چگونه شخصیتی تاثیرگذار داشته باشیم

 
helpkade
چگونه شخصیتی تاثیرگذار داشته باشیم
چگونه شخصیتی تاثیرگذار داشته باشیم

ورود

نام کاربری: perm_identity

رمز عبور: lock_open

وبلاگ

چگونه شخصیتی تاثیرگذار داشته باشیم

چگونه تاثیرگذار باشیم ؟ راهکارهایی برای تاثیرگذاری بر افراد ما گاهی وسوسه می شویم احساساتمان را با دیگران به اشتراک بگذاریم. اما تا به حال فکر کرده اید بهترین رویه برای بروز احساساتمان چیست؟ چطور می توانیم به طور موثرتری روی افراد تاثیر بگذاریم؟

 

 

برای دانلود کامل متن پی دی اف مقاله روی لینک زیر کلیک کنید

چگونه تاثیرگذار باشیم ؟ راهکارهایی برای تاثیرگذاری بر افراد

 

 

ایده ای که باید به ذهن بسپاریم این است که، تشویق کردن دیگران به صورت فعال برای حرف زدن درباره خودشان و پاسخ دادن به آنها، به عهده  ماست. در این مقاله ما قصد داریم ۵ روش جالب برای نشان دادن احساسات را در اختیارتان قرار دهیم.

 

اگر درباره یک موضوع خاص، سریع عصبانی می شوید به یاد داشته باشید هنوز هم می توانید احساس خوبی خلق کنید. اگر خشمگین و به هم ریخته هستید، زبان بدن مثل تکان دادن پاها حس بدی را به فرد مقابل منتقل می کند و گاهی باعث ایجاد چالش در روابط می شود.

بهتر است در مواقع اضطراب و خشم، آرامش خود را حفظ کنید. زیرا کنترل نداشتن بر عصبانیت باعث می شود خیلی تند حرف بزنید و برخورد کنید.

اولین توصیه دانشمندان معرفت شناسی درباره ی احساسات، این است: “خودتان باشید”.

بی حوصلگی، به طرف مقابل حس بدی می دهد و اگر فردی ضعیف باشد احساس ناکارآمدی و منزجر بودن می گیرد.

به قول آل پاچینو: چشم ها هرگز دروغ نمی گویند اگر قرار است با شخص جدیدی معاشرت کنید، می توانید طی یک مکالمه و با چند بار نگاه کردن به چشمانش از زبان بدن کمک بگیرید. وقتی برای اولین بار کسی را می بینید، روی ارتباط چشمی، لبخند و حالت بدن متمرکز شوید. سعی کنید از تماس چشمی به موقع و صحیحی استفاده کنید. اینکه بخواهید به فرد زل بزنید و حتی پلک هم نزنید؛ بسیار زیاد از حد بوده و فرد معذب می شود.

درباره ارتباط چشمی مناسب و تاثیراتی که دارد مقاله زیر را بخوانید

 

ارتباط چشمی چیست و چه تاثیری می تواند در روابط ما داشته باشد؟

 

تنظیم وضعیت بدن، فن بیان، کلمات و ژست برای هماهنگ شدن با شخص جدید بسیار مهم است. چون ما جذب کسی می شویم که شبیه خودمان است. مردم وقتی به ما پاسخ می دهند که مطابق سلیقه شان حرف بزنیم به همین دلیل می توانیم آینه ای برای فرد مقابل باشیم.

من علی بهرام پور، نویسنده، مدرس و مربی اصول و فنون مذاکره هستم و قصد دارم در این وبسایت مطالب کاربردی و مورد نیاز را که در سالیان فعالیتم در بلاروس و ترکیه و ایران عزیز بدست آوردم را به اشتراک بگذارم.

40 بازدید

41 بازدید

123 بازدید

106 بازدید

111 بازدید

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

با تشکر از شما بابت مقاله خوبتان انشالله که همیشه پاینده باشید

لطفا ویدئو از زبان بدن هم بگذارید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چگونه شخصیتی تاثیرگذار داشته باشیم

برای دریافت دوره رایگان «مذاکره تلفنی» فرم زیر را تکمیل کنید

(function () {
var options = {
whatsapp: “+989129543935”, // WhatsApp number
call_to_action: “Message us”, // Call to action
position: “right”, // Position may be ‘right’ or ‘left’
};
var proto = document.location.protocol, host = “getbutton.io”, url = proto + “//static.” + host;
var s = document.createElement(‘script’); s.type = ‘text/javascript’; s.async = true; s.src = url + ‘/widget-send-button/js/init.js’;
s.onload = function () { WhWidgetSendButton.init(host, proto, options); };
var x = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; x.parentNode.insertBefore(s, x);
})();

ما در این وبسایت قصد داریم تاجایی که امکان داره با آموزش هامون بتونیم باعث پیشرفت تک تک شما عزیزان بشیم تا بتونیم تو این شرایط سخت جامعه سربلند بیرون بیاییم برای تماس با ما روی شماره زیر کلیک کنید

02144018253


چگونه تاثیرگذار باشیم ؟ راهکارهایی برای تاثیرگذاری بر افرادDownloads-icon

بدون تردید، برای بسیاری این سوال پیش آمده است که چطور شخصیت قوی داشته باشیم. همه ما افرادی را در دور و اطراف خود مشاهده می کنیم که همواره از شخصیتی جذاب و اثرگذار برخوردار می باشند. حال مسئله اصلی اینجاست که ما چطور شخصیتی قوی داشته باشیم تا همانند افراد جذاب و تاثیرگذار مورد توجه واقع شویم. اگرچه همه انسان ها دارای شخصیت متفاوت و منحصر به فرد خود می باشند، اما در متمایز ساختن افراد رفتار، طرز فکر و احساس آنها بسیار تاثیرگذار و مؤثر می باشد.

برخورداری از شخصیت خوب علاوه بر جلب نظر دیگران، یک احساس خوشایند و دوست داشتنی را در وجود اشخاص بنا می گذارد. نمونه بارز شخصیت های جذاب و اثرگذار را در برنامه های متنوع تلویزیون رؤیت نموده ایم و بارها خود را در قالب شخصیت مورد نظر مجسم کرده ایم. افراد دارای شخصیت قوی، علاوه بر جذاب بودن، نوع رفتار، برخورد و لحن صحبتشان نیز بسیار محکم و قدرتمند می باشد. با این تفاسیر این سؤال پیش می آید که چطور شخصیتی قوی داشته باشیم. در ادامه به بررسی و تحلیل این موضوع می پردازیم.

همه افراد به جذاب جلوه کردن در نگاه دیگران تمایل بالایی دارند. بر این اساس، داشتن یک شخصیت خوب، بر ظاهر جذاب و زیبا ارجحیت دارد. شخصیت افراد در فاصله گرفتن یا جذب شدن دیگران، نقش پر رنگ و برجسته ای را بازی می کند. به همین جهت، ارتقای شخصیت در این زمینه، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در این میان تناسب و تعادل ذهنی و روحی فرد اثرات و تاثیرات مطلوبی از خود بر جای می گذارد. چرا که ذهن انسان هر چه را تصور کند انسان به همان تبدیل می شود.

بنابراین در مقوله چطور شخصیتی قوی داشته باشیم، مقاومت، استقامت، خود انضباطی و تقویت روحیه بسیار کاربردی و راهگشا می باشد. فراگیری این مهارت و تعادل برقرار ساختن میان آنها، فرد را از لحاظ ذهنی و فیزیکی در بهترین نسخه خود قرار می دهد. به طور کلی، افراد دارای شخصیت قوی از ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی بهره می برند. اعتماد به نفس، انعطاف پذیری، برخورداری از روحیه تیمی، پوشیدن لباس رسمی و انتقاد پذیر بودن، بخشی از خصوصیات این افراد به شمار می آید. به همین سبب، برای اینکه چطور شخصیتی قوی داشته باشیم، باید این ویژگی ها را نیز مد نظر قرار داد.چگونه شخصیتی تاثیرگذار داشته باشیم

در موضوع چطور شخصیتی قوی داشته باشیم، درستکاری و صداقت یک الزام و ضرورت مهم به شمار می رود. داشتن صداقت در کارها و رفتار و یک رو بودن حرف و عمل، از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. بر همین اساس، برای داشتن یک شخصیت خوب، صداقت در کارها در نگاه مردم بسیار تاثیرگذار و حائز اهمیت می باشد. برای دستیابی به شخصیت قوی و برجسته نباید صداقت خود را زیر سؤال برد. خود آگاهی و خودشناسی، از دیگر عوامل مؤثر در این زمینه می باشد.

شناخت عمقی فرد از شخصیت و رفتارهای خود کمک شایانی در رشد و تعالی رفتاری و فردی او می کند. در پرتو خود آگاهی، ساختن یک شخصیت خوب و قوی دور از دسترس نمی باشد. با خودشناسی و شناخت ویژگی های رفتاری، واکنش و رفتار افراد در مواقع حساس بهبود پیدا می کند. پذیرفتن اشتباهات خود و تلاش در جهت اصلاح آن، از دیگر عوامل حائز اهمیت در بحث چطور شخصیتی قوی داشته باشیم، محسوب می شود. بدون تردید، اشتباه مرتکب شدن جزئی لاینفک از زندگی انسان ها به شمار می رود.

در این میان نحوه برخورد و مرتکب نشدن دوباره آن اهمیت بسیاری دارد. پذیرفتن اشتباه و تغییر رفتار و دیدگاه در مورد آن، شخصیت فرد را ارتقا می دهد. یکپارچگی در رفتار و احترام گذاشتن به ارزش ها و باورهای خود نیز از دیگر عوامل مهم برای داشتن شخصیت قوی تلقی می شود. صبور بودن، دیدن حقیقت و واقعیت، مهربان و با محبت بودن، داشتن اعتماد به نفس، شجاعت داشتن، آرام بودن، متمرکز شدن بر روی هدف، شکر گذار بودن و منطقی بودن، از دیگر عوامل مؤثر در باب چطور شخصیتی قوی داشته باشیم، قلمداد می شود.

از نکات قابل توجه در زمینه چطور شخصیتی قوی داشته باشیم، توسعه و گسترش علایق و مطالعه کردن بیشتر می باشد. مطالعه کردن بیشتر با ساختن شخصیت قوی و قدرتمند رابطه مستقیم و تنگاتنگ دارد. در این شرایط و در صورت برخورد کردن با افراد جدید، فرد حرفای زیادی برای گفتن دارد و به خوبی می تواند با دیگران به بحث و گفتگو بپردازد. خوش صحبت بودن نیز در این زمینه بسیار مؤثر و تاثیرگذار می باشد. میزان اطلاعات و مطالعه فرد، برای بیان و لحن خوب داشتن کمک شایانی می کند.

به اشتراک گذاشتن آموخته های خود با دیگران، درهای تازه ای از روابط و تعاملات را به سوی افراد می گشاید. برخورداری از نگرش و زاویه دید مثبت، از دیگر نکات مهم در زمینه چطور شخصیتی قوی داشته باشیم به شمار می رود. افراد دارای طرز تفکر مثبت هنگام تعامل با دیگران انرژی و شادی را در وجود آنها پراکنده می کنند. حفظ آرامش خود، از دیگر نکاتی است که باید مد نظر قرار بگیرد. به طور حتم، داشتن آرامش علاوه بر ساختن شخصیتی متین و با وقار، راه های رسیدن به پیشرفت را نیز برای فرد هموار می کند. داشتن رفتار مؤدبانه با دیگران، مسؤولیت پذیر بودن، پایبند بودن به اصول، حفظ وجهه و اعتبار خود، ملاقات با افراد جدید و ابراز نظرات خود، از دیگر نکات تاثیرگذار در مقوله چطور شخصیتی قوی داشته باشیم، محسوب می شود.

نگارنده: سپیده حسینی فرد

جهت مشاوره در مورد «چگونه شخصیتی قوی داشته باشیم؟» و تعیین وقت مشاوره حضوری با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22618473 021

22623587 021

سایت مرکز مشاوره فکر بکر با هدف گسترش دانش عمومی و تخصصی جامعه در زمینه انواع مشاوره روانشناسی، خانواده و زوجین، کودک و سبک زندگی و موفقیت کار خود را آغاز نموده است. در این راستا تمام سعی متخصصین و دکتر روانشناس ما بر روی مطالعه و یافتن جدیدترین دستاوردها و تحقیقات به روز روانشناسی و متعاقبا حل مشکلات اجتماعی و خانوادگی هم میهنان ارجمند است.

در مجموعه فکر بکر علاوه بر ارائه مقالات، تصویرنماها و ویدیوهای مرتبط با علم روانشناسی، به معرفی مراکز معتبر مشاوره پرداخته می شود و کانال های برقراری ارتباط سریع و ساده با یک مرکز مشاوره معتبر و مناسب برای شما فراهم شده است. در کنار تمام موارد فوق امکان انجام انواع تست های روانشناسی بصورت کاملا آنلاین و تخصصی در سایت برای استفاده شما بازدید کننده محترم وجود دارد. با امید به اینکه بتوانیم قدمی هر چند کوچک در راستای بهبود حال مردم عزیز کشورمان و در نتیجه پیشرفت ایران سرفراز داشته برداریم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرورش افکار – رسیدن به موفقیت قطعی از طریق آموزش و یادگیری قانون جذب توسط دوره کارشناس جذب شوید استاد شریفی

چگونه شخصیتی تاثیرگذار داشته باشیم

ما معمولا در دنیای دراماتیک خود زندگی می کنیم. همگی ما به طور معمول روی حالت اتوماتیک قرار داریم و نسبت به نتیجه ای که در آخر به دست می آوریم واکنش نشان می دهیم. افراد انواع انرژی های مثبت و منفی را از خود بروز می دهند. اما با کمی تفکر می توان فهمید که ما قدرت انتخاب داریم. می توانیم انتخاب کنیم تاثیر گذاری بر دیگران را و اینکه اثری مثبت یا منفی به دیگران بدهیم.

هرچند دنیا به سمتی حرکت می کند که احترام حرف اول را می زند و سعی بر این است که تمام گونه ها و نژاد ها را در نظر بگیریم و تبعا تاثیر مثبتی بر یکدیگر داشته باشیم. همگی ما ارزوی دنیایی را داریم که در آن تصمیمات بر اساس منفعت نه فرد، بلکه جمع شکل می گیرد که تاثیری مثبت بر همگی ما داشته باشد. حال بر اساس این طرز تفکر، چگونه می توان فردی تاثیر گذار بود؟ این مقاله راهنمایی برای افرادیست که می خواهند تاثیرگذار و الهام بخش باشند.

خوش رو باشید!

طبق تجربه، افراد به دنبال نشاط و هیجان هستند و خشم، عصبانیت و انرژی منفی به معنای واقعی کلمه “حال همه را می گیرد”. مردم می خواهند اوقات خوشی را سپری کنند. اگر در مورد چیزهایی که به اشتراک می گذاریم هیجان داشته باشیم، حس و حال ما دیگران را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد. روز های بد و زمان های سخت در زندگی همه ما اجنتاب ناپذیرند، اما اگر بتوانیم با قرار دادن اهداف کوچک در طول روز برای خود و کامل کردن آن ها مثبت بمانیم، دیگران نیز حس خوبی از ما می گیرند.

حتی اگر یک نفر هم از حس مثبت ما تاثیر بپذیرد و بتواند راهی که برایش بهترین است را انتخاب کند، به هدف خود رسیده ایم و در واقع تاثیر گذاری بر دیگران از سمت ما محقق شده است . اگر از این نقطه نظر به زندگی نگاه کنیم میتوانیم در مقاطع سخت رندگی نیز مثبت بمانیم و عوامل مخرب زندگی خود را دور بزنیم!

بر اساس مصداق های واقعی پیش بروید

تعداد کمی از افراد وجود دارند که به دنبال شنیدن تئوری ها باشند. اگر به کسی می گویید که کاری را انجام دهند، ابتدا مطمئن شوید که خود شما هم همان کار را تجربه کرده اید. اگر نکته ای را گوشزد می کنید خودتان نیز به آن عمل کنید. با این کار نشان می دهید که آن کار انجام پذیر است. معمولا افراد نمی خواهند که اولین تجربه کننده اتفاقات باشند، آن ها ترجیح می دهند اول تجربیات دیگران را ببینند. شما می توانید آن “دیگران” باشید و با این کار بر اطرافیانتان تاثیر بگذارید.

کاری که به نفع شماست را انجام دهید و در انجام آن اعتماد به نفس داشته باشید

به احساسات عمیق خود اعتماد کنید و مطمئن شوید این کار برای شما خوب است. با این کار اطرافیان خود را نیز تحت تاثیر قرار می دهید. با دید مثبت به سمت انجام آن کار بروید و به خودتان و توانایی هایتان اعتماد داشته باشید.

آموزش دهید و نصحیت نکنید!

سعی کنید که فقط گزینه ها و انتخاب ها و دلایل خود را توضیح دهید. نشان دهید که چرا فکر میکنید عمل به یک گرینه بهترین است و تمام مزایا و معایب آن را به دقت تفسیر کنید. به جای اینکه فقط به انجام عملی توصیه کنید، انجام آن کار را آموزش دهید. معمولا آموزش تاثیر بهتری نسبت به نصیحت دارد و شیوه بهتری برای تاثیر گذاری بر دیگران است.

خلاق باشید!

برای تاثیر گذاری بر دیگران از راه هایی استفاده کنید که هیجان انگیز و جالب توجه باشند شما را به فکر وادارند. استفاده از روش های خاص مهیج بر اطرافیان شما هم تاثیر می گذارد. این روش ها می توانند استفاده از دوچرخه برای رسیدن به مقصد تا ۱۰۰۰ روز بدون حمام را شامل شوند! چنین کمپین هایی برای افرادی که در آن ها شرکت کرده اند لذت بخش بوده اند و اکثرا چیزهایی را تجربه کردند و مسائلی را آموختند که شاید به فکرشان هم خطور نمی کرد.

در مورد مسائلی که درباره ی آن ها صحبت می کنید اطلاعات کافی داشته باشید.

اطلات لازم برای پشتیبانی از حرف هایتان را داشته باشید. مطمئن شوید که در حال به اشتراک گذاشتن اطلاعات غلط و بی اساس نیستید. خود را عمیقا راجع به مسائلی که به آن علاقه دارید آموزش دهید. مطلع بودن معمولا تاثیر به سزایی در ارتباط بین افراد دارد.

پذیرنده باشید و مطمئن شوید که افراد را قضاوت نمی کنید.

شما ممکن است از دلیل کاری که افراد انجام می دهند مطلع نباشید. شاید آن ها دارند به سنت های برجای گذاشته شده از اجداد خود عمل می کنند. شاید آن ها نمی توانند راه های دیگر را متصور شوند چون همیشه تنها راه هایی را دیده اند که خوانواده هایشان سال ها از آن ها استفاده می کردند. شاید مشکلات اقتصادی-اجتماعی یا نژادی در قعر وجود آن ها ریشه دارد. تمامی این موارد را در نظر بگیرید و بی طرف باشید. پذیرنده باشید و در عین حال تلنگری که آن ها و اطرافیانشان برای رسیدن به بهترین ها لازم دارند را در اختیارشان قرار دهید.

همدردی کنید.

همدردی هیچوقت بر عکس انتظار عمل نمی کند. همدردی موضوعی نیست که در مدرسه ها آموزش دهند و هر خانواده ای هم الگوی خوبی برای یادگیری همدردی نیست. افراد به نوبه ی خود می آموزند که چطور هم دردی کنند. یک پیشنهاد برای همدردی این است که خود را در جایگاهی قرار دهید که به توانید با دیگران هم درد شوید. اگر موقعیت دیگران را درک کنید و همدردی دیگران را نیاز داشته باشید، در طول زمان همدردی را می آموزید. یک مثال می تواند سفر کردن با حداقل هزینه باشد. با این کار می توانید با کسانی که از امکانات کمتری برخوردارند هم درد شوید.

خوشحال باشید و زندگی شادی در پیش بگیرید.

نشان دهید که هر از خودگذشتگی ای در طول زمان انجام داده اید خود را به طور ده برابر در سلامت و شادی شما بروز داده است. نشان دهید چیز هایی که از دست داده اید در واقع شما را قدرتمند تر و کامل تر کرده است و اکنون اشتیاق بیشتری برای رسیدن به اهداف خود دارید. به همه نشان دهید که تحت هیج شرایطی از اهداف خود دست نمی کشید!

وقتی کار ها درست پیش نمی روند خنثی و بی طرف باشید.

زندگی قطعا سخت است و روز های خوب و بد همیشه وجود دارند. اگر رویه ی مثبتی را در خلال سختی ها و پستی ها و بلندی های زندگی پیش بگیرید نشان می دهید که موقعیت ها را با خوشبینی و امید اداره می کنید. هنگامی که واقعیت ها شکل بدی به خود می گیرند شما می توانید با خنثی و بی طرف بودن به جای سرزنش گر و حساس بودن، تاثیر مثبتی بر جریانات داشته باشید و تاثیر گذاری بر دیگران یا اطرافیان خود را بیش از پیش ببینید.

نشان دهید که برای دیگران خوشحالید.

نشان دادن خوشحالی خود برای دیگران کار ساده ای برای اکثریت ماست‌. خوشحالی شما بالقوه بیانگر این است که به آن ها کمک می کنید موفقیت خود را جشن بگیرند. وقتی کسی شغلی را تصاحب می کند یا وزن از دست می دهد راهی پیدا کنید که موفیقیت او را همراهش جشن بگیرید. می توانید یک دسته گل بخرید، کارت بفرستید، ایمیل بزنید یا سرتان را برگردانید و بگویید ” دست مریزاد!” . اکثر مواقع در شتاب زندگی، هرچند برای موفقیت دیگران خوشحال باشیم، کم پیش می آید خوشحالی خود را نشان دهیم. با نشان دادن خوشحالی خود فردی تاثیرگذار محسوب می شویم.

برای دیگران قوی باشید‌.

وقتی که زندگی افراد در قسمت سخت خود قرار دارد، وقت آن است که بر نقاط قوت خود تکیه کنند و هرکس، نقطه ی قوتی دارد. نکته مهم این است که در چنین شرایطی در کنار آن ها باشیم‌ اما این به آن معنی نیست که در سرزنش کردن دیگران، مقصر دانستن بقیه و جلوگیری از توانایی خود افراد برای کنار آمدن با قضایا با آن ها شریک شویم. در خلال موقعیت های سخت است که افراد نقاط قوت خود را پیدا می کنند و با تشویق این کار، می توانند تاثیر گذاری بر دیگران را تجربه کنند.

 تمامی افراد بر اطرافیان خود تاثیر میگذارند.

اینکه این تاثیر مثبت یا منفی باشد نیز بستگی به تصمیم و اختیار خود فرد دارد. امروزه دنیا به سمتی پیش می رود که منافع جمع در نظر گرفته می شود و با در نظر گرفتن یک سری از نکات می توان به این هدف بیشتر نزدیک شد. تاثیر گذاری بر دیگران می تواند باعث شود که آن ها در مسیر درست قرار بگیرند و یا به آرزو های خود و آنچه برای آن ها بهتر است نزدیک شوند.

اگر هریک از ما بتواند موقعیت دیگران را در نظر بگیرد و صبور، آموزگار، همدرد و بی طرف باشد ، تاثیر به سزایی در زندگی آن ها خواهد داشت. اگر با قوی بودن، شاد بودن، خلاق بودن و مطلع بودن خود بتوانیم تاثیری هرچند کوچک حتی در زندگی یک نفر داشته باشیم، به بهتر شدن این دنیا کمک کرده ایم. با درپیش گرفتن رویه ای مثبت در زندگی خود، دیگران را نیز تبعا در مسیری به مراتب مثبت تر قرار می دهیم و به روابط میان افراد کمک می کنیم. این گونه است که افراد تاثیر گذار خود را نشان می دهند.

من در کار خودم با جامعه‌ای از افراد سروکار دارم که تصمیمات را بر اساس خیر جمعی می‌گیرند و نه بر اساس منافع خودشان. آیا شما هم اینگونه هستید؟ در این صورت، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند. این راهنمایی من برای تاثیرگذاری روی دیگران است. امیدوار هستم برای شما سودمند باشد.

یک لبخند ظریف

به جا و درست لبخند بزنید. یکی از شیرین ترین نکات زبان بدن لبخند تاثیر گذار شماست. می توانید یک لبخند کوچک را همیشه با خود داشته باشید تا شما را دوست داشتنی تر جلوه بدهد. البته فراموش نکنید که یک پوزخند شما را احمق جلوه داده و یک لبخند همیشگی و ثابت کار بی معنی ای به نظر می رسد.چگونه شخصیتی تاثیرگذار داشته باشیم

خودتان را به چیزی که به زندگی معنا می‌بخشد، متعهد نمایید

۱۱ چیزی که باید در مورد قانون جذب و چگونگی استفاده از آن…

۹ روش از قانون جذب که می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد.

۹ تکنیک تجلی قانون جاذب که باید بلد باشید

۷ راه برای اینکه زندگی موفق و بدون محدودیتی داشته باشید

۱۰ دلیلی که چرا ترک عادات بد خیلی سخت و مشکل است


راهنمای اساسی برای روتین های صبحگاهی

 بسیاری از افراد به معنا و هدف به زندگی آنان چیزی که باید آن را دنبال کرد اعتقاد ندارند. بسیاری هم آن را می‌پذیرند، اما ریسک شناسایی یا دنبال کردن آن را به جان نمی خرند. اما کسانی که روی دیگران اثر مثبت دارند، کسانی هستند که هدف خود را از زندگی پیدا کرده‌اند. کسانی‌که در زندگی هدفمند هستند، معمولاً متمرکز، متعهد و با انگیزه می‌باشند. این حس مفهوم و هدف توان حرکتی زیادی به آن‌ها می‌دهد.

نگرش مثبت داشته باشید

طبق تجربه من، افراد معمولاً به صورت خشمگین و منفی نگر می‌شوند. من پیشنهاد می‌کنم شما در مورد تعامل با افراد تلاش کنید نگرش مثبت داشته باشید. اگر می‌خواهید تلاش کنید دیگران را خوشحال کنید، پس باید از خودتان شروع کنید. چه چیزی شما را خوشحال می‌کند؟ چه چیزی به شما لذت می‌دهد؟ این پرسش‌ها را می‌توانید در مورد دیگران هم بپرسید.

به بهتر شدن متعهد باشید

کسانی که می‌توانند روی جهان اثر بگذارند، همیشه می‌دانند که کامل نیستند، اما می‌دانند که چگونه باید بهتر شود. کسانی که روی دیگر نظر مثبت دارند، با فکر باز خود می‌توانند ببینند، یاد بگیرند و چیزهای جدید را تجربه کنند تا بهتر به جهان خدمت کنند. 

به زندگی خودتان نظم بدهید

کمک کردن به دیگران در صورتی که زندگی شما هنوز پر از دغدغه و مشوش باشد ، دشوار خواهد بود. اگر می‌خواهید روی جهان اثر مثبت داشته باشید، بهتر است ابتدا مسائل زندگی خودتان را حل کنید.

ژست بگیرید

اگر می خواهید با اعتماد به نفس به نظر برسید سعی کنید ژست بگیرید. ژست گرفتن نیز یکی از ترفند های مختص زبان بدن است. محققان در دانشگاه کسب و کار هاروارد به این نتیجه رسیدند که ایستادن به صورت مستقیم در حالی که پاهایتان از هم کمی فاصله دارند و یا نشستن در حالی که پاهایتان را بر روی میز گذاشته اید و یا وقتی دستان تان را در پشت تان حلقه کرده اید احساس غرور و تسلط در شما افزایش می دهد.

در مورد چیزی که خصوص آن گفتگو می کنید اطلاعات کسب کنید

اطلاعات لازم برای ارائه مدارک حرفهایتان را داشته باشید. اطلاعات غلط و بی اساس ارائه ندهید. پیرامون مسائلی که به آن علاقه دارید آموزش ببینید. اطلاعات داشتن معمولا تاثیر به سزایی در ارتباط بین افراد دارد.

به شکل سودمند و متقابل با افراد تعامل کنید

 کسانی‌که اثر مثبت می‌گذارند، قدرت روابط و ارتباطات و تعامل با جهان را می‌دانند. آن‌ها از ارتباط با دیگران، اشتراک گذاری دانش و مهارت‌های خود، ارائه دیدگاه‌ها و نظرات سودمند خود نمی‌ترسند. آن‌ها خجالت و اعتمادبه‌نفس پایین را کنار می‌گذارند و مثبت نگر و حامی روابط اصیل و پایدار هستند. 

آینه ی مخاطب تان باشید

یکی از کلک های زبان بدن این است که کارهای مخاطب تان را کپی کنید. هر جور که او نشسته شما هم همان استایل را به خود بگیرید. این کار یک فرار رو به جلو است و به نوعی با مخاطب تان هم ذات پنداری می کنید. البته در این کار زیاده روی نکنید.

جادوی واژه‌ها را دریابید

هنگام ارائه و عرضه مثلا برای جلب موافقت دیگران، همان‌چیزی را بگویید که آنها دوست دارند بشنوند. با افزایش جذابیت گفته‌هایتان آن را قانع‌کننده‌تر جلوه بدهید.

سعی کنید زندگی خود را بهبود دهید، اما در جهت بی‌نقص ساختن آن تلاش نکنید

 هرچند یکی از روش‌های کمک به دیگران، کمک به خودتان است، اما تلاش کنید برنامه خودتان را بیش از حد تعویق نیندازید. شما هیچ‌گاه نمی‌توانید به شادی مطلق، رضایت مطلق، کار بی‌نقص و غیره برسید.

به جزئیات توجه کنید

کاری کنید که کارها و تصمیم‌های بزرگتان در چشم طرف مقابل به‌سادگی آب‌خوردن به نظر برسد. در مصاحبه‌ی شغلی به همه‌ی جزئیات چگونگی نمایش خودتان توجه کنید، می‌توانید موارد مختلف را در گوشی هوشمندتان یادداشت و درصورت نیاز به آن رجوع کنید. پس از مصاحبه با یک یادداشت تشکر رسمی تصویری را که از خود به نمایش گذاشتید، کامل کنید.

پذیرای انتقادات باشید 

افرادی که روی دیگران اثر مثبت می‌گذارند، حتماً نیازی نیست ” درست بگویند “. آن‌ها می‌خواهند رشد کنند و مؤثر باشند. برای این منظور، آن‌ها با انتخابات مقابله نمی‌کنند و چالش را می‌پذیرند. آن‌ها قدرتمند و مطمئن در مقابل مخالفان خود نیستند. آن‌ها از موشکافی دیگران استقبال می‌کنند.

دانش خود را منتقل کنید

همه ما با مولفین و متخصصین مواجه شده ایم که دانش خود را مخفی نگه می‌دارند. آن‌ها می‌ترسند که دیگران از ایده‌های آن‌ها پول دربیاورند یا آن را به سرقت ببرند. این برخلاف ذهنیت اثرگذاری مثبت است. کسانی که اثر مثبت روی دیگران می‌گذارند، بایستی چیزی که یاد می‌گیرند و به دیگران منتقل کنند. آن‌ها دانش خود را به عنوان یک کالا نمی‌بینند که بخواهند آن را بفروشند. 

تماس چشمی

تماس چشمی یکی از کلیدی ترین مبانی زبان بدن است. اگر درحالی که با کسی حرف می زنید، به اطراف خیره شوید یا به بیرون از پنجره زل بزنید یا به گوشی خود خیره شوید این کارتان به معنی اعتماد به نفس پایین یا بی احترامی خواهد بود.

مسیر را به عنوان یک هدف ببینید

افراد تاثیرگذار میان‌بر نمی‌روند و به دنبال راهکار آسان نیستند. آن‌ها یک هدف و نتیجه را به عنوان مقصد نمی‌بینند. آن‌ها اعتقاد دارند که مقصدی وجود ندارد-تماماً مسیر است. یادگیری، تجربه و ساختن است که می‌تواند به دیگران، در طول مسیر، کمک کند. نقطه انتهایی تعریف شده ای وجود ندارد. آن‌ها شکست را به عنوان اطلاعاتی می‌دانست که چراغ هدایت گر آن ها می‌شود.

از قدرت و نفوذ خودتان به خوبی استفاده کنید

متأسفانه در جهان تجاری امروز مشاهده می‌کنیم که قدرت و نفوذ به عنوان یک سلاح استفاده می‌شود. افرادی که تاثیر مثبت روی دیگران دارند، از قدرت خودشان به خوبی بهره می‌گیرند. آن‌ها قدرت را برای تعالی و ساختن استفاده می‌کنند. آن‌ها با قلب خود کار می‌کنند و به فرایند و سبک رهبری و ارتباط توجه ویژه‌ای دارند. 

مطلب قبلی

چگونگی ایجاد حلقه های ارتباطی با قانون جذب

مطلب بعدی

ویدیو انگیزشی بزرگترین

چالش 21 روزه: برنامه قانون‌ جذب برای تجلی شادی

چرا تفکر مثبت میتواند سلامت جسمی را بهبود بخشد

شکست را به موفقیت تبدیل کنید: استفاده از قانون جذب برای غلبه بر موانع

موفقیت به معنای اتخاذ یک انتخاب بزرگ نیست، بلکه به معنای اتخاذ میلیون ها تصمیم کوچک…

چگونه شروع به استفاده از قانون جذب کنیم؟ 8 موردی که همین…

10 راهی که قانون جذب می تواند به شما کمک کند تا زندگی تان را…


چگونه در مراقبه تجلی مهارت پیدا کنیم؟

برای چت کردن با ما روی آیکون مشاور فروش کلیک کنید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

بعضی افراد خیلی خوب می دانند که چطور دیگران را متقاعد به انجام کاری کنند. به قول معروف مهره مار دارند. اما سوال اینجاست که آن ها چطور به چنین قدرتی دست پیدا کرده اند؟

این اشخاص در اصل دارای برخی خصوصیات اخلاقی هستند که قدرت مجاب کردن دیگران را به آنها می بخشند و یاعث می شوند که کلامشان تاثیرگذاری بالایی داشته باشد و همین کلام نافذ نیز باعث حرکت آنها به سمت موفقیت می شود.

اینکه تلاش شما برای متقاعد کردن دیگران تا چه اندازه می تواند موفقیت آمیز باشد، به ارتباط کلی تان با مشتری، همکار یا طرف مقابل تان باز می گردد. اگر آن فرد را به خوبی نمی شناسید بهتر است که هرچه سریع تر رابطه ای دوستانه را با او برقرار نمایید، زمینه های مشترکتان با او را پیدا کرده و در جهت بهبود رابطه خود با آن فرد تلاش کنید.

IQ مهمتر است یا EQ (هوش هیجانی)؟

چگونه شخصیتی تاثیرگذار داشته باشیم

افرادی که قدرت مجاب کردن دیگران را دارند شناختن طرف مقابل خود را در اولویت قرار می دهند. آنها یاد می گیرند فرد مقابلشان چه کسی است و در مورد علاقمندی هایشان مطالعه می کنند. هرچه ویژگی های شخصیتی افراد مقابل به خود را بهتر درک کنید راحت تر می توانید پیام خود را به گونه ای که با خواسته هایشان منافاتی نداشته باشد به آنها منتقل نمایید.

افرادی که کلام نافذ و تاثیرگذار دارند می دانند که برجای گذاشتن اثری مطلوب بر دیگران اهمیت بالایی دارد، چراکه آدم ها ظرف همان چند ثانیه اولی ملاقات در مورد یکدیگر قضاوت می کنند. آنها می دانند که در هر برخورد باید بهترین اثرگذاری را داشته باشند.

افراد دارای کلام نافذ می دانند که برای خرید و فروش کالا باید بتوانند طرف مقابل را مجاب کنند و برای این کار باید نیازی را شناسایی و باز کنند. اگر نیازی نباشد، هیچکدام از این اتفاقات نیز رخ نخواهد داد. لذا بهتر است حوزه ای را که در آن نوعی کاستی یا نقص احساس می شود را بیابید و سپس کالا یا خدماتی که برای رفع این نقیصه در اختیار دارید، عرضه نمایید.

راز افزایش فروش چیست؟

افراد اثر گذار می دانند که چطور احساسات خود را مدیریت نمایند. آنها در درگیری ها آرام هستند و زمانی که اوضاع بر وفق مرادشان نیست کنترل خود را از دست نمی دهند. این افراد همواره آرامش خود را حفظ کرده و دیگران را متقاعد می کنند که باورشان کنند.

همین الان رایگان فعالش کن: خط تلفن ثابت (سرویس تلفن گویا و منشی )

افراد اثرگذار معمولا پاسخ همه سوالات را با خود به همراه ندارند اما همواره سوالاتی در ذهنشان وجود دارد که به دنبال پاسخ برای آنها می گردند. مزیت کنجکاو بودن این است که می توانید بیشتر از چیزی که پیشتر می دانستید یاد بگیرید.

اعتماد به نفس همواره برانگیزنده و تاثیر گذار است و شاید از این لحاظ هیچ ویژگی دیگری با آن برابری نکند. هرچه بیشتر به کاری که انجام می دهید اطمینان داشته باشید، واکنش افراد به رفتار شما نیز بار مثبت بیشتری دارد. اغلب افراد به دنبال همان اعتماد به نفسی در دیگران هستند که دوست دارند خودشان داشته باشند.

افراد دارای کلام نافذ می دانند که انسان به اقتضای طبیعتش دوست دارد با محیط پیرامون همخوانی و هماهنگی داشته باشد. زمانی که با فردی ابراز هم دردی می کنید و زمینه های مشترکتان با او را می یابید، نوعی حس اعتماد را در دیگران ایجاد کرده و به آنها اطمینان می دهید که تنهایشان نمی گذارید و به همین دلیل قادر خواهید بود که اثرگذاری بالایی داشته باشید.

این افراد می دانند که چطور یک ماجرا را به شیوه ای تاثیرگذار و اغواکننده تعریف کنند. آنها می دانند زمانی که افراد دیدگاهی اثرگذار در مورد یک مقوله داشته باشند احتمالا آنکه جذبش شده و آن را مورد پذیرش قرار دهند بسیار زیاد خواهد بود.

افراد دارای کلام نافذ اسامی را یاد می گیرند و از آن ها در صحبت های خود استفاده می کنند. با این کار احترام شان به فرد مقابل را نشان داده و به او اعتبار می بخشند.

۵ راه ساده برای برقراری ارتباط صمیمانه با مشتری!

آخرین اما شاید مهم ترین ویژگی افراد اثرگذار این است که از ارزش معتبر بودن و واقعی بودن آگاهند. زمانی که دیگران باور کنند شما همان شخصی هستید که ادعا می کنید، مطمئن می شوند که نقش بازی نمی کنید و سعی در پنهان کردن شخصیت واقعی خود ندارید و به شما ایمان می آورند.

توانمندی های خود را دست کم نگیرید و مطمئن باشید که می توانید ویژگی های شخصیتی چنین افرادی را فرا بگیرید. با نیت واقعی و درست تصمیم بگیرید که چنین خصوصیاتی را در خود نهادینه کنید و آنگاه مطمئن باشید که در جهت صحیح حرکت می کنید.

برگرفته از:digiato

خط تلفن ثابت تهران برای کسب و کار شما با تخفیف ویژه


تصویر امنیتی
*

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. همچنین می توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک شوید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 

دفتر کار مجازی «دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان پیشگام در ارائه خدمات ارتباطی مبتنی بر ویپ VOIP نظیر: تلفن اینترنتی، سانترال مجازی و مرکز تلفن ابری در ایران است. با خدمات «دفتر شما» استارتاپ ها، کسب و کارهای کوچک و متوسط ، شرکتها و سازمان ها از صرف هزینه و زمان زیاد برای اجاره دفتر کار، استخدام منشی، خرید و نصب سانترال و حتی خرید خط تلفن ثابت بی نیاز می شوند. با پورتال آنلاین دفترشما تنها در 5 دقیقه، شماره تلفن ثابت، سرویس تلفن گویا ، سرویس منشی مجازی  ، اتاق جلسات ساعتی و مرکز تماس خود را فعال کنید و با خیالی آسوده و با هزینه ای بسیار پایین تر کسب و کار خود را گسترش دهید و فقط روی موفقیت خود تمرکز کنید.

تلفن اینترنتی «دفتر شما» یک تلفن ثابت شرکتی است که بدون نیاز به خریداری و نصب سیپ ترانک و تجهیزات گرانقیمت ویپ VOIP، امکانات بی نظیر یک سامانه تلفن گویای حرفه ای نظیر: تعریف منو و داخلی های متعدد، دایورت تماس هوشمند با قابلیت تماس ورودی و خروجی همزمان، فکس اینترنتی و صندوق صوتی را بدون هزینه های پنهان در اختیارتان قرار می دهد.

درخواست پشتیبانی
support[@]daftareshoma.com

پیاده سازی شده توسط  دفتر شما

چگونه شخصیتی تاثیرگذار داشته باشیم

 

 

چگونه شخصیت قوی داشته باشیم ؟ بیشتر افراد ترجیح می‌دهند شخصیتی قوی از خود ارائه دهند و در برابر مشکلات و مسائل زندگی قدرتمند عمل کنند. شخصیت‌ هر کسی منحصر به فرد است. برخی به طور ناخودآگاه و به واسطه‌ی تربیت خانوادگی از شخصیت‌های قدرتمند و مدیریتی بهره‌مند هستند. قسمت عمده‌ای از شخصیت انسان‌ها در دوران کودکی و نوجوانی و بر اثر تربیت والدین شکل می‌گیرد اما در بزرگسالی نیز می‌توانید ویژگی های یک شخصیت قوی را در خود تقویت کنید. شخصیت قدرتمند نیاز به تمرین و تلاش دارد. در مطلب پیشرو سعی کرده‌ایم تا مجموعه‌ای از ویژگی‌های مهم در شکل گیری شخصیت قوی را بررسی کنیم.

شخصیت، از نظر روانشناختی، خصوصیات فردی را توصیف می کند که منحصر به فرد است. بخشی از شخصیت شامل روشهای تفکر، احساس و رفتار می‌شود. این ترکیبات برای تعیین نحوه پاسخگویی فرد به موقعیتهای خاص است. برخی از نمونه های ویژگی های شخصیتی عبارتند از: صادق بودن، دمدمی بودن و اجتماعی بودن. برای شناخت ابعاد مختلف شخصیتی می‌توانید به مقاله‌‌ی تعریف ابعاد شخصیت مراجعه کنید.

 

یادآوری خاطرات تلخ و زندگی در گذشته مانعی بر سر راه پرورش شخصیت و رشد خلاقیت است. اگر می خواهید شخصیت قوی داشته باشید، گذشته را فراموش کنید و در حال زندگی کنید. از دستاوردهای خود یاد کنید هر چند کوچک باشند. فراموشی وقایع ناگوار و گذشت از اشتباهات، از شما شخصیتی قوی می‌سازد. ممکن است در ابتدا گمان کنید راه سختی را در پیش دارید اما با تمرین و تکرار و از بین بردن افکار منفی متوجه می‌شوید که به تدریج می‌توانید با شخصیتی قوی و به آسانی از مشکلات عبور کنید.چگونه شخصیتی تاثیرگذار داشته باشیم

 

سعی کنید زمان خوبی را برای صحبت انتخاب کنید. افراد با شخصیت های قوی زیاد حرف نمیزنند اما وقتی هم صحبت می کنند تاثیر گذار و مفید سخن می گویند. با کم سخن گفتن احتمال خطا کاهش می یابد. شنونده بودن را در خود تقویت کنید و در زمان‌های مناسب و فکر شده سخن بگویید. در این زمینه می‌توانید مقاله مهارت گوش دادن را مطالعه کنید تا از فواید آن آگاه شوید.

 

ممکن است در جلسه که هستید از شما انتقاد شود تلاش کنید روحیه انتقاد پذیری داشته باشید و اگر از شما انتقاد کردند خونسردی خود را حفظ کنید؛ سعی کنید فرد مقابل را قانع کنید در غیر این صورت فردی منعطف و انعطاف پذیر باشید و سعی کنید انتقادات را بپذیرید. انتقاد پذیری شما را فردی قوی و با ظرفیت بالا نشان می‌دهد. 

 

پوشیدن لباس های رسمی افراد را با انضباط نشان می دهد و دیگران متوجه می شوند که برای کار خود ارزش قائل هستید و برای آن وقت می گذارید. به آراستگی خود اهمیت دهید و نوع لباس پوشیدنتان را متناسب با شرایط انتخاب کنید.

 

افرادی که می‌خواهند شخصیت قوی داشته باشند باید اعتماد به نفس را در خود تقویت کنند. با تقویت اعتماد به نفس روابط اجتماعی شما از لحاظ کمی و کیفی بهبود پیدا می‌کند و افراد زیادی جذب شما می شوند و دستورات شما را انجام می‌دهند. به مرور زمان فردی با شخصیت قوی و تأثیرگذار شناخته می‌شوید. مقاله‌ی راه‌های افزایش اعتماد به نفس کمک زیادی به شما در این زمینه می‌کند.

 

هنگامی که کارهای گروهی انجام می دهید، سعی کنید کارها را به بهترین نحو ممکن انجام دهید و به دیگران نیز کمک کنید. سعی کنید گاهی و در حد توان خود مدیریت کارهای گروهی را به عهده بگیرید و در آن‌ها داوطلب شوید. این کار از شما شخصیتی قدرتمند می‌سازد. فردی که می‌تواند کارهای دیگران را نیز مدیریت کند.

 

معمولا افراد خوش بین اتفاقات خوبی برایشان رقم میخورد زیرا نسبت به همه چیز نگرش مثبت دارند. در حقیقت خوش بین بودن شما را قادر میسازد تا بتوانید راه حل های منطقی را ارائه دهید. افرادی که مدام از زمین و زمان شکایت می‌کنند نمی‌توانند شخصیتی قوی از خود ارائه دهند. توصیه می‌کنیم در این زمینه مقاله‌ی آثار و راه های رسیدن به ‎⁨مثبت اندیشی⁩ را مطالعه کنید.

 

افراد با شخصیت های قوی کارهای خود را ناتمام نمی گذارند و انها را به طور کامل به اتمام می رسانند و بعد به کارهای دیگری مشغول میشوند. این کار سبب می شود کارها را به صورت کامل و حرفه ای انجام دهید.

 

افراد موفق انعطاف پذیری بالایی دارند و خود را با محیط سازگار میکنند. این انعطاف پذیری به حل مشکلات بسیار کمک میکند و راهکارها و انتقادات دیگران را قبول میکنند.

 

ارتباط چشمی یکی از انواع مهارت‌های ارتباطی است که با استفاده از آن می‌توانید تأثیرات عمیقی را بر مخاطب خود اعمال کنید. برقراری ارتباط چشمی مؤثر از نکات مهمی است که نوع شخصیت شما را به لحاظ خجالتی بودن و یا برعکس آن مشخص می‌کند. اگر شما با افراد ارتباط چشمی برقرار کنید و با دانستن کمی از دانش زبان بدن می توانید متوجه شوید که شنونده در چه حالتی قرار دارد مثلا جذب سخنان شما شده است یا حوصله اش سر رفته است. پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی ارتباط چشمی را نیز مطالعه کنید.

 

مطالعه تان را نسبت به قبل بیشتر کنید. قبل از سخنرانی ها روی فن بیان و حرکات بدن خود تمرکز کنید. اگر دانسته های شما زیاد باشد افراد با هم صحبت شدن با شما لذت می برند.

 

تلاش کنید تا ویژگی‌های خوب را در خود تقویت کنید اما خودتان باشید و ادای کسی را در نیاورید . اگر فکر میکنید اینطور جذاب تر به نظر می رسید در اشتباه هستید . شما دارای شخصیت مستقل هستید این برای دیگران تازگی دارد. 

 

دوستی و معاشرت با افراد جدید اطلاعات زیادی را به شما می دهد و دیدگاه و وسعت دیدتان بیشتر می شود. افراد معاشرتی طرفداران بیشتری دارند و دیگران بیشتر نسبت به آن‌ها جذب می‌شوند. معاشرت و ارتباط برقرار کردن با افراد مختلف باعث می‌شود با شخصیت‌های متفاوت و گوناگون آشنا شوید و در نهایت ویژگی‌های مثبت هریک را در خود تقویت کنید و شخصیتی قوی و مستقل بسازید. همچنین لازم است تا آداب معاشرت را بلد باشید.

برای دریافت مشاوره روانشناسی در زمینه شخصیت و اختلالات آن میتوانید با مشاوران مرکز روان شناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۸ و از تهران با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۲۶۵ تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

چگونه شخصیتی تاثیرگذار داشته باشیم
چگونه شخصیتی تاثیرگذار داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *