چگونه عزیز شوهر شویم

 
helpkade
چگونه عزیز شوهر شویم
چگونه عزیز شوهر شویم

انسان‌ها از اعماق وجود خود می‌خواهند که احساس ارزشمندبودن بکنند؛ بنابراین رمز و راز گیرایی، در این جمله‌ خلاصه می‌شود: «به دیگران احساس مهم‌بودن بدهید.» هرچه بیش‌تر به همسرمان احساس مهم‌بودن بدهیم، گیرایی ما افزایش می‌یابد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مردمان، برای داشتن جذبه و گیرایی، پنج روش وجود دارد:

۱) پذیرش: بزرگ‌ترین هدیه‌ای که می‌توانید به همسر خود ‌بدهید، «نگرش و توجه مثبت بی‌قیدوشرط» است. به‌عبارت دیگر، همسرتان را با تمام وجود و به شکلی که هست، بپذیرید؛ این نقطه‌ی شروع رسیدن به جذبه و گیرایی است.

۲) قدرشناسی: هرگاه از همسر خود به‌خاطر زحمات و کارهایی که کرده، قدرشناسی کنید، بر عزت‌نفس او می‌افزایید و به او احساس ارزشمندبودن و مهم‌بودن می‌دهید.

۳) تأیید و تصدیق: شاید بهترین تعریف تأیید و تصدیق، «تحسین‌کردن» باشد. باید به‌خاطر داشته باشید هرگاه از دیگران به‌خاطر کارشان تعریف کنید، شما در نظرشان جالب‌تر به‌نظر می‌رسید و موجودی به‌شدت دوست‌داشتنی، جذاب و گیرا جلوه می‌کنید.چگونه عزیز شوهر شویم

۴) تحسین‌کردن: همه‌ی افراد، موفق‌شدن را دوست دارند. وقتی دیگران را با تمام وجود، تعریف و تحسین می‌کنید، خود‌به‌خود احساس بهتری درباره‌ی خودشان پیدا می‌کنند و احساس مهم‌بودن می‌کنند؛ خودشان را بیش‌تر دوست می‌دارند و شما را هم بیش‌تر دوست خواهند داشت! پس، از کارهای کوچک و بزرگ همسرتان تعریف کنید.

۵) توجه‌کردن: درواقع «توجه‌کردن»، کلید رسیدن به جذبه و گیرایی فوری است! وقتی به دیگران توجه می‌کنید، احساسِ بودنِ بیش‌تری می‌کنند و به همان اندازه نیز شما را بیش‌تر دوست می‌دارند.

– همچنین توانایی شما در خوب گوش‌دادن و شنونده‌ی خوبی بودن، می‌تواند به اندازه‌ی هر مهارت دیگری به شما کمک کند.

چهار مهارت مهم در گوش‌دادن:

۱) با تمام وجود و بدون قطع‌کردن صحبت طرف مقابل، گوش دهید. سکوت را کاملاً رعایت کنید. تلویزیون را خاموش کنید. روزنامه یا کتاب را ببندید و با تمام وجود، به حرفی که زده می‌شود، گوش دهید؛ این رفتار شما بلافاصله مورد توجه قرارمی‌گیرد.

۲) قبل از جواب‌دادن، مکث کنید؛ اجازه دهید کمی سکوت حکم‌فرما شود.

۳) از طرف مقابل سؤال کنید؛ با این کار به گوینده کمک می‌کنید تا منظور خود را بهتر بیان کند.

۴) حرف‌های گوینده را به زبان خود، خلاصه کرده و به او تحویل دهید.

– نفوذ کلام بر زنان:

منبع اصلی ارزش شخصی و عزت‌نفس زنان، بستگی به کیفیت روابط آنان با شوهر‌شان دارد. زنان بیش‌تر از مردان، به ‌ظاهر امر توجه دارند و برای‌شان مهم است که دیگران با آنان، چگونه رفتار می‌کنند.

– سه نیاز مهم زنان:

مهم‌ترین و بدیهی‌ترین نیازهای احساسی اغلب زنان، «محبت»، «توجه» و «احترام» است. راه نفوذ کلام بر زنان، توجه ۱۰۰درصد به سخنان آنان، بدون قطع رشته‌ی سخن‌شان است.

– نفوذ کلام بر مردان:

مردها از این‌که معیشت خانواده‌ی خود را تأمین می‌کنند، لذت می‌برند. راه نفوذ بر مردان، ساده است: از او سؤال کنید و از دستاوردهایی که داشته است، تعریف و قدرشناسی کنید؛ از کارش تعریف کنید و از موقعیت‌هایش حرف بزنید؛ از کاری که می‌کند و کارهایی که کرده، حرف بزنید؛ اینگونه شما در نظر مردان جالب می‌نمایید.

– نیاز مردان:

وقتی از مردان به‌خاطر دستاوردها و موفقیت‌های‌شان تعریف می‌کنید، آنان را تحت تأثیر قرار می‌دهید. وقتی زنی به شوهرش لبخند می‌زند، او را شاد می‌کند و بر عزت‌نفس او می‌افزاید. وقتی زنان با تمام وجود به صحبت‌های شوهرشان گوش می‌کنند و از موفقیت‌های شغلی و سایر دستاوردهای او حرف می‌زنند، مورد احترام و تکریم همسرشان قرار می‌گیرند.

در کل می‌توان گفت اگر رفتارتان به گونه‌ای باشد که علاقه و توجه را به نمایش بگذارید، قادر خواهید بود که عشق را درو کنید!

جاذبه جنسی خود را تا بالاترین حد به نمایش بگذارید

جذابیت ظاهری برای مردها بی اندازه مهم است. بااینکه زن‌ها از مغزشان عاشق می‌شوند، مردها با چشمشان عاشق می‌شوند. باید تا می‌توانید جذابیت جنسی خود را بالا نگه دارید. نباید به هیچ عنوان بعد از ازدواج از خودتان غافل شوید. به خودتان برسید، آرایش کنید و خودتان را از نظر جسمی و فکری متناسب و پرانرژی نگه دارید.

به او احترام بگذارید

بااینکه به اشتباه بنظر می‌‌رسد مردان در رابطه فقط به رابطه‌جنسی اهمیت می‌دهند اما یکی از مهمترین مسائل برای آنها حفظ احترام است. کاری کنید که نه فقط از کلام شما بلکه از اعمالتان هم حس احترام شما به خود را درک کند.

اعتمادبه‌نفس او را تقویت کنید

مردان برخلاف ظاهرشان مثل کودکانی می‌مانند که نیازمند تحسین ومحبت هستند. با ارزش دادن به تصویری که از خود دارند، اعتمادبه‌نفسشان را تقویت کنید. این باعث می شود رازهای دلش را با شما بگوید. مستقیم یا غیرمستقیم چیزهایی که در او دوست دارید را به زبان بیاورید. اگر روزی یک بار به او بگویید که دوستش دارید احساسی فوق‌العاده به او خواهید داد.

هنر آرام حرف‌زدن را بیاموزید

خیلی از افراد به دلیل هیجان یا عصبانیت، سریع حرف می‌زنند و کم گوش‌ می‌دهند. کسانی که بیش از اندازه سریع حرف می‌زنند، ممکن است همسر خود را ناراحت کنند.

صدای‌تان را پایین آورید و آرام و شمرده حرف بزنید. اغلب وقتی احساسات عمیق خود را مطرح می‌کنیم، از سرعت حرف‌زدن خود می‌کاهیم. حال به‌سرعت این عبارت را بگویید: «خیلی به تو علاقه دارم»؛ سپس همین عبارت را آرام و ملایم بیان کنید؛ این‌بار صمیمی‌تر به‌نظر می‌رسید! توانمندی‌های خود در زمینه‌ی تأثیرگذاری بر دیگران را به عاداتی در زمینه‌ی گوش‌دادن و صحبت‌کردن تبدیل ‌کنید. این‌ اقدامات، به شما و همسرتان شادی و نشاط می‌بخشند.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

مواقعی در زندگی پیش می آید که ثابت می شود از دست دادن چیزی خیلی راحت تر از نگه داشتن آن است یا به قول معروف خراب کردن راحت تر از آباد کردن است ، این موضوع دقیقا در زندگی زناشویی نیز صادق است چراکه برای تداوم و ادامه زندگی تدابیری وجود دارد که چنانچه در موردشان کوتاهی شود مطمئناً تبعات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

جالب است بدانید دنیای زن ها سرشار از احساس و دنیای مرد ها در گرو استدلالهای مردانه شان است. درک تفاوت میان این دو راز صمیمیت و نزدیکی آنهاست. طبق تحقیقات انجام شده ثابت شده است که چنانچه مرد ها مجبور به انتخاب یکی از دو مورد عشق و احترام باشند بیشتر ترجیح می دهند تنهایی را برگزیند تا اینکه رو به بی احترامی بیاورند و از سوی دیگر بیشتر زنها به ابراز عشق و محبت علاقه نشان دادند به همان اندازه که بشر احتیاج به هوا دارد زن نیازمند عشق است و مرد نیازمند به احترام. 

چنانچه زن و مرد بتوانند به درستی درک خوبی از همدیگر داشته باشند زندگی آرام بدون دغدغه و سرشار از عشق و احترام تجربه می کنند یک زندگی عاشقانه در دید همسرتان نسبت به زندگیتان کمک بزرگی به حال خوب هر دوتان می کند. 

در این مطلب مهم بخش خانواده پلاس نمناک روی صحبت ما با آن دسته از خانم هایی است که درصدد نفوذ به قلب شوهرشان هستند اما روش درستی را برای راهیابی به آن بلد نیستند. ترفندها و روش های ساده ای که در اختیارتان قرار داده ایم ممکن است در نگاه اول پیش پا افتاده و بی اهمیت به نظر برسند اما تجربیات و تحقیقات حاکی از آن است که ریشه بسیاری از اختلافات خانوادگی در همین نکات به ظاهر جزئی می باشد پس با ما همراه باشید تا با خواندن این راهکارها یک زندگی شیرینی را در کنار همسر خود رقم زده و با درک متقابل اختلافات زندگیتان را به حداقل برسانید. 

چگونه عزیز شوهر شویم

حواستان به حسادت های شوهرتان باشد 

برای اینکه با شوهر خود تفاهم داشته باشید باید از روحیات او اطلاع داشته باشید. به عنوان مثال آیا انتظار دارید زمانی که از همکار شوهرتان تعریف می کنید شوهرتان عصبانی نشود؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم چنانچه می خواهید جایی در قلب همسرتان داشته باشید بیش از اندازه مردی را پیش او تعریف نکنید ، چیزهایی که از دیگران یاد گرفته اید را پیش او با ناز و ادا تعریف نکنید ، چراکه گاهی اوقات مردها قدرت ابراز حسادت خود را ندارند و سخت بیان می کنند بنابراین در این مواقع دچار درد های درونی بسیاری می شوند و پیامدهای خوشایندی برایشان ندارد پس شما بایستی به این دست از خصیصه های مرد خود توجه داشته باشید و از همه مهمتر باید بدانید او با حسادتی که نسبت به اطرافیان در مورد شما دارد به طور غیرمستقیم دوست داشتن خود را به شما نشان می دهد. 

عادت های قدیمی خود را ترک کنید 

زمانی که در آستانه جدایی از همسرتان قرار گرفته اید باید این را قبول داشته باشید که مطمئناً کاری کردید که موجب دوری از هم شده اید.ممکن است با خود بگویید که من که چیزی برای همسرم کم نگذاشته ام اما این را بدانید که این فقط تفکرات شما است و باید ببینید که چه چیزی باعث رفتن همسرتان شده است.پس چنانچه می خواهید به همان روزها، ماه ها و سال های اول زندگی عاشقانه خود بازگردید و به نوعی مرد خود رامنصرف کنید بایستی عادت های قدیمی خود را ترک کنید. 

قبل از هر چیزی با فکر کردن اقدام به پیدا کردن عادت های اشتباه خود بکنید و با رجوع به عمق و درون خود به خوبی در مورد رفتارها و حرفهای خود بیندیشید و سپس با کمی مطالعه و یا مشورت با دوستان خود در صدد برطرف کردن عادت های بد خود در بیاید تا بتوانید مجدد به اعتماد به نفس قبلی خود دست یابید. باید به خودباوری برسید و مهارت های خود را بشناسید زمانی که به این مرحله رسیدید از تفکرات بیهوده ای همچون چرا پیامک نمی دهی و زنگ نمیزنی دست برمی دارید و با این کار یاد میگیرید که زندگیتان را درگیر رفتارهای خوب و بد او نکنید و چنانچه با شما خوب تا کرد حالتان خوب شود و اگر بی محلی دیدید غمگین و افسرده شوید و در نهایت به این نتیجه خواهید رسید که غم و شادی زندگی شما کاملاً به خودتان بستگی دارد. 

بنابراین زمانی که به این درجه از حال خوب رسیدید در همه روز و لحظه های خود دیگر فقط به او فکر نخواهید کرد ، دیگر نگران حرف هایتان نخواهید شد که مبادا چیزی بگویید که موجب آزردگی اش شود ، بیش از اندازه تلاش برای جلب توجه اش نمی کنید. دستیابی به این مرحله تعالی روح منجر می شود که مرد به طرف شما جذب شود و آن موقع هست که در میابید شما باید درونیات خود را تغییر می دادید نه طرف مقابل تان را. 

حمایت احساسی را از او دریغ نکنید 

بیشتر مردها مواقعی که زندگیشان دچار بحران شده است نیاز به یک پشتیبان دارند و چنانچه شما نقش این حامی و پشتیبان را برای او داشته باشید مطمئن باشید که قشنگترین احساس را به او هدیه داده اید. 

به هیچ عنوان نباید در برابر همسرتان بی تفاوت باشید و از هیچ گونه کمکی نسبت به او دریغ نکنید و همیشه به او فرصت متعهد بودن و کسب انرژی چند باره در کارهایش را بدهید تا احساس راحتی داشته باشد. 

همیشه انعطاف پذیر باشید 

در زندگی زناشویی خود متفاوت باشید نه همیشه خوب و مهربان بوده و نه همیشه یکنواخت و کسل آور باشید با رفتارهای جدید ، طرز تفکر خلاق ، پوشش جدید و کردار قابل توجه متفاوت بودن خود را به همسرتان نشان دهید. 

صبور و شکیبا باشید 

با صبر و شکیبایی سعی کنید در حد امکان از بحث و جدل دوری کنید و بدانید که نظر شخصی هر کسی قابل احترام است و هیچ دلیلی ندارد که شما اقدام بر تحمیل عقاید خود به دیگران بکنید. 

به همسرتان احساس امنیت بدهید 

همه مردها در زندگی خود نیاز به احساس امنیت دارند و در صورتی به سمت طرف مقابلشان جذب می شوند که چنین حسی را از آنها بگیرند حتی خود شما نیز زمانی که سکوت کرده و در لاک خود فرو رفته اید دوست دارید همسرتان کنارتان باشد و در باره احساسی که دارید با شما سخن بگوید. 

آنها خواهان شرایط امنیتی هستند که تمام استرس ها و نگرانی هایشان را بیرون بریزند بنابراین برای اینکه در دل همسر خود به محبوبیت خاصی برسید سعی کنید فضای امنی را برای او مهیا کنید. 

آراستگی خود را حفظ کنید 

اکثر مردان تاکید بسیار زیادی آراستگی همسرشان دارند و بیشتر متکی به قوه بینایی خود هستند بنابراین بهتر است با آراستگی هر چه تمام در جلوی دیدگان همسرتان دلبری کنید.

زن رازداری برای شوهرتان باشید 

درباره اسرار و رازهای همسرتان امانتدار باشید و عیب ها و نقایص او را پیش هیچ کس حتی والدین تان بازگو نکنید. 

چنانچه در آیه ای از قرآن آمده است:«هن لباس لکم» یعنی زن ها باید پوشش مناسب برای عیوب مردان باشند. به قدری باید در عیب پوشی حساس و دقیق باشید که حتی اگر کسی قسم خورد که همسرتان دارای فلان عیب است شما نیز همپای او به اینکه او از این عیب مبرا است مصر باشید. 

بهترین زن دنیا برایش باشید 

با ارتقای سلامت جسمی و روحی و اجتماعی خود و همچنین رسیدگی به پوشش و ظاهر خود به شوهر خود نشان دهید که بهترین زن برایش هستید. به این معتقدیم که شرافت با لباس به دست نمی آید اما انضباط شرافت می آورد همانطور که حضرت نبی اکرم (ص) به هنگام خارج شدن از منزل خود لباس ها و عمامه خود را منظم کرده و موهای خود را شانه زده و عطر مخصوص خود را استفاده می کردند و سپس از خانه بیرون می آمدند. چراکه ظاهر آراسته و جذاب محبوبیت به دنبال دارد جالب است بدانید نظم درونی و زیبایی درون و آرامش شما نیز به همین اندازه بر محبوبیت شما تاثیر گذار است. 

به همسرتان حس خوب انتقال دهید 

تا جایی که برایتان امکان پذیر است طرف مقابل خود را تشویق کنید چراکه با خوشبین بودنتان نسبت به شوهر ، او را نیز نسبت به خودتان خوشبین می کنید. بی پرده بگوییم زمانی که مرتب در حال انتقاد کردن همسرتان باشید بالاخره بذر بدبینی را در وجود او می کارید و این بدبینی باعث می شود که محبوبیت شما در مقابل همسرتان از بین برود باید بدانید که این طبیعت بشر است که زمانی مورد انتقاد قرار می گیرد حس خوبی ندارد. 

لبخند زدن را فراموش نکنید 

جالب است بدانید با یک لبخند ساده ای که بر لبان شما مینشیند تاثیر فوق العاده ای روی مرد شما گذاشته می شود اشتباهی که بسیاری از زنان می کنند این است که علاقه مند به این هستند که جدیت داشته باشند اما غافل از اینکه جدیت تاثیر عکس در رابطه زن و مرد دارد پس همیشه تلاش کنید لبخند کوچکی بر لبانتان داشته باشید.

 

لطفاً دست نیافتنی باشید 

همه افراد طالب چیزهایی می باشند که دسترسی به آنها مشکل است و چیزهایی که به راحتی برایشان قابل دسترس است ارزش و شأن چندانی ندارد. یادتان باشد هیچ وقت همه خودتان را به شوهرتان نشان ندهید گاهی اوقات دست نیافتنی باشید گاهی انعطاف پذیر و تسلیم. 

زمان گفت و گو به چشمهایش نگاه کنید 

یک زوج عاشق زمانی که از صمیم قلب عاشق همدیگر هستند 75% از تایمی که با هم صحبت می کنند به چشمهای همدیگر نگاه می کنند و زمانی که بین صحبتشان شخص ناخوانده ای وارد شود به آرامی روی از یکدیگر برمی گردانند. اما در گفتگوهای عادی معمولاً 30 تا 60 درصد از گفتگو اختصاص نگاه کردن دارد. 

کارهای غافلگیر کننده بکنید 

چگونه عزیز شوهر شویم

با توجه به نیازهای منطقی و احساسی همسرتان مثل رنگ ها ، غذا ، کتاب ها و فیلم های مورد علاقه اش کارهایی بکنید که او را غافلگیر کرده باشید مثلاً غذای مورد علاقه اش را با دستورالعمل خاصی درست کنید و زمانی که او از سرکار برمی گردد او را شگفت زده کنید با این کار شما فکرش را خوانده اید و با روح و روان و بازی می کنید. 

حس آزادی به او هدیه دهید 

از آنجایی که مردها از محدودیت بیزارند بنابراین سعی کنید در دوران آشنایی و نامزدی به او ثابت کنید که قصد تغییر شخصیتش را ندارید و همان طور که هست قبولش دارید و اصلا محدودیتی برایش ایجاد نکنید با این کار شما احساس آزادگی او می دهید. 

فقط به حرف زدن اکتفا نکنید 

به روز های قبلی که با او بودید فکر کنید و ببینید آیا در همان روزها مدام با هم در ارتباط بوده و تماس میگرفتید؟آیا به تمام توجهات و خواسته های او زندگیتان را بنا کرده بودید؟آیا خودتان را قربانی جلب توجه او کرده بودید؟ 

بی شک هیچکدام از این اقدامات را انجام نمیدادید و در اولین ملاقاتتان فکرتان فقط معطوف خودسازی و ارتقای ظاهرو روحتان بوده است و چنان به رفتار خود توجه میکردید تا جذبش شوید.حال بگویید در این برهه از زمان چرا مثل قبل نیستید؟پس سعی کنید دوباره به حالت قبلی خود برگردید و جوری رفتار کنید که انگار با مرد خود به تازگی آشنا شده اید و قصد تسخیر قلبش را دارید و دوباره به فکر ارتقای روح و ظاهر خود باشید. 

سعی کنید نق زدن را کنار بگذارید 

از همین حالا خود را از دسته زنان نق نقو جدا کنید چرا که نق نق کردن روز خوب مردان را خراب میکند بنابراین چنانچه این کار را ترک کردید در واقعا به همسر خود ثابت میکنید که آسایش و آرامش او از هر چیز دیگری برای شما مهم است. 

نیاز های مزاجی و ذهنی شوهرتان را بشناسید 

در حالی که همیشه در تلاش برای حفظ همسرتان هستید نباید از نیازهای فکری و احساسی او نیز از رنگ مورد علاقه گرفته تا فیلم و کتاب های مورد علاقه اش غافل شوید و به وقتش با همین چیزهایی که از او میدانید غافلگیرش کنید. 

دلربا و دلفریب رفتار کنید 

همچون یک پری دریایی نقشتان را ایفا کنید یک پری دریایی با اینکه خیلی زیبایی خیره کننده ای دارد اما همیشه خود را در معرض توجه قرار نمیدهد بنابراین حتما در رابطه خود و همسرتان کمی رمز و راز چاشنی آن بکنید. 

گاهی مواقع اقدام به ارسال پیام های گیج کننده و متناقض برایش بکنید و در عین اینکه آرام و معصومانه رفتار میکنید آنگاه همچون یک فرد شرور خودنمایی کنید اینگونه رفتارها از شما منجر میشود همسرتان برای کشف شما بیشتر تلاش کند.

 

زیاد از حد خوب نباشید 

چنانچه تمام تلاش خود را برای خوب بودن صرف کنید احتمالش خیلی بالاست که در انتهای روز رفتارهایتان برای خودتان بسیار راضی کننده خواهد بود اما باید بدانید با محبت و خوبی بیش از اندازه از جذابیت خود کاسته اید و ممکن است به مرور زمان همسرتان از رفتارهایتان دلزده شود. 

بطوریکه زمانی که یک تقاضای طبیعی و کوچک از همسرتان دارید وی در دیدگاهش به شما به عنوان یک شخص پر توقع نگاه میکند. 

پس بعضی مواقع بخش های کوچکی از سیاهی های شخصیتتان را بروز دهید و گاهی خود را به بی رحمی بزنید و یا حتی گاهی رفتارهای زشت از خود نشان دهید ولی حواستان باشد دست به کارهای بی ارزش و مبتذل نزنید. 

در بحث هایتان پرونده سازی نکنید 

چنانچه همسرتان متوجه این شود که با بروز احساساتش یک جنگ خانگی شروع میشود مطمئنا سرپوشی روی آن خواهند گذاشت.بارها گفته شده است که مردها تنفر خاصی از قضاوت شدن دارند و از اینکه احساسات فعلیشان در آینده به عنوان مدرک جرم استفاده شود بیزارند. 

آن ها بر این باورند یک حرف به ظاهر ساده می تواند ساعت ها در ذهن شما پرورش پیدا کرده و تبدیل به یک موضوع جدی و سخت شود که هر آن ممکن است زندگیتان را خراب کند به همین خاطر ترجیح میدهند بجای اینکه ترس ها و مشکلاتشان را با شما در میان بگذارند ان ها را به یک فرد کاملا نا آشنا بازگو کنند تا مبادا در رابطه اش با شما فاصله ای ایجاد شود. 

همیشه او را مقصر ندانید 

شما برای بروز احساساتتان در حد معمول اجازه دارید نه اینکه به قدر سرزنش و خشمگینانه! حتی برای اینکه احساسات درونیتان را بگویید نباید از او انتظار تغییر اوضاع را آن هم یک تنه داشته باشید چرا که اگر غیر از این باشد عواقب آن را به زودی خواهید دید.پس چنانچه خواستید حتی برای یکبار هم که شده به اون بگویید چه کند یا نکند حتما جلوی زبان خود را بگیرید و از بکار گیری چنین جملاتی خودداری کنید. 

بنابراین برای پشت سر گذاشتن این مرحله بایستی احساسات خود همچون ترس، نا امنی، خشم و حتی خستگی را بشناسید چرا که همین ها میتواند سرآغاز واکنش های غیر قابل کنترل شود اما چنانچه شما کنترل ذهن و بدن خود را داشته باشید میتوانید بدون اینکه هیجانی رفتار کنید احساستان را بیان کنید مثلا بجای اینکه بگویید از این به بعد باید زودتر به خانه برگردی بگویید کمی حال خوبی ندارم دلم میخواهد بیشتر در کنار تو باشم بنابراین از اینکه احساسات خود را از راه مناسبی با او در میان میگذارید در واقع آرامش خاصی به اون منتقل میکنید و باعث میشوید او بدون تر از سرزنش و قضاوت شدن با شما حرف بزند.الان متوجه اصل قضیه شدید؟با اینکه شما کار عجیب و غریبی نکردید و فقط بدون اینکه او را مقصر جلوه دهید احساساتتان را به او بیان کردید اما کاری کردید که او امنیت خاطر داشته باشد.

 

اجازه دهید مرموز باقی بماند 

با تمام توضیحاتی که پیش از این در اختیارتان قرار داده ایم تلاش ما این بود که راه هایی را برایتان پیشنهاد کنیم که با به کارگیری آنها مردتان را به حرف آورده و به نوعی احساساتش را کشف کنید ولی در این بخش قصد این را داریم به شما بگوییم که بعضی اوقات وارد این محدوده نشوید. ممکن است این پیشنهاد برایتان بسیار عجیب باشد و با خود بگویید به عنوان یک همدم و همسر حق مسلم شماست که در مورد زندگیش همه چیز را بدانید و باری از دوشش بردارید. اما بعضی از مردها با نگفتن مشکلاتشان و بروز نکردن احساساتشان اعتماد به نفس بیشتری به دست می آورند اگر ساده تر بخواهیم بگوییم باید بدانید مردها احساس می کنند چنانچه بعضی از مشکلات خود را به همسرشان نگویند و یک تنه آنها را رفع کند بیشتر مردانگی به خرج دادند. 

آنها علاقه مندند گاهی ژان والژان زندگیتان باشند و برای اینکه یک مشکل بزرگ را حل کنند دیرتر به خانه برگردند و از طرفی به شما بگویند که سر کار مشغول بودند و یا حتی گاهی دلشان میخواهد برای خرید یک هدیه مرخصی بگیرند اما به شما بگویند که سر کارند . پس اگر واقعاً به مردتان اعتماد دارید بیش از حد به حیطه خصوصی اش ورود نکنید و اجازه دهید که قسمتی از اتفاقات زندگیش را به تنهایی مدیریت کرده تا احساس بهتری پیدا کند. مطمئناً شما با توجه به شناختی که از همسرتان دارید ممکن است همه این پنهان کاری ها را کشف کنید اما به هیچ عنوان نباید به روی او بیاورید و بگویید که سر از کار مخفی کاری هایش در آورده اید.

عزیز همسر بودن

 

رعایت بعضی مسائل و دقت به برخی نكات می تواند شما و همسرتان را برای هم عزیز نگه دارد و حتی در طول زندگی عزیزتر كند. برای این كه این نكات را بدانید، به یاد آوری و توضیح آنها می پردازیم.

 

 جاذبه جنسی خود را تا بالاترین حد به نمایش بگذاریدچگونه عزیز شوهر شویم

جذابیت ظاهری برای مردها بی اندازه مهم است. بااینکه زن‌ها از مغزشان عاشق می‌شوند، مردها با چشمشان عاشق می‌شوند. باید تا می‌توانید جذابیت جنسی خود را بالا نگه دارید. نباید به هیچ عنوان بعد از ازدواج از خودتان غافل شوید. به خودتان برسید، آرایش کنید و خودتان را از نظر جسمی و فکری متناسب و پرانرژی نگه دارید.

 

از خوب بودن زیادی پرهیز کنید

اگر تمام سعی خود را برای بسیار خوب و فرمانبردار بودن بکار گیرید احتمالاً در پایان روز بسیار از رفتار خود راضی خواهید بود اما با محبت بیش از حد در عمل از جاذبه و شدت اغواگری خود کاسته اید و حتی ممکن است پس از مدتی باعث دلزدگی همسر خود شوید. وقتی یک تقاضای طبیعی دارید همسرتان به عنوان فردی پر توقع به شما نگاه می کند. نیکی بیش از اندازه به ندرت کسی را شیفته می کند.

 

بعضی اوقات قسمت های کوچکی از سیاهی های شخصیت خود را نشان دهید. گاه کمی بی رحمی از خود نشان دهید یا حتی اگر لازم دیدید کمی هم کارهای زشت انجام دهید ولی مراقب باشید کارهای مبتذل و بی ارزش انجام ندهید.

 

راههای عزیز بودن پیش همسر

 

هميشه صادق باشيد.  

صداقت شما هيچ وقت از ياد همسرتان نخواهد رفت و بي‌صداقتي نيز براحتي مي‌تواند اعتماد همسرتان را از شما سلب كند و او را به شما بدبين كند و همين باعث از بين رفتن عزت شما شود.

 

اعتمادبه‌نفس او را تقویت کنید

مردان برخلاف ظاهرشان مثل کودکانی می‌مانند که نیازمند تحسین ومحبت هستند. با ارزش دادن به تصویری که از خود دارند، اعتمادبه‌نفسشان را تقویت کنید. این باعث می شود رازهای دلش را با شما بگوید. مستقیم یا غیرمستقیم چیزهایی که در او دوست دارید را به زبان بیاورید. اگر روزی یک بار به او بگویید که دوستش دارید احساسی فوق‌العاده به او خواهید داد.

 

به او احترام بگذارید

بااینکه به اشتباه بنظر می‌‌رسد مردان در رابطه فقط به رابطه‌جنسی اهمیت می‌دهند اما یکی از مهمترین مسائل برای آنها حفظ احترام است. کاری کنید که نه فقط از کلام شما بلکه از اعمالتان هم حس احترام شما به خود را درک کند.

 

عزیز بودن پیش همسر

 

خانه را مرتب و آرام نگه دارید.

این به معنی كار كردن همیشگی شما در خانه نیست، بلكه صحبت از جو خانه است كه ظاهر مرتب نیز به آرامش آن كمك می‌كند. خانه مرتب و آرام خانه‌ای است كه یك مدیر خوب آن را اداره می‌كند. مثلا حواستان باشد كه مایحتاج خانه تكمیل باشد، جو خانه را از تشنج به دور نگه دارید و فضای خانه را آرامش‌بخش بچینید.

 

به حرف همسر خود گوش دهید.

کمتر با او سرسختانه مخالفت کنید. دقت کنید که منظور ما، فراموش کردن دیدگاه‌ها و نظرات خودتان نیست بلکه ابراز آنها به نحوی است که همسر شما فکر نکند شما حرف او را زیر پا گذاشته‌اید، مخالفت‌های یکباره، اکثر مردها را عصبانی می‌کند، در حالی که وقتی به حرف آنها گوش می‌دهید لذت می‌برند. در این مورد زیاده روی هم نکنید.

 

نشاط خود را حفظ كنید و همیشه خسته و افسرده نباشید. بعضی افراد همین كه به همسر خود می‌رسند فكر می‌كنند باید ناله كنند و خسته باشند. شور و نشاط باعث می‌شود كه همسرتان در كنار شما احساس شادی كند، اگر روزی در كنارش نباشید، جایتان خالی می‌باشد. اما اگر دائم ابراز افسردگی كنید، هر كسی در كنار شما احساس دلمردگی می‌كند.

 

روش های عزیز بودن نزد همسر

 

به همسر خود احترام بگذارید

بسیاری از خانم ها فکر می کنند بزرگترین نیاز مردان به آنها نیاز جنسی است ولی در حقیقت این است که آنها بیش از هر چیزی احتیاج به احترام آن هم از شریک زندگی خود دارند. با او به گونه ای صحبت کنید و همینطور به گونه ای رفتار کنید که شوهرتان احساس کند برایش ارزش زیادی قائل هستید.

 

او را تشویق کنید

وقتی همسر شما تلاش می کند مشوق او باشید. و بگویید که به او کاملاً ایمان دارید. حتی اگر همسرتان خرابکاری کرد به جای اینکه در مقابل او قرار گیرید و او را سرزنش کنید بگویید دفعه بعد حتماً موفق می شوی. از همسر خود به خاطر تلاشی که کرده است قدردانی کنید. این کار باعث می شود عصبانیت او تخلیه شود و رفتار بدی که احتمالاً با شما خواهد داشت خنثی شود. مردها وقتی که از همسر خود احساس برتری می کنند امنیت را حس می کنند بنابراین سعی کنید این گونه تظاهر کنید.چگونه عزیز شوهر شویم

 

حتی اگر با همسر خود اختلاف نظر اساسی دارید هیچگاه از کلمات بد و خشن استفاده نکنید چون این کار صدمات جبران ناپذیری به روابط شما می زند.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

 


طلاق توافقی و هرآنچه لازم است بدانید


به همسرت اعتماد نداری؟

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی

مراکز فیزیوتراپی با به روز ترین دستگاه ها


کلکسیون فرشهای مدرن و کلاسیک برای خرید


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن


آموزش مکالمه محور زبان به صورت آنلاین


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


رسیدن به اوج لذت جنسی با این محصولات


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها


با تشک خوشخواب لذت خوابت روچند برابرکن!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

 همه زن‌ها و مردها دوست دارند برای همسرانشان عزیز باشند و عزیز بمانند. برای این کار لازم است نکاتی بدانید. برای این كه این نكات را بدانید، به یاد آوری و توضیح آنها می‌پردازیم

همه زن‌ها و مردها دوست دارند برای همسرانشان عزیز باشند و عزیز بمانند. از ابتدای زندگی، حفظ این عزت و افزایش آن می‌تواند به استحكام زندگی كمك كند ، اما بسیاری از زن‌ها و مردها با اشتباهات كوچك و بزرگ، عزت خود را در زندگی زناشویی زیر سوال می‌برند و زندگی را برای خود و همسرشان سخت می‌كنند. رعایت بعضی مسائل و دقت به برخی نكات می‌تواند شما و همسرتان را برای هم عزیز نگه دارد و حتی در طول زندگی عزیزتر كند. برای این كه این نكات را بدانید، به یاد آوری و توضیح آنها می‌پردازیم.

بیشتر بدانید : چگونه برای شوهرمان یک زن استثنایی باشیم؟

صداقت شما هیچ وقت از یاد همسرتان نخواهد رفت و بی‌صداقتی نیز براحتی می‌تواند اعتماد همسرتان را از شما سلب كند و او را به شما بدبین كند و همین باعث از بین رفتن عزت شما شود.چگونه عزیز شوهر شویم

از کوره در نروید . موقع عصبانیت ممكن است متوجه رفتار و گفتار خود نباشید و حرفی بزنید كه همسرتان را ناراحت كند و برنجد. شاید عصبانیت تان بعد از مدتی فروكش كند و شما آن را فراموش كنید، ولی همسرتان هیچ وقت حرف‌هایی را كه شما در عصبانیت به او گفته‌اید از یاد نمی‌برد.  افرادی كه زود عصبانی می‌شوند، برای اطرافیانشان خسته‌كننده‌اند چون در پی هر گفتار و رفتاری باید منتظر عصبانیت شما باشند و این واقعا زجر آور است كه كسی دائما از دست همه عصبانی باشد و با هر چیز كوچكی از كوره در رود.

وقتی همیشه به ایرادهایی كه همسرتان دارد فكر كنید، روز به روز بیشتر از او دور می‌شوید، اما اگر همیشه به نقاط مثبت او بیندیشید آن‌وقت هر روز بیشتر از دیروز برایتان عزیز می‌شود.

به بزرگترها احترام بگذارید و با دوستانتان زیاده‌روی نكنید و در روابطتان حساسیت‌های همسرتان را در نظر داشته باشید و او را با یك رفتار نابه‌جا در جمع نرنجانید.

بعضی افراد همین كه به همسر خود می‌رسند فكر می‌كنند باید ناله كنند و خسته باشند. شور و نشاط باعث می‌شود كه همسرتان در كنار شما احساس شادی كند، اگر روزی در كنارش نباشید، جایتان خالی می‌باشد. اما اگر دائم ابراز افسردگی كنید، هر كسی در كنار شما احساس دلمردگی می‌كند.

هر كاری كرده‌اید برای زندگی خودتان بوده و خودتان خواسته‌اید، پس بامنت آن را بی‌ارزش نكنید.

خیلی اوقات از بین رفتن عزت همسران در دید همدیگر به خاطر از بین رفتن حریم‌ها بین آنهاست. سعی كنید همیشه ادب و احترام را در قبال هم رعایت كنید تا قبح توهین و بی‌احترامی بین شما از بین نرود و همیشه همدیگر را محترم بشمارید. این مورد شامل خانواده همسرتان هم می‌شود.

از هیجان زندگی غافل نشوید و روزهای شادی را با هم بگذرانید. 

هر زنی كه می‌خواهد برای همسرش عزیز بماند، باید به برخی نكات اهمیت بدهد مثل این‌كه، به ظاهر خود اهمیت بدهد و همیشه لباس مناسب بپوشد. تشخیص ظاهر مناسب برای هر مكان كار سختی نیست و شما می‌توانید با توجه به حساسیت‌ها و نظرات همسرتان در این مورد، آنها را پیدا كنید.

خوب آشپزی كنیدشاید بعضی از زن‌ها آشپزی را دوست نداشته باشند و آن را وظیفه خود ندانند، اما تقریبا بیشتر مردها از همسر خود انتظار دارند یك غذای خوب برای آنها تهیه كند.  

خانه را مرتب و آرام نگه داریداین به معنی كار كردن همیشگی شما در خانه نیست، بلكه صحبت از جو خانه است كه ظاهر مرتب نیز به آرامش آن كمك می‌كند. خانه مرتب و آرام خانه‌ای است كه یك مدیر خوب آن را اداره می‌كند. مثلا حواستان باشد كه مایحتاج خانه تكمیل باشد، جو خانه را از تشنج به دور نگه دارید و فضای خانه را آرامش‌بخش بچینید.

به حرف همسر خود گوش دهیدكمتر با او سرسختانه مخالفت كنید. دقت كنید كه منظور ما، فراموش كردن دیدگاه‌ها و نظرات خودتان نیست بلكه ابراز آنها به نحوی است كه همسر شما فكر نكند شما حرف او را زیر پا گذاشته‌اید، مخالفت‌های یكباره، اكثر مردها را عصبانی می‌كند، در حالی كه وقتی به حرف آنها گوش می‌دهید لذت می‌برند. در این مورد زیاده روی هم نكنید.

منطقی و معقول مطیع همسر خود باشیداگر در كارهای خانه از شوهرتان كمك می‌خواهید، كارهایی را كه دوست دارد به او بدهید و تقسیم كار كنید. دستور ندهید و ایراد نگیرید. او را به كمك كردن تشویق كنید نه این كه با رفتارتان او را از كمك كردن در خانه زده كنید. 

اگر می‌خواهید همیشه برای همسر خود عزیز بمانید این نكات را فراموش نكنید :زن‌ها سرشار از احساساتند و اگر مردی بتواند قلب همسرش را همیشه راضی نگه دارد می‌تواند همیشه برای او عزیز بماند و راضی شدن قلب با اهمیت دادن به احساسات زن اتفاق می‌افتد. استفاده از كلام محبت‌آمیز و هر چیزی كه نشان دهد شما به او علاقه‌مندید، محبت واقعی و پرهیز از افراط و تفریط، می‌تواند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.

بیشتر بدانید : شوهر عزیزم 12 نکته ای که می خواهم بدانی!!

از او به خاطر كارهایی كه می‌كند قدردانی كنید چون حتی اگر همسرتان فقط خانه‌دار باشد، كار مهم و سختی انجام می‌دهد آن هم بدون تعطیلی و وقفه. تنها با قدردانی شماست كه خستگی از تنش در می‌آید. از نظر مالی به او اهمیت بدهید  همیشه مبلغی را برای خود او در نظر بگیرید. حتی اگر خودش درآمد دارد، وظیفه شما حكم می‌كند او را تامین كنید. یادتان باشد كه خرج خانه برای خانه است نه همسرتان، پس او را هم مهم بدانید و از نظر مالی به او اهمیت بدهید.گاهی به او نیز مرخصی دهید و كارهای خانه را خودتان انجام دهید این كار 2 حسن دارد؛ اول این‌كه همسرتان استراحت می‌كند و دوم این‌كه شما می‌فهمید همسرتان روزانه چه كارهایی در خانه انجام می‌دهد و قدر یكدیگر را بیشتر می‌دانید.هرگز داد نكشید و تحقیر نكنید مهربانی و نرم سخن گفتن آنچنان در دل زنان نفوذ می‌كند كه تاثیرش هزاران برابر فریاد كشیدن است و برعكس، داد و فریاد و تحقیركردن، آنچنان شما را از چشم همسرتان می‌اندازد كه اگر بدانید دیگر داد نمی‌كشید.اگر همسرتان همه این نكات را رعایت كند، در چشم شما عزیزتر نخواهد شد؟ پس مطمئن باشید او هم مثل شما فكر می‌كند و دوست دارد شما نیز این موارد را رعایت كنید. زندگی باعزت و احترام همیشه پایدار و مقاوم خواهد ماند. 

بیشتر بدانید : چگونه محبوب قلب همسرمان شویم؟

بیشتر بدانید : چگونه زندگی زناشویی خود را جذاب و محکم کنیم؟

بیشتر بدانید : این ویژگی ها شما را برای جنس مخالف جذاب می کند!!

بیشتر بدانید : دیگر برای همسرم جذابیتی ندارم، او رفیق باز شده است!!!

بیشتر بدانید : 10 نکته مهم در زندگی زناشویی که هر زن و مردی باید بداند

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع:چهار دیواری  

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

انسانها معمولا ً دوست دارند محبوب دیگران باشند و این امری است طبیعی. مهم اینست که برای محبوبیت، از راههای شرعی و موافق با اخلاق استفاده کنیم .

یکی از مهمترین راههای رسیدن به این مقصود اینست که،عقل را چراغ راه خویش قرار دهیم. انسانها همه ی رفتار و کردار خویش را با عقل سنجیده، در تاریکی ها و ظلمتها برای تشخیص راه از چاه، از نور عقل کمک می گیرند و از مهالک بسیاری نجات می یابند، لذا گفتار،رفتار، حرکات و سکنات انسان عاقل مورد توجه دیگران قرار گرفته، قلبهای زیادی را به سوی خویش جذب می کند، چرا که همه ی افراد بصورت فطری کمال طلبند و مجذوب انسانهائی می شوند که نواقص را از خود دور کرده و دارای کمالات و زیبائیها هستند . همچنین فردی که می خواهد جذابیت را در خود ایجاد کند لازم است که با دیگران بتواند ارتباط موثری برقرار کند، زیرا ارتباط مانند چتر بزرگی است که تمام آنچه را بین آدمیان می گذرد در بر می گیرد و بر آن اثر می گذارد. بدیهی است که اولین جوانه های ارتباط بین انسان ها، در حریم خانواده پدیدار می گردد و بهترین خاستگاه روابط سالم و مطلوب، خانه و خانواده می باشد.رابطه خوشایند و آرام بخش زن و شوهر نه تنها مناسب ترین بستر رشد و شکوفایی و تعالی شخصیت آن ها را فراهم می نماید، بلکه چنین رابطه ای از نیاز های ضروری فرزندان نیز به شمار می رود و به نوبه خود در رشد و تعالی آن ها بسیار مؤثر است.رابطه زن و شوهر سرچشمه همه عاطفه ها و بستر گیراترین و جذاب ترین رابطه هاست. رابطه زن و شوهر آمیزه ای است از زیباترین تلاقی چشم ها، گیراترین تبادل کلام ها و همسو ترین اندیشه ها.برای یک ارتباط موثر با همسرتان توجه به این موارد لازم است:۱. شاد باشیم : شاد بودن همیشه ارزشمند است، پس سعی کنیم خود را خوشحال و سرحال نشان دهیم تا خستگی را از تن شریک زندگی خود دور کنیم.۲. صبور باشیم : اگر رفتار همسرمان را خوشایند نمی‌دانیم بهتر است با حوصله و تأمل و در شرایط مناسب او را از چگونگی رفتارش آگاه کنیم.۳. منطقی رفتار کنیم : مسایل را منطقی و درست بررسی کنیم و به جای منافع شخصی، مصالح زندگی مشترک را در نظر بگیریم و بی‌طرفانه قضاوت کنیم.۴. کم توقع باشیم : از همسرمان آن‌قدر انتظار داشته باشیم که بتواند به انتظارات پاسخ دهد.۵. مثبت ‌نگر باشیم : با بیاد آوردن لحظات شیرین زندگی بدبینی را از خود دور کنیم، به رفتارهای خوب همسرمان بیشتر بیندیشیم و جنبه‌های خوب زندگی را فراموش نکنیم.۶. خوش‌ بین باشیم : داشتن نگاه خوش‌بینانه به زندگی و اطرافیان باعث ایجاد آرامش و بذل محبت و عاطفه می‌شود.۷. یک‌دل باشیم : درک متقابل موجب ایجاد تفاهم می‌شود و یکدلی به وجود می‌آورد.۸. شنونده ی خوبی باشیم : هنگامی که همسرمان با ما صحبت می‌کند حتی‌الامکان به چشمان او نگاه کنیم و یا با اشاره و سر تکان دادن نشان دهیم که به حرف‌های او توجه داریم.۹. مشوق همسر خود باشیم : برای رفتارها و صحبت‌های همسرمان ارزش قائل شویم و با یادآوری موقعیت‌های موفق گذشته، او را تشویق کنیم تا آینده ی بهتری داشته باشد.۱۰. به پیشرفت یکدیگر اهمیت دهیم : آنقدر صمیمی باشیم که پیشرفت و ترقی همسرمان یکی از آرزوهای ما باشد، در حقیقت اولین کسی که از این پیشرفت سود می‌برد ما هستیم.۱۱. خوش قول باشیم : برای حرف‌ها و قول‌های خود ارزش قائل شویم و خود را در مقابل آنها مسوول بدانیم خوش‌قولی نشانه ی احترام به خود و همسر است.۱۲. احترام به شخصیت همسر : به شخصیت همسرمان احترام بگذاریم و حرمت یکدیگر را نزد خانواده و دوستان و … حفظ کنیم.۱۳. ارتباط کلامی و عاطفی کار آمد : سعی کنیم با همسر خود درباره ی مسائل مختلف گفتگو کنیم. صحبت کردن بهترین راه آگاهی از افکار و احساسات همسر می‌باشد.۱۴. با یکدیگر مهربان باشیم : همسرمان را جزئی از وجود خود بدانیم، محسناتش را بازگو کنیم، برایش خوبی بخواهیم و در راه کمک به همسرمان تمام تلاش خود را به کار ببریم. با مهربانی می‌توانیم مالک قلب‌های یکدیگر باشیم و رابطه ی گرم و صمیمی بر قرار کنیم.۱۵. محبت‌ پذیر و قهر گریز باشیم : منش توأم با مهربانی و دوری از قهر و کینه صفت همسران فداکار است. تلاش کنیم که آیینه ی زندگیمان شفاف و بدون غبار کدروت باشد.۱۶. راستگو باشیم : صداقت و راستی از بهترین سرمایه‌های زندگی مشترک است. هرگز نباید به دروغ و نیرنگ متوسل شویم حتی اگر حقیقت به نفع ما نباشد. فراموش نکنیم که دروغ پایه‌های زندگی را سست می‌کند.۱۷. محیط خانواده را با صفا کنیم : فضای عاطفی خانواده باید چنان مطلوب و دوست داشتنی باشد که همسرمان در آن احساس رضایت خاطر کند و از امنیت روانی برخوردار باشد.۱۸. به ارزش‌های دینی،پایبند باشیم : ارزش‌ها از ارکان و ستون‌های اصلی خانواده محسوب می‌شوند و مقید بودن به ارزش‌ها موجب دوام و استحکام خانواده می‌شود و اصالت آن را حفظ می‌کند.۱۹. به نیازهای همسر توجه کنیم  : رفتار دلنشین و توأم با متانت موجب می‌شود خواسته‌های خود را به راحتی بیان کند.۲۰. بهداشت روانی همسر را تأمین کنیم : در سایه ی سلامت جسمی و روانی می‌توانیم به هدف‌های خود برسیم، بنابراین باید به رفتار او توجه نماییم و از افسردگی و خمودگیش جلوگیری کنیم.۲۱. با یکدیگر مشورت کنیم : هر یک از همسران باید حق داشته باشند نظر و پیشنهاد خود را بیان کنند. با مشورت کردن، راه رسیدن به زندگی سالم کوتاه تر می‌شود.۲۲. قدرشناس باشیم : از همسرمان به خاطر انجام وظایف، مسوولیت‌ها و همکاری‌هایش قدردانی کنیم. برای ابراز سپاسگزاری و تشکر به کلمه‌های خاصی نیازمند نیستیم!۲۳. احساس مسوولیت داشته باشیم : هر یک از همسران باید خود را در مقابل کاری که برعهده گرفته‌اند متعهد بدانند و از انجام دادن آن شانه خالی نکنند.۲۴. برنامه‌ریزی کنیم : در حقیقت برنامه‌ریزی به زندگی خانوادگی نظم و سامان می‌بخشد.۲۵. الگوی خوبی باشیم : طوری رفتار کنیم که الگوی رفتاری مناسبی برای همسر و فرزندان خود باشیم.۲۶. خود را به جای همسرمان بگذاریم : دنیا را از دریچه ی نگاه او ببینیم و از خود بپرسیم : « اگر من جای او بودم چه می‌کردم؟»۲۷. به خواسته‌ها یکدیگر احترام بگذاریم : فراموش نکنیم که ازدواج پیمان همکاری و تشریک مساعی است.۲۸. میانه رو و متعادل باشیم : حضرت علی (علیه السلام) فرموده‌اند « خیرالامور اوسطها»، پس اگر در تمام امور زندگی (خوردن، خوابیدن، مسافرت و حتی محبت کردن و…) اعتدال را رعایت کنیم کمتر دچار مشکل می‌شویم.۲۹. با جملات زیبا از همسر خود دلجویی کنیم : یک جمله ی شورانگیز می‌تواند طوفانی از خشم و غضب و نفرت را خاموش کند و بنای زندگی را از خطرات گوناگون دور سازد.۳۰. روابط زناشویی را بسیار مهم بدانیم : عدم توجه به این روابط موجب ایجاد مشکلات مختلف خانوادگی، روحی و روانی برای هر یک از طرفین می‌شود و زندگی را با خطرهای جدی روبرو می‌کند.۳۱. به همسرمان دلگرمی بدهیم : به همسر خود بگوییم که من به خاطر عشق به تو همه ی سختی‌های زندگی‌مان را می‌پذیرم چنین جملاتی باعث دلگرمی او می‌شود.۳۲. همسر خود را راضی کنیم : باید طوری رضایت همسرمان را جلب نماییم که مطمئن باشیم هیچ وقت ما را ترک نمی‌کند و یا در هیچ مشکلی ما را تنها نمی‌گذارد.۳۳. با همسرمان صادقانه رفتار کنیم : با متانت و صداقت قبول کنیم که در بعضی از کارها همسرمان شایسته‌تر است.۳۴. در زندگی مشترک به تنهایی تصمیم نگیریم : برای سخن و پیشنهاد همسرمان احترام قائل شویم و خود را عقل کل ندانیم. باور داشته باشیم که همیشه همه چیز را همگان دانند.۳۵. سختی‌ها و مشکلات محیط کار را در حد ضرورت با همسرمان در میان بگذاریم : هم فکری بار مشکلات را سبک‌تر می‌نماید.۳۶. فرمان ندهیم : نباید خانه را به پادگان تبدیل کنیم، متوجه باشیم که خانه کانون عشق و محبت است نه محل یکه تازی و خشونت.۳۷. تعصبات غلط و افکار مزاحم را از خود دور کنیم : افکار مزاحم مانند خوره، سلامت روانی انسان را از میان می‌برند. بهتر است به جای اعمال تعصبات دست و پاگیر انرژی خود را صرف توجه به همسر و خانواده نماییم.۳۸. از ازدواج خود اظهار پشیمانی نکنیم : زندگی و روابط خود را با دیگران مقایسه نکنیم و از یاد نبریم که زندگی هر کسی مطابق سلیقه و عقل و درایت او اداره می‌شود.۳۹. روی نقاط ضعف همسر خود انگشت نگذاریم : هر فردی ممکن است در موارد مختلف دچار ضعف باشد آشکار کردن و بزرگ جلوه‌ دادن این نقاط ضعف موجب ایجاد کدورت می‌شود. هرگز نباید از نقطه ضعف‌ها به عنوان اسلحه‌ای برای سکوت یا شکست دادن همسر استفاده کنیم.۴۰. مقابله به مثل نکنیم : از رفتارهای تلافی جویانه بپرهیزیم و سعی کنیم به جای مقابله به مثل، رفتار مناسب را به او یادآوری نماییم.

عالی عالی خدای مهربون خیرتون بده

بسیار آموزنده عالی اصلن زندگیم با این نکات کاملن عوض شد و شوهرم عاشقانه منو دوست داره

همه زن‌ها و مردها دوست دارند برای همسرانشان عزیز باشند و عزیز بمانند. از ابتدای زندگی، حفظ این عزت و افزایش آن می‌تواند به استحکام زندگی کمک کند ، اما بسیاری از زن‌ها و مردها با اشتباهات کوچک و بزرگ، عزت خود را در زندگیزناشویی زیر سوال می‌برند و زندگی را برای خود و همسرشان سخت می‌کنند.

همه زن‌ها و مردها دوست دارند برای همسرانشان عزیز باشند و عزیز بمانند. از ابتدای زندگی، حفظ این عزت و افزایش آن می‌تواند به استحکام زندگی کمک کند ، اما بسیاری از زن‌ها و مردها با اشتباهات کوچک و بزرگ، عزت خود را در زندگی زناشویی زیر سوال می‌برند و زندگی را برای خود و همسرشان سخت می‌کنند. رعایت بعضی مسائل و دقت به برخی نکات می‌تواند شما و همسرتان را برای هم عزیز نگه دارد و حتی در طول زندگی عزیزتر کند. برای این که این نکات را بدانید، به یاد آوری و توضیح آنها می‌پردازیم.

 

برای این‌که عزیز همسرتان باشید

چگونه عزیز شوهر شویم

همیشه صادق باشید. صداقت شما هیچ وقت از یاد همسرتان نخواهد رفت و بی‌صداقتی نیز براحتی می‌تواند اعتماد همسرتان را از شما سلب کند و او را به شما بدبین کند و همین باعث از بین رفتن عزت شما شود.

 

بر اعصاب خود مسلط باشید. از کوره در نروید . موقع عصبانیت ممکن است متوجه رفتار و گفتار خود نباشید و حرفی بزنید که همسرتان را ناراحت کند و برنجد. شاید عصبانیت تان بعد از مدتی فروکش کند و شما آن را فراموش کنید، ولی همسرتان هیچ وقت حرف‌هایی را که شما در عصبانیت به او گفته‌اید از یاد نمی‌برد. افرادی که زود عصبانی می‌شوند، برای اطرافیانشان خسته‌کننده‌اند چون در پی هر گفتار و رفتاری باید منتظر عصبانیت شما باشند و این واقعا زجر آور است که کسی دائما از دست همه عصبانی باشد و با هر چیز کوچکی از کوره در رود.

 

نقاط مثبت را هم ببینید و بدبین نباشید. وقتی همیشه به ایرادهایی که همسرتان دارد فکر کنید، روز به روز بیشتر از او دور می‌شوید، اما اگر همیشه به نقاط مثبت او بیندیشید آن‌وقت هر روز بیشتر از دیروز برایتان عزیز می‌شود.

 

در رفتارتان با دیگران دقت کنید. به بزرگترها احترام بگذارید و با دوستانتان زیاده‌روی نکنید و در روابطتان حساسیت‌های همسرتان را در نظر داشته باشید و او را با یک رفتار نابه‌جا در جمع نرنجانید.

 

نشاط خود را حفظ کنید و همیشه خسته و افسرده نباشید. بعضی افراد همین که به همسر خود می‌رسند فکر می‌کنند باید ناله کنند و خسته باشند. شور و نشاط باعث می‌شود که همسرتان در کنار شما احساس شادی کند، اگر روزی در کنارش نباشید، جایتان خالی می‌باشد. اما اگر دائم ابراز افسردگی کنید، هر کسی در کنار شما احساس دلمردگی می‌کند.

 

هیچ‌گاه برای کارها و گذشت‌هایی که در زندگی کرده‌اید، سر همدیگر منت نگذارید. هر کاری کرده‌اید برای زندگی خودتان بوده و خودتان خواسته‌اید، پس بامنت آن را بی‌ارزش نکنید.

 

به همدیگر احترام بگذارید. خیلی اوقات از بین رفتن عزت همسران در دید همدیگر به خاطر از بین رفتن حریم‌ها بین آنهاست. سعی کنید همیشه ادب و احترام را در قبال هم رعایت کنید تا قبح توهین و بی‌احترامی بین شما از بین نرود و همیشه همدیگر را محترم بشمارید. این مورد شامل خانواده همسرتان هم می‌شود.

 

با هم به سفر بروید . از هیجان زندگی غافل نشوید و روزهای شادی را با هم بگذرانید.

 

 

زن‌ها بخوانند

هر زنی که می‌خواهد برای همسرش عزیز بماند، باید به برخی نکات اهمیت بدهد مثل این‌که، به ظاهر خود اهمیت بدهد و همیشه لباس مناسب بپوشد. تشخیص ظاهر مناسب برای هر مکان کار سختی نیست و شما می‌توانید با توجه به حساسیت‌ها و نظرات همسرتان در این مورد، آنها را پیدا کنید.

 

خوب آشپزی کنید. شاید بعضی از زن‌ها آشپزی را دوست نداشته باشند و آن را وظیفه خود ندانند، اما تقریبا بیشتر مردها از همسر خود انتظار دارند یک غذای خوب برای آنها تهیه کند.

 

خانه را مرتب و آرام نگه دارید. این به معنی کار کردن همیشگی شما در خانه نیست، بلکه صحبت از جو خانه است که ظاهر مرتب نیز به آرامش آن کمک می‌کند. خانه مرتب و آرام خانه‌ای است که یک مدیر خوب آن را اداره می‌کند. مثلا حواستان باشد که مایحتاج خانه تکمیل باشد، جو خانه را از تشنج به دور نگه دارید و فضای خانه را آرامش‌بخش بچینید.

 

به حرف همسر خود گوش دهید. کمتر با او سرسختانه مخالفت کنید. دقت کنید که منظور ما، فراموش کردن دیدگاه‌ها و نظرات خودتان نیست بلکه ابراز آنها به نحوی است که همسر شما فکر نکند شما حرف او را زیر پا گذاشته‌اید، مخالفت‌های یکباره، اکثر مردها را عصبانی می‌کند، در حالی که وقتی به حرف آنها گوش می‌دهید لذت می‌برند. در این مورد زیاده روی هم نکنید.

 

منطقی و معقول مطیع همسر خود باشید.

اگر در کارهای خانه از شوهرتان کمک می‌خواهید، کارهایی را که دوست دارد به او بدهید و تقسیم کار کنید. دستور ندهید و ایراد نگیرید. او را به کمک کردن تشویق کنید نه این که با رفتارتان او را از کمک کردن در خانه زده کنید.

مردها بخوانند

شوهر خوبی باشید!اگر می‌خواهید همیشه برای همسر خود عزیز بمانید این نکات را فراموش نکنید:زن‌ها سرشار از احساساتند و اگر مردی بتواند قلب همسرش را همیشه راضی نگه دارد می‌تواند همیشه برای او عزیز بماند و راضی شدن قلب با اهمیت دادن به احساسات زن اتفاق می‌افتد. استفاده از کلام محبت‌آمیز و هر چیزی که نشان دهد شما به او علاقه‌مندید، محبت واقعی و پرهیز از افراط و تفریط، می‌تواند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.از او به خاطر کارهایی که می‌کند قدردانی کنید، چون حتی اگر همسرتان فقط خانه‌دار باشد، کار مهم و سختی انجام می‌دهد آن هم بدون تعطیلی و وقفه. تنها با قدردانی شماست که خستگی از تنش در می‌آید.از نظر مالی به او اهمیت بدهید و همیشه مبلغی را برای خود او در نظر بگیرید. حتی اگر خودش درآمد دارد، وظیفه شما حکم می‌کند او را تامین کنید.یادتان باشد که خرج خانه برای خانه است نه همسرتان، پس او را هم مهم بدانید و از نظر مالی به او اهمیت بدهید.گاهی به او نیز مرخصی دهید و کارهای خانه را خودتان انجام دهید. این کار ۲ حسن دارد؛ اول این‌که همسرتان استراحت می‌کند و دوم این‌که شما می‌فهمید همسرتان روزانه چه کارهایی در خانه انجام می‌دهد و قدر یکدیگر را بیشتر می‌دانید.هرگز داد نکشید و تحقیر نکنید. مهربانی و نرم سخن گفتن آنچنان در دل زنان نفوذ می‌کند که تاثیرش هزاران برابر فریاد کشیدن است و برعکس، داد و فریاد و تحقیرکردن، آنچنان شما را از چشم همسرتان می‌اندازد که اگر بدانید دیگر داد نمی‌کشید.اگر همسرتان همه این نکات را رعایت کند، در چشم شما عزیزتر نخواهد شد؟ پس مطمئن باشید او هم مثل شما فکر می‌کند و دوست دارد شما نیز این موارد را رعایت کنید. زندگی باعزت و احترام همیشه پایدار و مقاوم خواهد ماند.عشاق موفق – چهار دیواری – با تلخیصتنظیم :داودی





همه ما میدانیم که راز جذاب بودن یک دختر در نظر مردان، تنها به زیبایی و بی نقص بودن چهره و اندام او محدود نمیشود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیار زیادی در جذابیت یک زن خواهد داشت. با این وجود مسلما از تاثیرگذاری فاکتورهای ظاهری در افزایش جذابیت یک زن در نظر مردان نیز نمیتوان صرف نظر کرد. خبر خوب این است که ظاهر زیبا و جذاب، الزاما به ویژگی های خاص فیزیکی محدود نمیشود و شما با داشتن مهارت و آگاهی کافی میتوانید در کنار زیبایی درونی، استایلی داشته باشید که جذابیت و زیبایی ظاهری شما را نیز افزایش دهد. در این مقاله از “رادیو عشق” نکاتی را بیان میکنیم که با در پیش گرفتن آن ها میتوانید جذابیت بیشتری برای شوهرتان داشته باشید و مرد زندگیتان را بیشتر از پیش مجذوب خود کنید.

فهرست مطالب

برای اینکه در نظر شوهر، نامزد یا مرد زندگیتان جذاب تر باشید میتوانید نکات زیر را بکار بگیرید:

داشتن یک صورت جذاب به معنای این نیست که باید ملکه‌ی زیبایی یا سوپراستار هالیوود باشید، اگر بهترین و زیباترین اجزاء چهره‌تان را بشناسید و بدانید که چطور میتوانید به این زیباییها جلوه‌ی بیشتری بدهید، میتوانید صورت جذابی داشته باشید. همچنین باید کاری کنید تا بخشهای نه چندان زیبای چهره‌تان کمتر جلب توجه کند.

شاید فکر کنید که کانتورینگ، چند لایه سایه‌ی چشم و لبهای قلوه‌ای و پررنگ زیباترتان میکند، اما ثابت شده است که چهره‌های طبیعی برای مردان جذابتر است. براساس مطالعات انجام شده، مردان بیشتر جذب زنانی میشوند که در مقایسه با همجنسان خود 40 درصد کمتر از لوازم آرایشی استفاده میکنند. درهر حال برای دانستن این که زیباترین چهره‌تان همان صورت طبیعی خودتان است، نیازی به مطالعات علمی ندارید.چگونه عزیز شوهر شویم

نتایج یک پژوهش جدید حکایت از آن دارد که لبخند زدن جذابیت زنان را برای مردان دوچندان میکند، چون همین لبخند ساده بخشی از مغز مرد را تحریک میکند که مرتبط با پاداش‌های حسی است. به زبان ساده وقتی با لبخندی به پهنای صورت به مرد مورد علاقه‌تان لبخند میزنید، به نظر او دوست‌داشتنی‌تر و جذابتر میرسید. بنابراین دفعه‌ی بعدی که چشمهایتان به مرد مورد علاقه‌تان افتاد، میدانید که چکار باید بکنید. لبخند بهترین و جذابترین زینت صورت است.

مردان وقتی به زنی فکر میکنند، لبخند او را در نظرشان مجسم میکنند. لبخند یک زن شبیه به آهنربایی است که توجه مردان را جلب میکند و آنها را در دام این فریبندگی اسیر میکند. مردان عاشق زنان بااعتماد به نفسی هستند که جذابیت و ملاحت زنانه در آنها موج میزند و رفتارشان متین و موقرانه است. شکی نیست که اشخاص شاد مردمان جذابی هستند. اما دانش اثبات کرده است که هر چه دندانها سفیدتر باشد، بهتر است.

یک صدای نرم و زنانه به نظر اکثر مردان جذاب است. نتایج یک مطالعه بیانگر آن است که صدای زیر معمولاً به افراد جوانی نسبت داده میشود که بدنی کوچک و زنانه دارند؛ ویژگیهایی که برای مردان بسیار جذاب است. فریاد زیر و زنانه‌ای که هنگام مشاهده‌ی یک فیلم ترسناک میکشید، توجه مردان را جلب میکند.

به عنوان یک زن، اول باید خودتان را از صمیم قلب دوست داشته باشید. عشق به خود مهمترین راز برای داشتن جذابیت زنانه است. بانوانی که خودشان را دوست دارند، میدانند که راز خوشبختی در آنچه به دست میآورند یا نمیآورند، نیست، بلکه باید قدر چیزهایی را که دارند، بدانند تا به شادی و رضایت درونی برسند. این گروه از بانوان قلبشان مملو از احساس ناب سپاسگزاری و قدردانی است و باید خیلی خوش‌شانس باشید که با یکی از آنها آشنا شوید. این بانوان خوش‌قلب عاشق زندگی، اطرافیان و محیط پیرامون‌شان هستند.

یک قلب عاشق و ذهنیت مثبت در چهره نیز جلوه‌گر میشود و روحیه‌ی شاد و سرزنده مردان را مانند آهنربا به طرف خودش میکشد. لذت بردن و شاد زیستن جوهره‌ی زندگی است؛ پس اگر میخواهید مرد مورد علاقهتان را جذب کنید، باید در پیدا کردن معنای واقعی زندگی مهارت به دست بیاورید. این مهارت کلید به دست آوردن تمام مردان دنیا و راز داشتن زیبایی درونی و واقعی است.

در مطالعه‌ای که بر روی ویژگی‌های تغییرپذیری مانند ژست و آرایش انجام شد، مشخص شد که این خصوصیات تغییرپذیر به اندازهی ویژگی‌های ثابتی مانند قد اهمیت دارند؛ چرا که نشانه‌های مراقبت از خود و اهمیت دادن به ظاهر، سلامت و قدرت‌تان را به دیگران اعلام میکند و نشان میدهد که میتوانید شریک مناسبی برای یک عمر زندگی باشید.

پوست اندام اصلی کل بدن است و داشتن یک پوست سالم و بیعیب و نقص از شما زنی زیبا و جذاب میسازد. بنابراین مراقب پوستتان باشید و آن را مرطوب نگه دارید. اگر پوستی بی‌عیب و شاداب داشته باشید، میتوانید هر لباسی را که دوست دارید، با اعتماد به نفس و بدون نگرانی از دیده شدن زشتی‌های پوست بپوشید. اکثر مردان زنانی را که پوستی سالم و عالی دارند، تحسین میکنند.

به علاوه موهای براق، پرپشت و بلند نیز بسیار جذاب و نمادی از زنانگی و سلامت است. پس به خاطر آینده‌ی نژاد بشر هم که شده به زیبایی ظاهرتان اهمیت بدهید و از خدمات متنوع سالن‌های زیبایی استفاده کنید.

لباسه‌ایی که میپوشید، حرفهای زیادی برای گفتن دربارهی شخصیت‌تان دارند. بهترین کار این است که خودتان باشید و لباسهایی بپوشید که بهترین ویژگیهای ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد؛ اما مراقب باشید که پیام اشتباهی را به دیگران منتقل نکنید. اگر میخواهید دیگران به شما احترام بگذارند و جدی گرفته شوید، لباسهای پرزرق و برقی نپوشید که شما را به دردسر بیاندازید. لباس‌های مرتب و برازندهای بپوشید که زیبایی‌تان را بیشتر کند و جذابیت‌تان را در نظر مردان افزایش دهد.

پیراهن قرمزتان را از اعماق کمد بیرون بیاورید و آن را در قرار دفعه‌ی بعد به تن کنید. مطالعات نشان داده است که آقایان بانوان قرمزپوش را جذابتر میدانند. البته این رنگ سرخ آتشین نمیتواند معجزه کند و اگر هوش و شخصیت زنی قابل قبول نباشد، تاثیر این رنگ قرمز به سرعت از بین میرود.

دوست ندارید پیراهن قرمز بپوشید؟ لبهایتان را به رنگ سرخ دربیاورید تا چشمان هر مردی را خیره کنید. دانشمندان دریافته‌اند که مردان نیمی از وقت خود را به لبهای قلوه‌ای یک زن خیره میشوند، به ویژه اگر این لبها به رنگ سرخ باشد. رنگ قرمز مردان را به طور متوسط به مدت 7.3 ثانیه افسون میکند، اما اثر فریبندگی رنگ صورتی 6.7 ثانیه است.

هر از چند گاهی رنگ و مدل مویتان را برای تنوع عوض کنید و مطمئن باشید با این کار جذابیت‌تان را افزایش خواهید داد. جالب است بدانید که آقایان بانوان بور و بلوند را چندان جذاب نمیدانند و براساس یک نظرسنجی، بانوان سبزه با موهای مشکی یا خرمایی را ترجیح میدهند. از طرفی بلندی مو تاثیر چندانی بر جذابیت زنان از نگاه مردان ندارد. پس اگر همیشه موهای بلند و بلوند داشته اید، اینبار موی کوتاه با رنگ تیره را انتخاب و یا برعکس.

برخلاف آنچه بسیاری از خانم ها تصور میکنند، همسرشان متوجه چند کیلو اضافه وزن نمیشود و این ادعا اثبات هم شده است. پژوهشگران متوجه شدهاند که آقایان زنانی با وزن معمولی را به زنان بسیار لاغر ترجیح میدهند.

اما هیچ شکی نیست که تناسب اندام در جذابیت ظاهری نقشی تعیین کننده دارد. پس غذاهای ناسالم را از برنامهی غذایی خود حذف کنید. رژیم غذایی سالم داشته باشید و به طور مرتب ورزش کنید. تناسب اندام ویژگی جذابی از نظر مردان به شمار میآید.

خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است. مطالعات نشان داده است که مردان جذب زنانی میشوند که به لطیفه‌های آنان میخندند. این جذب شدن توجیه ساده‌ای دارد، همه‌ی ما قلباً خودشیفته هستیم و مردمی را دوست داریم که ما را دوست داشته باشند. اگر مرد مورد علاقه‌تان بامزه نیست، حداقل شرمنده‌اش نکنید؛ اما اگر بامزه و شوخ‌طبع است، او را از شنیدن خنده‌های دلفریب‌تان محروم نکنید.

به علاوه مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که حس شوخ‌طبعی دل‌پذیری دارند. لازم نیست حتماً لطیفه تعریف کنید، اما اگر میخواهید عشقتان را جذب کنید، باید توانایی درک شوخی را داشته باشید و به شوخی‌های بامزه بخندید.

مهارت‌های ارتباطی کلید داشتن یک رابطه‌ی پایدار و سالم است. پژوهشگران دریافته‌اند، زوجینی که به روشهای مشابه از زبان استفاده میکنند، احتمال دوام زندگی مشترک‌شان بیشتر است. در پژوهشی که بر روی چت‌های آنلاین دوست دخترها و دوست پسرها انجام شد، 80 درصد زوجینی که سبک نگارش مشابه داشتند، بعد از گذشت سه ماه همچنان با هم رابطه داشتند؛ اما این درصد در زوجینی با سبکهای نگارشی متفاوت به 54 درصد تقلیل یافته بود. بنابراین اگر او برای نوشتن اعداد در پیامهایش، به جای رقم از حروف استفاده میکند، شما هم سبک او را تقلید کند تا او را شیفته و مجذوب نگه دارید.

شاید فکر کنید که با این کار به یک طوطی مقلد تبدیل میشوید، اما در مطالعه‌ای که بر روی قرارهای آشنایی انجام شد، مشخص شد، بانوانی که زیرکانه حرکات مردان را تقلید میکنند، نمره‌ی ارزیابی بالاتری در پایان قرار به دست میآورند. تقلید آشکار هیچ فایدهای ندارد، اما اگر او صورتش را در جلسه‌ی آشنایی اولیه خاراند، شما هم صورتتان را چند ثانیه بعد بخارانید؛ اگر او گفت: “خیلی از این قرارای ملاقات میذاری؟” شما در پاسخ از کلمات او استفاده کنید: “نه، خیلی از این قرارای ملاقات نمیذارم.” شاید این توصیه در حرف به نظرتان خنده‌دار بیاید، اما مطمئن شوید که در عمل باعث میشود تا دوباره با شما تماس بگیرد.

نقش پاها در جذب مردان غالباً نادیده گرفته میشود، این چشم‌پوشی برای زنی که میخواهد مردی را جذب کند، به قیمت گرانی تمام میشود. بسیاری از مردم متوجه قدرت جذابیت پاها نیستند. مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که پاهای زیبا با ناخن‌ها مرتب دارند و با مشاهده‌ی پاها به نکات مهمی درباره‌ی شخصیت یک زن پی میبرند. وقتی زنی از پاهایش مراقبت میکند، یعنی به بهداشت فردی و جزئیات کوچکی اهمیت میدهد که اکثر مردم آنها را فراموش میکنند. یک زن جذاب پاهای زیبایی هم دارد.

علاوه بر زیبایی و آراستگی پاها، نحوه قدم برداشتن با آن ها هم میتواند بر جذابیت شما تاثیر گذار باشد. بانوانی که با ناز و عشوه‌ی زنانه راه میروند، بیشتر چشم‌ها را به خود خیره میکنند. البته منظورمان این نیست که مانند مدل‌ها خرامان راه بروید، اما سعی کنید گام‌هایی بلندتر بردارید و هر پا را به آرامی صاف جلوی پای دیگر بگذارید. هر از گاه از عشقتان بخواهید که برای برداشتن وسایل از قفسه‌های بلند به شما کمک کند.

اجازه ندهید که اشک و دستمال کاغذی بین شما و عشقتان فاصله بیاندازد. پژوهشها نشان داده است، زنان گریان و نالان جذابیت کمتری برای مردان دارند. البته قبول داریم که گریه نکردن هنگام دیدن یک فیلم احساسی سخت است، اما بهتر است این اشکها را برای وقتی بگذارید که با دوست دخترهایتان بیرون رفتهاید یا حداقل فیلم اکشنی را انتخاب کنید که عشق‌تان بیتاب دیدنش است.

بسیاری از مردان از این شکایت دارند که عشق‌شان به خاطر تفاوت میل جنسی مرد و زن تا آن حدی که آنها دوست دارند، با آنها عشق‌بازی نمیکند. به همین دلیل وقتی زنی به همسرش میگوید که رابطه‌ی زناشویی برایش مهم است، این حرف خوشحال کننده مرد مشتاق را جذب او میکند.

به علاوه چشمان یک زن دامی است که بسیاری از مردان را در خود اسیر میکند. جان کلام آن که دختر منحصر به فردی که خوش‌پوش است، ملاحت زنانه دارد، مشتاق است همسرش را خوشحال و راضی نگه دارد، به تقسیم مسئولیت بین مرد و زن معتقد است و به این ویژگی‌های خود می‌بالد، هر مردی را جذب خودش میکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

38 بازدید

71 بازدید

168 بازدید

144 بازدید

چگونه عزیز شوهر شویم

176 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ب خاطر سایت خوبتون ک مطالب عاللییییی دارین،سوال من اینه ک بلاخره خانم مستقل خوبه یا وابسته و نیازمند؟؟؟مثلا شما فک کنید اگر خانمی هم شغل خوب و هم پول و سایر امکانات را داشته باشد ،همسرش فکر نمیکند ک او دیگه بهش نیازی نداره و دلسرد بشه از زندگی با اون یا خوشش میاد ک زنش مستقله؟؟پیشاپیش ممنون از پاسخ گویی شما با تشکر

سلام دوست گرامی مستقل بودن باید در شخصیت فرد ایحاد ثبات کتد نه اینکه سبب شوذ فردی پرتوقع و خودخواه بشود. اصولا اگر خانمی مستقل باشد برخورد بهتری در واکتش به مسائل دارد و منطقی تر برخورد میکند اما این دلیل نمیشود که فقط به صرف مستقل بودن، فرد را مناسب ازدواج دانست

همسرم رابطه ی صمیمی بامن نداره میتونم بگم شاید هم سرد هست .الان چند ماهه ک عقد کردیم ولی نه ابراز محبتی نه ابراز عشقی همیشه من ابزاز علاقه میکنم و ایشون هیچی…….

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

شبتون بخیر من چند ماهی هست که عقد کردم همسرم به رابطه جنسی اصرار داره و از طرفی منم با توجه به علاقه ای که بهش دارم سعی کردم ناراحتش نکنم و به روش های دیگه ارضاش کنم نمیدونم کارم درسته یانه؟ اصلا حد و مرز رابطه جنسی در دوران عقد چقدر هست؟ چیکار کنم همسرم سرد نشه تا عروسی کنیم؟

سلام دوست گرامی شما مطرح کردید که همسرتان با شما رابطه صمیمی ندارد و سرد هستند اینجا سوالی که پیش می آید این است که ایا این سردی در حرف زدن و بروز احساسات است و یا در روابط جنسی هم وجود دارد و در این رفتار هم شما احساس سردی می کنید؟ مورد بعدی که نیاز به مطرح کردن دارد این است که ایا از ابتدا ایشان اینگونه رفتار میکردند یا رفتار و صحبتی از شما باعث دوری ایشان شده است؟ شاید همسر شما جز ان دسته افرادی باسد که ابراز احساسات یا بلد نیستند و یا علاقه ای به ان ندارد بهتر است با ایشان صحبت کنید و در مورد سردی که بینتان هست موارد را بررسی کنید مطمئنا طرح موضوع و شنیدن صحبت های ایشان و در عین حال ارام و همراه بودن شما میتوند کمک موثری باشه

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برای عزیز شدن نزد خانواده همسر در حضور خانواده همسر خود از همسرتان بدگویی نکنید و بالعکس از او تعریف کنید.

بعد از ازدواج و شروع زندگی مشترک بسیار مهم است که هریک از زوجین بتوانند با خانواده همسر خود به تعامل برسند و با احترام و در مواردی خودداری و گذشت مسایل و مشکلات خانواده را حل نمایند.شاید شما هم دوست داشته باشید راه های تعامل و عزیز شدن نزد خانواده همسر را بدانید بدین منظور با ما در این مطلب در نیک صالحی همراه شوید تا رفتارهای مناسب وسنجیده را برای عزیز شدن نزد خانواده همسر را بیاموزید.

از همان ابتدای آشنایی، خواستگاری یا نامزدی ممکن است بحران ها شروع شود.
بحران رابطه با یک خانواده جدید به خصوص مادر شوهر/ پدرزن.
بحرانی که ممکن است با بی تدبیری یکی از طرفین تا پایان عمر باقی بماند.یکی از‌ اشتباهات رایج بعد از
ازدواج، این است که تصور کنیم خانواده همسر مثل خانواده خودمان هستند.

باور کنید خانواده همسر شما در بهترین شرایط ارتباطی، باز هم خانواده فرد دیگری هستند و مگر در موارد استثنا
منافع فرزندشان را قربانی منافع شما نمی‌کنند.
اینکه شما با خانواده شوهرتان صمیمی ‌شوید عالی است، ‌اما همه عروس‌ها نمی‌توانند با خانواده همسرشان به یک میزان صمیمی
‌شوند.

اختلاف‌های فرهنگی و اختلاف عقاید می‌تواند دیواری در مقابل این صمیمیت بکشد و از طرف دیگر، شخصیت هر دو طرف
هم می‌تواند در بیشتر شدن فاصله میان آنها و یا کمتر کردن فاصله تاثیرگذار باشد.
پس به محض وارد شدن به خانواده همسرتان، به دنبال ایجاد صمیمیت و از بین بردن مرزها و فاصله‌ها نگردید.
چرا که این تصور اولیه باعث می‌شود روابط از ابتدا ‌اشتباه شکل بگیرند و در ادامه هم دردسرها و سوء‌تفاهم‌هایی
را ایجاد کنند.چگونه عزیز شوهر شویم

دوستشان نداری؟ به آنها احتـرام بگذار

آنچه که در رابطه شما و آنها اهمیت زیادی دارد، دوست داشتن همدیگر نیست، بلکه احترام
گذاشتن به یکدیگر است.
مهم نیست که شما دلتنگ آنها شوید، به اندازه خودشان در شادی‌هایشان خوشحال باشید و یا از ناراحتی‌هایشان ناراحت.
بلکه مهم این است که به تفکر و احساسشان احترام بگذارید.

پس برای عزیز شدن نزد خانواده همسر به جای اینکه احساساتتان را به سمتشان هل دهید و بخواهید مثل یکی از اعضای قدیمی‌خانواده‌شان رفتار کنید، اول
احترام را در این رابطه بنا کنید و بعد اگر توانستید و شرایط به شما اجازه داد با آنها صمیمی
‌شوید.اینکه می‌گویید در روزهای اول عمیقا دوستشان داشتید، چندان نمی‌تواند درست باشد چرا که دوست داشتن در جریان ارتباط ایجاد
می‌شود و شما نمی‌توانید به صرف اینکه با فرزند آنها وصلت کرده‌اید، به آنها علاقه‌مند باشید.‌اما بهتر است به جای
ایستادن روی قله کوه یا افتادن.
در دره، یک تفکر میانه‌رو‌تر که بر پایه احترام است را جایگزین دوست داشتن و یا بیزار بودن از خانواده همسر
کنید.

رازها را فاش نکنید

همه رازها را فاش نکنید بسیاری از زوج‌ها وقتی با هم ‌آشنا می‌شوند برای اینکه به هم نزدیک‌تر شوند، هر
چه در زندگی‌شان گذشته و می‌گذرد را با هم در میان می‌گذارند.

آنها حتی حرف‌هایی که خانواده‌هایشان در مورد شریک آینده زندگی‌شان می‌زنند را به او انتقال می‌دهند و با این
کار دیدگاهی منفی نسبت به خانواده خود را در نامزد و بعدها همسرشان ایجاد می‌کنند.از طرف دیگر، بسیاری از زوج‌ها
همه رازهای خانوادگی هم را با یکدیگر در میان می‌گذارند و از‌اشتباهاتی که اعضای خانواده‌شان کرده یا می‌کنند با هم
صحبت می‌کنند و از این طریق، ذهنیت طرف مقابل را پیش از آنکه خودش وارد ارتباط شود شکل می‌دهند.
کاش شما هم از ابتدا چنین ‌اشتباه‌هایی را مرتکب نمی‌شدید.
‌اما هنوز هم دیر نشده.
سعی کنید از این به بعد مرزهای میان خانواده و شریک زندگی‌تان را خودتان بسازید.
دلیلی ندارد که انتقاد مادرتان از او را به همسرتان منتقل کنید و دلیلی ندارد رفتارهایی که دیگران در غیابش
انجام داده اند را با جزئیات برایش بازگو کنید.

شاید نقشش را خوب بازی نـمی‌کند

از یاد نبرید که زوج‌ها هر کدام واسط و رابط خانواده خود و کسی هستند که قرار است شریک زندگی‌شان
شود.
اگر رابطه شما و خانواده همسرتان ناخوشایند و آزاردهنده است، بخش مهمی ‌از مسئولیت این اتفاق بر عهده همسرتان
است.
هم شما و هم همسرتان، باید میان خانواده خود و شریک زندگی‌تان نقش میانجی را بازی کنید و اجازه ندهید
برخوردی در این رابطه پیش بیاید.
در واقع شما در این رابطه نقش لولا را بازی می‌کنید.
لولایی که اگر خود کار نکند در و دیوار را به هم می‌کوباند.
مطمئنا ضعف همسر شما در ایفا کردن این نقش سهم بزرگی در ایجاد این اختلاف‌ها داشته و وقت آن رسیده
که او آگاهی بیشتری در مورد این رابطه کسب کند و با مدیریت درست این رابطه آرامش را به آن
برگرداند.

 به سناریوی مشترک برسید

اینکه خانواده‌ها تا چه اندازه تمایل به ورود به زندگی فرزندشان داشته باشند، با اینکه چقدر به آن وارد شوند
تفاوت دارد.
ممکن است خانواده شوهرتان نظرهای بسیاری را در مورد‌ تربیت فرزند شما و دیگر مسائل زندگی مشترکتان داشته باشند و
این نظر‌ها را با همسرتان هم در میان بگذارند.‌ اما تا جایی که عقاید همسرتان تحت تاثیر نظر آنها تغییر
نکند، این موضوع نمی‌تواند آسیبی به رابطه شما بزند.شاید در بعضی موارد همسرتان با آنها هم نظر باشد ‌اما باز
هم آنچه که مهم است، رسیدن به یک سناریوی مشترک است.

از یاد نبرید که زندگی زناشویی جای اثبات نیست، بلکه جای به توافق رسیدن است.
هر یک از شما با یک سری اصول و ایده‌هایی که در طول زندگی کسب کرده وارد رابطه می‌شود و
ممکن است اختلاف نظر‌هایی در مورد این اصول وجود داشته باشد.‌اما اگر هر یک از شما بخواهید به دیگری ثابت
کنید که من درست می‌گویم، در واقع خود را وارد جنگی می‌کنید که می‌تواند تا آخر عمر ادامه داشته باشد.

بهترین حالت در بگومگوهای عروس و خانواده شوهر این است که عروس خود را وارد جنگ مستقیم نکند و
حل کردن ماجرا را بعد از رفتن خانواده همسرش به شریک زندگی خود بسپارد.‌ اما نکته‌ای که اینجا قابل‌توجه است،
این است که اگر مادر داماد جنگ کلامی ‌یا رفتاری را شروع کرد، نشان‌دهنده این است که از فیلتر پسر
رد شده و به خودش اجازه داده که وارد این نزاع شود.

یعنی همسرتان در این رابطه لولای خوبی نبوده و نتوانسته آن را به خوبی مدیریت کند.
در چنین شرایطی دو احتمال را می‌شود در نظر گرفت.
یا اینکه او فکر می‌کند رفتار خانواده‌اش درست است و آنچه شما دخالت می‌نامید را دلسوزی می‌داند، یا اینکه به
خاطر ضعف‌هایش نمی‌تواند جلوی دخالت مادر را بگیرد.

اگر دلیل این اتفاق مورد دوم باشد، باز هم همسرتان باید آگاهی بیشتری را در مورد رابطه همسر و خانواده‌اش کسب کند و با بالاتر بردن مهارت‌های ارتباطی‌اش، نقش موثرتری را در این میان بازی کند.

هیچ وقت جلوی خانواده همسرتان با خانواده خود تندی نکنید. اگر اعتراض یا دلخوری ای از مادر و خواهر خود دارید، در خلوت با آنها در میان بگذارید. یادتان باشد رفتار شما با مادر و خواهرتان الگویی برای رفتار شما با همسر آینده تان تلقی خواهد شد. علاوه بر این، علاقه ای که به بچه ها دارید را در مقابل والدین همسرتان ابراز کنید.

برای عزیز شدن نزد خانواده همسر در کار منزل کمک کنید. این که وقتی در خانه نامزدتان مهمان هستید، به پدر و مادر او در انجام کارها کمک کنید نشانه افت شخصیت شما نیست. بپرسید چیزی نیاز ندارند که شما از بیرون تهیه کنید؟ اگر وسیله ای در منزل نیاز به تعمیر دارد و شما تعمیر آن را بلدید، حتما این کار را انجام دهید.

همشهری -تبیان





©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد . طراحی سایت با آنلاینر

چگونه عزیز شوهر شویم
چگونه عزیز شوهر شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *