تلفن مشاوره رایگان طب سنتی

 
helpkade
تلفن مشاوره رایگان طب سنتی
تلفن مشاوره رایگان طب سنتی

سبد خرید شما خالی است.

طب سنتی بر پایه تجربیات و نظرهایی است که برای درمان بیماریها و مشکلات افراد به کار گرفته میشود و توانسته تا در کنار طب مدرن و کلاسیک و با بهره گیری از گیاهان دارویی در جوامع گسترش پیدا کند.

خوشبختانه طب سنتی در ایران قدمتی هزار ساله دارد و یکی از کشورهای پیشرو در این حوزه بوده است، و بر توانمندی مشاوران طب سنتی در ایران نیز هر لحظه افزوده میشود.

مشاوره طب سنتی به شما کمک میکند تا با استفاده از روشهایی که قبلا بر اساس تجربه آزمایش شده است، و نتیجه نیز داده است، بیماریهای خود در درمان کنید و البته این درمان بدون عارضه خواهد بود.

تلفن مشاوره رایگان طب سنتی

خیلی از افرادی که با ما تماس میگیرند و در خصوص یادگیری طب سنتی از ما سوال میکنند، طلنوش با همکاری جمعی دیگر از مشاوران طب سنتی دوره های آموزش رایگان طب سنتی را به صورت آنلاین رو رایگان برگزار میکند.

این دوره ها در فضای لایو اینستاگرام برگزار میشود و این فضا فرصتی برای یادگیری طب سنتی و همچنین پرسش و پاسخ در اینخصوص است و اگر شما هم علاقمند به یادگیری و شرکت در این دوره ها می باشید کافی هست تا نام و نام خانوادگی و آیدی اینستا و نام شهر خودتان را از طریق بنر زیر برای ما ارسال کنید.

البته طول دوره درمان طب سنتی نسبت به طب کلاسیک بیشتر است، اما همانطور که گفته شد، با توجه به اینکه در درمان بیماری از مکمل های صددرصد گیاهی استفاده میشود، این بیماری درصد بازگشت پذیری کمتری خواهد بود.

برای بهره مندی از مشاور طب سنتی میتوانید ابتدا در آزمون مزاج شناسی ما شرکت کنید و بعد با توجه به مزاجتان و همچنین بیماریها و مشکلاتی که مشاور طب سنتی از تست شما متوجه خواهد شد، درمان را شروع کنید.

حداقل زمان درمان با طب سنتی و گیاهان دارویی چهل روز است و شما می بایست طبق دستور مشاور در این ۴۰ روز مکمل ها و داروهای گیاهی را استفاده کنید تا درمان و بهبودی حاصل شود.

بر پایه طب سنتی افراد دارای چهار مزاج دم و صفرا و بلغم و سودا هستند و هر کدام از این مزاج ها دارای ویژگیها و خصوصیاتی می باشد، که در مطلب تست مزاج شناسی تمامی آنها به صورت کامل توضیح داده شده اند.

البته در طب سنتی درمان فقط به مکمل ها و داروهای گیاهی ختم نمیشود، بلکه در این طب برای هر مزاجی غذاها و میوه هایی توصیه میشود و شما میتوانید این موارد را نیز از مشاور طب سنتی ما درخواست کنید.

مورد بعدی که مورد توجه مشاوران ما هست، استفاده از حجامت و زالو درمانی و همچنین رژیم های غذایی کوتاه مدت برای پاکسازی کبد و دستگاه گوارش است، و در کنار آنها مدیتیشن برای کاهش استرس و اضطراب شما بسیار توصیه شده است.

سلام وقت بخیر مشکل من نداشتن ذهنی ارام و متمرکزه.همیشه درد و انقباض در قسمت تاج سر و گردن دارم ،خواب راحت ندارم و ذهنم نمیخوابه وهمش به طور خودکار در گیره بطوریکه صبح پامی شم خستگی و سردرد و گردن دردم بیشتره. ممنون میشم راهنماییم کنید.در ضمن من، هاشیموتو (کم کاری تیرویید)و الرژی تنفسی هم دارم

خصوصیات مزاج سودا رو دارین، پیشنهاد میکنم که عکس زبان خودتون رو ارسال کنید تا بهتر شما را راهنمایی کنم

سلام وقتتون بخیر من ذاتا طبع صفراوی دارم و در حال حاضر غلبه سودا پیدا کردم برای درمان از چه دمنوش هایی و در چه حدی استفاده کنم

سلام دوست عزیز شما به مطلب دمنوش های مناسب طبع سودا مراجعه کنید. البته پیشنهاد میکنم جهت دریافت مشاوره رایگان به ما پیام دهید.

با سلام گفته میشه که استفاده از پانسمان روغن حنظل جهت پر کردن پوسیدگی دندان موثر هستش ، منتها من هر چه قدر استفاده میکنم تاثیری نداره. شیر و کلسیم هم مصرف میکنم. اشکال از چیه؟

السلام علیکم . بنده از لاغری خود رنج می برم

انشالله که با کمک طب سنتی بتونید به وزن مورد ایده ال خودتون برسید

سلام همسری دارم عصبی و بد دهن خیلی زود جوش هستی و استرسی چه درمانی براش هست که اروم و خوش اخلاق بشه؟

سلام با توجه به توضیحاتی که دادین ایشون بر اساس طب سنتی دارای مزاج صفراوی هستند که باید برای حل مشکل مزاجشون به تعادل برسه

سلام درسته که گیاه گانودرما لوسیدوم برای مشکلات گوارشی مفید است؟ مضرات آن چیست

در خصوص این گیاه و خواص اون مقالات زیادی هست. به نظر بنده باید دوستانی که از گانودرما برای مشکل گوارشی استفاده کردند و نتایج دیدن اعلام نظر کنند. بنده برای حل مشکل گوارشی افراد از دمنوش های گیاهی نیوشا بهره میبرم و خوب نتایج خوبی هم داشته. از دوستانی که نظر شما رو میبینند درخواست میکنیم که نظرشون رو اعلام کنند با تشکر از شما

سلام وقت بخیر مشکل من اینه که میگم آیا روغن دنبه میتونه صورت و تپل کنه و یا آیا آبرسانی به پوست صورت خوب است؟ خواهش میکنم ج بدید🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

من خودم دمنوش وانیل و آلوورا برای چاق کردن صورت میدم

سلام مرسی از سایت و مطالب زیباتون.من مادرم فشار ریه داره ولی خفیفه چند وقتی تنگی نفس داره سنشونم حدودا ۶۰ میخواستم ببینم چیکار میتونم بکنم ممنون میشم راهنماییم بکنین

سلام ممنون از اعلام نظر شما در واتساپ پیام بهم بدین تا به صورت کامل معاینه کنم

سلام فرق عرق غلیظ کاسنی وعرق ساده چیه ویا عرق غلیظ کرفس با ساده .آیا دوز مصرف یکی است؟؟

باسلام مشکل نامنظمی عادت ماهینانه رو دارم .ازمایش هم دادم گفتن هورمون هام نامنظمه .موهای زائد هم توی صورتم و… رشد کرده خیلی اذیتم میکنه یک جلسه لیزر رفتم جلسه بعدی بخاطر کرونا تعطیل شد الان موهای صورتم بیشتر شدن بخاطر این که برای لیزر شیوع کردم …خواهش میکنم راهنمایی کنید 😔😔😔😔😔😔پشیمونم که از اول طب سنتی رو نرفتم .

مشکلاتی که فرمودین از سردی ناحیه رحم می باشد که با اصلاح مزاج میتوان برطرف کرد

سلام نام چند عسل با طبع گرم و تر میخواستم بهم معرفی کنید

سلام خسته نباشید چند روزه سردرد های عجیبی دارم که فکر میکنم سردرد های عصبی هستن و از استرس زیادم هست خواستم ببینم چیکارکنم دیگه واقعا کم اوردم مداوم اسطخدوس میخورم قهوه کاکائو گلاب ولی آروم نمیشه سرم دیگه واقعا کم اوردم رفته بودم روان پذشک برای استرسم که دارو دادن و چهار یا پنج روز بیشتر نخوردم چون سردرد شدید میشدم و سوزش سر وقلب و قطع کردم داروهارو از وقتی قطع کردم هنوز هم سر درد دارم قبل از مصرف داروها اینطوری نشده بودم اصلا

جهت مشاوره بهم پیام بدین

سلام . وقت بخیر. سردی معده و روده شدید دارم ، گاستریت مزمن ، یبوست مزمن ، زبان باردار سفید با بار ضخیم بیشتر عقب زبان . از دوسال قبل هم دچار چربی خون ، دیابت ، هیپوتیروئیدیسم ، سیروز کبدی گرید F4 شدم .تشخیص آندوسکوپی ۶ ماه پیشم نزدیک به زخم معده ، ۵ سال پیش هم به علت سرطان سرویکس هیسترکتومی و بعد هم شیمی و پرتو شدم ( پکیج کامل 🙂) لطفا جهت کنترل بیماریهام و پیشگیری از بیماری معده و رفع ورم معده راهنمایی بفرمائید . کم خونی ، ترش کردن ندارم

سلام وقت بخیر.مصرف ماءالجبن افتیمونی در دوران شیردهی مجازه؟

سلام سوالی داشتم درباره عرق بابا آدم اگه من از عرق بابا آدم مصرف کنم بر هورمون رشد تأثیر میزاره ولی اگه کندر هم مصرف کنم اثر عرق بابا آدم از بین میره یا نه اخه چون طبع عرق بابا آدم سرد و خشک هستش و طبع کندر گرم خشک هستش چون با خودم میگم اگه چیز گرمی بعد و قبل از مصرف عرق بابا آدم مصرف کنم تاٌثیرش از بین و هورمون رشد رو تحریک نکنه.

با سلام. دختری هستم ۲۰ ساله .دارای اضطراب و تحریک پذیری بالا هستم و تازگیا خیلی خیلی ترسو شدم و همش هراس دارم و بی دلیل نگرانم و به دنبال ان بسیار عصبی شدم و اصلا نشاط و امید به زندگی خیلی پایینه و افکار مثل افراد پیر هست بیشتر اوقات دارای درد های عضلانی و عصبی هستم‌وحدود۲ ماهی هستکه به خاطر اصطراب بالا قلبم‌ هر چند روزی یکبار درد میکنه البته نه خیلی شدید وبیشتر اوقات به صورت ملایم درد قلب رو دارم و حدود یکهفته ای که عصب دست و پام درد میکنه نمیدونم به خاطر تلقینه یا اضطراب هست یانه ولی خیلی میترسم .لطفا مزاج و راهکاری رو بدید .خیلی ممنون

سلام من مرتب ران وباسنم جوش بزرگ مثل چرکی میزنه ورانم کبود شده من مشکلم چیه خونم خیلی غلیظ و کبد چرب هم دارم

تلفن مشاوره رایگان طب سنتی

کبد وظیفه دفع سموم رو از بدن داره و وقتی کبد نتونه وظیقه خودشو به خوبی عمل کنه، این سموم به صورت چرک و تاول از بدن دفع میشه. برای حل مشکل بهتر هست کبد خودتون رو پاکسازی کنید

سلام من هفته ٢۶ بارداری هستم و آزمایشاتم نشون زاده که قندم بالا وتشخیص دادن من دیابت دارم باید چیکار کنم و آیا داروی خانگی هم وجود دارد با تشکر

سلام دمنوش های گیاهی زیادی برای بیماری دیابت وجود داره که شما میتونید مطلب دمنوش های مناسب دیابت ما رو مطالعه کنید.

سلام من به خاطر تحقیقاتم یک سوالی داشتم. بعضی ها میگویند همجنسگرایی دلایل هورمونی یا روانی داره. این اختلال در طب اسلامی با چه علت شناخته شده هست؟ایا صددرصد این افراد به اختیار همجنسگرا شدند؟ و اگر نه…ایا طب اسلامی درمانی برای این افراد برای بازگشت به گرایش عادیشون داره؟

ضمانت برگشت

پرداخت اینترنتی

تحویل ندکس

تضمین بهترین قیمت

پشتیبانی 24 ساعته

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های فروشگاه باخبر شوید:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

طلنوش به عنوان مشاور و نماینده رسمی شرکت نیوشانیک افتخار دارد تا با بهره گیری از کارشناسان مجرب و آموزش دیده در حوزه طب سنتی دمنوش مناسب با طبع و بیماریهای شما را به صورت اینترنتی عرضه کند.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی طلنوش فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به طلنوش می‌باشد. Copyright © 2006 – 2020

لطفا صبر کنید. در حال دریافت اطلاعات…

همین حالا از بهترین پزشکان طب سنتی مشاوره بگیرید!

بیش از 10 پزشک طب سنتی آماده پاسخگویی و خدمت رسانی سریع به شما هستند

هو الشافي

 

شماره تماس دكتر خداشناس

 

تلفن مشاوره رایگان طب سنتی

جهت مشاوره طب اسلامي ايراني

 

098-9014817312

 

ایمیل : krudsari@gmail.com

 

مشاوره رایگان و تخصصی طب سنتی

در فروشگاه اینترنتی عطارک با استقبال و درخواست شما بازدیدکنندگان گرامی مشاوره رایگان و تخصصی طب سنتی آغاز به کار کرد. در این راستا ضمن ارائه مشاوره عمومی (رایگان) و تخصصی (غیر رایگان) در خصوص انواع بیماری ها و راه کارهای طب سنتی در درمان آن ها، می توانید در روزها و ساعت ذکر شده درخواست مشاوره مورد نظر را داشته باشید. محصولات گیاهی و دارویی نیز بعنوان مرحله تکمیلی درمان ارائه می گردد تا هموطنان عزیز بتوانند در خصوص رفع مشکلات خود سریعتر به نتیجه برسند.

روزهای مشاوره: شنبه، دوشنبه، چهارشنبه

ساعات مشاوره: ۱۴ الی ۱۶ عصر

هزینه مشاوره: عمومی (رایگان) تخصصی (۲۰،۰۰۰ تومان)

تلفن مشاوره رایگان طب سنتی

شما با انتخاب مشاوره تخصصی می توانید در مورد طبع و مزاج شناسی، شناخت و برطرف کردن دلایل و مشکلات تون بصورت حرفه ایی و تخصصی بهره مند شوید.

ضمن تکمیل اطلاعات خواسته شده، سوال خود را به‌طور واضح از طریق فرم زیر ارسال نمایید. پس از ثبت درخواست شما ، همکاران ما تاریخ و ساعت مشخص شده جهت مشاوره را به اطلاع تان می رسانند. مشاوره مربوطه در همان تاریخ از طریق تلگرام به سوالاتتان پاسخ خواهد گفت. و در صورتیکه مشاوره تخصصی انتخاب نموده باشید به صورت آنلاین می توانید گفتگوی کامل و تخصصی داشته و راهنمایی و مشاوره جامع تری بگیرید.

توجه : نوبت دهی معمولا در کمتر از سه روز انجام می‌گردد.

از مزاج خودتون اطلاع ندارید؟!

از این لینک استفاده نمایید

 

 

 

مشاوره طب سنتی آنلاین

جهت دریافت راهنمایی می توانید از طریق آی دی تلگرام  @attarak_ad و یا تماس با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۰۳۰۹۸۰ اقدام نمایید.

 

 

 

 

 

 

امروزه استفاده از داروهای گیاهی بخش قابل توجهی از بازار درمان را در همه جهان بخودش اختصاص داده است. و این روند به سرعت در حال پیشرفت است.

نماد اعتماد الکترونیکی

کد تایید *

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

تلفن مشاوره رایگان طب سنتی

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه گیاهان دارویی دارید، میتونید از متخصصین این حوزه بپرسید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

همه می توانیم رژیم غذایی سنتی و طبیعی سالم داشته باشیم. “مشاور تخصصی تغذیه دمنوش طب ” نمایندگی محصولات نیوشا در خدمت دوستان هست.

دارچین به درمان دیابت نوع ۲ کمک می‌کند. دارچین دارای خواص ضد سرطان است. می‌تواند علائم آلزایمر و پارکینسون را درمان کند. دارچین یک دافع طبیعی حشرات است.

در صورت داشتن سوالات طب سنتی ، همین جا مطرح کنید.

تلفن مشاوره رایگان طب سنتی

تلفن مشاوره رایگان با سرکار خانم نداف زاده : 09106418868

چیزی به نام مشاوره رایگان اصلا وجود نداره 

اینا تبلیغ و بازاریابیه که زنگ بزنی بگن بیا فلان محصول مارو بخر😕

رایگان هست دوست خوبم

و قاعدتا محصول شون رو هم پیشنهاد می دهند.

شما مختار هستید که در صورتی که خوشتون اومد خرید کنید ، اگر هم خوشتون نیاد خرید نمی کنید. در کل مشاوره طبع و مزاج و طب سنتی رو در هر صورت میدن.

مطالب سایت رو برای آشنایی با طبع و مزاج بدن تان ، و توصیه های گیاهی وسنتی ما می تونید مطالعه کنید.

ممنون از حسن توجه شما

مثلا زنگ بزنیم علائم بگیم … میگن طبع مون چیه؟

اگر تو هم مثله من استرس جواب آزمایشتو رو داری

بدونه اینکه از خونه خارج شی .

اینجا میتونی جوابشو آنلاین بگیری

خيلي معذرت ميخوام اما من هزينه كردمو نتيجه نديدم😞

رايگان مشاوره ميكنن ولي جوابشو نميگن يني يسري سوال رو شما جواب ميدي طبق اون جوابا و مشكلت برات محصول ميفرستن

بازاریابیه دیگه 

اینا بازاریابن نه مشاور 

درجواب تايپ (مشاوره رايگان)گفتم

بله دوست من

درمورد شناسایی طبع تون ، غالب بودن مزاج دموی یا بلغمی یا سایر مزاج ها

تغذیه ای که بهتر هست براتون و موارد منع مصرف با توجه به طبع شما

مهم تر از همه اینکه مواد طبیعی و گیاهی به شما معرفی می شه.

ارزش امتحان کردن رو داره و هزینه اش فقط یک تماس هست.

موفق و پیروز باشید

همونطور که دوستمون هم میگن ، بین “مشاوره” و بازاریابی تفاوت هست.

برای آشنایی اولیه و شناسایی طبع بدن می تونید این مطلب رو مطالعه بفرمایید.

تلفن مشاوره رایگان طب سنتی

درمورد مطلبی که میفرمایید جواب نگرفتید بنده میگم که هیچ تلاشی بدون جواب نمیمونه و انسانها حتی میتونن کوه رو جابجا کنند. اگر سری قبل که می فرمایید نتیجه نداده ، اراده تون خوب بوده ، تلاش تون رو کردید ، ورزش و رژیم هم داشتید و جواب نگرفتید بنظر بنده باید علتش رو پیدا کنید.

باز هم بنظر بنده برای یافتن علت ، اول سراغ راههای گیاهی و سنتی برید. حتما جواب می گیرید   

پیشنهاد بنده تماس با مشاور هست 

تلفن مشاوره رایگان با سرکار خانم نداف زاده : 09106418868

شاد و پیروز باشید. 

بله هيچ تلاشي بي جواب نميمونه دررابطه با مشكل م راه ديگ اي رو امتحان كردم جواب داد خداروشكر

خدا رو شکر

تبریک میگم به شما    

گروه مشاوران 46 

گروه مشاوره طب سنتی و گیاهی 

آزمون تشخیص مزاج

معرفی راههای تشخیص مزاج

مواد طبیعی و گیاهی مناسب هر مزاج شامل بلغمی ، دموی ، صفراوی و سوداوی

معجون طبیعی مناسب هر مزاج ، تغذیه و کاهش بلغم و سودا در بدن

جهت عضویت در کانال ، لینک زیر را در مرورگر کپی کنید:

https://t.me/joinchat/CMSXs1jK6vN8gdAN2xd33Q

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

تغییر حالت روز و شب

ورود شما را به سایت پارسی طب گرامی میداریم. امیدواریم بتوانیم با ارائه محصولات خود در حد توان گامی هر چند کوچک در جهت رشد و سلامتی شما برداریم . در صورت نیاز  می توانید از طرق زیر با ما در ارتباط باشید.

آدرس دفتر مرکزی سایت پارسی طب:

  مشهد – بلوار خیام جنوبی – خیام ۱۰ – یاسمن ۱۵ – پلاک ۱۸

تلفن مشاوره رایگان طب سنتی

برای ارتباط تلفنی  با پارسی طب و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با تلفن های زیر تماس بگیرید.

دپارتمان مشتریان: ۰۵۱۳۷۶۴۹۷۳۲ | ۰۹۳۸۹۰۶۲۸۲۸

دپارتمان پزشکان: ۰۵۱۳۷۶۴۸۶۹۳ | ۰۹۱۵۶۵۱۰۰۲۲

دپارتمان نمایندگان فروش:  ۰۲۱۸۸۳۲۲۵۶۴ | ۰۹۱۲۹۱۷۵۳۴۰

به منظور ارتباط موثر با تمامی بخشها، ارتباط با کارشناسان علمی سایت و اخذ نمایندگی از طریق ایمیل های زیر با ما در ارتباط باشید:

دپارتمان مشتریان: clients@parsiteb.com

دپارتمان پزشکان: physicians@parsiteb.com

دپارتمان نمایندگان فروش: resellers@parsiteb.com

لازم بذکر است که خرید محصولات برای تمام شهرهای ایران به صورت پستی و آنلاین امکان پذیر است.

توجه: محصولات پارسی طب دارای دربند ، لیبل ، بسته بندی و هولوگرام با نام های تجاری شلیور، سایکودایجست، کاردی آی، پارسی طب، آتو و پدیا کرمپس میباشند و هرگونه سو استفاده پیگرد قانونی خواهد داشت.

برای مشاهده محصولات به صفحه محصولات پارسی طب مراجعه کنید.

“پارسی طب”، مجله سلامت جسم و روان، به صورت تخصصی در زمینه تشخیص صحیح بیماری ها و حفاظت از مردم در برابر انواع مختلف امراض رایج با استفاده از مشاوره پزشکی مکمل، گیاهان دارویی، درمان با طب سنتی و جایگزین فعالیت داشته و همچنین مرجع قابل اعتماد اخبار پزشکی و مقالات سلامت و درمانی می باشد.

 

♣ درمان شدگان طب اسلامی (کلیک کنید) ♣

تلفن مشاوره رایگان طب سنتی

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

با عرض سلام خدمت آیت‌الله تبریزیان ودیگر همراهان زحمت کش طب اسلامی از خداوند سلامتی و موفقیت پیروزی تان را میخواهیم ما در انگلیس در شهر لستر زندگی می کنیم ما من و همسرم خیلی از طب اسلامی رازی استیم و به طب اسلامی خیلی علاقه داریم کتاب هایش را خریدم می‌خوانم و طب اسلامی را در اینستاگرام و سایت طب اسلامی مرکزی دنبال می‌کنیم ام افسوز که حافظ خوب نداریم فراموش میکنیم یاد نمیکیریم ببخشید که زیاد حرف زدم وقت گرانبهای تان را نمیکیرم موفق باشید

سلام علیکم
نظر لطف شماست

سلام من درقسمت پشتم پایینتراز شانه ام یه کیست دارم متورم هست و بزرگ میخواستم ببینم از داروهای گیاهی طب اسلامی چی استفاده کنم برای درمان کیست ..باتشکر ازسایت مفیدتون

سلام دوست عزیز
در مورد این موضوع و جهت درمان میتونید با مشاور تخصصی طب اسلامی مرکزی به شماره ۰۹۱۱۳۵۴۲۸۲۱ یا ۰۱۱۳۲۲۱۰۷۷۳ تماس بگیرید، کامل راهنماییتون می کنند (۸ صبح تا ۱۱ شب پاسخگو هستند و مشاوره رایگان است)

سلام و عرض ادب ،عذر خواهی میکنم برای رویش مجدد مو کدام دارو مفید هست ؟

سلام دوست عزیز
در مورد این موضوع و جهت درمان میتونید با مشاور تخصصی طب اسلامی مرکزی به شماره ۰۹۱۱۳۵۴۲۸۲۱ یا ۰۱۱۳۲۲۱۰۷۷۳ تماس بگیرید، کامل راهنماییتون می کنند (۸ صبح تا ۱۱ شب پاسخگو هستند و مشاوره رایگان است)

با سلام
مادر من ۵ سال پیش به علت سرطان رحم کلان رحم خود را خارج کرد حالا با آزمایش MRI مشخص شده در کنار مثانه یک توده که تا زیر کلیه پیشروی کرده وجود دارد در آزمایش گفته شده سارکوما است (گویا نوعی سرطان است) لطفا راهنمایی بفرمایید
با تشکر

سلام دوست عزیز
در مورد این موضوع و جهت درمان میتونید با مشاور تخصصی طب اسلامی مرکزی به شماره ۰۹۱۱۳۵۴۲۸۲۱ یا ۰۱۱۳۲۲۱۰۷۷۳ تماس بگیرید، کامل راهنماییتون می کنند (هر روزه از ۸ صبح تا ۱۱ شب پاسخگو هستند و مشاوره رایگان است)

با عرض سلام خدمت آیت‌الله تبریزیان و همه همراهان زحمت کش طب اسلامی از خداوند سلامتی و موفقیت وپیروزی تان را خواهانم.سایت خوب و مفیدی دارید.

سلام داروی امام کاظم (ع) زمستانه اش باید در فصل پاییز وزمستان وبهار مصرف شود؟تابستانه اش رو باید از فصل بهار شروع کنیم و تا آخر تابستان مصرف کنیم؟.

سلام، وقت بخیر
زمان استفاده دارو امام کاظم (ع) نوع زمستانه: از اواخر فصل پاییز تا اوایل فصل بهار
زمان استفاده دارو امام کاظم (ع) نوع تابستانه: از اواخر فصل بهار تا اوایل فصل پاییز

اینجانب مرتضی قدرتی هستم طرفدار پروپا قرص طب اسلامی:داروی امام کاظم رو به خاطر کرونا مرتب استفاده میکنم خیلی راضی هستیم ممنون

سلام برای ناراحتی کلیه وورم پاهام دارو میخوام لطفا راهنماییم کنید

سلام، در مورد این موضوع و جهت درمان می تونید با مشاور تخصصی به شماره ۰۹۱۱۳۵۴۲۸۲۱ تماس بگیرین کامل راهنمایی تون می کنند ( هر روزه از ۸ صبح الی ۱۱ شب پاسخگو هستند و مشاوره رایگان هست)

سلام ببخشید من برای کنکور کدوم داروی آقای تبریزیان رو مصرف کنم

سلام دوست عزیز
در مورد این موضوع می تونید با مشاور تخصصی آیت الله تبریزیان به شماره ۰۱۱۳۲۲۱۰۷۷۳ یا ۰۹۱۱۳۵۴۲۸۲۱ تماس بگیرین کامل راهنمایی تون می کنند ( هر روزه از ۸ صبح الی ۱۱ شب پاسخگو هستند و مشاوره رایگان هست)

با عرض سلام و وقت بخیر
۱- برای درمان فیبروم همراه با سماق رومی ، تخم گشنیز باید مصرف کنیم یا خود گشنیز رو
۲- امکان خرید داروی لوز از سایت هست؟

سلام دوست عزیز
پاسخ:
۱٫ تخم گشنیز استفاده نمایید.
۲٫ بله، در قسمت پایین سایت روی راهنمای خرید از سایت کلیک نمایید تا بتوانید سفارش تان را ثبت کنید.

باعرض سلام وخسته نباشی خدمت شما
من ۹ سال هست که ازدواج کرده ام ومتاسفانه مشکل ناباروری دارم به من گفته شده که یائسگی زودرس دارم وچندماه یکبار بامصرف دارو و امپول پریود میشم خواستم که من راهنمایی کنید باتشکر

سلام دوست عزیز
پیشنهاد می کنیم ابتدا در مورد هر موضوع و جهت درمان کامل با مشاور تخصصی آیت الله تبریزیان به شماره ۰۱۱۳۲۲۱۰۷۷۳ یا ۰۹۱۱۳۵۴۲۸۲۱ تماس بگیرین کامل راهنمایی تون می کنند ( هر روزه از ۸ صبح الی ۱۱ شب پاسخگو هستند و مشاوره رایگان هست)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

https://www.instagram.com/tebeslami1/

 

 

. امام کاظم (ع) ایستاده شانه نکن زیرا موجب ضعیف شدن قلب است؛ بلکه نشسته شانه کن که قلب را قوی و پوست را محکم میکند ایستاده شانه کردن ممنوع منبع مکارم الاخلاق، ص ۷۹ برای مشاوره درمانی تخصصی و اطلاعات بیشتر با 09113542821 تماس حاصل فرمایید آدرس سایت : tebeeslamimarkazi.com #درمان_بیماریها #طب_اسلامی #سودا #سوداوی #صفرا #صفراوی #بلغم #بلغمی #دم #سرد_مزاج #گرم_مزاج #سویق #سویق_گندم #سویق_سنجد #کاسنی #درمان_چاقی #درمان_لاغری #طب_اسلامی #شانه #شانه_کردن #فواید_شانه_کردن #آداب_شانه_کردن

تلفن مشاوره رایگان طب سنتی

A post shared by طب اسلامی (@tebeslami1) on Aug 20, 2019 at 8:10am PDT

درمان شدگان طب اسلامی

راهنمای خرید محصولات طب اسلامی

مشاوره تخصصی طب اسلامی مرکزی (09113542821) و (01132210773)-پاسخگویی 8 صبح الی 11 شب

پرسش و پاسخ های درمانی

پشتیبانی سایت: 09119046199

https://www.instagram.com/tebeslami1/

. 👤امام کاظم (ع) ایستاده شانه نکن زیرا موجب ضعیف شدن قلب است؛ بلکه نشسته شانه کن که قلب را قوی و پوست را محکم میکند ❌ایستاده شانه کردن ممنوع 📎منبع مکارم الاخلاق، ص ۷۹ برای مشاوره درمانی تخصصی و اطلاعات بیشتر با 09113542821 تماس حاصل فرمایید🙏 آدرس سایت : tebeeslamimarkazi.com #درمان_بیماریها #طب_اسلامی #سودا #سوداوی #صفرا #صفراوی #بلغم #بلغمی #دم #سرد_مزاج #گرم_مزاج #سویق #سویق_گندم #سویق_سنجد #کاسنی #درمان_چاقی #درمان_لاغری #طب_اسلامی #شانه #شانه_کردن #فواید_شانه_کردن #آداب_شانه_کردن

A post shared by طب اسلامی (@tebeslami1) on Aug 20, 2019 at 8:10am PDT


کلمه کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود

این شعار ماست مشاوره رایگان ، خرید با اطمینان همانطور که از اسمش معلومه این برنامه در مورد طب سنتی و فوایدآن هست. مانند درمان بیماریها با گیاهان دارویی،زالو درمانی،داروهای ترکیبی دست ساز جهت درمان بیماریها و حتی سفارش داروها و ……اما ابتکاری که در این برنامه به کار برده شده اینه که شما بدون هیچ واسطه ای و رایگان با مشاور طب سنتی ما مرتبط می شوید و از راهنمایی های مشاور طب سنتی ما در درمان مشکلات خود بهره مند می شوید . البته اگر زمانی خواستید از محصولاتی که شرح کاربرددرمانی آنها در برنامه آمده هم استفاده کنید نگران نباشید شما می توانید با یک تماس یا ارتباط با ایمیل با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از هر جای ایران که باشید محصول برای شما ارسال می شود ما در خدمتیم. به هر حال امتحانش ضرر نداره . آرزوی ما سلامتی همیشگی شماست .

تلفن مشاوره رایگان طب سنتی
تلفن مشاوره رایگان طب سنتی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *