چگونه ازدواج کنیم سریع

 
helpkade
چگونه ازدواج کنیم سریع
چگونه ازدواج کنیم سریع

زمانی‌که پای درد دل دختران جوان و مجرد می‌نشینید به دفعات می‌گویند “خواستگار خوب پیدا نمیشه”، “ دلم میخواد هرچه سریعتر ازدواج کنم” ،“30 سالم شده ولی هنوز ازدواج نکردم” و جملاتی شبیه به این‌ها. با توجه به اینکه در جامعه ما ازدواج برای دختران یک هدف و دستاورد محسوب می‌شود این دغدغه قابل پذیرش و درک می‌باشد اما برای اینکه بتوان به این هدف رسید چه باید کرد! در این مقاله بطور کلی مسیری که بتوانید از طریق آن در زودترین زمان ممکن یک ازدواج مناسب داشته باشید را شرح داده‌ایم اما ازآنجایی که هر فرد شرایط زندگی و روحیات خاص خودش را دارد و برای اینکه بتوانید یک مرد ایده‌آل را برای ازدواج پیدا کنید لازم است مسیر مخصوص به خودتان را پیدا کنید که این امر نیاز به آموزش و تحقیق دارد و برای اینکه احتمال خطا و اشتباه را به پایین‌ترین حد خود بیاورید می‌توانید با روانشناس نیز مشورت کنید.

فهرست مطالب

 چه تصویری از خود به جهان ارائه می‌دهید؟ قبل از آن که بتوانید مرد مورد علاقه‌تان را جذب کنید، ابتدا باید برای بهبود ظاهر و باطن خود تلاش کنید. آیا از خود فعلی‌تان راضی هستید؟ با خودتان صادق باشید و جنبه‌هایی از شخصیت‌تان را که نیاز به اصلاح و بهبود دارد، شناسایی کنید. به این ترتیب اعتماد به نفس و عزت نفسی را که برای جلب مرد دلخواهتان و زود ازدواج کردن لازم دارید، به دست می‌آورید.

نخستین گام برای تبدیل شدن به بانویی بهتر این است که روی عشق به خود تمرکز کنید. دوست داشتن خود با خودخواه بودن تفاوت دارد؛ قرار است خود را در عشق غرق کنید تا بتوانید در این عشق صمیمانه با دیگران نیز شریک شوید و دوستان، خانواده و احتمالاً نیمه گمشده‌تان را از عشق بهره‌مند کنید.

انسانی که خود را دوست دارد، چون دقیقاً می‌داند که چگونه باید بدون خودخواهی عشق بدهد و عشقش را با دیگران سهیم شود، بدون آن که در مقابل انتظار چیزی را داشته باشد، می‌داند که چطور باید برای دیگران اهمیت قائل شود و به آنان عشق بورزد.چگونه ازدواج کنیم سریع

اگر می‌خواهید به نسخه بهتری از خودتان تبدیل شوید، باید ارزش خودتان را بدانید. اگر ارزش خود را بدانید، می‌دانید که دیگران چطور باید با شما رفتار کنند و به این ترتیب نشانه‌های مورد سوءاستفاده قرار گرفتن را به سرعت شناسایی می‌کنید.بانوان شایسته می‌دانند که دیگران باید با آن‌ها با احترام رفتار کنند و می‌دانند که دیگران صرف نظر از نژاد، جایگاه اجتماعی و حتی نوع رابطه‌ای که درگیرش هستند، باید برایشان ارزش قائل شوند.

برای روابطتان با دیگران، به ویژه افرادی که خود واقعی‌تان را دوست دارند، ارزش قائل شوید. قدر اطرافیان مهربان همیشگی‌تان را بدانید و برای حضور آنها در زندگی‌تان سپاسگزار باشید.یک بانوی خوب و شایسته اهمیت تعامل‌های معنادار و ارزشمندش را می‌داند. وقتی به عزیزانتان نشان بدهید که تلاش‌هایشان را به رسمیت می‌شناسید، در واقع به آنها اعلام می‌کنید که وجودشان برایتان مهم است و برایتان اهمیت دارند.

هدف برای زندگی مثل بنزین برای ماشین عمل می‌کند. داشتن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت به شما انرژی و انگیزه می‌دهد بیشتر قدر زمان و سرمایه‌تان را درک می‌کنید و بطور کلی کیفیت زندگی‌تان را تا حد خیلی خوبی بالا می‌برد. قرار نیست اهداف بزرگ و رویایی داشته باشید حتی اهداف کوچکی مانند خواندن کتاب مورد علاقه‌تان در تعطیلات آخر هفته نیز به نوبه خود تاثیر گذار است.

تغییر در ظاهر و سبک پوشش‌تان گاهی یک ایده بسیار خوب هم برای تغییر روحیه و بالا بردن اعتماد به نفس خودتان است و هم تغییر در شیوه نگرش اطرافیان‌تان به شماست. به عنوان یک فرد روی تناسب اندام، پوست، آرایش و انتخاب لباس‌تان دقت کنید. آراسته و شیک بودن نشانه این است که شما به خودتان احترام می‌گذارید و برای خودتان ارزش قائل هستید. البته باید به این نکته نیز خاطر نشان کنیم که افراط و وسواس بیش از حد نیز در این زمینه تاثیر معکوس می‌گذارد.

حتما بخوانید: چطور دختر جذابی باشم 

 سعی کنید بیشتر از گذشته در فعالیت‌های اجتماعی حضور داشته باشید و بروی شخصیت اجتماعی خود کار کنید. برای مثال اگر دانشجو هستید در انجمن‌های مختلف در دانشگاه عضو شوید و حضور فعالی داشته باشید یا در اردوهای دانشگاه شرکت کنید تا با افراد مختلف آشنا شوید و شبکه اجتماعی بزرگ‌تری داشته باشید.

می‌توانید خود واقعی‌تان باشید. منحصربه فرد بودن خود را در سبک لباس پوشیدنتان، علائق غذایی، موسیقی مورد علاقه‌تان و هر کاری که نمایانگر شخصیتتان است، به نمایش بگذارید.ما در جهانی آزاد زندگی می‌کنیم و همه می‌توانیم خودمان باشیم. بنابراین اگر خود را در وضعیتی یافتید که خود واقعی‌تان را سرکوب می‌کنید یا خود را از کارهایی که سرزندگی و نشاط را در جانتان تزریق می‌کند، محروم می‌کنید، زمان آن رسیده است که به زن جنگجوی درونتان مجال خودنمایی بدهید و برای آنچه شایستگیش را دارید، شجاعانه بجنگید.

اگر شما به خودتان و توانایی‌هایتان اعتماد نداشته باشید هیچ فرد دیگری هم شما را باور نخواهد کرد. اعتماد به نفس یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هر فردی است که خوشبختانه این ویژگی را با تمرین و تکنیک می‌توانید در خود تقویت کنید. برای بالا بردن اعتماد به نفس‌تان می‌توانید از مشاور روانشناس رادیو عشق کمک بگیرید مشاور با ارائه تمرین‌های مربوط به جرات ورزی به شما کمک کند اعتماد به نفس‌تان را زندگی شخصی، کار و در روابط عاطفی‌تان بالا ببرید بطوریکه به راحتی بتوانید از توانایی‌های‌تان بهره ببرید و با قدرت خواسته‌ها و انتظاراتتان را با دیگران مطرح کنید.

حتما بخوانید: چطور دختر با اعتماد به نفسی باشم؟

امتحان کردن و یاد گرفتن چیزهای جدید در زمینه‌های مختلف به شما کمک می‌کند هم بهتر خودتان و علاقه‌تان را بشناسید و هم با یک فضای متفاوت آشنا شوید مثلا اگر به خیاطی علاقه دارید در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید یا یک ورزش خاص را بطور مدام دنبال کنید یا حتی یک زبان جدید یاد بگیرید.

فعالیت‌های مورد علاقه‌تان را یادداشت کنید و برنامه روزانه‌ای برای خود تهیه کنید که شامل این فعالیت‌ها باشد. به این ترتیب مطمئن می‌شوید که هر روز در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارید و به خواسته‌های قلبی‌تان نزدیکتر می‌شوید.

قبل از آن که به خواستگارتان جواب مثبت بدهید یا نامزد کنید، باید پاسخ سوالات زیر را تعیین کنید:

1.     دوست دارید همسرتان چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ آیا این ویژگی‌ها با نیازهایتان همخوانی دارد؟ به روابط آشنایی قبلی‌تان فکر کنید و مشخص کنید که روابط قبلی به چه دلایلی به سرانجام نرسیده‌اند. آن روابط چه کمبودهایی داشتند و چه خصوصیاتی را در خواستگاران سابقتان دوست داشتید یا نداشتید؟

مثال: دوست دارم اولویت نخست همسرم باشم و همسرم اهمیتی را که برایم قائل است از طریق عشق ورزیدن و توجه مداوم به نیازها و خواسته‌هایم نشان بدهد.

2.     دوست دارید چه کارهایی را همراه با همسرتان انجام بدهید؟

مثال: دوست دارم با همسرم مسافرت بروم و فعالیت‌هایی را در طبیعت و فضای باز انجام بدهم.

3.     چه خصوصیاتی شما را از همسرتان دلسرد می‌کند؟

مثال: نادیده گرفته شدن مداوم و بی‌توجهی به نیازهایم بعد از در میان گذاشتن آن‌ها.

باید اطمینان حاصل کنید که دلیل با هم بودنتان فقط جذابیت زیستی جنس مخالف، جایگاه اجتماعی یا ترس از تنها ماندن نیست. شکی نیست که زیبایی ظاهری مهم است، اما مهم‌تر از هر خصوصیت دیگری این است که همسر آینده‌تان بتواند نیازها و خواسته‌هایتان را برآورده کند.

اگر مرد مناسبی را برای ازدواج انتخاب نکرده باشید، حس ششمتان به شما می‌گوید که مشکلی وجود دارد، اما بنا به دلایلی برای توجیه خواستگارتان بهانه جور می‌کنید یا معایبش را نادیده می‌گیرید.

به همین دلیل است که باید از نیازهای اصلی خود آگاهی داشته باشید تا بتوانید رابطه سالم و شادی را شروع کنید. این آگاهی و خودشناسی کمک می‌کند که خواستگارهای نامناسب را غربال کنید، احتمال شکستن قلبتان را به حداقل برسانید و زمان باارزشتان را هدر ندهید.

اما چطور می‌توانید به شیوه درستی از مرد مورد نظرتان تصویرسازی کنید. تهیه لیست سوالاتی که باید به آنها پاسخ دهید، دسته بندی سوالات و نحوه پاسخ دهی به آنها بسیار مهم است. دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج رادیو نحوه تهیه این را با توجه به ویژگی‌های اخلاقی‌تان به شما آموزش می‌دهد. اینکه چطور مطابق با ویژگی‌های اخلاقی خودتان یک لیست جامع و درست برای خودتان طراحی کنید و چطور از این لیست برای ارزیابی پیشنهادات آشنایی و ازدواجی که به شما می‌شود استفاده کنید. همچنین در این دوره یاد می‌گیرید چطور خودتان را به بهترین شکل ارتقا دهید تا مردان مناسب و ایده‌آل سمت شما جذب شوند و چطور می‌توانید یک رابطه پایدار منجر به ازدواج بسازید.

از ملحق شدن به گروه‌ها و انجمن‌های جدید واهمه نداشته باشید، چرا که ممکن است در محیط‌های جدید با همسر آینده‌تان آشنا شوید. دوست دارید همسر آینده‌تان بیشتر در چه محیط‌هایی رفت و آمد داشته باشد؟ ترجیح می‌دهید او عضو چه گروه‌هایی باشد؟ دقت کنید که پاسخ این سوالات تا حدی با علائق و سرگرمی‌های خودتان مطابقت داشته باشد.

وقتی جواب سوالاتتان را پیدا کردید، آگاهانه خود را در آن محیط‌ها قرار بدهید. به این ترتیب آشنا شدن با فردی که علائقش مانند شما باشد و خصوصیات مطلوب همسر ایده‌آلتان را داشته باشد، برایتان آسان‌تر می‌شود. البته تضمین نمی‌کنیم که همسر مورد علاقه‌تان را با تغییر محیط پیدا می‌کنید و زود ازدواج می‌کنید، اما احتمالش زیاد است.

برای آن که آقایان را جذب خودتان بکنید، توصیه‌های زیر را رعایت کنید:

در این مرحله جنبه‌هایی از شخصیتتان را که نیاز به اصلاح دارد، شناسایی کرده‌اید و ایجاد تغییرات مثبت را شروع کرده‌اید. ویژگی‌های همسر آینده‌تان را نوشته‌اید و محیطتان را تغییر داده‌اید تا شرایط را برای آشنا شدن با مرد ایده‌آلتان فراهم کنید.

روی یک فرد یا یک رابطه بلاتکلیف بیش از حد وقت نگذارید در صورتی که پیشنهادات دیگری برای ازدواج دارید حتما بررسی کنید. ممکن است شرایط گیج کننده‌ای باشد و یا وابستگی و علاقه به یک فرد باعث شود نتوانید منطقی تصمیم بگیرید مشورت با مشاور روانشناس  به شما کمک می‌کند بتوانید درست‌تر و منطقی‌تر با شرایط‌تان رو برو شوید و بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

حتما بخوانید: مشاوره پیش از ازدواج

سعی کنید تجربیات تلخ روابط قبلی‌تان را وارد رابطه جدیدتان نکنید. برای آن که رابطه‌ای عمیق و صمیمانه شکل بگیرد و بتوانید زندگی دلخواهتان را بسازید، باید گارد دفاعیتان را کنار بگذارید و در مقابل عشقتان آسیب‌پذیر باشید.

اگر به طور کلی نسبت به مردان دید منفی دارید و نمی‌توانید به هیچ مردی اعتماد کنید، ابتدا باید زخم‌های قبلی‌تان را درمان کنید تا بتوانید قلبتان را دوباره به روی عشق باز کنید. مردان جذب زنان مهربان و مثبت‌اندیشی می‌شوند که حاضرند به آنان اعتماد کنند و عشقشان را بپذیرند.چگونه ازدواج کنیم سریع

گذشته‌ها را فراموش کنید و ویژگی‌های خواستگار جدیدتان را بدون تعصب و با ذهنی باز بررسی کنید. از زندگی لذت ببرید، دلبری کنید و ملاحت زنانه را فراموش نکنید. در عین حال اصیل و باوقار باشید و اگر مطمئن شدید که خواستگارتان نمی‌تواند نیازهایتان را برآورده کند یا واقعاً به او علاقه ندارید، رابطه را عاقلانه به پایان برسانید.

در گذشته به دختری که با مهارت‌های ارتباطی یا سبک‌های ارتباطی آشنا نبود کمتر خرده گرفته می‌شد اما در دنیای امروز که جایگاه آموزش و ارتقاء دانش برای همه مشخص است اینکه خانمی بلد نباشد چطور با فرد مقابلش ارتباط موثر برقرار کند، او را بشناسد و نیازهایش را با او مطرح کند، توجیهی ندارد. داشتن یک رابطه و زندگی خوب به هیچ وجه به شانس بستگی ندارد بلکه هرکسی بسته تلاش و پشتکار خودش قادر است یک ازدواج موفق و خوب را تجربه کند.

به همین منظور روانشناسان رادیو عشق دوره جذب مرد از آشنایی تا ازدواج را تهیه کرده کند که در آن تمام اصول و مفاهیمی که هر خانمی برای داشتن یک رابطه و ازدواج موفق باید آنها را بلد باشد بهمراه نکات طلایی و کلیدی مطابق با فرهنگ و عرف جامعه آموزش داده شده است. برای آشنایی و اطلاعات بیشتر، توصیه می‌شود قطب‌نمای جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

اینکه دختر خانمی بخواهد زود ازدواج کند و یک زندگی مشترک موفق را تجربه کند خواسته معقول و قابل درکی است. اما برای رسیدن به این هدف ابتدا باید به خودتان نگاه کنید و بررسی کنید کدام بخش‌های زندگی‌تان را باید ارتقاء دهید تا به ورژن بهتری از خودتان تبدیل شوید. برای این منظور یاد بگیرید خودتان را دوست داشته باشید، ارزش خودتان را بدانید، قدر کسانی که شما را دوست دارند بدانید، در زندگی خود هدف داشته باشید، به ظاهرتان اهمیت دهید، روی شخصیت اجتماعی خود کار کنید، فعالیت‌های جدید را امتحان کنید. بعد از آن بررسی کنید که از همسر آینده‌تان چه انتظاری دارید و یک لیست از ویژگی‌هایی که برایتان مهم است روی کاغذ بیارید و در مورد آن با مشاور مشورت کنید. روی گزینه‌ها مختلف فکر کنید و وقتتان رو تماما صرف یک رابطه نامعلوم نکنید. سعی کنید روحیه شوخ طبع و با لطافت زنانه داشته باشید و سطح دانش و اطلاعاتتان در مورد نحوه ساختن یک رابطه سالم و یک ازدواج موفق را بالا ببرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

20 بازدید

19 بازدید

24 بازدید

28 بازدید

36 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

زمانی‌که پای درد دل دختران جوان و مجرد می‌نشینید به دفعات می‌گویند “خواستگار خوب پیدا نمیشه”، “ دلم میخواد هرچه سریعتر ازدواج کنم” ،“30 سالم شده ولی هنوز ازدواج نکردم” و جملاتی شبیه به این‌ها. با توجه به اینکه در جامعه ما ازدواج برای دختران یک هدف و دستاورد محسوب می‌شود این دغدغه قابل پذیرش و درک می‌باشد اما برای اینکه بتوان به این هدف رسید چه باید کرد! در این مقاله بطور کلی مسیری که بتوانید از طریق آن در زودترین زمان ممکن یک ازدواج مناسب داشته باشید را شرح داده‌ایم اما ازآنجایی که هر فرد شرایط زندگی و روحیات خاص خودش را دارد و برای اینکه بتوانید یک مرد ایده‌آل را برای ازدواج پیدا کنید لازم است مسیر مخصوص به خودتان را پیدا کنید که این امر نیاز به آموزش و تحقیق دارد و برای اینکه احتمال خطا و اشتباه را به پایین‌ترین حد خود بیاورید می‌توانید با روانشناس نیز مشورت کنید.

فهرست مطالب

 چه تصویری از خود به جهان ارائه می‌دهید؟ قبل از آن که بتوانید مرد مورد علاقه‌تان را جذب کنید، ابتدا باید برای بهبود ظاهر و باطن خود تلاش کنید. آیا از خود فعلی‌تان راضی هستید؟ با خودتان صادق باشید و جنبه‌هایی از شخصیت‌تان را که نیاز به اصلاح و بهبود دارد، شناسایی کنید. به این ترتیب اعتماد به نفس و عزت نفسی را که برای جلب مرد دلخواهتان و زود ازدواج کردن لازم دارید، به دست می‌آورید.

نخستین گام برای تبدیل شدن به بانویی بهتر این است که روی عشق به خود تمرکز کنید. دوست داشتن خود با خودخواه بودن تفاوت دارد؛ قرار است خود را در عشق غرق کنید تا بتوانید در این عشق صمیمانه با دیگران نیز شریک شوید و دوستان، خانواده و احتمالاً نیمه گمشده‌تان را از عشق بهره‌مند کنید.

انسانی که خود را دوست دارد، چون دقیقاً می‌داند که چگونه باید بدون خودخواهی عشق بدهد و عشقش را با دیگران سهیم شود، بدون آن که در مقابل انتظار چیزی را داشته باشد، می‌داند که چطور باید برای دیگران اهمیت قائل شود و به آنان عشق بورزد.چگونه ازدواج کنیم سریع

اگر می‌خواهید به نسخه بهتری از خودتان تبدیل شوید، باید ارزش خودتان را بدانید. اگر ارزش خود را بدانید، می‌دانید که دیگران چطور باید با شما رفتار کنند و به این ترتیب نشانه‌های مورد سوءاستفاده قرار گرفتن را به سرعت شناسایی می‌کنید.بانوان شایسته می‌دانند که دیگران باید با آن‌ها با احترام رفتار کنند و می‌دانند که دیگران صرف نظر از نژاد، جایگاه اجتماعی و حتی نوع رابطه‌ای که درگیرش هستند، باید برایشان ارزش قائل شوند.

برای روابطتان با دیگران، به ویژه افرادی که خود واقعی‌تان را دوست دارند، ارزش قائل شوید. قدر اطرافیان مهربان همیشگی‌تان را بدانید و برای حضور آنها در زندگی‌تان سپاسگزار باشید.یک بانوی خوب و شایسته اهمیت تعامل‌های معنادار و ارزشمندش را می‌داند. وقتی به عزیزانتان نشان بدهید که تلاش‌هایشان را به رسمیت می‌شناسید، در واقع به آنها اعلام می‌کنید که وجودشان برایتان مهم است و برایتان اهمیت دارند.

هدف برای زندگی مثل بنزین برای ماشین عمل می‌کند. داشتن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت به شما انرژی و انگیزه می‌دهد بیشتر قدر زمان و سرمایه‌تان را درک می‌کنید و بطور کلی کیفیت زندگی‌تان را تا حد خیلی خوبی بالا می‌برد. قرار نیست اهداف بزرگ و رویایی داشته باشید حتی اهداف کوچکی مانند خواندن کتاب مورد علاقه‌تان در تعطیلات آخر هفته نیز به نوبه خود تاثیر گذار است.

تغییر در ظاهر و سبک پوشش‌تان گاهی یک ایده بسیار خوب هم برای تغییر روحیه و بالا بردن اعتماد به نفس خودتان است و هم تغییر در شیوه نگرش اطرافیان‌تان به شماست. به عنوان یک فرد روی تناسب اندام، پوست، آرایش و انتخاب لباس‌تان دقت کنید. آراسته و شیک بودن نشانه این است که شما به خودتان احترام می‌گذارید و برای خودتان ارزش قائل هستید. البته باید به این نکته نیز خاطر نشان کنیم که افراط و وسواس بیش از حد نیز در این زمینه تاثیر معکوس می‌گذارد.

حتما بخوانید: چطور دختر جذابی باشم 

 سعی کنید بیشتر از گذشته در فعالیت‌های اجتماعی حضور داشته باشید و بروی شخصیت اجتماعی خود کار کنید. برای مثال اگر دانشجو هستید در انجمن‌های مختلف در دانشگاه عضو شوید و حضور فعالی داشته باشید یا در اردوهای دانشگاه شرکت کنید تا با افراد مختلف آشنا شوید و شبکه اجتماعی بزرگ‌تری داشته باشید.

می‌توانید خود واقعی‌تان باشید. منحصربه فرد بودن خود را در سبک لباس پوشیدنتان، علائق غذایی، موسیقی مورد علاقه‌تان و هر کاری که نمایانگر شخصیتتان است، به نمایش بگذارید.ما در جهانی آزاد زندگی می‌کنیم و همه می‌توانیم خودمان باشیم. بنابراین اگر خود را در وضعیتی یافتید که خود واقعی‌تان را سرکوب می‌کنید یا خود را از کارهایی که سرزندگی و نشاط را در جانتان تزریق می‌کند، محروم می‌کنید، زمان آن رسیده است که به زن جنگجوی درونتان مجال خودنمایی بدهید و برای آنچه شایستگیش را دارید، شجاعانه بجنگید.

اگر شما به خودتان و توانایی‌هایتان اعتماد نداشته باشید هیچ فرد دیگری هم شما را باور نخواهد کرد. اعتماد به نفس یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هر فردی است که خوشبختانه این ویژگی را با تمرین و تکنیک می‌توانید در خود تقویت کنید. برای بالا بردن اعتماد به نفس‌تان می‌توانید از مشاور روانشناس رادیو عشق کمک بگیرید مشاور با ارائه تمرین‌های مربوط به جرات ورزی به شما کمک کند اعتماد به نفس‌تان را زندگی شخصی، کار و در روابط عاطفی‌تان بالا ببرید بطوریکه به راحتی بتوانید از توانایی‌های‌تان بهره ببرید و با قدرت خواسته‌ها و انتظاراتتان را با دیگران مطرح کنید.

حتما بخوانید: چطور دختر با اعتماد به نفسی باشم؟

امتحان کردن و یاد گرفتن چیزهای جدید در زمینه‌های مختلف به شما کمک می‌کند هم بهتر خودتان و علاقه‌تان را بشناسید و هم با یک فضای متفاوت آشنا شوید مثلا اگر به خیاطی علاقه دارید در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید یا یک ورزش خاص را بطور مدام دنبال کنید یا حتی یک زبان جدید یاد بگیرید.

فعالیت‌های مورد علاقه‌تان را یادداشت کنید و برنامه روزانه‌ای برای خود تهیه کنید که شامل این فعالیت‌ها باشد. به این ترتیب مطمئن می‌شوید که هر روز در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارید و به خواسته‌های قلبی‌تان نزدیکتر می‌شوید.

قبل از آن که به خواستگارتان جواب مثبت بدهید یا نامزد کنید، باید پاسخ سوالات زیر را تعیین کنید:

1.     دوست دارید همسرتان چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ آیا این ویژگی‌ها با نیازهایتان همخوانی دارد؟ به روابط آشنایی قبلی‌تان فکر کنید و مشخص کنید که روابط قبلی به چه دلایلی به سرانجام نرسیده‌اند. آن روابط چه کمبودهایی داشتند و چه خصوصیاتی را در خواستگاران سابقتان دوست داشتید یا نداشتید؟

مثال: دوست دارم اولویت نخست همسرم باشم و همسرم اهمیتی را که برایم قائل است از طریق عشق ورزیدن و توجه مداوم به نیازها و خواسته‌هایم نشان بدهد.

2.     دوست دارید چه کارهایی را همراه با همسرتان انجام بدهید؟

مثال: دوست دارم با همسرم مسافرت بروم و فعالیت‌هایی را در طبیعت و فضای باز انجام بدهم.

3.     چه خصوصیاتی شما را از همسرتان دلسرد می‌کند؟

مثال: نادیده گرفته شدن مداوم و بی‌توجهی به نیازهایم بعد از در میان گذاشتن آن‌ها.

باید اطمینان حاصل کنید که دلیل با هم بودنتان فقط جذابیت زیستی جنس مخالف، جایگاه اجتماعی یا ترس از تنها ماندن نیست. شکی نیست که زیبایی ظاهری مهم است، اما مهم‌تر از هر خصوصیت دیگری این است که همسر آینده‌تان بتواند نیازها و خواسته‌هایتان را برآورده کند.

اگر مرد مناسبی را برای ازدواج انتخاب نکرده باشید، حس ششمتان به شما می‌گوید که مشکلی وجود دارد، اما بنا به دلایلی برای توجیه خواستگارتان بهانه جور می‌کنید یا معایبش را نادیده می‌گیرید.

به همین دلیل است که باید از نیازهای اصلی خود آگاهی داشته باشید تا بتوانید رابطه سالم و شادی را شروع کنید. این آگاهی و خودشناسی کمک می‌کند که خواستگارهای نامناسب را غربال کنید، احتمال شکستن قلبتان را به حداقل برسانید و زمان باارزشتان را هدر ندهید.

اما چطور می‌توانید به شیوه درستی از مرد مورد نظرتان تصویرسازی کنید. تهیه لیست سوالاتی که باید به آنها پاسخ دهید، دسته بندی سوالات و نحوه پاسخ دهی به آنها بسیار مهم است. دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج رادیو نحوه تهیه این را با توجه به ویژگی‌های اخلاقی‌تان به شما آموزش می‌دهد. اینکه چطور مطابق با ویژگی‌های اخلاقی خودتان یک لیست جامع و درست برای خودتان طراحی کنید و چطور از این لیست برای ارزیابی پیشنهادات آشنایی و ازدواجی که به شما می‌شود استفاده کنید. همچنین در این دوره یاد می‌گیرید چطور خودتان را به بهترین شکل ارتقا دهید تا مردان مناسب و ایده‌آل سمت شما جذب شوند و چطور می‌توانید یک رابطه پایدار منجر به ازدواج بسازید.

از ملحق شدن به گروه‌ها و انجمن‌های جدید واهمه نداشته باشید، چرا که ممکن است در محیط‌های جدید با همسر آینده‌تان آشنا شوید. دوست دارید همسر آینده‌تان بیشتر در چه محیط‌هایی رفت و آمد داشته باشد؟ ترجیح می‌دهید او عضو چه گروه‌هایی باشد؟ دقت کنید که پاسخ این سوالات تا حدی با علائق و سرگرمی‌های خودتان مطابقت داشته باشد.

وقتی جواب سوالاتتان را پیدا کردید، آگاهانه خود را در آن محیط‌ها قرار بدهید. به این ترتیب آشنا شدن با فردی که علائقش مانند شما باشد و خصوصیات مطلوب همسر ایده‌آلتان را داشته باشد، برایتان آسان‌تر می‌شود. البته تضمین نمی‌کنیم که همسر مورد علاقه‌تان را با تغییر محیط پیدا می‌کنید و زود ازدواج می‌کنید، اما احتمالش زیاد است.

برای آن که آقایان را جذب خودتان بکنید، توصیه‌های زیر را رعایت کنید:

در این مرحله جنبه‌هایی از شخصیتتان را که نیاز به اصلاح دارد، شناسایی کرده‌اید و ایجاد تغییرات مثبت را شروع کرده‌اید. ویژگی‌های همسر آینده‌تان را نوشته‌اید و محیطتان را تغییر داده‌اید تا شرایط را برای آشنا شدن با مرد ایده‌آلتان فراهم کنید.

روی یک فرد یا یک رابطه بلاتکلیف بیش از حد وقت نگذارید در صورتی که پیشنهادات دیگری برای ازدواج دارید حتما بررسی کنید. ممکن است شرایط گیج کننده‌ای باشد و یا وابستگی و علاقه به یک فرد باعث شود نتوانید منطقی تصمیم بگیرید مشورت با مشاور روانشناس  به شما کمک می‌کند بتوانید درست‌تر و منطقی‌تر با شرایط‌تان رو برو شوید و بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

حتما بخوانید: مشاوره پیش از ازدواج

سعی کنید تجربیات تلخ روابط قبلی‌تان را وارد رابطه جدیدتان نکنید. برای آن که رابطه‌ای عمیق و صمیمانه شکل بگیرد و بتوانید زندگی دلخواهتان را بسازید، باید گارد دفاعیتان را کنار بگذارید و در مقابل عشقتان آسیب‌پذیر باشید.

اگر به طور کلی نسبت به مردان دید منفی دارید و نمی‌توانید به هیچ مردی اعتماد کنید، ابتدا باید زخم‌های قبلی‌تان را درمان کنید تا بتوانید قلبتان را دوباره به روی عشق باز کنید. مردان جذب زنان مهربان و مثبت‌اندیشی می‌شوند که حاضرند به آنان اعتماد کنند و عشقشان را بپذیرند.چگونه ازدواج کنیم سریع

گذشته‌ها را فراموش کنید و ویژگی‌های خواستگار جدیدتان را بدون تعصب و با ذهنی باز بررسی کنید. از زندگی لذت ببرید، دلبری کنید و ملاحت زنانه را فراموش نکنید. در عین حال اصیل و باوقار باشید و اگر مطمئن شدید که خواستگارتان نمی‌تواند نیازهایتان را برآورده کند یا واقعاً به او علاقه ندارید، رابطه را عاقلانه به پایان برسانید.

در گذشته به دختری که با مهارت‌های ارتباطی یا سبک‌های ارتباطی آشنا نبود کمتر خرده گرفته می‌شد اما در دنیای امروز که جایگاه آموزش و ارتقاء دانش برای همه مشخص است اینکه خانمی بلد نباشد چطور با فرد مقابلش ارتباط موثر برقرار کند، او را بشناسد و نیازهایش را با او مطرح کند، توجیهی ندارد. داشتن یک رابطه و زندگی خوب به هیچ وجه به شانس بستگی ندارد بلکه هرکسی بسته تلاش و پشتکار خودش قادر است یک ازدواج موفق و خوب را تجربه کند.

به همین منظور روانشناسان رادیو عشق دوره جذب مرد از آشنایی تا ازدواج را تهیه کرده کند که در آن تمام اصول و مفاهیمی که هر خانمی برای داشتن یک رابطه و ازدواج موفق باید آنها را بلد باشد بهمراه نکات طلایی و کلیدی مطابق با فرهنگ و عرف جامعه آموزش داده شده است. برای آشنایی و اطلاعات بیشتر، توصیه می‌شود قطب‌نمای جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

اینکه دختر خانمی بخواهد زود ازدواج کند و یک زندگی مشترک موفق را تجربه کند خواسته معقول و قابل درکی است. اما برای رسیدن به این هدف ابتدا باید به خودتان نگاه کنید و بررسی کنید کدام بخش‌های زندگی‌تان را باید ارتقاء دهید تا به ورژن بهتری از خودتان تبدیل شوید. برای این منظور یاد بگیرید خودتان را دوست داشته باشید، ارزش خودتان را بدانید، قدر کسانی که شما را دوست دارند بدانید، در زندگی خود هدف داشته باشید، به ظاهرتان اهمیت دهید، روی شخصیت اجتماعی خود کار کنید، فعالیت‌های جدید را امتحان کنید. بعد از آن بررسی کنید که از همسر آینده‌تان چه انتظاری دارید و یک لیست از ویژگی‌هایی که برایتان مهم است روی کاغذ بیارید و در مورد آن با مشاور مشورت کنید. روی گزینه‌ها مختلف فکر کنید و وقتتان رو تماما صرف یک رابطه نامعلوم نکنید. سعی کنید روحیه شوخ طبع و با لطافت زنانه داشته باشید و سطح دانش و اطلاعاتتان در مورد نحوه ساختن یک رابطه سالم و یک ازدواج موفق را بالا ببرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

20 بازدید

19 بازدید

24 بازدید

28 بازدید

36 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

زمانی‌که پای درد دل دختران جوان و مجرد می‌نشینید به دفعات می‌گویند “خواستگار خوب پیدا نمیشه”، “ دلم میخواد هرچه سریعتر ازدواج کنم” ،“30 سالم شده ولی هنوز ازدواج نکردم” و جملاتی شبیه به این‌ها. با توجه به اینکه در جامعه ما ازدواج برای دختران یک هدف و دستاورد محسوب می‌شود این دغدغه قابل پذیرش و درک می‌باشد اما برای اینکه بتوان به این هدف رسید چه باید کرد! در این مقاله بطور کلی مسیری که بتوانید از طریق آن در زودترین زمان ممکن یک ازدواج مناسب داشته باشید را شرح داده‌ایم اما ازآنجایی که هر فرد شرایط زندگی و روحیات خاص خودش را دارد و برای اینکه بتوانید یک مرد ایده‌آل را برای ازدواج پیدا کنید لازم است مسیر مخصوص به خودتان را پیدا کنید که این امر نیاز به آموزش و تحقیق دارد و برای اینکه احتمال خطا و اشتباه را به پایین‌ترین حد خود بیاورید می‌توانید با روانشناس نیز مشورت کنید.

فهرست مطالب

 چه تصویری از خود به جهان ارائه می‌دهید؟ قبل از آن که بتوانید مرد مورد علاقه‌تان را جذب کنید، ابتدا باید برای بهبود ظاهر و باطن خود تلاش کنید. آیا از خود فعلی‌تان راضی هستید؟ با خودتان صادق باشید و جنبه‌هایی از شخصیت‌تان را که نیاز به اصلاح و بهبود دارد، شناسایی کنید. به این ترتیب اعتماد به نفس و عزت نفسی را که برای جلب مرد دلخواهتان و زود ازدواج کردن لازم دارید، به دست می‌آورید.

نخستین گام برای تبدیل شدن به بانویی بهتر این است که روی عشق به خود تمرکز کنید. دوست داشتن خود با خودخواه بودن تفاوت دارد؛ قرار است خود را در عشق غرق کنید تا بتوانید در این عشق صمیمانه با دیگران نیز شریک شوید و دوستان، خانواده و احتمالاً نیمه گمشده‌تان را از عشق بهره‌مند کنید.

انسانی که خود را دوست دارد، چون دقیقاً می‌داند که چگونه باید بدون خودخواهی عشق بدهد و عشقش را با دیگران سهیم شود، بدون آن که در مقابل انتظار چیزی را داشته باشد، می‌داند که چطور باید برای دیگران اهمیت قائل شود و به آنان عشق بورزد.چگونه ازدواج کنیم سریع

اگر می‌خواهید به نسخه بهتری از خودتان تبدیل شوید، باید ارزش خودتان را بدانید. اگر ارزش خود را بدانید، می‌دانید که دیگران چطور باید با شما رفتار کنند و به این ترتیب نشانه‌های مورد سوءاستفاده قرار گرفتن را به سرعت شناسایی می‌کنید.بانوان شایسته می‌دانند که دیگران باید با آن‌ها با احترام رفتار کنند و می‌دانند که دیگران صرف نظر از نژاد، جایگاه اجتماعی و حتی نوع رابطه‌ای که درگیرش هستند، باید برایشان ارزش قائل شوند.

برای روابطتان با دیگران، به ویژه افرادی که خود واقعی‌تان را دوست دارند، ارزش قائل شوید. قدر اطرافیان مهربان همیشگی‌تان را بدانید و برای حضور آنها در زندگی‌تان سپاسگزار باشید.یک بانوی خوب و شایسته اهمیت تعامل‌های معنادار و ارزشمندش را می‌داند. وقتی به عزیزانتان نشان بدهید که تلاش‌هایشان را به رسمیت می‌شناسید، در واقع به آنها اعلام می‌کنید که وجودشان برایتان مهم است و برایتان اهمیت دارند.

هدف برای زندگی مثل بنزین برای ماشین عمل می‌کند. داشتن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت به شما انرژی و انگیزه می‌دهد بیشتر قدر زمان و سرمایه‌تان را درک می‌کنید و بطور کلی کیفیت زندگی‌تان را تا حد خیلی خوبی بالا می‌برد. قرار نیست اهداف بزرگ و رویایی داشته باشید حتی اهداف کوچکی مانند خواندن کتاب مورد علاقه‌تان در تعطیلات آخر هفته نیز به نوبه خود تاثیر گذار است.

تغییر در ظاهر و سبک پوشش‌تان گاهی یک ایده بسیار خوب هم برای تغییر روحیه و بالا بردن اعتماد به نفس خودتان است و هم تغییر در شیوه نگرش اطرافیان‌تان به شماست. به عنوان یک فرد روی تناسب اندام، پوست، آرایش و انتخاب لباس‌تان دقت کنید. آراسته و شیک بودن نشانه این است که شما به خودتان احترام می‌گذارید و برای خودتان ارزش قائل هستید. البته باید به این نکته نیز خاطر نشان کنیم که افراط و وسواس بیش از حد نیز در این زمینه تاثیر معکوس می‌گذارد.

حتما بخوانید: چطور دختر جذابی باشم 

 سعی کنید بیشتر از گذشته در فعالیت‌های اجتماعی حضور داشته باشید و بروی شخصیت اجتماعی خود کار کنید. برای مثال اگر دانشجو هستید در انجمن‌های مختلف در دانشگاه عضو شوید و حضور فعالی داشته باشید یا در اردوهای دانشگاه شرکت کنید تا با افراد مختلف آشنا شوید و شبکه اجتماعی بزرگ‌تری داشته باشید.

می‌توانید خود واقعی‌تان باشید. منحصربه فرد بودن خود را در سبک لباس پوشیدنتان، علائق غذایی، موسیقی مورد علاقه‌تان و هر کاری که نمایانگر شخصیتتان است، به نمایش بگذارید.ما در جهانی آزاد زندگی می‌کنیم و همه می‌توانیم خودمان باشیم. بنابراین اگر خود را در وضعیتی یافتید که خود واقعی‌تان را سرکوب می‌کنید یا خود را از کارهایی که سرزندگی و نشاط را در جانتان تزریق می‌کند، محروم می‌کنید، زمان آن رسیده است که به زن جنگجوی درونتان مجال خودنمایی بدهید و برای آنچه شایستگیش را دارید، شجاعانه بجنگید.

اگر شما به خودتان و توانایی‌هایتان اعتماد نداشته باشید هیچ فرد دیگری هم شما را باور نخواهد کرد. اعتماد به نفس یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هر فردی است که خوشبختانه این ویژگی را با تمرین و تکنیک می‌توانید در خود تقویت کنید. برای بالا بردن اعتماد به نفس‌تان می‌توانید از مشاور روانشناس رادیو عشق کمک بگیرید مشاور با ارائه تمرین‌های مربوط به جرات ورزی به شما کمک کند اعتماد به نفس‌تان را زندگی شخصی، کار و در روابط عاطفی‌تان بالا ببرید بطوریکه به راحتی بتوانید از توانایی‌های‌تان بهره ببرید و با قدرت خواسته‌ها و انتظاراتتان را با دیگران مطرح کنید.

حتما بخوانید: چطور دختر با اعتماد به نفسی باشم؟

امتحان کردن و یاد گرفتن چیزهای جدید در زمینه‌های مختلف به شما کمک می‌کند هم بهتر خودتان و علاقه‌تان را بشناسید و هم با یک فضای متفاوت آشنا شوید مثلا اگر به خیاطی علاقه دارید در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید یا یک ورزش خاص را بطور مدام دنبال کنید یا حتی یک زبان جدید یاد بگیرید.

فعالیت‌های مورد علاقه‌تان را یادداشت کنید و برنامه روزانه‌ای برای خود تهیه کنید که شامل این فعالیت‌ها باشد. به این ترتیب مطمئن می‌شوید که هر روز در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارید و به خواسته‌های قلبی‌تان نزدیکتر می‌شوید.

قبل از آن که به خواستگارتان جواب مثبت بدهید یا نامزد کنید، باید پاسخ سوالات زیر را تعیین کنید:

1.     دوست دارید همسرتان چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ آیا این ویژگی‌ها با نیازهایتان همخوانی دارد؟ به روابط آشنایی قبلی‌تان فکر کنید و مشخص کنید که روابط قبلی به چه دلایلی به سرانجام نرسیده‌اند. آن روابط چه کمبودهایی داشتند و چه خصوصیاتی را در خواستگاران سابقتان دوست داشتید یا نداشتید؟

مثال: دوست دارم اولویت نخست همسرم باشم و همسرم اهمیتی را که برایم قائل است از طریق عشق ورزیدن و توجه مداوم به نیازها و خواسته‌هایم نشان بدهد.

2.     دوست دارید چه کارهایی را همراه با همسرتان انجام بدهید؟

مثال: دوست دارم با همسرم مسافرت بروم و فعالیت‌هایی را در طبیعت و فضای باز انجام بدهم.

3.     چه خصوصیاتی شما را از همسرتان دلسرد می‌کند؟

مثال: نادیده گرفته شدن مداوم و بی‌توجهی به نیازهایم بعد از در میان گذاشتن آن‌ها.

باید اطمینان حاصل کنید که دلیل با هم بودنتان فقط جذابیت زیستی جنس مخالف، جایگاه اجتماعی یا ترس از تنها ماندن نیست. شکی نیست که زیبایی ظاهری مهم است، اما مهم‌تر از هر خصوصیت دیگری این است که همسر آینده‌تان بتواند نیازها و خواسته‌هایتان را برآورده کند.

اگر مرد مناسبی را برای ازدواج انتخاب نکرده باشید، حس ششمتان به شما می‌گوید که مشکلی وجود دارد، اما بنا به دلایلی برای توجیه خواستگارتان بهانه جور می‌کنید یا معایبش را نادیده می‌گیرید.

به همین دلیل است که باید از نیازهای اصلی خود آگاهی داشته باشید تا بتوانید رابطه سالم و شادی را شروع کنید. این آگاهی و خودشناسی کمک می‌کند که خواستگارهای نامناسب را غربال کنید، احتمال شکستن قلبتان را به حداقل برسانید و زمان باارزشتان را هدر ندهید.

اما چطور می‌توانید به شیوه درستی از مرد مورد نظرتان تصویرسازی کنید. تهیه لیست سوالاتی که باید به آنها پاسخ دهید، دسته بندی سوالات و نحوه پاسخ دهی به آنها بسیار مهم است. دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج رادیو نحوه تهیه این را با توجه به ویژگی‌های اخلاقی‌تان به شما آموزش می‌دهد. اینکه چطور مطابق با ویژگی‌های اخلاقی خودتان یک لیست جامع و درست برای خودتان طراحی کنید و چطور از این لیست برای ارزیابی پیشنهادات آشنایی و ازدواجی که به شما می‌شود استفاده کنید. همچنین در این دوره یاد می‌گیرید چطور خودتان را به بهترین شکل ارتقا دهید تا مردان مناسب و ایده‌آل سمت شما جذب شوند و چطور می‌توانید یک رابطه پایدار منجر به ازدواج بسازید.

از ملحق شدن به گروه‌ها و انجمن‌های جدید واهمه نداشته باشید، چرا که ممکن است در محیط‌های جدید با همسر آینده‌تان آشنا شوید. دوست دارید همسر آینده‌تان بیشتر در چه محیط‌هایی رفت و آمد داشته باشد؟ ترجیح می‌دهید او عضو چه گروه‌هایی باشد؟ دقت کنید که پاسخ این سوالات تا حدی با علائق و سرگرمی‌های خودتان مطابقت داشته باشد.

وقتی جواب سوالاتتان را پیدا کردید، آگاهانه خود را در آن محیط‌ها قرار بدهید. به این ترتیب آشنا شدن با فردی که علائقش مانند شما باشد و خصوصیات مطلوب همسر ایده‌آلتان را داشته باشد، برایتان آسان‌تر می‌شود. البته تضمین نمی‌کنیم که همسر مورد علاقه‌تان را با تغییر محیط پیدا می‌کنید و زود ازدواج می‌کنید، اما احتمالش زیاد است.

برای آن که آقایان را جذب خودتان بکنید، توصیه‌های زیر را رعایت کنید:

در این مرحله جنبه‌هایی از شخصیتتان را که نیاز به اصلاح دارد، شناسایی کرده‌اید و ایجاد تغییرات مثبت را شروع کرده‌اید. ویژگی‌های همسر آینده‌تان را نوشته‌اید و محیطتان را تغییر داده‌اید تا شرایط را برای آشنا شدن با مرد ایده‌آلتان فراهم کنید.

روی یک فرد یا یک رابطه بلاتکلیف بیش از حد وقت نگذارید در صورتی که پیشنهادات دیگری برای ازدواج دارید حتما بررسی کنید. ممکن است شرایط گیج کننده‌ای باشد و یا وابستگی و علاقه به یک فرد باعث شود نتوانید منطقی تصمیم بگیرید مشورت با مشاور روانشناس  به شما کمک می‌کند بتوانید درست‌تر و منطقی‌تر با شرایط‌تان رو برو شوید و بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

حتما بخوانید: مشاوره پیش از ازدواج

سعی کنید تجربیات تلخ روابط قبلی‌تان را وارد رابطه جدیدتان نکنید. برای آن که رابطه‌ای عمیق و صمیمانه شکل بگیرد و بتوانید زندگی دلخواهتان را بسازید، باید گارد دفاعیتان را کنار بگذارید و در مقابل عشقتان آسیب‌پذیر باشید.

اگر به طور کلی نسبت به مردان دید منفی دارید و نمی‌توانید به هیچ مردی اعتماد کنید، ابتدا باید زخم‌های قبلی‌تان را درمان کنید تا بتوانید قلبتان را دوباره به روی عشق باز کنید. مردان جذب زنان مهربان و مثبت‌اندیشی می‌شوند که حاضرند به آنان اعتماد کنند و عشقشان را بپذیرند.چگونه ازدواج کنیم سریع

گذشته‌ها را فراموش کنید و ویژگی‌های خواستگار جدیدتان را بدون تعصب و با ذهنی باز بررسی کنید. از زندگی لذت ببرید، دلبری کنید و ملاحت زنانه را فراموش نکنید. در عین حال اصیل و باوقار باشید و اگر مطمئن شدید که خواستگارتان نمی‌تواند نیازهایتان را برآورده کند یا واقعاً به او علاقه ندارید، رابطه را عاقلانه به پایان برسانید.

در گذشته به دختری که با مهارت‌های ارتباطی یا سبک‌های ارتباطی آشنا نبود کمتر خرده گرفته می‌شد اما در دنیای امروز که جایگاه آموزش و ارتقاء دانش برای همه مشخص است اینکه خانمی بلد نباشد چطور با فرد مقابلش ارتباط موثر برقرار کند، او را بشناسد و نیازهایش را با او مطرح کند، توجیهی ندارد. داشتن یک رابطه و زندگی خوب به هیچ وجه به شانس بستگی ندارد بلکه هرکسی بسته تلاش و پشتکار خودش قادر است یک ازدواج موفق و خوب را تجربه کند.

به همین منظور روانشناسان رادیو عشق دوره جذب مرد از آشنایی تا ازدواج را تهیه کرده کند که در آن تمام اصول و مفاهیمی که هر خانمی برای داشتن یک رابطه و ازدواج موفق باید آنها را بلد باشد بهمراه نکات طلایی و کلیدی مطابق با فرهنگ و عرف جامعه آموزش داده شده است. برای آشنایی و اطلاعات بیشتر، توصیه می‌شود قطب‌نمای جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

اینکه دختر خانمی بخواهد زود ازدواج کند و یک زندگی مشترک موفق را تجربه کند خواسته معقول و قابل درکی است. اما برای رسیدن به این هدف ابتدا باید به خودتان نگاه کنید و بررسی کنید کدام بخش‌های زندگی‌تان را باید ارتقاء دهید تا به ورژن بهتری از خودتان تبدیل شوید. برای این منظور یاد بگیرید خودتان را دوست داشته باشید، ارزش خودتان را بدانید، قدر کسانی که شما را دوست دارند بدانید، در زندگی خود هدف داشته باشید، به ظاهرتان اهمیت دهید، روی شخصیت اجتماعی خود کار کنید، فعالیت‌های جدید را امتحان کنید. بعد از آن بررسی کنید که از همسر آینده‌تان چه انتظاری دارید و یک لیست از ویژگی‌هایی که برایتان مهم است روی کاغذ بیارید و در مورد آن با مشاور مشورت کنید. روی گزینه‌ها مختلف فکر کنید و وقتتان رو تماما صرف یک رابطه نامعلوم نکنید. سعی کنید روحیه شوخ طبع و با لطافت زنانه داشته باشید و سطح دانش و اطلاعاتتان در مورد نحوه ساختن یک رابطه سالم و یک ازدواج موفق را بالا ببرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

20 بازدید

19 بازدید

24 بازدید

28 بازدید

36 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

زمانی‌که پای درد دل دختران جوان و مجرد می‌نشینید به دفعات می‌گویند “خواستگار خوب پیدا نمیشه”، “ دلم میخواد هرچه سریعتر ازدواج کنم” ،“30 سالم شده ولی هنوز ازدواج نکردم” و جملاتی شبیه به این‌ها. با توجه به اینکه در جامعه ما ازدواج برای دختران یک هدف و دستاورد محسوب می‌شود این دغدغه قابل پذیرش و درک می‌باشد اما برای اینکه بتوان به این هدف رسید چه باید کرد! در این مقاله بطور کلی مسیری که بتوانید از طریق آن در زودترین زمان ممکن یک ازدواج مناسب داشته باشید را شرح داده‌ایم اما ازآنجایی که هر فرد شرایط زندگی و روحیات خاص خودش را دارد و برای اینکه بتوانید یک مرد ایده‌آل را برای ازدواج پیدا کنید لازم است مسیر مخصوص به خودتان را پیدا کنید که این امر نیاز به آموزش و تحقیق دارد و برای اینکه احتمال خطا و اشتباه را به پایین‌ترین حد خود بیاورید می‌توانید با روانشناس نیز مشورت کنید.

فهرست مطالب

 چه تصویری از خود به جهان ارائه می‌دهید؟ قبل از آن که بتوانید مرد مورد علاقه‌تان را جذب کنید، ابتدا باید برای بهبود ظاهر و باطن خود تلاش کنید. آیا از خود فعلی‌تان راضی هستید؟ با خودتان صادق باشید و جنبه‌هایی از شخصیت‌تان را که نیاز به اصلاح و بهبود دارد، شناسایی کنید. به این ترتیب اعتماد به نفس و عزت نفسی را که برای جلب مرد دلخواهتان و زود ازدواج کردن لازم دارید، به دست می‌آورید.

نخستین گام برای تبدیل شدن به بانویی بهتر این است که روی عشق به خود تمرکز کنید. دوست داشتن خود با خودخواه بودن تفاوت دارد؛ قرار است خود را در عشق غرق کنید تا بتوانید در این عشق صمیمانه با دیگران نیز شریک شوید و دوستان، خانواده و احتمالاً نیمه گمشده‌تان را از عشق بهره‌مند کنید.

انسانی که خود را دوست دارد، چون دقیقاً می‌داند که چگونه باید بدون خودخواهی عشق بدهد و عشقش را با دیگران سهیم شود، بدون آن که در مقابل انتظار چیزی را داشته باشد، می‌داند که چطور باید برای دیگران اهمیت قائل شود و به آنان عشق بورزد.چگونه ازدواج کنیم سریع

اگر می‌خواهید به نسخه بهتری از خودتان تبدیل شوید، باید ارزش خودتان را بدانید. اگر ارزش خود را بدانید، می‌دانید که دیگران چطور باید با شما رفتار کنند و به این ترتیب نشانه‌های مورد سوءاستفاده قرار گرفتن را به سرعت شناسایی می‌کنید.بانوان شایسته می‌دانند که دیگران باید با آن‌ها با احترام رفتار کنند و می‌دانند که دیگران صرف نظر از نژاد، جایگاه اجتماعی و حتی نوع رابطه‌ای که درگیرش هستند، باید برایشان ارزش قائل شوند.

برای روابطتان با دیگران، به ویژه افرادی که خود واقعی‌تان را دوست دارند، ارزش قائل شوید. قدر اطرافیان مهربان همیشگی‌تان را بدانید و برای حضور آنها در زندگی‌تان سپاسگزار باشید.یک بانوی خوب و شایسته اهمیت تعامل‌های معنادار و ارزشمندش را می‌داند. وقتی به عزیزانتان نشان بدهید که تلاش‌هایشان را به رسمیت می‌شناسید، در واقع به آنها اعلام می‌کنید که وجودشان برایتان مهم است و برایتان اهمیت دارند.

هدف برای زندگی مثل بنزین برای ماشین عمل می‌کند. داشتن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت به شما انرژی و انگیزه می‌دهد بیشتر قدر زمان و سرمایه‌تان را درک می‌کنید و بطور کلی کیفیت زندگی‌تان را تا حد خیلی خوبی بالا می‌برد. قرار نیست اهداف بزرگ و رویایی داشته باشید حتی اهداف کوچکی مانند خواندن کتاب مورد علاقه‌تان در تعطیلات آخر هفته نیز به نوبه خود تاثیر گذار است.

تغییر در ظاهر و سبک پوشش‌تان گاهی یک ایده بسیار خوب هم برای تغییر روحیه و بالا بردن اعتماد به نفس خودتان است و هم تغییر در شیوه نگرش اطرافیان‌تان به شماست. به عنوان یک فرد روی تناسب اندام، پوست، آرایش و انتخاب لباس‌تان دقت کنید. آراسته و شیک بودن نشانه این است که شما به خودتان احترام می‌گذارید و برای خودتان ارزش قائل هستید. البته باید به این نکته نیز خاطر نشان کنیم که افراط و وسواس بیش از حد نیز در این زمینه تاثیر معکوس می‌گذارد.

حتما بخوانید: چطور دختر جذابی باشم 

 سعی کنید بیشتر از گذشته در فعالیت‌های اجتماعی حضور داشته باشید و بروی شخصیت اجتماعی خود کار کنید. برای مثال اگر دانشجو هستید در انجمن‌های مختلف در دانشگاه عضو شوید و حضور فعالی داشته باشید یا در اردوهای دانشگاه شرکت کنید تا با افراد مختلف آشنا شوید و شبکه اجتماعی بزرگ‌تری داشته باشید.

می‌توانید خود واقعی‌تان باشید. منحصربه فرد بودن خود را در سبک لباس پوشیدنتان، علائق غذایی، موسیقی مورد علاقه‌تان و هر کاری که نمایانگر شخصیتتان است، به نمایش بگذارید.ما در جهانی آزاد زندگی می‌کنیم و همه می‌توانیم خودمان باشیم. بنابراین اگر خود را در وضعیتی یافتید که خود واقعی‌تان را سرکوب می‌کنید یا خود را از کارهایی که سرزندگی و نشاط را در جانتان تزریق می‌کند، محروم می‌کنید، زمان آن رسیده است که به زن جنگجوی درونتان مجال خودنمایی بدهید و برای آنچه شایستگیش را دارید، شجاعانه بجنگید.

اگر شما به خودتان و توانایی‌هایتان اعتماد نداشته باشید هیچ فرد دیگری هم شما را باور نخواهد کرد. اعتماد به نفس یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هر فردی است که خوشبختانه این ویژگی را با تمرین و تکنیک می‌توانید در خود تقویت کنید. برای بالا بردن اعتماد به نفس‌تان می‌توانید از مشاور روانشناس رادیو عشق کمک بگیرید مشاور با ارائه تمرین‌های مربوط به جرات ورزی به شما کمک کند اعتماد به نفس‌تان را زندگی شخصی، کار و در روابط عاطفی‌تان بالا ببرید بطوریکه به راحتی بتوانید از توانایی‌های‌تان بهره ببرید و با قدرت خواسته‌ها و انتظاراتتان را با دیگران مطرح کنید.

حتما بخوانید: چطور دختر با اعتماد به نفسی باشم؟

امتحان کردن و یاد گرفتن چیزهای جدید در زمینه‌های مختلف به شما کمک می‌کند هم بهتر خودتان و علاقه‌تان را بشناسید و هم با یک فضای متفاوت آشنا شوید مثلا اگر به خیاطی علاقه دارید در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید یا یک ورزش خاص را بطور مدام دنبال کنید یا حتی یک زبان جدید یاد بگیرید.

فعالیت‌های مورد علاقه‌تان را یادداشت کنید و برنامه روزانه‌ای برای خود تهیه کنید که شامل این فعالیت‌ها باشد. به این ترتیب مطمئن می‌شوید که هر روز در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارید و به خواسته‌های قلبی‌تان نزدیکتر می‌شوید.

قبل از آن که به خواستگارتان جواب مثبت بدهید یا نامزد کنید، باید پاسخ سوالات زیر را تعیین کنید:

1.     دوست دارید همسرتان چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ آیا این ویژگی‌ها با نیازهایتان همخوانی دارد؟ به روابط آشنایی قبلی‌تان فکر کنید و مشخص کنید که روابط قبلی به چه دلایلی به سرانجام نرسیده‌اند. آن روابط چه کمبودهایی داشتند و چه خصوصیاتی را در خواستگاران سابقتان دوست داشتید یا نداشتید؟

مثال: دوست دارم اولویت نخست همسرم باشم و همسرم اهمیتی را که برایم قائل است از طریق عشق ورزیدن و توجه مداوم به نیازها و خواسته‌هایم نشان بدهد.

2.     دوست دارید چه کارهایی را همراه با همسرتان انجام بدهید؟

مثال: دوست دارم با همسرم مسافرت بروم و فعالیت‌هایی را در طبیعت و فضای باز انجام بدهم.

3.     چه خصوصیاتی شما را از همسرتان دلسرد می‌کند؟

مثال: نادیده گرفته شدن مداوم و بی‌توجهی به نیازهایم بعد از در میان گذاشتن آن‌ها.

باید اطمینان حاصل کنید که دلیل با هم بودنتان فقط جذابیت زیستی جنس مخالف، جایگاه اجتماعی یا ترس از تنها ماندن نیست. شکی نیست که زیبایی ظاهری مهم است، اما مهم‌تر از هر خصوصیت دیگری این است که همسر آینده‌تان بتواند نیازها و خواسته‌هایتان را برآورده کند.

اگر مرد مناسبی را برای ازدواج انتخاب نکرده باشید، حس ششمتان به شما می‌گوید که مشکلی وجود دارد، اما بنا به دلایلی برای توجیه خواستگارتان بهانه جور می‌کنید یا معایبش را نادیده می‌گیرید.

به همین دلیل است که باید از نیازهای اصلی خود آگاهی داشته باشید تا بتوانید رابطه سالم و شادی را شروع کنید. این آگاهی و خودشناسی کمک می‌کند که خواستگارهای نامناسب را غربال کنید، احتمال شکستن قلبتان را به حداقل برسانید و زمان باارزشتان را هدر ندهید.

اما چطور می‌توانید به شیوه درستی از مرد مورد نظرتان تصویرسازی کنید. تهیه لیست سوالاتی که باید به آنها پاسخ دهید، دسته بندی سوالات و نحوه پاسخ دهی به آنها بسیار مهم است. دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج رادیو نحوه تهیه این را با توجه به ویژگی‌های اخلاقی‌تان به شما آموزش می‌دهد. اینکه چطور مطابق با ویژگی‌های اخلاقی خودتان یک لیست جامع و درست برای خودتان طراحی کنید و چطور از این لیست برای ارزیابی پیشنهادات آشنایی و ازدواجی که به شما می‌شود استفاده کنید. همچنین در این دوره یاد می‌گیرید چطور خودتان را به بهترین شکل ارتقا دهید تا مردان مناسب و ایده‌آل سمت شما جذب شوند و چطور می‌توانید یک رابطه پایدار منجر به ازدواج بسازید.

از ملحق شدن به گروه‌ها و انجمن‌های جدید واهمه نداشته باشید، چرا که ممکن است در محیط‌های جدید با همسر آینده‌تان آشنا شوید. دوست دارید همسر آینده‌تان بیشتر در چه محیط‌هایی رفت و آمد داشته باشد؟ ترجیح می‌دهید او عضو چه گروه‌هایی باشد؟ دقت کنید که پاسخ این سوالات تا حدی با علائق و سرگرمی‌های خودتان مطابقت داشته باشد.

وقتی جواب سوالاتتان را پیدا کردید، آگاهانه خود را در آن محیط‌ها قرار بدهید. به این ترتیب آشنا شدن با فردی که علائقش مانند شما باشد و خصوصیات مطلوب همسر ایده‌آلتان را داشته باشد، برایتان آسان‌تر می‌شود. البته تضمین نمی‌کنیم که همسر مورد علاقه‌تان را با تغییر محیط پیدا می‌کنید و زود ازدواج می‌کنید، اما احتمالش زیاد است.

برای آن که آقایان را جذب خودتان بکنید، توصیه‌های زیر را رعایت کنید:

در این مرحله جنبه‌هایی از شخصیتتان را که نیاز به اصلاح دارد، شناسایی کرده‌اید و ایجاد تغییرات مثبت را شروع کرده‌اید. ویژگی‌های همسر آینده‌تان را نوشته‌اید و محیطتان را تغییر داده‌اید تا شرایط را برای آشنا شدن با مرد ایده‌آلتان فراهم کنید.

روی یک فرد یا یک رابطه بلاتکلیف بیش از حد وقت نگذارید در صورتی که پیشنهادات دیگری برای ازدواج دارید حتما بررسی کنید. ممکن است شرایط گیج کننده‌ای باشد و یا وابستگی و علاقه به یک فرد باعث شود نتوانید منطقی تصمیم بگیرید مشورت با مشاور روانشناس  به شما کمک می‌کند بتوانید درست‌تر و منطقی‌تر با شرایط‌تان رو برو شوید و بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

حتما بخوانید: مشاوره پیش از ازدواج

سعی کنید تجربیات تلخ روابط قبلی‌تان را وارد رابطه جدیدتان نکنید. برای آن که رابطه‌ای عمیق و صمیمانه شکل بگیرد و بتوانید زندگی دلخواهتان را بسازید، باید گارد دفاعیتان را کنار بگذارید و در مقابل عشقتان آسیب‌پذیر باشید.

اگر به طور کلی نسبت به مردان دید منفی دارید و نمی‌توانید به هیچ مردی اعتماد کنید، ابتدا باید زخم‌های قبلی‌تان را درمان کنید تا بتوانید قلبتان را دوباره به روی عشق باز کنید. مردان جذب زنان مهربان و مثبت‌اندیشی می‌شوند که حاضرند به آنان اعتماد کنند و عشقشان را بپذیرند.چگونه ازدواج کنیم سریع

گذشته‌ها را فراموش کنید و ویژگی‌های خواستگار جدیدتان را بدون تعصب و با ذهنی باز بررسی کنید. از زندگی لذت ببرید، دلبری کنید و ملاحت زنانه را فراموش نکنید. در عین حال اصیل و باوقار باشید و اگر مطمئن شدید که خواستگارتان نمی‌تواند نیازهایتان را برآورده کند یا واقعاً به او علاقه ندارید، رابطه را عاقلانه به پایان برسانید.

در گذشته به دختری که با مهارت‌های ارتباطی یا سبک‌های ارتباطی آشنا نبود کمتر خرده گرفته می‌شد اما در دنیای امروز که جایگاه آموزش و ارتقاء دانش برای همه مشخص است اینکه خانمی بلد نباشد چطور با فرد مقابلش ارتباط موثر برقرار کند، او را بشناسد و نیازهایش را با او مطرح کند، توجیهی ندارد. داشتن یک رابطه و زندگی خوب به هیچ وجه به شانس بستگی ندارد بلکه هرکسی بسته تلاش و پشتکار خودش قادر است یک ازدواج موفق و خوب را تجربه کند.

به همین منظور روانشناسان رادیو عشق دوره جذب مرد از آشنایی تا ازدواج را تهیه کرده کند که در آن تمام اصول و مفاهیمی که هر خانمی برای داشتن یک رابطه و ازدواج موفق باید آنها را بلد باشد بهمراه نکات طلایی و کلیدی مطابق با فرهنگ و عرف جامعه آموزش داده شده است. برای آشنایی و اطلاعات بیشتر، توصیه می‌شود قطب‌نمای جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

اینکه دختر خانمی بخواهد زود ازدواج کند و یک زندگی مشترک موفق را تجربه کند خواسته معقول و قابل درکی است. اما برای رسیدن به این هدف ابتدا باید به خودتان نگاه کنید و بررسی کنید کدام بخش‌های زندگی‌تان را باید ارتقاء دهید تا به ورژن بهتری از خودتان تبدیل شوید. برای این منظور یاد بگیرید خودتان را دوست داشته باشید، ارزش خودتان را بدانید، قدر کسانی که شما را دوست دارند بدانید، در زندگی خود هدف داشته باشید، به ظاهرتان اهمیت دهید، روی شخصیت اجتماعی خود کار کنید، فعالیت‌های جدید را امتحان کنید. بعد از آن بررسی کنید که از همسر آینده‌تان چه انتظاری دارید و یک لیست از ویژگی‌هایی که برایتان مهم است روی کاغذ بیارید و در مورد آن با مشاور مشورت کنید. روی گزینه‌ها مختلف فکر کنید و وقتتان رو تماما صرف یک رابطه نامعلوم نکنید. سعی کنید روحیه شوخ طبع و با لطافت زنانه داشته باشید و سطح دانش و اطلاعاتتان در مورد نحوه ساختن یک رابطه سالم و یک ازدواج موفق را بالا ببرید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

20 بازدید

19 بازدید

24 بازدید

28 بازدید

36 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

 

ازدواج یک مفهوم فرهنگی است که دلایل آن می تواند رها شدن از تنهایی، نیاز جنسی، فرار از خانواده، رفع نیازهای مادی و رسیدن به آرزوهایی که از بچگی در ذهن فرد قرار دارد باشد، اما اگر دلیل ازدواج چیزی غیر از رسیدن به آرامش باشد، ازدواج پایدار نخواهد بود؛ چراکه به زودی دلیلی که ازدواج بر مبنای آن شکل گرفته است، مرتفع خواهد شد.

 

چگونه ازدواج کنیم سریع

ازدواج کردن

انتخاب شغل، انتخاب همسر، انتخاب رشته، تعامل با اعضای خانواده، تعامل با جامعه، همگی رفتار اجتماعی هستند، اما در این میان تنها همسر غیر قابل جایگزین کردن است و جز دسته اندکی از زنان که در رشته خاصی تحصیل می کنند و زندگی علمی خاصی را انتخاب می کنند، تمام افراد در آینده از این که مجرد مانده اند، مأیوس خواهند شد.

 

نباید انتظار داشت دختران آمار ازدواج را بالا ببرند، بلکه آنها می توانند طوری رفتار کنند که آمار ازدواج را پایین نیاورند. تأثیر رفتاری دختران بر پسرها، بیشتر از تأثیر رفتاری پسرها بر خودشان است.

 

رمز رابطه پایدار

چگونه دوست داشته شدن در کنار دوست داشتن طرف مقابل، چگونه حامی بودن در کنار نیاز به حمایت داشتن، ایجاد حس امنیت برای طرف مقابل در کنار احساس امنیت در کنار او و القای حس لذت پیوند خوردن به طرف مقابل مۆلفه هایی مۆثر بر پایداری یک رابطه است.

 

اینها ابزار اصلی ازدواج است که باید در ویترین رفتاری دختران وجود داشته باشد بهترین راه برای کسب این چهار عامل، سۆال و جواب کردن است و راهش این است که حساسیت های طرف مقابل را بشناسید و به حقوق یکدیگر احترام بذارید. چون در فرهنگ ما دخترها انتخاب می شوند، در نتیجه دیده می شوند و در نتیجه رفتارهای پیش از ازدواج آنها بسیار مهم است.

 

دختران چطور رفتار کنند؟

به علت آن که دختران دائم به عنوان سوژه ازدواج در حال رصد شدن هستند، باید موقعیت را درک کرده و رفتاری مناسب ارائه دهند.بی ثباتی در رفتار، رفتار مغشوش به معنای آن که خالص نیست و دلیل این رفتار آن چیزی نیست که عنوان می شود، راحت بودن رفتاری در ارتباط با جنس مخالف. تمام اینها دلیلی است که پسران را از ازدواج منصرف می کند؛ چراکه دیگر نیازی به ازدواج نخواهد داشت و این ذائقه عدم تمایل به ازدواج را رفتارهای دختران در پسران ایجاد کرده است.

 

رفتار متکبرانه در خصوص رفتارهای اجتماعی با جنس مخالف نامحرم، ارتباط قطره چکانی با جنس مخالف؛ دور بودن از اختلاط با جنس مخالف، رفتارهایی است که دختران باید آنها را رعایت کنند. چراکه ساختار مغزی مرد اجازه نمی دهد دختری که همیشه با او بوده است به عنوان همسر انتخاب کند.

 

وقتی از پسران سۆال می کنیم که چرا ازدواج نمی کنند، می گویند به دلیل برخی رفتارهای دختران. هنگامی که از دختران می پرسیم چرا این رفتارها را ارائه می دهند، دلیل آن را تسریع موقعیت ازدواج دانستند. در حالی که این رفتارهای دختران، رفتارهای دوستانه نیست، بلکه رفتاری است که از همسران توقع می رود. به دلیل این که توقع دختران ازدواج و توقع پسران دوستی است.

 

دختران ابتدا فردی را به عنوان همسر انتخاب می کنند، بعد با او ارتباط برقرار می کنند؛ اما پسران ابتدا با دختران ارتباط می گیرند، بعد تصمیم می گیرند با او ازدواج کنند یا خیر

 

وقتی پسران تصمیم می گیرند

در پایان به یاد داشته باشید، میزان زمانی که برای ارتباط صرف می شود مهم است؛ چراکه زمان بیش از اندازه دلبستگی به وجود می آورد و این دلبستگی ممکن است روی شناخت سایه بیندازد. همچنین در بحث مکان؛ اگر مکان ارتباط دانشگاه یا محیط کار است لزومی ندارد که ارتباط در خارج از آن صورت گیرد.

 

موضوع انتخاب همسر در پسران موضوعی انتخابی نیست، بلکه تصمیمی است. یعنی یک پسر به دختری می رسد و حس می کند دیگر نمی تواند از او بگذرد. دختران ابتدا فردی را به عنوان همسر انتخاب می کنند، بعد با او ارتباط برقرار می کنند؛ اما پسران ابتدا با دختران ارتباط می گیرند، بعد تصمیم می گیرند با او ازدواج کنند یا خیر.

منبع:مهرخانه

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


طراحی و بازسازی فضای داخلی


لاغری موضعی با لیزر

هرآنچه لازم است ازقرص های سقط جنین بدانید!

ناباروری شما هم می تواند قابل درمان باشد!


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


تردید و دو دلی قبل از ازدواج

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد


کاندوم متناسب با نیازت رو اینجا پیداکن

چگونه ازدواج کنیم سریع


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3830موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4399موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1987موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36386موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4235موضوع : چگونه ازدواج کنیم سریع

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9371موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19433موضوع :

وقتی انسان، از نظر زیستی، فکری، روانی و اجتماعی، برای ایفای نقش همسری، آمادگی پیدا می کند دوست دارد خیلی زود خانواده تشکیل دهد و ازدواج کند. دوران مجردی دیگر برای او خسته کننده می شود و می خواهد خیلی زودتر زندگی اش را با کس دیگری تقسیم کند. برای اینکه زودتر ازدواج کنیم باید چه کرد؟ آیا با ذکر و دعا می توان سریع ازدواج کرد؟ بحث ازدواج را چگونه با خانواده ی خود در میان بگذاریم؟

ذکر و دعا برای سریع تر شدن روند ازدواج تاثیرگذار هستند اما در کنار آن باید رفتارهایی دخترانه داشته باشید تا بتوانید خواستگار را به خود جذب کنید. نوین اطلس در این مطلب همه ی این موضوعات را برای شما توضیح خواهد داد.

ما خبر از حکمت خدا نداریم زیرا همچنان که شما به ازدواج کم سن ترها غبطه می خورید و به همسن و سالان خود که فرزندانی در دامن دارند یا حتی صاحب عروس یا داماد هستند، ولی نمی دانید که برخی هستند که به مجرد بودن شما غبطه می خورند و آرزو دارند کاش مثل شما باشند تا سایه شوم شوهر بداخلاق یا اطرافیان شوهر را بالای سر خود حس نکنند.

تنها غصه شما شوهر نکردن است البته ازدواج حق شما هست و باید با فراهم شدن شرایط مناسب و مقدمات درست ازدواج کنید ولی نه ازدواج به هر قیمت.

شما از خدا گله مند نباشید زیرا ازدواج نکردن شما چند دلیل می تواند داشته باشد:

۱-. سخت گیری شما در انتخاب همسر۲- سخت گیری خانواده در انتخاب همسر برای شما۳- شرایط ظاهری زندگی شما۴- نامناسب بودن برخی از خواستگاران.

نباید ناامید شوید زیرا ناامیدی غصه بزرگی است که به غصه های فعلی تان اضافه می شود و شما را به انزوا و افسردگی وا می دارد. بنابراین همان گونه که دخترانی نجیب مثل شما همچون حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در سن نسبتا بالا و مجردی زندگی کردند و مجرد از دنیا رفتنند شما نباید خود را تنها بدانید.

برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ذکر ها و ختم های شریفه مجرب زیر که مدت آن یک هفته است پیشنهاد می شود:

هفتاد مرتبه آیه الکرسی بخوانید.هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کنید.هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کنید.هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کنید.

این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

بعضی ها فکر می کنند هر بیشتر از پسرها دوری کنند، می توانند افراد بیشتری را جذب خود کنند و بر عکس، برخی دیگر فکر می کنند هر چه بیشتر در دید باشند می توانند خواستگارهای بیشتری را داشته باشند؟ شما جزء کدام دسته هستید؟ به صورت کلی اگر در زندگی نسبت به هر مساله ای تعادل برقرار باشد، افراد می توانند راحت تر به خواسته های خود برسند. ولی افراط و تفریط می تواند وضع را دگرگون کند. در زمینه جذب خواستگار هم همین گونه است. دیده نشدن و یا دیده شدن بیش از حد می تواند به ضرر شما تمام شود. در کنار این امر نیز دختر و خانواده اش باید مهارت هایی را به کار ببرند تا جذاب تر به نظر بیایند. برای داشتن و جذب خواستگاران بیشتر سعی کنید موارد زیر را رعایت نمایید.

چگونه خواستگار خوبی جذب کنیم؟

توکل بر خدا

مهم ترین مساله در امر ازدواج توکل داشتن بر خدا است. دخترها و خانواده هایشان باید در وهله اول از خداوند متعال خواستار یک همسر خوب و متناسب باشند. قرائت سوره طه برای طلب همسر مناسب و دلخواه بسیار کمک کننده است. امام صادق علیه السلام می فرماید:هر کس که خواستگاری ندارد یا به خواستگاریش جواب نمی دهند، سوره طه را بنویسد و بشوید و آب آن را بر صورت خود بریزد، خداوند ازدواجش را آسان می کند.

برخورد مناسب

یکی از مهمترین مسایلی که می تواند به جذب خواستگار برای دخترها کمک کند، اخلاق نیکو و پسندیده خود و خانواده شان است. هر اندازه دختر و خانواده اش خوش اخلاق تر باشند و کمتر عصبانی بشوند و بداخلاقی کنند، بر تعداد خواستگاران دختر افزوده می شود. سعی کنید با اطرافیان، همسایگان و آشنایان با روی باز و گشوده برخورد نمایید تا دیگران هم بتوانند راحت تر با شما صحبت کنند.

طرز پوشش

نوع لباسی که هر فرد می پوشد نشان دهنده نوع اعتقادات و مذهب و شخصیت فرد است. سعی کنید نوع پوشش خود را متناسب با طرز عقایدتان انتخاب نمایید. بر عکس خیلی از دخترها فکر می کنند، هر چه لباس های متفاوت تر از جامعه بپوشند بیشتر جذاب می شوند، پسران معمولا بیشتر دخترهایی را که به صورت شکیل و متناسب با عرف لباس می پوشند، می پسندند. سعی کنید پوششی را برای خود انتخاب کنید که نشان دهنده شخصیت واقعی شما باشد.

بهداشت فردی

عامل مهم دیگر در جذب خواستگار، رعایت کردن بهداشت فردی است. هر چه تمیزتر و آراسته تر باشید و لباس های مرتب تر بپوشید، بر تعداد خواستگارانتان هم افزوده می شود.

غرور کاذب ممنوع

بعضی مواقع دخترها به اشتباه فکر می کنند هر چه غرور بیشتری داشته باشند بهتر است. در صورتی که پسرها نسبت به این غرور دچار ابهام می شوند و حتی در برخی مواقع از ابراز علاقه خود برای ازدواج امتناع می کنند، زیرا ممکن است فکر کنند دختر قصد ازدواج ندارد و یا به او علاقه ای ندارد در صورتی که ممکن است در واقع دختر نسبت به او علاقمند شده باشد ولی این علاقه را سعی می کند با حالت تدافعی نشان دهند. پس نوع چهره ما نشان دهنده خیلی مسایل است.

شرکت در مجالس و انجمن ها

دخترها سعی کنند که در مجالس و محافل زنانه بیشتر شرکت کنند تا توسط افراد بیشتری دیده شوند. همچنین متناسب با شغل و رشته دانشگاهی خودتان، عضو انجمن های مختلف شده و در آنها مشارکت نمایید. مثلا اگر داشنجوی رشته ادبیات هستید می توانید در انجمن شعر عضو شوید . هر چه در مکان های مختلف حضور داشته باشید احتمال بیشتری برای آمدن خواستگار وجود دارد.

خیلی جاها گفته شده که مردها در رابطه بسیار ایرادگیر، سخت پسند و غیرقابل پیش بینی هستند. آن ها نه وابستگی بیش از حد را می پسندند و نه دوری احساسی بیش از حد. و اما یکسری رفتارها در خانم ها هست که هرگز از توجه یک مرد دور نمی ماند و همیشه برای آن ها قابل تحسین است. این ها همان رفتار و خصوصیاتی هستند که یک مرد از دختری که می خواهد همسرش شود انتظار دارد.

ظرافت زنانه در رفتار و حرکاتزن ها بدون زنانگی مانند گل بدون گلبرگ می مانند. زنانگی زن ها همان چیزی است که طبیعت مردانه مردها را متعادل می کند و مانند قطعه گمشده پازل زندگی آن هاست. موهای بلند، رفتارها و حرکات و شخصیت خانمانه تمام چیزی است که یک زن باید داشته باشد و هرگز نباید مانند یک مرد رفتار کند.

هوش و بلند همتیاین همان جرقه ای است که در ارتباط زنان با مردان در سطح ذهنی وجود دارد. این ویژگی در زنان بسیار گیراست. هیچ چیزی نمی تواند زیبایی و ذهن را شکست دهد. از دید یک مرد وقتی بتوانید تصمیم های معقول بگیرید، منطقی رفتار کنید، به آن ها پیشنهاداتی داشته باشید و زندگی را پر مفهوم کنید بسیار جذاب و دوست داشتنی تر هستید.

حس شوخ طبعیوقتی حس شوخ طبعی نداشته باشید زندگی برایتان بسیار کسل کننده و سیاه می شود. مردها موجودات شوخ طبعی هستند و همسری می خواهند که به لطیفه هایشان بخندد، همسری که بتوانند با او مکالمه سرگرم کننده و جالبی داشته باشند. همسری که بتوانند با او شوخی کنند و جنبه شوخی داشته باشد. چه چیزی بهتر از خنده می تواند زندگی را شاد کند؟

جذابیتهمه زن ها زیبا هستند اما همه آن ها جذاب نیستند. در حالی که هر زنی می تواند با اعتماد به نفس جنسی، انعکاس شادکامی و مثبت اندیشی، درست لباس پوشیدن، رفتار مودبانه و ظاهر تمیز و مرتب می تواند جذاب باشد.

ازدواج ها دیگر آن حالت سنتی گذشته را ندارند و زیر پوست شهر اتفاقات دیگری در جریان است. دیگر مثل قدیم ها پسرها موقع گفتن اینکه از یکی خوششان آمده به پدر یا مادرشان صدبار رنگ عوض نمی کنند و دخترها هم راحت تر به مادرشان می گویند که یک خواستگار سمج پیدا شده. با این همه تغییر در سبک زندگی، هنوز در میان گذاشتن مسئله با خانواده ها مهم و حتی گاهی سخت است.

۱- خودخواه نباشیدخودخواه نباشید و طرف مقابل تان را هم در نظر بگیرید. ممکن است طرف مقابلتان شرایطی داشته باشد که به هر دلیلی نتواند آن را با شما بازگو کند و این دست دست کردن شما باعث شود او بیشتر در فشار قرار گیرد. نمونه ساده اش پسرهایی هستند که منتظرند سربازیشان تمام شود، توی اداره ترفیع بگیرند، ماشین بخرند و… بعد از آن طرف، دختر به خاطر خواستگارهایی که برایش می آید از طرف خانواده تحت فشار باشد. ماجراهایی به همین سادگی می تواند یکی از طرفین را خسته کند و کلی مشکل به وجود بیاورد. حتی بعضی وقت ها این مشکلات آن قدر حاد می شوند که می توانند صورت مسئله را به کلی پاک کنند.

۲- حتما بگوییداینکه بخواهید با خودتان فکر کنید که حالا کمی هم صبر کنم تا بیشتر هم را بشناسیم، ضررش بیشتر از نفعش است. شاید نخواهید باور کنید اما هرچه رابطه طولانی تر شود، احساسات در آن پررنگ تر می شود و این نه تنها به شناخت بیشتر کمکی نمی کند بلکه باعث می شود گرفتن تصمیم منطقی برایتان دشوارتر شود. از طرف دیگر، فرآیند شناخت با این مختصات تا یک جایی پیش رونده است و بعد از آن روند کند و حتی ساکنی پیدا می کند اما وقتی با اطلاع خانواده ها آن را رسمی می کنید، شناخت، شکل جدید و جدی تری به خودش می گیرد که چشمتان را به روی دست دیگری حقایق باز می کند. بنابراین خیالتان راحت باشد که درمیان گذاشتن با خانواده می تواند خیلی از مسائل را راحت و خیلی از مشکلات را حل کند.

۳- خودتان را آماده کنیداین طور هم نیست که تصمیم بگیرید و یکراست بروید سراغ خانواده و اسم و نشانی طرف را کف دستشان بگذارید و خود را خلاص کنید. قبل از مرحله گفتن، خودتان را برای دنیای بزرگ ترها آماده کنید. همان طور که رسمی شدن خیلی از مسائل را حل می کند، همان قدر هم مسائل و شاید مشکلات را با شکل جدیدتری مقابلتان قرار دهد. پس لازم است حتما ازتجربه پیران این مسیر استفاده کنید.چگونه ازدواج کنیم سریع

۴- به کی بگیم؟برای شروع، مهم است که رگ خواب خانواده را پیدا کنید. قطعا خودتان می دانید که نبض خانه در دست چه کسی است. لازم نیست هول کنید و همان ابتدا سراغ مهره های اصلی خانه بروید. با اینکه سال هاست فضای خانوادگی ما از فضای حاکم بر سریال پدرسالار فاصله گرفته اما باز هم در بیشتر خانواده ها مادرها می توانند واسطه بین شما و پدر گرامی باشند. اگر فکر می کنید مادرتان در این زمینه گزینه مناسبی نیست، بروید سراغ خواهر برادرهای بزرگ تر. آنها می توانند در نقش واسطه عمل کنند و ماجراهای دل پردرد شما را به گوش خانواده برسانند.کارشناسان امر می گویند این روش همیشه مطمئن تر است و شما را از ترکش های احتمالی در امان نگه می دارد.

مطالب مرتبط:

معاشقه قبل از ازدواج

مردان چگونه زنانی را دوست دارند

پیش نیازهای ازدواج

زود ازدواج کنیم یا دیر

روش جذب خواستگار مناسب

ختم ازدواج سریع

اعتماد به نفس و ازدواج

افسردگی به دلیل ازدواج نکردن

جذب خواستگار در دانشگاه

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

دختری 23 ساله و دانشجوی سال سوم هستم. مشکل من این است که احساس می کنم برای ادامه زندگی، انگیزه ای محکم ندارم و به همه چیز، بی علاقه ام و در واقع، همیشه منتظر رسیدن آینده هستم تا شاید تحولی در زندگی ام رخ دهد و این بی حوصلگی را از من دور کند. از زندگی خسته ام و همیشه در پی یک نیروی محرک، انگیزه یا عشق می گردم؛ زیرا احساس می کنم تنها به این وسیله، شور و گرمی به زندگی ام باز می گردد و به عبارت دیگر، دوست دارم هر چه زودتر ازدواج کنم؛ البته در این زمینه، آدم سخت گیری نیستم. راستش همیشه می ترسم به گناه بیفتم. بسیاری از دانشجویان کم کم تحت تأثیر محیط قرار گرفته، انسان های دیگری شده اند! من خودم دانشجو هستم؛ در خوابگاه زندگی می کنم و از نزدیک مشاهده می کنم که بسیاری از دوستانم کم کم راه خیابانی شدن و گشت و گذار در پارک و… را در پیش گرفته اند؛ فقط و فقط به این دلیل که فکر می کنند عفت و حجاب صحیح، مانع ازدواج آنها می شود! خواهش می کنم راهنمایی ام کنید و تا قبل از آن که خدای نکرده دیر شود، مشکلم را حل کنم.

م.س. فیزیک تهران

بی تردید آن چه مطرح کردید، مشکل بسیاری از جوانان جویای آرامش جامعه فعلی ماست؛ هر چند گروهی جرأت پرسیدن و چاره جویی ندارند! احساس مسئولیت شما، قابل تقدیر و تحسین است.چگونه ازدواج کنیم سریع

پرداختن به علل و عوامل وضع موجود، در چند سطر نمی گنجد. همان گونه که خود نیز گفته اید، سبب بی حوصلگی، خستگی و نداشتن شور و اشتیاق به درس و برنامه های مختلف، احساس تنهایی و عدم تأمین یکی از نیازهای اساسی است. روان شناسان بر این باورند که انسان – در هر مرحله ای از حیات خویش – به محبت نیاز دارد و علاقه مند است که دیگران دوستش بدارند. این نیاز، پس از سن بلوغ، تبلور فزون تری می یابد و لزوم ارتباط با جنس مخالف، آشکارتر می گردد. تنها راه قابل قبول ابراز محبت و برقراری دوستی میان زن و مرد، ازدواج است. بنابراین ازدواج، پاسخ یکی از نیازهای اساسی انسان در مرحله ای خاص از زندگی است. با ازدواج، کانونی ایجاد می شود که در آن، زن و مرد احساس آرامش می کنند؛ انگیزه ادامه زندگی می یابند و بی حوصلگی، خستگی و احساس تنهایی شان از میان می رود. نیاز به امنیت خاطر، معاشرت، درد دل کردن، تشویق و تمجید، مقبولیت و جلب توجّه و نیاز به محبت، در سایه ازدواج، تأمین می شود. این نیازها، اگر به درستی و به موقع ارضا نشوند و از جاده اعتدال خارج گردند، نابسامانی ها و زیان های فراوانی پدید می آورند. بنابراین، ازدواج از عوامل اصلی آرامش، سکون و تعادل است. ازدواج به زندگی زن و مرد جهت می بخشد و افراد نگران، مضطرب و سرکش را رام ساخته، اسباب حفظ سلامت تن و روانشان را فراهم می آورد.

ویل دورانت، درباره ازدواج می نویسد: «اگر راهی پیدا شود که ازدواج در سال های طبیعی انجام گیرد، بیماری های روانی و فحشا، احساس تنهایی و گوشه گیری ناپسند و انحرافات جنسی – که زندگی را لکه دار کرده اند – تا نصف تقلیل خواهد یافت».

بنابراین، وقتی انسان، از نظر زیستی، فکری، روانی و اجتماعی، برای ایفای نقش همسری، آمادگی پیدا می کند، هرگونه احساس و رفتار ازدواج گریزی، بی دلیل است. به تعویق انداختن غیرمنطقی این امر مهم، آرامش فکری و بهداشت روانی را از میان می برد و به تدریج، احساس ناامنی، نگرانی و اضطراب را بر فرد چیره می سازد و این همان حقیقتی است که چهارده قرن قبل، قرآن با بیانی ساده، عمیق و پرمعنا، بیان داشته است؛ «اوست آن کس که شما را از نفس واحدی آفرید و جفت وی را از آن پدید آورد؛ تا بدان آرام گیرد…».1

بنابراین، پیمودن طریق رشد، نیل به کمال انسانی و تقرب به ذات حق تعالی، در گرو ارضای نیازهای غریزی و فطری انسان است؛ به شرط آن که تأمین آنها از طریق صحیح و مورد تأیید عقل، شرع و عرف صورت گیرد.

از طرف دیگر، قرآن به مردم چنین دستور می دهد: «مردان و زنان بی همسر را همسر دهند».2

بنابراین، برنامه ریزی و تلاش در جهت ازدواج جوانان، از وظایف اصلی خانواده ها، جامعه و مسئولان فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.

در این گستره، هر کس مسئولیت خاصی دارد. خانواده ها باید با اجتناب از تشریفات، کاهش سطح انتظارات و فراهم آوردن امکانات اولیه و جامعه و نهادهای اجتماعی، باید با ایجاد تسهیلات مالی و…، در این راه گام بردارند.

اگر به هر دلیلی، خانواده ها، افراد جامعه، مسئولان، نهادها و دیگران، به وظیفه خویش عمل نکنند یا امکانات و موقعیت به آنها اجازه فعالیت ندهد، شما و دیگر جوانان، چه باید بکنید؟ آیا انسان می تواند برای رسیدن به آرامش روانی و تأمین یکی از نیازهای اساسی خود، به هر اقدامی دست بزند؟ آیا برای یافتن شریک زندگی، باید از بسیاری هنجارهای صحیح و مورد پسند عرف، عقل و شرع دست کشید و در هر محل و کوی و برزن، در پی این و آن دوید و به عبارت دیگر، آیا می توان برای به دست آوردن آرامش روانی، آرامش خود را از میان برد؟ بی تردید، پاسخ منفی است؛ ولی بهتر آن است به تجربه های تلخ جوانانی توجه کنیم که گمان می کردند می توان با زیر پا گذاشتن عفت و حجاب و سایر هنجارهای پذیرفته شده جامعه و مورد تأکید دین، به آرامش رسیده، به همسر دلخواه دست یابند!

یکی می نویسد: «… آری، اکنون دریافته ام پسر غریبه ای که در کوچه و بازار با دختری طرح آشنایی می ریزد، قصد ازدواج با او را ندارد و سرانجام دوستی های خیابانی، چیزی جز ندامت و رسوایی نیست».

دیگری برای ما نوشته است: «… اکنون پی برده ام حتّی پست ترین پسران، دنبال سنگین ترین و باوقارترین دختران می گردند».

بنابراین، راهی که دیگران پیش گرفته اند، نه مورد تأیید علم و تجربه است و نه عقل و شرع و عرف جامعه آن را می پذیرد. از طرف دیگر، تجربه های تلخ و اندوه بار بسیاری از جوانان شکست خورده و پشیمان، نادرستی این روش را ثابت می کند. بیشتر این روابط و عشق ها، به ازدواج نمی انجامند و یا پس از مدتی، به طلاق منجر می شوند و چنانچه به طلاق منجر نشوند، زندگی آرام و سالمی به ارمغان نمی آورند؛ زیرا خاطره روابط نامشروع گذشته، سبب از میان رفتن آرامش روحی می شود! این مسئله، به طور ناخودآگاه، فرد را رنج می دهد و نمی گذارد که واقعاً به همسرش عشق بورزد.

در نتیجه، ازدواجی که باید آرامش به ارمغان آورد، تهدید کننده آرامش می شود. ممکن است بپرسید: افرادی چون من، چگونه مشکل خود را حلّ کنند؟ برای رسیدن به پاسخ، توجّه به نکات زیر بایسته است:

1. سن ازدواج در جامعه کنونی، با توجّه به وضعیت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، بالا است. بنابراین، زیاد نگران به تأخیر افتادن آن نباشید. این، مشکل بسیاری از جوانان کشور است که امیدواریم با تدابیر لازم، در درازمدّت حلّ شود.

2. مطمئن باشید با حفظ شئون اخلاقی و دینی و رعایت وقار، متانت و حجاب کامل، بهتر خواهید توانست خود را از دام خطا و گناه حفظ کنید. بی تردید، جوانان غیرتمند و اهل زندگی و هم شأن شما، سراغ افرادی چون شما خواهند آمد و شما برای ازدواج، از شانس بیشتری برخوردارید؛ پس در حفظ متانت و وقار خود بیشتر دقّت کنید.

3. چنانچه در دانشگاه یا شهرستان محل سکونت شما مرکز یا کانون ازدواج مورد اعتماد وجود دارد، به آن جا مراجعه و شرایط خود را برای ازدواج ارائه کنید؛ تا اسباب ازدواجتان فراهم گردد؛ تأکید می شود که آن مرکز، باید کاملاً شناخته شده و مورد اعتماد و تأیید مسئولان رسمی دانشگاه باشد.

4. به منظور کاهش موقت این نیاز غریزی و پیش گیری از سقوط در دام گناه و لغزش های احتمالی، رعایت نکات زیر سودمند است:

الف) در حد امکان روزی یک ساعت ورزش کنید؛ تا انرژی زاید بدنتان کاستی پذیرد.

ب) اگر توان جسمی دارید، هفته ای یک یا دو روز روزه بگیرید.

ج) افکار خویش را کنترل کنید و از اندیشیدن درباره مسائل جنسی بپرهیزید.

د) مراقب نگاه های خود باشید و به روابط افراد متأهل با یکدیگر و چهره و اندام جنس مخالف و فیلم های تحریک کننده، نگاه نکنید.

ه) اوقات فراغت خود را با شرکت در برنامه های مختلف علمی، فرهنگی، دینی و انجام دادن کارهای شخصی، هنری و علمی، پر کنید و بکوشید که هیچ گاه بیکار و تنها نباشید.

و) در انتخاب دوستان صمیمی و هم اتاقی ها، دقّت کرده، با افراد متین، باوقار، با عفت، متدین و با ادب، ارتباط داشته باشید و در فرصت های آزاد، درباره مسائل علمی، تحصیلی، اخلاقی و دینی گفت وگو کنید.

ز) سعی کنید نمازهای روزانه را اول وقت و به جماعت بخوانید.

ح) پس از نماز صبح، آیاتی از قرآن را تلاوت کنید؛ در معانی آنها بیندیشید و برای حلّ مشکلات خود، از خداوند متعال یاری جویید.

امیدواریم که ضمن رعایت راهکارهای ارائه شده، همسری شایسته بیابید و به زندگی شاد و سعادتمندی دست یابید.

1. «هُوَ الَّذِی خَلَقَکُمْ مِنْ نَفْسٍ واحِدَه وَ جَعَلَ مِنْها زَوْجَها لِیَسْکُنَ إِلَیْها…» اعراف، آیه 189.

2. «وَ أَنْکِحُوا الْأَیامی مِنْکُمْ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبادِکُمْ وَ إِمائِکُمْ…» نور، آیه 32.

دختری 23 ساله و دانشجوی سال سوم هستم. مشکل من این است که احساس می کنم برای ادامه زندگی، انگیزه ای محکم ندارم و به همه چیز، بی علاقه ام و در واقع، همیشه منتظر رسیدن آینده هستم تا شاید تحولی در زندگی ام رخ دهد و این بی حوصلگی را از من دور کند. از زندگی خسته ام و همیشه در پی یک نیروی محرک، انگیزه یا عشق می گردم؛ زیرا احساس می کنم تنها به این وسیله، شور و گرمی به زندگی ام باز می گردد و به عبارت دیگر، دوست دارم هر چه زودتر ازدواج کنم؛ البته در این زمینه، آدم سخت گیری نیستم. راستش همیشه می ترسم به گناه بیفتم. بسیاری از دانشجویان کم کم تحت تأثیر محیط قرار گرفته، انسان های دیگری شده اند! من خودم دانشجو هستم؛ در خوابگاه زندگی می کنم و از نزدیک مشاهده می کنم که بسیاری از دوستانم کم کم راه خیابانی شدن و گشت و گذار در پارک و… را در پیش گرفته اند؛ فقط و فقط به این دلیل که فکر می کنند عفت و حجاب صحیح، مانع ازدواج آنها می شود! خواهش می کنم راهنمایی ام کنید و تا قبل از آن که خدای نکرده دیر شود، مشکلم را حل کنم.

م.س. فیزیک تهران

بی تردید آن چه مطرح کردید، مشکل بسیاری از جوانان جویای آرامش جامعه فعلی ماست؛ هر چند گروهی جرأت پرسیدن و چاره جویی ندارند! احساس مسئولیت شما، قابل تقدیر و تحسین است.

پرداختن به علل و عوامل وضع موجود، در چند سطر نمی گنجد. همان گونه که خود نیز گفته اید، سبب بی حوصلگی، خستگی و نداشتن شور و اشتیاق به درس و برنامه های مختلف، احساس تنهایی و عدم تأمین یکی از نیازهای اساسی است. روان شناسان بر این باورند که انسان – در هر مرحله ای از حیات خویش – به محبت نیاز دارد و علاقه مند است که دیگران دوستش بدارند. این نیاز، پس از سن بلوغ، تبلور فزون تری می یابد و لزوم ارتباط با جنس مخالف، آشکارتر می گردد. تنها راه قابل قبول ابراز محبت و برقراری دوستی میان زن و مرد، ازدواج است. بنابراین ازدواج، پاسخ یکی از نیازهای اساسی انسان در مرحله ای خاص از زندگی است. با ازدواج، کانونی ایجاد می شود که در آن، زن و مرد احساس آرامش می کنند؛ انگیزه ادامه زندگی می یابند و بی حوصلگی، خستگی و احساس تنهایی شان از میان می رود. نیاز به امنیت خاطر، معاشرت، درد دل کردن، تشویق و تمجید، مقبولیت و جلب توجّه و نیاز به محبت، در سایه ازدواج، تأمین می شود. این نیازها، اگر به درستی و به موقع ارضا نشوند و از جاده اعتدال خارج گردند، نابسامانی ها و زیان های فراوانی پدید می آورند. بنابراین، ازدواج از عوامل اصلی آرامش، سکون و تعادل است. ازدواج به زندگی زن و مرد جهت می بخشد و افراد نگران، مضطرب و سرکش را رام ساخته، اسباب حفظ سلامت تن و روانشان را فراهم می آورد.

ویل دورانت، درباره ازدواج می نویسد: «اگر راهی پیدا شود که ازدواج در سال های طبیعی انجام گیرد، بیماری های روانی و فحشا، احساس تنهایی و گوشه گیری ناپسند و انحرافات جنسی – که زندگی را لکه دار کرده اند – تا نصف تقلیل خواهد یافت».چگونه ازدواج کنیم سریع

بنابراین، وقتی انسان، از نظر زیستی، فکری، روانی و اجتماعی، برای ایفای نقش همسری، آمادگی پیدا می کند، هرگونه احساس و رفتار ازدواج گریزی، بی دلیل است. به تعویق انداختن غیرمنطقی این امر مهم، آرامش فکری و بهداشت روانی را از میان می برد و به تدریج، احساس ناامنی، نگرانی و اضطراب را بر فرد چیره می سازد و این همان حقیقتی است که چهارده قرن قبل، قرآن با بیانی ساده، عمیق و پرمعنا، بیان داشته است؛ «اوست آن کس که شما را از نفس واحدی آفرید و جفت وی را از آن پدید آورد؛ تا بدان آرام گیرد…».1

بنابراین، پیمودن طریق رشد، نیل به کمال انسانی و تقرب به ذات حق تعالی، در گرو ارضای نیازهای غریزی و فطری انسان است؛ به شرط آن که تأمین آنها از طریق صحیح و مورد تأیید عقل، شرع و عرف صورت گیرد.

از طرف دیگر، قرآن به مردم چنین دستور می دهد: «مردان و زنان بی همسر را همسر دهند».2

بنابراین، برنامه ریزی و تلاش در جهت ازدواج جوانان، از وظایف اصلی خانواده ها، جامعه و مسئولان فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.

در این گستره، هر کس مسئولیت خاصی دارد. خانواده ها باید با اجتناب از تشریفات، کاهش سطح انتظارات و فراهم آوردن امکانات اولیه و جامعه و نهادهای اجتماعی، باید با ایجاد تسهیلات مالی و…، در این راه گام بردارند.

اگر به هر دلیلی، خانواده ها، افراد جامعه، مسئولان، نهادها و دیگران، به وظیفه خویش عمل نکنند یا امکانات و موقعیت به آنها اجازه فعالیت ندهد، شما و دیگر جوانان، چه باید بکنید؟ آیا انسان می تواند برای رسیدن به آرامش روانی و تأمین یکی از نیازهای اساسی خود، به هر اقدامی دست بزند؟ آیا برای یافتن شریک زندگی، باید از بسیاری هنجارهای صحیح و مورد پسند عرف، عقل و شرع دست کشید و در هر محل و کوی و برزن، در پی این و آن دوید و به عبارت دیگر، آیا می توان برای به دست آوردن آرامش روانی، آرامش خود را از میان برد؟ بی تردید، پاسخ منفی است؛ ولی بهتر آن است به تجربه های تلخ جوانانی توجه کنیم که گمان می کردند می توان با زیر پا گذاشتن عفت و حجاب و سایر هنجارهای پذیرفته شده جامعه و مورد تأکید دین، به آرامش رسیده، به همسر دلخواه دست یابند!

یکی می نویسد: «… آری، اکنون دریافته ام پسر غریبه ای که در کوچه و بازار با دختری طرح آشنایی می ریزد، قصد ازدواج با او را ندارد و سرانجام دوستی های خیابانی، چیزی جز ندامت و رسوایی نیست».

دیگری برای ما نوشته است: «… اکنون پی برده ام حتّی پست ترین پسران، دنبال سنگین ترین و باوقارترین دختران می گردند».

بنابراین، راهی که دیگران پیش گرفته اند، نه مورد تأیید علم و تجربه است و نه عقل و شرع و عرف جامعه آن را می پذیرد. از طرف دیگر، تجربه های تلخ و اندوه بار بسیاری از جوانان شکست خورده و پشیمان، نادرستی این روش را ثابت می کند. بیشتر این روابط و عشق ها، به ازدواج نمی انجامند و یا پس از مدتی، به طلاق منجر می شوند و چنانچه به طلاق منجر نشوند، زندگی آرام و سالمی به ارمغان نمی آورند؛ زیرا خاطره روابط نامشروع گذشته، سبب از میان رفتن آرامش روحی می شود! این مسئله، به طور ناخودآگاه، فرد را رنج می دهد و نمی گذارد که واقعاً به همسرش عشق بورزد.

در نتیجه، ازدواجی که باید آرامش به ارمغان آورد، تهدید کننده آرامش می شود. ممکن است بپرسید: افرادی چون من، چگونه مشکل خود را حلّ کنند؟ برای رسیدن به پاسخ، توجّه به نکات زیر بایسته است:

1. سن ازدواج در جامعه کنونی، با توجّه به وضعیت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، بالا است. بنابراین، زیاد نگران به تأخیر افتادن آن نباشید. این، مشکل بسیاری از جوانان کشور است که امیدواریم با تدابیر لازم، در درازمدّت حلّ شود.

2. مطمئن باشید با حفظ شئون اخلاقی و دینی و رعایت وقار، متانت و حجاب کامل، بهتر خواهید توانست خود را از دام خطا و گناه حفظ کنید. بی تردید، جوانان غیرتمند و اهل زندگی و هم شأن شما، سراغ افرادی چون شما خواهند آمد و شما برای ازدواج، از شانس بیشتری برخوردارید؛ پس در حفظ متانت و وقار خود بیشتر دقّت کنید.

3. چنانچه در دانشگاه یا شهرستان محل سکونت شما مرکز یا کانون ازدواج مورد اعتماد وجود دارد، به آن جا مراجعه و شرایط خود را برای ازدواج ارائه کنید؛ تا اسباب ازدواجتان فراهم گردد؛ تأکید می شود که آن مرکز، باید کاملاً شناخته شده و مورد اعتماد و تأیید مسئولان رسمی دانشگاه باشد.

4. به منظور کاهش موقت این نیاز غریزی و پیش گیری از سقوط در دام گناه و لغزش های احتمالی، رعایت نکات زیر سودمند است:

الف) در حد امکان روزی یک ساعت ورزش کنید؛ تا انرژی زاید بدنتان کاستی پذیرد.

ب) اگر توان جسمی دارید، هفته ای یک یا دو روز روزه بگیرید.

ج) افکار خویش را کنترل کنید و از اندیشیدن درباره مسائل جنسی بپرهیزید.

د) مراقب نگاه های خود باشید و به روابط افراد متأهل با یکدیگر و چهره و اندام جنس مخالف و فیلم های تحریک کننده، نگاه نکنید.

ه) اوقات فراغت خود را با شرکت در برنامه های مختلف علمی، فرهنگی، دینی و انجام دادن کارهای شخصی، هنری و علمی، پر کنید و بکوشید که هیچ گاه بیکار و تنها نباشید.

و) در انتخاب دوستان صمیمی و هم اتاقی ها، دقّت کرده، با افراد متین، باوقار، با عفت، متدین و با ادب، ارتباط داشته باشید و در فرصت های آزاد، درباره مسائل علمی، تحصیلی، اخلاقی و دینی گفت وگو کنید.

ز) سعی کنید نمازهای روزانه را اول وقت و به جماعت بخوانید.

ح) پس از نماز صبح، آیاتی از قرآن را تلاوت کنید؛ در معانی آنها بیندیشید و برای حلّ مشکلات خود، از خداوند متعال یاری جویید.

امیدواریم که ضمن رعایت راهکارهای ارائه شده، همسری شایسته بیابید و به زندگی شاد و سعادتمندی دست یابید.

1. «هُوَ الَّذِی خَلَقَکُمْ مِنْ نَفْسٍ واحِدَه وَ جَعَلَ مِنْها زَوْجَها لِیَسْکُنَ إِلَیْها…» اعراف، آیه 189.

2. «وَ أَنْکِحُوا الْأَیامی مِنْکُمْ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبادِکُمْ وَ إِمائِکُمْ…» نور، آیه 32.

این مجله مخصوص کودک و نوجوان می باشد.

پیام زن
ویژه مسائل زنان و خانواده

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
محمد جعفری گیلانی
سید ضیاء مرتضوی

3

7733305
7738743
7733305
payam-zan_man@aalulbayt.org

قم، صندوق پستی 371…

پرسمان
فرهنگی، اجتماعی، دانشجویی

مرکز فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
سید محمدرضا فقیهی
محمد باقر پور امینی
1380
3

7747240
7735473
7743816
info@porseman.net
www.porseman.n…

مبلغان
فرهنگی – تبلیغی
حوزه

1385/6/1
3
mbl

البته باید به دخترخانم ها این مسئله را یادآوری کرد که نباید اجازه دهند نگرانی از این مسئله تمام زندگی و آینده شان را مختل کند.چگونه ازدواج کنیم سریع

باید بین یک دخترخانم مجرد با مشکلات روحی و خلقی و یک دختر خانم مجرد با روح و روان سالم حتما دومی را انتخاب کنند، زیرا در این صورت است که می توانند دیر یا زود ازدواج مناسبی داشته باشند. فراموش نکنید کم نیستند افرادی که اگرچه کمی دیرتر ازدواج کرده اند ولی ازدواج موفقی داشته اند. مجله زندگی ایده آل در مطلبی به بررسی رفتارهایی که باید انجام داد تا خواستگاران بیشتری داشت پرداخته است، که در ادامه بخش هایی از آن را می خوانید:

به دنبال فرد ایده آل نباشید

بیشتر افراد وقت زیادی را صرف می کنند تا بتوانند «فرد ایده آل» خود را پیدا کنند. اگر شما هم جزو این دسته هستید توصیه می کنیم با چشمانی باز پیش روی تان را نگاه کنید.البته منظور ما این نیست که به اولین خواستگارتان پاسخ مثبت بدهید. ولی کمال گرایی هم ممنوع!

باوقار باشید

بیشتر مردان به دنبال زنی خاص می گردند که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهل شکوه و شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی کند.

مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند. پس با دوری کردن از برخی رفتارهای سبک، شخصیتی متین و باوقار داشته باشید.

زیبایی همه چیز نیست

شاید برخی از دخترخانم ها به اشتباه فکر کنند «زیبایی و وضعیت ظاهری» آنان همه آن چیزی است که پسران در انتخاب همسر آینده خود ملاک و معیار قرار می دهند. از این رو با پناه بردن به لوازم آرایشی یا حتی عمل های جراحی سعی دارند برای زیباتر شدن تغییری در ظاهر خود ایجاد کنند. اما بد نیست بدانید که اولا معیارهای زیبایی نسبی است و از فردی به فرد دیگر متفاوت است، همچنین پسرانی که به پختگی رسیده باشند، بیشتر از آن که در زیبایی چهره متوقف شوند به ظرافت ها و زیبایی های رفتاری شما توجه می کنند. از سوی دیگر برخی از دخترخانم ها نیز فقط و فقط منتظر خواستگاری خوش تیپ هستند، اگر جزو این دسته از دخترخانم ها هستید بهتر است که خیلی در قید و بند قیافه نباشید چون قیافه خوب الزاما به معنی داشتن شخصیت خوب نیست.

وسواس را کنار بگذارید

محافظه  کاری ها و وسواس های بی مورد را کنار بگذارید، اگر خواستگارهایی دارید که حاضر نیستید حرف های شان را بشنوید یا اگر گاهی فامیل و دوستان تان کسی را برای ازدواج به شما معرفی می کنند اما شما اهمیتی نمی دهید، باید کمی در نگاه تان تجدیدنظر کنید. شاید یکی از همین موارد بتواند همسر خوبی برای شما باشد. از آمدن خواستگار نترسید و چند هفته ای زیر نظر خانواده‌هابا خواستگار های تان صحبت کنید و بعد تصمیم بگیرید، مشکلات کوچک آدم ها را بهانه نه گفتن نکنید. فراموش نکنید که هر کسی با هر شخصیتی هم که باشد، مشکلاتی دارد که می توان از آنها ایراد گرفت. مهم این است که به ویژگی های برجسته او نظرکنید، شما نمی توانید یک شخصیت بی عیب و نقص را به عنوان همسرتان انتخاب کنید چون اصلا چنین شخصیتی وجود ندارد. اما سعی کنید فردی را انتخاب کنید که بتوانید با مشکلاتش کنار بیایید و مدام به خاطرش افسرده یا عصبانی نشوید.

بگویید که توقعی ندارید

از موانع مهم پیش روی ازدواج توقعات بالاست و بسیاری از جوانان به دلیل مسائل مالی از تشکیل زندگی مشترک فراری هستند بنابراین با کم کردن این توقعات و بیان این مسئله در موقعیت های مناسب می توانید زمینه ازدواج را ایجاد کنید. همچنین یکی ازمواردی که می تواند مانع ازدواج باشد و آقا را از اقدام به خواستگاری منصرف کند موقعیت اقتصادی خوب خانواده خانم است. یعنی آقا این جرات را ندارد که اقدام به ازدواج کند، شما به عنوان یک خانم می توانید سطح توقعات تان را پایین بیاورید و با بیان کردن این مسئله در جمع دوستان و بستگان که انتظارات من برای ازدواج بالا نیست به همه نشان دهید که در ذهن چه دارید تا شجاعت معرفی کردن خواستگار را پیدا کنند.

باید در درجه اول یک زن باشید

برخی از دختران، زن بودن خود را فراموش کرده اند. این که تحصیل کنند و سر کار بروند، چیز خوبی است اما متاسفانه برخی از دختران امروز از آن طرف بام افتاده اند! بخشی از زن بودن زنان، در ارتباط با همسر و زندگی مشترک و نقش مادری شکوفا می شود و اینکه مورد حمایت و دوست داشته شدن همسر قرار بگیرند.

دختران در ظاهر، این قضیه را کتمان می کنند. آنها با وجود موقعیت های خوب ازدواج اما همه درها را به روی خود بسته اند. چرا که تمام زندگی شان را در کار خلاصه کرده اند، آنها می خواهند به همه نشان دهند خودشان از پس کارهایشان برمی آیند و نیازی به ازدواج نمی بینند اما اگر با خود صادق باشند، این نیاز را احساس می کنند. فراموش نکنید مردها تمایل دارند با خانمی ازدواج کنند که در درجه اول یک زن است.

با خود مهربان باشید

دختری ناامید، عصبی و پرخاشگر که طلبکار از دنیا و دیگران است، چگونه انتظار دارد که فرد مناسبی برای ازدواج پیدا کند! دختری که هنوز با هم جنس خود نمی تواند درست ارتباط برقرار کند، چگونه انتظار دارد که دیگران به او خواستگار معرفی کنند! دختران باید روی شخصیت خود و به خصوص مهربانی با خود، کار کنند. برخی از دختران امروز به دلیل داشتن تحصیلات و شغل، بخشی از زنانگی خود ازجمله مهربان بودن را کم رنگ کرده اند، در صورتی که یک مرد، حس محبت و مهربانی و حمایت همسر خود را می خواهد اما متاسفانه برخی دختران با تحصیل و شغل خود می خواهند که قدرت خود را به رخ فرد مقابل بکشند که در این صورت مردان فراری می شوند!

برگرفته از خراسان

تبیان، دستیار هوشمند زندگی

پل های ارتباطی

بلوار کشاورز،خیابان نادری،نبش حجت دوست،پلاک 12

public@tebyan.com

02181200000

دسترسی سریع

محصولات و خدمات

چگونه ازدواج کنیم سریع

اشتراک در خبرنامه

کلیه حقوق این سایت مربوط به موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان می‌باشد.

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راز موفقیت | محمود جولایی – آموزش تکنیک های نوین موفقیت فردی

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۱۵ دقیقه است.چگونه ازدواج کنیم سریع

قانون جذب ازدواج(Attract love) چیست؟شما با قانون جذب می‌توانید همسر ایده ال خود را به خود جذب کنید. قانون جذب عشق در خدمت شماست. شاید دنبال اصول قانون جذب برای ازدواج سریع هستید.

شاید چیزهایی درباره قانون جذب کائنات برای ازدواج شنیده اید ولی اطلاعات کاملی ندارید. اگر به دنبال تجربه قانون جذب ازدواج هستید، جای درستی آمده اید. این مقاله مطالب ارزشمندی در خصوص قانون جذب ازدواج سریع در اختیار شما قرار می دهد.

چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

من در مقاله قانون جذب در ۲۱ روز یا همان ” رژیم ذهنی ۲۱ روزه موفقیت مالی، سلامتی، معنوی، شغلی و … ” نیز اشاره کرده ام که کافی است تصمیم بگیرید که فرمول های قانون جذب را به مدت ۲۱ روز بکار بگیرید.

دقت کنید! نگفتم ۲۱ روز آزمایش کنید؛ فرض کنید که این فرمول جادویی قانون جذب یک قانون محض است و شما مجبورید ۲۱ روز از آن پیروی کنید و خیلی جدی و بی چون و چرا اجرایش کنید.

  تضمین و قول من به شما این است که با بکارگیری مراحل قانون جذب به مدت ۲۱ روز, تمام جهان شما و تمام زندگی شما در مسیر مثبت به گونه ای تغییر خواهد کرد که حتی نمی توانید هم اکنون آن را متصور شوید.

 قبل از اینکه اظهار نظری درمورد عمل کردن یا نکردن فرمول های قانون جذب نمایید از همین امروز شروع کنید و این فرمول هفت مرحله ای انقلابی را در ۲۱ روز آینده تکرار کنید تا به یک عادت بی قید و شرط در زندگی شما بدل شود.

شخصی که دوست دارید جذب کنید، خجالت نکشید، مهم‌ترین شخص در زندگی شماست و هیچ دلیلی وجود ندارد که امید خود را از دست بدهید. با قانون جذب، شما تمام جوانب واقعیت را خلق می‌کنید.

به طور مثال جذب همسر با قانون جذب، بهبود دادن یک رابطه هنگامی که همه چیز غیر ممکن به نظر می‌رسد، گرمی رابطه ای که سرد شده و برگرداندن عشق قبلی به زندگی خویش.

چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

این مقاله برای تمام کسانی نوشته شده که در مورد نحوه استفاده از قانون جذب برای جذب همسر ایده آل سوال دارند. اگر خجالت می کشید سوالات خود را بپرسید، ما همراه شما هستیم.

لطفا به خواندن ادامه دهید تا همسر مورد علاقه خود را تجلی بخشید. به منظور متجلی کردن عشق ایده آل شما، قانون جذب ازدواج، با تمرکز بر روی خودتان کار می‌کند. قانون جذب ازدواج با خودتان کار دارد و ربطی به شخص دیگر ندارد.

این قانون در مورد خود شماست و البته گاهی اوقات درک این موضوع دشوارترین بخش قانون جذب است. زیرا نمی‌توانیم درکش کنیم. هنگامی که شخصی را از صمیم قلب دوست داریم و عاشق او هستیم، او تنها چیزی است که در فکرمان است.

دنبال راه حلی هستیم که به روشی آن فرد مورد نظر با استفاده از قانون جذب ازدواج متوجه ما شود یا عاشق ما شود، اما سیستم قانون جذب اینگونه کار نمی کند.

قانون جذب ازدواج فقط در مورد شماست! یعنی افکار، احساسات و ارتعاشات شما و نه فرد دیگر در رابطه عاطفی و احساسی.

حتما بخوانید: چگونه عشق از دست رفته را با قانون جذب عشق برگردانم|۷ راز قانون جذب عشق

در اینجا به معرفی ۷ راه برای استفاده از قانون جذب برای ازدواج می‌پردازیم. به تکنیک های قانون جذب ازدواج در ۷ روشی که به شما معرفی می کنم خوب توجه کنید:

دقت کنید صرف نظر از آن‌چه دیگران در مورد شما فکر می‌کنند، شما نیازی ندارید دیگران شما را دوست داشته باشند. اینکه چه شخص خوبی هستید یا اینکه چقدر دوست داشتنی هستید! به این موضوع برمیگردد که چقدر خودتان را دوست دارید.

این اساس قانون جذب و ازدواج است. عشق به خود آنقدر به شما اعتماد به نفس می دهد که نتیجه فوق العاده ای را برای شما به همراه خواهد داشت. نتیجه آن جذب عشق دیگران است.

نمی‌توان در مقابل اعتماد به نفس و عزت نفس عالی، قوت گرفته در شما مقاومت کرد و خواه ناخواه دیگران به شما جذب خواهند شد.

گاهی نیاز است برای بهبود عزت نفس خود، قدمی برداریم. شاید کتاب های زیادی در زمینه عزت نفس و اعتماد به نفس خوانده باشید ، دوره ها و سمینارهای زیادی رفته باشید و خلاصه هزینه های زیادی بابت مشاوره هایی داده باشید که جوابگو نبوده اند … ما از شما دعوت میکنیم به تمامی این هزینه های زمانی و مالی پایان ببخشید و تنها با صرف ۸ هفته برای همیشه با کمبود عزت نفس و اعتماد به نفس خداحافظی کنید.

همچنین سعی کنید بر خجولی و کمرویی خود غلبه کنید. گاهی بهترین موقعیت ها را صرفا به این دلیل که کم رویی می ورزیم از دست می دهیم.

تغییر افکار بد به خوب با قانون جذب در ایجاد ارتعاش مثبت و قدرتمند بسیار عالی جواب می دهد. تمام افکار منفی خویش را رها کنید. مثلا: «نمی‌شود کسی را پیدا کرد،» «چرا نمی‌بینند من چقدر خوب هستم؟» و «هیچ کس مرا دوست نخواهد داشت.»

شما ویژگی‌های خوب زیادی دارید که این ویژگی ها می‌توانند عشق و توجه هر کسی را به خود جذب کنند. دیگران متوجه خواهند شد و قدرتان را خواهند دانست. اطراف شما عشق وجود دارد.

آن را به خودتان دعوت کنید. هنگامی که آن را بپذیرید و بر چیزهای مثبت تمرکز کنید، ارتعاش خود را تغییر می‌دهید و در را بر روی قانون جذب ازدواج باز می کنید. بدین ترتیب همسر رویایی را به سوی خود فرا می خوانید و او را به دست می‌آورید.چگونه ازدواج کنیم سریع

چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

 

افرادی هستند که فقط به دلیل ترس های عجیب خود عاشق نمی شوند. ترس از شکست و مخصوصا ترس از شکست عشقی؛ ترس از دست دادن آزادی و محدود شدن؛ ترس از طلاق؛ ترس از انتخاب اشتباه و خیلی ترس های دیگر.

شاید ترسناک‌ترین مسئله درباره عشق این است که آغوش خود را به سوی آن باز کنید. وقتی تصمیم می گیرید که عاشق شوید، ممکن است آسیب ببینید اما اگر از آسیب دیدن بترسید، به احتمال زیاد به صورت ناخودآگاه اجازه نمی دهید شخص مورد علاقه‌تان به شما نزدیک شود.

باید ریسک‌پذیر باشید و خود را کاملاً پذیرای عشق کنید. با ترس های خود مواجهه کنید و به خودتان فرصت بدهید. شما همیشه این فرصت را دارید تا درباره انتخاب های خودتان فکر کنید، بررسی کنید و بعد تصمیم درستی بگیرید.

ممکن است انتخاب شما درست نبوده باشد اما تجربه هایی که کسب می کنید باعث می شوند تا در نهایت به همسر دلخواهتان برسید.

حتما بخوانید: چقدر طول میکشد تا من به آرزویم برسم؟

اگر درباره تاثیر چهره خندان بر روی دیگران چیز زیادی نمی دانید کافیست از همین حالا به توصیه من عمل کنید. فقط لبخند بزنید، بخصوص وقتی در جمع هستید. لبخند زدن یک تکنیک بی نظیر برای جذب افراد دیگر است.

افراد به لبخند و خنده جذب می‌شوند. وقتی شما خوشحال هستید و حال خوبی دارید، دیگران متوجه می‌شوند و آنها هم می‌خواهند با شما باشند و از حس و حال شما بهره مند شوند.

پس کارهایی انجام دهید که شما را خوشحال می‌کند. می توانید یک فیلم بامزه تماشا کنید یا  به پارک بروید و خیلی کارهای دیگر انجام بدهید . کافیست حال شما خوب باشد و لبخند بر چهره داشته باشید.

از زندگی خویش لذت ببرید. هرچه لذت بیشتری ببرید، شخص خاص را سریع‌تر جذب می‌کنید.

بر روی نکات خاصی از شخص مورد نظرتان تمرکز کنید. به دنبال چیزی ارزشمند در او باشید. اگر میان شما اختلاف وجود داشته باشد، این کار دشوار خواهد بود.

ممکن است در ابتدا فقط یک چیز پیدا کنید، اگر ادامه دهید، انجام اینکار راحت‌تر خواهد شد. اگر با آن شخص در رابطه باشید، تغییرات را در رفتار او مشاهده خواهید کرد و اوضاع بین شما بهتر خواهد شد.

اگر شخص خاصی مدنظرتان نیست فقط به ویژگی هایی فکر کنید که می خواهید در فرد خاص شما باشد. این کار باعث می شود که تمرکز شما فقط بر روی دیدن خوبی ها باشد.

ویژگی های خوب موردنظرتان را در خودتان جستجو کنید و آنها را ایجاد یا تقویت کنید. وقتی خودتان صاحب آن ویژگی های خوب شوید، قانون جذب ازدواج با سرعتی شگفت انگیز شما را به خواسته تان میرساند.

اول به خاطر آنچه که هستید و چیزهایی که دارید خوشحال باشید. شما سفارش خود را ارسال کرده اید. اکنون دیگر چیزهایی که می‌خواهید را فراموش کنید و در لحظه شاد باشید.

یعنی با وجود فاصله ای که اکنون بین شما و آنچه که خواهانش هستید هست خوشحال باشید. اگر بتوانید در لحظه خوشحال باشید، چیزهایی که می‌خواهید به زندگی شما راه خواهند یافت. از جمله فردی که دوست دارید.

پیشنهاد ویژه ما برای شما: ۵ اصل برآورده شدن همه آرزوها|سمینار شگفت انگیز وین دایر

این یکی از دشوارترین مراحل جذب همسر از طریق قانون جذب است. شما خوب می‌دانید که آن شخص را می‌خواهید، اما حالا به شما می‌گویند که باید بگذارید برود.

او به درد شما نمی خورد. مسخره است، نه؟ اما قانون جذب ازدواج فقط زمانی جواب می‌دهد که در صورت نبودن با شخص مورد نظر نیز مشکلی نداشته باشید.

تا زمانی که چنین نباشید، بخشی از شما مقاومت می‌کند و اجازه نمی‌دهد به خواسته خود برسید. بدین ترتیب طبق قانون جذب عشق، تا زمانی که با نبود او راحت نباشید، نمی‌توانید رابطۀ مورد نظرتان را با وی داشته باشید.

می‌دانم که راحت نیست. می‌دانم چقدر سخت است. به همین دلیل است که وقتی با قانون جذب کار می‌کنیم، بهترین کار این است که بگوییم، «من فرد x یا چیزی بهتر را می‌خواهم.» یا «من می‌خواهم با شخص x یا شخصی بهتر در رابطه باشم.»

اما اگر بتوانید شخص بهتری داشته باشید، چه؟ اگر بتوانید با شخصی باشید که نمی‌خواهد یک روزش را بدون شما بگذراند، چطور؟

به این نکته توجه داشته باشید که هر تصمیمی که می‌گیرید، لازم است بر انجام کاری تمرکز نمایید که شما را خوشحال می‌کند. یکسره نگران این نباشید که اوضاع شخص مورد نظرتان به چه صورت است. نگران خودتان باشید.

خود را اقناع کنید. به خودتان برسید. اگر هم اکنون در رابطه ای هستید که برایتان مطلوب نیست، بگذراید او ببیند که چه چیزی را دارد از دست می‌دهد. قانون جذب ازدواج شما را به عشقی که می‌خواهید می‌رساند.

این ۷ مرحله را قدم به قدم دنبال کنید تا از طریق قانون جذب عشق بتوانید شخص مورد علاقه خود را جذب کنید.

قانون جذب، صرف نظر از اینکه به آن اعتقاد داشته باشید یا نه، جواب خواهد داد. لازم نیست که حتماً بدانید چطور از آن برای تجلی عشق استفاده کنید. فقط باید به خاطر داشته باشید که قانون جذب در مورد افکار شماست.

افکار چیزها را جذب می‌کنند. هنگامی که از قانون جذب برای ازدواج استفاده می‌کنید، باید از تمرکز بر روی زندگی عشقی و روابط فعلی خود دست بردارید.

اگر بر آن‌چه که هم‌اکنون جریان دارد تمرکز کنید، افکار شما از آن‌چه که هست مملو خواهد شد. قانون جذب تجارب مشابهی به شما خواهد داد. اگر فکر می‌کنید که در دنیا تنها هستید، قانون جذب تنهایی بیشتری برایتان به ارمغان خواهد آورد.

اگر از زندگی عشقی خود پریشان هستید، قانون جذب پریشانی بیشتری برایتان به ارمغان خواهد آورد. اگر فکر می‌کنید که هرگز عشق پیدا نخواهید کرد.

قانون جذب لحظات زیادی برایتان پدید می‌آورد که در آن عشق ندارید. رابطۀ خود را آن‌گونه که هست نگاه نکنید، بلکه آن را طوری تجسم کنید که می‌خواهید باشد.

طوری زندگی کنید که گویی الان واقعیت دارد. طوری رفتار کنید که گویی همین الان در رابطه‌ای هستید که می‌خواهید. به همان تعطیلاتی بروید که همیشه می‌خواستید.

کلاس آشپزی بروید. در دورۀ ماساژ ثبت نام کنید. این کارها افکار قدرتمندی هستند که عشق بیشتری به زندگی شما خواهند آورد.

حتما بخوانید: قانون جذب عشق چیست؟| چگونه با قانون جذب عشق به عشقمان برسیم؟

در واقع هر کاری که انجام می‌دهید به کائنات می گوید که شما برای انجام فعالیت‌های مورد علاقه‌تان منتظر کسی نیستید. یعنی همین حالا هم خوشحال هستید و خوش میگذرانید.

اگر فکر می‌کنید منتظر کسی هستید، به قانون جذب می‌گویید که انتظار بیشتری به شما بدهد. در حین انجام تمام این کارها، عشق و احترام به خود را فراموش نکنید. در اینصورت شخصی به شما جذب شود که مورد عشق و احترامش هستید.

بر این تمرکز کنید که چقدر فوق‌العاده هستید. حتی اگر فقط بر یک چیز مثبت می‌توانید تمرکز کنید، اشکالی ندارد. بر آن تمرکز کنید و قانون جذب چیزهای مشابه آن را به شما می‌دهد.

هنگامی که عشق خود را متجلی می‌کنید یا وارد رابطه می‌شوید، مشکل آغاز می‌شود. بر چیزی تمرکز کنید که در مورد شخص مقابلتان دوست دارید. در مورد او شکایت نکنید. وگرنه قانون جذب چیزهایی بیشتری به شما می‌دهد تا در موردشان شاکی باشید.

هر روز بر چیزهایی در مورد او تمرکز کنید که دوست دارید. نقاط قوت، شوخ‌طبعی، قدرتش در تکمیل کارها. و همیشه به خاطر داشته باشید که عشق فقط یک احساس است.

شما تنها کسی هستید که می‌توانید احساس عشق را تولید کنید. قابلیت شما برای تولید عشق نامحدود است. زندگی خود را دوست داشته باشید. خود را دوست داشته باشید.

هر چه که می‌توانید را دوست داشته باشید. بخاطر داشته باشید که هرچه عشق بیشتری بیرون بفرستید، عشق بیشتری به شما باز می‌گردد.

معرفی محصول: پکیج جذب عشق | دو پکیج در یک پکیج (هیپنوتیزم جذب فرد خاص+ پکیج قانون جذب عشق)

پست قبلی

وین دایر: زندگینامه وین دایر بزرگترین سخنران موفقیت جهان- راز موفقیت

پست بعدی

قانون جذب فرد خاص | چگونه شخصی که می خواهید و عاشقش هستید را جذب کنید- راز موفقیت

ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟|چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

عالی بود استاد عزیز ممنونم

درود بر شما خانم نغمه عزیز

بسیار خوشحالیم که تجربتونو با ما به اشتراک گذاشتید. چون عموما دوستانی که محصولات خود هیپنوتیزم تهیه می کنند دیگه پیامی نمیدن. البته این خبر خوبی هست که انشالله براشون موثر و مفید بوده است.

این حالات شما رو ما در هیپنوتیزم برون ریزی میگیم و بسیار هم خوب هست. عواملی مثل خشم های فروخورده و احساسات سرکوب شده و بسیاری مسایل گذشته میتونه عمل باشه و چون در هیپنوتیزم شما مستقیم با ضمیر ناخوداگاه ارتباط دارید این تعارضات رو میتونید شاهد باشید. نگران نباشید و انجام بدین. اطمینان داشته باشید که در دفعات بعد کمتر میشه و در نهایت چیزی که برای شما می ماند آرامش است و آرامش و رضایت از حس و حال خوب.

موفق باشید

سلام روزتون بخیر استاد من هیپنوتیزم جذب عشق رو انجام دادم برای اولین بار.ابتداش همراه با صدا که تکرار میکرد سرشار از حس خوب هستم میخندیدم بشدت .ولی در اواسط فایل گریه م گرفت و تا آخر هیپنوتیزم اشک از چشمام جاری بود بدون حرکتی.دلیلی داره؟ممنون ازتون

من ۷ ساله دارم با قانون جذب فرد موردعلاقمو جذب میکنم. یک سری ویژگی هایی درذهنم درست کردم و اونقدر این ویژگیا خاص بودن ک گاهی مایوس میشدم یا میترسیدم ک اون شخص خاص پیدا نشه اما امیدمو از دست ندادم و تو این ۷ سال میتونم بگم هر روز اونو از خدا و کائنات درخواست کردم و اونو باور کردم و اینم بگم چون شنیده بودم هردرخواستی از کائنات بکنی اونو بهت میده و براش فرقی نداره خواستم اون یه فرد معروف باشه تا اینکه دقیقا زمانی که اصلااااا انتظارشو نداشتم اونو پیدا کردم یه روز داشتم بیوگرافی یه اقای بازیگری رو میخوندم ک دیدم چقد سرگذشت زندگیش شبیه شخصیت ایده ال ذهنیمه اولش خندم گرف ولی بعد ک مصاحبه هاشو تو برنامه های مختلف تو چن سال اخیر دیدم دیدم شباهتشون خیلی زیاده فقط ۳ تا اختلاف جزئی داره با اون ایده ال ذهنیم ولی از سایر جهات تماما همونه قیافه و هیکل و سرگذشت و اخلاق و رفتار و…. بخودم اومدم دیدم ۲ ماه گذشته و من سخت عاشقشم آیا ایشون همون کسیه که من جذیش کردم؟(از نظر خودم بله!) و اینکه خوب من الان باید چیکار کنم ۷ سال جذبش کردم باورش کردم عاشقش بودم الان پیداش کردم ولی ایشون منو نمیشناسن خواهش میکنم کمکم کنید بالاخره قانون جذب داره بهم جواب میده ولی من سردرگمم ک باید چیکار کنم؟ ممنون از سایت خوبتون

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیام شما پس از بررسی منتشر می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

همین الان ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا ایمیل برایتان ارسال شود

آیا می‌دانید چه فرصتی پیش روی شماست ؟

همین الان می‌توانید عضوی از نخبگان قانون جذب شوید که با تدریس استاد جولایی در این دوره  قانون جذب زندگی‌شان را متحول کرده‌اند !

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

دعا برای تعجیل در ازدواج

۱۳۹۴/۰۷/۰۲


۲۷۷۸۸۰ بازدید

نقل مطالب در مطبوعات و نشریات با ذکر منبع بلامانع است.
اداره تبلیغ نوین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

مهر نوشت:

چندی قبل دختر جوانی که به دلیل ازدواج نکردن تا سن 37 سالگی با مشکلاتی رو به رو شده بود، با مطرح کردن مشکلاتش در سایت حجت الاسلام شهاب مرادی درخواست کرد او را برای حل مشکلش راهنمایی کند. جالب توجه است که این پیام 118 هزار و هفتصد و بیست و نهمین پیامی است که این صاحبنظر مورد توجه جوانان دریافت کرده است. این دختر جوان در نامه خود اعلام کرده بود، دختري 37 ساله و مجرد، داراي بالاترين مدرک تحصيلي از بهترين دانشگاه کشور ، دارای يک شغل خيلي خوب دارم و استقلال مالي در زندگي هستم .با پدرو مادر پيرم زندگي ميکنم و از نظر خانوادگي زندگي سطح متوسط رو به پاييني داريم . خانواده اي مذهبي و مقيد دارم هيچگاه در رفتار و گفتار و ظاهر به طريقي عمل نکردم که جلوه گري باشد… 

از زمان دبيرستان خواستگاراني داشتم ولي به دلايل زير هنوز ازدواج نکردم:*اوايل مي گفتم مي خوام برم دانشگاه و رد مي کردم .*کمي بعد تر به دلايل بچه گانه آنها را رد مي کردم .*چند سال بعد جدي تر به مساله ازدواج فکر کردم اما خيلي از آنها از نظر معيارهاي اصلي و مهم با من همخوان نبودند .* مواردي هم بودند که خودشان ديگر پيگيري نمي کردند .*کمي که سنم بالاتر رفت تعداد خواستگارها کم شد.الان خيلي احساس تنهايي مي کنم و واقعا نياز عاطفي دارم که ازدواج کنم اما نمي توانم از معيارهايم پايين بيايم که مهمترين آنها ايمان، شخصيت، اخلاق، تطابق فرهنگي، تناسب سني و تا حدودي تحصيلي، مجرد بودن و خانواده خوب داشتن است.شما راهنمايي کنيد چه کنم. من که به عنوان يک خانم نمي توانم پا پيش بگذارم و خودم دنبال همسر بگردم حتي غرورم اجازه نمي دهد با کسي از اطرافيان مطرح کنم و مثلا بگويم مورد مناسب مي شناسند يا خير، عزت نفسم چه مي شود؟ پس چه کنم؟ همسريابي اينترنتي را هم با توجه به پيامدهاي احتمالي کار درست و معقولانه اي نمي دانم اگر چه از سر استيصال چند بار اين فکر به ذهنم رسيده… نظر شما چيه؟ در هر حال بگوييد چه کنم؟8 توصیه حجت الاسلام مرادی برای حل مشکلحجت الاسلام شهاب مرادی نیز پس از بررسی مشکلات این دختر جوان و به دلیل اینکه افراد زیادی با مشکل او رو به رو هستند هشت راهکار را برای حل این مشکل پیشنهاد کرد. وی در بخشی از این توصیه‌ها با پیشنهاد چند دیالوگ، توصیه کاربردی خود را با سبکی ابتکاری تکمیل کرده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

1ــ نگرانی شما در مورد تاخیر در ازدواج خردمندانه و منطقی است. 

2- بی تردید ازدواج مهم است اما مسلما همه زندگی نیست! اجازه ندهید نگرانی از این مسئله تمام زندگی شما را مختل کند. بین یک دختر خانم مجرد با مشکلات روحی و خُلقی و یک دخترخانم مجرد با روح و روان سالم حتما سلامت را انتخاب کنید و مراقب سلامت روح و جسم تان باشید. کم نیستند افرادی که در سنین بالا ازدواج می کنند و ازدواج موفقی هم دارند. اگر احساس ناخوشایند و یا افکار آزاردهندی دارید و ناامیدی یا حس افسردگی که در پیام قبلی بیشتر به آن اشاره کردید مانع انجام عملکردهای شماست و آرامش شما را مختل می کند حتما به مشاوری متدین مراجعه کنید.3 – شاید یکی از علل عدم حضور خواستگار با توجه به شرایطی که شما دارید سطح بالای تحصیلات و موقعیت اجتماعی خوب شما است و نگرانی آنها از بابت بالا بودن سطح توقعات شما که دور از ذهن نیست و حتی برخی از خواستگارهای بالقوه در چنین شرایطی در قبال دختر خانمی با شرایط تحصیلی و اجتماعی شما -شاید- احساس حقارت می کنند.4 – لازم است با توجه به سن و شرایطِ امروزتان، دوباره تمامی معیارها و ملاک ها و سلیقه های خود را بازبینی کنید و با حفظ مبانی ملاک ها و معیارها و حتی برخی سلیقه ها را تعدیل و به روز کنید.مثلا بر اساس معیارهای 20 سال پیش شما خواستگار امروزتان با تفاوت سنی 4-3 سال، باید 41-40 ساله باشد و حتما مجرد. اما اولا این معیار امروز برای یک دوشیزه 37 ساله، واقع بینانه نیست! ثانیا احتمال مشکلات شخصیتی برای پسر 40 ساله مجرد به مراتب بیشتر از یک مرد 40 ساله ایست که تجربه طلاق دارد.5 – نسخه ی به روز شده معیارها و ملاک هایتان را در خلال صحبت هایتان راحت با دوستان و نزدیکان و اطرافیان در میان بگذارید،نقش آنها را به عنوان معرف نادیده نگیرید. روشن است که منظورم درد دل با بدخواهان و دشمنان نیست!6. به صورت غيرمستقيم درصحبت هایتان عدم مخالفت تان را براي ازدواج ابرازکنید. مثلا در مورد خواستگاری که -مثل دشمن فرضی- به علت بی نماز بودن او را رد کردید صحبت کنید و با دیالوگی مانند این شماره 5 را هم اجرایی کنید: «یکی دو جلسه صحبت کردم مرد محترمی بود و من مشکلی با شرایط سن و سالش نداشتم تقریبا از من 13 سال بزرگتر بود اما خب متاسفانه نمازخون نبود و اظهار بی اعتقادی کرد. من هم ردش کردم» یا «خواستگار محترمی بود با اینکه تجربه یک عقد و طلاق داشت اما با این موضوع مشکل چندانی نداشتم ولی اصل موضوع این بود که در مورد شُربِ خَمر اظهارات مناسبی نداشت و گفت نمی تونه قول بده که هیچ وقت مشروب نخوره! خب شرب خمر هم می دونی یه خطِ قرمزِ جدی است. من هم ردش کردم» دو سه تا از این اظهارات را می توانید بیان کنید و اگر مصداق ندارد به نحوی بیان کنید که اصلا دروغ و کذب نباشد این طوری: « من که با ازدواج مشکلی ندارم اما از شما می پرسم به نظرت اگر دختری توی شرایط من خواستگاری داشته باشه که خدای ناکرده مشروب خور باشه و حاضر هم نیست توبه کنه اون دختر باید قبول کنه؟ ــ اگر طرف صحبت شما با پُر روی گفت: بله قبول کنه و دلیل و توجیه اورد، شما هم محکم بگید: نه رسول خدا صریحا نهی کرده از چنین ازدواجی» و …7. مراجعه به مشاور برای پاسخ نهایی مثبت یا منفی به خواستگار را برای خودت لازم و ضروری بدان. دقت بفرمایید حتی پاسخ منفی. و خیلی به صرفه است مشاورتان ثابت باشد. مومن و از لحاظ تاهل و خانوادگی موفق و شاداب.8. از دعا و توسل غافل نیستید خوب است. از خدا بخواهید که همسری مناسب و لایق نصیب کند که لیاقت شما را داشته باشد. برای امر ازدواج توسل و نذر به امام هادی علیه السلام مجرب است. نذر ایشان کنید. چگونه ازدواج کنیم سریع

4545

شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند. شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

ساخت و ساز و مسکن متأثر از قیمت مصالح ساختمانی از جمله تیرآهن و میلگرد است. اما به طور کلی قیمت‌ها در ایران با نوسانات دلار جابجا می‌شود.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

زمانی که حقیقتا به شخصی علاقه دارید ، قطعا دلتان می خواهد که با او ازدواج کنید اما چگونه باید طوری رفتار کرد که جایگاه شما از یک دوست معمولی به همسر ارتقا پیدا کند ؟

البته که دوست ندارید خودتان را برای این کار تغییر دهید و ما هم از شما این را نمی خواهیم اما نکات کوچکی وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید رابطه را معنی دار کنید و باعث شوید که مردتان به شما تعهد بدهد .در دوران پیش از ازدواج با در جریان قرار گرفتن خانواد ه ها ،برای آشنایی و اطمینان از انتخاب درست باید چند مورد را نیز رعایت کنید که در این قسمت از نمناک به بیان آن ها می پردازیم.

1. از خودتان مراقبت کنید.

اولین و مهم ترین نکته ای که باید بدانید ، این است که جذابیت در هر رابطه ای نقش اساسی را ایفا می کند . اگرچه که تعهد شما به رابطه باید اولین اولویتتان باشد اما اجازه ندهید که هیچ چیز باعث شود تا روی تعهدتان به خود پا بگذارید. همیشه باید مراقبت از جذابیت خود را در اولویت قرار دهید.

فعال باشید ، غذای خوب بخورید ، برای ملاقات با دوستانتان زمان بگذارید و مطمئن باشید که کارهایی انجام می دهید که دوستشان دارید . مراقبت از خود به این معناست که سلامت جسم و ذهن خود را بررسی کنید و اگر خودتان را از هر جنبه در زندگی ارتقا دهید ، مطمئن باشید که همسرتان اولین نفر به این تغییرات پی می برد و او از شما یک زن جذاب ، با اعتماد بنفس و زیبا می خواهد که خودش را نادیده نمی گیرد و مراقبت از خود را در اولویت قرار می دهد.چگونه ازدواج کنیم سریع

2. جنجال نکنید.

قطعا با یکدیگر جر و بحث خواهید داشت و زمان های سختی در زندگی شما به وجود می آید . او در این زمان ها همسری می خواهد که درکش کند و بتواند در کنار سختی های بعد از ازدواج با او همراه باشد . قبل از هرگونه دعوایی یک نفس عمیق بکشید و احساسات خود را آرام کنید که زمانی که آرامش داشته باشید ، فضا را برای هر دویتان آرام می کنید و صمیمیت بین خود را بالا می برید و اگر مقصر شما بودید ، مسئولیت اشتباه خود را بپذیرید و عذرخواهی کنید ، با این کار به او یاد می دهید که او هم اشتباهات خود را پذیرا باشد و به شما نزدیک تر شود.

3. واقعا به او اعتماد داشته باشید.

اگر می دانید که او شما را دوست دارد، پس نیاز دارید که به او اعتماد داشته باشید .

گاهی اوقات سخت است که نا امنی ها را نادیده بگیرید و به هرکسی اعتماد کنید اما اگر می خواهید که این رابطه کارآمد باشد و آینده خود را در کنار این شخص سپری کنید ، باید به او اجازه دهید که اعتماد شما به خودش را ببیند . به قول هایتان وفا کنید، او نیز همین کار را برای شما انجام خواهد داد و اگر او متقابلا به تعهدات خود عمل نکرد و از اعتماد شما سوء استفاده کرد، پس مرد دلخواه شما نخواهد بود.

4. با او راحت باشید.

زمانی که ازدواج کنید ، او شما را صبح ها با هیچ آرایشی ، هیچ طراحی و دیزاینی مشاهده خواهد کرد . پس با خود واقعی و ظاهر بدون آرایشتان راحت باشید و سخت نگیرید که او می تواند حس نا امنی شما را بابت بی آرایش بودن صورتتان بفهمد و این که هیچ مردی مایل نیست با زنی باشد که به خودش شک دارد یا مدام از خودش و ظاهرش انتقاد می کند و مدام در حال نشان دادن این است که چقدر خوش شانس است که شما با او هستید و باور داشته باشید که شما عالی هستید.

5. محبت خود را ابراز کنید.

همه ما دوست داریم به آغوش کشیده شویم ، بوسیده شویم و توسط شریک زندگی خود مورد تحسین و تمجید قرار بگیریم . او مایل است که ظرفیت انجام کارهای رمانتیک را در شما ببیند ، مثلا زمانی که به خودش می رسد ، از ظاهر او تعریف و تمجید کنید یا به او بگویید که چقدر از ارتقای شغلی اش مفتخر هستید و توجه خود را به او ابراز کنید.

6. قدرشناس باشید.

قطعا باید بابت چیزهایی که در زندگی دارید ، قدرشناس باشید مثلا از کادوهایی که می گیری د، لحظه هایی که در کنار او سپری می کنید یا از حمایتی که او از شما دارد، سپاس گزاری کنید و هرگز تشکر کردن بابت کوچک ترین چیزها را نیز فراموش نکنید .

اگر در را برای شما باز می کند هم تشکر کنید و یا با لبخند از او تشکر کنید . او به دنبال زنی می گردد که مهربانی هایش را ببیند و قدردان آن ها باشد . به او نشان دهید که کوچک ترین کارها و تلاش او نیز برای شما قابل تقدیر و احترام است.

7. در طوفان هایش، آرام باشید.

او به عنوان یک مرد زمان های سختی را در زندگی سپری می کند و به همین دلیل به زنی نیاز دارد که صدای او را بشنود و دلایلش را بپذیرد . او کسی را نمی خواهد که اضطرابش را بیشتر کند ، پس در چنین مواقعی به او نشان دهید که همراهش هستید و می توانید آرامش را به او برگردانید .

8. وفاداری خود را نشان دهید.

اگر می خواهید که به شما متعهد باشد ، باید به او تعهد بدهید . رابطه را در اولویت قرار دهید؛ هیچ کس را جایگزین او نکنید و نشان دهید که چقدر به او و رابطه تان متعهد هستید .

به او نشان دهید که لایق بهترین ها هستید زیرا بهترین نوع خود را در رابطه نشان می دهید.

9. بدون سوال درخواست او را اجابت کنید.

زمانی که مردی از شما درخواستی را دارد ، از او نپرسید که ” چرا ” . او با این سوال شما به این فکر می کند که قصد راضی نگه داشتن یا خوشحال کردن او را ندارید یا این که فکر می کند که برای کمک کردن به او باید قانعتان کند .

10. گاهی اوقات بین خودتان فاصله ایجاد کنید.

هر مردی نیاز به زمان هایی برای تنها ماندن دارد و همه ما نیز به فضای شخص خود نیاز داریم که مردان نیز از این قاعده مستثنی نیستند ، بلکه بیشتر از ما نیاز به این تنهایی دارند اما ما نباید طوری رفتار کنیم که آن ها برای تنها ماندن از ما اصرار یا خواهش داشته باشند و به این موضوع آگاه باشید تا ببینید که او چگونه از شما قدردانی می کند.

11. هنگام مشکلات در کنار او باشید.

زمانی که مشکلی برای او پیش می آید ، بدون هیچ سوال اضافه ای در کنارش باشید و حمایت خود را به او نشان دهید.

12. از لحاظ اقتصادی مستقل باشید.

این موضوع بسیار مهم است که مردان شما را انسان نیازمند یا وابسته از لحاظ مالی ندانند . بعضی از مردان از ازدواج می ترسند و دلیل آن هم از دست دادن پول هایشان می باشد و گاهی اوقات مردان نیز به دلیل ولخرجی از خانم هایشان طلاق می گیرند.

13. جوک گفتن را یاد بگیرید ، البته جوک های بامزه و مناسب .

14. انتقاد کردن را یاد بگیرید.

بسیاری از مردان سعی می کنند که با انتقاد کردن از مسائل به شما نشان دهند که می توان از ابعاد دیگری نیز به موضوع نگاه کرد و گاهی اوقات نیز با این کار سعی دارند که راه حل هایی را به شما نشان دهند و شما نیز باید یاد بگیرید که چگونه انتقاد کنید و چگونه در برابر انتقاد او واکنش نشان دهید.

15. هرگاه که لازم بود جدی شوید.

هیچ چیز برای یک مرد منزجر کننده تر از این نیست که یک خانم هیچ موضوعی را جدی نگیرد . یک موضوع کاملا جدی ، موضوعی است که واقعا اهمیت داشته باشد و اگر باز هم توانایی جدی گرفتن این موارد مهم را ندارید ، او به این فکر می کند که خود او هم برای شما هیچ جدیتی ندارد.

16. بهانه جویی نکنید.

17. عشقتان را با کارهایتان ابراز کنید.

قطعا که تا به حال به او گفتید که دوستش دارید اما کلمات معمولا زود از خاطر می روند . او مایل است که عشق شما را در عمل نیز ببیند.چگونه ازدواج کنیم سریع

18. او را تشویق کنید تا هر روز موفق تر از روز قبل عمل کند.

19. برای مشکلاتش راه حل پیدا کنید.

20. از چیزهایی که برای شما می خرد ، استفاده کنید.

21. مخالفت خود را بدون نا امید کردنش نشان دهید.

قطعا تفاوت هایی بین شما و شریکتان به عنوان دو انسان متفاوت وجود خواهد داشت اما موضوع اصلی این است که چگونه این تفاوت ها را مدیریت کنیم . اگر بخواهید که با بحث و دعوا به این تفاوت ها واکنش نشان دهید ، به او نشان می دهید که از لحاظ احساسی و عاطفی به بلوغ نرسیده اید اما اگر این تفاوت ها را بدون نا امیدی یا احساس بد بیان کنید ، به او نشان می دهید که به عقایدش احترام می گذارید حتی اگر با او مخالف باشید .

22. زمانی که چیزی را نمی دانید ، از او سوال کنید.

گاهی اوقات سوالات خود را از او پنهان می کنید زیرا نگران واکنش او هستید . اگر در مورد مسائلی که در موردشان کنجکاو هستید ، از او سوال نپرسید یعنی این که فرد نگران و بدون اعتماد به نفسی هستید و رابطه شما بر اساس فرضیات و توهمات خودتان پیش خواهد رفت.

23. به او فشار نیاورید.

24. هیجانتان را بالا نگه دارید .

ازدواج کردن یک رابطه بلند مدت است و مردان برای وارد شدن به این رابطه و انتخاب همسر، نیاز دارند که این پتانسیل را در فرد مقابل ببینند ، به این صورت که مطمئن شوند این فرد می تواند او را در طولانی مدت راضی نگه دارد و رابطه در کنار او کسل کننده نخواهد بود.

25. از اشتباهات خود درس بگیرید.

26. احساسات خود را بشناسید.

27. خودتان را ارزیابی کنید.

مردان معمولا دوست ندارند که خودشان یک اشتباه را چند بار تکرار کنند و بنابراین از شما نیز همین توقع را دارند ، پس اگر موضوعی پیش آمد و آن را حل کردید ، نباید دوباره آن را پیش بکشید یا رفتار اشتباه گذشته را پیش بکشید و برای جلوگیری از این اتفاق نیز باید خودتان را ارزیابی کنید.

28. به او نشان دهید که توانایی صرف نظر کردن از برخی مسائل را نیز دارید.

29. تا جایی که می توانید برایش گوش شنوا باشید.

بارها در بخش روابط عاطفی در نمناک به این نکته ی مهم اشاره کرده ایم که شنیدن البته با رعایت کیفیت لازم اهمیت خاصی برای فرد مقابل شما خواهد داشت به خصوص اگر رابطه عاطفی بین او و شما برقرار باشد چراکه او دوست دارد که در مورد هر چیزی که در ذهنش می باشد با شما صحبت کند و شما نیز به او گوش دهید.

30. به او اجازه دهید که انتظارات شما را از رابطه بداند.

31. او را به چالش بکشید.

او کسی را می خواهد که برای بهتر شدن یا برای ایجاد هیجان در زندگی به چالشش بکشد و این کار باعث می شود که او مثل یک چسب به شما بچسبد و هیچ کس جز شما را نخواهد.

32. زمان خود را با دیگران نیز تقسیم کنید.

33. صادق باشید.

به یاد داشته باشید که صداقت باید در همه حال حفظ شود ، حتی اگر رعایت کردنش به کسی صدمه بزند . حتی دروغ های کوچک و مصلحتی نیز اعتماد او را از شما سلب می کند.

34. او را همان گونه که هست ، بپذیرید.

35. او را سورپرایز کنید.

36. در زندگی با انگیزه باشید.

37. او را به خنده وا دارید.

خندیدن بهترین دارو برای سلامتی است و یکی از ویژگی های زنان جذاب این است که اکثر مواقع شاد هستند و لبخند به لب دارند.

38. نقش خود را در رابطه بشناسید.

39. اجازه دهید که بفهمد با شما کامل می شود.

مردان معمولا از این موضوع نگران هستند که آیا می توانند حامی شما باشند یا خیر ؟ آیا شما می توانید به عنوان مرد زندگی به آن ها تکیه کنید یا خیر ؟ حتی در مورد این هم فکر می کنند که تا چه حد در شادی شما در زندگی نقش دارند و همین دلایل است که گاهی اوقات باعث می شود از شما فاصله بگیرند یا این که از ازدواج بترسند پس اگر می خواهید که او را برای ازدواج متقاعد کنید ، طوری رفتار کنید که بفهمد هرکاری که الان انجام می دهد ، دقیقا همان چیزی است که باید در آینده انجام بدهید زیرا با همین کارها می تواند شما را راضی نگه دارد . . . در نتیجه از این که بتواند شما را در آینده خوشحال نگه دارد یا خیر ترسی نخواهد داشت زیرا می بیند که توانایی انجام این کار را دارد .

همه موارد ذکر شده را می توان با مشورت گرفتن از خانواده ها برای داشتن بهترین انتخاب انجام داد.بهتر است قبل از قطعی شدن انتخاب مرد مورد علاقه خود ، معیارهای درست را بهتر بشناسید و آنها را در گرفتن مهمترین تصمیم زندگی لحاظ کنید.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

همه‌ی افراد برای ازدواج معیارهای خاصی دارند و می خواهند که فرد مورد نظرشان برای ازدواج دارای خصوصیات خاصی باشد که آنها مدنظر دارند. بیشتر افراد دنبال فردی با خصوصیات خاص می گردند و می توان گفت ازدواج عالی و خوشبختشدن زمانی اتفاق میافتد که با فرد مورد نظرمان ازدواج کنیم که به جرات میتوان گفت که شیرینترین زندگی را خواهیم داشت. ولی مسئلهای که وجود دارد یافتن فرد مورد علاقه‌ی‌ مان هست. در اینجا قانون جذب به کمک ‌مان می آید و می توانیم با استفاده از قانون جذب برای ازدواج سریع  ،  فرد مورد علاقه‌ی‌ مان را پیدا کنیم و با او ازدواج کنیم.

اولین کاری که باید صورت بگیرید این است که خصوصیات فرد مورد علاقه‌ی‌ مان را دقیقا و بصورت جز به جز دریابیم و درباره‌ی آن فکر کنیم. بهتر آن است که خصوصیات او را روی کاغذی بنویسید و بصورت لیستی برای خودتان تهیه کنید که فرد مورد نظر شما برای ازدواج باید دارای چه خصوصیاتی باشد که آنها را حتما جز به جز بیان کنید. این اولین گام  قانون جذب برای ازدواج سریع میباشد.

 

پیشنهاد میکنم مقاله قانون جذب پیدا کردن شوهر پولدار حتما بخوانید.چگونه ازدواج کنیم سریع

 

 

شاید مهم ترین قسمت قانون جذب برای ازدواج سریع اینکه از قدرت تجسم‌ تان استفاده کنید و فرد مورد نظرتان با جزییات کامل تجسم کنید و آن قدر این کار را تکرار کنید که تجسم‌تان عمق بیشتری پیدا کند و بتوانید به جزییات بیشتری بپردازید.

در هنگامی که تجسم میکنید حتما باید احساس خوشبختی و سعادتمندی داشته باشید. وجودتان باید به طور واقعی سرشار از شادی و خوشی فرا گرفته باشد؛ به طوری که واقعا به این فکر برسید که چنین فردی را پیدا کرده اید.

 

این کار را می توانید هرشب انجام دهید و همسر مورد علاقه‌تان را تجسم کنید و اگر تجسم کردن‌تان ضعیف هست می توانید قبل از تجسم کردن همگی موارد را روی کاغذ بیاورید. در اصل روی کاغذ تجسم کنید و درباره‌ی فرد مورد علاقه‌ی‌ مان تا جایی که میتوانید با تمام جزئیات فیزیکی، احساسی، رفتاری و غیره بنویسید.

 

سپس می توانید تجسم را شروع کرده و درباره‌ی فردی که می‌خواهید با اوازدواج کنید همراه با خصوصیاتش تجسم کنید. در این لحضه اگر شما بتوانید فقط به مدت ۶۸ ثانیه این تجسم عمیق را ادامه بدهید و درون‌تان سرشار از احساس شادی و خوشبختی گردد بر اساس قانون جذب در ۶۸ ثانیه کائنات به سبب فرکانسی که شما ارسال کرده‌اید خیلی سریع دست به کار میشوند و راه‌هایی را به شما برای رسیدن به شخص موردنظرتان نشان می‌دهد و یا کسانی را سر راه‌ تان قرار میدهد که همان فرد مورد علاقه‌ی‌تان برای ازدواج خواهد بود.

 

 

فقط باید قانون جذب برای ازدواج سریع را باور داشته باشید که این قانون برای شما عمل خواهد کرد.

چون اگر باورتان اشتباه باشد و یا به قانون جذب اعتقادی نداشته باشید و جهت سرگرمی و یا هر کار دیگری تمرین‌های گفته‌شده را انجام دهید، نمی توانید انتطار داشته باشید که به خواسته‌های‌تان برسید.

 

پیشنهاد میکنم مقاله چرا قانون جذب برای عده ای عمل نمی​ کندحتما بخوانید

 

نکته کلیدی که در راه  قانون جذب برای ازدواج سریع وجود دارد این است که شما بتوانید یکبار روی کاغذ تجسم‌تان را بیاورید و در مورد آن بنویسید سپس درباره ی آن فکر و تجسم عمیقی انجام دهید. این دو کار یعنی نوشتن و تجسم کردن، با هم خیلی قوی‌تر و موثرتر جواب خواهند داد.

 

علاقه زیاد من به کسب و کار اینترنتی , قانون جذب و اصول موفقیت باعث شد نایاب نت رو راه اندازی کنم. من عاشق کسب و کار اینترنتی آموزش محور و موفقیت هستم امیدوارم با راه اندازی این وب سایت بتونم به دوستان عزیزم که در این زمینه دوست دارند فعالیت کنند کمک کنم.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با سلام.اقا چگونه شخصی که تاحالا ندیدم رو توی ذهنم تجسم کنم؟

با سلام خدمت شما دوست عزیز
شما باید ویژگی های اون فرد رو نوشته و تجسم کنید مثلا قیافه این فرد این شکلی باشه یا من عاشق یک همچین فردی با چنین قیافه و شکل و شمایلی هستم هر چه با جزییات دقیق تر بیان کنید تجسم شما دقیق تر خواهد بود.

سلام با تشکر از شما خواستم بدونم روزی چندبار تجسم کنیم و اینکه یه زمان خاص برای رسیدن به ارزوهامون تعیین کنیم یا نه، ممنون

با سلام خدمت شما دوست گرامی
اولا برای خاسته هاتون زمان تعیین نکنید زیرا وقتی شما زمان رسیدن به خاسته تعین میکنید باعث ایجاد استرس در شما میشه و با مواردی از قبیل اگه تا این وقت نرسم چی اگه نشه چی و… که یک حس منفیه واز طرفی حس منفی یعنی جذب اتفاقات عکس خاسته ها و نرسیدن به خاسته پس سعی کنید در رسیدن به خاسته هاتون زمان تعیین نکنید .
برای تجسم صبح بعد از بیدارشدن و شب قبل خواب تجسم انجام بدین کافیه چون در این زمان ها شما در حالت الفا هستید و تاثیری که می گیرید بسیار بیشتر از مواقعی است که در طول روز اقدام به تجسم می کنید.

ممنونم بابت راهنمایی خوبتون عالی بود

سلام
من چندسال همینطوری دارم بهش فکر میکنم
ولی بهش نرسیدم طبق حرفی که زدین عمل کردم
چراااااا؟؟؟؟مشکل من چیه؟

با سلام خدمت شما دوست گرامی
چندین حالت وجود داره اولا با قانون جذب نمیشه به صورت صد در صدی یک شخص خاص را جذب کرد چون با این کار شما آزادی و حق انتخاب که حق هر فردیه رو نقض میکنیدو از اون فرد می گیرید. تا حدود 99 درصد میشه جذب کرد ولی صد در صدی نیست.
از طرفی شما گفتید فکر کردید اما چگونه فکر کردید اگر فکر کردنتون با حس بد باشه و همیشه پیش خودتون بگید اگه نشه چی؟ اگه به فرد مورد علاقه ام نرسم چی ؟ اگه با یک فرد دیگه رابطه داشته باشه ؟ اگه یک نفر دیگه رو دوست داشته باشه ؟ یا حتی اگه در رسیدن به عشقتون شک و تردید و ترس داشته باشید. قطعا اگر شب تا روز به عشقتون فکر کنید بهش نمیرسید.
دوما شما میتونید از تکنیک قدرتمند تمرکز روی ویژگی ها شخص مدنظر و حتی تجسم خلاق استفاده کنید. از طرفی باید اقدام هم کنید سعی کنید به شخص مورد علاقه تون نزدیک بشید باهاش رابطه برقرار کنید حتما میپرسید چه کاری؟ هر کاری که با اون شخص ارتباط برقرار کنید شما باید راهش رو پیدا کنید.

سلام خسته نباشید
ببخشید یک فرد مشهور مثلا یک خواننده خارجی رو هم میشه با این قانون جذب کرد ؟؟امکانش هست؟؟

با سلام خدمت شما کاربر گرمی
ببینید با قانون جذب میشه یک فرد خاص رو مثل همون خواننده ای که شما بیان می کنید جذب کرد اما عمل جذب 100 در صدی نیست.
ولی تا حدود 98 درصد میشه با قانون جذب چنین شخصی را جذب کرد علت اینکه میگم قطعی نیست به خاطر اینکه شما با این کار عملا آن شخص را از داشتن قدرت انتخاب که حق هر انسانی است منع می کنید.

سلام ببخشید که دوباره مزاحم میشم ازتون پرسیده بودم میشه یه خواننده خارجی رو جذب کرد شما گفته بودین میشه ولی قطعی نیس ‌. خب من از اولشم نباید عاشقش میشدم ولی خب دوست دارم جذبش کنم اما بعضی اوقات عکساشو میبینم گریم میگیره ، مامانم هم میدونه دوسش دارم ولی میگه غیرممکنه و همچین چیزی امکان نداره بابام هم ازش خوشش نمیاد و عکسشو از کمدم برداشته ازم خواست خودم بشکونمش من نتونستم ، باهام قهر کرد ، یه مشکل دیگه ای هم که دارم من نمیتونم با اون هم فرکانس بشم اون خیلی با من فرق میکنه خیلی مغروره و اعتماد به نفسش خیلیییییی بالاست این دو تا خیلی برام سخته یعنی همه ی اینا باعث میشه که من نتونم از قانون جذب که تنها امیدم هست استفاده کنم خواهش میکنم کمکم کنید نگید نمیشه T_T

با سلام
ببینید نگفتم نمیشه جذب کرد ولی بر طبق قانون جذب قطعی نیست . چون شما با این کارتان قدرت انتخاب و آزادی که حق هر انسانی است را از آن طرف میگیرید. به صورت کلی با قانون جذب میشه یک شخص خاص را تا حدود 98 درصد جذب کرد.

باسلام من کسی مخوام اما بعضی رفتاراشو مدونم مثلا چطور بنویسم رفتاراشو روکاغذ بنویسم ساده پسندو…چطور تصور کنم این ویژگیشو

با سلام
مثلا میخواهید آن شخص این ویژگی های اخلاقی و بدنی را داشته باشد اینگونه مینوسید:
خدایا بابت ……. بسیار خوشحال و سپاس گذارم که قیافه او همواره تحسین من را برمی انگیزد.
خدایا بابت رفتار زیبایش شکر گذارم که همواره در کنارش احساس امنیت میکنم.
چه رفتار و اخلاقی از آن شخص را دوست دارید که حس خوبی در شما ایجاد می کند را لیست کرده و بابت این رفتارها،این ویژگی ها شکر گذاری کنید.
قرار نیست تصور کنید اگر چه تصور خوبه اما همین که حستان خوب باشد کفایت میکند.

سلام وقت بخیر ، ببینید من ۲ ساله با شخصی در ارتباطم و علاقه شدیدی بهش دارم .. این ۲ سال ارتباط رو به سختی حفظ کردم یعنی طرفم همش چند وقتی رفته و من با التماس و پیگیریش برش گردوندم . الانم از اون وقتهاست که رفته و هیچ جوره حاضر نیست با من باشه ، به هیچ یک از تماسای من جواب نمیده و میگه خودتو بهم تحمیل نکن ، مزاحم نشو و … از این حرفها .
میشه راهنمایی کنید که آیا میشه این رابطه رو برگردوند و حفظ و بهترش کرد؟ اگر که میشه چطوری وقتی هیچگونه ارتباطی با من نداره که حس خوب و تغییر منو ببینه و با تمام وجود حاضره من از زندگیش برم .. ممنون میشم راهنمایی و کمکم کنید که دقیقا باید چیکار کنم .
البته ناگفته نمونه به مدت یک ماه به ویژگی های خوبش فکر کردم قبل و بعد از خواب و واقعا اون عوض شده بود . حدااقل ۷۰ درصد بهتر شده بود با این تفاوت که اون زمان تو ارتباط بودیم و رابطه قطع نشده بود
الان که هیچ ارتباطی نیست و همه درها به روی من بسته است چطور میتونم با تمرکز بر روی خاطرات خوب برش گردونم وقتی حتی حاضر نیست صدای منو بشنوهچگونه ازدواج کنیم سریع

سایت نایاب نت با 4 سال سابقه به افرادی که به دنبال موفقیت اند کمک می‌کند تا در مسیر هدف هایشان سریع‌تر گام بردارند. کار اصلی ما آموزش کسب و کار انلاین و موفقیت فردی است.

برای اطلاع از فروش های ویژه و کدهای تخفیف لطفا در خبرنامه عضو شوید.

چگونه ازدواج کنیم سریع
چگونه ازدواج کنیم سریع
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *