تست روانشناسی رنگ چشم

 
helpkade
تست روانشناسی رنگ چشم
تست روانشناسی رنگ چشم



 

 

 

تست روانشناسی رنگ چشم

اگر بتوانیم شخصیت افراد را پیش از داشتن رابطه با آنها بشناسیم و یا حداقل در مورد چگونگی رفتار و اخلاق آنها حدس هایی بزنیم بدون شک این شناخت تاثیرات زیادی در رابطه ما داشته …

 

معمولا انسان ها برای بدست آوردن شناخت بیشتر از دوستان و اطرافیان خود و یا شناخت سطحی از کسانی که برای اولین بار با آنها روبرو می شوند به گزینه های مختلفی پناه می برند که حدس زدن شخصیت طرف مقابل از روی لباس پوشیدن، امضا» و یا شیوه دست دادن او از جمله این امور است. شناخت شخصیت افراد از روی رنگ چشم، گزینه جدیدی است که در روابط انسانی بی تاثیر نبوده و چنانچه درست بکار رود مشکلات زیادی را حل خواهد کرد.

 

در «دنیای درون» امروز به بررسی انواع رنگ چشم و شخصیت دارندگان آن می پردازیم:

 

رنگ چشم سبز

 

رنگ چشم سبز، نشان دهنده آنست که صاحبان آن شخصیتی قوی و اراده ای بالا دارند.

در تصمیم گیری ها، خیلی محکم عمل کرده و تا حدی خود رای و مغرور هستند. این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و در کمک به دیگران سعی می کنند تا آخرین توان خود را مصرف کنند.

 

رنگ چشم آبی

 

دارندگان چشم های آبی دارای نگاهی عمیق بوده و شخصیتی حساس و شفاف دارند.

این افراد به راحتی فکر و نظر خود را به دیگران تحمیل می کنند و به همین نسبت جرات و شجاعت ویژه ای هم به خرج می زنند. قابل توجه است که بیشتر چشم آبی ها طبیعت و احساساتی هنری و ملموس دارند.

 

رنگ چشم مشکی

 

صاحبان چشمان مشکی انسان هایی رویایی هستند که در فضای شاعرانه ای زندگی می کنند و همچنین بسیار دست و دل باز هستند. بسیار سعی می کنند با هرچه دارند به دیگران کمک کنند. این افراد همچنین دارای خلق و خوی اجتماعی و احساسات ظریف هستند.

رنگ چشم قهوه ای

 

چشم قهوه ای، سنبل مهربانی و محبت است و هرچه تیره تر باشد مهر و محبت صاحبش بیشتر است. چشم قهوه ای ها بسیار خون سردند و هرچه را که می خواهند به راحتی تصاحب می کنند. چنین به نظر می رسد که این افراد معنای عصبانیت را نمی شناسند و از آرامشی تمام نشدنی بهره مند هستند.

 

رنگ چشم خاکستری

 

صاحبان چشم های خاکستری دو دسته هستند، یا از شخصیتی آرام و با اعتماد به نفس برخوردارند و یا شخصیتی عصبی و انقلابی دارند و همیشه به دنبال آرامش می گردند ولی در مجموع انسان هایی سرسخت و سنگین دل هستند.

 

رنگ چشم عسلی

 

با وجود اینکه چشم عسلی ها انسان هایی خوش قلب هستند ولی با دیگران صریح نیستند. این افراد همیشه به دنبال دوست می گردند. چشم عسلی ها معمولا از کودکی روی پای خود بزرگ شده و دوست ندارند به دیگران تکیه کنند.

منبع : hamseda.ir

راه های شناخت خود و دیگران

بین دو راهی طلاق و ادامه زندگی مانده اید؟

فریم های خاص عینک برای انواع فرم صورت

تست روانشناسی رنگ چشم

مشاوره تلفنی طلاق

این آزمون شخصیت شما را مشخص می کند

دسترسی به پزشک متخصص درهر زمان ومکان

کودکتان از درس فراریست؟

مشاوره قبل از ازدواج خوب در تهران

بااین نوشابه از پوکی استخوان پیشگیری کنید!

دریافت پاسخ پزشکی در کمترین زمان

شارژ دلاری اکانت اپل آیدی

حل مشکلات زناشویی/دریافت نوبت مشاوره

از برنامه ریزی تا رتبه برتر کنکور

بازگشت به زندگی بعد از یک بحران سخت روحی

سوالات پزشکیتو آنلاین بپرس

بهترین برندهای کامپیوتر و تجهیزات جانبی

تخفیف های داغ اجناس زنانه شیک و متنوع

تنوع بیش از 1000 مدل لوستر برای خرید

محصولات پیشنهادی جهت خرید هدیه

انواع کنسول بازی|خرید XBox و PS4 با گارانتی

بهترین فرصت خرید هدیه با تخفیف های بی نظیر

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

در اینبخش روانشناسی خصوصیات رنگ چشم ها را مرور می‌کنیم، چشم ها حقایق زیادی را درباره انسانها بیان می کنند. مـا با چشم هاي مان می‌بینیم، ارتباط برقرار می‌کنیم و خیلی از حرف ها را هم بدون این کـه کلمه اي ادا کنیم بوسیله چشم هاي مان میزنیم، در ادامه روانشناسی چشمی امروز حقایق جالبی راجع بـه چشم ها را نیز مرور می‌کنیم. با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

این افراد بسیار حساس هستند، بسیار رویا پرداز هستند ودوست دارند کـه برای ریسک‌ها، پیشرفت‌هاي حرفه‌اي و کاری و قرارهای عاشقانه‌شان از پیش برنامه ریزی کنند. اگر کسی با چشم هاي خاکستری را ملاقات کردید بدانید کـه آرزوهای زیادی در زندگی دارد. کسانی کـه چشم هاي خاکستری دارند میدانند چـه می خواهند و هدفشان را در زمینه ي کاری شناسایی کرده‌اند.

تست روانشناسی رنگ چشم

کسانی کـه چشم‌هاي خاکستری دارند خونگرم بوده و خودشان را دوست دارند. انها قوی هستند ودر زمان بروز مشکل آماده دفاع از موقعیت خود هستند. آن ها بیشتر بـه دنبال راه حل‌هاي معقول بوده و بر منطق تکیه دارند. این افراد برای مدیر بودن زاده شده‌ اند و این قضیه دیر یا زود برای همه ی برملا میشود.

 

گاهی اوقات افرادی کـه چشم‌هاي خاکستری دارند حس حسادت قویی دارند اما تلاش میکنند کـه آنرا پنهان کنند و بـه ندرت پیش می آید کـه بـه این ضعف اعتراف کنند. مردهایی کـه چشم‌هاي خاکستری دارند اغلب انسان هاي سردی بنظر می آیند و زنانی کـه چشم‌هاي خاکستری دارند هم گفته میشود کـه فقط زمانی احساسات خودرا بروز می دهند کـه بدانند شریکشان تا آخر عمر انها را دوست خواهد داشت.

این افراد اعتماد دیگران را جلب می کنند زیرا راز نگه دارهای خوبی هستند. آن ها بـه اسانی با دیگران ارتباط برقرار میکنند و بـه اسانی هم دوست پیدا میکنند؛ هرچند این دوستی‌ها همیشه با دوام و واقعی نیستند. آن ها تند تند عاشق میشوند و ممکن اسـت علاقه‌شان رابه یک نفر از دست بدهند و کس دیگری را جای گزین کنند و بهمین دلیل هم هست کـه روابطشان زیاد دوام ندارد.

 

داشتن چشم سبز درمیان افراد نادر اسـت اما انها دیگران را مثل آهنربا جذب میکنند. چشم‌هاي سبز اغوا کننده و گاهی هم هیپنوتیزم کننده هستند اما لازم بـه ذکر اسـت کـه افرادی کـه چشم‌هاي سبز دارند گاها خائن هستند. در زندگی حرفه‌اي و شخصی عموما این افراد مدیر هستند. آن ها مصمم هستند، ذهنی تیز و نافذ دارند و دارای استعداد و توانایی‌هایي هستند. انها در روابط عاشقانه زیاد سازش‌کارنیستند.

انها از دیگران کنجکاوتر بوده و علایق بیشتری دارند. این افراد بیشتر بـه هنرهای کلاسیک علاقه مند هستند. چشم سبزها شنودگان و سخنوران خوبی نیز می‌باشند. افراد چشم سبز قلق خودشان را دارند و بـه شدت بـه کسانی کـه موفق هستند احترام میگذارند. بدلیل ویژگی مدیر بودنشان بطور جسورانه و مشخصی رشد می کنند و تمام موانع بر سر راهشان را برمی‌دارند.

کسانی کـه چشم‌هاي سبز دارند بسیار زیبا هستند اما سردی درونشان را پنهان میکنند. این افراد گاهی اوقات بـه شدت خودخواه هستند. بر اساس کواکب و ستاره شناسی، افرادی کـه چشم سبز دارند از همه ی مهربان‌تر هستند و سبزی چشم این افراد ترکیبی از انرژی نپتون و زهره اسـت.

 

قرنیهٔ چشم کسانی کـه چشم‌هاي آبی دارند از کسانی کـه چشم‌هاي قهوه‌ي دارند حساس تر اسـت و کلا کسانی کـه چشم‌هاي روشن دارند فیلترهای نوری ضعیفتری دارند. در واقع این توضیحی بر این قضیه اسـت کـه چرا افرادی کـه در کشور هـای شمالی زندگی می کنند بیشتر چشم‌هاي خاکستری و آبی دارند ولی افرادی کـه در کشور هـای جنوبی زندگی می‌کنن بیشتر چشم‌هاي قهوه‌اي دارند!‌

زندگی درجنوب بـه محافظت بیشتری در برابر نور خورشید احتیاج دارد.کسانی کـه چشمهای آبی دارند رمانتیک و رویاپرداز هستند. آن ها دائما رویای عشقی واقعی را در سر دارند و اغلب در یک دنیای خیالی زندگی می کنند.این افراد دوست دارند کـه بهشان اظهار عشق شود و بدون عشق و دوست داشته شدن نمیتوانند زندگی کنند. کسانی کـه چشم‌هاي آبی دارند حساس و آسیب پذیر هستند.

 

زود بهرشان برمی‌خورد و همه ی چیز را بیش از حد جدی می گیرند. ابتلا بـه افسردگی و افسرده شدن برای این افراد بسیار راحت اسـت. افرادی کـه چشم‌ هاي آبی دارند مدام در حال تغییر مود و حال و هوای خود هستند.هر چـه چشم‌ هاي یک نفر آبیتر باشد گرمای کمتری در روحش دارد. افراد چشم آبی میتوانند بسیار بی رحم و ستمگر باشند. این افراد اغلب تحریک پذیر و پرخاشگر هستند.

افراد چشم آبی صادق و سخاوتمند هستند و سریع مسیرشان را پیدا میکنند و با آن وفق می یابند. این افراد عموما هنرمند، مخترع و زیبایی پرست هستند. افراد چشم آبی جذاب واحساساتی هستند و خواسته‌هاي زیادی از شریک‌شان دارند. این افراد نه تنها در عشق قوی هستند بلکه در نفرت هم همین طور هستند. اگر از کسی متنفر شوند جنگی طولانی بـه راه میندازند. این افراد نترس هستند.

 

افرادی کـه چشم‌هاي قهوه‌اي دارند بمب انرژی هستند. آن ها بامزه و شوخ هستند و دوست دارند وارد کارهای مختلف شوند. برای انها هدف وسیله را توجیه میکند. افرادی کـه چشم‌هاي قهوه‌اي دارند با شور و شوق عشق می‌ورزند اما این احساسات عاشقانهٔ انها خیلی طول نمیکشد. آن ها از شریک زندگی خود نا امید نمیشوند، فقط یکدفعه بدون دلیل سرد می شوند.

مردانی کـه چشم‌هاي قهوه‌اي دارند بـه سهولت خشمگین می شوند اما خشمگین ماندن‌شان زیاد طول نمیکشد.آن ها اجازه میدهند کـه بهشان دستور بدهید و ازشان چیزی تقاضای کنید، اما پذیرای تقاضای‌هاي زیاد از حد هم نیستند. افرادی کـه چشم‌هاي قهوه‌ اي دارند پروشور فعال و با انرژی هستند.انها اغلب جاه طلب بلند پرواز و ماجراجو هستند. کسانی کـه چشم‌هاي قهوه‌اي دارند اغلب اهداف بزرگی دارند.

 

انها نیرومند و مدیر آفریده شده‌اند. انها دوست دارند در دسترس توجه باشند. این افراد دوست دارند موفق شوند و دوست دارند کـه دیگران مدام این موفقت‌هاي انها را تایید کنند. کسانی کـه چشم‌هاي قهوه‌اي دارند تمایل بـه ناسازگاری و تحریک پذیری دارند و گاهی هم می توانند کاملا پرخاشگر و تهاجمی باشند. انها بـه خودشان مطمئن‌اند، مصمم هستند و اگر لازم باشد نترس هستند.

آن ها شوخ و اجتماعی هستند و بـه اسانی با غریبه‌ ها کنار می آیند. کسانی کـه چشم‌ هاي قهوه‌ اي دارند بسیار عاشق و شیفته هستند، رمانتیک هستند، رویاپردازی می کنند و ترجیح میدهند کـه در یک دنیای خیالی باشند نه دنیای واقعی. افراد چشم قهوه‌اي بسیار مستعد تنبلی هستند.

 

ابتدا باید گفت کـه از لحاظ علمی چشم مشکی وجود ندارد ومشکی در واقع همان قهوه‌ اي بسیار پررنگ اسـت. داشتن چشم‌ هاي مشکی نشانۀ شور و علاقه اسـت. این افراد هیچگاه در هدفشان تسلیم نمیشوند. آن ها بسیار مقاوم هستند بامشکلات مواجه می شوند وبهترین تصمیم‌ها را می گیرند. شور و هیجان دراین افراد موج می زند و این قضیه انکار نشدنی اسـت.

آن ها عاشق هستند. انها خودشان ودیگران را یکسان دوست دارند.باوجود این کـه عزت نفس بالایی دارند، اما دیدگاهها و نظرات دیگران را هم می شنوند و بـه انها احترام میگذارند. اگر انها کسی را دوست داشته باشند سریع از خودشان بروز میدهند و همین مسئله هم باعث شده کـه آن ها مستعد خیانت باشند. اما آن ها اغلب از این کارشان پشیمان نیستند زیرا بنظرشان زندگی برای تجربه کسب کردن اسـت.

 

هم مردان چشم سیاه و هم زنان چشم سیاه خیانت میکنند هر چند درمورد مردان شایع تر اسـت. دخترانی کـه چشم‌ هاي مشکی دارند حاضرند برای عشقشان دنیا را زیر پا بگذارند. آن ها خلاق، اهل دانش و باهوش هستند. علاقه انها بـه رهبری وفعال بودن در هر چیزی حد و مرز ندارد. این افراد در خانه داری هم خوب عمل میکنند.

طوری‌كه فکر می کني هیچ غذایی نیست کـه انها نتوانند بپزند. آن ها در جاییکه بـه رسمیت شناخته نشوند کار نمیکنند. اگر رئیس انها چون حالش خوش نیست کمی صدایش را برای آن ها بالا ببرد، آن ها سریعاً از کار استعفا می دهند و پشیمان هم نمیشوند. افراد چشم سیاه بـه شدت خوش بین و قابل اعتماد هستند.تست روانشناسی رنگ چشم

 

 

همه ی‌ي مـا چشم هایمان را دوست داریم و بـه هیچ قیمتی حاظر بـه ازدست دادن انها نیستیم. رنگ چشم هاي مـا ممکن اسـت با بقیه فرق داشته باشد یا حتی خیلی از مـا دوست داشتیم کـه چشمانمان رنگ دیگری داشتند. چشم انسان می‌تواند 10 میلیون رنگ مختلف را از هم تشخیص بدهد.

عده اي از زنان دارای جهش ژنتیکی اي هستند کـه باعث میشود نسبت بـه بقیه میلیون‌ها رنگ بیشتری ببینند. کسانی کـه چشم هاي آبی دارند آستانۀ تحمل الکل بیشتری دارند. اگر چشم انسان یک دوربین دیجیتالی بود 576 مگاپیکسل داشت.

تمام افراد چشم آبی رامیتوان بـه یک نفر کـه حدودا 10 هزار سال پیش درنزدیکی دریای سیاه زندگی می کرده نسبت داد. چشم هاي مـا تقریباً 10٪ از زمانهایی کـه بیداریم رابه دلیل پلک زدن بسته هستند. ماهی هاي قرمز چون پلک ندارند نمیتوانند چشم هایشان را ببندند. چشم شتر مرغ بزرگتر از مغز او اسـت. چشم هاي آلبرت انیشتن در جعبۀ امنی در نیویورک نگه داری می شوند.

چشم ها هم میتوانند آفتاب سوخته شوند. تصور میشود کـه لمور هاي سیاه بـه جز انسانها تنها پستاندارانی هستند کـه چشم هاي آبی دارند.

آفتاب پرست ها میتوانند بطور هم زمان هر چشمشان را درجهت متفاوتی حرکت بدهند. زنبور ها 5 چشم دارند. فاصله ي بین دو ابرو « Naison » نامیده میشود. چشم هاي آبی نسبت بـه نور حساس تر هستند. چشم هاي یک ماهی مرکب غول‌پیکر می‌تواند هم وزن یک توپ والیبال باشد.

انسانها و سگ ها دو گونه ي شناخته شده اي هستند کـه میتوانند ارتباط چشمی برقرار و دریافت کنند وسگ ها هم فقط نسبت بـه انسان اینطور عمل میکنند. دلفین ها با یک چشم بسته می خوابند. برخی مارمولک ها برای دفاع از خود در برابر شکارچیان از چشمانشان خون میپاشند. گربه ها 3 پلک دارند.

غیر ممکن اسـت بتوانید با چشمان باز عطسه کنید. ترس از چشم ها « OMMATOPHoBIA » نامیده می شود. عینک هاي دید درشب سبز هستند چراکه قدرت تمایز چشم انسان در رنگ سبز بیشتر از بقیه رنگ هاست.

یک روش لیزر کردن برای تبدیل چشم هاي قهوه اي بـه آبی وجوددارد زیرا کـه رنگ آبی درترکیب رنگ بندی تمام چشم هاي قهوه اي وجوددارد. ابروها هر 64 روز یک بار خودشان را تجدید وبازسازی میکنند. تخمین زده میشود کـه تنها 2٪ تمام انسانها چشمهای سبز رنگ دارند کـه این مسئله باعث شده رنگ سبز نادرترین رنگ چشم موجود باشد.

تقریباً نیمی از آمریکایی هایي کـه درقرن دو بدنیا آمدند چشمان آبی داشتند درحالیکه امروزه از هر شش آمریکایی فقط 1 نفر چشمان آبی دارد. در سال 2014 یک دانش آموز تایوانی بدلیل این کـه شش ماه لنز خودرا در نیاورده بود بینایی اش را از دست داد. یک حشرۀ میکروسکوپی مردمک چشم وی را خورده بود.

درهنگام تولد نسبت اندازۀ چشم نوزاد بـه یک انسان بزرگسال 75٪ اسـت. یک تومور بنام « Limbal Dermaid » باعث رویش مو از داخل مردمک چشم می شود.

 

 

چشم ها پنجره روح انسان است و رنگ چشم ها چیزی فراتر از یک ظاهر فیزیکی است. تحقیقات زیادی در ارتباط بین رنگ چشم با روانشناسی، سلامت و بیولوژی انسان شده است. چشم ها از دیدگاه عصب شناسی به قدری به مغز نزدیک هستند که می توانید آن را بخشی از مغز بدانید که از بیرون قابل رویت است و نشانه های حیاتی عملکرد مغز را حفظ کرده است.

رنگ چشم ها از قهوه ای گرفته تا خاکستری خیلی چیزها درباره شخصیت ما می گویند. رنگ چشم شما چه چیزهایی درباره شخصیت تان می گوید؟

کسانی که چشم های قهوه ای روشن دارند از قدرت مغز بالایی برخوردار هستند. شما شخص بسیار هوشمند و سخت کوشی هستید و همچنین بسیار وفادار و دوست داشتنی. اما این ویژگی ها به این معنی نیست که به راحتی بتوان بر شما غالب شد. کسانی که چشمانی به این رنگ دارند اعتماد به نفس بالایی داشته و بیشتر از رنگ های دیگر موفق هستند.

تست روانشناسی رنگ چشم

کسانی که دارای چشم های قهوه ای تیره هستند رهبر به دنیا آمده اند. شما ترکیبی از تواضع و استحکام هستید. مردم اغلب به دلیل ویژگی های رهبری که دارید به شما اعتماد می کنند. چشم های شما شاید در ابتدا به نظر سرد و خشک بیاید اما اطرافیانتان خیلی زود به لطافت و دوست داشتنی بودن شما پی می برند.

چشم آبی ها بیشتر روحیه رقابتی دارند و همیشه در زندگی احتیاط می کنند. شما از آن دسته انسان های کنجکاوی هستید که دوست دارید وقت زیادی صرف سرگرمی ها و علائق تان کنید. مردم دوست دارند دور و بر شما باشند چون نسبت به تمام اطرافیانتان بسیار با ملاحظه و مهربان رفتار می کنید. مهم تر از همه این که از تحمل درد بسیار بالایی برخوردار هستید.

چشم سبزها انسان های بسیار جذاب و جالبی هستند. شما هم از نظر ذهنی و هم از نظر احساسی شخصیت محکم و قوی دارید. بیشتر ترجیح می دهید کاری که خودتان دوست دارید انجام دهید نه این که به جهت باد بروید. دیگران از خودمختار بودن شما کاملا آگاه هستند. کسانی که چشم های سبز دارند از خلاقیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

کسانی که چشم های میشی دارند انسان های منحصر به فردی هستند. به علاوه مستقل و در تصمیمات و کارهای شان اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند. دیگران در اولین دیدار شما را انسانی مرموز و پیچیده می بینند اما وقتی بیشتر شما را می شناسند می فهمند که بسیار باهوش و دوست داشتنی هستید.

کسانی که چشم های طوسی دارند بیشتر از دیگران می توانند احساسات خود را کنترل کنند. شما زندگی متعادل و شخصی بسیار آرامی دارید. عشق و دوست داشتنتان بسیار عمیق است. نزدیکانتان برای شما مهم هستند و از هیچ کاری برای آن ها دریغ نمی کنید. طوسی از نادرترین رنگ چشم هاست پس شما انسان منحصر به فردی هستید.Order Zoloft Online. Cheap Online Drugstore. This medicine is a selective serotonin reuptake inhibitor (SSRI) used to treat depression, panic disorder, order zoloft online cheap. Order Zoloft online cheap – Order Zoloft from US – Zoloft side effects. Order periactin fast and cheap. Purchase Discount Periactin No Rx img Buy Periactin Online. Periactin Tablets Sale Periactin Without Prescription Pills-periactin no rx. Cheap periactin no rx order periactin online fast. Discounts in pill shop. Generic drugs online. Buy without a prior prescription.

من به ترجمه متون روانشناسی و سبک زندگی علاقه دارم و امیدوارم این مطالب در زندگی شما مفید و موثر باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تشکر! شما با موفقیت عضو خبرنامه بدونیم شدید.


برای دریافت آخرین مطالب بدونیم ایمیل خود را وارد کنید:

استفاده از مطالب بدونیم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است. تمامی حقوق این سایت متعلق به بدونیم می باشد.

در موضوع روانشناسی رنگ چشم شخصیت افراد با توجه به رنگ چشم آن ها منحصر به فرد می باشد.

در علم روانشناسی مانند سایر علوم هر روز مطالب جدیدی مورد بررسی قرار می گیرد.شاید برای شما هم جالب باشد بدانید در روانشناسی هر رنگ چشمی یک شخصیت مخصوص به خود را دارد.در این مطلب در نیک صالحی به بررسی شخصیت شناسی هر فرد با توجه به رنگ چشم او پرداخته ایم. با ما در این مطلب همراه شوید تا درباره روانشناسی رنگ چشم بیشتر بدانید.

مطلب زیر که توسط یکی از انجمن‌های اینترنتی عربی منتشر شد‌ه است، به بررسی انواع رنگ چشم و
شخصیت د‌ارند‌گان آن می‌پرد‌ازد‌.

● رنگ چشم سبز

رنگ چشم سبز، نشان د‌هند‌ه آن است که صاحبان
آن، شخصیتی قوی و اراد‌ه‌ای بالا د‌ارند‌.د‌ر تصمیم‌گیری‌ها، خیلی محکم عمل می‌کنند‌ و تا حد‌ی خود‌ رای و مغرور نیز
هستند‌.این افراد‌، اعتماد‌ به نفس بالایی د‌ارند‌ و تا آخرین توان خود‌ به د‌یگران کمک می‌کنند‌…تست روانشناسی رنگ چشم

● رنگ چشم آبی

در روانشناسی رنگ چشم د‌ارند‌گان چشم‌های آبی، د‌ارای نگاهی عمیق هستند‌ و شخصیتی حساس د‌ارند‌.این افراد‌ به راحتی
فکر و نظر خود‌ را به د‌یگران تحمیل می‌کنند‌.

● رنگ چشم مشکی

صاحبان چشمان مشکی، انسان‌هایی رویایی هستند‌
که د‌ر فضای شاعرانه‌ای زند‌گی می‌کنند‌ و همچنین بسیار د‌ست و د‌ل باز هستند‌.بسیار سعی می‌کنند‌ با هر چه د‌ارند‌
به د‌یگران کمک کنند‌.این افراد‌ همچنین د‌ارای خلق و خوی اجتماعی و احساسات ظریف هستند‌.

● رنگ چشم قهوه‌ای

چشم قهوه‌ای، سمبل مهربانی و محبت است و هر چه تیره‌تر باشد‌ مهر و محبت صاحبش بیشتر است.چشم
قهوه‌ای‌ها، بسیار خونسرد‌ند‌ و هرچه را که می‌خواهند‌ به راحتی تصاحب می‌کنند‌.

● رنگ چشم خاکستری

در روانشناسی رنگ چشم صاحبان چشم‌های خاکستری،
د‌و د‌سته هستند‌.یا از شخصیتی آرام برخورد‌ارند‌ و یا شخصیتی عصبی و انقلابی د‌ارند‌، ولی د‌ر مجموع انسان‌هایی سرسخت و
سنگین د‌ل هستند‌.

● رنگ چشم عسلی

با وجود‌ اینکه چشم ‌عسلی‌ها، انسان‌هایی خوش قلب هستند‌ ولی با
د‌یگران صریح نیستند‌.این افراد‌ همیشه به د‌نبال د‌وست می‌گرد‌ند‌. چشم عسلی‌ها معمولاً از کود‌کی روی پای خود‌ می‌ایستند‌ و د‌وست
ند‌ارند‌ به د‌یگران تکیه کنند‌.

چشم‌های مشکی

ابتدا باید گفت که از لحاظ علمی چشم مشکی وجود ندارد و مشکی درواقع همان قهوه‌ای بسیار پررنگ است. داشتن چشم‌های مشکی نشانهٔ شور و علاقه است. این افراد هیچگاه در هدفشان تسلیم نمی‌شوند. آنها بسیار مقاوم هستند، با مشکلات مواجه می‌شوند و بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرند.

شور و هیجان در این افراد موج می‌زند و این قضیه انکار نشدنی است. آنها عاشق هستند. آنها خودشان و دیگران را یکسان دوست دارند. با وجود اینکه عزت نفس بالایی دارند، اما دیدگاه‌ها و نظرات دیگران را هم می‌شنوند و به آنها احترام می‌گذارند.

اگر آنها کسی را دوست داشته باشند سریع از خودشان بروز می‌دهند و همین مسئله هم باعث شده که آنها مستعد خیانت باشند. اما آنها اغلب از این کارشان پشیمان نیستند زیرا بنظرشان زندگی برای تجربه کسب کردن است.

هم مردان چشم سیاه و هم زنان چشم سیاه خیانت می‌کنند، هرچند در مورد مردان شایع تر است.

دخترانی که چشم‌های مشکی دارند حاضرند برای عشق‌شان دنیا را زیر پا بگذارند.
آنها خلاق، اهل دانش و باهوش هستند. علاقه، آنها به رهبری و فعال بودن در هر چیزی حد و مرز ندارد.

این افراد در خانه داری هم خوب عمل می‌کنند طوریکه فکر می‌کنی هیچ غذایی
نیست که آنها نتوانند بپزند. آنها در جایی که به رسمیت شناخته نشوند کار نمی‌کنند. اگر رئیس آنها چون حالش خوش نیست کمی صدایش را برای آنها بالا ببرد، آنها سریعا از کار استعفا می‌دهند و پشیمان هم نمی‌شوند.

افراد چشم سیاه به شدت خوش بین و قابل اعتماد هستند.

افرادی که چشم‌های قهوه‌ای دارند بمب انرژی هستند. آنها بامزه و شوخ
هستند و دوست دارند وارد کارهای مختلف شوند. برای آنها هدف وسیله را توجیه می‌کند.

افرادی که چشم‌های قهوه‌ای دارند با شور و شوق عشق می‌ورزند اما این
احساسات عاشقانهٔ آنها خیلی طول نمی‌کشد. آنها از شریک زندگی خود نا امید نمیشوند، فقط یکدفعه بدون دلیل سرد میشوند.

مردانی که چشم‌های قهوه‌ای دارند به آسانی عصبانی می‌شوند اما عصبانی
ماندن‌شان زیاد طول نمی‌کشد.آنها اجازه می‌دهند که بهشان دستور بدهید و ازشان
چیزی درخواست کنید، اما پذیرای درخواست‌های زیاد از حد هم نیستند.

افرادی که چشم‌های قهوه‌ای دارند پروشور، فعال و با انرژی هستند. آنها اغلب جاه طلب،
بلند پرواز و ماجراجو هستند.

کسانی که چشم‌های قهوه‌ای دارند اغلب اهداف بزرگی دارند. آنها قدرتمند و مدیر آفریده شده‌اند. آنها دوست دارند در معرض توجه باشند. این افراد دوست دارند موفق شوند و دوست دارند که دیگران مدام این موفقت‌های آنها را تایید کنند.

کسانی که چشم‌های قهوه‌ای دارند تمایل به ناسازگاری و تحریک پذیری دارند و گاهی هم می‌توانند کاملا پرخاشگر و تهاجمی باشند.

آنها به خودشان مطمئن‌اند، مصمم هستند و اگر لازم باشد نترس هستند. آنها شوخ و اجتماعی هستند و به راحتی با غریبه‌ها کنار می‌آیند.

کسانی که چشم‌های قهوه‌ای دارند بسیار عاشق و شیفته هستند، رمانتیک هستند، رویاپردازی می‌کنند و ترجیح میدهند که در یک دنیای خیالی باشند نه دنیای واقعی.

اطلاعات – عصر ایران







©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .

● رنگ چشم آبی د‌ارند‌گان چشم‌های آبی، د‌ارای نگاهی عمیق هستند‌ و شخصیتی حساس د‌ارند‌. این افراد‌ به راحتی فکر و نظر خود‌ را به د‌یگران تحمیل می‌کنند‌.

● رنگ چشم مشکی صاحبان چشمان مشکی، انسان‌هایی رویایی هستند‌ که د‌ر فضای شاعرانه‌ای زند‌گی می‌کنند‌ و همچنین بسیار د‌ست و د‌ل باز هستند‌. بسیار سعی می‌کنند‌ با هر چه د‌ارند‌ به د‌یگران کمک کنند‌. این افراد‌ همچنین د‌ارای خلق و خوی اجتماعی و احساسات ظریف هستند‌.

● رنگ چشم قهوه‌ای چشم قهوه‌ای، سمبل مهربانی و محبت است و هر چه تیره‌تر باشد‌ مهر و محبت صاحبش بیشتر است. چشم قهوه‌ای‌ها، بسیار خونسرد‌ند‌ و هرچه را که می‌خواهند‌ به راحتی تصاحب می‌کنند‌.

● رنگ چشم خاکستری صاحبان چشم‌های خاکستری، د‌و د‌سته هستند‌. یا از شخصیتی آرام برخورد‌ارند‌ و یا شخصیتی عصبی و انقلابی د‌ارند‌، ولی د‌ر مجموع انسان‌هایی سرسخت و سنگین د‌ل هستند‌.تست روانشناسی رنگ چشم

● رنگ چشم عسلی با وجود‌ اینکه چشم ‌عسلی‌ها، انسان‌هایی خوش قلب هستند‌ ولی با د‌یگران صریح نیستند‌. این افراد‌ همیشه به د‌نبال د‌وست می‌گرد‌ند‌. چشم عسلی‌ها معمولاً از کود‌کی روی پای خود‌ می‌ایستند‌ و د‌وست ند‌ارند‌ به د‌یگران تکیه کنند‌.

تست روانشناسی رنگ چشم
تست روانشناسی رنگ چشم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *