چگونه در خانه گوشواره درست کنیم

 
helpkade
چگونه در خانه گوشواره درست کنیم
چگونه در خانه گوشواره درست کنیم

ساخت گوشواره از اون دسته کارهایی است که همه خانم ها، خصوصا دخترهای جوان بهش علاقه دارند و با سلیقه و توجه زیاد این کارو انجام میدهند. مدلهای مختلفی از گوشواره رو میشود به راحتی و بدون امکانات خاص در خانه درست کرد، آموزش یکی از این مدل ها گوشواره را در ادامه مشاهده مکینید.

در این روش ساخت از وسایل تزیینی یا زیورآلات قدیمی تان برای ساخت گوشواره استفاده می کنیم.در واقع با وصل کردن این تکه ها به یکدیگر یک جفت گوشواره جدید با طراحی اختصاصی خودتان خواهید ساخت.

گام اول:وسایل مورد نیاز

تهیه کردن وسایل لازم

چگونه در خانه گوشواره درست کنیم

وسایلی که برای ساخت گوشواره انتخاب می کنید به چیزهایی که در خانه دارید بستگی دارد.گل خمیری، سنگ تزیینی، طرح های فلزبر و … چیزهایی هستند که می توانید براحتی آنها را بین زیورآلات قدیمی تان پیدا کنیدیا با قیمت بسیار پایین به صورت آماده بخرید.

بعد از اینکه قطعات اصلی گوشواره را انتخاب و آماده کردید، باید وسایلی که برای اتصال این قطعات به یکدیگرلازم هستند را تهیه کنید.

قلاب گوشوارهسوزن ته گرد 40 میلیمتریمروارید سفید – این مروارید بین تکه های گوشواره قرار می گیرد.شما می توانید بجای مروارید از چیزی استفاده کنید که با طرح تان همخوانی داشته باشد.انبردست

گام دوم:قطعات را بهم وصل کنید

مونتاژ کردن قطعات

ما آموزش ساخت را بااستفاده از قطعاتی که خودمان پیشنهاد کرده ایم، ادامه می دهیم.اما طرز کار با سایر وسایل تزیینی هم مشابه خواهد بود.

ابتدا مروارید سفید و گل خمیری را از سوزن ته گرد 40 میلیمتری رد کنید.همانطور که در تصویر می بینید از سوزن ته گردهای معمولی استفاده نمی کنیم و از سوزن هایی استفاده می کنیم که سرشان حلقه دارد.

اگر از این سوزن ها پیدا نکردید، می توانید خودتان با سیم یکی بسازید.با دم باریک سر دیگر دم باریک را همحلقه کنید و سپس قلاب گوشواره را به آن وصل کنید.سنگ تزیینی مستطیلی را به سر دیگر سوزن (سری کهمروارید بهش وصل است) وصل کنید.به همین قسمت سوزن یک پروانه فلزبر اضافه کنید تا اتصال مروارید به سنگ تویچشم نزند.حالا همین مراحل را برای ساخت جفت دیگر گوشواره تکرار کنید.

امیدوارم از ساخت گوشواره خوشتون اومده باشه. میتونین این گوشواره زیبا رو در رنگ های مختلف بسازید و با لباسهای مختلف ست کنید ویا حتی به دوستهاتون هدیه بدین. شاد و موفق باشید.

صفحه نخست » خانه و خانواده » هنرهای دستی » آموزش ساخت زیور آلات » آموزش تصویری ساخت گوشواره منگوله نخی ساده و زیبا

یکی از لذتبخش ترین هنرهای دستی ساخت زیورآلات هست. برای ساخت گوشواره منگوله نخی از نخ های گلدوزی و کوبلن دوزی می تونید استفاده کنید که مارک های و رنگ های مختلفی در بازار موجوده. نخ های مارک DMC براق تر هستند و کیفیت بهتری دارن.

 

میخ

چگونه در خانه گوشواره درست کنیم

عصای گوشواره

قیچی

مروارید

نخ گلدوزی یا کوبلن دوزی

دم باریک

سیم چین

 

نخ را دور دو انگشت دست بپیچید.

اگر می خواهید گوشواره بلندتر باشه دور سه انگشت بپیچید.

تکه نخی را از میان حلقه نخ ها عبور داده و محکم گره بزنید.

نخ ها اضافه اولین گره را بین نخ های حلقه پنهان کنید.

دور حلقه نخ ها ، کمی پایین تر از گره قبلی نخی را محکم پیچانده و گره بزنید.

حتما چند بار بپیچانید و گره بزنید.

نخ های دولای پایین حلقه ( پایین منگوله) را بچینید.

حلقه میخ را کمی باز کنید.

میخ را به گره بالای منگوله وصل کنید.

مرواریدی را از میخ رد کرده، اضافه میخ را چیده و سر آن را حلقه کنید.

نخ های پایین منگوله را به کمک شانه باز کرده و انتهای ان را با قیچی مرتب کنید.

به این صورت

عصای گوشواره را به بالای میخ وصل کنید.

این هم گوشواره زیبای ما

 

می تونید به جای استفاده از میخ، با نخ بندینک کوچکی بسازید.

منبع تصاویر :thecraftyangels.com

چگونه در خانه گوشواره درست کنیم

 

خیلی خوبه مخصوصا گوشواره ی رزینی

خیلی خیلی ‌خوب بود

نام:

صفحه نخست » خانه و خانواده » هنرهای دستی » آموزش ساخت زیور آلات » آموزش ساخت گوشواره مرواریدی

 

 

لازم نیست برای داشتن زیورآلات زیبا هزینه های گزافی را پرداخت کنید. شما می توانید با هزینه ای اندک و کمی صبر و حوصله و البته دقت، زیورآلاتی متنوع برای خود بسازید.

در آموزش های قبلی ساخت زیورآلات ، طریقه ساخت انواع دستبند، آویر گردن، گوشواره و انگشتر تقدیم شما عزیزان شد. و امروز برای شما آموزش تصویری دیگری را فراهم کرده ایم که بسیار ساده و در عین حال شیک و زیباست . امیدواریم مفید باشد.
در ادامه تصاویری مشاهده می کنید که در آن ها روش ساخت گوشواره مرواریدی به نمایش گذاشته شده است. درست کردن این گوشواره های زیبا بسیار ساده و راحت است.

چگونه در خانه گوشواره درست کنیم

 

لوازم مورد نیاز

آموزش تصویری روش درست کردن گوشواره های زیبای مرواریدی

مراحل ساخت این گوشواره های خوشگل را در ادامه ببینید

و این هم نتیجه تلاش شما :گوشواره های زیبا و شیک مرواریدی

این اموزش تنها ایده ای برای ساخت گوشواره بود و شما می توانید با مرواریدهای به رنگ دلخواه و متناسب با لباس های خود ، زیورآلات جالبتری درست کنید.

خیلی خوب بود حتما درست میکنم

عالی آموزش دادید

سلام هنرمند عزیز لطفا ساخت زیور آلات با مروارید ریز ریسهای هم بفرمایید.متشکرم

نام:

ساخت زیورآلات یک کار سرگرم کننده است. که می توانند سریع، آسان، و درست طبق سلیقه شما آماده  شوند. دوست دارید گوشواره نقره ای داشته باشید؟ یا طلایی؟ گردنبندی با رنگ های روشن می پسندید؟ یا رنگ های خنثی؟ فرقی نمی کند، وقتی قطعات مختلف و متفاوت را با سلیقه شخصی خود کنار هم می گذارید، یک محصول کاملا سفارشی برای خود ساخته اید. در این مطلب قصد داریم ساخت یک گوشواره مروارید زیبا را به شما آموزش دهیم.

یک جفت گوشواره با زنجیر طلایی بلند به همراه مروارید های صورتی در انتهای آن. این گوشواره مرواریدی را می توانید با دستبند و گردنبند مروارید یا گردنبند مهره ای با رنگ های روشن ست کنید. و یک ظاهر ساده و در عین حال شیک برای خود بسازید. خیلی ساده و راحت و البته با هزینه خیلی کمتر از گوشواره های آماده. همین طور می توانید با کمی تغییر، چندین مدل متنوع از گوشواره مرواریدی بسازید و آن ها را با لباس های مختلف خود ست کنید. وسایل مورد نیاز را می توانید از خرازی های بزرگ یا آنلاین خریداری کنید.

در ابتدا باید زنجیرها را با سیم چین در اندازه های معین برش دهیم. برای هر گوشواره مروارید به دو رشته زنجیر نیاز داریم. زنجیر بلندتر به طول 8 سانتی متر و زنجیر کوتاه تر به طول 6 سانتی متر.

چگونه در خانه گوشواره درست کنیم

بعد از آماده کردن زنجیر ها، یک حلقه اتصال را با دم باریک باز می کنیم. حلقه بالای هر دو تا زنجیر کوتاه و بلند را درون حلقه اتصال می اندازیم، و بست گوشواره را نیز به آن متصل می کنیم. حال به وسیله دم باریک حلقه اتصال را محکم می بندیم.

در این مرحله، سوزن میخی را از درون مروارید صورتی رد می کنیم. و با استفاده از سیم چین اضافه آن را می بریم. (تقریبا نیم سانت از بالای مروارید، مانند تصویر)

سپس به وسیله دم باریک سوزن میخی را در بالای مروارید، به شکل یک قلاب گرد درست می کنیم (مانند تصویر). اما قبل از اینکه آن را کاملا ببندیم، قلاب بالای مروارید را به انتهای یکی از زنجیر های گوشواره خود متصل می کنیم و به وسیله دم باریک آن را محکم می بندیم. و به این ترتیب مروارید به انتهای زنجیر آویزان می شود.

این کار را برای سه زنجیر باقیمانده نیز انجام می دهیم. تا همه زنجیر های شما در انتهای خود یک مروارید صورتی داشته باشند. به همین راحتی، گوشواره مروارید شما آماده است!

بسیار زیبا و خیلی راحت!

بدون شک شما می توانید از قطعات و اندازه های متفاوت استفاده کنید. می توانید از مهره هایی با رنگ های مختلف استفاده کنید یا حتی مهره های گوناگون را در یک کار با هم ترکیب کنید. در زمان ساخت زیورآلات زمان را فراموش خواهید کرد، و فقط لذت می برید. فرصت را از دست ندهید! وسایل مورد نیاز را تهیه کنید و گوشواره مرواریدی و سفارشی خود را بسازید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

با عضویت در چندوچون از تازه ها با خبر شوید

تایپ کنید و ENTER کنید .


کاغذدیواری چسبی در طرحهای شیک ولاکچری

اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت

 

حالا واسه توضیحاتش بگم که چه طوری این پر ها رو میشه رنگ کرد.یکم گواش رو با آب مخلوط کرده و پر رو توی اون خیس کنید و سپس پرها رو سشوار بکشید تا خشک بشه به همین راحتی …..

چگونه در خانه گوشواره درست کنیم

 

به رنگ های مختلف ….

 

 

حالا اون رو با زنجیر و مروارید و حلقه و وسایل ساخت بدلیجات تبدیل به گوشواره میکنیم …

جاهایی که خالدار هست رو با ماژیک طلایی مخصوص گچ کاری و دکور کار کنید.

 

 

 

 

 

 

منبع :nahal-mesle-hamishe1.blogfa.com

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان


کلکسیون فرشهای مدرن و کلاسیک برای خرید

رفع‌دعاوی‌ملکی/کوتاهترین زمان،کمترین هزینه


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


انواع تشک طبی و خوشخواب/خرید مستقیم


خرید لباس ژورنالی نوزاد با تخفیف یلدا

این کاغذدیواری چسبدارو برای عیدسفارش بده


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان


دیگه لازم نیست از دندانپزشکی بترسید؟

چگونه در خانه گوشواره درست کنیم


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a081e755cb471990745a9cb757d72b1f” );document.getElementById(“h76e34b909”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

چگونه در خانه گوشواره درست کنیم
چگونه در خانه گوشواره درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *