دکتر روانپزشک خیابان پاسداران

 
helpkade
دکتر روانپزشک خیابان پاسداران
دکتر روانپزشک خیابان پاسداران

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال آماده سازی بهترین نتایج برای شما 😍 است

دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

دکتر روانپزشک خیابان پاسداران

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

مشاهده پروفایل

روان پزشکی یک تخصص پزشکی است که شامل درمان اختلالات روانی است . روانپزشکان ، پزشكانی هستند كه بیمارانی را كه دارای مشكل سلامتی موقت یا مزمن روانی هستند را تشخیص و درمان می كنند .

بر خلاف باور عمومی ، روانپزشکان فقط افرادی را که “دیوانه” یا “بی عقل” نامیده می شوند ، را درمان نمی کنند . این یک تصور غلط و تحریف حقیقت است ، زیرا افرادی که از وهم و خیال رنج می برند ، فقط بخش کوچکی از بیماران روانپزشکی را تشکیل می دهند . در واقع ، بسیاری از افراد دارای شرایط مرزی یا موقت روانپزشکی هستند که ممکن است به طور موثر درمان شوند ، و در نتیجه بهبود کامل بیمار میسر شود .

 

1. اگر چه مشکل اصلی در مغز است ، اما برخلاف متخصصان مغز و اعصاب ، روانپزشکان به اختلالات ساختاری مانند صرع ، عوارض سکته مغزی یا سرطان مغز نمی پردازند . با این حال ، این اختلالات همچنین ممکن است علائم روانپزشکی و تغییرات روانی در برخی از بیماران را به دنبال داشته باشد ، که مستلزم توانایی تشخیص و درمان مناسب است .

2. روانپزشکان نیاز به درک بسیار خوبی از روانشناسی اولیه دارند و باید مهارتهای روان درمانی را برای تأثیر بر اختلال بیمار با داروهای کمتری داشته باشند . در واقع ، بسیاری از اختلالات روانپزشکی مانند افسردگی ، اضطراب و ترس های خاص ممکن است به طور موثر از طریق روان درمانی درمان شوند . دارو در روانپزشکی تنها زمانی استفاده می شود که مشاوره و درمان نتواند نتایج قابل توجهی ایجاد کند .

3. روانپزشکان انواع مختلفی از اختلالات روانی را که علائم خفیف و ملایم و شدید و مزمن دارند ، درمان می کنند . به عنوان مثال ، افسردگی ، که یک اختلال روانی است که احساس غم و ناراحتی شدید و عدم انگیزه را شامل می شود ، می تواند به طور موثر از طریق روان درمانی درمان شود و در همه موارد دارو مورد نیاز نیست.

 

بهترین روانپزشک در تهران |  روانپزشک خوب در تهران 

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به خانه پزشکان می باشد. طراحی سایت حرفه ای توسط وب 24 و سئو توسط سئو 24

به دنبال دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در تهران هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در تهران, بهترین روانپزشک در تهران, بهترین فوق تخصص روانپزشک در تهران, بهترین مراکز روانپزشکی در تهران, زوج درمانی در تهران, دکتر روانکاوی در تهران, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در تهران, روانپزشک عالی در تهران, مشاور ازدواج در تهران, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در تهران

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

دکتر روانپزشک خیابان پاسداران

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

کسب و کار خود را در بهترینو ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

با فعالسازی تبلیغات تعداد بازدید‌های روزانه خود را افزایش داده و کسب و کارتان را رونق دهید!

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانپزشک کیست؟

روانپزشک، فردی است که در زمینه سلامت روان تخصص دارد. تشخیص و درمان افراد مبتلا به بیماری‌های روانی در تخصص آنها است. آنها درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی انسان داشته و به خوبی با ارتباط این دو آشنا هستند. روانپزشکان به بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، افسردگی، اختلال دوقطبی، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می‌کنند.

روانپزشکان چه کاری انجام می‌دهند؟

روانپزشکان علائم روانی و جسمی شما را ارزیابی می‌کنند. آنها مشکل شما را تشخیص می‌دهند و با همکاری متقابل، طرحی برای درمان شما ارائه می‌دهند. روانپزشکان، درمان روانشناختی ارائه می‌دهند، دارو تجویز می‌کنند و از الکتروشوک برای درمان کمک می‌گیرند.دکتر روانپزشک خیابان پاسداران

روانپزشک برای درمان از اقدامات زیر استفاده می‌کند:

روانپزشک به چه کاری می‌آید؟

اگر سلامت روانی شما با مشکلات زیر روبرو شده است، به یک روانپزشک نیاز دارید:

دلایل متداول برای مراجعه به روانپزشک عبارتند از:

روانپزشکان چه درمان‎‌هایی را ارائه می‌دهند؟

آنها همچنین توصیه هایی در خصوص رژیم غذایی، خواب و غیره ارائه می‌دهند که به بازیابی بیمار کمک می‌کند. اطلاعاتی که آنها در مورد وضعیت بیمار ارائه می‌کنند، نقش به سزایی در شناخت علائم و درمان آنها دارد. روانپزشک تنها از درمان‌هایی استفاده می‌کند که سلامت و اثربخشی آنها ثابت شده باشد.

روانپزشکان توضیح می‌دهند که:

موافقت با شیوه درمان پیشنهادی پزشک، به شما بستگی دارد.

روانپزشکان چه تحصیلاتی دارند؟

روانپزشکان حداقل 11 سال یا بیشتر آموزش می‌بینند. آنها ابتدا در دانشگاه مدرک پزشکی می‌گیرند. سپس، حداقل 1 یا 2 سال دیگر در بیمارستان آموزش می‌بینند. در ادامه، برای آنکه به یک روانپزشک تبدیل شوند، باید 5 سال آموزش ویژه ببینند.

روانپزشکان کجا کار می‌کنند؟

روانپزشکان در بیمارستان‌های عمومی و خصوصی، مؤسسات خدمات بهداشت روانی و مطب‌های خصوصی کار می‌کنند. آنها همچنین در زمینه‌های تحقیقاتی، مشاوره امور حقوقی و تدریس نیز فعالیت دارند. این یعنی آنها در ادارات دولتی، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها کار می‌کنند.

بسیاری از روانپزشکان چندین شغل مختلف دارند. آنها ممکن است بخشی از روز را در یک بیمارستان عمومی باشند و باقی روز را به صورت خصوصی کار کنند.

زمینه‌های فوق تخصص در روانپزشکی

برخی روانپزشکان بر یک زمینه خاص تمرکز دارند؛ برای مثال:

دکتر حسین فوده 

دکتر کامران داودی راد 

دکتر جواد گل میرزایی 

دکتر مهدی رفیعی 

دکتر محمد حسین دانشورپور 

دکتر علی کربلایی 

دکتر بهاره فروزش 

دکتر کامران عسکری 

دکتر پیمان حسنی ابهریان 

دکتر فاطمه رستم خانی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

این سایت صرفاً برای اطلاع‌رسانی کاربران است. لذا هرگونه استفاده‌ی تجاری و تبلیغاتی از محتویات آن ممنوع است و پیگیرد قانونی دارد.

برترین‌ها هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی‌های موجود در سایت ندارد. قبل از اقدام به استفاده از خدمات، اطمینان کافی را حاصل نمایید.

کاربران آنلاین :

بازدید کل :
۵۶۰,۰۷۴,۷۷۹
دکتر روانپزشک خیابان پاسداران

بازدید دیروز سایت :
۲۹۱,۸۶۳

متاسفانه نوبت دهی اینترنتی برای این پزشک فعال نمی باشد

هر زمان نوبت دهی اینترنتی فعال شد به من خبر بده

متخصص روانپزشکی (اعصاب و روان) در تهران

متخصص روانپزشکی (اعصاب و روان)

متخصص روانپزشکی (اعصاب و روان)

دکتر روانپزشک خیابان پاسداران

متخصص روانپزشکی (اعصاب و روان)

متخصص روانپزشکی (اعصاب و روان)

مقالات :

آخرین نظرات داده شده برای دکتر کامبیز سلیمانی

با توجه به اینکه درج مشروح نظرات منفی در مورد پزشکان محترم مستلزم سند معتبر میباشد، لذا در سایت سلامتی 24 نظرات منفی افراد فقط با جمله «عدم رضایت» نمایش داده می‌شود.

سلامتی24 ارائه دهنده خدمات نوبت دهی آنلاین پزشکان و تسهیل کننده ارتباط بین پزشک و بیمار بوده و اطلاعات کاملی نظیر آدرس و شماره تلفن و همچنین تخصص ها ، سوابق و تجربیات پزشکان و نظرات مراجعه کنندگان را نمایش می دهد.

لیست کاملی از تخصص های مختلف وجود دارد که متخصص تمرینات ورزشی ، متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) ، متخصص بیماری های چشمی (چشم پزشک) ، متخصص تغذیه ، متخصص قلب و عروق ، روانپزشک و متخصص بیماری های روانپزشکی ، روانشناس و مشاور ، متخصص گوش و حلق و بینی ، متخصص اطفال ، متخصص زیبایی و متخصص ارتوپدی ، متخصص زنان و زایمان و بیماری های پوستی ، متخصص بیماری های ادراری و تناسلی ، دندانپزشک و روماتولوژیست ، جراح و متخصص بیماری های داخلی تعدادی از این تخصص ها هستند.

علاوه بر اطلاعات پزشکان و امکان دریافت نوبت ویزیت حضوری و یا مشاوره تلفنی ، اطلاعات درمانگاه ها ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه و کلینیک و همچنین داروخانه ها گردآوری شده و کاربران می توانند در هر زمان و مکانی از این اطلاعات استفاده کنند.

مرجع اطلاعات دارو ها در سایت سلامتی24 کامل ترین منبع اطلاعات دارویی بوده و کاربران می توانند برای اطلاع از موارد مصرف دارو ، عوارض جانبی ، تداخلات دارویی ، موارد منع مصرف و … از بخش داروها در سایت سلامتی24 کسب اطلاعات نمایند.

تجربه شما در رابطه با دکتر کامبیز سلیمانی چیست ؟

نظر شما به دیگر بیماران کمک میکند

چه ‌مشکلی ‌داشتید و چه ‌نتیجه‌ای حاصل ‌شد؟

کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه سلامتی 24 می باشد. هرگونه کپی برداری از محتوا و طرح های بکار رفته در سایت، طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت.

دکتر روانپزشک خیابان پاسداران
دکتر روانپزشک خیابان پاسداران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *