چگونه زناشویی موفق داشته باشیم

 
helpkade
چگونه زناشویی موفق داشته باشیم
چگونه زناشویی موفق داشته باشیم

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از طب روز،روابط زناشویی موفق عاملی بسیار اثرگذار بر تمام جنبه های زندگی مشترک و رابطه موفق بین همسران به شمار می رود. برای داشتن روابط زناشویی موفق اصول و قواعد خاصی وجود دارد. در اینجا به اصول رابطه زناشویی و جنسی موفق می پردازیم .

هنگامی که در هیجانات امور عروسی قرار گرفته باشید، تصور اینکه نتوانید در کنار هم زندگی و روابط زناشویی موفق داشته باشید تقریبا غیر ممکن و دشوار است. اما شریک شدن زندگی خود با دیگران، یا شریک زندگی دیگری شدن می تواند به یک چالش تبدیل شود، مخصوصا اگر تجربه زیادی در برقراری روابط با جنس مخالف نداشته باشید.

ازدواج، کار، تعهد، عشق و لذت را به همراه دارد، اما برای یک زندگی شاد و موفق نیاز به احترام متقابل می باشد. ازدواج تنها بر اساس عشق و احترام اتفاق نمی افتد، بلکه زوجین باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

زوج های موفق معما هستند. آنها کتاب می خوانند، در سمینارها شرکت می کنند، مقالات وب سایت ها را مرور می کنند و در آخر زندگی سایر زوج های موفق را کنکاش می کنند. با این حال زوج های موفق نیز به شما آزمون و خطا را توصیه می کنند. در ادامه به برخی کلیدهای زندگی زناشویی موفق اشاره خواهیم کرد.

رازهای روابط زناشویی موفق عبارتند از :

چگونه زناشویی موفق داشته باشیم

۱- آمیزش جنسی را جزو فعالیت های روزمره بگذارید.

برای داشتن روابط زناشویی موفق لازم نیس حتما آمیزش جنسی در اتاق خواب صورت بگیرد یا حتما نباید بدون لباس انجام شود حرکات ظریف و تحریک آمیز زیادی وجود دارد که می تواند موجب برانگیختگی هر دونفر شما شود.

قسمتی از این تحریکات عبارتند از:

۱- پوشیدن لباس های تحریک آمیز

۲- نوازش آرام همسرتان ( یک معاشقه خوب )

۳- بوسه ای غیرمنتظره

۴- گفتن حرفهای عاشقانه

این بروز احساسات در رابطه هر شب می تواند بسیار هیجان انگیز باشد چون احساسات شما را به روشی غیرمنتظره به همسرتان منتقل می کند. روشهای احساساتی را پیدا کنید که موجب خوشحالی همسرتان و در نتیجه ایجاد یک رابطه زناشویی موفق شود هرکسی نقاط حساسی دارد که وقتی مورد لمس قرار می گیرد باعث هیجان می شود. شاید همسرتان دوست داشته باشد که وقتی یکدیگر را در آغوش می گیرید او را ببوسید. نوازش های لذت بخش نیز میزان هیجان را در بدن افزایش می دهد.

۲- برای یک رابطه زناشویی موفق دید جنسی تان را افزایش دهید

معمولا افراد تنها به یک شیوه خاص با یکدیگر به آمیزش می پردازند که بعد از گذشت چند سال به حالت تکرار می رسد . این اتفاق ممکن است به روابط زناشویی موفق میان همسران آسیب بزند . شما با ایجاد تغییرات ساده زیر می توانید به ارتباط جنسی خود تنوع و هیجان جدیدی بدهید:

الف) سعی کنید زمان و مکان آمیزش جنسی تان متغیر باشد.

شاید شما همیشه اتاق خواب را برای مقاربت انتخاب می کرده اید، این بار سعی کنید که بر روی مبل یا در اتاق دیگری از منزلتان عمل آمیزش را انجام دهید. اگر همیشه شب ها ارتباط جنسی داشته اید از این به بعد در صبح یا غروبها به انجام عمل جنسی بپردازید.

ب) امتحان کردن روشهای گوناگون آمیزش راهی برای تجربه روابط زناشویی موفق می باشد.

اغلب زوج ها از یک روش برای آمیزش استفاده می کنند . اگر روشهای گوناگونی در پیش گیرید شکلهای گوناگونی به آمیزش خود می دهید که موجب تحریک جنسی هر دو نفر شما می شود.

ج) وسایل اطراف خود را تغییر دهید.

اگر همواره به هنگام مقاربت چراغ ها خاموش بوده اند این بار در مقابل چراغهای روشن و یا یک شب خواب یا یکدیگر آمیزش نمایید و انواع شمع ها و رایحه های خوشبو کننده را در اتاقتان بگذارید تا برای شما شادی بخش تر باشد. زمانی که میخواهید به مقاربت بپردازید موسیقی ای را پخش نمایید که به هر دوی شما آرامش می دهد. لباس زیر زنانه تحریک آمیزی را بپوشید که شوهرتان با دیدن آن بر تن شما تحریک شود.

۳- عواملی که باعث لذت هر دو نفر شما از رابطه جنسی می شود را به یکدیگر نشان دهید و بگویید.

همیشه برای برقراری رابطه جنسی موفق نیازها و خواسته های خود را برای یکدیگر بگویید و از گفتن آن شرم نداشته باشید شاید کمی دشوار باشد که خواسته های خود را به همسرتان بگویید اما اگر واقعا مایل هستید که ارتباط جنسی هیجان انگیزتری داشته باشید باید روندتان را تغییر دهید و انعطاف پذیر باشید و با توجه و احترام به علایق مردان در رابطه زناشویی و همینطور علایق زنان به امور جنسی به توصیه های زیر عمل نمایید:

الف) هیچ گونه ترسی در مورد صحبت نداشته باشید،درباره افکار و احساسات خود با همسرتان صحبت کنید هیچ اهمیتی ندارد که چقدر از گفتن ان ترس دارید. تنها روش غلبه یافتن برای ترس گفتن خواسته هایتان می باشد. از این پس خواسته جنسی تان را با همسرتان در میان بگذارید.

ب) همیشه در صحبت هایتان از کلمه من استفاده کنید تا همسرتان بفهمد که به چه چیزی احتیاج دارد. این روش خوبی برای ارتباط بین شما و همسرتان به حساب می آید.

ج) در عمل همسر ما از نظرتان آگاه می شود . همسرتان را تشویق کنید تا آنچه را که احساس می کند برایتان به زبان آورد. بهترین روش این است که اول خودتان احساساتتان را بیان کنید و به او بفهمانید چقدر از اینکه از او لذت می برید خوشحال هستید.

۴- همیشه زمان مشخصی را برای آمیزش جنسی داشته باشید.

سعی کنید آمیزش جنسی را که باعث هرچه نزدیکتر شدن شما و همسرتان می شود در اولویت کارهایتان قرار دهید. اگر زوجها به ارتباط جنسی اهمیت ندهند این ارتباط به مرور از زندگی آنها حذف می شود. سعی کنید برای آمیزش جنسی خود از قبل برنامه ریزی کنید. این نوع برنامه ریزی موجب افزایش شادی و نشاط می شود چون در انتظار آن روز خواهید بود. حتما به برنامه ریزی خود بها بدهید و به آن پایبند باشید حتی اگر میل خاصی به آن نداشته باشید تا همسرتان متعهد بودن شما را بپذیرد.

۵- بهترین رابطه زناشویی زمانی پیش می آید که ارضای جنسی را تنها اولویت خود قرار ندهید.

یکی از بهترین روش هایی که موجب پیشرفت ارتباط جنسی میان زوجین می شود آن است که تنها به ارضای میل جنسی تمام نشود. اگر هدف از آمیزش جنسی تنها ارضا شدن باشد آنگاه توجه شما فقط به یک مرکز محدود می شود. بهترین آمیزش آمیزشی است که برگرفته از محبت، دوستی و عشق و صمیمیت بین طرفین باشد.

۶- جملاتتان تحریک آمیز باشد تا به روابط زناشویی موفق پیوند بخورید.

دقیقا لغاتی را به کار ببرید که با استفاده از این شیوه حرف زدن می تواند همسرتان را تحریک کند و برخی از مردم با شنیدن کلمات شهوانی تحریک می شوند. شاید راز رابطه زناشویی موفق شما این باشد که همسر شما دوست دارد که برایش از زمانی که قرار است با هم باشید و لذت جنسی ببرید تعریف کنید.

7- به طور واضح با همسر خود صحبت کنید

صحبت کردن با همسرتان یکی از راه های داشتن زندگی موفق است. در مورد احساسات خود صادق باشید و هنگام برقراری ارتباط با محبت باشید. بخشی از این ارتباط خوب، شنونده خوبی بودن است، پس زمانی را به درک همسر خود و شنیدن نیازهای او اختصاص دهید و صحبت های شما تنها به فرزندان و صورت حساب ها محدود نباشد.

8- قدردان حضور همسرتان در زندگی باشید

قدردان یکدیگر، روابط بین خود، خانواده و زندگی باشید. این قدردانی را هنگام صرف شام، به خاطر کمک کردن به شما در امور زندگی را اعلام کنید. حداقل شبی یک دقیقه را برای این کار اختصاص دهید.

9- زمانی را برای خودتان به عنوان یک زوج صرف کنید

با مسئولیت های کاری و خانواده، از مسائل رمانتیک و عاطفی غافل می شوید. برنامه های ویژه ای هم در خانه و هم خارج از آن را برای این کار تدارک ببینید. اگر فرزند دارید در زمان این کار می توانید آنها را به جایی مانند خانه بازی بفرستید.

10- زمانی را برای امور شخصی اختصاص دهید

صرف زمان به طور تنهایی و برای شخص خودتان به اندازه صرف وقت برای خود و همسرتان ضروری و مفید است. فکر کردن، شارژ و لذت های شخصی برای هر فرد ضروری است که با ازدواج از بین می رود، مخصوصا اگر دارای فرزند شوید. با دوستانتان بیرون بروید، یک کلاس انتخاب کنید یا کارهای داوطلبانه انجام دهید. هر چه این کارها را بیشتر انجام دهید، قدردانی همسرتان از شما نیز بیشتر می شود.چگونه زناشویی موفق داشته باشیم

11- درک کنید که مخالف یکدیگر بودن مشکلی ایجاد نمی کند

شما در مورد همه چیز موافق نیستید، اما مهم است که این اختلاف نظر را با آرامش و احترام بیان کنید. و پس از یک استراحت بحث در مورد مشکل را ادامه دهید.

12- ایجاد اعتماد و صداقت

دکتر جان گوتمن، معتقد است انتقاد، تحقیر و دفاع تهدیدهای جدی برای زندگی زناشویی موفق هستند و احتمال طلاق را بالا می برند. زوج هایی که ارتباط بهتری دارند می دانند که چگونه بدون خصومت مشکل خود را رفع کنند.

13- بخشش را بیاموزید

هر کسی اشتباه می کند. گاهی همسر شما ممکن است احساسات شما را خدشه دار کند یا کاری کند که موجب ناراحتی شما شود. این مهم است که با احساسات خود مقابله کنید و بگذارید مسائل از این مرحله بگذرند.

به یاد داشته باشید که به همسر، خانواده و زندگی که با هم ساخته اید متعهد باقی بمانید. حمایت از یکدیگر را به طور عاطفی و با روش های روزمره انجام دهید. شما و همچنین همسرتان ممکن است در طی زمان رشد و تغییر کنید و این طرز فکر به شما کمک می کند که در طی سال ها ی سال یک زندگی زناشویی موفق داشته باشید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از دلگرم، رابطه جنسی موفق:رابطه جنسی در ازدواج یکی از مهمترین اساس هر رابطه ای است. رابطه جنسی نوعی از ارتباط خاص است که زن و مرد با یکدیگر تجربه می کنند و دیگر افراد چنین ارتباطی با یکدیگر ندارند بنابراین این مسئله ارتباط بین زن و مرد را خاص و یگانه می کند.در ادامه ویژگی های یک رابطه جنسی موفق و شاد را برای شما توضیح میدهیم چراکه با داشتن یک رابطه جنسی موفق می توانید زندگی شاد و بهتری را با همسر خود داشته باشید.با دلگرم همراه شوید:

::در یک رابطه جنسی موفق، زوجین به جذابیت جنسی خود اهمیت می دهند

در یک رابطه جنسی موفق هرکدام از زوجین می دانند که توانایی جذب و تحریک همسر خود را دارند و این حس را نیز به یکدیگر می هند.شاید به نظر شما این مسئاله بسیار ساده و ابتدایی به نظر برسد اما همین موضوع اساسی و اولیه به داشتن یک رابطه جنسی موفق با همسر کمک بسیاری میکند.شما باید این باور را به همسر خود بدهید که ویژگی های جسمی و جذابیت های جنسی او شما را جذب و تحریک می کند و به شما لذت فراوانی می دهد.خودباوری جنسی در بین زوجین مسئله بسیار مهمی در یک رابطه جنسی می باشد.

::در یک رابطه جنسی موفق، زوجین مسائل کوچک را دست کم نمیگیرند

انجام کارها و سورپرایزهای خاص برای جذب و هیجان زده کردن همسر زیبا و جالب است اما یک زوج موفق و خوشبخت همیشه برای حس خوشبختی و رضایتمندی یکدیگر به دنبال انجام کارهای خاص و عجیب نیستند.گاهی یک تماس و یا پیام ساده به همسر در طول روز که از یکدیگر دور هستید مثل”چقد دلم برات تنگ شد” می تواند همسرتان را خوشحال کند و حس خوشبختی و دلگرمی به زندگی را در او بیشتر کند و حتی زوجین را به یکدیگر بیشتر جذب کند و احساسات قلبی به برقراری رابطه جنسی پر احساس تر و موفق تر کمک کند.چگونه زناشویی موفق داشته باشیم

گاهی فرستادن یک پیام جنسی و رمانتیک می تواند همسرتان را به برقراری ارتباط جنسی با شما در آن روز ترغیب کند.برای مثال دیگر از کارهای کوچک اما تاثیر گذار بر روی یک رابطه زناشویی و جنسی موفق می توان به لمس کردن های با معنی و با احساس روی پوست یکدیگر در طول روز، گرفتن و فشردن دست یکدیگر و نگاههای عمیق به همدیگر اشاره کرد.این کارها ارتباط حسی بین زن و شوهر را بسیار تقویت می کنند.

::در یک رابطه جنسی موفق، زوجین روی کارها و جنبه های مثبت یکدیگر تمرکز دارند.

به یاد داشته باشید برای داشت یک رابطه موفق باید به جای انتقاد های مداوم و منفی نگری به جنبه ها و کارهای مثبت همسرتان توجه بیشتری کنید.دقت کنید که حتما از خودخواهی های آگاهانه و ناخودآگاه دست بردارید.برای مثال در یک رابطه جنسی موفق زوجین از یکدیگر درباره اینکه از چه کارهایی بیشتر لذت میبرند صحبت می کنند و به اینکه خودشان فکر میکنند با چه روشی همسرشان بیشتر لذت میبرد اکتفا نمیکنند.

::در یک رابطه جنسی موفق، زوجین برای رابطه جنسی با یکدیگر وقت میگذارند

در اوایل ازدواج، زن و مرد برای برقراری ارتباط جنسی بسیار مشتاق هستند و با مدت زمان های کوتاهی رابطه جنسی و معاشقه با یکدیگر را تجربه می کنند.اما پس گذشت مدت زمانی از ازدواج زوجین معمولا برای تنها کاری که وقت نمیگذراند رابطه جنسی است.این امر باعث سردی روابط زناشویی و لطمه به ازدواج می شود.حتما برای معاشقه و رابطه جنسی با همسرتان برنامه ریزی کنید، در طول هفته زمان هایی را که می توانید با یکدیگر به معاشقه بپردازید را تعیین کنید.اینکار باعث افزایش اشتیاق و سرزندگی در روابط شما می شود و از دور شدن و سردی در روابط جنسی نجات پیدا می کنید.

::در یک رابطه جنسی موفق، زوجین از محدودیت پرهیز میکنند

وجود حس خجالت و شرمگین شدن در بین زن و مرد امر کاملا اشتباهی است. شما هرگز نباید در روابط جنسی با همسرتان از هیچ کار جالب و شهوت انگیزی احساس شرم کنید.یک زوج موفق در رابطه جنسی از ایده های یکدیگر برای انجام کارهای شهوت انگیز و جنسی استقبال می کنند و روابط جنسی خود را محدود نمیکنند.

::در یک رابطه جنسی موفق، در رابطه جنسی به خود و یکدیگر فشار نمی آورند

درست است که هر کسی دوست دارد ارتباط جنسی و معاشقه با همسرش مانند صحنه های رمانتیک و جذاب فیلم ها کامل و عالی و فریبنده باشد، اما حقیقتی که وجود دارد در زندگی همیشه اینطور نیست.ما نباید این انتظار را از رابطه با همسرمان داشته باشیم که همواره معاشقه و رابطه جنسی کامل و بی نقص و عالی داشته باشیم.خیلی از اوقات همه چیز در یک معاشقه و نزدیکی معمولی و آرام ولی عاشقانه و با حسی آرامش بخش اتفاق می اقتد.اگر هر یک از زوجین و یا هردو همیشه برای داشتن رابطه جنسی کامل و بی نقص و یا خاص به یکدیگر فشار بیاورند عواقب بسیار بدی مثل سردی و زدگی از رابطه جنسی به وجود می آید.

::در یک رابطه جنسی موفق، در هر شرایطی نیاز یکدیگر را برآورده می کنند

این تیتر به این معنا نیست که شما مجبور هستید در هر حس و حالی به خاطر همسرتان با او ارتباط جنسی برقرار کنید، بلکه به این معناست که اگر او ابراز تمایل به برقراری رابطه جنسی و یا بوسه و معاشقه با شما کرد او را به سردی و یا به طور کامل پس نزنید.یکی از بنیان های اصلی ازدواج درک متقابل است. همواره زن و مرد باید این مسئله را درک کنند که ممکن است همسرشان زمانی به آن ها ابراز تمایل کند و او میبایست تا حد توانایی و با رفتار مثبت به نیاز و خواسته همسر خود پاسخ بگوید.

همچنین هر یک از زوجین باید مواقعی را که حس میکنند همسرشان حوصله و توانایی پاسخ به نیاز جنسی آن ها را ندارد تا حدی که می توانند نیازها و خواسته های خود را مدتی از چند ساعت تا چند روز عقب بیاندازند.هیچگاه کلمه نه را در ابراز نیاز و تمایل همسرتان به او نگویید و دست رد به سینه او ندهید یا با او همراه شوید و یا از او بخواهید درک کند و کمی صبر کند تا شما به حوصله و شرایط مناسب برسید.

پیش از هر چیزی باید بدانید وجود محبت و علاقه دو طرفه در یک رابطه سالم زناشویی الزامی است که این اتفاق خود مستلزم جذابیت جنسی می باشد. یکی از انواع جذابیت هایی که در میان انسانها و سایر موجودات وجود دارد جذابیت جنسی می باشد.برای به دست آوردن این نوع جذابیت مهارتهایی وجود دارد که توسط یادگیری می توان آنها را بکار گرفت و یا برخی افراد به طور ژنتیکی این ویژگی را دارند. چنانچه قصد دارید با مفهوم جذابیت جنسی بیشتر آشنا شوید در این مطلب کاربردی ما را همراهی کنید.

 جذابیت جنسی نوعی علاقه و میل به جنس مخالف تعریف شده است که این جذابیت هم می تواند شامل ویژگی های فیزیکی و هم دیگر ویژگی ها باشد. منشا جذابیت از حس زیبایی شناسی انسان می باشد. 

با ترفند های متفاوتی همچون پوشش، معطر کردن و همچنین سبک رفتاری خاص می توان جذابیت فردی را بهبود داد موضوع جالب دیگری که وجود دارد این است که لازم است بدانید به علت اینکه جذابیت جنسی یک موضوع روانشناختی محسوب می شود بنابراین عوامل فرهنگی تاثیر بسزایی در آن دارد. 

همانطور که پیش از این اشاره شد ویژگی های فردی و فیزیکی در ایجاد علاقه جنسی نقش دارند و زمانی که هورمون های شیمیایی مغز تغییر میکنند جذابیت دیگران در ذهن ما ماندگار می شود. 

چنانچه به دنبال راز های جذابیت جنسی هستید باید بدانید این راز خود شما هستید چرا که اگر شما خود را جذاب پندارید همین دیدگاه نیز در ذهن همسرتان شکل می گیرد.چگونه زناشویی موفق داشته باشیم

 بنابراین زمانی که شما احساس خوبی نسبت به خودتان ندارید این حس نیز به او انتقال پیدا می کند.از اشتباهات رایجی که بین زوجین اتفاق می افتد این است که آن ها در روابطشان توقع دارند آنچه که در خود لمس نمیکند همسرشان به آنها بدهد.به عنوان مثال شما با وجود اینکه خود جذابیت جنسی ندارید انتظار دارید همسرتان به شما حس جذابیت بدهد و یا مثلا مردی که خودش گرم نیست انتظار دارد همسرش نسبت به او گرم باشد.پس دقت داشته باشید که این که همسرتان چه حسی نسبت به شما دارد دقیقا بستگی به حس شما نسبت به خودتان دارد.

داشتن نگاه جذاب و زیرکانه 

یکی از ویژگی هایی که تاثیر بسزایی در افزایش جذابیت جنسی دارد مهارت ارتباط چشمی می باشد. پیشنهاد می کنیم یاد بگیرید که چگونه با استفاده از نگاه کردن دلربایی کنید و یا حتی تایم ارتباط چشمی را چگونه مدیریت و کنترل کنید. یادتان باشد به هیچ عنوان از لبخند زدن غافل نشوید زمانی که یک لبخند با یک نگاه زیبا داشته باشید بسیار جذاب به نظر خواهید رسید و فیدبک مثبتی می گیرید. 

مهارت بسیار زیادی برای صحبت و ارتباط با جنس مخالف وجود دارد که رعایت آنها الزامی است شما باید فرصت ها را بشناسید و تشخیص بدهید که چه زمانی از چه نوع کلمات و جملاتی باید استفاده کنید و جهت دهی صحبت خود را کنترل کنید و توانایی سرگرم کردن طرف مقابلتان را داشته باشید منظورمان این است که پاسخ های گنگ و غیر مستقیم به او بدهید و برای جلب توجه طرف مقابلتان ژشت های متفاوتی را در زمان صحبت کردن به خود بگیرید.

واقعیتی که در زندگی خیلی از ما افراد وجود دارد این است که بیشتر مواقع بخاطر دیگران لباس می پوشیم اما پیشنهاد این بخش از خانواده پلاس نمناک به شما این است که از امروز سعی کنید برای خود لباس بپوشید و هر آنچه که حس خوبی به شما منتقل میکند را بر تن بکنید و در نهایت حس خوبی به خود داشته باشید.قشنگ ترین لباس زیری که دارید را انتخاب کرده و برای لحظه ای پیش از رفتن همسرتان به محل کار در مورد رنگ و شکل لباستان از اون نظر بخواهید و بیشتر در موردش صحبت کنید شک نکنید که او به محض تمام کردن کارش هر چه زودتر به خانه بر میگردد. 

خوش شانس جلوه دادن معشوقه خود 

زمان که می گذرد همه افراد فراموش میکنند که چه شانس بالایی در انتخاب معشوقه خود داشته اند توصیه می شود سعی کنید به دنبال ترفندهایی باشید که به طرف مقابلتان برساند که چقدر در رسیدن به او خوش شانس بوده اید و چقدر فوق العاده است بالاخص وقتی که در جمع هستید. 

غیر قابل پیش بینی باشید 

غیر قابل پیش بینی بودن جذاب ترین ویژگی است که هر کسی نمیتواند داشته باشد کسی که این ویژگی را دارد با طراحی سورپرایز های مختلف همیشه همسر و معشوقه خود را غافلگیر میکند پس شما هم تصمیم بگیرید غیر قابل پیش بینی بودن را تمرین کرده و در روابطتان دخیل کنید. 

قدم زدن را فراموش نکنید 

صرفا برای ایجاد حس حرکت در بدن خود راه بروید نه برای رسیدن به مقصدی.چرا که وقتی آگاهی کافی نسبت به بدنتان دارید یک حس طبیعی و وصف ناپذیر توام با لذت در شما پدیدار خواهد شد به این طریق جذابیت در شما رشد کرده و این را همسرتان نیز احساس می کند.

 

جلوگیری از تکرار و روزمرگی 

بایستی این اصل را که زندگی سرشار از تغییر است را بپذیرید و در زندگی خود به هیچ عنوان از آن غافل نشوید.در روابطتان عاشق دیگران شوید و از همنشینی با دوستان جدید لذت کافی را ببرید و سعی کنید دوستان زیادی پیدا کنید. 

اکثر مواقع افراد معتقدند که هدف از خلق و خوی خوب این است که با دیگران به اشتراک بگذارند که مثبت بودن این روش بر کسی پوشیده نیست اما آیا این برای حال خوب خودتان کافی است؟تا به حال شده همانقدر که به فکر خوب کردن حال دیگران بوده اید به فکر حال خوب خود نیز باشید؟پیشنهاد میکنیم اگر تا به امروز به فکر حال خوب خود نبوده اید از این به بعد هر حس عاشقانه ای که می تواند حالتان را خوب کند انجام دهید.به عنوان مثال اقدام به شمع روشن کردن بکنید و یا یک موسیقی آرام و لایت گوش فرا دهید و به خود اجازه دهید تا این احساسات عاشقانه را در خود پرورش دهد این کار جذابیت شما را در نگاه همسرتان بیشتر میکند. 

از همسرتان بخواهید تا برقصد 

اکنون نوبت به این رسیده است که شما همسر خود را غافلگیر کنید.فضای رمانتیکی را در اتاقتان با کم کردن نور و یک آهنگ ملایم خلق کنید و از او بخواهید تا برایتان برقصد اون هرگز درخواست شما را رد نمیکند مخصوصا چنانچه لباس خواب زیبا و متفاوتی به تن داشته باشید. 

بدن هر فردی منحصر به خود آن فرد است و همیشه و در هر زمان زیبایی خود را دارد.بنابراین باید بدانید که این تنها بدنی است که شما دارید و چنانچه دوست دارید همسرتان به بدنتان علاقه مند باشد قبل از هر چیزی خودتان نیز باید به بدن خود علاقه مند باشید.اگر نمیدانید این علاقه را چطور ایجاد کنید ما به شما خواهیم گفت.شما بایستی نسبت به همه اندام های خود از پوست گرفته تا دست و پا و دیگر بخش های بدن با عشق و محبت برخورد کنید و این اطمینان را داشته باشید که هر اندازه که به بدن خود علاقه داشته باشید همان اندازه نیز همسرتان به بدن شما علاقه مند شده و عشق می ورزد.

تغییر و تحول در دکوراسیون اتاق خواب 

با ایجاد تغییراتی خاص می توانید فضای اتاق خواب خود را از حالت عادی به حالت رمانتیک ارتقا دهید مثلا اقدام به روشن کردن شمع های معطر کرده و یا همچنین رو تختی های قرمز رنگ و جذاب روی تختخواب خود بیندازید تا حس جدیدی به خود و همسرتان هدیه دهید.

 معطر نگه داشتن بدن خود 

یکی از پر کشش ترین جذابیت های جنسی متعلق به بوی بدن است که هم میتواند طرف مقابلتان را به سمت شما جذب کند و هم میتواند دفع کند.شما باید به تمیزی و نظافت خود اهمیت بسیاری قائل شوید و یادتان نرود از آن نوع خوشبو کننده های بدن که حاوی مواد محرک هستند استفاده کنید چرا که با اینکار در تحریک کردن هر چه بیشتر همسرتان موفق خواهید شد. 

نوازش کردن همسر و ارسال پیام های تحریک کننده به او 

چه بپذیرید و چه نپذیرید باید بدانید که مرد ها عاشق نوازش و ناز هستند.چراکه آنها بر این باورند که نوازشی که از طرف زن سرشار از احساس باشد به این معنا است که آنها عاشق همسرشان هستند.پس چنانچه دیدید همسرتان در حال استراحت روی مبل است به او نزدیک شده و دستتان را لای موهای او بکشید حتی با ماساژ دادن آرامش را به او هدیه دهید. 

رسیدگی به موهایتان را فراموش نکنید

 توجه و نگاه کردن به صورت شما با دست کردن در مو حاصل می شود زمانی که همسرتان میخواهد به صورت شما نگاه کند اولین کاری که می کند دست هایش را در موهای شما فرو میبرد بنابراین حواستان به تمیزی موهایتان باشد. 

هیچ اهمیتی ندارد که کجا هستید چیزی که مهم می باشد این است که شخصیتی تعاملی و جذاب داشته باشید.یک ربات هیچوقت جذابیت ندارد پس سعی کنید بازو و دست های همسرتان را لمس و نوازش کرده و نشان دهید که درگیر صحبت با او هستید و این کار شما باعث میشود توجه او نیز به سمت شما جلب شود.بدانید که با زدن یک لبخند می توانید خیلی از افراد را به خود جذب کنید و این نشان از بالا بودن اعتماد به نفس شما است.حتی اگر وضعیت زیبایی دندان هایتان مناسب نیست باز هم جلوی آینه با تمرین و تکرار بهترین لبخند خود را کشف کنید.

 

یکی از اشتباهات رایجی که زوجین مرتکب می شوند این است که همیشه فکر می کنند طرف مقابلشان باید داوطلب برای نزدیکی کردن و روابط زناشویی باشد در صورتی که گاهی داوطلب شدن برای این کار از سوی شما تاثیر بسیار زیادی بر افزایش عشق و علاقه دارد ولی همیشه به یاد داشته باشید که در ذوق و اشتیاق خود اغراق بکار نبرید چرا که شور و شوق بیش از ند جذابیتی برای رابطه ندارد پس سعی کنید در هر حالت طبیعی رفتار کنید تا نتیجه مثبتی دریافت کنید.

نام کاربری یا آدرس ایمیل *

رمز *

مرا بخاطر بسپار

ورود به سیستم

آدرس ایمیل‪ *

چگونه زناشویی موفق داشته باشیم

رمز *

ثبت نام

صرف نظر از اینکه مشکل شما در روابط جنسی بزرگ یا کوچک باشد شما باید برای پیدا کردن راه حل مناسب و حل کردن مشکل مدتی وقت بگذارید. سلامت جنسی و کیفیت روابط جنسی شما با سلامت فیزیکی، روحی و احساسی شما پیوند تنگاتنگی دارد. عمیق تر کردن رابطه با همسرتان، داشتن سبک زندگی سالمتر، افزایش دانشتان نسبت به مسائل مربوط به روابط جنسی و در نهایت تلاش برای تبدیل کردن رابطه جنسی به یک اتفاق هیجان انگیز و سرتاسر شاد راه هایی هستند که شما می توانید برای حل بیشتر مشکلات به وجود آمده در روابط جنسی و زناشویی به کار ببرید.

چگونه رابطه جنسی موفقی داشته باشیم؟

رابطه جنسی، عبارتی عجیب، اقوا کننده، زیبا، هیجان انگیز و… است که احتمالا هر شخص متاهلی خاطرات زیبایی از آن دارد (باید چنین خاطراتی وجود داشته باشد در غیر این صورت مشکلی در زندگی شما وجود دارد که ممکن است خود شما از آن بی خبر باشید و یا خبر دارید اما وجود چنین مشکلی را انکار می کنید) اما افراد زیادی وجود دارند که از رابطه جنسی با همسر خود تصوراتی آکنده از ناراحتی، نگرانی، اضطراب و… دارند.

رابطه جنسی واقعا چیست؟

از یک زاویه، رابطه جنسی چیزی جز یک عمل و عکس العمل طبیعی بدن نیست. اما این تعریف به هیچ وجه نمیتواند ابعاد پیچیده و بسیار حیرت انگیز این پدیده را توصیف کند. روابط جنسی به شدت تحت تاثیر تجربیات و تصورات افراد قرار دارد. تصور شما از کسی که با همسر خود ارتباط جنسی دارد، تصور شما از یک رابطه جنسی صحیح و سالم و تصور شما از نحوه ارتباطتان با افراد به ویژه جنس مخالف عوامل تعیین کننده ای هستند که کیفیت رابطه جنسی شما را معیین می کنند.

۱۰ حقیقت جالب در مورد رابطه جنسی که احتمالا از آن بی خبرید

با همسر خود صحبت کنید

بسیاری از زوج ها صحبت کردن در رابطه با مسائل جنسی را بسیار سخت و دشوار تصور می کنند. حتی زمانی که سایر ابعاد رابطه زناشویی آن ها در بهترین وضع ممکن قرار دارد زمانی که با مشکلی در روابط جنسی خود رو به رو می شوند احساس شرم، گناه و آزردگی مانع این می شود که بتوانند در مورد مساله به وجود آمده صحبت کنند. اما مطمئن باشید صحبت کردن در رابطه با مشکلات موجود در رابطه جنسی بهترین و موثرترین راه حل می باشد. در این جا چند تکنیک معرفی می شود که می تواند به شما در صحبت کردن پیرامون مسائل جنسی کمک کند.

زمان مناسب برای حرف زدن را پیدا کنید

به طور کلی دو زمان برای صحبت کردن می توان در نظر گرفت: هنگام نزدیکی یا هر زمان دیگری. بدون شک بهترین زمان برای صحبت کردن در مورد این گونه مسائل زمانی است که در حال نزدیکی با همسر خود هستید اما بهتر است صحبت کردن در مورد مشکلات موجود در رابطه جنسی را دقیقا در زمانی که مشکل به وجود می آید انجام دهید. برای مثال اگر در ارضا شدن مشکل دارید هنگام نزدیکی و زمانی که مشکل به وجود می آید در مورد آن صحبت کنید. به این شکل به همسر خود این فرصت را می دهید در زمانی که شما مشکل را مطرح کرده اید راه حلی پیدا کرده و آن را اجرا کند. شاید مشکل شما در همان لحظه برای همیشه حل شود. شاید شما و همسرتان به کمک یکدیگر بتوانید مشکل را حل کنید.

جدا از انتقاد کردن بپرهیزید

پیشنهادهای خود را به مثبت ترین شکل ممکن مطرح کنید. سعی کنید به جای اینکه مشکل را مطرح کنید با ارائه راه حل هایی که به ذهنتان می رسد و صورت غیر مستقیم مشکل را نیز به همسر خود بفهمانید. یقینا در روابط جنسی هیچ مشکلی حل نخواهد شد مگر هر دو نفر با همکاری هم تصمیم به انجام کاری جهت رفع آن مشکل گرفته باشند.

با اعتماد به نفس در مورد آنچه مانع می شود تا از رابطه لذت ببرید صحبت کنید. اگر به هر دلیلی احساس می کنید همسر شما کاری می کند که مناسب نیست و یا در موقعیتی هستید که نمی توانید از آن لذت ببرید بی درنگ آن را مطرح کنید. در غیر این صورت در بلند مدت همسر شما ناخودآگاه احساس می کند که شما از داشتن رابطه با او خسته شده اید و احتمالا در ادامه ممکن است که حتی وضعیت بدتر هم شود.

صادق باشید

شما ممکن است برای جریحه دار نشدن احساسات همسر خود تظاهر کنید که رابطه جنسی خیلی خوبی دارید اما این روش به هیچ وجه توصیه نمی شود و بدون شک در آینده دور یا شاید نزدیک این روش نتایج بسیار بدی به همراه خواهد داشت.

عشق و رابطه جنسی سالم هیچ وقت هم معنی نبوده اند! همزمان که تلاش می کنید به احساسات همسر خود توجه کنید و رابطه با او را آکنده از فضای عشق و احساس کنید، به روابط فیزیکی و جنسی هم توجه کنید. هیچ وقت فکر نکنید تلاش برای رفع کردن یک مشکل جنسی باعث می شود به روابط احساسی شما آسیبی وارد شود. مطمئن باشید روابط جنسی سالم و شاد می تواند عشق و عاطفه بین شما را بیش از پیش نماید.

از روش های خود جهت توانمند سازی استفاده کنید!!! امروزه یاد گرفتن نکات مختلف در مورد مسائل جنسی بسیار ساده تر از گذشته است. روش های درمانی زیادی در طی سالیان اخیر ابداع شده اند. اما احتمالا شما با استفاده از چند تکنیک ساده که به شما آموزش خواهیم داد می توانید بخش بزرگی از مشکلات خود را حل کنید.

دانش خود را افزایش دهید

امروزه کتاب ها و مقالات زیادی در مورد ارتباطات جنسی وجود دارد که شما می توانید در کتاب فروشی ها و یا با جستجو در اینترنت به آن ها دسترسی پیدا کنید. شما می توانید جواب بسیار از سوالات مربوط به مشکلات جنسی را در این منابع پیدا کنید. اگر صحبت کردن مستقیم با همسرتان در مورد مسائل جنسی مشکل است می توانید بخش هایی از این مقالات و متن ها را برای او بفرستید (از طریق اینترنت) و به این شکل نوعی ارتباط غیر مستقیم اما موثر برقرار کنید. البته فراموش نکنید برای حل کردن برخی مشکلات حتما لازم است با پزشکان متخصص مشورت کنید.

به رابطه جنسی با همسرتان بیشتر فکر کنید

با بالارفتن سن واکنش بدن به نیازهای جنسی کندتر می شود. زندگی های پر استرس و پر هیاهوی امروزی نیز باعث می شود که برخی افراد نتوانند به رابطه جنسی با همسر خود فکر کنند. در چنین شرایطی سعی کنید مدت کوتاهی در روز (5 دقیقه در هر روز) به رابطه جنسی با همسرتان فکر کنید. سعی کنید هنگام نزدیکی در راحتترین حالت ممکن باشید، گوشی موبایل، تلویزیون، نور زیاد و… باعث می شود که شما نتوانید روی رابطه تمرکز کنید پس در هنگام نزدیکی تا حد ممکن این عوامل مختل کننده را حذف کنید.

از وسایلی مثل کاندوم و لوبریکانت استفاده کنید

ممکن است رابطه جنسی شما تحت تاثیر استرس ناشی از باداری ناخواسته قرار بگیرد و یا ممکن است به دلیل خشکی واژن رابطه جنسی دردناک و ناراحت کننده باشد. کاندوم و ژل های روان کننده به شما این امکان را می دهند که بدون چنین نگرانی ها فقط به یک رابطه جنسی سالم و لذت بخش فکر کنید.

همواره مراقب به مراحل پیش از رابطه باشید! تحت هر شرایطی باید در آغوش گرفتن، بوسیدن و… قبل از نزدیکی کامل انجام شود. در واقع تا زمانی که ارگاسم عاطفی و احساسی اتفاق نیافتاده باشد نمی توانید امیدوار باشید که ارگاسم فیزیکی درستی اتفاق بی افتد.

چه کاندومی خریداری کنیم؟

تمرین لمس کردن

شاید عجیب باشد اما یکی از روش هایی که بسیاری از پزشکان متخصص به همه زوج ها توصیه می کنند اینست که از همسر خود بخواهید شما را طوری لمس کند که دوست دارد دقیقا به همان شکل لمس شود. پزشکان اسم این روش را تمرین لمس کردن می گذارند و معتقدند این روش عجیب به شدت بر کیفبت رابطه جنسی زوجین تاثیر گذار خواهد بود.

پوزیشن های مختلف را امتحان کنید

خجالت را کنار بگذارید و سعی کنید رابطه را در پوزیشن های مختلف امتحان کنید. اگرچه که هیچکس نمی تواند بگوید که کدام پوزیشن از همه بهتر است اما شما می توانید با امتحان کردن انواع مختلف پوزیشن ها پوزیشنی که از همه بیشتر دوست دارید را پیدا کنید علاوه بر این امتحان کردن پوزیشن های مختلف هیجان در رابطه جنسی را افزایش می دهد.

فانتری های خود را روی کاغذ بنویسید

یکی از تمرین هایی که به پزشکان متخصص به زوجین پیشنهاد می کنند اینست که در سکوت و در یک جای آرام از قوه تخیل خود استفاده کنند و یک رابطه جنسی ایده آل و فانتزی را با تمام جزییات آن روی کاغذ بنویسند. سپس کاغذ را در اختیار همسر خود بگذارند. به این ترتیب زوجین نیازهای پنهان خود را با همسر خود در میان گذاشته اند.

سعی کنید آرامش داشته باشید! شاید بهتر باشد قبل از رابطه جنسی، کمی موسیقی گوش کنید، به یک پیاده روی کوتاه بروید و… انجام هر فعالیتی که می تواند باعث آرامش بیشتر هر دوی شما قبل از رابطه شود کیفیت رابطه را بسیار بالا می برد.

هرگز تسلیم نشوید

چگونه زناشویی موفق داشته باشیم

اگر به هر دلیل از رابطه جنسی خود راضی نیستید و تلاش های شما بی نتیجه مانده است لطفا به هیچ وجه دست از تلاش نکشید. شاید نیاز باشد که با یک پزشک متخصص و یا یک مشاور با تجربه صحبت کنید اما مطمئن باشید تلاش های شما در نهایت نتیجه بخش خواهد بود و مطمئن باشید داشتن رابطه جنسی شاد و با کیفیت چیزی است که ارزش این همه تلاش را دارد.

رابطه جنسی به هیچ وجه یک عمل جدی و پیچیده نیست، سعی کنید رابطه جنسی خود را پز از شادی و هیجان کنید. سعی کنید از لحظه لحظه آن لذت ببرید. سعی کنید رابطه جنسی را مانند بازی های زمان کودکی تصوری کنید و در نهایت آرامش و با شوق کودکانه از آن نهایت لذت را ببرید.

کارهای عجیب انجام دهید! تا به حال در اتاق پذیرایی با همسرتان رابطه داشته اید؟ تا به حال به رابطه جنسی در آشپزخانه فکر کرده اید؟ شما هم حتما ایده هایی عجیب در ذهن دارید که می تواند رابطه جنسی را با مزه کند. به آن ها فکر کنید و آنها را اجرا کنید (دقت کنید کارهای خطرناک و خلاف عفت در هر شرایطی نباید انجام شود)

و در آخر از سلاح احساس استفاده کنید، سعی کنید اتاق خواب خود را به شکلی طراحی کنید که تمامی 5 حس را تحریک کنید. شما می توانید به راحتی با استفاده از رایحه های مختلف، تنظیم میزان نور اتاق، سرد و یا گرم کردن اتاق، استفاده از رو تختی های ویژه و… فضایی ایده آل برای داشتن یک رابطه فوق العاده ایجاد کنید.

رومانتیک باشید! همانطور که یک رابطه جنسی صحیح می تواند احساسات عاشقانه زوجین به یک دیگر را تقویت کند، عاشق بودن و ابراز صحیح احساس عشق نیز می تواند به داشتن یک رابطه جنسی بسیار با کیفیت کمک کند.

منبع:

https://www.helpguide.org/harvard/tips-to-improve-your-sex-life.htm

 

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند

برای دیدگاه های بعدی نام، ایمیل، و وب سایت من را ذخیره کنید.

فروشگاه اینترنتی الوکاندوم برای کاربران خود «تجربه‌ی راحت و مطمئن از خرید اینترنتی انواع کاندوم» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که الوکاندوم از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت انواع کاندوم (کاندوم ساده، کاندوم تاخیری، کاندوم ویبره، کاندوم آنتی باکتریال، کاندوم تنگ کننده، کاندوم حلقوی، کاندوم خاردار، کاندوم روان کننده، کاندوم میوه ای و کاندوم نازک و…)،از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی. الوکاندوم، با داشتن مرکز توزیع در شهر تهران، امکان تحویل کالا را در همان روز ثبت سفارش فراهم کرده است.

کپی رایت 2020 @ تمامی حقوق برای الو کاندوم محفوظ است . طراحی سایت ووکامرس

 

همه مي دانند كه رابطه جنسي حياتي ترين جزء همه ي ازدواج هاست. پس اگر يكي يا هر دوي زوجين علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه مي شود؟ تحقيقات نشان داده است كه درصد انبوهی از چننین ازدواج هايي با شكست مواجه مي شود. (بعد از مسايل مالي، مسايل جنسي دومين دليل براي طلاق شناخته شده است)

 

چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسي رساند؟چگونه زناشویی موفق داشته باشیم

 

نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟

 

هدف از ثبت و درج اين مطلب ايجاد روابط صميمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است.

به گزارش سلامت نیوز رابطه جنسی نقش بسیار مهمي در ازدواج دارد، ولي با اينحال زوج هاي زيادي بدون توجه عميق به آن زندگي ميكنند. در اين بحث از ديدگاه مرد و زن نحوه صحيح رابطه جنسي را بررسي مي کنيم .

 

نااميد نشويد. راه هاي زيادي براي جلوگيري از آن وجود دارد. در اينجا سه راه براي جان بخشيدن دوباره به زندگی جنسی برای شما فراهم آمده است. پس اگر مي خواهید کانون خانواده تان ، مراحل زیر را دنبال كنيد.

به خودتان متكي باشيد

فرقي نمي كند كه همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان كند؛ تحريكات و شور جنسي او به هيچ وجه شبيه به شما نيست. به همين دليل غيرمنطقي است اگر انتظار داشته باشيد هر زمان شما تحريك شديد در اختيارتان باشد. بايد ياد بگيريد كه چطور گهگاه نيازهايتان را كنترل كنيد. احتمالاً تصور خواهيد كرد كه عادلانه نيست و مطمئناً عصباني خواهيد شد.

البته باید كه زوج ها تا آنجا كه مي توانند در زندگي جنسي خود با همسرشان انرژي لازم را صرف کنند، اما بااينحال باز هم ممكن است زمان هايي وجود داشته باشد كه شما آمادگي رابطه ي جنسي را داشته باشيد در حاليكه همسرتان ندارد. اين مسئله اي كاملاً نرمال و طبيعي است و بايد آن را بپذيريد. هرچه تلاش همسرتان براي فهميدن شما و نيازهايتان بايد بيشتر شود، تلاش شما نيز در درك اين تفاوت ها بايد افزايش يابد. قسمتي از اين درك و پذيرفتن با اتكاي گاه و بيگاه شما به خودتان براي ارضاي ميل جنسيتان نشان داده مي شود. اگر اطمينان داشته باشيد كه همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه مي كند، انجام اينكار با راحتي بيشتري صورت خواهد گرفت.

 

تنوع، مزه ي زندگي است

احتمالاً زندگي جنسي شما دچار يكنواختي شده است. حتي مهيج ترين فرد در رابطه جنسي هم اگر رابطه جنسي برايش تكرار مكررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر اين مورد را در رابطه جنسي خودتان با همسرتان هم مشاهده مي كنيد، پس وقتش رسيده كه كمي تنوع وارد اين رابطه كنيد. براي جلوگيري از يكنواختي جنسي، بايد كمي خلاق باشيد.

* مكاني جديد انتخاب كنيد : هميشه يک گوشه خاص براي معاشقه جنسي خود انتخاب نکنيد.

* لباس زیر های مناسب و جدید بخرید.

* عطر خوشبو استفاده کنيد.

* حتما مسائل بهداشتي و نظافتي را رعايت کنيد : آرايش و زدودن موهاي زائد بسيار مهم است و نشانه اهميت دادن به شريک زندگي خود مي باشد .

* معمول است که مرد در رابطه جنسي پيش قدم مي شود . بد نيست براي تنوع زن نيز گاهي پيش قدم شود .

*رفتار تحريک آميز داشته باشيد : عشوه و ناز زنانه جنسي قبل از نزديکي سبب تحريک شديد مرد مي شود.

* با آرامش و مهرباني با او رفتار کنيد : خشن و عجول نباشيد . سعي کنيد با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامي همسر را تحريک کنيد . بگذاريد او نشانه هاي عشق و محبت را در شما ببيند و به ارامي به او نزديک شويد .

* بوسه قديمي ترین نقطه شناخته شده براي تحريک است که شامل بوسيدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و يا هر قسمتي از بدن همسر باشد که پيدا کردن نقطه هاي حساس تر مدتي طول مي کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسي مرد و زن نقاط مربوطه شناخته مي شود.

* گفتار هاي عاشقانه : تحريک فقط به نوع فيزيکي محدود نمي شود و نوع رواني نيز دارد که بايد به صورت همزمان استفاده شود صحبت هاي عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل مي شود بسيار پر اهميت است .

* لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلي ران ( مرد و زن ) و لب هاي فرج ( زن ) ، بيضه و نواحي اطراف آن (مرد) ، گرفتن و فشردن کمر ( زن و مرد ) ، کليتوريس زن که تحريک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد.

* همانند گنجشک آميزش نکنيد و همسر خود را با آرامش آماده و راضی سازيد . سعي کنيد در اولين مرحله همسر خور را در شرايط نعوظ کامل قرار دهيد .در مردها با تحريک آلت تناسلي و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم مي شود ( بلند شدن و سفتي آلت تناسلي در مرد را نعوظ مرد گويند ) . در خانمها نعوظ يعني تحريک و سفتي کليتوريس و نوک پستان .چگونه زناشویی موفق داشته باشیم

* فراهم کردن تحريک لازم در همسر : مرد با فکر و يا در نظر آوردن نقاط شهوت انگيز و يا عوامل رواني نعوظ به او دست داده و اغلب در اين حالت تحريک شده به حساب مي آيد آنچه بر زن لازم است تحريک موضعي نيست بلکه تحريک موقعي است و آن زماني است که مرد در حاليکه دخول انجام مي دهد نعوظ وي کاهش مي يابد و دخالت زن با تحريک مرد در حالي که عضلات مهبل را بر روي آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزديک مي کند و امکانا با دست ماليدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وي ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضي مي سازد.

* مرد بايد در آغاز رابطه جنسي ذهن و فعاليت خود را متوجه تحريك و آماده كردن زن نمايد. و البته زن نيز بايد به آماده سازي مردش در اين مرحله توجه داشته باشد.

* مرد هر چه بيشتر بتواند با مهارت زن را تحريك كند زن در ادامه هر كاري مرد طالب باشد انجام مي‌دهد. اين مسئله براي خانم ها نيز صادق است .

*زمان دخول بهترين زمان براي سخنان محبت‌آميز است. در اين لحظه از همسر خود قدرداني کنيد و او را بهترين بناميد که اين خود سبب افزايش روابط زناشويي و استحکام زندگي مي شود.

*به همسر خود بفهمانيد که رابطه جنسي با او سبب آرامش او مي شود و مي خواهيد با اين عمل عشق و محبت خود را بيشتر به او ثابت کنيد و هدف فقط ارضاء جنسي-جسمي نيست بلکه روح معنوي شما نيز با اين عمل ارضاء مي شود .

*بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ كنيد كه اسپرم کجا ريخته شود چرا که اين مطلب سبب آرامش خاطر بيشتر طرفين و تحريک بيشتر مي شود.

* شوهر نباید زمانی كه مطمئن نشده كه زن به اوج لذت و ارضا شدن نزديك شده از ارضاء خود جلوگیری كند. دیدن ارگاسم و ارضاء زن براي مرد بسيار ارزشمند و تحريک کننده است . سعي کنيد اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمي فداکاري و خويشتن داري بعد از زن ارضاء شود . وقتي اول زن ارضاء شود تمايل جنسي مرد بيشتر ميشود و مي تواند براحتي خود را به اوج لذت برساند ولي وقتي مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمي مي بيند و تصور بر آن دارد که مردش به او در اين لحظه توجه کمتري دارد و اين مسئله مي تواند باعث تاخير و حتي عدم ارضاء زن شود . به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نيز مي‌تواند خود را ارضا كند. بهترين شيوه ارضا‌شدن، همزماني آن بين طرفين است.

 

* توجه به این نکته مهم است که معمولاً مردها پس از ارضاشدن يا مي‌خوابند، يا پشت به زن مي‌كنند. در صورتي كه كاري كه بايد انجام دهند اين است كه شروع به بغل كردن و نوازش زن كنند. و به او آرامش دهند تا استراحت كند.

* شایسته است كه زن شربتی گوارا تهیه نموده و بعد از پایان ، براي همسر خود بیاورد.

*در آخر بعد از انجام رابطه جنسي بهتر است از همسر خود تشکر كنيد.

و…هزاران كار ديگر هست كه مي توانيد براي از بين بردن يكنواختي موجود در رابطه تان انجام دهيد.

اگر همه چيز عمل نكرد، صادق ومهربان و قاطع باشيد.

زوج های زیادی بوده اند كه بي علاقگی و نارضايتي يكي از زوجين از رابطه جنسی باعث جدايي آنها شده است. البته شما هم ممكن است به فكر اينكار بيفتيد. اما بدانيد طلاق يا برقراري رابطه ي جنسي با افرادی غير از همسر تان (خیانت به همسر) ، راه حل هاي مناسبي نيستند. درست است كه عشقبازي با غير مي تواند مشكلتان را حل كند، اما بدانيد كه در طولاني مدت مشكلات بيشتري نيز برايتان ايجاد مي كند و باعث خراب تر شدن ازدواج تان هم مي شود. حتي اگر ازدواجتان هم سالم باقي بماند، درد و رنجي كه همسرتان از عشقبازي شما با كس ديگري متحمل مي شود، بي اندازه است.

طلاق هم راه حل خوبي به شمار نمي رود. اگر به جاي پيدا كردن راه حل و برطرف كردن مشكل، از آن فرار كنيد(پاک صورت مسئله)، ممکن است زوج ديگري پيدا كنيد كه او نيز از نظر جنسي با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد، و بهتر است از خود بپرسيد اين كار را تا كجا ادامه خواهيد داد؟

قبل از اينكه بار و بنديلتان را جمع كنيد و همسرتان را ترك كنيد، ببینید آيا همسر تان از این جریان خبر دارد؟ اطلاع دارد كه شما از رابطه ي جنسيتان با او ناراضي هستيد؟

كار ار به دعوا نكشانيد. تقصيرها را به گردن او نيندازيد، انتقاد نكنيد، فقط خيلي آرام به او در مورد مشکلات تان صحبت کنید بگوييد كه به خاطر اختلافاتی كه در روحيات جنسي شما وجود دارد، مي خواهيد كاري کنید که به بهبود رابطه تان منتهی میشود و برای این کار همکاری بیشتر او کمک میکند و باید برای بهتر شدن ارتباطشان هردو فعالانه رفتار نمایند و برای این امر باید حتی با کنار گذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصین مربوطه مراجعه نمایند.

افكار خود را با او در ميان بگذاريد. اين را به صورت يك تهديد مطرح نكنيد. فقط ميزان اميدواري خود را با او در ميان بگذاريد. به او فرصتي دوباره براي اصلاح و سازگار شدن بدهيد، و منتظر نتیجه ي آن شوید. دکتر محمد والی پور – روانشناس

 

منبع :سلامت نیوز

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


درمان افسردگی یک بار برای همیشه


علائم کیست تخمدان | درمان گیاهی

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر


مشاوره تلفنی طلاق


ارسال محرمانه محصولات جنسی


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان


راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی


درمان نازایی با بالاترین درصد موفقیت

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


سفارش آنلاین جدیدترین ست های لباس زیر

مراکز فیزیوتراپی با به روز ترین دستگاه ها

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

زن وشوهر هردو برای پرورش دادن رابطه شان متعهد هستند

 

جامعه شناسان و روانشناسان مختلفی در بررسی ازدواج های سالم، ویژگی ها و مهارت هایی را برای کسانی که می توانند روابطی موفق و رضایت بخش داشته باشند، مشخص کردند.

هم زن و هم شوهر برای پرورش دادن رابطه شان، حفظ جریان آرام امور خانه و کار کردن برای رسیدن به اهداف مشترک متعهد هستند. اینکه تنها یکی از دو همسر بار این مسئولیت ها را به دوش بکشد، باعث ایجاد نارضایی می شود. جامعه شناسان و روانشناسان مختلفی در بررسی ازدواج های سالم، ویژگی ها و مهارت هایی را برای کسانی که می توانند روابطی موفق و رضایت بخش داشته باشند، مشخص کردند.این افراد:•    فلسفه ای سالم از زندگی با ایده آل های مشخص دارند.•    دوستی، احترام، عشق بین آنها هر روز بیشتر می شود.•    علایق و فعالیت های مشترک زیادی دارند.•    از همراهی یکدیگر لذت می برند.•    اعتمادپذیر هستند و می توانند اعتماد کنند، صادق و در عین حال موقعیت شناس هستند.•    به یکدیگر وابسته اند.چگونه زناشویی موفق داشته باشیم

ازدواج سالم و پایدار چه ویژگی هایی دارد؟•    از موفقیت های همدیگر احساس غرور کرده و همدیگر را از ته دل تحسین می کنند.•    به کار یکدیگر علاقه مند بوده و به آن احترام می گذارند.•    در تصمیم گیری ها مشارکت می کنند.•    سعی می کنند کارهای خسته کننده و یکنواختی مثل کارهای خانه را با هم تقسیم کرده و آن را برای هم جذاب کنند.•  امید و آرزوهایی واقع بینانه مرتبط با اهدافی قابل دستیابی دارند.•  مسئولیت تصمیمات و رفتارهای خود را می پذیرند.•  اگر لازمه رسیدن به اهدافشان ادامه تحصیل است، صبورانه ازدواجشان را برای این منظور عقب می اندازند.•  مشکلات را چالش هایی می بینند که باید بر آن فائق آیند.•  یک زوج موفق از انتقاد به طور هوشمندانه ای استفاده می کنند اما تعادل را این طور برقرار می کنند که تحسین ها بیشتر از انتقادات باشد.• قبل از تصمیمی گیری نهایی برای انتخاب همسر، حداقل سه مورد دیگر را نیز بررسی و به طرق غیرمخرب برهم خوردن روابط را تجربه کرده اند.•  می توانند با وضعیت مالی موجود خود زندگی کنند.•  از ضعف های خود مطلع بوده و برای تغییر تلاش موثر نشان می دهند.•  از انتقاد به طور هوشمندانه ای استفاده می کنند اما تعادل را این طور برقرار می کنند که تحسین ها بیشتر از انتقادات باشد.• انسان های «واقعی» هستند و سعی نمی کنند نقش بازی کنند و ادای دیگران را در بیاورند.•  می دانند که روابط رو به رشد به افراد کمک می کند به خود مطمئن تر شوند.•  در فعالیت های سالم فیزیکی شرکت می کنند؛ خوب غذا می خورند، ورزش می کنند و به اندازه کافی می خوابند.•  کمتر از طعنه و کنایه استفاده می کنند، کمتر غر می زنند و شکایت می کنند.•  از حرف زدن و گوش دادن به هم لذت می برند، حتی اگر در مورد موضوعاتی باشد که با هم اختلاف نظر دارند.•  عشق شان جنون آمیز و عجله ای نیست (بیش از 60 درصد از طلاق های زودهنگام به علت ازدواج عجله ای است که در آن زوج بسیار جوان بوده، آشنایی زیادی با هم نداشته و مدت زمان نامزدی کوتاه بوده است).•  همدل هستند و برای برآوردن نیازهای همدیگر تلاش می کنند.•  باز هم فرار نکرده اند (80 درصد زوج هایی که با هم فرار می کنند، طلاق می گیرند).•  به همان اندازه که دوست دارند در رابطه دریافت کننده باشند، دهنده هستند.•  از دوران نامزدی خود برای آشنایی کامل و رشد هرچه بیشتر عشقشان استفاده می کنند.•  زوج موفق سعی نمی کنند بیش از حد به اشتباهات گذشته بپردازند، نگاهشان به آینده است تا چنین مواردی دیگر پیش نیاید.•  به دقت مشکلات و مسائلی که برایشان پیش می آید را بررسی می کنند، معایب و مزایای همه انتخاب ها را در نظر می گیرند.•  با احترام و محبت ازدواج می کنند نه از روی دلسوزی.•  خانواده های همدیگر را با وجود اشکالاتشان، دوست دارند.•  در طول دوران نامزدی در مورد مسائل مختلف جنسی بحث می کنند.•  از شوخی و شوخ طبعی به صورتی درست و غیرمخرب استفاده می کنند.•  از میزان محبت ارائه شده در رابطه شان راضی هستند.• سعی می کنند خصوصیات اخلاقی که برای همسرشان آزاردهنده است را تغییر داده و اصلاح کنند.• سعی نمی کنند بیش از حد به اشتباهات گذشته بپردازند، نگاهشان به آینده است تا چنین مواردی دیگر پیش نیاید.•  قدرت بخشیدن دارند وی از طرف همسرشان نیز بخشوده می شوند.

 

یک ازدواج سالم به بخت و اقبال یا عشق مربوط نیست، بلکه نیاز به تلاش و سازگاری دارد

 

10 شاخص برای ازدواج سالمیک ازدواج سالم و مستحکم به بخت و اقبال یا عشق مربوط نیست، بلکه نیاز به تلاش و سازگاری دارد. برخی از عواملی که در یک ارتباط سالم نقش دارند، ثابت هستند، یعنی چیزهایی که شما نمی توانید آنها را تغییر دهید. اما عوامل دیگری هستند که می توانید با کار کردن بر روی آنها رابطه تان را بهبود بخشید. شناختن این عوامل برای هر کسی که قصد ازدواج دارد، مهم است.این عوامل در این 10 شاخص ازدواج فهرست شده اند:1- برقراری ارتباط درست: زوج های خوشبخت با یکدیگر صحبت می کنند و به حرف یکدیگر گوش می دهند. این زوج ها می دانند که عوامل بیرونی که باعث حواس پرتی می شوند یا روی عواطف فرد اثر می گذارند، مانع ارتباط درست می شوند و راه هایی را پیدا می کنند تا هنگامی که خودشان و همسرشان آماده هستند، بر این عوامل غلبه کنند.2- برخورد با تعارض ها و اختلافات به شیوه مثبت: پرهیز از بیان اختلافات و تعارض ها عامل شماره یک طلاق است. روابط مستحکم زن و مرد به توانایی آنها بر غلبه بر این اختلافات به شیوه ای مثبت بستگی دارد.3- داشتن انتظارات واقعی: هنگامی که دو نفر برای اولین بار دیدار می کنند، حداکثر تلاش شان را می کنند تا خطاهای شان را بپوشانند. این شیوه ای عادی است، اما زن و شوهر باید بدانند با گذشت زمان، خود “واقعی” شخص بروز خواهدکرد. روابط بین دو فرد در طول زمان تکامل پیدا می کند، اما داشتن انتظارات غیرواقعی از همسر یا از رابطه با او، باعث ایجاد استرس غیرضروری می شود.4- توجه کردن به جزییات زندگی همسر: افرادی که ازدواج های پایداری دارند به خوبی همسرشان را می شناسند. آنها از وقایع عمده زندگی گذشته همسرشان خبر دارند و از چیزهای دلخواه و چیزهای مورد تنفر او، امیدها و نگرنی های شان آگاهی دارند و این اطلاعات را با تغییرات دنیای همسرشان به روز می کنند.5- تجربه کردن واکنش های دوجانبه مثبت بیشتر نسبت به واکنش های منفی: برخی از پژوهش ها نشان داده اند در ازدواج های موفق تعداد واکنش های مثبت 5 برابر بیش از واکنش های منفی است. دادن پاسخ مثبت به خواسته همسر برای توجه کردن به او، چه سوالی داشته باشد، چه دست کمک به سوی شما دراز کند، چه تنها یک نگاه به شما باشد رابطه شما را مستحکم تر می کند.6- ایجاد اعتماد: اعتماد به تدریج ساخته می شود، اما برقراری روابط صادقانه و عمل کردن به وعده ها باعث تسریع ایجاد اعتماد می شود. افرادی که ازدواج های پایداری دارند به خوبی همسرشان را می شناسند. آنها از وقایع عمده زندگی گذشته همسرشان خبر دارند و از چیزهای دلخواه و چیزهای مورد تنفر او، امیدها و نگرانی هایشان آگاهی دارند و این اطلاعات را با تغییرات دنیای همسرشان به روز می کنند.7- گذراندن وقت با یکدیگر: داشتن تجربه های مشترک راه خوبی برای تقویت رابطه با همسرتان است. زوج هایی که به انجام کارهایی می پردازند که هر دو از آن لذت می برند یا وادار می شوند که کارهایی را با هم انجام دهند رابطه سالم تر و قوی تری دارند.8- ارزش های مشترک: زوج هایی که در شروع زندگی طیف گسترده ای از ارزش های مشترک دارند و در مورد چیزهای مهم زندگی توافق دارند، بخت بیشتری برای ایجاد رابطه مستحکم دارند.9- مسئولیت های مشترک: هم زن و هم شوهر برای پرورش دادن رابطه شان، حفظ جریان آرام امور خانه و کار کردن برای رسیدن به اهداف مشترک متعهد هستند. اینکه تنها یکی از دو همسر بار این مسئولیت ها را به دوش بکشد، باعث ایجاد نارضایتی می شود.10- سازگاری با تغییر: افراد و رابطه ها در طول زمان دگرگون می شوند. باید انتظار این تغییرات را داشته باشید، نه اینکه از آنها بترسید. انتظارات افراد از رابطه دوجانبه ممکن است تغییر کند. همسران لازم است توانایی صحبت کردن در مورد این تغییرات و یافتن راه هایی برای سازگار شدن با آنها را داشته باشند.

 

منبع: ماهنامه پیام یاقوت/برترینها

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


دانستنی های سلامت واژن


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر


علائم کیست تخمدان | درمان گیاهی

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر


پد تاخیری مردانه با استفاده سریع و آسان


بهترین قیمت رزرو هتل برای نوروز1400


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری


درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی


برای همیشه با زودانزالی خداحافظی کن!


راز های داشتن خانواده شاد


ارسال فوری و محرمانه انواع کاندوم

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد


اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه یک زندگی مشترک موفق داشته باشیم (قسمت اول) : به آسانی می توان یک دوره نامزدی شاد و عاشقانه را سپری کرد اما ممکن است نگران این باشید که اگر جذابیت اولیه تان برای یکدیگر فروکش کند ازدواج شما رو به زوال رود. به هر حال اگر خواهان یک زندگی مشترک شاد هستید باید […]

چگونه یک زندگی مشترک موفق داشته باشیم (قسمت اول) : به آسانی می توان یک دوره نامزدی شاد و عاشقانه را سپری کرد اما ممکن است نگران این باشید که اگر جذابیت اولیه تان برای یکدیگر فروکش کند ازدواج شما رو به زوال رود. به هر حال اگر خواهان یک زندگی مشترک شاد هستید باید در زنده نگه داشتن عشق و بالندگی رابطه تان تلاش کنید. نه فقط با همراهی همسرتان بلکه خودتان به تنهایی نیز باید به این مسئله توجه کنید. اگرچه به سادگی این امر شدنی نیست اما اگر شما و شریک زندگی تان مایل به تلاش برای این مهم باشید می توانید زندگی موفقی را تجربه کنید.

اگر مایل به داشتن یک ازدواج سالم هستید باید این حس را در همسرتان ایجاد کنید که با شما برابر بوده و برای هرگونه تصمیم گیری در امور جاری زندگی تان نظر و احساس او را جویا می شوید اگر به گونه ای با همسرتان رفتار می کنید که انگار نظرش برای شما اهمیت ندارد یا همیشه شما حرف آخر را می زنید پس منتظر یک تعارض در زندگی تان باشید. این اطمینان را ایجاد کنید که نظر همسرتان به اندازه نظر شما از اهمیت برخوردار بوده و به خاطر آن برای شنیدن حرف هایش وقت گذاشته و احساس مورد پذیرش واقع شن را به او بدهید. سعی کنید مهربان بوده و دوست داشتن و درک شدن را به همسرتان منتقل کنید. اگر روز بدن را تجربه کرده اید و نظر یا پاسخ نامناسبی را به او داده اید حتماً از او معذرت خواهی کنید به همسرتان به شایستگی احترام بگذارید به جای فکر کردن به این که چون ازدواج کرده اید هر کاری را دوست دارید می توانید انجام دهید به همسرتان آن چه که شایسته است احترام بگذارید. همچنین باید به حریم شخصی همسرتان احترام بگذارید اگر انتظار دارید که همسرتان احساس احترام از جانب شما کند موبایل. نامه ها. ایمیل. حساب بانکی و … او را چک نکنید.

اگر همسرتان برایتان مهم است و می خواهید یک ازدواج کارآمد و سلامت دشته باشید. باید از پیش کشیدن اشتباه های گذشته که هر دویتان مقصر بوده و یا از یادآوری اشتباه های همسرتان خودداری کنید. به جای آن روی رفتارهای مثبت و تقویت کننده همسرتان دست گذاشته و از زندگی کردن در لحظه و نگاه به اهداف پیش روی خود لذت ببرید. اگر واقعاً به همسرتان اهمیت می دهید پس باید مراقب احساسات او باشید و نباید گذشته را صرفاً برای به وجود آوردن یک واکنش پیش بکشید. اگرچه فراموش نکردن گذشته آسان نیست اما نباید بی مقدمه آن را مطرح کنید. به یاد داشته باشید که همسرتان یک موجود زنده بوده که در حال نفس کشیدن است و نباید برای آزار رساندن به او گذشته راپیش بکشید.

شنونده بودن یکی از بهترین راهها برای توجه کردن به همسرتان است. به رو به روی خود زل نزنید آن هم به خاطر این که صحبت های همسرتان تمام شده و تا نوبت به شما رسد هرچه می خواهید بگویید. تلاش کنید به حرف های همسرتان دقت کرده به آن چه که می شنوید اهمیت دهید. وقتی با همسرتان در مورد مسئله ای در حال گفتگو هستید موبایل خود را کنار گذاشته تماس چشمی برقرار کرده و در شنونده بودن حساسیت به خرج دهید. به هر حال ما لحظه به لحظه در حال نگاه کردن به اطرافمان هستیم اگر در طول مکالمه تان این اتفاق افتاد تظاهر به گوش دادن نکنید عذرخواهی کرده و به حرف های او دقت کنید تا متوجه منظور او شوید. برای این که نشان دهید که واقعاً به حرف های او توجه می کنید از او سوال بپرسید. این حس را در او ایجاد نکنید که حرف هایش کسل کننده است. بعضی اوقات آن چه که همه نیاز دارند کسی است که به حرف هایش بعد از یک روز سخت گوش دهد. بنابراین نیازی نیست که به او راهکار ارائه دهید.چگونه زناشویی موفق داشته باشیم

اگرچه نیازی نیست که تمام زندگی تان حول همسرتان جریان پیدا کند با این حال باید به یاد داشته باشیم که وقتی شما و همسرتان تصمیم به ازدواج گرفتید می خواستید یک دستاورد و پیروزی برای همسرتان باشید. باید همیشه به آن تصمیم افتخار کرده و تمام تصمیمات بزرگ زندگی تان را با او بگیرید. تمام تلاش خود را برای آن چه که برای همسرتان بهترین است متمرکز کرده همانطور که برای خود بهترین را می خواهید. اگر اعضای خانواده یا دوستانتان با همسرتان رفتار خوبی ندارند علیه همسرتان موضع نگیرید حتی اگرهمسرتان غیرمنطقی رفتار می کند. مراقب احساسات همسرتان بوده و حمایت و عشق همه جانبه خود را به او اختصاص دهید.

اگر می خواهید یک ازدواج شاد داشته باشید ارتباط یک نکته کلیدی است. شما و همسرتان باید بتوانید محترمانه درباره افکارتان صحبت کنید مخصوصاً درباره چیزهایی که به موافقت هر دوی شما وابسته است. انجام این کار به طور روزانه به ارتباطات بعدی شما کمک کرده و اعتماد بین زوجین برای داشتن یک ازدواج سالم و محکم را حفظ می کند. هرگز در هنگام عصبانیت چیزی را جهت آزار همسرتان به زبان نیاورید. شما از واژه های خشم آلود استفاده می کنید. اما ممکن است همسرتان هرگز آن ها را فراموش نکند این گونه کلمات می توانند به رابطه شما آسیب بزنند. اگر چیزی را گفتید که واقعاً منظوری از بیان کردن آن نداشتید حتماً عذرخواهی کنید. وقتی بحث می کنید فقط به موضوع پرداخته و حمله شخصیتی به همسرتان نکنید. به منظور داشتن یک ارتباط قوی و محکم باید از طرز فکر و خلق و خوی همسرتان آگاه باشید حتی قبل از شروع یک مکالمه. باید قادر به شناخت زبان بدن و حالت های رفتاری همسرتان بوده تا در موقع لزوم با نظر او مخالفت کرده و به راحتی آن را به زبان بیاورید.

اگر همسرتان به شما درباره مسئله ای مهم و محرمانه اعتماد کرده این اعتماد را با فاش کردن موضوع پیش شخص دیگری صرفاً به خاطر این که اصلاً درباره آن فکر نکردید نشکنید. اگر آن موضوعی دردآورو شخصی است از آن برای انتقاد کردن از همسرتان استفاده نکنید. در غیر این صورت احساس عدم وفاداری به همسرتان منتقل می کنید. در مورد اتفاقاتی که همسرتان درباره آن اطلاعات مهمی را به شما گفتند توجه نشان داده و بابت اعتمادی که به شما کرده از او تشکر کنید. شما باید شخصی باشید که همسرتان بیش از هر کس دیگری در این دنیا به شما اعتماد داشته باشد. کاری نکنید که به این اعتماد خدشه ای وارد شده اگر اشتباهی کردید حتماً معذرت خواهی کنید.

اگر احساس کردید که حال همسرتان خوب نیست او را در آغوش گرفته و علت را جویا شوید. شاید زمانی است که نیاز به توجه بیش تر از شما دارد. فرصت را از دست ندهید اگر همسرتان شرایط صحبت کردن را ندارد نباید او را مجبور کنید اوضاع را بدتر کنید اما باید این را نشان دهید که آن جا حضور داشته و هر زمان که او بخواهد پذیرای او هستید. اگر شما و همسرتان در مراسمی حضور دارید و متوجه این شدید که چیزی رخ داده جلوی بقیه از او سوال نکنید. همسرتان را کناری برده تا به او نشان دهید که کاملاً به او توجه می کنید. ادامه دارد…..

مترجم: محمد مهدی قماشچی

  بهبود زندگی خانوادگی شما، می تواند باعث صمیمیت بین اعضای خانواده و جلوگیری از درگیری در جهت رسیدن به سعادت همه افراد خانواده شود. خوشبختانه گام های منسجم فراوانی وجود دارد که می توانید از آنها برای نشاط و لذت بردن از زندگی در کنار خانواده استفاده کنید. به نکاتی که اعضای خانواده تان […]

راه های ایجاد اعتماد در یک رابطه عاطفی ۱٫به قولی که داده اید عمل کنید. همیشه به شریک زندگی خود اطمینان داشته باشید تا آنها بدانند که می توانند به شما اعتماد کنند. تلاش کنید تا آنچه را که وعده داده اید، به بهترین نحو انجام دهید. برای مثال به موقع سر قرار شامتان حاضر […]

چگونه بتوانیم بعد از فوت همسرمان ؛ با شخص دیگری ازدواج کنیم؟ (قسمت دوم) ورود به صحنه عشق: بی توجهی به حرف و قضاوت بی اساس مردم: شاید اولین فکری که به ذهنتان خطور کند این باشد که به دوستان صمیمی و اقوام نزدیک خود بگویید که در ارتباط و آشنایی با فردی جدید قرار […]

چرا با یکی دیگه رفت در اصل عواملی وجود دارد که یکی از طرفین از رابطه خارج میشود و این عوامل به شرح زیر است: ۱)من محور بودن : یعنی امیال و خواسته ها و توقعات خودم برایم در اولویت است. ولی نمیدانیم که در رابطه من شریک عاطفی مان هم اهمیت دارد و باید […]

احساس خوشبختی پس از ازدواج عاشق شدن به نظر می رسد که بدون هیچ تلاشی اتفاق می افتد ولی عاشق ماندن و زندگی توام با عشق پس از ازدواج ممکن است کمی سخت است. زمانیکه شما و همسرتان به اولین روابطتان در گذشته فکر می کنید ممکن است این اکنون روابط خود را سخت تر […]

پاسخ گویی به سوال ها و مشکلات در زمینه روانشناسی

برای ورود اینجا کلیک کنید

چگونه زناشویی موفق داشته باشیم
چگونه زناشویی موفق داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *