انتقاد مشاور رئیس جمهور افغانستان

 
helpkade
انتقاد مشاور رئیس جمهور افغانستان
انتقاد مشاور رئیس جمهور افغانستان

The online version of the Iranian daily Hamshahri

حسام الدین آشنا به انتقاد مشاور رئیس جمهور افغانستان از اظهارات حسن روحانی واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، حسام الدین آشنا در توییتی نوشت: جناب آقای شاه‌حسین مرتضوی ‏مشاور ارشد رئیس‌جمهوری افغانستان  
‏سلام علیکم
‏مخاطب دکتر روحانی مسئولان ایرانی بودند که گاه کمبود امکانات را  بهانه می‌کنند. 
‏تجربه خواهران و برادران ما در کشور افغانستان حاوی این درس است که با وجود تمام مشکلات تحمیلی می‌توان در مسیر پیشرفت گام برداشت.

حسن روحانی در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور که روز دوشنبه ۷ بهمن برگزار شد در بخشی از اظهاراتش گفت: «این انتخابات را الکترونیکی کنیم. افغانستان هم این کار را کرد …»

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

انتقاد مشاور رئیس جمهور افغانستان

Copyright © 2020 HamshahriOnline, All rights reserved


PDF – همشهری محلهDownloads-icon

۹ بهمن ۱۳۹۸


به گزارش همشهری آنلاین، حسام الدین آشنا در توییتی نوشت: جناب آقای شاه‌حسین مرتضوی ‏مشاور ارشد رئیس‌جمهوری افغانستان   ‏سلام علیکم ‏مخاطب دکتر روحانی مسئولان ایرانی بودند که گاه کمبود امکانات را  بهانه می‌کنند.  ‏تجربه خواهران و برادران ما در کشور افغانستان حاوی این درس است که با وجود تمام مشکلات تحمیلی می‌توان در مسیر پیشرفت گام برداشت.

حسن روحانی در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور که روز دوشنبه ۷ بهمن برگزار شد در بخشی از اظهاراتش گفت: «این انتخابات را الکترونیکی کنیم. افغانستان هم این کار را کرد …»انتقاد مشاور رئیس جمهور افغانستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حسام الدین آشنا
ایران و افغانستان


درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاً با آدرس ایمیل [KHABARBAN]/*<![CDATA[*/eval("var a="marwVzO3ok2cU6+.WvBDYeChFjdZRuq0JKpgPMf@XT_nL1A79Q54IHSE8lyxG-iNsbt";var b=a.split("").sort().join("");var c="y18EyG649T_Ty_TSrnEH";var d="";for(var e=0;e<c.length;e++)d+=b.charAt(a.indexOf(c.charAt(e)));document.getElementById("e952106320").innerHTML="“+d+”””)/*]]>*/ مکاتبه فرمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیروز برجام را می‌ستودید و امروز به آن ناسزا می‌گویید؛ شما حزب باد هستید

در غذای شوهرم سم ریختم تا به عشق قدیمی‌ام برسم

حکم تخریب یک روستا با ۳۰۰ خانوار در اهواز با شکایت بنیاد مستضعفان/ دستگیری برخی اهالی روستا

جنجال حداد عادل با املاک نجومی مستضعفان و حقوق فرزندانش؛ تکرار ماجرای قالیباف

زمین لرزه ۳.۹ ریشتری سرگز هرمزگان را لرزاند

دکتر موسوی ، معاون کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: ظاهرا دستوری به سازمان لیگ ارسال شده است که از بازیکنان و مربی های خارجی استفاده نکنند، من فکر نمی کنم این تصمیم در دنیای فوتبال حرفه ای معادلی در کشور دیگری داشته باشد. اینکه ما بلد نیستیم قراردادی را تنظیم بکنیم، نباید باعث این بشود که ما صورت مسئله را حل کنیم. برای حل مسئله که صورت مسئله را حل نمی کنند.

دکتر موسوی ، معاون کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به قانون ممنوعیت جذب بازیکن و مربی های خارجی توسط تیم های لیگ برتری واکنش نشان داد.

او در این باره گفت:

ظاهرا دستوری به سازمان لیگ ارسال شده است که از بازیکنان و مربی های خارجی استفاده نکنند، من فکر نمی کنم این تصمیم در دنیای فوتبال حرفه ای معادلی در کشور دیگری داشته باشد. اینکه ما بلد نیستیم قراردادی را تنظیم بکنیم، نباید باعث این بشود که ما صورت مسئله را حل کنیم. برای حل مسئله که صورت مسئله را حل نمی کنند.

وی افزود:

ما سه اتفاق خوشایند در دهه اخیر داشته ایم. دو حضور در جام جهانی و حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا که هر سه را هم مربی های خارجی رقم زده اند. اگر یک مربی خارجی با دانش بیاید و با یک قرارداد درست و اصولی، آنچه را که به وجود می آورد فراتر از دستمزد اوست. شما در کدام کشور آسیایی دیده اید که سه بازیکن تیم ملیشان در سه لیگ معتبر اروپایی آقای گل شده باشند؟ آقای جهانبخش، آزمون و طارمی در سه لیگ معتبر اروپایی آقای گل شده اند که پرورش یافته آقای کیروش هستند. اینکه ما ورود خارجی ها را ممنوع کنیم موجب حل مسئله نمی شود.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است. © ۱۳۹۹

نمایندگان مجلس سنای افغانستان از روند استخدام مشاوران رئیس جمهوری و رئیس شورای اجرایی دولت وحدت ملی این کشور، انتقاد کردند.

به گزارش رادیو دری، نمایندگان مجلس سنای افغانستان اعلام کردند ، “محمد اشرف غنی “و “عبدالله عبدالله “رئیس جمهوری و رئیس شورای اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان، بیش از یک‌هزار مشاور دارند که باید درباره روند استخدام آنها شفاف سازی شود.

« محمدعلم ایزدیار» معاون مجلس سنای افغانستان گفت ، انتصاب‌ ها در ریاست اجرایی دولت و ریاست جمهوری افغانستان باید بر اساس نیازها انجام شود.

پیش از این نیز از استخدام بی‌رویه مشاور توسط ریاست اجرایی و ارگ ریاست جمهوری افغانستان و پرداخت حقوق به آنها انتقادهایی صورت گرفته بود اما این بار مجلس سنای افغانستان خواستار شفافیت در این مورد شده است .

 

انتقاد مشاور رئیس جمهور افغانستان

© 2020 PARS TODAY. All Rights Reserved.

مشاور رییس جمهور کرزی، محمد هاشم عصمت اللهی در نشستی که در ایران برگزار شده بود، گفته است همان گونه که قیام مردم افغانستان در برابر شوروی پیشین از افتخارات ما است، در برابر آمریکایی ها نیز باید همین گونه باشد.
به گزارش طلوع، آقای عصمت اللهی که مشاور رسانه‏ ای رییس جمهور کرزی است، شماری از رسانه‎های کشور را دین ستیز گفته است. این گفته‏ های وی واکنش‎های شماری از نهادهای پشتیبانی از رسانه‎ها را برانگیخته است.
مشاور کرزی در این نشست گفته است که آمریکایی ها در افغانستان دین را نشانه گرفته اند و برای ضد دینی کردن مردم تلاش می‎کنند اما رییس اتحادیه ملی خبرنگاران و عضو شورای عالی صلح این گفته‎ها را به شدت رد می‎کند.
رییس اتحادیه ملی خبرنگاران، عبدالحمید مبارز گفته است: تلویزیون‏ های ما اسلامی‎ است، کشور ما یک کشور اسلامی‎ است. سه ماده قانون اساسی ما اسلام را در افغانستان تضمین می‌کند. آقای عصمت اللهی تهمت‎هایی بر رسانه‎های ما وارد کردند که من به شدت آن ها را رد می کنم.
به باور نهادهای پشتیبانی از رسانه‎های آزاد کشور، غرب ستیزی و حمله بر رسانه‎ها و کارکردهای آنان افکار طالبانی هستند که گاه گاهی از نشانی کاخ ریاست جمهوری مطرح می‌شوند.
رییس نهاد نی یا حمایت کننده رسانه‎های آزاد، مجیب خلوتگر گفته است: آنچه که آقای عصمت اللهی گفته رسانه‌ها ره دین ستیز یک بخشش دقیقأ صحبت‌های طالبان هست. طالبان مخالف آزادی بیان هستند و رسانه‌ها را به نحوی دین ستیز خطاب می‌کنند و امروز این صحبت های طالبان از حلقوم ارگ بیرون می‌شود.
در این نشست آقای عصمت اللهی گفته است که همان‌گونه که قیام مردم افغانستان در برابر شوروی سابق از افتخارات ما است، باید در برابر آمریکا نیز اینگونه باشیم چیزی که بارها آگاهان آن را از هم متفاوت خوانده اند.
کد (14)

>>>   این مشاور کرزی جاسوس پاکستان میباشد
وحید ازکابل>>>   او مسکین بخاطر این موضوع را برجسته ساخته است که توجه … را بخود جلب کند. وگرنه، با نبود تحول یک دهه اخیر در تاریخ معاصر افغانستان، ما و شما حالا یا در قید حیات نبودیم و یا اینکه از افغانستان مهاجر می شدیم. استاد عصمت اللهی خوب اس که موقف خود را همیشه درک کده گب بزنه، زیرا، از دهان یک استاد برامدن چنین صحبت ها بعید به نظر می رسد.
نوت: مردم افغانستان فیصدی بیشتر شان یک مشکل عمده ی که دارد اینست که حتا اگر عمر شان را در راه تحصیل علم و در محیط اکادمیک سپری کنه، بازهم عالم نمیشه و این بدترین مرضیست که این مردم به آن مبتلاست.>>>   تمام گفته های این مشاور رئیس جمهور کرزی مورد تائید اکثریت مطلق مردم افغانستان قراردارد
جمال ناصرازشهرمولاعلی>>>   این مشاور حقیقت میگوید. کمی دیر شده، حالا هوشیار شده اند. به هر ترتیب ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است.
کابلی>>>   جوانان مسلمان که واقعآ مسلمان هستند به گپ های مشاور صاحب هم نظر هستند چون بشتر برنامه های رسانه ها مخالف شرعیت اسلامی میباشد
فردوس (ابوبکر)

مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است

انتقاد مشاور رئیس جمهور افغانستان
انتقاد مشاور رئیس جمهور افغانستان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *