ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

 
helpkade
ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور
ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هستند می بایست لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 را پس از انتشار دفترچه ثبت نام مطالعه و رشته های مورد علاقه خود را از میان آنها انتخاب نمایند سپس با در دست داشتن مدارک لازم ، مراحل ثبت نام را در زمان مقرر تکمیل نمایند .ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه های سراسری است که هر ساله داوطلبان بسیاری متقاضی تحصیل در این دانشگاه هستند . پایین بودن شهریه دانشگاهی ، اختیاری بودن حضور در کلاس های نظری ، اعطای وام دانشجویی 2 درصدی برای کل شهریه تحصیلی ، سهولت در تغییر رشته و مهمانی در شهر مورد نظر دانشجو ، تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو و برگزاری کلاس ها به صورت نیمه حضوری و الکترونیکی ، تنوع در رشته محل های بدون کنکور ارائه شده گروه های آزمایشی مختلف تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان از مزیت های تحصیل در دانشگاه پیام نور است که متقاضیان را به شرکت در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 99 ترغیب می کند .

علاقه مندان به تحصیل بدون کنکور دانشگاه پیام نور مطابق مراحل ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی پیام نور ۹۹ می بایست دفترچه ثبت نام را از سایت سازمان سنجش دریافت کرده و لیست رشته های بدون کنکور پیام نور ارائه شده در سال 99 را بررسی نمایند و در صورت یافتن رشته محل های مد نظر خود نسبت به پر کردن فرم ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند . در ادامه این مقاله لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹ را ارائه داده ایم .

همانطور که پیش از این اشاره شد ، دانشگاه پیام نور در رشته های گروه ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد . داوطلبان باید دقت داشته باشند که تمامی رشته های این مجموعه ها بدون آزمون نبوده و هنوز هم پذیرش برخی از رشته ها از طریق کنکور سراسری انجام می شود . پرطرفدار ترین رشته های هر گروه عبارتند از :

 

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 مدتی پیش از آغاز ثبت نام در تاریخ 8 بهمن 98 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org فعال شد . در ادامه می توانید لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹ را مشاهده نمایید .

 

*** برای دانلود لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنید ***

 

بیشتر بخوانید: راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

داوطلبان پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور باید در نظر داشته باشند که می توانند رشته مورد نظر خود را از تمامی گروه ها انتخاب کنند و بر اساس معیار های تعیین شده ، ضریب تاثیر سوابق تحصیلی ( معدل دیپلم ) بر اساس رشته انتخابی و رشته فارغ التحصیلی متفاوت خواهد بود .

هم چنین لازم به ذکر است که رشته های پزشکی و پیراپزشکی به صورت بدون آزمون در دانشگاه های پیام نور و سایر دانشگاه های کشور ارائه نمی شود و پذیرش این رشته ها تنها از طریق کنکور سراسری انجام می شود .

 

هم چنین توصیه می شود داوطلبان علاوه بر دانشگاه پیام نور ، لیست رشته های سایر دانشگاه های بدون آزمون را نیز بررسی و شانس خود را برای آنها نیز امتحان کنند .

در ادامه بخوانید: معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

در نظر داشته باشید مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخگوی تمامی سوالات داوطلبان بدون کنکور پیام نور ۹۹ باشند . برای اطلاع از به روزترین اخبار دانشگاه های بدون آزمون عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید .

 

خیر . برخی از رشته محل های این دانشگاه بدون کنکور ارائه نمی شوند . لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در این مقاله ارائه شده است .

خیر . هر واحد دانشگاه پیام نور تعدادی از رشته ها را ارائه می دهند که می توانید لیست رشته محل های دانشگاه پیام نور 99 را در این مقاله مشاهده کنید .

بله همانطور که در مقاله توضیح داده شده داوطلبان می توانند از هر گروهی انتخاب رشته کنند .

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

برای مشاوره لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

سلام من دانشجوی داروسازی روزانه هستم می خوام در کنار رشته خودم رشته حقوق روهم تو پیام نور به صورت غیر حضوری بخونم آیا می تونم؟باید چیکار کنم؟؟

سلام . می تونین به صورت هم زمان در دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه دوم تون در رشته حقوق تحصیل کنین .

سلام . خسته نباشید من پشت کنکوری تجربی نظام جدید هستم و معدل کتبیم۱۶هستش.ایا من می تونم تو رشته گرافیک دانشگاه ازاد تحصیل کنم؟احتماش چقدره؟واینکه باید کارشناسی پیوسته بخونم؟

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته مورد نظرتون در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته شرکت کنین ، شانس قبولی در بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد وجود داره .

سلام، وقت بخیر.۱-آیا برای شرکت در رشته حقوق دانشگاه پیام نور باید حتما دیپلم انسانی داشت؟و با دیپلم تجربی نمیشه وارد شد؟۲-آیا با تحصیل در رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی میشه در ادامه مدرک وکالت گرفت؟و اینکه مدرک وکالتی که از این طریق به دست میاد اعتبار مدرک وکالت دانشگاه دولتی یا پیام نور رو داره؟خیلی ممنون از مشاور محترم هیوا

سلام . می تونین با مدرک دیپلم تجربی در پذیرش بدون کنکور رشته حقوق در دانشگاه پیام نور شرکت کنین ،  بعد از اخذ مدرک کارشناسی در رشته حقوق می تونین در آزمون وکالت شرکت کنین .

سلام وقت بخیر ببخشید دانشگاه های پیام نور برای رشته تجربی چه رشته هایی بدون ازمون دارند؟ممنون

سلام . در دانشگاه پیام نور در اکثر رشته های گروه تجربی ( به جزء رشته های گروه پزشکی ) پذیرش بدون کنکور ( بر اساس سوابق تحصیلی ) صورت می گیره .

سلام . وقتتون بخیر..می خواستم ببینم بین رشته های علوم تربیتی،روانشناسی و مشاوره کدوم بهتره از نظر آینده کاری..چون من برای بار دوم می خوام درس بخونم علاوه بر مدرک فوق لیسانسم.. دیگه نمی خوام اشتباه کنم یعنی دیگه فرصت اشتباه مجدد رو ندارم..در ضمن اگه ما بخوایم از مشاوره هیوا بهره مند بشیم اما تلفن ثابت نداریم باید چکار کنیم؟ممنون میشم راهنماییم کنیدثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

سلام . برای انتخاب رشته بهتره با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین ، عبارت سفارش پکیج مشاوره هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام ببخشید می خواستم بدونم رشته طراحی دوخت بدون کنکور هست؟ و اگه هست نزدیکترین دانشگاه به شهریار و رباط کریم کجا هست؟

سلام . در رشته طراحی دوخت بدون کنکور پذیرش صورت می گیره ، باید دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد رو چک کنین .

سلام من برای کنکور ثبت نام کردم نظام قدیم هستم هم زمان می تونم ثبت نام کنم برای بدون کنکور پیام نور؟ و اگر در هردو قبول بشم میتونم یکی رو انتخاب کنم؟

سلام . می تونین هم در کنکور سراسری و هم در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شرکت کنین ، در صورت قبولی در هر دو می تونین در یکی از قبولی هاتون ادامه تحصیل بدین .

سلام وقت بخیر رشته روانشناسی بدون کنکور برای ورودی های جدید پدیرش داره یا برای روانشناسی باید کنکور داد؟

سلام . می تونین بدون شرکت در کنکور سراسری در رشته روانشناسی در دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه های شهریه پرداز تحصیل کنین .

سلام وقت بخیر.من کاردانیو از شاخه فنی حرفه ای تو دانشگاه آزاد گرفتم ایا می تونم تغییررشته بدم و کارشناسی ناپیوسته رو تو پیام نور بخونم ؟ممنون

سلام . دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرش نداره .

برا رشته ی اموزش ابتدایی فقط با مدرک دیپلم و بدون نیاز ب کنکور میشه در دانشگاه پیام نور یا ازاد شرکت کرد؟

سلام . در صورتی که مدرک دیپلم نظام جدید دارین ، می تونین بدون شرکت در کنکور سراسری در رشته مورد نظرتون در دانشگاه پیام نور و دانشگاه ازاد تحصیل کنین .


منتخب های هیوامگ

آنچه باید در مورد دانشگاه آکسفورد بدانید

آشنایی بیشتر با دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه الزهرا

مقالات منتخب سردبیر

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام دانشگاه پیام نور

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©


برای دانلود لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور مهر 99 کلیک کنیدDownloads-icon

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

دانشگاه پیام نور نیز مانند سایر دانشگاه ها با تابعیت از برخی شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ، بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد . پذیرش بدون آزمون این دانشگاه صرفا برای مقطع کارشناسی پیوسته می باشد .ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

برای مشاوره شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

برای مشاوره شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

هر ساله در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه پیام نور شرایط و ضوابط ثبت نام این دانشگاه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و سپس داوطلبان واجد شرایط می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند . از کنکور ۹۹ قرار است دفترچه ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی از رشته های با آزمون تفکیک شود بنابراین داوطلبان ورودی مهر می توانند قبل از شروع زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ دفترچه را دریافت کرده و شرایط و لیست رشته های ارائه شده را مطالعه کنند .

شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 برای مقطع کارشناسی در دو بخش شرایط عمومی و اختصاصی ارائه شده است . داوطلبان قبل از مراجعه به سایت ثبت نام بدون کنکور پیام نور لازم است دفترچه را به دقت مطالعه کرده و داوطلبان واجد شرایط در زمان ثبت نام اقدام به نام نویسی کنند . شرایط ثبت نام متقاضیان ورودی بهمن همانند ورودی مهر ۹۹ است . در این مقاله به بررسی شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 اعم از شرایط عمومی و اختصاصی می پردازیم .

مهم ترین شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹ به شرح زیر است :

 داشتن توانایی جسمی متناسب برای تحصیل در رشته های انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر

 عدم اشتهار به فساد اخلاقی

 عدم عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران و عدم وابستگی ، عضویت ، هواداری و پرداخت کمک مالی به گروهک های محارب

 پذیرفتن قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران

 پذیرفتن کلیه مقررات دانشگاه 

 ممنوعیت نقل و انتقال در صورت پذیرفته شدن بر اساس سوابق تحصیلی

 پرداخت شهریه بر اساس مصوب سالانه

 

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

مهم ترین شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 به شرح زیر است :

 هر داوطلب برای تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور ۹۹ باید دارای یکی از مدارک دیپلم چهار ساله نظام قدیم ، مدرک پیش دانشگاهی ، یا دیپلم نظام جدید ( سال دوازدهم ) و یا مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) باشند .

 فارغ التحصیلان دیپلم فنی حرفه ای و کار دانش نظام قدیم مجاز به ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 نیستند مگر در صورت داشتن مدرک کاردانی ( پیوسته و ناپیوسته ) و یا پیش دانشگاهی  .

 پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 همانند سال های قبل بر اساس معدل کتبی دیپلم داوطلبان صورت می گیرد . داوطلبانی که برای اخذ دیپلم آن ها امتحان نهایی برگزار نشده مانند رشته های فنی حرفه ای و یا دارندگان مدرک دیپلم نظام قدیم پذیرش بر اساس معدل کل دیپلم خواهد بود .

 متقاضیان ورودی مهر نهایتا تا 30 شهریور و متقاضیان ورودی بهمن تا 30 بهمن ماه فرصت فارغ التحصیلی و اخذ مدرک دارند.

 دانشجویان دوره روزانه لازم است تا 31 مرداد ۹۹ انصراف قطعی خود را تسلیم دانشگاه کنند تا مجاز به ثبت نام بدون کنکور سراسری باشند .

 از آنجا که پذیرش داوطلبان صـرفاً براسـاس سـوابق تحصیلی صورت می پذیرد چنانچه نوع دیپلم داوطلب با گروه آزمایشی که متقاضی آن می شود متفاوت باشد ، درصد اعمـال معدل متفاوت خواهد بود . 

در ادامه بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

متقاضیان برای پاسخ پرسش های خود در زمینه شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹ می توانند با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس حاصل نمایند . مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار بدون کنکور دانشگاه پیام نور می توانید عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید . 

 

شرایط پذیرش در دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور مشخص می شود که به تفکیک شرایط عمومی و اختصاصی در این مقاله نیز توضیح داده شده است .

خیر . همانطور که در متن مقاله نیز اشاره شده است ، این دانشگاه صرفا برای مقطع کارشناسی پیوسته دانشجو می پذیرد .

پذریش این دانشگاه ها بر اساس معدل دیپلم است که جزئیات اعمال معدل در متن مقاله نیز توضیح داده شده است .

برای مشاوره شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

برای مشاوره شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

سلام من لیسانس کشاورزی از دانشگاه فردوسی دارم و مایلم در رشته حسابداری تحصیل کنم آیا می توانم وارد این رشته در دانشگاه پیام نوربشم . معدل دیپلم اگه ملاک باشه معدلم بالا بود

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته مورد نظرتون در دانشگاه پیام نور شرکت کنین ، پذیرش شما به معدل شما و رقبای شما بستگی داره .

سلام آیا با معدل 14/90میشه در دانشگاه پیام نور بدون کنکور ثبت نام کرد؟

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته / محل مورد نظرتون در دانشگاه پیام نور شرکت کنین ، پذیرش شما به معدل سایر متقاضیان رشته /  محل مورد نظر شما بستگی داره .ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

سلام .من رشته تجربی هستم ایا می تونم بدون انتخاب رشته دانشگاه پیام نور ثبت نام کنم یا حتما باید انتخاب رشته کنم معدلمم پایینه

سلام . برای تحصیل در دانشگاه پیام نور باید فرم ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی رو تکمیل کنین .

آیا با معدل 13/69میشه رشته علوم تربیتی را انتخاب کرد ؟

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته مورد نظرتون شرکت کنین .

سلام من در رشته کامپیوتر کاردانش نظام جدید تحصیل می کنم و سال دوازدهم هستم ؟ آیا می تونم رشته کامپیوتر در دانشگاه پیام نور بدون کنکور قبول بشم ؟

سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور در رشته کامپیوتر در مقطع کارشناسی پیوسته شرکت کنین .

سلام من با دیپلم 16.67رشته تجربی آیا می تونم حقوق پیام نور بخونم ؟ شانس قبولی دارم ؟

سلام . شانس قبولی در رشته حقوق در بعضی از واحدهای دانشگاه پیام نور وجود داره  .

با سلام وخسته نباشید. من دیپلم کاردانش دارم خواستم بپرسم کاردانی از علمی کاربردی بگیرم می تونم تو رشته علوم تربیتی در پیام نور پذیرش بشم

سلام . بله می تونین با مدرک دیپلم و کاردانی در هر رشته ای که مد نظرتونه در مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه پیام نور تحصیل کنین .

سلام من دیپلم تجربی دارم می تونم طراحی صنعتی را به صورت بدون کنکور ودر دانشگاه آزاد کرج شرکت کنم سپاس

سلام . شما می تونین در پذیرش بدون کنکور رشته / محل مورد نظرتون شرکت کنین .

سلام می خواستم راجب شهریه ثابت دانشگاه پیام نور البرز و آزاد بپرسم که چقدره ترمی و تا کی مهلت ثبت نام داره برای رشته شیمی کاربردی ممنون

سلام . در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد مشخص نشده به محض مشخص شدن زمان دقیق از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا ( noexam @ ) اطلاع رسانی خواهیم کرد ، عبارت شهریه دانشگاه پیام نور هیوا و عبارت شهریه دانشگاه آزاد هیوا رو در گوگل سرچ کنین  .

سلام من کنکور 98 شرکت کردم و قبول نشدم می خواستم بدونم دانشگاه پیام نور برای شیمی کاربردی ثبت نام بدونه کنکور داره و اینکه چه شرایطی می خواد. ممنون

سلام .  می تونین بدون شرکت در کنکور در رشته مورد نظرتون در دانشگاه پیام نور و سایردانشگاه ها تحصیل کنین ، به شرایط خاصی برای ثبت نام نیاز ندارین .


منتخب های هیوامگ

آنچه باید در مورد دانشگاه آکسفورد بدانید

آشنایی بیشتر با دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه الزهرا

مقالات منتخب سردبیر

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

ثبت نام دانشگاه پیام نور

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

ایران مشاوره ۳۸۲ نظرها

جهت آشنایی و معرفی دانشگاه پیام نور برای داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه را دارند به اطلاع می رسانیم که تحصیل در این دانشگاه به دو روش امکان پذیر خواهد بود. داوطلبان هم از طریق شرکت در کنکور سراسری به صورت با آزمون و هم از طریق ثبت نام بدون آزمون امکان تحصیل در دانشگاه پیام نور را خواهند داشت.ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته های بدون کنکور را دارند لازم است به قدر کافی از رشته های بدون آزمون ارائه شده در دانشگاه پیام نور اطلاع داشته باشند. بنابراین لازم است دفترچه مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه را تهیه کرده و مورد مطالعه قرار دهند.

داوطلبان جهت ثبت نام بدون کنکور در واحدهای دانشگاهی پیام نور می توانند بدون محدودیت مطابقت مدرک تحصیلی با رشته انتخابی ، ثبت نام خود را انجام دهند.

از آن جا که دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه های سراسری به شمار می آید ، بنابراین دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور همان دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ای است که برای رشته های ارائه شده در دانشگاه های سراسری منتشر می شود. به عبارتی تمام رشته های بدون آزمون ارائه شده در دانشگاه های دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعی و پیام نور در یک دفترچه قرار دارند. بنابراین لیست انتخاب رشته بدون کنکور سراسری می تواند مجموعه ای از کد رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های مذکور باشد.

رشته های زیادی به صورت بدون آزمون در دانشگاه پیام نور ارائه می شوند و از همین رو امکان نام بردن تمام آن ها وجود ندارد. اما برخی از رشته های پر طرفدار که در آخرین دوره ارائه شدند ، به شرح زیر می باشد.

همان گونه که مشاهده می کنید تمام رشته های فوق ، متعلق به مقطع کارشناسی می باشند. بنابراین می توان گفت ثبت نام بدون کنکور پیام نور تنها برای ورود به مقطع کارشناسی امکان پذیر است. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور می توانند رشته های مورد نظر را از دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری استخراج کرده و در لیست انتخابی خود جای دهند.

تعداد انتخاب هایی که هر داوطلب هنگام ثبت نام بدون کنکور سراسری می تواند داشته باشد ، 100 کد رشته محل است. این تعداد می تواند شامل کد رشته محل های ارائه شده در سایر دانشگاه های سراسری نیز باشد. بنابراین نمی توان حدی برای تعداد انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور تعیین کرد. داوطلب می تواند هر صد رشته را از دانشگاه های پیام نور انتخاب کند و یا می تواند هیچ انتخابی را به این دانشگاه اختصاص ندهد.

دانشگاه پیام نور معمولا در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن به پذیرش بدون کنکور دانشجویان می پردازد. رشته های بدون کنکور پیام نور بهمن ماه در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته مربوط به همین ترم تحصیلی بیان می شوند. داوطلبانی که به هر دلیلی قصد شروع تحصیل از نیمسال دوم تحصیلی را دارند ، می توانند دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور بهمن ماه را دانلود کرده و از رشته های ارائه شده در این ترم تحصیلی مطلع شوند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هارشته های بدون کنکور پیام نور

تیر ۱۱, ۱۳۹۹

تیر ۱۱, ۱۳۹۹

تیر ۱۱, ۱۳۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم دانشگاه پیام نور رشته طراحی داخلی یا همون طراحی دکوراسیون داخلی رو هم داره ؟

با سلام، مطابق با دفترچه ی باسوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹، رشته ی طراحی داخلی یا طراحی دکوراسیون داخلی در دانشگاه پیام نور ارائه نشده است.

سلام من دیپلم انسانی دارم و می‌خوام امسال کنکور بدم آیا میتونم رشته حقوق بدون کنکور در دانشگاه پیام نور یا آزاد برم پذیرش داره یا نه ممنون لطفا راهنماییم کنید

با سلام، شما می توانید برای ثبت نام در رشته های بدون آزمون سال ۱۳۹۹، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، اقدام کنید.

سلام من دیپلم تجربی دارم با کنکور سراسری میتونم رشته علوم تربیتی پیام نور شرکت کنم یا نه ،بدون ازمون چطور ؟؟

با سلام و درود. رشته علوم تربیتی در کنکور سراسری در لیست رشته های علوم انسانی ارائه می شود. لازم به ذکر است که شما می توانید رشته علوم تربیتی را در دوره های بدون آزمون (دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور) انتخاب نمایید.

سلام آیا با دیپلم تجربی میتوان مکانیک خودرو در دانشگاه پیا نور خواند یا خیر و البته من کنکور ریاضی ثبت نام کردم

با سلام و درود. با توجه به شرایط ثبت نامی رشته های صرفا براساس سوابق تحصیلی، محدودیتی جهت ثبت نام در لیست رشته های بدون کنکور با مدرک دیپلم غیرمرتبط وجود ندارد.

سلام من دیپلم هوانوردی دارم و فوق دیپلم اویونیک هواپیما گرفتم. میخواستم بدونم که امکانش هست کارشناسی زبان انگلیسی شرکت کنم؟

با سلام، بله در صورتی که شما مشکلی از لحاظ نظام وظیفه نداشته باشید، با مدرک دیپلم و کاردانی مجاز به ثبت نام در مقطع کارشناسی (پیوسته و یا ناپیوسته) می باشید. پیشنهاد می شود جهت اطلاع از آخرین اخبار جهت ثبت نام عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شوید.

سلام توی دفترچه گروه تحصیلی رشته هایی مثل روانشناسی رو انسانی زده ایا من که دیپلم تجربی دارم میتونم ثبت نام کنم؟

با سلام و درود. رشته روانشناسی در زیر گروه رشته علوم انسانی قرار دارد، شما در صورت داشتن شرایط ثبت نامی، می توانید با دیپلم نا مرتبط در این رشته ثبت نام کنید.

سلام ببخشیدمن میخام فوق دیپلم مهندسی کشاورزی بگیرم وبعدواس لیسانس یه رشته دیگ بخونم یعنی دوسال مهندسی کشاورزی دوسال دیگ هم یک رشته دیگه واس اینکه دوباره چهارسال نخونم همچین چیزی امکان داره؟دانشگاه ازادوپیام نور مقطع کاردانی به کارشناسی ثبت نام میکنن؟

با سلام، در صورتی که رشته ی مهندسی کشاورزی در مقطع فوق دیپلم ارائه شود، شما می توانید مدرک فوق دیپلم خود را اخذ کرده و در مقطع کارشناسی ناپیوسته تغییر رشته دهید. دانشگاه پیام نور رشته های کارشناسی پیوسته (۴ساله) ارائه می دهد و دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته (۲ساله) را نیز ارائه می دهد.ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

سلام من دیپلم تجربی هستم میخاستم بدونم میشه با کنکور یا بدون کنکور رشته مترجمی زبان بخونم؟

با سلام و درود. رشته مترجمی زبان در مقطع کارشناسی پیوسته، صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه علمی و کاربردی ارائه می شود. برای تحصیل در این دانشگاه ها می توانید در موعد مقرر برای ثبت نام اقدام نمایید.

سلام من درحال حاضر دیپلم گرافیک دارم میخواستم بدونم دانشگاه پیام نور رشته صنایع دستی رو بدون کنکور داره؟ من میتونم شرکت کنم؟ وبرای ثبت نام باید کی اقدام کنم؟

با سلام، بله مطابق با دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه سال ۱۳۹۹، رشته صنایع دستی، مقطع کارشناسی پیوسته، در واحدهای دانشگاه پیام نور به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) ارائه شده است. در صورتی که شما دارای مدرک دیپلم نظام جدید فنی و حرفه ای و کار و دانش باشید، مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته در دوره های بدون کنکور می باشید. لازم به ذکر است با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، ثبت نام به تعویق افتاده، و شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام انتخاب رشته از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوید.

سلام ببخشید من فوق دیپلم نقشه کشی دارم میخواستم ببینم میتونم کاردانی به کارشناسی رشته تربیت بدنی یا علوم ورزشی پیام نور شرکت کنم؟ زمان ثبت نامش کی هست؟

با سلام، مطابق با شرایط پذیرش دانشگاه پیام نور، در حال حاضر امکان نام نویسی در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه مذکور وجود ندارد، لذا درصورت تمایل و داشتن شرایط پذیرش می توانید در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته علوم ورزشی در واحد دانشگاهی موردنظر به تحصیل بپردازید.

سلام.من لیسانس مدیریت صنعتی دارم از دانشگاه آزاد سال ۸۵.میتوانم در رشته نرم افزار برای مقطع لیسانس ثبت نام کنم؟ آیا دروس عمومی تطبیق میخورند یا مجدد باید پاس کنم؟ شهریه هر ترم چقدر هست؟

با سلام، بله در صورتی که شما مشکلی از لحاظ نظام وظیفه نداشته باشید، مجاز به تحصیل مجدد در مقطع کارشناسی می باشید، و معدل سازی دروس عمومی به موافقت واحد دانشگاهی مقصد بستگی دارد. لازم به ذکر است شهریه هرترم تحصیلی رشته مورد نظر در واحد های دانشگاه پیام نور، حدود ۹۰۰.۰۰۰ الی ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته می شود.

سلا وقتتون بخیر من دیپلم تجربی دارم میخواستم بدونم میتونم بدون کنکور تو دانشگاه پیامنور حقوق بخونم ؟

با سلام، شما می توانید در مرحله پذیرش از طریق سوابق تحصیلی در رشته مذکور در دانشگاه پیام نور نام نویسی نمایید و درصورت قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام وقتتون بخیر بنده دیپلم تجربی دارم میخواستم ببینم میتونم بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور شرکت کنم رشته مدیریت صنعتی یا ساخت و تولید؟

با سلام، بله طبق دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه سال ۱۳۹۹، شما با مدرک دیپلم خود، مجاز به ثبت نام در رشته های ذکر شده به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) می باشید. لازم به ذکر است در حالی که شما دارای مدرک دیپلم نظام قدیم (سالی واحدی و یا ترمی واحدی) باشید، می بایست جهت ثبت نام مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی نیز ارائه دهید.

با عرض سلام من ۴۴ سالمه دیپلم تجربی سال ۷۴ هستم میخواستم بدونم که چطور میتونم بدون کنکور زیست شناسی پیام نور در مقطع کارشناسی قبول بشم و حدود شهریه اش چقدر میشه ؟؟؟؟

با سلام. پذیرش دانشگاه های بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی می باشد و شما با توجه به معدل کل و معدل کتبی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود، ارزیابی می شوید. شهریه ثابت و متغیر رشته زیست شناسی در دانشگاه های پیام نور مقطع کارشناسی ۸۰۰.۰۰۰ تومان الی ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان برای هر ترم تحصیلی می باشد.

سلام وقت بخیر . من لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد دارم و دیپلمم رو از هنرستان گرفتم . میتونم بدون کنکور ارشد روانشناسی رو در دانشگاه پیام نور بخونم؟

باسلام. می توانید در آزمون ورودی دانشگاه پیام نور {فراگیر ارشد پیام نور}، در رشته ی مدنظر خود شرکت نمایید. آزمون ورودی با منبع مطالعاتی مشخص و تعداد ۸ الی ۱۰ واحد درسی می باشد.

وقتتون بخیر با کاردانی ناپیوسته دانشگاه دولتی شدنیه کارشناسی دانشگاه پیام نور ثبت نام کرد ؟

با سلام ، داوطلبان دارای مدرک دیپلم فنی و حرفه ای و یا کار و دانش و یا افرادی که دارای مدرک دیپلم نظری نظام قدیم و فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند می توانند با مدرک کاردانی خود در واحد دانشگاهی مدنظر نام نویسی نمایند.لازم به ذکر است متقاضیان آقا درصورت داشتن منع از سوی نظام وظیفه امکان تکرار مقطع تحصیلی را ندارند ، لذا مجاز به نام نویسی در مقطع کارشناسی پیوسته نمی باشند.

سلام من دیپلم انسانی نظام قدیم دارم میخوام روانشناسی بخونم تهران میتونم؟؟

با سلام. شما با داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم میتوانید از طریق کنکور سراسری و یا انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی برای ادامه تحصیل اقدام کنید. رشته مذکور در برخی از واحدهای دانشگاه پیام نور ارائه می شود. با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش زمان انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری بر اساس سوابق تحصیلی در تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱۸ اعلام خواهد شد.

سلام من دیپلم کامپیوتر نظام قدیم فنی حرفه ای دارم آیا میتونم با این دیپلم در دانشگاه پیام نور رشته روان شناسی بخونم؟

با سلام ، با توجه به مدرک تحصیلی فوق الذکر ، شما جهت نام نویسی در دانشگاه پیام نور نیاز به مدرک کاردانی و یا پیش دانشگاهی دارید.

سلام و خسته نباشید بنده دیپلمم انسانی هست آیا میتونم کامپیوتر بخونم در دانشگاه پیام نور ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام. مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری در تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱۸ اعلام خواهد شد و شما می توانید در رشته و دانشگاه مورد نظر از طریق سایت سازمان سنجش انتخاب رشته انجام داده و اقدام به ادامه تحصیل کنید.

با سلام. من کاردانی مکانیک خودرو دارم. می خواستم ببینم اگر در کارشناسی پیام نور شرکت کنم واحد هایی که در کاردانی گذراندم تطبیق داده میشه یا باید از اول همه رو بخونم؟

با سلام. شما می توانید با ارائه مدرک کاردانی و ریز نمرات کسب شده درخواست تطبیق واحد دهید و دروسی که موفق به کسب نمره بالای ۱۲ شده باشید و معمولا نمرات دروس و محتوای آنها می بایست مورد تایید ۳ نفر از اعضای واحد آموزشی قرار بگیرد.

سلام من رشته ام دیپلمم کار و دانش و معدلم ۱۶ و پیش انسانی دارم میگیرم تا شهریور ماه من اگه رشته کارشناسی زیست رو از گروه علوم تجربی اتتخاب کنم مجاز میشم ؟ چون رشته دیپلمم متغایر هست با رشته ی انتخابیم چند درصد احتمال قبولیم وجود داره ؟

با سلام ، بله مطابق با دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه سال ۱۳۹۹ ، شما در صورت دارا بودن مدرک دیپلم کار و دانش و پیش دانشگاهی علوم انسانی می توانید در تمامی رشته های تحصیلی از جمله زیست شناسی ادامه تحصیل داشته باشید .

سلام من دیپلم فنی هستم و پیس انسانی ایا تا تابستان ۹۹ من می تونم رشته روانشناسی بدون ازمون پیام نور قبول بشم ؟

با سلام ، چنانچه رشته مورد نظر شما بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور ارائه شده باشد ، می توانید به ادامه تحصیل در رشته و واحد دانشگاهی مذکور(ورودی مهر ماه) بپردازید.

سلام من الان دانشجوری کارشناسی پیوسته رشته مهندسی کامپویتر دانشگاه دولتی هستم میخوام مدرک کاردانی معادل بگیرم برم نیروی انتظامی میخواستم ببینم این کارو بکنم میشه در حین اینکه در در نیروی انتظامی شاغلم در رشته مهندسی کامپیوتر از کاردانی به کارشناسی ثبت نام کنم؟لطفا سریع جواب بدید چون باید تصمیم بگیرم خیلی ممنون

با سلام ، شما در حین اشتغال به کار در نیروی انتظامی درصورتی که موافقت ارگان مربوطه را کسب نمایید می توانید به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام روزتون بخیر من شاغل هستم و کاردانی رشته کامپیوتر از دانشگاه آزاد را دارم آیا امکان ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور و کارشناسی مدیریت دولتی رو دارم یانه؟؟

با سلام ، بله در صورتی که شما دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا کاردانی باشید ، با ثبت نام در واحد های دانشگاه پیام نور و در رشته مورد نظر به صورت بدون آزمون ( پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) می توانید در مقطع کارشناسی پیوسته ادامه تحصیل داشته باشید . پیشنهاد می شود با مراجعه به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور اطلاعات مربوطه را به دست آورید .

سلام من سال ۸۱ کاردانی ساختمان گرفتم.. الان میتونم بدون کنکور حسابداری شرکت کنم

با سلام ، با توجه به ضوابط پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور و درصورتی که منعی از سوی نظام وظیفه نداشته باشید ، چنانچه رشته حسابداری در واحد دانشگاهی مدنظر در مرحله پذیرش از طریق سوابق تحصیلی ارائه شود می توانید در این مرحله شرکت کرده و درصورت قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام و خداقوت سوالی داشتم.من مدرک کارشناسی دولتی را دارم و ده سال پیش فارغ التحشیل شده ام.ایا برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد میتوانم در یکی از رشته های پیام نور ادامه تحصیل بدم یا خیر.آیا باید از لحاظ رشته همخوانی بین لیسانس و فوق وجود داشته باشد؟

سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ ، شما با دارا بودن مدرک کارشناسی می توانید با ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سراسری و کسب رتبه لازم در واحدهای دانشگاه پیام نور انتخاب رشته و در صورت پذیرش ادامه تحصیل داشته باشید . لازم به ذکر است که شما در صورت تمایل در مقطع فوق لیسانس مجاز به تغییر رشته می باشید و می بایست ۶ الی ۱۲ واحد جبرانی را نیز بگذرانید . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مراجعه نمایید .

سلام ایا یه دانشجو دانشگاه دولتی میتواند یکی از رشته های پیام نور را بخواند؟ مثلا کارشناسی حقوق از چ زمانی میتواند ثبت نام کند؟

سلام ، مطابق با قوانین وزارت علوم ، دانشجویان دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی امکان تحصیل همزمان در دو رشته را دارا می باشند ، و با توجه به ضوابط تحصیلی همزمان شما مجاز به انتخاب یکی از رشته های دانشگاه پیام نور به عنوان رشته دوم هستید.لازم به ذکر است دانشجویان آقا که با استفاده از معافیت تحصیلی در حال تحصیل می باشند ، مجاز به تحصیل در رشته دوم با استفاده از معافیت تحصیلی صادر شده در رشته و دانشگاه اول هستند.

سلام من فارغ اتحصیل رشته انسانی پایه دوازدهم هستم ایا میتونم باسوابق تحصیلی رشته روانشناسی رو در دانشگاه پیام نور مشهد انتخاب کنم ؟در صورت امکان چه کار باید انجام بدم؟

با سلام. انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی برای ترم مهر ماه سال ۱۳۹۹ از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ آغاز می شود و شما می توانید از طریق سایت سازمان سنجش انتخاب رشته انجام دهید ، البته لازم به ذکر است بر اساس دفترچه منتشر شده رشته روانشناسی در دانشگاه پیام نور واحد مشهد ارائه نشده است.

سلام ببخشید من دوازدهم هستم ایا میتونم برا رشته کارشناس حقوق یا روانشناسی شرکت کنم و زمانش کی هست به صورت حضوری یا اینترنتی اگه بشه بگید ممنون

با سلام ، شما جهت ثبت نام در دانشگاه پیام نور می بایست فارغ التحصیل شده و دارای مدرک دیپلم باشید ؛ لازم به ذکر است پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه مذکور برای ورودی مهرماه ۱۳۹۹ ، از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ لغایت ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش انجام خواهد شد.

سلام. وقتتون بخیر. بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی از دانشگاه های دولتی هستم ولی خیلی علاقه مند به تحصیل در رشته مهندسی الکترونیک هستم. آیا من میتونم در دوره کارشناسی شرکت کنم یا خیر؟ و همچنین چون من از خارج از کشور هستم ایا مشکلی پیش میاد؟ ممنون

با سلام. در صورتی که دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم باشید ، می توانید برای تحصیل مجدد اقدام به ثبت نام کنید. البته لازم به ذکر است ثبت نام ورودی های مهر ماه سال ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد ؛ شما برای ثبت نام تکمیلی و امتحانات می بایست به صورت حضوری به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه فرمایید.

سلام من معلم رسمی آموزش وپرورش با بیست سال سابقه هستم بیست و نه سال سن دارم کارشناسی ارشد تاریخ و تمدن ملل اسلامی دارم چگونه میتوانم در رشته های تربیت بدنی پیام نور ادامه تحصیل بدم

با سلام ، در صورتی که شما قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی به صورت بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) را دارا باشید ، در صورت داشتن شرایط می توانید با مدرک دیپلم خود در رشته تربیت بدنی در واحد های دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل داشته باشید . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات مربوطه به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام. من فارغ التحصیل رشته علوم انسانی نظام قدیمم. برای ثبت نام و تحصیل در رشته معماری مجازم؟ اگر نه، چکار باید بکنم؟

با سلام ، چنانچه شما تمایل به نام نویسی در رشته مذکور در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را داشته باشید ، می توانید به ادامه تحصیل در رشته معماری بپردازید.

با سلام بنده مدرک کارشناسی دارم و میخام در رشته زبان در پیام نور دوباره بخونم،برخی درس هایی ک پاس کردم در دانشگاه تطبیق میخوره در پیام نور یا نه؟ممنون

با سلام. در صورتی که تعداد واحدهای مشترک بین رشته قبلی و رشته جدید شما وجود داشته باشد می توانید مدرک خود را به دانشگاه ارائه داده و در صورت داشتن معدل بالا و دروسی که نمرات قابل قبول دارد تطبیق دهید.

سلام برای ثبت نام بدون کنکور مهندسی کامپیوتر ورودی بهمن ماه باید حضوری مراجعه بکنم یا اینترنتی؟ و اینکه شهریه هر ترم مهندسی کامپیوتر چقدر میشه؟

با سلام. ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در پذیرش های سال جاری که تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ادامه دارد و شما می بایست به صورت حضوری به واحد دانشگاهی مراجعه کرده و ثبت نام کنید.

سلام من کاردانی حسابداری رو دارم برای تثبت نام کارشناسی میتونم پیام نور بدون کنکور ثبت نام کنم؟اگه میشه از چه سایتی و مهلتش تا کی هست؟

با سلام. پذیرش های دانشگاه های پیام نور صرفا در مقطع کارشناسی پیوسته می باشد و شما در صورت داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم می توانید در این دوره ها تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ به صورت حضوری در واحد دانشگاهی مورد نظر ثبت نام انجام دهید.

سلام رشته های هنراسلبامی و علوم قرآنی و احادیث و رشته ادیان وعرفان مقطع کاردانی به کارشناسی پیام نور تبریز وجوددارد؟؟

با سلام ، رشته های ارائه شده براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی پیوسته می باشند.

سلام من رشته عکاسی هستم و دوازدهم میباشم میخواستم بدونم میتونم برم رشته گرافیک یا عکاسی در پیام نور بدون کنکوز؟؟

با سلام ، مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش ؛ فارغ التحصیلان نظام جدید رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش امکان نام نویسی در مرحله تمدید پذیرش براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور را دارا می باشند.

سلام کاردانی پیوسته معماری دانشگاه ازاد دارم میتونم کارشناسی حقوق پیام نور شرکت کنم

با سلام ، بله شما با مدرک دیپلم و کاردانی خود و در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه ، می توانید در مقطع کارشناسی پیوسته رشته حقوق در واحد های دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل دهید . همچنین پیشنهاد می شود جهت اطلاع از شرایط و زمان ثبت نام به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام من کارشناسی ارشد دارم میخام از پایه حقوق بخونم آزمون ندادم میتونم الان از ورودی بهمن شروع به تحصیل کنم

با سلام بله شما در صورت داشتن شرایط ثبت نام می توانید برای رشته حقوق در دانشگاه های ارائه شده به صورت بدون آزمون ( پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) ثبت نام انجام دهید ، همچنین می توانید برای اطلاع از رشته ها و دانشگاه های ارائه دهنده به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام من کنکورندادم میتونم براترم رشته حقوق ثبت نام کنم؟؟؟

با سلام. رشته حقوق برای مقطع کارشناسی در برخی از واحدهای دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی ارائه شده است و شما تا ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ مهلت دارید برای ثبت نام اقدام کنید.

من دیپلم دارم و پیش دانشگاهیم بخاطر یک درس مونده اگ من دانشگاه ثبت نام کنم میتونم تعهد بدم ک مدرک پیش رو ارائه میدم

با سلام مطابق با آیین نامه های ثبت نامی دانشگاه ها ، شما در زمان ثبت نام می بایست نمره قبولی در تمام دروس ، و مدرک فارغ التحصیلی یا گواهی تحصیلی خود را ارائه دهید . و تنها در صورت موافقت دانشگاه مربوطه و دریافت تعهد برای ارائه نمره قبولی در درس مورد نظر و در بازه زمانی مشخص ، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل می باشید . شما می توانید با مراجعه به مشاوره تحصیلی تلفنی اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید .

سلام من درحال تحصیل مقطع کارشناسی امار از دانشگاه فردوسی هستم ایا میتونم مدرک کاردانی بگیرم و تغییر رشته به مترجمی زبان دانشگاه پیام نور بدم؟

با سلام ، شما در صورت تمایل می توانید مدرک معادل کاردانی خود را از دانشگاه مربوطه اخذ نمایید ، سپس در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاه پیام نور به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام ثبت نام بدون کنکور پیام نور سال ۹۸ تا کی ادامه داره؟ممنون

با سلام . ثبت نام دانشگاه های پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی برای ترم بهمن تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ ادامه دارد و انجام مراحل ثبت نام به صورت حضوری می باشد .

سلام من شاغلم در معدن و دیپلم انسانی و مدرک پیش دانشگاهی دارم-امکانش هست بدون کنکور تو دانشگاه پیام نور ثبت نام بکنم؟ و اینکه به خاطر شرایط شغلیم امکانش هست در طول ترم به کلاسها نرم و صرفا تو امتحانات پایان ترم شرکت بکنم؟ یا کلاسها حضوریه و بیش از سه جلسه غیبت موجب حذف درس خواهد شد.ممنون

با سلام . شما برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور می توانید با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به ثبت نام نمایید. در دانشگاه های پیام نور و در صورت برگزاری کلاس اجباری برای حضور در کلاس وجود ندارد ولی می بایست برای امتحانات در دانشگاه حضور داشته باشید.

سلام شهریه هر نیمسال رشته حقوق دانشگاه غیرانتفاعی تهران چقدر است؟

با سلام ، شهریه هر ترم تحصیلی برای رشته حقوق در دانشگاه های غیرانتفاعی حدود ۱.۱۰۰.۰۰۰ الی ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان به ازای ۲۰ واحد درسی می باشد .و همچنین با مراجعه به شهریه دانشگاه غیرانتفاعی می توانید اطلاعات لازم را به دست آورید .

سلام همسر من دیپلم فنی (متالوژی)دارد ،میخواستم ببینم میتونه در رشته های پیام نور ادامه تحصیل بدهد ،بصورت خودخوان ؟

با سلام ، افرادی که دارای مدرک فارغ التحصیلی دیپلم فنی و حرفه ای سالی واحدی و ترمی واحدی می باشند. برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته واحد های دانشگاه پیام نور ، ملزم به ارائه مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی هستند ، و درغیر این صورت مجاز به ثبت نام نمی باشند . شما همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات مربوطه به تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید .

سلام من ترم ۳ پزشکی بین الملل هستم میخواستم بدونم میتونم واسه سال بعد حقوق پیام نور بصورت همزمان(ینی هم بین الملل و هم پیام نور هردو رشته رو ادامه بدم) بخونم ؟میخوام بدونم نیاز به انصراف از رشته اصلیم نیستش؟ و اینکه براساس سوابق تحصیلیه چون چندسالی از فارغ التحصیلی از مقطع دبیرستان میگذره اشکالی نداره؟ ممنونم میشم اگر راهنماییم کنین

با سلام، شما در مقطع دکتری پیوسته نمیتوانید تحصیل همزمان داشته باشید.

سلام من درنیروی انتظامی ثبت نام کرده ام.اگر درکنکوررتبه خوبی بیارم میتونم به دانشگاه که باکنکورپذیرفته شدم برم ؟ان موقع چکارکنم؟

با سلام. ثبت نام در دانشگاه های افسری و قبولی در این دانشگاه های دارای مراحل مختلفی است و صرفا قبول شدن در یک مرحله مبنی بر پذیرش نهایی نیست ولی اگر تا مرحله آخر همه ی مراحل را قبول شدید و پذیرش گرفتید معمولا دارای تعهد هستید و بنا به هر دلیلی قصد انصراف داشته باشید اصولا دو برابر مبلغی که برای شما هزینه کرده اید به عوان جریمه دریافت می کنند.

سلام من دی ۹۸ پیش دانشگاهی شبانه مدرکم رو میگیرم . میخواستم بدونم میتوم بهمن ۹۸ ورودی بشم رشته کارشناسی رشته حقوق؟بدون کنکور میتونم ورودی بهمن بشم؟

با سلام، شما میتوانید در صورتی که رشته مورد نظر شما در دانشگاه مدنظر بر اساس سوابق تحصیلی ارائه شده باشد، برای ورودی بهمن ماه در این رشته و دانشگاه ثبت نام نمایید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

ایران مشاوره ۳۱۱ نظرها

دانشگاه پیام نور از جمله دانشگاه هایی است که به دو صورت با آزمون و بدون آزمون از داوطلبان جهت تحصیل در دانشگاه ، ثبت نام به عمل می آورد. علاقه مندان به منظور تحصیل در رشته های با آزمون این دانشگاه می بایست ابتدا از طریق سایت ثبت نام کنکور ، فرآیند نام نویسی خود را در کنکور سراسری انجام دهند و سپس در آزمون آن شرکت کنند.ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور معمولا در دو نیمسال تحصیلی مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود که بسته به هر دوره ، متقاضیان می توانند به صورت اینترنتی و یا حضوری ، به اقدامات لازم بپردازند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پیام نور ، معمولا در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ، انجام می گیرد.

داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته های با کنکور دانشگاه پیام نور را دارند ، لازم است در آزمون سراسری شرکت کنند. بنابراین باید به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراحل نام نویسی خود را طی کنند.

مهلت ثبت نام کنکور سراسری ، از روز 16 بهمن ماه آغاز شده و تا روز 24 بهمن ماه ، ادامه دارد. در صورتی که زمان نام نویسی این آزمون مشمول تمدید شود در کانال تلگرام کنکور مرکز ایران مشاوره ، اطلاع رسانی می گردد که با عضویت در آن ، می توانید در جریان تمام اخبار مربوطه قرار گیرید.

اگر تمامی مراحل فوق را با موفقیت سپری کرده باشید ، از سوی سامانه مذکور ، کد پیگیری پرداختی در اختیار شما قرار می گیرد که در مراحل بعدی مورد نیازتان خواهد بود. هم چنین اگر در طی ثبت نام ، اعلام علاقه مندی به نام نویسی در رشته های دانشگاه پیام نور نکرده باشید ، می توانید در مرحله انتخاب رشته نیز این کار را انجام دهید.

ثبت نام در رشته های بدون کنکور پیام نور معمولا در دو نیمسال تحصیلی مهر ماه و بهمن ماه انجام می گیرد که مهلت نام نویسی آن به شرح زیر است.

ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ممکن است به دو روش حضوری یا اینترنتی انجام شود. در صورتی که ثبت نام به صورت حضوری انجام شود ، داوطلب باید کد رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ، به واحد دانشگاهی ارائه دهنده مراجعه نماید ؛ اما جهت ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه پیام نور متقاضی باید مراحل زیر را طی کند.

در صورتی که تمام مراحل فوق را به درستی انجام دهید ، یک کد پیگیری و شماره پرونده در اختیار شما قرار می گیرد که لازم است آن را نزد خود حفظ کنید. زیرا برای هر بار ورود به صفحه کاربری خود در این سامانه به شماره پرونده یا کد پیگیری ثبت نام ، نیاز خواهید داشت.

(کدهای 13 ، 15 ، 16 ، 17 ، 20 ، 21 ، 22)

داوطلبان می توانند علاوه بر ثبت نام بدون کنکور پیام نور ، در رشته های با کنکور نیز ثبت نام کنند ولی در نهایت می توانند تنها یک رشته را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند.

ثبت نام دانشگاه پیام نور نیازمند ارائه مدارک تحصیلی و هویتی است تا با بررسی آن ها ، میزان صلاحیت پذیرش داوطلبان سنجیده شود. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دانشگاه پیام نور به شرح زیر می باشند.

مدرک کاردانی ، مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم یا جدید ممکن است حین ثبت نام اینترنتی مورد نیاز قرار نگیرد اما داشتن آن الزامی است.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور و با کنکور این دانشگاه از یک دیگر جدا هستند و داوطلبان برای اطلاع از رشته های ارائه شده هر کدام باید به دفترچه مربوطه مراجعه کنند. دفترچه های ثبت نام بدون کنکور یا با کنکور دانشگاه پیام نور مهر ماه ، در واقع همان دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه و دفترچه ثبت نام کنکور سراسری می باشند که تمام جزئیات مربوط به نام نویسی دانشگاه های سراسری اعم از شرایط ثبت نام پیام نور و سایر دانشگاه های سراسری ، مدارک مورد نیاز جهت نام نویسی و … را در بر دارند.

جدول زیر حاوی آخرین نسخه دفترچه هایی است که تا کنون برای ثبت نام دانشگاه پیام نور منتشر شده اند. جهت دریافت و دسترسی به هر کدام می توانید بر روی نام آن ها کلیک کنید.

(به محض انتشار ، لینک فوق فعال می شود)

(جهت دریافت فایل ، بر روی لینک کلیک کنید)

(جهت دریافت فایل ، بر روی لینک کلیک کنید.)

(جهت دریافت فایل ، بر روی لینک کلیک کنید.)

(جهت دریافت فایل ، بر روی لینک کلیک کنید.)

با توجه به تمام مطالب فوق می توان متوجه شد که دانشگاه پیام نور به دو صورت با آزمون و بدون آزمون ، دانشجو می پذیرد. بد نیست بدانید که حتی اکثر رشته های این دانشگاه به صورت بدون آزمون ارائه می شوند که شانس ورود داوطلب به دانشگاه را تا حد زیادی افزایش می دهد. جهت آشنایی با سایر دانشگاه های بدون کنکور و کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور می توانید بر روی لینک های مربوطه کلیک کنید.

 

یک راه ، شرکت در کنکور سراسری است اما می توانید در رشته های بدون آزمون این دانشگاه نیز ثبت نام کنید که بر اساس معدل کتبی دیپلم می باشد.

برای ثبت نام در رشته های با آزمون دانشگاه پیام نور باید از تاریخ 16 بهمن ماه اقدام کنید.

برای نیمسال تحصیلی اول ، از 20 اسفند ماه سال جاری تا 31 شهریور ماه سال آینده فرصت دارید اما در رابطه با نیمسال دوم تحصیلی هم اکنون اطلاعات دقیقی در دست نیست.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاثبت نام پیام نور

تیر ۱۱, ۱۳۹۹

تیر ۱۱, ۱۳۹۹

تیر ۱۱, ۱۳۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

نام *

ایمیل *

سلام دانشگاه پیام نور تو فوق دیپلم مهندسی مکانیک داره؟؟

باسلام، مقطع تحصیلی در دانشگاه پیام نور، (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) می باشد.

سلام من تو ثبت نام کنکور قسمت گزینش پیام نور اشتباهی زدم خیر

میخوام برم پیام نور با کنکور میتونم؟؟

باسلام، باتوجه به سال های اخیر، می توانید زمان انتخاب رشته ی کنکور سراسری، کارت اعتباری دانشگاه پیام نور را خریداری کنید.

سلام لطفا به سوال من جواب بدید من تو رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور شیراز دیدم نوشته بود مهندسی مکانیک اما ننوشته بود چه گرایش هایی همچنین دانشگاه پیام نور بندر عباس هم ننوشته بود چه گرایش هایی میخواستم بدونم دانشگاه پیام نور شیراز رشته مهندسی مکانیک چه گرایش هایی داره و دانشگاه پیام نور بندر عباس رشته مهندسی مکانیک چه گرایش هایی ممنونم لطفا جواب بدید

با سلام و درود. رشته مهندسی مکانیک در مقطع کارشناسی بدون گرایش می باشد. لازم به ذکر است که این رشته در مقطع ارشد دارای گرایش می باشد.

سلام من سال ۹۴ دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی بودم بعد ۲ ترم انصراف دادم الان میخوام مدیریت دولتی بخونم آیا میتونم دروس عمومی رو تطبیق بدم؟؟؟؟

با سلام و درود. با دریافت ریز نمرات از واحد آموزشی دانشگاه خود، می توانید برای واحدهای مشترکی که نمرات بالای ۱۲ دارند، از شرایط تطبیق واحد استفاده کنید.

سلام وقت بخیر ببخشید اگه زمان انتخاب رشته ، هم انخاب رشته دانشگاه آزاد و هم پیام نور ( هر دو بدون ازمون ) انجام بدیم و در هر دو هم قبول شیم یکشو برای ثبت نام مراجعه نکنیم مشکلی پیش میاد ؟ مرسی .

با سلام، درصورتی که شما در دو رشته قبولی شوید، برای ادامه تحصیل فقط یک رشته و دانشگاه را می توانید ثبت نام کنید و در صورت ثبت نام نکردن برای رشته ی دوم مشکلی پیش نمی آید.

سلام ، ببخشید رشته بهداشت عمومی بدون کنکور در پیام نور امکان پذیره؟ و اگه اره چه معدلی لازمه براش؟ رشته روانشناسی هم. بدون کنکور در پیام نور تبریز امکان پذیره؟

با سلام و درود. مطابق با دفترچه راهنمای انتخاب رشته صرفا براساس سوابق تحصیلی سال ۱۳۹۸، رشته بهداشت عمومی در لیست رشته های بدون آزمون ارائه نشده بود، لازم به ذکر است که شما می توانید در رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی پیوسته به صورت بدون آزمون تحصیل نمایید.

سلام، آیا با دیپلم تجربی میتوان در رشته مترجمی زبان انگلیسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور ثبت نام کرد؟

با سلام، بله شما با داشتن مدرک دیپلم تجربی نظام جدید می توانید در رشته مترجمی زبان انگلیسی و در واحدهای دانشگاه پیام نور به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) ثبت نام نمایید. پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه پیام نور مراجعه نمایید.

سلام وقت بخیر، اگر کسی سال گذشته یکی از رشته های بدون کنکور مثلا رشته ادبیات فارسی پیام نور ثبت نام کرده باشه و بخواد امسال از اون کد رشته انصراف بده و مجددا توی همین رشته های بدون کنکور در رشته تاریخ دانشگاه پیام نور ثبت نام بکنه مانعی وجود داره؟

با سلام، خیر مطابق با دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه سال ۱۳۹۹، شما در صورت تمایل می توانید پس از ثبت نام در رشته و دانشگاه موزد نظر به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی)، انصراف خود را در واحد در حال تحصیل ثبت نموده و مشغول به تحصیل مجدد شوید.

آیا با مدرک فنی حرفا ای نظام جدید میتوان در دانشگاه پیام نور بدون کنکور درس خواند و زیر شاخه های نظری را انتخاب کرد؟

با سلام، بله در صورتی که شما دارای مدرک دیپلم نظام جدید فنی و حرفه ای باشید، مجاز به ثبت نام در رشته های گروه های مختلف دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی پیوسته به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) می باشید. پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر ماه مراجعه نمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور چه روزیه؟

با سلام و درود. شما می توانید دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های صرفا براساس صوابق تحصیلی را از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور دریافت نمایید. لازم به ذکر است زمان ثبت نامی این دوره هنوز مشخص نشده است.

ایا با رشته تجربی میتوان بدون کنکور در دانشگاه ازاد پیام نور رشته حقوق خواند؟؟

با سلام، درصورتی که دارای شرایط نام نویسی در مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور باشید (به عنوان مثال داشتن مدرک دیپلم نظام جدید، پیش دانشگاهی و یا کاردانی و…)، منعی از بابت انتخاب رشته مذکور نخواهید داشت.

با سلام من مدرک کاردانی حسابداری در دانشگاه ازاد دارم امکانش هست در دانشگاه پیام نور رشته کارشناسی ناپیوسته حسابداری ادامه بدم ؟لطفا راهنمایی کنید .

با سلام، خیر متاسفانه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته در هیچ یک از واحدهای دانشگاه پیام نور انجام نمی گیرد، لازم به ذکر است شما می توانید در سایر دوره ها مانند(آزاد، غیرانتفاعی و …) انتخاب رشته انجام دهید.

با سلام من دیپلم طراحی دوخت کاردانش دارم امکانش هست که در پیام نور رشته روانشناسی ادامه تحصیل بدم ؟لطفا راهنمایم کنید

با سلام. برای ورود به دانشگاه های پیام نور افرادی که دارای مدرک دیپلم نظام جدید هستند می توانند ثبت نام کنند. دارندگان مدرک دیپلم نظام قدیم می بایست مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی را نیز ارائه دهند تا مجاز به شرکت در انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور باشند.

سلام بنده دیپلم ریاضی فیزیک دارم ولی پیش دانشگاهی نخواندم برای ثبتنام دانشگاه پیام نور به مشکل میخورم؟

با سلام. چنانچه دارای دیپلم نظام قدیم می باشید، برای ورود به دانشگاه های پیام نور می بایست مدرک پیش دانشگاهی نیز داشته باشید. بدون داشتن مدرک پیش دانشگاهی شما صرفا مجاز به ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی می باشید.

سلام وقت بخیر ثبت نام رشته های بدون ازمون پیام نور برای مهر ماه شروع شده ؟

باسلام. طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان متقاضی پذیرش با سوابق تحصیلی که در آزمون سراسری ثبت نام نموده یا ننموده اند، همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری (پذیرش با آزمون) که برنامه زمانی آن در مردادماه اعلام خواهد شد، انجام می شود.

سلام وقت بخیر ببخشید ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور شروع شده ؟

باسلام. طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام متقاضیان پذیرش با سوابق تحصیلی که در آزمون سراسری ثبت نام نموده یا ننموده اند، همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری (پذیرش با آزمون) که برنامه زمانی آن در مردادماه اعلام خواهد شد، انجام می شود.

سلام ببخشید سازمان سنجش دفترچه گزینش بدون ازمون دانشگاه پیام نور را گذاشته ایا ثبت نام هم شروع شده ؟ یا فعلا دفترچه اومده ؟

سلام. ثبت نام داوطلبان پذیرش با سوابق تحصیلی که در آزمون سراسری ثبت نام کرده یا نکرده باشند، همزمان با انتخاب رشته آزمون سراسری (پذیرش با آزمون) که برنامه زمانی آن در مردادماه اعلام خواهد شد، انجام می شود.

سلام ثبت نام اینترنتی بدون ازمون دانشگاه پیام نور برای نیمه ی مهر ۹۹ شروع شده ؟؟؟؟

با سلام ، خیر طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور ، ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ انجام نگرفت ، و شما می بایست در انتظار اطلاعیه سازمان در تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱۸ باشید .

سلام من دانشگاه ازاد برای بهمن ثبت نام کردم ولی شهریه پرداخت نکردم و کلاس هم نرفتم الان میتونم پیام نور ثبت نام کنم یا اول باید انصراف بدم از دانشگاه ازاد

با سلام ، چنانچه فرایند ثبت نام شما در دانشگاه آزاد طی شده باشد ، می بایست پیش از نام نویسی نهایی در دانشگاه پیام نور وضعیت تحصیلی خود را در واحد دانشگاهی مذکور مشخص نمایید.

سلام من پیام نور ثبت نام نکردم. میتونم موقع انتخاب رشته ثبت نام کنم؟

با سلام . معمولا در زمان انتخاب رشته این امکان فراهم می شود که بتوانید مجدد کارت جداگانه برای دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی خریداری کرده و انتخاب رشته کنید ، لازم به ذکر است ثبت نام کنکور سراسری تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ تمدید شده است و شما می توانید وارد سایت سازمان سنجش شده و کارت جداگانه برای دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی خریداری کنید.

سلام ،من دانشجوی ترم دو پرستاری روزانه هستم ،ایا با توجه به اینکه دیپلم تجربی دارم و اینکه دانشجو پرستاری هستم ،میشود روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور را همزمان ،برای مهر ۹۹ ثبت نام کنم و بروم ?

با سلام ، بله با توجه به اینکه شما دانشجوی دوره روزانه می باشید ، می توانید برای تحصیل همزمان در رشته دوم و در واحد های دانشگاه پیام نور اقدام نمایید . لازم به ذکر است افرادی که دارای معافیت تحصیلی باشند ، می بایست با معافیت تحصیلی صادر شده در رشته و دانشگاه اول تحصیل همزمان داشته باشند .

سلام با دیپلم تجربی نظام قدیم میشه رشته علوم تربیتی بدون کنکور دانشگاه پیام نور خوند؟

با سلام. در صورتی که دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم باشید می توانید از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ برای دانشگاه های پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش در رشته علوم تربیتی ثبت نام انجام دهید. البته این ثبت نام برای ترم مهر ماه سال ۱۳۹۹ می باشد.

سلام آیا هنوز امکان ثبت نام کنکور غیرحضوری در دانشگاه پیام‌نور اهواز وجود دارد؟

با سلام. مهلت ثبت نام دانشگاه های پیام نور برای ترم بهمن به اتمام رسیده ولی بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش شما می توانید از تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور ترم مهر ماه اقدام به ثبت نام کنید.

سلام دانشگاه پیام نور گرایش مکانیک خودرو دانشجو میپذیره؟

با سلام. در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه های پیام نور رشته مهندسی مکانیک ارائه می شود. درصورتی که رشته دیپلم شما مکانیک خودرو باشد می توانید در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه های آزاد و یا سراسری برای ادامه تحصیل اقدام کنید.

سلام خسته نباشید من ی ترم دانشگاه ازاد خوندم و دی ماه ۹۸ رها کردم ولی انصراف ندادم الان برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور باید از دانشگاه ازاد انصراف بدم یا میشه بدون انصراف هم شرکت کنم چون مدرک دیپلم رو بهشون ندادم و دست خودمه

با سلام. شما می بایست انصراف خود را در دانشگاه آزاد ثبت کرده و در صورت تمایل مجددا بر اساس سوابق تحصیلی در یک واحد دانشگاه دیگر ثبت نام انجام دهید. البته لازم به ذکر است آقایان تا قبل از گذران خدمت سربازی یک بار مجاز به ثبت انصراف می باشند.

سلام من دیپلم تجربی دارم ، میخوام رشته مترجمی زبان پیام نور دانشگاه گیلان بخونم معدل دیپلمم ۹ و معدل کل ۱۴ هستش ایا شانس قبولی دارم؟

با سلام ، با در نظر گرفتن اینکه پذیرش دانشگاه پیام نور در رشته مورد نظر به صورت بدون آزمون ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) انجام می گیرد به هر میزان که معدل شما بهتر باشد ، احتمال قبولی شما بالاتر می رود . بنابراین با در نظر گرفتن شرایط ذکر شده احتمال قبولی شما متوسط می باشد .

سلام من کاردانی از دانشگاه علمی کاربردی دارم..میخاستم برای دانشگاه پیام نور غیر حضوری ثبتنام کنم الان باید با کنکور سراسری ثبتنام کنم یا تایم ثبتنام جداگانه داره؟؟؟

با سلام. پذیرش دانشگاه های پیام نور از طریق کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. اما در نظر داشته باشید دانشگاه های پیام نور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشجو می پذیرند ، چنانچه منعی از طرف نظام وظیفه نداشته باشید می توانید برای تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته اقدام کنید در غیر اینصورت می بایست وارد مقطع کارشناسی ناپیوسته شوید.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد


دفترچه ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه پیام نور 98Downloads-icon


دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ماه 99Downloads-icon


دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ماه 98Downloads-icon


دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 98Downloads-icon

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » دانشگاه های بدون کنکور » شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 98 – 99

این مطلب به شرایط ثبت‌نام رشته های بدون کنکور پیام نور 98 – 99 می پردازد و تمامی نکات مهم و مربوط به پذیرش و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پیام نور را شرح می دهد.

این مقاله بصورت پیوسته درباره ثبت نام و پذیرش بدون کنکور در دانشگاه های سراسری، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی می باشد و شما می توانید مقاله ی مربوط به هر دانشگاه را در مشاورگروپ مشاهده فرمایید.رشته های بدون کنکور پیام نور 97-9

قسمت اول – راهنمای تحصیل بدون کنکور در دانشگاه‌های سراسر کشور

قسمت دوم – درمورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۹۷ – ۹۸

یکی از سیستم‌های آموزشی ۷ گانه در ایران که امکان تحصیل بدون کنکور را برای داوطلبان تحصیل در مراکز آموزش عالی فراهم می‌کند، دانشگاه پیام نور است. دانشگاه پیام نور تحت نظارت مستقیم وزارت فرهنگ، تحقیقات و فناوری بوده و کلاس‌ها حول محور مرور درس و رفع اشکال و پاسخ اینترنتی یا غیرمجازی به سؤالات دانشجویان مرتبط می‌شود. تحصیل در این دانشگاه به دو صورت آزمونی یا بدون آزمون بوده و رشته‌های متنوعی در اختیار داوطلبان خواهد بود. داوطلبان هیچ محدودیتی برای انتخاب رشته غیر مرتبط با مدرک تحصیلی ندارند.رشته های بدون کنکور پیام نور 98-99

رشته های بدون کنکور پیام نور 98-99

ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در سایت این دانشگاه انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست. پذیرش داوطلبان در دانشگاه پیام نور به‌صورت بدون کنکور هم در مهرماه و هم در بهمن‌ماه انجام‌شده و ورودی‌های مهر می‌بایست در اواخر مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پس از مشاهده لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور، حداکثر ۵۰ کد رشته/محل انتخاب کنند.رشته های بدون کنکور پیام نور 97-9

نکته مهمی که باید درباره ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور بدانید آن است که حضور و ثبت‌نام در کنکور سراسری از شرایط ثبت‌نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور نیست. متقاضیانی که به هر دلیل نتوانسته‌اند در آزمون سراسری شرکت کنند یا مجاز به انتخاب رشته نشده‌اند، امکان ثبت‌نام بدون آزمون پیام نور را دارند.رشته های بدون کنکور پیام نور 98-99

داوطلبان در صورت دارا بودن یک مدرک کاردانی هم امکان ثبت‌نام بدون کنکور را در دانشگاه پیام نور خواهند داشت. البته میزان شهریه قابل پرداخت، بر اساس نوع واحد عملی و نظری متفاوت است. ضمن اینکه تفاوتی بین میزان شهریه رشته‌های مختلف اعم از فنی تا علوم انسانی وجود ندارد و شهریه کلیه دوره‌های اعم از سراسری یا فراگیر یا بدون آزمون برابر است.

ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، امکان تکمیل ظرفیت را در اختیار داوطلب قرار می‌دهد و متقاضیانی که برای ورودی مهرماه اقدام به ثبت‌نام می‌کنند، معمولاً از هفته سوم مهرماه تا هفته سوم آبان ماه می‌توانند در تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور شرکت کنند و در این مرحله، نسبت به انتخاب‌های خود تجدیدنظر کنند.رشته های بدون کنکور پیام نور 98-99

مطالب تکمیلی:

 

برای پاسخ به سوالات با مشاوران مجرب مشاورگروپ تماس بگیرید

برای آگاهی از جدیدترین اخبار آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

من میتونم بدون انتخاب رشته ، دانشگاه پیام نور (بدون ازمون ) ثبت نام کنم ؟

سلام من پزشک متخصص اطفال هستم
همیشه به رشته های علوم انسانی و فلسفه علاقه مند بودم
و دوست دارم غیر از مطالعه ازاد به صورت اکادمیک هم مطالعه داشته باشم
نیاز به راهنمایی دارم

سلام.بله باید به واحد مورد نظر مراجعه کنید

سلام
میخواستم بدونم که من میتونم با معدل 16.5 تو رشته مترجمی زبان بدون آزمون برای دانشگاه پیام نور ثبت نام کنم؟!
سوال دیگمم راجب میزان شهریه دانشگاهه، ممنون میشم پاسخ بدین

سلام من دیپلم کاردانش کامپیوتر هست و کاردانیم مدیریت روابط عمومی از علمی کاربردی هست میتونم برای مقطع کارشناسی رشته روانشناسی بخونم ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام من هرچقدر تلاش میکنم نمیتونم با شماره هایی که دادید تماس بگیرم

مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که امکان دسترسی به تلفن ثابت ندارند و یا میخواهند از فرصت مشاوره با تخفیف ویژه برخوردار شوند بسته های مشاوره ای را در نظر گرفته است. به صفحه ی خرید بسته تماس مراجعه نمایید و پس از خرید بازه ی زمانی دلخواه، منتظر تماس کارشناسان مجموعه باشید. (تماس با شماره های سایت فقط از طریق خطوط ثابت و بدون نیاز به اضافه کردن صفر و هرگونه پیش شماره ی دیگری امکانپذیر است)

سلام من میتونم بامعدل دیپلم ۱۲سال۱۳۸۰دررشته حسابداری بدون کنکوربخونم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

تلفن همراه

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

سلام عرض شد , وقتتون بخیر , میخواستم خواهش کنم اگه امکانش هست ایمیل دی …

سلام من امسال میرم تو ۲۳ سال ولیسانس میگیرم.جز خانواده شهید و نیرو های …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد.

این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد.

تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.

لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

دانشگاه پیام نور برای بعضی از رشته ها ، به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به جذب دانشجو می کنه . از اونجایی که حدودا 90 درصد رشته محلای دانشگاه پیام نور ۹۹ بدون کنکوره ، پذیرش برای علاقه مندای به تحصیل تو دانشگاه پیام نور آسون تر شده و داوطلبا می تونن تو مقطع کارشناسی بدون کنکور تو دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل بدن . 

برای مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

ثبت نام تو دانشگاه پیام نور برای داوطلبایی که خیلی شرایط حضور در کلاس رو ندارن ، جزو بهترین گزینه هاس . این دانشگاه برای پذیرش راحت تره داوطلبا هم از طریق کنکور و هم بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو تو دو ورودی مهر و بهمن می کنه .

همه ی داوطلبایی که قصد ثبت نام دانشگاه پیام نور ۹۹ رو دارن پیگیر این هستن که تو چه سایت و چه زمانی باید ثبت نام خودشون رو برای پذیرش بدون آزمون این دانشگاه انجام بدن . به خاطر همین تو این مقاله به بررسی جزئیاتی در خصوص زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 پرداختیم .

 

 

دانشگاه پیام نور هرسال هم از طریق کنکور و هم بدون کنکور دانشجو می گیره ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای مقطع کارشناسی هرسال تو دو نوبت مهر و بهمن انجام میشه . در ادامه زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹ رو برای ورودی مهر و بهمن گفتیم .

 

دانشجوهایی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۹ برای ورودی مهر ماه رو دارن باید پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام این دانشگاه باشن . طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش ، زمان دقیق ثبت نام دانشگاه پیام نور برای ورودی مهر از 5 مرداد ماه تا 2 شهریور ماه انجام میشه و داوطلبا تو این بازه زمانی فرصت دارن تا ثبت نام خودشون رو انجام بدن .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور از 5 مرداد ماه تا 2 شهریور ماه ادامه داره .

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ۹۹ شروع شده .

 

 با دانلود اپلیکیشن پیام من دانشگاه پیام نور می تونی به راحتی می تونین از جدید ترین اخبار و اطلاعیه های این دانشگاه مطلع بشین . 

داوطلبایی که قصد ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور برای ورودی بهمن ماه رو دارن باید تو زمان ثبت نام این دانشگاه اقدام به ثبت نام کنن . سال گذشته ثبت نام دانشگاه پیام نور برای ورودی بهمن ماه از اواخر آبان ماه شروع شد و داوطلبا فرصت باید تو بازه اعلام شده ثبت نامشون رو انجام میدادن . هنوز زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 99 مشخص نشده .

 

به محض مشخص شدن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه اطلاع میدیم .

 

 ثبت نام بدون بدون کنکور دانشگاه پیام نور همزمان با ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری انجام میشه . داوطلبای علاقه مند به ادامه تحصیل بهتره در کنار ثبت نام برای دانشگاه پیام نور شانس خودشون رو برای ثبت نام تو بقیه دانشگاه های سراسری هم امتحان کنن . برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور های دانشگاه سراسری پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین .

 

 

 

همون طور که گفته شد دانشگاه پیام نور هم از طریق بدون کنکور و با کنکور برای ورودی مهر و بهمن ماه ثبت نام خودش رو انجام میده . قبلا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همزمان با ثبت نام کنکور سراسری انجام میشد و رشته محلای بدون کنکور دانشگاه پیام نور تو دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری بود . اما الان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مجزا از ثبت نام کنکور سراسری انجام میشه .

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورودی مهر ماه به صورت اینترنتی تو سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشه . داوطلبایی که شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور رو دارن باید بعد از چک کردن لیست رشته محلای ارائه شده ثبت نام خودشون رو انجام بدن .

 

  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 به طور خلاصه :

 ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور سراسری خرید کارت اعتباری ثبت نام  پر کردن فرم اینترنتی ثبت نام و وارد کردن کد رشته محلا

 

1 _ ورود به سایت سنجش و انتخاب گزینه ” سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مهر ماه “

 

 

ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

2 _ انتخاب گزینه ” ثبت نام جدید “

 

 

3 _ ورود به میزکار و انتخاب گزینه ” ثبت نام جدید “

 

 

4 _ بارگذاری عکس 4*3 داوطلب

 

 

5 _ پر کردن فرم ثبت نام و کلیک روی گزینه ” تایید “

 

 

6 _   نمایش فرم ثبت نام بعد از تایید اطلاعات بالا فرم پیش نویس ثبت نام برای شما صادر میشه که تو اون شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام شما نوشته شده که باید اون رو تا زمان اعلام نتایج پیش خودتون نگهدارین .

 

 

باید از فرم ثبت نام و انتخاب رشتشون که تو اون شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام شما نوشته شده یک نسخه تهیه کنین و تا زمان اعلام نتایج پیش خودتون نگهدارین .

 

این تصاویر مربوط به مراحل ثبت نام دانشگاه بدون کنکور سال 98 هست ، به محض شروع فرایند ثبت نام بدون کنکور 99 این عکسا به روز رسانی میشه .

 

معمولا دانشگاه پیام نور برای ورودی بهمن ماه به صورت تکمیل ظرفیت پذیرش خودش رو انجام میده . یعنی رشته محلایی که از ورودی مهر ماه ظرفیتشون به حد نصاب لازم نرسیده برای ورودی بهمن ماه پذیرش خودشون رو انجام میدن . طبق روال سالای گذشته ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه به صورت حضوری انجام میشه .

 

  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 به طور خلاصه :

 ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور سراسری خرید کارت اعتباری ثبت نام  مراجعه حضوری به دانشگاه مد نظر

احیانا اگه نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورودی بهمن ماه ۹۹ تغییری کنه این مقاله به روز رسانی میشه . 

 

داوطلبایی که قصد ثبت نام تو دانشگاه پیام نور ۹۹ رو دارن باید قبل از انجام ثبت نامشون از شرایط ثبت نام این دانشگاه مطلع شده تا در صورت داشتن تمام شرایط لازم ، ثبت نام خودشون رو انجام بدن . در ادامه به مهم ترین شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور اشاره کردیم .

داشتن یکی از مدارک زیر :

  مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم مدرک پیش دانشگاهی مدرک فوق دیپلم ( کاردانی ) دیپلم نظام جدید (6-3-3)

 پس داوطلباییه که دیپلمشون 3 ساله بوده و مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی رو ندارن حق ثبت نام تو دانشگاه پیام نور رو ندارن . اونا می تونن فقط تو مقطه کاردانی پیوسته ثبت نام خودشون رو انجام بدن .

پذیرش بر اساس معدل کتبی دیپلم برای فارغ التحصیلان رشته های نظری

پذیرش بر اساس معدل کل دیپلم برای فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کاردانش

محرومیت پذیرفته شدگان دوره روزانه کنکور سراسری 98 و بدون کنکور سراسری دوره ی قبل

ارائه تعهد نامه مبنی بر تحصیل در یک رشته محل قبولی

 

دانشجویان دوره روزانه لازم است تا مهلت داده شده انصراف قطعی خود را در دانشگاه ثبت کنند 

تفاوت درصد تاثیر معدل کتبی در صورت متفاوت بودن نوع دیپلم با گروه آزمایشی مورد تقاضا

 دانشگاه آزاد ، هر سال اقدام به پذیرش دانشجو به صورت با کنکور و بدون کنکور می کنه . به خاطر مزایایی که دانشگاه  ازاد داره پیشنهاد می کنیم در کنار ثبت نام دانشگاه پیام نور حتما شانستون رو تو ثبت نام دانشگاه آزاد هم امتحان کنین . 

اگه بعد از مطالعه این مقاله هم چنان سوال یا ابهامی درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور براتون پیش اومد ، می تونین از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور ، با مشاورای مجرب مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو در ارتباط بوده و تمام سوالای خودتون رو از این مشاورا بپرسین . همچنین با عضویت تو کانال تلگرام تحصیلیکو از تمام اخبار و اطلاعیه مربوط به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مطلع بشین .

 

 

برای مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

10608

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا

دانشگاه پیام نور دو بار در سال اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور می کنه . ثبت نام ورودی مهر ماه از اواخر اسفند و ثبت نام ورودی بهمن معمولا از آبان ماه شروع میشه . داوطلبایی که شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 99 رو دارن باید پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش باشن تا از زمان دقیق ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ۹۹ با خبر بشن .

برای مشاوره زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .

دانشگاه پیام نور برای پذیرش راحت تر داوطلبا هر سال به دو روش با کنکور و بدون کنکور دانشجو می گیره . از اونجایی که تقریبا 95 درصد از رشته محلای این دانشگاه به صورت بدون کنکور ارائه میشن و مزایایی که تحصیل تو این دانشگاه داره ، افراد زیادی هر سال علاقه مند به تحصیل تو دانشگاه پیام نور هستن .

خیلی از داوطلبا نمی دونن که باید چه زمانی ثبت نامشون رو انجام بدن و نگرانن که یک وقت از ثبت نام این دانشگاه جا بمونن برای همین تو ادامه این مقاله در مورد زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ۹۹ برای ورودی مهر و بهمن ماه صحبت کردیم . پس تا آخر این مقاله همرهمون باشین !

 

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام میشه . سازمان سنجش هر سال طی اطلاعیه ای زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور رو اعلام می کنه . داوطلبایی که قصد ثبت نام تو این دانشگاه رو دارن باید خودشون رو برای این ثبت نام ، تو تاریخ مشخص شده آماده کنن .

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، از 5 مرداد ماه تا 2 شهریور ماه انجام میشه . به محض اینکه زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور شروع بشه اطلاع رسانی می کنیم . پیشنهاد می کنیم با عضویت تو کانال تلگرام بدون کنکور تحصیلیکو از تمام اخبار مرتبط با پذیرش دانشگاه پیام نور مطلع بشین .

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور ۹۹ ، از 5 مرداد شروع شده و تا 2 شهریور ماه ادامه داره .

 

 داوطلبایی که قصد ثبت نام تو دانشگاه پیام نور رو دارن  برای این که ثبت نام خودشون رو به طور کامل و بی نقص انجام بدن ، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو حتما بخونن .

 

 

 

دانشگاه پیام نور معمولا تو ورودی بهمن ماه اقدام به تکمیل ظرفیت رشته محلایی می کنه که تو پذیرش مهر ماه به حد نصاب لازم نرسیدن . سال گذشته ثبت نام دانشگاه پیام نور برای ورودی بهمن ماه از اواخر آبان شروع شد و داوطلبا فرصت داشتن ثبت نامشون رو تا اواسط بهمن ماه انجام بدن . هنوز زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه 99 مشخص نشده اما پیش بینی میشه که احتمالا زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور برای بهمن ۹۹ مثل سال گذشته از آبان ماه شروع بشه . 

 

به محض مشخص شدن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور بهمن ماه این مقاله به روز رسانی شده و زمان دقیق رو بهتون اطلاع میدیم .

 

 برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور می تونین مقاله زیر رو بخونین .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا شما رو تو تمامی مراحل ثبت نام راهنمایی کنن . شما می تونین تموم سوالا و ابهامای خودتون رو در مورد زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو از کارشناسای این مرکز بپرسین .

 

 داطلبا می تونن در کنار ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رو هم انجام بدن .

 

 

برای مشاوره زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید:
 

تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۷۸۹ از کل کشور
 

تماس با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۸۸۰ از استان تهران

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

درصورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید .ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

سلام . شما با هر عنوان دیپلمی میتونین در کنکور هنر شرکت کنید .

سلام . بله می تونید در ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور 98 بریا ورودی های مهر  جهت تحصیل در دانشگاه پیام نور اقدام کنید .

سلام . بله می تونید . ثبت نام فراگیر پیام نور در مهر ماه انجام شد .

سلام . برای شرکت در ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور 98 و بر اساس سوابق تحصیلی هیچ حدنصابی برای معدل وجود ندارد بستگی به ظرفیت پذیرش دانشگاه مورد نظرتان دارد .

 

سلام . صرفا در رشته های علوم انسانی امکان شرکت دارید . زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 تموم شده می تونید سال بعد برای ارشد 99 شرکت کنید .

سلام . امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور به صورت بدون کنکور وجود ندارد .

سلام . بله امکان تحصیل مجددا در مقطع کارشناسی و ثبت نام در بدون کنکور پیام نوررا دارید .

سلام . سوالتون واضح نیس دانشگاه پیام نور تربیت معلم ندارد و بریا استخدام آموزش و پرورش فقط باید دانشگاه فرهنگان قبول بشید .

سلام . خیر برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پیام نور باید در کنکور ارشد و یا ارشد فراگیر پیام نور شرکت کنید .

سلام . با توجه به ظرفیت موجود دانشگاه پیام نور از بین هر رشته محل بهترین شرایط سوابق تحصیلی پذیرش می شوند . حداقل و حداکثر معدل کتبی داوطلبان برای هر رشته محل مشخص نیست .

سلام . دانشگاه پیام نور اصلا پذیرش کاردانی نداره شما باید برای ثبت نام در این دانشگاه دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم و کاردانی داشته باشید حتما .

سلام . بله با داشتن دیپلم و پیش دانشگاهی می تونید ثبت نام کنید .

سلام . بریا ثبت نام کنکور 98 به مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم و کاردانی نیاز دارید در غیر این صورت امکان شرکت در کنکور سراسری رو ندارید .

سلام . برای مقطع کارشناسی به صورت بدون کنکور از تاریخ 20 اسفند 97 تا اواخر مرداد 98 فرصت دارید برای ورودی مهر 98 ثبت نام کنید .

سلام . برای تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نوربه مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم و کاردانی نیاز دارید . دانشگاه پیام نور به صورت فراگیر در مقطع کارشناسی پذیرش ندارد .

سلام . بله نمیتونید .

سلام . زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورودی های بهمن 97 از 29 دی لغایت 10 بهمن ماه است .

سلام . برای ورودی های بهمن 97 پذیرش شروع شده ولی برای مهر 98 باید منتظر انتشار دفترچه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی باشین و پس از اون زمان دقیق ثبت نام ورودی های مهر 98 مشخص میشه .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند . همچنین ساکنان استان تهران می توانند از طریق شماره اختصاصی 9092305880 نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

10356

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا



ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای پذیرش دانشجو در مهرماه 99 از امروز یکشنبه آغاز شد. ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سازمان سنجش صورت میگیرد


 


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای پذیرش دانشجو در مهرماه 99 از امروز یکشنبه به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد
ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org از امروز یکشنبه 5 مرداد آغاز و تا روز یکشنبه 2 شهریور 99 انجام می شود
ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

دانلود لیست رشته های بدون آزمون پیام نور پذیرش مهرماه 98 کلیک کنید

برای ثبت نام بدون کنکور پیام نور پذیرش مهرماه 99 کلیک کنید

پذیرش در رشته محل‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده به صورت جدا از رشته‌محل‌های با آزمون و مستقل از کنکور با ملاک معدل کتبی دیپلم، نوع دیپلم داوطلب و رشته انتخابی متقاضی انجام می‌شود.

داوطلبانی که منحصراً متقاضی تحصیل در این رشته‌محل‌ها هستند نیازی به ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1399 ندارند.


 

مهلت ثبت نام
ثبت‌نام و انتخاب رشته رشته‌های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه ۵ مردادماه ۹۹ آغاز می‌شود در روز یکشنبه ۲ شهریورماه ۹۹ پایان می‌پذیرد.

هزینه ثبت نام
هزینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پذیرش مهرماه سال 99 باید به صورت خرید کارت اعتباری به مبلغ 37 هزار و ششصد تومان پرداخت شود

برای خرید کارت اعتباری بدون کنکور سال 99 پذیرش مهرماه کلیک کنید


 

چه کسانی می توانند ثبت نام کنند
علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا 31 شهریور 99 دارای یکی از مدارک زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
4- داشتن دیپلم نظام آموزشی جدید 3-3-6


 


 

ثبت نام رشته های بدون کنکور پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ پیام نور و مؤسسات آموزش عالی برای مهرماه سال ۱۳۹۹ از یکشنبه پنجم مردادماه آغاز می شود.


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه ها ، موسسات آموزش عالی و دانشگاه پیام نور برای پذیرش ترم مهر سال 99 خبرداد

ثبت‌نام و انتخاب رشته رشته‌های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه ۵ مردادماه ۹۹ آغاز می‌شود در روز یکشنبه ۲ شهریورماه ۹۹ پایان می‌پذیرد.

نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) از روز چهارشنبه اول مردادماه ۹۹ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روزهای ۵ مرداد تا ۲ شهریورماه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

یادآوری مهم: نسخه‌های قبلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در تاریخ‌های۸ بهمن ۹۸ و ۱۸ فروردین ۹۹ در سایت سازمان سنجش قرار گرفته بود غیر قابل استفاده بوده و از درجه اعتبار ساقط است.


 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص انتشار نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و اعلام تاریخ ثبت نام برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش سراسری – مهرماه سال 1399


 

پیرو اطلاعیه‌‌های مورخ 98/11/07 و 99/01/18، بدین وسیله به اطلاع همه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 می‌رساند، با توجه به مصوبه جلسه مورخ 99/04/24 شورای سنجش و پذیرش دانشجو درخصوص زمانبندی جدید ثبت‌نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته‌های با سوابق تحصیلی برای تمامی زیرنظام های آموزشی (شامل دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی)، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 99/05/05 آغاز و در روز یکشنبه مورخ 99/06/02 پایان می‌پذیرد. 

نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های مذکور از روز چهارشنبه مورخ 99/05/01 بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 100 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

 لازم به تاکید است نسخه های قبلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در تاریخ‌های 98/11/08 و 99/01/18 در درگاه این سازمان قرار گرفته است غیر قابل استفاده بوده و از درجه اعتبار ساقط می‌باشد. 

اختصاصی  PnuNews
ظرفیت پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور در سال 99 بیش از 50 درصد کاهش پیدا کرده است


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز ظرفیت پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور از ۳۴۸ هزار و ۲۳۰ نفر به تعداد ۱۶۴ هزار و ۳۸۵ نفر در سال 99 کاهش پیدا کرده است . این یعنی بیش از 50 درصد ظرفیت دانشگاه پیام نور برای پذیرش رشته های بدون آزمون سال 99 که قرار است در مرداد سال 1399 برگزار شود کم شده است

میزان رشته محل‌های دانشگاه پیام نور نیز کاهش قابل توجهی داشته است. تعداد رشته محل‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور از ۷ هزار و ۵۴۸ رشته محل به ۴ هزار و ۸۴۲ رشته کاهش یافته است.

ثبت نام رشته های بدون کنکور پیام نور پذیرش مهر 99 قرار است در مرداد ماه سال 99 برگزار شود


 

برای دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور سال 99 کلیک کنید


 

سازمان سنجش آموزش کشور نتایج بدون آزمون مهر 98 پیام نور و دیگر دانشگاه های کشور را اعلام کرد. ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان به صورت اینترنتی انجام خواهد شد


 

ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز سازمان سنجش آموزش کشور نتایج کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی بدون کنکور پذیرش مهرماه 98 را برای کلیه دادنشگاه های روزانه ، پیام نور و غیرانتفاعی رااعلام کرد


برای مشاهده نتایج بدون کنکور 98 کلیک کنید

ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور به صورت غیر حضوری و از طریق سیستم گلستان انجام خواهد شد

(زمان ثبت نام تا زمان انتشار این خبر هنوز از طرف دانشگاه پیام نور اعلام نشده است در صورت مشخص شدند زمان ثبت نام از طریق سایت پی ان یو نیوز به آدرس www.PnuNews.com اطلاع رسانی میشود)

کلیه پذیرفته شدگان  برای اطلاع از ثبت نام در کدرشته قبولی ابتدا به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

اگر مرکزی مدارک و زمان خاصی را برای ثبت نام اعلام نکرده باشد، پذیرفته شده ضرورت دارد با توجه به مفاد اطلاعیه سازمان سنجش با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام در یکی از روزهای چهارشنبه ۱۰ مهرماه و یا شنبه ۱۳ مهرماه ۹۸ به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند. عدم ثبت نام به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

ثبت نام و ارائه مدارک پذیرفته شدگان کارشناسی مهر 98 پیام نور به صورت غیرحضوری و از طریق سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnunews.com انجام خواهد شد.(دسترسی سریع به سیستم گلستان کلیک کنید) لینک سرور اصلی
دسترسی سریع سیستم گلستان با کلیه مرورگرها و حتی گوشی موبایل قابل باز کردن استفقط توجه داشته باشید فیلتر شکن باید غیر فعال باشد(دسترسی سریع به سیستم گلستان کلیک کنید) سرور کمکی

پذیرفته شدگان پس از ثبت و ارسال مدارک در سیستم گلستان شده باید به صورت حضوری اصل مدارک خود را به دانشگاه قبولی تحویل دهند

مدارک لازم جهت ثبت نام ورودی های کارشناسی 98 پیام نور(کلیه مدارک باید اسکن شوند و در سیستم ارائه داده شوند)حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت
۱- تصویر گواهی دیپلم متوسطه (اصل یا گواهی موقت)
۲- تصویر گواهی پیش دانشگاهی ( اصل یا گواهی موقت )
۳- گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری
۴-تصویر صفحه اول و صفحه سوم شناسنامه (منظور از صفحه سوم شناسنامه صفحه توضیحات می باشد)
۵-تصویر کارت ملی (اگر کارت ملی ندارید بجای آن تصویر شناسنامه برای این گزینه استفاده کنید)
۶-عکس با زمینه روشن
۷-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان ) ( دانشجویان آقا که هنوز خدمت سربازی نرفته اند برای این کار باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنید و درخواست پرینت برگه تعیین وضعیت نظام وظیفه خود را کنند )
برای خانم ها این مدرک نیازی نیست
۸- تصویر رسید پستی تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی (آنهایی که پیش دانشگاهی ندارند باید تاییدیه دیپلم بگیرند) برای تاییدیه تحصیلی باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و فرم مخصوص تاییدیه تحصیلی را پر کنید و رسید آن را از دفتر مربوطه تحویل بگیرید به این رسید “رسید تاییدیه تحصیلی” می گویند


در همین رابطه بخوانید :

شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور کلیک کنید


 


 


 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مرحله پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1398 (رشته‌های بدون آزمون)


 

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال ضمن عرض تبریک و تهنیت به خواهران و برادران عزیزی که در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت ‌دوم ‌(شبانه)، دانشگاه ‌پیام‌نور، پردیس خودگردان و مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی در مرحله پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1398 قرار گرفته‌اند، به اطلاع می‌رساند که کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست با در دست داشتن مدارک لازم (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ 98/06/23 این سازمان که لینک آن در ذیل این اطلاعیه قرار دارد) در یکی از روزهای چهارشنبه 98/07/10 و یا شنبه مورخ 98/07/13 به دانشگاه و یا موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

پذیرفته‌شدگان در ابتدا برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم، علاوه بر مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ 98/06/23 ضرورت دارد ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند. بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه‌زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج ننموده باشد، پذیرفته‌شدگان این قبیل مؤسسات لازم است مطابق روزهای تعیین شده برای ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.


تذکرات مهم:

1-‌ داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی با آزمون یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی قرار گرفته‌اند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محلهای قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نمی‌باشند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد. بدیهی است ثبت‌نام در یکی از کدرشته محلها به منزله انصراف از کدرشته‌ی دیگر می‌باشد.

2-‌ کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست حداکثر تا تاریخ 98/06/31 دارای مدرک دیپلم نظام‌ قدیم آموزش متوسطه، پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید (نظام آموزشی 3-3-6) و یا مدرک  کاردانی (فوق‌ دیپلم) باشند. بدیهی است در غیر اینصورت مجاز به ثبت‌نام نخواهند بود.

3-‌ کلیه پذیرفته‌شدگان دوره روزانه خواه در رشته قبولی ثبت‌نام نمایند و یا ننمایند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1399 به منظور انتخاب رشته‌های دوره روزانه نخواهند بود.

4- کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست در زمان مقرر برای ثبت‌نام به مؤسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. بدیهی است عدم ثبت‌نام در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد. 

5- با توجه به مصوبه جلسه مورخ 97/10/12 شورای سنجش و پذیرش دانشجو پذیرفته‌شدگان لازم است در زمان مراجعه به موسسه محل قبولی مبلغ 275.000 (دویست و هفتاد و پنج هزار) ریال بایت هزینه ثبت‌نام در این مرحله به موسسه محل قبولی پرداخت نمایند.

داوطلبان گرامی می‌توانند در صورت داشتن سوال با شماره تلفن 42163-021 تماس حاصل نمایند.


 


 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال 1398 (رشته‌های با آزمون)


 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای پذیرش دانشجو در مهرماه 98 از امروز دوشنبه آغاز شد. ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سازمان سنجش صورت میگیرد


 


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای پذیرش دانشجو در مهرماه 98 از امروز دوشنبه به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد
ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org از امروز دوشنبه 20 اسفند تا روز چهارشنبه 6 شهریور 98 انجام می شود

دانلود لیست رشته های بدون آزمون پیام نور پذیرش مهرماه 98 کلیک کنید

برای ثبت نام بدون کنکور پیام نور پذیرش مهرماه 98 کلیک کنید

پذیرش در رشته محل‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده به صورت جدا از رشته‌محل‌های با آزمون و مستقل از کنکور با ملاک معدل کتبی دیپلم، نوع دیپلم داوطلب و رشته انتخابی متقاضی انجام می‌شود.

داوطلبانی که منحصراً متقاضی تحصیل در این رشته‌محل‌ها هستند نیازی به ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1398 ندارند.

برای پذیرش 550 هزار نفر بر اساس صرفاً سوابق تحصیلی، داوطلبان امکان انتخاب 100 رشته‌محل را دارند. در این فهرست که 281 عنوان رشته را شامل می‌شود، دوره‌های نوبت دوم و روزانه برخی از دانشگاه‌ها هم اقدام به پذیرش دانشجوی بدون کنکور می‌کنند.


چه کسانی حق شرکت دارند

دانش‌آموزان سال آخر دوره متوسطه نظام جدید آموزشی 3-3-6 نیز می‌توانند در این مرحله از پذیرش ثبت‌نام کنند و بعد از اتمام امتحانات نهایی و دریافت کارنامه از آموزش و پرورش، معدل کتبی خود را درج کنند. این دسته از داوطلبان می بایست حداکثر تا 31 مرداد ماه 97 فارغ التحصیل شده باشند

سایر متقاضیان علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا ۳۱ شهریور 98 دارای یکی از مدارک زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
لازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است (بجز نظام 3-3-6 ) نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند
این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشند


 


نحوه بررسی شرایط داوطلبان

دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده بر اساس شیوه‌نامه اجرایی مصوب شورای سنجش و پذیرش دانشجو در برنامه زمانی تعیین شده نسبت به گزینش داوطلبان حائز شرایط از بیشترین معدل به کمترین معدل با توجه به نوع دیپلم و رشته انتخابی تا سقف ظرفیت پذیرش در هر یک از سهمیه‌ها، اقدام کرده و در زمان مقرر نتایج را به داوطلبان اعلام می‌کنند.


تماس دانشگاه‌ها با داوطلبان، ممنوع

تماس دانشگاه و موسسات به داوطلبان تحت هر عنوان خارج از زمان مقرر ممنوع است.

پاسخگویی به اعتراضات داوطلبان در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش بر عهده موسسه آموزش عالی ذیربط است. امکان برگزاری امتحان یا مصاحبه توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده جز برای رشته‌های دارای شرایط خاص (دارای شرایط استخدامی یا مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی) که در دفترچه درج می‌شود، وجود ندارد.


وضعیت سهمیه‌ها در پذیرش بدون آزمون

سهمیه‌های منطقه یک، منطقه دو، منطقه سه، خانواده شهدا، ایثارگران 25 درصد ظرفیت، ایثارگران 5 درصد ظرفیت و رزمندگان طبق قوانین و مقررات مندرج در این دفترچه اعمال می‌شود.

دریافت هرگونه وجه برای دریافت و بررسی درخواست‌ها توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ممنوع است.

با توجه به اینکه یک داوطلب ممکن است موفق به دریافت پذیرش از مؤسسات در چندین کد رشته‌محل شود، داوطلب باید پس از اعلام نتایج دانشگاه‌ها و مؤسسات در مهلت زمانی تعیین شده بررسی لازم را انجام داده و رشته محل مورد علاقه خود برای تحصیل را انتخاب کند.

سپس در زمان تعیین شده با همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام و ارائه تعهد مبنی بر ثبت‌نام در کد رشته‌محل مورد نظر، هزینه ثبت‌نام در این مرحله از پذیرش را پرداخت و نام‌نویسی کند.

البته در این فاصله، داوطلب نباید به دانشگاه یا موسسه دیگری مراجعه و ثبت‌نام کند.


حق انتخاب یک رشته و دانشگاه

داوطلب فقط در یک کد رشته‌محل اجازه ثبت‌نام دارد.

اگر داوطلبی در رشته‌محل‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش شده و در آزمون سراسری سال 1398 نیز شرکت کرده و قبول شود، تنها می‌تواند در یک کد رشته محل به انتخاب خود، ثبت‌نام کند و مشغول به تحصیل شود.

به عبارت دیگر هر داوطلب فقط مجاز به تحصیل در یک کد رشته‌محل است و تحصیل هم‌زمان در چند کد رشته‌محل (به جز داوطلبان مشمول آیین‌نامه‌های استعدادهای درخشان) ممنوع است.


یک ممنوعیت برای روزانه‌ها

پذیرفته‌شدگان دوره روزانه هر سال، اجازه پذیرش دوره روزانه سال بعد را ندارند.
دانشگاه از این داوطلبان به صورت مشروط ثبت‌نام کرده و اطلاعات آنها را به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌کند.

سازمان سنجش آموزش کشور پس از کنترل و انجام بررسی‌های لازم تائید نهایی را به دانشگاه یا مؤسسه اعلام می‌کند.


 اقدامات لازم برای دریافت پذیرش

داوطلبان لازم است مراحل زیر را برای کسب پذیرش بدون آزمون دانشگاه مدنظر خود طی کنند.
گام نخست: مطالعه دفترچه مندرج در سایت سازمان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org و بررسی و تعیین رشته‌محل‌های مورد علاقه.

گام دوم: تهیه مدارک مورد نیاز و مراجعه به سایت سازمان سنجش برای ثبت‌نام و ارائه درخواست تحصیل در رشته‌محل‌های مورد علاقه.

گام سوم: انتظار برای تماس دانشگاه مبنی بر موافقت با پذیرش یا رد درخواست در زمان تعیین شده
گام چهارم: بررسی رشته‌محل‌هایی که دانشگاه با پذیرش وی موافقت کرده است (بعد از تماس از سوی دانشگاه) و اتخاذ تصمیم نهایی در زمان مقرر و انتخاب فقط یک کد رشته‌محل.
گام پنجم: مراجعه به دانشگاه مورد علاقه، ارائه مدارک لازم برای ثبت‌نام، پرداخت وجه ثبت‌نام برای پذیرش و ارائه تعهد کتبی مبنی بر علاقه به تحصیل در کد رشته‌محل انتخابی در دانشگاه یا مؤسسه پذیرش شده.


جدول زمانی پذیرش

بر اساس برنامه زمان‌بندی، ثبت‌نام و انتخاب رشته‌محل‌های مورد علاقه و ویرایش اطلاعات در روزهای 20 اسفندماه 97 تا ششم شهریورماه 98 انجام می‌پذیرد.

ارسال اطلاعات نهایی داوطلبان به دانشگاه یا موسسات آموزش عالی توسط سازمان سنجش آموزش کشور در روزهای هفتم و هشتم شهریورماه 98 صورت می‌گیرد.

دانشگاه‌ها در فاصله بین 9 تا 21 شهریورماه 98 مهلت دارند درخواست‌ها و مدارک متقاضیان را بررسی و پذیرفته‌شدگان را تعیین کنند.

در روزهای 23 تا 28 شهریورماه 98، دانشگاه‌ها نتایج را به داوطلبان برای تصمیم‌گیری آنها اعلام می‌کنند.
داوطلبانی که در این دوره پذیرش می‌شوند در روزهای 30 شهریورماه تا دوم مهرماه 98 مهلت دارند برای ثبت‌نام و ارائه تعهد به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند. تعهد برای عدم مراجعه به سایر دانشگاه‌ها از آنها دریافت می‌شود.

دانلود لیست رشته های بدون آزمون پیام نور پذیرش مهرماه 98 کلیه دانشگاه ها کلیک کنید

دانلود دفترچه ثبت نام رشته های بدون آزمون پذیرش مهرماه 98 کلیه دانشگاه ها کلیک کنید


 


 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاًبر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهرماه سال 1398 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهر ماه سال 1398 موضوع قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مصوب 92/06/10 مجلس محترم شورای اسلامی و مصوبات پانزدهمین و شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 8 و 12 دی‌ماه 1397 می‌رساند، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می‌پذیرد منحصراً به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ 97/12/20 آغاز و در روز چهارشنبه مورخ 98/06/06 پایان می‌پذیرد.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کدرشته محل های مربوط به پذیرش فوق از تاریخ 97/11/17 بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفته است. لذا کلیه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 100 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

ضمناً فهرست کد رشته محل های مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

تذکر: با توجه به اینکه برخی از دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بعد از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام ظرفیت‌های جدید یا اصلاحاتی را به این سازمان اعلام نموده‌اند، اطلاعیه‌ای در این خصوص در تاریخ 98/02/30 پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد؛ لذا ضرورت دارد داوطلبان متقاضی نسبت به مطالعه اطلاعیه مذکور اقدام و در صورت تمایل در زمان مقرر کد رشته محل های انتخابی خود را ویرایش نمایند.

تکالیف‌، مدارک لازم و مراحل ثبت‌نام اینترنتی

داوطلب‌ متقاضی‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) باید یکایک‌ اقدامات‌ زیر را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهد:

1- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور.

2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان و مطالعه آن.

3- تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام.

4- ثبت‌نام وانتخاب رشته از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (97/12/20 لغایت 98/06/06).


تذکرات لازم:

1- اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید 3-3-6 حداکثر تا تاریخ 98/05/31، دارا بودن مدرک پیش‌دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 98/06/31 و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (با تاریخ اخذ حداکثر تا 98/06/31) برای کلیه داوطلبان الزامی است.

2- دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را ندارند و در صورت ثبت نام و انتخاب رشته بعنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

3- نظر به اینکه گزینش دانشجو در این مرحله بر اساس سوابق تحصیل (معدل کتبی دیپلم)، صورت خواهد گرفت؛ لذا کلیه متقاضیان (دیپلمه های نظام آموزشی 3-3-6 ، نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی، نظام قدیم چهارساله دبیرستان و همچنین دیپلمه های فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می باشند) بایستی معدل کل و یا معدل کتبی خود را بصورت صحیح در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی درج نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند در صورت مغایرت معدل کل و یا معدل کتبی واقعی با معدل کل و یا معدل کتبی اعلام شده در تقاضانامه ثبت نامی، از ثبت‌نام پذیرفته شدگان ممانعت بعمل آمده و قبولی آنها لغو می گردد. 

تبصره1: داوطلبان نظام آموزشی جدید 3-3-6 پس از ثبت نام در این مرحله از پذیرش لازم است، پس از دریافت مدرک دیپلم حداکثر تا تاریخ 98/05/31، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به درج معدل کتبی دیپلم خود در تقاضانامه ثبت نامی اقدام نمایند.

تبصره2: داوطلبان دیپلم فنی و حرفه ای و یا کاردانش نظام آموزشی جدید 3-3-6 و دیپلمه های فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می باشند و فاقد معدل کتبی دیپلم هستند، بایستی معدل کل دیپلم متوسطه خود را عیناً در بند 16 تقاضانامه اینترنتی ثبت نام درج نمایند.

توجه: هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.

ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی: www.sanjesh.org یا با شماره‌ تلفن گویای‌: 42163 (کد 021) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند

ثبت نام بدون کنکور پیام نور پذیرش بهمن 97 از امروز شنبه 29 دیماه آغاز شد . ثبت نام به صورت حضوری در مراکز پیام نور انجام می شود


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز کلیه علاقمندان به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دارای پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی پذیرش بدون کنکور در دانشگاه پیام نور ، پردیس دانشگاه صنعتی شریف درکیش، مؤسسات غیرانتفاعی ( کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند ) می توانند با مطالعه دفترچه و اطلاع از رشته های پذیرش به صورت حضوری به دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کنند

کلیه متقاضیان می توانند با همراه داشتن مدارک مورد نیاز اعلام شده از تاریخ 29 دیماه تا 10 بهمن 97 به صورت حضوری به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند

دانلود لیست رشته های بدون آزمون بهمن 97 دانشگاه پیام نور کلیک کنید

برای دانلود لیست رشته های بدون آزمون بهمن 97 کلیه دانشگاه ها کلیک کنید

دانشگاه ها پس از بررسی مدارک درصورت داشتن شرایط از داوطلب برای تکمیل فرم تعهد (برای جلوگیری از ثبت مشخصات داوطلب در چند رشته‌محل و یا چند موسسه) دعوت بعمل خواهد آمد که در این مرحله لازم است، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال (۲۲ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام کنند.

داوطلبان باید در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طریق مراکز/واحدهای آموزشی در خصوص کدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بدیهی است پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست.

کلیه متقاضیان «مرد» باید در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مرکز و یا واحد آموزشی که به آن مراجعه داشته‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ (اعلام قبولی شهریورماه، مرحله تکمیل ظرفیت و یا اعلام قبولی نیمه‌متمرکز) قرار گرفته‌اند، چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌نام و ادامه تحصیل باشند و در یکی از مراکز/واحدهای آموزشی ثبت‌نام کنند، قبولی قبلی آنها در مراحل قبلی لغو خواهد شد.


 

مدارک مورد نیاز داوطلبان پذیرش بدون کنکور برای پذیرش در بهمن ۹۷

۱- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم با امضاء و مُمهور به مُهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

۲- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید با امضاء و مُمهور به مُهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش.

۳- اصل و یا گواهی مدرک پیش‌دانشگاهی با امضاء و مُمهور به مُهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

۴- گواهی اخذ مدرک کاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی هستند.


۵- اصل شناسنامه و ۲ برگ کپی از صفحات آن.


۶- اصل کارت ملی و ۲ برگ کپی از آن.


۷- شش قطعه عکس ۴×۳ تهیه شده در سال جاری.


۸- مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول.

کلیه پذیرفته‌شدگان باید به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست کنند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.

کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مرکز/واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام کنند.


 

دانلود لیست رشته های بدون آزمون بهمن 97 دانشگاه پیام نور کلیک کنید

برای دانلود لیست رشته های بدون آزمون بهمن 97 کلیه دانشگاه ها کلیک کنید

ثبت نام بدون کنکور پیام نور پذیرش مهرماه 97 برای رشته های تکمیل ظرفیت از امروز یکشنبه به صورت حضوری در دانشگاه پیام نور آغاز شد


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز ثبت نام رشته های بدون کنکور پیام نور برای رشته هایی که ظرفیت آنها تکمیل نشده است از امروز یکشنبه 22 مهرماه 97 آغاز شد

کلیه علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور با مشاهده لیست رشته محل های دارای ظرفیت و در دست داشتن مدارک لازم به صورت حضوری به دانشگاه پیام نور مورد نظر خود مراجعه کنند
مهلت ثبت نام بدون کنکور مهرماه 97 دانشگاه پیام نور تا تاریخ 15 آبان 97 خواهد بود

ثبت نام به صورت حضوری و از طریق مراکز پیام نور انجام خواهد شد

در این ثبت نام کلیه کسانی که در کنکور ثبت نام کرده اند یا نکرده اند می توانند شرکت کنند

هزینه ثبت نام اولیه ۲۲ هزار تومان است که باید در زمان ثبت نام باید توسط دانشگاه به حساب سازمان سنجش واریز شود. البته توسط خود داوطلب نیز امکان خرید کارت اعتباری می باشد توصیه میشود ابتدا به دانشگاه مراجعه کنیدلینک خرید کارت اعتباری 22 هزار تومانی ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور کلیک کنید

علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا ۳۱ شهریور ۹۷ دارای یکی از مدارک زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
لازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشند

تبصره: در صورت امکان تشکیل کلاس برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری از سوی مؤسسه مورد تقاضا، آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ ۹۷/۱۱/۳۰ موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی گردند، میتوانند در رشته و یا رشته‌های تحصیلی مربوط متقاضی شوند.


نکات مهم

نکته ۱: هر داوطلب منحصراً میتواند در یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل متقاضی شودنکته ۲ : داوطلبان میبایست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طریق مؤسسات در خصوص کدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بدیهی است پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیستنکته ۳ : آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ (مرحله شهریور ماه) قرارگرفته‌اند، چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌نام و ادامه تحصیل باشند و در یکی از مؤسسات ثبت‌نام نمایند، قبولی قبلی آنها در شهریورماه لغو خواهد شد.

لیست رشته ها محل های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور پذیرش مهر ۹۷ کلیک کنیدنکته :  از میان فیلد های جستجو فیلد گروه آزمایشی را ابتدا انتخاب کنید و سپس در قسمت عنوان رشته محل / دانشگاه : ( شهر خود را وارد کنید تا جستجو راحت تر باشد) مثلا تهران – اصفهان – اهواز و … و سپس فیلد نوع گروه را پیام نور انتخاب کنیدگروه آزمایشی : یکی از گروه ها را انتخاب کنیدرشته محل / دانشگاه : شهر مورد نظر مثلا تهراننوع گروه : پیام نور

بقیه فیلد ها را خالی بزارید سپس جستجو را بزنید


 


 

مدارک لازم جهت ثبت نام  پیام نور۱- تصویر گواهی دیپلم متوسطه (اصل یا گواهی موقت)
۲- تصویر گواهی پیش دانشگاهی ( اصل یا گواهی موقت )
۳- گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری
۴-تصویر صفحه اول و صفحه سوم شناسنامه (منظور از صفحه سوم شناسنامه صفحه توضیحات می باشد)
۵-تصویر کارت ملی (اگر کارت ملی ندارید بجای آن تصویر شناسنامه برای این گزینه استفاده کنید)
۶-عکس با زمینه روشن
۷-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان ) ( دانشجویان آقا که هنوز خدمت سربازی نرفته اند برای این کار باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنید و درخواست پرینت برگه تعیین وضعیت نظام وظیفه خود را کنند )
برای خانم ها این مدرک نیازی نیست
۸- تصویر رسید پستی تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی (آنهایی که پیش دانشگاهی ندارند باید تاییدیه دیپلم بگیرند) برای تاییدیه تحصیلی باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و فرم مخصوص تاییدیه تحصیلی را پر کنید و رسید آن را از دفتر مربوطه تحویل بگیرید به این رسید “رسید تاییدیه تحصیلی” می گویندبرای تاییدیه ابتدا در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنید و مطمئن شوید رشته مورد نظر شما وجود دارد سپس اقدام به گرفتن تاییدیه تحصیلی کنید


 


 


 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1397 در مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌نور


 

با توجه به درخواست دانشگاه پیام‌نور مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1397 و با توجه به موافقت دفتر گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌نور (اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1397 ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) می‌رساند داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی و مراکز و واحدهای آموزشی پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به لینک جستجوی عنوان مرکز/واحد آموزشی و کدرشته مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و همچنین به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور مراجعه نموده و ضمن مشخص نمودن رشته و مرکز/واحد آموزشی مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک ذیل و با توجه به موارد مربوط از تاریخ 97/07/22 لغایت 97/08/15 به مرکز/واحد آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

1- کلیه متقاضیان می‌بایست حداکثر تا تاریخ 97/06/31 دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) یا پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) بوده باشند.

تبصره: در صورت امکان تشکیل کلاس برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری از سوی مرکز/واحد آموزشی مورد تقاضا، آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 97/11/30 موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی گردند، می‌توانند در رشته و یا رشته‌های تحصیلی مربوط متقاضی شوند.

2- کلیه داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مرکز/واحد آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 220،000 (دویست و بیست هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند.

3- هر داوطلب منحصراً می‌تواند در یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل متقاضی شود. بدیهی است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌شدگان یکی از موسسات بر اساس ضوابط این سازمان حذف خواهد شده و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

4- داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طریق مراکز/واحدهای آموزشی در خصوص کدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بدیهی است پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست.

5- کلیه متقاضیان «مرد» می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

6- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مرکز و یا واحد آموزشی که به آن مراجعه داشته‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

7- آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال 1397 (مرحله شهریور ماه) قرار گرفته‌اند، چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌نام و ادامه تحصیل باشند و در یکی از مراکز/واحدهای آموزشی ثبت‌نام نمایند، قبولی قبلی آنها در شهریورماه لغو خواهد شد.


مدارک مورد نیاز:

1- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

2- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش.

3- اصل و یا گواهی مدرک پیش‌دانشگاهی با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

4- گواهی اخذ مدرک کاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی می‌باشند.


5- اصل شناسنامه و 2 برگ کپی از صفحات آن.


6- اصل کارت ملی و 2 برگ کپی از آن.


7- شش قطعه عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری.


8- مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول.

کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مرکز/واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام نمایند

اختصاصی PnuNews.com
ثبت نام بدون آزمون پیام نور امروز 22 مرداد فراهم خواهد شد


 

رییس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور در گفتگوی اختصاصی با سایت پی ان یو نیوز عنوان کرد . تلاش می کنیم تا ثبت نام بدون آزمون امروز فراهم شود.

بهنوش سلیم بهرامی عنوان کرد دسترسی برای ثبت نام امروز باز خواهد شد و علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند

ثبت نام به صورت حضوری و از طریق مراکز پیام نور انجام خواهد شد. ثبت نام فقط برای رشته های بدون آزمون پیام نور می باشد که ظرفیت آنها تکمیل نشده است

مهلت ثبت نام تا تاریخ 15 آبان 97 خواهد بود
هزینه ثبت نام اولیه 22 هزار تومان است که باید در زمان ثبت نام باید توسط دانشگاه به حساب سازمان سنجش واریز شود

علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا 31 شهریور 97 دارای یکی از مدارک زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
لازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشند

تبصره: در صورت امکان تشکیل کلاس برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری از سوی مؤسسه مورد تقاضا، آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 97/11/30 موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی گردند، میتوانند در رشته و یا رشته‌های تحصیلی مربوط متقاضی شوند.


 


 


نکات مهم

نکته 1: هر داوطلب منحصراً میتواند در یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل متقاضی شودنکته 2 : داوطلبان میبایست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طریق مؤسسات در خصوص کدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بدیهی است پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیستنکته 3 : آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال 1397 (مرحله شهریور ماه) قرارگرفته‌اند، چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌نام و ادامه تحصیل باشند و در یکی از مؤسسات ثبت‌نام نمایند، قبولی قبلی آنها در شهریورماه لغو خواهد شد.

لیست رشته ها محل های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور پذیرش مهر 97 کلیک کنیدنکته :  از میان فیلد های جستجو فیلد گروه آزمایشی را ابتدا انتخاب کنید و سپس در قسمت عنوان رشته محل / دانشگاه : ( شهر خود را وارد کنید تا جستجو راحت تر باشد) مثلا تهران – اصفهان – اهواز و … و سپس فیلد نوع گروه را پیام نور انتخاب کنیدگروه آزمایشی : یکی از گروه ها را انتخاب کنیدرشته محل / دانشگاه : شهر مورد نظر مثلا تهراننوع گروه : پیام نور

بقیه فیلد ها را خالی بزارید سپس جستجو را بزنید


 

در صورتی که ثبت نام از طریق دانشگاه پیام نور آغاز شود می توانید از طریق سایت پی ان یو نیوز به آدرس www.PnuNews.com مطلع شوید


 

ثبت نام به صورت حضوری در دانشگاه پیام نور آغاز شد (تایم اداری تمام شده است فردا دوشنبه تشریف ببرید !)


 


 

فارس نوشت: رئیس دانشگاه پیام نور از موافقت وزارت علوم با آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون این دانشگاه خبر داد و گفت: این تکمیل ظرفیت شامل ثبت‌نام داوطلبان با آزمون نمی‌شود

محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور درباره تعیین تکلیف ثبت نام داوطلبان بدون آزمون در این دانشگاه گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با بخش‌های ذیربط وزارت علوم و موافقت‌های دریافت شده، مسائل و مشکلات ثبت نام داوطلبان بدون آزمون در دانشگاه پیام نور رفع شده است و این دانشگاه به زودی کار ثبت‌نام این افراد را در موضوع تکمیل ظرفیت آغاز خواهد کرد که شامل داوطلبانی است که با مدرک تحصیلی تقاضای تحصیل در دانشگاه پیام نور را دارند.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان دانشجو شدن در دانشگاه پیام نور می‌تواند فردا یا پس‌فردا برای ثبت‌نام بدون آزمون در این دانشگاه کارهای خود را انجام دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد:‌ این ثبت نام صرفا ویژه داوطلبانی است که با سوابق تحصیلی می‌توانند کارهای خود را برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور انجام دهند، ولی در بحث تکمیل ظرفیت ثبت‌نام از داوطلبان رشته‌های با آزمون نه تنها این موضوع برای دانشگاه پیام نور بلکه برای دیگر دانشگاه‌ها هم فراهم نشده است


 


خبر تکمیلی :

آغاز تکمیل ظرفیت یا ثبت نام بدون کنکور پیام نور از شنبه


 


 


 

ثبت نام رشته های بدون کنکور پیام نور در مهرماه 97 انجام خواهد شد . به زودی جزئیات بیشتر زمان و نحوه ثبت نام اعلام خواهد شد


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز براساس آنچه که دانشگاه پیام نور اعلام کرده است به زودی ثبت نام رشته های بدون آزمون کارشناسی (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) مجددا در مهرماه 97 انجام خواهد شد

جزئیات زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی احتمالا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org اعلام خواهد شد

کلیه علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور که می توانند در روزهای آینده ضمن مطالعه دفترچه راهنما و آگاهی از رشته های بدون آزمون نسبت به ثبت نام اقدام نمایند

لازم به ذکر است در صورتی که اطلاعات بیشتری اعلام شود از طریق  سایت پی ان یو نیوز PnuNews.com  منتشر خواهد شد


 


 


 


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز کلیه علاقه مندان شرکت در رشته های بدون کنکور و با کنکور می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش رشته های با کنکور و بدون کنکور دانشگاه پیام نور ( پذیرش براساس سوابق تحصیلی ) اقدام کنند
ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور از امروز 15 مرداد 97 به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشود

علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا ۳۱ شهریور 97 دارای یکی از مدارک زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
لازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشندعلاقه مندان به ثبت نام در رشته های بدون آزمون فقط می توانند در یکی از گروه های اصلی ریاضی ، تجربی و یا علوم انسانی شرکت کنند و همچنین می توانند از میان رشته های گروه هنر و گروه زبان خارجه می توانند یک یا هر دو گروه را علاوه بر گروه های اصلی شرکت کنند
 

برای مشاهده نتایج کنکور سراسری سال ۹۷ کلیک کنید


 

اگر کنکور سراسری ثبت نام کرده اید بخوانید :
گروه اول : داوطلبینی که در کنکور سراسری سال 97 ثبت نام کرده اند و اعلام علاقه مندی به رشته های پیام نور را انتخاب کرده اند در صورت مجاز شدن در پیام نور می توانند هم رشته های با آزمون و هم بدون را همزمان با همان انتخاب رشته کنکور سراسری در سیستم انتخاب رشته سازمان سنجش ثبت کنند
داوطلبان دقت داشته باشند در پر کردن فرم انتخاب رشته علاقه خود را مد نظر داشته باشند و ابتدا رشته هایی که علاقه بیشتری دارند را در فرم انتخاب رشته وارد کنند

گروه دوم : داوطلبینی که در کنکور سراسری سال 97 ثبت نام کرده اند اما اعلام علاقه مندی به رشته های پیام نور را در زمان ثبت نام کنکور انتخاب نکرده اند ، این دسته از داوطلبان می توانند با خرید کارت اعلام علاقه مندی به رشته های پیام نور و موسسات آموزش عالی به قیمت 11 هزار تومان همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری در همان فرم انتخاب رشته ، رشته های بدون آزمون پیام نور را نیز براساس علاقه خود وارد کنند

اگر کنکور سراسری ثبت نام نکرده اید بخوانید :
کلیه کسانی که دارای یکی از مدارک گفته شده در ابتدای این خبر را داشته باشند و می خواهند در ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور شرکت کنند می توانند با خرید سریال علاقه مندی به رشته های دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی به قیمت 22 هزار تومان نسبت به انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش اقدام کنند
نکته : دقت کنید ثبت نام جداگانه این وجود ندارد و شما همانند داوطلبان کنکور سراسری در همان فرم ثبت نام و به همین شیوه انتخاب رشته انجام می دهید و هیچ فرقی با آنها نخواهید داشت


 


 

گروه اول : داوطلبینی که در کنکور سراسری سال 97 ثبت نام کرده اند و اعلام علاقه مندی به رشته های پیام نور را انتخاب کرده اند در صورت مجاز شدن در پیام نور می توانند هم رشته های با آزمون و هم بدون را همزمان با همان انتخاب رشته کنکور سراسری در سیستم انتخاب رشته سازمان سنجش ثبت کنندنکته : هیچ گونه هزینه ثبت نام دیگری نیاز نیست پرداخت کند و فقط کافیست همانند سایر دواطلبان کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش در همان فرم انتخاب رشته ، رشته های پیام نور یا دیگر موسسات آموزش عالی و دانشگاه ها را پر کنید
داوطلبان دقت داشته باشند در پر کردن فرم انتخاب رشته علاقه خود را مد نظر داشته باشند و ابتدا رشته هایی که علاقه بیشتری دارند را در فرم انتخاب رشته وارد کنند

گروه دوم : داوطلبینی که در کنکور سراسری سال 97 ثبت نام کرده اند اما اعلام علاقه مندی به رشته های پیام نور را در زمان ثبت نام کنکور انتخاب نکرده اند ، این دسته از داوطلبان می توانند با خرید کارت اعلام علاقه مندی به رشته های پیام نور و موسسات آموزش عالی به قیمت 11 هزار تومان همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری در همان فرم انتخاب رشته ، رشته های بدون آزمون پیام نور را نیز براساس علاقه خود وارد کنند

هزینه ثبت نام و اعلام علاقه مندی پیام نور و موسسات آموزش عالی :
هزینه ثبت نام برای این دسته از داوطلبان 11 هزار تومان است و دقیقا باید سریال 9 رقمی را خریداری کنید :
سریال علاقه مندی به گزینش رشته های پیام نور و غیرانتفاعی آزمون سراسری 97(سامانه انتخاب رشته اصلی – 9 رقم)برای خرید سریال علاقه مندی به رشته پیام نور و غیر انتفاعی اینجا کلیک کنید

پس از خرید کارت یا همان سریال اعلام علاقه مندی به رشته های پیام نور موسسات آموزش عالی (دانشگاه های غیر انتفاعی) همانند سایر دواطلبان کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش در همان فرم انتخاب رشته ، رشته های پیام نور یا دیگر موسسات آموزش عالی و دانشگاه ها را پر کنید

برای مشاهده نتایج کنکور سراسری سال ۹۷ کلیک کنید

برای انتخاب رشته کنکور سراسری سال 97 کلیک کنید

نکته : کلیه داوطلبان می توانند براساس دفترچه از ۱ تا ۱۵۰ انتخاب رشته محل داشته باشند

نکته : داوطلبانی که کنکور سراسری ثبت نام کرده اند باید از همان دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری استفاده کنند لیست رشته های با آزمون و بدون آزمون در آن موجود است

نکته بسیار بسیار مهم : داوطلبان دقت داشته باشند فقط در یک گروه اصلی می توانند انتخاب رشته کنند یعنی یا رشته های گروه ریاضی ، یا رشته های گروه تجربی ، یا رشته های گروه انسانی
داوطلبان فقط می توانند در رشته گروه اصلی کنکور که ثبت نام کرده اند انتخاب رشته کنند در غیر این صورت اگر نمی خواهند در گروه رشته کنکور خود انتخاب رشته کنند می بایست همانند کسانی عمل کنند که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند و فقط برای رشته های بدون کنکور آن گروه اقدام کنند

اخطار : اگر داوطلبی مثلا در رشته ریاضی کنکور داده است و اکنون برای رشته ریاضی نیز رشته های با آزمون و بدون آزمون را انتخاب کند و سپس برود در گروه علوم تجربی رشته های بدون کنکور نیز انتخاب رشته کنند ملاک عمل انتخاب رشته کنکور سراسری برای ریاضی خواهد بود و کلیه رشته های بدون کنکور تجربی وی حذف خواهد شد


 

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سال 97 پذیرش مهرماه ۹۷

اصلاحیه 1 :اصلاحیه 2 : دریافت فایل اطلاعیه دوم اصلاحیات دفترچه های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1397


 

برای انتخاب رشته کنکور سراسری سال 97 کلیک کنید (کسانی که کنکور 97 شرکت کرده اند رشته های با آزمون و بدون آزمون باهم باید انتخاب رشته کنید در یک فرم)


 


 


 

علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا ۳۱ شهریور 97 دارای یکی از مدارک زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
لازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشند

کلیه کسانی که دارای یکی از مدارک گفته شده باشند و می خواهند در ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور شرکت کنند می توانند با خرید سریال علاقه مندی به رشته های دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی به قیمت 22 هزار تومان نسبت به انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش اقدام کنندنکته : دقت کنید ثبت نام جداگانه این وجود ندارد و شما همانند داوطلبان کنکور سراسری در همان فرم ثبت نام و به همین شیوه انتخاب رشته انجام می دهید و هیچ فرقی با آنها نخواهید داشت

هزینه ثبت نام : هزینه ثبت نام 22 هزار تومان است دقت کنید شما باید سریال 12 رقمی این بخش را خریداری کنید :سریال ثبت نام برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مرداد ماه سال 97

لینک مستقیم خرید سریال ثبت نام بدون کنکور پیام نور و موسسات آموزش عالی اینجا کلیک کنید


مهلت ثبت نام به پایان رسید

نکته بسیار بسیار مهم : داوطلبان دقت داشته باشند فقط در یک گروه اصلی می توانند انتخاب رشته کنند یعنی یا رشته های گروه ریاضی ، یا رشته های گروه تجربی ، یا رشته های گروه انسانی
داوطلبان فقط می توانند در رشته گروه اصلی کنکور که ثبت نام کرده اند انتخاب رشته کنند در غیر این صورت اگر نمی خواهند در گروه رشته کنکور خود انتخاب رشته کنند می بایست همانند کسانی عمل کنند که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند و فقط برای رشته های بدون کنکور آن گروه اقدام کنند

اخطار : اگر داوطلبی مثلا در رشته ریاضی کنکور داده است و اکنون برای رشته ریاضی نیز رشته های با آزمون و بدون آزمون را انتخاب کند و سپس برود در گروه علوم تجربی رشته های بدون کنکور نیز انتخاب رشته کنند ملاک عمل انتخاب رشته کنکور سراسری برای ریاضی خواهد بود و کلیه رشته های بدون کنکور تجربی وی حذف خواهد شد


 


مهلت ثبت نام به پایان رسید


 

در مورد رشته های سوابق تحصیلی :
بر اساس قانون  نوع پذیرش (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) در مدارک تحصیلی فارغ التحصیلی دانشجویانی که در این کد رشته ها پذیرفته می شوند ، درج نخواهد شد.


 


 


 


شروع به تحصیل پذیرفته شدگان :

پذیرفته شدگان در این دوره از نیمسال اول 98-97 به عنوان دانشجو وارد دانشگاه خواهند شد.    


 


تعداد رشته ها قابل انتخاب :

داوطلبان می توانند از میان رشته های مورد علاقه خود 150 کدرشته محل را انتخاب کنند. (از 1 تا 150 رشته محل می توانید انتخاب کنید)    


 


زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور :

اسامی پذیرفته شدگان در این ثبت نام طبق اعلام سازمان سنجش در دهه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.


 


 

ثبت نام دانشگاه پیام نور برای مقطع کارشناسی به صورت بومی انجام می شود . جدول نواحی بومی دانشگاه پیام نور را اینجا بخوانید


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز ثبت نام و پذیرش دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی چه با کنکور و چه بدون کنکور به صورت بومی ناحیه ای صورت میگیرد.

منظور از بومی ناحیه ای یعنی داوطلبان و متقاضیان می توانند علاوه بر استان خود از استان های همجوار در ناحیه خود نیز انتخاب رشته و برای دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند

از مجموع چند استان مجاور، یک ناحیه بومی ایجاد می گردد.

برای ثبت نام بدون آزمون پیام نور مرداد 97 اینجا کلیک کنید

ملاک های تعیین استان بومی داوطلبان به شرح ذیل است:

1- در صورتی که محل اخذ مدرک تحصیلی سه سال آخر دوره متوسطه (دبیرستان و یا هنرستان) برای داوطلبان نظام قدیم و محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی و دو سال آخر دبیرستان برای داوطلبان نظام جدید در استان باشد، داوطلب بومی آن استان تلقی می شود.

2- در صورتی که محل اخذ مدرک تحصیلی سه سال آخر داوطلبی در یک استان نباشد، استان محل تولد داوطلب به عنوان استان بومی وی در نظر گرفته می شود.

3- داوطلبانی که سه سال آخر محل تحصیل را در خارج از کشور گذرانیده اند، استان محل تولد، استان بومی اینگونه داوطلبان تلقی خواهد شد

4- داوطلبانی که سه سال آخر محل تحصیل را خارج از کشور گذرانیده اند و همچنین استان محل تولد ایشان نیز خارج از کشور بوده است، استان بومی این قبیل داوطلبان تهران خواهد بود.

برای ثبت نام بدون آزمون پیام نور مرداد 97 اینجا کلیک کنید


نواحی بومی به شرح جدول زیر می باشد.

مثال : دواطلبی که از استان تهران است برای انتخاب رشته دانشگاه پیام نور می تواند کلیه استان های ناحیه 1 شامل البرز ، تهران ، زنجان ، سمنان ، قزوین ، قم ، مرکزی را انتخاب کند

نکته مهم : این جدول برای مقطع کارشناسی می باشد پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد به صورت کشوری می باشد


 

کلیه علاقه مندان شرکت در رشته های بدون کنکور و با کنکور می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش رشته های با کنکور و بدون کنکور دانشگاه پیام نور ( پذیرش براساس سوابق تحصیلی ) اقدام کنند

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور در مرداد 97 به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشود


 

علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست دارای یکی از مدارک زیر باشند :
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
لازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشند


 

برای مشاهده نتایج کنکور سراسری سال ۹۷ کلیک کنید

برای انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۷ کلیک کنید

برای ثبت نام بدون آزمون پیام نور مرداد 97 اینجا کلیک کنید


 


 

ثبت نام بدون کنکور پیام نور و موسسات آموزش عالی برای پذیرش مهرماه 97 از هفته آینده 15 مرداد از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشود


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز براساس آنچه که سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است ثبت نام و انتخاب رشته برای رشته های بدون کنکور از روز دوشنبه 15 مرداد به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشود
دفترچه راهنمای ثبت نام از روز یکشنبه 14 مرداد ماه منتشر میشود

کلیه علاقه مندان شرکت در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور یا موسسات آموزش عالی (غیر انتفاعی) که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش رشته های بدون کنکور (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) اقدام کنند
این دسته از علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا ۳۱ شهریور 97 دارای یکی از مدارک زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
لازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشند

برای ثبت نام بدون آزمون پیام نور اینجا کلیک کنید | ثبت نام مرداد ۹۷

داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 97 ثبت نام نموده اند اما درجلسه آزمون غایب بوده و یا مجاز به انتخاب رشته نشده اند (یا شده اند) نیازی به ثبت نام مجدد در این مرحله ندارند و می توانند از میان رشته های بدون آزمون نیز انتخاب رشته نمایند مگر اینکه متقاضی انتخاب رشته درگروه یا گروههای آزمایشی علاوه بر گروه آزمایشی ثبت نامی خود باشند.

نکته مهم : هر داوطلب فقط در یک گروه اصلی ریاضی یا علوم تجربی یا علوم انسانی و در یک یا دو گروه هنر و زبان می تواند انتخاب رشته کند
مثال : داوطلب فقط می تواند در گروه ریاضی (یا علوم تجربی یا علوم انسانی) و هنر و زبان باهم انتخاب رشته کند در این حالت داوطلب باید سه بار کارت اعتباری خرید کند
مثال 2 : داوطلب نمی تواند در گروه ریاضی وعلوم تجربی باهم انتخاب رشته کند
 

هزینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور و موسسات غیر انتفاعی (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) 22 هزار تومان است


 

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور از 15 مرداد آغاز و تا 20 مرداد 97 ادامه خواهد داشت.
 

داوطلبان می توانند از میان رشته های مورد علاقه خود ۱۵۰ رشته ها محل را انتخاب کنند.
(از ۱ تا ۱۵۰ رشته محل می توانید انتخاب کنید)

ثبت نام و انتخاب رشته علاقه مندان و دواطلبان به حضور در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی از طریق رشته های بدون کنکور به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود انتخاب رشته از تاریخ 15 مرداد آغاز و تا 20 مرداد 97 ادامه خواهد داشت

نتایج نهایی پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری در نیمه دوم شهریور 97 می باشد قبول شدگان از ترم مهر دانشجو محسوب می شوند


 

برای آشنایی بیشتر با رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور می توانید لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون پیام نور پذیرش مهر ۹۷ را دانلود کنید
 

برای ثبت نام بدون آزمون پیام نور اینجا کلیک کنید | ثبت نام مرداد ۹۷
 


 

برای ثبت نام بدون آزمون پیام نور اینجا کلیک کنید | ثبت نام مرداد ۹۷
 


 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی آزمون سراسری مرداد ماه سال 1397 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی (پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی)

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام (داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 97 ثبت نام نموده‌اند لاکن در جلسه آزمون غایب بوده‌اند و همچنین متقاضیانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام ننموده‌اند)، می‌رساند ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش درآنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در سال 1397 (موضوع قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مصوب 92/06/10 مجلس محترم شورای اسلامی)، صورت می‌پذیرد منحصراً به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ 97/05/15 آغاز و در روز چهارشنبه مورخ 97/05/24 پایان می‌پذیرد.


 

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کدرشته محلهای مربوط به پذیرش فوق از روز یکشنبه مورخ 97/05/14 بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار می‌گیرد.

لذا کلیه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت هزینه ثبت‌نام به مبلغ 220.000 (دویست و بیست هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 150 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

بخش پیوستها شامل شریط و ضوابط، آدرس و تلفن دانشگاهها و موسسات آموزش عالی بصورت فایل جداگانه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی فوق قرار گرفته که لازم است داوطلبان قبل از ثبت‌نام و انتخاب رشته نسبت به مطالعه آن بخش اقدام نمایند.

داوطلب‌ متقاضی‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) باید یکایک‌ اقدامات‌ زیر را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهد:

1- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور.

2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام و بخش پیوستها از طریق پایگاه اطلاع رسانی مذکور و مطالعه آنها.

3- تهیه کارت اعتباری به تعداد مورد نیاز از طریق پایگاه اطلاع رسانی فوق.

تبصره- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ 220.000 (دویست و بیست هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.

4- تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب براساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.

5- ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (97/05/15 لغایت 97/05/24).

6- داشتن مدرک دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه، یا گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی و یا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) به تاریخ فارغ‌التحصیلی حداکثر تا 97/06/31 برای کلیه متقاضیان الزامی می‌باشد.


 

1- چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت‌نام وانتخاب رشته از 2 و یا 3 گروه آزمایشی می‌باشد، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ 220.000 (دویست و بیست هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) را دریافت دارد.


 

تبصره: منظور از ثبت‌نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی بدین مفهوم است، که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان خارجی و یا در هر دو گروه، نیز متقاضی شود. به دیگر سخن هیچ داوطلبی نمی‌تواند بطور همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت نماید.
 

3- داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1397 ثبت نام نموده‌اند لاکن در جلسه آزمون غایب بوده و یا مجاز به انتخاب رشته نشده‌اند نیازی به ثبت‌نام مجدد در این مرحله ندارند و می‌توانند بدون ثبت‌نام انتخاب رشته نمایند. مگر اینکه متقاضی انتخاب رشته در گروه یا گروه‌های آزمایشی علاوه بر گروه آزمایشی ثبت‌نامی خود باشند. توضیحات لازم در این خصوص در دفترچه راهنمای مذکور درج شده است.

سازمان سنجش لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی پذیرش مهرماه 97 را اعلام کرد. ثبت نام از 15 مرداد انجام میشود


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز سازمان سنجش آموزش کشور لیست رشته های کارشناسی بدون آزمون (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) و با آزمون دانشگاه پیام نور برای ورودی مهر 97 را اعلام کرد

کلیه کسانی که در کنکور سراسری سال 97 شرکت کرده اند می توانند نسبت به انتخاب واحد رشته های بدون آزمون پیام نور و در صورت مجاز شدن رشته های با آزمون پیام نور را نیز انتخاب رشته کنند

البته لازم به ذکر است این دسته از دواطلبان باید کارت اعتباری علاقه مندی به رشته های دانشگاه پیام نور را از طریق سایت سازمان سنجش پیش از این خریداری می کردند و یا اینکه اکنون نسبت به خرید آن اقدام کنند

کلیه کسانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند اکنون می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) اقدام کنند
این دسته از دواطلبان متقاضی به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا ۳۱ شهریور 97 دارای یکی از موارد زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
لازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشند

متقاضیان حضور در دانشگاه پیام نور می توانند تا ۱۵۰ کد رشته محل را انتخاب کنند ولی در انتها فقط در یک رشته محل پذیرفته خواهند شد

ثبت نام و انتخاب رشته علاقه مندان و دواطلبان به حضور در دانشگاه پیام نور ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می شود انتخاب رشته از تاریخ 15 مرداد 97 آغاز میشود

برای ثبت نام بدون آزمون پیام نور اینجا کلیک کنید | ثبت نام مرداد ۹۷


 

برای اطلاع از جدید ترین خبرها می توانید با ثبت ایمیل خود در خبرنامه سایت عضو شوید

آیا می دانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی سایت پی ان یو نیوز شما هم مثل دهها هزار نفر دیگر به راحتی خبرها از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد؟
همین حالا بهترین ایمیل خود را ثبت کنید


 

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور پذیرش مهرماه 97 در مردادماه همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می شود


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی دانشگاه پیام نور پذیرش مهرماه 97 در مردادماه همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری سال 97 و بعد از اعلام نتایج کنکور انجام می شود
نتایج کنکور سراسری قرار است 10 مرداد ماه اعلام شود و بعد از آن انتخاب رشته برای رشته های با کنکور و بدون کنکور همزمان انجام میشود
تکمیلی : انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور از 15 مرداد انجام می شودثبت نام به صورت غیر حضوری و به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود انجام خواهد شد
متقاضیان حضور در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی می توانند تا ۱۵۰ کد رشته محل را انتخاب کنند ولی در انتها فقط در یک رشته محل پذیرفته خواهند شد
پذیرش در این انتخاب رشته بدون کنکور مهرماه 97 پیام نور براساس ظرفیت های اعلام شده و سوابق تحصیلی متقاضیان صورت میگیرد

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور باتوجه به نظر مرکز دانشگاه پیام نور می توانند برای نیمسال اول دانشجو شوندشرایط شرکت در رشته های بدون آزمون پیام نور:
علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا ۳۱ شهریو 97 دارای یکی از مدارک زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
لازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشند

برای آشنایی بیشتر با رشته های بدون آزمون می توانید لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون پیام نور پذیرش مهر 97 را دانلود کنید
 

سازمان سنجش آموزش کشور جزییات نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی را اعلام کرد . ثبت نام به صورت حضوری انجام می شود


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای جزییات نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی سال ۹6 دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی را اعلام کرد 
براساس این اطلاعیه ثبت نام به صورت حضوری و از طریق مراکز دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی انجام خواهد شد
متقاضیان حضور در دانشگاه پیام نور می بایست با در دست داشتن مدارک اعلام شده در این اطلاعیه به دانشگاه پیام نور شهر مورد تقاضا مراجعه کنندمهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور از 29 مهر آغاز و تا 30 آبان سال ۹6 ادامه خواهد داشت
متقاضیان ثبت نام بدون کنکور باتوجه به نظر مرکز دانشگاه پیام نور می توانند برای نیمسال اول یا دوم دانشجو شوندشرایط شرکت در رشته های بدون آزمون پیام نور:
این دسته از علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا ۳۱ شهریور ۹6 یا تا ۳۰ بهمن ۹6 دارای یکی از مدارک زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
ازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشندعلاقه مندان به ثبت نام در رشته های بدون آزمون در این مرحله از ثبت نام فقط می توانند در یک کد رشته محل ثبت نام کنند در صورت ثبت نام در دو کد رشته محل هر دو حذف خواهند شد


 

لیست رشته های دانشگاه پیام نور پذیرش مهرماه ۹۶

نکته مهم : در کلیه رشته های موجود در این دفترچه با آزمون و بدون آزمون دانشگاه پیام نور پذیرش انجام میدهد


 


 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی در مؤسسات آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی و مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام نور سال 96


 

با توجه به درخواست برخی از مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و دانشگاه پیام‌نور مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 1396 بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مؤسسات ذیربط (اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1396 ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) می‌رساند داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی و موسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به لینک جستجوی عنوان موسسه و کدرشته مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و همچنین به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و یا پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور به نشانی www.pnu.ac.ir مراجعه نموده و ضمن مشخص نمودن رشته و موسسه مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک ذیل و با توجه به موارد مربوط از تاریخ 96/07/29 لغایت 96/08/30 به مؤسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

1- کلیه متقاضیان می‌بایست حداکثر تا تاریخ 96/06/31 دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) یا پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) بوده باشند.

تبصره: در صورت امکان تشکیل کلاس برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری از سوی مؤسسه مورد تقاضا، آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 96/11/30 موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی گردند، می‌توانند در رشته و یا رشته‌های تحصیلی مربوط متقاضی شوند.

2- کلیه داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مؤسسه مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 200،000 (دویست هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند.

3- هر داوطلب منحصراً می‌تواند در یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل متقاضی شود. بدیهی است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو مؤسسه اطلاعات وی در بانک اطلاعات پذیرفته شدگان هر دو محل حذف خواهد شد.

4- داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طریق مؤسسات درخصوص کدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بدیهی است پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست.

5- کلیه متقاضیان «مرد» می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

6- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در موسسه یا مرکز و یا واحد آموزشی که به آن مراجعه داشته‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

7- آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال 96 (مرحله شهریور ماه) قرا گرفته‌اند، چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌نام و ادامه تحصیل باشند و در یکی از موسسات ثبت‌نام نمایند، قبولی قبلی آنها در شهریورماه لغو خواهد شد.


مدارک مورد نیاز:

1- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

2- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

3- اصل و یا گواهی مدرک پیش دانشگاهی با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

4- گواهی اخذ مدرک کاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی می‌باشند.


5- اصل شناسنامه و 2 برگ کپی از صفحات آن.


6- اصل کارت ملی و 2 برگ کپی از آن.


7- شش قطعه عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری.


8- مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول.

کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مؤسسه آموزش‌عالی یا مرکز و یا واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام نمایند.

ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی: www.sanjesh.org و یا با شماره‌ تلفن گویای‌: 42163 (کد 021) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.


 

لیست رشته های دانشگاه پیام نور پذیرش مهرماه ۹۶

نکته مهم : در کلیه رشته های موجود در این دفترچه با آزمون و بدون آزمون دانشگاه پیام نور پذیرش به صورت بدون آزمون و ثبت نام حضوری از تاریخ 29 تا 30 آبان 96 انجام میدهد


 


 


 


 

سازمان سنجش آموزش کشور جزییات نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی پذیرش براساس سوابق تحصیلی را اعلام کرد


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز سازمان سنجش آموزش کشور جزییات نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی سال 96 دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی را اعلام کرد 
براساس این اطلاعیه ثبت نام به صورت غیر حضوری و از طریق ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود انجام خواهد شد
متقاضیان حضور در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی می توانند تا 150 کد رشته محل را انتخاب کنندمهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی از امروز 19 مرداد آغاز و تا 23 مرداد 96 ادامه خواهد داشت
متقاضیان ثبت نام بدون کنکور باتوجه به نظر مرکز دانشگاه پیام نور می توانند برای نیمسال اول دانشجو شوندشرایط شرکت در رشته های بدون آزمون پیام نور:
این دسته از علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا ۳۱ شهریو 96 دارای یکی از مدارک زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
ازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشند


 


نکات مهم :

نکته های مربوط به کارت های اعتباری و انتخاب علاقمندی ها


 

فهرست‌ مندرجات‌ دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی

 

 

 

 


 


 

عـنوان


 


 

صفحه


 


 

مقدمه و نکات مهم


 


 

دریافت فایل


 


 

تعاریف‌


 


 

شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان


 


 

سهمیه‌ها


 


 

مراحل پذیرش


 


 

تکالیف، مدارک لازم و مراحل ثبت‌نام و انتخاب رشته اینترنتی 


 


 

توصیه‌ها و تذکرات مهم


 


 

جدول ‌استان‌، شهرستان‌، بخش‌ و کد بخش‌ (جدول شماره 1)


 


 

جدول نام‌ و کد محل‌ کشورهای خارجی (جدول شماره 2)


 


 

جدول‌ گروه‌بندی ‌دیپلم‌ها (جدول شماره 3)


 


 

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو


 


 

دریافت فایل


 


 

گزینش دانشجو


 


 

شرایط و ضوابط کلی تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی


 


 

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دوره‌های مختلف تحصیلی


 


 

انتخاب رشته


 


 

جدول نوع گزینش در رشته‌های تحصیلی دوره روزانه گروه‌های آزمایشی


 


 

جداول رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی


 


 

دریافت فایل


 


 

جداول رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی علوم تجربی


 


 

دریافت فایل


 


 

جداول رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی علوم انسانی


 


 

دریافت فایل


 


 

جداول رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی هــــنر


 


 

دریافت فایل


 


 

جداول رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی زبان‌های خارجی

دریافت فایل


 


 

1- مقررات وظیفه عمومی


 


 

دریافت فایل


 


 

2- شرایط و ضوابط ثبت‌نام اتباع خارجی


 


 

3- جداول حداقل کارآیی اعضا در گروه‌های آزمایشی پنجگانه


 


 

4– شرایط و ضوابط اختصاصی، آدرس، تلفن و نشانی اینترنتی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی (وابسته به وزارت علوم و وزارت بهداشت)


 


 

5- شرایط و ضوابط دوره غیرانتفاعیو ضوابط اختصاصی، آدرس، تلفن و نشانی اینترنتی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی


 


 

6- شرایط و ضوابط دانشگاه پیام نور


 


 

7- فرم گواهی ‌مربوط به‌ عنوان‌ رشته‌ تحصیلی‌ دو سال‌ آخر دوره‌ دبیرستان‌ یا هنرستان‌ و سال‌ اخذ مدرک‌ پیش‌دانشگاهی‌ (فرم شماره 1)


 


 

8- فرم انصراف برای دانشجویان شاغل به تحصیل (فرم شماره 2)


 


 

9- فرم پیش‌نویس تقاضانامه ثبت‌نام و انتخاب رشته اینترنتی


 

سازمان سنجش لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی را اعلام کرد

به گزارش سایت پی ان یو نیوز سازمان سنجش آموزش کشور لیست رشته های کارشناسی بدون آزمون (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) و با آزمون دانشگاه پیام نور برای ورودی مهر ۹6 را اعلام کرد

کلیه کسانی که در کنکور سراسری سال ۹6 شرکت کرده اند می توانند نسبت به انتخاب واحد رشته های بدون آزمون پیام نور و در صورت مجاز شدن رشته های با آزمون پیام نور را نیز انتخاب رشته کنند
البته لازم به ذکر است این دسته از دواطلبان باید کارت اعتباری علاقه مندی به رشته های دانشگاه پیام نور را از طریق سایت سازمان سنجش پیش از این خریداری می کردند و یا اینکه اکنون نسبت به خرید آن اقدام کنند

کلیه کسانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند اکنون می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) اقدام کنند
این دسته از دواطلبان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا ۳۱ شهریور ۹6 دارای یکی از موارد زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
لازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشند

ثبت نام و انتخاب رشته علاقه مندان و دواطلبان به حضور در دانشگاه پیام نور ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود انتخاب رشته از تاریخ 19 مرداد 96 آغاز میشود


لیست رشته های بدون آزمون سال 97 :

لیست رشته های با آزمون و بدون آزمون پیام نور / پذیرش مهر 97 اینجا کلیک کنید
 


 


 

لیست رشته های با آزمون و بدون آزمون پیام نور / پذیرش مهر 97 اینجا کلیک کنید


 


 


 

دانشگاه پیام نور مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی سال 95 را تمدید کرد
 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز براساس آنچه که دانشگاه پیام نور اعلام کرده است برابر با هماهنگی انجام شده با سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی سال 95 این دانشگاه تا 30 آبان 95 تمدید شد
کلیه علاقمندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی جهت ثبت نام و دانشجو شدن در دانشگاه پیام نور کافیست به صورت حضوری به دانشگاه پیام نور شهری که می خواهند در آنجا دانشجو شوند مراجعه کنند

شرایط شرکت در رشته های بدون آزمون پیام نور:
این دسته از علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا ۳۱ شهریور ۹۵ یا تا ۳۰ بهمن ۹۵ دارای یکی از مدارک زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
ازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشندعلاقه مندان به ثبت نام در رشته های بدون آزمون در این مرحله از ثبت نام فقط می توانند در یک کد رشته محل ثبت نام کنند در صورت ثبت نام در دو کد رشته محل هر دو حذف خواهند شد


 

لیست رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور پذیرش سال ۹۵

نکته مهم : امکان ثبت نام در کلیه رشته های با آزمون و بدون آزمون نوشته شده در این جداول وجود دارد
فقط یک رشته را می توانید انتخاب کنید


 

سازمان سنجش آموزش کشور جزییات نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور را اعلام کرد


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای جزییات نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی سال 95 دانشگاه پیام نور را اعلام کرد 
براساس این اطلاعیه ثبت نام به صورت حضوری و از طریق مراکز دانشگاه پیام نور انجام خواهد شد
متقاضیان حضور در دانشگاه پیام نور می بایست با در دست داشتن مدارک اعلام شده در این اطلاعیه به دانشگاه پیام نور شهر مورد تقاضا مراجعه کنندمهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور از امروز 24 مهر آغاز و تا 24 آبان سال 95 ادامه خواهد داشت
متقاضیان ثبت نام بدون کنکور باتوجه به نظر مرکز دانشگاه پیام نور می توانند برای نیمسال اول یا دوم دانشجو شوندشرایط شرکت در رشته های بدون آزمون پیام نور:
این دسته از علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا ۳۱ شهریور ۹۵ یا تا 30 بهمن 95 دارای یکی از مدارک زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
ازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشندعلاقه مندان به ثبت نام در رشته های بدون آزمون در این مرحله از ثبت نام فقط می توانند در یک کد رشته محل ثبت نام کنند در صورت ثبت نام در دو کد رشته محل هر دو حذف خواهند شد


 

لیست رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور پذیرش سال ۹۵

نکته مهم : امکان ثبت نام در کلیه رشته های با آزمون و بدون آزمون نوشته شده در این جداول وجود دارد
فقط یک رشته را می توانید انتخاب کنید


 


 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی در مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام نور در (مهر ماه) سال 1395

با توجه به درخواست دانشگاه پیام نور مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 1395 سازمان سنجش آموزش کشور بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی دانشگاه ذیربط (اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1395 ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) می‌رساند که برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی فوق می‌توانند با مراجعه به مراکز پیام نور از رشته‌های پذیرنده در این مرحله اطلاع حاصل نموده و ضمن مشخص نمودن رشته مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک ذیل و با توجه به موارد مربوط از تاریخ 95/7/24 لغایت 95/8/24 به مرکز دانشگاهی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

1- کلیه متقاضیان می‌بایست حداکثر تا تاریخ 95/6/31 دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) یا پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) بوده باشند.

تبصره: در صورت امکان تشکیل کلاس برای نیمسال دوم سال تحصیلی 96-1395 از سوی مرکز آموزشی مورد تقاضا، آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 95/10/30 موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی گردند، می‌توانند در رشته و یا رشته‌های تحصیلی مربوط متقاضی شوند.

2- کلیه داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مرکز آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 180.000 (یکصد و هشتاد هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند.

3- هر داوطلب منحصراً می‌تواند در یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل متقاضی شود. بدیهی است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی در بانک اطلاعات پذیرفته شدگان هر دو محل حذف خواهد شد.

4- داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طریق مرکز آموزشی در خصوص کدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بدیهی است پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست.

5- کلیه متقاضیان «مرد» می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

6- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مرکز و یا واحد آموزشی که به آن مراجعه داشته‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان بصورت مشروط خواهد بود.


مدارک مورد نیاز:

1- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

2- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

3- اصل و یا گواهی مدرک پیش دانشگاهی با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

4- گواهی اخذ مدرک کاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی می‌باشند.


5- اصل شناسنامه و 2 برگ کپی از صفحات آن.


6- اصل کارت ملی و 2 برگ کپی از آن.


7- شش قطعه عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری.


8- مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول.

کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مرکز یا واحد آموزشی محل تحصیل خود را در دانشگاه پیام نور در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام نمایند.

ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی:  www.sanjesh.org  و یا با شماره‌ تلفن گویای‌: 42163 (کد 021) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.

دانشگاه پیام نور زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی پذیرش مهر 95 را اعلام کرد

به گزارش سایت پی ان یو نیوز PnuNews.com براساس آنچه که دانشگاه پیام نور اعلام کرده است ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی و رشته های بدون آزمون پذیرش مهر 95 دانشگاه پیام نور از 7 مهر تا 14 مهر 95 به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می شودنحوه ثبت نام پذیرفته شدگان : دانشجویان از مراجعه حضوری برای ثبت نام خودداری کنند ثبت نام و ارائه مدارک پذیرفته شدگان کارشناسی پیام نور پذیرش مهر سال 95 به صورت غیرحضوری و از طریق سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد و پس از ان باید مدارک را به صورت حضوری که زمان آن در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد به مرکز خود تحویل دهید(دسترسی سریع به سیستم گلستان کلیک کنید) سرور اصلی(دسترسی سریع به سیستم گلستان کلیک کنید) سرور کمکی
نحوه ورود به سیستم گلستان در زمان انتشار این خبر هنوز اعلام نشده است که احتمالا اطلاعیه نحوه ورود به سیستم گلستان و جزییات بیشتر در روزهای آینده منتشر خواهد شد
لازم به ذکر است ثبت نام حضوری وانتخاب واحد دانشجویان برای نیمسال اول بعد از ارسال مدارک به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

مدارک لازم جهت ثبت نام کارشناسی (کلیه مدارک باید اسکن شوند و در سیستم ارائه داده شوند)حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت
۱- تصویر گواهی دیپلم متوسطه (اصل یا گواهی موقت)
۲- تصویر گواهی پیش دانشگاهی ( اصل یا گواهی موقت )
۳- گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری
۴-تصویر صفحه اول و صفحه سوم شناسنامه (منظور از صفحه سوم شناسنامه صفحه توضیحات می باشد)
۵-تصویر کارت ملی (اگر کارت ملی ندارید بجای آن تصویر شناسنامه برای این گزینه استفاده کنید)
۶-عکس با زمینه روشن
۷-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان ) ( دانشجویان آقا که هنوز خدمت سربازی نرفته اند برای این کار باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنید و درخواست پرینت برگه تعیین وضعیت نظام وظیفه خود را کنند )
برای خانم ها این مدرک نیازی نیست
۸- تصویر رسید پستی تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی (آنهایی که پیش دانشگاهی ندارند باید تاییدیه دیپلم بگیرند) برای تاییدیه تحصیلی باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و فرم مخصوص تاییدیه تحصیلی را پر کنید و رسید آن را از دفتر مربوطه تحویل بگیرید به این رسید رسید تاییدیه تحصیلی می گویند


 


مطالب مفید :

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانیدبعد از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید


 


 


مطالب مفید :

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانیدبعد از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور و با کنکور دانشگاه پیام نور آغاز شد
به گزارش سایت پی ان یو نیوز کلیه علاقه مندان شرکت در رشته های بدون کنکور و با کنکور می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش رشته های با کنکور و بدون کنکور دانشگاه پیام نور (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) اقدام کنند
این دسته از علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا ۳۱ شهریور ۹۵ دارای یکی از مدارک زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
لازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشندعلاقه مندان به ثبت نام در رشته های بدون آزمون فقط می توانند در یکی از گروه های اصلی ریاضی ، تجربی و یا علوم انسانی شرکت کنند و همچنین می توانند از میان رشته های گروه هنر و گروه زبان خارجه می توانند یک یا هر دو گروه را علاوه بر گروه های اصلی شرکت کنند


 

اصلاحیه دفترچه کنکور : برای دانلود رشته محل ها و اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور 95 کلیک کنید


 


 


 

کنکور سراسری ثبت نام کرده اید
کلیه دواطلبانی که در کنکور سراسری ثبت نام کرده اند و در پیام نور مجاز شده اند می توانند براساس دفترچه منتشر شده توسط سازمان سنجش از 1 تا 150 انتخاب رشته محل داشته باشند
این دسته از دواطلبان نیاز به خرید کارت اعتباری و … ندارند و با همان کدرهگیری یا مشخصات ثبت نام کنکور خود می توانند همزمان با انتخاب رشته سایر دانشگاه های مجاز شده رشته های دانشگاه پیام نور را انتخاب کنندنکته : داوطلبانی که مجاز به انتخاب دوره های پیام نور و غیر انتفاعی یا دانشگاه فرهنگیان می باشند اما علاقمندی خود را در زمان ثبت نام و یا مراحل قبلی اعلام ننموده اند، می توانند با خرید کارت علاقمندی، این کد رشته محل ها را نیز انتخاب نمایند ( سریال علاقه مندی به پیام نور و غیرانتفاعی ازمون سراسری 95 (سامانه انتخاب رشته))اخطار :
شما باید کارت اعتباری : سریال علاقه مندی به پیام نور و غیرانتفاعی ازمون سراسری 95 را تهیه کنید سایر کارتهای اعتباری و سریال های اعتباری برای ثبت نام بدون آزمون نیستسریال علاقه مندی به پیام نور و غیرانتفاعی آزمون سراسری 95  کلیک کنید


 

اگر کنکوری سراسری ثبت نام کرده اید:
داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ ثبت نام نموده اند اما درجلسه آزمون غایب بوده و یا مجاز به انتخاب رشته نشده اند (یا شده اند) نیازی به ثبت نام مجدد در این مرحله ندارند و می توانند از میان رشته های بدون آزمون نیز انتخاب رشته نمایند مگر اینکه متقاضی انتخاب رشته درگروه یا گروههای آزمایشی علاوه بر گروه آزمایشی ثبت نامی خود باشند.

زمان ثبت نام با کنکور و بدون کنکور مهر سال ۹۵ :
مهلت ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور از ۲۳ مرداد آغاز و تا ۲۸ مرداد ۹۵ ادامه خواهد داشت.مهلت ثبت نام تا 31 مرداد تمدید شد

نحوه ثبت نام بدون آزمون مهر سال ۹۵ :
ثبت نام و انتخاب رشته علاقه مندان و دواطلبان به حضور در دانشگاه پیام نور ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود انتخاب رشته از تاریخ ۲۳ مرداد آغاز و تا ۲۸ مرداد ادامه خواهد داشت ( مهلت ثبت نام تا 31 مرداد تمدید شد )برای ثبت نام و انتخاب رشته با کنکور و بدون کنکور دانشگاه پیام نور سال 95 کلیک کنید

تعداد رشته های قابل انتخاب :
داوطلبان می توانند از میان رشته های مورد علاقه خود ۱۵۰ رشته ها محل را انتخاب کنند.
(از ۱ تا ۱۵۰ رشته محل می توانید انتخاب کنید)


 


 


 


 


علوم ریاضی و فنی


 


 


 


 


علوم تجربی


 


 


 


 


علوم انسانی


 


 


 


 


هنر
و
زبانهای خارجی


 


 


 


 


 


 

کنکور سراسری ثبت نام نکرده ایداین دسته از متقاضیان که در کنکور سراسری ثبت نام نکرده اند و اکنون میخواهند رشته های دانشگاه پیام نور را انتخاب کنند می بایست ابتدا نسبت به مطالعه دفترچه مخصوص به خود اقدام کنند و پس از آن اقدام به خرید کارت اعتباری مخصوص به خود کنند (سریال ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (مرداد 95))


 

هزینه ثبت نام
هزینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور و موسسات غیر انتفاعی (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) ۱۸ هزار تومان استاخطار :
شما باید کارت اعتباری : سریال ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مرداد  95 را تهیه کنید سایر کارتهای اعتباری و سریال های اعتباری برای ثبت نام بدون آزمون نیستسریال ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 95  کلیک کنید

زمان ثبت نام بدون آزمون مهر سال ۹۵ :
مهلت ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور از ۲۳ مرداد آغاز و تا ۲۸ مرداد ۹۵ ادامه خواهد داشت.مهلت ثبت نام تا 31 مرداد تمدید شد

نحوه ثبت نام بدون آزمون مهر سال ۹۵ :
ثبت نام و انتخاب رشته علاقه مندان و دواطلبان به حضور در دانشگاه پیام نور ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود انتخاب رشته از تاریخ ۲۳ مرداد آغاز و تا ۲۸ مرداد ادامه خواهد داشت ( مهلت ثبت نام تا 31 مرداد تمدید شد )برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور مرداد 95  کلیک کنید

تعداد رشته های قابل انتخاب :
داوطلبان می توانند از میان رشته های مورد علاقه خود ۱۵۰ رشته ها محل را انتخاب کنند.
(از ۱ تا ۱۵۰ رشته محل می توانید انتخاب کنید)

اگر کنکوری سراسری ثبت نام کرده اید:
داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ ثبت نام نموده اند اما درجلسه آزمون غایب بوده و یا مجاز به انتخاب رشته نشده اند (یا شده اند) نیازی به ثبت نام مجدد در این مرحله ندارند و می توانند از میان رشته های بدون آزمون نیز انتخاب رشته نمایند مگر اینکه متقاضی انتخاب رشته درگروه یا گروههای آزمایشی علاوه بر گروه آزمایشی ثبت نامی خود باشند.

اعلام نتایج و زمان پذیرش قبول شدگان :
نتایج نهایی پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری در اواخر شهریور ۹۵ می باشد قبول شدگان از ترم مهر دانشجو محسوب می شوند


 


 فهرست‌ مندرجات‌ دفترچه‌ راهنما


 


 

سازمان سنجش دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه ها ، پیام نور و مؤسسات آموزش عالی را منتشر کرد
به گزارش سایت پی ان یو نیوز سازمان سنجش آموزش کشور دفترچه ثبت نام رشته های بدون کنکور (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) مردادماه 95 برای پذیرش در ترم مهر 95 دانشگاه ها ، پیام نور و موسسات آموزش عالی را منتشر کرد

کلیه علاقه مندان شرکت در رشته های بدون کنکور که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) اقدام کنند
این دسته از علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا ۳۱ شهریور ۹۵ دارای یکی از مدارک زیر باشند
۱-داشتن دیپلم ۴ ساله
۲-داشتن پیش دانشگاهی
۳- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
لازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشندعلاقه مندان به ثبت نام در رشته های بدون آزمون فقط می توانند در یکی از گروه های اصلی ریاضی ، تجربی و یا علوم انسانی شرکت کنند و همچنین می توانند از میان رشته های گروه هنر و گروه زبان خارجه می توانند یک یا هر دو گروه را علاوه بر گروه های اصلی شرکت کنند

هزینه ثبت نام
هزینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور و موسسات غیر انتفاعی (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) 18 هزار تومان استاخطار :
شما باید کارت اعتباری : سریال ثبت نام پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مرداد  95 را تهیه کنید سایر کارتهای اعتباری و سریال های اعتباری برای ثبت نام بدون آزمون نیست

زمان ثبت نام بدون آزمون مهر سال 95 :
مهلت ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور از 23 مرداد آغاز و تا 28 مرداد 95 ادامه خواهد داشت.

نحوه ثبت نام بدون آزمون مهر سال 95 :
ثبت نام و انتخاب رشته علاقه مندان و دواطلبان به حضور در دانشگاه پیام نور ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود انتخاب رشته از تاریخ ۲۳ مرداد آغاز و تا ۲۸ مرداد ادامه خواهد داشت

برای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور اینجا کلیک کنید

تعداد رشته های قابل انتخاب :
داوطلبان می توانند از میان رشته های مورد علاقه خود 150 رشته ها محل را انتخاب کنند.
(از 1 تا 150 رشته محل می توانید انتخاب کنید)

اگر کنکوری سراسری ثبت نام کرده اید:
داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1395 ثبت نام نموده اند اما درجلسه آزمون غایب بوده و یا مجاز به انتخاب رشته نشده اند (یا شده اند) نیازی به ثبت نام مجدد در این مرحله ندارند و می توانند از میان رشته های بدون آزمون نیز انتخاب رشته نمایند مگر اینکه متقاضی انتخاب رشته درگروه یا گروههای آزمایشی علاوه بر گروه آزمایشی ثبت نامی خود باشند.

اعلام نتایج و زمان پذیرش قبول شدگان :
نتایج نهایی پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری در اواخر شهریور 95 می باشد قبول شدگان از ترم مهر دانشجو محسوب می شوند


 

برای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور اینجا کلیک کنید


 


 فهرست‌ مندرجات‌ دفترچه‌ راهنما


 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی آزمون سراسری مرداد ماه سال 1395 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی (پذیرش صرفاًبر اساس سوابق تحصیلی)

ه اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام (داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 95ثبت نام نموده اندلاکن در جلسه آزمون غایب بوده اند و همچنین متقاضیانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام ننموده‌اند)، می‌رساند ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که  پذیرش درآنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) درسال 1395 (موضوع قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مصوب 92/6/16 مجلس محترم شورای اسلامی)، صورت می پذیرد منحصراً به صورت اینترنتی از روز شنبه مورخ 95/05/23 آغاز و در روز پنجشنبه مورخ 95/05/28 پایان می‌پذیرد.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کدرشته محل های مربوط به پذیرش فوق ازامروز پنجشنبه مورخ 21/5/ 95بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفته است. لذا کلیه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت هزینه ثبت‌نام به مبلغ 180.000 (یکصد و هشتاد هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی،  نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 150 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

تکالیف‌، مدارک لازم و مراحل ثبت‌نام اینترنتی

داوطلب‌ متقاضی‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو صرفاًبر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) باید یکایک‌ اقدامات‌ زیر را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهد:

1- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور.

2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان و مطالعه آن.

3- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان، برای تهیه کارت اعتباری به تعداد مورد نیاز.

تبصره- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ 180.000 (یکصد و هشتاد هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.

4- تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام.

6- ثبت‌نام وانتخاب رشته از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (95/03/25 لغایت 95/05/28).

7- داشتن دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ 31/6/95 اخذ شود و یا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای کلیه متقاضیان الزامی می باشد.


تذکرات لازم:

1- چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت‌نام وانتخاب رشته از2 و یا 3 گروه آزمایشی می‌باشد، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ 180.000 (یکصدوهشتاد هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) را دریافت دارد.

2- منظور از ثبت‌نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی بدین صورت می‌باشد، که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) در گروه آزمایشی هنر یا زبان خارجی ویاهردوگروه هنروزبان، نیز متقاضی شود. به دیگر سخن هیچ داوطلبی نمی‌تواند بطور همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت نماید.

3- داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1395 ثبت نام نموده اند لاکن در جلسه آزمون غایب بوده و یا مجاز به انتخاب رشته نشده‌اند نیازی به ثبت‌نام مجدد در این مرحله ندارند و می‌توانند بدون ثبت‌نام انتخاب رشته نمایند. مگر اینکه متقاضی انتخاب رشته در گروه یا گروه های آزمایشی علاوه بر گروه آزمایشی ثبت‌نامی خود باشند. توضیحات لازم در این خصوص در دفترچه راهنمای مذکور درج شده است.

توجه: هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.


 


 


 


 

برای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور اینجا کلیک کنید

سازمان سنجش لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی را اعلام کرد
به گزارش سایت پی ان یو نیوز سازمان سنجش آموزش کشور لیست رشته های کارشناسی بدون آزمون (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) و با آزمون دانشگاه پیام نور برای ورودی مهر 95 را اعلام کرد

کلیه کسانی که در کنکور سراسری سال 95 شرکت کرده اند می توانند در نسبت به انتخاب واحد رشته های بدون آزمون پیام نور و در صورت مجاز شدن رشته های با آزمون پیام نور را نیز انتخاب رشته کنند
البته لازم به ذکر است این دسته از دواطلبان باید کارت اعتباری علاقه مندی به رشته های دانشگاه پیام نور را از طریق سایت سازمان سنجش پیش از این خریداری می کردند و یا اینکه اکنون نسبت به خرید آن اقدام کنند

کلیه کسانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند اکنون می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) اقدام کنند
این دسته از دواطلبان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا 31 شهریور 95 دارای یکی از موارد زیر باشند
1-داشتن دیپلم 4 ساله
2-داشتن پیش دانشگاهی
3- داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
لازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است نمی توانند در مقطع کارشناسی از جمله دانشگاه پیام نور شرکت کنند این دسته از متقاضیان ابتدا باید یکی از مدارک بالا را داشته باشند

ثبت نام و انتخاب رشته علاقه مندان و دواطلبان به حضور در دانشگاه پیام نور ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود انتخاب رشته از تاریخ 23 مرداد آغاز و تا 28 مرداد ادامه خواهد داشت

لیست رشته های با آزمون و بدون آزمون پیام نور / پذیرش مهر 96 اینجا کلیک کنید


 

لیست رشته های با آزمون و بدون آزمون پیام نور / پذیرش مهر ۹۷ اینجا کلیک کنید


 


 


 

لیست رشته های با آزمون و بدون آزمون پیام نور / پذیرش مهر 96 اینجا کلیک کنید


 

لیست رشته های با آزمون و بدون آزمون پیام نور / پذیرش مهر ۹۷ اینجا کلیک کنید

سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش رشته های تحصیلی صرفا با سوابق تحصیلی را تمدید کرد


 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز PnuNews.com سازمان سنجش آموزش کشور مهلت ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی پذیرش براساس سوابق تحصیلی را تا ۱8 آبان ۹۴ تمدید کردنحوه ثبت نام
علاقه مندان و دواطلبان می توانند برای ثبت نام به صورت اینترنتی به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند (لینک ثبت نام و دفترچه)
هزینه ثبت نام
هزینه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور و موسسات غیر انتفاعی (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) ۱۵ هزار تومان استمدرک مورد نیاز
حداقل مدرک لازم برای ثبت نام دیپلم چهار ساله متوسطه نظام قدیم یا پیش دانشگاهی یا فوق دیپلم می باشد متقاضیان باید تا قبل از ۳۰ بهمن ۹۴ موفق به اخذ مدرک شده باشند
با مدرک دیپلم فنی امکان ثبت نام در رشته های بدون آزمون پیام نور و موسسات غیر انتفاعی وجود ندارد مگر آنکه داوطلب مدرک پیش دانشگاهی یا فوق دیپلم یا لیسانس گرفته باشدزمان ثبت نام
مهلت ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور و سایر موسسات آموزش عالی از ۴ آبان آغاز و تا ۱8 آبان ادامه خواهد داشتشروع به تحصیل
این دسته از دواطلبان در صورت پذیرفته شدن از نیمسال دوم یعنی بهمن ۹۴ دانشجو می شوندتعداد رشته ها
داوطلبان می توانند از میان رشته های مورد علاقه خود ۵۰ رشته ها محل را انتخاب کنند
(از ۱ تا ۵۰ رشته محل می توانید انتخاب کنید)

برای ثبت نام و مشاهده دفترچه و اصلاحیه اول بدون کنکور پیام نور کلیک کنید

برای مشاهده اصلاحیه دوم دفترچه بدون کنکور پیام نور کلیک کنید

اطلاعیه‌ دوم سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در باره اعلام‌ رشته‌ محل‌های جدید و برخی اصلاحیات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش رشته‌های تحصیلی صرفاً با سوابق تحصیلی و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های تحصیلی گروه آموزش پزشکی دوره‌های مازاد بر ظرفیت و پردیس خودگردان دانشگاه‌های علوم پزشکی (ویژه داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی که در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند) در آزمون سراسری سال 1394

بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از متقاضیان شرکت در پذیرش رشته‌های تحصیلی صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1394 می‌رساند، نظر به اینکه برخی از مؤسسات به شرح مندرج درذیل این اطلاعیه با توجه به تأیید دفتر گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از تدوین دفترچه راهنما و اطلاعیه قبلی، برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت نموده‌‌اند، ضمن اعلام کدرشته‌های مربوط متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مزبور و همچنین با توجه به کدرشته‌ محل‌های جدید و توضیحات مندرج در این اطلاعیه، نسبت به انتخاب رشته خود در زمان تعیین شده مبادرت نمایند. 

همچنین با توجه به اعلام تکمیل ظرفیت برای برخی از رشته‌محلها از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح جداول مندرج دراین اطلاعیه منحصراً آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی که باتوجه به مندرجات کارنامه اولیه آزمون سراسری سال 94 مجاز به انتخاب رشته بوده اند، مجازبه کدرشته‌های تحصیلی بند «ب» این اطلاعیه می‌باشند و متقاضیان جدید و یا داوطلبان غایب آزمون، اجازه انتخاب این کدرشته‌ محل‌ها را ندارند.

تذکر مهم: چنانچه پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال 1394، در ردیف پذیرفته شدگان نهایی کدرشته محل‌های بند «ب» این اطلاعیه قرار بگیرند، قبولی قبلی آنها کان‌لم‌یکن تلقی گردیده و اجازه ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را نخواهند داشت.

لازم به ذکر است با توجه به مراتب فوق این امکان برای داوطلبان فراهم می‌شود که بتوانند تا روز دوشنبه مورخ 94/8/18 نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که قبلاً فرم ثبت‌نام و انتخاب رشته خود را تکمیل نموده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به بخش ویرایش، نسبت به ویرایش و یا اصلاح کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.


دانلود لیست رشته های بدون آزمون پیام نور پذیرش مهرماه 98 کلیک کنیدDownloads-icon


برای دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور سال 99 کلیک کنیدDownloads-icon


دانلود لیست رشته های بدون آزمون پیام نور پذیرش مهرماه 98 کلیک کنیدDownloads-icon


دانلود لیست رشته های بدون آزمون پیام نور پذیرش مهرماه 98 کلیه دانشگاه ها کلیک کنیدDownloads-icon


دانلود دفترچه ثبت نام رشته های بدون آزمون پذیرش مهرماه 98 کلیه دانشگاه ها کلیک کنیدDownloads-icon


دانلود لیست رشته های بدون آزمون بهمن 97 دانشگاه پیام نور کلیک کنیدDownloads-icon


برای دانلود لیست رشته های بدون آزمون بهمن 97 کلیه دانشگاه ها کلیک کنیدDownloads-icon


دانلود لیست رشته های بدون آزمون بهمن 97 دانشگاه پیام نور کلیک کنیدDownloads-icon


برای دانلود لیست رشته های بدون آزمون بهمن 97 کلیه دانشگاه ها کلیک کنیدDownloads-icon


دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1397 ( بخش پیوست ها ) کلیک کنیدDownloads-icon


دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 گروه ریاضی کلیک کنیدDownloads-icon


دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 گروه علوم انسانی کلیک کنیدDownloads-icon


دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 گروه علوم تجربی کلیک کنیدDownloads-icon


دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 گروه زبان و هنر کلیک کنیدDownloads-icon


دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور و موسسات آموزش عالی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه ریاضی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم انسانی کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم تجربی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه هنر کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه زبان کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه ریاضی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم انسانی کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم تجربی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه هنر کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه زبان کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه ریاضی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم انسانی کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم تجربی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه هنر کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه زبان کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های دانشگاه پیام نور رشته های گروه ریاضی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم انسانی کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم تجربی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های دانشگاه پیام نور رشته های گروه هنر و زبان خارجه کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های دانشگاه پیام نور رشته های گروه ریاضی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم انسانی کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم تجربی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های دانشگاه پیام نور رشته های گروه هنر و زبان خارجه کلیک کنید Downloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه ریاضی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم انسانی کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم تجربی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه هنر و زبان خارجه کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه ریاضی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم انسانی کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم تجربی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه هنر کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه زبان خارجه کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه ریاضی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم انسانی کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم تجربی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه هنر کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه زبان خارجه کلیک کنید Downloads-icon


برای دانلود رشته محل ها و اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور 95 کلیک کنیدDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


دریافت فایلDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه ریاضی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم انسانی کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم تجربی کلیک کنیدDownloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه هنر کلیک کنید Downloads-icon


لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه پیام نور رشته های گروه زبان خارجه کلیک کنید Downloads-icon


برای مشاهده اصلاحیه دوم دفترچه بدون کنکور پیام نور کلیک کنیدDownloads-icon

آموزشگاه شریفیار

با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای

روانشناسی بدون کنکور در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه های مختلف بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

شرایط پذیرش در روانشناسی بدون کنکور تفاوت چندانی با سایر رشته‌های تحصیلی ندارد. در صورت تمایل مطلب زیر را مطالعه کنید:

همه چیز درباره ثبت‌نام بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

شما از هر رشته‌ای می‌توانید برای رشته روانشناسی ثبت‌نام کنید. حداقل مدرک مورد نیاز برای ورود به مقطع کارشناسی، مدرک پیش‌دانشگاهی است.

در ورود بدون کنکور به دانشگاه، ملاک سنجش و پذیرش معدل داوطلب و رشته تحصیلی دیپلم اوست؛ اگر رشته دیپلم شما علوم انسانی، معارف اسلامی، ریاضی و یا تجربی باشد معدلتان برای پذیرش در روانشناسی بدون کنکور اثر صددرصدی خواهد داشت و اگر رشته دیپلمتان به‌جز این موارد باشد، معدل شما با ضریب ۴۱/۲ اعمال خواهد شد.

برای ثبت‌نام روانشناسی بدون کنکور در کلیه دانشگاه‌های سراسری اعم از روزانه و شبانه، غیرانتفاعی، مجازی و پیام نور باید «دفترچه ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری» را از وب‌سایت سازمان سنجش کشور دریافت کنید. این دفترچه در مردادماه منتشر می‌شود.

دانشگاه آزاد نیز در مقطع کارشناسی پیوسته برای روانشناسی بدون کنکور پذیرش دارد.

البته دانشگاه آزاد برای هر مقطع تحصیلی یک دفترچه راهنمای جداگانه منتشر می‌کند. شما باید برای ثبت‌نام روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد به وب‌سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و «دفترچه راهنمای ثبت‌نام دوزه کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی» را دریافت نمایید.

مهلت ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه‌های مختلف را می‌توانید از لینک داده شده مشاهده نمایید.

از آنجا که دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه بدون کنکور است، بسیار از داوطلبان ورود به دانشگاه که قصد دارند بدون کنکور ثبت‌نام کنند به سراغ این دانشگاه می‌روند.

متأسفانه در دانشگاه علمی کاربردی رشته روانشناسی تدریس نمی‌شود؛ اما علاقه‌مندان می‌توانند در کارگاه‌ها، همایش‌ها و دوره‌های آموزشی که این دانشگاه پیرامون موضوعات روانشناسی برگزار می‌کند شرکت کنند. برای اطلاع از این دوره‌ها به وب‌سایت دانشگاه علمی کاربردی مراجعه نمایید.

درصورتی‌که علاقه‌مند به ثبت‌نام در کارشناسی ارشد روانشناسی بدون کنکور باشید، سه راه پیش رو دارید:

فراگیر پیام نور برای کارشناسی ارشد رشته‌های روانشناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت‌گرا، روانشناسی بالینی، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی پذیرش دارد.

برای ثبت‌نام باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام را از سایت سازمان سنجش، بخش «فراگیر پیام نور» دریافت نمایید. در دفترچه راهنما لیست دروس امتحانی هر رشته آمده است. شما باید دروس مشخص‌شده را که درواقع به‌منزله دروس ترم اول روانشناسی ارشد هستند مطالعه کرده و در آزمون آن شرکت نمایید. در صورت پذیرش می‌توانید تحصیلات خود را در این رشته از ترم دوم ادامه دهید.

در مطلب ثبت‌نام فراگیر پیام نور در مورد نحوه تحصیل و ثبت‌نام در فراگیر پیام نور به‌طور کامل توضیح داده‌شده است.

کارشناسی ارشد برخی رشته‌ها از جمله روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی در مراکز بین‌المللی پیام نور از دانشجویان به‌صورت بدون کنکور ثبت‌نام می‌کنند.

ثبت‌نام این مراکز در شهریورماه بوده و از طریق وب‌سایت http://iscreg.pnu.ac.ir/  انجام می‌شود.

اطلاعات بیشتر در مورد ثبت‌نام مراکز بین‌المللی پیام نور را از صفحه «ثبت‌نام بدون کنکور مراکز بین‌الملل دانشگاه پیام نور» مطالعه کنید.

برخی پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی در برخی رشته‌های کارشناسی ارشد بدون کنکور پذیرش دارند.

برای ثبت‌نام در پردیس‌های خودگردان باید از طریق وب‌سایت دانشگاه مدنظر پیش‌ ثبت‌نام انجام دهید تا در زمان مناسب با شما تماس بگیرند.

فهرست پردیس‌های خودگردان را از صفحه «رشته‌های پردیس بدون کنکور» ببینید.

اگر این رشته را برای ادامه تحصیلاتتان انتخاب کنید می‌توانید تا مقطع دکتری به تحصیلات خود ادامه بدهید. در مقطع دکتری این رشته، خود، به رشته‌های جداگانه‌ای تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از روانشناسی، روانشناسی تربیتی، روانشناسی مدرسه، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، روانشناسی بالینی، روانشناسی سلامت، خانواده و سلامت جنسی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، مشاوره، سنجش و اندازه‌گیری.

فقط دانشگاه‌های سراسری و آزاد در مقطع دکتری پذیرش بدون کنکور دارند و آن نیز مختص دانشجویان استعدادهای درخشان است که شرایط آن در مطلب شرایط دکتری بدون کنکور توضیح داده شده است.

در مطلب «دکترای روانشناسی» در مورد سوالات مصاحبه، منابع کنکور و واحدهای هر یک از گرایش‌ها به تفصیل صحبت شده.

شاید عده‌ای به تفاوت بین رشته‌های روان‌پزشکی و روانشناسی توجه نکنند.

لازم است بدانید برای ورود به رشته روان‌پزشکی باید اول مدرک پزشکی عمومی را اخذ کنید و سپس امتحان تخصص بدهید و رشته روان‌پزشکی را به‌عنوان تخصص خود انتخاب کنید.

روان‌پزشک می‌تواند بعد از تشخیص مشکل بیمار برای او دارو تجویز کند.

برای ورود به رشته روانشناسی بعد از گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی در رشته روانشناسی در دانشگاه به ادامه تحصیل می‌پردازید.

روانشناس اجازه تجویز دارو ندارد و از طریق گفتگو و ارائه راه‌حل‌های رفتاری به حل مشکلات مراجعینش کمک می‌کند.

سلام بنده لیسانس ریاضی کاربردی دارم و حدودا ۱۰ مشغول به کار در زمینه کودک بودم ، می‌خوام ارشد روانشناسی کودک بخونم ، لطفاً راهنمایی بفرمایید

وقت بخیر ، من که دیپلم کاردانی گرافیک و کامپیوتر دارم نمیتونم روانشناسی بخونم ؟ ممنون

سلام من دیپلم کامپیوتر دارم.اگر بخوام ادامه تحصیل بدم و رشته روانشناسی بخونم،چطور باید اقدام کنم.ممنون میشم راهنماییم کنیم.۱۰سال میشه که ترک تحصیل کردم،خونه دارهستم.مراحلی که باید طی کنم رو نمیدونم اصلا چطور هست.میشه راهنماییم کنین؟؟؟

سلام.دقيقأمن هم همين شرايط دارم.بايد مدرك پيش دانشگاهي بگيريد وبعد از اون ثبت نام كنيد

سلام میخواستم کارشناسی بدون کنکور و چون شاغل هستم غیر حضوری ثبت نام کنم چطور کجا از چه راه اقدام کنم

سلام میخوام واسه ارشد دانشگاه ازاد بخونم ایا میشه بدون کنکور هم شرکت کرد؟

چه خوب! یعنی من اگر بخوام ارشد روانشناسی بخونم فقط باید از طریق پیام نور اقدام کنم و نمی تونم دانشگاه دولتی بخونم؟ درسته؟ به خصوص که ارشد مهندسی دارم.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.موارد ضروری مشخص شده اند. *

متن دیدگاه *

ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور

نام *

ایمیل*

Solve : * 3 + 2 =

با پر کردن فرم زیر، سفارش خود را ثبت نمائید.

ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور
ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی پیام نور
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *