دانلود کتاب روانشناسی کودک یک ساله

 
helpkade
دانلود کتاب روانشناسی کودک یک ساله
دانلود کتاب روانشناسی کودک یک ساله

برای دانلود قانونی کتاب من و کودکم: شیوه‌های نوین تربیت کودک برای والدین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من و کودکم: شیوه‌های نوین تربیت کودک برای والدین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب من و کودکم: شیوه‌های نوین تربیت کودک برای والدین، توسط زهرا سعدی، به رشته تحریر در آمده است. این شیوه‌ها می‌توانند منجر به افزایش توانایی برای مقابله با استرس‌های روزانه زندگی، تطابق و سازگاری بهتر و زندگی شادتر و سالم‌تر در کودکان و نوجوانان گردد.

امروزه هیچ پدر و مادری وجود ندارد که در زمینه رفتار با کودک خود با مشکل مواجه نشده باشند. تربیت فرزندان وظیفه دشواری است که تقریباً در تمام طول عمر ادامه دارد. چون دنیای کودکان با دنیای بزرگسالان بسیار متفاوت است و بسیاری از افراد جامعه ما از روش‌های آموزشی و تربیتی مدرن، در ‌رابطه با آموزش کودکان اطلاعات چندانی ندارند. بی‌شک همه ما دوست داریم که پدر و مادر شایسته‌ای باشیم.

متأسفانه اکثر والدین بدون آموزش و آمادگی لازم در مسیر تربیت فرزندان گام می‌نهند و معمولاً از طریق آزمون و خطا، دانش و مهارت‌های فرزند‌ پروری را کسب می‌کنند. ما اعتقاد داریم که هر پدر و مادری حق دارد ارزش‌ها، مهارت‌ها و رفتارهای مطلوب مورد نظرش را در فرزندش تقویت کند و با روشی که صحیح می‌داند با رفتارهای نامطلوب کودکش مقابله کند؛ چرا‌ که ریشه بسیاری از مشکلات رفتاری و اختلالات روحی و روانی در بزرگسالی، در دوران کودکی یافت می‌شود.دانلود کتاب روانشناسی کودک یک ساله

همانطور که روشن است علاوه بر عوامل ارثی و ژنتیکی، عوامل محیطی نیز در شکل‌گیری شخصیت انسان تأثیر دارد. بنابراین محیطی که کودک در آن رشد می‌کند و نحوه رفتار والدین در نوع رفتار و روح و روان او تاثیر می‌گذارد و ریشه بسیاری از بیماری‌های روحی مثل افسردگی‌، اضطراب و وسواس در دوران کودکی افراد است. می‌توان با آموزش مهارت‌های زندگی، کودکان و نوجوانان را جهت مقابله و سازگاری با تنش‌ها و مشکلات آسیب‌زننده به زندگی توانمند نمود. برای داشتن یک جامعه سالم باید علاوه بر سلامت جسم، به سلامت روان هم توجه نمود و این وظیفه مهم، در درجه اول، بر عهده پدران و مادران یک جامعه سالم است تا در نتیجه‌اش نسلی سالم را نیز پرورش دهند. شما با مطالعه کتاب من و کودکم: شیوه‌های نوین تربیت کودک برای والدین، متوجه می‌شوید که بیشتر گرفتاری‌های کودکان، بدون مصرف دارو هم قابل حل است.

والدین نیز ممکن است در مسیر تربیت فرزندان دچار اشتباه شوند و ممکن است به کودک صدمات جسمی و روانی غیر قابل جبرانی بزنیم. اگر فرزند شما رفتارهای نامطلوبی دارد که قادر به کنترل آن نیستید، اگر روابط خانوادگی شما به گونه‌ای است که رنجتان می‌دهد و اگر از والد بودنتان احساس رضایت ندارید و لذت نمی‌برید، کتاب من و کودکم: شیوه‌های نوین تربیت کودک برای والدین را با دقت مطالعه کنید تا جواب تمامی سوال‌های خود را بیابید.

پیشگفتار مؤلف
مهارت توجه کردن
روش‌های تشویق کودک (پاداش دادن)
مهارت نادیده گرفتن
روش صحیح دستور دادن به کودک
استفاده درست از محروم‌سازی موقت (تنبیه‌کردن)
بعضی از نکات مهم در ارتباط با تربیت فرزند
یک روز از زندگی من با کودکم
یازده روش ساده و موثر برای تربیت و پرورش کودکی شاد
کودکان آن‌گونه زندگی می‌کنند که آموخته‌اند
Refrencese

برای دانلود کتاب من و کودکم: شیوه‌های نوین تربیت کودک برای والدین و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی کودک: از دنیای کودک خود چه می‌دانید؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی کودک: از دنیای کودک خود چه می‌دانید؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب روانشناسی کودک: از دنیای کودک خود چه می‌دانید؟، تالیف زهره رجب زاده دزفولی، اثری کاربردی و مفید برای ورود به دنیای زیبا، ساده و در عین حال پیچیده کودکان است. روش‌های توضیح داده شده در این کتاب، پاسخی است به سوالات والدین تا کودکانی شاد، سالم، رها و خلاق پرورش دهند.

گاهی والدین در برخورد با برخی رفتارهای کودک خود دچار سردرگمی می‌شوند. برخی واکنش‌های کودک در سنین مختلف و موقعیت‌های متفاوت برای والدین ناشناخته است. انتخاب اینکه در پاسخ به گریه کردن، بهانه‌جویی، شیطنت، لجبازی و کنجکاوی کودک کدام عکس‌العمل صحیح‌تر است کمی دشوار است.

هنگامی جامعه‌ای سالم و متعادل خواهیم داشت که کودکان‌مان را در مسیر درستی قرار دهیم و از آن‌ها بزرگسالانی شاد بسازیم، از همان سنین اولیه با روش‌های مثبت و مؤثر، مهارت‌های گفتگو، همدلی، صبر و تحمل، مسئولیت پذیری در برابر تصمیم و کار گروهی را به آن‌ها بیاموزیم. در دنیای شتاب زده و پریشان امروز کودکان سهمی اندک از اوقات فراغت والدین، و والدین فرصتی محدود برای غوطه ور شدن در دنیای کودکان خود دارند. آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان، صبر و حوصله می‌برد اما آثار آن یک عمر باقی می‌ماند.دانلود کتاب روانشناسی کودک یک ساله

از طرفی مشغله‌های زندگی نه تنها صبر و حوصله که فرصت ایجاد رابطه مثبت والد – کودک بر پایه اعتماد و عشق بی‌قید و شرط را از والدین می‌گیرد. عشق بی‌قید و شرط یعنی اینکه: دوستت دارم چون فرزند منی. هر چه کنی و هرچه باشی دوستت خواهم داشت. با این کلمات نه تنها صمیمیت عاطفی بین والدین و فرزندان ایجاد می‌شود که آن‌ها را در برابر آسیب‌های دوران نوجوانی واکسینه خواهد کرد و در سال‌های بعد نیز در بیرون از خانه بدنبال محبت نخواهند گشت. بطور مسلم مسیر زندگی کودک آکنده است از نگرانی، بیم، امید، سردرگمی و جستجو برای یافتن راه درست. کودک، نمونه کوچک شده‌ی ما بزرگسالان نیست. او هنوز مهارت مدیریت احساسات خود، از عهده برآمدن استرس‌ها و مشکلات را مانند ما بزرگسالان نیاموخته.

کودک از بزرگسالان می‌آموزد چگونه مشکلات زندگی را حل کند. او به دنبال رهبری درست والدین خود است نه آنکه والدین نقاط ضعف او را زیر ذره بین بگذارند و تنها به آن نکات توجه کنند. بهتر است به جای پند و اندرز، رفتارهایی که از کودک انتظار دارند را خود انجام دهند و کارهایی را که دوست ندارند کودک انجام دهد، خود نیز انجام ندهند وگرنه دیر یا زود آنچه که کرده‌اند را در کودک خود خواهند دید نه آنچه که تذکر داده‌اند. فراموش نکنیم که کودکان می‌بینند، نمی‌شنوند، پس درست عمل کنیم؛ راه دیگری وجود ندارد.

روش‌های توصیف شده در کتاب روانشناسی کودک به والدین کمک می‌کند تا در لحظات کشاکش با فرزندانشان عکس‌العمل‌های سازنده برگزینند و همدلانه با فرزندانشان بازیکنان یک تیم باشند.

در بخشی از کتاب روانشناسی کودک می‌خوانیم:

وقتی کودک کاری می‌کند که شما می‌پسندید به او آفرین بگویید و تشویقش کنید. این بهتر از آن است که تنها زمانی که کار بد می‌کند او را دعوا کنید و برایش سخنرانی کنید. متخصصان معتقدند اگر چه تشویق کارهای خوب و تأیید آن‌ها با کلام، ساده‌تر از تنبیه و مجازات است اما تأثیر بیشتری دارد. بعنوان مثال: وقت خواب کودک نوپای شماست و او مقاومت می‌کند. اما هر قدمی که به خوابیدن نزدیک‌تر می‌شود او را تشویق نمایید. وقتی با خواست شما دست از بازی می‌کشد به او بگویید آفرین که وقتی صدایت کردم سریع آمدی و بازی را کنار گذاشتی. حالا که زود آمدی وقت داریم یک کتاب قصه بیشتر بخوانیم. اگر روی تشک دراز بکشی، می‌توانیم دو تا قصه بخوانیم. یادتان باشد با هر قدمی که به سمت خواب پیش می‌رود او را تشویق نمایید.

نکته: اصولا تشویق برای شکل دهی، تقویت و ایجاد رفتار مثبت در کودک مؤثر است اما این را نیز فراموش نکنید که تشویق کودک در اثر تکرار، کاربرد واقعی خود را از دست بدهد و تبدیل به وسیله‌ای برای لوس بار آوردن کودک شود. بهتر است بجای تشویق کردن دائمی کودک بابت کارهای ریز و درشتش، تلاش او را نیز تشویق کنید. به فرزندتان برای تلاش‌هایش پاداش دهید و نه برای نتیجه تلاش‌هایش.

اینگونه شما از کودکی او را «تلاش گرا» تربیت می‌کنید و نه «نتیجه گرا». «تو بهترینی»، «تو همیشه موفق می‌شوی» و… این جملات باعث می‌شود که کودک ارزش خود را در گرو درست و کامل انجام دادن کارها بداند و حتی دچار اعتماد به نفس کاذب شده یا اضطراب و استرس کامل بودن تا ابد رهایش نکند چون گمان می‌کند اگر این کار را به بهترین نحو ممکن انجام ندهد دیگر ارزشی نزد شما نخواهد داشت.

از دنیای کودک خود چه می‌دانید؟
پیشگفتار
الگوهای رفتاری والدین
جملات مثبت و تأثیرات آن
تشویق کردن کودک
چرا کودکان سلام را فراموش می‌کنند؟
ایجاد علاقه به مطالعه در کودک
از این رفتارها اجتناب کنید
هرگز در مقابل کودک، بدی فامیل را نگویید
وقتی عصبانی یا ناراحت هستید
گاهی کمی عقب بایستید و دخالت نکنید
وقتی کودک جیغ میزند
ترک رفتار جیغ زدن کودک
بر آوردن انتظارات کودک تا چه میزان
با کودک خشمگین چه کنیم؟
چگونه خشم کودک را کنترل کنیم؟
مدیریت خشم کودکان 5-3 ساله
با رفتارهای «بد بی خطر» کودک چه کنیم؟
اشتباه کردن کودک
چگونه الگوی حل مشکلات را به کودک آموزش دهیم؟
چگونه دفاع از خود را به کودک آموزش دهیم؟
دعواهای بین کودکان
کودک را وادار به سکوت نکنید
حاضرجوابی کودکان
قهر کردن نداریم
ناخن جویدن
دوستان خیالی کودک
نه گفتن فرزندان
تکنیک تقویت مهارت نه گفتن در کودک
چه کنیم تا فرزندمان در موقعیت مناسب حرف شنوی داشته باشد؟
کودکانی که سعی میکنند والدین را عصبانی کنند
چرا بچه‌های کوچک «نه» می‌گویند؟
با کودکی که فحش می‌دهد چه کنیم؟
کارهای کودک در سه محدوده است
پدر و مادر باشید نه بادیگارد
تنبیه کودک
افزایش عزت نفس کودک
لطفا مراقب باشید
اشتباهات تربیتی که باعث ایجاد شخصیت مرزی در کودک می‌شود
اشتباهات تربیتی که باعث شخصیت منفعل – پرخاشگر در کودک می‌شود
اشتباهات تربیتی که باعث نشخوار ذهنی در کودک می‌شود
خطای «تو بدی»
خطای «تو مهم نیستی»
خطای انتظار
خطای نادیده گرفتن
خطای دخالت
خطای برچسب
ذهن کودک جملات دستوری را چگونه آنالیز می‌کند
آموزش تفکر انتقادی به کودک
تک فرزندی
بحران کودکان تنها
وقتی کودک سوال می‌پرسد
چه سوالاتی بین همه کودکان مشترک است
دست از سرتان بر نمی‌دارد
هدف کودک از سوال پرسیدن
تعدادی از رایج‌ترین سوالاتی که کودکان از پدر و مادر می‌پرسند
و اما جواب ها
صحبت درباره مرگ و جواب دادن به کودکان
اضطراب مرگ
کودکانی که دوست ندارند در آغوش کشیده شوند
واژه‌هایی که نباید برای کودک بکار برد
بیان احساسات کودک
بازی کردن در پارک
آموزش مدیریت مالی به کودک
پول توجیبی از چه سنی باید پرداخت شود؟
کودک مسئولیت پذیر
کودک و انضباط
تعیین حدود
مثبت باشید
تضعیف رفتارهای منفی
عواقب تخلف
وقفه
محرومیت از امتیازات
با فرزندان بد غذا چه کنیم
آموزش صبر به کودک را از چه سنی شروع کنیم؟
وقتی کودک زیاد بحث می‌کند
انجام تکالیف مدرسه
چگونه بی دقتی و عجله در انجام تکالیف را در کودک کاهش دهیم
نشانه های ضعف تمرکزکودک
روش دستور دادن مؤثر
دستورهای اشتباه
1- دستورهای مبهم
2- دستور زنجیره‌ای
منشأ مشکلات رفتاری کودک
کودکانی که به مهد می روند
کودکان را کنجکاو بار بیاورید
نشانه‌های کودک خلاق
پدرها بخوانند
مادرها بخوانند
پدرها و مادرها بخوانند
آموزش «راز داری» به کودکان
تأثیر دعوای زن و شوهری بر کودک
فرزندان خانواده‌های نابسامان
به روان کودک تجاوز نکنید
چه رفتارهایی کودک را لوس بار می آورد
میزان استفاده از موبایل، تبلت و سایر لوازم دیجیتال
مشکلات کودکان را با بازی درمان کنید
بهترین اسباب بازی‌ها برای کودک
پازل بازی
چرا کودک اسباب بازی‌هایش را می‌شکند؟
والدین بی‌اعتنا
والدین سخت گیر
ترساندن کودک ممنوع
اضطراب جدایی
عواملی که می‌تواند اضطراب جدایی کودک را کاهش دهد
عجله نکنید
شب ادراری کودک
کودکان بیش فعال
غذاهای مضر برای کودکان بیش فعال
مصرف زیاد غذاهای شیرین
مواد غذایی حاوی سالیسیلات
برخی افزودنی‌ها
اسید بنزوئیک
سوسیس و کالباس
آلرژی‌های غذایی
کودکان مؤدب، ساکت، مطیع
کودکان کم رو
با چه بازی‌هایی کمرویی فرزندمان را درمان کنیم؟
تئاتر خیالی
معلم بازی
بازی مصاحبه
اجرای پانتومیم
خاطره گویی
کودکان مؤدب و آرامی که در مهمانی‌ها تا سرحد امکان شیطنت می‌کنند
این کودکان بیش فعالند یا بازیگوش
درماندگی آموخته شده چیست؟
جداکردن رختخواب و اتاق کودک
اگر کودک شما نمی‌خوابد
انواع ترس در گروه‌های سنی مختلف
ترس از تاریکی
ویژگی‌های ارثی کودکان متفاوت است. مقایسه نکنید
کودکانی که دیر زبان باز می‌کنند
تاخیر در تکلم یا اُتیسم؟
دارو درمانی در اُتیسم
درمان علائم اُتیسم
نشانه‌های افسردگی در کودکان چیست؟
وقتی فرزند دوم در راه است
رشد مغز در سنین کودکی و نوجوانی
تقویت رشد هوش کودک (از بارداری تا 24 ماهگی)
1- در هنگام بارداری
2- در شش ماهه نخست پس از تولد
3- شش ماهگی تا یک سالگی
4- یک تا دو سالگی
تقویت هوش کلامی کودک از 18 تا 24 ماهگی
تقویت هوش هیجانی کودک
آرایش کردن دختر بچه‌ها، خوب یا بد؟
منابع

برای دانلود کتاب روانشناسی کودک: از دنیای کودک خود چه می‌دانید؟ و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

قیمت قبل از تخفیف : ۹,۰۰۰ تومان

عضویت در کتابخانه یا ۴,۵۰۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان

دانلود کتاب روانشناسی کودک یک ساله

نویسنده: مگ زویبک    

مترجم: زه‍را ج‍ع‍ف‍ری‌    

انتشارات صابرین    

قیمت قبل از تخفیف : ۹,۰۰۰ تومان

عضویت در کتابخانه یا ۴,۵۰۰ تومان

شما عضو طاقچه بی‌نهایت هستید

رایگان



هدف نویسنده از تالیف این کتاب آموزش شیوه‌های عملی به والدین است. علاوه بر استفاده از روشی کاملا علمی در روش‌های بیان شده آن را با زبانی ساده و روان توضیح می‌دهد تا برای عموم والدین قابل استفاده باشد.

در کتاب «کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان» مراحل رشدکودک روحی و فیزیکی کودک یک ساله، تفاوت‌ شخصیت کودکان و رفتارهای مورد انتظار از کودک در این سن بیان شده است.

در این سن کودک یک ساله دوران نوزادی را پشت سر گذاشته اما از جهاتی هنوز به نوزاد شباهت دارد و به همین دلیل برخورد با او در این سن کمی مشکل خواهد‌بود.

در بخش اول کتاب فعالیت‌های زندگی روزانه کودک از جمله تغذیه و خواب در قسمت‌های جداگانه بررسی می‌شود.

بخش دوم جزئیات تفاوت‌های شخصی کودکان بررسی می‌شود و چگونگی نحوه برخورد والدین با کودک توضیح داده‌می‌شود.

بخش سوم کتاب در ارتباط با کنترل کردن رفتارهای درست و نادرست کودک، راه‌حل‌هایی را بیان می‌کند.

«مگ زویبک» متخصص مراقبت از کودکان و دانشیار کلینیکی در دانشگاه کالیفرنیا و نویسنده کتاب «کلیدهای رفتار با کودک یک ساله» از مجموعه « کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان » است.

طاقچه سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله، روزنامه و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه کتاب‌های روانشناسی ، رمان و داستان ، کتاب‌های تاریخی ، کتاب فلسفی و هزاران کتاب رایگان برای دانلود وجود دارد.

نسخه
الکترونیک
کتاب کلید‌های رفتار با کودک یک‌ساله
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

در این کتاب، شما مطالب متنوعی درباره جنبه‌های متعدد تغییر کودک در طول این یک سال خواهید آموخت. بخش اول کتاب، «چگونگی رشد و تغییرات کودک یک‌ساله» نحوه تغییر کودک بر اثر اندیشیدن او، چگونگی عملکرد کودک نسبت به والدین و راه‌های استفاده از حس‌ها و مهارت‌های فیزیکی برای یادگیری را تشریح می‌کند. در این بخش، همچنین کلیدهایی درباره نیازهای رشدونمو کودک یک‌ساله در فعالیت‌های زندگی روزانه ـ که بخش عمده وقت شما با یکدیگر را پر می‌کند ـ شامل تغذیه، خواب، آموزش کنترل ادرار، اجابت مزاج و استفاده از توالت و نظم‌پذیری را خواهید آموخت. هر کلید این بخش را می‌توان جداگانه مطالعه کرد، اما درصورت مطالعه تمامی کلیدها، توانایی بیشتری برای درک احساسات و رفتار کودک یک‌ساله‌تان پیدا خواهید کرد. رشدونمو کودک نوپا، به‌صورت مجموعه‌ای درهم‌آمیخته و ترکیبی از افُت‌وخیزها، توأم با گام‌هایی به جلو و بازگشت‌هایی به عقب اتفاق می‌افتد و پیشرفت در هر مورد بر سایر موارد نیز تأثیرگذار است. اگر از پیشرفت کلی و تسلسل آنچه که در این یک سال در انتظار شماست درک کاملی داشته باشید، مشاهده اُفت‌وخیزهای رشدونمو کودک دلبندتان برای شما لذت‌بخش خواهد بود.
بخش دوم، «چگونگی خُلق و خوی کودک» تفاوت‌های رفتاری کودکان با یکدیگر همراه با جزئیات مربوطه را شرح می‌دهد تمامی یک‌ساله‌ها در نهایت دوره یکسانی از رشدونمو را طی می‌کنند، اما این دوره برای هر کودک دارای مشخصات منحصربه‌فردی است. درصورت آگاهی داشتن از خُلق و خوی کودکتان، با تفاوت‌های او نسبت به سایر کودکان و احتمالاً نسبت به والدینش، بسیار ساده‌تر و راحت‌تر برخورد خواهید کرد.
بخش سوم، به شرح «نمونه رفتارهای درست و نادرست کودک»، تمام مواردی که یک‌ساله‌ها به مقابله با قدرت تحمل و بردباری، مهربانی و محبت والدینشان برمی‌خیزند، می‌پردازد. اگرچه کودک، ساعت‌ها سبب لذت و شادی و سرگرمی والدینش خواهد بود، ولی کم نیستند لحظاتی که والدین را به استیصال و سرخوردگی می‌کشاند و شادی آن‌ها را از وجود خود کم‌رنگ می‌کند. این کلیدها، شما را با نحوه مهار و کنترل کردن کودک نوپا هم‌زمان با آزمایش‌هایی که او از محدودیت‌های فردی‌اش و نیز محدودیت‌های شما به عمل می‌آورد، آشنا می‌کند.

شما به آخر نمونه کتاب رسیده‌اید، برای خواندن نسخه کامل، کتاب
الکترونیک را خریداری نمایید و سپس با نصب اپلیکیشن فیدیبو آن را
مطالعه کنید:

در حال بارگذاری…

مگ زویبگ دانلود کتاب روانشناسی کودک یک ساله

هال ادوارد رانکل

تكلا. اس. نی

لیزا مک کرت

سوزان فوروارد

الیف شافاک

ادل فيبر، ايلين مزليش

فردریک بکمن

جکی سیلبرگ

هاجر سجاد

کاترین مرشی

دارن هاردی

رابرت جی. بوچ، کریستین ادامز

مایکلین ماندی

مایکلین ماندی

جان مارک فالکنهاین

جی.ای. جکسون

الیزابت پنتلی

میشل بربا

الیزابت پنتلی

تد اونیل، جنی اونیل

لیزا او. انگلهارت

کتی کوهن

مالی ویگانت

مگ زویبک

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/94768

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

کتاب روانشناسی کودکان جهت کمک به والدین در ایجاد یک دورنما و نیز یک برنامه‌ی عملی، برای پرورش کودکان مؤدب طراحی شده است. این کتاب، فراتر از یک کتاب معمولی، روایات، توصیه‌ها و فعالیت‌هایی برای تبدیل شدن قواعد به عادات را ارائه می‌دهد. این کتاب اختصاص به روانشناسی کودکان دارد از این رو برای تمام والدین می‌تواند مفید باشد.

بعضی از عناوینی که در کتاب روانشناسی کودکان می‌خوانید:

آشنایی با توانایی‌های شناختی کودکان
آموختن اعتماد به نفس به کودک
آموزش و پرورش اعتماد به نفس
آموختن مهارت‌های اجتماعی در کودکان
آیا کودک من از نظر روانی سالم است؟
آیا لجبازی کودک شما یه اختلال است؟
آیا می‌توان خلاقیت را آموزش داد؟
آیا می‌خواهید فرزندانتان نابغه باشند؟
آیا………..

کلمات کلیدی: روانشناسی کودک، رفتار شناسی کودکان، تربیت کودک، پرورش کودک، کتاب‌های آموزشی و رفتاری بچه ها، مشکلات رفتاری کودکان، کتاب آموزشی و رفتاری کودکان، کتاب تربیت کودکان، تعلیم و تربیت کودکان، روابط اجتماعی کودکان، آموزش تقویت اعتماد به نفس،

برای دانلود کتاب روانشناسی کودکان و دسترسی سریع و کاملا رایگان به بیش از ۱۰،۰۰۰ هزار کتاب و کتاب صوتی دیگر اپلیکیشن کتاب سبز را، رایگان دانلود کنید.دانلود کتاب روانشناسی کودک یک ساله

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.

امروز شنبه , ۱۱ مرداد , ۱۳۹۹ شما در تک بوک هستید.

بازدید

دانلود کتاب همدلی را به فرزندت بیاموز

بعضی از لحظه ها همیشه در حافظه ما انسان ها باقی می مانند و هیچ وقت آن ها را فراموش نمی کنیم . یکی از این لحظه ها زمانی است که دکتر اعلام می کند به زودی صاحب فرزندی می شویم . این کودک بعد از متولد شدن و بزرگ شدن ، نیازهای روحی و جسمی متفاوتی خواهد داشت . یکی از این نیازها همدلی است . همدلی به معنی ساده عبارت است از توانایی درک احساسات و نگرانی های دیگران از طریق مشاهده علائم ظاهری احساسات مختلف . همدلی را می توان پرورش داد و تقویت کرد .دانلود کتاب روانشناسی کودک یک ساله

بازدید


 


 

همه ی ما می خواهیم فرزندانمان حرف شنو باشند . وقتی فریاد می زنیم که بایست ! نرو وسط خیابان ؛ توقع داریم کودکمان اطاعت کند . یا اگر به او می گوییم که برو مسواک بزن ، یا بخواب ، توقع داریم بدون هیچ حرفی این کار را انجام دهد .

تربیت کودک – روشهای مؤثر برای حرف شنوی کودکان

خیلی اوقات ، وادار کردن بچه ها به این که رفتار شایسته ای داشته باشند مشکل است . روش ” هر چه می گویم همان است ”  که بیشتر والدین به آن متوسل می شوند ، معمولاً بی فایده است .


 

بازدید

بازدید

تحقیقات نشان می دهند که برخی عبارات مثبتی که ما به کودکان می گوییم ، در واقع بسیار مخرب هستند. باوجود اینکه نیت بدی نداریم، اما با بکار بردن این جملات باعث می شویم که کودکان به آنچه که واقعا هستند باور نداشته باشند. بعضی از جملات ما گول زننده اند و باعث می شوند کودک کمترین تلاش ممکن را برای کاری انجام دهد و یا در زمان سخت شدن کاری آنرا رها کند.

بازدید

بازدید

روانشناسی رشد کودک

بازدید

روانشناسی رشد

كتاب رمان

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

دانلود کتاب روانشناسی کودک یک ساله

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

داروخانه همراه تینا طب

خرید کتاب

خرید گیفت کارت

چت روم

دانلود آهنگ جدید ایرانی

مهاجرت به کانادا

دانلود آهنگ جدید

دانلود فیلم ایرانی

دانلود آهنگ ایرانی

علوم غریبه

اوج یادگیری

داروخانه آنلاین آرتان

دانلود آهنگ جدید

اقدام پژوهی

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

دانلود کتاب اندروید تحجرگرایی ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs فهرست کتاب اندروید تحجرگرایی : مقدمه گفتار اول:ماهیت علوم دینی و پیوند آن با اخلاق(۱) گفتار دوم: ماهیت علوم دینی و پیوند آن باخلاق (۲) گفتار سوم: ماهیت علوم دینی و پیوند آن با اخلاق (۳) […]

دانلود کتاب اندروید محبت زنان و کودکان در سیره پیامبر ۳٫۶۴/۵ (۷۲٫۷۳%) ۱۱ امتیازs خانواده یکی از بنیادی ترین نهادهای اجتماعی است. هر چند خانواده جامعه کوچکی به شمار می آید، ولی از آن جهت که هر جامعه بزرگ از مجموعه خانواده ها فراهم […]

دانلود کتاب اندروید صحنه های قیامت ۳٫۲۱/۵ (۶۴٫۲۱%) ۱۹ امتیازs کتابی که پیش روی شماست خلاصه ای از مباحث معاد از مرگ تا بهشت است . در این کتاب نظر متکلمین از علمای شیعه درباره مسائل مربوط به معاد ، مطابق روایات معصومین بیان […]

در انتخاب کاغذ دیواری ۳ بُعدی برای پذیرایی به چه چیزهایی توجه کنیم؟ کاغذدیواری هم مانند خیلی از متریال های معماری داخلی نیازمند رعایت برخی نکات مهم به هنگام خرید و انتخاب است که عبارت اند از :

راه حل های آموزشی برای دانش آموزان دیرآموز/ تفاوت های فردی دانش‌آموزان که حاکی از وجود تفاوت در توانایی های آنان است از مهم ترین اصول و مواردی است که همیشه باید در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد. از جمله توانایی های […]

تست روانشناسی زیبایی : با یک تست نمی‌توان کل شخصیت یک نفر را بررسی کرد با این حال این موضوع همیشه برای مردم سرگرم کننده بوده است.

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت


pdfDownloads-icon


کتاب pdfDownloads-icon

 

 

دانلود کتاب روانشناسی کودک یک ساله

تربیت کودک تمامی رفتارها و گفتارهای شما بدون اینکه خودتان حس کنید روی کودکتان و تربیت او تأثیر خواهد گذاشت از این رو باید با مطالعه ی کتاب هایی در زمینه ی تربیت کودکان از جمله کتاب 23 قانون طلایی برای تربیت کودک اطلاعات لازم را کسب کنید تا بتوانید به گونه ای صحیح فرزند خود را تربیت کنید . آقای علی نقی قاسمیان نژاد نویسنده ی کتاب 23 قانون طلایی برای تربیت فرزند، سعی می کند در این کتاب کم حجم به شما توضیح دهد که چگونه با انجام 23 رفتار ساده می توانید کودک خود را به بهترین شکل تربیت کنید .

کتاب 23 قانون طلایی برای تربیت کودک با فرمت PDF  و به صورت کاملا فارسی برای والدین عزیزی که به تربیت صحیح فرزند خود اهمیت می دهند آماده شده است ، کتاب تربیت کودک برای کودکان یک تا 6 سال را به همه ی شما کاربران مخصوصا عزیزانی که به دلیل شاغل بودن نمی توانید فرصت زیادی را در کنار فرزند خود بگذرانند . در آخر باید اضافه کنیم که هرگز فراموش نکنید که کودکان می بینند ، و تکرار می کنند.

 

 

 


ali bod

ali bod

اگه برای باز شدن برنامه(نصب کتاب)رمز خواست چی بزنم؟مرسی

اگه برای باز شدن برنامه(نصب کتاب)رمز خواست چی بزنم؟مرسی

راهنمای دانلود کامل

تمام بازی های سایت قبل از ارسال از نظر شئونات اخلاقی و اسلامی بررسی می شوند، ولی اگر شما بازی یا مطلبی دارای محتویاتی مغایر با شئونات اخلاقی مشاهده نمودید، لطفا به ما گزارش بدهید تا مدیران سایت بررسی و اقدام مناسب رو انجام نمایند.

گــزارش تــخــلف

در خبرنامه یاس دانلود عضو شویـــد تا
جدیدترین هـــای دنیـای اینترنت را در
ایمیل خود دریافت کنید

سایت تنها راه ارتباط با ما نیست !!!
شما می توانید در شبکه های اجتماعی
ما را دنبال کنید .

فروش تسبیح ، انگشتر ، نقره جات ، دستبند ، گردنبند ، گوشواره ، مدال ، نگین و … از جنس سنگ ، نقره و استیل


khastany.ir

تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
سایت و سرور دانلود سایت یاس دانلود در داخل کشور میزبانی می شوند.
سایت یاس دانلود تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و دانلود از آن کاملا قانونی می باشد.

طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد.


ابزار PDFDownloads-icon


کتاب الکترونیکی PDFDownloads-icon


کتاب الکترونیکی PDFDownloads-icon


کتاب الکترونیکی PDFDownloads-icon


دانلود کتاب تربیت کودکان pdfDownloads-icon


کتاب تربیت کودک pdfDownloads-icon

دانلود رایگان/موضوعات/تربیت فرزند

دانلود کتاب روانشناسی کودک یک ساله

وبلاگ‌ کتاب هدهد با نوشته‌هایی کاربردی برای خانواده‌ها و معلمان

همه حقوق سایت کتابک برای پدیدآورندگان آن محفوظ و  باز نشر نوشته ها و تصویرها با آوردن منبع آزاد است.

Copyright 2008 – 2019

دانلود کتاب روانشناسی کودک یک ساله
دانلود کتاب روانشناسی کودک یک ساله
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *