چگونه شاد جدید را روی کامپیوتر نصب کنیم

 
helpkade
چگونه شاد جدید را روی کامپیوتر نصب کنیم
چگونه شاد جدید را روی کامپیوتر نصب کنیم

این مقاله راهنمای نصب اپلیکیشن شاد روی ویندوز لپ تاپ و کامپیوتر است. نصب اپلیکیشن شاد روی کامپیوتر و لپ تاپ به سه روش انجام می شود. با استفاده از این راهنمای نصب می توانید به سادگی نصب نرم افزاز شاد را روی کامپیوتر و لپ تاپ انجام دهید: – راهنمای نصب اپلیکیشن شاد روی کامپیوتر و لپ تاپ با استفاده از راهنمای نصب اپلیکیشن […]

این مقاله راهنمای نصب اپلیکیشن شاد روی ویندوز لپ تاپ و کامپیوتر است. نصب اپلیکیشن شاد روی کامپیوتر و لپ تاپ به سه روش انجام می شود. با استفاده از این راهنمای نصب می توانید به سادگی نصب نرم افزاز شاد را روی کامپیوتر و لپ تاپ انجام دهید:

با استفاده از راهنمای نصب اپلیکیشن شاد که آموزش مرحله به مرحله نصب روی کامپیوتر و لپ تاپ است، می توانید نرم افزار شاد آموزش و پرورش را روی کامپیوتر خود داشته باشید. سه روش برای نصب وجود دارد.

چگونه شاد جدید را روی کامپیوتر نصب کنیم

 

**برای نصب نسخه ios اپلیکیشن شاد کلیک کنید.

برای مشاوره تلفنی نصب اپلیکیشن شاد یا همان نرم افزار شاد روی ویندز می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071611

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

2-1 راهنمای اجرای برنامه شاد بر روی سیستم کامپیوتر با شبیه ساز bluestacks

 

2-2 راهنمای نصب برنامهٔ شاد بر روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ با شبیه‌ساز Nox

ویژه افرادی گوشی آیفون دارند و یا می‌خواهند شاد را بر لپ‌تاپ یا کامپیوتر داشته باشند؛ غیر از نسخهٔ وب که راه‌حل دیگری بود)

 

**برای ورود به راهنمای سایت شاد shad.medu.ir کلیک کنید.

 

مطابق راهنمای نصب نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد مدارس می توانید نرم افزار شاد را بر روی تمام سیستم های کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و موبایل نصب کنید. نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد با استفاده از مرورگر راه اندازی می شود. برای مشاهده راهنمای تصویری نصب نسخه تحت وب نرم افزار شاد و احراز هویت در برنامه شاد روی لینک های زیر کلیک کنید. راهنمای تصویری در صفحه جدید باز می شود:

راهنمای تصویری نصب نسخه وب اپلیکیشن شاد

 برای احراز هویت در اپلیکیشن شاد (کلیک کنید)

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام.شاد رو تو لپ تاپ نصب کردیم.چطوری ویس رو ذخیره کنیم؟

سلام
من شاد رو روی کامپیوترم نصب می کنم ولی بالا نمیاد ممنون میشم کمکم کنین . اصلا شاد روی ویندوز 7 کامپیوتر نصب میشه ؟ ممنون میشم هرچه سریعتر پاسخ بدین .

سلام.بله نصب میشه.

من همه شبیه سازای جهانو نصب کردم لب تابم رم4 هستش همه جا هم نوشته شده برای رم 4 خوبه همشون هنگ میکنه بزور میاد بدرد نمیخورن شاید رم من پایینه حداقل ننویسد رم 4 خوبه اصلا بزور بالا میاره 2گیگ حجم تموم کردم یکدوم خوب نبود نه بلواستکس و نه هیچ کدوم…. من چیکار کنم یه شبیه ساز خوب اگه مونده معرفی کنید که برای رم 4 خوب باشه ممنون

سلام شما باید بری داخل بایوس برای اینکار مدل لپتاپتو رو بگو معمولا هنگام روشن شدن تن تند باید یکی از کلید های DEL یا ESC یا F1 و یا F2رو بزنی یا باید fnرو بگیری و اینارو بزنی بعدش باید توی بایوس که شاید یکم محیط ترسناک باشه بری توی سربرگ Advanced و بعد CPU configuration و بعد intel virtualizition رو فعال کنی حالا برو توی سربرگ exit و save chamg and rset رذو بزن تا سیو بشه من سیستم قدرتمندی دارم با رم 16 و یه سی پی یو قوی اگر اینو فعال نکن باز هم مثل یه سیستم دره پلت کند میشه حتما باید این فعال باشه در اخر اینکه بلو استکس بدرد نمیخوره نوکس همچنین LD PLayer نصب کن یا خود سیستم عامل اندروید نسحه فونیکس رو روی هارد نصب کن

من میخام برنامه ی شاد را روی لب تاپ نصب کنم

مرسی بابت سایت خوبتون واقعا دمتون گرم خیلی عالیه

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

چگونه شاد جدید را روی کامپیوتر نصب کنیم

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 24 دی 1399

بازدید : – بار ، 2 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 10 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

تمامی حقوق مطالب برای خبرینو محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

خبرینو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از نظام وظیفه ،سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

امروز قصد داریم به درخواست تعداد بالای کاربران ،

همانطور که می دانید سامانه شاد یکی از سامانه های آموزش آنلاین برای دانش آموزان است که توسط وزارت آموزش و پرورش در مقطع تحصیلی ابتدایی و دبیرستان طراحی شده است. این برنامه با الگوبرداری از سورس تلگرام  بستری را جهت آموزش مجازی به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کووید-19 یا همان کرونا فراهم نموده است. اما شاید بسیاری از دانش آموزان از داشتن تلفن هوشمند محروم باشند یا توانایی مالی برای خرید گوشی هوشمند آن هم در این شرایط اقتصادی را نداشته باشند. چاره چیست؟ قطعا بیشتر افراد یک کامپیوتر در خانه دارند. یکی از سوالاتی که در این حوزه مطرح است چگونگی نصب شاد در کامپیوتر می باشد.

همانطور که می دانید تنها نسخه اندروید این اپلیکیشن و همینطور نسخه تحت وب شاد منتشر شده است. این برنامه تنها در اندروید 4.4.4 یا همان kitkat به بالا اجرا می شود. اما درحال حاضر هنوز خبری از نسخه ios و ویندوزی شاد نیست. پس ناچاریم که راه های فعلی آن استفاده کنیم.برای ورود به سامانه شاد یا دانلود آن، میتوانید از دکمه های زیر استفاده کنید.

دانلود نسخه اندرویدی شاد

برای نصب و اجرای شاد در کامپیوتر دو روش وجود دارد. که در ادامه به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت.

چگونه شاد جدید را روی کامپیوتر نصب کنیم

در روش اول نیاز به شبیه ساز اندروید داریم. پیشنهاد کالی بویز به شما استفاده از شبیه ساز MEMU Android Emulator می باشد. این برنامه را میتوانید با سرچ در سایت های دانلود ایرانی دانلود کنید. کافیست تا پس از دانلود اپلیکیشن آن را در شبیه ساز نصب کرده و سپس اپلیکیشن شاد را در آن اجرا کنید.

در این روش از پلاگین شاد برای مرورگر کروم یا فایرفاکس استفاده می کنیم. شما می توانید پس از ورود به سامانه شاد، از قسمت url واقع در سمت راست علامت + را بزنید. تا افزونه تحت مرورگر شاد برای شما نصب و اجرا شود.

موفق باشید/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

آیا حساب کاربری ندارید؟

قراره برای دانش آموزایی که تلفن همراه ندارن و یا تلفنشون قابلیت نصب اپلیکیشن شاد رو نداره ، برنامه شاد برای اجرا در کامپیوتر ارائه بشه تا این افراد هم بتونن با دانلود و نصب این نرم افزار بر روی ویندوز مثل سایر دانش آموزا از امکاناتش استفاده کنن .

با توجه به شیوع و ویروس کرونا و تعطیلی بی سابقه مدارس ، آموزش و پرورش برای عقب نیوفتادن دانش آموزا از درس و مدرسه ، اقدام به پخش برنامه های آموزشی برای همه مقاطع ، در صدا و سیما کرد . اما این برنامه با توجه به همه مزیت ها ، معیابی مثل نبود امکان رفع اشکال درسی داشت که باعث شد معلما و دانش آموزا برن سراغ شبکه های اجتماعی .

به همین دلیل آموزش و پرورش با ارائه نسخه های مختلف نرم افزار شاد مثل نسخه تحت وب و اندروید ، فضای یکپارچه و امنی رو برای ارتباط معلما و دانش آموزا ایجاد کرد . اما از اونجایی که خیلی از دانش آموزا نمی تونن این برنامه رو روی تلفن همراهشون نصب کنن در ادامه این مقاله در مورد نصب و دانلود نسخه ویندوز برنامه شاد برای کامپیوتر و لپ تاپ توضیح دادیم .

 

دانش آموزا برای طی کردن روند تحصیلیشون حتما باید برنامه شاد رو دانلود و نصب کنن تا با عضو شدن در گروه مدرسه و یا کلاسشون از درساشون عقب نیوفتن . اما متاسفانه خیلی از دانش آموزا دسترسی به تلفن همراه ندارن و یا گوشیشون قابلیت نصب این اپلیکیشن رو نداره .

چگونه شاد جدید را روی کامپیوتر نصب کنیم

به همین دلیل آموزش و پرورش علاوه بر ارائه این برنامه در نسخه تحت وب و نسخه اندروید ، تصمیم به ارائه نرم افزار ویندوز برای استفاده در کامپیوتر هم داره و با توجه به اینکه سال تحصیلی جدید از 15 شهریور ماه شروع میشه احتمالا برنامه شاد برای کامپیوتر تا این تاریخ منتشر میشه و در اختیار دانش آموزا قرار می گیره .

 

به محض انتشار نسخه ویندوز برنامه شاد ، لینک دانلود اون در جدول زیر فعال میشه .

 

از اونجایی برنامه شاد برای کامپیوتر منتشر نشده می تونین از نسخه تحت وب اون استفاده کنین و یا با استفاده از نرم افزار های اجرا کننده فایل APK بر روی کامپیوتر ، این نرم افزار رو اجرا کنین . برای این کار می تونین فایل اندرویدی شاد رو دانلود کنین که توضیحات نحوه اجرای اون بر روی کامپیوتر رو در قسمت بعدی گفتیم .

 

 

همونطور که گفته شد هنوز برنامه شاد برای کامپیوتر ارائه نشده ولی شما می تونین با نصب برنامه اجرا کننده فایل APK روی ویندوز ، نرم افزار شاد اندرویدی رو روی کامپیوتر و یا لب تاپتون اجرا کنین که روش نصب اون در ادامه گفته شده .

 اول یک برنامه جانبی با عنوان شبیه ساز اندروید رو دانلود و نصب کنین . در ادامه لینک یکی از بهترین نرم افزار های شبیه ساز اندروید یعنی برنامه Nox Player برای دانلود گذاشتیم .

 

لینک دانلود مستقیم برنامه شبیه ساز اندروید 

 

 بعد از نصب برنامه شبیه ساز اندروید بر روی ویندوز ، باید فایل اندرویدی نرم افزار شاد رو دانلود کنین  . برای دانلود این نرم افزار می تونین مقاله زیر رو بخونین .

 

دانلود برنامه شاد

 

 در ادامه نرم افزار شبیه ساز را اجرا و بعد در قسمت open file نسخه اندرویدی برنامه شاد رو اجرا کنین  . با اجرای دقیق مراحل گفته شده ، شاد برای کامپیوتر اجرا می شه .

 با توجه به اضافه شده امکانات جدید به برنامه شاد بهتره به محض انتشار نسخه جدید این برنامه او رو آپدیت کنین .

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز دچار سوال یا ابهامی در مورد نصب شاد بر روی کامپیوتر شدین می تونین از طریق سیسیتم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای این سامانه در ارتباط باشین و از تجربه اونا استفاده کنین . اگه هم از گوشی آیفون استفاده می کنین می تونین از برنامه شاد برای ایفون استفاده کنین .

 

 

سلام . در حال حاضر زمان انتشار نسخه ویندوز برنامه شاد مشخص نیست .

سلام . در حال حاضر نسخه ویندوز برنامه شاد ساخته نشده .

سلام . در حال حاضر نسخه ویندوز برنامه شاد منتشر نشده .

سلام . در حال حاضر نسخه ویندوز برنامه شاد ساخته نشده .

سلام . در حال حاضر زمان انتشار نسخه ویندوز برنامه شاد مشخص نیست .

سلام . نسخه اندروید برنامه شاد کارایی بهتری نسبت به نسخه تحت وب داره .

سلام . زمانی که وارد برنامه شاد میشین پیغام بروز رسانی برنامه نمایش داده میشه پیغام رو تایید کنین .

سلام . در حال حاضر زمان انتشار نسخه ویندوز برنامه شاد مشخص نیست .

سلام . به محض اینکه نسخه ویندوز برنامه شاد ساخته شه لینک دانلود فعال میشه .

چگونه شاد جدید را روی کامپیوتر نصب کنیم

سلام . پیغام بروز رسانی برنامه شاد هنگام ورود به برنامه نمایش داده میشه .

سلام . نسخه تحت وب برنامه شاد مشکلاتی برای دانلود و ارسال فایل صوتی و تصویری داره ؛ می تونین با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

سلام . با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین ، نسخه تحت وب برنامه شاد مشکلاتی داره .

سلام . باید نسخه تحت وب برنامه شاد رو بر روی کامپیوتر نصب کنین در صورتی که موفق به نصب برنامه نمیشین ، می تونین از یک متخصص کامپیوتر کمک بگیرین .

سلام . باید نسخه تحت وب برنامه شاد رو بر روی کامپیوتر نصب کنین .

سلام . برای نصب برنامه شاد بر روی کامپیوتر باید از نسخه تحت وب استفاده کنین ، در صورتی که موفق به نصب برنامه نمیشین ، می تونین با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین تا شما رو راهنمایی کنن .

سلام . برای نصب برنامه شاد بر روی کامپیوتر باید از نسخه تحت وب برنامه شاد استفاده کنین .

سلام . به دلیل اینکه هنوز نسخه ویندوز برنامه شاد منتشر نشده ، باید از نسخه تحت وب برنامه شاد استفاده کنین .

سلام . نسخه جدید برنامه شاد رو دانلود و نصب کنین .

سلام . باید نسخه تحت وب برنامه شاد رو بر روی کامپیوتر نصب کنین  در صورتی که برای نصب برنامه مشکل دارین ، می تونین با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین تا شما رو راهنمایی کنن .

سلام . نسخه تحت وب برنامه شاد مشکلاتی برای پخش زنده ویدیو داره ، می تونین با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین و پیگیری کنین .

سلام . برای نصب برنامه شاد بر روی کامپیوتر باید نسخه تحت وب رو نصب کنین بنابراین در سیستم کامپیوتری نسخه تخت وب رو دانلود و نصب کنین .

سلام . از برنامه خارج بشین و مجددا وارد برنامه بشین ، ممکنه برنامه و یا اینترنت شما دچار مشکل شده .

سلام . زمان مشخصی تعیین نشده ، می تونین نسخه تحت وب برنامه شاد رو بر روی کامپیوتر نصب کنین .

سلام . احتمالا مشکل از سیستم کامپیوتری شما هستش .

سلام . باید نسخه تحت وب برنامه شاد رو دانلود و نصب کنین ، لینک دانلود در مقاله قرار گرفته .

 سلام . در همین مقاله بر روی عبارت لینک دانلود مستقیم برنامه شبیه ساز اندروید کلیک کنین .

سلام . برای نصب برنامه شاد بر روی کامپیوتر باید از نسخه تحت وب استفاده کنین .

سلام . مجددا نسخه تحت وب برنامه شاد رو دانلود و نصب کنین ، ممکنه سیستم کامپیوتری شما مشکل داره .

سلام . باید نسخه تحت وب برنامه شاد رو بر روی کامپیوتر نصب کنین ، باید تنظیمات سیستم تون رو چک کنین .

سلام . نسخه تحت وب برنامه شاد مشکلاتی برای نمایش لایو و … داره .

سلام . عبارت دانلود اپلیکیشن شاد مدارس تحصیلیکو رو در گوگل سرچ کنین .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند
.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

22876

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 15px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h4 {
font-size: 14.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h5 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h6 {
font-size: 13.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}

.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

شاد یا شبکه اجتماعی دانش آموزان نرم افزاری ارائه شده توسط وزارت آموزش و پرورش به منظور پیگیری آموزش دانش آموزان در زمان تعطیلی مدارس است . این نرم افزار در نسخه های اندروید و تحت وب ساخته شده و به زودی نسخه ویندوز این نرم افزار برای کامپیوتر ارائه خواهد شد .

چگونه شاد جدید را روی کامپیوتر نصب کنیم

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس ، نیاز به یک بستر برای ادامه آموزش دانش آموزان از راه دور وجود داشت . در ابتدا وزارت آموزش و پرورش با همکاری با صدا و سیما اقدام به پخش برنامه های آموزشی در تمامی مقاطع نمود . اما با توجه به حجم بالای محتوای آموزشی و  نبود امکان رفع اشکال ، بسیاری از معلمان و دانش آموزان به شبکه های اجتماعی روی آوردند .

وزارت آموزش و پرورش نیز تصمیم گرفت با ارائه نرم افزار شاد ، ارتباط بهتر و یکپارچه بین معلمان و دانش آموزان را میسر سازد . این برنامه راهی ارتباطی بین معلمان و دانش آموزان است که بتوانند از طریق این پیام رسان با یکدیگر در ارتباط بوده و تاخیر به وجود آمده در روند آموزش را جبران کنند .
این نرم افزار فعلا در نسخه های اندروید و تحت وب ارائه شده است و به محض انتشار نسخه ویندوز برای کامپیوتر های شخصی لینک آن در ادامه مقاله قرار داده خواهد شد .

معمولا در نرم افزار های محبوب ، نسخه ویندوز برای کامپیوتر هم در اختیار کاربران قرار می گیرد تا در صورت عدم دسترسی به تلفن های هوشمند بتوان از امکانات آن برنامه استفاده نمود .وزارت آموزش و پرورش هم با توجه به محبوبیت ویندوز و امکان اینکه برخی از دانش آموزان ممکن است دسترسی به گوشی های هوشمند نداشته باشند ، تصمیم دارد نسخه ویندوز نرم افزار شاد برای کامپیوتر را منتشر کند .

هنوز تاریخ دقیقی از طرف وزارت آموزش و پرورش اعلام نشده است .  با توجه به اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش در خصوص شروع کلاسهای مجازی از 15 شهریور ماه انتظار می رود که تمامی نسخه های برنامه شاد از قبیل نسخه آیفون و ویندوز تا قبل از آن ارائه خواهد شد .

در ادامه مقاله نحوه اجرای برنامه شاد بر روی کامپیوتر توضیح داده شده است .در صورتی برای نصب و فعال سازی نرم افزار شاد با استفاده از گوشی اندرویدی با خطا مواجه می شوید مطالعه مقاله زیر به شما توصیه می شود .

بیشتر بخوانید: راهنمای رفع خطای نصب برنامه شاد

برنامه شاد یک پیام رسان منحصر به ارتباط بین معلمین و دانش آموزان می باشد و مانند هر پیام رسان دیگری نسخه های مختلفی از قبیل اندروید ، ایفون ، تحت وب و ویندوز دارد . در صورت انتشار نسخه از نرم افزار شاد برای کامپیوتر لینک دانلود آن در ادامه قرار داده خواهد شد .

به محض انتشار نرم افزار شاد برای کامپیوتر لینک دانلود آن در این قسمت قرار داده خواهد شد .

 

همانطوری که توضیح داده شد برنامه شاد برای کامپیوتر منتشر نشده است به همین دلیل می توانید با استفاده از نرم افزار های اجرا کننده فایل APK بر روی کامپیوتر استفاده نموده و بر نامه شاد را با استفاده از آن اجرا نمایید . برای این کار می توانید با استفاده از لینک زیر فایل اندرودی برنامه شاد را دانلود و سپس توضیحات نحوه اجرای آن بر روی کامپیوتر را در قسمت بعدی مطالعه نمایید . 

بیشتر بخوانید: دانلود برنامه شاد

همانطوری که اشاره شد برنامه شاد برای کامپیوتر ارائه نشده است به همین دلیل می توانید با نصب برنامه های اجرا کننده فایل APK روی کامپیوتر برنامه شاد اندرویدی را اجرا نمایید . برای اینکار لازم است مراحل زیر را انجام دهید . 

ابتدا یک برنامه جانبی با عنوان شبیه ساز اندروید را دانلود و نصب نمایید . در ادامه لینک یکی از بهترین نرم افزار های شبیه ساز اندروید یعنی برنامه Nox Player برای دانلود قرار داده شده است .

 

لینک دانلود مستقیم برنامه شبیه ساز اندروید

 

پس از نصب برنامه شبیه ساز اندروید بر روی ویندوز حال باید فایل اندرویدی نرم افزار شاد را دانلود کنید . برای دانلود این نرم افزار می توانید از لینک مقاله بالا استفاده نمایید و یا لینک مستقیم دانلود در ادامه قرار داده شده است . 

 

لینک مستقیم دانلود نرم افزار شاد

 

ابتدا نرم افزار شبیه ساز را اجرا و سپس در قسمت open file نسخه اندرویدی برنامه شاد را اجرا کنید . با اجرای دقیق مراحل زیر برنامه شاد برای کامپیوتر اجرا می شود .

در ادامه بخوانید: نسخه تحت وب نرم افزار شاد

در صورت وجود هر گونه سوال در رابطه با نحوه دانلود و نصب نرم افزار شاد برای کامیپوتر ، می توانید با کارشناسان سامانه مشاوره هیوا تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید . هم چنین آخرین اخبار مدارس از طریق کانال تلگرام مدارس هیوا و صفحه ی اینستاگرام مدارس هیوا به اطلاع دانش آموزان می رسد .

✔️ هنوز زمان دقیق ارائه این برنامه برای کامپیوتر مشخص نشده ولی به محض انتشار آن داخل متن مقاله اطلاع رسانی می شود .

✔️ بله . همانطوری که در متن مقاله توضیح داده شده است نسخه تحت وب قابلیت نصب بر روی کامپیوتر ها را ندارد و با مرورگر هر دستگاهی قابل استفاده است .

✔️ فعال سازی برنامه شاد برای کامپیوتر تفاوتی با نسخه های دیگر این پیام رسان ندارد که مراحل کامل فعال سازی آن داخل متن مقاله شرح داده شده است .

سلام ببخشید نسخه تحت وب برنامه شاد مشکلاتی داره همچون : بالا نیاوردن لیست حضور و غیاب . عکس . فیلم و …..فقط تنها کاری که میشه باهاش کرد پیام دادن . پس هر چه زود تر اگه براتون زحمت نمیشه اقدام به ساخت نسخه ویندوزش کنید چیز خاصی که نمی خواین درست کنید الان خیلیا مشکل دارند از همون اوایل برگزاری کلاس در شاد شاید بعضی هاگوشی ندارند می خوان با کامپیوتر و لپ تاب برن ولی نمیشه فقط میشه پیام داد الان شاد از همون موقعی که کرونا اومد‌ تقریبا درست شد و کلاس ها برگزار شد ولی متاسفانه با بی خیالی الان واکسن کرونا ساخته شد و مدارس حضوری شد ولی بازم متاسفانه نسخه ویندوز شاد هنوز درست نشده است الان برنامه ایتا رو نگاه کنید چقدر قشنگ راحت نسخه‌ ویندوزش رو ساختند شما هم برید شرکتش نمایندگیش مرکزش بپرسین که چه جوری ساختین و شما هم از روش بسازید اگر بلد نیستید بسازید الان ما از همون اوایل چشم انتظاریم که ساخته بشه اگر واقعن سخته براتون بگید ما هم بیایم کمکتون و دست در دست هم دهیم و بسازیم مگه میخ واین شهری کشوری موشکی چیزی بسازین و یا اختراع کنید خواهشن لطفا نسخه ویندوزش رو بسازین و کار ما هم راحت بشه این فقط مشکل من نیست مشکل هزاران نفر است خواهشن لطفا بسازین و ما هم به راحتی در شاد درس بخوانیم خیلی ممنون ازتون لطفا پیگیر باشید و خبرشو‌ بدین .

نسخه وب برنامه شاد فایل ها را دانلود نمی کنه فقط نوشته ها معلوم است

 تو نسخه وب که بروز کردین لیست های نظر سنجی رو نمیاره لطفا پیگری کنید

میشه لطفا نسخه کامپیوتر رو بسازید

سلام نسخه وب شاد هیییییییییییییییچ فایلی و عکسی دانلود یا اپلود نمیشه لطفا پیگیری کنید .

برای من داخل کامپیوتر نمیاد

چگونه شاد جدید را روی کامپیوتر نصب کنیم

سلام . باید نسخه تحت وب برنامه شاد رو بر روی کامپیوتر نصب کنین .

عالییییییییییییییییییییییییییه خیلی ممنون

عالییییه خیلی ممنون

چرا وقتی با هَم با گوشی و با کامپیوتر کار میکنی در نسخه وب کامپیوتر هیچی دانلود نمیشه فقط نوشته ها معلوم میشه؟

سلام . نسخه تحت وب برنامه شاد مشکلاتی داره ، می تونین با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

اصلا خوب نیست


مقالات منتخب سردبیر

بهترین مدارس ابتدایی و دبیرستان

انتخاب رشته دبیرستان

روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم

انتخاب رشته پایه نهم

منتخب های خواندنی

کودکان خلاق تحویل جامعه دهید

چرایی بیش فعالی کودکان

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب

ویژگی های کودکان تیزهوش

چرایی افت تحصیلی

ترک تحصیل و عواقب آن

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

چند وقتی است که برنامه شاد برای دانش آموزان و معلمان و مدیران ارائه شده است.

در مقالات قبلی پیرامون دانلود و نصب برنامه شاد برای اندروید صحبت کردیم و مراحل ثبت نام را توضیح دادیم. اما در این بخش نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد را معرفی میکنیم.

کاربرانی که می خواهند از طریق کامپیوتر و لپ تاپ و یا حتی گوشی های آیفون به برنامه شاد آموزش و پرورش دسترسی داشته باشند می توانید از روشی که در ادامه توضیح میدهیم عمل کنند.

برای ورود به نسخه تحت وب به آدرس shadweb.iranlms.ir بروید. و مانند پیام رسان های دیگر شماره موبایل خود را وارد کرده و کلید “مرحله بعد” را بزنید.

چگونه شاد جدید را روی کامپیوتر نصب کنیم

در مرحله بعد کد فعال سازی به گوشی تان ارسال خواهد شد، کد 5 رقمی را وارد فیلد مخصوص کرده و به مرحله بعد بروید.

حال وارد برنامه شاد شدید. همان مراحلی که در مقاله نحوه دانلود و نصب نرم افزار شاد برای دانش آموزان گوشی اندروید و کامپیوتر توضیح دادیم را می توانید الان انجام دهید.(مراجعه به لینک انتهای مقاله)

از بالا روی منوی سه خط افقی کلیک کنید تا گزینه های بیشتر را ملاحظه کنید.

با رفع دیگر خطاهای برنامه شاد آشنا شوید : خطای برنامه شاد : رفع خطاهای ۴۰۱ ، ۴۰۲ ، ۴۰۳ و ۴۰۶ برنامه شاد

هنگام ورود اگر فیلترشکن و VPN تان روشن است حتما خاموش کنید.

اگر با پیام خطا در برقراری ارتباط با سرور مواجه شدید باید دوباره سعی کنید تا چندین بار تا بالاخره کد برایتان اس ام اس شود.

برای بررسی خطای 417 در برنامه شاد به لینک روبرو مراجعه نمایید : علت خطای ۴۱۷ در برنامه شاد چیست و چگونه رفع می‌شود ؟

نکته ها:

و اما مراحل ورود و ثبت نام در برنامه شاد باید با دقت انجام شود و قبل از آن به نکاتی توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید :

فیلم آموزش مرحله به مرحله نصب برنامه شاد

 

چگونه شاد جدید را روی کامپیوتر نصب کنیم


دانش آموزان می توانند از طریق نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد نیز، برای ورود به کلاس های درسی خود اقدام کنند. به این منظور باید وارد سایت shadweb.iranlms.ir شوند و مراحل زیر را طی نمایند.

1. مرحله اول نصب اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر و لپ تاپ درج شماره تلفن همراه و کلیک بر روی دکمه مرحله بعد

2. مرحله دوم نصب اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر و لپ تاپ وارد کردن کد فعال سازی که از طریق پیامک برای شما ارسال میشود سپس انتخاب گزینه مرحله بعد

3. مرحله سوم نصب اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر و لپ تاپ برگزیدن گزینه ” ورود دانش آموز “ از قسمت راست صفحه

4. مرحله چهارم نصب اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر و لپ تاپ روی سه نقطه در بالای صفحه کلیک کرده و گزینه Install Shad کلیک کنید.

5. مرحله پنجم نصب اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر و لپ تاپ اکنون وارد دسکتاپ کامپیوتر خود شوید. آیکون نرم افزار شاد را مشاهده می کنید.

6. مرحله ششم نصب اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر و لپ تاپ بعد از اطلاع مدیر و یا مدرسه به اولیا دانش آموز قابل دسترسی می باشد. که بایستی اطلاعات خواسته شده اعم از کد ملی ، سریال شناسنامه و تاریخ تولد را وارد نمایید تا به گروه کلاسی مربوطه در اپلیکیشن شاد وارد شوید.

راه اندازی اپلیکیشن شاد، مانع پخش دروس از تلویزیون نخواهد شد اما اگر ساعت کلاس های این دو با یکدیگر تداخل داشتند چه کار باید کرد؟ آیا برای دانش آموز غیبت محسوب می شود؟

دانش آموزان، مدیران و معلمان پس از نصب نرم افزار شاد که لینک آن در پایین قرار داده شده است ابتدا باید در این پیام رسان عضو شده تا بتوانند از مطالب درسی کانال خود استفاده نمایند . برای نحوه آشنایی با عضو شدن در ادامه همراه ما باشید.

مراحل ثبت نام و دریافت سیم‌کارت کودک و نوجوان انارستان همراه اول

سلام خانم سپیده
اگر قبلا یکبار احراز هویت شدید دیگه نیاز نیست دوباره اینکار رو انجام بدید چون خطا میزنه. فقط کافیه یکبار روی گزینه دانلود نسخه وب اپلیکیشن شاد بزنید(در قسمت راهنمای استفاده از شاد این گزینه موجوده) .از شما شماره ای رو میخواد که قبلا با اون شماره وارد کلاسهای شاد شدید.براتون کد ارسال میشه کد رو که وارد کردید میتونید به همه ی کلاسا دسترسی داشته باشید.

:white_check_mark:راهنمای استفاده از شبکه دانش آموزی (شاد):https://shadweb.iranlms.ir/#im?um=rahnamayeshad
خانم سپیده این لینک راهنمای استفاده و دانلود نسخه وب شاد هست.میتونید وارد بشید و گزینه دانلود نسخه وب رو بزنید و شماره موبایلی که به مدرسه دادید رو وارد کنید و به کلاس ها دسترسی پیدا کنید.

چرا نصب نمیشه من نمی تونم با کامپیوتر نصب کنم

روی لینک زیر بزنید و نسخه وب شاد رو انتخاب کنید و شماره تلفن همراهی که به مدرسه دادید رو را وارد کنید.
برای شما کد تایید ارسال میشه، کد رو وارد کنید و به راحتی به کلاس مورد نظر خود دسترسی پیدا می‌کنید.https://shad.ir/#im?um=rahnamayeshad

بررسی و مقایسه تجهیزات شبکه

چگونه شاد جدید را روی کامپیوتر نصب کنیم

توسعه و پشتیبانی توسط ایران دروپال   |   میزبانی توسط پارس پک

چگونه شاد جدید را روی کامپیوتر نصب کنیم
چگونه شاد جدید را روی کامپیوتر نصب کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *