چگونه دخول خوبی داشته باشیم

 
helpkade
چگونه دخول خوبی داشته باشیم
چگونه دخول خوبی داشته باشیم

سماتک

چگونه دخول خوبی داشته باشیم

دخول بدون درد آرزوی هر زن و دختری است که در حین نزدیکی و معاشقه با شوهرش دارد. چگونه دخول بدون درد داشته باشیم؟ روشهای دخول بدون درد و سوزش را در ادامه بیان خواهیم کرد. شاید امروزه این پرسش برای عده ای تعجب آور باشد ، ولی حقیقت این است که زنان و دخترانی هستند كه در حین معاشقه درد زیادی احساس میكنند و علیرغم میل آنها به معاشقه و هم آغوشی این تجربه درد مانع كار می شود.

 

هیچ كس نباید در حین معاشقه درد و ناراحتی بكشد . دخول بدون درد به همین دلیل اولین توصیه به كسانی كه درد را تجربه می كنند : از دخول بدون درد پرهیز کنید. معاشقه برای لذت و خوشی و كیف كردن است نه برای درد و رنج . خود احساس درد در هنگام معاشقه نشانگر این است كه یك جای كار می لنگد. اما متاسفانه بسیاری با این مشكل دست به گریبانند.

 

دخترانی كه برای اولین بار عمل دخول آلت مرد را در درون خود تجربه می كنند ( دختران باكره ) ممكن است خود عمل پاره شدن پرده بكارت یا نفس عمل دخول و خروج آلت مرد باعث احساس ناراحتی آنان شود. كه شدت ناراحتی یا درد هم به تجربه مرد برمی گردد و کاهش درد دخول نیز جنبه های روانی دختر كه به انقباض ماهیچه های بدن او و در نتیجه احساس درد و ناراحتی منجر می شود.

 

دخول بدون درد برای جلوگیری از این مشكل ، بهتربن كار صحبت با همدیگر، آماده سازی هم و اعلام این مسئله كه اولین بار من است و تجربه ندارم و دخول بدون درد بنابراین زوجین عمل دخول را با كمك و هماهنگی هم انجام دهند .

 

در بسیاری از مواقع شكل و شیوه فعالیت و تحرك شریك جنسی شما باعث این درد می شود . مثلا افراد بی تجربه ، تلمبه زدن یا همان عقب و جلو رفتن ها را خیلی تند و سریع و بدون توجه به احساس و تحمل زن انجام می دهد.

 

یا اینكه از یك زاویه نامناسب آلت خود را وارد واژن می کند. دلیل دیگر احساس درد می تواند كمبود ترشحات فرج زن باشد. استفاده از یك سری دارو ها در كم كردن ترشحات واژن تاثیر دارد ، از آن گذشته رسیدن به دوره یائسگی و تغییرات هورمونی ناشی از آن باعث كم شدن ترشحات واژن می شود .

 

صحبت كردن با هم ، تغییر زاویه دخول بدون درد، یواش كردن عقب و جلو رفتن ها از راه حل های این مشكل است. راه دیگر استفاده از كرمهای لزج كننده است كه به همین نام در داروخانه یافت می شود .

 

در بسیاری از مواقع ، خودداری از بوسه های داغ و معاشقه و ناز و نوازش و خلاصه آماده سازی بدن ونحریك ترشحات باعث خشك ماندن واژن و دخول بدون درد عدم آمادگی آن برای استقبال از آلت مرد می شود كه به احساس درد و ناراحتی زن در معاشقه منجر میشود .

 

اما گاهی اوقات با وجود به كارگیری روش های لازم ( معاشقه) برای تحریك و آماده سازی زن قبل از دخول ، باز واژن زن ترشحات لازم را انجام نمی دهد؛ یعنی واژن هنوز خمار است و زهدان هنوز خواب آلود. در نتیجه تماس و ضربه های یك آلت سفت را بر نمی تابد و باعث درد می شود .

 

برای حل این مشكل مرد باید قبل ازقراردادن آلت از انگشتان خود استفاده كند. و به تحریك واژن ، اطراف وقسمتهای داخلی آن بپردازد .به شرط آنكه نوازش ،بوسه ، تحریك چوچوله و… را قبلا انجام داده باشد .

 

به كارگیری انگشت برای تفحص آلت زنان و سنجش آمادگی آن برای استقبال از معشوق دلخواه راه خوب و مطبوعی است. چون هم به نوبه خود زن را تحریك می كند و هم مرد میزان آمادگی زن را احساس می كند (محیطی گرم . نرم . خیس . لزج و منبسط که ضمنا بهتراست درچشمهای هم نگاه كنند دخول بدون درد).

 

البته بعضی از زن ها از این کار خوششان نمی آید. در این موارد نباید زور و تحمیلی در کار باشد. بلکه کم کم او را آماده کنید . گاهی انقباض شدید ماهیچه های كناره دیواره واژن هم باعث احساس درد می شود . دخول بدون درد دلیل سفتی و سختی دیواره ها معمولا از اضطراب ، نگرانی، ترس، واهمه و فشار روانی به زن به خاطر احتمالا توقعات نا مناسب و بی جای مرد از او در امور جنسی ناشی می شود.

 

یعنی مشكل یك عامل روانی دارد. تلاش برای عمل هم آغوشی در یك فضا و محیط مناسب ، بوسه و معاشقه طولانی، آماده سازی درست و حسابی دو طرف برای دخول و كنار گذاشتن توقعات بیجا به حل مشكل می انجامد . دخول بدون درد اما هستند زنانی كه پس از طی همه این مسیر ها باید به پزشك مراجعه كنند . عامل دیگر احساس درد عفونت واژن ( به دلایل مختلف) است كه راه آن مراجعه به پزشك است. قابل ذکر است استفاده از عطر و كرم در فرج و اطراف آن گاهی باعث ایجاد حساسیت واژنی در معدودی از زنها می شود.

 

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از مثبت زندگی، رابطه جنسی یکی از پایه های اصلی در زندگی زناشویی است. برای داشتن زندگی زناشویی محکم تر باید یک رابطه جنسی لذتبخش و دلنشین با همسرتان داشته باشید.

نزدیکی زن و شوهر عملی است که ضمن تامین نیاز جنسی باعث آرامش روح و روان آنها می شود.
داشتن یک رابطه جنسی خوب و لذت بخش باعث می شود که زن و مرد همیشه در یک آرامش روحی قرار داشته و زندگی مشترک برایشان دلنشین شود.

زن و شوهر قبل از رابطه جنسی باید گفت وگوهای تحریک آمیز جنسی داشته باشند. گفت وگوهای تحریک آمیز وشهوت انگیز قبل از رابطه جنسی برای زن و شوهر لذت بخش و عاملی برای تحریک ذهنی و آمادگی آنها است.

باید خواسته ها و سوالات جنسی خود را مطرح کنند از قبیل اینکه از چه کارهایی لذت می برند و دوست دارندهمسرشان هنگام نزدیکی به کدام قسمت از بدنشان توجه بیشتری داشته باشد.

البته از این جملات هم قبل از رابطه جنسی می توانند استفاده کنند تا لذت در رابطه جنسی خود را دو چندان کنند: «دوستت دارم»، «بزرگترین شانس زندگی من، آشنایی و ازدواج با توست»، «در این دنیا هیچ کسی برای من مثل تو نیست»، «تو خیلی خیلی برای من عزیزی» و …

چگونه دخول خوبی داشته باشیم

هر چه زن و شوهر قبل از نزدیکی بیشتر وقت صرف معاشقه کنند، رابطه جنسی شان لذت بخش تر خواهند بود. استفاده از لمس کردن و نوازش کردن باعث می شود در رابطه جنسی راحت تر عمل کنند.

تمام بدن زنان را در معاشقه و پیشنوازی مورد توجه قرار دهید، مطمئن باشید اگر همسرتان از لحاظ جنسی برانگیخته شود خود اقداماتی انجام می دهد و شما را برای رابطه جنسی دعوت می کند. البته زن و شوهر باید به همدیگر کمک کنند.

اگر از رفتاری لذت می برند همان موقع به همسرشان بگویند و از او بخواهند ادامه دهد یا به شدت آن بیفزاید. خلاصه هنگام رابطه زناشویی بی تحرک و ساکت نباشند.

زن و مرد باید از دستگاه تناسلی خود و همسرشان، اطلاعات کافی بدست بیاورند و نقاط تحریک یکدیگر را بشناسند تا نزدیکی کامل و لذت بخشی داشته باشند.

پس برای پیدا کردن نواحی تحریک کننده همسرتان وقت بگذارید از او بپرسید که حین رابطه جنسی چه چیزی را دوست دارد. شما و همسرتان، می توانید در رابطه جنسی هرگونه لذتی از هم ببرید.

زن و شوهر باید مرحله های صحیح رابطه جنسی را بیاموزند و به کار ببندند. زوج هرگز نباید تصور کنند با عمل فیزیکی سروکار دارند در این صورت هم خود را از لذت عمیق جسمی و روحی محروم کرده اند هم به حسن تفاهم بین خود لطمه زده اند.

متاسفانه نود و پنج درصد زوج ها بعد از رابطه جنسی به خواب می روند یا از یکدیگر فاصله می گیرند و هر یک به کاری مشغول می شوند.

همانگونه که قبل از رابطه جنسی زن و شوهر مقدماتی وجود دارد پایان آن هم وظایفی بر عهده زوج است. بیشتر زنان تصور می کنند مردان آنان را فقط برای کامجویی و لذت می خواهند برای اینکه این تصورات را در هم شکنید همسرتان را در آغوش بگیرد، ببوسید و از اقدامات و تلاش او تشکر کنید و گپ صمیمانه ای داشته باشید.

زن و شوهر قبل از رابطه جنسی باید گفت وگوهای تحریک آمیز جنسی داشته باشند.

برای رابطه جنسی به مکان توجه بسیاری کنید

مکان هم آغوشی باید فضایی آرام و امن باشد. در اتاق در بسته یا محیطی که مطمئن هستید اشراف ندارد و از دیدها محفوظ است. فضای امن و آرام، زمینه کافی را برای نزدیکی زن و شوهر فراهم می کند.

در رابطه جنسی افراط و تفریط نداشته باشید

راز موفقیت زوج های خوشبخت این نیست که هر روز با هم رابطه جنسی دارند. زن و شوهر باید در فواصل زمانیمنظم با هم رابطه جنسی داشته باشند و همان طور که زیاده روی در رابطه جنسی مضراتی به دنبال دارد عدمبرقراری رابطه در دراز مدت نیز به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به دنبال آمیزش های خیالی و فراتر از تصور نباشید

آنچه در فیلم های پورنو و هالیوودی می بینید را کنار بگذارید!

قبل از رابطه جنسی اگر درباره موضوعی نگران هستید آن را رفع کنید

اگر از مطلب خاصی ناراحت هستید یا به دلایلی از دست همسرتان دلخور هستید موضوع را با او در میان بگذاریدو نگرانی خود را رفع کنید.

این مسئله باعث می شود از لحاظ روحی و روانی به هم بریزید و نتوانید رابطه ای لذت بخش داشته باشید.

از رابطه جنسی سوء استفاده نکنید

زن دانا و آگاه هرگز رابطه جنسی را با دیگر مسائل زندگی مشترک در هم نمی آمیزد و برای تامین خواسته هایشهرگز از رابطه جنسی به عنوان اسلحه استفاده نمی کند.

به بهداشت بدن در رابطه جنسی توجه کنید

استفاده از عطر در تحریک جنسی زن و شوهر تاثیر بسزایی دارد و باعث افزایش لذت جنسی می شود. بهداشت رارعایت کنید و خودتان را برای رابطه جنسی مثل یک میهمانی بیارایید. مطمئن باشید این لذت بخش ترین مهمانیعمرتان است اگر درست و با آداب برگزارش کنید.

برای پخش فایل مرورگر خود را آپدیت کنید یا از اینجا فایل را دانلود نمایید.

خانم ها و آقایان باید بهترین پوزیشن جنسی برای اولین دخول و کاهش درد آن آشنا شوند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که بهترین حالت برای هر دو طرف برای لذت بردن حداکثر از رابطه چیست؟

چندین بار، این سوال از زوج هایی است که بهترین پوزیشن های جنسی را با بیشترین لذت انجام می دهند.

وضعیت چیست؟ در مقاله زیر ممکن است توضیحی جامع از این موضوع ارائه شود.

چگونه دخول خوبی داشته باشیم

متأسفانه اکثریت مردم نگرش کاملا نسبت به جنس دارند زیرا فکر می کنند بدن عامل مهمی در لذت جنسی هستند.

اگر عامل اصلی کنترل روند جنسی از ابتدا تا انتها ذهن و مغز باشد، بنابراین خشم جنسی و لذت جنسی در نهایت منجر به ارگاسم پس از ذهنیت فرد می شود.

هر شخص، بسته به تخیلات جنسی و یا فانتزی جنسی، یک تصویر جنسی در ذهنش به تصویر می کشد.

این دقیقا همان چیزی است که یک فرد لذت می برد وقتی که او از نظر جنسی بررسی می شود، که ممکن است به یک وضعیت جنسی خوشایند برای یک فرد منجر شود.

اما برای شخص دیگری خوب است، یا برخی از مردم از دیدن واکنش همسر خود لذت می برند

شاید برای یک زن در فانتزی جنسی او، لذت بردن از رابطه در وان حمام است.

شاید برای یک زن، رابطه روی صندلی، لذت بردن از یک رابطه عالی است، و برای دیگران، هیچ قاعده کلی دیگری برای شخص دیگری وجود ندارد، و مردم باید به فانتزی های جنسی خود مراجعه کنند و آنها را تمرین کنند.

از دیگر مسائل مهم، اشتباه رایج زوج ها این است که آنها در تلاشند و تلاش می کنند تا در همان زمان به ارگاسم برسند.

اگر این نگرش صحت نداشته باشد، سطح میل جنسی، تحریک پذیری، لذت جنسی و مدت زمان ارگاسم در مردان و زنان متفاوت است.

شما نمی توانید با این تفاوت ها مبارزه کنید، اما باید رفتار  را کنترل کنید.

برای درک جامع تر، نکات زیر را در نظر بگیرید.

اما گاهی اوقات برخی از شرایط جنسی که برای شما لذت بخش هستند، وجود دارد اما برای همسر شما نیاز به توافق دو طرفه است تا زوج ها موقعیت های مورد علاقه یکدیگر را تجربه کنند.

زندگی شبانه بسیار مهم است، و به منظور ایجاد اولین رابطه جنسی، زن و شوهر باید سعی کنند بهترین پوزیشن جنسی را انتخاب کنند.

مهم ترین موضوع برای داشتن زندگی رضایت بخش و در عین حال خشنودی ازدواج، هنر برقراری ارتباط با همسر در طول رابطه جنسی است.

بنابراین قانون جنسیت برای جنس مفهوم درست نیست.

از آنجا که انسان ها با یکدیگر متفاوت هستند و واکنش های خاصی نسبت به یکدیگر نشان می دهند.

بنابراین، برخی از موارد زیر به طور کلی هستند و تنها می توانند یک راهنما باشند.

روانشناسان توصیه می کنند که شب اول نباید با جبر آغاز شود.

در اولین ورود و از بین بردن بکارت نه تنها باید جبر کار نمی کند، بلکه باید دنباله و نتیجه صبر و شهوت، و شوهر باید عروس را به تدریج به تمایل و حالت مطلوب، به جای سرعت زیاد برساند.

استفاده از نیرو تنها دلسوزی خود را خنثی می کند.

در این مورد، او فقط بدن زن را جذب می کند و قادر به ضبط روح او نیست.

بنابراین، در شب، شوهر باید تمام اقدامات لازم را اتخاذ کند و در پایان به راحتی و ظریف عمل کند و بداند که کوچکترین اشتباه در شب، سبب دلزده شدن است.

به طوری که همسرش خسته و ناراحت می شود که به راحتی قابل بازیابی نخواهد بود گاهی تا پایان ازدواج در زندگی می ماند.

در اولین ورود با همسرتان، بهتر است که تقریبا خاموش باشید، زیرا کلمات اضافی سخاوتمندانه و گفتاری ممکن است در نتیجه یک تصویر باشند.

از آنجا که شما هرگز رابطه جنسی با همسر خود نداشته اید و از تمایلات و چیزهایی که او را آزار می دهید آگاه نیستید.

بنابراین، سکوت نسبی بهترین گزینه برای شروع یک رابطه آینده است.

در عین حال، اگر همسر شما بیش از حد ساکت بود، می توانید از او سوالاتی بپرسید که آیا شما احساس خوبی دارید؟، شما در مورد این نقطه چه فکر می کنید؟ و غیره

پس از رابطه جنسی نگران نباشید و دلهره نداشته باشید که شریک زندگی شما باردار یا بیمار شود.

به همین دلیل، برنامه ریزی برای جلوگیری از بارداری و سلامت جنسی باید مورد توجه قرار گیرد.

از خوردن مواد غذایی سنگین قبل از رابطه جنسی اجتناب کنید، زیرا باعث خواب آلودگی شما می شود.

همچنین از نوشیدن مشروبات اجتناب کنید، زیرا با مصرف الکل دچار اختلال در نعوظ می شوید.

 

بسیاری از خانمها در طول فعالیت جنسی اوج لذت جنسی را تا زمانی که تجربه کافی ندارند انجام می دهند.

چگونه دخول خوبی داشته باشیم

بسیار بعید است که بتوانید هر دو را در اولین دخول داشته باشید.

بنابراین سعی کنید از آن لذت ببرید و مطمئن باشید که به یکدیگر بگویید چه چیزی برای شما لذت بخش است و به رضایت شما کمک کند.

آقایان، اگر آنها خیلی زودتر از آنچه که می خواستند راضی باشند، درست است.

کمی عشق بازی کنید، بخوابید و دوباره امتحان کنید.

بار دوم شما یک رابطه بهتر خواهید داشت.

درد در ابتدای ورودی بکارت پاره شده است.

در آلت تناسلی مرد اول ممکن است دردناک و خونریزی باشد.

با این حال، این خونریزی و درد طولانی مدت نیست و به سرعت حل می شود.

در بسیاری از خانمها، این حالتها تنها ده ثانیه طول می کشد و سپس همه چیز آرام خواهد شد.

برای اینکه این مرحله جنس خوبی داشته باشید، قبل از اینکه بکارت را بشکافید، سعی کنید مقدار زیادی از معاشقه را انجام دهید.

معاشقه برای افزایش ترشحات واژن و کاهش درد بالقوه مهم است.

توصیه می شود که یک ژل دخولی در کنار خویش داشته باشید.

از آنجا که تخلیه واژن برخی از زنان در اولین ورود به دلیل استرس و اضطراب کافی نیست، این باعث درد می شود.

بنابراین، استفاده از ژل روان کننده می تواند موثر باشد.

همچنین ژل روان کننده احتمال پارگی کاندوم را در طول رابطه کاهش می دهد.

تا سه روز پس از اولین دخول، یک خونریزی جزئی طبیعی است و نباید نگران کننده باشد.

اما اگر به خونریزی ادامه دهید، باید به متخصص زنان و متخصص زایمان مراجعه کنید.

مردان نگران نباشند اگر خونریزی را در اولین دخول مشاهده نمی کنند.

علاوه بر غیبت بکارت در بعضی از زنان، اگر زن در طول رابطه جنسی آرام و ریلکش باشد، وقت کافی برای عشق کردن دارد، او با سمت دیگرش به آرامی احساس می کند و دهان واژن به اندازه کافی مرطوب می شود.

آلت تناسلی به آرامی وارد واژن او می شود.

به این ترتیب، ممکن است در اولین دخول خونریزی نشود، یا به دلیل نوع خاصی از پرده ارتجاعی، چنین حادثه ای رخ می دهد.

اما اگر زن ناراحت یا ترسیده باشد و پاهای او جمع شود، واژن تنگ می شود و در هنگام ورود، خونریزی اتفاق می افتد.

“مشاورانه” سایت علمی است که که به مشاوره خانواده و روانشناسی می پردازد و شما را در تربیت کودکان ، داشتن رابطه جنسی موفق تر همراهی می کند. رزرو وقت سکستارپ

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

برخی از مردان در طول مقاربت جنسی فشار زیادی به واژن وارد می کنند و باعث پارگی واژن و درد و خونریزی می شوند.

با این حال، اگر زن به اندازه کافی برای رابطه جنسی آماده شده و دور از اضطراب باشد، نیازی به فشار از سوی مرد نیست.

افراد تحت آموزش تحت تأثیر روش ها و شیوه های تعامل قرار می گیرند که از آنها استفاده می کنند.

تصور غلط بسیاری از زوج ها و افراد این است که مهم ترین بخش رابطه دخول است.

در حالی که مقاربت گذشته است، مهمترین اصل در رابطه جنسی، داشتن صلح از ذهن و عشق قبل از دخول است.

بنابراین مهم است که یک روش برای دخول با آرامش بیشتر انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داشتن یک رابطه آرام در طول رابطه جنسی، داستان خرابکاری برای همسر را بخوانید.

یکی از راه های بسیاری که زنان در رختخواب قرار می گیرند و پاها را از هم جدا می کنند.

سپس مرد بین پاها زن متوقف می شود.

در این مورد، زن بهتر است که بالش هایش را روی بالش قرار دهد تا بدن هر دو آنها در همان سطح قرار گیرد.

این حالت یکی از بهترین ورود برای دختران باکره است.

در مورد دیگری، زن خوابیده و از عقب به استقبال همسر خود می رود.

مرد همچنین در سمت خود قرار می گیرد و از پشت واژن مجددا وارد می شود.

این یکی از بهترین حالت ها برای انزال زودرس و تحریک زن و شوهر است.

زن می تواند زانوهایش را خم کند و در پشت بخوابد.

یک مرد می تواند در سمت راست او قرار بگیرد، به طوری که او پشت زانو زن می افتد.

زن را می توان در حالت چهار دست و پا قرار داد و مرد از پشت دخول را انجام می دهد.

یکی از مزایای این روش، تحریک نقطه جی در زن و تحریک بسیار است.

رویکرد کنار گذاشتن یک راه دیگر است که هر دو مردان و زنان، یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ، یک زن کمی بین پاها قرار می گیرد.

زن پشت پاهای خود را از هم جدا می کند پس از قرار دادن آلت تناسلی مرد، این مرد به طور کامل بین پاها زن قرار می گیرد.

این موقعیت لبه واژن زنان را تحریک می کند.

این روش یکی از پوزیشن های محبوب جنسی است که در اولین ماه های بارداری رخ می دهد.

یکی از شیوه های بسیاری که در آن زوج ها بسیار رایج هستند، زن به پشت سر می خوابد و دست ها را از هم جدا می کند، سپس زانوهایش را کمی خم می کند و مرد بین دو پا قرار می گیرد و بعد از فرو کردن آلت تناسلی، روی زن خوابیده است.

در این حالت، باز شدن واژن و دلبستگی زن تحریک می شود.

این شرایط برای زنان باردار به دلیل وزن بدن مرد بر روی شکم زن مناسب نیست.

یکی دیگر از شرایط این است که مرد به پشت می خوابد و زن روی او نشسته یا زانو می زند و خم می گردد، اما در این صورت زن به سمت مرد است.

زن دخول آلت تناسلی مرد به واژن خود را انجام می دهد.

این یکی از بهترین خواسته های مردان چاق و زنان باردار است.

به طریقی دیگر، زن در پشت او می خوابد، پاهای خود را روی شکم و سینه فرد می گذارد، یا روی شانه های یک مرد یا کمر او قرار می گیرد.

منبع : مرکز مشاوره ستاره ایرانیان ، مشاورانه ، مشاوره جنسی

درد در افراد با پرده ارتجاعی به موضوعات زیادی بستگی دارد از جمله اینکه فرد از قبل امادگی رابطه جنسی را داشته است و دهانه واژن با معاشقه به اندازه کافی باز شده باشد هرچه میزان باز شدن دهانه واژن بیشتر باشد فرد در رابطه جنسی درد کمتری را احساس می کند.

با توجه به میزان باز شدن دهانه رحم میزان دردی که فرد احساس می کند متفاوت می باشد اما داشتن مقداری درد طبیعی محسوب می شود . که شما می توانید با آماده کردن واژن که ترشح بیشتری داشته باشد که با معاشقه می توانید این را ایجاد کنید به مرور از میزان احساس درد شما کاسته می شود و به جای ان تجربه بهتری خواهید داشت. اگر درد شما دردی غیر قابل تحمل و با خونریزی زیاد است بهتر است مقاله سایت مشاورانه را مطاعه کنید.

یکی از راه های بسیاری که زنان در رختخواب قرار می گیرند و پاها را از هم جدا می کنند. سپس مرد بین پاها زن متوقف می شود.در این مورد، زن بهتر است که بالش هایش را روی بالش قرار دهد تا بدن هر دو آنها در همان سطح قرار گیرد.این حالت یکی از بهترین ورود برای دختران باکره است.در مورد دیگری، زن خوابیده و از عقب به استقبال همسر خود می رود. ادامه سایت مشاورانه

تا سه روز پس از اولین دخول، یک خونریزی جزئی طبیعی است و نباید نگران کننده باشد. اما اگر به خونریزی ادامه دهید، باید به متخصص زنان و متخصص زایمان مراجعه کنید.

خیر. رابطه اول با درد زیادی برای خانم ها و خونریزی شدید در برخی مواقع همراه است. پس اقایان باید کمی صبور باشند. تا موضوع تا هفته اول طبیعی است و خانم ها هم باید در ابتدا این درد را تحمل کنند و با روش های معاشقانه همسر خود را ارضا کنند. در سایت مشاورانه بخض زناشویی و جنسی می توانید راهنمایی بیشتری حاصل کنید

سلام خسته نباشید خانم دکتر من سه ماهه ک نامزدم اما هر بار ک نامزدم میخواد باهام رابطه برقرار کنه تمام عضلاتم منقبض میشه و البته ترس زیادی هم دارم چند باری هم تلاش کردن ک از مقعد رابطه برقرار کنن اما من درد زیادی رو متحمل میشم و لحظه اول کنار میکشم آخه میدونید نامزدم اطلاعات درستی درباره چگونگی انجام رابطه نداره بار اول ک خواست آلتش رو از پشت بزاره بی مقدمه و با فشار آلتش رو وارد کرد و من درد بسیارزیادی رو متحمل شدم از اون موقع تا الان بشدت از رابطه مقعدی میترسم و چندباری… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم منقبض شدن عضلات جنسی در هنگام رابطه ی جنسی تحت عنوان واژینسموس شناخته میشه که دلایل مختلف جسمی یا روانی میتونه داشته باشه، اگر که ترس از درد و رابطه ی جنسی دارید این احتمال میره که علت روانشناختی باشه بنابراین نیاز است نه حتما به صورت حضوری به یک سکس تراپیست مراجعه کنید تا ضمن ارزیابی دقیق بالینی راهنمایی های لازم رو دریافت کنید. عزیزم رابطه ی مقعدی پیامدهای منفی زیادی در پی خواهد داشت سعی کنید به جای ایجاد رابطه ی مقعدی، به دنبال درمان مشکل واژینیسموس خود باشید تا درگیر پیامدهای منفی نشید… ادامه دیدگاه »

سلام.. وقت بخیر. من ۳ ساله نامزد هستم و رابطه جنسی به صورت دخول نداشتیم و به تازگی عروسی کردم ، ۲۹ سالم هست ..دو شبه داریم تلاش میکنیم که بتونیم دخول داشته باشیم من با وجود اینکه سعی میکنم تحمل کنم و دلمو برا اینکار قوی کنم ولی با ایجاد فشار تو اون‌ناحیه احساس کشیدگی و درد دارم در حدی که حس میکنم دیگه باید پرده پاره شده باشه ولی میبینم بعد اینهمه درد و به نفس افتادن پرده پاره نشده.از ژل لوبریکانت هم استفاده میکنیم در ابتدا الت همسرم به طور مستقیم و در جای درستشه ولی با… ادامه دیدگاه »

سلام. الی عزیز این مشکل برای ۵۰درصد افراد رخ می ده و نگران نباش ولی نباید سبب بشه که رابطه بین شما آسیب ببینه. چند نکته: اول حتما معاشقانه و تحریک قبل رابطه داشته باشید تا نواحی خود رطوبت لازم را پیدا کند. از ژل های روان کننده و لوبریکانت از داروخانه بگیرید و در آن زمان به نواحی واژن بمالید. لازم است دفعات اول با انگشت و سپس با الت مردانه این کار به صورت ارام انجام شود. درد کمی در دفعات اول و هنگام ورود اولیه خواهید داشت و آن را تحمل کنید. روی شکم خوابیدن شما هم… ادامه دیدگاه »

سلام.من با نامزدم از پشت رابطه داشتم.اول اینکه اصلا من لذت نمیبرم و فقط اون لذت میبره..چیزی هست استفاده کنم ولذت زیادی ببرم؟؟وبعداینکه حس میکنم پردمو بخااطر درد وفشارزیاد ازدست داد.ازکجابفهمم سالمه پردم،؟دخول از جلو صورت نگرفته اصلا.ممنون میشم راهنمایی کنید…واقعا افسرده شدم .دوس دارم لذت ببرم و نمیتونم ناراحت میشم

سلام به شما
عزیزم اگر رابطه از طریق واژن نداشتید پرده ی بکارت شما آسیب ندیده و اینکه سعی کنید از برقراری رابطه ی مقعدی خودداری کنید چون رابطه ی مقعدی آسیب ها و بیماری های زیادی در پی خواهد داشت و اصلا توصیه نمیشه.

سلام ببخشید میخواستم راجب پرده تیغه ای بدونم و اینکه خونی ک از طریق رابطه از مقعد میره چ فرقی با خونی داره ک از رابطه از جلو میره . من حدود دو سال پیش خون زیادی از بدنم خارج شد اونم به خاطر دخول از ناحیه مقعد بود ولی یکم قسمت جلو پام هم خونی بود و از همون موقع استرس گرفتم ک نکنه پرده ام از بین رفته باشه

سلام به شما عزیزم پرده بکارت تیغه ای به این صورته که یک تیغه ی ممتد در طول ورودی واژن داره و این یک نوع بافت اضافه اس که باعث میشه واژن به صورت دو سوراخه باشه، این نوع پرده ضخامت بالایی داره گاهی برای برداشتن تیغه نیاز به عمل جراحیه و اینکه افرادی که این نوع پرده رو دارن معمولا در اولین رابطه ی جنسی درد و خونریزی زیادی دارن. و سوال دوم شما اینکه خونی که از واژن میاد به دلیل پارگی پرده است ولی خونی که از مقعد میاد میتونه به دلیل تنگی مقعد و یا آسیب… ادامه دیدگاه »

سلام. ببخشید من هروقت در مورد رابطه جنسی با شوهرم خیالپردازی میکنم یا تصاویر تحریک کننده میبینم تحریک میشم اما موقعی که با شوهرم قصد رابطه داریم تحریک نمیشم اصلا. چیکار باید بکنم؟

با سلام خدمت شما دوست عزیز
اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.
۱٫ چند مدت است که خودارضایی دارید؟
۲٫ از فیلم های پورن استفاده می کنید؟
۳٫ در رابطه شما رد زمان معاشقه و رابطه ترشح لازم وجود دارد؟
۴٫ فانتزی جنسی خاصی در ذهنتان وجود دارد که در رابطه با همسرتان آن را تجربه نمی کنید؟

سلام من حس تحقیر شدن و علاقه به پای خانوم ها دارم که از این حس خیلییی بدم میاد برا درمان این حس باید چه کاری انجام دهم
ممنون

با سلام خدمت شما دوست عزیز با توجه به این مشکل که ممکن است باعث ایجاد مشکلات بیشتری در زندگی مشترک و روابط جنسی شما شود نیاز است که به صورت حضوری روان درمانی دریافت کنید تا بتوانیم در این مسیر با بررسی دقیق تر به شما در بهبود عملکرد جنسیتان کمک کنیم. با توجه به توضیحات شما امکان اختلال فتیشیسم برای شما وجود دارد که به عنوان شرایطی شناخته می‌شود که در آن، استفاده یا وابستگی مداوم و مکرر به اشیای غیرزنده (لباس زیر یا کفش پاشنه بلند) یا تمرکز ویژه‌ای بر قسمتی از بدن (معمولاً غیرجنسی) مخصوصا پاها… ادامه دیدگاه »

من میترسم حسمو به کسی بگم مورد اطمینان هستن ؟

دوست عزیز روانشناس اولین تعهدی که دارد رازداری می باشد و بهتر است در این مورد نگران نباشید چون روانشناس متعهد به کمک به شما و حفظ صحبت های شما نزد خود می باشد

ممنون از راهنماییتون .
من هرچی تماس میگیرم مشغول تلفنشون

با این مشاره تماس بگیرید

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۷۹۰

با سلام. من نزدیک به دو سال هست که ازدوا کردم. ولی در تمام این مدت نتونستم رابطه جنسی همراه با دخول را به همسرم هدیه بدم. مشکل من این هست که درد دارم. زمانی که همسرم وارد مرحله دخول میشه، من احساس درد میکنم و ناخودآگاه عضلاتم را منقبض میکنم. ما از روان کننده هم استفاده میکنیم ولی بیشتر اوقات این روان کننده کار رو مشکل تر هم میکنه، چون آلت همسرم مرتب سر میخوره و نمیتونیم راحت ادامه بدیم. من نزد روان پزشک هم رفتم ولی متاسفانه روش های پیشنهادی ایشون موثر نبود.من قبل از ازدواج رابطه جنسی… ادامه دیدگاه »

سلام میخواستم بدونم پرده ارتجاعی درد زیادی داره؟؟

با سلام خدمت شما دوست عزیز
درد در افراد با پرده ارتجاعی به موضوعات زیادی بستگی دارد از جمله اینکه فرد از قبل امادگی رابطه جنسی را داشته است و دهانه واژن با معاشقه به اندازه کافی باز شده باشد هرچه میزان باز شدن دهانه واژن بیشتر باشد فرد در رابطه جنسی درد کمتری را احساس می کند.
موفق باشید

با سلام من عقد کردم تا همسرم میاد باهام رابطه داشته باشه تمام بدنم شروع به لرزیدن میکند و ماهیچه‌های من منقبض میشود. من ۴۰ ساله هستم و تا حالا رابطه نداشتم

با سلام خدمت شما دوست عزیز برخی از زنان هنگام تجربه رابطه جنسی درد زیادی را تحمل می کنند و یا هنگام تجربه دخول، عضلات مهبلشان منقبض شده و مانع دخول می شود. علی رغم تلاش های جنسی آن ها و شریکشان با این مشکل باقی می ماند ممکن است این رفلکس بدنی شما بخاطر تفکرات بنیادین شما و ترس هایی، عفونت و… باشد که در این سالها با شما بوده است . بهتر است برای بررسی دقیق این موضوع به صورت حضوری به روانشاس مراجعه کنید تا بررسی های لازم در این زمینه صورت گیرد ممکن است مشکل شما… ادامه دیدگاه »

سلام ببحشید منم برای اولین بار که دخول داشتم باشوهرم درد و سوزش داشتم خیلی برام دردناکه و نمیتونم لذت داشته باشم ..وقتی برای اولین بارو دومین بار درد و سوزش داری این طبیعیه؟

با سلام خدمت شما دوست عزیز
با توجه به میزان باز شدن دهانه رحم میزان دردی که فرد احساس می کند متفاوت می باشد اما داشتن مقداری درد طبیعی محسوب می شود .
که شما می توانید با آماده کردن واژن که ترشح بیشتری داشته باشد که با معاشقه می توانید این را ایجاد کنید به مرور از میزان احساس درد شما کاسته می شود و به جای ان تجربه بهتری خواهید داشت.
اگر درد شما دردی غیر قابل تحمل و با خونریزی زیاد است بهتر است برای معاینه با یک متخصص زنان نیز صحبت کنید

سلام وقتتون بخیر من ٣ ماه عقد کردم دیشب براى اولین بار شوهرم دخول رو انجام داد ولى خون ریزى صورت نگرفت و اینکه وقتى به جایى رسید که احساس درد کنم ارضا شد …به نظرتون عمل پارگى صورت گرفته؟

سلام به شما دوست عزیز
بسته به نوع پرده بکارت شما ممکن است خونریزی وجود داشته باشد یا نه در این مورد بهتر است سعی کنید که به متخصص زنان مراجعه کنید تا نوع پرده بکارت شما بررسی شود با توجه به اینکه شما رابطه جنسی کامل داشته اید پرده بکارت شما اگر خونریزی در ن وجود داشت آن را مشاهده می کردید .

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news


اینجا Downloads-icon

جستجو در سایت


رابطه زناشویی بدون درد،خیلی از خانم ها ترس از نزدیکی و ترس از رابطه زناشویی
دارند که باعث می شود تا مدت ها بعد از ازدواج باکره بمانند،ترس از مقاربت در زنان
همه جا شایع است.

چرا خانم ها از اولین نزدیکی و دخول ترس دارند؟

یکی در مورد افرادی که قبلا مورد تعرض یا تجاوز قرار
گرفته اند

چگونه دخول خوبی داشته باشیم

دوم خانم هایی که قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته اند و
ترس از بر ملاء شدن آن دارند

سوم ترس از دردناک بودن رابطه جنسی

چهارم ترس از بارداری

پنجم ترس از وابستگی عاطفی

سوال ارسالی توسط کاربر:

من دختر ۲۷ ساله هستم نزدیک به پنج ماهه ازدواج کردم قبل ازدواج هم شروع کردم خوردن
قرص ضد بارداری ولی بخاطر ترس زیاد از درد ‌دخول تا حالا این اتفاق نیفتاده و
متاسفانه هر سری ک رابطه داریم من ناخودآگاه پاهام رو سفت می‌کنم و اجازه دخول
نمیدم هم برا خودم هم همسرم یکم کلافه کننده شده و متاسفانه کسی رو هم ندارم بتونم
بهش بگم ک بتونه در این مورد کمکم کنه احساس می‌کنم درد وحشتناک داره خواهش می‌کنم
کمکم کنید ممنون

در واقع اکثر زنانی که باور دارند رابطه جنسی دردناک استف از
اولین رابطه زناشویی یا همان شب عروسی ( زفاف ) بیم دارند،چرا که آنها تصور می کنند
قرار است درد یا سوزش زیادی همراه با خون ریزی داشته باشند، این تصور یک باور
اشتباه است در واقع درد یا سوزش محتمل است اما نه به شدتی که تصور می شود.

به همین دلیل اولین واکنش خانم ها،
جمع کردن پاها می باشد  و
مانع دخول می شوند، آقایان بدانند این یک واکنش غیر ارادی هست در واقع ممکن است به
همسرتان بگویید نترس اما او بگوید نمی توانم دست خودم نیست، به این رفتار خانم ها
اصطلاحا اختلال واژینیسموس گفته می شود، که همانطور که ذکر شد رایج است.


قبل از
شب عروسی و زفاف یا اولین رابطه زناشویی که تصمیم بر
برداشتن بکارت دارید، باید خانم به پزشک متخصص زنان مراجعه و از نوع بکارت خود مطلع
شود، چرا ؟ به دلیل آنکه برخی از
انواع بکارت ( پرده بکارت مسدود) از طریق رابطه
جنسی پاره نمی شود و نیاز به جراحی می باشد، دوما برخی از زنان به طور مادرزادی
فاقد بکارت هستند و باید زن و مرد از این موضوع آگاهی داشته باشند که سوء تفاهمی
پیش نیاید، سوم اینکه  پاره شدن همه پرده  بکارت با مشاهده خون همراه
نیست، یعنی ممکن است بکارت با دخول برداشته شود اما خونی نیاید.

از طرفی ممکن است خانم دچار
خشکی واژن باشد، که اتفاقا این
عارضه باعث می شود تا دخول با سوزش و درد همراه شود،که در این صورت از ژل های
آمیزشی باید استفاده شود، بنابراین حتما قبل از رابطه زناشویی به پزشک مراجعه شود
تا با آمادگی بیشتری این رابطه را تجربه کنید.

برخی از دردها دلایلی به جز واژینیسموس دارد در واقع منشاء
روانی ندارد بلکه می تواند ناشی از عفونت باشد، عفونت قارچی واژن زنان معمولا رایج
است و چون خانم های ایرانی قبل از ازدواج معمولا به پزشک زنان مراجعه نمی کنند از
آن بی اطلاع هستند.

افرادی که دچار
اختلال واژینیسموس ( ترس از نزدیکی هستند )
به محض تماس آلت با واژن، واکنش نشان نداده و پاهای خود را جمع می کنند در واقع
عضلات ناحیه لگن را منقبض می کنند که این  انقباض باعث اسپاسم و درد می شود، و
یک درد خارجی احساس می کنند  اما اگر واژن عفونت داشته باشد این درد داخلی است
و در نواحی لگن نیز احساس نمی شود.

آیا فکر می کنید پرده بکارت یک لایه گوشت است ؟ که قرار است
بخشی از گوشت بدن شما در رابطه زناشویی پاره شود ؟ خیر بکارت یک غشاء نازک همانند
پوست می باشد که تا حدی قابلیت کشسانی دارد که این کشسان بودن آن در نوع
ارتجاعی
بیشتر است،ممکن است در برخی خانم ها با یک فشار آرام آلت پاره و در برخی دیگر با
دخول پاره نشود یا نیاز به فشار بیشتر باشد، اما در واقع میزان درد آن شاید در حد
یک نیشگون گرفتن باشد

چطور رابطه زناشویی بدون درد داشته باشیم

هر چه زمان معاشقه و پیشنوازی زیادتر باشد، تحریک زنان بیشتر
و ترشحات واژن افزایش می یابد این ترشحات به روان شدن رابطه دخولی کمک شایانی می
کند و  تحریک شدن زیاد باعث می شود تا هورمونهایی ترشح شود که باعث می شود حس
درد و ناراحتی کاهش یابد  در واقع تحریک جنسی در زنان همانند یک مسکن عمل می
کند، بنابراین آقایان نباید خیلی عجولانه با همسر خود رفتار کنند ما در مقاله
اولین
رابطه زناشویی و نحوه برداشتن بکارت در این باره توضیح داده ایم که توصیه می شود
بعد از خواندن این مطلب آنرا نیز مطالعه نمایید.

در نهایت اگر همواره استرس و ترس دارید می توانید از ژلهای
آمیزشی که بی حس کننده نیز می باشد استفاده کنید،نظیر
لوبریکانت، این ژلها عوارض
ندارند و باعث می شود  تا سطح تماس پوست علاوه بر لغزنده شدن بی حس شده که
باعث می شود خانم ها متوجه درد مقاربت نشوند.

 بیشتر بدانید :

درمان ترس از دخول و روابط زناشویی

بیشتر بدانید :

نحوه معاینه پرده بکارت

بیشتر بدانید :

آنچه عروس و داماد در شب زفاف تجربه خواهند کرد



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

چگونه دخول خوبی داشته باشیم

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


16203


بازدید امروز:


33407


بازدید دیروز:


232196961


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

جستجو در سایت

آموزش رابطه جنسی

 

رابطه جنسی بدون دخول

چگونه دخول خوبی داشته باشیم

 

انواع روشهای رابطه جنسی

 

 



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 

چگونه دخول خوبی داشته باشیم


 افراد آنلاین :


16205


بازدید امروز:


33407


بازدید دیروز:


232196963


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

تغییر حالت روز و شب

شرکت تحقیقاتی پارسی طب

2015-10-07
جنسی و زناشویی, دانستنیهای پزشکی

۶۰ دیدگاه
349,680 بازدید

درد حین رابطه‌ جنسی : سه نامه که در ابتدا آمده است، نمونه‌ای از تجربیات زنانی است که درد حین رابطه‌ جنسی دارند و پاسخی که در مقاله آورده‌ایم، همه این موقعیت‌ها را در بر می‌گیرد.

محتوای مقاله (با استفاده از این لیست به موضوع مورد نظر دسترسی سریعتر دارید)

در مقالات مختلف خوانده‌ام که سعی در برآوردن نیازهای همسر، درب رابطه‌ جنسی را باز می‌کند. الان چند ماهی است که من مشکل دارم و دکترم بر این عقیده است که احتمالاً دچار اندومتریوز هستم. یکی از مشکلاتی که داشتم درد حین رابطه‌ جنسی است. به همین دلیل، برآوردن نیازهای همسرم برایم خیلی سخت است. کارهای دیگری را به جز رابطه‌ جنسی امتحان کردیم اما به نظر می‌رسد که برای او کافی نیست. چطور می‌توانم به او بفهمانم که این کار واقعاً برای من دردناک است. او تصور می‌کند که من فیلم بازی می‌کنم چون دوست ندارم با او نزدیکی داشته باشم. مشکلم این است که واقعاً برایم دردناک است و نمی‌خواهم زیاد این کار را انجام دهم. زندگی زناشویی ما بخاطر این مشکل و چند مسئله دیگر روز به روز خراب‌تر می‌شود. او دوست داشتنش را برایم خیلی سخت کرده است. توصیه‌ای برایم ندارید؟

چگونه دخول خوبی داشته باشیم

ر. د

من و شوهرم دو سال است که با هم ازدواج کرده‌ایم. خیلی همدیگر را دوست داریم، از با هم بودن لذت می‌بریم و به ازدواجمان هم شدیداً متعهد هستیم. مشکل زندگی جنسی ما است. هر دوی ما قبل از ازدواج رابطه‌ جنسی نداشتیم. بااینکه همسر من عاشقی واقعاً صبور است اما از شب اول ماه‌ عسلمان، رابطه‌ جنسی یکی از سخت‌ترین امتحانات برای ما بوده است. هر بار که ‌می‌خواهیم نزدیکی داشته باشیم، من بسیار عصبی می‌شوم و برایم واقعاً درد حین رابطه‌ جنسی دردناک است. چند بار طی دو سال گذشته نزدیکی‌هایی عالی و بدون مقدمه داشتیم. من قرص‌های ضدبارداریم را تغییر دادم و سعی کردم قبل از نزدیکی کمی ریلکس کنم اما به نظر می‌رسد که چون منتظر درد هستم نمی‌توانم تحریک شوم. سابقه تجاوز نداشته‌ام و واقعاً دوست دارم رابطه‌ جنسی با همسرم داشته باشم که هر دو از آن لذت ببریم. چه باید بکنم؟

الف. ج

من مشکلی دارم. هر موقع که نزدیکی دارم، درد حین رابطه‌ جنسی برایم دردناک است. بعضی‌اوقات بعد از اتمام رابطه‌جنسی، لباس‌زیرم خونی می‌شود. علت این مشکل چیست؟ می‌خواهم به دکتر مراجعه کنم اما دوست دارم قبل از رفتن پیش دکتر کمی آماده شوم.

س. الف

ر. د، الف. ج، و س. الف عزیز:

بهترین نکته در انجام رابطه‌ جنسی این است که: اگر درد حین رابطه‌ جنسی دارید آنرا، انجام ندهید! اگر طی نزدیکی احساس درد می‌کنید، دست بکشید. سپس برای تشخیص علت درد و کمک به غلبه بر آن مشکل به پزشک مراجعه کنید. زمانیکه علت جسمی آن درد برطرف شد، سعی کنید دوباره بدون درد و با لذت رابطه‌ جنسی داشته باشید. اگر غیر از اینکار را انجام دهید، فاجعه‌آمیز خواهد بود.

درست است که وقتی نیازهای احساسی مهم، مثل ارضای جنسی، برآورده نشوند، احتمال خیانت وجود دارد. اما انجام رابطه‌ جنسی به هر قیمتی راه‌حل مشکل نیست. درواقع، اگر از این توصیه ما “انجام ندادن هیچ کاری بدون توافق کامل بین شما و همسرتان” پیروی کنید، هیچوقت نزدیکی را که برایتان دردناک است را انجام نخواهید داد. درعوض، تا زمانیکه مشکلتان برطرف شود، از راه‌های بدون درد برای ارضای جنسی استفاده می‌کنید.

اکثر خانم‌ها در اکثر مراحل زندگی،احساس درد حین رابطه‌ جنسی نمی‌کنند. واژن خانم‌ها مخصوص رابطه‌جنسی ساخته شده است و برای این هدف خیلی خوب کار می‌کند. اما اکثر زنان گاهی اوقات حین رابطه احساس درد حین رابطه‌ جنسی می‌کنند. در این شرایط باید قبل از انجام دوباره رابطه‌جنسی، علت را تشخیص داده و به دنبال درمان آن باشند.

علل درد واژن طی رابطه‌جنسی به دو دسته اولیه و ثانویه تقسیم می شود. علل اولیه علت‌هایی هستند که مسئول درد و ناراحتی اولیه هستند. علل ثانویه آنهایی هستند که با ادامه رابطه‌جنسی با خودِ درد ایجاد می‌شوند. این علل مدت زمانی طولانی بعد از غلبه بر علل اولیه موجب تحریک واژن می‌شوند.

یکی از مهمترین علت‌های اولیه درد واژن طی رابطه‌جنسی خشک بودن واژن است. معمولاً، وقتی زنی از نظر جنسی تحریک می‌شود، مایعاتی از واژن ترشح می‌شوند که آن را خیس نگه می‌دارد. اما اگر زن تحریک جنسی نشود، نزدیکی برای او می‌تواند بسیار دردناک شود و به پوشش واژن صدمه بزند. و در بعضی موارد، ممکن است پوشش واژن پاره شده و موجب خونریزی بعد از رابطه‌جنسی شود.

برای جلوگیری از خشک بودن واژن طی رابطه‌جنسی دو راه پیشنهاد می‌شود. اول اینکه تا زمانیکه از نظر جنسی تحریک نشده‌اید، اقدام به برقراری رابطه‌جنسی نکنید. راه دوم استفاده از روان‌سازها و روغن‌هاست.

ازآنجا که ترشحات واژن معمولاً نشانه تحریک جنسی زن است، معمولاً توصیه می‌شود که رابطه تا زمانیکه زن تحریک شود و روان‌سازی طبیعی ایجاد شود متوقف شود. بهتر است زوج‌ها از انجام رابطه‌جنسی که برای زن بدون تحریک است خودداری کنند. اما اگر ترشحات طبیعی نشانه قابل‌اعتمادی از تحریک جنسی نبود، استفاده از روان‌سازهای مصنوعی توصیه می‌شود.

اگر مطمئن نیستید که علت دردناک بودن رابطه‌جنسی خشک بودن واژنتان است، یکبار از یک روان‌ساز مصنوعی استفاده کنید. اگر در آن شرایط دردی احساس نکردید، متوجه خواهید شد که علت ناراحتیتان این بوده است.

این مشکل معمولاً در زنان اتفاق می‌افتد و آنتی‌‌بیوتیک مشکل را طی یک هفته برطرف می‌کند. یک مشکل مربوط به این، عفونت ادرار است. بااینکه مشکل در مثانه یا مجرای خروجی مثانه است نه واژن، معمولاً حین رابطه‌جنسی ناراحتی ایجاد می‌کند.

عفونت‌های باکتریایی با مراجعه به پزشک به راحتی تشخیص داده شده و درمان می‌شود تا متوقف شدن رابطه‌جنسی بین شما و همسرتان تا حد ممکن کم باشد. اما حتماً به محض اینکه حین رابطه‌جنسی احساس درد کردید به پزشک مراجعه کنید. درغیراینصورت ممکن است منجر به علل ثانویه درد واژن شود که بعداً توضیح داده می‌شوند.

مشکلات و بیماری‌های دیگری نیز می‌تواند موجب درد و ناراحتی حین نزدیکی شود. اندومتریوز واژن یکی از آنهاست. وقتی دکتر برای تشخص عفونت‌های باکتریایی شما را معاینه می‌کند، حتماً درمورد اندومتریوز از او سوال کنید زیرا معمولاً حین معاینه نادیده گرفته می‌شود. همچنین پزشک می‌تواند تومرهای واژن یا بیماری‌های مقاربتی را که ممکن است موجب ایجاد درد حین رابطه‌جنسی شود بررسی کند. درمان این مشکلات بیشتر از عفونت‌های باکتریایی طول می‌کشد اما مشکل هر چه که باشد، تازمانیکه برطرف نشده است نباید رابطه‌جنسی برقرار کنید.

اگر بعد از رابطه‌جنسی خون مشاهده کردید، دکتر می‌تواند منبع خونریزی را مشخص کرده و آنرا درمان نماید. گاهی‌اوقات، زخم یا جراحت در پوشش داخلی واژن که از چیزی جز رابطه‌جنسی ایجاد شده است می‌تواند علت مشکل باشد.

درغیراینصورت، مشکلات ممکن است آنقدر پیشرفت کنند که موحب صدمات دائمی گردند. اگر از مراجعه به پزشک مرد واهمه دارید، پزشک متخصص زنان زن پیدا کنید. اما هر چه که شد اجازه ندهید ترس‌هایتان جلوی داشتن رابطه‌جنسی بدون درد را بگیرد.

اگر پزشک موفق شد منبع درد حین رابطه‌ جنسی و درد واژن را تشخیص دهد، تازمانیکه مشکل درمان نشده رابطه‌ جنسی برقرار نکنید. برخی از مشکات طی یک تا دو هفته برطرف می‌شوند اما درمان مشکلاتی مثل اندومتریوز ممکن است ماه‌ها طول بکشد.

اگر طی درمان بیماری‌های واژن قادر به انجام رابطه‌جنسی نیستید، به این معنی نیست که شوهرتان را مجبور می‌کنید با فرد دیگری نزدیکی داشته باشد! توصیه ما این است که پزشکتان مشکل شما را برای همسرتان توضیح دهد. مشکل عمده‌ای که ممکن است با آن روبه‌رو شوید ناتوانی همسرتان برای مشاهده میل جنسی شما است: درد واژنی که علت آن مشکلی جسمی است. اگر وقتی برای همسرتان توضیح می‌دهید که بخاطر درد است که شور جنسی ندارید، حرفتان را باور نکرد، نادانی او رابطه‌جنسی و ازدواجتان را وارد خطر می‌کند. اما وقتی مشکل را درک کرد و دانست که علت آن خیانت شما و نداشتن احساس نسبت به او نیست، با قرار دادن جایگزین‌هایی دیگر برای رابطه، با شادی منتظر بهبودی شما خواهد ماند.

در برخی موارد، بی‌فکری شوهر ممکن است کار دست خانم‌ها بدهد. اگر همسرتان مجبورتان کرد که علیرغم درد، رابطه‌جنسی را ادامه دهید و تهدیدتان کرد، برای آینده روابط جنسیتان، خاطرات بی‌احساسی او به مانعی بسیار بزرگتر از مشکل جسمیتان تبدیل خواهد شد. اجازه ندهید این موانع را برای آینده زندگی زناشوییتان ایجاد کند. پافشاری کنید که تا زماینکه احساس درد دارید، نمی‌توانید از رابطه‌جنسی با او لذت ببرید. این فقط به نفع شما نیست، به نفع او نیز هست. اگر سعی کنید ادامه دهید، در آینده برای برقراری نزدیکی مشکلات بزرگتری خواهید داشت.

اگر مشکلات اولیه برطرف شد اما هنوز حین رابطه احساس درد داشتید، چه باید بکنید؟ اگر پزشک هیچ علت جسمی برای درد شما پیدا نکرد چه؟ این می‌تواند برای بیشتر خانم‌ها واقعاً ناامیدکننده باشد که بفهمند مشکلشان فکری است. اگر مشکل علت جسمی نداشته باشد، احتمالاً علت آن روحی است، درست است؟

لزوماً نه. درواقع، اکثر موارد درد و ناراحتی مداوم واژن بخاطر علل اولیه نیست بلکه بخاطر واکنشی است که واژنیسموس یا انقباض ماهیچه‌های اطراف واژن نامیده می‌شود. این مشکل روحی یا احساسی نیست، بسیار هم فیزیکی است. واژنیسموس یک واکنش دردناک است که همراه با یک علت اولیه ایجاد می‌شود. به‌عبارت دیگر، اگر به یکی از علل اولیه، دچار درد واژن شدید، ممکن است متعاقب آن واژنیسموس ایجاد شود. مدتی طولانی پس از اتمام و بهبودی علت اولیه، ممکن است واژنیسموس همچنان ادامه داشته باشد.

این واکنش به تحریک دریچه‌ واژن پاسخ می‌دهد. اگر دچار این مشکل باشید، اگر بخواهید چیزی را وارد واژنتان کنید، کاملاً متوجه آن می‌شوید. دریچه واژن به طور غیرارادی منقبض شده و درد فوراً احساس می‌شود. در موارد حادتر، انقباض آنقدر زیاد می‌شود که هیچ چیز نمی‌تواند وارد واژن شود.

صرفنظر ازاینکه چقدر از نظر جنسی تحریک شده‌اید، یا تا چه اندازه واژنتان مرطوب شده است، به محض اینکه آلت همسرتان بخواهد وارد واژن شما شود، درد حین رابطه‌ جنسی احساس خواهید کرد. وارد کردن آلت او به واژن شما بسیار سخت خواهد بود زیرا دریچه واژن بسته می‌شود. در برخی موارد، وارد شدن آلت غیرممکن خواهد بود.

اگر این راه را دنبال کنید، موفقیت شما را تضمین می کنیم. توصیه ما این است که تمریناتی که پیشنهاد می‌دهیم را به تنهایی در وان حمام یا وقتی در خانه تنها هستید انجام دهید. همسرتان نباید در این جلسات تمرینی حضور داشته باشد، مگر در جلسات پایانی.

اول تعیین کنید که این واکنش چقدر قوی است و چه چیزی آن را تحریک می‌کند. برای تعیین قدرت آن انگشتتان را وارد دریچه واژن کرده تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد. اگر نسبت به انگشتتان هیچ واکنشی ایجاد نشد، چیزی کلفت‌تر وارد آن کنید تا بتوانید آن واکنش را تحریک کنید. وقتی می‌خواهید آن شیء را وارد واژن کنید، به طور غیرارادی واژن شما دچار انقباض خواهد شد.

قبل از اینکه واکنش تحریک شود، باید ببینید که آن شیء چه کلفتی باید داشته باشد و دریچه واژنتان نیز تا چه اندازه تنگ می‌شود. هرچه نیاز به شیء باریک‌تری باشد و دریچه واژن تنگ‌تر شود، از بین بردن این واکنش سخت‌تر خواهد شد. اگر نتوانستید بدون درد شدید انگشتتان را وارد واژنتان کنید، احتمالاً دچار یک مورد حاد واژنیسموس هستید. اما صرفنظر از شدت آن، این مشکل قابل بهبودی است.

راه از بین بردن درد حین رابطه‌ جنسی این است که روزی چند دقیقه وقت صرف کنید، ترجیحاً چند مرتبه در روز، تا چیزی را بدون تحریک دریچه‌ واژنتان وارد آن کنید. اگر قادر به انجام این کار شدید، این واکنش از بین خواهد رفت. اما به خاطر داشته باشید، حتی یک تحریک گاه‌به‌گاه می‌تواند آن را قدرت دهد.

سپس خیلی آرام دریچه واژن را هم با انگشتتتان روغنی کرده و بعد انگشت را به آرامی حدود دو سانت وارد واژن کنید. حتی در بدترین انواع واژنیسموس هم می‌توان انگشت را آنقدر آرام وارد واژن کرد که واکنش تحریک نشود. در یک حرکت دورانی آرام، خیلی نرم دهانه واژن را با انگشتتان با دایره‌هایی بزرگتر بمالید. یادتان باشد نرم‌نرم پیش بروید تا واکنش تحریک نشود و دچار درد نشوید. بعد از اینکه حدود یک دقیقه بدون درد و ناراحتی دهانه واژن را مالش دادید، خیلی آرام انگشتتان را تا جایی که می‌شود وارد واژن کنید. بعد انگشت را بیرون آورده و دوباره حرکت را تکرار کنید. اینکار را پنج مرتبه انجام دهید و آن جلسه تمام می‌شود.

متوجه خواهید شد که بعد اولین مرتبه وارد شدن انگشتتان به واژن، دهانه کمتر حساس خواهد شد و می‌توانید بدون تحریک واکنش، انگشتتان را سریعتر وارد واژن کنید. انگشتتان را آنقدر آرام حرکت دهید که هیچ ناراحتی برایتان ایجاد نشود. اما بعد از مدتی، متوجه می‌شوید که می‌توانید آن را آزادانه حرکت دهید.

ممکن از آخر جلسه اول تصور کنید که مشکلتان برطرف شده است اما ابتدای جلسه دوم می‌فهمید که مشکل هنوز وجود دارد. جلسه دوم را هم خیلی نرم و آرام شروع کنید و همان کارهایی که در جلسه اول انجام دادید را تکرار کنید. وقتی احساس آمادگی کردید، شیئی کلفت‌تر از انگشتتان بردارید. و قطر شیء را تا جایی ادامه دهید تا تقریباً برابر با قطر آلت همسرتان باشد. دقت کنید که قبل از وارد کردن هر شیء به واژن آن را خوب روغنی کنید و وارد کردن را به آرامی انجام دهید که واکنش تحریک نشود.

اما زمانیکه این مشکل برطرف شد، باید قادر باشید که شیئی با سایز آلت همسرتان را، البته روغنی شده، با سرعت و بدون احساس درد وارد واژنتان کنید.

بعضی از خانم‌ها دوست ندارند به خودشان دست بزنند و ترجیح می‌دهند که این تمرینات را همسرشان برایشان انجام دهد. بااینکه ممکن است موثر باشد اما مشکلی که دارد این است که هیچکس مثل خودتان دقیقاً نمی‌داند که به چه میزان فشاری نیاز هست و تعداد دفعاتی که واکنش تحریک می‌شود بیشتر از زمانی خواهد بود که خودتان تمرینات را انجام می‌دهید. این یعنی زمان بیشتری طول خواهد کشید که مشکلتان رفع شود.

چگونه دخول خوبی داشته باشیم

نوبت او زمانی می‌رسد که تصور کنید واکنشتان از بین رفته است. آشکار است که تا این نقطه، باید از انجام رابطه‌جنسی خودداری کنید چون ممکن است موجب برگشت واکنش شود. اما زمانیکه احساس کردید که بر مشکل غلبه کرده‌اید، وقت شروع رابطه‌جنسی است. متاسفانه، متوجه خواهید شد که در مرتبه اول وارد شدن آلت همسرتان به واژن شما، واکنش دوباره ایجاد می‌شود.

برای آماده شدن برای این اتفاق، اولین باری که می‌خواهید رابطه‌جنسی داشته باشید، باید خودتان آلت او را وارد واژنتان کنید. به اندازه کافی روغن روان‌ساز روی آلت او مالیده، روی او بخوابید تا بتوانید کنترل آلت او را در دست داشته باشید. او باید بی‌حرکت بخوابد تا وارد شدن آلت فقط دست شما باشد و بتوانید هر زمان که کوچکترین ناراحتی احساس کردید، آن را خارج کنید. نهایتاً قادر خواهید شد که بدون احساس درد آلت همسرتان را وارد واژنتان کنید و مشکل واژنیسموستان برطرف می‌شود.

اگر این مشکل دوباره برگشت، مطمئناً بسیار خفیف‌تر خواهد بود و می‌توانید طی یک تا دو روز با وارد کردن آلت همسرتان به دست خود و کنترل وارد و خارج شدن آن مشکل را برطرف کنید.

مهمترین نکته‌ای که باید همیشه به خاطر داشته باشید این است که هر زمان که طی رابطه‌جنسی احساس درد داشتید، فوراً رابطه را متوقف کنید. قبل از شروع دوباره نزدیکی، حتماً مشکل را برطرف کنید.

2 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

سندروم تکست نک: سبب آسیب جدی به گردن در اثر استفاده نادرست از موبایل و …

سلام
من همین امروز برای دومین بار خاستم سکس کنم با نامزدم
من بازم نتونستم دردشو تحمل کنم و نزاشتم ک بندازع تو
ب خاطر همینم خعلی دعوا و ناراحتی پیش اومد
اون فک میکنه من پرده ندارم
من دخترع ضعیفی نیستم
ولی انقدی دوسش دارمو دوسم دارع ک حد ندارع
والان ب خاطر حرفای ی نامرد ک نمدونم کیع،زندگیمون دارع خراب میش
امروزم نتپنستم دردشو تحمل کنم و نزاشتم ک سکس کنیم
همون ی بار ک کمی انداخت داخل، دگ نزاشتم
من نمیتونم تحمل کنم
خعلی میخام بش ثابت کنم
لطفا خواهشا بم کمک کنید

ترس نداره همین . شما باید عشق داشته باشید تو هنگام برقراری رابطه نه ترس از اینکه چقدر درد بکشم اینا .. فقط کافیه به چیزای خوب فکر کنید
و لازمه بدونید زن ۷۰ درصد در رابطه جنسی و مرد ۳۰ درصد حال میکنه ..

سلام دوستان من هم همین مشکل رو دارم نمیدونم باید چیکار کنم کسی میتونه کمکم کنه

سلام .من نزدیک یکساله ازدواج کردم ۱۸ سالمه و هنگام دخول درد زیادی دارم اویل فکر میکردم چون فعلا تازه هست اینجوریه و به مرور زمان خوب میشم اما بهتر که نشدم بدتر هم شدم و این اواخر به جز درد سوزش شدید هم داشتم برای همین خیلی کم دخول داشتیم و ماهی یکی دوبار اونم به اصرار شوهرم بود. به دکتر مراجعه کردم بعد از معاینه گفت التهاب شدید دهانه رحم داری واگر درمان نشه مشکل ساز میشه و بدتر میشه بعدم یه پماد واژینال و قرص آنتی بیوتیک برا نوشت و در طول درمان هم رابطه نداشتم جلسه بعد که رفتم گفت خیلی بهتر شدی زخمش جمعتر شده ولی نگفت کامل خوب شدی و گفت دیگه نمیخواد دارو مصرف کنی پرسیدم منکه خوب نشدم چرا دارو برام نمینویسی گفت که نه دیگه استفاده نکن برو . تست پاپ اسمیر هم برام نوشت سالم بودم . بعد که خواستیم رابطه داشته باشیم باز هم درد رو دارم و اذیت میشم نه به شدت قبل از اینکه برم دکتر ولی خب هنوز دردش وجود داره فقط سوزش دیگه ندارم . از دکترم هم پرسیدم گفت طبیعیه و تا زمانی که زایمان طبیعی نکنی همین درد باهات هست . راهنمایی کنید لطفا آیا واقعا باید تا زمانی که زایمان میکنم درد داشته باشم ؟؟ طبیعیه یا مشکلی دارم که دکتر تشخیص نداده؟؟ راه حلش چیه؟؟ چیکار کنم بگین خواهش میکنم . من به خاطر دردم خیلی کم اجازه دخول میدم

سلام وقت بخیر
مشکلاتی که فرمودید درمان پذیر هستند.
برای دریافت راهکارهای درمانی با خانم دکتر حسن زاده در ارتباط باشید.

سلام من هم ۳ماه ک ازدواج کردم ۸ماه هم عقد بودیم مشکلم اینکه ترس دارم همین ک میخاد دخول انجام بده خودمو سفت میکنم هم اینکه درد میکشم فک میکنم الاناست ک بمیرم

من هم این مشکل رو دارم که وقتی میخوام رابطه بذارم و دخول انجام بشه از ترس میمیرمو خودمو کنار می کشم همسرم انگشتشو وارد واژنم کرده اما خب هنوزم میترسم البته وقتی دوتا انگشتشو وارد کرد درد کمی داشتم شاید دلیل ترسم همین باشه یه موضوع دیگه که خیلی اذیتم میکنه اینه که وقتی انگشتش رو داخل کرد من هیچ خونریزی نداشتم من قبلا هیچ رابطه ایی نداشتم اما نمیدونم چرا خونریزی نداشتم میترسم زندگیم بهم بخوره ما هیچ مشکلی با هم نداریم اما این ترس لعنتی خیلی عذاب آور لطفا کمکم کنید

عالی است ممنون از اطلاعات خوب شما

ممنون از اطلاعات خوبتون
موفق باشید

توروخدا اینجوری نگید
رابطه جنسی هم یک لذت فوق العاده هستش و هم یک عامل صمیمیت
به دکتر سکسولوژیست مراجعه کنید یا روانشناس تا در یک دنیای پراز احساس براتون باز بشه
اونوقت دیگه شما هرشب دست از سر شوهرتون بر نمیدارید
خوش باشید

سلام لطفا به من کمک کنید من خارج از کشور هستم زبان بلد نیستم جایی نمیشناسم شونزده روزه اومدم اما هنوز نتونستم رابطه با همسرم داشته باشم افسردگی و پریشونی وحشتناکی سراغم اومده چکار کنم زندکی م سرد داره میشه من هنوز باکره م همسرم یه کرم روان کننده گرفت فایده نکرد دوباره موقع نزدیکی درد وحشتناک و اسپاسم . اسپری بی حسی برام کاربرد داره ؟؟ این روشی که شما گفتید که انگشت و روغن برای من که با کره هستم مشکلی پیش نمیاره من به دلیل مشکلاتی هنوز شرایط رفتن به دکتر رو ندارم لطفا به من کمک کنید

سلام من ده روزه که ازدواج کردم و مشکلم اینه که جز شب اول که همسرم فقط کمی بهم نزدیک شد تا خون بیاد و دهن فامیل بسته بشه دیگه نتونستم رابطه برقرار کنم .همسرمم میل شدیدی به رابطه جنسی داره ولی من فوقالعاده از این رابطه ها ترس دارم اول رابطه خوبه اما همین که میخاد دخول انجام بده از ترس و درد میمیرم خواهش میکنم کمکم کنید رفتار همسرم نسبت بهم سرد میشه.(میگن از اسمری بی حسی استفاده کن اما نمیدونم طرز درست استفادش چیه؟؟ایا واقعا جواب میده یا نه؟؟عوارض داره یا نه؟؟توروخدا کمکم کنید.

سلام عزیزم منم دقیقا همین مشکل رو دارم نه اسپری بی حسی فایده نداره بلکه شدیدا هم میسوزونه و هنوزم همین مشکل رو دارم

سلام عزیزم من قبلا این مشکل رو داشتم الان اینطور نیست از عوارض قرصای ضد باراداری یکیش همین درد وحشتناک هنگام رابطه بود بعد از اینکه قطعش کردم تا یکماه بعدش برطرف شد خیلی عوارض داشت سردرد لکه بینی پریود نشدن و بدترینش همین درد تو رابطه بود بیچاره همسرم بخاطر همین زیاد بهم نزدیک نمیشد خانما نزارید هیچ چیزی باعث بشه رابطه جنسی کم بشه مردا خیلی زود ازتون دور میشن تو یه رابطه جنسی خوب هر دو طرف باید لذت ببرن و زنا خودشونو به مرد نزدیک کنن گرگ زیاده حواستونو جمع کنید

واقعا مفید بود ! سپاس از اطلاعات تون !

سلام..چند ماهی هست ازدواج کردم…مشکل جنسی یا بیماری خاصی هم ندارم..اما به علت بزرگ بودن آلت همسرم ، آمیزش برام دردناکه و تا یک هفته زیر شکمم درد میگیره…چه پیشنهادی دارید..ممنونم

سلام فاطمه قبل از نزدیکی همسرت چوچوله و واژنتو بلیسه تا اوج لذت برسی بعد نزدیکی کن?‍♂️

سلام منم عروسی کردم۶ ماه طول کشید تا نزدیکی داشته باشم من از اسپری بی حسی و روان کننده استفاده کردم خدب بود چند بار استفاده کردم به بعدش داشتم بهتر میشدم که بخاطر اومدن مهمان شهرستانی رابطه امون قطع شد حالا ۵ماهه با همسرم رابطه ندارم دلم براش میسوزه خیلی داره اذیت میشه یک وقتهایی هم بحثمون میشه ولی ایتگن اسپری خیلی کارساز بوده دوباره میخوام ازش استفاده کنم به شما هم پیشنهاد میکنم استفاده کنید

سلام نزدیک دوماهه ازدواج کردم و به علت درد زیاد هنگام دخول هنوز نتونستم رابطه کامل با همسرم برقرار کنم.مدتهاس که به تشخیص دکترم آندومتریوز دارم و تحت نظرم.البته با سونو نمیشه این بیماری رو صد در صد ثابت کرد.نمیدونم مشکل از چیه.نگرانم.لطف کنید راهنماییم کنید

من دوساله ک ازدواجم وتازه بعدازدوسال نزدیکی کردیم
برای اولین بودک نزدیکی کامل داشتیم بار اول خعلی درد داشتم ولی دفه دوم درد فوق العاده بیشتری داشتم وهردو دفع خونریزی داشتم
و الان برای بارسوم میترسم وهم درددارم انگار خعلی اذییتم
افسردگی شدید گرفتم توروخدا باراهنماییاتون کمکم کنید
چیکارکنم ک دردنداشته باشم??

مزخرفترین چیز در زندگی همین رابطه جنسی هست که من اصلا حس خوبی بهش ندارم

واقعا باهات موافقم بدترین چیز توی زندگی رابطه جنسی منو شوهرم تو عقد باهم شاد و خرم بودیم ولی بعد عروسی حال جفتمون خراب شد این روزا ارزوی مرگ دارم تا رابطه چون شوهرمم داره بخاطر من اذیت میشه.

منم همینطور چکار کنیم باید ?

توروخدا اینجوری نگید
رابطه جنسی هم یک لذت فوق العاده هستش و هم یک عامل صمیمیت
به دکتر سکسولوژیست مراجعه کنید یا روانشناس تا در یک دنیای پراز احساس براتون باز بشه
اونوقت دیگه شما هرشب دست از سر شوهرتون بر نمیدارید
خوش باشید

عالی بود واقعا عالی بود
من تو هیچ سایتی با این دیدگاه توضیح ندیدم
اعتماد به نفس به شخص هم صادقانه و به جا بود
میخواستم خواهشن کنم راه ارتباطی به صورت خصوصی با مسئول سایت یا نویسنده مقاله (متن فوق) داشته باشم
پیشاپیش کمال تشکر را دارم

سلام. من ۶ ساله ازدواج کردم و تو حسرت یه رابطه بدون دردم.هیچ دکتری نتونست برام کاری کنه. امیدوارم راه حل شما جواب بده

خوب بود مرسی

سلام من دوست دارم حداقل دو ساعت با همسرم سکس کنم ولی متاسفانه سرد مزاج شده وبهم میگه اصلا حوصله ندارم به خدا نمی دونم چه کنم ؟؟؟؟؟
هر ماه شاید یکبار اون هم با التماس با من نزدیکی می کنه وبهم میگه چون دیر انزال میشی نمی تونم تا هنگام انزال باهات باشم به نظر شما چه کنم
دوستام میگن که یک نفر را برای خودت سیقه بکن …؟

سلام الان چهار ماه عروسی کردم ولی هنوز نزدیکی کامل نداشتم از صبح تا شب دغدغه فکریم فقط همینه لطفا راهنمایی کنید

من هم مشکل بهاره جون دارم الان چهار ماه عروسی کردم ولی هنوز نزدیکی کامل نداشتم از صبح تا شب دغدغه فکریم فقط همینه لطفا راهنمایی کنید

با سلام ۱ ماه هست ازدواج کردم اما هنوز موفق به دخول نشدیم .شروع رابطه جنسی ما با آمادگی کامل هست اما همین که همسرم قصد وارد کردن داره دچار استرس شدید میشم و احساس میکنم با وارد شدن آلت همسرم متحمل درد شدید میشم و سریعا مانع دخول میشم .همسرم اجازه مراجعه به دکتر رو بهم نمیده .لطفا راهنماییم کنید تا بتونم رابطه جنسی با همسرم رو شروع کنم .

منم دقیقا مثل شما هستم با این تفاوت که دو ساله ازدواج کردیم کاملا هم تحریک میشم ولی موقع دخول واقعا به شدت بدنم دچار انقباض میشه و از ترس فقط میلرزم نمیدونم چیکار کنم

خییییییلی خوب بود به درد ایندم میخوره

خیلی خوب بود

ممنونیم امیدواریم مشکلمون حل بشه

من وعشقم هیچ مشکلی باهم نداریم وخیلی خوب رابطه جنسی برقرارمیکنیم ومیلمون ب همدیگه عالیه.الانم دوتایی داریم مطالبومیخونیم

خوش بحالتون دوست عزیزم

ممنووون عالی بود

خوب بود ممنون

منم ۸ ساله ازدواج کردم و همین مشکلو دارم بخاطر مشکلی که در برقراری رابطه جنسی داشتم(واژینیسموس)پیش۵تادکتر رفتم که هیچ کاری برام نکردن ناچار شدم IVF کنم تا بچه دار شم که خداروشکر دوقلوهام چندماهه بدنیا اومدن ولی هنوزم موقع نزدیکی که اونم فقط ۲بار در ماهه خونریزی و درد شدید دارم امیدوارم با تمرینهایی که گفتین مشکلم برطرف شه حتی دکتر هم هیچوقت قادر به معاینه کردنم نیست

ممنون از راهنمایی خوبتون

مرسی از سایت خوبتان

خیلی جالب بود.ممنون.

عالی بود

عالی بود تشکر

Salam vaghean khob bod.mrc

لطفا در مورد درد هنگام آمیزش برام توضیح بدید

عالی بود. کامل راهنمایی کردید خیلی مفید بود

عالی بود ممنون

من حدود دو ساله که واژینیسموس دارم پیش سه تا متخصص زنان رفتم هیچ کاری برام نکردن الان که این مطلب رو خوندم خیلی امیدوار شدم ولی از لحاظ روحی خیلی داعونم همسرم هم خیلی ادیته ولی به روی خودش نمیاره خیلی سردشده،خواهش میکنم بهم کمک کنید زندگیم از هم نباشه

من تا سه ماه می ترسیدم بعدش که شد دیدم اصلا درد نداشت یه چیزی شبیه به سوزش خیلی کم بود که هنوز که هنوزه گاهی بعد از پریودی که مجامعت داشته باشیم عین همون درد رو دارم اما منو خیلی می ترسوندن اون وقت ها که مجرد بودم مادرم و همین طور همسالام خیلی اغراق آمیز و غیر واقعی راجع به این قضیه حرف می زدند همه ی حرفهاشون دروغ بود منظورشون چیز دیگه ای بوده هیچ وقت یادم نمی ره اصلا دردی که فکر می کردم به هیچ عنوان برایم پیش نیامد خونریزی ام هم مثل سر گوسفند بریدن نبود که مادر شوهرم فورا عنوان کرد من هم سریع جوابشو دادم خانواده ی شوهرم سر این جریان خیلی سوء استفاده کردند خیلی جاری ام سعی می کرد غسل هاشو حتما به عرض بنده برسونه دلم بسوزه حتی اکثر اوقات حوله به سرمیومد به من سر بزنه ازش همیشه متنفرم چیزی جز بدجنسی من از این موجود ندیدم این قضیه رو به عنوان نقطه ضعف علم کردند حتی دوبار با مادر شوهرم رفتیم پزشک زنانی که خودشون گفته بودند و آنها هم هر دوبار گفت سالمم!! با این حال انواع و اقسام قصه ها رو راجع به دخترهایی که باکره نبودند جلوی من تعریف می کردند

سلام خوب بود ولی خواهشآازکلمات قلمبه سلمبه استفاده نکنین مخصوصآاصطلاحات پزشکی .ممنون

خیلی خوب بود

سلام من هم تقریبا مشکل بهاره جون رو دارم میشه لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

سلام.من در هنگام عشقورزی دچار درد در ناحیه بیضها میشم که خیلی شدید میشه.راه رفتن هم سخت میشه واسم.لطفا کمکم کنید.تشکر

سلام منم مشکل بهاره جون رو دارم علاوه بر اینکه همسر من تمایل شدیدی ب برقراری روابط جنسی را دارد من از این کار وحشت دارم.لطفا راهنمایی کنید

سلام مدت یک سال است که ازدواج کرده ام ولی به علت ترس از درد زیاد در نزدیکی هیچ رابطه ای با همسرم نداشتم در حالی که او خیلی مراعا ت میکند و تمام تلاشش را برای تحریک من میکند ولی من همین که می خواهد عمل دخول را انجام دهد میترسم و کنار میکشم ۲ بار هم پیش پزشک رفتم هیچ مشکلی ندارم نمیدانم چکار کنم لطفا راهنمایی ام کنید

ممنون خیلی ممنون … خوشحالم که تونستم مشکلم و راه درمانش رو خیلی سریع پیدا کنم…

بدک نبود

خوب بود

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

“پارسی طب”، مجله سلامت جسم و روان، به صورت تخصصی در زمینه تشخیص صحیح بیماری ها و حفاظت از مردم در برابر انواع مختلف امراض رایج با استفاده از مشاوره پزشکی مکمل، گیاهان دارویی، درمان با طب سنتی و جایگزین فعالیت داشته و همچنین مرجع قابل اعتماد اخبار پزشکی و مقالات سلامت و درمانی می باشد.

نحوه ی به تعویق انداختن انزال زودرس

یکی از رایج ترین سوالاتی که در مبحث ارتباط جنسی مطرح می گردد به شرح زیر می باشد:

“چگونه می توانم مدت زمان رابطه ی جنسی ام را افزایش دهم؟”

پاسخ اول و آخر به پرسش اخیر چیزی جز این نیست:

 فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن از انزال زودرس جلوگیری بعمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد!

چگونه دخول خوبی داشته باشیم

اما چگونه؟

در این مقاله قصد داریم تا برترین و بی نظیرترین تکنیک های موجود در خصوص نحوه ی بالابردن مدت زمان ارتباط جنسی را به شما آموزش دهیم:

از استمناء به عنوان عاملی برای کنترل فردی بهره جویید.

خودتان را تا مرز انزال تحریک کنید، در همان لحظه همه چیز را متوقف کرده، از اراده خود استفاده کنید و اجازه ندهید که انزال صورت پذیرد! شما می بایست این کار را در نهایت توجه و با بگارگیری کل اراده و تمرکز شخصی خود انجام دهید. پروسه ی مذکور را چندین مرتبه تکرار کنید. به کمک این تکنیک می توانید از “آستانه ی غیر قابل کنترل انزال” خود مطلع شوید. زمانیکه از لحظه ی دقیق این امر اطلاع پیدا می کنید، به راحتی در هنگام برقراری رابطه جنسی می توانید تشخیص دهید که چه وقت در حال رسیدن به این نقطه هستید؛ پیرو این مهم به راحتی می توانید در لحظه ی مورد نظر از تحریک بیشتر خود دست بکشید تا انزال صورت نگرفته و مدت زمان بیشتری به ارتباط ادامه دهید.

برای به تعویق انداختن خروج مایع منی در این زمان، فرد باید برای چند لحظه بدون حرکت باقی بماند تا حس انزال به طور کلی برطرف گردد، پس از سپری شدن این بازه ی زمانی، وی مجاز می شود تا روند نرمال ارتباط را از سرگیرد.

درست لحظه ای که حس انزال به شما دست می دهد، باید آلت خود را از واژن خارج نموده و برای چند لحظه فشار جنسی موجود بر روی خودتان را کاهش دهید. این امر سبب می شود تا برانگیختگی شما قدری افت پیدا کند و راحت تر بتوانید به ادامه ارتباط عاشقانه ی خود بپردازید. شاید در نگاه اول کار ساده ای به نظر برسد، اما به شما اطمینان می دهیم که به نوبه ی خود یکی از موثرترین شیوه هایی است که به وسیله ی آن می توانید مدت زمان بیشتری را در تختخواب باقی بمانید.

یکی دیگر از روش های حیرت انگیز، خارج کردن آلت از واژن و فشردن پرینه است. پرینه (یا میان دو راه) به حدفاصل میان بیضه و مقعد اطلاق می شود. در این قسمت یک نقطه ویژه وجود دارد که اگر با انگشت خود به آن فشار وارد کنید، می توانید از انزال جلوگیری بعمل آورید. البته شاید قدری طول بکشد تا جای دقیق آنرا پیدا کنید، اما زمانیکه متوجه محل دقیق آن بشوید، می توانید به طور شگفت انگیزی انزال را به تعویق بیندازید.

من تکنیک “فشردن” را به شما پیشنهاد نمی کنم. چراکه چندان خوشایند نبوده، همراه با درد است و اثر بخشی آن در حد مطلوب نمی باشد. اگر به آن اندازه به آلت تناسلی خود فشار وارد کنید که حس انزال برطرف گردد، مسلماً باید این فشار زیاد باشد و بیشتر جنبه ی نوعی تجاوز بیرحمانه به خود می گیرد.

شاید این شیوه تا حدی در به تعویق انداختن انزال به شما کمک کند، اما هیچ گاه به عنوان بهترین گزینه برای عدم خروج منی تلقی نمی شود. حال به تشریح ادامه ی گزینه های موثر خودمان می پردازم.

از شدت برانگیختگی فردی در کل مدت 3کس آگاه باشید.

البته منظور ما این نیست که آنقدر ذهن خودتان را درگیر این مسئله کنید که به طور کلی دچار وسواس فکری شوید. اگر بیش از اندازه به این موضوع اهمیت بدهید، مزیت لذت بردن از ارتباط جنسی را از دست خواهید داد؛ اما گاهگاه می توانید به میزان نعوذ و انگیختگی خود توجه کنید. با یک تمرین ساده می توایند کنترل بیشتری بر روی رفتارهای جنسی خود بدست آورید. به این منظور می توانید میزان تحریک فردی خود را به عنوان مثال در یک بازه ی 1 تا 10 تعریف کنید. به این ترتیب که عدد 1 نشانگر پایین ترین میزان برانگیختگی و عدد 10 بیانگر مرحله ی انزال باشد. پیرو این شماره گذاری شما همیشه باید میزان تحریک فردی خود را روی عددی نگه دارید که پایین تر از مرحله ی غیر قابل کنترل باشد. با بکار بستن این تکنیک ساده هیچ گاه در حین رابطه دچار انزال اجباری نخواهید شد.

تقویت ماهیچه های کجل

شاید تا کنون در موارد بسیاری مشاهده کرده باشید که تمرین های مختلفی که برای ماهیچه های کجل وجود دارد سبب می شود که شما مدت زمان بیشتری در بستر دوام بیاورید. متاسفانه این امر حقیقت ندارد. کنترل ماهیچه های کجل هیچ اثری بر روی کنترل خروج منی ندارند. تقریباً غیر ممکن است که بتوانید به طور ارادی برروی ماهیچه های پوبوکسیک (عضله ی عانه ای دنبالچه) خود کنترل داشته و به هنگام انگیختگی اجازه ندهید که منی از آن خارج شود. حتی تلاش برای انجان دادن یک چنین کاری هم کل ارتباط جنسی را خراب میکند. مطمئن باشید افرادی که این گزینه را به منظور دوام آوردن بیشتر در رختخواب و یا تعویق انزال پیشنهاد می کنند، خودشان هم تا کنون آنرا امتحان نکرده اند.به جای فرو کردن آلت در واژن آنرا به سمت کلیتروس بفشارید

برای تحریک کردن هر چه بیشتر شریک جنسی می توانید سر آلت تناسلی را به سمت کلیتروس فشار دهید. این مورد خانم را به شدت تحریک می کند. از جمله مزایای دیگر آن این است که چون شما آلت خود را به داخل واژن فرو نمی کنید، بنابراین می توانید مدت زمان بیشتری دوام بیاورید. اجازه دهید که خانم ضربه های آرامی را با استفاده از قضیب بر روی آلت تناسلی خود وارد کند. بسیاری از خانم ها از این کار به عنوان یک پیش نوازی تحریک کننده استقبال خواهند کرد. زمانیکه دخول صورت گرفت به جای اینکه به سرعت آلت تناسلی خود را داخل و خارج نمایید، بهتر است اجازه دهید که چند لحظه به همان وضعیت باقی بماند. حساس ترین قسمت آلت تناسلی خانم ها در همان بخش های ابتدایی واژن قرار دارد و اگر شما جزء افرادی هستید که به فروکردن های کوتاه بیشتر از عمیق گرایش دارید، با این کار هم می توانید لذت بیشتری ببرید و هم مدت زمان ارتباط جنسی را افزایش دهید.

اول خانم ارگاسم شود- بهترین راه؛ آنوقت دیگر مهم نیست که شما چه مدت می توانید دوام بیاورید.

یکی از راههای جلوگیری از انزال زودرس این است که به خودتان بگویید که ابتدا باید شریک جنسی ام را به ارگاسم برسانم. از آنجایی که خانم ها انرژی جنسی شان مانند آقایون پس از تجریه اولین ارگاسم به سرعت افت پیدا نمی کند، پس از اینکه برای مرتبه ی نخست به رضایت رسیدند، باز هم می توانند نسبت به ادامه ارتباط جنسی از خود تمایل نشان دهند. با به کار گرفتن این تکنیک علاوه بر بالا بردن مدت زمان ارتباط، یک مرد عاشق پیشه ی بهتر هم جلوه خواهید کرد!

مجدداً ارگاسم شوید

اگر دفعه اول انزال صورت بگیرد، مطمئناً مدت زمان رسیدن به انزال دوم طولانی تر خواهد شد. فقط به جای اینکه پس از اولین مرتبه، یکدفعه به خواب بروید باید خودتان را بیدار نگه داشته و مرحله دوم را پس از گذشت مدت کوتاهی شروع کنید. زمانی که برای بار اول ارگاسم می شوید به بوسیدن و نوازش کردن ادامه دهید تا هم شما و هم همسرتان دوباره به اندازه کافی تحریک شده و آمادگی انجام رابطه جنسی مجدد را پیدا کنید.

اجازه دهید خام از وضعیت بالا بودن سود برده و شما هم مدت زمان بیشتری 3کس کنید

زمانیکه شما رو قرار میگیرید و لگن شریک جنسی به سمت بالا متمایل می گردد، فشار زیادی به آلت وارده شده و انزال تسریع می یابد.

در عوض زمانیکه خانم رو قرار می گیرد نه تنها بیشترین لذت را می برد و از هر زوایه که بخواهد حرکات ریتمیک را انجام می دهد بلکه آلت مرد هم فشار کمتری را متحمل می شود. این امر در مورد حالت پهلو به پهلو نیز صدق می کند. بدیهی است که این شیوه کمک بزرگی به دوام بیشتر شما در حین رابطه جنسی قلمداد می شود. به طور کلی بر روی لذت بردن تمرکز کنید نه اینکه چقدر بیشتر می توانید ادامه دهید!

زمانیکه دائماً به ارگاسم فکر کنید، بی شک زمان فرارسیدن آن را جلو می اندازید. در عوض سعی کنید به احساسی که در کل بدنتان بوجود می آید فکر کنید. ذهن خود را به سمت لذت فیزیکی، بو و یا منظره ی شریکتان و یا هرچیز دیگری که حس خوبی به شما القا می کند، منحرف کنید. فقط به این امر که هر لحظه امکان دارد انزال شوید فکر نکنید.

حالت های مختلف را امتحان کنید

برخی از حالت ها هستند که می توانند به شما در تعویق انزال کمک کنند

در همه حال باید توجه داشته باشید که صرف مدت زمان بیشتر تنها با اتکا به پیدا کردن راههای جدید لذت بردن و یا تغییر حالت های مختلف میسر نخواهد شد. بلکه همه چیز بر می گردد به نگرش و طرز تفکر شما در طول زمان 3کس. اگر به این مطلب که می توانید از انزال زودرس خود جلوگیری نمایید خوش بین باشید، آنوقت کنترل بیشتری بر روی آن پیدا خواهید کرد.

سعی کنید مدت زمان پیش نوازی را بالا ببرید.

هر چقدر پیش نوازی بیشتر به طول انجامد و ارتباط جنسی روند آرام تری را از آغاز تا اوج در بر داشته باشد، لذت قسمت پایانی نیز دو چندان خواهد شد.

زمانیکه در تخت خواب با شور و اشتیاق برخورد میکنید و وقتی مدت زمان ارتباط جنسی را به وسیله پیش نوازی افزایش می دهید، می توانید از منفعت ایجاد صمیمیت بیشتر نیز بهرمند شوید. آرام و راحت باشید و توجه خود را بر روی کاری که با هم در حال انجام دادن آن هستید معطوف کنید و فقط به 3کس فکر نکنید. هر چقدر از نظر عصبی فشار بیشتری بر روی خود وارد کنید، استرس و هیجان بیشتری به شما دست می دهد و این امر سبب می شود که انزال سریع تر از زمان معین انجام پذیرد.

با تمرین و تکرار سعی کنید آستانه انزال را در خودتان معین کنید و سپس تلاش کنید تا بر روی کنترل آن اجحاف کامل پیدا کنید تا بواسطه ی آن قادر شوید مدت زمان رابطه جنسی را افزایش دهید. سعی کنید زمانیکه به آستانه انزال نزدیک می شوید کاری کنید تا برانگیختگی کمتر شود. همیشه خودتان را پایین تر از حدی نگه دارید که انزال اجباری صورت پذیرد. هرگاه که احساس کردید در حال نزدیک شدن به مرحله ی انزال هستید، حرکت دادن بدن را متوقف کنید، چند ثانیه به خود فرصت بدهید تا آرام شوید و زمانیکه تحریک اندکی کمتر شد، مجدداً به کار خود ادامه دهید. اما حالا می پردازیم به حالت هایی که به شما کمک می کنند تا مدت زمان بیشتری در تخت دوام بیاورید.

ابتدا حالت کلاسیک مرد بالا، بدن به بدن، در جهت درازکش به صورت افقی را بررسی می کنیم. به آرامی آلت را فرو کنید. با فشارهای کوتاه شروع کنید تا مطمئن شوید برای چه مدت زمانی می توانید در این وضعیت دوام بیاورید. زمانیکه خانم پاهای خود را بالا می برد و فشارهای شما عمیق تر می شود، میزان برانگیختگی آلت چندین برابر افزایش پیدا کرده و تحریک به حداکثر میزان خود می رسد. در این حالت احتمال انزال زیاد می شود.

البته هر موقع که بخواهید می توانید آلت را از واژن خارج نموده و کمی صبر کنید تا از آستانه انزال دور شوید. این کار به شما در دوام آوردن بیشتر کمک می کند؛ اما برخی از آقایون هم هستند که ادعا می کنند این تکنیک هیچ کمکی به آنها نمی کند. مانند سایر مسائل موجود در زندگی، صحت این تکنیک نیز تحت فرایند آزمون و خطا روشن می گردد و امتحان آن ضرری دربر نخواهد داشت.

یکی دیگر از موقعیت های جنسی که می تواند به شما کمک کند که دیرتر انزال شوید این است که بنشینید و خانم روی شما باشد. او سرعت حرکات را کنترل می کند، بنابراین می توانید از او بخواهید که بسته به طاقت و تحمل شما این کار را آرامتر و یا تندتر انجام دهد!

از جمله مزایایی که این موقعیت دربردارد این است که می توانید سینه های او را به راحتی ببوسید ونوازش کنید و او هم می تواند به راحتی شما را نوازش کند. فوق العاده است!

یکی دیگر از موقعیت های کلاسیک که می تواند به شما کمک کند تا مدت زمان بیشتری در حالت نعوذ باقی بمانید، همان شیوه ای است که به اصطلاح جنس مونث سوار بر مذکر است. برای اجرای این تکنیک آقا طاق باز بر روی تخت دراز می کشد و خانم در حالتیکه صورتش به طرف همسرش می باشد، خود را بر روی آلت وی رها می کند. خانم می تواند میزان فرو رفتن ها را کنترل کند و سرعت و ریتم آنرا به دلخواه تغییر دهد. موقعیت مذکور یک حالت کاملاً راحت و ایده آل برای آقایون می باشد چراکه در آن فشار کمتری به آلت وارد می شود. معمولاً یکی از بهترین انتخاب ها برای زمانیکه تصور می کنید می بایست مدت زمان بیشتری را برای رابطه ی جنسی خود قائل شوید، همین مورد است. به خاطر داشته باشید که هرچقدر حالت هر دو طرف در این موقعیت افقی تر باشد و به طور کامل دراز کشیده باشند، فرو رفتن از حالت بالا – پایین در آمده و به سمت عقب – جلو پیش می رود که این امر هم به نوبه ی خود در به تعویق انداختن انزال نقش مهمی را ایفا می کند.

3کس پهلو به پهلو نیز یکی دیگر از راههای است که می توانید به کمک آن مدت زمان بیشتری دوام بیاورید. از این حالت هم می توانید در دو موقعیت مختلف: 1-زمانیکه او صورتش به سمت شماست و یا 2- هنگامیکه پشتش را به شما کرده است، لذت ببرید. در هر دو حالت فشار کمتری به آلت وارد می شود.

چگونه دخول خوبی داشته باشیم

به هر حال نکته ای که در همه ی حالت ها باید همواره در ذهن داشته باشید این است که عجله نکنید. هر چقدر بخواهید کارها را سریع تر انجام دهید و بیشتر عجله کنید، انزال هم سریع تر صورت می پذیرد. باید همه چیز را آرام کنید، خودتان را کاملاً ریلکس نگه دارید و حرکات ریتمیک را به آرامی، بدون عجله و شتابزدگی و بصورت نرم و یکنواخت انجام دهید. اگر توانایی انجام یک چنین کاری را پیدا کنید، آنوقت همسرتان از کنترلی که شما بر روی انزال و ارگاسم خود دارید لذت خواهد برد.

سایر روش های “درمانی” برای انزال زودرس

انواع مختلفی از قرص ها، شربت ها، اسپری ها، و سایر داروهای جنسی وجود دارند که امید انزال دیررس را به شما نوید می دهند، ولی در کمال ناراحتی باید گفت که مصرف این دارو ها بیشتر از آن که سود داشته باشند مضر هستند. حتی در برخی موارد مشاهده شده است که بخشی از این داروها موجب می شوند که آلت آنقدر بی حس شود که فرد بطور کلی در طول رابطه ی جنسی هیچ چیزی احساس نمی کند و بالطبع لذتی هم نمی برد.

با بکارگیری فنون فوق الذکر و سایر تکنیک هایی که در ذیل به آنها اشاره خواهیم کرد، یقین داشته باشید که هم قدرت بیشتری در خود احساس می کنید و هم می توانید کنترل شخصی خود را ارتقا داده و مدت زمان بیشتری در تخت دوام بیاورید.

باید بدانید که چه موقع می بایست از حرکات ریتمیک دست بکشید

وقتی متوجه شدید که در حال نزدیک شدن به آستانه انزال هستید و احساس کردید که اگر بیش از آن ادامه دهید این امکان وجود دارد که کنترل امور از دستتان خارج شود، باید انجام حرکات ریتمیک را متوقف سازید. اگر می بینید که تنها متوقف نمودن حرکات به شما کمک نمی کند، می توانید آلت را به طور کامل از واژن خارج نمایید.تنفس خود را کنترل کنید – نفس عمیق بکشید

این امر میزان برانگیختگی شما را کاهش داده و هیجان را کنترل شده می کند و مجدداً کنترل امور را به دست شما می سپارد.

از کاندوم استفاده کنید

ممکن است با یک بار امتحان به این نتیجه برسید که می توانید با استفاده از آن مدت زمان 3کس را افزایش دهید. البته این امر در مورد همه ی مردها صدق نمی کند. ضمناً به طور حتم از کاندوم های معمولی استفاده کنید نه کاندوم هایی که آغشته به لوسیون های بی حس کننده هستند.

به تحریک کردن شریکتان فکر کنید نه خودتان

شما هر چقدر بیشتر به شریکتان لذت بدهید، خودتان هم بیشتر لذت خواهید برد و هر چقدر او را بیشتر تحریک کنید خودتان هم بیشتر تحریک می شوید. بنابراین زمانیکه احساس می کنید کنترل اوضاع قدری برایتان دشوار می شود، از فرو کردن آلت خودداری نموده، آن را بیرون بکشید و با استفاده از دست و یا دهان خود همسرتان را تحریک بیشتری کرده و او را به ارگاسم برسانید. پس از اینکار استرس فکری شما کاهش پیدا کرده و مجدداً می توانید روی زین بنشنید و به سوی افتخار و جلال و شکوه پیش بروید!

مجله دلگرم | روابط جنسی یکی از مهم ترین دغدغه های زوجین میباشد. خیلی ها دوست دارند که کیفیت رابطه جنسی خود را افزایش دهند. در این مقاله 12 نکته طلایی و کاربردی را برای داشتن بهترین رابطه جنسی به شما میگوییم.

اگر باشگاه بروید و یا بخواهید هر رشته ورزشی را انجام دهید، یکی از اولین چیز هایی که مربی به شما آموزش میدهد نحوه کنترل ریتم نفس هایتان است. بطور کلی کیفیت هرگونه فعالیت فیزیکی کاملا بستگی به نحوه نفس کشیدن شما دارد. اگر بتوانید تنفس خود را بخوبی کنترل کنید میتوانید آرامش خود را حفظ کرده، اضطراب را از خود دور کنید و در نهایت یک رابطه جنسی فوق العاده داشته باشید.

این مقاله را هم بخوانید: چگونه دیر ارضا شویم؟ (آموزش یک روش جدید و متفاوت)

صحبت کردن درباره رابطه جنسی با همسر خود برای افزایش کیفیت رابطه بسیار مهم است. اینکه زوجین بدانند چه چیز هایی را دوست دارند و چه چیز هایی را دوست ندارند نقش مهمی را در نزدیکی آن ها به یکدیگر ایفا میکند. یکی از چیز هایی که معجزه میکند حرف های تحریک کننده در رابطه جنسی است.

چگونه دخول خوبی داشته باشیم

با توجه به اظهارات 34 پزشک و متخصص، مدت زمان رابطه جنسی بصورت ایده آل باید بین 7 تا 13 دقیقه باشد که البته این مدت زمان بدون در نظر گرفتن عشق بازی قبل از رابطه است.

در این مقاله هرآنچه باید درباره مدت زمان رابطه جنسی بدانید را گفته ایم.

از لحاظ علمی ثابت شده است که اگر هنگام رابطه جنسی از خانم ها تعریف شود، باعث افزایش اعتماد بنفس آن ها میشود و همین مسئله منجر به آرامش بیشتر آن ها هنگام رابطه و ارگاسم های بیشتر میگردد. هنگام رابطه دهانی هم مرد ها باید به همسر خود بگویند که چقدر او زیبا و خوشمزه! است تا تجربه حتی بهتری داشته باشند.

نگاه کردن به تصاویر لخت باعث ترشح دوپامین و اکسی توسین میشود. به همین دلیل اگر میخواهید رابطه جنسی بهتری داشته باشید بهتر است که کمی با حوصله تر عمل کنید. زوجین میتوانند برای جذاب تر شدن رابطه شان بجای اینکه به یکباره لخت شوند، آرام آرام و در حین عشقبازی لباس های خود را درآورند.

یکی از مهم ترین عواملی که باعث میشود بهترین رابطه جنسی زندگیتان را داشته باشید آن است که به خواسته های همسرتان در رابطه جنسی گوش کنید. از او سوال بپرسید که چه چیزی را دوست دارد و یا چه چیز هایی را دوست ندارد. با انجام همین یک مورد میتوانید تغییرات شگرفی در روابط زناشویی خود ایجاد کنید.

آرژینین ماده ای است که در ویاگرا استفاده میشود. این ماده همچنین در برخی مواد غذایی مثل صدف، ماهی و دیگر پروتئین ها وجود دارد. یکی دیگر از راه های افزایش کیفیت رابطه جنسی این است که رژیم غذایی خود را بهبود ببخشید و مخصوصا موادی که تاثیر بیشتری در افزایش میل و قوای جنسی دارند را استفاده کنید.

برخی اوقات میگویند که بوی طبیعی بدن جذاب است. عامل بو در بدن فرومون ها هستند و هنوز از لحاظ علمی هیچ فرومونی کشف نشده که در بهبود روابط جنسی موثر باشد، بنابراین دوش بگیرید و همیشه تمیز باشید تا رابطه با کیفیت تری را تجربه کنید.

یک راه دیگر برای تنوع بخشیدن و جذاب کردن روابط زناشویی تان این است که برای مثلا یک ماه رابطه جنسی همراه با دخول را ممنوع کنید و بجای آن از شکل های دیگر روابط جنسی مثل رابطه دهانی استفاده کنید.

طبق تحقیقات علمی در رشته عصب شناسی، زن ها برای اینکه آماده رابطه جنسی بشوند باید آن قسمت از مغزشان که باعث ایجاد استرس و اضطراب میشود را خاموش کنند. یکی از راه های کمک کردن به خانم ها برای ریلکس تر شدن و آمادگی برای رابطه جنسی خاموش کردن چراغ های اتاق و ایجاد جو مناسب است. همچنین در تحقیقاتی در دانشگاه هاروارد آمریکا مشخص شد که اگر همسر خود را بیش از 30 ثانیه در آغوش بگیرید، هورمون اکسی توسین در بدن او ترشح میشود که به آرامش بیشتر وی و یک رابطه جنسی بهتر کمک شایانی میکند.

پوزیشن مناسب بخش مهمی از رابطه جنسی است. در برخی از پوزیشن ها خانم ها بهتر تحریک میشوند مثل پوزیشن دختر گاوچران برعکس. بطور کلی معمولا در پوزیشن هایی که زن بالا قرار میگیرد، رسیدن به ارگاسم برای خانم ها راحت تر است.

در ادامه لینک آموزش برخی از پوزیشن های رابطه جنسی قرار دارد:

لمس کردن بدن خانم ها و تحریک کردن آن ها به این شکل باعث ترشح هورمونی به نام اکسی توسین میشود که منجر به افزایش سطح تستوسترون شده و میل جنسی را افزایش میدهد. تازه اگر همین کار را با استفاده از روغن و روان کننده جنسی انجام دهید، اثری چند برابر خواهد داشت.

چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

 

چگونه دخول خوبی داشته باشیم
چگونه دخول خوبی داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *