چگونه خدا آرزویمان را برآورده کند

 
helpkade
چگونه خدا آرزویمان را برآورده کند
چگونه خدا آرزویمان را برآورده کند

درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان

بهبود مشکلات رفتاری کودک با بازی درمانی

 

 

 

چگونه خدا آرزویمان را برآورده کند

 

بسیاری از سخنرانان موفق به خصوص در حوزه قانون جذب نظیر ایسترهیکس نظریه جالبی دارند. آنها می گویند اگر انسان بتواند فقط ۱۸ ثانیه روی چیزی که واقعاً می خواهد تمرکز کند یک زنگ بزرگ در کاینات به صدا در می آید که توجه کل هستی را به سمت این شخص جلب می کند.

 

اگر این ۱۸ ثانیه بتواند تا ۶۸ ثانیه ادامه یابد دیگر کار تمام است و کل هستی به تکاپو می افتد تا برای فکر متمرکز شده یک راه حل پیدا کند.

 

اگر آرزوست برآورده اش کند و اگر سوال است برایش جوابی بیابد.

 

در نگاه اول شاید این عدد ۶۸ ثانیه خیلی کم و ناچیز به نظر برسد.

 

۶۸ ثانیه یعنی فقط یک دقیقه و هشت ثانیه و بسیاری از افراد می گویند که تمرکز به مدت ۶۸ ثانیه هیچ کاری ندارد!؟

 

خب آیا شما هم همین طور فکر می کنید؟

 

بسیار عالی است! امتحان کنید.

 

خواهید دید که هنوز ۱۸ ثانیه اول رد نشده فکرتان منحرف می شود.

 

ایده ای جدید بلافاصله از اعماق افکارتان ظاهر می شود و نجواگر درونی تان به سخن در می آْید که جدی نگیر و دست از این بازی ها بردار و به مسایل مهم تر زندگی بپرداز و …

 

ما عادت کرده ایم و در حقیقت عادت داده شده ایم که بدون فکر و بر اساس عادت زندگی کنیم.

 

ما صبح از خواب بر می خیزیم بدون این که فقط ۶۸ ثانیه برای کارهای روزانه وقت بگذاریم شروع می کنیم به خوردن صبحانه و سر کار رفتن.

 

بدون اینکه ۶۸ ثانیه مستمر ناقابل برای ارزیابی کارهایمان وقت بگذاریم اسب سرکش ذهن را به این سو و آن سو می تازانیم تا ظهر شود و ناهاری بخوریم و استراحتی و بعد دوباره کار و سپس شب و دور هم جمع شدن و تلویزیون دیدن و بعد خوابیدن.

 

هر ساعت ۶۰ دقیقه است و شبانه روز شامل هزار و چهارصد و چهل دقیقه است اما ما خیلی مواقع در این ۱۴۴۰ دقیقه شبانه روزمان نمی توانیم ۶۸ ثانیه روی یک موضوع خاص فکرمان را متمرکز کنیم!!

 

به راستی این فکر پر جست و خیز که نمی تواند ۶۸ ثانیه آرام بگیرد به چه دردی می خورد؟!

فکر پریشان و ناآرام چیزی جز بی قراری و آشفتگی به همراه ندارد.

 

پیر و جوان و زن و مرد هم نمی شناسد.

 

فکری که نتواند آرام گیرد و چند لحظه ای روی موضوعی که صاحب فکر صلاح می داند متمرکز شود، مطمئناً به هنگام نیاز و بحران که تمرکز بیشتر لازم است، کارآیی ندارد و فلج می شود.

 

چگونه خدا آرزویمان را برآورده کند

باید همین الان هر کاری که داریم زمین بگذاریم و به سراغ ذهن ناآرام خود برویم و ۶۸ ثانیه آن را مهار کنیم.

 

۶۸ ثانیه به شرایطی که الان در آن قرار داریم بیندیشیم.

 

۶۸ ثانیه بعد به این که واقعا در زندگی چه می خواهیم فکر کنیم.

 

۶۸ ثانیه بعد به خوشبختی های خودمان بیندیشیم و ۶۸ ثانیه دیگر به این فکر کنیم که چقدر آرام می شویم وقتی روی مسائل زندگی خودمان با آرامش فکر می کنیم.

 

کاینات بیرون از بدن ما گوش به فرمان ماست تا هر چه را می خواهیم به او ابلاغ کنیم.

اما به یک شرط و آن این است که موقع دستور دادن این طرف و آن طرف نپریم.

 

۶۸ ثانیه یک جا بایستیم و صریح و شفاف بگوییم چه می خواهیم.

 

آن وقت می بینی که می توانی …

منبع:زن روز

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو


مشاوره تحصیلی و انتخاب شغل


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!

رویایی بابحران نگران کننده روابط زناشویی


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن


به همسرت اعتماد نداری؟

بلیط ارزان تهران به مشهد|پشتیبانی 24ساعته


طراحی و بازسازی فضای داخلی


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه


همین حالا وکیل بگیر

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن


قاعدگی دردناک زنان و دختران

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

1-امید

اولین چیزی که قرآن در این باره بر آن تأکید می کند و می توان آن را درسی دانست که خدا در طریق رسیدن به خواسته ها به بند گانش یاد می دهد، «امید» است.

چگونه خدا آرزویمان را برآورده کند

خداوند به انسان می آموزد که در همه حال (هم در آرزوهای دنیایی و هم در آرزوهای اخروی) امید داشته باشد و انسان یاد می گیرد که هیچ گاه ازرحمت خدا ناامید نباشد؛ زیرا امید عامل حرکت انسان به سوی کمال است و تا انسان امید نداشته باشد، حرکت تکاملی اش کامل نخواهد بود.

قرآن، مهم ترین اثر و کارکرد امید در زندگی بشر را آسان شدن سختی ها و تقویت روحیه انسان می داند. به این معنا که انسان برای هر عملی می بایست انگیزه ای داشته باشد و هر چه کار سخت و دشوارتر باشد, می بایست امید به بهره وری و بهره مند نیز بیش تر باشد.

قُلْ إِنَّمَا أَنَا بَشَرٌ مِّثْلُكمُ ْ یُوحَى إِلىَ َّ أَنَّمَا إِلهُكُمْ إِلَهٌ وَاحِدٌ  فَمَن كاَنَ یَرْجُواْ لِقَاءَ رَبِّهِ فَلْیَعْمَلْ عَمَلًا صَالِحًا وَ لَا یُشْرِكْ بِعِبَادَةِ رَبِّهِ أَحَدَا[سوره كهف / 110]

بگو: «من فقط بشرى هستم مثل شما (امتیازم این است كه) به من وحى مى شود كه تنها معبودتان معبود یگانه است پس هر كه به لقاى پروردگارش امید دارد، باید كارى شایسته انجام دهد، و هیچ كس را در عبادت پروردگارش شریک نكند».

از نظر روانشناسی، امید گونه ای آرامش خاطر در انسان می آفریند که در سایه ی آن، شخص راه حل های بهتری را برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود برمی گزیند.

دومین راه حل «توکل » است، دین، در شما نوجوانان و جوانان قدرت توکل می آفریند و به شما می آموزد که در تمام امور، نیرویی بی نظیر و برتر را موکّل خود قرار دهید و به او تکیه کنید. دین اسلام پشتوانه ای برای آدمی قرار می دهد که در کتاب خدا با صفات «قادر، عزیز، قاهر و…» معرفی شده است؛ کسی که هر ناممکنی را ممکن می سازد. بی شک با وجود او و توکل به او آدمی هیچ آرزوی صحیحی را برای خویش دست نایافتنی نمی بیند.

«وَعَلَى اللّهِ فَتَوَكَّلُواْ إِن كُنتُم مُّۆْمِنِینَ؛( مائده آیه23)

و بر خدا توكل كنید اگر ایمان دارید.»

«وَمَن یَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ؛( طلاق(65)، 3) و هر کس بر خدا توکل کند، پس او برای وی کافی است.»

راستی که به سختی می‌توان بیانی از این رساتر، شیرین‌تر و امیدوارکننده‌تر پیدا کرد. این مضمون به صورت‌های دیگری نیز در قرآن کریم آمده است، نظیر این آیه شریفه که می‌فرماید:«أَلَیْسَ اللَّهُ بِكَافٍ عَبْدَهُ؛( زمر، 36.) آیا خداوند برای بنده‌اش کافی نیست؟!» لحن این آیه متضمن عتاب نسبت به کسانی است که به سراغ غیر خدا می‌روند و در واقع از آنان سۆال می‌کند: مگر گمان می‌کنید خدا برای شما کافی نیست و نمی‌تواند نیازهای بندگانش را تأمین کند که به سراغ غیر او می‌روید؟

راه بعدی «تفکّرسالم» است؛ تفکری که بارها قرآن از آن با عنوان «تعقّل » یاد می کند و به کمک این تعبیر آن را از خیال پردازی و اندیشه های احساسی و غیر عقلانی جدا می نماید.

قرآن کریم می فرماید: « خردمندان کسانی اند که در همه حالات چه ایستاده و نشسته و چه در حال خفتن خدای را یاد می کنند و همیشه در خلقت زمین و آسمان تفکر می کنند و می گویند: پروردگارا! این جهان با عظمت را بیهوده نیافریدی، تو پاک و منزهی، پس خدایا ما را به لطف از عذاب دوزخ حفظ بفرما.» (سوره آل عمران،آیه 191)

انسانی که در پی دستیابی به خوشبختی است، خود باید برای سعادت و آمال درستی که در راه آن دارد، چاره اندیشی کند. تفکر، فاصله انسان را تا آرزوهایش کاهش می دهد و به او می نمایاند که برای دستیابی به هر کدام از آنها تا چه اندازه تلاش کند و حتی کدام یک را در راه دستیابی به دیگری از ذهن خود حذف کند.

خدای مهربان به رابطه ی خود و بندگانش بسیار اهمیت داده و همواره آنها را به راز و نیاز با خود فرا خوانده است، اگر چه از نیات قلبی همه ی انسان ها آگاه است، اما شدت اشتیاق او به بندگانش تا اندازه ای می باشد که دوست دارد بندگانش با او سخن بگویند و خواسته هایشان را با خدایشان درمیان بگذارند.

«قُلْ ما یَعْبَۆُا بِكُمْ رَبِّی لَوْ لا دُعاۆُكُمْ»[ فرقان، 77] ؛ بگو اگر دعایتان نباشد پروردگار من اعتنایی به شما ندارد.

«وَ قالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِی أَسْتَجِبْ لَكُمْ إِنَّ الَّذِینَ یَسْتَكْبِرُونَ عَنْ عِبادَتِی سَیَدْخُلُونَ جَهَنَّمَ داخِرِینَ»[ مۆمن، 60]؛ یعنی پروردگارتان گفته: مرا بخوانید تا اجابت‌تان كنم كسانی كه از پرستیدن من كبر می‌ورزند به خواری به جهنم وارد خواهند شد.

آنچه باید در کنار همه ی این راه حل ها به آن توجه نمود، تلاش خویشتن است. باید به خاطر داشته باشیم که تا خود انسان نخواهد، کاری انجام نمی شود و همیشه این خود ما هستیم که باید برای آینده و آرزوهایمان تلاش کنیم. خداوند در قرآن می فرماید: «برای آنان چیزی جز آنچه برایش تلاش می کند، وجود ندارد.»

فاطمه محمدی 

بخش قرآن تبیان

منابع:

مرکز ملی پاسخگویی به سۆالات دینی

سایت معارف قرآن

سایت اندیشه قم

مرکز نشر اعتقادات

همه چیز درباره‌ی آرزو!‏

ارزش ما به اندازه آرزوهای ماست!

ارکان توکل و آثار آن در زندگی

تبیان، دستیار هوشمند زندگی

پل های ارتباطی

چگونه خدا آرزویمان را برآورده کند

بلوار کشاورز،خیابان نادری،نبش حجت دوست،پلاک 12

public@tebyan.com

02181200000

دسترسی سریع

محصولات و خدمات

اشتراک در خبرنامه

کلیه حقوق این سایت مربوط به موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان می‌باشد.

در این مطلب به شما آموزش داده‌ایم که چگونه میتوانید در کمترین زمان ممکن به هر خواسته و هدفی که دارید برسید. برای رسیدن به آرزوها با سرعتی فراتر از نور (در کمترین زمان ممکن) باید این 3 مرحله را که در ادامه به شما معرفی میکنیم پشت سر بگذارید تا به خواسته و اهداتان برسید. اگر همان طور که گفتیم عمل کنید مطمئن باشید خیلی ساده به تمام آرزوهایتان میرسید.

 

 

 

چگونه خدا آرزویمان را برآورده کند

 

 

 

اگر قصد دارید در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته و اهدافی که دارید برسید باید این 3 مرحله را پشت سر بگذارید تا به هر خواسته و هدفی که دارید برسید. در ادامه راجب مراحل زیر به طور کامل توضیح داده ام.

 

 

 

 

اولین و مهم ترین‌ مرحله رسیدن به آرزوها با سرعت فراتر از نور مرحله‌ی درخواست میباشد،  در این مرحله شما باید از کائنات هدف و خواسته‌ای که دارید را  درخواست کنید و بخواهید یعنی شما باید از کائنات درخواست کنید تا کائنات و جهان هستی جواب درخواستتان را بدهند .

 

درخواست از کائنات کار  سخت و پیچیده ای نیست شما نحوه‌ی درخواست از کائنات و جهان هستی را باید بدانید تا به آن هدف و آرزویی که دارید برسید. مطمئن باشید اگر درست درخواستتان را به کائنات بفرسید به هر آنچه که میخواهید می‌رسید. 5 مرحله‌ی زیر را باید برای درخواست از کائنات رعایت کنید و انجام دهید تا کائنات خدا شما را به آن چیزی که میخواهید برسانند .

 

 

1_ مرحله‌ی اول نوشتن خواسته و اهدافتان میباشند. شما باید لیستی کامل و جامع در مورد خواسته ها و اهدافتان تهیه کنید . هرچه میدانید راجب خواسته‌ی خود بنویسید، هر چه دقیق‌تر بنویسید مطمئن باشید زودتر به آن چیزی که میخواهید میرسید پس همین حالا یک دفتر یا سررسید به صورت جدا برای خواسته ها و اهدافی که دارید تهیه کنید و مشخصات خواسته هایتان را کامل بنویسید.

 

به عنوان مثال اگر میخواهید صاحب خانه‌ای شوید مشخصات آن خانه را به صورت واضح و دقیق بنویسید، دوست دارید خانه‌ی مورد علاقه ی شما در کدام شهر باشد، خانه‌ای که دوست دارید چند طبقه باشد، چندتا اتاق داشته باشد، حمام و دستشویی خانه ی شما چگونه باشد و… هر چیزی که دوست دارید خانه ی شما داشته باشد را واضح بنویسید . هر چه واضح تر اهدافتان  را بنویسید کائنات دقیق‌تر جوابتان را میدهند .

 

2_ مرحله ی دوم جهت رسیدن به آرزوها با سرعت فراتر از نور این است که شور و شوق خواسته‌هایتان را داشته باشید . احساستان را به خواسته‌ی خود خوب کنید. هر چه احساستان بهتر باشد مطمئن باشید زودتر به خواسته‌ای که دارید میرسید . شما باید کنترل احساستان را در دست بگیرید و همیشه احساستان را خوب نگه دارید، وقتی احساستان را در مورد خوب کنید نتایج نزدیک شدن به خواسته‌یتان را درون زندگی میبینید .

 

اگر میخواهید در طول روز احساستان بهتر شود باید تمرین کنید . نحوه ی انجام درست تمارین به خودتان بستگی دارد , هرچقدر تمارین را بهتر انجام دهید زودتر نتیجه ای که میخواهید را میگیرید . در قسمت اعضای ویژه در پایان این صفحه میتوانید ثبت نام کنید و به تمارین قانون جذب دسترسی داشته باشید . ( این تمارینی که من در قسمت اعضای ویژه برایتان قرار داده ایم , موثرترین و قویترین تمارین قانون جذب است که خودم برای رسیدن به اهدافم انجام میدهم )

3_ مرحله سوم پاکسازی افکار منفی میباشد، تمام افکار منفی که مانع رسیدن به اهداف و خواسته‌های شما میشود را به طور کامل از ذهنتان پاک کنید. مطمئن باشید هیچ چیز مانع رسیدن به اهداف شما نمیشود، خداوند این جهان را طوری آفریده است که حق تمام انسان ها رسیدن به بهترین چیزها میباشد که این چیزها میتواند بزرگترین و کوچکترین خواسته‌های شما باشد .

 

شما اگر ذهنتان را از افکار منفی پاک کنید زندگی به بهترین شکل ممکن برای شما رقم میخورد. تنها چیزی که مانع رسیدن شما به خواسته و هدفتان میشود ذهنتان است، شما به صورت کامل قدرت کنترل ذهنتان را دارید با تمارینی که ما در قسمت اعضای ویژه برایتان قرار دادیم میتوانید به طور کامل قدر ذهنتان را در دست بگیرید.

 

4_ مرحله چهارم درست فکر کردن است، سعی کنید همیشه به جای واقع‌بین بودن خوش بین باشید،  طرز فکرتان را درست کنید. تنها راه درست کردن فکرتان تمرین و تمرین میباشد تا ذهنتان به مرور زمان درست فکر کند،  با تمرین زیاد در مرحله‌ای قرار میگیرید که ذهنتان به طور خودکار درست فکر میکند. اگر طریقه‌ی درست تمرین کردن را بدانید و تمارینی که برایتان قرار داده ایم را درست تمرین کنید مطمئن باشید در همان روزهای اول نتایج را میبینید منظور از نتایج اتفاقاتی است زندگیتان را متحول میکند.

به عنوان مثال ممکن است پولی را از کسی بخواهید و به شما نمیدهد و با انجام این تمارین به طور باورنکردنی خود شخص پولتان را بدهد،  رابطه‌تان خراب باشد و با انجام صحیح تمارین یک رابطه عالی و زیبا درست کنید، یا دنبال کاری هستید سریع با شما تماس بگیرند و به شما پیشنهاد کار دهند  و…  (این‌ها فقط یکسری نتایج بسیار کوچک هستند، اگر تمارین بخش اعضاویژه را درست و اصولی انجام دهید نتایج بسیار بزرگی را ر زندگیتان خواهید دید) درست فکر کردن یکی از اصول مهم برای رسیدن به خواسته ها و آرزوها میباشد پس سعی کنید افکارتان را تغییر دهید .

 

 

5_ پنجمین مرحله برای رسیدن به آرزوها با سرعت فراتر از نور ترس از نرسیدن به خواسته میباشد،  هرچقدر بیشتر بترسید که به خواسته‌ی خود نمیرسید زمان رسیدن به آرزو و رویاهایتان به تاخیر می‌افتد. ترس باعث نرسیدن به اهداف و خواسته های شما میشود، به هیچ عنوان از نرسیدن به اهداف و خواسته های خود ترسی نداشته باشید. مطمئن باشید که اگر اطمینان کامل و 100 درصد در جهت رسیدن به آرزوهایتان داشته باشید بدون هیچ شکی به آن‌ها خواهید رسید. ترس نرسیدن به هدف خود را کنار بگذارید و مطمئن باشید که با آن چیزی که میخواهید میرسید.

 

 

 

چگونه خدا آرزویمان را برآورده کند

 

دومین مرحله‌ی مهم در جهت رسیدن به آرزوها تغییر باورهاست، در ذهن و فکر هر انسان یکسری باورهای محدود کننده وجود دارد که مانع رسیدن هر فرد به اهداف و خواسته‌هایش میشود. شما باید باورهای محدود کننده ی خود را شناسایی کنید و باور های ثروت ساز و مناسب را جایگزین آنها کنید .

 

باور های محدود کننده مانع رسیدن شما به خواسته و اهدافتان میشود به عنوان مثال ممکن است شما یکسری باور های محدود کننده مالی داشته باشید که ممکن است شما با تغییر چندین باورهای اشتباه در زندگی خود پول و ثروت زیادی وارد زندگی شما بشود. پس در این مرحله شما باید باور های اشتباه را شناسایی کنید و باورهای درست را جایگزین باورهای غلط و محدود کنید.

 

با جایگزین باورهای درست میتوانید وضع مالی و روابط خود را 100 درصد بهبود بدهید . تغییر باورها ممکن است کمی زمان بر باشد اما مطمئن باشید اگر باورهای مناسب را تغییر بدهید در تمام جنبه های زندگی خود موفق خواهید شد. باور های هر فرد زندگیش را رقم میزند.

 

 

 

 

و آخرین مرحله که برایتان اتفاق می افتد دریافت است،  اگر درست درخواست کرده باشید و باورهای مناسب را جایگزین باور های اشتباه کرده باشید مطمئن باشید که به آن خواسته و هدفی که دارید به ساده ترین شکل ممکن خواهید رسید. برای رسیدن به مرحله ی سوم که دریافت اهداف خودتان است بستگی دارد که چقدر تمرین کرده اید و برای ذهنتان زمان گذاشته اید .

 

برای ذهنتان حتما زمان بگذارید و تمرین کنید . اگر تنها در روز چند دقیقه تا تهایتا 1 ساعت برای خودتان زمان بگذارید و تمرین کنید مطمئن باشید که نتایج فوق العاده ای وارد زندگیتان میشود، مطمئن باشید شما به هر چیزی که میخواهید خواهید رسید .

اگر تمارین را همان گونه که در قسمت اعضای ویژه گفته ام درست انجام بدهید کائنات و جهان هستی دست به دست هم میدهند که شما را به خواسته و اهدافی که دارید برسانند. خواسته‌‎ی شما در برابر کائنات هیچیزی نیست و کائنات با قدرتی که دارند شما را به بزرگترین خواسته ی خود خواهند رساند پس تمارین را همان گونه که گفتیم انجام دهید .

اگر میخواهید در زندگیتان تحول عظیمی ایجاد کنید پیشنهاد میکنم در بخش اعضا ویژه سایت ثبت‌نام کنید و دریچه فراوانی و نعمت را در زندگیتان باز کنید.

 

من محمد جراحی، مدرس و مشاوره در زمینه قانون جذب و موفقیت فردی هستم. در وبسایت مدیر افکار قصد دارم به شما یاد بدهم چطور میتونید در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله قانون جذب به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

عالی بود واقعا من واقعا از خدا تشکر می کنم که این آینده ی تکنولوژی رو در دنیای واقعی ایجاد کرد خدا مرسی

واقعا باور نکردنی مرسی

واقعا جواب گرفتی؟

واقعا رسیدی

عزیزم عذر میخوام ولی سوال داشتم شما به چیزی که میخواستید رسیدید ؟!

سلام من ۴۵۰۰۰ تومان واریز کردم اما نمی تونم وارد سایت بشم

سلام و خسته نباشید دوست عزیز با ایمیل و پسوردی که ثبت نام کردید وارد حساب کاربریتون بشید و از بخش اعضا ویژه مطالبو دانلود کنید

توی مرحله اول باید حتما در دفتر و روزی کاغذ باشه؟ نمیشه توی گوشی بنویسیم؟

سلام وقتتون بخیر میشه داخل نوت گوشی بنویسید ولی داخل دفتر بنویسید بهتره

سلام ببخشید الان من هزینه ۴۹۰۰۰ت پرداخت شده. الان چی برام می‌فرستید

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. با ایمیل و پسوردی که خرید کردین وارد حساب کاربریتون بشید و از منوهای کناری وارد مطالب اعضا ویژه بشید میتونید فایل هارو دانلود کنید

واقا میشه

سوالی بود ؟! یا امتحان کردید ؟!

بنظر من شدنیه فقط باید ذهنمونو کنترل کنیم مهم ترین داریی ما همین ذهنمونه حالا یکی روش استفاده ازشو بلد نیست پس ب خواسته هاش نمیرسه بنظرم قانون جذب بهمون یاد میده چطور از ذهنمون استفاده کنیم شاید باید خودمون کشفش کنیم ولی باید کشف شه باید

من چند ساله که عاشق یه خواننده مرد ایرانی هستم که این مرد مجرد هستش و ۳۸ سالشه و بزرگترین آرزوی زندگیم شده ازدواج کردن با این مرد و حتی تو این چند سال یه لحظه نشده که از خیال ازدواج باهاش بیام بیرون حتی یه طوری به ارزوی ازدواج کردن باهاش فک میکنم که حتی اسم بچه های ایندمونو انتخاب کردم! و اینکه من هنوز از نزدیک این مرد رو ندیدم چون این خوانندس و تهران زندگی میکنه و من مشهدم و من اصلا این شخص رو به خاطر پول و شهرتش نمیخوام و فقط فقط برای خودش میخوامش فقط همین! من خودم یه دختر ۱۷ ساله مشهدی هستم واصلا اختلاف سنی هم برام مهم نیست به هیچ وجه خواهش میکنم توروخدا کمکم کنید که چیکار کنم که بهش برسم و باهاش ازدواج کنم خواهش میکنم🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت و سئو توسط آکادمی سبز مدیر افکار بزرگترین و تخصصی ترین گروه تحقیقاتی در زمینه قانون جذب میباشد که فعالیت خود را در دی سال 1397 شروع کرده است .

صفحه اصلی ویدئو ها استاد احمد محمدی چگونه به آرزوها و خواسته‌های زندگی برسیم؟ سه راه رسیدن به آرزوها

با آرزوها و خواسته‌های خودتان چه کار می‌کنید؟ اگر همین الان غول چراغ جادو در مقابل چشمان شما ظاهر می‌شد و به شما می‌گفت فقط چند ثانیه زمان دارید تا بزرگترین آرزوی خود را بگویید و در لحظه برآورده می‌شود، چه پاسخی به او می‌دادید؟ آیا اینقدر حضور ذهن دارید که آرزوی بزرگ زندگی‌تان چیست؟ رسیدن به آرزو چقدر برایتان مهم است؟

متاسفانه بسیاری از ما دقیقا نمی‌دانیم از زندگی چه می‌خواهیم؟ چه آرزویی داریم؟ خواسته واقعی ما چیست؟ همین الان تصور کنید چند ثانیه زمان دارید، روی کاغذ سریع به این سوال پاسخ بدهید:

بزرگترین آرزو و خواسته‌ شما در زندگی چیست؟ 

می‌توانید از دوستان و آشنایان هم این سوال را بپرسید. به آنها بگویید مثلا سه ثانیه زمان دارند تا سوال شما را پاسخ بدهند. به جرات به شما می‌گویم تعداد افراد کمی هستند که بتوانند به این سرعت به سوالی که مطرح کردید پاسخ دقیق و روشنی بدهند. برخی افراد اصلا در مورد آرزوها و خواسته‌های خود فکر نمی‌کنند.

چگونه خدا آرزویمان را برآورده کند

وقتی دقیقا نمی‌دانیم از زندگی چه چیزی می‌خواهیم، خب طبیعتا به وضعیت روشنی هم نمی‌رسیم و اکثر مواقع کار به خوبی هم پیش نمی‌رود و آرزوهایمان در حد خیال و تصور ذهنی باقی می‌مانند.

در این مقاله قصد داریم سه راه رسیدن به آرزوها و خواسته‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. دستیابی به آرزوها و خواسته‌ها بسیار اهمیت دارد.

مطالعه بیشتر: آیا همواره آرزو می‌کنید که جای فرد دیگری بودید؟

مطالعه بیشتر: قانون جذب راهی ساده و مطمئن جهت دستیابی به اهداف و آرزوهایتان

در قدم اول باید آرزو و خواسته خودتان را بشناسید. دقیقا بدانید از زندگی چه می‌‌خواهید. وقتی نمی‌دانیم به دنبال چه چیزی هستیم، به نتیجه‌ی درستی هم نمی‌رسیم.

افرد بسیاری را در اطراف خودمان می‌بینیم که دقیقا نمی‌دانند چه خواسته و آرزویی دارند. گاهی اوقات خیلی کلی و غیر مشخص در مورد آرزوهای خودشان صحبت می‌کنند. اگر خواسته و آرزوی شما واقعی است، مگر می‌شود حضور ذهنی در مورد آن نداشته باشید.

تصور کنید فردی به بیماری مهلک دچار شده است و پزشکان او را جواب کرده‌اند. بزرگترین آرزوی خودش و خانواده‌اش، شفای بیمار است. وقتی از آنها سوال شود، چه آرزویی دارید، قطعا پاسخ، شفای بیماری خواهد بود.  یعنی فرد نسبت به خواسته و آرزوی خودش حضور ذهنی کاملا دقیق و روشن دارد.

همین وضعیت در مورد آرزوها و خواسته‌های دیگر هم صدق می‌کند. مثلا فردی که بدهی بالایی دارد و ورشکست شده است، بزرگترین آرزویش شاید این باشد که از وضعیت مالی خراب خلاص شود. این خواسته کاملا با شرایط او مطابقت دارد.

پس در قدم اول باید آرزوی خود را بشناسید و بدانید دقیقا دنبال چه چیزی هستید. آرزوهای تصنعی و ساختگی که واقعا مربوط به خودتان نیست را کنار بگذارید. در اینجا در مورد آرزوهای واقعی خودمان صحبت می‌کنیم و نه آرزوهای تلقینی.

برخی افراد به کم قانع می‌شوند. آرزوها و خواسته‌های کوچکی دارند. آرزوهای بزرگی را در زندگی دنبال کنید. بزرگ فکر کنید. خود را برای رسیدن به افق‌های بزرگی در زندگی آماده کنید.

افکار بزرگی را در سر بپرورانید. افکار بزرگ و نقشه‌های بزرگ، جایگاه شما را در زندگی تغیبر می‌دهند. برخی افراد آنقدر درگیر مسایل و مشکلات زندگی می‌شوند که دیگر به آرزوها و افکار بزرگ، خواسته‌ها و رویاهای بزرگ فکر هم نمی‌کنند.

فردی را می‌شناختم که روی درب اتاقش بزرگ نوشته بود:

بزرگ فکر کن. 

هر بار می‌خواست از اتاقش خارج شود، سه بار این جمله را با خود تکرار می‌کرد: بزرگ فکر کن. بزرگ فکر کن. بزرگ فکر کن.

همین تمرین باعث شده بود، در مدت زمانی که از اتاق خارج می‌شود تا زمانی که باز می‌گردد، بزرگ فکر کند.

زندگی کردن با آرزوها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. وقتی آرزوی شما واقعی و حقیقی باشد، قطعا شبانه‌ روز به آن فکر می‌کنید. با آن زندگی می‌کنید. با آرزوی خود نفس می‌کشید و با آرزوی بزرگ خود، لحظه به لحظه می‌گذرانید.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چطور می‌توان با آرزوی بزرگ زندگی، به‌صورت واقعی زندگی کرد؟ زندگی کردن با آرزوی بزرگ زندگی بدین معنی است که وقتی صبح چشمان خود را باز می‌کنید، اولین موضوعی که به ذهنتان می‌آید، آرزوی بزرگ زندگی شما است. اصلا صبح به عشق همان خواسته از خواب بیدار می‌شوید.

در طی روز و در اکثر ساعات مشغول آن موضوع هستید و تمام انرژی و توان خود را در جهت محقق شدن همان خواسته می‌گذارید. حتی شب که به بستر می‌روید نیز وضعیت به همین منوال است و با تصویری از آن خواسته چشمان خود را می‌بندید و به خواب می‌روید.

شاید حتی وقتی در خواب هم هستید، رویای آن خواسته را می‌بینید. در واقع از صبح تا شب و حتی در زمان خواب هم فکر آن خواسته را در سر دارید و دایما در حال نقشه کشیدن هستید.

هر نفسی که می‌کشید، هر غذایی که می‌خورید و هر دقیقه و ساعتی که از عمر شما می‌گذرد، در فکر همان خواسته هستید. گفتگوی شما با دوستان و اقوام حول مشورت گرفتن در مورد راهکارها و راه حل‌های رسیدن به آن موضوع است.

در واقع با خواسته‌ی خود زندگی می‌کنید و هر لحظه از آن لذت می‌برید. فکر و ذهن شما تماما حول همان موضوع می‌چرخد و بیشترین انرژی و زمان شما صرف آن می‌شود.

می‌توانید زندگی افراد موفق را مطالعه کنید تا درس‌هایی از زندگی آنها بیاموزید. بسته آموزشی «زندگی افراد موفق» می‌‌تواند بسیار مفید باشد.

وقتی بزرگترین آرزو و خواسته خودتان را مشخص کردید، باید آن را تبدیل به هدفی دست یافتنی کنید. مشخص کنید در عرض چند سال می‌خواهید به این آرزو برسید؟ چه قدم‌هایی را باید طی کنید تا به آرزوی خود دست پیدا کنید؟ چه نقشه‌ای را باید قدم به قدم جلو بروید؟

برای هر قدم به قدم رسیدن به آرزوی بزرگ خود باید برنامه ریزی داشته باشید و آن برنامه را قدم به قدم جلو ببرید. داشتن برنامه و هدف از موضوعات مهمی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

به شما توصیه می‌کنم مقاله‌های آکادمی بازار را در مورد تعیین هدف و هدفگذاری مطالعه کنید. راهکار های طلایی هدف گذاری برای دستیابی به موفقیت وجود دارد که می‌‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

برای مشخص کردن هدف زندگی‌تان باید وقت صرف کنید و با دقت و حوصله پیش بروید. با این چند نکته ساده هدف واقعی تان را در زندگی پیدا کنید.

به یاد داشته باشید که نوشتن و مکتوب کردن اهمیت بسیار زیادی دارد. اهداف و آرزوهای شما باید مکتوب و نوشته شود. وقتی تصویر ذهنی با تصویر نوشتاری ترکیب شود، نیروی ذهنی، شما را به هدف‌تان نزدیک‌تر می‌کند.

ذهن انسان قوانین و فرمول‌های خاص خودش را دارد. سعی کنید فرمول‌ها و قوانین ذهن را یاد بگیرید و با کمک آن زندگی خودتان را بسازید. یکی از فرمول‌هایی که می‌تواند مفید و موثر باشد، نوشتن و مکتوب کردن است. آرزوها، اهداف و خواسته‌های خودتان را بنویسید.

برنامه‌ها و طرح‌های خودتان را مکتوب کنید. این نوشتن به ذهن شما نظم می‌دهد و همچنین به محقق شدن اهداف‌تان کمک می‌کند.

برخی افراد اهدافی بسیار بزرگ تعیین می‌کنند و بعد نمی‌دانند برای رسیدن به این اهداف بزرگ چه کاری باید انجام بدهند. داشتن اهداف بزرگ خیلی خوب است ولی باید بتوانید اهداف بلند مدت را به اهداف میان مدت و کوتاه مدت تبدیل کنید.

اگر نمی‌توانید برای ده سال آینده‌ی خودتان برنامه ریزی کنید، برای سال جاری و شش ماه آینده و چند هفته‌ی بعد ا دوره برنامه ریزی کنید. اهداف بزرگ را به هدف‌های کوچک‌تر تبدیل کرده و برای آن برنامه ریزی کنید.

یکی از موضوعات مهمی که باید بدان توجه داشته باشید آن است که افکار منفی را از خودتان دور کنید. مدیریت مناسبی روی افکارتان داشته باشید. هر زمان افکار منفی به سراغتان آمد، یادتان باشد که در مسیر اشتباه قرار گرفته‌اید باید بتوانید کنترل مناسبی روی ذهن خود داشته باشید.

می‌توانید چند استراتژی شگفت انگیز برای خودداری از افکار منفی را مطالعه کنید. همچنین راهکارهایی برای غلبه بر افکار منفی وجود دارد. در مقاله‌ی دیگری ۶ راهکار برای غلبه بر افکار منفی و داشتن ذهنیت مثبت توضیح داده شده است که می‌تواند مفید باشد.

یادتان باشد که احساسات منفی دشمن درجه یک موفقیت و کمال هستند. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه در موقعیت‌های منفی فکر مثبت داشته باشیم؟ برای همه‌‌ی این سوالات پاسخی وجود دارد. اگر می‌خواهید در این مسیر حرکت کنید، دست از مطالعه برندارید و با قدرت به پیش بروید.

در هر لحظه‌ای از مسیر برای رسیدن موفقیت، شکرگزاری را فراموش نکنید. باید در هر گامی که طی می‌کنید قدرشناسی و سپاسگزاری را حتما مد نظر بگیرید و فراموش نکنید.

چگونه خدا آرزویمان را برآورده کند

گاهی اوقات شرایط زندگی به گونه‌آی پیش می‌رود که دچار وضعیت‌های قدرنشناسی و ناسپاسی می‌شویم. در واقع در چنین مواقعی نعمت‌ها و فرصت‌های زندگی را نمی‌بینیم و روی داشته‌ها و دارایی‌ها تمرکز و توجهی نداریم. سخنرانی جان کانفیلد با موضوع شش عادت شکرگزاری برای جذب کردن فراوانی را حتما مطالعه کنید.

بارها و بارها افرادی را دیده‌ایم که تعمت‌های بسیاری در زندگی دراختیار دارند ولی هیچ کدام از نعمات الهی را نمی‌بینند و به شکلی برخورد می‌کنند که گویی بدبخت‌ترین و ناتوان‌ترین فرد روی کره‌ی زمین هستند.

غافل از آنکه اگر کاغذ و قلمی برداریم و تمامی داشته‌ها و دارایی‌های معنوی و مادی خودمان را فهرست کنیم، شاید شامل فهرستی شود که هیچ وقت تمامی نداشته باشد. غافل از آنکه بسیاری از مواقع داشته‌ها را نمی‌بینیم و قدر آن را نمی‌دانیم.

همیشه به یاد داشته باشید که شکرگزاری، راهکاری برای پایان همه رنج ها است. می‌توانید مقاله‌ی مربوط به سخنرانی دارن هاردی -فواید شکر گزاری از داشته ها را بخوانید و بیشتر با فواید شکرگزاری آشنا شوید. معجزه شکر گزاری را فراموش نکنید.

رسیدن به آرزوها و محقق شدن خواسته‌ها، موضوع مهمی در زندگی تک تک ما است. در کنار همه‌ی تلاش‌هایی که در طی روز برای رسیدن به آرزوها انجام می‌دهیم باید روی باورهای ذهنی خودمان کار کنیم. وقتی از نظر ذهنی باور داشته باشیم که به خواسته‌های خودمان می‌رسیم، از نیروی ذهن برای رسیدن به خواسته کمک می‌گیریم.

باورهای ما نقش مهمی در زندگی ما بازی می‌‌کنند. کسی را می‌شناختم که از صبح تا شب به گفته‌ی خودش در مسیر اهداف و آرزوهای خود تلاش می‌کرد ولی هرچقدر بیشتر تلاش می‌کرد، کمتر به هدف نزدیک می‌شد. یک بار در مورد این موضوع صحبت می‌کردیم و خودش در لابه‌لای صحبت‌ها، متوجه شد که درونا، قلبا و با تمام وجود باور ندارد که می‌‌تواند به اهدافش برسد.

در واقع او تلاش می‌کرد ولی با ذهنیت‌های محدودی که داشت، باعث می‌شد، هر روز از خواسته‌اش دورتر هم بشود. او درونا باور نداشت می‌تواند مسیر موفقیت را طی کند و به موفقیت‌‌های خوبی برسد.

بسیاری از ما وقتی با خودمان رو راست می‌شویم، همین وضعیت را داریم و باور نمی‌کنیم که می‌توانیم در مسیر موفقیت حرکت کنیم. باور نداریم مستحق اتفاقات خوب هستیم. باور نداریم که می‌توانیم به اهداف خودمان برسیم و همین باور در زندگی ما عینیت پیدا می‌کند.

در نظر داشته باشید که تغییر افکار منجر به تغییر زندگی‌تان می شود. درنظر داشته باشید که باور و اعتقاد به خود تاثیر بسیار مهمی در رسیدن به موفقیت دارد. پس فراموش نکنید که باور، کلید دستیابی به همه خواسته هایتان است.

اگر می‌خواهید در مسیر محقق شدن خواسته‌هایتان رسید، فقط کافیست به خودتان باور داشته باشید.

یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی که خداوند در اختیار ما قرار داده است، قدرت تفکر و تعقل است. باید بتوانیم با این قدرتی که در اختیار داریم، برای رسیدن به آرزوها و خواسته‌هایمان برنامه ریزی کنیم.

می‌توانید با کمک دوره ثروت به صورت جدی در مسیر موفقیت قرار بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

ایران ان ال پی – ایران ان ال پی- وبسایت آموزش ان ال پی – آموزش رایگان برنامه ریزی عصبی زبانی

آیا می‌دانید که از این جهان چه می‌خواهید؟ آیا می‌دانید که شما خالق زندگی‌تان هستید؟ آیا از اینکه آرزوهای شما به تدریج ساخته می‌شوند، باخبر هستید و از آنها لذت می‌برید؟ ما باید بدانیم که چگونه به آرزوهای خود برسیم؟ تا شوق یک آرزوی تازه را در وجودمان حس کنیم. 

 

اگر شما جزو معدود افرادی هستید که به این سؤالات پاسخ مثبت می‌دهید و از ساخته‌شدن تدریجی آرزوهایتان خوشحال هستید، در این صورت می‌دانید که چه کسی هستید و معنا و مفهوم زندگی‌تان را درک می‌کنید.

 

چگونه خدا آرزویمان را برآورده کند

و اگر مانند خیلی از افراد دیگر که آرزوهایشان برآورده نشده است ناراحت هستید و غصه می‌خورید، اگر آرزوی پول بیشتری دارید اما دائما احساس کمبود می‌کنید، اگر از شرایط کنونی خود ابراز نارضایتی می‌کنید، اگر از روابطی که دارید خوشحال نیستید، اگر سلامتی رضایتبخشی ندارید و … در اینصورت پیشنهاد می‌کنیم به نکاتی که در این مقاله گفته می‌شود دقت کرده و آنها را در زندگی‌تان به کار ببرید.

 

 

چیزی در دنیا وجود ندارد که شما نتوانید آن را داشته باشید یا آن را انجام دهید و یا به آن دست پیدا کنید. شما می‌توانید از یک نقطه شروع کنید و به نقطه‌ای که دوست دارید برسید.

 

همه انسان‌ها می‌توانند با استفاده از نیرویی که در درونشان وجود دارد به هرآنچه دلشان می‌خواهد برسند. بیشتر انسان‌ها فراموش کرده‌اند که خود خالق زندگی‌شان هستند. کسی نیست که بتواند زندگی آنها را بسازد. این خود ما هستیم که زندگی خود را می‌سازیم.

 

ما آفریننده تجربیات زندگی خود هستیم. ما با ذهن و افکاری که در ذهن می‌پرورانیم با اهداف خود در یکسویی قرار می‌گیریم یا خودمان را از سر راه دستیابی به خواسته‌هایمان کنار می کشیم. این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم که چگونه زندگی‌مان را بسازیم.

 

ما با نگرشی که داریم می‌توانیم به این نکته پی‌ببریم که چگونه به آرزوهای خود برسیم؟ اگر این نکته را بدانیم، حتما تلاش خواهیم کرد تا آرزوهای خود را خلق کنیم. اما مسأله‌ای که باعث عدم دستیابی به آرزوها می‌شود این است که بیشتر افراد این موضوع را که می‌توانند که به آرزوهای خود برسند، فراموش کرده‌اند.

 

همه انسان‌ها خودشان واقعیت وجودی زندگی‌شان را خلق می‌کنند. هیچ شخص دیگری نمی‌تواند مانع خلق آروزهایتان شود. اگر کسی تلاش کند که مانع خلق واقعیت‌های زندگی‌تان شود، شما احساس ناسازگاری می‌کنید. هر انسانی زندگی‌اش و هرآنچه در زندگی‌اش اتفاق می‌افتد را خلق می‌کند.

 

ما زمانی که به جامعه بزرگ انسانی قدم می‌گذاریم فراموش می‌کنیم که خودمان به وجود آورنده اتفاقات زندگی‌مان هستیم. هیچ کس دوست ندارد که فرد دیگری به او بگوید که چه کار کند. اگر یادتان باشد در مقاله‌های قبلی درباره ویژگی‌های ذهن ناخودآگاه به طور مفصل صحبت کردیم. 

 

یکی از ویژگی‌های ذهن ناخودآگاه این است که دل خوشی از دستورات مستقیم ندارد. میلتون اریکسون خالق سبک نوین هیپنوتیزم که با عنوان هیپنوتیزم اریکسونی شناخته می‌شود از روش‌های غیرمستقیم دستورات هیپنوتیزمی استفاده می‌کرد. او به صورت مستقیم به ذهن افراد دستور نمی‌داد.

 

انسان‌ها دوست ندارند که یکی دیگر درباره زندگی آنها تصمیم بگیرد. هرکسی خودش تصمیم می‌گیرد که چه کند و چگونه زندگی‌اش را خلق کند، اما مسأله این است که بیشتر افراد، موضوع به این مهمی را فراموش کرده‌اند.

 

 

ما به دنیا آمده‌ایم تا زندگی خود را خلق کنیم. ما این توانایی را داریم که مانند خدای خود، خالق زندگی خود باشیم. خداوند این قدرت را در وجود ما قرار داده است تا بتوانیم تجربیات خود را خلق کنیم.

 

اگر کسی بخواهد که سرنوشت خود را به شخص دیگری بسپارد، از زندگی خویش راضی نخواهد بود. رضایت درونی زمانی به دست می‌آید که خود زندگی خود را بسازیم. ما نمی‌توانیم زندگی خود را به سرنوشت بسپاریم و از این کار راضی و خوشنود باشیم و از زندگی لذت ببریم. 

 

 

سعادت و خوشبختی پایه و اساس این دنیاست. این موضوع را می‌توان اینگونه بیان کرد که انسان به دنیا آمده است که سعادتمند شود. سعادت و خوشبختی به سمت انسان‌ها می‌بارد. اگر انسانی در وجود خود احساس خوشبختی نمی‌کند به این دلیل است که خودش مانع دریافت این سعادت می‌شود. 

 

وجود همه انسان‌ها پر است از سعادت و خوشبختی. آیا می‌دانید که تا چه حد می‌توانید سعادتمند شوید؟ هنر انسان سعادتمند این است که به این سعادت و خوشبختی درونی جهت بدهد تا آن سعادت درونی را به واقعیت تبدیل کند.

 

 

ما همواره به سمت جلو حرکت می‌کنیم. ما از زمانی که به این جهان بزرگ قدم گذاشته‌ایم همواره رشد می‌کنیم. ما نمی‌توانیم جلوی رشد خود را بگیریم. 

 

زمان حرکت می‌کند، جهان رشد می‌کند و ما هم درون این جهان رو به رشد در حال رشد هستیم. حرکت رو به جلوی ما اجتناب‌ناپذیر است. ما چاره‌ای نداریم مگر این که رشد کنیم و باعث رشد هرچه بیشتر این جهان شویم.

 

 

چگونه خدا آرزویمان را برآورده کند

قبل از اینکه درباره این موضوع صحبت کنیم باید کمی درباره موضوع ارتعاش صحبت کنیم. همه آنچه که در اطراف خود می‌بینید در حال ارتعاش هستند. هرچیزی چه در دنیای مادی، چه در دنیای غیرمادی در حال ارتعاش است.

 

افکار ما هم در حال ارتعاش هستند. هرفکری ارتعاشی دارد و متقابلا چیزهای هم ارتعاش را به سمت خود می‌کشد. قانون جذب می‌گوید: هرچیز شبیه خود را به سمت خود می‌کشد. با این شرایط می‌توان قانون جذب را به نوعی گرداننده جهان نامید که از طریق آن اشیاء و افکار مشابه یکدیگر را جذب می‌کنند.

 

فرض کنید که رادیویی در اختیار دارید. شما دوست دارید برنامه‌هایی را گوش کنید که به طور مثال مربوط به فرکانس ۱۱۰ است. اگر رادیوی خود را روی فرکانس ۱۴۰ تنظیم کنید، هرگز نمی‌توانید برنامه‌های موج ۱۱۰ را گوش کنید.

رادیوی شما باید با فرکانس فرستنده هماهنگ باشد. اگر نتوانید رادیوی خود را با فرکانس فرستنده هماهنگ کنید نمی‌توانید برنامه‌های فرکانس مورد نظر را گوش کنید.

 

به همان نسبت شما باید با آرزوهای خود هم فرکانس یا هم ارتعاش باشید تا بتوانید آنها را دریافت‌ کنید. پس برای پاسخ به سؤال چگونه به آرزوهای خود برسیم؟ نیاز است که بدانیم چگونه با آرزوهای خود هم‌فرکانس شویم؟

 

 

برای هم ارتعاش شدن با آرزوهای‌تان نیاز است که به آنها توجه کنید. به هرآنچه توجه می‌کنید موجب می‌شود که از جانب شما ارتعاشات آن چیز ارسال شود.

اگر ارتعاشی از طرف شما ارسال می‌شود به این معنی است که شما به آن چیز توجه می‌کنید. این ارتعاشات نشان می‌دهند که آن چیزی که ارتعاشات آن را ارسال کرده‌اید، جزء خواسته‌های شما هستند.

 

پس خبر خوب این است که برای به دست آوردن اهدافتان و رسیدن به خواسته‌هایتان باید به آن خواسته‌ها توجه کنید. پس اگر چیزی وجود دارد که آرزوی شما است تنها کاری که باید بکنید این است که روی آن چیز تمرکز و توجه کنید.

 

شما با فکر‌کردن یا توجه‌کردن به یک چیز، یا به تجربه‌ای که دوستش دارید ارتعاشی را می‌فرستید که طبق قانون جذب  به سمت شما جذب می‌شود.

 

 

برای به دست‌آوردن آرزوهایتان بهترین کار این است که روی آنها متمرکز شوید. شما باید به خواسته‌های خود متمرکز شوید تا آنها را به دست آورید. 

توجه‌کردن به آرزوهایتان باعث می‌شود که ارتعاشاتی هماهنگ با آن خواسته‌ها از سمت شما ارسال شود. هرچقدر این ارتعاشات هماهنگ با خواسته‌هایتان باشد، شما مطمئن‌تر می‌شوید که به آرزوهایتان خواهید رسید.

 

 

راه رسیدن به خواسته‌هایتان این است که با آن خواسته‌ها هم ارتعاش شوید. راحت‌ترین راه برای هماهنگی و هم‌ارتعاش شدن با خواسته‌هایتان این است که درباره آن خواسته‌ها گفتگو کنید.

 

با دوستانتان، با اطرافیان و بستگانتان درباره آن خواسته صحبت کنید. اگر کسی نبود که با او درباره خواسته‌هایتان صحبت کنید، با خودتان صحبت کنید.

راه‌های متعددی برای هم ارتعاش شدن با خواسته‌هایتان وجود دارد. یک راه دیگر تجسم‌کردن خواسته‌هایتان است. تصور کنید که همین الآن به آن خواسته‌ها رسیده‌اید. یعنی تصور کنید همین الآن هرآنچه را می‌خواهید در اختیارتان است. تصور کنید آن را دارید و با آن زندگی می‌کنید.

 

مطالعه مقاله تصویرسازی ذهنی را از  دست ندهید

 

شما باید افکار خود را برای لذت‌بردن از این خواسته‌ها متمرکز کنید. اگر به خواسته‌هایتان فکر کنید و تصور کنید که همین الآن به آن خواسته‌ها رسیده‌اید، به طور مداوم ارتعاشات آن خواسته‌ها را ارسال می‌کنید و کاری می‌کنید که این خواسته‌ها وارد زندگی‌تان شوند. 

 

 

قانون جذب خود قانون ثانویه است. قانون اصلی قانون ارتعاش است. قانون ارتعاش می‌گوید که به هرچیز توجه کنید آن را به زندگی خود دعوت می‌کنید. اما نکته مهم این است که بسیاری از افراد به جای اینکه به خواسته‌های خود توجه کنند به ناخواسته‌های خود توجه می‌کنند.

 

آنها با این کارشان به جای اینکه خواسته‌های خود را به دست آورند ناخواسته‌های خود را دریافت می‌کنند. اجازه دهید با یک مثال موضوع را توضیح بدهیم.

فرض کنید که اوضاع مالی شما مطلوب نیست. شما برای تآمین هزینه‌های زندگی خود با مسائل متعددی روبرو می‌شوید. این مسائل باعث می‌شوند که با تضادهایی روبرو شوید. تضادهای زندگی شما، به شما می‌گویند که شما چه می‌خواهید.

 

وقتی که شما با ناخواسته‌های زندگی‌تان روبرو می‌شوید به صورت واضح و روشن متوجه می‌شوید که چه می‌خواهید. روبرو شدن با مسائل مالی زندگی به شما می‌گوید که شما پول بیشتری می‌خواهید.

 

 

قانون جذب سه مرحله دارد که برای جذب هرآنچه خواسته شماست باید این سه مرحله تکمیل شوند

 

۱- مرحله درخواست

شما با توجه به خواسته خود این مرحله را انجام می‌دهید. وقتی که با تضادهای زندگی‌تان روبرو می‌شوید به روشنی متوجه می‌شوید که چه می‌خواهید.

در استفاده از قانون جذب این وظیفه شماست که بخواهید. البته باید بگوییم وقتی که با تضادهای زندگی روبرو می‌شوید، آرزوهایی در وجود شما شکل می‌گیرند.

 

نیازی نیست که خواسته‌هایتان را حتما به زبان بیاورید. همینکه با تضادی روبرو می‌شوید و خواسته‌هایی در وجود شما ساخته‌شدند، درخواست به صورت خودکار از طرف شما انجام می‌شود و ارتعاشات آرزوهایتان ارسال می‌شوند. این همان مرحله اول است که توسط شما تکمیل می‌شود.

 

۲- مرحله پاسخ

مرحله دوم پاسخگویی است. وقتی مرحله اول را انجام دادید، نوبت به مرحله دوم می‌رسد. جهان بلافاصله پس از درخواست شما به خواسته‌های شما پاسخ می دهد. همان غول چراغ جادویی که درباره آن صحبت کرده‌ایم.

 

جهان مانند غول چراغ جادو به خواسته‌های شما پاسخ می‌دهد. بیشتر مردم فکر می‌کنند که این جهان است که آنها را به خواسته‌های خود نمی‌رساند. اما جهان پاسخ می‌دهد. همان لحظه‌ای که درخواست می‌کنند پاسخ می‌دهد.

 

اگر بیشتر افراد به خواسته‌هایشان نمی‌رسند این مشکل جهان نیست. نکته اینجاست که آنها خودشان باعث نرسیدن به خواسته‌هایشان می‌شوند. چون که مرحله سوم هم باید انجام شود.

 

۳- مرحله دریافت

سومین مرحله در استفاده از قانون جذب مرحله دریافت است. اگر با خواسته‌های خود هم‌ارتعاش شوید و این روند را ادامه دهید شما مرحله سوم را به خوبی انجام داده‌اید. مهم‌ترین نکته‌ای که باعث می‌شود به خواسته‌های خود نرسید انجام نشدن همین مرحله سوم است.

 

اگر نمی‌توانید به خواسته‌های خود برسید، مسأله جهان و قانون‌های آن نیست بلکه این خود شما هستید که مانعی بر سر راه رسیدن به خواسته‌های تان ایجاد می‌کنید.

 

اجازه بدهید به همان مثال برگردیم. وقتی که در شما تضادهای مالی ایجاد شد به این نتیجه می‌رسید که خواسته‌هایی دارید. به قول استر هیکس پرنده خواسته‌های شما به پرواز در می‌آید. اکنون وظیفه شما این است که به دنبال آرزوهای خود بروید. شما باید با خواسته‌های خود هم‌ارتعاش باشید.

 

 

برای هم‌ارتعاش بودن با خواسته‌های خود باید به آنها توجه کنید. شاید بپرسید از کجا بدانیم که با خواسته‌های خود هم‌ارتعاش هستیم؟ وقتی که به خواسته‌های خود توجه می‌کنید به این معنی است که شما با خواسته‌های خود هم‌ارتعاش هستید.

 

یکی از راه‌هایی که به شما نشان می‌دهید که با خواسته‌های خود هم‌ارتعاش هستید یا نه، توجه کردن به احساستان است. اگر در زمان فکر‌کردن به خواسته‌هایتان متوجه شدید که احساس خوبی دارید به این معنی است که شما در حال توجه کردن به خواسته‌هایتان هستید.

 

در مثال بالا، زمانی که به ثروت و پول فکر می‌کردید و احساس خوبی داشتید، یعنی در حال ارسال ارتعاش خواسته‌هایتان که داشتن پول و ثروت بیشتر است، هستید.

 

در این مثال خواسته شما دریافت پول بیشتر است. اگر به پول و ثروت بیشتری احتیاج دارید و در زمانی که به داشتن آن فکر می‌کنید و احساستان خوب است به این معنی است که شما ارتعاش خواسته‌تان را می‌فرستید.

 

و بالعکس اگر به خواسته خود فکر می‌کنید و احساس بدی دارید به این معنی است که شما با خواسته‌های خود هم ارتعاش نیستید.

بیشتر مردم به ناخواسته‌های خود فکر می‌کنند تا به خواسته‌های خود. اجازه دهید یک مثال دیگر بزنیم. فرض کنید شما می‌خواهید از نقطه A به نقطه B بروید. مبدأ و مقصد مشخص است. شما حرکت می‌کنید و به سمت مقصد پیش می‌روید.

 

 در زمانی که احساستان خوب است و به خواسته‌های خود فکر می‌کنید به این معنی است در مسیر مستقیم قرارگرفته‌اید و به سمت مقصدتان حرکت می‌کنید. زمان‌هایی هم هست که احساستان خوب نیست. این بد بودن احساستان به معنی برگشتن مسیری است که قبلا رفته‌اید.

 

بیشتر مردم به جای اینکه دائما احساس خود را خوب نگه دارند و به سمت هدفشان حرکت کنند، زمان‌های زیادی احساس بدی دارند و از مقصد فاصله می‌گیرند.

 

حکایت زندگی مردم به این صورت است که دائما در حال رفت و برگشت در مسیر  A تا B هستند. این یعنی نرسیدن به خواسته‌ها. اما بهترین کار این است که دائما احساستان خوب باشد و به جای فکر کردن به ناخواسته‌ها به خواسته‌ها و آرزوهایتان فکر کنید و احساستان خوب باشد.

 

گاهی سؤال پرسیده می‌شود که برای رسیدن به خواسته‌هایمان چه مدت احساسمان را خوب نگه داریم. در پاسخ به این سؤال باید بپرسیم که آیا احساس خوب داشتن به تلاش زیادی احتیاج دارد.

 

در نظر بیشتر افراد که زندگی‌شان پر از چالش و ناآرامی است داشتن احساس خوب شاید کمی سخت به نظر بیاید. آنها می‌گویند که اگر زندگی‌مان خوب باشد احساسمان خوب خواهد بود. اما اینگونه نیست. اگر احساستان خوب باشد زندگی‌تان خوب خواهد بود.

 

این اشتباه است که اول باید زندگی‌تان خوب باشد تا احساستان خوب باشد. دقیق‌تر این است که اول احساستان خوب باشد تا بتوانید توسط احساس خوبتان زندگی‌تان را به دلخواه خود بسازید.

 

احساس شما مانند قطب‌نما به شما نشان می‌دهد که به سمت خواسته‌هایتان حرکت می‌کنید یا نه. اگر احساستان خوب بود یعنی در مسیر درستی هستید و اگر احساستان خوب نبود یعنی از مسیر درست منحرف شده‌اید و پا به بیراهه گذاشته‌اید.

 

تا زمانی که به هدفتان برسید باید احساستان خوب باشد. هرگاه به هدف خود رسیدید با توجه به تضادهایی که ایجاد می‌شود، دوباره هدف‌های دیگری در شما ایجاد می‌شود. رسیدن به هر هدفی باعث ساخته‌شدن هدفی دیگر می‌شود.

 

اینگونه می‌شود که جهان رشد می‌کند. شما در جهانی که دائما در حال رشد است، رشد و پیشرفت می‌کنید. خلق یک آرزو باعث خلق آرزویی دیگر می‌شود.

 

به محض رسیدن به هدفی خاص هدف دیگری در شما ایجاد می‌شود. هدفها بزرگتر و بزرگتر می‌شوند و انسان هم بسته به هدف‌های خود بزرگ‌تر می‌شود.

 

مخلص کلام این است که شما به هرآنچه توجه کنید آن را جذب می‌کنید چه بخواهید چه نخواهید. این قانون جهان است و شما چه بخواهید، چه نخواهید از این قانون استفاده می‌کنید.

 

اگر تا به حال به خواسته‌های خود رسیده‌اید یا به خواسته‌های خود نرسیده‌اید نشان می‌دهد که از قانون جهان استفاده می‌کنید.

اگر به خواسته‌های خود رسیده‌اید به این معنی است که شما در راستای رسیدن به خواسته‌های حود قرار گرفته بودید و آن‌ها را دریافت کرده‌اید و بالعکس اگر به خواسته‌های خود نرسیده‌اید به این معنی است که شما از مسیر منحرف شده و از خواسته‌های خود فاصله گرفته‌اید و در نتیجه به آنها

نرسیده‌اید.

 

 

قانون جذب می‌گوید که دوچیز هم‌ارتعاش همدیگر را جذب می‌کنند. این قانون می‌گوید که اگر با خواسته‌های خود هم‌ارتعاش شوید آنها را جذب می‌کنید و اگر با آنها هم‌ارتعاش نباشید به معنی نرسیدن به خواسته‌هایتان است.

 

اگر مرتبا به آنچه می‌خواهید توجه می‌کنید یعنی اینکه شما آن‌ها را جذب می‌کنید و اگر مرتبا به ناخواسته‌های خود فکر می‌کنید آن‌ها را هم جذب خواهید کرد. 

 

رسیدن به ناخواسته‌ها به این معنی است که شما به خواسته‌هایتان نرسیده‌اید. شما می‌توانید از احساس خود برای رسیدن به هدف‌هایتان کمک بگیرید.

 

اگر ناخواسته‌ای دارید به این معنی است که خواسته‌هایی دارید. اگر به خواسته‌هایتان فکر می‌کنید و احساستان خوب است به این معنی است که در مسیر رسیدن به خواسته‌یتان قرار دارید و به سمت آنها حرکت می‌کنید.

 

کافی است مرتبا احساستان خوب باشد تا بالاخره به خواسته‌هایتان برسید. اگر احساستان خوب نبود می‌توانید احساستان را خوب بکنید و در مسیر رسیدن به خواسته‌ها قرار بگیرید.

 

گفتیم که احساس شما ابزاری است که به کمک شما می‌آید تا شما را به سمت رسیدن به خواسته‌هایتان هدایت کند. اگر در مسیر رسیدن به خواسته‌هایتان باشید این نشانه خوبی است.

این نشان می‌دهد که شما به خواسته خود نزدیک می‌شوید و اگر در مسیر رسیدن به خواسته‌های خود نباشید، احساس شما خوب نخواهد بود و به معنی این است که از خواسته‌هایتان فاصله می‌گیرید.

 

من احساس را به فانوس دریایی تشبیه می‌کنم. فانوس دریایی در کنار ساحل قرار دارد و کشتی‌ها را به سمت ساحل هدایت می‌کند.

اگر شما ناخدای کشتی باشید از دور فانوس دریایی را می‌بینید. اگر در حال نزدیک شدن به فانوس دریایی باشید، کم‌کم فانوس دریایی را پرنورتر می‌بینید و اگر کشتی شما از فانوس دریایی فاصله بگیرد فانوس دریایی کم‌نورتر می‌شود.

 

کم‌نور شدن و پرنور شدن فانوس دریایی به این معنی است که شما دارید از ساحل فاصله می‌گیرید یا به ساحل نزدیک می‌شوید.

رسیدن به هدفتان هم به این صورت است که اگر دیدید در راه رسیدن به خواسته‌ها احساستان خوب است یعنی به خواسته‌هایتان نزدیک می‌شوید و اگر احساستان خوب نبود به این معنی است که از مسیر منحرف شده‌اید و دارید مسیر اشتباهی را طی می‌کنید.

 

یادتان باشد که باید توجه خود را به داشتن چیزی متمرکز کنید نه نداشتن آن. شما خود به خود و به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه همه‌چیز  را در زندگی‌تان خلق می‌کنید. گفتیم وقتی که با تضادی برخورد می‌کنید و به ناخواسته‌ای می‌رسید متوجه می‌شوید که چه چیزی را می‌خواهید.

 

یک بار دیگر می‌گویم اگر احساستان خوب است به معنی این است که در مسیر رسیدن به خواسته‌هایتان قرار گرفته‌اید و اگر احساستان خوب نیست به معنی این است که شما دارید از خواسته‌هایتان فاصله می‌گیرید.

 

اگر دوست دارید ثروتمند باشید، لازم است به داشتن ثروت توجه کنید و وقتی که به داشتن ثروت توجه می‌کنید احساستان خوب باشد.

اگر به فقیر نبودن فکر کنید به معنی این است که شما به نداشتن ثروت فکر می‌کنید و طبیعتا احساستان هم خوب نخواهد بود.

اگر احساستان خوب باشد شما در مسیر درستی حرکت می‌کنید و اگر احساستان بد باشد مسیرتان اشتباه است و باید آن را اصلاح کنید.

 

مولانا جلال‌الدین بلخی می‌گوید:

      خوب خوبی را کند جذب این بدان                   طیبات و طیبین بر وی بخوان

             درجهان هرچیز چیزی جذب کرد                      گرم گرمی را کشید و سرد سرد

          قسم باطل باطلان را می کشند                    باقیان از باقیان هم سرخوشند

      ناریان مر ناریان را جاذبند                              نوریان مر نوریان را طالب‌اند

 

خوب خوبی را جذب می‌کند و بد بدی ها را . با ما همراه باشید، در مقاله‌های بعدی به شما خواهم گفت که شما احساس را جذب می‌کنید و هرآنچه که تجربه می‌کنید احساسی است که ایجاد می‌شود.

 

برای شرکت در این دوره غیرحضوری کافی است نام و ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید. این کار بیشتر از دو دقیقه از شما زمان نخواهد گرفت، اما اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد

http://irannlp.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d9%be%db%8c/

 

اگر شما هم دوست دارید زندگی‌تان را متحول کنید، پیشنهاد می‌کنیم در دوره‌های غیرحضوری ان ال پی و قانون جذب شرکت کنید.

برای شرکت در این دوره‌های بی‌نظیر روی لینک‌های مورد نظر کلیک کنید.

من ابوالفضل قراخانلو هستم. مدرس و مربی ان ال پی، کوچ کسب و کار از آکادمی بین المللی کوچینگ، مدرس و مربی مهارت‌های رسیدن به موفقیت، نویسنده کتاب تئوری تغییر، نویسنده بیش از 80 مقاله در مورد مهارت‌های رسیدن به موفقیت، هدفگذاری، مهارت‌های ارتباطی و مدیر وبسایت ایران ان ال پی

پست قبلی

چگونه درآمد خود را افزایش دهیم؟

پست بعدی

چگونه باورهای خود را تغییر دهیم؟

قانون جذب چگونه کار می کند؟

ان ال پی و قانون جذب

قانون جذب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

قانون جذب زیباترین قانون جهان. از خدا متشکریم.

سلام. براتون آرزوی موفقیت می کنیم. شاد و پرانرژی باشید

ابولفضل خان سایتت عالیه. من ۲ساعت داخل نت گشتم و بالای ۲۰۰تا صفحه بازکردم اما ۱ساعته که تو سایت شما موندگار شدم.و در دوره های رایگان شرکت کردم.قطعا لطف و محبت شما نتایجی در زندگی شمادر پی خواهد داشت و تو عالم گم نخواهد شد.ممنون بازم.موفق و پیروز باشید

سلام دوست گرامی. از لطف شما بسیار سپاسگزاریم. ما همه تلاشمون را می کنیم که بهترین خدمات را به همراهان خود ارائه کنیم. از اینکه به ما انرژی می دید و باعث می شید که این راه را با قدرت بیشتری ادامه بدیم متشکریم. براتون بهترین احساسات را آرزومندیم.

سلام استاد ابوالفضل خب وقتی که نه پول داریم و نه کار چگونه میتوانیم به آرزوهایمان برسیم آیا تنها آرزو کردن کافیست؟؟؟

سلام دوست عزیز. قرار نیست ما آرزو داشته باشیم و هیچ اقدامی انجام ندیم. برای رسیدن به هر خواسته ای اقدامی در و شایسته آن آرزو لازم است. اگر آرزو داشته باشی کارمند یا کارگر یک شرکت باشید کافیه بخواهید و برای یافتن کار اقدام کنید. با توجه به قانون جهان به هرآنچه بخواهید، خواهید رسید. اگر دنبال کارگر بودن یا کارمند بودن باشید قطعا به آن خواهید رسید. اگر هم دنبال این هستید که کسب و کار خودتان را داشته باشید به این هم خواهید رسید. یادآوری می کنم انسان های موفق هیچگاه دنبال بهانه نیستند. آنها در پی یافتن راه هایی هستند که آنها را به آرزوهایشان برساند نه اینکه در خانه بنشینند و به فکر این باشند که چرا منابع لازم را برای زندگی ندازند. بهانه گیری و دیگران را مقصر دانستن کار افراد ناامید و بهانه گیر است. پیشنهاد من این است که با امید و انرژی دنبال خواسته هایتان باشید و بهانه گیری را کنار بگذارید. خواهید دید که به صورت معجزه آسایی به مسیر رسیدن به خواسته هایتان خود را نشان خواهد داد. با آرزوی موفقیت برای شما

سلام دنبال ان ال پی میگشتم که شما رو پیدا کردم از اینکه بدون چشمداشت دانسته هاتون رو در اختیار دیگران قرار میدهید براتون آرزوی سربلندی و پیشرفت روز افزون میکنم، مطالبتون خیلی ساده و روان هستند و مخاطب رو تحت تاثیر قرار میدن. خدا رو سپاس میگم بابت هموطنان خوبی که دارم

سلام دوست عزیز از شما دوست گرامی به خاطر ابراز لطف و محبتی که دارید سپاسگزاری می کنم. خوشحالم از اینکه دوستان و هموطنان عزیزم دنبال یادگیری و افزایش توامندی های خودشون هستند و بهتون تبریک می گم که شما چنان هستید. برای شما و همه دوستان بهترین احساسات را آرزو می کنم. شاد و پرانرژی باشید.

خیلی متشکرم قراخانلو عزیز ، سبز باشید

سلام دوست گرامی. متشکرم از لطف شما. شاد و پرانرژی باشید

سلام استاد گرامی! من مقاله ها را دنبال میکنم خیلی مفید است و همچنان دوره اموزش رایگان را هم فرا گرفتم روز هفتم بود ولی درس هفتم به ایمیل من نرسیده.. و یک سوال داشتم که قبلا هم مطرح کردم ولی جواب را دریافت نکردم. اینکه از طریق دانش ان.ال.پی چگونه ممکن است شخصیکه همراهش هیچگونه رابطه نداریم به زندگی خود برگردانیم آیا این دانش چنین راه را در اختیار ما قرار داده؟ تشکر

سلام دوست عزیز. از همراهی شما بسیار خوشحالیم. ایمیلهای سایت بدون هیچ خطایی به اعضای سایت ارسال می گردند و در این رابطه باید پوشه اسپم ایمیل خود را بررسی بفرمایید تا اینکه پوشه اینباکس شما پر است و ایمیلهای قبلی افراد دیگر را از پوشه اینباکس پاک کنید تا ایمیلهای دوره رایگان وارد اینباکس شوند. در رابطه با سؤال دوم شما ما پاسخ سوال قبلی شما را داده ایم. اگر در صفحه از ما بپرسید بیشتر جستجو بکنید حتما پاسخ را خواهید یافت. شاد و موفق باشید

خیلی خوبه که قانون جذب توی این دنیا وجود داره و امکانش هست بتونیم ازش استفاده کنیم من خودم به خیلی چیزا رسیدم باهاش و الان هم خودم رو باور دارم و میگم من خوشبختم خیلی سایتتون خوبه

آره منم باور دارم و زندگیم وخیلی خوبه

سلام دوست عزیز. حتما خودتون آمادگی تغییر را داشتین که قدم در مسیر تغییر گذاشتین. ما هم برای شما در این مسیر آرزوی موفقیت می کنیم. شاد و پیروز باشید.

سلام.ممنون از سایت عالیتون. ببخشید شما در مورد راز آب هم اطلاعاتی دارین؟؟و اینکه چگونه از طریق آب ب خواسته هامون برسیم؟؟

سلام. مثال فانوس دریایی عالی بود سپاسگزارم

سلام دوست عزیز. از لطفا شما متشکریم. شاد و موفق باشید

سایتتون واقعا عالی بود نظرم به زندگی و ارزو هام کامل عوض شد من از اینکه به خواسته هام نمی رسیدم ناراحت بودم و حتی دچار افسردگی هم می شدم اما الان حالم خیلی خوبه

سلام دوست عزیز. از لطف شما کمال تشکر را داریم. یکی از موضوعاتی که باعث تغییر انسان می شه همین تغییر نگرش است. اگر نگرشتان را نسبت به زندگی تغییر دهید، خواهید دید که جهان و هرچه در آن است را به گونه ای دیگر می بینید و دیدگاهتان به گونه ای خواهد شد. تغییر دیدگاه کمک می کند که بدانیم به چه موضوعاتی اهمیت دهیم و به چه موضوعاتی اهمیت نداده و به راحتی از کنار آنها بگذریم. خیلی خوشحالیم که این تغییر در شما ایجاد شده و این تغییر نوید بخش نتایج خوب و فوق العاده ای در زندگی تان خواهد بود. با تشکر

من ۱۱ساله هستم والان ۵ سال است که در انتظار یک ابجی هستم ولی ارزویم بر اورده نمی شودچگونه به ارزویم برسم

سلام دوست عزیز. درست است که از خداوند بزرگ و مهربان هر چیزی بخواهیم به ما خواهد داد. اما خواسته های ما هم شرایطی دارد که باید به آن شرایط هم توجه کنیم. لطفا به مقاله چگونه درخواست کنیم که در زیر لینک آن قرار گرفته است مراجعه نمایید. با تشکر

http://irannlp.com/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%9F/

ایا از طریق قران ارزو براورده می شود

سلام دوست عزیز. من متوجه منظور شما نشدم. لطفا سؤال خود را دقیقتر و واضح تر بیان کنید. با تشکر

سلام.سوالی ذهن من رودرگیرکرده.من ی کسیودوست دارم ک پسرخیلی خوبیه وازهرنظرشخص کاملیه اون ن زن داره ن دوست دختر.ولی اون اونوره ومنم اینورمن مرتبا بهش فکرمی کنم.ومی دونم کسیودوست داره مثل خودش ک سروسنگین ولی اهل عشق وحال وتفریح باشه.من اینجوریم.ایاممکنه بافکرمفرح داشتن وبادرست کردن تابلوکاءنات اونم درسن۱۵سالگیم بهم برسیم.چون درهمه چیزتفاهم داریم.ودلامونم یکیه.ایابا+اندیشی ودادن انرژی خوب وازکاءنات کمک گرفتن ووووو…..میشه مابهم برسیم.خیلی فردمشهوریه ممکنه احتمالش خیلی کم باشه.وخودش میدونه که هنوزنیمه گمشودشوپیدانکرده ومن ن ازروبچه بازی بلکه ازروی الهام گرفتن.می دونم اون مال منه…???اون تازگی۲۶سالش شده.وسن هیچ وقت ملاک نیست.

سلام دوست عزیز. این موضوع کمی پیچیده است. در این مورد فکر کردن به تنهایی یا داشتن احساس خوب کافی نیست. چون شما با انسانی طرف هستید که کاملا اختیار دارد و آزاد خلق شده است. اگر قرار باشد با فکر کردن به او داشتن احساس خوب و در صورتی که او هیچگونه تمایلی به داشتن ارتباط با شما ندارد، با او ارتباط برقرار کنید و به گفته خودتان فکر کنید که ایشون مال شماست، جهان اینگونه تصورات را برنمی تابد. در جهان به این بزرگی هیچکس به هیچکس تعلق ندارد و مال هیچکس دیگر نیست. هر فردی به خودش تعلق دارد و اوست که انتخاب می کند با چه کسی زندگی کند و ارتباط داشته باشد. شما نمی توانید آزادی و اختیار یک شخص را از او بگیرید و او را مال خود کنید. جهان این اجازه را به کسی نمی دهد. در صورتی که او نیز تمایل داشته باشد که با شما ارتباط داشته باشد، آن موقع موضوع متفاوت خواهد بود و می توانید با توجه به قوانین جهان به سمت یکدیگر جذب شوید و با هم ارتباط برقرار کنید. با تشکر

سلام.سوالی ذهن من رودرگیرکرده.من ی کسیودوست دارم ک پسرخیلی خوبیه وازهرنظرشخص کاملیه اون ن زن داره ن دوست دختر.ولی اون اونوره ومنم اینورمن مرتبا بهش فکرمی کنم.ومی دونم کسیودوست داره مثل خودش ک سروسنگین ولی اهل عشق وحال وتفریح باشه.من اینجوریم.ایاممکنه بافکرمفرح داشتن وبادرست کردن تابلوکاءنات اونم درسن۱۵سالگیم بهم برسیم.چون درهمه چیزتفاهم داریم.ودلامونم یکیه.ایابا+اندیشی ودادن انرژی خوب وازکاءنات کمک گرفتن ووووو…..میشه مابهم برسیم.خیلی فردمشهوریه ممکنه احتمالش خیلی کم باشه.وخودش میدونه که هنوزنیمه گمشودشوپیدانکرده ومن ن ازروبچه بازی بلکه ازروی الهام گرفتن.می دونم اون مال منه…???اون تازگی۲۶سالش شده.وسن هیچ وقت ملاک نیست.???

سلام – درخواست تغییر رو داریم ولی قدرتش رو نه. و ذهن دچار آشفتگی و نابسامانی هستش. چطور میشه از این حالت رهائی پیدا کرد. با سپاس از شما و سایت بسیار موفق شما.

دوست عزیز سلام. من درباره تغییر زیاد صحبت کرده ام و مطالب زیادی نوشته ام. اینکه شما می گید درخواست تغییر دارید آیا واقعا اینطوریه. مطمئن باشید کسی که بخواد تغییر بکنه دنبال راه های تغییر می گرده. یکی از خصوصیات ذهن انسان حفظ حالت موجود هستش. اگر شما به تغییر فکر می کنید و ذهنتون دچار آشفتگی می شه به این معنی است که هنوز به این نتیجه نرسیده است که تغییر کند. برای اینکه بدانید چرا و به چه دلیل تغییر می کنید لطفا مقاله تغییر چیست را مطالعه نمایید. برای مطالعه این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید.http://irannlp.com/%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/

سلام خسته نباشین ببخشید من میخوام به عشقم برسم خیلی وقته که جدا شدیم اما من عاشقشم .میخوام بهش برسم هرروز و هرشب بهش فکر میکنم . چ بخوام چ نخوام احساس خیلی خوبی هم دارم . من که نماز خون نبودم شدم . قرآن . دعا ولی هیچ خبری نیست توروخدا بگید من چیکار کنم دارم دیونه میشم همش حس میکنم پشت سرمه همش کنارم حسش میکنم باهاش حرف میزنم دارم خل میشم

سلام دوست عزیز. تا زمانیکه این حس فقدان و از دست دادن در وجود شما باشد اتفاقی که می افتد این است که شما نمی توانید به خواسته خود برسید. اگر با این احساسات یعنی احساساتی که ناشی از وابستگی و از دست دادن آن فرد باشد زندگی کنید و همینطور پیش برید اتفاقی جدیدی نخواهد افتاد. اولین گام این است که روی عزت نفس خود کار کنید و خودتان را دوست داشته باشید. لطفا روی عزت نفس خود کار کنید تا دیگران هم شما را دوست داشته باشند. سپس به این فکر کنید که اگر این شخص نشد حتما شخص دیگری هست که بتواند شریک زندگی شما باشد. اگر اینگونه فکر کنید و خودتان را دوست داشته باشید و به اینگونه فکر کنید زندگی تان تغییر خواهد کرد. به امید موفقیت شما دوست عزیز

سلام چرا من بلد نیسم ارزو کنم بلد نیسم چیزای خوب خوب بخام اصن ارزو کردن بلد نیسم نمیتونم تجسم کنم و به چبزا و داشته های خوب فک کنم

سلام دوست عزیز. ذهن انسان بسیار تواناست و همین توانایی ذهن انسان گاهی اوقات باعث ایجاد مسائلی برای او می شود. به طور مثال گاهی اوقات خاطرات، تجربیات و باورهای انسان باعث می شود که انسان ها برداشت متفاوتی از دنیایی که در آن زندگی می کنند داشته باشد. بنابراین تجربیات بعدی شما دستخوش آن خاطرات و تجربیات و باورهای شما می شوند. باید دید چه اتفاقی در ذهن شما افتاده است که به این نتیجه رسیده اید که نمی توانید تجسم کنید و به خواسته های خود برسید. اما ان ال پی به اینکه بر شما چه گذشته است ندارد. ان ال پی به این کار دارد که چگونه مسائل شما را حل کند. می توانید از تکنیک های متفاوت ان ال پی استفاده کنید تا ذهن خود را برای بهتر زیستن برنامه ریزی کنید. در ضمن من بارها گفته ام که با پرسیدن سؤالات قدرتمند است که می توانید به پاسخ های درستی برسید. سؤالاتی که شما از خودتان می پرسید را دوباره بررسی کنید و ببنید که آیا سؤالات شما قدرتمند هستند یا نه؟ به عنوان مثال به جای اینکه بپرسید من چرا نمی توانم تجسم کنم بهتر است بپرسید من چگونه می توانم تجسم کنم؟ موفق باشید

من واقعاازشمامتشکرم چون به صورت کامل از زندگیم نا امید شده بودم اما شما نوری در زندگی تاریک من تابوندید.ان شاء الله خداوند به شماهمه چیز ببخشد وعطا کند ولی درد نه

سلام دوست عزیز. از همراهی شما بسیار خوشحالیم. اگر فردی تغییر می کند مطمئن باشید که خود پذیرای آن تغییر است و آمادگی تغییر را دارد. همه ابزارهای تغییر در وجود همه انسانها هست، شرطی که باید برقرار شود این است که آنها خودشان بخواهند که تغییر کنند و زندگی شان را پربارتر کنند. امیدوارم که همه انسانها بتوانند زندگی شان را آنطور که می خواهند بسازند. موفق باشید

سلام من خیلی چیزا درباره قانون جذب و رهایی دیدم . اعتقاد دارم که اگر چیزی رو واقعا بخواهیم خدا اونو بهمون میده من یکی از دوستام رفته تهران و الان از تمام وجودم میهوام که تهران زندگی کنم لخاطر امکانات خیلی بهترش و دوستم . چه باغیدبکنم تا به خواسته م برسم ؟

سلام دوست عزیز. برای اینکه بتونید به خواسته ای برسید لازم است قبل از اینکه به صورت جسمی به اون خواسته برسید به صورت ذهنی با اون خواسته هم ارتعاش بشید. یعنی به صورت ذهنی با اون هدف یکی بشید. به طور مثال هدف شما اینه که در تهران زندگی کنید، در گام اول باید بتونید خودتان را به صورت ذهنی در تهران ببینید و در آنجا زندگی کنید. این مهم که احساسش کنید. نکته مهم اینه که شما احساس را جذب می کنید و به اون احساسی که دارید دوباره می رسید. موفق بشید

ممنون عالی بود

سلام ممنون از سایت بی نظیرتون .

سلام دوست عزیز. از همراهی و لطف شما متشکریم. موفق باشید

سلام خسته نباشید سایتتون خیلی خوبه من در یک خانواده معمولی به دنیا اومدم وضعیت زندگیمون همیشه معمولی بوده به خاطر وضعیت مالی نتونستم چیز هایی که میخوام رو داشته باشم نه اینکه خانواده ام برام فراهم نکرده باشن نه !چون وضعیت زندگیمون رو میبینم از خیلی از خواسته هام دست کشیدم ولی میخوام به ارزو هام برسم به خاطر این موضوع افسردگی گرفتم که میتونم یا نه بعضی وقتا به خودم میگم من با وضعیتی که دارم حق ارزو و رویا پردازی ندارم لطفا راهنماییم کنید بی صبرانه منتظره جوابتونم.

سلام دوست عزیز اگر به زندگی افراد موفق دقت کنیم متوجه می شویم که بیشتر این افراد در خانواده ای معمولی و فقیر به دنیا آمده اند. با با توجه به این موضوع به این نتیجه می رسیم که اگر تصمیم بگیریم که زندگی مان را تغییر دهیم و اقدام کنیم قطعا نتیجه می گیریم. اینکه فکر کنیم چون در یک خانواده معمولی به دنیا آمده ایم پس حق ما نیست که به آرزوی خود برسیم، فکر مخرب است و می تواند باعث ناامیدی شود. لطفا افکارتان را تغییر دهید تا نتایجی که می گیرید تغییر کند. موفق باشید

سلام استاد . من به هر چیز خوبی فکر میکنم و لذت داشتن و یا رسیدن به اون هدف رو تجسم میکنم همیشه برعکس میشه . میترسم به نتیجه خوب فکر کنم . این منو یاد اصطلاح قدیمیها میندازه که میگفتن حرف پیشکی مایه شیشکی . واقعا در مورد من همینه .

سلام. هرآنچه را که در زندگی تجربه می کنیم نتیجه باورهایی است که در ذهن خود داریم. این نتیجه ای که شما می گیرید دقیقا به باورهای شما ارتباط دارد. این نکته ای که گفتید باوری است که دارید و برای کسب نتایج بهتر لازم است این باور را تغییر دهید. خواهید دید با تغییر همین باور نتایج تغییر خواهند کرد.

ممنونم امیدوارم شما هم به همه خواسته هاتون برسید

سلام خدمت شما اقای قراخانلو من پسری ۱۵ ساله هستم پدری دارم فوق العاده عصبانی و اصلا قابل کنترل نیست حتی گاهی با مادرم دعوا میکند و حتی به خشونت های فیزیکی هم منجر میشود همچنین خسیس و به زور خرج میکند و باید همه چیز را به صورت پنهان خرید کرد این مثائل باعث افسردگی من شده من بیشتر از خودم ناراحت مادرم هست پیشنهاد شما چی هست؟

سلام دوست جوون من. از اینکه می بینم اینقدر مسئولیت پذیر هستی که دغدغه تو خانواده است بهت تبریک می گم. این خوبه که دوست داری تغییری در زندگی خانوادگیت ایجاد بکنی. اما دوست خوبم گاهی اوقات ما نمی تونیم بعضی چیزا را تغییر بدیم. مثلا اصلا ما نمی تونیم دیگران را تغییر بدیم. ما فقط می تونیم خودمون رو تغییر بدیم. اینکه شما بتونید پدرتون رو تغییر بدید کار خیلی خیلی سخت هستش. اگر پدرتون نخواد تغییر بکنه شما نمی تونید کاری انجام بدید. بهترین کار اینه که خودت رو تغییر بدی. باید کمی صبور باشی و در زمانهایی که مشخص می شه که بحثتون داره به خشونت کشیده می شه از بحث دست بردارید و کاری انجام ندید. درباره پول خرج نکردن هم باید بدونی دلیل اینکه پدرتون دوست نداره پول خرج نکنه چیه؟ از این می ترسه که پولش رو از دست بده یا اینکه موارد دیگه ای هستش. درباره مسائل مختلفی که پیش میاد پدرتون رو به آرامش دعوت کنید و با ایشون گفتگو کنید. بهتره با آرامش با مسائل برخورد کنید. هیچ مسأله ای نیست که با مذاکره و گفتگو حل نشه. پس لطفا با آرامش با ایشون گفتگو کنید و مسائل را اینگونه حل کنید. براتون آرزوی موفقیت می کنم.

سلام من واقفا خیلی خوشحالم ک با قانون جذب اشنا شدم امید وارم بتونم درست ازش استفاده کنم با کمک خدا ، شماهم لطف بزرگی میکنید ک اطلاعاتو در اختیار مردم میزارید و حتما این لطف بزدگ از طرف خدا جبران میشه ،ارزوی من رسیدن ب فرد مورد علاقمه تمام تلاشمو میکنم احساس خوبی داشته باشم و بهش فکر کنم امیدوارم ک موفق بشم چون بزدگترین خواسته من از این دنیاس و دیگر هیچ..

درود بر شما دوست محترم. شما به هرآنچه که بخواهید می رسید، این رسیدن به دلیل داشتن احساس خوب و اشتیاق سوزان میسر خواهد بود. قطعا با احساسی که دارید به خواسته های خود می رسید. با آرزوی موفقیت

سلام من فقط یه آرزو دارم اینکه دندانپزشک بشم و بتونم یک موسسه با بهترین امکانات بسازم و کودکان بد سرپرست و بی سرپرست رو بیارم و به بهترین شکل موجود ازشون مواڟبت کنم.💤 و اینکه کسی که اینو میخونه تمام ارزوهاش بر اورده بشه:)💖

سلام ابوالفضل جان ممنون از سایت فوق العاده ای که داری.من جایی شنیدم نوشتن آرزو ها و هرروز خوندنشون در رسیدن به اونها ها تاثیر زیادی داره.این مسئله صحت داره؟ ممنون.

درود بر شما. بله وقتی که هدفهایتان را می نویسید و هر روز آن ها را مرور می کنید در ذهنتان دوباره مرور می شود و ناخودآگاه برای رسیدن به آنها تلاش می کنید و در نهایت به آنها می رسید.

من خیلی آرزو ها دارم که دوست دارم به انها برسم

من خیلی آرزو ها دارم که دوست دارم به انها برسم من دوست دارم همه به آرزو هاشون برسن

وقتی از اعماق وجود خواسته ای داشته باشی و برای تلاش کنی قطعا به اون خواسته می رسی.

سلام استاد ابوالفضل عذر خواهم یک سوال داشتم ، همین که ما به خواسته ی خود فکر کنیم و احساس خود را بهش خوب نگه داریم کافیست ؟

درود بر شما دوست محترم. قانون جذب یک قانون بسیار ساده و قدرتمند است. اما در عین سادگی بسیار حساس است. اینکه احساس شما نسبت به خواسته های تان چگونه باشد بسیار مهم است. اگر دوست دارید این قانون را درست یاد بگیرید و از آن برای رسیدن به خواسته هایتان استفاده کنید پیشنهاد می کنم در قسمت محصولات و دوره ها، دوره بی نظیر استادی جذب را تهیه کنید. در دوره استادی جذب تکنیک های رسیدن به ثروت و روابط عالی و سلامتی را به صورت کامل گفته ایم.

خیلی خیلی ممنونم که پاسخگویح ما هستین واقعا ممنونم ، من سه ساله می‌خوام پی اس فور بخرم ولی بهش نمی‌رسم امیدوارم این کار جواب بده ، باز هم ممنون

من هیچوقت به آرزوم نمیرسم چون اصلا دست من نیست آرزوم اینه که مشهد زندگی کنم

بله درست می گید. چون باور دارید دست شما نیست پس همینطوره که فکر می کنید.

سلام من خیلی دوست دارم به آرزویم برسم ولی واقعا پولش رو نداریم ونمی توانیم به آرزویم برسم

درود برشما. یکی از موضوعاتی که من همیشه تاکید کردم اینه که جمله من نمی تونم ناتوانی را در افراد القاء می کنه. اصلا لزومی نداره به خودمون تأکید کنیم که من نمی تونم. لطفا با این ذهنیت به موضوع نگاه کنید که شما توانایی انجام هرکاری را دارید به شرطی که بخواهید و برای انجام دادنش تلاش کنید. همه آدما می تونن پولدار و ثروتمند شوند به شرطی که برای پولدار شدن تلاش کنند. شما هم می تونید

سلام آقای قراخانلو، من یه کسیو دوستدارم که میدونم هیچوقت بهش نمی‌رسم…چیکارکنم لطفا راهنماییم کنی حاضرم براش هرکاری بکنم ولی میدونم این آرزو برآورده نمیشه…. درضمن ممنون از مطالب خوبتون

درود بر شما دوست گرامی. شما قبل از اینکه به آرزوهاتون فکر کنید مشغول فکر کردن به نرسیدن به آرزوهاتون هستید و این به معنی اینه که خودتون دوست ندارید به خواسته هاتون برسید. دوست عزیز شما با زبان خودتون می گید که می دونم نمی تونم به اون شخصی که دوست دارم برسم و حاضرم براش هرکاری کنم و راهنمایی کنید که چه کاری انجام بدم؟! قبل از فکر کردن به نرسیدن به خواسته ها لطفا به رسیدن فکر کنید تا بتونید به خواسته هاتون برسید. موفق باشید

سلام خدمت شما من یه چند سالی هست آرزو دارم یک پی اس فور داشته باشم ولی هنوز به آرزویم نرسیده ام چی کار کنم ممنون از سایت خوبتون

دوست خوبم سلام. همینکه تصور کنی خواسته ات را داری و با احساس داشتنش زندگی کنی و در ذهنت تصویرسازی کنی قطعا روزی فرا می رسد که آن را داشته باشی. بزرگترین اختراعات بشر برای اولین بار در ذهن افراد ایجاد شدند و سپس در زندگی افراد پدیدار شدند. پس تصویرسازی ذهنی کمکت می کنه که بتونی خالق آرزوهات باشی.

خیلی ممنونم بابت راهنمایی تون متشکرم و خیلی ممنون از شما و سایت خوبتون

موفق باشید

دانلود رایگان 2 فصل از کتاب تئوری تغییر

2 فصل رایگان دانلود کنید

http://irannlp.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d9%be%db%8c/

قانون جذب چگونه کار می کند؟

ان ال پی و قانون جذب

قانون جذب

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

برچسپ ها:
آرزو
،
فهرست

 

 

می گویند، اگر می خواهید آدم ها را پیش بینی کنید، آرزوهایشان را محاسبه کنید. ببینید چه چیزهایی را دوست دارند و به چه چیزهایی دلبسته و گرفتارند؟ بلندترین ارتفاعی كه هر آدم می تواند بپرد، به اندازه آرزوهای اوست برای همین نمی توان از برخی آدم ها توقع «خیلی خوب» بودن داشت چون «خیلی خوب بودن» فراتر از سقف آرزوهایشان است! امام حسین(ع) می فرماید: مَن عَبَدَ اللهَ حَقَّ عِبادَتِهِ آتاهُ اللهُ فَوقَ أمانِیهِ وَ کفایتِهِی: هر که خدا را، آن گونه که سزاوار اوست، بندگی کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش به او عطا کند.(1) 
گاهی برای رسیدن به آرزوهایمان تلاش نمی کنیم و می نشینیم و در هجوم  افکار منفیبا بهانه هایمان بازی می کنیم تا خودمان را راضی کنیم که زمان رسیدن به آرزوی مان فرا نرسیده است. حال ممکن است، چه بهانه هایی بیاوریم؟

چگونه خدا آرزویمان را برآورده کند

 

انسان های ضعیف آرزو می كنند و انسان های قوی؛ اراده. بلافاصله بعد از مشخص شدن نقشه راهتان، به سمت نخستین و دست یافتنی ترین هدف حركت كنید

یکی از دلایلی که آرزوهایمان همیشه آرزو می ماند این است که نمی دانیم از کدام مسیر باید برویم. از نشناختن مسیر واهمه داریم و از آغاز می ترسیم، ما باید فقط حواسمان باشد تا نخواهیم با زور و اجبار، به هر قیمتی به آرزوی مان برسیم. به گفته سالار شهیدان، امام حسین(ع) که می فرماید: مَن حاوَلَ أمراً بِمَعصِیةِ الله کان أفوتُ لما یَرجُوا و أسرَع لما یحذَر؛ کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آرزویش می رسد و زودتر به آنچه می ترسد گرفتار می شود.(2)

این یکی از متداولترین بهانه های افراد برای دست کشیدن از آرزوهایشان است. اما وقتی بنشنید و حساب کنید که ۲۴ ساعت شبانه روزتان را صرف چه کارهایی می کنید، متوجه خواهید شد که این بهانه اصلاً جایز نیست.

خیلی ها بدون اینکه بنشینند و ببینند این پول کافی واقعاً چقدر است، زود نتیجه گیری می کنند، نمی شود. حتی اگر این عدد الان برایتان غیرقابل دسترس باشد، باز هم دلیل برای کنار گذاشتن هدف وآرزویتان نیست.

وقتی این بهانه را می آوریم، یادمان میرود که تا امروز در زندگی مان چه مهارت هایی کسب کرده ایم. راه رفتن، حرف زدن، آشپزی کردن، تایپ کردن ، … همه اینها کارهایی بوده که روزی بلد نبودیم و برای آموختن آنها زمان گذاشته ایم. چه چیزی جلو شما را برای یادگیری دوباره می گیرد؟

شاید درست باشد اما این دلیل نمی شود که دست از آن بکشید. ببینید دقیقاً چه چیزی درمورد آرزویتان ریسک دارد (ممکن است پول زیادی از دست بدهید؟ ممکن است کارتان را از دست بدهید؟ از این می ترسید که بقیه قضاوتتان کنند؟)، بعد بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد را تصویر کنید. برای آماده کردن خودتان یا کم کردن ریسک های کار چه می توانید بکنید؟

آرزوهای بزرگ در انسان انگیزه و تحرك ایجاد می كنند. زمانی كه به رویاهایتان می اندیشید به سمت مسیری كه به آن علاقه مند هستید راهی باز می كنید. آرزوهایتان را مرتبا در ذهن آورید زیرا در همین آرزوهاست كه می توانید به انرژی و شور و شوقی كه شما را به حركت وامی دارد، دست یابید.

برنامه عملی بریزید و به این ترتیب یك رؤیا به واقعیت تبدیل می شود. روی مقصد و هدفتان تمركز كنید چراكه بدون هدف تمام انرژی تان به دلیل اجابت خواسته های دیگران به سرعت مصرف می شود و یا در اثر برآورده كردن نیازهای لحظه ای به هدر خواهد رفت.افرادی كه به رویاهایشان جامه عمل می پوشانند، هر كاری كه لازم باشد انجام می دهند حتی اگر آن عمل همیشه جالب و خوشایند نباشد.

افرادی كه آرزویشان به حقیقت پیوسته، افكار و احساسات مثبت را در خود پرورش می دهند و می دانند كه چگونه دست از احساسات منفی و فلج كننده ای چون ترس، اضطراب، نا امیدی ، تردید، ناتوانی، درماندگی و احساس گناه دست بكشند.

عصر حاضر، عصر سرعت وتكنولوژی است و ما در دوره ای زندگی می كنیم كه خواسته ها و نیازهایمان فورا برآورده می شوند اما آرزوهای بزرگ با گذشت زمان تحقق می یابند. ما نمی توانیم سر این واقعیت كلاه بگذاریم. در عوض، زمانی كه این آرزوها به حقیقت می پیوندند، رضایت خاطر، شعف و شادی زیادی به همراه دارند. بنابراین به راهتان ادامه دهید و بر این باور باشید كه به هدف خواهید رسید. یاد بگیرید از مسیری كه طی می كنید لذت ببرید و در طول راه به سعی و تلاش تان پاداش بدهید.

یکی از دلایلی که آرزوهایمان همیشه آرزو می ماند این است که نمی دانیم از کدام مسیر باید برویم. از نشناختن مسیر واهمه داریم و از آغاز می ترسیم، ما باید فقط حواسمان باشد تا نخواهیم با زور و اجبار، به هر قیمتی به آرزوی مان برسیم

آرزوهای خود را با اعداد و ارقام و زمان مشخص رسیدن به آنها دسته بندی كنید. مثلا با خودتان بگویید من می خواهم تا 6 ماه آینده به این میزان مشخص درآمد ماهانه برسم. یا فلان رتبه كنكور را در فلان رشته به دست بیاورم. به این شكل آرزو ها به اهداف تغییر شكل می یابند.

به شكلی كاملا واقع بینانه تمام ابزار های لازم برای رسیدن به آرزویی كه دارید را مشخص كنید. قسمتی از آنها را كه خود باید به دست آورید مهیا كنید و در مابقی از دوستان و منابع خود كمك بگیرید. مشورت با افراد موفقی كه به آرزوی فعلی شما رسیده اند، یكی از راه های فوق العاده برای تبدیل آرزوی شما به هدف شماست.

با خود رو راست باشید. داشتن آرزوهای غیرواقعی كار آدم های مصمم نیست. گاهی ما با ساختن فضایی غیرواقعی از شهر رؤیایی خود، خواسته یا ناخواسته خود را از تلاش برای رسیدن به یك هدف واقعی معاف می كنیم. در فكر، بلندپرواز باشید و در عمل، واقع گرا.

جمله بسیار زیبایی كه بسیار از ما شنیده ایم را به یاد بیاوریم: انسان های ضعیف آرزو می كنند و انسان های قوی؛ اراده. بلافاصله بعد از مشخص شدن نقشه راهتان، به سمت نخستین و دست یافتنی ترین هدف حركت كنید. این كار یعنی اراده كردن.

آفت رسیدن به بسیاری از آرزوها، صد درصد طلبی است. اگر به 10درصد آرزوهایتان با تبدیل كردن آنها به اهداف ملموس و واقعی برسید، از هزار سال در جا زدن در خیالات و اوهام كمال گرایانه ای كه شما را از نقطه صفر یك میلی متر جابه جا نمی كنند بهتر است.پی نوشت:
1)بحار الأنوار، ج 71، (ص 183)
2) بحار الانوار، ج 78، (ص 120)

 

منابع: بیتوته، همشهری دو،مردمان

آرام آرام نسیم خوش آغاز ماه پرفیض الهی (رجب المرجب) فرا می رسد این الرجبیون… گو اینکه با گوش دل نوای خوش دعای سحرماه خدا و طنین ربنای هنگامه افطار از هم اکنون گوش دل و جان مؤمنان را می نوازد، آری ماه رجب با تمام شکوهش آمد، و «لیله الرغائب» شبی به بزرگی تمامی آسمانها، شبی که خداوند به ملایک فخر می کند و مناجات بندگان خوبش را به رخ فرشتگان می کشد…! این شب بزرگ را از نظرگاه سالکان طریق الهی بررسی می کنیم.

شاید شما نیز از آن دسته از افراد باشید كه یكی از مهم ترین آرزوهایی كه برای آینده خود در پیش رو دارید، رسیدن به ثروت و موفقیت اقتصادی باشد. اینكه روزی فرا برسد كه شما به تمام آرزوهای خود دست پیدا كنید و بتوانید برای مثال مانند برخی از افراد بر ماشین های گران قیمت سوار شوید و یا خانه چند صد متری در یكی از مناطق خوب شهر داشته باشید و در كنار خانواده خود در آسایش و آرامش زندگی كنید.

خیلی هیجان زده‌اید. آرزویی دارید که باید به آن برسید. به همین خاطر همه انرژی و وقتتان را برای به واقعیت تبدیل کردن این آرزو می‌گذارید. ولی با گذشت زمان حتی به آن نزدیک هم نمی‌شوید. به همین خاطر انرژی‌تان کم‌کم کمتر می‌شود و وسوسه می‌شوید که از تلاش دست بکشید.

این روزها، چه اشک هایی که از سر نداری و رنج، بر زمین آرزو ریخته می شود و چه دل های نازکی که از سر اضطرار و ناراحتی شکسته می گردد! دست های بی نیرو، چشم های پر اشک، قلب های آزرده، پاهای ناتوان، سینه های خسته، دل های مضطرب، اتاق های سرد، محله های تاریک، شهرهای بی روح، غروب های غمگین؛ همه و همه در آرزوی یک تکان فکر و اندیشه و به امید یک حرکت خداجویانه و مهرورزانه از سوی نیکوکاران، در همه زمان ها، به ویژه روز احسان و نیکوکاری است.

از جمله چیزهایی که انسان را به سقوط می کشاند؛ آمال و آرزوی بیجاست. این امر به اندازه ای مهم است که نبوت و ولایت هر دو از آن ترسیده اند.

0 نظر

0 نظر

0 نظر

0 نظر

جهت اطلاع از آخرین مطالب در خبرنامه عضو شوید

چگونه خدا آرزویمان را برآورده کند
چگونه خدا آرزویمان را برآورده کند
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *