چگونه با قدرت ذهن ثروتمند شویم

 
helpkade
چگونه با قدرت ذهن ثروتمند شویم
چگونه با قدرت ذهن ثروتمند شویم

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرورش افکار – رسیدن به موفقیت قطعی از طریق آموزش و یادگیری قانون جذب توسط دوره کارشناس جذب شوید استاد شریفی

چگونه با قدرت ذهن ثروتمند شویم

چگونه ذهنی ثروتمند داشته باشیم؟!(قانون جذب)

اگر داشتن ذهنی ثروتمند برای شما مهم است، باید به این نکته فکر داشته باشید که تفاوت افراد ثروتمند با فقیر در چیست؟ این سوال را می توانید از یک آدم ثروتمند بپرسید. قطعا این جواب را خواهید شنید که تنها تفاوت این افراد در ذهنیت و طرز تفکرشان است. جالب است نه؟ تنها چیزی که می تواند یک انسان ثروتمند را از سایر انسان ها متمایز کند، طرز فکر ثروتمند او خواهد بود. تقریبا محال است که فرد ثروتمندی بگوید به علت فلان سرمایه گذاری پولدار شده است و یا مقداری پول از جایی دریافت کرده است و … چیزی که مهم است و همواره باید به آن توجه کنید داشتن یک ذهنیت میلیاردی است که قطعا شما را به ثروت فرا خواهد خواند.

ذهنیت میلیاردی یعنی چه؟!

افرادی که ثروتمند هستند ذهن خود را به گونه ای پرورش داده اند که برای آن ها درآمد کسب می کند. دوستان عزیز سایت پرورش افکار، اگر شما هم قصد دارید ذهنیتی میلیاردی داشته باشید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به مسائل مهمی که در این زمینه وجود دارد پی ببرید.

در حالت معمولی هدف ذهن، تنها بقای ما می باشد؛ و این تفاوتی ندارد که چگونه این کار انجام می پذیرد. به همین دلیل است که دائم برای محافظت از وضعی که در آن قرار داریم به نوعی به مبارزه می پردازد. برای ذهن هر چیز جدید و غیرعادی نوعی دشمن به حساب می آید؛ و ذهن سعی می کند به طور قطعی با آن مبارزه کند. ذهن در مواجهه با این تهدید خود را درگیر نمی کند تا بتواند از شما محافظت کند. درواقع این یکی از کاربردهای خوب ذهن است ولی مشکلاتی هم برای شما خواهد آورد. مشکل اصلی که به وجود می آید این است که شما را از فرصت های جدید آموختن و تجربه کردن دور می کند و جلوی رشد و پیشرفت شما را می گیرد، دقیقا همان شرایطی که برای ثروتمند شدن لازم است.

برای آن که ذهنیتی ثروتمند داشته باشیم چه باید کرد؟

در این مطلب با استفاده از سخنان «راب ریوپل» یکی از سخن گویان شرکت منابع موفقیت، به نکاتی اشاره خواهیم کرد. او نویسنده کتاب «رازهای ذهن میلیارد» است که با انتشار این کتاب موفق شد به رتبه نخست پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز دست پیدا کند.

تمام تمرکز خود را روی چیزهایی که می خواهید قرار دهید و به آنچه نمی خواهید فکر نکنید

حواس انسان این گونه کار می کند که برای تنظیم شرایط خود و درک بعضی چیزها به زمان نیاز دارد. جالب است بدانید وقتی با کسی تماس می گیرید، فرد پشت تلفن چند ثانیه ی اول سخنان شما را اصلا نمی شنود. یا زمانی که وارد فروشگاهی می شوید قفسه های اول فروشگاه را نخواهید دید.

نکته ای که قابل توجه این است که اگر از هر فرد ثروتمند و موفقی بپرسید، چگونه می توان به قدرت تفکر مثبت و تصویر پردازی های مثبت رسید؛ قطعا به شما جواب خواهد داد که باید در مورد خواسته هایی که دارید با خودتان شفاف و روراست باشید. سپس تلاش کنید که هر آنچه نیاز دارید را به سمت خود جذب کنید. اما این کار ترفند کوچکی دارد.

وقتی سعی در انجام این کار دارید، باید به خواسته ها و رویاهای خود به شکل مثبتی جلوه دهید. اگر شکل رویاهایتان منفی باشد دقیقا به هر چیزی که نمی خواهید دست پیدا خواهید کرد. زیرا همان طور که گفتیم مغز مانند اولین قفسه ی فروشگاه متوجه ناخواسته های شما نمی شود، و به هرچه در ذهن خود بیاورید پاسخ خواهد داد.

پس اگر می خواهید به هدف های خود دست یابید، باید به صورت مثبت آن ها را درخواست کنید. مثلا باید بگویید «من می خواهم ثروتمند باشم» نه این که بگویید: من نمی خواهم فقیر باشم! از آنجا که ذهن ما متوجه قسمت اول آن یعنی می خواهم یا نمی خواهم نمی شود، آرزوی شما را جور دیگری ترجمه می کند و نتیجه ی عکس خواهید گرفت.

نقشی که ذهن ناخودآگاه شما در زندگی روزمره تان ایفا می‌کند.


محافظین قانون جذب و حیوانات روحانی

قانون جذب چیست؟ چشمهایتان را بر روی جهانی با احتمالات…


قانون جذب و شناختن فرصت‌های ارسالی

۱۱ چیزی که باید در مورد قانون جذب و چگونگی استفاده از آن…

۹ روش از قانون جذب که می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد.

از طرفی وقتی «من نمی خواهم فقیر باشم» را تکرار می کنید این جمله در ضمیر ناخودآگاه شما به صورت ترسی از فقیر شدن ذخیره می شود و کم کم کاری می کند که شما تبدیل به فردی فقیر شوید!

برای خود الگویی پیدا کنید

بهتر است برای رسیدن به هدف، برای خود یک استاد و یک نفر که برایتان الگو باشد انتخاب کنید و از او تقلید نمایید. اکثر اوقات به این علت شکست می خوریم که می خواهیم بگوییم خودمان این کار را بهتر انجام می دهیم و نیازی به تقلید نداریم و حرف هایی از این قبیل!

باید بدانید که برای موفقیت نباید سعی نکنید چرخ را از ابتدا اختراع کنید، بسیاری از کارهایی که افراد موفق و ثروتمند انجام می دهند نتیجه ی تجربه و تحقیق در زمینه های مختلف است و شما با استفاده نکردن از آن ها مجبور خواهید شد از اول تمام کارهای بیهوده را انجام دهید و شاید بعد از صرف مدت زمان زیادی بتوانید به آن سطح برسید! اگر قرار بود هر تجربه ای را خودمان یاد بگیریم باید یک بار به صورت کامل خط میخی و زندگی در غارها را تجربه می کردیم تا به این نقطه که بشر در آن زندگی می کند برسیم.

روش خود را زمانی به کار ببرید که کاملا موفق شده اید و کاملا به راهی که می روید آگاه هستید. در ابتدا نیاز است فردی را انتخاب کنید که از او الهام بگیرید و بتوانید از آموزش ها، مقالات و سخنانش پیروی کنید. اگر هم توانستید بهتر است به طور مستقیم با او ارتباط برقرار کنید تا سریع تر به موفقیت برسید. در اصل با این روش می توانید به راه هزار ساله یک شبه دست یابید.

به نفس تان اجازه ندهید کنترل شما را به دست بگیرد

بسیاری از مواقع به نفس خود اجازه می دهیم به صورت کامل ما را کنترل کند، و هر خواسته ای که دارد را انجام می دهیم. مثلا زمانی که کسی خواسته هایمان را برآورده نمی کند و به نوعی به جای پذیرفتن آن دست رد به سینه مان می زند، در این مواقع سعی می کنیم اعتماد به نفس از دست رفته ی خود را به دست آوریم و احساس عزت نفس پیدا کنیم.

مثلا وقتی با اعتماد به نفس نزد کسی می روید و از او رمز موفقیتش را می خواهید تا به شما آموزش دهد، ولی به شما پاسخ منفی دهد! چه واکنشی خواهید داشت؟ قطعا با خود خواهید گفت که اشکالی ندارد، او که کسی نبود! افرادی بهتر از او هستند مهم نیست! حتما روزی پشیمان می شود.

درواقع شما با این رفتار خود می خواهد از عزت نفس خود محافظ کرده و اعتماد به نفس از دست رفته ی خود را بازگردانید؛ ولی باید بدانید که این کار هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. شما باید بتوانید واقعیت را ببینید و در مواردی غرور خود را زیر پایتان له کنید. باید بدانید که هنوز هم می توانید از آموزش های آن فرد استفاده کنید و خود را به موفقیت نزدیک تر سازید. آنچه مهم است خودتان هستید و آینده ی موفقیت آمیزتان، نه احساسات بی ارزش و پوچ!

تلاش کنید تا بهترین دوست خودتان باشید

چگونه با قدرت ذهن ثروتمند شویم

شما باید بتوانید نحوه ی حرف زدن با خودتان را بررسی کنید. باید با خود روراست باشید آیا اگر همان گونه که با خودتان صحبت می کنید، دوستتان هم به همان صورت با شما صحبت کند، این دوستی ادامه خواهد داشت؟! ولی ما اغلب با خودمان به طرز بی ادبانه ای صحبت می کنیم. این کار سبب می شود انگیزه ما از بین برود. وقتی که رفتار ما با بقیه این گونه نیست؛ پس چرا با خودمان این گونه رفتار می کنیم؟!

سوال اینجاست که چگونه با خود خوب صحبت کنیم و بهترین دوست خود باشیم؟ جواب کاملا واضح است، وقتی دوستتان یا کسی که به آن علاقه دارید شکستی را تجربه می کند، با او چگونه صحبت می کنید؟! و چه کلامی را مناسب آن فرد می دانید؟! با خودتان نیز به همان صورت صحبت کنید. این که بتوانید بهترین دوست خودتان باشید بسیار ارزشمند است و می تواند در رسیدن به ثروت و موفقیت بسیار مفید واقع شود.

مطلب قبلی

زندگینامه چارلز کوک – میلیاردر خودساخته

مطلب بعدی

کنترل استرس با کاهش هورمون کورتیزول

۹ تکنیک تجلی قانون جاذب که باید بلد باشید

7 راه برای اینکه زندگی موفق و بدون محدودیتی داشته باشید

10 دلیلی که چرا ترک عادات بد خیلی سخت و مشکل است

راهنمای اساسی برای روتین های صبحگاهی

چالش 21 روزه: برنامه قانون‌ جذب برای تجلی شادی

چرا تفکر مثبت میتواند سلامت جسمی را بهبود بخشد

شکست را به موفقیت تبدیل کنید: استفاده از قانون جذب برای غلبه…

برای چت کردن با ما روی آیکون مشاور فروش کلیک کنید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

از قانون جذب ثروت برای جذب پول و ثروت استفاده می شود. بسیاری از دوستان با من تماس می گیرند یا در مشاوره ها از من میپرسند که چطور میتوانیم با استفاده از قانون جذب ثروت پول و ثروت فراوانی را وارد زندگیمان کنیم. با توجه به سوالات که بسیاری از دوستان در این باره از من میپرسند تصمیم گرفتم یک مقاله کامل و جامع در زمینه قانون جذب ثروت برایتان داخل سایت قرار بدهم و به شما بگویم که چطور می توانید از قانون جذب ثروت استفاده کنید و پول و ثروت فراوانی را وارد زندگیتان کنید.

اما بهتر است قبل از اینکه به سراغ قانون جذب ثروت برویم شما را با قانون جذب آشنا کنم و به شما بگویم که قانون جذب چیست و چطور می توانید با استفاده از قانون جذب ثروت و پول فراوانی را جذب کنید.

قانون جذب (Law of Attraction) یک قانون ثابت در جهان است که همیشه و در همه جا در حال عمل کردن است. البته بهتر است بگویم که قانون جذب یک قانون ثانویه است و قانون اصلی قانون ارتعاش نام دارد.

شما اگر قانون جذب را باور داشته باشید و چه باور نداشته باشید همیشه و در همه جا در حال استفاده از این قانون هستید. یعنی شما همیشه دارید از این قانون استفاده می کنید و این قانون برای همه در حال عمل کردن است.

چگونه با قدرت ذهن ثروتمند شویم

خیلی از افراد فکر می کنند که قانون جذب وجود نداره. ولی همانطور که گفتم شما چه این قانون را باور کنید و چه باور نکنید این قانون برای شما در حال عمل کردن است و دارید از قانون جذب و استفاده می کنید. پس بهتر است که از قانون جذب در جهت رسیدن به خواسته ها و آرزوهایتان استفاده کنید.

اما همانطور که گفتم قانون اصلی قانون ارتعاش است. اگر بخواهم یک تعریف ساده از قانون ارتعاش بگویم اینه که ذهن شما همیشه و در همه جا در حال فرستادن ارتعاش به کائنات و جهان هستی می باشد. یعنی ذهن شما یک ماشین فرستنده و گیرنده ارتعاش است.

افکار شما دارای یک سری انرژی و ارتعاشی است که به کائنات و جهان هستی فرستاده می شود. افکار به دو دسته تقسیم بندی می شود. ۱- افکار مثبت و ۲- افکار منفی

افکار مثبت ارتعاش مثبت به کائنات و جهان هستی می فرستد و شما را به خواسته و اهدافتان نزدیک می کند مثلاً اگر بابت درآمدی که دارید شکرگزار هستید در حال فرستادن ارتعاش مثبت به کائنات هستید و همین ارتعاش مثبت باعث می شود که ثروت بیشتری را جذب کنید.

افکار منفی باعث فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و جهان هستی می شود و شما را از خواسته و هدفی که دارید دور می‌کند. مثلاً اگر به بی پولی و نبود شغل فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و جهان هستی هستید و کائنات چنین شرایطی را وارد زندگیتان می کند.

اما بین قانون جذب و قانون ارتعاش یک رابطه وجود دارد و آن هم اینکه قانون جذب ارتعاشاتی را که به کائنات می فرستید سازماندهی می کند.دقیقا کار اصلی قانون جذب اینه که طبق ارتعاش که می فرستید شما را به خواسته و هدفتان نزدیک یا دور می کند.

اما نکته بسیار مهم اینجاست برای اینکه بفهمید در حال فرستادن ارتعاش منفی و مثبت به کائنات هستید باید به احساساتتان توجه کنید. احساسات در قانون جذب مانند یک قطب نما عمل می کنند یعنی با استفاده از احساسات می‌توانید بفهمید که در حال جذب خواسته هایتان هستید یا ناخواسته هایتان.

اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چطور می توانیم با استفاده از احساسات بفهمیم که چه چیزی را جذب می کنیم؟

برای اینکه بفهمید در حال جذب خواسته هایتان هستید یا ناخواسته هایتان باید ببینید که احساستان خوب است یا بد. اگر احساس خوبی داشته باشید نشانه این است که دارید به سمت خواسته هایتان می روید و به آنها نزدیک می شوید. اما اگر دیدید که احساستان بد است نشانه این است که دارید خواسته هایتان دور می شوید و باید هرچه سریعتر احساستان را خوب کنید.

در زمینه قانون جذب ثروت اگر دیدید که احساستان نسبت به پول بد است باید احساس تان را خوب کنید. البته در ادامه بیشتر شما را با قانون جذب ثروت آشنا خواهم کرد به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید ثروت و پول فراوانی را جذب کنید.

در اینجا شما را به صورت کامل و مختصر با قانون جذب آشنا کردند. و حالا می خواهیم برویم سراغ قانون جذب ثروت و می خواهیم به شما بگوییم که چطور می توانید با استفاده از قانون جذب و ثروت، پول و ثروت و فراوانی را وارد زندگیتان کنید. اگر می خواهید نتایج مالی بزرگ بگیرید و ثروت و پول فراوانی وارد زندگیتان بشود پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. چون سعی کردم کامل ترین و جامع ترین مقاله در زمینه قانون جذب ثروت برایتان آماده کنم.

 

قانون جذب ثروت یک قانون ثابت در جهان است که با استفاده از آن میتوانید ثروت و پول فراوانی را جذب کنید. اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید و در زندگیتان پیاده سازی کنید مطمئن باشید ثروت فراوانی وارد زندگیتان خواهد شد. در قانون جذب ثروت اصلاً فرقی نمی کند که کار شما چیست و چه کاره هستید.

شما اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید و در زندگیتان پیاده سازی کنید مطمئن باشید در زمینه ثروت و پول به بیشتر از آن چیزی که می خواهید خواهید رسید.

اما یک نکته بسیار مهم برای جذب ثروت این است که شما باید اصول قانون جذب ثروت را بدانید. برای اینکه ثروتمند شوید باید با قوانین جذب ثروت آشنا باشید و بتوانید ارتعاش ثروت و پول به کائنات بفرستید.

یکی از مهم ترین نکاتی که می توانید با استفاده از قانون جذب، ثروت و پول فراوانی را جذب کنید این است که باید حتماً عاشق کاری که انجام می دهید باشید و یا کاری را انجام بدهید که واقعا عاشقش هستید.

همین احساس و حس خوب شما باعث می شود که کارایی شما چندین و چند برابر شود و ثروت جذب کنید. باید در کسب و کارتان ایده های خوب کسب و کارتان را عملی کنید و ایده ها را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید. ایده زمانی به سمت شما می آید که کارتان را دوست داشته باشید و واقعا از صمیم قلب عاشق کارتان باشید.

اگر در کارتان عشق و علاقه وجود نداشته باشد هیچ انگیزه و انرژی هم وجود نخواهد داشت و همین باعث می شود که شما از ثروت دور شوید. البته این موردی که گفتم یکی از قوانین جذب ثروت است.

اما یکی از قدرتمند ترین راه ها برای جذب ثروت که به عقیده و باور من هیچ روشی سریع تر از این روش نیست و خیلی زود هم جواب می دهد این است که باید بابت هر پولی که وارد زندگی تان می شود شکرگزار باشید.

شما با استفاده از شکرگذاری قویترین ارتعاش را به کائنات ارسال می کنید.پس از همین الان تصمیم بگیرید که بابت هر پولی که وارد زندگیتان میشود شکرگزاری کنید. مطمئن باشید اگر شکرگزاری کنید ثروت و پول زیادی وارد زندگیتان خواهد شد. کسانی که شکر گذار نیستند در هر شرایط و وضعیت مالی مناسبی ندارند.

شما باید بابت هر مقدار پولی که وارد زندگیتان میشود خدا را شکر کنید. هر اتفاق مالی خوبی برایتان بیفتد باید شکرگزار خدا باشید. باید بابت تک‌تک معاملاتی که انجام می دهید و سود می کنید خدا را شکر کنید. باید بابت هر چیز ارزان که می گیرید و یا هدیه را دریافت می کنید خدا را شکر کنید. باید خدا را از ته دلتان شکر کنید.

همانطور که گفتم شکرگزاری قویترین ارتعاشی است که به کائنات ارسال می کنید. مطمئن باشید اگر همین قانون شکرگزاری را به درستی و از ته قلب انجام بدهید مطمئن باشید پول و ثروت فراوانی وارد زندگی تان می شود.

یکی دیگر از قوانین قانون جذب ثروت برای این که بتوانید پول و ثروت بیشتری را جذب کنید این است که باید پولتان را دوست داشته باشید. پول واقعا مقدس است و واقعا باید پول را دوست داشته باشید. یکی از بزرگترین دلایلی که باعث می‌شود ثروت و پول فراوان وارد زندگیتان شود دوست نداشتن پول است. ما در لایه های زیرین مغزمان پول را دوست نداریم و همین باعث می شود که از پول و ثروت دور شویم و نتوانیم به درستی از قانون جذب ثروت استفاده کنیم.

برای اینکه ببینید از قانون جذب ثروت استفاده میکنید یا نه باید ببینید که نسبت به پول چه احساسی دارید. باید بررسی کنید و ببینید که حستان نسبت به پول خوب است یا بد؟. بسیاری از مردم می‌گویند که پول را دوست دارند، اما وقتی به احساساتشان نگاه کنید و ببینید که احساس آن نسبت به پول بد است نشانه این است که شما پول را دوست ندارید.

اگر کسی که تمام پولی را که نیاز دارد را داشته باشد، آن وقت به طور یقین احساسش نسبت به پول خوب است و پول را دوست دارد. اگر به دنیای اطرافتان نگاه کنید و اطرافیانتان را ببینید مشاهده می کنید که بیشتر مردم نسبت به پول احساس بدی دارند، زیرا بیشتر پول و ثروت دنیا در دست ۱۰ درصد مردم است.

تنها تفاوت بین سایر مردم با ثروتمندان این است که ثروتمندان نسبت به سایرین مردم به جای اینکه احساس بدی به پول و ثروت داشته باشند، احساس خوب از خودشان نشان می دهند و همین احساس خوب باعث می شود که به وسیله قانون جذب ثروت، ثروت و پول فراوانی وارد زندگی‌شان بشود.

برای اینکه بتوانید با استفاده از قانون جذب ثروت، پول و ثروت فراوانی را جذب کنید باید احساساتتان را نسبت به پول تغییر بدهید. باید ریشه بد احساسات تان را از بین ببرید و احساسات خوب را جایگزین احساسات بد کنید.

یکی از بزرگترین دلایلی که باعث می شود قانون جذب ثروت کار نکند این است که بیشتر مردم نسبت به پول احساس بدی دارند. اما دلیل اصلی احساسات بد مردم نسبت به پول این است که در مورد پول و ثروت عقاید منفی دارند. و آن عقاید منفی از بچگی درون ذهنشان ساخته شده است و همین باعث شده است که وارد ضمیر ناخودآگاه شان بشود.

شاید این سوال را بپرسید که منظور از عقاید منفی یعنی چی؟ عقاید منفی درباره پول همان باورهای منفی است که باعث می شود قانون جذب ثروت به درستی برای شما کار نکند و شما را از ثروت و پول دور کند. عقاید منفی مثل ” پول ما را از خدا دور می کند”،” افراد ثروتمند افراد خوبی نیستند”،” آدم های ثروتمند صادق نیستند”، ” پول کثیف است”، ” پول باعث فساد می شود” و…

اگر عقاید و باورتان نسبت به پول به این صورت باشد مطمئن باشید نمی توانید پول و ثروت زیادی را جذب کنید. برای اینکه کار کنید با استفاده از قانون جذب ثروت ، پول و ثروت فراوان وارد زندگیتان شود باید عقاید و باورتان را نسبت به پول عوض کنید. ما داخل دوره شاه کلید جذب ثروت به صورت کامل و مفصل به شما خواهیم گفت چطور میتوانید باورهایتان را نسبت به پول تغییر دهید و چه کارهایی کنید که هر روز پول و ثروت فراوانی وارد زندگیتان بشود.

وقتی نسبت به پول احساس خوبی نداشته باشید و حس تان بد باشد آن را از خودتان دور می کنید. در این صورت هرگز نمی توانید پول را جذب کنید و آن را به خودتان بچسبانید. حتی وقتی پول اضافی که انتظار دریافت کردنش را نداشته باشید و به دستتان می رسد، متوجه میشوید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن در یک چشم به هم زدن آن را از دست خواهید داد. وسایل تان خراب میشود، قرض هایتان بیشتر می شود، اقساط پیش بینی نشده برایتان اتفاق می افتد. همه آنها دست به دست هم می دهند تا پول و ثروت را از شما دور کند و جیب‌تان را خالی کنند. و  تنها چیزی که باعث می شود پول در زندگی تان بماند و پول جذب کنید عشق است. عشق نیروی جذب کننده است که باعث می‌شود ثروت و پول فراوانی وارد زندگیتان بشود و همین باعث می‌شود که به پول بچسبید.

چگونه با قدرت ذهن ثروتمند شویم

راه و روش های زیادی برای استفاده سریع از قانون جذب ثروت وجود دارد اما بهترین و مهمترین راه این است که نگذارید احساستان نسبت به پول بد شود و شما باید تمام سعی و تلاششان را کنید تا احساستان را نسبت به پول خوب نگه دارید. البته در ادامه تمرینی را به شما خواهیم گفت که با استفاده از آن می توانید پول و ثروت فراوانی را جذب کنید و احساستان را نسبت به پول خوب نگه دارید.

اگر پولی نداشته باشید دریافت قبض ها به شما احساس بدی می دهند. اما وقتی به یک قبض رقم درشت واکنش منفی از خودتان نشان می دهید و احساستان بد می شود همان احساس بد باعث می شود که قبض های بیشتری را با رقم های بزرگتری را دریافت کنید و در این لحظه است که قانون جذب ثروت شما را از پول دور می‌کند.

هر ارتعاشی را به کائنات بدهید همان را دریافت می کنید. یعنی اگر شرایط مالی مناسبی ندارید و به این شرایط تان توجه کنید و احساس تان بد بشود باعث می شود شرایط بدتری وارد زندگیتان بشود. وقتی قرض هایتان احساساتتان را بد می کند همین باعث می شود که قرض های بیشتری وارد زندگیتان بشود. وقتی به نبود شغل فکر می کنید و احساس تان بد می شود همین باعث می شود که هیچ کاری برای شما پیدا نشود و شما بیکار بماند. ارتعاشتان تمام شرایط را رقم میزند.

تا وقتی به کائنات ارتعاش منفی در زمینه قانون جذب ثروت بفرستید شرایط و اتفاقات منفی وارد زندگیتان می شود. اما وقتی ارتعاشتان آن را در زمینه پول و ثروت مثبت کنید مطمئن باشید اتفاقات و شرایط مثبتی وارد زندگی تان می شود و همین باعث می شود قانون جذب ثروت، ثروت و پول فراوانی را وارد زندگیتان کند.

برای اینکه بتوانید احساستان را خوب کنید و از احساس بد به احساس خوب بروید، باید از قدرت تصورتان استفاده کنید و قدرت تصورتان را به کار بگیرید.وقتی شرایط مالی تان خوب نیست، وقتی بیکار هستید و شغلی ندارید و یا این که قرض هایتان زیاد شده است و… را به چیزهایی که باعث می شود احساس بهتری داشته باشید مبدل سازید.

البته راه و روش های زیادی برای خوب کردن احساس وجود دارد. مثلا می توانید به اتفاقات مالی گذشته تان فکر کنید. یا اینکه می توانید راجب اهداف و آرزوهایتان بنویسید و صحبت کنید.. شما هر کاری که احساس تان را خوب میکند میتوانید انجام بدهید تا حس بدتان از بین برود.

یکی از دلایلی که باعث می شود شما از ثروت و پول دور شوید و نتوانید درست از قانون جذب ثروت استفاده کنید این است که ممکن است در مورد پول و ثروت نگران باشید. بیشتر مردم بعد از اینکه حقوقشان را دریافت می کنند حتی همان موقع هیچ احساس خوبی ندارند و احساس آنها بد است چون از این مورد نگرانند که چطور با حقوقشان تا آخر ماه دوام بیاورد. و همین نگرانی باعث می شود که شما احساس بدی نسبت به پول داشته باشید. آنها هر موقع که حقوق می گیرند به جای اینکه عشق بورزند و با احساس خوبی زندگی کنند نگران از دست دادن پول شان هستند.

وقتی مقدار پول به دستتان می آید بابت آن شکرگزار باشید. هر چقدر پول به دستتان میرسد بابت شکرگزاری کنید حتی اگر مقدار اندکی باشد. هر چقدر بیشتر بابت پولی که به دستتان میرسد بیشتر شکرگزاری کنید ثروت و پول بیشتری وارد زندگیتان می شود و همین باعث می شود که چندین و چند برابرش به دستتان برسد. به هیچ عنوان نگران از دست دادن پول و ثروت تان نباشید.

شما باید همیشه از قانون جذب ثروت استفاده کنید تا پول و ثروت فراوانی وارد زندگیتان بشود. البته در ادامه تمرین بسیار قدرتمند برای جذب ثروت به شما خواهم گفت که اگر این تمرین را تا ۴۰ روز هر روز انجام بدهید ثروت و پول فراوان وارد زندگیتان خواهد شد.

فقط به این نکته توجه کنید برای این که بتوانید به درستی از قانون جذب ثروت استفاده کنید باید احساس تان خوب باشد و به هیچ عنوان نگذارید احساستان بد شود. یا این که اگر احساس تان بد است احساستان را خوب کنید تا ارتعاش مثبت در جهت جذب ثروت به کائنات بفرستید.

 

اگر احساستان نسبت به پول بد است و ارتعاش منفی نسبت به پول و ثروت می فرستید پیشنهاد می کنم حتما این بازی را انجام دهید( البته در ادامه شما را با تمرین قدرتمند بازی فراوانی برای جذب ثروت آشنا خواهم کرد).

اگر با پول زیاد سر و کار دارید برای اینکه نسبت به پول احساس تان خوب شود ۱ اسکناس پنج هزار تومانی یا ده هزار تومانی بردارید و روی آن را سمت مثبت و پشت آن را سمت منفی در نظر بگیرید. هر بار که پول به دستتان رسید سمتش را برگردانید تا روی مثبتش به شما باشد و به خودتان یادآوری کنید که در بازی قانون جذب ثروت هستید و باید به پول احساس مثبت و خوبی داشته باشید تا بتوانید پول بیشتری را جذب کنید.

همانطور که میدانید وقتی شما برای خرید چیزی به مغازه می روید و پولی را پرداخت می کنید احساستان به صورت ناخودآگاه بد می شود، و همین احساس بد باعث می شود که نتوانید پول و ثروت را جذب کنید. به همین دلیل توصیه می کنم اگر می خواهید احساستان نسبت به پولی که می خواهید خرج کنید بد نشود این عبارت را تکرار کنید ” من مطمئنم که ده برابرش به دستم می رسد” همین باعث می شود که احساستان خوب شود.

از اینکه دیگران ثروتمند هستند و یا ثروت جذب می کنند خوشحال باشید. هر بار که می شنوید کسی پول و ثروت جذب کرده است و یا به موفقیتی رسیده است خوشحال باشید، چون اگر آن فرد توانسته است که به این موفقیت برسد و پول جذب کند مطمئن باشید شما هم می توانید. پس به هیچ وجه نگذارید که وقتی می شنوید کسی پول زیادی جذب کرده و به موفق رسیده احساستان بد بشود. چون شما هم می توانید همان مقدار پول و همان موفقیت را به سادگی جذب کنید، اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید.

خوب حالا بریم سراغ تمرین به شدت قدرتمند قانون جذب ثروت. تمرین که میخواهم به شما معرفی کنم تمرین بازی فراوانی از خانم استر هیکس است.

در این بخش قصد دارم یکی از قدرتمندترین و قوی ترین تمارین قانون جذب و ثروت را به شما آموزش بدهم. به شما قول می‌دهم که اگر این تمرین جذب ثروت را به درستی انجام دهید ثروت و پول فراوانی وارد زندگی تان می شود. اصلی‌ترین و مهم‌ترین معیار برای اینکه ببینید این تمرین را درست انجام می دهید این است که به احساسات تان توجه کنید. اگر احساس تان خوب بود نشانه این است که دارید تمرین را به درستی انجام می دهید.و این تمرین را هر روز به مدت ۴۰ روز انجام دهید و ببینید که چه نتایجی خواهید گرفت. مطمئنم نتایجی را می گیرید که شما را حیرت زده خواهد کرد.

این تمرین باعث می‌شود که شما به یک آهنربای قوی در جهت جذب ثروت و پول تبدیل شوید و ذهنتان را به ثروت عادت بدهید. شما وقتی با ذهنتان درگیر خرج کردن پول می شوید باعث می شود که ذهنتان ثروتمند شود. و می توانید خیلی راحت پول و ثروت فراوانی را جذب کنید.

 

۱- هر مبلغ پولی که به شما داده می شود را باید حتما تا آخر شب قدر کنید یعنی به هیچ وجه نمی توانید این پول را بگذارید و فردا خرج کنید. مثلاً بگویید که من الان از این یک میلیون تومان ۸۰۰ هزار تومانش را خرج کردم ۲۰۰ هزار تومانش را فردا خرج می‌کند. چون اگر این پول را تا آخرشب خرید نکنید مابقی آن را از شما می گیرند.

۲- با این پولی که هر روز به حسابتان می آید بهترین چیزها را برای خودتان بگیرید. و با تمام وجود هر چیزی را که می گیرید احساس کنید. واقعا اگر یک میلیون تومان به حساب شما واریز شود چه چیزهایی باهاش می خریدید؟

البته به این نکته توجه کنید که روز اول یک میلیون تومان به شما داده می شود، روز دوم ۲ میلیون تومان، روز سوم 3 میلیون تومان و… و به همین روال این پول افزایش پیدا می کند.

شما از روز اول این بازی را شروع کنید و انجام بدهید. اما به این نکته توجه کنید که اگر یک روز یادتان رفت که این بازی را انجام بدهید باید از روز اول بازی را شروع کنید. مثلا اگر من این بازی را تا روز نهم ادامه دادم و روز نهم ۹ میلیون تومان خرج کردم و روز دهم یادم رفت که این بازی را باید انجام بدهم روز یازدهم باید از روز اول شروع کنم یعنی یک میلیون تومان به من داده میشود. سعی کنید این بازی را تا روز چهلم به درستی انجام دهید و مبلغ و پولی که به شما داده می شود را با تمام وجود احساس کنید. اگر این کار را به درستی انجام دهید مطمئن باشید نتایج مالی فوق العاده خواهد گرفت.

 

در این قسمت میخواهم پرتکرارترین سوالات مربوط به جذب پول و ثروت را پاسخ بدهم. اگر شما هم میخواهید از قانون جذب ثروت و پول به درستی استفاده کنید پیشنهاد میکنم سوالات پرتکراری که در ادامه جواب خواهیم داد را مطالعه کنید.

یکی از دلایلی که شما نمیتوانید به درستی از قانون جذب ثروت استفاده کنید این است که باورهای محدود کننده نسبت به پول دارید. به زبان ساده باور ذهنت شما در ضمیر ناخودآگاهتان است و تا زمانی که باوردهای محدود کننده ای داشته باشید نمیتوانید از قانون جذب ثروت و پول به درستی استفاده کنید. زندگی شما بر اساس باورهایتان ساخته میشود. راه و روش های زیادی برای پیدا کردن باور دارد.

به قول آنتونی رابینز (anthony robbins) انسان ها ماشین اثبات باورهایشان هستند. اقای آنتونی رابینز در کتاب هایش راه و روش زیادی برای تغییر باور را آموزش داده است اما در این بخش میخواهم ساده ترین راه برای شناسایی باورهای محدود کننده را به شما آموزش بدهم. برای پیدا کردن باور اشتباهتان شما باید به احساساتتان توجه کنید. اگر در مورد موضوعی احساس بدی داشتید نشانه این است که باورهایتان نسبت به آن موضوع اشتباه است و باید باور های اشتباهتان را شناسایی کنید و باور های درست را جایگزین باورهای اشتباهتان کنید.

 

سادهترین راه برای فرستادن ارتعاش ثروت این است که به پول و ثروت توجه کنید. شما میتوانید زندگی نامه افراد ثروتمند را بخوانید و احساس خوبی در خودتان ایجاد کنید. یا اینکه میتوانید در مورد اتفاقات خوب گذشته تان یا پولی که در گذشته بدست آوردید توجه کنید. میتوانید از تمرینات قانون جذب استفاده کنید و احساساتتان را خوب کنید. به هر حال برای اینکه ارتعاش ثروت بفرستید باید به پول و ثروت توجه کنید.

 

همانطور که گفتیم راه و روش های زیادی برای خوب کردن احساس وجود دارد. احساساتی که درون شما ایجاد میشود چه احساسات بد و چه احساسات خوب حاصل افکار شماست. افکار مثبت باعث ایجاد احساس خوب و افکار منفی باعث ایجاد احساسات بد میشود. برای اینکه احساساتتان را در طول روز خوب کنید باید به چیزهای مثبت و خوب توجه کنید میتوانید از جملات تاکیدی مثبت، تصویر سازی ذهنی و تجسم خلاق استفاده کنید تا احساساتتان خوب شود.

در ادامه چندین راه برای خوب کردن احساس به شما خواهیم گفت که اگر کارهایی در ادامه به شما آموزش خواهیم داد را انجام بدهید باعث خوب شدن حس و حالتان میشود و به یاد داشته باشید برای استفاده درست از قانون جذب پول باید همیشه حس و حال خوبی داشته باشید تا بتوانید پول و ثروت فراوان را وارد زندگیتان کنید.

چندین راه برای خوب کردن احساساتتان:

 

جمع بندی

قانون جذب ثروت یک قانون ثابت در جهان است که با استفاده از آن میتوانید ثروت و پول فراوانی را وارد زندگیتان کنید. برای اینکه بتوانید ثروت و پول را به سمت خودتان بکشانید باید ذهن ثروتمند داشته باشید. باید بر روی ذهن تان کار کنید تا ارتعاش جذب ثروت و پول ذهنتان افزایش پیدا کند. هر چقدر بیشتر با خودتان کار کنید و تمام این قانون جذب و در این زمینه انجام دهید مطمئن باشید نتایج فوق العاده ای را خواهید گرفت.

بنابراین اگر می‌خواهید که ثروت فراوانی را جذب کنید و از قانون جذب ثروت و پول استفاده کنید باید ذهن تان را به ثروت و پول پرورش دهید. اگر نکاتی را که در این مقاله به شما آموزش دادم عمل کنید و در زندگیتان پیاده سازی کنید پول و ثروت فراوانی را جذب خواهد کرد. امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده را ببرید. اگر این مقاله را مطالعه نکرده اید پیشنهاد می کنم یک بار حتما این را بخوانید. مطمئن باشید هیچ چیز در زندگی اتفاقی نیست.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “قانون جذب ثروت چیست؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “قانون جذب ثروت یک قانون ثابت در جهان است که با استفاده از آن میتوانید ثروت و پول فراوانی را جذب کنید. اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید و در زندگیتان پیاده سازی کنید مطمئن باشید ثروت فراوانی وارد زندگیتان خواهد شد. در قانون جذب ثروت اصلاً فرقی نمی کند که کار شما چیست و چه کاره هستید.
شما اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید و در زندگیتان پیاده سازی کنید مطمئن باشید در زمینه ثروت و پول به بیشتر از آن چیزی که می خواهید خواهید رسید.

اما یک نکته بسیار مهم برای جذب ثروت این است که شما باید اصول قانون جذب ثروت را بدانید. برای اینکه ثروتمند شوید باید با قوانین جذب ثروت آشنا باشید و بتوانید ارتعاش ثروت و پول به کائنات بفرستید.
یکی از مهم ترین نکاتی که می توانید با استفاده از قانون جذب، ثروت و پول فراوانی را جذب کنید این است که باید حتماً عاشق کاری که انجام می دهید باشید و یا کاری را انجام بدهید که واقعا عاشقش هستید.

همین احساس و حس خوب شما باعث می شود که کارایی شما چندین و چند برابر شود و ثروت جذب کنید. باید در کسب و کارتان ایده های خوب کسب و کارتان را عملی کنید و ایده ها را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید. ایده زمانی به سمت شما می آید که کارتان را دوست داشته باشید و واقعا از صمیم قلب عاشق کارتان باشید.
اگر در کارتان عشق و علاقه وجود نداشته باشد هیچ انگیزه و انرژی هم وجود نخواهد داشت و همین باعث می شود که شما از ثروت دور شوید. البته این موردی که گفتم یکی از قوانین جذب ثروت است.
اما یکی از قدرتمند ترین راه ها برای جذب ثروت که به عقیده و باور من هیچ روشی سریع تر از این روش نیست و خیلی زود هم جواب می دهد این است که باید بابت هر پولی که وارد زندگی تان می شود شکرگزار باشید.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “آیا از قانون جذب ثروت استفاده میکنیم؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “برای اینکه ببینید از قانون جذب ثروت استفاده میکنید یا نه باید ببینید که نسبت به پول چه احساسی دارید. باید بررسی کنید و ببینید که حستان نسبت به پول خوب است یا بد؟. بسیاری از مردم می‌گویند که پول را دوست دارند، اما وقتی به احساساتشان نگاه کنید و ببینید که احساس آن نسبت به پول بد است نشانه این است که شما پول را دوست ندارید.
اگر کسی که تمام پولی را که نیاز دارد را داشته باشد، آن وقت به طور یقین احساسش نسبت به پول خوب است و پول را دوست دارد. اگر به دنیای اطرافتان نگاه کنید و اطرافیانتان را ببینید مشاهده می کنید که بیشتر مردم نسبت به پول احساس بدی دارند، زیرا بیشتر پول و ثروت دنیا در دست ۱۰ درصد مردم است.
تنها تفاوت بین سایر مردم با ثروتمندان این است که ثروتمندان نسبت به سایرین مردم به جای اینکه احساس بدی به پول و ثروت داشته باشند، احساس خوب از خودشان نشان می دهند و همین احساس خوب باعث می شود که به وسیله قانون جذب ثروت، ثروت و پول فراوانی وارد زندگی‌شان بشود.
برای اینکه بتوانید با استفاده از قانون جذب ثروت، پول و ثروت فراوانی را جذب کنید باید احساساتتان را نسبت به پول تغییر بدهید. باید ریشه بد احساسات تان را از بین ببرید و احساسات خوب را جایگزین احساسات بد کنید.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “چرا قانون جذب ثروت کار نمی کند؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “یکی از بزرگترین دلایلی که باعث می شود قانون جذب ثروت کار نکند این است که بیشتر مردم نسبت به پول احساس بدی دارند. اما دلیل اصلی احساسات بد مردم نسبت به پول این است که در مورد پول و ثروت عقاید منفی دارند. و آن عقاید منفی از بچگی درون ذهنشان ساخته شده است و همین باعث شده است که وارد ضمیر ناخودآگاه شان بشود.
شاید این سوال را بپرسید که منظور از عقاید منفی یعنی چی؟ عقاید منفی درباره پول همان باورهای منفی است که باعث می شود قانون جذب ثروت به درستی برای شما کار نکند و شما را از ثروت و پول دور کند. عقاید منفی مثل ” پول ما را از خدا دور می کند”،” افراد ثروتمند افراد خوبی نیستند”،” آدم های ثروتمند صادق نیستند”، ” پول کثیف است”، ” پول باعث فساد می شود” و…
اگر عقاید و باورتان نسبت به پول به این صورت باشد مطمئن باشید نمی توانید پول و ثروت زیادی را جذب کنید. برای اینکه کار کنید با استفاده از قانون جذب ثروت ، پول و ثروت فراوان وارد زندگیتان شود باید عقاید و باورتان را نسبت به پول عوض کنید. ما داخل دوره شاه کلید جذب ثروت به صورت کامل و مفصل به شما خواهیم گفت چطور میتوانید باورهایتان را نسبت به پول تغییر دهید و چه کارهایی کنید که هر روز پول و ثروت فراوانی وارد زندگیتان بشود.”
}
}]
}

من محمد جراحی، مدرس و مشاوره در زمینه قانون جذب و موفقیت فردی هستم. در وبسایت مدیر افکار قصد دارم به شما یاد بدهم چطور میتونید در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله قانون جذب به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

با سلام من عضویت ویژه رو دارم و هزینه رو پرداخت کردم اما مجموعه kevin برای من به صورت رایگان ارسال نشد میشه لطفا علتش رو بگید؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز وارد حساب کاربریتون که بشید و در بخش دانلود ها فایل هدیه رو میتونید دانلود کنید.

موفق باشید

چطور بلید وارد حساب کاربری بشم من نمیدونم؟

سلام دوست عزیز. از طریق ایمیلی که خرید کردین وارد حساب کاربریتون بشید. برای وارد شدن به حساب کاربری از کنار سایت ایمیل و پسوردتونو وارد کنید سپس به قسمت مطالب اعضا ویژه بروید و مطالب دانلود کنید

سلام می‌خوام باهاتون ارتباط برقرار کنم میشه بگین چطوری

سلام وقتتون بخیر از طریق شماره ای که در قسمت پشتیبانی سایته میتونید با ما در ارتباط باشید

سلام استاد گرامی آیا بوسیله تجسم در حالت هیپنوتیزم میشه زودتر به خواسته ها رسید؟ ممنون میشم اگر جواب سؤالم بدید

سلام و خسته نباشید دوست عزیز.

دوست عزیز جهت رسیدن به آرزو و خواسته هاتون فقط باید ارتعاش خواسته و هدفتونو به جهان هستی و کاپنات بفرستید. هر چه ارتعاشتون قویتر باشه زودتر به خواستتون میرسید.

سلام آیا قانون جذب رابطه ای با قانون عادت که بین ۱۸ تا ۲۵۸ روز هست داره؟

سلام وقتتون بخیر خیر ربطی به هم ندارند

سلام و خسته نباشید … من متوجه یه قسمتی نشدم تمرین ۴۰ روزه ای که گذاشتید باید به صورت واقعی همه ی پول هایی که دستمون میاد رو خرج کنیم یا تو ذهنمون باید اینکارو کنیم ؟ بازی واقعی هست یا ذهنی اون پول باید خرج بشه ؟؟؟

سلام و خسته نباشید. خیر دوست عزیز. در بازی فراوانی به طور فرضی روزانه ۱ میلیون تومان به حساب شما واریز میشود و تا اخر شب مهلت دارید تمام پول را خرج کنید. البته هر چیزی را که میخرید باید احساس خوب را در خودتان ایجاد کنید.

مرسی از راهنماییتون من فقط دو روزه که دارم کارایی که گفتید رو انجام میدم و تقریبا همه مطالب سایت رو خوندم واقعا برام‌مثبت بود خیلی حس خوبی دارم خیلی ❤

سلام فوق العاده عالی بود. نکات شو یادداشت کردم تا تمرینات م رو شروع کنم. فقط یه سوال. این تمرین ۴۰ روزه باعث نمیشه که ذهن مون روی خرج هر مبلغ دریافتی تنظیم شه. مثلا من ۵ میلیون دستم برسه تو واقعیت ولی چون ذهنم تربیت شده روی خرج کردن کاینات شرایط خرج پول رو برام رقم بزنه؟!

سلام و خسته نباشید دوست عزیز.

خیر این تمرین باعث میشه ذهن شما ثروتمند بشه و روز به روز پول و ثروت بیشتری جذب کنید.

سلام وقتتون بخیر بنده تازه با وبسایتتون آشنا شدم من ماهیانه ۶۰۰هرازتومان درامد دارم میشه بفرمایید تمرینات رو چگونه انجام بدم؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. پیشنهاد میکنم این مقاله را حتما مطالعه کنید

https://modireafkar.ir/practice-the-law-of-attraction/

دوست عزیز تمرینات ذهنی هستن

سلام، با تشکر از مطالب وب‌سایتتون . چیز‌های تکراری که بهشون علاقه داریم بخریم مشکلی نداره؟ مثلا یه لب‌تاپ اپل رو مدل‌های بالا‌تر رو با مبلغی که هر روز بهم داده میشه بخرم؟

سلام دوست عزیز. بهتره که تکراری نخرید و چیزهاییو بخرید که اگر در واقعیت اون پولو داشتید میخریدید

سلام. خواستم بدونم مبلغ روزانه از یک میلیون باید شروع بشه یا با مبلغ خیلی بیشتر هم انجام میشه با تشکر

سلام دوست عزیز از ۱ میلیون شروع کنید و طبق تمرینی که گفتیم عمل کنید

سلام ممنون مطالب عالی بود حتما تمربن میکنم

سلام مثلا در روز اول که یه میلیون داریم حتما فقط ۸۰۰ تومن ان را خرج کنیم و فردا ۲۰۰ تومن ان را یا میتوانیم کمتر یا بیشتر خرج کنیم ؟؟

و اینکه ما بقی پولی که قرار است خرج نکنیم حتما باید روز بعدش خرید کنیم باهاش ؟؟

سلام وقتتون بخیر. شما در طول روز باید ۱ میلیون تومان خرج کنید. هر چقدر بمونه تا اخر شب میسوزه. به این دید نگاه کنید که اگه واقعا پول واقعی بود و به شما میگفتن که اگه تا اخر شب خرجش نکنید پول از شما میگیرن ایا واقعا اون ۲۰۰ هزارتومانه خرج نمیکردید؟

اگه یادمون رفت تمام پول رو خرج کنیم و مبلغی باقی موند اون باقی مونده رو ازمون میگیرن و بازی رو ادامه میدیم یا از اول شروع میکنیم ؟؟

سلام وقتتون بخیر. اگر پولی موند که تا شب خرجش نکنید میسوزه. اگر هم شما یک روز کاول یادتون رفت که این بازیو ادامه بدین باید از اول شروع کنید . به عنوان مثال اگ تا روز ۱۰ بازی فراوانیو انجام دادین و روز ۱۱ فراموش کردین شما باید از روز اول شروع کنید

سلام. ممنون از مقاله عالی تون. چنتا سوال پیش اومده بود که تو کامنتا جواب رو گرفتم. ولی چندتا سوال دیگه هم پیش اومد برام. شاید خیلی جزئی و وسواسانه باشه ولی ممنون میشم جواب بدین! آیا این مهمه که با یک میلیون تومن حتما باید جنس یک میلیون تومنی بخرم یا مثلا می تونم در نظر بگیرم که یک جنس ۳ میلیونی بخرم و با ۲ میلیونی که فردا میاد دستم پولش رو بپردازم! منظورم بحث بدهکاری و اقساط هست. سوال بعدی هم اینه که آیا حتما باید باید یک کالای قابل لمس باشه؟ خرید ما شامل چه مواردی میتونه باشه؟ خرید زمین، ملک، دوره آموزشی، سرمایه گذاری تو بورس و …؟ چون حس میکنم تمرین خوبیه به همین دلیل کمی ریزتر سوال پرسیدم. ممنونم. 🙂

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. ۱- شما فقط میتونید به اندازه ی همون پولی که به شما داده شده خرید کنید. میتونید جنس ۳ میلیونیتونو روز سوم بخرید. ۲- فرقی نمیکنه هرچیزی که دوست دارید بخرید موفق باشید

سلام ، میشه پوله این بازی رو جای اینکه خرید کنیم یه بخشیش رو بدیم به خیریه؟😁

سلام وقتتون بخیر بله

سلام و قوت بخیر آیا با بازی فراوانی میتوان قسط و قرض هم پرداخت کرد؟ مثلا با این پول فرضی یه مبلغ رو برای پرداخت قرض و اقساط بذاریم و همون روز پرداختش کنیم به طلبکار یا نه و باید با این پول حتما خرید کنیم و نمیشه اقساط و بدهی را پرداخت؟ و ایا میشه سهمی از این پول را برای کمک به دیگران بذاریم به صورا روزانه و هر بار که پول بیشتری به دستمون میاد مبلغ کمک رو بیشتر کنیم؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. خیر با بازی فراوانی اصلا نباید قرض و بدهی بدین فقط چیزهایی که دوست دارین خرید کنید. و میتونید به دیگران کمک کنید

سلام مثلا دوز اول ک ۱ تومن هستش میشه هنون سر صبح یک جنس یک میلیونی خرید یا باید جنس ها ک کالاهی بیشتری رو خرید کنیم

سلام وقتتون بخیر بله هیچ مشکلی نداره

سلام من ذهنم رو برای دریافت حداقل یک میلیاردتومان پول واقعی در مدت زمان کوتاه میخوام تربیت کنم چطوری می تونم اینکار رو بکنم که به نتیجه مثبت برسم و البته سریع هم باشه چون الان در این مقطع زمانی به این مقدار پول نیاز مبرم دارم

سلام وقتتون بخیر شما باید این مقدار پولو باور کنید تا بهش برسید. البته رسیدن به این درآمد مرحله است شما باید پله به پله درآمدتونو زیاد کنید به این صورت نیست که شما مثلا ماهی ۱ میلیون درآمد دارید درآمدتون سریع بشه ۱ میلیارد

سلام و وقت بخیر و تبریک سال نو و آرزوی سعادت و سلامت و بهروزی در این سال برای شما در بازی فراوانی ثروت من می تونم بجز خودم مبلغی را به اعضای خانواده ببخشم یا براشون چیزی بخرم؟ یا فقط همه رو باید برای خودم خرج کنم

ازش نمی تونم پس انداز و ذخیره بانکی داشته باشم و توی پروژه ها شرکت و سرمایه گذاری کنم؟

در بازی فراوانی خریدها رو با جزییات باید بنویسم؟ چون زیاد هستن و هر چی میزان پول میره بالا خرید ها هم بالا میزه و سوال آخرم اینکه چطوری در بازی فراوانی که انجام میدم به نتیجه مطلوب در فضای واقعی برسم

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز.همچنین انشالله که شما هم یک سال عالی و بی نظیری داشته باشید در بازی فراوانی شما از اون پولی که به دست میارید میتونید به اعضای خانوادتون کمک کنید فقط به این نکته توجه کنید که واقعا آیا اون پولو داشتید به اعضا خانوادتون میدادید یا نه؟ شما از این پول فقط میتونید برای خرید استفاده کنید و نمیتونید اونو در بانک بگذارید . هر چقدر خرید هارو با جزئیات دقیق تر بنویسیدقطعا احساستون بهتر میشه و ارتعاش پول و ثروت قوی تر میفرستید. شما وقتی از بازی فراوانی استفاده میکنید ارتعاش خواستتون میرسید برای اینکه اون خواسترو دریافت کنید باید ارتعاششو به صورت دائم بفرستید

سلام و مممون از راهنمایی هاتون منظورتان از مرحله درآمد چیه؟ ممنون میشم بیشتر توضیح بدین باید درآمد واقعیم رو افزایش بدم؟ من چون خرید خدمت یک دستگاه دولتی هستم سقف دارمدم زباد نیست یا منظور شما درآمد ذهنی در بازی فراوانی هستش و چطوری پلکانی درآمدم رو زیاد کنم؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیزو منظور از درآمد همون درآمد ماهانتونه. البته در بازی فراوانی شما هر روز پولی که به حسابتون واریمیشه را باید خرج کنید. نیازی به افزایش درآمد واقعیتون ندارید شما درآمد فرضیتون افزایش بدین . اگر بازی فراوانیو به درستی انجام بدین درآمدتون خود به خود بیشتر میشه

و خواستم نظر و دیدگاه شما رو در مورد فایل های سابلیمینال و بیوکنزی بدونم که چقدر تاثیر گذار هستن

و اینکه من چگونه ذهنم رو برا دریافت مبلغ مورد نظرم پرورش بدم که واقعا بهش برسم

سابلیمینال و بیوکنزی واقعی هست شما باید باور و ایمانتون نسبت به فایل ها زیاد باشه تا نتیجه بگیرید

سلام میخاستم بدونم وقتی بازی رو تا ۴۰ روز رفتیم دوباره از اول شروع کنیم؟؟

سلام وقتتون بخیر خیر ادامه بدین

سلام میشه پولایی ک تو ذهنمون به دستمون میرسه و چیزایی که دوس داریم باهاشون خرید میکنیم رو توی این چهل روز روی کاغذ بنویسیم؟

سلام وقتتون بخیر بله دوست عزیز شما باید هرچیزی که نیازدارید روی کاغذ بنویسید و در طول روز تهیه کنید

سلام.ایا قانون جذب فقط برای افراد درست کاره یا کسایی که گناه کردن خوبه لطفا جواب بدین.ممنون

سلام وقتتون بخیر قانون جذب برای تمام افراد جواب میده

سلام وقت بخیر اگر حقوقت ثابت باشه چیطوری میشه در آمد تو افزاهش داد تو ذهنت این کار رو انجام بدی

سلام وقتتون بخیر. وقتی ارتعاش پول و ثروت میفرستید کائنات بر اساس قانون جذب شرایطی را پیش روی شما قرار میدهد که درآمدتون بیشتر بشه مثلا یه کار دیگ به شما پیشنهاد میشه

سلام خسته نباشید من شدیدا به قانون جزب عقیده دارم ‌دلم میخاد این روش چهل روزه رو انجام بدم مرسی بابت مطالب عالی که عنوان کردین٫

سلام.با ارزوی قبولی طاعات وعبادات وتبریک عید فطر بازی ثروت ک گفتین واسه نتورک هم کارسازه؟ بازی ثروت ذهنی باید انجام بشه؟

سلام وقتتون بخیر شما ذهنتون ثرومند باشه وارد هر شغلی بشید پول به سمت شما جذب میشه

سلام منوی محصولات شما عملا هیچی رو نشون نمیده جز عضویت ویژه …وقتی من محصول رو نتونم ببینم چطور باید تشویق بشم بخرمش ؟

سلام وقتتون بخیر هنوز هیچ محصول خواستی قرار ندادیم ولی به زودی تمام محصولات اصلی روی سایت قرار میگیره

سلام خدمت شما میخاستم بدونم اگر هیچ کاری نداشته باشی چطوری کار جذب میشه؟ و اینکه اگر تخصصی نداشته باشی و یا یک مقدار تخصص داشته باشی چطور ؟ موفق میشی ؟ کار از کجا جذب میشه ؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز شما در شرایطی قرار میگیرید که اون کار به شما پیشنهاد میشه. کائنات اون شرایط برای شما ایجاد یمیکنه. البته کائنات با توجه به شرایط فعلیتون کاری را پیشنهاد میکنه که میتونید انجامش بدین

درود، فوق العاده زیبا بود

با سلام شما میگویید یکی از قوانین جذب اینه که باید عاشق کارت باشی تا با علاقه بیشتری فعالیت نموده ودرامدت هم بیشترو بیشتر بشه بنده میخوام بدونم اولا بسیاری از افراد کشور ما بخاطر نبود کار بالاجبار مشغول به کاری شده اند کا ممکن است اصلا به ان علاقه ای نداشته باشند مثلا خود من لیسانسه ام واز رو ی ناچاری وبیکاری در اژانس تلفنی صبح تا شب کار میکنم که در امد ماهانه ام حدود دو میلیون وبرخی اوقات کمتر است خوب امثال بنده که شاید در کشور میلیونها باشند که کار کاذبی دارند وهیچ علاقه ای هم به کارشان ندارند واز روی اجبار ان را انجام میدهند پس قانون جذب با اجازه تعطیل بشه چون علاقه ای در کار نیست که با جون دل انجام داد تا به نتیجه برسی پس باید بحث قانون جذب را از رسانه ها جمع اوری کرد چون زورکی نمیشه مثلا منو به کاری که الان دارم علاقه مند کرد حال شما اگه در این زمینه راه حلی دارید بفرمایید

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز وقتی شما عاشق کارتون باشید ارتعاش کار مورد نظرتون میفرستید و کاءنات با توجه به ارتعاشی که از شما دریافت میکنه بهترین شرایط با توجه به شرایطی که دوست دارید براتون ایجاد میکنید. شما به اون مسسیر هدایت میشید

سلام بسیار متشکرم بابت اشتراک گذاری این مطالب مفید و بخصوص بازی ثروت من این بازی رو دارم انجام میدم و حتی در روز ششم مبلغ قابل توجهی بهم رسید از جایی که اصلا فکرشو هم نمیکردم 🤭🤩🤩🤩🤩

خداروشکر که تونستید با این تمرین جذب مالی کنید

با سلام و احترام،سایتتون خیلی عالیه،دستتون درد نکنه،یکی از سایتهایی که عاشقشم،همین سایت شماست،کاش تلگرام هم بدین،ممنونم

با سلام من میخوام مثلا ثروت فراوانی داشته باشم ودر تمرینات قوانین جذب سعی میکنم که فکر واحساس خوبی داشته باشم ولی در زمینه های دیگری ممکنه من افکار ازار دهنده ومنفی داسته باشم مثلا اتفاقی ویا فکری از گذشته بیاد میارم وافکارم در اون زمینه ازار دهنده میباشد ایا در ابن حالت باز به نتیجه تقریبا دلخواه میرسم چون در زمینه اون چیزی که میخام احساس وفکرم مثبته وفکر منفیم در زمینه چیز دیگریست با تشکر سوال دوم ایا خیالبافی مثبت همان قانون جذب نیست چون در خیالبافی فرد خودشو دایما در حالتی تو ذهنش میبینه که میخاد باشه انهم با دید مثبت مثلا میخواد پول فراوانی داشته باشه ومرتبا تو ذهنش پولدار بودنو تصویر میکنه انهم با احساس خوب ومثبت با تشکر

سلام وقتتون بخیر اگر افراد آزار دهنده اطرافتون هست حتما از قانون بیتوجهی استفاده کنید و هیچ توجهی نسبت به اون افراد نداشته باشید

با سلام ایا خیالبافی نوعی قانون جذب به شمار نمی اید چون در خیالبافی فرد چیز مورد علاقه خود را تو تصورش میاره انهم با احساسی خوب ومثبت مثلا فکر میکنه پول فراوانی را که میخواهد به دست اورده وبا ان همه پول به خواسته های خود رسیده ویا در خیالش ان ماشین مورد نظرشو بدست اورده

سلام وقتتون بخیر. شما باید به احشاشاتتون توجه کنید. شما همیشه در حال استفاده از قانون جذب هستید. به این نکته توجه کنید افکار شما دارای انرژی و ارتعاش به کائنات هست . پس با استفاده از افکار خود درحال جذب خواشته ها و ناخواسته ها در زندگیتان هستید

سلام و وقت بخیر. اگر اصلا مشغول به کاری نباشیم هم میشه؟مثلا من هنوز سنم به کار کردن نرسیده اما هدف های بزرگی برای مشغول به کار شدن دارم,پس چون هنوز کار نمی کنم خودم ,مشکلی نیست؟ ۲_و اینکه این درآمد ذهنی که به دستم میرسه رو توسط انجام شغلی ک هدف و آرزومه به دست بیارم تو تصوراتم؟

سلام وقتتون بخیر وقتی شما ارتعاش ثروت به کائنات ارسال میکنید وظیفه کائنات که اون ثروت را وارد زندگیتون کنه فقط خود کائنات راهش میدونه ولی مطمئن داشته باشید کائنات شرایطی را برای شما فرهم میکنه که شما به پول و ثروت میرسید

با سلام در قانون جذب گفته میشه که همیسه باید هنگام تمرین حتما احساس خوبی در ان زمینه داشت بنده هنگام استفاده از قانون جدب ثروت وفراوانی همیشه سعی میکنم با احساس خوبی اونو انجام بدم ولی گاهی خودبخود وناخوداگاه واقعیت کم پولی ویا بیپولی تو ذهنم میاد حال باید چه کار کرد ایا باز هم قانون جذب موثر واقع میشود یا خیر

سلام وقتتون بخیر قانون جذب همیشه جواب میده فقط شما باید احساساتتون خوب کنید تا چیزهای مثبت جذب کنید

سلام وقتتون بخیر ممنون بابت توضیحاتتون فقط اینکه من اگه امروز ۵میلیون درنظرداشته باشم روزانه فقط ۱میلیون بهش اضافه میشه؟مثلامیتونم روزه اول ۵میلیون روزه دوم دوبرابرشه مثلا۱۰میلیون شه که تاچهل روزبه مبلغ بالایی برسه ،فکرم درگیره این شده که اگه مبلغ پایینی شروع کنم وبخوام تا۴۰روز بعدش هم مبلغ کمی بهم میده کائنات ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام وقتتون بخیر میشه ۲ برابرش کنید ولی خب خانوم استرهیکس در کتابشون گفتند از ۱ میلیون تومان شروع کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت و سئو توسط آکادمی سبز مدیر افکار بزرگترین و تخصصی ترین گروه تحقیقاتی در زمینه قانون جذب میباشد که فعالیت خود را در دی سال 1397 شروع کرده است .

« آرزوهای مبهم به نتایج مبهم منجر می شود، اهداف دقیق شما را به موفقیت های بزرگ می رساند. »

تصمیم بگیرید چرا می خواهید ثروتمند شوید، هرچه دقیق تر، بهتر. چرا؟ چون ممکن است خیلی هیجان انگیز به نظر برسد، اما ایده داشتن یک چمدان پر از پول به احتمال زیاد در شما انگیزه ای ایجاد نکرده و الهام بخش نخواهد بود.

چگونه با قدرت ذهن ثروتمند شویم

در قدم اول، به ندای قلبت گوش کن. آرزوی داشتن چه چیزی را داری که فقط با پول می توانی به آن برسی؟ برای پیدا کردن جواب آن، به این چهار سئوال پاسخ دقیقتر بدهید:

چرا پول می خواهم؟

پول را صرف چه چیزی خواهم کرد؟

برای به دست آوردن پول چه کاری خواهم کرد؟

تا چه زمانی به پول مورد نظر خواهم رسید؟

قدم دوم: برای رسیدن به آنچه که می خواهید باید مسئولیت کامل را بپذیرید و نباید دیگران را مسئول بدانید یا سرزنش کنید. تنها عواملی که می توانید کنترل کنید افکار و اقدامات خودتان است. وقتی سفارشی را به جهان و به کائنات می دهید تنها چیزهایی که برای رسیدن به خواسته تان نیاز دارید افکار و عملکرد خودتان است.

قدم سوم: حالا باید افکار و اقدامات خود را هوشمندانه و عاقلانه انتخاب کنید. با تلاش متمرکز سعی کنید شادتر باشید. اطراف خود را با افراد مثبت و پرانرژی پر کنید، افرادی که از شما حمایت کرده و تشویقتان میی کنند. اجازه ندهید هیچ مانعی شما را متوقف کند یا باعث شود ایمانتان را به توانایی خود از دست بدهید.

« نگرانی یعنی دعا کردن برای جذب آنچه که نمی خواهید. »

قدم چهارم: قصد کنید تمرکز خود را روی خواسته تان افزایش دهید، چون سریع ترین راه برای شکست خوردن این است که خودتان را متقاعد کنید که شکست خواهید خورد. تمام تلاشتان را بکنید تا انرژی مثبت را به زندگی خود جذب کنید، و هر کاری که می کنید از خواسته قبلی تان دور نشوید. تا زمانی که هدف واضح داشته باشید، خیالتان راحت باشد و با آرامش و در چارچوب زمانی مناسب به سوی اهدافتان حرکت کنید، به این ترتیب ثروت راهش را به سمت شما پیدا می کند.

الماس اول: تمام پیش فرض های قبلی را درباره پول رها کنید.

« پول را در آغوش بکشید و در مسیر جریان پول قرار بگیرید، به این ترتیب پذیرای ثروت فراوانی باشید که تلاش می کند در این لحظه به سمت شما جاری شود. »

آیا فکر می کنید ثروتمند شدن مانع دوستی ها و روابطتان می شود؟ آیا فکر می کنید ثروت فقط برای کسانی است که می خواهند خانه های بزرگ داشته باشند؟ آیا فکر می کنید پول می تواند شادی بخرد و به همین دلیل است که الان شاد نیستید؟

«اعتقاد» شما درباره پول در زمان کودکی تان شکل گرفته است.

زمانی که مشاهده می کردید پول چه اثری روی زندگی اطرافیانتان دارد. اعتقاد شما درباره پول در طول زندگی تان شکل گرفته است، و حالا، بدون اینکه خودتان از آن مطلع باشید، در ذهن ناخودآگاهتان با قدرت تمام شکل گرفته و نشسته است. حالا که یک فرد بالغ هستید، نگاهتان به پول تاثیر یک عادت است، یک عادت احتمالا ناسالم.

سینسرو ثروت را این گونه تعریف می کند: «توانایی داشتن تمام امکانات و تجاربی که برای رسیدن به زندگی اصیل و تمام و کمال نیاز داریم.»

ممکن است برای داشتن اصیل ترین زندگی یک عمارت بزرگ و یک هواپیمای شخصی لازم داشته باشید، یا بخواهید پیش پرداخت خانه پدر و مادرتان را بدهید و پول زیادی هم به خیریه کمک کنید، یا اینکه ممکن است برای داشتن اصیل ترین زندگی لازم باشد وام دانشجویی تان را تسویه کنید و آن قدر پول داشته باشید که بتوانید غذای گرم بخورید.

آرزوها، خواسته ها، تمایلات و نیازهایتان منحصر به فرد هستند. این طور نیست که همه به دنبال یک عمارت آنچنانی باشند. تعریف شما از ثروت تعیین می کند که دنبال چه چیزی هستید. موضوع این است که اگر به نظرتان ثروتمند بودن جذابیتی نداشته باشد، هرگز ثروتمند نخواهید شد. اگر از پول بترسید، پول مانند طاعون از شما فرار می کند. پس پیش فرض هایی را که درباره پول داشته اید کنار بگذارید و زندگی ای را تصور کنید که پر از ثروت است –ثروتی که خودتان می خواهید- به این ترتیب پولی که می خواهید راهش را به سمت شما پیدا خواهد کرد.

الماس دوم: گام بزرگ خود را مشخص کن، به ترست غلبه کن و انجامش بده.

« هرچه از دهانت بیرون بیاید وارد زندگی ات می شود. »

وقتی متوجه شدید چه اعتقادات محدود کننده ای درباره پول دارید، سپس باید تشخیص دهید این اعتقادات از کجا وارد ذهن شما شده است. اول به زبان و کلماتی که استفاده می کنید دقت کنید و ببینید در زندگی روزمره تان چطور درباره پول صحبت می کنید. احتمالا با عبارت هایی مثل «نمی توانم» و «کاش» و «می خواهم» کمی بیش از حد آشنایی دارید! چه مزخرفاتی درباره پول وارد ذهنتان شده و اینها از کجا آمده است؟

چگونه با قدرت ذهن ثروتمند شویم

الماس سوم: باید «تست حقیقت یابی» انجام دهید.

جلوی آینه بایستید و از خودتان بپرسید هر بار که آخر ماه حساب بانکی تان را چک می کنید چه احساسی دارید؟ کلماتی را که قبلا استفاده می کردید با عبارت های «می توانم» و «دارم» و «سپاسگذارم» جایگزین کنید.حالا آماده باشید تا با ترس هایتان مواجه شوید. همین حالا چه کاری می توانید انجام دهید که شما را یک قدم در نسیر رسیدن به بزرگ ترین رویاهایتان به جلو برده و از «منطقه امن» درماندگی خارج کند؟ وسوسه نشوید که بگویید «هیچ کاری از دستم برنمی آید.» فقط باید انجام دهید. باید اقدام کنید. چه احساسی دارید؟

سینسرو می گوید: «خودت را به داخل آتش بینداز، با تمام قدرت و سرعت به سمت بزرگ ترین ترس هایت حرکت کن. در جهت رسیدن به رویاهایت قدم های بزرگ و متهورانه بردار. حتی اگر از ترس به خودت می لرزی، اجازه نده این ترس مانع حرکتت شود.»

وقتی یک قدم ترسناک به سمت ثروت بر می دارید، نه تنها بالاخره افکارتان را به اقدام عملی تبدیل می کنید، بلکه به خودتان این فرصت را می دهید که آنچه را که مدام از آن اجتناب می کردید تجربه کنید. به افکارتان توجه کنید، به احساستان، و اینکه با برداشتن اقدامات عملی و در نتیجه حرکت کردن به سمت اهدافتان چه اتفاقی برایتان می افتند. به همه اینها توجه کنید، آن را بپذیریدو به آن توجه کنید. سپس به آینده چشم بدوزید و به موانع سر راه خود غلبه کنید.

ثروت در چند قدمی شما است…

تهیه و گردآوری: علی گلیمجله اینترنتی دلگرم

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

چهار
 + 

 = 
شش

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

SookhteJet.ir – انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق

چگونه با قدرت ذهن ثروتمند شویم

بنابراین تنها راه افزایش رفاه و بهبود وضعیت مالیتان، تغییر نگرشتان نسبت به پول و ثروت است. تنها کافی است یکبار نگرش و طرزفکرتان بر روی فرکانس جذب پول تنظیم کنید تا به صورت حیرت آوری پول و ثروت وارد زندگیتان شود.

قانون جذب، قانون جدید و نوظهوری نیست !

از هزاران سال پیش، بودا نیز به مریدان خود چنین میگفت:

 هر آنچه که هستیم حاصل تفکراتمان است.
ذهن یعنی همه چیز. هرآنچه را فکر کنیم، همان خواهیم شد.

در کتاب های مقدس، متون باستانی، نظریه های دانشمندان نیز به قدرت افکار اشاره شده است؛ برای مثال چندین آزمایش متفاوت برای اثبات قدرت فکر را میتوانید از اینجا بخوانید که در تلاش بودند پاسخ سوالی را پیدا کنند… اینکه آیا به راستی چطور فکر انسان میتواند شرایطش را تعیین کند؟

اگر ذهن باعث شود بدن انرژی مثبتی از خود ساطع کند بدیهی است که تمام انرژی هایی که جذب انسان و یا فرد جذب آن میشود مثبت خواهند بود و برعکس.

جواب تمامی این سوالات را در این مقاله میخوانید، این مقاله یکبار برای همیشه نگرش تان را عوض میکند و طرزفکرتان را بر روی فرکانس جذب پول و دریافت آن تغییر خواهد داد. پس نه تنها آنرا بخوانید بلکه عمل کنید.

 

نکته…
اگر وقت مطالعه ندارید، حداقل دو پادکست «قدرت باورنکردنی ذهن و تلقین» و «شناخت امواج ذهنی آلفا و کاربرد آن» را بخش پادکست‌های سوخت جت دانلود و گوش کنید – اما اگر وقت دارید حتما این مقاله را با تمریناتی که گفته شده کامل بخوانید :

 

اگر در زندگی پول کافی ندارید، به احتمال زیاد اکثر تصورات شما نیز در حال تصویر سازی عدم وجود پول است.
شاید دقیقا عدم داشتن پول را تصویر سازی نکنید اما زیاد نگران پول باشید و یا از بطن وجود در مورد هر اقدامی ابتدا به شرایط مالی تان فکر کنید.

اگر میخواهید جریان ورودی پول را به زندگیتان هموار کنید باید دقیقا برعکس عمل کنید :

مغز شما فرق بین تخیلات و خاطرات شما را نمیداند. اکثر افراد هنگام تصویر سازی و تخیل کردن مدام از تصاویری که در حافظه شان هست استفاده میکنند ، از تجربیات گذشته شان، از احساسات فعلی شان… این غلط است.

شما باید هرآنچه را دوست دارید تصویر سازی کنید، تخیل کنید.
دنیا به آنچه که در ذهنتان تشکیل میشود پاسخ میدهد، اختلاف بین تصویر واقعی و تخیلی را نمیداند.

پس اگر تا به حال پول زیادی نداشتید از فکر کردن و تخیل کردن در مورد پول زیاد هراس نداشته باشید. از تصویرهایی که میسازید لذت ببرید.

 

 

شکرگزار پولی که در حال حاضر دارید باشید و اینکه چه نقشی در زندگی شما دارد، برای مثال :

قدردان چیزهایی که دارید، بودن به معنی این است که به خدا و کائنات اعلام میکنید از چیزی که دارید راضی هستید و باعث میشود ارتعاشات هماهنگ بیشتری با همان فرکانس ساطع کنید و در نتیجه تمام چیزهایی که جذب شما یا شما به آنها جذب میشوید ارتعاشاتی هماهنگ خواهند داشت : پول، سلامتی، شادی و …

برای درک بیشتر قدرت شکرگزاری حتما سری مقاله «رابطه‌ی سپاسگزاری و خلق ثروت» را بخوانید.

 

حتی اگر هیچ پولی ندارید، تا زمانی که قابلیت فکر کردن دارید، میتوانید ارتعاشات پول و ثروت را فعال کنید با وانمود کردن به اینکه شما تمام آنچه را تصور میکنید را دریافت میکنید. شما باید باور کنید و بعد چنان وانمود کنید گویا آنها را دریافت کردید.

شما زمانی که وانمود میکنید به کائنات ارتعاشاتی ساطع میکنید که حاوی اطلاعاتی همچون “من لیاقت این ارتعاش را دارم…” و کائنات نیز آنرا به شما میدهد. اما هرچقدر اگر تصویر سازی کنید و بخواهید اما زمانی که از یک مغازه گران قیمت لباس فروشی عبور میکنید به خودتان ناخودآگاه بگویید “اینجا جای ما نیست…“ کائنات نیز آنرا دریافت میکند و به آن پاسخ میدهد…

یکی از بهترین روش‌ها برای تطبیق ارتعاش خواسته‌هایتان با ارتعاش فعلی، استفاده از عبارات تاکیدی یا تلقین است؛ آموزش کامل تلقین‌ را از اینجا بخوانید.

از خودتان بپرسید : اگر به شرایط مالی ایده آل‌تان دست پیدا کنید، چه احساسی خواهید داشت؟ آیا احساسِ

یا هرچیز دیگری خواهید داشت؟

زمانی که توانستید احساسات پس از داشتن را احساس کنید، هرکاری میتوانید انجام دهید تا آن احساسات را در روز بیشتر داشته باشید. تصویر سازی کنید، به محله های ثروتمندان بروید و قدم بزنید یا هرکار دیگری.

شما باید احساسات را جدی بگیرید زیرا منبع اصلی دریافتی های زندگی تان است…

 

نباید در مورد پول خیلی جدی باشید و آنرا جدی بگیرید.احساس کنید پول دوست شماست، شما را دوست دارد و شما هم او را دوست دارید. نباید در مورد پول احساس یک شی کمیاب داشته باشید.

درباره زندگی رویاییتان که سرشار از پول و ثروت است فکر کنید و آنرا در قالب یک سناریو بنویسید که یک روزتان چطور خواهد بود از صبح تا شب (حتما مکتوب کنید)

چگونه با قدرت ذهن ثروتمند شویم

بازی های که در مورد پول است را بازی کنید (نه به صورت شرطی یا قمار بلکه منظور پول غیرواقعی مانند بازی های چند نفره مونوپلی)

بیشتر راجع کارهایی که مایلید با پول انجام دهید صحبت کنید (نه کارهایی که فکر میکنید پول ندارید برای انجام آنها اقدام کنید)

شما میتوانید میتوانید تمام کارهایی که در این مقاله گفته شد را برای بالا بردن ارتعاشات جذب پولتان انجام دهید. هدف اصلی تنظیم فرکانس بر روی دریافت پول و باز گذاشتن دریچه ورودی پول به زندگی است.

نکته قابل توجه ای که باید به آن دقت کنید : هرکاری که به نظرتان سخت است انجام ندهید… تنها کارهایی که از انجام آن لذت میبرید را انجام دهید.

در آخر توصیه میکنم حتما دو پادکست «قدرت باورنکردنی ذهن و تلقین» و «شناخت امواج ذهنی آلفا و کاربرد آن» را از بخش پادکست‌ها در همین زمینه دانلود و گوش کنید.

 

 

اطلاعات خود را جهت ثبت نام وارد کنید:






اشتراک خود را انتخاب کنید:

وارد به حساب کاربری تان شوید اگر قبلا حساب کاربری ساختید.

اعمال شود

معتبر
نامعتبر


در همین زمینه، نوشته های زیر را حتما مطالعه کنید‌ :

مقاله قبلی

5 راهکار برای اینکه هوشمندانه کار کنید و لازم نباشد سختی بکشید

مقاله بعدی

10 عادت افراد کاریزماتیک که باعث میشود دیگران تحت تاثیر قرار بگیرند

زندگی موفق و شاد در این 5 قدم بزرگ خلاصه می‌شود

چطور یک نقشه راه برای موفقیت در زندگی طراحی کنید؟

سلام وقت بخیر
لطفادوستان ازتجربه هاتون که چکاراکردیدکه تونستیدجذب کنیدبگیدمن دوسدارمدقانون جذبویادبگیرم ممنون میشم واتساپ راهنماییم کنید

سلام کسی هست یکم راجب جذب منو راهنمایی کنه
ای دی تلگرامم
Mansourleo
خواهش میکنم یکی بهم پیام بده ممنون

من خیلی وقته از کائنات میدونم جذب میکنم ولی همونی که میخوام نه به چیزی شبیه اون چیزی که میخوام جذب میشه با اگ اون چیز ججذب بشه زود از دستش میدم مشکل کجاست

فکر کنم به خاطر اینه که شما ترس از دست دادن دارید

من خیلی از سوخت جت راضیم وفکر کنم تنهاجایی که باید سراغش بروم تا موفقیت داشته باشم سوخت جت است

من خیلی وقته در مورد قانون جذب میدونم و دارم در موردش میخونم فقط تنها ایراد اینجاست که آدم عجولی هستم و میخوام هر چه زود تر به ثروت برسم آیا تمرین های فشرده ای در نظر دارید تا بگین انجام بدم تا زود تر به پول برسم؟؟؟ ممنون

با سلام اگر من بتونم تا جای ممکن خودم را میلیادر احساس کنم و در حالیکه کار درستو حسابی ندارم چگونه این تصویر ذهنی وحس میلیاردر بودن میتونه منو به هدفم برسونه من الان راننده اژانس تلفنی شهری هستم با در امد ماهیانه حدود یکو نیم میلیون تومن که هیچ علاقه ای هم به این کار ندارم وهیچ حرفه دیگری هم بلد نیستم اگر شرط اصلی قانون جذب حس عالی داشتن نسبت به کار است که امثال بنده هیچگاه به هدفمان نمیرسیم چون لازمه حس خوب داشتن علاقه وپشتکار به کار فعلی استکه ما نداریم

چطوری لاغر کردید؟

سلام بچه ها – یه عبارتی که درباره پول من هر روز تکرار کردم ونتایج واقعا – واقعا جابی برایم افتاد -اینه که روزی 2 مییلیون بار با خودت تکرار کنی که – پول بزرگترین نعمت خداست – پول دوست صمیمی من است – و البته که با احساس خوب – بخدا امتحان کنید و نتایجش را ببینید – ارزشش را داره – من خودم پولم 2 میلیون بود اینقدر با احساس این عبارات را تکرار کردم تا از فکرهای منفی و آدم های منفی دور شدم و باورتان نمیشود که الان پولم به 120 میلیون در زمان 2 ماه رسیده – و یه قطعه زمین تجاری هم خریداری کردم- برایتان آرزوی ثروت – خوشبختی و عشق را دارم

سلام.
من قسمت عبارت تاکیدی و تلقینش رو در این زمینه تجربه داشتم و بسیاااار تاثیر گذاره…
چیزی رو که میخوایی باید به زمان حال بیانش کنی من رفتنم به رشته تجربی و لاغر کردنم و خیلی از تغییر وتحولات زندگیم و با همین عبارت تاکیدی بهشون رسیدم. امید وارم که به همه خواسته هاتون برسید♥

دقیقا من اینکارو دارم میکنم

من در ایجاد احساس حتی با تخیل خواسته مشکل دارم . آیا دلیل خاصی داره؟

عاای بود

عالی بود عالییییییییی خدایا شکرت

عالی .ممنون.

تو خیلی خوبی ناموسا

ناموسا درسته من با این قانون یکی رو عاشق خودم کردم

دقیقا درسته
ممنون

من چند بار این کار رو کردم ،اول اینکه خدا رو شکر میکنم ،دوم اینکه اگه به چیزایی که مبخواستم نرسیدم شاید بخاطر عجول بودنم باشه. اراده ام صفره

من با کمک قانون جذب به خدا نزدیک شدم .دیگر چیزی برام خیلی مهم نیستند

سلام والا من دو هفته رو این موضوع کار کردم که من یک میلیون تو حسابم دارم دقیقا اومد به حسابم یکی از دوستام که فکرشو نمیکردم به من داذ و الان ماه هاست دارم تلاش میکنم نمیتونم پس بدم

دقیقا چیکار کردید؟

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید…

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**

ذخیره نام و ایمیل برای دیدگاه‌گذاری‌های بعدی

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

چهار
 + 

 = 
شش

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

چند سوال که پرسیدن‌شان از خودتان مسیر زندگی‌تان را بالا…

ویدیوکست رنه سینانی و تجربیات کارآفرینی با شهرام فخار

پیشرفت ۲۰۰ درصدی در کار با نکاتی طلایی – قسمت ۱

چطور خودتان را از منطقه‌ امن زندگی‌تان نجات داده و…

چگونه راحت نه بگویید و کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید…

خانه > پیشرفت شخصی > جذب فوری ثروت

چرا برخی افراد بدون تلاش زیاد پولدار می شوند، در حالی اغلب افراد فقیراند، راز افراد پولدار چیست؟ آیا جذب فوری ثروت امکان پذیر است؟ بدون شک هدف هر کسی از کسب ثروت، دستیابی به استقلال مالی است همه ی ما دنبال پول بیشتری هستیم و هر روز برای رسیدن به آن تلاش میکنیم آیا با این تلاش به ثروت خواهیم رسید؟ آیا می توانیم مسیر دستیابی به ثروت را پیدا کنیم یا پیدا کردن مسیر بسوی ثروت دور از دسترس است؟ واقعیت این است که همه چیز به خود ما و ذهنیت ما بستگی دارد.

ثروتمند شدن و رسیدن به پول آرزوی هر کسی هست، همه دوست دارند روشهای جذب فوری ثروت را پیدا کنند و آنها را یاد بگیرند. هر کسی دوست دارد جذب فوری ثروت را تجربه کند همه ی ما دنبال این هستیم که چگونه به سرعت پولدار شویم؟ تحقیقات و مطالعات نشان داده که می توان درآمد و ثروت را در مدت کوتاهی افزایش داد. شما باید این نکته را بدانید که هر کسی می تواند در مسیر جذب فوری ثروت قرار بگیرد. افراد زیادی در حوزه موفقیت مالی و جذب فوری ثروت تحقیق کرده اند و بررسی هایی را انجام داده اند که نشان می دهد چگونه می توان ثروت را به سمت خود جذب کرد و پولدار شد.

یکی از ابزارهای فوق العاده در زمینه جذب فرکانسی ثروت و داشتن ذهنیتی ثروتمند کننده  ” فایل پیام های پنهان روانشناسی ثروت “ است این سابلیمینال ارزشمند موجب تغییر باورها و افکار برای داشتن ذهن و طرز تفکری ثروتمند کننده به کمک ضمیر ناخودآگاه می شود ، این سابلیمینال فوق العاده توسط متخصصین سابلیمیران تهیه و عرضه شده است. هم اکنون می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

روانشناسی ثروت با فایل مخصوص تاثیر گذاری بر ضمیر ناخودآگاه | می توانید از طریق منو سایت با انواع آلبوم های سابلیمیران آشنا شوید

چگونه با قدرت ذهن ثروتمند شویم

هر کسی می داند که نمی توان یک شبه پولدار شد پس منظور از جذب فوری ثروت، یک شبه پولدار شدن نیست. طبق قانون تکامل برای رسیدن به مراتب بالا، باید قدم به قدم پیش رفت و پله ها را یکی یکی پشت سر گذاشت. امکان اینکه در لحظه از پله 1 به 3 پرید وجود ندارد. در زمینه جذب فوری ثروت باید بر اساس اصل تکامل پیش برویم و هر لحظه نسبت به زمان قبل از نظر هوش مالی موفق تر عمل کنیم و هر روز و هر ماه نسبت به قبل ثروت بیشتری را بدست بیاوریم.

بنابرین جذب فوری پول، به معنای یک شبه پولدار شدن نیست. دنبال این نباشید که یک شبه به ثروت برسید چون این کار امکان پذیر نیست اما می توانید با درست عمل کردن و طی کردن مراحل تکامل، سریعتر به ثروت برسید

جهان دارای قانون است و همه چیز براساس اصول و قوانین پیش می رود، ثروت هم قوانین خاص خودش را دارد. بنابرین برای اینکه جواب سوال:چگونه به سرعت پولدار شویم؟ را بدانیم باید قوانین جذب ثروت را یاد بگیریم. اول باید قوانین جهان را شناخت، یکی از این قوانین، قانون فرکانس هست. قانون فرکانس می گوید که ما در هر لحظه، در حال ارسال فرکانس، به جهان هستی هستیم و اتفاقات و شرایط کاملا منطبق با آن فرکانس را، به سمت خود جذب می کنیم بنابرین هر لحظه به شرایط، اتفاقات و نتایجی فکر کنید که برای شما ثروت خلق می کند. برای جذب فوری ثروت شما باید هر لحظه توجه خودتان را روی اتفاقات و شرایطی قرار دهید که به شما احساس خوبی دهد.

همچنین ملاحظه کنید مقاله : چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم؟

قبلا گفتیم که پولدار شدن یک شبه امکان پذیر نیست، افراد ثروتمند و موفق یک شبه به نتیجه نرسیده اند آن ها روی کسب و کارشان متمرکز شده اند و افکاری را در ذهن پرورش داده اند که باعث می شود فرکانس درستی را در مسیر ثروت به جهان ارسال کنند و در مقابل نتایج خوبی به دست آورند. در حقیقت افراد ثروتمند با داشتن افکاری مثبت و درست در مسیر جذب ثروت قرار می گیرند. در نتیجه با داشتن افکاری درست و فرکانس مناسب می توان در عرض چند سال به ثروت و موفقیت عظیمی دست یافت.

برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت، احساس و باور خود را نسبت به پول تغییر دهید، پول را به اندازه ی کافی دوست داشته باشید و باور کنید که می توانید پولدار شوید، احساس خوب نسبت به پول، باعث ایجاد انگیزه در شما می شود در نتیجه برای رسیدن به ثروت بیشتر تلاش می کنید و نتیجه ی مطلوبی می گیرید. افکار منفی را از ذهن خود دور کنید و با القای افکار منفی، ذهنتان را پریشان نکنید.

همچنین ملاحظه کنید مقاله : راه های جذب ثروت

یادتان باشد با ثروتمند شدن دیگران، خوشحال شوید انگار که این اتفاق برای شما افتاده است با این کار پول و موفقیت بیشتری را به سمت خود جذب می کنید. شکرگزاری را هیچ وقت فراموش نکنید و در همه حال شکرگزار و قدردان باشید. در واقع با شکرگزاری به خدا و کائنات اعلام می کنید که، پول احساس خوبی به شما میدهد و از آن راضی هستید. همین موضوع میتواند باعث جذب پول بیشتر به طرف شما شود .بدانید که شما شایسته ی ثروتمند شدن هستید. پول را برای هدفی بزرگ بخواهید، شما می توانید پول را برای دلیلی بزرگ و با ارزش بخواهید، این بهترین روش برای جذب پول است. به این موضوع فکر کنید که با پول دار شدن می توانید به اطرافیان و کسانی را که دوستشان دارید کمک کنید

همچنین ملاحظه کنید مقاله :     5 راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب

همچنین ملاحظه کنید مقاله :  تعریف ثروت

سلام _ مطالب خیلی مفیدی بود , مخصوصا شکر گزاری که باعث جذب نعمت بیشتر به زنگی میشه . با سپاس فراوان

قانون کائنات برای همه جواب میده ما خالق زندگی خودمان هستیم من با قانون جذب پول وثروت زیادی جذب کردم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سابلیمینال ها و بیوکنزی های  سابلیمیران تنها در صورت تهیه از همین سایت و پیج ها و پشتیبانی های معرفی شده ( با آدرس مشخص ) در سایت اعتبار و تایید فنی دارند و در صورت آپدیت شامل پشتیبانی می شوند. مراقب کلاه برداران در فضای مجازی باشید

ارتباط با ما :

آیدی تلگرام پشتیبان : suplimir@

ایمیل: info@sublimiran.com

برای ارتباط با ما از طریق روش های دیگر لطفا به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید

آیا واقعا ممکن است با قدرت ذهن ناخوداگاه پول را جذب کرد؟

آیا واقعا ممکن است با قدرت ذهن ناخوداگاه پول را جذب کرد؟ 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چگونه با قدرت ذهن ثروتمند شویم

خستگی تصمیم | خستگی تصمیم» چیست؟ | چگونه از آن در امان باشیم

دگماتسیم اکتسابی |بیل گیتس |هفته تفکر | نوآوری باز|تفکر بسته

سندروم باکستر چیست؟قلعه حیوانات| تایتانیک |سندروم باکستر

بهترین کشورهای جهان برای کارآفرینان کدامند؟آلمان| ژاپن|سوئیس|سوئد|کانادا

مراحل رشد هشت گانه اجتماعی | اریک اریکسون

عادت‌های بد | چگونه عادت‌های بد کوچک زندگی انسان را نابود می‌کنند؟!

۱۰ کاری که افراد خوشحال صبح‌ها انجام می‌دهند

خانواده موفق ایرانی جمشیدجی تاتا | پايه گذاران صنعت فولاد هند

آیا افزایش حداقل دستمزد ،می تواند مردم را شادتر کند؟

شاد بودن یک انتخاب است | دکتر برونی ویر | کن رابینسون

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به ثروت آنلاین میباشد. سایت روانشناسی خانواده

چگونه با قدرت ذهن ثروتمند شویم
چگونه با قدرت ذهن ثروتمند شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *