چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم

 
helpkade
چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم
چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم

درخصوص نحوه ثبت نام ایران خودرو به اطلاع میرساند سایت ایران خودرو برای فروش فوری یا پیش فروش معمولا یک روز در هفته که از قبل اطلاع رسانی میشود باز شده و همانطور که میدانید به سرعت ظرفیت آن تکمیل و دیگر امکان ثبت نام وجود ندارد، که البته با توجه به ظرفیت محدود خودرو برای فروش فوری و در مقابل تعداد زیاد متقاضیانی که در یک لحظه قصد ثبت نام دارند این یک امر طبیعی و اجتناب ناپذیر است.

پس با این شرایط سرعت عمل در تکمیل فرم ثبت نام و دانستن ترفند نحوه ثبت نام اینترنتی در سایت ایران خودرو و نیز رفع خطاهای سایت که به علت حجم بالای ترافیک پیش می آیند از عوامل افزایش درصد موفقیت خواهد بود. در واقع افرادی موفق به ثبت نام ایران خودرو خواهند شد که سریع تر از سایر کاربران مراحل ثبت نام را طی کرده و وارد درگاه پرداخت بانکی شوند.

اطلاعیه جدید: توجه داشته باشید ترفندهای ارائه شده در این سایت مربوط به قبل از تغییر نحوه ثبت نام به روش قرعه کشی است و در حال حاضرعملا هیچگونه ترفندی برای ثبت نام یا افزایش احتمال برنده شدن وجود ندارد و قطعا هرگونه ادعا در این خصوص کلاهبرداری میباشد، برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد شرایط و نحوه ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو در سال 99 به توضیحات مربوطه در پایین سایت ممتازخودرو مراجعه نمایید.

در این فیلم نحوه ثبت نام به صورت عملی از ابتدا تا دریافت کد پیگیری و همچنین نحوه رفع تمام خطاهایی که ممکن است هنگام تکمیل فرم ثبت نام پیش آید توضیح داده شده است، تا تمامی کاربران (حتی افراد مبتدی) بتوانند خودشان به راحتی توسط کامپیوتر خانگی یا گوشی موبایل ثبت نامشان را در سایت ایران خودرو انجام دهند و نیازی به مراجعه حضوری به کافی نت نداشته باشند.

در پکیج اختصاصی ممتازخودرو به صورت فیلم آموزشی صفر تا صد تمامی مهارت ها و ترفندهای لازم برای تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی در سایت ایران خودرو و رفع خطاهای احتمالی که به علت ترافیک بالای سایت در هنگام ثبت نام پیش می آید برای رسیدن به درگاه بانکی در سریع ترین زمان ممکن آموزش داده می شود.

چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم

توجه داشته باشید همانطور که در فیلمهای آموزشی مشاهده خواهید کرد ما صرفا برای ارائه آموزش عملی نحوه ثبت نام و به منظور مشاهده کاربر اقدام به ثبت نام میکنیم و پس ورود به درگاه بدون اینکه پرداخت کنیم انصراف میزنیم تا به منظور رسیدن خودرو ها به مصرف کننده واقعی مجدد خودرو آزاد شده و امکان ثبت نام آن برای خریداران واقعی فراهم شود.

فیلم کامل و لایو از تمام مراحل ثبت نام موفق در سایت ایران خودرو

فیلم ضبط شده به مدت دو ساعت به صورت لایو و همزمان از روند ثبت نام موفق (در زمان آغاز ثبت نام و همچنین در زمان تکمیل ظرفیت) در فروش فوری و پیش فروش پس از تغییرات جدید سایت ایران خودرو، به همراه توضیحات مهندس احمدی هنگام ثبت نام و اثبات عملکرد ترفندهای جدید ارائه شده در پکیج آموزشی به صورت عملی به منظور الگوبرداری و شبیه سازی در روز ثبت نام!

مواردی که در این فیلم ثبت نام به صورت عملی مشاهده خواهید کرد:

جدیدترین ترفندهای آپدیت شده بر اساس آخرین تغییرات سایت ایران خودرو:

مواردی که در آپدیت جدید به آنها به صورت عملی و با اثبات عملکرد پاسخ داده ایم:

1- قبل از شروع ثبت نام چه کارهایی باید انجام دهیم و چند دقیقه قبل از ثبت نام وارد سایت شویم تا به مشکل بر نخوریم.

2- چرا راس ساعت شروع ثبت نام هرچقدر روی فروش اعتباری یا پیش فروش کلیک میکنیم لیست خودرو ها باز نمیشود و روی در حال بارگذاری گیر کرده و بعضی مواقع هم در قسمت موارد یافت شده {item found} نوشته شده است؟!

3- اگر بعد از کلیک روی دکمه پرداخت وارد درگاه نشد و روی حالت در حال اتصال به درگاه… ماند، در این شرایط باید چه کار کنیم؟

4- چرا بعضی مواقع با خطای نامشخص کپچا مواجه میشویم و چطور از ایجاد آن جلوگیری کنیم؟

.

جزئیات بروزرسانی و اضافه شدن ترفند جدید:

اخیرا مشاهده شده که پس از کلیک روی دکمه پرداخت بجای ورود به درگاه به صفحه اول سایت ایران خودرو بر میگردیم! در این فایل آپدیت خواهیم دید که چرا این اتفاق می افتد و چگونه میتوانیم از این مورد جلوگیری کنیم.

چگونه اگر موقع ورود به مرحله آخر (انتخاب رنگ و درگاه) با پیام تکمیل ظرفیت مواجه شدیم باز هم بتوانیم ثبت نام را ادامه دهیم و شانسمان را برای ورود به درگاه از دست ندهیم.

با توجه به اختلاف قیمت بسیار زیاد خودرو در بازار و ایران خودرو و دریافت مبالغ میلیونی برای ثبت نام هر خودرو در سایت ایران خودرو توسط برخی افراد سودجو، این آموزش طراحی و ارائه شد تا تمامی افراد عادی متقاضی خودرو که دانش فنی در این زمینه را ندارند بتوانند با استفاده از آن خودشان به شخصه ثبت نام را انجام دهند، که با یاری خداوند متعال در راستای رسالتمان توانستیم به تعداد زیادی از این عزیزان کمک کنیم تا موفق شوند خودرو مورد نظرشان را به قیمت مناسب از سایت ایران خودرو خریداری کنند.

ارائه راهکارهای عملی برای رفع حطاهای احتمالی در هنگام ثبت نام و انجام ثبت نام موفق در سایت ایران خودرو پس از تغییرات جدید

ارائه نمونه ثبت نام های لایو از ثبت نام در سایت ایران خودرو برای الگوبرداری و پیاده سازی موارد گفته شده در فیلم آموزشی

پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات از طریق تماس تلفنی ، تلگرام و یا فرم تماس در صفحه پشتیبانی سایت

فیلم آموزشی با کیفیت بالا و آموزش مرحله به مرحله ترفندهای لازم برای افزایش درصد موفقیت در فروش فوری

نمونه ای از نتایج کاربران

اظهار لطف و محبت تعدادی از کاربران ممتازخودرو که در ثبت نام ایران خودرو موفق به ثبت نام خودرو مورد نظرشان شدند.

فیلم نمونه ای از پیامهای کاربرانی که در فروش فوری موفق به ثبت نام شدند.

متاسفانه اخیرا مشاهده شده برخی سایتهای بی نام نشان که هیچ دفتر مشخص و شماره تلفن ثابتی هم ندارند اقدام به فروش آموزش نحوه ثبت نام کرده اند و حتی با استفاده از نظرات مثبت ساختگی و نیز فیلمهای ثبت نام موفق جعلی قصد دارند کاربران را فریب دهند، اکیدا توصیه میکنیم که با توجه به اخطارهای مکرر پلیس فتا حتما قبل از خرید از سایتهای اینترنتی از داشتن نماد اعتماد یا لوگو ساماندهی معتبر سایت و همچنین حتما داشتن شماره تلفن تماس ثابت پاسخگو اطمینان حاصل کنید.

به اطلاع میرساند برای ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو در فروش فوق العاده دهه فجر بهمن 99 با موعد تحویل فوری 3 ماهه، میتوانید از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 14 بهمن تا ساعت 24 روز پنجشنبه 16 بهمن به سایت ثبت نام ایران خودرو مراجعه نمایید.

چنانچه پرسشی در خصوص مراحل و یا نحوه ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو و نیز روش احراز هویت در سامانه و وارد کردن اطلاعات در فرم ثبت نام ایران خودرو دارید، در ادامه سوالات متداول را مطالعه نمایید.
همچنین اگر جواب سوالتان را نیافتید میتوانید در فرم زیر ارسال کنید، سوال شما حداکثر ظرف یک ساعت از زمان درج در فرم ثبت نام، توسط کارشناسان ممتاز خودرو بررسی شده و پاسخ آن در پایین سایت درج خواهد شد.

قبل از ارسال سوال، ابتدا تمام پرسش و پاسخ ها را مطالعه کنید، زیرا به سوالات تکراری پاسخی داده نمیشود.

شرایط عمومی برای ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو چیست؟

1- در 48 ماه گذشته از ایران خودرو یا سایپا خودروی صفر تحویل نگرفته باشید

2- 18 سال سن داشته و دارای گواهینامه باشید

3- پلاک فعال (خودرو شخصی) به نام خودتان نداشته باشید

زمان و نحوه ثبت نام در سایت ایران خودرو چگونه است؟

با مراجعه به سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir ابتدا ثبت نام اولیه را انجام میدهید و سپس هر زمان برنامه فروش اعلام شد 3 روز فرصت دارید تا با ورود به حساب کاربریتان از قسمت فروش فوق العاده، خودرو مورد نظرتان را ثبت نام نموده و کد رهگیری قرعه کشی دریافت کنید.

اگر یکی از اعضای خودرو داشته باشد (مثلا همسر یا پدر) آیا من میتوانم ثبت نام کنم؟

بله میتوانید، شریط داشتن پلاک فعال یا همان خودروی شخصی فقط برای شخص ثبت نام کننده است.

هنگام ثبت نام در قرعه کشی باید مبلغی در سایت پرداخت کنیم؟

چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم

خیر موقع ثبت نام نیازی به پرداخت هیچ مبلغی نیست و پس از اعلام نتایج قرعه کشی، در صورت برنده شدن میبایست کل مبلغ خودرو را حداکثر ظرف 5 روز از طریق سایت ایران خودرو پرداخت کنید.

من خودرو پژو پارس ثبت کردم ولی نظرم عوض شده، آیا میتوانم انصراف بدهم و بعد مجدد خودرو دیگری ثبت نام کنم؟

بله میتوانید از قسمت ” استعلام وضعیت فروش فوق العاده ” در میز کار خود در سایت ایران خودرو از قرعه کشی خودرو قبلی انصراف بدهید و مجددا خودرو دیگری را ثبت نام کنید و کد پیگیری جدید بگیرید.

پس از برنده شدن چند روز فرصت داریم تا مبلغ را پرداخت کنیم و اگر پرداخت نکنیم آیا تا 3 سال نمیتوانیم در قرعه کشی های بعدی ثبت نام کنیم؟

5 روز کاری فرصت دارید ضمنا امکان تمدید مهلت پرداخت وجود ندارد، قانون سه سال محرومیت هم فقط برای تخلف از محدودیت ها (داشتن پلاک فعال یا نداشتن گواهینامه و…) است و در صورت عدم پرداخت مبلغ در موعد مقرر، برنده ذخیره جایگزین شما میشود و شما میتوانید در قرعه کشی بعدی شرکت کنید.

چطور موقع ثبت نام رنگ خودرو را انتخاب کنم؟

رنگ خودرو را پس از برنده شدن در قرعه کشی و در زمان واریز مبلغ خودرو میتوانید انتخاب میکنید.

آیا میتوانم همزمان هم در قرعه کشی سایپا ثبت نام کنم و هم ایران خودرو؟

خیر، در صورتی که در هر دو شرکت ثبت نام کنید قبل از قرعه کشی از هر دو حذف خواهید شد.

منظور از پلاک فعال چیست؟ آیا موتورسیکلت، وانت، تاکسی یا کامیون پلاک فعال محسوب میشوند؟

منظور از پلاک فعال پلاک انتظامی سفید است که بر روی خودروی سواری نصب باشد، پلاک موتورسیکلت و پلاک های عمومی زرد مانند تاکسی و خودروی سنگین جزو پلاک فعال نیستند.

من شخصی را پیدا کردم که ادعا میکند به روشی ثبت نام میکنم که حتما در قرعه کشی برنده شوید!!! آیا صحت دارد؟

خیر به هیچ عنوان همچین موردی صحت ندارد و امکان پذیر نیست و صددرصد کلاهبرداری است. شگرد این افراد این است که اگر برنده شدید میگویند به خاطر نحوه ثبت نام ما بوده و هزینه میگیرند و اگر هم برنده نشدید چیزی از دست نمیدهند و شاید پولی هم از شما نگیرند.

آیا متوانم خودرویی که در قرعه کشی برنده شدم را بفروشم؟ وکالتی چطور؟

با توجه به اینکه سند خودرو در رهن ایران خودرو خواهد بود تا یک سال امکان فروش آن وجود ندارد، ضمنا با تدابیر اتخاذ شده اجازه فروش وکالتی هم به دفترخانه ها داده نمیشود.

چگونه میتوان شانس برنده شدن در قرعه کشی را افزایش داد؟

تنها عاملی که میتواند شانس برنده شدن را افزایش دهد این است که خودرویی را انتخاب کنید که ظرفیت بیشتری دارد و افراد کمتری هم برای آن ثبت نام میکنند

من هر کاری میکنم نمیتوانم در سایت ایران خودرو ثبت نام کنم و همش خطا میدهد، چکار کنم؟

میتوانید فیلم آموزشی نحوه ثبت نام ایران خودرو را از سایت تهیه کنید، در این فیلم به صورت عملی از ابتدا تا دریافت کد رهگیری قرعه کشی و همچنین نحوه رفع تمام خطاهایی که ممکن است هنگام ثبت نام پیش آید توضیح داده شده است.

همچنین در صورتی که باز هم به مشکل برخوردید میتوانید از طریق شماره 09389735048 در واتساپ یا تلگرام از پشتیبانی سایت راهنمایی بخواهید

فیلم نحوه ثبت نام ایران خودرو

+ اشتراک ویژه رایگان سایت ممتازخودرو

در این فیلم به صورت عملی از ابتدا تا دریافت کد پیگیری و همچنین نحوه رفع تمام خطاهایی که ممکن است هنگام تکمیل فرم ثبت نام پیش آید توضیح داده شده است، تا تمامی کاربران (حتی افراد مبتدی) بتوانند خودشان به راحتی توسط کامپیوتر خانگی یا گوشی موبایل ثبت نامشان را در سایت ایران خودرو انجام دهند.

مزایای اشتراک ویژه ممتازخودرو:

1- انجام رایگان کار ثبت نام کاربران در صورتی که علیرغم مشاهده فیلم های آموزشی بازهم نتوانستند خودشان ثبت نام کنند. (ثبت درخواست از طریق سامانه پشتیبانی)

2- پشتیبانی و پاسخگویی سریع به تمامی سوالات کاربران و راهنمایی برای رفع مشکلات احتمالی هنگام ثبت نام و همچنین پس از آن از طریق سامانه پشتیبانی در حساب کاربری

3- اطلاع رسانی زمان آغاز ثبت نام از طریق پیامک به کاربران

در صفحه باز شده برای ایجاد حساب کاربری نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، ایمیل و رمز عبور دلخواه خود را وارد کنید (برای ورود به حساب کاربری خود و دریافت آپدیت های بعدی در آینده، ایمیل و رمز عبوری که وارد میکنید را به خاطر بسپارید) سپس در پایین صفحه بر روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید.

در صفحه بعد پس از کلیک روی دکمه پرداخت وارد درگاه بانکی شده و پس از پرداخت به صورت خودکار وارد حساب کاربری خود شده و میتوانید فایلهای آموزشی را مشاهده کنید.

به همراه اشتراک ویژه رایگان

1 + 7 = ? برای جلوگیری از اسپم لطفا به سوال زیر پاسخ دهید *

آیا میشه هم سایپا ثبت نام کرد هم ایران خودرو

خیر فقط در یکی از قرعه کشی ها میتوانید ثبت نام کنید

سلام،خسته نباشید. من برنده شدم و واریز رو انجام دادم و رنگ خودرو را هم انتخاب کردم اما الان میخام رنگ اش رو تغییر بدم، آیا امکان تغییر رنگ خودرو در سایت ایران خودرو هست؟
لطفا راهنمایی ام کنید
مشتکرم

سلام، خیر دیگر امکان تغییر رنگ وجود ندارد.

لطفا یکی بیاد بگه چطوری ثبت نام‌میکنید من که هر کاری میکنم‌نمیشه که ؟؟؟

سلام، با تلفن شرکت تماس بگیرید یا در تلگرام به آیدی mk6655 پیام بدید پشتیبانی سایت راهنماییتون میکنن

من میخواستم در فروش فوق العاده ثبت نام کنم ولی اشتباها در پیش فروش ثبت نام کردم! الان چیکار کنم؟! تورو خدا کمکم کنید

جای نگرانی نیست، میتوانید از قسمت ” استعلام وضعیت فروش فوق العاده ” در میز کار خود در سایت ایران خودرو از قرعه کشی پیش فروش انصراف بدهید و مجددا در فروش فوق العاده ثبت نام کنید و کد پیگیری جدید بگیرید.

سلام من در قسمت ثبت نام نمایش همه را انتخاب کردم و کدپیگیری هم دریافت شد. سوال من این است که ایا باید فروش فوق العاده یا پیش فروش را انتخاب میکردم حالا درکدام قرعه کشی شرکت داده می شوم؟؟؟ تا حالا این سوال راکسی نپرسیده

در فروش فوق العاده پس از برنده شدن باید کل مبلغ خودرو را ظرف 5 روز پرداخت کنید و خودرو نیز حداکثر ظرف سه ماه تحویل میگردد، اما در پیش فروش پس از برنده شدن نصف مبلغ را پرداخت میکنید و مابقی مبلغ خودرو در زمان تحویل (مهر 1400) و با توجه به قیمت آن زمان دریافت میشود.

سلام، برای ثبت نام در قرعه کشی باید 10 درصد قیمت خودرو را موقع ثبت نام در سایت واریز کنیم؟

خیر موقع ثبت نام نیازی به پرداخت هیچ مبلغی نیست و پس از اعلام نتایج قرعه کشی، در صورت برنده شدن میبایست کل مبلغ خودرو را حداکثر ظرف 5 روز از طریق سایت ایران خودرو پرداخت کنید.

من خودرو 207 را ثبت نام کردم، الان نظرم عوض شده و میخواهم پژو پارس را انتخاب کنم، آیا میتوانم انصراف بدهم و بعد مجدد ثبت نام کنم؟

سلام، بله میتوانید انصراف دهید و مجدد خودرو جدید را ثبت نام کنید و کد رهگیری جدید بگیرید از سایت

سلام ممنون از سایت عالیتون من یکی رو پیدا کردم میگه جوری مینویسم و ثبت نام میکنم که در قرعه کشی برنده بشی..
آیا درسته؟ و آیا ترفندی برای برنده شدن در قرعه کشی هم وجود داره؟ من عضو سایت هستم و ممنونم از ترفندهای قبلیتون

سلام، خیر به هیچ عنوان همچین موردی صحت ندارد و امکان پذیر نیست و صد درصد کلاهبرداری است. شگرد این افراد این است که اگر برنده شدید میگویند به خاطر ما بوده و هزینه میگیرند و اگر هم نشدید چیزی از دست نمیدهند و پولی از شما نمیگیرند

هنکام انتخاب خودرو قیمت و رنگ آن مشخص نمی شد و همینطور بعد از اتمام کد پیگیری دریافت کردم اما بعد موفق به ادامه فرایند ثبت نام و ورود به درگاه بانک برای پرداخت مبلغ نشدم

رنگ خودرو را پس از برنده شدن در قرعه کشی و در زمان واریز مبلغ خودرو انتخاب میکنید، ضمنا کل مبلغ خودرو هم در صورت برنده شدن پرداخت خواهید کرد.

سلام ببخشید الان که ایران خودرو برای 22 مهر هم پیش فروش گذاشته هم فروش فوق العاده آیا میشه تو هر دو تاش ثبت نام کرد بعد هرکدوم که برنده شدیم واریز کنیم؟

مطابق بخش‌نامه این طرح، با توجه به همزمانی فعال سازی دو بخشنامه فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله محصولات ایران خودرو، امکان ثبت نام همزمان در دو بخشنامه میسر نمی باشد و در صورت انجام ، ثبت نام دوم به صورت سیستمی باطل می گردد.

من در قرعه کشی قبلی رانا پلاس برنده شدم ولی پشیمون شدم پرداخت نکردم، الان میتونم برای قرعه کشی جدید 207 ثبت نام کنم یا دیگه نمیشه؟

بله چون پرداخت نکرده اید کد شما حذف شده و با برندگان رزرو جایگزین شده است و مجددا میتوانید در این قرعه کشی شرکت کنید.

همسر من خودرو دارد ولی من ندارم، آیا من میتوانم با کدملی خودم در قرعه کشی ایران خودرو ثبت نام کنم؟

بله اگر گواهینامه دارید با کد ملی خودتان میتوانید ثبت نام کنید.
در فروش فوق العاده مهر 99 قانون پلاک فعال در سایر اعضای خانواده حذف شده و فقط خود شخص ثبت نام کننده نباید پلاک فعال داشته باشد.

سلام
اگه پلاک ماشین سنگین بنام باشه،جزو پلاک های انتظامی گفته شده حساب میشه؟نمیشه ثبت نام کرد؟

بله میتوانید ثبت نام کنید، فقط پلاک خودرو شخصی ملاک است و پلاک موتورسیکلت یا خودرو سنگین ملاک نیست.

سلام بنده شماره موبایل ثبت شده به نام خودم نیست و الان قرعه کشی ایران خودرو برنده شدم ایا این برام دردسر ساز میشود؟؟؟؟

سلام، اگر مابقی شرایط ثبت نام خودرو را داشته باشید بعید میدانم مشکلی در این خصوص برایتان پیش بیاید.
بازهم بهتر است از نمایندگی ایران خودرو در محل سکونتتان بپرسید

پدر من خودرو دارد آیا من میتوانم در قرعه کشی شرکت کنم؟

بله میتوانید در قرعه کشی شرکت کنید.

از کجا میشود پیگیری کرد ثبت نام انجام شده ؛ کامل است و نحوه اطلاع رسانی به افراد واجد شرایط در قرعه کشی چطور میباشد؟

از طریق قسمت استعلام وضعیت فروش فوق العاده در میزکار، اگر واجد شرایط نباشید اصلا کد پیگیری به شما داده نمیشود. در صورت برنده شدن با پیامک اطلاع رسانی میشود.

سلام کسانی که در قرعه کشی قبلی برنده نشدند برای همان خودرو نیاز است دوباره ثبت نام کنند؟
دریافت مبالغ چگونه است یعنی مبلغی الان باید واریز شود یا زمانی که نتیجه قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد؟

بله باید مجدد خودرو مورد نظر را برای شرکت در قرعه کشی فروش فوق العاده انتخاب کنید.
پس از برنده شدن در قرعه کشی کل مبلغ خودرو را حداکثر ظرف 48 ساعت باید پرداخت کنید و حداکثر ظرف یک تا سه ماه خودرو تحویل میگردد

سلام، اگر در قرعه کشی برنده شویم ولی مبلغ را نتوانیم در 48 ساعت پرداخت کنیم آیا امکان تمدید مهلت پرداخت هست، اگر نه آیا این درسته که تا سه سال نمیتوانیم دیگر در قرعه کشی شرکت کنیم؟

خیر امکان تمدید مهلت پرداخت وجود ندارد، ضمنا قانون سه سال محرومیت هم فقط برای تخلف از محدودیت ها است و در صورت عدم پرداخت مبلغ، برنده ذخیره جایگزین میشود و میتوانید در قرعه کشی بعدی شرکت کنید.

برای اطمینان از اینکه در قرعه کشی ثبت نام شده ایم و همینطور دریافت کد پیگیری به کدام قسمت سایت باید مراجعه کنیم؟

وارد میزکار خود در سایت ایران خودرو شوید و پایین لیست از قسمت ” استعلام وضعیت فروش فوق العاده ” کد رهگیری را مشاهده کنید.

آیا امکان تغییر خودرو بعد از ثبت سفارش سایت ایران خودرو وجود دارد؟

بله ابتدا باید از قرعه کشی انصراف بدهید و سپس از حساب کاربری خود خارج شده و مجدد وارد شوید و خودرو جدید را ثبت نام کنید.

سلام – ممنونم از سایت فوق العادتون
میخواستم بدانم این قیمت مثلا خودرو دنا که نزدیک 120 میلیون تومان اعلام شده ، قیمت نهایی است یا بعد هزینه های بیمه ها و غیره هم اضافه میشود؟

بله این قیمت قطعی و نهایی با احتساب بیمه ثالث و مالیات است و چیزی به آن اضافه نمیشود.

سلام آیا بعد تکمیل ظرفیت تعداد درخوست کننده در روزهای آتی سایت ایران خودرو باز هم پذیریش خواهد داشت

فروش فوق العاده ظرفیت ندارد و تا پایان زمان ثبت نام هر تعداد متقاضی میتوانند در قرعه کشی ثبت نام کنند.

سلام خسته نباشید ببخشید من همه مراحل ثبت نام رو درست انجام دادم الان میخوام انتخاب خودرو بزنم میگه شما به میزان ظرفیت هر مشتری خرید کرده اید با پشتیبانی هم تماس میگیرم پاسخگو نیست که بفهمم مشکل چیه میشه کمک کنید

این خطا در صورتی داده میشود که در 48 ماه گذشته از ایران خودرو یا سایپا خوردو گرفته باشید

آقا این کد منطقه برای ثبت نام ایران خودرو چیه اصلا ؟ هر چی به ذهنم رسید امتحان کردم. راهنمایی کنید!

کد منطقه را اگر ساکن تهران هستید باید کد منطقه شهرداری محل سکونت را بزنید و اگر شهرستان هستید عدد 1 را وارد کنید

سلام. من اگر خودرویی که دارم را فردا بفروشم و به نام شخص دیگری سند بزنم، آیا میتوانم بعدش ثبت نام کنم ؟
ضمنا چک هم ندارم.

بله میتوانید، در زمان ثبت نام نباید سند سبز خودرو (یا همان پلاک فعال) داشته باشید،
چک و پیش پرداخت از شرایط ثبت نام حذف شده است و نیازی به ارائه چک نیست.

سلام
من اطلاعاتم را در فرم ثبت نام ایران خودرو وارد کردم و در پایان عبارت کاربر با موفقیت ایجاد شد نمایش داده شد آیا این یعنى من پیش ثبت نام اولیه رو انجام دادم؟

بله با نمایش این عبارت یعنی ثبت نام شما انجام شده است و میتوانید برای خرید خودرو وارد سایت ایران خودرو شوید

باسلام وخسته نباشید. کد اعتبار سنجی هردفعه متفاوت است یا برای خرید خوردو همان قبلی را باید وارد کنیم؟

بله کد اعتبار سنجی هر دفعه متفاوت است و از طریق پیامک ارسال میشود.

سلام ممنون از پاسخ های مفید شما

سلام
در صورتی که منزل پلاک نداشته باشه در قسمت پلاک باید چی بنویسم؟ لطفا جواب بدید..فقط کدپستی داره منزل ما

همان کدپستی را جای پلاک بنویسید و اگر قبول نکرد دو رقم آخر کدپستی را بنویسید

با سلام بنده گواهینامه رانندگی دارم منتها چون گم شده بنده تقاضای المثنی را دادم …الان تو قسمت شماره گواهینامه نمیدونم چی بنویسم،میتونم شماره گواهینامه قبلی رو بنویسم تا گواهینامه المثنی اماده بشه؟

سلام، بله مشکلی نیست، مهم این هست که در سامانه پلیس راهور دارای گواهینامه باشید

باسلام خسته نباشید بنده پارسال ار نمایندگی سایپا ثبت نام کرده بودم ولی قبل تحویل انصراف دادم آیا میتوانم الان ثبت نام کنم

سلام، بله چون تحویل نگرفته اید میتوانید ثبت نام کنید

خط به نام مادرم است، آیا باید حتما خط به نام خودم باشه تا بتوانم ثبت نام کنم؟

بله شماره همراه حتما باید به نام شخصی که کد ملی او را موقع ثبت نام وارد میکنید باشد

سلام، برای ثبت نام در سایت ایران خودرو باید از کجا وارد بشیم؟

سلام، از طریق لینک زیر وارد قسمت لاگین سایت ایران خودرو میشوید و سپس روی ثبت نام کلیک میکنید و بقیه مراحل را پیش میروید
esale.ikco.ir/#!/Login

سلام
پلاک من الان تعویض پلاکه میتونم ثبتنام کنم در ضمن۱۵سال پیش من ایرانخودرو ثبتنام کردم

سلام، بله میتوانید، پلاکی فعال محسوب میشود که روی خودرو نصب باشد.

تلفن پشتیبانی:

آدرس: (تا اطلاع ثانوی به علت شیوع کرونا از پذیرش مراجعه حضوری معذوریم)

آیدی پشتیبانی در تلگرام: mk6655

شنبه تا چهارشنبه: 8:30 الی 14:00
پنجشنبه: 8:30 الی 12:30
جمعه: تعطیل

ضمن عرض سلام و احترام

بسیار سپاسگذاریم که به خانواده بزرگ ما پیوستید

برای اطلاع رسانی بهتر شما همراهان گرامی
بوسیله ایمیل شما را مطلع خواهیم کرد


آموزش ثبت نام ایران خودرو


آموزش ثبت نام اینترنتی ایران خودرو

چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم


ترفند های ثبت نام ایران خودرو


آموزش ثبت نام سایپا

اطلاعیه و شرایط فروش ایران خودرو و سایپا با فیلم آموزش و ترفند های ثبت نام ایران خودرو شرکت سایپا نحوه ثبت نام اینترنتی ایران خودرو فروش فوری و پیش فروش.

آشنایی با شرایط و نحوه ثبت نام اینترنتی محصولات ایران خودرو ،سایت جدید ایران خودرو،نحوه ثبت نام ایران خودرو،نمایندگی ایران خودرو،قیمت محصولات ایران

آشنایی با شرایط و نحوه ثبت نام اینترنتی محصولات ایران خودرو ،سایت جدید ایران خودرو،نحوه ثبت نام ایران خودرو،نمایندگی ایران خودرو،قیمت محصولات ایران

چگونه در قرعه کشی شانس خود را بالا ببریم؟

پاسخ به تمام سوالات تخصصی شما _ اطلاع رسانی لحظه ای اخبار ثبت نام خودرو

در اینستاگرام ترفند خودرو

ترفند خودرو : آموزش ترفندهای ثبت نام اینترنتی ایران خودرو و سایپا

مفتخریم بیش از هزار نفر مصرف کننده واقعی با پکیج های آموزشی گروه ترفندخودرو موفق به ثبت نام در سایت ایران خودرو و سایپا شده اند. در این دوره یاد خواهید گرفت چگونه در کمتر از یک دقیقه از سایت فروش اینترنتی ایران خودرو وارد درگاه شوید و یک ثبت نام موفق داشته باشید. 

فیلم کوتاه ثبت نام موفق پارس اتوماتیک 

پکیج آموزش ترفند های ثبت نام ایران خودرو شامل نه فیلم و شش مرحله می باشد:

فیلم شماره یک که شامل مرحله اول می باشد:

مرحله اول  تنظیماتی هست که باید برای بهینه کردن اینترنت و سیستم خود قبل از ثبت نام و قبل از ورود با نام کاربری و رمز ورود انجام دهید که در نهایت با این تنظیمات سرعت اینترنت و سیستمتان بهینه تر می شود. در این فیلم ما به شما می گوییم از چه اینترنتی و چه سیستمی استفاده می کنیم و برای موفقیت های متوالی به چه امکاناتی نیاز دارید احتمالا با دیدن این فیلم و پاسخ به خیلی از سوالات پرتکرار ذهن شما آزاد می شود و متوجه می شوید که آیا نیاز هست هزینه های اضافی داشته باشید یا خیر.

فیلم شماره دو که شامل مرحله 2 و 3 و 4 می شود.

مرحله دوم که هنوز هم قبل از شروع ثبت نام هست به شما بهترین زمان و ریسکهای ورود شما در زمان های مختلف به پنل کاربری را شما آموزش می دهد و در نهایت بهترین زمان و کم ریسک ترین زمان برای ورود را متوجه می شوید. 

در مرحله سوم که بسیار هم مهم هست به شما اموزش می دهیم که چگونه خودرو ها و بخشنامه را بعد از شروع ثبت نام فراخوانی کنید که هم احتمال دیدن بخشنامه در کمترین زمان برای شما اتفاق بیفتد و همچنین توسط سایت ایران خودرو ربات شناخته نشوید. 

در مرحله چهارم توضیحاتی به شما داده می شود که چگونه از مرحله ثبت سفارش عبور کنید در این مرحله که جدیدا کد امنیتی اضافه شده است مهمترین موضوع رفتار شما در این مرحله هست که توضیحات کاملی به شما داده شده است تا شانس عبور از این مرحله برای شما به حداکثر برسد.

فیلم شماره سوم که شامل مرحله پنجم می شود:

زمانی که شما موفق می شوید ثبت سفارش موفقی داشته باشید به مرحله بعد که انتخاب رنگ ، انتخاب درگاهها و روش ورود به صفحه ی بانک هست را در قالب فیلم های عملی آموزش می بینید و شما می توانید با دیدن این فیلم ها که در نهایت به ثبت نام های موفق تبدیل شده اند متوجه شوید که چگونه باید عمل کنید. در ضمن از مرحله چهارم به مرحله پنجم چندین خطا وجود دارد مثل عدم نمایش رنگها برای انتخاب، فعال نشدن درگاه ها، خطای 4 و 6  خطای عدم امکان خرید به دلیل محدودیت های برنامه فروش، خطای در حال حاضر ظرفیتی برای این خودرو موجود نیست، و چند خطای دیگر گه اگر شما امادگی عبور از این خطاها را نداشته باشید قطعا ناموفق خواهید شد. در این مرحله و فیلم شماره سه به صورت کاملا عملی و چند ثبت نام موفق به شما نشان خواهیم داد چگونه عمل کنید تا شانس موفقیت شما بیشتر شود. در ضمن ورود شما به صفحه بانک بی نهایت به میزان ظرفیت خودرو ها در آن روز بستگی دارد. 

فیلم شماره چهارم که شامل مرحله ششم می شود:

شاید شمایی که تا الان وارد صفحه پرداخت بانک نشده اید این تصور را دارید که با ورود به صفحه بانک و پرداخت مبلغ خودرو دیگر همه چیز تمام شده است و شما موفق شده اید، متاسفانه باید بگویم این طور نیست .چون باز هم چند خطا وجود دارکه به دلیل ترافیک بالای سایت ایران خودرو در آن لحظه بوجود می اید مثل دیدن حروف نامعلوم و در هم ریخته قبل و بعد از پرداخت که اگر شما امادگی و دانش مناسب برای عبور از این خطاها را نداشته باشید و درنهایت رسید خرید موفق از سایت ایران خودرو را دریافت نکنید احتمال برگشت مبلغ برگشتی بسیار زیاد است. این اتفاق بسیار بسیار ناراحت کننده است که بعد از این همه تلاش پول را پرداخت کنیم اما باز مبلغ پرداختی برگشت بخورد. در مرحله ششم و فیلم چهارم به صورت عملی به شما نشان می دهیم چگونه توانستیم در دو ثبت نام از این خطاها عبور کنیم و در نهایت ثبت نام هایی که مطمئنن ناموفق می شدند را به ثبت نام های موفق تبدیل کردیم و در نهایت ردیف قرارداد را دریافت کردیم و لذت ثبت نام موفق را باز هم چشیدیم.

فیلم شماره پنجم :

حالا زمان آن رسیده که به شما ثابت کنیم که همه ی راه حل هایی که به شما آموزش داده ایم کاربردی هستند:

به همین خاطر تصمیم گرفتیم یکی از ثبت نام هایی که با خطای های زیادی مواجه شد را برای شما به عنوان ثبت نام عملی پارس تیوفایو در اخر آموزش قرار دهیم و به شما نشان دهیم که دقیقا زمان هایی که با خطاهای رایج سایت ایران خودرو برخورد می کنیم چگونه باید از آن ها عبور کرد. و ثبت نامی که امیدی به موفقیتش نبود را به یک ثبت نام موفق تبدیل کردیم.

فیلم شماره ششم :   98/11/03

فیلم ششم شامل مراحل کامل ثبت نام پارس اتوماتیک می باشد که طبق اخرین تغییرات سایت ایران خودرو انجام شده است. همان طور که می دانید پارس اتوماتیک سخت ترین خودرو برای ثبت نام در سایت ایران خودرو می باشد. 

فیلم شماره هفتم:   98/11/16

این فیلم شامل یک ثبت نام ناموفق و یک ثبت نام موفق می باشد که در روزهای دهم و سیزدهم بهمن انجام شده است. همان اندازه که راه های موفقیت برای ثبت نام مهم هست، آگاهی از موارد و اشتباهاتی که باعث عدم موفقیت در یک ثبت نام می شود هم دارای اهمیت زیادی هست و شما در فیلم هفتم متوجه می شوید که چه کارهایی را  در زمان کلیک پرداخت الکترونیک نباید انجام دهید و بهترین رفتار و عملکرد در این قسمت بسیار حساس چیست؟ تا شانس موفقیتتان بیشتر شود.

فیلم شماره هشتم: 98/12/20

گروه ترفندخودرو معتقد است که مهمترین عامل برای موفقیت در ثبت نام های ایران خودرو نوع رفتار کاربران به همراه دانش فنی مناسب می باشد. در فیلم شماره هشتم به شما اموزش می دهیم که چگونه شانس موفقیت خود را بارها و بارها بالا ببرید و در زمان های مختلف بهترین عملکرد و تصمیم گیری را داشته باشید. با تماشای این بخش احتمال ورود شما به صفحه پرداخت که این اواخر مهمترین و چالش برانگیز ترین قسمت ثبت نام می باشد بسیار بالا می رود. 

چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم

فیلم شماره نهم : 99/02/21

در فیلم شماره نهم آخرین تغییرات و خطا های سایت ایران خودرو بررسی میگردد

بله، باعث افتخار است آموزش های گروه ترفند خودرو سلطه ی دلالان در ثبت نام ها را به پایان رساند. مدت زمان زیادی نمی گذرد، که چند ثانیه بعد از شروع ثبت نام ظرفیت خودرو ها به پایان می رسید و همه خودروها نصیب عده ای محدود می شد، که همواره موفق بودند و همیشه مصرف کننده های واقعی ناکام می ماندند. این آموزش ها ورق را برگرداند و یک رقابت منصفانه بین مصرف کننده واقعی و عده ی خاص ایجاد کرد و باز هم باعث افتخار ماست که بیش از هزار نفر مصرف کننده واقعی خبر موفقیتشان را به ما اعلام کرده اند.

مهمترین اتفاقی که برای شما رخ می دهد این است که بهترین فرصت برای سرمایه گذاری با مبلغی ناچیز برای بدست اوردن ترفند ها و آموزش های ثبت نام موفق در سایت ایران خودرو را از دست می دهید.

با توجه به شرایط فعلی ثبت نام ایران خودرو و افزایش بی سابقه برای خرید محصولات این شرکت ، بروزرسانی ها و تغییرات مداوم سایت ثبت نام ایران خودرو، شما برای ثبت نام موفق ناچار به یادگیری نکات ثبت نام موفق هستید.

خاطر نشان می شود که ظرفیت خودرو ها در زمان ثبت نام در مقابل تقاضای ثبت نام بسیار ناچیز می باشد و افرادی در این مسابقه پیروز خواهند شد که تمامی نکات و ترفند های لازم را بدانند و در صورت ثبت نام از لحاظ مالی سود خواهند کرد. اگر شما قصد خرید خودرو داشته باشید در حال حاضر بهترین روش خرید اینترنتی از سایت های خودرو ساز می باشد، که البته اگر آموزش نبینید به احتمال بسیار زیاد ناامید شده و باید خودرو مورد نظرتان را از بازار با اختلاف 50-60 ملیون تومانی تهیه کنید و این یعنی یک هزینه اضافی معادل یکی دو سال حقوق یک کارمند ساده. علاوه براین اگر شما با بالا بردن سطح دانشتان در مورد ثبت نام اینترنتی موفق به ثبت نام شوید احساس بسیار خوبی پیدا می کنید ،که در یک رقابت بسیار بسیار شدید به هدف خود رسیده اید. در ضمن باید خدمت شما عرض کنم که تعدادی زیادی از کاربران ما که باور نمی کردند بتوانند حتی یک خوردو ثبت نام کنند با استفاده از این اموزش ها در حال حاضر علاوه بر ثبت نام خودرو برای خود، چندین خودرو برای دوستان و آشنایان خود هم ثبت نام کرده اند. که علاوه بر پیدا کردن احساس خوب، منبع درآمدی هم برای ان ها ایجاد شده است. البته باید به شما بگوییم این رقابت بسیار تنگاتنگ است و ما هم کاربرانی داریم که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند که البته درصد ناموفق ها بسیار کمتر از کسانی هستند که موفق شده اند. این یک امر طبیعی است زیرا به جز اموزش ها عوامل دیگری مثل ترافیک بالای سایت، ظرفیت محدود و عملکرد صحیح و به موقع شما هم در این روند دخیل می باشد.

انجمن ترفند خودرو فضایی صمیمانه ای است که شما با شرکت در این انجمن به هزاران پرسش و پاسخ تخصصی و تجربی از ثبت نام های موفق و ناموفق دسترسی خواهید داشت. شمایی که تازه با ما آشنا شده اید می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی تجربه و دانش خود را درباره نحوه ثبت نام موفق در سایت ایران خودرو بالا ببرید. 

علاوه بر این شما اگر سوالی درباره آموزش ها داشته باشید می توانید با یک جستجوی ساده در کوتاه ترین زمان در بین سوالات مطرح شده پاسخ خود را  بیابید. و یا سوال خود را مطرح کنید تا به آن پاسخ داده شود.

شما در انجمن از تغییراتی که در سایت ایران خودرو ایجاد می شود زودتر از هر شخصِ دیگری خبردار می شوید. این اطلاع رسانی به شما کمک می کند تا در ثبت نام های خود کمتر دچار غافلگیری از سمت سایت ایران خودرو شوید.

خیلی از دوستان عضو انجمن ترفند خودرو از دانش قابل قبولی در زمینه های مختلف برخوردارند که با سخاوت این اطلاعات و تجربیات را در اختیار شما قرار می دهند و شما در واقع با دریافت اشتراک انجمن در فضای بسیار عالی قرار می گیرید که این امر به شما در امر ثبت نام بسیار کمک خواهد کرد.

گروه ترفند خودرو در زمان های خاص که نیاز به اطلاع رسانی خصوصی به شما دوستان داشته باشد از طریق انجمن اقدام خواهد کرد. 

و از همه مهمتر فضای دوستانه و مثبت حاکم بر انجمن ترفند خودرو باعث ایجاد روحیه مثبت می شود که این موضوع کمک شایانی برای بالا رفتن تمرکز و عملکرد بهتر شما در حین ثبت نام های فروش فوری می شود.

آموزش ثبت نام ایران خودرو مشکلات و رموز زیادی دارد که فقط شما میتوانید طی چند ثانیه بین میلیون ها درخواست کننده آن را انجام دهید.

با توجه به اختلاف قیمت بسیار زیاد خرید خودرو در بازار و کارخانه که درنتیجه افزایش تقاضا در مقابل کاهش عرضه خودرو توسط شرکت های ایران خودرو و سایپا می باشد ،  باعث افزایش چند میلیونی پرداخت به افراد برای ثبت نام اینترنتی خودرو شده است. ما در این وب سایت سعی کرده ایم تا دانش فنی و ترفند های مورد نظر را به شما آموزش دهیم تا تمامی افراد بتوانند به راحتی ثبت نام خودرو خود از سایت اینترنتی ایران خودرو و سایپا را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

در این وب سایت  به صورت فیلم آموزشی  و مقاله  تمامی ترفندهای لازم برای تکمیل فرایند ثبت نام اینترنتی در سایت ایران خودرو و سایپا و رفع خطاهای احتمالی در هنگام ثبت نام برای رسیدن به درگاه بانکی در سریع ترین زمان ممکن آموزش داده می شود.

خاطر نشان می شود وب سایت ثبت نام اینترنتی خودرو ، بلاخص ایران خودرو هر چند وقت یکبار دست خوش تغییرات می شود . که بدین منظور ما محصولات خود را بروز رسانی میکنیم و ترفند های آخرین نسخه وب سایت موجود را به شما آموزش می دهیم

لازم به ذکر است تمامی آموزش های ما بر اساس تجریبات و دانش فنی گروه ترفند خودرو می باشد که سابقه ای چندین ساله در طراحی و راه اندازی وب سایت در ایران دارند.

در این دوره یاد خواهید گرفت چگونه در کمتر از یک دقیقه از سایت فروش اینترنتی ایران خودرو وارد درگاه شوید و یک ثبت نام موفق داشته باشید

به صفحه محصولات بروید و در صورت عدم ثبت نام در سایت ، از منوی بالا بر روی گزینه عضویت کلیک کنید و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید ، پس از ثبت نام موفق مجددا وارد صفحه مشاهده محصول شوید و بر روی دکمه پرداخت کلیک کنید و پس از تکمیل خرید وارد پروفایل خود شده و در قسمت محصولات خریداری شده بر روی دکمه مشاهده محصول کلیک کنید و کلیپ های ی آموزش ترفند های ثبت نام موفق ایران خودرو را مشاهده کنید. البته پیشنهاد می شود برای اشنایی بیشتر با ما ابتدا این فیلم را تماشا کنید و بعد از آن آموزش را تهیه کنید.

نتایج خریداران پکیج آموزشی
ایران خودرو

فیلم آموزشی ثبت نام خودرو

ترفندهای ثبت نام موفق از ایران خودرو

250,000
199,000
تومان

آموزش ترفندهای ثبت نام موفق از سایپا

4,000,000
99,000
تومان

شرکت در انجمن ترفند خودرو

اطلاعات بیشتر

جدیدترین اخبار و رویداد ها

تصاویر نسخه جدید سمند

شنبه 13 اردیبهشت 1399 ( 9:35:15 )

سمند فیس لیفت که به «سمند بهینه» معروف شده است، نمونه ای جدید از LX سابق بوده که بزودی به بازار عرضه می شود. س…

برای دنا پلاس توربو اتوماتیک، جلو آمپر ارتقا یافته ساخته شد

چهار شنبه 10 اردیبهشت 1399 ( 11:25:47 )

چندی پیش ایران خودرو اعلام کرد که دنا پلاس توربو اتوماتیک را در سه تیپ L1، L2 و L3 به بازار عرضه خواهد کرد. ال…

قیمت جدید و مصوب محصولات ایران خودرو اعلام شد – اردیبهشت ۹۹

سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 ( 10:20:58 )

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی قیمت مصوب و جدید محصولاتش را برای تحویل به مشتریان منتظر و تعهدهای موجود اعلام…

مشخص شدن جایگزین «دنا پلاس اتوماتیک» برای مشتریان

دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ( 9:19:20 )

منابع مطلع گفته اند که در شرایط فعلی امکان تولید و تحویل دنا پلاس اتوماتیک تنفس طبیعی وجود ندارد و برای همین ا…

اطلاعیه ها

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو دوشنبه 99/02/22

اولین طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو در سال جدید – اردیبهشت 99

اولین طرح فروش محصولات سایپا در سال جدید – اردیبهشت 99

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو – 21 اسفند 98

آموزش حل کد کپچا captcha و فرم ثبت نام سایپا

دوستان وفادار

1

مجتبی علی پور

امتیاز :‌ 1613

2

حاج احسان

امتیاز :‌ 856

3

رسول شکری

امتیاز :‌ 793

4

محمد رستمی

امتیاز :‌ 783

5

حبیب دانا

امتیاز :‌ 782

6

sama z

امتیاز :‌ 779

7

علی برزگر

امتیاز :‌ 742

8

محمد جباری

امتیاز :‌ 739

9

پویان کاردانی

امتیاز :‌ 739

10

سیدعلی علوی

امتیاز :‌ 725

11

محمد محمدی

امتیاز :‌ 717

12

محمدرضا اعتمادی نیا

امتیاز :‌ 710

13

رضا ابراهیم بیکی

امتیاز :‌ 708

14

ابراهیم محمدی

امتیاز :‌ 703

15

احمد عبادی

امتیاز :‌ 702

16

omid reza bagheri

امتیاز :‌ 701

17

پارس tu5

امتیاز :‌ 701

18

ارمان امیری

امتیاز :‌ 700

19

رخساره بی ریا

امتیاز :‌ 700

20

سجاد قاسمی

امتیاز :‌ 682

21

سید محمد سجاد هاشمی

امتیاز :‌ 680

22

امیر برخورداری

امتیاز :‌ 679

23

محمد حسین ملک آبادی زاده

امتیاز :‌ 661

24

وحید غلامی فرد

امتیاز :‌ 656

در خبرنامه سایت عضو شوید برای دسترسی راحت تر به :

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید…

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تکمیل فرم زیر با ترفند خودرو ، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، برای ما ارسال پیام بفرستید .

ایمیل پشتیبانی : support@tarfandkhodro.ir

ایمیل مدیریت : info@tarfandkhodro.ir

کانال تلگرام: t.me/tarfandkhodro_ir

آیدی اینستاگرام: intagram.com/tarfandkhodro


اطلاع رسانی از آخرین بخش نامه های فروش خودرو سایت ایران خودرو

آخرین خبر های آمار تولید انواع ماشین های داخلی

آخرین تغییرات قیمت محصولات ایران خودرو

فیلم آموزش کامل ترفند های ثبت نام سایت ایران خودرو

مقالات مربوط به خودرو و آخرین اخبار روز کشور در زمینه خودرو

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت ترفندخودرو است.

طراحی و بهینه سازی :
سیرن

تیم تحریریه

این روزها بدلیل اختلاف شدیدی که بین قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی با بازار بوجود آمده، بسیاری از افراد را وسوسه کرده تا برای سرمایه‌گذاری به خرید این محصولات روی آوردند.

اما نکته‌ بسیار مهم در این ثبت‌نام ها، محدود بودن تعداد ثبت سفارشات است. یعنی اگر به طور همزمان 100 هزار نفر در ساعت مقرر وارد “سایت ثبت نام ایران خودرو” شوند ، فقط 1000 نفر این شانس را خواهند داشت که خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند. یعنی در هر دوره ثبت نام از هر 100 یا 150 نفر فقط یک نفر موفق به ثبت نام خواهد شد.

با وجود اینکه در هر دوره ثبت نام شانس موفقیت بسیار پایین است، اما با رعایت کردن برخی نکات، امکان این وجود دارد که ثبت نام موفقی داشته باشیم.

در ادامه گزارش به نحوه ثبت نام صحیح در سایت ایران خودرو اشاره خواهیم کرد.

چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم

1. برای ثبت نام حتما از لپ تاپ یا کامپیوتر استفاده شود.

2. حتما 3 یا 4 دقیقه قبل از شروع ثبت نام از قسمت “ورود کاربر” وارد اکانت خود شوید. (برای کسانی که از قبل ثبت نام کرده‌اند)

3. با سایت “تایم” هماهنگ باشید. به هیچ عنوان قبل از سایت 11 شروع به رفرش کردن صفحه نکنید چون در این صورت سایت شما را ربات تشخیص داده و در ادامه کار با مشکل مواجه خواهید شد.

4. زمان باز شدن سایت حدود ساعت 11 تا 11:02 می باشد. تا زمان باز شدن سایت از رفرش کردن صفحه خودداری کنید چون از پروفایل خود خارج خواهید شد و عملا شانسی برای موفقیت نخواهید داشت. شما تا زمان بازشدن سایت میتوانید با کلیک کردن بر روی لینک‌های “میزکار” – “فروش اعتباری” منتظر باشید تا فرم های فروش روی سایت قرار گیرد.

5. بعد از قرار گرفتن فرم‌های ثبت نام، خودرو مربوطه را انتخاب کنید و وارد صفحه ثبت سفارش شوید.

6. 90 درصد شانس موفقیت در ثبت نام شما مربوط به صفحه ثبت سفارش است. در این صفحه سعی کنید به صورت پیش فرض اسم و مشخصات خود را در این صفحه ذخیره کرده باشید. برای این کار میتوانید یه بار ثبت نام آزمایشی در طرح های پیش فروش که متقاضی زیادی ندارد انجام داده تا مشخصات شما بر روی سیستم ذخیره شده باشد.

اگر بخواهید مشخصات خود را به صورت دستی تایپ کنید هیچ شانس موفقیتی نخواهید داشت چون این کار در بهترین حالت 1 دقیقه زمان خواهد برد و در این مدت ظرفیت فروش تکمیل شده است.

شما در پر کردن آیتم‌های این صفحه نه آنقدر باید سریع باشید که سیستم شما را “ربات” تشخیص دهد و نه انقدر “آهسته” که ظرفیت فروش تکمیل شده باشد. طبق بررسی‌های که کارشناسان ما انجام داده‌اند، زمان طلایی برای ثبت نام این فرم بین 30 تا 35 ثانیه است.

قبل از تایپ کد امنیتی سعی کنید یکبار از دکمه “از نو” استفاده کنید سپس کد جدیدتر را وارد کنید.

در بالای صفحه ثبت نام دقت کنید که اسم شما درج شده باشد چون در غیراین صورت کد امنیتی را هر چقدر هم که صحیح وارد کنید، سیستم آن را اشتباه تشخیص میدهد و عملا هیچ شانسی برای ثبت نام نخواهید داشت.

7. اگر با موفقیت به صفحه بعد منتقل شدید، شما تقریبا در ثبت نام خود موفق بوده‌اید.

در این صفحه بدون درنگ و پس از انتخاب “رنگ خودرو”، یک بانک را سریعا به صورت تصادفی انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه بانک، 3 تیک پایین صفحه را به طور همزمان زده و با زدن دکمه “از نو” کد امنیتی جدیدتر را وارد کرده و با زدن دکمه “اینتر” وارد صفحه پرداخت بانکی شوید و با پرداخت مبلغ مورد نظر ثبت نام خود را کامل کنید.

لازم به ذکراست اگر در این صفحه بیش از حد معطل کنید ظرفیت فروش تکمیل شده و شما وارد صفحه پرداخت بانکی نخواهید شد.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که در برخی از دوره‌های ثبت نام مشکلاتی در سایت ثبت نام ایران خودرو مشاهده شده که عملا ثبت نام را برای همگان غیر ممکن کرده است.

“کاربران گرامی میتوانند تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارند”

با ارسال دعوتنامه تسویه حساب برای مشتریانی که قبلا خودرو جک S5 اتوماتیک را با موعد تحویل بهمن و اسفند 99 ثبت نام کرده بودند، صادر گردید و قیمت جدید…

بازی CarQuiz در اپلیکیشن car.ir راه اندازی شد! از شما علاقه مندان به خودرو دعوت می‌کنیم تا برای افزایش اطلاعات تخصصی و به چالش کشیدن دانایی‌های خودرویی خود، پس از…

صبح امروز در یک نشست خبری، برنامه‌های شرکت خودروسازی فردا در اختیار خبرنگاران قرار گرفت، در این مراسم مدیر بازاریابی خودروسازی فردا اعلام کرد که در دو سال اخیر، دو…

در آخرین نسخه از اپلیکیشن Car.ir (نسخه 2.1.3 ) امکان نمایش لیست قیمتهای خودروهای صفر در بازار و کارخانه بر اساس برند خودروها و همچنین قیمت محصولات مصرفی خودرو در…

ابتدای هفته جاری، تاکسیرانی شهر مشهد با انتشار خبری در وب سایت خود اعلام کرد رانندگان تاکسی‌های فرسوده می‌توانند در قالب طرحی با حمایت شورای شهر مشهد و شرکت بهینه…

  بررسی بازار خودروی تهران با گذشت سه روز از بازگشایی بازارها پس از تعطیلات دو هفته‌ای کرونایی، حاکی از آرامش در بازار و تداوم روند نزولی قیمت‌ها با شیب…

پژو

پژو پارسELEX

۲۰۷ دندهای فرمان هیدرولیک

لطفا راهنمایی کنیدبرا ثبت نام رمز وپسورد چی بزنم که بتونم وارد مراحل ثبت نام بشم

ثبت نام برای محصولات ایران خودرو

چگونه مطمئن باشم ثبت نام من موفق بوده اخه یکی دیگه برام ثبت نام کرده

چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم

ثبت نام و همه چیش دروغه
چند روزه که فقط رو سایت ایران خودرو هستم
اصلا فرم ثبت نامی نیست
فقط اموزش ثبت نامه
مثل اینکه مردم رو کودن فرض کردن که یک ثبت نام اینترنتی رو بلد نیستند
کلا سرکاریه ، چرا فرمی واسه ثبت نام نمیاد ؟؟؟؟؟؟؟

من موندم برای ثبت نام خودرو چرا حیوان مورد علاقه غذای موردعلاقه یا رنگ مورد علاقه چه ربطی به ثبت نام داره که این فرم رو طراحی کردن، پس لازم به ذکر است که ماملت رو رسماً اسکول کردن

ثبت نام گزینه مناسبی است

ثبت ماشین

اگرثبت نام باشه خوبه

پژوپارس تیوفایو کلاس 25

ثبت نام خودرو ۲۰۷

تویه کشوری زندگی میکنیم ک برای خرید محصولات آشغال باید ماموریت غیر ممکن رو انجام بدیم …
جلو این ****** رو چرا نمیگیرن ! مگه کم ماشین انبار کردن چیکار داره واسشون‌برن اینارو وارد بازار کنن

لینک صفحه دوم ثبتنام میخوام ک از auti fill استفاده کنم

سلام شروع ثبت نام ازکی شروع میشه

سلام میخواستم از تجربه ثبت نام خودم براتون بنویسم.
۲۲اردیبهشت ۹۹ یک دستگاه پژو ۲۰۶ نقره ای متالیک ثبت نام کردم.
مشخصات سیستمم:
لپ تاپ DELL Vostro
ویندوز ۱۰
Corei 5
Ram 8
___________
از طریق تلفن همراه با اینترنت 4G ایرانسل
__________
ی کلیپ توی یوتیوب دیدم که خیلی بدردم خورد و ب شما هم پیشنهاد میدم حتما چند بار ببینینش تا ملکه ذهنتون بشه.
‫آموزش ثبت نام ایران خودرو‬‎ – YouTube
این دومین بارم بود ک داشتم تلاش میکردم. بار اول نتونستم.
از ساعت ۱۰:۳۰ با نام کاربری و رمز عبورم وارد سایت شدم و بین گزینه ها هر چند ثانیه یک بار کلیک میکردم.
تا اینک ساعت۱۱ شد و پیش فروش ها نمایش داده شدن. مستقیم رفتم سراغ پژو با موعد تحویل دی ماه، خیلی منتظر موندم تا اینک یکی دو بار منو هدایت کرد تا صفحه ی انتخاب رنگ خودرو اما تو اون صفحه با توجه به ترفندهایی که تو کلیپ دیده بودم هرکاری میکردم ب درگاه وصل نمیشد تا اینک منو کلا از حساب کاربریم انداخت بیرون و من مجبور شدم یکبار دیگ یوزر و پسوردمو وارد کنم اما اینبار دو ساعت طول کشید تا وارد شم. با خودم گفتم دیگ فایده ای نداره همه فروخته شدن. تا ساعت ۳:۲۵ همینطور هی میرفتم جلو و هی منو مینداخت بیرون زیاد عجله نمیکردم چون ی کم نومید شده بودم تا اینک سر ساعت۳:۲۸ وارد درگاه شدم و سریع مشخصاتمو زدم اما بعد از انتخاب گزینه تکمیل فرایند خرید صفحه ی فرم تایید مشخصات نیومد و من رفرش کردم و دکمه بک رو زدم که دیگ صفحه ی قبلیمم نبود.
دقیقا ساعت ۴ پول ب حسابم برگشت خورد. نومید شدم ولی چون دیدم هنوز ماشین ها روی سایت قرار دارن یاد کلیپه افتادم و با ارامش و نومیدی دوباره سعی کردم جلو برم تا اینک ساعت ۴:۴۰ خودرومو انتخاب کردم و پول از حسابم کم شد بازهم ب صفحه تایید فرم نرفتم و پیغام داد اجازه دسترسی ندارین و باید لاگین کنی در صورتی که اسمم ب عنوان نام کاربری هنوز تو صفحه دیده میشد. منتظر بودم تا پول برگشت بخوره ولی نیم ساعت و حتی یک ساعت گذشت اما برنگشت و هیچ اسمسی هم نیومد برام. خلاصه همش میرفتم تو قسمت قراردادها و درخواست کد میزدم و کدی برام پیامک میشد ولی ردیف قرارداد برام نمیومد.
تااینک ساعت ۲ شب پیامک ردیف قرارداد اومد و روز بعد با خوشحالی نمایندگی مورد نظر رو انتخاب کردم و با کارت ملی رفتم و ی سه برگ تحویلم داد.

سلام یه سوال اگه خواهشا کسی تونست راهنمایی کنه ممنوووووووووووووووووون این فایل های آموزش ثت نام بعضی سایتها کارایی دارن میگه رفع خطاهای سایت ایران خودرو موقع ثبت نام ممنون

کسی هست بتونه ثبت نام کنه؟ ایمیل بزنه ممنون میشم

من ثبت نام می کنم .خبرتون می کنم.قول می دهم همه روثبت نام کنم.هزینه ثبت نام هم۸میلیون می گیرم.

سایپا کلا” زده توکار فریبکاری، خودرویی که قراربوده آبان تحویل بده با دریافت 25درصد افزایش…

نگهدارید انشالله بعد از توافق تومان رو به ریال تبدیل میکنید ماهم می‌خریم

همون موتور پراید به اصطلاح ارتقا یافته رو گذاشتن روش با همون پلتفرم فقط یکم…

تنها راه اینه فعلا خودرو نخرید قطعا میاد پایین

مزدا با این بنجل چینی مقایسه کردی ؟؟ این با همین دلار و با این…

وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.

تمام حقوق این وبسایت برای بانک اطلاعات خودرو محفوظ است.طراحی و برنامه نویسی توسط : Car.ir

✅ پیش نمایش فیلم آموزش ثبت نام ایران خودرو

✅ ثبت نام 405 SLX تاریخ 6 بهمن – ثبت نام های قبلی در تلگرام

آموزش برای ثبت نام دوشنبه 22 اردیبهشت به روز می باشد (خودروثبت: با همکاری 4 نمایندگی) ورود به سامانه پرسش و پاسخ و ارتباط با کارشناس بعد از تهیه آموزش فراهم شد

دسترسی به فیلم آموزش ثبت نام سایت ایران خودرو

دسترسی به سامانه پرسش و پاسخ توسط کارشناس (جدید)

چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم

دسترسی به کل مطالب سایت (مطالب عمومی و ویژه)

دسترسی به بروزرسانی های آینده فیلم آموزشی

مشاهده فیلم کامل ثبت نام های موفق برای الگو برداری

با توجه به همکاری خودرو ثبت با چهار نمایندگی ، کارشناسان ما افرادی هستند که با تجربه چندین ساله و دانش فنی در زمینه ثبت نام در سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو سوالات را بررسی و به آنها پاسخ می دهند، به یاد داشته باشید در حال حاضر با توجه به بالا بودن ترافیک سایت، رعایت نکردن بعضی موارد و مشاوره با افراد غیر کارشناس و عادی نخواهد توانست به شما کمک کند

سلام و خسته نباشیدبنده در سایت شما دو خرید فیلم های آموزشی داشتم.از طریق مطالب آموزشی شما موفق به ثبت نام در پیش فروش شدم ولی یه سوال داشتم:واسه ثبت نام فروش فوری بجز مطالبی که در فیلم آموزشی فرمودین به برنامه یا ربات یا نرم افزار خاصی نیاز دارم؟ من میخوام آنتن وایرلس راه اندازی کنم و واسم هزینه سنگینی داره،ممنون میشم بهم بگید،حتی اگر قادر به معرفی برنامه خاص خودش نیستید فقط بهم اطلاع بدید تا هزینه نکنم و بیخیال ثبت نام فوری بشم.ممنون میشم جواب بدید.

بعد از رفرش تب های بالا ، تب پروفایل تبدیل شد به ورود کاربران ،حتی در زمان های مختلف بعد از یک مرحله جلوتر میرفتم ، دوباره مینوشت دوباره لاگین شوید ، و این لاگین شدن دوباره 15تا 20 دقیقه تایم منو گرفت ، چیکار کنم این خطا رفع شه -یک مشکل دیگه هم داشتم ، بعضی مواقع هم در قسمت موارد یافت شده {item found} مینوشت

با سلام. من در همون دقایق ابتدایی اقدام به خرید پارس LX با موتور TU5 کردم. رنگ سفید. بعد وارد شدن به قسمت رنگ و انجام تمام مراحل متاسفانه وارد درگاه نشد. هر دو ثانیه درگاه و عوض میکردم و باز پرداخت الکترونیکی و میزدم ولی اتفاقی نمیوفتاد. بعد چند بار زدن هم میگفت تعداد درخواست ها بیش از حد مجاز است.

توضیحات بسیار مهم در مورد خطای کپچا و عدم نمایش کد کپچا

زمان اعتبار حساب شما به پایان رسیده است و پیغام ابتدا وارد شوید

پیغام: در حال حاضر مجاز به درخواست نیستید لطفا از طریق این لینک اقدام نمایید

معرفی بهترین مرورگر ، اینترنت ، سیستم و … برای ثبت نام موفق

روش هایی برای عبور راحتتر از مرحله انتخاب خودرو بعد از زدن گزینه سفارش

نکات برگشت به صفحه اصلی سایت بعد از زدن گزینه پرداخت

روش هایی برای شانس مجدد بعد از مشاهده پیغام (عدم امکان خرید بدلیل محدودیت های فروش)

روش مقابل با تکمیل نشدن صفحه پرداخت ، ظاهر نشدن درگاه و رنگ و …

نکته ایی مهم و کلیدی برای سایت Time ، مرورگر و انتخاب خودرو

فیلم ثبت نام موفق خودرو هایی که در روز های پر ترافیک به درگاه وصل شده اند

خودرو ثبت۱۳۹۸-۱۱-۱۲ ۱۸:۴۰:۰۱ +۰۰:۰۰

خودرو ثبت۱۳۹۸-۱۱-۳ ۰۵:۳۵:۳۴ +۰۰:۰۰

خودرو ثبت۱۳۹۸-۱۱-۳ ۰۵:۱۵:۵۵ +۰۰:۰۰

خودرو ثبت۱۳۹۸-۱۰-۲۵ ۱۷:۲۹:۲۸ +۰۰:۰۰

خودرو ثبت۱۳۹۸-۱۰-۲۵ ۱۵:۲۹:۳۵ +۰۰:۰۰

خودرو ثبت۱۳۹۸-۱۰-۲۷ ۰۱:۴۳:۴۴ +۰۰:۰۰

پیش نمایش فیلم آموزش را می توانید در بالا مشاهده کنید. خودرو ثبت: همکاری با 4 نمایندگی، ورود به سامانه پرسش و پاسخ توسط کارشناس بعد از خرید آموزش

ورود به سامانه پرسش و پاسخ برای کاربران (پاسخ توسط کارشناس)

اطلاع از آخرین بخشنامه های فروش محصولات ایران خودرو

اطلاع رسانی از تاریخ صدور بخشنامه های خودرو در کانال تلگرام

فیلم آموزش کامل نحوه ثبت نام سریع و موفق سایت ایران خودرو

فیلم ثبت نام های موفق بعضی از ماشین های پر متقاضی

خودرو ثبت۱۳۹۹-۳-۶ ۲۲:۰۷:۵۲ +۰۰:۰۰۶ام خرداد, ۱۳۹۹|

خودرو ثبت۱۳۹۹-۳-۶ ۱۸:۰۰:۱۶ +۰۰:۰۰۶ام خرداد, ۱۳۹۹|

خودرو ثبت۱۳۹۹-۲-۲۰ ۱۹:۰۹:۲۸ +۰۰:۰۰۲۰ام اردیبهشت, ۱۳۹۹|

در این مطلب راهنمای نحوه ثبت نام ایران خودرو به همراه آموزش مراحل ثبت نام اینترنتی و ترفند ثبت نام سریع در قرعه کشی سایت ایران خودرو ویژه فروش فوق العاده بهمن ۹۹، در فیلم نحوه ثبت نام ایران خودرو آموزش داده شده است.

زمان آغاز ثبت نام اینترنتی محصولات ایران خودرو ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹ میباشد. در خصوص نحوه ثبت نام ایران خودرو به اطلاع می رساند ثبت نام اینترنتی بوده و به صورت فروش فوری با موعد تحویل ۱ تا حداکثر ۳ ماهه خواهد بود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در خصوص نحوه ثبت نام ایران خودرو به خبرنگار ممتازنیوز گفت: شرکت ایران خودرو در راستای تنظیم بازار و پاسخ‌گویی به نیازهای مشتریان، شرایط و محدودیت هایی را برای ثبت نام در طرح فروش فوری لحاظ کرده است.

سایت ثبت نام ایران خودرو نیز به نحوی برنامه نویسی شده که محصولات میان جامعه مصرف کننده توزیع شده و کسانی موفق به ثبت نام خودرو شوند که صرفا نیازمند خودروی شخصی بوده و مصرف کننده واقعی هستند.

در مورد نحوه ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو به صورت تحویل فوری هم به اطلاع میرساند، ثبت نام برای تمامی برنامه های فروش تا اطلاع ثانوی به صورت قرعه کشی انجام میشود که شرایط آن در زیر اعلام شده است.

چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم

۱⃣ عدم ثبت نام و یا تحویل خودرو طی ۴۸ ماه قبل۲⃣ دارا بودن گواهینامه و حداقل سن ۱۸ سال۳⃣ فروش های فوق العاده ۳ ماهه، بصورت سند در رهن خواهد بود. (یک سال)۴⃣ پول ثبت نام حداکثر ۴۸ ساعت پس از برنده شدن باید واریز شود.۵⃣ افراد دارای پلاک انتطامی فعال نمیتوانند در این طرح ثبت نام کنند.۶⃣ بایستی موبایل ثبت شده در سایت فروش خودروسازان به نام مشتری باشد.۷⃣ ابطال گارانتی خودرو در صورت عدم کارکرد خودرو در طی سه ماه۸⃣ عدم امکان صلح در تمامی شرایط فروش۹⃣ در هنگام ثبت نام نیازی به پرداخت وجه نیست و پرداخت پس از اعلام نتیجه قرعه کشی انجام میشود.

به گزارش ممتاز نیوز، زمان ثبت نام ایران خودرو برای طرح فروش فوق العاده ویژه دهه فجر با قیمت قطعی و موعد تحویل ۳ ماهه برای خودروهای دنا پلاس، رانا و سورن پلاس، پژو پارس معمولی و TU5، پژو ۲۰۶ صندوقدار ، سمند و پژو ۲۰۷ پاناروما طبق جدول زیر از ساعت ۱۰ روز سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹ از طریق سایت فروش ایران خودرو آغاز شده و به مدت سه روز یعنی تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ ادامه خواهد داشت.

نکته مهم: با توجه به تغییر نحوه ثبت نام و فروش ایران خودرو به روش قرعه کشی، تنها عاملی که میتواند شانس برنده شدن را افزایش دهد فقط انتخاب خودرویی است که ظرفیت بیشتر و متقاضی کمتری دارد، که برای اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید به سایت ممتازخودرو مراجعه نمایید.

بسیاری از کاربران در خصوص مراحل ثبت نام ایران خودرو در سایت جدید سوال کرده بودند که شایان ذکر است به طور کلی این فرآیند در سایت ثبت نام ایران خودرو در سه مرحله به شرح زیر انجام می شود.

مراحل جدید ثبت نام محصولات ایران خودرو به شرح زیر اعلام شد.

۱٫ ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir2. هدایت به فرم ثبت نام برای وارد کردن کد ملی۳٫ وارد کردن مشخصات و ثبت اطلاعات۴٫ ارسال کد اعتبارسنجی به شماره موبایل متقاضی ۵٫ انتخاب محصول و برنامه فروش ۶٫ دریافت کد رهگیری

با توجه به محدودیت تعداد خودرو، برای موفقیت در ثبت نام حتما به سایت ممتازخودرو مراجعه نمایید.

سایت: https://momtazkhodro.com

درنظر داشته باشید به دلیل ظرفیت فروش محدود تنها افرادی که نحوه ثبت
نام سریع در سایت ایران خودرو را میدانند موفق به خرید خواهند شد.

در هنگام ثبت نام اینترنتی ایران خودرو با هجوم گسترده کاربران برای خرید تعداد محدودی خودرو روبرو هستیم. بنابراین کاربرانی موفق به خرید می‌شوند ‌که نحوه ثبت نام سریع خودرو را بدانند و سریعتر از دیگران وارد سامانه فروش شده، اطلاعات مورد نیاز خود را تکمیل کرده و وارد درگاه های بانکی شوند.

از این رو، توجه به ترفند های زیر می تواند شما را در انجام موفقیت آمیز فرآیند ثبت نام در سایت ایران خودرو یاری رساند:

۱- درگاه سامانه فروش ایران خودرو با اعلام قبلی در ساعت ۱۱ صبح باز می گردد، که این امر از طریق سایت اطلاع رسانی می شود. زمان دقیقی باز شدن درگاه فروش در هر نوبت مطابق با زمان اعلامی سامانه time.ir می باشد. لذا به زمان اعلامی سایت فروش در هر نوبت دقت فرمایید. بازنشانی(Refresh) صفحه ورود در ثانیه های اولیه بازگشایی سایت می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. برای این منظور از کلید F5 استفاده کنید.

۲- خودروهای محبوبتر مانند پژو ۲۰۶، همواره متقاضی بیشتری دارند و در نتیجه صف طولانی تری برای آنها تشکیل می شود. بنابراین در صورت امکان با انتخاب سایر خودرو ها شانس موفقیت خود را افزایش ‌دهید.

۳- همانگونه که گفته شد، سرعت عمل یکی از عوامل کلیدی موفقیت است. در طول فرآیند ثبت نام بایستی مجموعه ای از اطلاعات شخصی خود را در فیلدهای مورد نظر وارد نمایید. با آماده کردن اطلاعات مورد نیاز، در مدت زمان کمتری به درگاه بانکی خواهید رفت. بهتر است این اطلاعات را تایپ نموده و بلافاصله موقع ثبت نام در فیلدهای مربوطی کپی پیست کنید.

۴- در صفحه انتخاب درگاه بانکی، با انتخاب یکی از درگاهها به صف ورود به درگاه بانکی هدایت خواهید شد، در این مرحله بدلیل وجود محدودیت ورود کاربران به درگاههای بانکی، و ظرفیت محدود خودروهای عرضه شده، این امکان وجود دارد که پس از انتخاب درگاه بانکی، شما به صفحه پرداخت وجه هدایت نشوید. در چنین شرایطی بهترین تصمیم انتظار حداکثر ۲۰ دقیقه ای در صف اتصال به بانک و در صورت عدم ورود به درگاه، انصراف از خرید و انتخاب برنامه فروش دیگری می باشد.

متاسفانه صنعت خودروسازی کشور به سمتی در حرکت است، که به هر کس که موفق به ثبت‌ نام خودرو شود، میلیونها تومان سود می‌دهد.

سلام بنده تا حالا نه بار در قرعه کشی ثبت نام کردم و ۵ نفر دیگه از آشناها و دوستان که واسه ثبت نام در قرعه کشی وقت گذاشتن اصلا حتی برای رضای خدا سمت ما بهشهر خلیلشهر دریغ از یک نفر اتفاق نیفتاده چرا سرکاریه

پارسtu5

خوب

سلام خسته نباشد
چرا من با خطای زمان اعتبار حساب شما به پایان رسیده لطفا از طریق این لینک مجددا وارد سیستم شوید” مواجه میشم ؟

درود کدام کارمند بازنشسته بیکار دانشجو زن خانه دار کشاورز….بنام خودش دسته چک صیاد داره کدوم بانک به این افراد دسته چک میده بغیر بازاری و دلالهای ماشین. سالیان متمادی فقط سنگ جلوی پای مصرف کننده واقعی گذاشتند الانم نصف قیمت ماشینو بدیم اگه قرعه بناممان افتاد الباقی و حدود ۳تومن هم چک صیاد این یعنی فقط سود دلال که راهشو بلده وگرنه کارمند و باز نشسته حقوق بگیر اینقد برا دولت اعتبار نداره که ۳میلیون تضمینش کنه و یا گواهی کسر از حقوق ارائه کنن. ویا اونایی که بهمن ۹۶ ثبت نام کردند و هنوز بقول خودشان بعلت تحریم و نداشتن قطعه خودرو تحویل نگرفتن چه گناهی کردن که الان حق ثبت نام ندارن اونایی که اون بالا تصمیم میگیرن و بابت تصمیمماتشون حقوق چند ده میلیونی میگیرن آیا به این دغدغه های پیش پا افتاده میتونن پاسخگو باشن این پیامو حدود یک ساله که همجا فرستادم و به همه جا زنگ زدم ولی میگن درآینده و ثبت نام بعدی .افسوس برای تصمیم گیرندگان صنایع خودرو سازی

سلام وقتتون بخیر برای این پکیج و ثبت نام موفق در ایران خودرو چه اینترنت و سرعت تایپ لازم است ممنون میشم

جالبه که یک نفر هم از روند ثبت نام راضی نیست اما هیچ کسی هم پاسخ گو نیست. خوب این نظرخواهی برای این هست که شما بازخورد بگیرید. بازخورد منفی مساوی است با تغییر روند. اگر این نیست که واقعا باید در مقابل اعصاب و روان و وقت مردم جواب بدهید.

میشه منم ثبت نام کنید

الان میشه فقط کد ملی رو زد و رمز عبور گرفت که برا فردا آماده باشه؟ و فقط ماشین رو بخوایم انتقال بدیم؟

ایرانخودروی ایران واقعا” دلال هستش چطور بود تا۹۶ میتونستی بری ایرانخودرو خودرو بخری اما الان چی شده کارخانه که چند شیفت کار میکنه مردم رو الاف کردن اگه خودرو به قیمت کارخانه همیشه بفروش برسه تو بازار کسی احمق نیست که چند برابر بخره پس قیمتش میاد پایین اینا خودشون باعث گرانی خودرو هستن انشااله کرونا بگیرن بمیرن

ثبت نام انجام فروش ایران خودرو انجام میشود

خوب

ثبت نام انجام فروش فوری ایران خودرو و مخصوصا سایپا انجام میشود تلگرام

اقا خودتون خسته نکنید برید کشور بلاد کفتر عرق خور وغیره خدا نشانس وغیره برید اونجا اخرین مدل بنز و بی ام دبیلو بهتون میدن از دم قسط بود سود وچک التماس بهت میکنم کف پاتون ماچ میکن . خخخخخ حالا برید پاچه خاری سایپا ایران خورو بکنید کف پاشون بوس کنید شاید نگاه بهتون بکنه البته درو از جون بعضی ها واقعا برای ۷۰میلیون متاسفم مثل کبک سرشون کردن لای برف . البته ناگفته نماند بقال چقال سلاخ همه افتادن توی کار خرید فروش . یادم بچه بودم بهم میگفتم نمایشگاه فولان بی سار ماشالله همه ۷۰ میلیون دیگه کاسب شدن دولت میدونه چکار کنه همه تشنه نگاه داره

چنانچه کسی تمایل داشته باشد، من میتوانم خودرو ثبت نام کنم. ۴ تومان حق الزحمه. تلگرام

سلام برام ثبت نام می کنی

داداش چطور میتونیم با هم در ارتباط باشیم

دوستان تضمینی ماشین ثبت نام میکنم اگه خواستین پیام بذارین

سلام برام ثبت نام می کنی

چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم

سلام می خواستم باهم در تماس باشیم
جهت ثبت نام

سلام چطور میشه باهم در تماس بشیم

۵ تومن میگیرم تضمینی ثبت نام میکنم حضوریم قبوله مشهد

سپاس

سلام صد در صدی نیست ولی به احتمال زیاد با نحوه ی انجام دادنم میشه چون امروز slx ثبت نام کردم چند موردم قبلا ثبت نام کردم اگه ثبت نام کردم بعدش ۳ تومن میگیرم نشدم که هیچی

داداش یه پارس تی یو ۵ برام ثبت نام کن . حق الزحمه محفوظ

سلام میشه بگین از کجا باید بدونیم سایت چه زمانی باز میشه

سلام بنظر من ایران خودرو دو تا کار میتوته برای ثبت نام اینترنتی انجام بده که دست دلالها رو کمتر کنه …خیلی عجیبه که این کارو نمیکنه………… یکی محدودیت اتصال ای پی که فقط با یک کامپیوتر اجازه ورود به سیستم را داشته باشند ………..دومین کار اینه سهمیه هر ماشین رو به حرف اول فامیلی تقسیم کنه مثلا هرکی اول فامیلیش با ن شروع میشه سهمیه جدایی داشته باشه که ممکنه زودتر یا دیرتر پر بشه زمان هاشم میتونه تغییر یا همزمان بزاره

هم وطنان خودتان را اذیت نکنید ، ما درست بشو نیستیم . ما مستحق این دولتیم و هیچ وقت ، هیچ کاری را نمی توانیم انجام دهیم ، پس به خودتان مسلط بوده و خودتان را اذیت نکنید . موسوی از اردبیل

شما با این نوع ثبت نام دارید حمایت از سرمایه دار ها و معامله گران میکنید متاسسفم از این مدیریت تان راکارش از ثبت نام شروع کنید ببینید ایا شرکتهای ایران خودرو میگذارند ثبت نام افراد عادی و مرم نیازمند به خودرو ثبت نام کند یا خیر در کل امورات وام و ثبت نام خودرو و غیره متاسفانه افراد سرمایه دار و پولدار دست گذاشته و استعماری و انحصاری اقدام میشود هیچ جای دنیا را اینجوری حق مظلوم و ضعیف ندیدیم که پایمال گردد.خدا از سرتان نمیگزرد بایستی هم در این دنیا و هم در اخرت جواب پس دید

سلام واقعا مردم کارشون به امتحان کنکور وتست زنی کشیده شده پولتو بدی تکنولوژی ۵۰ سال پیش خارجی ها رو بخری اونم ده برابر و کلی هم سهم امام و حوزه ومراجع و هزار خدانشناس دیگه رو هم بکشن روش رو بدی تازه واسه این اشغال تورو وارد یه رقابت مسخره میکنن که همه از انسانیت فاصله بگیرن بابا تو دنیا مردم هر ماشین لوکسی رو که بخوان در خونه تحویل بگیرن میرن تو سایت معروفی مثل امازون میخرن و تحویل میگیرن اینجا باید رو سر و کول هم بپریم پول نقد بدیم وقت نامعلومی دنبالش بوییم که این لگنو بگیریم اینم شده کشور خاک تو سرشون که مردمو اینجور زا براه کردن.

تا ۱۴۰۰ با روحانی و تا ۱۴۰۸ با جهانگیری عزیز. یادتون نره مردم خوب تهران

کی ثبت نام دارید؟

سه روز است کارم را رها میکنم که ثبت نام کنم ولی نمی شود روز چهارشنبه ۸ نفر از اقوام را دعوت کردم و گفتم گوش به فرمان من سر ساعت ۱۰ شروع کنید ولی در کمتر از ۱۵ ثانیه نوشت هیچ برنامه فروشی وجود ندارد

سه روز است کارم را رها می کنم که ثبت نام کنم ولی نمی شود چهارشنبه ۸ نفر از اقوام را به خانه اوردم و گفتم همه با گوشی هایتان اماده ورود به سایت باشید سر ساعت ۱۰ همه شروع کردند ولی در کمتر از ۱۵ ثانیه نوشت هیچ برنامه فروشی وجود ندارد

اگربویی ازانسانیت بردین که بعیدمیدونم
بیائیدیه فکری به قشرضعیف وطبفه پائین کشوربکنید.
همین لگنهایی که تولیدمیکنیدلااقل بصورت اقساطی بفروشیداون دسته ازمردم که توان خریدنقدی روبااین شرایط قیمتهاکه تاثریابردین وهرروزهم بخوایین بالامیبرین…
اقساطی بفروشین
البته اگرانسان باشی میفهمی
درداین مردم ستم کشیده را

سلام
دوستان خداوکیلی سرکاریم
چه خبره این قیمت؟؟؟؟
تازه سرشونوبخوره قیمتشون
کیفیت که صفر
تازه این لگنم نمیشه ثبت نام کرد.
هرکسی رودوستداشته باشندتعدادی روثبت نام میکنندوبعدهم اعلام میکنن ظرفیت تکمیل شد
واقعاچه بلایی بسرملت بافرهنگ واصیل آوردن…..

شماها الکی سایت و باز کردید واسه خودتون سایت باز نشده چطور بسته میشه؟؟؟

امروز با کلی زحمت خواستیم ثبت نام کنیم سایت باز نشده بسته شد انداخت من و بیرون دوباره اومدم تو گفت ظرفیت تکمیل این کلاهبرداریه

ملتی که قدر خودشو ندونه،هر بلایی سرش بیاد حقشه….

کسانی که میخوایین ثبت نام کنید بایدقبل از ساعت ده وارد سایت ایرانخودرو شده باشید راس ساعت ده روی خودرو مورد نظر کلیک کنید وارد که شدید تمام اطلاعات خریدار را وارد کنید که حدودا اگر خیلی تند بزنید یک دقیقه زمان میبره و طرفیت تکمیل میشه حالا باید اطلاعاتتون را سیو یا ثبت کنید وروز بعد به محض ورود به سایت پس از انتخاب رنگ وارد درگاه پرداخت میشید ونیازی به ورود اطلاعات نیست با این روش اگر زرنگ باسی حتما موفق میشید

سلام داداشی ثبت‌ نمی شه

سلام شما موفق به ثبت نام شدین؟

ثبت نام قطعی در فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا

سلام ببخشید چه جوری میشه ثبت نام کرد

سلام جوان

سلام بهم ایمیل بزن من میخوام برام ثبت نام بزنی

مشهد ثبت نام میزنم
زنگ بزن

سلام گوشیت خاموشه

سلام به وطن و ایران اگر انقلاب دوست داریم و بخاطر خون شهدا هدف انها استقلال و اذت برای ایران و ایرانی رفتن جان دادن پس امروز اتحاد داشته باشیم تا دست سود جو و وابسطه و دلال را کوتاه کنبم چون تمام این گرانی ها خود خودرو ساز هستن چرا الان ماشین تحویل به روز هست اما ثبت نام گذشته نیست پس با نخریدن به ایران و انقلاب کمک کنیم و تا همه بتواند از داشتن خودرو محرو م ن ش و ن د

بخاطر ایران و انقلاب و شهدا نخرید و همه ایرانیها بتواند ماشین داشته باشند

سلام به وطن و ایران اگر انقلاب دوست داریم و بخاطر خون شهدا هدف انها استقلال و اذت برای ایران و ایرانی رفتن جان دادن پس امروز اتحاد داشته باشیم تا دست سود جو و وابسطه و دلال را کوتاه کنبم چون تمام این گرانی ها خود خودرو ساز هستن چرا الان ماشین تحویل به روز هست اما ثبت نام گذشته نیست پس با نخریدن به ایران و انقلاب کمک کنیم و تا همه بتواند از داشتن خودرو محرو م ن ش و ن د

اگه خدارو قبول دارید پس شمارو به خدا ملت ایران رو چی فرض میکنید که اینطور دارین سر مردم شیره میمالین وقتی کره جنوبی صنعت خودرو رو شروع کرد ایران داشت ماشین های روز دنیا رو تولید و منتاژ میکرد ارزو میکردن یک روز مثل ایران بشن حال پیشرفت اون کشور به قول شما غیر مسلمان و پسرفت ایرانیکه اسلامی شد رو همه مردم و تمام دنیا میبینن اخه شما بویی از انسانیت بردین صبتنام برای خودرو میکنی پولت میخابه بعد یک سال میگن نداریم یه چیزدیگه بردار با قیمتی که تو این یکسال ۵برابر شده یا پولتو ببر بیرون یه ابنبات ازش میتونی بخری هیچ اعتباری به کارتو نیست و در عجبم ملت چرا ساکتند طرف پیش خانوادش دوبار دروغ میگه دیگه براش تره هم خورد نمیکنن اینا با این همه دروغ نمیدونم دهنم مردمو چطور بستند خدا ازتون نگذره که زندگیمونو جهنم کردین روز بهروزم اتیششو بیشتر میکنین

خدا لعنتون بکنه درد بلای مردم بخور به سرتون دقیقه ای هزار بار…………

لعنت بر ایران خودرو و سایپا .آخه پژو پارس ۸۳ میلیون.گل بزنه در این دولت .مردم از کجا بیارن .طورا به خدا بیایید ماشین نخرید

آیا خدایی شرکت ایران خودرو به تعهداتش سر وقت عمل میکند؟

نه.مال من ۴ ماه عقب افتاده

واقعا یه کاری کنید ما که نیازمند هستیم توان خرید پاشته باشیم

بخدا قسم فقط اسم مسلمون را یدک میکشیم هیچ یکی از چیزهایی که به ما واجب هست را انجام نمیدهیم شما یک نگاهی به مسیح های عزیز بکنید مثلا دوروغ نمیگویند و خیلی از کارهایی که ما میکنیم نمیکنند بترسید از روزی که تمام ظلم هایی که به مردم کشورتان کردید را بخواهد حساب کتند و به حساب شما رسیدگی کنندمنظور من کسانی هستند که سمتی در دولت دارند و خون مردم را ذ
درون شیشه کردن

لطفا ماشین نخرید مردم فهیم ایران.درضمن اگه قیمتا کاهش نیافت باییدایران خودرو وسایر خودروسازان به آتیش کشیده شوند.بخداخیلی دولت بی عرضه ای داریم مرگ براین سودجویان

خریدن خودرو حتی از طریق شرکتی با این شرایط و اوضاع هیچگونه توجیهی نداره و متاسفانه بر خلاف ادعا و تبلیغاتی که در رسانه ها می کنند ( فروش به مصرف کننده واقعی ) چون سایت ایران خودرو کلاً تعطیله و واسه ثبت نام بالا نمیاد و ظاهراً خود ایران خودرویی ها و نمایندگی ها همون ثانیه های ابتدایی کل پیش خریدها رو انجام می دهند تا به قیمت روز بازار خودروها رو به مصرف کننده های واقعی بفروشند و جالبه که فکر می کنند مردم هیچی نمی فهمند . لطفاً نخرین مردم عزیز و فهیم ، برای جلوگیری از سودجویی ها و زیاده خواهی این عده که متاسفانه جو بازار رو خودشون متورم کردن و دنبال مقصر می گردند . نخرید تا وضعیت بازار متعادل بشه ریا، همه چیز دست خود مصرف کننده است چون تا مصرف کننده نخره آقایون نمی تونن سودهای کلان ببرن . آقا نخرید لطفاً به خاطر خودتون هم که شده نخرید تا دست دلالان دولتی و غیر دولتی قطع بشه .

درهرنمایندگی راکه نگاه میکنی ده تاسمند است چراماشین های ایران خودرو دست دللان است کسی جواب گونیست تاکی باید منتظر ثبت نام جدید باشیم نماینده ایران خودرو ویاشورای رقابت جوابگوباش

اقا سایت ثبت سفارش خودرو باز شده هست یا نه؟ چرا بسته شده و کی باز میشه ؟

ثبت نام قطعی در فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا
۰۹۲۲۰۸۰۶۲۱۷

دادش یاد ماهم میدی ثبت نام کنیم

باید کدملیت پاک باشه بدون ثبتنام ماشین چه سایپا چه ایران خودرو

من زدم ۲۰۷

باید کد ملیت پاک باشه بدون ثبتنام حتی یدونه ماشین

سلام داداش چجوریاس واقعا میتونی خرید بزنی یا سرکاریه فقط پولشو میگیری و حاجی حاجی مکه

سلام می خواستم سورن توربو شرایطی ثبتنام کنم میشه یه نمایندگی معرفی کنید چون داخل سایت هرچی میزنم پیدانمیشه ممنونم

سلام خدمت دوستان عزیز.خاک بر سرملت ما وحتی خود من که زندگی با ذلت را به مرگ باشرافت ترجیح داده ایم.متاسفانه صنعت خودرو سازی ما افتضاحه.به والله که حیف از پول که بخای بدی جای این ماشینهای ساخت داخل.زور داره ۴۰میلیون بدی جای ماشینی که کشورهای خارجی اصلا جزو ماشین حسابشون نمیکنن وحتی برای اسباب بازی بچه هاشونم قبولشون ندارن.
آقایون سازنده ومدیرا ومسیولان خداوکیلی خودتون سوار این چیزایی که میسازین میشین.کم به این ملت بیچاره زور بگین ومردم به تب نگیرین که به مرگ راضی باشن.
قیمتهاتون خیلی بالاست ویکاری کنین که مردم بتونن یه ۴چرخ برا خانوادشون بگیرن.
خیلی بی وجدان وبی خدایین خدا نشناسها.

اقا این پیکان جدیدا که میگن کى میاد تو بازار؟؟؟اصلا وجود داره؟؟؟یا اینم دروغه

از اول وقت امروزخیلی تلاش کردم یکدستگاهH30cross ثبت نام کنم که موفق نشدم لطفا نوبت بعدی را به ایمیل اعلام فرمایید.ممنونم.

یکی از سختگیرانه ترین کشور های دنیا برای خرید خودرو خارجی با گمرکی چند برابر ایران هست بعد از روسیه ، اشغالای چینی هم که اضافه شده ، حال کنید برای خودتون ، مردم فوقش برمیگردن به چهارپایان شما هم مجبورین جای ماشین اشغالاتون برای مردم خودکارهای چینی بفروشید….

ذلیل شده ها

فقطماشین خوب تحویل ملت بدهید

به امید روزی که یه زلزله ی ۲۰ ریشتری بیادو هم شما هم ما کلا هممون محو شیم خاک بر سرتون با قیمتاتون

مقاومن ت نخریدن خودرو تموم شد؟؟صبرتون به پایان رسید؟؟ولی ضرر میکنیدا اگه بخرید قمیتا۱۰برابر میشه ها…
انتخاب با خودتون

بیست روزه خودرو تحویل بدن خوبه ولی طول میکشهبرای ۳ماه

سلام علیکم
به نظر میرسد قیمت ها هنوز هم با قیمت مورد انتظار مردم مطابقت ندارد. می بایست تجدیدنظر شود. قیمت ها فوق العاده بالاست و من به شخصه خودم و دیگران را به امتناع از خریدن تا ماههای آتی و قیمتهای جدیدتر توصیه می کنم….
ان شالله که دسترنج مردم معادل بهای کالایشان باشد.

پخ

با سلام
بنده در اول خرداد ماه سال جاری یک دستگاه خودروی پارس LX ثبت نام کرده ام ولی بعد از مدتی و با کمی تحقیق نظرم عوض شده و میخوام حواله ثبت نامی را به پارس سال تغییر بدم که به گفته مسولین ایران خودرو باید تا موعد ثبت نام منتظر بمانم از دوستانی که در این موضوع اطلاعاتی دارند تقاضای راهنمایی دارم . تشکر

سلام خسته نباشید
لطفاً در مورد زمان ثبت نام پیکان جدید اطلاع رسانی کنید.

باسلام ببخشیدلطف کنیدپژو۲۰۶تیپ ۲روهم برای فروش بگذاریداخه بعضی ها بوجه اشون نمیرسه که تیپ های بالاترروبخرن چقرگران شده

سلام و خسته نباشید میشه بگید کی ثبت نام فروش نقدی دارید؟ پژو پارس سال میخواستم خواهش میکنم خبر بدید اخه نمایندگی ۳ تومن گرونتره ممنونم ۰۹۱۹۱۶۶۶۰۷۹

سلام.صنعت خودروسازی درایران درچندکلمه توصیف میشود : غیراستاندارد.غیرایمن.قیمت های غیرواقعی.زورچپان بامدلها ورنگهای تکراری.وکسل کننده.والامن حاضرم الاغ تورسوارشم .

سلام واقعا تویل ۱ ماه درسته؟اگه اره پس جرا مال من هنوز تحویل داده نشده

سلام اصلا چجوری ثبت نام کردین ما چرا نمیتونیم؟

خیلی عالی

ما که نفهمیدیم بالاخره قیمت این ماشینا چقدره و بعد از پیش پرداخت کی و چقد باید پول داده بشه؟؟؟

لطفا وقتی می خواهی درباره خودروحرف بزنی وداری دروغ باراین همه مردم می بندی اسم خدا رانبری که دروغ گفتن شماخیر برکت خدا از سرمردم بی گناه رفته

لطف کنید ۱ سایت واسه سبتنام بزارید. و این که تعداد سبتنام ظرفیت بالا باشد

لطف کنید ۱ سایت واسه سبتنام بزارید

فرزانه خانم ثبت نام نه سبتنام

اگه حقوق مردم هم عین فروشندگان و سهامداران خودرو که اکثرا وزیر هستن رعایت میشد ما هیچ مشکلی نداشتیم حالا هم مجلسی ها ب سهمداران خودروها اضاف شده اند

چرا قیمت تموم شده خودرو رو نمی گید این دیگه چه جور معامله ایه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تنوع در محصولات با کیفیت اگر باشد بهتر خواهد بود

بنده۳ماه است نمیتونم ثبت نام نمایم ازاولین روز پشت اینترنت میشینم تاساعت۱۳ولی درادامه تکمیل ظرفیت اعلام میدارد

به خدا ایران خودرو و سایپا با این قیمتها و این کیفیت و خدمات پس از فروش باید درشو گل کنن

اگه خیلی مردیددرواردات خودرورابازکنیدبعدببینیدبااین قیمت کی ماشیناتونوسوارمیشه

خواهشا بفکر مردم باشید چرا ماشینی ک با یهترین کیفیت صادر میکنید باید قیمت ۱/۱۰ قیمت داخل کشور باشه. با قیمتهای نجومی و تورمی ک هر روز زیادتر میشه کسی جرات خرید نداره

به جای اینکه هی قیمتهارو بالا ببرید یا از کیفیت بدزدید یک خورده اتصاف داشته باشید

راسته که میگن قیمت اصلیه پژو۴۸۰۰۰۰۰تومانه و شماها به ملت شریف ایران این مبلع ها رو فرو میکنید؟
آیا انصافه؟لیاقت این مردمی که به جای تفنگ۸سال با گوشتشون جلوی توپ وتانک وایسادن پراید۲۰میلیونیه؟
انصافتون کو؟
بخدا حق الناس باید جوابگو باشید

آدم احساسس می کنه خون مردم رو با ۲۲ درصد و سال بعد تحویل دادن می مکید.

بخدا خیلی بی خبرازروزگارمردمید با این گرونی میشه به فکرماشن بود

قیمت ومحصولات ورنگها متنوع

قیمت ومحصولات

خداباعث وبانی این گرونی خودرو رو محتاج پراید کنه.ایشاالله

بهترین انتخاب نخریدن خودرو ایرانی

سلام اقا ما ۳ نفر هستیم میخواهیم یک خر شاسی بلند بخریم ایا ایران خودرو باکیفیتشو داره یکشو برای ما رزرو کنه

سلام خسته نباشید اومدیم اونم بعد چند سال ماشین بخریم که خدا ایشالله به این ماه عزیز ازشون نگذره گرون شد

آخه این انصافه

لطفا ، تاریخ بعدی پیش فروش سمند ال ایکس را اعلام کنید

چشمتون سفید

اگر ایران خودرو به وعده خود عمل کند و سر زمان تعیین شده و به موقع خودروها را تحویل دهد بسیار عالی خواهد بود با این کار هم برنامه ریزی مشتری بهم نمیخوره و هم اعتماد مردم را به قول و قرارهای خود به دست میاره . البته من خودم نگران این هستم دیر تحویل دادن خودرو به منم برسه کاش می شد از طرف شرکت این اطمینان بم داده بشه که سر زمان مقرر ماشینم رو تحویل دهند .

اگر ایران خودرو به وعده خود عمل کند و سر زمان تعیین شده و به موقع خودروها را تحویل دهد بسیار عالی خواهد با این کار هم برنامه ریزی مشتری بهم نمخوره و هم اعتماد مردم را به قول و قرارهای خود به دست میاره .

برادرم داره توافتاب سوزان عرق میریزه تا پوماشو جمع کنه بتونه وام بگیره براخرید ماشین ب نظرشما چندسال طول میکشه/ هرچی میگذره قیمتا بالامیره حق شما مسولین این مردم .زحمت کش نیست

سلام من پیش ثبت نام خودرو سمند و۲۰۶ رو شرایط پرداخت و تحویل خودرو و تعداد اقساط و نحوه ی پرداختش رو محبت کنید یا شماره تلفنی که پاسخگو باشه ممنون.

khoda rishetuno bekane ishala
haroom zade ha

ishala .

خدا رو خوش نمیاد این چه وضع ثبت نام ست.تا فک فامیل نمایندگی های ایران خورو مونده نمیزارن به ما خودرو برسه.اگه این فروش بخاطر امام زمان است خود امام زمان جواب شون رو بده

امروز اعلام شد ساعت ۱۰ فروش اینترنتی ایران خودرو آغاز میشود….با اینترنت یک مگ سریع برای ثبت نام اقدام نمودم اما مداماً در مراحل آخر پیغام باعرض پوزش لطفاًدوباره سعی بفرمایید میداد ودرپایان نیز بعد ۳ ساعت تلاش اعلام شد ظرفیت تکمیل میباشد. آخر این مسلمانیست؟ اینگونه دست دلالها را کوتاه میکنند. خودشان پهنای باند مخصوص دارند و بقیه…….

متاسفانه مشکل ما مدیریت و برنامه ریزی است که همیشه دودش تو چشم مردمه ومتاسفانه تر اینکه تنها چیزی که برای مسئولین اهمیت نداره مردمه.این توهینه اشکاره به مردم واقعا افغانستان و عراق رو ببینید چه ماشینهایی با چه قیمتی سوار میشن بعد ما ۴۰ م تومان بدیم پرشیا سوار شیم که بعد ۶ ماه صدای ماشین از هرطرفش بیاد و تلق تلقش گوشخراش بشه.متاسفم که مارو به سخره گرفتن و بازیچشونیم و ما آدمها براشون اینقد بی ارزش.

منم میخوام سوار خر بشم کجا ثبت نام کنم؟؟؟

الهی که دعای همه این مشتریهای شریف درحق شما مستجاب شود.

عطارهفت شهر عشق را گشت ما هنوزاندر خم یک کوچه ایم
دلم خونه از ایران خودرو

سلام .خجالت هم نمیکشند با این وضعیت ثبت نام و قیمتهای نامعقول . متاسفانه مردم از حقوق لازم مصرف کننده برخوردار نیستند. شواری رقابت هم با خودرو سازها همدست شده و مشغول سر کیسه کردن مردم هستند .

پارس دوگانه در سال ۹۲ ثبت نام کردم که قرار بود بهمن ۹۲ تحویل داده شود اما تا کنون (۹۳/۳/۳) خبری نشد. چرا؟

ثبت نام جدید پژوه۴۰۵

هرچه دلتون میخواهد گران کنید .ما مردم ایران اگر غیرت داشته باشیم اشغالهای باصطلاح خودرو…. را نمیخریم .میگن خود کفا هستیم ولی نصف بیشتر قطعات خوردو را از چینی های اشغال فروش تهیه میکنند.

چرا مسوولان کشور در برابر دزدی اشکارا و راند بازی تولید کنندگان خودرو بی تفاوت بوده و از اینکه این بی غیرتها مردم را سر کیسه میکنند کاری انجام نمیدهند . سالها مردم ایران محصولات بی کیفیت اینان را خریدن تا به امید پیشرفت صنعت خودرو ناینکه دستشان را به دست غربهای کثیف گذاشته و همسوی با سیاست های امریکا مردم را تحریم کنند . چنین افرادی پست تر از این امریکایهای بی وجود هستند .مردم تحریم های انان را تحمل میکنند اما حاضر به تحریم خودی نیستند . این همه خودرو صفر کیلو متر با قیمت های بازار سیاه از قبر کدام خایین به مردم در بازار پر شده …..

ی کم از طمعتون دست بر دارید تا همه بتونن بخرند.

خدالعنتتون کنه.شماهاحرام خورید۴ساله میخوایم ی پرایدبخریم هرچی وام میگیریم تاب دستمون برسه دو سه تومن گذاشتن روش.پژو ک جزآرزوهای محال شده.ازخدا میخوام همون قدر ک این مردم شریفو عذاب میدین دردودنیاعذاب بکشید

خدایی خودتون خجالت نمیکشین .بابا مردم رو جی فکر کردین؟

من کارگرم تا صد سال دیگر هم نمی توانم پکیکان بخرم چه نظری باید بدهم ……

بمیرم برای بابا های ایرانی!
چه قدر زندگیا سخت شده …..
وای وای شوهرای ایرانی را دیگه نگم بهتره !!!!

خودکفائی ، خوداظهاری یا خود ارض ….؟!
تو این مملکت که هر روز دم از خودکفایی میزنن و میگن در فلان چیز و بهمان چیز خودکفا شدیم
سمند خودروی ملی میشه و ۹۰ درصد قطعات در داخل تولید میشه
پراید لوگوی سایپا میگیره و کلیه قطعات داخلی میشن……
عجیبه که با کوچکترین افزایش قیمت ارز، خود کارخانه قیمت هاشو افزایش میده و میگه قیمت تمام شده افزایش پیدا کرده
حالا پیدا کنید جواب این معادله چند مجهولیه خودکفایی،قیمت ارز،تولید در داخل،واردات برخی قطعات ، تحریم و …
راستی ثابت ماندن قیمت پراید در کشور دوست و برادر سوریه در حد یک چهارم قیمت داخل رو نیز به این معادله اضافه کنید….؟!

اخه ایرانی چه گناهی کرده که نباید ماشین خوب سوار شه

خاک برستون که قیمیت خورودرو بالا ثبت نام می کنیم بعد به موقع هم تحویل نمیدیت یکی باید اینا رو جواب بده؟

کاش کمی اتحادو از اون وبی دین سعودی یادمیگرفتیم(مرغ نخریدند تا ارزون شد)
ماشینای خارجی۱۰سال پیش شرف داره به فرقونای صفر اینا
والا

نظر خاصی ندارم فقط میتونم بگم همش دروغه نمیگم دروغ نگین لااقل کم دروغ بگین

ما اوندفعه تصمیم گرفتیم ۳ روز پورشه نخریدیم ارزون نشد….ایندفعه تصمیم میگیریم ۱ هفته پژو نخریم ببینیم ارزون میشه؟یانه؟

باسلام ببخشید کوشیم بعضی کلمات نداره غلط املایی ندارم ایران خودرو و سایبا یواش یواش برای قشر متوسط داره میشه افسانه مکر امام زمان(عج)فرجی بکنه قیمتها بایین بیاد ماهم دلمون ماشین میخواد نه انجنانی درحد براید وبزو که ماشاالله روز بروز کرون تر میشه کسی نیست به این شرکتها بکه ماشینی که ۸میلیون یا بزو۱۵ًمیلیونی یک شبه دوبرابرمیشه این انصافه مکر ارزدولتی هم نمیکیرن وامی هم که میدن ۱۰۰ضامن میخوان کاش من ام بدری داشتم وام بدون ضامن برام میکرفت بسشم نمیدادم ماندم بجه دوم توراه جه خاکی بریزم سرم جایی هم سراغ ندارم کورتاجش بکنم خودمم اعتقاداتی دارم کناه میدانم مستاجر دست فروش سالم اهل هیجی ام خداروشکرنیستم ماندم سالمم نمیتونم برایدی بخرم فقط شرمنده زن وبجه ام نشم بدون وسیله هم میکذر جو ن میکذرد غمی نیست باخدا باش و،،،،،،،،،،،،،

باسلام ببخشید کوشیم بعضی کلمات نداره غلط املایی ندارم ایران خودرو و سایبا یواش یواش برای قشر متوسط داره میشه افسانه مکر امام زمان(عج)فرجی بکنه قیمتها بایین بیاد ماهم دلمون ماشین میخواد نه انجنانی درحد براید وبزو که ماشاالله روز بروز کرون تر میشه کسی نیست به این شرکتها بکه ماشینی که ۸میلیون یا بزو۱۵ًمیلیونی یک شبه دوبرابرمیشه این انصافه مکر ارزدولتی هم نمیکیرن وامی هم که میدن ۱۰۰ضامن میخوان کاش من ام بدری داشتم وام بدون ضامن برام میکرفت بسشم نمیدادم ماندم بجه دوم توراه جه خاکی بریزم سرم جایی هم سراغ ندارم کورتاجش بکنم خودمم اعتقاداتی دارم کناه میدانم مستاجر دست فروش سالم اهل هیجی ام خداروشکرنیستم ماندم سالمم نمیتونم برایدی بخرم فقط شرمنده زن وبجه ام نشم بدون وسیله هم میکذرد

باسلام ببخشید کوشیم بعضی کلمات نداره غلط املایی ندارم ایران خودرو و سایبا یواش یواش برای قشر متوسط داره میشه افسانه مکر امام زمان(عج)فرجی بکنه قیمتها بایین بیاد ماهم دلمون ماشین میخواد نه انجنانی درحد براید وبزو که ماشاالله روز بروز کرون تر میشه کسی نیست به این شرکتها بکه ماشینی که ۸میلیون یا بزو۱۵ًمیلیونی یک شبه دوبرابرمیشه این انصافه مکر ارزدولتی هم نمیکیرن وامی هم که میدن ۱۰۰ضامن میخوان کاش من ام بدری داشتم وام بدون ضامن برام میکرفت بسشم نمیدادم ماندم بجه دوم توراه جه خاکی بریزم سرم جایی هم سراغ ندارم کورتاجش بکنم خودمم اعتقاداتی دارم کناه میدانم مستاجر دست فروش سالم اهل هیجی ام خداروشکر

از هفته بعد قیمت بنزین میشه ۱۱۰۰ تومن ینی ۳ برابر!!!!پرایدم میشه ۵۰ ملیئن ۳برابر دیگه!!!!!

عزیز من تو ایران قوانین برعکس دنیاس! جای دیگه سوخت گرون بشه قیمت ماشین میاد پایین ولی اینجا قیمت بنزین از هفته بعد میخاد بشه ۱۱۰۰ تومن در عین حال ببین قیمت خودرو چی میخاد بشه !!!!! بنزین قیمتش ۳ برابر میشه پرایدم میشه ۵۰ ملیون!!!!!!!!

با سلام بس کی ای سایت فروش اینترنمتی باز میشه اگه باز بشه فقط نمایندگی ها برای فروش به قیمت آزاد برای خودشون ثبت نام میکنند بفرمایید تکلیف ملت چیه

لطفا سایت را در دسترس مردم قرار دهید تا مردم بتوانند راحت ثبت نام کنند عدالت واقعی این است .

از هفته بعد قیمت بنزین میشه ۱۱۰۰ تومن ینی ۳ برابر!!!!پرایدم میشه ۵۰ ملیئن ۳برابر دیگه!!!!! اشتباه نکنید ما ترکیه زندگی نمیکنیما توی ایرا با این همه منابه وذخایر جورباجور!!!!

خیلی متشکرم از اینکه مارو در جریان میگزارید
خدا قوت که برای رفاه و امنیت ما شب و روز در تلاشید
ای البالو
ای بامادور
ای جیییگر
پی

قیمت همه چیزتوایران سه برابرشدولی قیمت ماشین حتی دوبرابرنشده است این ملت چراهمش بفکرقیمت ماشین هستن بریدبقیه چیزهارو ارزون کنیدنه ماشین که قیمتش دوبرابرهم نشده

لطف کنید پیش پرداخت کم واقساط طولانی تری برای ثبت نام در نظر بگیرید تا همه بتونند صاحب ماشین بشوند تشکر

ماشین های ایرانی آشغاله.(مکانیک)

روی مافیا سفید نمایندگی ها دست شون از پشت بستن ثبت نام بهمن کسی جز خودشون وباندشون کسی نفهمید

روی مافیا سیسیل سفید نمایندگی ها دست شون از پشت بستن ثبت نام بهمن کسی جز خودشون وباندشون کسی نفهمید

من ۱۷ دستگاه ماشین پژوه می خوام برای کارم در شرکت فروش عیدانه کی شروع میشه و بگین که و اقساط چند ماهه میدید محمدی از ایذه

آروزى خرید یک پژو پارس معمولى به دلم مونده ولی متاسفانه پایین بودن سطح اقتصادى باعث شده دیر به این خواسته ام برسم مجبورم وام خرید خودرو بگیرم و از خدا میخوام مسئولان را از خواب غفلت بیدار کند که این قدر به مردم ظلم نکنند

سلام.چرا؟مگه کشور ایران پول ثروت نفت گاز و……….نداره که این قدر مردومشو اذیت میکنید .چرررررررررررررررا؟لطفا به گوش دولتی جماعت برسه …..

efj khl n,fhvi

ثبت نام دوباره پژوپارس کی شروع میشود؟لطفن جواب دهید

سلام خدمت برادران عزیز!
اگه میشه ماشین ها رو شرایطی کنید مث قبل تحریم ها!!!
ما اصلا کاری به گرون فروشی نداریم!!!

ثبت نام وانت کی شروع میشه

سلام این جه وضع نابسامانی است این گرانی می خواهم یک ماشینی بخرم ولی نمی تونم بخاطر اینکه ورشکست شده ام وضیعتم خیلی خراب است

افسوس. آخه چقدر افسوس بخورم بخاطر این همه گرونی

این ماشینا پکیدتون افغانستان ۲میلیون نمیخرند بیچاره ما ایرانیان!!!(ما از زن پدریم)

همانا ای مردم صبور باشید که در میان شما ظالمانی وجود دارد که آنها را به سزای اعمالشان میرسانیم.

چرا اتومبیل دنده اتوماتیک ارزان قیمت تولید نمی کنید که ما هم بتوانیم سوار بشویم

قیمتاتون رو بیارید پایین خیلی افتضاحه بخدا

ما ایرانی ها بلدیم فقط روزهای عاشورا پشت ماشینمون برای امام حسین مطلب بنویسم
بیاید برای مبارزه با گاری فروشهای ایران خودرو وسایپا ودر کل اعتراض به صنعت خودرو از پشت ماشینهامون (شیشه) عقب اعتراضمن را بیان کنیم

جالبه

دیروز ایران خودرو فروش فوری داشت ثبت نام کردم پول واریز کردم ولی امروز نه از پول خبری هست نه ماشین-بازرسی ایران خودرو گفتش سیستم ایراد داشته الان هم پول به حساب برنگشته در ضمن داخل سایت ایران خودرو هم نوشته ظرفیت به اتمام رسیده.کی رسیدگی میکنه

بابا اینا که اینقدر قیمتا رومیبرن بالا که خدا پیغمبر سرشون نمیشه همشون بی انصافن امیدوارم یه روزی خداجواب اینهمه بدی که میکنیدو بهتون بده با این ماشینای الکیتون

میخواهم ثبت نام کنم

خیلی شرایط بی خودیه

ماشین یک ماه تحویل تا الان ۵۰۰ هزار تومان خرجش کردم چون ایران خودرو یدکی نداره بعد تو بازار آزاد میده به قطعه فروش .خدا به شما خیر ندهد

۲۰۶ صفر گرفتم موتور سوزوند حیم از یه پول سیاه

به کشورهای دیگه ماشین صادرمیکنیین با کمترین قیمت ولی به خودتون رحم نمیکنید

عزیز قیمتا یکیه… برا اونا کمتر میافته… چون پول ما بی ارزشه… البته اثر تحریمه که پذیرفتیم.
گرچه روحانی هنوز دستو پا میزنه توش.. آخرشم هسته ای رو داد، گوگل پلی آزاد کرد…!

سلام هر نمایندگی ارومیه سر زدم میگه ثبت نام پارس ال ایکس نداریم .

باور کنیددنیای دیگه هم وجود داره با شما مدیران بی کفایت هستم

بیچاره این ملت شریف که بایداین همه تاوان بی لیاقتی مدیران روبدن.

پژو ۴۰۵ اس ال ایکس ثبت نام کرده بودم بایستی طبق فرارداد تا ۳۰ آبان تحویل می دادن …تاریخ ۸ آبان کلیه مبلغ باقیمانده قرارداد رو گرفتن و گفتن ۴۰ روزه تحویل میدن… الان۲۰ دی ماه است یعنی حدود ۳۰ روز هم از تاریخ ۴۰ روزه شان گذشته است …هنوز تحویل ندادن….

سمند پایه گاز ef7ثبت نام کردم تحویل آبان۹۲حالا۱۵ دی میگن تولید نمیشه بیا جایگزین کن ولی دارید پایه گاز ثبت نام میکنید چرا؟

گران فروش…

من سمند اسی خیلی دوست دارم شرکت نمیزنه و آزاد بازار هم قران خواهشن منو راهنمای کنید من عاشق اسی هستم

چرا سمند اسی شرکت نمی زند ومن الان نگاه به قیمت ها ایران خودروکردم شرکت شمند اسی را ۲۰میلیونو خورده ای زده بود ولی قیمت ازادش ۲۴میلیون هست

با توجه به اعلام قیمتها ثابت می شود که صنایع ما نسبت به ثبات بازار خودرو بسیارعملکرد ضعیفی داشته است واین وضعیت نابسامان جامعه را نشان می دهد که متأسفانه مدیران ما آن را انکار می کنند.

شما دارین … به این مملکت همین

اخه سگ سوار ۲۰۶ صندوق دار میشه که شده ۴۰میلیون بلخره در روی یه پاشنه نمی چرخه

سلام من میخواستم شرایط پیش خرید رانا رو بدونم ،راهنماییم کنید سپاسگزارم

خوب ملتی گیر انداختین

اگه مرزا رو باز کنید میبینید کی سوار اینا میشه .

خاک بر سر شما کنند که مردم را سر کار می زارید اگر دلتان به حال مردم نمی سوزد لااقل از خدا بترسید. حداقل اگر برج ۷ قرار بود خودرو را تحویل بدید که ندادید لااقل زمان تحویل مدل ۹۳ بدید لغنتی ها

سلام عزیزان
جانباز سی درصد هستم
برای خرید اتومبیل با تسهیلات ویژه چه باید کنم
با سپاس منتظر پاسخ می مانم.

کلاه بردار ها ماشین ثبت نام می کنیم سر موعد تحویل نمی دید دو سه ماه ادم های بیچاره می پیچونید بعد میگید ماشین مورد نظر نداریم سمند بر دارید اخه اگه سمند تون می خواستیم از اول می تونستیم خودمان ثبت نام کنیم

گرونفروشایه بی همه چیز

ایرانی جنس ایرانی بخر خر خر خر خر خر

ادم الاغ سوار بشه وپولشو دور بریزه بهتره تا سوار این لگنا بشه

خیلی بد بود

ماچقد بیچاره ایم چند وقته که میخوایم پارس بخریم ولی پولمون کافی نیست حالا باید چیکار کنیم فقط ماتو فامیل ماشینمون پرایده .بسوزه پدر بی پولی…

امیدوارم روزی برسه که حسرت داشتن یه رنو به دلتون بمونه .اخه چرا اینقد گرون…

یعنی وای بر ملت

یک مقدار شفاف تر کنید مثلا این پول پیش را گرفتید بقیشو چطور و کی میگیرید؟؟؟؟؟

ایران خودرو هیچ وقت به قولش عمل نکرده وهمیشه ماشینها را دو تا ۴ماه تاخیر تحویل میده وکسی هم پاسخگو نیست ای مردم اگاه باشید کلا سرتان نرود خدا عاقبت اینارو بخیر کنه

حرومتون باشه این پولها مطمئن باشید این پولا خوردن نداره. به امید نابودی شما وامثال ریاکارتون.

قیمت ها بسیار بالاست و کیفیت محصولات پایین است.چرا ما باید این محصولات را باقیمت پایین در اختیار کشورهای دیگر بگزاریم و خودمان با بالاترین قیمت خریداری نماییم.

بالا ترازسکوت که هیچ مجبوریم هیچی نگیم ماشین شده واسمون جهنم پراید هفت ملیونی شده شانزده تومان بعدمسوولان میگن کف بازاره بایدبگیم مدیریت نیست ملت سرازخود شدند

من هم با نظر شما موافق هستم از فردا به دنبال پالان و خری با سم طلا میرم.

خوبه

با عرض سلام خدمت تمامی هموطنان عزیزم که از ایران خودرو ماشین خرید کردند
از این به بعد بیاید خر بخرید از ایران خودرو نخرید

بخاطر سود ۲تا کارخونه مثلاخودروسازی ۷۰میلیون باید ماشینهای گران و بی کیفیت سوار شن کمی هم به فکر جان مردم باشید اگه راست میگین واردات خودرو رو ازاد کنین ببینم کسی اشغالهای شمار مفت میبره یا نه -شما مدعی خدا هستین کمی بفکر مردنتون باشین

سلام احتراما اگر امکان دارد من می خواهم ثبت نام کنم کمک کنید

بعد از۸ماه ,کلاهبرداری جدیدتونه ,یورو۴ سه میلیون گرونتر ,مسخره ها همون اشغال ساده رو تحویل بدید نخواستیم ایمنیش رو

سلام تنها راه حل این مشکل این است که مردم نخرند اما متاسفانه داخل ایران هر چیز گرون بشه مردم عزیز بیشتر میخرن

سکوتی میکنم بالاتر از فریاااااااااااااااااد

افسوس………..
مردم شعار را دوست دارن،شما هم لطف می کنید کم نمی گذارید…
من هم می گویم:از ماست که بر ماست..

این دولت که نه تنها کاری برای این دوتا شرکت گرون فروش خودروسازی نکرد بلکه یه شعار جلوگیری هم داد رفت حالا از رهبری میخواهیم خودش وارد بشه وببینه جه خبره واز اونا جواب بخواد

چرا اینقدر بد و بیراه میگین، مگه فقط ماشین گرون شده
همه چی زیر سره اون دستای پشت پرده ست … که دیگه نیست

برید بمیرید همتون . مطمئنا این پولا به راحتی از گلوتون پایین نمیره ، این و مطمئنم !!!!! وای به حالتون که از خدا بی خبرین …

شیطونه میگه با سر بیا برو تو مانیتور چپو راستشون کن بیا د آخه نامرددا آخه این چه کاریه میخایین بکونین میخوام زن بگیرم زیر پام ژیانم ندارم

آخه بی انصافها به داد جانبازان هم برسین

…….

با سلام کاشکی قیمتها کمی کاهش داشت تا آرزوی ماشین داشتن به دلمون نمونه اگر اقساطی ماهیانه بود خیلی خوب بود

ایکاش چند سال پیش ماشین می خریدی آرزو به دل نمی موندی فددددددددددددددددددداااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتت

ایشالا ازدواج کردی شوهرت برات میخره

۳۴ سال مصرف کننده بدبخت ایرانی جور تولید کننده بی عرضه دزد را کشید یک سال هم تولید کنندهنمی تواند جور بکشد

سلام
مارو ازشرایط (فروش اقساط)فروش خودرو۴۰۵دوگانه سوز خبردار کنید

ای خاک تو سرتون کنن!

به خدا از اسفد ماه من منتظرم شما قیمت خودرو رو بدین بعد حرف از ۴_۵ ملیون کاهش زدین ما صبر کردیم …
بعد الان ۵۰۰هزار تومان اوردین پایین؟
مارو چی فرض کردین؟
به نظر می ۲ملیونم کاهش بدین ارزش ۳ ماه سرگردانی مارو نداره.

جه برانامه ای برای واگذاری خودرو به جانبازان در سال ۹۲ دارید

کلاه بردارها

خدا کنه خداوند در آخرت شما و این خودروهای بی ارزششتان رو با هم بسوزاند

هواپیما با۵۰ تن وزن تو هوا حرکت میکنه ماشین های ایران خودرو رو زمین نمیتونه حرکت کنه {چپ میشه}

لعنت خدا بر شما و کسی که شما رو مسئول کرده.ازبنده های خدا نمی ترسین از خدا بترسین.

خاک بر سر گران فروشتون خیلی ماشیناتون درجه یکه باید هم قیمت ببرین بالا

شما غلط کردید که من تا حالا به شما آدمهای بی ارزش نظر دادم

ایشالله امام زمان شما ها رو به سزای اعمالتون برسونه ای انسان نماها

لــــــــــعنـــــت به پدره گرونفروشتون سره کاریها

کیسه برنج ۱۰تومانی شده ۶۰ تومان ۶برابر ماشین ۸ میلیونی شده ۱۶ میلیون ۲ برابر هنوز جا داره

شما اول به تعهدتات کدشته عمل کنید بعد برای خودتون تعهد مجدد ایجاد کنید

مردم مسخره کردییییییین

اقا تروخدا نظر به اینا ندین به خدا اینا عرضش نظر دادنم ندارن انشالله کارخونشون اتیش بگیره و اونایی که دوست دارن وضعیت ماشین اینطور باشه انشاالله خداجوابشونو بده.
یازهرا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید *


(ضروری)

(ایمیل شما نمایش داده نمی شود)
(ضروری)


روزنامه امروز

نرخ روز ارز

قيمت سکه و طلا

قيمت روز خودرو

قيمت انواع گوشی

قيمت مسکن

قيمت لپ تاپ

قيمت تبلت

قيمت دوربين

قيمت تلويزيون

قيمت لاستيک

نقشه تهران

نقشه ترافيک تهران

وضع آب و هوا

ترافيک جاده ها

آلودگي هواي تهران

پخش زنده تلويزيون

جدول ليگ برتر

قرآن آنلاين

اوقات شرعي

تقويم ايران

شاخص سلامتی

ضمن عرض سلام و احترام

بسیار سپاسگذاریم که به خانواده بزرگ ما پیوستید

برای اطلاع رسانی بهتر شما همراهان گرامی
بوسیله ایمیل شما را مطلع خواهیم کرد

اطلاعیه و شرایط فروش ایران خودرو و سایپا با فیلم آموزش و ترفند های ثبت نام ایران خودرو شرکت سایپا نحوه ثبت نام اینترنتی ایران خودرو فروش فوری و پیش فروش.

آشنایی با شرایط و نحوه ثبت نام اینترنتی محصولات ایران خودرو ،سایت جدید ایران خودرو،نحوه ثبت نام ایران خودرو،نمایندگی ایران خودرو،قیمت محصولات ایران

چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم

آشنایی با شرایط و نحوه ثبت نام اینترنتی محصولات ایران خودرو ،سایت جدید ایران خودرو،نحوه ثبت نام ایران خودرو،نمایندگی ایران خودرو،قیمت محصولات ایران

آموزش ثبت نام شرکت سایپا،نحوه ثبت نام سایپا، آموزش ثبت نام اینترنتی سایپا،آموزش ترفند ثبت نام سایپا،ثبت نام سریع شرکت سایپا،خرید اینترنتی از سایپا،ترفند ثبت نام موفق سایپا،ثبت نام موفق سایپا،ثبت نام سریع سایپا، آموزش تصویری ثبت نام سایپا،آشنایی با ترفند های ثبت نام سایپا

شرایط فروش فوری سایپا،وب سایت فروش فوری سایپا ،فروش فوری سایپا دوشنبه 24 تیر 98،ثبت نام اینترنتی سایپا،وب سایت خرید محصولات سایپا،شرایط فروش

آموزش ثبت نام سایپا مشکلات و رموز زیادی دارد که فقط شما میتوانید طی چند ثانیه بین میلیون ها درخواست کننده آن را انجام دهید.

با توجه به اختلاف قیمت بسیار زیاد خرید خودرو در بازار و کارخانه که درنتیجه افزایش تقاضا در مقابل کاهش عرضه خودرو توسط شرکت های ایران خودرو و سایپا می باشد ،  باعث افزایش چند میلیونی پرداخت به افراد برای ثبت نام اینترنتی خودرو شده است. ما در این وب سایت سعی کرده ایم تا دانش فنی و ترفند های مورد نظر را به شما آموزش دهیم تا تمامی افراد بتوانند به راحتی ثبت نام خودرو خود از سایت اینترنتی ایران خودرو و سایپا را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

در این وب سایت  به صورت فیلم آموزشی  و مقاله  تمامی ترفندهای لازم برای تکمیل فرایند ثبت نام اینترنتی در سایت ایران خودرو و سایپا و رفع خطاهای احتمالی در هنگام ثبت نام برای رسیدن به درگاه بانکی در سریع ترین زمان ممکن آموزش داده می شود.

خاطر نشان می شود وب سایت ثبت نام اینترنتی خودرو ، بلاخص سایپا هر چند وقت یکبار دست خوش تغییرات می شود . که بدین منظور ما محصولات خود را بروز رسانی میکنیم و ترفند های آخرین نسخه وب سایت موجود را به شما آموزش می دهیم

لازم به ذکر است تمامی آموزش های ما بر اساس تجریبات و دانش فنی گروه ماشین با ما می باشد که سابقه ای چندین ساله در طراحی و راه اندازی وب سایت در ایران دارند.

در این دوره یاد خواهید گرفت چگونه در کمتر از یک دقیقه از سایت فروش اینترنتی سایپا وارد درگاه شوید و یک ثبت نام موفق داشته باشید

 

هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. ده‌ها میلیون‌ انسان در کشور ما و میلیاردها نفر در سراسر جهان حتی کوچکترین اطلاعی از چنین مهارت‌هایی ندارد و به زندگی روزمره خود می‌پردازند…

اما معدود افرادی هستند که برای موفقیت های خود برنامه‌ای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری می‌کنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام می‌برد.

هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، 800 هزارتومان در ماه هزینه غذای خود می‌کند، حال سوال اینجاست که چقدر برای مهارت‌ها، دانش و توانمندی‌های خود هزینه می‌کند؟؟

ما موقع سرمایه گذاری بر روی خودمان دائماً مبلغ را بزرگ جلوه می‌دهیم و حال اگر بخواهیم در یک رستوران خوب غذا بخورم اصلاً این قیمت‌ها به چشم نمی‌آید.

بلی، فیلم های آموزشی ما با توجه به تغییرات سایپا بروز می شوند . و پس از هر ثبت نام تمامی نکات ثبت نام بررسی می شوند . شما با مشاهده اموزش های ما و توجه به نکات کلیدی احتمال ثبت نام موفق و سریع تر در سایت سایپا را بسیار بالا می برید

به صفحه محصولات بروید و در صورت عدم ثبت نام در سایت ، فرم اطلاعاتی را تکمیل نمایید و بر روی دکمه پرداخت کلیک کنید و پس از تکمیل ثبت نام وارد پروفایل خود شده و در قسمت محصولات خریداری شده بر روی دکمه مشاهده محصول کلیک کنید و هر 4 آموزش ثبت نام را مشاهده کنید.

با خرید پکیج آموزشی ثبت نام سایپا یک قدم از دیگران جلوتر باشید

با خرید پکیج ترفند های ثبت نام اینترنتی سایپا به مطالب و مباحث انجمن دسترسی خواهید داشت .

4,000,000
149,000
تومان

259,000
99,000
تومان

برای دریافت آخرین بروزرسانی ها ،اطلاعیه ها و اخبار ایمیل خود را وارد کنید

سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 ( 13:11:55 )

یک مقام مسئول در صنعت خودروسازی، از نهایی شدن فرمول جدید قیمت‌گذاری خودرو خبر داد و گفت: قیمت تمام‌شده به علاوه حداکثر ۵ درصد سود …

دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 ( 9:17:1 )

قابل توجه مشتریان شرکت سایپا: از این پس جهت خرید خودرو می بایست فرایند احراز هویت و تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق …

یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 ( 12:13:9 )

مثل همیشه بدون اینکه سایپا امکانات و تجهیزات خودروی مورد نظر را اعلام کند اقدام به پیش فروش خودرو کرده و حالا در دعوتنامه تسویه حس…

شنبه 13 اردیبهشت 1399 ( 10:3:58 )

محمود شکری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص قیمت کاذب خودرو در فضای مجازی عنوان کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، نقدینگی ها در حوز…

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی ، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، برای ما ارسال پیام بفرستید .

ایمیل : info@mashinbama.ir

آیدی اینستاگرام: instagram.com/mashinbama

دوستان عزیز پس از خرید بسته آموزشی تمام سوالات خود را در انجمن مطرح کنید


اطلاع رسانی از آخرین بخش نامه های فروش خودرو سایت سایپا

چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم

آخرین خبر های آمار تولید انواع ماشین های داخلی

آخرین تغییرات قیمت محصولات سایپا

فیلم آموزش کامل ترفند های ثبت نام سایت سایپا

مقالات مربوط به خودرو و آخرین اخبار روز کشور در زمینه خودرو

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت ماشین با ما است.

طراحی و بهینه سازی :
سیرن

مخاطبان: تمام افرادی که قصد دارند شانس موفقیت خودشون رو در ثبت ماشین بیشتر کنن

زمان: هر زمانی که شما ثبت نام کنید دروس برای شما ارسال خواهد شد.

محل برگزاری: هرجایی که شما بخواهید فیلم‌های این آموزش را تماشا کنید!

مبلغ سرمایه گذاری: 199 هزار تومان

چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم

مدرس: مهندس آرمان(برنامه نویس ارشد در یکی از 10 شرکت برتر دانش بنیان کشور،به انتخاب معاونت فناوری ریاست جمهوری)

برای اطمینان از کیفیت محتوای آموزشی حتما ویدیو دمو زیر را ببیند

بر اساس آخرین تغییرات ایران خودرو در تاریخ 22 اردیبهشت 99

فیلم لایو کامل ثبت نام موفق در تاریخ 1399/02/22

حل مشکل «با عرض پوزش ظرفیت خودرو انتخاب شده به پایان رسیده است.»

حل مشکل «در حال حاضر مجاز به درخواست نيستيد لطفا از طريق اين لينك مجددا اقدام نماييد.»

حل مشکل «مدت زمان اعتبار متن ارسالی به پایان رسید. لطفا مجددا تلاش نمایید.»

حل مشکل «در حال حاضر در این برنامه فروش ظرفیتی موجود نمی باشد،لطفا مجددا تلاش نمایید.»

حل مشکل لود نشدن کد کپچای تصویری

حل مشکل «لطفا چند لحظه ی دیگر مراجعه کنید.(6)»

حل مشکل لود نشدن لیست درگاه ها

حل مشکل «در حال اتصال به درگاه لطفا کمی صبر کنید..»

حل مشکل دیر لود شدن لیست خودرو ها

راز کپچای گوگل

بررسی دلیل به وجود آمدن خطای «نام كاربري يا كلمه عبور صحيح نمي باشد 105»

روش تیک خوردن چک باکس ها به صورت اتوماتیک

تکنیک نجات بخش ReSubmit برای حل مشکل حروف بهم ریخته

کار های که باید 5 دقیقه قبل از شروع فروش انجام دهید

آموزش حذف Cookie و Local And Session Storage و…. به همراه توضیح علت حذف این موارد

خلاص شدن از نمایش «شما روبات نیستید؟»

رفع خطاهای احتمالی بوجود آمده در طی ثبت نام

روش های بالا بردن شانس ورود به درگاه بانکی

 معرفی سرور مجازی vps (سرعت اینترنت بالای 100 مگ)

تحلیل و بررسی ربات های ثبت نام کننده ماشین(بیشتر از 10 میلیون تومان صرف تحقیق در این موضوع شده است)

بررسی مشکل بسیار مهلک Caching سرور ها

متأسفانه همیشه یکی از بزرگترین بهانه‌های ما برای فرار از آموزش همین موضوع است.
شما با دانستن این راز ها و نکات در صورتی که موفق به ثبت نام خودرو در فروش فوری شوید در 30 روز حدود 40 میلیون تومان سود خواهید کرد? ✳️

هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. بیشتر از ده‌ها میلیون‌ انسان در کشور ما حتی کوچکترین اطلاعی از چنین ترفند های ندارند و روند ثبت نام را اشتباه انجام می دهند.

اما معدود افرادی هستند که برای موفیقت‌های خود برنامه‌ای دارند و برای خودشان نیز سرمایه گذاری می‌کنند، این افراد همان ۲۰ درصد برتر جامعه هستند که برایان ترسی سخنران و مشاور بسیار مشهور از آنها به عنوان افراد موفق نام می‌برد.

هر فردی در کشور ما با شرایط فعلی در کمترین حالت، 800 هزارتومان در ماه هزینه خورد و خوراک خود می‌کند، حال سوال اینجاست که چقدر برای مهارت‌ها، دانش و توانمندی‌های خود هزینه می‌کند؟؟
ما موقع سرمایه گذاری بر روی خودمان دائماً مبلغ را بزرگ جلوه می‌دهیم و حال اگر بخواهیم در یک رستوران خوب غذا بخورم اصلاً این قیمت‌ها به چشم نمی‌آید.

شما برای شرکت در این میتوانید از پرداخت آنلاین استفاده کنید

کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید. به صفحه پرداخت هدایت می شوید و اطلاعات خود (شامل نام و نام خانوادگی و شماره تلفن) را وارد کنید و سپس به درگاه بانک وارد می‌شوید و بعد از واریز وجه بلافاصله فایل های آموزشی و هدیه آموزشی برای شما ارسال خواهد شد

ایران خودرو

 گروه بهمن

چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم

سایپا

مدیران خودرو

پارس خودرو

کرمان موتور


https://sabtenamkhodro.com/wp-content/uploads/www.sabtenamkhodro.com-Testimonial-1398-10-29-02.mp3Downloads-icon

آشفتگی بازار خودرو از مشخصات مهم سالهای اخیر است که بی‌ارتباط با وضعیت تولید شرکت‌های خودروساز نیست. نوسانات نرخ ارز در سه ماهه پایانی سال ٩٦، خروج آمریکا از برجام و وعده بازگشت تحریم‌ها در اردیبهشت ٩٧، به کاهش تحرک در خطوط تولید خودروسازان انجامید تا آنجا که تعداد خودروهای تولیدی در سال گذشته در مقایسه با سال ٩٦ کاهش قابل توجهی یافت.

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت دهه فجر ۱۳۹۹، فروش اقساطی محصول تجاری خود را آغاز کرده و امکان خرید نقدی را هم برای رانندگان با موعد تحویل اسفند ۹۹ فراهم نموده است.

در حال حاضر کامیون بنز شاسی باری L1924 به ۹ روش قابل خریداری است و در صورت خرید نقدی مشتریان، خودروی مورد نظر در اسفند ۹۹ به دست متقاضیان خواهد رسید. همچنین مشتریانی که در این طرح فروش، از خرید نقدی مرحله ای استفاده کنند، خودروهایشان را در فروردین ۱۴۰۰ تحویل می گیرند.

از سویی بر اساس شرایط فروش اعلام شده از جانب ایران خودرو دیزل، در روش پیش فروش با استفاده از تسهیلات، خودروها در اردیبهشت ۱۴۰۰ به دست مشتریان می رسد.

چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم

گروه صنعتی ایران خودرو در دوازدهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ 3 محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از روز سه شنبه 14 بهمن ماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.

منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه) محصولات ایران خودرو مطابق جدول ذیل از روز سه شنبه مورخ 14-11-99 شروع و تا روز پنجشنبه مورخ 16-11-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پايان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

شرکت ایران خودرو به تازگی شرایط فروش چند مرحله‌ای جدیدی در بهمن ماه برای محصولات خود، اعلام کرده است. در این طرح که برخی از خودروهای پر طرفدار این شرکت به چشم می‌خورند، موعد تحویل در پاییز و زمستان سال 1400 تعریف شده است. دنا پلاس تنفس طبیعی دنده ای، سورن پلاس، پارس TU5، رانا پلاس، پژو 206 تیپ 2، پژو 207 دنده ای با سقف پانورامیک و پژو پارس سال از جمله محصولات موجود در این طرح هستند.

متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

طرح پیش فروش عادی (حداکثر 12 ماهه) محصولات ایران خودرو (با روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 05-11-99 شروع و تا روز سه شنبه مورخ 07-11-99 ادامه خواهد داشت.

1 – به هر كد ملی فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.

2 – متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) مي باشد.

3 – حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي باشد.

4 – امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.

5 – متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نمايد و لازم است از كارت های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 – ثبت نام برای مشتريان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 – كد نمايندگی كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد، می بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یک استان باشد.

8 – انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 – گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اوليه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل 1،000 كيلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 – سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقی خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشتری و فک رهن تحویل مشتریان گرامی خواهد گردید.

نکته 1: برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته 2: کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پايه سوم) و يا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمايند، ضمن كان‌لم‌يكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبت‌نام در كليه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نکته 3: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

گروه صنعتی ایران خودرو در یازدهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ 3 محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از روز سه شنبه 23 دی ماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح‌های قبلی،‌ کماکان اعمال می‌شود. منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند‌ نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

قرعه‌کشی پیش فروش تارا جدیدترین محصول ایران خودرو، با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی ساعت ۱۰ صبح فردا برگزار می‌شود.گفتنی است، موعد تحویل این محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. همچنین این خودرو در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.با توجه به بخشنامه فروش تارا دنده‌ای، این خودرو با پیش پرداخت ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت نام خواهد شد. همچنین برای ثبت نام تارا اتوماتیک نیز به پیش پرداخت ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نیاز است. بر اساس بخشنامه موجود، ایران خودرو سود مشارکت و انصرافی را برای مشتریان تارا در نظر نگرفته است.

ایران خودرو پیش فروش محصول جدید خود را از امروز آغاز می‌کند. در این طرح، «تارا» در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه خواهد شدطرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو از روز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز می‌شود و تا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت؛ موعد تحویل محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. برندگان از طریقه قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

در این طرح،‌ تارا در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می شود. مشتریان نهایی نیز پس از گذشت حداکثر سه روز از اتمام مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد. به منظور مشارکت مشتریان واقعی، محدودیت ثبت نام در این طرح  نیز درنظر گرفته شده است.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام:طرح پیش فروش (حداکثر 12 ماهه) محصول تارا ( به روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از روز شنبه مورخ 20-10-99 شروع و تا پایان روز دوشنبه مورخ 22-10-99 ادامه خواهد داشت. مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام است. لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

شرایط عمومی بخشنامه تارا دستی و اتوماتیک

1 .به هر كد ملی فقط يك دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شركت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كمیته خودرو وجود ندارد.5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از كارت‌های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.7 .كد نمایندگی كه در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد،می‌بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یك استان باشد.8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل 1،000 كیلومتری خودرو نیز الزامی است.10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پایان مدت یك ساله رهن، نزد شركت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فك رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نكته 1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.نكته 2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.نكته 3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 10 روز شنبه مورخ 99/10/20 است.

چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم

بر اساس قوانین پیش فروش خودرو مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همین عامل باعث شده تا برخی از مشتریان بر این تصور باشند که قیمت تمام شده تارا در محدوده ارقام 287 و 385 میلیون تومان برای نسخه های دستی و اتوماتیک قرار خواهد گرفت، اما واقعیت این است که با توجه به شواهد موجود، احتمال درج قیمت های بیشتر نیز در فرم تکمیل وجه تارا وجود دارد چرا که خودروسازان ممکن است در شرایط فعلی تنها نسبت به 30 یا 40 درصد رقم نهایی به عنوان پیش پرداخت حساب کرده باشند.

از سوی دیگر نرخ ارز و سایر عوامل اقتصادی نیز تا زمان تحویل خودرو تارا مشخص نیست و از این رو ایران خودرو تصمیم گرفته تا تارا را براساس قیمت گذاری غیر قطعی به فروش برساند. بنابراین عملا احتمال هرگونه تغییر در نرخ های نهایی وجود خواهد داشت. همچنین باید گفت که در زمان اجرایی بودن برجام، تعدادی از نمونه های اولیه تارا تحت عنوان پژو 301 قبل از فیس لیفت با قیمتی در حدود 90 میلیون تومان توسط ایران خودرو وارد و به مشتریان واگذار شد و با توجه به تغییرات نرخ دلار می توان حدس زد که با دلار 25000 تومانی، ایران خودرو تارا در نسخه اتوماتیک احتمالا بیش از 450 میلیون تومان قیمت می خورد و در واقع چشم امید مشتریانی که قصد ثبت نام این خودرو را دارند، باید به نرخ ارز باشد که امید است در شرایط سال آینده، روندی کاهشی را نسبت به نرخ های فعلی تجربه نماید.

قرعه کشی طرح پیش فروش 5 محصول گروه خودروسازی ایران خودرو یکشنبه برگزار می‌شود.

با پایان یافتن زمان ثبت نام طرح پیش فروش 5 محصول ایران خودرو، قرعه کشی این مرحله یکشنبه ۱۴ دی ماه راس ساعت 10 صبح با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد.

محصولات ارائه شده در این مرحله از پیش فروش شامل پژو پارس بنزینی، پژو 206 تیپ 2، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس و سورن پلاس می شود.

موعد تحویل تمامی خودروها، از شهریور تا آذرماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. مشتریان نهایی برای ثبت نام تا حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام، از طریق قرعه کشی انتخاب و اعلام خواهند شد.

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش فروش محصولات (حداکثر 12 ماهه) را اجرا خواهد نمود.

متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

طرح پیش فروش عادی (حداکثر 12 ماهه) محصولات ایران خودرو (بـا روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 10-10-99 شروع و تا روز شنبه مورخ 13-10-99 ادامه خواهد داشت.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 99/10/10 است.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ 3 محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از روز یکشنبه 30 آذرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.

منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه)محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز یک شنبه مورخ 30-09-99 شروع و تا روز سه شنبه مورخ 02-10-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاري پس از پايان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامي منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآيند ثبت نام:

مرحله اول : متقاضي، با وارد نمودن كد كاربري و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد مي شود و خودرو را انتخاب مي نمايد.

مرحله دوم: اسامي برندگان با حضور مراجع نظارتي اعلام مي گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در شرايط احراز متقاضي (شرايط عمومي) در هر مرحله تا قبل از تحويل خودرو، ثبت نام متقاضي كان لم يكن تلقي مي شود و وجه مشتري به حساب ايشان مسترد مي گردد و هيچگونه مسئوليتي از بابت تحويل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2 :قبل از اعلام اسامي انتخاب شدگان، مشتري هيچگونه وجهي واريز نخواهد نمود و شرايط اخذ چك براي خريد محصولات شركت ايران خودرو در اين طرح حذف گرديده است.

شرايط عمومي بخشنامه:

1 .به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.

2 .متقاضي ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) مي باشد.

3 .حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي باشد.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتي به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضي بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفي نمايد و لازم است از كارت هاي بانكي به نام خود براي واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفي شده بايد به نام خود متقاضي باشد.

6 .ثبت نام براي مشتريان حقوقي ميسر نخواهد بود.

7 .كد نمايندگي كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضي انتخاب مي گردد،مي بايست با آدرس و كد پستي متقاضي در يك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه كشي به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتي خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگي براي دريافت سرويس اوليه باطل مي گردد و در مراجعه به نمايندگي كاركرد حداقل 1،000 كيلومتري خودرو نيز الزامي است.

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يك ساله رهن،نزد شركت ايران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشترى و فك رهن تحويل مشتريان گرامى خواهد گرديد.

نكته1 :براي متقاضي داراي پلاك فعال انتظامي (نصب برروي خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2 :كساني كه فاقد گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) و يا داراي پلاك انتظامي فعال باشند و در اين طرح ثبت نام نمايند،ضمن كان لم يكن تلقي شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبتنام دركليه طرح هاي فروش آتي محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت .

نكته3 :در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

*زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 10 روز یک شنبه مورخ 99/09/30 می باشد*

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگیهاي مجاز می رساند شرکت ایران خودرو در راستاي پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش فروش محصولات (حداکثر 12 ماهه) را اجرا خواهد نمود.

متقاضیانی که در قرعه کشی هاي قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

طرح پیش فروش عادی (حداکثر 12 ماهه) محصولات ایران خودرو (بـا روش قرعه کشی) مطابق جدول ذیل از ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 24-09-99 شروع و تا روز چهارشنبه مورخ 26-09-99 ادامه خواهد داشت.

گویا علیرغم کاهش نسبی قیمت ارز، روند افزایش قیمت محصولات ایران خودرو به سبک و سیاق سابق ادامه دارد و در تازه ترین رویداد از این دست، شاهد ارسال دعوت نامه تکمیل وجه خریداران پژو 207 و دنا معمولی هستیم که با قیمتی بیشتر نسبت به نرخ های اعلامی آبان ماه باید نسبت به تحویل خودرو خود اقدام نمایند. در این خصوص قیمت دنا معمولی با بیش از 3 میلیون تومان افزایش از 146.8 میلیون تومان به 149.9 میلیون تومان رسیده است و پژو 207 دنده دستی نیز که پیش از این با رقم 152.2 میلیون تومان تحویل خریداران می شد حالا با افزایشی 7 میلیون تومانی بدل به یک خودرو 159.8 میلیون تومانی شده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور اجرای سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش عرضه خودرو به بازار، نهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه پنج محصول از فردا اجرا می‌کند.مشتریان نهایی این طرح حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

به منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت‌های فروش همانند دوره‌های پیشین اجرا می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزییات این محدودیت‌ها، به بخشنامه این طرح که در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو قرار دارد، مراجعه کنند. سند خودروها به مدت یک سال در رهن ایران‌خودرو خواهد بود و برگه اسناد پس از تسویه مشتریان، چاپ و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه)محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذیل از روز 09-09-99 شروع و تا روز 11-09-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاري پس از پايان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 99/09/09 است.

گرچه مدیران وزارت صمت پیشتر در رهن بودن سند خودرو تا یکسال بعد از خرید را به عنوان راهی برای حذف دلال‎بازی عنوان می‎کردند، اما این مورد از شرایط پیش‎فروش اخیر ایران‎خودرو حذف شده است.

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح فروش مشارکت در تولید محصولات را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می‌توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طــرح پیش فروش محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز دوشنبه مورخ 03-09-99 شروع و تا روز پنج شنبه مورخ 06-09-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان‌نهایی از طريق سايت فروش اينترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خريد محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 99/09/03 است.

پس از اتمام مهلت ثبت نام متقاضیان در هشتمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو تا پایان امروز اول آذر، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، فردا یک‌شنبه دوم آذر ساعت 10 صبح با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می‌شود.

در این طرح چهار محصول پارس بنزینی، پارس با موتور تی‌یو5، پژو ۲۰۶ تیپ دو و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است.

منتخبان این طرح تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند.

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور هشتم فروش فوق العاده محصولات خود را از روز پنجشنبه 29 آبان ماه آغاز کرده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می‌توانند 4 محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی در شرایط فروش فوق العاده ثبت نام کنند.

در این طرح فروش که همچنان محدودیت‌های دور قبل ثبت نام به قوت خود باقی است، چهار خودروی پژو پارس سال، پژو 206 تیپ 2، پژو پارس TU5 و همچنین خودروی دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

قرعه کشی ششمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، شنبه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار می‌شود.

امروز با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی هفتمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو راس ساعت ۹ صبح روز شنبه (۲۴ آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود، پنج محصول را با موعد تحویل ۹۰ روز عرضه می‌کند. پژو ۴۰۵ اس. ال. ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و راناپلاس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.

در این طرح فروش خودروی پژو ۴۰۵ SLX با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۱۱۰ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان، سورن پلاس با قیمت ۱۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دستی (پانوراما) ۱۹۹ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان و رانا پلاس با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه به متقاضیان فروخته می‌شود.

گروه صنعتی ایران خودرو در هفتمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ پنج محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند. این طرح از روز سه شنبه 20 آبان ماه به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود.

پژو ۴۰۵ اس.ال.ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی و راناپلاس محصولات عرضه شده در این طرح هستند.به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،‌ محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی،‌ کماکان اعمال می شود. جزییات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.منتخبان طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند‌ نیز می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

تاريخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (3 ماهه) محصولات ايران خودرو مطابق جدول ذيل از روز سه شنبه مورخ 20-08-99 شروع و تا روز پنج شنبه مورخ 22-08-99 ادامه خواهد داشت. حداکثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآيند ثبت نام:

مرحله اول : متقا ضي، با وارد نمودن كد كاربري و كلمه عبور خود،به صفحه ثبت نام خود وارد مي شود و خودرو را انتخاب مي نمايد.

مرحله دوم: اسامي برندگان با حضور مراجع نظارتي اعلام مي گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهايي از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در شرايط احراز متقاضي ( شرايط عمومي )در هر مرحله تا قبل از تحويل خودرو، ثبت نام متقاضي كان لم يكن تلقي مي شود و وجه مشتري به حساب ايشان مسترد مي گردد و هيچگونه مسئوليتي از بابت تحويل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2 :قبل از اعلام اسامي انتخاب شدگان، مشتري هيچگونه وجهي واريز نخواهد نمود و شرايط اخذ چك براي خريد محصولات شركت ايران خودرو در اين طرح حذف گرديده است.

شرايط عمومي بخشنامه:

1 .به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.2 .متقاضي ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) مي باشد.3 .حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي باشد.4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتي به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.5 .متقاضي بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفي نمايد و لازم است از كارت هاي بانكي به نام خود براي واريز وجه استفاده نمايد. همچنين شماره تلفن همراه معرفي شده بايد به نام خود متقاضي باشد.6 .ثبت نام براي مشتريان حقوقي ميسر نخواهد بود.7 .كد نمايندگي كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضي انتخاب مي گردد،مي بايست با آدرس و كد پستي متقاضي در يك استان باشد.8 .انتقال حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه كشي به اشخاص ثالث ممنوع است.9 .گارانتي خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگي براي دريافت سرويس اوليه باطل مي گردد و در مراجعه به نمايندگي كاركرد حداقل 1،000 كيلومتري خودرو نيز الزامي است.10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يك ساله رهن،نزد شركت ايران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشترى و فك رهن تحويل مشتريان گرامى خواهد گرديد.

نکات:

گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به خواست مشتریان برای خرید محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک برنامه پیش فروش این خودرو را از فردا پنجشنبه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

مشتریان نهایی تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام از طریق قرعه کشی تعیین و اعلام خواهند شد. منتخبان این طرح تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه علی‌الحساب خودرو از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام کنند. موعد تحویل خودرو، اردیبهشت و خرداد سال آینده تعیین شده و خودرو براساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد تحویل مشتریان خواهد شد.

به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت های فروش های قبل در این طرح نیز اعمال می شود. از جمله آن می توان به گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام و یا تحویل خودرو از شرکت های ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارایه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی اشاره کرد. سند مالکیت خودروهای تحویلی نیز به مدت یک سال در رهن ایران خودرو خواهد بود.

طرح پیش فروش ویژه دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک مطابق جدول ذیل بخشنامه از روز پنج شنبه مورخ 15-08-99 شروع و تا پایان روز شنبه مورخ 17-08-99 ادامه خواهد داشت.

قرعه‌کشی ششمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، چهارشنبه ۱۴ آبان با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

آمار فروش فوق‌العاده مرحله ششم ایران خودرو

تعداد شرکت کنندگان: ۱/۱۳۰/۶۸۲ظرفیت: ۱۰۰۰رزرو: ۵۰۰

تعداد شرکت کنندگان: ۸۷۴/۶۲۶ظرفیت: ۲۰۰۰رزرو: ۱۰۰۰

تعداد شرکت کنندگان: ۱/۶۴۲/۹۳۵ظرفیت: ۶۰۰۰رزرو: ۳۰۰۰

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی ششمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه (۱۴ آبان ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

در این طرح سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است. منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های طرح‌های گذشته کماکان اجرا می‌شود. منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می‌توانند در این طرح فروش مشارکت کنند.

ایران خودرو مرحله چهارم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دريافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحويل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

فرآیند ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرايط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ايشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گرديده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازي اين بخشنامه ساعت 11 روز یکشنبه مورخ 99/08/11 است.

طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو به زودی در آبان ماه برگزار خواهد شد.

طی مجوز اخذ شده از کمیته خودرو ایران‌خودرو تعداد 110 هزار خودرو فروش فوق‌العاده در شش ماه دوم سال و تعداد 70 هزار خودرو پیش‌فروش ثبت نام خواهد داشت.

طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در هفته‌ی دوم و چهارم هرماه به صورت مرتب تا انتهای سال ثبت نام خواهد داشت.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر دیگر اخبار مرتبط با ثبت نام ایران خودرو در نیمه دوم سال 99:

سهیل معمارباشی، مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت اعلام کرد: «بر اساس مصوبه شورای رقابت تمام فروش فوق‌العاده‌ها از مهرماه باید با قیمت‌های جدید انجام می‌شد اما به دلیل تاخیر بانک‌مرکزی در اعلام ضرایب تورم بخشی، این کار در فروش فوق‌العاده امروز و دیروز خودروسازان انجام نشده است.»

بر این اساس فروش فوق‌العاده اخیر خودروسازان، آخرین فروشی بود که با قیمت‌های قبلی انجام شده و طبق مصوبه شورای رقابت در طرح بعدی قیمت‌ها به‌روز‌رسانی خواهد شد.

در حال حاضر بانک‌ مرکزی تورم بخشی را به شورا اعلام کرده و خودروسازان منتظر تعیین قیمت‌های جدید از سوی این نهاد هستند.

در این مراسم که در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار شد، متقاضیان نهایی ۹ هزار و ۴۵۰ دستگاه فروش فوق العاده و ۲۲ هزار دستگاه پیش فروش یک ساله تعیین و نیمی از هر ظرفیت نیز به عنوان ذخیره انتخاب شدند.

منتخبان تا پنج روز مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه تعیین شده در بخشنامه فروش اقدام کنند و در صورت واریز نکردن، نفرات لیست ذخیره جایگزین آنان خواهند شد.

مشخصات نفرات منتخب، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

گفتنی است، در پنجمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو چهار محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو ۲۰۷ دستی و سمند ال.ایکس و در طرح پیش فروش یک ساله نیز هشت محصول پارس با موتور تی.یو.۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال.ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس به متقاضیان عرضه شده است. موعد تحویل خودروهای طرح فروش فوق العاده حداکثر ۹۰ روز و طرح پیش فروش تیر و مرداد سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

اسامی برندگان در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو قابل مشاهده است.

بدینوسیله به اطلاع كلیه مشتریان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شركت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله پنجم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واريز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دریافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

این فروش فوق العاده از روز سه شنبه مورخ 22-07-99 شروع و تا روز پنجشنبه مورخ 24-07-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام، قرعه كشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

نكته1 : برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نكته2 : كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام دركلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نكته3 : در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 11 روز سه شنبه مورخ 99/07/22 است.

قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز 19 مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، قرعه کشی چهارمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز ۱۹ مهرماه با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد.

در مرحله چهارم فروش فوق العاده ایران خودرو، ۳ محصول وانت آریسان، رانا پلاس و سورن پلاس عرضه شده است.

پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

مشتریان منتخب در این طرح تا ۵ روز فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو، نسبت به ثبت نام قطعی در این طرح اقدام کنند. در صورت اتمام این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره‌ها جایگزین خواهند شد.

آمار قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله چهارم:

(مجموع ثبت نام کنندگان: 2092518 نفر / ظرفیت کل: 8000 دستگاه خودرو)

بدينوسيله به اطلاع كليه مشتريان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌ر ساند شركت ايران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو مرحله چهارم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد نمود. متقاضیانی كه درطرح‌های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته‌اند می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل با دريافت كد كاربری و كلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحويل خودروها حداكثر 3 ماهه خواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

این طرح فروش از روز دوشنبه مورخ 14-07-99 شروع و تا روز چهارشنبه مورخ 16-07-99 ادامه خواهد داشت. حداكثر 3 روز كاری پس از پایان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گرديد.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد نمودن كد كاربری و كلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نمايد.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامك اعلام خواهد شد.

نكته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرايط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ايشان مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

نكته2: قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چك برای خرید محصولات شركت ایران خودرو در این طرح حذف گرديده است.

شرایط عمومی بخشنامه:

1 .به هر كد ملی فقط یك دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهينامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شركت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.

4 .امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از كارت‌های بانكی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .كد نمایندگی كه در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد، می‌بایست با آدرس و كد پستی متقاضی در یك استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی كاركرد حداقل 1000 كیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 .سند و فاكتور فروش خودرو تا پایان مدت یك ساله رهن، نزد شركت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فك رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نكته1 :برای متقاضی دارای پلاك فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نكته2 :كسانی كه فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاك انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن كان لم یكن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبت نام در كلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شركت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نكته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه بر روی سایت روز دوشنبه مورخ 99/07/14 است.

قیمت برخی از محصولات ایران خودرو ویژه سه ماهه سوم سال 99 منتشر گردید.

دعوتنامه تسویه حساب برای مشتریانی که قبلا محصولات ایران خودرو را با موعد تحويل مهر ٩٩ ثبت نام كرده بودند، صادرگرديد و برهمین اساس قیمت 3 ماهه سوم سال 99 محصولات این شرکت مشخص شد.

قیمت‌های درج شده ویژه تسویه حساب مشتریان بوده و ممکن است در فروش فوق‌العاده های آتی (فروش فوری)، قیمت های متفاوتی از سوی شرکت اعمال شود.

سهیل معمارباشی، مدیر‌کل صنایع حمل‌ و نقل وزارت صمت گفت:

«طبق مصوبه جدید کمیته خودرو، متقاضیان حضور در قرعه کشی خرید خودرو از ایران خودرو و سایپا باید در زمان ثبت نام ۱۰ درصد از مبلغ خودرو را به یک حساب واسط واریز کنند. متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های خودروساز باید در زمان ثبت نام، ۱۰ درصد مبلغ خودرو را به حسابی واسط که در اطلاعیه فروش خودروسازان معرفی خواهد شد، واریز کنند.»

مهلت ثبت نام در طرح‌های فروش خودروسازان ۳ روز تعیین شده است. قرعه کشی در روز چهارم انجام خواهد شد و همان روز یا فردای آن روز اسامی برندگان به بانک‌ها اعلام می‌شود. به این ترتیب مشخص می‌شود که وجوه واریزی چه افرادی باید بلوکه بماند. کل این فرآیند طی ۴ تا ۵ روز صورت می‌گیرد و به این ترتیب وجه پرداختی افرادی که در قرعه کشی برنده نشده باشند، طی ۴ یا ۵ روز آزاد خواهد شد.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

روز شنبه هفته جاری فروش اینترنتی خودرو کلید خورد، فروشی که مدتها اتفاق نیفتاده بود. از آنجا که هنوز قیمت حاشیه بازار وجود دارد و قیمت بین کارخانه و بازار با هم متفاوت است مردم برای خرید خودرو از کارخانه با قیمت مصوب مشتاق هستند. از این رو دو روز پیش مراجعه اینترنتی به یکی از خودروسازان برای فروش اینترنتی که وعده تحویل 5روزه داده بود، بشدت افزایش یافت اما در روز اول هیچ فردی نتوانست ثبت نام کند.
البته تمام مراحل برای ثبت نام قابل انجام بود، اما هنگام واریز پول و قطعی شدن آن روند ثبت نام متوقف میشد. خیلی از متقاضیان خودرو بارها برای ثبت نام اقدام کردند اما هیچ زمان موفق نشدند. روز گذشته نیز بسیاری از مردم برای خرید خودرو با شرایط ویژه یکی از خودروسازان داخلی اقدام کردند اما باز هم روند ثبت نام به صورت کامل انجام نشد. طی دو روز اخیر برخی افراد که امکان ثبت نام برایشان مهیا نشده بود با روزنامه ایران تماس گرفتند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند. این موضوع را از خودروساز و برخی از نمایندگی ها پرس و جو کردیم، هر چند مردم نسبت به این طرح خوشبین نبودند و آن را تبلیغاتی میدانستند اما برخی دیگر در گفتوگوهای خود اعلام میکردند فروش فوری به دلیل رشد تولید خودرو است.
اکثر ثبت نام کنندگان خودرو به فروش اینترنتی خوش بین نبودند و عنوان میکردند تنها افراد خاص میتوانند از آن استفاده کنند. از این رو روز گذشته با عبدالله بابایی مدیر فروش و بازاریابی گروه ایران خودرو تماس گرفتیم و او اینگونه توضیح داد که روز اول ثبت نام فروش اینترنتی در هر ثانیه 70 هزار نفر متقاضی بودند و از آنجا که امکان پاسخگویی به این تعداد متقاضیان نبود روز اول این امر با معضلاتی روبه رو شد. اما از روز یکشنبه طرح فروش ویژه آغاز شده است به گونه ای که تاکنون بیش از 2 هزار دستگاه خودرو فاکتور شد.
وی افزود: فروش اینترنتی برای افراد و نمایندگی های خاص نیست و همه افراد می توانند از این تسهیلات برخوردار شوند، لذا هر گونه اختصاص سهمیه و نفروختن خودرو به افراد قابل قبول نیست. اما باید در نظر گرفت که برای شهرستانها هم سهمیه لحاظ شود و آنها نیز بتوانند خودرو خریداری کنند. وی تصریح کرد: روند تولید انواع خودروها به سمت افزایش است اما همچنان در مورد برخی خودروها محدودیت هایی وجود دارد. این طرح تا پر شدن ظرفیت ثبت نام خودرو ادامه دارد.
با این وجود ثبت نام کنندگان خودرو اذعان داشتند اختلال فقط روز اول نبود و در روزهای بعد نیز این مشکل ایجاد شده است. متقاضیان خرید خودرو خاطرنشان کردند فقط نمایندگی ها میتوانند خرید خودرو داشته باشند و این تسهیلات برای مردم عادی نیست. در این گفتوگوها تحویل 5روزه هم جای سؤال داشت. یکی از خریداران خودرو گفت: اگر امکان ثبت نام فراهم میشد تحویل 5 روزه امکان پذیر نبود چرا که چندی پیش خودرویی خریداری کرده بودم اما مدت تحویل آن از 45 روز گذشت و این در حالی است که زمان تحویل آن 30 روزه بود.
رضا محبی یکی از فعالان نمایندگیهای تهران درباره فروش فوری محصولات ایران خودرو اذعان داشت: برای فروشهای این چنینی به نمایندگی ها سهمیه داده میشود اما کل این سهمیه متعلق به نمایندگیها نیست و درصد کمی از آن نیز به ثبت نامکنندگان (مردم) داده میشود. به همین دلیل مردم براحتی نمی توانند خرید کنند چرا که خیلی سریع سقف ثبت نام پر میشود و تنها نمایندگی ها می توانند از این خدمات بهره ببرند. وی با بیان اینکه نمایندگی خودروسازان خودرو برای خود نمی خرد و در نهایت به مصرف کنندگان میرسد گفت: اگر نمایندگی ها خودرو داشته باشند به مرور زمان از قیمت ها نیز کاسته می شود.
محمود رنجبرفر کارشناس بازار خودرو نیز به خبرنگار ما گفت: فروش فوری خودرو توسط ایران خودرو تا حد خیلی کمی روی قیمت بازار اثر گذاشت. اگر خودروسازان فروش های فوری را در دستور کار خود قرار دهند به مرور زمان قیمت حاشیه بازار حذف می شود و قیمت کارخانه و بازار یکسان میشود در این صورت بازار خودرو با جنب و جوش بیشتری فعالیت خواهد کرد.

چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم
چگونه موفق به ثبت نام اینترنتی خودرو شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *