روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

 
helpkade
روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

چشم انداز گروه روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


 


روانشناسی بالینی

روانشناسی بالینی بعنوان یک رشته مستقل علمی دارای استانداردهای مشخص حرفه ای در زمینه ارزیابی، تشخیص، درمان، پیشگیری از اختلالات روانی و ارتقا بهداشت روان حوزه سلامت در دنیای شناخته شده است. وجه تمایز این رشته بکارگیری حوزه دانش گسترده روانشناسی است که در موارد زیر بکار می رود:

در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رشته روانشناسی بالینی دارای دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصیPh.D) (می باشد. بسیاری از دانش آموختگان این رشته اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور می باشند و در جنبه های مختلف آموزش، ارزیابی، تشخیص و درمان و پیشگیری اختلالات روانی و مشکلات روانشناختی ناشی از مشکلات طبی و پژوهش های مرتبط با روانشناسی بالینی مشغول به فعالیت می باشند.روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد


 


 

گروه روانشناسي باليني دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتی درمانی شهيد بهشتي

يکي از گروه هاي پيشرو آموزش روانشناسي باليني در کشور است که با تعهد به  مدل آموزشي دانشمند – متخصص به توسعه علم روانشناسي باليني با توجه به زمينه هاي فرهنگي  کشور کمک مي کند. بر اين اساس خود را متعهد مي داند که دامنه گسترده اي از مباحث آموزشي را در زمينه علم روانشناسي باليني با چشم اندازهاي متفاوت به دانشجويان ارائه دهد. همخوان با اين ديدگاه که روانشناسي باليني يکي از اجزا خدمات بهداشتي است گروه روانشناسي باليني در دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي با اين هدف، نسلي جديدي از متخصصين روانشناسي باليني را تربيت مي کند که با توجه به بنيادهاي زيست شناختي رفتار، دانش وسيعي درباره فرايندهاي روانشناختي و اجتماعي رفتار بهنجار و نابهنجار دارند.


 


چشم انداز

گروه روانشناسي باليني تلاش مي کند تا فضاي علمي ايجاد کند که در آن دانش روانشناسي باليني توسعه و گسترش پيدا کند و در مقطع تحصيلات تکميلي ( کارشناسي ارشد و دکتراي تخصصي ) دانشجويان از بهترين کيفيت آموزشي برخوردارشوند و يکپارچگي دانش و عمل اساس همه فعاليت هاي آموزشي، پژوهشي و باليني خواهد بود. اعضا هيات علمي، دانشجويان، دانش آموختگان و کارکنان تلاش مي کنند که گروه روانشناسي باليني در سطح ملي و بين المللي بعنوان يکي از  گروه هاي موفق در علم روانشناسي، آموزش و ارائه خدمات معرفي گردد.


 


ارزش ها

در گروه روانشناسي باليني براي دستيابي به اهداف و چشم انداز از ارزش هاي زير پيروي خواهد شد:


 


اهداف


 


اهداف آموزشي


نظري


آموزش دانشجويان روانشناسي باليني

گروه روانشناسي باليني در حوزه آموزش، پژوهش و ارائه خدمات روانشناسي باليني در دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي فعاليت مي کند. در حوزه آموزش، به سه حيطه آموزش نظري، آموزش در کار باليني، آموزش در پژوهش تاکيد دارد.

ايجاد دانش عميق درباره بنيان هاي روانشناختي ( شناختي، هيجاني، انگيزشي)، زيست شناختي و فرهنگي – اجتماعي رفتار بهنجار و نابهنجار که اساس کار باليني است.


 


 


 

آموزش متخصصين، دستياران و دانشجويان ساير رشته ها

.  طراحي و برگزاري دوره هاي آموزشي براي متخصصين ساير رشته ها در زمينه آشنايي و بکارگيري علم روانشناسي در حيطه هاي تخصصي ديگر

.  طراحي و برگزاري دوره هاي آموزشي براي ساير متخصصين حوزه سلامت

.  طراحي و برگزاري دوره هاي آموزشي براي دستياران روانپزشکي بر اساس برنامه مصوب

.  طراحي و برگزاري دوره هاي آموزشي  و آموزش واحدهاي مصوب درس روانشناسي براي دستياران و دانشجويان ساير رشته ها


 


فعالیت باليني

آماده سازي روانشناسان باليني با تاکيد بر استانداردهاي اخلاقي و قانوني در ارائه خدمات روانشناسي در قالب مداخلات درماني، سنجش، تشخيص، مشاوره، آموزش، نظارت و مديريت در نقش متخصص درحالي که خود را مدام به رشد حرفه اي بر اساس توسعه دانش علمي و گسترش چشم انداز کار باليني  متعهد مي دانند.


 


پژوهش

گروه روانشناسي باليني بعنوان قسمتي از فعاليت هاي خود، بعنوان يک گروه پژوهشي در زمينه تخصص روانشناسي براي توسعه دانش روانشناسي باليني با توجه به زمينه هاي فرهنگي کشور پژوهش هاي روانشناختي را براي جمعيت هاي مختلف سالم و بيمار و در گروه هاي سني مختلف و در محيط هاي متفاوت از درمانگاه تا اجتماع با توجه به صلاحيت علمي در حوزه روانشناسي هدايت مي کند. اين گروه پژوهشي بعنوان يک تيم متخصص با ساير رشته ها در زمينه پژوهش هاي ميان رشته اي همکاري کرده و يا مشاوره ارائه مي دهد.


 


 


نحوه ارتباط با گروه

روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد


شماره تلفن: 23031548


ایمیل:

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت آموزشی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2020 All Rights Reserved | educational deputy

Designed & Developed by : Yektaweb


چشم انداز و رسالتDownloads-icon


برنامه راهبردیDownloads-icon


دریافت رزومهDownloads-icon

در کشور اسلامی عزیزمان روان‌شناسان پژوهشگر در تلاشند تا از طریق نتایج یافته های پژوهشی خویش در راستای کاهش آلام انسانی گامی موثر بردارند، هرچند که دراین فضا نقایص فراوانی از جمله ضعف روش شناختی، کم‌توجهی به جنبه های کاربردی پژوهش‌ها، گسترش بدون برنامه رشته‌های روان‌شناسی و مشاوره در سایه کم‌توجهی به زیرساخت‌ها در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی و همچنین گسترش بی‌رویه خدمات روان‌شناختی در سطح جامعه توام با نظارت ضعیف، تهدیدهایی هستند که فضاهای پژوهشی و آکادمیک را به مخاطره می اندازند. برای کاهش نقایص ذکر شده راه های مختلفی را می توان یافت که یکی از این راه ها انتشار نتایج پژوهش ها در مجموعه‌هایی تحت نظارت و داوری دقیق اندیشمندان که به زیور چاپ آراسته می شوند.

مشهد، پردیس دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی، صندوق پستی 1518- کد پستی 9177948991- دفتر مجله

پریسا غفوریان -مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره سیبعضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران شماره مجوز : ۱۱۸۶۴مدرک: دکترای تخصصی روانشناسی؛ و کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، کارشناسی روانشناسی بالینیشغل: کارشناس سلامت روان مرکز بهداشت شماره ۱؛ مرکز بهداشت استان خراسان رضویمدیر دپارتمان تخصصی کودک و نوجوان سیب ؛ عضو رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشورتحصیلات دانشگاهی؛کارشناسی؛ روانشناسی بالینیکارشناسی ارشد؛ روانشناسی بالینیدکترای تخصصی؛ روانشناسی

گزیده ای از سوابق کاری؛نام محل کار سمتدانشگاه علوم پزشکی مشهد؛ مرکز بهداشت شماره یک کارشناس سلامت رواندانشگاه فردوسی مشهد ، دانشگاه خراسان مدرس دانشگاهموسسه سیب مسئول دپارتمان تخصصی کودک و نوجواندانشگاه پیام نور خرو و دانشگاه پیام نور مشهد مدرس دانشگاهروزنامه خراسان روانشناس نویسنده و عضو تیم مشاورهمرکز مشاوره سیب روانشناس و عضو تیم آموزشمرکز مشاوره بهمن علیمرادی زوج درمانگرشهرداری مدرس طرح کوچه خوشبختیشهرداری مدرس طرح دوباره زندگی


آدرس :

پریسا غفوریان -مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره سیبعضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران شماره مجوز : ۱۱۸۶۴مدرک: دکترای تخصصی روانشناسی؛ و کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، کارشناسی روانشناسی بالینیشغل: کارشناس سلامت روان مرکز بهداشت شماره ۱؛ مرکز بهداشت استان خراسان رضویمدیر دپارتمان تخصصی کودک و نوجوان سیب ؛ عضو رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشورتحصیلات دانشگاهی؛کارشناسی؛ روانشناسی بالینیکارشناسی ارشد؛ روانشناسی بالینیدکترای تخصصی؛ روانشناسیروانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

گزیده ای از سوابق کاری؛نام محل کار سمتدانشگاه علوم پزشکی مشهد؛ مرکز بهداشت شماره یک کارشناس سلامت رواندانشگاه فردوسی مشهد ، دانشگاه خراسان مدرس دانشگاهموسسه سیب مسئول دپارتمان تخصصی کودک و نوجواندانشگاه پیام نور خرو و دانشگاه پیام نور مشهد مدرس دانشگاهروزنامه خراسان روانشناس نویسنده و عضو تیم مشاورهمرکز مشاوره سیب روانشناس و عضو تیم آموزشمرکز مشاوره بهمن علیمرادی زوج درمانگرشهرداری مدرس طرح کوچه خوشبختیشهرداری مدرس طرح دوباره زندگی

آدرس: تهران – سعادت آباد – خیابان یازدهم شرقی – پلاک 3 – واحد 201

تلفن: 42247-021
سامانه پیامکی 1: 10004024
سامانه پیامکی 2: 300031403
ایمیل: info[at]nobaan[dot]com

سلامت جویان عزیز، ما در تلاشیم تا در هر زمان پاسخگوی شما باشیم. برای رسیدن به این مهم پیشنهاد می کنیم حتی المقدور مشکلات خود را از طریق پنل کاربری و بخش پشتیبانی ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخ شما را ارسال کنند. در صورت عدم دسترسی به اینترنت می توانید از طریق سامانه پیامکی به شماره 10004024 مشکل خود را ارسال کنید.

سوال:وقتی میخواهم به قسمت نوبتدهی بروم یک صفحه سفید خالی مشاهده میکنم باید چکار کنم؟پاسخ: این اتفاق زمانی رخ میدهد که مرورگر شما اطلاعات قبلی خود را کش کرده باشد برای حل این مورد تنها کافیست این مراحل را دنبال کنید.وارد سایت نوبان شوید، به پایین صفحه بروید تا در بخش دسترسی های سریع لینکی بنام «بروزرسانی وب اپلیکیشن نوبت دهی» پیدا کنید روی آن کلیک کنید تا صفحه لود شود بعد از تمام شدن لود صفحه روی دکمه «رزرو نوبت آنلاین» داخل سایت کلیک کنید. این آموزش را میتوانید در لینک راهنمای تصویری بروزرسانی وب اپلیکیشن مشاهده کنید.

سوال: چطوری نوبتم را لغو کنم؟پاسخ: دو روش برای لغو نوبت وجود دارد روش تلفنی: با تلفن 02142247 داخلی 3 تماس گرفته و کدرهگیری نوبت خود را به تلفن گویا اعلام میکنیم تا نوبت ما لغو گردد.و روش دیگر از طریق پنل کاربری نوبان است که باید وارد آدرس زیر شویم و کدملی و رمز عبور خود را وارد کرده و روی دکمه «ورود» کلیک کنیم سپس در بخش «نوبتهای من» میتوانید نوبت خود را مشاهده کنید و روی گزینه «لغو» کلیک کنید. ورود به پنل کاربری نوبان

سوال:نوبت گرفتم با خطا مواجه شد با اینکه از حسابم پول کسر شده و برنگشته است باید چکار کنم؟پاسخ: زمانی که نوبت شما تایید شده باشد باید پیامکی حاوی کدرهگیری برای شما ارسال شده باشد اگر پیامکی دریافت نکردید و در پرداخت با خطا مواجه شدید دوباره نوبت بگیرید و مطمئن باشید که بانک تراکنش را به حساب شما برگشت خواهد داد اگر تا یک ساعت مبلغ به حسابتان برنگشت با پشتیبانی 02142247 داخلی 7 تماس بگیرید و اطلاع دهید.

سوال:آیا امکان اصلاح شماره همراه یا کد ملی توسط کاربران در سیستم وجود…

روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *