کتاب روانشناسی روابط زن و مرد

 
helpkade
کتاب روانشناسی روابط زن و مرد
کتاب روانشناسی روابط زن و مرد

برای دانلود قانونی کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

اگر رابطه‌تان در معرض خطر قرار گرفته، طراوت خود را از دست داده و کسل‌کننده شده است و یا اینکه ممکن است تا حدودی خوب باشد، اما احساس می‌کنید می‌تواند بهتر از این باشد، حتما کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر، اثر آلن فی، را بخوانید.

در حقیقت بیشتر رابطه‌ها کارآمد نیستند یا به‌ هیچ‌ وجه کارایی ندارند، به‌ مدت طولانی کارایی نداشته‌اند یا کارایی چندانی ندارند. به‌ یقین آن‌ها آن‌ قدر که باید، خوب نیستند. چرا رابطه‌ها کارایی خود را از دست می‌دهند؟ ساده‌ترین جواب این است که بیشتر زوج‌ها نمی‌دانند چطور باید عمل کنند تا رابطه‌شان کارآمد شود. بیشتر اشخاص زندگی را بدون برخورداری از مهارت‌های لازم برای خلق و حفظ رابطه‌ای با کیفیت سپری می‌کنند. 

استفاده از اصولی که در کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر (Making it as a Couple)، آمده است، هما‌ن‌طور که به زوج‌های بسیاری در مطبم کمک کرده است، به شما نیز کمک می‌کند این مهارت‌ها را فرا بگیرید و ارتباطتان را تا جایی‌ که ممکن است، خوب و کارآمد کنید. با به‌ کارگیری این مهارت‌ها که بر اساس روان‌شناسی ارتباطی جدید هستند، خواهید دید که چطور رابطه‌ای ناموفق می‌تواند در مدت‌ زمانی کوتاه، حتی بعد از سال‌ها ناراحتی و ناخشنودی، بهبود یابد و رشد کند. 

کتاب روانشناسی روابط زن و مرد

رابطه‌ها بنا به دو دلیل اساسی موفق می‌شوند: انتخاب همسر مناسب، جایی که شما و همسرتان با خلق‌ و خو، منش، عادات و علایق سازگارانه شروع ‌کنید؛ و مدیریت کارآمد، یعنی کاری که با مواد خام و اولیه می‌کنید. اگر متأهل هستید، پس خوب یا بد، همسرتان را از قبل انتخاب کرده‌اید. بنابراین، کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهرِ آلن فی(allen fay) بیشتر در زمینه‌ی مدیریت کارآمد به دردتان می‌خورد. اگر ازدواج نکرده‌اید، این کتاب می‌تواند به شما در هر رابطه‌ای که در آینده خواهید داشت، کمک کند. 

برای مدیریت بهتر رابطه‌ی خود، به تلاش و برنامه‌ریزی نیاز است؛ اما مزایای حاصل به زحمتش می‌ارزد. برای موفقیت در این زمینه، فقط سه مؤلفه لازم است: انگیزه، آگاهی و ابزارها. از آن‌ جا که اکنون در حال خواندن کتاب هستید، پس انگیزه‌ی کافی برای شروعی خوب را دارید. بخش دوم بر رشد آگاهی نسبت به کارهایی که انجام می‌دهید و ممکن است مانع خوشبختی‌تان شود، متمرکز است و بخش سوم زرادخانه‌ای از ابزارهایی را معرفی می‌کند که یکنواختی و رکودی را که موجب ناکارامدی رابطه‌تان شده است، اصلاح می‌کند و بهبود می‌بخشد. 

قبل از این‌که به مطالب اصلی کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر، دام‌ها و ابزارها بپردازیم، بیایید ببینیم چه انتخاب‌هایی دارید. اگر در رابطه‌ای ناکارامد و ناراحت‌کننده هستید، چهار انتخاب دارید:

1. ارتباطتان را همین‌طور که هست بپذیرید. 
2. از داشتن چنین ارتباطی رنج ببرید و تحمل کنید. 
3. به رابطه‌تان پایان دهید. 
4. برای ایجاد رابطه‌ای بهتر و کارامد تلاش کنید. 

کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر، درباره‌ی انتخاب چهارم است. این کتاب به الگوهای عادتی اشاره می‌کند که مانع شادمانی‌تان می‌شود و همچنین ابزارهایی در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها تاحدودی می‌توانید هر رابطه‌ای را بهبود دهید. در مواردی که با همسرتان ناسازگاری شدیدی دارید؛ جایی‌ که ارتباط بین شما و همسرتان رضایت‌ بخش نیست یا مواضع طرفین در مورد مسائل اصلی ازدواج با هم هماهنگ نیست (برای مثال، یکی از همسران بی‌برو برگرد باید بچه‌دار شود تا احساس رضایت کند و دیگری تحت هیچ شرایطی بچه نمی‌خواهد)، می‌توانید به ارتباطتان پایان دهید. درک و پذیرش این واقعیت که اشتباه کرده‌اید و برای یکدیگر مناسب نیستید، موجب شرمساری نیست. آنچه در ارتباط با زوج‌ها خیلی ناراحتم می‌کند این است که بیشتر اشخاص خواهان ارتباط خوب و کارآمد هستند؛ اما نمی‌دانند چطور باید عمل کنند. 

رابطه‌ی ما هرگز بهبود نخواهد یافت، پس چرا به خودم زحمت بدهم. اشخاصی که در رابطه‌ی خود احساس رضایت یا خشنودی نمی‌کنند اغلب چنین احساسی را مطرح می‌کنند. اگر از ادامه‌ی رابطه مطمئن نیستید‌؛ اما انتخاب می‌کنید که یک ماه یا حتی یک روز دیگر با او زندگی کنید، چرا آن را تا حد امکان تحمل‌پذیرتر نکنید؟ اگر تصمیم گرفته‌اید به ارتباطتان پایان دهید، می‌توانید چنین کاری انجام دهید؛ اما اگر تا زمان تجدیدنظر یا انجام اقدامات ضروری می‌خواهید به ارتباطتان ادامه دهید، چرا به ارتباطی ناکارامدتر تن دهید؟ چرا از روز، هفته یا ماه بعد برای تمرین مهارت‌هایی استفاده نکنید که به شما کمک کند برای رابطه‌ی بعدی‌تان یا همین رابطه‌ای که دارید، همسری مؤثرتر شوید. حتی برای شروع ارتباطی مؤثرتر، مجبور نیستید با هم بمانید. از طرفی، ممکن است به این نتیجه برسید که می‌توانید به‌عنوان زوج برای بهبود ارتباطتان تلاش کنید. 

حالا ما آماده‌ایم که به دو سؤال عملی درباره‌ی رابطه‌تان پاسخ دهیم: چه مشکلی در ارتباطتان وجود دارد و چطور می‌خواهید آن را بهتر کنید؟

در بخشی از کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر می‌خوانیم:

تجربه‌های منفی گذشته، به‌ویژه کارهای ناخوشایندی را که همسرتان در قبال شما انجام داده است، بازگو نکنید:

● به یاد می‌آورم که چطور به خواهرم توهین کردی. 
● تو نمی‌خواستی ما بچه‌دار شویم و حالا من خیلی پیر شده‌ام. 

در حالی که برخی رخدادها جزئی به‌نظر می‌رسند و برخی خیلی مهم‌تر، مهم این است که به یاد داشته باشید گذشته گذشته و مرده است. گذشته تنها به دو طریق ارزشمند است:

1. یادآوری تجربه‌های خوشایند
2. یادگیری و کسب تجربه از اشتباهات

بازگویی ناخشنودی‌ها و حرف‌های قدیمی باعث دوری و آزردگی بین زوج‌ها می‌شود. اگر رفتاری آن‌قدر از نظر شما بد بود که رابطه‌تان را تمام کنید، به هر طریقی چنین کاری بکنید؛ اما اگر انتخاب کردید با همسرتان بمانید و ادامه دهید، به خودتان بگویید که آن را فراموش می‌کنید و همسرتان را کلافه نکنید. من می‌گویم به جای بخشیدن، فراموش کنید. فراموش کردن خیلی بهتر از بخشیدن است. بخشیدن یعنی این‌که همسرتان اشتباه کرده و حق با شما بوده است. این رویه شما را در یک موقعیت اخلاقی برتر قرار می‌دهد و خود همین نیز موجب مشکل می‌شود.

بخش اول: مقدمه
بخش دوم: دام‌های ارتباط
مقدمه
1. بازگو‌یی گله و شکایت‌های گذشته
2. عدم تأیید
3. انتقاد کردن
4. سرزنش دیگری و موجه جلوه دادن خود
5. متهم کردن
6. سین‌جیم کردن همسر
7. تهدید کردن
8. اعتبار کسب کردن
9. حق دادن به خود
10. افسوس خوردن
11. فراگیر دانستن عقیده‌ی خود
12. یکی دانستن فرد با رفتارش
13. به کار‌گیری قانون تبعیض
14. نشان دادن رفتار فوق‌العاده منفی
15. به کار‌گیری زبان هیجانی منفی
16. استفاده از اصطلاحات مبهم
17. جدی گرفتن مسائل بی‌اهمیت
18. استفاده از مفاهیم روان‌شناختی
19. مقایسه‌های منفی
20. «نه» گفتن
21. متوسل شدن به شخص سوم برای کسب حمایت
22. بی‌اعتنایی
23. عدم تقویت مثبت
24. بی‌اعتبار کردن درک و برداشت همسر
25. تنبیه رفتار مثبت
26. انجام عملی خوب اما با بدخلقی
27. بی‌ارزش کردن مشارکت‌ها یا پیشرفت‌های همسر
28. توقع انگیزه‌های خالص
29. به کار بردن «همیشه» و «هرگز»
30. اطمینان ‌خاطر زورکی
31. تعهدهای اجباری
32. توصیه‌های ناخواسته
33. دستور دادن
34. سوءاستفاده از اعتماد
35. بدگویی از همسر نزد دیگران
36. تلافی کردن
37. بهانه‌تراشی
38. دروغگویی
39. وسواس در حقیقت‌گویی
40. شکاک بودن
41. به خود گرفتن نامعقول
42. عدم پذیرش مسؤولیت برای احساسات خودتان
43. حمله به ارتباطات اساسی همسرتان
44. مراقبت افراطی
45. حرف زدن به‌جای همسر
46. تصمیم‌گیری‌های یک‌جانبه
47. تعبیر و تفسیرهای مغرضانه
48. سوءاستفاده از نقاط ضعف‌ همسرتان
49. گله و شکایت
50. پیش‌بینی‌های منفی
51. بازداری همسرتان از انجام کاری که برای او مهم است
52. ذهن‌خوانی
53. اجازه‌ی دخالت دادن به عوامل بیرونی
54. وانمود می‌کنید خواهان ارتباط بهتری هستید در حالی که این‌طور نیست
بخش سوم: ابزارهای ارتباطی
مقدمه
ارزیابی
یادآور‌ها
اعلام همکاری
رویکرد حل مشکل
دستور دادن به خود
نظارت بر خویشتن
تعریف و تمجید از خود
ضبط صوت
تحلیل متن
مرور ذهنی
تمرین نقش
تمرین وکیل
چطور به وضعیتی ناجور خاتمه دهیم
از نو شروع کردن
تمرین بغل کردن
برقراری ارتباط از طریق نوشتن
آهسته حرف زدن
فعالیت‌های بدون تنش
خصوصیات مثبت همسرتان را فهرست کنید
تمرین گوش دادن
زمان گفتگو
قراردادها
حساسیت‌زدایی
تغییر رفتار منفی همسرتان
1. قاطعیت
2. نادیده گرفتن
3. تشویق، موافقت یا الگوبرداری از رفتار (ارتباط متناقض)
تمرین شور و هیجان
شور و هیجان منفی
انتظار از شخص سوم
نتیجه‌

برای دانلود کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

نسخه
الکترونیک
کتاب نیازها و روابط زن و شوهر
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

روابط زن و شوهر و زندگی مشترک از شیرین‌ترین پیوندها در روابط انسانها است و خانواده کانونی برای امنیت، آرامش، مودت و آسایش زن و مرد است.
برخورداری از همسر خوب و شایسته در زندگی، یکی از نعمت‌های بزرگی است که خداوند متعادل به بندگان خویش عنایت کرده و برای اکتساب چنین نعمتی، تعالیم عالیه اسلام علاوه بر آنکه ملاک‌ها و معیارها را در انتخاب همسر بیان می‌نماید، دارای رهنمودها و دستوراتی است که بدون شک باید بر روابط خانوادگی هر فرد مسلمان حاکم باشد و شک نیست کسانی که در زندگی زناشویی جویای سعادت، نشاط، شادابی، طراوت، معنویت و خوشبختی هستند، در انتخاب همسر و نحوه تنظیم روابط خانوادگی بایستی به این تعالیم ارزشمند تأسی کنند. روابط زن و شوهر را می‌توانیم از لحاظ روحی و روانی به گونه‌های زیر ترسیم کنیم:
۱. روابط زن و شوهر، رابطه عاشق و معشوق، رابطه تن و تن پوش، رابطه همرهان طریق کمال و معناگر محبت و ایثار است.
۲. روابط زن و شوهر، سرچشمه همه عاطفه‌ها و بستر گیراترین رابطه‌ها است. زن نیازش را در حسن رابطه با شوهر می‌یابد و شوهر نیز آرامش را در گرو وجود زن می‌داند.
۳. روابط زن و شوهر جلوه‌ای از برترین هنر زندگی و کامل‌ترین شکل ارتباط انسانی است.
۴. روابط زن و شوهر را می‌توان رابطه مهرورزی و محبّت‌پذیری، عهد و وفا گذشت و ایثار، سخاوت و احسان، مودّت و مروّت، صداقت و درستی، صفا و صمیمیت، خورشید و نور، چشمه و آب، پرنده و بال، اوج و پرواز، دل و دلدار، چشم و نگاه، اندام و لباس، چراغ و روشنی، باغ و باغبان، گل و گلدان، سبزه و بهار، گلبرگ و ریحان، انگشتر و نگین، لبخند و نشاط، طبیب و درمان، رحمت و نعمت دانست.
۵. روابط زن و شوهر، آمیزه‌ای است از زیباترین چشم‌ها، گیراترین تبادل کلام‌ها، هماهنگ‌ترین طپش قلب‌ها، همسوترین اندیشه‌ها، استوارترین گام‌ها و پررمز و رازترین محرمیت‌ها.
در این روابط شیرین که بین زن و شوهر برقرار است، آنها وظایفی را نسبت به یکدیگر دارند تا بتوانند زندگی خود را در کمال استواری پای بندتر کنند.

شما به آخر نمونه کتاب رسیده‌اید، برای خواندن نسخه کامل، کتاب
الکترونیک را خریداری نمایید و سپس با نصب اپلیکیشن فیدیبو آن را
مطالعه کنید:

در حال بارگذاری…

جان‌پی وینکسی

کتاب روانشناسی روابط زن و مرد

توماس دبلیو.مک نایت

استفان‌ کاوی

استیون استونسی، پاتریشیا لاو

فرهنگ هلاکویی

سم هورن

باربارا دی آنجلیس

سید حسین سجادی بافقی

باب باستین

پاتريک فانينگ، كيم پالگ، متيو مک‌کی

دیوید برنز

باربارا دی آنجلیس

محسن ماجراجو

علی‌اکبر مظاهری

محسن ماجراجو

محسن ماجراجو

محسن ماجراجو

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/91874

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

 

توضیحات:– ارزش ازدواج

رفتار و عمل آدمى را شود با آثار آن ارزيابى كرد، و مى شود با انگيزه و نیت و هدف و جهت آن به ارزش می رسيد.
از آنجا كه كارهاى انسانى در بينش و دل آدمى ريشه دارد و در جامعه و هستى اثر می گذارد، میتوان به اين هر دو عامل ارزيابى توجه نمود.
دو عمل مساوى از دو نفر آدم، مثل دو ازدواج، دو انفاق و احسان و حتى دو شهادت، برابر نيستند . كسى كه به خاطر خستگى از دنيا به شهادت روى مى آورد با كسى كه با فراغت و آزادى و حتى با اشتياق ها و علاقه ها روى مى آورد برابر نيستند.كسى كه براى راحت شدن از سماجت فقير، درهمى مى بخشد با كسى كه می خواهد گذشت و احسان را درس بدهد و بخشش و جوانمردى را بياموزد يكسان نيستند

 

 

کتاب روانشناسی روابط زن و مرد

عنوان کتاب: روابط متكامل زن و مردنویسنده: علی صفايى حائرى

موضوع کتاب: موفقیت در زندگی مشترک

نوع فایل: pdf

تعداد صفحات: ۴۱

منبع: کارنیل، مرکز رایگان کتاب موفقیت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

© استفاده از مطالب نیلبوک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنیل است.


دانلود مستقیم و رایگان کتاب روابط متكامل زن و مردDownloads-icon

همه ما راه رسیدن به آرامش و خوشبختی را در داشتن یک زندگی زناشویی موفق و آرام دنبال می‌کنیم. به همین خاطر است که کمترین خدشه و ناراحتی به زندگی زناشویی‌مان به تمام ابعاد روحی و روانی‌مان آسیب می‌زند. معمولا خیلی از افراد مشکلات زندگی مشترکشان را مشکلاتی حل نشدنی می‌دانند و به جای تلاش برای داشتن زندگی زناشویی موفق ، به بخت و اقبال بدشان لعنت می‌فرستند. اما واقعیت اینجاست که با کمی حوصله و مطالعه می‌توانید راه‌حل‌هایی کاربردی و همیشگی برای بهبود زندگی شخصی‌تان پیدا کنید و خودتان را از شر فکر و خیال‌های آزاردهنده نجات دهید.
یادتان باشد که اداره زندگی زناشویی مانند خیلی از کارهای دیگر نیاز به دانش و مهارت دارد. دانش و مهارتی که از آسمان به شما نمی‌رسد و برای رسیدن به آن باید تلاش و مطالعه کنید.
این‌ها کتاب‌هایی هستند که در زندگی زناشویی احتمالا به کمکتان می‌آیند.

اریک فروم را خیلی از افراد به خاطر پژوهش‌های فلسفی و جامعه‌شناختی‌اش می‌شناسند. حال او در این کتاب به سراغ یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بشریت، یعنی «عشق» رفته است.
فروم در پیش‌گفتار کتاب به این نکته اشاره می‌کند که تمامی کوشش‌‌های افراد برای عشق ورزیدن محکوم به شکست است مگر این که با تلاش برای تکامل همه جانبه شخصیت فرد همراه باشد، تا جایی که جهان‌بینی فرد دگرگون شود و عشق ورزیدن را چون یک هنر بیاموزد.
یکی از مهمترین موضوعاتی که فروم در این کتاب مطرح می‌کند معیارهای شناخت عشق است. به نظر او عشق با دو چیز شناخته می‌شود: عمق ارتباط متقابل و شادی. پس هر رابطه‌ای که خالی از یکی از این دو معیار است، رابطه‌ای خارج از محدوده عشق محسوب می‌شود.
یکی از موضوعات مهم و متفاوت در مورد کتاب هنر عشق ورزیدن این است که پس از بررسی مفصل عشق از جنبه نظری، به تمرین عشق پرداخته شده است. اما اشتباه نکنید. اریک فروم فرمول یا راهنمایی برای عشق ورزیدن ارائه نمی‌کند. اریک فروم در تمرین عشق، خود واقعی انسان را هدف قرار دهد و به تکامل او کمک می‌کند. تکاملی که سبب تکامل عشق در وجود فرد می‌شود.

جان گاتمن، نویسنده کتاب «هفت اصل موفقیت در ازدواج و زناشویی»، یک مؤسسه آموزشی و پژوهشی در زمینه روانشناسی خانواده، طلاق و فرزند پروری دارد که پژوهش‌های قابل استناد و معروفی در زمینه پایداری ازدواج و پیش‌بینی طلاق انجام می‌دهد. دکتر گاتمن در چند دهه گذشته یکی از ۱۰ درمانگر بانفوذ در حیطه روان‌درمانی بوده و جوایز زیادی در حوزه کاری خود به دست آورده است.
پژوهشگران مؤسسه گاتمن در یک پژوهش موفقیت‌آمیز سعی کردند خوشبختی یا طلاق زوجین را از روی برخی عوامل پیش‌بینی کنند. به همین منظور آن‌ها در آخر هفته‌ها زوجین را دعوت می‌کردند تا در یک آپارتمان با امکانات کامل، به همراه آینه یک طرفه زندگی کنند. این خانه که “آپارتمان عشق” نامیده می‌شود این امکان را به پژوهشگران می‌دهد که تعاملات صدها زوج را بررسی کنند و بتوانند با دقت ۹۰ درصد، احتمال طلاق را پیش‌بینی کنند.
گاتمن که در امر مطالعه زندگی زناشویی انقلابی به وجود آورده، با استفاده از راهکارهای علمی، نگاهی جدید به عادات افراد متأهل می‌اندازد و پس از سال‌ها کار علمی و عملی، تئوری‌های خود را با جزئیات کامل در این کتاب جمع‌آوری می‌کند. این کتاب زوج‌های جوان را در داشتن رابطه‌ای پایدار و دوطرفه کمک می‌کند و راه و رسم رابطه زناشویی سالم را به آنان می‌آموزد.

کتاب روانشناسی روابط زن و مرد

در کتاب «چرا مردان دروغ می گویند و زنان گریه می کنند؟» شناخت بیشتر و کاملتری نسبت به همسر خود پیدا می‌کنید و پاسخ سؤالات بزرگ و سختی که زنان و مردان نیاز به دانستن آن دارند و هر روز از خود می پرسند را می‌یابید. سؤالاتی نظیر چرا همیشه مردان به ما می‌گویند چه کاری انجام دهیم و یا چطور بیاندیشیم؟ چرا مردان غیر قابل پیش‌بینی هستند؟ چرا زن‌ها برای رسیدن به خواسته‌هایشان گریه می‌کنند؟ چرا زنان اصرار دارند که درباره جزئیات موضوعات اینهمه حرف بزنند؟ چرا آنها در برقراری رابطه جنسی با همسرشان پیشقدم نمی‌شوند؟
این کتاب پاسخی به حدودا ۴۰ سؤال پرتکرار زوجین مختلف است. سؤالاتی که پاسخ آنها برآمده از تجربه‌های شخصی، بررسی­ها و پژوهش­های به عمل آمده از تازه‌ترین مطالعات صورت گرفته است. جالب است بدانید که در کنار تمامی این پاسخ‌ها، نویسنده کتاب راه‌حل‌هایی برای مدیریت رابطه با جنس مخالف نیز ارائه می‌دهد. راه‌حل‌هایی که برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان راهگشا بوده و برای شما نیز مفید خواهد بود.

این دو کتاب که هر کدام به صورت جداگانه به چاپ رسیده­اند، توسط نویسنده­ای به نام «باربارا دی آنجلیس» نوشته شده‌اند که صاحب پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است. او که بیش از ۸ میلیون نسخه از آثارش در دنیا به فروش رفته، کتاب‌هایش به بیش از ۲۰ زبان مختلف ترجمه شده و جوایز مختلفی نیز برنده شده است.
این دو کتاب، «رازهایی درباره مردان» و «رازهایی درباره زنان»، یکی از کتاب‌های مفید و کاربردی برای افرادی است که به دنبال بهبود روابط خود در زندگی مشترکشان هستند. باربارا آنجلیس در ابتدای کتاب «رازهایی درباره مردان» نوشته است: «بارها دیده‌ایم که در تلاش به منظور تغییر مردان زندگی‌مان، اغلب فراموش می‌کنیم که خود چگونه تغییر کنیم. لطفاً تمامی ابزارها و تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب را به کار ببندید. چرا که همگی آن‌ها مؤثر هستند! این تمرین‌ها را با هزاران زن در میان گذاشته­ام و خود نیز هر روز همگی آن­ها را در زندگی شخصی­ام به کار می­برم.»
این دو کتاب حاوی تمرین‌ها، جداول، توصیه‌ها، ابزارها و تکنیک‌های ارتباطی مؤثر و با ارزشی است که می‌تواند شما را به زن یا مردی به مراتب نیرومندتر تبدیل کرده و روابطتان با جنس مخالف را برای همیشه متحول کند.

9
 + 
یک
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

کتاب رازهایی درباره زنان و رازهایی درباره مردان از باربارا دی آنجلیس رو قبلتر خوندم و میخوام نقدی رو اینجا ذکر کنم.

از اونجایی که این کتاب خیلی سال پیش و در زمان نسبتا مردسالاری نوشته شده، متاسفانه در کنار نکات ارزشمندی که گفته، به اکثر مردها به یک دید و اون مردسالاری نگاه کرده و توصیه هایی که میکنه نه برای نوجوون و جوونهای امروزی بلکه بیشتر برای افراد میانسال یا کهنسال مناسبه یا برای جوامع بسته و سنتی!
اگر به سایت goodreads مراجعه کنین و نقدها و رتبه کتاب رو ببینید متوجه کهنه بودن دانش و دید نسبتا بسته نویسنده به مردها میشین.

کتاب حاوی نکات ارزشمند زیادی هست که با کنکاش میشه تجربه بهتری از زندگی داشت.

با سلام. ضمن تشکر از شما پیشنهاد می کنم کتابهای «تئوری انتخاب» و «ازدواج بدون شکست» اثر دکتر ویلیام گلاسر با ترجمه دکتر علی صاحبی را هم حتماً به این فهرست اضافه کنید.
کتاب «مردان مریخی و زنان ونوسی» اثر دکتر جان گری با ترجمه مهدی قراچه داغی هم عالی است.

مشاوران برجسته و کارشناسان متخصص در حوزه ازدواج و زناشویی هستند که ازدواج را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می دهند و آموزشهایی را برای مردم ارائه می دهند تا هر زن و مردی با بهره گیری از آنها زندگی شاد و بدون مشکلی را سپری کنند و اوقات خوشی را باهم داشته باشند.

در این مطلب ۴ تا از بهترین و جدیدترین کتاب های زناشویی را برای شما تهیه نموده ایم که برای دانلود رایگان در اختیار شما بزرگواران قرار می دهیم. امیدواریم با دانلود و مطالعه این کتابها و بکارگیری آموزشهای ارائه شده در آنها، زندگی خود را با صفا و صمیمیت بیشتری شروع کنید و با عشق و علاقه بیشتری آنرا مستدام کنید.

 

پست مشابه : ۹ نکته بسیار مهم برای ایجاد موفقیت و طراوت در زندگی مشترک زناشویی

این کتابها برای جوانانی که تصمیم به ازدواج دارند، مفیدند. علاوه بر آن زن و شوهر های با تجربه می توانند برای بهتر و شیرین تر شدن زندگیشان از این کتابها بهره ببرند. بهترین روش برای ازبین بردن مشکلات زناشویی این است که از به‌ وجود آمدن آنها جلوگیری کنیم. آموزش هایی که در این کتابها ارائه می شود نیز به منظور رفع همین مشکلات خانواده ها معرفی و سفارش شده است. بنابراین توصیه می کنیم که حتما این کتابهای آموزنده را دانلود و مطالعه نمایید تا شاهد موفقیت در زندگی شخصی و خانوادگی خود باشید.

کتاب روانشناسی روابط زن و مرد

≡  لینک دریافت کتاب موفقیت در زندگی زناشویی

≡ لینک دریافت کتاب ۱۰ راز برای داشتن زندگی زناشویی عالی

≡  لینک دریافت کتاب آموزش زندگی زناشویی

≡  لینک دریافت کتاب آیین همسر داری از نظر اسلام

همچنین بخوانید : آموزش روانشناسی شخصیت در ۱۰ دقیقه!

حرف آخر : برای تمام کسانی که قصد ازدواج دارند، مهم ترین نقطه برای آغاز کار انتخاب همسر مناسب است. اگر همسر مناسبی پیدا نکنیم، ازدواج موفق و مناسبی نخواهیم داشت. هیچ کس نمی تواند با این حقیقت روشن مخالف باشد. اما پس از ازدواج توجه به نیازهای عاطفی طرف مقابل که عبارت‌اند از: عشق و محبت، توجه، قدرشناسی، اعتماد، درک، احساس ارزشمندی و… از اهمیت بالایی برخوردار است چون توجه به همین نیازهاست که باعث تداوم زندگی مشترک می گردد.

همکاران ما آماده پاسخگویی به سؤالات و ابهامات شما در بخش نظرات می باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام مطالبتون عالی بود،ولی بیشتر باشه و بهتره.سپاس فراوان…

سلام خدمت همه‌ی دوستان خانما بوکس هیکلتون رو مردونه نمیکنه ب…

من توی کلاسهای دکتر علی پوراشراف شرکت کردم خیلی راضیم. دلسوز…

اولن اینکه این سوال از اصل قلطن من خودم بوکس تمرین میکنم دوم…

سلام موتورم هندا ۱۲۵ هست. توی دور آرام ریپ میزنه ولی دور بال…

با سلام خدمت دوستان بنده مرغ مرندی و بومی رو باهم دارم و به…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 


لینک دریافت کتاب موفقیت در زندگی زناشوییDownloads-icon


لینک دریافت کتاب ۱۰ راز برای داشتن زندگی زناشویی عالیDownloads-icon


لینک دریافت کتاب آموزش زندگی زناشوییDownloads-icon


 Downloads-icon


لینک دریافت کتاب آیین همسر داری از نظر اسلامDownloads-icon

 هیچ محصولی وجود ندارد

ثبت سفارش و پرداخت

زیرشاخه ها

راهنمای حاملگی به‌صورت هفتگی از هفته اول تا هفته چهلم که کتابی کاملاً کاربردی و جامع می‌باشد و هفته به هفته راهنمایی‌های لازم را به مادر می‌دهد و ..

شما اگر بتوانید در نوازیدن، مهارت کافی و لازم را پیدا کنید، هر کجا که بروید، مهرة مار خواهید داشت و معجزة نفوذتان، خود را آن‌جا نشان می‌دهد. مهارت در نوازیدن، جزئی از هوش عاطفی به‌شمار می‌رود

کتاب روانشناسی روابط زن و مرد

اگر در خانواده یا مدرسه فرصت یادگیری ارتباط با یک خانم را نداشتید، جان گاتمن در کتاب «راهنمای مردان برای شناخت زنان» همه چیز را به شما آموزش می‌دهد. حتی روابط جنسی اولیه را!

«انتخاب همسر مناسب» و ازدواج مهم‌ترین انتخاب زندگی هر فرد است و یک اشتباه می‌تواند بهشت رؤیاها را به جهنم تبدیل کند. محتوای داستانی و پیشگفتار این کتاب قصد دارد اشتباه‌هایی را که اغلب افراد متأسفانه مرتکب می‌شوند در قالب رمان و داستان‌های کوتاه به مخاطب خود ارائه کند. و بدین ترتیب بتواند به سهم خود از «طلاق عاطفی» و به تبع آن «طلاق محضری» جلوگیری ‌کند.

«چراغ» مجموعه‌ای از تجارب و مطالعات انجام شده پیرامون زندگی و روابط زناشویی است كه با هدف آشنایی داوطلبان محترم ازدواج و همچنین خانواده‌های گرامی، با نیازمندی‌های زندگی سعادتمندانه به رشته‌ی تحریر درآمده است.

آیا می‌خواهید همسر خود را بهتر و بیشتر کشف کنید؟ آیا همیشه با مشکل برای شناخت جنس مخالف رو به رو بودید؟ کتاب «مردان مریخی زنان ونوسی در عصر نوین» حتی به شناخت فیزیولوژیکی جنسیت زن و مرد هم می‌پردازد و نیازهای روحی و عاطفی زنان و مردان را به شما آموزش می‌دهد. درباره رابطه مبتنی بر عشق به جای رابطه مبتنی بر انجام وظیفه را یاد می‌گیرید.

 مسئولیت زندگی خویش را به عهده گیریم و عشقی کارآمد، رقم بزنیم

یک زن و شوهر، بایستی این بازی‌های روانی را شناسایی و راه‌حلي بالغانه برای آن‌ها بیابند. مثلاً بایستی تکلیف خود را با دروغ گفتن تحت هر عنوانی روشن کنند، چرا‌که دروغ، ریشه‌ی تمام بازی‌های روانی است و وقتی بنیان آن ریشه‌کن بشود، عشق و صمیمیت، نفس راحتی خواهند کشید یا وقتی تکلیف برچسب زدن و دیگری را متهم دانستن روشن شود، آن‌وقت زن یا مرد کمتر سطل آشغال‌های…

زنان بهتر قادرند احساساتشان را بیان کنند و نسبت به مشکلات زناشویی، رادار بسیار حساسی دارند. زنان قدرت شگفت‌انگیزی در تربیت، حمایت و پشت‌گرمی دادن به دیگران دارند، نه از طریق صرف‌نظر کردن از نیازهای‌شان که با آن مواجه می‌شوند، بلکه با شیوه‌های همکاری خود، بهترین احساسات، خصوصیات و ویژگی‌ها را در خود، شوهر و فرزندان ایجاد می‌كنند و با كاهش تنش‌ها، باعث…

کتابی خردمندانه و چالش برانگیز برای زنانی که آموخته اند به هر قیمتی مستقل باشند

این کتاب را مطالعه کنید تا دریابید آیا بهتر است تنها باشید یا می‌توانید با همسرتان آینده‌ رضایت‌بخشی داشته باشید.

تجربیات مریخی ها و ونوسی های عاشق، داستان زندگی واقعی زوج های موفقی است که چون از اعماق دل برآمده است، لاجرم بر دل می نشیند. 

یک زوج، برای نوازیدن یکدیگر به سواد عاطفی درباره‌ی نوازش رشدیافته، نیاز دارند که زیرمجموعه‌ی هوش عاطفی آن‌هاست. نمی‌توان گفت که همه‌ی زن‌ها به صرف زن بودن و همه‌ی مردها به صرف مرد بودن، از علم، مهارت و هنر نوازش برخوردارند. نوازیدن، دارای چند سطح و لایه است. 

این کتاب علاوه بر زوج‌های جوان و خانم‌ها حامله، برای خانواده‌هایی که فرزندانی زیر 12 سال دارند نیز مفید است و برای هر خانواده‌ای که فرزندی کوچک دارد و یا در انتظار فرزندی است، ضروری است…

دستورالعمل‌های این کتاب این نوید را می‌دهد تا بهترین دوران بارداری، راحت‌ترین زایمان و موفقیت‌آمیزترین روش برای مراقبت از نوزاد داشته باشید….

تفاوت بین زنان و مردان و چگونگی تفکر آنها درباره مسایل ممکن است باعث اختلاف شود. چرا که آنها به یک مسیله مشترک به شکلی متفاوت نگاه میکنند و این را نمی‌دانند! این کتاب به درک و شناخت این تفاوت‌ها کمک می‌کند.  مردان ویفری و زنان اسپاگتی توسط بیل و پم فارل نوشته شده است. 

اسرار علمی کشف‌شده در آزمایشگاه عشق، درباره آنچه زنان واقعاً می‌خواهند

چگونه می توانید در مورد خودتان، همسرتان و ارتباط تان به درک بهتری برسید و با یکدیگر به خوبی کنار بیایید…

راهنمای عملی برای داشتن زندگی مشترکی مستحکم تر، عاشقانه تر و رضایت بخش تر در سی روز

در این کتاب شما می‌آموزید که چگونه با استفاده از علم تعيين جنسيت فرزند می‌توان درصد موفقيت برای رسيدن به جنسيت مورد نظر را افزايش داد. 

برخی بانوان می‌پرسند کی به جذابیت و نفوذ کلام می‌رسیم تا دیگر به یادگیری نیاز نداشته باشیم؟ من می‌گویم از این دام بیرون بیایید… زیرا خودسازی بسیار لذت‌بخش است و وقتی در این مسیر قرار می‌گیرید، حس می‌کنید هر روز دری جدید از ناشناخته‌ها برای‌تان باز می‌شود. پس پیشنهاد می‌کنم با خود خلوت کنید و ببینید چه می‌خواهید. این کتاب همان پازل گم‌شده تمام چیزهایی…

خواندن این کتاب پرسش‌های ذهن تو را پاسخ می‌دهد: . عشق و علاقه چگونه ابدی می‌ماند؟ . ریشه اختلاف‌های زناشویی در چیست؟ . چگونه می‌توان بگومگوهای مخرّب را به گفت‌وگوهای سازنده تبدیل کرد؟ . از عشق اصیل چه می‌دانید؟ . رابطه عادی چگونه به عشق تبدیل می‌شود؟ . راه‌های دستیابی به قلب همسر چیست؟

بانوان متاهل که به دنبال خودباوری در زندگی زناشویی هستند، این کتاب بهترین پیشنهاد برای شماست.

زندگی زناشویی امروز بدون هدف گذاری و برنامه ریزی مدرن و مکتوب به ثمر نمی نشیند. این کتاب روش هایی برای هدف گذاری در زندگی زناشویی را به شما نشان می دهد

راهنمای ایجاد صمیمیت در روابط زناشویی و توجه به رابطه جنسی مناسب 

زندگی زناشویی با عشق شروع می‌شود و عشق، هم مهارت است و هم انگیزه‌ای قوی برای یادگیری مهارت‌ها. وقتی عشق را یاد بگیریم، پلی ساختیم برای یادگیری مهارت‌ها. مرحله سوم مشاوره قبل از ازدواج یادگیری مهارت‌های زندگی زناشویی است و در این کتاب مهارت‌های زندگی زناشویی آموزش داده می‌شود تا رضایت و سازگاری زناشویی در پرتو یادگیریِ عشق و عشقِ یادگیری حاصل شود. 

در این کتاب بالغ بر هفتاد همسانی برای نامزدهای ازدواج بررسی مي‌شود و حوزه‌هایی مهم مانند صفات شخصیتی، بستر خانوادگی، ارزش‌ها و نگرش‌ها، تعامل زوجی و منطقی یا عاطفی بودن را در برمي‌گيرد. 

این کتاب به درمان ناتوانی جنسی می‌پردازد…

گری چاپمن: در این کتاب هدفم این است که به شما کمک کنم یاد بگیرید چگونه همسرتان را درک کنید تا بتوانید به‌جای برنده شدن (یا بازنده شدن) در دعوا، اختلافات را حل کنید. وقتی در یک دعوا برنده می‌‌شوید همسرتان بازنده می‌‌شود؛ ولی همه‌ می‌‌دانیم که زندگی با یک بازنده خیلی جالب نیست. وقتی یک اختلاف را حل می‌‌کنید، شما و همسرتان هر دو برنده می‌‌شوید و دوستی و…

واقعاً همسر شما دربارة شما چقدر می‌داند؟ آیا همسر شما وقتی شما صحبت می‌كنید به حرف‌های شما گوش می‌دهد؟ آیا همسر شما بهتر از شما فكر می‌كند؟ عقیدة شما دربارة رانندگی و پارك اتومبیل چه می‌باشد؟ كدام‌یك از شما بهتر اینكار را انجام می‌دهید؟ آیا شما خودتان مسئول روابط‌تان هستید؟ آیا همسر شما به شما دروغ می‌گوید؟

لیست مقایسه محصولات

فروشگاه ما را دنبال کنید

ثبت نام در خبرنامه فروشگاه

درباره ی ما


کاتالوگ سال ۱۳۹۸Downloads-icon

امروز شنبه , ۴ مرداد , ۱۳۹۹ شما در تک بوک هستید.

بازدید

•  آقایون و خانوم‌های باحال بخوانند
•  آن قولی که من به خدا دادم
•  آنچه باید درباره همسرتان بدانید
•  آنچه خانمها دوست دارند که مردان بدانند:
•  آنچه مردان بایدبدانند
•  آنها حسود هستند
•  آیا آقایون میتوانند دربیان احساسات بشما اعتماد کنند؟
•  آیا از خطاها بعنوان نوعی سلاح استفاده میکنید؟
•  آیا بحد کافی به همسرتان گوش میدهید ؟
•  آیا چراغ‌های رابطه‌ تاریک می‌شوند؟
•  آیا در ابراز عشق به همسر خود پایبند هستید؟
•  آیا زن و شوهر می توانند در یک اداره کار کنند؟
•  آیا غر زدن روشی مناسب برای بیان احساسات است؟
•  آیا مرد ایده آل وجود دارد؟ آیا می توان پیدایش کرد؟
•  آیا می توانیم همسر خود را تغییر دهیم؟
•  آیا می خواهید زندگی آرام و دلپذیری داشته باشید؟
•  آیا می‌توانید همسری نمونه باشید؟
•  آیا میدانید سه رکن اصلی زندگی سالم چیست؟
•  آیا واقعاً دعوا نمک زندگی است ؟
•  آیین همسرداری
•  ابراز شیدایی را فراموش نکنید
•  ابراز عشق
•  ابراز علاقه بموقع
•  ابراز علاقه بهترین هدیه به همسر
•  ابراز محبت
•  ابراز محبت
•  ابزاری مهم و نیرومند در قرارملاقات های عاشقانه
•  اتفاق
•  احترام مرد، تکریم زن
•  احساس خوشبختی کنید
•  احساس مسئولیت در زندگی مشترک!
•  احساسات منجمد شده و اشک های مقدس
•  احساسات، نیازها و آسیب پذیری‌ها
•  احساسهای ویران کننده
•  اختلافات در زندگی زناشویی
•  اختلافات زن و شوهر و راه حل آن
•  ارتباط با همسر
•  ارتباط موثر اجتماعی و موفقیت
•  ارزش گذشت
•  از ابراز علاقه به همسرتان خجالت نکشید
•  از اختلافات زناشویی نترسید
•  از چشم مردان و زنان
•  از خانوادهٔ همسرتان غیبت نکنید
•  از هـم دور نـشـویـد
•  از همسرتان اینطوری گله گذاری کنید !
•  ازدواج مجدد
•  ازدواج نامناسب باعث سفت شدن شریانها می‌شود
•  اشتباه اکثر زوج ها
•  اشتباهات آقایون
•  اشتباهات بزرگ در ابتدای آشنائی
•  اشتباهات بزرگ در ارتباطات
•  اشتباهات زندگی
•  اشکالات و معایب چند همسری
•  اصلاحات در همکلامی همسران
•  اصول حل مشکلات روابط زناشویی
•  اصول زندگی مشترک
•  اصول زندگی و قوانین زیستن
•  اعتماد سازی در زندگی
•  اعتماد و صمیمیت رمز موفقیت در زندگی مشترک
•  اغلب اوقات بگذارید « حق » با دیگران باشد
•  اگر فاصله سنی میان زوجین زیاد نباشد
•  اگر می خواهید عشقتان را نابود کنید مطالب زیر را بخوانید!!!
•  اگر می‌خواهید مردی نمونه باشید…
•  اگر همسرتان پرخاشگر است بخوانید!!!
•  الگوهای ارتباط درزندگی
•  امروز خانه ، فردا اداره
•  انتخاب همسر مناسب
•  انتظارات رفتاری و اخلاقی یک مرد از همسر خود
•  انعطاف پذیری
•  انگیزه‌های یک زندگی
•  او بهترین دوست ماست
•  او در نفهمیدن حرف شما مقصر نیست!
•  او شریک زندگی من است
•  او شما را ترک کرده و شما تنها شده اید ولی …
•  او لجبازی میکند؟ یک کلک برای عوض کردن تصمیمش
•  ایا نقص در هوش عاطفی ، زندگی زناشویی را دچار آسیب می کند؟
•  ایجاد مهارت در روابط خانوادگی
•  این چه معمائی ست که…
•  این طوری بهتره
•  این کلمات جادویی
•  این منصفانه نیست
•  اینگونه عاشق همسرتان شوید
•  با تعلل چه کنیم ؟
•  با چه افرادی ازدواج نکنیم!
•  با خوش بینی غیر ممکن را ممکن سازید
•  با گذشته همسرتان چگونه برخورد کنید؟
•  با هــم شـــــاد بــودن
•  با همسر خود چگونه رفتار کنیم
•  با همسر خود دوست باشیم
•  با همسر خود دوست باشیم؟
•  با یکدیگر مهربان بودن
•  بارداری و زایمان
•  بازسازی و نوسازی
•  بازنگری روابط دوستانه، پس از ازدواج
•  بازی نقش‌ها
•  بانک عشق همسرتان را همیشه پر نگاه دارید!
•  باور
•  باهم کنار بیایید
•  ببخشید و فراموش‌کنید
•  بت ذهنی زنان و مردان
•  بحث هوشمندانه روی مرز خوشبختی
•  بحران زدایی از خانواده
•  بخت تان را با یک کلیک باز کنید
•  بخشش
•  بدون آرمان خواهی زندگی هدفمند وجود ندارد
•  بدهی عاطفی
•  بدهی عاطفی
•  بذار از خاطراتش تعریف کنه!
•  برای آسمانی شدن هیچ‌وقت دیر نیست
•  برای ازدواج مجدد شوهرم به خواستگاری رفتم!
•  برای شوهرتان ، مادری نکنید!
•  برای من خیلی مهمی!
•  بردباری شوهر
•  بررسی بنیاد ارتباط زناشویی
•  برقراری ارتباط
•  برقراری ارتباطات موثر
•  برگ های پائیزی
•  بزرگ شدن منطقه پنهان زندگی
•  بسیار جالب و خواندنی درباره چهار فصل زندگی!!
•  به او نفوذ کنید
•  به ترقی شوهرت کمک کن
•  به چی فکر می کنی؟
•  به حرف بدگویان ترتیب اثر نده
•  به حرفم گوش کن لطفا
•  به خاطر خودم زندگی می‌کنم
•  به همسرتان عزت نفس بدهید
•  به یاد عشقو رگای پر خون
•  بهبود روابط زناشویی
•  بهترین دوست همسرتان باشید
•  بهترین واکنش در زمان بروز اختلافات خانوادگی
•  بهترین هدیه برای همسر چیست؟
•  بهترین هدیه را به همسرم می‏دهم‏
•  بهترین همسران
•  به‌همین سادگی!
•  بی تفاوتی
•  بیاموزیم چگونه زندگی را ساده تر کنیم
•  بیایید در مورد مخالفت‌ها به توافق برسیم
•  بی‌پول‌ها شادترند
•  بیست راز عشق
•  پائین کشیدن فتیله جر و بحث
•  پاکیزگی و آراستگی بر مهر و محبت می‌افزاید
•  پدر ثروتمند و پدر فقیر
•  پذیرش اشتباه ، یادگیری از آن و پیشگیری از وقوع آن
•  پذیرش واقعیت تلخ اما شیرین
•  پذیرش همسر
•  پرسشی که می‌تواند زندگی مشترکتان را تغییر دهد!!
•  پرهیز از جبرگرائی محیطی
•  پس از مشاجره سکوت را بشکنید
•  پشت فرمان زندگی
•  پشتیبان لحظه های تنهایی
•  پلی برای ارتباط
•  پنج پله تا استحکام زندگی زناشویی
•  پنج نکته از دکترجان گری برای بهبود روابط زناشویی
•  پندهایی برای آقایون برای جبران اشتباهاتشان
•  پوست خربزه در جاده زندگی
•  پول خوشبختی نمی‌خرد
•  پول، ازدواج
•  پول، نمیتواند ضامن خوشبختی باشد
•  پیش به سوی زندگی با کیفیت
•  پیشنهاداتی برای توفیق خانواده ها و برخورد مناسب همسران با هم
•  پیغام به باد
•  پیوند های خود را ماندگار کنیم
•  تاثیر عشق بر سلامتی
•  تاثیرات بوسه در روابط زناشویی
•  تأثیر شغل در تداوم یک زندگی
•  تأمل
•  تجلی ناز و نیاز در زن و مرد
•  تحمل خار و چیدن گل
•  تدوام بخشیدن به روابط جدی عاشقانه
•  ترک وارونه!
•  ترمیم زندگی های از هم پاشیده
•  تسلیم با متانت” را تجربه نمایید
•  تشخیص و جلوگیری از نق زدن
•  تصـویر خـوبـی
•  تصورات غلط در ابتدای آشنایی
•  تضادهای زمان ما
•  تعادل در نقش آفرینی
•  تعریف‌ زندگی‌
•  تغییر
•  تغییر دادن شخصیت همسر پس از ازدواج
•  تغییر رفتار آقایان قبل و بعد از ازدواج
•  تغییر می کنیم…
•  تغییر نگرشها
•  تغییر و رشد در زندگی زناشویی
•  تفاوت زن و مرد
•  تفاوت های ارتباطی بین زن و مرد
•  تفاوتهای روانشناختی زنان و مردان
•  تفاهم ، در عین تفاوت
•  تفاهم چیست؟
•  تفاهم در قلب کلام و عمل
•  تفاهم یعنی چه؟
•  تقدیم به تمامی زوج های جوان
•  تنش، بدبینی، بی‌اعتمادی
•  تنظیم ساعت عاطفه
•  تنظیم هیجانات، بهبود روابط
•  تنوع پذیری در جنس مذکر
•  تنها برای همسایه نیست یک قدم آنطرف تر مرگ…
•  توجه نکته هایی مهم در روابط توجه
•  توصیه های مفید جهت حسادت زنانه
•  توصیه های مفید جهت حسادت مردان
•  توصیه هایی برای داشتن یک زندگی زناشویی شاد
•  توصیه هایی برای رسیدن به رابطه مؤثر با همسر خود
•  توصیه هایی برای روابط زناشویی
•  توصیه هایی برای همسران
•  توصیه هایی برای همسران دلشکسته
•  توصیه هایی در تداوم زندگی زناشویی
•  توقعات خود را کاهش دهید
•  توقعات همسران جوان
•  تولد فرزند پایان زندگی مشترک نیست
•  جامعه شناسی خنده
•  جامعه شناسی خنده
•  جایگاه نظم در زندگی امام خمینی(ره)
•  جذابیت برای همسران
•  جملات مثبت
•  جمله های آزاردهنده
•  جنگ و صلح
•  جواب‌ های، هوی نیست
•  جوانه ای بر درخت شکسته زندگی
•  چاره رهایی از مشکلات روحی زندگی مجردی را رها کنید!
•  چاکر زن
•  چالش‌های زناشویی در میانسالی
•  چرا ازدواج‌ها شکست می‌خورند؟
•  چرا اینقدر غر می زنی؟!
•  چرا باید از خوشبختی نوشت؟
•  چرا باید از نظر مالی مستقل باشید؟
•  چرا بحث ما به درگیری منجر می شود ؟
•  چرا خانم ها قدم اول را بر نمیداند؟
•  چرا خانم‌ها به روزهای تولد و سالگردها توجه دارند !؟
•  چرا صحبت های دلنشین میان همسران از دست می روند؟
•  چرا عشق برایمان مفید است؟
•  چرا مردان سکوت می کنند؟
•  چرا مردن این قدر سخت است؟
•  چرا مردها از احساساتی بودن زن ها ناراحت می شوند؟
•  چرا مردها نمی‌شنوند؟
•  چرا همسرم این گونه است
•  چراغ های رابطه
•  چراغ های رابطه را روشن کنید
•  چرخه های زندگی
•  چطور احساسات خود را ابراز کنیم؟
•  چطور از دام مشاجره بگریزیم؟
•  چطور با والدین همسر‌مان رفتار کنیم؟
•  چطور به خودمان انگیزه بدهیم؟
•  چطور بهترین شوهر دنیا باشیم‌؟
•  چطوری مردان را به بیان احساس واداریم
•  چقدر با شریک زندگی خود همسو و همدل هستید؟
•  چقدر باید به حرف‌ همسرمان گوش دهیم؟
•  چگونه “نه” بگوییم؟
•  چگونه احساسات ناخوشایند خود را با همسرمان در میان بگذاریم
•  چگونه از خود انسان برتری بسازیم ؟
•  چگونه از زندگی لذت ببریم
•  چگونه از محبت خارها گل می شود؟
•  چگونه انتقاد جنسی را مطرح کنیم؟
•  چگونه با تغییر و تحولات در زندگی کنار بیاییم
•  چگونه باید از همسرتان حمایت کنید….
•  چگونه در دل شوهر راه یابیم؟
•  چگونه دیکتاتور می شویم
•  چگونه رابطه خود را زنده نگه داریم
•  چگونه رابطه میان خود و همسرمان را استحکام بخشیم؟
•  چگونه زندگی زناشویی خود را جذاب و محکم کنیم
•  چگونه زوجی خوشبخت باشیم
•  چگونه شاد کردن محیط منزل
•  چگونه شوهرتان را مجذوب خود کنید
•  چگونه عاشق شریک زندگی خود باشیم؟
•  چگونه گفت وگو کنیم
•  چگونه مسائل خود را حل کنیم؟
•  چگونه مسائل و مشکل‌های زندگی را ریشه‌یابی کرده و بر آنها غلبه کنیم!
•  چگونه می توان بهترین زن دنیا بود؟
•  چگونه میتوانید او را علاقمند نگهدارید؟
•  چگونه می‌توانید عشق و ازدواج خود را حفظ کنید؟
•  چگونه میتوانید مرد ایده آل همسرتان باشید؟
•  چگونه همسر یا نامزد قبلی خود را فراموش کنید
•  چگونه همسرمان را دق ندهیم
•  چگونه همسری نمونه باشید
•  چند توصیه به آقایان برای حمایت عاطفی از همسرانشان
•  چند راه ساده برای شاد کردن خانمها
•  چند زنی، پدرسالاری و نسبیت فرهنگی
•  چند کپسول برای همسران خانه
•  چند لحظه ای با تو
•  چند همسری در کشورهای متمدن!
•  چند همسری درقبایلِ آفریقا
•  چنین شوهرانی عشق را در زندگی می کشند؟!
•  چه پیشنهاد عجیبی!
•  چه جوری بگم بهتره؟
•  چه کسی می‏برد، چه کسی می‏بازد؟
•  چه کنیم تا ازدواجمان توأم با عشقی ماندگار باشد
•  چه کنیم تا دیگران به ما اعتماد کنند؟
•  چه میزان نسبت به خانواده همسر خود احساس نزدیکی می‌کنید؟
•  چهار روش برای گفتن “دوستت دارم”
•  چهار نکته همسرداری (برای خانمها)
•  حالا چطور آشتی کنم!
•  حالا میگه نمی خوامت …
•  حرف‌ زدن‌، بهتر از عمل‌ کردن‌ است‌!
•  حرفهای خانم پسند
•  حرکت روی خط قرمز زندگی مجردی
•  حس بویایی مرد مورد علاقه تان را از آن خود کنید
•  حسادت
•  حسادت در زندگی مشترک
•  حسادت می کنی؟!
•  حسود هرگز نیاسود …یا عاشق؟
•  حفظ صمیمیت
•  حق زن‌شناسی!
•  حق مردشناسی!
•  حقایقی پیرامون سازگاری زوجین
•  حل اختلافات خانوادگی با ..
•  حل مشکل
•  حل مشکلات خانوادگی
•  حل مشکلات زندگی جنسی
•  حمایت از همسر
•  حوادث زندگی اجتناب ناپذیرند
•  خاطره غمگین یک روز برفی
•  خانم ها چه خصایصی را دوست دارند؟
•  خانم ها، آقایان>> رفتار رویایی همسران جوان
•  خانمها : از چه مردانی باید دوری کنید ؟
•  خانم‌ها از هدایای شما چه استنباطی میکنند؟
•  خانمها از همسر خود چه می خواهند؟
•  خانم‌ها بخوانند
•  خانم‌ها بخوانند؛‏«چرا شوهرتان با شما کم سخن می‌گوید؟!»
•  خانمها واقعاً از همسران خود چه میخواهند؟
•  خانمها، برای همسر خود جاذبه داشته باشید
•  خانم‌ها؛ شوق و ذوق را به زندگی‌تان بیاورید
•  خانه ای پر از عشق
•  خانه را با صفا و صمیمیت آذین بندی کنیم
•  خانه را چگونه آرام کنیم
•  خرده‌ دعواهای زن وشوهری
•  خصوصیاتی که شعله تحریک جنسی مردها و زن ها را خاموش میکند
•  خود را دست کم نگیرید
•  خودداری از برقراری رابطه جنسی به عنوان مجازات
•  خوش بینی، پویایی وفداکاری در خانواده‌
•  خوشبختی ، واقعیت یا خیال
•  خوشبختی چیست؟
•  خوشبختی در زندگی زناشویی
•  خوشبختی دور نیست
•  خوشبختی را به خانه بیاوریم
•  خوشبختی را در کنار هم احساس کنیم
•  خوشبختی،‌کجای زندگی ماست؟
•  خوشحالی زنان
•  خیانت به همسر از نگاه مردان: برای نسل ما ایرادی ندارد
•  خیانت کنیم یا نکنیم ؟؟
•  خیلی ساده انتظارات آقایون از خانمها
•  داستان بهای مروارید
•  دانش و مهارت همسرداری
•  دخالت خانواده
•  در تمام عمر جوان بمانیم
•  در خانه هم تمیز و زیبا باشید
•  در روابط با همسرتان چه چیزی شما را خوشحال می‌کند؟
•  در زندگی خود معجزه کنید!
•  در زندگی مشترک موفق شویم
•  در کوچه باغ‌های بی‌قراری
•  در لحظه زندگی کردن
•  در هنگام بروز اختلافات خانوادگی چه باید کرد ؟
•  درس های زندگی
•  درک تمام قضایا
•  درک متقابل
•  درک متقابل در خانواده
•  درمغز عاشقان چه می‌گذرد؟
•  دروغ چرا؟
•  دروغ های عمده زنان به مردان !!!!
•  دریافت محبت
•  دست همسرت را بگیر!
•  دعوا را تمام کنید
•  دل همسر خود را بدست آورید
•  دلایل اصلی مشاجرات تکراری بین زوج‌ها
•  دلجویی
•  دلخورم ، اما دوستت دارم
•  دلخوری
•  دلداده های هم فکر
•  دو خط موازی هیچ‌گاه از هم دور نمی‌شوند
•  دو گوش و یک دهان
•  دوران مجردی را فراموش نکنید
•  دوری های کوتاه مدت؛ نمک زندگی
•  دوست دارید چه هدیه‌ای از شوهرتان بگیرید؟
•  دوست داشتن و حس تملک
•  دوستانه بجنگید
•  دوستی
•  ده جمله که مردها هیچ وقت حاضر به شنیدن آن نیستند
•  ده دلیل عمده دروغ گفتن مردان به زنان !!!
•  ده رابطه‌ی بی سرانجام
•  ده شیوه علمی برای احساس شادمانی در زندگی
•  ده کار که قبل از مرگ باید انجام داد
•  ده نشانه یک رابطه ی موفق زناشویی
•  رابط مناسب برای ارتباط
•  رابطه زناشویی موفق، استرس را کم می‌کند
•  راحت تر زندگی کنید
•  راز شاد زیستن زوجین در کانون گرم خانواده
•  راز و رمز شیرین زندگی کردن
•  راز و رمز موفقیت همسران
•  رازهای دوام یک زندگی مشترک
•  رازهای سر به مهر زندگی
•  رازهای نهفته در مردان
•  رازهای یک خانواده خوشبخت
•  رازهای‌ یک‌ زوج‌ خوشبخت‌
•  رازهایی در مورد آقایون
•  رازی که بر غیر نگفتیم
•  راه برخورد با خیانت همسر
•  راه رسیدن به رویاهای فراموش شده
•  راه و روش زن داری
•  راه هایی برای فروپاشی یک رابطه!
•  راهکار همسریابی
•  راهکارهای موفقیّت در زندگی مشترک
•  راهکارهایی برای پایان دادن به اختلا‌فات خانوادگی
•  راههای استحکام رابطه بین همسران
•  راههای عملی دستیابی به تفاهم
•  راه‌های کنار‌ آمدن با خانواده همسر
•  راههای مقابله با مشکلات
•  راههایی برای تداوم عشق زناشویی و لذت از زندگی
•  رفـتارهـای نـاراحت‌کنـنده
•  رفتار با همسر
•  رفتار مرد با همسر خود از منظر روایات
•  رفتارشناسی زندگی زناشوئی
•  رفتارهای اختلاف انگیز زوجین و واکنش های دفاعی آنها
•  رفتارهای زن و شوهر
•  رفتارهای همسرتان ناراحت کننده است
•  رقابت یا حسادت؟
•  رمانتیک‌ترین مرد ایران
•  رمانتیک‌ترین مرد ایران!
•  رمز و راز موفقیت در ازدواج دوم
•  رمز و راز همسرداری
•  رموز جاودانگی عشق
•  رنگ زندگی، طعم خوشبختی
•  رو به سال های طلایی
•  روابط زن و شوهر
•  روابط متقابل زن و شوهر
•  روابط همسران
•  روانشناسی موفقیت
•  روانشناسی و تقسیم بندی انواع عشق
•  روانکاوی متأهلان
•  روحتان را با نوشتن آرام کنید
•  رودررو حرف بزنید
•  روزی که درخت در آغوشش بود
•  روش مفید برای آشتی کردن
•  روش مناسب انتقاد کردن از مردان
•  روش های مؤثر انتقاد سازنده
•  روش هایی برای تثبیت علاقه و تفاهم در زندگی
•  روشهائی آشتی کردن
•  روشهای برخورد با نق زدن
•  روشهای زنده نگه داشتن اشتیاق و علاقه در روابط
•  روشهای عذرخواهی از همسر
•  روشهای غلبه بر حسادت
•  روش‌های کنترل مشکلات ارتباطی
•  روشهای واداشتن مردان برای بیان احساست درونی
•  روشهایی برای بازگرداندن خانم‌ها
•  روشهایی برای زندگی زناشویی موفق
•  رهایی از دامهایی که خانمها می گسترند
•  ریشهٔ مسائل زندگی مشترک در کجاست؟
•  ریشه کنی بیکاری با فرهنگ سخت کوشی
•  ریل‌های زندگی ما
•  زبان عشق
•  زبان مشترک،درمان همه ی دردها
•  زن آرمانی، مرد آرمانی … زندگی آرمانی
•  زن دوم بگیرید
•  زن ذلیلی نوین
•  زن و شوهر های هزاره سوم
•  زن و شوهرهای دوست داشتنی
•  زن و مرد مثل لباس اند برای هم
•  زن و مرد… مکمل، شریک یا رقیب
•  زن ها عصبانی می شوند، اگر…
•  زنان احساس گرا، مردان قدرت مدار
•  زنان غار نشین، مردان شکارچی
•  زنان و مردان اشتراک یا اختلاف؟
•  زنان و مردان تفاوت‌ها، شباهت‌ها
•  زنان ونوسی، مردان مریخی
•  زندگی «لبه تیغ» نیست
•  زندگی بدون عشق: آیا طلاق تنها راه حل است؟
•  زندگی به روایت مرگ
•  زندگی به سبک ایده‌آل
•  زندگی بهتر در سایه آرامش
•  زندگی ‌جریان‌ دارد
•  زندگی خوب در دسترس است،‌ اگر…
•  زندگی در پنج پرده
•  زندگی روی طاقچه عادت
•  زندگی رویا نیست، زندگی زیبائیست
•  زندگی زناشویی
•  زندگی زناشویی خود را با تغییر دیدگاهتان بهبود بخشید
•  زندگی زناشویی خود را محک بزنید
•  زندگی فعال همراه با ورزش
•  زندگی مشترک : برای “اکنون” زندگی کنید
•  زندگی مشترک را به کام خود شیرین کنید
•  زندگی مشترک و دخالت دیگران
•  زندگی مشترک یعنی چه؟
•  زندگی، عشق و دیگر هیچ
•  زندگی، نمایشی از نگرش‌ها
•  زندگی‌ات را شارژ کن
•  زوایای پنهان
•  زوج های شاد
•  زوج های موفق و توصیه های کوتاه
•  زوج‌های‌ جوان‌ بخوانند
•  زوج‌های‌ جوان‌ شربت‌ خوشبختی‌ را بنوشید
•  زوج‌های جوان، بی بهره از مهارت‌های زناشویی
•  زوج‌های خوشبخت چگونه با اختلافات کنار می‌آیند؟
•  زوج‏های ناموفق بخوانند!!!
•  زوجین چگونه باید عصبانیت خود را کنترل کنند؟
•  زیبایی های زندگی از دید جوانان
•  سئوالاتی که باید از همسر بی وفای خود بپرسید
•  سپاسگزار باش
•  سر رشته زندگی را به دست بگیرید شیوه های مقابله انسان با مشکلات زندگی
•  سردرگمی در دعوا
•  سطل زباله و فوتبال
•  سفید پوستان بیش از سیاه پوستان عاشق همسر خود هستند
•  سقف آرزوهای ما!
•  سکوت همیشه خوب نیست، مخصوصا برای همسران
•  سلام زندگی
•  سوءاستفاده از یک قانون
•  سوء‌تفاهم؛ ماری که مدام نیش می زند
•  سیب‌ سرخ‌ زندگی‌ را با هم‌ میل‌ کنید، نه‌ به‌تنهایی‌…
•  سیر در گذشته
•  شاد باش و شاد زی
•  شاد زندگی کنید
•  شادی در درون ماست
•  شادی گمشده خانواده
•  شادی های زندگی را با هم شریک شویم
•  شادی‌ها و غم‌هایم را با تو تقسیم می‌کنم
•  شانس دریک قدمی است
•  شخصیت با خصیصه های فردی
•  شخصیت پرشور
•  شخصیت جدی
•  شخصیت حساس
•  شخصیت فارغ البال
•  شخصیت ماجراجو
•  شخصیت متلون
•  شخصیت مراقب
•  شخصیت مهر طلب
•  شخصیت نمایشی
•  شخصیت وابسته
•  شخصیت وسواسی
•  شخصیت وظیفه شناس
•  شرط اساسی برای داشتن یک زندگی سعادتمند
•  شریک در کار منزل
•  شریک زندگی ؟
•  شش اشتباه بزرگ که در ابتدای روابط مرتکب میشویم
•  شش روش برای جبران صدمات عاطفی در زندگی مشترک
•  شغل بانوان
•  شما علم غیب ندارید
•  شما هم دچار روزمره گی شده اید؟
•  شناخت تفاوتهای زن و مرد
•  شناخت صحیح عقل و احساس طرفین
•  شناخت هدف زندگی
•  شنونده باید عاقل باشد
•  شوهر شما شیر است یا موش؟
•  شوهرانتان را هرگز از واقعیات زندگی دور نگه ندارید
•  شوهرانی که عشق را در زندگی می کشند
•  شوهرداری خوب
•  شیرین ترین جهاد; محبت به همسر
•  شیوه اظهار علاقه – کشف نیازهای ضروری
•  شیوه های جدید حفظ زندگی مشترک
•  شیوه‌هایی برای همسرداری
•  صبر و بردباری
•  صحبت در مورد پول
•  صحبت درباره روابط عاشقانه گذشته : صحیح با غلط
•  صداقت و صبر
•  صدق و کذب احساسات
•  صفات همسر خوب
•  صمیمیت
•  صمیمیت و استقلال
•  ضرورت رعایت احترام زن و شوهر به حقوق یکدیگر
•  ضرورت عشق
•  طرز تهیه «شکلات زندگی»
•  طلوع محبت در ایستگاه غروب
•  عادت همسران ایده‌آل
•  عاشق باشیم
•  عاشقانه ها
•  عاقبت روابط غیر منطقی
•  عذر خواهی
•  عزت نفس
•  عشق به‌ تنهایی کافی نیست
•  عشق بهتر است یا ثروت
•  عشق سیری چند؟
•  عشق سیری چند؟
•  عشق ما بیمار است
•  عشق و زندگی
•  عشق و زندگی
•  عشق و میل به زندگی
•  عشق های آینه وار
•  علائم علاقه مندی زنان
•  علل تنبلی
•  علل شکست در ازدواج
•  عواطف زنانه
•  عوامل ترور در زندگی
•  غلبه بر جنجالی دوسویه
•  فـرمـان پـذیری عـاشقـانـه
•  فرآیند حل مسائل در مشکلات زندگی
•  فرآیند عادی شدن عشق
•  فرد جدی نمی تواند بخندد
•  فرهنگ شرم
•  فقط آقایان بخوانند…
•  فقط آقایان بخوانند…..
•  فقط تو، خود خود تو…
•  فقط خانمها بخوانند
•  فقط زوجهای جوان که زندگی مشترکی دارند بخوانند !!
•  فقط مرد ذلیل ها بخوانند….
•  فقط همسران بخوانند !
•  فقط یک همسر خوشحال یاری بخش است
•  فلسفه عشق
•  فواید در آغوش کشیدن و بغل کردن برای سلامتی
•  فوت همسر و ازدواج مجدد
•  قابل توجه آقایون!!!!!
•  قانون از ازدواج مجدد می‌گوید
•  قانون زندگی
•  قبل از این که کارتان به جای باریک بکشد
•  قدرت اخلاق
•  قدردانی
•  قرارهای ملاقات عاشقانه با همسر
•  قرارهای ملاقات عاشقانه با همسر
•  قواعد دوست داشتن
•  قواعدی که با آن زندگی می کنید
•  قوانین سبز
•  قوانین شکستنی
•  قهر نکن
•  کات محبت درفیلم دعوا
•  کار برای زندگی ، نه زندگی برای کار
•  کاری بکن که می توانی
•  کلماتتان را قبل از بیان بسنجید
•  کلیدهای خوشبختی در زندگی زناشویی
•  کلیدهای طلائی برقراری ارتباط موفق
•  کم توجهی
•  کمتر گله کن
•  کمی به من گوش بده
•  کنترل رفتار
•  کنترل رفتار در روابط زناشویی
•  کنترل مشاجره
•  گاهی فکر می کنیم به بن بست رسیده ایم
•  گریه نکنید
•  گفت وگوی تلفنی
•  گفت وگوی تلفنی
•  گفتگو به‌جای مشاجره
•  گفتگو میان زنان و مردان: یک سوء تفاهم بزرگ
•  گفتنی‌ها کم نیست، من و تو کم گفتیم
•  گفت‌و‌گو به جای مشاجره
•  گوش شنوای آقایان
•  گوش شنوای خانه
•  گوش کنید، ببینید، بپرسید
•  لذت بردن از زندگی در میانسالی
•  لطفا با هم دوست باشید
•  ما که زن و شوهر همیم…
•  مامان! بابا! دعوا نکنید
•  ماهیت شوخ طبعی از دیدگاه خانمها و آقایون
•  مبانی طبیعی حقوق خانوادگی
•  محبت
•  محبت
•  محبت به همسر
•  مدرسه جادوگری
•  مراحل تفکر در حل مشکلات
•  مرد شما حرف هایتان را بهتر می فهمد، اگر…
•  مرد مظهر محبت، زن مظهر محبوبیت
•  مردان اعتراف می کنند، زنان توجه کنند!
•  مردان غیرقابل تحمل!
•  مردان مریخی، زنان ونوسی
•  مردانی با روحیاتی جدید
•  مردانی که می دانند، خوشبخت ترند
•  مرگ عاطفی همسران چهار مرحله دارد!!
•  مسائل جنسی و مشکلات مربوط به آن
•  مسابقه بی برنده
•  مسئولیت اداره خانواده بر عهده هر دوی ماست
•  مسئولیت‌های متقابل زن و شوهر در خانواده چیست؟
•  مستقیم حرف بزنید
•  مشاجره های همسران در دوران تعطیلات
•  مشاور خود باشید
•  مشاوره برای زندگی سالم
•  مشاوره‌های زناشویی برای داشتن زندگی بهتر
•  مشکلات روابط زناشویی
•  مشکلات زندگی
•  مشکلات زندگی در سال‌های اولیه
•  مشکلی که نباید مطرح شود!
•  معجون خوشبختی
•  مفاهیم مشترک
•  مقاومت در مقابل آقایونی که…
•  مقایسه بین زنان و مردان
•  من چی میگم …… اون چی میگه
•  من حق زندگی کردن ندارم !
•  من دیگر مجرد نیستم!
•  من رفتار او را تغییر می دهم
•  من می‌خواهم داماد بشوم!
•  من و همسرم یک زندگی عاشقانه داریم زیرا…
•  منظور واقعی خانمها از آنچه که می گویند !
•  مواردی که در زندگی زوجین سبب اختلاف می شود
•  مواظب باشید! در دام اختلافات نیفتید
•  موانع ارتباطی
•  موانع ازدواج دختران و پسران از دید خود آنها
•  موانع گفت وگو
•  موفقیت در زندگی
•  مها رتهای کلامی زن وشوهر
•  مهارت گوش دادن
•  مهارت های برخورد با همسر
•  مهارت های حل اختلاف
•  مهارت های ده گانه زندگی
•  مهارت های زندگی
•  مهارت های مقابله با استرس
•  مهارت های مقابله با استرس
•  مهارتهای ارتباطی همسران‌
•  مهارت‌های زندگی مشترک‌
•  مهرورزی کن
•  می توان شاد هم زندگی کرد
•  می دانید از زندگی چه می خواهید؟
•  میانسالی و چالشهای زندگی مشترک
•  می‌پرسم، غر نمی‌زنم!
•  میتوان خوشبخت زندگی کرد
•  میدونی زن و شوهر موفق کیه؟
•  ناسازگاری در زندگی زناشویی
•  نشانی زوجهای موفق کجاست؟
•  نشوز و شقاق
•  نطق مرا کور نکن، عزیزم!
•  نقش تو چیست؟
•  نقش روابط جنسی در زناشویی
•  نقش سنتی زن در روابط زناشوئی
•  نقشه ای برای لذت بردن از زندگی
•  نکات کوچک در زندگی مشترک….
•  نکات مهم راجع به همسرداری
•  نکاتی پیرامون عادت به برقراری روابط بد عاشقانه
•  نکاتی چند درباره شناسایی ، علت یابی و راهیابی مسائل خانوادگی
•  نکاتی درباره ارتباط سالم با همسر
•  نکته مهم برای همسران خانه
•  نکته‌های پروانه‌ای
•  نگاه مثبت، زندگی شاد
•  نگاهی به عوامل موثر در پیدایش اختلافات زناشویی
•  نگرانی های خود را واگذار کنیم نه مسئولیت های خود را
•  نوشتن نامه محبت آمیز
•  نهاد چند همسری
•  نیازهای اساسی زنان و مردان بطور کاملا علمی و روانشناسانه
•  نیمروی عاشقانه
•  وابستگی اقتصادی و چند همسری دو روی سکه تفکر مرد سالارانه
•  وابستگی و استقلال سالم و ناسالم
•  وابستگی یا استقلال
•  واقــعـیت ها را بپـذیـریـد
•  والاترین هدف زندگی مشترک چیست؟
•  وجود همسرتان را عادی تلقی نکنید
•  وداع با «قهر وآشتی»
•  وصال کامل، ضامن توفیق در زناشوئی است.
•  وظائف بانوان
•  وظایف متقابل زن و شوهر
•  وظیفه ای تعریف نشدنی
•  وقتی زندگی رنگ می‌بازد
•  وقتی عاشقان دوستان هم هستند
•  وقتی عشق به آسانی رخ می دهد
•  وقتی که رفتارهای همسرتان ناراحت کننده است
•  وقتی همسرم به خانه برمی‌گردد چه کار کنم!؟
•  ویتامین‌های عشق
•  ویروس های زندگی مشترک
•  ویژگی‌های خانم‌های ناآگاه !!
•  ویژگی‌های زن و مرد خوب
•  ویژگی‌های یک رابطه موفق زناشویی
•  هـنـر حـل مـعـادلات زنـد‌گـی
•  هدیه مناسب برای آقایان
•  هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
•  هر صبح یک موهبت الهی است
•  هرگز از ماه عسلِ عشق بیرون نیایید!!
•  هرگز به مردان نگوئید
•  هرگز کسی ندیده ام…
•  هشت سوال طلایی
•  هفت‌سین سفره زندگی
•  همانی هستید که فکر می کنید
•  هماهنگی در ازدواج
•  همچنان دوست بمانید
•  همراهی
•  همسر ایده آل شما؟؟
•  همسر ایده ال
•  همسر ایده‌آل شما شخصیت وظیفه شناس
•  همسر بزرگوار من!
•  همسر خوب
•  همسر خود را غریبه ندانید!
•  همسر در سرای شوهر
•  همسر شما آدم آهنی نیست!
•  همسر قبلی خود را فراموش کنید
•  همسر یا پرستار؟
•  همسرآزاری و عوامل مؤثر بر آن
•  همسران ، همکارانی عاشق
•  همسران بدانند
•  همسران شایسته
•  همسران منفی‏نگر
•  همسران و شرائط آنها
•  همسرانه
•  همسرتان به شما شک دارد؟
•  همسرتان را آنگونه که هست دوست بدار
•  همسرداری
•  همسرداری
•  همسرداری مدرن!!
•  همسری موفق باشید
•  همکلامی‌ همسران
•  همیشه پای یک زن در میان نیست
•  هنر گفت‏وگو با همسر
•  هنوز جای شکرش باقیه!
•  هوای همنشین ابدی تان را داشته باشید
•  یادمان رفت که عاشق بودیم
•  یافتن عشقی فرای الفاظ و کلمات!
•  یک آسمان ستاره
•  یک دل و چندین دلبر
•  یک دنیا مدارا
•  یک زن دیگر
•  یک قدم تا خوشبختی فاصله دارید
•  یکی صبور،یکی قدرشناس

برچسب ها

کتاب روانشناسی روابط زن و مرد

مطالب مشابه با این مطلب

دانلود کتاب این فقط مشکل شما نیست ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز در کتاب “این فقط مشکل شما نیست” در مورد چه موضوعاتی بحث شده است: √ دلایل ترس از انجام کارهای جدید √ دلایل عقب انداختن کارها و برنامه های خود

دانلود کتاب دو درصدی ها ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۷ امتیازs در کتاب « دو درصدی ها » به صورت کامل به مطالبی مهم و کاربردی نظیر شخصیت شناسی، تقویت حافظه، زبان بدن، بیوگرافی و نکات برجسته دانشمندان و مشاهیر، فلسفه، روانشناسی، جامعه شناسی و غیره […]

دانلود کتاب روانشناسی اجتماعی ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۳ امتیازs فهرست کتاب « روانشناسی اجتماعی » : فصل اول – روانشناسی اجتماعی چیست ؟ فصل دوم – همرنگی با جماعت فصل سوم – ارتباط جمعی ، تبلیغات و متقاعد سازی فصل چهارم – شناخت اجتماعی فصل […]

دانلود کتاب ۷ روش برای بالا بردن انرژی ۴٫۳۳/۵ (۸۶٫۶۷%) ۶ امتیازs پیروی از یک زندگی شاد و نیروبخش، مسلما به شما انرژی و توان بیشتری می دهد! عکس این مطلب نیز صحت دارد ما در زیر به نکاتی اشاره می کنیم که شما […]

دانلود کتاب یادگیری حسی و کلاس مجازی ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۲ امتیازs در این کتاب الکترونیکی،یادگیری به کمک حواس پنجگانه و ترجیح یادگیری، که برای افراد مختلف، می تواند متفاوت باشد، بیان شده است که به کمک آن می توانید روش و سبک یادگیری خودتان […]

دانلود کتاب معجزه کنید ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز در کتاب « معجزه کنید » عناوین زیر به چشم می خورد : – مفهوم هدایت – شب تاریک ایمان – اصل هدف گذاری – تمام رویدادهای جهان ، اثبات باورهای بنیادین ماست !

کتاب های اندرویدی زیر هم خیلی خوبند.
ممنون از سایت خوبتون. خسته نباشید واقعا
تنظیم خانواده ۱ و ۲

http://s8.picofile.com/file/8344644676/tanzim_mobile.apk.html
http://s9.picofile.com/file/8344644926/tanzim_khanevadeh.apk.html

آموزش زبان

با سلام . سایت نسبتا خوبیه اما می تواند بهتر و مفیدتر بشود لذا با سلام و احترام به شما بزرگوار. توصیه و تاکید می نمایم به همه دوستان بزرگوار وخوب که واقعاً به دنبال یک مطالعه سودمند و البته نشاط آور هستند، حتماً کتاب فوق العاده ارزشمند «تنها راه رسیدن به تکامل و سعادت ابدی و چشیدن لذّات واقعی / ج ۱ ، دارای ۵۷۴ ص و ۲۴۹ منبع موثق و علمی بروز دنیا که برخی از آنها پرفروشترین کتب دنیا هستند» و به ویژه جلد دوم آن [که بیشتر برای بانوان است] را مطالعه (و لطفاً به همگان معرفی) نمایید. در واقع این مجموعه کتابها بسیار ارزشمند است برای هم مجردان و هم زن و شوهرانی که واقعاً می خواهند یک زندگی توأم با آرامشی مداوم، تندرستی خود و نسل زیبا و قوی خود و به ویژه ازدواجی موفّـق و البته برای تحکیم خانواده و پیشگیری از برخی از طلاق های نابخردانه و نیز راهی مطمئن برای جلوگیری از تولید فرزندانی معیوب و مریض را داشته باشند. لذا تا هنوز فرصت را ازدست نداده اید، مطالعه و برسی خود را آغاز نمایید، شاید حتّی دقایقی دیگر دیر باشد. برای مطالعه بهتر و بیشتر به سایت «کتاب سلطان پناه» مراجعه نمایید. از نوشتن نظرات ارزشمند خود هر چند اندک، در دیدگاه هادریق ننمایید. با تشکر.

واقعا ممنوممنون خدا خیرتون بده

خلی عالی هست مرسی ازین فرهنگ سازی شما

سلام.لینک دانلود نداره ایا؟!!چجور بایددانلودش کنم.ممنون میشم راهنماییم کنین

ممنون

با عرض سلام و خسته نباشید این کتاب همسران را نمی شود دانلود کرد،ممنون میشوم راهنمایی کنید

چرا برای من دانلود نمیشه :/ ?

خیلی خیلی ممنون

ممنونم خیلی عال بود

واقعا باید از صمیم قلب ازتون تشکر کنم ،موفق باشید.

www.takbook.com

بابا این چه مدلیه دیگه
دانلود نمیشه که…
من همه کتابای راجع به سرطانو میخوام ولی هیچ کدوم دانلود نمیشن…

ممکنه بفرستین به ایمیلم؟؟؟

پسوووووووووووووووووووووردش چنده عاااااااااایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پسورد که ذکر شده


www.takbook.com


پسورد بالا رو با حروف کوچک بزنید

پاسخ:
نظرات کاربران
مراحل دانلود کتاب پیچیده است لطفا کمی ساده تر کنید
——————————————————————————————————–
شما به این میگین پیجیده؛ پیچیده ببینین چی میگین؟
دانلود از این ساده تر …….

دوستتون دارم خیلی از تلاشتون تشکر میکنم .خسته نباشید

کتاب های فایده دار

خیلی خیلی ممنون عالی بود دستتون درد نکنه

سلام وخسته نباشید میگم به همتون.ازاینکه کتابهای مفیدباموضوعیت روزوکاربردی رودرسایت قراردادین تشکرمیکنموامیدوارم کتابهای بیشتری دراینده قراربدین.من سایتتون روتوی لیست بوکمارکم قراردادم.

زناشویی و تنهایی
٢٨ – زن و شوھر باید تنھا بودن در کنار ھمدیگر را بیاموزند در غیر اینصورت جز جنون و

زجر و ھلاکت عاقبتی ندارد .

٢٩ – زن و شوھر باید ھمسایه باشند نه اجاره نشین یکدیگر که مستمراً با ھم در نزاع باشند

کتاب روانشناسی روابط زن و مرد

که : تو دیوار خانۀ مرا خط انداخته ای و خانه ام را به کثافت کشیده ای و چرا اینقدر سر و صدا

می کنی و … .

٣٠ – ولی زن و شوھرھای مؤمن قادر به تنھا زیستی در کنار یکدیگرند که یک زندگی دوستانه

است زیرا در دل شان نور خدا ھست یعنی خودی دارند و آرامگاھی دارند و می توانند در خود

قرار گیرند زیرا آرام جان دارند که ھمان ایمان است . مؤمن نام خداست یعنی در مؤمن ، خدا

ھست . یعنی خود خدائی دارد . زناشوئی انس با یکدیگر است نه تصاحب یکدیگر .

از کتاب ” من و حوا ” استاد علی اکبر خانجانی ص ۱۹

لینک دانلود :

http://dl.ketabkhane-erfani.com/download/ketabha/mano%20hava.zip

از وبلاگ : عرفان زندگی http://erfan-zendegi.blogfa.com

Iki ino behdm ersal kone mc. s_weeky@yahoo.com:**

Iki ino behdm ersal kone mc. s_weeky@yahoo.com:**

این کتاب را نمی توان به صورت خرید پستی خرید

دروغی بزرگ به نام ایثار

– در اندیشه و آگاهی و اختیار آدمی مطلقاً چیزی بنام ایثار وجود ندارد و واژه ایثار پیچیده ترین دروغی است که انسان در ذهن خود اختراع می کند و به ثبت می رساند و به خود می باوراند که از طریق آن حماقت خود را عشق می نامد و فریب خورده گی خود را صدق و صفا می خواند و خیانت خود را خدمت می داند و نیازهای خود را از چشم و هوش خویش پنهان می نماید. و فقط عذابهایش را نثار دیگران می کند آنهم با چه منت و قیمتی!

از کتاب ” سیر و سلوک عرفانی – ص ۱۰۷ ” استاد علی اکبر خانجانی

—————————————————————–
مادر،الهه بی نیازی و عزت نفس و رحمت

زنی که بارداری و زایمانش را بزرگترین ایثار به خدا و خلق می داند در حالیکه بزرگترین
رحمت و لطف خدا به زن است . چون زنی که این بزرگترین نعمت خدا را شاکر باشد
مادر می شود که بمعنای الهه بی نیازی و عزت نفس و رحمت است و از این بابت از
همسر و فرزندانش نیز همه عمر ممنون است. اینست مادر حقیقی که امروزه کیمیاست
و بس نایاب ! و بدان که احساس بی نیازی درست در نقطه مقابل احساس ایثار است.
از کتاب ” قیامت نامه ” استاد علی اکبر خانجانی
—————————————————
ایثار ، بزرگترین دروغ

و نھایتاً با کمال تأسّف باید گفت که انسان از فرط تکبّرش در قبال نیازھایش دعوی عشق می کند
و بزودی این دعوی را باور ھم می کند . انسان بجای آنکه در قبال نیاز ھایش صادق باشد عاشق
می شود یعنی اینکه : « من نیازمند نیستم بلکه عاشق جمال و کمال توأم »
و بدین ترتیب قدیمی ترین و رایج ترین و بزرگترین دروغھا اختراع می شود که مادر ھمۀ دروغھای
دگر است و ھمۀ خود – فریبی ھا و فریبکاریھا.
انسان بجای اینکه نیازش را صادقانه و خاشعانه در میان نھد نعل وارونه می زند که:
« من عاشق توأم پس بگو چه نیازی داری تا جان نثار کنم» یعنی نیاز خود را مبدّل به نیاز دیگری
بخودش می کند . و این دروغ و تھمتی آشکار است .
از کتاب ” خاطرات حواس ” استاد علی اکبر خانجانی

دانلود کتاب ها از وبلاگ عرفان زندگی http://erfan-zendegi.blogfa.com/
قیامت نامه دانلود
سیر و سلوک عرفانی (احوال – مراحل و مقامات) دانلود

بدینوسیله از شما که با رایگان در اختیار گذاشتن مطالب مفید برای جامعه گامی را در جهت پیشبرد همه جانبه فرهنگ جامعه برمیدارید کمال تشکر و سپاس را دارم . به امید پیروزی و سربلندی شما.محمد رضا قربانی

مراحل دانلود کتاب پیچیده است لطفا کمی ساده تر کنید

سلام
ممنونمم از کتاب های خوبتون، ولی این کتاب دانلود کردم نمیتونم استفاده کنم؟!چون فرمت PDF نیست و مثل یک نرم افزار میخواد اجرا شه که در طی کار ارور مبده!!!تا به حال به این مشکل برنخورده بودم منو راهنمایی کنیین لطفا

واقعا دسخوش

اینجاست که واقعا آدم نمیدونه چطور تشکر کنه

ممنون از لطف و محبتتون انشاالله هیچ وقت به مشکل در زندگی تان بر نخورید و همیشه در کار و زندگی تان موفق پیروز و سر بلند باشید

baba eyval! asan fekresham nemikardam injur ketaba dl she, mamulan furushian ina
dametun garm

ای جانننننننننننننننننننننننن مرسی از لطفتون. وفرهنگ سازی تون.+))

كتاب رمان

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

خرید گیفت کارت

خرید کتاب

چت روم

دانلود آهنگ جدید ایرانی

مهاجرت به کانادا

دانلود آهنگ جدید

دانلود فیلم ایرانی

دانلود آهنگ ایرانی

علوم غریبه

اوج یادگیری

داروخانه آنلاین آرتان

دانلود آهنگ جدید

اقدام پژوهی

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

دانلود کتاب اندروید تحجرگرایی ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs فهرست کتاب اندروید تحجرگرایی : مقدمه گفتار اول:ماهیت علوم دینی و پیوند آن با اخلاق(۱) گفتار دوم: ماهیت علوم دینی و پیوند آن باخلاق (۲) گفتار سوم: ماهیت علوم دینی و پیوند آن با اخلاق (۳) […]

دانلود کتاب اندروید محبت زنان و کودکان در سیره پیامبر ۳٫۶۴/۵ (۷۲٫۷۳%) ۱۱ امتیازs خانواده یکی از بنیادی ترین نهادهای اجتماعی است. هر چند خانواده جامعه کوچکی به شمار می آید، ولی از آن جهت که هر جامعه بزرگ از مجموعه خانواده ها فراهم […]

دانلود کتاب اندروید صحنه های قیامت ۳٫۱۷/۵ (۶۳٫۳۳%) ۱۸ امتیازs کتابی که پیش روی شماست خلاصه ای از مباحث معاد از مرگ تا بهشت است . در این کتاب نظر متکلمین از علمای شیعه درباره مسائل مربوط به معاد ، مطابق روایات معصومین بیان […]

تصمیم گیری به شیوه شش کلاه تفکر/ شاید شما هم این جمله را شنیده باشید که می گوید: مسائلی که الان دارید را نمی توانید با دانش و فکر الان تان حل کنید.

وقتی نوبت به عرق کردن در گرمای تابستان می رسد، اشتباهات رایج در نهایت منجر به مشکلات خطرناکی می شود.

این روزها شهرت جاذبه های توریستی به شبکه های اجتماعی بستگی دارد زیرا ۵۰ درصد مسافران گزارش داده اند که اطلاعات و تبلیغات اینترنتی روی برنامه سفر آن ها تاثیر گذاشته است.

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت


دانلود کتاب با لینک مستقیمDownloads-icon


pdfDownloads-icon


pdfDownloads-icon


کتاب pdfDownloads-icon

کتاب روانشناسی روابط زن و مرد
کتاب روانشناسی روابط زن و مرد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *