چگونه شخصیت های بازی 2 injustice را باز کنیم

 
helpkade
چگونه شخصیت های بازی 2 injustice را باز کنیم
چگونه شخصیت های بازی 2 injustice را باز کنیم

Injustice 2 بازی فوق العاده ای است. در سبک خود یکی از بهترین ها است، یکی از جذاب ترین بخش های داستانی را در ژانر خود دارد و پر است از محتویات جذاب و سرگرم کننده. اگر شما هم مثل ما دوست داشته باشید این عنوان فایتینگ را تجربه کنید، بهتر است پیش از هر چیزی، 9 نکته مهم را بدانید.

البته بیایید همین اول کار با هم رو راست باشیم، در این مقاله قرار نیست در مورد مکانیزم های فایتینگ حرف بزنیم. اگر می خواهید در این بازی بهتر شوید، باید تمرین کنید و تجربه کسب کنید. شاید بتوان یک سری راهنمایی خیلی کلی ارائه داد، ولی هیچ چیز موثر تر از بازی کردن و کسب تجربه نیست.

در این مقاله می خواهیم در مورد مکانیزم هایی از اینجاستیس 2 که به خارج از میدان مبارزه تعلق دارند حرف بزنیم. مثلا سیستم لوت، یکی از بهترین سیستمهای اضافه شده به اینجاستیس 2 است. دوست دارید برای شخصیت های تان آیتم های بهتری و بیشتری جمع کنید؟ این نکته ها به کار تان می آیند.

بخش داستانی اینجاستیس 2 واقعا خوب و سرگرم کننده است، البته این تنها دلیلی نیست که شما را به اتمام چندین باره آن ترغیب می کند. در برخی از چپتر ها، بازی به شما حق انتخاب مبارز تان را می دهد. دوست دارید کنترل گرین ارو را به دست بگیرید یا بلک کنری را؟ در طول بازی به وفور با این نمونه از انتخاب ها مواجه خواهید شد.

چگونه شخصیت های بازی 2 injustice را باز کنیم

اولین نکته این است که بر اساس انتخاب شما، میان پرده ها دست خوش تغییر می شوند. میان پرده های اینجاستیس 2 هم که جذاب و گیرا هستند، پس چه بهتر که حالات مختلف آن ها را تماشا کنید. انتخاب شما در چپتر پایانی هم نحوه ی به پایان رسیدن داستان بازی را مشخص می کند. پس اگر می خواهید تمامی پایان ها را ببینید، باید حداقل 2 بار بازی را به اتمام برسانید.

البته میان پرده ها و پایان های مختلف را می توان در یوتیوب هم تماشا کرد، پس این دلیل به تنهایی کافی نیست. این جا است که بحث لوت مطرح می شود. برای شخصیتی که هر چپتر را با او به اتمام برسانید، یک اسکین و یک آیتم اپیک آزاد می شود. پس در دور اول نمی توانید برای همه شخصیت ها لوت کسب کنید و باید یک بار دیگر هم بخش داستانی را، با شخصیت های متفاوت تکرار کنید.

در بخش AI Battle Simulator، شما تیمی از 3 مبارز تشکیل می دهید و بازیکنان دیگر می توانند به این تیم حمله کنند تا مهات خود را به چالش بکشند. البته کنترل تیم شما را نه خودتان، بلکه هوش مصنوعی بر عهده دارد، به همین دلیل هم این بخش خیلی خسته کننده و ملال آور به نظر برسد. شاید واقعا این طور باشد، اما به هر حال AI Battle simulator راه خوبی برای جمع آوری Mother Box است.

بر اساس عمل کرد تیم تان در هر روز، شما جعبه پاداش می گیرید. در تئوری، برای این که بازیکنان دیگر را به چالش بکشید و در برابر آنان پیروز شوید، تیم شما باید متشکل از مبارزین قدرتمند و لول بالا باشد. اگر تیم تان پیروز شود، شما جعبه های طلایی پاداش می گیرید. اگر مغلوب شوید، جعبه ی برنزی نصیب تان می شود.

اما واقعیت این است که اگر تیم تان خیلی قدرتمند باشد، اصلا بازیکنان حاضر نمی شوند که با شما مبارزه کنند و جعبه ای هم گیر شما نمی آید. پس اگر چندان برد و باخت برای تان مهم نیست، بهتر است به بازیکنان دیگر رحم کنید و به آن ها راحت بگیرید. به هر حال جعبه برنزی از هیچی که بهتر است.

اما در هر روز، شما می توانید خودتان هم 5 بازیکن دیگر را انتخاب کرده و به تیم شان حمله کنید. اگر پیروز شوید، بهترین جایزه ممکن، یعنی جعبه طلایی را کسب می کنید. پس راحت ترین حریفان را برگزینید تا برنده از میادان نبرد بیرون بیایید. به همین سادگی، شما هر روز می توانید تعداد خوبی حعبه پاداش بگیرید.

یکی از خوبی های سیستم لوت این است که لول آیتم های درون هر جعبه ثابت است و با بالا رفتن لول شخصیت های تان، بیشتر نمی شود. فرض کنید که خلاف این بود، آن وقت دلیلی نداشت که جعبه ها را بلافاصله باز کنید. صبر می کردید تا شخصیت های تان لول 20 شوند تا بتوانید از جعبه ها آیتم های لول 20 پاداش بگیرید.

با این حساب دیگر دلیلی برای بسته نگه داشتن جعبه ها وجود ندارد. جعبه ها را بلافاصله باز کنید و از آیتم های درون شان هم برای تقویت شخصیت ها در لول های ابتدایی بهره ببرید تا کار تان اندکی در مبارزه ها راحت تر شود.

شاید فکر کنید که با بالا رفتن لول شخصیت تان، آیتم هایی که لول شان کم است بی مصرف شوند. اما شما می توانید لول این آیتم ها را افزایش دهید و باز هم از آن ها بهره ببرید، پس با این حساب واقعا هیچ دلیلی برای باز نکردن جعبه ها وجود ندارد.

شاید عجیب به نظر برسد، ولی در مولتی ورس، می توانید اجازه دهید که هوش مصنوعی به جای شما بازی کند. کافی است که در صفحه ی انتخاب مبارز، کلید Y/مثلث را بفشارید تا هوش مصنوعی بر جای شما بنشیند و بازی را پیش ببرد.

هوش مصنوعی آن قدر ها هم خوب بازی نمی کند، ولی ممکن است که به کمک شما بشتابد و از پس یک باس سنگین بر بیاید. می توانید در برخی از شرایط از این روش کمک بگیرید تا مراحل مولتی ورس را پشت سر بگذارید.

برای جمع آوری XP هم می توانید از همین روش بهره ببرید. وقت ندارید و حوصله بازی کردن ندارید؟ اجازه بدهید که هوش مصنوعی به جای شما در مبارزات شرکت کند و برای شما امتیازات XP جمع آوری کند. شاید کمی احمقانه به نظر برسد، ولی برای برخی شرایط خاص روش خیلی بدی هم نیست.

بعد از این که لول یکی از شخصیت ها را تا 20 بالا بردید، قادر خواهید بود که لول بقیه ها را، بدون بازی کردن با آن ها به صورت مستقیم تا 20 افزایش دهید. اما این امر، نیازمند پرداخت هزینه گزافی است که ممکن است از پس آن برنیایید.

لول آپ کردن مستقیم هر شخصیت تا لول 20، دقیقا 10000 کریستال می طلبد. کریستال ها در اینجاستیس 2 بسیار نایابند و فقط تحت شرایط خیلی خاص و محدودی به دست می آیند. ممکن است چندین روز بدون وقفه بازی کنید و در نهایت فقط 5000 کریستال گیر تان بیاید.

اما در اینجاستیس 2، شما می توانید با پول واقعی این کریستال ها را هم بخرید، ولی باز هم باید مبلغ زیادی را برای بالا بردن لول یک شخصیت پرداخت کنید.

برای افزایش سطح هر کدام از کاراکتر ها، توصیه می کنیم که به روش سنتی بسنده کنید. روی یکی تمرکز کنید و مدام با او بازی کنید تا لولش بالاخره به 20 برسد.

به هر حال در هر بازی فایتینگی، شناختن شخصیت ها و قدرت های ویژه شان، یکی از مهم ترین کار هایی است که هر بازیکن باید انجام دهد. اینجاستیس 2 هم از این قاعده مستثنی نیست و یکی از مهم ترین جنبه های هر شخصیت، قدرت خاص او است.

تسلط یافتن بر برخی از کاراکتر ها چندان سخت و دشوار نیست. قدرت شان خیلی واضح و سر راست است و به راحتی می توانید آن ها را یاد گیرید. برای مثال سوپرگرل با قدرتش صرفا می تواند لیزری قابل کنترل شلیک کند. اما قدرت های برخی از شخصیت ها، پیچیده تر است و برای شناخت و استفاده صحیح از آن ها باید وقت بیشتری صرف کنید.

مثلا قدرت رابین، بترنگ هایش، او را از نقطه ای به نقطه دیگر تلپورت می کنند، اما اگر بتوانید به شیوه ای موثر از آن ها بهره ببرید و با آن ها کمبو پیاده کنید، منفجر هم می شوند و به حریف آسیب زیادی وارد کنند.

خلاصه این که شما باید پیش از هر چیزی بدانید که این قدرت ها دقیقا چه هستند و چه کاربردی دارند، بعد باید یاد بگیرید که در طی مبارزه چگونه می توانید از شان بهره ببرید و با آن ها کمبو پیاده کنید.

برای گرفتن Darksied متاسفانه فقط 2 راه وجود دارد، خرید نسخه های Day One و یا پرداخت 6 دلار. نسخه های Day One اینجاستیس 2، حاوی کد شخصیت Darksied هستند. پس می توانید با وارد کردن آن کد در اکانت اکس باکس لایو یا پلی استیشن نتورک خود، صاحب این شخصیت شوید

Darksied شخصیت منحصر به فردی است، حرکات بسیار جالبی دارد و بازی کردن با او لذت بخش است. به کندی حرکت می کند، اما طراحی خوبش، قدرت های عجیبش و حتی ژست ایستادنش، بازیکنان را وسوسه به پرداخت پول اضافی برای گرفتن او می کنند.

پپس به دنبال خرید نسخه Day One باشید. اگر این نسخه را پیدا نکردید اما خواهان بازی کردن با Darksied اید، می توانید با پرداخت 6 دلار این شخصیت را از اکس باکس لایو یا پلی استیشن نتورک بخرید.

در بازی آیتم های فراوانی را برای شخصیت های خود آزاد خواهید کرد. اما حقیقت این است که اکثر این ها به مرور زمان و با بالا رفتن لول تان، کاربرد شان را از دست می دهند. از فروختن آیتم ها تان هراسی نداشته باشید. با فروختن شان، پول به دست میاورید و می توانید این پول را خرج خرید جعبه کنید.

البته اگر ظاهر و استایل آیتمی را دوست دارید، نفروشیدش. می توانید بعدا لول آن را ارتقا دهید و به 20 برسانید. از سمت دیگر، اگر آیتم های Epic تان قدرتمند هستند، اما از ظاهر شان خوش تان نمی آید و دل تان پیش همان آیتم معمولی، اما جذاب است، می توانید با حفظ ویژگی ها و قدرت ها، ظاهر آیتم اپیک را به آیتم دلخواه تان تغییر دهید.

در بخش Battle Simulator، با هر شخصیتی که Brainiac را شکست دهید، ویدیویی پایانی ویژه برای آن شخصیت مشاهده خواهید کرد. با دیدن پایان داستان تمامی شخصیت ها، اچیومنت/تروفی Spoiler Alert را هم آزاد خواهید کرد.

البته این پایان ها، مانند بخش داستانی اصلی با یک میان پرده به نمایش در نمی آیند، اما باز هم جالب اند و دیدن شان خالی از لطف نیست.

چگونه شخصیت های بازی 2 injustice را باز کنیم

نظر شما در مورد اینجاستیس 2 چیست؟ بازیکن ها چه نکاتی را باید حتما بدانند؟ آن ها را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon



در این مطلب راهنمای دریافت تروفی‌های بازی Injustice 2 را با شما در میان خواهیم گذاشت. 

امکان ندارد علاقه‌مند به بازی‌های مبارزه‌ای باشید و این روزها وقت خود را صرف بازی کردن بازی Injustice 2 نکنید. جدیدترین ساخته استودیو ندررلم که بار دیگر قهرمان‌ها و ضد قهرمان‌های دنیای دی‌سی را دور یکدیگر جمع کرده تا تجربه‌ای متفاوت در زمینه بازی‌های مبارزه‌ای را در اختیار مخاطبان خود قرار بدهد. حال در این مقاله قصد داریم راهنمای دریافت تروفی‌های بازی را با شما به اشتراک بگذاریم تا به راحتی بتوانید تمامی تروفی/اچیومنت‌های بازی Injustice 2 را دریافت کنید.

چگونه شخصیت های بازی 2 injustice را باز کنیم

توضیح تروفی: تمامی تروفی‌های بازی را به دست بیاورید

برای دریافت تروفی نابود کننده دنیا باید تمامی تروفی‌های بازی Injustice 2 را در اختیار بگیرید.

توضیح تروفی: در ساعت ۴:۳۰ یک حریف را در منقطه Memorial Station شکست دهید

برای دریافت این تروفی باید در نقشه متروپلیس و منطقه Memorial Station یک مسابقه تک نفره یا دو نفره درون شبکه‌ای را آغاز کنید. برای وارد شدن به این محیط کافی است در نقشه بازی دکمه مثلث کنترلر خود را فشار داده و منطقه Memorial Station را به عنوان منطقه شروع بازی انتخاب کنید. حال برای دریافت این تروفی باید ساعت ۴:۳۰ صبح باشد. البته جای نگرانی نیست؛ به راحتی می‌توانید این تروفی را دریافت کنید. ابتدا داخل تنظیمات کنسول پلی‌استیشن 4 خود شوید. سپس از منوی تنظیمات ساعت، ساعت کنسول را به ۴:۳۰ صبح تغییر داده و به بازی باز گردید. سپس می‌بایست حیرف خود را سریعا شکست دهید تا این تروفی را دریافت کنید.

توضیح تروفی: در ساعت هشت بعد از ظهر در محل Empire Theatre حریف خود را شکست دهید

برای دریافت این تروفی نیز می‌بایست وارد نقشه شهر گاتام شده و محیط Empire Theatre را انتخاب کنید و همانند تروفی قبل یک بازی تک نفره یا دو نفره تدارک دیده و حریف را این بار در ساعت هشت بعد از ظهر شکست دهید. توجه داشته باشید که حتما ساعت کنسول را به هشت شب تغییر داده باشید.

توضیح تروفی: در محیط Ace O’ Clubs توسط گوریلا گراد سه بشکه به سمت حریف خود پرتاب کنید.

برای دریافت این تروفی در نقشه متروپلیس یک بازی تک نفره یا دو نفره را در محیط Ace O’ Clubs تدارک دیده و زمانی که در محیط مبارزه قرار گرفتید، در سمت چپ محیط سه بشکه مشاهده می‌کنید که از طریق دکمه R1 می‌توانید آن‌ها را به سمت حریف خود پرتاب کنید.

توضیح تروفی: توسط دکتر فیت در محیط Empire Theatre سه بار عمل Background Bounces را انجام دهید.

برای دریافت این تروفی یک مسابقه در محیط Empire Theatre تدارک دیده و توسط دکتر فیت حریف خود را سه بار به تابلو سینما بکوبانید. برای انجام اینکار به وسط زمین مبارزه آمده و روی حریف خود R1 بزنید تا حریف‌تان به تابلو سینما کوبیده شود.

توضیح تروفی: در ۱۰ مسابقه Ranked برنده شوید.

تنها تروفی سخت بخش آنلاین که آن را می‌توانید با یکی از دوستان خود به راحتی دریافت کنید. البته برای دریافت آن با دوست خود باید زمانی اقدام کنید که از نظر تعداد، کمترین بازیکنان آنلاین باشند. وارد بخش آنلاین و مسابقات Ranked شوید. حال اگر در یک زمان مشخص شما و دوست‌تان با یکدیگر دکمه جست و جو را فشار دهید، امکان دارد در مقابل یکدیگر قرار گرفته و به بازی کردن بپردازید. برای اینکه بدانید چند بازی برنده شده‌اید، در پایین کارت Ranked شما تعداد بردهای‌تان نوشته شده است. اگر قصد دارید به صورت عادی این تروفی را دریافت کنید، سعی کنید با بهترین مبارز خود در بازی Injustice 2 به بازی کردن بپردازید.

یک نکته وجود دارد و آن هم این است که امکان دارد بعد از ۱۱ الی ۱۵ برد این تروفی را دریافت کنید. زیرا تروفی‌های بخش آنلاین بازی نیازمند مسابقات بیشتری نسبت به چیزی که در توضیحات‌شان آمده است، هستند.

توضیح تروفی: ۵۰ مسابقه آنلاین را برنده شوید.

برای دریافت این تروفی باید وارد بخش آنلاین و قسمت Rooms یا Player Match شوید و با سایرین به صورت یک به یک به مبارزه کردن بپردازید. برای این کار بهتر است وارد همان قسمت Rooms شوید زیرا در اینجا می‌توانید حریف خود را خودتان انتخاب کنید. با وارد شدن به این قسمت سایر بازیکنان و تعداد برد و باخت و لول‌هایشان را مشاهده خواهید کرد. بهترین کار این است که بازیکنان سطح پایین را به چالش کشیده و با یک شخصیت سطح ۲۰ با آن‌ها مسابقه دهید تا سریعا در مسابقات پیروز شده و تروفی مورد نظر را در اختیار بگیرید. نکته‌ی دیگری که تازه‌ واردها آن را نمی‌دانند، این است که سطح شخصیت و Gearهایی که به دست آورده‌اید، در مسابقه‌های غیر Ranked تاثیر گذار خواهند بود. از این‌رو برای غیرفعال کردن این بخش در قسمت انتخاب نقشه دکمه مربع را فشار داده و گزینه مربوطه را غیرفعال کنید. زیرا در حالت عادی این گزینه فعال است.

روش سریع: اگر قصد دارید با یکی از دوستان خود سریعا این تروفی را دریافت کنید، وارد بخش آنلاین و قسمت Rooms شده و یک Room بسیازید. سپس دوست خود را دعوت کرده و با یکدیگر به مسابقه دادن پرداخته و پس از پایان هر نبرد گزینه مسابقه مجدد را انتخاب کرده و این کار را ادامه دهید تا زمانی که تروفی را دریافت کنید. برای اینکه ببینید چند مسابقه را برده‌اید، وارد بخش آنلاین و قسمت Hero Card شده و در بخش Player Match 1v1 می‌توانید تعداد بردهای خود را مشاهده کنید.

توضیح تروفی: در ۲۰۰ مسابقه آنلاین شرکت کنید

برای دریافت این تروفی تمامی مسابقه‌های شما در بخش آنلاین محاسبه می‌شود. مهم نیست به صورت Private یا Ranked به بازی کردن پرداخته‌اید یا نه، در هر صورت مهم این است که به صورت آنلاین مسابقه داده باشید. بهترین راه برای این کار این است که با دوستان خود به صورت Private به بازی کردن پرداخته و سریعا این تروفی را دریافت کنید.

توضیح تروفی: ۲۵ بار حریف خود را به قسمت دیگری از محیط بازی منتقل کنید

بعضی از نقشه‌های بازی دارای Arena Transition هستند که می‌توانید برای استفاده از آن‌ها حریف خود را به گوشه میدان مبارزه برده و با زدن دکمه‌های چپ + X ضربه‌ای را به حریف وارد کرده و وی را وارد قسمتی دیگر از نقشه بازی بکنید. در واقع Arena Transition بدین معنا است که محیط بازی از دو قسمت مجزا تشکیل شده است  حال این عمل را ۲۵ بار انجام داده تا تروفی مورد نظر را دریافت کنید. نقشه‌هایی که از این قابلیت برخوردار هستند عبارتند از:

·      Arkham Asylum

·      Atlantis

·      Gotham City

·      Kahndaq

·      Red Sun Prison

·      Metropolis

·      Brainiac’s Ship

چگونه شخصیت های بازی 2 injustice را باز کنیم

·      Batcave

توضیح تروفی: آخرین ضربه را از طریق کروکدیل نقشه Slaughter Swamp به حریف وارد کنید

در نقشه Slaughter Swamp یک کروکدیل در پس زمینه وجود دارد که از طریق دکمه R1 می‌توانید با آن به حریف خود ضربه وارد کنید. حال در این محیط به مبارزه کردن پرداخته تا نوار سلامت حریف‌تان به آخر رسیده و تنها یک ضربه تا پیروزی شما فاصله مانده باشد. اگر ضربه آخر را از طریق این کروکدیل به حریف خود وارد کنید، تروفی کروکدیل قاتل را دریافت خواهید کرد.

توضیح تروفی: در طول یک مسابقه ۱۰ بار روی زمین بنشینید

یکی از ساده‌ترین تروفی‌های بازی Injustice 2 که برای دریافت آن تنها کافی است در یک مسابقه ۱۰ بار روی زمین بنشینید تا تروفی مربوطه را دریافت کنید.

توضیح تروفی: ۵۰ درصد بخش داستانی را تکمیل کنید

توضیح تروفی: بخش داستانی بازی را ۱۰۰ درصد کنید

بخش داستانی بازی Injustice 2 دارای ۱۲ چپتر مختلف است با تمام کردن آن‌ها، این تروفی را دریافت خواهید کرد.

توضیح تروفی: بخش داستانی بازی را پس از انجام تمام راه‌های جایگزین به اتمام برسانید

بعد از اینکه بخش داستانی را برای اولین بار به اتمام رساندید، از منوی انتخاب چپترهای بازی به سراغ رویارویی‌های خاکستری رنگ رفته و هر ۷۶ مبارزه بخش داستانی را به این روش به اتمام برسانید. در طول انجام مراحل بخش داستانی اصلی، بازی مبارزه‌هایی را برای شما تدارک دیده است که شما کنترل شخصیت‌های مختلف را در طول این مبارزات در دست خواهید گرفت. حال با این روش شما می‌تواند با شخصیت مخالف به انجام آن مبارزه‌ها بپردازید.

توضیح تروفی: ۱۰ بار در حالت King of The Hill به درستی رای دهید

برای دریافت این تروفی باید حالت King of The Hill را تجربه کنید. البته به شکل و شمایلی متفاوت‌تر که در ادامه آن را توضیح خواهم داد. ابتدا وارد بخش آنلاین و Rooms شوید و به Roomهایی که برای بخش King of The Hill تعبیه شده‌اند نگاه کرده و وارد شلوغ‌ترین Room شوید (اشخاصی که این حالت را انتخاب کرده باشند، یک آیکون سبز رنگ کنار اسم‌شان مشاهده می‌شود). سپس زمانی که وارد این حالت شدید، دکمه Option و سپس گزینه AFK را انتخاب کنید تا به عنوان مبارز در مقابل شاه قرار نگیرید.

این کار به شما اجازه می‌دهد در طول مبارزات به عنوان بیننده قرار گرفته و قبل از هر مسابقه ۵ ثانیه فرصت دارید تا روی برنده شرط‌بندی کنید. همیشه روی شاه شرط بسته و به وی رای دهید زیرا اکثر مواقع پیروز میدان است. ۱۰ بار به درستی رای دهید تا این تروفی را به دست بیاورید.

توضیح تروفی: در حالت King of The Hill پنج بار شاه را از شاه بودن عزل کنید

این تروفی را به راحتی می‌توانید با یکی از دوستان خود دریافت کنید. کافی است یک Room ساخته و دوست خود را دعوت کنید. سپس زمانی که وی به Room شما متصل شد روی اسم‌اش X زده و گزینه King of The Hil را انتخاب کنید. حال شما با این کار وی را به چالش کشیده و وارد بازی می‌شوید. در مسابقات King of The Hill کسی که سمت چپ تصویر است، شاه بوده و شخصی که در سمت راست تصویر است باید برنده نبرد شود. زمانی که شخص سمت راست برنده شد، تبدیل به شاه می‌شود و باز این اتفاق مدام تکرار می‌شود. حال به واسطه‌ی دوست خود به صورت یکی در میان می‌توانید این پروسه را پنج بار انجام داده تا تروفی مربوطه را به دست بیاورید.

توضیح تروفی: ۲۵ رویداد چند جهانی را تکمیل کنید.

این تروفی زمانی که پایان هر ۲۸ شخصیت بازی را مشاهده کردید، به صورت خودکار در اختیارتان داده می‌شود.

توضیح تروفی: ۱۰۰ رویداد چند جهانی را تکمیل کنید

برای دریافت تروفی «انجام اضافه کاری» راه‌های مختلفی وجود دارد؛ برای مثال می‌توانید یک رویداد مشخص را ۱۰۰ بار تکرار کنید. برای مثال مبارزه شبیه‌سازی شده The Novice از درجه سختی بسیار آسان برخوردار بوده و تنها پنح دشمن را باید از پیش روی بردارید یا مشاهده پایان تمامی شخصیت‌ها که خود ۲۸ رویداد چند جهانی از ۱۰۰ رویداد را به خود اختصاص می‌دهد. حال با تکرار آن‌ها می‌توانید در نهایت تروفی مربوطه را در اختیار بگیرید. البته در سیاره‌های دیگر رویداد‌های مختلفی نیز وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را نیز انجام دهید.

توضیح تروفی: به یک Guild ملحق شوید

در بازی Injustice 2 در واقع Guildها همان کلن‌ها هستند و باید از طریق منوی اصلی بازی، یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و عضو شوید. یادتان باشد اگر Guild خودتان را بسازید، این تروفی را دریافت نخواهید کرد و حتما باید به سایر گیلدها عضو شوید.

توضیح تروفی: ۱۰۰ جعبه مادر را باز کنید

در طول بازی Injustice 2 بی‌شمار جعبه دریافت خواهید کرد که با باز کردن آن‌ها تروفی «تعداد زیادی هدیه» را دریافت خواهید کرد. از انجام رویدادهای چند جهانی گرفته تا انجام بخش داستانی و همچنین لول‌آپ کردن که همگی به شما جعبه‌هایی را به عنوان هدیه خواهند داد. همچنین در بخش فروشگاه بازی نیز می‌توانید به ازای پرداخت ۱۰۰۰ سکه، جعبه‌های برنز را خریداری کنید.

یادتان باشد این تروفی گلیچ دارد و شاید در همان عدد ۱۰۰ تروفی را دریافت نکنید. خیال‌تان راحت باشد به باز کردن جعبه‌ها ادامه دهید تا تروفی مربوطه را دریافت کنید.

توضیح تروفی: تمامی سوپر حرکت‌ها را انجام دهید

هر شخصیت دنیای بازی از یک سوپر حرکت برخوردار است. زمانی که سوپر متر شما پر شود، می‌توانید با فشردن دکمه‌های L2+R2 سوپر حرکت‌ها را انجام دهید. یادتان باشد که انجام این حرکات در بخش تمرینی بازی، به حساب نخواهد آمد و حتما باید در جریان مبارزات بازی آن‌ها را انجام دهید. همچنین سعی کنید روی درجه سختی آسان بازی کنید تا بتوانید به راحتی سوپر حرکت‌های خود را روی حریف اعمال کنید. زیرا در درجه سختی‌های بالاتر امکان دفع شدن سوپر حرکت وجود دارد.

توضیح تروفی: در نقش بین باید بتمن را از طریق بمب متری و سوزان خود بکشید

یک مسابقه بین شخصیت بین و بتمن ترتیب داده و خودتان شخصیت بین باشید. سپس به بتمن آسیب رسانده تا تنها یک ضربه تا شکست وی فاصله بماند. سپس با انجام حرکت پایین – چپ – راست – X – R2 بتمن را بکشید. یادتان باشد که باید سریعا این کار را انجام دهید تا وی را از طریق قابلیت Meter Burn Bane Bomb شکست دهید.

توضیح تروفی: با بلک قناری باید یکی از حریفان خود را از طریق Canary Cry لول سه شکست دهید

برای انجام این کار تنها کافیست برای شکست دادن حریف خود دکمه دایره را فشار دهید. البته دکمه را نگه دارید تا علامت ظاهر شده روی صفحه نمایش قرمز شود و سپس آن را اعمال کنید. قرمز شدن رنگ علامت این قابلیت به معنای لول سه بودن Canary Cry است. یادتان باشد که در ابتدا نوار سلامت حریف خود را به انتها برسانید.

توضیح تروفی: با زن گربه‌ای و قابلیت Cat Call چیتا را شکست دهید

حرکت Cat Call یک حرکت ویژه به حساب می‌آید که باید آن‌ها را از طریق لوت کردن جعبه‌ها به دست بیاورید. از آن‌جایی که قاعده خاصی در به دست آوردن این حرکت‌ها وجود ندارد، پیشنهاد می‌کنم حدود ۱۰۰ هزار سکه جمع آوری کرده و سپس از فایل‌های ذخیره‌ای خود یک پشتیبان بگیرید (با فلش مموری این کار را انجام دهید زیرا سیستم ابری خود کنسول امکان دارد فایل ذخیره سازی بعدی را روی فایل قبلی بدون هشدار دادن ذخیره کند). سپس تمامی پول خود را صرف خرید جعبه‌های برنز بکنید تا زمانی که این قابلیت را به دست بیاورید. اگر در جریان خرج کردن تمامی سکه‌های خود این اتفاق رخ نداد، فایل ذخیره سازی که از آن پشتیبان گرفته‌اید دوباره بارگذاری کرده و این کار را از اول انجام دهید تا آن‌جایی که قابلیت Cat Call برای شما در دسترس قرار بگیرد.

همچنین بازی دارای ویژگی به نام Gear Drop Character Bias است که با رفتن به بخش تنظیمات گیم‌پلی، بخش مربوطه را فعال کنید تا شانس شما برای دریافت این حرکت ویژه بالا برود. البته باید تعداد مبارزه‌های زیادی را با شخصیت زن گربه‌ای انجام داده و او را به محبوب‌ترین شخصیت خود تبدیل کنید.

توضیح تروفی: از طریق حرکت بوسه مرگ پویزن آیوی، حریف خود را شکست دهید

برای این کار کافی است همانند سایر تروفی‌های این سبک، حریف خود را تا آخرین ضربه پیش برده و سپس با انجام حرکت بوسه مرگ وی را شکست دهید. برای اعمال این حرکت کافی است دکمه‌های پایین – چپ – راست – مربع را سریعا فشار دهید.

توضیح تروفی: چیتا باید زن شگفت‌انگیز را با حرکت Meter Burn Blood Lunge شکست دهد

تنها کافی است دکمه‌های چپ – راست – X – R2 را فشار دهید. البته دکمه R2 را باید پشت سرهم فشار دهید تا چیتا بتواند حرکت Meter Burn Blood Lunge را انجام دهد.

توضیح تروفی: با شخصیت آتروسیتوس و حرکت Meter Burn Life Drain شخصیت گرین لنترن را شکست دهید

یک مسابقه بین آتروسیتوس و گرین لنترن ترتیب داده و نوار سلامت وی را به آخر برسانید. سپس با انجام پایین – چپ – X ابتدا Life Drain را فعال کرده و در ادامه با فشردن پایین – پایین – R2 آن را فعال کرده و گرین لنترن را شکست دهید.

توضیح تروفی: با شخصیت Swamp Thing و حرکت Green Kingdom، شخصیت پویزن آیوی را شکست دهید

تنها کافی است در آخر مبارزه و پر شدن نوار مربوط به سوپر حرکت Green Kingdom، دکمه‌های L2+R2 را فشار دهید.

توضیح تروفی: با شخصیت ددشات یک بازی را بدون اینکه حتی یک تیر را خطا بزنید، برنده شوید

این تروفی در مبارزه با هوش مصنوعی بسیار آسان قابل دریافت است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که حرکت پایین – چپ – مثلث را ۳ دفعه در طول بازی انجام دهید.

توضیح تروفی: از طریق شخصیت رابین و حرکت Meter Burn Assassin Strike باید بتمن را شکست دهید

با فشردن دکمه‌های چپ – راست – X – R2 می‌توانید حرکت مربوطه را انجام دهید البته R2 را باید چندین بار پشت سر هم فشار دهید تا وارد حالت Meter Burn شوید. همچنین توجه داشته باشید که در اینجا بتمن باید به اندازه‌ای از نوار سلامت‌اش باقی‌مانده باشد که با ضربه دوم به بعد کشته شود نه با ضربه اول.

توضیح تروفی: به واسطه‌ی سوپر حرکت The Beast Below شخصیت آکوامن حریف خود را شکست دهید

تنها کافی است سوپر حرکت آکوامن را در زمان مناسب روی حریف خود اجرا کنید.

توضیح تروفی: از طریق بتمن و حرکت Cape Parry یا Cape Counter باید حریف خود را شکست دهید

تنها کافی است برای شکست دادن حریف خود دکمه‌های پایین – چپ – X را زمانی که نوار سلامت حریف‌تان رو به اتمام است، فشار دهید.

توضیح تروفی: به واسطه‌ی شخصیت برینیاک و Beta Strike باید آخرین ضربه را به حریف خود وارد کنید

زمانی که به آخرین ضربه رسیدید، دکمه دایره را فشار داده تا حرکت مورد نظر انجام شود. برای به دست آوردن شخصیت برینیاک باید یک دور بخش داستانی بازی را به اتمام برسانید.

توضیح تروفی: به واسطه‌ی شخصیت کاپیتان کلد و حرکت Cryogenic Blast، آخرین ضربه را به فلش وارد کنید

برای این کار می‌بایست ابتدا دکمه دایره را فشار داده تا اسلحه شما کامل پاورآپ شود و سپس با فشردن دکمه‌های پایین – دایره آخرین ضربه را به شخصیت فلش وارد کرده و او را شکست دهید.

توضیح تروفی: از طریق سوپر حرکت شخصیت فلش باید کاپیتان کلد را شکست دهید

برای انجام سوپر حرکت Time Changer تنها کافی است در زمان مناسبت L2 + R2 را فشار دهید.

توضیح تروفی: از طریق حرکت Mind Control شخصیت گوریلا گراد، ضربه آخر را به فلش وارد کنید

زمانی که شخصیت فلش به اواخر نوار سلامت خود رسید، دکمه دایره را فشار داده تا کنترل ذهن گوریلا گراد فعال شد و سپس با فشردن دکمه‌های پایین – بالا – مثلث فلش را شکست دهید.

توضیح تروفی: از طریق حرکت Meter Burn Mandible Strike شخصیت سوسک آبی حریف خود را شکست دهید

برای دریافت این تروفی کافی است با شخصیت سوسک آبی به بازی کردن پرداخته و زمانی که حریف‌تان به اواخر نوار سلامت‌اش رسید، با فشردن دکمه‌های چپ – راست – R2 وی را شکست دهید. یادتان باشد که دکمه R2 را باید پشت سر هم فشار دهید تا Meter Burn فعال شود.

توضیح تروفی: با شخصیت بلک آدام و حرکت Orbs of Seth باید آخرین ضربه را به حریف خود وارد کنید

در ابتدا نوار سلامت حریف‌تان را به آخرین حد خود برسانید زیرا ارب‌های بلک آدام آسیب خیلی کمی را به حریف وارد می‌کنند. سپس دایره را فشار داده تا سه ارب ظاهر شود و به سمت حریف خود دویده تا ارب‌ها به حریف مورد نظر برخورد کنند.

توضیح تروفی:‌ از طریق سایبورگ سوپر حرکت Apokolips را روی رابین اجرا کنید

همانند سایر تروفی‌های مربوط به سوپر حرکت شخصیت‌ها، کافی است در زمان مشخص L2 + R2 را فشار دهید.

توضیح تروفی: از طریق فایر استورم و حرکت Meter Burn Molten Trap آخرین ضربه را به کاپیتان کلد وارد کنید

برای انجام این حرکت باید دکمه‌های چپ – پایین – مثلث – R2 را فشار دهد. یادتان باشد که ضربه دوم از طریق این حرکت باید حریف شما را از پای در آورد. همچنین زمانی که اولین ضربه را زدید، سپس R2 را باز فشار داده تا Meter Burn فعال شود.

توضیح تروفی: سوپر حرکت کماندار سبز را روی بلک قناری اجرا کرده و او را شکست دهید

زمانی که نوار سلامت بلک قناری به آخر رسید سوپر حرکت Target Practice را روی وی اجرا کرده و اورا شکست دهید.

توضیح تروفی: از طریق سوپر حرکت گرین لنترن شخصیت آتروسیتوس را شکست دهید

در زمان مناسب و فشار دادن دکمه‌های L2 +R2 سوپر حرکت Mechanized Assault گرین لنترن را روی آتروسیتوس اعمال کنید.

توضیح تروفی: از طریق هارلی کویین و حرکت Go Nigh Night باید جوکر را شکست دهید

برای دریافت این تروفی باید به گونه‌ای اقدام کنید که آخرین ضربه این حرکت، جوکر را بکشد. برای انجام حرکت Go Night Night تنها کافی است دکمه‌های مثلث – راست + X – مربع + X را فشار دهید.

توضیح تروفی: از طریق جوکر و حرکت Not So Funny Is It? آخرین ضربه را به شخصیت بتمن وارد کنید

در واقع در زمان مناسب باید سوپر حرکت جوکر را روی بتمن به نحوی وارد کنید که نوار سلامت بتمن به اتمام برسد.

توضیح تروفی: از طریق شخصیت اسکرکرو و حرکت Schizophrenia حریف خود را شکست دهید.

زمانی که نوار سلامت حریف شما به آخرین مقدار خود رسید، دکمه‌های پایین – چپ – راست – X را فشرده و به واسطه‌ی حرکت Schizophrenia وی را شکست دهید.

توضیح تروفی: با ۲۰ ضربه لیزر از طریق سوپرگرل باید سوپرمن را شکست دهید

در ابتدا در بخش تنظیمات، مسابقه را در حالت دو راند قرار داده و سپس به مبارزه کردن بپردازید. از طریق فشردن دکمه دایره می‌توانید لیزر شلیک کنید. ۲۰ بار این کار را انجام دهید تا تروفی مربوطه را دریافت کنید.

توضیح تروفی: به واسطه‌ی سوپر حرکت سوپرمن، گرین لنترن را شکست دهید

در زمان مشخص از طریق فشردن دکمه L2 + R2 سوپر حرکت Final Flight را روی گرین لنترن اجرا کنید.

توضیح تروفی: از طریق زن شگفت انگیز و حرکت Meter Burn Lasso of Truth حریف خود را شکست دهید

به واسطه‌ی دکمه‌های چپ – راست – مربع – R2 این حرکت را انجام داده و در پایان حرکت ذکر شده مدام R2 را فشار داده تا Meter Burn فعال شود.

توضیح تروفی: دکتر فیت از طریق سوپر حرکت Amulet of Anubis باید حریف خود را شکست بدهد

برای دریافت این تروفی همانند سایر تروفی‌های مشابه لازم است که نوار سلامت حریف خود را به انتها رسانده و از طرفی نوار سوپر حرکت خود را نیز شارژ کنید. سپس با فشردن دکمه‌های L2 + R2 سوپر حرکت دکتر فیت را روی حریف اجرا کنید.

توضیح تروفی: در طول ۱۰ ثانیه از مبارزه ضربه نخورید

یکی از ابتدایی‌ترین تروفی‌هایی که آن را دریافت خواهید کرد. برای این کار تنها کافی است ۱۰ ثانیه از حریف دور بمانید.

توضیح تروفی: پایان تمامی شخصیت‌های بازی را در Battle Simulator مشاهده کنید

برای دریافت این تروفی از سیاره Battle Simulator (پایین سمت راست تصویر که این سیاره به زمین شباهت دارد) اقدام کرده و از بین حالت‌های نردبانی، آسان‌ترین حالت ممکن را انتخاب کرده و به بازی کردن بپردازید. در بازی ۲۸ شخصیت وجود دارد که می‌بایست بازی را با آن‌ها به اتمام رسانده و پایان همه‌ی آن‌ها را مشاهده کنید. برای اینکه ببینید پایان کدام یک از شخصیت‌ها را تا به حال مشاهده کرده‌اید، وارد بخش انتخاب شخصیت شده و سپس روی گزینه Loadout بروید. در آنجا به بخش Summary Tab رفته و اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

توضیح تروفی:‌ ۲۰۰ قطعه Gear عادی به استثنای Shaderها به دست بیاورید

توضیح تروفی: ۱۰۰ قطعه Gear کمیاب به استثنای Shaderها به دست بیاورید

توضیح تروفی: ۵۰ قطعه Gear عظیم به استثنای Shaderها به دست بیاورید

برای به دست آورد این سه تروفی باز باید به سراغ جعبه‌های لوت بازی بروید. بار دیگر مقدار زیادی سکه جمع آوری کنید و به سراغ خرید جعبه‌های برنز بروید. حال دلیل اینکه جعبه‌های برنز را انتخاب کردم این است که شدیدا ارزان هستند. شاید شانس در اختیار گرفتن آیتم‌های با ارزش بازی کم شود ولی نسبت به قیمت ۵۰۰۰تایی جعبه نقره‌ای و ۲۵۰۰۰تایی جعبه طلایی شدیدا می‌ارزد.

این نکته را فراموش نکنید که این تروفی نیز از گلیچ برخوردار بوده و احتمال دارد همان اول تروفی را دریافت نکنید. برای مثال شاید پس از دریافت کردن ۵۰ الی ۱۰۰ عدد بالاتر از هر Gear تروفی را دریافت کردید.

توضیح تروفی: ۲۵۰ قطعه از Gearهای خود را بفروشید

از طریق منوی اصلی بازی وارد بخش تنظیمات شخصیت‌ها شده و Inventory خود را باز کنید. سپس در بخش آیتم‌ها با دکمه مثلث می‌توانید آیتم‌های خود را علامت گذاری کرده و آن‌ها را بفروشید.  

توضیح تروفی: پنج نبرد AI Battle Simulation را برنده شوید

برای دریافت این تروفی وارد بخش چند نفره و AI Battle Simulator شده و پنج بازی مختلف را شبیه‌سازی کنید.

توضیح تروفی: به سطح ۳۵ برسید

پس از به پایان رساندن هر نبرد XP دریافت می‌کنید. برای رسیدن به سطح ۳۵ در کمترین زمان، بهترین راه تمام کردن کامل بخش داستانی و بازی کردن با هر ۲۸ شخصیت بازی و مشاهده پایان هر کدام است که می‌تواند راحت شما را به سطح ۳۵ برساند.

توضیح تروفی: با تمامی شخصیت‌ها به آخرین سطح برسید

در بازی Injustice 2 هر شخصیت ۲۰ سطح دارد که برای دریافت این تروفی باید هر ۲۸ شخصیت بازی را به سطح ۲۰ برسانید. برای سریع‌تر کردن پروسه دریافت این تروفی راه‌های خاصی وجود دارد. برای مثال به واسطه‌ی پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌توانید لول‌آپ‌های مخصوص شخصیت‌ها را خریداری کرده و سطح آن‌ها را بالا ببرید. یکی دیگر از بخش‌هایی که می‌تواند راحت شخصیت شما را لول‌آپ کند، بخش AI Battle Simulator است. به واسطه‌ی اینکه می‌توانید سرعت مبارزات شبیه‌سازی شده را بالا ببرید، به راحتی در زمان کمتری نسبت به سایر بخش‌ها، XP دریافت کرده و شخصیت‌های خود را به آخرین سطح برسانید. با این بخش بدون انجام فعالیت خاصی در جریان سه الی چهار روز می‌توانید تمامی شخصیت‌های بازی را تا سطح ۲۰ لول‌آپ کنید.

توضیح تروفی: حریف خود در بخش آنلاین را که ۹۰ درصد از نوار سلامتش باقی‌مانده است و شما ۱۰ درصد نوار سلامت در اختیار دارید، شکست دهید

این تروفی را به راحتی از طریق یک Private Match می‌توانید به دست بیاورید. تنها کافی است یکی از دوستان خود را به بازی دعوت کرده و یک مسابقه ترتیب بدهید. سپس شرایط نوار سلامت خود و حریف را محیا کرده و او را شکست دهید.

توضیح تروفی: از طریق هارلی کویین در حالت King of The Hill آخرین ضربه را با حرکت Double – Trouble به شاه وارد کنید

این تروفی را نیز می‌توانید به کمک یکی از دوستان خود دریافت کنید. تنها کافی است یک مسابقه King of The Hill با یکی از دوستان خود ترتیب داده و به مبارزه کردن بپردازید. زمانی که وی شاه شد، نوار سلامت‌اش را به آخرین حد برسانید. سپس دکمه دایره را با هارلی کویین فشار دهید تا زمانی که یک انیمیشن پخش شده و وی دو سگ را به سمت حریف بفرستد. در صورتی که این سگ‌ها بتوانند شاه را شکست دهند، تروفی را دریافت خواهید کرد.

توضیح تروفی: در نقشه Arkham Asylum به واسطه‌ی شخصیت بتمن روی تمامی تبه‌کاران گاتام عمل Transition را انجام دهید

برای دریافت این تروفی می‌بایست با شخصیت بتمن در نقشه Arkham Asylum بازی کرده و تبه‌کاران را به کنار صفحه نمایش برده و همانند قبل با فشردن دکمه‌های چپ + X آن‌ها را به قسمت دوم نقشه بازی بفرستید. البته لازم نیست تمام نبرد را انجام بدهید، پس از انجام این کار می‌توانید از بازی خارج شده و با یکی دیگر از تبه‌کاران به بازی کردن بپردازید. تبه‌کاران شهر گاتام عبارتند از:

·      زن گربه‌ای

·      هارلی کویین

·      جوکر

·      ددشات

·      پویزن آیوی

·      اسکرکرو

·      بین

یادتان باشد که از طریق بخش تمرینی نمی‌توانید این تروفی را دریافت کنید. بهترین راه استفاده از مسابقه‌های دو نفره درون شبکه‌ای است.

توضیح تروفی: با تمامی شخصیت‌های منفی بازی یک مبارزه را پیروز شوید

این تروفی را در جریان تروفی «هشدار اسپویل» می‌توانید به دست بیاورید.

توضیح تروفی: در نقشه Batcave با تمام المان‌های محیطی تعامل برقرار کنید

نقشه Batcave شامل دو بخش مجزا به نام Brother Eye و Armory است. هر بخش از یک سری المان محیطی برخوردار است که می‌توانید با آن‌ها تعامل داشته باشید. پس از تعامل برقرار کردن با تمامی آن‌ها تروفی مربوطه را دریافت خواهید کرد. المان‌های هر بخش عبارتند از:

Brother Eye:

·      سه لیزر در سقف

·      سه جعبه در سمت راست

·      یک Background Bounce

·      یک PC Console که در آخرین قسمت سمت چپ تصویر قرار دارد

Armory:

·      یک قلاب در سقف

·      یک یدک اتومبیل در سمت راست

·      دو لاستیک اتومبیل در وسط

·      یک Background Bounce (در واقع بت موبیل در وسط تصویر)

·      یک موتور سیکلت در آخرین قسمت از سمت چپ نقشه

تولید و توسعه نرم‌افزار زومجی توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.



در این مقاله مروری خواهیم داشت به شخصیت‌های مثبت و منفی بازی Injustice 2 که تا به حال معرفی شده‌اند.

در  دنیای شخصیت‌ های دی‌سی، قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی زیادی وجود دارند که خیلی از ما با آن‌ها خاطره داریم. در این میان بازی Injustice با در نظر گرفتن این شخصیت‌ها سعی کرده است تا یک بازی مبارزه‌ای جذاب و سرگرم کننده خلق کند. حال تا چند ماه دیگر دومین نسخه از این مجموعه روانه بازار خواهد شد و حال استودیو ندررلم، سازنده بازی Injustice 2، در یک بازه زمانی مشخص شخصیت‌های مثبت و منفی دنیای این بازی را معرفی کرده است. البته در این میان شخصیت‌های دیگری نیز هستند که هنوز به نمایش در نیامده‌اند ولی حضور آن‌ها در بازی تایید شده است. در این مقاله قصد داریم یک جمع‌بندی بر روی تمامی شخصیت‌های معرفی شده داشته باشیم.

وی حاکم آتلانتیس است که پس از سرنگونی رژیم سوپرمن، سرزمین و حکومت خود را از نفوذ انسان‌های بر روی زمین در امان نگه داشته است. البته در این میان تلاش وی برای بی‌نیاز نگه داشتن آتلانتیس می‌تواند عوارض جانبی را در اختیار داشته باشد. حال باید دید که آیا آکوامن در مقابل تهدید جدیدی که بوجود آمده است، می‌تواند غرور و تکبر خود را کنار بگذارد؟

چگونه شخصیت های بازی 2 injustice را باز کنیم

آتروسیدوس فانوس قرمز که تنها هدفش، گرفتن انتقام از اعضای Sinestro Corps برای کشتار ظالمانه مردمان سرزمین‌اش است. تنفر وی سبب شده است تا بتواند راهی را به سمت زمین پیدا کند. سرنگون شدن رژیم سوپرمن سبب شده است تا وی از فرصت بوجود آمده استفاده کرده و به زمین بیاید. آتروسیدوس قصد دارد از طریق خشم خود سطح و رتبه فانوس قرمز‌ها را افزایش بدهد.

پس از سرنگونی سوپرمن، رژیم به وی خیانت کرد و به صورت خستگی ناپذیری توسط بتمن در حال تعقیب است. شخصیت بین سال‌های زیادی از عمر خود را در زندان سپری کرده است. حال وی مصمم شده است تا از رژيم سابق (رژیم سوپرمن) انتقام تمامی این سال‌ها و خیانتی که به وی شده است پس بگیرد.

حتی پس از اینکه بروس وین به بتمن تبدیل شد، همچنان در قالب بروس وین به عهد و پیمان خود برای انتقام مرگ پدر و مادرش از طریق قانون وفادار است. بتمن قانون خاصی برای کارهای خود دارد و آن‌ هم این است که هرگز دشمنان‌اش را نمی‌کشد. اگر روزی بتمن قانون خود را بشکند، هیچ فرقی با کسانی که با آن‌ها مبارزه می‌کند، نخواهد داشت.

پس از سقوط رژیم، بلک آدام به سرزمین شکست خورده و تحقیر شده خود بازگشت و از چشمان بتمن دور ماند. Kahndaq، بهترین محیط برای مخفی نگه داشتن خود است تا بتواند در بهترین زمان ممکن، رژیم را با قوانین مختص به خود بر روی کار بیاورد.

دینا لنس برای مقابله با رژیم از تمام قدرت‌ها و انرژی خود استفاده کرد ولی در آخر قبل از به اتمام رسیدن این مبارزه‌ها، مجبور به فرار شد. حال بتمن در حال سرپا کردن دوباره تیم هست و بلک قناری، به زادگاه خود بازگشته است تا اوضاع را سر و سامان دهد.

جیمی ریز به لطف بتمن توانست از اسلحه Scarab استفاده کند. اسلحه‌ای فضایی که به ستون فقرات متصل می‌شود و کار آن نابود سازی جرم است. با اینکه این اسلحه شدیدا مرگبار بوده و می‌تواند کل زمین را از بین ببرد، جیمی تصمیمی می‌گرد از آن برای مقاصد خوبی استفاده کند.

برینیاک یک نابغه دیوانه است که برای افزایش قدرت فکری و علمی خود مدام در حال گشت و گذار در جهان است. برینیاک در جریان یکی از گشت و گذارهای خود، به بزرگ‌ترین شهر کریپتون‌ها سفر کرد و هرچیزی که باقی‌مانده بود از بین برد (البته اگر چیزی باقی‌مانده باشد). حال جمع آورنده جهان به زمین آمده است تا از طریق اکتشافات خود از دنیای کریپتون‌ها بتواند جهانی جدید و ارزشمند را به وجود آورد.

رژیم در جریان یک عهد و پیمان برای از بین بردن جرم و جنایت، تمامی اعضای سرکش و جنایتکار را شکار کرد. یکی از این سرکش‌ها کاپیتان سرما بود که از طریق توانایی اسلحه مخصوص خود دزدی‌های بسیاری را انجام داده بود. حال وی بازگشته است تا انتقام خود را گرفته و جایگاه گذشته‌اش را پس بگیرد.

زن گربه‌ای شخصی است که جبهه خود را هیچوقت کامل مشخص نمی‌کند و سلینا کایل به دلیل دزدی‌های زیاد، هیچ‌وقت نتوانسته است اعتماد بتمن را به خود جذب کند. از آن‌جایی که خاکستر‌های رژیم در حال روشن شدن هستند، باید ببینیم که زن گربه‌ای کدام جبهه را انتخاب می‌کند.

وقتی باربارا باستان شناس به واندروومن خیانت کرد تا بتواند قدرت خدا را بدست بیاورد، وی به این نکته پی‌برد که می‌تواند مابقی زندگی خود را در قالب چیتا ادامه دهد. حالا وی قصد دارد به واسطه قدرت خود از زن شگفت انگیز انتقام بگیرد. او حالا از مخفیگاه خود به امید سرنگونی وی بیرون آمده است.

ویکتور استون در جریان یک واقعه ناگوار در متروپلیس، بیشتر دوستان خود را از دست داد. حال وی تنها مانده است و از طرفی عصبانیت و خشم‌اش سبب شد تا به سمت سوپرمن رفته و وارد رژیم وی شود. حال که دنیا با یک تهدید بزرگ مواجه است، سایبورگ را می‌توان تنها شخصی دانست که می‌تواند به خوبی با تکنولوژی‌های برینیاک به مبارزه کردن بپردازد.

دارک سید را می‌توان یکی از شخصیت‌های منفی معروف دنیای دی‌سی دانست. شخصی که در اکثر خرابکاری‌هایی که در جهان رخ می‌دهد نقش دارد. وی جز آن دسته از شخصیت‌هایی است که در نسخه پیشین حضور داشت ولی شخصیت غیرقابل بازی بود و حال امید داریم که در بخشی از داستان بازی Injustice 2 حضور داشته باشد.

فلوید لاوتون یک انبار مهمات انسانی به حساب می‌آید و هدف گیری‌های وی مهم نیست از چه فاصله‌ای انجام می‌گیرد، مهم این است که هیچوقت خطا نمی‌رود و کشنده خواهند بود. در جریان آزاد ماندن‌اش در طول رژیم، حال ددشات به یک آدم کش جهت استخدام کردن تبدیل شده است.

کنت نلسون یک جادوگر است که به واسطه کلاه سرنوشت خود، می‌تواند سرنوشت تمام مردم را مشاهده کند. وی می‌داند که دنیا در حال پایان است. این پایان می‌تواند به دستان برینیاک باشد یا به واسطه جنگ بین بتمن و سوپرمن این اتفاق رخ دهد. حال با وجود اینکه کلاه سرنوشت کنت وی را از دخالت کردن در این موضوع (پایان دنیا) باز می‌دارد، انسانیت‌اش سبب می‌شود تا در این ماجرا دخالت کند.

دو ذهن در یک بدن سبب شده است تا یک قدرت بسیار قوی در این بدن بوجود آید. جیسون راچ و مارتین اشتین در مراحل اولیه یادگیری قابلیت‌های خود هستند. با اینکه این دو شخص از نظر شخصیتی با یکدیگر تفاوت بسیاری دارند و در مسائل زیادی با یکدیگر موافق نیستند، ولی در یک مورد شدیدا هم نظر بوده و اصلا بحث نمی‌کنند و آن هم، کمک به بتمن برای برپایی دنیای بهتر است.

با اینکه بری الن سریع‌ترین شخص زنده بر روی زمین است، ولی پس از وقایع رخ داده، زمانی که در مکان عمومی ظاهر می‌شود، همگی از وی به عنوان یک شخص سرافکنده یاد می‌کنند. حال تهدیدی جدید در حال وقوع است و وی بار دیگر بر روی صحنه آمده است تا بتواند اعتبار از دست رفته خود را بدست بیاورد.

گرود در واقع یک گوریل است که از طریق قدرت تلپاتی که در اختیار دارد، می‌تواند ذهن مردم را کنترل کند و از این‌رو، برای اثبات نابغه بودن خود، قصد دارد تمام بشریت را مطیع خود سازد. حال وی قصد دارد تا مابقی افراد را مطیع خود سازد و جای خالی قدرتی که از نابودی رژیم سوپرمن به وجود آمده است پر کند.

وی توسط محافظین Oa در حال ترمیم شدن است و حال هال جوردن، عضو گروه Sinestro’s Corps، با یکی از بدترین ترس‌های زندگی‌اش در حال دست و پنجه نرم کردن است. از این‌رو بار دیگر به Sector 2814 برگرشته است تا در جریان یک ماموریت، جلوی کارهای شیطانی برینیاک را گرفته و به خود شانس دوباره‌ای داده و روزهای روشن‌تری را مشاهده کند.

گرین اررو زمان زیادی را صرف مبارزه علیه رژیم کرده است. حال با شروع تهدید جدید وی به بلک قناری، همسر گرین اررو، او به تیم بتمن پیوسته تا جلوی اتفاقات پیش روی را بگیرند.

چگونه شخصیت های بازی 2 injustice را باز کنیم

پس از نابودی رژيم، هارلی کویین توانست از حبس بودن سوپرمن آرامش داشته باشد. با گذشت مرگ جوکر، هارلی کویین هنوز خلائی بزرگ از نبود وی احساس می‌کند و این امبر سبب شده است تا به یک شخصیت ناپایدار تبدیل شود. حال حتی هارلی کویین به اشخاصی که زمانی آن‌ها را دوست خطاب می‌کرده، اجازه نمی‌دهد تا سر راه وی قرار بگیرند.

دکتر پاملا ایزلی یک دکتر بیوشیمی خلاق بود که تنها یک هدف داشت و آن هم این بود که دنیا را به یک جای بهتر برای گیاهان تبدیل کند. از این‌رو وی به جامعه پیوست تا نژاد بشریت را به زانو در بیاورد.

دیمین وین از همان ابتدای تولد در لیگ آدم‌کش‌ها بزرگ شد و همیشه با سیستم مقابله بتمن با جنایتکاران (عدم استفاده از خشونت) مشکل داشته است. حال بنظر می‌رسد به سوپرمن به عنوان استاد جدیدش علاقه‌مند شده است و ظاهرا وی بیشتر پدرش (بروس وین) نقش پدر بودن را برای دیمین ایفا می‌کند.

اسکارکرو از عنصر ترس استفاده می‌کند تا بتواند قربانی‌های خود را به زانو در بیاورد. آشوب‌گری که برای فراگیری ترس از مواد و ترکیبات شیمیایی استفاده می‌کند. وی نیز همانند پویزن آیوی به جامعه پیوست تا آشوب را وارد جامعه کند.

زمانی که کریپتون به خاکستار تبدیل شد، کارا زور-ال کودک بود و به خوبی شاهد ماجراهای رخ داده بود. در آن زمان وی به زمین فرستاده شد تا از کال ال، پسر عموی خود، محافظت کند. ولی زمانی که به زمین می‌رسد، در می‌یابد که دهه‌ها دیر رسیده است و حال سوپرمن زندانی شده است. حال کارل ال برای حفظ میراث خود و انجام ماموریتی که به وی داده شده بود، با دشمنان پسرعموی خود به مبارزه کردن می‌پردازد.

پس از سقوط رژیم، سوپرمن در یک زندان مخصوص به خود به صورت دائم زندانی شده است. حال با بوجود آمدن تهدید جدید، سوپرمن در می‌يابد که حضور وی‌ در میدان نبرد می‌تواند کمک حال آن‌ها باشد و از این‌رو این امکان وجود دارد که دشمنان دیروز، به متحدین امروز تبدیل شوند.

شخصیت Swamp Thing در واقع یک محافظ برای زندگی تمامی گیاهان است که این زندگی The Green نام دارد. حال به نظر می‌رسد انسان‌ها، خطرناک‌ترین تهدید برای The Green به حساب می‌آید و وی قصد دارد این تهدید را از بین ببرد.

زن شگفت انگیز را می‌توان یکی از متحدان اصلی سوپرمن دانست و پس از سقوط رژیم خود را مخفی کرد و منتظر اولین فرصت است تا به بتمن و متحدانش حمله کرده و سوپرمن را نجات دهد.

تولید و توسعه نرم‌افزار زومجی توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.

عنوان Injustice: Gods Among Us یکی از عناوین Fighting بوده که به دست استدیوی NetherRealm Studios ساخته و Warner Bros آن را منتشر کرده است. به تازگی شاهد راه های باز کردن لباس های مخفی شخصیت های مختلف بازی هستیم که در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 

چگونه شخصیت های بازی 2 injustice را باز کنیم

این عنوان در تاریخ 2013/04/16 ( سه شنبه 27 فروردين 1392 ) برای کنسول های Xbox 360 ، PlayStation 3 و Wii U منتشر شده است. در زیر راه باز کردن لباس های هر یک از کارکترها را می توانید مشاهده کنید:

 

Boss Grundy – کامل کردن حالت کلاسیک داستانی

Godfall Superman – کامل کردن ضربات در بخش داستانی

Kryptonite Lex – کامل کردن مراحل Star Labs

New 52 Flash – باز شدن از طریق وارد شدن آیدی Warner Bros

New 52 Nightwing – رسیدن به سطح 30

New 52 Shazam – نابود کردن تمامی S.T.A.R ها در آزمایشگاه

Yellow Lantern – پیروزی در یک مسابقه آنلاین

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

من که همه ی این کار ها رو انجام دادم و لباس هم گرفتم اما بخش انلاینش قابل دسترسی نبود.ولی ممنون بابت اطلاعات بهمن جان که تا این موقع مطلب میذلری.

پوستمون کندس این جور که روش ها میگن

نه بابا.این طوری هم نیست.اگه ضربات کلیدی ادمتو با اون مکانی که دارین توش مبارزه میکنید یاد بگیری حریفت هر چه قدر هم قوی باشه کارش تمومه.

هنوزموفق به تجربه اش نشدم!

جالبه

Δάδα νωχελικά Γκιώνας κόγχες?
Ογκώδης.κωφοί.

برادرپارسی راپاس بدار!

اقا این دیوونه کیه؟؟ همش روسی( حالا هر چیزی که است) مینویسه یکی رسیدگی کنه

خوبه…

تازه فهمیدی من همه رو باز کردم

برای من بخش انلاینش باز نمیشه چیکار کنم. چجوری مود های جدید تو بخش single بازی اضافه کنم مال من فقط مود single fight و training داره اما تو یوتیوب مال مردم ده تا مود داره لطفا جواب بدین مرسی

تمام حقوق این سایت متعلق به گیمفا می باشد.

Copyright© 2021 Gamefa All Rights Reserved

اشتراک گذاری

دانلود

گزارش

دیدگاه

نمی پسندم

چگونه شخصیت های بازی 2 injustice را باز کنیم

می پسندم

تا کنون برای این ویدئو دیدگاهی نوشته نشده است.

اشتراک گذاری ویدئو

در دیدستان شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید

با دریافت اپلیکیشن اندرویدی دیدستان، در هر زمان، هر مکان و با هر سرعت اینترنت، از تماشای آنلاین ویدئو بر روی گوشی یا تبلت خود لذت ببرید.

اشتراک گذاری

دانلود

گزارش

دیدگاه

نمی پسندم

چگونه شخصیت های بازی 2 injustice را باز کنیم

می پسندم

تا کنون برای این ویدئو دیدگاهی نوشته نشده است.

اشتراک گذاری ویدئو

در دیدستان شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید

با دریافت اپلیکیشن اندرویدی دیدستان، در هر زمان، هر مکان و با هر سرعت اینترنت، از تماشای آنلاین ویدئو بر روی گوشی یا تبلت خود لذت ببرید.

ورود
|
ثبت نام

ما را در شبکه های اجتماعی بیابید:

تمام حقوق این سایت متعلق به وبسایتاست.

چگونه شخصیت های بازی 2 injustice را باز کنیم
چگونه شخصیت های بازی 2 injustice را باز کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *