چطور نامزدم را دیوانه خودم کنم

 
helpkade
چطور نامزدم را دیوانه خودم کنم
چطور نامزدم را دیوانه خودم کنم

چطوری نامزدم را عاشق و وابسته خود کنم؟ چطور دوست پسرمو عاشق خودم کنم؟ روش های جذب یک پسر چیست؟ چگونه شوهرم را به خودم وابسته کنم؟ اگر شما خانمی باشید که مردی را دوست دارید حتما این سوالات را از خود میپرسید. در ادامه با سوربان همراه باشید تا راههای را برای جذب مرد مورد علاقتان به شما نشان دهیم.


شروع یک رابطه جدید همیشه بهترین قسمت آن است. آن شور و هیجان اولیه هیچوقت تکرار نخواهد شد. اما آیا می توانید کاری کنید که آن شور و شوق را برای همیشه نگه دارید؟ آیا می توانید کاری کنید که هر روزی که می گذرد بیشتر دوستتان داشته باشد؟ چطور می توانید کاری کنید که همیشه به شما فکر کند؟ شاید چشمش را گرفته باشید، اما آیا می توانید مطمئن باشید بطور دائمی مال شما شود؟ چطور می توانید کاری کنید که همیشه شما را بخواهد و برای آنچه که هستید دوستتان داشته باشد؟
مردها تک بعدی تر از زن ها هستند. یا شاید هم چیزها را آنطور که ما می بینیم نمی بینند.
در زندگی مردها هر موقعیت نمی تواند میلیون ها جایگزین یکسان داشته باشد.
برای آنها، زنگ نزدن شما خیلی ساده به این معنی است که سرتان شلوغ است و هیچوقت تصور نخواهد کرد که علاقه ای به او ندارید.
بنابراین کار شما این است که او را مجذوب خود نگه دارید و کاری کنید که همیشه شما را بخواهد.
با چه سلاحی؟ با اعتمادبه نفس و کنترلتان. ما به شما می گوییم چطور او را بدون هیچ تلاشی مجذوب خودتان نگه دارید.


1 – سر خود را شلوغ کنید
هیچوقت نباید طوری نشان دهید که انگار نشسته اید کنار تلفن و منتظر زنگ او هستید، حتی اگر واقعاً اینطور باشد! برای اینکه حواستان را پرت کنید، بیرون بروید، با دوستانتان معاشرت کنید، سرگرمی برای خود داشته باشید.
و دقت کنید که حتماً او از فعالیت های شما باخبر باشد و بداند که سرتان شلوغ است. این کار نه تنها او را مجذوب شما نگه می‌دارد، باعث می شود وقتی برای او وقت می گذارید کلی متشکرتان باشد!چطور نامزدم را دیوانه خودم کنم

2 – هیچوقت نشان ندهید که اذیت می شوید
بزرگترین اشتباهی که اکثر خانم ها مرتکب می شوند این است که مدام شکایت می کنند که « چرا دیشب دیروز فلان موقع به من زنگ نزدی؟ » اینجور سوال ها به جای اینکه باعث شود بیشتر دوستتان داشته باشد، فقط او را دورتر می کند. اینکه بگویید، « قبلاًها اینکار را می کردی » حتی اوضاع را بدتر هم می کند. یادتان باشد، مردها از سوال و جواب کردن در رابطه متنفر هستند.
در ابتدای هر رابطه، شور و هیجان در بالاترین حد است و این باعث می شود همیشه دنبالتان باشد. اما رابطه هم مثل هر چیز دیگری پیش می رود و به مرحله ای می رسد که هر دوی شما با هم راحت تر می شوید و این یعنی لازم نیست دیگر هر چند ساعت یکبار به هم زنگ بزنید تا احساس کنید هم را دوست دارید.

3 – احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید
اگر می خواهید بدانید که چطور او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، لباسی بپوشید که خودتان از آن خیلی خوشتان می آید و احساس می کنید جذاب می شوید. وقتی خودتان احساس جذاب بودن کنید، مطمئن باشید در ظاهرتان تاثیر می گذارد.

4 – به ظاهرتان توجه کنید
شاید سطحی به نظر برسد اما برای گذاشتن اولین تاثیر یا تاثیرات بر روی طرف مقابل الزامی است. خیلی باید از رابطه تان بگذرد تا بگذارید شما را در لباسی معمولی یا بدون آرایش ببیند.


5 – پیش قدم شوید
سرسخت بودن را فراموش کنید و خیلی وقت ها خودتان پیش قدم شوید. اما نباید این کار را همیشه تکرار کنید. برای اینکه او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، باید علایق او را در نهایت نگه دارید. پس برایش یادداشت بگذارید و از او بخواهید که در فلان روز همدیگر را ملاقات کنید.

6 – به غریزه اش رسیدگی کنید
این کاملاً بدیهی است. با تحسین کردن او، چه از ظاهرش و چه از شخصیتش، ایجاد ارتباط چشمی و نگاه های نافذ، احساساتش را شکوفا کنید.
ممکن است مردی به شما بگوید که به کمی فضا نیاز دارد و اینکه دوست دارد بدون اینکه به نامزدش فکر کند، زمانی را به خود و دوستان هم جنس خود اختصاص دهد اما این همیشه درست نیست. می توانید این را پذیرفته و بگذرید. و یا کاری کنید که بدون اینکه حتی از او بخواهید، شما را بخواهد و همیشه دنبالتان باشد.فقط کافی است که دختری با اعتماد به نفس به نظر برسید و طوری وانمود کنید که خیلی به حضور او نیاز ندارید.
اگر این نکات را رعایت کنید، خیلی زود می بینید که چطور او را شیفته خود می کنید و همیشه به دنبال خود می کشانید.

7- صادق باشید و مستقیم صحبت کنید
 هیچ چیز بهتر از صداقت نیست. حرف دلتان را بزنید. بسیاری از زنان انتظار دارند نامزدشان ذهنشان را بخواند و یا آن چیزی که دلشان می خواهد را خودش ” کشف ” کند. ما نمی توانیم ذهن شما را بخوانیم. صادق بودن بهترین کمک برای یک رابطه است.



8-با شوهرتان مثل یک پادشاه رفتار کنید

 الان دختران فریاد می کشند “چرا اول او با من مثل یک ملکه رفتار نکنه؟”  اگر به دنبال نتایج مطلوبتان هستید اول شما باید شروع کنید. دست از خودخواهی و سرزنش کردن نامزدتان بکشید. اگر شما واقعا با نامزدتان مثل یک پادشاه رفتار کنید، او کنار شما احساس میکند که یک شاه است – این احساس اعتیاد آور است. بنابراین، او به شما معتاد می شود و هر کاری انجام می دهد تا شما را نگه دارد. خانم ها، این یک فرمول برای نگه داشتن نامزدتان و وابسته کردن اوست. با او مانند یک پادشاه رفتار کن ده برابر او با شما مثل یک ملکه رفتار خواهد کرد.


9- به نامزدتان فضا و آزادی بدهید

بسیاری از مردان وقتی زمان زیادی با زنی هستند احساس می کنند که در یک “قفس” قرار گرفته اند. در عوض، به او اجازه دهید احساس آزادی کند و آزاد باشد، لازم نیست هر بار که جایی می رود یا کاری انجام می هد از او بازجویی کنید. اعتماد اساس یک رابطه خوب است . بهترین راه برای حفظ نامزدتان این است که به او اعتماد داشته باشید. به او اجازه دهید فضا و وقت آزاد برای خود داشته باشد. مطمئنا با این کار شما او هم زمانی که با هم هستید خیلی بیشتر از شما قدردانی میکند. بهترین راه برای نگه داشتن یک پسر قبل یا بعد از عقد این است که درب را برایش باز بگذارید که هر وقت خواست شما را ترک کند.


گردآوری و تنظیم: سوربان

ممنون از کمکتون واقعا عالی و کار ساز بود.

خدا رو شکر، از این بابت خیلی خوشحال شدیم.

سلام خسته نباشید منو نامزدم خیلی سر هر مساعلی دعوا داریم
خیلی ردش حساسم و به خاطر اون خیلی به هم گیر میدیم مثلا بیرون رفتنامون انلاین شدنامون …….میشه کمکم کنید

بهترین و آموزنده ترین است

ممنونم از انرژی مثبتتون دوست عزیز.

سلام دوستان من و نامزدم ۲ سال نامزدیم. اون عصلن به من توجه نمی کنه. همش با دوستاش میگرده. اس میدم جواب نمی ده زنگ می زنم جواب نمی ده. وقت به مادرش پدرش خواهر برادرش بیرون می ره. باهاشون زنگ می زنه حرف می زنه انگار نامزد نداره. اصلن به فک من نیست. همش دوا می کنیم الانم ۳ هفته ست با هم قهریم. میگه می خوام جدا شم. تو رو خدا کمک کنید

من 18 سالمه 1 ساله که عقد کردم ما عاشق همدیگه بودیم ولی سر یه موضوعی بین من و نامزدم بهم خورد حتی به طلاق هم کشید ولی داخل دادگاه کلی ابراز پشیمونی کرد و منم چون دوسش داشتم دیگه دنبال طلاق نرفتم ولی الان سه ماهه که نه من میرم پیشش نه اون میاد پیشم اولش خیلی بهم زنگ میزد میگف بیا پیشم ولی الان دیگه تا من بهش زنگ نزنم زنگ نمیزنه میگه دوست دارم ولی بازم بهم بیتوجهی میکنه یهو غیب میشه بعد چند روز پیداش میشه

خیلی خوب بود من 2 ماهه عقدم اولا خوب بهم زنگ میزد پیام میداد اما الا بهم زنگ و پیام نمیده فقط خودم پیام میدم و میزنگم

بسیار بسیار مفید و مؤثر بود ممنونم ازتون

ممنون از لطف شما دوست عزیز.

ممنون خیلی خوب بود دقیقا چیزایی بود ک باید میدونستم

ممنون از لطف شما دوست عزیز.

خوب

سلام من یک سالو نیم نامزدم اول باهم خیلی خوب بودم. به هم خیلی اهمیت می دادیم. بعد تا من پیام یا زنگ نزنم. اون نمیزنه به نظرتون چیکار کنم؟

خیلی ممنون عالی بود…

مرسی از لطفتون دوست عزیز.

عااااالی از این بهتر نمیشه

مرسی از محبت و لطفتون دوست عزیز.

عالی

عالييييييي. واقعااا ممنون عالی بود

خیلی ممنونم از لطف شما سیمای عزیز

کاش یکم بیشتر بهم توجه کن خودش بهم زنگ بزنه.

چطور نامزدم را دیوانه خودم کنم

من ۱۶سالم این ۸ماه که نامزدی کردم اوایل نامزدم برام وقت میذاشت. الان هیچ اگه یه هفته بهش زنگ نمیزنم من فراموش میکنم چکار کنم؟

من ۱۷ سالمه و نامزدم ۱۵ سالشه ما دو ماهه نامزد کردیم اما الان نمیدونم چرا وقتی ازش دورم حس دلتنگی میکنم و دوست دارم کنارش باشم اما وقتی میرم کنارش دو کلمه حرف میزنم یه حرفی یا یه حرکتی میکنه که خیلی مزنه تو ذوقم و ازش دل زده میشم لطفا بهم یه راه نشون بدین و رابطمونو نجات بدین….

سلام منم ۱۵ سالمه تقریبا ۸ ماهه نامزدم ..اوایل نامزدیمون باهام خوب بود دوسم داش برام وق میذاشت ولی الان دیگه نه همش لا دوستاشه یا باشگاه هستش بهم توجه نمیکنه به نظرتون چیکا کنم؟

حرف نداشت

ممنون از مهر شما دوست عزیز.

نامزد من خیلی با دوستاش میره بیرون و وقتی که من بهش میگم یکم برای منم وقت بزار ناراحت میشه قهر میکنه به نظرتون باید چیکار کنم؟

خیلی عالی ،حرفای خوب و کاملا درستی رو متذکر شدین
من با نامزدم مشکلی ندارم خدارو شکر و شش ماهه که نامزدم فقط خواستم به معلوماتم افزایش بدم و خوب‌تر جلو برم

عالی

ممنون از شما دوست عزیز.

سلام من ۱۷ سالمه ۴ ماهه نامزدم. نامزدم ۲ ماهه اول خیلی خوب بیش از اندازه خوشبخت بودم ولی بعدش حس میکنم باهام طرد شده هی دعوا میکنیم. الانم دو هفتس ازش خبری ندارم.چی کار کنم ولی به همه هم میگه من دوسش دارم ولش هم نمیکنم؟؟!!؟؟

سلام من مهدیه هستم ۱۳ ساله ۱۰ ماهه نامزد کردیم الانم می خوان عروسی مو بگیرن

سلام. من ۲۰ سالمه ۲۰روزه عقد کردم، روزهای اول دوسش نداشتم شوهرم رو ولی الان عاشقشم چون یه مرد واقعیه. واقعا عاشقمه. دعا کنین تا ابد اینطور بمونیم

ایشالا تا ابد عشقتون جاوید بمونه

خوب بود

سلام. من یه دو ماه میشه نامزدات کردم. مشکلم اینکه اصلا نمیتونم پیشش حرف بزنم. نه فقط پیش اون پیش هیچ کسی نمیتونم حرف بزنم. مثلا توی جمع کلا قفل میکنم. بنظرم این موضوع باعث سردی رابطمون شده اگه شما راهی بلدین لطفلا راهنمایی کنید چطور باشم؟

سلام من ۱ ماهه نامزدم سر یه مشکلی دعوا کردیم، الان هم من فک میکنم اون دوسم نداره و هم اون این فکرو میکنه. یکم سرد شدیم همش سر کاره. میگم بریم بیرون؟ میگه اخر هفته میگ باید کار کنم. میگم من مهمم یا کار میگه کار، کار نباشه توام نیسی

عالی

تشكر از معلوماتتان

ممنون از لطف شما مريم عزیز.

با ما بهترین بازدهی تبلیغات رپورتاژ را تجربه کنید:

سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و دفتر عقد، تالار و باغ عروسی، دسته گل عروس، سفره عقد، مزون عروس، کیک عروسی، آتلیه عروس و … را دربر می گیرد. این سایت تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات خدمات عروسی انتخاب را برای زوج های جوان آسان کند.


تمامی حقوق این وبسایت متعلق به سوربان می باشد و هرگونه کپی و نقل قول با لینک مستقیم امکان پذیر است.

 مسئولیت آگهی در سوربان بر عهده آگهی دهنده می باشد.

در یک رابطه ازدواج، لحظاتی وجود دارد که تنش‌ها می‌توانند بالا بگیرند و فاصله‌ی میان دو طرف ممکن است زیاد شود. بسیاری از عوامل، مانند استرس، خستگی و عدم علاقه، می‌توانند رابطه و زندگی شما را تحت تاثیر قرار بدهند. اگر احساس می‌کنید باید نفس تازه‌ای به زندگی مشترک‌تان بدهید یا اگر فقط دوست دارید چنین کاری کنید، زنده کردن روابط عاشقانه را امتحان کنید. اگر اعتماد در رابطه‌تان از بین رفته‌است، سعی کنید آن را از نو بسازید! در این نوشتار به این سوال شما که چطور شوهرم را عاشق خودم کنم پاسخ می دهیم و روشهای عالی و منحصر به فرد برای داشتن یک زندگی شاد و عاشقانه را به شما آموزش می دهیم.

از شوهرتان بخواهید که از خانه بیرون بزند. او را به شام ​​یا شام و سینما ببرید. برنامه‌ی پیک نیک بریزید و کل روز را کنار هم خوش بگذرانید. از او بخواهید که در یک روز کاری با شما قرار ناهار بگذارد یا در یک آخر هفته‌ی ملال‌آور هر دو با هم سوار دوچرخه شوید و برای صرف صبحانه بیرون بروید. به او به طور واضح بگویید که در واقع با هم قرار گذاشته‌اید: و هیچ کس دیگری حتی بچه‌ها هم دعوت نیستند!

* لباس زیبا بپوشید و خودتان را بیارایید. برای رویدادهایی که در آن‌ها لازم است لباس‌های معمول‌تان را تغییر بدهید، برنامه‌ریزی کنید. این رویداد می‌تواند رفتن به رستوران و صرف یک شام عاشقانه، صرف قهوه در یک کافه یا یک رویداد دارای علت باشد. حتی می‌توانید با هم بدوید یا دوچرخه‌سواری کنید!

مطلب مرتبط: چطور زنم را عاشق خودم کنم: ۱۵ راه عالی برای یک زندگی شاد و آرامچطور نامزدم را دیوانه خودم کنم

زوج‌ها به هزار و یک دلیل داشتن رابطه‌ی جنسی منظم را فراموش می‌کنند. شیوه‌ی داشتن رابطه‌ی جنسی در اولین روزهای ازدواج، لزوما به شما آموزش نمی‌دهد که زندگی جنسی خود را بعدها چگونه حفظ کنید. برای داشتن رابطه‌ی جنسی برنامه‌ریزی زمانی داشته باشید و حتی در مورد شیوه‌ی انجام رابطه فکر کنید. اگر همیشه شب‌ها نزدیکی دارید، اما اکنون خیلی خسته شده‌اید، انجام رابطه را در طول روز امتحان کنید.

– با هم دوش بگیرید، یا قبل از شام زمانی را در رختخواب بگذرنید.

– به خودتان لذت بدهید. در مورد چیزی که در شما باعث رسیدن به ارگاسم می‌شود و آن‌چه  در شما درد و ناراحتی ایجاد می‌کند، صادق باشید. آن‌چه دوست دارید را از شریک زندگی‌تان بخواهید: از خود گذشتگی، رابطه‌ی جنسی را از بین می‌برد.

– از همسرتان بپرسید که چه چیزی را در رابطه دوست دارد و به نوبت خواسته‌های یکدیگر را ارضا کنید.

– با او قرار بگذارید و یک سری جزئیات خلاقانه را با هم برنامه‌ریزی کنید (شمع، لباس‌های خاص و متفاوت، امتحان کردن کاری جدید).

– داشتن برنامه، سبب می‌شود که زودتر از موعد هیجان‌زده شوید.

– برنامه‌ها را به دقت دنبال کنید! در غیر این صورت برنامه‌ریزی هیچ فایده‌ای ندارد.

مطلب مرتبط: احترام به همسر :۲۵ شیوه که به شریک زندگی تان احترام بگذارید

هرگز صمیمیتی را که در اثر تماس فیزیکی ایجاد می‌شود، دست کم نگیرید. خواه زندگی جنسی شما شکوفا ‌شود و خواه نه، بدن‌های شما باید راهی برای نزدیک شدن به یکدیگر داشته باشند. هنگامی که شوهرتان به اتاق می‌آید، وقتی دنبال دلگرمی است، یا بدون هیچ دلیلی و هر زمانی که پیش آمد او را در آغوش بگیرید. پشتش یا هر بخشی از بدن‌اش را که درد دارد، ماساژ بدهید.

– وقتی یکی از شما خانه را ترک می‌کند، بوسه‌ی خداحافظی داشته باشید، و پس از بازگشت باز هم یکدیگر را ببوسید.

– همدیگر را بیارایید. به او پیشنهاد بدهید که می‌توانید اگر دوست دارد موهای‌اش را شانه بزنید. لوسیون یا کرم ضد آفتاب برای‌اش بزنید. از او بخواهید زیپ لباس‌تان را بالا بکشد و شما هم کراوات او را ببندید.

– هنگام صحبت کردن با او حتما به چشم‌های‌اش نگاه کنید، چرا که این کار یک شیوه‌ی خوب برای داشتن ارتباط حسی است.

مطلب مرتبط: ۱۹ ویژگی بهترین همسر‌مناسب برای شما

خارج شدن از فضاهای معمول به شما اجازه می‌دهد عادت‌های همیشگی‌تان را از بین ببرید. تعطیلات را با هم سپری کنید، و هیچ کس دیگری را همراه خودتان نبرید. اگر نمی‌توانید به مدت طولانی دور از خانه باشید، آخر هفته را سفر بروید یا فقط یک روز دور از خانه باشید. تعطیلاتی را برنامه‌ریزی کنید که برای‌تان بیش از حد استرس‌زا نباشد.

– به عنوان مثال، اگر یکی از شما تمام وقت برای رفتن به محل کار رانندگی می‌کند، اجازه ندهید که سفرتان هم با ماشین باشد. قطار یا هواپیما بگیرید یا به یک هتل محلی بروید.

– نوستالژی را در نظر داشته باشید. تعطیلات را به جایی بروید که هر دوی شما در آن زمان فوق‌العاده‌ای را سپری کرده‌اید. سعی نکنید همه چیز را دقیقا مثل همیشه انجام بدهید، بلکه کارهایی را انجام بدهید که هر دوی شما به شدت دوست دارید. درباره‌ی گذشته‌ها حرف بزنید و خاطرات جدید برای خودتان بسازید.

مطلب مرتبط: ۱۰ باید و نباید در مواجهه با خیانت‌همسر

ابراز قدردانی نسبت به شریک زندگی‌تان می‌تواند رابطه‌تان را به شدت تقویت کند. در مورد تمام چیزهایی که قدردان‌شان هستید فکر کنید: شخصیت او، کارهای او، کاری که او برای شما انجام می دهد. یک لحظه‌ی آرام پیدا کنید و به او بگویید دقیقا چه احساسی دارید. در صورتی که برای‌تان کمک‌کننده است، ابتدا افکارتان را بنویسید.

– برای تشکر از او به خصوص به خاطر کارهایی که برای شما انجام می‌دهد، تمرین کنید.

-دلایل قدردانی‌تان را شرح و بسط بدهید. ویژگی‌های دوست‌داشتنی او را که سبب شده با شما مهربان باشد، توضیح بدهید.

– به جای آن‌که فقط بگویید “ممنونم از این‌که شام را درست کردی. خیلی غذا را دوست داشتم!” بگویید “متشکرم که برای من شام درست کردی. متوجه هستم که تو به جای این‌که بابت بدعنق بودن من عصبانی شوی، درک کردی که خسته و گرسنه هستم. تو نه تنهل آشپز خوبی هستی، بلکه یک فرد واقعا باملاحظه هم هستی.”

– او را ستایش کنید. به این ترتیب جذابیت به رابطه‌ی شما باز می‌گردد.

مطلب مرتبط: ۶۲ حقیقت جالب در مورد خیانت کردن به همسر که نمی‌دانستید

هر روز زمانی را صرف توجه به یکدیگر کنید. دست کم یک ساعت در هفته را در کنار هم بگذرانید، و روی یکدیگر تمرکز کنید. مثلا می‌توانید غذا را در کنار هم صرف کنید، پیاده‌روی کنید، یا خیلی ساده بعد از این‌که بچه‌ها به رختخواب رفتند، زمانی را در کنار هم روی کاناپه بنشینید.

* صحبت در رابطه با برخی از موضوعات را در حین این‌که با هم هستید، ممنوع کنید. هرچیزی که معمولا در موردش حرف می‌زنید (کار، بچه‌ها، نگرانی‌های مرتبط با سلامتی، نگرانی‌های مالی دست کم باید در ۲۰ دقیقه‌ی ابتدایی زمانی که در کنار هم هستید ممنوع باشد. در مورد علاقمندی‌های مشترک‌تان، اهداف مشترک‌تان، اخبار، یا هر چیز دیگری غیر از نگرانی‌های روزمره‌تان صحبت کنید.

برای کلاس‌ها و مهارت‌های جدید با هم ثبت نام کنید، چیزهایی مانند آموزش یک زبان جدید یا سبک خاصی از آشپزی یا ورزش. به مکان‌هایی که قبل اصلا نرفته‌اید، بروید. سعی کنید به چیزی که هرگز انجام نداده‌اید فکر کنید و بعد همان را انجام بدهید. این نوآوری باعث می‌شود که رابطه‌ی شما جوان و تازه شود و به این ترتیب بتوانید جنبه‌های جدیدی را نیز در زندگی‌تان ببینید.

* با هم بازی کنید. زوج‌هایی که با هم بازی می‌کنند و سرگرمی‌های مشترک دارند، ازدواج بهتری هم دارند. زمستان‌ها با هم برف‌بازی کنید، گاهی یکدیگر را دست بیندازید و شوخی کنید، توپ بازی کنید و حتی جوک برای هم تعریف کنید!

گاهی اوقات شما چیزهایی را می‌بینید که شریک زندگی‌تان نمی‌بیند، و گاهی اوقات همسرتان کاری غیرمعمول یا نامناسب انجام می‌دهد. سعی کنید انتقاد کردن را به یک بار در روز محدود کنید. قبل از این‌که انتقادات‌تان را مطرح کنید، به این فکر ‌کنید که “آیا اصلا گفتن این حرف ارزش‌اش را دارد؟”

* هنگامی که شریک زندگی‌تان شکایت می‌کند، حرف‌های‌اش را گوش بدهید. به جای این‌که نصیحت‌اش کنید، همدردی‌تان را به او نشان بدهید. اگر شوهرتان خودش از شما خواست می‌توانید به او مشاوره بدهید یا اگر فکر می‌کند گیج شده و فکری به ذهن‌اش نمی‌رسد می‌توانید دیدگاه جدیدی را در اختیار او بگذارید، اما تنها در صورتی می‌توانید بهترین کار ممکن را انجام بدهید که خوب حرف‌های‌اش را گوش بدهید.

مطلب مرتبط: ۱۰ چیز که هر مرد از همسرش مخفی می کندچطور نامزدم را دیوانه خودم کنم

چیزهایی را که واقعا در رابطه‌تان از بین رفته‌اند از نو شروع کنید. اگر احساس می‌کنید که هیچ وقت با هم صحبت نمی‌کنید، یک گفتگو را شروع کنید. اگر سابقا همیشه بیرون می‌رفتید، از او بخواهید که باز هم گاهی بیرون بروید. شما شروع‌کننده باشید و او هم به همین منوال ادامه خواهد داد.

– اگر او متقابلا عملکردی از خود نشان نداد، می‌توانید از او مستقیما بخواهید. به عنوان مثال، اگر شما همیشه در طول تعطیلات خانوادگی عکس می‌گیرید و هرگز خودتان در عکس‌ها نیستید، این بار دوربین را به او بدهید.

– ابتدا خودتان دست به کار شوید، بعد از او بخواهید. و ناراحتی و خستگی‌تان را در مرحله‌ی سوم به زبان بیاورید. اگر احساس ناراحتی می‌کنید، به آرامی برای او توضیح بدهید.

مطلب مرتبط: ۷ راز زنان که می‌خواهند همسرانشان بدانند

اگر یکی از شما کاری انجام داده­ که به اعتماد متقابل میان‌تان آسیب وارد کرده‌است، صادقانه درباره‌ی آن صحبت کنید. تجربه‌تان را از خیانت بیان کنید و تلاش نکنید تا واکنش شوهرتان را تحت تاثیر قرار دهید.

* حرف‌های‌تان را در یک نامه بیان کنید. احساسات‌تان را مستقیما با نوشتن آن‌ها، منتقل کنید.

اگر شما دو نفر قرار است اعتماد میان‌تان را بازسازی کنید، فردی که در اشتباه است، باید عذرخواهی کند. اگر شما خیانت کرده‌اید، به او بگویید که متاسف هستید. اشتباه‌تان و تاثیری که روی او گذاشته‌اید را بر زبان بیاورید. بگویید که چرا اشتباه کرده‌اید و قول بدهید که هرگز این کار را تکرار نخواهید کرد.

* اگر او به شما خیانت کرد، صادقانه عذرخواهی کنید. اگر او حاضر به عذرخواهی نیست، پس آماده نیست که دوباره شما را دوست داشته باشد.

وقتی عذرخواهی انجام شد، در مورد مشکلی که در میان‌تان پیش آمده صحبت کنید. روی جزئیات دردناک متمرکز نشوید، اما حتما در مورد اتفاقی که رخ داده، دلایل آن و آسیب‌هایی که وارد کرده به اتفاق نظر برسید.

آن‌چه را که می‌خواهید در رابطه‌تان به وجود بیاید و رخ بدهد، بنویسید و همسرتان نیز باید همین کار را بکند. ممکن است متوجه شوید که هر دو تمایل دارید تغییراتی را اعمال کنید‍. تلاش برای بازگرداندن اعتماد می‌تواند تأثیر مثبتی داشته باشد و برخی از قسمت‌های رابطه‌تان را تقویت کند.

– اگر متوجه شدید که اهداف‌تان با هم متفاوت است، سعی کنید با هم سازگار شوید. به عنوان مثال، اگر شوهرتان دوست دارد که زمان بیش‌تری را با هم سپری کنید، در حالی که شما می‌خواهید زمان بیش‌تری را به تنهایی سپری کنید، سعی کنید برای هر دوی این‌ها برنامه‌ریزی کنید.

۵. به یک مشاور زوجین مراجعه کنید. یک درمانگر پیدا کنید که در برخورد با زوج‌هایی مثل شما تخصص دارد. اگر مشکل خیلی جدی بود، درمانگری را پیدا کنید که در امور درمانی زوجین متخصص باشد. اگر نمی‌توانید شوهرتان را به دیدار یک مشاور ببرید، خودتان نزد یک مشاور بروید.

منبع:wikihow

برچسب ها روابط زناشوییزندگی عاشقانهشوهرعشقهمسرچطور شوهرم را عاشق خودم کنمچطوری شوهرمو رام خودم کنمچطوری همسرم رو دیوونه خودم کنمچگونه توجه شوهرم را به خودم جلب کنمچگونه توجه شوهرم را جلب کنمچگونه شوهر را مطیع خود کنیمچگونه مردی را اسیر خود کنیمچگونه شوهرم را عاشق خود کنمچگونه شوهرم را جذب خانه کنم

جستجو در سایت

چگونه برای نامزدتان جذاب باشید،چطور نامزدم را جذب کنم و برای نامزدم جذاب باشم،چگونه برای نامزدم جذاب باشم،جذابیت برای نامزد،چگونه نامزدمان را جذب کنیم

فرقی ندارد آقا یا خانم همه در تلاشیم که نظر نامزدمان را به خود جلب کنیم و دوست داریم ما کانون توجه او باشیم،اکثر خانم ها و آقایان به اشتباه در ابتدای دوران نامزدی قصد دارند با در اصطلاح کلاس گذاشتن نامزد خود را جذب کنند ، اما حقیقت اینست که دیگر شما انتخاب شده اید پس باید بدانید  برای افرادی که قرار است با آنها روابط نزدیک و صمیمی داشته باشید نباید کلاس بگذارید چرا که این رفتار باعث دوری و فاصله بین شما و فرد مقابلتان میشود

قانون مهم ، خوده ،خوده ،خودتان باشید ، راحت باشید اشکالی ندارد که گاهی سوتی بدهید ، اشکالی ندارد گاهی خرابکاری کنید و البته از نامزدتان هم انتظار نداشته باشید بدون اشتباه باشد ، راحت برخورد کنید تا نامزدتان با شما راحت باشدچطور نامزدم را دیوانه خودم کنم

مردها شیفته زنی هستند که به آنها انرژی دهد حتی اگر خودشان فردی آرام باشند،بخندید، شاد باشید و شوخ طبع و البته ظرفیت و جنبه شوخی خود را بالا ببرید ، فراموش نکنید زنان و مردان شوخ طبع زندگی زناشویی و ازدواج موفقتری نسبت به زنان و مردان باهوش ،جدی و عبوس دارند

تفریحات مختلف و کارهای عجیب را با هم تجربه کنید ، از اینکه مدام به منزل هم بروید و در کنار هم بشینید خود داری کنید سعی کنید بیشتر در اجتماع و کنار هم حاضر باشید قرار بگذارید امروز که با هم بیرون میرید برنامه ای برای شاد کردن نامزدتان داشته باشید

روابط تلفنی،اس ام اسی، اینرتنتی با هم نداشته باشید سعی کنید دیدار های شما حضوری باشد آنهم با قوانین خاص ، میدانم که در روزهای اول نامزدی صبر و قرار ندارید تا مدام همدیگر را ملاقات کنید ، صحبت کنید و … اما اگر میخواهید این جذابیت تداوم داشته باشد  کیفیت رابطه را فدای کمیت آن نکنید

مقاله از علی سلطانی مجد ( محقق و پژوهشگر) / سایت تنظیم خانواده

 

حد و حدود رابطه جنسی در دوران عقد

چگونه شوهرم را تحریک کنم

روشهای وابسته کردن شوهر

چطور شوهرم را عاشق خودم کنم

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

چطور نامزدم را دیوانه خودم کنم

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


12697


بازدید امروز:


39688


بازدید دیروز:


232233143


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

در این مقاله آموزشی راهکارهایی برای عاشق کردن نامزد شما ارائه شده است پس اگر واقعاً دوست دارید نامزد خود را عاشق کنید این راهکارها را بخوانید و آن‌ها به کار ببندید.

دوران نامزدی یک دوران جدید در طول زندگی هر پسر یا دختری است که برای آن‌ها می‌تواند بسیار شیرین و لذت‌بخش باشد و مهم است چگونه با نامزد خود برخورد کنید. در واقع می‌توان گفت نامزدی شروع یک رابطه همیشگی بین دختر و پسر است و همیشه شروع هر رابطه جدید، بسیار هیجان‌انگیز بوده و پر از شور و شوق است. به باور بسیاری از افراد، دوران نامزدی را یک فرصت مناسب برای آشنایی بیشتر و عاشق شدن است.

دخترها دوست دارند در دوران نامزدی، نامزدشان همیشه به آن‌ها فکر کند. اما دختر خانم‌ها برای این که به مقصود خود برسند باید نامزد خود را عاشق خود کنند تا همیشه، چه زمانی که در کنار همدیگر هستند و چه وقت‌هایی که از هم دورند، همیشه در ذهن نامزد خود باشند.

در این مقاله راهکارهایی برای عاشق کردن نامزد شما ارائه شده است پس اگر واقعاً دوست دارید نامزد خود را عاشق کنید این راهکارها را بخوانید و آن‌ها به کار ببندید.چطور نامزدم را دیوانه خودم کنم

اولین چیزی که یک پسر عاشق آن می‌شود ظاهر نامزد خود است. همیشه سعی کنید زمان‌هایی که با نامزد خود هستید آرایش کنید و ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید. یک آرایش ملیح بیشتر از یک آرایش غلیظ مورد توجه مردان قرار می‌گیرد. پس سعی کنید همیشه یک آرایش ملیح بر روی صورت خود داشته باشید و از لباس‌های رنگی و آراسته برای جلب توجه او استفاده کنید.

آموزش تخصصی سیاست های زنانه+ جذب و وابسته کردن نامزد و دوست پسر

شخصی که بی ادب بوده و همیشه این گونه رفتار می‌کند خیلی سریع دوستان و اطرافیان خود را از دست می‌دهد. یک دختر نیز اگر با نامزد خود مودبانه رفتار نکند خیلی سریع رابطه آن‌ها سرد خواهد شد و دختر هیچوقت نمی‌تواند نامزدش را عاشق خود کند. اما مهربانی و ادب یک دختر یک راه بسیار آسان برای عاشق کردن نامزد خود است. پس تلاش کنید همیشه با نامزد خود مهربان و با ادب رفتار کنید و به او احترام بگذارید.

توانایی‌های خود را به او نشان دهید. مثلاً اگر شما در یک آلت موسیقی توانایی دارید با نواختن این آلت می‌توانید توانایی خود را به نامزد خود نشان دهید، در مورد آن با او به بحث بپردازید. نشان دادن توانایی‌های شما باعث جذب بیشتر نامزد شما و ایجاد ارتباط بهتر با او خواهد شد.

مقاله مرتبط: مزایای رابطه جنسی و فواید عشق بازی چیست؟ (تعداد رابطه کم باشد یا زیاد؟)

یکی از مهمترین دلایلی که افراد به یکدیگر جذب می‌شوند، ارتباط آن‌ها با همدیگر است. بر روی شباهت‌های خود با نامزدتان تاکید کرده و درباره آن صحبت کنید. به عنوان مثال اگر هر دو شما نوع خاصی از موسیقی را می‌پسندید در مورد آن صحبت کنید. فقط این اطمینان را داشته باشید که در مورد شباهت‌های مشترک با نامزد خود اغراق و دروغ نگویید، این کار موجب بی‌اعتمادی و ناامید شدن از یک رابطه لذت‌‌بخش خواهد شد.

بسیاری از افراد شخصیتی منفی دارند، آن‌ها این شخصیت خود را به نامزد خود نیز منتقل می‌کنند. شما به عنوان یک دختر به جای این گونه طرز تفکر منفی، مثبت فکر کنید و این طرز تفکر را به نامزد خود نیز منتقل کنید و یک نیروی مثبت در زندگی با نامزد خود باشید. همیشه در حضور نامزد خود مثبت باشید به طوری که او از هم صحبتی با شما لذت ببرد. این بدین معنی نیست که شما هیچوقت هیچ شکایتی از او نداشته باشید اما کسی که همیشه منفی است واقعاً برای طرف مقابل خسته کننده است.

تحقیقات نشان می‌دهد که افراد بافت‌های نرم را دوست دارند و این بافت به آن‌ها آرامش خواهد داد. تلاش کنید از لباس‌هایی با بافت ابریشم، خز مصنوعی، میکروفیبر و یا سایر بافت‌های نرم استفاده کنید. اگر شما این نوع لباس‌ها را بپوشید در هنگام لمس کردن شما توسط نامزدتان این احساس آرامش به او نیز منتقل خواهد شد و او مجذوب شما می‌شود.

همچنین سعی کنید از رنگ قرمز برای بافت‌های خود استفاده کنید؛ زیرا رنگ قرمز احساس جاذبه و شور و شوق را در مردان افزایش می‌دهد. پس استفاده از  بافت‌ و رژ لب قرمز رنگ را برای جلب توجه نامزد شما بسیار مهم است.

لبخند برگ برنده هر شخصی است. در واقع لبخند، سلاح همیشه در دسترس و رایگان برای ربودن دل نامزد شما هست. سعی کنید همیشه علی‌الخصوص زمانی که با نامزد خود هستید خوش‌رو و خنده بر لب باشد، با استفاده از این کار می‌توانید نامزد خود به طرف خود سوق دهید و او را عاشق خود کنید. در وقت‌هایی که با شریک خود هستید دلیلی برای خنده پیدا کنید و همچنین در هنگام خندیدن با نامزد خود با او تماس چشمی نیز برقرار کنید.

مقاله مرتبط: راز های دلتنگ کردن معشوق: (چطور دیوانه وار عاشق من بشه!+ دعا)

صداقت برای هر کسی مهم است. در دوران نامزدی هر طرز تفکر و رفتاری دارید آن را به نامزد خود بگویید و همیشه با او صادق باشید. پس همیشه حرف دل خود را بزنید، هیچ وقت توقع نداشته باشید که نامزد شما ذهنتان را بخواند. صداقت و صادق بودن مهمترین رکن یک رابطه موفق است.

اعتماد پایه و اساس هر رابطه‌ای است. هر دفعه‌ای که همسر شما به بیرون می‌رود و بر می‌گردد از او بازجویی نکنید و در اصطلاح با نامزد خود مثل یک متهم برخورد نکنید و در قفس قرار ندهید. برای این که رابطه خوب و عاشقانه‌ای با او داشته باشید حتماً به او اعتماد کنید. وقتی او اعتماد شما را ببینید قطعاً او نیز به شما اعتماد می‌کنید و به وجود چنین نامزدی می‌بالد.

پس شما با به کار بردن این راهکارها می‌توانید نامزدتان را عاشق خود کنید و برای همیشه وجود او را در کنار خود حس کنید و از یک رابطه عالی لذت ببرید.

ممکن است جز آن دسته از افرادی باشید که مشکل زود وابسته شدن دارند. این ویژگی می‌تواند زندگی را بر انسان بسیار سخت کند. افرادی…

داشتن زندگی خشک و بدون خنده برای هیچ کسی جذاب نیست. شاید شخصیت‌های جدی به نظرمان جذاب بیایند اما در نهایت، افراد ترجیح می‌دهند با…

یکی از مواردی که در جامعه ما بسیار منع می‌شود، ازدواج با دختر بزرگتر است. اصولاً مردان بزرگتر از همسر خود هستند. حتی به صورت…

بسیاری از زنان فکر می‌کنند برای این که ذهن پسری را جلب و درگیر کنند، باید خود را تغییر دهند. در صورتی که مردان جذب…





کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.


در حال بارگذاری . . . . .


مشاهده جزئیات محصول …


در حال افزودن به سبد خرید….

کارایی بهتر با اپلیکیشن رادیو خانواده

دانلود بالینک مستقیم

مطالب پر بازدید

ناز کردن و مغرور شدن کار  ناپسندی است ولی بعضی وقتها  اگر بطرز صحیحی این کار را انجام دهید و به قول معروف درست کلاس گذاری کنید، بیشتر دوست داشتنی تر می شوید

نامزدی دوران شیرینی است، بعد از مرحله سخت خواستگاری و آن استرس های بله برون و شیرینی خوران و … باید روزهای خوشی در انتظار زوج باشد. بعضی ها برای این دوره توصیه های عجیبی دارند؛ مثلا به دخترها می گویند در این مرحله باید خودتان را بگیرید و کمی ناز کنید. آیا واقعا این توصیه درستی است؟ واقعا در دوره نامزدی باید چطور رفتار کرد؟
چطور نامزدم را دیوانه خودم کنم

نامزدی از اسمش پیداست؛ یعنی نامزدی! نامزدی مرحله ای است برای شکل گیری یک زندگی جدید؛ یعنی قرار است گزینه ای باشی برای ازدواج و ادامه مسیر زندگی تا آخر. پس به سلامت گذر کردن از آن، آنطور که به نظر می رسد کار آسانی نیست. خیلی از نامزدی ها قبل از رسیدن به مرحله اصلی به پایان رسیده و خیلی ها هم البته با موفقیت رفته اند مرحله بالاتر.

خیلی از کارشناسان، دوران نامزدی را مرحله نیمه نهایی یک ازدواج می دانند و خود ازدواج را فینال. البته درست رفتار کردن در این مرحله کار هر کسی نیست و کاربلدی می خواهد. در این مرحله باید کمی خودتان را بگیرید اما نه آنطو رکه طرف پس بزند.

خلاصه اینکه خانم های محترم اگر دلتان می خواهد از این مرحله سخت به سلامت بگذرید حتما این نکته ها را رعایت کنید. خیلی ها این نکته ها را رعایت نکردند و به فینال نرسیدند، از ما گفتن بود.

قرار را به خاطر قرار به هم نزنید

دوران نامزدی یعنی رفتن به سینما و تئاتر و کنسرت و نمایشگاه و پارک و طبیعت و … اما مراقب باشید؛ اگر نامزدتان درست چند روز بعد از نامزدی با شما تماس گرفت تا قرار دیدار و سینما و پارکی را با شما برنامه ریزی کند، خیلی زود و مثل ذوق زده ها قبول نکنید. قبل از اینکه جواب نهایی را بدهید اول چند لحظه ای از او وقت بخواهید و مثل آدم های با کلاس و با برنامه ببینید برای آن روز خاص وقت دارید یا نه. اگر وقت داشتید که بعد از چند دقیقه – باز هم نه بلافاصله – بگویید؛ «بله مشکلی برای دیدن شما وجود ندارد».

و اما… اگر وقت نداشتید و برای مثال قرار است آن روز با دوست های دانشگاه تان بیرون بروید یا قرار سینما دارید، به هیچ وجه قرارهایتان را به هم نزنید و خوشمزه بازی درنیاورید که قرار با دوست هایم را کنسل می کنم و با تو می آیم.

می دانم در دلتان آشوب است که قرار را قبول کنید اما یک کم جلوی خودتان را بگیرید تا بعدها به نفع تان باشد. اگر شما از روز اول برای برنامه ها و قرارهایتان احترام قائل شوید، مطمئنا نامزدتان را هم مجبور می کنید که به قرارهای شما احترام بگذارد.

اعتماد به نفس فراموش نشود

اگر با هم به میهمانی خانوادگی یا جشن عروسی می روید از همان اول کار به هیچ وجه دنبال تایید و نظر مثبت نامزدتان نباشید. شما از روز اول باید اعتماد به نفس داشته باشید. قرار نیست از روز اول او به شما بگوید چه لباسی به شما می آید و چه بپوشید و چه نپوشید. پس با خیال راحت لباس مورد نظرتان را بپوشید و راه بیفتید. باید به خودتان مطمئن باشید. قرار نیست او مدام به شما بگوید که زیبا شده اید یا نه. شما خودتان زیبا هستید.

اگر از روز اول نظرش را به شما تحمیل کند تا آخر عمرتان باید به نظر او لباس بپوشید و غصه بخورید. خود کرده را هم تدبیر نیست. تو باید ارزش خودت را بدانی. قدم اول را هم محکم بردار.

جواب به پیامک با تاخیر

روزهای اول نامزدی یعنی حرف های عاشقانه و پیامک های گاه و بیگاه. اگر نامزدتان به شما پیامک زد مثل موشک از جایتان نپرید و بلافاصله جوابش را ندهید. اینطوری فکر می کند شما بیکار نشسته بودید تا او یک پیامک بزند و از جا بپرید. پیامک که رسید خیلی آرام آن را بخوانید. چند نفس عمیق بکشید و بعد از چند دقیقه؛ برای مثال بین پنج تا هفت دقیقه جواب بدهید. نگران نباشید، به هیچ وجه اتفاق بدی نمی افتد. بگذارید کمی هم او منتظر شما بماند. اگر جواب پیامک هایش را ضربتی بگیرد از شور و هیجان می افتد و دیگر محال است با اشتیاق روز اول برایتان پیامک های عاشقانه بزند. مردها را باید کمی منتظر گذاشت، اصلا نترسید؛ این فرمول ها همیشه جواب داده.

وقت بازی را از او نگیرید

مردها برای خودشان دنیای متفاوتی دارند. دنیایشان را تصرف نکنید که وارد مرحله خطرناکی می شوید. مردها عاشق وقت گذرانی و تفریح و بازی با دوستانشان هستند. این البته حق مسلم آنهاست پس لطفا به این حق احترام بگذارید.

اگر با دوستانشان زمین فوتبال اجاره کرده اند و قرار است یک بازی جانانه و رو کم کنی برگزار کنند، سریع برای خودتان برنامه نچینید. اگر قرار است او به شما و برنامه هایتان احترام بگذارد شما هم باید با لبخند ساک فوتبال را دستش بدهید و برایش آرزوی موفقیت کنید.

مردها از محدودیت می ترسند. اگر از روز اول و دوران نامزدی احساس خطر کنند، شاید این مرحله را به پایان نرسانند. فوتبال و منچ و مار پله و دوز و گرگ و پلیس هم ندارد، مردها عاشق بازی کردن هستند.

خیلی رمانتیک نشوید

کادو دادن خیلی خوب است، بله اما حد و اندازه دارد. به هیچ وجه قرار نیست همان روزهای اول همه پس اندازتان را بدهید ادوکلن و پیراهن مارک دار و کیف پول چرم گاومیش! و کفش پوست مار بخرید. بازی را یادتان نرود. اول باید او برای شما کادو بخرد، اولین کادو و دومی و سومی را که خرید شما هم دست به جیب شوید و کتاب یا خودکار یا خودنویسی بخرید با یک شاخه گل.

اولین کادو به هیچ وجه نباید گرانقیمت و آنچنانی باشد. بعدها کلی وقت دارید تا برایش کادوهای گرانقیمت و برند و و مارک دار بخرید. روز تولدش را هم لطفا منفجر نکنید. یک تبریک ساده با یک کادوی کوچک کافی است. دیده شده بعضی ها برای تولد نامزدشان با هلی کوپتر روی سرش گل رز ریخته اند، البته این آخرین جشن تولدشان هم بوده.

شوخی بیجا نکنید

توی دوران نامزدی لطفا کمی زندگی را جدی بگیرید. ممکن است دوستان و آشناهای شما به شوخی هایتان بخندند و کمی هم به به و چه چه راه بیندازند اما نامزد و خانواده اش حتما فرق می کند. لطفا از ترکاندن بادکنک و جیغ و هورا کشیدن برای ترساندن و شوخی کردن، حرف های بامزه زدن و سوپرایز کردن خودداری کنید.

برای این خوشمزه بازی ها کلی وقت دارید. بعد از ازدواج تا دلتان می خواهد با سطل آب بریزید رویش یا اصلا با کت و شلوار بیندازیدش توی استخر. دوران نامزدی باید خودتان را بگیرید، سنگین و رنگین.

خط و نشان نکشید

اصلا مگر یک خانم متشخص خط و نشان می کشد. مگر یک خانم باکلاس صدایش را بالا می برد؟ اگر دلتان می خواهد دوران نامزدی بی تنش و آرامی داشته باشید، لطفا شمشیر را از رو نبندید. خودتان را بگذارید جای آن مرد نامزد؛ اگر از روز اول برایش خط و نشان بکشید، در ابرهای بالای سرش زندگی پر از اره و تیشه و جنگ و دعوا می بیند و دیگر دلش نمی خواهد با چنین زنی زیر یک سقف برود.

تا زبان چرب و نرم هست چرا باید سراغ اره و تیشه و جیغ و داد رفت. تا سنت زیبای گفتمان وجود دارد چرا باید صدا را بالا برد و جنگید. اگر مرد دوران نامزدی آرامی داشته باشد، زودتر بساط یک عروسی مجلل را فراهم می کند.

لطفا فقط نامزد باشید

در دوران نامزدی خودتان را از هر چه خاله زنک بازی و جی جی باجی شدن با فامیل نامزدتان، دور کنید. قرار نیست خیلی زود با خواهر نامزدتان رفیق شوید و با دخترخاله اش به سینما بروید. البته طوری هم نباشید که پشت سرتان بگویند انگار از آسمان افتاده. یک چیزی بینابین. نه آنقدر صمیمی که تو سر و کله همدیگر بزنید نه آنقدر خشک و سنگین که مثل مجسمه یک گوشه بنشینید و حرف نزنید.

آزار ندهید

بعضی رفتارها اعصاب و روان آدم ها را طوری به هم می ریزد که صدتا روانشناس نمی توانند به روز اولش برگردانند. یادتان باشد غر زدن و مدام پشت سر هم نق زدن را فراموش کنید.

مردها از غر زدن و نق شنیدن متنفرند، حاضرند نصف عمرشان را بدهند و هیچ وقت شاهد غر زدن کسی نباشند چه برسد به اینکه نامزدشان مدام کنار گوش شان چیزهایی بگوید که سعی در نشنیدنش دارند.

اگر موضوعی ناراحت تان کرده یا از رفتاری ناراحت می شوید، با زبان آرام و بدون غرغر بیان کنید، اینطوری هم زودتر نتیجه می گیرید و هم انگ یک زن غرغرو بهتان نمی زنند. اگر پای درد دل مردها بنشینید بیشترین چیزی که در زندگی مشترک آزارشان می دهد، همین غرهای بی مورد و نق زدن های همیشگی است.

حواستان باشد، مردها اصلا به ادامه زندگی با یک فرد غرغرو اشتیاقی ندارند و سعی می کنند از اینجور افراد فاصله بگیرند؛ یعنی اگر تا امروز هم حواستان نبوده و غرهای ریزی در دوران نامزدی داشته اید، بهتر است با یک تغییر روش سریع دست از این رفتار بردارید و به سمت یک خانم باکلاس بودن حرکت کنید.

منبع-همشهری تندرستی

مطالب مرتبط

چطور نامزدم را دیوانه خودم کنم

خودتون را بگیرید هم حدی داره…بعضی‌ وقت ها دیگه طرف مقابل خسته میشه و دیگه براش اهمیت سابق را ندارید

عالی

سلام ممنون

من یه بار به خاستگارم با حالت کتابی و رسمی گفتم ’بذارید ببینم برنامه ام چیست و به شما اطلاع میدم’
حدود یک ساعت بعدش پیام داد که ما با هم به نتیجه نمیرسیم وخداحافظی کرد !!! به نظرم دوران اشنایی هم باید به دو طرف در حد معقول خوش بگذره و هم عاقلانه باشه.خشک باشه دو طرف از هم زده میشن

ممنون عالی بود

هماهنگی جهت تبلیغات: 02123051172

مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند و جذب زنانی می شوند که طرز صحبت کردن با آن ها را به خوبی بلدند . حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد که زنان با به کار گیری آن می توانند کاری کنند که همسرشان به آن ها گوش بدهد. اگر می خواهید با طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن ها را جذب خود کنید ؛ برای رسیدن به این هدف حتم با دقت کامل با این بخش از نکات همسرداری نمناک همراه شوید.

به طور کلی زنان در مقایسه با مردان رفتار متفاوت تری از خود بروز می دهند . تفاوت های رفتاری که مردان را برای زنان جذاب و زنان را برای مردان جذاب می سازد . اگر هوشمندانه متوجه این تفاوت های رفتاری باشید و در هر موقعیت رفتار درستی از خود نشان دهید رابطه تان عاشقانه خواهد شد. با همسرتان اینگونه حرف بزنید تا جذب شما و حرف هایتان شود:

هنگامی که مردها بهتر ارتباط برقرار می کنند

چطور نامزدم را دیوانه خودم کنم

مردان هنگامی با شما بهتر ارتباط برقرار می کنند که تمرکز کافی داشته باشند و از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند مثلا قبل از مکالمه بدانند هدف از این صحبت چیست و از آن چه می خواهید ، به این صورت ، احساس می کنند کنترل کافی روی رفتارشما دارند.

وقتی به همسرتان احساس عدم امنیت می دهید

برخی از مواقع ما خانم ها درخواست هایمان را رک و صریح بازگو نمی کنیم و بسیاری از خواسته هایمان برای مردان گنگ و نا مفهوم است . شیوه بیان چنین خواسته هایی مردها را معذب می کند و مرد احساس می کند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و این طرز بیان برایش نا امنی و عدم اطمینان به وجود می آورد.

زن ها بهتر ارتباط برقرار می کنند

زن ها برخلاف مردها بدون آنکه بدانند موضوعی که می خواهند درباره اش صحبت کنند چیست و هدف آن چه است ، در مورد آن با طرف مقابل صحبت می کنند اما این طرز رفتار برای مردان آزار دهنده و نا خوشایند است.

واکنش مردها به صحبت های بدون مقدمه

مردان علاقه ای به صحبت کردن درباره این موضوعات ندارند و در مقابل آن مقاومت می کنند و گاهی با شما به جر و بحث می پردازند که از ادامه صحبت منصرف شوید و یا شما را حواس پرت فرض می کنند و جدی به حرف هایتان گوش نمی دهند.

مردها از شکایت متنفر هستند

مردها از شکایت بیزارند و در مقابل کلماتی مثل «تو» و «چرا» حالت دفاعی به خود می گیرند زیرا مردها اهل رقابت هستند ممکن است با شما مبارزه کنند. بهتر است به جای این کلمات صحبتتان را با جملات «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می شوم وقتی که …» آغاز کنید و شکایاتتان را تبدیل به درخواست کنید تا مردان جذب شما شوند.

قبل از صحبت با همسرتان به او بگویی موضوع صحبت در چه رابطه ای است و چه انتظاری از او دارید.

مثال:

«علی، می خوام راجع به رابطه خودمان باهات صحبت کنم. 6 ماهه که ما نامزد شدیم و فکر می کنم وقتش رسیده که نکات قوت و ضعف رابطه مان را ارزیابی کنیم. فکر می کنم از این راه می توانم، احساس امنیت بیشتری داشته باشم و بفهمم که در کدام یک از زمینه ها نیاز به تلاش بیشتری داریم.»

از همسر خود سوال بپرسید زیرا سوال پرسیدن سبب می شود که او بداند درباره چه موضوعی می خواهیم صحبت کنیم تا ساختار واضحی را برای آن در ذهن خود ترسیم کند.

روش اشتباه:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مان باهات صحبت کنم.»

در این حالت همسرتان احساس خواهد کرد می خواهید از او بازجویی کنید و سپس او را محکوم کنید.

او می گوید:«چرا؟ مگه اتفاق خاصی افتاد»؟

روش درست:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مون صحبت کنیم. 6 ماهه که نامزد شدیم. فکر می کنی نقاط قوت و ضعف رابطه ما چیه؟ دوست داری رابطه مون به چه سمتی ادامه پیدا کنه؟»

برای مطالبه خواسته هایتان دو پهلو صحبت نکنید و خواسته های خود را رک و صریح مطرح کنید . رک صحبت نکردن یکی از عادات بد زن ها در بیان احساسات و خواسته های خود است و دلیل این کار زن ها این است که نمی خواهند ریسک کنند و نظر خودشان را مستقیم بیان کنند.

اگر در بیان احساسات خود رک نباشیم همسرمان احساس خواهد کرد که بازیچه ماست و از این رفتار عصبانی می شوند زیرا با این روش احساس احمق بودن می کنند زیرا می پندارند زن ها آنها را ساده فرض می کنند و می توانند بازی شان دهند.بنابراین هنگام حرف زدن با همسرتان خواسته هایتان را رک بیان کنید تا آن ها هدف مکالمه شما را دریابند و در کنارتان احساس امنیت کنند. 

 

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

یه مدته حس میکنم از هم فاصله گرفتیم..نمیدونم چیکار کنم که براش جذاااب باشم و همیشه به فکرم باشه..حس میکنم درگیر کاراشه و حواسش بهم نیست😢😢😢.

دوسال و چهار ماهه ازدواج کردیم توی این مدت پیش اومده که بهم بی توجهی کنه ولی خیلیش یه هفته دو هفته درست شده و به حالت اول برگشته!!!ولی حس میکنم داره کم کم به کل به من بی توجه میشه…نمیدونم من خیلی حساس شدم یا واقعا همینطوره.ولی میدونم خیلی احساس تنهایی میکنم…اینم بگم که خداروشکر اهل خیانت نیست..خیلی دوسم داره ولی توجه زیادی بهم نداره…چیکار کنم😞😞😞

بهش بگو عجیجم 

چطور نامزدم را دیوانه خودم کنم

جوجوی من 

پفک نمکی بخورین 

موهاتو خرگوشی ببند

خرش کن

تنوع بده از نظر ظاهری به خودت…لباسات مدل موهات…مدل آرایشت…با ناز و عشوه حرف بزن….کش دار…یکم لوند باش…شیطونی کن مثل بچه ها…حوصله که داره یکم آویزونش شو…چیزای خوشمزه و خنک درس کن با هم میل کنین…تنوع خلاصع…حتی تو رابطه😊

دمنوشی که شمارا به وزن ایده آل خود میرساند  

#فعالیت_اعضا

#ایده_اتاق_خواب

#شیطنت

💃خانم های قررری همسران موفق💃

سلام خسته نباشید

میخواستم یه دلبری از نوع زنونه بگم که خودم خیلییییی خوشم اومد

شوهرم تا چند وقت این شعر زیر لبش بود😍😍😍😍

یه شب من زودتر رفتم تو تخت خواب شوهرمو صدا کردم داشت تلویزیون میدید😎😎😎😎

دیدم اگر صداش کنم نمیاد

شروع کردم شعر🎧🎧🎧 گفتن

من که برات ناز میکنم👗👗👗

موهامو برات باز میکنم پیشم نمیای💑💑💑💑

یکی دو بار خوندم دیدم صدایی نیومد

قوه زنانم شروع کرد به شعر گفتن👸👸👸👸

من که برات ناز میکنم👄👄💃💃💃

سینمو واست باز میکنم 🙊🙊🙊

پیشم نمیای😌😌😌😍😍😍

من که برات ناز میکنم👱‍♀👱‍♀👱‍♀👙👙👙

…. واست باز میکنم پیشم نمیای

همینجوری دو سه بار با کلمات مختلف و با ناز و ادا میگفتمچطور نامزدم را دیوانه خودم کنم

دیدم شوهرم با چه ذوقی اومد تو اتاق و تا چند روز اون شعرو میگفت براش بخونم💁💁💁💁

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

خب شما پیش قدم شو.منو شوهرمم بعده به دنیا اومدن بچمون کم نم از هم دور شدیم حتی جدا میخوابیدیم خداروشکر به خودم اومدم یکم از بچم فاصله گرفتم واسه شوهرم بیشتر وقت گذاشتم 

تشت شیر و اینا رو هم که در جریانی😂😂😂

احتملا کارهاش زیاده 

سعی کن باهمدیگه صحبت کنید بهش بگو که چقدر خوشحالی که کنارته باعث ارامشته بهش افتخار می کنی . کم کم درست میشه

چجوری؟؟

يه بار يه روانشناسي ميگفت مردا به دو تا از اعضاي بدنشون خيلي اهميت ميدن اگه به اين دو تا خوب برسيد كافيه براي بدست آوردن دلشون يكي شكم يكي هم…

سعي كن غذاهاي جديد و با كلاس ياد بگيري هيچ چيز مثل يك غذاي جديد و خوشمزه مردا رو به وجد نمياره 😀😀

😩🤧😷😧

باور کن من به هر دو این مورد و خیلی چیزای دیگه توجه دارم ولی خب بازم انگار یه جای کارم میلنگه

برو اینجاا      بهترین  ایده ها میده     خوشت  امد برام دعا کن

@Khanombla1

شوهر من سرد بود بعد از زایمانم سردتر شد 

الان اومده میگه بچه تا کی شیر میخوره ؟ 

این سوالو تا حالا چن بار پرسیده 

انگار بدش میاد تو این وضعیت نزدیکم بشه 

شایدم زیادی حساسی کلا زوجا اولا همه تشنه همن..‌.بعد یه ۲ سال ک میگذره به هم عادت میکنن…واسه همین میگن تنوع 

تلگرام ندارم😭😭😭😭

با گوشی شوهرت نصب کن عزیزم

من شوهرم گرمه..ولی حس میکنم همه عشقمون فقط توی س ک س خلاصه شده ..یعنی اگر همینم نبود فکر نکم حتی دستمو میگرفت

#ایده_سورپرایز

‍میتونید قبل رفتن #همسرتون به سرکار

تعدادی پسته  اندکی مغز بادام

مقداری انجیر خشک وتوت خشک برگه و ….رو در یک کیسه #زیبا قرار بدین یک #جمله عشقولی💑 یا یک رد بوسه💋 #رژی💄 روی یک تیکه کاغذ رو توی اون #کیسه قرار بدین و #آرام بزارین تو کیف یا جیبشون !🙈

برای مردان #شکمو این حرکت #خعلیییی خوشایند هست، برای بقیه آقايون هم #لذت بخش خواهد بود وقتی ببینند همسرشون به فکرش هست،

#البته آقايون هم میتونن این ایده رو برای خانومشون انجام بدن، خانوما از نظر #تغذیه ای بیشتر نیازمند رسیدگی و توجه هستند.

@Khanombla1

پس من الان یه تاپیک میزنم     ایده های  این    گروه رو میزارم توش  که استفاده کنی

دعای خیر یادت نره

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

چطور نامزدم را دیوانه خودم کنم
چطور نامزدم را دیوانه خودم کنم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *