چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

 
helpkade
چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم
چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

از اوایل دوران جوانی، یکی از دغدغه‌های جدی دختران و پسران، پیدا کردن فرد مناسبی برای رابطه عاطفی و ازدواج است. خیلی از دختران جوان در این زمینه نگرانی‌ها و سوالات مختلفی از جمله «چطور یه دوست پسر خوب پیدا کنم؟ چه پسری برای دوستی و آشنایی مناسبه؟» دارند. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد، این است که دختران برای داشتن یک رابطه و ازدواج خوب نباید منتظر بمانند و منفعلانه برخورد کنند. شما باید توانایی شکل دادن به یک رابطه عاطفی سالم را داشته باشید تا بتوانید به شناخت مناسبی از طرف مقابل‌تان برسید. اما باید یک رابطه جدی و به قصد ازدواج را از روابط بی‌هدف و فقط به قصد دوستی و خوش‌گذرانی تشخیص دهید تا دچار آسیب نشوید. در این مقاله می‌خواهیم به شما یاد دهیم چطور می‌توانید رابطه عاطفی سالمی با فردی مناسب و به قصد آشنایی و ازدواج شکل دهید.

هشدار: رادیو عشق به هیچ عنوان استفاده از واژه دوست پسر و همچنین دوستی بی‌هدف دختر و پسر را تایید نمی‌کند. استفاده از واژه «دوست پسر» در این مقاله صرفا به منظور دیده شدن این مقاله توسط جستجوکنندگان در نتایج جستجو است. این مقاله برای افرادی تهیه شده است که به دنبال ایجاد یک رابطه سالم برای آشنایی بیشتر به قصد ازدواج هستند. روابط دوستی بی مرز و بی هدف چیزی جز آسیب عاطفی برای افراد بر جا نخواهد گذاشت.

فهرست مطالب

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

خیلی وقت‌ها دختر می‌پرسند چه زمانی می‌توانم وارد یک رابطه عاطفی شوم و دوست‌پسر داشته باشم؟ واقعیت این است که برای این موضوع نمی‌توان سن خاصی پیشنهاد داد و همه چیز به آمادگی و پختگی شما برمی‌گردد. هر وقت که احساس کردید می‌توانید یک رابطه سالم به قصد ازدواج را شکل دهید، زمان آن است که دنبال فرد مناسب بگردید. گاهی وقت‌ها دوست‌پسر داشتن در بین دختران تبدیل به نوعی امتیاز مثبت می‌شود و خیلی از دختران فقط برای اینکه از بعضی دوستان‌شان عقب نمانند می‌گویند «دوست‌پسر می‌خوام». درصورتیکه باید بدانید دوست پسر داشتن برای تفریح یا برای عقب نماندن از دیگران و روابط بی‌هدف، به شما آسیب خواهد زد. احساسات در دختران خصوصا در سنین پایین‌تر بسیار شدید و خالص است. شما حتی اگر در ابتدا بدون هدف خاصی وارد یک رابطه شوید کم‌کم از نظر احساسی به دوست‌پسرتان وابسته می‌شوید، این وابستگی احساسی چشم‌تان را روی بسیاری از واقعیت‌ها می‌بندد. اگر طرف مقابل بخواهد از شما سوءاستفاده کند به خاطر وابستگی‌تان در مقابل او بی‌دفاع می‌شوید، از استانداردها و ایده‌آل‌هایتان کوتاه می‌آیید و زمانی که توسط او رها شوید به شدید ضربه روحی می‌خورید. نمی‌خواهیم شما را از همه روابط عاشقانه بترسانیم، اما لازم است از روابط بی‌هدف بترسید.

برای اینکه خودتان را در مقابل آسیب حفظ کنید، لازم است در درجه اول آمادگی ورود به رابطه سالم و متعهدانه به قصد ازدواج را در خودتان ایجاد کنید،‌ روش صحیح یافتن یک فرد مناسب را پیدا کنید و درنهایت وارد یک رابطه سالم شوید. شما به یک راهنمای آموزشی نیاز دارید تا بدانید چه زمانی برای یافتن فرد ایده‌آلتان آماده هستید، دنبال چه ویژگی‌هایی در او باید باشید، چطور باید او را پیدا کنید،‌ چطور به او نزدیک شوید و یک رابطه عاطفی سالم به قصد ازدواج شکل دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره، لطفا صفحه «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» را مطالعه کند.

برای پیدا کردن یک دوست پسر مناسب،‌ ابتدا باید خودتان را بشناسید. دوست‌پسر خوب برای هرکس معنی متفاوتی دارد. مهم این است که خواسته‌های شما از فردی که می‌خواهید با او زندگی کنید چیست. بنابراین دست به کار شوید و از خودتان بپرسید واقعا دنبال چطور فردی می‌گردید؟ چه ملاک‌هایی برای یک دوست‌پسر خوب دارید؟ دوست دارید او چه ویژگی‌های رفتاری، شخصیتی، ظاهری و خانوادگی داشته باشد؟ لیستی از این ویژگی‌ها تهیه کنید تا در ادامه راه کمک‌تان کند.

بهتر است بعد از تهیه لیست، آن را به یک مشاور روانشناس نشان‌ دهید تا بررسی کند، چون قرار است این لیست معیار سنجش خواستگارهای‌تان باشد بنابراین اگر لیست درستی آماده نکرده باشید احتمال اشتباه و آسیب زیاد می‌شود. مشاوران رادیو عشق به شما کمک می‌کنند بتوانید یک تصویرسازی درست از مرد ایده‌آل‌تان انجام دهید و بر اساس‌ آن بتوانید گزینه‌های ازدواج اشتباه را از درست به خوبی تشخیص دهید.

وقتی به این فکر می‌کنید که دوست‌پسر ایده‌آلتان چه ویژگی‌هایی لازم است داشته باشد، گاهی به این مسئله پی می‌بردید که لازم است تغییراتی نیز در خودتان ایجاد کنید تا جذابیت‌تان افزایش پیدا کند و شما هم فرد ایده‌آلی برای او باشید. مثلا ممکن است به این نتیجه برسید که باید روی جذابیت‌‌های ظاهری‌تان کار کنید، اعتمادبه‌نفس‌تان را افزایش دهید یا سبک زندگی جذاب‌تر و هدف‌مندی‌تری برای خودتان ایجاد کنید،‌ پس دست به کار شوید و هرکاری که لازم است برای جذاب‌تر شدن برای دوست‌پسر ایده‌آلتان انجام دهید. حالا باید دنبال چنین فرد ایده‌آلی بگردید. برای اینکه دنبال یک دوست‌پسر خوب بگردید نباید منفعل باشید و منتظر بمانید او شما را پیدا کند، بلکه شما هم باید در این مسیر حرکت کنید. مهم‌ترین کاری که در این مرحله باید انجام دهید این است که فعالیت‌ها و حضور اجتماعی‌تان را بیشتر کنید. مطمئنا برای افزایش حضور اجتماعی‌تان لازم است از مهارت‌های ارتباطی قوی برخوردار باشید. بنابراین اگر در این زمینه احساس ضعف می‌کنید، دست به کار شوید؛ مطالعه و تمرین کنید و از مشاور متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

هر زمان فردی را دیدید که شبیه به خواسته‌های شما از یک مرد ایده‌آل بود، بهتر است به شیوه‌های مناسب به او نزدیک شوید. شاید فکر کنید سخت‌ترین قسمت کار اینجاست و چطور باید به او نزدیک شد؟ خیلی‌ها در این شرایط به ابراز علاقه مستقیم فکر می‌کنند، اما باید بدانید ابراز علاقه مستقیم به یک پسر کار درستی نیست و حتی اگر رابطه عاطفی بین شما ایجاد شود، در آینده به مشکلاتی برمی‌خورید. اما این به این معنی نیست که شما باید دست روی دست بگذارید و هیچ‌کاری نکنید. شما باید به او فرصت دهید شما را ببیند و انتخاب‌تان کند. سعی کنید سر صحبت را با او باز کنید.

بستگی دارد شما این فرد را کجا ملاقات کرده‌اید. مثلا اگر در محیط دانشگاه آشنا شده‌اید،‌ راجع به مسائل درسی با او صحبت کنید یا حتی ازش کمک بگیرید. کمک کردن حس خوبی به آقایان می‌دهد. البته نباید در این زمینه زیاده‌روی کنید که فکر کند فرد وابسته‌ای هستید یا خودتان از پس کارهای‌تان برنمی‌آیید. سعی کنید کم‌کم صحبت‌هایتان دوستانه‌تر شود تا هم بتوانید شناخت بیشتری درباره او پیدا کنید و هم این فرصت را به او بدهید که شما را بشناسد. درواقع شما با ایجاد این فرصت و معرفی و شناساندن خودتان، او را ترغیب می‌کنید که خودش به شما پیشنهاد آشنایی بدهد.

خیلی وقت‌ها افراد از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باهم آشنا می‌شوند. نمی‌توان انکار کرد که این روزها تکنولوژی نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در زندگی افراد دارد و یک روش بسیار پرکاربرد برای آشنایی دو نفر است. نمی‌گوییم به هیچ‌وجه از طرق فضای مجازی با کسی آشنا نشوید، اما باید حسابی حواس‌تان جمع باشد. شبکه‌های اجتماعی فقط می‌تواند در زمینه آشنایی اولیه به شما کمک کند و به هیچ‌وجه نمی‌توانید افراد را از طریق فضای مجازی بشناسید. بسیاری از دختران که مورد سوءاستفاده عاطفی، مالی و… قرار می‌گیرند،‌ از طریق مجازی با فرد موردنظر آشنا شده‌اند و فقط با شنیدن حرف‌های فرد مقابل یا دیدن پست‌ها و مطالبی که به اشتراک می‌گذارد، به این نتیجه رسیده‌اند که کاملا او را شناخته‌اند و او همان دوست‌پسر رویایی‌شان است! بنابراین به هیچ‌وجه فراموش نکنید که از راه دور و از طریق چت کردن و تماس تلفنی نمی‌توانید فردی را بشناسید. بنابراین قبل از اینکه وابستگی عاطفی پیدا کنید، حتما او را چندین جلسه به صورت حضوری ببینید. روابط مجازی طولانی مدت وابستگی عاطفی شدید ایجاد می‌کند. با شنیدن حرف‌های طرف مقابل یک تصویر ایده‌آل از او در ذهن‌تان نسازید و عاشق و دلباخته‌اش نشوید. اگر می‌دانید نمی‌توانید او را در دنیای واقعی ملاقات کنید، مثلا در دو شهر متفاوت و بسیار دور از همدیگر هستید، به‌هیچ‌وجه رابطه دوستانه ایجاد نکنید.

بهتر است قبل از اینکه با فردی وارد رابطه عاطفی شوید، استانداردها و خط قرمزهای‌تان را اول برای خودتان و بعد برای طرف مقابل‌تان مشخص کنید. مراقب باشید یکی از مهم‌ترین استانداردهای شما باید هدف‌مند بودن رابطه باشد. یعنی اگر بعد از یک مدت آشنایی و ایجاد شناخت متوجه شدید به درد هم می‌خورید و رابطه خوبی دارید، هردو تمایل داشته باشید رابطه را به سمت ازدواج سوق دهید. پس با کسی که از همان ابتدا می‌گوید قصد یا شرایط ازدواج ندارد، از صحبت‌های جدی درباره آینده طفره می‌رود یا از همان روز اول خواسته‌های جنسی از شما دارد، وارد رابطه نشوید. خودتان را گول نزنید! خیلی از دخترها با پسری دوست می‌شوند که از همان ابتدا گفته فعلا به ازدواج فکر نمی‌کند. آن‌ها با خودشان می‌گویند «الان اینطوری میگه، یه کم باهم باشیم نظرش عوض میشه، هرطور شده راضیش می‌کنم». اما وقتی به خودشان می‌آیند می‌بینند چند سال از رابطه‌شان گذشته و طرف مقابل همچنان علاقه‌ای به ازدواج ندارد. پس به جای اینکه چندسال از زندگی‌تان را صرف یک رابطه بی‌نتیجه کنید و از نظر عاطفی کاملا وابسته شوید، از همان ابتدا وارد رابطه‌های بی‌هدف یا آسیب‌زا نشوید. بنابراین از همان ابتدای رابطه با رفتار و گفتارتان به او نشان دهید که دنبال یک رابطه جدی و هدفمند هستید. فراموش نکنید فرآیند شناختن طرف مقابل‌تان باید در تمام طول رابطه وجود داشته باشد و از طرفی باید برای داشتن یک رابطه سالم تلاش کنید. یک رابطه سالم و هدفمند ذره ذره ساخته می‌شود. شما باید یاد بگیرید چطور به شیوه صحیح باهم صحبت کنید، نیازهای همدیگر را برآورده کنید،‌ چطور اختلافات‌تان را برطرف کنید و حتی چطور به شیوه صحیح باهم دعوا کنید. اگر باهم یک رابطه عاطفی سالم و رضایت‌بخش داشته باشید،‌ او به هیچ‌وجه شما را رها نخواهد کرد.

اگر در هرکدام از این مراحل مشکل دارید، نمی‌دانید دنبال چطور فردی هستید، نمی‌توانید با جنس مخالف مخالف ارتباط برقرار کنید، نمی‌دانید چطور یک دوست‌پسر مناسب پیدا کنید، در رابطه با دوست‌پسرتان مشکلات زیادی دارید یا دوست دارید رابطه‌تان را تبدیل به یک رابطه پایدار و ازدواج کنید، بهترین راه کمک گرفت از یک مشاور متخصص است. مشاور به شما کمک می‌کند مشکل را به صورت ریشه‌ای پیدا کنید و مهارت‌های لازم برای حل مشکلات‌ را بیاموزید.

خیلی از دختران جوان به دنبال پیدا کردن یک دوست پسر مناسب هستند. تلاش برای پیدا کردن دوست‌پسر مناسب خوب است اما نباید فراموش کنید که باید با فردی وارد رابطه شوید که دنبال یک رابطه هدفمند و به قصد ازدواج باشد. برای پیدا کردن یک دوست‌پسر خوب باید در درجه اول خودتان را بشناسید و بدانید دنبال چطور فردی هستید. سپس با تقویت مهارت‌های ارتباطی و فعالیت‌های اجتماعی‌تان با افراد مناسبی آشنا شوید. شما نباید مستقیما به مردی ابراز علاقه کنید یا پیشنهاد آشنایی دهید. بلکه باید با نزدیک شدن به او و ایجاد یک رابطه دوستانه، این فرصت را به او دهید که به شما علاقه‌مند شود و پیشنهاد آشنایی دهد. مراقب باشید با فردی که از ابتدا بیان می‌کند قصد یا شرایط ازدواج ندارد، وارد رابطه نشوید و با گفتار و رفتارتان به او نشان دهید دنبال یک رابطه هدفمند و ازدواج هستید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

32 بازدید

43 بازدید

112 بازدید

101 بازدید

175 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

از اوایل دوران جوانی، یکی از دغدغه‌های جدی دختران و پسران، پیدا کردن فرد مناسبی برای رابطه عاطفی و ازدواج است. خیلی از دختران جوان در این زمینه نگرانی‌ها و سوالات مختلفی از جمله «چطور یه دوست پسر خوب پیدا کنم؟ چه پسری برای دوستی و آشنایی مناسبه؟» دارند. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد، این است که دختران برای داشتن یک رابطه و ازدواج خوب نباید منتظر بمانند و منفعلانه برخورد کنند. شما باید توانایی شکل دادن به یک رابطه عاطفی سالم را داشته باشید تا بتوانید به شناخت مناسبی از طرف مقابل‌تان برسید. اما باید یک رابطه جدی و به قصد ازدواج را از روابط بی‌هدف و فقط به قصد دوستی و خوش‌گذرانی تشخیص دهید تا دچار آسیب نشوید. در این مقاله می‌خواهیم به شما یاد دهیم چطور می‌توانید رابطه عاطفی سالمی با فردی مناسب و به قصد آشنایی و ازدواج شکل دهید.

هشدار: رادیو عشق به هیچ عنوان استفاده از واژه دوست پسر و همچنین دوستی بی‌هدف دختر و پسر را تایید نمی‌کند. استفاده از واژه «دوست پسر» در این مقاله صرفا به منظور دیده شدن این مقاله توسط جستجوکنندگان در نتایج جستجو است. این مقاله برای افرادی تهیه شده است که به دنبال ایجاد یک رابطه سالم برای آشنایی بیشتر به قصد ازدواج هستند. روابط دوستی بی مرز و بی هدف چیزی جز آسیب عاطفی برای افراد بر جا نخواهد گذاشت.

فهرست مطالب

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

خیلی وقت‌ها دختر می‌پرسند چه زمانی می‌توانم وارد یک رابطه عاطفی شوم و دوست‌پسر داشته باشم؟ واقعیت این است که برای این موضوع نمی‌توان سن خاصی پیشنهاد داد و همه چیز به آمادگی و پختگی شما برمی‌گردد. هر وقت که احساس کردید می‌توانید یک رابطه سالم به قصد ازدواج را شکل دهید، زمان آن است که دنبال فرد مناسب بگردید. گاهی وقت‌ها دوست‌پسر داشتن در بین دختران تبدیل به نوعی امتیاز مثبت می‌شود و خیلی از دختران فقط برای اینکه از بعضی دوستان‌شان عقب نمانند می‌گویند «دوست‌پسر می‌خوام». درصورتیکه باید بدانید دوست پسر داشتن برای تفریح یا برای عقب نماندن از دیگران و روابط بی‌هدف، به شما آسیب خواهد زد. احساسات در دختران خصوصا در سنین پایین‌تر بسیار شدید و خالص است. شما حتی اگر در ابتدا بدون هدف خاصی وارد یک رابطه شوید کم‌کم از نظر احساسی به دوست‌پسرتان وابسته می‌شوید، این وابستگی احساسی چشم‌تان را روی بسیاری از واقعیت‌ها می‌بندد. اگر طرف مقابل بخواهد از شما سوءاستفاده کند به خاطر وابستگی‌تان در مقابل او بی‌دفاع می‌شوید، از استانداردها و ایده‌آل‌هایتان کوتاه می‌آیید و زمانی که توسط او رها شوید به شدید ضربه روحی می‌خورید. نمی‌خواهیم شما را از همه روابط عاشقانه بترسانیم، اما لازم است از روابط بی‌هدف بترسید.

برای اینکه خودتان را در مقابل آسیب حفظ کنید، لازم است در درجه اول آمادگی ورود به رابطه سالم و متعهدانه به قصد ازدواج را در خودتان ایجاد کنید،‌ روش صحیح یافتن یک فرد مناسب را پیدا کنید و درنهایت وارد یک رابطه سالم شوید. شما به یک راهنمای آموزشی نیاز دارید تا بدانید چه زمانی برای یافتن فرد ایده‌آلتان آماده هستید، دنبال چه ویژگی‌هایی در او باید باشید، چطور باید او را پیدا کنید،‌ چطور به او نزدیک شوید و یک رابطه عاطفی سالم به قصد ازدواج شکل دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره، لطفا صفحه «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» را مطالعه کند.

برای پیدا کردن یک دوست پسر مناسب،‌ ابتدا باید خودتان را بشناسید. دوست‌پسر خوب برای هرکس معنی متفاوتی دارد. مهم این است که خواسته‌های شما از فردی که می‌خواهید با او زندگی کنید چیست. بنابراین دست به کار شوید و از خودتان بپرسید واقعا دنبال چطور فردی می‌گردید؟ چه ملاک‌هایی برای یک دوست‌پسر خوب دارید؟ دوست دارید او چه ویژگی‌های رفتاری، شخصیتی، ظاهری و خانوادگی داشته باشد؟ لیستی از این ویژگی‌ها تهیه کنید تا در ادامه راه کمک‌تان کند.

بهتر است بعد از تهیه لیست، آن را به یک مشاور روانشناس نشان‌ دهید تا بررسی کند، چون قرار است این لیست معیار سنجش خواستگارهای‌تان باشد بنابراین اگر لیست درستی آماده نکرده باشید احتمال اشتباه و آسیب زیاد می‌شود. مشاوران رادیو عشق به شما کمک می‌کنند بتوانید یک تصویرسازی درست از مرد ایده‌آل‌تان انجام دهید و بر اساس‌ آن بتوانید گزینه‌های ازدواج اشتباه را از درست به خوبی تشخیص دهید.

وقتی به این فکر می‌کنید که دوست‌پسر ایده‌آلتان چه ویژگی‌هایی لازم است داشته باشد، گاهی به این مسئله پی می‌بردید که لازم است تغییراتی نیز در خودتان ایجاد کنید تا جذابیت‌تان افزایش پیدا کند و شما هم فرد ایده‌آلی برای او باشید. مثلا ممکن است به این نتیجه برسید که باید روی جذابیت‌‌های ظاهری‌تان کار کنید، اعتمادبه‌نفس‌تان را افزایش دهید یا سبک زندگی جذاب‌تر و هدف‌مندی‌تری برای خودتان ایجاد کنید،‌ پس دست به کار شوید و هرکاری که لازم است برای جذاب‌تر شدن برای دوست‌پسر ایده‌آلتان انجام دهید. حالا باید دنبال چنین فرد ایده‌آلی بگردید. برای اینکه دنبال یک دوست‌پسر خوب بگردید نباید منفعل باشید و منتظر بمانید او شما را پیدا کند، بلکه شما هم باید در این مسیر حرکت کنید. مهم‌ترین کاری که در این مرحله باید انجام دهید این است که فعالیت‌ها و حضور اجتماعی‌تان را بیشتر کنید. مطمئنا برای افزایش حضور اجتماعی‌تان لازم است از مهارت‌های ارتباطی قوی برخوردار باشید. بنابراین اگر در این زمینه احساس ضعف می‌کنید، دست به کار شوید؛ مطالعه و تمرین کنید و از مشاور متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

هر زمان فردی را دیدید که شبیه به خواسته‌های شما از یک مرد ایده‌آل بود، بهتر است به شیوه‌های مناسب به او نزدیک شوید. شاید فکر کنید سخت‌ترین قسمت کار اینجاست و چطور باید به او نزدیک شد؟ خیلی‌ها در این شرایط به ابراز علاقه مستقیم فکر می‌کنند، اما باید بدانید ابراز علاقه مستقیم به یک پسر کار درستی نیست و حتی اگر رابطه عاطفی بین شما ایجاد شود، در آینده به مشکلاتی برمی‌خورید. اما این به این معنی نیست که شما باید دست روی دست بگذارید و هیچ‌کاری نکنید. شما باید به او فرصت دهید شما را ببیند و انتخاب‌تان کند. سعی کنید سر صحبت را با او باز کنید.

بستگی دارد شما این فرد را کجا ملاقات کرده‌اید. مثلا اگر در محیط دانشگاه آشنا شده‌اید،‌ راجع به مسائل درسی با او صحبت کنید یا حتی ازش کمک بگیرید. کمک کردن حس خوبی به آقایان می‌دهد. البته نباید در این زمینه زیاده‌روی کنید که فکر کند فرد وابسته‌ای هستید یا خودتان از پس کارهای‌تان برنمی‌آیید. سعی کنید کم‌کم صحبت‌هایتان دوستانه‌تر شود تا هم بتوانید شناخت بیشتری درباره او پیدا کنید و هم این فرصت را به او بدهید که شما را بشناسد. درواقع شما با ایجاد این فرصت و معرفی و شناساندن خودتان، او را ترغیب می‌کنید که خودش به شما پیشنهاد آشنایی بدهد.

خیلی وقت‌ها افراد از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باهم آشنا می‌شوند. نمی‌توان انکار کرد که این روزها تکنولوژی نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در زندگی افراد دارد و یک روش بسیار پرکاربرد برای آشنایی دو نفر است. نمی‌گوییم به هیچ‌وجه از طرق فضای مجازی با کسی آشنا نشوید، اما باید حسابی حواس‌تان جمع باشد. شبکه‌های اجتماعی فقط می‌تواند در زمینه آشنایی اولیه به شما کمک کند و به هیچ‌وجه نمی‌توانید افراد را از طریق فضای مجازی بشناسید. بسیاری از دختران که مورد سوءاستفاده عاطفی، مالی و… قرار می‌گیرند،‌ از طریق مجازی با فرد موردنظر آشنا شده‌اند و فقط با شنیدن حرف‌های فرد مقابل یا دیدن پست‌ها و مطالبی که به اشتراک می‌گذارد، به این نتیجه رسیده‌اند که کاملا او را شناخته‌اند و او همان دوست‌پسر رویایی‌شان است! بنابراین به هیچ‌وجه فراموش نکنید که از راه دور و از طریق چت کردن و تماس تلفنی نمی‌توانید فردی را بشناسید. بنابراین قبل از اینکه وابستگی عاطفی پیدا کنید، حتما او را چندین جلسه به صورت حضوری ببینید. روابط مجازی طولانی مدت وابستگی عاطفی شدید ایجاد می‌کند. با شنیدن حرف‌های طرف مقابل یک تصویر ایده‌آل از او در ذهن‌تان نسازید و عاشق و دلباخته‌اش نشوید. اگر می‌دانید نمی‌توانید او را در دنیای واقعی ملاقات کنید، مثلا در دو شهر متفاوت و بسیار دور از همدیگر هستید، به‌هیچ‌وجه رابطه دوستانه ایجاد نکنید.

بهتر است قبل از اینکه با فردی وارد رابطه عاطفی شوید، استانداردها و خط قرمزهای‌تان را اول برای خودتان و بعد برای طرف مقابل‌تان مشخص کنید. مراقب باشید یکی از مهم‌ترین استانداردهای شما باید هدف‌مند بودن رابطه باشد. یعنی اگر بعد از یک مدت آشنایی و ایجاد شناخت متوجه شدید به درد هم می‌خورید و رابطه خوبی دارید، هردو تمایل داشته باشید رابطه را به سمت ازدواج سوق دهید. پس با کسی که از همان ابتدا می‌گوید قصد یا شرایط ازدواج ندارد، از صحبت‌های جدی درباره آینده طفره می‌رود یا از همان روز اول خواسته‌های جنسی از شما دارد، وارد رابطه نشوید. خودتان را گول نزنید! خیلی از دخترها با پسری دوست می‌شوند که از همان ابتدا گفته فعلا به ازدواج فکر نمی‌کند. آن‌ها با خودشان می‌گویند «الان اینطوری میگه، یه کم باهم باشیم نظرش عوض میشه، هرطور شده راضیش می‌کنم». اما وقتی به خودشان می‌آیند می‌بینند چند سال از رابطه‌شان گذشته و طرف مقابل همچنان علاقه‌ای به ازدواج ندارد. پس به جای اینکه چندسال از زندگی‌تان را صرف یک رابطه بی‌نتیجه کنید و از نظر عاطفی کاملا وابسته شوید، از همان ابتدا وارد رابطه‌های بی‌هدف یا آسیب‌زا نشوید. بنابراین از همان ابتدای رابطه با رفتار و گفتارتان به او نشان دهید که دنبال یک رابطه جدی و هدفمند هستید. فراموش نکنید فرآیند شناختن طرف مقابل‌تان باید در تمام طول رابطه وجود داشته باشد و از طرفی باید برای داشتن یک رابطه سالم تلاش کنید. یک رابطه سالم و هدفمند ذره ذره ساخته می‌شود. شما باید یاد بگیرید چطور به شیوه صحیح باهم صحبت کنید، نیازهای همدیگر را برآورده کنید،‌ چطور اختلافات‌تان را برطرف کنید و حتی چطور به شیوه صحیح باهم دعوا کنید. اگر باهم یک رابطه عاطفی سالم و رضایت‌بخش داشته باشید،‌ او به هیچ‌وجه شما را رها نخواهد کرد.

اگر در هرکدام از این مراحل مشکل دارید، نمی‌دانید دنبال چطور فردی هستید، نمی‌توانید با جنس مخالف مخالف ارتباط برقرار کنید، نمی‌دانید چطور یک دوست‌پسر مناسب پیدا کنید، در رابطه با دوست‌پسرتان مشکلات زیادی دارید یا دوست دارید رابطه‌تان را تبدیل به یک رابطه پایدار و ازدواج کنید، بهترین راه کمک گرفت از یک مشاور متخصص است. مشاور به شما کمک می‌کند مشکل را به صورت ریشه‌ای پیدا کنید و مهارت‌های لازم برای حل مشکلات‌ را بیاموزید.

خیلی از دختران جوان به دنبال پیدا کردن یک دوست پسر مناسب هستند. تلاش برای پیدا کردن دوست‌پسر مناسب خوب است اما نباید فراموش کنید که باید با فردی وارد رابطه شوید که دنبال یک رابطه هدفمند و به قصد ازدواج باشد. برای پیدا کردن یک دوست‌پسر خوب باید در درجه اول خودتان را بشناسید و بدانید دنبال چطور فردی هستید. سپس با تقویت مهارت‌های ارتباطی و فعالیت‌های اجتماعی‌تان با افراد مناسبی آشنا شوید. شما نباید مستقیما به مردی ابراز علاقه کنید یا پیشنهاد آشنایی دهید. بلکه باید با نزدیک شدن به او و ایجاد یک رابطه دوستانه، این فرصت را به او دهید که به شما علاقه‌مند شود و پیشنهاد آشنایی دهد. مراقب باشید با فردی که از ابتدا بیان می‌کند قصد یا شرایط ازدواج ندارد، وارد رابطه نشوید و با گفتار و رفتارتان به او نشان دهید دنبال یک رابطه هدفمند و ازدواج هستید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

32 بازدید

43 بازدید

112 بازدید

101 بازدید

175 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

از اوایل دوران جوانی، یکی از دغدغه‌های جدی دختران و پسران، پیدا کردن فرد مناسبی برای رابطه عاطفی و ازدواج است. خیلی از دختران جوان در این زمینه نگرانی‌ها و سوالات مختلفی از جمله «چطور یه دوست پسر خوب پیدا کنم؟ چه پسری برای دوستی و آشنایی مناسبه؟» دارند. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد، این است که دختران برای داشتن یک رابطه و ازدواج خوب نباید منتظر بمانند و منفعلانه برخورد کنند. شما باید توانایی شکل دادن به یک رابطه عاطفی سالم را داشته باشید تا بتوانید به شناخت مناسبی از طرف مقابل‌تان برسید. اما باید یک رابطه جدی و به قصد ازدواج را از روابط بی‌هدف و فقط به قصد دوستی و خوش‌گذرانی تشخیص دهید تا دچار آسیب نشوید. در این مقاله می‌خواهیم به شما یاد دهیم چطور می‌توانید رابطه عاطفی سالمی با فردی مناسب و به قصد آشنایی و ازدواج شکل دهید.

هشدار: رادیو عشق به هیچ عنوان استفاده از واژه دوست پسر و همچنین دوستی بی‌هدف دختر و پسر را تایید نمی‌کند. استفاده از واژه «دوست پسر» در این مقاله صرفا به منظور دیده شدن این مقاله توسط جستجوکنندگان در نتایج جستجو است. این مقاله برای افرادی تهیه شده است که به دنبال ایجاد یک رابطه سالم برای آشنایی بیشتر به قصد ازدواج هستند. روابط دوستی بی مرز و بی هدف چیزی جز آسیب عاطفی برای افراد بر جا نخواهد گذاشت.

فهرست مطالب

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

خیلی وقت‌ها دختر می‌پرسند چه زمانی می‌توانم وارد یک رابطه عاطفی شوم و دوست‌پسر داشته باشم؟ واقعیت این است که برای این موضوع نمی‌توان سن خاصی پیشنهاد داد و همه چیز به آمادگی و پختگی شما برمی‌گردد. هر وقت که احساس کردید می‌توانید یک رابطه سالم به قصد ازدواج را شکل دهید، زمان آن است که دنبال فرد مناسب بگردید. گاهی وقت‌ها دوست‌پسر داشتن در بین دختران تبدیل به نوعی امتیاز مثبت می‌شود و خیلی از دختران فقط برای اینکه از بعضی دوستان‌شان عقب نمانند می‌گویند «دوست‌پسر می‌خوام». درصورتیکه باید بدانید دوست پسر داشتن برای تفریح یا برای عقب نماندن از دیگران و روابط بی‌هدف، به شما آسیب خواهد زد. احساسات در دختران خصوصا در سنین پایین‌تر بسیار شدید و خالص است. شما حتی اگر در ابتدا بدون هدف خاصی وارد یک رابطه شوید کم‌کم از نظر احساسی به دوست‌پسرتان وابسته می‌شوید، این وابستگی احساسی چشم‌تان را روی بسیاری از واقعیت‌ها می‌بندد. اگر طرف مقابل بخواهد از شما سوءاستفاده کند به خاطر وابستگی‌تان در مقابل او بی‌دفاع می‌شوید، از استانداردها و ایده‌آل‌هایتان کوتاه می‌آیید و زمانی که توسط او رها شوید به شدید ضربه روحی می‌خورید. نمی‌خواهیم شما را از همه روابط عاشقانه بترسانیم، اما لازم است از روابط بی‌هدف بترسید.

برای اینکه خودتان را در مقابل آسیب حفظ کنید، لازم است در درجه اول آمادگی ورود به رابطه سالم و متعهدانه به قصد ازدواج را در خودتان ایجاد کنید،‌ روش صحیح یافتن یک فرد مناسب را پیدا کنید و درنهایت وارد یک رابطه سالم شوید. شما به یک راهنمای آموزشی نیاز دارید تا بدانید چه زمانی برای یافتن فرد ایده‌آلتان آماده هستید، دنبال چه ویژگی‌هایی در او باید باشید، چطور باید او را پیدا کنید،‌ چطور به او نزدیک شوید و یک رابطه عاطفی سالم به قصد ازدواج شکل دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره، لطفا صفحه «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» را مطالعه کند.

برای پیدا کردن یک دوست پسر مناسب،‌ ابتدا باید خودتان را بشناسید. دوست‌پسر خوب برای هرکس معنی متفاوتی دارد. مهم این است که خواسته‌های شما از فردی که می‌خواهید با او زندگی کنید چیست. بنابراین دست به کار شوید و از خودتان بپرسید واقعا دنبال چطور فردی می‌گردید؟ چه ملاک‌هایی برای یک دوست‌پسر خوب دارید؟ دوست دارید او چه ویژگی‌های رفتاری، شخصیتی، ظاهری و خانوادگی داشته باشد؟ لیستی از این ویژگی‌ها تهیه کنید تا در ادامه راه کمک‌تان کند.

بهتر است بعد از تهیه لیست، آن را به یک مشاور روانشناس نشان‌ دهید تا بررسی کند، چون قرار است این لیست معیار سنجش خواستگارهای‌تان باشد بنابراین اگر لیست درستی آماده نکرده باشید احتمال اشتباه و آسیب زیاد می‌شود. مشاوران رادیو عشق به شما کمک می‌کنند بتوانید یک تصویرسازی درست از مرد ایده‌آل‌تان انجام دهید و بر اساس‌ آن بتوانید گزینه‌های ازدواج اشتباه را از درست به خوبی تشخیص دهید.

وقتی به این فکر می‌کنید که دوست‌پسر ایده‌آلتان چه ویژگی‌هایی لازم است داشته باشد، گاهی به این مسئله پی می‌بردید که لازم است تغییراتی نیز در خودتان ایجاد کنید تا جذابیت‌تان افزایش پیدا کند و شما هم فرد ایده‌آلی برای او باشید. مثلا ممکن است به این نتیجه برسید که باید روی جذابیت‌‌های ظاهری‌تان کار کنید، اعتمادبه‌نفس‌تان را افزایش دهید یا سبک زندگی جذاب‌تر و هدف‌مندی‌تری برای خودتان ایجاد کنید،‌ پس دست به کار شوید و هرکاری که لازم است برای جذاب‌تر شدن برای دوست‌پسر ایده‌آلتان انجام دهید. حالا باید دنبال چنین فرد ایده‌آلی بگردید. برای اینکه دنبال یک دوست‌پسر خوب بگردید نباید منفعل باشید و منتظر بمانید او شما را پیدا کند، بلکه شما هم باید در این مسیر حرکت کنید. مهم‌ترین کاری که در این مرحله باید انجام دهید این است که فعالیت‌ها و حضور اجتماعی‌تان را بیشتر کنید. مطمئنا برای افزایش حضور اجتماعی‌تان لازم است از مهارت‌های ارتباطی قوی برخوردار باشید. بنابراین اگر در این زمینه احساس ضعف می‌کنید، دست به کار شوید؛ مطالعه و تمرین کنید و از مشاور متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

هر زمان فردی را دیدید که شبیه به خواسته‌های شما از یک مرد ایده‌آل بود، بهتر است به شیوه‌های مناسب به او نزدیک شوید. شاید فکر کنید سخت‌ترین قسمت کار اینجاست و چطور باید به او نزدیک شد؟ خیلی‌ها در این شرایط به ابراز علاقه مستقیم فکر می‌کنند، اما باید بدانید ابراز علاقه مستقیم به یک پسر کار درستی نیست و حتی اگر رابطه عاطفی بین شما ایجاد شود، در آینده به مشکلاتی برمی‌خورید. اما این به این معنی نیست که شما باید دست روی دست بگذارید و هیچ‌کاری نکنید. شما باید به او فرصت دهید شما را ببیند و انتخاب‌تان کند. سعی کنید سر صحبت را با او باز کنید.

بستگی دارد شما این فرد را کجا ملاقات کرده‌اید. مثلا اگر در محیط دانشگاه آشنا شده‌اید،‌ راجع به مسائل درسی با او صحبت کنید یا حتی ازش کمک بگیرید. کمک کردن حس خوبی به آقایان می‌دهد. البته نباید در این زمینه زیاده‌روی کنید که فکر کند فرد وابسته‌ای هستید یا خودتان از پس کارهای‌تان برنمی‌آیید. سعی کنید کم‌کم صحبت‌هایتان دوستانه‌تر شود تا هم بتوانید شناخت بیشتری درباره او پیدا کنید و هم این فرصت را به او بدهید که شما را بشناسد. درواقع شما با ایجاد این فرصت و معرفی و شناساندن خودتان، او را ترغیب می‌کنید که خودش به شما پیشنهاد آشنایی بدهد.

خیلی وقت‌ها افراد از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باهم آشنا می‌شوند. نمی‌توان انکار کرد که این روزها تکنولوژی نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در زندگی افراد دارد و یک روش بسیار پرکاربرد برای آشنایی دو نفر است. نمی‌گوییم به هیچ‌وجه از طرق فضای مجازی با کسی آشنا نشوید، اما باید حسابی حواس‌تان جمع باشد. شبکه‌های اجتماعی فقط می‌تواند در زمینه آشنایی اولیه به شما کمک کند و به هیچ‌وجه نمی‌توانید افراد را از طریق فضای مجازی بشناسید. بسیاری از دختران که مورد سوءاستفاده عاطفی، مالی و… قرار می‌گیرند،‌ از طریق مجازی با فرد موردنظر آشنا شده‌اند و فقط با شنیدن حرف‌های فرد مقابل یا دیدن پست‌ها و مطالبی که به اشتراک می‌گذارد، به این نتیجه رسیده‌اند که کاملا او را شناخته‌اند و او همان دوست‌پسر رویایی‌شان است! بنابراین به هیچ‌وجه فراموش نکنید که از راه دور و از طریق چت کردن و تماس تلفنی نمی‌توانید فردی را بشناسید. بنابراین قبل از اینکه وابستگی عاطفی پیدا کنید، حتما او را چندین جلسه به صورت حضوری ببینید. روابط مجازی طولانی مدت وابستگی عاطفی شدید ایجاد می‌کند. با شنیدن حرف‌های طرف مقابل یک تصویر ایده‌آل از او در ذهن‌تان نسازید و عاشق و دلباخته‌اش نشوید. اگر می‌دانید نمی‌توانید او را در دنیای واقعی ملاقات کنید، مثلا در دو شهر متفاوت و بسیار دور از همدیگر هستید، به‌هیچ‌وجه رابطه دوستانه ایجاد نکنید.

بهتر است قبل از اینکه با فردی وارد رابطه عاطفی شوید، استانداردها و خط قرمزهای‌تان را اول برای خودتان و بعد برای طرف مقابل‌تان مشخص کنید. مراقب باشید یکی از مهم‌ترین استانداردهای شما باید هدف‌مند بودن رابطه باشد. یعنی اگر بعد از یک مدت آشنایی و ایجاد شناخت متوجه شدید به درد هم می‌خورید و رابطه خوبی دارید، هردو تمایل داشته باشید رابطه را به سمت ازدواج سوق دهید. پس با کسی که از همان ابتدا می‌گوید قصد یا شرایط ازدواج ندارد، از صحبت‌های جدی درباره آینده طفره می‌رود یا از همان روز اول خواسته‌های جنسی از شما دارد، وارد رابطه نشوید. خودتان را گول نزنید! خیلی از دخترها با پسری دوست می‌شوند که از همان ابتدا گفته فعلا به ازدواج فکر نمی‌کند. آن‌ها با خودشان می‌گویند «الان اینطوری میگه، یه کم باهم باشیم نظرش عوض میشه، هرطور شده راضیش می‌کنم». اما وقتی به خودشان می‌آیند می‌بینند چند سال از رابطه‌شان گذشته و طرف مقابل همچنان علاقه‌ای به ازدواج ندارد. پس به جای اینکه چندسال از زندگی‌تان را صرف یک رابطه بی‌نتیجه کنید و از نظر عاطفی کاملا وابسته شوید، از همان ابتدا وارد رابطه‌های بی‌هدف یا آسیب‌زا نشوید. بنابراین از همان ابتدای رابطه با رفتار و گفتارتان به او نشان دهید که دنبال یک رابطه جدی و هدفمند هستید. فراموش نکنید فرآیند شناختن طرف مقابل‌تان باید در تمام طول رابطه وجود داشته باشد و از طرفی باید برای داشتن یک رابطه سالم تلاش کنید. یک رابطه سالم و هدفمند ذره ذره ساخته می‌شود. شما باید یاد بگیرید چطور به شیوه صحیح باهم صحبت کنید، نیازهای همدیگر را برآورده کنید،‌ چطور اختلافات‌تان را برطرف کنید و حتی چطور به شیوه صحیح باهم دعوا کنید. اگر باهم یک رابطه عاطفی سالم و رضایت‌بخش داشته باشید،‌ او به هیچ‌وجه شما را رها نخواهد کرد.

اگر در هرکدام از این مراحل مشکل دارید، نمی‌دانید دنبال چطور فردی هستید، نمی‌توانید با جنس مخالف مخالف ارتباط برقرار کنید، نمی‌دانید چطور یک دوست‌پسر مناسب پیدا کنید، در رابطه با دوست‌پسرتان مشکلات زیادی دارید یا دوست دارید رابطه‌تان را تبدیل به یک رابطه پایدار و ازدواج کنید، بهترین راه کمک گرفت از یک مشاور متخصص است. مشاور به شما کمک می‌کند مشکل را به صورت ریشه‌ای پیدا کنید و مهارت‌های لازم برای حل مشکلات‌ را بیاموزید.

خیلی از دختران جوان به دنبال پیدا کردن یک دوست پسر مناسب هستند. تلاش برای پیدا کردن دوست‌پسر مناسب خوب است اما نباید فراموش کنید که باید با فردی وارد رابطه شوید که دنبال یک رابطه هدفمند و به قصد ازدواج باشد. برای پیدا کردن یک دوست‌پسر خوب باید در درجه اول خودتان را بشناسید و بدانید دنبال چطور فردی هستید. سپس با تقویت مهارت‌های ارتباطی و فعالیت‌های اجتماعی‌تان با افراد مناسبی آشنا شوید. شما نباید مستقیما به مردی ابراز علاقه کنید یا پیشنهاد آشنایی دهید. بلکه باید با نزدیک شدن به او و ایجاد یک رابطه دوستانه، این فرصت را به او دهید که به شما علاقه‌مند شود و پیشنهاد آشنایی دهد. مراقب باشید با فردی که از ابتدا بیان می‌کند قصد یا شرایط ازدواج ندارد، وارد رابطه نشوید و با گفتار و رفتارتان به او نشان دهید دنبال یک رابطه هدفمند و ازدواج هستید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

32 بازدید

43 بازدید

112 بازدید

101 بازدید

175 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

از اوایل دوران جوانی، یکی از دغدغه‌های جدی دختران و پسران، پیدا کردن فرد مناسبی برای رابطه عاطفی و ازدواج است. خیلی از دختران جوان در این زمینه نگرانی‌ها و سوالات مختلفی از جمله «چطور یه دوست پسر خوب پیدا کنم؟ چه پسری برای دوستی و آشنایی مناسبه؟» دارند. نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد، این است که دختران برای داشتن یک رابطه و ازدواج خوب نباید منتظر بمانند و منفعلانه برخورد کنند. شما باید توانایی شکل دادن به یک رابطه عاطفی سالم را داشته باشید تا بتوانید به شناخت مناسبی از طرف مقابل‌تان برسید. اما باید یک رابطه جدی و به قصد ازدواج را از روابط بی‌هدف و فقط به قصد دوستی و خوش‌گذرانی تشخیص دهید تا دچار آسیب نشوید. در این مقاله می‌خواهیم به شما یاد دهیم چطور می‌توانید رابطه عاطفی سالمی با فردی مناسب و به قصد آشنایی و ازدواج شکل دهید.

هشدار: رادیو عشق به هیچ عنوان استفاده از واژه دوست پسر و همچنین دوستی بی‌هدف دختر و پسر را تایید نمی‌کند. استفاده از واژه «دوست پسر» در این مقاله صرفا به منظور دیده شدن این مقاله توسط جستجوکنندگان در نتایج جستجو است. این مقاله برای افرادی تهیه شده است که به دنبال ایجاد یک رابطه سالم برای آشنایی بیشتر به قصد ازدواج هستند. روابط دوستی بی مرز و بی هدف چیزی جز آسیب عاطفی برای افراد بر جا نخواهد گذاشت.

فهرست مطالب

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

خیلی وقت‌ها دختر می‌پرسند چه زمانی می‌توانم وارد یک رابطه عاطفی شوم و دوست‌پسر داشته باشم؟ واقعیت این است که برای این موضوع نمی‌توان سن خاصی پیشنهاد داد و همه چیز به آمادگی و پختگی شما برمی‌گردد. هر وقت که احساس کردید می‌توانید یک رابطه سالم به قصد ازدواج را شکل دهید، زمان آن است که دنبال فرد مناسب بگردید. گاهی وقت‌ها دوست‌پسر داشتن در بین دختران تبدیل به نوعی امتیاز مثبت می‌شود و خیلی از دختران فقط برای اینکه از بعضی دوستان‌شان عقب نمانند می‌گویند «دوست‌پسر می‌خوام». درصورتیکه باید بدانید دوست پسر داشتن برای تفریح یا برای عقب نماندن از دیگران و روابط بی‌هدف، به شما آسیب خواهد زد. احساسات در دختران خصوصا در سنین پایین‌تر بسیار شدید و خالص است. شما حتی اگر در ابتدا بدون هدف خاصی وارد یک رابطه شوید کم‌کم از نظر احساسی به دوست‌پسرتان وابسته می‌شوید، این وابستگی احساسی چشم‌تان را روی بسیاری از واقعیت‌ها می‌بندد. اگر طرف مقابل بخواهد از شما سوءاستفاده کند به خاطر وابستگی‌تان در مقابل او بی‌دفاع می‌شوید، از استانداردها و ایده‌آل‌هایتان کوتاه می‌آیید و زمانی که توسط او رها شوید به شدید ضربه روحی می‌خورید. نمی‌خواهیم شما را از همه روابط عاشقانه بترسانیم، اما لازم است از روابط بی‌هدف بترسید.

برای اینکه خودتان را در مقابل آسیب حفظ کنید، لازم است در درجه اول آمادگی ورود به رابطه سالم و متعهدانه به قصد ازدواج را در خودتان ایجاد کنید،‌ روش صحیح یافتن یک فرد مناسب را پیدا کنید و درنهایت وارد یک رابطه سالم شوید. شما به یک راهنمای آموزشی نیاز دارید تا بدانید چه زمانی برای یافتن فرد ایده‌آلتان آماده هستید، دنبال چه ویژگی‌هایی در او باید باشید، چطور باید او را پیدا کنید،‌ چطور به او نزدیک شوید و یک رابطه عاطفی سالم به قصد ازدواج شکل دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره، لطفا صفحه «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» را مطالعه کند.

برای پیدا کردن یک دوست پسر مناسب،‌ ابتدا باید خودتان را بشناسید. دوست‌پسر خوب برای هرکس معنی متفاوتی دارد. مهم این است که خواسته‌های شما از فردی که می‌خواهید با او زندگی کنید چیست. بنابراین دست به کار شوید و از خودتان بپرسید واقعا دنبال چطور فردی می‌گردید؟ چه ملاک‌هایی برای یک دوست‌پسر خوب دارید؟ دوست دارید او چه ویژگی‌های رفتاری، شخصیتی، ظاهری و خانوادگی داشته باشد؟ لیستی از این ویژگی‌ها تهیه کنید تا در ادامه راه کمک‌تان کند.

بهتر است بعد از تهیه لیست، آن را به یک مشاور روانشناس نشان‌ دهید تا بررسی کند، چون قرار است این لیست معیار سنجش خواستگارهای‌تان باشد بنابراین اگر لیست درستی آماده نکرده باشید احتمال اشتباه و آسیب زیاد می‌شود. مشاوران رادیو عشق به شما کمک می‌کنند بتوانید یک تصویرسازی درست از مرد ایده‌آل‌تان انجام دهید و بر اساس‌ آن بتوانید گزینه‌های ازدواج اشتباه را از درست به خوبی تشخیص دهید.

وقتی به این فکر می‌کنید که دوست‌پسر ایده‌آلتان چه ویژگی‌هایی لازم است داشته باشد، گاهی به این مسئله پی می‌بردید که لازم است تغییراتی نیز در خودتان ایجاد کنید تا جذابیت‌تان افزایش پیدا کند و شما هم فرد ایده‌آلی برای او باشید. مثلا ممکن است به این نتیجه برسید که باید روی جذابیت‌‌های ظاهری‌تان کار کنید، اعتمادبه‌نفس‌تان را افزایش دهید یا سبک زندگی جذاب‌تر و هدف‌مندی‌تری برای خودتان ایجاد کنید،‌ پس دست به کار شوید و هرکاری که لازم است برای جذاب‌تر شدن برای دوست‌پسر ایده‌آلتان انجام دهید. حالا باید دنبال چنین فرد ایده‌آلی بگردید. برای اینکه دنبال یک دوست‌پسر خوب بگردید نباید منفعل باشید و منتظر بمانید او شما را پیدا کند، بلکه شما هم باید در این مسیر حرکت کنید. مهم‌ترین کاری که در این مرحله باید انجام دهید این است که فعالیت‌ها و حضور اجتماعی‌تان را بیشتر کنید. مطمئنا برای افزایش حضور اجتماعی‌تان لازم است از مهارت‌های ارتباطی قوی برخوردار باشید. بنابراین اگر در این زمینه احساس ضعف می‌کنید، دست به کار شوید؛ مطالعه و تمرین کنید و از مشاور متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

هر زمان فردی را دیدید که شبیه به خواسته‌های شما از یک مرد ایده‌آل بود، بهتر است به شیوه‌های مناسب به او نزدیک شوید. شاید فکر کنید سخت‌ترین قسمت کار اینجاست و چطور باید به او نزدیک شد؟ خیلی‌ها در این شرایط به ابراز علاقه مستقیم فکر می‌کنند، اما باید بدانید ابراز علاقه مستقیم به یک پسر کار درستی نیست و حتی اگر رابطه عاطفی بین شما ایجاد شود، در آینده به مشکلاتی برمی‌خورید. اما این به این معنی نیست که شما باید دست روی دست بگذارید و هیچ‌کاری نکنید. شما باید به او فرصت دهید شما را ببیند و انتخاب‌تان کند. سعی کنید سر صحبت را با او باز کنید.

بستگی دارد شما این فرد را کجا ملاقات کرده‌اید. مثلا اگر در محیط دانشگاه آشنا شده‌اید،‌ راجع به مسائل درسی با او صحبت کنید یا حتی ازش کمک بگیرید. کمک کردن حس خوبی به آقایان می‌دهد. البته نباید در این زمینه زیاده‌روی کنید که فکر کند فرد وابسته‌ای هستید یا خودتان از پس کارهای‌تان برنمی‌آیید. سعی کنید کم‌کم صحبت‌هایتان دوستانه‌تر شود تا هم بتوانید شناخت بیشتری درباره او پیدا کنید و هم این فرصت را به او بدهید که شما را بشناسد. درواقع شما با ایجاد این فرصت و معرفی و شناساندن خودتان، او را ترغیب می‌کنید که خودش به شما پیشنهاد آشنایی بدهد.

خیلی وقت‌ها افراد از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باهم آشنا می‌شوند. نمی‌توان انکار کرد که این روزها تکنولوژی نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در زندگی افراد دارد و یک روش بسیار پرکاربرد برای آشنایی دو نفر است. نمی‌گوییم به هیچ‌وجه از طرق فضای مجازی با کسی آشنا نشوید، اما باید حسابی حواس‌تان جمع باشد. شبکه‌های اجتماعی فقط می‌تواند در زمینه آشنایی اولیه به شما کمک کند و به هیچ‌وجه نمی‌توانید افراد را از طریق فضای مجازی بشناسید. بسیاری از دختران که مورد سوءاستفاده عاطفی، مالی و… قرار می‌گیرند،‌ از طریق مجازی با فرد موردنظر آشنا شده‌اند و فقط با شنیدن حرف‌های فرد مقابل یا دیدن پست‌ها و مطالبی که به اشتراک می‌گذارد، به این نتیجه رسیده‌اند که کاملا او را شناخته‌اند و او همان دوست‌پسر رویایی‌شان است! بنابراین به هیچ‌وجه فراموش نکنید که از راه دور و از طریق چت کردن و تماس تلفنی نمی‌توانید فردی را بشناسید. بنابراین قبل از اینکه وابستگی عاطفی پیدا کنید، حتما او را چندین جلسه به صورت حضوری ببینید. روابط مجازی طولانی مدت وابستگی عاطفی شدید ایجاد می‌کند. با شنیدن حرف‌های طرف مقابل یک تصویر ایده‌آل از او در ذهن‌تان نسازید و عاشق و دلباخته‌اش نشوید. اگر می‌دانید نمی‌توانید او را در دنیای واقعی ملاقات کنید، مثلا در دو شهر متفاوت و بسیار دور از همدیگر هستید، به‌هیچ‌وجه رابطه دوستانه ایجاد نکنید.

بهتر است قبل از اینکه با فردی وارد رابطه عاطفی شوید، استانداردها و خط قرمزهای‌تان را اول برای خودتان و بعد برای طرف مقابل‌تان مشخص کنید. مراقب باشید یکی از مهم‌ترین استانداردهای شما باید هدف‌مند بودن رابطه باشد. یعنی اگر بعد از یک مدت آشنایی و ایجاد شناخت متوجه شدید به درد هم می‌خورید و رابطه خوبی دارید، هردو تمایل داشته باشید رابطه را به سمت ازدواج سوق دهید. پس با کسی که از همان ابتدا می‌گوید قصد یا شرایط ازدواج ندارد، از صحبت‌های جدی درباره آینده طفره می‌رود یا از همان روز اول خواسته‌های جنسی از شما دارد، وارد رابطه نشوید. خودتان را گول نزنید! خیلی از دخترها با پسری دوست می‌شوند که از همان ابتدا گفته فعلا به ازدواج فکر نمی‌کند. آن‌ها با خودشان می‌گویند «الان اینطوری میگه، یه کم باهم باشیم نظرش عوض میشه، هرطور شده راضیش می‌کنم». اما وقتی به خودشان می‌آیند می‌بینند چند سال از رابطه‌شان گذشته و طرف مقابل همچنان علاقه‌ای به ازدواج ندارد. پس به جای اینکه چندسال از زندگی‌تان را صرف یک رابطه بی‌نتیجه کنید و از نظر عاطفی کاملا وابسته شوید، از همان ابتدا وارد رابطه‌های بی‌هدف یا آسیب‌زا نشوید. بنابراین از همان ابتدای رابطه با رفتار و گفتارتان به او نشان دهید که دنبال یک رابطه جدی و هدفمند هستید. فراموش نکنید فرآیند شناختن طرف مقابل‌تان باید در تمام طول رابطه وجود داشته باشد و از طرفی باید برای داشتن یک رابطه سالم تلاش کنید. یک رابطه سالم و هدفمند ذره ذره ساخته می‌شود. شما باید یاد بگیرید چطور به شیوه صحیح باهم صحبت کنید، نیازهای همدیگر را برآورده کنید،‌ چطور اختلافات‌تان را برطرف کنید و حتی چطور به شیوه صحیح باهم دعوا کنید. اگر باهم یک رابطه عاطفی سالم و رضایت‌بخش داشته باشید،‌ او به هیچ‌وجه شما را رها نخواهد کرد.

اگر در هرکدام از این مراحل مشکل دارید، نمی‌دانید دنبال چطور فردی هستید، نمی‌توانید با جنس مخالف مخالف ارتباط برقرار کنید، نمی‌دانید چطور یک دوست‌پسر مناسب پیدا کنید، در رابطه با دوست‌پسرتان مشکلات زیادی دارید یا دوست دارید رابطه‌تان را تبدیل به یک رابطه پایدار و ازدواج کنید، بهترین راه کمک گرفت از یک مشاور متخصص است. مشاور به شما کمک می‌کند مشکل را به صورت ریشه‌ای پیدا کنید و مهارت‌های لازم برای حل مشکلات‌ را بیاموزید.

خیلی از دختران جوان به دنبال پیدا کردن یک دوست پسر مناسب هستند. تلاش برای پیدا کردن دوست‌پسر مناسب خوب است اما نباید فراموش کنید که باید با فردی وارد رابطه شوید که دنبال یک رابطه هدفمند و به قصد ازدواج باشد. برای پیدا کردن یک دوست‌پسر خوب باید در درجه اول خودتان را بشناسید و بدانید دنبال چطور فردی هستید. سپس با تقویت مهارت‌های ارتباطی و فعالیت‌های اجتماعی‌تان با افراد مناسبی آشنا شوید. شما نباید مستقیما به مردی ابراز علاقه کنید یا پیشنهاد آشنایی دهید. بلکه باید با نزدیک شدن به او و ایجاد یک رابطه دوستانه، این فرصت را به او دهید که به شما علاقه‌مند شود و پیشنهاد آشنایی دهد. مراقب باشید با فردی که از ابتدا بیان می‌کند قصد یا شرایط ازدواج ندارد، وارد رابطه نشوید و با گفتار و رفتارتان به او نشان دهید دنبال یک رابطه هدفمند و ازدواج هستید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

32 بازدید

43 بازدید

112 بازدید

101 بازدید

175 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

دمنوشی که شمارا به وزن ایده آل خود میرساند  

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

داشتن دوست و روابط اجتماعی، یکی از مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین نیازهای هر انسانی است. همه ما لذت داشتن دوست خوب را تجربه کرده ایم، و می‌دانیم که یک دوست خوب، همراه و همدل درست مثل یک گنج باارزش است. با گل فروشی آنلاین گُل سِتان همراه باشید تا روش پیدا کردن دوست جدید چه در مدرسه و دانشگاه چه در محیط کار و زندگی را به شما آموزش دهیم.

اما پیدا کردن دوست خوب، حقیقتا کار راحتی نیست. روزهای اول مدرسه را یادتان هست؟ خیلی‌ها با کمی خجالت و عده ای هم با روی باز و خوشحالی شروع به صحبت و بازی کردند و به همین سادگی دوستی‌های زیبایی را رقم زدند.

ولی میدانیم که با بالارفتن سن آدمها، مشغله و نگرانی‌ها بیشتر شده و به همین نسبت، یافتن همراه و دوست خوب هم کمی سخت شده. بخصوص اگر برای مدتی طولانی به موقعیت و مکانی عادت کرده باشید و ناگهان مجبور به ترک آن شهر و یا شغل شوید. در این حالت باید از دوستان قدیمی خود دور شده و پس از سال‌ها مجددا دوستان تازه‌ای پیدا کنید. اما اگر در حال حاضر دوستان خوبی دارید قدر آنها را بدانید و سعی کنید در همانطور که در مطلب ۲۰ راه جالب برای ساختن یک پاییز عاشقانه به بهترین نحو این پاییز را با آنها سر کنید. با گُل سِتان همراه باشید تا با هم 30 راه موثر دوست یابی را بررسی کنیم.

تقریبا در هر شهری، فضایی مناسب برای پیاده روی وجود دارد. مثل حاشیه دریا، بخشی از طبیعت و یا جاده‌های مخصوص پیاده روی. وقتی با فردی در این مسیر همراه می‌شوید، به راحتی می‌توانید بحث‌های ساده ای را آغاز کنید. حرفهایی دور از دغدغه‌های زندگی روزمره. مثلا از زیبایی مسیر صحبت کنید، در مورد آب و هوا بگویید و با دیگران همکلام شوید. اگر علاقه‌مند به پیاده روی و یا کوه نوردی هستید، یافتن افرادی در این مسیرها خیلی به شما کمک می‌کند.

یعنی با افرادی دوست می‌شوید و علایق مشترکی با شما دارند و می‌توانید برای تفریحات و ورزشهای بیرون از منزل روی آن‌ها حساب کنید. فقط حواستان باشد، قبل از اینکه مسیرهایتان از هم جدا شود، برنامه دیدار مجدد را بریزید!

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

اگر تنها به پیاده روی رفتید و کسی را ندیدید، بهتر است با گروه‌های مخصوص همراه شوید تا در آنجا با افراد مختلف آشنا شوید. البته اگر پیاده روی ورزش موردعلاقه شما نیست هیچ ایرادی ندارد. ما فقط پیاده روی را مثال زدیم. هر ورزش گروهی دیگری مثل کوه نوردی، فوتبال، والیبال و یا حتی گروه‌های تنیس هم انتخاب‌های عالی هستند.

در کل سعی کنید گروه‌هایی را پیدا کنید که به فعالیت بدنی می‌پردازند. تا هم لذت ببرید، سالم‌تر شوید و هم افراد شاداب‌تری را ملاقات کنید. با اعضای گروه صحبت کنید و آنها را به صرف چای و یا قهوه بعد از ورزش دعوت کنید.

طرفدار موسیقی پاپ هستید؟ یا عاشق نوای دلنشین سنتور؟ فرقی نمیکند. در هر حالت متناسب با سلیقه موسیقی خود، در گروه‌ها و کنسرت‌های که جدیداد در ایران زیاد هم برگزار می شود شرکت کنید. موزیک همیشه بهانه خوبی برای آغاز یک گفت و گوست.

دوستان هم سلیقه پیدا کنید و با هم جلساتی مخصوص به گوش دادن به موسیقی درست کنید. بعدا با دعوت کردن سایر افراد، گروه را بزرگتر کنید و در کنار دوستان جدید خود از موسیقی لذت ببرید. اگر شما در شهرهای مذهبی مانند مشهد و یا … زندگی می کنید احتمالا شانس کمتری برای شرکت در یک کنسرت خواننده مورد علاقه‌اتان را دارید. نگران نباشید راه برای رسیدن به دوست جدید زیاد است!

گاهی وقت‌ها افرادی که تمام شهر را به دنبال آنها می‌گردیم، تنها یک دیوار با ما فاصله دارند! تا حالا با همسایه‌های خود آشنا شده اید؟ اگر می‌بینید که همسایه شما در حیاط مشغول کار کردن است، حتما بروید و به او کمک کنید. یا کمی بیشتر سوپ و شیرینی بپزید تا برای همسایه خود هم ببرید. اگر کمی برای آشنایی با آنها زمان بگذارید، شاید دوستانی بی‌نظیر پیدا کنید که فقط چند قدم با منزل شما فاصله دارند.

در این سایت عضو شوید قسمتی از این سایت مخصوص دورهمی‌های متفاوتی است، ایونت‌های شهر خود را پیدا کنید و در هر کدام که علاقه مند هستید شرکت کنید بدون شک دوستان جدید را در همان روز اول پیدا خواهید کرد. شاید اغراق نباشید اگر بگویم این روش پیدا کردن دوست جدید در ایران خیلی خوب جواب می دهد.

یک مهمانی شام مطابق با سلیقه خود ترتیب بدهید و همسایه‌ها، همکاران و دوستان تازه خود را دعوت کنید. اگر می‌توانید، توصیه میکنیم به آنها بگویید که هر کدام با دوستان خود بیایند. چون اینگونه دایره افراد آشنا را گسترش می‌دهید و در نتیجه دوستان بیشتری پیدا می‌کنید.اصلا لازم نیست خیلی زحمت بکشید. یک سوپ ساده درست کنید و تعدادی پیتزا هم سفارش دهید! مهم این است که دور هم باشید و با هم لحظات خوبی سپری کنید.

رفتن به کلاس جدید، خودبه‌خود باعث می‌شود تا با افرادی جدید و همفکر آشنا شوید. بهتر است در کلاسی ثبت نام کنید که محیطی فعال تر داشته باشد و صرفا محدود به تدریس و سخنرانی نباشد، اینگونه می‌توانید بیشتر با همکلاسی ها و اساتید خود صحبت کنید. بعضی از کلاس‌های هنری (مثل نقاشی) به طور کلی بر مبنای مشارکت و فعالیتهای گروهی هستند. خود را به همکلاسی‌هایتان معرفی کنید و با آنها همراه شوید.

اگر دوستانی دارید که با افراد زیادی در ارتباط هستند، از آنها بخواهید تا شما را به دوستان خود معرفی کنند. اگر به شهر و کشور جدیدی مهاجرت کردید، هرگز ارتباط خود را با دوستان قدیمی خود از بین نبرید. از طریق شبکه‌های اجتماعی با آنها در ارتباط باشید. بد نیست گاهی برای دیدن همدیگر برنامه ریزی کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای ملاقات با افراد جدید، شرکت در کلاس های ورزشی است. حتی اگر خیلی با همکلاسی های خود جور نمی‌شوید، به بخش مشترک باشگاه ( مثل اتاق وزن کشی ) بروید و با دیگران در مورد وزن و ورزش و … صحبت کنید. اگر کافه کوچکی در باشگاه شما وجود دارد، حتما بعد از ورزش به آنجا بروید و با سایر اعضا در ارتباط باشید.

گاهی وقتی از کار در منزل خسته شدیم، ترجیح میدهیم ادامه آن را در فضایی بیرون از خانه مثل کافه انجام دهیم. این ساده است که سر خود را پایین نگه دارید و فقط به انجام دادن کار خود بپردازید. اما این بار هر از گاهی به سایر آدمها هم نگاه کنید. شاید درست میز کنار شما فردی مثل شما باشد. با افراد تازه هم صحبت شوید و از تنهایی خود فاصله بگیرید. شاید بهترین دوست خود را در همان کافه پیدا کردید!

تیم های باحال و اهل ماجراجوی زیادی در ایران شکل گرفته اند که شما را با سفرهای داخلی 2 الی چند روزه می برند می تواند آخر هفته را در یکی از این تور های ثبت نام کنید تورهایی با قیمت بسیار مناسب که اکثرا زیر 500 هزار تومان هستند. یک سفر به دل طبیعت با آدم‌های اهل طبیعت. قطعا در این سفر دوستان زیادی پیدا خواهید کرد

تعدادی از این تورهای را به شما معرفی می کنیم اما با یک جستجوی ساده در اینستاگرام و گوگل می توانید تورهای بیشتری پیدا کنید.روش پیدا کردن دوست جدید زیاد است اما این یکی از بهترین راه های پیدا کردن دوستان خوب است!پیج اینستاگرام برگزار کننده های تورهای طبیعت گردی با ماشین های دو دیفرانسیل:– فوبه– مسو

اگر اهل مطالعه هستید، یک گروه کتابخوانی می‌تواند انتخاب فوق العاده ای برای شما باشد تا بتوانید با افرادی مانند خودتان ملاقات کنید. می‌توانید این گروه‌ها را از طریق کتابفروشی‌های بزرگ، گروه‌های فرهنگی و یا حتی آنلاین پیدا کنید. شاید کمی طول بکشد تا گروهی را پیدا کنید که دقیقا سلیقه کتاب شما را دنبال کنند. اما اگر چنین گروهی را پیدا نکردید، خودتان دست به کار شوید! گروه خودتان را درست کنید و دیگران را به آن دعوت کنید.

معمولا موقعیت‌های جالبی برای انجام این نوع کارها وجود دارد، موقعیت هایی که هم لذت بخش هستند و هم با همدلی زیادی انجام می‌شوند. لازم نیست حتما هر کاری را انجام دهید. در کارهایی شرکت کنید که طبق علاقه و استعداد شما هستند. مثلا اگر از انجام امور فرهنگی مثل آموزش رایگان به کودکان، کار در گل فروشی، اجرای موسیقی و شعر خوانی و .. لذت میبرید، حتما به سراغ آنها بروید و با عشق و علاقه به آنها بپردازید. حتما در آنجا افراد خوبی را ملاقات می‌کنید.

صفحات اجتماعی مخصوص به شهر خود را دنبال کنید، معمولا گردهمایی های مختلفی مانند پیاده روی عمومی، رونمایی از آلبوم‌های موسیقی، گالری‌های هنری و … انجام می‌شود. بخصوص گروه‌های حامی طبیعت! در این روزها که حفاظت از طبیعت از بزرگترین دغدغه‌های انسانهاست، بد نیست به این گروه‌های بزرگ بپیوندید و در طرح‌های همگانی مثل جمع آوری زباله‌ها کمک کنید. در چنین فضایی، افراد مختلفی را خواهید دید و می‌توانید درمورد دغدغه‌های مشترک خود با هم صحبت کنید.

فرقی نمی‌کند، در صف خرید هستید و یا حتی در اداره پلیس! با افرادی که کنار شما هستند صحبت کنید. اگر برایتان سخت است، از قبل کمی به مکالمه‌های ساده فکر کنید و تعدادی از آنها را همیشه در ذهن خود داشته باشید تا برای شروع مکالمه های این چنینی استفاده کنید.

ممکن است کمی در آغاز سخت باشد، اما اگر خوش شانس باشید و طرف مقابل هم اهل معاشرت باشد، قطعا مکالمه خوبی خواهید داشت.

سگ‌ها همیشه جالب اند و مردم با لذت به آنها نگاه می‌کنند. اگر لباس سگ شما زیبا و کمی متفاوت است، شاید مجبور شوید با همه افراد حاضر در پارک در مورد او گفت و گو کنید!

اگر سگ خود را به پیاده روی ببرید، او می‌تواند دلیل خوبی برای آغاز معاشرت با افراد جدید باشد. بخصوص که بیشتر سگ‌ها کنجکاو و بازیگوش هستند و صاحب خود را به سمت سایر سگ‌ها و حتی کودکان می‌کشند، در این حالت دیگر مجبورید که به افراد جدید سلام کنید! روش پیدا کردن دوست جدید با سگتان شاید خیلی خوب جواب بدهد اما باید حواسمان باشد سگ ها را بازیچه برای پیدا کردن دوست جدید نکنیم چرا که این حیوان خانگی خودش یکی از بهترین دوستان شماست!

اگر در شهر شما پارکی برای سگ‌ها وجود دارد، حتما از آن استفاده کنید. تعدادی اسباب بازی برای سگ خود بردارید و با هم به پارک بروید. حتما در آنجا با افراد جدید و عاشقان حیوانات دیدار خواهید کرد.

رستوران‌ها و یا کافی شاپ‌هایی را پیدا کنید که میزهای عمومی دارند. به جای اینکه خود را به میز یک نفره محدود کنید، روی این میزها بنشینید. در این صورت با افراد جدیدی که با هم سر یک میز هستید صحبت خواهید کرد و شاید بعدها با هم دوست شدید! اگر تهران هستید تعداد زیادی از این کافی شاپ ها را درمرکز شهر نزدیک پارک خانه هنرمندان می توانید پیدا کنید.

سری به فیسبوک و اینستاگرام بزنید. حتما گروه هایی مخصوص همشهری‌های خود پیدا می‌کنید. می‌توانید از این طریق با تعدادی از آنها آشنا شوید و قرارهای عمومی بگذارید. می‌توانید با هم هماهنگ کنید و حتی برای صرف یک چای همدیگر را ببینید. شاید از این طریق دوستان قدیمی خود را هم پیدا کردید.

آیا همایش هایی و یا گروه هایی مخصوص به حرفه شما هستند؟ مانند انجمن تجارت الکترونیک ایران، یا خانه هنرمندان ایران و یا … در مورد شغل خود جستجو کنید، گروه‌ها و همایش‌های مربوط به تحصیلات و یا حرفه خود را دنبال کنید و حتما در آنها شرکت کنید. تا ضمن یافتن افراد جدید، در کار و عملکرد حرفه‌ای خود پیشرفت کنید.

بسیاری از همکاری های بزرگ از همین گروه‌های محدود شکل گرفته اند. ممکن است شما یک دوست و یک شریک تجاری جدید پیدا کنید! این روش پیدا کردن دوست جدید برای بزرگسالان بسیار جواب می دهد، حتما امتحانش کنید.

در مرکزهای هنری و فرهنگی نزدیک خود عضو شوید و مانند تمام اعضا مرتبا در جلسات و اجراها شرکت کنید. تئاتر، موسیقی و جلسات نقد و بررسی اشعار و ادبیات بسیار گزینه‌های خوبی هستند. با افرادی که هستند صحبت کنید، چون آنها در هنر، هم سلیقه شما هستند.اگر هنرهای تجسمی را ترجیح می‌دهید، سراغ گالری‌های نقاشی، خطاطی و مجسمه سازی های شهر خود بروید. با هنرمندان، صاحبان آثار و مدیران گالری‌ها صحبت کنید و در مورد سلیقه هنری خود بحث کنید.

شاید صحبت کردن برای جمعیت کمی ترسناک به نظر برسد، اما وقتی در جمع افرادی باشید که همگی مثل شما هستند و برای یادگرفتن چیزهای جدید دور هم جمع شده اند، قطعا با مرور زمان آسان می‌شود. این نوع گروه‌ها نه تنها اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد، بلکه باعث می‌شود با افراد جدید و مختلفی دیدار کنید و با هم دوست شوید.

افرادی را پیدا کنید که مثل شما عاشق غذا هستند. یک غذا را انتخاب کنید و آن را به نوبت برای هم درست کنید. نظر بدهید و بخورید و بخندید! حتی می‌توانید هر بار به سراغ یک رستوران رفته و آن غذای محبوب را امتحان کنید. البته لازم نیست خیلی خرج کنید. اینکه کمی مزه آن را بچشید کافی است! با هم گروه شوید و کمی فارغ از مشکلات، لحظاتی شاد و خاطره انگیز برای هم بسازید. البته مراقب وزن خود باشید!

رقصیدن از زیباترین و شادترین راه هایی است که می‌توانید به وسیله آن انرژی خود را تخلیه کنید. روی یک نوع خاص از رقص و یا ورزش تمرکز نکنید. کلاس‌های مختلف را امتحان کنید. زومبا، سالسا،هیپ هاپ و … همگی تجربه‌های جدیدی هستند.رقص بهترین ورزش است، شادابی و سلامت شما را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد و در عین حال بهانه ایست برای یافتن دوستانی شاد و سرزنده.

اگر فردی مذهبی هستید و یا به معنویت روح بسیار توجه می‌کنید، طبق دین خود عمل کنید. به مسجد،معبد، کلیسا و سایر اماکن مقدس خود بروید و در مراسم‌های مختلف شرکت کنید. این از مناسب ترین راه‌هایی است که بتوانید افرادی همراه و هم‌فکر و هم عقیده خود پیدا کنید.

اتفاقات پیرامون خود را رصد کنید. ببینید چه برنامه‌هایی در نزدیکی شما در حال برگزاری است. در آنها شرکت کنید و تجربه کسب کنید. سعی کنید کنار کسی بنشینید که تنها نشسته است احتمالا او هم دنبال دوست جدید است (;

به قول یک دوست قدیمی، خودت را به موزه ببر!به چه چیزی علاقه دارید؟ هنر؟ تاریخ طبیعی؟ علوم؟ پول و اشیای قیمتی؟ فرقی نمی‌کند! بیشتر شهرها دارای موزه‌های مختلفی هستند که با کمی جست و جو بین آنها، می‌توانید نزدیک ترین موزه به سلیقه خود را پیدا کنید و به آن سر بزنید. درون موزه های می توانید با سایر بازدید کنندگان هم صحبت شوید.

آیا انگیزه خاصی برای کمک کردن به مردم، طبیعت، کودکان و یا سالمندان دارید؟ پس دست به کارشوید. در یک مرکز خیریه مناسب عضو شوید و حسابی درگیر امور خیریه شوید. در دنیای اموری مانند خیریه که همه بخاطر دلایل و انگیزه‌های درونی فعالیت می‌کنند، قطعا دوستان خوبی پیدا خواهید کرد، دوستانی که شاید مهربان‌تر و حامی‌تر از بقیه باشند.

اگر در خانه کار می‌کنید وفریلنس هستید یا به طور کلی شرایط شغلیتان به گونه ایست که با افراد جدید سر و کار ندارید، سراغ یک شغل پاره وقت در محیطی اجتماعی‌تر بروید. چند ساعت کار کردن در هفته، در جایی مثل رستوران یا کافی شاپ یا کتابخانه این شانس را به شما می‌دهد که صدها انسان جدید و متفاوت را ملاقات کنید و روحیه خود را بهتر کنید.

احتمالا هر بار که تنها به رستوران میروید، تمام مدت در حال استفاده از تلفن همراه و یا غرق در مطالعه کتاب محبوبتان هستید. اما این بار، متفاوت عمل کنید. اگر در کشور شما مکان‌هایی عمومی ( مانند بار و مکانی مخصوص برای سرو نوشیدنی ) وجود دارد، یک بار غذای خود را ببرید و در آن قسمت بخورید. با مسئول بار صحبت کنید و با افرادی که در کنارتان هستند معاشرت کنید.

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

با دوستان خود برنامه بریزید و ناهار آخر هفته را با هم در طبیعت نزدیک اطراف شهر بخورید. راه‌های مختلفی وجود دارد، کافی است کمی حوصله به خرج دهید.

شاید کمی برای آقایان دلسرد کننده باشد، اما باید بگوییم که ایجاد روابط جدید برای خانمها راحت تر است. خانمها زمان بیشتری را برای رسیدگی به خود صرف می‌کنند، به جزییات بیشتر توجه دارند و شاید کمی اجتماعی تر هستند. به همین دلیل در محیط های متفاوت تر و بیشتری نسبت به آقایان قرار می‌گیرند، که باعث می‌شود با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنند.

و اما آقایان جنتلمن، هیچگاه شروع یک ارتباط را با شوخی های زننده خیابانی شروع نمی کنند، چرا که می دانند بزرگترین اشتباه برای زیر سوال بردن شخصیت خودشان است، سعی کنید همیشه یک جنتلمن باشید.

قطعا چند راه از بین این 30 روش برای پیدا کردن دوست جدید برای شما مناسب بوده است. اما همواره یادتان باشد که تمامی این راه ها در شروع سخت است. باید به سختی و خجالت غلبه کنید و کمی زحمت بکشید تا بتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. اعتماد به نفس داشته باشید، پرقدرت بایستید و خود را معرفی کنید. بدون نگرانی مکالمه جدیدی را آغاز کنید و حتی برای دیدار بعدی قرار بگذارید. کمی طول می‌کشد تا دوستان خوب و حامی پیدا کنید، پس ناامید نشوید.

تا زمانی که با افراد ارتباط برقرار نکنید، نمیتوانید دوستی پیدا کنید. درست است که کمی سخت است. ساختن اعتماد، صمیمت، احترام و حمایت، به زمان و انرژی نیاز دارد. اما مطمئن باشید که حتما فردی مناسب را پیدا میکنید. هرچه بیشتر در محیط های اجتماعی باشید، افراد متنوع تر و جالب تری را ملاقات می‌کنید، با اینکه با همه آنها صمیمی نمیشوید، فراموش نکنید که دوست خوب می‌تواند باعث پیشرفت، آرامش و شادی در زندگی شود. البته، سعی کنید که خودتان هم دوست خوبی برای دیگران باشید، این بهترین هدیه ای است که میتوانید به دوستان خود بدهید!

یکی از دوستان من به تازگی به دلیل شرایط شغلی جدیدش، مجبور به مهاجرت به کشور امریکا شده است شده بود، به همین علت در مورد دوستی و روابط تازه حرفهای خوبی میزد، او می‌گفت : من در شهر خودم دوستان خوب و قدیمی داشتم که با بعضی از آنها از دوران مدرسه دوست بودم، یعنی بیش از 20 سال! ما همدیگر را به خوبی می‌شناختیم، همه چیز را در مورد هم میدانستیم، و حتی اگر مرتبا همدیگر را نمی‌دیدیم هم میدانستیم که هر کدام کجا و مشغول چه کاری هستیم.

علاوه بر دوستان خوب، من همسایه‌ها، همکار و آشنایان زیادی هم در شهر خودم داشتم. اما تازمانی که مجبور به ترک کشورم شدم، متوجه شده ام که چه دوستانی را از دست داده ام. اگرچه دلم برای همه آنها تنگ می شود و هر از گاهی با ارسال گل به ایران آنها را سورپرایز می کنم، اما هیجان و تجربه زندگی در مکان تازه را به شرایط سابق ترجیح دادم. او میگوید آغاز مهاجرت مانند یک تعطیلات طولانی است!

اما با گذشت زمان و به خصوص با ورود به فصل سرما، همه چیز تغییر می‌کند. کم کم تفاوتهای زندگی جدید مشخص می‌شود و در چنین شرایطی، قبل از همه چیز دلت برای دوستان و خانواده ات تنگ می‌شود و به فکر روش پیدا کردن دوست جدید خواهید بود.هماطور که گفتم، یافتن دوستان جدید کار راحتی نیست. شاید شما کتاب خواندن را به بودن در جمعی جدید ترجیح بدهید! اما بهتر است این کار را نکنید. کمی زمان و انرژی کافیست تا باز هم دوستان خوبی پیدا کنید.

شما هم اگر راه کارهایی برای پیدا کردن دوستان جدید دارید لطفا در قسمت نظرات با بقیه به اشتراک بگذارید.

چقدر این مطلب کاربردی بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره کلیک کنید.

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 37

به این آموزش امتیاز بدهید!

ستایش هستم . در زبان انگلیسی و موسیقی متخصصم. عاشق علوم مرتبط به ستاره‌ها، کهکشان‌ها هستم، معتقدم که نباید زمان رو هدر داد،هر وقت نیاز به امید و انرژی دارم سراغ گل‌ها و گیاهان میرم 🙂

عالی بود ممنون زندگیتون سرشار از انرژی⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

سلام . ممنون از نظر زیباتون
رضایت شما باعث دلگرمی بیشتر مجموعه گل ستان خواهد شد.

عالی ایول دارین

مقالتون خیلی کامل و خوب بود . ممنون

سلام
روزتون به خیر
ممون بابت لطفتون

سلام جالب بود ولی اتفاق خوبیست یافتن ی دوست خوب

سلام . بله دوست خوب تاثیرات مثبتی در زندگی دارد

خیلی خوشحالم که یکه دوست عزیز پیدا کرد م

خیلی خوشحالم

ممنون خیلی به من کمک کرد

سلام
وقتتون بخیر
ممنون بابت لطفتون

جالب بود ولی تاحالا خیلی هارو امتحان کردم . آدم های مختلفی از زندگی آدم ها عبور میکنن ولی همشون نمیتونن به معنای واقعی دوست باشن . ایام به کام

به جرات می گویم که همه را امتحان کردم گاهی حس می کنم که زندگی من یه سردرگمی کسل کننده است که تنها باید طی شود

من همشو امتحان کردم نمیشهه

ممنون متن بسیار خوبی بود ولی بنظرم امروزه خیلی کاربردی نیست ازین جهت که برای هر موردی حرف برای گفتن هست مثلا فضای مجازی به جای اینکه جایی برای شروع و تبادل افکار و اندیشه ها باشه شده محلی برای آرزوهای بر باد رفته چنانکه پره از مهندس پزشک مدیر عامل و۰۰۰۰ در مورد پیاده روی هم که ( سلامت را نمی‌خواهند پاسخ گفت سرها در گریبان ۰۰۰)در برخی از موارد هم نیاز به امکانات مالی خوبی می باشد۰ با همه ی این موارد ممنون از زحمت تون در خصوص گردآوری مطالب ۰ پیروز باشید ۰

دمتون خیلی گرم

خوب بود

عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
من که تونستم دوستان خوبی پیدا کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام *

ایمیل *

باکس گل نشاط

باکس گل ساتین

باکس دشت سفید

جام هزار و یک شب

باکس گل سرمست

باکس گل گلنام

هرهفته جدیدترین مقالات و تخفیفات را از طریق ایمیل دریافت کنید.

هفت روز هفته، شنبه تا جمعه ساعت 9 الی 19 
 |  واتس اپ 09120785191
 |  تماس 88823690-021

استفاده از مطالب گل فروشی اینترنتی گُل‌سِتان تنها برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ارزش آفرینان فردای روشن (گل فروشی آنلاین گُل‌ستان) است.

با اینترنت

به امید روزی که هر ایرانی حداقل یک وبلاگ داشته باشد!

توسط خسروبیگی
منتشر شده ۲۹ مرداد ۱۳۸۷
وبلاگ

۱- با توجه به کامنتهایی که برای دوست‌یابی میگذارند (آخرین نمونه)، به نظر میرسد عده‌ای علاقه دارند که از طریق اینترنت (و این وبلاگ) دوست‌یابی کنند. گرچه چیزی که تحت عنوان دوست‌یابی اینترنتی مد نظر من بوده و هست با چیزی که به نظر میرسد مد نظر بیشتر کامنتگذاران در این مورد باشد، متفاوت است؛ اما من برای اینکه به علاقه این دسته از افراد احترام گذاشته باشم، این پست را برای دوست‌یابی نوشتم! پس فقط میتوانید از این پست برای گذاشتن مشخصات خودتان به منظور دوست‌یابی استفاده کنید.
۲- انتشار شماره تلفن ممنوع است.
۳- اگر واقعا از این طریق دوست پیدا کردید(؟)، حتما منو خبر کنید!
۴- از انتشار کامنتهای دوست یابی پای سایر پستها جلوگیری میکنم!
۵- مجددا توجه شما را به تذکر داده شده در پست قبلی جلب میکنم.

۶- کسانی که مشخصات خود را مینویسند، آدرس ایمیل خود را در متن کامنت هم بنویسند تا توسط دیگران قابل مشاهده و ایجاد ارتباط از طریق ایمیل ممکن باشد.

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

پی نوشت: راستی پیشنهاد میکنم قبل از گذاشتن مشخصات خودتون و تقاضای دوستی اینترنتی، مطالب زیر رو هم بخونید (نگید نگفتی ها!)چت و عواقب آناغفال اینترنتی استاد دانشگاه از سوی زن شیاد

بعدی: داستان دوست یابی ۱

قبلی: دوست یابی ۴

خب، به نظر میرسه که جستجو از این طریق چندان نتیجه بخش نبوده و کسانی که دنبال اینجور دوست یابی هستند حوصله شون تموم شده. چون لحن برخی کامنتهای اخیر حاکی از کمی عصبانیت هست و پاسخهای داده شده به برخی کامنتها زیاد خوب و عادی نیست!

لذا نظرخواهی برای این پست مسدود شد.

man mehranam ye chize digeh az dokhtaraye harze badam miad emilam:mehranary@yahoo.com

اینم ایمیلم….. werewolf_61@yahoo.com

پسرای خوشگل و ناز مثل خودم از ساوه برای دوستی ایمیل بزنید اگه خواستید شمارتونو هم بزارید تا اس ام اس بدیم

man donbal ye dooste ba maram ba maarefat bahal seneshonam balaye 20 nare migardam. bacheye tehranam. dokhtaraye shahrestani azatoon mikham chizi baram naferestid .har ki khast ye ok be man bedeh.

من ۳۵ سال دارم به دنبال یک دختر یا زن تو پر با سینه های خیلی درشت هستم . اهل تهران . مهندس و مدیر یک مجموعه تولیدی هستم .

my number :0912000047

امیدوارم یه دختر جوون با من دوست بشه من تهرانم .منتظرت هستم

salam
من امیرم ۲۷ ساله
۰۹۳۷۰۰۰۴۱۷
این شماره منه
پسر خوبی هستم و خوش تیپ و خوش هیکل
منتظرم
مواظب خودت باش

سلام .دونبال یک دست دخترسن ۲۸میگردم.کرج یا تهران ۰۹۳۶۰۰۰۰۴۰ ممنون

سلام من ایمان هستم و یه دوست خوب قمی برای رفاقت میخوام

زرنگ یه بار دیگه بگو سلام

خب،
۱- به نظر میرسد که کسانی که از این طریق دنبال دوست هستند تا کنون به نتیجه نرسیده و نخواهند رسید.
۲- قصد دارم در اولین فرصت تحلیلی آماری روی کامنتها ارائه دهم.

امید واریمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

۲۲ساله ازتهران دختر خوب هست بامن دوست بشه

اگردختری از شیراز یاهرجایه دیگه اومد برای دوستی متین هستم این آدرس ایمیل منه پیام بدیدلطفا.تویاهومنتظرتونمredrex_pc@yahoo.com

تو با من دوست میشی

ki bahat doost beshe

m.sabz254@yahoo.com

سلام هرکی دوست داره با من چت کنه حاضرم

سلام من مهرانم ادرس ایمیل یادم رفت …mankan2u@yahoo.com

سلام من مهران هستم ۲۳ ساله واسه من دختر یا پسر فرقی نداره اگه می تونی یه دوست باحال باشی من هستم…۰۹۳۶۰۰۰۷۶۱

سلام مهران جان من آرمین هستم ۲۲ ساله باهات تماس می گیرم

من دو تا دختر توپ میشناسم از کرمان
ایناز ۱۷ ساله کرمان شماره ۰۹۳۵۰۰۰۰۱۴
شهره ۱۹ ساله کرمان شماره ۰۹۱۹۰۰۰۵۶۰

جالبه چرا همیشه پسرا شمارشونو اینجا میذارن ؟

سلام دانیال هستم مشتاق دوستی

sلام
چون واقعا اغده دارن با اینکه کمتر از ۲ تا دوست ندارن ولی بازم میخوان دوست جدید پیدا کنن
حس انسان دوستیه دیگه
خوب این دفعه شما شماره بذارید این که دیگه گله کردن نمیخواد
نه عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب دوست خوب پیدا کردنم یه ارزه می خواد که هر کسی نداره.نه؟

مجید دلبندم اون عرضه است نه ارزه
نه اینجوری نیست جنم میخواد
اگه داری امتحان کن می ارزه

۵۳…۵۱

سلام من دنبال خانوومی محترم میگردم اگه هست به من زنگ بزنه ۰۹۱۳…۶۲۸

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

دنبال چه جور خانومی هستی

to mesle inke bad mikhari

zizi r
از تهران
۱۸ ساله
۰۹۳۵…۵۵۱
دنبال یه دختر توپ
نبود …………………………………

من zizi r هستم دنبال یه دختر با حال و عشق سرعت و نترس میگردم

man mostafa motevalede 71 az zahedan astam dokhtaraye moadab ba shakhseyat roshan fekr man baraye doste hazeram inam ideme alone_lovenice@yahoo.com

سلام آقای خسروبیگی

کار جالبی بود، حتما وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات! حق داره که می گه سرعت اینترنت نباید زیاد بشه چون جامعه را به فساد می کشونه. این دوستان ما هم که همگی از هول هلیم در دیگ افتاده اند و یادشان رفته که نباید شماره تلفن بنویسیند. اما من در ورای کار جالب شما به این فکر می کنند که چقدر آدم ها تنها هستند و این دوستان ما نمی دانند که گاه با پیدا کردن یک دوست! تنها تر نیز خواهند شد.

ok
موافقم
ولی همچین ندیده هم نیستیم
هیچ وقت از دید گاه خودت به بقیه نگاه نکن
همه دنیا دیده اند خودتو نگاه نکن جا موندی
این ارزویی( دوست پیدا کردن ) که شما داری برای ما خاطره شده
همه ی اعضا هم دوست ( دختر / پسر ) دارند مثلا خودم ۴ تا دارم برام مهم نیست باور کنی یا نه ولی دارم
اومدن تو این جور سایتها حکم سر گرمی رو داره
بپا خودتو گم نکنی قشنگ

سلام دوستان من دنبال یک خانم محترم از زاهدان هستم اینم شمارم ۰۹۳۶…۸۵۰

سلام خوبید من دنبال یه خانم مهربون هستم از زاهدان اینم شمارم ۰۹۳۶…۸۵۰

babakooh @yahoo.com برای دوستانی که میخواهند ارتباط برقرار کنند

سلام به تمامی دوستانی که در این سایت وارد می شوند میخواستم بگویم که همه ما میتوانیم دوستان خوبی برای هم باشیم واز اطلاعات همدیگر استفاده کنیم فرق نمی کند چه مونت وچه مذکر پس دوستان پیامهای خود را به ایمیل اینجانب بفرستند شاید بتوانم خدمات ارزنده ای به شما عزیزان نمایم -باتشکر حمید پارسا

من یه دوست دختر ناز وخوش اندام میخوام ترجیحن از خوزستان باشه شماره تماس من ۰۹۳۵…۳۴۶

man 2nbale ye 2khtare naz hastam ke ham senaee khodam bashe..ba janbeo ahle shokhi eyne khodam.dostie fabo khob mikham be shomaram bezangin mail nadid.0935…981.motevalede 68am

من دنبال یه پسر خوش تیپ و فشن می گردم ۰۹۱۹…۶۲۷

سلام خوبی من هستم در خدمتتون

dostat daram0910000637

سلام بچه ها من دنبال یه دختر خوشگل می گردم حداقل ۱۶ ساله باشه شماره من هم اینه ۰۹۳۶…۷۵۷

راستی شماره من اینه ۰۹۳۵…۶۳۸

من دنبال یه دختر خوشگل هستم ترجیح می دم ۱۶ ساله باشه

۰۹۱۹…۶۲۷

من دنبال یه دختر با ادب و محترم می گردم که با هم صحبت کنیم۰۹۱۳…۲۷۸

اگه دونبال gf میگردی من هستم بیا توی سایت … محله بیکاران تالار گفتمان اون جا اسمم آیلینه

طبق بند ۱۰ مرامنامه کامنت شما ویرایش شد!

salam be hamegi eme man farhade donbale ye dost dokhtar migardam ta bahash dost sham donbale dokhtari hastamke ham ba vafa bashe ham ta akhar ba man bemone va mano be khatere khodam bekhad na mogheyate ejtemaeem va azam soestefade nakone ianam shomaram 0935…331montazeram mer30

من۱۵ سالمه اول دبیرستانم میخوام برم رشته معماری یا گرافیک من گیتار میزنم داداشم پیانو میزنه منو داداشم خیلی به هم وابسته ایم داداشم موسیقی میخونه

salam satia man ba hat dost mesham armin 17 sal inam ideme sarneweshte_Sange@yahoo.com

سلام من هم پایه رفاقت هستم ۱۶ سالمه این هم شمارم البته اگه با آرمین دوست نشدی ۰۹۳۶…۷۵۷

سلام ، من هم پایه رفاقت هستم من ۲۰سالمه . شوخ تب کمی تا قسمتی جدی
منطزرتم برام ای میل بفرستesmaeil34@yahoo.com

کسی الان نیست اینجا

س.س.س.سلام بچه فشنا

یه دختر می خوام برای رفاقت اینم شمارم:۰۹۱۳۰۰۰۷۶۲ زنگ بزنید متشکرم

محمد/۱۷/تهران/پیش دانشگاهی رشته ریاضی فیزیک/

سلام محمد بامن دوست میشی

خیلی ممنونم

سلام من تا حالا دوست دختر نداشتم و زیبایی دختر برام مساله نیست فقط و فقط خوش خلاق و ۹۹درصد خندان ۰۹۱۴…۷۰۶افراد بیکار مزاحم ….ارزوی سلامتی برای تک تک شما دارم بای تا ….

سلام من دنبال یک دوست دختر در شهرستان شهرضا یا اصفهان می گردم سن بین ۳۰ تا ۳۵ باشد در صورت تمایل با ایمیل radikalco@gmail.com تماس بگیرید.

وقتی از همه جا رانده می شوی به اینجا پناه می اوری به دنیای مجازی چرا که همه چیزدروغین چرا که حداقل می دانی چیز راست و واقعیتی وجود ندارد بعد می نویسی من یک آدم مجرد ۳۰ ساله آسمون جل هستم کچل و زشت و بدترکیب با اخلاق سگی که تازگی ها مثل بیشتر ایرانیها دچار افسردگی هم شده و بعد کسی نوشته هایت را می خواند و باز به سراغ تو می آید برای سرکاری گذاشتن و تو از او استقبال می کنی در حالی که بعد از سالها چت کردن می دانی طرف مقابلت کیست و چه نیتی دارد بگذار کمی وقت بگذرد

لام به بچه کرمونیا اگه یه دختر مامانی خواست به این شماره تماس بگیره تا آخر باهاشم ۰۹۱۳…۸۴۲

این سایت .سایت خوبیه .اما من دنبال دختر یزدی میگردم۰۹۱۳…۶۲۶

با سلام من ۲۶ ساله دانشجوی مدیریت بازرگانی و ورزشکار(کیک بوکسینگ)و ساکن کرج هستم دوست دارم یک دوست دختر باحال داشته باشم .خدایا یعنی میشه؟اگه بشه چی میشه.باور کنید به غیر از اون بیست تا با هیچکس دیگه دوست نبودم یعنی اصلا بلد نیستم ارتباط برقرار کنم اگه باور نمیکنید بیاید جیبامو بگردید.

nدوستان گلم درصورت تمایل با من از طریق alirr-53@yahoo.comدر ارتباط باشید.

من علی- ۱۷ ساله دنبال یه دوست دختر خوشگل اصفهانی هستم

تابتونم کمکت میکنم

سلام.من رامین هستم و ۱۹ سالمه و از آذربایجان هستم.دنبال یه دختر خوب میگردم.

salam in maskhare baziha chie age bacheha shomarashono nazaran ???chezori baham dost shan

اصلا من که هیچ پاسخی ندیدم واقعا مسخرس

marjan khanom shoma age khastid be man bezangid.0912…694-0936…747a

ba man doost miushi 0915…323

من یه دختر تنهام یعنی هیچ دوست پسری ندارم ۲۳ سالمه بچه مازندران چطور میتونم فرد مورد نظرمو پیدا کنم

من هم مازندران هستم و تنها.

مجان خانم منهم شرایط شما را دارم اگه خواستی تماس بگیر -حمید از کرمان

ممرجان خانم راستی شمارم اینه ۰۹۱۳…۸۴۲

مهدی فراهانی سلام

تلفن من ۰۹۱۷…۵۸۶

سلام مرجان خانم خوبی میشه با هم دوست بشیم من ۲۸ سالمه اینم شماره من ۰۹۳۶…۸۵۰

سلام مرجان خانم دوست داشتی http://www.saeed200026@yahoo.com پیام بده منتظرم بای

salam marjan
ashkan hastam
۲۸ salame
donbale ye dokhtare khub migardam
manam az mazandaran hastam
baram payam bezar
mer30

سلام کاری که نداره شمارت روبده من تاباهم دوست بشیم

میتونی رو من حساب کنی
پسر ۲۵ ساله از اصفهان

با سلام وب خوبی هست ولی ما چطور عضو بشیم

مرجان پیام بده

عشق آن نیست که یک دل به صدیار دهی,
عشق آن است که صددل به یک یار دهی!
با سلام به دوستان من محسنم ۲۲ ساله دانشجوی واحد کرج
دنبال دوست دختر مهربونم
۰۹۱۲…۰۳۰

۰۹۳۶…۳۵۵

چشم به راه دلتم که تو کی می آیی! I am realy wait to have a romantic lady

salam sohrab hastam
daneshjooo azadam kerman
motevalede bahman
daram too kerman az tanhaee mimiram, ye dokhtar khanooom khoshgelo ba ehsas mikham
(sbr3e7,yahoo)

saite bikhodye
na mitonim shomare bedim na adrese email
hamaton berid to saite dosti net .com
onja be non o navaii miresid
dar zemn esme man manie na parsa
sare kari bod
khoda negahdare hamegiton
mani

اگر دقت کرده بودید متوجه میشدید که میتونید آدرس ایمیلتونو در متن کامنت بنویسید تا دیگران ببینند!!!
شما دقت نمیکنید تقصیر من چیه؟؟؟؟؟؟

نه عزیزم نخواستیم- تازه از زیر تیغ در اودیم اونم به لطف دختری که واقعا دوستش دارم و مدیونشم-از من میشنوید دست از هم جنس بازی بر دارید چون واقعا به مشکلی میخورید که حتی فکرش هم نمی کنید- برای من ایمیل دعوت به سایت توسطali almgrpyفرستاده شده بود من هم حس کنجکاویم گل کرد و عضو شدم که نزدیک بود سرمون رو به باد بدیم-عید همگی مبارک

۰۹۱۳…۰۹۳
۱۸ساله از اصفهان
دوست با معرفت میخوام

شاید که بودم

داستان سکسی مجموعه را کامل میکند

کدام مجموعه را؟؟؟!!!

من من حمیدم اون کسی که شماره منو توی این سایت گذاشته ازش شکایت میکنم لطفآ با شماره تلفن ۰۹۱۲…۰۴۰ تماس نگیرید پیگرد قانونی دارد

من دنبال یه دوست خوب واسه دردودل میگردم.

منتظرم که خبر بدی

من مهدی هستم دنبال یه دختر خوب میگردم هردختری مایله با این شماره تماس بگیره ۰۹۱۷…۶۴۸

سحا جان اگه خواستی تماس بگیر ۰۹۱۳…۸۴۲

۰۹۳…۸۴۱

salam man ham ham sohbat mikham ey farde tanha

salam man arminam 19 sale daneshjooye mekanic az tehran donbale ye 2khtare beyne 15ta 19 sale az tehran ya semnan migardam age kasi doost dasht ba man ashna beshe id ro barash mizaram id:rmin.punisher

سلام من متین هستم و ۲۶ سالمه اهله مشهد . دنباله یک دختر با شخصیت و صادق می گردم که هم سن خودم باشه . ۰۹۱۵…۸۲۹ اگه هست sms . منتظرم

نامردا شمارم را سانسور کردن …خیلخب مشکلی نیست.

؟!

درست بنویس

شما آدرس ایمیلتو درست بنویس!!!

راستی دنبال دوست خوبی می گردم با تشکر

۲۱ ساله از کرج(نرسیده به فردیس)برج ۴ سربازیم تموم شده فعلا بیکارم ولی بیعار نیستم راستی من لب شکری هستم من تا حالا دوست دختر نداشتم دنبال یه خانوم باوقار وسر سنگین میگردم

من شهاب ۱۸ ساله دونبال دختر از کرج یا تهران می کردم برای دوستی اینم شمارم ۰۹۳۵…۲۸۵

سلام ۱۹سالمه و یه دوست باحال و خشگل می خوام

man ham ye dost mykham//0935…442 khili khoshkel

بامن دوست میشی خشگل

۸ ۱۸sal daram az yazd age morede pasande u hastam uramikham ba u doost besham

in shomare mane 0913…626 khoshhal mishamtamas begiri

فروغ جان اگه خواستی با این شماره تماس بگیر ۰۹۱۳…۸۴۲

بامن دوست میشی

سلام فروغ جان من ۲۴ سالمه اینم لیمیلمه دوست داشتی پیغام بذار ممنونwww.sonami20002@yahoo.com

من حاظرم باشمادوست بشم

من ارش ۱۶ ساله هستم میشه بهم زنگ بزنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
۰۹۳۶…۲۸۳

سلام آرش جان خوبی؟ من می خاهم با تو دوست بشم. ۰۹۱۰…۱۴۱

خواستت چیه

سلام .من دنبال کیس مناسب میگردم.ایده ال من یه شاعره باشه.من اولی باشم/فعلا بیا د دخل وب من تو قسمت نظرات خصوصی میل یاشماره تماس بگذاره تا ببینیم خدا چی میخواد/راستی ورود مزاحم ممنوع/

کیس که هیچی اس پی کر هم گیر نمیاد

۰۹۱۹…۹۹۶

man ye khanom khoob va nazanin mikham ke bahash doost besham

man 18 salame az yazd 1 doost dokhtare yazdi khoob mikham

سلام پسری هستم ۲۱ ساله ساکن مشهد و دانشجوی سال سوم هستم دنبال دختری خوب ومشهدی برای رفاقت سالم میگردم ali_shabkhiz666

Salam
۲nbale ye 2khmale 15_16 sale migardam
Behem zang bezane please

۰۹۱۳…۷۸۸

من شماره موبایل دوست دختر میخوام هرکی داره smsکنه رو گوشیم

inam shomareye ye khanom khob.0936…974

فوق دیپلم برق قدرت از دانشگاه آزاد واحد مجلسی هستم ودر حال حاضر پیمانکار برق ساختمان وبه دنبال یک دختر اصفهانی با حال وحوشتیپ مثل خودم می گردم شماره ی تماس ۰۹۱…۴۸

donbal ye adam bahal ahleh chat hastam faghat dokhtar

اِ! اینجوریه. پس منم یه دوست می‌خوام !!!

من یک دوست دختر خوشکل وخوشاندام میخهم

نون اضافه با نوشابه هم میخوای؟
میخوری یا میبری؟

Ok

ببخشید فارسیم خوب نیست .
شرایطش …

سلام
من امیر / ۲۵ ساله / مهندس برق / ساکن و شاغل در بندرعباس / دنبال یه دوست دختر خوسگل و با مرام می گردم تو بندر.
اگه از خانمای محترم کسی شرایتش می خوره با این شماره تماس بگیره لطفا

حالا اگه مثله من آدرس ایمیل نداشته باشن چی؟

هیچی!!!

کسانی که میخوان دوست اینترنتی داشته باشن چطوری میتونن بدون شماره تلفن با هم آشنا بشن؟

خب معلومه با آدرس ایمیل. البته اگر (بر خلاف شما) آدرس ایمیلشون درست باشه!

sلام کیمیا جون من ۲۰ سالمه دنبال یه دختر محترم میگردم اگه میگم محترم به خاطر بعدهاست که اگه ازهم خوشمون اومد باهم ezdevaj کنیم من شماره تماسم رو میذارم به شرطی که سانسور نکنن. در ضمن پسر های گل مزاحم نشن البته اگه خانواده دوستن-
parsa 0912 …7 72

agha man do nafar o mishnasam ke too net baham date gozashtan alanam kareshooon kam kam dare be ezdevaj keshide mishe ! :-??

فکر میکنم به ندرت اینگونه روابط مستدام خواهند ماند؟! شروع رابطه مهم است اما از آن مهمتر استمرار آن است. البته خدا کند که تا آخر با هم و خوشبخت باشند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

سایت شخصی من


برگ سبز

برگه‌ها

پیوندهاي روزانه

تعدادي پیوند تصادفي

موضوعات

بایگانی خورشیدی

بایگانی میلادی

سالگرد (5 پست)

پستهای تصادفی

آخرین دیدگاه‌ها

ابزار

تبدیل تاریخ

با تلگرام

ویترین

رتبه صفحه


اشتراک مطالب

 

آمار بازدید


درباره آمار بازدید و …

GA Pageviews

ترجمه فارسی وبهینه سازی توسط دیجی وردپرس

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

6
 × 

 = 
24

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

SookhteJet.ir – انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

میگویند مردم را از روی دوستانشان بشناسید…
دلیلش ساده است. زیرا ما از دوستان خود بسیار تأثیر می‌گیریم و بدون آنکه خودمان متوجه شویم رفتارمان شبیه به آن‌ها می‌شود. همین جمله ساده اهمیت داشتن دوستان خوب را به ما یادآوری می‌کند.

معمولاً افراد خجالتی و تنها میگویند که با همین شرایط راحت هستند. آن‌ها نمی‌دانند که در پس روابط دوستی با انسان‌ها چه امتیازات مادی و روحی در انتظار آن‌هاست. البته این حرف نیز درست است که دوستان جدید و ناشناس می‌توانند تهدیدآمیز باشند اما اگر در انتخابتان دقت کافی را داشته باشید و قدم به قدم با آن‌ها جلو بروید می‌بینید که آن‌قدرها هم که فکرش را می‌کنید دوست جدید بد نیست.

اما حالا که به دنبال دوست هستید اول باید بدانید که چه نوع دوستی‌هایی وجود دارد :

الف) دوستی‌هایی در حد سلام و خداحافظین مدل دوست‌ها تعدادشان زیاد است و اتفاقاً چیز بسیار خوبی است. سعی کنید در محیط کاری، دانشگاه و حتی محله خود با بیشتر افراد رابطه‌ای در حد سلام و خداحافظ را حفظ کنید

ب) دوستان معمولیدوستان معمولی کسانی هستند که هر روز آن‌ها را ملاقات می‌کنید و معمولاً با آن‌ها درباره مسائل مختلف عمومی مثل سیاست، ورزش و اخبار روزانه گفت و گو می‌کنید. با این دوستان زیاد بحث نکنید و حرف‌های آن‌چنان جدی نزنید. سعی کنید رابطه خود را همیشه به صورت معمولی حفظ کنید.

ت) دوستان نزدیکمهم‌ترین دوست، دوست نزدیک است. شما شاید 1 یا 2 دوست نزدیک داشته باشید و همین کافی است. دوستان نزدیک کسانی هستند که می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. با آن‌ها درد و دل کنید و مشکلاتتان را به آن‌ها بگویید.

آن‌ها باید رازدار باشند و همیشه به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

بیشتر ما ابتدا دوستان معمولی پیدا می‌کنیم و سعی داریم آن‌ها را به دوستان واقعی خود تبدیل کنیم. معمولاً 80% افرادی که در طول سال‌های مختلف با آن‌ها برخورد می‌کنیم از چرخه دوستی ما خارج می‌شوند، از 20% باقی‌مانده هم فقط 2% آن‌ها به ما نزدیک می‌مانند و می‌توانیم به عنوان دوست روی آن‌ها حساب کنیم.

این یک استاندارد است و برای بیشتر مردم عادی به همین صورت است !

اما اگر شما در پیدا کردن دوست مشکل دارید، فرد خجالتی هستید و نمی‌دانید دوست خود را چطور پیدا کنید حتما 10 راهنمایی که در ادامه مطلب آمده را حتماً بخوانید :

 

بیشتر افراد خجالتی از روبه‌رو شدن با افراد جدید می‌ترسند. آن‌ها مدام فکر می‌کنند که نباید به مردم اعتماد کرد. در قدم اول باید این تصور را از ذهن خود بیرون کنید. مردم ترس ندارند، آن‌ها مثل خود شما هستند و به هیچ‌کس آسیب نمی‌رسانند.

یکی از دوستان من که چند سال به روش هیچهایک (رایگان گردی) به کل خاورمیانه سفر کرده بود، می‌گفت خیلی به مردم اعتماد می‌کند، فوراً با آن‌ها دوست می‌شود و مسیرها را با ماشین آن‌ها طی می‌کنم و حتی شب را برای خواب به خانه آن‌ها می‌روم.

جالب است که بیشتر آن‌ها حتی زبان من را هم متوجه نمی‌شوند اما با اشاره به سختی منظورمان را به هم می‌رسانیم. برخی دیگر از افراد خجالتی مدام نگران این هستند که آیا فردی که می‌خواهد با او ارتباط برقرار کند

این فکرها آنقدر در ذهن افراد خجالتی رشد کرده است که به یک باور غلط تبدیل شده (راستی اگر خجالتی هستید، این مطلب را هم بعدا بخوانید)

  

اما اگر خیلی خجالتی هستید و این کار برای شما این کارها سخت است بهتر است از حلقه درونی دوستان و آشنایان خود شروع کنید؛ افراد خجالتی معمولاً با خانواده خود نیز به سختی ارتباط برقرار می‌کنند.

چند قدم وجود دارد که می‌توانید برای گسترش ارتباط با اطرافیانتان از آن‌ها بهره ببرید را که توی دوره غیرحضوری شاه‌کلید هم راجع‌به آنها صحبت کردیم میتوانید استفاده کنید :

الف) فاصله را کم کنیداگر دوستانی دارید که ماهی یک بار یا در فاصله زمانی بیشتری با آن‌ها ارتباط دارید.
سعی کنید هر روز به یکی از آن‌ها زنگ بزنید یا یک پیام بفرسید، چیز خاصی نباید بگوید فقط می‌توانید بگوید که:

ب) برنامه‌ها را در بیرون بگذاریدافراد خجالتی سعی می‌کنند اگر قرار ملاقاتی هم هست فقط در خانه باشد.
این کار اشتباه است. از لاک خود بیرون بروید، دنیا جای ترسناکی نیست. آنقدر که مردم به هم کمک می‌کنند، به هم آسیب نمی‌رسانند.

غریبه‌ها می‌توانند از هیولایی که شما در ذهنتان ساخته‌اید به دوستان جذاب برای شما تبدیل شوند؛ حتماً قرارها را بیرون بگذارید… به همین سادگی !

ت) برنامه مشترک بگذاریدبا نزدیکان و دوستانتان برای صمیمی‌تر شدن برنامه مشترک و ثابت مانند دیدن فیلم، رفتن سینما، رستوران یا استخر بگذارید. این رفت و آمد های دائمی و منظم سطح رابطه شما را افزایش خواهد داد

ج) با دوستان دوستانتان آشنا شویددوستان دوستانتان افرادی هستند که با اینکه برای شما غریبه‌اند یک اعتماد به آن‌ها وجود دارد. در برنامه‌هایتان از دوستتان بخواهید که مثلاً دوست صمیمی‌اش را نیز بیاورد.

یا مثلاً در برنامه‌ای که با برادرتان دارید از او بخواهید که دوستش را هم بیاورد تا با او آشنا شوید. این کار کمک می‌کند تا یخ شما نسبت به غریبه‌ها با یک احتیاط باز شود. 

قدم بعدی شما این است که باید از منطقه امن که برای خود ساخته‌اید بیرون بیایید.
باید روابط خود را با مردم غریبه گسترش دهید. برای این کار هم چند راهکار وجود دارد که اگر آن‌ها را انجام دهید به آسانی به موفقیت دست می‌یابید.

الف) به کلاس‌های گروهی برویدخودتان را در یک ورزش یا کلاسی که کار آن و جلساتش گروهی برگزار می‌شود ثبت نام کنید. مثلاً کلاس فوتبال، کلاس نقاشی، کلاس زبان و… این‌طوری برنامه‌ها باعث می‌شود شما با افراد غریبه که هم فکر هستید در یک بستر امن‌تر آشنا شوید

ب) کارهای داوطلبانهدر کمک به گروه‌های داوطلب مثل کوکان کار، نگهداری سالمندان و …. بر اساس تخصص و توانایی خودتان شرکت کنید.

این کار ضمن آنکه حس شما را خوب می‌کند، باعث می‌شود با گروه‌های مختلفی از افراد غریبه که آن‌ها هم برای کمک آمده‌اند آشنا شوید.

پ) اینترنت
سعی کنید وارد گروه‌های اینترنتی شوید، یا مثلاً تخصص و هنر خود را در اینترنت به اشتراک بگذارید تا افراد هم فکر خود را پیدا کنید.

فقط مراقب باشید که دوستی اینترنتی شما به همین‌جا خطم نشود. بعد از مدتی با دوستان اینترنتی خود قرار بگذارید و یکدیگر را در کافه یا رستوران‌ها ببینید؛ در واقع از اینترنت باید برای شروع دوستی خود استفاده کنید.

ت) گروه‌ها میتینگمی‌توانید به گروه‌های میتینگی که دور هم جمع می‌شوند و مثلاً به کتاب‌خوانی، شعرخوانی و …. روی می‌آورند.
این کار هم منجر به ارتباط شما با افراد غریبه و پیدا کردن دوست‌های بیشتر می‌شود. کسانی که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید. (در مورد بهترین‌ گروهه‌های MeetUp در این مقاله بخوانید)

 

در افراد خجالتی که می‌خواهد دنیای خود را تغییر دهند، مهم فرو ریختن ترسی است که از دیگران در ذهن خود ایجاد کرده‌اند. این نکته را بدانید. همه افرادی که در خیابان کنار شما قدم می‌زنند مثل شما هستند. نمی‌خواهد به کسی آسیب برسانند.

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

هرکدام از آن‌ها می‌خواهند یک دوست خوب داشته باشند و به راحتی می‌توانند با شما دوست شوند. برای اینکه خجالت خود را در ارتباط با دیگران از بین ببرید یک کار جالب انجام دهید. از فردا سعی کنید در اتوبوس، تاکسی، مترو یا محیط دانشگاه و کار سعی کنید به چند نفر سلام و احوال پرسی کنید.

اصلاً ترس ندارد کافی است لبخند به لب داشته باشند. حتی به کسی که از روبه روی شما می‌آید بگوید:

البته اگر دوست دارید یادبگیرید چطور همیشه راحت سر‌صحبت را بازکنید و کاری کنید طرف مقابل مجذوب شخصیت شما شود، یک سری به دوره غیرحضوری شاه‌کلید بزنید.

 

در بیشتر افراد خجالتی، یک مفهوم از پیش تعیین شده درباره دوستی در ذهنشان وجود دارد.
کسی برای شما گفته و شاید در کتاب یا یک فیلم دیده‌اید. شاید هم یک تجربه تلخ از یک دوستی ناکام داشته‌اید که حسابی به شما ضربه زده است.

شما نباید از یک فرمول یا روش خاص پیروی کنید.یا نباید به خاطر یک اتفاق تلخ همه مردم را به یک دید نگاه کنید.

نمی‌گوییم که تجربیات خود را کلاً کنار بگذارید. ب
لکه فقط کافی است از آن‌ها درس بگیرید اما نباید آن‌ها را سنگ معیار هر رابطه‌ای قرار دهید. به هر رابطه جدید دوستی به عنوان یک هدیه جدید، یک اتفاق نو و منحصربه‌فرد نگاه کنید. هیچ‌کس در جهان بدون دوست نمی‌تواند باشد. 

از این مرحله به بعد فرض می‌کنیم که شما توانسته‌اید یک دوست جدید پیدا کنید.
حالا نگهداری دوست هم به مسئله جدی تبدیل خواهد شد که یکی از دروس بسیار مهم دوره غیرحضوری شاه‌کلید هم به آن اختصاص داده شده که باید آن را در نظر بگیریم؛ مرحله بعدی بعد از دوستی که به نگهداری رابطه می‌انجامد این است که شخصیت طرف مقابل را به‌خوبی بشناسیم، برای این کار باید به جواب سؤالات زیر برسیم:

برای شناخت بهتر طرف مقابل و شخصیت شناسی، توضیحات کاملی در دوره شاه‌کلید داده شده که چطور از تکنیک‌های شخصیت‌شناسی MBTI بتوانید شخصیت و علاقه‌مندی های طرف مقابل‌تان را کشف کنید و بر اساس آنها قدم در راه تحکیم دوستی‌تان بگذارید.

 

زمانی که دوست جدیدی پیدا می‌کنید قرار نیست فوراً با او صمیمی شوید؛
سعی کنید این کار را قدم به قدم انجام دهید. معمولاً در آغاز رابطه‌ها به خاطر اینکه شناخت کافی وجود ندارد.

ناراحتی‌های زیادی به وجود می‌آید. شما سعی کنید ابتدای رابطه را آسان بگیرید، به دنبال یک دوست ایده آل و رؤیایی نباشید.

همین شخصی که تازه او را شناختید شاید در آینده به فرد ایده آلی برای شما تبدیل شود.
پس قدم به قدم پیش بروید.

سعی کنید در هر ملاقات چیزی درباره شخصیت او متوجه شوید و خودتان هم چیزهایی که می‌خواهد طرف مقابلتان بدانید و در مورد شما رعایت کند را به او بگویید. شاید بیش از 6 ماه طول بکشد تا بتوانید با کسی احساس صمیمیت کنید. اصلاً در این را عجله نکنید.

 

بدترین کار این است که برای حفظ و یا پیدا کردن دوست جدید خودت را طور دیگری نشان دهید.
این یک عذاب دائمی خواهد بود.

سعی کن خودت باشی !

حتماً کسانی پیدا می‌شوند که از این خود شما خوششان بیاید؛ خودت را برای اینکه جذاب به نظر برسی اصلا تغییر نده. اصولاً این جمله غلط است که دوستان باید مثل هم باشند یا علایق مشترک داشته باشند !

خود من در هفته حداقل 6 روزش را در خانه و جلو لبتاب هستم اما صمیمی‌ترین دوست من کوه نورد است و بیشتر اوقات در سفر؛ اما رابطه ما آنقدر صمیمی و جالب است که کسی باور نمی‌کند. ما حرف‌های متفاوت و از جهان‌های متفاوتی داریم که وقتی برای هم تعریف می‌کنیم بسیار جذاب است.

اما هیچ‌گاه سعی نکرده‌ایم همدیگر را تغییر دهیم !

اگر خودتان را تغییر دهید و نقش کسی دیگر را بازی کند ممکن است در ابتدا دوستانی پیدا کنید اما شما نمی‌توانید این نقش را همیشه بازی کنید و بعدها منجر به ناراحتی دوستانتان می‌شود. زیرا آن‌ها فکر می‌کنند که شما رفتارتان را عوض کرده‌اید. حتی ممکن است آن‌ها فکر کنند که سعی در فریب دادن آن‌ها داشته‌اید.

پس فقط خودت باش.
از چیزی که هستی خجالت نکش؛ اگر اخلاقی داری که بد است سعی کن آن را عوض کنی
اما سعی نکن شخصیت خودت را به خاطر دیگران تغییر دهی.

 

دوستی واقعی که به آن رفاقت میگوییم فقط احوال‌پرسی و گشت‌وگذار نیست.
شما باید مثل یک حامی جدی برای دوستت باشی. بخصوص در شرایط سخت. همیشه بدان که دوستان در سختی‌ها به تو نزدیک‌تر می‌شوند و دوستان جعلی از تو دوری می‌کنند.

پس برای دوستت یک دوست واقعی باش. یک حامی تمام عیار. تا می‌توانی به او کمک کن. مطمئن باش روزی می‌رسد که او نیز به تو کمک خواهد کرد و یک مشکل تو را حل می‌کند. این کارها و حمایت‌هاست که دوستی ما را ارتفاع می‌دهد و به مرحله اصلی که همه دنبالش هستند می‌رساند.

اصول دوستی را که در زیر آمده برای دوستت رعایت کن :

 

اگر باکسی دوست شدی و از این رابطه خوشحال هستی، باید هر روز برای حفظ آن تلاش کنی. مثل نیاز انسان به غذا. دوست شما هم نیاز به توجه شما دارد. همیشه سعی کن در حفظ دوستی پیش قدم باشی.

فقط به یک احوال پرسی ساده بسنده نکن !

سعی کن دوست خود را حداقل دو بار در هفته ببینی و با او درباره مسائل مختلف حرف بزنی.

همیشه سعی کن که فضا را آنقدر برای او راحت کنی که اگر مشکلی دارد به تو بگوید. با پیام و تماس تلفنی هم دائماً احوالش را بپرس. سعی کنید باهم شام بخورید، به گردش بروید. از مشکلاتت برای دوستت بگو تا او هم بتواند راحت با تو درد و دل کند.

شاید ما بدون خواست خودمان در یک خانواده به دنیا بیاییم اما دوستانمان را می‌توانیم خودمان انتخاب کنیم. این یک نعمت بسیار بزرگ است پس سعی کنید دوستان خود را حفظ کنید. این نکته را بدانید که آن‌ها مانند شما کامل نیستند پس از برخی از رفتار و اخلاق احتمالاً بدشان تا می‌شود چشم پوشی کنید.

درنهایت باید گفت که پیدا کردن دوست و حفظ رابطه یک امر بسیار ضروری در دنیای امروز ماست.
این کار برای بسیاری سخت است و باید آن را با تمرین به دست بیاورند. مسلماً این مطالب همه نیازهای شمارا برطرف نخواهد کرد.

پس اگر به دنبال یک سری آموزش‌های اساسی و کاربردی درباره نحوه دوست‌یابی، ارتباط با دیگران و ساختن روابط اجتماعی قدرتمند هستید، پیشنهاد می‌کنم که بسته آموزشی غیرحضوری شاه کلید که شامل دوره‌ صوتی بسیار مهمی در این زمینه هست را تهیه کنید :

» چطور کاری کنید مردم عاشق شما شوند؟
» چطور کاری کنید دیگران بخواهند هرکاری از دست‌شان بر‌می‌آید برای شما انجام دهند؟
» چطور خیلی راحت دوستی‌های بلند مدتی ایجاد کنید؟
» چطور همیشه در مرکز توجه‌ها قرار بگیرید؟
» چطور کاری کنید با هر درخواستی که از دیگران میکنید موافقت شود؟
» چطور کاری کنید مردم همیشه مطابق میل شما رفتار کنند؟

این دوره صوتی تمام آنچه را که برای داشتن روابط اجتماعی قدرتمند نیاز دارید به شما میدهد…

 

دانشجوی کارشناسی ارشد برق قدرت هستم اما به مباحث کارآفرینی علاقه زیادی دارم و به زودی یکی از موفق ترین کارآفرینان کشورم میشوم و در این مسیر چیزهایی را که یادگرفتم در وبسایت سوخت جت با شما در میان خواهم گذاشت.

مقاله قبلی

چرا خواستن، توانستن است؟ قسمت هفتم – خدمت به دیگران

مقاله بعدی

چرا خواستن، توانستن است؟ قسمت هشتم (آخر) – آتش اشتیاق خود را شعله ور نگه دارید

با رعایت این سه تکنیک هر مطلبی را به دیگران می‌فهمانید و مجذوب حرف‌هایتان خواهند شد

چطور افراد غریبه میتوانند تحول عظیمی در زندگی‌تان ایجاد کنند؟

سلام من18سالمه واعتمادبه نفس پایینی دارم وترس از اشتباه باعث میشه هیچ کاری نکنم ودوستانمئ هم بخاطر اینکه تاباهام هستن من خیلی افراطی خوشحالم وتاثیر روم میزارن واسم خطرناکن وبرام خطر دارن ومنو گمراه میکنن ومن متوجه نمیشم.شما چه راهکاری برام دارین

تنهایی خیلی بده بنظر من بی حسترین حس دنیاست ایشالا همه یک روز یک رفیق خوب گیرشون بیات

سلام من ستایش هستم
من یه فرد زیادی خجالتی هستم
و خوب با افراد هم سن خودم خوب ارطبات بر قرار میکنم ولی دوست دارم با افراد بزرگ تر از خودم رفاقت کنم ولی خجالت می کشم و نمیدونم سر صحبت رو از کجا باز کنم

منم مثه خودتم
میتونی به این آیدی تل پی ام بدی شاید بتونیم این طلسم رو بشکنیم@saeed7030

من از بچگی با دونفر دوست شدم ولی ولم کردن و الان هیچ دوستی ندارم چه واقعی و چه مجازی هیچ کسی هم حاضر نمیشه باهام دوست بشه

شاید اخلاق خوبی ندارید و باید روی طرز برخودت با دیگران کار کنی

تو اینجا چیکار میکنی
این نامرد همونیه که منو ول کرد بعد الان میگه اخلاقم گنده من خیلی هم دوستاشتنیم

سلام من خیلی وقته تنهام اهل مشهد هستم 18سالمه خوشحال میشم اگه کسی همسن و سال من هست و همشهری هستیم بیاد به آیدی من در تلگرام @Harry7731 خیلی خوشحال میشم.

منم فاطمه ام الان یازدهم هستم.و دوتا دوست دارم با یکیشون الان یکسال باهمیم.
یه نفر دیگه که هنوز چند وقته نه خبری دارم نه چیزی فقط تا ششم با هم بودیم.

مقاله ی مفیدی بود
نمیشه دوستای دوران بچگی و دبستان ک اون موقع ها با هم خوب بودین رو نگه دارین همیشه چون با بلوغ فکری و بزرگ تر شدن و تاثیرات بیرونی ممکنه اونا رو تغییر بده یا حتی یک آدمی بشن ک ۳۶۰ درجه متفاوت تر از شما بشن

داشتن یه دوست خوب توی این شرایط کرونا هم واقعا لازمه
ولی از من یه نصیحت به شما
هیچ دوستی هیچچچچ دوستی واقعا از ته دل با شما دوست نیست تنها دوست واقعی ما پدر و مادرن یا همسر
هر کسی هر چقدرم که با شما صمیمی باشه وقتی پای نفع وسط باشه ولتون میکنه
تازه هیچ دوستی تا آخر عمر برای آدم نمیمونه فقط تو فیلما اونجوریه
اول از همه به خوشحالی خودتون فکر کنید اولیم دوست شما خداست بعد خودتونید بعد خانواده و همسر و…

منم واقعا تنهام ت مجازی کلی رفیق دارم ولی واقعی هیچی

سلام

میشه بگی دوستای مجازیتو چطوری پیدا کردی؟

سلام دینا

چرا من تو دنیای مجازی کلی رفیق دارم ولی تو واقعیت دریغ از یدونه ؟ ^^

منم همینطور واقعا تنهایی خیلی بده

کاش منم یه دوست داشتم

بیا دوستت بشم‌ قشنگ :”)

من هم واقعا تنهام هیچ دوستی ندارم امشب به مرز دیوانگی رسیدم اصلا هیچ کاری نمیتونم بکنم حس میکنم دست و پام بسته ست… نمیدونم مردم چجوری دوست پیدا میکنن

سلام

سلام من دینام

واقعا دوست دارم افراد جدیدو تو زندگیم داشته باشم ولی با این شرایط کرونا خیلی سختر از قبل شده برام

سلام

منم واقعا همین حسو دارم حتی دلیلش نمیدونم
شاید بتونیم باهم دوست بشیم(:

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید…

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**

ذخیره نام و ایمیل برای دیدگاه‌گذاری‌های بعدی

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

6
 × 

 = 
24

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

تنها این نکته شکست و موفقیت در مذاکره را تعیین میکند

۵ قانون مطلق موفقیت از آرنولد شوارتزنگر

شبیه‌سازی ذهنی – حقه‌ای جالب برای دفع ترس و آماده…

دانلود کتاب شش کلاه تفکر از ادوارد دوبونو – کتاب…

این پنج بهانه را کنار بگذارید و در هر جمعی راحت صحبت…

سلام

من یه دختر 17 ساله هستم که دوست دارم دوست پسر داشته باشم! من میدونم این ارتباط ها خوب نیستن و … ولی من فقط برای یه هم صحبت میخوامش و نه به قصد ازدواج یا چیز دیگری. خواهشا نصیحتم نکنید، من دیگه از تنهایی و نبود همدم خسته شدم.

خونوادم هر کس به فکر خودشه. من میخوام با یکی ارتباط داشته باشم که باهاش درد دل کنم و کمی سرگرم بشم. فقط نمیدونم چه جوری دوست پسر پیدا کنم. از راه چت کردن خوشم نمیاد. تا حالا هم کسی بهم شماره نداده. من باید چکار کنم؟ یه هم صحبت از جنس مخالف میخوام که تنهایی هام رو پر بکنه. من چکار کنم و چه جوری دوست پسر پیدا بکنم؟

پاسخ :

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

سلام

بذارید یه حقیقتی رو براتون بگم . شما می خواید با یه پسر دوست بشید تا ؛

1 – یه هم صحبت داشته باشید

2 – از تنهایی در بیاید

3 – باهاش درد دل کنید

اهداف خوبی دارید اما یه سوال ؛

شما قراره به اون پسری که این 3 نیاز شما رو برآورده می کنه چی بدید ؟!

انتظار نداشته باشید که اون پسر مفت و مجانی این سه خدمت رو به شما بکنه و از شما هم هیچی به اون نرسه . می دونید چه کسانی می تونن بدون چشم داشت این سه خدمت رو به شما بکنن ؟

پدر ، برادر ، دایی ، عمو 

فکر می کنم ارزشش رو داشته باشه که برای دور شدن از خطرات دوستی با یه پسر ، ارتباط تون رو با محارم تون بهتر کنید . 

رابطه تون با پدر یا برادرتون خوب نیست ؟ 

خب چرا همون انرژی که می خواید خرج یه پسر غریبه بکنید صرف تقویت روابط با محارم تون نمی کنید ؟!

مطمئن باشید پسر غریبه ای که بخواد مفت و مجانی این خدمات رو به شما بکنه پیدا نمی کنید .

بذارید کمی بد صحبت بکنم ؛

قصد ازدواج که ندارید ، قصد خدمات دادن هم که ندارید ، پس یه پسر با کدوم دلیل باید با شما ارتباط بگیره ؟!

یه پسر وقتی به دختر نزدیک میشه ، یا به قصد ازدواج هست یا به قصد دوستی و خوش گذرونی . اگه ظاهر به اصطلاح زیبایی داشته باشید و به پسری نزدیک بشید ، میشید یک هدف دم دستی و راحت برای سوء استفاده . 

چرا سوء استفاده ؟ چون پسری که قصد ازدواج داشته باشه ، معمولا مادر بچه هاش رو از بین دخترانی که خیلی ساده با پسران دوست میشن انتخاب نمی کنن .

بر فرض محال که یه سر پیدا شد و به رایگان اون 3 نیاز شما رو برآورده کرد و بعد هم خیلی شیک از شما جدا شد و رفت دنبال زندگیش ، بعدا که خواستید ازدواج کنید یکی از سوالات اصلی پسران اینه که میگن ” قبلا با کسی بودید یا نه ؟ ” 

شما چی جواب میدید ؟

اگه دروغ بگید ازدواج کنید ، و بعدش ماجرا فاش بشه ، چه جوابی به شوهرتون میدید ؟

اگه بگید بله بودم ، میگن روابط تون در چه سطحی بوده ؟ همدیگه رو لمس کردید ؟ یا … !!!

آیا می تونید اثبات کنید که فقط حرف زدیم و … ؟!

به نظر بنده رنج تنهایی رو تحمل کنید و تن به این همه سختی ندید ، بذارید توی همون چاله ای که هستید باشید و خودتون رو توی چاه نیاندازید .

مرتبط :

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

چطوری می شه دختری رو پیدا کرد که دوست پسر نداشته باشه؟

با دختری که قبلا دوست پسر داشته ازدواج نمی کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

متوجه شدم دوست پسر سابقم پسر خاله ی نامزمه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

“دختران” دوست پسر دار بعد از ازدواج چه می کنند ؟!

اگه تو گذشتت دوست پسر داشتی زن من نشو …

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم

میشه به دختری که دوست پسر داره اعتماد کرد ؟

توی تحقیق فهمیدم که دختر مورد علاقم دوست پسر داشته

نداشتن دوست پسر از نتوانستنم نبوده از نخواستن بوده

آیا بعد از ازدواج از فکر دوست پسر سابقم بیرون میام ؟

دوست پسر قبلی خواهرم برای زندگی جدیدش ایجاد مزاحمت میکنه ؟

به امید ازدواج با دوست پسرم خواستگارهای ایده آلم رو رد می کنم

میدونی داری اشتباه میکن. نصیحتم نمیخوای.نمیدونم حتما میخوای تشوقیت کنیم. ببخشید نمیتونیم  تشویق به کاری بکنیم که میدونیم آخرش چیه..درباره چطور پیداکردنش هم نمیدونم چون  نداشتم که بدونم.خود دانی…………….. 

ای خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا…

از دست شماها………………

والا من حرفی ندارم

سوال کننده عزیز فقط اینو بدون که اینجا قرارنیست کسی بیاد بهت راه های پیدا کردن دوست پسر رو یاد بده ..

این وبلاگ واسه چیز دیگه ای ساخته شده نه برای امر به منکر.

بدون دوست پسر موفق باشی

به اوه مای کامپیوتر :

نه کی گفته مشکلش تنهایی نیست؟؟؟

من خودمم نمیدونم از شر تنهایی چیکار کنم! تو مغازه حوصلم سر میره برا همین میام این چرندیات رو اینجا مینویسم

بعضی وقتا به سرم میزنه برم دوست دختر پیدا کنم ولی دوتا مشکل سر راهم هست!!

اول اینکه میترسم از سادگیم سو استفاده کنه و بهم ت ج ا و ز کنه !!

دوم هم اینکه فکر نمیکنم دختری حاضر بشه با یه لوله کش دوست بشه !!

به سوال کننده

کار خدا رو ببین … یه پسری که دنبال دوست دختر میگرده رو سر راه یه دختر که دنبال دوست پسر میگرده میذاره … *_*

شاعر می گه:

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد

طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم!

تازه این گفته طلب عشق!

نصیحت نکنیم چه کنیم؟ دوستیم! ، نه دشمن!

یعنی اینقدر تو و تنهایی هات کم ارزشید که حاضری حراجشون کنی؟

تنهایی برای همه هست…اینم برای خودش عالمی داره

دو دستی پاکیت رو بچسب وگرنه دو روز دیگه میای می پرسی آیا … سالمه؟

تو نمیخوای این اتفاق بیفته اما پسرایی که دوست میشن همینو میخوان! 

 هستن دخترایی  که بخاطر ی بار فریب خوردن مجبورن قید ازدواج رو برای همیشه بزنن و تا ابد تو تنهایی بمونن…

دوستان عزیز (ارین_نادیا)

درسته که شما به شوخی اینارو نوشتیدو من اینو میدونم که هیچ قصدی بابت نوشتن این مطلب نداشتین ولی اینو بدونید که سوال کننده هدفش این بوده که یه راه هایی رو واسه پیدا کردن دوست بهش نشون بدید که شما هم با شوخی این کاررو کردید و حالا اگه خدایی نکرده یکی از این راه هایی که شما گفتید رو انتخاب کنه و با یه پسر دوست بشه شما هم تو گناهش شریک میشید چون راه را بهش نشون دادید..

نمیدونم حرفمو قبول دارید یانه ..ولی بهش فکرکنید.

دوستان لطفا نصیحت نکنین !!

چون فایده ای نداره !!

دختر خانم

شما که تا امروز پاک موندی!!

دو روز دیگه تحمل کن مدرسه ها باز میشه دیگه اونقدر سرت شلوغ میشه که وقت تنها شدن نداری

از طرفی بیشتر وقتتو هم با همکلاسی ها و معلما سپری میکنی که همشبگو بخنده !!.

اینو به چشم یاداوری بخون: سعی کن بیشتر تمرکزت به این باشه که یکی دو سال دیگه میخوای کنکور بدی!!

به ریحان

شعرت لایک داره!!

درهر زمان از شبانه روز مادامی که فردی  گناه میکند از ولایت وسرپرستی خداوند خارج؛ و زیر ولایت وسرپرستی طاغوت یعنی من شیطان است!

 

حالا بشین وفکرش کن که دوس داری با چه راهی ودرچه زمانی زیر نظروسرپرستی من باشی ومن بر تو ولایت داشته باشم ؟؟

 

 حاضری کدوم ساعت از وقت وعمرت که خدا بهت هدیه داده (ومن  هیچ سهمی نداشتم در دادنه این نعمت به تو )روبه من بسپری؟؟؟

 

البته من ضامن نمیشم که ازآتش جهنم بدور بمونی

اون موقع من میگم من فقط دعوتت کردم ومنو هم سرزنش نمیتونی بکنی چون خودت اراده واختیار داشتی وانتخاب کردی

بعدشم درراه این ولایت ودوستی هیچ کمکی نمیتونم بهت بکنم ولی بابت کار احمقانه ات اختیار دارم هر لحظه  باقهقهه بهت بخندم و مسخره ت کنم !

 

آخه خیلی احمقه کسی که خالقش با محبت خلقش کنه وبهش نعمت بده واز شیطان ودشمنش منعش کنه ولی اون بنده با حماقت  بیاد  ایمان ومحبت بخدا وتشکراز اون بابت خوبی هاش ودس گرفتناشو فراموش کنه ؛بجاش زنجیر گناه رو بندازه به گردنش وبا دشمنش طرح دوستی بریزه واز نعمتای خالقش بر ضد خالقش استفاده کنه یعنی با همین دستی که خدا روزی بی منت بهش عطا کرد دست نامحرم (کسی خدا نمیپسنده ) رو بگیره باهمین چشم که خدا بهش عطا کرد وموقع بیماری با یه دعا شفاش داد بیاد به نامحرم زل بزنه

 

حرف آخر هیچ تضمینی تو رابطه من وتو نیست حتی خیلی خوش خوشونم میشه بلا سرت بیارم چون کسی که از خالقش رویگردان میشه وبرای  رضای اون کاری نمیکنه وحاضرنیس سرتعظیم فرود بیاره /اون وقت واسه من دشمن قسم خورده ش دل میسوزونه آیا ؟؟؟ پس منم تا میتونم بهش ضربه میزنم ویه کاری میکنم که درحال گناه بمیره وبا سرپرستی وولایت من؛ تا تو اون دنیا تو آتیش جواب حماقت ولجبازیشو بگیره از اتیش کارای بد خودش!!

 

 

دشمن قسم خورده تو ؛شیطان

ببخشید اگه باعث ناراحتیت شدم:(

با حرف اخرت موافـــــــــــــــــــقم

موفق باشی ابجی گلم.

حداقل من یکی که متوجه شدم کامنتت شوخی بود.

دکتر و این حرفا؟ تازه تو یه پست دیگه گفته بودین مزاحم تلفنی دارین که خانم هستن، اگه می خواستین همونا که راحت تر در دسترس بودن تا این دختر خانم. ناراحت نشو داداش خوبم.

هی میگن شب خوش هی چپ میرن راس میان میگن شب خوش ! آخه مگه شماها میذارین شبمون خوش شه ! یه دقه سکوت همگی !!!!!

سلام

به سوال کننده:بعد از این که این پست رو خوندم فهمیدم که تنها نیستم و مثل من ادمی پاک وتنها یک گوشه ایران است که در حسرت یک هم زبون وکسی برای درد ودل است خیلی دوست دارم بدونم ایا موفق به پیدا کردن دوست شدید یا نه؟ 

من که دیگه افسردگی گرفتم دیگه نتیجه گرفتم بیخیال همه بشم 

ان شاا.. حالت بعد این همه مدت  خوب شده باشه

به اناهید:نمیدونم بعد این همه مدت اینو میخونی یا نه ولی ان شاا.. بخونی

ببخشید دیر جواب دادم گرفتار کنکورم اگر می شدبا کمال میل قبول میکردم اما متاسفانه نمیشه چون هیچ شماره یا ایمیلی یا نشونی از هم نداریم

چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم
چگونه دوست پسر مجازی پیدا کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *