چگونه بعد از ریست فکتوری اطلاعات را برگردانیم

 
helpkade
چگونه بعد از ریست فکتوری اطلاعات را برگردانیم
چگونه بعد از ریست فکتوری اطلاعات را برگردانیم

نمایش همه کالاها

{{good.GoodsName.split(‘:’)[0]}}

{{good.GoodsName.split(‘:’)[1]}}


چگونه بعد از ریست فکتوری اطلاعات را برگردانیم

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که با فکتوری ریست (Factory Reset) گوشی بخشی از اطلاعات مهم خود را از دست داده باشید و حالا بخواهید از هر طریق ممکن این اطلاعات را بازیابی کنید. اما آیا انجام این کار امکانپذیر است؟ در این مقاله به آموزش روش های بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فکتوری ریست می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

 

قبل از هر چیز بهتر است کمی در مورد فکتوری ریست (Factory Reset) و ماهیت آن صحبت کنیم. فکتوری ریست پروسه‌ای است که با انجام آن تمام اطلاعات شخصی کاربر از روی گوشی حذف و تنظیمات دستگاه دقیقا به حالت پیش فرض کارخانه بازگردانده می‌شوند. به بیان دیگر وقتی گوشی را فکتوری ریست می‌کنید، حالتی در دستگاه به وجود می‌آید که گویا همین حالا گوشی را خریداری کرده‌اید و برای بار نخست آن را روشن می‌کنید. دقت داشته باشید که فکتوری ریست با فلش کردن گوشی تفاوت دارد. برای درک بهتر تفاوت های مابین این دو مقوله توصیه می‌کنیم یک مرتبه مقاله “تفاوت فلش و فکتوری ریست گوشی های اندرویدی” را مطالعه کنید. پس با انجام Factory Reset تمام اطلاعات کاربر از روی گوشی حذف می‌شوند. حالا تصور کنید که بخشی از اطلاعات حذف شده شما اهمیت بالایی داشته‌اند و حالا شما بعد از اینکه گوشی را فکتوری ریست کرده‌اید به این اطلاعات نیاز دارید! در این حالت تکلیف چیست؟

خوشبختانه امکان بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فکتوری ریست با استفاده از روش های خاصی وجود دارد و ما در این مطلب می‌خواهیم در رابطه با این روش ها صحبت کنیم. البته نمی‌توان مدعی شد که به طور قطع اطلاعات مورد نیاز و حذف شده شما با استفاده از روش هایی که در این مقاله شرح می‌دهیم بازیابی می‌شوند، اما به هر حال روش هایی که عنوان می‌کنیم سبب می‌شوند تا شانس بازیابی اطلاعات حذف شده شما به حداکثر مقدار ممکن برسد. اطلاعاتی که قصد بازگرداندن آن ها را دارید می‌تواند شامل مخاطبین گوشی، عکس ها، ویدئو ها، ایمیل ها و غیره باشد. پس اگر در پی بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فکتوری ریست هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

گوشی های اندرویدی این قابلیت را دارند که کاربر در آن ها اکانت گوگل خود را فعال کند. در این حالت برخی از اطلاعات کاربر مثل لیست مخاطبین، عکس هایی که در گوگل فوتوز (Google Photos) آپلود شده‌اند، لیست موزیک های گوگل پلی موزیک (Google Play Music) و غیره در اکانت گوگل کاربر ذخیره خواهند شد و برای دستیابی به آن ها کافیست که اکانت گوگل را دوباره در گوشی فعال کنید. با فعالسازی اکانت گوگل خود در هر گوشی اندرویدی می‌توانید به اطلاعاتی که در آن ذخیره شده دسترسی یابید. فراموش نکنید برای اینکه بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فکتوری ریست با استفاده از اکانت گوگل امکانپذیر باشد، حتما باید اکانت گوگل شما قبل از فکتوری ریست کردن گوشی در آن فعال بوده و تنظیمات لازم در آن برای ذخیره کردن اطلاعات برقرار بوده باشد. برخی از اصلی ترین اطلاعاتی که توسط اکانت گوگل ذخیره شده و قابل بازیابی خواهند بود به شرح زیر هستند:

حالا وقتشه! اینو بخون 4 روش بازیابی اطلاعات حذف شده آیفون از طریق iCloud و iTunes

 

 

موارد فوق بخشی از اصلی ترین اطلاعاتی هستند که از طریق اکانت گوگل شما در گوشی های موبایل ذخیره شده و قابلیت همگام سازی دارند. پس اگر قبل از فکتوری ریست گوشی اکانت گوگل شما در آن فعال بوده است، اطلاعات فوق در آن ذخیره هستند و با وارد کردن مجدد اکانت گوگل خود در گوشی و اتصال به اینترنت می‌توانید این اطلاعات را بازیابی کنید. برای انجام این کار بعد از فکتوری ریست دستگاه ابتدا آن را به اینترنت متصل کرده و سپس مراحل زیر را طی کنید:

 

 

به همین سادگی اکانت گوگل به گوشی شما اضافه می‌شود. حالا برای همگام سازی سریع اطلاعات خود دوباره به منوی تنظیمات گوشی مراجعه کنید و مراحل زیر را طی نمایید:

 

 

کمی منتظر باشید تا همگام سازی اطلاعات انجام گیرد. انجام این کار با توجه به حجم اطلاعاتی که در اکانت گوگل شما ذخیره شده می‌تواند تا چند دقیقه طول بکشد، بنابراین منتظر باشید تا پروسه مورد نیاز با موفقیت به اتمام برسد. بدین صورت از طریق اکانت گوگل قادر به بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فکتوری ریست خواهید بود. اما اگر اطلاعاتی که قصد بازیابی آن ها را داریم در اکانت گوگل ذخیره نشده باشند تکلیف چیست؟

حالا وقتشه! اینو بخون آموزش رفع مشکل اکانت گوگل بعد از ریست فکتوری گوشی اندروید

تقریبا اغلب گوشی های اندرویدی این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهند تا از دستگاه در یک حافظه جانبی دیگر مثل حافظه کامپیوتر، رم میکرو اس دی، فلش مموری، هارد اکسترنال و غیره بکاپ تهیه کنند. اگر گوشی شما هم از این قابلیت پشتیبانی می‌کند و قبلا از آن بکاپ تهیه کرده بودید یا از طریق نرم افزارهای خاص از اطلاعات گوشی بکاپ گرفته‌اید، حالا می‌توانید به سادگی آن فایل بکاپ را ریستور کنید. برای انجام این کار کافیست که دقیقا به همان روشی که قبلا از اطلاعات دستگاه بکاپ گرفته بودید عمل کنید و این بار به جای انتخاب گزینه Back up، گزینه Restore را انتخاب نمایید و ضمن مشخص کردن مسیر فایل بکاپی که باید ریستور شود، استارت انجام این پروسه را بزنید. دقت داشته باشید که ریستور شدن اطلاعات گوشی در این حالت با توجه به حجم فایل بکاپ می‌تواند کمی طول بکشد.

 

 

اما اگر هیچ بکاپی از گوشی در اختیار ندارید و فایل ها و اطلاعاتی که قصد دارید بازیابی شوند هم در اکانت گوگل همگام سازی نشده‌اند، چه راه حلی پیش رویتان قرار خواهد داشت؟ در اینگونه شرایط باید برای بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فکتوری ریست از نرم افزارهای خاصی بازیابی اطلاعات گوشی استفاده کنید که بدین منظور ارائه شده‌اند. چندین نرم افزار مختلف وجود دارد که انجام این کار را امکانپذیر می‌کنند. در میان این نرم افزارها، نرم افزار Android Data Recovery یکی از مشهورترین و محبوب ترین آن هاست. بنابراین توصیه می‌کنیم شانس خود را با استفاده از این نرم افزار امتحان کنید. به منظور استفاده از این نرم افزار باید مراحلی که در ادامه شرح می‌دهیم به ترتیب طی شوند.

 

 

در قدم نخست باید نرم افزار Android Data Recovery را روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید. برای دانلود نسخه سازگار با ویندوز این نرم افزار بر روی این قسمت و برای دانلود نسخه سازگار با سیستم عامل مک او اس آن بر روی این قسمت کلیک کنید. بعد از اینکه این برنامه را دانلود کردید، مراحل ساده مورد نیاز برای نصب آن را طی کنید و نرم افزار را روی کامپیوتر اجرا نمایید. حالا باید قابلیت USB Debugging گوشی را فعال کنید. برای انجام این کار به منوی تنظیمات (Settings) بروید، گزینه Developer Options را انتخاب کنید و گزینه USB Debugging را فعال نمایید. اگر گزینه Developer Options را در منوی تنظیمات گوشی خود نیافتید، گزینه About Phone را انتخاب کنید و 7 مرتبه روی گزینه Build Number ضربه لمسی بزنید تا پیغامی با مضمون “You are a developer now” نمایان شود. حالا دوباره به منوی تنظیمات مراجعه کنید. مشاهده خواهید کرد که گزینه Developer Options نمایان شده است.

 

 

گوشی خود را با کابل USB مناسب به کامپیوتر وصل کنید و نرم افزار Android Data Recovery را اجرا نمایید. منتظر بمانید تا نرم افزار مذکور گوشی شما را شناسایی کند. بعد از اینکه گوشی شناسایی شد می‌توانید گزینه هایی که قصد دارید بازیابی شوند را انتخاب کنید. برای مثال اگر تیک گزینه Gallery را بزنید، نرم افزار Android Data Recovery سعی می‌کند تا عکس های پاک شده گالری گوشی را بازیابی کند. با زدن تیک گزینه Videos همین روند برای ویدئو ها توسط نرم افزار انجام می‌گیرد. بنابراین تیک گزینه هایی که می‌خواهید اطلاعات از دست رفته آن ها بازیابی شوند را بزنید و نهایتا بر روی گزینه Start کلیک کنید. حالا باید منتظر باشید تا نرم افزار مورد نظر اقدامات لازم جهت بازیابی اطلاعات انتخاب شده شما را انجام دهد.چگونه بعد از ریست فکتوری اطلاعات را برگردانیم

 

 

بعد از اینکه نرم افزار اقدامات لازم را انجام داد لیستی از فایل های قابل بازیابی را ارائه می‌کند. برای بازیابی کردن این فایل ها کافیست که موارد مورد نیازتان را انتخاب کرده و روی گزینه Recover کلیک کنید تا بازیابی آن اطلاعات توسط نرم افزار Android Data Recovery انجام شود. بدین ترتیب قادر خواهید بود تا بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فکتوری ریست را انجام دهید.

حالا وقتشه! اینو بخون صفر تا صد فست شارژ و شارژ سریع گوشی موبایل

یک نکته خیلی مهم وجود دارد که با در نظر گرفتن آن شانس بازیابی اطلاعات پاک شده گوشی بعد از فکتوری ریست بیشتر می‌شود. وقتی شما گوشی را فکتوری ریست می‌کنید یا هر اطلاعاتی را از حافظه آن پاک می‌کنید، اطلاعات قبلی که روی آن ذخیره شده بودند به طور کامل از بین نمی‌روند بلکه فقط موقتا از روی حافظه گوشی پنهان می‌شوند. در این شرایط حافظه گوشی منتظر می‌ماند تا اطلاعات جدیدی دریافت کند و به محض دریافت این اطلاعات جدید، آن ها را روی جایگاه اطلاعات قبلی ذخیره می‌کند. زمانی که اطلاعات جدید روی حافظه گوشی نوشته شوند، دیگر امکان بازیابی اطلاعات پیشینی که در آن ذخیره شده بودند وجود ندارد. پس تا زمانی که اطلاعات گوشی موقتا حذف شده و هنوز اطلاعات جدیدی روی حافظه دستگاه نوشته نشده باشد، بازیابی آن ها امکانپذیر خواهد بود.

پس اگر هرچه سریعتر بعد از فکتوری ریست گوشی به فکر بازیابی اطلاعات باشید، شانس بازیابی شدن آن ها بیشتر خواهد بود. طبیعتا اگر بعد از فکتوری ریست، اطلاعات جدید و با حجم بالایی به حافظه داخلی دستگاه منتقل شوند، دیگر امکان بازیابی اطلاعات اولیه را نخواهید داشت. به همین دلیل است که گفته می‌شود فکتوری ریست کردن و فروش گوشی به فردی دیگر از نظر امنیت اطلاعات اقدامی خطرناک است چون خریدار می‌تواند به سادگی با نرم افزارهای بازیابی اطلاعاتی مثل Android Data Recovery، داده های شخصی شما را ریکاوری یا بازیابی کند. به همین دلیل است که گفته می‌شود حتما بعد از اینکه گوشی خود را فکتوری ریست کردید، چندین فایل سنگین و پرحجم را به حافظه دستگاه منتقل کنید و سپس آن ها را از حافظه گوشی پاک نمایید و با خیال راحت دستگاه را به مشتری بدهید. در این شرایط دیگر امکان بازیابی اطلاعات شخصی شما وجود ندارد.

 

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش روش های بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فکتوری ریست (Factory Reset) پرداختیم. شاید تصور کنید که انجام این کار امکانپذیر نیست اما از نظر فنی انجام این کار امکانپذیر بوده و در عمل هم قابل انجام است. فراموش نکنید هرچقدر سریع تر برای بازیابی اطلاعات گوشی اقدام کنید، شانس بیشتری هم برای موفقیت آمیز بودن این پروسه خواهید داشت.

ممکن است بخواهید گوشی خود را واگذار کنید یا آن را بفروشید. یکی از اصلی ترین کار‌هایی که پیش از فروختن گوشی باید انجام دهید، انجام فکتوری ریست یا بازگشت به حالت کارخانه است. اما سوال اینجاست که آیا پس از این کار امکان بازیابی اطلاعات گوشی وجود خواهد داشت یا خیر؟

در این مطلب تصمیم گرفتیم ابتدا به چگونگی انجام فکتوری ریست یا بازگشت به حالت کارخانه در گوشی‌های اندرویدی صحبت کنیم و سپس به این موضوع اشاره خواهیم کرد که آیا امکان بازیابی اطلاعات وجود دارد یا خیر؟ همچنین به چگونگی انجام این کار اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

فکتوری ریست یا بازگشت به حالت کارخانه فرآیندی است که بعد از آنجام آن روی تبلت یا تلفن همراه خود، همه اطلاعاتی که در آن داشتید حذف می‌شود. با انجام این کار همه داده‌ها، نرم افزار‌ها و به طور کلی اطلاعاتی که روی گوشی خود ذخیره کرده بودید از بین خواهد رفت.

فکتوری ریست در بعضی از گوشی‌ها بازگشت به کارخانه (در تلفن‌هایی که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند)، Master Reset و همچنین System Restore نامگذاری شده است. گاهی اوقات بسیاری از افراد به جای فکتور ریست از واژه Wipe استفاده می‌کنند که فرآیندی مشابه با فکتوری ریست است.چگونه بعد از ریست فکتوری اطلاعات را برگردانیم

دلایل متعددی می‌تواند برای این کار وجود داشته باشد. پیش از هرچیز ممکن است بخواهید دستگاه خود را بفروشید و به طور حتم نمی‌خواهید اطلاعات ذخیره شده شما روی گوشی باقی بماند تا خریدار به اطلاعات قبلی شما دسترسی داشته باشد. به همین دلیل باید پیش از واگذاری گوشی خود به شخصی دیگر، ابتدا آن را فکتوری ریست کنید.

یکی دیگر از دلایل ممکن است به این خاطر باشد که پس از گذشت مدتی، حجم قابل توجهی از گوشی‌تان از اپلیکیشن‌ها و داده‌های مختلف پر شده و این موضوع منجر به کاهش چشمگیر سرعت سیستم عاملتان شده است. با انجام فکتوری ریست می‌توانید تلفن خود را سریع‌تر از همیشه کنید.

در نهایت، اگر دستگاه شما مشکل نرم افزاری داشته باشد و نتوانید آن را تعمیر کنید، انجام فکتوری ریست عمدتا می‌تواند راهگشا باشد.

اندروید گزینه‌های متعددی برای انجام فکتوری ریست در اختیار کاربرانش و در بخش تنظیمات سیستم عامل قرار داده است. پیش از انجام ریست، مطمئن شوید که اطلاعات مهم را روی دستگاه اندرویدی خود ذخیره‌سازی کرده‌اید. ممکن است بخواهید بخشی از تنظیمات و لیستی از اپلیکیشن‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری خود را نگه‌داری کنید.

برای انجام فکتوری ریست در گوشی‌های اندرویدی مراحل زیر را طی کنید:

بسیاری از افراد فکر می‌کنند بعد از انجام فکتوری ریست داده‌هایشان به طور کامل از گوشی حذف می‌شود و دیگر قابل دسترس نیست. در صورتی که چنین موضوعی به طور دقیق صحت ندارد.

امکان بازیابی اطلاعات گوشی حتی بعد از فکتوری ریست هم وجود دارد. انجام این کار وقتی مفید است که اشتباها اطلاعات مهمی را از روی گوشی حذف کرده‌اید و می‌خواهید بعد از فکتوری ریست آن‌ها را بازیابی کنید. اما همین موضوع برای کسی که بخواهد گوشی خود را بفروشد خوب نیست.

سال‌ها پیش، دستگاه‌های اندرویدی به هیچ عنوان از رمزگذاری استفاده نمی‌کردند. این موضوع به این معنی که بعد از فکتوری یست، می‌شد برخی از اطلاعاتی که قبلا روی حافظه داخلی گوشی قرار داشت را بازیابی کرد.

ابزار‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که می‌توانند فایل‌های پاک شده را بازگردانند که می‌توان از آن‌ها برای بازیابی اطلاعات مهم مثل اطلاعات مخاطبین حذف شده، متن یا عکس‌ها استفاده کرد. برای محافظت از داده‌ها، باید دستگاه خود را پیش از انجام فکتوری ریست رمز گذاری کنید.

البته از زمان عرضه سیستم عامل اندروید 6‌ مارشملو، دستگاه‌های اندرویدی به صورت پیش فرض این کار را انجام می‌دهند. در واقع نیازی نیست نگران امنیت فایل‌های خود باشید چرا که بعد از انجام فکتوری ریست دسترسی به آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود. یعنی حتی در صورت بازیابی فایل‌ها امکان اجرای آن‌ها به خاطر کد شدن دشوار خواهد بود.

البته رمزگذاری به این معنی نیست که اطلاعات شما هرگز قابلیت بازیابی نخواهند داشت. بیشتر سرویس‌های ابری امروزی دارای نوعی پشتیبان گیری ابری هستند که کاربر می‌تواند اطلاعات خود را روی آن‌ها ذخیره کنید. حساب کاربری گوگل شما به عنوان مثال، می‌تواند اطلاعات شما در دستگاه‌های مختلف اندرویدی را همگام سازی کند.

این داده‌ها می‌تواند شامل اطلاعات اپلیکیشن، تقویم، داده‌های مربوط به مرورگر‌ها (اگر از کروم استفاده می‌کنید)، مخاطبین، پرونده‌ها و دیگر فایل‌های ذخیره شده در گوگل درایو یا Docs باشد. همچنین داده‌های مربوط به Gmail شما هم بخشی از این داده‌ها هستند.

در واقع این موضوع به این معنیست که داده‌های شما حتی با وجود رمزگذاری هم به طور صد در صد مصونیت نخواهند داشت. برای این که به طور کامل از شر داده‌های خود خلاص شوید، باید همه حساب‌های کاربری ابری خود را پیش از آن‌ها ببندید.

اگر قصد دارید از نابود شدن اطلاعات گوشی خود پس از انجام فکتوری ریست مطمئن شوید، ابزار‌هایی وجود دارد که می‌توانند به جای داده‌های واقعی قرار بگیرند. به این فایل‌های تقلبی Garbage File می‌گویند. یکی از این ابزار‌ها Shreddit نام دارد. این اپلیکیشن همه داده‌های شما را از بخش داخلی و خارجی دستگاهتان حذف خواهد کرد.

بهتر است پیش از استفاده از چنین نرم افزار‌هایی مطمئن شوید که گوشی‌تان از رمزگذاری داده‌ها پشتیبانی می‌کند. ابتدا اپلیکیشن را دانلود کنید و پس از استفاده از آن، فکتوری ریست کنید تا به طور کامل همه اطلاعات ذخیره شده روی تلفن همراهتان از بین برود.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

ریست فکتوری گوشی یا همان تنظیمات کارخانه یکی از قابلیت های گوشی ها می باشند که بیشتر در زمان فروختن گوشی می تواند برای هر یک از ما کاربرد داشته باشد و این بدین معناست که شاید در طول روزهایی که از گوشی استفاده می کنیم اصلا برایمان کاربرد نداشته باشد و مگر آنکه اتفاق سخت افزاری یا نرم افزاری برای گوشی رخ دهد!

با این حال اگر شما تاکنون گوشی فروخته اید، حتما قبل از فروختن گوشی در وهله اول اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی می کنید و سپس تمام اطلاعات گوشی را با استفاده از قابلیت ریست فکتوری “Reset Factory” بصورت کامل حذف می کنید که شاید از دید شما گوشی به حالت اول بازگشته است و دیگر هیچ اطلاعاتی از گوشی شما قابل بازگشت نیست. اما واقعا آیا این گونه است؟ اطلاعات گوشی شما دیگر قابل بازیابی نیستند؟1 اگر این سوال نیز برای شما پیش آمده است، در ادامه این گزارش از نمناک بهتر و بهتر آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

ریست فکتوری “Reset Factory” یا تنظیمات کارخانه فرآیندی است که شما بر روی دیوایس های مختلف می توانید از آن استفاده کنید. این گزینه که در تمام گوشی ها و تبلت ها وجود دارد، بیشتر یک قابلیت مهم و بسیار کاربردی است که با استفاده از این قابلیت می توانید تمام اطلاعات شخصی و غیر شخصی خود را از دستگاه مدنظر حذف کنید و اصطلاحا گوشی را به حالت کارخانه یا همان حالت اولیه ای که از کارخانه عرضه شده است، برگردانید. از این رو به این فرآیند ریست فکتوری می گویند.

چرا باید گوشی را ریست کنیم؟

دلایل زیادی برای انجام فرآیند ریست فکتوری وجود دارد که می توان بر روی دیوایس های مختلف انجام داد. مهم ترین علت اینکه باید ریست فکتوری انجام شود، این است که می خواهید دستگاه خود را بفروشید و تمام اطلاعات شخصی و غیر شخصی شما نیز در گوشی وجود دارد و علاقه چندانی ندارید که اطلاعات دستگاه شما در اختیار شخص خریدار قرار گیرد. از این رو کاری که شما انجام خواهید داد، ریست فکتوری یا تنظیمات کارخانه است که گوشی را به حالت اول باز می گردانید و به شخص خریدار تحویل می دهید.چگونه بعد از ریست فکتوری اطلاعات را برگردانیم

یکی دیگر از دلایلی ممکن است شما را وادار به ریست فکتوری گوشی کند این است که شما به مدت طولانی از گوشی استفاده کرده اید و در این مدت طولانی گوشی پر از برنامه های مختلف شده است که شاید هیچ نیازی به آنها نداشته باشید و این می تواند بقدری زیاد باشد که باعث پر شدن کامل گوشی شما شده باشد و در نتیجه گوشی شما کند خواهد شد. از این رو شما از قابلیت ریست فکتوری استفاده خواهید کرد تا هم برنامه های اضافی گوشی شما حذف شود و هم سرعت عملکرد گوشی بهبود یابد که تنها و تنها با ریست فکتوری امکان پذیر است.

اکثر افراد غالبا فکر می کنند که بعد از انجام ریست فکتوری، داده ها و تمام اطلاعات گوشی آنها بصورت کامل از دسترس خارج خواهد شد و دیگر قابل بازیابی نیستند. با این حال، لزوما این گونه نیست و این کاملا حقیقت دارد. ریکاوری اطلاعات بعد از ریست فکتوری امکان پذیر است. از این رو اگر این حقیقت برای شما اثبات نشده است، پیشنهاد می کنیم که بعد از ریست کردن گوشی، اقدام به ریکاوری اطلاعات دستگاه با استفاده از برنامه های مربوطه کنید تا برایتان اثبات شود.

سال های گذشته، دستگاه های اندروید بطور پیش فرض رمز گذاری نشده بودند و این بدان معنی است که حتی بعد از ریست فکتوری گوشی نیز تمام اطلاعات قابل ریکاوری و بازگردانی بودند که هر شخصی می توانست با استفاده از برنامه های در این زمینه به آنها دسترسی پیدا کند. این برنامه کاملا حرفه ای هستند که با متصل کردن دستگاه به آن می توان اطلاعاتی همچون مخاطبین، تصاویر، ویدیوها و… را باز گردانند و اگر شما نمی خواهید که اطلاعات گوشی شما بعد از ریست فکتوری به هیچ وجه قابل بازیابی یا ریکاوری نباشند، توصیه ای که ما برای شما داریم این است که باید دستگاه خود را encrypt یا رمزگذاری کنید.

با این حال از اندروید 6 که با نام مارشمالو رونمایی شد، دستگاه های اندروید بطور پیش فرض با قابلیت encrypt یا رمزگذاری معرفی شدند و این بدان معناست که دیگر نیازی نیست شما نگران افرادی باشید که با استفاده از ابزارهای مربوطه بتوانند به تمامی اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. این در حالی است که اگر این برنامه ها قادر به خواندن کامل اطلاعات حذف شده باشند، به علت رمزگذاری شدن آنها توسط اندروید غیرقابل ریکاوری هستند چرا که اصلا توسط این ابزارها خوانده نمی شوند!!

با این حال حتی اگر گوشی شما نیز رمزگذاری شده باشد، بدان معنی نیست که داده های شما کاملا از بین رفته اند. بیشتر سرویس ها اکنون نوعی نسخه پشتیبان ابری را در خود جای داده اند که شما با استفاده از این فضاهای ابری رایگان می توانید تمام اطلاعات خود را در آن ها بصورت آنلاین ذخیره کنید. به عنوان مثال اگر شما حساب گوگل داشته باشید، می دانید که برنامه Google photos می تواند تمام تصاویر شما را در حساب گوگل شما ذخیره کند!

علیرغم تصاویر، داده های دیگری نیز مانند برنامه های مختلف، تقویم، تاریخچه مرورگر، مخاطبین و…. نیز در آنها ذخیره می شوند. از این رو اگر شما گوشی خود را ریست فکتوری کردید، می توانید پس از انجام این فرآیند، با استفاده از این حساب ها اطلاعات حذف شده خود را ریکاوری کنید. از این رو توصیه ای که در این زمینه برای شما عزیزان داریم این است که به هیچ وجه اجازه دسترسی افراد دیگر به اطلاعات خود را ندهید تا آنها نتوانند از اطلاعات شما شوء استفاده کنند.

اگر می خواهید مطمئن شوید که داده ها و اطلاعات گوشی یا دیوایس های مختلف شما بصورت کامل بعد از ریست فکتوری حذف شده اند، توصیه ای که برای شما داریم این است که بعد از ریست فکتوری کامل، با استفاده از دستگاه های مختلفی که در این زمینه وجود دارند، اقدام به ریکاوری فایل های حذف شده کنید.

این روش در اصل تضمینی برای وجود یا عدم وجود پرونده های شخصی حذف شده شما هستند که در صورت عدم خواندن هر گونه فایلی، این تضمین به شما داده می شود که اصلا فایل های شما توسط هر گونه ماشینی بازنخواهند گشت! برای این کار می توانید از اپلیکیشن هایی مانند Shreddit استفاده کنید چرا که این برنامه می تواند اطلاعات شما را بصورت کامل از حافظه داخلی و خارجی دستگاه حذف کند.

از این رو ابتدا این برنامه را نصب کنید و سپس اطلاعات گوشی را با آن بصورت کامل حذف نمائید. در نهایت اقدام به ریست فکتوری کرده و بعد از تمام شدن این فرآیند، با استفاده از برنامه های ریکاوری اقدام به ریکاوری و بازگردانی فایل های حذف شده کنید. مرحله آخر بیشتر جهت تضمین می باشد و در کل اگر شما قصد فروش دستگاه خود را دارید، این بهترین روش ممکن می باشد.

خانه » مجله موبایل » بازیابی اطلاعات اندروید بعد از بازگشت به تنظیمات کارخانه

آیا راهی برای بازیابی اطلاعات اندروید بعد تنظیمات کارخانه می باشد ؟

تنظیم مجدد کارخانه عبارت است از بازگرداندن یک وسیله الکترونیکی به حالت اولیه خود که توسط سازنده در کارخانه تنظیم شده است ، همچنین به عنوان ریست فکتوری یا ریست مجدد شناخته می شود. تنظیم مجدد کارخانه چه کاری انجام می دهد؟ با این کار تمام داده ها ، تنظیمات و برنامه هایی که کاربر در دستگاه اضافه کرده است حذف خواهد شد. هنگامی که تلفن به فروش می رسد و نیاز به پاک کردن اطلاعات شخصی یا در هنگام روبرو شدن گوشی با خرابی تجهیزات ، حمله ویروس ها ، خرابی نرم افزارها و غیره کاربرد دارد ، که در این شرایط بازیابی تنظیمات کارخانه راه حل مناسبی است.

با این حال ، در حالی که این عملکرد داخلی گوشی را بهبود می بخشد ، خطرات پنهان را نیز به همراه دارد. اگر تلفن خود را به کودک بدهید ، او به طور اتفاقی تلفن شما را به تنظیمات کارخانه بدون تهیه نسخه پشتیبان مجدداً تنظیم می کند ، ممکن است شما خطر از دست رفتن داده ها را داشته باشید. تصور کنید در صورت مواجه شدن با این وضعیت چه کاری باید انجام دهید؟ آیا بازیابی اطلاعات اندروید بعد از بازگشت به تنظیمات کارخانه امکان پذیر است؟

 

چگونه بعد از ریست فکتوری اطلاعات را برگردانیم

بدون شک ، جواب مثبت است! برای تأمین نیازهای شما ، در اینجا دو روش کارآمد برای بازیابی داده های مجدد کارخانه را معرفی می کنیم.

امروزه ، معمولاً افراد از داده های تلفن با عملکرد سیستم در سرویس ابری مانند Google ، نسخه پشتیبان تهیه می کنند. اگر عادت خوبی برای تهیه نسخه پشتیبان و یا همگام سازی منظم دارید ، بازیابی فایل ها پس از تنظیم مجدد تلفن اندرویدی ، بسیار ساده است.

اگر حساب Google را در Android خود تنظیم کرده اید و همگام سازی همه داده ها را فعال کرده اید ، پس از تنظیم مجدد کارخانه ، می توانید دوباره حساب Google خود را بر روی تلفن تنظیم کنید. گزینه ای در طی مراحل تنظیم به شما امکان می دهد تمام داده های همگام شده را بازیابی کنید.

بسیاری از تلفن های Android دارای برنامه یا عملکرد پشتیبان محلی هستند. اگر مرتبا از داده ها نسخه پشتیبان تهیه کرده اید ، پس از تنظیم مجدد کارخانه ، فقط به “تنظیمات”> “پشتیبان گیری و بازیابی” بروید و آخرین فایل پشتیبان را انتخاب کنید تا داده ها از نسخه پشتیبان برگردانده شوند.

متأسفانه ، ممکن است تنظیم مجدد کارخانه را بطور تصادفی بدون تهیه نسخه پشتیبان انجام دهید ، یا اینکه پرونده پشتیبان گیری توسط تلفن شما از بین رفته یا نتوانسته باشد ، یا برخی از داده ها را پشتیبان گیری کرده باشید ، اگر به هر یک از موقعیت های ذکر شده در اینجا رسیدید ، نرم افزار بازیابی اطلاعات حرفه ای ، Gihosoft Android Data Recovery Free ، به شما کمک می کند. با استفاده از آن ، شما نه تنها می توانید پس از تنظیم مجدد کارخانه در دستگاه های Android ، عکس ها را بازیابی کنید بلکه سایر اطلاعات پاک شده را نیز می توانید بازیابی کنید. علاوه بر این ، تقریباً از تمامی تلفن های دارای مارک اندرویدی ، مانند سامسونگ ، هواوی ، HTC ، ال جی ، گوگل پیکسل ، OnePlus ، موتورولا ، سونی ، ZTE ، شیائومی و غیره پشتیبانی می کند.

 

 

ابتدا نرم افزار Gihosoft Android Recovery Data را برای رایانه خود از لینک بالا دانلود و نصب کنید. سپس برنامه را اجرا کنید و داده هایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید و روی “Next” کلیک کنید.

 

سپس اشکال زدایی USB را بر روی تلفن Android فعال کرده و از طریق کابل USB گوشی را به رایانه متصل کنید. وقتی برنامه تلفن شما را با موفقیت تشخیص داد ، روی “start” کلیک کنید تا دستگاه را اسکن کرده و داده های گم شده جستجو شود.

 

در آخر ، تمام داده های یافت شده را با جزئیات پیش نمایش کنید و آنهایی را که می خواهید پس بگیرید ، انتخاب کنید و سپس برای بازیابی فایل های از دست رفته از اندروید پس از تنظیم مجدد کارخانه ، روی «Recover» کلیک کنید. داده های انتخاب شده با فرمت قابل خواندن در رایانه شما ذخیره می شوند.

با استفاده از این نرم افزار بازیابی رایگان داده برای اندروید ، می توانید پس از تنظیم مجدد کارخانه ، به راحتی عکس ها را از اندروید بازیابی کنید ، همچنین فیلم ، موسیقی ، پیام های متنی ، مخاطبین ، تماس های تلفنی ، پیام ها و پیوست های واتس اپ و تلگرام و غیره را بازیابی کنید . برای جلوگیری از دست دادن داده ها در آینده توصیه می شود قبل از تنظیم مجدد ، یک نسخه پشتیبان از داده های تلفن Android خود تهیه کنید. به عنوان مثال ، می توانید با انتقال داده ها و فایل های عکس یا فیلم و هر چیز دیگری به رایانه به راحتی نسخه پشتیبان تهیه کنید.

 

 

سلام من به کمک نیاڕ دارم گوشیم رو ریست فکتوری کردم اما قفله و پسورد میخواد و هرکاری میکنم باز نمیشه حتی خاموش هم نمیشه گوشیم ردمی نوت ۸

با عضویت در خبرنامه لرن پارسی از جدیدترین مقالات و آموزشها در ایمیل تان باخبر شوید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای لرن پارسی محفوظ است .

طراحی سایت : ایران تمز

نصرینو – مجله اینترنتی

آیا گوشی را ریست فکتوری کرده‌اید و می‌خواهید اطلاعات را بازیابی کنید؟ در این بخش با آموزش بازیابی اطلاعات بعد از ریست فکتوری گوشی اندروید همراهتان هستیم.

اگر تا به حال با دستگاه اندرویدی خود مشکل جدی پیدا کردید یا قصد فروش آن را دارید، ممکن است نیاز پیدا کنید که آن را ریست فکتوری (Reset Factory) کنید. در این مطلب قصد داریم روش انجام ریست فکتوری در گوشی اندروید را به شما آموزش دهیم. همچنین در ادامه روش بازیابی اطلاعات بعد از ریست فکتوری را هم بیان خواهیم کرد.

ریست فکتوری فرآیندی است که شما در یک دستگاه مانند تلفن یا تبلت انجام می‌دهید. این عملیات نرم افزاری اطلاعات شخصی شما را که در دستگاه ذخیره کرده‌اید، کاملا حذف می‌کند و  دستگاه را در حالت اولیه هنگام خرید قرار می‌دهد، بنابراین برای  انجام آن کافی‌ست به بخش تنظیمات و قسمت درباره دستگاه رفته و در نهایت ریست factory را انتخاب کنید.چگونه بعد از ریست فکتوری اطلاعات را برگردانیم

همچنین ممکن است در دستگاه شما ریست فکتوری با عنوان “master reset” یا “system restore” شناخته شود. گاهی وقت‌ها ممکن است به صورت محاوره‌ای به “wiping” یک دستگاه اشاره کنند که معمولاً به معنای همان ریست فکتوری است.

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید ریست فکتوری (Reset Factory) را در گوشی اندروید خود داشته باشید. اگر می‌خواهید گوشی خود را بفروشید و مایل نیستید خریدار به به داده‌های شما دسترسی پیدا کند، یکی از دلایل اصلی انجام ریست فکتوری به حساب می‌آید. بنابراین شما همیشه باید ریست فکتوری را قبل از انتقال دستگاه خود به شخص دیگری انجام دهید.

شاید شما مدتی گوشی را در اختیار داشته باشید و این برنامه سرشار از برنامه‌هایی باشد که تمایلی به داشتن آن‌ها ندارید. از آن جایی که دستگاه به کندی عمل می‌کند، ریست فکتوری همه موارد را به حالت اولیه تبدیل می‌کند و دستگاه شما سریع‌تر اجرا خواهد شد. از آن جایی که تنها می‌توانید مجددا برنامه‌های مورد نیاز خود را نصب کنید، این عمل مشکل آفرین است.

در نهایت اگر دستگاه شما به نوعی مشکل نرم افزاری دارد که قابل برطرف شدن نیست و نمی‌توانید آن را برطرف کنید، انجام ریست فکتوری این مشکل را رفع می‌کند.

سیستم عامل اندروید دارای گزینه‌ای برای ریست فکتوری در بخش تنظیمات است، بنابراین انجام یک ریست فکتوری چندان آسان نخواهد بود. قبل از انجام ریست فکتوری ، اطمینان حاصل کنید که از تمام داده های مهم در دستگاه اندروید خود پشتیبان تهیه کرده‌اید. همچنین ممکن است بخواهید از تنظیمات برنامه، یک لیست از برنامه‌های مورد علاقه خود و رسانه‌هایی همانند عکس، فیلم و موسیقی هم پشتیبان تهیه نمایید.

در این بخش شما را با روش انجام ریست فکتوری گوشی اندروید آشنا خواهیم کرد:

۱: وارد بخش Settings موجود در قسمت برنامه ها شوید.

۲: به قسمت پایین آمده و روی System لمس کنید.

۳: در این بخش تعدادی گزینه در زیر عنوان Advanced است و باید روی Advanced لمس کنید.

۴: در حال حاضر باید گزینه Reset options را انتخاب کنید.

۵: در این بخش باید گزینه Erase all data را انتخاب کنید.

۶: یک صفحه تایید به عنوان Erase all data را مشاهده خواهید کرد؛ این صفحه به شما هشدار می‌دهد که قبل از رفتن اطلاعات از دستگاه شما مانند حساب Google ، تنظیمات سیستم و برنامه، برنامه‌های بارگیری شده، موسیقی، عکس‌ها و سایر داده‌های کاربر را پاک خواهد کرد.

۷: اگر مطمئن هستید که می‌خواهید ریست فکتوری را انجام دهید ، گزینه Delete all data را در انتهای این صفحه لمس کنید.

۸: دستگاه از شما می‌خواهد پین یا رمز عبور خود را وارد کنید. پس از انجام این کار، روی Next ضربه بزنید.

۹: برای تأیید حذف، رویDelete all ضربه بزنید.

۱۰: در این بخش فرآیند ریست فکتوری آغاز می‌شود. پس از ریست فکتوری دستگاه، می‌توانید آن را از ابتدا تنظیم کنید و تصور نمایید با یک دستگاه جدید رو به رو هستید.

مردم عمدتا فکر می‌کنند به محض انجام ریست فکتوری ، داده‌های آن‌ها از بین خواهد رفت و دیگر در دسترس نیست. با این حال‌، چنین چیزی نبوده و از نظر علمی هم ممکن نیست.

بازیابی داده‌ها پس از ریست فکتوری به آسانی امکان‌پذیر است. در صورتی که به طور اتفاقی ریست فکتوری را انجام داده باشید و می‌خواهید داده‌های خود را بازگردانید، مفید خواهد بود، اما اگر به منظور محافظت از داده‌های خود، ریست فکتوری را انجام دادید، می‌تواند مشکل آفرین باشد.

در سال‌های قبل دستگاه‌های اندرویدی به طور پیش فرض قابلیت رمزگذاری نداشتند. این بدان معنی است که حتی پس از انجام ریست فکتوری، برخی از داده‌ها همچنان در حافظه ذخیره داخلی دستگاه باقی می‌ماند.

ابزارهایی در دسترس هستند که می‌توانند پس از ریست فکتوری دستگاه به آن متصل شده و فایل‌های حذف شده را بدست آورند؛ آن‌ها می‌توانند شامل داده‌های شخصی مانند مخاطبین، متن‌ها یا تصاویر شود. برای محافظت از اطلاعات قبل از ریست فکتوری ، باید دستگاه را رمزگذاری کنید.

با این حال از اندروید ۶ به بعد، گوگل قابلیت پیش فرض رمزگذاری را فعال کرد. این بدان معنا بوده که شما لازم نیست نگران افرادی باشید که با استفاده از ابزارهای خاصی به داده‌های حذف شده شما دسترسی پیدا کنند. حتی اگر ابزارها قادر به حذف فایل‌های حذف شده از دستگاه شما باشند، این فایل‌ها رمزگذاری می‌شوند، بنابراین آن‌ها نمی‌توانند توسط شخص دیگری استخراج شوند.

رمزگذاری بدان معنی نیست که داده‌های شما کاملاً از بین می روند. هم اکنون بیشتر سرویس‌ها نوعی نسخه پشتیبان ابری دارند که در آن داده‌های کاربر به صورت آنلاین ذخیره می‌شود. به عنوان مثال، حساب Google شما ممکن است داده‌هایی را از دستگاه اندرویدی همگام سازی کند؛ این داده‌ها می توانند شامل برنامه، تقویم، داده های مرورگر، مخاطبین، اسناد و سایر فایل‌های ذخیره شده در Google Drive یا Docs و  سرویس ایمیل Gmail شما باشد.

شما می‌توانید برای بازیابی اطلاعات پس از ریست فکتوری در طی مراحل تنظیمات، این کار را انجام دهید؛ این یعنی داده‌های شما ممکن است به دلیل نا امنی‌های موجود در پشتیبان گیری ابری آسیب پذیر باشند و برای از بین بردن کامل داده‌های خود، باید تمام حساب‌ها را که از پشتیبان‌گیری ابری استفاده می‌کنند، متوقف کنید.

در صورتی که قصد دارید مطمئن شوید که داده‌های شما پس از ریست فکتوری قابل دسترسی نیستند، ابزارهایی وجود دارند که می‌توانند داده‌های سطل زباله را روی دستگاه شما رونویسی کنند. این ویژگی اطمینان می‌دهد که فایل شخصی شما کاملاً غیر قابل دسترسی است. برای این کار می‌توانید از برنامه‌هایی همانند Shreddit استفاده کنید. این برنامه اطلاعات را از حافظه داخلی و خارجی دستگاه شما پاک می‌کند.

با استفاده از مراحل بالا می‌توانید ریست فکتوری را در گوشی اندرویدی خود انجام دهید تا داده‌ها از آن حذف شوند. این مسئله کمک می‌کند سریع‌تر گوشی را از هر گونه مشکل نرم افزاری نجات دهید. با این حال، ریست فکتوری دستگاه شما موجب حذف تمامی اطلاعات نخواهند شد.

بنچمارک ها چگونه کار می‌کنند و چه زمانی باید به آن توجه کنیم


قیمت نوت ۱۰ درز کرد

امتیاز دوربین ال جی V40 ThinQ کمتر از سایر رقبا


ویوو از گوشی هوشمند Y91i رونمایی کرد

منبع: گوشـی سنتـر

این پست چقدر مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. شمارش امتیازات: ۰

چگونه بعد از ریست فکتوری اطلاعات را برگردانیم

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

پست قبلی

سامسونگ گلکسی M31s در راه است!

مطلب بعدی

کمپانی گوگل: واقعیت افزوده را به جستجوی گوگل اضافه خواهیم کرد

بنچمارک ها چگونه کار می‌کنند و چه زمانی باید به آن توجه کنیم

قیمت نوت ۱۰ درز کرد

امتیاز دوربین ال جی V40 ThinQ کمتر از سایر رقبا

ویوو از گوشی هوشمند Y91i رونمایی کرد

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

پیشنهاد سردبیر

آیا ممکن است ریه‌ها بدون علائم درگیر کرونا شوند؟

درخواست ۱۴ شرکت برای اخذ موافقت تولید واکسن کرونا/ مدارک ۲ واکسن خارجی…

ابتلای مجدد جوانان به کروناویروس وجود دارد


باران و تندباد در راه تهران

آخرین عناوین

۲۰ مدل مبل اداری مدرن و متفاوت که به شرکت شما شخصیت می دهند

بنچمارک ها چگونه کار می‌کنند و چه زمانی باید به آن توجه کنیم


میدان جمهوری ایروان


کاسادا موزیک


تحقق رویاهای زن بلند قامت هالیوود


لارناکا


کاروانسرای شاه عباسی


معدن نمک توردا

عادت های صبحگاهی 8 چهره مشهور و موفق دنیا

آیا ممکن است ریه‌ها بدون علائم درگیر کرونا شوند؟

درخواست ۱۴ شرکت برای اخذ موافقت تولید واکسن کرونا/ مدارک ۲ واکسن خارجی بطور کامل دریافت شده

ابتلای مجدد جوانان به کروناویروس وجود دارد


باران و تندباد در راه تهران

درخواست یک شرکت داروسازی آمریکایی برای تایید واکسن کرونا

خانواده انصاریان هزینه‌های مراسم ختم و هفتم را صرف امور خیریه می‌کنند

هشدار وزارت بهداشت نسبت به برگزاری هرگونه تجمع و مهمانی / خطر خیز چهارم کرونا در کشور


غار آبی دانیال

زندگی خصوصی پوراندخت مهیمن و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

۳۰ دکوراسیون اتاق کودک ۲۰۱۹ با انواع طراحی دوست داشتنی دخترانه و پسرانه

زندگی خصوصی مریم سلطانی و همسرش+ عکس های جذاب و دیدنی

Select Page

۲ خرداد ۱۳۹۸ | تنظیمات | 714 |

بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه که به آن ریست فکتوری Factory Reset گفته می شود یکی از نکته های کلیدی در استفاده از گوشیهای هوشمند آندروید برای احیای دوباره سیستم عامل این گوشیها می باشد. در این آموزش به شما یاد خواهیم داد که بتوانید براحتی سیستم عامل گوشی آندرویدی خود را به تنظیمات کارخانه باز گردانید:

نکات بسیار مهم قبل از شروع آموزش:

ـ با توجه به توزیع های مختلف سیستم عامل آندروید، روشهای ارائه شده در این آموزش ممکن است شامل همه گوشی ها یا تبلتها نشده و در برخی از آنها روش، متفاوت باشد اما هدف ما ارائه آموزشهای لازم برای اکثر گوشی ها و برندها می باشد.چگونه بعد از ریست فکتوری اطلاعات را برگردانیم

ـ در عمل تنظیمات کارخانه تمامی اطلاعات گوشی (به غیر از اطلاعات مموری کارت) از بین خواهد رفت لذا اگر به سیستم عامل خود دسترسی دارید قبل از انجام این عمل از اطلاعاتتان بکاپ بگیرید.

ـ قبل از انجام این عمل، حتما دقت نمایید که گوشی شما بالای ۵۰ درصد شارژ باتری داشته باشد.

ـ اگر به سیستم عامل دسترسی دارید حتما قبل از ریست فکتوری از تنظیمات Settings و بخش حسابها Accounts، اکانت (یا اکانت های) گوگل (همان آدرس Gmail) و نیز اکانت خود گوشی (مانند اکانت سامسونگ) را حذف نمایید تا پس از ریست فکتوری به مشکل (FRP Reset) برخورد نکنید.

آموزش ریست تنظیمات کارخانه Factory Reset از طریق سیستم عامل:

ـ ابتدا به لیست برنامه ها رفته و تنظیمات Setting را باز کنید.

ـ سپس روی تهیه نسخه پشتیبان و بازنشانی Backup and reset کلیک کنید (در آندروید پایین تر از ۴ ممکن است به جای این گزینه، گزینه حریم خصوصی Privacy باشد).

ـ حال روی بازنشانی داده کارخانه Factory data reset کلیک کنید.

ـ روی بازنشانی دستگاه Reset Device کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

ـ در این مرحله اگر گوشی تان دارای رمز یا قفل باشد باید آن را وارد کنید، سپس روی حذف همه Erase Everything کلیک کنید تا پس از طی مدتی گوشی تان به تنظیمات کارخانه باز گردد.

آموزش ریست تنظیمات کارخانه Factory Reset از طریق ریکاوری Recovery Mode:

توجه: این آموزش برای آندسته از گوشیهایی است که دسترسی به سیستم عامل آنها میسر نیست.

ـ برای دسترسی به ریکاوری مود Recovery Mode ، ابتدا گوشی خود را خاموش نمایید، سپس باید از دکمه های ترکیبی موجود در گوشی استفاده نمایید، البته برخی گوشیها نظیر گوشیهای اکسپریا Xperia سونی و نیز برخی از گوشیهای چینی به صورت پیش فرض از ریکاوری مود پشتیبانی نمی کنند (در ادامه آموزش نحوه ریست گوشیهای سونی از طریق نرم افزار کامپیوتر ارائه می شود). در اینجا دکمه های ترکیبی برخی از شرکتها برای ورود به ریکاوری مود قرار داده می شود:

گوشیهای سامسونگ Samsung: 

ـ فشار همزمان دکمه های زیر و نگهداشتن آنها برای ۵ الی ۸ ثانیه   

(در اکثر گوشی ها)  ولوم بالا + پاور + خانه   |   Volume UP + Power + Home

(در برخی گوشی های جدید)  ولوم بالا + پاور + بیکسبی  |   Volume UP + Power + Bixby

         

گوشیهای اچ تی سی HTC: 

ـ فشار همزمان دکمه های زیر و نگهداشتن آنها برای ۵ الی ۸ ثانیه   

ولوم پایین + پاور     |     Volume Down + Power Key

 

گوشی ها و تبلت های هوآوی Huawei: 

ـ فشار همزمان دکمه های زیر و نگهداشتن آنها برای ۵ الی ۱۰ ثانیه   

ولوم پایین + پاور     |     Volume Down + Power Key   یا

ولوم بالا + پاور     |     Volume Up + Power Key   یا

پاور + ولوم پایین + ولوم بالا     |     Power Key + Volume Down + Volume Up      یا

ـ فشار دادن و نگه داشتن دکمه پاور Power برای ۳ ثانیه سپس فشار دادن و نگه داشتن همزمان دکمه های ولوم پایین Volume Down + ولوم بالا Volume Up برای ۵ الی ۱۰ ثانیه   

 

چگونه بعد از ریست فکتوری اطلاعات را برگردانیم

گوشیهای ال جی LG: 

ـ فشار همزمان دکمه های زیر و نگهداشتن آنها برای ۵ الی ۸ ثانیه   

ولوم پایین + پاور     |     Volume Down + Power Key

 

گوشیها و تبلتهای لنوو Lenovo: 

ـ فشار همزمان دکمه های زیر و نگهداشتن آنها برای ۵ الی ۸ ثانیه   

ولوم پایین + پاور     |     Volume Down + Power Key   یا

ولوم پایین + ولوم بالا + پاور     |     Volume Down + Volume Up + Power Key

 

گوشیهای آندروید نوکیا Nokia: 

ـ اتصال گوشی به شارژر برق

ـ فشار همزمان دکمه های زیر:   

ولوم بالا + پاور     |     Volume Up + Power Key  

ـ رها کردن دکمه پاور با ظاهر شدن لوگو آندروید و نگه داشتن همچنان ولوم بالا برای ۱۰ ثانیه

 

حالت عمومی گوشیها و تبلتهای آندروید: 

ـ فشار همزمان دکمه های زیر و نگهداشتن آنها برای ۵ الی ۸ ثانیه   

ولوم پایین + پاور     |     Volume Down + Power Key

ولوم بالا + پاور     |     Volume Up + Power Key   یا

ولوم پایین + ولوم بالا + پاور     |     Volume Down + Volume Up + Power Key

 

[توجه: اگر از طریق دکمه های ترکیبی مذکور نتوانستید به حالت ریکاروی بروید مدل دقیق گوشی خود را در بخش نظرات در همین صفحه قید بفرمایید تا راهنمایی لازم صورت گیرد]

ـ در ادامه اگر استفاده از دکمه های ترکیبی موفق آمیز بوده باشد وارد صفحه ریکاوری Recovery خواهید شد. در این صفحه با استفاده از دکمه ولوم پایین روی گزینه Wipe data/factory reset رفته و با استفاده از دکمه ولوم بالا (در برخی از گوشیها دکمه پاور) گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید.

ـ در صفحه باز شده روی گزینه Yes — delet all user data رفته و آن را انتخاب کنید سپس منتظر شوید تا مراحل ریست اتمام یابد.

ـ در پایان با استفاده از گزینه reboot system now گوشی را ریستارت کرده و از سیستم عاملی سالم لذت ببرید.

آموزش ریست تنظیمات کارخانه Factory Reset گوشیهای سونی Sony توسط نرم افزار PC Companion:

ـ ابتدا از طریق لینک زیر آخرین نسخه نرم افزار را دانلود کرده و نصب کنید:

دانلود آخرین نسخه Sony PC Companion برنامه مدیریت گوشیهای سونی

ـ برنامه را اجرا کرده و مطمئن شوید که ارتباط تان با اینترنت برقرار می باشد، پس از اجرای برنامه گوشی شما مورد شناسایی قرار می گیرد در ادامه روی گزینه Update phone/tablet کلیک کنید.

ـ سپس روی Accept کلیک کرده و گزینه repair my phone / tablet را انتخاب نمایید.

ـ در ادامه مراحل را دنبال کنید تا سیستم عامل سالم از طریق اینترنت و درگاه شرکت سونی بارگذاری شده و روی گوشی تان نصب گردد (توجه: این فرآیند ممکن است زمان زیادی طول بکشد).

ـ پس از اتمام کار گوشی تان ریستارت خواهد شد.

اشتراک گذاری:

امتیازدهی :

متولد 1362، دانش آموخته رشته زبان انگلیسی، از سال 1380 در زمینه های مختلف کامپیوتری و اینترنتی، علی الخصوص طراحی وب سایت، به صورت مستمر فعال بوده ام. با ظهور گوشیهای هوشمند موبایل فعالیتهای خود را به سمت بخشهای مختلف نرم افزاری و سخت افزاری این سیستم سوق داده و در برخی موارد به صورت حرفه ای ارائه خدمات نموده ام. اینک در این آشفته بازار موبایل، با کوله باری تجربه سعی دارم تا تجربیات خود را به ساده ترین و سلیس ترین شکل ممکن به اشتراک بگذارم.

۲۱ مهر ۱۳۹۵

۱۶ مهر ۱۳۹۸

۵ خرداد ۱۳۹۹

۱۱ اسفند ۱۳۹۴

ببخشید ازتون کمک میخوام

بفرمایید در خدمتم

سلام میشه یه کمکی کنید

سلام خسته نباشید.گوشی هواوی مدل Y330-U11 بااین دکمه ها ریست نشد. همینجوری هنگ کرده و میخوام برگردونم تنطیمات کارخانه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام. برای گوشی Y330-U11 باید با استفاده از دکمه های ولوم بالا + پاور اقدام بفرمایید.

سلام ببخشید گوشی من ال جی ایکس کم هستس میخواستم ببینم اگه بازیابی به حالت کارخانه بزنم برنامه فارسیش حذف میشه چون هم پیاما وهمه جاش قشنگ فارسیه؟

سلام. دوست عزیز، اگه خود سیستم عامل فارسی باشه مجددا زبان فارسی بعد ریست کارخانه فعال میشه. ولی اگه توسط برنامه فارسی سازی شده باشه باید اون برنامه بعد ریست فکتوری دوباره نصب بشه. ولی از اونجایی که این گوشی ایرانی هستش مطمئنا زبان فارسی رو خود سیستم عامل هستش لذا با ریست فکتوری از بین نمیره.

سلام.مدل گوشیم سامسونگ گلکسی استار هست و اندروید ۴
من امدم برش گردونم ب حالت کارخونه الان تو همون قسمت اول گیر کرده و من هر چقد سعی میکنم برم تو قسمت wipe data/factory reset نمیشه و ی رباتی ک از تو شکمش علامت تعجب زده بیرون میاد.باید چیکار کنم؟😐

سلام. پس از اینکه روبات ظاهر میشه یکی از دکمه های ولوم بالا یا پایین و یا پاور را چندین بار فشار بدین تا گزینه های ریکاوری ظاهر بشه. اگه ظاهر نشد مجددا دکمه های ولوم پایین + پاور + هوم را فشار داده و نگه دارید تا منو ریکاوری بیاد.

ویه سوال دیگه اینجا تو سایت نوشته قبلش باید گوگل پلی رو حذف اکانت بزنی قضیه چیه وچرا؟

روی برخی از گوشی ها بعد ریست فکتوری اکانت گوگل مشکل ساز میشه. لذا اگه قبل از اینکار حذف بشه بهتره.

سلام گوشی من مدل سامسونگA10s هستش میخام بزنم تنظیمات کارخانه میره وارد اکانت سامسونگ بشه ولی من رمز اکانت یادم نیس و ایمیلی هم که واسه اون زدم از رو گوشیم پاک شده یادم نیس باید چیکا کنم لطفا کمک کنین☹

سلام. باید frp reset انجام بدین

سلام من گوشیم خاموش شده هر کار میکنم روشن نمیشه این کاری که گفته شد رو هم انجام دادم اما بازم روشن نشد آرم سامسونگ میاد اما دیگه روشن نمیشه همینجوری روش گیر میکنه

سلام. در این صورت باید رام روی گوشی تون فلش کنید. با ورود به حالت ریکاوری یا دانلود، مدل دقیق و شماره ساخت فعلی گوشی رو قید بفرمایید تا رام مناسب رو براتون قرار بدم. http://nsmobile.ir/samsung-recovery-download-mode/

ببخشید این گوشیه من ایرانی که نیس کره ایه از قبل هم فارسی شده بود یعنی من نرم افزار فارسی روش نصب نکردم خودش از قبل داشت؟

بله از قبل فارسی بوده

سلام،من قبلا که گوشی خواهرم اثرانگشتش رو قبول نمیکرد و قفل باز نمیشد یک برنامه از نت پیدا کردم و طریقه اش این بود که باید میریختیش به یک فلش خالی و وصل میکردی گوشی ، با این کار تنظیمات گوشی بدون باز شدن قفل بالا اومد و ازونجا ریست فکتوری کردم ، حالا اون برنامه رو پیدا نمیکنم شما میدونین اسمش رو ؟

سلام. نه در این مورد اطلاعی ندارم.

سلام ببخشید من پین تنظیمات کارخانه رو فراموش کردم باید چیکار کنم؟

سلام. برای انجام تنظیمات کارخانه پین (رمز) گوشی نیازه و رمز دیگه ای نیاز نیست.

درود بر شما. گوشی من نوکیا هست. به اندروید۱۰ ارتقا دادم. از یکی شنیدم که می‌گفت بعد آپدیت باید ریست فکتوری بکنی گوشیو تا باگ خاش کم بشه. به نظرتون واجب هست؟ اگه بخوام ریست فکتوری کنم اطلاعات اپلیکیشن هایی مانند شاد هم میره؟ و یک سوال دیگه اینکه من وقتی می‌خوام چندتا عکس و ویدئو انتقال بدم به sd با این جمله رو به رو میشم« فایل ها انتقال نیافتند. خطای نامشخص » این مشکل راه حل دارد؟

سلام. در کل توصیه میشه پس از آپگرید و یا آپدیت گوشی یکبار ریست فکتوری صورت بگیره تا مشکلات احتمالی نسخه قبلی از بین بره. ضمنا اطلاعات شبکه های مجازی مانند تلگرام، شاد، اینستاگرام و … سرجاشون می مونن فقط باید در صورت نیاز نام کاربری و رمز عبور اکانت رو (مثلا برای اینستاگرام) بدونین تا بعدا به مشکل برنخورین. مشکل عدم انتقال نیز به احتمال زیاد با ریست فکتوری برطرف خواهد شد.

سلام در گوشی های a11 چگونه عمل کنیم؟

سلام. برای ورود به حالت ریکاوری در گوشی های سامسونگ به آموزش زیر مراجعه بفرمایید:http://nsmobile.ir/?p=8312
سپس می تونین طبق آموزش موجود در همین صفحه Wipe و ریست رو انجام بدین.

سلام من دارم گوشی سامسونگ جی ۲را به تنظیمات کارخانه برمیگردانم ولی یک رباتی اومده نوشته downloading…و نمیره چکارش کنم؟

سلام. شما وارد حالت دانلود Download Mode شدین باید از طریق همون دکمه های که گرفتین و وارد شدین گوشی رو خاموش کنید بعد می تونین طبق آموزش موجود در لینک زیر وارد محیط ریکاوری شده و اقدام به ریست فکتوری نمایید:http://nsmobile.ir/?p=8312

سلام من گوشی شیائومی مدل redmi notb8pro دارم،برای فلش سه دکمه که میزنم وارد صحنه میشه ولی منو بالا نمیاد که بخوام ریستش کنم لطفاً راهنمایی کنید

سلام. برای ریست فکتوری گوشی Redmi Note 8 Pro از طریق محیط ریکاوری بدین صورت عمل کنید:
گوشی را خاموش کرده پس از چند ثانیه به طور همزمان دکمه های ولوم بالا + پاور + خانه را فشار داده و برای چند ثانیه نگه دارید. زمانی که لوگو شیائومی ظاهر شد دکمه پاور را رها کرده و برای جند ثانیه منتظر بمانید. با مشاهده صفحه ریکاوری دکمه ها را رها کرده و از گزینه Wipe Date برای ریست فکتوری گوشی استفاده کنید.

من گوشی شیامی نوت ۸دارم رنگ های گوشی بهم ریخته چطور تنظیمات کارخانه میشه انجام داد که وات یا نرم افزارهای گوشی پاک نشود

سلام. تنظیمات کارخانه تمامی اطلاعات گوشی را پاک خواهد کرد.

سلام گوشیم هواویه برا ریست کردن رمز میخواد منم رمزو فراموش کردم چکارکنم؟

سلام. گوشی رو خاموش کرده و با استفاده از دکمه های (ولوم پایین+پاور یا ولوم بالا+پاور یا ولوم بالا+ولوم پایین+پاور) وارد حالت ریکاوری شوید و طبق تصاویر بالا از Wipe data برای ریست استفاده کنید.

وچه جور باید حذف کنم اکانت گوگل پلی رو مرحله به مرحله میگین گوشیم ال جی ایکس کم بود؟

ببخشید گوگل یا گوگل پلی؟

اگه گوشیتون دارای آندروید پایین تر از ۶ هستش نیازی به حذف اکانت گوگل نیست.

سلام.
گوشیم سونیه
دو سیم کارته
سیم کارتاش رو نمی خونه و علامت خطا رو هر دوتاشه. به نظرتون تنظیم کارخانه بزنم حل می شود؟؟؟
یا باید فلش کنم

متشکرم

“حسین” عزیز، سلام. مطمئنا بهترین کار در این مواقع ابتدا بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه (Reset Factory) هستش اگه مشکلتون بدین طریق حل نشد می تونین روشهای بعدی را امتحان کنید.

ممنون خیلی بهم کمک کرد

خواهش می کنم دوست عزیز، موفق باشید.

اندروید گوشی من ۶.۰هست نیاز به حذف اکانت گوگل هست ؟

فکر نمی کنم برای شما نیاز باشه.

جیمیل میشه همون گوگل درسته چون نوشتم حذف اکانت گوگل برام اورد حذف جیمیل؟

بله درسته.

سلام ببخشید
می خواستم ببینم اگه گوشی داخل شارژ باشد ریکاوری انجام نمی شود
آخه گوشی من سامسونگه و رمزش رو هم فراموش کردم و روش شمارو هم امتحان کردم ولی نمی دونم چرا ریکاوری انجام نمی شود مگه ریکاوری نیاز به شارژ باطریس زیاد داره
نمی دانم چیکار کنم

“حنانه” عزیز، گوشی باید حتما بالای ۵۰ درصد شارژ داشته باشه تا ریست صورت بگیره. وگرنه پیش نمیره.

خیلی ممنون ازتون

سلام گوشی دخترم اچ تی سی دیزایر اس هستش و فقط چند تا بازی توش بوده دیشب هنگ کرد و مجبور شدم ری استار فکتوری کنم ولی الان که روشن میکنم روی آرم اولیه اندروید میمونه و تا کلید پاور و ولوم هم کاری انجام نمیده .لطفا من رو راهنمایی فرمایید

سلام یکبار دیگه با استفاده از حالت ریکاوری (دکمه های ترکیبی) اقدام به ریست فکتوری کنید اگه مشکل حل نشد باید رام مناسب رو فلش بزنید. مدل دقیق گوشیتون رو قید کنید تا رام مناسب قرار بگیره

لطفا زودتر جوابم رو بدین بچه سه ساله ست تا بیدار نشده درست کنم براش

سلام ، بازگشت به تنظیمات کارخانه همان روت کردن هست؟؟بازگشت به تنظیمات کارخانه ضرری هم داره واسه گوشی ؟ در اندروید گزینه بکاپ دارد همون را که فعال کنیم دیگه بعدا خود گوشی اطلاعات را برمیگردونه؟ اکانت گوشی از طریق برنامه بیتالک مسدود شده و با هر شماره ای که ثبت نام میکنیم میزنه مسدود است آیا با بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه این مشکل درست میشه؟؟ لطفا ۴تا سوال را جواب بدید ممنون.

“نیما” عزیز، با سلام. بازگشت به تنظیمات کارخانه یا همان ریست کارخانه (Reset Factory) با روت فرق می کنه. تو روت فقط امکان دسترسی به فایلهای سیستمی آندروید میسر میشه اما وقتی گوشی به تنظیمات کارخانه برمیگرده تمامی برنامه ها و اطلاعات اون پاک میشه و سیستم عامل به حالت اولیه (مثل موقعی که گوشی رو خریدین) برمیگرده لذا ضرری که نداره هیچ، بلکه در این صورت اشکالات و ایرادات نرم افزاری اون هم برطرف میشه. ـ بکاپ تو گوشی ها و سیستم عامل های متفاون فرق می کنه بهترین حالت بکاپ گرفتن کپی از آنها در کامپیوتر یا گوشی دیگه و یا حتی حافظه رم (مموری کارت) گوشی به صورت دستی می باشد. در مورد بی تاک هم مطمئن نیستم که مشکلتون بدین طریق برطرف بشه. اگه این برنامه آی پی تون رو بلاک کرده باشه از طریق ریست هم نمیشه کاری کرد.

سلام
گوشی من مدلj8 سامسونگ هستش از وقتی نرم افزار رو آپدیت کردم و گوشی اندروید ۱۰ شد گوشی حالت اسلوموشن شده و عملکرد کندی داره و موقع تایپ کردن بشدت اذیتم میکنه بنظرتون بازگشت ب کارخانه بزنم درست میشه؟راه حلی دارید؟

سلام. بله ریست فکتوری کنید انشالله مشکلش برطرف میشه.

سلام
گوشی من مدلy360هواوی هست .بازگشت به تنظیمات کارخانه رو زدم ولی گوشی دائم خاموش وروشن میشه و۳ گزینه میاد:
۱-backup
۲-Reset Factory
۳-reboot
متاسفانه هرسه گزینه رو هم امتحان کردم تنها کاری که انجام میشه خاموش میشه ودوباره روشن میشه لطفا کمکم کنید!

“maryam” عزیز، با سلام. اگه گوشیتون مشکل سخت افزاری نداشته باشه می تونین به لینک زیر مراجعه کرده و رام موجود را دانلود کرده و طبق روش دوم آموزش نصب کنید:http://nsmobile.ir/?p=2913

ممنون از راهنماییتون درست شد.

سلام. من گوشیم اچ تی سی مدل دیزایر ۵۰۰ هست وقتی میخوام ریست کنم گوشیم رو میگه باید کد پین بزنی درحالی که من یادم نمیاد رمزش چیه؟ چیکار کنم؟

“میثم” عزیز، با سلام. اگه پین رو به یاد ندارین می تونین گوشی رو خاموش کرده و از طریق حال ریکاوری (دکمه های ترکیبی) اقدام به ریست نمایید. آموزشش در همین صفحه موجوده.

سلام من گوشی رو با استفاده از دکمه Volume Up + Power Key به تنظیمات کارخانه برگردوندم. مراحل رو کامل انجام دادم ولی الان دیگه گوشی بالا نمیاد؟ چیکار کنم؟؟؟

سلام. دوست عزیز، ریست فکتوری برای رفع مشکلات گوشیه. اگه گوشیتون از لحاظ سخت افزاری مورد نداشته باشه حتما سیستم عامل بالا میاد. در غیر این صورت می تونین از طریق ریکاوری مد دوباره ریست فکتوری رو انجام بدین.

سلام . تب لت من مدل لنوو a3500 هست . سه روز تو حالت فریزبود. ریست فکتوریشم کردم با صفحه ی ریکاوری میگه نمیتونم ریست کنم .. خاموش روشنم ک میشه تو حالت بوت لوپ گیر میکنه باز میره رو حالت ریست فکتوری هی میگه نمیتونه و خطا میده .. چند بار ک اینکارو کرد باز میره رو صفحه ی ریکاوری .. راهی نیس که بتونم ریستش کنم؟؟از adb ،فلش یا هرچیزی…؟
درضمن کامپیوترمم تا وقتی تب لتو رو حالت adb نزارم نمیشناستش .. ینی روی ی حالت نمیمونه ک فرصت شناختنشو داشته باشه .. ممنون میشم کمک کنید

“سارا” عزیز، با سلام. می تونین از طریق رام موجود در لینک زیر رام سالم و بدون ایراد را روی تبلت خود فلش کنید تا هر گونه ایراد برطرف بشه. آموزش فلش و ابزارهای لازم در این لینک قرار داده شده:http://nsmobile.ir/?p=3265

سلام سوال سخت افزاری هم میشه پرسید

با سلام. لطفا سوالات غیر مرتبط با این صفحه را در بخش “پرسش و پاسخ” لینک زیر مطرح بفرمایید:http://nsmobile.ir/?page_id=1176

سلام خسته نباشی من گوشیم سامسونگ هستش اندرویدشم ۵ بودقبلن خیلی وقته ها که اندرویدشوبه۶ ارتقادادم ولی الان پشیمونم خیلی حافظموگرفته برام مشکل ایجادکرده میخاستم بپرسم آیابابازنشانی به داده کارخانه اندرویدشم به۵برمیگرده؟یا اگه میشه یه راه بگین که من بتونم انجام بدم این کارو ممنون میشم

“Samira” عزیز، با سلام و سپاس. برای نصب رام ۵ روی ۶ باید دانگرید صورت بگیره که کار پیچیده و طاقت فرسایی هستش. برای حل مشکلتون کافیه گوشیتون رو به تنظیمات کارخانه برگردونین Reset Factory، مطمئنا مشکل حافظه برطرف میشه.

باعرض سلام خسته نباشید من از تنظیمات کارخانه که گفته بودین ریست کنم میخواستم بکنم ولی پین میخواد پین روهم من ندادم نمیدونم مال همه رو کارخانه داده یاچی موندم گوشیم A5سامسونگ طرح قدیم هست خدایش اگه میشه زودتر جواب بدین مدیونتون میشم

سلام. معمولا پین خود گوشی مورد نیازه. در غیر این صورت احتمالا یکی از پین های پیش فرضه: ۱۲۳۴ یا ۱۲۳۴۵ یا ۰۰۰۰
ضمن اینکه می تونین با استفاده از دکمه های ترکیبی با ورود به حالت ریکاوری نیز ریست فکتوری رو انجام بدین که نیاز به پین نیست.

سلام من اندروید خودم ارتقا دادم حالا ریست فکتوری هم میکنم بازم هنگ دارم گوشیم سامسونگ هستش ممنون میشم ازشما

سلام. لطفا مدل دقیق، نسخه آندروید و شماره ساخت فعلی گوشیتون رو قید بفرمایید. شاید نیاز باشه که یه رام سالم رو گوشیتون فلش کنین.

سلام سوالم آینه که بعد ریسیت کردن روت هم از بین میره؟؟ گوشی من نوت ۳ هست که الان ریسیت کردم از طریق تنظیمات خود گوشی )تو تنظیمات گزینه ریسیت داشت( ولی باطری کمتر از سی بود که ریسیت انجام شد و الان تقریبا هرچیزی که داخل حافظه گوشیم بود پاک شده اما برنامه سوپر که فک کنم برای روته پاک نشده و همینطور برنامه ای که فکر کنم مربوط به سیمکارتمه
چیکار کنم؟؟؟ مرسی

سلام. “زینب” عزیز، تو ریست فکتوری روت گوشی از بین نمیره.

سلام من دكمه هوم ريست ولوم زدم گوشيم بالا نمياد ديگه چكار كنم نت پنج

سلام. دوست عزیز، برای ریست کارخانه گالاکسی Note 5 بدین طریق اقدام کنید.
دکمه های ولوم پایین + home + power را به طور همزمان نگه دارید تا زمانی که وارد صفحه ریکاوری شوید. پس از ورود با استفاده از دکمه ولوم پایین روی گزینه wipe date/factory reset رفته و دکمه پاور Power را فشار دهید. دکمه ولوم پایین را ۷ بار فشار دهید تا روی Yes — delete all user data قرار بگیرید سپس دوباره پاور را فشار دهید تا فرآیند ریست فکتوری آغاز شود.

سلام خسته نباشید من گوشیم سامسونگ جی ۳ هست و بازگشت به حالت کارخانه رو زدم ولی بازم گوشیم خاموش میشه یه سری پیامها هم میاد که میزنع موافقید یانه خواستم بدونم مشکل گوشیم چیه و با وجود شارژ باز خاموش میشه

سلام. اگه گوشی قبل از خاموش شدن پیام میده پس می تونه مشکل نرم افزاری باشه (البته بستگی به پیام هم داره). ولی اگه گوشی بدون هشدار یهو خاموش میشه یعنی مشکل سخت افزاریه و باید تعمیر بشه. در مورد مشکل نرم افزاری بهتره رام روی گوشی تون فلش کنین و پس از فلش مجدد ریست فکتوری کنید شاید مشکل برطرف بشه. جهت دانلود رام رسمی آندروید برای گوشی سامسونگ Galaxy J3 می تونین از لینک های زیر استفاده کنید:http://nsmobile.ir/?p=5118http://nsmobile.ir/?p=7124

با سلام
من مدتیه که گوشی خودمو روت کردم اما چند وقتیه که برخی برنامه های اصلی نظیر ساعت و دوربین و جی میل و برنامه های دیگه کار نمیکنه میخواستم بدونم اشکال از روت شدنه که اینا مشکل دارن و یا چیز دیگه .و ایا با ریسیت فکتوری میشه آنروت انجام داد و احتمال حل مشکلات وجود داره؟
گوشیم هواوی هانر سی تری هس
با تشکر

“mahdi” عزیز، با سلام. اشکال در اجرای برنامه ها می تونه بی ربط به روت بودن گوشی نباشه زیرا وقتی گوشی روت میشه دسترسی به برنامه ها و فایلهای سیستمی میسر میشه و احتمال دستکاری تو برنامه ها هست. پیشنهاد می کنم گوشیتون رو ریستک فکتوری کنید به احتمال زیاد عمده مشکلات برطرف میشه. البته احتمالا روت سرجاش می مونه ولی برنامه ها درست میشن.

با سلام و تشکر از راهنماییتون
بله پس از بکاپ گیری از اطلاعات خواستم که گوشی رو ریسیت فکتری کنم اما وقتی از او تنظیمات این کار رو میکردم تلفن خاموش میشد وپس از مدتی طولانی که لوگو روی صفحه می موند و مجبور میشدم که باتری رو خارج کنم و دوباره جا بندازم می دیدم که هنوز گوشی ریسیت فکتروی نشده. از تنظیمات بوت هم خواستام استفاده کنم اما هرچی کلید های مخصوص این کاررو یعنی پاور و ولوم زیاد رو نگه داشتم اصلا وارد این بخش نمیشد.
لطفا راهنمایی ام کنید.
با تشکر فراوان

سلام من گوشیم گالکسی c7هست از وقتی ریستارت زدم موقعه ای که گوشیم خاموش میکنم بعد میزنم روشن مینویسه درحال بهینه سازی از برنامه ۱تا … و تا ۱۵دقیقه طول میکشه تا روشن بشه باید چکار کنم درست بشه زود روشن بشه???

سلام. این بهینه سازی معمولا فقط یکبار اتفاق میافته و هر بار ریستارت پیش نمیاد.

سلام و خسته نباشید. سوالی داشتم آیا ویروسی وجود داره که بر روی رام اصلی بشینه و در صورت ریست فکتوری هم پاک نشه. چون خودم گوشیم هواوی نوا پلاس هست و اندروید ۷ آپدیتش کرده بودم. ولی از طریق شبکه وایرلس و نفوذی که به مودمهای قبل ۲۰۱۵ به راحتی انجام پذیره به گوشیم رخنه شده و دقیقا چنین احساسی رو دارم البته از روی شواهد امر. خواستم بدونم چنین ویروسهایی وجود دارند یا خیر؟ و راه خلاصی ازش چیه؟ ممنون

“نیما” عزیز، با سلام و سپاس. متاسفانه باید بگم که بله همچین ویروسهایی وجود دارند و در چند سال اخیر سیستم عامل آندروید رو مورد هدف قرار داده اند به طوری که با ریست فکتوری پاک نمیشن و تنها با فلش یک رام خالص از بین می روند (البته در مواردی نادر حتی با فلش هم از بین نمی روند). البته با بالا رفتن نسخه آندروید، امنیت سیستم عامل بیشتر شده و نفوذ این نوع ویروسها به مراتب کمتر شده است و اینکه روی گوشی شما با آندروید ۷ چطور نفوذ کرده جای تعجب داره زیرا که این نوع ویروسها معمولا تو آندرویدهای پایین تر از نسخه ۵ مشاهده شده. علاوه بر فلش رام یه راه حل هم برای رهایی از شر این نوع ویروسها روت کردن گوشی و جلوگیری از فعالیت آن (غیرفعال کردن آن بدافزار) توسط نرم افزارهایی مانند Lucky Patcher می باشد.

سلام خسته نباشید .
گوشی من huawei ascend g6 هست . یکباره خود به خود هنگ کرد و خاموش شد و روشن شد و ارور داد که internal storage damaged and is now unavailable و بعد الان دوتا گزینه داره :
۱- restore factory settings
۲- restart phone
گزینه اول هم کلا کار نمیکنه . فقط با گزینه دوم گوشی خاموش روشن میشه و رو همین صقحه میمونه
چیکار کنم ؟

دوست عزیز، به احتمال زیاد گوشی شما هارد بریک شده. بهتره به یک خدماتی معتبر ببرین تا تعمیر بشه.

سلام گوشی من huawei g610-u20 هست.گوشی من پس از هنگ کردن به حالت ریست فکتوری رفته وکارهایی که گفتید روانجام دادم اما گوشی خاموش وروشن میشود و فایده ای نداشت لطفاکمک کنید

“احسان” عزیز، با سلام. بهترین کار اینه که با مراجعه به لینک زیر رام موجود را دانلود کرده و طبق آموزش موجود با استفاده از SP Flash Tool اقدام به فلش رام سالم و خالص روی گوشیتون کنین. مطمئنا هر مشکل نرم افزاری داشته باشه برطرف میشه:http://nsmobile.ir/?p=2176

سلام ببخشید معمولا چه قدر زمان میبره تا ریست بشه؟

سلام. مدت زمان ریست کارخانه معمولا تو گوشیهای مختلف متفاوت هست ممکن است از ۵ دقیقه تا ۲۰ دقیقه زمان ببره.

سلام گوشیم رو بازگشت به تنضیمات کارخانه کردم ولی از همون موقع که خاموش شده هنوز روشن نشده چکار کنم (سامسونگ J500H)ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید

“saber” عزیز، پس از ریست کارخانه، بعضی از گوشی ها زمانی حدود ۵ الی ۱۰ دقیقه طول میکشه تا سیستم عامل رو بالا بیاره. اگر در این مدت سیستم عامل بالا نیامد بهتره با استفاده از بوت دوباره اقدام به ریست فکتوری کنید.

ممنون از اموزشتون

سپاس

سلام گوشی هایی ال ج مگنا چطور هارد ریست میشند؟
با تشکر

سلام. برای هارد ریست LG Magna از طریق بوت، گوشی رو خاموش کرده و دکمه های پاور و ولوم پایین را به طور همزمان فشار دهید، زمانی که لوگو LG ظاهر شد دکمه پاور را رها کرده سپس مجدد همان دکمه را فشار داده و برای چند ثانیه نگه دارید. وقتی وارد منو ریکاوری شدید روی گزینه Wipe/Reset Factory رفته و مراحل را ادامه دهید تا ریست کارخانه انجام یابد.

سلام ببخشید من زدم بازیابی کارخانه گوشیم رفته روش ال جیه بعد همون حساب کاربری رو میخواد که گوشیم داشته ولی من یادم نیست اونو باید چی کنم

سلام. بهتره بتونین اکانتی رو که قبلا به گوشی دادین ریکاوری کنین در غیر این صورت باید FRP Reset انجام بدین.

سلام ببخشید من گوشیم note 3 هستش و چند وقتیه رم نمیخونه و ارور sd card is blanked میده و رم سالم هستش چون رو کامپیوتر و گوشیه دیگه جواب داد به نظرتون ریست فکتوری بزنم درست میشه و یه چیز دیگه با ریست فکتوری روت میپره ممنون میشم اگه جواب بدین

دوست عزیز، با سلام. ممکنه مشکلتون نرم افزاری و مربوط به سیستم عامل باشه، لذا به احتمال زیاد ریست کارخانه مشکلتون رو حل خواهد کرد. ضمنا در اکثر مواقع روت با ریست فکتوری از بین نمیره و حفظ میشه.

سلام…گوشی من mi هستش.رمزش فراموش کردم.بخام ریستش کنم باید چکارکنم.

“armin” عزیز، با سلام. برای ریست فکتوری گوشی های Mi شیائومی می توانید بدین صورت عمل کنید. گوشی را خاموش کرده و همزمان دکمه های ولوم بالا + پاور را فشار داده و برای چند ثانیه نگه دارید. زمانی که لوگو Mi ظاهر شد فقط دکمه پاور را رها کنید ولی دکمه ولوم بالا را نگه دارید. در مرحله بعدی English را انتخاب کرده و سپس با استفاده از دکمه های ولوم روی گزینه wipe data/factory reset رفته و با دکمه پاور انتخاب کنید سپس گزینه Yes–delete all user data را انتخاب کنید تا ریست فکتوری انجام شود.

سلام گوشی گرند پریم را رست فکتوری کردم گوشی صفحش بالا اومدنش طول کشید باطری را خارج کردم دوباره روشن کردم حالا وای فای وصل نمیشه چطور باید مشکلش حل بشه با سپاس

“علی رضا” عزیز، با سلام. پس از ریست فکتوری مدتی طول میکشه تا سیستم عامل بالا بیاد در این مورد باید صبور باشید. لطفا یکبار دیگه اقدام به ریست فکتوری نمایید انشالله مشکلش حل میشه و اینبار اجازه بدین خودش روند بالا آوردن سیستم عامل رو انجام بده.

سلام وقتتون بخیر
من گوشی سامسونگ S3 Neo دارم و برای بازگرداندن به تنظیمات کارخانه مشکل دارم.
گوشی بنده نه از داخل تنظیمات گوشی و نه از طریق گرفتن دکمه ولوم و پاور و هوم انجام نمیشه مشکل چیه؟
یه صفحه میاد که آرم اندروید هست و زیرش نوشته دانلودینگ

“جواد” عزیز، با سلام و سپاس. برای ریست فکتوری گوشی تون از طریق بوت، دکمه های ولوم بالا + پاور + خانه Home را فشار داده و زمانی که لوگو سامسونگ ظاهر می شود رها کنید. وقتی وارد منوی ریکاوری شدید از طریق آموزش موجود در همین صفحه می تونین اقدام به ریست گوشی خود نمایید.

سلام گوشیم LG هست … ولوم پایین و پاور میگیرم فقط روشن‌میشه … باز هیچی نمیشه … چیکارکنم

دوست عزیز، با سلام. لطفا مدل دقیق گوشی LG خود را قید بفرمایید تا راهنمایی لازم صورت بگیره.

سلام
من وقتی میخوام گوشیم رو ریست کارخونه کنم ازم رمز یا پسورد میخواد.نمیدونم چه رمزی باید بهش بدم که ازین مرحله عبور کن کنه

“پویان” عزیز، با سلام. اکثر گوشی ها موقع ریست فکتوری رمز یا پین که برای بازکردن قفل صفحه قرار دادین رو ازتون میخوان. اگر غیر از این هست می تونین ۱۲۳۴ یا ۰۰۰۰ یا ۱۲۳۴۵ را امتحان کنین.

گوشیم و میخوام فکتوری ریست کنم کارایی ک گفتید کردم اما گزینه delete all نیومد ریبوتش کردم روشن ک کردم اطلاعات پاک شده بود الان فکتوری ریسیت شده یعنی ریکاوری بشه اطلاعات بالا نمیاد؟

سلام. پس از ریست فکتوری اطلاعات قابل ریکاوری نیستند.

با سلام ، گوش من سامسونگ گلکسی ای۷ هستش اندرویدش رو به ۷ ارتقا دادم ، الا کلا ویبره گوشی کار نمیکنه ، میخواسم بدونم که اگه فکتوری ریست کنم، مشکلش حل میشه؟ ممنون

“احمد” عزیز، با سلام. اگه مشکل ویبره نرم افزاری باشه حتما با ریست فکتوری برطرف میشه. در اصل کلا توصیه ما اینه که پس از آپدیت ریست فکتوری صورت بگیره.

سلام خسته نباشید من یه سری عکسام اتفاقی پاک شده بود با لبتاپ درحال ریکاوری بودم که متوقف شد الان گوشیم بالا نمیاد ریست فکتوری هم کردم ولی فایده نداشت چه کار باید بکنم مدل گوشیم سامسونگ گرند پریمه

“Asma” عزیز، با سلام و سپاس. برای حل مشکلتون باید رام خالص روی گوشیتون فلش کنین. مدل دقیق و نسخه آندروید گوشیتون رو قید بفرمایید تا راهنمایی بعدی صورت بگیره.

سلام من گوشیم سامسونگ g530hمدلش
دکمه پاور و هوم و ولوم پایین رو گرفتم دو گزینه اومد ولوم بالا ادامه بود و پایین کنسل منم بالارو زدم تا ریست شه
الان حدود دوساعته یه صفحه باز شده نوشته درحال دانلود و پایینشم اخطار ک گوشیو خاموش نکنم اما هیچ تغییری نمیکنه چاره ای جز صبر هست
درست میشه؟اگ راهی هست میشه راهنماییم کنین!

دوست عزیز، شما وارد حالت دانلود شدین باید به جای ولوم پایین ولوم بالا رو می گرفتین تا وارد صفحه ریکاوری می شدین. الان برای خروج همون دکمه ها (پاور و هوم و ولوم پایین) را دوباره فشار بدین تا گوشی خاموش بشه. این بار با دکمه های (پاور و هوم و ولوم بالا) اقدام کنید تا وارد محیط ریکاوری بشین و بتونین ریست فکتوری رو انجام بدین.

گوشی من Galexy J500H ریست که میکنی پنجره باز میشه میزنه دانلوود ۵دقیقه هم منتظر موندم صفحه جدید باز نشد چکار کنم

دوست عزیز، ریست فکتوری بین ۱۰ الی ۳۰ دقیقه طول میکشه، لطفا منتظر بمونین.

سلام ناصر هستم گوشیم سامسونگ A3 2016 تنظیمات بروز کردم الان کاربردش خوب نیس چکار کنم مثل تنظیمات اولیه نیس

“ناصر” عزیز، با سلام. یکبار گوشیتون رو به تنظیمات کارخانه برگردونید تا مشکلاتش برطرف بشه.

سلام.
گوشی من سامسونگA7هستش.چند وقت پیش گوشیم رو ب تنظیمات کارخانه برگردوندم اما از اون موقع حالت۴G و LTEگوشیم دیکه کار نمیکنه و فقطH هستش و این در حالیه که سیم کارتم ۴Gهست و هر سیم کارتیم استفاده میکنم وضع همینه.بعضی وقتام ۳Gنشون میده اما ب محض روشن کردن نت دوبارهHمیشه یا اگه ۳Gبمونه وصل نمیشه.
لطفا راهنماییم کنید!چیکار کنم درست شه

سلام. دوست عزیز، به احتمال زیاد مشکل از تنظیمات “حالت شبکه” در تنظیمات گوشی هستش. به این بخش مراجعه کرده و ابتدا آن را یکبار روی WCDMA قرار بدین سپس دوباره روی حالت اتوماتیک که گزینه LTE هم توش هست قرار بدین به احتمال زیاد مشکل برطرف میشه.

میرم حالت شبکه اصلا LTE رو نداره.فقط میزنه(۴G/3G/2Gاتصال خودکار),(۳G/2Gاتصال خودکار).چند بار با گوشیای دیگ مقایسه کردم ولی LTE رو نیاورد

همونی که گفتم رو انجام بدین درست میشه. ابتدا روی حالت WCDMA قرار بدین سپس برگردونین رو حالت (۴G/3G/2Gاتصال خودکار) درست میشه.

باسلام
من گوشی اچ تی سی دارم که هنگام شماره گیری اعداد روی کیبورد را جابجا مینویسه مثلا روی ۵کلیک میکنی ۷را شمارگیری میکنه لطفا اگه کسی میتونه راهنماییم کنه
با تشکر

“اکبر” عزیز، با سلام. تاچ گوشیتون مورد داره، بهتره به یه تعمیرکار نشون بدین.

سلام صفحه گوشیم شکسته و تاچش از کار افتاده چه جوری می تونم از طریق کامپیوتر ریست کنم گوشیمو؟ گوشیم سامسونگ s4

سلام. “yalda” عزیز، دو طریق برای اینکار وجود داره، اولی استفاده از Kies تو کامپیوتر هستش که گاها افراد با مشکلاتی مواجه می شن. راه بهترش استفاده از یه گوشی S4 سالم دیگه است. بدین ترتیب که می تونین همزمان روی دو گوشی با استفاده از دکمه های ترکیبی وارد منو ریکاوری گوشی شده و ریست کارخانه رو انجام بدین. اگه دسترسی به یه گوشی دیگه ندارین من ترتیب مراحل رو براتون می نویسم امیدوارم که درست انجام بدین:
ـ در حالی که گوشی خاموشه،دکمه های “پاور” + “Home” + “ولوم بالا” را به طور همزمان فشار داده برای ۵ ثانیه نگه دارید تا گوشی ویبره بشه. دکمه ولوم پایین را ۴ بار فشار دهید تا روی گزینه ریست قرار بگیرید. حال دکمه پاور را فشار دهید. دکمه ولوم پایین را ۷ بار فشار دهید. دوباره دکمه پاور را بفشارید. اکنون باید مرحله پاکسازی آغاز شده باشه. برای حدودا ۱۰ دقیقه صبر کنید. سپس دوباره دکمه پاور را فشار دهید تا گوشی ریستارت شود.

سلام دوست عزیز وقت بخیر ممنون بابت سایت خوبتون شرمنده من ی مشکلی دارم گوشیم اچ تی سی ام ۹ پلاس هستش و رمزشو یادم رفت میخوام ریست فکتورب کنم چ کار باید انجام بدم طبق اموزش بلا پیش رفتم اما تو اچ تی سی اصلا اون گزینه ها وجود نداره اگه بشه راهنمایی کنید ممنون

“حسین” عزیز، با سلام. بدین ترتیب اقدام بفرمایید تا گوشی تون ریست بشه:
ابتدا دکمه ولوم پایین را نگه دارید بعد دکمه پاور را فشار بدین و تا زمانی که گوشی ویبره می شود نگه دارین سپس دکمه پاور را راه کنید ولی دکمه ولوم پایین را هنوز نگه دارید. زمانی که صفحه سیاه با نوشته دارای خطوط قرمز و آبی ظاهر شد دکمه ولوم پایین را رها کنید. سپس در صفحه مشکی ظاهر شده دکمه ولوم پایین را چندین بار فشار دهید تا گزینه reboot to bootloader انتخاب شود. سپس دکمه پاور را فشار دهید تا فرآیند انجام شود. دستگاه یک صفحه سفید با نوشته رنگی نشان خواهد داد. دوباره دکمه ولوم پایین را چندین بار فشار دهید تا گزینه BOOT TO RECOVERY MODE انتخاب شود. اینجا هم دکمه پاور را فشار دهید تا گزینه مذکور کلیک شود. گوشی سفید و سپس سیاه خواهد شد. پس از چند ثانیه دوباره صفحه مشکی با نوشته ها ظاهر خواهد شد. در اینجا هم دکمه ولوم پایین را چندین بار فشار دهید تا گزینه wipe data/factory reset هایلایت شود، دوباره دکمه پاور را فشار دهید. در صفحه بعدی با استفاده از دکمه ولوم پایین روی Yes – delete all user data رفته و پاور را فشار دهید. منتظر بمانید تا فرآیند ریست کارخانه انجام شود. در پایان می توانید با استفاده از گزینه reboot system now گوشی را ریستارت نمایید.

سلام. یه سوال داشتم
یه گوشی روت شده. بعد با استفاده از یه برنامه آنیستالر بعضی از برنامه های سیستمیش مثل فیسبوک، یوتیوب، گوگل مپ، کروم و… پاک شده. الان با ریست فکتوری اون برنامه های سیستمی برمیگرده؟؟؟

سلام. بله همه برنامه هایی که از اول رو سیستم عامل بوده برمیگرده.

سلام خسته نباشید
ببخشید راسته میگن اگه بازگشت به کارخانه بزنی گوشی مقداری از حافظه شو از دست میده؟

“محمد” عزیز، سلام و سپاس. اتفاقا بر عکس، تو ریست کارخانه فضای زیادی از حافظه گوشی برمیگرده. گوشی میشه عین روز اولی که گرفتین.

سلام خسته نباشین دکمه پاورکدوم ببخشید

سلام. دکمه پاور همونی است که برای خاموش کردن گوشی ازش استفاده می کنید.

با سلام گوشی من سامسونگه وقته اینترنتو روشن میکنم خود به خود میخواد منو وارد یه کانالی تو تلگرام کنه و پیام هایی هم برام میلد بنظرتون چیکار کنم

“فراز” عزیز، با سلام. متاسفانه این مشکل از طرف خود تلگرام هستش و هیچ کاری هم نمیشه انجام داد. تنها باید در صورتی که پیشنهاد کانال میده ردش کنین.

سلام گوشیم سامسونگ j 5 prime هستش میخاستم تنظیمات کارخانه بزنم بجای ولوم بالا با هوم و پاور ولوم پائین زدم ی جای دیگه رفته نوشته دانلودینگ چیکار کنم خاموشم نمیشه؟

“Ali” عزیز، با سلام. همون دکمه ها رو دوباره فشار داده و نگه دارین تا گوشی خاموش بشه.

سلام من گوشی رو ریست فکتوریکردم برای تاییدهویت رمزایمیل روفراموشکردم چیکاااااار کنمممم

دوست عزیز، با سلام. طرفند ریست ایمیل هر گوشی پس از ریست فکتوری فرق می کنه. بهتره مدل گوشی تون را با مشکلتون در وب بگردین تا راه حل مناسب را پیدا کنین.

سلام خسته نباشید من تبلت ام رو ریست کردم اینترنتم قطع شد . بعد تو قسمت تنظیمات ایرانسل را تعریف کردم ولی گوشی ام به اینترنت خود گوشی وصل نمیشه چیکار کنم؟

دوست عزیز، با سلام. به احتمال زیاد مشکل از تنظیمات APN سیم کارت هستش. به Mobile Networks رفته و از بخش APN مطئمن شوید که APN درست برای اینترنت سیم کارتتون تنظیم شده. برای تنظیمات دقیق می تونین از سایت ارائه دهنده سیم کارت استفاده نمایید.

سلام . من میخوام گوشیمو بفروشم بخاطر همین میخوام عکسام قابل بازگشت نباشن بهم گفتن باید برگردونی به تنظیمات کارخانه حالا میترسم مثل روت کردن باشه ؟ با این کار مشکلی پیش نمیاد ممنون میشم کمکم کنید .

“fereshteh” عزیز، با سلام. اگه تنظیمات کارخانه Reset Factory را انجام بدین اطلاعات قبلی تون به هیچ وجه قابل بازگشت نخواهد بود.

سلام ممنون که جوابمو دادین . یه سوال دیگه هم داشتم من گوشیمو ریسرت کردم بعدش که مراحل بالا امدنش بود دو تا گزینه داد dot skip . anyway skip بود اصلا نمیدونستم چی هست نتونستم معنی کنم ببینم چی میخواد به خاطر همین گزینه ی anyway رو زدم شما میدونید این گزینه اصلا چی بود ؟ با تشکر از سایت خوبتون .

نمی دونم گزینه اش چی بوده، اما چون Skip داشته پس انتخابش اختیاری بوده و مشکلی براتون ایجاد نمی کنه.

سلام من reset رو انجام دادم تا پایان اما الان برای راه اندازی مجدد نیاز به ایمیل و پسورد یا شماره تلفن و پیکرد میخواد که من نمیتونم هیچکدومشونو بخاطر بیارم .چرا گزینه ای برای ساخت مجدد ایمیل نداره

“majid” عزیز، با سلام. متاسفانه جدیدا تو برخی از گوشی ها به خاطر پچ امنیتی جدید پس از ریست، ایمیلی که قبلا به گوشی وارد شده بوده رو میخواد که اگه صاحب گوشی نتونه رمز و ایمیل رو به خاطر بیاره باید توسط روشهای پیچیده ای ایمیل را bypass کنه. اگه دوست دارین خودتون اینکار رو انجام بدین دنبال مدل گوشیتون همراه با عبارت “bypass ایمیل” تو وب بگردین در غیر این صورت بهتره به یک خدماتی معتبر ببرید تا اینکار رو براتون انجام بده.

سلام گوشی من از دیشب درست کارنمیکنه فقط میشه باهام تماس گرفت مدلشمHuawei y520هستش وارد هربرنامه ای میشم میزنه متوقف شد گوگل پلی متوقف شذ
تنظیمات کارخانه هم میخوام ببرمش دکمه پاور یا ولوم برا اینتر عمل نمیکنن لطفا کمکم کنید

“هانی” عزیز، با سلام. شما می تونین به لینک زیر مراجعه کرده، رام موجود را دانلود نمایید. سپس توسط برنامه SP Flash Tool و آموزش موجود رام را روی گوشی خود فلش نمایید:http://nsmobile.ir/?p=2182
در این روش نیاز به دکمه های ترکیبی نبوده و به راحتی می تونین فلش کنین. ضمن اینکه همه مشکلات گوشی برطرف خواهد شد.

سلام ببخشید با ریست گوشی اندروید هم به تنظیمات کارخانه بر میگرده

“پارسا” عزیز، با سلام. ریست گوشی (همان عمل خاموش و روشن کردن) اون رو به تنظیمات کارخانه برنمیگردونه، فقط گوشی رو خاموش و روشن می کنه. عمل ریست فکتوری Reset Factory گوشی را به تنظیمات کارخانه برمیگردونه. لینک آموزش در صورت نیاز:http://nsmobile.ir/?p=1114

سلام گوشی من ze551 ایسوس هست روی آرم ایسوس مونده وبه محیط ریکاوری هم نمیره اندرویدش ۵<<لطفا راهنمایی کنید

دوست عزیز، با سلام. برای ورود به محیط ریکاوری در گوشی ایسوس Zenfone 2 مدل ZE551ML می تونین بدین طریق عمل کنید:
ـ گوشی را خاموش کرده و به طور همزمان دکمه های پاور + ولوم بالا را فشار داده و نگه دارید. زمانی که گوشی ویبره کرد دکمه پاور را رها کرده و ولی دکمه ولوم بالا را همچنان نگه دارید.
ـ در صفحه ظاهر شده گزینه Recovery Mode را انتخاب کنید. در صفحه بعدی که ربات آندروید ظاهر میشه دوباره دکمه های پاور + ولوم بالا را فشار داده و نگه دارید و پس از یک ثانیه دکمه ولوم بالا را رها کنید. ـ حال باید محیط ریکاوری شده باشید. در اونجا می توانید با استفاده از گزینه Wip and Reset گوشیتون رو به تنظیمات کارخانه برگردونید.

ممنون وتشکر ازراهنمایی شما ..مراحل را انجام دادم وریست فاکتوری شد وبعداز ریست دوباره اومد روآرم ایسوس موند وبالا نیومد ..لطفا راهنمایی …تشکر

سلام ببخشید گوشی من هواوی جی هفته بعد تو تنظیمات بازنشانی به تنظیمات کارخونه زدم الانیه صفحه آورده نوشته please connect usb cable to your computer and open hisuite. وقتیم به لپتاب وصلش میکنم نمیارتش بالا خود گوشیم هر کدوم از دکمه هارو زدم هیچ فرقی نمیکنه اصلا از اون صفحه تکون نمیخوره چیکارکنم

سلام. این گزینه برای اتصال گوشی به برنامه HiSuite هوآوی هستش. می تونین این برنامه رو از لینک زیر دانلود کرده و نصب نمایید:http://nsmobile.ir/?p=1616

با سلام گوشی من سامسونگ اس۷ هست که ی مموری ۶۴گیگ روی آن گذاشتم و روی مموری رمزگذاشتم تا وقتی روی گوشی دیگه گذاشته شود اطلاعات آن قابل خواندن یا دسترسی نباشد اما امروز حواسم نبود گوشیم را به تنظیمات کارخانه برگرداندم ولی بعدا اتمام مراحل ریست فاکتوری حال دیگر اطلاعات مموریم را نمی تونم استفاده کنم بخش امنیت گوشی که میرم میگه مموری توسط دستگاهی دیگر رمزگذاری شده و به آن دستگا انتقاد دهید ورمز گشایی کنید و دوره به این دستگاه متصل نمایید..درصورتیکه من از طریق همین گوشی روز گذاری کردم…لطفا راهنمایی کنید با تشکر.(فایلها و عکسها و موزیکهاو…. روی مموری هست ولی وقتی میزنم اجرا چیزی نشون نمیده”)

سلام مموری من رمز گذاری شده بود و حتی رمزشو یادمه،قبل از ریست رمزشو باز نکردم و بعداز ریست محتوای مموری میاد ولی برای گوشی ناشناسه و بازشون نمیکنه. لطفا راهی معرفی کنید ممنون

دوست عزیز، با سلام. شما تنها دو راه برای دستیابی به اطلاعاتتون دارین. اولین روش ریکاوری اطلاعات مموری کارت از طریق کامپیوتر روی هارد و سپس فرمت مموری و انتقال دوباره آن می باشد. برای اینکار در کامپیوتر نرم افزارهای Active File Recovery و Easeus Data Recovery پیشنهاد می شود. ضمن اینکه ریکاوری از طریق گوشی به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود.
دومین روش بردن مموری کارت به یک دفتر خدماتی معتبر و رمز شکنی اون توسط دستگاههای باکس مخصوص می باشد.
البته اگه بتونین با موفقیت و دقت روش اول رو انجام بدین نیازی به روش دوم نیست.

متشکرم…من اطلاعات مثل عکس و فیلم و حتی فایلها روی مموری هم در گوشی وهم قتی مموری را وصل میکنم میبینم که حجم فایلها مشخص هس اما وقتی باز میکنم این علامت ! را نشان میده و چیز دیگری باز نمیکه ور هنگام وصل یه کامپیوتر وقتی عکس را میزنم باز شه میزنه این فرمت ساپورت نمیشه

بله متوجه هستم. ولی از آنجایی که اطلاعات شما توسط گوشی encrypt شده لذا دسترسی بهشون ممکن نیست با اینکه حجم اطلاعات‌ سرجاش هست. اگه بتونین ریکاوری رو که گفتم انجام بدین مطمئنا تمام اطلاعاتتون برميگرده

سلام وقت بخیر متشکرم بابت راهنماییتون اما با نرم افزار Active File Recoveryریکاوری کردم و انجام شد وحجم فایل ریکاوری شده دوبرابر شده و متاسفانه فایلهای ریکاوری شده هم باز نمیشه؟؟؟؟؟؟

بهتره با اون یکی نرم افزار امتحان کنید.

سلام با نرم افزار Easeus Data Recoveryهم ریکاوری انجام دادم اما متاسفانه فایلهای ریکاوری شده هم مانند ریکاوری قبل باز نمیشه؟؟؟؟؟؟ با تشکر از شما

پس بهتره به یه خدماتی معتبر ببرین تا رم رو براتون قفل شکنی کنه.

ممنون وتشکر ازراهنمایی شما ..مراحل را انجام دادم وریست فاکتوری شد وبعداز ریست دوباره اومد روآرم ایسوس موند وبالا نیومد ..لطفا راهنمایی …تشکر

اگه گوشی تون مشکل سخت افزاری نداشته باشه بهتره یه رام مناسب روی گوشی تون فلش کنین تا مشکلش برطرف بشه. برای فلش رام روی گوشی ایسوس می تونین از لینک زیر استفاده کنین:http://nsmobile.ir/?p=5103

گوشيمو از اين طريق
آموزش ریست تنظیمات کارخانه Factory Reset از طریق سیستم عامل:
مرحله به مرحله پيش رفتم ولي بعد اين كه رمز گوشي رو زدم و شروع به باز نشاني زد
يك رباتي اورده و نوشته در حال نصب به روز رساني سيستم
الان يك ساعته همون جا گير ن متنش عوض ميشه و نه صفحهش خاموش ميشه
لطفا كمكم كنيد جبران ميكنم

“سجاد” عزیز، با سلام. اگه باتری گوشیتون درمیاد، درش بیارین تا گوشی خاموش بشه. حال می تونین دوباره ریست فکتوری را انجام بدین. اگه باتری درنمیاد می تونین از کلیدهای سخت افزاری موجود برای مدل گوشی تون که برای ورود به محیط ریکاوری استفاده میشه، برای خاموش کردن گوشی نیز استفاده نمایید و دوباره اقدام به ریست فکتوری کنید.

با عرض سلام و خسته نباشید.
مرسی از سایت خوب و پاسخگوییتون.
گوشی من هواوی مدل G750 هستش بعد از اینکه شارژش تموم شد روشنش کردم چندتا ارور داد که اندروید سیستم استوپ شد بعدشم دیگه روشن نشد.
با کلیدای ترکیبی هم خواست بازگشت به حالت کارخانه بزنم اما بعد از کامل شدن بازم گوشیم روشن نشد و فقط صفحه علامت هواوی رو نشون میده.
به نظر شما باید فلش بشه یا چند ساعت باطریشو دربیارم و دوباره امتحان کنم؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.

دوست عزیز، با سلام و سپاس. شما بهتره برای رفع کامل مشکل گوشی تون رام مناسب را روی آن فلش کنید. می تونین از لینک زیر استفاده کنید:http://nsmobile.ir/?p=1538
فقط مطمئن شوید که مدل دقیق گوشی تون با رام مطابقت داره (G750-U10).

سلام گوشی من galaxy j7 prime. وقتی reset factory زدم. بعد از به روز رسانی ازم ایمیل میخواد. و وقتی ایمیل میزنم خطا میزنه‌ چیکار کنم لطفا کمکم کنید خواهش میکنم.

دوست عزیز، با سلام. متاسفانه برخی از گوشی های سامسونگ پس از ریست فکتوری این مشکل براشون پیش میاد. مدل دقیق گوشیتون همراه با مشکل پیش اومده را در وب بگردین راه حلهای رایگان و غیر رایگان برای Bypass کردن ایمیل تو وب سایتهای داخلی وجود داره.

سلام من حساب کاربری وصل کردم الان رمزم را فراموش کردم میخوام بازنشانی کنم میخوادندارم حذف چطوری کنم جساب را

“ریحانه” عزیز، با سلام. اگه تو تنظیمات به بخش حسابها (Accounts) برین می تونین به راحتی و بدون نیاز به رمز عبور حساب رو حذف نمایید. فقط بعدا برای ورود دوباره به همون حساب به مشکل برخواهید خورد.

سلام دوست عزیز سوالم بسیار مهم و مربوط به کارمه لطفا زود جواب بدین گوشیم بعد چند بار ساخت اینستاگرام دیگه قبول نمیکنه و ارور میده آیا با برگشت به حالت کارخانه درست میشه؟؟

“علی” عزیز، با سلام. معمولا این مشکل با ریست فکتوری برطرف میشه، ولی از این بابت صددرصد مطمئن نیستم.

سلام من یه مشکلی داشتم
هیچکدوم این راه ها روی گوشی من جواب نمیده
چیکار کنم

سلام. مشکل خود را به طور دقیق قید بفرمایید تا راهنمایی بعدی صورت بگیره.

دلیل معلوم نشدن فایل UPDATE.APP چیست ؟؟
بعد از عملیات دکمه ولوم+قل وارد بخش sdcard که میشم پوشه رو نشون میده ولی فایل مربوط به رام نشان داده نمی شود

“محمد” عزیز، با سلام. مدل دقیق گوشی تونه چیه و کدام رام رو میخواین نصب کنین؟

با سلام گوش من سامسونگ جی ۵ ریست فاکتوری کردم ولی همش میره روی بروزرسانی و کلا حساب کاربری گوگل میخوادچیکار کنم؟

دوست عزیز، با سلام. گوشی تون پس از ریست کارخانه وارد سیستم عامل میشه و اکانت گوگل میخواد یا قبل از ورود به سیستم عامل اکانت میخواد؟

سلام من گوشی c7ابدیت کردم میخوام خیلی بدشده یعنی ابدیت چین هست ازگوگل پشتیبانی نمیکنه میخوام دوباره مثل قبل باشه چیکارکنم

“محسن” عزیز، اگه گوشی تون سامسونگ Galaxy C7 هست باید برای بازگشت به نسخه قبلی، دانگرید انجام بدین که نیازمند وجود رام مناسب برای منطقه گوشی تون هستش.

اگر دوباره رام قبلی رو دانلود کنم درست میشه امکانش هست

باتشکر از مدیر.
من گوشیم جی۵ هستش.
گوشیم هنگ میکرد مجبور شدم‌ بازگشت به تنظیمات کارخانه بزنم.
اما مشکل اینجاس که تا گوشی میخواد روشن بشه میره قسمت گوگل پلی و اکانت و حساب رو میخواد منم هیچی یادم نیس شمارمم میزنم باز انجام نمیشه. موندم چیکار کنم . توروخدا کمکم کنید

دوست عزیز، با سلام. شما باید قبل از ریست فکتوری آدرس جی میل (اکانت گوگل) را از گوشی تون حذف می کردین. هم اکنون برای حل مشکلتون باید اکانت رو bypass کنید. لطفا مشکل خود را به صورت “آموزش bypass اکانت گوگل برای سامسونگ xxx” سرچ کنید تا به روش مناسب دست یابید. توجه: به جای xxx مدل دقیق گوشی تون رو وارد کنید مثلا j500h

سلام
باتری موبایل من شارژش کم هست الان همزمان با برگشت به تنظیمات کارحانه به شارژر وصل کردم ایا این حالت برا گوشی مشکلی ایجاد می کنه
ممنون از راهنماییتان

سلام. نه مشکلی پیش نمیاد.

ممنون اما الان یه ساعت میشه که فرمت رو شزوع کرده وهمچنان ادامه میده
مدل گوشی Huawei 630 هستش

منتظر بمونید تا به پایان برسه. تو برخی گوشی ها فرمت و ریست زمانبره.

سلام هونور تری سی دارم هیچ کودوم عملی نبود برای ریست فکتوری؟چیکار کنم؟

دوست عزیز، با سلام. برای ریست فکتوری Honor 3C، گوشی رو خاموش کرده و با استفاده از دکمه های ولوم بالا + پاور به طور همزمان (برای چند ثانیه نگه دارید) می تونین وارد حالت ریکاوری شده و طبق آموزش موجود تو این صفحه اقدام به Wipe نمایید.

سلام
تبلت لنوا A3500 ریست فکتوری به روش بالا رو انجام دادم ولی دوباره بر می گرده همون صفحه و ریست انجام نمی شه
نمی دونم شارژ داره یا نه لطفا راهنمایی کنید

“سجاد” عزیز، با سلام. شما می تونین با استفاده از رام موجود در لینک زیر، رام خالص و کاملا سالم روی تبلت خود فلش کنید تا مشکلش به طور کامل برطرف بشه:http://nsmobile.ir/?p=3265

سلام من گوشیم هواووی g730 ریست فکتوری که زدم حدود ده دقیقه همون صفحه موند وقتی باتری رو دراوردم دوباره روشن کردم همون صفحه اومد گوشی رو الان خاموش کردم چیکارش کنم منتظر بمونم تا همون صفحه کامل بشه یا نه ببرمش بیرون

سلام. منتظر بمونین اما اگه پس از گذشت نیم ساعت دوباره همون مشکل پابرجا بود ببرین به خدماتی.

سلام خسته نباشید
من بعد از اینکه گوشیم رو به تنظیمات کارخونه برگردوندم ، زمانی که وارد مدیریت فایل یا موسیقی میشیم شکلش عوض شده ، چطوری میتونم به حالت قبل برگردونم؟
گوشی من هوآوی p6

سلام و سپاس. دوست عزیز، احتمالا شما قبل از نرم افزار متفاوتی برای مشاهده فایلهاتون استفاده می کردین و الان که ریست فکتوری انجام دادین اون برنامه حذف شده. بهتره اون برنامه را پیدا کرده و نصب کنید. ضمنا می تونین از لینک زی یکی از بهترین فایل منجرهای آندروید را دانلود کرده و نصب نمایید:http://nsmobile.ir/?p=1656

مرسی از راهنمایی و وقتی که گذاشتید 🌹
اما من برنامه ای نصب نکرده بودم حتی برنامه ی اورجینال موسیقی خود گوشی هم عوض شده.

یه احتمال هم هست اونم اینه که شما در جریان استفاده از سیستم عامل اون برنامه ها رو آپدیت کرده بودین و الان که ریست فکتوری کردین آپدیت برنامه ها از بین رفته و نسخه اولیه اشون باقی مونده.

سلام خسته نباشید
گوشی htc u ultra را بعد از به روزرسانی ریست فکتوری کردم ولی فراموش کردم بکاپ بگیرم و الان برای ورود به سرویسهای گوگل (گوگل پلی، گوگل و …) دچار مشکلم احتمالا به دلیل همان اکانت گوگل است البته بعد از بالاآمدن سیستم مجددا اکانت جی میل را وارد کردم ولی گوگل پلی و گوگل باز نمی شود

سلام و سپاس. سرویسهای گوگل چه خطایی میدن؟

باسلام و احترام
در حالتی که اینترنت داده فعال است پیغام ” ارتباط اینترنی برقرار نیست مطمئن شوید که وای فای یا داده روشن باشد سپس امتحان کنید” می دهد البته با وای فای مشکل برطرف می شود. در جستجوگر کروم پیغام ” یک اشتباهی در سرورهای گوگل وجود دارد” می دهد.

“بابک” عزیز، مشکل از تنظیمات اینترنت دیتا هستش. لطفا به آموزش زیر رفته و طبق اون تنظیم کنید مشکل برطرف میشه.

سلام وقتتون بخیر من گوشیمو روت کردم چند وفت پیش بعد انروتش کردم که بعد اون ارور میداد که اپ منیجر متوقف شده اشت ولی گذاشتم رو حالت safe modeدرست شد دوباره تنظیمات کارخونه ردم دوباره ارور میده کلافم کرده چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید باتشکر از سایت خوبتون

“saman” عزیز، با سلام. میشه لطفا متن دقیق خطا رو قید بفرمایید!

باسلام و تشكر
كدام آموزش؟

شرمنده دوست عزیز، لینک صفحه یادم رفته براتون قرار بدم. خدمت شما:http://nsmobile.ir/?p=4325

باتشكر مشكل حل شد.

سلام من گوشیم مدلش جی ال ایکس ماد پلاس حالا میخام باز یابی کارخانش کنم ، رمز میخاد رمزشو فراموش کردم ، از این روشی هم که شما میگید رفتم اما تو گزینه هایی که مینویسه factory resetنیست ، میشه کمکم کنید

سلام. احتمالا رمزی که میخواد پیش فرض هستش. از ۰۰۰۰ یا ۱۲۳۴ یا ۱۲۳۴۵ استفاده کنید احتمالا جواب میده.

سلام گوشی من j5 سامسونگ اندروید ۶ روت هست
شنیدم روت ریکاوری گوشی رو خراب میکنه

ایا منم ریست فکتوری بزنم گوشیم بالا مباد یا چون روته عملیاتش نصفه میمونه و مشکل ایجاد میشه

سلام دوست عزیز، روت، ریکاوری گوشی را خراب نمی کنه، بلکه اگه از طریق TWRP روت صورت بگیره ریکاوری گوشی عوض میشه (که البته برای خیلی ها بسیار هم خوبه). که اون هم اگه ریکاوری استوک رو توسط Odin فلش کنین دوباره ریکاوری معمولی گوشی برمیگرده. ضمنا ریست فکتوری ربطی به روت نداره و می تونین با موفقیت انجام بدین.

سلام ببخشید گوشی من ال جی استایلوس۲ هست من حساب گوگل خودم رو در اختیار کسی دادم ولی بعد پشیمون شدم و از سایت گوگل حسابم رو حذف کردم اما بازم اون حساب به گوشیم وصل بود برای همین گوشی رو بازگشت به کارخانه کردم اما الان ازم حساب گوگل میخواد که من حدفش کردم ….. با لب تابم یه حساب دیگه ایجاد کردم و به گوشی معرفب کردم اما برمیگرده مرحله ی قبل در ضمن گزینه اسکیپ براش وجود نداره … باید چیکار کنم ؟؟؟؟؟ خواهش میکنم زود جواب بدید

سلام. برای حل مشکلتون به آموزش زیر مراجعه بفرمایید:http://nsmobile.ir/?p=6665
فقط اگه مشکلتون حل شد لطفا حمایت از ما رو از یاد نبرید.

سلام.ببخشید تبلت من لنوو a5500هست.برای فکتوری ریست دکمه های ولوم بالا و پایین و پاور رو فشار دادم..الان برام صفحه ای اومده که بالاش نوشته فکتوری مود و زیرش فقط سه تا گزینه هست که نوشته ” آیتم تست” “کلیر تست ریپورت” “ورژن”….از این قسمت چیکار کنم ک بیاد بیرون؟؟؟ لطفا زود کمکم کنید

دوست عزیز، با سلام و عرض پوزش به خاطر تاخیر در پاسخ دهی، برای ریست فکتوری روی تبلتت تون باید دکمه های پاور + ولوم بالا را فشار داده و برای چند ثانیه نگه دارید. تا وارد منو ریکاوری شوید.

سلام وخت بخیر خسته نباشین!!!
یه سوال داشتم اینکه کارتsdمن یهو خراب شد و برنامه هامم تو اون بود ک کلا رفت!بعد حالا برنامه های دیگه رو نصب کردم مشکلی پیش نیومده ولی اینستاگرامم باز نمیکنه هر چقدر ایمیل و رمزو میزنم ارور میده به خاطر خطای نامشخص!یه روش هم امتحان کردم ک حافظه پنهان رو پاک کردن بود و…. حل نشد اگه ریست فکتوری کنم مشکل حل میشه؟؟مدل گوشیم هم هواویy360-u32هست

سلام. دوست عزیز، برای حل مشکل اینستاگرامتون باید از نرم افزار گذر از تحریم استفاده کنید.

ببخشید نرم افزار گذر از تحریم چیه؟بیشتر راهنمایی میکنید
ممنونم

نرم افزار گذر از تحریم، نرم افزاری است که توسط آن محدودیت دسترسی به اینستاگرام با تغییر آی پی از بین میره.

سلام از دیشب گوشی هو اوی زدم تنظیم کارخانه روش هنگ کرده چیکار کنم

سلام. اگه بیشتر از نیم ساعت طول کشید می تونین باتری را درآورده و دوباره ریست فکتوری رو انجام بدین.

سلام .گوشیم تنظیمات پیامش به هم خورده،مثلاوقتی یکی بهم پیام میده تازه ترین پیامم میره جای قدیمی ترین پیام،تنظیمات خود پیام هام رو ریست کردم ولی هیچ فرقی نکرد.مدل گوشیم سامسونگ گلکسی گرند پرایم

سلام. دوست عزیز، تاریخ و ساعت گوشی تون صحیح نیست برای همین ترتیب پیامها بهم ریخته. اگه اونها رو تنظیم کنید مشکل حل میشه.

سلام من گوشیم سامسونگ j7 هستش.ریست فکتوری زدم واسه شروع ب کار باید اکانت گوگلی ک همسازی شده بود رو وارد میکردم رمزشو یادم رفته بود تغییر رمز دادم الان میگه تا ۲۴ ساعت بعد نمیتونید وارد سیستم بشین.راهی نیست ک بشه زودتر وارد سیستم گوشیم بشم؟چون واقعا واسم مهمه

سلام. دوست عزیز، باید این مدت رو منتظر بمونین نمیشه کاری کرد.

سلام.خسته نباشیدمن دیشب گوشیم رودادم موبایل فروشی برام فلش کنه اماشک دارم فلش کرده باشه فکرمیکنم ریست فکتوری کرده باشه ازکجابایدمتوجه بشم که فلش کرده؟!!!

“ماهان” عزیز، با سلام. تنها در صورتی میشه فهمید که شماره ساخت فعلی گوشی تون با شماره ساخت قبل از فلش متفاوت باشه، در غیر این صورت راهی برای فهمیدن وجود نداره.

سلام
گوشی سامسونگ رو به تنظیمات کارخانه بازگرداندم ولی Gmail سابق را برای راه اندازی گوشی از من میخواهد ولی رمز GMail را فراموش کرده ام و با GMail دیگری نیز وارد نمی شود.
لطفاً کمکم کنید.
با تشکر

“میلاد” عزیز، با سلام. متاسفانه شما باید فرآیند حذف اکانت گوگل یا FRP Reset رو انجام بدین که کار پیچیده ایه. لطفا مدل دقیق گوشی تون رو قید بفرمایید تا راهنمایی بعدی صورت بگیره.

سلام من گوشیم سامسونگ هست و موقع داده کارخانه رمز ایمیل ازمن میخواد و من وقتی میزنم میگه اشتباهه درصورتی که ازدرست بودنش مطمئنم و برای وارد شدن به خیلی جاها همین رمزرو زدم و مشکلی ایجاد نشد میشه راهنمایی کنید

دوست عزیز، با سلام. شما باید قبل از ریست فکتوری اکانت گوگل رو از گوشی تون پاک می کردین و متاسفانه الان باید فرآیند حذف اکانت گوگل یا FRP Reset صورت بگیره که فرآیند پیچیده ایه. مدل دقیق گوشی تون رو قید بفرمایید تا راهنمایی لازم در صورت وجود براتون قرار بگیره.

سلام من هنوز ریست فکتوری نزدم چون اصن نشد این مرحله رمز گوگل رو نتونستم انجام بدم و هنوز کاری نکردم مدل گوشیممj5primeهست

همانطور که خدمتتون عرض کردم شما باید ابتدا اکانتهای گوگل رو از گوشیتون حذف کنید بعد اقدام به ریست فکتوری نمایید. برای حذف اکانتها می تونین از تنظیمات به بخش اکانتها Accounts مراجعه نمایید.

سلام.گوشی من سامسونگ a5 2016 هستش.چتد روزی هس صفحش پر پر میزنه!جایی خوندم که ممکنه مشکل نرم افزاری باشه…میخواستم بدونم همچین چیزی امکان داره؟؟و اینکه با بازگشت به کارخونه درست میشه؟؟؟ممنون

سلام. بله بهتره یه ریست فکتوری انجام بدین ولی قبلش حتما اکانتهای گوگل را از سیستم عامل حذف کنید بعد ریست فکتوری رو انجام بدین.

یعنی چی اکانتهای گوگل رو حذف کنم؟؟ینی چیا رو پاک کنم؟؟؟اگه بدون پاک کردن اکانتهای گوگل ریست فکتور بزنم،تاثیری نداره ینی؟؟؟ممنون😔😔

اگه اکانتها رو حذف نکنین ممکنه پس از ریست فکتوری به مشکل درخواست ایمیل برخورد کنین و اون موقع کار سخت میشه.

یه مشکل دیگه هم دارم…اینه که وقتی ریست فکتوری میزنم…بعد که گوشی تمام مراحلو رفت و روشن شد…یکی از عکسای قدیمی که توی گوشیم خیلی قبل بوده…میاد رو بک گراند…علتش چیه؟؟

این دیگه واقعا عجیبه، چون وقتی ریست فکتوری صورت بگیره همه چیز پاک میشه و هیچ اطلاعات یا عکسی به جا نمی مونه که بخواد تو بگراند قرار بگیره. احتمالا ریست فکتوری به طور کامل صورت نمی گیره.

سلام دوست عزیز من میخوام ریست فکتوری کنم وتمام اکانت هامو پاک کردم ولی اکانت گوگلم رو وقتی میزنم که ما ک کنم میگه برای برخی برنامه ها لازمه و بازهم میگه باید داده کارخانه بزنین ولی وقتی ام میخوام داده کارخانه بزنم رمز ایمیلمو میگه اشتباهه با اینکه درسته علتشم اینه که نمیتونم اکانت گوگلم رو پاک کنم وهنوز موفق به زدن داده کارخانه یا ریست فکتوری نشدم راهنمایی کنین چجوری اکانت گوگلم رو پا کنم باتشکر

سلام. بهتره ابتدا برنامه مربوطه رو پیدا کرده و پاک کنید بعد اکانت رو پاک کنید.

سلام خسته نباشید.من گوشیم سامسونگ مدل j5هستش بعدخودم بازگشت به تنظیمات کارخانه روزدم.وبعدگوشی روروشن کردم ودوباره خودم گوشی روراه اندازی کردم.تمام جملاتش خارجی بودوچندگزینه داره من خودم همین جوری زدم وگوشی دوباره درست شد.خواستم بدونم که یه وقت مشکلی برای گوشی پیش نمیاد.چون شایدیه وقت گزینه ای رواشتباه زده باشم.بعدهامشکل سازنشه.

سلام و سپاس. نه دوست عزیز، هیچ مشکلی پیش نمیاد ضمن اینکه تمامی تنظیمات بعدا قابل تغییر می باشند.

سلام خسته نباشید من ی مشکلی دارم..هیچکدوم از این راه ها برا گوشی هواوی من جواب نمیده..باید چیکار کنم؟؟

سلام. احتمالا باید از رمز پیش فرض ۱۲۳۴ یا ۱۲۳۴۵ استفاده کنید.

البته برای تنظیمات کارخانه رمز میخواد ک من ندارم نمیدونم چه رمزی باید بزنم

سلام
گوسی من سامسونگ اس ۸ پلاس هست، یه مدت َ که بعضی از نرم افزارها موقع اجرا یا وقتی تازه اجراشون میکنم پیام توقف میده (has stopped ), گوشی رو reset کردم ولی درست نشد، باید حتما reset factory بشه ؟

سلام. اگه ریست فکتوری بشه مطمئنا همه مشکلات نرم افزاری گوشی برطرف میشه.

سلام خسته نباشید من گوشیم هواوی g610 و مرتب روشن خاموش میشه عملیات بازگشت به تنظیمات کارخانه هم دو بار انجام دادم ولی هیچ تغییری نکرد میخواستم بدونم مشکلش چیه ؟ ممنون میشم

سلام و سپاس. به احتمال زیاد گوشی شما نیاز به فلش داره می تونین از لینک زیر برای دانلود و فلش رام رسمی گوشی تون استفاده کنید:http://nsmobile.ir/?p=2176

سلام
با تشکر از آموزش
آیا استفاده از کلید ها و روش های سنتی و…..ضرری برای گوشی ندارن ؟
با تشکر از این سایت عالی

سلام. نه هیچ مشکلی ندارند.

سلام وقتتون بخیر
ی مدتی وقتی به نت وصل میشم گوشی داغ میشه وقتی قطع میکنم خوب میشه
قبلا اینجوری نبود با بازگشت ب تتظیمات کارخانه مشکل حل میشه یا راه حل دیگه ای داره
مدل موبایل A5
۲۰۱۶
تشکر

“هما” عزیز، با سلام و سپاس. به احتمال خیلی زیاد برنامه یا برنامه هایی موقع اتصال گوشی تان به اینترنت در آن تداخل ایجاد می کنند لذا گوشی بیشتر از حد همیشه پردازش می کنه و داغ میشه. اگر بتونین این برنامه یا برنامه ها رو یافته و پاکسازی بکنین مشکل حل میشه در غیر این صورت ریست فکتوری بهترین راه حله.

ممنون از پاسخگوییتون
چطور این برنامه هارو پیداکنم

تو تنظیمات گوشی به برنامه ها App بروید و در قسمت Running Apps برنامه های در حال اجرا ببینید مورد مشکوکی پیدا می کنید یا نه!
ضمنا می تونین از یک Task Manager خوب هم استفاده کنید.

سلام ،من تنظیمات کارخانه زدم الان سیم کارت رو نمیخونه،مشکل از کجاس،شبکه های وای فای هم نمیاره

سلام. کد #۰۶#* را شماره گیری کنید ببینید IMEI رو نشون میده یا نه. اگه نشون نداد مدل دقیق گوشی تون رو وارد کنید تا راهنمایی بعدی صورت بگیره.

وقتتون بخیر،نشون نداد متاسفانه،مدل گوشی هواوی G۶۳۰-u10 هست،

برای رایت مجدد سریال IMEI روی گوشی تون می تونین از این آموزش استفاده کنین:http://nsmobile.ir/?p=5531

سلام خسته نباشید
من یه گوشی galaxy S3 دارم و متاسفانه پین گوشی رو فراموش کردم
خواستم هارد ریست کنم دکمه های پاور و ولوم آپ و هوم رو نگه میدارم وقتی لوگو سامسونگ ظاهر میشه دکمه هارو ول میکنم ولی گوشی روشن میشه و رو حالت ریکاوری نمیره
آیا راهی هست که روشن نشه و بتونم هارد ریست کنم

سلام. اگه گوشی از لحاظ کارکرد نرم افزاری و سخت افزاری مشکلی نداشته باشه مطمئنا می تونین از طریق ریکاوری ریست فکتوری بفرمایید. مدل دقیق گوشی تون رو قید بفرمایید تا بررسی کنم شاید نحوه ورود به ریکاوری گوشی شما متفاوت باشه.

سلام وقت بخیر
میخوام ویندوز سیستمم عوض کنم ویندوزش xp میخوام ۷ بشه
وقتی سی دی ۷ میذارم و تا قسمت بوت هم میرم بعد صفحه شروع میکنه کم کم به رنگ بنفش شدن و صفحه کامل بنفش میشه و هیچ تغییری نمیکنه
حتی تا ۲ساعت هم صبر کردم هیچ تغییری نمیکنه.
مشکل چیست؟ باید چکار کنم تا ویندوز عوض کنم؟

“هما” عزیز، با سلام. اول اینکه از مطابقت داشتن قطعات سیستم تون به نیازمندی های ویندوز ۷ اطمینان پیدا نمایید. دوم اینکه ممکن است اشکال از درایور DVD باشه که نتونه دیسک رو خوب بخونه و سومین مشکل می تونه ناشی از یک ایراد سخت افزاری در قطعات (علی الخصوص رم یا هار) باشه.

ممنون

باسلام مدل گوشیم g630هست از طریق منوی seting میخواستم بازگرداندن به تنظیمات کارخانه را انجام بدم گوشیم خاموش شد از طریق دکمه های ترکیبی هم انجام دادم میزنم تلفن قفل است چندین بازهم امتحان کردم نشد میخواستم ببینم مشکل هارد داره یاعیبی دیگه ممنون

“تایماز” عزیز، با سلام. می تونین از طریق رام موجود در لینک زیر اقدام به نصب رام خالص روی گوشی تون نمایید. اگه حین نصب رام مشکلی پیش بیاد نشون از وجود یک ایراد سخت افزاری خواهد داد.

سلام.من بعد انجام همه مراحل بعد reboot system nowدوباره رو علامت سامسونگ می مونه علتش چیه؟

سلام. در این صورت رام گوشی تون مشکل داره و باید رام خالص روش فلش بشه. مدل دقیق گوشی تون رو قید بفرمایید تا رام مناسب براتون پیشنهاد بشه.

من فقط خواستم از سایت و از جوابگویی تون تشکر کنم.واقعا کسی ندیدم به همه سوالات تو مدت یکسال و خورده ای مدام جواب بده.بسیار عالی

سپاس دوست عزیز، انجام وظیفه است.

سلام گوشی من مدل j5 prime الان سه روزه ک رو ی صفحه گیر کرده نه عقب میاد نه بسته میشه صفحه خاموشم نمیشه هیچ ذکمه ایم کار نمیکنه نمیشه ب تنظیمات کارخونه برش گردونم متاسفانه از اون صفحه تکون نمیخوره نمیشه باتریشم ذربیارم بدتر از این رو ی عکس خونوداگی گیر کرده ک نمیشه ببرم پیش ی تعیرکار برا همین خواهش میکنم ازتون اگه راه حلی دارید ب ایمیلم بفرستید ی دنیا ممنون میشم

دوست عزیز، با سلام. شما می تونین با استفاده از دکمه های پاور + ولوم بالا + ولوم پایین (به طور همزمان) یا ترکیب پاور + ولوم بالا (یا ولوم پایین) گوشی تون رو خاموش کنید. در ادامه با استفاده از دکمه های پاور + خانه + ولوم بالا به حالت ریکاوری (Recovery Mode) رفته و اقدام به ریست فکتوری کنید.

سلام خسته نباشید گوشی زن فون ۲ دارم چند وقته خاموش میشد اما تو پاور مشکلی نداشت بعد یکماه با پاور کار کردم کلا خاموش شده دیگه به برق وصل نمیشه .روشن بود ریست کارخونه کردم.این مشکل یکماه بعد تعویض تاچ پیش اومد تاچش پرش داشت بعد تعویض یکماه نشد اینطوری شده.تشکر از شما

دوست عزیز، با سلام. مطمئنا مشکل گوشی شما سخت افزاریه لذا بهتره پیش یه خدماتی ببرین تا تعمیر صورت بگیره.

سلام علیکم
ممنون از راهنمایی شما
با کمک شما توانستم گوشی خود را به حالت تنظیمات کارخانه برگردانم

سپاس، موفق باشید

سلام خسته نباشید ببخشین اگه کسی ازطریق دسترسی فیزیکی بانصب بدافزارجاسوسی یاویروس گوشی اندرویدو هک کرده باشه بافکتوری ریست گوشی ازهک خارج میشه صددرصد؟لطفا راهنمایی کنین .ممنونم

سلام. “بهزاد” عزیز، ریست فکتوری در اکثر مواقع گوشی رو به حالت کارخانه برمی گردونه که هیچ اطلاعاتی روش قرار نگرفته و رام خالص می باشد، لذا هر گونه هک و دستکاری رو از بین میبره. ولی در آندرویدهای پایینتر (بخصوص آندروید ۴ و پایینتر) به دلیل امنیت پایین آنها، گاها ویروس یا بدافزار به قدری در حافظه نفوذ می کنه که حتی با ریست فکتوری هم مشکل برطرف نمیشه و تنها فلش یک رام خالص می تونه اون رو از بین ببره.

سلام. وقت بخیر. گوشیم چن روز هست که خودکار برنامه هایی که داخل گوشیم تا حالا نصب نبوده را دانلود میکنه. بیشتر تقویم ۹۷ و برنامه خبر. جدیدا هم برنامه ای جدید نصب نکردم. چن تا برنامه مثل زاپیا را حذف کردم ولی مشکل همچنان پابرجاست. تمام دانلود برنامه هامم عیرفعال کردم. چکار کنم؟

“هما” عزیز، با سلام. به احتمال زیاد نرم افزاری از قبل روی گوشی شما (آشکارا یا پنهان) قرار گرفته و اون نرم افزار به صورت خودکار اقدام به نصب این برنامه ها می کنه. بهتره تو تنظیمات گوشی به بخش برنامه ها Apps رفته و پی همچین نرم افزاری بگردین و اگر مورد مشکوکی دیدید حذف کنید.

با سلام
گوشي من سامسونگ J110 هستش و سيستم اندرويد بالا نمياد و با دكمه هاي پايين+خانه+پاور رفتم به صفحه زير:
بالاي صفحه اول زده بود
warning!
a custom OS can cause critical problems phone and installed applications.
if you want to download a custom OS, press the volume up key.
Otherwise, press the volume down key to cancel.
volume up: continue
volume down: cancele (restart phone)

من volume up رو زدم و رفت به صفحه زير:
ODIN MODE(MULTI CORE DOWNLOAD)
PRODUCT NAME: SM-J110F
CURRENT BINARY: SAMSUNG OFFICIAL
SYSTEM STATUS: OFFICIAL
SECURE DOWNLOAD: ENABLED

DOWNLODING…I
DO NOT TURN OFFF TARGET!!I

گوشي من حدود دو روزه كه رفته تو حالت ريكاوري و در حال دانلوده
نميدونم چي رو دانلود ميكنه و از طريق چي به اينترنت متصله
و اخطار داده كه گوشي رو خاموش نكنيد…

“مهدی” عزیز، با سلام. شما دکمه ها رو اشتباه گرفتین عزیز، این حالت که رفتین حالت دانلود (Download Mode) هستش و برای نصب و فلش رام از طریق Odin کاربرد داره. برای ریست فکتوری شما باید دکمه های پاور+خانه+ولوم بالا را فشار می دادین. الان بهتره همون دکمه هایی رو که برای ورود گرفتین دوباره همزمان فشار بدین و نگه دارین تا گوشی خاموش یا ریستارت بشه. بعد از طریق دکمه هایی که من گفتم اقدام به ورود به محیط ریکاوری و ریست فکتوری نمایید.

راستي علامت اندرويد هم وسط صفحه هستش و گوشيم هم دائم به شارژ وصله. چطور ميتونم زودتر به نتيجه برسم؟ ممنون ميشم راهنماييم كنيد…

سلام میشه بگین چقدر زمان می بره ریست گوشی سامسونگ j5 انجام بشه

سلام. ریست فکتوری چیزی بین ۱۰ الی ۳۰ دقیقه زمان می بره. بستگی به نسخه سیستم عامل و نرم افزارهای نصب شده داره. ضمن اینکه روی گوشی های سامسونگ هم بیشتر از بقیه زمان میبره.

از دیشب سه بار ریست با نگه داشتن ولوم و پاور و منو انجام دادم تا دو ساعت هم صبر کردم ولی از حالت شروع که صفحه سیاه با نوشته سامسونگ هست جلو تر نرفته چند بار قطع و وصل میشه ولی تعقیری نمیکنه اگه راهی داره ممنون میشم بهم بگین

در این صورت احتمالا مشکل از رام گوشی هستش لذا لازمه یک رام خالص روی اون نصب بشه. مدل دقیق گوشی تون رو قید بفرمایید تا لینک رام مناسب براتون قرار بگیره.

سلام گوشیم بعد از تنظیمات کارخانه بردم هیچ برنامه ای نصب نمیشه و خطای ۱۱۰ رو نشون میده .مدل گوشیم SM-j110h هست

سلام. اگه گوشی تون پس از ریست فکتوری باز با مشکلات نرم افزاری مواجه میشه باید یه رام خالص روش نصب کنید. در صورت تمایل درخواست دهید تا رام مناسب برای گوشی تون قرار بگیره. فقط لازمه که شماره ساخت فعلی گوشی تون رو قید بفرمایید.

ممنون ازراهنماییتون.اندرویدگوشی ۷ هس.پس درصورتی که ریست فکتوری بزنم قطعا بدافزارجاسوسی و ویروس پاک میشه؟سپاس فراوان

سلام
من گوشیم htc desire 516 هست.چند وقت پیش چندتا از اپها رو اجرا نمیکرد ولی این اواخر دیگه هیچکدوم از برنامه ها رو اجرا نمیکنه.۲بار فلش شده ولی هنوزم تو تماس گرفتن و اس ام اس و اتصال به اینترنت مشکل دارم وحتی یه سایت رو هم باز نمیکنه.بلوتوث و وای فای هم روشن نمیشه.تعمیرکار گفته اون قسمت از هارد که مربوط به این قسمت هاست از کار افتاده و باید هارد عوض بشه.هزینه تعمیرش یک سوم قیمت گوشیه.بنظر شما با ریست فکتوری این مشکلات گوشی برطرف میشه؟

سلام. دوست عزیز، اگه هارد گوشی مشکل داشته باشه متاسفانه نه فلش و نه ریست فکتوری هیچ کدوم جواب نمیدن و باید هارد تعمیر بشه. ولی بد نیست شما یه ریست فکتوری انجام بدین تا به نتیجه برسین. اگه هارد مورد نداشته باشه معمولا با ریست فکتوری مشکلات نرم افزاری برطرف میشه.

سلام گوشی من خاموش شده الانم مثل بالا ک میزنم تنظیمات کارخانه از اول شروع میکنه چند بار زدم اما روشن نمیشه چکار کنم

سلام. شاید نیاز باشه که روی گوشی تون فلش رام صورت بگیره. لطفا مدل دقیق گوشی تون رو قید بفرمایید تا راهنمایی بعدی صورت بگیره.

سلام خسته نباشید گوشیم سونی ایکسپریا زد z هست و آنروید ۵.۱ هست پشیمون شدم که باطری زود تموم میشه دیر شارژ میشه و …..میخوام به آندروید ۴.۳ برگردونم چکار کنم ؟ آیا با ریست فکتوری میشه حل کرد یا دانگرید؟ یه راهنمایی مفصل برام میکنید چکار کنم ؟مشکلی پیش میاد؟ بعد از ریست فکتوری یعنی همون موقعی که گوشی نو ( آندروید ۴.۱) خریدم ؟ یا نه ریکاوری مود کنم یا فلش تولز ؟کمکم کنید؟

“سینا” عزیز، با سلام. شما باید رام پایینتر رو توسط فلش تول نصب کنید و گرنه ریست فکتوری رام رو پایین نمیاره و فقط همون رام رو از نو نصب می کنه. در صورت تمایل مدل دقیق گوشی تون رو قید بفرمایید تا رام ۴.۳ براتون قرار بگیره.

سلام گوشیم سونی xperia z (c6603 هست خب چکارکنم؟
اگه با فلش تولز با رام ۴.۳ نصب کنم هیچ اتفاقی نمیافته؟ درسته؟ مثلا ( هرچی باشه )

خوب مگه نمیخواین آندروید گوشی تون برگرده به ۴.۳؟ باید اون رام رو روی گوشی فلش کنین. خواستین اطلاع بدین تا رام براتون قرار بگیره.

سلام ببخشید گوشی جی ۵ دارم رمز گوشی رو یادم رفته می خوام ببینم چجوری به کارخونه برگردونم کدوم دکمه ها رو بزنم

سلام. از دکمه های زیر استفاده کنید:
ولوم بالا + پاور + خانه

سلام.وقت بخیر.من گوشیم سامسونگ s6 هستش.الان چند روزه که مدام خاموش روشن میشه.یعنی فقط وقتی شارژر وصله بهش روشن میمونه.وقتی از شارژ میکشمش خاموش میشه.مشکل از باطریش میتونه باشه یا چی؟لطفا کمک کنین

سلام. دوست عزیز، برای اطمینان از خرابی باتری بهتره گوشی تون رو یکبار به تنظیمات کارخانه برگردونده و یا رام خالص روش فلش کنید. اگه پس از اینها باز مشکل سرجاش بود یعنی باتری مورد داره.

من اون کارو انجام دادم و روی wipe data factory reset زدم.دو تا گزینه اومد.yes و no.روی yes زدم ولی هیچ فرقی نکرد.الان که گوشیو روشن میکنم دوباره همون گزینه ها میاد.چیکار باید کنم

منظورتون کدوم گزینه ها هستند؟

سلام من چند روز پیش گوشیم رو ریست کردم و بعد یه پیام برام اومد که گوشی شما ثبت نشده امروزم میخواستم واتساپ وصل کنم نوشته بود گوشی شما روت شده حالا نمیدونم باید چکار کنم
تازه وقتی گوشیم رو ریست کردم ۲۰درصد شارژ داشت

دوست عزیز، با سلام. نمی دونم منظور شما از ریست، راه اندازی دوباره گوشی یا بازگرداندن آن به تنظیمات کارخانه (ریست فکتوری) هستش؟ بعد این پیام عدم ثبت از طرف همتا (رجیستری) براتون اومده یا چیز دیگه ای هستش> ضمنا واتس آپ نیازی به روت یا نبودن گوشی نداره.

سلام خسته نباشید من گوشی zte دارم ریست کارخانه ای کردم الان نمی تونم حساب گوگل درست کنم لطفا کمک کنید

سلام و سپاس. وارد سیستم عامل شدین و نمی تونین حساب گوگل درست کنید؟ یا نمی تونین وارد سیستم عامل بشین؟

سلام . چطوری از گوشیم بکاپ بگیرم؟؟؟؟؟؟؟ که اطلاعاتش پاک نشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام. می تونین اطلاعات شخصی مثل عکس و فیلم و تو حافظه مموری یا کامپیوتر کپی کنین برای بقیه موارد هم می تونین از نرم افزار زیر استفاده کنید:http://nsmobile.ir/?p=2583

سلام ممنون برا من جواب داد

سلام
گوشی من ایسوس(مدل ذنفون ۳) هست و بعد از آپدیت اندورید ۶ به ۷ حدود ۲۰ دقیقه یک‌بار اینترنت قطع می‌شه و باید دو سه بار گزینه کانکت رو بزنم تا دوباره وصل بشه. احتمال داره این مشکل به دلیل آپدیت باشه؟ و امکان داره با ریست فکتوری مشکل حل بشه؟
ممنون

سلام. اگه مشکل سخت افزاری نباشه حتما با ریست فکتوری حل میشه.

سلام من تبلت لنوو تب۲ دارم خواستم به تنظیمات کارخانه برگردانم که نشد و خیلی دکمه های ترکیبی رو فشار دادم یک صفحه جدید باز شد به نام factory kit teste و دیگه ریست نشد بردم تعمیرگاه که فلش کنه نشد و روی لوگوی لنوو مونده تعمیرکار میگه هاردش سوخته باید عوض کنی نمی دونم چکار کنم راهنماییم کنید ممنون میشم

سلام. در برخی موارد هارد بریک قابل تعمير هستش و در برخی موارد نه. بهتره به یه تعمیراتی حرفه ای ببرین شاید بتونن کاری بکنن.

ممنون

سلام ببخشید من اندرویدم ۶.۰.۱ بود با اینترنت اونو به ۷.۰ ارتقا دادم می خواستم بدونم که با اینکار یعنی بازنشانی داده کارخانه دوباره ۶.۰.۱ می شه؟

و اینکه نت من الان ۴G با اینکار ممکنه که از حالت ۴G تغییر کنه و بشه E یا ۳G ؟

سلام. با ریست فکتوری نسخه آندروید تغییر نمی کنه و همون نسخه ۷ باقی می مونه ضمنا حالت شبکه هم تغییر نمی کنه. در ریست فکتوری فقط سیستم عامل موجود یکبار از نو روی گوشی نصب میشه.

سلام.
ببخشید من گوشیم صفحه ش شکسته و میخوام ببرم واسه تعویض ال سی دی.
قبلش میخوام ریسیتش کنم.
اگه بخوام از طریق منو یا دکمه های ترکیبی ریسیتش کنم باید گزینه ها رو ببینم ولی متاسفانه صفحه کاملا تاریک هست و چیزی رو نمیبینم.
راه دیگه ای برای ریسیت تو فکتوری هست؟؟
گوشی ال جی مدل جی فلکس(LG-D958)

سلام. یه راه حل یه خرده مشکل اینه که یه گوشی دیگه عین همین گوشی خودتون پیدا کنین و مراحلی را که روی اون انجام میدین روی گوشی خودتون هم انجام بدین. البته اگه گوشی تون الگو یا رمز داشته باشه نیاز نیست نگران اطلاعاتتون باشین و می تونین بدین برای تعویض ال سی دی. چون برای اینکار نیازی به بازکردن قفل صفحه نیست.

با سلام من گوشیمو ریست فاکتوری کردم تو فورمتین دیتا مونده چیکارش کنم؟

سلام. باید منتظر بمونین تا تموم بشه در غیر این صورت می تونین باتری را از گوشی خارج کرده و با استفاده از دکمه های فیزیکی (حالت ریکاوری) اقدام به ریست فکتوری نمایید.

سلام من یه گوشی طرح ایفون خریدم که سیستم عاملش اندرویده. خاموش و روشنش که کردم دگ روشن نشد. دوباره دکمه پاور و ولوم+ باهم گرفتم. چنتا گزینه مثل همون تنظیمات کارخانه اومد اما اومدم بالا پایین کنم خودش خاموش شد و حالا هرچی میزنم روشن نمیشه دگ. چیکار باید کنم لطفا راهنمایی کنید😳.

سلام. خسه نباشید. ببخشید گوشی من یهویی پیغامی چند بار اومد که اثر انگشت شما شناسایی نشد گوشی رو خاموش و روشن کنید. من هم اینکار رو کردم. بعد از اون دیگه حسگر اثر انگشت کار نمیکنه و اصلا این گزینه هم روی تنظیمات گوشی نیست. به نظرتون با ریست فکتوری مشکل حل میشه و دوباره تنظیمات بر میگرده؟

سلام و سپاس. به احتمال زیاد مشکل با ریست فکتوری برطرف میشه. فقط قبلش اگر می تونین وارد سیستم عامل بشین اکانتهای گوگل را حذف کنید تا بعدا به مشکل برنخورید.

سلام من ریست فکتوری رو با فشاردادن دکمه های پاور و هوم و جهت دار انجام دادم بعد از ری استارت لوگوی اسم سامسونگ متوقف شد و لوگو روشن و خاموش میشد دوباره کلیدها رو زدم نوشت که سیستم عامل درست نیست و نیاز به دانلود داره، گزینه دانلود رو زدم و یک صفحه سبز روشن که یک فلش رو به پایین در وسط صفحه است و زیرش نوشته در حال دانلود … رو دارم، آیا روش درسته؟ مدتیه منتظر هستم ببینم نتیجه چی میشه.

سلام. مراحل رو درست نرفتین. دوباره دکمه های پاور + خانه + ولوم پایین را فشار داده و نگه دارید تا گوشی خاموش شود. سپس دکمه های پاور + خانه + ولوم بالا را برای ورود به ریکاوری و ریست کارخانه استفاه کنید.

سلام خسته نباشید
ببخشید من گوشیم جی ۲ هستش یهو بعد از وصل کردن فلش به گوشی گوشیم خاموش هنگ کرد و خاموش شد دوباره روشنش کردم بعد از چند ثانیه صفحه سیاه میشود و خاموش میشود چند بار این کار را انجام دادم باز بعد از چند ثانیه گوشی هنگ کرد و صفحه سیاه شد و خاموش شد گوشی به نظر شما با ریست فکتوری درست میشود ؟

سلام و سپاس. اگه گوشی تون مشکل سخت افزاری نداشته باشه حتما با ریست فکتوری حل میشه.

سلام ببخشید من گوشیمG1هست میخام برنامه نصب کنم نمیشه اخطار هم نمیده ولی نصب نمیشه نمیدونم چکا کنم تنظیمات کارخانه هم پیدا نکردم لطفا کمکم کنید ممنون

سلام. می تونین از طریق ریکاوری اقدام به ریست فکتوری نمایید تا مشکل برطرف شه.

سلام برای ریست کردن رمز گوگل منو قبول نمیکنه چی کار باید انجام بدم

سلام. می تونین از طریق بوت (حالت ریکاوری) اقدام به ریست فکتوری نمایید.

سلام میخوام ریست کنم چند گذینه ی چینی میاره چیکار کنم

سلام. با توجه به اینکه زبان ریکاوری چینی می باشد باید معادل انگلیسی این گزینه ها رو با یک اسکرین شات از ریکاوری دارای محیط انگلیسی (که تو وب موجوده) تطبیق بدین تا بتونین Wipe and Reset رو انجام بدین.

سلام من گوشیم یکم عملکردش اومده بود پایین بعد برش گردوندم ب تنظیمات اولیه کارخونه و اپدیت میخواست اپدیتشم کردم ولی باز هم خیلی سرعتش پایین هس و اینکه یک سری اپیکیشنارو باز نمیکنه باید چیکار کنم??

سلام. به احتمال زیاد گوشی تون به فلش رام خالص نیاز داره. مدل دقیق و شماره ساخت فعلی گوشی تون رو قید بفرمایید تا راهنمایی بعدی صورت بگیره.

گوشیم HtcE9 پلاس هستش

در صورت امکان یک اسکرین شات از صفحه درباره About گوشی گرفته و روی هاستهای رایگان آپلود عکس ارسال کرده و لینکش را قرار دهید.

۱.۴۵.۴۰۱.۲cl664129 releas_keys
اینم شماره ساختش

سلام. وقتتون بخیر
چگونه می توانم سونی z2 را ریسیت فاکتوری کرد. با روشهای گفته شده کار نمیکنه . ممنون

با سلام و سپاس. برای ریست فکتوری گوشی Xperia Z2 از طریق ریکاوری (بوت) و ورود به محیط ریکاوری بدین صورت عمل کنید:
روش اول: گوشی رو خاموش کرده و دکمه های ولوم بالا و ولوم پایین رو به طور همزمان فشار داده و نگه دارید. سپس در همان حالت دکمه پاور را فشار داده و رها کنید.
روش دوم: گوشی رو خاموش کرده و دکمه ولوم پایین رو فشار داده و نگه دارید. سپس در همان حالت دکمه پاور را فشار داده و رها کنید.
روش سوم: گوشی رو خاموش کرده و به طور همزمان دکمه های ولوم بالا + خانه + پاور رو فشار داده و نگه دارید.
موفق باشید

سلام من گوشیم تازه خریدم اول خیلی عالی بود سرعتش ولی چند وقتیه رو اعصاب ادمه یک بارم به تنظیمات اولیه برگردوندم نمیشه گوشیم جی ۵ پریمه ممنون

سلام. پیشنهاد می کنم یکبار رام خالص دارای آخرین نسخه آندروید روی گوشی تون فلش کنید ببینید مشکل حل میشه یا نه. لینک دانلود آخرین و جدیدترین نسخه برای گوشی تون:http://nsmobile.ir/?p=7111
نکته: پس از فلش موفق رام حتما یکبار دیگه گوشی تون رو به تنظیمات کارخانه برگردونید. یادتون نره که اطلاعاتتون پاک میشه.

سلام ببخشید من گوشیم اندرویدش ۹ بوده و به اندروید ۱۰ ارتقا دادم میخواستم ببینم اگه تنظیمات کارخانه بزنم اندرویدش به نه بر میگرده؟ یا ن ؟
مدل گوشیم سامسونگ j6 هست
ممنون از سایت خوبتون

سلام و سپاس. با ریست فکتوری گوشی به آندروید پایین تر برنمیگرده، روی همون نسخه که هست ریست صورت میگیره. اگه بخواین به نسخه قبلی برگردین باید دانگرید (فلش رام پایینتر) انجام بدین که روی برخی از گوشی ها جواب میده و روی برخی جواب نمیده.

سلام اگر گوشی را به تنظیمات کارخانه برگردانیم شامل طرح رجستری میشود؟

سلام. نه هیچ مشکلی برای رجیستری پیش نمیاد. رجیستری توسط سریال IMEI صورت می گیره و موقع ریست فکتوری این سریال تغییر پیدا نمی کنه.

سلام
گوشی من هک شده ایا با ریست کردن مشکلش حل میشه؟

سلام. با ریست فکتوری سیستم عامل خالص و نو روی گوشی بارگذاری میشه لذا تمامی مشکلات اون از جمله هک شدن توسط افراد دیگر از بین میره.

سلام من یک مشکلی دارم

سلام. لطفا مشکل خود را مطرح بفرمایید.

سلام. کممممک
من گوشیم سامسونگ اس۳ هست. مدتیه ک به مخاطبین و صفحه شماره گیرم دسترسی ندارم.میخوام بازیابی به کارخانه کنم ک یکمم گوشیم سبک بشه.
سوال: اینکه گفتید اول حساب ها را پاک کنیم به چه صورته؟ و بعد بازیابی حسابام رو چطور برگردونم؟
میترسم ریسک کنم :((((

سلام. برای پاک کردن حسابها برید به تنظیمات گوشی و بخش حسابها (Accounts). برای بازگرداندن حسابها پس از ریست فکتوری دوباره به همون مسیر برین و گزینه افزودن حساب رو انتخاب کنید. یادتون نره که باید حتما نام کاربری و رمز عبور حسابتون رو بدونین.

بعد آیا پین میخواد؟ اگه آره از کجا بیارم؟؟؟؟

پین نمی خواد. اگر هم بخواد همون پین قفل گوشی تون هست.

سلام
یه مشکلی دارم

سلام. لطفا مشکل خود را مطرح بفرمایید.

سلام وقت بخیر . من گوشیم اسمارت اسلاید اس ۵۲۶ هست. گوشی خوبیه تاحالا اذیت نکرده. ولی چندوقته قسمت تنظیمات نمیتونم وارد شم ارور استوپ میده . میخوام گوشیمو بحالت کارخونه برگردونم ولی خب این گزینه در قسمت تنظیمات هست و نمیتونم وارد شم. راه حل دوم هم ک گفتید امتحان کردم ولی گوشی من گزینه ی wipe یا factory بعد ازرخاموش کردن گوشیم نمیاره. چیکار کنم؟؟ لطفا راهنماییم کنید. ممنون.

سلام. می تونین از طریق ADB و فست بوت ریست فکتوری انجام بدین ولی یه خرده پیچیده است. بهتره ببرین پیش یه خدماتی معتبر تا اینکار رو براتون انجام بده.

تشکر از راهنماییتون.

سلام وقت بخیر ببخشید گوشی من سامسونگ هست بازگشت به تنظیمات کارخانه میزنم رمز میخواد من نمیدونم رمز چیه باید چیکار کنم؟

سلام. به احتمال زیاد رمز گوشی تون رو میخواد. در غیر این صورت رمز اکانت سامسونگ هستش. و اگه گوشی تون قدیمیه می تونین از رمزهای پیش فرض ۱ تا ۴ یا ۱ تا ۵ استفاده کنید.

سلام ویروسی شده بود و مدام ساعت وتاریخش تغییر می کرد وامکان دریافت sms نبود وبرنامه ها قفل می کردن خود سرانه بعلت اینکه ریست فکتوری نمی شد ار روش دکمه خاموش وخانه و ولوم بایینرو زدم رفته توحالتی که یه ساعته یه صفحه سیاه با اخطار do not yurn off target ….
چیکار کنم؟صبر کنم یا خاموشش کنم ببینم چی میشه؟خرابتر نشه یه وقت؟لطفا راهنمایی کنید.

do not turn off target… نشون میده.

سلام. باید منتظر بمونین تا فرآیند تموم بشه. اگه خیلی زیاد طول کشید باید باتری رو خارج کنین بعد روشن کنید و دوباره ریست فکتوری کنین.

سلام خسته نباشید..من موبوگراممو رو یه خط نصب کردم ک الان متاسفانه سوخته موبوگرام هم هنگ میکنه ک باید لغونصبش کنم برنامه های نصب شده توی گوشیم توی حافظه رممه اگ بازگشت ب کارخانه بزنم اون هم میپره؟لطفا کمک کنید گوشیم خیلی هنگ

سلام. بله اگه ریست فکتوری کنین باید دوباره از نو خط تون رو روی موبوگرام راه اندازی کنین که نیازمند داشتن سیم کارت هستش.

سلام گوشیم اچ تی سی هستش تعداد الگوی قفل زیاد زده شد به اشتباه ،روی حساب کاربری با رمزش رفته جیمیل میزنم جواب نمیده گوشی به اینترنت وصل نیست .چطور میشه باز کرد.تشکر

سلام. باید با استفاده از دکمه های فیزیکی اقدام به ریست فکتوری نمایید که در این صورت تمامی اطلاعات حافظه داخلی از بین میره.

سلام .من مراحل فوق رو انجام میدم ولی وقتی به مرحله ریبوت میرسه بعد زدن دکمه پاور خطا میده و دوباره لوگوی گ
وشی رونشون میده. لطفا راهنماییم کنید ممنونم

سلام. بهتره دکمه های ترکیبی مختلفی رو امتحان کنید تا بتونین وارد محیط ریکاوری بشین.

سلام وقت خوش
بدون بک آپ اقدام به رست فکتوری کردم و حال در ادامه به این مشکل بر خوردم که در مرحله ی چینگ فور اپدیت همچنان ساعتها مانده و رد نمیشه حال باید چیکار کنم ممنونم از راهنمائیتون

سلام. نباید تو این مرحله مشکلی پیش بیاد. اگه جلوتر نرفت با استفاده از دکمه های ترکیبی دوباره اقدام به ریست فکتوری کنید.

سلام گوشی من سامسونگ هست حالا گوشی خاموش شده بعد وقتی روشن کردم آرم سامسونگ میاد دوباره خاموش میشه وبعد دوباره آرمش میاد بعضی وقت هاشم گوشی روشن میشه تامیام رمز رو بزنیم گوشی خاموش میشه بازگشت به کارخانه هم زدم ولی درست نشد لطفا کمکم کنید.

سلام. به نظر من بهتره یکبار گوشی تون رو فلش بکنید ببینید درست میشه یا نه! اگه پس از فلش باز مشکل پابرجا باشه یعنی مورد سخت افزاریه و باید پیش تعمیرکار برده بشه. برای فلش می تونین مدل دقیق گوشی تون رو تو سایت جستجو کنین تا رام مرتبط پیدا بشه. آموزش فلش هم تو صفحه رام قرار داده شده است.

سلام چطوری باید فلش بکنم مدل گوشیم سامسونگj1هست.

سلام. لینک آموزش خدمت شما:http://nsmobile.ir/?p=3079

سلام مشکل گوشی هوآوی من از میکروفون خود سیستم عامل اندروید هست مثلا میخوای صدایی رو ضبط کنی یا با دوربین فیلمبرداری اش فیلم بگیری صدا نداره یا کسی زنگ بزنه من صدای طرف رو می شنوم امام اون نمیشنوه خدمتتون عرض کنم که دو هفته تعمیر گاه بردمش تعمیر کار دوتا بلندگوی جدید و تازه انداخت ولی درست نشد من تمام اطلاعات گوشیم رو لازم دارم نمیخوام به تنظیمات کارخانه برم راهنمایی کنید متشکرم

سلام. به نظر من بهترین راه برای اینکه نتیجه بگیرید مشکلتون سخت افزاریه یا نرم افزاری همان ریست فکتوری هستش. کافیه اطلاعاتتون رو بکاپ بردارین بعد انجامش بدین.

ممنون

من میخوام بازگشت ب کارخانه رو بزنم اما پسورد ایمیل و میخواد و من یادم نیس.باید چیکار کنم؟؟

می تونین با استفاده از دکمه های سخت افزاری (بوت) اقدام به ریست فکتوری بکنید. ولی اگه آندروید گوشی تون بالاست (آندروید ۷ یا بالاتر) ممکنه پس از ریست فکتوری به مشکل بربخورین.

سلام.من گوشیمو ریست کردم ولی گوشیم ۴۰درصدم شارژ نداشت ولی ریست شد و هما چی گوشیم پاک شد جز اکانت های گوگلم الان مشکلی داره اخه دو دقیقه بیشتر زمان نبرد تا ریست شد .و اینکه بعد از ریست فکتوری میشه بلافاصله نرم افزار نصب کرد؟؟؟
من گوشیم مشکل سخت افزاری داشت برطرفش کردن فقط اینکه تا چن ساعت بعد از برطرف شدن این مشکل نباید نرم افزار نصب بشه؟؟؟

سلام. بلافاصله پس از ریست فکتوری امکان نصب نرم افزار وجود دارخ و نباید از این بابت مشکلی باشه.

واقعاروش های مفیدی بود بسیارسپاس گزارم

سلام من گوشیمو بازنشانی تنظیمات کارخانه کردم الان رو حالت نصب و بروزرسانی سیستم مونده چیکارش کنم؟

سلام. منتظر بمونین ممکنه طول بکشه (شاید حدود ۱۰ دقیقه). اگه خیلی زیاد طول کشید می تونین باتری رو خارج کرده و دوباره از طریق حالت ریکاوری (دکمه های فیزیکی) اقدام به ریست فکتوری نمایید.

با سلام و خسته نباشید
مدتی هست که گوشیم (HTC – Desire 10 Pro) داغ میکنه و شارژ کم میکنه که با نرم افزارهای ویروس یابی اسکن انجام دادم ولی مشکلی پیدا نشد.
آیا با ریست فکتوری مشکل حل میشه و قبل از ریست فکتوری نیاز به حذف اکانت گوگل هست یا نه؟

سلام و سپاس. اگه گوشی تون مشکل سخت افزاری نداشته باشه حتما با ریست فکتوری مشکل فعلی اون برطرف میشه. ضمن اینکه حتما اکانت گوگل رو هم قبل از ریست فکتوری حذف کنید تا بعدا به مشکل برنخورین.

با تشکر از راهنماییتون.

سلام
وقتتون بخیر
موبایلم سامسونگ A5 ۲۰۱۶ هست چند روزه موقعی ک خواستم روشنش کنم صفحه روشن نشده یا یک بار هم گوشیم زنگ خورد صفحه روشن نشد البته دو سه دفعه اینجوری شده دلیلش چیه و چکار باید انجام بدم
ممنون

سلام. اگه منظورتون اینه که صفحه ال سی دی گوشی بعضا میپره ممکنه هم ایراد نرم افزاری باشه و هم سخت افزاری. بهتره ابتدا یکبار ریست فکتوری بفرمایید اگه باز مورد پابرجا بود می تونین به تعمیراتی معتبر مراجعه کنید.

ممنونم از پاسخگوییتون

سلام گوشی من هونور۳cهستش و بازگشت به کارخانه رو زدم الان بیست دقیقه میشه که پیغام میده ANDROID IS UPGRADING
میخواستم این طبیعیه؟؟ و اینکه چقدر زمان میبره تموم شه؟؟
ممنون

سلام. تو برخی از گوشی ها زمان بالا اومدن سیستم پس از ریست فکتوری بیشتر هستش و باید منتظر بمونین. البته اگه این زمان از ۳۰ دقیقه بیشتر بشه عادی نیست و باید گوشی رو خاموش کرد و دوباره ریست فکتوری رو انجام داد.

سلام گوشی هواوی دارم دو سه روزه آرم هواوی روی صفحه میاد و دیگه هیچ عکس العملی نشون نمیده ریست فکتوری کردم و بعد ریبوت سیستم هم زدم اما هیچ تغییری نکرد و دوباره فقط آرم هواوی روی صفحه ظاهر میشه

سلام. باید رام خالص روی گوشی تون فلش کنین. مدل دقیق و شماره ساخت گوشی تون رو قید بفرمایید تا راهنمایی لازم صورت بگیره.

ممنون از پاسخگویی شما : مدل huawei asecand y530 – u051 و شماره mac: 587f6603fe2d

سلام ببخشید گوشی من هواوی p8 lite هستش هیچ کدوم از عکسا وفیلم ها رو درگالری نشون نمیده و همه رو میزنه صفر اما وقتی توی فایل منیجر میرم اونجا عکسا و فیلما و اسناد موجود هست اما باز نمیشه،، با انتقال به گوشی دیگه عکسا باز میشن با ریست فکتری این مشکل برطرف میشه؟؟

سلام. مطمئن مشکل از برنامه گالری گوشی هستش و نباید خود عکس ها مشکلی داشته باشند. می تونین گوشی رو ریست فکتوری کنید تا مورد برطرف شه. ضمن اینکه می تونین از یه برنامه گالری عکس دیگه مثل QuickPic استفاده کنید. لینک دانلود:http://nsmobile.ir/?p=6280

با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم با ریسیت کردن باطریه گوشی تقویت میشه یا نه؟

با سلام و سپاس. ریست فکتوری خود نمی تونه باتری رو بهبود ببخشه ولی می تونه باعث بشه که نرم افزارهایی که باتری رو زیاد مصرف می کنند از بین برن که در این صورت مصرف باتری پس از ریست فکتوری ممکنه به خوبی کاهش پیدا یافته و بهینه بشه.

سلام من گوشیمو ریست فکتوری کردم و توی ی نرم افزار یه سری عکس داشتم و از بین رفتن آیا امکان بازگشتشون وجود داره؟

سلام. پس از ریست فکتوری امکان بازیابی (ریکاوری) اطلاعات میسر نیست.

سلام گوشی من این اخطار میده

internal storage damaged and is now unavailable
و به هیچ جای دیگه دسترسی ندارم و کاری نمیتونم بکنم
دو گزینه داره که یکی ریستارت گوشی هست که بعد از ریستارت برمیگرده همین جای اول
و گزینه بعدی هیچ عکس العملی نداره
ممنون میشم کمکم کنید.

سلام. مطمئنا هارد گوشی تون آسیب دیده، لذا باید ببرین پیش یه تعمیراتی معتبر تا هاردش رو براتون عوض کنه یا اینکه تعمیر کنه.

سلام.من بارها و بارها این روش و انجام دادم و پیغام هیچ فرمانی موجود نیست میده و اصلن گوشی بالا نمیاد.چیکار باید انجام بدم؟

سلام. کدوم بخش پیغام “هیچ فرمانی موجود نیست” رو میده؟

سلام خدمت ان اس مدیر من ازافغانستان استم ویک مشکل دارم گوشیم سونی اکسپریاست وتنظیمات کارخانه شده وقتی روشنش میکنم ایمیل میخوادولی من ایمیل ندارم لطفا همکاری نمایید ممنون میشم

سلام. دوست عزیز، اول اینکه باید قبل از ریست فکتوری اکانت گوگل رو از روی گوشی حذف می کردین بعد ریست فکتوری می نمودین. الان هم باید طبق مدل گوشی تون frp ریست کنید برای انجام اینکار می تونین تو وب بگردین.

سلام
من گوشیم نوت ۳
یه ماهی هست بعضی بازی ها مثل کلش که میخوام بازی کنم گوشیم خود به خود خاموش میشه باز خودش دوباره روشن میشه و با اینکه شارژ داره شارژمو صفر نشون میده وقتی میزنم ب شارژ دوباره شارژ اصلی رو نشون میده
sumsung music هم اصلا ارور میده و باز نمیکنه
مشکلش چیه؟
ریست فکتوری کنم درست میشه؟

سلام. بله حتما ریست فکتوری کنید. انشالله مشکلش برطرف میشه.

سلام.حتما باید شارژش بالای ۵۰% باشه؟

سلام. بله بهتره بالای ۵۰ درصد شارژ باشه تا تو فرآیند ریست شارژ گوشی خالی نشه و گوشی خاموش نشه.

سلام وقت بخیر .
گوشی من هواوی y tit al00 هستش ک یهو خاموش شد و به قسمت ریکاوری رفت .چندین بار ریست فکتوری زدم ولی نشد ،گوشیو وقتی روشن میکنم مجددا بعد یه دیقه دوباره ب حالت ریکاوری میره .هرکاریش میکنم درست نمیشه.ممنون میشم کمک کنید .

به نظر من بهتره یه رام خالص روی گوشی تون نصب کنین. به احتمال زیاد مشکلش برطرف میشه. لینک دانلود رام:http://nsmobile.ir/?p=2673

سلام من گوشیم هواوی پی۸ لایت میخوام ریست فکتوری کنم ولی وقتی میزنم رمز میخواد رمز رو یادم رفته چیکار کنم؟

سلام. رمزی که موقع ریست فکتوری میخواد همون پین گوشی تون هستش که خودتون دادین.

من پسورد گوشیم یادم رفته باید چی کار کنم؟

سلام. اگه به گوشی تون جیمیل داده باشین می تونین از طریق ایمیل ریست پسورد رو انجام بدین در غیر این صورت باید ریست فکتوری کنین.

سلام لطفا ب من جواب بدین گوشیم و ریست کردم الان ادا میده خود به خدا صداش در نمیاد یا شارژ کم میکنه و یهو مینویسه رابط کاربری سیستم متوقف شده ایت و گوشیم گیر میکنه صفحه سیاه میشه😭😭کمکم کن

سلام. یکبار دیگه از طریق محیط ریکاوری ریست فکتوری کنید اگه باز مشکل پابرجا بود بایستی رام روی گوشی تون نصب کنید. در صورت نیاز مدل دقیق گوشی تون رو با شماره ساخت فعلی اون قید بفرمایید تا رام مناسب براتون قرار بگیره.

سلام. گوشی من حافظش پر نشون میده ولی همشو پاک کردم باز علامت حافظه پر رو نشون میده بعضی وقتا هم هنگ میکنه چیکار کنم؟ گوشیم سامسونگ و حافظش ۴ هستش. ممنونم

سلام. بهترین راه همین ریست فکتوری هستش. مطمئنا فضای خیلی زیادی از حافظه تون آزاد میشه.

تبلت لنوو ۷

سلام گوشی من هواوی هستش. تمام مراحل بالا رو برای ریست فکتوری انجام دادم ولی متاسفانه باز هم کلیه برنامهای گوشیم خطا میزنه و پیغام خطای متوقف شده است ظاهر میشه.ممنون میشم کمکم کنید.

سلام. بهتره شما یکبار روی گوشی تون رام فلش یا نصب نمایید. مدل دقیق گوشی تون با شماره ساخت فعلی اون رو قید بفرمایید تا رام مناسب رو براتون راهنمایی کنم.

HUAWEI Y520-U22 شماره مدل
Y520-U22V100R001C328B107

رام رسمی برای گوشی Huawei Y520-U22 خدمت شما:http://nsmobile.ir/?p=2182
پس از دانلود طبق آموزش رام را نصب نمایید. انشالله که مشکلاتش برطرف میشه. فقط حتما شماره ساخت گوشی خودتون رو با رام مطابقت بدین یا یکسان باشند و یا رام دانلود شده از رام گوشی تون بالاتر باشه.

سلام ببخشید یه گوشی سونی
مدل c5303
دارم هرکاری میکنم ریستارت نمیشه یا تنظیمات کارخانه نمیشه ممنون میشم کمکم کنید

سلام. می تونین رام رو از نو روی این گوشی فلش کنید. لینک دانلود رام + راهنمای نصب:http://nsmobile.ir/?p=8788

سلام داداش.رام گوشیمو عربستان بود.روش ویتنام نصب کردم.الان ت قسمت بروزرسانی اپدیت نمیاد بالا و مینویسه نسخه فعلی نرم افزار شما پشتیبانی نمیشود.ممنون میشم پاسخ بدین

سلام. لطفا شماره ساخت و مدل دقیق گوشی تون رو قید بفرمایید تا راهنمایی بعدی صورت بگیره.

سلام گوشی من ایفون۸پلاس چینیه یعنی فیکه هرچی دکمه پاورو ولوم بالاوخانه رامیزنم بوت های مختلف و ریکاوری میاد ریکاوری رومیزنم عکس ادمک اندرویدسبزه میادولی مینویسه دستوری ازسیستم دریافت نشد

سلام. پس از اینکه گزینه “دستوری ازسیستم دریافت نشد” دوباره یکی از کلید های ولوم بالا، پایین یا پاور رو فشار بدین ببینید گزینه Reset Wipe ظاهر میشه یا نه!

سلام
قسمت تنطیمات گوشی کلا ناپدید شده به جای ان یک ادمک سبز رنگ امده روش کلیک کنم میزنه اندروید متوقف شده باید چه کنم
باتشکر

سلام. می تونین با استفاده از دکمه های فیزیکی اقدام به ریست فکتوری گوشی نمایید.

سلام من تبلت a5500 رو فلش كردم و وقتي روشنش كردم تنظيم خواست ولي تويه تنظيم زبانش فارسي تبلت حتي عربي داشت ولي فارسي نه چكار بايد بكنم فارسي بشه

سلام. می تونین با استفاده از آموزش زیر رام رو فارسی کنین:http://nsmobile.ir/?p=678

بسیار کاربردی بود ممنون

سلام ببخشید تبلت من هواوی هست الان زدم تنظیمات کارخانه بیشتراز یکساعته وهنوز اون ادمک روی صفحه هست و یه متن که اخرش نوشته استارتینگ
این ینی چی؟ینی درست پیش نمیره؟
چه مدت زمانی بایدطول بکشه؟

سلام. ریست فکتوری نباید بیشتر از ۲۰ دقیقه طول بکشه. بهتره با استفاده از دکمه های فیزیکی مجددا ریست فکتوری کنید. نشد باید رام فلش کنید.

سلام وقت به خیر.گوشی من By 2 هستش (ازین چینیا) خیلی بهم ریخته برا خودش خاموش میشه روشن میشه برنامه باز میکنه مدام میخواد دو تا فایل دانلود کنه خود به خود ی سری سایت نا متعارف میاره رو صفحه .هرچی داده تلفن یا وای فای رو خاموش میکنم اتوماتیک روشن میشن…خلاصه داغونه…میخوام ببینم با بازگشت به تنظیمات کارخانه درست ؟ مراحلی که اول گفتین داره همه رو .حالا نمیدونم چیکار کنم این کارو انجام بدم نکنه دیگه بالا نیاد ؟تازه خرج رو دستم بزاره برا فلش؟

سلام. اگه گوشی مورد سخت افزاری نداشته باشه ریست فکتوری هیچ مشکل برای اون پیش نمیاره. پیشنهاد می کنم حتما اینکار رو انجام بدین.

سلام موبایل من هوایی y 511 u30 هست میخواستم برم به حالت Recovery Mode اما با روش های بالا نتونستم کاری که من میخوام انجام بدم حتما باید تو حالت Recovery Mode باشه یعنی تو فکتوری مود لازم نیست برم میخواستم بدونم میشه با کامبیوتر موبایل رو به حالت فکتوری مود برد در ضمن من به سیستم عامل موبایل دسترسی ندارم

سلام. میشه با استفاده از نرم افزارهایی گوشی رو به ریکاوری برد ولی بایستی حتما USB Debugging قبلش تو گوشی تون فعال شده باشه. البته این زمانیه که سیستم عامل تا یه حدی بالا بیاد. لذا در صورتی که دسترسی به سیستم عامل نداشته باشین تنها راه چاره استفاده از دکمه های فیزیکی هست. برای بردن گوشی تون به حالت ریکاوری با استفاده از دکمه های فیزیکی بدین ترتیب عمل کنید:
ـ ابتدا دکمه پاور را فشار داده و برای ۳ ثانیه نگه دارید ـ سپس به طور همزمان دکمه های ولوم بالا و ولوم پایین را فشار داده و برای ۱۰ ثانیه نگه دارید.

سلام گوشی من بعد از این فرایند دیگه روشن نمیشه علامت سامسونگ روی گوشی هست ولی روشن نمیشه مدل گوشیم سامسونگ جی فای هست

سلام. با استفاده از دکمه های فیزیکی مجددا اقدام به ریست فکتوری کنید اگه بازهم بالا نیومد باید رام فلش کنید.

سلام . دمتون گرم ، خدا خیرتون بده . کارم حل شد .

سپاس. موفق باشید.

سلام خسته نباشید شما میگین اطلاعات بعد از ریست فاکتوری برنمیگرده چطور بعضی از سایتا میگین برمیگرده البته میگن صد در صد نیست ولی ۵۰ درصد احتمال بازگشتشون هست حالا من گوشیمو فروختم همش ب همین فک میکنم نکنه اطلاعاتم مثل پيام یا عکس ریکاوری شه البته اون زمانی که گوشیمو داشتم خیلی اطلاعات میومد روش منم حذف میکردمشون ممنون میشم جواب بدین

سلام. روی اکثر گوشی ها وقتی که از تنظیمات سیستم عامل آندروید، روی گزینه Reset Factory کلیک می کنید نوشته ای ظاهر میشه با این مفهوم که “آیا مطمئن هستید که می خواهید بازگشت به تنظیمات کارخانه را انجام دهید. با اینکار تمامی اطلاعات موجود در حافظه گوشی از بین رفته و غیر قابل برگشت خواهد بود” به تصویر موجود در لینک زیر دقت بفرمایید:https://www.canstarblue.com.au/wp-content/uploads/2018/11/what-is-find-my-mobile-and-how-can-i-use-it-to-locate-lock-or-wipe-my-device_12.png
استناد ما هم مبنی بر عدم ریکاوری اطلاعات پس از ریست فکتوری، همین اخطار خود سیستم عامل آندروید می باشد.

خیلی ممنون

سلام من گوشیم سامسونگ آ۱۰ است وقتی میریم تو قسمت فایل های شخصی مثلا برای حذف یک اهنگ وقتی اهنگ را انتخاب میکنیم گزینه حذف رانمیاره یه نوار میاد اما ایکون های اشتراک گذاری وحذفو ..نمیاد گفتن ریست فاکتوری بزن ومن انجام دادم تغییری حاصل نشد ودرهمین حین یه سری عکس های کاملا مهمم پاک شده من بک آپ گرفته بودم از گوشیم الان من باید چیکار کنم ؟؟؟ خواهش میکنم حداقل یک نفر راهنمایی بکنه من را

سلام. اینکه ریست فکتوری کردین و هنوز مشکل پابرجاست یعنی خود رام مشکل داره. بگردین اگه رام بالاتر برای گوشی تون موجود هستش دانلود کرده و نصب نمایید. در غیر این صورت شاید نیاز باشه از نرم افزارهای جانبی برای حل مشکل استفاده کنید.

سلام مدل گوشی من سامسونگ SM-G350M هستش خود به خود روی نوشته سامسونگ وایستاده وارد ریبوتش شدم ولی دو تا گزینه داره ۱- برای دانلود ۲- برای ریستارت تلفن
وقتی ریستارتشو انتخاب می کنم بازم برمیگرده روی کلمه سامسونگ و هیچی نشون نمیده
روی دانلودم کلیک میکنم تقریبا ۲:۳۰ دقیقه روی همون گزینه دانلود و پیامی مبنی بر اینکه گوشی رو خاموش نکنید در حال دانلود
ولی هیچی انجام نشد.
میشه راهنمایی کنید. ممنونم

با سلام. شما دکمه های ترکیبی رو اشتباه می گیرین. برای ورود به صفحه ریکاوری و انجام ریست فکتوری روی گالاکسی Galaxy Core Plus بدین صورت عمل کنید:
گوشی را خاموش کنیدسپس به طور همزمان دکمه های پاور + خانه + ولوم بالا را فشار داده و برای چند ثانیه نگه دارید. در ادامه وارد محیط ریکاوری خواهید شد طبق آموزش موجود در همین صفحه می تونین Wipe Data رو انجام بدین تا گوشی ریست فکتوری بشه.

سلام من تبلت pipoدارم نمیتونم به ریست فکوری وارد شم لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز،،ممنون میشم جواب سوالم بدید،خیلی واجبه،،من صفحه گوشیم رو بهش رمز دادم،بعد از اینکه قفل شد میخواستم رمز بدم گفتش که رمز اشتباه،رفتم پیش یه تعمیرکار،و آدرس جیمیل خواست که من قبلا یه آدرس الکی بهش داده بودم نیاوردبالاگوشیمو،اون گفت باید حساب جیمیلتو بشکنم و تقریبا این کار یه ساعتی طول می کشه،،میخواستم ببینم واقعا این کارا چقدر طول میکشه؟؟وبعد ازاینکه آدرس جیمیل رو شکست آدرس یاهو ازم خواست،میخواستم ببینم ایا کارش رو درست انجام داده؟ که بعدش با ایمیل گوشیم رو باز کرد،خیلی میترسم ازاینکه اطلاعات قدیمی حذف شده گوشیم رو به دست بیاره،،

سلام. شکستن آدرس ایمیلی که رمزش فراموش شده، روی گوشی های دارای آندروید ۶ به بالا کار راحتی نیست و بسیار زمانبره.

سلام روز خوش ، ببخشید گوشی سامسونگ s5 بنده از روز گذشته یه قفل نمایش میدهد بعد پیام می گذارد به دلیل مشکل در رمز گذاری باید به تنظیمات کارخانه باز گردید (ایکن تنیم کارخانه خاموش است ) ، بعد حالت راه اندازی اندروید فعال شده بعد از دو ثانیه دوباره قفل باز را نمایش می دهد ، لطفا بفرمایید باید چه کار انجام دهم
دکمه ولوم +پاور+هوم را گرفتم به قسمتهایی که فرموده بودید نمی رود دوباره قفل باز و صفحه فعال شدن اندروید را نمایش میدهد

سلام. برای انجام تنظیمات کارخانه از طریق حالت ریکاوری طبق آموزش کلیدهای پاور+ولوم بالا+خانه را به طور همزمان نگه داشته و چند ثانیه نگه دارید. سپس از طریق محیط ریکاوری می تونین گزینه Wipe data را انتخاب نمایید. تا ریست فکتوری صورت گیرد. در صورت بروز هرگونه مشکل در استارت آپ گوشی می تونین رام روی اون فلش کنین. برای دانلود رام گالاکسی S5 و نحوه فلش اون می تونین به لینک زیر مراجعه نمایید:
رام مخصوص مدل های G900F (FD) و G900H:http://nsmobile.ir/?p=3297
رام مخصوص مدل G9006V:http://nsmobile.ir/?p=9618

باسلام گوشی من گلکسی جی۱ هست ریست کارخانه کردم ولی عکسها پاک نمیشوند چرا ؟ راهنمایی کنید چیکار کنم عکسها پاک بشن سه بار ریست کارخانه کردم نشد هردفعه عکسها موندن ممنون از لطفتون

سلام. اونجوری که به نظر میرسه گوشی ریست فکتوری رو درست انجام نمیده. بهتره یکبار روی گوشی تون رام خالص فلش کنین بعد ریست فکتوری کنین شاید نتیجه بگیرید. برای دانلود رام مناسب روی گوشی تون می تونین از لینک زیر استفاده کنید. اگه مدل گوشی تون بین این رام ها نبود مدل دقیق رو همراه با شماره ساخت فعلی گوشی تون قید بفرمایید تا رام مناسب براتون قرار بگیره:http://nsmobile.ir/?s=galaxy+j1

سلام وخسته نباشید،،من یه بار اجازه دادم که یه نفر از اینترنت گوشیم به مدت چن ثانیه استفاده کنه بعد اینکه کارش تموم شد من زود رمز اینترنتمو عوض کردم،،،ایا امکانش هس طرف از طریق اون چن ثانیه استفاده گوشی منو هک کنه؟راستش من زیاد سردرنمیارم از هک گوشی ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام. تو چند ثانیه احتمال هک یه نفر خیلی خیلی کمه. ضمن اینکه اون فقط از هات اسپات شما استفاده کرده و هک از این طریق به این آسانی ها نیست.

سلام دوست عزیز،یه نفر تو تلگرام منو چک میکرد،،من رفتم تو نشست فعال و اونو حذف کردم،،از یکی پرسیدم گفت اگه تلگرامتو دوباره بازیابی کنی،یا سیم کارتو بیندازی رو گوشی جدید و تلگرام رو نصب کنی،وبازیابی بشه تلگرامت ،عکس ها و چت هات تو زمان بازیابی نمیاد بالا ،ولی آی دی و مدل گوشی اون شخصی که تو رو چک کرده دوباره تونشست فعال تلگرامت نشون داده میشه،بنظرتون همچین چیزی ممکنه ایا؟

سلام. نخیر اگه نشست های فعال رو حذف کرده باشی کس دیگه ای نمی تونه از اکانتتون استفاده کنه.

نه جناب، منظور طرف این نبود که دوباره از اکانت استفاده کنه،منظورش این بود که دوباره آدرس ای ادیش رو نشون میده،بدون اینکه بتونه استفاده کنه،میگفت که اگه بازیابی بشه عکس ها و چت ها نشون داده نمیشه فقط همون ای دی تلگرام نشون داده میشه.

هیچوقت هیچوقت خودتون اینکارو انجام ندید من دیروز اینکارو کردم اندرویدم پرید امروز رفتم ۱۰۰تومن خرج کردم برام درستش کردن تازه بهم گفتن شانس آوردم که رامم نسوخته وگرنه ۲۵۰تومن باید خرج میکردم سرخود از اینکارا نکنید به قول مرد اگه میخوای اینکارو بکنی که بعد مث من ۱۰۰تومن خرج بکنی ۲۵تومن بدید تعمیراتی براتون انجام میدن

دوست عزیز، این موردی که شما میگین به ندرت پیش میاد. ولی خوب تاکید ماهم بر اینه که حتما با آگاهی کامل ریست فکتوری رو انجام بدین.

باسلام خدمت مدیر عزیز من گوشی g8 هواوی دارم اندروی ۵.۱ داشت اومدم ارتقا بدم بدلیل اجرا نشدن بعضی نرم افزارهای موجود هر چی رام گذاشتم براش نصب نشد فقط رام مالزی b310 c636 نصب شد که بعدش هم مشکل خوانده نشدن سیمکارت بوجود اومده مدل گوشی هم c900b150 بود الان باید چیکار کرد؟!

سلام. رام C900 یه رام عمومیه و روی این رام، فرمور هر منطقه ای رو می تونین نصب کنین. با توجه به اینکه گوشی رو تو ایران استفاده می کنید بهتر بود رام منطقه خاورمیانه رو نصب می کردین که تو سایتمون موجوده. با توجه به اینکه رام آسیا رو نصب کردین احتمالا مشکل به خاطر اون پیش اومده. الان اگه رام دانگرید به ۵.۱ داشته باشین می تونین دانگرید کرده و سپس رام ۶ خاورمیانه رو نصب کنید و به احتمال زیاد مشکلتون حل خواهد شد. رام دانگرید رو تو سایت نداریم. در صورت تمایل اطلاع دهید تا براتون بگردم و پیدا شد لینکش رو براتون قرار میدم.http://nsmobile.ir/?p=2292

سلام من یه گوشی سامسونگ دکمه ای دارم مدل B310E که رمز شو فراموش کردم گوشی هم خاموشه روشن که میکنم رمز میخواد چیکار کنم؟

سلام. اگه منظورتون گوشی غیر آندروید می باشد بهتره ببرین پیش یه خدماتی معتبر تا از طریق باکس مخصوص رمزش رو برداره.

سلام موبایل من ساده و دکمه ایی هست اسمش ماتریکس…. میخوام بازگشت به کارخانه بزنم رمز میخواد؟…ممنون راهنمایی کنید برای رمزش

سلام. رمز این نوع گوشی ها را اگه تغییر نداده باشین معمولا به صورت پیش فرض بدین صورت می باشند:
۱۲۳۴
۱۲۳۴۵
۱۱۱۱۱
۰۰۰۰
۰۰۰۰۰

سلام
من یه مشکل دارم ممنون میشم کمکم کنین
گالری وموزیک پلیرم میزنه که خالیه ولی تو فایلای شخصیم عکس و موزیک دارم..چیکار کنمم؟!!!حافظه گوشیمو هم تقریبا خالی کردم وای باز همونجوریه

سلام. برنامه موزیک پلیر را از تنظیمات گوشی بخش برنامه ها، Clear data و Clear cache کنید درست میشه.

سلام خسته نباشید ی گوشی سامسونگ A6 دارم که رمزشو فراموش کردم و دکمه ی هوم و بیکسبی هم نداره میخواستم نحوه ی ریست فکتوری کردنش رو بگید
پیشاپیش ممنون

سلام و سپاس. برای ریست فکتوری گوشی Galaxy A6 توسط دکمه های فیزیکی بدین صورت عمل کنید. :
پس از خاموش کردن گوشی دکمه های پاور + ولوم بالا را فشار داده و تا زمانی که گوشی ویبره می کند نگه دارید.

سلام با تشکر از اطلاعاتتون
ممکنه آموزش فلش کردن توسط خودمون رو هم بذارید؟

سلام. برای فلش تمامی گوشی ها تو سایت آموزش قرار دادیم. کافیه آموزش مدل مد نظرتون رو تو سایت جستجو کنید.

سلام من یه گوشی اچ تی سی وان ۷دارم توی کیفم بوده وارد صفحه ریست شده حالا چطور میتونم بدون اینکه ریست شه برگرده به وضعیت نرمال

سلام. اگه منظورتون از محیط ریست، محیط ریکاوری هستش می تونین با استفاده از همون دکمه های ترکیبی که برای ورود استفاده میشه از ریکاوری خارج شین (برای اچ تی سی معمولا پاور + ولوم پایین).

سلام .. گوشی من LANDROVER M3000 Power Bank
کدتنظیمات کارخانه اش چندهو چظوری میشه رجیسترش کرد

سلام. این گوشی که می فرمائید غیر آندرویدی بوده و مطمئنا گزینه بازگشت به کارخانه اش توی بخشی از تنظیمات می باشد. برای رجیستر کردن هم باید حتما کد تایید یکبار مصرف داشته باشید. اگر توسط فروشنده این کد را دریافت نکرده باشید می تونین به صورت مسافری از طریق سامانه گمرک ثبت نام کنید و بعد کد دریافت کنید.

سلام خسته نباشید
من گوشیمو ریست کردم، الان میخوام اطلاعاتم رو بازیابی کنم
اما توی تنظیمات رمز ایمیل رو که وارد میکنم ایراد میگیره و میگه رمز عبور یا شناسه اشتباه است
در صورتی که من رمز رو به درستی وارد میکنم.
ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام. دوست عزیز، اگه قبلا به ایمیلتون شماره موبایل دادین می تونین از طریق اون رمز ایمیلتون رو به دست بیارین. برای اینکار از گزینه Forgot Password استفاده کنید.

تشکر درست شد.

سلام من گوشیم خاموش شدحالاکه روشن کردم روی لوگو وایستاده باید چیکارکنم

سلام. اگر گوشی کلا بالا نمیاد، می تونین با استفاده از دکمه های فیزیکی ریست فکتوری انجام بدین. فقط با ریست فکتوری تمامی اطلاعات حافظه داخلی گوشی تان از بین خواهد رفت.

سلام مدل گوشیم LGسریQ7 است باژیابی داده کارخانه زدم ولی الان به فهرست برام بالامیاره نمیدونم کدومو انتخاب کنم

سلام. چه فهرستی؟

عالی راهنمایی کردید سپاسگزارم

سپاس. موفق باشید.

ببخشید با تنظیمات کارخانه گوشی کنترل شده از هک خارج میشه؟؟

خوب با ریست فکتوری تمامی برنامه ها و اطلاعات گوشی پاک میشه و مطمئنا اگه برنامه ای توسط شخص ثالث برای رصد شما روی گوشی قرار بگیره پاک میشه و هک هم از بین میره.

مالک دستگاه،شماره
دیگری
است
درصورت خرید،از فروشنده کدفعالسازی گرفته و باشماره گیری#۷۷۷۷*دستگاه را فعالسازی کنید،درغیراینصورت نیازبه اقدامی نیست
با سلام و خسته نباشید،،این پیام واسه گوشی من اومده باید چکار کنم،گوشیم دوسیمکارتس یکی از شماره ها رو انداختم رو گوشیم این پیام واسم اومدش،در حالی که من هر دو خطر رو قبلا فعال کرده بودم،ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام. این پیام از طرف سامانه همتا برای رجیستر گوشی تون ارسال میشه. اگه قبل از رجیستری یکی از سیم کارت ها رو گوشی تون فعال بوده نیازی نیست اقدامی بکنید. اگر هم پس از رجیستری یکی از سیم کارت ها رو فعال کرده باشین سیم کارت دوم هم خود به خود فعال میشه.

با سلام دوست عزیز، من تو گوشیم رفتم قسمت گالری که عکسارو نگا کنم،در کمال ناباوری قسمتی ازعکسهایی که با دوربین خودم گرفته بودم حذف شدن،،من هیچوقت عکسها رو حذف نکردم،،تازه گوشیم گاو صندوق داشت یه چن تا عکس اونجا ذخیره کرده بودم، اونام پریده بودن،،واقعا نمیدونم چرا اینجور شد؟ممکن هک شده باشم؟اصلا وقتی هک بشی چجور بفهمی؟مرسی که جواب میدین

اول اینکه اگه آندروید گوشی تون بالا باشه (۶ با بالا) امکان هک شدن خیلی پایینه. دوما اینکه اگه هک بشین تو گوشی تون اعمالی صورت می گیره که خودتون انجامش ندادین و معمولا این اعمال از نصب یک یا چند برنامه (معمولا غیر قابل حذف) شروع میشه. در ضمن اگه کسی شما را هک کرده باشه نماید اطلاعاتتون رو پاک کنه بلکه سعی می کنه یه کپی از اطلاعاتتون رو، رو سیستم خودش کپی کنه. حذف شدن اطلاعات فکر نمی کنم به هک شدن مرتبط باشه.

سلام گوشیم هواویه وقتی رو بازگشت به تنظیمات کارخانه میزنم و پاک کردن همه داده ها عکس العملی نشون نمیده حتی با زدن بازگشت بر میگرده صفحه قبلی .خیلی وقت پیش به بار زدم جواب داد اما الان نه توروخدا زود بگیدچیکار کنم؟

سلام. می تونین گوشی را خاموش کرده و با استفاده از دکمه های ترکیبی وارد محیط ریکاوری بشین تا از اونجا ریست فکتوری رو انجام بدین.

سلام من گوشیم سامسونگ اندرویدش ۸ هستش ولی از طریق ریست فکتوری ایمیل verification میخاد که من ایمیلم بالا نمیاد از طریق ریکاوریم نمیتونم هیچ گزینه ای رو انتخاب کنم یجورایی همه درای تنظیمات کارخونه ب روم بستس میشه لطفا کمکم کنین ممنون میشم

سلام. چرا نمی تونین از طریق ریکاوری گزینه wipe رو انتخاب کنید؟

سلام گوشی من سامسونگ A20 هست هرکاری کردم نشد.رمز جیمیلم یادم رفته.یکار کنم بره رو حالت ریست فکتوری.ممنون

سلام. اگه رمز ایمیل رو فراموش کرده باشین می تونین از طریق محیط ریکاوری (دکمه های ترکیبی) اقدام به ریست فکتوری کنید اما پس از ریست فکتوری بازهم ازتون ایمیل و رمز عبورش رو خواهد خواست که در این صورت اگه ندونین ورود به دستگاه و استفاده از اون براتون خیلی سخت میشه. لذا بهتره رمز عبورتون رو بدست بیارین.

سلام ببخشید اسم اون مدی که توی عکس هست و دور برنامه ها به مربع قرمز میاد چیه ؟ گوشی من رفتع روی یه هنچین حالتی و خارج نمیشه

سلام. یه مد هست که دور صفحه آندروید حاشیه قرمز کشیده میشه بهش می گن Strict Mode. برای غیر فعال کردن اون باید برین به تنظیمات گوشی، سپس Developer Options و اون رو غیر فعال کنید.

سلام ببخشید تبلت من gt-n5100خاموش شد و وقتی توشارژ زدم صفحه ای ک علامت شارژ تو حالت خاموش نشون میده یکسره نورش روشن خاموش میشد و روشنش هم میکردی علامت سامسونگ میومد بعد دوباره خاموش میشد و دوباره علامت شارژ میومد و وقتی از شارژ در میاری هم دکمه هاش رو میزنی جواب نمیده و ققط تو شارژ میشه حالت دانلودینگ بیاد الان هم ی هشدار اومده میگه ریکاوری مود رو درkies انتخاب کن تو برنامه kies هم تبلت رو شناسایی نمیکنه چیکار کنم تا تو این حالت ریکاوریش کنم؟

سلام. باید ابتدا روی گوشی تون فلش رام انجام بدین. تا ببینید مشکلاتش برطرف میشه یا نه! اگر پس از فلش رام همچنان مورد پابرجا بود یعنی تبلت مشکل سخت افزاری داره. در صورت نیاز به رام از صفحه ریکاوری یا دانلودینگ اسکرین شات بفرستین تا رام مناسب تبلت تون قرار بگیره.

product name :GT-N5100
CURRENT BINARY:SAMSUNG Official
SYSTEM STATUS:custom
KNOX WARRANTY VOIO: 1
RP SWREV: A1

تو حالت دانلودینگ

دوست عزیز، آخرین رام رسمی آندروید با آخرین شماره ساخت برای تبلت شما در سایت قرار گرفت. لینک دانلود:http://nsmobile.ir/?p=13454
موفق باشید

سلام
گوشی من هوآوی مدل h30-u10 می باشد
هرکار می کنم ریست فکتوری نمی شود

سلام. می تونین ریست فکتوری رو از طریق حالت ریکاوری و دکمه های ترکیبی انجام بدین. حتما جواب میده.

سلام دوست عزیز،،گوشی من همیشه این اخطار رو میده که فضای کافی در تلفن موجود نیست،، من برنامه واهنگ و اینا حذف میکنم اوکی میشه،،ولی اگه بخوام یه عکس بگیرم باز اون هشدار میاد بالا،،راه درستش چیه؟؟ممنون که جواب میدین

سلام. برای حل مشکل کمبود فضای خالی به آموزش زیر مراجعه بفرمایید:http://nsmobile.ir/?p=9240

سلام من تبلتم آندروید ۴ بود به آندروید ۶ ارتقاع دادم اگه این کا رو بکنم دوباره آندروید قبلی بر می گرده دو این که من تبلتم دکمه کلید هوم کلید بازگشت خانه سه تا داشت دو تاش از کار افتاده بعد منوی بالای گوشی که از بالا پایین می کشیدی اونم از کار افتاده به نظرت اگه این کا رو بکنم خوب می شه یا خراب شده یعنی تعمیر می شه مرسی ادمین جان

سلام. دانگرید رام (نصب رام پایین تر) روی گوشی ها و تبلت های سامسونگ متاسفانه زیاد آسان نیست و تحت شرایط خاص ممکنه اینکار صورت بگیره.
ضمنا برای رفع مشکلات فعلی می تونین تبلت رو ریست فکتوری بفرمایید.

با سلام دوست عزیز
من گوشی سامسونگ گلکسی A20s خریدم، شنیدم سامسونگ هنگ میکنه زیاد، یا انتن دهیشون خوب نیس،، میشه نظر شما رو هم بدونم؟

سلام. سامسونگ الان در بین گوشی های آندرویدی بیشترین کاربر رو تو کل دنیا داره. بنابراین نمیشه مشکل هنگ کردن یا آنتی دهی بد رو به کل مجموعه این شرکت نسبت داد. این مورد ممکنه فقط در بعضی مدل ها و آن هم در بعضی دستگاهها پیش بیاد که برای تمامی شرکت های سازنده گوشی صدق می کنه و نمی تونه فقط مختص سامسونگ باشه.

سلام خسته نباشین
یه دنیا ممنون بابت کمک هاتون

سلام و سپاس. موفق باشید.

سلام و خسته نباشید
دوست عزیز من یه برنامه نصب کردم، که یهو اسکن ویروس گوشیم فعال شد،، من زود اون برنامه رو حذف کردم،، بدون اینکه ازش استفاده کنم
بنطرتون ممکن مشکل برا گوشیم ایجاد بشه؟؟

سلام. اگه برنامه رو از طریق گوگل پلی نصب کردین و یا برنامه تو گوگل پلی هست مشکلی ایجاد نمی کنه.

سلام بعد از اینکه دیتا ویپ یا وایپ کامپلیت شد ریبوت را باید زد

سلام. من ریست فاکتوری کردم و بعد که ریبوتش کردم باید ریجستریش میکردم. چطوری باید به اکانت ریجستری قبلی وارد شم.؟
بعد دوباره با گوگل ریجستریش کردم اومد بالا و درست شد ولی کشور ایران نداشت و کشور چین رو انتخاب کردم. الان که درسته بعدا مشکلی ایجاد نمیکنه؟

سلام. نه هیچ مشکلی پیش نمیاد.

سلام مدل گوشیم s-color و( andriod os 4.3.0)هست دکمه پاور و ولوم هم گرفتم ولی به جای تنظیمات بیاره اسکرین شات میگیره نمیدونم چکار کنم لطفا کمکم کنید.پین رو فراموش کردم برام مهم نیست اطلاعات پاک شه فقط باز شدنش مهمه.

سلام. دوست عزیز، ابتدا گوشی رو خاموش کنید بعد از دکمه های ترکیبی استفاده کنید.

سلام گوشی من ایسوس دلوکس هست. یک ساعته که در حال پاک کردنه در ریست فکتوری. چکار باید بکنم؟ اگه میشه زودتر لطف بفرمایید پاسخ بدید . ممنون

سلام. منتظر بمونین اگه بیشتر از نیم ساعت طول کشید خاموش کنید سپس از طریق دکمه های ترکیبی با ورود به حالت ریکاوری مجددا اقدام به ریست فکتوری نمایید.

الان با روش ریکاوری انجام دادم اما بعد از انجام دو مرحله بازم رو مرحله Erasing چقدر باید طول بکشه؟ میشه پاسخ بدید ممنون

نباید بیشتر از نیم ساعت طول بکشه.

ممنون

سلام دوست عزیز خسته نباشید گوشی من j7پریوم هستش متاسفانه هرچی رمزمو میزنم میگه اشتباهه میخوام ریست فکتوری کنم برای خاموش کردن گوشی هم رمز میخواد چیکار کنم من الان ؟/

سلام. گوشی رو خاموش کنید سپس با استفاده از دکمه های فیزیکی ترکیبی اقدام به ریست فکتوری کنید.

سلام من گوشیم samsung galaxy c7 SM_C7000 هست و در حالت دانلود مود گیر کرده میزنم شارژ همونو میاره با برنامه کامپیوتر و هر روشی که تو سایت ها بود خوندم اما نشد اگر کسی بلده بیاد توی تلگرام پیوی سریع انلاین میشم
پیوی
@tiamvirus

سلام. دوست عزیز، با گرفتن و نگه داشتن همون دکمه هایی که وارد حالت دانلود شدین می تونین از حالت دانلود خارج هم بشین.

سلام گوشی من هوآوی میت ۱۰ است در پی استفاده زیاد و دانلود چندین فیلم حافظه آن پر شده وبرنگ قرمز است چیکار کنم ؟ آیا ریست فکتوری چاره ساز است؟

سلام. می تونین طبق آموزش زیر اقدام به خالی کردن فضای گوشی کنید در غیراین صورت می تونین گوشی را ریست فکتوری کنید:http://nsmobile.ir/?p=9240

با سلام و خسته نباشید، گوشی من هواوی مدل Y9 2019 هستش و یه غلتی کردم اندرویدش رو بردم ۹ حالا پشیمونم و میخوام برگرده به ۸ مثل روزی که خریدمش، آیا با ریست فکتوری اندروید من به ۸ بر مزگرده یا نه؟
خواهش میکنم جواب بدیننننن خیلی مهمه واسم

سلام. شما باید دانگرید کنید که روی گوشی های هوآوی کار راحتی نیست. باید ابتدا بوتلودر گوشی رو آنلاک کنید سپس ریکاوری کاستوم TWRP نصب کنید بعد رام ۸ رو از طریق این ریکاوری نصب کنید.

با سلام خدمت شما
بنده دو تا سوال داشتم در مورد دو گوشی
اول گوشی سامسونگ j510 که lcd شکسته و اطلاعات داخلش برام مهمه متاسفانه کزینه بک آپ رو خاموش کرده بودم و بک آپ ندارم چطور میتونم از طریق کامپیوتر ازش بک آپ بگیرم چه نرم افزاری پیشنهاد میدید؟ با نرم افزار dr fone نتونستم چون مدل گوشیم داخلش نبود و ارور میداد.
دومین گوشی مربوط به برادرزادم xiaomi mi A2 هست که رمزش فراموش شده و سیستم عاملش اندروید وان. چطور میتونم ریست فکتورش کنم؟با استفاده از دکمه ها به لوگوی اندروید میره که فرمان command زیرش نوشته ولی دیگه وارد قسمت گزینه ها نمیشه و بعد از یه مدت ریست میشه و اندروید بالا میاد این حالت رو گوشی خودم هم که xiaomi mi A3 هست هم همینطوره گویا چون اندروید وان هستن فرق داره.
ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام. برای دسترسی به اطلاعات گوشی که ال سی دی آن شکسته، توسط کامپیوتر، باید حتما قفل صفحه باز بشه، که روی گوشی های سامسونگ اینکار سخته. لذا دسترسی به اطلاعات زمانی میسر میشه که روی گوشی، حتی به صورت موقت، ال سی دی قرار بگیره.
برای ورود به محیط ریکاوری Mi A2 هم بدین صورت عمل کنید: دکمه های پاور + ولوم بالا را فشار داده و چند ثانیه نگه دارید. پس از اینکه لوگو شیائومی را مشاهده کردین دکمه پاور را رها کنید و همچنین ولوم بالا را نگه دارید تا وارد محیط ریکاوری شوید. ضمنا می تونین از آموزش زیر هم برای حل مشکل قفل صفحه استفاده کنید:http://nsmobile.ir/?p=2096

سلام گوشی من هواوی آنر ۶ . اندورویدشو از ۴ به ۶ ارتقا دادم. خواستم بپرسم با ریست فکتوری مجدد به اندروید ۴ برمیگرده؟

سلام. نه ریست فکتوری آندروید رو پایین نمیاره. رو همون نسخه از آندروید ریست کارخونه انجام میشه.

سلام من گوشیم سامسنگ جی ۷ هستش
هنگ کرده بود روی صفحه ولکام مراحل ریست فکتوری رو انجام دادم بعد از انجام وقتی گوشی در حال ریسته از کجا باید بفهمم؟ آخه بجز اون آیکون اندروید زمین خورده چیزی نیست
لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم

سلام. اگه پس از چند دقیقه ریست فکتوری صورت نگرفت و وارد سیستم عامل نشد مجددا از طریق محیط ریکاوری اقدام به Wipe data کنید.

سلام.بنده یک تبلت ایسوس تنظیمات کارخانه کردم ولی بالا نمیاد
android is upgrading چندلحظه میاد بعد میره علتش چیه

سلام. مجددا از طریق محیط ریکاوری ریست فکتوری بفرمایید اگه تو سیستم عامل مشکل نباشه حتما بالا میاد. در غیر این صورت باید روی تبلت رام فلش کنید.

سلام من با گوشی هواوی ( مدل دقیقش رو نمیدونم قدیمی هستش) این کاررو انجام دادم یه صفحه بنفش اورد که دیگه نمیره

سلام. از طریق دکمه های فیزیکی با ورود به حالت ریکاوری (Recovery Mode) مجددا اقدام به ریست فکتوری نمایید.

سلام. بچه هام رمزقفل تبلتشونو فراموش کردن لطفا راهنمایین کنین چجوری بازش کنم. ممنون مدل تبلت SM-T116

سلام. باید طبق آموزش موجود در همین صفحه ریست فکتوری کنید.

مدل گوشی من نوکیا سری ۳.۲ و اندروید ۹ هستش
من میخام گوشیمو ریست فکتوری کنم باید چیکار کنم؟؟؟. اینکه هر کار میکنم نمیشه

سلام. به آموزش زیر برین. وارد محیط ریکاوری بشین و از طریق ریکاوری ریست فکتوری رو انجام دهیدhttp://nsmobile.ir/?p=12406

سلام بنده یک گوشی گلکسی j7 prime دارم که اونرو ریست فکتوری کردم که بعد از اون شروع به روشن خاموش شدن میکنه لطفا راهنمایی فرمایید؟

سلام. لطفا با ورود به صفحه ریکاوری مجددا اقدام به ریست فکتوری بفرمایید اگه مشکل برطرف نشد می تونین رام خالص روی گوشی تون فلش کنید:
لینک دانلود آخرین نسخه آندروید برای Galaxy J7 Prime:http://nsmobile.ir/?p=3093

سلام مدل گوشی من گلکسی a10s ,یکز _دوماهیم هست که خرزدم چن روز اول فکر میکردم اینترنتش مشکل داره برا همین ریست فکتوری کردم قبل این موضوع دائم بروزرسانیاش مزومد اما بعدش تا الان دیگه بروزرسانی حدید نرم افزار بالا نیومده در حالی که گوشی اطرافیانم با همین مارک دائم بروزرسانی میشه میشه لطفا کمکم کنید؟

سلام. اگه بروزرسانی براتون نمیاد بهتره خودتون به صورت دستی اقدام به بررسی بروزرسانی کنید اگه بازم آپدیتی وجود نداشت بهتره از تغییر آی پی (ف.ی……ک.ن) استفاده کنید شاید مشکل برطرف بشه. در غیر این صورت باید رام خاص روی گوشی تون فلش کنید.

اگر دوباره ریست فکتوری کنم مشکلش حل نمیشه؟ یا اگر ادرس ای پی رو تغییر بدم مشکلی برای گوشی پیش نمیاد؟

نه هیچ مشکلی پیش نمیاد.

ریست فکتوری تبلت ام پلاس

سلام من یه سوال داشتم گوشی من گلکسی جی ۷ پرایمه و من نمیخواستم گوشیم را تنظیمات کارخانه کنم چون گوشی گوگل پلی ش از کار افتاده و گوگل هم برای خودش جستجو میکنه و جستجو های من را ذخیره نمی کنه و جیمیلمم هم میگه بدون سرویس های گوگل که در حال به روز رسانی هستند کار نمی کنه میخواستم ببینم راهی هست که من تنظیمات کارخانه نکنم؟

سلام می تونین با توجه به نسخه آندروید گوشی تون برنامه Google Play رو از سایتهای داخلی یا خارجی دانلود کرده و نصب بفرمایید تا مشکلش برطرف بشه.

سلام ممنونم فقط من گوگل پلی هستش روی گوشیم دانلود شده ولی نوشته اگر میخواهید بازی ها و برنامه های به روز را از گوگل پلی بگیرید روی وورود به سیستم کلیک کنید ولی وقتی کلیک میکنم کار نمی کنه و وورود به سیستم نمیشه.

و یه سوال دیگه داشتم اگر ریسرت فناوری کنم گوگل و گوگل پلی درست میشود؟
با تشکر

بله اگه ریست فکتوری کنید مشکلات گوگل پلی برطرف میشه.

سلام گوشیم سامسونگ g5هستش ریست فکتوری زدم ولی ادرس جیمل رو فراموش کردم راهنمایی کنید چیکار کنم گوشیم بالا بیاد

سلام. باید روی گوشی تون FRP Reset صورت بگیره.

سلام
خسته نباشید
الان ۶ ساعته گوشیم ریست کردم ولی هنوز بالا نمیاد چرا

سلام. با استفاده از دکمه های فیزیکی وارد محیط ریکاوری بشین و مجددا اقدام به ریست بفرمایید.

ببخشید گوشیم مدل سامسونگ Gt-S7582هست میشه دقیق بگین ؟؟
ممنون میشم

دکمه های سامسونگ در آموزش قرار داره.

سلام
factory reset گوشی xperia sp c5303 رو برام میفریتین ممنون

سلام. برای ریست فکتوری گوشی Xperia SP C5303 بدین صورت عمل کنید:
گوشی را خاموش کنید. سپس آن را روش کنید تا لوگو سونی ظاهر گردد. با مشاهده نور آبی و ویبره گوشی، خیلی سریع دکمه ولوم بالا را به طور مداوم فشار دهید تا گوشی وارد محیط ریکاوری شود. در ادامه می توانید از گزینه wipe data/factory reset برای ریست گوشی استفاده کنید.

سلام
مدل گوشی من SM-J530 هست.رمزش یادم رفته برای خاموش شدن هم باید حنما رمز گوشیو بزنم .چطوری خاموشش کنم ک بتونم برش گردونم به حالت کارخونه؟

سلام. برای خاموش شدن از دکمه های ترکیبی مثل ولوم بالا + خانه + پاور یا همین ترکیب با ولوم پایین استفاده کنید.

ممنون
من گوشیو ریست کردم اما جی میل میخواد و من اصلا یادم نمیاد چه جی میلی دادم و اینکه پسوردش هم همینطور…فکر کنم به مشکل اف ار پی ریست خوردم. الان باید چکارش کنم؟

سلام. آموزش FRP Reset برخی از گوشی ها تو سایت مون هست. تو قسمت جستجو سرچ کنید میاره. برای سایر گوشی ها می تونین از آموزش های قرار داده شده توسط همکاران استفاده کنید.

سلام یه تب لت CCIT مدل A85G دارم متاسفانه رمز فراموش کردم و به هیچ طریقی ریست فکتوری نمیشه ممنون میشم راهنماییم کنيد. و اينکه رام این مدل رو چجوری میتونم بدست بیارم
تشکر

سلام. در مورد رام، فکر می کنم تبلت شما باید با باکس مخصوص فلش بشه. در مورو ریست فکتوری هم باید روشهای آموزش داده شده در این صفحه رو امتحان کنید تا به نتیجه برسید.

سلام من گوشیم شیائومی هستش رمزگوشیمویادم رفته چکارکنم نمیخام فلش کنم

کمکم کنیدلطفا

سلام. به آموزش زیر مراجعه بفرمایید:http://nsmobile.ir/?p=2096

سلام. من گوشی شیائومی mi5 دارم. از داخل گوشی و سیستم عامل و ستینگ گوشی ام ریست فکتوری نمیشه. وارد اکانت mi خودم میشم و برای ریست فکتوری پیغام میده که باید یابنده گوشی خاموش بشه ok رو که میزنم بعد از چند لحظه پیغام یده که یابنده گوشی خاموش نشد و بعد از چند دقیقه مجددا تلاش کنید که بارها امتحان کردم و نتیجه نداشته. با خاموش کردن گوشی و گرفتن همزمان دکمه پاور و ولوم بالا،تصویر یه گوشی روی صفحه نمایش می آد که یک کابل زیرش هست و اگر اون رو به کامپیوتر بزنم اون کابل روی صفحه نمایش هم وارد گوشی میشه ولی موقع که به شارژر میزنم این اتفاق نمی افته. ولی باز ریست فکتوری نمیشه. با موقعی که کلید ولوم پایین و پاور رو همزمان می گیرم، وارد فست بوت میشه و بعد از چند دقیقه گوشی ری استارت میشه. لطفا راهنمایی کتید که بتونم گوشی ام رو ریست فکتوری کنم. لطفا هرچه سریعتر راهنمایی بفرمایید. ممنونم. ممنونم.

سلام. برای ریست فکتوری گوشی Xiaomi Mi 5 بدین صورت عمل کنید:
ـ گوشی را خاموش کرده سپس به طور همزمان دکمه های پاور + ولوم بالا را فشار داده و برای چند ثانیه نگه دارید.
ـ زمانی که لوگو Mi ظاهر شد فقط دکمه پاور را رها کنید و همچنان دکمه ولوم بالا را نگه دارید.
ـ همچنان دکمه ولوم بالا را نگه دارید تا منو ریکاوری ظاهر شود. اگه ظاهر نشد گوشی را خاموش کرده و مجددا مراحل بالا را انجام دهید.
ـ پس از ورود به ریکاوری می تونین از گزینه Wipe & Reset و سپس Wipe All Data برای ریست فکتوری گوشی استفاده کنید.
نکته: قبل از ریست فکتوری حتما اکانتهای گوگل و می را از گوشی حذف کنید.
ضمنا اگه آموزش فوق جواب داد لطفا همینجا قید بفرمایید تا بقیه هم بتونین استفاده کنند.

سلام مجدد. بنده در پیام قبلی ام خدمتتون عرض کردم که با نگه داشتن همزمان کلیدهای پاور و ولوم بالا و رها کردن دکمه پاور به شرحی که شما دادین وارد منوی ریکاوری نمیشه لذا از شما خواهش می کنم قبل از پاسخ دادن یه بار دیگه پیام قبلی بنده رو بخونید. پیام قبلی من بدین صورت بود: (( با خاموش کردن گوشی و گرفتن همزمان دکمه پاور و ولوم بالا،تصویر یه گوشی روی صفحه نمایش می آد که یک کابل زیرش هست و اگر اون رو به کامپیوتر بزنم اون کابل روی صفحه نمایش هم وارد گوشی میشه ولی موقع که به شارژر میزنم این اتفاق نمی افته. ولی باز ریست فکتوری نمیشه. با موقعی که کلید ولوم پایین و پاور رو همزمان می گیرم، وارد فست بوت میشه و بعد از چند دقیقه گوشی ری استارت میشه.)) ضمنا تاکید می کنم بعد از ظاهر شدن لوگوی mi دکه پاور رو رها کرده و دکمه ولوم بالا رو همچنان نگه داشتم ولی به هیچ وجه وارد منوی ریکاوری نمیشه.

روشی که براتون نوشتم روش توصیه شده برای ورود به حالت ریکاوری گوشی Mi 5 هستش. در غیر این صورت بایستی با استفاده از کامپیوتر و ابزار Android SDK و دستورات CMD اقدام به ورود به ریکاوری کنید. ضمنا تو برخی از گوشی های شیائومی در تنظیمات و بخش Updater گوشی (آپدیت سیستم عامل) دکمه سه نقطه رو که بزنی گزینه “Reboot to Recovery mode” هستش. این رو بزنی گوشی ریستارت شده و وارد محیط ریکاوری خواهد شد.

سلام دوست عزیز
ببخشید من گوشیم رو اپدیت کردم و الان از این نسخه جدید گوشی راضی نیستم و میخوام برگردونم به نسخه قبلی…
اگه گوشیم رو به حالت کارخانه در بیارم و ریست کنم ایا به نسخه قبلی برمیگرده!؟
و اینکه گوشیم سامسونگ a10s هست
ممنون میشم جواب بدید:)

سلام. با ریست فکتوری گوشی به نسخه قبلی برنمیگرده و فقط نسخه موجود ریست میشه. برای بازگشت به نسخه قبلی باید دانگرید انجام بدین که معمولا با فلش معمول رام روی گوشی های سامسونگ جواب نمیده.

سلام روز بخیر من گوشیمو بازگشت ب کارخانه کردم البته از داخل تنظیمات بعد نرم افزار به روز شد و منو بالا اومد ولی بعدش یهو رفت رو لوگو منم بلد نبودم چکارش کنم خودش بعد ده دیقه اومد بالا تا دو هفته خوب بود بعد باز خود به خو رفت رو لوگو من با استفاده از کلید اصلی و کاهش صدا ک همزمان گرفتم‌ منو بالا اومد دو هفته خوب بود باز همونجور شد رفت رو لوگو باز من روش قبلی رو امتحان کردم درست شد.به نظرتون گوشیم مشکل داره یا مراحل بازگشت به کارخانه اشتباه انجام دادم.گوشیم آ سی اس هست.با تشکر.میشه جوابمو بدید خواهشا.

سلام. ریست فکتوری مراحل مختلفی نداره و اگه روی گوشی تون بازگشت به تنظیمات کارخانه صورت گرفته پس مراحل رو درست انجام دادین. این مشکل بالا نیومدن گوشی ممکنه سخت افزاری باشه و ممکنه از رام گوشی هم باشه.لذا به نظر من اگه این اتفاق زیاد میافته بهتره رام روی گوشی تون فلش کنید.

سلام.من گوشیم سامسونگ جی فایو هست .ریست فاکتوری کردم اما گوشی بالا نمیادودوباره برمیگرده رو حالت ربات ریست لطفا بفرمایید چه کنم ؟

سلام. مجددا با ورود به حالت ریکاوری ریست بفرمایید اگه مشکل برطرف نشد باید روی گوشی تون رام فلش کنین. برای فلش مدل دقیق گوشی تون رو قید بفرمایید تا لینک دانلود رام رو براتون قرار بدم.

سلام خسته نباشید تبلت من makxor رمزش رو فراموش کردم و میخوام برش گردونم به تنظیمات کارخانه لطفا کمکم کنید

سلام. اکثر تبلت های دارای مارک متفرقه پس از خاموش بودن با دکمه های ولوم پایین (در برخی موارد ولوم بالا) + پاور وارد محیط ریکاوری میشن. پس از ورود به ریکاوری می تونین طبق آموزش موجود در این صفحه Wipe data و ریست رو انجام بدین. در غیر این صورت باید حتما ببرین به یه خدماتی معتبر تا توسط باکس تبلت رو فلش کنه.

سلام خواستم بپرسم من گوشیم رو اپدیت کردم ولی الان به شدت پشیمانم اگه گوشی رو ریست کنم اپدیت به حالت قبلی بر میگرده؟؟

سلام. با ریست فکتوری، گوشی به نسخه قبل برنمیگرده برای اینکار باید دانگرید کنین که رو بعضی از گوشی‌ها جواب میده و اونم کار راحتی نیست.

سلام ببخشید اینکه میگید قبل از ریست فکتوری اکانت گوگل و اکانت سامسونگ رو حذف کنیم یعنی چی؟

سلام. در نسخه های جدید آندروید پس از ریست فکتوری ازتون میخواد که گوگل اکانت یا سامسونگ اکانت (یا اکانت سایر شرکت ها) رو که قبلا روی گوشی بوده وارد نمایید از آنجایی که برخی از کاربران (اگه نخوام بگم اکثرشون) از مشخصات دقیق اکانتشون (نام کاربری و رمز عبور) بی اطلاع هستند لذا توصیه می کنیم اینها رو قبل از ریست فکتوری از تنظیمات و بخش اکانت ها حذف کنید تا پس از ریست فکتوری به مشکل برنخورین. پس از ریست فکتوری می تونین اکانت خود رو اضافه کنید.

سلام . گوشی سامسونگ مدل j2 دارم . تمام این مراحل رو رفتم برا ریست فکتوری . ولی آخرش لوگو سامسونگ میومد و هی تکرار میشد این ری استارت ولی صفحه اصلی گوشی بالا نمیاد ممنون میشم کمکم کنید .

سلام. شما باید روی گوشی تون رام فلش کنین. برای دانلود رام مناسب گوشی تون و نحوه فلش می تونین از لینک زیر استفاده کنید:http://nsmobile.ir/?s=Galaxy+j2

سلام ، من تبلت فوجیتسو مدل f 04 Hدارم که بهش یکی از دوستان برنامه فارسی ساز نصب زده شده از اون موقع قفل کرده و بالا نمیاد تنظیم کارخونه نمیشه رامش را هم پیدا نمیکنم لطفا راهنمایی فرمایین.

سلام
برادر کوچیکم این مراحل ریستارت دستی رو انجام داده و الان گوشی رو حالتیه که اصلا هرچی دکمه بزنی جواب نمیده
روی صفحه یه علامت دانلود هست و زیرش هم نوشته Downloading
Do not turn off target

سلام. شما وارد حالت دانلود مُد شدین. اگه گوشی تون سامسونگ هستش دکمه های پاور + خانه + ولوم پایین یا ولوم بالا رو به طور همزمان نگه دارین تا گوشی خاموش بشه.

سلام من تبلت docomo fujitsu f04h دارم که بهش برنامه فارسی ساز نصب شده و دیگه بالا نمیاد و ریست فکتوری نمیشه لطفا راهنمایی فرمایید .تشکر

سلام. موقع ریست فکتوری چه خطایی میده؟

گوشی من مدل سامسونگ گلکسی a7 هست که توی مد downloading گیر کرده. با دکمه های ترکیبی power+home+volum down هم درست نشد. لطفا راهنمایی کنید. مرسی.

سلام. با همون دکمه هایی که وارد حالت Downloading شدین می تونین از حالت دانلودینگ خارج بشین (معمولا ولوم پایین + پاور + خانه). لینک آموزش:http://nsmobile.ir/?p=8312

ببخشید a5 هستش

من این روش رو چندین بار امتحان کردم. ج نمیده.

سلام ممنون از سایت خوبتون. گوشی من هوواوی y550 هست و دیشب خاموشش کردم اومدم روشنش کنم دیگه بالا نیومد روی همون صفحه مونده چند بار هم به تنظیمات کارخانه به همین روش زدم ولی روی صفحه اسمش میمونه و جلوتر نمیره

سلام. باید روی گوشی تون رام نصب کنید اگه گوشی مورد سخت افزاری نداشته باشه نصب رام مشکل رو برطرف خواهد کرد. لینک دانلود رام برای گوشی Y550-L01 خدمت شما:http://nsmobile.ir/?p=3767
توجه: برای نصب موفق رام شماره ساخت فعلی گوشی تون باید با شماره ساخت رام یکسان باشه و یا از اون پایین تر باشه. ضمن اینکه منطقه هر دو رام باید یکی باشند.

سلام مدل گوشی من A9
۲۰۱۷هست
و خطای procses isnt
میده متن کاملش رو یادم نیست
باید چیکارش کنم درست بشه؟باتنظیمات کارخانه مشکل برطرف میشه

سلام. بهتر بود متن کامل خطا رو قید میکردید. ولی در هر حال ریست فکتوری مناسب ترین روش برای حل مشکلات نرم افزاری گوشی هستش.

سلام خسته نباشید من رمز اکانت سامسونگم یادم رفته باز نشانی ام میکنم باز درست نمیشه چطوری ریست فکتوری کنم که رمز نخواد

سلام. شما باید روی گوشی تون پس از ریست فکتوری، FRP Reset انجام بدین می تونین از آموزش زیر استفاده کنید:http://nsmobile.ir/?p=9624

سلام خسته نباشید. مدل گوشی من j7 هستش من میخواستم به حالت کارخانه برش گردونم حدود ۲۰دقیقه میشه که زده shutting down میخواستم بدونم چقدر زمان میبره که گوشی به حالت کارخانه برگرده

سلام. کل فرآیند ریست فکتوری بیشتر از ۲۰ دقیق زمان نمیبره. باید از طریق دکمه های فیزیکی وارد حالت ریکاوری شده و مجددا اقدام به ریست فکتوری کنید.

روی صفحه گوشیم همش اینو مینویسه google play services keeps stopping و پایینش دوتا گزینه ی open app again و close app رو میاره. هر کدوم رو میزنم هیچی نمیشه و دوباره میاره. داخل گوگل هم نمیره خاموش روشنم می کنم بازم درست نمیشه. ۲۴ ساعت میشه که فقط اینو میاره. من باید چیکار کنم؟ با ریست فکت درست میشه یا نه؟

سلام. بله ریست فکتوری کنید مشکل کاملا برطرف خواهد شد.

سلام گوشی من a520هست برنامه ها روش درست کار نمیکنن مثلآ واتساپ پیام درست نمیاد واسکایپ هم همینجوری تو شاد هم هنگ میکنه با این کار درست میشه ؟لطفا جواب بدید نظر شما خیلی مهمه.

سلام. تمامی مشکلات نرم افزاری گوشی با ریست فکتوری برطرف میشه، مگر اینکه گوشی مورد سخت افزاری داشته باشه که فرآیند اجرای برنامه ها رو مختل کنه.

سلام . من گوشیم j7 prim هست . متاسفانه رمز الگوی کوشی رو فراموش کردم . چجوری میتونم دوباره گوشی رو باز کنم . ؟ ممنون میشم کمکم کنید .

سلام. باید ریست فکتوری انجام بدین. با اینکار تمام اطلاعات گوشی حذف شده و غیر قابل بازگشت خواهد بود.

سلام خسته نباشید
گوشی منA6هست خواستم بازنشانی داده کارخانه بزنم ولی ایمیل و رمز خواست هرکاری کردم نشد..
۱۵بار رمز گوشیمو اشتباه زدم
گوشی خاموش شد وبعد۳۰دقیقه روشن شد گالری و برنامه های روی گوشیم پاک شدن
بنظرتون بااینکار
بازنشانی داده کارخانه انجام شده؟ عکس های داخل گوشی قابل برگرداندن هست؟
جواب این۲تا سوال برام خیلی مهمه ممنون میشم راهنمایی کنید…

سلام و سپاس. به درخواست شما در لینک زیر پاسخ داده شده است:http://nsmobile.ir/?page_id=1176#comment-14053

سلام وقتتون بخیر
گوشی من هوآوری P30 لایت هستش و تنطیمات کیبورد رو دستکاری کردم و الان کیبوردم بالا نمیاد
میخوام ریست کنم ولی تمام اطلاعاتم روی گوشی هست و حافظه ی خارجی ندارم
سوالم اینه که اطلاعاتم پاک میشه یا نه

سلام. بله اگه ریست فکتوری کنین تمام اطلاعات حافظه داخلی و اکانتها رو از دست میدین باید بکاپ یا پشتیبان تهیه کنید.

ببخشید گوشی من هواوی ۵۲۰ است ی ۲ ماه ازش استفاده نکردم و خاموش بود بعد از اینکه روشنش کردم میزد فرمانیموجود نیست و هر کاری میکردم از دوباره خاموش میشد و همین جمله رو از دوباره میاورد نمیتونم وارد هیچی بشم
لطفا و خواهشاً کمکم کنید لطفا

سلام. اگه منظورتون اینه یه آیکن ربات ظاهر میشه و می نویسه هیچ فرمانی وجود نداره یعنی گوشی وارد حالت ریکاوری شده. در این حالت یکی از دیکمه های بالا، پایین یا پاور را چندین بار فشار دهید تا منو ریکاوری ظاهر بشه. پس از اون می تونین طبق آموزش موجود در این صفحه، Wipe data and reset رو انجام بدین تا گوشی ریست فکتوری شده و مشکل نرم افزاری اون برطرف بشه.

باسلام بازگشت به تنظیمات کارخانه اگر چند بار انجام بشه آسیبی به گوشی نمیرسونه؟

سلام. ریست فکتوری هر چند بار هم انجام بگیره مشکلی به گوشی وارد نمیشه.

سلام من الان دارم تبلتمو ریست فکتوری میکنم
و اینکه شارژم ۵۰% بود الان من به سارژ وصلش کنم چه اتفاقی میفته؟
و اینکه فرایند یکمی طول کشیده ینی ۲۰ دقیق حدودا 😐

سلام. شما به شارژر وصل کنید خودش مراحل ریست رو انجام میده. مشکلی هم پیش نمیاد.

سلام گوشی من huawei y6 با روشهای بالا به تنظیمات کارخانه نرفت ممنون میشم کمکم کنید

سلام. بهتره گوشی رو خاموش کرده و با استفاده از دکمه های ترکیبی اقدام به ورود به حالت ریکاوری و ریست فکتوری کنید.

سلام دوست عزیز خدا قوت
گوشی من سامسونگ A520 ۲۰۱۷هست هر کاری میکنم ریست بازگشت به کارخانه نمیشه
سه دکمه مد نظر رو میگیرم فقط ریست معمولی میشه.

سلام. مطمئنا از دکمه های ترکیبی درست استفاده نمی کنید. وگرنه باید وارد محیط ریکاوری شده و بتونین ریست فکتوری رو انجام بدین.

با سلام.گوشیم رو تنظیمات کارخانه زدم ولی نمیدونستم حساب کاربری میخواد این اطلاعات رو ندارم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید گوشیم samsung g5 است ممنون

سلام. روی گوشی تون باید FRP Reset صورت بگیره. مدل دقیق گوشی تون رو قید بفرمایید تا جهت قرار دادن آموزش بررسی کنیم. در غیر این صورت می تونین تو سایر سایتهای داخلی برای حل مشکلتون بگردین.

سلام گوشی sumsung galaxy s6 دارم دیروز براش آپدیت اومد بعد از اینکه آپدیت کامل شد رمز رو که میزنم وارد بشم گوشی بالا نمیاد و در حال لودینگ به مدت ۷-۸ ساعت باقی مونده لطفا سریعا راهنمایی بفرمایید.

سلام. بهتره گوشی رو ریستارت بفرمایید اگه پس از چند بار تلاش بالا نیومد باید با ورود به محیط ریکاوری ریست فکتوری انجام بدین.

سلام لطفا بهم کمک کنید گوشیم کلا از کار افتاده نمی تونم هم ریست frp کنم .ممنون

سلام. بهتره ابتدا با ورود به محیط ریکاوری گوشی تون رو ریست فکتوری کنید سپس FRP Reset انجام بدین.http://nsmobile.ir/?p=8312

سلام خسته نباشین
گوشی من a7 چند روز یکی یکی برنامهام داره از کار میفته،برنامه رو باز میکنم میاد بیرون ارور میزنه،حالا نمیدونم ویروس گرفته،دیگه هر برنامه ای دانلود میکنم اینجوریه،تو اینستاگرامم لینکی که تو بیو میذارنو باز نمیکنه میزنم روش،میخواستم ببینم ریست کنم درست میشه؟ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام. بله ریست فکتوری بفرمایید انشاله مشکل گوشی تون برطرف میشه.

گوشیم samsung galaxi g5 فکر کنم سال ۲۰۱۶. ممنون

سلام من گوشیم سامسونگ گلگسی جی ۲ هست گوشیم خاموش شد و وقتی روشن میکردم دوباره خود به خود خاموش میشد ریست کردم و الان حدود ۱ ساعت هست که همون جوری رو آرم سامسونگ مونده میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟

سلام. اگه با ریست فکتوری مشکل گوشی تون برطرف نمیشه باید رام روی اون فلش کنین. برای گوشی Galaxy J2 می تونین از لینک زیر رام مورد نظر رو دانلود کنید:http://nsmobile.ir/?s=Galaxy+j2

ببخشید من دکمه های ذکر شده را زدم ولی عمل نکرد
مدل گوشیم هواوی y 330 _u11

سلام. برای گوشی هوآوی y330 باید گوشی رو خاموش کرده و دکمه های پاور + ولوم بالا را فشار داده و نگه دارید.

سلام وقتتون بخیرمن کمک میخواستم من گوشیم سامسونگ آ۲۰هست نمیتونم بازگشت ب کارخانه بزنم چون اولین جمیلم پسوردشوفراموش کردم چطوربازگشت ب خانه بزنم میشه فلش زد؟

سلام. به تنظیمات گوشی رفته و در بخش حسابها و بخش Google، ایمیلی که رمزش رو فراموش کردین حذف کنید (روی ایمیل کلیک کرده و پس از کلیک روی سه نقطه حذف ایمیل رو بزنید). دیگه با خیال راحت می تونین ریست فکتوری رو انجام بدین.

سلام من گوشی رو داشتم ریست میکردم که بعد از علامت وای فایش ارور میداد بردم کافیی نت گفتش باید رامش کنیم شما میدونید رام یه از کجا باید رام کرد خودمون میتونیم

سلام. شماره ساخت فعلی گوشی تون و مدل دقیق اون رو قید بفرمایید تا راهنمایی لازم رو انجام بدم

g 630 u 10

من گوشیمو اموش کردم مدلشg630 u10 دیگه روشن نمیشه چیکار کنم

سلام. اصلا روشن نمیشه؟ یا روشن میشه روی لوگو گیر می کنه؟ می تونین وارد حالت ریکاوری بشین؟

سلام درست شد فقط میشه اون بالایی رو بگید

رام برای گوشی G630-U10 خدمت شما:http://nsmobile.ir/?p=2501

اخه گوشی رو حالت انتخا زباانو و با وای فای بقیه اش دیگه نمیاد نمیشه روش نصب کرد

برای نصب نیاز نیست گوشی روشن باشه می تونین با استفاده از روش نصب از طریق بوت (ریکاوری) رام رو نصب کنید.

میشه توضیح بدید

به این آموزش مراجعه کنید:http://nsmobile.ir/?p=1089

سلام من گوشیم هواوی جی ۷۵۰ هست الان اومدم بذارمش روی حافظه داخلی کهبرااینکه بره باید خاموش میشد بعد که خاموش شد چندبار ریست شد هی میاد روی لوگو هی دوباره خاموش میشه،بعد اینکه هرچی دکمه پاورو ولوم رو فشار دادم اصلا چیزی بالانمیاد مشکلش چیه بنظورت با فلش درست میشه؟

سلام. برای گوشی G750-U10 با استفاده از دکمه های ولوم بالا + پاور اقدام به ورود به ریکاوری و ریست فکتوری کنید اگه موفق نشدید می تونین از لینک زیر رام رو دانلود کرده و نصب نمایید. البته توجه کنید که شماره ساخت رام با شماره ساخت گوشی مطابقت داشته باشه:http://nsmobile.ir/?p=1538

با سلام
من چندوقتی گوشی برادرم دستم بود
امروز از من گرفت گوشیشو،دیشب تا بهم اطلاع داد گوشیش رو میخواددو بار ریست فکتوری کردم گوشیش رو
میترسم به اطلاعاتی که این مدت رویگوشی داشتم دسترسی پیدا کنه با یه بازیابی کردن
میشه راهنماییم کنید؟؟بعد از ریست فکتوری اطلاعات بازیابی میشن؟؟؟گوشی اچ تی سی دییزایر ۸۳۰

سلام. پس از ریست فکتوری، اطلاعات از حافظه داخلی قابل بازیابی نیستند بهتره نگران نباشید.

سلام گوشیموتنطیمات کارخانه زدم الان ازروی checking connectionتکون نمیخوره چکاری بایدانجام بدم؟میشه کمک کنین

سلام. می تونین از طریق ورود به حالت ریکاوری Recovery Mode اقدام به ریست فکتوری کنید.

ریست فکتوری کردم مراحلش تایه حدی پیش رفته تویه قسمتی نام میخوادواردمیکنم ولی ادامه داده نمیشه میشه کمک کنین

چه نامی؟ میشه از مشکل یه اسکرین شات بفرستین؟ می تونین عکس رو تو آپلودرهای رایگان آپلود کرده و لینکش رو همینجا قرار بدین.

سلام من گوشی جی سون پرومو تازه بعددوسال ال سی دیشو درست کردم حالااوردم خونه پین کدمیخادرمزمم یادم نیست..هزارتاراه حل تونت رفتم هیچکدوم نشد…گوشی حتی خاموشم نمیشه ک تنظیمات کارخونش کنم…هرچی رومیزنم بازرمز بالامیاد میشه راهنماییم کنی ممنون میشم

سلام. برای خاموش کردن گوشی می تونین از آموزش زیر استفاده کنید. سپس می تونین گوشی تون رو ریست فکتوری کنید.http://nsmobile.ir/shutdown-samsung-with-lock/

سلام ممنون از توضیحات کاملتون
سه تاسوال داشتم
.آیا علائم هک و ویروسی شدن شبیه هم هستند؟
اگه گوشی هک شده باشه ممکنه که با ریست فکتوری هم باز تحت کنترل باشیم؟
..اگه قبل از ریست گوشیمو نو بروزرسانی کرده باشیم وقتی ریست فکتوری کردیم گوشی خودش روی آخرین نسخه ی بروز رسانی میاد بالا؟
من احساس میکنم ورژنش قدیمی شده
Honor 7s

سلام. ـ علائم هک و ویروسی شدن گوشی بسته به نوع ویروس و نحوه هک شدن می تونه متفاوت باشه ـ در بسیاری از موارد پس از ریست فکتوری گوشی از هک شدن خارج میشه ـ گوشی روی آخرین و جدیدترین نسخه ریست فکتوری میشه و به نسخه پایین تر دانگرید نمیشه.

سلام خسته نباشید من الان گوشیم را ریسین مردم جی ال ایکس هست ولی میگه باید برای استفاده از این دستگاه پین قبلی را وارد کنی من هم همون پین را وارد میکنم ولی میگه اشتباه است واقعا دیگه نمی‌دونم چه پینی بزنم

سلام. اگه ریست فکتوری کردین و پس از اون خطای پین میده باید روی گوشی تون FRP Reset صورت بگیره.

سلام خواهش میکنم جواب بدید
من مدل گوشیمgalaxy grand2 سامسونگ هستش و امروز خودش یکدفعه نمیدونم چرا رفت حالت هواپیما و هر کاری میکنم در نمیاد و اصلا سیمکارت هام رو نمی خونه
چه کنم؟

سلام. گوشی رو یکبار ریستارت (خاموش روشن) بفرمایید بعد ببینید از حالت هواپیما خارج میشه یا نه! اگه نشد بهترین راه همون ریست فکتوری هستش.

سلام من گوشیم smart مدل selfie
گوشیمو ریست فکتوری کردم اما اول که بالا میاد صفحه داره به وایفام وصل میشه و ساعتها توی همین حالت میمونه میشه لطف کنین بگین بنظرتون باید چیکارکنم؟

سلام. با ورود به حالت ریکاوری گوشی مجددا اقدام به ریست فکتوری بفرمایید اگه باز مشکل حل نشد باید حتما روی گوشی تون فلش (نصب رام) صورت بگیره.

سلام من یک گوشی سامسونگ قدیمی Gt-l دارم رمزش را یادم رفته هرچی سعی کردم با این روش ها که گفتید نشد میشه یه روش دیگه بدید

سلام. این روشها فقط برای گوشیهای آندرویدی جواب میده و برای سایر گوشیها باید از روشهای دیگری مانند دستگاه مخصوص (باکس) استفاده کنید.

سلام و وقت بخیر.
گوشی من نوت ۴ از روزی که گرفتم موقع انجام دادن چند کار با هم هنگ میکنه بعد ریست میشه. بعد از روشن شدن دوباره ریست میشه. بردم تعمیرگاه گفت برات فلش کردم وای فکر نکنم فلش کرده باشه؟ مشکل نرم افزاریه یا سخت افزاری ؟ چجوری میشه فهمید گوشی فلش شده؟

سلام. اگه عینا همون شماره ساخت رو فلش کرده باشه تشخیص اینکه فلش کرده یا نه سخته. ممکنه مشکلتون هم نرم افزاری باشه و هم سخت افزاری. اما پس از یکبار فلش موفق رام می توان پی برد که مشکل نرم افزاریه یا سخت افزاری. در لینک زیر آخرین شماره ساخت برای گوشی Galaxy Note 4 وجود داره. می تونین خودتون کار فلش رو انجام بدین. زیاد سخت نیست.http://nsmobile.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-galaxy-note-4-sm-n910c/
فقط حتما مدل گوشی تون رو چک کنین که با مدل رام یکی باشه. لینک راهنمای نصب هم تو همین صفحه قرار داره.

سلام من مدل گوشیم هوآوی y560 از یه مه پیش همش خاموش میشد امروزم خاموش شد بعد که ذوشن کردم روی لوگو هواوی گیر کرده ریست فکتوری هم نمیشه چیکارش کنم؟

سلام. باید روی گوشی تون رام نصب کنید. جهت دانلود رام آندروید برای گوشی Y560-U02 می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:http://nsmobile.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%d9%85-huawei-y5-y560-u02/

سلام خسته نباشید
بببخشید من گوشیم galaxy j2 هستش تنظیم کارخونه زدم موقع راه اندازی اگه به نت یا وای فای متصل باشم پس از مرحله قبول کردن ضوابط مینویسه در حال بررسی اتصال و تو همین حال میمونه زیرش نوشته ممکنه مدتی طول بکشه ولی تغییری نمیکنه . اگرم به شبکه اتصال نداشته باشم پس از مرحله قبول کردن ضوابط میگه نام و نام خانوداگیتو بزن که پس از وارد کردن اطلاعات هرچی میزنم بره مرحله بعد هیچ اتفاقی نمیفته ونمیره مرحله بعد .
چیکار میتونم بکنم لطفا راهنماییم کنید

البته اینم بگم هی پیام میده سرویس های گوگل پلی متوقف شده ممکنه مشکل از این باشه ؟
اگه هس چیکارش کنم ؟

سلام. شما بهتره رام روی گوشی تون فلش کنید. تا مشکلات نرم افزاری اون برطرف بشه. برای دانلود رامهای مرتبط با گوشی Galaxy J2 به لینک زیر مراجعه بفرمایید:http://nsmobile.ir/?s=galaxy+j2

خودمم میتونم انجامش بدم یا باید ببرم تعمیرات گوشی ؟
اگه یه اموزش چیزی دارید ممکنه لینکشو برام بفرستید ؟
بعد یه سوال دگ من اینو فلش بزنم فقط همون اندروید ۵ رو میتونم روش نصب کنم یا اندروید بالاتری هم میشه ؟
گوشیم ۲۰۱۵ هست sm-j200h

بله خودتون می تونین فلش رو انجام بدین. لینک دانلود رام خدمت شما:http://nsmobile.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-galaxy-j2-sm-j200f-sm-j200h/
لینک آموزش نصب در همین صفحه قرار داره.

خیلییییی ممنون از راهنماییتون درست شد
خدا خیرتون بده

سلام
من گوشیم قفل شو یادم نیست .برای خاموش کردن هم میگه باید پینشو بزنین.باید چکار کنم ؟

سلام
من گوشیم قفل شو یادم نیست .برای خاموش کردن هم میگه دکمه های پایین و پاور و هوم رو می گیرم صفحه ابی میاره با این مضمون:
یک سیستم عامل سفارشی می تواند مشکلات اساسی در تلفن و برنامه های نصب شده ایجاد کند.ادامه میدین یا نه…

دکمه های بالا و هوم و پاور هم کارایی نداره.

چهار تا دکمه ولوم بالاو پایین و پاور و هوم رو با هم نگه داشتم به محض سیاه شدن صفحه ولوم پایینو رها کردم…تو صفحه ای ک اومد پاورو انتخاب کردم و خاموش شد. بقیه مراحل هم ک مثل بالا ک گفتین…
ممنون

سلام ببخشید من گوشیم مدلش جی ۷ پرایم هست من کار هایی که گفتین کردم الان برای راه اندازی موبایل سیم کارت باید بندازم ایمیل و شماره می خواد که یادم نیست رمزشم یادم نمیاد من باید چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون.

سلام. اگه ایمیل و رمزش رو بلد نباشین باید FRP Reset انجام بدین. متاسفانه برای گوشی J7 Prime تو سایت آموزش نداریم می تونیم تو وب سایتهای داخلی دنبال آموزش بگردین.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

دانلود رام آندروید 10 –

دانلود رام آندروید 9
پای
– دانلود رام آندروید 8 اورئو


دانلود رام آندروید 7 نوقا

دانلود رام آندروید 6 مارشمالو

دانلود رام آندروید 5 لالی پاپ
– دانلود رام آندروید 4  کیت کت

دانلود رام تبلت سامسونگ –

دانلود رام تبلت هوآوی


دانلود رام تبلت لنوو –

آموزش آپدیت گوشی آندروید

آموزش فلش گوشی آندروید

آموزش حل مشکل اینستاگرام


 

تمامی مطالب ان اس موبایل به صورت کاملا اختصاصی ترجمه و نگارش شده و از هیچ منبع
داخلی کپی برداری یا الگو برداری نمی شود. لطفا در کپی اطلاعات از ما، ذکر منبع فراموش نشود.


طراحی، تولید و پشتیبانی توسط:
 NSDESiGN

تمامی حقوق سایت برای ان اس موبایل
محفوظ می باشد.


کپی رایت Copyrighted 2020


چگونه بعد از ریست فکتوری اطلاعات را برگردانیم
چگونه بعد از ریست فکتوری اطلاعات را برگردانیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *