشن کردن داخل پلک زیبایی چشم بعد از ریمل زدن بیشتر مشخص شده و چشمان ریز بازتر ودرشت تر به نظر می رسند.

 

ارایش چشم ریز

 

اگر دوست دارید چشمانتان بیشتر حالت عروسکی و فانتزی داشته باشد، از مژه های مصنوعی استفاده کنید.  البته قسمت درونی چشم باید مژه هایش کوتاه تر باشد. در انتها نیز مژه ها باید بلندتر باشند. این ترتیب موجب بزرگ تر دیده شدن چشم ها می شود.

 

اگر تنها چند ثانیه برای این کار وقت بگذارید و مژه هایتان را به کمک ریمل یا فر مژه حالت دهید، چشمانی درشت تر خواهید داشت.

 

آموزش آرایش چشم ریز

 

زمانی که از یک خط چشم برای قسمت پایین مژه هایتان استفاده می کنید، حتما آن را در بین مژه هایتان بکشید، مطمئن شوید که حتما آن را در بخش سوم خارجی چشم هایتان می کشید. با استفاده از یک قلم مو آن را یکدست و صاف کنید. خط چشم هایتان را هر چقدر می توانید نزدیک مژه هایتان بکشید. می توانید این قسمت را کمرنگ بکشید و اگر می خواهید انتهای کار را ضخیم کنید.

 

اگر پشت پلک تان کوتاه است، بدترین اشتباهی که می توانید انجام دهید این است که خط چشمی ضخیم بکشید. خط چشم تمیز کشیدن کار سختیست اما نگران نباشید زیرا با تمرین کردن در آن ماهر می شوید. سعی کنید خط چشم را تا جای ممکن نزدیک به مژه بکشید و تقارن را در هر دو چشم حفظ نمایید. همچنین انتهای خط چشم را بر خلاف شکل طبیعی چشم و کمی به سمت بالا بکشید.

 

چگونه آرایش چشم ریز انجام دهیم

 

یکدست کردن چین و چروک های روی پلک باعث می شود که چشم ها عمیق تر به نظر برسند که خود به معنای بزرگتر نشان دادن چشم ها می باشد. با استفاده از یک سایه قهوه ای مات از گوشه خارجی چشم به طرف چین وچروک های چشم بروید و آن را به خوبی یکدست کنید. زمانی که می خواهید آرایشتان غلیظ تر به نظر برسد، می توانید به آرامی قسمت بالای پلکتان را سایه بزنید و آن را محو کنید.

 

برای اینکه چشم ریز را درشت‌تر نشان دهید در گوشه داخلی چشم‌های خود از سایه رنگ روشن یا خط چشم روشن استفاده کنید. گوشه داخلی چشم، قسمت هفتی شکلی است که دور مجرای اشک قرار دارد. با انجام این کار چشم‌های شما بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر می‌رسد.

 

این مهمترین گام در درشت جلوه دادن چشم ها می باشد. یک ریمل مژه حجم دهنده را در طول مژه هایتان جهت بزرگ کردن چشم ها بکشید. برای رسیدن به مژه های دل فریب، روکش ضخیم اضافی را از روی مژه بالایی پاک کنید.

 

آرایش چشم های ریز

 

چگونه آرایش چشم انجام دهیم

زمانی که شما از رژ لب بی رنگ یا کم رنگ استفاده می کنید، در واقع تمرکز را از لبان تان گرفته اید و به سمت چشم هایتان جلب کرده اید. با این روش به طور طبیعی چشم هایتان درشت تر به نظر خواهد آمد.

 

گردآوری:بخش آرایش و زیبایی بیتوته 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود


تخفیف باورنکردنی فرش سورنا|ازدستش نده!

نوبت دهی آنلاین دندانپزشک های برتر تهران

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی


قاعدگی دردناک زنان و دختران


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


جراحی زیبایی سینه و شکم

این کاغذدیواری چسبدارو برای عیدسفارش بده

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید

سفارش جدیدترین تم های تولد وبادکنک آرایی


حریر طرحدار ترک /*سفارش آنلاین


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


واسه همه چی جا هست!


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی

در این مقاله mia silverio هنرمند آرایشگر بهمان یاد می دهد با توجه به فرم چشم چگونه سایه بزنیم و خط چشم بکشیم.وقتی که قرار است آرایش کنیم همه ما یک هدف داریم؛ اینکه چشمانمان را درشت تر و درخشان تر درست کنیم. پس mia silverio هنرمند آرایشگر بهمان یاد می دهد با توجه به فرم چشم چگونه سایه بزنیم و خط چشم بکشیم. چشم های گرد

چگونه آرایش چشم انجام دهیم

اگر مثل کیتی پری چشم های گردی دارید، خط چشم را از گوشه داخلی پلک بالا شروع کرده و آن را ادامه داده و در انتهای پلک به سمت بیرون یک خط مستقیم بکشید یا اینکه یک خط چشم گربه ای کوچک بکشید. سپس زیر استخوان ابرو را روشن کرده و گوشه های داخلی چشم را سایه روشن بزنید. برای نشان دادن کنتراست بین قسمت های روشن چشم، سایه ای با رنگ متوسط برداشته و به آرامی بالای پلک بکشید.  در آخر سایه ای با رنگ تیره تر را با ضخامت بیشتر بدون اینکه زیاده روی کنید، در امتداد این سایه بکشید. سایه را قسمت بیرونی به سمت میانه چشم مخلوط کنید تا بیشتر به پلک خود فرم دهید. نمونه عالی از این آرایش را در چشمان کیتی پری ببینید.چشم های بادامی

جای  تعجب نیست که فرم چشمان بیانسه طوری است که دوست دارید با آرایش چشمان خود را به شکل او درست کنید- آیا این چشم ها واقعا فریبنده نیست؟ اگر چشمان بادامی دارید باید همان تکنیک آرایش چشم گرد را به کار ببرید، فقط هنگام سایه زدن از فرم چشمان خود پیروی کنید.

چشم ها با گوشه هایی به سمت پایین

چشم هایی که مثل کامیلا بل انتهایشان به سمت پایین است نیاز به بالا بردن دارند، پس در این مورد خط چشم مهم ترین نقش را ایفا می کند. ابتدا با استفاده از سایه برای روشن کردن استفاده کرده و همان طوری که برای چشم های گرد یا بادامی سایه می زنید آرایش کنید- با این تفاوت که خط چشم باید تیره تر باشد. بعد از سایه زدن خط چشم را از گوشه چشم شروع کرده و تا انتها بکشید؛ منتها  اگر ظاهر دراماتیک تری می خواهید در انتهای چشم خط چشم را به سمت بیرون و بالا انحنا دهید، درست مثل صورت خندان یا چشمان گربه.چشم های گود

برای کسانی که مثل کایرا نایتلی چشمان فرو رفته ای دارند، همان تکنیک چشمان گرد را به کار گیرید، اما سایه تیره را خیلی کم بزنید. شما می خواهید با این روش چشم را برجسته تر نشان داده و این کار با سایه تیره اتفاق نمی افتد.چشم های نزدیک به هم یا با فاصله کم

آرایش چشمان نزدیک به هم مثل کریستین بل باید به گونه ای باشد که فاصله چشم ها از هم بیشتر دیده شود. برای شروع کار زیر استخوان ابرو را سایه روشن زده و برای سایه زدن گوشه های داخلی پلک بالا مثل چشمان گرد عمل کرده منتها تنها تفاوت در زیرسازی سایه است. از یک رنگ متوسط استفاده کرده و نسبت به چشمان گرد هنگام سایه زدن فراتر از عرض چشم سایه بزنید. سپس یک رنگ تیره تر انتخاب کرده و از بالای سایه ای که زده بودید سایه بزنید تا کنتراست بیشتری داشته باشید. خط چشم را از میانه پلک شروع کنید و یک خط مستقیم کشیده و آن را بیشتر از عرض چشم ادامه دهید.چشم هایی با پلک های افتاده

چشم های با پلک افتاده مثل چشم های سلنا گومز یک لایه اضافه پوست زیر ابرو دارند که روی پلک می افتد و باعث می شود پلک کوچک تر دیده شود. این افراد نیازی به روشن سازی با سایه ندارند، پس فقط گوشه های پلک را سایه بزنید. سپس مقدار مناسب از یک سایه تیره را روی قسمتی از پلک که زیر قرار گرفته بزنید. سپس دورتادور این خطط را سایه تیره بزنید تا با خطای دید حالت گردی بیشتری به چشم داده و خط چشم را کمی طولانی تر بکشید تا این ترکیب متعادل شود. تاثیر این آرایش را می توانید در درخشش اغوا کننده چشمان پرنسس سابق دیزنی ببینید.چشم های monolid

چشم های monolid به چشمی گفته می شود که فاصله بین چشم و ابرو یک سطح صاف است. شما باید مثل چشم هایی با پلک افتاده طوری سایه بزنید که چشم ها درشت تر و باز تر دیده شود.  درابتدا باید در روشن کردن ابتدای پلک زیاده روی کنید، این سایه را ادامه داده و در مرکز چشم به سمت بیرون بکشید. سپس یک سایه با رنگ متوسط برداشته و دربالای این خط سایه بزنید و از انتهای چشم فراتر رفته تا بتوانید حالت گردی به چشم بدهید. سایه تیره باید در همان طرح و خیلی سبک استفاده شود تا فرم را مشخص کند اما نباید از مرکز چشم فراتر برود. وقتی هم خط چشم می کشید، دستتان را ثابت و بدون لرزش نگه داشته و یک خط خیلی باریک کشیده و در قسمت انتهایی کمی ضخیم تر بکشید.چشم های برجسته

اگر مثل نیکول ریچی چشم های برجسته ای دارید نیازی نیست که پلک پایین یا گوشه های پلک بالا را روشن تر کنید، فقط کمی زیر استخوان ابرو را روشن کنید. مثل پلک های افتاده، باید سایه ای سنگین با رنگ متوسط بزنید. فقط به جای اینکه بالای خط پلک را سایه بزنید باید قسمت پایین پلک را هم زیاد سایه بزنید. از همه مهم تر  اینکه یک خط چشم سنگین از گوشه چشم تا انتها در یک خط مستقیم بکشید. از اینکه این خط را ضخیم کنید نترسید. این تیره کردن چشم از برجستگی چشم کم می کند.منبع :ileev.com

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


کلکسیون فرشهای مدرن و کلاسیک برای خرید


واسه همه چی جا هست!


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان


معرفی بهترین کتاب‌های کودک برای خرید


انواع جراحی زیبایی سینه


از عمل افزایش قد، چقدر می دانید؟


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر


دیگه لازم نیست از دندانپزشکی بترسید؟


لازم نیست برای تهیه ماست کلی زحمت بکشی

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی


طراحی و بازسازی فضای داخلی


بایدها و نبایدهای بهداشت و سلامت بانوان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

هرخانمی می توان خودش بدون کمک آرایشگر چشمانش را آرایش کند فقط کافیست اصول و نکات مهم این بخش از میکاپ را بداند . اگر شما هم از ان دسته افرادی هستید که حین آرایش پوست اطراف چشمانتان مدام سیاه می شود و مجبورید آرایش خود را پاک کنید پس بهتر است این بخش را به دقت دنبال کنید.

 

پلک های روغنی در بین زنان رایج اند و می تواند علت از بین رفتن سایه ی چشم های شما شود. حتی اگر پلک های چربی ندارید بهتر است از این کرم ها قبل از آرایش استفاده کنید زیرا یک پایه ی مناسب برای سایه ی چشم های شما ایجاد کرده و مانع سیاه شدن یا چین دار شدن آرایش می شود و به ماندگاری آرایش شما کمک می کند. در آرایش چشم با

 

اگر تابحال نمی دانستید، یکی از مهم ترین چیزهایی که باید هرروز به یاد داشته باشید تمیز کردن صورت است. شما باید قبل از خوابیدن تمام صورت خود را بشویید تا در صبح فردا اثری از آرایش نمانده باشد. از آرایش پاک کن های ملایم استفاده کرده و این را برای خود عادت کنید. 

چگونه آرایش چشم انجام دهیم

 

از سایه و خط چشم های دارای پوشش مناسب استفاده کنید. برای مثال اگر قرار است خیس شوید از خط چشم ضدآب استفاده کنید. یک نکته ی مفید که باید به یاد داشته باشید این است که برای خط چشم در زیر چشم، در ابتدا یک خط باریک در لبه ی داخلی و زیر چشم کشیده و سپس آن ها را با یک قلمو ترکیب کنید. 

 

ریمل چیزی است که اغلب هرروز می خواهید از آن استفاده کنید اما در مورد پلک زیرین نباید در آن زیاده روی کرد. زمانی که می خواهید به مژه های بالایی ریمل بزنید دو یا سه بار کافی است اما در مورد مژه های پایینی مقدار کمی از آن کافی است. 

برای اطمینان از ثابت بودن آرایش شما باید در آخر از اسپری ثابت کننده ی آرایش استفاده کنید. در زمان زدن اسپری چشم های خود را بسته و به بقیه ی صورت اسپری کنید.

نظر خود را با سایر مخاطبان ما به اشتراک بگذارید

در این پست با زیبامون دات کام نحوه ی آرایش برای چشم های ریز را ببینید.

اکثر خانم ها و مخصوصا افرادی که چشم ریزی دارند، دوست دارند با آرایش چشم های درشت تر و جذاب تری داشته باشند. اما گاهی با انجام بعضی اشتباهات آرایشی شرایط را بدتر می کنند. در ادامه زیبامون نحوه ی صحیح آرایش چشمان ریز را قرار می دهد با ما همراه باشید.

 

 

چگونه آرایش چشم انجام دهیم

• زیرسازی با یک سایه ی روشن

در ابتدا باید زیر سازی کنید. برای این کار با یک براش مناسب سایه ای روشن را پشت پلک خود، مخصوصا گوشه ی چشم، قسمت شروع چشم بزنید، و بعد به خوبی سایه را محو کنید.

• مداد سفید داخل چشم

 یکی از قسمت های اصلی کشیدن خطی سفید در داخل چشم با یک مداد سفید مناسب برای داخل چشم است. این کار به درشت تر نشان دادن چشم های ریز کمک شایانی می کند. کسانی که چشمانی ریز دارند به هیچ عنوان نباید درون چشم خود را سیاه کنند.

 

 

• خط چشم

با خط چشم می توان حالت های چشم را به راحتی تغییر داد. کشیدن خط چشم می تواند تاثیر زیادی بر درشتی چشم بگذارد. برخلاف تصور که هرچقدر خط چشم پهن تر باشد چشم درشت تر دیده می شود، افرادی که چشم ریزی دارند بهتر است خط چشمی باریک در امتداد مژه هایشان بکشند.

 

 

• ریمل و فر کردن مژه

برای حالت بهتر مژه قبل از ریمل از فر مژه استفاده کنید. سپس با یک ریمل بلند کننده و حجم دهنده مژه هایتان را خوش فرم کنید. مژه های پایین را برای ریمل زدن فراموش نکنید. خیلی ها بر این باورند که مژه های پایین نیازی به ریمل زدن ندارد، با این ک ریمل زدن به مژه های پایین می تواند کمک زیادی به درشت تر به نظر رسیدن چشم ها بکند.

 

 

• سایه ی روشن و براق

زدن سایه ای روشن و براق به گوشه ی چشم نیز می تواند چشم ها را باز تر و درشت تر جلوه دهد.

 

 

• سایه برای زیر چشم

با سایه ای تیره تر مانند قهوه ای بهتر است پایین مژه های پایین را تا انتهای چشم کمی تیره کنید.

 

 

 

 

 

 

مطالب پیشنهادی:

آرایش چشم سبز + عکس

چگونه آرایش چشم انجام دهیم

نکات آرایش چشم که حتما باید بدانید!

خط چشم برای چشم های پف دار

درمان گل مژه ی چشم


۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۷


توسط ساناز شمس

آرایش چشم یکی از تکنیکی‌ترین انواع آرایش صورت در خانم‌هاست. اگر به نحوه آرایش چشم مسلط شوید در مدت زمانی بسیار کوتاه می‌توانید آرایش چشم ساده و شیک را برای خود داشته باشید. با چی بپوشم همراه باشید.

 

چگونه آرایش چشم انجام دهیم

از یک قلم‌موی تمیز کمک بگیرید و از گوشه بالایی پلک خود، با حرکات دایره‌ای سایه چشم را پخش کنید. چند بار این مرحله را تکرار کنید تا آرایش‌تان کاملا طبیعی به نظر برسد. سپس یک خط نازک با چشم روی پلک بالایی خود بکشید. برای داشتن آرایش چشم ساده و طبیعی، سعی کنید خط چشم ضخیم کشیده نشود. اگر در کشیدن خط چشم مبتدی هستید و کشیدن خط چشم صاف و تمیز برای شما سخت است، بهتر است از خط چشم مدادی استفاده کنید.

استفاده از خط چشم‌های مدادی ساده‌تر است. اگر موهای بلوند یا قرمز دارید سعی کنید، از خط چشم‌های قهوه‌ای استفاده کنید. خط چشم مشکی در آرایش افرادی که رنگ موی روشنی دارند بیشتر جلب توجه می‌کند. اگر به تازگی شروع به یادگیری خودآرایی کرده‌اید ممکن است کشیدن خط چشم سخت باشد، مخصوصا اگر بخواهید خط چشم شما کاملا طبیعی و تمیز کشیده شود.

تنها یک بار پلک‌های بالایی چشم را ریمل بزنید. به خاطر داشته باشید که مقدار اضافی ریمل را از روی برس آن پاک کنید. اگر موهای بلوند یا قرمز دارید، ریمل قهوه‌ای مناسب چهره شما خواهد بود.

شما به دو رنگ سایه چشم نیاز خواهید داشت، یک سایه روشن‌ و یک سایه تیره برای ایجاد سایه روشن. رنگ‌های روشن‌تر را به عنوان رنگ پایه انتخاب کنید. قطعا برخی از رنگ‌ها بیشتر به چهره شما می‌آیند. برخی از رنگ‌ها با چهره شما منطبق‌تر هستند و زیبایی آن‌ها را دوچندان می‌کنند. رنگ‌های درخشان و روشن روی پوست تیره جلوه بیشتری دارند، این درحالی است که رنگ‌های فلزی مناسب پوست‌های روشن هستند. رایج‌ترین سایه چشمی که به عنوان سایه تیره می‌توانید انتخاب کنید، رنگ دودی است. بسیاری از سایه‌های چشم به صورت پالت عرضه می‌شوند که شامل رنگ‌هایی می‌شوند که در کنار هم زیبا به نظر می‌رسند.

یک برس تمیز را به سایه چشم آغشته کنید. زدن سایه چشم را از گوشه بیرونی پلک آغاز کنید. برس را به طور افقی روی سراسر پلک خود حرکت دهید. قبل از زدن سایه چشم، چند بار به برس ضربه بزنید تا مقدار اضافی سایه از روی آن پاک شود. اهمیت این موضوع هنگامی که از سایه هایی که رنگ‌های متضاد پوست شما را دارند بیشتر می‌شود. سایه رنگ تیره‌تر را در امتداد استخوان ابرو اعمال کنید. زدن سایه رنگ تیره را از گوشه بیرونی پلک خود آغاز کرده و به سمت استخوان بینی امتداد دهید. یک هایلایتر انتخاب کنید و با قلم‌موی تمیز قسمت مجرای اشک را پوشش دهید. هایلایتر رنگ‌های روشن سایه چشم مانند، طلایی و سفید هستند.

مطالب مرتبط:

۱- آموزش تصویری آرایش چشم

۲- ۱۰ نکته کاربردی برای آرایش چشم های حساس

۳- چند ترفند آرایشی برای درشت‌تر نشان دادن چشم‌ها

محبوبترین مطالب

من عاشق آرایش چشم ساده هستم
مرسی چی بپوشم
بهترین سایت مد و لباس شما هستید

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

آرایش چشم اسموکی (Smokey Eye Makeup) احساس قدرت و جذاب را بیرون می زند! به طوری که هر دختری دوست دارد آن را به دست آورد. به یاد دارم یک روز اشتیاق زیادی برای میکاپ اسموکی داشتم، پس بدون آنکه بدانم چه چیزی در بیرون انتظار مرا می کشد، به سبک اسموکی آرایش کردم. به خاطر دارم در تمام روز و در طول خیابان ها، توجهات بسیار به سویم لبریز شد؛ در پایان روز بی آنکه بدانم خود را در کافه ای و در مقابل یک آقای خوشتیپ دیدم.

این داستان گذشت، و بعدها فهمیدم که چطور آرایش چشم اسموکی می تواند مردان را هیپتونیزم کند. به هر روی، وقتی نوبت به نحوه آرایش اسموکی می رسد، آموزش تکنیک های آن بسیار مهم جلوه می کنند. یادگیری میکاپ چشمان اسموکی در ابتدا ممکن است بسیار مشکل باشد، و ندانستن فنون صحیح هنگام استفاده از آن می تواند به یک فاجعه ختم شود. اما من در این مقاله کار شما را راحت کرده ام.

رژمتیک تقدیم می کند. 💋

میکاپ اسموکی به طور معمول با استفاده از سایه چشم تیره و رنگ های دیگر روی پلک شما و کشیدن خط چشم بالا و پایین، جلوه ای بی همتا ایجاد می کند. اما در زیر با استفاده از هر رنگِ سایه چشم، مراحل انجام این سبک از آرایش زنانه را توضیح می دهیم:

چگونه آرایش چشم انجام دهیم

لوازم آرایش مورد نیاز:

گام اول: همیشه باید از یک پایه تمیز کننده شروع کنید. استفاده از پرایمر باعث می شود آرایش زمان طولانی تری بماند و ترکیب سایه های مختلف چشم را آسان تر می کند. از یک کانسیلر در زیر چشم و پلک استفاده کنید تا چشم هایتان از بی رنگی بیرون بیایید.

گام دوم: سایه مشکی را با استفاده استفاده براش مخصوص از گوشه خارجی چشم به طرف خط پلک بکشید.

گام سوم: اگر احساس می کنید به تیرگی بیشتری احتیاج دارید، می توانید رنگ بیشتری را اعمال کنید.

گام چهارم: مداد چشم سیاه را روی به خط چشم بالا بکشید.

گام پنجم: هر گونه لکه ها یا نقاط سیاه را پاک کنید یا آنها را با سایه چشم ترکیب کنید.

گام ششم: اگر می خواهید تیرگی را شدیدتر کنید و عمق بیشتری به چشم ها بدهید، حتی می توانید مداد چشم را بالاتر از خط چشم و در امتداد خط پلک بکشید.

گام هفتم: مداد چشم را بر روی خط چشم پایین بکشید.

گام هشتم: در این مرحله نیز هر گونه لکه ها یا نقاط سیاه را پخش کنید.

گام نهم: با زدن ریمل مراحل کار را به اتمام برسانید.

آرایش چشم اسموکی تیره، سیکی کلاسیک است و برای مهمانی و مجالس رسمی انتخابی عالی است.

لوازم آرایش مورد نیاز:

گام اول: زیر چشم و روی پلک ها را پرایمر و کانسیلر بزنید. از کرم پایه سایه چشم طلایی استفاده کنید، این کرم باعث می شود سایه طلایی بیشتر خود را نشان دهد.

گام دوم: سایه چشم طلایی رنگ را با استفاده از براش مخصوص روی پلک پشخ کنید.

گام سوم: یک سایه چشم قهوه ای تیره را در دست بگیرید و آن را در گوشه بیرونی چشم بمالید و به طرف خط پلک ببرید تا عمق بیشتری ایجاد شود.

گام چهارم: استفاده از طلا را در وسط درب و قهوه ای در گوشه بیرونی ادامه دهید تا از شدت آن خوشحال شوید.

گام پنجم: سایه چشم طلایی را روی خط چشم پایین بکشید و با مداد خط اشک را مشکی کنید.

گام ششم: مداد را بر روی خط چشم بالا تا انتهای زیرین خط ابرو بکشید.

گام هفتم: برای تکمیل زیبایی چشم ها، مژه مصنوعی روی مژه های اصلی قرار دهید و به آنها ریمل بزنید.

آرایش چشم اسموکی چشم طلایی برای مهمانی ها و به ویژه مراسم عروسی انتخابی فوق‌العاده است.

لوازم آرایش مورد نیاز:

گام اول: با سایه چشم یاسی براق را با براش به عنوان رنگ پایه شروع به کار کنید.

گام دوم: سپس سایه چشم مشکی را با براش از گوشه بیرونی چشم به سمت میانه‌های پلک بکشید.

گام سوم: از سایه چشم تیره بنفش در وسط پلک استفاده کنید تا یک هماهنگی رنگی بین سایه یاسی و مشکی ایجاد شود. سایه بنفش تیره را در وسط پلک به سمت اطراف پخش کنید.

گام چهارم: سایه چشم صورتی هلویی را بردارید و آن را بالای خط پلک بکشید. استفاده از صورتی هلویی باعث ایجاد هارمونی رنگی می شود.

گام پنجم: مداد را بر خط چشم پایین بکشید و لکه ها و نقاط مشکی را پخش کنید.

گام ششم: خط آب بالایی خود را باریک کنید تا به صورت کامل ظاهر شود.

گام هفتم: در پایان ریمل بزنید.

این میکاپ برای مهمانی به ویژه در روزها و شب های تابستانی انتخابی هیجان‌انگیز است.

لوازم آرایش مورد نیاز:

گام اول: با یک سایه چشم برنز را در سراسر پلک شروع کنید.

گام دوم: مقداری از همان سایه چشم برنز را برداشته و آن را بر خط چشم پایین خود بکشید.

گام سوم: با استفاده از یک سایه چشم قهوه ای تیره سعی کنید گوشه بیرونی چشم را تیره کنید.

گام چهارم: همین کار را برای زیر خط چشم پایین نیز انجام دهید.

گام پنجم: از سایه چشم برنز بیشتر استفاده کنید تا عمق بیشتری به چشم های خود بدهید.

چگونه آرایش چشم انجام دهیم

گام ششم: با استفاده از یک مداد چشم رنگ پوست، آن را در امتداد خط اشک اجرا کنید تا ظاهر چشم ها روشن تر شود.

گام هفتم: با برس رو و زیر پلک بکشید تا مواد با هم مخلوط شوند.

گام هشتم: از مداد چشم طلایی یا سایه چشم طلایی استفاده کنید و آن را در گوشه داخلی چشمان خود بکشید تا جذاب تر شوند.

گام نهم: طبق روال، در مرحله نهایی ریمل بزنید.

لوازم آرایش مورد نیاز:

گام اول: برای آماده‌سازی چشم همانند مراحل قبل از پرایمر و کانسیلر استفاده کنید. از آنجایی که نقره ای رنگی سرد است، خلاص شدن از شر بی رنگی پوست بسیار مهم است.

گام دوم: سایه نقره ای را با استفاده از براش، بر روی تمام مساحت پلک پخش کنید.

گام سوم: مداد چشم مشکی را روی خط چشم بالایی کشیده و تا امتداد گوشه بیرونی ادامه دهید.

گام چهارم: حالا مداد چشم را به سمت وسط و داخل پلک با سایه مخلوط کنید.

گام پنجم: مداد چشم را روی خط چشم بالا و پایین بکشید.

گام ششم: نقاط و لکه های سیاه را پخش کنید.

گام هفتم: با استفاده از هایلایتر، استخوان ابرو را برجسته کنید.

گام هشتم: برای دادن عمیق بیشتر به چشم ها، دوباره از سایه نقره ای استفاده کنید و آن را در تمام مساحت پلک پخش کنید.

گام نهم: با یک ریمل خوب کار را تمام کنید.

لوازم آرایش مورد نیاز:

گام اول: نخست پرایمر و کانسیلر را روی پلک اعمال کنید، سپس یک لایه ضخیم را با مداد چشم مشکی روی خط چشم بالا بکشید.

گام دوم: سپس با براش مخصوص اقدام به پخش کردن لایه ضخیم خط چشم کنید تا تمام پلک شما را تیره کند.

گام سوم: با استفاده از سایه چشم آبی متالیک و براش مخصوص، اقدام به زدن سایه روی تمام پلک کنید.

گام چهارم: خط چشم تیره و سایه آبی را به خوبی مخلوط کنید، و بگذارید رنگ آبی بیشتر نمایان شود.

گام پنجم: سایه آبی را به بیرونی ترین گوشه خط چشم پایین بکشید تا هارمونی رنگی ایجاد شود.

گام ششم: مقداری سایه چشم نقره ای را در بالاترین قسمت پلک بکشید.

گام هفتم: همه سایه های چشم را یکدست کنید و تا به خوبی پخش شوند.

گام هشتم: کار با زدن ریمل به پایان ببرید.

لوازم آرایش مورد نیاز:

گام اول: به مانند همیشه، از پرایمر و کانسیلر برای دوری از بی رنگی پوست اطراف چشم استفاده کنید. سپس یک نوار چسب را در امتداد خط چشم پایین روی پوست بزنید.

گام دوم: با استفاده از سایه چشم صورتی کبود، شروع به آرایش کردن پلک کنید.

گام سوم: مقداری خط چشم مشکی را روی بیرونی ترین خط چشم بالایی بکشید.

گام چهارم: با مداد چشم شروع به کشیدن خط چشم پایینی کنید، حتی می تواند خط اشک را نیز تیره کنید.

گام پنجم: نوار چسب را برداری و با استفاده از براش، اقدام به پخش کردن و یکنواختی آرایش کنید.

گام ششم: سایه چشم رز گلد را بردارید و روی وسط پلک پخش کنید.

گام هفتم: با ریمل کار را به اتمام برسانید.

لوازم آرایش مورد نیاز:

گام اول: زیرسازی پلک ها را با زدن پرایمر و کانسیلر آماده کنید.

گام دوم: خط چشم بالا و پایین را با مداد چشم ژلی سیاه به شکلی ضخیم تیره کنید. سپس آن را براش پخش کنید.

مرحله سوم: سایه چشم سبز زمردی را روی تمام مساحت پلک اعمال کنید. همچنین مقدار از سایه چشم سبز زمردی را زیر خط چشم پایین بکشید.

گام چهارم: از سایه چشم قهوه ای استفاده کنید و آن را در بالاترین قسمت پلک بکشید.

گام ششم: باز از مداد ژلی مشکی در قسمت وسط پلک برای تیرگی بیشتر استفاده کنید.

گام هفتم: سایه چشم مشکی را در وسط پلک بکشید و آن را پخش کنید.

گام هشتم: از سایه چشم مشکی برای تیره کردن خط چشم پایینی نیز بهره ببرید.

گام نهم: مقداری سایه چشم طلایی را برای برجسته کردن آرایش اسموکی، روی گوشه داخلی چشم ها بکشید.

گام 10: برای افزایش جذابیت چشم ها به مژه ها ریمل بزنید، یا می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید.

لوازم آرایش مورد نیاز:

گام اول: بعد از زدن پرایمر و کانسیلر، مداد چشم مایع را از بیرونی ترین گوشه چشم به وسط پلک ها بکشید.

گام دوم: با استفاده از براش، خط چشم مایع را را پخش کنید.

گام سوم: سپس شروع به زدن سایه چشم طلایی کنید.

گام چهارم: مرکز اتصال بین سایه چشم مشکی و طلایی را با براش مخلوط کنید تا ترکیبی یکدست ایجاد شود.

گام پنجم: سایه چشم طلایی را در گوشه چشم و نزدیک داخلی ترین قسمت خط چشم پایین بکشید.

گام ششم: مداد مشکی را روی خط چشم بالا به شکلی ضخیم بکشید.

گام هفتم: کار را با زدن ریمل تمام کنید و اگر نیاز داشتید حتماً از مژه مصنوعی استفاده کنید.

میکاپ اسموکی چشم را شناختید، حال براش را در دستان بگیرید و شروع به آرایش کردن کنید.

یک محتوانویسِ علاقه‌مند به کائنات

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

دیدگاه

رژمتیک، سامانه‌ای برای زیبـایی و زنـان

ما متعهد به ایجاد بستری هستیم که همۀ بانوان و دختران

جوان بتوانند به سطح ایده‌آل زیبـایی خود برسند. هدف ما

ایجاد تجربه‌ای شخصـی، آموزشـی و از همه مهمتر سرگـرم‌

کننده اسـت. ما این کار را با توجهی عمیـق و وسواس‌ گونه

به محتوای تولیدی خود انجام می‌دهیم. span>

صفحه اصلی آموزش مرحله به مرحله

تخفیف، جایزه و آموزش رایگان در اینستاگرام

فالو میکنم

در اینجا قصد داریم نحوه یک مدل آرایش چشم ریز (مطابق با عکس بالا) را آموزش دهیم که در قسمت زیر مراحل انجام آرایش چشم ریز با جز‌ئیات آموزش داده شده است که در نهایت می توانید مدل میکاپ فوق را به راحتی انجام دهید.

چگونه آرایش چشم انجام دهیم

1.با کرم فونداسیون منعکس کننده نور پوست را یکدست کنید. با پودر نیمه شفاف، ظاهر پوست را طبیعی تر کنید.

2. با سایه قهوه ای داخل ابرو را پر کنید. با ژل بیرنگ به ابرو حالت بدهید.

 

 

 

3. از سایه مات بژ به پلک بالا بزنید.

4. با یک مداد سفید روی پلک پایینی بکشید.

 

 

 

 

 

5. با خط چشم مایع یک خط چشم کامل برای پلک بالا بکشید و گوشه آن را به سمت بیرونی چشم ببرید.

6. به گوشه بیرونی چشم در پلک پایین از سایه آبی روشن بزنید. وقتی این سایه روی سایه سفید کشیده شود روشن تر دیده خواهد شد.

 

 

 

 

7. به مژه ها از ریمل بلند کننده بزنید.

8. با یک مداد قرمز مات بر روی تمام لب بکشید.

 

 

 

 

 

9. یک رژ لب قرمز به لب ها بزنید.

10. برای شادابی صورت از رژ گونه صورتی ملایم براق استفاده کنید.

مشـاوره رایگــانآموزش آرایشگری

ثبت نام دوره های آموزشی

مدرک رسمی فنی و حرفه ای

آموزشگاه آرایشگری دترلند

زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور شماره مجوز:‌ 22598

.cls-1{fill:#e1306c;}اینستاگرام دترلند اینستاگرام
.cls-1{fill:#075e54;}واتسپ دترلند
.cls-1{fill:#08c;}تلگرام دترلند
.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}آپارات دترلند

چگونه آرایش چشم انجام دهیم

کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلند محفوظ می باشد. ۱۳۹۹ ©

۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲

پشتیبانی دترلند۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲

برای ارتباط با واحد پشتیبانی، یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید، ما آماده ایم تا شما را راهنمایی کنیم 😍

پیام در واتسپ
پیام در تلگرام


تماس مستقیم با دفتر

یا؛ شماره خود را وارد کنید با شما تماس میگیریم

انصراف

آرایش چشم یکی از اصول یک آرایش صورت حرفه ای است. اگر نمی دانید که چگونه می توانید چشم های تان را درشت کنید با ما همراه شوید.

 چند وقت پیش یکی از دوستانم به من گفت که چقدر زیباتر شدم. او پرسید: «چهره ات شاداب شده و دیگر خستگی قبل را ندارد. آیا دلیل اش خواب کافی است؟» در پاسخ به او گفتم: «خیر! به خاطر خط چشمم است.» تا آن زمان فکر نمی کردم که یک خط چشم ساده انقدر بر ظاهرم تاثیر بگذارد اما معجزه خود را نشان داد. به همین دلیل از آن پس سعی کردم که از ترفندهایی که چشمانم را بزرگ تر از قبل نشان می دهد استفاده کنم.

زیبایی نه تنها شما را برای دیگران جذاب تر می کند، بلکه اعتماد به نفس تان را نیز افزایش خواهد داد. اگر شما هم مانند من چشمهای ریزی دارید و می خواهید که آنها را بزرگ تر از قبل نشان دهید، از ترفندهایی که در ادامه مطلب به شما معرفی می کنیم، کمک بگیرید.

بیشتر بدانید : آرایش لایت، نکته هایی که به شما کمک می کند حرفه ای آرایش کنید!

چگونه آرایش چشم انجام دهیم

یکی از ساده ترین راهها برای این که چشمان تان را درشت تر نشان دهید، سایه روشن است. آرایشگران هم برای این که چشم ها را شاداب تر و روشن تر نشان دهند، از سایه های رنگ روشن استفاده می کنند.مقداری از سایه روشن را به گوشه چشم ها و بالای پلک هایتان بزنید. با این کار تمام خستگی و بیحالی از چشمان تان دور خواهد شد.

 

 

زمانی که شما از رژ لب بی رنگ یا کم رنگ استفاده می کنید، در واقع تمرکز را از لبان تان گرفته اید و به سمت چشم هایتان جلب کرده اید. با این روش به طور طبیعی چشم هایتان درشت تر به نظر خواهد آمد.

 

اگر صبح به زور از خواب بیدار می شوید، یک لیوان آب یخ چاره کار شما خواهد بود. اما این لیوان برای نوشیدن نیست، بلکه باید آن را روی صورت تان بپاشید. از آنجا که چشم های پف کرده، شما را خسته و کسل نشان می دهد، یخ می تواند به بهترین شکل عمل کند و چهره شما را، حتی بدون نوشیدن قهوه، بیدار و سرحال نشان دهد.

 

کانسیلر رنگ روشن، نه تنها خستگی چشم های شما را از بین می برد بلکه آنها را درشت تر نیز نشان خواهد داد. اگر چه این کار ساده است اما تفاوت چشمگیری در چهره تان ایحاد می کند. بنابراین یک کانسیلر روشن بگیرید و آن را به زیر چشم هایتان بزنید تا سیاهی های دور آن را بپوشاند.آقایان هم می توانند از کرم ضد آفتابی که با رنگ پوست شان تناسب دارد، استفاده کنند.از آنجا که ناحیه دور چشم بسیار حساس است، سعی کنید که از کانسیلری مناسب استفاده کنید تا هم روی پوست صورت تان به خوبی بنشیند و هم به پوست تان آسیب نزند.

 

شاید شما هم جزو آن دسته از خانم های شاغلی هستید که وقت زیادی برای آرایش کردن ندارند. در این شرایط باید به دنبال ساده ترین و سریع ترین روش برای جذاب تر شدن باشید. مژه تاثیر زیادی بر چهره دارد. بنابراین با کمی حالت دادن آنها می توانید ظاهرتان را از این رو به آن رو کنید. با حجیم تر کردن و بلندتر کردن مژه ها، چشم هایتان بیشتر به چشم می آید. بنابراین فر مژه می تواند دوست خوبی برایتان باشد.

 

اگر چه سایه چشم روشن، چشم های شما را بزرگ تر نشان خواهند داد، اما خط چشم را هم فراموش نکنید. اگر تا به حال از خط چشم سیاه استفاده می کردید، زمان آن است که خط چشم های رنگ روشن را هم امتحان کنید. با روشن کردن دور چشم هایتان، قرمزی، سیاهی و خستگی آنها از بین می رود و چشم هایتان حالتی شاداب تر و سالم تر به خود می گیرد.

 

ابروهای پر، چشم های شما را تیره تر و خسته تر نشان می دهد، به همین دلیل آنها را مرتب تمیز کنید تا چشم هایتان را تحت تاثیر منفی خود قرار ندهد. پس از این که آنها را تمییز کردید، یک مداد ابرو رنگ روشن بردارید و آنها را حالت دهید. این را هم اضافه کنیم که هر رنگ روشنی، چهره شما را روشن تر خواهد ساخت.

 

اگر تمام ترفندها را به کار گرفتید اما همچنان احساس نارضایتی می کنید، بوتاکس می تواند گزینه دیگری باشد. گاهی ما نمی توانیم تمام چین و چروک های پوست مان را با کرم پودرها و کانسیلرها بپوشانیم، در این شرایط بوتاکس می تواند به کمک ما آید. با زدن آن، چشم های شما نیز درشت تر و شاداب تر به چشم می آید. البته از زیاد زدن آن روی پیشانی تان نیز بپرهیزید زیرا ابروهایتان را سنگین تر کرده و نتیجه ای عکس می دهد.

 

ویتامین سی برای داشتن پوستی روشن و شاداب لازم است. بنابراین از میزان ویتامین سی بدن تان اطمینان حاصل کنید. این ماده لکه های حاصل از آفتاب، نشانه های پیری و بی رنگی پوست را از میان می برد و چشم هایتان را جذاب تر و شاداب تر از قبل نشان خواهد داد.

 

بیشتر بدانید : آموزش و راهنمای تصویری گام به گام آرایش چشم

بیشتر بدانید : اگر بینی پهن دارید اینطور آرایش کنید !!

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغSeemorgh.com/lifestyleمنبع : زندگی ایده آل

 

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

چگونه آرایش چشم انجام دهیم
چگونه آرایش چشم انجام دهیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *