بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

 
helpkade
بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج
بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

اکثریت
دانش آموختگان می خواهند شانس خود را در هر دو دانشگاه میسنجند و به صورت
جداگانه بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری انتخاب رشته نمایند و علاقه مندی
های خود را دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ پیدا کنند.همانطور که
می دانید انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ از دغدغه‌های داوطلبان نظام قدیم و
جدید است زیرا همانطور که می دانید انتخاب رشته مساله مهمی است اهمیتی
بالاتر از برگزاری کنکور دارند. ما در این مقاله می خواهیم درباره انتخاب
رشته کنکور سراسری  شما را راهنمایی کنیم.

داوطلبان کنکور سراسری ۹۸ پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 و مطالعه دفترچه انتخاب رشته، با توجه به اینکه در کدام یک از دوره ها مجاز شده‌اند می‌تواند اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری کنند.

داوطلبان بسیاری می خواهند درباره رتبه و تراز
مربوط به انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ بدانند می تونند با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس بگیرند و به بررسی دقیق کارنامه خود بپردازند و همچنین
برای اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته عضو کانال تلگرام کنکور و انتخاب رشته
بشوید.فرم انتخاب رشته در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ توسط سازمان سنجش در اختیار داوطلبان کنکور که مجاز به انتخاب رشته شدند قرار میگیرد.داوطلبان
کنکوری می‌توانند بر اساس دوره آزمایشی خود ۱۵۰ رشته محل بین رشته هایی که
در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری وجود دارد اقدام به انتخاب رشته کنند.شما پس از آنکه کد رشته های مربوطه را وارد می کنید می بایست یک کد رهگیری از سایت دریافت کنید و تا پایان نتایج نهایی کنکور 98 همراه
خود نگه دارید. شما برای راحت تر شدن کارت هم می توانید ابتدا فرم
پیش‌نویس که در انتهای دفترچه انتخاب رشته کنکور وجود دارد تکمیل کنید و
سپس کدهای مورد نظر را وارد سایت کرده و صحت آنها را بررسی کنید تا برق
دچار مشکل نشوید.

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته صدای مشاور در ابتدا می بایست اطلاعات خود را در سایت سامانه صدای مشاور تحصیلی ثبت نمایید. درا این صورت قادر خواهید بود از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری بهره ببرید. در ادامه شما می بایست رشته تحصیلی خود که یکی از رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، هنر، انسانی و زبان می باشد را انتخاب نمایید. پس از آن می بایست سهمیه منطقه ای خود را از بین سه گزینه ، منطقه1، منطقه2 و یا منطقه3 انتخاب نمایید و در انتها رتبه خود در سهمیه  را
وارد نمایید و با انتخاب گزینه نمایش رشته ها قادر خواهید بود کد رشته ها و
دانشگاه های ارائه دروس و آخرین رتبه های قبولی در آن کد رشته محل را
مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که با این نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور قادر خواهید بود انتخاب رشته خود را بر اساس رتبه  در منطقه خود
را ب صورت تقریبی بدست آورید. می بایست اذعان نماییم که از آنجایی که این
اطلاعات بر اساس تجربیات سال های پیشین می باشد بنابراین انتخاب رشته کنکور  98 شما بر مبنای نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور کاملا حدودی و تقریبی می باشد. بنابراین متقاضیان شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری 98  می بایست با مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور در زمینه انتخاب رشته کنکور 98 بر مبنای نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور 98 – آنلاین و رایگان صدای مشاور مشورت نمایند. در راستای تحقق این امر شما قادر خواهید بود از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی و یا مشاوره حضوری سامانه صدای مشاور تحصیلی بهره ببرید.

در پایان این نوید را به شما می دهیم که قادر خواهید بود از این نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری صدای مشاور به
صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت تکرار استفاده نمایید. پیشنهاد ما این
است که از نرم افزار با رتبه های مختلف و کمی بالا و پائین استفاده نمایید
تا نتایج صحیح تری بدست آورید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در کرج کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در کرج چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در کرج کجاست؟

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در کرج چند است؟

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش یک مشاور تحصیلی خوب در موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در کرج هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در کرج بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مرکز مشاوره در کرج که بتوانید امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در کرج کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در کرج چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در کرج پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در کرج را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در کرج بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان کرج دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی و همچنین ثبت نام مدارس شاهد کرج، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در کرج می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در کرج به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کرج در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص کرج خواهد می باشد.

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در کرج و مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در کرج با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاور تحصیلی در کرج :

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 ( استان تهران)

تماس فقط از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

بهترین مشاوره تحصیلی در کرج چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در این زمینه توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه بی‌توجه به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در کرج و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد داشت و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

 

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر داوطلبی که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را اذان خود نماید. اگر شما دانش‌آموز هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در کرج موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته نهم در کرج باشید ، بهترین انتخاب رشته را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج و مشاوره تحصیلی حضوری تهران می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. برای داشتن بهترین مشاوره تحصیلی در کرج کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در کرج شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور کرج به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در کرج اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در کرج به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر  روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در کرج به شما کمک می کند تا در هر رشته ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شو.ید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی ، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی کرج به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در کرج ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در کرج استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در این مراکز بدان خواهند پرداخت.

 

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در کرج به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در رشته خود فکر نمایید.

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری می باشید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در کرج ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در کرج ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما ارائه خدمات خواهند نمود.

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در کرج ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی کرج ، مشاوره تضمینی کنکور ، مشاوره تلفنی کنکور ، مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد ، استخدام آموزش و پرورش کرج با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

 

 

بیشتر بدانید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری کرج 97-98

بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در کرج

کلیه داوطلبان کنکور سراسری کرج می توانند جهت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری کرج و استعدادیابی شغلی و تحصیلی داوطلبان کنکور با بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در کرج تماس حاصل نمایند

9099072952 – 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

انتخاب رشته کنکور سراسری کرج 97-98 آغاز شد !

به اطلاع کلیه داوطلبان کنکور سراسری استان کرج که در آزمون سراسری سال تحصیلی 97-98 شرکت کرده اند می رسانیم پیرو اطلاعیه اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 97 کلیه داوطلبان کرج که در آزمون سراسری 97 شرکت نموده اند می توانند از امروز به مدت یکهفته از طریق سامانه سنجش اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری کرج نمایند لذا کلیه داوطلبان کنکور توجه داشته باشند ، انتخاب رشته کنکور سراسری کرج 97-98 صرفا از طریق سامانه اینترنتی سنجش به نشانی sanjesh.org انجام خواهد گرفت.

انتخاب رشته کنکور سراسری کرج همانند سنوات گذشته در زیر گروه های تجربی – ریاضی – انسانی – هنر و زبان انجام خواهد پذیرفت و داوطلبان گرامی کرج می بایست در زمان تعیین شده نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری کرج 97-98 اقدام نمایند و با آگاهی کامل از رشته های کنکور سراسری کرج و دیگر دانشگاه های کشور اقدام به انتخاب رشته کنکور 97 نمایند.

انتخاب رشته کنکور سراسری کرج در 150 اولویت برای هر داوطلب انجام می گیرد که هر یک از داوطلبان محترم شهر کرج می بایست به ترتیب اولویت تا صد و پنجاه انتخاب داشته باشد که می بایست به طوری دقیق و برنامه ریزی شده اولویت بندی شوند در ضمن توصیه می شود حتما جهت انتخاب رشته کنکور سراسری کرج با مشاوران انتخاب رشته مرکز ایران تحصیل و یا دیگر افراد با تجربه دارای صلاحیت مشورت نمایید تا در این مسیر موفق باشید.

با توجه به اهمیت انتخاب رشته کنکور کرج و کمبود مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور 97 در برخی نقاط و حومه به منظور تسهیل در امور انتخاب رشته داوطلبان کنکوری کرج و دیگر نقاط کشور که به هر دلیلی به مراکز مشاوره دسترسی ندارند جهت ارتباط داوطلبان از سراسر کشور با برترین اساتید علمی کشور و رتبه های برتر کنکور کرج دو خط تلفن تعبیه شده که داوطلبان می توانند از ساعات 8 صبح الی 1 با بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در کرج تماس بگیرند.

 

داوطلبانی که جهت ثبت نام کنکور سراسری اقدام کرده و در آزمون شرکت نکرده اند نیز می توانند جهت انتخاب رشته کنکور سراسری کرج 97-98 اقدام نمایند

 

 

به اطلاع کلیه داوطلبان کنکور سراسری کرج می رسانیم مطابق مندرجات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 هر یک از داوطلبان محترم می توانند پس از اعلام نتایج کنکور 97 کرج و مشاهده کارنامه قبولی خود با توجه به مجاز به بودن به انتخاب رشته در دانشگاه ها سراسری و آزاد کرج در دوره های روزانه و شبانه نسبت به انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری کرج اقدام نمایند.

لازم به ذکر است کلیه داوطلبان کنکور سراسری کرج که در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت نموده اند می بایست جهت تکمیل روند انتخاب رشته کنکور 97 کرج با توجه به کارنامه کنکور سراسری 97 با در نظر گرفتن شرایط مجاز شدن جهت انتخاب رشته در دوره های روزانه یا شبانه سراسری یا آزاد کرج نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور 97 کرج اقدام نمایند ضمنا شایان ذکر است هر یک از داوطلبان محترم که در دو یا چند زیر گروه مجاز به انتخاب رشته شده باشند می بایست جهت تکمیل روند انتخاب رشته کنکور سراسری کرج برای هر زیر گروه یک فرم جداگانه تکمیل نمایند و برای هر فرم 150 کدرشته از بین کد رشته های کرج و دیگر استان ها را به ترتیب اولویت پر کنند.

با توجه به قوانین و شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری کرج هر یک از داوطلبان کنکور سراسری که در آزمون سراسری سال گذشته شرکت کرده و در رشته های روزانه کرج پذیرفته شده اند با توجه به قوانین کنکور سراسری حتی اگر از رشته پذیرفته شده انصراف قطعی داده باشند حق انتخاب رشته در رشته های روزانه کرج را نخواهند داشت و در صورت انتخاب رشته های روزانه حتی در صورت پذیرفته شدن داوطلب قبولی وی ملغی خواهد شد.

لازم به ذکر است کلیه داوطلبان کنکور کرج قبل از تکمیل روند انتخاب رشته کنکور کرج می بایست مشخصات شناسنامه ای – فردی و سهمیه های کنکور سراسری کرج را بررسی نمایند و در صورت وجود مغایرت می بایست موارد مربوطه را تصحیح نمایند شایان ذکر است پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 97 کرج یا همان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 97 اگر داوطلبی به هر دلیلی به نتیجه آزمون اعتراض داشت می تواند جهت اعتراض به نتایج کنکور 97 کرج از طریق لینک مربوطه اعتراض خود را پیگیری نماید.

 

از جمله موارد تاثیر گذار در انتخاب رشته کنکور سراسری کرج تاثیر سهمیه در کنکور سراسری و پذیرش دانشجو می باشد

 

 

با توجه به اطلاعیه های سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ اعلام نتابج کنکور سراسری 97 کرج ، زمان نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری کرج همانند سال های گذشته در نیمه دوم شهریور ماه انجام خواهد گرفت با توجه به اهمیت بالای انتخاب رشته کنکور کرج توصیه می کنیم حتما از خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد کرج یا خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری 97 بهره مند گردید جهت استفاده ار خدمات مرکز مشاوره انتخاب رشته ایران تحصیل از کرج و سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

شایان ذکر است کلیه داوطلبان محترم کنکور کرج در صورتی که پس از انتخاب رشته به هر دلیلی در رشته محل مورد نظر قبول نشوند می توانند در یکی از دانشگاه های کرج یا دیگر نقاط کشور وارد جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام کنند و جهت ورود به دانشگاه بدون کنکور 97-98 در کرج اقدام نمایند ضمنا لازم به ذکر است داوطلبان گرامی که پس از انتخاب رشته کنکور سراسری کرج موفق به قبولی در رشته محلی نشوند می توانند شانس خود را برای قبولی در دانشگاه کرج از طریق ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 امتحان کنند در ضمن داوطلبان کنکور سراسری می توانند جهت اطلاع از رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 کرج – رشته های بدون کنکور تجربی – دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 – دریافت سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری و اطلاع از زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کرج با مرکز تماس حاصل نمایند ضمنا آن دسته از داوطلبان کنکور که به هر دلیلی قصد شرکت مجدد در کنکور سراسری کرج را دارند می توانند جهت اطلاع از حذفیات کنکور 98 کرج – تاثیر معدل بر کنکور 98 و… با بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در کرج حاصل نمایید.

 

 

کلیه داوطلبان کنکور سراسری کرج می توانند جهت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری کرج و استعدادیابی شغلی و تحصیلی داوطلبان کنکور با بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در کرج تماس حاصل نمایند

9099072952 – 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مطالب مرتبط :

ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور کرج

رشته اتاق عمل بدون کنکور

پرستاری بدون کنکور کرج

رشته های بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

تحصیل مجدد رایگان

کارنامه سبز کنکور 97

مشاوره قبولی در کنکور کرج

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر 97

انتخاب رشته کنکور هنر

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

انتخاب رشته کنکور تجربی کرج

انتخاب رشته کنکور انسانی

انتخاب رشته کنکور ریاضی

انتخاب رشته کنکور سراسری هنر

بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور در کرج

آدرس بهترین مشاوره تحصیلی در کرج

انتخاب رشته کنکور سراسری کرج دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کنکور سراسری کرج دانشگاه سراسری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

انتخاب رشته از جمله مسائلی است که همواره ذهن دانش آموزان درگیر آن است شاید وقتی دانش آموز از کودکی شروع به تحصیل می کند مدام با واژه انتخاب رشته مواجه شده باشد و از این موضوع یک غول عظیم در ناخودآگاهش شکل گرفته باشد .

درواقع دانش آموزان در انتها مسیر تحصیل دوران مدرسه باید دو مرتبه انتخاب رشته انجام دهند، انتخاب رشته اول در ابتدای دوران دبیرستان انجام میشود که دانش آموز را در مسیر جدیدی قرار می دهد، درواقع این مسیر جدید دانش آموز را وارد فاز تحصیلی جدیدی می کند و او را وادار می کند تا به صورت تخصصی تر به تحصیل بپردازد.

این مورد در دوران دبیرستان یکی از سرنوشت ساز ترین انتخاب هایی است که دانش آموز در طول زندگی با آن مواجه می شود و باید در این انتخاب نهایت دقت و ظرافت را به خرج دهد تا بتواند به بهترین نتیجه دست یابد. در ادامه توصیه های لازم و نقش مشاور تحصیلی را در این انتخاب به صورت دقیق تری شرح می دهیم.

بعد از اولین انتخاب در دوران دبیرستان دانش آموزان سه سال به صورت تخصصی به تحصیل می پردازند و خود را برای آزمونی سرنوشت ساز آماده میکنند پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج نوبت به اصلی ترین انتخاب یعنی انتخاب رشته کنکور میرسد.

قاعدتا در هر یک از موارد که در قسمت فوق اشاره شد دانش آموز به تنهایی قادر نخواهد بود آن را انجام دهد و وجود یک متخصص که در این زمینه تبحر و تجربه خاصی دارد حس می شود، بله دقیقا در هر انتخاب  اهمیت وجود یک مشاور تحصیلی به وضوح حس می شود .

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

طبیعتا هر دانش آموزی در دوران تحصیل خود هیچ علم دقیقی در زمینه چگونگی انجام انتخاب رشته نخواهد داشت و اگر به تنهایی بدون هیچ اطلاعاتی انتخاب آینده ساز زندگی خود را انجام دهد به موفقیت دست نخواهد یافت اما اگر این کار را به یک متخصص که سالیان متوالی در این عرصه فعالیت داشته است بسپارد قطعا به نتیجه مطلوبی دست میابد .

دانش آموز در پایه دهم ملزم به انتخاب رشته هستند یا شاید بهتر باشد اینگونه بگوییم که دانش آموزان در این پایه ملزم به انتخاب مسیر آینده تحصیلی و شغلی خود می باشند. در انتخاب رشته دبیرستان دانش آموز با چندین انتخاب مواجه می شود و تنها چند رشته ریاضی فیزیک ، تجربی ، انسانی ، هنرستان ، کار و دانش و فنی و حرفه ای را پیش رو دارد که باید یکی از آنها را برای ادامه انتخاب نماید شاید الان در ذهن خود به این موضوع می اندیشید که انتخاب یکی از این رشته ها کار کاملا آسانی است اما توجه داشته باشید که آینده تحصیلی و شغلی شما در گروی این انتخاب است و نهایت دقت را باید در این مورد داشته باشید.

در این انتخاب در دوران دبیرستان باید به معیارها و شاخص های بسیاری توجه داشته باشید تنها در این صورت است که انتخاب رشته ای هدفمند خواهید داشت در این قسمت قصد داریم پیرامون این معیارها اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

علاقه مهم ترین عامل محرک بشر است و نه تنها در این مورد بلکه در سایر انتخاب های زندگی نیز مهم ترین تاثیر را دارد. وقتی انسان با علاقه در یک مسیر قدم می گذارد حتما از مسیر موفقیت خود نیز لذت می برد و تمام سختی ها برایش شیرین می شود .

اگر دانش آموز در انتخاب خود علاقه را به عنوان اولین معیار در نظر بگیرد قطعا با ثبات و اداره بیشتری برای رسیدن به اهدافش تلاش می کند.

معمولا مشاوران تحصیلی باغ آینه با تبحر خاصی که در زمینه مشاوره و هدایت تحصیلی دارند اولین رکن انتخاب رشته دبیرستان را علاقه دانش آموز در نظر می گیرند. البته وقتی پای صحبت از علاقه در میان می آید معمولا سوء برداشت هایی به وجود می آید، وقتی مشاوران از دانش آموز در مورد علاقه اش سوال می پرزند غالبا همه از علاقه خود نسبت به مشاغل می گویند اما اشتباه نکنید.

دانش آموزان عزیز در این مرحله از انتخاب رشته باید آنقدر خودآگاه باشند که بدانند مطالعه چه دروسی برایشان لذت بخش تر است درواقع باید بدانند به مطالعه چه درسی بیشتر علاقه دارند. این که دانش آموزان از علایقشان نسبت به مشاغل سخن می گویند اشتباه نیست بلکه به این مورد نیز باید اندکی توجه داشت اما متاسفانه در کشور عزیزمان سونامی پزشکی و مهندسی افکار جامعه را تخریب کرده است و اغلب دانش آموزان بدون هیچگونه فکر و آینده نگری تا اسم علاقه در میان می آید بی درنگ به این مشاغل اشاره می نمایند.

در ین انتخاب لازم است اندکی با خود صادق باشید، شاید تصور کنید این مرحله تماما به خود دانش آموز بازمی گردد اما باید بگوییم مشاوران تحصیلی خبره با مراجعه به وضعیت تحصیلی دانش آموزان و تکنیک های روانشناسی به خصوص به راحتی قادر خواهند بود از علاقمندی های دانش آموز مطلع شوند.

والدین عزیز توجه داشته باشید شما تاثیر گذارترین افراد در زندگی فرزندانتان هستید در مورد انتخاب رشته نیز این مورد کاملا صادق است، 50 درصد ذهن دانش آموزان در تحصیل به جلب رضایت والدین درگیر است.

دانش آموزان همواره در تلاش هستند که توقعات والدین را از خودشان برطرف سازند، به همین جهت از شما والدین گرامی درخواست داریم بدون هیچگونه خیال پردازی در این مورد اظهار نظر نمایند و کاملا معقول به راهنمایی فرزند خود بپردازند .

مشاوران و کارشناسان تحصیلی باغ آینه در ابتدای جلسات مشاوره تحصیلی دبیرستان والدین را از وضعیت تحصیلی دقیق دانش آموز آشنا می سازد و از او می خواد تا با اطلاع از این شرایط در مورد آینده درسی فرزندش اظهار نظر نماید.

از عوامل تاثیر گذار در انتخاب برای دانش آموزان نظر و تایید معلمان مربوطه است، معمولا اساتید بیشترین آگاهی را از وضعیت تحصیلی دانش آموز دارند و نظری دقیق و واقع گرایانه در این رابطه ارائه می دهند .

شاید برایتان سوال پیش آید که چرا نظر اساتید باید در این انتخاب تاثیر گذار باشد اجازه دهید با بیان مثالی این مورد را واضح تر بیان کنیم .

فرض کنید دانش آموزی در هنگام امتحان های پایان ترم به دلیل بیماری نتوانست آنطور که باید تلاش نماید و قادعتا نمره ی واقعی و درستی نیز کسب نخواهد کرد اگر قرار باشد تنها بر اساس یک نمره پایانی در مورد انتخاب رشته این دانش آموز با این شرایط تصمیم گیری کنیم قطعا نمیتوان انتخاب درستی داشت.

اما اگر در مورد تحصیل و شرایط درسی دانش آموز از استادی ب خصوص سوال شود چقدر نتیجه دقیق تر خواهد بود ؟ در این شرایط به خصوص استاد مربوطه وضعیت تحصیلی کلی دانش آموز را مرور کرده و میتوانید میزان علاقه و توانایی او برای انتخابی را تخمین بزند.

پس اظهار نظر اساتید مربوطی یکی از راهکارهایی است که دانش آموز را به سمت انتخابی هدفمندتر هدایت می کند.

مشاوران باغ آینه برای این مورد آزمونی ویژه و دقیق طرح نموده که دانش آموز را از  ابعاد روانشناختی مورد بررسی دقیق تری قرار می دهد .

این آزمون ویژه به مشاور کمک می کند تا با علایق و توانایی های ذهنی دانش آموز در حوزه های مختلف آشنا گردد البته ما همواره به دانش آموزان تاکید داریم که این آزمون را کاملا جدی برگزار نمایند زیرا نتیجه این آزمون یکی از معیارهای لازم برای انتخاب صحیح می باشد.

در این آزمون های روان شناختی تمام ابعاد وجودی دانش آموز مشخص می شود که مشاوران تحصیلی به منظور بررسی های دقیق تر به این نوع آزمون ها روی می آورند.

یکی از مهم ترین نکاتی که مشاور تحصیلی خبره باید رعایت نماید بررسی جزئیات نمرات درسی دانش آموز می باشد، مشاوران تحصیلی باغ آینه معمولا هر ماه نمرات درسی دانش آموزان را مورد بررسی قرار می دهند و تمامی بودجه بندی های درسی که برای مطالعه دانش آموز را از این طریق تعیین میکنند.

در باغ آینه مشاوران بر این نکته تایید دارند که هیچگاه نباید مطلبی را بدون یادگیری رها کرد و همواره در تلاش هستند تا نقاط ضعف دانش آموز در مباحث مختلف را بیابند و آن را تقویت نمایند و در مورد نقاط قوت نیز با تکنیک های به خصوص سعی بر تقویت بیشتر و ثابت نگه داشتن سطح آن دارند.

در جلسات مشاور نیز مشاوران تاکید بسیاری به بررسی دقیق نمرات دانش آموزان دارند جزئیات همواره انسان را به سمت بررسی دقیق سوق میدهد در مورد این مورد که امری سرنوشت ساز است قضیه اندکی جدی تر خواهد بود و نباید از سر جزئیات به راحتی گذشت و برای اتخاذ درست ترین تصمیم نیاز است تک تک دروس با جزئیات کامل را با دقت بررسی کرد.

دانش آموزان عزیز در بحث انتخاب رشته همواره باید توجه داشته باشید، وقتی این کار را به یک مشاور تحصیلی میسپارید باید به او اعتماد داشته باشید زیرا باتوجه به شرایط موجود شما بهترین نظر را ارائه خواهد داد.

البته انتخاب آخر توسط شخص خود دانش آموز صورت می گیرد و تمامی این موارد تنها کمک کننده هستند و او را به سمت انتخاب دقیق تر هدایت می کنند.

در مورد انتخاب رشته دبیرستان اگر دانش آموزان به تمامی نکات فوق الذکر توجه کافی داشته باشند قطعا می توانند انتخاب درستی داشته باشند و روز به روز به اهداف خود نزدیک شوند.

باغ آینه نه تنها در مورد بلکه پس از ان نیز یکی از حامیان دانش آموزان است و در تمام طول تحصیل دانش آموز یک راهنما و حامی را در کنار خود احساس می کند که مدام تمامی ضعف ها و قوت او را می بیند و برایشان تدبیری می اندیشد حس می کند.

باغ آینه همه ساله به عنوان برترین مشاور درسی در کرج معرفی شده است که با مشاوران و پشتیبانان خبره توانسته است دانش آموزانی موفق تحویل جامعه دهد.

دانش آموزان تمام مدت تحصیل پس از دوران دبیرستان باید خود را برای آزمون سرنوشت ساز زندگی ” کنکور ” آماده سازند با این آزمون یک قدم به سمت اهداف خود نزدیک خواهند شد.

پس از گذراندن دبیرستان و مطالعه ای جهت دار و هدفمند دانش آموز وارد آزمون کنکور سراسری می شود البته آمادگی برای آزمون کنکور نیز به سادگی نیست و مستلزم رعایت نکات به خصوصی می باشد که در این رابطه نیز مشاوران خبره ای در باغ آینه وجود دارند که آن را به یکی از معتبرترین مراکز مشاوره تحصیلی کنکور در کرج تبدیل نموده است.

انتخاب رشته کنکور یکی از اصلی ترین تصمیماتی است که دانش آموزان در دوران تحصیل خود با آن مواجه می شوند شاید این تصمیم ارتباط مستقیمی با آینده او داشته باشد و این میزان از تاثیر گذاری در آینده باعث ایجاد استرس در دانش آموز می شود.

این مقاله توضیحاتی در رابطه با این انتخاب ارائه می دهد که شما را از گمراهی و استرس نجات دهد. اغلب دانش آموزان در زمان انتخاب رشته می پندارند که این انتخاب تنها به نتیجه آزمون بستگی دارد اما کوچک ترین اشتباه در این فرآیند ممکن است نتیجه دلخواه را نتوانید کسب نمایید.

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه دهیم.

این انتخاب نیز همانند مورد قبل اهمیت به سزایی دارد درواقع تکمیل کننده راه شماست و دومین انتخاب تاثیر گذار در آینده دانش آموزان می باشد اما تنها تفاوتی که با انتخاب رشته دبیرستان دارد تعداد و تنوع بالای راه های پیش رو است.

برخلاف مورد اول که تنها شش انتخاب پیش روی دانش آموز وجود دارد در این مورد برای هر دانش آموز شاید هزاران راه و انتخاب وجود دارد که انتخاب صحیح او را به سمت هدفش نزدیک می کند به همین جهت بسیار قابل اهمیت است و جای بحث دارد.

در انتخابی صحیح معیارهایی وجود دارد که شما را به سمت انتخابی صحیح هدایت می کند که در این قسمت به آن شاره ای دقیق می کنیم.

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

همانطور که در مورد قبل به این موضوع اشاره کردیم میزان علاقه در موفقیت انسان معجزه گر است، چه بسیار کارهای دشواری که به واسطه علاقه به ساده ترین و شیرین ترین کارها تبدیل می شود، اگر انسان در تمامی انتخاب های خود اولین معیار لازم را علاقه قرار دهد نیمی از انتخاب هدفمند را گذرانده است و به اهداف خود نزدیک تر خواهد شد.

البته در مورد این علاقه باید توضیحی ارائه دهیم گاهی انسان ها بدون داشتن هیچ علمی در رابطه با موضوعی علاقه نشان می دهند اما در این مورد که یکی از مهم ترین و اساسی ترین انتخاب های انسان است باید پیرامون علاقمندی های خود به درستی تحقیق کنید و با علم به تمام سختی ها در مورد علاقمندی خود به شغل یا رشته ای به خصوص اظهار نظر نمایید.

مهم ترین نکته ای که باید در مورد این انتخاب در نظر بگیرید علاقمندی است، متاسفانه دانش آموزان در این دوران زندگی بر اثر استرس همواره نگرانی قبولی هستند اما پیشنهاد می کنیم لحظه ای به دور از استرس تنها به علاقه شخصی خود به رشته ای به خصوص توجه داشته باشید حتی اگر رشته هایی که به آن علاقمند هستید جزء آرزوهای محال شما هستند نیز پیشنهاد می کنیم به سادگی از آن عبور نکنید.

معمولا مشاوران خبره باغ آینه در این مواقع بیشترین تاکید را بر علاقمندی دانش آموزان دارند و اغلب اولین سوالی که در هنگام انتخاب رشته از دانش آموز می پرسد در مورد علاقمندی هایشان است.

البته میزان علاقه دانش آموزان تنها در این موقع نباید مورد توجه او باشد بلکه علاقمندی در طول مسیر مطالعه برای کنکور از محوری ترین و اصلی ترین عوامل است که دانش آموز باید باتوجه به آن تلاش کند.

اگر قبولی در رشته برق دانشگاه شریف یکی از علاقمندی های شما عزیزان میباشد حتی اگر باتوجه به شرایتتان قبولی در آن امری محال باشد پیشنهاد می کنیم این مورد را در بالاترین انتخاب های خود قرار دهید.

دانش آموزان عزیز انتخاب هایی معقول و منطقی دومین جایگاه را دارند پس از آنکه داوطلب به رویا پردازی های خود پرداخت نوبت به انتخاب بر اساس عقل و منطق است. در این مرحله باید شرایط رتبه خود را در نظر بگیرید و رشته و دانشگاه هایی را برای خود انتخاب نمایید که احتمال قبولی در آن بیشتر است .

در این انتخاب های خود نیز باید نهایت دقت را داشته باشید و تمام جوانب دیگر از جمله علاقمندی ، استعداد ، سطح علمی و… را در این گروه از انتخاب های خود دخیل کنید.

در تمام مراحل هیچگاه این موضوع را فراموش نکنید که این انتخاب برای شما آینده ساز است و چهار سال از زندگی خود را باید صرف مطالعه دروسی تخصصی نمایید و در آینده نیز باید در این حوزه به خصوص وارد بازارکار شوید.

این دسته از انتخاب ها باید کاملا از روی منطق و عقل باشد تا پشیمانی در پی نداشته باشد. مشاوران باغ آینه در مورد انتخاب رشته کنکور تمامی جوانب را برای انتخابی عقلانی و منطقی را می سنجند و باتوجه به آن برای دانش آموزان انتخاب رشته خواهند کرد.

منظور از استعداد چیست ؟ چطور می توان فهمید در حوزه ای به خصوص استعداد داریم ؟ سوالاتی از این قبیل همواره ذهن دانش آموزان را درگیر می کند. در پاسخ به این سوالات باید بگوییم کارها و فعالیت های به خصوصی هستند که قطعا شما به بهترین شکل ممکن در انجام آن موفق میشوید و نیاز به تلاش اندکی برای موفقیت در آن دارید.

دانش آموزان عزیز توجه داشته باشید استعداد بدون تلاش هرگز به موفقیت ختم نخواهد شد چه بسیار دانش آموزانی که استعدادی در زمینه ای مشخص ندارند با تلاش و پشتکار از شخصی که در این زمینه استعداد دارد اما هیچ تلاشی از خود نشان نمیدهد پیشی می گیرد، استعدادهای شما در هر زمینه ای یک امر خدادادی است که باید با تلاش خود از این نعمت به بهترین شکل استفاده نمایید.

مهم ترین رکن در این انتخاب شناخت و آگاهی از انتخابهایتان است، اگر شما بدون داشتن اطلاعات کافی از رشته ای به خصوص آن را انتخاب نمایید گویی با چشمان بسته در مسیری پر پیچ و خم پا نهاده اید قطعا نمیتوانید به راحتی این مسیر را پشت سر بگذارید.

سعی کنید اطلاعات اندکی در رابطه با تمامی رشته های موجود در دفترچه به دست آورید با این اطلاعات می توانید انتخابی صحیح بر اساس آگاهی های خود داشته باشید.

داوطلبان گرامی باید توجه داشته باشند رشته های دانشگاهی که بر می گزینند گویی تشکیل دهنده آینده کاری آنها می باشد، باید همواره آینده شغلی را به عنوان مهم ترین رکن در انتخاب رشته در ذهن داشته باشید.

در طول روز با افراد بسیاری مواجه می شویم که در شغلی به خصوص مشغول کار هستند اما هیچگاه از جایگاهشان راضی نیستند تمامی این موارد که در طول روز با آن مواجه میشویم نتیجه ای انتخاب نادرست هستند.

برای این مورد ما به دانش آموزان پیشنهاد می کنیم اگر برای این مورد به متخصصین و مشاوران مراجعه نمیکنند حتما دفترچه راهنمای کنکور سراسری را مورد مطالعه قرار دهند، این دفترچه راهنما تمامی اصطلاحات را به صورت کامل شرح داده است .

گاهی اوقات با رشته های به خصوص یا دانشگاه های به خصوصی مواجه خواهید شد که این دانشگاه ها و رشته ها شرایط به خصوصی می طلبد برای مثال دانشگاهی به خصوص در رشته ای به خصوص تنها پذیرش برای آقایان دارد و اگر بانوان این رشته را برگزینند گویی یکی از انتخاب های خود را از این طریق اتلاف کرده اند.

پس برای جلوگیری از بروز اتلاف انتخاب هایتان پیشنهاد می کنیم برای انتخابی صحیح به یک مشاور تحصیلی که در این زمینه متخصص محسوب می شود مراجعه نمایید در غیر این صورت دفترچه راهنمایسازمان سنجش را به صورت کامل مورد مطالعه قرار دهید.

در این مقاله سعی داشتیم شما عزیزان را تا حدی با انتخاب رشته ای صحیح آشنا سازیم و گامی کوچک برای نزدیک شدن شما عزیزان به اهدافتان برداریم.

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته در کرج در مجموعه باغ آینه برای داوطلبین کنکور، با کمک برترین مشاورین تحصیلی باغ آینه برگزار می شود. یکی از افتخارات مجموعه ی باغ آینه این است که بهترین شیوه های مشاوره تحصیلی انتخاب رشته در کرج  را به دانش آموزان خود ارائه می کند.

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته در کرج

در جلسات مشاوره انتخاب رشته، در درجه ی اول با توجه به علاقه ی فرد و به دنبال آن براساس نقاط قوت او باید اقدام به انتخاب رشته کرد. با توجه به نمرات کسب شده از دروس اختصاصی مربوط به رشته های انسانی، تجربی و ریاضی فیزیک می توان به میزان توانایی شخص برای ورود به رشته ی مناسب پی برد.

علاوه بر این پشتکار در میزان مطالعه و حل مسائل خود می تواند تاثیر گذار بر روی انتخاب رشته تحصیلی باشد. در واقع انتخاب رشته ی تحصیلی سرنوشت ساز ترین انتخاب برای زندگی فرد می باشد. انتخاب حرفه در زندگی آینده ی شخص مطمئنا رابطه ی مستقیمی با انتخاب رشته ی تحصیلی او پیش از ورود به دانشگاه دارد.

باغ آینه بعنوان مرکز مشاوره تحصیلی در کرج در طی سال های فعالیت خود توانسته بهترین راهنمایی ها را در انتخاب رشته به داوطلبین کنکور عرضه نماید. بر اساس سوابقی که از باغ آینه موجود است، این مجموعه بعنوان یکی از معتبرترین مراکز مشاوره تحصیلی انتخاب رشته در کرج به حساب می آید. مشاوره تحصیلی باغ آینه علاوه بر انتـخاب رشته، در رابطه با موضوعاتی همچون برنامه ریزی درسی، نحوه ی کنترل زمان و تکنیک های تست زنی، داوطلبان را راهنمایی می نماید.

داوطلبان کنکور برای بدست آوردن بهترین جایگاه در برترین دانشگاه های کشور وارد رقابتی سرنوشت ساز به اسم کنکور می شوند. امتحانی که از کل کشور در رشته های مختلف در آن شرکت می کنند و بازار داغ رقاب برای به دست آوردن جایگاه مناسب در دانشگاه ها را موجب می شود. مشاوره تحصیلی کنکور، تنها راه درست را به داوطلبان نشان می دهد تا آنها برای ورود به این رقابت موفقیت بیشتری را نسبت به دیگر رقبای خود کسب نمایند.

مشاوره انتخاب رشته با کمک حرفه ای ترین مشاوران مجموعه باغ آینه برای ارائه بهترین راهنمایی ها به دانش آموزان پیش از ورود به رشته های تجربی، انسانی، ریاضی فیزیک و فنی حرفه ای می باشد. علاوه بر این پس از نتایج کنکور مشاوران ما با توجه به علاقه ی دانش آموزان بهترین راهنمایی را برای انتخاب رشته ی دانشگاهی  در اختیارشان قرار می دهند. در این مشاوره ها تمام سعی ما بر این است که با در نظر گرفتن علاقه، استعداد و توانایی های فرد به بهترین انتخاب رشته ی تحصیلی دست پیدا نماییم.

باغ آینه برای جلسات مشاوره تحصیلی و مشاوره کنکور در کرج، برای داوطلبان خود زمان های جداگانه ای را به شکل مدون از ابتدای شروع حضور در مجموعه تا زمان برگزاری کنکور اختصاص می دهد. در این جلسات مشاوره فرد به خوبی از علاقه و توانایی های خود آگاه شده و می تواند اضطراب ها و نگرانی ها را کنار گذاشته و با یادگیری تکنیک های تمرکز به بهترین نتایج دست پیدا نماید.

برای اطلاع از نحوه ی شرکت در این جلسات مشاوره کنکور با مجموعه در ارتباط باشید.

منبع: باغ آینه

برچسب:انتخاب رشته

برچسب:انتخاب رشته

پست قبلی

پست بعدی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

34468806 – 026

info.baghayeneh@gmail.com

تمامی حقوق متعلق به وبسایت باغ آینه می باشد – 1397

ایران مشاوره ۲۴۳ نظرها

مرحله انتخاب رشته مرحله ای است که ارزش و اهمیت آن در شرایطی با کنکور برابری می کند و یا حتی گاهی نیز بیشتر از آن است؛ هر چه رتبه داوطلب بهتر باشد، انتخاب رشته به همان میزان حساس تر و مهم تر می شود. مرحله انتخاب رشته برای داوطلبان کنکوری به دلیل سرنوشت ساز بودن آن بسیار حائز اهمیت بوده و هر ساله پس از برگزاری کنکور سراسری شاهد استرس و نگرانی داوطلبان برای قبولی در این مرحله هستیم.

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

به این دلیل که نحوه انتخاب رشته، بر آینده و شغل داوطلبان تاثیر مستقیم دارد، متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند، می بایست از تمامی موارد مرتبط با انتخاب رشته از جمله زمان انتخاب رشته کنکور، نحوه صحیح انتخاب رشته، میزان تاثیر سهمیه ها و… مطلع باشند تا به بهترین وجه ممکن انتخاب رشته خود را انجام دهند.

انتخاب رشته کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می گیرد.

معمولا یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند اقدامات لازم را جهت انتخاب رشته کنکور سراسری انجام دهند. با توجه به اینکه زمان کنکور سراسری سال 99 به تعویق افتاده، به تبع آن اعلام نتایج اولیه و مرحله انتخاب رشته نیز با تاخیر انجام خواهد شد.

شما عزیزان جهت آگاهی از زمان دقیق انتخاب رشته کنکور سراسری می توانید به عضویت کانال تلگرام انتخاب رشته ایران مشاوره درآیید و به محض انتشار آخرین اخبار در این خصوص، از جزئیات آن ها مطلع شوید.

شرکت کنندگانی که متقاضی استفاده از سهمیه مناطق هستند، با توجه به ملاک های زیر جزو یکی از سهمیه های مناطق 1، 2 و 3 محسوب می شوند و این سهمیه در کارنامه نتیجه اولیه آزمون آن ها لحاظ می شود.

25 درصد از ظرفیت هر کد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا، آزادگان و همسر و فرزندان آن ها، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آن ها اختصاص دارد. همچنین 5 درصد از ظرفیت هر کد رشته محل به جانبازان زیر 25 درصد و همسر و فرزندان آن ها، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد. شرط لازم برای استفاده از سهمیه فوق، کسب 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد همان رشته می باشد و در صورتی که ظرفیت رشته ای با داوطلبان 25 درصدی پر نشود از داوطلبان 5 درصدی برای تکمیل ظرفیت استفاده می شود.

5 درصد از ظرفیت رشته پرستاری به داوطلبان دارای دیپلم نظام قدیم یا جدید رشته بهیاری که دارای 3 سال سابقه کاری مرتبط در مراکز درمانی می باشند، اختصاص می یابد.

در رشته های پزشکی کارکنان و کارمندان دانشگاه های علوم پزشکی، مشمول 20 درصد ظرفیت دانشگاه های شبانه می شوند و در رشته های غیرپزشکی 10 درصد از ظرفیت دانشگاه های شبانه به کارمندان وزارت علوم و کارمندان دانشگاه ها تعلق می گیرد.

جهت دریافت اطلاعات جامع تر در خصوص سهمیه های کنکور، می توانید روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

اگر دفترچه انتخاب رشته کنکور گروه آزمایشی خود را با دقت بررسی کرده باشید، متوجه خواهید شد که در مقابل هر یک از رشته ها، یکی از 4 عبارت بومی، استانی، ناحیه ای و کشوری درج شده است و ممکن است برای شما این ابهام به وجود آید که منظور از گزینش بومی، استانی، ناحیه ای و کشوری چیست؟

رشته های استانی به طور متوسط در همه ی استان های کشور ارائه می شوند ولی رشته های ناحیه ای فقط در دانشگاه یک استان از چند استان همجوار ارائه می شوند و اگر رشته ای در دانشگاه یک ناحیه از دو ناحیه همجوار موجود باشد، آن رشته قطبی است. همچنین اگر رشته در هیچ یک از دو قطب همجوار ارائه نشود و فقط در چند استان به صورت ناهمگون و پراکنده موجود باشد، آن رشته کشوری است.

رشته های کشوری: ظرفیت پذیرش این رشته ها به نسبت میان داوطلبان دارای سهمیه مناطق، رزمندگان، ایثارگران و… کل کشور تقسیم می شود، برای مثال رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی تهران با ظرفیت 100 نفر به صورت کشوری ارائه می شود، از این 100 نفر 30 درصد یعنی 30 نفر به داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگران اختصاص می یابد و مابقی بین سایر داوطلبان تقسیم می شود.

رشته های بومی، قطبی، ناحیه ای: در رشته هایی که نوع گزینش در آن ها به صورت قطبی، ناحیه ای و یا استانی می باشد، حدود 20 درصد از ظرفیت به داوطلبان آزاد و 80 درصد از ظرفیت بین داوطلبان هر یک از سهمیه های مناطق 1، 2، 3 و سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا در منطقه مربوطه (قطب، ناحیه، استان) تقسیم بندی می شود. برای مثال رشته مهندسی صنایع با ظرفیت پذیرش 100 نفر در دانشگاه امیرکبیر به صورت قطبی ارائه می شود، در این صورت 20 درصد یعنی 20 نفر به داوطلبان آزاد (غیرقطبی) و 80 درصد نیز به داوطلبان قطبی اختصاص می باید که از این 80 درصد، 30 درصد یعنی 24 نفر ویژه داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگران است.

به طور کلی پذیرش در رشته های کنکور سراسری به 3 صورت متمرکز، متمرکز دارای شرایط خاص و صرفا براساس سوابق تحصیلی می باشد. در رشته های متمرکز فقط رتبه کسب شده داوطلب ملاک قبولی در نظر گرفته می شود و در رشته های صرفا براساس سوابق تحصیلی بدون توجه به رتبه، معدل دیپلم و پیش دانشگاهی معیار پذیرش است. اما رشته های متمرکز دارای شرایط خاص رشته هایی هستند که داوطلب باید علاوه بر کسب رتبه مناسب، در مراحل مصاحبه، آزمون عملی، معاینات پزشکی و… نیز نمره لازم را کسب کند. همچنین در زمان برگزاری مصاحبه، سوابق تحصیلی داوطلب نیز مورد بررسی قرار می گیرد. بنابراین پذیرش در رشته های متمرکز دارای شرایط خاص به نسبت سخت تر از سایر رشته ها می باشد.

رتبه در سهمیه در هر زیر گروه: هر یک از گروه های آزمایشی دارای چند زیر گروه می باشند که در زمان اعلام نتایج و انتشار کارنامه اولیه، برای هر یک از زیر گروه ها یک رتبه معین اعلام می شود. برای مثال رشته پزشکی در زیر گروه یک گروه آزمایشی علوم تجربی قرار دارد و در صورتی که این رشته را انتخاب کنید رتبه در زیر گروه 1 شما معیار برای پذیرش قرار می گیرد.

رتبه کشوری در هر زیر گروه: در هر یک از زیر گروه ها یک رتبه کشوری نیز وجود دارد و این رتبه تنها برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد تاثیر گذار است. برای مثال داوطلب رشته ریاضی در صورتی که رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد را انتخاب کند، رتبه کشوری کسب شده در زیر گروه یک او مورد بررسی قرار می گیرد.

رتبه کل در سهمیه: این رتبه ماکزیمم نمره کل زیرگروه های هر داوطلب می باشد و فقط جهت اطلاع داوطلب درج گردیده است، زیرا برای انتخاب رشته فقط باید به رتبه در سهمیه و رتبه کشوری در هر یک از زیر گروه ها توجه شود.

آخرین رتبه مجاز: این رتبه، رتبه آخرین فرد مجاز برای انتخاب رشته دانشگاه های روزانه و نوبت دوم می باشد و در صورتی که رتبه کل شما در سهمیه، بیشتر از رتبه آخرین فرد مجاز به انتخاب رشته باشد، نمی توانید انتخاب رشته دانشگاه روزانه و نوبت دوم را انجام دهید.

وضعیت مجاز بودن برای انتخاب رشته: در صورتی که داوطلب مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور، غیرانتفاعی و… باشد، عبارت مجاز برای او در کادر های جداگانه ای در توضیحات کارنامه کنکور درج خواهد شد در غیر اینصورت نمی تواند رشته های این دانشگاه ها را انتخاب کند.

برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب 100 کدرشته محل و برای دانشگاه های سراسری (روزانه، نوبت دوم، پیام نور، پردیس خودگردان، غیرانتفاعی و…) مجاز به انتخاب حداکثر 150 کد رشته محل می باشید. بنابراین می توان گفت تعداد انتخاب های شما زیاد است و می توانید با کمی دقت یک انتخاب رشته هوشمندانه انجام دهید. در انتخاب رشته باید فاکتورهای مختلف نظیر علاقه، بازار کار رشته مورد نظر، امکانات و خدمات رفاهی دانشگاه، خوابگاه داشتن دانشگاه، مسافت و دوری دانشگاه و… را در نظر بگیرید و پس از آن می توانید چینش کد رشته ها را به صورت زیر انجام دهید:

انتخاب های خوش بینانه: بدون در نظر گرفتن تراز و رتبه، رشته های مورد علاقه خود را در انتخاب های خوش بینانه قرار دهید. در واقع رشته های خوش بینانه رشته های مورد علاقه شما هستند ولی با توجه به رتبه ای که کسب کرده اید، احتمال قبولی کمی دارید. برای مثال با رتبه 1000 رشته ریاضی احتمال قبولی در رشته مهندسی عمران دانشگاه های روزانه تهران خیلی کم می باشد. حدود 20 الی 30 درصد فرم انتخاب رشته را به این بخش اختصاص دهید.

انتخاب های واقع بینانه: مهم ترین بخش فرم انتخاب رشته، انتخاب های واقع بینانه است. این انتخاب ها کاملا منطبق بر رتبه و تراز شما می باشد و باید بیش از نیمی از انتخاب های خود را در این بخش قرار دهید. برای مثال داوطلبی که رتبه 4000 کنکور تجربی را کسب کرده است، برای پذیرش در رشته پرستاری دانشگاه های روزانه شهرستان، شانس متوسط و معقولی را دارد.

انتخاب های بدبینانه: انتخاب های بدبینانه در بخش آخر فرم انتخاب رشته قرار داده می شوند و شانس داوطلب برای پذیرش در انتخاب های این بخش بسیار زیاد است.

در واقع ترتیب چینش کد رشته ها در فرم انتخاب رشته براساس شانس قبولی و علاقه است و باید رشته هایی که در آن ها شانس قبولی کم دارید در انتخاب های اول و رشته های که شانس قبولی زیادی دارید، در انتخاب های پایین تر قرار دهید.

همانطور که می دانید تحصیل در دانشگاه های آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و نوبت دوم، ملزوم به پرداخت شهریه است و فقط تحصیل در دانشگاه های روزانه رایگان می باشد. یکی از فاکتورهای مهمی که باید در زمان انتخاب رشته به آن توجه داشته باشید، میزان شهریه دانشگاه های مختلف است تا بر اساس توانایی مالی خود یکی از دانشگاه های شهریه پرداز را انتخاب نمایید.

الی

5/500/000

الی

12/000/000

الی

2/300/000

الی

2/500/000

الی

8/000/000

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

الی

22/000/000

الی

5/000/000

الی

6/000/000

الی

1/700/000

الی

2/000/00

الی

1/100/000

الی

1/400/000

الی

1/700/000

الی

2/100/000

در صورتی که پس از مطالعه مطلب فوق سوال یا ابهامی برایتان باقی مانده می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاانتخاب رشته انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

2 روز پیش

2 روز پیش

3 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام من دیپلم تجربی دارم و پشت کنکوریم. ایا میتونم هنگام انتخاب رشته کنکور رشته ای تی رو بزنم؟نجربی این رشته رو داره؟و چند رتبه میخواد؟

با سلام ، مطابق با دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی سال ۱۳۹۸ ، پذیرش از رشته مهندسی فناوری اطلاعات از طریق انتخاب رشته کنکور تجربی انجام نمی گیرد . لازم به ذکر است شما از طریق شرکت در آزمون سراسری گروه ریاضی می توانید در رشته مورد نظر ادامه تحصیل دهید . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات مربوطه دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی مراجعه نمایید .

سلام من دانش آموز رشته انسانی هستم و معدل ترم اولم ۱۹.۷۳ شد تو آزمونای شبیه ساز کنکور هم از تیرماه شرکت کردم و ترازم بین ۶۵۰۰ تا۸۰۰۰ تغییر میکنه و آخرین ترازم ۸۰۰۰ بوده با این سوابق میتونم دانشگاه فرهنگیان یا حقوق دانشگاه مازندران قبول شم ؟ متشکرم

با سلام ، با در نظر گرفتن ۳۰درصد تاثیر مثبت معدل در آزمون سراسری و نوع سهمیه ثبت نامی ، در صورتی که تراز کسب شده توسط شما در کنکور سراسری همانند نمره کل شما در آزمون های آزمایشی باشد. احتمال قبولی شما در رشته های مورد نظر بالاتر می رود . لازم به ذکر است پذیرش در دانشگاه فرهنگیان علاوه بر آزمون ، نیاز به گذراندن مرحله مصاحبه می باشد . شما می توانید با مراجعه به نرم افزار انتخاب رشته کنکور اطلاعات مربوطه را به دست آورید .

سلام من دانش آموز رشته ریاضی سال دوازدهم هستم و معدلم ۱۷.۱۴میخواستم بدونم میتونم بر اساس سوابق تحصیلی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه اصفهان یا کاشان قبول شم

با سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹ ، رشته مدیریت بازرگانی در دوره های روزانه و نوبت دوم در دانشگاه های مورد نظر ارائه نشده است ، و در صورت تمایل می توانید در واحد های دانشگاه پیام نور و یا غیر انتفاعی ، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و به صورت بدون آزمون ادامه تحصیل داشته باشید .

با سلام من امسال زیست گیاهی شبانه تبریز قبول شدم وثبت نام هم کردم میتونم قبل از انتخاب واحد به رشته زیست سلولی مولکولی شبانه تغییر بدم ؟؟

سلام من علوم تغذیه شهر کوچیک و دور قبول شدم به نظر شما ارزش داره از تهران برم شیراز؟ ممکنه راهنماییم کنین.مچکرم!

سلام ببخشید من دارم میرم کلاس نهم ولی نمره علوم و ریاضی هشتمم رو گرفتم ۱۶ میخواستم ببینم میتونم برم تجربی یا نه

باسلام من در رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه رازی بصورت روزانه قبول شدم آیا امکان تغییر رشته توی همون دانشگاه وجود داره ممنون

میشه لطفا جواب بدین سوال منو…با رتبه ۱۶۰۰۰ کنکور منحصرا زبان مترجمی یا ادبیات دانشگاه دولتی اراک قبول میشم؟میخوام بدونم اگر قبول نمیشم رشته های بدون آزمون رو انتخاب رشته کنم خواهش میکنم جواب بدین.

سلام . من ده روز پیش یه پیام دادم اما جواب ندادید. رتبه زیرگروه ۱ منطقه۲: ۱۴۸۱ و کشوری زیرگروه۱: ۳۱۰۰ تو انتخاب رشته به ترتیب شهرهای زیر رو زدم . به نظرتون کجا قطع میکنه ؟یعنی کدوم ممکنه قبول شم؟ اردبیل،رشت۱،رشت۲همدان۱(نیمسال۱)،ارومیه۱،زنجان،ساری۱،کرج۱،همدان۲،ارومیه۲،ساری۲،کرج۲،اراک۱،اراک۲،سمنان۱،سمنان۲،قزوین،گرگان،بابل،کاشان،شاهرود۱،بجنورد۱،شاهرود۲،بجنورد۲

سلام من با معدل کل ۱۷.۵۶ و نهایی۱۱.۸۸ امکان قبولی در دوره روزانه یا شبانه زبان روسی دانشگاه گیلان را دارم؟؟ بومی شهر رشت هستم

سلام من با معدل کل ۱۷.۵۶ و نهایی۱۱.۸۸ امکان قبولی در دوره روزانه و شبانه زبان روسی دانشگاه گیلان را دارم؟؟ بومی شهر رشت هستم

سلام من رتبه ی کل درمنطقه ی دو۳۳۲۳شدم ودرزیرگروه حقوق ۳۴۰۲شدم خواستم ببینم حقوق دانشگاه اراک قبول میشم؟؟؟

سلام .با رتبه ی ۱۴۸۵ زیرگروه۱منطقه۲ پزشکی روزانه بهترین شهرهایی که قبول میشم کجاست(منظور به ترتیب کیفیت)؟ پزشکی روزانه اردبیل قبول میشم؟ بومی اردبیل به نظرتون پزشکی تیپ۲و۳ امسال بهتره یا پشت کنکور برا تیپ ۱؟ ممنون میشم اگه به این سه تا سوالم جواب بدید.

سلام رمن برای دانشگاه بقیه الله دعوت به مصاحبه شدم ودو کد رشته از رشته های نیمه متمرکز را انتخاب کردم ولی الان نمی دانم برای کدامیک دعوت شدم از کجامی تونم متوجه بشم که چه رشته ای مد نظر بودهبا تشکر

سلام ،من دعوت به مصاحبه دانشگاه شاهد شدم حالا میخواستم بدونم اگر توی مصاحبه قبول بشم دیگه احتمال قبولی توی رشته های متمرکز رو ندارم ؟باتوجه به این که شاهد توی الویت های اولم بوده

سلام ،با رتبه ۲۰۰۰و تراز ۹۱۰۰سهمیه پنج درصد احتمال قبولی تو دندان،پزشکی،دارو پردیس یا ازاد هست؟همه شهر ها رو زدم

با سلام , آخرین تراز (نمره کل ) قبولی رشته پزشکی در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی حدود ۹۱۰۰ الی ۹۳۰۰ , رشته داروسازی ۹۲۰۰ الی ۹۳۰۰ و رشته دندان پزشکی حدود ۹۶۰۰ الی ۹۷۰۰ با اعمال سهمیه پنج درصد ایثارگری می باشد . بنابراین احتمال قبولی شما برای سه رشته اصلی گروه علوم تجربی در واحد های دانشگاه آزاد و دوره های پردیس خودگردان متوسط می باشد .

ببخشیدآخرین رتبهی قبولی پرستاری دانشگاه خواسگان اصقهان چقدر است ؟

باسلام میشه لطفا بگید آخرین رتبه ی قبولی اتاق عمل و هوشبری دانشگاه خوراسگان اصفهان چقدر است؟

سلام با رتبه در زیر گروه دو ۹۸۸ سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران میتونم داروسازی روزانه قبول شم

سلام روز بخیر با رتبه ۹۸۸ زیر گروه دو سهمیه ۲۵ درصد ایا میتونم داروسازی روزانه قبول شم

سلام خسته نباشید برای قبولی در رشته داروسازی باید رتبه زیرگروه ٢از رتبه منطقه کمتر باشه؟مثلا اگه زمین نزده باشی و زیرگروه٢از منطقه بیشتر باشه شانس قبولی کمتر میشه یا دانش اموزا رو برحسب منطقشون میسنجن؟با رتبه ٣۵٠٠منطفه٢و رتبه٣٢٠٠زیرگروه ١و رتبه٣٨٠٠زیرگروه دو شانس قبولی دارو بین الملل مشهد هست؟

سلام کارشناسی ناپیوسته آموزش علوم تجربی آزاد بهتره یا کاردانی ناپیوسته تربیت معلم آموزش علوم تجربی آزاد؟

سلام خسته نباشید واسه انتخاب رشته اگه اولویتمون شهر باشه چند درصد احتمال قبولی داریم؟ تراز رشته انسانیم ۶۵۸۰ و تراز رشته زبانم ۶۸۴۷ شده احتمال قبولی دانشگاه فرهنگیان رو دارم ؟ بعد اینکه واسه دانشگاه فرهنگیان مصاحبه رو اگه رد بشیم از انتخاب های بعدی محروم میشیم؟ اگه جواب بدید خیلی ممنون میشم

سلام خسته نباشید واسه انتخاب رشته اگه اولویتمون شهر باشه چند درصد احتمال قبولی داریم؟ بعد اینکه واسه دانشگاه فرهنگیان مصاحبه رو اگه رد بشیم از انتخاب های بعدی محروم میشیم؟ اگه جواب بدید خیلی ممنون میشم

سلام با رتبه ۸۵ هزار منطقه دو«زاهدان» میشه ژنتیک دانشگاه آزاد کرمان بخونم ؟؟؟

سلام من رتبه ۹۶۶۰ ریاضی منطقه یک را اوردم .به نظر شما تهران کدوم دانشگاه احتمال قبولی بیشتری دارم .رشته تحصیلی مهم نیست.

سلام، رتبه من در زیر گروه ۱ شده ۲۹۰۰ و تراز کل م ۹۶۹۴ شده در منطقه ۲؛ و بعد از کارنامه رفتم‌برای اعمال سهمیه پنج درصدی اقدام کردم، احتمال قبولی پزشکی یا دندان آزاد رو دارم؟ پزشکی پردیس چطور؟ اینکه میگن شهریه پردیس ثابت می مونه درسته؟

سلام دانشگاه پردیس و دانشگاه ازاد هم مثل دانشگا دولتی محرومیت از کنکور داره؟ لطفا جواب بدین

با سلام رتبه ۲۱۹ منطقه ۳ شده ام مهندسی کامپیوتر یا برق توی کدوم دانشگاه های تهران میارم؟

سلام با تراز ۹۰۵۰ زیرگروه یک دامپزشکی علوم تحقیقات میارم؟

سلام من می خواستم بدونم که اگه من در انتخاب رشته، دانشگاه شاهد را قبل از رشته هایی که شانس قبولی بیشتر دارم، بزنم ولی در مصاحبه دانشگاه شاهد پذرفته نشم آیا اولویت بعدی من که تو دفترچه انتخاب رشته قبول شدم فعال میشه یا نه؟

سلام با رتبه۱۶۰۰۰ کنکور منحصرا زبان رشته مترجمی و یا ادبیات زبان انگلیسی دانشگاه اراک قبول میشم؟ساکن منطقه دو اراک هستم.

سلام رشته ارتباط تصویری در دفترچه انتخاب رشته هنر توی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بعد تحصیل معلم میشن لطفا اگه اطلاع دارید کامل توضیح بدید

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

کرج به عنوان یکی از پر جمعیت ترین شهرهای ایران و مرکز استان البرز از کیفیت آموزشی خوبی برخوردار است. این شهر با نزدیکی به پایتخت از امکانات آموزشی و فرهنگی خوبی بهره مند می باشد. جوان بودن جمعیت کرج باعث شده تا توجه خاصی بر سطح کیفی آموزش این شهر شود. از این جهت مشاوره و راه درخشیدن فرزندان در بین خانواده ها از اهمیت خاصی برخوردار است. برای اطلاع از بهترین مشاور تحصیلی در کرج باقی مطالب را مطالعه بفرمایید. 

✅ بهترین مشاور تحصیلی در کرج چه کسی است؟

✳️ سابقه کدام کلینیک مشاوره درخشان تر است؟

✅ آدرس بهترین مشاور تحصیلی در کرج را از کجا پیدا کنم؟

✳️ شماره تماس با بهترین مشاور تحصیلی در کرج را چطوری پیدا کنم؟

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

✳️ و …

پیدا کردن بهترین مشاور تحصیلی در کرج با مدرک رسمی و مشاوران متخصص همراه با مدرک رسمی و تجربه عالی کار بسیار مهمی است. خانواده ها زحمت می کشند تا فرزندان خود را در جایگاه های بالا و مهم ببینند. منتها عده ای هستند که از این موارد سوء استفاده می کنند.

در کرج به دلیل استقبال خیلی خوب خانواده ها از مراکز مشاوره برای دریافت مشاوره تحصیلی، عده ای از این کار سودجویی می کنند. بدون در نظر گرفتن روحیات فرزند شما تنها با ارائه برنامه ای پیش پا افتاده با سرنوشت فرزند شما بازی می کنند و ادعا می کنند بهترین مشاور تحصیلی در کرج هستند.

حرفه مشاوره جزء حرفه ی معلمی است. معلم ها از ارزش و جایگاه بالایی در جامعه برخوردارند و تحت هیچ شرایطی برای کسب چند کاغذ به ارزش ریال، سرنوشت دانش آموز را تباه نخواهند کرد. از والدین و شما دانش آموز محترم درخواست می شود که در انتخاب بهترین مشاور تحصیلی در کرج دقت لازم را داشته باشید.

🧿 اصلی وجود دارد به نام ” اصل تفاوت های فردی “. این به معنای تفاوت در تک تک انسان هاست.

🧿 توجه کنید که بند انگشت شما چقدر کوچک است که همه انسان ها در این مورد با یکدیگر متفاوتند؟

🧿 آن وقت انتظار دارید دو نفر با میلیارد تفکراتی که در ذهن دارند می توانند اهداف یکسانی داشته باشند؟

🧿 آیا برای دو دانش آموز با رویاهای متفاوت می بایست یک برنامه تحصیلی یکسان تجویز کرد؟

🌀 با اندکی تفکر و توجه درخواهید یافت که هیچ گاه دو انسان شبیه به هم نخواهند بود و باید با هر کدام به روش مناسب او برخورد کرد.

🌀 زمانی که با این دید با دانش آموز وارد صحبت شویم، تمامی استعدادهای آنها را می توانیم شکوفا کنیم. بهترین مشاور تحصیلی در کرج درخواهد یافت نیازی نیست دانش آموز به سراغ رشته ای بروند که اصلا علاقه مند نیست. بلکه به سمت استعدادی که خداوند در وجودش قرار داده هدایت می کند.

🌀 شناخت این کار تخصص های لازم خود را می طلبد. نیاز خیلی اساسی دارد که اطلاعات مشاوران بروز باشد تا دانش آموزان را بشناسند.

🌀 تخصص مشاوران مجموعه کنکور تاک در شناسایی دانش آموز ها می باشد. زیرا با تعداد زیادی مراجعه کننده و دانش آموز در ارتباط هستند و دوره های بروز رسانی اطلاعات را در زمان های مقرر شرکت می کنند.

🌀 بهترین مشاور تحصیلی در کرج، جدیدترین و بروزترین استانداردهای دنیا که با تلفیق تئوری و عمل منجر به معرفی بهترین شاخه برای تحصیل یا کار به دانش آموز شود.

🌀 این امکانات را با برقراری تماس تصویری و صوتی از هر جای ایران در اختیار شما قرار می دهیم.

🌀 مجموعه کنکور تاک متشکل از افراد با تجربه که سابقه زیادی در تربیت رتبه های برتر منطقه و کشوری در کنکور ریاضی، کنکور تجربی و کنکور انسانی را داشته اند. مجموعه کنکور تاک متشکل از مشاوران تحصیلی با سابقه ۱۲ سال و مشاور بالینی با سابقه ۲۵ سال فعالیت می کند.

🌀 این مجموعه متشکل از اساتید مشاور خانم و آقا با استفاده از جدیدترین روش ها از شما دانش آموز کنکوری پشتیبانی می کنند.

🌀 اساتید مشاوری که با مجموعه کنکور تاک همکاری می کنند تحصیل کرده های دانشگاهی نظیر دانشگاه فردوسی مشهد هستند. مشاوران مجموعه کنکور تاک در مدارس مطرح شهر مشاوره می دهند که این خود مستندی است برای پیوسته در ارتباط بودن با دانش آموزان. هر کدام از مشاوران این محموعه جزء بهترین مشاور تحصیلی در کرج هستند.

بهترین مشاوره تحصیلی کرج

🌀 بستری فراهم کرده ایم که امکان برقراری تماس صوتی یا تصویری با مشاور از هر جایی که باشید، بدون حضور فیزیکی وجود داشته باشد. امکانی که خیلی از هزینه ها را اعم از زمانی و ریالی در هر نوبت مشاوره کاهش می دهد و کیفیت را ارتقا می بخشد. برگزاری جلسات غیر حضوری (آنلاین) با دانش آموز و والدین ایشان برای مشاوره تحصیلی چه به با والدین و چه تنها با دانش آموز.

✔️ برگزاری جلساتی که والدین از چگونگی برخورد با یک دانش آموز کنکوری می بایست مطلع شوند.

✔️ هماهنگی بهتر والدین با دانش آموز کنکوری در ایام کنکور.

✔️ اطلاع از لیست غذاهایی که به هیچ عنوان نباید برای فرزندشان طبخ کنند.

✔️ ارائه جدیدترین روش های مطالعه برای دروس کنکور.

✔️ صحبت درباره ی راز مشترک موفقیت رتبه برترهای سال های گذشته.

✔️ ارائه برنامه شخصی برای خود دانش آموز بر اساس علاقه مندی ها، اهداف، رویاها و خصوصیات شخصی و خانوادگی با بهترین مشاور تحصیلی در کرج. ( کافی است بدانید با شناخت خانواده دانش آموز و اطلاع از رابطه بین والدین و فرزند، نیمی از رمشکلات حل می شود).

✔️ مشاوره برای تهیه بهترین کتاب های کمک درسی برای کنکور.

✔️ ارائه جدیدترین استاندارد های شرایط اتاق مطالعه

✔️ ارائه برنامه ای خاص برای ورزشکارانی که حرفه ای ورزش می کنند بدون اینکه به ورزش و درس شان لطمه بزنند.

✔️ مشاوران با والدین شما صحبت می کنند و به شما کمک می کنند تا از حساسیت های والدین به دور باشید.

✔️ انگیزه و امید برای پیشروی و رقم زدن بهترین نتایج در کنکور بر اساس واقعیات نه تخیل.

💢 مشاوران تمام اطلاعاتی که برای پیشرفت و رشد تحصیلی یک دانش آموز نیاز است را در اختیار شما قرار می دهند.

💢 تمام روش های جدید و پر کابرد که برای درک بهتر مطالب نیاز است را با شما به اشتراک می گذارند.

💢 انگیزه شما را بالا می برند و از جهت روحی شما را تامین و حمایت می کنند.

💢 و …

💢 به گفته های مشاور نمی توانید اعتماد کنید.

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

💢 هم زمان صحبت های مشاور، معلم، اقوام و … را گوش می دهید. (دوست دارید همه را انجام دهید ولی سرانجامی جز سردرگمی ندارد.)

💢 به جای اینکه عمل کنید، فکر می کنید و ترس دارید از انجام کارها.

💢 دانش آموز لج بازی هستید و به حرف کسی گوش نمی دهید.

💢 و …

📌 اهل مطالعه هستید ولی نمی دانید چطوری شروع کنید؟

📌 اهل عمل هستید و به اصطلاح کاری و پر تلاش هستید. اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟

📌 رویاهای بزرگی دارید و دوست دارید یک نفر به شما کمک کند.

📌 اگر به صحبت های فردی که تخصص آن تحویل دانش آموز به بهترین دانشگاه ها می باشد ایمان دارید، حتما از بهترین مشاور تحصیلی در کرج بهره مند شوید.

📌 و …

🚫 در صورتی که شما از بهترین مشاور کنکور در کرج استفاده نکنید، به رتبه مد نظرتان می رسید اما نه با اولین مرتبه شرکت در کنکور. مگر اینکه شما حداقل یک سال پشت کنکور صبر کنید و خودتان را بشناسید و دوباره هزینه های سنگین و شرایط سخت و بد کنکور را دوباره تکرار کنید.

🚫 اما شما به کمک بهترین مشاور تحصیلی در کرج که مجموعه کنکور تاک در اختیار شما قرار می دهد، می توانید از تمامی این موانع عبور کنید. روش درس مطالعه کردن را بیاموزید، از راز موفقیت رتبه برترهای سنوات گذشته که توسط مشاوران تحت عنوان پزشک، مهندس، معلم، قاضی و … به جامعه تقدیم شده اند، مطلع شوید.

🚫 این را به خاطر داشته باشید که زمان در عصر حاضر بسیار اهمیت دارد. شما برای ذخیره زمان و استفاده بهینه از زمان می توانید از بهترین مشاور تحصیلی در کرج بهره مند شوید. شما به این موضوع توجه کنید که یک بار فرصت قبولی در آزمون ورودی به تیزهوشان، نمونه دولتی و حتی کنکور را دارید. زمان که بگذرد سخت می شود جبران کرد. سعی نکنید روی آینده تان شرط بندی کنید.

🚫 شما هم مثل خیلی از دوستان تان که وضعیت درسی خوبی دارند و بدون دغدغه پیشروی می کنند، پیش بروید. از این قافله عقب نمانید و از تجربه بهترین مشاور تحصیلی در کرج استفاده کنید تا علاوه بر ورود به دانشگاه مورد علاقه، خودتان را هم کشف کنید.

بهترین مشاوره تحصیلی در کرج

✔️ استعدادیابی دانش آموز در هر سن و دوره تحصیلی

✔️ مشاوره تحصیلی، مشاوره کنکور و انتخاب رشته در پایه نهم

✔️ مشاوره تحصیلی کنکور برای رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان

✔️ مشاوره برای قبولی در آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی

✔️ برگزاری جلسات و سمینارهای انگیزشی

✔️ برگزاری سمینارهای آموزشی برای کنکور

به دلیل بالا بودن هزینه های مشاوره حضوری در کرج به فکر راه اندازی بستری بودیم تا با هزینه کمتر و بدون فوت وقت به مشاوران دسترسی داشته باشید. بدون پرداخت هزینه بابت حمل و نقل و تنها با به همراه داشتن موبایل می توانید از هر جایی که هستید به صورت تصویری با مشاور صحبت کنید. زمان و هزینه های کناری که در سال کنکور به شدت مهم است را با کنکور تاک جبران کنید.

یکی از بهترین تیم های مشاوره کنکور با کادری با سابقه ۱۲ ساله مشاوره تحصیلی آماده پشتیبانی از داوطلبان کنکور در هر شرایطی که هستند. مجموعه کنکور تاک با به همراه داشتن مشاور بالینی، مشاور تحصیلی خانم و مشاور تحصیلی آقا همان طور که رتبه برترهای بسیاری تا به حال تحویل جامعه داده است، از این پس هم از شما رتبه برتر می سازد اگر به گفته های مشاوران ایمان داشته باشید.

یکی از مهمترین عوامل در تعیین نتیجه کنکور، محیط مطالعه و خانواده داوطلب است. خیلی از مواقع پیش می آید که شما با مشاور صحبت می کنید و از شما می خواهد تا پدر و مادر شما هم در جلسه مشاوره حضور داشته باشند. اما به دلیل مشغله زیادی که والدین دارند این امکان وجود ندارد.

یا حتی بعضی مواقع مشاور می خواهد از محیط مطالعه شما دیدن کند تا از استاندارد بودن یا نبودن آن اطلاع پیدا کند. اما به دلیل پر هزینه بودن این مورد نمی شود مشاور در منزل شما حضور پیدا کند.

همه این مشکل ها را می توان با مشاوران کنکور تاک بر طرف کرد. بدون حضور مشاور در منزل شما می توانید با تماس تصویری این مشکلات را حل کنید و جلسه مشاوره را در منزل خود با حضور پدر و مادرتان در همان زمانی که در منزل تشریف دارند تجربه کنید. با این کار خیلی از هزینه ها از اعم از ریالی و زمانی تلف نخواهد شد. دیگر نگران مشاور با تجربه نباشید.

مشاوره ها به صورت نلفنی و بدون حضور در کلینیک مشاوره باعث ذخیره زمان خواهد شد. خیلی از هزینه ها اعم جابجایی را در بازه خروج از منزل تا به کلینیک را می توانید با مشاوره غیر حضوری کنکور تاک صرفه جویی کنید. دیگر هوای گرم، سرد، بارانی، آلوده و … مجبور به خروج از منزل نخواهید بود.

مجموعه کنکور تاک از بهترین مشاوران منطقه دعوت به همکاری کرده است.

کنکور تاک در تلاش است تا کنکور را آسان جلوه دهد.

مجموعه تاک با کادری مجرب در زمینه مشاوره کنکور، با رویکردهایی هدفمند و با هدفگذاری کاملا واضح شما را به خواسته هایتان می رساند و استعدادهای نهفته تان را شکوفا خواهد کرد. از آنجا که رتبه برترها از خدمات تاک استفاده کرده اند و از ادامه فعالیت با ما بسیار خرسند هستند، می توانیم رابط شما و آنها باشیم و سوالات شما را از آنها بپرسیم.
تنها با تلفن همراه تان می توانید با مشاور مدنظرتان از هر جای کشور تماس صوتی و تصویری برقرار کنید و از همین الآن روی زمان و آینده تان سرمایه گذاری کنید.

در انتخاب رشته کنکور تجربی برای شهرها یکی از انتخاب ها انتخاب رشته کنکور کرج تجربی است. انتخاب رشته کنکور با توجه به اولویت های افراد به سه صورت کلی می تواند صورت گیرد. در واقع انتخاب رشته کنکور بستگی به این دارد که داوطلب در انتخاب رشته کنکور خود چه اولویت هایی را مد نظر دارد. به این ترتیب انتخاب رشته کنکور می تواند به سه روش صورت گیرد. 1- انتخاب رشته کنکور بر اساس رشته   2- انتخاب رشته کنکور بر اساس شهر

در همه این روش های انتخاب رشته کنکور دانستن حداقل رتبه مورد نیاز ضروری است . برای دانستن رتبه های حداقل برای انتخاب رشته کنکور و تخمین صحیحی از میزان شانس قبولی، می توان از رتبه ها و درصد های سایر داوطلبن کنکور در سال های پیش استفاده نمود .

 

 

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

بسیاری از افراد به خصوص داوطلبان کنکور ساکن شهر های بزرگ ترجیح می دهند در شهر خود ادامه تحصیل دهند. برای این افراد انتخاب رشته در واقع انتخاب رشته کنکور شهر مورد نظر آنهاست . بسیاری از افراد به دلیل اقتضای شرایط سنی و الفتی که با خانواده دارند ترجیح می دهند در شهر خود تحصیل کنند . همچنین بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مثل کار و یا تجربه زندگی مستقل و … شهرهای خاصی را برای انتخاب رشته کنکور خود انتخاب می کنند .

مخصوصاً به دختران به دلیل روحیه لطیف و پیوند عمیقی که با خانواده و به خصوص مادران خود دارند توصیه می شود که انتخاب رشته کنکور بر اساس شهر داشته باشند . تجربه مشاوران تحصیلی هم این توصیه را تأیید می نماید .

خوشبختان در حال حاضر اکثر دانشگاه های کشور رشته های مختلف درسی را دارند . و به همین دلیل داوطلبان کنکور می توانند در انتخاب رشته کنکور خود انتخاب های مختلفی داشته باشند .

همان طور که گفته شد در انتخاب رشته کنکور برخی ترجیح می دهند به دلایل مختلف شهر خاصی را به انتخاب کنند . یکی از مسائلی که در  انتخاب رشته کنکور کرج تجربی باید به آن توجه کرد این است که چه دانشگاه هایی در این شهر وجود دارد . در جدول زیر می توانید برای  انتخاب رشته کنکور کرج تجربی دانشگاه های موجود را ببینید .

همچنین با توجه به این جدول چنانچه بخواهید  انتخاب رشته کنکور کرج تجربی را انجام دهید .، می توانید رشته های مختلفی را که ارائه می گردد ملاحظه نمایید . نکته دیگری که در  انتخاب رشته کنکور کرج تجربی باید مورد توجه قرار گیرد رتبه های حداقل مورد نیاز برای قبولی در هر یک از رشته هاست. هم چنین تعداد ظرفیت های هر رشته می تواند شما را در  انتخاب رشته کنکور کرج تجربی یاری نماید. با بررسی جدول زیر شما می توانید تخمین خوبی از  انتخاب رشته کنکور کرج تجربی داشته باشید و بدانید که در کدام یک از رشته ها شانس قبولی دارید .

این افراد معمولاً پس از  انتخاب رشته کنکور کرج تجربی ، به سراغ رشته ها و شهر های دیگر می روند . یعنی ممکن است در ابتدا همه ی اولویت های خود را به  انتخاب رشته کنکور کرج تجربی اختصاص دهند و بعد به سراغ رشته ها و شهرهای دیگر بروند . توصیه ای که به این افراد می شود این است که سعی کنند با توجه به رتبه خود و مقایسه آن با جدول زیر ، ابتدا چندین رشته را که متناسب با علایق و رتبه آن هاست انتخاب کنند و سپس از شهر های نزدیک تر به شهر خود و یا نزدیک تر به علایق خود از رشته های دیگری که به علاقه مندی آنها نزدیک تر است انتخاب کنند .، و بعد اولویت های بعدی را  انتخاب رشته کنکور کرج تجربی قرار دهند.

در جدول زیر می توانید ببینید که در  انتخاب رشته کنکور کرج تجربی برای قبولی در هر رشته و دانشگاه چه رتبه هایی نیاز است. در این جدول برای  انتخاب رشته کنکور کرج تجربی توجه داشته باشید که رتبه های نوشته شده مربوط به یک چهارم نفرات پایانی قبول شده در رشته ها و دانشگاه های مختلف است . در نتیجه داوطلبان می توانند با اطمینان بهتری  انتخاب رشته کنکور کرج تجربی را انجام دهند و دید بهتری از نتایج نهایی انتخاب رشته خود داشته باشند .

@@@@@@

مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب

در زمینه های نتایج کنکور سراسری و آزاد ، نتایج کنکور تجربی ، ثبت نام کنکور ، ثبت نام کنکور تجربی ، ثبت نام کنکور سراسری ، منابع کنکور تجربی ، تغییر رشته ، کارنامه اولیه کنکور ، مشاوره انتخاب رشته ، انتخاب رشته تجربی ، انتخاب رشته کنکور تجربی ، انتخاب رشته تلفنی کنکور تجربی ، دفترچه کنکور ، دفترچه ثبت نام کنکور ، مشاوره درسی ، ثبت نام بدون کنکور ، ثبت نام بدون کنکور آزاد ، ثبت نام بدون کنکور سراسری ، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ، ثبت نام دانشگاه آزاد ، ثبت نام تلفنی دانشگاه آزاد ، ثبت نام علمی کاربردی ، بدون کنکور ، بدون کنکور آزاد ، بدون کنکور سراسری ، تکمیل ظرفیت ، تکمیل ظرفیت سراسری ، برنامه ریزی تحصیلی  و برنامه ریزی کنکور تجربی آماده ارائه مشاوره تحصیلی به داوطلبان عزیز است.

برای اطلاع بیشتر از انتخاب رشته کنکور رشته های کنکور تجربی به مطالب زیر مراجعه نمایید: (این لیست تکمیل خواهد شد.)

انتخاب رشته کنکور پزشکی

انتخاب رشته کنکور دندانپزشکی

انتخاب رشته کنکور داروسازی

انتخاب رشته کنکور بیوتکنولوژی

انتخاب رشته کنکور دامپزشکی

انتخاب رشته کنکور زیست شناسی

انتخاب رشته کنکور فیزیوتراپی

انتخاب رشته کنکور اعضای مصنوعی

انتخاب رشته کنکور بهداشت مواد غذایی

انتخاب رشته کنکور مدیریت و کمیسر دریایی

انتخاب رشته کنکور کارشناسی تکنسین

انتخاب رشته کنکور دبیری زیست شناسی

انتخاب رشته کنکور تکنولوژی مرتع و آبخیزداری

انتخاب رشته کنکور ارگونومی

انتخاب رشته کنکور اتاق عمل

انتخاب رشته کنکور هوشبری

انتخاب رشته کنکور پروتزهای دندانی

انتخاب رشته کنکور بینایی سنجی

انتخاب رشته کنکور شنوایی شناسی

انتخاب رشته کنکور علوم آزمایشگاهی

انتخاب رشته کنکور علوم آزمایشگاهی دامپزشکی

انتخاب رشته کنکور پزشکی – کتابداری

انتخاب رشته کنکور مامایی

انتخاب رشته کنکور علوم تغذیه

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

انتخاب رشته کنکور علوم و صنایع غذایی

انتخاب رشته کنکور مهندسی بهداشت محیط

انتخاب رشته کنکور مهندسی فضای سبز

انتخاب رشته کنکور کارشناسی بهداشت عمومی

انتخاب رشته کنکور مهندسی منابع طبیعی

انتخاب رشته کنکور کاردانی دامپزشکی

انتخاب رشته کنکور پرستاری

انتخاب رشته کنکور مدارک پزشکی

انتخاب رشته کنکور زیست شناسی سلولی مولکولی

انتخاب رشته کنکور مهندسی بهداشت حرفه ای

انتخاب رشته کنکور مهندسی تولیدات گیاهی

انتخاب رشته کنکور کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت

انتخاب رشته کنکور علوم مهندسی زیست محیطی

انتخاب رشته کنکور دبیری شیمی

انتخاب رشته کنکور شیمی

انتخاب رشته کنکور گفتار درمانی

انتخاب رشته کنکور تکنولوژی تولیدات دامی

انتخاب رشته کنکور کاردانی فوریت‌های پزشکی

انتخاب رشته کنکور مهندسی منابع طبیعی-شیلات

انتخاب رشته کنکور مهندسی کشاورزی-زراعت و اصلاح نباتات

انتخاب رشته کنکور مهندسی کشاورزی-علوم دامی

انتخاب رشته کنکور اقیانوس شناسی

انتخاب رشته کنکور زمین شناسی

انتخاب رشته کنکور کاردرمانی

انتخاب رشته کنکور مهندسی کشاورزی-علوم و صنایع غذایی

انتخاب رشته کنکور کارشناسی تکنولوژی پرتوشناسی- رادیولوژی

انتخاب رشته کنکور رشته ایمنی شناسی (ایمونولوژی)

انتخاب رشته کنکور کارشناسی تکنولوژی پزشکی هسته ای

انتخاب رشته کنکور مهندسی کشاورزی-ترویج و آموزش کشاورزی

انتخاب رشته کنکور مهندسی منابع طبیعی-مهندسی چوب

انتخاب رشته کنکور مهندسی منابع طبیعی-جنگلداری

انتخاب رشته کنکور کاردانی شیمی-پدافند جنگهای میکروبی

“مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب”مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

تماس حاصل فرماییداین شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری استهمه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شبحتی ایام تعطیل

مشاوره کنکور تجربی تلفنی

مشاوره کنکور انسانی تلفنی

مشاوره کنکور ریاضی تلفنی

مشاوره کنکور هنر تلفنی

مشاوره کنکور زبان تلفنی

“مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب”مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

تماس حاصل فرماییداین شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری استهمه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شبحتی ایام تعطیل

مشاوره روانشناسی

مشاوره خانواده

مشاوره تحصیلی

تست روانشناسی

“مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب”مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگویی به سوالات شما برای تماس با مشاوران تحصیلی ما از تلفن ثابت با شماره

تماس حاصل فرماییداین شماره در سراسر کشور بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت قابل شماره گیری استهمه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شبحتی ایام تعطیل

شما می‌توانید در هر زمانی بین ساعات ۸ صبح تا ۱۰ شب با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب تماس بگیرید و از تجربه مشاوران زبده مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید.

  برای مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب در تماس باشید:

  تلفن مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی صدای رهیاب: از سراسر کشور فقط با تلفن ثابت و بدون پیش شماره ۹۰۹۹۰۷۵۲۲۶

  شبکه های اجتماعی مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب : کانال تلگرام مشاوره تلفنی صدای رهیاب – کانال تلگرام مشاوره تلفنی صدای رهیاب – صفحه اینستاگرام مشاوره تلفنی صدای رهیاب

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «انتخاب رشته کنکور کرج تجربی – انتخاب رشته کنکور تجربی» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

کــــــــــــــــــــــــــرج:

ناحیه ۱ کرج:

ناحیه ۲ کرج:

          تماس:         ۳۶۶۱۸۸۹۸

           تماس:   ۳۶۶۱۹۰۰۹

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

ناحیه ۳ کرج:

          ۳۴۴۰۵۵۴۵

ناحیه ۴ کرج:

         ۰۹۱۶۶۱۳۸۳۵۴

         ۳۴۴۵۵۲۴۴۹

ساوجــــــــــــبلاغ:

         تماس:  ۴۴۲۲۴۶۲۰

         تماس: ۴۴۲۲۴۶۲۰

اشتـــــــــــــــهارد:

         تماس:۳۷۷۲۲۷۳۲

         تماس: ۳۷۷۲۲۷۳۲

نظـــــــــــــــرآباد:

         ۴۵۳۵۸۷۷۷

         ۴۵۳۵۸۷۷۷

طالــــــــــــــــــقان:

         ۴۴۷۲۲۸۲۸

         ۴۴۷۲۲۸۲۸

مرکــــــــــــــــز استان البرز:

         تماس:  ۴۴۲۹۰۹۸

 

ثنا محبی کنکوری 97 دیروز

 

وامروز

 

دانشجوی مهندسی انرژی از دانشگاه امیرکبیر 

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

 www.kunkoor.ir

زمین فوتبال چمن

 

 

زمین والیبال

 

 

تنیس روی میز

 

 

زمین بسکتبال

 

 

فضای پر نشاط و پر انرژی

 

 

 

 

 

 

ارتباط مستقیم با استاد شاهین حسینی

 

8037 190 0912

 

 

دوره ی تخصصی برنامه ریزی ، آموزش  و مشــاوره علمی

تا کنکــور  

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج

 

مشاور رتبه های 1 ، 2 ، 5 و 7 کنکور

مجری و کارشناس برنامه های آموزشی رادیو و تلویزیون

مشاور مدارس تیز هوشان

سخنران انگیزشی همایش های کل کشور

مولف کتاب های کنکور

خدمات و پشتیبانی:

*مشاوره حضوری

ارائه مشاوره حضوری بصورت دوره ای و بررسی نقاط ضعف و قوت دانش آموز

توسط برترین مشاورین کشور زیر نظر مستقیم شاهین حسینی

*پشتیبانی  تلفنی

نظارت دقیق توسط تیم پشتیبانی بر روند پیشرفت دانش آموز .

به روز رسانی اطلاعات دانش آموز از جدیدترین تغییرات آموزشی و کنکوری

*معرفی بهترین منابع مطالعاتی

آشنایی دانش آموزان با کتب برتر آموزشی جدید که دارای بیشترین سوالات کنکور می باشند

*ارائه ی نمودار  رشد علمی  دانش آموز

 

*برگزاری آزمون شناخت تله های شخصیتی و ارتباط آن با نحوه ی ارتقاء علمی دانش آموز به صورت کامل و فرد به فرد

* برگزاری کارگاه شناخت ذهن و ارتباط آن با یادگیری توسط اساتید دانشگاه های معتبر کشور

*برگزاری کلاسهای انگیزشی توسط شاهین حسینی

* ارائه ی مکتوب بودجه بندی سوالات کنکور به همراه روش های تست زنی رتبه های برتر.

*ارتباط مستقیم با رتبه های برتر  

برنامه ریزی فرد به فرد بصورت اختصاصی

توسط مشاوران علمی موسسه

که همگی از رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور سراسری سالهای گذشته بوده اند

انجام می شود.

*آموزش تکنیک های تست زنی

*ارتباط پیامکی و تلفنی بصورت تمام وقت با مشاوران ارشد مجموعه

*آنالیز آزمون های آزمایشی

*آموزش روش های علمی مشاوره

*آموزش الگوی صحیح تغذیه ای

*تحلیل تیپ شخصیتی دانش آموز  بر اساس MBTI و برنامه ریزی بر اساس آزمون

*ارسال اخبار آموزشی

*ارسال مطالب آموزشی و انگیزشی

*بررسی برنامه های اجرا شده ی داوطلب

هر هفته تیم مشاوران تحت نظارت آقای شاهین حسینی

بر عملکرد دانش آموز در طول هفته نظارت کرده و نقاط قوت و ضعف را توسط

مشاور و پشتیبان مستقیم دانش آموز به وی یاد آوری می کنند.

*بالا بردن سرعت و کیفیت مطالعه و آموزش تند خوانی با روشهای فوق حرفه ای 

 

ارتباط مستقیم با استاد شاهین حسینی 

8037 190 0912

 

دانلود مستقیم  فایل صوتی انگیزشی استاد شاهین حسینی

 

دانلود فایل صوتی انگیزشی (2) استاد شاهین حسینی

 

موسسه پاد اوج آسمان  به شماره ثبت 43411 واقع در کرج

رای دریافت وقت و جلسه مشاوره رایگان می توانید با 

شماره تماس مستقیم  8037 190 0912 تماس حاصل فرمایید.

                                           

               


دانلود مستقیم  فایل صوتی انگیزشی استاد شاهین حسینیDownloads-icon


دانلود فایل صوتی انگیزشی (2) استاد شاهین حسینیDownloads-icon

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج
بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور در کرج
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *