چگونه همسر را سورپرایز کنیم

 
helpkade
چگونه همسر را سورپرایز کنیم
چگونه همسر را سورپرایز کنیم

اگر دوست دارید همسر خود را وابسته خود نمایید و حس محترم بودن را به او القا کنید و زندگی مشترکتان را از حالت کسالت در آورید ، می توانید او را با انجام کارهای ساده ای غافلگیر کنید . سورپرایز کردن شوهر حس علاقه و احترام را درونش به وجود می آورد و نیاز نیست که هزینه هنگفتی برای آن بپردازید ، شما می توانید در هر محدوده ی مالی،زمانی و مکانی شوهرتان را سوپرایز کنید.

لازم است برای سورپرایز کردن شوهرتان حتما علایق و سلیقه او را بشناسید و مطابق با این سلایق ایده های جالب و خوبی را برای سورپرایز کردن شوهرتا ن به کار بگیرید. در این بخش از نمناک به بهترین روش های سوپرایز کردن همسر می پردازیم.

یک شب رویایی برای همسرتان بسازید

یک ایده ساده و ارزان و رمانتیک که شوهرتان حتما می پسندد این است که بچه ها را به خانه مادرتان بفرستید و فضای خانه را آرام سازید ، غذای و نوشیدنی مورد علاقه همسرتان را تهیه کنید و یک موسیقی ملایم برای پخش بگذارید سپس لباس خواب مورد علاقه همسرتان را بپوشید و یک شب رویایی را با او بگذرانید.

چگونه همسر را سورپرایز کنیم

یک نامه عاشقانه بنویسید

یکی از راه های غافلگیر کردن مردان که برای هر زنی مقدور است ، نوشتن یک نامه عاشقانه و مخفی کردن آن در جیب اوست . شما این نامه را در قالب چند جمله عاشقانه بنویسید تا او دریابد چقدر عاشقش هستید.

یک سفر کوتاه مدت برنامه ریزی کنید.

اگربرای سوپرایز همسرتان سفری را برنامه ریزی کرده اید باید مطمئن باشید برنامه یا کاری برای انجام در آن روزها ندارد. این سورپرایز کمی حقه و حواس جمع می خواهد . لازم است 4 روز قبل از سفر همسرتا را غافلگیر سازید و این سفر را تا لحظه آخر از او پنهان نسازید زیرا ممکن است همسرتان مخالفت کند. برای اینکه همسرتان خسته نشود سفر آخرهفته و چند روزه به یکی از شهرهای نزدیک انتخاب کنید.

غذای مورد علاقه شوهر همسرتان را درست کنید

باید بدانید اگر می خواهید همسرتان را وابسته کنید و او را غافلگیر سازید بهترین گزینه درست کردن غذای مورد علاقه ی اوست. شما می توانید دسر ، پیش غذا و غذای مورد علاقه همسرتان را قبل از ورود او به خانه روی میز بچینید و میزغذا را نیز به بهترین شکل ممکن بیارایید انند زمانی که مهمان ویژه ای دارید.همچنین شما می توانید غذایی را تهیه کنید که شوهرتان دوست دارد ولی مدت هاست که نخورده است.

وسایل الکترونیکی برای او بخرید

اگر دوست دارید همسرتان را با خرید هدیه سوپرایز کنید برای او وسایل مختلف الکترونیکی مانند موبایل جدید،یک mp3 پلیر،هدست و… بخرید زیراکه بیشتر مردان همواره تمایل به داشتن وسایل مختلف الکترونیکی دارند. این هدیه را در جایی بگذارید و چیزی بروز ندهید تا وقتی که همسرتان آن را بیابد و سپس از خوشحال شدن او لذت ببرید.

برنامه ای برای خوشگذرانی کنار دوستانش ترتیب دهید

بهترین روش برای این سورپرایزهمسرتان این است که برنامه ای برای تماشای مسابقه ورزشی با دوستانش بچینید و از آنها بخواهید که برنامه را به صورت راز نگه دارند. شما می توانید بلیط ها را در یک پاکت جایی که شوهرتان ببینید قرار دهید و یا از دوستان او دعوت کنید تا قبل از آمدن شوهرتان به خانه شما بیایند وبا هم او را غافلگیر نمایید.

 

برای پخش فایل مرورگر خود را آپدیت کنید یا از اینجا فایل را دانلود نمایید.

این حیاتی است که در طول ازدواج حس شود دوستت دارند و مورد احترام قرار بگیرید.

هنگامی که شوهرتان پس از تکمیل روز کاری یا پس از اتمام دوره کار به خانه بازگردد، حس او دقیقا احساس علاقه و احترام درون او را ایجاد می کند.

سورپرایز شدن می تواند در هر نقطه از موارد مالی، زمانی و مکانی باشد.

مشاوره خانواده می تواند یکی از راه های بسیار مهم برای افزایش دانش و خلاقیت در زمینه سورپرایز کردن شوهر یا زن در روز تولد او باشد.

چگونه همسر را سورپرایز کنیم

گزینه های مختلف برای سورپرایز شوهر  و زن خود از خرید هدایا برای روز تولد تا یک چیز خوب دیگر بستگی به نیازهای زن و شوهر شما دارد.

در ادامه، ما سعی کردیم به شما ایده های جالب و خوبی که به طور کلی برای مردان نسبت به زنان خوشایندتر است را بگوئیم.

سوپرایز کردن شوهر

اگر فرزند دارید، ترتیبی دهید که فرزندانتان یک شب در خانه والدین یا پرستار خود زندگی کنند تا شما و همسرتان بتوانند یک شب عاشقانه و آرام با هم تنها باشید.

خانه خود را راحت و رمانتیک کنید.

آرام، شوهرتان را به معاشقه تحریک کنید.

غذای مورد علاقه خود را از رستوران تهیه کنید و نوشیدنی ها و فیلم های مورد علاقه او را تهیه کنید.

بعد از مدتی عادت های جنسی را که شوهر شما بیشتر دوستش دارد انجام دهید.

این یک ایده ساده و تقریبا ارزان و بسیار عاشقانه است.

همیشه بهترین گزینه برای سورپرایز کردن یک مرد با غذای مورد علاقه اوست.

برای سورپرایز کردن شوهر همیشه بهترین راه برای طبخ یک غذای مورد علاقه او می باشد.

دسر و غذای اصلی و شام مورد علاقه خود را قبل از رسیدن او آماده کنید.

اگر مشکلی در آشپزی دارید، قبل از اینکه شوهرتان به فکر رستوران بیفتد، غذای مورد علاقه او را خودتان تهیه کنید.

یا شما می توانید غذا را که شوهرتان دوست دارد دریافت کنید، اما به دلیل مشکل ساختن آن، او زمان کافی نداشته است.

هر زنی سلیقه شوهر خود را می داند برخی غذاها برای مردها از هزاران هدیه خوشحال کننده تر است بخصوص اگر بدانند همسرتان بخاطر آن ها پخته است و حتما به همسرتان بگویید” چون دوست داری امشب غذای محبوبت را پخته ام.”

هر کس همسرش را بیش از دیگران می شناسد ولی مهمترین نکته در سوپرایز کردن همسرتان، بخصوص خانم ها این است که بداند شما برایش برنامه ریزی کرده اید کادو خریده اید، وقت گذاشته اید و “او اولویت اول زندگی شنما است”

پس در قالب کلمات این ها بیان کنید. برخی فکر می کنند خانم ها از طلا خوششان می آید. فقط و فقط از طلا! نخیر بهتر از آن توجه است و اینکه برایش چیزی منحصر به فرد بخرید و نشان دهید او با دیگران فرق دارد.

اکثر مردان تمایل دارند دستگاه های الکترونیکی مختلف داشته باشند.

به عنوان مثال، یک تلفن همراه جدید، یک پخش کننده MP3، یک هدست یا، تا آنجا که می توانید، یک تلویزیون جدید و چیزهای دیگر که قبلا از شوهر خود درباره آن شنیده اید.

بهترین راه نادیده نگرفتن آن است.

شوهر شما با استفاده از این ابزار، قرار دادن دستگاه در جای مناسب یا به طور معمول برای استفاده از دستگاه و لذت می برد، خود را در معرض آن قرار ندهید.

بسیاری از مردها عاشق تجهیزات الکترونیک هستند. اگر همسر شما هم جز این گروه است، وسایل زیر می تواند یک کادو جذاب باشد:

اگر یک رویداد ورزشی مورد علاقه اوست که شوهرتان بسیار علاقه مند به حضور در کنار دوستان خود باشد، بلیط و شرایط لازم را تهیه کنید.

البته، اطمینان حاصل کنید که دوستانش برنامه را مخفی نگه ندارند.

بهترین راه این است که برای این سورپرایز این است که دوستان خود را قبل از آمدن شوهر خود به خانه خود بیاورید، و هنگامی که او به خانه برمی گردد، او را سورپرایز خواهید کرد.

به جای آن، بلیط ها را در یک پاکت که شوهرتان ان را نمی بیند قرار دهید و و او را شگفت زده کنید.

برنامه ریزی برای این سورپرایز کمی روی حیله و تزویر است، زیرا مهم است که سفر را برنامه ریزی کنید تا بدانید و اطمینان حاصل کنید که در آن روز هیچ طرح یا کاری انجام نمی شود.

اگر سفر خود را به طور کامل تا آخرین لحظات سورپرایز مخفی نگه دارید، ممکن است با مخالفت شوهرتان مواجه شوید.

پس حداقل چهار روز قبل از اینکه او برای تعطیلات آخر هفته به سفر کوتاهی برود ان را به او بگویید بپردازید و از او بپرسید که آیا او شغل یا برنامه خاصی برای انجام نداشته و موافق است.

با توجه به این نکته به تعطیلات آخر هفته خود رفته تا شوهرتان برای یک کار هفتگی جدید اماده شود.

اگر شما همیشه این سوال را در ذهن دارید که چگونه روز تولد خود را برای همسر خود ایجاد کنید، توصیه می کنیم که خواندن این مقاله را ادامه دهید.

تولد یکی از زیباترین چیزهایی است که هر ساله در زندگی زناشویی زن و شوهر اتفاق می افتد و می تواند بهانه ای بزرگ برای بیان عشق و علاقه و تقویت روابط زناشویی باشد.

مهمترین بخش هر روز تولد، استفاده از ایده های خلاقانه و خرید یک هدیه شگفت انگیز است که می تواند این روز را برای همسر خود به یاد ماندنی و به شگفت ور تبدیل کند.

آیا شما در میان افرادی هستید که ترجیح می دهید از روش های خلاقانه و خوب استفاده کنید تا به همسر خود تبریک بگویید و هدیه ویژه و خاصی را به او بدهید؟

چگونه همسر را سورپرایز کنیم

اگر پاسخ شما مثبت است، مقاله را دنبال کنید تا با ایده های جالب و هیجان انگیز آشنا شوید تا همسرتان را در روز تولد سورپرایز کنید.

سورپرایز کردن زن و شوهر در روز تولدش در ادامه آموزش داده می شود.

همچنین می توانید از سایت مشاورانه برای دریافت اطلاعات لازم در این زمینه و روش هایی که شما می توانید با استفاده از آن همسر خود را شگفت زده کنید استفاده نمایید.

یک مرکز خرید را انتخاب کنید که اغلب اوقات به آنجا می روید و یک کارت تولد برای هر صاحب فروشگاه انتخاب کنید تا وقتی که همسرتان را برای خرید در هر فروشگاه وارد می کنید، به شما تبریک بگویند.

این ایده یکی از جالب ترین چیزهایی است که همسر شما را متعجب خواهد کرد.

یک عکس از شخصیت، محل، و یا هر چیز دیگری مورد علاقه او را که تحسینش می کند بر روی کیک تولد او حک کنید.

همسر شما هرگز این کیک تولد را فراموش نخواهد کرد.

یکی از ایده های جالب نوشتن یادداشت های مختلف در ورق است.

شما می توانید ده تا پانزده یادداشت با پیام های مختلف و زیبا داشته باشید و آنها را در کیف پول، داشبورد ماشین، جیب لباس ها، جعبه های لوازم آرایشی و یا مکان هایی که بیشتر وقتش را در ان می گذراند بگذارید. مانند میز، آشپزخانه، پنهان کردن در لابه لای لوازم ارایش و غیره.

زنان پس از ازدواج به ویژه به پدر و مادر خود نزدیک هستند و هدیه ای بهتر از پرتره والدین او وجود ندارد.

اگر از عشق تان از شما دور است، یک عکس تولدت خوب برای او ارسال کنید، یک تبریک عاشقانه برای او در شبکه های اجتماعی انتخاب کنید.

خانم ها مثل این رفتار اجتماعی هستند.

شاید یک رستوران، یک شهر است که هرگز نرفته است، یا مسافرانی که همیشه از آن دیدن کرده اند.

پارک، گالری هنری، موزه، باغ، جنگل و دریا، ایده های خوب برای یک روز خوب با همسر شما است و روز تولد بهترین فرصت برای انجام خواسته های او است.

با دوستان و بستگان تماس بگیرید و کلیپ های ویدئویی را از خاطرات همسر خود بگیرید.

با این کلیپ ها یک فیلم بسازید و برای همسر خود پخشش کنید.

اگر همسرتان طرفدار یک برنامه رادیویی خاص است و او هر روز به برنامه گوش می دهد، به او در روز تولدش تبریک گفته و از آهنگ مورد علاقه او را درخواست کنید.

یکی از ساده ترین راه های سورپرایز کردن زن و شوهر در روز تولدش در روز تولد او ایجاد دیوار خاطرات است.

عکس های خاطره انگیز از دوران کودکی، ازدواج، فارغ التحصیلی و عکس های خانوادگی با خواهر و برادران او را بر روی دیوار قرار داده یا می توانید از طناب استفاده کنید و عکس ها را بر روی آن آویزان کنید.

اکثر زنان علاقه زیادی به جواهرات دارند.

اطمینان حاصل کنید که همسرتان بیشتر چه جواهراتی دوست دارد: گوشواره، حلقه، دستبند یا سینه ریز. سپس، خلاقیت ایجاد کرده و یک نوشته از تولد یا یک پیام ویژه روی طلا حک کنید و آن را به او بدهید.

شما می توانید از روش های کلاسیک استفاده کنید: یک کیک تولد، یک لامپ خاموش خانه، چند شمع زیبا و یک تولد مبارک دانلود کنید، همه چیزهایی که لازم دارید.

به دلایل مختلف ممکن است قادر به صرف هزینه زیاد با او نباشید.

ما چند بلیط برای سینما، تئاتر، کنسرت یا استخر ارائه می دهیم و بهترین دوستان خود را برای صرف روز خوب، روز به یاد ماندنی دعوت می کنیم.

اگر شما به دنبال یک ایده پر هزینه و خلاق هستید، او و دوستانش را به یک رستوران دعوت کنید و از کارکنان رستوران بخواهید که او را با سورپرایز خاصی مواجه کنند.

بسیاری از زوج ها همسران خود را در طول سفر یا جشن های تولدشان به هتل های گران قیمت دعوت می کنند، اما هیچ چیز عاشقانه تر از اجاره یک کلبه چوبی یا خانه ای در وسط جنگل یا در طبیعت نیست.

با بودجه ای که می توانید صرف کنید، یک محل جادویی در ساحل، تپه یا جنگل اجاره کنید و وقت خود را با همسر خود صرف کنید.

همسر شما ممکن است به چیزهای ساده علاقمند باشد و لذتی از داشتن آنها داشته باشد که می تواند شامل شکلات و تنقلات، عطر مورد علاقه او، فیلم های ویژه یا لوازم آرایشی باشد که همیشه از آن استفاده می کند.

یک مجموعه از این لوازم جانبی ساده اما جذاب را انتخاب کنید و آن را با چند گل تزیین کنید.

به صورت کلی مرکز مشاوره می تواند یک راهکار مناسب برای افزایش خلاقیت زوجین در این زمینه ها بوده و آنها را با نحوه ی انجام و برگزاری هرچه بهتر مراسم روز تولد برای سوپرایز کردن زن و شوهر آماده نماید.

منبع : ۱-حسن آبادی حسین, مجرد سعید, سلطانی فر عاطفه. بررسی اثربخشی درمان هیجان مدار (EFT) بر سازگاری زناشویی و عواطف مثبت زوج های دارای روابط خارج از ازدواج. پژوهش های روان شناسی بالینی و مشاوره مطالعات تربیتی و روان شناسی:   پاییز و زمستان ۱۳۹۰ , دوره  ۱, شماره  ۲

۲-سفیری خدیجه, جزایری مهناز. روابط خانوادگی و کنش مبتنی بر دلبستگی عاطفی تعمیم یافته در جوانان.  مجله جامعه شناسی ایران :   زمستان ۱۳۸۴ , دوره  ۶ , شماره  ۴

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی و خانوادهبه صورت آتلاین، تلفنی و حضوری در خدمت شماست. در پایین تمام صفحات مرتبط می توانید مشاوره آنلاین دریافت کنید. فقط به دلیل تعداد بالای سوالات، کمی در دریافت پاسخ شکیبا باشید. ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

حس دوست داشته شدن و محترم شمرده شدن در طول زندگی زناشویی امری حیاتی است.زمانی که شوهر شما بعد پایان کار روزانه یا بعد از اتمام یک دوره کار به خانه برمی گردد،سورپرایز کردن او دقیقا حس علاقه و احترام را درونش به وجود می آورد.ایده های سورپرایز کردن شوهر میتواند در هر محدوده ی مالی،زمانی و مکانی باشد.گزینه های مختلف برای سورپرایز کردن شوهرتان از خرید هدیه تا ترتیب دادن یک اتفاق خوب بستگی به علایق و سلیقه شوهرتان دارد.در ادامه ما تلاش کرده ایم تا ایده های جالب و خوبی را که به طور کلی بیبشتر مردها را خوشحال میکند برای شما بازگو کنیم تا با سورپرایز کردن شوهرتا ن او را خوشحال کنید.

چگونه همسر را سورپرایز کنیم

یک شب رمانتیک در خانه بدون بچه ها

اگر بچه دارید،ترتیبی بدهید که بچه ها یک شب در خانه ی والدینتان یا با پرستار بچه بمانند تا شما و شوهرتان بتوانید یک شب رمانتیک و آرام را در کنار هم بگذرانید.فضای خانه را راحت و رمانتیک کنید.یک موسیقی آرام که مورد علاقه شوهرتان است را برای پخش بگذارید.غذای مورد علاقه اش را از رستوران سفارش دهید، و نوشیدنی و فیلم مورد علاقه اش را از قبل تهیه کنید.بعد از مدتی، لباس خوابی را که شوهرتان بیشتر دوست دارد بپوشید.این یک ایده ساده و تقریبا ارزان و بسیار رمانتیک است.

غذای مورد مورد علاقه شوهر

برای سورپرایز کردن شوهر،همیشه بهترین گزینه برای خوشحال کردن یک مرد،درست کردن غذای مورد علاقه ی اوست!دسر و پیش غذای اصلی و غذای مورد علاقه ی شوهرتان را قبل از اینکه او برسد تهیه کنید.اگر در آشپزی کردن مشکل دارید با حوصله قبل از آمدو شوهرتان از بهترین رستوران غذای مورد علاقه اش را تهیه کنید.یا میتوانید غذایی را تهیه کنید که شوهرتان دوست دارد اما به خاطر سختی تهیه آن ،زمان زیادیست آن را نخورده است.

خرید وسایل الکترونیکی

بیشتر مردها همواره تمایل به داشتن وسایل مختلف الکترونیکی دارند.برای مثال، موبایل جدید،یک mp3 پلیر،هدست یا در حد توانتان تلویزیون جدید و وسایلی از این قبیل که از قبل جملاتی از شوهرتان درباره داشتن آن شنیده اید.بهترین روش برای سورپرایز کردن شوهرتان با این وسایل اینگونه است که وسیله موردنظر را در جای مرتبط و یا معمول بگذارید و چیزی بروز ندهید تا خودش متوجه وسیله شود و از خوشحال شدن او لذت ببرید.

برنامه ای برای یک شب با دوستانش

اگر رویداد مورد علاقه ای یا مسابقه ای ورزشی که شوهرتان خیلی علاقه مند به شرکت در آن با دوستان خود می باشد،بلیط مورد نیاز و شرایط آن را فراهم کنید.البته باید مطمئن شوید که دوستانش برنامه را به صورت راز نگه دارند.بهترین روش برای این سورپرایز این است که از دوستانش دعوت کنید تا قبل از آمدن شوهرتان به خانه شما بیایند و هنگامی او به خانه آمد او را سورپرایز کنند و با هم راهی شوند.راه دیگر اینکه بلیط ها را در یک پاکت جایی که شوهرتان ببینید قرار دهید و او را سورپرایز کنید.

سفر برنامه ریزی شده

برنامه ریزی برای این سورپرایز کمی حقه و حواس جمع می خواهد،چون مهم است که طوری سفر را برنامه ریزی کنید که مطلع شوید و مطمئن باشید برنامه یا کاری برای انجام در آن روزها ندارد.اگر کاملا سفر را تا لحظه ی آخر سورپرایز نگه دارید ممکن است با مخالفت شوهرتان روبرو شوید،پس حداقل 4 روز قبل به او بگویید که ترتیب یک سفر کوتاه سورپرایز برای آخر هفته برای او چیده اید و از او بپرسید کار و یا برنامه ای برای انجام دارد و موافق است یانه.به این نکته توجه کنید که جایی نزدیک را برای سفر آخر هفته و یا تعطیلات چند روزه تان انتخاب کنید تا باعث خستگی شوهرتان برای هفته ی کاری جدید نشود.

زمانی که شوهرتان lبه خانه می اید

وقتی شوهرتان از سرکار برمی گردد lبه خاطر خوشحالی خودتان هم که شده با او بد خلقی نکنید. lبهتر است در لحظه ورودش …با یک لبخند و یا نگاه عاشقانه و یا یک فنجان چای lبه اسقبالش بروید. سعی کنید مشکلات روزمره تان را خودتان حل کنید. نه این که او را نیز رگبار مشکلات کوچک و بی اهمیت قرار دهید. یک همسر خوب زنی است که مشکلات کوچک را خودش حل کند و تنها در حل مشکلات بزرگ و آن هم پس از چند ساعت استراحت از شوهرش کمک بخواهد. این را ملکه ذهنتان قرار دهید:از وقتی که شوهرتان lبه خانه آمد تا حدود ۹۰ دقیقه ی هیچ حرف ناخوشایندی lبه او نگویید. همسرتان را زیر رگبار مشکلات کوچک و بی اهمیت روزمره تان قرار ندهید.

مراقب وسوسه های شیطانی باشید

زمانی که در زندگیمان دچار حرص و ولع می شویم، دیگر همه چیز از بین می رود. سعی می کنیم همه چیز را lبه نفع خودمان توجیه کنیم.خانم های عزیز: فقط شما هستید که می توانید تصمیم بگیرید چطور زندگی کنید؛ یا مجبورید احتیاجتان را برآورده کنید یا حرص و ولع تان را. وقتی lبه سراغ برآورده کردن احتیاجاتتان می روید دیگر جایی برای حرص و ولع باقی نمی ماند. شوهر شما در برابر زیاده خواهی شما، lبه جای بحث کردن فقط عمل می کند. lبه همین سبب است که همه چیز در دست شماست.

گردآوری: مجله ی اینترنتی دلگرم

روانشناسی و زناشویی خوشحال کردن شوهر, رفتار با همسر, سورپرایز کردن مردها, عشق, محبت کردن, مرد

دوست دارید همسرتان را خوشحال کنید؟ نیازی نیست برای اینکار ساعتها برنامه ریزی کنید، کافی است این کارهای کوچک را با عشق انجام دهید تا حسابی غافلگیرشان کنید.

اگر به موقع مردها را سورپرایز کنید، آن وقت میشوید: «بهترین زن دنیا!». مثلا اگر یواشکی شکلات مورد علاقه‌شان را بخرید و قایمش کنید تا وقتی که میگویند: «کاش الان یکم ازون شکلاتای خوشمزه داشتیم که توش مغز بادوم داره….» …. آنوقت میتوان گفت موفق شده اید! شما همسرتان را غافلگیر کرده اید! اما اگر همان شکلات را هنگام برگشت به خانه بخرید و به او بدهید، فقط او را خوشال کرده اید.

برای اینکار باید به علایق او توجه کنید و بسیار محتاط باشید. خیلی از مردها دوست ندارند غافلگیر شوند و یا از شما هدیه های بزرگ بگیرند! همچین، همه مردها مثل هم نیستند و علایق متفاوتی دارند. اما در اینجا چند نمونه از کارهایی که مردها را خوشحال و غافلگیر میکنند به شما پیشنهاد میشود.

چگونه همسر را سورپرایز کنیم

برای درست کردن یک موزیک ویدیو نیازی به استعداد کارگردانی و یا فیلم سازی خاصی نیست! فقط لازم است دنبال یک نرم افزار ساده بگردید، عکسها و کلیپهای دو نفره‌تان را با یک موسیقی به یاد ماندنی و یکی دو جمله ترکیب کنید تا موزیک ویدویی خاطره انگیز ساخته باشید!

نیازی نیست حتما هدیه های گران قیمت بخرید. میتوانید برای او غذای مورد علاقه‌اش را بپزید، خوراکیهای خوشمزه‌ و سالمی را کنار بگذارید تا با خود به محل کارش ببرد، لیستی از ویژگی های دوست داشتنی او تهیه کنید، از لحظاتی که با هم داشتید یک دفترچه خاطرات بامزه درست کنید و خیلی هدیه های خاص و کوچک دیگر…

به او اجازه دهید یک روز پادشاهی کند و هر درخواستی که داشت برایش برآورده کنید! مردها ازین کار لذت میبرند و دوست دارند خواسته هایشان را با آزادی بیان کنند! صبحانه مورد علاقه اش را درست کنید تا روز خوبی را شروع کند. منتظرش بمانید تا از کار برگردد و از او استقبال کنید. فرض کنید کودک درونش امروز انشا نوشته و موضوع آن یک روز خوب است! سعی کنید برای او یک روز خوب بسازید. همان روز خوبی را که دوست دارد. به خواسته های او فکر کنید و با توجه به شناختی که از او دارید پیش از آنکه چیزی از شما بخواهد آن را برایش فراهم کنید.

این کار قدیمی شده اما هنوز هم طرفداران زیادی دارد. پیش از انجام این کار باید برنامه ریزی کنید و مرتب با ایستگاه رادیویی مورد نظرتان تماس بگیرید. حواستان باشد که موقع پخش آهنگ، رادیو روشن باشد! مگرنه تمام زحمات شما بیفایده خواهد بود…

بازی دنباله عشق به این صورت است که شما وسایل تزئینی کوچکی را پشت هم روی زمین میگذارید تا همسرتان آنها را دنبال کند و به شما برسد! اگر کودک کم سن و سال دارید، مراقب باشید دست به این وسایل نزند یا آنها را برندارد. برای انجام این بازی میتوانید از گلبرگ گل رز، اسمارتیز، و … استفاده کنید.

اول آماده شوید! ولی سعی کنید خیلی غیر طبیعی به نظر نرسید که سورپرایزتان لو برود. سپس از او بخواهید کاری را انجام دهد. مثلا اینکه لباسها را به خشکشویی ببرد و بیرون از خانه سورپرایزش کنید… یک راه بهتر این است که وقتی خانه نیستید از او بخواهید به خرید برود و وقتی بالاخره بعد از کلی غرولند لیست خرید را دستش گرفت و به فروشگاه رفت، خودتان را به او برسانید و یواشکی، در حالی که بلیط های سینما را دستتان گرفته اید، سر راهش قرار بگیرید!

بدون هیچ مناسبت خاصی دوستان و یا خانواده‌اش را دعوت کنید و شام مورد علاقه اش را بپزید! با این کار حسابی او را غافلگیر خواهید کرد.

تمام کارهای قشنگی که با هم انجام داده اید را بنویسید و بابت تک تک لحظات به یادماندنیتان از او تشکر کنید. مردها عشق خود را با کلمات بیان نمیکنند، بلکه در عمل عشق میورزند. بنابرین عاشق زنانی هستند که به محبت آنها توجه کافی دارند، این محبت را درک و از آن قدردانی میکنند.

اگر یکی از وسایل مورد علاقه همسرتان قدیمی و از کار افتاده شده، آن را تعمیر کنید. مثلا اگر همسرتان یک کاپشن قدیمی دارد که همیشه از آن صحبت میکرده و حالا پاره شده، سعی کنید آن را برای تعمیر به خیاطی ببرید!

وقتی که حواسش نیست برای او یک نامه عاشقانه بنویسید و آن را در جیب لباسش مخفی کنید. سعی کنید در چند جمله احساساتتان را برای او توصیف کنید تا بداند که خیلی دوستش دارید.

نزدیک به او بنشینید و به چشمانش خیره شوید. با لبخند و به آرامی صورتش را اصلاح کنید. با عشق به او نگاه کنید و برایش ناز کنید. فقط مراقب باشید صورتش را زخمی نکنید!!!

اخبار هواشناسی را دنبال کنید تا بدانید ماه چه زمانی کامل است. به یک کافه روباز بروید و از با هم بودن لذت ببرید. همچنین میتوانید با هم شام درست کنید و به پیک نیک بروید! چه چیزی رویایی تر از اینکه زیر یک درخت بزرگ بنشینید و با عشقتان غذا بخورید!

برای اینکه با همسرتان فرار کنید نیازی نیست حتما از بانک دزدی کنید! سعی کنید وبسایتهای مسافرتی و کانالهای مربوط به تورهای مسافرتی را مدام چک کنید. وقتی فرصت مناسبی دیدید دست همسرتان را بگیرید و بدون هیچ برنامه ریزی خاصی به سفر بروید!

نیازی نیست همیشه با او فیلمهای اکشن و خشن ببینید یا تمام بازیهای فوتبال را با او تماشا کنید! برای اینکه توجه او را به خودتان جلب کنید همان یک روز هم کفایت میکند… به این فکر کنید که از کدام یک از علایق او بیشتر متنفرید؟ از کدام یک از تفریحاتش آنقدر بیزارید که هروقت درموردش صحبت میکند مشغول کار دیگری میشوید؟… فقط یک روز هم که شده با او اینطور رفتار نکنید، شاید شما هم از آن چیز خوشتان بیاید!

برخلاف آنچه از مردها انتظار میرورد، آنها همیشه به دنبال برقراری رابطه جنسی کامل نیستند. این فقط زنها نیستند که دوست دارند آنها را در آغوش بگیریم و ببوسیم، نوازششان کنیم و مثل بچه ها قربون صدقه‌شان برویم! مردها هم به محبت نیاز دارند.

از او بپرسید برای ناهار چه غذایی دوست دارد، سپس خارج از ساعت کاری با او قرار بگذارید و با هم ناهار بخورید. همچنین میتوانید ناهار درست کنید و به محل کارش ببرید و یا اینکه ظرف غذا را به همراه یک نامه عاشقانه برایش بفرستید!

سعی کنید مثل شخصیتهای معروف و جذاب با همسرتان رفتار کنید! یعنی برای او ناز کنید و هرگز رفتارهای زنانه را فراموش نکنید… برای نمونه میتوانید روی آینه برایش یادداشت بگذارید، پشت چراغ قرمزها گونه اش را ببوسید، وقتی پشت میز نشسته اید و غذا میخورید خیلی آرام با انگشتهای پایتان، پاهای او را قلقلک بدهید، با هم کلمات رمزی رد و بدل کنید، و برایش پیامک بفرستید!

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

یکی از هیجان‌انگیزترین قسمت‌های هر رابطه عاطفی زمانی است که شما می‌خواهید عشقتان را سورپرایز کنید و دلتان هم نمی‌خواهد که به هیچ عنوان او متوجه این کار شما شود. احتمالا چند ماه قبل از تولدش با دوستانش هماهنگ کردید و یک برنامه بی عیب و نقص برای او ریخته‌اید؛ اما بعد از مدتی روش‌هایی که تجربه کردید تکراری می شوند و دنبال پیدا کردن روش‌های جدید برای سورپرایز کردن او می‌گردید. یادتان باشد که سورپرایز کردن فقط برای روابط عاطفی دوستانه نیست و زن و شوهرها هم می‌توانند یکدیگر را غافلگیر کنند. این کار باعث می‌شود که زندگی از حالت یک نواختی بیرون بیاید و شادابی و نشاط اول آشنایی دوباره به رابطه بازگردد.

در این مقاله، آنچه با عنوان دوستی دختر و پسر آورده می‌شود به معنای هر رابطه‌ای است که به قصد ازدواج و با نظارت والدین ایجاد شده است. هدف ما در استفاده از این واژه نیز صرفا ملموس‌تر شدن مبحث برای خوانندگان است، زیرا بیشتر مراجعان ما نیز هنگام بیان مشکل خود در استفاده از این واژه احساس راحتی می‌کنند. 

 

فهرست مطالب

هدیه‌ُ درخور (مخصوصاً اگر دلیل خاصی نداشته باشد) یکی از بهترین کارهای عاشقانه برای عشقتان است.

چگونه همسر را سورپرایز کنیم

شما می‌توانید به شیوه‌های مختلفی به او ابراز علاقه‌ کنید. مثلا می‌توانید برای او کادو بگیرید و یا بخواهید در انجام کارهای روزمره‌اش یا انجام تکالیفش به او کمک کنید. زیرا این همان چیزی است که باعث می‌شود تا او حس کند که دوستش دارید. هر چند او قدردان کادو و هدایای شماست اما این همان چیزی نیست که او واقعاً از شما می‌خواهد.

هرچند شاید از نظر دوست دختر یا همسرتان شام درست کردن یک کار پیش افتاده باشد اما هنوز هم که هنوزه این کار می‌تواند بسیار رمانتیک و عاشقانه باشد. حتی اگر شام شما ساده هم باشد باز هم می‌تواند یکی از عاشقانه‌ترین کارهایی باشد که برای یک دختر می‌توان انجام داد.

احتمالا از بعد مهدکودک تا حالا کسی برای دوست دخترتان ناهار نگذاشته تا با خودش به سر کار ببرد. بنابراین درست کردن ناهار برای او می‌تواند یک سورپرایز جالب و فوق‌العاده شیرین باشد. گاهی اوقات چیزی را که او دوست دارد را برایش آماده کنید. می‌تواند خوراکی‌های بسیار ساده‌ایی مانند ساندویچ ، میوه و دسر درست کنید و آن را به هنگام رفتن به سر کار به او بدهید. اگر یادداشتی را در داخل این بسته برای او بگذارید می‌تواند تاثیر آن را ۱۰۰۰ برابر بیشتر کند زیرا دختران عاشق نامه و یادداشت هستند.

می‌توانید یک قدم فراتر از درست کردن غذا برای او بروید و در واقع چیزی را برای او بسازید که به طرز چشمگیری دوام بیشتری داشته باشد. بنابراین اگر در کار نجاری وارد هستید یک یادگاری برای او بسازید تا همیشه آن را داشته باشد مثلا می‌توانید یک میز پاتختی، قفسه کتاب یا حتی قاب عکس برایش درست کنید.

تقریباً هیچ چیزی برای یک دختر عاشقانه‌تر از پوشیدن لباسی نیست. خریدن لباس هدیه‌ای با ارزش برای اوست و هر بار که آن را بپوشد به یاد شما می‌افتد.

اگر نزدیک خانه دوست دخترتان زندگی می‌کنید یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که صبح‌ها با ماشین او را تا محل کار و یا کلاس ببرید (و یا از سرکار به خانه برسانید). دیدن شما در همین مدت اندک برای او بسیار خوشایند است و با این کار این فرصت را به او می‌دهید تا (مانند اکثر دخترها) گاهی همچون شاهزاده‌ها با ماشین این طرف و آن طرف برده شود.

با وجود این همه رسانه‌های دیجیتالی، دریافت یک نامه دست نوشته و یا حتی یک یادداشت کوچک از طرف شما می‌تواند بسیار شوکه کننده و باورنکردنی باشد اما به شما قول می‌دهیم که یک دست نوشته کاری فوق‌العاده عاشقانه خواهد بود. ضمنا از آنجا که این کار امروزه بسیار غیرمعمول است لذا به احتمال زیاد خیلی وقت است که کسی به دوست دخترتان نامه نفرستاده است از همین رو این که او می‌تواند حرف‌های شما را به صورت عملی در دست بگیرد حسی کاملاً خاص به او می‌دهد. بعلاوه، هر چند که نوشتن یک یادداشت می‌تواند به اندازه ۳۰ ثانیه طول بکشد‌ اما می‌تواند تا روزها حال دوست دخترتان را خوب کند پس چرا این کار را نمی‌کنید؟

چیدن برنامه برای آینده مشترک یک حرکت عاشقانه است و این برای دخترها بسیار لذت‌بخش است که بدانند وقتی شما آینده را تصویر می‌کنید آن‌ها نیز در این تصویر ذهنی جا دارند. بنابراین با دوست دخترتان فهرستی از جاهایی که دوست دارید در آینده با هم بروید تهیه کنید و بگذارید بفهمد زمانی که در تصوراتتان سفر می‌کنید او نیز در این سفرها همراه شما است.

تقریبا هر دختر نظری در مورد مدل موی شما دارد (خواه آن را دوست داشته باشید یا نه)، بنابراین بگذارید او آنطور که دوست دارد موهای شما را اصلاح کند. در این راه می‌توانید گامی فراتر بگذارید و اجازه دهید که او لباس‌های مورد علاقه‌اش را برای شما انتخاب کند. حتی اگر مدل مو و ریشی که او برای شما درست کرده است را دوست نداشتید باز هم ارزش این را دارد که برای یک روز هم که شده آن را تحمل کنید تا او را دیوانه‌وار شیفته ظاهر خود کنید.

اگر تهیه یک آهنگ برای شما کار ساده‌ایی است می‌توانید برای او آهنگ و ترانه بسازید حتی اگر ترانه شما کوتاه و ساده هم باشد باز هم آن را دوست خواهد داشت زیرا می‌بیند که شما به فکر او بوده‌اید و دوست دارد که شما را به هنگام اجرا ببینید.

همه دختران دوست دارند که در محل کارشان سورپرایز شوند. دوست دختر شما نیز به هنگام تحویل گل، ناهار یا سر زدن به او در وسط روز سورپرایز خواهد شد. فقط بهتر است مطمئن شوید که کسی مانند مدیر در محل کارش با این قضیه مشکلی نداشته باشد!

اگر او در جایی کار می‌کند که می‌تواند با تلفن حرف بزند به محل کار او زنگ زده و به او بگویید که دوستش دارید. یادتان نرود که او سر کار است پس سعی‌کنید که مکالمه‌تان با او کوتاه باشد. همین گفتگوی کوتاه می‌تواند تاثیر زیادی در روز روی او داشته باشد (شنیدن ناگهانی صدای شخصی که دوستش دارد می‌تواند روز کاری و پر استرس او را تبدیل به یک روز شاد کند).

سعی کنید که به بهترین شکل ممکن به حرف‌های او گوش دهید. در لابه لای صحبت‌هایش از او سؤالی بپرسید، با او همدردی کنید و در مورد همه وقایع و حوادثی که در طول روز برایش اتفاق افتاده موافق باشید. قطعا وی متوجه این رفتار شما خواهد شد و باعث می‌شود احساس فوق‌العاده خاصی داشته باشد و از شما بابت گوش دادن به حرف‌هایش تشکر کند.

لازم نیست که حتما برای سورپرایز کردن او هزینه زیادی بپردازید. می‌توانید با انجام کاری‌های فکری قلب کوچک او را شاد کنید. در خانه سرنخ‌هایی را همراه با نوشته بگذارید تا او به چیزی که علاقه دارد برسد. می‌توانید از هر چیزی  برای این کار استفاده کنید. مثلا می‌توانید یک جعبه شکلات مورد علاقه او یا هر چیز دیگری را در گوشه‌ای از اتاق قایم کنید و سر نخ‌هایی به او بدهید تا آن را پیدا کند. از تخیل خود کمک بگیرید و ببینید چه چیزی برای این کار مناسب است.

شگفتی‌های فن آوری مدرن! تغییر دادن زنگ هشدار دوست پسرتان از صدای بوق ناخوشایند به یک پیام ضبط شده‌ی خاص می‌تواند فوق‌العاده عاشقانه باشد. گاهی هم می‌توانید صدای موبایل او را تغییر داده و چیزی بامزه و یا شوخ را جایگزین آن کنید. بدون شک با این کار لبخندی بر لبان او می‌آورید که آن را تا پایان روز همراه خود خواهد داشت!

اگر می‌خواهید کاری ساده برای سورپرایز کردن دوست پسرتان انجام دهید می‌توانید هنگامیکه سر کار است پیامی غیر منتظره برای او بفرستید و به او بگویید که به فکرش هستید.

شما می‌توانید با پیام‌هایتان حسی را به او منتقل کنید که تا به حال کسی به او منتقل نکرده است. پیام‌‌های که با موبایلتان برای او می‌فرستید باید نشان بدهد که شما چقدر محترم، خاص، شوخ و قابل اعتماد هستید و از جذابیت و سیاست زنانه برخوردارید. از آنجایی که هر دختری این مهارت را ندارد که در پیام این ویژگی‌ها را نشان بدهد، شما با این کار برای او منحصر به فرد می‌شوید. هیچ وقت قدرت پیام‌هایتان را دست کم نگیرید امروزه همه به موبایلشان وابسته هستند و ساعات زیادی را در حال استفاده از آن هستند، اگر شما بتوانید با این دستگاه حس خوب و منحصر به فردی را به او بدهید او به جای موبایلش به حسی که شما با موبایل به او منتقل می‌کنید وابسته می‌شود. رادیو عشق در دوره جذب عشق با موبایل رموز جذب کردن فرد مورد علاقه‌تان را از طریق موبایل و پیام به در اختیارتان قرار داده است. 

 

اگر دوست پسرتان عادت دارد که ناهارش را از بیرون بخرد می‌توانید با درست کردن غذای مورد علاقه‌اش برای ناهار او را سورپرایز کنید. حتی می‌توانید لایه بسته غذایی یک پیام زیبا نیز برایش بگذارید!

می‌توانید گاهی برایش خوراکی‌های خوشمزه بپزید تا با خودش به سر کار ببرد و یا اینکه برایش کیک درست کنید تا هنگام برگشتن از سر کار بخورد. کدبانو بودن شما قلب او را تسخیر کرده و  باعث می‌شود که بفهمد شما چه زنی شگفت انگیزی هستید!

گاهی کارها و عادات قدیمی واقعا چیزهای خوبی هستند. به نظر می‌رسد که هنر نوشتن نامه در این دنیای مدرن از بین رفته است. چرا کمی سنتی عمل نمی‌کنید و برایش نامه‌ایی عاشقانه نمی‌نویسید تا به او بگویید که او چقدر در نظر شما شگفت انگیز است؟ همه دوست دارند که از آنها تعریف شود. اگر بجای اینکه نامه را شخصا به دستش دهید آن را تمبر زده و پست کنید با این کار بیشتر او را سورپرایز خواهید کرد.

آیا می‌دانید که دوست پسرتان طرفدار چه گروه خاصی از موسیقی است؟ آیا در نزدیکی خانه شما هیچ رویداد ورزشی وجود دارد که او عاشق رفتن به آن باشد؟ خریدن بلیط چیزی که می‌دانید او شیفته‌ُ آن است روشی عالی است تا به او نشان دهید که او برایتان اهمیت دارد.

روشی آسان و زیبا برای نشان دادن محبت و علاقه شما به او این است که با او به گردش بروید و کارهای مورد علاقۀ وی را انجام دهید. برخی از کارهایی که می‌توانید با او انجام دهید شامل بازی‌های ویدئویی، گوش دادن به پادکست یا موسیقی مورد علاقه وی یا بازی ورزشی مورد علاقه او است. درست است که این کارها ساده هستند اما می‌تواند برای او معنی خاصی داشته باشد و بداند که می‌خواهید کارهایی که او دوست دارد را یاد بگیرید و یا انجام دهید.

با بردن او به گردش در زیر ستاره‌ها یا یک گردش لب ساحل و یا منظره‌ایی زیبا او را سورپرایز کنید. در این گردش برخی از غذاها و نوشیدنی‌های مورد علاقۀ او، تعدادی پتو، ظروف مخصوص غذاخوری و یا حتی یک بلندگوی قابل حمل برای پخش آهنگ‌های مورد علاقه او را با خود ببرید.

برای یک سورپرایز شیرین می‌توانید شکلات، میوه خشک یا سایر خوراکی‌های خوشمزه را به منزل یا محل کار وی بفرستید. سعی کنید یک نامه زیبا و محبت‌آمیز نیز همراه آن بفرستید تا برنامه‌های بعدی خود را به او یادآور شوید.

می‌توانید با ایجاد یک ورودی بزرگ در ورودی خانه او را سورپرایز کنید. به غیر از حرکت همیشگی ریختن گلبرگ گل رز، می‌توانید راهرو بزرگ را با بادکنک یا نوارهای رنگی و دنباله‌ایی از عکس‌های دو نفری خودتان تزئین کنید. حتی می‌توانید از دنباله‌ایی از آب‌نبات‌های بسته‌بندی شده یا یک جمله حرف به حرف نوشته شده نیز استفاده کنید.

برای سورپرایز کردن عشق موردنظرتان روش‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها زندگی خود را از یکنواختی دربیاورید و شور نشاط جدیدی به آن ببخشید. اگر می‌خواهید دوست دخترتان را گاهی غافل‌گیر کنید می‌توانید گاهی بدون دلیل برای او نامه‌های محبت آمیز ارسال کنید. کادویی بخرید و آن را به محل کارش بفرستید. گاهی برایش شام و ناهار آمده کنید و همراهش به محل کارش بفرستید. می‌توانید از محل کار تا خانه و برعکس دنبالش بروید. اگر می‌توانید برای او با سلیقه خودتان لباس بخرید یا برایش یک وسیله یادگاری درست کنید. اگر هم قصد سورپرایز کردن همسر یا دوست پسرتان را دارید گاهی در خانه سرنخ‌هایی را همراه با نوشته بگذارید تا او به چیزی که علاقه دارد برسد. زنگ هشدار موبایلش را با یک جمله محبت‌آمیز از خودتان تغییر دهید. برای او پیام‌های عاشقانه و گاهی شیطنت‌آمیز بفرستید. برایش غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید تا با خود به محل کارش ببرد. نامه‌های محبت آمیز برایش بنویسید و در جیب لباسش بگذارید. اگر خواننده خاصی را دنبال می کند بلیط کنسرتش را برای او تهیه کنید. با هم به گردش بروید و کارهایی که دوست دارد را با هم انجام بدهید.

عشقت رو جذب کن

چگونه همسر را سورپرایز کنیم

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

9 بازدید

14 بازدید

23 بازدید

33 بازدید

60 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

برنامه‌ریزی برای سورپرایز تولد شوهر و انجام دادن مو به موی آنچه که برنامه‌ریزی کرده‌اید و تدارک دیده‌اید، باعث هیجان‌انگیز شدن جشن تولد همسرتان خواهد شد. بسیاری از بانوان متأهل با توجه به اینکه اکثر آقایان درگیر مشاغل گوناگون و گاها سخت و دشوار هستند، گمان می‌کنند هیچ چیز نمی‌تواند موجبات غافلگیری همسرشان را فراهم کرده و او را خوشحال کند.

این دسته از خانم‌ها هنگام تولد همسرشان در پاسخ‌گویی به این سؤال که چگونه در روز تولد شوهرمان او را سورپرایز کنیم دچار مشکل می‌شوند. در این مقاله در صدد برآمده‌ایم تا راه‌های سورپرایز تولد همسر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

برای اینکه بتوانید جشن تولد مناسب و فوق‌العاده هیجان‌انگیزی برای همسرتان تدارک ببینید و او را از درگیری‌های ذهنی و مشغله‌های روزمره زندگی دور کنید، پیشنهاد می‌کنیم روش‌های سورپرایز جشن تولد شوهر را مطالعه کنید.

سرفصل های محتوا

چگونه همسر را سورپرایز کنیم

همان‌طور که می‌دانید در جشن تولد، کادو یکی از اصلی‌ترین آیتم‌های تولد محسوب می‌شود و زمانی که جشن تولد برای آقایان باشد، اهمیت آن بیشتر از قبل نیز می‌شود. از آنجا که آقایان کمی سخت پسند هستند و هر چیز عادی و معمولی نمی‌تواند آنان را خوشحال کند و همچنین با توجه به شاغل بودنشان که هدایای کاربردی برای آن‌ها مناسب‌تر است، پیشنهاد می‌کنیم برای سورپرایز تولد شوهر از طریق کادو، سراغ هدایای شیک، منحصربه فرد و کاربردی بروید.

دقت داشته باشید کادویی که در جشن تولد همسرتان به او هدیه می‌دهید، مطابق سلیقه او باشد و در همان طرح و رنگی باشد که او آن را می‌پسندد. لوازم الکترونیکی و کاربردی از جمله تلفن همراه، ساعت، کیف اداری، جعبه‌ابزار، کفش و… از هدایای مناسب آقایان می‌باشد.

برای اینکه کادوی شما چاشنی سورپرایز هم داشته باشد، می‌توانید برای جالب شدن باز کردن کادو توسط همسرتان، آن را درون چند جعبه به ترتیب کوچک تا بزرگ قرار دهید. به این ترتیب وقتی همسرتان برای رسیدن به کادو انگیزه فراوان دارد و متعجب است از اینکه چه کادویی برایش تدارک دیده‌اید، می‌تواند موجب غافلگیری او بشود.

یکی دیگر از راه‌های سورپرایز تولد همسر در بحث کادوی تولد این است که هدیه تولد را به تعداد زیادی بادکنک که با گاز هلیومی پر کرده‌اید وصل کنید و سپس بادکنک‌ها را در محیط جشن پراکنده کنید. به این ترتیب هنگام دادن هدایا همسرتان خودش به جستجوی کادو میان بادکنک‌ها مشغول شده و این کار برایش لذت‌بخش و حیرت‌انگیز می‌باشد.

یکی از خاطره‌انگیزترین سورپرایزهای جشن تولد شوهر می‌تواند تهیه یک آلبوم عکس از همسرتان باشد. برای این کار لازم است تمامی عکس‌هایی را که به مناسبت‌های مختلف از همسرتان به طور آشکارا یا پنهانی گرفته‌اید، چاپ کنید و آن‌ها را درون یک آلبوم زیبا با طراحی شیک و مردانه قرار دهید.

علاوه بر این می‌توانید برای جذابیت بیشتر آلبوم در کنار عکس‌ها، تاریخ و ساعت لحظه‌ای که از همسرتان عکس گرفته‌اید را همراه با یک خاطره بامزه و جالب که آن روز برای همسرتان اتفاق افتاده، روی برگه‌ای یادداشت کرده و در آلبوم قرار دهید.

این آیتم جذاب و حیرت‌انگیز سورپرایزی منحصر به فرد در جشن تولد همسرتان محسوب می‌شود و قطعاً با این کار همسرتان متوجه خواهد شد که تا چه اندازه او را دوست دارید و مهمانان نیز به وسعت عشق و علاقه شما پی خواهند برد.

مقاله 50 تم تولد مردانه جدید + عکس های واقعی

یکی از انواع راه‌های سورپرایز تولد همسر که می‌توانید حساب ویژه‌ای روی آن باز کنید، نامه‌نگاری می‌باشد. برای این کار لازم است نامه‌ای عاشقانه برای همسرتان بنویسید، از ویژگی‌های رفتاری او تعریف کرده و در نهایت روز تولدش را با جمله‌ای عاشقانه تبریک بگویید. برای جالب‌تر شدن نامه می‌توانید مانند نامه‌های پستی، آدرس گیرنده و فرستنده نیز برای آن در نظر بگیرید.

در نهایت نامه را قبل از بیدار شدن همسرتان از خواب، می‌توانید کنار تخت بگذارید، آن را قبل از رفتن به سر کار داخل کفشش قرار دهید و یا اینکه آن را به محل کارش بفرستید. مطمئن باشید این سورپرایز جالب و بامزه، خستگی و استرس محیط کار را از بین می‌برد.

در صورتی که قصد تدارک دیدن جشن دو نفره و خاصی را داشته باشید، می‌توانید در نامه آدرس رستوران یا فضایی عاشقانه را که از قبل تدارک دیده‌اید، قید کنید و تاکید داشته باشید همسرتان در ساعت مشخصی آماده و شیک در آن محل حاضر شود.

نوشتن نامه برای همسر در روز تولدش، از قدیمی‌ترین و در عین حال از جالب‌ترین ایده‌های سورپرایز تولد شوهر به شمار می‌رود و موردعلاقه آقایان می‌باشد.

از آیتم‌های جذابی که پیشنهاد می‌کنیم وقت بیشتری برای آماده کردن آن گذاشته و از آن در جشن تولد همسرتان رونمایی کنید، تهیه کلیپ می‌باشد. آماده کردن یک کلیپ کوتاه از ویدیوها و حتی عکس‌هایی که از همسرتان گرفته‌اید، می‌تواند ایده‌ای جالب برای سورپرایز جشن تولد شوهرتان باشد.

مطمئن باشید هنگامی که در جمع مهمانان کلیپ را پخش کنید، لذت و قدردانی را در نگاه همسرتان خواهید دید. اگر بخواهید کمی این سورپرایز را بیشتر کنید، می‌توانید از عکس‌های دوران کودکی تا به امروز همسرتان استفاده کنید و آن‌ها را در قالب کلیپی کوتاه و جالب در بیاورید.

علاوه بر این، پیدا کردن عکس‌های دوران جوانی همسرتان و دوستانش در آلبوم‌های او و دعوت این دوستان به جشن تولد، می‌تواند خاطرات آن دوران را برایش زنده و حسابی او را غافلگیر کند. ایده کلیپ، از برترین راه‌های سورپرایز تولد همسر محسوب می‌شود که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

شاید شنیده باشید که می‌گویند راه ورود به قلب یک مرد از معده او می‌باشد! آقایان اشتهای فوق‌العاده‌ای دارند و تا زمانی که برایشان مضر نباشد و سلامت جسمانی آن‌ها را به خطر نیندازد، عاشق انواع خوراکی‌ها هستند. یکی از ایده‌های جالب و خوش‌مزه‌ای که می‌توانید به عنوان سورپرایز جشن تولد برای همسرتان تدارک ببینید، آشپزی است.

تهیه انواع غذاها و شیرینی‌هایی که شوهرتان به آن‌ها علاقه دارد، او را سورپرایز می‌کند. برای این کار کافی است غذاهایی را که همسرتان بیشتر از دیگر غذاها دوست دارد و آن را ترجیح می‌دهد، بپزید و همسرتان را خوشحال کنید.

مقاله 50 کیک تولد مردانه برتر + عکس های جدید و وافعی کیک تولد مردانه

با اینکه ممکن است کمی برایتان وقت‌گیر باشد اما تزئین زیبا و جالب این خوراکی‌ها، به عنوان سورپرایز تولد باعث می‌شوند تا خوراکی‌ها بیشتر به چشم بیایند و همسرتان بیش از پیش قدردان زحمات شما باشد.

همان‌طور که اشاره کردیم آقایان با رفتن به سر کار و تحمل سختی و استرس، نیاز به سورپرایز ویژه‌ای دارند تا بتواند این خستگی‌ها را جبران کند. از آنجا که فرصت کمی برای مسافرت برای همسرتان وجود دارد، می‌توانید با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده، همسرتان را در روز تولدش به یک تفریح یک‌روزه یا مسافرت چندروزه و دور از استرس دعوت کنید.

برای این کار لازم است برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید و از قبل انتخاب مقصد، رزرو رستوران‌ها، مکان‌های تفریحی و… را تدارک دیده باشید. برای اینکه همسرتان را بیشتر غافلگیر کنید، می‌توانید مقصد تفریحتان را مکان‌هایی قرار دهید که در آنجا با یکدیگر آشنا شده‌اید و یا برای اولین بار همراه یکدیگر به آنجا رفته‌اید.

این روش جدا از اینکه روشی عالی برای سورپرایز تولد شوهر به شمار می‌رود، فرصتی مناسب در اختیار شما و شوهرتان قرار می‌دهد تا در کنار یکدیگر مروری بر خاطرات گذشته داشته باشید و از یادآوری آن‌ها غرق در لذت شوید.

شروع زندگی متاهلی و سرگرم شدن با کار و خانواده از عواملی است که باعث می‌شود آقایان مانند قبل نتوانند وقت بیشتری را در کنار دوستان خود بگذرانند. یکی از سورپرایزهای مناسبی که می‌توانید برای جشن تولد همسرتان تدارک ببینید، دعوت دوستان دوره جوانی همسرتان به جشن تولد او می‌باشد.

این کار برای همسرتان که مدت‌هاست از دوستان قدیمی خود بی‌خبر است، کاملا غافلگیرکننده است و او را به وجد می‌آورد. علاوه بر این کار، می‌توانید برنامه‌ای بریزید تا همسرتان ملاقاتی خصوصی و صمیمی با دوستان خود داشته باشد.

برای این کار لازم است دوستان همسرتان را در جریان بگذارید تا در روز تولد همسرتان، در منزل یا کافی شاپ و رستورانی که از قبل رزرو کرده‌اید، حضور پیدا کنند. بدین ترتیب زمانی که همسرتان به محل قراری که او گذاشته‌اید می‌آید و دوستان صمیمی خود را که مدت‌ها از آن‌ها بی‌خبر بوده می‌بینند، فوق‌العاده غافلگیر می‌شود.

این ایده از ایده‌های منحصر به فرد و هوشمندانه برای سورپرایز جشن تولد شوهر است که فوق‌العاده جالب و ناب می‌باشد. علاوه بر تمامی سورپرایزهای گفته‌شده، می‌توانید آیتم‌هایی از جمله جعبه عکس خاطرات، هدیه دادن امضای خواننده یا بازیگر موردعلاقه همسرتان، دعوت به کنسرت یا سینما، دعوت او به تماشای مسابقه فوتبال، سر زدن به پدر و مادر و… را به جشن تولد همسرتان اضافه کنید و او را در روز تولدش با انتخاب یکی از این ایده‌های جالب و عالی سورپرایز کنید.

در این مقاله به راهکارهایی پرداختیم تا بتوانید سورپرایز تولد شوهر داشته باشید. اما نا گفته نماند انتخاب یک تم تولد مناسب و استفاده از ایده های جالب برای جشن تولد می تواند این سورپرایز را به طور ویژه تری رقم بزند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تولدِتو، یک مجله اینترنتی تخصصی در حوزه جشن تولد می باشد. شما با کمک تولدِتو می توانید هر چه آن را برای برگزاری یک جشن تولد نیاز دارید، بدانید.
تولدِتو مقالات کاربردی و جدید را در موضوعات مختلفی چون تم تولد، تزیین تولد، کادو تولد، کیک تولد و… منتشر می کند.

پدر و مادر شدن یکی از شیرین ترین رخدادهایی است که یک زوج می توانند در طول زندگی مشترک خود آن را تجربه کنند و به عنوان یک خانم بی شک شما اولین نفری خواهید بود که از بارداری خود مطلع شده و می توانید به شیوه های مختلف این خبر را به همسرتان بگویید.

اگر به تازگی باردار شده اید و به دنبال روشی خلاقانه برای سورپرایز کردن همسرتان هستید در ادامه مطلب با کوکا همراه شوید تا با بهترین روش های گفتن خبر بارداری به همسر آشنا شوید.

اگر اولین فرزندتان را باردار شده اید همسرتان باید چیزهای زیادی درباره پدر شدن یاد بگیرد و شما می توانید با خرید کتاب راهنما درباره موضوع پدر شدن با یک تیر دو نشان بزنید.

این کتاب را به شیوه خاص کادو کرده و در زمانی که اصلا انتظارش را ندارد به او تقدیم کنید.

در حالی که می خواهید از همسرتان عکس بیندازید به جای آن که به او بگویید :”بگو سیب!” ناگهان بگویید :”بگو همسر عزیزم بارداره!”. بی شک همسرتان در یک لحظه دچار شوک شده و چهره اش تغییر جالبی خواهد کرد که می توانید با دوربین خود آن را شکار کنید.

چگونه همسر را سورپرایز کنیم

پازلی سفارش بدهید که در آن جمله ای درباره بارداری یا عکسی از سونوگرافی شما به صورت قطعات پازل چاپ شده باشد و همسرتان بعد از کنار هم چیدن آن ها از پدر شدن خود با خبر شود.

روش جالب و مهیج دیگر برای گفتن خبر بارداری پنهان کردن جواب تست است، آن را در جایی که همسرتان اغلب اوقات به آن سر می زند – مثلا داخل کفش هایش، یخچال، کشوی میز کامپیوتر و غیره – پنهان کرده و منتظر باشید تا فریاد خوشحالی اش ناگهان فضای خانه را پر کند!

اگر فرزند دیگری دارید می توانید به او پیراهنی بپوشانید که خبر ورود عضو جدید خانواده را اعلام کند.

بچه ها معمولا از مشارکت در چنین کارهایی و این که بخشی از یک ماجرای سورپرایز کننده باشند خوشحال می شوند، همچنین با این کار فرزندتان متوجه می شود که به زودی خواهر یا برادر بزرگ تر می شود.

اولین سونوگرافی خود را چاپ کرده و یک یادداشت به آن بچسبانید که روی آن نوشته شده: “برای دیدنت لحظه شماری می کنم بابایی!” و آن را به همسرتان تقدیم کنید.

یکی از کشوها یا قفسه های کمد همسرتان را خالی کرده و یک یادداشت داخل آن بگذارید، مثلا: “بابایی، اتاقم رو بساز!”. همچنین می توانید قفسه را با وسایل کودک، اسباب بازی یا کفش بچه گانه پر کنید.

یک ماگ سفارشی خریداری کنید که ته لیوان پیام کوچکی درباره خبر بارداری تان چاپ شده باشد، همسرتان بی شک طعم اولین نوشیدنی که با این ماگ خواهد نوشید را تا همیشه به خاطر خواهد سپرد.

کیک یا شیرینی خوشمزه ای بپزید و با کمک خلال دندان یک کاغذ کوچک روی آن آویزان کنید که جمله “عزیزم من باردار هستم” روی آن نوشته شده باشد و از همسرتان بخواهید آن را از یخچال بیرون بیاورد.

این کار به خصوص برای اولین فرزند عالی است. یک قاب خالی عکس برداشته و داخل آن پیام “دوستت دارم بابایی! خودم و عکسم به زودی می رسیم …” قرار دهید.

در این مقاله تنها به تعدادی از هزاران شیوه ممکن برای گفتن خبر بارداری اشاره کردیم. با کمی فکر کردن و خلاقیت می توانید شیوه های بکر دیگری نیز بیابید، مثلا یک بشقاب و لیوان کودک روی میز غذاخوری قرار دهید، پیراهنی با جمله “من باردارم” بپوشید یا به سادگی جواب تست بارداری یا سونوگرافی را کادو کرده و به عشق تان تقدیم کنید و …

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا آهنگ تولدت مبارک

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا برای تمامی وب سایت ها به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

ارسال از : تهران ، زعفرانیه

شماره واتس اپ و تلگرام

ارسال به تهران و سراسر ایران

داشتن برنامه برای سورپرایز همسر ، یکی از کارهای واجب برای زن و شوهر ها می باشد. شما باید همیشه یک برنامه جدید و جذاب داشته باشید. چون این موضوع با خرید هدیه برای یک دوست متفاوت است. فشار زیاد کار بر روی زن و و شوهر باعث میشود که آنها گرفتار زندگی روزمره بشوند و فراموش کنند که عشقشان را به یکدیگر نشان دهند.

یکی از بهترین راه ها برای شکستن یخی که در رابطه بین زن و مرد ایجاد شده سورپرایز کردن طرف مقابل است. اما یک مرد برای برای سورپرایز کردن همسرش چه کاری میتواند انجام دهد؟ شاید تا کنون از چند روش برای سورپرایز کردن همسرتان استفاده کرده اید و دیگر ایده ای برای سورپرایز کردن به ذهنتان نمیرسد.

چگونه همسر را سورپرایز کنیم

شاید هم چون تا به حال هیچگاه همسرتان را سورپرایز نکرده اید اصلا نمیدانید که باید چه کار کنید. ما در اینجا به شما کمک میکنیم تا با چند ایده جالب برای سورپرایز کردن همسرتان آشنا شوید.

نامه ای عاشقانه برای همسرتان بنویسید. ممکن است فکر کنید که پیام های زیادی را در تلگرام و یا شبکه های اجتماعی دیگر برای همسرتان میفرستید پس دیگر چه نیازی به نامه نوشتن به شکل سنتی آن است؟

نامه هایی که بر روی کاغذ می آیند ارزش معنوی بسیار بالاتری برای خانم ها دارند. همچنین وقتی که نامه ای بر روی کاغذ می آید، با اندیشه و توجه بیشتری نوشته میشود. اگر احساسات و یا حرفهایی با همسرتان دارید که از به زبان آوردن آن خجالت میشکید و یا راحت نیستید که در مورد آن صحبت کنید، همه آنها را میتوانید در این نامه بنویسید.

برای اینکه این نامه را به دست همسرتان برسانید نیز میتوانید خلاقیت خودتان را به کار گیرید. مثلا نامه را در کمد و یا کشوی دراور همسرتان بگذارید.  همچنین اگر یک نوع عطر خاص را در بیشتر مواقع استفاده میکنید از آن عطر بر روی نامه ای که مینویسید بزنید تا همسرتان با باز کردن آن نامه حضور شما را حس کند.

راه دیگر سورپرایز همسر این است که زمانی را برای توجه کامل به همسرتان اختصاص دهید. توجه همه جانبه بزرگترین هدیه ای است که میتوانید به همسرتان دهید. به خصوص در زندگی های پردغدغه و شلوغ کنونی.

برای انجام این کار میتوانید یک بسته شکلات تهیه کنید و زمانی از شب که پس از خستگی یک روز کاری در کنار هم هستید این بسته را بر روی میز بگذارید و با شکیبایی شکلاتها را از بسته بیرون آورده و با دستهای خودتان به همسرتان بدهید و یا حتی در دهان همسرتان بگذارید.

اینکه شما با دستهای خودتان شکلاتها را در دهان همسرتان میگذارید بزرگترین نشانه توجه و دوست داشتن برای همسرتان میتواند باشد. در حین اینکار تنها از مزه شکلات و حتی دیگر علاقه مندیهای همسرتان با او صحبت کنید. البته به یاد داشته باشید که هدف خوردن شکلاتها نباید باشد.

هدف شما صحبت درباره احساسات و علاقه مندیهای همسرتان است و در این بین شکلات دادن به همسرتان به او نشان میدهد که شما با تمام وجود به احساسات همسرتان توجه دارید.

یکی از راه های کلاسیک برای سورپرایز کردن هر زنی هدیه دادن گلی است که مورد علاقه اوست. برای اینکار سعی کنید حتی رنگ مورد علاقه همسرتان را در خرید گل در نظر بگیرید.

انجام  این کار در روزی که هیچ مناسبتی ندارد و همسرتان اصلا انتظار این را ندارد که هدیه ای از شما دریافت کند شورانگیزترین واکنش ها را از سمت او در پی خواهد داشت. واکنش هایی که مطمئنا سال ها پس از آن روز نیز به یاد آوردنشان هر دوی شما را شوق زده و دلهایتان را برای دیدن یکدیگر تنگ میکند.

اگر در مورد علاقه همسرتان به گل خاصی شک دارید و یا اصلا نمیدانید که چه گلی را بیشتر از همه دوست دارد باکس گل رز را اولین انتخاب خودتان قرار دهید. به جرات میتوان گفت هیچ زنی را پیدا نمیکنید که از دیدن و هدیه گرفتن گل رز ذوق زده نشود.

نکته مهم در مورد گل رز این است که گل رز را به شکلهای گوناگونی میتوان هدیه داد. شما با توجه به سلیقه همسرتان و یا برای انتقال معنی خاصی میتوانید باکسهایی را در ابعاد گوناگون و با تعداد شاخه های گل متفاوت و ترکیبهای گوناگونی از رنگهای مختلف انتخاب کنید.

یک مرد برای سورپرایز همسر خود حتی میتواند از زمانهایی که در خانه نیست هم استفاده کند. شاید مشغله شما به شکلی باشد که زمان بسیار کمی را بتوانید به دیدن همسرتان اختصاص دهید و آن هم دیروقت و در ساعتهای پایانی شب . ساعات کار طولانی شما برای همسرتان حس دیده نشدن و مورد بی توجهی قرار گرفتن را به همراه دارد.

پس بهترین برنامه این است که یک سورپرایز ( Surprise ) را برای او ترتیب دهید که به او نشان دهید حتی زمان هایی که در حال کار کردن بیرون از خانه هستید به یاد او هستید و همه تلاشتان معطوف فراهم آوردن زندگی بهتر برای او میباشد.

برای این هدف میتوانید صبح که از خواب بیدار میشوید و  برای رفتن به محل کارتان آماده میشوید چندین کاغذ بر روی دیوار بچسبانید و فلشی روی این کاغذ ها بکشید که مقصد خاصی را نشان دهند. به این شکل که همسرتان با دنبال کردن این فلش ها به نقطه خاصی از خانه هدایت شود.

در آن نقطه خاص شما میتوانید هدیه یا نامه ای عاشقانه که در آن از احساسات خود به همسرتان گفته اید قرار بدهید.

کودک درون زن ها برای همیشه در آنها زنده است. یک عروسک دلنشین و تعداد زیادی بادکنک باد شده و به هم وصل شده که توسط یک پیک در نیمه های روز در جلوی در خانه تان به همسرتان تحویل داده میشود در حالی که یادداشتی از شما هم بر روی بادکنکها و یا عروسک چسبانده شده است ایده ای است که هر زنی را عاشق همسرش میکند و باعث میشود تا آن زن شادی بی نظیری را تجربه کند.

برای تهیه چنین هدیه سورپرایزی نیازی به برنامه ریزی خاصی و صرف وقت یا هزینه زیادی نیست. به راحتی میتوانید با کادوباکس تماس بگیرید و تمام مراحل تهیه و ارسال سورپرایز خود را برعهده کارشناسان کادوباکس بگذارید.

همانطور که در مقاله های دیگر کادو باکس مطالعه کردید، تیم ما برای کسانی که قصد ارسال گل به ایران را دارند؛ پیشنهادات مختلفی ارائه می دهد.

یکی از آن ها ارسال ویدئو توسط فردی که در خارج از کشور زندگی می کند، می باشد. در این روش از قبل با تیم ما هماهنگی های لازم انجام می شود. سپس تیم کادو باکس در محل آماده تحویل گل و هدیه می باشد.

اما صبر می کند تا مشتری ویدئو خود را برای شخص مورد نظر ارسال کند. سپس بعد از اینکه مشتری از باز شدن ویدئو مطمئن شد ، به تیم ما اطلاع می دهد تا همان لحظه زنگ در را بزند و گل را تحویل دهد!

این روش به دلیل اختلاف زمانی زیاد با کشورهای آمریکا، کانادا و استرالیا امکان پذیر نمی باشد. ولی برای کشورهای اروپایی به راحتی قابل اجرا می باشد. چون باید هر 2 طرف بیدار باشند و هماهنگی های لازم را انجام دهند. ولی تاثیر این روش قابل وصف نمی باشد!

حتما لازم نیست در خارج از کشور باشید تا این ایده را اجرا کنید. به راحتی می توانید همین ایده را زمانی که شما سر کار هستید اجرا کنید. حتی اگر همسرتان شاغل است می توانید در محل کار سورپرایزش کنید.

کافی است که کمی خلاقیت به خرج دهید و قبلش با تیم کادوباکس هماهنگ کنید. به راحتی می تواند یک سناریوی مخصوص خودتان را پیاده سازی کنید. مطمئنا یکی از برترین تجربه های زندگیتان خواهد شد. تجربه ای که چندین سال درباره اش حرف خواهید زد.

حتما تا الان اسم گل رز جاودان به گوشتون خورده؛ اما اگر تازه با آن آشنا شدید، پیشنهاد می کنم مطلب رز جاودان چیست را

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که رز جاودان چیست ؟! چون این روز ها در اینستاگرام و تمام شبکه های اجتماعی

چگونه همسر را سورپرایز کنیم
چگونه همسر را سورپرایز کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *