چگونه فرزند زيبا به دنيا بياوريم

 
helpkade
چگونه فرزند زيبا به دنيا بياوريم
چگونه فرزند زيبا به دنيا بياوريم

خانه > سلامتی > چگونه فرزندی زیبا و باهوش به دنیا بیاوریم

بدون استثنا همه خانم ها می خواهند که فرزندی زیبا و باهوش به دنیا بیاورند، اما خیلی از آن ها نمی دانند که چگونه باید این کار را انجام دهند.

جالب است بدانید که وقتی تمام سلول های مغز جنین در حال شکل گرفتن است ، تجربه های که مادر در دوران بارداری دارد می ‌تواند به طور مستقیم بر شکل گیری مغز کودک اثر بگذارد. قطعاً این تاثیرات تا زمان مرگ و در طول زندگی همراه او خواهد بود.

خانم های باردار می توانند با انجام چند کار ساده سلول های مغزی فرزند خود را بیشتر کنند و کودکی باهوش به دنیا بیاورند. برای این کار باید در دوران بارداری ضریب هوش فرزند را افزایش دهند.

هر مادری تمام تلاش خود را برای بهتر کردن  زندگی فرزند خود به کار می گیرد، جالب است بدانید که ژن های ارثی یکی از عوامل تعیین کننده در هوش و شخصیت کودک هستند؛ می توان با انتخاب سبک زندگی در دوران بارداری ژن های رحم را برای متولد کردن فرزندی باهوش برنامه ریزی کرد.

چگونه فرزند زيبا به دنيا بياوريم

بر اساس تحقیقات محققان در زمینه هوش جنین ها به این نکته واقف شدند که تنها ۵۰ درصد از بهره هوشی مربوط به ژنتیک است و ۵۰ درصد آن از عوامل محیط تاثیر می گیرد.

ما در این مقاله می ‌خواهیم به سوال ” چگونه فرزندی زیبا و باهوش به دنیا بیاوریم ” پاسخ بگوییم و راز و رمز های آن را با شما عزیزان در میان بگذاریم. لطفاً ما را تا پایان همراهی کنید، امید است این مقاله مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

به شما توصیه می کنیم که قبل از تولد حتماً صحبت کردن با جنین خود را آغاز کنید. هیچ ضرورتی ندارد که صبر کنید تا او به دنیا بیاید ؛ در همان دوران جنینی نیز به حرف های شما عادت می کند.

سعی کنید در صحبت ها او را مخاطب خود قرار دهید و با او با ملایمت و لطافت صحبت کنید؛ جنین از همان دوران الگوهای زبانی را به خوبی تشخیص می دهد.

درباره تجربه ها اتفاقات و فعالیت‌های روزمره خود برای او صحبت کنید و بیشتر با صدای بلند کتاب بخوانید که با شنیدن تشویق عادت کنند و برای به دنیا آمدن مشتاق باشد.

در دوران بارداری تمام مواد مغذی باید به موقع به بدن برسد که بدن مادر تحلیل نرود و سلامت جنین نیز به خطر نیفتد. مصرف سبزیجات و میوه ها بسیار در این دوران مهم هستند.

یکی از مزیت های استفاده از میوه و سبزیجات این است که در افزایش هوش کودک و کنترل وزن و سلامت خود مادر بسیار تاثیرگذار است.

ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن را تامین می کند و دیگر نیازی به استفاده از مکمل های غذایی نیست؛ اما اگر نمی توانید به هر دلیلی که مصرف میوه و سبزیجات مختلف را در رژیم غذایی خود داشته باشید؛ به شما توصیه می‌ کنیم که حتماً طبق نظر پزشک خود از مکمل های غذایی استفاده کنید.

در پاسخ به چگونه فرزندی زیبا و باهوش به دنیا بیاوریم باید بگوییم که استرس در میزان هوش کودک بسیار تأثیرگذار است، استرس بر روی سلول های مغز جنین تاثیر منفی گذاشته و هوش کودک را کم می کند.

بنابراین قبل از باردار شدن به عوامل کاهش استرس و به دست آوردن آرامش توجه و دقت لازم را داشته باشید. بهتر است در این دوران به طور کلی از محیط های تنش زا دوری کنید.

حتماً ورزش کنید و فعالیت خود را افزایش دهید، این موضوع در کاهش استرس و سلامت جنین بسیار موثر است. حتی می ‌توانید از تمرین های ریلکسیشن برای به دست آوردن آرامش بیشتر کمک بگیرید.

کودکانی که مادران آن ها در دوران بارداری دچار استرس شده اند؛ در ۵ سالگی با مشکل مواجه می‌ شود. مشکلات ان ها به صورت اختلال شناختی ، یادگیری زبان و کم هوش بودن بروز می کند.

قبل از بارداری حتما به دندان ‌های خود رسیدگی کنید و از عدم مشکل اطمینان حاصل کنید. مشکلات و بیماری هایی که مربوط به دهان و دندان هستند در دوران بارداری اثر مستقیم بر سلامت کودک دارند.

این مشکلات می ‌توانند باعث به وجود آمدن زایمان زودرس است ، کاهش هوش و کاهش وزن کودک شوند.

مادرانی که در دوران بارداری سلامت بهداشت دهان و دندان خود را رعایت نمی کنند، مطمئناً فرزندان آن ها در آینده دچار مشکل در یادگیری می شوند.

یکی دیگر از مشکلاتی که جنین را در معرض خطر قرار می دهد سیگار کشیدن مادر است. سیگار کشیدن در این دوران باعث به وجود آمدن اختلال در یادگیری کودک می شود و همین طور سلامت دندان ها را به طرز چشمگیری کاهش می دهد و برای آینده کودک مشکلات سلامتی جدی را به دنبال خواهد داشت، بنابراین بهتر است که سیگار را کنار بگذارید و در مکان هایی که افراد سیگار می کشند وارد نشویید که بعد ها به داشتن فرزندی باهوش افتخار کنید.

در پاسخ به سوال چگونه فرزندی زیبا و باهوش به دنیا بیاوریم باید بگویم که خیلی از خانم هایی که چاق هستند؛ در دوران بارداری باز هم دچار اضافه وزن می شوند.

بنابراین بهتر است که بسیار مراقب وزن خود باشید که نوزاد با وزن متعادل متولد کنید. جالب است بدانید که مادرانی که اضافه وزن دارند نوزادانی  کم وزن به دنیا می آورند؛ این موضوع تاثیر مستقیم برای یکدیگر دارد و همین طور در نوزادانی که وزن متعادلی دارند نسبت به نوزادانی کم وزن هستند؛ از هوش بالاتری برخوردارند.

طبق تحقیقاتی که محققان در زمینه وزن نوزادان انجام دادند، نتایج ان نشان می دهد که ارتباط بسیار نزدیکی بین کاهش وزن نوزاد و کم شدن ضریب هوشی او نسبت به نوزادانی که وزن طبیعی دارند وجود دارد ؛این نوزادان معمولا نارس متولد می شوند.

مصرف شکر در دوران بارداری را به طور کلی قطع کنید. شکر ارزش غذایی بسیار کمی دارد و در دسته مواد غذایی ناسالم قرار گرفته است، بنابراین اگر می خواهید فرزندی باهوش به دنیا بیاورید شکر را از رژیم غذایی خود به طور کلی حذف کنید.

مصرف این مواد غذایی؛ تعادل هورمون انسولین را در بدن به هم می ریزد و در نهایت منجر به کاهش عملکرد ذهنی نوزاد می شود.

سعی کنید که برچسب مواد غذایی را قبل از مصرف مطالعه کنید که از مصرف میزان شکر در رژیم غذای خود آگاه باشید. از مصرف نوشابه های گازدار ؛ کیک ها ؛ شیرینی ها و آبمیوه‌های صنعتی به شدت بپرهیزید؛ میزان قند آن ها بالا است.

در پاسخ به سوال چگونه فرزندی زیبا و باهوش به دنیا بیاوریم باید بگویم که تحقیقاتی که بر روی جنین ها انجام گرفته نشان می‌ دهد که نت های موسیقی بسیار بر سلامت فرزندان تاثیر گذار هستند؛ اما تنها نکته ای که در گوش دادن موسیقی باید به آن توجه کنید این است که به هیچ عنوان برای این کار از هدفون استفاده نکنید.

بهتر است در این زمان اجازه دهید که جنین با آهنگ های مختلف آشنا شود. آهنگ های کلاسیک و آرام بخش بهره ببرید ؛ این موسیقی ها برای پرورش هوش و خلاقیت کودک تاثیر شگفت انگیزی دارند.

موتزارت به تقویت هوش میان شناختی کودک بسیار کمک می کند؛ به علاوه برای آرامش مادر هم موثر واقع می شود.

گاهی اوقات بعضی از مادر ها هستند که از مصرف هر گونه چربی پرهیز می کنند ؛ آن ها بر این باورند که هر نوع چربی باعث افزایش وزن آن ها می شود.

این موضوع درست نیست در پاسخ به سوال چگونه فرزندی زیبا و باهوش به دنیا بیاوریم باید این را بدانید که استفاده از چربی های مفید در رژیم غذایی کودک بسیار تأثیرگذار است.

بهتر است از موادی که دارای روغن های سالم هستند استفاده کنید؛ از این مواد غذایی می ‌توان به بادام ؛ گردو ؛ فندق اسیدهای چربی امگا ۳ که در ماهی و غذاهای دریایی وجود دارد اشاره کرد.

این غذاها باعث بالا رفتن سیستم ایمنی بدن ، سلامت مغز بهبود ساختار عصبی و خون رسانی در بدن می شود.

یکی دیگر از مواد معدنی که به سلامت جنین کمک می کند؛ کلسیم است. این ماده باعث سلامت مغز می ‌شود.

کلسیم در لبنیات به وفور پیدا می شود ؛ در کنار آن می توان از ریز مغذی های دیگر مانند آهن ؛ اسید فولیک؛ ویتامین سی و فیبر هم استفاده کرد.

مغزهایی مثل بادام ؛ انجیر؛ کشمش؛ ماهی ‌سالمون؛ سبزیجاتی که برگ سبز تیره دارند مثل اسفناج و کلم بروکلی سرشار از کلسیم هستند. در حبوبات نیز کلسیم یافت می شود حبوباتی مانند نخود و عدس هم کلسیم فراوانی دارند.

چگونه فرزندی زیبا و باهوش به دنیا بیاوریم در پاسخ باید بگویم که سعی کنید از تخم مرغ  و ماهی استفاده کنید.

ترکیباتی که در تخم مرغ و ماهی وجود دارد که باعث رشد سلول های مغزی جنین بسیار موثر است. معمولا پزشکان به خانم های باردار توصیه می کنند که هفته دوبار از گوشت ماهی استفاده کنند.

مصرف گوشت سفید باعث بالا بردن هوش زبان شناختی و مهارت های آتی و کودک می ‌شود. البته باید این نکته را در نظر بگیرید در انتخاب نوع ماهی با پزشک خود مشورت کنید.

چگونه فرزند زيبا به دنيا بياوريم

معمولاً پزشکان برای خانم هایی که می خواهند باردار شوند؛ فولیک اسید تجویز می کنند. مصرف فولیک اسید حداقل یک ماه قبل از بارداری بسیار مهم است.

در رژیم غذایی روزانه خانم هایی که می خواهند باردار شوند باید حدوداً ۴۰۰ میکروگرم اسید فولیک وجود داشته باشد. جای دادن فولیک اسید در رژیم غذایی کاری دشوار است.

به شما توصیه می کنیم که از مکمل های غذایی استفاده کنید. اگر یک ماه قبل از بارداری فولیک اسید مصرف کنید، مطمئن باشید ۵۰ تا ۷۰ درصد رشد و توسعه سلول‌ های مغزی جنین افزایش پیدا می‌ کند. خانم‌هایی که وزن متعادلی دارند ضریب هوشی فرزند آن ها نیز بیشتر است.

قبل از باردار شدن حتماً ورزش کنید؛ بهتر است برنامه منظمی برای این کار داشته باشید که در طول دوران بارداری برای ورزش کردن با مشکل مواجه نشوید.

بعضی از خانم ها در دوران بارداری ورزش می کنند؛ اما خیلی کم می‌ توانند به این برنامه عادت کنند. مطمئناً خانم های باردار زودتر از ورزش کردن دست می کشند.

ما در این مقاله سعی کردیم به سوال ” چگونه فرزندی زیبا و باهوش به دنیا بیاوریم  “پاسخ دهیم. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد که شما می توانید قبل از بارداری به پزشک مراجعه کرده و از او مشورت بگیرید.

اگر شما هم نظر یا پیشنهادی دارید می توانید آن را با ما و سایر کاربران زیر همین مطلب در میان بگذارید. در پایان  از شما سپاسگزاریم که ما را همراهی کردید.

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
فیس بوک
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در email
ایمیل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سابلیمینال ها و بیوکنزی های  سابلیمیران تنها در صورت تهیه از همین سایت و پیج ها و پشتیبانی های معرفی شده ( با آدرس مشخص ) در سایت اعتبار و تایید فنی دارند و در صورت آپدیت شامل پشتیبانی می شوند. مراقب کلاه برداران در فضای مجازی باشید

ارتباط با ما :

آیدی تلگرام پشتیبان : suplimir@

ایمیل: info@sublimiran.com

برای ارتباط با ما از طریق روش های دیگر لطفا به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید

در زمان حاملگی و در 3یا 4 ماهگی به سیب قرمز سوره یوسف بخوانید و فوت کنید و به همسر خویش بخورانید تا فرزندی نیکو و زیبا نصیبتان شود.

دستورات مربوط به صاحب فرزند زیبا و باهوش شدن

کاسنی بخورید تا خون شما زیادتر گردد فرزند زیبایی از شما بوجود آید.

الف ) خوردن گلابی توسط پدر ، سبب زیبایی فرزند می شود.

چگونه فرزند زيبا به دنيا بياوريم

ب) به زنان باردار گلابی بدهید که فرزندان را نیکو و زیبا می کند.

پ) به زنان باردار گلابی بدهید که اخلاق فرزندانتان را نیکو می کند.

ت) خوردن گلابی مایه قوت قلب ، پاکی معده ، صفای دل ، دلیری و زیبایی بچه می شود.

ث) گلابی قلب را جلا می دهد و دردهای درون را به اذن حق شفا می بخشد.

در کتاب کافی از امام صادق (ع) نقل شده : ایشان در حالی که به کودکی زیبا می نگریست فرمود : باید پدر این پسر بچه ، گلابی خورده باشد .

همچنین روایت شده است که پیامبر (ع) گلابی اش را تکه کرد و به جعفر بن ابی طلالب داد و به او فرمود : بخور ! همانا گلابی رنگ را جلا می دهد و فرزند را نیکو می گرداند.

خوردن کاسنی باعث زیبایی فرزند و ازدیاد در پسر آوردن می شود.

همچنین مرد میتواند در نیمه هر ماه عربی که ماه بدر است بر شکم همسر حامله اش سوره یوسف را بخواند تا ان شاءا.. فرزندش مانند بدر شود!

خوردن کندر توسط زن باردار باعث زیادی عقل بچه ، باهوش ، پاکدل ، دانا و شجاع شدن پسر و خوشخو و نیکو شدن دختر می شود . در حدیثی آمده است : به زنان حامله کندر بخورانید ، بدرستی که طفل در شکم مادر کندر غذای او می شود ، دلش محکم و تحملش زیاد می شود.

برای داشتن فرزند باهوش و سالم زمانی نزدیکی کنید که هر دو و مخصوصا مرد شهوت زیادی داشته باشد. برای افزایش شهوت میتوانید گرمیجات مثل زعفران،عسل،ادویه جات،پیاز و… مصرف کنید.

میوه های سفارش شده

شلغم به علت خواص زیاد به زنان باردار و شیرده توصیه میشود و خوردن شربت آن در بارداری باعث رشد کودک ، آسانی دندان درآوردن ، استحکام استخوان ، زود به راه افتادن ، زود حرف زدن و مقاومت در برابر بیماریها می شود.

شربت شلغم وسط یک شلغم را گود کرده و از عسل  پر کنید و بگذارید آب بیاندازد این مرهم سینه است.

شنبلیله اگر میخواهید فرزندتان خرمن گیسو باشد در بارداری شنبلیله بخصوص خام مصرف شود.

روغن زیتون برای اینکه نوزاد پوست خوب و روشن داشته باشداز روغن زیتون ، روغن ماهی ، کره گاوی و گوسفندی ،  هویج ، شیرخشت ، ترانجبین ، گرانگبین،  بیدخشت و عناب و نعناع مخصوصا دم کرده آن استفاده کنید.

ویتامین ث خوردن میوه ها و سبزی هایی که ویتامین ث دارند رنگ نوزاد را زیبا میکنند.

ویتامین د اگر فرزندی با موی مشکی و پوست نرم میخواهید باید از حرارت آفتاب و اغذیه ای که ویتامین د ، گوگرد و منگنز دارند استفاده کنید مثل پیاز ، سفیده تخم مرغ ، کلم ، خیاربوته ای و ترب وقتی آفتاب به بدن برسد ولی عوامل ویتامین د نباشد موی نوزاد سرخ می شود اگر ویتامین د به جنین نرسد بور خواهد شد.

ویتامین آ سبب مو خرمایی شدن فرزند میشود

بابونه خوردن بابونه و گل آن و دم کرده بومادران خصوصا گل آن در بور شدن موی نوزاد موثر است

تخم مرغ دو زرده اگر مادر از تخم مرغ دوزرده استفاده کند چشم نوزاد را آبی می کند

نکته مهم مادر اگر در دوران بارداری دچار ترس شدید شود پوست جنین دچار لکهای تیره میشود . در موارد ترس مادر سریع باید از شربت عسل یا میوه شیرین مثل سیب درختی و به و گلابی  استفاده کند و از ترشیجات بپرهیزد.

پرخوری و خوردن غذای یکنواخت و غذاهای مانده و فاسد مخصوصا گوشتی رنگ نوزاد را تیره میکند.

استنشاق دود زغال و دخانیات و تنفس در جای پرجمعیت رنگ نوزاد را تیره میکند.

گلابی خوردن گلابی توسط پدر سبب زیبایی فرزند میشود. به زنان باردار گلابی بدهید که فرزندان نیکو و زیبا و اخلاقشان را خوب میکند . گلابی مایه قوت قلب ،پاکی معده ، صفای دل ، دلیری و زیبایی بچه میشود.

گلابی دارای ویتامین ب1 ، ب2 ، ب6 ، ث ، منیزیوم و فسفر است.

کاسنی برای افزایش فرزند مفید است . آب کمر را افزایش داده و فرزند را نیکو و ذکور(پسر)بودن را زیاد می کند.

خربزه اگر زن باردار بخورد فرزند خوشرو و خوش خلق می شود.

همچنین بخوانید :

برای همه مادران داشتن فرزندی سالم در اولویت قرار دارد اما بعد از آن، آنچه برای مادر باردار اهمیت دارد زیبایی فرزند است که در زیبایی فرزند عواملی مانند ژنتیک وتغذیه تاثیر گذار هستند. مادران باردار می توانند با خوردن مواد غذایی مفید و غنی از ویتامین فرزندان زیبایی به دنیا بیاورند اما ممکن است بعضی مادران باردار از این موضوع آگاه نباشند که مصرف برخی مواد غذایی در این دوران حساس می­تواند جنین درون رحم آن­ها را به یک کودک زیبا تبدیل کند و تغذیه زیبایی نوزاد را ما در ادامه بخش نوزاد و بارداری نمناک خواهیم گفت.

داشتن تغذیه مناسب و کامل در ماه های آخر بارداری و مصرف وعده های کوچک و پرتکرار برای به دنیا آوردن کودک سالم و زیبا بسیار توصیه می شود بنابراین اگر شما نیز به ماه هشتم بارداری رسیده اید، نداشتن توان کافی و بی میلی به خوردن را باید کنار بگذارید و برنامه غذایی زیبایی نوزاد را در این ماه حتما رعایت کنید تا کودک زیبا و سالمی به دنیا آورید.

در سه ماهه آخر بارداری وزن مادر زیاد خواهد شد بنابراین لازم است برنامه غذایی متعادلی داشته باشد و به پیاده روی بپردازد.لیست غذاهایی که در ماه هشتم بارداری باید برای زیبایی جنین به رژیم غذایی خود اضافه کنید را آورده ایم پس با ما همراه شوید.

در ماه هشتم بارداری برای زیباتر شدن جنینتان باید به مصرف غذاهای غنی از کلسیم و آهن بپردازید تا بتوانید خون از دست رفته زایمان را قبل از آن تامین کنید. این غذاها عبارتند از :

چگونه فرزند زيبا به دنيا بياوريم

در ماه هشتم بارداری برای زیبایی جنین باید روزانه از همه مواد غذایی استفاده کرد، موادی که باید در این ماه روزانه مصرف کنیم عبارتند از:

غذاهای غنی از فیبر از مواد غذایی ضروری برای زیبایی جنین در هشت ماهگی هستند با اضافه کردن این مواد به غذاهایتان کودکی زیبا به دنیا آورید.

دوران بارداری یکی از خوشایندترین و شادترین دوران زندگی خانم ها است . خانم ها در این دوران می توانند با پیش گرفتن سبک زندگی سالم ، دوران بارداری خوبی را تجربه کنند و فرزند سالم و زیبایی به دنیا آورند چرا که تولد نوزاد سالم و زیبا ، همیشه به ژن ها وابسته نیست بلکه مشکلاتی که مادر در دوران بارداری به آن مبتلا می شود بر سلامت جنین و مادر اثر منفی می گذارد . در این بخش از نمناک شما را با نکاتی آشنا می کنیم که باید خانم باردار رعایت نماید تا فرزندی سالم و زیبا به دنیا آورد .

در سه ماهه اول بارداری تغذیه مناسبی داشته باشید

تغذیه دوران بارداری اهمیت فراوانی دارد . جنین از طریق جفت از آنچه که مادر تغذیه می کند ، بهره مند می شود . در سه ماهه اول که جنین در حال رشد و نمو است و اعضای مختلف بدن او تشکیل می شود مادر باردار باید به غذاهایی که می خورد ، توجه نماید و سعی کند تا حد الامکان مواد خوراکی مضر را مصرف نکند تا فرزندی زیبا و سالم به دنیا آورد .

مادر در دوران بارداری باید از همه مواد غذایی مفید استفاده کند تا فرزندی سالم و زیبا به دنیا آورد :

پروتئین ها :

چگونه فرزند زيبا به دنيا بياوريم

پروتئین ها مهمترین گروه غذایی برای جنین در حال رشد می باشند زیرا پروتئین سبب تشکیل و رشد بدن جنین می شود بنابراین به خانم های باردار توصیه می شود روزانه از مواد پروتئینی مانند :گوشت سفید و قرمز و تخم مرغ و ماهی و … استفاده کنند.

کلسیم :

خانم های باردار برای تامین کلسیم بدن خود باید هر روز یک تا دو لیوان شیر یا ماست مصرف نمایند زیرا کلسیم یکی از عناصر ضروری برای حفظ سلامت استخوان ها است و به کودک کمک می کند تا استخوان ها و دندان های قوی و همچنین اعصاب و عضلات سالم (از جمله قلب) داشته باشد.

کربو هیدرات ها :

کاهش چشمگیر کربوهیدرات از رژیم غذایی در دوران بارداری خطر تولد نوزادان مبتلا به نارسایی مادرزادی را افزایش می دهد. کربوهیدرات ها که شامل نشاسته و برنج و نان و… هستند . میزان مورد نیاز کربوهیدرات در بارداری، 550 گرم در روز است. کربوهیدرات ها انرژی زا هستند و در صورت داشتن اضافه وزن قبل از بارداری باید به میزان مصرف این گروه از مواد توجه شود.

میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات حاوی مواد معدنی و ویتامین هستند که برای مادر باردار و جنین بسیار مفید می باشند . سعی کنید از همه نوع میوه و سبزی 5 وعده درروزمصرف نمایید. خوردن برخی از میوه ها در دوران بارداری موجب زیباتر شدن فرزند خواهد شد .

آب

در دوران بارداری، حجم خون تا بیشتر از 1.5 لیتر افزایش می یابد بنابراین در این دوران مادران باید آب فراوان میل کنند تا دچار کم آبی بدن نشوند زیرا بدن نیاز به آب فراوان دارد تا این گردش خون را حفظ کند. نوشیدن حدودا 2 لیتر آب در روز را توصیه می شود، اما مقداری که شما واقعا نیاز دارید به نسبت هر فرد متفاوت است.

گرسنه نمانید

فشار به دستگاه گوارش در دوران بارداری به خصوص ماه های آخر و به هم ریختگی هورمون ها سبب ترشح زیاد اسید و حالت تهوع مادر می شود. مادران باردار اگر می خواهند جنین سالمی داشته باشند نباید به هیچ وجه گرسنه بمانند بلکه باید غذای سبک با حجم کم و دفعات زیاد میل کنند زیرا گرسنگی عوارض جدی و خطرناکی برای جنین دارد .

مادران باردار چه چیزهایی نخورند؟

مواد غذایی دارای اسید فولیک

مصرف مکمل¬ها یا مواد غذایی حاوی اسید فولیک، در چهار هفته قبل از آغاز دوران بارداری و هشت هفته بعد از شروع این دوران، علاوه بر باهوش شدن جنین سبب می شود جنین پوست و موهای زیبایی داشته باشد . مواد غذایی مانند اسفناج، مرکبات، عدس، ماکارونی و غلات صبحانه سرشار از اسید فولیک هستند.

زعفران به همراه شیر

زعفران، دارای عطر و طعم خاصی است و سبب زیبایی ظاهر و آرامش روان جنین داخل رحم زنان باردار می شود اما این ماده غذایی نباید بیش از حد مصرف شود، زیرا انقباضات رحمی را در بدن زنان باردار به همراه داشته و منجر به سقط جنین می شود.

کره روشن کننده و براق کننده پوست جنین:

مادرانی که در دوران بارداری خود کره (به¬ویژه کره آب¬شده) مصرف می کنند ، در روند زایمان طبیعی کم¬تری خواهند داشت و رنگ پوست نوزاد آنها روشن و براق تر خواهد شد .

بادام

زنان باید در طول دوران حاملگی خود بادام خشک مصرف کنند تا نوزادی دارای عضلات قوی با رنگ پوست روشن داشته باشند . خانم های باردار می توانند چند بادام خشک را پودر کرده و به شیر بیافزایند و بنوشید.

آب انگور

آب انگور سرشار از اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) می باشد که موجب رشد جنین درون رحم ، سلامت و زیبا یی جنین می شود.

تخم مرغ

برای داشتن یک کودک سالم با پوستی زیبا و روشن ، به اندازه کافی در بارداری به خصوص سه ماهه دوم تخم مرغ مصرف کنید.

شیر نارگیل

برای تولد یک کودک سالم، زیبا و قوی به طور منظم شیر نارگیل مصرف نمایید.

دانه های روغنی:

در هفته های اول دوران بارداری و قبل از مصرف هر نوع ماده غذایی در وعده صبح، دانه های روغنی در آب بخیسانید و آب آن را بنوشید تا رنگ پوست فرزندتان شفاف و روشن گردد.

میوه هایی برای زیباتر شدن جنین :

مادر باردار بهتر است در طول دوران بارداری از میوه های زیر استفاده کند تا فرزندی سالم و زیبا به دنیا آورد:

دیابت بارداری

اگر میل زیادی به خوردن شیرینیجات دارید و هر روز یک ظرف بزرگ میوه می خورید ممکن است به دیابت بارداری دچار شوید .

چگونه فرزند زيبا به دنيا بياوريم

قند خون بالا در دوران بارداری می تواند منجر به رشد زیاد جنین و بزرگ جثه شدن نوزاد شود که خود این موضوع می تواند مشکلاتی هنگام زایمان ایجاد کند. همچنین کنترل نشدن مناسب دیابت بارداری ممکن است منجر به تولد نوزادی با قند خون پایین، یرقان یا مشکل تنفسی شود. دیابت می تواند زمینه را برای بروز بیماری های قلبی، چاقی و … فرزندان در آینده فراهم کند.

فشار خون بالا

زنان باردار، باید در دوران بارداری مصرف بیش از حد نمک و خوراکی های شور و کنسرو شده را کنار بگذارند تا دچار افزایش فشارخون نشوند. فشارخون بالای مادر در دوران بارداری، سبب تنگ شدن رگ های خونی جفت و دشوار شدن رسیدن اکسیژن و مواد مغذی ضروری به جنین می شود. از عوارض بالا بودن فشارخون مادر در دوران باردار، تولد نوزاد کم وزن ، نوزاد مبتلا به مشکلات عضلانی، نوزادمبتلا به قند خون پایین و مشکلات رشدی است.

چاقی

اگر در دوران بارداری دائم خوراکی های پرکالری می خورید تا فرزندتان تقویت شود ، باید بدانید که تنها سبب می شوید آسیب جدی به سلامت خودتان و او وارد شود . مادرانی که در دوران بارداری چاق هستند ، فرزندشان ممکن است مبتلا به دیابت شود . همچنین احتمال زایمان زودرس و تولد فرزند نارس در میان این زنان بیشتر از سایر خانم ها است .

کم خونی

برخی از خانم های باردار در این دوران از کم خونی رنج می برند . این مادران برای سلامتی خود و فرزندشان باید از مواد غذایی خون ساز و رژیم غذایی غنی از آهن، ویتامین b12 و فولات در این دوران استفاده کرده و بنابر تشخیص پزشک از مکمل های دارویی برای تامین آهن مورد نیاز بدنشان بهره بگیرند. کم خونی مادران باردار سبب می شود فرزند آنها با وزن کم به دنیا آید و به اختلالات رشد دچار شود .

همه مادرها دلشان می خواهد فرزندشان سالم و باهوش باشد اما بیشتر آنها نمی دانند چطور باید این کار را انجام دهند. تا زمانی که جنین متولد نشده سلول های مغزش در حال شکل گیری هستند. دانشمندان می گویند تجربه های مادر در دوران بارداری بر شکل گیری مغز کودک تاثیر می گذارد. این تاثیرها می توانند در تمام عمر کودک ادامه داشته باشند.

به گزارش آلامتو به نقل از مجله تندرستی؛ با این وجود، زنان در دوران بارداری می توانند با انجام چند کار ساده سلول های مغزی فرزندشان را گسترش دهند و کودکی باهوش به دنیا بیاورند. اگر قصد دارید به زودی باردار شوید یا باردارید، این پیشنهادها به شما کمک می کنند ضریب هوشی فرزندتان را از دوران جنینی افزایش دهید.

لازم نیست کلی صبر کنید تا فرزندتان به دنیا بیایید و بعد حرف زدن با او را شروع کنید. در همان دوران بارداری هم می توانید جنین را مخاطب قرارداده و با فرزند متولد نشده حرف بزنید. وقتی با جنین حرف می زنید او به صدای شما عادت می کند و الگوهای زبانی را از همان زمان تشخیص می دهد. درباره تجربه ها و فعالیت های روزانه با او صحبت کنید. برایش با صدای بلند کتاب بخوانید تا گوش او را به شنیدن تشویق و فرزندتان را برای ورود به دنیای بیرون آماده کنید.

توصیه می شود در دوران بارداری از مصرف سبزیجات و میوه های تازهغافل نشوید. مصرف این قبیل مواد غذایی علاوه بر اینکه به کنترل وزن و سلامت خودتان کمک می کند در افزایش هوش کودکتان نیز تاثیرگذار است. سبزیجات و میوه های مختلف ویتامین و املاح معدنی مورد نیاز بدن شما را به خوبی تامین می کنند و نیاز روزانه شما به مصرف مکمل های غذایی را کاهش می دهند. در صورتی که به هر دلیل نمی توانید میوه و سبزیجات مختلف را در رژیم غذایی تان داشته باشیدتوصیه می شود حتما از مکمل های غذایی کمک بگیرید.

چگونه فرزند زيبا به دنيا بياوريم

می خواهید بچه تان باهوش باشد؟ کمتر حرص بخورید. بعضی از پژوهش های اخیر نشان می دهند یکی از عواملی که روی هوش کودک تاثیر می گذارد، استرس مادر است. وقتی مادر در دوران بارداری استرس داشته باشد این موضوع روی شخصیت کودک و توسعه سلول های مغز او تاثیر منفی می گذارد؛ بنابراین در دوران بارداری سعی کنید راه و فعالیت هایی برای کاهش استرس و آرامش پیدا کرده و از محیط های پرتنش دوری کنید. ورزش کردن فعالیت خوبی است که به کاهش استرس و سلامت جنین کمک می کند. تمرین های ریلکسیشن هم به آرامش بیشتر شما کمک می کند؛ پس آنها را در برنامه تان بگنجانید.

نتایج پژوهش های دیگر نشان می دهد کودکانی که مادران آنها در دوران بارداری استرس زیادی دارند، در پنج سالگی دچار اختلال شناختی می شوند و در یادگیری زبان، کم هوشند.

بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت کنیدم. مشکلات و بیماری های مربوط به دهان و دندان در دوران بارداری بر سلامت کودک تاثیر می گذارد و با زایمان زودرس و کاهش وزن نوزاد در ارتباط است. وقتی مادران در دوران بارداری بهداشت دندان و دهان را رعایت نمی کنند فرزندان آنها احتمالا در یادگیری دچار مشکل می شوند. سیگار کشیدن در دوران بارداری خطر بزرگی است که نباید آن را نادیده گرفت. سیگار کشیدن اثرهای مشابهی بر جای می گذارد و سبب اختلال در یادگیری کودک می شود؛ ضمن اینکه سلامت دندان ها را کاهش می دهد. علاوه بر این ممکن است در آینده مشکلات سلامتی جدی ایجاد کند.

خیلی از خانم های باردار چاقی را در دوران بارداری تجربه می کنند و دچار اضافه وزن زیادی می شوند، بنابراین باید در دوران بارداری مراقب وزن خودتان باشید تا نوزادتان با وزن متعادلی متولد شود. افزایش وزن مادر در دوران بارداری با تولدنوزاد کم وزن در ارتباط است.

نتایج تحقیقات نشان می دهد کودکانی که با وزن مناسب به دنیا می آیند از ظریب هوشی بالاتری برخوردارند. محققان بعد از بررسی تاثیر وزن در میان همه فرزندان خانواده به این نتیجه رسیده اند که ارتباط نزدیکی بین کاهش وزن نوزاد و کم شدن ضریب هوشی کودکان وجود دارد. بدین ترتیب معلوم شد فرزندانی که با وزن طبیعی و به موقع متولد می شوند از ظریب هوشی بالاتری برخوردارند.

در دوران بارداری بهتر است مصرف شکر را به حداقل ممکن برسانید. شکر ارزش غذایی کمی دارد و در دسته مواد غذایی ناسالم قرار می گیرد. اگر می خواهید فرزند باهوشی داشته باشیدتوجه به این نکته بیشتر اهمیت دارد.

مصرف مواد غذایی بسیار شیرین تعادل هورمون انسولین را بر هم می زند، در نتیجه احتمال کاهش عملکرد ذهنی کودک افزایش می یابد. ساده ترین راه برای کاهش مصرف شکر این است که به برچسب های مواد غذایی توجه بیشتری داشته باشید و از مصرف نوشابه های گازدار، انواع کیک و شیرینی های مختلف و همینطور آبمیوه های صنعتی پرهیز کنید.

از معجزه نت های موسیقی برای سلامت فرزندتان بهره مند شوید. البته یادتان باشد که بهتر است هنگام گوش دادن موسیقی از هدفون استفاده نکنید. اجازه دهید کودک شما در دوران جنینی صدای موسیقی را بشنود و با آهنگ های مختلف آشنا شود. به دنبال آهنگ های کلاسیک و آرامبخش باشید. موسیقی حتی برای پرورش هوش و خلاقیت کودکان نوپا هم تاثیر شگرفی دارد. بررسی ها نشان می دهند گوش سپردن به موسیقی های کلاسیک از جمله آهنگ های موتزارت به تقویت هوش میان شناختی کودک کمک می کند. علاوه بر این مزیت دیگر موسیقی کلاسیک این است که در آرامش و کاهش استرس مادر تاثیرگذار است.

بعضی از مادرها در دوران بارداری از هرگونه چربی فراری هستند چون فکر می کنند که مصرف هر نوع چربی سبب افزایش وزن و چاقی می شود؛ درصورتی این باور اشتباه است. برای اینکه بچه باهوشی به دنیا بیاورید باید گروهی از چربی های مفید را در رژیم غذایی تان جای دهید. مغزهایی مانند بادام، گردو و فندق چربی های مفید دارند. اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 که در ماهی و غذاهای دریایی پیدا می شود برای سلامت مغز جنین مفید است و به بهبود ساختار عصبی، خون رسانی و سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

یکی دیگر از مواد معدنی مورد نیاز مادران که به سلامت مغز و باهوش شدن کودکان کمک می کند، کلسیم است. به جز لبنیات منابع دیگری هم برای تامین کلسیم وجود دارد که در کنار کلسیم ریز مغذی های دیگری مانند آهن، اسید فولیک، ویتامین C و فیبر را تامین می کنند، بنابراین برای تامین کلسیم از مغزهایی مانند بادام، انجیر، کشمش، ماهی سالمون، سبزیجاتی با برگ سبز تیره مانند اسفناج و کلم بروکلی کمک بگیرد. حبوباتی مانند نخود و عدس هم کلسیم دارند.

به طور مرتب تخم مرغ بخورید. نتایج پژوهش های اخیر نشان می دهد ترکیبات موجود در تخم مرغ به رشد سلول های مغزی جنین کمک می کند. ماهی هم در دسته مواد باهوش کننده قرار می گیرد. پس بهتر است حداقل هفته ای دو بار ماهی را در برنامه غذایی تان قرار دهید. مصرف ماهی سبب می شود هوش زبان شناختی و مهارت های آتی فرزند شما تقویت شود. البته درباره اینکه میزان مصرف کدام نوع ماهی برای شما بهتر است از پزشکتان سوال کنید و در این باره با او مشورت نمایید.

توصیه می شود خانم ها حداقل از یک ماه قبل از بارداری به مصرف اسید فولیک توجه ویژه ای داشته باشند و در رژیم غذایی روزانه شان حداقل 400 میکروگرم اسید فولیک قرار دهند. اگر مصرف این میزان اسید فولیک از راه مواد غذایی برای شما دشوار است بهتر است از مکمل های غذایی کمک بگیرید. تحقیقات نشان می دهد زمانی که از یک ماه قبل از بارداری مصرف این میزان اسید فولیک را آغاز می کنند رشد و توسعه سلول های مغزی فرزندشان 50 تا 70 درصد افزایش می یابد.

در واقع متخصصان بر این باورند که مصرف اسید فولیک به مقدار کافی اولین مرحله برای داشتن فرزندی باهوش است که قبل از بارداری شروع می شود و در دوران بارداری هم ادامه پیدا می کند.

رژیم گرفتن و کاهش وزن در دوران بارداری کار ساده ای نیست؛ ضمن اینکه بطور معمول زنان باردار اضافه شدن وزنشان را تجربه می کنند. این موضوع برای زنان چاق یا افرادی با اضافه وزن بیشتر اهمیت دارد چون سبب چاقی بیش از حد آنها می شود. چاقی مادر سبب کم هوش شدن فرزند می شود.

مهمترین توصیه به خانم هایی که قصد بارداری دارند این است که حتما وزنشان را به سطح ایده آل برسانند و بعد برای بارداری اقدام کنند. در این صورت احتمال سلامت نوزاد و افزایش ضریب هوشی او بیشتر می شود.

قبل از بارداری خودتان را به ورزش عادت دهید. اگر در این زمان برنامه منظمی برای ورزش داشته باشید در طول دوران بارداری هم ورزش کردن برایتان دشوار نیست. خانم هایی که در طول دوران بارداری تازه سراغ ورزش کردن می روند کمتر می توانند خودشان را با این برنامه جدید زندگی وفق دهند و زودتر از زنان ورزشکارا از فعالیت های بدنی دست می کشند.

سیگار میزان هوش کودک را پایین می آورد و سلامت جنین را به خطر می اندازد. اگر تصمیم به بارداری دارند توصیه مهم دیگر ما به شما این است که سیگار را کنار بگذارید تا هوشنوزاد شما را تحت تاثیر قرار ندهد و بتوانید در آینده به داشتن فرزند باهوش افتخار کنید.

مدت ها بود که دنبال چنین مطلبی می گشتم اما دوست دارم مطالب تقریبا تضمینی و علمی باشه باسند

وااااای مگه مییییشه؟

بچه!!!!!….؟؟؟

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سیب در زیبایی کودک نقش زیادی ایفا می‎کند. اگر در ماه هشتم بارداری به دفعات بر سیب سرخ سورۀ یوسف خوانده شده و زن باردار بخورد کودکی زیبا خواهد داشت.

اگر می خواهید نوزادی با چشمان شهلا و زیبا داشته باشید توصیه می‎شود مصرف رازیانه و بادیان را فراموش نکنید.

چگونه فرزند زيبا به دنيا بياوريم

خوردن خربزه درهنگام بارداری باعث زیبایی جنین خواهد شد و شیر در مشاعر کودک تاثیر نیکویی خواهد داشت.

مصرف آب آناناس به همراه یک قاشق عسل برای نظافت، زیبایی و شادابی پوست مادر و جنین مفید است.

اگر می خواهید فرزندتان رنگ و روی خوب داشته باشد در هنگام بارداری سراغ دوستان کبد بروید.دوستان کبد عبارتند از:

روغن زیتون، روغن ماهی، کاسنی، کنگر، هویج، زرشک، شکر و نعناع.کاسنی و عرق آن نیز برای پاک سازی کبد مفید است.کاسنی بخورید تا خون شما زیادتر گردد که فرزند زیبایی از شما بوجود آید.

مردان برای درمان ناتوانی جنسی باید انجیر، زیتون و آب لیموترش مصرف کنند.

خوردن گلابی توسط پدر، سبب زیبایی فرزند می شود.در کتاب کافی از امام صادق (ع) نقل شده:

ایشان در حالی که به کودکی زیبا می نگریست فرمود: باید پدر این پسر بچه، گلابی خورده باشد. همچنین روایت شده است که پیامبر (ع) گلابی اش را تکه کرد و به جعفر بن ابی طلالب داد و به او فرمود : بخور! همانا گلابی رنگ را جلا می دهد و فرزند را نیکو می گرداند.

حتی الامکان هر روز صبح ناشتا یکی از میوه‌های گلابی، به، انارشیرین، سیب درختی را میل کنید.

معجون شیر گردو و خرما تاثیر زیادی روی زیبایی فرزند دارد و هم چنین مغز بادام و مغز بو داده تخمه‎ی خربزه نیز قوای جنسی مرد را تقویت کرده و در زیبایی فرزند موثر است.

زنان باردار اگر می خواهند بچه ای زیبا داشته باشند باید هلو میل کنند. خوردن هلو سموم را از بدن دفع می کند همچنین برای کم کردن وزن بهتر است هلو بخورید.

اگر میخواهید فرزندتان خرمن گیسو باشد در بارداری شنبلیله بخصوص خام مصرف شود

خوردن میوه ها و سبزی هایی که ویتامین ث دارند رنگ نوزاد را زیبا میکنند

اگر فرزندی با موی مشکی و پوست نرم میخواهید باید از حرارت آفتاب و اغذیه ای که ویتامین د ، گوگرد و منگنز دارند استفاده کنید مثل پیاز ، سفیده تخم مرغ ، کلم ، خیاربوته ای و ترب وقتی آفتاب به بدن برسد ولی عوامل ویتامین د نباشد موی نوزاد سرخ می شود اگر ویتامین د به جنین نرسد بور خواهد شد . ویتامین آسبب مو خرمایی شدن فرزند میشود

خوردن بابونه و گل آن و دم کرده بومادران خصوصا گل آن در بور شدن موی نوزاد موثر است

مادر اگر در دوران بارداری دچار ترس شدید شود پوست جنین دچار لکهای تیره میشود . در موارد ترس مادر سریع باید از شربت عسل یا میوه شیرین مثل سیب درختی و به و گلابی استفاده کند و از ترشیجات بپرهیزد

گردآوری:مجله اینترنتی دلگرم

 

 خوردن این خوراکی ها فرزندتان را زیبا می کند , چگونه فرزند زیبا به دنیا بیاوریم

اگر می‌خواهید فرزندتان رنگ و روی خوبی داشته باشد در هنگام بارداریی سراغ دوستان کبد بروید. دوستان کبد عبارتند از: روغن زیتون، انار،روغن ماهی،کاسنی، کنگر، هویج، زرشک و نعناع.

اگر چه ژنتیک در زیبایی نوزاد نقش دارد اما می توان از برخی مواد غذایی که در زیبایی کودک تأثیرگذار است، در دوران بارداری استفاده کرد. در ادامه مطلب به برخی از مواد غذایی مفید در دوران بارداری اشاره می شود.

چگونه فرزند زيبا به دنيا بياوريم

خوردن این خوراکی ها فرزندتان را زیبا می کند

شیره نارگیل

اگر دیابت بارداری ندارید و مستعد به ابتلا به آن هم نیستید، می توانید در برنامه غذایی خود از شیره نارگیل استفاده کنید.

شیر زعفرانی

بسیاری از مادران باردار در طول بارداری از شیر زعفران استفاده می کنند که بهتر است مقدار زعفران آن زیاد نباشد، چون در مقادیر بالا باعث افزایش خطر سقط می شود.


مصرف روزانه شیر

مادر باردار باید روزانه 2 تا 3 لیوان شیر مصرف کند، به ویژه در سه ماهه اول بارداری نوشیدن شیر را فراموش نکنید که برای رشد جنین لازم و ضروری است.

تخم مرغ

تخم مرغ نیز دارای پروتئین بالاست و بهتر است به صورت مرتب به ویژه در سه ماهه دوم بارداری مصرف کنید.

بادام و گردو

بهتر است بادام و گردوی خشک شده و یا تازه را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

روغن زیتون

بهتر است در دوران بارداری روغن مصرفی خود را با زیتون و دانه هسته انگور جایگزین کنید.

پرتقال

این میوه سرشار از ویتامین c است و برای تقویت و کلاژن سازی پوست جنین لازم است، پس در برنامه غذایی خود از این میوه استفاده کنید.

آناناس

این میوه سرشار از آهن و ویتامین C است و توصیه می شود آناناس تازه یا آب آناناس را هفته ای یک بار مصرف کنید. خوردن آب آناناس به همراه یک قاشق عسل برای زیبایی و شادابی پوست مادر و جنین مفید است.

رب انار

مصرف رب انار در دوران بارداری علاوه براین که از ویار خوردن خاک، مهر، زغال و برفک یخچال نجاتتان می‎دهد، تاثیر زیادی در زیبایی نوزاد دارد.

خوردن گلابی توسط پدر

خوردن گلابی توسط پدر سبب زیبایی فرزند می شود . در کتاب کافی از امام صادق (ع) نقل شده است، ایشان در حالی که به کودکی زیبا می نگریست فرمود : باید پدر این پسر بچه ، گلابی خورده باشد.خوردن گلابی مایه قوت قلب ، پاکی معده ، صفای دل ، دلیری و زیبایی بچه می شود .

سویا

سویا حاوی مواد معدنی غنی و ویتامین‌های D ، B2وA است و مصرف آن برای زنان باردار و جنین بسیار مفید است.

چگونه فرزند زيبا به دنيا بياوريم

سیب ، انجیر، شنبلیله

سیب نیز درزیبایی کودک بسیار تأثیرگذار است. از طرفی مصرف انجیر و شنبلیله از ریزش مو جلوگیری می کند و سبب افزایش مو می شود.اگر می‎خواهید نوزادی با چشمان زیبا داشته باشید، توصیه می‎شود مصرف رازیانه و بادیان را فراموش نکنید.مصرف به خطر سقط جنین را کاهش می دهد، نوزاد را زیبا و از ویار دوران بارداری جلوگیری می کند.

عسل


خوردن عسل به زنان باردار توصیه می‌شود، زیرا دارای قند، آهن، پتاسیم، کلسیم، منگنز، سدیم و فسفر است.

شلغم

شلغم به خاطر داشتن کلسیم و فسفر برای رشد و نمو و استحکام استخوان بندی نافع است لذا خوردن آن به زنان باردار و شیرده توصیه می‌شود.

کسانی که غذای تند می‎خورند مبتلا به لک‌های صورت می‎شوند، چنان چه حامله باشند نوزادشان ممکن است لکه‌هایی در بدنش داشته باشد. اگر مادر در دوران بارداری ادویه‌ تند مانند خردل یا دارچین و نعناع زیاد مصرف کند نوزاد مبتلا به اگزما می شود.

اگر می‌خواهید فرزندتان رنگ و روی خوبی داشته باشد در هنگام بارداری سراغ دوستان کبد بروید. دوستان کبد عبارتند از: روغن زیتون، انار،روغن ماهی،کاسنی، کنگر، هویج، زرشک و نعناع.

خوردن توت فرنگی و هلو نیز در زیبایی نوزاد و شادابی پوست زن باردار تاثیر دارد.




اگر چه ژنتیک در زیبایی نوزاد نقش دارد اما می توان از برخی مواد غذایی که در زیبایی
کودک تأثیرگذار است، در دوران بارداری استفاده کرد. در ادامه مطلب به برخی از مواد …
اگر فرزند زیبا می خواهید این خوراکی را حتما بخورید:http://shikpars.com/how-beautiful-child-into-the-world-to-bring-food-that-is-effective-in-child-beauty اگر چه ژنتیک در زیبایی نوزادنقش دارد اما می توان از برخی مواد غذایی که در زیبایی کودک تأثیرگذار…

اگر چه ژنتيک در زيبايي نوزاد نقش دارد اما مي توان از برخي مواد غذايي که در
زيبايي کودک تأثيرگذار است، در دوران بارداري استفاده کرد.
اگر چه ژنتیک در زیبایی نوزاد نقش دارد اما می توان از برخی مواد غذایی که در زیبایی
کودک تأثیرگذار است، در دوران بارداری استفاده کرد. در ادامه مطلب …
اگر فرزند زیبا می خواهید این خوراکی را حتما بخورید!!

برای نوشتن دیدگاه باید وارد شوید

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

چگونه فرزند زيبا به دنيا بياوريم

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

چگونه فرزند زيبا به دنيا بياوريم
چگونه فرزند زيبا به دنيا بياوريم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *