با چطور پسری ازدواج کنیم

 
helpkade
با چطور پسری ازدواج کنیم
با چطور پسری ازدواج کنیم

مطالب پر بازدید


دخترانی که قصد دارند ازدواج کنند، قبل از انتخاب پسری باید اطلاعاتی در خصوص ویژگی های آن ها داشته باشند تا تشخیص دهند که می توانند با آن ها زندگی کنند یا خیر. در این مقاله از دکتر سلام 10 نوع پسری که نباید با آن ها ازدواج کرد را آماده کرده ایم. توصیه می کنیم که این مقاله را حتما مطالعه کنید و از دست ندهید. با ما همراه شوید.

همه ی دخترها رویای این را دارند که روزی به خانه ی بخت بروند و در جشن عروسی خود دست در دست همسر آینده شان حاضر شوند. آنها بی صبرانه منتظر شاهزاده ی رویاهایشان هستند که سوار بر اسب سفید بیاید و دل آنها را ببرد. اما همین که بزرگ تر می شوند و به سن پختگی می رسند می بینند که لزوما هم اینطور نباید باشد و هر مرد یا زنی عیوب و نواقصی دارد. و بدین ترتیب رویای شاهزاده سوار بر اسب سفید مثل خواب دم سحر زود تمام می شود و آنها با واقعیت روبرو می شوند. و تصمیم می گیرند که به جای اینکه در رویا سیر کنند و آرزوی ازدواج با سوپراستار سینما را در سر بپرورانند باید به دنبال یک شریک زندگی مناسب باشند.ما در این مقاله می خواهیم ده تیپ مرد را به شما معرفی کنیم که حتی الامکان به ازدواج با آنها حتی فکر هم نکنید. با ما همراه باشید.

با چطور پسری ازدواج کنیم

وقتی به دنبال شریک زندگی مناسب هستید بهتر است از کنار نقاط منفی فرد بگذرید و به نقاط مثبت او فکر کنید. اینگونه یک خانم باشخصیت و عمیق خواهید بود نه خانمی سطحی. اما به هر حال، هرچقدر هم که عمیق و روشنفکر باشید نباید از کنار عیوب این ده تیپ مرد به سادگی رد شوید. اینها عبارت اند از:

شاید شما به تازگی با مردی جذاب و مناسب آشنا شده باشید. اما باید حواستن به این باشد که آیا این مرد جذاب و مناسب، از تعهد واهمه دارد یا نه؟ یعنی باید بررسی کنید و ببینید که آیا می تواند خود را تا آخر عمر متعهد به یک نفر (شما) کند؟ حواستان باشد که صرف اینکه به شما پیشنهاد ازدواج داده دلیل بر این نیست که می تواند متعهد باشد. روابط قبلی او را بررسی کنید تا ببینید توانسته با دختری به طور طولانی رابطه داشته باشد یا بعد از چند ماه او را رها کرده و به سراغ دیگری رفته است؟

واقعیت این است که خانم ها با اینکه در ظاهر از مردهای مودب و آرام خوششان می آید ولی خیلی از آنها مردهای سرکش و یاغی را جذاب می دانند. چون اینگونه مردها به طرز عجیبی مرموز هستند. ولی باید بدانید که بیشتر اوقات سرکش و یاغی بودن در جامعه به معنای سرکش و یاغی بودن در خانه و ازدواج هم هست. به زودی بعد از ازدواج خواهید دید که نه تنها بر علیه جامعه بلکه بر علیه شما هم شورش خواهد کرد. پس مراقب باشید و بدانید که این تیپ مرد ها باید یک تعدل برای رفتار های از این دست خود داشته باشند.

طبیعتا خودشیفتگی چندان ویژگی خوبی برای ازدواج نیست چون مساوی با خوخواهی است. افراد خوشیفته خود را برتر از همه می دانند و چندان به محدودیت ها و شعف ها خود آگاه نیستند و اصلا هم انتقاد پذیر نمی باشند. ازدواج با یک فرد خوشیفته ازدواجی یک طرفه است. این دست مرد ها یا پسر ها دید یکسویه دارند و اگر شما شانس بیاورید و شما را در تصمیم گیری های خود دخیل بدانند درصد و مقدارش بسیار پایین تر از چیزی است که باید باشد.

همه ی ما دوست داریم اوضاع بر وقف مراد ما باشد. متاسفانه از آنجا که مردها از طرف جامعه طوری بار آمده اند که وقتی چیزی باب میلشان نبود با خشونت برخورد کنند خواهید دید که مردی که کنترلگر است شما را به صورت روانی و حتی شاید با احتمال کمتر فیزیکی مورد خشم خود قرار خواهد داد. اما این دست مرد ها همیشه دید منفی به موضع دارند و از تمام اتفاقات و رویداد های روزانه جنبه تاریکش را برداشت می کنند و برای شما دردسر سایز می شوند. آنها به نوعی تمامی رفتار و برخورد های شما را زیر نظر دارند و متاسفانه مدام برای این موارد از شما دلیل و مدرک می خواهند.


البته این دسته از مردان یک حسن هم دارند و آن اطلاعات زیادشان است. ازدواج با افراد به خاطر معلوماتشان یک حسن است. اما باید مواظب باشید که با یک عقل کل که اصلا انتقاد هم نمی پذیرد ازدواج نکنید. چرا که حتی در صورت ابراز نظر باز هم احساس خواهید کرد که حرفتان غلط است و حق با اوست. این دست پسر ها و مرد ها فکر می کنند که بر تمان اتفاقات اطراف خود اشراف کامل دارند و فقط خودشان این موارد را خوب درک می کنند و می فهمند این در صورتی است که همیشه هم حق با این افراد نیست. به هر حال جدای از دانش و اطلاعاتشان مشورت و همفکری از جمله پایه ای ترین موارد برای هر خانواده است.

خب شما خوب می دانید که پسران مامانی هم به نوعی دردسر ساز هستند. شنیده اید که مردان همانطور که با مادر خود رفتار می کنند با شما رفتار می کنند. و به این خاطر به دنبال مردی می گردید که به مادرش نزدیک است و وقت زیادی را با او می کذراند. اما حواستان باشد که اگر خیلی به مادرش وابسته است و بدون او آب هم نمی خورد انگار با مادرش ازدواج کرده اید نه او. و مدام از جانب مردتان خواهید شنید که “مادرم اینکار را نمی کند، مادرم انکار را نمی کند”. و تازه، مادر او در زندگی تان دخالت هم می کند. شگی نیست که احترام به پ در و مادر از جمله نکات مثبت هر فرد است اما نه در صورتی که فرد اختیار و قدرتی از خود نداشته باشد.

مطمئنا خوش لباس بودن هر مرد، آرزوی هر خانم و دختری است، کیست که دوست نداشته باشد همسرش خوش لباس و مرتب باشد. اما این موضوع زمانی مشکل ساز می شود که در این امر زیاده روی و افراط شود. این افراد وقت زیادی را صرف خرید لباس و پیدا کردن موارد مورد نظر خود می کنند و وسواس خاصی به خرج می دهند تازه شانس بیاورید که سلیقه آن ها خوب باشد و بیش از حد درگیر مد و فشن نباشند، چرا که علاوه بر مشکل قبلی مشکل دیگری برای همراهی وی در مکان های عمومی هم به مشکلاتتان اضافه می شود. این دسته از مردان به جای اینکه آخر هفته را در باشگاه به تمرین فوتبال بپردازند، به فروشگاه های خرید لباس می روند تا یک دست لباس جدید خریداری کنند. اما حسن این دسته از مردان این است که حداقل به سر و وضع خود و خانه و ماشینشان می رسند.

قدرت شاخصه مرد است. منظور قدرت فیزیکی نیست. از قدرت در تصمیم گیری و مدیریت صحبت می کنیم. قبل تر در هاو کن یو به شما آموزش دادیم که چگونه می توانید از پس اداره امور اطراف خود بر بیایید ولی یک مقدار از این مهارت باید در هر مردی یافت شود. این دسته از مردها طوری هستند که هرچه شما بگویید را انجام می دهند و مراقب هستند تا کارها باب میل شما باشد. شاید این به نظر حسن آنها بیاید و به این خاطر قلب شما را بربایند. اما پس از گذشت چند مدت خواهید دید که شما دارید همه ی تصمیمات را اتخاذ می کنید و او فقط نظاره گر است و شما از این باب گله مند خواهید بود. چرا که دیگر این مرد جایگاه و نقش خود را به عنوان ستون خانواده از دست داده است و جذابیتی هم برای شما نخواهد داشت.

این دسته از مردها مدام به فکر ورزش، رفیق بازی و کارهای مردانه هستند. شاید مردانگی او شما را جذب کند اما به زودی خواهید دید که شما مجبور هستید که تمام کارهای خانه را انجام بدهید و او ابدا هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. مرد سالاری در این خانه موج می زند و حکومتی مردانه و بر اساس جنس مرد در خانه شما پایه ریزی شده است. تازه، سالگردهای ازدواج و تولد هم از او اصلا توقع هدایای رمانتیک و عبارات محبت آمیز را نداشته باشید چون این دسته از مردها اینکارها را عار می دانند. در واقع این مورد برعکس مورد قبلی است و مردان باید تعادلی بین این دو مورد برقرار کنند.

چه کسی از تناسب اندام و هیکل ورزشکاری بدش می آید؟ مرد شما هم شاید از این دسته افراد باشد. اما به زودی خواهید دید که تمام وقت خود را در باشگاه بندسازی می گذراند و اصلا به فکر خانواده نیست. مطمئنا خانم ها دوست دارند که همسرشان به خود برسد و تناسب اندان داشته باشد ولی مهم تر از آن رسیدگی و توجه به همسر است که شاید در توجه بیش از اندازه به ورزش گم شود.

منبع: هاو کن یو

مطالب مرتبط

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

انتخاب درست در ازدواج امری بسیار مهم است و شما باید با مردی ازدواج کنید که مناسب ترین فرد برایتان باشد. شناخت طرف مقابل یکی از مهمترین ملزومات برای ازدواج موفق است. برای یک انتخاب صحیح، لازم است ملاک‌ها و معیارهای درستی را در انتخاب در نظر داشته باشید و ویژگی‌های یک مرد ایده‌آل برای ازدواج را بشناسید. در این نوشتار بیان می‌کنیم مرد خوب و مناسب برای ازدواج چه خصوصیاتی دارد و چه مردانی برای ازدواج ایده‌آل هستند.

رادیو عشق به منظور ارتقا سطح آگاهی و شناخت افراد در روابط عاطفی، دوره‌ آنلاین “گام به گام از آشنایی تا ازدواج”برگزار می‌کند. در این دوره، دانش لازم برای شناخت روحیات خود و جنس مخالف را در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد. که با کمک آن می‌توانید تشخیص دهید چه کسی فرد مناسب برای برقراری یک رابطه عاطفی منجر به ازدواج است. سپس در این دوره با کسب مهارت‌های شناختی، شما یاد می‌گیرید که چگونه از مدار معیوب در جذب افراد ناشایست خارج شوید، مرد شایسته و ایده‌آل را به سمت خود جذب کنید و رابطه عاطفی سالمی را با او رقم بزنید.

با چطور پسری ازدواج کنیم

شاید شما نامزدی داشته باشید و بخواهید بدانید آیا شریک عاطفیتان، مرد مناسبی برای ازدواج است یا خیر. یا شاید شما چند خواستگار داشته باشید و بخواهید از بین آن‌ها مناسب‌ترین مرد را انتخاب کنید. در هر حال برای انتخاب درست همسر، ابتدا لازم است بدانید مرد خوب و مناسب برای ازدواج چه خصوصیاتی دارد. منظور ما از مرد مناسب برای ازدواج، مردی است که به طور کلی بتوان گفت حداقل‌های لازم برای رقم زدن یک ازدواج موفق را دارد. کسی که بتوانید در طول زندگی مشترک رویش حساب باز کنید. مرد مناسب ازدواج با شما لازم است ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

ثابت قدم بودن و منطقی و اصولی رفتار کردن به معنای خسته کننده یا قابل پیش‌بینی بودن نیست، بلکه به این معنا است که می‌توانید روی چنین مرد مسئولیت‌پذیری حساب کنید. وقتی چنین مردی قرار باشد که با شما تماس بگیرد یا سر کار دنبالتان بیاید، می‌توانید مطمئن باشید که قالتان نخواهد گذاشت. چنین مرد مسئولیت‌پذیری همان مردی است که برای ازدواج با شما مناسب است. به علاوه منطقی بودنش موجب می‌شود که مانند هوای بهار غیرقابل پیش‌بینی و دمدمی مزاج نباشد. مردانی که رفتار منطقی و اصولی دارند، به شما احترام می‌گذارند و به خوبی با شما رفتار می‌کنند. به علاوه مسئولیت‌پذیر بودن نشانه‌ی این است که مرد زندگی‌تان فقط به خودش فکر نخواهد کرد.

ادعای حمایت کردن از اهداف و رویاهایتان بسیار آسان است، اما به عمل کار برآید، تنها زمانی می‌توانید به حمایت مرد زندگی‌تان دلگرم باشید که او پشتیبانی خود را در عمل اثبات کند. وقتی می‌خواهید آخر هفته روی پروژه‌تان کار کنید، آیا نامزدتان ناراحت و دلخور می‌شود یا این که قبل از رسیدن به برنامه‌های خودش برایتان ناهار می‌آورد تا کارتان را با انرژی بیشتری انجام دهید؟

اگر نامزدتان کار دوم را انجام می‌دهد، می‌توانید امیدوار باشید که او همسری است که در آینده از شما حمایت خواهد کرد و به اهداف و زندگی‌تان احترام خواهد گذاشت. مردان بافکر و باشعور زمانی که نامزدشان باید یک کار فوری را انجام دهد و نمی‌تواند در کنارشان باشد، زبان به گله و شکایت باز نمی‌کنند. این مردان به شوهران خوبی تبدیل می‌شوند.

اگر وقتی برایش غذا درست می‌کنید یا سر راه برایش نوشیدنی یا خوراکی می‌خرید، هیجان‌زده می‌شود و از شما تشکر می‌کند، می‌توانید آسوده خاطر باشید که این مرد برایتان شوهر خوبی خواهد شد. برعکس اگر هر کار جالب و عاشقانه‌ای که برای دوست پسرتان انجام می‌دهید، جذابیتی برایش ندارد، از شما بابت این مهربانی‌ها تشکر نمی‌کند و این لطف‌ها را حق مسلم خودش می‌داند، بعید است چنین مرد پرتوقعی شوهر خوبی بشود. به خاطر داشته باشید که هیچگاه نباید حس کنید که مجبورید کاری را انجام دهید.

سبک زندگی سالم فقط به تناسب اندام و عادت‌های غذایی سالم مربوط نمی‌شود، سلامت ذهنی و روانی نیز برای داشتن یک زندگی سالم مهم است. آیا نامزدتان بداخلاق است یا این که می‌تواند عصبانتیش را به روش سالمی کنترل کند؟ استرسش را به چه روشی مدیریت می‌کند؟ اگر خواستگارتان نتواند استرس شغلی‌اش را کنترل کند، آیا برای غلبه بر استرسش به باشگاه می‌رود یا این که ناراحتیش را سر شما خالی می‌کند؟ دقت کنید که آیا نامزدتان در مواقع لزوم به پزشک مراجعه می‌کند یا خیر. رعایت کردن سبک زندگی سالم به این معنا است که فرد همواره بهترین‌ها را برای خودش و اطرافیانش می‌خواهد.

زمانی که در جستجوی همسر مناسب هستید، باید مردی را انتخاب کنید که دارای ویژگی‌های خاصی باشد؛ برای نمونه عادت‌های ذهنی و سبک زندگی سالم بسیار مهم‌تر از خصوصیات سطحی مانند خوش قیافه بودن یا مدل ماشین است.

همسر آینده‌تان باید وفادار و کاملاً متعهد به شما باشد و فقط شما به نظرش جذاب و زیبا بیایید. در کنار چنین مردی هرگز لازم نیست که نگران خیانت دیدن باشید، چون این مرد وفادار کاملاً متعلق به شما است و هیچ وقت به شما خیانت نمی‌کند.

در بخش قبل ویژگی‌های مرد مناسب برای ازدواج را بررسی کردیم و گفتیم این ویژگی حداقل‌هایی است که لازم است پسری که با او ازدواج می‌کنید داشته باشد. در این بخش درمورد مرد ایده‌آل برای ازدواج صحبت می‌کنیم. یعنی مردی که با او می‌توانید یک رابطه فوق العاده و عاشقانه را تجربه کنید. اگر پسری که با او آشنا شده‌اید ویژگی‌های زیر را دارد برای ازدواج با او تردید نکنید، زیرا احتمالا مناسب‌ترین و ایده‌آل ترین مرد برای ازدواج با شماست!

لازم نیست که وقتی در کنار مرد ایده‌آل زندگی‌تان هستید، دائماً مراقب رفتار خود باشید، فقط کافی است خودتان باشید. در کنار چنین مردی می‌توانید بدون نگرانی از قضاوت شدن گریه کنید، داد بزنید یا حتی ساکت در خودتان فروبروید. این مرد بدی‌ها و خوبی‌هایتان را دیده و همانطور که هستید دوستتان دارد.

مرد ایده‌آل مردی است که بیشتر از آن که شما را به گریه بیاندازد و باعث شود اخم کنید، لبخند را روی لبتان بیاورد. زمانی که در کنار او هستید، واقعاً از صمیم قلب خوشحال هستید. او مانند ملکه با شما رفتار می‌کند و هر کاری که در توان داشته باشد برای خوشحال کردنتان انجام می‌دهد.

شما استحقاق مردی را دارید که زندگی‌تان را آکنده از شادی و خوشی بکند و به خوبی از شما مراقبت کند. بین حرف تا عمل فاصله‌ی زیادی است، فرق فاحشی است بین کسی که فقط زبانی از شما تعریف می‌کند و فردی که تحسین و عشقش را در عمل نشان می‌دهد. مردی را برای زندگی انتخاب کنید که هر چه در توان دارد، انجام می‌دهد تا عشق و توجهش را به شما نشان دهد.

یک مرد ایده‌آل برای ازدواج به شما گوش می‌کند و حرفهایتان را با گوش جان می‌شنود. تک تک کلماتی که از دهانتان خارج می‌شود، برای چنین مردی مهم است. مردی که دوستتان دارد، اجازه می‌دهد هر چقدر که دوست دارید، درباره هر موضوعی حرف بزنید تا کاملاً خودتان را تخلیه کنید. اگر مردی واقعاً دوستتان داشته باشد، حرفهایتان برایش مهم خواهد بود.

وقتی پای شادی و خوشبختی شما مطرح باشد، مرد زندگی ایده‌آل حاضر است فداکاری کند و از خودش بگذرد. مردی که عاشقانه دوستتان دارد، برای کارهایی برنامه‌ریزی می‌کند که می‌داند شما از انجام دادنشان لذت می‌برید. او آماده است هر کاری برایتان انجام دهد، چون دوستتان دارد.

شما شایسته‌ی زندگی کردن با مردی هستید که مناسبت‌های خاص و لحظات باارزش زندگی‌تان را هیچ‌گاه از یاد نمی‌برد. شما استحقاق ازدواج با مردی را دارید که بدون دلیل برایتان گل و هدیه می‌خرد. فقط مردان مهربان و باگذشت مناسب زندگی زناشویی هستند.

باید زندگی‌تان را به زندگی مردی گره بزنید که وقتی در کنارشان نیستید، به یادتان باشد و لحظه‌شماری کند تا هر چه زودتر دوباره شما را ببیند. مردی را برای زندگی انتخاب کنید که دلتنگتان می‌شود و برای دیدنتان کوه را از پیش پایش برمی‌دارد.

شما شایسته زندگی کردن با مردی هستید که مانند یک ملکه با شما رفتار می‌کند، چرا که ایمان دارد شما واقعاً یک ملکه هستید. او عاشقانه دوستتان دارد و این عشق را هر روز به شما اثبات می‌کند. مردی را برای زندگی انتخاب کنید که رفتار درستی با شما داشته باشد.

باید مردی را انتخاب کنید که حس شیرین دوست داشته شدن را همواره در شما القاء کند. مرد زندگی‌تان باید هر روز صبح بوسه‌ی عشق را بر لبانتان بنشاند و با عشق و صمیمیت به چشمانتان خیره شود.

شما شایسته مردی هستید که هنوز به رسم و آیین جوانمردی پایبند است. او باید یک جنتلمن واقعی باشد که در را برایتان باز می‌کند، صندلی را برایتان عقب می‌کشد و به شما اظهار عشق می‌کند. مرد ایده‌آل مردی است که دستتان را می‌گیرد، کنارتان قدم برمی‌دارد و از داشتن شما به خودش می‌بالد. شما شایستگی مردی را دارید که خودش را به خاطر آشنا شدن و ازدواج با شما خوشبخت‌ترین مرد عالم بداند. مردی را برای زندگی انتخاب کنید که عشق را باور داشته باشد.

مردی برای ازدواج ایده‌آل است که احساس کنید مسحور و مجذوبش شده‌اید و گاهی اوقات عاشقانه به او نگاه می‌کنید و با خودتان فکر می‌کنید:

“چقدر از داشتنش خوشحالم، اون بهترنیه”. مرد ایده‌آل برای شما کسی است که بتوانید همیشه به او افتخار کنید.

هم عاقل است هم عاشق

مرد عاقل و باشعور مردی است که می‌توانید به دوام زندگی زناشویی با او دلگرم باشید. او باید باملاحظه بودن خودش را با انجام دادن کارهایی که خوشحالتان می‌کند، نشان دهد. مردان بافکر و عاشق می‌دانند که چیزهای کوچک بسیار مهمند و هر چه در توان دارند، انجام می‌دهند تا محبوبشان احساس خاص بودن بکند.

مرد ایده‌آل برای ازدواج مهربان و عاشق است و به همسرش و احساساتش اهمیت می‌دهد. او آنقدر عاشق است که نمی‌تواند مهربان نباشد و باران مهر و محبتش را بی‌دریغ بر سرتان می‌ریزد. او حتی در جمع نیز رفتار محبت‌آمیزی با شما دارد.

او ناگهان و بدون مقدمه به شما می‌گوید که چقدر زیبایید. او با افتخار از شما نزد دوستانش تعریف می‌کند، چرا که می‌داند چقدر خاص و بی‌نظیرید. او می‌داند که چقدر خوشبخت است که شما را در کنار خود دارد و هرگز به شما اجازه نمی‌دهد که عشق و علاقه‌اش را فراموش کنید. مرد ایده‌آل برای ازدواج مشتاقانه می‌خواهد که شما را به خانواده‌اش معرفی کند. او به نظرات افراد مهم زندگی‌اش اهمیت می‌دهد و می‌خواهد که شما را با آنها آشنا کند. او از هر فرصتی برای دیدن شما استفاده می‌کند. مردی را برای زندگی انتخاب کنید که همیشه برای شما وقت داشته باشد.

با چطور پسری ازدواج کنیم

مسلما هر کسی دوست دارد همسرش مورد تایید و تحسین خانواده اش نیز باشد، یک مرد ایده‌آل برای ازدواج مردی است که برای دیدار با خانواده‌تان وقت می‌گذارد و شما را نیز با خانواده‌اش آشنا می‌کند. چنین مردی تلاش می‌کند که جایگاهش را در زندگی‌تان تثبیت کند و با افرادی که شما دوستشان دارید، ارتباط برقرار کند. دوستانتان برای او مهم است و تلاش می‌کند که نظر مساعد آنها را جلب کند. مردی که برای ازدواج با شما ایده‌آل است، از هر جهت با زندگی‌تان همخوانی دارد.

وقتی صحبت از ثروت و مسائل مالی برای مرد ایده‌آل می‌شود، منظور این نیست که الزاما به دنبال جذب شوهر پولدار باشید. بلکه منظور این است که مرد مناسب ازدواج، توانایی خوبی در مدیریت مالی و اقتصادی خانواده دارد. او برای سرمایه و درآمدش برنامه‌ریزی بلند مدت دارد، می‌تواند یک رفاه نسبی برای خانواده فراهم کند، پس انداز میکند و درعین حال برای خرج کردن خسیس نیست. مرد ایده‌ آل برای ازدواج مردی است که بتوان روی پشتیباتی مالی او در زندگی مشترک حساب کرد.

دقت کنید که خواستگارتان چطور با شما و دیگران بحث می‌کند. اگر وقتی مشکلی پیش می‌آید و جروبحث بالا می‌گیرد، نامردی می‌کند، این بداخلاقی و بدرفتاری را یک نشانه‌ی هشدار تلقی کنید. به قول معروف دعوا نمک زندگی است و مطمئناً شما نیز در آینده طعم جروبحث‌های زناشویی را خواهید چشید، در چنین شرایط متشنجی بسیار مهم است که شما و همسرتان عادلانه با یکدیگر رفتار کنیدتا رابطه‌تان همچنان موفق و پایدار بماند.

در یک کلام

برای داشتن یک ازدواج موفق، لازم است ویژگی های مردان مناسب ازدواج را بشناسید. به طور خلاصه می‌توان گفت مرد مناسب برای ازدواج مسئولیت‌پذیر و ثابت قدم است، او شما و اهدافتان را حمایت می‌کند، از شما به خاطر کارهایی که برایش انجام می‌دهید سپاسگزار است و به طور کلی سبک زندگی سالمی دارد.

یک مرد ایده‌آل برای ازدواج مردی است که می‌توانید در کنارش خودتان باشید، شما را خوشحال می‌کند، عاشقش هستید، به شما وفادار است، شنونده خوبی است، هم عاقل است هم عاشق، شما را تحسین می‌کند، با شما و خانواده‌تان هماهنگی دارد و حاضر است تقریبا هرکاری برای خوشحالی شما انجام دهد.

 

اگر در مرحله‌ای از زندگیتان هستید که قرار است برای انتخاب همسر تصمیم‌گیری کنید، ممکن است یکی از دغدغه‌های اصلی شما این باشد که برای ازدواج موفق چه فاکتورهایی را باید در طرف مقابل در نظر بگیرید. و درواقع به دنبال نشانه‌هایی باشید که بتوانید به کمک آن تشخیص دهید چه مردی برای ازدواج مناسب است و کدام مرد برای ازدواج مناسب نیست و هرگز نباید با او ازدواج کرد. در این نوشتار ویژگی‌ها ونشانه‌های مردانی که ازدواج با آن‌ها اشتباه است را بیان می‌کنیم.

فهرست مطالب

قبل از آن که گام بعدی را برای ازدواج بردارید، باید رابطه‌تان را بررسی کنید و معیارها و نکات مهمی را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که دوست پسرتان می‌تواند شوهر مناسبی هم باشد. برای مثال آیا این پسر می‌تواند همان مرد زندگیتان باشد و مسئولیت‌های مهم زندگی را تا آخر عمر با او تقسیم کنید؟ آیا می‌توانید او را به عنوان پدر فرزندانتان و عضوی همیشگی از خانواده‌تان تجسم کنید؟

توجه داشته باشید که ممکن است پسری برای رابطه عاطفی یا رابطه دوستی مناسب باشد. ولی وقتی صحبت از ازدواج میشود، یعنی رابطه متعهدانه و بلند مدت زیر یک سقف برای ادامه زندگیتان. پس لازم است خط قرمزهای مهم را در انتخاب شوهر بشناسید و بدانید کدام مرد برای ازدواج اصلا مناسب نیست. اگر پسری که با او آشنا شده اید ویژگی‌های زیر را دارد، برای ازدواج با او دست نگه دارید:

مرد هوس باز یعنی مردی که با دختران متعددی رابطه عاطفی یا جنسی دارد و در این مورد بسیار تنوع طلب است. برای چنین مردی تعهد معنایی ندارد و بعد ازدواج هم شما نشانه های هوس بازی یا حتی خیانت را در زندگیتان خواهید دید. مرد هوس باز فقط به صمیمیت فیزیکی و جسم یک دختر توجه دارد و تنها به دنبال لذت و رفع تمایلات جنسی است. چنین مردی اصلا برای ازدواج مناسب نیست.

با چطور پسری ازدواج کنیم

منظور از اعتیاد هر نوع اعتیاد است. از اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی گرفته، تا اعتیاد به کار یا بازی های کامپیوتری.اگر پسر مورد نظرتان بیشتر از آن که در جهان واقعی با مشکلات بجنگد، در خانه سرش را با بازی‌های کامپیوتری گرم میکند، بهتر است خواستگاری را برای ادامه زندگی انتخاب کنید که بالغتر از این یکی باشد. شکی در سرگرم کننده بودن بازی‌های کامپیوتری نیست، اما فردی که تمام روزش را به بازی کردن میگذراند، فرد سالمی نیست و نیاز به کمک دارد.اعتیاد باعث میشود فرد اولویت‌هایش در زندگی مشترک را از یاد ببرد. سرمایه‌های مالی خانواده را به راحتی به باد بدهد و نتواند مسئولیت‌هایش را به درستی انجام دهد. مرد معتاد به هیچ وجه مرد مناسبی برای ازدواج نیست.

اگر مردی به خاطر شرایط خاص در یک دوره کوتاه بیکار بماند مشکلی نیست،اما اگر این بیکاری موقتی تبدیل به بیکاری دائمی شود، این تنبلی را باید یک نشانه هشدار جدی تلقی کنید. مشکلات اقتصادی بسیاری از رابطه‌ها را به نابودی می‌کشاند. اگر او از بیکاری خودش راضی است و حتی دنبال کار نمی‌گردد، این مرد مناسب ازدواج نیست. مرد زندگیتان باید حداقل قدری تلاش کند تا بتواند گلیم خودش را از آب بیرون بکشد.

احتمالاً نمی‌خواهید با مردی ازدواج کنید که قدر پولش را نمی‌داند و پول را به باد می‌دهد. هوشمندانه‌تر این است که با مردی پیمان زناشویی ببندید که به ثبات مالی رسیده است. البته منظورمان این نیست که شوهرتان حتماً باید پولدار  باشد تا بتواند در تمام مناسبت‌ها برایتان هدایای گران‌قیمت بخرد؛ اما باید مردی را برای ازدواج انتخاب کنید که قابل اعتماد و بامسئولیت باشد. مسئولیت اقتصادی به معنای داشتن مدیریت مالی است؛ برای مثال چنین مردی برای خریدن یک تلویزیون بزرگ زیر بار قرض نمیرود. او اقساط و بدهی‌هایش را به موقع و کامل می‌دهد. مردی که مدیریت مالی دارد، حساب پس‌اندازی دارد که راکد نیست و هر ماه مبلغی را با دوراندیشی پس‌انداز میکند. داشتن یک حساب پس‌انداز برای همه و برای درنماندن در روز مبادا مهم است، باید مراقب باشید چون بیکاری یا شرایط اضطراری خبر نمیکند.اگر دوست پسرتان الان از عهده پرداخت هزینه‌های یک قرار دوستانه برنمی‌آید، بعید است که در آینده بتواند هزینه‌های سنگین زندگی را پرداخت کند. قبل از آن که تصمیم به ازدواج بگیرید، مسئولیت‌پذیری و مدیریت مالی خواستگارتان را بررسی کنید.

مردی که همیشه عصبانی است و حوصله و صبر کافی برای حل مشکلات را ندارد، اصلا انتخاب خوبی برای ازدواج نیست. هر انسانی بالغی برای داشتن رابطه عاطفی و ازدواج موفق لازم است مهارت کنترل خشم و حل تضادها با تعامل و صحبت با شریک عاطفیش را داشته باشد.تمام زنان و حتی بعضی مردان دوست دارند، سنگ صبوری برای روزهای سخت زندگیشان داشته باشند و بدانند کسی را دارند که گوش شنوایی برای شنیدن درد و دل‌هایشان دارد. اگر دوست پسرتان شنونده خوبی نیست، با صداقت درباره این موضوع با او صحبت کنید و بگویید که گوش دادن به حرفهایتان چقدر برایتان مهم است. مردی که از صمیم قلب به شما اهمیت می‌دهد، نهایت تلاشش را برای راضی نگه داشتن شما می‌کند و در مقابل هر گامی که برای نزدیک شدن به او برمی‌دارید، او نیز یک قدم به طرفتان می‌آید. اما اگر حس میکنید که دوست پسرتان علاقه‌ای به حرفهایتان ندارد، یا با هر اختلاف نظر کوچک بیش از حد آشفته و عصبانی می‌شود، بهتر است با چنین مرد بداخلاقی ازدواج نکنید.

آیا او همواره زنان اطرافش، حتی آن‌هایی را که نمی‌شناسد، تحقیر می‌کند؟ شاید خواستگارتان زنان را ضعیفه و زیردست میداند، دائماً به آنها بی‌احترامی می‌کند و هر بار که صحبت از زنان به میان می‌آید، بددهنی میکند. شاید هم درهای ادب و جوانمردی در او وجود ندارد. اگر پسری چنین ویژگی‌هایی داشته باشد، حتی دوست بودن با او اشتباه است، چه برسد به ازدواج کردن. به چنین مرد بی‌ادبی باید یاد داد که به زنان احترام بگذارد. اگر دوست پسرتان در مجموع نظر مساعدی نسبت به زنان ندارد، بعید است که در آینده به همسرش احترام بگذارد. مطمئن باشید که این مرد ضدزن به هیچ وجه شوهر خوبی نخواهد بود.

زندگی همواره آسان نیست. وقتی در زندگی به مشکلی برمی‌خورید، به فردی نیاز دارید که دوش به دوشتان برای از میان برداشتن این مانع تلاش کند. اگر دوست پسرتان از آن دسته مردانی است که به راحتی مضطرب میشود و هر وقت دچار مشکلی میشود، با شما بدرفتاری میکند، مسلماً این مرد ضعیف برای ازدواج کردن آماده نیست.

اگر دوست پسرتان قول می‌دهد که ساعت ناهار با شما تماس میگیرد، اما تا روز بعد هیچ خبری از او نمی‌شود، مراقب باشید، چون این پسر بدقول مردی نیست که سر عهد و پیمانش بماند. شاید فکر کنید که این بدقولی‌های کوچک چندان مهم نیست، اما پایبند نبودن به قول و قرار نشان میدهد که شما و کارهایتان جزء اولویت‌های او نیستید. دوست دارید که در نظر شوهرتان همیشه در درجه دوم و بعد از کارها و امور شخصی او قرار بگیرید؟

مرد بدون هدف و انگیزه ارزش آن را ندارد که بر روی او سرمایه‌گذاری کنید. دنبال کردن یک هدف، چه شغل، چه علاقه، مسئولیت‌پذیری و تمرکز را به انسان یاد می‌دهد. اگر دوست پسرتان بی‌انگیزه است، مطمئن باشید که در آینده نه تنها نمی‌توانید به او اعتماد کنید، بلکه حتی برای صحبت کردن درباره زندگی نیز به مشکل برخورد خواهید کرد.تشخیص دادن مردان بی‌خیال بسیار آسان است. یک مرد بی‌خیال و تن‌پرور از یادگیری لذتی نمی‌برد، در فعالیت‌های مفید شرکت نمی‌کند و در شغل یا تحصیلش پیشرفت نمی‌کند. او به یک زندگی معمولی و کسل کننده قناعت میکند و هیچ تلاشی برای بهبود زندگی‌اش نمیکند. نقطه مقابل این مرد بی‌خیال، مرد باانگیزه و فعالی است که رابطه داشتن با او باعث پیشرفت شما نیز میشود. حتی اگر رویاها و بلندپروازی‌ها همواره به نتیجه نرسد، دست‌کم ایده‌های خلاقانه و سازنده‌اش زندگی را پرشور و هیجان می‌کند.

مسلماً هر زنی می‌خواهد با مردی ازدواج کند که دیوانه‌وار عاشق زیبایی او باشد. اما اگر ظاهرتان تنها چیزی باشد که این مرد را جذب کرده است، باید بدانید که دارید به استقبال دردسر می‌روید. از قدیم گفته‌اند به جمالت نناز که به تبی بند است، گذر زمان بر روی زیبایی اثر می‌گذارد و چین و چروک‌ها زیبایی را خدشه‌دار میکند. اگر دوست پسرتان عاشق جذابیت فعلیتان است، آیا 40 سال دیگر، وقتی موهایتان سفید شد و از آن دندان‌های سپید و درخشان فقط ده دندان در دهانتان باقی ماند، باز هم دوستتان خواهد داشت؟ احتمالاً خیر.

بعد از این که وارد یک رابطه جدی می‌شویم، وابستگی‌ها و اولویت‌هایمان تغییر می‌کند. اگر دوستان و خانواده‌مان نظر مساعدی نسبت به عشقمان نداشته باشند، با جان و دل از او دفاع می‌کنیم و دوست داریم تا جایی که امکان دارد، در کنار او باشیم. این عشق و علاقه وافر کاملاً عادی است. اما به خاطر داشته باشید که نظر دوستان و خانواده، به ویژه درباره امر مهمی مانند ازدواج باارزش است. اگر مردی مورد تایید نزدیکانتان نبود، بهتر است درباره ازدواج با او تجدیدنظر کنید.

بعضی مردم همیشه غمگینند. هر اتفاقی هم که بیفتد، آنها همواره مشکلی پیدا میکنند که از آن شکایت کنند. واقعیت این است که دل باختن به افرادی که از پشت عینک بدبینی به جهان نگاه نمیکنند، خیلی هم سخت نیست. خودتان را قانع میکنید که فقط بار یک غم و مشکل بر روی دوشش سنگینی میکند و بعد از آن که این مشکل برطرف شد، شادی و خوشحالی به زندگی او نیز راه خواهد یافت. همچنین وقتی او شما را نور و امید زندگی تاریکش صدا میکند، دیگر کاملاً دلباخته میشوید. اما باید به شما هشدار بدهیم که نمیتوانید او را اصلاح کنید. بدبینی دائمی او زندگی شما را هم تیره و تار میکند و در نهایت او شما را نیز با خود به باتلاق ناامیدی خواهد کشید.اگر دوست پسرتان همیشه کشتی‌هایش غرق شده است، بعید است که ازدواج کردن با او خوشبختی را برایتان به ارمغان بیاورد. شاید این پسر بیچاره هر از گاه احساس شادی و نشاط بکند، اما اکثر اوقات باید شکایت‌هایش را تحمل کنید و به سرزنش‌های دائمی او از اطرافیان بی‌فکر گوش بدهید. احتمالاً او تلاش زیادی برای تغییر دادن خودش نخواهد کرد. فردی که به شکایت کردن عادت کرده باشد و تمایلی هم برای تغییر دادن خودش نداشته باشد، حتی در مثبتنگرانه‌ترین رویاها نیز شوهر ایده‌آلی نخواهد بود.

مسلماً نمی‌خواهید با یک مرد لوس و بچه ننه  ازدواج کنید، چون در این صورت همواره و تا ابد باید با مادرشوهرتان رقابت کنید. یک شوهر بچه ننه دائماً شما را با مادرش مقایسه میکند که از نظرش نمونه یک زن ایده‌آل است. او توقع دارد که مانند مادرش با او رفتار کنید و حتی لباس‌هایش را بشویید.پسر لوس عادت کرده است که مادرش دائماً از او مراقبت کند و انتظار دارد که دوست دخترش یا همسرش نیز مانند مادرش رفتار کنند. این پسر مامانی هیچ کاری در خانه انجام نمیدهد، هیچ کاری بلد نیست و قصد هم ندارد که کاری یاد بگیرد. هیچ وقت با مردی ازدواج نکنید که حتی از انجام دادن کارهای شخصی خودش هم عاجز است.یک پسر مامانی به محض این که کوچکترین مشکلی در زندگی زناشویی‌اش پیش بیاید، بدون یک لحظه تردید به آغوش گرم مادرش پناه میبرد و در نتیجه اوضاع با دخالت مادرشوهر بغرنجتر از پیش میشود.

اینکه مرد زندگی شما دوستان صمیمی داشته باشد به طور کلی خوب است. اما اگر پسری همواره وقت زیادی را با دوستانش بگذراند، به طوری که وقت گذرانی با دوستانش را نسبت به همه چیز ترجیح دهد و آن‌ها در اولویت اول زندگیش قرار دهد، شما در زندگی مشترک مطمئنا با مشکل مواجه خواهید شد. زندگی با مرد رفیق باز بسیار مشکل است و ازدواج با او اصلا توصیه نمیشود.مرد رفیق‌باز همیشه برنامه‌ای برای خوش گذراندن با دوستانش دارد و بودن در کنار رفقای گرمابه و گلستانش را به هر کار دیگری ترجیح میدهد. اگر با چنین مردی ازدواج کنید، وقتی در شرایط سخت نیاز دارید که همسرتان کنارتان باشد، او بیرون مشغول خوش گذراندن با رفقایش است. یک دوست پسر رفیق‌باز هیچگاه شما را در اولویت قرار نمیدهد و بعید است که این شرایط بعد از ازدواج تغییر کند. مردانی که رفقایشان را مقدم بر شریک زندگیشان میدانند، دوست خوبی برای رفقایشان خواهند بود، اما شوهر مناسبی نخواهند شد.

مردان خسیس و خودخواه بدترین مردان روی کره زمین هستند. آنها همواره به فکر خودشان هستند و هر چیزی را که مربوط به شما باشد، به آینده نامعلوم موکول میکنند. اگر دوست پسر خودخواه‌تان اهل مصالحه نیست و هر وقت اوضاع بر وفق مرادش پیش نمیرود، اخم و تخم میکند، بهتر است این نشانه‌های هشدار را جدی بگیرید. بنیان ازدواج بر گفتگو و سازگاری استوار است، در ازدواج باید هم دهنده باشید و هم گیرنده؛ اگر دوست پسرتان بخواهد همواره گیرنده و گوینده باشد، نیازهایتان برآورده نخواهد شد. فداکاری و گذشت در ازدواج بسیار مهم است، بنابراین خوشبختیتان را فدای یک مرد مغرور نکنید.

مردانی که با خوش‌زبانی و عوام‌فریبی به هر چه که میخواهند، میرسند، مناسب ازدواج نیستند. حتی اگر او کنترل کردن دیگران را هر از گاه انجام میدهد، باز هم باید مراقب باشید. این واقعیت که او از مهارت کنترل کردن و فریب دادن دیگران برخوردار است و آماده است تا از این مهارت به نفع خودش استفاده کند، نشانه بسیار بدی است. مشکلی که در برخورد با انسان‌های فریبکار پیش می‌آید، این است که یا باید خواسته‌شان را برآورده کنید یا این که اوقات تلخیشان را تحمل کنید. به این ترتیب پایتان همیشه روی پوست خربزه است، باید تلاش کنید تا شوهرتان را راضی و شاد نگه دارید تا از خشم و غضبش در امان بمانید و خودتان را از تحت کنترل بودن او نجات دهید. اما این راه زندگی کردن نیست. اگر با مردی کنترل کننده و زبانباز دوست هستید، مطمئن باشید که ازواج کردن با او ناراحتی بیشتری را برایتان به بار خواهد آورد.

برای یک ازدواج موفق لازم است ویژگی‌های مردانی که برای ازدواج مناسب هستند و مردانی که مناسب ازدواج نیستند را بشناسید. مرد هوس باز، معتاد، مرد بیکار یا مردی که مدیریت مالی ندارد، مرد بداخلاق و همیشه غمگین، مرد بچه ننه و وابسته به مادر، مرد رفیق باز و مرد کنترل گر، هیچ کدام مرد مناسبی برای ازدواج نیستند. همچنین نباید با مردان ظاهر بین، خودخواه، ضد زن، بدقول و بی هدف ازدواج کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

17 بازدید

17 بازدید

22 بازدید

26 بازدید

36 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

با چطور پسری ازدواج کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

 مردان مناسب برای ازدواج چه ویژگی‌هایی دارند؟ ازدواج، یکی از مهم‌ترین تصمیم‌ها و دغدغه‌های جوانان است. هر دختری ممکن است به این فکر کند که مرد رویاهای من کیست و باید چگونه باشد. قدم اول در تشخیص مرد مناسب برای ازدواج، شناخت خود و معیارهای خود است. ما در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی‌های مردان مناسب برای ازدواج بپردازیم تا افراد بتوانند انتخاب درست و صحیحی داشته باشند که نتیجه آن کاهش طلاق و شکل گیری ازدواجی موفق است. در صورتی که قصد ازدواج دارید و به دنبال ملاک‌های مورد نیازتان می‌گردید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مردانی که قصد ازدواج دارند، لازم است ویژگی‌ها و توانایی‌های اساسی مربوط به تشکیل خانواده را در خود ایجاد کرده و یا برای بهبود آن‌ها تلاش کنند. با تعیین معیارهایی برای انتخاب همسر آینده‌تان می‌توانید از افراد نامناسب برای ازدواج دوری کنید. برخی از ویژگی‌های مردان مناسب برای ازدواج به شرح زیر است.

برای آگاهی بیشتر در زمینه افراد نامناسب برای ازدواج کلیک کنید.

مردانی که قصد ازدواج دارند باید در رفتار خود این را بروز دهند. رفتار و پیشنهادهای مردی که قصد ازدواج دارد باید بالغانه، آگاهانه و بدون تکانش‌های هیجانی باشد. پیشنهاد به رابطه جنسی قبل از ازدواج، یکی از نشانه‌های عدم قصد جدی مردان برای ازدواج است.

با چطور پسری ازدواج کنیم

برای شناخت بیشتر در زمینه رابطه جنسی قبل از ازدواج کلیک کنید.

مرد و زن باید در برخی از اصلی‌ترین ملاک‌ها تفاهم و شباهت داشته باشند. میزان تحصیلات، سطح اقتصادی و فرهنگی خانواده‌ها، جهان بینی، علایق و اعتقادات دینی برخی از عواملی است که نیازمند داشتن حدی از تفاهم و شباهت است. عدم تفاهم در میزان تحصیلات، باعث تفاوت در خزانه لغات زوجین شده و ممکن است به درک متقابل از همدیگر لطمه بزند.

تفاوت محسوس خانواده‌ها به عنوان فضایی که فرد قبل از ازدواج در آن زندگی کرده و بزرگ شده نیز می‌تواند باعث بروز تفاوت‌های بنیادی در سبک رفتاری و زندگی افراد شود. جهان بینی به معنای طرز نگاه افراد به زندگی و مسیر آن است. تفاوت در این مسئله، توانایی همدلی و سازگاری زن و شوهر را کاهش می‌دهد.

درک نکردن علایق همدیگر، باعث ایجاد اختلاف و در برخی موارد تحقیر و تمسخر توسط همسر می‌شود. مهم‌ترین مسئله‌ای که تفاوت باورهای مذهبی بر آن تاثیر می‌گذارد، تربیت فرزند است. تفاوت اعتقادات والدین و توصیه‌های آن‌ها به کودک، او را در موقعیت متعارضی قرار می‌دهد که گاهی مناسب ظرفیت ذهنی کودک نیست.

برای آگاهی بیشتر در زمینه مرده ایده آل کلیک کنید.

یکی از مهم‌ترین شرایطی که مردان قبل از ازدواج باید به آن رسیده باشند، ثبات هیجانی و شخصیتی است. مرد باید به هویت خود دست پیدا کرده باشد. هویتی که شکل گیری آن از دوران نوجوانی شروع شده و به مرور زمان بر اساس تجربیات اجتماعی و فردی به شکل ثابتی می‌رسد. مرد باید خودش و تمایلاتش را بشناسد و خود را بپذیرد، آمادگی تغییر و اصلاح رفتار نادرست، توانایی سازگاری بالا نسبت به شرایط مختلف و تعهد و مسئولیت پذیری را داشته باشد. مرد بالغ باید مسئولیت حرف‌ها و رفتارهای خود و حتی اشتباهاتش را بپذیرد و برای ترمیم آسیب‌های ناشی از آن مصمم باشد.

مرد بالغ باید توانایی مدیریت و رهبری داشته باشد. بتواند همزمان برای چند مسئله برنامه‌ریزی کند و راه‌های حل مسئله را آموخته باشد. توانایی مدیریت مالی در عین دست و دل بازی، باید در مردان آموخته شود.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه مهارت های حل مسئله کلیک کنید.

مردان مناسب برای ازدواج برای آینده خودشان و خانواده‌شان هدف دارند. لازم است برنامه‌های بلند مدت، مخصوصا در مورد پیشرفت‌های شغلی و تحصیلی خود و همسرشان مشخص شده باشد.

برای شناخت بیشتر در زمینه ازدواج موفق کلیک کنید. 

یکی از اصلی‌ترین شرایطی که والدین دختر برای خواستگار فرزندشان می‌گذارند، قدرت مالی مرد است. خانه، خودرو، پس انداز کافی و شغل مناسب و ثابت اصلی‌ترین این شرایط است. باید این نکته را در نظر گرفت که در شرایط فعلی جامعه، رسیدن به این حد از استقلال مالی آن هم برای مردانی که از طرف خانواده خود، حمایت مالی سنگینی دریافت نمی‌کنند، تا سنین بالا تقریبا غیرممکن است. اگر مردی از خانواده متوسطی باشد، نیاز است که خانواده دختر انعطاف بیشتری در این زمینه داشته و با حمایت دو خانواده، شروع زندگی، سختی نداشته باشند.

برای آشنایی بیشتر در زمینه شغل مناسب کلیک کنید.

مردان مناسب برای ازدواج خود به بلوغ عاطفی دست یافته و از جنس زن اطلاعات کافی دارند. می‌توانند نیازهای جسمی و روحی زنان را برطرف کنند. طبیعت هر انسانی به خصوص جنس زن، نیازمند دریافت توجه و محبت از جانب شریک عاطفی خود است. مرد باید بتواند به راحتی این کار را انجام دهد و عاشقانه رفتار کردن را، به خصوص هنگام رابطه جنسی بلد باشد. یکی از دلایل عمده جدایی‌ها، ناآگاهی زوجین از نحوه رابطه عاطفی و جنسی با همسرشان است که می‌تواند زمینه ساز مشکلات زیادی در زندگی بشود.

برای آگاهی بیشتر در زمینه بلوغ عاطفی کلیک کنید.

این که مرد تحت چه شرایط و توسط چه کسانی تربیت شده بسیار مهم است. مردی که در یک خانواده سالم با روابط صمیمانه رشد کرده است، بسیار بیشتر از مردانی که این شرایط را نداشتند، آمادگی ازدواج دارد. البته این نکته حائز اهمیت است که مردانی ممکن است در یک خانواده با سطح فرهنگی و اقتصادی پایین باشند اما تحت تاثیر کامل شرایط خانوادگی قرار نگرفته باشند.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه مردانی که قصد ازدواج دارند کلیک کنید.

بر خلاف تصور عموم، وابستگی مرد به خانواده بسیار ویژگی مثبتی برای مردان است. مردی که به والدین و خانواده خود اهمیت بدهد و با آن‌ها ارتباط عاطفی و صمیمانه‌ای داشته باشد، به احتمال زیاد برای خانواده جدید خود نیز همین رفتار را خواهد داشت. البته باید توجه داشته باشیم که وابستگی بیش از حد به خانواده و تاثیرپذیری از حرف‌های آن‌ها نشانه خوبی نیست. مرد باید جدای از احترام به خانواده خود، توانایی تصمیم گیری مستقل از آن‌ها را داشته باشد.

مردان مناسب برای ازدواج قصد خود را از رابطه به همه اعلام می‌کنند و از بیان این مسئله ترسی ندارد. معمولا کسانی که قصد ازدواج خود را مخفی نگه می‌دارند، یا قصد ازدواج ندارند یا به خود باوری در این زمینه نرسیده‌اند.

برای آشنایی بیشتر در زمینه مردان نامناسب برای ازدواج کلیک کنید.

نکته‌ای که باید قبل از ازدواج به آن توجه ویژه کرد مسائل مربوط به فرزند آوری و تربیت فرزند است. مردی که قصد ازدواج دارد باید توانایی برخورد مناسب و صبورانه با کودکان را داشته باشد. فرزندان میراث هر خانواده‌ای هستند. مردی که برای تربیت درست فرزند، درک کافی و برنامه مشخصی نداشته باشد آمادگی کامل برای ازدواج ندارد.

مردی که علایق شخصی خودش را بداند و برای رسیدن به آن‌ها تلاش کند، قابل اعتمادتر از مردی است که خودش و علایقش را دوست ندارد و به آن‌ها اهمیت نمی‌دهد. مردان مناسب برای ازدواج به معنای برابری زن و مرد رسیده‌اند. آن‌ها به همسرشان برای انتخاب مسیر زندگی شغلی، تحصیلی، هنری و حرفه‌ای بها می‌دهند. مردانی که در حرف‌هایشان نشانه‌هایی از محدود کردن‌های غیرمنطقی و عدم علاقه به پیشرفت همسرش وجود دارند، مردان مناسبی برای ازدواج نیستند.

برای آشنایی بیشتر در زمینه سن ازدواج کلیک کنید.

مهم‌ترین ویژگی مردان مناسب برای ازدواج، داشتن سطح معقولی از اخلاق است. اخلاق مفهوم بسیار گسترده و تقریبا مبهمی است و از نظر دیدگاه‌ها و فرهنگ‌های مختلف متفاوت است. صداقت عامل بسیار مهمی در سلامت ازدواج است. مردی که با خودش و شریک زندگی‌اش رو راست نباشد، به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

منفعت طلبی یکی از ویژگی‌های اخلاقی ناپسند است که شاید در نگاه اول، برای پیشرفت اقتصادی زندگی تا حدی لازم باشد، اما مردی که منفعت طلب است و به نفع اجتماعی اهمیت نمی‌دهد، با تربیت فرزندان ناسالم، باعث ادامه یافتن چرخه معیوب آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی می‌شود.

از خود گذشتگی و فداکاری، وقت شناسی، وفاداری، توانایی همدلی، نظم، ادب در کلام و رفتار، توجه به سلامت جسمی و روحی، اعتماد، صبر، توانایی کنترل خشم، پشتکار و اراده، خیرخواهی و نیکوکاری، احترام به دیگران و روحیه همکاری برخی از ویژگی‌های اخلاقی عمده‌ای است که مردان قبل از ازدواج باید آن‌ها را در خود به میزان معقولی ارتقا دهند.

برای آگاهی بیشتر در زمینه افرادی که برای ازدواج با هم مناسب نیستند کلیک کنید.

البته نداشتن همه ویژگی‌های ذکر شده به معنی مناسب نبودن مرد برای ازدواج نیست. اما داشتن حد متوسطی از این ویژگی‌ها یا عزم جدی برای تقویت آن‌ها در خود، مرد را برای مهم‌ترین انتخاب زندگی آماده می‌کند. اکثر این ویژگی‌ها بین زن و مرد مشترک است و زنان نیز باید برای گام برداشتن در مسیر ازدواجی سالم، خود را شناخته و در جهت اصلاح رفتار نادرست و ناتوانی‌های خود تلاش کند. در نهایت در نظر گرفتن همه ویژگی‌های گفته شده چندان آسان نبوده و با دریافت مشاوره ازدواج کار بسیار آسان‌تر و مطمئن‌تر خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره ازدواج کلیک کنید.

شناخت توانایی فرد در کنار آمدن با استرس‌های روزمره زندگی یکی از فاکتورهای مهم سلامت روان محسوب می‌شود. افرادی که زود دلسرد می‌شوند یا از روحیه مصممی برای برخورد با مشکلات زندگی برخوردار نیستند، احتمالاً در زندگی مشترک خود با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد؛ زیرا پس از ازدواج مسئولیت‌ها و وظایف افراد بیشتر می‌شود و آن‌ها باید بتوانند از پس مشکلات بیشتری بربیایند.

یکی از اولین مواردی که در رفتار فرد مقابلتان باید به دنبال آن بگردید صداقت است. افرادی که صداقت کمی دارند و با هر توجیهی دست به دروغگویی می‌زنند باعث می‌شوند که همسرشان در زندگی کمتر احساس امنیت کند و دائماً در شک و تردید به سر می‌برند. تجربه طولانی زندگی با شک و دلهره باعث می‌شود که شما مشکلات روحی آزاردهنده‌ای از جمله اضطراب‌های مزمن را تجربه کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خود شناسی، اصلاح رفتار و ازدواج مناسب می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

زمانی که حقیقتا به شخصی علاقه دارید ، قطعا دلتان می خواهد که با او ازدواج کنید اما چگونه باید طوری رفتار کرد که جایگاه شما از یک دوست معمولی به همسر ارتقا پیدا کند ؟

البته که دوست ندارید خودتان را برای این کار تغییر دهید و ما هم از شما این را نمی خواهیم اما نکات کوچکی وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید رابطه را معنی دار کنید و باعث شوید که مردتان به شما تعهد بدهد .در دوران پیش از ازدواج با در جریان قرار گرفتن خانواد ه ها ،برای آشنایی و اطمینان از انتخاب درست باید چند مورد را نیز رعایت کنید که در این قسمت از نمناک به بیان آن ها می پردازیم.

1. از خودتان مراقبت کنید.

اولین و مهم ترین نکته ای که باید بدانید ، این است که جذابیت در هر رابطه ای نقش اساسی را ایفا می کند . اگرچه که تعهد شما به رابطه باید اولین اولویتتان باشد اما اجازه ندهید که هیچ چیز باعث شود تا روی تعهدتان به خود پا بگذارید. همیشه باید مراقبت از جذابیت خود را در اولویت قرار دهید.

فعال باشید ، غذای خوب بخورید ، برای ملاقات با دوستانتان زمان بگذارید و مطمئن باشید که کارهایی انجام می دهید که دوستشان دارید . مراقبت از خود به این معناست که سلامت جسم و ذهن خود را بررسی کنید و اگر خودتان را از هر جنبه در زندگی ارتقا دهید ، مطمئن باشید که همسرتان اولین نفر به این تغییرات پی می برد و او از شما یک زن جذاب ، با اعتماد بنفس و زیبا می خواهد که خودش را نادیده نمی گیرد و مراقبت از خود را در اولویت قرار می دهد.

با چطور پسری ازدواج کنیم

2. جنجال نکنید.

قطعا با یکدیگر جر و بحث خواهید داشت و زمان های سختی در زندگی شما به وجود می آید . او در این زمان ها همسری می خواهد که درکش کند و بتواند در کنار سختی های بعد از ازدواج با او همراه باشد . قبل از هرگونه دعوایی یک نفس عمیق بکشید و احساسات خود را آرام کنید که زمانی که آرامش داشته باشید ، فضا را برای هر دویتان آرام می کنید و صمیمیت بین خود را بالا می برید و اگر مقصر شما بودید ، مسئولیت اشتباه خود را بپذیرید و عذرخواهی کنید ، با این کار به او یاد می دهید که او هم اشتباهات خود را پذیرا باشد و به شما نزدیک تر شود.

3. واقعا به او اعتماد داشته باشید.

اگر می دانید که او شما را دوست دارد، پس نیاز دارید که به او اعتماد داشته باشید .

گاهی اوقات سخت است که نا امنی ها را نادیده بگیرید و به هرکسی اعتماد کنید اما اگر می خواهید که این رابطه کارآمد باشد و آینده خود را در کنار این شخص سپری کنید ، باید به او اجازه دهید که اعتماد شما به خودش را ببیند . به قول هایتان وفا کنید، او نیز همین کار را برای شما انجام خواهد داد و اگر او متقابلا به تعهدات خود عمل نکرد و از اعتماد شما سوء استفاده کرد، پس مرد دلخواه شما نخواهد بود.

4. با او راحت باشید.

زمانی که ازدواج کنید ، او شما را صبح ها با هیچ آرایشی ، هیچ طراحی و دیزاینی مشاهده خواهد کرد . پس با خود واقعی و ظاهر بدون آرایشتان راحت باشید و سخت نگیرید که او می تواند حس نا امنی شما را بابت بی آرایش بودن صورتتان بفهمد و این که هیچ مردی مایل نیست با زنی باشد که به خودش شک دارد یا مدام از خودش و ظاهرش انتقاد می کند و مدام در حال نشان دادن این است که چقدر خوش شانس است که شما با او هستید و باور داشته باشید که شما عالی هستید.

5. محبت خود را ابراز کنید.

همه ما دوست داریم به آغوش کشیده شویم ، بوسیده شویم و توسط شریک زندگی خود مورد تحسین و تمجید قرار بگیریم . او مایل است که ظرفیت انجام کارهای رمانتیک را در شما ببیند ، مثلا زمانی که به خودش می رسد ، از ظاهر او تعریف و تمجید کنید یا به او بگویید که چقدر از ارتقای شغلی اش مفتخر هستید و توجه خود را به او ابراز کنید.

6. قدرشناس باشید.

قطعا باید بابت چیزهایی که در زندگی دارید ، قدرشناس باشید مثلا از کادوهایی که می گیری د، لحظه هایی که در کنار او سپری می کنید یا از حمایتی که او از شما دارد، سپاس گزاری کنید و هرگز تشکر کردن بابت کوچک ترین چیزها را نیز فراموش نکنید .

اگر در را برای شما باز می کند هم تشکر کنید و یا با لبخند از او تشکر کنید . او به دنبال زنی می گردد که مهربانی هایش را ببیند و قدردان آن ها باشد . به او نشان دهید که کوچک ترین کارها و تلاش او نیز برای شما قابل تقدیر و احترام است.

7. در طوفان هایش، آرام باشید.

او به عنوان یک مرد زمان های سختی را در زندگی سپری می کند و به همین دلیل به زنی نیاز دارد که صدای او را بشنود و دلایلش را بپذیرد . او کسی را نمی خواهد که اضطرابش را بیشتر کند ، پس در چنین مواقعی به او نشان دهید که همراهش هستید و می توانید آرامش را به او برگردانید .

8. وفاداری خود را نشان دهید.

اگر می خواهید که به شما متعهد باشد ، باید به او تعهد بدهید . رابطه را در اولویت قرار دهید؛ هیچ کس را جایگزین او نکنید و نشان دهید که چقدر به او و رابطه تان متعهد هستید .

به او نشان دهید که لایق بهترین ها هستید زیرا بهترین نوع خود را در رابطه نشان می دهید.

9. بدون سوال درخواست او را اجابت کنید.

زمانی که مردی از شما درخواستی را دارد ، از او نپرسید که ” چرا ” . او با این سوال شما به این فکر می کند که قصد راضی نگه داشتن یا خوشحال کردن او را ندارید یا این که فکر می کند که برای کمک کردن به او باید قانعتان کند .

10. گاهی اوقات بین خودتان فاصله ایجاد کنید.

هر مردی نیاز به زمان هایی برای تنها ماندن دارد و همه ما نیز به فضای شخص خود نیاز داریم که مردان نیز از این قاعده مستثنی نیستند ، بلکه بیشتر از ما نیاز به این تنهایی دارند اما ما نباید طوری رفتار کنیم که آن ها برای تنها ماندن از ما اصرار یا خواهش داشته باشند و به این موضوع آگاه باشید تا ببینید که او چگونه از شما قدردانی می کند.

11. هنگام مشکلات در کنار او باشید.

زمانی که مشکلی برای او پیش می آید ، بدون هیچ سوال اضافه ای در کنارش باشید و حمایت خود را به او نشان دهید.

12. از لحاظ اقتصادی مستقل باشید.

این موضوع بسیار مهم است که مردان شما را انسان نیازمند یا وابسته از لحاظ مالی ندانند . بعضی از مردان از ازدواج می ترسند و دلیل آن هم از دست دادن پول هایشان می باشد و گاهی اوقات مردان نیز به دلیل ولخرجی از خانم هایشان طلاق می گیرند.

13. جوک گفتن را یاد بگیرید ، البته جوک های بامزه و مناسب .

14. انتقاد کردن را یاد بگیرید.

بسیاری از مردان سعی می کنند که با انتقاد کردن از مسائل به شما نشان دهند که می توان از ابعاد دیگری نیز به موضوع نگاه کرد و گاهی اوقات نیز با این کار سعی دارند که راه حل هایی را به شما نشان دهند و شما نیز باید یاد بگیرید که چگونه انتقاد کنید و چگونه در برابر انتقاد او واکنش نشان دهید.

15. هرگاه که لازم بود جدی شوید.

هیچ چیز برای یک مرد منزجر کننده تر از این نیست که یک خانم هیچ موضوعی را جدی نگیرد . یک موضوع کاملا جدی ، موضوعی است که واقعا اهمیت داشته باشد و اگر باز هم توانایی جدی گرفتن این موارد مهم را ندارید ، او به این فکر می کند که خود او هم برای شما هیچ جدیتی ندارد.

16. بهانه جویی نکنید.

17. عشقتان را با کارهایتان ابراز کنید.

قطعا که تا به حال به او گفتید که دوستش دارید اما کلمات معمولا زود از خاطر می روند . او مایل است که عشق شما را در عمل نیز ببیند.

با چطور پسری ازدواج کنیم

18. او را تشویق کنید تا هر روز موفق تر از روز قبل عمل کند.

19. برای مشکلاتش راه حل پیدا کنید.

20. از چیزهایی که برای شما می خرد ، استفاده کنید.

21. مخالفت خود را بدون نا امید کردنش نشان دهید.

قطعا تفاوت هایی بین شما و شریکتان به عنوان دو انسان متفاوت وجود خواهد داشت اما موضوع اصلی این است که چگونه این تفاوت ها را مدیریت کنیم . اگر بخواهید که با بحث و دعوا به این تفاوت ها واکنش نشان دهید ، به او نشان می دهید که از لحاظ احساسی و عاطفی به بلوغ نرسیده اید اما اگر این تفاوت ها را بدون نا امیدی یا احساس بد بیان کنید ، به او نشان می دهید که به عقایدش احترام می گذارید حتی اگر با او مخالف باشید .

22. زمانی که چیزی را نمی دانید ، از او سوال کنید.

گاهی اوقات سوالات خود را از او پنهان می کنید زیرا نگران واکنش او هستید . اگر در مورد مسائلی که در موردشان کنجکاو هستید ، از او سوال نپرسید یعنی این که فرد نگران و بدون اعتماد به نفسی هستید و رابطه شما بر اساس فرضیات و توهمات خودتان پیش خواهد رفت.

23. به او فشار نیاورید.

24. هیجانتان را بالا نگه دارید .

ازدواج کردن یک رابطه بلند مدت است و مردان برای وارد شدن به این رابطه و انتخاب همسر، نیاز دارند که این پتانسیل را در فرد مقابل ببینند ، به این صورت که مطمئن شوند این فرد می تواند او را در طولانی مدت راضی نگه دارد و رابطه در کنار او کسل کننده نخواهد بود.

25. از اشتباهات خود درس بگیرید.

26. احساسات خود را بشناسید.

27. خودتان را ارزیابی کنید.

مردان معمولا دوست ندارند که خودشان یک اشتباه را چند بار تکرار کنند و بنابراین از شما نیز همین توقع را دارند ، پس اگر موضوعی پیش آمد و آن را حل کردید ، نباید دوباره آن را پیش بکشید یا رفتار اشتباه گذشته را پیش بکشید و برای جلوگیری از این اتفاق نیز باید خودتان را ارزیابی کنید.

28. به او نشان دهید که توانایی صرف نظر کردن از برخی مسائل را نیز دارید.

29. تا جایی که می توانید برایش گوش شنوا باشید.

بارها در بخش روابط عاطفی در نمناک به این نکته ی مهم اشاره کرده ایم که شنیدن البته با رعایت کیفیت لازم اهمیت خاصی برای فرد مقابل شما خواهد داشت به خصوص اگر رابطه عاطفی بین او و شما برقرار باشد چراکه او دوست دارد که در مورد هر چیزی که در ذهنش می باشد با شما صحبت کند و شما نیز به او گوش دهید.

30. به او اجازه دهید که انتظارات شما را از رابطه بداند.

31. او را به چالش بکشید.

او کسی را می خواهد که برای بهتر شدن یا برای ایجاد هیجان در زندگی به چالشش بکشد و این کار باعث می شود که او مثل یک چسب به شما بچسبد و هیچ کس جز شما را نخواهد.

32. زمان خود را با دیگران نیز تقسیم کنید.

33. صادق باشید.

به یاد داشته باشید که صداقت باید در همه حال حفظ شود ، حتی اگر رعایت کردنش به کسی صدمه بزند . حتی دروغ های کوچک و مصلحتی نیز اعتماد او را از شما سلب می کند.

34. او را همان گونه که هست ، بپذیرید.

35. او را سورپرایز کنید.

36. در زندگی با انگیزه باشید.

37. او را به خنده وا دارید.

خندیدن بهترین دارو برای سلامتی است و یکی از ویژگی های زنان جذاب این است که اکثر مواقع شاد هستند و لبخند به لب دارند.

38. نقش خود را در رابطه بشناسید.

39. اجازه دهید که بفهمد با شما کامل می شود.

مردان معمولا از این موضوع نگران هستند که آیا می توانند حامی شما باشند یا خیر ؟ آیا شما می توانید به عنوان مرد زندگی به آن ها تکیه کنید یا خیر ؟ حتی در مورد این هم فکر می کنند که تا چه حد در شادی شما در زندگی نقش دارند و همین دلایل است که گاهی اوقات باعث می شود از شما فاصله بگیرند یا این که از ازدواج بترسند پس اگر می خواهید که او را برای ازدواج متقاعد کنید ، طوری رفتار کنید که بفهمد هرکاری که الان انجام می دهد ، دقیقا همان چیزی است که باید در آینده انجام بدهید زیرا با همین کارها می تواند شما را راضی نگه دارد . . . در نتیجه از این که بتواند شما را در آینده خوشحال نگه دارد یا خیر ترسی نخواهد داشت زیرا می بیند که توانایی انجام این کار را دارد .

همه موارد ذکر شده را می توان با مشورت گرفتن از خانواده ها برای داشتن بهترین انتخاب انجام داد.بهتر است قبل از قطعی شدن انتخاب مرد مورد علاقه خود ، معیارهای درست را بهتر بشناسید و آنها را در گرفتن مهمترین تصمیم زندگی لحاظ کنید.

جستجو در سایت

چه پسرانی مناسب ازدواج نیستند،مردهای نا مناسب برای ازدواج

البته که نباید درباره همه منفی فکر کرد و از آدم های جدید ترسید اما اگر کم تجربه باشید ممکن است اسیر چنگ و دندان گرگ ها شوید. مردهای بیماری که با وعده ازدواج سعی در تصاحب یک دختر معصوم دارند کم نیستند و نمونه حوادثی را که رقم زده اند، می توانید در روزنامه ها بخوانید.

اگر می خواهید شناخت بیشتری کسب کنید و بدانید که چه وقتی نباید به یک مرد اعتماد کنید، این نوشته را بخوانید. افرادی که دارای این نشانه ها هستند، فریبکارند و در پی سوءاستفاده از شما:

با چطور پسری ازدواج کنیم

1. این مرد، همیشه از ظاهر شما تعریف می کند. زیبایی و لباستان را تحسین می کند اما به درونتان، رفتارتان و فضایل اخلاقی شما توجهی ندارد. او ظاهر شما را می خواهد و به عبارت بهتر، شما را ابزاری برای بهره برداری مادی می بیند و از روی هوس سمتتان آمده.2. یک مرد مشکوک، همیشه مشغول چک کردن تلفن همراه خود است و جوری نگهش می دارد که شما نتوانید پیام های او را ببینید. این نشان می دهد که به احتمال زیاد کسان دیگری به جز شما در زندگی او هستند.3. از این که شما را به خانواده اش معرفی کند، اجتناب دارد و به بهانه های مختلف از این کار سر باز می زند.4. او بیشتر از حالت عادی به زن ها نگاه می کند و گاهی درباره آنها (زیبایی و جذابیت شان یا شباهتشان به فلان بازیگر) با شما حرف می زند.5. درباره آینده ی با شما، تصمیمی نمی گیرد و می گوید: بگذار پیش برویم ببینیم چه می شود. یا این که: باید در لحظه زندگی کنیم و همین که با تو هستم خوشم.6. او همیشه به شما پیامک می زند و یا با شما چت می کند ولی هیچ تلاشی نمی کند که شما را ببیند.7. می رود و پیدایش نمی شود. انگار که اصلا دلتنگتان نیست. هر وقت بخواهد در دسترس شما است و اگر نخواهد از زیر سنگ هم نمیتوانید پیدایش کنید.8. او در همان ابتدا جوری جمله بندی می کند که به نوع ماشین گرانقیمتی که سوار می شود اشاره داشته باشد، محله شان را به رخ می کشد یا به میزان درآمد خود اشاره می کند. این یعنی از ابزار ظواهر و توانمندهای مادی اش استفاده می کند تا یا شما را مسحور کند و وادارتان کند تا تسلیمش شوید و یا شما را تحقیر کند و برتری خود را به اثبات برساند.9. اگر کار خطرناکی انجام دهید برای او اهمیتی ندارد. اگر حالتان بد باشد، یا مجبور باشید دیروقت به خانه بروید، برای او اهمیتی ندارد که از شما مراقبت کند یا خود را به شما برساند تا خطرات احتمالی تهدیدتان نکند. به عبارتی، روی شما غیرت ندارد.10. اگر در وضعیت ناخوشایندی باشید برایش مهم نیست. شنونده درد دل های شما نیست و به جای این که به شما گوش کند و کمک تان کند تا مساله را حل کنید، بیشتر به شما استرس وارد می کند و احساس مزاحم بودن می دهد.11. اگر به او بگویید درباره مساله ای که میانتان وجود دارد، ناراحت هستید، با انتقاد و مسخره کردن او مواجه می شوید.12. دوستانتان به او اعتماد ندارند و پشت سر او بد می گویند یا می گویند که ترجیح می دهند شما را تنها ببینند، نه در کنار او. (پیش او معذب هستند.)13. سعی دارد شما را تشویق کند که از حدود و مقررات و ارزش های خود فاصله بگیرید و برای توجیه این کار، مرتب می گوید که ما یک بار زنده هستیم، مگر چقدر فرصت داریم که خودمان را از فلان لذت محروم کنیم؟14.خیلی زود صمیمی می شود. خیلی زود شما را به اسم کوچک صدا می زند و خواستار تماس بدنی است.  (دست دادن، گرفتن دست و…) همچنین در همان دیدارها یا تماس های اولیه درباره مسایل جنسی صحبت می کند یا پیامک هایی با مضامین غیراخلاقی می فرستد.

منبع : tebyan.net

بازنشر از : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 

پسر مناسب برای ازدواج

با چه مردانی ازدواج نکنیم

زمان مناسب ازدواج پسران

چرا با هر پسری آشنا میشم بهم پیشنهاد رابطه جنسی میده

رفتارهای که باعث می شود پسران ترکتان کنند

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

با چطور پسری ازدواج کنیم

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


14423


بازدید امروز:


33072


بازدید دیروز:


232708900


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

جستجو در سایت

پسرمناسب برای ازدواج،معیارهایی که از یک پسر «مناسب» برای خودتان جمع کرده‌اید نیست. پسری هم نیست که فقط بگوید «دوستت دارم». قرار نیست شبیه به سوپراستار موردعلاقه شما باشد یا مثل سوپرمن رفتار کند.

پسر مناسب کسی است که نیازهای شما را برآورده کند و خوشحالتان کند. اگر بخواهید برای برآوردن همه نیازهایتان به یک پسر تکیه کنید مطمئناً جستجویتان برای پسر ایده آل با شکست مواجه خواهد شد چون توقعاتتان واقع‌گرایانه نیست. هدف شما باید این باشد که زندگی‌تان را با عشق، خانواده، دوستان، سرگرمی و کارتان پر کنید. بعد ببینید کدامیک از نیازهایتان باقیمانده است که با اینها برآورده نمی‌شود. این لیست مختصر از نیازهای باقیمانده همان لیست معیارهای واقع‌گرایانه برای پسر مناسبتان است، اگر هر دو شما بتوانید این کار را درست انجام دهید، همدیگر را پیدا کرده و با هم خوشبخت خواهید شد.

هرچه رشد می‌کنید و چیزهای بیشتری یاد می‌گیرید، زندگی و اولویت‌ نیازهایتان تغییر می‌کند. پسر مناسبتان هم به احتمال زیاد تغییر می‌کند و همین باعث می‌شود در طول این فرایند یادگیری و رشد، در هر زمان یکسری پسر مناسب برای خودتان داشته باشید. شما هر سال تغییر می‌کنید و بالغ‌تر می‌شوید. مطمئناً هر سال تغییرات زیادی در خودتان و نیازهایی که احساس می‌کنید می‌بینید. و احتمالاً می‌بینید که هر بار فرد جدیدی (یک دوست، معلم، همکار یا مربی) را می‌خواهید جذب خودتان کنید که تصور می‌کنید پاسخگوی آن نیازها است و می‌تواند چیزهایی را به شما یاد بدهد که برای یادگیری آن آمادگی دارید، این تجربیات شما را به سطح‌های بعدی زندگیتان می‌کشاند. وقتی مجرد هستید، این معلم‌ها، دوست‌ها یا عشاق می‌توانند به شکل پسر مناسب ظاهر شوند. نتیجه این پسرهای مناسب کنونی باعث می‌شود کم‌کم به کسی تبدیل شوید که بالاخره شریک زندگی‌تان را جذب خودتان کنید.

با چطور پسری ازدواج کنیم

واقعیت این است که برای ملاقات با پسر مناسب وقت درست و غلط وجود دارد. ممکن است برای آشنا شدن با پسر مناسب زندگی‌تان آمادگی نداشته باشید. یا شاید هم او برای ملاقات با شما هنوز آماده نباشد. می‌دانم که احتمالاً برای رسیدن به نیمه گمشده‌تان و شروع زندگی مشترک اضطراب دارید اما اگر او هنوز برای با شما بودن آماده نباشد، نباید عجله کنید. به او مثل یک تکه گوشتی که هنوز خوب نپخته است نگاه کنید. خوردن این گوشت باعث مریض شدنتان می‌شود. مطمئناً علاقه‌ای هم به خوردن گوشتی که نپخته است ندارید. این گوشت نپخته را برای بقیه دخترها بگذارید. مطمئن باشید که وقتی او گرم، آماده و به اندازه کافی پخته باشد، شما را پیدا خواهد کرد. همدیگر را پیدا خواهید کرد. تا آن زمان باید خودتان را آماده کنید و از زندگیتان درکنار یکی از آن پسرهای مناسب کنونی لذت ببرید. چرا آشنایی مثل خریدن کفش است؟ وقتی قصد دارید پسر ایدآل‌تان را پیدا کنید، این فرایند آشنایی را با لذت فوق‌العاده خریدن کفش مقایسه کنید! درست شنیدید. طوری قرار بگذارید انگار که می‌خواهید کفشی را امتحان کنید. باید بدانید که چه می‌خواهید و درعین‌حال ذهنتان را باز نگه دارید. یکی از آن پاشنه ۱۰ سانتی‌ها ممکن است کاملاً در پایتان راحت باشد. اما آن کفش بدون‌پاشنه‌ای که خیلی زیبا و راحت به نظر می‌رسد ممکن است انگشت شستتان را بزند. درست است که درمورد کفش ظاهر خیلی مهم است اما مسئله مهمتر این است که در پایتان چطور است و چه حسی دارید. وقتی آنها را می‌پوشید، فقط می‌خواهید امتحانشان کنید (با چند قدم برداشتن با آن کفش‌ها در فروشگاه قرار نیست به چیزی متعهد شوید). ببینید چه حسی به شما می‌دهند: اعتماد‌به‌نفس؟ شادی؟ اذیت؟ تنگی؟ احمقانه؟ خجالت‌آور؟ جذابیت؟ راحتی؟ اضطراب؟ ناراحتی؟ فقط ببینید و حس کنید. اشکالی ندارد که ببینید این جفت کفش هم شما را دوست دارد یا نه. شاید احمقانه به نظر برسد. و البته این نباید تعیین‌کننده این باشد که شما هم آن کفش را دوست داشته باشید یا نه. اگر هر احساس ناراحتی با کسی داشتید، به قرارهایتان با او ادامه ندهید. اما اگر هرکدام از حس‌های خوب را با او تجربه کردید، بگذارید علاقه‌مند بمانید. اگر بعد از جلسه اول آشنایی، به شما زنگ زد، فرصت خوبی است که او را از این جواب «بله» برای ادامه آشنایی مطلع کنید. مطمئناً می‌خواهید دوباره او را ببینید. اما اگر نخواستید، می‌توانید بگویید: «خیلی از آشنایی با شما خوشوقت شدم اما علاقه‌ای به دنبال کردن این دوستی ندارم.» اجازه ندهید دست رد کسی اعتمادبه‌نفستان را خدشه‌دار کند. خیلی از دخترها را می‌بینیم که منتظر تماس پسرها می‌نشینند، حتی اگر اصلاً علاقه‌ای به آن پسر نداشته باشند! این میل طبیعی انسان برای پذیرفته شدن و دوست داشته شدن است. اما لطفاً اعتماد‌به‌نفستان را بر پایه اینکه پسری به شما برای قرار دوم زنگ می‌زند یا نه استوار نکنید. شما بسیار دوست‌داشتنی هستید، فقط ممکن است زن دوست‌داشتنی آن پسر نبوده باشید. هرکس سلیقه‌ای خاص خود دارد. دوست شما ممکن است سس کچاپ را همراه با اسپاگتی خود دوست داشته باشد اما شما سس پستو را ترجیح دهید. مطمئناً سس کچاپ برای اینکه شما آن را دوست ندارید محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد.

پس اگر آن پسر به شما زنگ نزد، هیچ اشکالی ندارد. آن پسری نیست که بتواند دوستتان داشته باشد. هیچوقت امیدتان را از دست ندهید. پیدا کردن عشق زندگی یک فرایند است. خیلی مهم است که اجازه ندهید بی‌صبری‌تان برای پیدا کردن پسر مناسب زندگی‌تان، حواس شما را از جریان اصلی دور کند: آن جریان اصلی چیزی نیست جز شناخت خودتان و رشد. به راهتان ادامه دهید و مطمئن باشید که پسر مناسبتان را سر زمان مناسب پیدا می‌کنید. تا آن موقع، با جریان زندگی‌تان پیش روید، ذهنتان را باز نگه دارید، چندین جفت کفش را امتحان کنید و زندگی‌تان را مملو از عشق، حمایت و خوشبختی کنید. ایمان داشته باشید که پسر مناسبتان جایی منتظر شماست. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید بزرگترین مانع شما برای پیدا کردن پسر مناسبتان چیست؟ اگر شما برای برداشتن قدم بزرگ در جهت پیدا کردن او آمادگی دارید، این دو تمرین را امتحان کنید. تمرین ۱: توصیفی که می‌خواهید برای دنیا بفرستید تا پسر مناسبتان به آن پاسخ دهد چیست؟ با داشتن پسری در زندگیتان چه نیازهایی برآورده خواهد شد؟ تمرین ۲: در حال حاضر زندگی‌تان را چطور با عشق، محبت و خوشبختی پر می‌کنید؟ این دو تمرین برای جذب پسر مناسبتان ضروری هستند. پاسخی دقیق برای آنها داشته باشید.

منبع: mardoman.net

 

دخترهایی که پسرها برای ازدواج نمیپسندند

چرا پسرها علیرغم دوست داشتن پاپیشن میذارند

دیدگاه پسران به دخترانی که اهل دوستی هستند

خصوصیات مرد خوب

موقعیت خوبی دارم اما خواستگار ندارم

ازدواج سن مناسب ،معیار مناسب وانگیزه ازدواج در افراد مختلف

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

با چطور پسری ازدواج کنیم

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


14426


بازدید امروز:


33072


بازدید دیروز:


232708903


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

Publisher –

اگر از آن دسته دخترهایی هستی که ازدواج سنتی را نمی پسندند و تلاش دارند با رابطه های دوستی همسر دلخواه خود را پیدا کنند احتمالا تا به حال به پسرهایی برخورد کرده ای که، یا هرگز پیشنهاد ازدواج نداده اند یا این که گفته اند قصد ازدواج ندارند. امیدوارم در این وادی طرد نشده باشی. در این مطلب سعی دارم به تو کمک کنم تا رابطه ای را کشف کنی که پسر بعد از مدتی خواستار ازدواج با تو باشد.

اول بیا از خودمان شروع کنیم

خب خوب است که سرمان رو توی گریبان خودمون کنیم. راستی چرا صغری و کبری پیشنهاد ازدواج نمی گیرند اما  شهین و مهین بیشتر راه به راه دوست پسراشون بهشون پیشنهاد ازدواج می دن؟! سوال تو هم بود آره؟ خب این دخترها چند ویژگی خاص دارند

اگر تو هم معمولا رابطه هایت طولانی و بی هدف می شود، یا پسر می گوید قصد ازدواج با تو ندارم، می توانی پک سیاست های ارتباطی تا ازدواج ( قرص صورتی ) را تهیه کنی.

با چطور پسری ازدواج کنیم

ترفند های ضروری: چطور مردی را برای ازدواج به خود وابسته کنیم؟

 

پسرهایی که در شرف ازدواج هستند، معمولا ویژگی های خاصی دارند.

اینو یادت نره بخونی: چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی

اما باید در مورد پیدا کردن این پسر ها کمی دقت داشت.

پسرهای در شرف ازدواج که امید داریم از آن ها پیشنهاد ازدواج بگیریم، همه جا یافت می شوند. اینجا، زمین، بخشی از دارایی های خداست که سرشار از فراوانی است.

اما باید دقت داشته باشی که بین چه کسانی به دنبال پسرهای خوب بگردی.

 

در میان تحقیقاتی که تا کنون تقریبا بالغ بر 700 هزار نفر طی این چند سال داشته ام، کمتر پسر و دختری را دیده ام که در سنین 17 تا 23 سالگی باشند، و بخواهند ازدواج کنند. یا این که رابطه شان به ازدواج ختم شده باشد. مخصوصا در میان دانشجو ها، و افرادی که در شهرهای بزرگ هستند این اتفاق رخ نداده است. ( درصد خیلی کم خیلی کم که اصلا نمیشه روش حساب کرد )

پسرانی که در بازه های سنی پایین تر هستند، معمولا یا از نظر موقعیت اجتماعی، یا شغل و یا حتی بلوغ اجتماعی هنوز به این مرحله نرسیده اند که به ازدواج فکر کنند. پس بودن با چنین پسرانی نمی تواند شانس ازدواج تو را افزایش دهد.

وقتی صحبت از همکاران و گروه های اجتماعی می شود، منظور من گروه های اینستاگرامی و یا تلگرامی نیست. اتفاقا برعکس دنیای واقعی، گروه های تلگرامی، و اینستاگرامی بیشتر به امید سر گرمی راه اندازی می شوند. تا کنون کیس های زیادی از این گونه گروه ها به ما مراجعه کرده اند که هیچ کدام نه تنها به ازدواج ختم نشده، بلکه باب فریب نیز باز شده است.

همکاران و گروه های اجتماعی، جایی که تو به عنوان یک دختر خوب، دیده می شوی احتمال جلب توجه پسر برای ازدواج خواهی داشت.

مراکز پیشنهاد ازدواج یا ازدواج آسان که در بسیاری از شهرها، رواج پیدا کرده است، مراکز مهم و سالمی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا زوج دلخواه خود را پیدا کنید. به تناسب تجربه ای که داشته ایم، این گونه گروه ها و مراکز، خیلی معتبر تر از مراکز همسریابی مجازی هستند.

معمولا بزرگان در محل های معنوی، به ازدواج جوانان خیلی توجه دارند. این افراد معمولا امین مردم هستند، و خیرخواه هستند. در چنین شرایطی می توانید با سپردن به این بزرگواران شانس ازدواج تان را افزایش دهید. این بزرگان می توانند با واسطه گری کاملا درست، پیشنهاد ازدواج شما را به پسران معتبر بدهند.

دقت کنید که این روزها تنها درصد کمی از افرادی که در سایت های همسریابی هستند نیت شان ازدواج است. این بدین معنی نیست که هرکس به این سایت ها می آید، قصدش ازدواج باشد. پس تو باید هشیار باشی.

با کمک مقالات این سایت و مشاوره هایی که می توانی از شادزیستی بگیری، می توانی شانست را در رابطه ای که تازه در سایت های همسریابی تشکیل داده ای امتحان کنی و شانس ازدواج ات را بالا تر ببری.

معمولا بیشتر ازدواج ها در ایران که به صورت سنتی رخ می دهد، توسط مراودات اجتماعی رخ می دهند

و غیره .

بنابراین اگر به دنبال ازدواج کردن هستی، حتما باید در زمره تلاش های فیزیکی ات، تلاش بر این داشته باشی که مطرح شوی و از تو با نام و یاد خوب، ذکر شود. فعال شدن در اجتماع، می تواند به تو کمک کند که زودتر به این هدف برسی. ما در دوره جذب همسر دلخواه، تکنیکی داریم به نام، برق انداختن! و این یعنی تو می توانی با شروع فعالیت هایت، دنیا را انرژیکی به کار بیندازی تا به هدفت بهتر برسی.

دوست عزیزم خانم حمیده ز، از تمرینات قانون جذبی می گوید که او را به همسر دلخواهش رساند. این مطلب را از دست نده.

 

 

در میان صحبت هایی که با دختر خانم ها دارم، معمولا به آن ها می گویم که هرگز رابطه هایی با پسران 17 و 18 ساله نداشته باشید. این دسته پسرها فعلا در اوایل جوانی هستند و هنوز به بلوغ عاطفی برای داشتن همسر و تک پری ندارند. ( همه پسرهای 18 ساله هم اینطور نیستند اما در صدشون انقدر کمه که هر دختر عاقلی می فهمه نباید این ریسک رو کنه )

اما به طور کلی چند دسته هستند که هیچ وقت پیشنهاد ازدواج نمی دهند

پسرانی که شاغل نیستند و سربازی شان را نگذرانده اند، این روزها خیلی خیلی کم ( در حد صفر ) پیشنهاد ازدواج می دهند. حتی اگر هم پیشنهاد ازدواج بدهند پدر و مادر ها موافقت به این گونه ازدواج ها ندارند. پس تقریبا می توان گفت ازدواج با پسری که شغل ندارد و سربازی نرفته، شدنی نیست. پس هرچقدر به پای چنین پسری بنشینی، خبری از خواستگاری کردن نمی شود، و البته عمر تو هم هدر می شود و شکسته تر می شوی و احساسات منفی پیدا می کنی و دست آخر به پسران بی اعتماد می شوی و ادامه ماجرا که نمی خواهم بیشتر آن را بسط دهم. اگرتلگرام داری این فایل را گوش کن

برخی از پسران هستند که تمام خواسته شان از زندگی با زنان به دست آوردن فرصت برای امیال جنسی شان است. این گونه آقایان خیلی راحت در رفتار خود را نشان می دهند.

شاید با خودت بگویی فلان دوستم با پسری رابطه جنسی داشته و ازدواج کرده اند! درست است برخی واقعا این اتفاق رخ می دهد و پسر به دلایلی معلوم و نا معلوم تن به این ازدواج می دهد. اما دقت کن، پسری که با انجام رابطه جنسی، با آن دختر ازدواج کرده، همان پسری است که اگر دختر مانع رابطه جنسی می شد، انقدر برای این پسر ارزش داشت، که پسر نیت اش از ازدواج منصرف نمی شد. پس به بهانه جذب پسر برای ازدواج با امیال جنسی، نه خودت را فریب بده و نه رایگان خودت را حراج کن و نه شانس ازدواج ات را از دست بده.

بیشتر بخون: پاسخ مشاور: عشقم اول رابطه جنسی می خواهد بعد ازدواج

 

برخی پسرها هستند که خوب می دانند وابسته کردن دخترها چقدر پیامد و تاوان دارد. بنابراین در عین این که شاید رفتارشان در ارتباط با دختران به صورت باز، پسندیده نیست، اما مستقیم می گویند که قصد ازدواج ندارند. اگر از زبان پسری این حرف را شنیدی، و مخصوصا رابطه ات با او بیش از 3 تا 6 ماه است، حتما رابطه را باید کات کنی.

از چنین پسری هرگز پیشنهاد ازدواج نخواهی گرفت

 

چیزی که جدیدا مد شده، رابطه با مردان متاهل است. مردان متاهل در فریب کاری ذهن دختران، راحت تر عمل می کنند و حربه های جالب تری برای نزدیک شدن به زنان دارند ( اصولا زن بلد هستند ). مرد متاهل، همسر دارد، پس احتمال این که بخواهد همسر دومی اختیار کند خیلی کم است. دردسر های گرفتن زن دوم، خیلی زیاد است:

اگر کمی دقیق فکر کنی متوجه می شوی که بیشتر مردان متاهل صرفا یا به دنبال یک گوش برای درد دل کردن هستند یا به دنبال امیال جنسی شان. پس رابطه با چنین مرد هایی نمی تواند به تو کمک کند تا پیشنهاد ازدواج بگیری

با چطور پسری ازدواج کنیم

یک راهنمای مهم: چرا و چطور رابطه با مرد متاهل را تمام کنم

 

پسری که تن به ازدواج موقت داده، رسما آمادگی اش را برای ازدواج اعلام کرده اما می خواهد تمام کارهایی که می کند و حرف هایی که می زند، اقلا در چارچوب دین باشد. هر چند که ازدواج موقت هم این روزها، داستانش کاملا از دین جدا شده و اغلب مناسب حال خود، برای خود فتوا می دهند. در ازدواج موقت باید به شدت دقت داشته باشید تا دچار خسران های بعدی نشوید.

پسری که ازدواج موقت می کند، ازدواج را قبول دارد، اما نمی خواهد دائمی باشد. این واضح است که پیشنهاد ازدواج گرفتن از چنین پسرهایی احتمال نزدیک به صفر دارد.

هشدار فوری: اگر صیغه هستی یا قصد ازدواج موقت داری حتما بخون

 

در دوره های قانون جذب به تو یاد می دهند که همسر دلخواه ات را به خودت جذب کنی. این خیلی خوب است و البته شدنی است. اما پاک کردن موانع جذب، بسیار مهم تر از این است که شروع به جذب کنی. گاهی موانع جذب را که از بین می بری، به راحتی ازدواج ات صورت می گیرد. در واقع وقتی مانعی وجود دارد، مثل این می ماند که تو یک قدمی هدف و آرزویت هستی، اما یک دیوار بلند مانع این موضوع می شود. موانع جذب شامل

می شوند. در دوره ارتعاش پاک، برای جذب همسر دلخواه و حل موانع، ما با تکنیک های علمی و معنوی به شما یاد می دهیم که چطور این موانع را پاک کنید و همزمان جذب بهتری داشته باشید. برای دریافت چند جلسه ابتدایی این دوره به طور رایگان این فرم را پر کن

اگر در زمینه رابطه ات هنوز هم ابهام داری و نمی دانی کجای کارت می لنگد که هنوز کار به ازدواج نرسیده می توانی به من پیام دهی و از یک فرصت رایگان برای حل مشکلت استفاده کنی.

روش ارتباط با شادزیستیتلگرام:  اینجا را کلیک کنایمیل: info@shadzisti.irواتس اپ – آی گپ – گپ – بله : 09030280078

منبع عکس و الهام محتوا : دوره جذب همسر دلخواه

از زمانی که متولد شده ام، سعی کرده ام برای بنده های خوب خدا، مفید باشم. هر چه آموخته ام، تجربه کرده ام، و احساس کرده ام را با تو در میان خواهم گذاشت.

Prev Post

چه رابطه ای را باید تمام کرد ( 22 نشانه پسر بد )

Next Post

5 ویژگی دختران خوبی که اسیر پسران بد می شوند

12 نشانه عشق در پسر نسبت به دختر مورد علاقه

چطور انرژی های عشق گذشته مانع ازدواج تو می شود

چند نکته در رابطه با جذب پسران معروف و سلبریتی ها

حل مشکل های زندگی با عمل کردن به وصیت شهید نوید

سلام.من 4 سال پیش با یه دختر خانومی دوست بودم .باهم آشنا شدیم ازهمدیگه خوشمون اومد قرار خواستگاری گذاشتیم.بدی ماجرا اینکه جفت خانواده ها مخالف بودن .بنا به دلایل طولانی و به قول خودشون موجه .من بالاخره خانواده ام رو راضی کردم .اما اون خانوم نتونست.من رفتم پیش پدر اون خانوم تا ببینم مشکل اصلیش چیه.فهمیدم والدینش شخص دیگه ای رو در نظر دارن .من بیخیال نشدم . بازم به رابطه ام ادامه دادم .اونا هم دیدن دخترشون کوتاه نمیاد کارو به پلیس کشوندن.واقعا هیچ ترسی نداشتم تا اینکه اخرش پیام داد که نمیتونه و خسته شده و رفت .ناراحت و خسته بودم خیلی طول کشید تا اعتماد به نفسم رو دوباره برگردونم .تا اینکه دو هفته پیش بهم پیام داد و باهام قرار گذاشت و اینکه گفت بالاخره خونوادش رو راضی کرده و دوست داره سریع تر ازدواج کنیم.من برای این عجله ش شک کردم تا اینکه متوجه شدم ایشون حامله س .به ظاهر اون پسری که پدر ش در نظر داشته اونقدرا هم خوب در نیومده و متواری شده .این خانوم هم میگه بیشتر کارش تجاوز بوده و ایشون تمایلی نداشته و میگه نمیخوان شکایت کنن چون پای آبروشون در میونه و دستشون هم به طرف که نمیرسه و این خانوم هم دوست ندارن بچشون رو بندازن.میگه گناهه و اینا .پس اومدن سراغ من .من الان موندم چیکار کنم هیچ وقت برای چنین اوضاعی حتی فکر هم نکرده بودم.بین عقل و احساسم گیر کردم.نمیدونم دختره راست میگه یا دروغ .نمیدونم اگه بگم آره چه اتفاقایی بعدش ممکنه بیوفته.نمیدونم چه مسئولیت هایی رو باید قبول کنم.نمیدونم اگه بگم نه برای دختری که دوستش دارم چه اتفاقی میوفته.هیچی نمیدونم.سه روزه که فقط دارم دیازپام میخورم.رویی هم ندارم که بتونم این حرفا رو پیش یه مشاور حضوری بزنم .برا همین اینجا رو پیدا کردم . لطفا بهم جواب بدید

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

دو × 1 =

هرگونه استفاده از محتوای شادزیستی در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و کانال ها، موجب بدهکاری شرعی و عرفی است و پیگرد قانونی دارد. به تلاش های یکدیگر احترام بگذاریم.

پر بحث ترین ها

13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد

از کجا بدانم عشق سابقم هنوز دوستم دارد؟ ( 13 نشانه بازگشت معشوق)

تمام ترفندهای جذب مرد و وابسته کردن مردان به خود

49 نشانه تنفر پسر از دختر که مستقیما به زبان نمی آورد

Welcome, Login to your account.

9 × = سی شش

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

7 − = شش

 

 

 

 

با چطور پسری ازدواج کنیم

عده زیادی از دختران برای همرنگی با دوستان و فاصله گرفتن از سنت ها، به درخواست های دوستی پاسخ مثبت می دهند و امیدوارند که این دوستی به ازدواج ختم شود.

 

ازدواج های امروزی، فرد محور تر است. یعنی دختر و پسر پیش از آنکه پای خانواده ها به میان بیاید، تصمیم به شناخت همدیگر می گیرند و وقتی مطمئن شدند این آشنایی عاقبت خوبی در پی خواهد داشت، ماجرا را رسمی و علنی می کنند. این آشنایی برای عده ای جدی است و برای عده ای بیشتر فرم دوستی های گذرا را دارد که شاید به ازدواج ختم شود و شاید هم نه!

 

تفاوتی که بیشتر در دختران و پسران در اوایل جوانی به جشم می خورد در مورد هدف از رابطه دوستی با جنس مخالف است. دختران معمولا تصور می کنند که برای یافتن همسر مناسب باید در یک رابطه احساسی با پسران دخیل شوند. اما واقعیت این است که در اکثر مواقع پسرانی طالب ارتباط دراز مدت، پنهانی، و احساسی و عاطفی با دختران هستند که شرایط ازدواج را ندارند و مایلند این خلاء را با یک رابطه دوستانه با یک یا چند دختر پر کنند و برای این کار از دادن قول ازدواج ابایی ندارند.

 

عده زیادی از دختران برای همرنگی با دوستان و فاصله گرفتن از سنت ها، به درخواست های دوستی پاسخ مثبت می دهند و امیدوارند که این دوستی به ازدواج ختم شود. در این شرایط، طولانی شدن دوستی، عمق گرفتن آن و نزدیک شدن بسیار زیاد دختر و پسر به هم، برای دختران معنای قطعی شدن ازدواج را دارد. مثلا دختر خانمی فکر می کند حالا که 6 سال با یک نفر دوست بوده، امکان ندارد بتواند بدون او زندگی کند و بی شک طرف مقابل هم او را برای ازدواج در نظر دارد. این در حالی است که از نگاه پسرها ( اگر نگوییم همه، باید بگوییم اکثریت قریب به اتفاق آنها ) طولانی شدن یک رابطه دوستی که خانواده ها از آن اطلاع ندارند، به معنی گذرا بودن آن رابطه است و به محض فراهم شدن شرایط ازدواجشان، یا به محض آنکه با فردی موجه تر و مناسب تر از شما رو به رو شوند، رابطه دوستی شان را خاتمه می دهند.

 

راه چاره چیست؟

 

1 – بدون پنهان کاری و وعده و وعید باید موضوع را با خانواده ها در میان بگذارید.

 

2 – بهتر است علنی شدن رابطه در روزهای اول آشنایی باشد در غیر این صورت حداقل یک ماه بعد از آشنایی و کسب شناخت مقدماتی از همدیگر موضوع را به خانواده ها اطلاع داده و بقیه شناخت تان را به دوران نامزدی رسمی یا غیر رسمی واگذار کنید.

 

3 – اگر شرایط یکی از طرفین برای ازدواج یا رسمی شدن نامزدی آماده نیست، از همان ابتدا موعدی را برای علنی کردن رابطه مشخص کنید. مثلا دو ماه، سه ماه یا 6 ماه بعد. متناسب با این موعدی که در نظر گرفته اید، شدت و عمق رابطه یا میزان دیدارها و صحبت ها را تنظیم کنید تا رابطه تان همیشه تحت کنترلتان باشد و زیادی عمیق نشود.

 

به این مردان اعتماد نکنید

 

کسانی که از دوران آشنایی چنین رفتارهایی دارند، نه تنها قابل اعتماد نیستند، بلکه شما را برای ازدواج هم در نظر ندارند:

 

1 – به جای شناخت منطقی شما، سراغ جنبه های احساسی رابطه می رود.

 

2 – از آشنایی با خانواده شما طفره می رود.

 

3 – عفت را زیر پا می گذارد، درخواست های نامشروع دارد یا درباره مسائل جنسی، تحریک کننده و نا متعارف با شما صحبت می کند.

 

4 – مایل است آشنایی تان طولانی شود و برای آن زمان مشخصی را اعلام نمی کند.

 

5 – به شما می گوید که درگیر یک رابطه اجباری شده و خانواده اش دختر دیگری را برای او در نظر گرفته اند اما او مایل است از او فرار کند و شما را به همسری برگزیند.

 

6 – هر روز یک بهانه برای علنی کردن رابطه دارد و امروز و فردا می کند: درسم تمام شود، سربازی بروم، کار پیدا کنم، پس انداز داشته باشم، موافقت خانواده را جلب کنم و…

منبع : hamshahrionline.ir

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن


بهترین قیمت بلیط اتوبوس-خریدآنلاین

با چطور پسری ازدواج کنیم

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی

ساخت و تعمیر دندانهای مصنوعی با قیمت مناسب


واسه همه چی جا هست!

تهیه اینترنتی بلیط اتوبوسVIPبه قیمت ارزان


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


با هواپیما هم میشه ارزون سفر کرد!

اجاره ویلاهای لوکس شمال لب دریا باقیمت خوب


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


لاغری موضعی با لیزر


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

با چطور پسری ازدواج کنیم
با چطور پسری ازدواج کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *