بهترین روانپزشک در تهران

 
helpkade
بهترین روانپزشک در تهران
بهترین روانپزشک در تهران

روانپزشک خوب در تهران – بهترین روانپزشک تهران – بهترین فوق تخصص روانپزشک در تهران – بهترین مراکز روانپزشکی تهران – زوج درمانی در تهران – دکتر روانکاوی در تهران – دکتر متخصص اختلال میل جنسی در تهران – درمان نعوظ مردان – انزال زودرس و دیررس – اختلال برانگیختگی جنسی مردان و زنان – دیسپارونی – مقاربت دردناک – اعتیاد جنسی – ترک خودارضایی – دکتر متخصص واژینیسموس در تهران – زوج درمانگر خوب در تهران – روانپزشک عالی در تهران – مشاور زندگی – مشاوره ازدواج – مشاوره خانواده

متخصص اعصاب و روان (روانپزشک و به انگلیسی Psychiatrist) پزشکی است که به بررسی مسایل رفتاری، هیجانی و پیشگیری و درمان اختلالات روانی آدمی می‌پردازد. ارزیابی روان‌پزشکی معمولاً شامل اخذ شرح حال و معاینه وضعیت روانی است. معاینه فیزیکی، انجام آزمایش و گاه تصویربرداری از مغز از جمله روش‌هایی هستند که برای بررسی و ردکردن علل طبی احتمالی ایجادکننده علایم به کار می‌روند. داروها و روان‌درمانی‌ها اساس درمان‌های انجام‌شده در روانپزشکی هستند.

روان‌شناس دانش‌آموخته روان‌شناسی است که از علوم انسانی محسوب می‌شود. موضوع روان‌شناسی عبارت است از بررسی رفتار طبیعی و انگیزه‌های آن. بنابراین لازم است عموم مردم از تفاوت بین روان‌پزشک و روان‌شناس آگاه باشند. درواقع روان‌شناسی، با پزشکی به‌طور عام و روان‌پزشکی به‌طور خاص ارتباطی ندارد. درضمن، فارغ‌التحصیل روان‌شناسی، اجازه تشخیص و درمان بیماران را نخواهد داشت.

همچنین بهتر است مردم از تفاوت بین متخصص اعصاب و روان و نورولوژیست (متخصص مغز و اعصاب) نیز آگاه باشند. متخصص مغز و اعصاب به کار تشخیص و درمان بیماری‌های مغزی مانند سکته و خونریزی‌های مغزی، فلج اندام‌ها، مولتیپل اسکلروزیس (یا بیماری ام‌اس) می‌پردازد. معمولا روان‌پزشکان به متخصص اعصاب و روان هم معروف هستند.بهترین روانپزشک در تهران

هر گاه علائم شایع خودشان را نشان دهند. حتی گاهی درد ممکن است نشانه خوبی برای اختلالات روانی باشد. به طور کلی دردهای طولانی بدون عامل مشخص، تغییر در تحمل شخص، تغییر در خورد و خوراک، خواب و انرژی و احساس پایین آمدن آستانه تحریک پذیری می توانند مشخصه آغاز بیماری های روانی باشند.اختلالاتی که برای آنها باید به متخصص اعصاب و روان در تهران یا روانپزشک مراجعه کنید :

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉

دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

به دنبال برترین دکتر متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در تهران هستید؟ پزشکان میهن پزشک را مشاهده, اینترنتی نوبت و مشاوره بگیرید.

لیست آدرس و تلفن بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) خوب در تهران را به همراه مشاوره آنلاین و نوبت دهی مشاهده کنید.
خدماتی که متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران می تواند به شما ارائه بدهد شامل روان درمانی، روانکاوی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره و درمانی اختلالات اضطرابی و افسردگی، سکسولوژی، اختلالات خلقی، وسواس، مشکلات جنسی، درمان نعوظ مردان، زود انزالی، اختلالات انطباقی و سوگ، اختلالات روانپزشکی، بیماریهای روان تنی، گفتاردرمانی (درمان لکنت زبان) و درمان اختلالات یادگیری و خواندن و نوشتن می باشد که لیست بهترین متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) در تهران را در این صفحه مشاهده می کنید. علاوه بر معرفی کامل پزشکان، از دکتر ها و متخصصین عضو میهن پزشک می توانید اینترنتی نوبت مطب بگیرید، مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) بهتر است بدانید ویزیت روانپزشکی معمولا شامل معاینه وضعیت روانی و اخذ شرح حال است، اما گاهی برای بررسی و رد کردن علل طبی احتمالی ایجاد کننده یک بیماری از آزمایش ها و گاهی تصویر‌برداری مغز استفاده می‌شود. روانپزشکی یکی از شاخصه‌های تخصص علم پزشکی هست. متخصص روانپزشکی می‌تواند تجویز دارو کند، اما در روانشناسی تخصص ندارد. برخی از روانشناسان با دیدن آموزش‌های خاص می‌تواندد به کمک بیماران روانی بپردازند که به آن‌ها روانشناس بالینی می‌گویند.

روانپزشک خوب در تهران, بهترین روانپزشک در تهران, بهترین فوق تخصص روانپزشک در تهران, بهترین مراکز روانپزشکی در تهران, زوج درمانی در تهران, دکتر روانکاوی در تهران, دکتر متخصص اختلال میل جنسی در تهران, روانپزشک عالی در تهران, مشاور ازدواج در تهران, دکتر روانپزشک، سکسولوژیست در تهران

 آیا شما پزشک هستید؟  ثبت نام پزشک جدید

بهترین روانپزشک در تهران

میهن پزشک از سال ۱۳۹۰ در راستای ارائه خدمات اینترنتی برای پزشکان و بیماران در سراسر ایران فعالیت میکند.



© 2020

کلیه فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است

اشخاص تحت تاثیر عوامل متعددی همچون طلاق، مشکلات خانوادگی و مشکلات مالی قرار میگیرند که ذهن آنها را به گونه ای پریشان می کند. علاوه بر اینکه آنها با مشکلاتی در زندگی مواجه می شوند بلکه بخاطر مشکل و ناراحتی ای که دارند در جامعه نیز رفتار درستی ندارند ، پس به همین خاطر اگر این افراد هر چه زودتر در صدد حل مشکلاتشان بر نیایند و ذهنشان را از این پریشانی ها و ناراحتی ها آزاد نکنند ، باید منتظر پیش آمدن مشکلات جدی تری در آینده باشند. به همین خاطر افراد بایستی به بهترین روانپزشک در تهران مراجعه کنند.

شما می توانید برای دریافت وقت ویزیت روانپزشک و آشنایی با روانپزشکان روان آرام کلیک کنید.

ویژگی های بهترین روان‌پزشک چیست؟ زمان و معیار انتخاب روانپزشک خوب چیست؟!

همانطور که میدانیم انسان از جسم و روان تشکیل شده است که بر یکدیگر تاثیر میگذارند . هنگامی که جسم بیمار است ، روح و روان نیز تحت تاثیر و تحت الشعاع آن بیماری قرار میگیرند ، همچنین اگر فردی اختلالات روحی پیدا کند بر جسمش تاثیر گذاشته و حتی گاهی بیماری های خطرناکی را در پی دارد.بهترین روانپزشک در تهران

مطالعات گسترده انجام شده در علم روانپزشکی به این مسئله دست یافته است که بیشتر بیماری های جسمی انسان از روح و‌ روان او سرچشمه می گیرد. پس روان انسان هم مانند جسمش به مراقبت و نگهداری احتیاج دارد. زمانی که شخصی بیمار می شود برای درمانش به پزشک مراجعه می کند و چون روان انسان هم در صورت بروز مشکلات آسیب می بیند برای درمان آن باید به بهترین روانپزشک در تهران و متخصص اعصاب و روان مراجعه نمود.

علاوه بر تشخیص ، درمان ، ارزیابی ، بهترین روانپزشک در صدد حل اختلالات عاطفی ، ذهنی و اختلالات موجود در رفتار مثل مشکلات خواب ، مشکلات جنسی ، مشکلات شناختی و مشکلات شخصیتی بر می آید .

به بیانی دیگر روانپزشک همان پزشک متخصصی است که حیطه تخصص آن تشخیص و بهبود بیماری های مربوط به روان فرد مثل اسکیزوفرنی یا روان درمانی است. فقط روانپزشکان و متخصصان بهداشت می توانند برای درمان بیماری های روانی دارو تجویز نمایند . عده ای از روانپزشکان ، برای گروه سنی خاصی درمان را پیش میگیرند ، برای مثال روانپزشک کودکان ، فقط گروه سنی کودکان و نوجوانان را تحت درمان قرار می دهد.

بیشتر مردم فکر میکنند که زمانی که پیش بهترین روانپزشک می روند ، پزشک از همه رازها و اتفاقاتی که در درون آنها پیش آمده است خبر دارد و کارش را با افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند اشتباه می گیرند. در قدیم مردم بطور قبیله ای زندگی می کردند و خانواده ها از هم جدا نمی شدند. اما با گذشت زمان و مدرنیته شدن جامعه ، نقش خانواده ها در جامعه کمتر شده و فرزندان بیشتر به دنبال راه های جدیدی برای زندگی بودند که جدا شدن از خانواده ها از پیامد های آن بود.

با این وجود فردی که از خانواده جدا شده و وارد جامعه می شود با مدل های مختلفی از فرهنگ و افکار و الگوهای متعدد مواجه می شود که بوجود آمدن مشکلاتی برای فرد در ارتباط با دیگران به بار می آورد . حال طرز فکر جوانان با این دیدگاه ها عوض شده و دچار مشکلاتی با خانوادشان می شوند. یک روانپزشک خوب رفتارها را طبق صحبت ها و رفتارهای خود شخص بررسی می کند و حتی اگر اختلالات روانشناسی وجود داشته باشد برای بهبود آن به تجویز دارو اقدام می کند.

افرادی را که به بهترین روانپزشک در تهران مراجعه می کنند می توان در سه دسته جا داد :

۱. گروهی با وسواس های فکری و عملی، که مدام نگران می شوند و این نگرانی را نیز به دیگران منتقل می کنند.

۲. گروهی که دارای مشکل درونی در خود هستند اما این را قبول ندارند و مشکلشان را به دیگران نسبت می دهند. این اشخاص در ارتباط با دیگران اگر رفتاری مخالف میل خود ببیند ، مشکل را بر گردن فرد مقابل می اندازند.

۳. گروهی که دارای مشکلات حاد روانی اند و آنها نیز نمی خواهند این مشکل را قبول کنند و هم چنین اعتقادی به روانپزشک ندارند. از راه اجبار اطرافیان و یا حتی راه های قانونی این افراد را به روانپزشک ارجاع می دهند.

۴. دارای بیماری‌های روانی حاد همچون همه ی پرخاشگری‌ها یا جنون‌های رفتاری که ناگهانی دچار این اختلال ها نشده اند.

مراجعه به بهترین روانپزشک در چه زمانی انجام میگیرد؟

پیش از پاسخ به این سوال باید از وظایف بهترین روانپزشک در تهران مطلع شویم . رشته روانپزشکی یا تخصص اعصاب و روان از تخصص های پزشکی است که بعد از طی کردن دوره هفت ساله پزشکی عمومی و فارغ التحصیلی در آن ، برای ۴ سال دوره تخصص، به رشته روانپزشکی وارد می شوند. روانپزشکان حین گذراندن این دوره آموزش های متفاوتی می بینند که یک آموزش آن این است که دکتر توانایی این را پیدا کند که فرد مراجعه کننده به خود را با دقت از لحاظ ذهنی مورد ارزیابی قرار دهد و با این کار اهمیت و شدت اختلال رفتاری، عاطفی و هیجانی اش را متوجه شود.

برای این کار پزشک باید تاریخچه و سوابق پزشکی- روانپزشکی بیمار را مورد توجه قرار دهد. چرا که هم برای تشخیص نوع بیماری و هم درمان آن نقش بسزایی دارد.

دوره های روان درمانی

دوره های گوناگونی که بیشتر روانپزشکان می گذرانند عبارت اند از :

که پشت سر گذاشتن این دوره ها باعث می شود که مهارت بهترین روانپزشک در تهران برای ارائه خدمت به بیمارانش بالا برود.

رشته روانپزشکی بدلیل اینکه با روان فرد در ارتباط است خیلی گسترده و وسیع و البته نوپاست که به طی کردن دوره های آموزشی طولانی مدت احتیاج دارد.

علاوه بر اینکه روانپزشکی به دانش و مهارت های مورد نیاز این رشته احتیاج دارد ، پزشک بجز توسعه آموزش های علمی اش در این باره باید از لحاظ شخصیت هم خصوصیات زیر را دارا باشد :

بعضی از موقعیت هایی که لازم است به روانپزشک مراجعه شود عبارت اند از :

ابتلا به اختلالات حادی چون افسردگی ، وسواس ، اضطراب و خلق بالا ، که در اینصورت روانپزشک با بهره گیری از آموزش های علمی اش تلاش می کند به بیمار کمک کند و با صلاح خود از مشاوره و روان درمانی برای مراجعه کننده اش بهره خواهد برد. اگر موقعی اختلال آنقدر شدت داشته باشد که به بستری و جدیت در درمان بیشتری احتیاج داشته باشد ، در این مورد وارد حوزه درمان بیمارستانی روانپزشکی می شود و دیگر بصورت سرپایی حل نخواهد شد.

از دیگر خدمات ارائه دهنده بهترین روانپزشک در تهران می توان به درمان اختلال در خواب ، درمان استرس ، درمان اضطراب و … اشاره کرد.

روانپزشکان با سختی زیاد، صبوری و درک بهترین خدمات ، مراقبت و روش های درمان را برای بیماری ها و اختلالات روحی و روانی بوجود می آورند. آن ها باید با مهارت های ارتباطی بسیار خوب و سطح هوش بالایشان مشکلات عاطفی و ذهنی بیمار را درک کنند و بهترین راه را برای درمانش انتخاب کرده و انجام دهد.

در روانپزشکی برخلاف شاخه های دیگر پزشکی ، روش برای درمان بیمار بعد از هر گونه پاسخ و نحوه ی عملکردش در برخورد و مشکلات و تاثیرات دارو ها تغییر می کند. لازم به ذکر است که بیماران دارای اختلالات روحی شدید با حمایت روانی ، عاطفی و اجتماعی می توانند بهبود یافته و به جامعه برگردند. در صورت بروز این اتفاق تصمیم و تشخیص روانپزشک بر این خواهد بود که داروها را تغییر و کاهش داد و یا حتی آن ها را بطور کامل قطع کند.

تفاوت روانشناس و روانپزشک چیست؟

روانشناسان معمولا روی ذهن افراد بدون استفاده از دارو تاثیر می گذارند که این مهم از طریق انواع روش های روانشناسی امکان پذیر می شود. در مقابل بهترین روانپزشک روش درمانی با دارو را پیش می برد و بر شیمی خون و مغز تاثیر می گذارد.

روانپزشکان تشخیص بیماری را انجام می دهند و روش درمانی آنها ، درمان با دارو است. البته این نکته وجود دارد که روش درمان با دارو به تنهایی انجام نمی شود و همراه با مشاوره های شاخه روانشناسی است.

شما می توانید برای دریافت وقت ویزیت روانپزشک و آشنایی با روانپزشکان روان آرام کلیک کنید.

روانکاوی چیست؟

مدلی از درمان است با توجه به تئوری های زیگموند فروید پدر روانکاوی . فروید به این که انواع خاصی از مشکلات وجود دارند که تحت تاثیر افکار ، احساسات و رفتار هایی ست که در ناخودآگاه ذهن دفن شده ، اعتقاد داشت. پس این ایده بوجود آمد که الان شکلی از گذشته است و تمام اقدامات افراد در زمان حال به تجربیات اولیه دوران کودکی باز میگردد.

روانکاوها به بیماران برای بازیابی کردن ذهنشان در ناخودآگاه کمک کرده تا احساسات آن ها سرکوب شود و تجربیات فراموش شده عمیقشان را بازگردانند.

هر چه بیمار درک بهتری از ناخودآگاه خود یابد ، به دید عمیق تری نسبت به انگیزه های درونی شان که افکار و رفتارها را برپا می کند ، می رسند. که انجام این کار سبب میشود بیمار در صدد تغییر افکار و رفتار های غلط و منفی اش بر آید.

 

از کلینیک روانشناسی روان آرام

بهترین روانپزشک در تهران

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد طراحی و سئو توسط لومین


مشاوره آنلاین

ویزیت حضوری و مشاوره آنلاین (تصویری، صوتی و متنی) با بهترین پزشکان متخصص روانپزشک (اعصاب و روان) در تهران


تخصص


زمان نوبت


بیمارستان

بهترین روانپزشک در تهران


جنسیت

نمایش پزشکان دارای مشاوره آنلاین

“ اوکی و محترم بود. انتقادم اینه که به نظرم بهتر بود بیشتر برای معاینه وقت میذاشت و کمتر پیش داوری میکرد. “

اولین نوبت خالی یک‌شنبه 19 مرداد


“ عالی “

اولین نوبت خالی سه‌شنبه 21 مرداد


“ خوبه “

اولین نوبت خالی دوشنبه 20 مرداد


“ عالی “

اولین نوبت خالی یک‌شنبه 19 مرداد

اولین نوبت خالی یک‌شنبه 19 مرداد

اولین نوبت خالی دوشنبه 20 مرداد

“ دکتر خوبی هستن با حوصله به حرفاتون گوش میدن و خوب بیماریتون و تشخیص میدن “

اولین نوبت خالی سه‌شنبه 21 مرداد

اولین نوبت خالی چهارشنبه 22 مرداد

اولین نوبت خالی یک‌شنبه 19 مرداد


“ تشخیص و رفتار مناسب “


“ تشخیص و رفتار مناسب “

اولین نوبت خالی یک‌شنبه 19 مرداد

اولین نوبت خالی دوشنبه 20 مرداد

پزشکی که در ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات رفتاری، عاطفی، روانی و ذهنی تخصص دارد، متخصص اعصاب و روان یا روانپزشک نامیده می شود. متخصص اعصاب و روان از طریق انجام تست های مختلف به تشخیص بیماری پرداخته و با تجویز دارو و برگزاری جلسات درمانی لازم تا بهبودی بیمار، روند درمانی را اد

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 0 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 0 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 7 دقیقه

مدت زمان مطالعه: 6 دقیقه

بهترین روانپزشک در تهران

مدت زمان مطالعه: 0 دقیقه

با اپلیکیشن درمانکده با پزشکان و روانشناسان آنلاین مشاوره کنید یا برای ویزیت حضوری آنلاین نوبت بگیرید.

برای دریافت لینک دانلود، شماره موبایل خود را وارد کنید.

درمانکده، ارائه دهنده خدمات آنلاین سلامت (نوبت گیری اینترنتی، مشاوره آنلاین و …)

تمامی حقوق این سایت برای درمانکده محفوظ است


طراحی شده با توسط تیم درمانکده

بارها این مشکل برای اشخاص به وجود آمده است که در اثر عوامل مختلفی نظیر طلاق ، مشکلات خانوادگی و یا پولی با ذهن پریشان خود نمی دانند چیکار کنند ، این اشخاص نه تنها خودشان در زندگی با مشکلاتی روبرو می شوند بلکه در جامعه به دلیل ناراحتی که دارند رفتاری مناسبی ندارند ، به همین دلیل اگر این اشخاص هرچه سریعتر مشکلات خود را حل نکنند و یا ذهن خود را از مشکلات و ناراحتی آزاد نسازند در آینده مشکلات جدی برایشان به وجود می آید .

حال این سوال به وجود می آید که نزد چه روانپزشکی مراجعه نمایند ؟ یک روزانپزشک خوب چه خصوصیاتی دارد ؟ بهترین روانپزشک را چه زمانی و براساس چه معیارهای تعیین می توان کرد .

انسان متشکل از جسم و روان می باشد که بر هم تاثیر گذار می باشد . در صورتی که جسم بیمار شود بر روح و روان تاثیر گذاشته و آن را تحت الشعاع قرار می دهد، وقتی که فرد دچار اختلال روحی شود بر جسم اثر گذاشته و در مواردی منجر به بیماری های خطرناک می شود. این جمله  که اکثر بیماری های جسمی انسان منشا روحی و روانی دارد بی مورد نیست و توسط مطالعات وسیعی که در علم روانپزشکی صورت گرفته تا حدودی این موضوع به اثبات رسیده است . همانطور که جسم نیاز به مراقبت دارد روان انسان نیز نیاز به نگهداری دارد. وقتی فردی به بیماری دچار می شود برای درمان آن به پزشک می رود روان انسان نیز در مقابل مشکلات آسیب پذیر بوده و برای درمان نیاز به روانپزشک  و متخصص اعصاب و روان دارد.

بسیاری از افراد بر این باورند که وقتی به روانپزشک مراجعه می کنند پزشک از تمامی رازها و مواردی که در درون فرد اتفاق می افتد با خبر است و کار او را با افراد غیر متخصص در این زمینه اشتباه می گیرند. در گذشته افراد به صورت قبیله ای زندکی می کردند و چیوند خانواده ها به گونه ای بود که از هم گسسته نمی شد . با مدرن شدن جوامع نقش خانواده در جامعه کمرنگ شد و فرزندان به دنبال روش های نوین برای زندگی شدند که یکی از پیامدهای آن گسیختن خانوده می باشد . همچنین فردی که از خانواده وارد جامعه می شود با خیل وسیعی از فرهنگ و افکار و الگوهای متفاوت آشنا می شود که برای فرد مشکلاتی را در روابط با افراد به همراه دارد. نگرش جوانان با این دیدگاه تغییر کرده و در رابطه با والدین خود دچار تعارض می شوند. بهترین روانپزشک به بررسی رفتار با توجه به صحبت ها و رفتارهای فرد می پردازد و در صورت وجود اختلال روانشناسی از دارو برای بهبودی استفاده می کند. بهترین روانپزشک در تهران افراد را به 3 دسته تقسیم می کند که به روانپزشک مراجعه می کنند:

قبل از پاسخ به این سوال باید بدانیم روانپزشک چه وظایفی برعهده دارد ؟ رشته روانپزشکی یا تخصص اعصاب و روان یکی از تخصص های پزشکی است . اساسا فرد بعد از گذراندن 7 سال دوره پزشکی عمومی و فارغ التحصیل شدن از رشته پزشکی وارد رشته روانپزشکی می شود و پس از  4 سال دوره تخصص را  به پایان می رساند . در طی این دوره روانپزشکان آموزشهای مختلفی را می بیند . یکی از این آموزشها این است که فرد توانایی یابد که مراجعه کننده خود را از لحاظ ذهنی به دقت ارزیابی کند تا بتواند اهیت و شدت اختلال رفتاری، عاطفی و هیجانی بیمار را تشخیص دهد. در این حین فرد باید به تاریخچه و سوابق پزشکی- روانپزشکی مراجعه کننده توجه کند . زیرا در هم در تعیین تشخیص و هم در درمان موثر می باشد .بهترین روانپزشک در تهران

بسیاری از همکاران روانپزشک دوره های مختلفی از روان درمانی را سپری می کنند . از جمله این دوره ها :

با گذراندن این دوره ها روانپزشک تبحر می یابد تا به بیماران خود خدمات بهتری ارائه دهند.

از آنجائیکه رشته روانپزشکی با روان فرد سر و کار دارد لذا دانش بسیار گسترده و البته نوپایی است و نیاز به گذراندن دوره های طولانی آموزشی دارد .

دانش و مهارتهایی که برای روانپزشکی مورد نیاز می باشد و اساسا فرد علاوه بر اینکه آموزه های علمی خود را توسعه دهد به لحاظ شخصیتی نیز باید دارای ویژگی هایی باشد :

در ادامه به برخی موقعیت هایی که نیاز به مراجعه دارند اشاره می شود :

روانپزشک با توجه به آموزه های خود سعی در کمک به مراجعه کننده دارد و در صورت صلاح دید از مشاوره و روان درمانی برای بیمار و مراجع خود استفاده خواهد کرد . گاهی اختلال شدیدتر می باشد به نحوی که نیاز به بستری و درمان جدی تری دارد که در حوزه درمان بیمارستانی روانپزشکی می باشد و در حوزه سرپایی قرار ندارد .

روانپزشک خدماتی شامل درمان اختلال در خواب، درمان استرس، درمان اضطراب  و … ارائه می دهد.

برای اطلاع از بهترین روانپزشک در تهران  کلیک کنید.

مقالات مرتبط با مشکلات ذهنی و روانی

بهترین روانپزشک در تهران
بهترین روانپزشک در تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *