کارنامه قبولی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهد

 
helpkade
کارنامه قبولی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهد
کارنامه قبولی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهد

در اینجا، تعدادی از کارنامه ها و قبول شدگان ارشد روانشناسی بالینی آزمون وزارت بهداشت گنجانده شده است. توجه داشته باشید که آخرین رتبه قبولی ارشد روانشناسی بالینی وزرات بهداشت در هر دانشگاه برای شما بسیار حائز اهمیت است.

کانال ارشد وزارت بهداشت 3گام به تازگی راه اندازی شده است. برای پیوستن به کانال، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

عضویت در کانال مشاوره و برنامه ریزی ارشد بهداشت

 

کارنامه قبولی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهد

 

کارنامه قبول شدگان ارشد روانشناسی بالینی 96، در جدول زیر آورده شده است. رتبه ارشد روانشناسی بالینی 96، جمع نمرات مربوط به درصدها و در نهایت محاسبه تراز می باشد.

داوطلبان ارشد روانشناسی97، باید براساس رتبه ها و درصدهای خود تصمیم به انتخاب رشته بگیرند. پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 97، باید نسبت به چیدمان و اولویت بندی انتخابهای خود اقدام کنید. توصیه می شود قبل از اقدام به نهایی کردن انتخاب رشته ارشد بهداشت 97، نکاتی را که در باب مشاوره انتخاب رشته ارشد بهداشت 97 نوشته ایم را مطالعه کنید.  ضمنا از طریق لینک زیر می توانید دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت را دانلود کنید.

دانلود دفترچه ارشد وزارت بهداشت

 

نمونه کارنامه ارشد روانشناسی بالینی 96

کارنامه ارشد روانشناسی بالینی 96، بعد از انتشار نتایج اولیه در سایت سنجش پزشکی، در اواسط مرداد ماه سال 97، توسط داوطلب ارشد روانشناسی بالینی دریافت می شود. این کارنامه ارشد روانشناسی بالینی برای انتخاب رشته محل ارشد وزرات بهداشت 97 باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. یکی از مهم ترین اطلاعاتی که باید داشته باشید این است که آخرین رتبه قبولی ارشد روانشناسی بالینی 96 چه رتبه ای بوده است. در جدول زیر برخی از قبولی های ارشد روانشناسی بالینی 96 آورده شده است.

 

عضویت در کانال مشاوره و برنامه ریزی ارشد بهداشت

 

 

رتبه های قبولی ارشد روانشناسی بالینی 96 را در جدول زیر برای شما آماده کرده ایم. توجه داشته باشید که رتبه های قبولی با محل قبولی به فاکتورهای اولویت بندی داوطلبان و سهمیه داوطلب در آزمون ارشد بهداشت 96 بستگی دارد. اولویت بندی انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 97، اگر در اولویت بندی اشتباه کنید ممکن است در شانس قبولی بدتری نسبت به شانس واقعی خودتان قبول شوید. مشاوره انتخاب رشته ارشدروانشناسی بالینی به شما کمک می کند تا به درستی با توجه به رتبه خود، بهترین انتخابها را با دقیق ترین چیدمان انجام دهید.

 

ثبت نام در پنل مشاوره و برنامه ریزی 3گام

 

رتبه قبولی ارشد روانشناسی بالینی 96

 

کانال ارشد وزارت بهداشت 3گام به تازگی راه اندازی شده است. برای پیوستن به کانال، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

عضویت در کانال مشاوره و برنامه ریزی ارشد بهداشت


سوما کرمی‏ – 98/5/25

درود عزیزانم اگه کسی کارشناسیش غیر مرتبط باشه برای ورود مشکلی هست یا نه؟


خانم حسن زاده‏ – 98/5/26

سلام وقت بخیر لطفا مشخص کنید لیسانس شما چیست و چه رشته ای برای ارشد مدنظرتون هست تا راهنماییتون کنیم. 


نسیم‏ – 98/4/29

سلام سحر خانم….عزیزم اگر زبان کمتر از ۲۵ درصد بزنی اصلا کارنامه ات تصحیح نمیشه …زبان رو گذاشتن یه بیس برا بالینی وزارت بهداشت


سحر‏ – 98/3/26

سلام ببخشید برای وزارت بهداشت بالینی حتما حتما زبان باید بزنم در غیر این صورت هر چی درصدام بالا باشه قبول نمیشم حتی با سهمیه ،؟؟؟ممنون میشم کسی جواب بده

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب بگویید.

خواهشمند است سوالات خود را در قسمت
اتاق فکر این رشته
مطرح نمایید


داوطلب هم اکنون در 3گام هستند !

اخبار تخصصی مورد نظرتان شامل:

ثبت نام، اعلام نتایج و آزمونهای داخلی دانشکاه ها را رایگان دریافت نمایید.


Copyright © 2020 AtiTech. All Rights Reserved.


دانلود دفترچه ارشد وزارت بهداشتDownloads-icon

نمونه کارنامه های داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 96


 


 

        گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی
 

کارنامه قبولی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهد

مطالب مرتبط:


 

صفحات پربازدید : ⚜️ جزوات رتبه های برتر⚜️ کلاس های حضوری رتبه های برتر⚜️ فیلم های آموزشی کیهان

 

 

 

گروه آموزشی کیهانرتبه یک کنکور ارشد و دکتری
روانشناسی و مشاوره

کارنامه قبولی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهد

 

 

جزوه آمار و روش تحقیق, جزوه روانشناسی رشد, جزوه آسیب شناسی روانی, منابع ارشد روانشناسی, منابع کارشناسی ارشد روانشناسی, کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی, جزوات کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی, جزوه روانشناسی شخصیت, جزوه آمار و روش تحقیق کیهان, کیفیت سنجی, کیفیت سنجی جزوات, ارزیابی جزوات, ارزیابی جزوات کیهان, مطابقت, میزان مطابقت جزوات, مطابقت جزوات کیهان, کنکور ارشد, جزوات ارشد, جزوات ارشد کیهان, جزوات ارشد روانشناسی, ارزیابی کیفی جزوات ارشد کیهان, ارزیابی جزوات ارشد روانشناسی کیهان

 

کارنامه رتبه های برتر کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت توسط خود این عزیزان برای سایت ارسال شده است. قبلا از کسانی که با ارسال کارنامه خود به دوستانشان کمک می کنند سپاس گزاریم. 

خانم غزال توتون چی مقدم، رتبه یک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت سال ۹۳

خانم افسانه آخانی، رتبه یک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت ۹۱

آقای محسن علیزاده، رتبه پنج کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت ۹۵

خانم مریم صدیق پور، رتبه پنج کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت ۹۳

کارنامه قبولی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهد


مرجع آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی

ما در روان آموز جمعی دوستانه از مدرسان و رتبه های برتر آزمون ارشد و دکترای روانشناسی هستیم که سعی می کنیم با ارایه مشاوره، تالیف و معرفی بهترین منابع، برگزاری دوره های آموزشی حضوری و آنلاین با حضور بهترین اساتید و طراحی نرم افزارهای آموزشی به روز، راه شما را در کسب بهترین رتبه ممکن هموار کنیم.


کد تایید *

در زیر  می توانید مصاحبه با رتبه یک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت سال ۹۱ ، سرکار خانم افسانه آخانی را مطالعه کنید.  صمیمانه از ایشان بابت وقتی که در اختیار سایت روان آموز قرار دادند سپاس گزاریم.

۱-    لطفا خودتون رو برای دوستان معرفی کنین.

افسانه آخانی هستم. ۲۵ سالمه. در حال حاضر دانشجوی ترم ۴ ارشد بالینی وزارت بهداشت انستیتو روانپزشکی تهران (دانشکده علوم رفتار و سلامت روان) هستم.

۲-    کارشناسی کدوم دانشگاه بودین، چه گرایشی و فارغ التحصیل چه سالی هستین؟

کارشناسی دانشگاه اصفهان بودم. رشته روانشناسی گرایش بالینی فارغ التحصیل سال ۱۳۹۰

کارنامه قبولی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهد

۳-    فکر میکنین برای قبولی چقد مهمه که کجا کارشناسی رو خونده باشیم و معدلمون چند باشه؟

به نظرم خیلی مهم نیست که کارشناسی را کجا خونده باشیم. معدل هم نشون میده که به طور پایه فرد چقدر قوی هست که میشه با بیشتر خوندن برای کنکور جبرانش کرد. اما رشته تحصیلی مرتبط به لحاظ آشنایی با منابع میتونه مهم تر باشه.

۴-    هدف شما از ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد چی بود که باعث شد به خاطرش تلاش کنین؟

خب در سطح ارشد اطلاعات خیلی بیشتری میشه کسب کرد و همچنین تجربه بیشتر که در رشته ما خیلی لازمه. شایدم هدفم بیشتر دکترا بود

۵-    چرا ارشد بالینی وزارت بهداشت رو انتخاب کردین؟ فکر میکنید فرقش با ارشد بالینی وزارت علوم چی هست؟

چون در وزارت بهداشت کار بالینی بیشتری انجام میگیره، با دوستانی که قبلا قبول شده بودن مشورت کردم که همگی راضی بودند.

۶-     از کی تصمیم گرفتین برای ارشد مطالعه کنین و برای شروع چه کار کردین؟

 از اواخر شهریور برای ارشد بالینی وزارت علوم شروع کردم به خوندن. تا بهمن تمام منابع وزارت علوم را حداقل سه بار مرور کردم. برای شروع در درجه اول یک برنامه ریزی دقیق بر اساس حجم کتاب ها، نوع مطالعه خودم و نقاط قوت و ضعفم کردم. همچنین با دوستانی که قبلا کنکور داده بودند مشورت کردم که کدام منابع مهم تر است. مرور کلی سوالها هم دیدگاهی کلی نسبت به اهمیت مبحثها به من داد و بعد بر اساس تمام این اطلاعات کارم را شروع کردم. برای کنکور وزارت بهداشت هم از اواسط اسفند شروع کردم. منابع مشترک را کنار گذاشتم و یک ماه مانده به کنکور خلاصه هایی که از قبل نوشته بودم را مرور کردم (خلاصه های رتبه های کنکور را مطالعه میکردم اما خودم هم خلاصه مینوشتم چون به آنها قانع نبودم). با همان برنامه ریزی قبلی کمی انعطاف پذیرتر برای وزارت بهداشت خوندم.

۷-    لطف میکنین شیوه مطالعاتی و برنامه ریزی خودتون رو در چند خط برامون توضیح بدین؟

من بر اساس حجم کتابها و دشواری و اهمیت مطالب، برنامه ریزی کردم. از شنبه تا چهارشنبه هر روز ۳ تا ۴ کتاب را بر اساس تعداد صفحه هایی که از قبل مشخص کرده بودم می خواندم و اگر مطلبی را نمی فهمیدم علامت میزدم. پنجشنبه و جمعه هم بیشتر به مرور مطالب طول هفته و خواندن قسمتهای علامت زده شده میپرداختم.

۸-    فکر میکنین یک شیوه مطالعاتی خاص وجود داره که باید رعایت بشه؟

خیر، شیوه مطالعه هر کسی منحصر به خودش هست. مگر مواردی که فردی با شیوه مطالعه خودش مشکل داشته باشه و تمرکز نداشته باشه یا عادت مطالعه نامناسبی داشته باشه که وقتش را هدر بده ولی بازدهی نداشته باشه. که باید دید مشکل کجاست و بر اساس توانمندی خود فرد به او کمک بشه که برنامه ریزی کنه.

۹-    احتمالا لحظه هایی داشتین که ناامید شدین، خسته شدین و یا فکر کردین که نمیتونین در کنکور موفق بشین. در این لحظه ها چه کار میکردین؟

 صد در صد. من معمولا در این مواقع از درس دور میشدم و یه کار آرامش بخش انجام میدادم. یا مبحث درسیمو عوض میکردم و یه درس آسون تر میخوندم.

۱۰-         برنامه غیردرسی هم داشتین؟ مثل مطالعه، تفریح، سفر،…؟

 بله یکی دوبار مسافرت رفتم البته چند روزه، و پنجشنبه و جمعه اگر مرور درسها زیاد طول نمیکشید معمولا استراحت میکردم.

۱۱-         عادات درسی خاصی داشتین که مفید یا مضر باشه؟ اگر عادات مضری داشتین ایا تونستین کنارشون بزارین یا مثل گذشته باهاشون کنار اومدین؟

  عادت خاصی نداشتم. فقط کمی حواسپرتی که با برنامه ریزی قابل کنترل بود.

۱۲-         روزی چند ساعت درس میخوندین؟ فکر میکنین چقدر ساعت مطالعاتی لازمه؟

بسته به مدت زمانی که مانده تا کنکور و سرعت مطالعه افراد متفاوت هست. هر چه درسها بیشتر مرور بشود بهتر است.

۱۳-         برای کسانی که کمتر از شما وقت دارند، شاغل یا خانه دار هستن و غیره، چه پیشنهادی دارین؟

بر اساس زمانشان برنامه ریزی کنند. بعضی وقتا دوستانی با من تماس میگیرند که میگویند به دلایلی شخصی می خواهیم کنکور ارشد امتحان بدهیم یه ماه مانده به کنکور، از یک رشته غیر مرتبط و شاغل هم هستند. توصیه من به این دوستان این هست که اگر زمان خیلی کمی دارید بجای کنکور امسال برای کنکور سال آینده برنامه ریزی کنید تا بتوانید بر اساس وقت آزادی که دارید همه منابع را خوانده و مرور کنید.

۱۴-         از بین منابع پیشنهادی ارشد بالینی وزارت بهداشت کدوم رو مطالعه کردید؟ لطف می کنین منابعی که مطالعه کردین برامون نام ببرین؟

 همه را مطالعه کردم. تمام منابعی که در سایت وزارت بهداشت اعلام میشه را باید حداقل دو دور خواند.

۱۵-         میدونین که تعداد منابع رشته ما زیاد هست. نظرتون در مورد تعدد اونها چیه و راه حلش چیه؟

 منابع زیاد هست چون رشته روانشناسی تخصصی بین رشته ای هست. با پزشکی سروکار داریم، با نورولوژی، غدد، آمار و ریاضی، با مراحل رشد و تکامل و تاحدودی ژنتیک، با داروشناسی و حتی ادبیات، زبان انگلیسی، هنر و فیزیک… من در مدت تحصیلم با تمام دوستان از رشته های مختلف برخورد داشتم و همیشه رشته های آنها یک وجه اشتراکی با روانشناسی داشته است. این یک حسن بزرگ است که البته کمی دردسر ساز است. برای افرادی که برای کنکور میخونن، معمول ۴ حوزه وجود دارد: حوزه مورد علاقه فرد، حوزه ای که آسان است اما فرد به آن علاقه ای ندارد و حوزه ای که دشوار است اما مورد علاقه است و حوزه ای که دشوار هست و مورد علاقه نیست. باید مواظب به آخری ها بود که از برنامه جا نمونن . چون نباید برای کنکور هیچ درسی به طور کامل کنار گذاشته شود.

۱۶-قوی ترین و ضعیف ترین درس شما در طول درس خوندن و از نظر پایه ای چی بود؟ برای هر کدوم برنامه خاصی داشتین؟ با دروس ضعیف چی کار کردین؟

 زبان انگلیسی کابوس من بود ، هر شب بر اساس برنامه ام یک ساعت زبان انگلیسی میخواندم (انگلیسی جزء آنهایی بود که نه دوست داشتم و نه برایم آسان بود). در نتیجه بیشتر از بقیه به آن توجه کردم.

۱۷-         میتونیم درصدهاتون رو بدونیم؟ (ایشون لطف کردند و کارنامه رو برای ما ارسال کردند)

این کارنامه من هست (اینجا کلیک کنید) دانستن درصدهای شرکت کنندگان قبلی بویژه در مورد زبان انگلیسی خیال من را راحت میکرد اما سطح امتحان را نباید نادیده گرفت. به افرادی که قصد شرکت در کنکور را دارند توصیه میکنم، سوالهای کنکور را حتما بخوانند و فقط به درصدها قانع نباشند.

۱۸-         فکر می کنین کسب رتبه یک و دورقمی نیازمند رعایت چه نکته هایی هست؟ به قولی آیا لم خاصی داره؟

فقط برنامه ریزی و مطالعه هدفمند.

۱۹-         فکرشو می کردین تک رقمی بشین؟ تک رقمی بودن چه حسی داره؟

نخیر میدانستم رتبه خوبی کسب میکنم اما یک نه J. همیشه رسیدن به اهداف منوط به تلاش افراد است و زمانی که پاداش تلاش داده میشود. معمولا فرد اهداف بلندتری پیدا میکند و برای آنها تلاش میکند (شرطی سازی کنشگر). من هم اهداف جدیدتری برگزیدم و احساس مسئولیت بیشتر شاید احساس غالب من بود.

۲۰-         ممنونم افسانه جان از اینکه برای دوستانتون وقت گذاشتین. در نهایت چیزی هست که میخواستین بگین و من نپرسیدم؟

کارنامه قبولی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهد

دوست دارم خطاب به دوستانی که کنکور شرکت کرده اند و به هر دلیلی قبول نشده اند در عین حال علاقه و انگیزه بسیاری دارند و الان که این مصاحبه را خواندند گفتند خوش بحال این طرف و ما هرگز به این جاها نمیرسیم بگم که همیشه با تلاش و برنامه ریزی هدفمند میشه به موفقیت رسید. اما تلاش بدون برنامه یا برنامه بدون تلاش به هیچ نتیجه ای نمیرسد. وقت و انرژی خود را صرف یک بعد نکنید. مشورت را جایگزین برنامه ریزی شخصی نکنید. جزوه رتبه های برتر را جایگزین کتابهای اصلی و مهم نکنید. خلاصه خواندن خوب هست، مشورت هم خوب است اما برنامه ریزی ها و هدفمندی و تلاش خود فرد باید در کنار همه اینها باشد و حتی در اولویت. هر مشکلی که در رویه قبلی مطالعه شما بوده است را بررسی کنید و برای حل آن چاره ای جست و جو کنید و همیشه از این آگاه باشید که اکثر مشکلات راه حل دارند و هیچ آدمی کامل نیست.

برای مطالعه سایر مطالب مفید سایت روان آموز به فهرست بالای سایت مراجعه کنید

در صورتی که این مطلب را مفید می دانید، با کلیک روی آیکن شبکه های اجتماعی زیر آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

سلام

– لطف میکنین شیوه مطالعاتی و برنامه ریزی خودتون رو در چند خط برامون توضیح بدین؟

من بر اساس حجم کتابها و دشواری و اهمیت مطالب، برنامه ریزی کردم. از شنبه تا چهارشنبه هر روز ۳ تا ۴ کتاب را بر اساس تعداد صفحه هایی که از قبل مشخص کرده بودم می خواندم و اگر مطلبی را نمی فهمیدم علامت میزدم. پنجشنبه و جمعه هم بیشتر به مرور مطالب طول هفته و خواندن قسمتهای علامت زده شده میپرداختم.

یعنی مطالب خونده شده طی یک هفته رو روزای ۵ش و جمعه مرور میکردن . حالا یه سوال . هفته ی دوم ک میخوان مطالب جدیدی بخونن. و آخر هفته هم مرور کنن …. الان مطالب هفته ی پیش رو چ روزی مرور میکردن؟ ب هرحال مرور نیاز ب استمرار داره اونو کجای برنامه ی هفتگی یا ماهانه جایگزین میکردن؟

سلام اگر با همین برنامه راحتین خیلی خوبه چون برنامه شخصیه.درباره مرورهای هفته های گذشته میتونید از برنامه نارنگی به شکل روزانه استفاده کنید که خودش از دروس قبل بهتون فیش نشون میده. یا اینکه تایم هایی برای مرور هفته های گذشته در نظر بگیرید،همچنین مثل ازمون هایی ازمایشی هفته هایی رو فقط برای مرور بزارید

سلام توروخدا بگید وزارت بهداشت چقد فرق داره با وزارت علوم.من خیلی تعریف بهداشت رو شنیدم که تفاوت داره،رفتم منابع برای بهداشت رو گرفتم اما الان از چند نفر شنیدم که مدرکش فرقی نداره.توروخدا راهنمایی کنید.

سلام به بخش ارشد سراسری قسمت نکات مشاوره ای برید اونجا توضیح دادم تفاوتشون رو.

سلام من نمیدونم آزمون کی‌هست و هر چی سرچ مئکنم هم جوابمو پیدا نمیکنم لطفا یکی بمن‌بگه زمان ثبت نام و برگذاری ازمون کی هست:((

sanjeshp.ir سلام. آزمون بهداشت؟ هنوز اعلام نشده. از طریق این سایت اعلام میشه.

همین الان وقته ثبت نامه تا ۱۰ ام وقت دارید

سلام میخاستم بپرسم امسال وزارت بهداشت از کدام DSM سوالاتو میدن،واسه زبان چه کتابی بخونم بهتره؟
اگه آخرین ویراست کاپلان که بازار اومده بگین ممنون میشم ازتون.
خیلی ممنون

سلام بهداشت در منابع چیزی ننوشته. از این جهت اگر خلاصه روانپزشکی کاپلان بر اساس Dsm-5 به بازار بیاد باید اون رو بخونید در غیر این صورت همون قدیمی رو. خبرهایی رسیده بود که انتشارات ارجمند چاپ کرده ولی من در سایتش چیزی ندیدم. میتونید شما هم ببینید یا با انتشارات تماس بگیرید و سوال کنید.

سلام
خسته نباشین
برای کنکور امسال سوالات آسیب از Dsm 5 میاد یا Dsm 4

سلام منابع در پست جدیدی در صفحه اصلی قرار گرفته. کتاب شمسی پور که بر اساس ویراست چهارم است. ویراست نهایی کاپلان هم که قید کرده اند به بازار نیامده! بنابراین فعلا بر اساس چهار است تا کاپلان جدید به بازار بیاید

ممنون از لطفتون که وقت میزارید و جواب مارو میدین
اینکه میگن زبان لزگی کلا از دور خارج شده و به جاش کتابای جدید امده چی?
واینکه من تو منابع سالهای قبل دیدم که فصل ۳۶ کاپلان رو گفته بودن, ولی شما فصل ۴۶ رو تو منابع ذکر کردین,کدومش رو باید بخونیم?

سلام اینها اطلاعاتی هست که از دانشجویان جمع اوری میشه و درباره منبع زبان این رو معرفی کردند. فصل رو مطمئن نیستم باید چک کنم.

سلام.توروخدا واسه زبان وزارت بهداشت منو راهنمایی کنید.
من زبانم خیلی ضعیفه.چه منبعی را بخونم که لاقل بتونم به سطح خوب برسم
بی زحمت میشه درصد رتبه ی برتر سال ۹۳ را هم بزارید
و سوال اخر اینکه چه رتبه ای واسه قبولی در وزارت بهداشت لازمه و میزان پذیرش دانشجودر کل چند نفره?

سلام کتاب لزگی مناسب هست. درس آمار هم خوب کار کنید میتونه جبران زبان رو تا حدی بکنه. طبق سال تعداد پذیرش متفاوته مثلا شیراز و کاشان گاهی دانشجو می گیرند و گاهی نه. ایران، بهزیستی، انستیو، زنجان تقریبا هر سال دانشجو می گیرند بالای پنج نفر.

انستیتو همون دانشگاه علوم پزشکی ایران هستش ،دانشگاه علوم پزشکی تهران در روانشناسی بالینی این وزارت در رتبه های بعدی قرار دارد که فعلا هم توسط برد روانشناسی بالینی منحل شده

سپاس

با سلام میخواستم چند سوال در مورد انستیتو از خانم آخانی بپرسم. باید اینجا مطرح کنم یا با ایمیل سوالاتم رو بپرسم؟ ایشون ممکنه اینجا رو مطالعه کنند؟

سلام. من فقط از ایشون مصاحبه گرفتم و ایشون لطف کردند و قبول کردند ایشون مسئولیتی برای پاسخ گویی ندارند. موفق باشید

مرجع آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی

ما در روان آموز جمعی دوستانه از مدرسان و رتبه های برتر آزمون ارشد و دکترای روانشناسی هستیم که سعی می کنیم با ارایه مشاوره، تالیف و معرفی بهترین منابع، برگزاری دوره های آموزشی حضوری و آنلاین با حضور بهترین اساتید و طراحی نرم افزارهای آموزشی به روز، راه شما را در کسب بهترین رتبه ممکن هموار کنیم.


کد تایید *

جمع هزینه خرید : 0 تومان

 

نمونه کارنامه رتبه های برترآزمون کارشناسی ارشد رشته روانشناسی (1133)

نمونه کارنامه رتبه برتر کنکور ارشد روانشناسی سال 91نمونه کارنامه رتبه برتر کنکور ارشد روانشناسی سال 92نمونه کارنامه رتبه برتر کنکور ارشد روانشناسی سال 93نمونه کارنامه رتبه برتر کنکور ارشد روانشناسی سال 94

کارنامه قبولی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهد

آدرس: تهران، خیابان ولی عصر، بعد از میدان ولی عصر، کوچه ناصر، پلاک 23. موسسه آموزش عالی آزاد بینش.

09302973709

پشتیبانی سایت: 09363434603 

info@ravangam.com


دانلود رایگان جزوات جمع بندیDownloads-icon


دانلود رایگان جزوات جمع بندیDownloads-icon

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

علاوه بر فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 آنچه مسیر دستیابی به کسب رتبه قبولی را برای داوطلب هموار کرده و تاثیر بسزایی در نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 خواهد داشت بررسی رتبه و کارنامه قبولی داوطلبان سال گذشته می باشد . از این رو علاقه مندان به ادامه تحصیل در یکی از گرایش های کارشناسی ارشد روانشناسی می توانند با بررسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98 با آگاهی بیش تری نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند . 

کارنامه قبولی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهد

برای مشاوره رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98

برای مشاوره رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد روانشناسی به منظور اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود می بایست کارنامه اولیه کارشناسی ارشد را مورد بررسی قرار داده و بر اساس رتبه و تراز اکتسابی خود فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل نمایند . این داوطلبان در صورت دسترسی به آخرین رتبه و نمونه کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98 و مقایسه رتبه خود با داوطلبان سال گذشته ، چینش انتخاب های خود را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد . 

مجموعه روانشناسی به عنوان یکی از مجموعه های گروه علوم انسانی از 6 کد ضریب تشکیل شده و هر داوطلب با انتخاب این مجموعه امتحانی می تواند شانس خود را در هر یک از این کد ضریب ها بیازماید . هم زمان با اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 98 ، رتبه ، تراز و وضعیت داوطلب در هر یک از گرایش های کارشناسی ارشد روانشناسی مشخص شده و بر این اساس امکان شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 برای داوطلبان مجاز فراهم می شود .

این متقاضیان با بررسی آخرین رتبه و نمونه کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98 می توانند شانس قبولی خود را در رشته محل های مختلف تخمین زده و بر این اساس به اولویت بندی انتخاب های خود بپردازند .  توجه به فاکتورهایی نظیر علاقه ، هزینه ، مسیر و کیفیت دانشگاه نیز از الزامات انتخاب رشته ای دقیق و بی نقص می باشد که داوطلب را به کسب نتیجه مطلوب نزدیک می کند .

با توجه به حساسیت مرحله انتخاب رشته در ادامه چندین نمونه از رتبه و کارنامه های قبولی کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98 را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم . 

داوطلبانی که با مطالعه دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی 98 – 99 به محاسبه درصد دروس امتحانی و تخمین رتبه کارشناسی ارشد پرداخته اند می توانند با بررسی رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98 ، شانس قبولی خود را در دانشگاه های سراسری هم چون روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان مشاهده نمایند .

 

 

در جدول زیر رتبه و محل قبولی تعدادی از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98 ارائه شده است . نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد نیز می تواند به عنوان ابزار کمکی در این مرحله مورد استفاده قرار گیرد . 

 

 

اطلاعات مندرج در جدول فوق حاوی رتبه و محل قبولی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98 بوده و راهنمای مناسبی برای برنامه ریزی و انتخاب رشته داوطلبان می باشد . متقاضیان برای کسب اطلاعات بیش تر و کامل تر در این خصوص می توانند به بررسی رتبه و محل قبولی داوطلبان آزمون ارشد روانشناسی 98 – 99 بپردازند .

 

پیرو مطالب فوق الذکر داوطلبان با بررسی رتبه و کارنامه قبولی کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98 می توانند شانس قبولی خود را در رشته محل های مختلف تخمین زده و مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 را پشت سر گذارند . اما به دلیل اهمیت اولویت بندی انتخاب ها و تاثیر آن در اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 98 توصیه می کنیم از راهنمایی های مشاوران مجرب در این زمینه استفاده کرده و مسیر دستیابی به کسب رتبه قبولی را هموار نمایند .

از این رو کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند با در نظر گرفته علایق داوطلب ، تجارب خود را به کار گرفته و بهترین انتخاب رشته را ارائه دهند . راه ارتباطی داوطلبان با مشاوران این مرکز سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد .

علاقه مندان به تحصیل در سایر رشته های امتحانی نیز می توانند با مطالعه مقاله رتبه و کارنامه قبولی کنکور کارشناسی ارشد 97 – 98 شانس قبولی خود را در رشته امتحانی مورد نظر بررسی نمایند . همچنین برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه های کنکور کارشناسی ارشد می توانید در کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا عضو شوید .

 

داوطلبان ضمن بررسی کارنامه قبولی پذیرفته شدگان ، درصد دروس و رتبه لازم برای قبولی را تخمین زده و بر اساس آن به برنامه ریزی می پردازند که جزئیات بیشتر در این خصوص در متن مقاله قرار داده شده است .

خیر دروس امتحانی و ضریب هر درس در گرایش های کارشناسی ارشد روانشناسی متفاوت بوده که برای اطلاع از قبولی های هر زیرگروه می توانید متن مقاله را مطالعه کنید .

علاقه مندان به ادامه تحصیل در دوره های روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان می توانند با بررسی رتبه و کارنامه قبولی پذیرفته شدگان سال گذشته قبولی خود را تخمین بزنند که چند نمونه از این کارنامه ها در متن مقاله قرار داده شده است .

برای مشاوره رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98

برای مشاوره رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد روانشناسی 97 – 98

سلام ببخشید تا چه رتبه ای میتوان به ازاد بالینی کلان شهر ها امید وار بود ؟

سلام . برای تعیین شانس قبولی از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هیوا استفاده کنین و یا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .


منتخب های هیوامگ

رمز موفقیت در کنکور

مهارت تمرکز ذهن

با این روش ها زودتر استخدام شوید

مقالات منتخب سردبیر

شهریه ارشد فراگیر پیام نور 99 – 1400

فراگیر پیام نور

کارنامه قبولی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهد

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99

دفترچه کنکور کارشناسی ارشد

تفاوت دو رشته MBA و مديريت اجرايي

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

کارنامه قبولی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهد
کارنامه قبولی ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *