چگونه فردی جذاب باشم

 
helpkade
چگونه فردی جذاب باشم
چگونه فردی جذاب باشم

شاید با مشاهده کردن صفحات اینستاگرامی افراد معروف سلبریتی فکر کنید که آنها چگونه بدین میزان جذاب هستند؟! و یا افراد سلبریتی و مدلینگ را مشاهده نموده اید که دارای اندام مناسب و لباس های شیک و از همه مهم تر چهره ای بشاش و جذاب هستند که در نگاه اول برای شما یقینا جذاب خواهند بود. آیا رازی پشت این میزان جذابیت وجود دارد؟! اگر رازهایی در مورد افزایش جذابیت وجود دارند، آنها چه چیزی می توانند باشند؟! اینها سوالاتی هستند که می توانند ذهن شما را تا مدتها درگیر کنند. 

در پاسخ به سوال شما می توان گفت که رازهای کوچک وجود دارند که می توانند باعث جذابیت شوند. در این بخش از نمناک قصد داریم تا تعدادی از رازهایی که به واسطه آنها می توانید به یک فرد جذاب تبدیل شوید را به شما کاربران معرفی سازیم.

در سال 2011 تعدادی از دانشمندان در طی تحقیق بزرگی تلاش کردند تا مشخص کنند که کدام چهره می تواند باعث جلب توجه آقایان و کدام چهره می تواند باعث جلب توجه خانم ها شود. این مطالعه بیش از هزار نفر را شامل می شد که هر یک از آنها دارای چهره ای خاص و همراه با احساسات متفاوت بودند.

نتیجه آزمایش مشخص کرد که آقایان بیشتر جذب خانم هایی می شوند که دارای لبخند آرام و چشمان بشاش هستند، از طرفی خانم ها نیز بیشتر جذب آقایان مغرور با چهره ای ساده می شوند.

چگونه فردی جذاب باشم

پس از این آزمایش جامع، دانشمندان با تائید صحت آن بیان کردند که این شواهد کاملا با علایق هر جامعه ای مطابقت دارد.

در سال 2016 دانشمندان برای اطلاع از اینکه چه چیزی منجر به جذب هر دو طرف می شود، آنها در یک تحقیق دریافتند که زوجین به عکس العمل های جدی و جذاب علاقمند هستند چرا که آنها پس از اولین دیدار مجذوب طرف مقابل می شوند.

عطر و ادکلن یکی از گزینه های جذابیت می باشد که می توان از آنها برای جذب افراد زیادی به خود استفاده نمود. بنابر تحقیقات انجام شده، یکی از موارد جذابیت افراد، استفاده از عطرها و ادکلن ها خوشبو می باشد.

طبق آخرین آمار و اطلاعات، مردان بیشتر دوست دارند که همسر آینده آنها دارای موهای بلند و درخشان باشد. از سوی دیگر می توان گفت موی بلند و درخشان نشان دهنده سلامت جسمانی می باشد. 

اما در مقابل خانم ها به مدل موهای آقایان زیاد اهمیت نمی دهند چرا که برخی مدل موهای کوتاه و برخی مدل موهای بلند در آقایان را دوست دارند و بنابراین برای آقایان هیچ تفاوتی وجود ندارد و می توانند مدل موهای دلخواه خود را عملی نمایند.

جالب است بدانید که آقایان بیشتر جذب خانم هایی می شوند که از کفش هایی با سایز کوچک استفاده می کنند اما در مقابل برای یک خانم هیچ فرقی ندارد که مرد مورد علاقه اش از کفش با چه سایزی استفاده می کنند.

به طور کلی خوش تیپ بودن باید در اولویت هر شخصی باشد که قصد دارد جذاب به نظر برسد و باید به میزان بسیار زیادی به آن اهمیت دهد.

 چگونه فردی جذاب و دوست داشتنی باشیم

قبل از خواندن این مطلب حتما از سایت زیبای زیر دیدن نمایید

     www.takcarpet.com      

حتما از سایت های بالا دیدن نمایید

چگونه جذاب شویم؟

چگونه فردی جذاب باشم

حتی تصور اینکه جذاب باشیم برای ما شیرین است. اکثر آدم ها دوست دارند جذاب باشند ولی خیلی از ماها نمیدونیم چگونه دیگران را جذب خودمون کنیم و گاه در این راه با مشکل مواجه می شویم.

در متن زیر که از افکار و تجربیات چندین شخصیت برگرفته شده، راه کارهای چگونه جذب کردن را به چندین پارامتر مختلف تقسیم کرده ایم.

 

بارها خداوند رو به خاطر اینکه حس لطیف عاشقیت رو به ما آدم ها داده شکر میکنم.آرزویم اینه که همه عاشق هم باشند و از عاشقیت لذت ببرند.

 

                                           

                               

 

جذابیت ما نشات گرفته از افکار ماست.خود را برای جذاب شدن آماده و افکارتان را روی مجذوب کردن دیگران متمرکز کنید. مطالب زیر به ترتیب نوشته شده پس به ترتیب بخوانید.

 

باور کنید می توانید جذاب باشید:

اول قدم آن است که خود به این باور برسید که می توانید جذاب باشید و در پی آن به این باور برسید که جذاب هستید و تنها مانده که آن را به دیگران ثابت کنید.

 

یافتن و تقویت استعدادهای برترتان:

هر فردی به طور ذاتی استعدادهایی داره که موجب برتری او نسبت به دیگران میشه.شما باید تمام این خصوصیات را در خود پیدا کنید و روی آنها پافشاری کنید و به بهترین شکل ثبتشان کنید.چنان این استعداد ها را تقویت کنید که دیگران شما را بخاطر داشتنشان تحسین کنند.

مثلا اگه صوتی خوبی دارید، این استعدادتان به بهترین شکل تقویت کنید و بگذارید دیگران از استعداد شما لذت ببرید.

 

یادتان نرود رفتارهایتان چقدر مهم هستند:

رفتارها، شخصیت را تشکیل میدهند.همه ما خوب می دانیم افراد محبوب دارای شخصیت های فوق العاده ای هستند، پس مواظب باشید چه می کنید.

از افراد جذابی که می شناسید الگو بگیرید.ببنید چه چیز آنها باعث جذابیتشان می شود! چگونه رفتاری دارند؟ چگونه حرف می زنند؟ و… . همیشه کارهایی انجام دهید که دیگران خوشحال شوند تا از با شما بودن لذت ببرند.

 

نگرش خود را تغییر دهید و عاشق باشید:

انتظارات از شما زیاد خواهد شد. مهربان تر و با گذشت تر از قبل باشید، به دیگران عشق بورزید و عشقتون رو بارها ثابت کنید. باید کارهایی که می کنید بیشتر به نفع دیگران باشد و نباید در مقابل انتظاری داشته باشید  تا محبوبیت شما افزایش پیدا کند.

 

مثل جذاب ها حرف بزنید و مثل جذاب ها بشنوید:

از کارهای مهمی که باعث جذب دیگران به شما میشود، طرز حرف زدنتان است. خلاصه گو باشید تا زیاده گو و پیشنهاد کنید تا انتقاد.

سکوت باعث جذب دیگران نمی شود. همیشه چیزی برای گفتن داشته باشید ولی بگذارید از شما انتظار حرف زدن داشته باشند بعد حرف بزنید. با آرامش حرف بزنید و دیگران را برای شنیدن ادامه کلامتان مشتاق کنید.

 

معمولا افراد فکر می کنند برای جذب دیگران تنها سخنوری خوبی بودن کافی است ولی برای اینکه جذابیت شما بیشتر شود باید شنونده خوبی نیز باشید.

با آرامش در چشمهای طرفتون نگاه کنید، به حرفهایی که می زنه اهمیت بدید و زمان هایی که در وسط حرف زدن چند ثانیه سکوت می کنه تا نفس بگیره و یا یاد مطلبی بیوفته، شما باید ابراز کنید که مایلید ادامه صحبت هاش رو بشنوید و این رو با گفتن کلماتی مثل: چه جالب، ادامه میدی و یا … می تونید بروز بدید. بهش بفهمونین که شنیدن حرفاش لذت می برید.

ضرب المثل قدیمی « مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد »  کلام ما را تثبیت می کند.

 

تکراری نباشید:

معمولا یکنواخت بودن باعث میشه کمتر کسی جذب آدم بشه. سعی کنید متنوع باشید و این تنوع به معنی که باید هر بار شما پیشرفتهای زیادی کرده باشید و مثه دفعه قبلتون نباشید.این پیشرفتها میتونه در هر زمینه ای باشه.  با پیشرفهاتون دیگران مجذوب خود کنید.

 

چگونه فردی جذاب باشم

آراسته و شیک پوش ، منظم و با شکوه :

دیگر باید خود را یک آدم جذاب تصور کنید. لباس هایی که بهتان می آید تنتان کنید. این مهم نیست با چه کسی ملاقات دارید و یا به کجا می روید، سعی کنید به بهترین شکل حاضر شوید.

صورت خود را شاداب و خندان نگه دارید و برای تائید کلام دیگران از لبخند استفاده کنید.

 

در کارهایتان با برنامه باشید. شما از افراد معمولی برتر هستید، این را به دیگران ثابت کنید.

بگذارید دیگران از نظم و شکوه شما لذت ببرند.

 

غلبه بر احساسات :

هرگز کسی جذب شما نخواهد شد مگر آنکه بتوانید بر احساساتش غلبه کنید. باید چنان در دل طرفتان نفوذ کنید که برای همیشه مجذوب شما بماند.

توانایی آن را پیدا کنید که بتوانید احساسات طرفتان را در دست بگیرید و بهتر است بدانید جذاب ها هرگز از این توانایی سوء استفاده نمی کنند.

 

مواظب باشید کارهایتان باعث تخریبتان نشود:

شما که واقعا قصد جذب اطرافیان را دارید باید بسیاری از نکات را رعایت کنید که ما برخی از مهم ترین ها را ذکر کرده ایم.

هیچ گاه با دروغ نمی توان دیگران را جذب خود کرد.با تخریب دیگران و پشت گویی آنها جذابیت تان بیشتر نخواهد شد. صمیمی و راستگو باشید و دیگر بدقولی را فراموش کنید. عصبی نشوید و به همه احترام بگذارید.

راز نگه دار خوبی باشید و مشکلات خود را نگویید . هرگز از چیزی که هستید مغرور نشوید و از کسی که جذب شما شده سوء استفاده نکنید. بگذارید همه از کنار شما بودن لذت ببرند نه عده ای.

 

 

همه قادر خواهند بود فردی جذاب باشند، تنها کافی است افکار خود را بروی جذب دیگران متمرکز کنید و چندین نکته را که در متن بالا قید شده به کار بگیرید.حال از محبوبیت خود لذت ببرید.

 البته معتقدم که متن نوشته شده کامل نیست به همین دلیل از شما بازدید کننده گرامی خواهشمندم که اگر مطلبی هست که می تونه به کامل شدن مطالب این بخش کمک کنه حتما واسم بزارید تا به اسمتون در وبلاگ به نمایش در بیاد

 

چگونه مردم را به خود جذب کنیم

مقدمه:

شرط مي بندم شما هم كساني را مي شناسيد كه مثل آهن ربا مردم را به خود جذب مي كنند . دليل آن خوش قيافه ، پولدار يا زيرك بودن آنها نيست . كافي است چنين افرادي وارد محفلي ، نا آشنا شوند تا همه نگاه ها به سوي آنها بر گردد . اين نوع اشخاص با ورود به رستوران يا مجلس گفتگو توجه همه را جلب مي كنند و ديگران به طور غريزي احساس مي كنند آنها افرادي سرشناس اند .اگر ايشان مجردند ، همه خواستار دوستي و برقراري ارتباطي نزديك با آنها هستند و اگر متأهل اند ، همسران شان از اين كه شريك زندگي آنها هستند ، به خود مي بالند . چنين افرادي اگر به چيزي نياز داشته باشند ، دوستان وفادارشان براي برآوردن خواسته شان به سختي تلاش مي كنند . ولي اندكي تأمل كنيد! آنها ، همان چيزهايي را دارند كه شما هم داريد ، شايد هم كم تر از آن.پس رمز موفقيت شان در چيست ؟اين همان پرسشي است كه پاسخ آن را در كتاب « چگونه مردم را به خود جذب كنيم » مي يابيد . آشنايي با روش هاي كوچك و آسان براي به دست آوردن موفقيت هاي بزرگ و دشوار ، به شما كمك خواهد كرد تا بتوانيد آنچه را مي خواهيد از هر كسي و در هر رابطه اي اعم از كار ، دوستي يا عشق ، به دست آوريد .همه ما كمابيش با چنين روش هايي آشناييم. اما كساني در زندگي موفق ترند كه بيش از ديگران از اين شيوه ها استفاده كنند.يكي از دوستان من به نام كارن در حرفه خود كه تزيين و مبلمان خانه هاست بسيار ماهر و مورد قبول است. همسر او نيز به همان اندازه در كار خودش كه ارتباطات است، شهرت قابل توجهي دارد. آنها دو پسر كوچك دارند.در محيط كار همه مطيع كارن هستند و براي نظراتش ارزش قائلند. او در اين زمينه فردي سرشناس است.با اين حال هميشه از اين مسئله شكايت دارد كه وقتي مي خواهد در مشكلات كاري همسرش به او كمك كند، يا وقتي درمسائل مربوط به مدرسه بچه هايش شركت كند، هيچ كس به حرف هاي او اعتنا نمي كند.او يك بار از من پرسيد : « چه طور ميتوانم در يك جمع مورد توجه واقع شوم، طوري كه بتوانم نظر افرادي كه مرا نمي شناسند به خود جلب كنم يا حداقل آدم جالبي به نظر برسم؟ » روش هايي كه در اين بخش آمده ، به شما كمك مي كند تا به اين هدف دست يابيد . شما می توانيد با استفاده از اين روش ها درنظر هر كسی ، فردی خاص باشيد و در هر جمعی نظرها را به خود جلب كنيد، حتي اگر در آن جمع فردی بيگانه و ناآشنا باشيد.

بياييد از لبخند زدن شروع كنيم :افراد موفق مي دانند يكی از قوی ترين سلاح ها لبخندشان است. به همين دليل كاری می كنند با اين شيوه بيشترين تأثير را بر بيننده بگذارند.لبخندهاي كوتاه و مصنوعی، امروزه كاربرد چنداني ندارد و در هزارتوي دنيای امروز ديگر هيچ تأثيری را بر جای نمی گذارد. به رهبران بزرگ دنيا، كساني كه سخنرانی های اساسی ايراد مي كنند يا صاحبان شركت های معتبر و مشهور نگاه كنيد. هيچ يك از آنها را در حال لبخند زدن نمی بينيد. افراد با نفوذ و نامي نيز در همه طبقات اجتماعي اين چنين اند ، ولي وقتي خطوط لبخند بر چهره هاي شان نقش مي بندد آن قدر قدرتمند عمل مي كند كه دنيا را به لبخند زدن وا مي دارد .

لبخند اثر بخش :وقتي مي خواهيد با كسي سلام و احول پرسي كنيد، ابتدا لبخند نزنيد، چون ارزش لبخندتان را از بين مي بريد. سعي كنيد لحظه اي به صورت او خيره شويد، سپس مكث كنيد، وضعيت روحي او را به طور كامل بررسي نماييد، آن گاه با لبخندي عميق، گرم و سرشار از توجه و علاقه به او نگاه كنيد. لبخندي كه چشمان تان را هم فرا گيرد .اين لبخند مانند موجي گرم و گيرا مخاطب شما را دربر مي گيرد .با اين تأخير كوتاه مخاطب شما احساس مي كند كه اين لبخند صادقانه و فقط متعلق به اوست.

زبان نگاه :چشمان شما مانند مواد منفجره مي توانند احساسات مردم را به تكاپو و هيجان وا دارند. افراد موفق مي دانند كه نگاه هاي عميق و طولاني مي توانند بسيار مفيد باشند. بخصوص ميان دو جنس مخالف و در كارهاي اداري.حتي زماني كه طرف مقابل از احساسات عاشقانه شما آگاه نيست زبان و نگاهي نيرومند مي تواند تأثيري عميق و نافذ بر زن و مرد بگذاريد. اين نوع نگاه توأم با ادراك و احترام، احساسات دروني شما را القاء خواهد كرد.

زبان نگاه ( براي زنان ) :فكر كنيد چشمانتان با شيريني لذيذ و دلنشيني به چشمان مخاطب تان چسبيده است.حتي بعد از پايان سخنانتان نيز به نگاه هايتان ادامه دهيد. اگر لازم است سويي ديگر را بنگريد، اين كار را به آهستگي و بدون جلب توجه انجام دهيد. آخرين چسبندگي هاي شيريني را آن قدر بكشيد تا سرانجام تمام شود.

زبان نگاه ( براي مردان ) :هنگام حرف زدن با مردان از روش نگاه هاي پرنفوذ استفاده كنيد. ولي زماني كه مي خواهيد درباره مسائل شخصي صحبت كنيد از نگاه هاي كوتاه تري استفاده كنيد تا مخاطب تان احساس نكند مورد تهديد قرار گرفته يا منظور شما را به درستي درك نكرده است.ولي در برخوردهاي روزمره، ارتباط چشمي خود را به تدريج افزايش دهيد و وقتي با زني همكلام شديد، از اين شيوه بيشتر استفاده كنيد.اينك روش مهمي را مطرح مي كنيم كه باعث مي شود شما فرد پر منزلتي جلوه كنيد.

از دندان هاي خود بياويزيد :افراد موفق در زندگي با اطمينان عمل مي كنند، با اعتماد به نفس حركت مي كنند، هميشه لبخندي توأم با غرور بر لب دارند و هيچ ترديدي به خود راه نمي دهند.طرز رفتار شما نشان مي دهد كه شما مرد يا زني هستيد كه برجسته و ممتاز بودن عادت ذاتي شماست.به اين روش تجسمي كه طرز سلوك شما را همچون فردي موفق آشكار مي سازد توجه كنيد. من آن را با اين عبارت مي خوانم: “با دندان هاي خود بياويزيد”.فرض كنيد، يك گيره آهنين كه در سيرك با دندان از آن آويزان مي شوند، به چهار چوب دري كه مي خواهيد از آن عبور كنيد آويخته باشند. آن را با دندان مي گيريد و در حالي كه محكم در ميان دندان هاي خود نگاه داشته ايد شما را به بالاترين نقطه مي رساند. وقتي از دندان هاي خود آويزان باشيد، همه عضلات شما در بهترين حالت خود كشيده مي شوند.حالا آماده ايد تا مردم را در جايي كه مي خواهيد به خود جذب كنيد يا كارهاي روزانه خود را انجام دهيد يا آن جا كه تنها فرد مهمي به نظر برسيد، فرود بياييد.

تكيه گاه بچه هاي بزرگ باشيد :نخستين واكنش شما در برابر فردي كه براي اولين بار او را ملاقات مي كنيد، ذهنيتي به وجود مي آورد كه تمامي روابط شما در آن شكل مي گيرد. اگر از كسي كه تازه با او آشنا شده ايد چيزي مي خواهيد، بايد به او ثابت كنيد كه خاص بودنش رادرك مي كنيد.شيوه اي كه در اين جا به آن اشاره مي كنيم، به شما قدرتي مي بخشد تا بتوانيد هر چه را از ديگران مي خواهيد، به سادگي به دست آوريد. من اين روش را تكيه گاه بچه هاي بزرگ مي نامم.اين نقطه اتكا را در اختيار هر كسي كه ملاقات مي كنيد قرار دهيد. درست در لحظه اي كه به شخص جديدي معرفي مي شويد به او پاداش دهيد. همان لبخند گرمي را كه به بچه بازيگوشي كه از روي پاهاي شما جست و خيز مي كند مي زنيد و همان توجهي را كه نسبت به او داريد، در مورد آشناي جديد خود دلنشين دهان بي دندان بچه را از او تحويل بگيريد. وقتي فرد جديد، بتواند كاملاً به شما تكيه كند، يعني شما خاص بودن او را درك كرده ايد!

دوست قديمي سلام :وقتي با كسي برخورد مي كنيد، تصور كنيد دوست قديمي شماست و ازاين كه فراز و نشيب زندگي، شما رامدت ها از هم دور كرده ناراحت بوده ايد. ولي حالا خدا را شكر مي كنيد كه اين ديدار سبب شده تا به دوست خود برسيد! تجسم اين تجربه لذتبخش، زنجيره اي از واكنش هاي مطلوب را درشما ايجادمي كند. از باز شدن ناخودآگاه گره ابروها گرفته تا حالت قرار گرفتن انگشت هاي پا و يا هر چيزي كه سبب بروز عكس العمل مي شود.اگر مي خواهيد مردم به شما علاقه مند شوند، بايد به آنها نشان دهيد چه قدر دوستشان داريد! وقتي به دوستي قديمي مي رسيم، بدون كمترين تأملي، سرشار از گرمي و محبت با او روبه رو مي شويم، ناخودآگاه خنده بر لب هايمان مي نشيند، حلوتر مي رويم، نگاه هايمان مهربان و دوستانه مي شود و سرانجام براي در آغوش گرفتنش به سويش مي شتابيم. ولي اغلب وقتي با فردي نا آشنا روبه رو مي شويم، با خجالت يا بي تفاوتي، احساس ناخوشايندي را به او منتقل مي كنيم كه باعث سردي رابطه مي شود.به اين شيوه تجسمي توجه كنید. با بكارگيري اين روش مطمئناً در نخستين ملاقات با هر كسي، برخورد گرمي را با او خواهيد داشت.

اينك روش هايي را كه به شما كمك مي كنند تا بتوانيد درنظر همه جلب توجه و خوش برخورد جلوه كنيد را ياد گرفته ايد ، ولي كار هنوز تمام نشده است . علاوه براين كه مي خواهيد مورد علاقه و اقع شويد، بايد مورد اعتماد، باهوش و داراي اعتماد به نفس باشيد.چهار شيوه بعدي به شما كمك مي كنند تا به اين اهداف دست يابيد.

حركات حاكي از بي قراري بروز ندهيد :در برخورد با ديگران ، اگر مي خواهيد مورد اعتماد واقع شويد، همه حركات ناشيانه و غير ضروري خود را سركوب كنيد. حركات حاكي از بي قراري، اين احساس را درمخاطب شما ايجاد مي كند كه در جايي مرتكب اشتباه شده ايد يا دروغ مي گوييد.اين شيوه شما را ياري مي دهد تا كاملاً قابل قبول و مورد اعتماد به نظر برسيد.

حركات غير ضروري را حذف كنيد :وقتي با كسي صحبت مي كنيد به خارش بيني تان كه مي خارد، وزوز گوش تان كه صدا ميكند يا درد پاي تان، توجهي نكنيد. وول نزنيد، به خود نپيچيد، و يا جايي از بدن تان را نخارانيد.از همه مهم تر اين كه دست هاي خود را از صورت تان دور نگاه داريد. حركات دست در نزديکي صورت و حركاتي ازاين قبيل موجب مي شود شنونده در صحت حرف هاي شما ترديد كند.

نيازي نيست كه زبان اشارات را به طور كامل بياموزيد. شما از طريق كسب تجربه و گذر زمان با مهارت هاي رفتاري و ديداري آشنا خواهيد شد. اغلب مردم مي دانند اگر مخاطب بي توجهي كند يا جاي ديگري را نگاه كند، به اين معني است كه حرف هاي گوينده برايش جالب نيست. وقتي مخاطب قادر به تحمل حضور شما نباشد، با دست كشيدن به پشت گردن خود واكنش نشان خواهد داد. وقتي مخاطب به شما احساس برتري كند، با دست هايش بازي خواهد كرد.پس ياد بگيريد هر وقت مخاطب تان خسته شد و شروع به بروز عكس العمل كرد ، بي درنگ كانال سكوت را انتخاب كنيد.

كانال سكوت را انتخاب كنيد :اگر مي خواهيد در نظر مردم فردي باهوش جلوه كنيد، به دقت به آنها بنگريد، سعي كنيد احساس شان را درباره حرف هايي كه مي زنيد درك كنيد و پاسخ خود را مطابق با آن فراهم كنيد.سعي كنيد هميشه در دو جهت سخن بگوييد: احساس خود را بيان كنيد در حالي كه مراقب واكنش مخاطب تان نيز هستيد. به اين ترتيب ، حركت بعدي خود را مطابق با آن طراحي كنيد و همه خواهند فهميد كه شما حواس تان جمع است و از هيچ چيزي غافل و بي خبر نيستيد و در نتيجه آدم باهوشي به نظر خواهيد رسيد.

همه چيز را قبلاً تجربه كنيد :كارشناسان معتقدند اگر قبل از انجام كاري، رفتار خود را در ذهن مجسم كنيم، صداها را در ذهن خود بشنويم و نوع حركات را مرور كنيم، مي توانيم آن فعاليت را بسيار مؤثرتر انجام دهيم.استفاده از قوه تخيل و تجسم در كارها، در انجام هر عملي مؤثر خواهد بود. از جمله در حرفه هاي ارتباطي.به اين روش تجسمي كه در انجام همه فعاليت ها مؤثر است، توجه كنيد. اين روش را قبل از رفتن به مهماني ها، سمينارها يا جلسات مهم به كار ببنديد. همه آنچه را كه قرار است اتفاق بيفتد، قبلاًَ در ذهن خود مجسم كنيد.

 

چگونه فردی جذاب و دوست داشتنی باشیم

جذابیت چیزی سوای زیبای است. شخصی می تواند زیبا اشد ولی هرگز جذاب نباشد و همچنین می تواند جذاب باشد ولی زیبا نباشد طرز سلوک آدمی انتخاب لباسها , حالت های روانی و ….

در این امر, مو است.اگر می خواهید فردی موفق و نافذ در قلب ها باشید و از موفقیت لذت ببرید] نخست باید با خودتان ارتباط صحیح برقرار کنید. زیرا معنی و مفهوم رویداد های زندگی را خودتان تایین می کنید. وقتی تمیز و مرتب باشید این هماهنگی شما را جذاب می کند. آن چه مهم است تمیز و مرتب بودن در عین سادگی است. افرادی که به آراستگی خود توجه ندارند از جذابیت و نفوذ خود بر دیگران می کاهند.بیشتر افراد برای آن که جذاب باشند شلوغ می کنند و مدام حرف می زنند و این بزرگترین اشتباه برای جذاب بودن است. دوستی حرف زیبایی می زد و می گفت:نگفتن صلاح است, کم گفتن طلا است , پر گفتن بلا استسکوت تاثیر روانی فوق العاده ای دارد و شما را با شخصیت تر و عاقل تر و قابل اعتماد تر معرفی می کند که برای ایجاد صمیمیت و تداوم آن زمینه مساعدی است.ولی سکوت نباید ناشی از خجالت و عدم اعتماد به نفس باشد. در این صورت از جذابیت می کاهد. وقتی نرم و با لطافت و متانت صحبت کنید نخستین گام برای جذاب بودن را برداشته اید. داد و فریاد را نیندازید. ادم های عصبی و خشن برای صمیمیت, نا مناسب هستند و هرگز جذاب نخواهد بود. مودب باشید, افراد بی ادب که ظاهری آراسته دارند هرگز مورد علاقه دیگران نخواهند بود.اگر صبح ناراحت و کسل از خواب بیدار شده اید به جای آرامی بروید و به آهستگی با خود تکرار کنید: من خوشحالم, می می خواهم شاد و جذاب باشم. یا در هنگام برخاستن از خواب به راز و نیاز با پروردگارتان بپردازید و در ادامه بگویید : امروز سلامتی , موفقیت شادی زیبایی جذابیت و صمیمیت به من تعلق دارد و آن گاه در طلب این خواسته ها گام بردارید.همیشه تبسم کنید ولی شوخی زیادی از جذابیت می کاهد. در تبسم , سنگینی و متانت است و جذابیت ولی در خنده و شوخی بی مورد سبکی و کاهش جذابیت.قاطع باشید و هدفهای تان را مشخص کنید افراد مصمم و پر تلاش, چون همیشه دارای برنامه ریزی منظمی هستند, دارای جذابیت زیادی می باشند.آن ها با اعتماد به نفس به اینجاد روابط صمیمانه خود ادامه می دهند.هدیه دادن فوران و انفجار صمیمیت است. به ویژه اگر طرف مقابل انتظار این هدیه را نداشته باشد و هرگز اهمیتی ندارد که هدیه چه نوع یا جنسی باشد. مهم اهمیت دادن به طرف مقابل است.مواظب صحبت ها و افکارتان باشید زیرا ذهن نیمه هوشیارتان هر اعتقادی را که به زبان بیاورید, در خود حفظ می کند و آن را می پذیرد با صحبت های شیرین و دلچسب روحیه خود را تقویت و شاد کنید و از واژه های نمی توانم و نمی شود و ….. هرگز استفاده نکنید و به این فکر باشید که می خواهید روز خوبی را در کنار خانواده و دوستان با شادی بگذرانید

 

 ویژگی های رفتاری افراد باعث می شود که در نظر دیگران جذاب و کاریزماتیک به نظر برسند. اگر شما هم تمایل دارید دیگران را به خود جذب کنید مواردی کلیدی که در این مقاله برای شما گردآوری نموده ایم را تمرین کنید.

کاریزما جاذبه ای فردی است که اثری اجتماعی دارد. در حقیقت، افراد کاریزماتیک به دلیل داشتن ویژگی های ممتاز و منحصر به فرد، مورد پسند و تحسین افراد زیادی قرار می گیرند و به بیان ساده تر آنکه، این افراد جذابیت زیادی برای اطرافیان شان دارند. راز این جذابیت در ویژگی های رفتاری این افراد نهفته است و در حقیقت، افراد کاریزماتیک با رفتارهای خود دیگران را مجذوب می کنند. اما این ویژگی ها چه هستند؟

شاید تصور کنید صحبت های یک شخص است که او را به فردی کاریزماتیک تبدبل می کند، اما حقیقت آن است که بخش زیادی از این مسأله مربوط به زمانی است که شخص در مرکز توجه قرار ندارند. وقتی به افراد کاریزماتیک نگاه می کنیم، متوجه می شویم که در واقع آن ها با رفتار خود کاریزماتیک بودن شان را به دیگران ثابت می کنند. وقتی به دیگران نشان دهید که به آن ها توجه دارید، احساس بهتری نسبت به شما خواهند داشت. به همین دلیل است که افراد کاریزماتیک شنونده های بسیار خوبی هستند. رفتارهایی مثل حفظ ارتباط چشمی، خم شدن رو به جلو و کار نکردن با تلفن همراه باعث می شود شخص گوینده متوجه شود به او با دقت گوش می دهید.

یک شنونده ی فعال در زمان صحبت کردن شخص مقابل تنها منتظر آن نیست که زمان بگذرد تا بتواند دوباره صحبت کند، بلکه سعی می کند صحبت های شخص مقابل را واقعا متوجه شود. گوش دادن تنها به معنای شنیدن کلمات نیست، بلکه رمزگشایی از صحبت های شخص گوینده هم اهمیت دارد. شما در مقابل باید درباره ی چیزی بپرسید که اطلاعات بیشتری از شخص مقابل به دست دهد یا شفافیت بیشتری ایجاد کند. با پرسیدن سوال می توانید مطمئن شوید صحبت های شخص مقابل را به درستی متوجه شده اید. این کار به شما کمک می کند او را بهتر درک کنید و به شخصی کاریزماتیک تبدیل شوید.

چگونه فردی جذاب باشم

افراد کاریزماتیک شنونده های خوبی هستند اما برای آنکه شنیده شوند صحبت های دیگران را هم قطع می کنند. اما این کار باید به شکل خوشایند و مناسبی انجام شود. پس تنها زمانی حرف دیگران را قطع کنید که ایده ی خوبی برای مطرح کردن دارید و آن را به شکل مثبتی انجام دهید. اگر دیگران را تحسین کنید یا به آن ها روحیه دهید، از قطع کردن صحبت هایشان ناراحت نخواهند شد. علاوه بر این، به اندازه ی کافی بلند صحبت کنید تا تأثیر لازم را داشته باشد. افراد کم حرف مجبورند صدایشان را به قدری بالا ببرند که در نظرشان شبیه به فریاد زدن است اما در واقع چنین صدایی برای دیگران عادی است.

افرادی که شخصیت کاریزماتیکی دارند زمانی که احساسات شان را بیان می کنند چهره ی بی حالتی ندارند. هر احساسی که دارید باید روی چهره ی شما دیده شود و با صحبت هایتان مطابقت داشته باشد. افراد کاریزماتیک وقتی خوشحال هستند لبخند می زنند و وقتی ناامید هستند حالت هایی از عصبانیت دارند. مردم مایلند حالت های شما بشناسند، بنابراین نشان دادن احساسی که دارید به شما کمک خواهد کرد با دیگران بهتر ارتباط برقرار کنید.

به عبارتی دیگر، اینکه قادر باشید آگاهانه احساسات تان را متناسب با هر موقعیتی از صافی بگذرانید، از شما شخصیتی کاریزماتیک خواهد ساخت. در حقیقت نباید هر چیزی که به ذهن تان می رسد یا هر احساسی که دارید را فوراً نشان دهید.

همه ی ما یک چهره ی بی حالت داریم یعنی بدون هیچ احساسی در چهره، به نقطه ای خیره می شویم اما بعضی افراد به طور کلی چهره ی شادتری دارند. اگر چهره ی دوستانه و بامحبتی داشته باشید، خوش برخوردتر و خونگرم تر به نظر می رسید. اما اگر حتی زمانی که کاملا شاد هستید چهره ی عبوسی داشته باشید، دیگران از شما دوری خواهند کرد. خود را در آینه تماشا کنید. اگر چهره ی بی حالت شما ناراحت به نظر می رسد، آگاهانه تلاش کنید آن را تغییر دهید. همین تغییر کوچک نتایج بزرگی خواهد داشت. وقتی تغییرات کوچکی در حالات چهره و نحوه ی نشستن یا ایستادن خود ایجاد می کنید، این مسأله سیلی از مواد شیمیایی را وارد سیستم بدنی شما می کند و احساس شما را تغییر می دهد. چهره ی دوستانه ی شما نگرشی شاد در شما ایجاد می کند.

افراد کاریزماتیک نه تنها در زمان صحبت کردن، بلکه زمانی که شنونده هستند هم احساسات خود را نشان می دهند، به ویژه احساساتی را که مربوط به صحبت های شخص مقابل می شوند. افراد کاریزماتیک زمانی که کسی درباره ی موضوع ناراحت کننده ای صحبت می کند لبخند نمی زنند. در واقع بدون آنکه شاید حتی کلمه ای را به زبان بیاورید چهره ی شما می بایست ناراحتی و همدردی تان را نشان دهد. به این ترتیب شخص مقابل می تواند پیوند میان خودش و شما را احساس کند.

در زبان بدن، آن دسته از حرکاتی که رو به بالا هستند مثل بالا نگهداشتن سر، بالا کشیدن گوشه های دهان و بالا بردن بازوها برای حرکات دست ها، شما را شخصی شادتر و مثبت تر نشان می دهند. نه تنها در این صورت برای دیگران شخص جالبی به نظر می رسید بلکه این احساس در خود شما هم به وجود خواهد آمد. این حرکات مواد شیمیایی ای شبیه به هورمون اندورفین در بدن تولید می کند که باعث بهبود روحیه می شود.

تماس چشمی متمرکز نشان می دهد کاملا به صحبت های شخص مقابل گوش می دهید و توجه دارید. اما اگر نگاه تان خیره باشد شخص گوینده احساس ترس یا معذب بودن می کند. البته کار دشواری است و مرز میان تماس چشمی مناسب و خیره شدن بسیار باریک است. اما افراد کاریزماتیک نه فقط از قدرت تماس چشمی بلکه از لبخند زدن و تکان دادن سر هم استفاده می کنند.

یکی از مهارت های افراد کاریزماتیک، تنظیم احساسات خود متناسب با موقعیت های مختلف است. اما تا زمانی که از صحبت های دیگران به احساسات آن ها پی نبرید قادر نخواهید بود خود را با موقعیت مورد نظر وفق دهید. تنها به حالات چهره ی افراد اکتفا نکنید چون اولین چیزی است که افراد تلاش می کنند برای پنهان کردن احساسات شان آن را کنترل کنند. افراد کاریزماتیک به چیزی فراتر از حالت های صورت شخص مقابل توجه دارند و به دنبال سرنخ های ظریف و تناقض ها هستند. برای مثال، ممکن است متوجه مصنوعی بودن لبخند شخص مقابل شوید یا این نکته را در نظر داشته باشید که عصبی بودن شخص مقابل می تواند ناشی از ناراحتی زیاد او باشد.

اگر زمانی زیادی را صرف سلام و احوالپرسی یا خداحافظی با دیگران کنید، این کار نشان می دهد شما واقعا از دیدن آن ها هیجان زده هستید و رفتارهایتان صرفا بر اساس آداب و تشریفات نیست. این زمان را صرف کنید و واقعا با شخص مقابل ارتباط برقرار کنید و از او بخواهید درباره ی خود صحبت کند. وقتی به کسی احساس ویژه بودن می دهید، این کار شما را هم ویژه نشان می دهد.

اگر با افرادی از نسل ها و فرهنگ های مختلف ارتباط برقرار کنید، این کار از شما شخصیتی کاریزماتیک می سازد. هرچه با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید، بیشتر به متفاوت بودن آدم ها پی می برید. همه ی افراد عکس العمل های یکسانی ندارند. به این ترتیب شما این توانایی را به دست می آورید که خود را با موقعیت های مختلف بهتر وفق دهید.

زمانی که از ملاقات با کسی لذت برده اید یا سخنرانی او را دوست داشته اید، با یک تماس مختصر در «منطقه ی امن» او (از نوک انگشتان تا آرنج ها) می توانید خود را تبدیل به شخصی به یادماندنی کنید. این کار خونگرمی و مهربانی شما را نشان می دهد و باعث می شود شخص مقابل احساس ویژه بودن کند. البته در محیط های کاری باید رفتار حرفه ای داشت و اگر در محل کار شما هر شکلی از تماس غیر قابل قبول است، از این کار پرهیز کنید.

اگر در زمان صحبت کردن تصویر دقیق تری به وجود آورید دیگران صحبت هایتان را بهتر به خاطر خواهند آورد. برای مثال زمانی که شیئی را با جزئیات توصیف کنید در مقایسه با زمانی که تنها توضیحی کلی درباره ی آن بدهید، دیگران بعدها آن شی را دقیق تر به خاطر خواهند آورد. افراد کاریزماتیک هم با مثال زدن و به وجود آوردن یک تصویر، شنوندگان را مجذوب صحبت هایشان می کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : می خواهم یک انسان جذاب شوم!!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : این ویژگی ها شما را برای جنس مخالف جذاب می کند!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : چگونه یک مرد جذاب برای خانم ها شویم؟

اگر می خواهید بیشتر بدانید : چگونه برای شوهرم یک زن جذاب باشم؟

 گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : rooziato.com

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

همه ما دوست داریم که در نگاه دیگران جذاب و دوست داشتنی باشیم اما این کار چگونه ممکن است؟

مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده ای نیست اما برخی از کارها هستند که شما به سادگی می توانید انجام دهید تا چهره ای دوست داشتنی تر از قبل در نظر دیگران داشته باشید.

همه ما دوست داریم که در نگاه دیگران جذاب و دوست داشتنی باشیم اما این کار چگونه ممکن است؟

چگونه فردی جذاب باشم

مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده ای نیست اما برخی از کارها هستند که شما به سادگی می توانید انجام دهید تا چهره ای دوست داشتنی تر از قبل در نظر دیگران داشته باشید.اگر نمی دانید که چگونه این کارها را انجام دهید، ما به شما نکاتی را یادآور می شویم که با رعایت آنها در جمع محبوب تر از قبل خواهید درخشید.

تماس چشمی

اولین چیزی که دیگران در نگاه شما جستجو می کنند، حس اعتماد است. ما نمی توانیم افرادی را که به آنها اعتماد نداریم، دوست داشته باشیم. ما به طور ناخوداگاه به دنبال راهی برای اعتماد و تکیه کردن به دیگران هستیم اما این احساس را چگونه در دیدار اول به طرف مقابل مان انتقال دهیم.

واضح است، تماس چشمی! نگاه کردن به چشم های طرف مقابل می تواند یکی از تاثیرگذارترین راهها باشد. ثابت شده افرادی که بیشترین تماس چشمی را با طرف مقابل شان دارند، نسبت به دیگران باهوش ترند. بنابراین اگر تا به حال این کار را انجام نمی دادید، هنوز هم دیر نشده، هنگام صحبت به دیگران به چشم هایشان خیره شوید تا بیشتر به شما اعتماد کنند.

لبخند

هیچگاه قدرت لبخند را نادیده نگیرید. خندیدن یکی از تاثیرگذارترین راههای برقراری ارتباط با دیگران است. پس تا می توانید لبخند بزنید و این حس مثبت را به دیگران نیز انتقال دهید تا در برقراری ارتباط با شا راحت تر عمل کنند.

اشتیاق

در کنار لبخند، اشتیاق و انرژی خود را نشان دهید. این کار نه تنها دیگران را به سمت شما جذب می کند بلکه به آنها نیز این انگیزه را می دهد تا چون شما پر از امید و انگیزه باشند. اگر شور و شوق کافی از خود نشان دهید، مطمئنا دیگران پس از صحبت با شما با انرژی وافری از شما جدا خواهند شد.

تلفن همراه خود را در جیب تان بگذارید

تا زمانی که مکالمه شما با طرف مقابل تان به پایان نرسید، تلفن همراه خود را از کیف یا جیب تان در نیاورید. در غیر این صورت، این کار حرف های شما را قطع می کند و انگیزه صحبت کردن بیشتر را از طرف مقابل تان می گیرد.

با اطمینان خاطر دست دهید

دست دادن یکی دیگر از راههای شناخت شخصیت طرف مقابل است. اگر شل و بی حال دست دهید، انرژی منفی را به طرف مقابل تان انتقال داده اید، از طرف دیگر خیلی محکم هم دست او را نفشارید که احساس ناراحتی و خفقان کند. درست دست دادن تاثیر مثبتی را در اولین لحظه دیدارتان بر جای خواهد گذاشت.

دیگران را با نام بخوانید

به حرف های دیگران گوش دهید

بیش از این که حرف بزنید، خوب به حرف های طرف مقابل تان گوش دهید. شما دو گوش دارید اما تنها یک لب، پس باید به تناسب از آنها استفاده کنید.

تعریف و تمجید دیگران را به درستی پاسخ دهید

زمانی که شخصی در مقابل شما نشسته و از خوبی ها و نکات مثبت تان می گوید، عکس العمل شما چیست؟ این یکی از حساس ترین لحظه هاست زیرا جوابی که می دهید ممکن است که شما را فردی خودخواه جلوه دهد. برای جلوگیری از این کار به جای گفتن جمله هایی چون «مرسی، شما هم همچنین»، «شما خودتان که از من بهترید» یا «نظر لطف شماست» به شدت بپرهیزید و به جای آن بگویید «ممنون! شنیدن این تعریف ها از زبان شما حس خوبی به من می دهد.» یا «ممنون. شنیدن این تحسین ها تجربه واقعا خوبی برای من خواهد بود.»

اگر حرف طرف مقابل تان قطع شد، از او بخواهید ادامه دهد

اگر در حال گوش دادن به حرف های فردی بوده اید که ناگهان صحبت هایش قطع شد، در ادامه از او بخواهید که به حرف هایش ادامه دهد. با این رفتار به او نشان می دهید که خود و صحبت هایش برای شما ارزشمند است.

بگویید «واقعا متاسفم»

هر کسی در زندگی داستان غم انگیزی دارد که ممکن است از شما بخواهد که شنونده باشید. در این شرایط بهترین جمله ای که می توانید در جواب تجربه های غم انگیز او به زبان آورید «من واقعا متاسفم» است. با گفتن این جمله به او نشان می دهید که خودتان را جای او گذاشته و درکش کرده اید. در این شرایط آنها به شما بیشتر اعتماد خواهند کرد.

از مکالمه های کوتاه بپرهیزید

پینشهاد ما به شما این است که اگر می خواهید سر صحبت را با فردی باز کنید، موضوعی را انتخاب کنید که هر دوی شما بدان علاقمند هستید. در این صورت مکالمه شما دلنشین تر خواهد بود و تاثیر بیشتری بر هر دوی شما خواهد گذاشت.

به حالت بدنی تان دقت کنید

هنگام بلند شدن، نشستن یا صحبت کردن، به حالت بدن تان دقت کنید. حرکات بد بدن، حس خوبی را به دیگران منتقل نمی کند و همچنین موجب دوری آنها از شما خواهد شد. به عنوان مثال نشستن با پاهای باز، قوز کردن یا دست به سینه بودن، نه تنها غرور و تکبر شما را نشان می دهد بلکه موجب دوری طرف مقابل تان از شما نیز خواهد شد.

هنگام صحبت به همه نگاه کنید

چگونه فردی جذاب باشم

اگر در حال صحبت در جمعی هستید، به تمام افرادی که به شما گوش می دهند، نگاه کنید. در این شرایط به آنها نشان می دهید که برای شما اهمیت دارند و در نتیجه بیشتر به شما توجه خواهند کرد. اگر هم فردی در جمع سعی دارد چیزی بگوید اما شرایط برایش فراهم نمی شود، شما از او بخواهید که در گفتگو شرکت کند. به عنوان مثال بگویید: «آقای… شما چیزی می خواستید بگویید؟» اما طوری رفتار نکنید که دیگران احساس خفقان و فشار کنند.

شکایت نکنید

مطمئنا خود شما هم دوست ندارید که با افرادی که مدام در حال شکایت و غر زدن هستند، ارتباط برقرار کنید. این کار انرژی منفی ای را منتقل و دیگران را از شما دور می کند. اگر احساس کردید که در حال گله و شکایت هستید، سریع موضوع صحبت را تغییر دهید.

مکالمه را عاقلانه به پایان برسانید

کلماتی که شما در انتهای مکالمه بیان می کنید، تاثیر زیادی بر دیگران خواهد گذاشت، بنابراین آنها را به درستی انتخاب کنید. جملاتی مانند «من از این گفتگو بسیار لذت بردم» یا «امیدوارم که باقی روزتان فوق العاده باشد» یا «هیچوقت این مکالمه مان را فراموش نخواهم کرد.» می تواند تفاوت زیادی را در احساس طرف مقابل ایجاد کند.

جذاب بودن و رنگ قرمز

رنگ قرمز خیلی چیزها را برای ما تدعی می کند: عشق، گل سرخ، گرما و … . به همین خاطر است که تحقیقات نشان داده اند که پوشیدن رنگ قرمز به افزایش جذابیت کمک می کند. طی تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که مردان سراسر جهان پوشیدن لباس به رنگ قرمز توسط خانم ها را جذاب می دانند. قرمز رنگ عشق است. با پوشیدن رنگ قزمر شما بیشتر در معرض توجه هستید و از این دید شما هم به صورت ناخود آگاه بیشتر مراقب رفتار و برخورد های خود هستید. البته باید در این رابطه مراقب نوع ست کردن لباس باشید و هر قرمز پوشیدنی هم دلیلی بر جذاب بودن شما نیست.

گارد نگیرید، و انعطاف پذیر باشید

خانم ها ممکن است خیال کنند اگر احساسات واقعی خود را پنهان کنند تا مردان مجبور به حدس و گمان شوند جذاب تر می شوند. طبق مطالعاتی که در چین انجام شده است مردان زمانی که وارد یک رابطه می شوند علاقه دارند که طرف دیگر انعطاف پذیر باشد و در رابطه با این موضوع خیلی گارد نگیرید ولی این در حالیست که خانم ها باید دقت کنند که این رفتار قبل از آشنای و مراحل ابتدای رابطه برای مردان خیلی خوشایند نیست و مراقب باشید که در این امر زیاده روی نکنید. اما از سوی دیگر تحقیقی که اخیرا در آلمان انجام شده مشخص کرده که افرادی که احساسات و عواطف خود را به راحتی نشان می دهند برای دیگران جذاب تر هستند.

راز این نکته در مغز ماست: یعنی اینکه شرکت کنندگان این مطالعه توانسته اند دایره لغات عصبی طرف مقابل را رمزگشایی کنند. زوج ها باید اطلاعاتی که از انگیزه و نیات طرف مقابل خود دارند را بدانند و درک خود از آنها را به روز رسانی کنند و انتظار بروز رفتار از طرف مقابل را داشته باشند و رفتار خود را با آن رفتار تطبیق دهند.

صدای زیر و نازک در زنان، صدای بم در مردان

قبل تر در هاو کن یو در رابطه با نقش صدا در روابط شما صحبت کردیم. تحقیقات نشان داده که داشتن صدای زیر و نازک در زنان جذابیت آنها را افزایش می دهد و بر عکس. مردانی هم که صدای بم دارند برای زنان جذاب تر هستند. تحقیقات قبلی نشان داده اند که افراد صدای نازک را با جثه و اندام کوچک و صدای بم را با جثه و اندام بزرگ مرتبط می دانند. در ضمن تفاوت بین اندام زن و مرد هم در جذابیت آنها نقش ایفا می کند. در واقع تفاوت های جنسیتی، مثل زیر و بمی صدا جذابیت را افزایش می دهد.

شوخ طبعی

خانم هایی که به مرد یا پسری علاقه دارند بیشتر تمایل دارند که به رفتار ها و صحبت های آنان لبخند بزنن و پذیرای آن باشند. در واقع جذابیت شوخ طبعی برای زنان به لحاظ علمی ثابت شده است. خانم ها و آقایان هر دو شوخ طبعی را جذاب می دانند و هیچ مردی از خانم اخمو و افسرده خوشش نمی آید. اما تحقیقات نشان داده اند که تنها زنان شوخ طبعی را جذاب می دانند نه مردان. این به این معناست که برای جذاب بودن از دید آقایان، خانم مورد نظر باید شوخ طبع بود و او را شاد کند. چرا شوخ طبعی برای زنان جذاب است؟ چون شوخ طبعی نیاز به داشتن مهارت های شناختی و هوش و خلاقیت دارد و در نتیجه فرزندی که در نتیجه ی ازدواج با مرد شوخ طبع به دنیا می آید هم این ویژگی ها را به ارث خواهد برد.

داشتن حیوانات خانگی

البته این مورد شاید با فرهنگ و شرایط ما در ایران کمی کتفاوت باشد چرا که این تحقیقات در کشور اروپایی انجام شده است ولی با این حال شاید برای شما هم می تواند قابل توجه باشد.حیوانات خانگی می توانند به راحتی مکالمه ی بین دو نفر را ایجاد کنند. تحقیقی که در فرانسه انجام شده نشان داده که مردانی که سگ دارند سه برابر بیشتر از مردانی که سگ ندارند در جذب زنان موفق هستند. چرا ؟ چون حیوان خانگی هم به مراقبت و توجه نیاز دارد و مردی که برای مراقبت از سگ خود وقت می گذارد احتمالا می تواند پدر خوبی هم باشد.

مهربانی و جذاب بودن

این موضوع بر هیچ یک از شما پوشیده نیست. باید دانست که راز جذابیت چیزی فراتر از داشتن اندام و چهره ی زیباست. افراد خوش قلب، مهربان و خوب جذاب تر هستند. تحقیقات نشان داده که مردم افراد جذاب را افراد خوب و مهربانی هم می دانند و تحقیقات جدید نشان داده که این قضیه می تواند جهت وارونه هم داشته باشد به این معنی که افراد مهربان و خوش قلب جذاب تر ظاهر خواهند شد.

آراستگی و جذابیت

این را دیگر همه می دانند که هیچ کس از ظاهر ژولیده و نا مرتب خوشش نمی آید. تحقیقات نشان داده اند که بخش اعظم جذابیت به جوانب قابل تغییر انسان بر می گردد. موی مرتب و تمیز، لباس آراسته و با کیفیت ، ژست خوب و وزن مناسب. ما بیشتر به دنبال افرادی هستیم که بیش از هر چیز سالم و تمیز باشند و بتوانند از فرزندانمان به خوبی مراقبت کنند. و بنابراین باید برای مراقبت از فرزندان اول از خودشان مراقبت کنند.

استرس نداشتن

همانطور که لبخند زدن و مهربان بودن می تواند ما را جذاب تر کند نشانه های استرس زیاد در زندگی مثل پوف کردن پای چشم ها، یا پوست کدر هم می تواند از جذابیت ما کم کند.عدم کنترل استرس نه تنها می تواند خود را در چهره ی ما نشان دهد بلکه نشانه ای از ضعف سیستم ایمنی بدن است. طی مطالعه ای که توسط محققان اروپایی و آفریقای جنوبی انجام شد زنان مردانی را که کمتر هورمون استرس، کورتیسلول و سیستم ایمنی قوی داشتند را جذاب تر تلقی کردند.

ریش و سبیل

داشتن ریش و سبیل در فرم ها و مدل های مختلف مردان نشانه ی مردانگی و بلوغ آنهاست و از ای نظر برای زنان جذاب ترهستند البته نه برای تمامی آن ها. طی مطالعه ای که اخیرا در استرالیا انجام شده زنان مردانی که ته ریش زیاد داشتند را جذاب تر می دانستند و از سوی دیگر مردانی که ریش کامل داشتند را با داشتن توانایی در تربیت فرزند و بدن سالم مرتبط می دانستند. رابطه ی بین ریش و سلامت را هم می توان اینگونه توضیح داد که چون ریش مانع جذب اشعه ی مضر خورشید می شود از سرطان پوست محافظت می کند. همچنین مانع رسیدن گرد و غبار به منافذ هوایی می شود. رابطه ی ریش و پدر خوب بودن هم به خاطر این است که ریش نشانه ی بلوغ و پختگی و قابلیت فرزندآوری است.

تاثیر منفی آرایش

یکی دیگر از تلقی های غلط خانم ها این است که اگر بیشتر آرایش کند در نظر مردان جذابیت بیشتری خواهند داشت. البته آرایش صحیح می تواند جذابیت را تا حدی افزایش دهد اما طی مطالعه ای مشخص شده که مردان، زنانی را که آرایش کمتر داشته اند را زنان جذاب تر و قابل اعتمادتر دانسته و به زنانی که آرایش غلیظ تر داشته اند نتوانسته بودند اعتماد کنند. البته زنان همیشه برای جذب مردان آرایش نمی کنند بلکه آنها بیشتر برای افزایش اعتماد به نفس این کار را می کنند.

جمع دوستان

مطالعات مشخص کرده که افرادی که در جمع های دوستانه شرکت دارند نسبت به افرادی که تنها در جایی حضور دارند جذاب تر به نظر می رسند. دانشمندان می گویند علت این امر شاید این باشد که ما وقتی افراد یک گروه را می بینیم از چهره های همه ی آن افراد میانگین می گیریم و افرادی که جذابیت کمتر دارند بیشتر برایمان جذاب خواهند بود. در واقع چهره ی متوسط جذابیت بیشتر دارد. اما منظور چیست؟ متوسط بودن چهره به این معناست که چهره ی فرد شبیه چهره ی اکثر آدم ها باشد. مطالعه ای که در اسپانیا انجام شده مشخص کرده که مردان چهره ی متوسط زنان را بیشتر جذاب می دانند – یعنی اندازه، رنگ و اجزای صورت زنانی که چهره ی متوسط دارند نزدیکی بیشتری با چهره ی سایر افراد جمعیت دارد.

 

اغلب ما به دنبال جذاب بودن هستیم! حال می تواند این جذابیت برای جنس مخالف باشد یا به لحاظ اجتماعی یا کاری. باید توجه داشت که ملاک ها و معیارهای جذابیت از نظر افراد مختلف با هم متفاوت است اما معمولا این موضوع بیشتر در چهارچوب جنسیت مطرح می شود. به این معنی که معیارهای جذابیت از نظر خانم ها و آقایان، غالبا تفاوت اساسی با یکدیگر دارند. اگر شما نیز این سوال را دارید که چگونه جذاب باشیم ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید!

اغلب افراد این تصور را دارند که جذاب بودن یعنی زیبایی! که باید در این خصوص گفت به هیچ عنوان چنین نیست. به صورت صحیح تر میتوان گفت زیبایی در میزان جذابیت نقش دارد اما نه به اندازه ای که همه چیز باشد! موارد دیگری نظیر شخصیت، وضعیت روحی روانی و شعور انسان نیز به اندازه زیبایی ظاهری در جذاب بودن نقش دارد. با توجه به اینکه ممکن است بسیاری به فکر این باشند که چگونه جذاب باشیم برای جنس مخالف ، پس بنابراین در ادامه سعی خواهیم کرد معیارهای جذابیت را از نگاه جنس مخالف بررسی نماییم.

خانم ها اگر قصد دارند برای مردان جذاب باشند می بایست معیارهای جذابیت زنان از نگاه مردان را مورد بررسی قرار دهند. در ابتدا لازم است موضوع مهمی را مطرح نماییم. اگر مردی را دوست دارید و می خواهید با آن مرد ازدواج نمایید و یا در زندگی زناشویی برای مرد خود جذابیت داشته باشید می بایست به موارد مهم و اساسی زیر توجه نمایید:

اغلب مردان در کشور ما برای ازدواج به سمت خانم هایی می روند که از ویژگی های سلامت اخلاقی را داشته باشد که در فوق به آنها اشاره شد. حال اگر با آرایش بیش از حد یا پوشیدن لباس های خارج از عرف و … قصد جذب کردن مردان را دارید حتما توجه داشته باشید که غالبا مردانی را به سمت خود جلب خواهید کرد که هدف آنها از بدست آوردن شما، صرفا برطرف نمودن نیازهای جنسی می باشد! این موضوع نیز اثبات شده که جذابیت جنسی برای مردان موقتی بوده و دیر یا زود برای آن عادی شده و هیچ جذابیتی برای او نخواهید داشت. توجه داشته باشید که دو عبارت آراستگی و زیبایی را با هم اشتباه نگرفته باشید. مردان، اغلب زنان آراسته را جذاب می دانند اما همه زنان زیبا که به واسطه آرایش خود را زیبا کرده اند برای آنها جذاب نیستند. اگر جذابیتی نیز وجود داشته باشد سطحی بوده و عمیق نیست.

پیشنهاد می کنیم مطالب زیرا مطالعه نمایید:

چگونه فردی جذاب باشم

برای اینکه در نظر زنان، جذاب دیده شوید می بایست معیارهای جذابیت مردان برای زنان را بدانید. اگر قصد دارید جذابیت بالایی برای زنان داشته باشید می بایست به موارد مهم و اساسی زیر توجه نمایید:

موضوع کمی پیجیده است اما بسیار ساده! اگر می خواهید شخصی (خانم) به شما جذب شود بهتر است زیرساخت های لازم را در خود ایجاد نمایید تا شخص، خودش به سمت شما جذب شود. در این حالت، احساس اطمینان بیشتری به زنان دست می دهد. برای جذب خانم ها نیازی نیست لباس های چند میلیونی بر تن داشته باشید، نیازی نیست عطر چند میلیونی استفاده کنید و …! برای جذب زنان تنها کافیست مرد خوبی باشید و آراستگی لازم را داشته باشید. همین!!!

در بسیاری از موارد معیارهای پسران با مردان کاملا هماهنگ و برابر است.

در بسیاری از موارد معیارهای دختران با زنان کاملا هماهنگ و برابر است.

با سلام و خدا قوت!
دیدگاه خاصی نسبت به موضوع مربوط به جذاب بودن ندارم! اما مشکلی دارم که امیدوارم کمک ام بکنید!
۱۵ سال پیش من و یک خانم ( دختر) با هم آشنا شدیم و من به اش ابراز علاقه کردم و ارتباط تلفنی با هم داشتیم برای چند ماه! او متخصص داخلی ( جراح عمومی) بود و اکنون فوق تخصص است در حالی که من دیپلم هستم! او تهرانی است و من سراوله ای ( لک کرد زبان در ایلام) خانواده هایمان با این توجیح که اختلاف فرهنگی داریم مخالفت کردند من هم برای اینکه آن خانم فرصت ازدواج با از من بهتر را از دست ندهد به اش گفتم برو شوهر کن همین باعث شده در طی این پانزده سال یا بگوید شوهر کرده یا بگوید دیگه دوست ام ندارد اما از برخی علائم برای ام ثابت شده او هنوز دوست ام دارد البته من درصدی از اسکیزوفرنی دارم بطوری که گاهی توهمات را عین واقعیت می دانم و فکر می کنم که با توجه به اینکه این علامت را به من نشان داده پس هنوز دوست ام دارد مثلن یک بار رفتم پیش اش در حالی که می گفت دیگه دوست ام ندارد پایش را آورد کنار پایم جفت کرد و برداشت من از این حرکت او این بود که می خواهد به من بگوید که ما لنگه ی هم ایم و یا وقتی از حرف اش ناراحت شدم و می خواستم از پیش اش بروم گفت حالا یه دقیقه ی دیگه بمان و برداشتم این بود که چون دوست ام دارد می خواهد بیشتر نگاه ام بکند!
از دیدگاه من آن زن موجود پیچیده ای است ( شاید هم کل زنان) و نمی خواهد من بدانم که او چقدر دوست ام دارد چون فکر می کنم او می ترسد که من بدانم او چقدر دوست دارم تا ازش سو استفاده نکنم! مشکل او و خیلی از زن ها این است در عشق ورزی شجاعت و شهامت ندارند و نمی خواهند برای عشق شان هزینه بدهند ( نه هزینه ی پولی و مالی منظورم این است که مثلن دیگران نفهمند که عاشق کسی شده اند که در سطح پائینی است ) فکر کنم این خانم به خاطر اختلاف مدرک با من غرورش اجازه نمی دهد آشکارا به من عشق بورزد! چون حتا اون موقع که چند ماه با هم ارتباط داشتیم تنها یکبار آنهم نه چشم در چشم بله در حالی که داشتم کفش ام را پا می کردم و سرم پائین بود گفت تو عشق منی؛ وگرنه غیر آن یک بار در طی این ۱۵ سال حتا یک بار نگفته دوست ام دارد!
به هر حال! الان به نظر شما باز هم از طریق وب سایت اش برای اش پیام بذارم و به اش ابراز علاقه بکنم یا قطع کنم و فراموش اش کنم و بروم دنبال زندگی با کس دیگه ای! البته تا الان دست کم یک بار ازش بریده ام و به طرف خانمی رفتم که سه بچه دارد اما چون عاشق شوهرش است دیگه نخواستم برای اش ایجاد مزاحمت بکنم و چند روز پیش باهاش قطع ارتباط کردم! و این موضوع را با آن خانمی که پانزده سال پیش عاشق هم شدیم در میان گذاشتم که دست کم یک بار ازش عبور کرده ام!
او نزدیک به ۴۸ سال دارد و من ۳۹ سال!
وضعیت شغلی و پولی و مالی خوبی هم ندارم و از این لحاظ هم به اش حق می دهم که با احتیاط با من رفتار بکند اما عرصه ی عشق ورزی باید خالی باشد از توجه به اختلافات اقتصادی و فرهنگی و …و کلاس بندی های اجتماعی و تحصیلی چه آنگونه یک شاه عاشق یک گدا می شود و یا یک ملکه عاشق یک گدا می شود و از افکار عمومی و … می گذرد و گدا را با جان و دل می پذیرد چنانکه بر یوسف و زلیخا و یا خسرو شیرین گذشت!
با سپاس! منتظر راهنمائی تان هستم!

حوصله نداشتم همشو بخونم ولی تا اونجایی که خوندم اصن نباید به طرفت بگی برو شوهر کن یعنی من کسی نیستم ک بیام بگیرمت

منم تا اونجایی ک خوندم اصن نباید بگی برو زن بگیر ینی من کسی نیستم ک هر کسی لیاقتمو داشته باشه

من اسمتو خوندم فهمیدم جریان چیه
دوست عزیز یکم برای خودت ارزش قائل شو و دنبال جواب مجانی نگرد واسه مشکل اولت که عزت نفس هست حداقل به ۶ ماه تا یکسال مشاوره و تمرین نیاز داری اینکه خودتو بیکس خطاب میکنی از کمبود عزت نفست میاد که مساله جدی هست چون اکثر مسائل از همینجا نشات میگیره پیشنهاد میکنم کتاب وضعیت آخر من خوب هستم شما خوب هستید رو حتما بخونی البته اگر اهل مطالع هستی

من یک دختر هستم و اگر برای من این اتفاقات رخ میداد باید بگویم که او از تو دل سردشده و نمیتواند به تو تکیه کند📌

سلام دوست عزیز احساس می کنم با این دیدگاهت چیزی برا از دست دادن نداری اما متوجه نشدم برداشتت از عشق چیه این چیز هایی که شما گفتی همش داستان اگر میشه به واقعیت رو به رو شو اگر واقعا فکر می کنی که عشقتو به خاطر سطح پایین بودنت از دست میدی خب یه تکون به خودت بده بهش برسی درس بخون یا واقعا کار کن ببین چه کاریو بهتر انجام میدی خودتو بساز فکرتو با روان شناسی قوی کن و کاری کن که خودت به خودت افتخار کنی واقعا اولش سخته…. بجنب هنوز دیر نشده تو می تونی اینو خودت به خودت بگوو مرد باش…

این دیدگاه خییلی کلیه و حتی میتونه باعث تعمیم نا به جا بشه

سلام
متن جالبی بود لذت بردم
یاد پروردگار در دلتان جاری

لطفااین مشکلی که باعث عدم شناخت خودم شده،«به حدی مرز اشناییم بیم‌هایت باشد هیچ وقت به مقصد نرسیم.،امابایدشمااین قول رو به من بدید

این روزا کمتر افرادی پیدا میشن که این جذابیت هارو داشته باشن

درود بر تمامی شما دوستان عزیزم
من داشتم دنبال ادکلن جذاب برای فصل میگشتم اتفاقی به این مطلب برخوردم و به نظرم بامزه بود.جذابیت مگر عنوانبندی میخواد؟همین که خود حقیقیتون باشید!میزان عقاید و سلیقه ها فراوان هست حتما اشخاصی هستند که جذب شما بشن.پس همه ما جذابیم ولی نه برای همه چون به عوامل بیشماری بستگی داره!اگر خانم هستید حقیقتا خانم باشید و اگر آقا هستید یه مرد باشید قول میدم همتونم از من بهتر متوجه هستید چطور میشه یک خانم یا یک مرد بود.شاد و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

آدرس : تهران ، ونک ، جردن جنوبی ، خ نوزدهم ، پ 12 ، ط 5 ، واحد 17

تلفن تماس : 02188881984

Copyright 2020 Dr. Leila Jebeli (Psychologist)

جذابیت و کاریزما داشتن، چیزی است که تقریباً همه ی خواهان آن هستند، خود ما در اطرافمان آدم هاي جذاب و گیرا را بیشتر از دیگران دوست داریم، اما تا به حال فکر کرده‌اید که چطور می‌شود تا خودمان آن فرد جذاب و دوست داشتنی و پرطرفدار باشیم؟

 

 گیرا صحبت کنیم و توجه همه ی رابه خود جلب کنیم. چطور اینکار را انجام دهیم؟ ما بشما می‌گوییم. مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده اي نیست.اما عده اي از کارها هستند که شما به سادگی میتوانید انجام دهید تا چهره اي دوست داشتنی تر از قبل درنظر دیگران داشته باشید.

 

چگونه فردی جذاب باشم

مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده اي نیست اما عده اي از کارها هستند که شما به سادگی می‌توانید انجام دهید تا چهره اي دوست داشتنی تر از قبل درنظر دیگران داشته باشید.اگر نمی‌دانید که چگونه این کارها را انجام دهید، ما بشما نکاتی را یادآور میشویم که با رعایت آنها در جمع محبوب تر از قبل خواهید درخشید.جذابیت یکی از ویژگی هایي است که همه ی ما می‌خواهیم آنرا داشته باشیم

 

تماس چشمی

نخستین چیزی که دیگران در نگاه شما جست‌وجو می‌کنند، حس اعتماد است. ما نمیتوانیم افرادی راکه به آنها اعتماد نداریم، دوست داشته باشیم. ما بطور ناخوداگاه به دنبال راهی برای اعتماد و تکیه کردن به دیگران هستیم اما این احساس را چگونه در دیدار اول بطرف مقابل مان انتقال دهیم. واضح اســت، تماس چشمی! نگاه کردن به چشم هاي طرف مقابل میتواند یکی از تاثیرگذارترین راهها باشد.

 

لبخند

هیچگاه قدرت لبخند را نادیده نگیرید. خندیدن یکی از تاثیرگذارترین راههای برقراری ارتباط با دیگران اســت. پس تا میتوانید لبخند بزنید و این حس مثبت رابه دیگران نیز انتقال دهید تا در برقراری ارتباط با شا آسان تر عمل کنند.

 

اشتیاق

درکنار لبخند، اشتیاق و انرژی خودرا نشان دهید. اینکار نه تنها دیگران رابه سمت شما جذب می‌کند بلکه به آنها نیز این انگیزه را میدهد تا چون شما پر از امید و انگیزه باشند. اگر شور و شوق کافی از خود نشان دهید، مطمئنا دیگران پس از صحبت با شما با انرژی وافری از شما جدا خواهند شد.

 

تلفن همراه خودرا در جیب تان بگذارید

تا زمانی که مکالمه شما با طرف مقابل تان به اتمام نرسید، تلفن همراه خودرا از کیف یا جیب تان در نیاورید. در غیر این صورت، اینکار حرف هاي شما را قطع میکند و انگیزه صحبت کردن بیشتر را از طرف مقابل تان میگیرد.

 

با خاطرجمعی خاطر دست دهید

دست دادن یکیدیگر از راههای شناخت شخصیت طرف مقابل اســت. اگر شل و بی‌حال دست دهید، انرژی منفی رابه طرف مقابل تان انتقال داده اید، از طرف دیگر خیلی محکم همدست وی را نفشارید که احساس ناراحتی و خفقان کند. درست دست دادن تاثیر مثبتی را در نخستین لحظه دیدارتان بر جای خواهد گذاشت.

 

دیگران رابا نام بخوانید

آیا زمانی که دیگران شما رابه نام می‌خوانند، احساس خوبی بشما دست نمیدهد؟ روانشناسان میگویند: هنگام صحبت با دیگران، نام آنها را مکررا به زبان آورید.زمانی که می‌خواهید مکالمه خودرا برای دیگران تعریف کنید،

 

شخص سوم رابه نام بخوانید در غیر این صورت به سرعت نام وی را فراموش خواهید کرد. به زبان آوردن نام دیگران، چه در محیط خانه، چه در محیط کار یا حتی در رابطه عاطفی تان، پیوند مستحکم تری را میان شما می سازد.

 

به حرف هاي دیگران گوش دهید

بیش از این‌که حرف بزنید، خوب به حرف هاي طرف مقابل تان گوش دهید. شما دو گوش دارید اما تنها یک لب، پس باید به تناسب از آنها اســتفاده کنید.

 

تعریف و تمجید دیگران رابه درستی پاسخ دهید

زمانی که شخصی در مقابل شما نشسته و از خوبی ها و نکات مثبت تان میگوید، عکس العمل شما چیست؟ این یکی از حساس ترین لحظه هاســت زیرا جوابی که می‌دهید ممکن اســت که شما را فردی خودخواه جلوه دهد.

 

برای پیشگیري از اینکار بجای گفتن جمله هایي چون «مرسی، شما هم همچنین»، «شما خودتان که از من بهترید» یا «نظر لطف شماســت» به شدت بپرهیزید و بجای آن بگویید «ممنون! شنیدن این تعریف ها از زبان شما حس خوبی به من میدهد.»

چگونه فردی جذاب باشم

 

اگر حرف طرف مقابل تان قطع شد، از او بخواهید ادامه دهد

اگر در حال گوش دادن به حرف هاي فردی بوده اید که ناگهان صحبت هایش قطع شد، در ادامه از او بخواهید که به حرف هایش ادامه دهد. با این رفتار به او نشان میدهید که خود و صحبت هایش برای شما ارزشمند اســت.

 

بگویید واقعا متاسفم

هر شخصی در زندگی داستان غم انگیزی دارد که ممکن است از شما بخواهد که شنونده باشید.به گزارش پارس ناز دراین شرایط بهترین جمله اي که می‌توانید در جواب تجربه هاي غم انگیز او به زبان آورید «من واقعا متاسفم» اســت. با گفتن این جمله به او نشان میدهید که خودتان را جای او گذاشته و درکش کرده‌اید. دراین شرایط آنها بشما بیشتر اعتماد خواهند کرد.

 

از مکالمه هاي کوتاه بپرهیزید

پینشهاد ما بشما این اســت که اگر میخواهید سر صحبت رابا فردی باز کنید، موضوعی را انتخاب کنید که هر دوی شما بدان علاقمند هستید. دراین صورت مکالمه شما دلنشین تر خواهد بودو تاثیر بیشتری بر هر دوی شما خواهد گذاشت.

 

به حالت بدنی تان دقت کنید

هنگام بلند شدن، نشستن یا صحبت کردن، به حالت بدنتان دقت کنید. حرکات بد بدن، حس خوبی رابه دیگران منتقل نمی‌کند و همچنین موجب دوری آنها از شما خواهد شد. بعنوان مثال نشستن با پاهای باز، قوز کردن یا دست به سینه بودن، نه تنها غرور و تکبر شما را نشان می‌دهد بلکه موجب دوری طرف مقابل تان از شما نیز خواهد شد.

همه ی دنبال رابطه گرفتن با افراد جذاب هستند

 

هنگام صحبت به همه ی نگاه کنید

اگر در حال صحبت در جمعی هستید، به تمام افرادی که بشما گوش میدهند، نگاه کنید. دراین شرایط به آنها نشان می‌دهید که برای شما اهمیت دارند ودر نتیجه بیشتر بشما توجه خواهند کرد.

اگرهم فردی در جمع سعی دارد چیزی بگوید اما شرایط برایش فراهم نمیشود، شما از او بخواهید که در گفت و گو شرکت کند. بعنوان مثال بگویید: «آقای… شما چیزی می خواســتید بگویید؟» اما طوری رفتار نکنید که دیگران احساس خفقان و فشار کنند.

 

شکایت نکنید

مطمئنا خود شما هم دوست ندارید که با افرادی که مدام در حال شکایت و غر زدن هستند، ارتباط برقرار کنید. اینکار انرژی منفی اي را منتقل و دیگران را از شما دور میکند. اگر احساس کردید که در حال گله و شکایت هستید، سریع موضوع صحبت را تغییر دهید.

 

مکالمه را عاقلانه به اتمام برسانید

کلماتی که شما در انتهای مکالمه بیان میکنید، تاثیر زیادی بر دیگران خواهد گذاشت، بنابر این آنها رابه درستی انتخاب کنید. جملاتی مانند «من از این گفت‌وگو بسیار لذت بردم» یا «امیدوارم که باقی روزتان فوق العاده باشد» یا «هیچ وقت این مکالمه مان را فراموش نخواهم کرد.» می‌تواند تفاوت زیادی را در احساس طرف مقابل ایجاد کند.

 

جذاب بودن و رنگ قرمز

رنگ قرمز خیلی چیزها را برای ما تدعی میکند: عشق، گل سرخ، گرما و … . بهمین خاطر اســت که تحقیقات نشان داده اند که پوشیدن رنگ قرمز به افزایش جذابیت کمک میکند. طی تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که مردان سراسر جهان پوشیدن لباس به رنگ قرمز توسط خانمها را جذاب می‌دانند. قرمز رنگ عشق اســت. با پوشیدن رنگ قزمر شما بیشتر در دسترس توجه هستید.

 

گارد نگیرید، و انعطاف پذیر باشید

خانمها ممکن اســت خیال کنند اگر احساسات واقعی خودرا پنهان کنند تا مردان وادار به حدس و گمان شوند جذابتر می‌شوند. طبق مطالعاتی که در چین انجام شده اســت مردان زمانی که وارد یک رابطه میشوند علاقه دارند که طرف دیگر انعطاف پذیر باشد ودر رابطه با این موضوع خیلی گارد نگیرید ولی این در حالیست که خانمها باید دقت کنند که این رفتار قبل از آشنای و مراحل ابتدای رابطه برای مردان خیلی خوشایند نیست و مراقب باشید که دراین امر زیاده روی نکنید.

راز این نکته در مغز ماســت: یعنی این‌که شرکت کنندگان این مطالعه توانسته اند دایره لغات عصبی طرف مقابل را رمزگشایی کنند.سایت پارس ناز ،زوج ها باید اطلاعاتی که از انگیزه و نیات طرف مقابل خود دارند را بدانند و درک خود از آنها رابه روز رسانی کنند و انتظار بروز رفتار از طرف مقابل را داشته باشند و رفتار خودرا با آن رفتار تطبیق دهند.

 

صدای زیر و نازک در زنان، صدای بم در مردان

قبل تر در هاو کن یو در رابطه با نقش صدا در روابط شما صحبت کردیم. تحقیقات نشان داده که داشتن صدای زیر و نازک در زنان جذابیت آنها را افزایش می‌دهد و بر عکس. مردانی هم که صدای بم دارند برای زنان جذابتر هستند. تحقیقات قبلی نشان داده اند که افراد صدای نازک رابا جثه و اندام کوچک و صدای بم رابا جثه و اندام بزرگ مرتبط می‌دانند. درضمن تفاوت بین اندام زن و مرد هم در جذابیت آنها نقش ایفا میکند. در واقع تفاوت هاي جنسیتی، مثل زیر و بمی صدا جذابیت را افزایش می‌دهد.

چطور فردی جذاب باشیم؟

 

شوخ طبعی

خانم هایي که به مرد یا پسری علاقه دارند بیشتر تمایل دارند که به رفتار ها و صحبت هاي آنان لبخند بزنن و پذیرای آن باشند. در واقع جذابیت شوخ طبعی برای زنان به لحاظ علمی ثابت شده اســت. خانمها و آقایان هردو شوخ طبعی را جذاب میدانند و هیچ مردی از خانم اخمو و افسرده خوشش نمی‌آید. اما تحقیقات نشان داده اند که تنها زنان شوخ طبعی را جذاب میدانند نه مردان.

این به این معناســت که برای جذاب بودن از دید آقایان، خانم مورد نظر باید شوخ طبع بودو وی را شاد کند. چرا شوخ طبعی برای زنان جذاب اســت؟ چون شوخ طبعی نیاز به داشتن مهارت هاي شناختی و هوش و خلاقیت دارد ودر نتیجه فرزندی که در نتیجه ي ازدواج با مرد شوخ طبع بدنیا می‌آید هم این ویژگی ها رابه ارث خواهد برد.

 

داشتن حیوانات خانگی

البته این مورد شاید با فرهنگ و شرایط ما در ایران کمی کتفاوت باشد چرا که این تحقیقات در کشور اروپایی انجام شده اســت ولی با این حال شاید برای شما هم میتواند قابل توجه باشد. حیوانات خانگی میتوانند به اسانی مکالمه ي بین دو نفر را ایجاد کنند. تحقیقی که در فرانسه انجام شده نشان داده که مردانی که سگ دارند سه برابر بیشتر از مردانی که سگ ندارند در جذب زنان موفق هستند.

 

مهربانی و جذاب بودن

این موضوع بر هیچ یک از شما پوشیده نیست. باید دانست که راز جذابیت چیزی فراتر از داشتن اندام و چهره ي زیباســت. افراد خوش قلب، مهربان و خوب جذابتر هستند. تحقیقات نشان داده که مردم افراد جذاب را افراد خوب و مهربانی هم می‌دانند و تحقیقات جدید نشان داده که این قضیه می‌تواند جهت وارونه هم داشته باشد به این معنی که افراد مهربان و خوش قلب جذابتر ظاهر خواهند شد.

 

آراســتگی و جذابیت

این را دیگر همه ی می‌دانند که هیچکس از ظاهر ژولیده و نا مرتب خوشش نمی‌آید. تحقیقات نشان داده اند که بخش اعظم جذابیت به جوانب قابل تغییر انسان بر میگردد. موی مرتب و تمیز، لباس آراســته و باکیفیت ، ژست خوب و وزن مناسب. ما بیشتر به دنبال افرادی هستیم که بیش از هر چیز سالم و تمیز باشند و بتوانند از فرزندانمان به خوبی مراقبت کنند. و بنابر این باید برای مراقبت از فرزندان اول از خودشان مراقبت کنند.

 

اســترس نداشتن

همانگونه که لبخند زدن و مهربان بودن می‌تواند ما را جذابتر کند نشانه هاي اســترس زیاد در زندگی مثل پوف کردن پای چشم ها، یا پوست کدر هم میتواند از جذابیت ما کم کند.عدم بازرسی استرس نه تنها می‌تواند خودرا در چهره ي ما نشان دهد بلکه نشانه اي از ضعف سیستم ایمنی بدن است. طی مطالعه اي که توسط محققان اروپایی و آفریقای جنوبی انجام شد زنان مردانی راکه کمتر هورمون استرس، کورتیسلول و سیستم ایمنی قوی داشتند را جذابتر تلقی کردند.

 

ریش و سبیل

داشتن ریش و سبیل در فرم ها و مدلهای مختلف مردان نشانۀ مردانگی و بلوغ آنهاست و از اي نظر برای زنان جذاب ترهستند البته نه برای تمامی انها. طی مطالعه اي که اخیرا در استرالیا انجام شده زنان مردانی که ته ریش زیاد داشتند را جذابتر میدانستند و از سوی دیگر مردانی که ریش کامل داشتند رابا داشتن توانایی در تربیت فرزند و بدن سالم مرتبط میدانستند.

رابطه ي بین ریش و سلامت را هم میتوان آن گونه توضیح داد که چون ریش مانع جذب اشعه ي مضر خورشید میشود از سرطان پوست محافظت میکند. همچنین مانع رسیدن گرد و غبار به منافذ هوایی می‌شود. رابطه ي ریش و پدر خوب بودن هم به خاطر این اســت که ریش نشانه ي بلوغ و پختگی و قابلیت فرزندآوری اســت.

 

تاثیر منفی آرایش

یکیدیگر از تلقی هاي نادرست خانمها این اســت که اگر بیشتر آرایش کند درنظر مردان جذابیت بیشتری خواهند داشت. البته آرایش صحیح میتواند جذابیت را تا حدی افزایش دهد اما طی مطالعه اي مشخص شده که مردان، زنانی راکه آرایش کمتر داشته اند را زنان جذابتر و قابل اعتمادتر دانسته و به زنانی که آرایش غلیظ تر داشته اند نتوانسته بودند اعتماد کنند. البته زنان همیشه برای جذب مردان آرایش نمی‌کنند بلکه آنها بیشتر برای افزایش اعتماد به نفس اینکار را میکنند.

 

جمع دوستان

مطالعات مشخص کرده که افرادی که در جمع هاي دوستانه شرکت دارند نسبت به افرادی که تنها در جایی حضور دارند جذابتر بنظر می‌رسند. دانشمندان میگویند علت این امر شاید این باشد که ما وقتی افراد یک گروه را می‌بینیم از چهره هاي همه ی ي آن افراد میانگین می‌گیریم و افرادی که جذابیت کمتر دارند بیشتر برایمان جذاب خواهند بود. در واقع چهره ي متوسط جذابیت بیشتر دارد.

اما منظور چیست؟ متوسط بودن چهره به این معناســت که چهره ي فرد شبیه چهره ي اکثر آدم ها باشد. مطالعه اي که در اسپانیا انجام شده مشخص کرده که مردان چهره ي متوسط زنان را بیشتر جذاب میدانند یعنی اندازه، رنگ و اجزای صورت زنانی که چهره ي متوسط دارند نزدیکی بیشتری با چهره ي سایر افراد جمعیت دارد.

 

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

در این مقاله به بررسی اینکه چگونه دختری جذاب باشم میپردازیم کونتین هاردی ویراستار مقالات فناوری نیویورک تایمز معتقد است: یکی از سؤالاتی که برخی از افراد وبه خصوص دختر خانوم ها از خود میپرسند؛ این است که آیا من خسته کننده هستم؟

پاسخ صادقانه به این سؤال این است که احتمالاً شما شخصیت جذابی دارید ولی میتوانید با رعایت برخی از نکات جذاب تر هم باشید.همان طور که میدانید روش های زیادی برای جذابیت و جذاب بودن وجود دارد اما ما در این مقاله کلی ترین و اصولی ترین راز های جذابیت مردان وزنان جذاب را برایتان آورده ایم در ادامه :

برای این کار نیاز است مهارت ها، دانش و تجربیات جدید کسب کرده و نحوه اشتراک آنها با دیگران را فرابگیریم. به‌ تازگی برخی از کاربران وب‌ سایت Quora بر طبق تجربیات زندگی شخصی خود در رابطه با اینکه چطور میتوان شخصیت جذاب تری داشت، صحبت کرده اند. در ادامه برخی از سودمندترین این توصیه ها را با هم مرور می کنیم.«ناپلئون هیل»، نویسنده کتاب پرفروش «فکر کن و پولدار شو»، در یکی از مقاله‌های خود، ویژگی‌ها و عادت‌های بسیار جالبی در مورد افراد دوست‌داشتنی  نوشته که دانستن آنها خالی از لطف نیست.

 

چگونه فردی جذاب باشم

 

۱- مهارت های جدید بیاموزیم

اگر در شرایط مختلف بتوانیم با مهارت های خود کمک حال دیگران باشیم، مطمئنا به شخصیتی جذاب تبدیل خواهیم شد. از همین رو آنتونی لی از کاربران Quora توصیه میکند تا می توانید مهارت های مختلف یاد بگیرید، از طراحی وب سایت گرفته تا خیاطی.

به این ترتیب ما تبدیل به فردی می شویم که همواره به او رجوع میشود؛ چه دوست ما بخواهد وب‌ سایتی برای تجارت جدید خود راه‌ اندازی کند ،چه بخواهد قسمتی از لباسش را که ناگهان پاره شده است بدوزد.

 

 

۲- کنجکاو باشیم

یکی از مواردی که جذاب نبودن ما را تضمین میکند این است که ذهن خود را به روی ایده ها و نظرهای جدید ببندیم. برای اینکه جذاب تر باشیم، باید دائم در جستجوی ایده ها و تجربیات جدیدی باشیم که احساس و افکار ما را تغییر میدهند.

سودهیر دسایی پیشنهاد میکند به یک یادگیرنده همیشگی تبدیل شویم. ذهنِ بازی داشته باشیم؛ کنجکاو باشیم؛ موارد جدید بیاموزیم تا دیدگاه های خود را عمیق تر و گسترده تر کنیم.

 

پیشنهاد میکنم مقاله قانون جذب پیدا کردن شوهر پولدار حتما بخوانید

 

 

۳- یاد بگیریم چطور داستان خوبی تعریف کنیم

شاید تجربه ها و اطلاعات زیادی در ذهن داشته باشیم ولی اگر نتوانیم آنها را با دیگران در میان بگذاریم، فایده ای ندارد. درست به همین علت، مارکوس گیدولد معتقد است ما باید یاد بگیریم چطور داستان گوی خوبی باشیم:

هر چیزی که به ذهنمان میرسد در مکالمات خود استفاده نکنیم. به طرز هدفمندی افکار خود را شکل دهیم که وقتی آنها را به زبان می آوریم، جذاب باشند. زندگی خود را مانند هدیه‌ ای فرض کنیم که می توانیم به دیگران بدهیم، سپس آن را در زیباترین کاغذ کادوی ممکن بپیچیم.

جالب است بدانیم مطالعات جدید هم نشان میدهند که مردانی دارای توانایی داستان گویی بهتر، برای خانم ها جذاب تر هستند. محققان معتقدند داستان گوهای بهتر، بیشتر می توانند مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهند و عنان مکالمه را در دست بگیرند.

 

 

۴- سه داستان خوب برای تعریف در چنته داشته باشیم

اینکه بدانیم چطور داستانی را به‌ صورت بداهه تعریف کنیم، یک مهارت واقعاً مفید محسوب میشود. ولی اگر هنگام بداهه گویی کمی عصبی میشویم، خود را به چند داستان از پیش آماده شده مجهز کنیم تا یخ مکالمات را بشکنیم.

 

دیوش در این مورد میگوید:

وقتی کمدین ها روی صحنه هستند فقط در مورد «همه‌ چیز» صحبت نمی کنند، بلکه نمایش صحبت های خود را هم تمرین کرده اند. همیشه ۳ داستان متفاوت در ذهن داشته باشیم که مخاطب را سرگرم، آگاه یا درگیر کند.

 

 

 

۵- گوش کنیم و اشتیاق خود را نشان دهیم

بکی از راه هایی که میتوان به وسیله آن جذاب بود، این است که طوری عمل کنیم تا دیگران برای ما جذاب باشند. این ایده اولین بار توسط دیل کارنگی در کتاب معروفش “چطور دوست پیدا کنیم و افراد را تحت تأثیر قرار دهیم” در سال ۱۹۳۶ مطرح شد:

تعداد دوستانی که طی ۲ ماه با علاقه مند شدن به دیگران پیدا میکنیم، به‌ مراتب بیشتر از دوستانی است که طی ۲ سال با علاقه‌ مند کردن دیگران به خود پیدا خواهیم کرد.

 

پیشنهاد میکنم مقاله قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه در سه سوت حتما بخوانید

 

چگونه فردی جذاب باشم

 

کونتین هاردی ویراستار مقالات فناوری نیویورک تایمز معتقد است:

با دقت به دیگران گوش کنیم و با اشتیاق حرکات و محرک های آنها را دریابیم. تعداد کمی از ما واقعا در این امر خوب هستیم. اگر به هر کسی با نگرش مثبت گوش کنیم، او به نوعی در تجربه های زندگی خود منحصربه‌ فرد است. کار کردن روی این تکنیک باعث رشد خودمان هم میشود.

 

 

 

۶- سؤالات خوب بپرسیم

در یک میهمانی لازم نیست چیز زیادی از خود به حضار بگوییم تا ثابت کنیم جذاب هستیم؛ در عوض آنها را در یک مکالمه عمیق در رابطه با زندگی روزمره خودشان درگیر کنیم.

 

سؤالات حساب‌ شده در رابطه با آنها، علایق و اولویت‌ هایشان بپرسیم (البته طوری که فضولی در زندگی شخصی مخاطب نباشند). واقعاً به پاسخ ها گوش دهیم. بحث را با سؤالات حساب شده دیگر ادامه دهیم (البته باز هم از فضولی بپرهیزید). تا میهمانی تمام شود، ما به یکی از جذاب ترین افرادی تبدیل شده ایم که آنها تابحال دیده اند.

از پرسیدن سؤالات ساده هم خجالت نکشیم. ایوان راتلیف روزنامه نگاری که در نشریاتی مانند The new Yorker مقالاتی به چاپ رسانده، معتقد است:

تقریباً هیچ سودی در این وجود ندارد که وانمود کنیم چیزی را میدانیم، در حالی که نمیدانیم. با پرسیدن سؤالات ساده، احتمالاً می توانیم روی افرادی که تازه با آنها آشنا می شویم تاثیر بگذاریم.

 

 

۷- چیزی که به آن فکر می کنیم به زبان بیاوریم

کت لی معتقد است افرادی که در مورد هیچ‌ چیز نظری ندارند و موافق یا مخالف هیچ‌ چیز نیستند، شخصیت خسته‌ کننده‌ ای دارند. ما احساس میکنیم که هیچ‌ وقت نمی توانیم با آنها مکالمه ای داشته باشیم. باید تمرین کنیم نظر خود را در مورد موضوعات مختلف بگوییم، حتی اگر فرد مقابل خوشش نیاید.

 

 

۸- علایق خود را دنبال کنیم

به جای اینکه در مورد موضوعات متنوع و مختلف کسب اطلاع کنیم فقط برای این که انسان “بادانشی” باشیم، حوزه هایی را دنبال کنیم که واقعاً برای ما جذاب هستند. به این ترتیب وقتی در مورد این موضوعات با دیگران صحبت می کنیم، تصویر فردی فعال و پویا از خود نشان میدهیم.

 

 

۹- زیاد مطالعه کنیم

اگر زمان و پول کافی برای جهانگردی داریم که خیلی عالی است، اگر نداریم، هنوز هم میتوانیم با مطالعه در مورد فرهنگ های مختلف و دوره های تاریخی مهم اطلاعات سودمندی به دست بیاوریم؛ کتاب ها، وبلاگ ها و نشریات دوره ای در این راه به ما کمک میکنند. بر اساس یکی از مقالات تحقیقی در رابطه با تأثیرات مطالعه داستان‌ طی دهه گذشته؛ افرادی که بیشتر کتاب داستانی می خوانند، در همدلی و درک دیگران موفق تر هستند.

 

 

۱۰- شوخ طبعی خود را نشان دهیم

آودش سینگ پیشنهاد میکند در تعاملات خود حس شوخ‌ طبعی را توسعه دهیم. یاد بگیریم نیمه پر زندگی را ببینیم و عادت شاد بودن، حتی در شکست ها را در خود توسعه دهیم.

تحقیقات نشان میدهد مردان شوخ طبع، بیشتر برای زنان جذاب هستند؛ احتمالاً به این دلیل که باهوش‌ تر به نظر میرسند.

 

 

۱۱- اوقات خود را با افراد جذاب بگذرانیم

افرادی که با آنها وقت می گذرانیم، شخصیت ما را تحت تأثیر قرار میدهند. اگر همراه با افراد خسته کننده، بدخلق یا جدی باشیم؛ احتمالاً خیلی زود مثل آنها می شویم. این امر در مراوده با افراد جذاب هم صادق است. به گروه‌هایی از افراد علاقه مند که به دنبال جستجوی علایق خود هستند، بپیوندیم.

 

 

۱۲- یکی از علایق خود را به صورت عمیق و جدی دنبال کنیم

شاید علاقه داشته باشیم که در مورد همه چیز اطلاعات داشته باشیم و مقداری دانش در زمینه های مختلف کسب کنیم. بجای این کار، سعی کنیم که در مورد یک حوزه کاری اطلاعات زیادی داشته باشیم و در آن حوزه تجربه خوبی کسب کنیم.

اپریل فونتی معتقد است افرادی جذاب هستند که یک چیز را با جدیت و علاقه به‌ صورت طولانی‌ مدت پیگیری میکنند. فرقی نمیکند که این افراد دانشمندان موفقی باشند یا افراد پرتلاش عادی.

 

 

۱۳- دوره های ارتقای شخصی بگذرانیم

بیل کانولی که یک کمدین است میگوید:

هنر بداهه گویی میتواند مهارتهای ارتباطی ما را در زندگی روزمره توسعه دهد. این هنر باعث خواهد شد ما شنونده های بهتری باشیم و به‌ خوبی روی صحبت‌ های فرد مقابل خود تمرکز کنیم؛ به جای اینکه روی چیزی تمرکز کنیم که در ادامه مکالمه خواهیم گفت.

 

 

کن گرِگ معتقد است:

حتی اگر خجالتی هستیم و هیچ‌ تمایلی به رفتارهای جمعی و عمومی نداریم، بداهه گویی کمدی به ما کمک میکند سریعتر فکر کنیم، یاد بگیریم چطور دوباره سرزنده باشیم (چیزی که بسیاری از افراد بالغ فراموش کرده اند) و حس راحت تری هنگام بازیگوشی مقابل دیگران داشته باشیم. این امر به ما کمک میکند که در تعامل با دیگران بهتر عمل کنیم.

 

 

۱۴- با جمع‌ های جدید بیرون برویم

شاید یکی از دلایلی که باعث میشود احساس جذاب بودن نداشته باشیم، این است که با افرادی وقت خود را می گذرانیم که ما را تحسین نمی کنند. در اینگونه موارد باید جمعی را پیدا کنیم که به‌ خوبی متوجه ارزش‌ های ما میشوند و جذابیت ما را درک میکنند.

خود را با دیدن انسان های جدید به چالش بکشیم، با جمع های جدید بیرون بروید و انسان های دیگر با نظرات و دیدگاه‌ های متفاوت را تجربه کنیم

 

پیشنهاد میکنم مقاله کنترل احساسات عشقی و منفی با قانون جذب حتما بخوانید

 

 

جذاب و دوست داشتنی بودن هدفی است که هر دختر خانم و خانمی برای رسیدن به آن تغییرات زیادی در رفتار و ظاهرشان انجام می دهند که البته بعضی اوقات هم در این راه اشتباه می کنند و کار را خراب تر.

 

استفاده از لباس های تنگ و لباس هایی که بدن را ناراحت می کند، استفاده افراطی از کفش های پاشنه بلند، رنگ، مش، صاف و فرکردن مو به طور مکرر و … شاید شما را زیباتر نشان دهد، اما در گذر زمان آسیب های جدی به شما می زند.

 

زیبا باشید، جذاب باشید، اما خودتان را نکشید که هیچ چیزی مثل سلامتی مهم نیست، هیچ کس یک زن زیبا را که آه و ناله می کند و در خانه خوابیده است را دوست ندارد، در ثانی آدم مریض که نمی تواند لباس های قشنگ بپوشد و شاد و سرحال در مهمانی ها بدرخشد، پس قدم اول برای شیک و زیبا بودن، سلامتی است، حافظ سلامتی خود باشید، مقالات زیادی در اینترنت و روزنامه در مورد حفظ سلامتی وجود دارد که با خواندن آنها و به کار بستن توصیه هایشان می توانید سالم زندگی کنید، خواب کافی، ورزش منظم، استفاده از میوه ها و سبزیجات، نداشتن استرس و آرام بودن، بهداشت کافی و …از جمله کلیدهای سلامتی است.

 

خانم ثروتمندی را می شناختم که وقتی می خندید، معلوم می شد که ناهار چی خورده است! تکه های سبزی، گوشت، کیک و… تا ساعت ها پس از غذا خوردن روی دندان هایش می ماند و انزجار دیگران را برمی انگیخت! اگر عطر گران قیمت خود را روی تن عرق دار خود بزنید، اگر روی لباس زیرتان که مدت هاست عوض نشده، لباس میلیونی هم بپوشید، بازهم همه از اطرافتان پراکنده خواهند شد، پس نظافت شخصی رمز دیگر زیبا و شیک بودن است

موهای زائد صورت و بدنتان را از خود دور کنید، شیک پوشی با صورت نامرتب جور در نمی آید، اگر رفتن به آرایشگاه برایتان سخت است، خودتان با یک موچین، صورت خود را تمیز کنید و نگذارید که ابروهایتان پر شود.

 

 

 

 

 

عطر خوشبو از اولین روش های جذاب بودن یک خانم است (البته نه در کوچه و خیابان)، عطر خوب بخرید و برای آن هزینه کنید، جالب است بدانید که حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم نسبت به عطر زدن و استفاده از بوی خوش توصیه های زیادی کرده اند و هزینه عطر ایشان از هزینه خوراکشان بیشتر بود.

زیورآلات برای زنان حکم پیاز برای غذا و جهاز برای عروس را دارد، استفاده از گردنبند که دیگر از اوجب واجبات است، حتی اگر پولی برای خرید گوشواره و دستبند ندارید، گردنبند را فراموش نکنید، شاید در مهمانی ها، کسی دست شما را نبیند و توجهی به گوشواره هایتان که زیر موهایتان است نداشته باشد، اما همه گردنبند را می بینند.

 

ناخن های زیبا و مرتب از رموز دیگر زنان شیک پوش و زیباست، حتی اگر از عهده هزینه آرایشگاه برنمی آیید، خودتان ناخن هایتان را مرتب کنید.

تصور نکنید که هر چه بیشتر آرایش کنید، زیباتر خواهید شد، با این کار فقط  چهره تان را مصنوعی جلوه داده اید، همه آدم ها زیبایی طبیعی را بیشتر دوست دارند، می توانید از یک کرم ضد افتاب که کمی هم سفید کننده دارد استفاده کنید، که هم سلامت پوست خود را در برابر آفتاب و اشعه لامپ ها حفظ کرده اید و هم جوش ها و لکه های پوست خود را پوشانده اید، استفاده از یک خط لب که رنگ ملایمی دارد، زیبایی طبیعی شما را دو چندان می کند، فرمژه هم  وسیله خوبی است که بعد از حمام توصیه می شود.

پیشنهاد میکنم مقاله چگونه یک خانم و اقای باکلاس و جذابی باشیم؟ حتما بخوانید

 

حالا اگر دختر همه اینها را داشته باشد، در ثانی لباس های گران قیمت هم پوشیده باشد، اما در خیابان داد و بیداد کند و یا با راننده تاکسی و فروشنده و … دعوا کند و یا رفتاری سبک و زننده داشته باشد، چه احساسی به شما دست می دهد؟

به نظر همه آدم هایی که عقل سلیم دارند، اخلاق پسندیده و رفتار سنگین یک دختر است که او را شیک، زیبا و جذاب می کند.

علاقه زیاد من به کسب و کار اینترنتی , قانون جذب و اصول موفقیت باعث شد نایاب نت رو راه اندازی کنم. من عاشق کسب و کار اینترنتی آموزش محور و موفقیت هستم امیدوارم با راه اندازی این وب سایت بتونم به دوستان عزیزم که در این زمینه دوست دارند فعالیت کنند کمک کنم.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

به نطرم خوبه

خیییعلی دوست دارم مثل دخترا طناز باشم ولی هیچوقت نتونستم اینقدر اخلاق پسرانه دارم ک خیلیا شک دارن ک من پسرم یا در فضاز مجازی همیشه بم میگن تو پسر دختر نمایی 😂

راستی شما نوشتید قانون جذب
یعنی به نظر شما قانون جذب وجود داره؟🐣
من ک کتاب راز هم خریدم ولی اعتقادی بهش ندارم😶

من که جذابم از نظر دیگران اومدم ببینم برای جذاب شدن چه کاری انجام بدم دیدم تمام خوصیات من اینجاست هه
دوستان موفق باشید

من جذابم اما خسته کننده هستم 😂😂😂😂😂😎

سایت نایاب نت با 4 سال سابقه به افرادی که به دنبال موفقیت اند کمک می‌کند تا در مسیر هدف هایشان سریع‌تر گام بردارند. کار اصلی ما آموزش کسب و کار انلاین و موفقیت فردی است.

برای اطلاع از فروش های ویژه و کدهای تخفیف لطفا در خبرنامه عضو شوید.

چگونه فردی جذاب باشم
چگونه فردی جذاب باشم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *